Με λένε Τάκη - είμαι γκουρού, όταν γράφω σπάω μεγάλη πλάκα, δίχως να λέω τίποτα για πλάκα.

Οι απόψεις, εκτιμήσεις, αξιολογήσεις ή προβλέψεις, οι οποίες εκφράζονται σ αυτό το blog αποτελούν παλαβομάρες του χρήστη που γράφει με το nick Τάκης Μορφονιός και δεν αποτελούν προτροπή για αγορά ή πώληση χρηματιστηριακών προϊόντων. Στο blog γίνονται συζητήσεις - εκτιμήσεις μεταξύ αγνώστων, οπότε οι αναγνώστες να μην λαμβάνετε τίποτα ως δεδομένο και αληθές.
Συνεπώς, ο,τιδήποτε γράφεται στο www.mitarola.blogspot.gr, δεν αποτελεί συμβουλή ή πρόταση για αγορά ή πώληση αξιών ή προτροπή για πραγματοποίηση οποιασδήποτε μορφής επένδυσης.

Δευτέρα 16 Μαΐου 2022

Zevia

ZEVIA  .... εδώ .... 

Διαπραγματεύεται στο NYSE με το σύμβολο ZVIA ... εδώ ...
Αριθμός μετοχών : Σύνολο 66.686.135 μετοχές, όπου 37.132.526 είναι μετοχές κατηγορίας Α και 29.553.609 μετοχές κατηγορίας Β
.

  • Οι κοινές μετοχές της Κατηγορίας Β δεν είναι εισηγμένες ούτε διαπραγματεύονται

Βασικός μέτοχος : Το Caisse de dépôt et placement du Québec (CDPQ) είναι ένας θεσμικός επενδυτής που διαχειρίζεται κυρίως το συνταξιοδοτικό πρόγραμμα του Κεμπέκ και πολλά άλλα δημόσια και παραδημόσια συνταξιοδοτικά και ασφαλιστικά προγράμματα στο Κεμπέκ.
Κατέχει  22.022.090 μετοχές που αντιστοιχούν στο 59.31% του συνόλου μετοχών κατηγορίας Α. Οι μετοχές αποκτήθηκαν την 21 Δεκεμβρίου 2020, αντί 200 εκατομμυρίων δολαρίων. Μέση τιμή κτήσης τα 9 δολάρια.

Presentation ZEVIA ... εδώ ...

IPO : 14 δολάρια ανά μετοχή. Έναρξη διαπραγμάτευσης, Πέμπτη 22 Ιουλίου 2021.
Δραστηριότητα :
Η Zevia έχει έδρα το Λος Άντζελες, της Καλιφόρνιας και είναι μια εταιρεία αναψυκτικών γνωστή για τη χρήση του φυσικού υποκατάστατου της ζάχαρης, έχοντας τη στέβια ως γλυκαντικό. Η Zevia προσφέρει μια σειρά από βιολογικά τσάγια και ενεργειακά ποτά που είναι χωρίς ζάχαρη, χωρίς γλουτένη, με μηδενικές θερμίδες και φιλικά προς τους vegans.


Η εταιρεία δραστηριοποιείται εδώ και 14 χρόνια. Έχει παρουσία σε όλες τις ΗΠΑ και τον Καναδά και τώρα προσπαθεί να επεκταθεί στη Λατινική Αμερική, την Ασία και τη Δυτική Ευρώπη. Τα προϊόντα της Zevia διατίθενται σε σημεία λιανικής πώλησης, καθώς και απευθείας στον καταναλωτή μέσω της ιστοσελίδας της εταιρείας και της Amazon.com.
Το 2020, η Zevia ήταν η μάρκα ανθρακούχων αναψυκτικών με τις υψηλότερες πωλήσεις στο Amazon σύμφωνα με τη Stackline.


H Zevia έχει αναπτύξει 6 σειρές προϊόντων, μηδενικών θερμίδων και μηδενικής ζάχαρης, με περίπου 40 παραλλαγές γεύσης. Τα προϊόντα της πωλούνται σε περισσότερα από 20.000 καταστήματα λιανικής πώλησης, ενώ η εταιρεία κατέχει μερίδιο αγοράς σχεδόν 88% στην κατηγορία των αναψυκτικών μηδενικών θερμίδων με φυσικά γλυκαντικά.

Όλα τα ροφήματα της Zevia, σόδα, ενεργειακά ποτά, βιολογικό τσάι, μίξερ, ποτά Kidz και ανθρακούχο νερό, παρασκευάζονται με φυτικά συστατικά, δεν περιέχουν τεχνητά γλυκαντικά, ούτε ζάχαρη, έχουν μηδενικό νάτριο και είναι χωρίς πρόσθετο χρώμα.

Διευθύνων σύμβουλος της Zevia είναι ο Paddy Spence (γνωστός και ως Paddy), αγόρασε τη Zevia το 2010 και έγινε διευθύνων σύμβουλος και πρόεδρος της εταιρίας.
Ο Paddy Spence διαθέτει εμπειρία 28 ετών στη φυσική/βιολογική βιομηχανία.
Από το 2005 έως το 2009, ο Spence ήταν Πρόεδρος της Levlad Inc. ενός Ομίλου Φυσικών Προϊόντων.


Το 1995, ίδρυσε την SPINS, μια κορυφαία εταιρεία έρευνας αγοράς της βιομηχανίας φυσικών προϊόντων στην οποία υπηρέτησε ως Διευθύνων Σύμβουλος για οκτώ χρόνια, παρακολουθώντας τις πωλήσεις περισσότερων από 300.000 φυσικών και βιολογικών προϊόντων. To 2004 πούλησε τη SPINS.

Πριν ιδρύσει την SPINS, υπήρξε επικεφαλής πωλήσεων και μάρκετινγκ της Kashi, μιάς εταιρείας δημητριακών του Σαν Ντιέγκο της Καλιφόρνιας όπου είχε, τότε, επτά υπαλλήλους και 3 εκατομμύρια δολάρια σε ετήσιες πωλήσεις. Στην Kashi υπηρέτησε ως αντιπρόεδρος πωλήσεων και μάρκετινγκ από το 1992 έως το 1995.
Έχει επίσης θέσεις στο τμήμα έρευνας του Harvard Business School, στο Center for Leadership and Career Studies στο Πανεπιστήμιο Emory και στο τμήμα μάρκετινγκ της United Parcel Service. Ο Spence είναι μέλος του Συμβουλευτικού Συμβουλίου της Rippowam Partners LLC.

Η Ζevia από την ίδρυση της το 2007, έχει εξελιχθεί από τρεις γεύσεις σόδας σε μια μάρκα πλατφόρμας με έξι σειρές προϊόντων και περίπου 40 παραλλαγές γεύσης.

Σόδα. Η σόδα, που κυκλοφόρησε το 2008, διατίθεται σε 15 διαφορετικές γεύσεις.

Ενέργεια. Τα ενεργειακά ποτά είναι ποτά μηδενικής ζάχαρης που περιέχουν 120 mg βιολογικής καφεΐνης. Προσφέρονται σε έξι γεύσεις: Γκρέιπφρουτ, Κόλα, Τζίντζερ Mango, Raspberry Lime, Pineapple Paradise και Strawberry Kiwi. Τα ενεργειακά ποτά κυκλοφορούν από το 2016.

Mixers. Τα μίξερς είναι τα μη αλκοολούχα ποτά που προορίζονται να συμπληρώσουν οποιοδήποτε κοκτέιλ ή να τα πιούν οι καταναλωτές απευθείας από το κουτί. Προσφέρονται Μίξερ σε τρεις γεύσεις: Ginger Beer, Tonic και Lemon Lime with Bitters. Κυκλοφόρησαν το 2017.

Βιολογικό Τσάι. Το βιολογικό τσάι είναι πρωτοπόρος στο τμήμα του έτοιμου προς κατανάλωση τσαγιού με μηδενικές θερμίδες, φυσικά γλυκαντικό. Το βιολογικό τσάι Zevia κυκλοφόρησε το 2018 και προσφέρεται σε οκτώ γεύσεις, συμπεριλαμβανομένων δύο επιλογών χωρίς καφεΐνη.

KIDS. Το Kidz είναι η σειρά προϊόντων για παιδιά και είναι συσκευασμένα σε μικρότερα κουτάκια. Τα ποτά Kidz διατίθενται σε έξι γεύσεις φιλικές προς τα παιδιά και κυκλοφόρησαν το 2020.

Ανθρακούχο νερό. Τα ανθρακούχα νερά είναι νερά με ελαφριά γεύση. Το Ανθρακούχο Νερό προσφέρεται σε δύο γεύσεις: Blackberry και Cucumber Lemon και πρωτοκυκλοφόρησε το 2016.

Η Zevia  κατασκευάζει τα προϊόντα της  μέσω τεσσάρων κατασκευαστών που λειτουργούν τις εγκαταστάσεις παραγωγής τους στις ΗΠΑ και τον Καναδά. Αυτήν τη στιγμή παράγονται προϊόντα Zevia σε περισσότερες από 17 τοποθεσίες τους.
Τα προϊόντα διανέμονται από 12 κέντρα διανομής στις ΗΠΑ και τον Καναδά.


Στις 31 Δεκεμβρίου 2021, η Zevia είχε 119 υπαλλήλους πλήρους απασχόλησης, 7 μερικής απασχόλησης στις Ηνωμένες Πολιτείες και 5 υπαλλήλους στον Καναδά.

Στους ανταγωνιστές στην αγορά ποτών περιλαμβάνονται κορυφαία brand names όπως The Coca-Cola Company, η Keurig Dr. Pepper, η PepsiCo, Inc., η National Beverage Corp., η Monster Energy η Red Bull, καθώς και μια σειρά από αναδυόμενες μάρκες.

Θεμελιώδη
Τα φυσικά ποτά της Zevia, όσον αφορά τις πωλήσεις είναι το ταχύτερα αναπτυσσόμενο φυσικό προϊόν στις Ηνωμένες Πολιτείες. Τα έσοδα της εταιρείας το 2008 ήταν 925.000 δολάρια και το προϊόν ήταν διαθέσιμο σε 850 καταστήματα. Το 2010, η Zevia ανέφερε αύξηση 300% στις πωλήσεις σε σχέση με το 2009. Η Zevia με πωλήσεις μόλις 7 εκατομμυρίων δολαρίων το 2010, τετραπλασίασε τις πωλήσεις της στα 28 εκατομμύρια δολάρια το 2015 και έκτοτε τετραπλασιάστηκε ξανά σε περισσότερα από 100 εκατομμύρια δολάρια το 2020.

Το τέταρτο τρίμηνο του 2021 η Zevia ανακοίνωσε καθαρές πωλήσεις 34,2 εκατομμυρίων δολαρίων, που αντιπροσωπεύουν αύξηση 23% σε σύγκριση με το τέταρτο τρίμηνο του 2020. Αυτός ήταν ένας συνδυασμός αύξησης όγκου 22% και αύξησης 1% στο μείγμα τιμών.
Το μικτό κέρδος ανήλθε σε 13,8 εκατομμύρια δολάρια, που αναλογεί σε περιθώριο μεικτού κέρδους 40,3%. Η μείωση από το περσινό περιθώριο 42,1% μπορεί να εξηγηθεί κυρίως από την αύξηση του κόστους.
Η προσαρμοσμένη απώλεια EBITDA για το τέταρτο τρίμηνο του 2021 ήταν 5,3 εκατομμύρια δολάρια.


Για ολόκληρο το έτος 2021, η Zevia πέτυχε καθαρές πωλήσεις 138,172 εκατομμυρίων δολαρίων, αυξημένες κατά 25,58% από 110,025 εκατομμύρια δολάρια το 2020. Η αύξηση των πωλήσεων οφείλεται κυρίως στην αύξηση του όγκου κατά 25%.

Το κόστος πωληθέντων ήταν 76,958 εκατομμύρια δολάρια για το έτος 2021 από 60,523 εκατομμύρια για το 2020.
Το μικτό κέρδος ήταν 61,214 εκατομμύρια δολάρια για το έτος 2021 από 49,502 εκατομμύρια δολάρια για το έτος 2020. Η αύξηση στα μικτά κέρδη κατά 11,7 εκατομμύρια δολάρια ή 24% οφείλεται κυρίως στις υψηλότερες καθαρές πωλήσεις.
Το μεικτό περιθώριο ήταν 44,3% έναντι 45% το 2020. Η πτώση οφείλεται κυρίως στο υψηλότερο κόστος πωληθέντων και στον πληθωρισμό.


Το κόστος πώλησης και μάρκετινγκ ανήλθε στα 42,403 εκατομμύρια δολάρια που αντιστοιχεί στο 31% των καθαρών πωλήσεων για ολόκληρο το έτος 2021, από 27,333 εκατομμύρια δολάρια ή το 25% των καθαρών πωλήσεων για το έτος 2020. Η αύξηση αυτή οφείλεται λόγω των υψηλότερων όγκων και ναύλων και των αυξημένων δαπανών μάρκετινγκ για την ανάπτυξη της Zevia ® μάρκα.

Τα γενικά και διοικητικά έξοδα ήταν 27,516 εκατομμύρια δολάρια ή το 20% των καθαρών πωλήσεων του έτος 2021, από 18,8 45 εκατομμύρια δολάρια ή 17% των καθαρών πωλήσεων για ολόκληρο το έτος 2020.
Η αποζημίωση που οφείλεται στην έκδοση μετοχών και η δαπάνη για την IPO της μετοχής ανήλθε στα 77,7 εκατομμύρια δολάρια για ολόκληρο το έτος 2021, από 7,9 εκατομμύρια δολάρια για ολόκληρο το έτος 2020.


Η προσαρμοσμένη απώλεια EBITDA ανήλθε στα 8,7 εκατομμύρια δολάρια.
Η καθαρή ζημία ήταν 87,7 εκατομμύρια δολάρια, συμπεριλαμβανομένων των 77,7 εκατομμυρίων δολαρίων εξόδων αποζημίωσης της έκδοσης μετοχών.

Guidance 2022
Για το πρώτο τρίμηνο 2022, η Zevia αναμένει καθαρές πωλήσεις 36 με 38 εκατομμύρια δολάρια, που θα αντικατοπτρίζει ανάπτυξη 17% έως 24% έναντι του πρώτου τριμήνου του 2021.
Για ολόκληρο το 2022, αναμένονται καθαρές πωλήσεις από 177 έως 182 εκατομμύρια δολάρια ή 28% έως 32% ανάπτυξη έναντι του 2021.

Εποχικότητα : Οι πωλήσεις των ποτών είναι εποχιακές, με τους υψηλότερους όγκους πωλήσεων να σημειώνονται στο δεύτερο και τρίτο τρίμηνο, που αντιστοιχούν στους θερμότερους μήνες του έτους.

Τέλος 1ου τριμήνου η εταιρεία προχωρεί σε αύξηση τιμών σε πακέτα, κατηγορίες και κανάλια, κατά μέσο όρο 6% στις σειρές αναψυκτικών στο λιανικό εμπόριο και το ηλεκτρονικό εμπόριο στις ΗΠΑ και τον Καναδά και 8% αύξηση στα ενεργειακά ποτά και το τσάι.

Σύμφωνα με τη διοίκηση της Zevia ο αλγόριθμος ανάπτυξης της εταιρείας έχει ως στόχο την ανάπτυξη της Zevia σε ποσοστό 30% ετησίως.

Στις 31 Δεκεμβρίου 2021, η Zevia είχε στο ταμείο της 73,11 εκατομμύρια δολάρια, όπου τα 43,1 εκατομμύρια δολάρια είναι σε μετρητά και τα 30 εκατομμύρια δολάρια σε βραχυπρόθεσμες επενδύσεις.
Κατά τη διάρκεια του 2021, τα μετρητά που χρησιμοποιήθηκαν στις λειτουργικές δραστηριότητες ήταν 17,806 εκατομμύρια δολάρια, ενώ το 2020 στις λειτουργικές δραστηριότητες χρησιμοποιήθηκαν 3,258 εκατομμύρια δολάρια.


Η Εταιρεία δαπάνησε 3,143 εκατομμύρια δολάρια σε κεφαλαιουχικές δαπάνες κατά τη διάρκεια του έτους 2021 για να υποστηρίξει τις αναπτυξιακές πρωτοβουλίες της, από κεφαλαιουχικές δαπάνες 0,805 εκατομμυρίων δολαρίων το 2020.

Η Zevia έκλεισε πρόσφατα μια πιστωτική γραμμή βασισμένη σε περιουσιακά στοιχεία 20 εκατομμυρίων δολαρίων με την Bank of America, επεκτάσιμη στα 30 εκατομμύρια δολάρια, για να προσθέσει στη διαθέσιμη ρευστότητά της.
Τα μετρητά της εταιρείας σε συνδυασμό με τις λειτουργικές δραστηριότητες και τους διαθέσιμους δανεισμούς βάσει της νέας Σύμβασης Δανείου παρέχουν επαρκή ρευστότητα για τρέχουσες δραστηριότητες, προγραμματισμένες κεφαλαιουχικές δαπάνες και άλλες επενδύσεις πέραν των 12 μηνών.

Με την τιμή της μετοχής στα 4 δολάρια, η κεφαλαιοποίηση της εταιρείας ανέρχεται περίπου σε 270 εκατομμύρια δολάρια. Αυτό σημαίνει ότι η αγορά αποτιμά τη Zevia σε περίπου 1,5 φορά τις εκτιμώμενες πωλήσεις του 2022.

Προ 6 μηνών οι μέσες εκτιμήσεις των αναλυτών ανέμεναν ότι οι πωλήσεις της ZEVIA θα είναι:

  • 142 εκατομμύρια δολάρια το 2021 
  • 184 εκατομμύρια δολάρια το 2022  
  • 251 εκατομμύρια δολάρια το 2023

με τις ζημιές να κυμαίνονται μεταξύ 5 και 10 εκατομμυρίων δολαρίων, ανά έτος.

