Με λένε Τάκη - είμαι γκουρού, όταν γράφω σπάω μεγάλη πλάκα, δίχως να λέω τίποτα για πλάκα.

Οι απόψεις, εκτιμήσεις, αξιολογήσεις ή προβλέψεις, οι οποίες εκφράζονται σ αυτό το blog αποτελούν παλαβομάρες του χρήστη που γράφει με το nick Τάκης Μορφονιός και δεν αποτελούν προτροπή για αγορά ή πώληση χρηματιστηριακών προϊόντων. Στο blog γίνονται συζητήσεις - εκτιμήσεις μεταξύ αγνώστων, οπότε οι αναγνώστες να μην λαμβάνετε τίποτα ως δεδομένο και αληθές.
Συνεπώς, ο,τιδήποτε γράφεται στο www.mitarola.blogspot.gr, δεν αποτελεί συμβουλή ή πρόταση για αγορά ή πώληση αξιών ή προτροπή για πραγματοποίηση οποιασδήποτε μορφής επένδυσης.

Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου 2022

Digital Turbine

Digital Turbine  .... εδώ ....

Διαπραγματεύεται στο Nasdaq με τον κωδικό APSS ... εδώ .... 

Presentation Digital Turbine ... εδώ ...
Investors Digital Turbine ... εδώ ...


Αριθμός μετοχών : 98.843.236 μετοχές κατηγορίας Α

Αριθμός εργαζομένων 844 υπάλληλοι

Δραστηριότητα :
Η Digital Turbine, Inc. έχει μοναδική θέση στην αγορά παράδοσης εφαρμογών και διαφημίσεων για κινητά τηλέφωνα.

Η Digital Turbine είναι μια εταιρεία τεχνολογίας, με έδρα το Τέξας και λειτουργεί μια πλατφόρμα ανάπτυξης για κινητά, για διαφημιστές, εκδότες, εταιρείες κινητής τηλεφωνίας και κατασκευαστές Android (OEM) πρωτότυπου εξοπλισμού συσκευών που θέλουν ελκυστικό περιεχόμενο που θα βοηθά τους πελάτες να παραμένουν πιστοί στις πλατφόρμες τους.
Η εταιρεία είναι ένας διαμεσολαβητής που βοηθά τους δημιουργούς εφαρμογών και τους διαφημιστές να τοποθετηθούν σε δίκτυα κινητής τηλεφωνίας και κατασκευαστές κινητών Android.

Η εταιρεία ιδρύθηκε στις 6 Νοεμβρίου 1998 και έχει την έδρα της στο Ώστιν του Τέξας. Παλαιότερα ήταν γνωστή ως Mandalay Digital Group, Inc.
Τα κύρια γραφεία της Digital Turbine, βρίσκονται στο Ώστιν του Τέξας, ενώ μισθώνει επίσης ακίνητα, κυρίως για χώρους γραφείων, στο Durham στη Βόρεια Καρολίνα, στο Arlington στη Virginia, στο San Mateo στην Καλιφόρνια, στο Λος Άντζελες στην Καλιφόρνια και στο Σαν Φρανσίσκο της Καλιφόρνιας των Ηνωμένων Πολιτειών.
Διεθνώς, η Εταιρεία μισθώνει ακίνητα, κυρίως για χώρους γραφείων, στη Σιγκαπούρη, στο Βερολίνο στη Γερμανία και στο Τελ Αβίβ στο Ισραήλ.


Δραστηριοποιείται στις Ηνωμένες Πολιτείες, τον Καναδά, την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή, την Αφρική, την Ασία-Ειρηνικό, την Κίνα, το Μεξικό, την Κεντρική Αμερική και τη Νότια Αμερική.

Η πλατφόρμα πολυμέσων εφαρμογών της Digital Turbine παρέχει εφαρμογές για κινητές συσκευές σε διάφορους εκδότες, παρόχους, OEM και συσκευές. H πλατφόρμα πολυμέσων περιεχομένου προσφέρει ειδήσεις, καιρικές συνθήκες, αθλήματα και άλλο περιεχόμενο, καθώς και διαφημίσεις μέσω προγραμματισμού, καθώς και πολυμέσα με χορηγία και εκδοτικό περιεχόμενο.
Η εταιρεία παρέχει επίσης μια πλατφόρμα από άκρο σε άκρο για επωνυμίες, εταιρείες, εκδότες και προγραμματιστές εφαρμογών για την παροχή διαφημίσεων στους καταναλωτές σε κινητές συσκευές. και μια πλατφόρμα που επιτρέπει στους προγραμματιστές εφαρμογών για κινητά και στους ψηφιακούς εκδότες να δημιουργούν έσοδα από το περιεχόμενό τους μέσω διαφημίσεων προβολής, εγγενών διαφημίσεων και βίντεο.


Η εταιρεία λειτουργεί μέσω τριών τμημάτων: On Device Media, In App Media – AdColony και In App Media – Fyber.

Η επιχείρηση On Device Media ("ODM") της Εταιρείας αποτελείται από προϊόντα και υπηρεσίες που απλοποιούν την ανακάλυψη και την παράδοση εφαρμογών και μέσων περιεχομένου για κινητά για τελικούς χρήστες συσκευών.

Ο πρωταρχικός ανταγωνισμός για την επιχείρηση On Device Media προέρχεται από το κατάστημα εφαρμογών Google Play (το Digital Turbine είναι προϊόν μόνο για Android). Σε γενικές γραμμές, η πλατφόρμα On Device Media αντιμετωπίζει ανταγωνισμό από υπάρχουσες λύσεις χειριστή που έχουν κατασκευαστεί εσωτερικά, καθώς και από εταιρείες που παρέχουν προϊόντα και υπηρεσίες πολυμέσων εφαρμογών και περιεχομένου, όπως Facebook, Snapchat, lronSource, lnMobi, Cheetah Mobile, Baidu, Magnite, Applovin και άλλες. Αυτές οι εταιρείες μπορούν να είναι πελάτες για προϊόντα της Digital Turbine, όσο και ανταγωνιστές σε ορισμένες περιπτώσεις.

Το τμήμα "On Device Media" είναι η παλαιού τύπου επιχειρηματική δραστηριότητα της Digital Turbine πριν γίνουν οι εξαγορές AdColony και Fyber.
Αυτό το τμήμα δημιουργεί έσοδα από προϊόντα και υπηρεσίες που απλοποιούν την ανακάλυψη και την παράδοση εφαρμογών για κινητά και μέσων περιεχομένου για τους τελικούς χρήστες συσκευών.

Μέσω του "On Device Media" επιτρέπεται στους χρήστες κινητών τηλεφώνων να περιηγούνται εύκολα, να αγοράζουν και να χρησιμοποιούν περιεχόμενο και υπηρεσίες για κινητά.

Το λογισμικό της Digital Turbine είναι εγκατεστημένο σε περισσότερες από 1,5 δισεκατομμύρια συσκευές.

Ο ανταγωνισμός για προϊόντα και υπηρεσίες των επιχειρήσεων In App Media προέρχεται από μια διαφορετική ομάδα εταιρειών, συμπεριλαμβανομένων των Pubmatic, Magnite και The Trade Desk. Ο ανταγωνισμός σε αυτόν τον τομέα είναι σημαντικός και πολύπλευρος, συμπεριλαμβανομένης της ικανότητάς της Digital Turbine να προσφέρει τεχνολογικά πλεονεκτήματα τόσο στους συνεργάτες της ζήτησης όσο και στην πλευρά της προσφοράς, καθώς και στη διατήρηση και επέκταση σχέσεων που παρέχουν πρόσβαση στο απόθεμα διαφημίσεων.

Το τμήμα App Media-AdColony παρέχει μια πλατφόρμα που επιτρέπει στους εκδότες και τους προγραμματιστές εφαρμογών για κινητά να δημιουργούν έσοδα από τους μηνιαίους ενεργούς χρήστες τους μέσω διαφημίσεων προβολής, εγγενών διαφημίσεων και βίντεο.

Το τμήμα App Media-Fyber αποτελείται από προϊόντα και υπηρεσίες που επιτρέπουν σε εταιρείες, επωνυμίες και προγραμματιστές εφαρμογών να προσεγγίζουν μεγάλο κοινό, επιτυγχάνοντας ταυτόχρονα βασικούς δείκτες απόδοσης που κυμαίνονται από την προσέγγιση χρηστών έως τη συχνότητα, το κόστος ανά εγκατάσταση και την απόδοση διαφημιστικής δαπάνης.

