Με λένε Τάκη - είμαι γκουρού, όταν γράφω σπάω μεγάλη πλάκα, δίχως να λέω τίποτα για πλάκα.

Οι απόψεις, εκτιμήσεις, αξιολογήσεις ή προβλέψεις, οι οποίες εκφράζονται σ αυτό το blog αποτελούν παλαβομάρες του χρήστη που γράφει με το nick Τάκης Μορφονιός και δεν αποτελούν προτροπή για αγορά ή πώληση χρηματιστηριακών προϊόντων. Στο blog γίνονται συζητήσεις - εκτιμήσεις μεταξύ αγνώστων, οπότε οι αναγνώστες να μην λαμβάνετε τίποτα ως δεδομένο και αληθές.
Συνεπώς, ο,τιδήποτε γράφεται στο www.mitarola.blogspot.gr, δεν αποτελεί συμβουλή ή πρόταση για αγορά ή πώληση αξιών ή προτροπή για πραγματοποίηση οποιασδήποτε μορφής επένδυσης.

Δευτέρα 31 Ιανουαρίου 2022

Blade - Urban Air Mobility

Blade .... εδώ ....

Διαπραγματεύεται στο Nasdaq με τον κωδικό BLDE ... εδώ ....
Αριθμός μετοχών : 70.552.827 μετοχές

Presentation Blade ... εδώ ...

Η Blade εισήχθη στο χρηματιστήριο στις 7 Μαΐου 2021 μέσω συγχώνευσης με τo Spac Experience Investment. Η συμφωνία άφησε στον συνδυασμό ακαθάριστα έσοδα 365 εκατομμυρίων δολαρίων.
Αρχικά προβλέπονταν έσοδα 400 εκατομμύρια δολάρια, συμπεριλαμβανομένου και ενός PIPE 125 εκατομμυρίων δολαρίων. Μέρος αυτών των εσόδων θα χρησιμοποιηθεί για τη χρηματοδότηση της Blade ώστε να χρησιμοποιήσει ηλεκτρικά ελικόπτερα.


Μέσω της συγχώνευσης, με την μετοχή στα 10 δολάρια, η Blade είχε αποτιμηθεί στα 825 εκατομμύρια δολάρια ..... ένα ποσό κατά πολύ υψηλότερο από την αποτίμησή της το 2018 που ήταν στα 140 εκατομμύρια δολάρια

Η Blade δημιουργήθηκε το 2014 και δραστηριοποιήθηκε ως εταιρεία ταξί ελικοπτέρων. Σε μια αγορά όπως η Νέα Υόρκη, όπου η κίνηση στους δρόμους είναι μεγάλη, ενώ ο πλούτος είναι σε αφθονία, μια τέτοια επιχείρηση έχει νόημα.

Η Blade ξεκίνησε προσφέροντας ταξίδια μέσω ενός δικτύου ελικοπτέρων μικρών αποστάσεων, με χρέωση έως 1.000 δολάρια η μετακίνηση. Αρχικά πρόσφερε πτήσεις με ελικόπτερα από το Μανχάταν προς τα Χάμπτονς, επιτρέποντας στους πλούσιους παραθεριστές να παρακάμψουν την κίνηση και να συμπυκνώσουν ένα ταξίδι δύο έως τριών ωρών σε κάτι λιγότερο από μία ώρα.
Τώρα, προσφέρει ιδιωτικά ταξίδια με τζετ από και προς μέρη όπως το Westchester της Νέας Υόρκης, το Aspen του Κολοράντο και το Μαϊάμι της Φλόριντα.
Ουσιαστικά, η Blade θέλει να κάνει τις μετακινήσεις των επιβατών με ιδιωτικό τζετ και ελικόπτερο πιο προσιτές δημιουργώντας μια μεσαία προσφορά μεταξύ αεροπορικών εισιτηρίων πρώτης θέσης και ιδιωτικών πτήσεων αξίας 20.000 δολαρίων.
Η εταιρεία έχει συγκεντρώσει 50 εκατομμύρια δολάρια σε χρηματοδότηση VC από την ίδρυση της το 2014.

Τρίτη 25 Ιανουαρίου 2022

Fluence Energy - The next big thing in energy storage.

Fluence Energy .... εδώ ....

Διαπραγματεύεται στο Nasdaq με τον κωδικό FLNC ... εδώ ....
Αριθμός μετοχών : 171.316.665 συνολικές μετοχές

  • 54.143.275 μετοχές κατηγορίας Α και 
  • 117.173.390 μετοχές κατηγορίας Β-1.

Οι μετοχές της κατηγορίας Α και της κατηγορίας Β-1 είναι πανομοιότυπες, εκτός από τα δικαιώματα ψήφου. Κάθε μετοχή της κατηγορίας Α δικαιούται μία ψήφο. Κάθε μετοχή κατηγορίας Β-1 δικαιούται 5 ψήφους. Οι μετοχές Κατηγορίας Β-1 μπορούν να κατέχονται μόνο από τους Ιδρυτές και δεν διαπραγματεύονται σε καμία δημόσια αγορά.
Οι μετοχές κατηγορίας Β-1 κατέχονται από τους ιδρυτές Siemens Industry και AES Grid Stability.


Presentation  ... εδώ ...

Η Fluence Energy, Inc., είναι μια εταιρεία του Delaware και ιδρύθηκε στις 21 Ιουνίου 2021. Διεξάγει τις επιχειρηματικές της δραστηριότητες μέσω της Fluence Energy, LLC και των άμεσων - έμμεσων θυγατρικών της.
Η Fluence Energy, LLC ιδρύθηκε στις 30 Ιουνίου 2017 ως κοινοπραξία μεταξύ της Siemens Industry, Inc., μιας έμμεσης θυγατρικής της Siemens AG  και της AES Grid Stability, LLC, μιας έμμεσης θυγατρική της AES Corporation και ξεκίνησε τη λειτουργία της την 1η Ιανουαρίου 2018. 

Η Fluence Energy είναι κορυφαίος παγκόσμιος πάροχος προϊόντων, υπηρεσιών αποθήκευσης ενέργειας και ψηφιακών εφαρμογών για ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και αποθήκευση τους.
Η Fluence είναι το αποτέλεσμα δύο βιομηχανικών κέντρων, του κατασκευαστικού κολοσσού Siemens και της εταιρείας παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας AES, που ενώθηκαν για να σχηματίσουν μια νέα εταιρεία αφιερωμένη στην καινοτομία της σύγχρονης ηλεκτρικής υποδομής. Τον Ιανουάριο του 2018, η Siemens και η AES παρουσίασαν τη Fluence, ενώνοντας την κλίμακα, την εμπειρία, το εύρος και την οικονομική υποστήριξη των δύο πιο έμπειρων συνεργατών στην αποθήκευση ενέργειας.

Η εταιρική έδρα βρίσκεται στο Άρλινγκτον της Βιρτζίνια και αποτελείται από περίπου 17.000 τετραγωνικά πόδια χώρων γραφείων. Υπάρχουν επίσης γραφεία στην Alpharetta της Γεωργίας, στο Σαν Φρανσίσκο της Καλιφόρνια, στο Erlangen της Γερμανίας, στη Μελβούρνη Αυστραλία και στη Taguig City στις Φιλιππίνες. Στο Erlangen υπάρχει μια εγκατάσταση δοκιμών αποθήκευσης ενέργειας.

Η Fluence έχει περισσότερα από 13 χρόνια εμπειρίας στην ανάπτυξη και λειτουργία αποθήκευσης ενέργειας. Διαθέτει περισσότερα από 3,6 GW αποθήκευσης ενέργειας που έχουν αναπτυχθεί ή της έχουν ανατεθεί σε 30 παγκόσμιες αγορές και περισσότερα από 4,7 GW αιολικών, ηλιακών και αποθηκευτικών μέσων βελτιστοποιημένα ή με σύμβαση στην Αυστραλία και την Καλιφόρνια.
Η εταιρεία κυκλοφόρησε το σύστημα αποθήκευσης έκτης γενιάς πέρυσι, το οποίο περιλαμβάνει την πλατφόρμα Fluence IQ που υποστηρίζεται από τεχνητή νοημοσύνη. Μέσω των προϊόντων, των υπηρεσιών και της πλατφόρμας Fluence IQ με δυνατότητα AI, η εταιρεία βοηθάει τους πελάτες της σε όλο τον κόσμο να κατέχουν πιο ανθεκτικά ηλεκτρικά δίκτυα σε ένα πιο βιώσιμο μέλλον.


Κυριακή 16 Ιανουαρίου 2022

C3. ai - Ο ειδικός στο λογισμικό τεχνητής νοημοσύνης (AI)

C3 ai  .... εδώ ....

