Με λένε Τάκη - είμαι γκουρού, όταν γράφω σπάω μεγάλη πλάκα, δίχως να λέω τίποτα για πλάκα.

Οι απόψεις, εκτιμήσεις, αξιολογήσεις ή προβλέψεις, οι οποίες εκφράζονται σ αυτό το blog αποτελούν παλαβομάρες του χρήστη που γράφει με το nick Τάκης Μορφονιός και δεν αποτελούν προτροπή για αγορά ή πώληση χρηματιστηριακών προϊόντων. Στο blog γίνονται συζητήσεις - εκτιμήσεις μεταξύ αγνώστων, οπότε οι αναγνώστες να μην λαμβάνετε τίποτα ως δεδομένο και αληθές.
Συνεπώς, ο,τιδήποτε γράφεται στο www.mitarola.blogspot.gr, δεν αποτελεί συμβουλή ή πρόταση για αγορά ή πώληση αξιών ή προτροπή για πραγματοποίηση οποιασδήποτε μορφής επένδυσης.

Σάββατο 24 Αυγούστου 2024

Digital Turbine

Digital Turbine  .... εδώ ....

Διαπραγματεύεται στο Nasdaq με τον κωδικό APSS ... εδώ .... 

Προηγούμενη ανάρτηση ... εδώ ...

Presentation Digital Turbine ... εδώ ...
Investors Digital Turbine ... εδώ ...


Αριθμός μετοχών : 102.775.975 μετοχές κατηγορίας Α

Αριθμός εργαζομένων 754 υπάλληλοι
Οι οικονομικές ετήσιες χρήσεις της Digital Turbine ολοκληρώνονται κάθε 31η Μαρτίου εκάστοτε έτους.

Δραστηριότητα :
Η Digital Turbine, Inc. έχει μοναδική θέση στην αγορά παράδοσης εφαρμογών και διαφημίσεων για κινητά τηλέφωνα.


Η ουσιαστική δραστηριότητα της Digital Turbine είναι η διευκόλυνση της τοποθέτησης εφαρμογών στα κινητά τηλέφωνα. H Digital Turbine χειρίζεται τη διαδικασία υποβολών προσφορών από τους διαφημιστές για να λάβουν καλή τοποθέτηση σε νέα κινητά τηλέφωνα. Στη συνέχεια λαμβάνει πληρωμή από τους διαφημιστές και αποδίδει το 60% αυτής της πληρωμής στην τηλεπικοινωνιακή εταιρεία που χειρίζεται το τηλέφωνο και κρατάει το υπόλοιπο για τον εαυτό της.

Για παράδειγμα, εάν αγοραστεί ένα νέο τηλέφωνο από τη Verizon, θα έχει προεγκατεστημένες στο τηλέφωνο εφαρμογές όπως το Starbucks και το Netflix. Η Digital Turbine είναι η εταιρεία που κανονίζει ποια εφαρμογή θα εγκατασταθεί στο τηλέφωνο και που θα τοποθετηθεί. 

Η Digital Turbine ήταν μια εξαιρετική επιχείρηση δικτύου. Βοήθησε την τηλεπικοινωνία αντιμετωπίζοντας τους εκατοντάδες διαφημιστές που ήθελαν την τοποθέτηση και δημιουργώντας μια νέα, δωρεάν ροή εσόδων. Η Digital Turbine βοήθησε τους διαφημιστές, επιτρέποντάς τους να υποβάλλουν προσφορές σε πολλαπλές τηλεπικοινωνίες ταυτόχρονα, συμπεριλαμβανομένων των Verizon, AT&T, Telefonica και άλλων.

Δευτέρα 19 Αυγούστου 2024

GigaCloud Technology

Giga Cloud  ... εδώ ...

Προηγούμενη ανάρτηση ... εδώ ...

Διαπραγματεύεται στο Nasdaq με τον κωδικό GCT ... εδώ ....

Presentation Giga Cloud ... εδώ ...
Investors Giga Cloud ... εδώ ... 

Αριθμός μετοχών : Σύνολο 41.362.894 μετοχές

  • 33.286.162 είναι μετοχές Κατηγορίας Α και
  •  8.076.732 είναι μετοχές Κατηγορίας Β

Κάθε Μερίδιο Κατηγορίας Α έχει δικαίωμα μίας ψήφου, ενώ κάθε Μερίδιο Κατηγορίας Β δικαιούται 10 ψήφους.

Τομέας : Ηλεκτρονικό εμπόριοΒ2Β - Μεταφορές & Logistics

Αριθμός εργαζομένων : 1362

IPO : 12,25 δολάρια ανά μετοχή. Έναρξη διαπραγμάτευσης, 18 Αυγούστου του 2022.
Προσφέρθηκαν 3,381 εκατομμύρια νέες μετοχές και  εισπράχθηκαν καθαρά περίπου 33,4 εκατομμύρια δολάρια. Η τιμολόγηση των 12,25 δολαρίων αποτίμησε την Giga Cloud σε περίπου 493 εκατομμύρια δολάρια.


Η μετοχή άρχισε να διαπραγματεύεται στα 19,20 δολάρια και έκλεισε στα 15,69 δολάρια την πρώτη μέρα. Την επόμενη μέρα, εκτινάχθηκε στα 60 δολάρια και έκλεισε στα 48,01 δολάρια. Την τρίτη ημέρα διαπραγμάτευσης, στις 22 Αυγούστου 2022, κατέγραψε υψηλό στα 63 δολάρια για να κλείσει τελικά στα 41,41 δολάρια. Έκτοτε η μετοχή μπήκε σε πτωτική τροχιά για να καταγράψει χαμηλό στις 3 Νοεμβρίου 2022 τα 4,14 δολάρια.

Το 2023, ολοκληρώθηκε η εξαγορά της Noble House, ενός κορυφαίου διανομέα B2B επίπλωσης εσωτερικού και εξωτερικού χώρου, έναντι συνολικής αξίας περίπου 77,6 εκατομμυρίων δολαρίων και η εξαγορά της Wondersign, μιας διαδραστικής ψηφιακής σήμανσης και διαχείρισης ηλεκτρονικού καταλόγου που βασίζεται σε σύννεφο SaaS εταιρεία, για συνολική τιμή αγοράς περίπου 10,0 εκατομμυρίων δολαρίων.

Εποχικότητα
Οι πωλήσεις επίπλων σπιτιού και άλλων μεγάλων δεμάτων υπόκεινται σε μέτρια εποχικότητα. Αναμένεται πως το τελευταίο τρίμηνο του έτους να είναι το πιο ενεργό λόγω της περιόδου εκπτώσεων των εορτών Νοεμβρίου και Δεκεμβρίου. Το GigaCloud Marketplace GMV είναι συνήθως μεγαλύτερο το τέταρτο τρίμηνο του έτους.


Δραστηριότητα
Το GigaCloud  είναι ένας πάροχος υπηρεσιών B2B που βοηθά στη διευκόλυνση της «μεγάλης και ογκώδους» αγοράς. Από τη μία πλευρά είναι οι κατασκευαστές που κατασκευάζουν μεγάλα και ογκώδη αντικείμενα όπως έπιπλα, βαρούλκα αυτοκινήτου, καρότσια κατοικίδιων ζώων και πολλά άλλα.

Οι περισσότεροι από αυτούς τους κατασκευαστές βρίσκονται στην Κίνα, όχι όμως όλοι. Από την άλλη πλευρά είναι οι πωλητές, οι οποίοι είναι πραγματικά μεταπωλητές. Αυτοί οι μεταπωλητές παίρνουν τα προϊόντα GigaCloud και τα πωλούν μέσω των δικών τους καναλιών. Η απόδοση αυτών των μεταπωλητών οδηγεί το τμήμα εσόδων 3P Service της GigaCloud. Στη μέση βρίσκεται η GigaCloud, που μέσω της πλατφόρμας της, διευκολύνει αυτές τις συναλλαγές στην αγορά. Η GigaCloud έχει μια ολοκληρωμένη λύση εφοδια

Ένας μεταπωλητής ο οποίος είναι αποστολέας επίπλων στις ΗΠΑ και διαχειρίζεται έναν ιστότοπο, αναζητάει SKU στο AliExpress και προβάλλει διαφημίσεις στο Facebook.
Γενικά, οι μεταπωλητές στις ΗΠΑ πρέπει να συνεννοηθούν απευθείας με έναν κατασκευαστή που χειρίζεται τις διαπραγματεύσεις και τις συμβάσεις. Έχεις να περάσει τα αντικείμενα από τελωνείο και κατόπιν να τα μεταφέρει μέσω ναυτιλίας στις ΗΠΑ. Παράλληλα πρέπει να ασχοληθεί με την αποθήκευση του. Το GigaCloud παρέχει μια λύση «point and click» και φροντίζει για όλες τις παραπάνω διαδικασίες.