Η Digital Turbine επικεντρωνόταν ιστορικά σε προεγκατεστημένες εφαρμογές σε συσκευές Android. Ωστόσο, αρκετές πρόσφατες εξαγορές έχουν δημιουργήσει μια ενδιαφέρουσα δύναμη ψηφιακής διαφήμισης. Αυτή η στρατηγική εξαγοράς έχει αυξήσει σημαντικά τη συνολική διευθυνσιοδοτήσιμη αγορά της εταιρείας προσθέτοντας δημιουργία εσόδων εντός εφαρμογής, διαφημίσεις μέσω προγραμματισμού, επώνυμα βίντεο, λήψεις SingleTap και πολλά άλλα.



AdColony
Στις 29 Απριλίου 2021, η Digital Turbine ανακοίνωσε την εξαγορά της AdColony Holding AS, μιας εταιρείας από τη Νορβηγία. Η Digital Turbine απέκτησε όλο το κεφάλαιο της AdColony αντί 404,5 εκατομμυρίων δολαρίων σε μετρητά.


H AdColony είναι μια πλατφόρμα διαφήμισης για κινητά που εξυπηρετεί διαφημιστές και εκδότες. Δίνει τη δυνατότητα τόσο σε επωνυμίες όσο και σε εφαρμογές να διαφημίζονται στους καταναλωτές. Αυτό γίνεται εντός της εφαρμογής, επομένως δεν έχει κανέναν ιστό για κινητά ή κοινωνικά μέσα.
Η AdColony δημιουργεί έσοδα, χρεώνοντας τους διαφημιστές και πληρώνοντας τους εκδότες βάσει ολοκληρωμένων προβολών βίντεο (CVV).


Βλέπουμε τον ισολογισμό της AdColony κατά την ημερομηνία ανακοίνωσης της εξαγοράς της απο την Digital Turbine. Τα ίδια κεφάλαια μπορεί να φαίνονται 411,962 εκατομμύρια δολάρια, αλλά στο Ενεργητικό υπάρχουν Goodwills ύψους 202,552 εκατομμύρια και μια σειρά άυλων (Publisher Relationships - Developed Tecchnology - Trade names - Costomer Relationshipw) ύψους των 194 εκατομμυρίων δολαρίων.

Με την εξαγορά, η Digital Turbine θέλει να συνδυάσει τις δυνατότητες παγκόσμιας διανομής της με την τεχνογνωσία της AdColony για τη διαφήμιση βίντεο για κινητά και το ρόστερ πελατών, που περιλαμβάνει επωνυμίες όπως η Disney, η BMW και η Amazon.

Η AdColony, προσεγγίζει περισσότερους από 1,5 δισεκατομμύριο μηνιαίους χρήστες παγκοσμίως και προσπαθεί να μετατραπεί από ένα κλασικό δίκτυο διαφημίσεων για κινητά σε μια ανταλλαγή μέσω προγραμματισμού με δυνατότητες υποβολής προσφορών εντός της εφαρμογής.

Η επιχείρηση In App Media - AdColony ("IAM-A") της Digital Turbine αποτελείται από προϊόντα και υπηρεσίες που επιτρέπουν σε εταιρείες, επωνυμίες και προγραμματιστές εφαρμογών να προσεγγίζουν μεγάλο κοινό, επιτυγχάνοντας ταυτόχρονα βασικούς δείκτες απόδοσης που κυμαίνονται από την προσέγγιση χρηστών έως τη συχνότητα, το κόστος ανά εγκατάσταση, και επιστροφή στις δαπάνες διαφήμισης. Αυτές οι καμπάνιες συμπληρώνονται μέσω τεχνολογιών και πλατφορμών που έχουν αναπτυχθεί εσωτερικά, προσαρμοσμένες για να προσεγγίζουν ένα ευρύ φάσμα κοινού παγκοσμίως, ενώ είναι συμβατές με αναγνωρισμένους από τον κλάδο συνεργάτες σχετικά με τις μετρήσεις, την αντιστοίχιση δεδομένων και τις δημιουργικές υπηρεσίες. Τα προϊόντα και οι υπηρεσίες της IAM-A εμπίπτουν κυρίως σε τρεις κατηγορίες:

  • Μια πλατφόρμα που επιτρέπει στους DSP, τους διαφημιστές, τις εταιρείες και τους εκδότες να αγοράζουν και να πωλούν εμφανίσεις ψηφιακών διαφημίσεων μέσω δημοπρασιών υποβολής προσφορών μέσω προγραμματισμού, σε πραγματικό χρόνο. 
  • Υπηρεσίες επωνυμίας και απόδοσης, στις οποίες η IAM-A συνάπτει συμβάσεις με πρακτορεία και διαφημιστές μέσω εντολών εισαγωγής που απαιτούν από την IAM-A να διαχειρίζεται και να εκπληρώνει διαφημιστικές καμπάνιες προσδιορίζοντας και αγοράζοντας απόθεμα διαφημίσεων για την κάλυψη των απαιτήσεων των πελατών και 
  • Δραστηριότητες μεταπωλητών όπου η IAM-A συνάπτει συμβάσεις με πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης και ενεργεί ως μεταπωλητής του αποθέματος διαφημίσεων των πλατφορμών, κυρίως σε διεθνείς αγορές.


Fyber
Στις 25 Μαΐου 2021, η Digital Turbine ανακοίνωσε την απόκτηση τουλάχιστον του 95,1% των μετοχών της Γερμανικής εταιρείας Fyber NV.
Η Digital Turbine συμφώνησε στην απόκτηση του πλήρους μεριδίου της Tennor της Fyber σε μία αποτίμηση έως και 600 εκατομμυρίων δολαρίων καθαρά για το 100% των μετοχών της Fyber.

Η Digital Turbine για την απόκτηση όλων των μετοχών της Fyber κατέβαλλε 150 εκατομμύρια δολάρια σε μετρητά, 5.775.299 κοινές μετοχές την 30η Σεπτεμβρίου 2021 και 1.205.982 μετοχές την 31η Μαρτίου 2022.
Η εξαγορά της Fyber ολοκληρώθηκε με την απόκτηση των υπολοίπων μετοχών από τους Μετόχους Μειοψηφίας της Fyber μέσω δημόσιας προσφοράς όπου η Εταιρεία αγόρασε πρόσθετες μετοχές σε κυκλοφορία, με αποτέλεσμα, στις 31 Μαρτίου 2022, το ποσοστό το ιδιοκτησίας της Fyber να είναι περίπου 99,5% .
Η διαγραφή των υπόλοιπων μετοχών της Fyber στο Χρηματιστήριο της Φρανκφούρτης ολοκληρώθηκε στις 6 Αυγούστου 2021.

Άνωθεν, βλέπουμε τον ισολογισμό της Fyber κατά την ημερομηνία ανακοίνωσης της εξαγοράς της απο την Digital Turbine. Τα ίδια κεφάλαια μπορεί να φαίνονται 508,128 εκατομμύρια δολάρια, αλλά στο Ενεργητικό υπάρχουν Goodwills ύψους 303,015 εκατομμύρια και μια σειρά άυλων (Publisher Relationships - Developed Tecchnology - Trade names - Costomer Relationshipw) ύψους άνω των 200 εκατομμυρίων δολαρίων

Το Fyber είναι μια πλατφόρμα δημιουργίας εσόδων από διαφημίσεις για κινητές συσκευές που δίνει τη δυνατότητα στους παγκόσμιους προγραμματιστές εφαρμογών να βελτιστοποιήσουν την κερδοφορία μέσω ποιοτικής διαφήμισης. Η ιδιόκτητη τεχνολογική πλατφόρμα και η τεχνογνωσία της Fyber στη διαμεσολάβηση, την υποβολή προσφορών σε πραγματικό χρόνο, τα προηγμένα εργαλεία ανάλυσης και το βίντεο συνδυάζονται για να προσφέρουν στους εκδότες και τους διαφημιστές μια εξαιρετικά πολύτιμη λύση δημιουργίας εσόδων από εφαρμογές. Το Fyber αντιπροσωπεύει μια σημαντική και στρατηγική προσθήκη για την Digital Turbine στην προσπάθεια της να αναπτύξει μία από τις μεγαλύτερες full-stack, πλήρως ανεξάρτητες, mobile διαφημιστικές λύσεις στον κλάδο. 

