Lightning eMotors .... εδώ ....
Διαπραγματεύεται στο NYSE με τον κωδικό GIK ... εδώ .... και μετά τη συγχώνευση το ticker θα είναι ZEV
Αριθμός μετοχών : 82,325 εκατομμύρια μετοχές (όταν εισαχθεί στο Nasdaq)
Presentation Lightning eMotors ... εδώ ...
Το SPAC του GIK
Στις 3 Φεβρουαρίου 2020 ιδρύεται η εταιρεία GigCapital3 και δημιουργήθηκε το Spac - GIK . Εκδόθηκαν για τον χορηγό 5.000.000 κοινές μετοχές.
Στις 18 Mαίου 2020, η εταιρεία ολοκλήρωσε την αρχική δημόσια προσφορά, όπου εκδόθηκαν 20.893.479 μετοχές, στα 10 δολάρια, δημιουργώντας ακαθάριστα έσοδα 208.934.790 δολάρια.
Η Cohen & Company, υπήρξε βασικός επενδυτής και συνεισέφερε 17 εκατομμύρια δολάρια. Ο
χορηγός της εταιρείας, η GigAcquisitions3, LLC, αγόρασε 650.000
ιδιωτικές μονάδες και οι Nomura, Oppenheimer και Odeon αγόρασαν συνολικά 243.479 ιδιωτικές μονάδες.
Η
εταιρεία SPAC - GIK εισάγεται στον NYSE, παράλληλα κάθε αρχική
μονάδα εδικαιούτο και τα τρία τέταρτα ενός εξαγοράσιμου εντάλματος. Κάθε ένταλμα (WARRANT)
δίνει στον κάτοχο του την δυνατότητα να αγοράσει μία κοινή μετοχή σε
τιμή άσκησης 11,50 δολάρια ανά μετοχή.
Η συμφωνία συγχώνευσης με την Lightning eMotors
Την Παρασκευή 11 Δεκεμβρίου 2020 το spac GIK, σύνηψε οριστική συμφωνία για να συγχωνευτεί με την εταιρεία Lighting eMotors.
Η Lighting eMotors θα συγκεντρώσει 227 εκατομμύρια δολάρια μέσω του συνδυασμού των επιχειρήσεων, συμπεριλαμβανομένου ενός πλήρως δεσμευμένου PIPE ύψους 25.000.000 δολαρίων.
Η συνδυασμένη εταιρεία θα παραμείνει εισηγμένη στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης με το νέο σύμβολο "ΖΕV"
Ο συνδυασμός επιχειρήσεων αποτιμά την ZEV, με την τιμή της μετοχής στα 10 δολάρια, σε περίπου 823,2 εκατομμύρια δολάρια.
Υποθέτοντας
ότι κανένας δημόσιος μέτοχος της GIK δεν ασκήσει τα δικαιώματα
εξαγοράς του, η ιδιοκτησία της συνδυασμένης εταιρείας αμέσως μετά τη
συγχώνευση θα αποτελείται από τους τρέχοντες κατόχους μετοχών της Lightning
eMotors
(65,5%), τους μετόχους της GIK (24,3%), τον χορηγό της GIK (7,2%) και
τους επενδυτές PIPE (3%).
Η επιχειρηματική αξία της συγχώνευσης
Pro Forma είναι 650,6 εκατομμύρια δολάρια ενώ η συνδυασμένη εταιρεία
αναμένεται να έχει περίπου 172,5 εκατομμύρια δολάρια σε μετρητά και μηδενικό χρέος.
H Lightning eMotors παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις ηλεκτροκίνησης σε εμπορικούς στόλους - από φορτηγά κατηγορίας 3 και φορτηγά επιβατών έως φορτηγά εργασίας κατηγορίας 6, σε αστικά λεωφορεία κατηγορίας 7 και σε μηχανοκίνητα πούλμαν κατηγορίας 8.
