Με λένε Τάκη - είμαι γκουρού, όταν γράφω σπάω μεγάλη πλάκα, δίχως να λέω τίποτα για πλάκα.

Οι απόψεις, εκτιμήσεις, αξιολογήσεις ή προβλέψεις, οι οποίες εκφράζονται σ αυτό το blog αποτελούν παλαβομάρες του χρήστη που γράφει με το nick Τάκης Μορφονιός και δεν αποτελούν προτροπή για αγορά ή πώληση χρηματιστηριακών προϊόντων. Στο blog γίνονται συζητήσεις - εκτιμήσεις μεταξύ αγνώστων, οπότε οι αναγνώστες να μην λαμβάνετε τίποτα ως δεδομένο και αληθές.
Συνεπώς, ο,τιδήποτε γράφεται στο www.mitarola.blogspot.gr, δεν αποτελεί συμβουλή ή πρόταση για αγορά ή πώληση αξιών ή προτροπή για πραγματοποίηση οποιασδήποτε μορφής επένδυσης.

Κυριακή 10 Μαΐου 2020

Celcius (CELH)

Celsius  .... εδώ ....  
Διαπραγματεύεται στο Nasdaq με το σύμβολο CELH ... εδώ ...
Αριθμός μετοχών : 69,2 εκατομμύρια

Από τις 11 Ιανουαρίου 2016, η μετοχή βρίσκεται στη βαθμίδα OTCQX της εξωχρηματιστηριακής αγοράς που διατηρείται από την OTC Markets Group, Inc., με την ένδειξη «CELH». Πριν, η μετοχή ήταν εισηγμένη στο επίπεδο OTCPink της εξωχρηματιστηριακής αγοράς που διατηρούσε η OTC Markets Group, Inc. Η τιμή διαπραγμάτευσης της μετοχής ήταν μερικές φορές ασταθής.

Ο διπλανός πίνακας παρουσιάζει τις τριμηνιαίες υψηλές και χαμηλές τιμές πώλησης της μετοχής για τις οικονομικές χρήσεις, 2015, 2016 και 2017, όπως αναφέρεται από την OTC Markets Group, Inc.


Από τις 24 Μαΐου 2018, η μετοχή έχει εισαχθεί στην Nasdaq Capital Market με το σύμβολο "CELH".


Η Celsius Holdings, Inc. ιδρύθηκε το 2004 και εδρεύει στο Boca Raton της Φλόριντα.
Παλαιότερα ήταν γνωστή ως Vector Ventures, Inc. και άλλαξε το όνομά της σε Celsius Holdings, Inc. τον Ιανουάριο του 2007.

Αρχικά ασχολήθηκε με την εξερεύνηση ορυκτών. Η επιχείρηση ήταν ανεπιτυχής, έτσι στις 26 Ιανουαρίου 2007, αποκτήθηκε η επιχείρηση ποτών Celsius® της Elite FX, Inc., μιας εταιρείας στη Φλόριντα που ασχολείται με την ανάπτυξη «λειτουργικών» ποτών από το 2004 και άλλαξε το όνομά της σε Celsius Holdings, Inc.


Τα προϊόντα της εταιρεία απευθύνονται σε καταναλωτές που γενικά είναι άτομα που ασκούνται δύο έως πέντε φορές την εβδομάδα και ανησυχούν για την υγεία τους.

Η Celsius Holdings, Inc. αναπτύσσει, εμπορεύεται, διανέμει και πωλεί λειτουργικά ποτά γυμναστικής με θερμίδες στις Ηνωμένες Πολιτείες και διεθνώς.
Το CELSIUS είναι ένα ποτό γυμναστικής που έχει αποδειχθεί κλινικά ότι επιταχύνει το μεταβολισμό και καίει θερμίδες και σωματικό λίπος όταν χρησιμοποιείται σε συνδυασμό με την άσκηση. Διαθέσιμο σε αφρώδεις και μη ανθρακούχες γεύσεις.
Η εταιρεία δεν κατασκευάζει άμεσα τα ποτά της.
Αναθέτει τη διαδικασία παραγωγής σε συνεργάτες, παρέχοντας, ωστόσο, στους συνεργάτες της τις γεύσεις, τα μίγματα των συστατικών, τα κουτιά και όλες τις πρώτες ύλες που απαιτούνται για τα ποτά που αγοράζονται από διάφορους προμηθευτές.


Η εταιρεία προσφέρει τα ποτά της σε διάφορες γεύσεις, όπως ανθρακούχο πορτοκάλι, άγριο μούρο, κόλα, σταφύλι, ακτινίδιο-γκουάβα και καρπούζι, μη ανθρακούχο πράσινο τσάι βατόμουρο / acai, πράσινο τσάι / ροδάκινο μάνγκο, καρύδα ανανά, μούρο καρπούζι, φράουλες και κρέμα, καθώς και αφρώδες γκρέιπφρουτ, και ρόδι πορτοκαλιού με την επωνυμία Celsius.

Tο CELSIUS είναι ένα ιδανικό ποτό πριν από την προπόνηση και χρησιμεύει επίσης ως μια αναζωογονητική εναλλακτική λύση αντί του καφέ και άλλα ποτά με καφεΐνη. Το CELSIUS είναι η τέλεια προσθήκη σε έναν ενεργό τρόπο ζωής και δεν έχει τεχνητά συντηρητικά ή γεύσεις, ασπαρτάμη ή σιρόπι καλαμποκιού υψηλής φρουκτόζης και έχει πολύ χαμηλή περιεκτικότητα σε νάτριο. Το CELSIUS είναι νόστιμο που προσφέρει (κλινικά αποδεδειγμένο).
Η εταιρεία διανέμει τα προϊόντα της μέσω διανομέων παράδοσης απευθείας καταστημάτων, καθώς και απευθείας σε εμπόρους λιανικής σε διάφορα τμήματα λιανικής που περιλαμβάνουν σούπερ μάρκετ, παντοπωλεία, φαρμακεία, καταστήματα διατροφής και μαζικούς εμπόρους, καθώς και κέντρα υγείας, σπα, γυμναστήρια, στρατιωτικούς ιστότοπους και ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου.


Η επέκταση πρώτης γραμμής του CELSIUS , η CELSIUS NATURALS , είναι φυσική γλυκαντική και φυσική καφεΐνη. CELSIUS Naturals! Διαθέσιμο σε όλες τις νέες αφρώδεις και μη ανθρακούχες γεύσεις, το CELSIUS Naturals περιέχει την ίδια φόρμουλα ιδιότητας που έχει αποδειχθεί ότι επιταχύνει το μεταβολισμό, καίει το σωματικό λίπος και παρέχει υγιή ενέργεια.

Το CELSIUS διατίθεται σε stick σε σκόνη ως επιλογή αρπαγής για υγιή ενέργεια ανά πάσα στιγμή, οπουδήποτε. Απλώς ρίξτε ένα πακέτο CELSIUS On-The-Go στο νερό και απολαύστε τη νόστιμη γεύση που προσφέρει τα ίδια αποδεδειγμένα λειτουργικά οφέλη.

Το CELSIUS HEAT είναι μια εξαιρετική προπόνηση με ανθρακικό άρωμα που περιέχει 2.000 mg L-κιτρουλλίνης και 300 mg καφεΐνης. Το HEAT έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει την πρόσθετη ώθηση που χρειάζεστε από το ποτό πριν από την προπόνηση και βασίζεται στην κλινικά αποδεδειγμένη φόρμουλα MetaPlus που βρίσκεται στην αρχική σειρά CELSIUS.

Σύμφωνα με πολλές κλινικές μελέτες, ένα Celsius καίει 100 έως 140 θερμίδες αυξάνοντας τον μεταβολισμό ενός καταναλωτή κατά μέσο όρο 12% και παρέχοντας παρατεταμένη ενέργεια για περίοδο τριών ωρών. Οι μελέτες που εστιάζουν στην άσκηση δείχνουν ότι το Celsius προσφέρει επιπλέον οφέλη όταν καταναλώνεται πριν από την άσκηση. Οι μελέτες δείχνουν οφέλη όπως η αύξηση του λίπους, η αύξηση της μυϊκής μάζας και η αύξηση της αντοχής.


Αυτή τη στιγμή η εταιρεία έχει μια θυγατρική στη Φλόριντα τη Celsius Netshipments, Inc., που ιδρύθηκε το 2007, μια θυγατρική στη Νεβάδα τη Celsius, Inc., που ιδρύθηκε το 2007 , δύο θυγατρικές εταιρίες στο Χονγκ Κονγκ τις Celsius Asia Holdings Limited και Celsius China Holdings Limited, που ιδρύθηκαν το 2018 και μια κινεζική εταιρική θυγατρική, Celsius (Beijing) Beverage Co. Limited, που ιδρύθηκε επίσης το 2018.

Τον Οκτώβριο του 2019 εξαγοράστηκε η Func Food της οποιας τα προϊόντα της διανέμονται στη Φινλανδία, τη Σουηδία και τη Νορβηγία. Η Func Food είναι μια εταιρεία ευεξίας της Φινλανδίας που εμπορεύεται και διανέμει ποτά, μπαρ πρωτεΐνης, συμπληρώματα και superfoods στη Φινλανδία, τη Σουηδία και τη Νορβηγία. Αυτά τα προϊόντα που διανέμονται έχουν τις επωνυμίες FAST, FitFarm και CocoVi και ανήκουν στην Func Food. Τα προϊόντα FAST έχουν ηγετική θέση στην αγορά της Φινλανδία και έχουν αρχίσει να διανέμονται και στη Σουηδική αγορά. Τα FitFarm και CocoVi είναι καθιερωμένες μάρκες superfoods και άλλων συμπληρωμάτων στις σκανδιναβικές χώρες.

Η Celsius είχε πραγματοποιήσει συμφωνία διανομής με την Func Food από το 2016, όταν η Func Food ξεκίνησε τη διανομή προϊόντων Celsius στη Σουηδία (όπου έχουν γίνει τα καλύτερα ποτά γυμναστικής). Στη συνέχεια, η Func Food επέκτεινε τη διανομή των προϊόντων Celsius στη Φινλανδία το 2016 και στη Νορβηγία το 2018.

Σύμφωνα με μια σειρά συμφωνιών που τέθηκαν σε ισχύ στις 11 Σεπτεμβρίου 2019 (οι «Συμφωνίες Απόκτησης») με μετόχους, κατόχους ομολόγων και ορισμένους άλλους δανειστές της Func Food, το οφειλόμενο χρέος της Func Food ύψους περίπου 55.000.000 δολαρίων, ορισμένα εκ των οποίων ήταν σε αθέτηση, αναδιαρθρώθηκε και η Celsius απέκτησε όλο το εκδοθέν και εκκρεμές κεφάλαιο της Func Food.
Η Celsius σκοπεύει να χρησιμοποιήσει το Func Food ως πλατφόρμα για την επέκταση της διανομής στην Ευρώπη.


Τον Σεπτέμβριο του 2018, η Celsius επεκτάθηκε στην Κίνα μέσω της Qifeng Food Technology. Αρχικά η διανομή του ποτού Celsius κάλυψε τρεις μεγάλες πόλεις της κατηγορίας, Πεκίνο, Γκουάνγκτζου και Σενζέν και περισσότερες από 30 άλλες μικρότερες πόλεις σε 14 επαρχίες. Η ανταπόκριση των καταναλωτών ήταν εξαιρετικά θετική και επιτεύχθηκαν πωλήσεις ύψους 4,2 εκατ. δολάρια για το 2018.

Από 1η Ιανουαρίου του 2019, έγινε αναδιάρθρωση των σχεδιασμών για  τη διανομή στην Κίνα.
Η Qifeng έλαβε τα αποκλειστικά δικαιώματα άδειας για την παρασκευή και εμπορία προϊόντων μάρκας Celsius® στην Κίνα. Η Qifeng θα πληρώσει μια σταθερή αμοιβή ύψους 6,9 εκατομμυρίων δολαρίων για τα πέντε έτη της διάρκειας της συμφωνίας. Κατόπιν προβλέπεται η αμοιβή  της εταιρείας να γίνεται βάσει των συνολικών πωλήσεων στην Κίνα. 
Επιπλέον, η Qifeng Food θα αποπληρώσει όλο το κεφάλαιο που επένδυσε η εταιρεία στην αγορά της Κίνας έως το 2018.

Τέλος, σύμφωνα με τη διοίκηση, επιταχύνεται επίσης η διανομή του ποτού στο Χονγκ Κονγκ μέσω της συνεργασίας με την A.S. Watson Industries.

ΘΕΜΕΛΙΩΔΗΣ ΑΝΑΛΥΣΗ
Η εταιρεία εκμισθώνει τα κύρια εκτελεστικά της γραφεία που βρίσκονται στην 2424 N Federal Highway, Boca Raton, Florida 33431. Οι εγκαταστάσεις μισθώνονται με μηνιαίο κόστος 12.826 δολάρια. Η τρέχουσα μίσθωση λήγει τον Οκτώβριο του 2020.

Η Εταιρεία δεν διαθέτει αποθήκες ή άλλες εγκαταστάσεις καθώς αποθηκεύει το προϊόν σε εγκαταστάσεις αποθήκης τρίτων.
Επίσης, έχουν μισθωθεί χώροι στην Ευρώπη με συνολικό μηνιαίο κόστος περίπου 9.500 δολάρια. Αυτές οι μισθώσεις έχουν διαφορετικές περιόδους και παρατείνονται μέχρι τον Ιανουάριο του 2022.

Οι Ενσώματες ακινητοποιήσεις ανέρχονται σε 132 χιλιάδες δολάρια, ενώ το 2015 ήταν μόλις 21 χιλιάδες δολάρια. Ουσιαστικά λοιπόν η εταιρεία δεν έχει περιουσιακά στοιχεία και όποια αξία έχει είναι η ''παντέτα'' της και το κατά πόσο θα καταφέρει να λανσάρει πετυχημένα το προϊόν της, του οποίου την επεξεργασία και παραγωγή αναλαμβάνουν τρίτοι.


Οι πωλήσεις των ποτών της εταιρείας είναι εποχιακές, με τον υψηλότερο όγκο πωλήσεων να συμβαίνει γενικά στο δεύτερο και τρίτο τρίμηνο, που αντιστοιχεί στους θερμότερους μήνες του έτους στις μεγάλες αγορές.
Για το έτος 2019 οι πωλήσεις έφθασαν στα 75,146 εκατομμύρια δολάρια, παρουσιάζοντας αύξηση 42,85% σε σχέση με τα 52,603 εκατομμύρια δολάρια του έτους 2018.
Αυτή η αύξηση των εσόδων οφείλεται κυρίως στις πωλήσεις της Βόρειας Αμερικής όπου επιτεύχθηκε αύξηση 53,34% από το 2018 και απο τα 38,905 εκατ. δολάρια του 2018, έκλεισαν στα 59,659 εκατ. δολάρια το 2019.

Οι πωλήσεις της Βορείου Αμερικής προσεγγίζουν το 80% των συνολικών πωλήσεων.

Στην περιοχή της Ευρώπης επιτεύχθηκαν πωλήσεις 14,455 εκατομμύρια δολάρια, αυξημένες κατά 56,45% σε σχέση με τα 9,239 εκατομμύρια δολάρια του 2018.

Τα Ασιατικά έσοδα για το έτος που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2019 αντικατοπτρίζουν την αλλαγή του επιχειρηματικού μοντέλου στην Κίνα, όπου από μοντέλο διανομής μετατράπηκε σε δικαιώματα εκμετάλλευσης και αδειών, με ισχύ από την 1η Ιανουαρίου 2019. Κατά συνέπεια, τα ασιατικά έσοδα για το 2019 που σχετίζονται με τις πωλήσεις προϊόντων ήταν 492.000 $ και τα ασιατικά έσοδα για το 2019 σχετίζονται με τα δικαιώματα συνέβαλαν επιπλέον 349.000 $.



Τα έσοδα από όλες τις άλλες περιοχές το 2019 ήταν 191.000 δολάρια, αύξηση 4% από 183.000 δολάρια το 2018.
Η συνολική αύξηση των εσόδων από την περίοδο 2018 έως την περίοδο 2019 οφείλεται κυρίως στην αύξηση του όγκου των πωλήσεων.


Όπως γίνεται αντιληπτό, τα συνολικά έσοδα θα ήταν πολύ υψηλότερα από την αύξηση 42,85%, αφού η Celsius Holdings όρισε ένα Κινέζικο διανομέα και θα αμείβεται βάσει των συνολικών πωλήσεων της Κίνας.


Τα τελευταία χρόνια η Celsius δείχνει διάθεση να αρχίζει να ανεβάζει πωλήσεις και έχει προχωρήσει σε συμφωνίες με WallMart (3 Μαρτίου 2020), Amazon, Croger (2ο τρίμηνο 2019), Target, CVS .... για να προμηθεύουν, στην αγορά, τα ενεργειακά ποτά της.

