Romeo Power .... εδώ ....
Διαπραγματεύεται στο NYSE με τον κωδικό RMG ... εδώ .... και μετά τη συγχώνευση το ticker θα είναι ROM
Αριθμός μετοχών : 133,45 εκατομμύρια μετοχές (όταν εισαχθεί στο NYSE)
Presentation Romeo ... εδώ ...
Το SPAC του RMG
Τον Οκτώβριο του 2018 εκδόθηκαν για την RMG Acquisition Corp 5.750.000 κοινές μετοχές κατηγορίας Β .... έτσι δημιουργήθηκε το Spac - RMG.
Τα Μερίδια Κατηγορίας Β θα μετατραπούν αυτόματα σε κοινές μετοχές Κατηγορίας Α την πρώτη ημέρα μετά την ολοκλήρωση της συγχώνευσης του Spac με την εταιρεία που θα επιλεγεί.
Κατόπιν στις 12 Φεβρουαρίου 2019 ακολούθησε εισαγωγή της εταιρείας στο NYSE.
Εκδόθηκαν 23.000.000 κοινές μετοχές της κατηγορίας Α , στην τιμή των 10 δολαρίων.
Συγκεντρώθηκαν 230.000.000 δολάρια.
Κάθε αρχική μονάδα μετοχής RMG εδικαιούτο το ένα τρίτο ενός εξαγοράσιμου εντάλματος. Κάθε ένταλμα (WARRANT) δίνει στον κάτοχο του την δυνατότητα να αγοράσει μία κοινή μετοχή κατηγορίας Α σε τιμή άσκησης 11,50 δολάρια ανά μετοχή.
Στις 5 Οκτωβρίου 2020, το Spac RMG, συνήψε οριστική συμφωνία για να συγχωνευτεί με την εταιρεία Romeo Power.
Η Romeo Power θα συγκεντρώσει 384 εκατομμύρια δολάρια μέσω του συνδυασμού των επιχειρήσεων, συμπεριλαμβανομένου ενός πλήρως δεσμευμένου PIPE ύψους 150.000.000 δολαρίων, που θα καλυφθεί από θεσμικούς επενδυτές καθώς και από τους στρατηγικούς επενδυτές The Heritage Group και Republic Services.
Η συνδυασμένη εταιρεία θα παραμείνει εισηγμένη στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης με το νέο σύμβολο "RMO"
Ο συνδυασμός επιχειρήσεων αποτιμά την Romeo Power, με την τιμή της μετοχής στα 10 δολάρια, σε περίπου 1,334 δισεκατομμύρια δολάρια.
Μπαταρίες ηλεκτρικών αυτοκινήτων
Οι μπαταρίες καλύπτονται από 8 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση, για το 70% της χωρητικότητάς τους.
Αυτό
σημαίνει ότι οι μπαταρίες μετά από αυτό το διάστημα δεν θα είναι
άχρηστες, αλλά ότι θα διατηρήσουν τουλάχιστον το 70% της χωρητικότητάς
τους, για τουλάχιστον 8 έτη.
Όταν λήξει η εγγύηση των μπαταριών
δεν σημαίνει ότι αυτόματα θα είναι άχρηστες. Ανάλογα με τη χρήση που
έχουμε κάνει και τις καιρικές συνθήκες (οι μπαταρίες ταλαιπωρούνται
περισσότερο στο υπερβολικό κρύο της Βόρειας Ευρώπης απ’ ό,τι στη ζέστη
της Ελλάδας), οι μπαταρίες μπορεί να αντέξουν περισσότερο ή λιγότερο.
Αν
η απόδοσή τους έχει πέσει τόσο πολύ ώστε επιβάλλεται η αλλαγή τους,
τότε το κόστος είναι αρκετές χιλιάδες ευρώ (εκτιμάται σε περίπου
7.000 - 8.000 ευρώ σε ένα μεσαίο ηλεκτρικό αυτοκίνητο). Ορισμένες εταιρείες
πάντως έχουν ανακοινώσει ότι θα αλλάζουν μόνο τα προβληματικά στοιχεία
της μπαταρίας, μειώνοντας σημαντικό το κόστος.
Η εξέλιξη της
τεχνολογίας τους, ρίχνει πάντως με γρήγορους ρυθμούς τις τιμές των
μπαταριών.
Το 2010 η μέση τιμή ήταν περίπου 1.000 ευρώ ανά kWh. Το 2018
έπεσε κάτω από τα 160 ευρώ και το 2023 αναμένεται να υποχωρήσει κάτω από
τα 100 ευρώ ανά kWh.
Αυτό σημαίνει ότι η μπαταρία ενός compact
ηλεκτρικού, χωρητικότητας 50 kWh (όπως στην περίπτωση του Opel Corsa-e
και του Renault ZOE) θα κοστίζει το 2023 περίπου 5.000 ευρώ.
Αν
όμως κάποιος αγοράσει σήμερα ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο και αλλάξει
μπαταρία μετά από 8 χρόνια, το 2028, μπορεί τότε να στοιχίσει κάτω από
2.500 ευρώ. Ένα ποσό που σίγουρα δεν είναι αμελητέο, όμως μέσα στην
8ετία έχει γίνει σίγουρα απόσβεσή του από το μειωμένο κόστος χρήσης
(π.χ. κόστος ηλεκτρικού ρεύματος σε σχέση με βενζίνη, μηδενικά τέλη
κυκλοφορίας κ.α., μειωμένο κόστος σέρβις κ.α.)
Σήμερα οι μπαταρίες που χρησιμοποιούνται για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι οι μπαταρίες ιόντων λιθίου, σαν αυτές που χρησιμοποιεί και η Romeo Power (RΜΟ).
Ωστόσο
πολλές εταιρείες τεχνολογίας αλλά και κατασκευαστές που εμπλέκονται
στην ηλεκτροκίνηση τονίζουν πως είμαστε πολύ κοντά σε μια αλλαγή που θα
αλλάξει τις ισορροπίες. Πρόκειται για τις νέες μπαταρίες ξηρού τύπου
(solidstate) οι οποίες θα προσφέρουν πολλαπλάσια απόδοση και αυτονομία
έχοντας παράλληλα πολύ μικρότερες διαστάσεις και χαμηλότερο βάρος.
Η
αρχή λειτουργίας είναι αντίστοιχη με αυτή των μπαταριών ιόντων λιθίου,
κάτι που σημαίνει πως διαθέτουν ηλεκτρόδια μεταξύ των οποίων θα
παρεμβάλλεται ο ηλεκτρολύτης που χρησιμοποιείται ως δίοδος των
φορτισμένων ιόντων. Ωστόσο, βασικό στοιχείο των μπαταριών ξηρού τύπου,
όπως φανερώνει εν μέρει και η ονομασία τους, είναι η χρήση ενός στερεού
ηλεκτρολύτη.