Σήμερα, οι εκτιμήσεις των αναλυτών που καλύπτουν την εταιρεία προβλέπουν :

  • το 2022 πωλήσεις να φθάνουν τα 178 εκατομμύρια δολάρια .... ζημιά 16 εκατομ.
  • το 2023 πωλήσεις να φθάνουν τα 233 εκατομμύρια δολάρια .... ζημιά 11 εκατομ. 
  • το 2024 πωλήσεις να φθάνουν τα 294 εκατομμύρια δολάρια .... ζημιά 8 εκατομ.

Η παγκόσμια αγορά υγρών αναψυκτικών ανέρχεται σε 770 δισεκατομμύρια δολάρια, η οποία αναμένεται να αυξάνεται κατά 1,4% CAGR από το 2019 έως το 2025. Η ZVIA είναι ακόμη μια μικρή εταιρεία, ελάχιστα γνωστή και ελάχιστα αναγνωρισμένη. H Zevia αναπτύσσεται ταχύτατα, σε αντίθεση με τους παραδοσιακούς παίκτες όπως Coca Cola (KO) και η Pepsi (PEP) τους οποίους όμως θα πρέπει να ανταγωνιστεί.


199 σχόλια:

  1. Καλημερα Κυριοι και χρονια πολλα!
    Θα ηθελα να κανω μια ερωτηση ωσ προς την αξιολογηση growth εταιριων με αρνητικα ΕPS.
    ΠΧ RMO. Εχει κεφαλαιοποιηση 150Μ, αναμενει πωλησεις 78Μ το 2022 και 204Μ το 2023. Cash εχει γυρω στα 120Μ τωρα. Θα πεσει dillution που ειναι γνωστο και θα ειναι μεγαλο.
    Εγω σαν επενδυτης αν αφησω εκτος το dillution για να ειναι πιο ευκολος ο υπολογισμος μου πως μπορω να κανω τα μαθηματικα. Τι δεικτες κοιτατε εσεις?
    P/S2022 = 2, P/S2023 = 0.75
    Ev/REV2022 = 30/78 = 0.385

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημερα, Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά στους εορτάζοντες.

    Αναφορικά με την αγορά, έχω να παρατηρήσω ότι ο Nasdaq ειναι στο -12,5% απο τον ΚΜΟ-200. Από αυτές περίπου τις τιμές (ή και λιγο παρακάτω) δινει αντιδράσεις μεχρι το -5% ή -3%. Συνηθως ανεβαίνουν τα blue chips του αλλά μερικές φορές παίρνει και τα δικά μας η μπάλα.

    Επίσης, έχει προεξοφληθεί επιθετικότερη απο το αναμενόμενο εντιδραση της FED. Περιμενουν αύξηση 0,5% στα επιτόκια αντι για 0,25% και γρηγορότερη ποσοτική σύσφιξη. Ετσι και επιβεβαιωθεί, πιστευω ότι θα πάμε επάνω. Αν η FED πάει με όσα έχει ανακοινώσει και αυξήσει κατά 0,25% θα πάμε επάνω πολυ γρηγορότερα.

    Σε κάθε περιπτωση λοιπόν, βλεπω άνοδο εκει γύρω στα επιτόκια στις 3-4 Μαΐου, άνοδο που θα ξεκινησει απο την τρέχουσα εβδομάδα μαλλον.


    Εγω την γκουρουδιά μου την έριξα, πράξτε αυτοτελως και υπεύθυνα.


    υ.γ. Εχει ψηφοφορία η Nuscale την Πέμπτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Επισης να πω το εξης: Την UPST την καραπιστεύω. Όμως έχει ενα μεγαλο προβλημα και είναι αυτό που αναφερει ως "καλό" ο κος Geopard σε όλα τα τελευταία του μηνυματα για την εταιρία.

    Εχει συνηθίσει τους ασχολούμενους με αυτήν στα θετικά νεα και στο να ξεπερνάει τις προσδοκίες επι των κερδών. Στατιστικά, κάποια στιγμη αυτό θα ανατραπεί. Έστω και για ένα τρίμηνο. Φαντάζεστε τι έχει να γινει τότε; Φυσικα στο longterm δεν αλλαζει κάτι αλλά το ζήτημα ειναι να φορτώσουμε όσες πιο πολλές μετοχές μπορούμε.

    Το γκαπ στο 64$ πιστεύω θα το κλείσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά για το Πάσχα και για τους εορταζόμενους σήμερα , κύριε Bugs_Bunny εάν η Upst βγάλει χειρότερα αποτελέσματα τότε ίσως να ξεκινήσει ο μεγάλος ανοδικός κύκλος της , δείτε την Sofi πχ τα μεγάλα ανοδικά τα έκανε όταν δεν έβγαζε θετικά αποτελέσματα , με το που έβγαλε καλύτερα του αναμενόμενου την κέρασαν ένα 70% κάτω , εμένα στην Upst τα αποτελέσματα της μου θυμίζουν Apple και αυτό το τρίμηνο πιστεύω θα ειναι το καλύτερο της γιατί θα μπούνε και τα δάνεια από τα αυτοκίνητα για αυτό την πιέζουν τώρα γιατί μετά δεν θα μπορέσουν να την μαζέψουν στις τιμές που θα ήθελαν , έχουν αμολήσει και το σκυλί τους τον David Chiaverini να βγάζει αρνητικές αναλύσεις χωρίς νούμερα. Αν βγάλει τα αναμενόμενα σύμφωνα με το Finviz θα έχουμε με τις τώρα τιμές P/E=21 για to 2022 και αν βγάλει ένα 50% EPS παραπάνω τι P/E θα έχει και τι premium θα πληρώσουν για το growth; το κακό βέβαια ειναι ότι το γκαπ την τραβάει σαν μαγνήτης και ειναι σε πτωτική τάση. Προσωπικά έτσι που πήγε η δουλειά δεν το κουνώ ρούπι από αυτήν αν δεν δω τετραψήφιο νουμερο! μην πω ότι θα κλείσω και τις οθόνες να μην κοιτάζω και ας κανουν ότι γουστάρουν.

      Διαγραφή
  4. Ο Hang Seng https://finance.yahoo.com/quote/%5EHSI?p=%5EHSI δεν περιμενα να σπασει τις 20 κ. Εαν αρχισει να γυριζει, θα παμε καλά επάνω....!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φούτσες η συζήτηση επι των αποτελεσμάτων της ASTS. Ίδια πράγματα χιλιοειπωμενα. Με λιγότερο ρευστό στο χέρι. Κρατάω ψιλοξενερωμενος γιατί εχω κατα νου ότι θα ανεβεί με 100%. Δεν ξέρω απο ποια τιμη όμως..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπερβάλλετε κ. Bugs, τη spacex περιμένουμε να μας βολέψει κάπου. Οφείλει να ειδοποιήσει 60 μέρες πριν. Δεν ευθύνεται η διοίκηση που δεν έχουμε date ακόμη. Όσο για το ρευστό, ναι μεν αλλά.. Μια προσφορά μετοχών μετά την επιτυχημένη εκτόξευση δεν θα ήταν παράλογη.. Ούτε θα μας έβρισκε χρονικά με άδεια ταμεια

      Διαγραφή
    2. και τότε γιατι ο δορυφόρος δεν είναι "ready to ship" ή "completed" αλλά συνεχιζει να ειναι "substaintially complete"?
      μακάρι να είναι όπως τα λέτε και ως τελος Ιουλίου να εχουμε ημερομηνία.

      μια προσφορα μετοχων παραλογη δε θα ηταν, αλλα δε θα βοηθησει την τιμη σε πρωτη φαση.

      Διαγραφή
  6. Κύριε Geopard λέω να πουλήσω στα 50 την εταιρίαρα μας .... τη φθηνότερη όλων και πιο ελπιδόφορα!!
    Τι λένε τα ματζούνια σας και οι αναλΗτατάδες του κ@λου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτός ο Μακιαβέλι .... να μας κάνει αναλυση.

      Διαγραφή
    2. Κύριε Τάκη, γιατί στα 50 αν επιτρέπεται; Υπάρχει κάτι σ' αυτή την τιμή; Ή είναι ικανοποιητικό το κέρδος σας μέχρι εκεί;

      Διαγραφή
    3. Κύριε Σωκράτη περιμένω να δω ψυχολογία κύριου Geopard.

      Λένε ότι ξεκίνησαν οι αγορές της εταιρείας. Οσονούπω ανακοινώσεις ...

      Διαγραφή
    4. Καλησπέρα , κύριε Τάκη η καρδιά μου το ξέρει πως την κρατάω αλλά δεν θα την δώσω το έχω πάρει απόφαση θα το δω το έργο μέχρι τέλους , ΤΑ δεν κοιτάζω γιατί θα χάσω τα χαρτιά μου η αγορά γενικά δεν με πείθει ανά πάσα στιγμή την γυρίζουν και την πάνε όπου θέλουν , θεωρητικά τώρα θα μπορούσε να γεμίσει το γκαπ αλλά καλό θα ήταν να φύγει πάνω με ένα γκαπ που δεν θα κλείσει ποτέ

      "With shares off as much as 93.50% this week from October’s all-time-high and putting together a lifetime double bottom with high volume and an island reversal pattern, this most-shorted stock offers an attractive spot to buy long-term growth at a significant discount." κρατάω αυτό από το συγκεκριμένο άρθρο https://investorplace.com/2022/05/3-most-shorted-stocks-to-buy-that-have-bottomed/ .

      Αλήθεια τώρα θα πουλήσετε στα 50$ ή με δοκιμάζετε και μου κάνετε πλάκα; αρχίζω να νομίζω ότι εχω γίνει αντιδείκτης , οι μπουρδολογίες όμως από τους αν-Αληταράδες δίνουν και παίρνουν , θα ήθελα πολύ να αρχίσουν να σκούζουν οι σορτ πάντως .

      Αν άρχισαν τις αγορές ιδίων που βρήκαν τα χρήματα εκτός και αν έδωσαν μέρος από τα δάνεια που ειχαν στον ισολογισμό τους , αυτό το συμπέρασμα είχα βγάλει για την μη ενεργοποίηση των αγορών, ότι δηλαδή χρειάζονταν τα κεφάλαια για τα δάνεια στα αυτοκίνητα και για αυτό είχαμε τόσο μεγάλη αύξηση στα δάνεια που κρατάει η εταιρεία με αποτέλεσμα η επαναγορά να πάει περίπατο , για μένα πάντως τα δάνεια καλώς τα έχουν στον ισολογισμό τους γιατί έτσι θα βελτιώσουν τους αλγόριθμους .

      Η εταιρεία και ο Ceo κοιτάνε 10 χρόνια μετά , βέβαια τότε εμείς δεν ξέρω αν θα έχουμε μετοχές της εταιρείας ακόμα.

      Διαγραφή
    5. 1 δις ταμείο έχει. Ποιός είπε δεν έχει λεφτά;

      Διαγραφή
    6. Οι αν-Αληταράδες κύριε Τάκη ότι τα χρήματα του ταμείου τα κατεύθυναν στα δάνεια και επιπλέον λένε οτι θα πρέπει να την κοιτάμε σαν τράπεζα και όχι σαν μετοχή ανάπτυξης αφού άρχισε να βάζει δάνεια στον ισολογισμό της , δείτε αυτόν που την συγκρίνει με την Lc https://www.fool.com/investing/2022/05/16/upstart-investors-are-learning-a-lesson-lendingclu/ .

      Διαγραφή
    7. Κύριε Σωκράτη
      Το 50 είναι μια τιμή που διορθώνει ανοδικά κατά το 1/3 τη συνολική τελευταία πτώση απο το 95 στο 28. Γιαυτό το είπα .... θα το κάνει σίγουρα.

      Το 72 αποτελεί 66% ανοδική διόρθωση .
      Αν περάσει το 72 τότε μάλλον άλλαξε η πτωτική τάση.

      Αν όντως ξεκίνησε η εταιρεία επαναγορά χαρτιών δεν δίδω τίποτα. Ούτε 1.

      Διαγραφή
    8. Ευχαριστώ για την απάντηση. Το ρώτησα ακριβώς, γιατί ξέρω ότι ποτέ δεν λέτε τίποτα στην τύχη!
      Τώρα για το θέμα της επαναγοράς μετοχών, που αναφέρετε, υπάρχει δυνατότητα να γίνουμε γνώστες του γεγονότος από την αρχή; Ή στο τέλος των αγορών τους, είναι υποχρεωμένοι να ενημερώσουν;
      Εγώ είχα κατεβάσει τον Μ.Ο στα 51,27$ και χτες αποφάσισα να δώσω μερικά στο κλείσιμο. Κατά λάθος όμως τα έδωσα όλα(!) και τώρα ψάχνομαι που θα αγοράσω

      Διαγραφή
    9. Και εγώ κάπου εκεί έχω Μ.Ο. Αναμένουμε τις επίσημες γραπτές ανακοινωσεις, γιατί μέχρι τώρα έχουμε μόνο προφορικές .... ότι ξεκίνησαν αγορες.

      Διαγραφή
  7. Εγώ νιώθω ακριβώς έτσι στο θεμα της upst.
    https://www.youtube.com/watch?v=qNG83Uhh5XA

    Και να πω ότι δεν το περίμενα; Είχα ξεσκιστεί να γραφω ότι θα τη λιώσουν σε τυχόν στραβοπάτημα. Αλλα με το που έγινε το στραβοπάτημα το έπαιξα μην πω πως. Αν ειχα κρατησει τις μετοχές πάντως, νομίζω πως τωρα που θα έφτανα στα λεφτα μου θα πουλουσα τις μισες μεχρι να δω στα επομενα αποτελεσματα πόσα δάνεια διακρατεί.
    Υπόψιν, small dollar loans ειναι κλαδος για άμεσες ανάγκες, δεν ξερω τι δυνατότητες αποπληρωμής υπάρχουν σε όλα αυτά απο τους δανειολήπτες. Βέβαια, ίσως θα πρέπει να με παίξετε αντιθετα χαχα.


    Τεσπα, σημερις όλες οι growth ετρεχαν με την αγορά τρελά κάτω. Θυμάμαι μια φραση του κου Στούπα ότι οι αγορες ανεβαίνουν και κατεβαίνουν ανάλογα με το ποιος έχει τα χαρτιά. Μαλλον στις growth δεν τα εχει το πόπολο πλεον..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα , https://central.virtualshareholdermeeting.com/vsm/web?pvskey=UPST2022 η ακούστε τι ειπώθηκε στην ετήσια συνέλευση των μετόχων στην Upst , εξηγούν 1) Κατάσταση προγράμματος επαναγοράς, 2) γιατί ο Dave και άλλα στελέχη πωλούν τις μετοχές τους, 3) Γιατί τα δάνεια μπήκαν στον ισολογισμό και άλλα , καλό θα ήταν να το ακούσετε μετά τα 12 λεπτά .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ρίξτε μια ματιά στο συνοδευτικό link. Περί upst ο λόγος
    https://twitter.com/BlueMoonTrades/status/1527184306233294850/photo/1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Απαντώ εδώ γιατι το προηγούμενο thread γέμισε......
    Κύριε vasilisg έχετε απόλυτο δίκιο. Ομως η συμπεριφορά της μετοχής είτε σε περίπτωση απάτης Luckin Coffee, είτε σε περίπτωση αποτυχίας ,είναι πιστό αντίγραφο(κάθετη βουτιά) και ο πόνος είναι ίδιος. Εκεί ήθελα να εστιάσω.
    Ασφαλώς και πιστεύω στο project, εχει σπουδαίους συνεργάτες δίπλα της Racuten,vodafone ,american powers και άλλους....
    η εικόνα της ομως στο ταμπλό αυτή τη στιγμή δείχνει αδύναμη, έτσι νομίζω....... Ολα θα ξεκαθαρίσουν οταν πάρει συγκεκριμένη ημερομηνία εκτόξευσης.

    Κύριε συνονόματε Aris, γράφω σπάνια ,κάποτε ήμουν πιο δραστήριος, Παρακολουθώ τον Κύριο Τάκη απο το 2013 ,τότε που ήταν ένθερμος υποστηρικτής του Ικτίνου (μάρμαρα).
    Κύριε Τάκη, είχατε απίστευτο χιούμορ στα κείμενα σας τότε.............
    (για την ιστορία ο Ικτίνος τότε είχε 50 με 60 λεπτά. Το 2018 κορύφωσε στα 7 ευρώ (προ split).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρηκα Κ Αρη
      Ετσι που διαβασα το σχολιο νομιζα οτι πουλησα το ASTS και δεν το ηξερα χαχαχα!!

      Διαγραφή
    2. Κύριε Άρη, μετά απο 9 χρόνια δεν είμαστε πλέον έφηβοι. Άρα και το Ιντερνετικό χιούμορ περιορίστηκε και οι κόντρες με κάθε καρπαζοεισπράκρορα γκουρού μηδένισαν.

      Πάντως απο Ικτίνο βγάλαμε πολλά φράγκα ... μόνο κάτι τρελοί ψώνιζαν στα 50 και 60 λεπτά τόοοοτε. Η μάζα κορόιδευε .... το ίδιο θα συμβεί και τώρα στο Αμέρικα. Μακρυά απο Παγκόσμιο πόλεμο και τη συνταγή την ξέρουμε.

      Διαγραφή
    3. Αυτό που έχω να πω για ASTS είναι ότι πωλήσεις θα αργήσουν πολύυυ να κάνει ακόμη και αν το project είναι πετυχημένο.
      Επίσης, βλέποντας Virgin Galactic στο 6,4 και σε μια κεφαλαιοποίηση 1,6 δις .... αναλογίζομαι ότι δεν θα χάσω την Asts. Μακάρι να πετύχει η εκτόξευση .... και την μετοχή θα την βρω εκεί που θέλω. Δεν λέω νουμερο, μην τρομάξω κόσμο.