Η GigaCloud ανοίγει νέες αγορές για όλους αυτούς τους μεταπωλητές παρέχοντας απλές και εύχρηστες λύσεις για μεγάλα δέματα. Επιπλέον, τα logistics του GigaCloud τροφοδοτούνται από λογισμικό τεχνητής νοημοσύνης, το οποίο βελτιστοποιεί την τοποθεσία του αποθέματός τους και τις λύσεις τιμολόγησης.

Η Giga Cloud δημιουργεί έσοδα μέσω τριών ροών εσόδων:

  • GigaCloud 3P : δημιουργεί έσοδα από υπηρεσίες, συμπεριλαμβανομένων εσόδων από υπηρεσίες πλατφόρμας, υπηρεσίες αποθήκης, υπηρεσίες παράδοσης τελευταίου μιλίου, υπηρεσίες θαλάσσιων μεταφορών και άλλα, διευκολύνοντας τις συναλλαγές μεταξύ πωλητών και αγοραστών στην αγορά.
  •  GigaCloud 1P : δημιουργεί έσοδα από προϊόντα μέσω της πώλησης των αποθεμάτων που έχει η εταιρία στην αγορά.
  • Ηλεκτρονικό εμπόριο εκτός πλατφόρμας : δημιουργεί έσοδα από προϊόντα μέσω της πώλησης του αποθέματός που διαθέτει η εταιρία και μέσω ιστοτόπων ηλεκτρονικού εμπορίου τρίτων.
Το GigaCloud 3P και το GigaCloud 1P μαζί αποτελούν το GigaCloud Marketplace, δημιουργώντας έσοδα από υπηρεσίες και έσοδα από προϊόντα, αντίστοιχα. Το GigaCloud 1P και το ηλεκτρονικό εμπόριο εκτός πλατφόρμας αποτελούν το σύνολο των εσόδων 1P και των προϊόντων. Αυτές οι τρεις ροές εσόδων αλληλοσυμπληρώνονται για να βελτιώσουν την πρόταση αξίας σε πωλητές και αγοραστές στο GigaCloud Marketplace.

Σάββατο 3 Αυγούστου 2024

HelloFresh

HelloFresh .... εδώ ....

Διαπραγματεύεται στο Börse Frankfurt με τον κωδικό HFG.DE ... εδώ ....
Αριθμός μετοχών : 173.190.562 μετοχές
Presentation HelloFresh ... εδώ ...
Investor ΗelloFresh ... εδώ ...

Τομέας : Τρόφιμα - Ποτά
Αριθμός εργαζομένων : 19.012

ΙPO : 10,25 ευρώ (11,91 δολάρια) ανά μετοχή. Έναρξη διαπραγμάτευσης 2 Νοεμβρίου 2017, στο Χρηματιστήριο της Φρανκφούρτης .
Αποτιμήθηκε η εταιρία 1,7 δισεκατομμύρια ευρώ. Την εποχή της δημόσιας εγγραφής της, η εταιρεία είχε κεφαλαιοποίηση μεγαλύτερη από το διπλάσιο της Blue Apron, τον μεγαλύτερο ανταγωνιστή της με έδρα τις ΗΠΑ.

Δραστηριότητα
H HelloFresh είναι μια γερμανική εταιρεία σετ γευμάτων με έδρα το Βερολίνο. Είναι ο μεγαλύτερος πάροχος κιτ γευμάτων στις Ηνωμένες Πολιτείες. Δραστηριοποιείται επίσης σε Καναδά, Ηνωμένο Βασίλειο, Αυστραλία, Γερμανία, Αυστρία, Ελβετία, Ολλανδία, Βέλγιο, Λουξεμβούργο, Σουηδία, Νορβηγία, Δανία, Γαλλία, Ιταλία, Νέα Ζηλανδία, Ιρλανδία και Ισπανία. 

Το επιχειρηματικό μοντέλο της HelloFresh είναι να προετοιμάζει τα συστατικά που χρειάζονται για ένα γεύμα και να τα παραδίδει στους πελάτες, οι οποίοι στη συνέχεια πρέπει να μαγειρέψουν το γεύμα χρησιμοποιώντας κάρτες συνταγών,  που μπορεί να διαρκέσει περίπου 30–50 λεπτά. Γενικά παρέχει περίπου τρία γεύματα δύο ατόμων την εβδομάδα για περίπου 60 έως 70 δολάρια. Κάθε εβδομάδα, προσφέρονται περίπου 45 συνταγές για να επιλέξουν οι χρήστες.

Σε πολλές αγορές, το HelloFresh παρέχει γεύματα "Rapid Box" τα οποία χρειάζονται μόνο 20 λεπτά για να προετοιμαστούν.  Η επωνυμία τους Factor ανταγωνίζεται στην αγορά έτοιμων προς κατανάλωση, με μη κατεψυγμένα γεύματα που απαιτούν περίπου 2 λεπτά προετοιμασίας.

Ιστορικό
Η HelloFresh ιδρύθηκε τον Νοέμβριο του 2011 από τους Dominik Richter, Thomas Griesel και Jessica Nilsson στο Βερολίνο της Γερμανίας. Άρχισαν για πρώτη φορά να παραδίδουν κιτ γευμάτων σε πελάτες στις αρχές του 2012 και επεκτάθηκαν στην Ολλανδία, το Ηνωμένο Βασίλειο, τις ΗΠΑ και την Αυστραλία την ίδια χρονιά. Μέχρι το 2014, η εταιρεία ισχυριζόταν ότι παρέδιδε 1 εκατομμύριο γεύματα το μήνα. Συγκέντρωσαν 50 εκατομμύρια δολάρια σε έναν γύρο χρηματοδότησης το 2014, αφού συγκέντρωσαν 10 εκατομμύρια δολάρια το 2012 και 7 εκατομμύρια δολάρια το 2013.


Μέχρι τον Μάρτιο του 2015, η εταιρεία είχε 250.000 συνδρομητές, αν και ακόμα δεν ήταν κερδοφόρα. Τον Σεπτέμβριο του ίδιου έτους, αποτιμήθηκε σε 2,6 δισεκατομμύρια ευρώ σε έναν γύρο χρηματοδότησης όπου συγκέντρωσε 75 εκατομμύρια ευρώ, καθιστώντας την εταιρεία μονόκερων. Η εταιρεία εξακολουθούσε να ανήκει κατά πλειοψηφία στην Rocket Internet εκείνη την εποχή. Ακύρωσε μια προγραμματισμένη δημόσια εγγραφή τον Νοέμβριο, λόγω ανησυχιών για την προτεινόμενη αξία της εταιρείας. Γνώρισε σημαντική ανάπτυξη κατά τη διάρκεια του έτους, με 530.000 συνδρομητές μέχρι τα τέλη Οκτωβρίου. Είχε 750.000 συνδρομητές μέχρι τον Ιούλιο του 2016, και 1,3 εκατομμύρια μέχρι το τρίτο τρίμηνο του 2017.

Τον Μάρτιο του 2018, η HelloFresh εξαγόρασε την Green Chef, μια αμερικανική εταιρεία βιολογικών κιτ γευμάτων. Τον Οκτώβριο του 2018, η HelloFresh Canada με έδρα το Τορόντο εξαγόρασε την Chefs Plate, μια καναδική εταιρεία σετ γευμάτων.

Το 2019, η Rocket Internet πούλησε το εναπομένον μερίδιό της στο HelloFresh σε διεθνείς θεσμικούς επενδυτές. Η Rocket Internet είχε μερίδιο 30,6% στο HelloFresh, από τα τέλη του 2018.

Το 2020, η HelloFresh εξαγόρασε την εταιρεία έτοιμων γευμάτων Factor75 (από τότε που μετονομάστηκε σε just Factor ) για έως και 277 εκατομμύρια δολάρια. Το Factor75 ξεκίνησε στην Batavia του Ιλινόις το 2013 από τους Mike Apostal και Nick Wernimont. Την εποχή της εξαγοράς, είχε αυξηθεί σε εταιρεία 100 εκατομμυρίων δολαρίων.