Η Lightning
eMotors παράγει ηλεκτρικά οχήματα μεσαίου και βαρέως τύπου οχήματος,
συμπεριλαμβανομένων φορτηγών παράδοσης, μεταφοράς με λεωφορείο, φορτηγών
επιβατών, μοντέλων αμαξοστοιχίας σασί και αστικών λεωφορείων.
Τα
προϊόντα Lightning περιλαμβάνουν ενσωματωμένους ηλεκτροκινητήρες
για τα φορτηγά Ford Transit 350HD, E-450 Ford E-450,
Ford F-59 step / food, φορτηγά και λεωφορεία Ford F-550, Chevrolet
6500XD Μοντέλο Low Cab Forward και για λεωφορεία διέλευσης 30 ποδιών, 35
ποδιών και 40 ποδιών.
Η εταιρεία ξεκίνησε πρόσφατα ένα νέο τμήμα, το Lightning Energy, που προσφέρει τεχνολογίες φόρτισης και φόρτιση ως υπηρεσία (CaaS) σε εμπορικούς και κυβερνητικούς στόλους. Η Lightning Energy δημιουργήθηκε το 2020 και σχεδιάζει, εγκαθιστά, παρέχει υπηρεσίες και διαχειρίζεται λύσεις φόρτισης, παρέχοντας στους στόλους μια εύκολη είσοδο και πλήρη υποστήριξη στην ηλεκτροδότηση.
Tο Lightning eMotors διαθέτει ιδιόκτητο λογισμικό ελέγχου οχημάτων, λύσεις φόρτισης κινητής τηλεφωνίας και άλλες ενσωματώσεις λογισμικού και analytics για EV.
Η έδρα της Lightning eMotors, οι κατασκευαστικές εργασίες, η έρευνα και η ανάπτυξη βασίζονται στην πρώην πανεπιστημιούπολη Hewlett-Packard / Agilent, βόρεια του Ντένβερ στο νοτιοδυτικό Loveland του Κολοράντο.
Η Lightning eMotors έχει τη μεγαλύτερη εμπορική εγκατάσταση μηχανοκίνητων οχημάτων στόλου παραγωγής στις ΗΠΑ με ετήσια παραγωγική ικανότητα 1.000 οχημάτων σήμερα και θα επεκταθεί σε 3.000 το 2021 και πάνω από 20.000 έως το 2025.
Η διοίκηση της Light eMotors προβλέπει πως τα έσοδα του 2021 θα κινηθούν στα 63 εκατομμύρια δολάρια και στα 354
εκατομμύρια δολάρια το 2022. Το 2024 αναμένεται οι πωλήσεις να ξεπεράσουν το 1 δισεκατομμύριο δολάρια και το 2025 τα 2 δισεκατομμύρια.
Οι Lightning eMotors πιστεύουν πως θα φτάσουν στην παραγωγή 20.000 EV μεσαίας χρήσης έως το 2025.
Αυτήν
τη στιγμή, η Lightning eMotors ξεχωρίζει επειδή τα οχήματά της είναι
ήδη σε παραγωγή και έχει μια παραγγελία περίπου 1.500 οχημάτων για παράδοση το 2021 και 2022,
συμπεριλαμβανομένου του πρώτου ηλεκτρικού φορτηγού κατηγορίας 6 κυψελών
καυσίμου στον κόσμο.
Με την τιμή της μετοχής στα 10 δολάρια και μετά την ενοποίηση η Lightning eMotors θα αποτιμάται 823,25 εκατομμύρια δολάρια, που αντιστοιχούν :
- 0,4 φορές τα εκτιμώμενα έσοδα, των 2,012 δισεκατομμυρίων δολαρίων, του 2025.
- 0,7 φορές τα εκτιμώμενα έσοδα, των 1,165 δισεκατομμυρίων δολαρίων, του 2024.
- 1,28 φορές τα εκτιμώμενα έσοδα, των 640 εκατομμυρίων δολαρίων, του 2023.