Διαπραγματεύεται στο NYSE με τον κωδικό AI ... εδώ ....
Αριθμός μετοχών : 101.537.340 μετοχές κατηγορίας Α και 3.499.992 μετοχές κατηγορίας Β.

  • Κάθε μετοχή Κατηγορίας Β δικαιούται 50 ψήφους. Στις 31 Οκτωβρίου 2021, ο πρόεδρος και ιδρυτής Siebel κατείχε δικαιωματικά περίπου το 95,4% των κοινών μετοχών Κατηγορίας Β και περίπου το 23,8% των κοινών μετοχών Κατηγορίας Α, με αποτέλεσμα νε ελέγχει περίπου το 63,1% των ψήφων. Ως εκ τούτου, ο κ. Siebel έχει τον έλεγχο της C3.ai.

Presentation C3 ai ... εδώ ...

Τον Δεκέμβριο του 2020, η Εταιρεία ολοκλήρωσε την αρχική δημόσια προσφορά της (ΙPO), στην οποία εξέδωσε και πούλησε 17.825.000 μετοχές της κοινής μετοχής της Κατηγορίας Α στα 42 δολάρια ανά μετοχή, συμπεριλαμβανομένων 2.325.000 μετοχές που πωλήθηκαν κατά την άσκηση του δικαιώματος των αναδόχων να αγοράσουν πρόσθετες μετοχές. Η Εταιρεία έλαβε καθαρά έσοδα ύψους 694,6 εκατομμύρια δολάρια μετά την αφαίρεση των εκπτώσεων αναδοχής και άλλων εξόδων προσφοράς.

Η C3.ai στα 42 δολάρια αποτιμήθηκε σε περίπου 4 δισεκατομμύρια δολάρια, με την τιμή να είναι σημαντικά υψηλότερη από την προηγουμένως ανακοινωθείσα περιοχή ΙPΟ μεταξύ 36 και 38 δολαρίων ανά μετοχή. Ανάδοχοι της έκδοσης ήταν JPMorgan, Morgan Stanley και Bank of America.

Μετά το κλείσιμο της δημόσιας εγγραφής ολοκληρώθηκε και μια ιδιωτική τοποθέτηση, στην οποία εκδόθηκαν 2.380.952 και 1.190.476 μετοχές της Κατηγορίας Α στα 42,00 δολάρια ανά μετοχή στην Spring Creek Capital LLC, θυγατρική της Koch Industries, Inc. και στην Microsoft Corporation, αντίστοιχα. Η εταιρεία έλαβε συνολικά έσοδα 150 εκατομμυρίων δολαρίων και δεν πλήρωσε έξοδα αναδοχής.

Στις 9 Δεκεμβρίου 2020, την 1η ημέρα διαπραγμάτευσης της μετοχής, η μετοχή άνοιξε στα 100 δολάρια και τελικά έκλεισε στα 92,4. Μετά από 2 εβδομάδες και συγκεκριμένα την 23 Δεκεμβρίου 2020 η μετοχή έκλεισε στα 161,6 δολάρια, έχοντας φθάσει ακόμη και στα 183,9 δολάρια που αποτελεί και ιστορικό υψηλό. Από τότε η πορεία της μετοχής ξεκίνησε πτωτική πορεία και σήμερα έφθασε να διαπραγματεύεται κάτω από την τιμή της ΙPΟ της.
Η C3.ai ιδρύθηκε, το 2009, από το πρώην στέλεχος της Oracle, Tomas Siebel.
Ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της C3.ai Thomas Siebel, στο παρελθόν συνίδρυσε την Siebel Systems, μια εταιρεία επιχειρηματικού λογισμικού που αργότερα εξαγοράσθηκε από την Oracle για 5,85 δισεκατομμύρια δολάρια το 2006.
O Thomas Siebel (γεννήθηκε 20 Νοεμβρίου 1952) είναι Αμερικανός δισεκατομμυριούχος επιχειρηματίας, τεχνολόγος και συγγραφέας. Ήταν ο ιδρυτής της εταιρείας εταιρικού λογισμικού Siebel Systems και είναι ο ιδρυτής, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της C3.ai.


O Thomas Siebel, γνωστός και ως Tom, είναι Διευθύνων Σύμβουλος από τον Ιούλιο του 2011 και Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της C3.ai από τον Ιανουάριο του 2009.
O Siebel είναι απόφοιτος του Πανεπιστημίου του Ιλινόις στο Urbana-Champaign, όπου έλαβε πτυχίο στην ιστορία, ένα MBA, ένα MS στην επιστήμη των υπολογιστών και είναι επίτιμος διδάκτορας μηχανικός.

Μεταξύ 1984 και 1990, ο Siebel ήταν στέλεχος στην Oracle Corporation, όπου κατείχε μια σειρά από διοικητικές θέσεις. Ως στέλεχος στην Oracle, ο Siebel πρότεινε την ιδέα της δημιουργίας εταιρικών εφαρμογών λογισμικού προσαρμοσμένων για λειτουργίες μάρκετινγκ, πωλήσεων και εξυπηρέτησης πελατών. Η διοίκηση της Oracle απέρριψε την πρότασή του. Ο Siebel άφησε την Oracle για να ιδρύσει τη Siebel Systems το 1993 για να εφαρμόσει την ιδέα του. Η Siebel Systems ήταν μια εταιρεία λογισμικού που ασχολήθηκε κυρίως με το σχεδιασμό, την ανάπτυξη, το μάρκετινγκ και την υποστήριξη εφαρμογών διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM). Το 1999, η Siebel Systems έγινε η ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρεία τεχνολογίας στις Ηνωμένες Πολιτείες. Η Siebel Systems έφθασε να έχει περισσότερους από 8.000 υπαλλήλους σε 32 χώρες, περισσότερους από 4.500 εταιρικούς πελάτες και ετήσια έσοδα μεγαλύτερα από 2 δισεκατομμύρια δολάρια. Η Siebel Systems εξαγοράστηκε από την Oracle τον Ιανουάριο του 2006.

Ο Siebel υπηρέτησε ως διευθύνων σύμβουλος της Gain Technology, μιας εταιρείας λογισμικού πολυμέσων που συγχωνεύθηκε με τη Sybase τον Δεκέμβριο του 1992. Ο Siebel είναι ο πρόεδρος της First Virtual Group, μιας διαφοροποιημένης εταιρείας χαρτοφυλακίου.
Υπηρετεί ως μέλος της Συμβουλευτικής Επιτροπής στην Thomas Weisel Partners Group, Inc. Είναι μέλος των συμβουλίων του Κολλεγίου Μηχανικών στο Πανεπιστήμιο του Ιλινόις στο Urbana-Champaign και στο Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια στο Μπέρκλεϋ. Εξελέγη μέλος της Αμερικανικής Ακαδημίας Τεχνών και Επιστημών τον Απρίλιο του 2013.Υπηρέτησε ως Διευθυντής της Sales.com, Inc.Είναι συγγραφέας τεσσάρων βιβλίων, συμπεριλαμβανομένου του ψηφιακού μετασχηματισμού με τις μεγαλύτερες πωλήσεις.

Το τέταρτο βιβλίο του Siebel, Digital Transformation, έγινε μπεστ σέλερ της Wall Street Journal τον Ιούλιο του 2019. Στο βιβλίο ο Siebel εξηγεί πώς η συρροή τεσσάρων σύγχρονων φορέων τεχνολογίας πληροφοριών - elastic cloud computing, big data, artificial intelligence, and the internet of things, επηρεάζει τις επιχειρήσεις, την κυβέρνηση και την κοινωνία. Χαρακτηρίζει τον 21ο αιώνα ως περίοδο μαζικής εξαφάνισης των επιχειρήσεων. Αναφέρει ότι από το 2000, το 52% των εταιρειών του Fortune 500 έχουν πέσει από τη λίστα και νέες εταιρείες όπως η Amazon, η Uber, η Tesla, η Airbnb έχουν εμφανιστεί και αυξηθεί κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου.

Ο Siebel ισχυρίζεται ότι για να επιβιώσουν και να ευδοκιμήσουν στον 21ο αιώνα, οι επιχειρήσεις και οι οργανισμοί πρέπει να υποστούν ψηφιακό μετασχηματισμό αξιοποιώντας τις τέσσερις τεχνολογίες πληροφοριών που αναφέρονται στο βιβλίο του.

Κυριακή 2 Ιανουαρίου 2022

Fubo TV - παρακολουθήστε και στοιχηματίστε

FUBO TV  .... εδώ .... Come for the sports, stay for the entertainment.

Διαπραγματεύεται στο NYSE με τον κωδικό FUBO ... εδώ ....
Αριθμός μετοχών : 144.583.674 εκατομμύρια μετοχές

Presentation Fubo ... εδώ ...


