Διαπραγματεύεται στον NYSE με τον κωδικό PBF ... εδώ ....
Αριθμός μετοχών : 119.848.135
- 13 Δεκεμβρίου 2012 : Η PBF Energy εξέδωσε 20.500.000 μετοχές στην τιμή των 26 δολαρίων ανά μετοχή και οι μετοχές άρχισαν να διαπραγματεύονται στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης με το σύμβολο "PBF" . Έσοδα 533 εκατ. δολάρια.
- 13 Οκτωβρίου 2015 : Η PBF Energy ανακοίνωσε ότι έκλεισε μέσω δημόσιας εγγραφής επιπλέον 11.500.000 μετοχών στα 31 δολάρια ανά μετοχή. Τα καθαρά έσοδα από την PBF Energy, ήταν περίπου 344,0 εκατομμύρια δολάρια.
- 13 Δεκεμβρίου 2016 : Η PBF Energy ανακοίνωσε ότι έκλεισε μέσω δημόσιας εγγραφής επιπλέον 10.000.000 μετοχών στα 29 δολάρια ανά μετοχή. Τα καθαρά έσοδα από την PBF Energy, ήταν περίπου 277,5 εκατομμύρια δολάρια.
- 10 Αυγούστου 2018 : Η PBF Energy ανακοίνωσε ότι έκλεισε μέσω δημόσιας εγγραφής επιπλέον 6.000.000 μετοχών στα 49 δολάρια ανά μετοχή. Τα καθαρά έσοδα από την PBF Energy, ήταν περίπου 291 εκατομμύρια δολάρια.
Η PBF Energy Inc. ιδρύθηκε το 2008 και εδρεύει στο Parsippany του New Jersey.
Η PBF Energy είναι ένας από τους μεγαλύτερους ανεξάρτητους παραγωγούς πετρελαίου και δραστηριοποιείται στη διύλιση και στην προμήθεια πετρελαϊκών προϊόντων.
Παράγει βενζίνη, ντίζελ εξαιρετικά χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο, πετρέλαιο θέρμανσης, πετρέλαιο εσωτερικής καύσης, καύσιμο αεριωθουμένων, λιπαντικά, πετροχημικά και άσφαλτο, καθώς και μη εμπορικά καύσιμα μεταφοράς, πετροχημικές πρώτες ύλες, συστατικά ανάμειξης και άλλα πετρελαϊκά προϊόντα.
Η εταιρεία κατέχει και λειτουργεί έξι διυλιστήρια πετρελαίου με συνδυασμένη ικανότητα επεξεργασίας άνω των 1,000.000 βαρελιών ημερησίως (bpd) και μέσου σταθμισμένου δείκτη πολυπλοκότητας Nelson 12.8.
Η εταιρεία πωλεί τα προϊόντα της στις Ηνωμένες Πολιτείες και σε κάποιες περιοχές του Καναδά και του Μεξικού. Προσφέρει επίσης υπηρεσίες μεταφοράς και αποθήκευσης αγωγών.
Η PBF Energy κατέχει επίσης περίπου το 54% της PBF Logistics LP (NYSE: PBFX). Η PBF Logistics LP, η οποία εδρεύει στο Parsippany του New Jersey, είναι μια εταιρία θυγατρική της PBF Energy και ιδρύθηκε το 2012.
Η PBF Logistics κατέχει, εκμισθώνει, αποκτά, αναπτύσσει και εκμεταλλεύεται τερματικούς σταθμούς αργού πετρελαίου και εξευγενισμένων πετρελαιοειδών, αγωγούς, εγκαταστάσεις αποθήκευσης και άλλα περιουσιακά στοιχεία υλικοτεχνικής υποστήριξης στις Ηνωμένες Πολιτείες. Λειτουργεί σε δύο τμήματα, μεταφορά και τερματισμό. και Αποθήκευση.