      Διαγραφή
  11. Καλησπέρα

    Ξαναχτύπησε ο αρκούδος :
    Upstart stock price target cut to $15 from $20 at Wedbush
    May. 20, 2022 at 7:22 a.m. ET by Tomi Kilgore

    https://www.marketwatch.com/investing/stock/upst από 20$ τώρα έδωσε 15$ , από ότι βλέπω σε όλες τις άλλες εταιρείες που καλύπτει ειναι long και του έχουν πάρει τα σώβρακα μέχρι τώρα , να δούμε που θα την στείλει , μέχρι τώρα από θετικό 2% την έστειλε -5% μπορώ να πω ότι το δουλεύει το μεροκάματο του με υπερωρίες ο David Chiaverini https://www.tipranks.com/experts/analysts/david-chiaverini κρίμα και σήμερα θα είχε καλή συνεδρίαση και μπορούσε να κλείσει το γκαπ , τελικά ειναι πολύ μεγάλος αν-Αληταράς ο τύπος μόνος του την τσάκισε από τα 130$ στα 26$ την Upst .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μας έσκισε ο αρκούδος σήμερα κύριε Τάκη μέχρι να στρώσει η αγορά έτσι θα είμαστε τελικά , πρέπει να έχει σορτάρει πολλά ο αν-αληταράς δεν δικαιολογείτε ότι ενώ δεν του βγήκε το 20 να βάλει στόχο ποιο κάτω.

      Διαγραφή
    2. Κύριε Τάκη την άποψη σας , είναι δυνατόν ο συγκεκριμένος αναλυτής να δίνει στόχο στην Upst 15$ μια μετοχή ανάπτυξης αποδεδειγμένα με κέρδη ειναι δυνατόν να έχουμε P/E στα 15$ 10-11!!!! και για το 2022 κάτω από 5-6 τι πρόβλημα υπάρχει και δεν του κάθετε και την έχει σκίσει τόσο πολύ λέω τώρα εγώ ο άσχετος .
      Εκείνο που δεν μου αρέσει εμένα είναι γιατί δεν ενεργοποιούνται οι επαναγορές ακόμα.

      Διαγραφή
    3. Σιγά μην περίμενα τον αναλΗταρά τον Μακιαβέλι να κατεβάσει την τιμή στόχο ... όταν έγραψα για το 50 δολάρια τυχαίο νομίζετε ότι ήταν κύριε Geopard?
      Όμως πλέον αγοράζει η εταιρεία και δεν είναι μόνη της .... άρα να δούμε καλή τιμή να παίρνουμε!!

      Διαγραφή
    4. Η μετοχή πέφτει όχι λόγω του Μακιαβέλι, αλλά εξαιτίας της bear market ολης της αγοράς.

      Διαγραφή
    5. Στα 15 δολάρια θα έχει κεφαλαιοποίηση όσο και τα ρευστά της.
      Ουάουου .... κρατάτε μου θέση να πάρω κανένα κομματάκι.

      Διαγραφή
    6. Δώσατε στα 50$ ? είχατε πει ότι αν βγουν αγορές από την εταιρία δεν πουλάτε ουτε μια μετοχή. Αν έβγαλε αγορές δεν το εχω πάρει είδηση αλλά ειναι πολύ καλό, κύριε Τάκη δεν πέφτει απλά σήμερα αλλά γκρεμίζετε λιγάκι .

      Θα μπορούσατε να μου γράψετε προσωπικά το νουμερο που βλέπετε στην Asts ; εχω μια υποψία αλλά δεν θέλω να την γρουσουζέψω αν και δεν την έχω πλέον.

      Διαγραφή
    7. Και σταματάτε να κοιτάτε P/E. Αυτά τα κοιτάμε όταν πουλάμε σε αυτούς που κοιτάνε τα P/E.

      Διαγραφή
    8. Όχι κύριε Geopard, αν και είχα πάρει την απόφαση ότι θα έδινα ότι πήρα στην περιοχή των 30. Όμως άλλαξα πλευρό επειδή βλέπω ότι η εταιρεία ξεκίνησε τις αγορές, αν και ακόμη δεν είδα ανακοινώσεις τεμαχίων και τιμές αγοράς.

      Διαγραφή
  12. Όταν ο ΕΛΟΝ είνα1 -40% σε ένα μηνα τα υπόλοιποι αστα να πάνε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. O ΗΛΟΝ είναι +1400% απο την εποχή πριν ξεκινήσει ο Covid19.
      Άρα, ΝΑΙ .... αν τον στείλουν διψήφιο τότε μπορεί να σκεφτώ να κάνω τα UPST, TESLA.

      Διαγραφή
    2. Μήπως όμως η UPST τοτε έχει μηδενίσει κ. Τάκη?

      Διαγραφή
    3. Εγώ λέω δεν θα υπάρχουν χρηματιστήρια. Μήπως;

      Διαγραφή
  13. https://www.protothema.gr/economy/article/1246437/tzo-baiden-i-frasi-tou-gia-tin-kina-pou-apogeiose-tin-apogoiteumeni-wall-street/?fbclid=IwAR1kRMnUd4yjhpyh4wVC9zE6kjCRKAmOTQNHPjlOOZqMtXGJ8l9AQcXVQpc

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλησπέρα , πολύ μουγκαμάρα έχει πέσει , κύριε Τάκη λέτε να πάμε έτσι μέχρι εκεί που λέει η Bofa σε θέμα διόρθωσης; βέβαια τις περιφερειακές εταιρίες ( δηλαδη τις περισσότερες που ακολουθούμε ) τις έχουν απλά εξαφανίσει , η ψυχολογία μου ειναι κάτω από το μηδέν αλλά από ότι βλέπω υπάρχει και ποιο κάτω .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κύριε Τάκη όπως βλέπω την έχουν βάλει στα σχοινιά και την βαράνε και τώρα ειναι πολύ εύκολος στόχος https://www.fool.com/investing/2022/05/23/why-upstart-stock-was-falling-again-today/ οι ανΑληταράδες βγάζουν υποθέσεις και συμπεράσματα ίσως κατά παραγγελία , αρνητικό ότι αγορές ιδίων δεν βλέπουμε πουθενά να ανακοινώνονται αφήνοντας εκτεθειμένη την τιμή στο ταμπλό σήμερα με τέτοια μέρα απογοητευτική για άλλη μια φορά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η εταιρεία αγοράζει μετοχές της .... και δεν υποχρεούται να προβεί σε ανακοινώσεις και ούτε να κοινoποιήσει sec. Πιθανόν στο Β τρίμηνο να σχολιάσει.

      Διαγραφή
    2. κ. Τάκη έχετε ολοκληρώσει τις αγορές σας στην UPST ή αναμένετε χαμηλότερες τιμές λόγω γενικότερου κλίματος; Σχετικά με την αισιοδοξία σας για αγορές ιδίων της εταιρίας, εκφράζετε την εκτίμηση σας ή βλέπετε κάτι που δεν μπορώ να διακρίνω; Διατηρώ σημαντική θέση για τα δεδομένα μου στην εταιρία, με υψηλότερη ΜΤΚ από τις τιμές που διαπραγματεύεται τώρα, συνεχίζω να πιστεύω στο όλο project και σκέφτομαι να αυξήσω ακόμα περισσότερο την θέση μου γι΄αυτό και θα εκτιμούσα τον όποιο σχολιασμό σας στα παραπάνω ερωτήματα. Ευχαριστώ.

      Διαγραφή
    3. Έχουν κάνει ανακοινώσεις προφορικώς ότι ξεκίνησαν οι αγορές. Γραπτώς δεν δεσμεύονται να ανακοινωσουν τίποτα. Το τι έχει γίνει θα το μάθουμε στην ανακοίνωση του 2ου τριμήνου.

      Όχι δεν έχω ολοκληρώσει τις αγορές. Όταν θα βλέπω στα τρίμηνα τα νούμερα που θέλω να δω θα βγαίνω αγοραστής, σε πολύ δύσκολες συνεδριάσεις και όταν την γκρεμίζουν την τιμή.
      Και ναι .... όσο η αγορά πέφτει τότε είναι πιθανό να δούμε και χαμηλότερες τιμές στην UPST.

      Διαγραφή
    4. Σας ευχαριστώ θερμά για την απάντηση σας.

      Διαγραφή
    5. Καλησπέρα , κύριε Τάκη τι θα αγοράζατε; Asts κάτω από 2$ ή Upst γύρω στα 15$ που έδωσε σαν στόχο ο Αλήτης .

      Ο Μπάιντεν κύριε Τάκη δεν μου αρέσει καθόλου μα καθόλου γιατί δεν προσπαθεί να σταματήσει τον πόλεμο ίσα ίσα ρίχνει λάδι στην φωτιά και κάτι να μην πάει καλά το πράγμα μπορει να ξεφύγει με απρόβλεπτες συνέπειες και με προβληματίζει πολύ.

      Δεν σας κρύβω κύριε Τάκη οτι ζω τον ποιο τρελό χρηματιστηριακό μου εφιάλτη μου στην Αμερική και δεν νομίζω να ανακτήσω το κεφάλαιο μου ποτέ , ουτε νομίζω να δει η Upst τιμές πάνω από 1000$ ποτέ όσο καλά και αν πάει το project και ο λόγος που το γράφω ειναι οι τιμές στο ταμπλό , αν έχει αξία δεν θα τις συμπεριφερόταν η αγορά σαν πατσαβούρα και στα πάνω και στα κάτω , ουτε η Apple άλλα και ουτε η Tesla στο ξεκίνημα τους ειχαν τέτοια συμπεριφορά στο ταμπλό , ελπίζω μόνο να εχω άδικο .

      Διαγραφή
    6. Μια χαρά αγοράζω Upst εδώ χάμω .... στα αποτελέσματα Β τριμήνου και στο επανιδείν.

      ASTS θα έχω πολλές ευκαιρίες. Όχι τώρα ....

      Διαγραφή
  16. Καλημέρα , κύριε Τάκη ελπίζω να είστε καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλημέρα σας.
    τοποθέτηση στην upst πλέον με σημαντικό ποσοστό στο χαρτοφυλάκιο μου.
    αν ο αλγόριθμος λειτουργεί ειναι ο ορισμός του τσάμπα.....ούτε που θα καταλάβουμε ποτε θα πάει να κλείσει το χάσμα στο 280....
    αν η εταιρεία εξακολουθεί να αναπτύσσεται και δεν επηρεαστεί η λειτουργία και η φιλοσοφία της επιχειρηματικής ιδέας, η μετοχή θα δώσει μυθικές αποδόσεις....
    Ετσι τα βλέπω τα πράγματα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλησπέρα σε όλους. Κύριε Τάκη ελπίζω να είστε καλά, όχι ότι δεν δικαιούσαστε να απέχετε αλλά δεν μας έχετε συνηθίσει σε τέτοιες παύσεις.

    Επανέρχομαι με μια ιδέα που την έχουμε ξανασυζητήσει αλλά θεωρώ ότι είναι λίγο καλύτερο το timing. Ο λόγος για το 3WHL.MI. Η επικείμενη επισιτιστική κρίση που ακούμε, λένε ότι θα είναι αύξηση του κόστους για το 2022 και πρόβλημα επάρκειας για το 2023. Μάλιστα όπως είχε αναφερθεί με την έναρξη του πολέμου, η έλλειψη των σιτηρών της Ουκρανίας θα γίνει αισθητή κάπου στον Οκτώβριο, οπότε τώρα είναι λίγο αδιάφορο.

    Το μόνο που μπορώ να δω ως παγίδα είναι κατά πόσο το ETF ακολουθεί κατά πόδας τις μεταβολές ή τα παράγωγα που χρησιμοποιούνται προεξοφλούν καταστάσεις.

    Κάποια στιγμή θα σκεφτώ και για το πετρέλαιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. "αν ο αλγόριθμος λειτουργεί ειναι ο ορισμός του τσάμπα"

    η ερώτηση είναι απλή...."αν ο αλγόριθμος λειτουργεί" οι πρώτοι που το ξέρουν είναι οι μανατζαραίοι. Γιατί δεν σπεύδει η εταιρεία για αγορά ιδίων, πριν ξεκινήσει το τραίνο, κι εν συνεχεία οι προσωπικές τους γραμματείς (που θα το μάθουν) κι οι σύντροφοι τους, οι πωλητές, οι λογιστές, τ΄αδέλφια, οι θείοι κλπ.

    Προς θεού, ΔΕΝ λέω ότι υπάρχουν σύννεφα στην εταιρεία, μπορεί πραγματικά να προσφέρεται σε πολύ καλή τιμη. Ποτέ ωστόσο δεν πρέπει να αφήνουμε τις επιθυμητές σκέψεις να καπελώνουν την λογική. Έτσι δεν είναι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κύριε Hippy σας παρακολουθώ απο το 2013, δεν είστε χθεσινός.
      κατ αρχάς εκτιμώ τις γνώσεις σας, έχετε ενα συντηρητικό προφίλ επενδυτή ,χαρτοφυλάκιο με μετοχές με μερισματικές αποδόσεις.
      ξέρετε καλύτερα απο μένα οτι η πορεία στο χρηματιστήριο είναι ενας μοναχικός δρόμος για τον καθένα.
      Για την upstart....
      Στις αρχές του 2021, η Upstart έδωσε οδηγία στους επενδυτές ότι θα αποφέρει έσοδα 500 εκατομμυρίων δολαρίων για ολόκληρο το έτος
      τελικώς ανήλθαν σε 849 εκατομμύρια δολάρια
      για το 2022 υπολόγιζε 1.4 δίς και κατέβασε τις προβλέψεις στο 1,25 δις..
      προσθέτει καθε βδομάδα εναν νέο συνεργάτη
      μπαίνει στον δανεισμό αυτοκινήτου και ακούγονται αισιόδοξα μηνύματα...
      τού χρόνου μπαίνει στο κυρίως πιάτο.....στα στεγαστικά δάνεια της αμερικής.
      εχει ταμείο πάνω απο ενα δίς...η κεφαλαιοποίηση της εταιρείας ειναι περίπου 4 δίς.
      αν βλέπω σωστά τα πράγματα, θα αμοιφθώ πλουσιοπάροχα....
      αν οχι θα χάσω θα πιώ και θα ξεχάσω......
      Τεχνικά, αν σπάσει κάτω απο 30 δολάρια, δεν θα μου αρέσει.....
      αν τα βλέπω σωστά τα πράγματ

      Διαγραφή
    2. Το μόνο που φοβόμαστε, κυριε Άρη, είναι ο Γ Παγκόσμιος πόλεμος.

      Διαγραφή
    3. Ακριβώς όπως το είπατε κύριε Άρη....έχω ενα συντηρητικό προφίλ επενδυτή....για να ποντάρω, θέλω εμφανώς τις πιθανότητες υπέρ μου. Θέλω πολύ και εύχομαι από καρδιάς να νικήσετε με τον κύριο Τάκη τους Γιάνκηδες. Μην σας πω (για να χαριτολογήσουμε) ότι όταν ανάψω κερί στη μεγαλόχαρη με την ευχή να σκίσει το λιμάνι θα βάλω και την upstart δίπλα στην παράκληση 🤕 😎

      Διαγραφή
    4. δηλαδη κ Τακη τα -80%-90% % σε Zevia, Fubo,Mile,Game,Clever,Obseva,Kybient κτλ να μην μας φοβιζουν?

      Διαγραφή
    5. Ο κύριος Τάκης δεν έχει σκοπό να νικήσει κανέναν Γιάνκη.

      Διαγραφή
  20. Αν είναι τόσο φθηνή η UPST δεν θα πρεπε να αγοράζουν οι εσωτερικοί?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το φθηνός ή το ακριβός δεν έχει καμιά σχέση με την πορεία μιας μετοχής.

      Διαγραφή
    2. Για να ξέρω δηλαδή .... στα 300 και 400 που ανέβαινε ήταν φθηνή, άρα τώρα που πεφτει είναι ακριβή.

      Και στην Asana που αγοράζει ο ιδιοκτήτης και Ceo, γιατί πέφτει; Είναι φθηνή ή ακριβή;

      Με λίγα λόγια .... αφήστε τι κάνουν οθ άλλοι και δείτε ο καθένας τι θα κάνει ο ίδιος. Κουτοπονηριές στις αγορές δεν χωράνε.

      Διαγραφή
    3. Όσο περισσότερο σκεφτόμαστε στην πιθανότητα να συμβεί κάτι τόσο πιο πολύ πιστεύουμε ότι ναι μπορεί να συμβεί. Σε αυτό απάντησα, ότι δηλαδή πρέπει να είμαστε "μετρημένα" αισιόδοξοι.

      Το σχόλιο μου γράφτηκε πριν ανοίξει η αγορά των ΗΠΑ οπότε (καθώς όπως ξέρουμε δεν την γνωρίζω) δεν περίμενα αυτή την εικόνα. Ειλικρινά απολογούμαι που άθελα μου στεναχώρησα κάποιους φίλους.

      Διαγραφή
    4. σήμερα εξάντλησα την ρευστότητα μου. Αγορά στο 37 δολάρια.
      την πιστεύω την Εταιρεία.

      Διαγραφή
    5. Όταν αγοράζουν οι εσωτερικοί υποτίθεται γνωρίζουν καλυτέρα την πορεία των μεγεθών της γιαυτο το λέω.

      Διαγραφή
    6. Κουράσαμε με την Upst. Τα ίδια και τα ίδια λέμε .... άνευ ουσίας, δίχως να προσφέρουμε κάτι καινούργιο. Κοινώς αμπελοφιλοσοφούμε ..... οι πράξεις είναι απλές. Ή αγοράζει κάποιος, ή πουλάει ή αδιαφορεί.

