Hippo Insurance .... εδώ ...
Διαπραγματεύεται στο NYSE με τον κωδικό HIPO ... εδώ ....
Presentation Hipo ... εδώ ...
Investors Hipo ... εδώ ...
Αριθμός μετοχών : Σύνολο 24,310.892 εκατομμύρια μετοχές
Τομέας : Ασφάλιση σπιτιού με τεχνητή νοημοσύνη
Αριθμός εργαζομένων : 516
IPO : 250 δολάρια ανά μετοχή. Έναρξη διαπραγμάτευσης 3 Αυγούστου 2021.
Εισήλθε στον NYSE το 2021 μέσω μιας συγχώνευσης με το SPAC Reinvent Technology Partners Z, σε μια συμφωνία που αποτίμησε την εταιρία σε χρηματιστηριακή αξία περίπου 5 δισεκατομμύρια δολάρια ... η Hippo έλαβε 550 εκατομμύρια δολάρια από την IPO.
Revesre split : Στις 29 Σεπτεμβρίου 2022 στην
μετοχή της Hippo πραγματοποιήθηκε reverse split μετοχών 1 προς 25.
Δραστηριότητα
H Hippo Insurance έχει την έδρα της στο Palo Alto της Καλιφόρνια και ξεκίνησε τη λειτουργία της το 2015. Η Hippo δημιουργήθηκε με σκοπό να διευκολύνει την αγορά ασφάλισης κατοικίας μέσω διαδικτύου και να κάνει την κάλυψη πιο διαφανή. Η Hippo Insurance παρατήρησε ότι πολλοί ιδιοκτήτες σπιτιού στις ΗΠΑ ήταν υποασφαλισμένοι και πολλοί ιδιοκτήτες σπιτιού δεν καταλάβαιναν πραγματικά ποια κάλυψη περιλαμβανόταν στα συμβόλαιά τους.
H Hippo Holdings παρέχει ασφάλιση προστασίας σπιτιού στις Ηνωμένες Πολιτείες. Τα ασφαλιστικά προϊόντα της περιλαμβάνουν ασφάλιση ιδιοκτητών σπιτιού έναντι κινδύνων πυρκαγιάς, ανέμου και κλοπής, καθώς και προσωπικών και εμπορικών ασφαλιστικών προϊόντων. Η εταιρεία προσφέρει ασφαλιστικά προϊόντα και ασφαλιστικές υπηρεσίες μέσω της ιστοσελίδας της και της τεχνολογικής
της πλατφόρμας, προσφέροντας τα ασφαλιστήρια συμβόλαιά της online,
τηλεφωνικά ή και μέσω αδειοδοτημένων ασφαλιστικών πρακτόρων. Παρέχει φροντίδα και προστασία στους ιδιοκτήτες σπιτιού, καθώς και λειτουργεί μια ολοκληρωμένη πλατφόρμα προστασίας σπιτιού.
Τα συμβόλαια Hippo εκτελούνται γρήγορα και εύκολα στην αγορά.
Με τους κατεστημένους μεταφορείς, η αγορά ασφάλισης κατοικίας είναι μια επίπονη εργασία που βασίζεται στις ανάγκες του ασφαλιστή και όχι του πελάτη. Η διαδικασία επιβαρύνει τους πελάτες με μακροχρόνιες τηλεφωνικές κλήσεις, απαιτώντας από τους πελάτες να απαντήσουν σε έως και 60 μπερδεμένες ερωτήσεις χωρίς καμία δυνατότητα ηλεκτρονικής αγοράς. Χρησιμοποιώντας προηγμένες προσεγγίσεις δεδομένων, η ιδιόκτητη μηχανή εκμάθησης επιτρέπει στην Hippo να παρέχει μια προσφορά σε μόλις 60 δευτερόλεπτα και ένα πλήρως δεσμευμένο ασφαλιστήριο συμβόλαιο σε λιγότερο από 5 λεπτά και να τα
παραδίδει μέσω διανομής σε όλα τα κανάλια που δραστηριοποιούνται οι καταναλωτές
από όπου κι αν ψωνίζουν για ασφάλιση.
Τα ασφαλιστήρια έχουν σχεδιαστεί για τον σύγχρονο ιδιοκτήτη σπιτιού.
Σε
αντίθεση με τα ξεπερασμένα συμβόλαια των παραδοσιακών ασφαλιστικών
εταιρειών που αναγκάζουν τους ανθρώπους να πληρώνουν για κάλυψη που δεν
χρειάζονται, τα συμβόλαια Hippo έχουν σχεδιαστεί για τις σύγχρονες ζωές,
προσφέροντας κάλυψη για κρίσιμα αντικείμενα όπως εξοπλισμό γραφείου στο
σπίτι και εφεδρικό νερό. Η σύγχρονη ασφαλιστική κάλυψη σημαίνει ότι οι πελάτες
Hippo είναι λιγότερο πιθανό να αντιμετωπίσουν απροσδόκητα ασφαλιστικά κενά στην
κάλυψη σε περίπτωση απώλειας, μια κύρια πηγή απογοήτευσης από την
εμπειρία αξιώσεων άλλων ασφαλιστικών εταιριών.