Οι μπαταρίες στερεού τύπου αναμένεται να έχουν έως και δέκα
φορές υψηλότερη ενεργειακή πυκνότητα από αυτές ιόντων λιθίου. Αυτό
σημαίνει ότι στο ίδιο μέγεθος με σήμερα θα προσφέρουν πολύ μεγαλύτερη
ισχύ ή αντίστοιχα θα επιτυγχάνουν τη σημερινή απόδοση καταλαμβάνοντας
πολύ μικρότερο χώρο και έχοντας χαμηλότερο βάρος. Μάλιστα το όφελος σε
βάρος θα είναι συνολικά ακόμα μεγαλύτερο, καθώς λόγω των μειωμένων
θερμικών φορτίων δεν θα χρειάζονται πολύπλοκα κυκλώματα ψύξης. Επιπλέον,
ο στερεός ηλεκτρολύτης είναι απαλλαγμένος από τις εξωθερμικές χημικές
αντιδράσεις που συμβαίνουν στο υγρό των μπαταριών ιόντων λιθίου ενώ
παύει να υφίσταται και το ενδεχόμενο διαρροών, με συνέπεια τη σημαντική
αναβάθμιση της ασφάλειας που προσφέρεται. Τέλος, η νέα τεχνολογία
μπαταριών αναμένεται πως θα επιφέρει και μείωση στους απαιτούμενους
χρόνους φόρτισης, καθώς θα είναι δυνατή η συνεχής χρήση ταχυφορτιστών
χωρίς συνέπειες στη διάρκεια της ζωής τους. Αυτό συμβαίνει διότι οι
μπαταρίες ξηρού τύπου είναι απαλλαγμένες από τη διάβρωση των ηλεκτροδίων
που προκαλούν τα χημικά στοιχεία που έχουν σήμερα οι υγροί
ηλεκτρολύτες. Έτσι ο κύκλος ζωής των νέων μπαταριών υπολογίζεται ότι θα
είναι έως και επτά φορές μεγαλύτερος, κάτι που σημαίνει πως η διάρκεια
καλής λειτουργίας τους θα κυμαίνεται στα δέκα χρόνια, όσο δηλαδή και ο
μέσος όρος ζωής ενός αυτοκινήτου.
Τέτοιες μπαταρίες δεν κυκλοφορούν ακόμη στην αγορά. Με αυτή τη τεχνολογία μπαταριών ασχολείται η QuantumScape, η οποία προβλέπει ότι, εφόσον όλα εξελιχθούν ομαλά, θα αρχίσει να πουλάει τέτοιου είδους μπαταρίες από το 2026 και κατόπιν.
Η
Romeo Power, ιδρύθηκε το 2016 στην Καλιφόρνια από τον Michael
Patterson. Είναι μια εταιρεία ενεργειακής τεχνολογίας στον κλάδο που
επικεντρώνεται στο σχεδιασμό και την κατασκευή μονάδων και πακέτων
μπαταριών ιόντων λιθίου για επαγγελματικά εμπορικά ηλεκτρικά φορτηγά και
λεωφορεία.
Διαθέτει εγκαταστάσεις παραγωγής 10.500 τετραγωνικών
μέτρων στο Λος Άντζελες της Καλιφόρνια με βασικές δυνατότητες ανάπτυξης
μπαταρίας που εκτελούνται εσωτερικά.
Η
εταιρεία έχει ολοκληρώσει την κατασκευή και την ανάπτυξη του
εργοστασίου ικανότητας 7 GWh στο Λος Άντζελες της Καλιφόρνια, με τις
τελευταίας τεχνολογίας κατασκευαστικές εργασίες σχεδιασμένες για υψηλή
ανάπτυξη
Η εταιρεία απασχολεί περίπου 100 υπαλλήλους και περισσότερους από 60 μηχανικούς μπαταρίας.
Η Romeo Power επικεντρώνεται σε 2 βασικές αγορές ενεργειακής τεχνολογίας :
1)
Στα εμπορικά οχήματα (κλάσης 4-8: φορτηγά και λεωφορεία) μέσω της
μητρικής εταιρείας Romeo Systems, Inc. της οποίας η BorgWarner είναι 20%
μέτοχος.
2) Στα ευρωπαϊκά οχήματα υψηλής απόδοσης · καθώς και
ελαφριά, μεσαία και βαρέα επαγγελματικά οχήματα μέσω Κοινοπραξίας με την
BorgWarner, της οποίας η Romeo Systems, Inc. κατέχει το 40%.
Η BorgWarner (ticker: BWA) είναι στρατηγικός επενδυτής και συνεργάτης της Romeo Power.
Η
συνεργασία με την BorgWarner ξεκίνησε τον Μάιο του 2019 όταν
πραγματοποίηθηκε στρατηγική επένδυση ύψους 50 εκατομμυρίων δολαρίων στη
Romeo Power. Η BorgWarner, ως παγκόσμιος προμηθευτής
αυτοκινητοβιομηχανίας κατηγορίας 1 με τεχνογνωσία κατασκευής, μηχανικής
και τεχνολογικής ανάπτυξης παγκόσμιας κλάσης, καθώς και 60 εγκαταστάσεις
παραγωγής παγκοσμίως και βαθιές σχέσεις σε ολόκληρη τη βιομηχανία και
την αλυσίδα εφοδιασμού, δίνει στη Romeo την ευκαιρεία να διεισδύσει σε
νέες αγορές στη Βόρεια Αμερική, την Ευρώπη και σε όλο τον κόσμο.
Όσον αφορά τον Όμιλο Heritage
.... είναι επίσης επενδυτής της Romeo, συμμετείχε στο PIPE και θα
υποστηρίξει τη Romeo στην ανακύκλωση των μπαταριών. Αυτό είναι κρίσιμο
επειδή λιγότερο από το 5% των μπαταριών ιόντων λιθίου στις ΗΠΑ και την
Ευρώπη ανακυκλώνονται σήμερα. Έχει επίσης δεσμευτεί σε ένα πιλοτικό
πρόγραμμα που αναμένεται να οδηγήσει στη μετατροπή 500+ πετρελαιοκίνητων
φορτηγών στο στόλο του σε BEV με τις μπαταρίες της Romeo μεταξύ 2021
και 2025.
Τέλος, η Republic Services,
η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία ανακύκλωσης και διάθεσης αποβλήτων στις
Ηνωμένες Πολιτείες με στόλο περισσότερων από 16.000 οχημάτων, είναι ένας
άλλος στρατηγικός συμμετέχων στο PIPE και σκοπεύει να συνάψει
στρατηγική συμμαχία με τη Romeo Power.