      Διαγραφή
  21. Καλησπέρα κ.Τάκη, πώς είδατε τα αποτελέσματα Pinterest? Δικαιολογούν αυτή τη πτώση?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Δεν είναι υποχρεωμένος ο οικοδεσπότης να μας γράφει τη θέση του σε μια μετοχή. Είναι και λίγο άκομψο. Οποιος θέλει γράφει τη δικιά του θέση μπας και τον βοηθήσει στη διαχείριση κάποιος δηλαδή του δώσει κάποια ιδέα ,σχέδιο.

    Η PYPL χαμηλότερα και απο τον Μάρτη του 2020 που δεν το περίμενα.

    Η CLVR που κρατάω ακόμα. Είχα πουλήσει σε διπλάσια τιμή αυτές που αγόρασα στο 1.2 αλλά έχω ακόμα αρκετές που έλπιζα να τις πουλήσω άνω του 3.Μένω στο χαρτί και περιμένω κάποιες τιμές ώστε να αυξήσω πάλι τη θέση. Η κάνναβη και ο κλάδος έφαγε πολύ ξύλο αλλά ελπίζω να γυρίσει η κατάσταση εκεί. Εχω μ.ο περίπου στο 4.2
    Τρίτος Παγκόσμιο πόλεμος δύσκολα να γίνει .Ισως στο μέλλον να υπάρξει ένταση μεταξύ Κίνας Ηπα που θα επηρεάσει τις αγορές. Το πρόβλημα τώρα μάλλον είναι ο στασιμοπληθωρισμός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. H PayPal είναι πλέον πολύ ενδιαφέρουσα περίπτωση.
      Clever στο ανοδικό τρελοπαιγνιο που έγινε βγήκα. Ετοιμάζομαι να μπω με 10πλασια κομμάτια όσων είχα .... μια προυπόθεση μόνο βάζω. Να εκδοθούν επιτέλους οι νέες μετοχές .

      Άσχετο .... και γιατί να πάμε σε στασιμοπληθωρισμό και όχι σε υφεσοπληθωρισμό με γαρνιτούρα ολίγον πόλεμο;

      Διαγραφή
    2. H GS δεν το αποκλείει.
      https://www.capital.gr/agores/3635167/goldman-sachs-sto-35-oi-pithanotites-ufesis-stis-ipa-ti-simainei-gia-tis-agores

      Διαγραφή
  23. FOUR (43.03) WISH(1.47!!) δεν έχω ωστόσο μπορεί να χαρακτηριστούν αρκετά ελκυστικές.
    Δεν είμαι βέβαιος αλλά τουλάχιστον στα μικρά έχουν μειωθεί οι πωλήσεις σε αυτά τα επίπεδα τιμών. Για να δούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Four, αλλα η Upstart είναι προτιμότερη (για εμένα) σε αυτά τα νούμερα...... και ας λέει ότι θέλει ο Μακιαβελίνι που λαμβάνει υπόψη ο κύριος Geopard.

      Σημείωση
      Λόγω της Bear market πρέπει να την παίζουμε λίγο ..... τη μετοχή, έτσιιιιι;;;

      Διαγραφή
    2. Κύριε Τάκη εγώ δεν κουνάω ρούπι την φοβάμαι την μετοχή πχ μπορει να δώσει άνετα κίνηση λίγο πριν τα 50$ και μετά να βουτήξει κάτω , το θέμα μου ειναι ότι δεν εχω ρευστότητα για να παίξω λίγο με την μετοχή και να κερδίσω λίγο , τον Αληταρά τον εχω γραμμένο στα παλιά μου υποδήματα η αγορά όμως τον ακούει και τιμωρεί την Upst αλλά την Snap πχ την χάιδεψε που στο τέλος τέλος δεν λες ότι έβγαλε και καλά αποτελέσματα ουτε ειναι το growth που ειναι η Upst επιβεβαιωμένα.

      Διαγραφή
    3. Να προσθέσω αυτό που διάβασα και μου άρεσε και νομίζω έχει δίκιο ο σορτάκιας

      BULLS HAVE POWELL
      BEARS HAVE BIDEN

      Διαγραφή
    4. Σύμφωνα με εμπιστευτικές πληροφορίες ... O Μακιαβελίνι θα κατεβάσει την τιμή στόχο της Upst στα 10 δολάρια στο Β τρίμηνο 😉😉😉

      Διαγραφή
    5. Κύριε Τάκη καλά κάνετε και με δουλεύεται αλλά δεν πουλάω , το πολύ πολύ αν πάει να αυξήσω 50% την θέση μου ή και παραπάνω.

      Ένα συμπέρασμα γενικό που βγάζω από αυτά που βλέπω ειναι ότι το πετρέλαιο θα έχει ζήτηση και η τιμή θα ανέβει γιατί προβλέπετε ανάπτυξη επίσης το επταετές της Αμερικής βλεπω ότι κινείτε πτωτικά που ίσως να ειναι αποτέλεσμα της μειωμένης ύφεσης που αναμένουν , εσείς τι βλέπετε στο κομμάτι αυτό;

      Διαγραφή
    6. Μου τηλεφωνούν οι Cardanians αλλά εγώ δεν το σηκώνω.

      Διαγραφή
    7. Καλησπέρα , κύριε Τάκη ο Μακιαβέλι πείτε μου τι πτυχία έχει δίνει πώληση στην Upst και αγορά στην LC με το ίδιο σχεδόν αντικείμενο που όμως πουλάει δικά της δάνεια άρα κάτι σαν τράπεζα https://www.tipranks.com/experts/analysts/david-chiaverini , μήπως πίνει κάτι και δεν μας δίνει .

      Διαγραφή
  24. Καλημέρα , μια παρατήρηση στις εταιρείες που παρακολουθούμε κύριε Τάκη η Mttr και Ptra κρατάνε πολύ καλά τα εδώ επίπεδα ειδικά την πρώτη την είχα για αρκετά ποιο κάτω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ο,τι έχει κρατήσει την αγορά αυτόν τον καιρό είναι η ακόμα ισχυρή καταναλωση. Δεν ξερω πόσο θα συνεχιστεί να συμβαίνει αυτό, να εχουν λεφτα οι καταναλωτές και να τα ξοδεύουν. Παρόλα αυτά υπάρχει κινητικότητα γενικά και η affirm αρχηγάρα το τελευταίο διάστημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. H affirm μου φαίνεται ολίγο ακριβή .... αντίθετα, έχω αρχίσει να βλέπω ζεστά την Teladoc. H Κάθυ έχει ακόμη ή τα έχει σπρώξει τα κομμάτια της;

      Διαγραφή
  26. The Motley Fool προτείνει αυτές τις μετοχές αγαπητοί φιλοι και κ. Τάκη (για κάτω απο 50$ όπως λέει) Redfin (NASDAQ: RDFN), Pinterest (NYSE: PINS), Boston Omaha (NASDAQ: BOC), Varonis Systems (NASDAQ: VRNS), Editas Medicine (NASDAQ: EDIT).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόνο που προτείνει την editas αρκεί μου φτάνει. Τις pins , edit τiς ξερω, τις άλλες οχι. Η pins εντάξει αλλά όχι και η edit. Τι να πω τοσο σοβαρή ανάλυση.

      Διαγραφή
  27. Καλησπέρα, μια το συνεχές ξύλο που τρώγαμε ολο το προηγούμενο διάστημα μια η παρεξήγηση με τον κ Barren τον οποίο αν με διαβάζει τον καλώ και εγώ να επιστέψει με όποιες διαφωνίες μπορεί να εχει ο καθένας μας, με κραταγαν εκτός.

    Σήμερα όμως αποφάσισα να γράψω με αφορμή ένα twit της Cathy
    https://twitter.com/CathieDWood
    @ARKInvest
    must share more of our research about #artificialgeneralintelligence (AGI) and how it is likely to transform the way the world works. Within 6-12 years, breakthroughs in AGI could a accelerate growth in GDP from 3-5% per year to 30-50% per year. New DNA will win!
    Οκ με την ανατρεπτική τεχνολογία και την πρόοδο αλλά αύξηση ΑΕΠ 30-50% σε ένα χρόνο ούτε ο Τσιπρας στη Θεσσαλονίκη …
    Αρχιζω και προβληματίζομαι για την αξιοπιστία της… + τις απώλειες του ΑΡΚΚ και κυρίως γιατί παρακολουθώ πολλές από τις επιλογές της …

    Τα σχόλια σας παρακαλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τι να σχολιάσουμε κε Dimat, η τυπισσα ειναι ανέκδοτο. Φόρτωνε καραβιές sea limited και την άδειασε στα χαμηλά. Μου είχε ξενίσει με τις κινήσεις της στην SPCE αλλά το να βαράει στον γάμο του καραγκιόζη τόσο πολύ δεν το περιμενα.

      υ.γ. τον κο Barren να τον περιμενετε όταν θα έρθει η ώρα "να μοιράσει που*****μπιλα", aka όταν θα ανεβούν οι μετοχές 300% και θα έχει επιστρεψει στα λεφτά του. Πράγμα δύσκολο όταν είσαι με margin, αλλά ας είμαστε αισιόδοξοι..

      Διαγραφή
  28. Ύστερα από πολλή σκέψη και μελέτη καταλήγω ως βέλτιστη λύση για μένα την αγορά 10% (ή δύο γύρες του 5%) σε καθένα από τα 3 ή 4 παρακάτω κατά σειρά προτίμησης NGAS.MI (ή .PA), WEAT.MI, ZGLDEU.SW και CRUD.MI.

    Είναι ETFs, αμόχλευτα, τα οποία επενδύουν σε φυσικό αέριο, σιτηρά, χρυσό και πετρέλαιο αντίστοιχα. Το σκεπτικό μου είναι απλό, η ακρίβεια που ξεκίνησε και δεν βλέπω ΚΑΜΙΑ ελπίδα χαλάρωσης, θα περάσει μέσα από αυτά. Το ρίσκο που εσωκλείουν έγκειται στο contango που έχουμε αναλύσει και στο ότι δεν τα γνωρίζουμε απόλυτα αυτά τα προϊόντα γιατί αποτελούν κάποιας μορφής παράγωγα. Επίσης, θεωρώ ότι αν γίνει κράχ θα πέσουν κι αυτά.

    Αν είναι να κάνω μία πρόβλεψη, θα πω ότι βλέπω για το 2022-2023 πληθωρισμό 20% κατ' έτος και για τα επόμενα 10% μέχρι τουλάχιστον το 2030.

    Για τις μετοχές μην σας πω καλύτερα, βλέπω ένα ενδεχομένως μέτριο προς καλό σενάριο μέχρι το mid-term election του Νοεμβρίου και μετά σκούρα τα πράγματα. Ο NASDAQ μπορεί να είναι το επόμενο πουλεν για short με στόχο -80% από τα υψηλά του. Σε κάθε περίπτωση προτιμώ να βγω φουλ cash και να με φθείρει ο πληθωρισμός για ένα ικανό διάστημα παρά να είμαι long σε μετοχές.

    Σκέφτομαι μάλιστα να βγω τελείως από ΠΕΡΦ και BABA κι ας συγκρούεται η λογική με το ένστικτο. ΠΕΡΦ θέλω να βγω λόγω ελληνοτουρκικών, BABA γιατί δεν θα μείνει ανεπηρέαστη από το όλο κλίμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κοιμάστε το βράδυ καθόλου; Αναρρωτιέμαι.

      Διαγραφή
    2. Άχρηστη είναι και η IB μου φαίνεται. Πάλευα την Παρασκευή πόσες ώρες να πάρω NGAS και WEAT. Αφού μου ζήτησε κάτι έξτρα άδειες για ενεργοποίηση, αντιλήφθηκα ότι δεν αγοράζει στο Μιλάνο και έπρεπε να αγοράσω στο Λονδίνο σε USD αλλά κι αυτό ήταν κλειστό από την Τετάρτη λόγω της γριάς.
      Τέλος πάντων, έβαλα κάτι αγορές limit σήμερα, οι οποίες φυσικά δεν εκτελέστηκαν καθόλου και τα ETF αυτά έκλεισαν 7-8% πάνω.
      Ελπίζω αύριο να τα καταφέρω και να μην κάνω overpay. Αν είχα αγοράσει την Παρασκευή από την Optima τα 20$ του πινακιδίου θα ήταν υποπολλαπλάσια της χασουρας που έχω από τα διαφυγοντα κέρδη.

      Διαγραφή
    3. Αγορά WEAT.L στο $1,1250 ποσοστό 6% του χαρτοφυλακίου. Μικρή θέση, αναγνωριστική, για να υπάρχει και το περιθώριο διπλασιασμού αν πέσει 30-40%.

      Στη σειρά περιμένω για NGAS.L και CRUD.L αν υποχωρήσουν λίγο.

      Διαγραφή
    4. Αγορά NGAS.L στο 0,0279 και CRUD.L στα 10,79 USD από 6% του χαρτοφυλακίου έκαστο. Οι προσδοκίες μου είναι πολύ συντηρητικές για ένα 30% περίπου, τα bets είναι περισσότερο για την ευχαρίστηση...

      Διαγραφή
    5. Ψάχνω επίσης κάτι να σορτάρω τους άχρηστους τους Ευρωπαίους αλλά δεν βρίσκω κάτι καλό, υπάρχει ένα C5S αλλά δεν μου γεμίζει το μάτι.

      Η BABA από την άλλη άρχισε την ανηφοριά. Ότι trade και να κάνω είναι λάθος. Με τόσα λάθη μπορώ να γράψω εγκυκλοπαίδεια.

      Anyway, μην παραξενευτείτε αν αύριο σας πω ότι τα πούλησα όλα και θα επανέλθω μετά από χρόνια...

      Διαγραφή
    6. Να δείτε που στην BABA έκανα πολύ μεγάλο λάθος. Περίμενα υπομονετικά σε όλη την πτώση επί ενάμιση χρόνο και πούλησα πάνω στη διάσπαση.

      Να τους βράσω και τους superinvestors, από τη μία λέγανε ότι το GDP της Κίνας θα διπλασιαστεί - τριπλασιαστεί - τετραπλασιαστεί στις επόμενες δεκαετίες αλλά από την άλλη πούλησαν όλοι την Alibaba από 50-100% των θέσεών τους (Munger, Pabrai, Greg Alexander, Phil Town). Μάλλον το "buy, hold, pray" δεν δουλεύει.

      Anyway, με βλέπω να πλησιάζει η ελευθερία μου. Δευτέρα τα σουτάρω όλα και άντε γειά...

      Ps: Καλό αυτό για εσάς, λογικά αν βγω 100% θα ξεκινήσει καλή άνοδος.

      Διαγραφή
    7. κ. €βλάχε, αγορασρε αυτη, να την προλάβετε!!ASTS

      Διαγραφή
    8. Κύριε olymp σπεύδε βραδέως , εγώ την πάτησα με την Upst γιατί μπήκα γρήγορα μην χάσω το κελεπούρι και τώρα το αίμα τρέχει στα πατώματα ουτε καν την έχω στις λίστες μου ουτε καν κοιτάζω τιμές και ίσως μια φορά την εβδομάδα να δω την τιμή της , η Asts όπως γράφει και ο οικοδεσπότης δεν ειναι κακή επιλογή αλλά μπορει να βρεθεί σε πολύ καλύτερες τιμές και έχει πολύ δρόμο ακόμα μέχρι να βγάλει κέρδη.

      Διαγραφή
    9. Εχουν δημοσιευθεί δεκάδες σχόλια για την Nicoll Alison (General Counsel and Secretary) που στις 24/6/22 πούλησε 15.000 UPST και γενικά πουλάει μερικά επταχίλιαρα πάνω από τα 40$, ενώ στις 28/6/22 αύξησε την θέση της κατά 110.000 τμχ..
      Συνεχείς υποβαθμίσεις κάνει και η MORGAN STANLEY η οποία αύξησε την θέση της το πρώτο τετράμηνο κατά 271.68% και κατέχει 3,616,361 συνολικής αξίας $394,509,000. Εννοείται ότι σ' αυτές τις τιμές αγοράζουν, κάνοντας συνεχείς υποβαθμίσεις εκμεταλευόμενοι το κλίμα. Γενικά όλα τα καλά παιδιά, BlackRock Inc., VANGUARD GROUP INC,VANGUARD GROUP INC έχουν φορτώσει και φορτώνουν σ' αυτές τις τιμές.

      Διαγραφή
    10. Geopard, βραδεως η μή βραδέως με ρευστότητα 0 το μονο που μπορω ειναι να αναμενω την εξελιξη της> Κατέχω 2.700 τεμ. μς μ.ο. 7.86. Δες την και την αγαπημένη μου Αλλενα τι κανει σημερα...φανταζεστε τι θα γινει με την ASTS.!!!
      https://finance.yahoo.com/quote/ALNA?p=ALNA

      Διαγραφή
    11. Το 'πα και το 'κανα, OUT ΑΠΟ ΟΛΑ!!!

      Με μια επεισοδιακή έξοδο, χάνοντας ένα σκασμό λεφτά από χτες, έδωσα κατά λάθος μια μαρκετιά αγοράς και διπλασίασα τη θέση μου και στο τέλος όλα έξω μαρκετιά.

      Anyway, ανέκτησα την ελευθερία μου και την ψυχική μου υγεία.

      ΑΛΛΑΓΗ ΣΕΛΙΔΑΣ!!!

      Σας εύχομαι υγεία πάνω απ'όλα και καλή απόλαυση στα πάνω και στα κάτω!

      GOOD LUCK WITH THAT...