Η τεχνολογική πλατφόρμα της Fyber παρέχει μια πλατφόρμα ανοιχτής πρόσβασης τόσο για ψηφιακούς διαφημιστές όσο και για εκδότες με παγκόσμια εμβέλεια. Η Fyber έχει γραφεία στο Βερολίνο, το Τελ Αβίβ, τη Νέα Υόρκη, το Σαν Φρανσίσκο, το Λονδίνο, το Πεκίνο και τη Σεούλ. Η Εταιρεία ήταν εισηγμένη στο Χρηματιστήριο της Φρανκφούρτης με το σύμβολο «FBEN».

Appreciate
Την 1η Μαρτίου 2021, η Digital Turbine, ανακοίνωσε την εξαγορά της Ισραηλινής εταιρείας "Appreciate" αντί συνολικού τιμήματος 20 εκατομμυρίων δολαρίων σε μετρητά.
Η απόκτηση της Appreciate παρέχει πολύτιμη βαθιά σε τεχνογνωσία, σε θέματα διαφήμισης και αλγοριθμικής για να βοηθήσει την Digital Turbine να εκτελέσει το ευρύτερο, μακροπρόθεσμο όραμά της. Η ανάπτυξη της τεχνολογικής τεχνογνωσίας της Appreciate σε παγκόσμια κλίμακα και απήχηση της Digital Turbine θα ωφελήσει περαιτέρω τους συνεργάτες και τους διαφημιστές που αποτελούν μέρος της πλατφόρμας της συνδυασμένης Εταιρείας.


Το λογισμικό της Digital Turbine είναι εγκατεστημένο σε περισσότερες από 1,5 δισεκατομμύρια συσκευές και παρατηρείται αυξητική τάση.
Η Εταιρεία με την ολοκλήρωση των εξαγορών Appreciate, AdColony και Fyber στοχεύει να εφαρμόσει τη στρατηγική της και να γίνει κορυφαία λύση από άκρο σε άκρο, καθετοποιώντας τη δραστηριότητα της, με στόχο την δημιουργία ισχυρού brand name στα κινητά, τη διαφήμιση και τη δημιουργία εσόδων.



Η εταιρεία βασίζεται στην αδειοδότηση SingleTap για να επιταχύνει την ανάπτυξή της

Single Tap .... λειτουργεί ως εξής.
Φανταστείτε ότι παίζετε ένα παιχνίδι στο τηλέφωνό σας και εμφανίζεται μια διαφήμιση της Starbucks. Θέλετε να κατεβάσετε την εφαρμογή Starbucks, ώστε να μπορείτε να λάβετε μία δωρεάν προσφορά, αφού κάνετε κλικ στη διαφήμιση. Παραδοσιακά, αυτό το κλικ θα σας μεταφέρει στο Google Play Store όπου θα έπρεπε να πλοηγηθείτε και να κάνετε κλικ μερικές φορές για να κατεβάσετε την εφαρμογή Stackbucks. Κατά τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας, μπορεί να αποσπαστείτε από άλλες εφαρμογές που υπάρχουν στο Google Play Store και μπορεί να μην πραγματοποιήσετε ποτέ λήψη της εφαρμογής Starbucks. Επιπλέον, ακόμα κι αν κάνετε λήψη της εφαρμογής Starbucks, θα καταλήξετε σε αυτήν και όχι στο παιχνίδι που παίζατε πριν (όπου ήσασταν τόσο κοντά στο να πάρετε την υψηλή βαθμολογία…).


Το SingleTap είναι μια απάντηση σε αυτό το δίλημμα. Εάν το Starbucks χρησιμοποιεί το SingleTap, τότε όταν η διαφήμισή του εμφανίζεται στο παιχνίδι σας, υπάρχει μια πολύ πιο απλή διαδικασία για να κατεβάσετε την εφαρμογή του. Κάνετε κλικ στη διαφήμιση Starbucks και εμφανίζεται ένα κουμπί για να το πατήσετε και μόλις το κάνετε, κατεβάζετε αμέσως την εφαρμογή Starbucks (χωρίς Google Play Store) και μπορείτε να παραμείνετε στο παιχνίδι σας μετά και να λάβετε την υψηλή βαθμολογία σας! Σύμφωνα με τη διοίκηση, η Digital Turbine διαπίστωσε ότι το SingleTap είναι 40-200% πιο αποτελεσματικό από την παραδοσιακή μέθοδο λήψης εφαρμογών.

Θεμελιώδη
Από την εφεύρεση της τυπογραφικής μηχανής πριν από εκατοντάδες χρόνια, τα δολάρια που επενδυόντουσαν στις διαφημίσεις ακολουθούσαν πάντα τους οφθαλμούς των καταναλωτών και τα μάτια των καταναλωτών αυτή τη στιγμή συνεχίζουν να βρίσκονται στις ψηφιακές συσκευές. Το 2022, ξοδεύουμε σχεδόν 4 ώρες την ημέρα στις συσκευές μας σε σύγκριση με λιγότερες από 3 ώρες το 2018. Αυτή η ανοδική δυναμική χρήσης των κινητών δίδει μακροπρόθεσμη ώθηση στις δαπάνες για ψηφιακές διαφημίσεις.

Σύμφωνα με το Business of Apps, υπάρχουν 2,8 δισεκατομμύρια ενεργοί χρήστες Android (το λειτουργικό σύστημα για κινητά από την Google), που αποτελεί το 75% της αγοράς κινητής τηλεφωνίας. Ωστόσο, οι περισσότεροι από αυτούς τους χρήστες Android προέρχονται από αγορές όπου η δημιουργία εσόδων είναι χαμηλή. Αντικατοπτρίζοντας αυτήν την πραγματικότητα, το πρώτο τρίμηνο του 2022, οι δαπάνες σε εφαρμογές για κινητά σε συσκευές Apple ξεπέρασαν τις δαπάνες σε συσκευές Android σε μια αναλογία περίπου 2 προς 1, σύμφωνα με το Sensor Tower.

Ενώ οι δαπάνες είναι υψηλότερες σε συσκευές Apple, η ευκαιρία είναι ακόμα μεγάλη στο Android, όπου δραστηριοποιείται η Digital Turbine. Το λογισμικό της διατίθεται προεγκατεστημένο σε συσκευές Android και η εταιρεία έχει καλή συνεργασία με την Google (είναι στρατηγικοί συνεργάτες).
Ομοίως, συνεργάζεται με παρόχους όπως η Verizon και η T-Mobile για τη λήψη εφαρμογών. Οι προγραμματιστές εφαρμογών πληρώνουν στην Digital Turbine για αυτήν την υπηρεσία και μοιράζει αυτά τα έσοδα με τους παρόχους.


H συνολική διευθυνσιοδοτήσιμη αγορά στην οποία δραστηριοποιείται η Digital Turbine είναι ύψους άνω των 300 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Σύμφωνα με τη διοίκηση της Digital Turbine, η παγκόσμια αγορά διαφήμισης για κινητά εκτιμάται ότι θα αυξηθεί σε αξία από 340 δισεκατομμύρια δολάρια το 2021 σε περισσότερα από 540 δισεκατομμύρια δολάρια το 2025 και η εταιρεία επιδιώκει να κατακτήσει ένα αρκετά μεγάλο κομμάτι αυτής της αναπτυσσόμενης αγοράς.


 

Λαμβάνοντας υπόψη ότι η Digital Turbine έχει διεισδύσει σε λιγότερο από το 20% της παγκόσμιας αγοράς smartphone Android, υπάρχει ακόμη σημαντική πρόοδος για περαιτέρω επέκταση. Η εταιρεία έχει συνεργαστεί με το TikTok για να είναι ο προτιμώμενος διανομέας για την προφόρτωση της εφαρμογής σε νέα smartphone στη Λατινική Αμερική και τη Βόρεια Αμερική. Έχει επίσης επεκτείνει τη σχέση της με τη Samsung για να εισαγάγει τη λειτουργία SingleTap στην εγκατεστημένη βάση συσκευών της. Η εταιρεία βλέπει αυτό ως μια ευρεία ευκαιρία και σχεδιάζει να εισαγάγει ακόμη περισσότερα προϊόντα σε συσκευές Samsung.

Η διοίκηση εκτιμά ότι θα μπορέσει να φτάσει σε πωλήσεις 4 δισεκατομμυρίων δολαρίων και EBITDA 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων μέσα στα επόμενα τρία έως πέντε χρόνια. Η επίτευξη αυτών των στόχων θα σήμαινε τετραπλάσια αύξηση των πωλήσεών της και πέντε φορές το EBITDA σε σύγκριση με τα τρέχοντα επίπεδα, καθώς το 2021 η Digital Turbine εμφάνισε πωλήσεις 748 εκατομμύρια δολάρια.