Η Romeo Power είναι κατασκευαστής προηγμένων πακέτων μπαταριών με
υψηλή ενεργειακή πυκνότητα για ηλεκτρικά οχήματα. Έχει κυκλοφορήσει μια
οικογένεια πακέτων μπαταριών που κυμαίνονται σε μέγεθος από 30kWh έως 1
MWh για ηλεκτρικά οχημάτα.
Η τεχνολογία της Romeo έχει καταφέρει ώστε τα
πακέτα μπαταριών Romeo Power να μπορούν να διαμορφωθούν ώστε να πληρούν
τις ακριβείς και μοναδικές προδιαγραφές γρήγορα, χωρίς να χρειάζεται να
επανασχεδιαστεί ολόκληρη η μπαταρία ώστε να ταιριάζει σε ασυνήθιστες
απαιτήσεις προδιαγραφών.
Η σειρά πακέτων BEV της Romeo είναι η πρώτη του
είδους που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε ένα ευρύ φάσμα εμπορικών
χρήσεων, από οχήματα παράδοσης κατηγορίας 3 έως βαρέα οχήματα κατηγορίας
8 μεγάλων αποστάσεων. Με έδρα στο Λος Άντζελες , οι μπαταρίες Romeo
Power κατασκευάζονται στις ΗΠΑ και έχουν από τις υψηλότερες ογκομετρικές
και βαρυμετρικές ενεργειακές πυκνότητες και τον ταχύτερο χρόνο φόρτισης. Έχουν υψηλή ενεργειακή πυκνότητα που
κατασκευάζονται και παραδίδονται άμεσα, χρησιμοποιώντας προηγμένες
μεθόδους ψύξης για τη μεγιστοποίηση της ενεργειακής χρήσης και της
διάρκειας ζωής του προϊόντος.
Για να διασφαλιστεί η διάρκεια ζωής
της μπαταρίας, η αποδοτικότητα και η μέγιστη λειτουργικότητα για τους
πελάτες, μόλις εγκατασταθούν οι μπαταρίες στα οχήματα των πελατών, η Romeo Power
χρησιμοποιεί ιδιόκτητη τεχνολογία μηχανικής εκμάθησης για την
παρακολούθηση των μπαταριών για την μεγιστοποίηση της απόδοσης. Τα
δεδομένα που συλλέγονται παρέχουν στους πελάτες της Romeo Power
μοναδικές πληροφορίες για τη μεγιστοποίηση της αξίας των μπαταριών τους -
και των εγγυήσεών τους. Οι πελάτες επωφελούνται από την ανάλυση
δεδομένων που κυμαίνονται από τον καθορισμό των πιο αποτελεσματικών
χρόνων έως την τροφοδοσία, τη βελτίωση του χιλιομέτρου και της
ενοποίησης διαδρομών.
Ενώ η χρήση των οχημάτων που χρησιμοποιούν φυσικό αέριο συνεχίζει να μειώνεται, η Romeo Power εφοδιάζει με ηλεκτρική μπαταρία τα φορτηγά μεσαίων αποστάσεων, μικρών αποστάσεων και βαρέων φορτίων μεγάλων αποστάσεων, καθώς και ειδικά φορτηγά και λεωφορεία.
Σε παγκόσμιο επίπεδο, η συνολική διευθύνσιμη αγορά ("TAM") για επαγγελματικά οχήματα εκτιμάται σε περίπου 665 δισεκατομμύρια δολάρια με περισσότερα από 17 εκατομμύρια οχήματα να πωλούνται ετησίως.
Μόνο στη Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη, το TAM εκτιμάται σε περίπου 225 δισεκατομμύρια δολάρια με πάνω από 7 εκατομμύρια οχήματα να πωλούνται ετησίως.
Η Romeo Power
διαθέτει σήμερα μια διαφοροποιημένη και υψηλής ποιότητας πελατειακή βάση
που αντιπροσωπεύει περίπου το 70% της αγοράς της κατηγορίας 8 της
Βόρειας Αμερικής. Η εταιρεία έχει ποικίλες μορφές συμφωνιών με πελάτες,
βελτιώνοντας την προβολή της μελλοντικής ανάπτυξης της εταιρείας,
συμπεριλαμβανομένων άνω των 600 εκατομμυρίων δολαρίων των επί του
παρόντος συμβολαίων εσόδων.
Και ενώ η Romeo εστιάζει στον χώρο EV, η
τεχνολογία της έχει εφαρμογές σε διάφορους κλάδους - συμπεριλαμβανομένων
των μεταλλείων, της γεωργίας και της αεροπορίας. Σχεδόν κάθε βιομηχανία
που είναι ώριμη για ηλεκτροδότηση είναι ένας πιθανός αναπτυξιακός
στόχος για το Romeo. Μάλιστα έχει ήδη συνεργασίες σε ορισμένους από
αυτούς τους τομείς.
Στις 17 Νοεμβρίου 202 η Romeo Power ανακοίνωσε ότι έχει εξασφαλίσει ένα
πολυετές συμβόλαιο παραγωγής με την ''The Lion Electric Co''. Το
συμβόλαιο αναμένεται να αποφέρει έσοδα 234 εκατομμυρίων δολαρίων
για τη Romeo Power για μια πενταετή περίοδο που αρχίζει το 2021. Η
σύμβαση εκτείνεται σε ολόκληρο τον στόλο της Lion Electric για εμπορικά
αστικά φορτηγά κατηγορίας 6-8 και όλα τα ηλεκτρικά λεωφορεία.
H Lion Electric είναι ένας καινοτόμος κατασκευαστής οχημάτων μηδενικών εκπομπών. Η εταιρεία δημιουργεί, σχεδιάζει και κατασκευάζει εμπορικά αστικά φορτηγά κατηγορίας 5 έως κατηγορίας 8 , ηλεκτρικά λεωφορεία και μίνι λεωφορεία. Η Lion είναι ηγέτης της Βόρειας Αμερικής στις ηλεκτρικές μεταφορές και σχεδιάζει, κατασκευάζει και συναρμολογεί πολλά από τα βασικά εξαρτήματα των οχημάτων της, όπως σασί, καμπίνες φορτηγών και αμαξώματα λεωφορείων.
H Lion κυκλοφόρησε πρόσφατα το LionA, ένα ηλεκτρικό μίνι σχολικό λεωφορείο, πάνω από ένα ήδη εντυπωσιακό χαρτοφυλάκιο ηλεκτρικών οχημάτων (EV), συμπεριλαμβανομένων των σχολικών λεωφορείων LionC και LionD και μια μεγάλη γκάμα ηλεκτρικών φορτηγών.