H FUBO TV είναι μια κορυφαία πλατφόρμα ζωντανής τηλεοπτικής ροής για αθλήματα, ειδήσεις και ψυχαγωγία. Τα έσοδα της Εταιρείας προέρχονται σχεδόν εξ ολοκλήρου από την πώληση συνδρομητικών υπηρεσιών και την πώληση διαφημίσεων στις Ηνωμένες Πολιτείες, αν και η Εταιρεία έχει αρχίσει να επεκτείνετε σε διεθνείς αγορές, με δραστηριότητες στον Καναδά, την Ισπανία και στη Γαλλία.

Οι υπηρεσίες της Fubo που βασίζονται σε συνδρομές προσφέρονται σε καταναλωτές που μπορούν να εγγραφούν για λογαριασμούς στο https://fubo.tv. Εκτός από τον ιστότοπο, οι καταναλωτές μπορούν επίσης να εγγραφούν μέσω ορισμένων συσκευών που είναι συνδεδεμένες στην τηλεόραση.

Επίσης η εταιρεία έχει ξεκινήσει μια επιχείρηση διαδικτυακού αθλητικού στοιχήματος από επιχειρήσεις σε καταναλωτές ("Online Sportsbook") στην πολιτεία της Αϊόβα τον Νοέμβριο του 2021 και στην Αριζόνα το Δεκέμβριο του 2021. Σχεδιάζει να ξεκινήσει και σε επιπλέον πολιτείες κατά τη διάρκεια του 2022.

Η FuboTV Inc, έχει έδρα στη Nέα Υόρκη και λειτουργεί μια πλατφόρμα συνδρομητικής τηλεόρασης που περιλαμβάνει κυρίως αθλητικά γεγονότα, ειδήσεις και ψυχαγωγικό περιεχόμενο. Δραστηριοποιείται στην Ευρώπη και τις Ηνωμένες Πολιτείες. Η πλατφόρμα της FUBO TV επιτρέπει στους πελάτες να έχουν πρόσβαση στο πρόγραμμα της μέσω συσκευών ροής, καθώς και σε SmartTV, κινητά τηλέφωνα, tablet και υπολογιστές.

Η FuboTV ιδρύθηκε τον Ιανουάριο του 2015 από τους David Gandler (CEO), Alberto Horihuela (CMO) και Sung Ho Choi. Στους πρώτους μήνες της λειτουργίας της η συνδρομή κόστιζε 7 δολάρια ανά μήνα και προσέφερε ζωντανές ροές από κανάλια με επίκεντρο το ποδόσφαιρο. Όμως από τότε έχει εξελιχθεί σε μια εξαιρετική εναλλακτική καλωδιακής τηλεόρασης.

Στις αρχές του 2017, η Fubo επεκτάθηκε με σκοπό να γίνει μια ευρύτερη υπηρεσία ροής, προσθέτοντας ψυχαγωγία και ειδησεογραφικό πρόγραμμα εκτός από ποδόσφαιρο και αθλητικά από NFL, NBA, MLB και NHL.

Ο DAVID GANDLER είναι Συνιδρυτής και ο Διευθύνων Σύμβουλος της FuboTV.
Υπό την ηγεσία του, η FuboTV εξελίχθηκε γρήγορα σε ένα κορυφαίο εικονικό MVPD
(Multichannel Video Programming Distributor) με έμφαση στην καινοτομία. Οι διανομείς προγραμματισμού βίντεο πολλαπλών καναλιών (MVPD) είναι πάροχοι υπηρεσιών που παρέχουν περιεχόμενο βίντεο σε έναν καταναλωτή στην τηλεόρασή τους, μέσω δορυφόρου, ή καλωδιακής ή γραμμικής εκπομπής.
Η Fubo κυκλοφόρησε το 2015 ως υπηρεσία ροής ποδοσφαίρου και σήμερα εστιάζει σε ολόκληρο τον αθλητισμό.
Η εταιρεία είναι σταθερά πρώτη στην αγορά σε διάφορους τομείς, όπως στο προϊόν και στη τεχνολογία (το πρώτο και ακόμα μόνο vMVPD για ροή σε 4K), στη διαφήμιση (κυκλοφόρησε η εισαγωγή δυναμικής διαφήμισης τον Ιανουάριο του 2018 πριν από τους περισσότερους ανταγωνιστές) και στο περιεχόμενο (συμφωνίες διανομής με 120+ κανάλια και 600+ τοπικούς σταθμούς δικτύου στο 98% των ΗΠΑ).


Πριν από την ίδρυση της FuboTV, ο Gandler είχε μια παραγωγική διαφημιστική καριέρα με περισσότερα απο 15 χρόνια πωλήσεων βίντεο σε τοπικές εκπομπές και στην καλωδιακή τηλεόραση, τόσο στην Αμερικάνικη αγορά,  όσο και στην ισπανόφωνη αγορά, συμπεριλαμβανομένων των Scripps Networks Interactive, Time Warner Cable Media Sales και NBCUniversal's Telemundo Media.

Ο Gandler αναγνωρίστηκε ως κορυφαίος στέλεχος για παρακολούθηση στην Έκθεση Ψηφιακών Επιπτώσεων Ψυχαγωγίας 2018 του Variety και ονομάστηκε το 2017 B&C και Multichannel News Power 100. Αναφέρεται συχνά σε σημαντικές εκδόσεις και υπήρξε ομιλητής σε κορυφαία συνέδρια βιομηχανίας και τραπεζών.

Ο David Gandler διορίστηκε Διευθύνων Σύμβουλος και διευθυντής της Fubo τον Απρίλιο του 2020 και είναι ο Διευθύνων Σύμβουλος από τον Ιανουάριο του 2015.

Ο Alberto Horihuela είναι συνιδρυτής και ο διευθύνων σύμβουλος ανάπτυξης της FuboTV.
Ως επικεφαλής ανάπτυξης, o Horiheula επιβλέπει τη στρατηγική επέκτασης της fuboTV στις ΗΠΑ και διεθνώς, συμπεριλαμβανομένης της ανάπτυξης του μάρκετινγκ και των συνδρομών. Συνίδρυσε την εταιρεία το 2015, μαζί με τον David Gandler και τον Sung Ho Choi και είναι ο επικεφαλής μάρκετινγκ της εταιρείας (2015-2021). Ως CMO, ο Horihuela οδήγησε το συνολικό όραμα μάρκετινγκ της εταιρείας, από την τοποθέτηση της επωνυμίας έως την απόκτηση συνδρομητών, τη δέσμευση και τη διατήρηση.


Πριν από τη ίδρυση της FuboTV, ο Horihuela ήταν επικεφαλής της Λατινικής Αμερικής για την υπηρεσία SVOD DramaFever (αργότερα αποκτήθηκε από τη Softbank και μέρος της Warner Bros. Digital Networks).
Ο Horihuela είναι ένας επιχειρηματίας και έχει ιδρύσει την Primerad Network, όπου ήταν επίσης Διευθύνων Σύμβουλος αυτού του κορυφαίου δικτύου ψηφιακών διαφημίσεων βίντεο που ειδικεύεται στις ισπανόφωνες αγορές των ΗΠΑ, συνδέοντας επωνυμίες με το κοινό μέσω εκδοτών βίντεο υψηλής ποιότητας. Παλαιότερα εργάστηκε ως οικονομολόγος και αναλυτής στις Morgan Stanley και DeMatteo Monness.

Ο Horihuela γνωρίζει τρεις γλώσσες (Αγγλικά, Ισπανικά και Πορτογαλικά) και αποφοίτησε από το Πανεπιστήμιο του Σικάγο το 2009 με πτυχίο στα Οικονομικά. Το όνομά του ήταν στη λίστα Multichannel News 40 Under 40 το 2016.

Σάββατο 1 Ιανουαρίου 2022

Σας ευχόμαστε καλή και ευτυχισμένη χρονιά, με υγεία, ευτυχία και πολλή τύχη.

Στα σχόλια ας κάνει ο καθένας μας μια επιλογή μετοχών για το 2022, έως 4 το πολύ, από οποιοδήποτε χρηματιστήριο, έτσι για το καλό.

Σάββατο 25 Δεκεμβρίου 2021

Τρίτη 21 Δεκεμβρίου 2021

STEM

Stem .... εδώ ....

Διαπραγματεύεται στο NYSE με τον κωδικό STEM ... εδώ ....

Αριθμός μετοχών :  144.489.164 μετοχές
Presentation Stem ... εδώ ...


Εισήχθη στο NYSE μέσω του SPAC  STPK
H Star Peak Energy Transition Corp., γνωστή στο παρελθόν ως Star Peak Energy Acquisition Corp. , είναι μια εταιρεία spac που ιδρύθηκε στο Ντέλαγουερ.
Στις 20 Αυγούστου 2020 ακολούθησε η εισαγωγή της εταιρείας στο NYSE.
Εκδόθηκαν 38.358.504 κοινές μετοχές της κατηγορίας Α , στην τιμή των 10 δολαρίων.