Το περιθώριο του μεικτού κέρδους κινείται ελαφρώς υψηλότερα του 40%. Το 2019 έφτασε στο 41,65% και η Celsius κατέγραψε μικτό κέρδος 31,302 εκατ. δολάρια παρουσιάζοντας αύξηση σε σχέση με τα 21,06 εκατ. δολάρια του 2018 κατά 48,63%.
Η αύξηση του περιθωρίου του μικτού κέρδους σχετίζεται κυρίως με τη μείωση του κόστους επανασυσκευασίας προϊόντων, το κόστος μεταφοράς και τον ευνοϊκό αντίκτυπο της ενοποίησης της ευρωπαϊκής επιχείρησης ως αποτέλεσμα της εξαγοράς της Func Food.
Η αύξηση των μικτών κερδών του 2019 οφείλεται κυρίως στις αυξήσεις των εσόδων.


Τα έξοδα πωλήσεων και μάρκετινγκ για το έτος που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2019, ήταν περίπου 21,1 εκατομμύρια δολάρια, μειωμένα κατά περίπου 100.000 δολάρια, από 21,2 εκατομμύρια δολάρια για το έτος που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2018. Η μείωση οφείλεται κυρίως στην αλλαγή του επιχειρηματικού μοντέλου της Κίνας από μοντέλο διανομής σε μοντέλο δικαιωμάτων εκμετάλλευσης και αδειοδότησης με ισχύ από την 1η Ιανουαρίου 2019, το οποίο δεν απαιτεί πλέον άμεσες επενδύσεις μάρκετινγκ από την Celsius. 

Εξαιρουμένης της επίδρασης της μείωσης των πωλήσεων και των δαπανών μάρκετινγκ που σχετίζεται με την επένδυση στην Κίνα που ανήλθε σε 7,2 εκατομμύρια δολάρια για το έτος που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2019, οι επενδύσεις σε μάρκετινγκ αυξήθηκαν κατά 1,3 εκατομμύρια δολάρια ή 20% από το 2018. Αυτά τα στοιχεία περιλαμβάνουν τώρα επενδύσεις μάρκετινγκ που εκτελούνται στην ευρωπαϊκή επιχείρηση από τις 25 Οκτωβρίου 2019. Η υποστήριξή της Celsius σε διανομείς και επενδύσεις σε εμπορικές δραστηριότητες ήταν 2,3 εκατομμύρια δολάρια υψηλότερα για το έτος που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2019 από ό, τι για την ίδια περίοδο πέρυσι. Επιπλέον, οι επενδύσεις που σχετίζονται με το κόστος πωλήσεων και προσωπικού μάρκετινγκ, οι οποίες περιλαμβάνουν πλέον την ευρωπαϊκή επιχείρηση από την ημερομηνία της εξαγοράς, ήταν 1,7 εκατομμύρια δολάρια υψηλότερα για το έτος που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2019 από ό, τι για την ίδια περίοδο πέρυσι. Επιπλέον, οι προμήθειες μεσιτών και το κόστος αποθήκευσης και διανομής ήταν 1,8 εκατομμύρια δολάρια υψηλότερα το 2019, σε σύγκριση με το 2018, αντανακλώντας την αύξηση του όγκου των επιχειρήσεων της Celsius και την ολοκλήρωση των ευρωπαϊκών δραστηριοτήτων της Func Food μετά την ολοκλήρωση της εξαγοράς.

Τα γενικά και διοικητικά έξοδα για το έτος που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2019 ήταν περίπου 11,6 εκατομμύρια δολάρια, αύξηση 1,1 εκατομμυρίων δολαρίων ή 11%, από 10,5 εκατομμύρια δολάρια για το έτος που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2018. Ωστόσο, τα στοιχεία του προηγούμενου έτους περιλάμβαναν 1 εκατομμύριo δολάρια νομική διευθέτηση με έναν πρώην διανομέα. Επομένως, η αύξηση των γενικών και διοικητικών δαπανών, εξαιρουμένου του αντίκτυπου αυτού του προηγούμενου έτους, ανέρχεται σε 2,1 εκατομμύρια δολάρια. Αυτή η αύξηση οφειλόταν κυρίως στην υψηλότερη αποζημίωση βάσει μετοχών ύψους 540.000 $ και 580.000 δολαρίων κόστους που σχετίζεται με την απόκτηση. Επιπλέον, υπήρχαν στοιχειώδη έξοδα 452.000 $ που αφορούσαν το κόστος των εργαζομένων, 250.000 $ που αφορούσαν υψηλότερες επαγγελματικές υπηρεσίες, 150.000 $ απόσβεσης και 130.000 $ που αφορούσαν άλλα διοικητικά έξοδα, καθώς αυτά τα έξοδα περιλάμβαναν επίσης τον αντίκτυπο της ολοκλήρωσης των ευρωπαϊκών λειτουργιών της Func Food μετά το απόκτηση.


Η Celsius για το 2019 εμφάνισε κέρδη 9,971 εκατ. δολάρια ή 0,14 $ ανά βασική μετοχή απο ζημιά 11,419 εκατ. δολάρια του 2018.
Ωστόσο, η εταιρεία ακόμη είναι ζημιογόνος καθώς αναγνωρίσθηκε έκτακτο κέρδος ύψους 12,481 εκατ. δολαρίων που σχετίζεται με τη συμφωνία αναδιάρθρωσης που συνήφθη με τον Κινέζο διανομέα από την 1η Ιανουαρίου 2019, αφού η αλλαγή του επιχειρηματικού μοντέλου από μοντέλο διανομής σε μια άδεια και ρύθμιση δικαιωμάτων, προέβλεπε την αποπληρωμή της επένδυσης που έκανε η Εταιρεία στην αγορά της Κίνας κατά τη διάρκεια του 2017 και του 2018 .

Δίχως αυτό το έκτακτο κέρδος η εταιρεία θα παρουσίαζε ζημιά περίπου 2,5 εκατ. δολάρια.
 

Οι άμεσοι ανταγωνιστές της Celsius, στην αγορά ποτών είναι οι : Coca-Cola, Dr. Pepper Snapple Group, PepsiCo, Nestlé, Waters North America, Hansen Natural Corp., Monster Energy και η Red Bull.
Tα Celsius πιθανότατα δεν θα επηρεαστούν υπερβολικά, απο μια ύφεση της παγκόσμιας οικονομίας, καθώς το προϊόν δεν είναι πολύ ακριβό. Ένα πακέτο 12 κουτιών κοστίζει 20 $ για ( 1,67 $ / κουτί ), ενώ ένα πακέτο των 24 κουτιών Red Bull κοστίζει 53 $ ( 2,20 $ / κουτί ).


Η κρίση με τον Covid 19 θα έχει ως συνέπεια πολύς κόσμος να φοβάται να φάει έξω από το σπίτι του. Σύμφωνα με την πρόσφατη συνεργασία της Celsius με την Walmart, τα προϊόντα Celsius θα υπάρχουν σε 1500 καταστήματα, ενώ πωλούνται και μέσω της Amazon. 
Εφόσον πολλοί άνθρωποι θα έχουν φόβο να κυκλοφορήσουν όπως πρωτύτερα θα αρχίσουν να ασκούνται μέσα από το σπίτι. Η Celsius Holdings είναι σε καλή θέση για να επωφεληθεί από τον αντίκτυπο του Covid 19.

Η Celsius Holdings βρίσκεται σε καλή οικονομική θέση που θα της επιτρέψει να αντιμετωπίσει την ύφεση στην οικονομία.

Στις 31 Δεκεμβρίου 2019 είχε ταμείο 23,09 εκατομμυρίων δολαρίων  (7,7743 εκατομμύρια δολάρια το 2018), κεφάλαιο κίνησης περίπου 24,825 εκατομμύρια δολάρια (19,641 εκατομμύρια δολάρια το 2018). 
Με τα μετρητά της η Celsius καλύπτει το σύνολο του χρέους της που ανέρχεται σε 8,634 εκατ. δολάρια και το 85,7% των συνολικών υποχρεώσεων της που είναι 26,923 εκατ. δολάρια. 

Οι λειτουργικές ταμειακές ροές είναι αρνητικές, καθώς η εταιρεία είναι σε φάση ανάπτυξης και καίει χρήμα, καθώς παράγει ζημιές. Φέτος μόνο κατέγραψε μια θετική λειτουργική ταμειακή ροή μόλις 1 εκατ. ευρώ.
Οι κύριες πηγές εύρεσης κεφαλαίου κίνησης τα τελευταία χρόνια ήταν οι ιδιωτικές τοποθετήσεις με έκδοση νέων μετοχών και οι πιστωτικές διευκολύνσεις από την CD Financial, LLC, θυγατρική της Carl DeSantis, κύριου μετόχου της Celsius, καθώς και η Charmnew Limited ("Charmnew") και η Grieg International Limited ("Grieg").

Η τρέχουσα ταμειακή θέση και το λειτουργικό σχέδιο της διοίκησης για τους επόμενους δώδεκα μήνες βρίσκονται σε επαρκή οικονομική κατάσταση και πιθανότατα δεν θα χρειαστεί επιπλέον χρηματοδότηση. 

Οι εκτιμήσεις είναι πως φέτος οι πωλήσεις της εταιρείας θα ξεπεράσουν τα 100 εκατ. δολάρια (θα κινηθούν πέριξ των 110 εκατ. δολαρίων)  και το τελικό αποτέλεσμα για πρώτη χρονιά θα είναι κερδοφόρο .... δίχως κάποια έκτακτα έσοδα.
Εφόσον συνεχίσει η εταιρεία να κινείται έτσι δυναμικά, όπως τα τελευταία 2 χρόνια, το 2022 οι πωλήσεις είναι εξαιρετικά πιθανό να προσεγγίσουν τα 200 εκατ. δολάρια με τα κέρδη προ φόρων να ξεπερνάνε τα 40 εκατ. δολάρια, που αναλογούν περίπου σε 0,6 δολάρια ανά μετοχή


Κίνδυνοι
1)  Η εταιρεία δεν έχει περιουσιακά στοιχεία. Όποια αξία έχει είναι η ''παντέτα'' της. Αν η συνταγή του ποτού δεν αρέσει η μετοχή θα καταρρεύσει.Οι Ενσώματες ακινητοποιήσεις ανέρχονται σε μόλις 132 χιλιάδες δολάρια.

2) Οι πολλές οι εκδόσεις ομολογιακών δανείων με δυνατότητα μετατροπής σε μετοχές, που ''αραιώνουν'' τους παλαιούς μετόχους. Έτσι μπορεί να πετύχουμε μια μελλοντική πρόβλεψη της κεφαλαιοποίησης της εταιρείας, αλλά η μετοχή να μην βρίσκεται στην τιμή που της αναλογεί σήμερα, αλλά στο ήμισυ ή στο ένα τρίτο.
Μόνο για το 2019 είχαμε:  
  • Στις 16 Σεπτεμβρίου 2019, έκδοση 7.986.110 μετοχών με τιμή 3,60 δολάρια με συνεισφορά συνολικών εσόδων για την εταιρεία 26,955 εκατ. δολάρια 
  • Μετατράπηκε χρέος της εταιρείας με τους δεδουλευμένους τόκους σε μετοχές ως εξής: 1.022.568, 681.712 και 1.492.180 μετοχές, με τιμή μετατροπής 3,04 $, 3,04 $ και 3,39 $, αντίστοιχα.
3) Έχει καθυστερήσει μια δεκαετία να αναπτυχθεί και να αρχίζει να πουλάει το ποτό της. Το ερώτημα είναι ... γιατί τόση καθυστέρηση;



199 σχόλια:

  1. κε Τάκη δείχνει εταιρεία πoυ τολμά να αλλάξει αντικείμενο και πρόσωπα. στην ενδελεχή αναλυσή σας μήπως μάθατε αν παραμένουν οι ίδιοι αρχικοί επενδυτές.

    Επίσης η πρόσφατη αλλαγή διοίκησης δείχνει να είναι αποτελεσματικότατη.
    Μπορεί να γίνει κάποια πρόβλεψη για την πορεία των πωλήσεων που θα κάνει η Κίνα - γιατί δείχνει να είναι κομβικής σημασίας.

    Είμαι κάτοχος μετοχών της CELSIUS (CELH) και μετά τις καλές ανακοινώσεις της monster (MNST) για το δικό της α' τριμ (7/5/2020) - δείχνει οτι και η CELSIUS θα έχει θετικά αποτελέσματα που δεν θα επηρεαστούν από τον COVID19. Δείχνει οτι η κεφαλαιοποίηση του 1 Δισ $ σύντομα θα επιτευχθεί. Είναι και ο κλάδος "hot" μετά την πρόσφατη εξαγορά της ROCKSTAR από την PEPSI

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα σας.
    Σήμερα επέστρεψε στην Boca Raton ο γιός μου από New York.Να ερωτήσει την γνώμη μιας φίλης του που εργάζεται σε επενδυτική;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ Κ. ΤΑΚΗ.
    ΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ ΘΕΣΗ, ΣΗΜΕΡΑ ΚΙΟΛΑΣ.
    ΟΝΤΩΣ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ... ΠΟΥ ΕΧΩ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΒΕΒΑΙΑ ΟΤΙ ΘΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΕΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΕΞΑΓΟΡΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΥΣ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΒΛΕΠΟΥΝ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΝΑ ΕΙΣΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΑ ΡΑΦΙΑ ΤΩΝ ΨΥΓΕΙΩΝ ΜΕ ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ.

    ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κύριε Τάκη για την ανάλυσή σας δεν είμαι σε θέση να αμφισβητήσω τίποτα!
    Μερικά σημεία προβληματισμού:
    Ως νεοσύστατη εταιρία με απώτερο στόχο να γίνει ηγέτιδα πολλές αναθέσεις σε τρίτους βλέπω (γραμμή παραγωγής, αποθήκευση κλπ), πως εξασφαλίζει την ποιότητα των προϊόντων της σε βάθος χρόνου? βασικότατο κατ' εμέ.
    Την καθυστέρηση τόσων ετών στην ανάπτυξή της μπορώ να την αποδώσω σε δύο λόγους: α) προσαρμοστικότητα στα πολύπλοκα γρανάζια των κέντρων διανομής και προώθησης των προϊόντων της και β) στην αναγνώριση/εμφάνιση/προσέλκυση των συσκευασιών των προϊόντων της μεταξύ αυτών των ανταγωνιστικών εταιριών.
    Σε μια μελέτη που έτυχε να διαβάσω πριν χρόνια όσον αφορά την κατάκτηση μεγάλου μεριδίου αγοράς οίνου (χιλιάδες προϊόντα) στις ΗΠΑ Αυστραλιανής εταιρίας (μου διαφεύγει το όνομα), μου είχαν κάνει εντύπωση οι τρεις λόγοι κυριαρχία της : α) φθηνή τιμή, β) γεύση/ευχάριστη κατάποση και γ) όχι πολλά γράμματα στην ετικέτα-ένα «σήμα»/εύκολα αναγνωρίσιμο προϊόν.

    υ.γ. Μπορεί να με βοηθήσει κάποιος με την aurora cannabis τι συμβαίνει ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. https://www.marketwatch.com/story/aurora-cannabis-will-roll-up-its-shares-in-a-reverse-stock-split-what-you-need-to-know-2020-04-13

      Διαγραφή
    2. aurora cannabis
      Μου την είχαν προτείνει προ τριμήνου. Μου ζητήθηκε και ανάλυση.
      Απορρίφθηκε με συνοπτικές διαδικασίες.

      Διαγραφή
    3. Ευχαριστώ κ.Barren!
      Είχα κάτι ψιλοκοκό ξεχασμένα που έλεγα να τα δω το 2025 (αρχικά νόμιζα ότι έγινα πλούσιος σήμερα...χαχα)

      Διαγραφή
    4. Aurora +42%
      Είναι τρελό το Αμέρικα κύριε Τάκη!
      Έτσι για την τρέλα θα την κρατήσω..😂😂

      Διαγραφή
    5. Αν τα θεμελιώδη δεν υποστηρίζουν αυτό που γίνεται που το αποδίδετε..?
      Για δικούς μου αποκλειστικά λόγους, με πλήρη επίγνωση και μέχρι εκεί που μπορώ να αντέξω επέλεξα LK & ACB (πώληση και επαναγορά). Για την πρώτη είναι γνωστή η εξέλιξη, για την δεύτερη δεν μπορώ να δώσω εξήγηση...
      Είναι τρελό πάντως αυτό που γίνεται σε διάστημα 2 ημερών...