      Διαγραφή
    12. Ένα σχόλιο για Upst.
      Σαν εταιρεία fintech και με βάση αυτό που κάνει είναι τσάμπα και αυτό θα φανεί στην επόμενη διετία.
      ΠΡΟΣΟΧΗ όμως. Αν τελικά αποφασίσει να διατηρεί στον ισολογισμό της δάνεια τα οποία να τα χρηματοδοτεί η ίδια τότε αλλάζουν τα κόζα. Πι εταιρείες που δανείζουν κεφάλαια αποτιμώνται διαφορετικά και συνήθως παίζουν με μονοψήφια P/E , οπότε αε αυτή την περίπτωση γίνεται ακριβή σε αυτά τα νούμερα. Η αγορά δικαίως είναι επιφυλακτική απέναντι της, όπως και οι αναλυτές που την υποβαθμίζουν. Ας πείσει ότι δεν θα διακρατεί δάνεια και θα αλλάξει η πλάκα.

      Διαγραφή
    13. Ωχ ωχ ωχ κύριε Τάκη μην μας βγει παλτό και αυτή σαν την Sklz , όμως είπαν ότι θα μειώσουν τα δάνεια αφού υπάρχει γκρίνια , περιμένουμε να δούμε αν το έχουν κάνει στις 9 Αυγούστου που θα βγάλει αποτελέσματα και ή που θα έχουμε Ανάσταση ή που θα κάνω το αρνί στην σούβλα.

      Διαγραφή
    14. Τι δουλειά έχει η Sklz. Η SKLZ έπαψε να αναπτύσσεται .... το είχα γράψει στα 17 δολ. Τούτη μια χαρά αναπτύσσεται ...τώρα για 9 Αυγούστου προβλέπω ότι δεν θα έχει αλλάξει κάτι συνταρακτικά.

      Διαγραφή
    15. Τρία πράγματα θέλω να δω πρώτα το EPS ( ελπίζω να τους ξεβρακώσει όλους με πολύ καλά κέρδη και να πηγαίνει μπάλα το αυτοκίνητο ) μετά αν μείωσε τα δάνεια και πόσο τα μείωσε και τέλος αν έχει αρχίσει όντως τις αγορές μετοχών μέσω του προγράμματος για επαναγορές που έχει ανακοινώσει , κατά τα άλλα ουτε καν τιμές δεν κοιτάω. Όσο για την αναφορά της Sklz μόνο για τον όρο σαν "παλτό" την ανάφερα , πάντως η Sklz αν χάσει το 1,22 κοιτάει 70 σεντ ποιο κάτω τεχνικά και με αυτήν την χάλια αγορά δεν το βλέπω δύσκολο να το γράψει.

      Διαγραφή
  29. ASTS συνεχίζει τσούκου τσούκου προς τα επάνω. +100% στην ανακίνωση ημερομηνίας. Γύρω στα 30$ όταν θα ανοίξει τις κεραίες. Οι όγκοι έχουν στεγνώσει. Κανείς δεν κουνιέται, για το θεαθήναι διαπραγματεύεται.

    +100% ακατέβατο σε περίπτωση ανακοίνωσης ημερομηνίας. Φυσικά θα γυρίσει κάτω αν το ραλλι μας χαιρετίσει.

    Προφανως υποαπέδωσε στην άνοδο, καθως και η ίδια η Deutsche Bank (η οποια την πάει τρένο τη μετοχή για κάποιο λόγο) αναφέρει ότι η αγόρά δεν πιστεύει την επιτυχία του εγχειρήματος. Εμείς, δεν είμεθα (ελπίζω) τίποτα κολλημένοι να περιμενουμε να δουμε αν πετυχει το εγχείρημα. Η τουλάχιστον δεν κρατάμε χωρίς να έχουμε και puts για αντασφάλιση. Και tradaρουμε τα πάνω κατω. Θα υπάρξει πάνω κάτω στα σίγουρα.

    Δεν έχω κάνει τίποτα, με τη λεγαμενη, παραμένω με ενα ποσοστό γύρω στο 22%-23%.
    Αν φάμε και άλλη αναβολή, για τον οποιονδήποτε λόγο, θα αρχίσω να πιστευω ότι πέσαμε σε spaceTheranos.


    υ.γ. να ακολουθήσετε όσοι δεν το εχετε κανει ήδη τον @spacanpanman στο twitter. Ο τύπος είναι παλιός insider στον χρηματιστηριακό κλάδο και βρίσκει (και δημοσιεύει) αναλύσεις.
    υ.γ.2. Πολυ το γουστάρω να στεγνώνουν οι όγκοι. Πάαααρα πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλτατε, συμφωνώ απολύτως με την τοποθέτησή σας, καθημερινά είμαι με το δάκτυλο στην σκανδάλη αναμένοντας - στο καλό σενάριο- την θεόσταλτη ανακοίνωση που θα μας ευλογήσει.

      Διαγραφή
  30. Εαν αποδειχθει theranos κ. Bugs, εγω το παραταω το αθλημα. Δε θα ειμαι σιγουρος για τιποτα πια. Λετε οντως για 100% στην ανακοινωση; Μακαρι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κε Πανοραμίξ, έκανε +100% στην είδηση ότι υπεγραψε με την spaceX μια συμφωνία. Και δε θα πάει στα 16-17$, στα 3,5 δις κεφαλαιοποίηση δλδ, αν πει ότι φτασαμε στο πολυπόθητο; Μπορεί να λέω και λιγο.

      μην παρεξηγηθώ, αν ανεβαίνει τσουκου τσούκου και φτάσει στα 12$ πχ χωρίς να έχει σκασει το νεο, μπορεί να μην το κανει το 100% να κάνει λιγότερο.
      Γενικά, εγώ την περιμενω γύρω στα 3 δις με την ανακοίνωση και στα 5 δις κεφαλαιοποίηση, όταν ανοίξει τις κεραίες αν βοηθήσει και λίγο το κλίμα.

      Διαγραφή
    2. Theranos ..με ολους αυτους δυσκολο το βλέπω!!
      https://ibb.co/d0tw1cY

      Διαγραφή
  31. Τελικά δεύτερη φαίνεται να μην ήταν φαρμακερή .Από τρία στο πέντε η HYZN με μικρούς όγκους, λιγη προσφορά?;!?;! Όποιος έχει καμία ιδέα για από δω και πέρα ?!ευχαρίστως δεκτή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλησπέρα στην ομάδα.
    Μπορεί να απείχα από τα σχόλια, αλλά σας διαβάζω ανελιπώς.
    Μιά ερώτηση κ Τάκη ή κάποιος άλλος. Ξέρετε σε περίπτωση εξαγοράς εταιρείας, τι ποσοστό χρειάζεται για DILISTING ή αν δεν είναι υποχρεωτικό? Επίσης, αν είναι Κινέζα, είναι εφικτή η εξαγορά(επιθετική) ή θα μας την πέσουν τα κουμούνια?
    Το "μας" γιατί την ψάχνω μέσω γνωστών στον χώρο των pharma.
    Περί ANPAC ο λόγος, αν ενδιαφέρεστε, που μάλλον θάπρεπε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Κύριε Τάκη, πού βλέπετε να πηγαίνει το πετρέλαιο τους επόμενους μήνες; έχει κάνει βάση εδώ και θα πάει προς 140 με 150 δολ. ή κάπου εδώ είναι τα υψηλά του και αργά αργά θα αρχίσουν οι τιμές να αποκλιμακώνται; πάντως οι περισσότεροι το περιμένουν πιο ψηλά...επίσης αυτός ο Ντάιμοντ της Morgan βλέπει να έρχεται τυφώνας...αυτός δεν έλεγε πριν μήνες για μεγάλη ανάπτυξη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν νομίζω ότι έχει έρθει η ώρα του μεγάλου short στο πετρέλαιο. Έγραψε.τρελό νούμερα κάποιο κλείσιμο σειράς, όπως έγινε στα lock down που έδωσε αρνητικές τιμές; ΟΧΙ!!

      Άσχετο .... αλλά γιατί σβήσατε κύριε Leky τα επόμενα σχόλια σας;
      Απαντώ.
      Χρυσάφι δεν βρίσκω κανένα λόγο να ανεβαίνει .... απλώς παρακολουθεί τις πληθωριστικές τιμές απο συνήθεια και επειδή υπάρχουν κάποιοι ξεχασμένοι χθεσινοί που έχουν χρυσό, όπως κάτι ΡωσοΚινέζοι .... αλλά με το χθες εγώ δεν ασχολούμαι.
      Το αύριο είναι η κρυπτογράφηση και η ψηφιακή εποχή. Άπλώς εγώ ακόμη δεν ασχολούμαι καθώς δεν είμαι έτοιμος μαθησιακά. Πιστευω σε 2 με 3 χρόνια να είμαι πανέτοιμος.

      Διαγραφή
    2. Θα ήθελα να σε ρωτήσω κύριε Τάκη για την κρυπτογράφηση γιατί και εγώ ασχολούμαι χρόνο και κάτι με το αντικείμενο ποιος πιστεύετε ότι είναι ένας σωστός τρόπος αποτίμησης,αποκέντρωση,ασφάλεια,ταχύτητα,χαμηλά τέλη,κοινότητα,θα ήταν ενδιαφέρουσα νομίζω η οπτική σας αν και πρώιμη όπως λέτε αφού σε 2-3 χρόνια θεωρείται ότι θα είστε έτοιμος.Αναμενω για ένα γενικό σχόλιο σας,να είστε καλά.

      Διαγραφή
    3. Η κρυπτογράφηση νομίζω πως είναι το μέλλον. Μια μικρή απόδειξη είναι η διδασκαλία του μαθήματος της κρυπτογράφησης σε όλα τα Πανεπιστήμια με κύριο αντικείμενο την Πληροφορική. Το θέμα είναι μέσω ποιού κρυπτονομίσματος θα γίνονται οι συναλλαγές στο μέλλον. Κάποτε οι οικονομίες στηρίζονταν στον κανόνα του χρυσού. Τώρα αυτό πιστεύω μας τελείωσε. Βαδίζουμε στη νέα εποχή που θα ειναι ψηφιακή. Το θέμα είναι ποιό ή ποιά θα είναι τα κρυπτονομίσματα που θα πλαισιώσουν αυτην την εποχή. Μπορεί ακόμη να μην έχουν εφευρεθεί αυτά τα κρυπτονομίσματα, μπορεί όμως να είναι ένα απο τα γνωστά που ήδη κυκλοφορούν. Μοιραία εκεί θα οδηγηθούμε στο κοντινό μέλλον.

      Διαγραφή
  34. Καλησπέρα , κύριε Τάκη χαθήκατε ένα γενικό σχόλιο δικό σας θα ήταν ευπρόσδεκτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Zevia 170 εκατ κεφαλαιοποίηση

      Celsius (με διπλάσιες πωλήσεις απο Zevia) 5,4 δις.

      ΟΚ ... ότι πείτε.
      Θα χαθεί το τόπι όταν έρθει η ώρα!!!

      Διαγραφή
    2. Την αγορά πως την βλέπετε κύριε Τάκη; δεν βλέπω να έχουμε ανάκαμψη τύπου V στο ταμπλό άλλα κάτι σε αργό βασανιστικό με τις τιμές να λιώνουν στις εταιρίες που παρακολουθούμε .

      Διαγραφή
    3. Κύριε Τάκη από το μέτωπο τις Upst μιας και έχετε καλύτερη πληροφόρηση από εμένα έχετε κάποιο νέο γιατί διαγραμματικά ειναι να την κλαίνε οι ρέγγες , πιθανότατα πάμε για τα 35 απλά τραγική εικόνα , τεχνικά αφού δεν μπορει να κλείσει το γκαπ αν με ρωτούσε κάποιος θα έλεγα ότι δεν πιστεύω ότι η εταιρεία θα δει ποτέ τετραψήφιο με τέτοια συμπεριφορά στο ταμπλό αλλά συνήθως κάνω λάθος οπότε κάθομαι στα αυγά μου.

      Διαγραφή
  35. Καλησπέρα. Δε βλεπω καμία νέα αναρτηση. Ελπίζω να είστε όλοι καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Fluence Energy, Inc. (Nasdaq: FLNC) , ανακοίνωσε σήμερα ο κ. Seyed Madaeni αποφάσισε να παραιτηθεί από τον ρόλο του ως Senior Vice President και Chief Digital Officer στις 14 Ιουνίου 2022. Λέτε να την επηρεάσει κ. Τάκη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Αρχίζουμε να αποκτούμε ανταγωνισμούλη. Πράγμα απο τη μία καλό, γιατί φαίνεται πως υπάρχει η τεχνική δυνατότητα για μια απευθείας σύνδεση δορυφόρου -τηλεφώνου, αλλά απο την άλλη πράγμα πολυ κακό για ευνόητους λόγους.

    https://spacenews.com/ses-mulls-direct-to-handheld-5g-satellite-business/

    Ελπίζω πραγματικά να μην πάμε σε αναβολή, και να εκτοξεύσουμε μεχρι 21 (ή τελη) Σεπτέμβρη. Αυτό σημαίνει να δωθεί ημερομηνία απο την spaceX μεχρι τέλος Ιουλίου..


    υ.γ. κε Ευλόγησον, υπάρχει κάποιο συμβάν στην παρούσα φάση, προ εκτόξευσης, που αν το βλέπατε θα παρατούσατε τις μετοχές σας και θα λέγατε αϊ στο διάολο, θα ασχοληθώ με άλλη εταιρία? (θου, Κύριε, φυλακήν τω στόματί μου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα , κύριε Bugs_Bunny ο μόνος ενδοιασμός που θα είχα για την εταιρεία ειναι κατά πόσο το project θα ειναι λειτουργικό μέσα σε πολυώροφα κτήρια αφού μιλάμε για συχνότητες που εξασθενούν αισθητά μέσα από τοίχους και δεν ειναι μόνο η λήψη αλλά και η εκπομπή από το κινητό και δεν γνωρίζω πόσο εύκολο ειναι να επιστρέψει το σήμα στον δορυφόρο μέσα από 2-3 ορόφους , σε εξωτερικούς χώρους δεν νομίζω να έχει θέμα.

      Διαγραφή
    2. https://www.reddit.com/r/ASTSpaceMobile/comments/v5b2e5/a_potential_competitor/

      Διαγραφή
    3. https://spacenews.com/ses-mulls-direct-to-handheld-5g-satellite-business/ (We haven’t made any decision to significantly invest in this technology at this stage, and will in the coming months do our due diligence of assessing the market and business plans.”)

      Διαγραφή
    4. καλησπέρα, να σας πω....η θέση μου στο χαρτί είναι για την ψυχολογία της ανακοίνωσης για επικείμενη εκτόξευση. Τα τεχνολογικά δεν πρωταγωνιστούν στην σκέψη μου και ως εκ τούτου η όποια διακράτηση. Στοιχηματίζοντας, στο θετικό σενάριο, της μη περαιτέρω αναβολής, θα κληρονομήσω τις αξίες μου με τις ευλογίες μου σε φερέλπιδες επενδυτές.

      Διαγραφή
    5. κε Geopard, κάνετε μεγάλο λάθος στον συλλογισμό σας γιατί "σε περιοχές με πολυόροφα κτήρια" δε θα χρησιμοποιείται η υπηρεσία της ASTS, αλλά εκείνη των παρόχων και μόνο. Δόξα στον Υψιστο, γεμάτες κεραίες κινητής ειναι οι πόλεις μας.

      Αλλά και δίκιο να είχατε, αυτό στην παρούσα φάση είναι εντελώς αδιάφορο. Το γεγονός της εκτόξευσης θα ειναι τόσο ισχυρό που αυτά θα μπουν σε δεύτερη μοίρα. Οι καταλύτες είναι α) ημερομηνία β) εκτόξευση καθαυτή γ) ξεδίπλωμα του δορυφόρου (2 εβδομαδες διάρκεια)

      κε Ολυμπ, το λινκ που παρέθεσα ξερω καλά τι γράφει. Το λινκ του reddit θα το δω το σ/κ.

      anyway, ας απολαύσουμε ένα ωραίο leg down σε ολόκληρη την αγορά για την ώρα.

      Διαγραφή
    6. κε Τάκη θα μας κάνετε μια ανάλυση των αποτελεσμάτων των FLNC και AI όπως είχατε κανει κατά καιρούς με άλλες εταιρίες πχ. UPST?

      Διαγραφή
  38. H BABA είδα ότι έκανε μια καλή κίνηση αυτές τις μέρες. Σκέφτομαι μήπως βγω και θα το σκεφτώ αν θα ξαναμπω χαμηλότερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπερα σας. Η BABA θεωρω οτι εξαιρουμενου του πολιτικου ρισκου της ΚΙΝΑΣ που δειχνει πως αλλαζει σταση απεναντι στο Κινεζικο επιχειρειν (πως αλλιως θα διατηρηθει και η αναπτυξη που χρειαζεται η Κινας για να διατηρει την κοινωνικη συνοχη της?), ειανι μια εταιρεια με μικρο δανεισμο και εξαιρετικες ταμειακες ροες που στην κυριολεξια κοβει χρημα και συνεχιζει να μεγαλωνει με πολυ καλους ρυθμους δεδομενου του μεγεθους της! Το Cloud της επισης μεγαλωνει πολυ δυνατα!Και επισης πολλες αγορες εκτος Ασιας παραμενουν παρθενες ακομα για την εταιρεια. Την θεωρω ενα πραγματικο value play.