Συγκεντρώθηκαν 383.500.000 δολάρια

Κάθε αρχική μονάδα μετοχής SΤPK εδικαιούτο το ένα τρίτο ενός εξαγοράσιμου εντάλματος. Κάθε ένταλμα (WARRANT) δίνει στον κάτοχο του την δυνατότητα να αγοράσει μία κοινή μετοχή κατηγορίας Α σε τιμή άσκησης 11,50 δολάρια ανά μετοχή.
Ταυτόχρονα με το κλείσιμο της Δημόσιας Πρότασης, η Εταιρεία ολοκλήρωσε την ιδιωτική τοποθέτηση  6.733.333 ενταλμάτων στην τιμή 1,50 δολάριο το καθένα.

Στις 16 Νοεμβρίου 2020, υπήρχαν 38.358.504 κοινές μετοχές κατηγορίας Α και 9,589,626 κοινές μετοχές κατηγορίας Β. Οι μετοχές Κατηγορίας Β θα μετατραπούν αυτόματα σε κοινές μετοχές Κατηγορίας Α την πρώτη ημέρα μετά την ολοκλήρωση της συγχώνευσης του Spac με την εταιρεία που θα επιλεγεί.

Στις 3 Δεκεμβρίου 2020, το Spac STPK, συνήψε οριστική συμφωνία για να συγχωνευτεί με την εταιρεία New Stem Common.
Η Stem θα συγκεντρώσει 608 εκατομμύρια δολάρια μέσω του συνδυασμού των επιχειρήσεων, συμπεριλαμβανομένου ενός πλήρως δεσμευμένου PIPE ύψους 225.000.000 δολαρίων, που θα καλυφθεί από θεσμικούς επενδυτές,
από κεφάλαια και λογαριασμούς που διαχειρίζεται η BlackRock, Van Eck Associates Corporation, Adage Capital Management, LP, Electron Capital Partners και Senator Investment Group .
Η συνδυασμένη εταιρεία θα παραμείνει εισηγμένη στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης με το νέο σύμβολο "STEM"


Ο συνδυασμός επιχειρήσεων αποτιμά την STEM, με την τιμή της μετοχής στα 10 δολάρια, σε περίπου 1,354 δισεκατομμύρια δολάρια.
Στην νέα εταιρεία η μετοχική σύνθεση θα είναι : 48% οι παλαιοί μέτοχοι του Stem, 35,4% οι μέτοχοι του spac και 16,6% οι επενδυτές του PIPE, ενώ στον Ισολογισμό της Stem θα υπάρχουν 512 εκατομμύρια δολάρια

Η συνδυασμένη εταιρεία θα διευθύνεται από τον John Carrington, Διευθύνοντα Σύμβουλο της Stem.


Την 28 Απριλίου 2021, ολοκληρώθηκε η συγχώνευση και με την ολοκλήρωση στο ταμείο της STEM εισέρρευσαν 550,3 εκατομμύρια δολάρια, καθαρά από αμοιβές και έξοδα :

Στις 20 Αυγούστου 2021, η Stem ανακοίνωσε την εξαγορά και των 12,8 εκατομμυρίων δημόσιων δικαιωμάτων αγοράς που εκκρεμούσαν. Οι κάτοχοι άσκησαν 12,6 εκατομμύρια Δικαιώματα Αγοράς Μετοχών για τιμή αγοράς 11,50 δολάρια ανά ολόκληρη μετοχή, δημιουργώντας επιπλέον έσοδα στη Stem περίπου 145 εκατομμυρίων δολαρίων.
Η Εταιρεία εξαργύρωσε όλα τα δημόσια δικαιώματα αγοράς

Στις 30 Σεπτεμβρίου 2021, η Εταιρεία είχε περίπου 576 εκατομμυρίων δολαρίων, σε μετρητά και ισοδύναμα μετρητών 405,2 εκατομμύρια δολάρια και σε βραχυπρόθεσμες επενδύσεις 170,8 εκατομμύρια δολάρια.

Τρίτη 14 Δεκεμβρίου 2021

Joby Aviation

Joby Aviation .... εδώ ....

Διαπραγματεύεται στο NYSE με τον κωδικό JOBY ... εδώ ....
Αριθμός μετοχών : 604.285.773 μετοχές
Presentation Joby Aviation
... εδώ ...


Η ιδέα του Urban Air Mobility είναι η δημιουργία αεροπορικών οχημάτων που θα μπορούν να μεταφέρουν ανθρώπους και αγαθά, πολύ γρήγορα, αλλά και με πολύ χαμηλότερο κόστος και με πολύ λιγότερη ταλαιπωρία.
Αυτή η ιδέα δεν έχει ακόμη μετατραπεί σε μια ανατρεπτική πραγματικότητα, επειδή η τρέχουσα γενιά αεροπορικών οχημάτων - κυρίως τα ελικόπτερα - είναι αρκετά ακριβά, θορυβώδη και με αναποτελεσματική κατανάλωση καυσίμου.


Πολλαπλές καινοτόμες τεχνολογικές εξελίξεις συγκλίνουν αυτή τη στιγμή στη δημιουργία μιας νέας γενιάς αεροπορικών οχημάτων που ονομάζονται ηλεκτρικά αεροσκάφη κάθετης απογείωσης και προσγείωσης (eVOTL).
Αυτά τα αεροσκάφη μοιάζουν με «ιπτάμενα αυτοκίνητα» και ουσιαστικά θα είναι ηλεκτρικά ελικόπτερα χωρίς θόρυβο και με σημαντικά χαμηλότερο κόστος κατασκευής. Τα αεροσκάφη eVOTL θα μπορούν να παρέχουν οικονομικές μετακινήσεις, αθόρυβες και αποδοτικές αεροπορικές μεταφορές στις μάζες.


Η Boeing διαθέτει αεροσκάφος eVOTL. Η Airbus έχει ένα. Οι Lilium, Joby Aviation, Archer, Bell και Volocopter έχουν όλες τα δικά τους μοντέλα. Βέβαια, ακόμη θα χρειαστούν χρόνια για να υιοθετηθούν ευρέως αυτά τα νέα αεροσκάφη. Όμως, με την πάροδο του χρόνου, θα εισάγουν συλλογικά μια νέα εποχή Urban Air Mobility, όπου οι πόλεις θα γεμίσουν με αεροσκάφη eVOTL που θα μεταφέρουν ανθρώπους και αγαθά παντού.


Η Joby Aviation, Inc., είναι μια εταιρεία αεροδιαστημικής που έχει την έδρα της στη Σάντα Κρούζ της Καλιφόρνιας. Ιδρύθηκε την 11η Σεπτεμβρίου 2009 και απασχολεί περισσότερα από 800 άτομα, με γραφεία στη Σάντα Κρουζ, στο Σαν Κάρλος και στη Μαρίνα της Καλιφόρνια, καθώς και στην Ουάσιγκτον, αλλά και στο Μόναχο της Γερμανίας.

Είναι μια εταιρεία μεταφορών που αναπτύσσει ένα πλήρως ηλεκτρικό αεροσκάφος κάθετης απογείωσης και προσγείωσης (eVTOL) το οποίο σκοπεύει να λειτουργήσει ως μέρος μιας γρήγορης και αθόρυβης υπηρεσίας αεροταξί. Το αεροσκάφος θα έχει αυτονομία 240 χιλιομέτρων με μία μόνο φόρτιση και θα μπορεί να μεταφέρει έναν πιλότο και τέσσερις επιβάτες με τελική ταχύτητα 320 χιλιόμετρα ανά ώρα. Έχει σχεδιαστεί για να συμβάλει στη μείωση της αστικής συμφόρησης. 

Το αεροσκάφος θα είναι σχεδόν αθόρυβο κατά την πτήση και είναι σχεδιασμένο να είναι 100 φορές πιο αθόρυβο κατά την απογείωση και την προσγείωση από ένα ελικόπτερο . Η Joby σχεδιάζει να παράγει μαζικά τα αεροσκάφη της, με σχέδιο να λειτουργήσει πιλοτική υπηρεσία αεροταξί. Το αεροσκάφος θα είναι ηλεκτροκίνητο και θα λειτουργεί με μηδενικές εκπομπές και θα λειτουργεί ως υπηρεσία με τιμολόγηση επιβατών ανά ταξίδι.

Η παραγωγή του αεροσκάφους αναμένεται να ξεκινήσει το 2024.

Κυριακή 5 Δεκεμβρίου 2021

Lemonade - Forget everything you know about insurance

Lemonade Insurance  .... εδώ ....