Τον Απρίλιο του 2022 το HelloFresh κυκλοφόρησε στην Ιαπωνία, η πρώτη ασιατική αγορά για τον πάροχο γευμάτων. Μόλις 8 μήνες αργότερα, στις 20 Δεκεμβρίου 2022, η HelloFresh ανακοίνωσε την απόσυρσή της από την Ιαπωνία με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο Thomas Griesel να παραδέχεται την αποτυχία στην ικανότητά του να οδηγήσει σε λογική απόδοση επένδυσης (ROI). Οι εργαζόμενοι ειδοποιήθηκαν για τις απολύσεις τους με λιγότερη από τη νόμιμη περίοδο προειδοποίησης των 30 ημερών. Στις 27 Σεπτεμβρίου 2023, η HelloFresh υπέβαλε αίτηση πτώχευσης στο Περιφερειακό Δικαστήριο του Τόκιο με συνολικό χρέος 3 δισεκατομμυρίων γιεν.

Στις 17 Νοεμβρίου 2022, το HelloFresh κυκλοφόρησε στην Ισπανία με το όνομα HelloFresh SE, υποσχόμενο να χρησιμοποιήσει «100 τοις εκατό ισπανικό μοσχάρι, κοτόπουλο και χοιρινό».

Η επενδυτική ιδέα, όπως και ένα μεγάλο μέρος της επόμενης ανάλυσης, ανήκει στον ερευνητή και οικονομικό αναλυτή ANTONIO LINARES, που δημοσίευσε την ανάλυση του την 30η Ιουλίου 2024.

Πέμπτη 1 Αυγούστου 2024

Αδειμάντιες Πράξεις

Σε αυτό το thread ο κύριος Αδείμαντος γράφει - αναλύει τις χρηματιστηριακές αγοραπωλησίες του

TEO Lines

 Σε αυτό το thread ο κύριος TEO παραθέτει τα διαγράμματα του γνωστά και ως ΤΕΟ Lines 

Κυριακή 28 Ιουλίου 2024

Medifast

Medifast .... εδώ ....

Διαπραγματεύεται στο NYSE με τον κωδικό MED ... εδώ ....
Αριθμός μετοχών : 10.937.245 μετοχές


Presentation Medifast ... εδώ ...
Investor Medifast ... εδώ ...

Τομέας : Health Care (Τρόφιμα - Ποτά)
Αριθμός εργαζομένων : 634



Δραστηριότητα
Η Medifast, Inc., μέσω των θυγατρικών της, δραστηριοποιείται στην κατασκευή και πώληση προϊόντων απώλειας βάρους, διαχείρισης βάρους και υγιεινής διαβίωσης στις Ηνωμένες Πολιτείες και την Ασία-Ειρηνικό.
Προσφέρει μπάρες, σφολιάτες, δημητριακά, κραντσέρ, ποτά, χορταστικές επιλογές, πλιγούρι βρώμης, τηγανίτες, πουτίγκα, soft serve, shakes, smoothies, soft bakes και σούπες με τις επωνυμίες OPTAVIA, OPTAVIA ACTIVE και Optimal Health.
Η εταιρεία εμπορεύεται τα προϊόντα της μέσω συναλλαγών στα σημεία πώλησης, καθώς και μέσω πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου.


Η Medifast, Inc. ιδρύθηκε το 1980 και έχει την έδρα της στη Βαλτιμόρη του Μέριλαντ.

Κυριακή 21 Ιουλίου 2024

Oportun Financial Corporation

Oportun .... εδώ ....

Διαπραγματεύεται στο Nasdaq με τον κωδικό OPRT ... εδώ ....
Αριθμός μετοχών : 35.589.254 μετοχές


Presentation Oportun ... εδώ ...
Investor Oportunt ... εδώ ...

Τομέας : Χρηματοοικονομικές Υπηρεσίες (Fintech)
Αριθμός εργαζομένων : 24.516


Ίδιες μετοχές : Κατέχονται από την εταιρία 272.023 μετοχές, συνολικού κόστους 6,309 εκατομμυρίων δολαρίων. Μέση τιμή κτήσης 23,19 δολάρια η καθεμία.

ΙPO : 15 δολάρια ανά μετοχή. Έναρξη διαπραγμάτευσης 30η Σεπτεμβρίου 2019.
Προσφέρθηκαν 7.187.500 μετοχές στα 15 δολάρια. Συνολικά, προσφέρθηκαν 4.873.356 μετοχές από την Oportun και 2.314.144 μετοχές από παλαιούς μετόχους της Oportun.

Εισπράχθηκαν καθαρά 60,5 εκατομμύρια δολάρια, δίνοντας στην εταιρεία κεφαλαιοποίηση 405 εκατομμυρίων δολαρίων.

Δραστηριότητα
Η Oportun Financial Corporation παρέχει χρηματοοικονομικές υπηρεσίες. Η εταιρεία προσφέρει προσωπικά δάνεια και πιστωτικές κάρτες. Εξυπηρετεί πελάτες μέσω διαδικτύου και τηλεφώνου, καθώς και μέσω τοποθεσιών συνεργατών λιανικής και Δανεισμού ως Υπηρεσία.

Η εταιρεία ιδρύθηκε το 2005 και έχει την έδρα της στο Σαν Κάρλος της Καλιφόρνια.

Κυριακή 16 Ιουνίου 2024

GAMEnonSTOP ... το παίγνιο εν εξελίξει

Game Stop  .... εδώ ...

Διαπραγματεύεται στο NYSE με τον κωδικό GME ... εδώ ....
InvestorsGame Stop ... εδώ ...

Αριθμός μετοχών : Σύνολο 427 εκατομμύρια μετοχές

Τομέας : Λιανικό Εμπόριο
Αριθμός εργαζομένων : 8.000

H GameStop είναι μία εταιρεία video games, η οποία είναι ζημιογόνα από το 2019 και έχει αναγκαστεί να βάλει «λουκέτο» σε εκατοντάδες καταστήματα. Ωστόσο, η μετοχή εμφάνισε εκρηκτική άνοδο της τάξης του 400% κατά το πρώτο εξάμηνο του 2020, ενώ τον Ιανουάριο 2021 έφτασε να έχει κέρδη περισσότερα από 1.600%.

Για να θυμηθούμε τι έγινε ...

Κυριακή 5 Μαΐου 2024

Root - Η τεχνητή νοημοσύνη στην ασφάλιση αυτοκινήτων (Αποτελέσματα Q1 2024)

Root Insurance  .... εδώ ...

Διαπραγματεύεται στο Nasdaq με τον κωδικό RΟΟΤ ... εδώ ....

Presentation Root ... εδώ ...
Investors Root ... εδώ ...

Προηγούμενες αναφορές ... εδώ ... και ... εδώ ... 

Αριθμός μετοχών : Σύνολο 14,9 εκατομμύρια μετοχές

  • 9,9 εκατομμύρια μετοχές Κατηγορίας Α και
  • 5 εκατομμύρια μετοχές Κατηγορίας Β

Κάθε Μερίδιο Κατηγορίας Α έχει δικαίωμα μίας ψήφου, ενώ κάθε Μερίδιο Κατηγορίας Β δικαιούται 10 ψήφους.

Τομέας : Ασφάλιση αυτοκινήτων με τεχνητή νοημοσύνη
Αριθμός εργαζομένων : 680


IPO : 486 δολάρια ανά μετοχή. Έναρξη διαπραγμάτευσης, 28 Οκτωβρίου 2020.
Προσφέρθηκαν 2,3 εκατομμύρια νέες μετοχές σε τιμή 486 δολαρίων (27 δολάρια ήταν η IPO αλλά αργότερα έγινε reverse split 1/18) ανά μετοχή και στο ταμείο της εταιρίας εισέρρευσαν καθαρά 1,098 δισεκατομμύρια δολάρια.

Με την IPO της η Root πέτυχε αποτίμηση 6,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων που τοποθετούσε τη Root πολύ υψηλότερα από τις ασφαλιστικές εταιρείες SelectQuote και Lemonade, οι οποίες είχαν επίσης τις IPO τους το 2020 και αποτιμήθηκαν σε 3,25 δισεκατομμύρια δολάρια και 1,6 δισεκατομμύρια δολάρια, αντίστοιχα. 

Revesre split : Στις 12 Αυγούστου 2022 η μετοχή της Root έκλεισε στα 95 σεντς και στις 15 Αυγούστου 2022 πραγματοποιήθηκε reverse split μετοχών 1 προς 18.