Οι οικονομικές ετήσιες χρήσεις της Digital Turbine ολοκληρώνονται κάθε 31η Μαρτίου εκάστοτε έτους.

Οι πωλήσεις της εταιρείας για ολόκληρο το έτος έχουν αυξηθεί από 74,751 εκατομμύρια δολάρια το 2017 σε 747,596 εκατομμύρια το 2021. Το 2017, το 2018, το 2019 και το 2020 η αναφερόμενη αύξηση των εσόδων ήταν 85,92%, 38,55%, 33,93% και 126,06% αντίστοιχα, ενώ το 2021 η αύξηση των πωλήσεων ήταν 138,4% , χάρη και των δύο εξαγορών που έγιναν.

Το μακροοικονομικό περιβάλλον συνεχίζει να είναι αδύναμο και να μην ευνοεί τις εταιρείες ανάπτυξης. Τα υψηλά επίπεδα πληθωρισμού, η αύξηση των επιτοκίων και η αποδυνάμωση της εμπιστοσύνης των καταναλωτών μπορεί να βλάψουν την αγορά διαφημίσεων. Ήδη, κοιτώντας τις τριμηνιαίες πωλήσεις της εταιρείας τα αποτελέσματα δείχνουν μια ''κόπωση''.

Ωστόσο, η εντυπωσιακή αύξηση των πωλήσεων είχε ως αποτέλεσμα να οδηγήσει την Digital Turbine σε κερδοφορία το 2019, το 2020 και το 2021. Η Digital Turbine είναι σταθερά κερδοφόρα τα 3 τελευταία χρόνια παρουσιάζοντας καθαρά κέρδη 13,9 εκατομμύρια δολάρια, 54,884 και 35,369 εκατομμύρια δολάρια το 2019, 2020 και 2021 αντίστοιχα. Οι αναλυτές αναμένουν αύξηση των κερδών σε διψήφια ποσοστά τα επόμενα πέντε χρόνια.

Στις 31 Μαρτίου 2022 η εταιρεία παρουσίασε πωλήσεις 747 εκατομμύρια δολάρια και κέρδη 35,5.
Οι αναλυτές εκτιμούν .....
Πωλήσεις 31 Μαρτίου 2023: 772 εκατομμύρια δολάρια και κέρδη 61,5.
Πωλήσεις 31 Μαρτίου 2024: 923
εκατομμύρια δολάρια κέρδη 138.
Πωλήσεις 31 Μαρτίου 2025: 1,239 δισεκατομμύρια δολάρια κέρδη 260,5.


Α τρίμηνο 2022 (Απρίλιος - Μάιος - Ιούνιος 2022) 
Η εταιρεία παρουσίασε πωλήσεις 188,633 εκατομμύρια δολάρια έσοδα, από 158,075 στο αντίστοιχο περσινό τρίμηνο. Τα ΕΒΙTDA ανήλθαν σε 51,9 εκατομμύρια δολάρια, με τα καθαρά κέρδη να είναι 14,958 εκατομμύρια δολάρια.
Guidance
Η διοίκηση αναμένει οι πωλήσεις για το δεύτερο τρίμηνο να κυμαίνονται μεταξύ 170 και 180 εκατομμυρίων δολαρίων και το προσαρμοσμένο EBITDA να είναι μεταξύ 46 και 50 εκατομμυρίων δολαρίων.


Σύμφωνα με τη διοίκηση ....
Στις Ηνωμένες Πολιτείες, το RPD (έσοδα ανά συσκευή) ήταν άνω των 5 δολαρίων ανά συσκευή. Αυτό ήταν υψηλό όλων των εποχών και αυξήθηκε κατά περίπου 20% από έτος σε έτος.

Πραγματοποιήθηκε επίσης πρόοδο στο προϊόν αδειοδότησης SingleTap και ο στόχος είναι να αρχίσουν να εμφανίζονται έσοδα το τρέχον τρίμηνο και τα οποία θα αυξηθούν το τρίτο τρίμηνο.

Η διοίκηση προσπαθεί να καταστήσει την εταιρεία Content Media με στόχο να επικεντρώνεται ολοένα και περισσότερο στους συνδρομητές postpaid έναντι των συνδρομητών κυρίως καρτοκινητής σήμερα. Αυτό θα επηρεάσει αρνητικά τα βραχυπρόθεσμα αποτελέσματα, αλλά η επέκταση της δραστηριότητας στους συνδρομητές postpaid οδηγεί σε μεγαλύτερη διευθυνσιοδοτούμενη αγορά που θα χρησιμεύσει ως καλός καταλύτης ανάπτυξης στο μέλλον.

Ο στόχος της διοίκησης είναι να επεκτείνει τη δραστηριότητα της εταιρείας με τα μέσα ενημέρωσης. Έτσι η εταιρεία επεκτείνετε σε κλάδους πέρα ​​από το gaming, παρόλο που έχουν διευρυνθεί οι σχέσεις της στο παιχνίδι με κορυφαίους παρόχους όπως η Tripledot.
Ο κλάδος των κοινωνικών μέσων, με επικεφαλής εταιρείες όπως η TikTok και το Pinterest, οι κλάδοι κοινής ωφέλειας όπως ο Weather και οι οικονομικοί κλάδοι με πελάτες όπως η Square και η PayPal, αυξήθηκαν περισσότερο από 50% από έτος σε έτος. Ο μόνος κλάδος που παρουσίασε πτώση ήταν οι κλάδοι κρυπτογράφησης και ειδήσεων, που αποτελούν χαμηλό μονοψήφιο ποσοστό των εσόδων.


Χρέος
Η Digital Turbine έχει συνολικό χρέος 472,987 εκατομμύρια δολάρια

Έως και το 2020 είχε σχεδόν μηδενικό χρέος. Όμως προκειμένου να προχωρήσει στις εξαγορές του 2021 ανέλαβε χρέος.
  • Στις 3 Φεβρουαρίου 2021, η Εταιρεία συνήψε σύμβαση πίστωσης με την Bank of America, η οποία προβλέπει μια ανακυκλούμενη γραμμή πίστωσης έως και 100 εκατομμύρια δολάρια που μπορεί να αυξηθεί έως και 200 εκατομμύρια δολάρια. 
  • Στις 29 Απριλίου 2021, η Εταιρεία τροποποίησε και επαναδιατύπωσε τη Σύμβαση Πίστωσης και η οποία προέβλεπε ανανεούμενη πιστωτική γραμμή μέχρι 400 εκατομμύρια δολάρια. Η ανακυκλούμενη πιστωτική γραμμή λήγει στις 29 Απριλίου 2026 και δύναται να αυξηθεί κατά 75 εκατομμύρια δολάρια. 
  • Στις 29 Δεκεμβρίου 2021, η Εταιρεία τροποποίησε τη Νέα Πιστωτική Σύμβαση και η οποία προβλέπει αύξηση της ανακυκλούμενης γραμμής πίστωσης κατά 125 εκατομμύρια δολάρια και έτσι το μέγιστο συνολικό κεφάλαιο της ανακυκλούμενης γραμμής πίστωσης μπορεί να ανέλθει στα 600 εκατομμύρια δολάρια.
Στις 30 Ιουνίου 2022, η Εταιρεία είχε 123,866 εκατομμύρια δολάρια διαθέσιμα για ανάληψη της ανανεούμενης γραμμής πίστωσης βάσει της Νέας Σύμβασης Πίστωσης.

Η Digital Turbine έχει ταμείο 89,292 εκατομμύρια δολάρια, απαιτήσεις 257,634 εκατομμύρια δολάρια, ενώ το χρέος είναι ύψους 472,987 εκατομμύρια δολάρια. Οι συνολικές υποχρεώσεις ανέρχονται σε 823,978 εκατομμύρια δολάρια, εκ των οποίων τα 315,997 εκατομμύρια δολάρια αποτελούν βραχυπρόθεσμες υποχρεώσεις. Το Κυκλοφορούν ενεργητικό φθάνει στα 372,848 εκατομμύρια δολάρια.

Τα ίδια κεφάλαια είναι 823,978 εκατομμύρια δολάρια, όμως εξαιτίας των εξαγορών Adcolony και Fyber, που έγιναν το 2021, η εταιρεία έχει ''φορτωθεί'' ένα σωρό Goodwills και Άυλων Περιουσιακών στοιχείων. Έτσι τα Άυλα και τα GoodWills είναι ύψους 981,872 εκατομμυρίων δολαρίων.