Διαπραγματεύεται στο NYSE με τον κωδικό LMND ... εδώ ....
Αριθμός μετοχών : 61.627.462 μετοχές
Investror Lemonade
... εδώ ...

Η Lemonade, Inc. έχει την έδρα της στη Νέα Υόρκη και ιδρύθηκε τον Απρίλιο του 2015 από τον Daniel Schreiber (πρώην πρόεδρο της Powermat Technologies), τον Shai Wininger (συνιδρυτή του Fiverr) και τον Ty Sagalow.

Είναι μία διαδικτυακή ασφαλιστική εταιρεία που υποστηρίζεται από τη SoftBank, η οποία ελέγχει περίπου το 21%  του μετοχικού κεφαλαίου. Η Lemonade έχει ως στόχο να αναστατώσει την παραδοσιακή ασφαλιστική αγορά έχοντας δημιουργήσει μια εφαρμογή για κινητά με σκοπό να μετατρέψει την ασφάλιση περιουσίας σε ένα προϊόν φιλικό προς τη γενιά Millennial και με επίκεντρο τον καταναλωτή.
Εμφανίστηκε πρόσφατα, το 2019, στο Forbes, στη λίστα των 50 πιο πολλά υποσχόμενων εταιρειών τεχνητής νοημοσύνης της Αμερικής.


Τον Δεκέμβριο του 2015, η εταιρεία εξασφάλισε 13 εκατομμύρια δολάρια σε χρήματα από τη Sequoia Capital και την Aleph.
Τον Αύγουστο του 2016, η εταιρεία συγκέντρωσε χρηματοδότηση 13 εκατομμυρίων δολαρίων από την XL Innovate (μέρος του Ομίλου XL), ακολουθούμενη από έναν κύκλο χρηματοδότησης 34 εκατομμυρίων δολαρίων Series B τον Δεκέμβριο του 2016. Ο γύρος της Series B ηγήθηκε από την General Catalyst με τη συμμετοχή της Thrive Capital, Tusk Ventures και GV (πρώην Google Ventures).
Τον Απρίλιο του 2017, η εταιρεία ανακοίνωσε επιπλέον επενδυτές: την Allianz and Ashton Kutcher 's Sound Ventures.
Τον Δεκέμβριο του 2017, η Softbank επένδυσε επιπλέον 120 εκατομμύρια δολάρια στην εταιρεία σε έναν γύρο Series C, αυξάνοντας τα συνολικά χρήματα που συγκέντρωσε η εταιρεία σε περίπου 180 εκατομμύρια δολάρια.
Τον Απρίλιο του 2019, η Lemonade ανακοίνωσε μια επιπλέον επένδυση 300 εκατομμυρίων δολαρίων σε μια χρηματοδότηση Series D με επικεφαλής τον Όμιλο SoftBank, με συμμετοχή των Allianz, General Catalyst, GV, OurCrowd και Thrive Capital, αυξάνοντας τα συνολικά χρήματα που συγκέντρωσε η εταιρεία σε 480 εκατομμύρια δολάρια.


Τον Απρίλιο του 2020, η εταιρεία ξεκίνησε δραστηριότητα στην Ολλανδία.
Τον Δεκέμβριο του 2020, άρχισε να προσφέρει ασφάλιση στη Γαλλία.


Τον Μάιο του 2016, η Lemonade έγινε μια από τις λίγες ασφαλιστικές εταιρείες που έλαβαν πιστοποίηση B-Corporation.

Η Εταιρεία ολοκλήρωσε την IPO της στις 2 Ιουλίου 2020, όπου εξέδωσε και πούλησε 12.650.000 μετοχές της κοινής μετοχής της σε τιμή δημόσιας διάθεσης 29 δολάρια ανά μετοχή, συμπεριλαμβανομένων 1.650.000 μετοχές που πωλήθηκαν κατά την άσκηση του δικαιώματος του αναδόχου να αγοράσει πρόσθετες μετοχές. Μετά από εκπτώσεις και προμήθειες αναδόχου και άλλα κόστη προσφοράς, τα καθαρά έσοδα από την IPO ήταν περίπου 335,6 εκατομμύρια δολάρια.

Η εταιρεία είχε αρχικά υποδείξει ένα εύρος τιμών από 23 $ έως 26 $ για τις κοινές μετοχές της. Ωστόσο, λίγο αργότερα, αύξησε την τιμή της μετοχής της αρχικής δημόσιας προσφοράς (IPO) στα 29 $.
Στην τιμή της IPO των 29 δολαρίων η Lemonade αποτιμήθηκε σε περίπου 1,6 δισεκατομμύρια δολάρια. Αυτή η αποτίμηση είναι μειωμένη σε σχέση με τον τελευταίο γύρο ιδιωτικής συγκέντρωσης κεφαλαίων, με επικεφαλής τη SoftBank τον Απρίλιο του 2019 όπου η Lemonade αποτιμήθηκε σε 2,1 δισεκατομμύρια δολάρια εκείνη την εποχή.

Στις 6 Ιουλίου 2020, η μετοχή της LMND ξεκίνησε να διαπραγματεύεται στα 50,06 δολάρια και τέσσερις ημέρες αργότερα, εκτινάχθηκε στα 96,51 δολάρια. Μέχρι τις 11 Ιανουαρίου 2021, η τιμή της μετοχής Lemonade έφτασε στο ιστορικό υψηλό των 188,30 δολαρίων.
Το υπόλοιπο του 2021, μέχρι στιγμής, δεν ήταν τόσο καλό για τους μετόχους. Εν μέσω μιας πολύμηνης πτώσης, η μετοχή της LMND έπεσε κάτω από τα 100 δολάρια τον Μάρτιο, τα 75 δολάρια τον Αύγουστο και τα 65 δολάρια τον Οκτώβριο του 2021.

Τρίτη 30 Νοεμβρίου 2021

Upstart - Επανάσταση στον τρόπο έγκρισης των δανείων

Upstart  .... εδώ ....

Διαπραγματεύεται στο Nasdaq με τον κωδικό UPST ... εδώ ....
Αριθμός μετοχών : 81.957.413 μετοχές


Presentation Upstart ... εδώ ...

Investor UpStart ... εδώ ...


Η Εταιρεία ολοκλήρωσε την IPO της την 16η Δεκεμβρίου 2020, όπου εξέδωσε και πούλησε 12.000.000 μετοχές της κοινής μετοχής της σε τιμή δημόσιας διάθεσης 20 δολάρια ανά μετοχή. Επίσης πουλήθηκαν 3.015.690 μετοχές από ορισμένους παλαιούς μετόχους της Upstart. Τα έσοδα από την IPO ανήλθαν σε 240 εκατομμύρια δολάρια. 

Η μετοχή κατά την πρώτη ημέρα διαπραγμάτευσης άνοιξε στα 26 δολάρια, έφτασε στο υψηλό των 30,01 δολαρίων και τελικά έκλεισε στα 29,47 δολάρια σημειώνοντας άνοδο 47,35%.

Στις 13 Απριλίου 2021 ολοκληρώθηκε μια επιπλέον προσφορά 2.300.000 μετοχών (συμπεριλαμβανομένης της πλήρους άσκησης του δικαιώματος αγοράς από τους αναδόχους 300.000 μετοχών) που διατέθηκαν στα 120 δολάρια. Η Εταιρεία έλαβε καθαρά έσοδα ύψους 263,9 εκατομμύρια δολάρια μετά την αφαίρεση των εκπτώσεων και των προμηθειών αναδοχής.

Στις 20 Αυγούστου 2021, η UpStart συγκέντρωσε 661,3 εκατομμύρια δολάρια μέσω μιας προσφοράς ομολόγων.
Το επιτόκιο καθορίζεται σε 0,25% και οι τόκοι θα καταβάλλονται κάθε 6μηνο. Τα ομόλογα θα λήξουν το 2026 και θα είναι μετατρέψιμα σε μετοχές στην τιμή των 285,26 δολάρια ανά μετοχή.

Πιο συγκεκριμένα κάθε 1.000 δολάρια κεφαλαίου θα είναι μετατρέψιμα σε 3,5056 μετοχές  Upstart που ισοδυναμεί με τιμή μετατροπής περίπου 285,26 δολάρια ανά μετοχή. 

Τα καθαρά έσοδα από την πώληση των Ομολογιών ήταν περίπου 645,5 εκατομμύρια δολάρια μετά την αφαίρεση του κόστους έκδοσης χρέους.