H Romeo Power έχει περισσότερα από 600 εκατομμύρια δολάρια σε δεσμευμένα έσοδα που έχουν υπογραφεί με κορυφαίους
κατασκευαστές αυτοκινήτων. Επιπλέον έχει έσοδα μέχρι
και 2,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων σε πλαίσιο προχωρημένων διαπραγματεύσεων. Μερικές από τις μεγαλύτερες παγκόσμιες μάρκες αυτοκινήτων είναι πελάτες της Romeo.
Με την ολοκλήρωση της συγχώνευσης η Romeo θα έχει αξία επιχείρησης σχεδόν 1,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων και δεν θα υπάρχει σημαντικό χρέος. Αυτό είναι σημαντικό καθώς θα επιτρέπει στην εταιρεία να χρηματοδοτήσει πλήρως το τρέχον επιχειρηματικό της σχέδιο, το οποίο περιλαμβάνει :
- την περαιτέρω ανάπτυξη και παραγωγή των μονάδων μπαταρίας
- την επέκταση της ομάδας πωλήσεών
- την αξιοποίηση περαιτέρω της συνεργασίας με την BorgWarner
Με την τιμή της μετοχής στα 10 δολάρια και μετά την ενοποίηση η Romeo θα αποτιμάται 1,34 δισεκατομμύρια δολάρια, που αντιπροσωπεύει :
- 0,81 φορές τα εκτιμώμενα έσοδα, των 1,65 δισεκατομμυρίων δολαρίων, του 2025.
- 1,15 φορές τα εκτιμώμενα έσοδα, των 1,156 δισεκατομμυρίων δολαρίων, του 2024
- 1,75 φορές τα εκτιμώμενα έσοδα, των 765 εκατομμυρίων δολαρίων, του 2023.
- 3,25 φορές τα εκτιμώμενα έσοδα, των 412 εκατομμυρίων δολαρίων, του 2022.
Επειδή βλέπω πολύς κόσμος έχει RMG (Romeo) είπα να τη σηκώσω την παρουσίαση της ... έτσι να έχουμε ένα μπούσουλα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιλικρινώς σας λέω, ενώ μου φαίνεται φτηνή και ελπιδοφόρα ... δεν έχω θέση στην εταιρεία.
ROMEO ... power!
Διαγραφήκ. Τάκη περιμένουμε και ένα +10% intraday από IPOC για να εγκαινιαστεί η νέα bull market.
Rmg πέταξε και είχα πάρει κάτι ψίχουλα...
ΔιαγραφήΚ.Barren Wuffet μια και έχετε γνώσεις σε LNG OIL ....για δείτε αυτή
Διαγραφήhttps://gr.investing.com/equities/harmony-merger-corp
https://www.next-decade.com/
https://investors.next-decade.com/static-files/5341eedf-522f-4e07-
a86c-4918491b692b
Αυτά που κατάλαβα εγώ είνα ότι η εταιρία είναι του κουτιού έτοιμη προς παραγωγή, η παρουσίαση είναι ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ,δεν έχει δανεισμό ,τεχνικά έχει γίνει μια γκαζιά το Σεπτέμβριο, από τα 320 m τησ επένδυσης τα 100 τα έχει βάλει η BLACKROCK ,50 η MUBADALA(Abu dhambi) και άλλοι
Τι λέτε ?
Κύριε Barren έτοιμος.
ΔιαγραφήΣε λίγο πανέτοιμος. Δεν θα πάμε για ένα 10% .... (άλλο ένα μηδενικό στο τέλος).
Αλλά προηγείται το B!!! Στο άπειρο και ακόμη παραπέρα.
Κ Τάκη αν λέτε για το Ipob το τιμή στόχο έχουμε;
ΔιαγραφήOπωσδήποτε πάνω απο 30.
ΔιαγραφήΜα τα έχω γράψει ... τα νούμερα που εγώ βλέπω.
Finance Yahoo/watchlists/most-actives-spacs... Just in case...
ΑπάντησηΔιαγραφήQUANTUM GLASS BATTERIES Κύριε Τάκη και λοιποί τι λέτε?
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοια είναι αυτή;
ΔιαγραφήΕγώ την Quantum Scape ξέρω.
ALB βρήκα μια...Ριξτε μια ματιά στα Spacs:FILL και GIX ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΒρήκα και Panadonic.PCRFYκαι Samsung SSNLF..σε QUANTUM GLASS...
ΑπάντησηΔιαγραφήAvePoint (APXT)
ΑπάντησηΔιαγραφήH AvePoint αναμένει, για το 2020, να εμφανίσει συνολικά έσοδα ύψους 148 εκατομμυρίων δολαρίων. Αυτό θα σήμαινε αύξηση περίπου 26% σε σχέση με τα έσοδα, των 117 εκατομμυρίων δολαρίων, του 2019. Από 200 και περισσότερες δημόσιες εταιρείες λογισμικού, η AvePoint είναι μία από τις 5 με ετήσια έσοδα περίπου 150 εκατομμύρια δολάρια, ρυθμό ανάπτυξης περίπου 30% και με θετικό περιθώριο EBIT περίπου 20%
Οι προβλέψεις της διοίκησης για τις πωλήσεις της Αve Point είναι πως θα φτάσουν στα 193 και 257 εκατομμύρια δολάρια για τα έτη 2023, 2024.
Με την τιμή της μετοχής στα 10 δολάρια η συνολική κεφαλαιοποίηση ανέρχεται σε 2 δισεκατομμύρια δολάρια που αντιπροσωπεύει :
7 φορές τα εκτιμώμενα έσοδα του 2022.
10 φορές τα εκτιμώμενα έσοδα του 2021
13,5 φορές τα εκτιμώμενα έσοδα του 2020.
Αν κάποιος είναι μακροπρόθεσμος ... κάθεται εκεί μέσα και δεν κουνιέται. Σε βαθος χρόνου η μετοχή θα ανεβαίνει διαρκώς .... σε 2 με 3 χρόνια, θα δεί και τα 40 και τα 50 δολάρια και έχει ο Θεός.
Για εμένα όμως το 25 είναι η κορυφή για φέτος.
Στο 17 θα το σκεφτώ ..... ΑΣ ΠΕΤΑΞΕΙ ΣΗΜΕΡΑ
Καλό μεσημέρι σε όλους,
ΔιαγραφήΣτα 10 δολ. η AvePoint είναι κατά 50% κάτω από τους ανταγωνιστές της (σελ. 21 στο presentation). Αν κατάλαβα καλά κ. Τάκη έως τα 17 δολ. θα σκεφτείτε να ανοίξτε θέση?
https://cdn.avepoint.com/pdfs/en/Apex-AvePoint%20Investor%20Presentation_Webcast_Final%20(11.23.2020).pdf
Ήδη κύριε Γιώργο έχω στήσει τα μισά προς πώληση στο 18,9 .... και θα δω.