Η Hippo πρωτοπορεί στον κλάδο προσφέροντας το ευρέως διαδεδομένο πρόγραμμα Smart Home.
Μέσω του προγράμματος Smart Home, οι πελάτες Hippo μπορούν να επιλέξουν
να λαμβάνουν μηνύματα και ενημερώσεις που προέρχονται από έξυπνες συσκευές που βοηθούν στον μετριασμό
των ζημιών από νερό, φωτιά και κλοπή. Αυτά τα μηνύματα συνοδεύονται από
αρχειοθετημένες και εγκεκριμένες εκπτώσεις.
Η Hippo συνεργάζεται με τους βασικούς παίκτες στον χώρο του έξυπνου σπιτιού
για να προσφέρει στους πελάτες της αυτές τις δωρεάν ενημερώσεις, καθώς και τα μηνύματα
με επαγγελματική παρακολούθηση.
Επίσης η Hippo βοηθάει τους πελάτες της να συντηρούν τα σπίτια τους μέσω του Hippo Home Care, το
οποίο προσφέρει μια εικονική υπηρεσία θυρωρού στο σπίτι. Οι πελάτες
μπορούν να απευθυνθούν ανά πάσα στιγμή στην εταιρία για να ζητήσουν απομακρυσμένη
υποστήριξη με ερωτήσεις ή ζητήματα που σχετίζονται με το σπίτι τους. Εάν
ο εκπρόσωπος της Hippo Home Care δεν μπορεί να βοηθήσει στην επίλυση
ενός ζητήματος εξ αποστάσεως, μπορεί να συστήσει έναν τοπικό
επαγγελματία για υπηρεσίες στο σπίτι.
Αυτή η σουίτα προληπτικών προσφορών έχει
σχεδιαστεί για να επιτρέπει στη Hippo να βοηθά τους πελάτες να
προστατεύουν καλύτερα τα σπίτια τους και να μειώνουν τις απώλειες με την
πάροδο του χρόνου. Αυτό επιτρέπει καλύτερη τιμολόγηση σε όλες τις
υπηρεσίες της Hippo, ενισχύοντας περαιτέρω την πρόταση αξίας για τον
πελάτη και προσελκύοντας ακόμη περισσότερους πελάτες στη Hippo.
- Αισθητήρες Διαρροής : Βοηθούν στον εντοπισμό διαρροών νερού προτού πλημμυρίσει το σπίτι. Καμία ζημιά στο νερό.
- Συνδεδεμένες Κάμερες + Ανιχνευτές Κίνησης
- Έξυπνοι Συναγερμοί Καπνού : Προστασία του σπιτιού με αισθητήρες που ανιχνεύουν καπνό και διοξείδιο του άνθρακα.
- Αξιολόγηση Υγείας Στο Σπίτι
- Εξατομικευμένα Σχέδια Συντήρησης
- Οδηγοί DIY : Είτε το έχετε κάνει 100 φορές είτε είναι η πρώτη σας προσπάθεια, η υπηρεσία της Hippo δίνει οδηγίες βήμα προς βήμα για τον τρόπο αντιμετώπισης σημαντικών εργασιών συντήρησης.
Με ετήσια ασφάλιστρα 120 δισεκατομμυρίων δολαρίων, ο κλάδος ασφάλισης κατοικίας των ΗΠΑ είναι μια βαθιά κατακερματισμένη αγορά. Η TAM για όλο τον κλάδο αναμένεται να φτάσει σχεδόν τα 140 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2025.
Ο κλάδος ασφάλισης κατοικίας των ΗΠΑ έχει ελκυστικές δυναμικές πελατών και υψηλά χαρακτηριστικά ανάπτυξης. Σύμφωνα με το Insurance Information Institute, οι πελάτες ασφάλισης κατοικίας παραμένουν στον επιλεγμένο ασφαλιστή για 8-10 χρόνια κατά μέσο όρο ... περισσότερο από το διπλάσιο του χρόνου των ενοικιαστών ή των πελατών ασφάλισης αυτοκινήτων. Επιπλέον, οι πελάτες ασφάλισης κατοικίας δίνουν κατά μέσο όρο 1.200 δολάρια σε ετήσια ασφάλιστρα, παρέχοντας στους ασφαλιστές μια συναρπαστική ευκαιρία επαναλαμβανόμενων εσόδων.