- 2,32 φορές τα εκτιμώμενα έσοδα, των 354 εκατομμυρίων δολαρίων, του 2022.
- 13 φορές τα εκτιμώμενα έσοδα, των 63 εκατομμυρίων δολαρίων, του 2021.
- 2,61 φορές τα εκτιμώμενα EBITDA του 2025.
- 5,31 φορές τα εκτιμώμενα EBITDA του 2024.
- 16,46 φορές τα εκτιμώμενα EBITDA του 2023.
https://www.reuters.com/article/us-alight-m-a-foley-trasimene-idUSKBN28T0KG
ΑπάντησηΔιαγραφήΤην πατήσαμε...
Και έλεγα να ψωνίσω και από το επιθυμητό του Μπιλ.
Άντε να δούμε σε τη τιμή θα το πάρουμε, κάτι ξέρει ο κύριος Barren, που έκανε click and collect τα άπαντα του chamath!
Σωστό μου φαίνεται αλλά έχει πλάκα !
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://i.redd.it/39w4q0tcxz561.jpg
Σχετικά με την Tuscan διάβασα λίγο τα σχόλια στο Yahoo finance και δύο τρία από αυτά είχαν κάποιο νόημα.
ΑπάντησηΔιαγραφή1. No news is good news! Από τη στιγμή που έχει γίνει LOI θα πρέπει αν χαλάσει το deal να ανακοινωθεί μέσα σε μερικές ώρες σύμφωνα με τους κανονισμούς, έγραψε ένας σχολιαστής.
2. Ένας άλλος έγραψε ότι η Microvast έχει καταλάβει τι θα σημαίνει το deal και προφανώς διαπραγματεύεται καλύτερους όρους. Δεν έχουν και άδικο, αν αναλογιστεί κανείς τις QS και RMG.
3. Το ότι πήραν παράταση δεν σημαίνει ότι πρέπει να ανακοινώσουν αμέσως μετά. Αλλά ούτε να φτάσουν μέχρι Απρίλιο λέω εγώ.
Θέλω να πιστεύω ότι θα πάει καλά.
Είπαμε το εμπεδωσαμε...θελουμε πτωτική αγορά να πάνε πάνω τα SPACS...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπερα σε ολους, Ερωτηση.Ειναι καλη ευκαρια για τοποθετηση CLVR με το νεο ticker στις τιμες που παιζει τωρα?
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστω.(νεος στις αγορες)
Καλησπερα. Ειχα sama κ σημερα φαινεται σα να μηδενισε το χαρτοφυλακιο με την αλλαγη του ticker...ξερετε πως λειτουργει αυτο??Ευχαριστω
ΑπάντησηΔιαγραφήCLVR το νεό σύμβολο...
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://finance.yahoo.com/quote/CLVR?ltr=1
Πρέπει να περιμένετε 2-3 ημέρες για την αλλαγή.
Ευχαριστω πολύ.Ηταν ενα mini εγκεφαλικο κοιτώντας το!!!
ΔιαγραφήΔΙΠΛΩΜΑ ΘΕΣΗΣ Skillz 20.10 ΚΑΙ CLVR με τα χρήματα του ΠΙΤΑΓΙΑ......
ΑπάντησηΔιαγραφήΠώληση Pic στο 19,50 αλλά δεν τα άλλαξα σε GIK όπως μας προτείνετε κ. Τάκη θα περιμένω λίγο ακόμη προς το 11 και ας φύγει πάνω δεν πειράζει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπίσης με προβληματίζουν αυτά που διαβάζω για το ipoc αλλά βλέπω ότι έχει ανοδική τάση πλέον και δεν θέλω να πουλήσω. Θα το σκεφτώ αύριο αν φύγει πάνω από τα 14. Η άποψη του κυρίου Barren στο τεχνικό κομμάτι για το ipoc θα ήταν πολύ χρήσιμη για εμάς που δεν έχουμε πουλήσει!