ΔιαγραφήAPΧΤ ψοφαλογο Κύριε ΤΆΚΗ ούτε50%,στο preopening...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠομπάρεται σε όλα τα fora ... τώρα την παίρνουν χαμπάρι την εταιρεία.
ΔιαγραφήSir Takis αν και την πιστεύω πολύ (pic) λέτε μέχρι τέλους του έτους να φτάσει τα 22-25? εκεί λέω να την πυροβολήσω.....
ΔιαγραφήΓια την thcb αξίζει να μπούμε σε αυτά τα επίπεδα ? έχει δρόμο ?
Κύριε Δημήτρη
ΔιαγραφήΤHCB το θέμα είναι να κλείσει το deal ... εγώ ρίσκαρα και πήρα στο 11,2. Αν κλείσει... νομίζω ότι με την Κινέζικη μπαταρία θα κάψουμε καρδιές.
PIC η σκέψη μου είναι να βγω στο 17 με 18. Αν την δω να αποκτά ορμή θα τη δώσω παραπάνω. Ας διασπάσει το 13 και με την πρώτη ευκαιρία θα βγω. Σε διαφορετική περίπτωση δεν έχω πρόβλημα να μείνω με την PIC.
Σήμερα ενίσχυση θέσης (ξανά)στον Ταϊλανδό...
ΑπάντησηΔιαγραφή17 με 19 σήμερα τους αποχαιρετούμε προσωρινά...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύριε Τάκη GIX στο Pre m 10%..?
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάρε κόσμε..
ΑπάντησηΔιαγραφήΡremarket now:
APXT 36,49%
PIC 13,24%
THCB 22,82%
RMG 18,17%
Κ.Τακη καλησπέρα.Για ποια λέτε στο άπειρο και ακόμα παραπέρα;Για το ipoc;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτο Ipob αναφέρομαι.
ΔιαγραφήΤο Ipoc ακόμη δεν ξεκίνησε ...
Κύριε Τάκη Ipob έχω μείνει εκτός τρένου... άπειρο είπατε?
ΑπάντησηΔιαγραφήipob μέσα στο 22...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύριε Τάκη έχουμε κάποια τιμή στόχο για την rmg?
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάνω απο 30
ΔιαγραφήΥπάρχει κανείς άλλος που να παίζει από degiro και να μην του εμφανίζει το KCAC ?? Θεωρείται unit μήπως που δε τα υποστηρίζει η πλατφόρμα?
ΑπάντησηΔιαγραφήQS πλέον
ΔιαγραφήΚαλημέρα! Έγινε η συγχώνευση με την Quantum scape χθές και πέταξε... Διαπραγματεύεται πλέον σαv Quantunscape Qs και την έχει και η degiro.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαταρχάς να ξεκινήσω με μία καλημέρα στην εδώ παρέα και τον οικοδεσπότη κ. Τάκη, καθώς σας διαβάζω αρκετό καιρό (με referral του κ. Burren) αλλά δεν έχω πει ένα «γειά» (αγενές).
ΑπάντησηΔιαγραφήΕτοιμάζομαι για δεύτερη είσοδο, στο IPOC (η πρώτη αποσύρθηκε λόγω ακινησίας πριν ένα μήνα περίπου και λόγω δικής μου «καχυποψίας» προς τα SPACS, κυρίως ως προς την εικασία ότι σε ενδεχόμενο ψιλο-κρας σε τεχνολογικές, θα χτυπηθούν ανελέητα ).
Εικάζω πως, η επόμενη τάση, μπορεί να κινηθεί προς digital health kai biotech (λόγω τεράστιας μετακίνησης πόρων -και ενδιαφέροντος κοινής και επενδυτικής γνώμης- για ερευνητικούς σκοπούς προς αυτή την κατεύθυνση, εν μέσω κορονοιού). Ως εκ τούτου, η clover μου αρέσει.
Με την έξοδο από το IPOC, τοποθετήθηκα μακροπρόθεσμα στην παρεμφερή εν μέρει, Alibaba-health (στο ADR Φρανκφούρτης) στα 2.12Ε και σκοπεύω να την κρατήσω (έχει πιο διευρυμένο πεδίο από health data ως ηλ. Συνταγογραφήσεις και e-φαρμακεία α-λά άμαζον) .
Προχθές στα αποτελέσματα της, φάνηκε πως περνά καθαρά πια στη φάση κερδοφορίας, και θα ήθελα τη γνώμη σας, αν ασχολείστε και εκτός Αμερικής και έχετε όρεξη/χρόνο να τη δείτε.
*Σε λίγο καιρό, ακολουθεί και η IPO της JD health, ως αντίπαλο δέος (πάνε για δυοπώλειο) hong-kong, με πλάτες tencent μάλλον. Νομίζω πως ο κλάδος θα είναι Hot σε 1-2-3 χρόνια το πολύ και θα τραβήξει το επενδυτικό ενδιαφέρον.
Το IPOC δεν το φοβάμαι καθόλου. Δεν αποκλείω κάποια στιγμή να ''εκτοξευθεί'' ξαφνικά ... ίσως με τη συγχώνευση και όταν γίνει Clover.
ΔιαγραφήΚαλησπέρα σε όλους,
ΔιαγραφήΚύριε Architect, πριν μήνες είχα μπει σε πολύ καλή τιμή (λίγο πάνω από τα 10 δολ) σε spac του τομέα υγείας, την Multiplan (MPLN) η οποία ήταν το 2ο SPAC μιας πολύ επιτυχημένης εταιρία της Churchill Capital Corp III (σύμβολο CCXX).
Το Churchill Capital I πήρε τον Μάιο του 2019 την Clarivate Analytics PLC (σύμβολο CCC). Από 10 δολ προ συγχώνευσης, σήμερα είναι στα 27,39 δολ. Νομίζω ότι αμέσως μετά τη συγχώνευση το νέο σύμβολο έγραψε 15 δολ.-17 δολ. Το Churchill Capital II δεν έχει βρει ακόμη τίποτα, ενώ το III μπήκε στη Multiplan.
Σίγουρα η περίπτωση του Chamath είναι διαφορετική, αλλά φοβάμαι ότι αν το IPOC διαπραγματεύεται κοντά στα 10 δολ. κατά τη περίοδο του merger που είναι εντός Q1 2021, τότε είναι πολύ πιθανό να πάει προς τα κάτω, όπως έκανε και η MULTIPLAN, η οποία έως 8-10-2020 ήταν στα 10 δολ. Μετά το merger την πήρε ο έξω από εδώ και ευτυχώς μπόρεσα και πούλησα την 1η μέρα με ζημιά 10-11% νομίζω. Αφού έφτασε κοντά στα 6 δολ, σήμερα είναι στα 7,47. Διάγραμμα εδώ: https://gr.investing.com/equities/churchill-capital-iii-corp-chart
Βέβαια για την Ipoc έχουμε καιρό μέχρι το merger και επειδή θέλω να πιστεύω ότι ο chamath palihapitiya δεν είναι Klein που πιθανόν να θέλει να μαζέψει τις μετοχές στα 6-7 δολ. , θα τοποθετηθώ και εγώ σε αυτά τα σημεία που παρέχουν «ασφάλεια» και είναι 22% κάτω από τα υψηλά.