Χρέος Root : 300 εκατομμύρια δολάρια σε πενταετές δάνειο
Η Root έχει ένα ακριβό πενταετές δάνειο 300 εκατομμυρίων δολαρίων, το οποίο εκδόθηκε στις 26 Ιανουαρίου 2022. Η λήξη είναι στις 27 Ιανουαρίου 2027.
Στο τέλος του 2023, η Root είχε 171,2 εκατομμύρια δολάρια σε βραχυπρόθεσμες και σταθερές επενδύσεις συν 678,7 εκατομμύρια δολάρια σε μετρητά. Εφόσον η Root βρίσκεται σε σημείο break even, όπως όλα δείχνουν, με τις λειτουργικές ταμειακές ροές και τα προσαρμοσμένα EBITDA να καθίστανται θετικά η εταιρία δεν θα έχει κανένα πρόβλημα να αποπληρώσει το χρέος της, είτε να το αναχρηματοδοτήσει με καλύτερους όρους το 2027. Διαφορετικά το δάνειο αυτό θα είναι ένα σημείο προβληματισμού.


Συνεργασία με Carvana ... εδώ ...
Τον Οκτώβριο του 2021, η Root έκδωσε εξαγοράσιμες μετατρέψιμες προνομιούχες μετοχές στην Carvana μέσω μίας Επενδυτικής Συμφωνίας. Η Root έλαβε 126,5 εκατομμύρια δολάρια με σκοπό την έκδοση 14,1 εκατομμυρίων μετοχών εξαγοράσιμων μετατρέψιμων προνομιούχων μετοχών. 


Σήμερα, κατόπιν και του reverse split, η τιμή μετατροπής είναι 162 δολάρια ανά μετοχή ενώ θα εκδοθούν 0,8 εκατομμύρια μετοχές κατηγορίας Α. 
H συνεργασία αφορά τις τεχνολογίες και των δύο εταιρειών με σκοπό να αναπτυχθεί μια ενσωματωμένη εμπειρία για τους πελάτες που αγοράζουν αυτοκίνητο με την Carvana.


Δραστηριότητα
Η Root ιδρύθηκε το 2015 με βάση την πεποίθηση ότι η ασφάλιση αυτοκινήτου πρέπει να βασίζεται κυρίως στις συμπεριφορές οδήγησης και όχι στα δημογραφικά στοιχεία. Η εταιρεία έχει φέρει επανάσταση στον κλάδο της αρχαϊκής ασφάλισης αυτοκινήτων χρησιμοποιώντας τεχνολογία κινητής τηλεφωνίας και επιστήμη δεδομένων για να προσφέρει δίκαιες, εξατομικευμένες τιμές σε καλούς οδηγούς.


Η εταιρεία έχει συλλέξει 20 δισεκατομμύρια μίλια δεδομένων κινητής τηλεματικής για να βελτιώσει και να ενημερώσει τα μοντέλα τιμολόγησης. Με περισσότερες από 12 εκατομμύρια λήψεις, η σύγχρονη εμπειρία εφαρμογής επιτρέπει στους οδηγούς να λαμβάνουν το συμβόλαιό τους σε λιγότερο από 1 λεπτό, να διαχειρίζονται την πολιτική τους και να υποβάλλουν αξίωση. Ένα ιδιόκτητο σύστημα αξιώσεων, σε συνδυασμό με προηγμένες τεχνικές μηχανικής εκμάθησης, επιτρέπει την αυτοματοποιημένη δαπάνη ζημιών, τη γρήγορη πληρωμή αξιώσεων και την υψηλότερη ικανοποίηση των πελατών.

Η Root είναι ο πρώτος αδειοδοτημένος ασφαλιστικός φορέας της χώρας που τροφοδοτείται εξ ολοκλήρου από κινητά και αυτή τη στιγμή προσφέρεται σε 34 πολιτείες.

Κυριακή 7 Απριλίου 2024

Root - Η τεχνητή νοημοσύνη στην ασφάλιση αυτοκινήτων (Μέρος 2)

Root Insurance  .... εδώ ...

Διαπραγματεύεται στο Nasdaq με τον κωδικό RΟΟΤ ... εδώ ....

Presentation Root ... εδώ ...
Investors Root ... εδώ ... 

Δείτε το προηγούμενο άρθρο που ήταν εισαγωγικό και έγινε στα 39 δολάρια στις 5 Μαρτίου 2024

Αριθμός μετοχών : Σύνολο 14,6 εκατομμύρια μετοχές

  • 9,6 εκατομμύρια μετοχές Κατηγορίας Α και
  • 5 εκατομμύρια μετοχές Κατηγορίας Β

Κάθε Μερίδιο Κατηγορίας Α έχει δικαίωμα μίας ψήφου, ενώ κάθε Μερίδιο Κατηγορίας Β δικαιούται 10 ψήφους.

Τομέας : Ασφάλιση αυτοκινήτων με τεχνητή νοημοσύνη
Αριθμός εργαζομένων : 680

IPO : 486 δολάρια ανά μετοχή. Έναρξη διαπραγμάτευσης, 28 Οκτωβρίου 2020.
Προσφέρθηκαν 2,3 εκατομμύρια νέες μετοχές σε τιμή 486 δολαρίων (27 δολάρια ήταν η IPO αλλά αργότερα έγινε reverse split 1/18) ανά μετοχή και στο ταμείο της εταιρίας εισέρρευσαν καθαρά 1,098 δισεκατομμύρια δολάρια.

Με την IPO της η Root πέτυχε αποτίμηση 6,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων που τοποθετούσε τη Root πολύ υψηλότερα από τις ασφαλιστικές εταιρείες SelectQuote και Lemonade, οι οποίες είχαν επίσης τις IPO τους το 2020 και αποτιμήθηκαν σε 3,25 δισεκατομμύρια δολάρια και 1,6 δισεκατομμύρια δολάρια, αντίστοιχα. 

Revesre split : Στις 12 Αυγούστου 2022 η μετοχή της Root έκλεισε στα 95 σεντς και στις 15 Αυγούστου 2022 πραγματοποιήθηκε reverse split μετοχών 1 προς 18.

Χρέος Root : 300 εκατομμύρια δολάρια σε πενταετές δάνειο
Η Root έχει ένα ακριβό πενταετές δάνειο 300 εκατομμυρίων δολαρίων, το οποίο εκδόθηκε στις 26 Ιανουαρίου 2022. Η λήξη είναι στις 27 Ιανουαρίου 2027.
Στο τέλος του 2023, η Root είχε 171,2 εκατομμύρια δολάρια σε βραχυπρόθεσμες και σταθερές επενδύσεις συν 678,7 εκατομμύρια δολάρια σε μετρητά. Εφόσον η Root βρίσκεται σε σημείο break even, όπως όλα δείχνουν, με τις λειτουργικές ταμειακές ροές και τα προσαρμοσμένα EBITDA να καθίστανται θετικά η εταιρία δεν θα έχει κανένα πρόβλημα να αποπληρώσει το χρέος της, είτε να το αναχρηματοδοτήσει με καλύτερους όρους το 2027. Διαφορετικά το δάνειο αυτό θα είναι ένα σημείο προβληματισμού.


Συνεργασία με Carvana ... εδώ ...
Τον Οκτώβριο του 2021, η Root έκδωσε εξαγοράσιμες μετατρέψιμες προνομιούχες μετοχές στην Carvana μέσω μίας Επενδυτικής Συμφωνίας. Η Root έλαβε 126,5 εκατομμύρια δολάρια με σκοπό την έκδοση 14,1 εκατομμυρίων μετοχών εξαγοράσιμων μετατρέψιμων προνομιούχων μετοχών. 


Σήμερα, κατόπιν και του reverse split, η τιμή μετατροπής είναι 162 δολάρια ανά μετοχή ενώ θα εκδοθούν 0,8 εκατομμύρια μετοχές κατηγορίας Α. 
H συνεργασία αφορά τις τεχνολογίες και των δύο εταιρειών με σκοπό να αναπτυχθεί μια ενσωματωμένη εμπειρία για τους πελάτες που αγοράζουν αυτοκίνητο με την Carvana.

Δραστηριότητα
Η Root ιδρύθηκε το 2015 με βάση την πεποίθηση ότι η ασφάλιση αυτοκινήτου πρέπει να βασίζεται κυρίως στις συμπεριφορές οδήγησης και όχι στα δημογραφικά στοιχεία. Η εταιρεία έχει φέρει επανάσταση στον κλάδο της αρχαϊκής ασφάλισης αυτοκινήτων χρησιμοποιώντας τεχνολογία κινητής τηλεφωνίας και επιστήμη δεδομένων για να προσφέρει δίκαιες, εξατομικευμένες τιμές σε καλούς οδηγούς.