Διπλασιασμός θέσης στη Ride στο 18.88 με στόχο τη περιοχή 27-30 για πώληση.
ΔιαγραφήΑπο τους κατασκευαστές EVs είναι η πιο φτηνή μετοχή.
ΔιαγραφήΑν η Ride φέτος τηρήσει την υπόσχεσή της και βγάλει το Endurance ... τότε Σεπτέμβριο θα έχει προσεγγίζει την σημερινή τιμη του QS. Διαφορετικά θα πέσει κλαμα ... ή μακραααααα συσσώρευση.
Aυτο το Qs k Τάκη πέταξε κ μας εφυγε μες από τα χερια. Μου αρέσει που στα 18 το συζητουσαμε κ μετά όταν άρχισε τις σούζες μιλουσαμε για fomo😬😁😂
ΔιαγραφήΌσον αφορά το Cleans τι να πω..το πήραμε όλοι στον πάτο κ τελικά βγάλαμε ψίχουλα σε σχέση με το τι έκανε σε τόσο σύντομο διάστημα!! Κ που είσαι ακόμα οπως μαθαίνω..
Όσον αφορά την Envision εκεί θυμάμαι
το καλοκαίρι κάπου στα 12 δεν πήρα γιατί δεν μου δίνανε τα κομμάτια😂😂😂.
Για να μην μιλήσω για τη Jumia😱
Πάντως καλά πάμε.. θα μπορούσαμε να έχουμε ξεμεινει στο Ελλαντα.
που θα πάει θα μάθουμε να παίζουμε κ σε αυτό το τραπεζι. 😜
Let's RIDE κ. Τάκη!
Διαγραφή"On December 21, 2020, Lordstown Motors Corp. (the “Company”) announced that it has received 80,000 non-binding reservations for the Endurance to date. The Company remains on track to begin production of the Endurance in September 2021."
https://newsfilter.io/a/698654d0b6ee591eb10348ba62abf9f1
Κύριε Ανδρέα αυτή η Jumia πονάει!!
ΔιαγραφήΑλλά δε βαριέστε ... θα πάρουμε το αίμα μας πίσω.
Γιατί κύριε Τάκη η Cleans που την είχαμε με 3 μπροστά τόσα κομμάτια? Κ έφτασε από το καλοκαίρι να παίζει με P/S άνω του 40 ηδη? Όταν είχα τότε διαβάσει για τιμή στόχο 18 σκεφτομουν ότι εκεί βγάζουν στην τύχη τα νούμερα στις τιμές στοχους😂😂 αλλά ειμασταν φαίνεται ακόμα ψαρωμενοι κ δεν είχαμε αντιληφθεί πως παιζεται εκει το παιχνίδι της προεξοφλησης.
ΔιαγραφήΑμ η Kcac??? Με το θαααααααα στα 45 δις.αν δεν κάνω λάθος???
Δηλ αν κλείσει η Mictovast που είναι κ established στον κλάδο πόσο θα πάει?? Περίεργος είμαι να δω...
Ξεχασα τις άλλες 2 για τους παλιότερους.. Sea k Gravity😁😱😜
Πω πω πω τι οπλοπολυβόλο είναι αυτή η QS! Ευτυχώς που δεν ασχολήθηκα, θα είχα βγει με το καλημέρα και θα κοίταζα.
ΔιαγραφήΝα προσθέσω επίσης και την CELH, την οποία είχαμε αγοράσει στα 5 (εγώ βγήκα κάπου στα 9,50) και τώρα είναι 40.
Αν το καλοσκεφτείτε όμως ναι μεν θεωρείται λάθος να χάσεις μία κούρσα αλλά δεν επιφέρει απώλεια χρημάτων, είναι όπως έχει πει ο Guy Spier negative false. Ο μόνος τρόπος για να χάσεις λεφτά από μετοχές είναι να αγοράσεις, να υποχωρήσει η τιμή και να πουλήσεις στη χαμηλότερη τιμή (positive false), δηλαδή λάθος που το πληρώνεις.