Νομίζω ότι λόγω του κορονοϊού και του φόβου που έχει ο κόσμος, η Clover Health (ipoc) μπορεί να επιτύχει τις προβλέψεις που έχει για φέτος ή και για το 2021. Αν βγάλει κάποια θετική ανακοίνωση σχετικά με πωλήσεις (νέα μέλη / εξάπλωση σε νέες κομητείες) τότε μπορεί να απογειωθεί.
Σύμφωνα με την παρουσίαση από 34 κομητείες φέτος (και 26 πέρυσι) θα εξαπλωθεί σε 108 κομητείες το 2021, 161 το 2022 και 219 το 2023. Εξού και το CAGR τρέχει με 37% για τα μέλη/ έσοδα και 81% για τα μεικτά κέρδη) – σελ. 101 του presentation.
PS1: Πολύ καλή περίπτωση (θεωρητικά) θα είναι και το spac του Bill Ackman, η Pershing Square Tontine Holdings (psth). Είχα πάρει πολύ καλή θέση για τα δεδομένα μου (άνω του 3% του Χ/Φ μου) σε καλή τιμή στα 21,64 δολ. αλλά έδωσα τα μισά λόγω φόβου πριν τις εκλογές στις ΗΠΑ. Σε ενδεχόμενο deep (άνω του 5%-7%) θα ξαναφορτώσω, ίσως και πολύ περισσότερα.
PS2: Θυμίζω σε όλους τους φίλους του blog του κ. Τάκη, εδώ δεν είναι ελληνικό χρηματιστήριο για να πομπάρουμε τα χαρτιά μας ώστε να τα φορτώσουμε σε άλλους μαριδαίους. Γράφουμε για να κερδίσουμε όλοι ή να αποφύγουμε τυχόν χασούρες.
Κέρδη σε όλους εύχομαι
To IPOC δραστηριοποιείται σε ένα κλάδο που συνδυάζει ιατρική και τεχνολογία, το οποίο θα αποτελέσει τάση πιστεύω στο προσεχές μέλλον. Όμως προς τα παρόν η Clover έχει 57.000 μέλη (λίγα κατ' εμέ). Όσον αφορά τον Vivek Garipalli, συνιδρυτή και CEO διάβασα ότι στην προηγούμενη εταιρεία Care Point είχε κάνει δύο αποτυχημένες αγορές με νοσοκομεία που είχαν φαληρίσει και παρόλα αυτά διοχέτευσε 150m σε έξοδα διοίκησης, σε αυτόν και την παρέα του δηλαδή, κάτι το οποίο έγινε αντικείμενο έρευνας από τις αρχές. Υπάρχει δε και η σκέψη, με επιφύλαξη βέβαια, ότι μόνο από αυτά τα δύο νοσοκομεία πιάνουν πελάτες. Πιστεύω ότι θα τρέξει αλλά μόνο και μόνο λόγω σπόνσορα.
ΔιαγραφήΕπειδή πιάσαμε τον Chamath...
Το IPOB από πλευράς πελάτη είναι επίσης καλό. Όμως από επιχειρηματικής άποψης δεν είναι ότι πιο σούπερ υπάρχει. Έχει ανταγωνισμό από αρκετές εταιρείες, έχει πολύ χαμηλά περιθώρια κέρδους, που ξεκινούν από 8% και μετά τα έξοδα πέφτουν κοντά στο 1%. Εδώ κάτι που χρειάζεται προσοχή είναι ότι οι πωλήσεις αφορούν την συνολική τιμή του σπιτιού και όχι τα έξοδα του μεσάζοντα, καθώς σε αρκετές περιπτώσεις αγοράζει η ίδια η εταιρεία το σπίτι για να το μεταπωλήσει. Έτσι εξηγούνται τα χαμηλά περιθώρια και γι αυτό δεν ενθουσιάζομαι με τα 4,8b πωλήσεις. Στα θετικά, ότι τα βιογραφικά όλων στην Opendoor είναι φοβερά, με προϋπηρεσία σε Uber, Airbnb και άλλες παρόμοιες εταιρείες. Επίσης, η εταιρεία τα κονομάει με άλλους 10 τρόπους, πχ πωλήσεις ασφαλειών, διαφημίσεις, συμβολαιογραφικά, παραπομπή σε τοπικούς μεσίτες κ.ά. Κι επειδή μίλησα για ανταγωνισμό, ούτε η Zillow μου αρέσει, που είναι ο βασικός ανταγωνιστής. Όμως η Opendoor είναι μια εταιρεία που θα τρέξει στη Wall street.
Για την PSTH το σύνθημα το έδωσε ο Seth Klarman, ότι θα είναι κάτι καλό. Ήδη βλέπω κόσμο να προσέρχεται.
Κύριε Ευρωβλάχο, το ipob δεν το πρόλαβα και δεν το κυνήγησα. Στο ipoc θα μπω επειδή είναι χαμηλά (σταδιακά, γιατί ενδοσυνεδριακά μπορεί να πάει και κάτω από τα 10$. Αν μέχρι την παραμονή του merger είναι σε αυτά τα επίπεδα, το μπουμπούνησα.
Διαγραφήευχαριστώ για τις απαντήσεις (κε Γιώργο τις συγκρατώ και μπαίνουν watchlist με άλλες που αναζητώ Ασία, καθώς εκεί είναι μάλλον επιτακτικότερη η ανάγκη φθηνής πρωτοβάθμιας περ. και προληπτικής ιατρ. , ενώ τα περί προσωπικών δεδομένων δεν 'ενοχλούν' τόσο τις κοινωνίες.
Διαγραφή*κε Ευρωβλάχε, και εγώ είμαι επιφυλακτικός (και με τα SPAC γενικότερα) και εικάζω πως σε 2-3 χρόνια δε θα έχουν ούτε οι μισές από τις τρέχουσες εισαγωγές στον αφρό.
Τα τέλεια βιογραφικά υποθέτω, αυτό το σκοπό υπηρετούν, να καλύπτουν δλδ το γεγονός πως οι εταιρεές αυτές εμπορεύονται στην ουσία μακρινές προσδοκίες.
LGVW ένα πιο μακροπρόθεσμο με πολύ καλό growth βάσει presentation 44M/2020, 138M/2022, 334M/2024...τι λέτε sir Takis..?