Η μετοχή της APPS κορυφώθηκε στα 93,98 δολάρια τον περασμένο χρόνο. Κατά τη διάρκεια της πτωτικής της κίνησης έφθασε να διαπραγματεύεται έως και τα 14,43 δολάρια παρουσιάζοντας μια πτώση έως και 85% από τα ιστορικά υψηλά της.

Κοιτώντας το διάγραμμα τιμών της μετοχής, η APPS ήταν μια μετοχή που από Σεπτέμβριο 2017 έως και Μάρτιο 2020 έπαιζε μεταξύ 2 και 4 δολαρίων. Έκτοτε κάνει μια τρελή κούρσα, δίχως διορθώσεις και φθάνει Φεβρουάριο 2021 στα 90 δολάρια. 25 φορές πάνω σε λιγότερο από 1 έτος. Και εκεί στα 90 κάνει διπλή κορυφή με πολλαπλές προσπάθειες να τη διασπάσει.

Ο σχηματισμός, κατά τη γνώμη μου, είναι κακός .... και πιστεύω ότι η διόρθωση δεν έχει ολοκληρωθεί. Πιστεύω ότι υπάρχουν μεγάλες πιθανότητες να δω την μετοχή στα 9 δολάρια, ίσως και πολύ χαμηλότερα.

Η Digital Turbine έκανε το 2021 δύο εξαγορές. Αυτές οι εξαγορές "μόχλευσαν " τον Ισολογισμό κατά 1 δισεκατομμύριο δολάρια περίπου σε Άυλα και Goodwills. Ενόψει της δύσκολης πληθωριστικής κατάστασης και του γεγονότος ότι οι τεχνολογικές φρενάρουν στην ανάπτυξή τους, σκέφτομαι τι έχει να γίνει αν πρέπει να απομειώσει ένα μικρό μέρος του 1 δις. Ας πούμε 100 ή 200 εκατομμύρια. Πως θα φανεί στην αγορά αυτό, όταν θα δουν τεράστιες ζημιές να γράφει η εταιρεία;
Μου αρέσει πολύ η εταιρεία, αλλά έχω αποφασίσει ότι παρόλο που έχει πολύ μέλλον, θα περιμένω λίγο ακόμη ...

58 σχόλια:

  1. Tι παρακολουθω το τελευταίο εξαμηνο, η εταιρεια δεν αποτιμαται ιδιαιτερα ακριβα μιας και ειναι και κερδοφορα, ωστόσο και εμενα το διαγραμμα της μου δειχνει κατι ασχημο, μαλλον συνεχεια της πτωσης,εχει και το χασμα στα 7$ που το βλεπει ο μισος πλανητης αλλά όπως ειχα αναφερει καποτε και για την upst για το χασμα που κοιταγαμε τοτε στα 63$ ή δε θα το κλεισει ή θα παει πολυ χαμηλότερα και τωρα ειναι στα 23$. Εδω τα πραγματα ειναι διαφορετικα, στα 7$ η κεφαλοποιηση της πεφτει στα 700 εκ, ακομα και στα 9$ στα 900 εκ. δηλ μονοψηφιο p/e και p/s <1 εκτος και αν επιταχυνθει η μειωση στις πωλησεις και γυρισει σε μεγαλες ζημιες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Την TRMR κ. Τάκη εδω που ειναι σε αρκετα καλη τιμη δεν εχει κανει καποια σοβαρη ανοδικη εδω και καιρο? Την βλεπετε πιο κατω? Μπαινω σταδιακά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακόμη ψάχνω τις ψηφιακές διαφημίσεις .... όσο ψάχνω όμως βλέπω ότι τα προσόντα τα έχει αυτή που φαινεται ακριβότερη. Μιλαω για την Pubmatic. Θα αργήσω λίγο, αλκά θα επανέλθω.

      Διαγραφή
  3. FREYR. Ο τυπος στο πιο κατω βιντεο την αποκαλουσε ...FREYR is a joke SPAC και οτι μονο deals μπορουσε να κανει και δεν στοχευει σε καποια παραγωγη. Τον ιδιο μαλιστα καιρο, μαλιστα ενα μηνα πριν, εσεις κ. Τακη ειχατε γραψει τα πιο ουσιαστικα για την πορεια της εταιρειας και φαινεται οτι σιγα σιγα να επαληθευονται. https://www.youtube.com/watch?v=x_gbq8C5IBc&ab_channel=PatrickDesjardins

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι δυνατόν απο πίσω να είναι σοβαροί ΒορειοΕυρωπαίοι και με βασικό επενδυτή το Νορβηγικό ασφαλιστικό ταμείο και να είναι joke Spac?

      Διαγραφή
    2. Να ήταν Έλληνες να φυλάγαμε τα μισά μας ρούχα.

      Διαγραφή
    3. Πάντως σήμερα η Freyr είναι για άδειασμα. Αργεί ακόμη η παραγωγή .... είπε μερικές γκουρουδιές ο Jonas της Mοrgan έδωσε και ένα στόχο στα ύψη και ξετσούμισαν οι memeδες.

      Διαγραφή
  4. Freyr χωρίς προϊον πέρασε σε κεφαλαιοποίηση τη UPST

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μου έδωσαν upst στο 21,52! Κατέβασα τον Μ.Ο στο 23,72. Άντε να δούμε.... Πάντως δείχνει ότι θα έχουμε σοβαρή πτωτική συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καταπληκτικός μ.ο. κατά τη γνωμη μου. Μπήκα να γραψω ακριβώς αυτό, ότι εδω κατω αξίζει η UPST για ενα καποιο σοβαρό παρκάρισμα χρημάτων.

      Διαγραφή
  6. κε Τάκη έχετε κάποια άποψη γιατί την Sea Limited την έχει πάρει και την έχει σηκώσει;
    Εχει γυρίσει εκεί που ήταν όταν την πρωτοαναλυσατε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. H PSNY ( Polestar) με το ζορι να παει πιο κατω. Εσπασε το 6αρι. Ηδη αρχισα να μπαινω απο το 6.40.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως είχα γράψει το 5 μπροστά θα το δει, θέλει, δεν θέλει .... όμως εμένα μου έχει καρφωθεί στο νου το 4,38, έστω και ενδοσυνεδριακά.

      Διαγραφή
  8. Ας πουμε ότι ο πληθωρισμός σταματάει να ανεβαίνει και δείχνει τάση αποκλιμάκωσης. Ποια εταιρία θα αρχίσει να τρέχει περισσότερο;

    Εγώ λεω οι fintech. UPST και AFRM. Και την άνοδο της αγοράς θα την ακολουθήσει άμεσα και το bitcoin, άρα COIN, MSTR και MARA.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σύμφωνα με την Offerpad
      Η οικιστική ακίνητη περιουσία είναι μία από τις μεγαλύτερες βιομηχανίες με αξία περίπου 2,5 τρισεκατομμυρίων δολαρίων σε κατοικίες που άλλαξαν χέρια το 2021 στις Ηνωμένες Πολιτείες. Η αγορά είναι πολύ κατακερματισμένη με πάνω από 100.000 μεσιτείες, σύμφωνα με την Εθνική Ένωση Μεσιτών (NAR) το 2020.

      Το 2021, η Offerpad, εκτιμάει ότι κατάκτησε περίπου 0,9% μερίδιο αγοράς στις μέχρι τότε 21 ενεργές αγορές που είχε δραστηριότητα.

      Στις 30 Ιουνίου 2022 η Offerpad αναπτύχθηκε σε 29 αγορές που καλύπτουν περίπου το 26% των 6,9 εκατομμυρίων κατοικιών που πωλήθηκαν το 2021 στις Ηνωμένες Πολιτείες. Δεδομένης αυτής της τρέχουσας κάλυψης, υπάρχει σημαντική ευκαιρία η εταιρεία τόσο να αυξήσει τη διείσδυση στις υπάρχουσες αγορές που δραστηριοποιείται, όσο και να αυξήσει τις δραστηριότητές της μέσω νέων επεκτάσεων. Φυσικά,, κάθε νέα επέκταση συνήθως δημιουργεί χαμηλότερα αρχικά περιθώρια, μέχρι την τελική ωρίμανση της δραστηριότητας.