Τα ομόλογα λήγουν στις 15 Αυγούστου 2026, εκτός εάν έχουν εξαργυρωθεί, επαναγοραστεί ή μετατραπεί νωρίτερα. Η Upstart δεν μπορεί να εξαργυρώσει τα χαρτονομίσματα πριν από την 20 Αυγούστου 2024. Η Upstart μπορεί να εξαργυρώσει σε μετρητά όλα ή οποιοδήποτε μέρος των χαρτονομισμάτων, κατά την επιλογή της, την 20 Αυγούστου 2024 ή μετά, εάν η τελευταία αναφερόμενη τιμή πώλησης της κοινής μετοχής της Upstart έχει τουλάχιστον 130% της τιμής μετατροπής που ισχύει τότε για τουλάχιστον 20 ημέρες διαπραγμάτευσης (είτε συνεχόμενες είτε όχι) κατά τη διάρκεια οποιασδήποτε περιόδου 30 διαδοχικών ημερών διαπραγμάτευσης. Επομένως, εάν τελικά μετατραπούν τα ομόλογα σε μετοχές θα εκδοθούν 2,318 εκατομμύρια μετοχές UpStart.


Η Upstart Network, Inc. ιδρύθηκε στο Delaware το 2012, ενώ αναδιαρθρώθηκε ως Upstart Holdings, Inc. τον Δεκέμβριο του 2013 και έγινε η εταιρεία συμμετοχών της Upstart Network, Inc. Η Εταιρεία αυτή τη στιγμή λειτουργεί στις Ηνωμένες Πολιτείες, ενώ έχει έδρα το Σαν Ματέο της Καλιφόρνια και το Κολόμπους του Οχάιο. 

Η Upstart Holdings, Inc. λειτουργεί μια πλατφόρμα δανεισμού τεχνητής νοημοσύνης (AI) που βασίζεται σε σύννεφο. Η πλατφόρμα της εταιρείας συγκεντρώνει τη ζήτηση των καταναλωτών για δάνεια και μέσω της δυνατότητας της τεχνητής νοημοσύνης συνδέει τους καταναλωτές με τράπεζες και θεσμικούς επενδυτές.

Η Upstart βοηθά τους καταναλωτές να λάβουν προσωπικά δάνεια, συνδέοντάς τους μέσω μιας κοινής πλατφόρμας δανεισμού AI, με τράπεζες και με πιστωτικές ενώσεις με τις οποίες συνεργάζεται.
Η πλατφόρμα της Upstart χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για να καθορίσει την καταλληλότητα του δανείου
Χρησιμοποιεί μεταβλητές όπως η απασχόληση και η εκπαίδευση για να προβλέψει την πιστοληπτική ικανότητα ενός καταναλωτή.

Παρασκευή 19 Νοεμβρίου 2021

Vertical Aerospace

Vertical Aerospace  .... εδώ ....

Διαπραγματεύεται στο NYSE με τον κωδικό BSN ... εδώ .... και μετά τη συγχώνευση το ticker θα είναι EVTL

Αριθμός μετοχών : 222,1 εκατομμύρια μετοχές (όταν εισαχθεί στο NYSE)
Presentation
Vertical ... εδώ ...


Το SPAC του BSN
Την 13 Μαίου 2020 εκδόθηκαν για την  Broadstone Acquisition Corp. 7.632.575 κοινές μετοχές κατηγορίας Β .... έτσι δημιουργήθηκε το Spac - BSN.

Τα Μερίδια Κατηγορίας B θα μετατραπούν αυτόματα σε κοινές μετοχές Κατηγορίας Α την πρώτη ημέρα μετά την ολοκλήρωση της συγχώνευσης του Spac με την εταιρεία που θα επιλεγεί. 

Κατόπιν στις 15 Σεπτεμβρίου 2020 ακολούθησε η εισαγωγή της εταιρείας στο NΥSE.
Εκδόθηκαν 30.530.301 κοινές μετοχές της κατηγορίας Α, στην τιμή των 10 δολαρίων.
Συγκεντρώθηκαν 305.303.000 δολάρια.
Κάθε αρχική μονάδα μετοχής BSN εδικαιούτο το ένα δεύτερο ενός εξαγοράσιμου εντάλματος. Κάθε ένταλμα (WARRANT) δίνει στον κάτοχο του την δυνατότητα να αγοράσει μία κοινή μετοχή κατηγορίας Α σε τιμή άσκησης 11,50 δολάρια ανά μετοχή.


Ταυτόχρονα με το κλείσιμο της Αρχικής Δημόσιας Πρότασης, η Εταιρεία ολοκλήρωσε την πώληση 8.106.060 ΔΑΜ στην τιμή του 1 δολαρίου ανά ένταλμα με ιδιωτική τοποθέτηση στον χορηγό δημιουργώντας ακαθάριστα έσοδα 8.106.060 δολάρια.

Η συμφωνία συγχώνευσης με τη Vertical
Στις 10 Ιουνίου 2021, το Spac BSN, συνήψε οριστική συμφωνία για να συγχωνευτεί με την εταιρεία Vertical.
Η Vertical  θα συγκεντρώσει 394 εκατομμύρια δολάρια μέσω του συνδυασμού των επιχειρήσεων, συμπεριλαμβανομένου ενός πλήρως δεσμευμένου PIPE ύψους 89.000.000 δολαρίων, που θα καλυφθεί από θεσμικούς επενδυτές, όπως American Airlines, Avolon, Rolls-Royce, Honeywell και M12 της Microsoft
. Η συνδυασμένη εταιρεία θα παραμείνει εισηγμένη στον Nasdaq με το νέο σύμβολο "EVTL"
Ο συνδυασμός επιχειρήσεων αποτιμά την Vertical, με την τιμή της μετοχής στα 10 δολάρια, σε περίπου 2,221 δισεκατομμύρια δολάρια.
Μετά τη συγχώνευση η Vertical θα έχει 376 εκατομμύρια δολάρια καθαρό ταμείο, συνεπώς η επιχειρηματική αξία της εταιρείας υπολογίζεται σε 1,845 δισεκατομμύρια δολάρια.
Υποθέτοντας ότι κανένας δημόσιος μέτοχος της BSN δεν ασκήσει τα δικαιώματα εξαγοράς του, η ιδιοκτησία της συνδυασμένης εταιρείας αμέσως μετά τη συγχώνευση θα αποτελείται από τους τρέχοντες κατόχους μετοχών της Vertical (72%), τους μετόχους της BSN (14%), τον χορηγό της BSN (3,5%), τους επενδυτές PIPE (2%) και από την Avolon (4%), American Airlines (5%).

  • Η Vertical Aerospace θα λάβει επιπλέον 35 εκατομμύρια μετοχές, οι οποίες θα δοθούν σε ίσα μέρη όταν η τιμή της μετοχής φτάσει τα 15 δολάρια και τα 20 δολάρια μετά το κλείσιμο της συγχώνευσης. 
  • Η American Airlines θα λάβει 8,75 εκατομμύρια αρχικές μετοχές και μέσω της επένδυσης 25 εκατομμυρίων δολαρίων στο PIPE θα λάβει επιπλέον 2,5 εκατομμύρια μετοχές. 
  • Η Avolon θα λάβει 6,38 εκατομμύρια αρχικές μετοχές και μέσω της επένδυσης 15 εκατομμυρίων δολαρίων στο PIPE θα λάβει επιπλέον 1,5 εκατομμύρια μετοχές 
  •  Η Virgin Atlantic λαμβάνει 2,265 εκατομμύρια τίτλους μετοχών με τιμή εξάσκησης 10,00 $
  • Ο ιδρυτής Stephen Fitzpatrick της Vertical και o χορηγός Broadstone θα επενδύσουν 5 εκατομμύρια δολάρια ο καθένας στο PIPE λαμβάνοντας επιπλέον 0,5 εκατομμύρια μετοχές ο καθένας.
Προδιαγραφές αεροσκάφους VA-X4:
  • Τύπος αεροσκάφους: αεροσκάφος eVTOL
  • Χωρητικότητα: 1 πιλότος και 4 επιβάτες
  • Ταχύτητα κρουαζιέρας: 320 km/h (200 mph)
  • Εμβέλεια: 161 km (100 μίλια)
  • Ωφέλιμο φορτίο: 450 κιλά (992 λίβρες)
  • Έλικες: 8 έλικες (κάθε πίσω έλικας VTOL θεωρείται μία προπέλα)
  • Ηλεκτροκινητήρες: 8 
  • Μεγάλα παράθυρα και φεγγίτης που προσφέρουν εκπληκτική θέα στους επιβάτες
  • Διαμόρφωση φτερών: Ψηλό φτερό γλάρου με πτερύγια όπως και στα άκρα των πίσω φτερών
  • Διαμόρφωση ουράς: V ουρά με πηδάλια
  • Χαρακτηριστικό ουράς: Κάτω από την ουρά υπάρχουν κεραίες VHF που έχουν τοποθετηθεί για να προσφέρουν αεροδυναμικό όφελος
  • Άνοιγμα φτερών: 15 μέτρα (49 πόδια, 2 ίντσες)
  • Μήκος: 13 μέτρα (42 πόδια, 8 ίντσες)
  • Ύψος: 4 μέτρα (13 πόδια, 1 ίντσα)
  • Εξοπλισμός προσγείωσης: Ανασυρόμενος τροχοφόρος εξοπλισμός προσγείωσης τρίκυκλου