Φιλοσοφίες θα μου πείτε...αλλά κάπως πρέπει να έχουμε ένα μπούσουλα.
Ps: Λέτε αν κλείσει το deal της THCB με την Microvast να δούμε κάτι ανάλογο με την QS?
Κύριε Ευρωβλαχο στις χρηματαγορές ποτέ δεν παίζεται το ίδιο έργο. Πάντα κάτι διαφορετικό συμβαίνει.
ΔιαγραφήΚύριε Ανδρέα αφήστε την Clean Spark ... για δείτε λίγο αυτή την EOSE και πείτε μου τη γνώμη σας.
Άσχετο.
H QS ήδη χτυπάει 100+. Το είχα βέβαιο ότι θα το κάνει αλλά το 2022 μετά από 2 χρόνια.
Qs 130 g@mis@ τα ...
ΔιαγραφήΠετάει η RIDE! Έχει και πολλά καύσιμα απ' ότι φαίνεται!
ΔιαγραφήΘα πετάξει το Σύμπαν...πρεπει να βελτιώσουμε την στρατηγική στην πώληση...
ΔιαγραφήRIDE target price 1ΧΧ , εφόσον βγάλει στην κυκλοφορία το Endurance το 2021 όπως έχουν πει.
Διαγραφήhttps://www.econstor.eu/bitstream/10419/177392/1/2017-02-12%20SPAC%20IPOs%20Chapter%20SSRN.pdf πολύ ενδιαφέρον SPAC literature. από αυτό που παρατηρώ μέχρι τώρα 2 επιλογές υπάρχουν:
ΑπάντησηΔιαγραφή1η στο announcement day sir Τακης κάνει τα μαγικά του για την προοπτική και μπαίνεις μετά το spike που κάνει την 1η μέρα γιατί δεν προλαβαίνεις και μετά παίζει μια πλαγια με πλαγιοκαθοδική κίνηση μέχρι τη συγχώνευση & η
2η που έχει σημεία τύχης πολλά, βλέπεις ποιος έχει το spac και πας με τη περσόνα και την ιστορία της πχ. Παλι χάπι, και αγοράζεις με πολλά μικρά μπες στα 10 που έχεις το μαξιλάρι του δεν χάνεις...
Δεν αρεσε το Beem. Ήταν ακριβό το προιόν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάρε 50+
Δεν άρεσε το
CLSK. Μαιμουδιάριδες οι ιδιοκτητες.
Πάρε 20+.
Και έχουμε και στο Ελλάντα τους άσχετους να μιλάνε για Αμερικανικές φούσκες.
Ε, όταν τις δίνουν στο μέλλον για φτηνές ... τότε θα φάνε καραβιές στην κεφάλα τους
QS Κύριοι...Δεν χρειάζεται να απαντατε εσείς ΚΥΡΙΕ ΤΑΚΗ στους ζουλιαρηδες...Το ταμπλω απαντάει για όλους...
ΔιαγραφήΚύριε GERRY τα ίδια κεφάλαια είναι η μεγαλύτερη παπαριά που μπορεί να κοιτάει κανείς.
ΔιαγραφήΟΚ το πρωτεύον είναι οι χρηματοροές, άντε και τα κέρδη .... όμως το βασικότερο όλων είναι το μέεεελλοοοον .... αυτό είναι το μέλλον.
Κύριε Τάκη αυτό που γίνεται αντιληπτό και όχι αυτή την στιγμή φυσικά είναι η χαοτική διάφορα μεταξύ του κοιτάζω καί ΒΛΕΠΩ .Ολοι μας κοιτάμε αλλά πόσοι από εμάς βλέπουμε και τι βλέπουμε....Τα πεπραγμένα αποδεικνύουν ότι ΒΛΕΠΕΤΕ (και μάλιστα πολυυυυ μακριά ).και φυσικά τι Βλέπω...Η Αμερική που έχω ζήσει και εργαστεί ανταμοιβει ανθρώπους με μυαλά όπως το δικό σας ... Ανταμείβει την καθαρή ματιά στο μέλλον... RESPECT(εις την νιοστή)...