      Διαγραφή
    2. Εγώ βλέπω ότι οι iBuyers έχουν λαμπρό μέλλον. Ηλεκτρονικό εμπόριο στην αγορά κατοικίας!!
      Πιστεύω ότι απο αυτή τη βιομηχανία θα δημιουργηθεί μια νέα Amazone στο ηλεκτρονικό εμπόριο ακινήτων.

      Ξέρω, θα μου πείτε πως θα μπει η Amazone ή κάποιος άλλος μεγάλος στη βιομηχανία iBuyers και θα τους ισοπεδώσει όλους τους νέους.
      ΟΚ. Ο καθένας ό,τι θέλει πιστεύει και μπορεί να ειναι και έτσι ....
      Όμως όλα είναι θέμα αλγοριθμων και πρέπει να κατέχεις την τεχνογνωσία και τα συστήματα σου να είναι έξυπνα, να μπορούν να εξελίσονται και να διαβάζουν σωστά την αγορά και τις μελλοντικές τιμές.
      Η Zillοw για παράδειγμα μπήκε στην αγορά των ibuyers αλλά ήταν αδιάβαστη και έμεινε στην ίδια τάξη. Έτσι αποχώρησε κακήν κακώς γράφοντας τρελές ζημιές. Κατόπιν ξεκίνησε συνεργασία με το Opendoor όπου εκχωρεί τους πελάτες της στην Opendoor έναντι κάποιου τέλους προμήθειας.

      Διαγραφή
    3. Οι αξίες των κατοικιών τον Αύγουστο σημείωσαν τη μεγαλύτερη μηνιαία πτώση τους από το 2011. Σε ορισμένες πόλεις οι τιμές των κατοικιών μειώνθηκαν κατά 3%.

      Τα αυξημένα επιτόκια των στεγαστικών δανείων ωθούν την αγορά κατοικίας των ΗΠΑ σε απότομη επιβράδυνση . Σε ετήσια βάση, οι πωλήσεις υφιστάμενων κατοικιών και οι πωλήσεις νέων κατοικιών μειώθηκαν κατά 20,2% και 29,6%, αντίστοιχα.

      Οι οικομονολόγοι της Zillοw προβλέπουν ότι 259 από τις 896 περιφερειακές αγορές κατοικιών της χώρας είναι πιθανό να δουν μείωση της αξίας των κατοικιών μεταξύ Αυγούστου 2022 και Αυγούστου 2023. Από αυτές, σε τέσσερις αγορές προβλέπεται μείωση της αξίας κατοικίας μεγαλύτερη από -5%. Αυτή η λίστα περιλαμβάνει Fairbanks (–7% προβλεπόμενη πτώση). Lake Charles, La. (–6,1%); Minot, ND (–6%); και Mount Gay, W.Va. (–5,1% πτώση).

      Ωστόσο, η Zillow εξακολουθεί να προβλέπει ότι η συντριπτική πλειονότητα των περιφερειακών αγορών κατοικιών θα δει αύξηση της αξίας των κατοικιών το 2023. Συνολικά, η Zillow προβλέπει ότι 615 αγορές είναι έτοιμες να δουν υψηλότερες τιμές κατοικιών το επόμενο έτος. Άλλες 22 αγορές προβλέπεται να παραμείνουν σταθερές.

      Κατά τους επόμενους τρεις μήνες προβλέπει η Zillow ότι οι αξίες των κατοικιών θα μειωθούν σε 552 αγορές.

      Διαγραφή
    4. Η διείσδυση των ibuyers στην αγορά κατοικίας των ΗΠΑ εκτιμάται ότι είναι κάπου μεταξύ του 1% με 3%.

      Διαγραφή
    5. Το guidance τόσο της OPEN, όσο και της OPAD για το 3ο τρίμηνο 2022 είναι περίπου 50% χαμηλότερα έσοδα σε σχέση με το 2 τρίμηνο. Αυτό, ήταν και ένα επιπλέον λόγος που οδήγησε τις τιμες των μετοχών των 2 εταιρειών σε μια περαιτέρω πτώση εξαυλώνοντας τες στο ταμπλό.

      Διαγραφή
    6. Καλημέρα. Το θέμα είναι και η αφετηρία που θα ξεκινήσουν να τρέχουν. Αλλο να τρέξει πχ η UPST από τα 20 και άλλο από τα 10.

      Διαγραφή
    7. Ποτέ στις αγορές το θέμα δεν ήταν η αφετηρία. Αυτό ίσως να απασχολεί τους traders.

      Tο θέμα είναι η σωστή επιλογή και η κατάληξη. Απο την αφετηρία ξεκινούν όλοι οι μαραθωνοδρόμοι. Δεν τερματίζουν όλοι, ούτε όλοι βγάζουν χρόνους της προκοπής. Οπότε, μιας και αναφερθήκατε κύριε Nek στην UPST, δεν με απασχολεί αν ξεκινήσει απο το 10 ή το 20 ή το 50. Αλλά αν είναι καλή εταιρεία, αν υπάρχει αύριο, αν αναπτύσσεται με υγεια και αν θα πάει 1000 ή 2000 ή 50000 .... αν πάλι στη νέση της διαδρομής διαπιστώσω ότι το άλογο ειναι κουτσό, δόξα τω Θεώ, μπορώ να ποντάρω σε άλλο άλογο. Δεν θα κάθομαι να βλέπω την Μπάρτσα να κάνει την μια ήττα μετά την άλλη και εγώ να συνεχίζω να λέω ότι θα πάρει το Τσαμπιονλήγκ.

      Διαγραφή

    8. Τα 30ετή σταθερά επιτόκια στεγαστικών δανείων στις ΗΠΑ αυξήθηκαν από μέσο όρο 3,8% κατά το πρώτο τρίμηνο του 2022 σε 5,3% κατά μέσο όρο το δεύτερο τρίμηνο του 2022, που είναι η μεγαλύτερη τριμηνιαία αύξηση από το 1980.

      Στις αρχές του έτους, το μέσο επιτόκιο των πιο δημοφιλών στεγαστικών δανείων στις ΗΠΑ κυμαινόταν στο 3,22%. Άγγιξε ιστορικό χαμηλό στο 2,65% τον Ιανουάριο του 2021, ενώ κατά τη μεγαλύτερη διάρκεια του 2021 παρέμεινε κάτω από το 3%

      Κατόπιν αυτών των μακροοικονομικών αλλαγών, υπήρξε μια σημαντική υποχώρηση στη ζήτηση των αγοραστών κατοικιών, η οποία μεταφράστηκε σε επιβράδυνση τόσο της ανατίμησης των τιμών των κατοικιών όσο και της ταχύτητας των συναλλαγών που είχε βρεθεί σε ιστορικά υψηλά.

      Διαγραφή
    9. Κε. Τακη,
      Opendoor εχω ολιγον και παροτι ειναι χαμηλα και μου αρεσει η ιδεα, δυσκολευομαι να επενδυσω περισσοτερο. Ειναι μακρα η περιοδος απο την αγορα μεχρι τη μεταπωληση με ή χωρις ανακαινιση απο τη πλευρα της Opendoor. Καπου ειχα δει για 90 μερες.. Στο ενδιαμεσο η αγορα μπορει να εχει καταρρευσει και να πουληθει με ισχυρη ζημία, εδω η Upstart δεν προλαβαινει να δωσει σε συνεργατες τα δανεια που κανει originate λογω των αποτομων μεταβολων που υποθετω ειναι τεχνικα δυνατο να το πραξει same day. Θα τη περιμενω πιο κατω και αν και εφοσον τα gross margin ειναι περιξ του μηδενος, νομιζω το Q3 θα ειναι εφιαλτης και η αγορα κατοικιας ειναι βραδυκαυστη. Η καθοδος μπορει να κρατησει πολλα χρονια.

      Διαγραφή
    10. Εγώ επιλέγω offerpad και δυσκολεύομαι να τη δω κάτω απο το 0,9.

      Διαγραφή
  9. O πιο κατω, βαζει στο ιδιο καλαθι την σημερινη εποχη με την εποχη του 2000 (.com). https://www.soltrade.gr/2022/09/24/sp500-δυο-μετρήσεις/?fbclid=IwAR2Fh_x0WoBlCMtUgV3Ja6s9WVk5GM4gwf5cGxNysUZia5Bk7M0OBIA31HQ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι ενασχολούμενοι με τις χρηματαγορές τους είναι πολύ εύκολο να κοιτάνε τα δάση .... τα δέντρα όμως είναι δύσκολο να κατανοήσουν και κατόπιν να τα επιλέξουν.