Η εταιρεία έχει συλλέξει 20 δισεκατομμύρια μίλια δεδομένων κινητής τηλεματικής για να βελτιώσει και να ενημερώσει τα μοντέλα τιμολόγησης. Με περισσότερες από 12 εκατομμύρια λήψεις, η σύγχρονη εμπειρία εφαρμογής επιτρέπει στους οδηγούς να λαμβάνουν το συμβόλαιό τους σε λιγότερο από 1 λεπτό, να διαχειρίζονται την πολιτική τους και να υποβάλλουν αξίωση. Ένα ιδιόκτητο σύστημα αξιώσεων, σε συνδυασμό με προηγμένες τεχνικές μηχανικής εκμάθησης, επιτρέπει την αυτοματοποιημένη δαπάνη ζημιών, τη γρήγορη πληρωμή αξιώσεων και την υψηλότερη ικανοποίηση των πελατών.

Η Root είναι ο πρώτος αδειοδοτημένος ασφαλιστικός φορέας της χώρας που τροφοδοτείται εξ ολοκλήρου από κινητά και αυτή τη στιγμή προσφέρεται σε 34 πολιτείες.

Κυριακή 17 Μαρτίου 2024

Hippo insurance

Hippo Insurance  .... εδώ ...

Διαπραγματεύεται στο NYSE με τον κωδικό HIPO ... εδώ ....

Presentation Hipo ... εδώ ...
Investors Hipo ... εδώ ...


Αριθμός μετοχών : Σύνολο 24,310.892 εκατομμύρια μετοχές

Τομέας : Ασφάλιση σπιτιού με τεχνητή νοημοσύνη
Αριθμός εργαζομένων : 516


IPO : 250 δολάρια ανά μετοχή. Έναρξη διαπραγμάτευσης 3 Αυγούστου 2021.
Εισήλθε στον NYSE το 2021 μέσω μιας συγχώνευσης με το SPAC  Reinvent Technology Partners Z, σε μια συμφωνία που αποτίμησε την εταιρία σε χρηματιστηριακή αξία περίπου 5 δισεκατομμύρια δολάρια ...
η Hippo έλαβε 550 εκατομμύρια δολάρια από την IPO.

Revesre split : Στις 29 Σεπτεμβρίου 2022 στην μετοχή της Hippo πραγματοποιήθηκε reverse split μετοχών 1 προς 25.

Δραστηριότητα
H Hippo Insurance έχει την έδρα της στο Palo Alto της Καλιφόρνια και ξεκίνησε τη λειτουργία της το 2015. Η Hippo δημιουργήθηκε με σκοπό να διευκολύνει την αγορά ασφάλισης κατοικίας μέσω διαδικτύου και να κάνει την κάλυψη πιο διαφανή. Η Hippo Insurance παρατήρησε ότι πολλοί ιδιοκτήτες σπιτιού στις ΗΠΑ ήταν υποασφαλισμένοι και πολλοί ιδιοκτήτες σπιτιού δεν καταλάβαιναν πραγματικά ποια κάλυψη περιλαμβανόταν στα συμβόλαιά τους.

H Hippo Holdings παρέχει ασφάλιση προστασίας σπιτιού στις Ηνωμένες Πολιτείες. Τα ασφαλιστικά προϊόντα της περιλαμβάνουν ασφάλιση ιδιοκτητών σπιτιού έναντι κινδύνων πυρκαγιάς, ανέμου και κλοπής, καθώς και προσωπικών και εμπορικών ασφαλιστικών προϊόντων. Η εταιρεία προσφέρει ασφαλιστικά προϊόντα και ασφαλιστικές υπηρεσίες μέσω της ιστοσελίδας της και της τεχνολογικής της πλατφόρμας, προσφέροντας τα ασφαλιστήρια συμβόλαιά της online, τηλεφωνικά ή και μέσω αδειοδοτημένων ασφαλιστικών πρακτόρων. Παρέχει φροντίδα και προστασία στους ιδιοκτήτες σπιτιού, καθώς και λειτουργεί μια ολοκληρωμένη πλατφόρμα προστασίας σπιτιού.

Τα συμβόλαια Hippo εκτελούνται γρήγορα και εύκολα στην αγορά.
Με τους κατεστημένους μεταφορείς, η αγορά ασφάλισης κατοικίας είναι μια επίπονη εργασία που βασίζεται στις ανάγκες του ασφαλιστή και όχι του πελάτη. Η διαδικασία επιβαρύνει τους πελάτες με μακροχρόνιες τηλεφωνικές κλήσεις, απαιτώντας από τους πελάτες να απαντήσουν σε έως και 60 μπερδεμένες ερωτήσεις χωρίς καμία δυνατότητα ηλεκτρονικής αγοράς. Χρησιμοποιώντας προηγμένες προσεγγίσεις δεδομένων, η ιδιόκτητη μηχανή εκμάθησης επιτρέπει στην Hippo να
παρέχει μια προσφορά σε μόλις 60 δευτερόλεπτα και ένα πλήρως δεσμευμένο ασφαλιστήριο συμβόλαιο σε λιγότερο από 5 λεπτά και να τα παραδίδει μέσω διανομής σε όλα τα κανάλια που δραστηριοποιούνται οι καταναλωτές από όπου κι αν ψωνίζουν για ασφάλιση.

Τα ασφαλιστήρια έχουν σχεδιαστεί για τον σύγχρονο ιδιοκτήτη σπιτιού.
Σε αντίθεση με τα ξεπερασμένα συμβόλαια των παραδοσιακών ασφαλιστικών εταιρειών που αναγκάζουν τους ανθρώπους να πληρώνουν για κάλυψη που δεν χρειάζονται, τα συμβόλαια Hippo έχουν σχεδιαστεί για τις σύγχρονες ζωές, προσφέροντας κάλυψη για κρίσιμα αντικείμενα όπως εξοπλισμό γραφείου στο σπίτι και εφεδρικό νερό. Η σύγχρονη ασφαλιστική κάλυψη σημαίνει ότι οι πελάτες Hippo είναι λιγότερο πιθανό να αντιμετωπίσουν απροσδόκητα ασφαλιστικά κενά στην κάλυψη σε περίπτωση απώλειας, μια κύρια πηγή απογοήτευσης από την εμπειρία αξιώσεων άλλων ασφαλιστικών εταιριών.


Η Hippo πρωτοπορεί στον κλάδο προσφέροντας το ευρέως διαδεδομένο πρόγραμμα Smart Home.
Μέσω του προγράμματος Smart Home, οι πελάτες Hippo μπορούν να επιλέξουν να λαμβάνουν μηνύματα και ενημερώσεις που προέρχονται από έξυπνες συσκευές που βοηθούν στον μετριασμό των ζημιών από νερό, φωτιά και κλοπή. Αυτά τα μηνύματα συνοδεύονται από αρχειοθετημένες και εγκεκριμένες εκπτώσεις. Η Hippo συνεργάζεται με τους βασικούς παίκτες στον χώρο του έξυπνου σπιτιού για να προσφέρει στους πελάτες της αυτές τις δωρεάν ενημερώσεις, καθώς και τα μηνύματα με επαγγελματική παρακολούθηση.

Επίσης η Hippo βοηθάει τους πελάτες της να συντηρούν τα σπίτια τους μέσω του Hippo Home Care, το οποίο προσφέρει μια εικονική υπηρεσία θυρωρού στο σπίτι. Οι πελάτες μπορούν να απευθυνθούν ανά πάσα στιγμή στην εταιρία για να ζητήσουν απομακρυσμένη υποστήριξη με ερωτήσεις ή ζητήματα που σχετίζονται με το σπίτι τους. Εάν ο εκπρόσωπος της Hippo Home Care δεν μπορεί να βοηθήσει στην επίλυση ενός ζητήματος εξ αποστάσεως, μπορεί να συστήσει έναν τοπικό επαγγελματία για υπηρεσίες στο σπίτι.

Αυτή η σουίτα προληπτικών προσφορών έχει σχεδιαστεί για να επιτρέπει στη Hippo να βοηθά τους πελάτες να προστατεύουν καλύτερα τα σπίτια τους και να μειώνουν τις απώλειες με την πάροδο του χρόνου. Αυτό επιτρέπει καλύτερη τιμολόγηση σε όλες τις υπηρεσίες της Hippo, ενισχύοντας περαιτέρω την πρόταση αξίας για τον πελάτη και προσελκύοντας ακόμη περισσότερους πελάτες στη Hippo.

Με τη βοήθεια έξυπνων οικιακών συσκευών, οι ιδιοκτήτες σπιτιών, μπορούν να εντοπίσουν αν έχουν διαρροές στο νερό, αν υπάρχει πιθανότητα πρόκλησης πυρκαγιάς και να αποτρέπουν την κλοπή αντικειμένων προσφέροντας εκπτώσεις στους πελάτες που τις χρησιμοποιούν. Οι ειδοποιήσεις σε πραγματικό χρόνο από τις έξυπνες οικιακές συσκευές βοηθούν τους πελάτες να εντοπίζουν γρήγορα και να επιλύουν προβλήματα προτού εξελιχθούν σε μεγάλες απώλειες.