      Διαγραφή
  5. Δοκίμασα το προιόν. Ενδιαφέρον. Καμία σχέση με redbull και monster. Απευθύνεται σε ένα κοινό που έχει την γυμναστική σαν τρόπο ζωής και προσέχει την διατροφή του. Αυτό το κοινό στην σημερινή εποχή αυξάνεται ραγδαίως. Η συσκευασία αρκετά καλή και αναγνωρίσιμη στο ράφι. Μου αρέσει και ο τρόπος πρωόθησης μέσω instagram με influencers. Το μόνο που με προβληματίζει και μένα είναι ότι έχει δώσει την παραγωγή σε τρίτους. Σαν να μου φαίνεται ότι μόνος σκοπός της εταιρίας είναι η εξαγορά από τρίτους. Παρόλο αυτά θα την τιμήσω προσεχώς σε πισωγύρισμα καθώς η εταιρία είναι και γειτόνισσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ρίξτε μια ματιά εδώ.

    https://money.usnews.com/investing/stock-market-news/slideshows/best-cheap-stocks-to-buy-under-10?slide=5

    Νομίζετε ότι υπαρχει κάτι ενδιαφέρον;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θα τις κοιταξω.
      Παντως βλεποντας τη λιστα (στην οποια περιλαμβανεται κ η CELSIUS), να κοιταξετε σιγουρα την SIRIUS XM (κλαδος δορυφορικες υπηρεσιες).

      Σε τευχος του Forbes τον Οκτωβριο του 2016, ηταν στη λιστα (νουμ. 44) με τις πιο καινοτομες επιχειρησεις στον κοσμο βασει ενος "δεικτη καινοτομιας". Για την ιστορια η πρωτη 5αδα ηταν οι ακολουθες:

      -TESLA
      -SALESFORCE
      - REGENERON PHARMACEUTICALS
      -INCYTE (BIOTECHNOLOGY)
      -ALEXION PHARMACEUTICALS

      Διαγραφή
  7. Με προβληματιζει ενδεχομενο γυρισμα στην Αμερικη οπως διαβαζωκαι σε εξειδικευμενα τεχικα sites. Κ. Barren η αποψη σας?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ προβληματίζομαι τι έχει να γίνει αν σπάσει τη διπλή κορυφή και κάνει διαφυγή.

      Διαγραφή
    2. Τι να σας πω, εγώ το περιμένω.
      Σήμερα έριξα και ένα σορτάκι DAX (μέσω ETF *2) και ελάφρωσα κάπως ΧΑΑ, για να έχω βόλια για USA αν προκύψει.
      Αν πάει πάνω καλώς, αν πάει κάτω καλώς πάλι.

      Διαγραφή
    3. Ειναι καταδικασμενα να ανεβαινουν εσαει κυριε Τακη κατα τη γνωμη μου....

      Διαγραφή
  8. Κύριε Πάνο,
    https://www.optimabank.gr/media/nc5pcs2o/timol_epend_combined_111119.pdf

    0.10$ ανά μετοχή με μέγιστο το 1% της συναλλάγής και ελλάχιστη προμήθεια τα 30ευρώ (NYSE NASDAQ κλπ)

    Κύριε Τάκη, προσπαθώ να βοηθήσω όσο μπορώ, δε κάνω σφήνες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Industry: Application software
    Size: Large cap
    Region: North America
    KEY DATA

    Headquarters: Santa Clara, California
    Website: ServiceNow investor relations
    Market Cap: $67.5 billion
    Cash/Debt: $1.86 billion / $701 million
    Revenue (2017/'18/'19): $1.92 billion / $2.61 billion / $3.46 billion
    Earnings (2017/'18/'19): ($117 million) / ($26.7 million) / $627 million
    Recent Price: $365.39
    Αφορά την now
    Service now
    Αν σας ιντριγκάρει κ Τάκη παρακαλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. K. Τακη καλημερα. Απο τις τεχνολoγικες η οποια ευνοειται και απο το γενικοτερο κλιμα της εξ αποστασεως εργασιας (οπως αν θυμαστε το Μαρτιο σας ειχα αναφερει την Zoom Video Communications, σε ερωτηση σας για growth companies, η οποια κ λογω της συγκυριας εχει υπεραποδωσει) να δειτε την Dropbox.

    https://www.marketwatch.com/story/dropboxs-first-quarterly-profit-is-a-sign-of-the-ever-changing-economy-2020-05-07

    Oι εκτιμησεις κανουν λογω για Sales(2020) στα 1,880 Β εναντι 1,661Β το 2019 (+15%) και για 2,4Β σε βαθος 2ετιας. Επισης αναμενεται να περασει σε κερδοφορια για το 2020, ενω σε βαθος 2ετιας αναμενεται καθαρη κερδοφορια στο 7-10%.

    Η εταιρια, βασει αναμενομενων πωλησεων, θα διαπραγματευεται για το 2020 σε ορους P/Sales στα επιπεδα του 5,23 (εναντι 9 του κλαδου). Θεωρω οτι αν περασει σε κερδοφορια απο φετος, ενδεχεται να εχουμε και ανοδικη αναθεωρηση του πολ/στη P/S συγκλινοντας, προς τα επιπεδα του κλαδου. Αρα με βασει τα δεδομενα, μια κεφ/ση απο 12 (P/S 5,2) εως 22 Β (P/S 9) χονδρικα.

    Ηδη βλεπω εταιριες του ευρυτερου κλαδου (application software, cloud) με ζημιες και πολυ χειροτερα νουμερα να αποτιμωνται σε πολλαπλασιες κεφ/σεις (πχ. Workday, Slack, Twilio, Datadog, Dynatrace, Newrelic, Avalara etc).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επισης τις τελευταιες μερες βλεπω ραγδαια αυξηση ογκου συναλλαγων στην Dropbox.

      K. Βαrren αν θελετε δειτε την και τεχνικα.

      Διαγραφή
    2. κ. Ανδρέα η DBX μου έχει φάει το συκώτι από το πρώτο διάστημα της επενδυτικής μου αθωότητας, έχω δεσμευτεί να μην ασχοληθώ ξανά μέχρι να μου ζητήσει να πληρώσω έστω $1 για το λογαριασμό μου.
      Τεχνικά μπέρδεμα είναι, δεν υπάρχει αρκετό παρελθόν ούτε κάποια δομή. Το μόνο που θα έλεγα είναι πως θα είναι σημαντικό να διασπάσει το 26, αλλά πάλι είναι τέτοιες κουφάλες που μπορεί να πάει 27 και μετά να καταρρεύσει στα 17 πάλι.
      Έχω γενικά την εντύπωση ότι το cloud, όσο και αν είναι καινοτόμο, είναι υπερβολικά κορεσμένο και παίζουν μεγάλοι παίκτες. Πιστεύω ότι σε λίγο καιρό μπορεί και ο ΑΒ να προσφέρει cloud.
      Επίσης βγάζω σπυράκια όταν βλέπω αύξηση δανεισμού για αγορά ιδίων.
      Αλλά όπως θα καταλάβατε δεν είμαι αντικειμενικός.

      Διαγραφή
    3. https://prntscr.com/sfazop

      Σταθεροποίηση πάνω από 22-23 ξεκινά κάτι καινούργιο, με επόμενη αντίσταση στην περιοχή του 26-27

      Διαγραφή
    4. Ok k. Βarren! Nα ρωτησω κατι ακομα...πηρατε μες το Μαρτη καμια απο τους κολοσσους? Αmazon, Apple, Google,FB?

      Eιδικα στις 2 τελευταιες βλεπω εκτιμησεις την επομενη 5ετια σε σχεση με τη μελλοντικη κερδοφορια τους καθως και μεσες εκτιμησεις πληθους αναλυτων (consensus) και με τρωει το χερι μου...

      Δωσαν ευκαιρες η αληθεις ειναι 1 1/2 μηνα πριν!

      Διαγραφή
    5. Δεν έχω ασχοληθεί κ. Ανδρέα, μόνο με την Apple πέρυσι, αλλάβγήκα πολύ νωρίς, την είδα trader κι έμεινα να κοιτώ, χαχαχα.
      Η FB δε με πολυσυγκινεί να σας πω την αλήθεια, οι άλλες δύο μάλλον θα κατακτήσουν τον πλανήτη.
      Αλλά πιστεύω (ελπίζω) πως μετεκλογικά θα τις βρούμε όλες σε εξαιρετικές τιμές.

      Διαγραφή
    6. Nαι κ. Barren ετσι πιστευω κ εγω!!

      Διαβαζα τις προαλλες παλι καποια αποσπασματα απο το βιβλιο του Y. Νοah Harari, HOMO DEUS και αναφεροταν στο ποσο θα κατακτησουν την ιδια την υπαρξη μας μεσω των αλγοριθμων (κατι το οποιο ηδη συμβαινει ως ενα βαθμο) οι κολοσσοι της τεχνολογιας.

      Διαγραφή
  11. E ρε Αμερικα. Κ. Τακη κοιταζω την MODERNA την οποια ειχαμε αναφερει αρχη της κρισης μεταξυ των εταιριων που προπορευονται στην ερευνα για τον κορωνοιο. Απο τα 20+ στα μεσα Μαρτιου προσεγγιζει τα 70 δολαρια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πέταξε

    https://finance.yahoo.com/news/celsius-holdings-delivers-record-quarterly-123000729.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. $3 mil τζίρο στο μισάωρο, το ΧΑΑ όλη μέρα κοντεύει στα €35 mil, χαχαχα.
      Μπράβο στους έχοντες, μακάρι να σπάσει και τα 7.

      Διαγραφή
    2. μήπως να καλέσουμε την Ε.Κ. να κάνει έλεγχο ?

      Διαγραφή
    3. Χαχαχα, έλεγχο στη Celsius ή γιατί έχουμε μείνει στο ΧΑΑ 3 κι ο κούκος?
      Μπράβο και σε σας που την εντοπίσατε κ. Butcher.
      Έχω ένα παράπονο όμως γιατί έχω μείνει έξω.
      Έπρπεπε να επιμείνετε περισσότερο!

      Διαγραφή
    4. κε Barren - ολόκληρη ανάλυση "σηκώθηκε" από τον οικοδεσπότη - το να επιμείνω περισσότερο δεν θα άλλαζε τίποτα. Αν και επαναλαμβάνω ότι είναι σε hot κλάδο και καθόλου απίθανο να γίνει εξαγορά (ο iδανικός αγοραστής στα μάτια μου είναι η AB InBev) Ιδέες αλλάζουμε.
      Απλά μου αρέσουν οι εταιρείες που έχουν "τάφρους" γύρω τους (δλδ μεγάλα περιθώρια κέρδους και προϊόντα που τα καταλαβαίνω και τα βλέπω).

      Δεν το κρύβω ότι γλυκοκοιτάζω

      Διαγραφή
    5. Αλοίμονο, απλώς αστειεύτηκα.

      Διαγραφή
    6. θα δώσει μια διόρθωση η CELH - αν και ο αρμόδιος για την διαγραμματική πορεία είστε εσείς κε Barren.

      H διοίκηση κοιτάζει ψηλά και με το momentum που έχει από τις Σκανδιναβικές χώρες νομίζω ότι ακόμα και τώρα είναι καλό σημείο εισόδου.

      Διαγραφή
    7. Αν ήμουν αρμόδιος θα ήμουν μέσα.
      Η αλήθεια είναι πως δεν είχα και δεν έχω ξεκάθαρη άποψη, εν μέρει γι' αυτό και (κακώς) δε σας είχα απαντήσει .

      Διαγραφή
    8. Καλησπέρα σε όλους.
      Εξαιρετικά αποτελέσματα, εξαιρετική χρηματιστηριακή συμπεριφορά... για εμάς που στοχεύουμε στο $ 1 B κεφαλαιοποίηση.
      Η δήλωση δε του CEO ότι "Q2 is looking Great" είναι πραγματικά ΑΡΙΣΤΗ !!!
      Ευχαριστούμε τον κ. Butcher και τον οικοδεσπότη μας πάντα.

      Διαγραφή
  13. Ε ρε γλεντια κ. Τακη... Το προλαβαμε το εργο αυτο στο παρα πεντε!

    Παλι καλα :))

    Αυτα βλεπω και μετα αντε να ασχολεισαι κ εδω..σε πιανει μιζερια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια εταιρεία που έχει πληγεί λογω covid και ακόμη δεν εχει επαναλειτουργήσει είναι :

      https://www.cnty.com/

      Βέβαια απο τα χαμηλά του 1 δολαριου έχει κάνει κούρσα.
      Αλλά την "παίρνει" να κάνει άλλη μια βουτιά ή τουλάχιστον να συσσωρεύσει.
      Την βάζω στο μικροσκόπιο και θα ακολουθήσει ανάλυση προσεχώς.

      Όταν φτιάξουν τα πράγματα θεωρώ ότι 10 με 12 δολάρια τα έχει ....

      Διαγραφή
  14. Η διοίκηση αναφέρθηκε και για το επόμενο τρίμηνο.

    "Q2 is looking Great"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλησπέρα σας,


    Τα παρακατω σχόλια τα θεωρείτε αξιόπιστα?

    https://www.markets.co/analysts-offer-insights-on-technology-companies-resonant-nasdaq-resn-and-twilio-nyse-twlo/253062/?ref=tipranks

    https://www.analystratings.com/articles/analysts-offer-insights-on-technology-companies-resonant-nasdaq-resn-axcelis-technologies-nasdaq-acls-and-zix-nasdaq-zixi/?ref=tipranks

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν η τιμή στόχος ήταν 3 με 4 δολάρια ... ούτε που θα έδινα σημασία.
      Εδώ λέμε για κάτι μεγαλύτερο , αλλά οι πωλήσεις περίπτερου με "κολλάνε" ... προς το παρόν.

      Διαγραφή
    2. Κυριε Τακη για να μη παρεξηγηθώ γι αυτο το λογο σας ρώτησα αν ειναι αξιόπιστα, και τα δυο βρίσκονται μεσα στην ανάλυση του saxotradergo.Σας παραθέτω και αλλο ενα:
      https://www.nasdaq.com/articles/3-strong-buy-stocks-for-the-5g-revolution-in-2020-2020-01-17

      Διαγραφή
    3. Την έχω βάλει υπο παρακολούθηση ...

      Διαγραφή
  16. Κύριε Τάκη να ρίξω μια ιδέα για έρευνα: KRP - Kimbell Royalty Partners - https://kimbellrp.com/ η οποία δραστηριοποιείται στα δικαιώματα επί των κοιτασμάτων/oil wells. Πρακτικά παίρνει νοίκι/μίζα ~20% επί της τιμής πώλησης του κάθε βαρελιού που παράγεται στα κοιτάσματα ιδιοκτησίας της τα οποία νοικιάζει σε εκάστοτε operators. Προφανώς λαμβάνει έσοδα έως την εξάντληση των κοιτασμάτων. Της ασκείται κριτική επειδή είναι "οικογενειακή" εταιρία. Υπάρχουν και άλλες στο τομέα αυτό (viper).

    Πώς σας φαίνεται;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. κ Barren τι βλέπετε για την PBF τεχνικά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για την ώρα τα ίδια, μέσες άκρες διαγράφει το τρίγωνο όπως το περίμενα.
      Το θέμα είναι αν θα είναι συσσώρευση ή διανομή.
      Έχω στηθεί ~9,30 για να πάρω κάποια κομμάτια που έφυγαν 10,9. Είχα στήσει για διώξιμο και λίγο πριν το 11,3 αλλά δυστυχώς δεν έφτασε.
      Μετά αναμονή για να δούμε πώς θα πάει.

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ για την απάντηση.

      Διαγραφή
  18. Για να δούμε αν θα σταματήσει στις 23.000 μοναδες ο Dow ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Όμορφη, νέα, φιλόδοξη με πρωτοποριακές υπηρεσίες και ακριβό κασέ με ιατρικές γνώσεις - LVGO.

    Αν και πανάκριβη και κατά κόκκινη - η προσέγγισή της στο θέμα των διαβητικών είναι άψογη και δείχνει το μέλλον. Η εταιρεία είναι σχετικά νέα - το πρώτο της προϊόν βγήκε το 2014.

    Προσωπικό 31/12/2017 - 164
    Προσωπικό 31/12/2018 - 385
    Προσωπικό 31/12/2019 - 615

    Κύκλος Εργασιών 2017 - 30 εκατ.
    Κύκλος Εργασιών 2018 - 68 εκατ.
    Κύκλος Εργασιών 2019 - 170 εκατ.

    Η εταιρεία αν και είναι πανάκριβη - διακρίνω ότι έχει πιάσει το τρόπο παρακολούθησης των ασθενών με διαβήτη, ακολουθεί το ίδιο και για τους υπερτασικούς και έχει μια πολύ ωραία πλατφόρμα και 24/ημέρα συμβουλές στους πελάτες. Τολμώ να πώ ότι είναι σαν να αγοράζεις την ΝFLX Μάη 2016 στα 100$.

    Έχω ένα μικρό ποσοστό στο χ/φ αλλά δυστυχώς από το τέλος Απριλίου που έχω στήσει ξόβεργες δεν έχει ηρεμήσει καθόλου. Την ξέρετε - κάποιο σχόλιο.

    τίμη 59$ 13/5/2020

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παράνοια!
      Λέω εγώ, που με τέτοια νοοτροπία βέβαια δε θα γίνω ποτέ εκατομμυριούχος.