      Επι παραδείγματι, μιας και το συζητούσα προ ολίγου, γιατί η ΠΑΜΘΦΗΝΗ Lazydays δεν μπορεί να σηκώσει κεφάλι και δεν βρέθηκε στα 100 δολάρια; Της φταίει ο Nasdaq ή τα dοt.com; Δεν νομίζω.

      Διαγραφή
    2. Όταν όμως γίνει άρση του απαγορευτικού στα 150 και 200 δολάρια θα τρέχουν όλοι βάσει διαγραμμάτων και κυμάτων και θα ψωνίζουν δίχως να ξέρουνγιατί τρέχουν.

      Διαγραφή
  10. Κ. Τάκη περί τίνος "απαγορευτικού" εννοείτε; Έχω θέση στην LAZY (για κάποιο διάστημα, μου ήταν κερδοφόρα και τώρα γύρισε κι αυτή σε ζημιές, μικρές προς το παρόν. Μ.Ο=13,42)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κύριε Σωκράτη

      Aπίστευτα φθηνή .... αλλά υπάρχει φαγωμάρα μεγαλομετόχων και δεν θέλουν να ανέβει η μετοχή.
      Όλα είναι πλέον ξεκάθαρα ...

      https://www.bizjournals.com/tampabay/news/2022/03/24/kwm-raises-concerns-about-lazydays-board.html?ana=yahoo

      Διαγραφή
    2. Το πιο πιθανό είναι η Lazydays να βολοδέρνει στη μέση του πουθενά .... μέχρι να ομονοήσουν οι βασικοί μέτοχοι που δεν είναι και τίποτα χθεσινοί.

      Πάντως ο B. Riley Financial όποτε βρίσκει ευκαιρία σκουπίζει προσφορά. 14% έχει φθάσει.

      Το θέμα είναι εμείς τι κάνουμε;

      Για εμένα, στα 12 δολάρια .... στη lazy βάζει κάποιος ένα μικροποσό ... ας πούμε 500 ή 1000 ευρώ και τα ξεχνάει αν δεν 10πλασιαστούν.

      Διαγραφή
    3. Όμως για εμένα, εμπειρικά και με τεχνική ανάλυση δια του οφθαλμού, νομίζω ότι η διόρθωση του χαρτιού θα ολοκληρωθεί στο 9,5.
      Αλλά την αφετηρία (που λέει και ο κύριος Nek) ουδεις τη γνωρίζει.

      Διαγραφή
    4. Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση Κ. Τάκη. Το θέμα τώρα είναι ότι με προβληματίσατε. Να δώσω το μεγαλύτερο μέρος της θέσης, κρατώντας ένα μικρό ποσό σ' αυτήν; Ή να περιμένω μια ευκαιρία, ώστε να φύγω κερδισμένος; χαχα ( Θα το σκεφτώ και μάλλον θα πράξω λάθος...χαχα)

      Διαγραφή
    5. Δείτε και αυτό ...

      Στις 13 Σεπτεμβρίου 2021, ανακοινώθηκε ότι το Διοικητικό Συμβούλιο ενέκρινε ένα πρόγραμμα επαναγοράς μετοχών που εξουσιοδοτεί τη διοίκηση να επαναγοράσει έως και 25 εκατομμύρια δολάρια των κοινών μετοχών. Το πρόγραμμα θα ισχύει έως τις 31 Δεκεμβρίου 2022.

      Στις 24 Φεβρουαρίου 2022, το Διοικητικό Συμβούλιο ενέκρινε ένα πρόγραμμα επαναγοράς μετοχών που εξουσιοδοτεί τη διοίκηση να επαναγοράσει έως και 45 εκατομμύρια δολάρια των κοινών μετοχών. Ένα μέρος του προγράμματος ύψους 20,0 εκατομμυρίων $ θα τεθεί σε ισχύ έως τις 31 Ιουλίου 2022. Το υπόλοιπο μέρος του προγράμματος θα τεθεί σε ισχύ έως τις 31 Δεκεμβρίου 2022.

      Εως και την 30η Ιουνιου έχουν αγοραστεί 3 εκατομμυρια μετοχες .... ενώ μπορεί να διαθεσει η διοίκηση άλλα 20 εκατομ δολαρια

      Διαγραφή
  11. Κύριε Τάκη μια και θιξατε αφετηρίες που πιστεύετε θα είναι η πιθανή αφετηρία (πάτος) αλλαγής τάσης του Nasdaq;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το πιο κατω δεν θα επρεπε να μας αναησυχεί κ.Τάκη? https://www.reddit.com/r/StockMarket/comments/xmnsip/historic_selloff_in_bonds_shows_how_the_investor/

      Διαγραφή
  12. Κύριε Τάκη, πώς τα βλέπετε τα πράγματα με Πούτιν και Ερντογάν; Έχει αρχίσει η αντίστροφη μέτρηση για τον Ρώσο δικτάτορα; δίνετε πιθανότητες να ρίξει πυρηνικά; νομίζω είναι η μόνη περίπτωση να έχουμε πολύ μεγάλη πτώση...ο Τούρκος που φαίνεται να τα έχει χαμένα λέτε να κάνει καμιά τρέλα ή όλο λόγια όπως τόσα χρόνια...κατά τα άλλα πλησιάζει να σχηματιστεί το δεύτερο ποδαράκι του W στον Nastaq...μου μυρίζει ότι έφτασε η ώρα να χάσουν πάλι οι σόρτηδες τα αυγά και τα πασχάλια...δεν είμαι σίγουρος αν αυτό θα ξεκινήσει σε λίγες μέρες ή μετά από 2-3 μήνες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Ερντογάν έχει βρει επιτέλους τον μαστορά του. Είμαι βέβαιος ότι κάθε νύχτα έρχεται στον ύπνο του ο Μητσοτάκης.
      Αν θέλει να φάει την μουρη του αε κοπιάσει. Ξέρει τι τον περιμένει ... όλα γίνονται μπας και βρει το αφήγημα του και γατζωθεί στην εξουσία. Δεν με απασχολεί ο Ερντογάν ... τον έχει κάνει τον κύκλο του.

      Όπως τον κύκλο του έχει κάνει και ο δικτάτορας. Το τι τύχη θα έχει .... νομίζω την ξέρουμε. Κάτι μεταξύ Καντάφι και Τσαουσέσκου, εκτός αν στο μεταξύ τον αυτοκτονήσουν.
      Για πυρηνικά δεν ξέρω. Ένας δικτάτωρ που πέφτει έχοντας κάνει σφοδρά λάθη όλα μπορεί να τα κάνει. Όμως η παροιμία λέει .... σκύλος που γαυγίζει δεν δαγκώνει. Μάλλον θα συμφωνήσω με την παροιμία.

      Διαγραφή
  13. Η εκθετική άνοδος σε yields και us dollar 💰 index 22/9-27-9 δείχνει να σηματοδοτεί προσωρινή υψηλή κορυφή. Double ⏫ bottom σε μετοχές; Οψομεθα, παρατηρούμε και διαχειριζόμαστε φόβο και πανικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μερικά πράγματα στο γιατί κάποιες μετοχές έχουν πάει κατά διαόλου είναι πολύ πολύ απλά τελικά.

    Έλεγα να πάρω UiPath αλλά μετά απο αυτό που είδα, μακριά κι αγαπημένοι.
    https://twitter.com/FromValue/status/1574861121172938762/photo/1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το θέμα όμως κε Τάκη είναι τί από την νέα microsoft θα φτάσει στους μετόχους, είτε ως υπεραξία μετοχής (που ενδιαφέρει εμένα), είτε ως μέρισμα (που ενδεχομένως ενδιαφέρει άλλους).

      Δεν εκτιμώνται από τους υποψήφιους αγοραστές οι μετοχές που κόβουν τόσο καινούργιο χαρτί, το έχουμε ξαναδεί σε άλλες καλές εταιρίες πχ SoFi.

      Διαγραφή
    2. Το πρόγραμμα δικαιωμάτων προαίρεσης εγκρίθηκε το 2021. Τον Απρίλιο του 2021 συγκεκριμένα ....
      Εγκρίθηκαν 145 εκατομμύρια που θα δοθούν εν καιρώ και τα οποία απο το 2022 και για 10 χρόνια θα αυξάνονται κατά 5% επί του συνόλου των μετοχών κάθε έτος.