Εφαρμογές Hippo Home
  • Αισθητήρες Διαρροής : Βοηθούν στον εντοπισμό διαρροών νερού προτού πλημμυρίσει το σπίτι. Καμία ζημιά στο νερό.
  • Συνδεδεμένες Κάμερες + Ανιχνευτές Κίνησης
  • Έξυπνοι Συναγερμοί Καπνού : Προστασία του σπιτιού με αισθητήρες που ανιχνεύουν καπνό και διοξείδιο του άνθρακα.
  • Αξιολόγηση Υγείας Στο Σπίτι
  • Εξατομικευμένα Σχέδια Συντήρησης
  • Οδηγοί DIY : Είτε το έχετε κάνει 100 φορές είτε είναι η πρώτη σας προσπάθεια, η υπηρεσία της Hippo δίνει οδηγίες βήμα προς βήμα για τον τρόπο αντιμετώπισης σημαντικών εργασιών συντήρησης.
Ο κλάδος ασφάλισης κατοικιών
Με ετήσια ασφάλιστρα 120 δισεκατομμυρίων δολαρίων, ο κλάδος ασφάλισης κατοικίας των ΗΠΑ είναι μια βαθιά κατακερματισμένη αγορά. Η TAM για όλο τον κλάδο αναμένεται να φτάσει σχεδόν τα 140 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2025.
Ο κλάδος ασφάλισης κατοικίας των ΗΠΑ έχει ελκυστικές δυναμικές πελατών και υψηλά χαρακτηριστικά ανάπτυξης. Σύμφωνα με το Insurance Information Institute, οι πελάτες ασφάλισης κατοικίας παραμένουν στον επιλεγμένο ασφαλιστή για 8-10 χρόνια κατά μέσο όρο ... περισσότερο από το διπλάσιο του χρόνου των ενοικιαστών ή των πελατών ασφάλισης αυτοκινήτων. Επιπλέον, οι πελάτες ασφάλισης κατοικίας δίνουν κατά μέσο όρο 1.200 δολάρια σε ετήσια ασφάλιστρα, παρέχοντας στους ασφαλιστές μια συναρπαστική ευκαιρία επαναλαμβανόμενων εσόδων.

Πολλές από τις ανάγκες των πελατών δεν ικανοποιούνται. Τα σημερινά ασφαλιστήρια συμβόλαια συχνά περιλαμβάνουν κάλυψη για αντικείμενα που δεν κατέχουν οι σύγχρονοι ιδιοκτήτες σπιτιού, ενώ αποκλείουν την κάλυψη για κοινές κατηγορίες αξιώσεων, όπως εφεδρικό νερό, εξοπλισμός γραφείου στο σπίτι και άλλα ηλεκτρονικά είδη. Οι ζωές και τα ακίνητα των ιδιοκτητών σπιτιού έχουν εξελιχθεί, αλλά πολύ συχνά οι καλύψεις τους δεν συμβαδίζουν. Αυτή η νοοτροπία "ρυθμίστε και ξεχάστε" στην αναδοχή μπορεί να σημαίνει ότι ενώ οι ασφαλιστές εισπράττουν ασφάλιστρα, οι ιδιοκτήτες σπιτιού ανακαλύπτουν κενά ασφάλισης στην κάλυψη μόνο μετά από απώλεια.

Το Οικονομικό Μοντέλο της Hippo
Υπάρχουν τέσσερα βασικά στοιχεία του οικονομικού μοντέλου της Hippo. 

Πρώτον, ως γενικός αντιπρόσωπος διαχείρισης ("MGA"), διαχειρίζεται ολόκληρη την εμπειρία που αντιμετωπίζει ο πελάτης, συμπεριλαμβανομένων των πωλήσεων και του μάρκετινγκ, την αναδοχή, την έκδοση και διαχείριση των συμβολαίων, όπως και τη διαχείριση των αξιώσεων. Σε αντάλλαγμα για αυτές τις υπηρεσίες, η Hippo κερδίζει επαναλαμβανόμενες προμήθειες και χρεώσεις που σχετίζονται με τα συμβόλαια που πουλήθηκαν. 

Αν και η Hippo έχει την αναδοχή και την ευθύνη για τη διαχείριση των συμβολαίων και των αξιώσεων, δεν αναλαμβάνει το μεγαλύτερο μέρος του κινδύνου που σχετίζεται με τα συμβόλαια Hippo στον ισολογισμό της. Αντίθετα, συνεργάζεται με μια διαφοροποιημένη ομάδα ασφαλιστικών και αντασφαλιστικών εταιρειών υψηλής αξιολόγησης που πληρώνουν προμήθειες στη Hippo με αντάλλαγμα την δυνατότητα να αναλάβουν αυτόν τον κίνδυνο στους δικούς τους ισολογισμούς.

Η Hippo κερδίζει επίσης έσοδα από προμήθειες ως αδειοδοτημένο ασφαλιστικό πρακτορείο που πωλεί ασφαλιστήρια συμβόλαια άλλων ασφαλιστικών εταιριών, μη Hippo, στους πελάτες της. Κερδίζει έσοδα από προμήθειες πρακτορείου όταν δίνονται

  • συμβόλαια αυτοκινήτων στους πελάτες ιδιοκτήτες σπιτιού, όταν
  • ένας πελάτης που αναζητά ασφάλιση ιδιοκτητών σπιτιού είναι σε μια πολιτεία όπου τα συμβόλαια Hippo δεν είναι διαθέσιμα, ή 
  • όταν ένα συγκεκριμένο σπίτι δεν πληρεί τα κριτήρια αναδοχής Hippo, 
οπότε αυτοί οι πελάτες τοποθετούνται σε άλλη εταιρεία όποτε είναι δυνατόν. Καθώς η Hippo διευρύνει τις προσφορές προϊόντων της, διανείμει πρόσθετους τύπους ασφάλισης που προσφέρονται από άλλες εταιρίες. Τα έσοδα προμήθειας από αυτά τα συμβόλαια επαναλαμβάνονται καθώς οι πολιτικές ανανεώνονται επιτρέποντάς στην Hippo να κερδίζει περιθώριο σε σχέση με το κόστος απόκτησης πελατών.

Η Hippo κερδίζει έσοδα με έναν τρίτο τρόπο, χρησιμοποιώντας τις πλατφόρμες των παρόχων που συνεργάζεται για να προσφέρει ασφάλιση ως υπηρεσία σε άλλες MGA. Τα οικονομικά οφέλη για την Hippo από την παροχή αυτής της υπηρεσίας εκτείνονται πέρα ​​από τα περιθώρια κέρδους σε αυτά τα ασφάλιστρα, καθώς περιλαμβάνουν οφέλη κεφαλαιακής απόδοσης, αφού οι προσφερόμενες ασφαλίσεις επιτρέπουν στην Hippo να διαχειρίζεται πιο αποτελεσματικά τις ρυθμιστικές κεφαλαιακές απαιτήσεις της μέσω της αναγνώρισης των παροχών διαφοροποίησης. Δεδομένου του διαφορετικού χαρτοφυλακίου ασφάλισης ιδιοκτητών κατοικιών, το εποπτικό κεφάλαιο που καλείται η Hippo να διαθέσει για τα ασφάλιστρα που δημιουργούνται από αυτά τα τρίτα μέρη είναι χαμηλότερο από αυτό που θα χρειαζόταν να διαθέσουν αυτά τα μέρη εάν επρόκειτο να παράσχουν το δικό τους κεφάλαιο.

Τέλος, η Hippo κερδίζει έσοδα από τα ασφάλιστρα που διατηρεί σε συμβόλαια που εκδίδονται από την ίδια, αφού εκχωρήσει το μεγαλύτερο μέρος του ασφαλιστικού κινδύνου στην ομάδα των υψηλής ποιότητας, αντασφαλιστικών συνεργατών της.

Τρίτη 5 Μαρτίου 2024

ROOT Insurance .... έκτακτο (Μέρος 1)

Root Insurance  .... εδώ ...

Διαπραγματεύεται στο Nasdaq με τον κωδικό RΟΟΤ ... εδώ ....

Presentation Root ... εδώ ...
Investors Root ... εδώ ... 

Αριθμός μετοχών : Σύνολο 14,6 εκατομμύρια μετοχές
  • 9,6 εκατομμύρια μετοχές Κατηγορίας Α και
  • 5 εκατομμύρια μετοχές Κατηγορίας Β

Κάθε Μερίδιο Κατηγορίας Α έχει δικαίωμα μίας ψήφου, ενώ κάθε Μερίδιο Κατηγορίας Β δικαιούται 10 ψήφους.