      Διαγραφή
    2. Κε Βarren,
      αξίζει να δείτε το παρακάτω απόσπασμα.

      https://www.youtube.com/watch?v=HeY4i6o0GpU

      επαναλαμβάνω - ότι η μετοχή είναι πανάκριβη αλλά με μεγάλη δίψα να καλύψει την τηλε-ιατρική με IoT & live παρακολούθηση/συμβουλές. Αν δεν ήταν πανάκριβη ίσως να ήταν ήδη σε κάποια εξαγορά.

      Διαγραφή
    3. Θα το δω κ. Butcher, αλλά βλέπω ότι χθες μόνο δύο insiders άδειασαν 1% του συνόλου των μετοχών.
      Νομίζω ότι για να φτάσει να θεωρείται πανάκριβη θα πρέπει να πέσει 30~40%.

      Διαγραφή
    4. Nai k. Barren! Τα νουμερα σε σχεση με την κεφ/ση ειναι εξωπραγματικα!!

      Διαγραφή
    5. Εσάς κύριε Χασάπακλα πρέπει να σας μαζέψω λίγο.
      Εχετε ξεσαλώσει 😂😂😂.

      Είπαμε θα βρούμε 20 με 30 Αμερικανίδες ... σιγα σιγα. COOL!!
      Πήραμε 3 ... συνεχιζουμε ΣΠΕΥΔΟΝΤΑΣ ΒΡΑΔΕΩΣ.

      Σας ετοιμάζω μια ... που μπορεί το γύρισμσ της Αμερικής να μας τη δώσει στον πάτο και να ψωνίσουμε τσάμπα.

      Διαγραφή
  20. Ναι την εχω στο ρανταρ και εγω. LIVONGO HEALTH.

    Νεοεισαγωμενη, πανακριβη και πολλα υποσχομενη συμφωνα με εκτιμησεις.

    Δεν εχει ηρεμησει, καθως χθες μπηκε στον δεικτη MSCI US Small Cap 1750 μαζι με τις Manpowergroup και Adaptive Biotechnologies.

    Παραθετω κατωτερω εκτιμηση σχετικη με την μελλοντικη της πορεια σε σχεση με τον κλαδο δραστηριοποιησης.

    https://www.fool.com/investing/2020/05/09/could-livongo-health-be-a-millionaire-maker-stock.aspx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Oσον αφορα τον ευρυτερο κλαδο Bio-Pharmaceutical αγορασα σημερα Alexion Pharmaceuticals.

    Eπισης εχω βαλει στο ματι τον κολοσσο AbbVie Inc.

    https://www.barrons.com/articles/abbvie-stock-is-unsustainably-cheap-after-allergen-acquisition-51589216376

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΑΔΜΗΕ
    Αυξηση κερδοφοριας κ ακομα μεγαλυτερη αυξηση της λογιστικης αξιας!!!!

    λιγο νωριτερα ανακοινωσε αποτελεσματα 4 τριμηνου 2019 ο αδμηε.
    τα πιο πολλα, λιγο πολυ τα διαβασατε
    αυξηση κερδοφοριας, μερισματικη αποδοση λιγο πανω απο 5% κτλ..

    μερικες προσθετες σκεψεις:
    το κυκλοφορουν ενεργητικο ειναι 803 εκ ευρω( εκ των οποιων τα 425 εκ ευρω ειναι χρηματικα διαθεσιμα) κ βραχυπροθεσμες υποχρεωσεις 516 εκ ευρω.
    η εταιρεια εχει μεγαλη ανεση ρευστοτητας.

    η λογιστικη κατασταση ειχε κ μια ακομα μεγαλυτερη εκπληξη ομως.η εταιρεια ειναι εντασης παγιων.αυτο σημαινει οτι το μεγαλυτερο μερος του ενεργητικου ειναι παγιο ενεργητικο.τα παγια αυτα στοιχεια ομως αποτιμουνται στην τιμη κτησης κ καθε χρονο δεν αναπροσαρμοζεται η αξια τους σε τιμες αγορας.η αναπροσαρμογη γινεται καθε 3-5 χρονια.

    Την 31 Δεκεμβριου 2019, η ΑΔΜΗΕ Α.Ε., προεβη στην αναπροσαρμογη των εν λειτουργια ενσωματων παγιων περιουσιακων στοιχείων της οπως αυτα ειχαν κατα την ημερομηνια αυτη. Η αναπροσαρμογη η οποια πραγματοποιηθηκε συμφωνα με τα Διεθνη Προτυπα Χρηματοοικονομικης Αναφορας απο ανεξαρτητη εταιρεια εκτιμητων, δεν περιλαμβανει τα εργα υπο κατασκευη. η τελευταια αναπροσαρμογη καταχωρηθηκε στις ετησιες Οικονομικες Καταστασεις του 2014.Δεν ειχε γινει αναπροσαρμογη σε τιμες αγορας εδω κ 5 χρονια δηλαδη.

    Ως αποτελεσμα της αναπροσαρμογης των παγιων, προεκυψε συνολικη αυξηση της αξιας του παγιου ενεργητικου για τον Όμιλο υψους 300 εκ ευρω περιπου.

    στην ουσια δηλαδη η εταιρεια ειχε τοσο καιρο πολλα παγια στοιχεια καταχωρημενα στα βιβιλια της σε ακρως υποτιμηνες τιμες.

    αποτελεσμα!
    η λογιστικη αξια της μετοχης μεχρι χθες ηταν κοντα στα 2,3 ευρω.
    πλεον η λογιστικη αξια με βαση τον ισολογισμο ειναι 2,9 ευρω.εχουμε δηλαδη αυξηση της λογιστικης αξιας κατα 26%.
    η τιμη στο χαα ειναι κοντα στα 2 ευρω.με βαση τα νεα δεδομενα δηλαδη η εταιρεια διαπραγματευεται πολυ κατω απο την λογιστικης της αξια.

    επιπλεον, το 2018 η εταιρεια ειχε 3, 16 δις ευρω επενδεδυμενα κεφαλαια εκ των οποιων τα 1,03 δις ευρω ηταν ιδια κεφαλαια.33% ηταν τα ιδια κεφαλαια δηλαδη.
    πλεον , το 2019 εχει 2,932 δις ευρω επενδεδυμενα κεφαλαια εκ των οποιων τα 1,329 δις ευρω ειναι ιδια κεφαλαια.ποσοστο ιδιων κεφαλαιων 45%.
    το ρισκο της εταιρειας μειωθηκε ακομα πιο πολυ.

    η εταιρεια εχει σχεδον μηδενικα αυλα στοιχεια, υπεραξια,δικαιωματα κτλ.
    το ενεργητικο της δηλαδη ειναι καθαρο.

    τις καταστασεις υπογραφει η εταιρεια ορκωτων ελεγκτων ΣΟΛ.με βαση την καταταξη της εταιρειας ορκωτων, οι καταστασεις θεωρουνται αξιοπιστες.

    για οποιον εχει πιο συντηρικο προφιλ, σε περιπτωση που ερθει ενα νεο κυμα πωλησεων στις ξενες αγορες κ το χαα κ η μετοχη πιεστει, ας της ριξει μια ματια.
    νομιζω αξιζει τον κοπο...
    περιμενω κ τις δικες σας σκεψεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ nikdan...η εταιρεία είπαμε, είναι υπερσιβηρικός σιδηρόδρομος...πάει αργά, πάει σταθερά. Με το επενδυτικό της πρόγραμμα σε εξέλιξη το 2025 θα έχει τουλάχιστον 50% αύξηση ενεργητικού, λογιστικής αξίας, μερισμα. Τι να πούμε...Χαρτάρα.

      Δείτε όμως και την άλλη πλευρά και μιλάω σαν αδύναμος "εν πολλές αμαρτίες περιπέσας επενδυτής". Εάν υποθέσουμε ότι η εταιρεία είχε τιμή στο ταμπλό περί τα €3. Ο πειρασμός να ρευστοποιήσει κάποιος την θέση του και να κάνει μουαγέν ή να τζογάρει στα χαρτιά της μόδας που κατηφορίζουν ασταμάτητα θα ήταν τεράστιος και ίσως υποκύπταμε κι εμείς χα χα.

      Ασχετο...α) λείψατε πολύ...ελπίζω να το διορθώσετε.
      β) ο κύριος Τάκης είχε την καλωσύνη να μας φτιάξει ιδιαίτερο ιστολόγιο στο μπλογκ για να ανακατεύονται τα σχόλια μας με τον χείμαρρο που αφορούν ξένες μετοχές ...η δική μας , η εγχώρια, είναι τούτη.

      http://mitarola.blogspot.com/search/label/%CE%95%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CF%8C%20%CE%A7%CF%81%CE%B7%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%AE%CF%81%CE%B9%CE%BF

      Διαγραφή
    2. Αγαπητε κυριε hippy με απεραντο σεβασμο και καλη προθεση ,μια διορθωσουλα,οχι περιπεσας αλλα περιπεσων καθοτι προερχεται απο τον αοριστο Β του ρηματος πιπτω.Ειμαι βεβαιος οτι σας διεφυγε ο ακριβης τυπος.

      Διαγραφή
    3. Είναι αγαπημένη μου φράση...την έχω πει, την έχω γράψει πολλές φορές...όπως διαπιστώνω σήμερα πάντα λάθος. Στο σχολείο εκείνα τα χρόνια πήγαινα "πρακτικό" αλλά σαν κούφια δικαιολογία μου μοιάζει. Ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή
    4. Ειμαι απολυτα βεβαιος οτι σας διεφυγε,καθοτι με το εκπαιδευτικο συστημα που αναφερετε και οι του κλασσικου και οι του πρακτικου ειχαν σφαιρικη γνωση γενικης παιδειας και καμια σχεση με το σημερινο ακρωτηριασμενο εκπαιδευτικο συστημα,που οδηγει σε στρεβλωση και ημιμαθεια καθοτι εχει παψει προ πολλου να διαπνεεται απο τις πατροπαραδοτες διαχρονικες μας αξιες οδηγωντας σε αλλοτριωση της ταυτοτητας αν μη τι αλλο των νεων μας.

      Διαγραφή
    5. Φίλε hippy και εγώ πρακτικό τελείωσα....Είχαμε όμως φοβερο φιλόλογο..


      Διαγραφή
    6. Πάνω από 2.80 και κάτι φίλε hippy θα αποβιβασθω από το τρένο...Εκτος και είμαστε καραμπουλ οπότε αλλάζει το πράμα..

      Διαγραφή
  23. γαμώτο, πάλι μου έβαλε τρικλοποδιά ο δαίμων της απροσεξίας...συγνώμη...επαναφορά στο ορθό

    β) ο κύριος Τάκης είχε την καλοσύνη να μας φτιάξει ιδιαίτερο ιστολόγιο στο μπλογκ για να ΜΗΝ ανακατεύονται τα σχόλια μας με τον χείμαρρο που αφορούν ξένες μετοχές ...η δική μας , η εγχώρια, είναι τούτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλημέρα, παρακολουθώντας τον DAX μου δίνει την εντύπωση ότι θα μπορούσε από εδώ να βγει μια αντίδραση της τάξης του 3% έως 10.700~10.800. Αν συμβεί θα το αντιμετωπίσω ως ευκαιρία για λίγο ακόμα τριμάρισμα σε κάποιες θέσεις στο ψιλικατζίδικο.
    Αν συνεχίσει μονοκόμματα κάτω μάλλον έχει πολύ πολύ δρόμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Σύντεκνοι επούλησα τα 2000ETF με 4.42 (https://gr.investing.com/etfs/lyxor-euro-stoxx-50-daily-2x-short). Έβγαλα κάτι ψιλά που πήγαν σούμπιτα στις μπαταρίες στα 0.52.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. NCLH went from -10% to +10%, what a day

    .....από σχόλιο στον ΣΠΙΚΟ

    https://www.investing.com/indices/us-spx-500-futures

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Η θέση μου PBF ολοκληρώθηκε στο 9,11, 110% της βασικής με Μ.Ο. 7,51.
    Αναμονή τώρα ή για εκτίναξη ή για εγκλωβισμό και μουαγέν αρκετά πιο κάτω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λάθος μου, το 7,51 είανι σε €, σε $ είναι ~8,11

      Διαγραφή
    2. Κι εγώ παρόμοια είμαι στα $8,58 έχοντας ολοκληρώσει τις αγορές. Τώρα κλείνουμε τα μάτια και περιμένουμε. Κύριε Τάκη, κρατάω αυτό που έχετε πει ότι η άνοδος το πιθανότερο είναι να γίνει εν μέσω αμφιβολιών. Οπότε σε αυτό ή στο επόμενο τρίμηνο δεν αποκλείεται να δούμε και τίποτα σκελετούς.

      Διαγραφή
    3. Η συμπεριφορά της μετοχής θυμίζει τραμπολίνο. Δεν είναι το στυλ μου, έχω αποχωρήσει. Ευτυχώς με μικρό κέρδος. Σκέφτομαι να πάρω με το ρευστό κάποια φαρμακευτική εταιρεία, Merck ή AbbVie και ν΄αράξω.

      Παιδιά εύχομαι τα καλύτερα...μου φαίνεται λογικό πάντως ότι όλες οι σχετικές με oil μετοχές θα παίξουν παρέα άρα και το CRUD.L (αμήν και πότε) οπότε θα χαίρομαι μαζί σας.

      Διαγραφή
    4. https://finance.yahoo.com/news/pbf-energy-reports-first-quarter-103000684.html

      Στο ποδάρι που τα είδα ... αναμενόμενα.
      Έκαψε 1,2 δις απο αποθέματα.
      Μένει να δούμε η αγορά τι θα πει ...

      Διαγραφή
    5. Nα κάνω μια εκτίμηση και ας πέσω όξω;

      Διαγραφή
    6. Η Δαμόκλειος σπάθη, των κακών αποτελεσμάτων, που κρεμόταν πάνω απο την PBF, έπεσε. Οι ζημιές όπως ήταν αναμενόμενο ήταν ιστορικές.
      Πλέον το Αμερικάνικο πετρέλαιο, εκτιμω, δεν έχει αλλο κάτω. Όμως η δυναμική του πάνω εξαντλείται. Η κορύφωση του για φέτος εκτιμώ πως θα είναι στα 38 με 40 δολάρια (το χειμώνα).

      Η Pbf για τα επόμενα 3 τρίμηνα θα έχει καλύτερα αποτελέσματα .... δεν θα αντιστρέψει όλες τις ζημιές απο τα αποθέματα, όμως θα τις μειώσει.
      Η μετοχή θα περιορίσει τα απότομα σκαμπανεβάσματα και θα πάρει πορεία, σταθερή, προς την μέση τιμή στόχο που της δίνουν οι αναλυτές.

      Διαγραφή
    7. Δεν είναι άσχημη η εκτίμησή σας. Η μέση τιμή στόχος των αναλυτών είναι στα $14,64 σύμφωνα με το yahoo finance, καθώς επίσης είναι καλύτερα να περιοριστεί αυτό το πάνω κάτω.

      Δεν νομίζω ότι είδαμε κάτι που δεν περιμέναμε στα αποτελέσματα. Η διοίκηση έχει κάνει σημαντικές κινήσεις για μείωση του κόστους και προσαρμογή στα δεδομένα. Η πορεία της εταιρείας θα εξαρτηθεί από τη ζήτηση του πετρελαίου.

      Διαγραφή
    8. Κύριε Τάκη ή όποιος άλλος κύριος γνωρίζει, αυτά τα secured notes που αναφέρονται είναι ομολογίες με εξασφάλιση αν καταλαβαίνω καλά. Δανεισμός με εγγύηση, δηλαδή, για το αν αθετηθεί η πληρωμή τους. Το collateral σε αυτή την περίπτωση τι μπορεί να είναι, μετοχές ή κάποιο asset της εταιρείας? Πώς το κρίνετε αυτό, παίζει κάποιο ρόλο ή είναι απλά κοινός μακροπρόθεσμος δανεισμός?

      Διαγραφή
    9. Εγώ να σας πω την αλήθεια, τη σταθερή πορεία ούτε τη βλέπω ούτε τη θέλω.
      Μακάρι να ανεβοκατεβαίνει 6~16 για κανένα χρόνο. Έτσι όποιος πιστεύει ότι η εταιρεία έχει μέλλον θα έχει τη δυνατότητα να φτιάξει μια καλή δωρεάν θέση και μετά να αράξει μερικά χρόνια χωρίς ρίσκο, μόνο reward.

      Διαγραφή
    10. Κύριε Barren όλα καλά αλλά αυτό το αράξει και μάλιστα χωρίς Ρίσκο το χαλάει λίγο δεν νομίζετε?

      Διαγραφή
    11. Γιατί Captain, αν η θέση αποτελείται μόνο από κέρδη? Μιλώ φυσικά για το ρίσκο απώλειας κεφαλαίου.

      Διαγραφή
    12. Μόλις διάβασα το transcript από το conference call.

      https://finance.yahoo.com/news/edited-transcript-pbf-earnings-conference-022458856.html

      Βασικά, όσον αφορά το κόστος δανεισμού είναι βαρύ και φαίνεται ότι το σκέφτονται και αυτοί. Ωστόσο, έχουν 2b ρευστότητα και έτσι μπορούν να πορευτούν για ένα διάστημα μέχρι να έρθει μια πιο κανονική κατάσταση. Στα 2 χρόνια τελειώνει το no call period, οπότε λογικά αν δεν υπάρχει πρόβλημα μπορούν να ανακυκλώσουν το χρέος.