Χαρακτηριστικά ασφαλείας: Η κατανεμημένη ηλεκτρική πρόωση (DEP), παρέχει ασφάλεια μέσω πλεονασμού για τους επιβάτες ή/και το φορτίο της. Το DEP σημαίνει ότι υπάρχουν πολλαπλοί έλικες και κινητήρες στο αεροσκάφος, έτσι εάν ένας ή περισσότεροι κινητήρες ή έλικες αποτύχουν, οι άλλοι κινητήρες και έλικες που λειτουργούν μπορούν να προσγειώσουν με ασφάλεια το αεροσκάφος. Οι ηλεκτρικές μπαταρίες, οι ηλεκτρικοί κινητήρες και οι μικρές έλικες καθιστοπύν ένα πολύ πιο ασφαλές αεροσκάφος επειδή υπάρχουν εκθετικά λιγότερα εξαρτήματα, χρησιμοποιώντας πιο αξιόπιστα εξαρτήματα όπως ηλεκτρικούς κινητήρες και μπαταρίες που καθιστούν τα ηλεκτρικά αεροσκάφη όχι μόνο λιγότερο περίπλοκα, αλλά και πιο αξιόπιστα από τα πολύπλοκα πετρελαϊκά πολλαπλών εξαρτημάτων.

Ελληνικό Χρηματιστήριο Νο20

 Μπορείτε να βρίσκετε παλαιότερα threads αυτής της κατηγορίας .... αριστερά στις ετικέτες με την ένδειξη  Ελληνικό Χρηματιστήριο


 

Σάββατο 13 Νοεμβρίου 2021

Lilium Air Mobility

Lilium  .... εδώ ....

Διαπραγματεύεται στο Nasdaq με τον κωδικό LILM ... εδώ ....

Αριθμός μετοχών : 284.110.059 μετοχές
Presentation Lilium
... εδώ ...



Η ιδέα του Urban Air Mobility είναι η δημιουργία αεροπορικών οχημάτων που θα μπορούν να μεταφέρουν ανθρώπους και αγαθά, πολύ γρήγορα, αλλά και με πολύ χαμηλότερο κόστος και με πολύ λιγότερη ταλαιπωρία.
Αυτή η ιδέα δεν έχει ακόμη μετατραπεί σε μια ανατρεπτική πραγματικότητα, επειδή η τρέχουσα γενιά αεροπορικών οχημάτων - κυρίως τα ελικόπτερα - είναι αρκετά ακριβά, θορυβώδη και με αναποτελεσματική κατανάλωση καυσίμου.


Πολλαπλές καινοτόμες τεχνολογικές εξελίξεις συγκλίνουν αυτή τη στιγμή στη δημιουργία μιας νέας γενιάς αεροπορικών οχημάτων που ονομάζονται ηλεκτρικά αεροσκάφη κάθετης απογείωσης και προσγείωσης (eVOTL).
Αυτά τα αεροσκάφη μοιάζουν με «ιπτάμενα αυτοκίνητα» και ουσιαστικά θα είναι ηλεκτρικά ελικόπτερα χωρίς θόρυβο και με σημαντικά χαμηλότερο κόστος κατασκευής. Τα αεροσκάφη eVOTL θα μπορούν να παρέχουν οικονομικές μετακινήσεις, αθόρυβες και αποδοτικές αεροπορικές μεταφορές στις μάζες.


Η Boeing διαθέτει αεροσκάφος eVOTL. Η Airbus έχει ένα. Οι Lilium, Joby Aviation, Archer, Bell και Volocopter έχουν όλες τα δικά τους μοντέλα. Βέβαια, ακόμη θα χρειαστούν χρόνια για να υιοθετηθούν ευρέως αυτά τα νέα αεροσκάφη. Όμως, με την πάροδο του χρόνου, θα εισάγουν συλλογικά μια νέα εποχή Urban Air Mobility, όπου οι πόλεις θα γεμίσουν με αεροσκάφη eVOTL που θα μεταφέρουν ανθρώπους και αγαθά παντού.

Η Lilium GmbH ιδρύθηκε το 2015 από τέσσερις μηχανικούς, διδακτορικούς φοιτητές του Τεχνικού Πανεπιστήμιο του Μονάχου, τους Daniel Wiegand, Sebastian Born, Matthias Meiner και Patrick Nathen.

Η εταιρεία δημιούργησε το Lilium Eagle, ένα μη επανδρωμένο διθέσιο πρωτότυπο μοντέλο και με το οποίο πραγματοποίησε την παρθενική του πτήση στο αεροδρόμιο Mindelheim- Mattsies κοντά στο Μόναχο στη Γερμανία στις 20 Απριλίου 2017.
Το 2017, η Lilium ανακοίνωσε τα σχέδιά της να λανσάρει το Lilium Jet 5 θέσεων, έως το 2025, με στόχο να προσφέρει υπηρεσίες αεροπορικού ταξί.
Αργότερα, τον Μάιο 2019 πέταξε για πρώτη φορά το πενταθέσιο πρωτότυπο Lilium Jet. Το πρωτότυπο τροφοδοτήθηκε από 36 ηλεκτροκίνητες έλικες με μανδύα τοποθετημένες σε κινητά πτερύγια που μπορούν να έχουν κατεύθυνση προς τα κάτω για κάθετη απογείωση και σταδιακά να μετακινούνται σε οριζόντια θέση για να παρέχουν ώθηση προς τα εμπρός. Το πενταθέσιο Lilium Jet είναι ικανό να επιτύχει τελική ταχύτητα 300 km/h και στοχεύει σε εμβέλεια 300 km.


Η Lilium είναι μια γερμανική εταιρεία και έχει ως στόχο να αναπτύξει ένα ηλεκτρικό κινούμενο κάθετα επιβατικό αεροσκάφος απογείωσης και προσγείωσης (eVTOL). Το Lilium Jet θα είναι πλήρως συμβατό με τους υπάρχοντες χώρους προσγείωσης ελικοδρομίων και θα μπορεί να επαναφορτιστεί σε λίγες ώρες και να μεταφέρει έξι άτομα μαζί με τις αποσκευές τους.

Η εταιρεία στοχεύει στην εισαγωγή του τζετ στην αγορά το 2024.

Σάββατο 6 Νοεμβρίου 2021

Spire Global - SaaS In Space

Spire  .... εδώ ....  

Διαπραγματεύεται στο NYSE με τον κωδικό SPIR ... εδώ ....
Αριθμός μετοχών : 145,801 εκατομμύρια μετοχές

Presentation Spire 
... εδώ ...

Οι κοινές μετοχές της κατηγορίας Β, που μετατράπηκαν σε κατηγορία Α, ανήκαν στους ιδρυτές και έχουν εννέα ψήφους η κάθε μια μετοχή. Έτσι οι ιδρυτές της Spire Global ελέγχουν ένα ποσοστό ψήφων που φτάνει περίπου στο 50%
H Spire Global ήταν αρχικά γνωστή ως NanoSatisfi Inc. και ιδρύθηκε τον Αύγουστο του 2012 στο Σαν Φρανσίσκο από τους πτυχιούχους του Διεθνούς Διαστημικού Πανεπιστημίου Peter Platzer, Jeroen Cappaert και Joel Spark.


Η Εταιρεία αποτελείται από την Spire Global, Inc. (ΗΠΑ) και τις εξ ολοκλήρου θυγατρικές της Spire Global UK Limited (Ηνωμένο Βασίλειο), Spire Global Luxembourg Sa rl (Λουξεμβούργο) και Spire Global Singapore Pte. Ltd. (Σιγκαπούρη). Η Εταιρεία λειτουργεί επί του παρόντος γραφεία σε έξι τοποθεσίες : Σαν Φρανσίσκο, Μπούλντερ, Ουάσινγκτον (ΗΠΑ), Γλασκώβη (Ηνωμένο Βασίλειο), Λουξεμβούργο και Σιγκαπούρη.