Τομέας : Ασφάλιση αυτοκινήτων με τεχνητή νοημοσύνη
Αριθμός εργαζομένων : 680

IPO : 486 δολάρια ανά μετοχή. Έναρξη διαπραγμάτευσης, 28 Οκτωβρίου 2020.
Προσφέρθηκαν 2,3 εκατομμύρια νέες μετοχές σε τιμή 486 δολαρίων (27 δολάρια ήταν η IPO αλλά αργότερα έγινε reverse split 1/18) ανά μετοχή και στο ταμείο της εταιρίας εισέρρευσαν καθαρά 1,098 δισεκατομμύρια δολάρια.

Με την IPO της η Root πέτυχε αποτίμηση 6,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων που τοποθετούσε τη Root πολύ υψηλότερα από τις ασφαλιστικές εταιρείες SelectQuote και Lemonade, οι οποίες είχαν επίσης τις IPO τους το 2020 και αποτιμήθηκαν σε 3,25 δισεκατομμύρια δολάρια και 1,6 δισεκατομμύρια δολάρια, αντίστοιχα. 

Revesre split : Στις 12 Αυγούστου 2022 η μετοχή της Root έκλεισε στα 95 σεντς και στις 15 Αυγούστου 2022 πραγματοποιήθηκε reverse split μετοχών 1 προς 18.

Χρέος Root : 300 εκατομμύρια δολάρια σε πενταετές δάνειο
Η Root έχει ένα ακριβό πενταετές δάνειο 300 εκατομμυρίων δολαρίων, το οποίο εκδόθηκε στις 26 Ιανουαρίου 2022. Η λήξη είναι στις 27 Ιανουαρίου 2027.
Στο τέλος του 2023, η Root είχε 171,2 εκατομμύρια δολάρια σε βραχυπρόθεσμες και σταθερές επενδύσεις συν 678,7 εκατομμύρια δολάρια σε μετρητά. Εφόσον η Root βρίσκεται σε σημείο break even, όπως όλα δείχνουν, με τις λειτουργικές ταμειακές ροές και τα προσαρμοσμένα EBITDA να καθίστανται θετικά η εταιρία δεν θα έχει κανένα πρόβλημα να αποπληρώσει το χρέος της, είτε να το αναχρηματοδοτήσει με καλύτερους όρους το 2027. Διαφορετικά το δάνειο αυτό θα είναι ένα σημείο προβληματισμού.


Συνεργασία με Carvana ... εδώ ...
Τον Οκτώβριο του 2021, η Root έκδωσε εξαγοράσιμες μετατρέψιμες προνομιούχες μετοχές στην Carvana μέσω μίας Επενδυτικής Συμφωνίας. Η Root έλαβε 126,5 εκατομμύρια δολάρια με σκοπό την έκδοση 14,1 εκατομμυρίων μετοχών εξαγοράσιμων μετατρέψιμων προνομιούχων μετοχών. 


Σήμερα, κατόπιν και του reverse split, η τιμή μετατροπής είναι 162 δολάρια ανά μετοχή ενώ θα εκδοθούν 0,8 εκατομμύρια μετοχές κατηγορίας Α. 
H συνεργασία αφορά τις τεχνολογίες και των δύο εταιρειών με σκοπό να αναπτυχθεί μια ενσωματωμένη εμπειρία για τους πελάτες που αγοράζουν αυτοκίνητο με την Carvana.

Δραστηριότητα
Η Root ιδρύθηκε το 2015 με βάση την πεποίθηση ότι η ασφάλιση αυτοκινήτου πρέπει να βασίζεται κυρίως στις συμπεριφορές οδήγησης και όχι στα δημογραφικά στοιχεία. Η εταιρεία έχει φέρει επανάσταση στον κλάδο της αρχαϊκής ασφάλισης αυτοκινήτων χρησιμοποιώντας τεχνολογία κινητής τηλεφωνίας και επιστήμη δεδομένων για να προσφέρει δίκαιες, εξατομικευμένες τιμές σε καλούς οδηγούς.

Η εταιρεία έχει συλλέξει 20 δισεκατομμύρια μίλια δεδομένων κινητής τηλεματικής για να βελτιώσει και να ενημερώσει τα μοντέλα τιμολόγησης. Με περισσότερες από 12 εκατομμύρια λήψεις, η σύγχρονη εμπειρία εφαρμογής επιτρέπει στους οδηγούς να λαμβάνουν το συμβόλαιό τους σε λιγότερο από 1 λεπτό, να διαχειρίζονται την πολιτική τους και να υποβάλλουν αξίωση. Ένα ιδιόκτητο σύστημα αξιώσεων, σε συνδυασμό με προηγμένες τεχνικές μηχανικής εκμάθησης, επιτρέπει την αυτοματοποιημένη δαπάνη ζημιών, τη γρήγορη πληρωμή αξιώσεων και την υψηλότερη ικανοποίηση των πελατών.

Η Root είναι ο πρώτος αδειοδοτημένος ασφαλιστικός φορέας της χώρας που τροφοδοτείται εξ ολοκλήρου από κινητά και αυτή τη στιγμή προσφέρεται σε 34 πολιτείες.

Κυριακή 11 Φεβρουαρίου 2024

Surge Pays

SurgePays  .... εδώ ...

Διαπραγματεύεται στο Nasdaq με τον κωδικό SURG ... εδώ ....

Presentation SurgePays ... εδώ ...
Investors SurgePays ... εδώ ... 


Αριθμός μετοχών : Σύνολο 17.308.558 μετοχές

Τομέας : Fintech - Ασύρματες Τηλεπικοινωνίες
Αριθμός εργαζομένων : 20

Στις 23 Ιανουαρίου 2024 ολοκληρώθηκε η δημόσια προσφορά 3.080.356 μετοχών της κοινής μετοχής σε τιμή 5,60 δολαρίων ανά μετοχή και στο ταμείο της εταιρίας εισέρρευσαν 17,248 εκατομμύρια δολάρια.

Δραστηριότητα
Η SurgePays προσφέρει τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες στον πληθυσμό των Ηνωμένων Πολιτειών που δεν εξυπηρετείται και δεν έχει τραπεζικές συναλλαγές. Η μοναδική πτυχή αυτής της εταιρείας είναι ότι εστιάζει αποκλειστικά σε πελάτες χαμηλού εισοδήματος, με ένα επιχειρηματικό μοντέλο πλήρως βελτιστοποιημένο για να προσελκύει και να μεγιστοποιεί τις οικονομικές δυνατότητες αυτού του τμήματος της αγοράς.

Η SurgePays προσφέρει χρηματοοικονομικά και τηλεπικοινωνιακά προϊόντα στους ''υποτραπεζικούς'' πληθυσμούς και οι οποίοι είναι υποεξυπηρετούμενοι σε όλες τις Ηνωμένες Πολιτείες. Προσφέρει ασύρματες υπηρεσίες και υπηρεσίες χρηματοοικονομικής τεχνολογίας σε πληθυσμούς που δεν εξυπηρετούνται και δεν έχουν τραπεζικές συναλλαγές και σχεδιάζει να επεκτείνει τις προσφορές προϊόντων της. Η πρόσβαση σε βασικές υπηρεσίες δεν πρέπει να περιορίζονται από τα παραδοσιακά τραπεζικά συστήματα και γι' αυτό, η SurgePays, εστιάζει στην προσέγγιση αυτών των κοινοτήτων ακριβώς εκεί που ζουν και ψωνίζουν.

Ειδικότερα, η SurgePays μέσω των SurgePhone και Torch Wireless παρέχει επιδοτούμενη ευρυζωνική σύνδεση κινητής τηλεφωνίας σε περισσότερους από 250.000 συνδρομητές χαμηλού εισοδήματος σε εθνικό επίπεδο. Η πλατφόρμα fintech SurgePays εξουσιοδοτεί τους υπαλλήλους σε χιλιάδες καταστήματα ψιλικών να παρέχουν μια σουίτα προπληρωμένων ασύρματων και χρηματοοικονομικών προϊόντων σε πελάτες που δεν διαθέτουν τραπεζικό λογαριασμό.