      Διαγραφή
  39. Kαλησπέρα . (NISN) Nisun International Enterprise Development Group Co., Ltd nasdaq
    Ο λόγος https://finance.yahoo.com/news/nisun-international-reports-fiscal-2021-100000138.html
    και
    https://finance.yahoo.com/news/nisun-international-board-approval-share-120000668.html
    Aν και κινέζα << περίπτερο >> που λέει και ο κυριος Hippy δεν πειράζει ( φτήνη να ειναι και ας ειναι και κινέζα ) ενα γρήγορο Χ 5 το βλέπω καλώς εχόντων . Πάω για Super Market.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κ ALEX KLO μαλλον θα σας ακολουθησω εδω απο δευτερα . Πληρωνει το γεγονος οτι ειναι κινεζικη ? ή κατι αλλο που δεν βλεπω?.Διοτι τα εσοδα της γενικα τα νουμερα δεν αρμοζουν με την κεφ/ποιηση της.Επισης ειδα οτι πρεπει να ανεβει πανω απο το ευρω ελπιζω οχι με reverse split.Τα σχολια σας παρακαλω

      Διαγραφή
    2. Καλημέρα . Κατά την γνώμη μου πάντα 1) https://finance.yahoo.com/news/nisun-international-announces-dismissal-class-130000466.html .2) με τα νούμερα που είχε το 2020 μια χαρά αποτίμηση είχε ..https://ibb.co/cNnjkZK .
      Επίσης δείτε και αυτό δημόσια προσφορά στα 4 $...https://ibb.co/SBbS1wh
      Βλέπω κάτι επενδύσεις 50 εκ $ ( δεν ξέρω τι είναι ) περίπου + 87 εκ $ απαιτήσεις εκτός των 92 εκ$ μετρητών . Με 93 εκ σύνολο υποχρεώσεων https://www.nasdaq.com/market-activity/stocks/nisn/financials
      Μάλλον φαίνεται να το << στρίψανε το καράβι >> .Αρνητικό το θέμα του lockdown στην Κίνα .Tέτοια εποχή το 2021 είχε φτάσει σε τιμή τα 24 $ !!!!!
      Προσωπικά λέω να μείνω μέχρι τα επόμενα αποτελέσματα τριμήνου και θα πράξω αναλόγως. ( το θετικό για εμένα στην παρούσα φάση εκτός των αριθμών ειναι οτι έχει μπει στο στόχαστρο και των memeδωνtraders οπότε την πάνε όπου θέλουν . Αν μας βγεί το σενάριο οκ . Αν δεν μας βγεί δεν έγινε και τίποτα το τραγικό .... )

      Τώρα αν κανένας κινέζος φίλος του blog μας διαβάζει και μπορεί να την ψάξει λίγο παραπάνω θα ήταν ευτύχημα .
      ΑΥΤΆ ΤΑ ΟΛΙΓΑ αγαπητε κ.Aris .

      Διαγραφή
  40. Η Καθυ λέει ότι το Zoom μέχρι το 2026 θα είναι 1500$

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πρέπει να διαφοροποιήθει το ΖΜ ο ανταγωνισμός είναι ιδιαίτερα μεγάλος , αλλά και από μεγάλους παίχτε..
      εδώ διαφωνώ με την καθυ κάθετα

      Διαγραφή
    2. Κι εσείς την πιστεύετε? Προσπαθεί να συγκρατήσει τους επενδυτές της. Η κόρη μου υποστηρίζει ότι το Microsoft Teams είναι πολύ καλύτερο και το προτιμούν με την ομάδα της.

      Διαγραφή
    3. Μια που μιλάμε για Κάθυ, να θυμίσω ότι στο τέλος του 2021 προέβλεπε ότι το fund της ARKK, θα ανεβαίνει με 30-40% το έτος. Κάποιοι μας βάζανε και τα διαγράμματα της απόδοσης του... Το τι ακολούθησε είναι γνωστό, το fund της είναι 55-60% κάτω από τότε και παρακαλάνε να σταματήσει η απόσυρση ρευστότητας μπας και διασωθεί το fund.
      Παρόμοια η εμπειρία και των "επενδυτών" κρυπτος. Κάποιοι είχαν νομίσει ότι είναι επενδυτές απλά επειδή τους σήκωνε η παλίρροια του εκτυπωτή και τα checks του Biden. Η εκτύπωση δηλαδή του fiat (όπως το λένε υποτιμητικά) ήταν που σήκωνε τις τιμές των κρυπτος. Τώρα που η FED ρουφάει το χρήμα (don't fight the fed) έχουμε το reality check.

      Διαγραφή
    4. Η Κάθυ είναι δυνατή και διορατική. Μην την υποτιμάτε. Απλώς έπαθε ότι παθαίνουν όλοι οι ικανοί των αγορων .... στο τέλος των bull matkets συνηθισμένοι απο τα κέρδη κάνουν αρκετά λάθη και ξεχνάνε να προσέχουν και που αγοράζουν.

      Διαγραφή
    5. Tότε δεν είναι διορατική κ.Τάκη.!!
      Εγώ ήμουν!!!, όταν σας ρώταγα όλους εδώ αν δεν φοβάστε τον πληθωρισμό, τις τιμές στο αστερισμό Α Κενταύρου χωρίς καν πωλήσεις!!!, τις δηλώσεις των αρμοδίων για επερχόμενη αύξηση επιτοκίων και κόψιμο της στρόφιγγας.
      Τόβλεπες, τόπαιξες που λέει και ο ΟΠΑΠ?
      Αμ δε!!!! Ενώ τόβλεπα, δεν τόπαιξα, τουναντίον παρέμεινα (ευτυχώς χωρίς μόχλευση) και τώρα θέλω +150% για breakeven, μονόχαρτος( λάθος οκ το ξέρω) στην τρίτη εταιρεία στον κόσμο σε τεστ καρκίνου, με 60 επιστήμονες προσωπικό και κεφ.8ΕΚ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (anpac, Κινέζα)
      Το λοιπόν, έχω τα εξής και όποιος θέλει με διορθώνει, λέει την άποψή του ή και να μου τα χώσει!!!
      1) Άποψη μεγαλοστελέχους μεγάλης ΑΣΣΕΤ ΜΑΝ. ΕΞΩΤ, ότι τον Σεπτέμβριο θα έχουμε νέα υψηλά στον S&P!!, λόγω δυνατής οικονομίας...
      2) ΕΓΩ, αντίθετα, προσπαθώ να σκεφτώ τρόπο τιθάσευσης πληθωρισμού παράλληλα με το Ουκρανικό( δεν διανοούμαι καν τα Ελληνοτουρκικά), και συμπεραίνω το αίμα, με συνεπακόλουθο τα σκασίματα γενικώς, από τα κρύπτο, μέχρι φαντς,, τράπεζες, αυτοκτονίες κλπ
      3) Πόσο ηλίθιο με κόβετε, που προσπαθώ να βρω "συνεταίρους" για την εξαγορά της anpac, που είναι και σορταρισμένη σε αυτά τα επίπεδα?

      Kαλή συνέχεια σε όλους και επανέρχομαι για το καφεδάκι που λέγαμε παλιά επί covid
      Aισιοδοξία!!!!!

      Διαγραφή
  41. Καλημέρα . NISN ,χονδρικά .. Nisun International Enterprise Development Group Co.
    Κεφαλαιοποίηση 31 εκ $ ..... 30,5 εκ καθαρά κέρδη , PE = 1 , χωρίς δανεισμό και 92 εκ$ μετρητά στο ταμείο ....<< τα συνολικά έσοδα αυξήθηκαν κατά 280% στα 160,2 εκατομμύρια δολάρια το 2021 από 42,2 εκατομμύρια δολάρια το 2020, με αυξήσεις στα έσοδα τόσο από τις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες όσο και από τις εμπορικές επιχειρήσεις της εφοδιαστικής αλυσίδας>>...( απο τα οποία Τα έσοδα από το Supply Chain Trading Business ήταν 68,1 εκατομμύρια δολάρια . Η Εταιρεία ξεκίνησε τις εμπορικές της δραστηριότητες στην αλυσίδα εφοδιασμού τον ΙΟΥΛΙΟ ( παρακαλώ ) του 2021 , αφού εξασφάλισε πελάτες και πόρους υψηλής ποιότητας μέσω της επιχειρηματικής της δραστηριότητας λύσεων χρηματοδότησης της εφοδιαστικής αλυσίδας. Η Εταιρεία αναμένει ότι τα έσοδα από τις εμπορικές δραστηριότητες της αλυσίδας εφοδιασμού θα συνεχίσουν να αυξάνονται. ) που για εμένα σημαίνει ότι για όλη τη χρονιά του 2022 θα βγάλει ΜΟΝΟ από την νέα της δραστηριότητα 160 εκ περίπου + άλλα 100 εκ από τις υπόλοιπες δραστηριότητές της που ήδη βγάζει και θα συνεχίσει να το κάνει ( βάση της διοίκησης πάντα ) .
    Ψήφισαν αγορές ιδίων εως 8.000.000 τεμάχια. Και τέλος τιμή πριν ένα χρόνο 17,8 $ !!!
    MEIONEKTHMATA = KINEZA .
    Υ.Γ
    κατέχω NISN πρώτη τοποθέτηση 0.92 $
    Τώρα αν δεν μου βγεί και αυτή η επιλογή ....


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Να επιχειρήσω μία γκουρουδιά?

    Πρώτα ήθελα να αναφέρω μια ωραία συμβουλή του Ray Dalio. Να προσπαθείτε να παίζετε κόντρα στο ένστικτό σας, γιατί αυτό που νιώθετε με το ένστικτο είναι η επικρατούσα ατμόσφαιρα, η οποία έχει ως επί το πλείστον αποτυπωθεί στην τιμή.

    Αυτή τη στιγμή το ένστικτό μου λέει καταβαράθρωση και short, άρα πλησιάζουμε σε ένα σημείο που μάλλον θα υπάρξει ανάκαμψη (αφού προηγηθεί λίγος φόβος και μπέρδεμα). Αυτή η άνοδος πιστεύω θα μας φέρει κάπου κοντά στο complacency στο psychology market cycle.
    https://milanaryal.com.np/the-psychology-of-a-market-cycle/

    Η BABA έχει δύο χρόνια περίπου που πέφτει. Πιστεύω ότι προσωρινά θα ανέβει λίγο και στη συνέχεια θα οδεύσει σε νέα χαμηλά, όπου θα είναι και το σημείο αντιστροφής. Συνήθως οι bear market κρατάνε γύρω στα τρία χρόνια και η μεγαλύτερη πτώση συμβαίνει στο τελευταίο 1/3. Επίσης, την μεγαλύτερη αντίδραση στη συνέχεια την έχουν οι τεχνολογικές. Βέβαια αν βγω τώρα μπορεί και να μην ξαναβρώ ποτέ σημείο εισόδου.

    Και ίσως αυτή η πορεία της BABA είναι προπορεία για το πώς θα πορευτεί το αμερικάνικο, καθώς άρχισε να πέφτει πολύ νωρίτερα από αυτό.

    Για το ελληνικό θα έλεγα ότι μου είναι αδιάφορο αλλά μάλλον τα ελληνοτουρκικά θα το επηρεάσουν αρνητικά.

    Αυτά είναι απλά δικές μου γκουρουδιές. Μπορείτε να τις αγνοήσετε ή ακόμα καλύτερα να τις παίξετε αντίθετα.

    Ps. Παραμένω long WEAT.L τώρα που το θέμα της επισιτιστικής είναι εκτός μόδας και standby για είσοδο σε NGAS.L (την προηγούμενη εβδομάδα έκαψαν τους λόνγκηδες). Το πετρέλαιο είναι γνωστό σε όλους ότι θα πάει 150 οπότε δεν παίρνω θέση για να μην πέσω σε καμιά φάκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Εφ΄όσον έχει κέρδη και γεμάτο ταμείο γιατί δεν δίνει μέρισμα? (ειλικρινής απορία)

    Τιμή πριν 3 χρόνια 0,80 $....επέστρεψε...τα φοβάμαι αυτά τα χαρτιά...προτιμώ του χρόνου τέτοιο καιρό σε 3πλάσια τιμή αλλά με μεγαλύτερο κερδοφόρο παρελθόν κι ανοδικό trend.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Επιτελους εχουμε launch date για τον BW3 της ASTS. 15 Αυγουστου.

    https://finance.yahoo.com/news/ast-spacemobile-announces-summer-launch-120100723.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεκαπενταυγουστο, μερες Δικοπών, για 2 εβδομάδες όσο θα διαρκέσει και η αναδίπλωση δεν θα μας παιρνει ο ύπνος!! Για να δούμε!!!!

      Διαγραφή
  45. 100% ακατέβατο την μερα της εκτόξευσ.... φάαααπ! Ετσι μου την κέρασε τη σφαλιάρα η αγορά.

    Τεσπα, εννοείται δεν ξενερώνουμε, είμαστε σε bear market, αναμενουμε το επομενο bear market rally ή εστω να σταματήσουν οι πιέσεις. Αυξησα θέση στο 40% του χαρτοφυλακίου μου. Δεν γίνεται να μπει ο δορυφόρος στην πίστα και η μετοχή να ειναι εδώ κάτω.


    υ.γ1. Πάρα πολύς κόσμος εχει μπει στην ASTS και πιστευει ότι θα γινει πλούσιος με αυτή. Και μη την παραμονή της εδώ κάτω δίνει ευκαιρίες εισόδου ενώ εχουν δημοσιευτεί τόσο θετικά νεα. Δεν μου αρεσει και πολυ αυτό, αλλά δε μπορώ να κάνω και κάτι..

    υ.γ2. Τρέχει η RDBX τα κιόσκια με τα dvd ρε π___στη μου επειδή έχουν λιγες μετοχές. Τελικά και η bear market τη θέλει τη meme stock της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Νομίζω ότι το ενδοημερήσιο διάγραμμα της ASTS είναι καραbullish. Το κακό είναι πως όλοι βλεπουν ότι ειναι καραbullish. Ελπίζω αυτό να αλλάξει, να γινει λίγο bearish να λερωθούν σορτσάκια.

    HODL (για την ώρα)

    Αυξάνω θέση είτε <6$ σε ακραίο sell off αυριο μεθαύριο, είτε >7,5$ αν τα πράγματα ηρεμήσουν. Σε κάθε περίπτωση, ό,τι και να γίνεται στην αγορά σε κάποια φάση του καλοκαιριού η ASTS θα πάει στο 100% του χαρτοφυλακίου. Θα έρθει νομοτελειακά ένα bear market rally όπου θα ξεσαλώσουμε (για λίγο).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Πιστεύω ότι πεθαίνετε για να μάθετε τι έκανε ο Chamath με τα PIPEs του, οπότε δε θα σας κουράσω με μπλα μπλα.

    https://twitter.com/TornikeLaghidze/status/1536669296264368130/photo/1

    αυτός ο παληκαρος εχει πολυ ωραία spac-οστατιστικά, ακολουθήστε τον

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σοφή διαχείριση.
      Πρώτος μάγκας.
      Τι έχει κρατήσει;

      Διαγραφή
    2. Λίγα MP και πολλά Proterra. Όλη την Proterra βασικά.

      Κοιταξτε, νομίζω ότι εκανε stop loss σε όλα. Επίσης, αν δεν υπήρχε η MP θα ήταν στο βαθύ κόκκινο η συνολική του απόδοση.
      Εγώ πάντως δεν τον ψέγω, καθότι είχε lock up agreements και άρα "τον μάγκωσε" η πτώση.

      ---------------- -------------------------------------------- -----------------
      Απο EVs πάντως, οι καλύτερες μετοχές παγκοσμίως πρέπει είναι η Li και η BYDDY.

      Διαγραφή
    3. Ξεχασατε να υπολογίσετε την Virgin Galactic.

      Άσχετο αλλά ζείτε επικινδύνως αν κάνετε παρέα με ΚαπιταλοΚομμουνιστές. Ακου, Λαική Δημοκρατία!! 🤣🤣🤣😲😲😲😲

      Διαγραφή
    4. Νομίζω πως τη Virgin Galactic δεν την έβαλε επειδή ήταν σπόνσορας. Ούτε SOFI κλπ εχει συμπεριλάβει. Κοίταξε μόνο τι συμμετοχές του στα PIPEs άλλων.

      Κι εγώ αυτό σκέφτηκα για τους Κομμουνιστές και δεν πήρα, όταν έπιαναν τα χαμηλά τους ήτταν και η ψηφοφορία της Didi που αποχωρεί απο τις ΗΠΑ (τι ήττα φάγανε οι επεδνυτές της..) αλλα όπως φαίνεται δε με δικαίωσε το αποτέλεσμα.

      Διαγραφή
  48. Out και από BABA στα 102,30 αν και δείχνει μια ικανοποιητική δύναμη αλλά στο ημερήσιο με candlesticks έχει κάνει ένα σχηματισμό bearish abandoned baby ή abandoned island κάπως έτσι λέγεται, που όσες φορές τον αγνόησα τόσες φορές την πάτησα.

    Επίσης, στον NASDAQ για να έρθει η αντιστροφή πρέπει να αυξηθούν οπωσδήποτε οι όγκοι, κάτι το οποίο δεν έχει συμβεί ακόμα.

    Πάνω απ' όλα όμως προέχει η ψυχική υγεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. UPST FOUR αμφότερεσ στο 31. Η αγαπημένη μου κάτω απο 1.
    LMND 16.Αν χασει αυτή τη στήριξη μπορεί να δεί και τιμές κάτω απο 10.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Κάποια στιγμή που θα αρχίσουμε να μιλάμε για το που είναι ο πάτος, τότε ο πάτος θα απέχει πολύ ακόμα.

    Γενικότερα, όταν θα έρθουν τα πρώτα επιβεβαιωμένα άσχημα νέα για την οικονομία, οι δείκτες θα έχουν χάσει ήδη περίπου 50% από τα υψηλά τους.

    Το αν θα κάνουν νέα υψηλά οι δείκτες δεν πρέπει να μας μπερδεύει πολύ. Κάποια στιγμή θα γίνει ένα bear market (relief) rally. Το αφήγημα αυτή τη στιγμή είναι ότι "αν η τάδε μετοχή σας άρεσε στα 100 τότε στο -50% πρέπει να σας αρέσει περισσότερο". Η απάντηση η δική μου είναι ότι στο -90% θα μου αρέσει καλύτερα.