ΔιαγραφήΚαι αυτό Κύριε Τάκη που με θυμώνει μην πω με εξοργίζει σ αυτή την χώρα δεν είναι το πόσο κοντόφθαλμη είναι αλλά το ποσό αχάριστοι είναι οι άνθρωποι τής...Δεν πυροβολούν μόνο τον πιανίστα αλλά πυροβολούν καί τόν Τερματοφύλακα που έχει πιάσει τα κέρατα του (όπως εσείς καλή ώρα)και σε μια γκέλα του τον απαξιώνουν... Ευτυχώς εδώ μέσα στο μπλογκ δεν υπάρχει αυτό.... Εκτός από το "πειραγμενο"στο αμπάρι....
ΔιαγραφήΚαλησπέρα κ.Τακη.Ποια είναι η γνώμη σας
ΑπάντησηΔιαγραφήαυτή τη στιγμή για τη luckin coffee δεδομένου ότι φαίνεται να ανακάμπτει;
Κυριε Panos δειτε αν θελετε αυτο.
Διαγραφήhttps://docdro.id/R7YCmQG
Θα ξανάρθω ΠΙΤΑΓΙΑ θα ξανάρθω να καθαρίσουμε....
ΑπάντησηΔιαγραφήk. Τάκη τα λέμε, τα ξαναλέμε, αλλά μάλλον πρέπει να τα ξαναπούμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήRESPECT
Γύρισα τα PIC @ ΜΟ 18,6 σε GIK ΜΟ 11,13 και μετά το +20% πάρε άλλο ένα +10% intraday.
RESPECT RESPECT RESPECT
Έτσι έτσι! Θα το πω και στα Ελληνικά καθότι δεν τα πάω πολύ καλά με τα ξένα. ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΣΕΒΑΣΜΟΣ στον ΔΑΣΚΑΛΟ που παραδίδει μαθήματα ΥΨΗΛΗΣ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα κύριε Barren! Επειδή δεν συναντάμε τώρα τελευταία σχόλιά σας στο blog (εύχομαι να μην ευθύνεται η σύζυγος για αυτό..😂😂γνωρίζω ότι διαθέτετε χιούμορ)
ΑπάντησηΔιαγραφήΤώρα που σας βρήκαμε ως πιο expert τεχνικά (νιώθω άσχετος τεχνικά).....
Πως βλέπετε τεχνικά την SKLZ ? έχει και άλλο κάτω ? Να την βάλουμε μπαούλο για προίκα της κόρης. Καλό βράδυ.
Sir Takis τι στρωτή ανάβαση του GIK???....στην διαγώνιο κινήθηκε....ανάβαση 45ο
ΑπάντησηΔιαγραφήΤελικά δεν υπέκυψα να δώσω 19$ όλα τα PIC, ότι έδωσα (αν δεν έκανε τις μ@λ@Κίες η εφαρμογή της optima θα έμπαινα νωρίτερα) τα γύρισα GIK, έτσι για το ταξίδι.
Να ρωτήσω κάτι προς όλους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί κάποιος να μετατρέψει τον στόλο του μέσω των PIC, GIK, Hyllion, κλπ? Γιατί να μην πάει να αγοράσει απευθείας καινούργιο ηλεκτροκίνητο βαν, φορτηγο κλπ?
Η προφανής απάντηση είναι "γιατί κατέχει ήδη κάποια αυτοκίνητα, τι θα τα κανει αυτά?"