Η SurgePhone και η Torch, εξ ολοκλήρου θυγατρικές της SurgePays, είναι φορείς εκμετάλλευσης εικονικών δικτύων κινητής τηλεφωνίας (MVNO) με άδεια από την Ομοσπονδιακή Επιτροπή Επικοινωνιών «FCC» να παρέχουν επιδοτούμενη πρόσβαση σε ποιοτικό διαδίκτυο μέσω ευρυζωνικών υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας σε καταναλωτές που πληρούν τις προϋποθέσεις σύμφωνα με τις ομοσπονδιακές κατευθυντήριες γραμμές της Προσιτό Πρόγραμμα Συνδεσιμότητας (ACP).

Σάββατο 3 Φεβρουαρίου 2024

Inogen

Inogen  .... εδώ ...

Διαπραγματεύεται στο Nasdaq με τον κωδικό INGN ... εδώ ....

Presentation Inogen ... εδώ ...
Investors Inogen ... εδώ ... 


Αριθμός μετοχών : Σύνολο 23.307.814 μετοχές

Τομέας : Health Care - Ιατρικές συσκευές
Αριθμός εργαζομένων : 1.026


Δραστηριότητα
Η Inogen ιδρύθηκε στο Ντέλαγουερ στις 27 Νοεμβρίου 2001. Η Εταιρεία είναι μια επιχείρηση ιατρικής τεχνολογίας που αναπτύσσει, κατασκευάζει και εμπορεύεται κυρίως καινοτόμους φορητούς συμπυκνωτές οξυγόνου (POC) που χρησιμοποιούνται για την παροχή συμπληρωματικής μακροχρόνιας οξυγονοθεραπείας σε ασθενείς που πάσχουν από χρόνιες αναπνευστικές παθήσεις. Παραδοσιακά, αυτοί οι ασθενείς βασίζονταν σε σταθερά συστήματα συμπυκνωτή οξυγόνου για χρήση στο σπίτι και σε δεξαμενές ή φιάλες οξυγόνου για φορητή χρήση. Οι δεξαμενές και οι κύλινδροι πρέπει να παραδίδονται τακτικά και να έχουν πεπερασμένη ποσότητα οξυγόνου, κάτι που απαιτεί από τους ασθενείς να σχεδιάζουν δραστηριότητες έξω από το σπίτι τους γύρω από τα χρονοδιαγράμματα παράδοσης και μια πεπερασμένη παροχή οξυγόνου. Επιπλέον, οι ασθενείς πρέπει να προσαρτούν μακριά, δυσκίνητη σωλήνωση στους σταθερούς συγκεντρωτές τους απλώς για να επιτρέψουν την κινητικότητα μέσα στο σπίτι τους.


Τα ιδιόκτητα συστήματα Inogen One® και Inogen Rove της εταιρείας συγκεντρώνουν τον αέρα γύρω από τον ασθενή για να προσφέρουν μια πηγή συμπληρωματικού οξυγόνου ανά πάσα στιγμή, οπουδήποτε με μια μπαταρία και μπορούν να συνδεθούν σε μια πρίζα όταν βρίσκεστε στο σπίτι, στο αυτοκίνητο ή σε δημόσιο χώρο με διαθέσιμα καταστήματα. Τα συστήματα Inogen One της Εταιρείας μειώνουν την εξάρτηση του ασθενούς από σταθερούς συγκεντρωτές και προγραμματισμένες παραδόσεις δεξαμενών με πεπερασμένη παροχή οξυγόνου, βελτιώνοντας έτσι την ποιότητα ζωής των ασθενών και ενισχύοντας την κινητικότητα τους.

Σάββατο 30 Δεκεμβρίου 2023

Oddity Tech

Oddity Tech  .... εδώ ...

Διαπραγματεύεται στο Nasdaq με τον κωδικό ODD ... εδώ ....

Presentation Oddity ... εδώ ...
Investors Oddity ... εδώ ... 


Αριθμός μετοχών : Σύνολο 56.807.467 μετοχές

  • 45.202.333 είναι μετοχές Κατηγορίας Α και
  •  11.605.134 είναι μετοχές Κατηγορίας Β

Κάθε Μερίδιο Κατηγορίας Α έχει δικαίωμα μίας ψήφου, ενώ κάθε Μερίδιο Κατηγορίας Β δικαιούται 10 ψήφους.

Το Fund L Catterton έχει 13.140.357 μετοχές κατηγορίας Α (29,1%). ενώ ο ιδρυτής και CEO Oran Holtzman έχει 6.852.450 μετοχές κατηγορίας Α (15,2%) και 11.547.000 μετοχές κατηγορίας Β.

Τομέας : Τεχνητή Νοημοσύνη - Λογισμικό Υποδομές (Καλλυντικά -Προϊόντα Προσωπικής Φροντίδας)
Αριθμός εργαζομένων : 265


IPO : 35 δολάρια ανά μετοχή. Έναρξη διαπραγμάτευσης, 19 Ιουλίου του 2023.
Προσφέρθηκαν 12,105 εκατομμύρια μετοχές από την εταιρία και τους ήδη υφιστάμενους μετόχους της.

Συνολικά, η Oddity και οι μέτοχοι της, συγκέντρωσαν περίπου 424 εκατομμύρια δολάρια από την IPO από τα οποία εισέρρευσαν στο ταμείο της εταιρίας μόλις τα 55,41 εκατομμύρια δολάρια.
Ο ιδρυτής της εταιρίας και διευθύνων σύμβουλος Oran Holtzman πούλησε μετοχές για 211 εκατομμύρια δολάρια και η L Catteron πούλησε μετοχές για 151 εκατομμύρια δολάρια.

Κατά την πρώτη ημέρα διαπραγμάτευσης οι μετοχές της Oddity Tech άνοιξαν στα 49,1 δολάρια, 40% υψηλότερα από την τιμή της IPO των 35 δολαρίων, για να κλείσει τελικά στα 47,53 δολάρια, δίνοντάς στην εταιρία αποτίμηση 2,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Δραστηριότητα
Η Oddity Tech είναι μια εταιρεία ομορφιάς και ευεξίας, με δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης και είναι η μητρική εταιρεία της ισραηλινής μάρκας διαδικτυακής περιποίησης ομορφιάς IL Makiage.
Η Oddity είναι μια πλατφόρμα ομορφιάς και ευεξίας που βασίζεται στην τεχνολογία και την τεχνητή νοημοσύνη και λειτουργεί (μέχρι στιγμής) με δύο επωνυμίες την lL Makiage και την SpoiledChild.

Η Oddity λειτουργεί μέσω  των δύο ιδιόκτητων εμπορικών σημάτων της, των καλλυντικών lL Makiage, και της περιποίησης δέρματος SpoiledChild, που κυκλοφόρησε το 2021. Και οι δύο ακολουθούν ένα ψηφιακό μοντέλο απευθείας στον καταναλωτή (DTC) και χρησιμοποιούν τα ίδια είδη επωνυμίας και τεχνολογίας για να πουλήσουν στα αντίστοιχα τμήματα τους. 

Τα κεντρικά γραφεία της Oddity βρίσκονται στη Νέα Υόρκη, ενώ τα ερευνητικά της εργαστήρια βρίσκονται στη Βοστώνη και ο τεχνολογικός κόμβος της βρίσκεται στο Τελ Αβίβ.

Πριν από μια δεκαετία η IL Makiage ήταν μια αποτυχημένη εταιρεία στον κλάδο των καλλυντικών με μεγάλα χρέη στους πιστωτές της. 
Η Il Makiage ξεκίνησε ως αλυσίδα καταστημάτων και σχολή μακιγιάζ, αλλά το 2013 συσσώρευσε χρέη δεκάδων εκατομμυρίων σέκελ σε υπαλλήλους, προμηθευτές και τράπεζες.


Ο Oran Holtzman, ένας λογιστής που αναζητούσε ενδιαφέρουσες επενδύσεις, πλήρωσε 12 εκατομμύρια NIS για την εταιρεία. Αυτός και η αδερφή του Shiran Holtzman-Erel, η οποία είναι η chief product officer της Oddity, έφτιαξαν ένα στρατηγικό σχέδιο για την εταιρεία, μετατρέποντάς την σε εταιρεία τεχνολογίας.

Τον Μάιο του 2020 η IL Makiage κυκλοφόρησε στο Ηνωμένο Βασίλειο, στη Γερμανία τον Νοέμβριο του 2020 και στην Αυστραλία τον Ιούνιο του 2021.
Σήμερα είναι μια αναπτυσσόμενη και κερδοφόρα εταιρεία, η οποία αυτοπροσδιορίζεται ως μια καταναλωτική τεχνολογική πλατφόρμα σχεδιασμένη να αλλάξει την παγκόσμια αγορά περιποίησης ομορφιάς.
Ο Oran Holtzman, είναι ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, ενώ το private equity fund L Catterton του Louis Vuitton επένδυσε σε αυτήν το 2017.