      Το τελευταίο διυλιστήριο που πήραν δείχνει να τα πηγαίνει καλά, ή τουλάχιστον έτσι το προμοτάρουν.

      Επίσης, κάνουν κινήσεις προσαρμογής, όπως για παράδειγμα έχουν περικόψει κατά πολύ τη διύλιση αεροπορικού καυσίμου, το οποίο είχε τη μεγαλύτερη μείωση κατά 85% και θα αργήσει να ανακάμψει.

      Γενικότερα, αντιμετωπίζουν μια πρωτόγνωρη κατάσταση, είναι επιφυλακτικοί και προσπαθούν να προσαρμόζονται στη ζήτηση με όσο πιο σωστό τρόπο γίνεται.

      Διαγραφή
    13. Κύριε Bareen είμαι σίγουρος ότι καταλαβενετε το νόημα του σχολίου μου.Ο καθένας πράττει αναλόγως εμπειρίας αναγκών και ψυχολογίας....Εγω ξαναλέω παίζω άμυνα με 5 κεντρικούς αμυντικούς και 2 back half που σημαίνει ότι πρώτα πάει για το Χ και στις αντεπιθέσεις να σκοράρω..

      Διαγραφή
    14. Εν ολίγοις δεν θα πάρω το πρωτάθλημα αλλά μπορώ να παίζω στο champion league (είναι και εκεί καλά τα λεφτά ) και σίγουρα δεν διατρεχω τον κίνδυνο του υποβιβασμού στις χαμηλές κατηγορίες...

      Διαγραφή
    15. Captain σας καταλαβαίνω. Εγώ συνήθως ξεκινάω το ματς με 3-4-3 και αν κατορθώσω να προηγηθώ το γυρνάω σε 4-3-2-1. Δε σας κρύβω ότι σε κάποιες περιπτώσεις έχω φάει πολλά γκολ στο Α ημίχρονο, αλλά υπάρχουν και αρκετές που κρατάω το αποτέλεσμα.

      Διαγραφή
  28. κε Τάκη, μπορείτε να αναλύσετε κάποια στιγμη και τα αποτελέσματα Q1 της Norwegian?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω θα πω τη γνώμη μου και πετάξτε τη.
      Υπάρχουν τόσες εταιρίες στην Αμερική .... ΑΠΕΙΡΕΣ.
      Μην πάμε να κάτσουμε πάνω στην NCLH.
      Εχει τόσα προβλήματα ...και οι κρουαζιέρες δεν θα έχουν την πληρότητα που είχαν. Θα υπάρχουν περιορισμοί.

      Για μένα ισχύει ... το παίξαμε, κερδίσαμε, ας καθαρίσει το τοπίο και βλέπουμε.

      Διαγραφή
    2. Κατανοητό. Ευχαριστώ για την απάντηση.

      Διαγραφή
    3. Πολύ σωστή άποψη. Από τη στιγμή που εκατοντάδες εταιρείες δίχως προβλήματα πιέσθηκαν-έστω λιγότερο-λόγω της πανδημίας γιατί να στοιχηματίσουμε στα UFO?

      Γιατί όμως να μην κάνουμε παρόμοια σκέψη και στο ΧΑΑ? Από τη στιγμή πχ που το λιμάνι δίχως προβλήματα πιέσθηκε 35% κι έχει περιθώριο δυνητικού κέρδους 60% (αν κι εγώ το βλέπω στα €30 με 3ετή ορίζοντα + τα μερίσματα) γιατί να στοιχηματίσουμε στα τραπεζικά UFO των χιλίων προβλημάτων?

      Δεν έχω, δεν μ΄ενδιαφέρει αλλά 0,54 η Τράπεζα Κύπρου σήμερα...85% ζημιά σε όσους συμμετείχαν στην τελευταία ΑΜΚ. Πολλαπλάσια ζημιά σε όσους έκαναν μουαγέν αντί για stop loss.

      Διαγραφή
    4. Φίλε hippy οι τράπεζες στην Ελλάδα έχουν κάψει κοσμάκη αλλά κάνεις μυαλό δεν βαζει εκτός ελαχίστων καθ ότι έχει κολησει η βελόνα στο ότι η αγορά μας είναι καθαρά τραπεζοκεντρικη και γι αυτό φρόντιζαν πάντα να το διαφεντεύουν χρηματιστες τραπεζίτες και δημοσιογράφοι της συμφοράς...Οσους γνωρίζω που ασχολήθηκαν μαζι τους διαχρονικά και όχι περιστασιακά είναι ξάπλα..
      Καταλαβενετε..

      Διαγραφή
    5. Πάντως το πρόσφατο ομόλογο Tier ΙΙ της Εθνικής Τράπεζας με λήξη το 2029 και επιτόκιο 8,25% δείχνει σχετικά καλό χαρακτήρα κάνοντας κλείσιμο στο 92% με απόδοση περίπου 9,25%. Το δε Covered Bond της ναυαρχίδας άψογο με κλείσιμο στο 101 καθώς κλείνει τον Οκτώβρη.

      https://www.bourse.lu/security/XS2028846363/292636

      Αντίθετα το αντίστοιχο της Πειραιώς άστα-βραστα...έκλεισε στο 65,17

      https://www.bourse.lu/security/XS2018638648/291701

      Θέλει πολύ νερό ο μύλος για να γυρίσει.

      Διαγραφή
    6. 2 EΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΟΜΟΛΟΓΟ ΤΗΣ ΠΕΙΡ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΣΤΑ 65 ΘΑ ΠΕΡΝΑΤΕ ΤΟ ΡΙΣΚΟ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΤΕ???ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ

      Διαγραφή
    7. ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΟ ΟΜΟΛΟΓΟ ΤΗΣ ΠΕΙΡ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΣΤΑ 65 ΘΑ ΠΑΙΡΝΑΤΕ ΤΟ ΡΙΣΚΟ ΝΑ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΕΤΕ ???

      Διαγραφή
    8. Όπως έγραψα είναι μειωμένης εξασφάλισης και λήγει το 2029. Πιθανολογώ πως μάλλον δεν θα φτάσει στη λήξη του. Αρκετά νωρίτερα θα μετατραπεί σε μετοχές όπως έγινε στην ΑΜΚ του 2015. Εννοείται ότι νωρίτερα θα έχει προηγηθεί μείωση της ονομαστικής αξίας με συμψηφισμό ζημιών.

      Διαγραφή
    9. Δεν μου αρέσει ο τζόγος. Δεν θα το αγόραζα που να μου βγάζανε τα νύχια.

      Για την ιστορία να σας πω ότι κατά τις ΑΜΚ του 2015 τα ομόλογα όλων των συστημικών μετατράπηκαν σε μετοχές στην ονομαστική αξία (0,30) που ήταν και η τιμή της αύξησης. Την πρώτη ημέρα διαπραγμάτευσης όλα ξεκίνησαν στο 0,30 και πήγαν και λίγο παραπάνω. Εκτός απ΄τις μετοχές της Πειραιώς που την πρώτη μέρα κλείδωσαν στο limit down -30% με πολύ λίγες συναλλαγές και την επομένη "άνοιξαν" περί το -10%.

      Σαφώς και οι περίοδοι δεν είναι ίδιες (σήμερα Μητσοτάκης-τότε Τσίπρας) η Πειραιώς όμως είναι ίδιος τενεκές (ακόμη δεν έχει αποπληρώσει τα 2 δις cocos καταβάλλοντας 8,50% τόκο τον χρόνο)

      Διαγραφή
    10. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΕΙΣΤΕ ΚΑΤΑΤΟΠΙΣΤΙΚΟΤΑΤΟΣ

      Διαγραφή
  29. Κύριε Τάκη Sea Limited έχετε αγοράσει? Αν όχι, ποια πιστεύετε ότι είναι μια καλή τιμή εισόδου, τα $40 ίσως?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι, δυστυχώς.
      40;
      Δετα βλέπω.

      Περιμένω μια διόρθωση ...


      αλλά κοιτώντας αυτό


      https://www.fool.com/investing/2020/05/15/2-top-e-commerce-stocks-to-buy-in-may.aspx

      εχω μπει στο πειρασμό να πάρω, έστω, 30 τεμάχια, για να μην πω ότι την έχασα.

      Θα δω .... αν πάρω θα το γράψω.

      Διαγραφή
  30. PBF
    Τα έξοδα τόκων ανά έτος της PBF ήταν :
    -106,187 (2015), -150,045 (2016), -154,427 (2017) , -169,911 (2018), -159,6 (2019)
    Για το Α τρίμηνο του 2020 τα έξοδα τόκων ήταν 49,2 εκατ. δολάρια
    Το συνολικό χρέος έχει ανέβει στα 3,5 δισεκατομμύρια δολάρια ... να υπολογίσουμε ένα επιτόκιο 6,5% τότε τα συνολικά έξοδα τόκων δεν θα είναι περισσότερα απο 225 εκατομ δολάρια .... δηλαδή η PBF θα χρειαστεί επιπλέον 65 εκατομ δολάρια, σε σχέση με τα τελευταία χρόνια για να καλύψει το χρέος της.

    Γιατί αυξήθηκε έτσι απότομα το χρέος;
    Γιατί τον Ιούνιο του 2019 αποφάσισε να εξαγοράσει το διυλιστήριο Martinez. Ήδη, απο το Φεβρουάριο του 2020, το Martinez ανήκει στην PBF, η συμφωνία όμως της εξαγοράς ήταν κλεισμένη εδώ και 10 μήνες.
    Κατόπιν ήλθε ο Covid, η πτώση του Αμερικάνικου αργού .... η τέλεια καταιγίδα. Αυτοί είναι 2 οι βασικοί λόγοι της πτώσης της μετοχής.
    Η αύξηση του χρέους και ο Covid 19 που οδήγησε σε πτώση το Αμερικάνικο αργό ... με αποτέλεσμα η PBF να εγγράψει μια ζημιά 1,2 δις δολάρια απο την αποτίμηση των αποθεμάτων.

    Τα αποθέματα πλέον ανέρχονται σε 986 εκατ δολάρια (2,1 δις στο τέλος της χρήσης 2019) απο εδώ θα εγγράψει κάποια στιγμή, μέσα στο έτος, ΚΕΡΔΟΣ 450 εκατ δολάρια ... δεν θα είναι αρκετά για να αντιλογήσουν τη ζημιά του 1 δις του 1ου τριμήνου 2020.
    Οι εκτιμήσεις είναι για το 2020 ΖΗΜΙΕΣ 335 εκατ. δολάρια .... για το 2021 ΚΕΡΔΗ 171 εκατ δολάρια και το 2022 ΚΕΡΔΗ 250 εκατ. δολάρια
    Τα τελευταία 6 χρόνια, ο μέσος όρος των καθαρών κερδών της PBF ανά έτος ήταν τα 200 εκατ. δολάρια (1,67 δολάρια ανά μετοχή).

    Τα ίδια κεφάλαια που αναλογούν πλέον στους μετόχους της PBF είναι 1,9 δισεκατ. δολάρια (οι δικοί μου υπολογισμοί τα υπολόγιζαν ακόμη και στα 1,6 δις) που αναλογούν σε 16,25 δολάρια ανά μετοχή.
    Η Δαμόκλειος σπάθη είναι φυσικά το χρέος των 3,5 δις ... ο στόχος (φαντάζομαι) της διοίκησης θα είναι να μειώσει το χρέος στα 2 δις, όταν το πετύχει θα εξοικονομησει απο έξοδα τόκων γύρω στα 100 εκατομ. δολάρια.

    Εφόσον επανέλθει η κανονικότητα, η μετοχή θα ανακάμψει. Τη δεδομένη χρονική στιγμή η δίκαιη τιμή είναι τα 13 δολάρια.
    Αν επανέλθει η κανονικότητα, η εταιρεία δεν θα έχει πρόβλημα, θα μειώσει το χρέος κατά 1,5 δις και θα αρχίσει να ξαναδίνει μέρισμα (το έκοψε για το 2020).
    Αν επανέλθει το ύψος του μερίσματος που έδινε, τότε στην τιμή των 7 με 8 ευρώ όσοι θα έχουν την μετοχή θα αναλογεί σε απόδοση 15%.
    Φυσικά τότε η μετοχή θα πρέπει να επανέλθει εκεί που βρισκόταν.
    Αν πάλι χρεοκοπήσουν οι παγκόσμιες οικονομίες, όπως πιστεύουν οι μεγαλοαρκουδες, τότε δεν πιστεύω ότι η PBF θα κρατηθεί ούτε στα 4 δολάρια. Φυσικά σε ένα τέτοιο σενάριο, θα έχουν καταρρεύσει και οι τράπεζες και θα έχουν πρόβλημα και οι εταιρείες με γεμάτα ταμεία ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι αναλυτές έκαναν αρχικά εκτίμηση εσόδων, για το 2020, 18 δις και έχουν κατεβάσει τη πρόβλεψη στα 16 δις ... μείωση 35% απο τα 24,5 δις του 2019.
      Αν η εταιρεία τους εκπλήξει ευχάριστα, τότε η μετοχή θα ''πετάξει'' και οι ζημιές του 2020 θα είναι μικρότερες.

      Διαγραφή
    2. Αυτό που είπαν στο conference call είναι ότι διατηρούν μόνιμα ένα απόθεμα της τάξης των 30-35 εκ βαρελιών. Αν κάνετε τους υπολογισμούς χοντρικά προκύπτουν οι ζημιές που έβγαλε, όπως επίσης αν πάρει το πετρέλαιο $10-15 θα γράψει τα 450 εκ κέρδη.

      Επίσης, όσον αφορά το αυξημένο κόστος δανεισμού αν αναλογιστεί κανείς το μέρισμα που περιέκοψε εξοικονομεί 35 εκ $ το τρίμηνο, επομένως το υπερκαλύπτει.

      Επί της ουσίας, οι άνθρωποι έκαναν μια ωραία επένδυση και ήρθε ο Covid και τους ξεπάτωσε. Ο μεγάλος τους φόβος είναι να μην υπάρξει δεύτερο κύμα. Όπως εξήγησαν το να κλείσουν μια μονάδα τελείως και να την ξανανοίξουν έχει μεγάλα κόστη, οπότε προτιμούν να δουλεύουν στο ρελαντί έστω και με οριακό κέρδος. Στο ίδιο μήκος κύματος κινούνται και οι ανταγωνιστές τους.

      Αν επανέλθουν σε κάτι πιο κοντά στην κανονικότητα, όχι δηλαδή στην πλήρη κανονικότητα όπως πριν, τότε ξέρουν τι να κάνουν (μείωση δανεισμού κτλ) και θα πάνε καλά.

      Από εκεί και πέρα αν έρθει δεύτερο κύμα που να είναι ίδιο ή χειρότερο σε σχέση με το προηγούμενο δεν θα μείνει κολυμπηθρόξυλο, όχι μόνο από τα διυλιστήρια αλλά ούτε από τα χρηματιστήρια, ούτε από τις οικονομίες.