ΑπάντησηΔιαγραφήΒλέπω μόνο αγορές...πολλα funds, ίδρυμα Bill Gates, Deutsche Bank και γενικά πολύ κόσμο μέσα...
ΔιαγραφήΚ. Τάκη αν θέλετε ρίξτε μια ματιά σε αυτό το spac που θα κάνει συγχώνευση στα μέσα Δεκέμβρη με μια εταιρεία κάνναβης τα "έξυπνα φύλλα" (clever leaves)
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://www.globenewswire.com/news-release/2020/11/09/2122711/0/en/Schultze-Special-Purpose-Acquisition-Corp-and-Clever-Leaves-a-Large-Scale-Pharmaceutical-Grade-Multi-National-Cannabis-Operator-Announce-Revised-Transaction-Terms.html
https://samcospac.com/wp-content/uploads/2020/11/NOVEL_Investor-Presentation_201108_v8.pdf
Διαγραφή👌👌👌
ΔιαγραφήΒΙΟΜΗΧΑΝΊΑ ΚΆΝΝΑΒΗΣ ... η πολλή ενδιαφέρουσα βιομηχανία της μαριχουάνας !!
ΔιαγραφήΚαταρχήν θα συνιστούσα να κοιτάζαμε τα διαγράμματα των ανταγωνιστών (όπως δείχνει το presestation) της Clever
Hexo(NYSE), Sndl(Nasdaq), Tgodf, Khrnf, Ogi (Nasdaq), Acb (NYSE), Apha(Nasdaq), Tlry(Nasdaq), Cgc(Nasdaq), cron(Nasdaq)
Απο τις αρχες 2019 έχουν πτώση που φτάνουν εως και 90% σε αρκετές περιπτώσεις.
Nα θυμίσω ότι το καλοκαίρι ήμουν ένθερμος για μια. Τον Πράσινο Αντίχειρα GTBIF .... ίσως ειναι η μόνη που βρίσκεται σε ιστορικά υψηλά και είναι τόσο σωστά τοποθετημένη στην αγορά ...
Ας αναφερω μερικά σχόλια για την κάνναβη.
Στις περισσότερες πολιτείες των ΗΠΑ, η κάνναβη παραμένει παράνομη βάσει του ομοσπονδιακού νόμου των ΗΠΑ. Λόγω αυτής της απαγόρευσης, τα μεγάλα χρηματιστήρια των ΗΠΑ δεν απαριθμούν εταιρείες κάνναβης που δραστηριοποιούνται στις ΗΠΑ. Ωστόσο, το Καναδικό Χρηματιστήριο Αξιών επιτρέπει στις εταιρείες κάνναβης να εισαχθούν στο χρηματιστήριο και αυτή τη στιγμή φιλοξενούνται αρκετές καναδικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στις ΗΠΑ.
ΔιαγραφήΠριν από δύο δεκαετίες, η μαριχουάνα ήταν παράνομη και στις 50 πολιτείες των ΗΠΑ. Τριάντα τρεις πολιτείες των ΗΠΑ διαθέτουν τώρα ευρεία νομοθεσία που επιτρέπει τη χρήση μαριχουάνας σε κάποια μορφή.
Σκεφτείτε τις πολιτείες ως ντόμινο που παρατάσσονται ένα προς ένα. Όταν το πρώτο ντόμινο ανατρέπεται, οδηγεί σε αλυσιδωτή αντίδραση που προκαλεί την πτώση των περισσότερων, αν όχι όλων. Αυτό συνέβη και συνεχίζει να συμβαίνει με την κρατική νομιμοποίηση της μαριχουάνας. Το χρονοδιάγραμμα για τη νομιμοποίηση της μαριχουάνας στις ΗΠΑ δείχνει πώς αυτά τα ντόμινο συνεχίζουν να πέφτουν.
Το Όρεγκον ήταν το πρώτο κράτος που αποποινικοποίησε τη μαριχουάνα το 1973. Επέβαλε μόλις 100 $ πρόστιμο για κατοχή έως και μια ουγγιά.
Τα επόμενα 15 χρόνια μετά τη νομική αλλαγή του Όρεγκον, τουλάχιστον δώδεκα άλλες πολιτείες αποποινικοποίησαν τη μαριχουάνα. Η παραγωγή και πώληση της μαριχουάνας παρέμεινε παράνομη.
ΔιαγραφήΗ νομιμοποίηση, από την άλλη πλευρά, όχι μόνο επιτρέπει την κατοχή ατομικής μαριχουάνας, αλλά στις περισσότερες περιπτώσεις, επιτρέπει επίσης τη νόμιμη παραγωγή και πώληση του ναρκωτικού. Υπάρχουν δύο τύποι νομιμοποίησης μαριχουάνας: η νομιμοποίηση της ιατρικής κάνναβης και η νομιμοποίηση της ψυχαγωγικής μαριχουάνας.
Όλες οι πολιτείες των ΗΠΑ, εκτός από τέσσερις έχουν κάποια μορφή νόμου περί ιατρικής μαριχουάνας. Ωστόσο, 13 πολιτείες επιτρέπουν μόνο τη νόμιμη χρήση κανναβιδιόλης (CBD) ή ιατρικής κάνναβης που έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε τετραϋδροκανναβινόλη (THC).
Το CBD είναι ένα χημικό συστατικό του φυτού κάνναβης που δεν είναι ψυχοδραστικό, ενώ το THC είναι το κύριο ψυχοδραστικό συστατικό στην κάνναβη.
Αυτές οι 13 πολιτείες συνήθως δεν περιλαμβάνονται στον αριθμό των πολιτειών που έχουν νομιμοποιήσει την ιατρική μαριχουάνα, επειδή οι νόμοι τους θέτουν αυστηρούς περιορισμούς στη μορφή και τον τρόπο χρήσης της ιατρικής μαριχουάνας.
Τριάντα τρεις πολιτείες, ωστόσο, επιτρέπουν στους ασθενείς την ευρεία πρόσβαση στη μαριχουάνα για ιατρικούς σκοπούς.
Έντεκα πολιτείες και η Περιφέρεια της Κολούμπια έχουν θεσπίσει νόμους για την κάνναβη που επιτρέπουν τη νόμιμη χρήση μαριχουάνας τόσο για ιατρικούς όσο και για ψυχαγωγικούς σκοπούς. Δεν απαιτείται συνταγή για τα άτομα να χρησιμοποιούν μαριχουάνα σε αυτές τις δικαιοδοσίες. Ωστόσο, ορισμένοι από τους νόμους που ρυθμίζουν τη μαριχουάνα είναι αρκετά ασυνήθιστοι . Για παράδειγμα, η Περιφέρεια της Κολούμπια επιτρέπει τη νόμιμη χρήση μαριχουάνας αναψυχής, αλλά τεχνικά εξακολουθεί να απαγορεύει την αγορά και πώληση του ναρκωτικού.