    Πιστεύω ότι θα βρεθούμε μπροστά σε κάτι ακραίο, με ενδεχόμενα σενάρια τα εξής:

    α. Αύξηση των επιτοκίων στο 20% και ο λόγος που το στοιχειωθετώ είναι ότι για να συγκρατήσεις τον πληθωρισμό πρέπει τα επιτόκια να είναι μεγαλύτερα από τον πληθωρισμό αλλιώς συνεχίζεις να μοιράζεις ουσιαστικά free money.

    β. Τον μεγαλύτερο πληθωρισμό από την κρίση του 1929. Θα καούν τα χρέη αλλά και οι λαοί.

    γ. Το μεγαλύτερο QE ever. Μπορεί να γίνει; Ναι. Θα φέρει αποτέλεσμα; Όχι, απλά θα πέσουμε από μεγαλύτερο ύψος.

    Η άποψή μου είναι ότι ο πληθωρισμός θα επιμείνει έντονα και θα αναγκάσει τις κεντρικές τράπεζες να παρέμβουν ουσιαστικά, δηλ. β και μετά α.

    Προσωπικά, μόνη λύση επενδυτικά βλέπω το real estate αλλά πάλι έχω μπερδευτεί τι είναι πιο επικίνδυνο, να μου καεί το μετρητό από τον πληθωρισμό ή να πάρω ακίνητο και να καταρρεύσουν οι τιμές λόγω οικονομικής κατάρρευσης της οικονομίας? Την προηγούμενη εβδομάδα ήμουν σε συζητήσεις για ένα ακίνητο. Για έναν πωλητή υπήρχαμε 2 "ψημένοι" αγοραστές. Από τους δύο που το είδαμε, το αγόρασε ο άλλος, εμένα μου φάνηκε ακριβό. Τι θα γίνει όμως αν για 2 πωλητές υπάρχει μόνο ένας αγοραστής ή χειρότερα για 10 πωλητές υπάρχουν μόνο 2 αγοραστές?

    Food for thought...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με αυτήν την κοσμοθεωρία, θα σας πρότεινα να βγείτε να διασκεδάσετε και να τα.γλεντήσετε τα λεφτά σας, αντί να σας τα φάει ο πληθωρισμός ή οι αγορές.
      Έτσι γλυτώνετε και τους πολλούς προβληματισμούς ...

      Διαγραφή
    2. Εταιρείες ανελαστικης ζήτησης κύριε Ευρωβλάχο για την περίπτωση σας.
      Πλέον έχω αρχίσει να κοιτάζω Teladoc .... αλλά μου είναι λίγο ακριβούτσικη ακόμη. Ίσως και λίγη Adma και παρόμοια πράγματα με μπόλικη ομως κασαδούρα στα ταμεία τους, που δεν φοβούνται μην και τους τα φάει ο πληθωρισμός

      Διαγραφή
    3. Ύστερα υπάρχουν και οι πρώτες ύλες όπως για πχ εταιρειες σαν την MP Materials. Το ορυχείο έχει διάρκεια ζωής 35 χρόνια .... νομίζω είναι αρκετά.

      Διαγραφή
    4. Το 2013-2019 υπήρχαν μόνο πωλητές........

      Διαγραφή
    5. Κ. Τάκη, επειδή έχω TDOC, (μου άρεσε το αντικείμενο), από τα 80$ περίπου (79,66 για την ακρίβεια δηλ. -62%) και δεν πούλησα, εν αντιθέσει θέλω να ενισχύσω κάποια στιγμή, που κατά την γνώμη σας θα είναι μια καλή τιμή;

      Διαγραφή
    6. Θέλω να δω μερικά πραγματάκια ακόμη, όπως που είναι το χρέος της και τις ταμεισκές ροές της .... αλλά νομίζω ότι στο 30 ίσως είναι καλά. Το 20 μου φαίνεται ιδανικό. Πιστεύω πως όταν η μετοχή βρει τον πάτο της, αν δεν φύγει βίαια πάνω προς την κορυφή της, τότε θα ισορροπήσει στο επίπεδο 50 με 70 για μερικά χρόνια.

      Νομίζω ότι η Κάθυ έχει βρει τη νέα Τέσλα της .... ας κοροιδεύουν τώρα οι αντιΚαθυκες την κυρία. Έτσι είναι στις αγορές .... οι εξυπνακισμοί είναι τσάμπα μαγκιά των κομπλεξαρισμένων.

      Διαγραφή
    7. Αλήθεια, στο ΔΣ της Teladoc η Κάθυ έχει βάλει κάποιον εκπρόσωπο;

      Διαγραφή
    8. Η Καθυ λέει ότι το ΖΜ το μέχρι το 2025 θα είναι 1500 ΔΟΛ. Τι λέτε;

      Διαγραφή
    9. Στο 1ο τριμ εκανε απομείωση αυλων παγιων 6,6Β εχει ακομα 9,7 Β. Σε περιοδους πτωσεις των χρηματιστηριων και οικονομικων κρισεων τα κανουν αυτα οι εταιρειες. Επομενως αν τα απομειώσει πληρως μενει χωρις ιδια κεφαλαια και το ΕV ειναι 5+1,5-0,8=5,7 Β . Ο ρυθμος αναπτυξης πεφτει στο 20%. Το θεμα ειναι σε τι φαση ανταγωνισμου ειναι οι εταιρείες του κλαδου και αν μπορει να μειωσει τα εξοδα μαρκετινγκ για να γινει κερδοφορα. Προσωπικα αν δε καταλαγιασουν τα πραγματα να δουμε που βαδιζουμε αν ηθελα να τοποθετηθω θα τι περιμενα χαμηλοτερα. Μπορει να θεωρηθει ως ενα βαθμο στις εταιρειες ανελαστικης ζητησης όχι ακριβώς οπως οι φαρμακευτικες - βιοτεχνολογιες αλλα μπορει να εχει μεγαλυτερες αμυνες.

      Διαγραφή
    10. Δεν έχει χρέος όμως .... ότι έχει είναι μετατρέψιμο σε μετοχές.

      Διαγραφή
    11. H Teladoc εμφανισε -6.6 δις αλλα αυτο δε λεει πολλα γιατι η Livongo, που θεωρουταν ηδη μια εταιρεια με λαμπρο μελλον πηρε ως επι τω πλειστω μετοχες, δεν δωθηκε ιδιαιτερη κασαδουρα. Οποτε πηρε υπερφουσκωμενες μετοχες TDOC εναντι υπερφουσκωμενων μετοχων LVGO, ελαχιστο το κακο κατ'εμε.
      Ωστοσο οι αλγοριθμοι τρελαθηκαν που ειδαν το -6.6δις και τη κατεβασαν ενα -45%. Ευλογημενη μερα, φορτωσα για τα εγγονια μου.


      Να πω εδω πως η εταιρεια εκανε ελαφρως miss στα ρεβενιου γιατι οπως ειπε στην ενημερωση επενδυτων το προιον της ψυχικης υγειας BetterHelp δεν απεδωσε τα αναμενομενα returns στο Μαρκετινγκ, τα keywords ειχαν φθασει στο Θεο. Συμφωνα με τη διοικηση αυτο συνεβη εξαιτιας της
      παραλογης σπαταλης χρηματων απο τις δεκαδες σταρταπ που προσπαθουν να χτυπησουν το χωρο. Επισης, πολλες μικρες πατουν στην αναγκη καθε πικραμενου να συνταγογραφησει ναρκωτικα και σχετικα χαπακια και εμφανιζουν εκρηκτικους ρυθμους αναπτυξης(για το αμελητεο ως τωρα μεγεθος τους).
      Τοτε η Τελαντοκ λοιδωρηθηκε και το μισο FinTwit ξεπουλησε οτι ειχε και δεν ειχε. Δικαιολογιες της πλακας θα πει καποιος.
      Εναμιση μηνα μετα θα δει κανεις πως η σταρταπ που η Τελαντοκ ενοουσε για τη παρανομη συνταγογραφηση ηταν η Cerebral, πληροφοριες εδω https://www.wsj.com/articles/cerebral-adderall-adhd-prescribe-11654705250
      Επισης η Cerebral ηταν νο3 σε διαφημιση στο κοσμο στο Q1 22 στη πλατφορμα του ΤικΤοκ (13m!!!!!), μονο πισω απο HBO και.. Αμαζον. https://twitter.com/B_Madden4/status/1534655482622787586
      Η Cerebral απο τη στιγμη που ξεκινησε η ποινικη ερευνα απο τις αρχες και σταματησε να σπαταλαει σα παλαβη αρχισε να λιωνει στα charts του iOS και του Ανδροιδ και παει για bankruptcy.

      Θα μου πει κανεις, μα καλα, μονο η Cerebral ειναι η ανταγωνιστρια; Οχι, ειναι παρα πολλες σταρταπ που καταπιαστηκαν στη τρελα του Κοβιντ και σηκωσαν δεκαδες δισεκατομμυρια απο VCs οσο και αλλες στο healthcare που εκμεταλλευτηκαν τη τρελα.
      Οι περισσοτερες απο αυτες πανε καρφι για χρεωκοπια. Κοιταξτε UPH, OTRK, Carbon Health(lay offs), Thirty Madison(lay offs), Cerebral(Layoffs). Η αγορα θα περασει μια περιοδο consolidation με τους περισσοτερους μικρους να κλεινουν. Η Τελαντοκ πιστευω
      Θα επιβιωσει και θα βγει πιο δυνατη, καθως θα τρωει απο μεγαλυτερη πιτα με λιγοτερους ανταγωνιστες, ειναι ηδη Ebitda positive ενω εχει δουλεψει παρα πολυ σε B2B και B2B2C με συνεργασιες με ασφαλιστικες. Απο γνωστους μου γιατρους ΗΠΑ(οποια αξια εχει κατι τετοιο)
      εχω ακουσει Θετικα σχολια για την υποδομη της Τελαντοκ. Αλλες εταιρειες στο γενικοτερο χωρο που βλεπω θετικα ειναι απο νεες, Accolade(ACCD) και Hims. Νομιζω πως αυτοι οι 2 κουτσα, στραβα θα επιβιωσουν το Telehealth χειμωνα που εχει αρχισει. Δυνατος παιχτης ειναι και η CI που εχει μπει στο Telemedicine.

      Παντως το Telehealth, ρωτηστε οποιο γιατρο θελετε στις ΗΠΑ, ειναι κατι που ηρθε για να μεινει, δεν ειναι fad της εποχης. Το Τελαντοκ δεν ειναι ζουμ για γιατρους και προσπαθει να πετυχει ενοποιηση σε πολλους τομεις, κρατος, ασθενεις, νοσοκομεια, ασφαλιστικες.
      Αν τα καταφερει εχουμε να κανουμε με την Αμαζον της υγειας, οχι στα λογια, αλλα σε κεφαλαιοποιηση..
      Να πω απλα, πως αν ψαξει κανεις στις λιγοτερο δημοφιλεις πολιτειες και λιγο πιο επαρχιακα θα ανακαλυψει κανεις τεραστιες ελλειψεις στη περιθαλψη που δεν προβλεπεται να βελτιωθουν στο μελλον. Ταυτοχρονα >90% των ηλεκτρονικων συνεδριων με τη Τελαντοκ δεν θα χρειαστει
      follow up, αυτο νομιζω τα λεει ολα, για το κατα ποσο το Telemedicine ειναι covid fad 'η οχι. Απλα η γραφειοκρατια και το regulation στην υγεια ειναι αρτηριοσκληρυντικη ακομα και στις ΗΠΑ και το δουλευουν λιγο λιγο. Μην αναφερω τωρα τη προοπτικη της Λιβονγκο για τα χρονια νοσηματα
      και τη τεχνητη νοημοσυνη γιατι θα ξημερωσουμε. Υπερηφανος μετοχος Τελαντοκ, 1η θεση στο χαρτοφυλακειο χωρις stop loss, προς ωρας με μεγαλη ζημία.

      Μια καλη πηγη πληροφορησης για Τελαντοκ ειναι ο ακολουθος, https://twitter.com/ThinkingChanged

      Διαγραφή
    12. Για την ακρίβεια η απομείωση των 6,6 δις δεν λέει τίποτα. Ανταλλαγή μετοχών σε τιμή 6πλάσια της σημερινης.

      Χρέος μηδενικό και η Κάθυ είναι μέσα με 12%.
      Τι άλλο να ήθελε κάποιος;
      Μια κεφαλαιοποίηση 2 με 2,5 δις; Τότε θα μπορούσε κάποιος να πετύχει ακόμη και ένα Χ30 σε βάθος 5ετίας. Αρκεί η εταιρεία να συνεχίσει να αναπτύσσεται.

      Διαγραφή
    13. Η Κάθυ εχει κάνει τις πρώτες αγορές κοντά στην κορυφή πάνω από τα 200 $

      Διαγραφή
    14. Μέσο όρο κτήσης του 12% της Teladoc έχει 189,5 δολάρια.
      And so what?
      Μας είναι παντελώς αδιάφορο.

      Διαγραφή
    15. Σχετικά με το χρέος, πραγματι ειναι μετατρεψιμο τα 850 εκ. στα 242$/μτχη, 250 εκ στα 53,5$/μτχη και τα 550 εκ της Livongo στα 71,7$. Επομενως καποιος που αγοραζει στα 30$ εχει σημαντικο discount εναντι του μετατρεψιμου χρεους το ΕV βγαινει 4,44 Β
      ''Αρκεί η εταιρεία να συνεχίσει να αναπτύσσεται'' .Αυτό ειναι το σημαντικοτερο, https://www.fortunebusinessinsights.com/industry-reports/telehealth-market-101065 , αν επαληθευτεί η προβλεψη με 30% CAGR και αν θεωρησουμε ότι μπορει να παίρνει και συνεχως μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς τοτε στη 5ετια μπορει να εχει 9-10Β revenue. Μπορει να δικαιολογησει κεφαλοποιηση 10χrevenue, φανταζει να ειναι και ευκαιρία . Ισως να κανει μια κοιλια φετος με 20% αναπτυξη και να συνεχισει τα επομενα χρονια με μεγαλυτερο ρυθμο αναπτυξης. Το εξαμηνο για φετος θα ξεκαθαρισει τα πραγματα. Προσωπικα πριν καποιων εξαιρεσεων στα biotech που παρακολουθω και εχω καποιες θεσεις πριν την ανακοινωση του εξαμηνου να μη κανω καμια τοποθετηση.

      Διαγραφή
    16. Για δείτε μια παλαιότερη, αλλά ενδιαφέρουσα ανάλυση για την τηλευγεία στις ΗΠΑ.

      https://www.mckinsey.com/industries/healthcare-systems-and-services/our-insights/telehealth-a-quarter-trillion-dollar-post-covid-19-reality#

      Διαγραφή
    17. Ipo Teladoc
      Η Teladoc εισήχθη στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης την 1η Ιουλίου 2015 Η αρχική δημόσια προσφορά της Teladoc ήταν στα $19 ανά μετοχή, δίνοντας στην εταιρεία κεφαλαιοποίηση 758 εκατομμυρίων δολαρίων και εταιρική αξία 620 εκατομμυρίων δολαρίων.

      Η Teladoc, συγκέντρωσε 156,8 εκατομμύρια δολάρια στην IPO της και πούλησε στα 8,3 εκατομμύρια μετοχες.

      Διαγραφή
    18. https://seekingalpha.com/article/4519112-talkspace-deep-value-opportunity-potential-takeout-catalyst?utm_source=stck.pro&utm_medium=referral
      επειδή πιστεύω οτι η τηλειατρική,εχει καλύτερη εφαρμογή στην ψυχιατρικη ,εχω μικρή θέση στην talkspace. Spac.com ομάδα και αυτό δηλαδη 90% πτώση .

      Διαγραφή
    19. Διαφωτιστική η παράθεση στοιχείων για Teladoc, ειδικά στο σημείο που αναφέρατε ότι η απομειωση της εξαγορας της Livongo έγινε με μετοχές. Θα ήθελα στους ανταγωνιστές της να δείτε και την Doximity η οποία απότι εχω καταλάβει είναι σαν facebook των γιατρών αλλά προσφέρει και υπηρεσίες τηλεϊατρικής. .

      Διαγραφή
  51. Κε Τάκη την ADMA που έδειξε αντοχή μέχρι στιμγής, πως τη βλέπετε, μπορεί να σπάσει το 2,15-2,2? Ή να την περιμένουμε πιο κάτω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Adma με τα νούμερα που βγάζει νομίζω ότι το 4 με 5 το έχει.
      Έγω, βέβαια έχω βγει απο το χαρτί, διότι βλέπω αλλού μεγαλύτερες ευκαιρίες και ως γνωστο προσωπικά μου αρέσει να αγοράζω εκεί που πουλάνε όλοι οι άλλοι και στα βαθιά κόκκινα στα -80 και -90%

      Διαγραφή
  52. ΚΥΡΙΕ HIPPY ΕΙΠΕ Ο ΛΕΜΕΡ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΘΑΝΗ Η ΕΘΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ EDF ΠΡΙΝ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΤΟ ΕΙΔΑΤΕ. ΛΕΤΕ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΠ ΤΟ ΧΑΡΤΙ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Κύριε ΤΑΤΑ σας απάντησα προ 2ημέρου

    http://mitarola.blogspot.com/2022/05/shift4-payments-four.html#comment-form

    Αντιγράφω

    hippy15 Ιουνίου 2022 - 3:46 μ.μ.

    Μου δίνει την εντύπωση ότι αντιμετωπίζει παρόμοια προβλήματα με την ΔΕΗ κ. ΤΑΤΑ. Μεγάλη κρατική συμμετοχή => λαϊκίστικες πολιτικές επιλογές ιδιαίτερα σε προεκλογικές περιόδους (κι αυτοί εκλογές έχουν). Ένα επιπλέον θέμα με τις ξένες εταιρείες στο χαρτοφυλάκιο είναι η αραιή ενημέρωση σε σύγκριση με την καθημερινή του ΧΑΑ.