Η Spire Global είναι ένας παγκόσμιος προμηθευτής δεδομένων και αναλύσεων που βασίζονται στο διάστημα και προσφέρει συλλογές δεδομένων και ισχυρές γνώσεις για τη Γη από το διάστημα έτσι ώστε οι πελάτες της να μπορούν να λαμβάνουν αποφάσεις με σιγουριά, ακρίβεια και ταχύτητα.
Η Εταιρεία συλλέγει αυτά τα διαστημικά δεδομένα μέσω του ιδιόκτητου αστερισμού νανοδορυφόρων πολλαπλών χρήσεων. Στη συνέχεια, παρέχονται αυτά τα δεδομένα σε οργανισμούς σε όλο τον κόσμο, ώστε να μπορούν να βελτιώσουν τις επιχειρηματικές τους δραστηριότητες, να βελτιώσουν το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα, να διαθέσουν πόρους για ανάπτυξη και να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και να μετριάσουν τον κίνδυνο. Δίνεται στους εμπορικούς και κυβερνητικούς οργανισμούς το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που επιδιώκουν να καινοτομήσουν και να λύσουν μερικά από τα πιο δύσκολα προβλήματα του κόσμου με πληροφορίες που συλλέγονται από το διάστημα.


Η Spire Global συλλέγει όλα αυτά τα δεδομένα που βασίζονται στο διάστημα μέσω του ιδιόκτητου αστερισμού 120 Νανοδορυφόρων Low Earth που ονομάζονται «LEMUR». Τον Ιούνιο του 2021, ο πλήρως ανεπτυγμένος δορυφορικός αστερισμός κάλυψε τη γη πάνω από 200 φορές την ημέρα κατά μέσο όρο και το παγκόσμιο δίκτυο επίγειων σταθμών πραγματοποιούσε πάνω από 2.100 επαφές κάθε μέρα κατά μέσο όρο, συλλέγοντας αξιόπιστα και ανθεκτικά δεδομένα με χαμηλή καθυστέρηση. Η υποδομή δεδομένων που βασίζεται σε σύννεφο (cloud) επεξεργάστηκε πάνω από έξι terabyte δεδομένων κάθε μέρα κατά μέσο όρο τον Ιούνιο του 2021, για τη δημιουργία ιδιόκτητων λύσεων ανάλυσης δεδομένων.

Τα δεδομένα που συλλέγονται από τον αστερισμό δορυφόρων LEMUR αποστέλλονται στο παγκόσμιο δίκτυο επίγειων σταθμών της Spire. Λειτουργώντας τους δικούς της δορυφόρους και σταθμούς εδάφους, είναι σε θέση να συλλέξει γρήγορα και αποτελεσματικά μεγάλο όγκο δεδομένων και να τα διαθέσει στους πελάτες της.

Το παραπάνω γράφημα απεικονίζει τις τοποθεσίες των 31 επίγειων σταθμών της Spire σε όλο τον κόσμο στις 30 Ιουνίου 2021.

Δευτέρα 1 Νοεμβρίου 2021

Archer Aviation

Archer Aviation .... εδώ ....

Διαπραγματεύεται στο NYSE με τον κωδικό ACHR ... εδώ ....
Αριθμός μετοχών : 240.633.554 μετοχές
  • 25.398.947 εντάλματα αγοράς μετοχών Archer Class A, με τιμή εξάσκησης 11,50 $. και
  • 12.772.625 εντάλματα αγοράς μετοχών Archer Class B, με τιμή εξάσκησης 0,01 $.
Presentation Archer ... εδώ ...



Η Atcher Aviation ολοκλήρωσε μια συναλλαγή SPAC τον Σεπτέμβριο 2021, με την Atlas Crest Investment Corp. και με το ticker ACHR άρχισε να διαπραγματεύεται στο NYSE στις 20 Σεπτεμβρίου 2021. 

Η αρχική συμφωνία με το spac προέβλεπε πως η συνδυασμένη εταιρεία θα είχε περίπου 500 εκατομμύρια δολάρια μετρητά από το spac και 600 εκατομμύρια δολάρια από ιδιωτική επένδυση PIPE, που καλύφθηκε από επενδυτές όπως η United Airlines, η Stellantis, Baron Capital Group, Mubadala Capital, Putnam Investments και Access Industries. Ο Ken Moelis, μαζί με τον Marc Lore, ο οποίος είναι ένας από τους κύριους και αρχικούς υποστηρικτές της Archer, επενδύουν 30 εκατομμύρια δολάρια στο PIPE.

Η Archer με την τιμή της μετοχής στα 10 δολάρια, αποτιμήθηκε σε 3,75 δισεκατομμύρια δολάρια, όπου η εταιρεία επρόκειτο να λάβει 1,1 δισεκατομμύρια δολάρια ακαθάριστων εσόδων. Η επιχειρηματική αξία της εταιρείας έφθασε στα 2,713 δισεκατομμύρια δολάρια.  
Πριν από τη συμφωνία SPAC, η Archer είχε συγκεντρώσει 60 εκατομμύρια δολάρια σε έναν γύρο seed και Series A.

Το 48,5% των μετόχων του SPAC πούλησαν τις μετοχές τους και δεν συμμετείχαν στην νέα εταιρία Archer. Συγκεκριμένα οι κάτοχοι 24.239.307 μετοχών του spac Atlas, ή περίπου το 48,5% των μετοχών, άσκησαν το δικαίωμα τους να εξαγοράσουν τις μετοχές τους έναντι μετρητών με τιμή εξαγοράς περίπου 10 δολάρια ανά μετοχή, για συνολικό ποσό εξαγοράς περίπου 242,4 εκατομμυρίων δολαρίων.
Έτσι από τον συνδυασμό των επιχειρήσεων η Archer πήρε 250 εκατομμύρια δολάρια λιγότερα, από όσα αρχικά υπολόγιζε ..... ωστόσο στο ταμείο της Archer έφθασαν 850 εκατομμύρια δολάρια που θα την βοηθήσουν να αναπτύξει το αεροσκάφος της. 

Το σύνολο των μετοχών μετά την συγχώνευση θα είναι κατά 125 εκατομμύρια λιγότερες, από όσο προέβλεπε το presentation. Τα 25 εκατομμύρια είναι μετοχές του spac που δεν μετατράπηκαν σε μετοχές Arher και κατά 100 εκατομμύρια (βλέπε διαμάχη με Wisk) εξαιτίας υποτίμησης της proforma αποτίμησης της Archer από 2,65 σε 1,65 δισεκατομμύρια δολάρια.

Η Archer έχει σκοπό να αναπτύξει μοντέλα πλήρως ηλεκτρικών αεροσκαφών κάθετης απογείωσης και προσγείωσης (eVTOL) που επικεντρώνονται στη βελτίωση της κινητικότητας στις πόλεις.

Προδιαγραφές αεροσκάφους Maker:

  • Τύπος αεροσκάφους: αεροσκάφος eVTOL 
  • Πλοήγηση: Θα έχει 1 πιλότο στην αρχή και θα έχει αυτόνομη ικανότητα στο μέλλον 
  • Χωρητικότητα: 4 επιβάτες, 1 πιλότος 
  • Ταχύτητα κρουαζιέρας: 150 mph (241 km/h) 
  • Εμβέλεια: 60 μίλια (σχεδόν 100 χλμ.) 
  • Έλικες: 12 (Κάθε κεκλιμένη έλικα έχει 5 λεπίδες. Κάθε προπέλα μόνο VTOL έχει 2 λεπίδες. 
  • Υψόμετρο κρουαζιέρας: 2.000 πόδια (610 μέτρα) 
  • Ηλεκτροκινητήρες: 12 
  • Πηγή ισχύος: Μπαταρίες 
  • Επίπεδο θορύβου κατά την πτήση προς τα εμπρός: 45 db 
  • Μέγιστο βάρος απογείωσης: 7.000 λίβρες (3.175 κιλά) 
  • Παράθυρα: Πανοραμικά παράθυρα για εκπληκτική θέα 
  • Πτέρυγα: Ψηλό φτερό 
  • Ουρά: V-tail 
  • Εξοπλισμός προσγείωσης: Σταθερός τροχοφόρος εξοπλισμός προσγείωσης τρίκυκλου

Χαρακτηριστικά ασφαλείας: Η κατανεμημένη ηλεκτρική πρόωση (DEP), παρέχει ασφάλεια μέσω πλεονασμού για τους επιβάτες ή/και το φορτίο της. Το DEP σημαίνει ότι υπάρχουν πολλαπλοί έλικες και κινητήρες στο αεροσκάφος, έτσι ώστε εάν ένας ή περισσότεροι κινητήρες ή έλικες αποτύχουν, οι άλλοι κινητήρες και έλικες που λειτουργούν μπορούν να προσγειώσουν με ασφάλεια το αεροσκάφος. Επιπλέον, η εταιρεία αυξάνει την ασφάλεια των αεροσκαφών της εξαλείφοντας κρίσιμα μέρη, αυξάνοντας την αξιοπιστία των εξαρτημάτων και σχεδιάζοντας ασφαλείς μπαταρίες αεροσκαφών.