Τα 6 διυλιστήρια
Το διυλιστήριο Delaware City έχει δυναμικότητα παραγωγής 190.000 bpd και δείκτη πολυπλοκότητας Nelson 11.3. Έχει την ικανότητα να επεξεργάζεται από σχιστόλιθο με ακατέργαστο άνθρακα και με υψηλή συγκέντρωση αργού πετρελαίου, καθιστώντας το ένα από τα μεγαλύτερα και πιο σύνθετα διυλιστήρια στην ανατολική ακτή των Η.Π.Α. Το διυλιστήριο βρίσκεται σε μια περιοχή 5.000 στρεμμάτων στον ποταμό Delaware. Διαθέτει εκτεταμένο δίκτυο διανομής αγωγών, φορτηγίδων και δεξαμενόπλοιων, φορτηγών και σιδηροδρόμων για τη διανομή των προϊόντων.
Το διυλιστήριο Paulsboro έχει δυναμικότητα παραγωγής 180.000 bpd και δείκτη πολυπλοκότητας Nelson 13.2. Βρίσκεται σε έκταση περίπου 950 στρέμματων στον ποταμό Delaware στο Paulsboro του Νιου Τζέρσεϋ, νότια της Φιλαδέλφειας και περίπου 30 μίλια βόρεια του διυλιστηρίου του Delaware City.
- 17 Δεκεμβρίου 2010
Το διυλιστήριο Paulsboro αντιπροσωπεύει το πρώτο εργοστάσιο παραγωγής της PBF.
Τα διυλιστήρια Paulsboro και Delaware City είναι τα μόνα δυο διυλιστήρια πετρελαίου που λειτουργούν στην ανατολική ακτή με ικανότητα οπτανθρακοποίησης.
Παράγει ένα μεγάλο όγκο τελικών προϊόντων, συμπεριλαμβανομένης της βενζίνης και του ντίζελ εξαιρετικά χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο και μια ποικιλία πετροχημικών υψηλής αξίας, όπως το nonene, το ξυλόλιο, το τετραμερές και το τολουόλιο.
- 01 Μαρτίου 2011
Η τιμή αγοράς είναι 400 εκατομμύρια δολάρια.
Το διυλιστήριο Chalmette, βρίσκεται έξω από τη Νέα Ορλεάνη στη Λουιζιάνα, είναι ένα διυλιστήριο οπτανθρακοποίησης με δυναμικότητα παραγωγής 189.000 bpd και με δείκτη πολυπλοκότητας Nelson 12.7.
Η εγκατάσταση του διυλιστηρίου είναι στρατηγικά τοποθετημένη στην ακτή του Κόλπου με ισχυρή συνδεσιμότητα logistics. Το διυλιστήριο της Chalmette επεξεργάζεται μια ποικιλία ακατέργαστων ελαίων και παράγει κυρίως βενζίνη, αποστάγματα και ειδικά χημικά προϊόντα. Το διυλιστήριο διανέμει τα προϊόντα του τοπικά καθώς και τα εξάγει σε διεθνείς αγορές μέσω αγωγών και θαλάσσιων περιουσιακών στοιχείων.
- 02 Νοεμβρίου 2015
Η τιμή αγοράς του διυλιστηρίου, ήταν 322 εκατομμύρια δολάρια, συν το κεφάλαιο κίνησης.
Το διυλιστήριο Torrance βρίσκεται στο Torrance της Καλιφόρνια έχει δυναμικότητα παραγωγής 155.000 bpd με δείκτη πολυπλοκότητας Nelson 14.9 και είναι το πιο σύνθετο διυλιστήριο της PBF.
Το διυλιστήριο βρίσκεται σε μια περιοχή 700 στρεμμάτων. Λαμβάνει το αργό πετρέλαιο του κυρίως μέσω άμεσης σύνδεσης αγωγού με την κεντρική κοιλάδα της Καλιφόρνιας και έχει επίσης πρόσβαση σε υδατοδιαλυτές πρώτες ύλες μέσω των λιμανιών του Λος Άντζελες και του Long Beach.
Το διυλιστήριο παράγει περίπου 1,8 δισεκατομμύρια γαλόνια βενζίνης ετησίως, το οποίο αντιπροσωπεύει περίπου το 10% της ζήτησης βενζίνης στην Καλιφόρνια.
