Με λένε Τάκη - είμαι γκουρού, όταν γράφω σπάω μεγάλη πλάκα, δίχως να λέω τίποτα για πλάκα.

Οι απόψεις, εκτιμήσεις, αξιολογήσεις ή προβλέψεις, οι οποίες εκφράζονται σ αυτό το blog αποτελούν παλαβομάρες του χρήστη που γράφει με το nick Τάκης Μορφονιός και δεν αποτελούν προτροπή για αγορά ή πώληση χρηματιστηριακών προϊόντων. Στο blog γίνονται συζητήσεις - εκτιμήσεις μεταξύ αγνώστων, οπότε οι αναγνώστες να μην λαμβάνετε τίποτα ως δεδομένο και αληθές.
Συνεπώς, ο,τιδήποτε γράφεται στο www.mitarola.blogspot.gr, δεν αποτελεί συμβουλή ή πρόταση για αγορά ή πώληση αξιών ή προτροπή για πραγματοποίηση οποιασδήποτε μορφής επένδυσης.

Τετάρτη 2 Ιουλίου 2025

JobyAviation

Joby Aviation .... εδώ ....

Διαπραγματεύεται στο NYSE με τον κωδικό JOBY ... εδώ ....

Presentation Joby Aviation ... εδώ ...
Investors Joby Aviation ... εδώ ...

Αριθμός μετοχών : 791.798.076 μετοχές
Προηγούμενη αναφορά ... εδώ ...

Τομέας : Αεροδιαστημική - eVtols
Αριθμός εργαζομένων : 2029


IPO : 10 δολάρια ανά μετοχή. Έναρξη διαπραγμάτευσης Αύγουστος 2021. Εισήλθε στον NYSE μέσω μιας συγχώνευσης με το SPAC Reinvent Technology Partners, σε μια συμφωνία που αποτίμησε την εταιρία σε χρηματιστηριακή αξία 6,6 δισεκατομμύρια δολάρια.
Ωστόσο, σύμφωνα με μια κατάθεση την 6ης Αυγούστου στην Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς των ΗΠΑ, περίπου το 63% των μετόχων της Reinvent επέλεξαν να εξαργυρώσουν τις μετοχές τους στην αρχική τους αξία 10 $ αντί να παραμείνουν επενδυτές στην Joby. Η μετοχή της RTP έκλεισε στα 9,31 δολάρια στις 4 Αυγούστου, μια ημέρα πριν από την ψηφοφορία των μετόχων, αλλά έφτασε στα 10,33 δολάρια μέχρι το κλείσιμο της αγοράς στις 5 Αυγούστου.

Δραστηριότητα
Η Joby Aviation, είναι μια εταιρεία αεροδιαστημικής που έχει την έδρα της στη Σάντα Κρούζ της Καλιφόρνιας. Ιδρύθηκε την 11η Σεπτεμβρίου 2009, με γραφεία στη Σάντα Κρουζ, στο Σαν Κάρλος και στη Μαρίνα της Καλιφόρνια, καθώς και στην Ουάσιγκτον, αλλά και στο Μόναχο της Γερμανίας.

Είναι μια εταιρεία μεταφορών που αναπτύσσει ένα πλήρως ηλεκτρικό αεροσκάφος κάθετης απογείωσης και προσγείωσης (eVTOL) το οποίο σκοπεύει να λειτουργήσει ως μέρος μιας γρήγορης και αθόρυβης υπηρεσίας αεροταξί. Το αεροσκάφος θα έχει αυτονομία 240 χιλιομέτρων με μία μόνο φόρτιση και θα μπορεί να μεταφέρει έναν πιλότο και τέσσερις επιβάτες με τελική ταχύτητα 320 χιλιόμετρα ανά ώρα. Έχει σχεδιαστεί για να συμβάλει στη μείωση της αστικής συμφόρησης.

Το αεροσκάφος θα είναι σχεδόν αθόρυβο κατά την πτήση και είναι σχεδιασμένο να είναι 100 φορές πιο αθόρυβο κατά την απογείωση και την προσγείωση από ένα ελικόπτερο. Η Joby σχεδιάζει να παράγει μαζικά τα αεροσκάφη της, με σχέδιο να λειτουργήσει πιλοτική υπηρεσία αεροταξί. Το αεροσκάφος θα είναι ηλεκτροκίνητο και θα λειτουργεί με μηδενικές εκπομπές και θα λειτουργεί ως υπηρεσία με τιμολόγηση επιβατών ανά ταξίδι.