      Διαγραφή
    3. https://www.fool.com/amp/earnings/call-transcripts/2020/05/16/pbf-energy-pbf-q1-2020-earnings-call-transcript.aspx

      Διαγραφή
    4. Υπάρχουν 3 ζητήματα τα εξής 2:
      1. Τι ογκο παραγωγης θα βγαλει, 270 το χειρότερο με 300-310 το πιο αισιοδοξο
      2.Ποιο θα ειναι το μικτο περιθωριο διυλισης? κατω απο 8 το χειροτερο και 9-10 το πιο αισιοδοξο στο 1ο τριμ ηταν 6,6
      Το 3ο είναι τα special items που εξαρτωνται από τις διεθνείς τιμες του crude kai WTI
      Δε με ενδιαφερουν τα συνολικα revenue αλλα ολα τα παραπανω
      Θα ξεκαθαρίσουν τα πραγματα καπως στο εξαμηνο
      300+-50M Los p. taxes & p. special items και 900-1100 Los p. taxes (including special items)

      Διαγραφή
  31. Κ. Τάκη θα ήθελα τη γνώμη σας για μια μικρή ατυχήσασα Καναδέζα η οποία εκδίδεται στην πιάτσα του NASDAQ. Ατυχήσασα διότι, ενώ προ COVID φαινόταν να πηγαίνει αρκετά καλά με μέσο Growth 8% στις πωλήσεις και καλύτερο στην κερδοφορία τα τελευταία χρόνια, χωρίς χρέη και αρκετά καλό ταμείο, οι βασικοί της πελάτες είναι οι δύο περισσότερο πληττόμενοι κλάδοι, ήτοι αεροπλοΐα και ξενοδοχεία (problem).
    Αντικείμενό της είναι η δημιουργία και διαχείριση προγραμμάτων loyalty (miles, points, loyalty currency) για αεροπορικές, ξενοδοχειακές και οικονομικές επιχειρήσεις, με κάποια γνωστά ονόματα στο πελατολόγιό της όπως Delta, Turkish Airlines, Hilton, Hyatt, Citi.
    Εν τάχει κάποια νούμερα, με τελευταία τιμή $7,78 και στοιχεία 2020 Q1 trailing:
    Points International (PCOM)
    Κεφαλαιοποίηση $102,89 mil
    Πωλήσεις $366.34 mil (P/SALES 0.28)
    Κέρδη $10,64 mil (PE 9.67)
    BV $18.1 mil (PBV 5.68)
    Καθαρό ταμείο $62.72 mil
    EV $40.17 mil
    EBITDA $19.85 mil (EV/EBITDA 2.02!!!)
    Current Ratio 1.75
    Προ COVID δεν είχε καθόλου δανεισμό, αλλά τράβηξε προληπτικά $40 mil από πιστωτική γραμμή $65 mil με επιτόκιο 4,5% και ωρίμανση μετά το 2022. Μεγάλο πρόβλημα ότι οι βασικοί της πελάτες (αεροπλοΐα και ξενοδοχεία) είναι στο καναβάτσο, η διοίκηση το αναγνωρίζει, αλλά δεν αποκλείεται σε μια μερική επιστροφή προς την κανονικότητα να γίνει μάχη για τους πελάτες και τα loyalty programs να είναι ένα όπλο σε αυτή. Η εταιρία ανέφερε ότι από δύο μεγάλους πελάτες είχε αυξημένο τζίρο κατά το Μάρτιο (YtoY).
    Διαγραμματικά μου φωνάζει «αγόρασε», αλλά πιστεύω ότι δεν είναι για πολύ πάνω ίσως έως 10~10,5 και μετά ξανά κάτω προς 5,5~6,5. Δεν ξέρω αν θα κάνω κάτι βραχυπρόθεσμα, αλλά αν κινηθεί η αποτίμηση λίγο πάνω από το καθαρό της ταμείο (5,0~5,5) σίγουρα θα ανοίξω μια μικρή θέση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο ισολογισμός δείχνει δυνατός. Όμως ο κλάδος είναι μάλλον προβληματικός.
      Απο ότι είδα ανέβασε κέρδη λόγω αύξησης του μεικτού περιθωρίου κέρδους. Για ποιο λόγο εγινε αυτό ... δεν το γνωρίζω.

      Η αλήθεια είναι,ότι ο κλάδος που δραστηριοποιείται, δεν με γοητεύει για να ψάξω περισσότερο.

      Διαγραφή
    2. Gross margin for the year ended December 31, 2019 was 16.3%. Adjusting for the impact of the tax rebate related to prior years, Gross margin in 2019 was 14.8%, a slight increase over 2018 gross margin of 14.3%, largely due to growth from our agency partnerships in the Loyalty Currency Retailing segment, and to a lesser extent, growth in Points Travel.
      Εγώ πάντως βρίσκω εξαιρετικά ενδιαφέρον το αντικείμενο, αλλά γούστα είναι αυτά.

      Διαγραφή
  32. OMP +91%!!!
    Σε αυτή είχα μια μικρή θέση στα 4,0, πήγε 5,65 γύρισε κάτω, τη φοβήθηκα για πολύ κάτω αν και είχε εξαιρετικά θεμελιώδη και τα έδωσα 4,65.
    Πήγε 4,0=>6,5=>3,90 την Πέμπτη, δεν αξιώθηκα να ξαναμπώ περίμενα το 3άρι. Δίπλωμα σε 2 συνεδριάσεις με το Barren το Wuffett στην κερκίδα ... χειρότερα κι από χασούρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. https://www.newmoney.gr/roh/diethni/pos-o-gouoren-bafet-epese-thima-apatis-stin-germania-chanontas-schedon-1-dis-evro/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γερμανοί Ευαγγελιστές του κώλου. Η Wilhelm Schulz Φολα-Φόλα, η VW "πείραζε" τους κινητήρες για να δείχνουν χαμηλότερους δείκτες καυσαερίων, μια εταιρεία τους διάβασα προ 4ετίας ανακάτευε με τη φαγητό ορμόνη που διακρατούσε το νερό στα κοτόπουλα ώστε να τα πουλά με πλασματικό βάρος (που όμως χανόταν στο ψήσιμο), μίζες για να προωθήσουν τους έχοντες στις πρώτες γραμμές των ασθενών με ανάγκες μεταμόσχευσης οργάγων, πείραξαν τα οικονομικά στοιχεία όπως μας είπε το ΔΝΤ ώστε να μπουν με πλασματικό χρέος στην ΕΕ το 1999 κλπ κλπ...οι μεγαλύτεροι λαδιάρηδες στην Ευρώπη...κι από την άλλη ο Σόιμπλε να κουνάει το δάχτυλο...βρε άι σιχτίρ

      Διαγραφή
    2. Παλιότερα η BAYER με τα μολυσμένα με HIV που ξεφόρτωσε σε υπανάπτυκτες χώρες, τα παγκόσμια σκάνδαλα της SIEMENS, η λίστα είναι ατελείωτη.
      Ίσως ότι χειρότερο έβγαλε ποτέ η ανθρωπότητα.

      Διαγραφή
  34. Εντωμεταξύ τα γαλλογερμανά για πόσο βλάκες μας περνάνε?
    Βγήκε χθες ο μισόχαζος Ναπολέων με τη θειά Αγγέλω να μας ανακονώσουν πρόγραμμα επιδότησης για την αντιμετώπιση της κρίσης 500 δις και σήμερα βάζουν τα γνωστά που@@@κια τους (Αυστρία, Ολλανδία κλπ) να το παίξουν αντιρρησίες.
    Οι ηγέτες είναι καλοί, θυμώστε με τους αυστηρούς συνυπηκόους σας.
    Θλιβεροί διαχειριστές μιας τελειωμένης κατάστασης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Kαλησπερα στους φιλους!!

    Για δειτε εδω...

    https://www.nasdaq.com/articles/5-screaming-hot-stocks-to-buy-2020-05-19

    Κυριε Τακη μπορειτε να δειτε τις περιπτωσεις? Αναφερει κ τη Celsius!!

    Δειτε λιγο την περιπτωση της Fiverr (ο κλαδος γενικα υπεραποδιδει). Bεβαια εχει κανει κουρσα απο αρχες Απριλιου (οπου ειχε προσεγγισει την τιμη του ΙPO στα 21 δολαρια) και ειναι ακριβη. Ομως ενδεχεται να εχει ενδιαφερον.

    Επισης ενδιαφερον ενδεχεται να εχει η Agrofresh σε σχεση με την κεφ/ση της, ομως δεν βλεπω ισχυρο growth. Παντως ξαφνικα στις 18/5 υπηρξε εντονο αγοραστικο ενδιαφερον και αυξηση ογκου συναλλαγων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η πρώτη ματιά δεν μου λένε τίποτα απολύτως.
      Θα ρίξω και μια 2η.

      Διαγραφή
  36. Από αύριο θα κλάψουνε μανούλες μου φαίνεται, έως Παρασκευή διόρθωση ο Αμερικάνος και Δευτέρα κλειστός, θα είναι μια καλή ευκαιρία να ξαναπεθάνουν οι πεθαμένοι εις τας Ευρώπας. Αν αύριο δε γράψει ο Φριτς -5% θα μου κάνει μεγάλη εντύπωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. K. Βarren συμφωνω! Προσωπικα ξαναμπηκα σημερα το μεσημερι στο 3USS της WisdomTree (S&P 500 3x Daily Short).

      Θα δειξει...

      Οσον αφορα εδω στο δικο μας, βλεπετε κατι προς επενδυση εν οψει αναδιαρθρωσεων/αλλαγων σταθμισεων κλπ τελος του μηνα?

      Διαγραφή
    2. Καλά του κάνατε, πιθανότατα να ανοίξει στο -2% αύριο. Προσωπικά βέβαια δε θα σορτάριζα ποτέ τον SP, γι' αυτές τις δουλειές υπάρχει ο DAX και βέβαια το ΧΑΑ με τα αναρίθμητα σαπάκια του.
      Στο ψιλικατζίδικο ψάχνομαι μόνο για πωλήσεις πλέον, ευελπιστώντας σε ένα ανοδικό της προκοπής που όμως ποτέ δεν έρχεται. Μοναδική εξαίρεση που θα με ενδιέφερε είναι το JUMBO αν βρεθεί ξανά κάτω από 10, η εταιρεία που τρέφεται από τη φτώχεια και την εξαθλίωση. Μεγαλείο.

      Διαγραφή
    3. Άνοιξα κι εγώ μια θέση σε ETF short*2 DAX με stop περίπου στο προηγούμενο τοπικό υψηλό (~11.220) και στόχο 10.000~10.100.
      Ελπίζω ο κ. Τάκης να δείξει κατανόηση για την περίπτωσή μας.

      Διαγραφή
    4. Προσωπικα κ. Barren στο δικο μας βλεπω την ΤΕΡΝΑ κ με πιανουν τα νευρα μου..

      Την επαιζα με τοσα κομματια κ συμβολαια χρονια τωρα, πηγε μες το Μαρτιο κατω απο τα 6 και καθομουν και κοιταζα..

      Διαγραφή
    5. Το βρήκα στο site του μεγαλύτερου αρκουδου στη χώρα.

      https://www.bankingnews.gr/index.php?id=499347

      Διερωτώμαι ...
      Οι fund managers ειναι πωλητες. Τελικά το ποπολο ανεβαζει τις αγορες.

      Διαγραφή
    6. Καλημερα! Ειρωνεια ειναι αυτο κ Τακη? Η λαμβανεται την ερευνα στα σοβαρα? Διοτι μπορει να εχει βαση...

      Επισης να τονισω σε συζητησεις που καναμε τον Ιανουαριο-Φεβρουαριο ειχαμε υποεκτιμησει ολοι μας τον κορωνοιο και κοροιδευαμε. Τελικα εξελιχθηκε σε πανδημια. Αν ειμασταν λιγο πιο πονηρεμενοι/προβληματισμενοι θα ειχαμε μπουμπουνησει εδω μετα το Jan. effect, οταν αρχισε το προβλημα να αναφερεται ολο και περισσοτερο και δεν θα μας ειχαν μεινει (σε αλλον περισσοτερο και σε αλλον λιγοτερο) τα χαρτακια στην ψωροκωσταινα να τα κοιταμε.

      Διαγραφή
    7. Ουδείς πουλάει στις κορυφές και αγοράζει στους πάτους.

      Άνετα κύριε Ανδρεα μπορει ο καθείς να πουλήσει σιγά σιγά και να κάνει κάτι άλλο τα λεφτά του.

      Διαγραφή
    8. Προσωπικώς απο Ελλάδα (το εχω ξαναγράψει) δύο, τρεις επιλογές ... ενα, δυο για μικρο - τρειντινγκ και τέλος.

      Άρα ότι αγόρασα, αυτά θα ξαναγόραζα. ΟΚ .. θα τα είχα πάρει ένα 20% ή 30% φθηνότερα. Αυτό με ξεπερνά όμως. Για τιμωριά ... θα τους τα πουλήσω και εγω πολύ ακριβότερα απο εκει που στόχευα. ✌✌✌

      Διαγραφή
    9. Δεν αντιλεγω κ. Τακη. Οσον αφορα την αποψη σας σχετικα με τις εκτιμησεις των fund managers ρωταω. Θεωρειτε πιθανο εσεις 2ο κυμα πτωσης ή ειστε αισιοδοξος για νεα υψηλα?

      Εξαλλου κατι τετοιο θεωρω οτι ειναι σημαντικο να εκτιμηθει καθως θα μας βοηθησει και στις θεσεις που κοιταμε/παιρνουμε στην Αμερικη, καθως εκει οι διακυμανσεις ειναι μεγαλες.

      Διαγραφή
    10. Κύριε Ανδρέα
      Ποιος ανεβάζει την Αμερική;

      Η FED που λέει το άρθρο; Πως γίνεται αυτο;

      Γιατί εγω λέω ότι κάποιοι εχουν σορταρει τις αγορες και με τετοιες βλακείες αναλύσεις θέλουν να δημιουργησουν ταση ... μπας και περιορίσουν τη ζημια τους.

      Εγώ ότι μετοχή μου αρεσει, όπως PBF , Celsius ... θα την αγοράζω και ας κάνουν ό,τι θέλουν. Αν φοβαμαι θα παρω λιγοτερα κομμάτια και θα κάνω μεγαλυτερη διασπορά.

      Διαγραφή
    11. Χθες στην Αμερική μετά τα ιστορικά υψηλά ΟΛΩΝ των Εποχών πριν λίγες μέρες σε Amazon, Microsoft, Apple, NETFIΧ, είχαμε ένα ακόμα ιστορικό υψηλό ΟΛΩΝ των εποχών στο Facebook !!!

      Είναι σαφές ότι αγοράζουμε μετοχές και όχι δείκτες. Ωστόσο οι "παίχτες" επιμένουν να στοιχηματίζουν στις τράπεζες και τις κατασκευές. Κλάδοι των οποίων η μοίρα προσομοιάζει με το πιάτο του ψαρά που όπως λέει ο λαός "εννιά φορές είναι αδειανό και μια φορά γεμάτο". Ειλικρινά αυτό με ξεπερνάει.

      Το 2012 στις 600 μονάδες του ΓΔ κάποιοι ψώνισαν ΕΤΕ, ΑΛΦΑ και χάνουν 98% του κεφαλαίου τους. Άλλοι πάλι ψώνισαν τότε ΤΕΝΕΡΓ και ΚΟΥΕΣΤ και έκτοτε κερδίζουν 400%. Τυχαία τα παραδείγματα, μπορούμε να αναφέρουμε καμιά 15αριά ακόμα. 
      Τι να τους πείς, όπου ΜΙΓ κι η μοίρα τους.

      (κύριε Αντρέα δεν νομίζω ότι είναι κακή τοποθέτηση η ΤΕΝΕΡΓ ακόμα και στα €9...για όσους όμως νομίζουν ότι την έχασαν υπάρχει κι ο ΟΛΠ, ο ΑΔΜΗΕ σε αυτήν την α΄ποιότητος κατηγορία)

      Διαγραφή
    12. Ναι κ. Hippy εχετε δικιο για την ΤΕΡΝΑ. ΑΠλα εγω δεν μπορω να αγορασω τωρα μετα απο αντιδραση 50%. Ειδικα τη συγκεκριμενη την οποια πουλαγα πανω απο τα 8. Ηταν λαθος μου που λογω ψυχολογιας δεν μπηκα τις μερες της μεγαλης πτωσης... Ετσι ειναι αυτα, πολλες φορες επιρεαζομαστε και απο την ψυχολογια μας, ανεξαρτητως της πεποιθησης μας.

      Οσον αφορα τον ΟΛΠ τι αποψη εχετε ως τιμες στοχους? Εχω δει οτι τον εχετε αναφερει πολλακις... Και ειανι αρκετα πιο κατω απο τις τιμες που ειχε προσεγγισει!

      Διαγραφή
    13. Συζητήσαμε χθες για το λιμάνι με τον κύριο Konstantino. Το ποστάρω

      hippy20 Μαΐου 2020 - 12:11 π.μ.

      ΟΛΠ...αεροπλανοφόρο τι να λέμε τώρα...πιθανολογώ ότι θα ξεπεράσει εκ νέου τα €20 φέτος και θα προσεγγίσει τα €30 εντός 3ετίας. Εάν δε καταφέρουν οι Κινέζοι να τους δώσουν την άδεια για την 4η προβλήτα ο στόχος θα ξεπεραστεί. Και το μέρισμα ντάγκα ντάγκα. Best buy κατά τη γνώμη μου.

      Διαγραφή
    14. Λιμάνια είχα αγοράσει το 2006-07.
      Συγκεκριμένα ΟΛΘ.
      Ερχόταν απο άνοδο απο τα 3 και 5 ευρώ και έχοντας φθάσει στα 13 διόρθωνε κάτω απο τα 10.Τότε δεν έδινε μέρισμα είχε και ζημιούλες. Ότι έβγαινε κάτω απο 10 (όπως διόρθωνε) το σκούπιζα. Έκατσε κανα δύο εβδομάδες. Κατόπιν το 2007 τα έχωνα στα 30.
      Τέτοια θέλω ... τώρα μου φαίνονται τα ζώα μου τα αργά. Κοιτάμε μέρισμα και γεμάτα ταμεία και μόνο φρου φρου και αρώματα.