      Διαγραφή
    3. Έτσι λειτουργεί η Αμερική . Δεν είναι Ελλάδα .... αμείβονται με μετοχές, έτσι οι μεγάλες ζημιές που εμφανίζονται εως ότου αναπτυχθούν και ωριμάσουν οι εταιρείες ΔΕΝ ΜΕΤΑΤΡΕΠΟΝΤΑΙ σε μεγάλες εκροές χρημάτων απο τα ταμεία.

      Διαγραφή
    4. Δίκιο έχετε σε αυτά, δεν αντιλέγω. Αλλά προσωπικά δε νιώθω άνετα. Ειδικά τώρα, που τα έσοδα ενδέχεται να επιβραδυνθούν, αυτός ο πληθωρισμός χαρτιών μόνο σε κακό μπορέι να βγει.

      Κοιτάξτε την UPST. Εκεί πάει αντίθετα το πράγμα. Αν προσέξετε, οι μετοχές σε κυκλοφορία έχουν μειωθεί κατά 8-10 εκατ. Εγώ νιώθω πιο άνετα με τέτοιες εταιρίες, που είναι φειδωλές στην έκδοση νέων χαρτιών.

      υ.γ. Η Asana συπεριφερεται πολυ ωραία εδώ κάτω, εκδίδει κι αυτή πολυ χαρτί όμως. Δεν εχω πάρει. Ίσως αν πάει πάλισ προς τα 18$ να το τολμήσω.
      Αντίθετα, άνοιξα μια μικρή θεση στην UPST. Αν αντέξει, θα δώσει εξωπραγματικό χρήμα. Αν..

      Διαγραφή
  15. Την BOEING πως την βλέπετε?
    Σε κρίσιμο σημείο. Πολλοί πιστεύουν οτι δεν θα την αφήσουν να χρεωκοπήσει διότι είναι too big to fail. Για μένα αν το χάσει το χαμηλό του 2020 θα είναι εξαιρετικά δυσοίωνο το μέλλον τον μετόχων της εταιρίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κε Τάκη τι λέτε, είναι νωρίς για κάποια EV σε αυτά τα επίπεδα (Polestar, Rivian κλπ)? Γενικά, σε πολλές μετοχές βλέπω αποκλίσεις παντού σε όλα τα timeframes και κάποιες αρνούνται να κάνουν νέα χαμηλά. Εμένα μου φαινεται για πυθμένας, τα φαινόμενα ομως απατούν έδειξε η πράξη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω πει ότι για εμένα η πιο αξιόπιστη λύση στα EVs μετά την Τεσλα είναι η Polestar .... αλλά θα περιμένω να μπει το 4 μπροστά. Πιστεύω ότι θα δει το 4,38 έστω και ενδοσυνεδριακά.

      Όμως στις 12 Οκτωβρίου στην Κοπεγχάγη παρουσιάζεται το Polestar 3 ... οπότε είναι πιθανό να δούμε κανένα ραλάκι.

      https://www.polestar.com/global/polestar-3/?utm_source=crm&utm_medium=em&utm_content=&utm_campaign=1200_ROW_News_22w39_PS3RevealIslandTeaserDigital_Email_Subscribers&utm_term=%20&sfmc_id=412672425&hem=a8e130f4b0a8455c60aadbbc1ecac3dfb081e10dff696d0929fbc6a6ebd34f1b

      Διαγραφή
  17. Χαίρετε, κε Τάκη τι λέτε για την πορεία της Spire Global?
    Συμφωνείτε ή διαφωνείτε με το άρθρο του παρακάτω συνδέσμου?
    https://seekingalpha.com/article/4544325-spire-spir-stock-global-profitability-bust

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Tο άρθρο καλά τα λέει .... να σας πω τι λέω και εγώ.

      Η διοίκηση έχει αποτύχει παρασάγγας σε όλες τις μελλοντικές προβλέψεις της. Περίμενε θετικά EBITDA και θετικές ταμειακές ροές το 2023 ... που δεν το βλέπω με τίποτα. Έλεγε για έσοδα 1 δις το 2025 και όλες οι προβλεψεις εσόδων για 2022, 23, 24 είναι μακρινά όνειρα.
      Παράλληλα το καθαρό ποσοστό διατήρησης δολαρίου ARR είναι μόλις 108% ... που σημαίνει ότι αναπτύσσεται με ρυθμό χελώνας. Το 108% ARR είναι πολύ μικρό!!!
      Ταυτόχρονα το ρευστό τελειώνει. Δεν θα έχει cash εως το τέλος του 2023. Άρα θα πρέπει να βρει χρήμα το 2023 ... και θα δυσκολευτεί με τις παρούσες συνθήκες για να βρει. Για όποιον δεν έχει μετοχές μάλλον τη δεδομένη χρονική στιγμή, δε βρίσκει τίποτα ενδιαφέρον εδώ.

      Την παρακολουθώ .... αλλά απέχω.

      Διαγραφή
  18. Εβαλα στον γούγλη αναζητηση για να δω πως εχουν εξελιχθεί τα επιτόκια και απο τα αποτελέσματα, επέλεξα ετούτο εδώ το site
    https://tradingeconomics.com/united-states/interest-rate

    και εκτός απο τα επιτόκια, στη δεξιά στήλη, βρήκα πάρα πολλά καλούδια σχετικά με τα μάκρο των ΗΠΑ. Όποιος ενδιαφέρεται ας του ρίξει μια ματιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Digital Turbine
    Όπως πίστευα και υποστήριξα η μετοχή έρχεται (ήρθε) σε τιμες κάτω του 6.
    Ο στόχος είναι λίγο χαμηλότερα.
    Ακόμη δεν έχει προχωρήσει σε μερική απομείωση υπεραξιών ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. κ. Τάκη πως τα ειδατε τα αποτελέσματα; Και κυριως τα πράγματα απο εδω και πέρα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑPPS
      https://prnt.sc/Un9xBWC__HYV

      Έχει πει ότι την μετοχή δεν την ακουμπάμε απο την εποχή που έβγαζε τα super κέρδη.
      Τελευταίως, όταν πήγε κάτω απο τα 10 δολάρια, έχω πει ότι η μετοχή θα δει τα 2 δολάρια ... γενικά είναι επικίνδυνη η εταιρία.

      Όμως βλέπω ότι τα τριμηνιαία έσοδα σταθεροποιούνται ... άρα μάλλον η ύφεση της δραστηριότητας των ψηφιακών διαφημίσεων λαμβάνει τέλος.
      Σκέφτομαι σήμερα να έμπαινα APPS για ένα βραχυπρόθεσμο γρήγορο κέρδος.

      Προσοχή, η APPS γενικότερα έχει πρόβλημα ρευστότητας ... υψηλά goodwills και άυλα, που αν αφαιρεθούν πάει σε αρνητικά ίδια κεφάλαια. Αν δεν προχωρήσει σε αύξηση κεφαλαίου με καταβολή τουλάχιστον 100 εκατομμυρίων μετρητών ... εγώ την αντιμετωπίζω απο τα 4 δολάρια και και κάτω μόνο ως trade και βαδίζουμε με την πλάτη στον τοίχο φορώντας τσίγκινο σωβρακάκι.

      Διαγραφή
  21. Επίσης Pubmatic, Magnite και The Trade Desk θα ωφεληθούν από την αυξημένη δαπάνη λογο εκλογών;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν αγοράζουμε μετοχές μόνο και μόνο επειδή θα ευνοηθούν για μια συγκεκριμένη βραχυπροθεσμη περίοδο.
      Μου θυμίζει αυτό την περίοδο του καλού ΧΑΑ που αγόραζαν οι άσχετοι τα ΠΑΣΟΚοχαρτα και τα ΝΔχαρτα παραμονές εκλογές .... αυτό είναι trade δεν είναι αγορά εταιρίας.

      Διαγραφή

Να θυμάσαι πάντα ότι είσαι ο τελευταίος τροχός της αμάξης !!! Να μην είσαι ζουλιάρης και φθονερός τύπος και αν το σχόλιο σου είναι μόνο για να με πικάρεις ... τότε να γνωρίζεις ότι είσαι μέτριος και άσχετος και αν πιστεύεις ότι μπορείς να είσαι καλύτερος μου άνοιξε το δικό σου Ιστολόγιο για να μας το αποδείξεις ντεεεε!!!! Όχι μόνο φρου φρου και παρλαπίπες ...

Γιαυτό πάρε μόνο το "ματάκι" σου και δρόμο 😂😂