Ανταπαντώ "μεχρι το 2035 που φαίνεται να είναι το όριο για την μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση θα έχουν παλιώσει τα αυτοκίνητα αυτά, γιατί λοιπόν να μην τα αφήσει απλά να παλιώσουν και να προσθέτει στον στόλο του αμιγως ηλεκτρικά οχήματα?"
Σε όλες αυτές τις εταιρίες λοιπόν, όπως και στην τρισαγαπημένη Hyliion βλέπω ημερομηνία λήξης σε σχέση με τις Arrival, Electric Last Mile κλπ.
Συμφωνείτε?
Όχι δε συμφωνώ στην ημερομηνία λήξης. Αυτές οι εταιρείες εκτός απο μετατροπές είναι κατασκευαστές και ηλεκτροκίνητων μηχανών.
ΔιαγραφήKυριε Τάκη την Εose θα την δω πάλι. Της είχα ρίξει μια ματιά αλλά δεν είχα κρατήσει σημειώσεις από το presentation.
ΑπάντησηΔιαγραφήXθες μελετουσα την Stem (STPK) την έχετε δει? Νομίζω αξίζει!! (μιας κ αναφερθήκαμε και στην Cleanspark). Bεβαια άλλο μεγεθος.
Έχετε αντιπαραβάλλει την Εοse με την Stpk?
Βu the way.. μήπως έχετε καθόλου μελετήσει το χαρτοφυλάκιο της Ark στον τομέα του genetics/biotechnology?
Εχω επενδύσει στην Crispr (στον ευρύτερο τομέα είναι κ η Ιntellia k η Εditas- η οποία μέσα σε ούτε ένα μήνα έχει υπερδιπλωσει), αλλά γενικά είδα τις εταιρίες του fund κ οι αποδόσεις από το καλοκαίρι είναι απίστευτες (επιπέδου Qs)!! Κ σταματημό δεν έχουν..
https://www.google.com/amp/s/www.bloomberg.com/amp/news/articles/2020-12-21/cathie-wood-s-biotech-bets-drive-ark-innovation-etf-to-record
έλα το THBR να ξεκολλάει λέμε! άντε καμάρι μου
ΑπάντησηΔιαγραφήπάντως γενικά στο pharma υπάρχει μια κινητικότητα απότι φαίνεται
ΑπάντησηΔιαγραφήBLNK νέα υψηλά και VLDR(το καθυστέρησε αλλά πλήρωσε....
ΑπάντησηΔιαγραφήQS Μοίραζει Εγκεφαλικά...47M VOLUME στα 130$ 47B κεφαλαιοποίηση...Ε ρε ΤΟΣΚΑΝΗ που τους λείπει....
ΑπάντησηΔιαγραφήΒγάζω σπυριά...
ΔιαγραφήΚυριε Τακη θελω τη γνωμη σας για 2 μετοχες γιατι στο δικο μου μυαλο εχουν νοημα αλλα ισως ειμαι πολυ ονειροπολος. Τωρα που οι μπαταριες ειναι της μοδας και οι αναγκες σε υλικα για τη κατασκευη τους μεγαλωνει μηπως θα επρεπε να δουμε αυτες τις δυο? AMYZF και ABML. Ειδικα η πρωτη εκλεισε μεγαλη συμφωνια για να καλυβει το μαγγανιο για τις μπαταριες λιθιου και η ABML κανει και ανακυκλωση μπαταριων αν καταλαβα καλα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι σε OTC, είναι και PENNY STOCKs του "κερατά" ... με τιμές κάτω του 1 δολ.
ΔιαγραφήΔεν είναι για μένα ... αν έχουν κάτι αξιόλογο να μας πουν να έρθουν σε κανονική αγορά να διαπραγματευτούν, αφού κάνουν reverse split. Tότε θα τις ακούσω ...
Πηρε φωτια η πρωην Pic νυν XL επρεπε να τα δωσω στα 33.5$ λογικα λιγο πριν το κλεισιμο θα εκτιναχτει
ΑπάντησηΔιαγραφή