    Τα ίδια που λένε τώρα τα έλεγαν και προ 5μήνου. Τι έγινε τότε? Τίποτα. Τι θα γίνει τώρα? Πιθανολογώ πάλι τίποτα. Τουλάχιστον βέβαια αυτή δίνει μέρισμα σε σύγκριση με τη ΔΕΗ (0,28 ευρώ/μετοχή, εγώ το πήρα σε μετοχές-script dividend).

    https://m.naftemporiki.gr/story/1823764/i-galliki-kubernisi-trabaei-to-xali-kato-apo-tinedf

    Η εταιρεία έχει λογιστική αξία €14,80. Η Γαλλία είναι σχετικά ευημερούσα χώρα και το καθεστώς δημοκρατικό. Μακάρι να μας κάνουν δημόσια προσφορά αλλά το θεωρώ απίθανο.

    Γενικότερα για τις αγορές η άποψη μου είναι: "Από τη στιγμή που οι κεντρικές τράπεζες λιγοστεύουν τα ρευστά και ταυτόχρονα αυξάνουν το κόστος τους οι μετοχές είναι λογικό να πιεστούν. Σαφώς και κάποιες θα κάνουν τη διαφορά, καθώς όμως δεν τις βοηθά το ποτάμι, θα είναι λίγες. Οπότε ισχύει το "κάνε με μάγο να σε κάνω πλούσιο".

    Προσωπικά στα ξένα χρηματιστήρια κάνω ελάχιστες πράξεις. Οπότε δεν την πουλάω, για εσας όμως φαντάζομαι το καταλαβαίνετε, δεν μπορώ να έχω άποψη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Μεθαύριο την Δευτέρα είναι η Juneteenth και σε δυο βδομάδες παίζει το τριημεράκι της 4ης Ιουλίου. Πιστεύω ότι τα στοιχεία του πόσο ξόδεψαν οι Αμερικανοί σε αυτές τις δυο αργίες θα κρίνουν και την πορεία σε μεγάλο βαθμό της αγοράς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Καλημέρα κύριε Τάκη εγώ λέω να ακολουθήσω την συμβουλή της Bofa https://www.bankingnews.gr/analyseis-ektheseis/articles/629065/ektimisi-ekpliksi-apo-tin-bank-of-america-o-s-p-500-arxika-3-000-mon-kai-eos-tis-arxes-2023-stis-6-000-mon στις 19 Οκτωβρίου να παίξω μια τελευταία πιστολιά σε όποια βρω σε καλύτερη τιμή από τις Asts (κάτω από 2 $) Upst (γύρω στα 10$) Tdoc (γύρω στα 15$) με προτίμηση στην Upst , πλάκα στην πλάκα ανεβάζει επισκεψιμότητα συνεχώς το site της Upst https://prnt.sc/jeU7K9EUQ3xv αλλά η τιμή συνεχώς κατρακυλάει .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μετά 4000 και σε 2 μήνες 8000 και στο τέλος ότι κατεβάσει η κλάβα μας!!!

      Διαγραφή
    2. Καλά το 6000 ειναι τραβηγμένο από σενάριο επιστημονικής φαντασίας και μαλιστα σε 3-4 μήνες όπως λέει , αλλά το 3000 σαν πάτος και μάλιστα στις 19 Οκτωβρίου ειναι ένα ρεαλιστικό σενάριο και δεν το λέει όποιος και όποιος αλλά η Bofa που την εχω πολύ υψηλά σε εκτίμηση γιατί πετυχαίνει πολλές φορές τις προβλέψεις της , τώρα αν το 6000 το κάνει αρχές του 2023 ή του 2025 λίγο μας νοιάζει αρκεί να είμαστε καβάλα στο σωστό άλογο την σωστή στιγμή .

      Διαγραφή
    3. Το ότι όμως προβλέπει και τις 6000 αφαιρεί από κάθε σοβαρότητα και από τα υπόλοιπα που γράφει.

      Διαγραφή
    4. Ας τελειώσει ο πόλεμος της Ουκρανιας πειστικά και με τρόπο που όλοι θα είναι ευχαριστημένοι και οι 6.000 είναι εύκολο πράμα.

      Διαγραφή
    5. Η αλήθεια όμως ειναι ότι το προηγούμενο τοπικό υψηλό το πέτυχε διάνα https://www.bankingnews.gr/analyseis-ektheseis/articles/625861/bank-of-america-o-deiktis-s-p-500-tha-fthasei-eos-tis-4-200-mon-kai-meta-pali-ptosi-ti-deixnei-o-deiktis-bull-and-bear γενικά εχω αρχίσει να κοιτάζω τι λέει η Bofa γιατί ειναι πολύ ποιο σοβαρή από του οίκους "αν..ης" .

      Διαγραφή
  56. Τάκης Μορφονιός17 Ιουνίου 2022 - 6:21 π.μ.
    Σε τι αναφέρεστε κύριε αδειούχε;

    k.Τάκη, αναφέρομαι στο σχόλιο του Ευρωβλάχου στις 16/6, και ήθελα να τον μπερδέψω πιο πολύ στο παράδειγμα που έγραψε για την τοποθέτηση σε ακίνητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τον κύριο Ευρωβλάχο δεν χρειάζεται να τον μπερδέψετε .... είναι γενικώς μπερδεμένος με όοοολη την πληροφόρηση που προσπαθεί να βάλει στο κεφάλι του .... και επειδή γενικώς φοβάται να χάσει δεν πρόκειται ποτέ να επενδύσει στο Αμέρικα. Μέχρι Ελλάδα και Κύπρο τον έχω ....

      Διαγραφή
    2. Κύριε Τάκη, με το Αμερικάνικο τα πάω μια χαρά. Την ώρα που οι περισσότερες μετοχές του χάνουν από 50-90% εγώ διατηρώ ακέραιο το κεφάλαιο και τα κέρδη μου. Εγώ σας το υπογράφω, ότι και +200% να πάει από εδώ που είναι οι περισσότεροι στο τέλος θα χάσουν σχεδόν εξ ολοκλήρου το τοποθετημένο κεφάλαιο (τα κέρδη έχουν ήδη χαθεί).

      Από εκεί και πέρα στο watch list έχω ABNB στα 35$. Κοιτάξτε μόνο μην μου λέτε να περιμένω τα 15 τότε.

      Από την άλλη, οι καιροί είναι πονηροί. Θέλει ορθά εκπαιδευμένη κρίση και πολύπλευρη σκέψη. Η αμφιβολία θα έχει τον πρώτο λόγο, όποιος είναι πολύ σίγουρος θα στάξει το δάκρυ του στο πάτωμα...

      Πάντως μέχρι στιγμής η μόνη λύση που αυξάνει το χαρτοφυλάκιο είναι η αποταμίευση. Όλα τα άλλα έχουν πάει στο βρόντο. Και επίσης μου κάνει εντύπωση ότι δεν ασχολείται κανείς με πετρέλαιο, φυσικό αέριο, σιτηρά. Αν και πρόκειται για paper επενδύσεις, παράγωγα δηλαδή, μάλλον η πλειοψηφία πιστεύει ότι θα χαλαρώσουν τα πράγματα.

      Διαγραφή
    3. Αν δεν στάξεις δάκρυ στο πάτωμα και δεν στάξουν και λίγες σταγόνες απο το αίμα σου .... κέρδη στις χρηματαγορές δεν θα βγούν.

      Θα συμφωνήσω απόλυτα στο σχόλιο "περισσότεροι στο τέλος θα χάσουν τα αυγά και τα καλάθια".

      Διαγραφή
    4. Abnb δεν ξέρω για 35 ή 15 δολάρια ... αυτό που ξέρω είναι πως πρόκειται για μηχανή κοπής χρήματος και πλέον η εταιρεία είναι στο σημείο break even που σημαίνει πως εκτός των εξαιρετικών ταμειακών ρόων της ΘΑ ΒΓΑΖΕΙ ΚΑΙ ΜΠΟΛΙΚΑ ΚΕΡΔΗ.
      Θα μπορούσε κάποιος να κάνει μια μικρή πρώτη τοποθέτηση κάτω απο τα 100δολ. Όμως ακόμη είναι λίγο ακριβούτσικη .... την θέλω λίγο πιο χαμηλά (όχι στο 35 που είναι τσάμπα δώρο ούτε στα 15 που είνοι ΔΩΣΕ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΜΠΑΡΜΠΑ).
      Η Fair Value είναι πέριξ των 200 δολ.

      Αυτά προς το παρόν .... και σίγουρα υπάρχουν στο Αμέρικα πολύ φθηνότερες περιπτώσεις.

      Διαγραφή
    5. Καλησπέρα σε όλους! Κ. Τάκη έχω σε στενή παρακολούθηση τη Vroom το τελευταίο διάστημα, διότι έχει πιάσει πάτο σε σχέση με τα έσοδα τα που βγάζει. Αν καταφέρει κάποια στιγμή να μειώσει και της ζημιές όπως υπόσχεται είναι ο ορισμός του τσάμπα και ίσως αξίζει μια μικρή τοποθέτηση. Μήπως εκφέρετε εσείς ή κάποιος άλλος φίλος άποψη για την εταιρεία;

      Διαγραφή
    6. Ταμειακά θα αντέξει ... αλλά τα αποτελέσματα είναι λίγο ψιλομάπα.

      η Vroom βγάζει μόλις 473 $ σε μικτό κέρδος ανά όχημα που πουλάει. Εάν η ζήτηση και επομένως οι τιμές συνεχίσουν να μειώνονται, αυτά τα ήδη μικρά περιθώρια θα μπορούσαν να μειωθούν περαιτέρω.

      Διαγραφή
  57. κ. Τάκη αν έχετε μια γνώμη για DM. Για long. Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολλές οι εταιρείες που κάνουν 3διάστατη εκτύπωση. Θέλει λίγο προσοχή ... πρέπει να ψαχτούν όλες πριν καταλήξει κάποιος ποιά να διαλέξει αν θέλει να επενδύσει στον κλάδο της 3διάστατης εκτύπωσης.

      Διαγραφή
  58. Θυμάστε το call που είχα κάνει ότι οι πιο σίγουρες μετοχές ήταν οι pre-revenue και μαλιστα είχα αναφερει τις LAZR και QS? Ε, προφανως σφαλιαρίστηκα και σε αυτό. Εγώ δεν πήρα αλλά ελπίζω να μην πήρε κάποιος απο εδώ ακούγοντάς με. Πάντως, πραγματικά, δεν φανταζόμουν με τίποτα πριν 3 μηνες ότι θα δω την LAZR να παλεύει για τα 6$

    "In a bear market every bear is a genius, in a bull market every bull is a genius" διάβασα πρόσφατα. Kudos στον τυπά. Ό,τι εχουμε αγγίξει εξαϋλώθηκε.. Λογικό αφού είμαστε σε bear market.
    Anyway, ξαναελάφρυνα τη θεση μου στην ASTS στο 23% που είχα πριν πάρω εδω κάτω και αυξήσω σε >40%. Δεν κοιμόμουν πολυ καλα. Απόδειχθηκε σωτήριο το ένστικτο, έχουμε μια μικρή καθυστέρηση λόγω SpaceX. Η μετοχή βεβαια αρνηθηκε για την ώρα να αφήσει τα 6$. Ελπίζω να μου κάνει τη χάρη να τα αφήσει γύρω στα τέλη Ιουλίου.


    Από εκεί και πέρα, φαίνεται ότι οι εταιρίες με έσοδα έχουν βρει έναν κάποιο πάτο. Ξεχωρίζω τις:
    >Chpt στα 10-11,
    >BE γύρω στα 14, ιδανικά στα 12 περίπου (πιο νοικοκυρεμένη απο την Plug, το premium της Plug είναι λόγω μεγαλύτερου CARG άρα και προσδοκίας)
    >ΑΙ λίγο κάτω απο 14,
    >DKNG γύρω στα 11
    >Stem γύρω στα 6,5

    Όλες αυτές βγάζουν πλέον αντιδράσεις πολύ καλές σε αναπηδήσεις του Nasdaq. Φαίνεται να βγάζει καλες αντιδράσεις και η LMND γυρω στα 16, αλλά δεν την παρακολουθω στενά, φοβάμαι και τον κλάδο.

    Η FLNC δυστυχώς δεν πέφτει πάτω απο 7$ για να χωθούμε, μία φορά εγινε για μισή ώρα και με την ενεργοποιηση των ρητρών ανωτέρας βίας. Σαφώς ανώτερη απο τη STEM για πολύ longterm, το κακό είναι το αρνητικό margin στο -38%, τη στιγμή που η STEM προσανατολίστηκε στο λογισμικό και το γύρισε σε θετικό. Θα χρειαστεί κεφάλαια η εταιρία κάποια στιγμη και η Siemens και η AES εχουν λεφτά να βάλουν. H διαφορά όμως στο backlog ανάμεσα σε Stem και FLNC είνα αβυσσαλέα υπερ της FLNC. Ο Σόρρος βέβαια, στα προσφατα 13F έχει αγοράσει και τις δύο. Έτσι παίζεται το παιχνίδι κύριοι αν έχεις λεφτά, γιατί να διαλέγεις.

    Αυτά βλέπω να συμβαίνουν ήδη, εν ολίγοις εύρος τιμών και αναπηδήσεις στους Leaders των Spacs με revenues. Δεν βλεπω τον λόγο να μην συνεχιστούν.

    υ.γ. κε Τάκη θεωρώ δεδομένο ότι θα την βρείτε στα 7$ την Polestar.
    υ.γ.2. Η Upst ή που στα νέα αποτελεσματα θα εχει μειώσει τα δάνεια που διακρατεί και θα πάει προς 50$ ή που δεν θα το εχει κανει και θα πάει <20. Κάτι άλλο δεν βλέπω. Μπήκε στο στόχαστρο πολλών.. Εγώ μένω στην άκρη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. κ.Τακη μας μπερδέψετε με την Airbnb.
    Στα 100 ακριβουτσικη και στα 200 fair???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Fair Value στηρίζετε στις χρηματοροές και σε όλες τις υπεραξίες που μπορεί να κρύβει μια επιχείρηση. Δεν νομίζω ότι σήμερα θα εξαγοραζόταν η ABNB σε αποτίμηση κάτω απο 200 δολ.
      Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι είναι και φθηνή με βάση τα νούμερα και την κερδοφορία που εμφανίζει σήμερα.

      Διαγραφή
  60. Καλησπερα Κε Τακη ...zevia βλεπω εχει ορεξη σημερα.. βγηκε κανενα νεο? δεν βρισκω τιποτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κύριε Δημήτρη
      Έλεγα εχθές στην ομάδα μου.

      Celsius παει για 400 εκατ. Πωλήσεις .... κεφαλαιοποίησης 5,6 δις.

      Ζevia πάει για 150 εκατ πωλήσεις .... κεφαλαιοποίηση 180 εκατ.
      Έπρεπε να είναι πάνω απο 10 δολάρια. Ο ορισμός του τσάμπα.
      ΘΑ ΒΓΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΕΔΩ .... για όποιον έχει υπομονή.
      ----------
      Τώρα κύριε Δημήτρη τι είδηση να περιμένει κάποιος; Τα τσάμπα δεν χρειάζονται ειδήσεις. Ειδήσεις βγαίνουν στα ψηλά .... όχι στα χαμηλά.

      Διαγραφή
    2. Επίσης εχθές έλεγα .... (για όποιον βοηθηθεί απο το σχόλιο)

      Oι Κινέζικες εταιρείες που παρακολουθώ, όπως Luckin, Baba .... είναι τόσο φτηνές που πλέον δεν μπορούν να πέσουν.

      Σύντομα και οι Αμερικανικες εταιρείες φτάνουν σε παρόμοια φτήνια!!!!

      Διαγραφή
  61. ΚΥΡΙΕ HIPPY ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ.
    ΤΟ ΕΙΔΑΤΕ ΑΥΤΟ? ΓΙΑ ΤΟ 16% ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΚΑΙ 10 ΔΙΣ. ΔΗΛΑΔΗ ΜΕ ΜΙΑ ΠΡΟΧΕΙΡΗ ΜΑΤΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 15 ΕΥΡΩ? ΚΑΝΩ ΚΑΠΟΥ ΛΑΘΟΣ? ΤΙ ΛΕΤΕ?

    https://www.mononews.gr/business/edf-ektinaxi-tis-metochis-tis-gallikis-dei-meta-tin-anakinosi-ton-schedion-kratikopiisis

    EDF: Εκτίναξη της μετοχής της “γαλλικής ΔΕΗ” μετά την ανακοίνωση των σχεδίων κρατικοποίησης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ΒΡΗΚΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΚΥΡΙΕ HIPPY. ΜΑΛΛΟΝ ΓΙΑ 12 ΕΥΡΩ ΛΕΝΕ.
    ΕΝ ΤΩ ΜΕΤΑΞΥ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΤΗ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗ.
    ΟΚΤΩΒΡΙΟ ΝΟΕΜΒΡΙΟ ΘΑ ΧΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ, Η ΤΙΜΗ ΘΑ ΒΓΕΙ ΝΩΡΙΤΕΡΑ
    https://www.reuters.com/business/energy/edf-shares-surge-france-eyes-nationalisation-cost-edf-more-than-8-bln-euros-2022-07-12/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Να θυμάσαι πάντα ότι είσαι ο τελευταίος τροχός της αμάξης !!! Να μην είσαι ζουλιάρης και φθονερός τύπος και αν το σχόλιο σου είναι μόνο για να με πικάρεις ... τότε να γνωρίζεις ότι είσαι μέτριος και άσχετος και αν πιστεύεις ότι μπορείς να είσαι καλύτερος μου άνοιξε το δικό σου Ιστολόγιο για να μας το αποδείξεις ντεεεε!!!! Όχι μόνο φρου φρου και παρλαπίπες ...

Γιαυτό πάρε μόνο το "ματάκι" σου και δρόμο 😂😂