      Διαγραφή
    15. ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ βλέπω ότι σχολιάζουμε στο Αμερικανικο οπότε μπορώ να πω και εγώ αν μου επιτρεπετε την γνώμη μου: Όντως Κύριε Ανδρέα κανεις μας μηδενός εξαιρουμένου δεν πήρε στα σοβαρά το θέμα COVID 19 στις αρχές και η ζημιά έγινε. Τωρα για ΤΕΝΕΡΓ ούτε εγώ θα αγόραζα εδώ στα 9 απλά έμεινα γιατί δεν πούλησα ούτε στο πάνω ούτε στο κάτω.Για ΟΛΠ θα συμφωνήσω με τον φίλο hippy ότι το 30 το έχει και παρ' όλο που ξεφορτώσα πάνω από 23 όλη την θέση στα χαμηλά τον κοίταζα σαν μπούφος. Βέβαια και εδώ μια χαρά είναι αλλα πιστεύω πως θα τον βρω πιο κάτω. ΑΔΜΕ έγραψα προσφάτως ότι πήρα κάτω από 2 αλλά πιστεύω πως και αυτόν θα τον ξαναδούμε εκεί κοντά. Για το δεύτερο κύμα του ιού θα διαφωνησω με τον Κυριο Τάκη αλλά πιστεύω πως θα έχουμε γι αυτό και δεν αυξανω θέσεις..

      Διαγραφή
    16. Για ΔΕΗ τέλος παρ' όλο που είχα φορτώσει στα χαμηλά 1.30 και πούλησα στο Θεο δεν πήρα ούτε κομμάτι κοντά στο 1.50 που γύρισε και φασκελωνομαι γιατί ήμουν πάνω από την οθόνη.Απαράδεκτος..

      Διαγραφή
    17. H Τενέργα, το λέω χρόνια, θα ξεπεράσει την τιμή εισαγωγής της. Το μόνο εμπόδιο μπορεί να είναι μια απορρόφηση απο τη μαμά.

      Διαγραφή
    18. Πάρα πολύ δύσκολο να γίνει απορρόφηση. Πρέπει να συνεναίσουν και οι ομολογιούχοι. Εκτός κι αν τους γλυκάνουν με όρους υπέρ της ΤΕΝΕΡΓ όπως έγινε στην περίπτωση της Grivalia -ΕΥΡΩΒ. Οπότε θα πουλήσουμε από πλεονεκτική θέση. Περίπτωση win win δηλαδή.

      Διαγραφή
    19. Το έχω ξαναγραψει πιθανότητα για απορρόφηση στην ΤΕΝΕΡΓ είναι ελάχιστη έως μηδενική.Και δεν το γράφω τυχαία...Βεβαιως Κύριε Τάκη θυμάμαι προ 2ετιας και βάλε όταν μου απαντήσατε για ΤΕΝΕΡΓ...Τελος θα ξαναπώ και ας εκτίθεμαι γιατί εκφράζω προσωπικές απόψεις ότι θα βρούμε τιμές εισόδου σε ποιοτικές μετοχές ειδικά στο ΧΑΑ...

      Διαγραφή
    20. Έχω αντίθετη άποψη Captain...Μόλις περάσει το rebalancing (ΤΙΤC-ΕΥΡΩΒ-ΑΛΦΑ με αυτή τη σειρά ο στόχος μου αν βέβαια βρω καλές τιμές 8-10% χαμηλότερες απ΄τις τρέχουσες) βγαίνω αγοραστής και σκοπεύω τούτη τη χρονιά να ξεκαλοκαιριάσω αγορασμένος...εκτός του ΟΛΠ που συζητήσαμε σκέφτομαι ενίσχυση στον ΟΠΑΠ. Εάν εγκριθεί μέρισμα 0,25-0,35 στη ΓΣ πιθανολογώ κίνηση προς τα 9,12 της ΔΠ του Τσέχου.

      Διαγραφή
    21. Moody's: Πώς η ΕΚΤ στηρίζει την κερδοφορία των ελληνικών τραπεζών

      https://www.naftemporiki.gr/finance/story/1601137/moodys-pos-i-ekt-stirizei-tin-kerdoforia-ton-ellinikon-trapezon

      Διαγραφή
    22. ΤΙΤC κοντά στο 9.50- 60 μαζί σας μια θεσούλα. Όπως και ΆΛΦΑ στο 0.45 μια ξεπετα είναι καλοδεχουμενη...Το είχα πεί πρόσφατα για ΑΛΦΑ 0.45 και κάποιος φίλος μου είπε πως είναι τιμές χρεωκοπίας.Και το 50 55 το ίδιο είναι.Τελος φίλε Ηippy και εγώ μ αυτά που έχω θα ξεκαλοκαιριασω εκτός και κάτι δώσει μεγάλη κίνηση...

      Διαγραφή
    23. Εγώ ήμουν που το είπα καπετάνιο...αν και είμαι πολλά χρόνια τραμεζομάχος θεώρησα ακραία την τιμή που δώσατε...mea culpa

      Διαγραφή
  37. Καλησπέρα σε όλους. Δύο ειδήσεις για Luckin Coffee. 1. Έλαβε αίτημα για delisting και 2. αύριο ξεκινά πάλι η διαπραγμάτευση. Δεν ξέρω αν θα είναι μόνο για αύριο ή συνεχιστεί.

    NEW YORK, May 19, 2020 (GLOBE NEWSWIRE) -- The Nasdaq Stock Market® (Nasdaq: NDAQ) announced that trading in Luckin Coffee Inc. (Nasdaq: LK) is scheduled to resume on Wednesday, May 20, 2020, at 7:00 a.m. Eastern Time. Trading in the company’s stock was halted on April 7, 2020 at 9:15:25 Eastern Time.

    Luckin Coffee Receives Delisting Notice from Nasdaq and Plans to Request Hearing
    http://investor.luckincoffee.com/news-releases/news-release-details/luckin-coffee-receives-delisting-notice-nasdaq-and-plans-request

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για το delisting έχει περιθώριο 30-45 ημέρες.
      Hearings typically take place 30 to 45 days after a request is made.
      https://markets.businessinsider.com/news/stocks/nasdaq-exchange-plans-delist-luckin-coffee-stock-sales-fabrication-scandal-2020-5-1029217003

      Διαγραφή
    2. Πάντως γκρινιάζουμε συνεχώς για τους δικούς μας, αλλά τελικά και οι φίλοι μας στο NASDAQ δεν είναι πολύ πιο σοβαροί!
      Επανεκινούν τη διαπραγμάτευση, χωρίς να έχουμε ακόμα εικόνα για τα πραγματικά οικονομικά στοιχεία και με την προοπτική delisting σε ένα μήνα.
      Για λόγους "δημοσίου συμφέροντος" με τη μετοχή 90% κάτω από τα υψηλά της και 75% κάτω από την εισαγωγή. Δηλαδή ποιόν προστατεύουν και ποιον εξυπηρετούν? Και με τα γνωστά (μη) δεδομένα ποιος θα αγοράζει και ποιος θα πουλάει?
      Θα πουλάνε στο -80% όσοι θέλουν να σώσουν κάτι και δεν είναι διατεθειμένοι να μπλέξουν δικαστικά (μικροεπενδυτές) και θα μαζεύουν λογικά οι insiders αυτά που πούλησαν στο κοινό σε τιμές >40 για $0,1~0,2.
      Δε θα έλεγα ότι είμαι γνώστης των διαδικασιών, αλλά πολύ ερασιτεχνικός χειρισμός για NASDAQ.

      Διαγραφή
    3. Εγώ κύριε Βarren με κομμουνιστές δεν ξανασχολούμαι .... ακόμη και αν εχουν και ΟΛΠ. 😂😂

      Διαγραφή
    4. Χα χα χα...άλλα λέγατε στον καλό χρήστη-φίλο μας Swear προ 9ετίας.

      Διαγραφή
    5. Μαζί σας. Αλλά έτσι για τη φιλοσοφία του πράγματος, η επιχειρηματική διαγωγή των Κινέζων περισσότερο μου θυμίζει Αμερική στα τέλη του 19ου αιώνα. Άγριος ωμός καπιταλισμός χωρίς κανόνες, κι επειδή εκεί είναι λίγο αυστηρό το καθεστώς ξεδίνουν εκτός συνόρων.
      Κάτι ήξεραν που τους είχαν σε οπιοκαταστολή οι Άγγλοι.
      Αξιοθαύμαστοι σε πολλά πράγματα αλλά μακρυά κι αγαπημένοι.

      Διαγραφή
    6. Αλλάζουν οι καιροί, αλλάζουν και οι προβλέψεις κύριε hippy.
      Δεν πρόκειται ποτέ να φτάσει σε αυτές τις επιδόσεις ... ο Κινέζος θα βγάζει μετριότητα.

      Διαγραφή
    7. Αλλάζουν οι καιροί, αλλάζουν και οι προβλέψεις κύριε Τάκη και για τις επιλογές σας το 2020 ?
      Θα κάνατε κάποια αναθεώρηση μετά το πατατρακ λόγω covid?

      Διαγραφή
    8. Οι 2 top επιλογές παραμένουν. Είμαι μακροπρόθεσμος μέχρι να αλλάξει κάτι προς το χειροτερο. Οι υπόλοιπες επιλογές είναι λόγω Covid 19 ... δεν ξέρω αν πρέπει να τις αφαιρέσω ή να περιμένω το κλείσιμο του 2020 για να δούμε τι απίδια θα βγάλει ο σάκος για όλο το έτος.

      Διαγραφή
    9. Αλήθεια που πήγε ο κύριος Τάκης που στην αρχή της χρονιάς έδινε επιλογές για να μην χάσουμε? Εγώ αυτόν θέλω για συνταξιδιώτη χο χο.

      Οι 2 top επιλογές που παραμένουν είναι οι ΦΡΙΓΟ-ΣΠΕΙΣ που δώσατε στην αρχή της χρονιάς? Εγώ ακολούθησα με μικρή θέση (3% χαρτοφυλακίου εκάστη) και παραμένω ακίνητος έκτοτε. Γενικά δηλαδή είμαι δυσκίνητος, σχεδόν Βούδας.

      Διαγραφή
    10. Δεν θα χάσουμε κύριε hippy ακόμη και με μια μετοχή που θα την υπολογίσουμε στο -100%.
      4 αρχικά + 6 μετά.
      Σκέφτομαι αν πρέπει να κλείσω τις τιμές τώρα ή να περιμένω το κλείσιμο του έτους και να δούμε το μέσο όρο, όπως παραδοσιακά κάνουμε κάθε χρόνο.

      Διαγραφή
    11. Η ερώτηση μου ήταν απολύτως ειλικρινής. Όπως συνηθίζω κάθε τέτοια περίοδο (rebalancing MSCI και FTSE) σφίγγω το ρευστό μήπως και σκάσει καμιά ευκαιρία. Μετά τις 22 Ιουνίου όμως κάπου θα το διοχετεύσω και σκέφτομαι να διπλασιάσω, ιδίως στην ΣΠΕΙΣ.

      Είμαι όπως κι εσείς ΑΠΟΛΥΤΩΣ αισιόδοξος. Δεν θα έκλεινα με τίποτα τις τιμές. Πιθανολογώ πως ακόμα κι αν ο ιός επιστρέψει με 3πλάσια θύματα (ελάχιστα πιθανό ενδεχόμενο) ΚΑΝΕΝΑ ΜΑΓΑΖΙ ΔΕΝ ΘΑ ΚΛΕΙΣΕΙ. Δηλαδή τι? Δεν φοβάμαι τα γκομενιλίκια, φιλιά και ξεπέτες του γιου μου το καλοκαίρι και θα φοβηθώ μην κολλήσει στο προπατζίδικο ή την καφετέρια? Αστεία πράγματα.

      Από την δωδεκάδα των δικών μου επιλογών πιθανολογώ πως 3 τουλάχιστον ίσως και φέτος ακολουθήσουν την ΤΕΝΕΡΓ σε νέα υψηλά έτους (ΚΟΥΕΣ, ΣΑΡ, ΑΔΜΗΕ). Κυριάκος στα πράγματα-αισιοδοξία στην αγορά-το χρηματιστήριο προεξοφλεί.

      Πιθανόν και κάποιες ξένες (SAP, RWE, DG.PA, GSK...η AZN.L το έκανε ήδη)

      Έχετε την καλοσύνη να μου θυμίσετε την δεκάδα σας?

      Διαγραφή
    12. http://mitarola.blogspot.com/2020/03/2020_17.html?m=0

      Υοάρχει και η 11η που είναι η ΑΛΦΑ.

      Διαγραφή
    13. Μετά το rebalancing της ΜS στις 29/5 πιθανολογώ τιμή στόκο για την ΑΛΦΑ την Τρίτη 2/6 περί τα 0,65 ευρώ. Έχω κατά νου να κάνω αγορά σε 3 τμήματα Τ-Π-Π. Επίσης και ΕΥΡΩΒ. Γνωρίζω φυσικά ότι όταν κάνω σχέδια ο Θεός ξεκαρδίζεται.

      Διαγραφή
    14. Κε hippy αν θέλετε για να μαθαίνουμε οι νεότεροι τι εστι Τ-Π-Π;

      Διαγραφή
    15. Αγορές την επόμενη Τετάρτη-Πέμπτη-Παρασκευή κύριε Aristo και μάλιστα με ποσοστά 25%-35%-40% καθώς συχνά τα χαμηλά της μετοχής γίνονται πριν την δημοπρασία στην λήξη της συνεδρίασης

      Διαγραφή
    16. χαχαχα! Νόμιζα ότι ήταν κάποια ορολογία στην χρηματιστηριακή αργκό

      Διαγραφή
  38. Δεν θα συμφωνήσω αλλά δεν είναι η πρώτη φορά. Έχουμε διαφορετικό επενδυτικό προφίλ κύριε Τάκη ωστόσο υπάρχει αλληλοεκτίμηση (σίγουρα από πλευράς μου). Έχω στο μυαλό μου δυο δεδομένα

    α) οι Κινέζει πλήρωσαν 22 ευρώ/μετοχή για το τότε λιμάνι το 2016...σήμερα είναι διπλάσιο. Δεν θα τους αρέσει η συμμετοχή τους να είναι πάντα ζημιογόνα.

    https://m.naftemporiki.gr/story/1057105/stous-kinezous-to-megalo-limani-me-sumfonia-pou-ftanei-to-15-dis

    β) Κάθε χρόνο έκτοτε ο ΟΛΠ αυξάνει τζίρος, κέρδη και μέρισμα. Καθώς και η θέση του στον ανταγωνισμό. Ρεκόρ το 2019 που θα σπάσει εύκολα το 2021 ακόμα κι αν δεν πάρει άδεια για την 4η προβλήτα (που θα την πάρει το πιθανότερο...ΝΔ και Μητσοτάκης γαρ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρέπει να ανεβαίνουν και οι μετοχές, κάπου,κάπως κάποτε.

      Προ ελεύσεως του Κινέζου, έβλεπα και 100 ευρώ τη μετοχή ... τώρα δε βλέπω φως.

      Διαγραφή
    2. ΑΣΧΕΤΟ

      Επειδή έγραψα για διαφωνίες να αναφέρω ότι η ΔΕΗ δεν είναι πια μια από αυτές (ίσως το παρατηρήσατε στο σχολιασμό μου μετά τα αποτελέσματα). Με παρόμοιο σκεπτικό όπως προηγουμένως. Η ΔΕΗ είναι ένα στοίχημα που η ΝΔ και οι κύριοι Μητσοτάκης και Χατζηδάκης θέλουν να κερδίσουν και πιστεύω θα το καταφέρουν. Η επιτυχία θα είναι μεγάλο asset για τις εκλογές το 2024.

      Έχω επαναγοράσει τη θέση μου στην τρέχουσα περίοδο.

      Διαγραφή
    3. για τις εκλογές το 2023 φυσικά απρόσεκτε Χιππη

      Διαγραφή
    4. Συμφωνώ για τη ΔΕΗ, είναι "κυβερνητικό" χαρτί όπως έχουμε ξαναπεί. Βέβαια αυτή την περίοδο εκπαιδεύει νέα γενιά πιστολέρο λόγω Covid.

      Την πρώτη φορά βγάλαμε καλά φραγκάκια, τώρα όμως δεν έχω κανένα κομμάτι. Περίμενα να έρθει στα 2 και κάτω αυτές τις μέρες για να αγοράσω αλλά αυτή ξέφυγε. Δεν κυνηγάω, θα περιμένω. Αν γυρίσει κάτω στα 2 σκέφτομαι να κάνω την εξής unconventional κίνηση, να γυρίσω τον ΜΥΤΙΛ σε ΔΕΗ.

      Διαγραφή
  39. H SEA βγάζει μετατρέψιμο ομόλογο $1 Β με 2,37%.
    Το ωραίο είναι ότι η τιμή μετατροπής θα είναι $90,46. Καλό αυτό.

    https://finance.yahoo.com/news/sea-limited-prices-offering-us-104200346.html?.tsrc=rss

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το πουλάκι κύριε Barren πέταξε. Όμως εγώ δεν κυνηγάω τιμές. Θα βρούμε άλλα χαρτιά .... αφού δεν ψωνίσαμε στα 53.

      Διαγραφή
    2. Εγώ είχα πάρει στα 58,0 όταν έσπασε πάνω το ανοδικό κανάλι.
      Αλλά να βρούμε κι άλλα, μέσα.