Πολλές από τις ανάγκες των πελατών δεν ικανοποιούνται. Τα σημερινά ασφαλιστήρια συμβόλαια συχνά περιλαμβάνουν κάλυψη για αντικείμενα που δεν κατέχουν οι σύγχρονοι ιδιοκτήτες σπιτιού, ενώ αποκλείουν την κάλυψη για κοινές κατηγορίες αξιώσεων, όπως εφεδρικό νερό, εξοπλισμός γραφείου στο σπίτι και άλλα ηλεκτρονικά είδη. Οι ζωές και τα ακίνητα των ιδιοκτητών σπιτιού έχουν εξελιχθεί, αλλά πολύ συχνά οι καλύψεις τους δεν συμβαδίζουν. Αυτή η νοοτροπία "ρυθμίστε και ξεχάστε" στην αναδοχή μπορεί να σημαίνει ότι ενώ οι ασφαλιστές εισπράττουν ασφάλιστρα, οι ιδιοκτήτες σπιτιού ανακαλύπτουν κενά ασφάλισης στην κάλυψη μόνο μετά από απώλεια.
Το Οικονομικό Μοντέλο της Hippo
Υπάρχουν τέσσερα βασικά στοιχεία του οικονομικού μοντέλου της Hippo.
Πρώτον,
ως γενικός αντιπρόσωπος διαχείρισης ("MGA"), διαχειρίζεται ολόκληρη
την εμπειρία που αντιμετωπίζει ο πελάτης, συμπεριλαμβανομένων των
πωλήσεων και του μάρκετινγκ, την αναδοχή, την έκδοση και διαχείριση των συμβολαίων, όπως και τη διαχείριση των αξιώσεων. Σε αντάλλαγμα για αυτές
τις
υπηρεσίες, η Hippo κερδίζει επαναλαμβανόμενες προμήθειες και χρεώσεις
που
σχετίζονται με τα συμβόλαια που πουλήθηκαν.
Αν
και η Hippo έχει την αναδοχή και
την ευθύνη για τη διαχείριση των συμβολαίων και των αξιώσεων, δεν
αναλαμβάνει το μεγαλύτερο μέρος του κινδύνου που σχετίζεται με τα
συμβόλαια Hippo στον ισολογισμό της. Αντίθετα, συνεργάζεται με
μια διαφοροποιημένη ομάδα ασφαλιστικών και αντασφαλιστικών εταιρειών
υψηλής αξιολόγησης που πληρώνουν προμήθειες στη Hippo με αντάλλαγμα την
δυνατότητα να αναλάβουν αυτόν τον κίνδυνο στους δικούς τους
ισολογισμούς.
Η
Hippo κερδίζει
επίσης έσοδα από προμήθειες ως αδειοδοτημένο ασφαλιστικό πρακτορείο που
πωλεί ασφαλιστήρια συμβόλαια άλλων ασφαλιστικών εταιριών, μη Hippo, στους πελάτες της. Κερδίζει έσοδα
από προμήθειες πρακτορείου όταν δίνονται
- συμβόλαια αυτοκινήτων στους πελάτες ιδιοκτήτες σπιτιού, όταν
- ένας πελάτης που αναζητά ασφάλιση ιδιοκτητών σπιτιού είναι σε μια πολιτεία όπου τα συμβόλαια Hippo δεν είναι διαθέσιμα, ή
- όταν ένα συγκεκριμένο σπίτι δεν πληρεί τα κριτήρια αναδοχής Hippo,
Η Hippo κερδίζει έσοδα με έναν τρίτο τρόπο, χρησιμοποιώντας τις πλατφόρμες των παρόχων που συνεργάζεται για να προσφέρει ασφάλιση ως υπηρεσία σε άλλες MGA. Τα οικονομικά οφέλη για την Hippo από την παροχή αυτής της υπηρεσίας εκτείνονται πέρα από τα περιθώρια κέρδους σε αυτά τα ασφάλιστρα, καθώς περιλαμβάνουν οφέλη κεφαλαιακής απόδοσης, αφού οι προσφερόμενες ασφαλίσεις επιτρέπουν στην Hippo να διαχειρίζεται πιο αποτελεσματικά τις ρυθμιστικές κεφαλαιακές απαιτήσεις της μέσω της αναγνώρισης των παροχών διαφοροποίησης. Δεδομένου του διαφορετικού χαρτοφυλακίου ασφάλισης ιδιοκτητών κατοικιών, το εποπτικό κεφάλαιο που καλείται η Hippo να διαθέσει για τα ασφάλιστρα που δημιουργούνται από αυτά τα τρίτα μέρη είναι χαμηλότερο από αυτό που θα χρειαζόταν να διαθέσουν αυτά τα μέρη εάν επρόκειτο να παράσχουν το δικό τους κεφάλαιο.
Τέλος, η Hippo κερδίζει έσοδα από τα ασφάλιστρα που διατηρεί σε συμβόλαια που εκδίδονται από την ίδια, αφού εκχωρήσει το μεγαλύτερο μέρος του ασφαλιστικού κινδύνου στην ομάδα των υψηλής ποιότητας, αντασφαλιστικών συνεργατών της.