Επιπτώσεις στους επενδυτές.
ΔιαγραφήΗ μαριχουάνα είναι ήδη μια μεγάλη βιομηχανία, με τις πωλήσεις των ΗΠΑ το 2019 να εκτιμώνται σε πάνω από 12 δισεκατομμύρια δολάρια. Μέχρι το 2022, οι πωλήσεις μαριχουάνας στις ΗΠΑ θα μπορούσαν να φτάσουν τα 22 δισεκατομμύρια δολάρια.
Οι επενδυτές μαριχουάνας δεν θα βρουν πάρα πολλές βιομηχανίες που θα μπορούσαν να διπλασιαστούν σχεδόν σε τρία χρόνια.
Η βιομηχανία μαριχουάνας αναμένεται να τριπλασιαστεί τα επόμενα πέντε χρόνια - και πολλοί επενδυτές αναζητούν κέρδη. Καθώς οι πολιτειες των ΗΠΑ και ολόκληρες χώρες αποποινικοποιούν ή νομιμοποιούν την κάνναβη ή καποια απο τα συστατικά της, υπάρχουν πολλές ευκαιρίες για επιχειρηματίες και εταιρείες.
Αλλά όπως γίνεται σε κάθε νεογέννητη βιομηχανία, υπάρχουν επίσης πολλοί κίνδυνοι και κακοί παράγοντες.
Eγω πάντως εδώ βάσει των αναμενόμενων πωλήσεων βλέπω μίνιμουμ τιμή 30$. Βασικά δεν είναι για πώληση.. όχι ότι δεν θα κάνει κ πισωγυρισμα.. αλλά με ένα P/S 10 που είναι οκ σε σχέση με άλλα που βλέπω δίνει τιμή πάνω από 120 $ σε βάθος 5 ετιας..
ΑπάντησηΔιαγραφήΆρα μπορεί αν συνεχίσει να δούμε κ τιμές περί το 50+ που προεξοφλεί τις πωλήσεις του 2023.
Απόψεις? Κ Τάκη?
Για ποια λέτε κ.ΑΝΔΡΈΑ;
ΔιαγραφήΆν μιλάτε για τη Romeo ... θα έλεγα το 30+ μάλλον το έχει άνετα ... όμως η αγορά είναι γρήγορη (δεν είναι Ελληνικό ΧΑχα, τα ζώα μου τα αργά) ... άρα τα κέρδη (μην σας πω και το κεφάλαιο) τα παίρνουμε και κοιτάμε φρέσκα κουλούρια που μόλις ξεκινάνε!!
ΔιαγραφήΜε την PIC τι κάνουμε κ. ΤΑΚΗ. Γύρισε πάλι αρνητική.
ΔιαγραφήTo PIC δείχνει πολύ δυνατό σήμερα
Διαγραφήτο ciic μου αρέσει που αντέδρασε στα 20
ΔιαγραφήΈδωσα 1/3 της θέσης μου σε rmg για κατοχύρωση κερδών στο 17.8 με αγορά στα 13. Τα υπόλοιπα θα μείνουν ακίνητα έως 23+
ΔιαγραφήΣφυροκόπημα σε όλα τα EV spacs σήμερα. Ανακοινώθηκε κάτι ιδιαίτερο ή shortaroun?
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι οι πετρελαικες πανω vs ev. Αψιμαχιες...
ΑπάντησηΔιαγραφήSir Takis ειχατε αναφερει για τα επιπεδα των spac 10 17 etc. αυτα προκυπτουν απο τους ορους εισαγωγης/συγχωνευσης η ειναι εμπειρικη η παρατηρηση? Με ενδιαφερει να μαθω παραπανω γενικοτερα. Αν εχετε χρονο δωστε μου ενα hint σε απλα ελληνικα!
ΑπάντησηΔιαγραφή10 - 13 μετα 17 με 18 , κατόπιν 27 με 28 και τέλος 50.
ΔιαγραφήΑπλή παρατήρηση ... δείτε το.
Sir Takis δική μου παρατήρηση...αν κάνεις καλή εισαγωγή (χαμηλά) πουλάς σε πικ και επαναγοράζεις σε πτώσεις περισσότερα τμχ. εάν την πιστεύεις (βλέπε ipob, ciic etc.)
ΑπάντησηΔιαγραφήΤέλος το πάρτυ στην RMG? Αναθεωρούμε ή συνεχίζουμε σαν να μην συμβαίνει τπτ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ πιστεύω και στην rmg και στην nga. Μένω αμετακίνητος και στις δύο το μόνο που με Κύπρο ότι δεν έχω άλλη ρευστότητα για να αγοράσω σε τέτοιο bargain τιμής.... Δε το φανταζομουν οτι θα γίνει τόσο σύντομα και δεν είχα προσθέσει καύσιμα στο λογαριασμο
Διαγραφήlion Electric και Green Power .... Καναδέζικες και οι δύο, είναι πιο μπροστά. Με τα εργοστάσια τους και με τα αυτοκίνητα τους να βρίσκονται στο δρόμο. Με πωλήσεις, έστω και λιγες ... αρχή είναι.
ΔιαγραφήΑπορώ , ειδικά με Green Power γιατί δεν τις πριμοδοτεί η αγορά και πάει και ανεβάζει κάτι απίθανα σαπάκια που δεν έχουν τίποτα (όπως Νικολά)
υπαρχει μεγαλο ενδιαφερον για τις μπαταριες...εδω θα δειτε μια υποσχομενη τεχνολογια που μπορει να αλλαξει τα δεδομενα στις μπαταριες. εχει ενδιαφερον αλλα ειναι σε πολυ πρωιμο σταδιο.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://medium.com/0xmachina/the-nano-diamond-battery-ndb-too-good-to-be-true-548066508c49
η σελιδα της εταιριας
https://ndb.technology/
H romeo power εχει συμβολαιο συνεργασιας για 3 χρονια και με την (GIK)lightning emotors.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://finance.yahoo.com/news/medium-duty-electric-vehicle-share-210753672.html
Οσοι εχουν θεση στο spac ισως πρεπει να κρατησουν ενα μικρο ποσοστο να δουν και για Long-term. Εχει potential πιστευω η μετοχη.
καλημερα κυριοι. εκ παραδρομης εχει γραφτει οτι το νεο ticker θα ειναι ROM. Δεν ξερω αν εχει ειπωθει αλλα για οσους την ψαχνετε σημερα σε εφαρμογες τυπου trading view το ticker ειναι RMO.
ΑπάντησηΔιαγραφή