      Διαγραφή
  40. κ. Ανδρέα μου φαίνεται πρώτα θα μας κλείσει τα short και μετά θα κλ@σει η νύφη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κ Barren γι αυτο πηραμε ETFs. ΑΠλα γραφουμε λογιστικες ζημιες κ κοιταμε. Ευτυχως δεν εχουμε το MtoM οπως στα futures να μας βαζουν το χερι στην τσεπη...

      Και την προηγουμεη φορα που επαιξα το συγκεκριμενο, προς τα τελη Μαρτιου, με πηγε μια γερη κατω εκει διπλασιασα τη θεση και τα εδωσα στην ανοδο (οταν η αγορα εκανε κατι γερα κατω οπως θυμαμαι). Τοτε ηταν στα επιπεδα των 3ευρω, τωρα το ψωνισαμε στο 1,80+

      Ειδωμεν.

      By the way, καμια καλη περιπτωση βλεπετε? SEA πηρατε εσεις??Κατι αλλο??

      Προσωπικα εχω παρει ALEXION προσφατα. Τη θεωρω τζαμπα και με πολυ μελλον. Δειτε την κ λιγο τεχνικα.. Eπισης αν θελετε δειτε κ την περιπτωση της Qorvo (στον κλαδο semiconductors) στην οποια εχει θεση κ ο M. Burry

      Διαγραφή
    2. https://www.fool.com/investing/2020/05/12/qorvo-braves-coronavirus-headwinds-should-you-buy.aspx

      https://seekingalpha.com/article/4348824-what-is-michael-burry-of-the-big-short-post-covidminus-19

      Μαλιστα διαβαζω οτι θα ωφεληθει σε βαθος χρονου και απο τον κλαδο του 5G.

      Διαγραφή
    3. Κ. Ανδρέα εγώ αυτά τα ETF που σορτάρουν με μόχλευση μια μακροπ΄ροθεσμα bull αγορά τα αντιμετωπίζω σαν ένα μακροχρόνια καθοδικό σαπάκι, στο οποίο πάω να πιάσω μια καλή αντίδραση, κάπως σαν τις τράπεζες ας πούμε. Στοπ στο -3% και τέλος, ούτε διακράτηση ούτε μουαγέν, προσπάθεια ξανά αν κρίνω ωηλότερα. Γι' αυτό αν και πιστεύω ότι μια καλή διόρθωση είναι θέμα, αν όχι ωρών, ημερών το άφησα να κλείσει.
      SE μπήκα στο breakout στα 58 με 5% του Χ/Φ.
      Η ALEXION πιθανότατα έχει ολκληρώσει τη διόρθωση από το μεγάλο ανοδικό της, τουλάχιστον σε τιμές, ίσως όχι σε χρόνο. Δε μπορώ να σας διαφωτίσω ιδιαιτέρως φοβάμαι.
      https://prnt.sc/skkk9j

      Διαγραφή
  41. Κε Τάκη βρέξατε τα πόδια σας στην άλλη μικρούλα του κλάδου?
    Έχει τσακάλι διευθυντή - με μεγάλες και άγριες διαθέσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Χούφτωσα λίγη άμμο στο 0,92, ένα 2% του Χ/Φ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κε Barren - ο κλάδος που αναφέρομαι είναι τα νερά/αναψυκτικά - αγγλιστί (functional drinks). Είχε και αυτή τις ίδιες τιμές πριν 3-4 ημέρες ...

      Διαγραφή
    2. k. Butcher απλώς έγραψα από κάτω σας, δεν ήταν απάντηση στην ερώτησή σας.
      Το έγραψα σε σχέση με το πρωινό σχόλιο του κ. Τάκη για την SND.
      Αλλά ποια είναι η μικρούλα που λέτε, δεν έχω υπόψιν.

      Διαγραφή
  43. Κύριε Τάκη και λοιποί συνάδελφοι, έχετε άποψη για το πώς να χειριστούμε την άνοδο στην Celsius? Έχει κάνει πλέον πάνω από 100% άνοδο από το τοπικό χαμηλό των $4,20. Εγώ είμαι αγορασμένος στα $5,40 με λίγα κομμάτια, οπότε γράφω ένα 50-60% γρήγορη άνοδο κι έχω αρχίσει να σκέφτομαι για κατοχύρωση κερδών. Εσείς τι λέτε, περιμένουμε, βγαίνουμε τελείως και πάμε για φρέσκα κουλούρια ή πουλάμε τα 2/3 της θέσης και συνεχίζει το 1/3 free ride?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κύριοι.
      Μου φαίνεται ότι δεν έχετε καταλάβει τι καθαρόαιμο έχουμε καβαλήσει.
      Δεν μπορώ να συμβουλεύσω αν κάποιος πρέπει να πουλήσει στην τιμή Α, για να ξαναγοράσει λίγο χαμηλότερα.

      Εγώ, εδώ, κοιτάζω μακριά. Πολύ μακριά.
      Τώρα θα κοιτάξω μια άλλη μικρούλα, πολύ μικρούλα που είναι πολύ μωρό ακόμη.
      Έχω και τον κύριο χασάπακλα να βιάζετε 😂😂.

      Διαγραφή
  44. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κ. Ανδρέα δε μπορώ να πω ότι την έχω νιώσει την κίνηση, αλλά:
      1. Έχει σπάσει range 2.5 ετών, το οποίο και μόνο δίνει στόχο γύρω στα 11.
      2. Δείχνει τρομερή δύναμη
      3. Ακόμα και να διορθώσει, μέχρι πού? Θα μπορούσε να είναι μικρή διόρθωση, πχ retest του 7,0, οπότε δεν αξίζει να μείνεις έξω για trade, με το ρίσκο να φύγει πάνω.
      Άρα σύμφωνα με τα παραπάνω και σε σχέση με την ερώτηση του κ. Ευρωβλάχου, αν είχα προνοήσει να έχω θέση, εδώ τώρα θα πουλούσα 25~35% και θα στηνόμουν για επαναγορά στα 6,0. Πάει έχει καλώς, φεύγει πάνω πάλι καλώς γιατί θα έριχνα το ΜΟ μου από 5,5=>4,0 άρα θα μειωνόταν σημαντικά η πιθανότητα απώλειας κεφαλαίου.
      Σίγουρα κάτι θα έδινα, σίγουρα όχι όλα.
      Αυτό βέβαια είναι και συνάρτηση του σχετικού μεγέθους της θέσης στο Χ/Φ. Αλλιώς να πήγε 2%=>3% και αλλιώς 10%=>15%.

      Διαγραφή
    2. Και βέβαια συγχαρητήρια για το πετυχημένο trade, με φίμωσε η ζήλεια, χαχα.

      Διαγραφή
    3. Εσείς κύριε Ανδρεα θα αναλάβετε το έργο να μας βάζει η Optima στην πλατφόρμα της τις Αμερικάνιδες. 😂😂😂

      Deal?

      Διαγραφή
    4. Ελπιζω να βοηθηθουν οι λοιποι φιλοι κ. Barren ευχαριστουμε.

      Προσωπικα με τη θεση που ειχα εβγαλα γρηγορα ενα καλο κερδος κ αμεσα (αγορα ειχα στα 5.2 αν θυμαμαι απεξω). Αν σε τυχον διορθωση της αγορας επαναπροσεγγισει οπως λετε τα 6 μπορει να ξαναμπω. Αν και κατα βαση κοιταζω μεγαλυτερες εταιριες. Προτιμω δηλ να ενισχυσω σε πτωση τη θεση μου με το αντιστoιχο ποσο στην ALEXION. Και κοιταζω κ διαφορες αλλες οι οποιες εκαναν μεγαλη κινηση απο το χαμηλα Μαρτιου κ τις αφησα ή δεν εκαναν διορθωση οσο περιμενα.

      Εσεις τι βλεπετε γενικα εν οψει καλοκαιριου, προεδρικων εκλογων κλπ? Αλλα και μετα τις εκλογες? Εχετε καποια αισθηση ή βλεποντας κ κανοντας?

      Διαγραφή
    5. Βλέποντας και κάνοντας, με οδηγό την πεποίθηση πως οι εκλογές θα γίνουν σε νέα υψηλά στο US και την ελπίδα ότι θα μεσολαβήσει κάποια διόρθωση της προκοπής.

      Διαγραφή
    6. Κ. Τακη εχω και αλλη χρηματιστηριακη η οποια μαλιστα ειναι κ οικογενειακη θα ελεγα πλεον (απο τις παλιες που μειναν), απο την οποια μου βαζουν τις μετοχες αν και γκρινιαζουν λιγακι..χαχα!

      Οπως και εναλλακτικα και απο μια ακομα στην οποια πλεον δραστηριοποιειται πλεον ο υιος (προσωπικος μου φιλος) ο οποιος εχει μεγαλο ενδιαφερον για Αμερικη και προιοντα εξωτερικου, οποτε και εχω με καποιον να συζητω!

      Οι αληθεια ειναι οτι οι παλαιοτεροι/μεγαλυτεροι σε ηλικια δεν "το εχουν" με το εξωτερικο. Ειχαν μαθει στα εδω "κολπα" (τα οποια μπορω να πω τη 10ετια του 90 αλλα και πιο πριν, οπως μου αφηγουνται, αξιζαν τον κοπο μιας κ το επαγγελμα ηταν "κλειστο" οπως γνωριζετε πολυ καλα). Πλεον η νεοτερη γενια ψαχνεται σε πιο international μονοπατια...χαχα

      Βεβαια να κανω μια παρατηρηση.. Γενικα απο τις επαφες μου βλεπω οτι δεν υπαρχει ουτε γνωση ουτε διαθεση για μαθηση στα της Αμερικης ακομα κ απο τις μεγαλες τραπεζες κ χρηματιστηριακες τους αλλα κ τμηματα private banking.

      Διαγραφή
    7. Ο Μωραϊτάκης ψάχνεται λίγο, (με τους συνεργάτες) ψάχνοντας για πελάτες.

      Διαγραφή
  45. Βy the way, μηπως γνωριζει κανεις τι γινεται σε περιπτωσεις delisting οπως διαβαζω για τουσ καφεδες απο το Nasdaq? Πανε για διαπραγματευση σε κατι αντιστοιχο της δικης μας επιτηρησης?

    Οριστικοποιησα και εκει το παλτο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. OTC νομίζω…

      αλλά βρήκα αυτό αν σας βοηθάει περισσότερο https://www.wikihow.com/Sell-Delisted-Shares

      “...you can still sell them on the Over-the-Counter Bulletin Board (OTCBB) or on the Pink Sheets, which have more relaxed regulations and few listing requirements...”

      Διαγραφή
    2. OTC νομίζω…

      αλλά βρήκα αυτό https://www.wikihow.com/Sell-Delisted-Shares

      “...you can still sell them on the Over-the-Counter Bulletin Board (OTCBB) or on the Pink Sheets, which have more relaxed regulations and few listing requirements...”

      Διαγραφή
  46. Πουλάκια μου.
    Σας τσίμπησα 😂😂.
    Για ομολογείστε ... ποιος κατάφερε και έβαλε στην πλατφόρμα της Optima τις Smart Sand (SND) και τα Century Casinos (CNTY)?
    Έ; Ποιός;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βλέπω και κάποιος είναι πολύ προχωρημένος.
      Έχει βάλει και το μωρό που είναι ακόμη αγέννητο και πίνει αλκαλικά νερά με 67 εκατ. μόνο κεφαλαιοποίηση.

      Διαγραφή
    2. Την WTER εννοείτε κύριε Τάκη ; Γιατί αυτή έχει καμιά 50ρα cap όχι 67....

      Διαγραφή
    3. Υπάρχει κε Τάκη μια υπέρ-μικρούλα που γλυκοκοιτάζω που η κεφαλαιοποίηση της είναι ακόμα επιπέδου περιπτέρου - έχει όλα τα φόντα (τομέας, διοίκηση κοκ).
      Είναι απαγορευτική οποιαδήποτε αναφορά της τώρα.
      Αλλά βλέπω τεράστια δυναμική.
      Το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι το λογότυπό της μοιάζει στην Coca-cola.

      Διαγραφή
    4. Πω, πω κάτι τσάκαλοι που έχουν μαζευτεί εδώ μέσα.
      Σας έχει φοβηθεί το μάτι μου ....

      Διαγραφή
  47. Καλησπέρα σε όλους, αν κάποιος που έχει ασχοληθεί με ΟΛΠ θέλει να γράψει την άποψη του για μακροπρόθεσμη τοποθέτηση.Ο κος Ηippys καταλαβαίνω έχει ασχοληθεί αρκετά. Ο κος Τάκης από ότι κατάλαβα δεν θεωρεί τον ΟΛΠ καλή επιλογή, αν μπορεί να σχολιάσει κι αυτός, θα το εκτιμούσα.Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είπα ότι ο ΟΛΠ δεν είναι καλή επιλογή. Θωρηκτό είναι ... αλλά δεν είναι για εμένα.
      Γενικώς η Ελλάδα με έχει κουράσει. Να θέλω να βγω απο κάποιες μετοχές, θα τις στείλω στα τάρταρα ...
      Εγώ δε θέλω μερίσματα, θέλω story, ανάπτυξη, να καίγονται τα μετρητά ... να ανεβαίνει η εταιρεία, να ανεβαίνει και η μετοχή πολύυυυυυ ...

      Κατά τα άλλα ο ΟΛΠ είναι καλή επιλογή και θωρηκτό. Το μόνο αρνητικό που βρίσκω είναι η ύπαρξη των κομμουνιστών.

      Διαγραφή
    2. Growth σε αυτή τη φάση και όχι value, κατανοητό.Ευχαριστώ για την απάντηση σας.

      Διαγραφή
  48. Κύριε Τάκη τούτη την περίοδο έχουμε δυο τεράστιες αντίρροπες δυνάμεις. Από τη μια τα πολύ άσχημα μακροοικονομικά κρατικά και εταιρικά στοιχεία. Από τη άλλη thn τερατώδη αύξηση ρευστότητας (όσα μέτρα πάρθηκαν στην 12ετία από τη ΛΗΜΑΝ μέχρι φέτος, άλλα τόσα πάρθηκαν από το Φεβρουάριο μέχρι τώρα και να δούμε πόσα ακόμα). Οπότε ναι η διαίσθηση σας-στη σκέψη μου-μοιάζει να είναι σωστή. Με τόσο χρήμα που κινείται με μηδενικά επιτόκια μεγάλο μέρος του θα φουσκώνει τις μετοχές. Ωστόσο δεν θέλει μόνο ενδιαφέρουσες επιλογές. Θέλει ετοιμότητα και ταχύτητα για να τις εκμεταλλευθείς σωστά (χαρακτηριστικό παράδειγμα η PBF). Καταλαβαίνω και καμαρώνω την διάθεση σας να εκμεταλλευθείτε την εξαιρετική συγκυρία αλλά προσωπικά δεν το΄χω. Φοβάμαι. Διαλέγω την ασφάλεια του 40-60% στις "δικές" μας καλές ΟΛΠ, ΤΕΝΕΡΓ, ΟΠΑΠ, ΑΔΜΗΕ, ΚΟΥΕΣ,  ΕΥΑΠΣ, ΤΙΤΑΝ ίσως κλπ και αγοράζω κιάλια να σας βλέπω να πετάτε...και μακάρι-ειλικρινά εύχομαι-να χρειαστώ και τηλεσκόπιο 

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Βοηθήστε με να καταλάβω κύριε Τάκη σε κάτι που διαβάζω και συμφωνεί με την δική σας ανάλυση...
    Πως με εκτιμώμενα 2Μ κέρδη το 2020 και ποσοστό κέρδους 2% πάμε στα 10Μ/7% το 2021 και εκτίναξη το 2022 με 43Μ/21%...?
    Μπορεί να είναι "ασφαλείς" μια τέτοια εκτίμηση..?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν καταλαβαίνω τι με ρωτάτε. Προφανώς ανεβαίνουν οι πωλήσεις και εκτοξεύονται τα κέρδη.

      Διαγραφή
  50. Δεν άρεσαν τα αποτελέσματα της χαρτάρας και γι αυτό το -30%

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η μετοχή έχει με καθυστέρηση μηνών το διάγραμμα της ENPH.Στην ζώνη 35 με 38 είναι για επαναγορά.Σε διάστημα λίγων μηνών θα κάνει νέα υψηλά.

      Διαγραφή

Να θυμάσαι πάντα ότι είσαι ο τελευταίος τροχός της αμάξης !!! Να μην είσαι ζουλιάρης και φθονερός τύπος και αν το σχόλιο σου είναι μόνο για να με πικάρεις ... τότε να γνωρίζεις ότι είσαι μέτριος και άσχετος και αν πιστεύεις ότι μπορείς να είσαι καλύτερος μου άνοιξε το δικό σου Ιστολόγιο για να μας το αποδείξεις ντεεεε!!!! Όχι μόνο φρου φρου και παρλαπίπες ...

Γιαυτό πάρε μόνο το "ματάκι" σου και δρόμο 😂😂