Επίσης παράγει καύσιμο ντίζελ, καύσιμο αεριωθουμένων, υγρά αέρια πετρελαίου (LPG), οπτάνθρακα και θείο. Το διυλιστήριο διαθέτει τα προϊόντα στους πελάτες μέσω μιας σειράς ιδιόκτητων αγωγών και τερματικών σε ολόκληρη την περιοχή μέσω φορτηγών, σιδηροδρόμων, φορτηγίδων και πλοίων.
- 01 Ιουλίου 2016
Η PBF ανακοίνωσε πως ολοκλήρωσε την εξαγορά του διυλιστηρίου Torrance και των συναφή περιουσιακών στοιχείων υλικοτεχνικής υποστήριξης από την ExxonMobil.
Η τιμή αγοράς των περιουσιακών στοιχείων ήταν 537,5 εκατομμύρια δολάρια, συν το κεφάλαιο κίνησης
Η PBF γίνεται ο τέταρτος μεγαλύτερος ανεξάρτητος ραφιναριστής
Το διυλιστήριο Martinez είναι η πιο πρόσφατη εξαγορά της PBF Energy.
Βρίσκεται σε μια περιοχή 860 στρεμμάτων στην πόλη Martinez, 30 μίλια βορειοανατολικά από το Σαν Φρανσίσκο της Καλιφόρνιας. Το διυλιστήριο έχει δυναμικότητα παραγωγής 157.000 bpd και έχει δείκτη πολυπλοκότητας Nelson 16,1, γεγονός που το καθιστά ένα από τα πιο σύνθετα διυλιστήρια στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Η τιμή αγοράς των περιουσιακών στοιχείων ήταν 537,5 εκατομμύρια δολάρια, συν το κεφάλαιο κίνησης
Η PBF γίνεται ο τέταρτος μεγαλύτερος ανεξάρτητος ραφιναριστής
Το διυλιστήριο Martinez είναι η πιο πρόσφατη εξαγορά της PBF Energy.
Βρίσκεται σε μια περιοχή 860 στρεμμάτων στην πόλη Martinez, 30 μίλια βορειοανατολικά από το Σαν Φρανσίσκο της Καλιφόρνιας. Το διυλιστήριο έχει δυναμικότητα παραγωγής 157.000 bpd και έχει δείκτη πολυπλοκότητας Nelson 16,1, γεγονός που το καθιστά ένα από τα πιο σύνθετα διυλιστήρια στις Ηνωμένες Πολιτείες.
- 1 Φεβρουαρίου 2020
Η τιμή αγοράς των περιουσιακών στοιχείων ήταν 960,0 εκατομμύρια δολάρια συν την αξία του αποθέματος υδρογονανθράκων. Σε συνδυασμό με τη συναλλαγή, η PBF έχει συνάψει συμφωνίες με την Shell για την προμήθεια αργού πετρελαίου και την απόσυρση προϊόντων από την αγορά.
Εξαιτίας του κορωνοϊού στην πετρελαϊκή βιομηχανία είχαμε επιπτώσεις, καθώς η τιμή του αργού πετρελαίου γκρεμίστηκε απότομα.
Έτσι μια σειρά απο μετοχές, μεγάλων εταιρειών πετρελαίου και φυσικού αερίου, οι τιμές τους βυθίστηκαν.
- Η εμφάνιση του Covid-19 στην Κίνα προκάλεσε οικονομική επιβράδυνση στον μεγαλύτερο καταναλωτή ενέργειας. Η μείωση της ζήτησης έφερε φόβους υπερπροσφοράς στα αποθέματα πετρελαίου μειώνοντας τις τιμές.
- Την 1η Ιανουαρίου 2020 ένα βαρέλι αργού πετρελαίου στοίχιζε περίπου 60 δολάρια. Στις 9 Μαρτίου το αντίστοιχο βαρέλι διαπραγματευόταν πέριξ των 30 δολαρίων. Τα αποθέματα πετρελαίου εκτιμάται ότι έχασαν τη μισή αξίας τους από την αρχή του έτους. Η αξία του market cap από την 1η Ιανουαρίου είναι μειωμένη κατά 50%.
Το παγκόσμιο lockdown και ο φόβος της μεγάλης ύφεσης έχει μειώσει τη ζήτηση του πετρελαίου με αποτέλεσμα οι τιμές του πετρελαίου να διαπραγματεύονται σε πολύ χαμηλές τιμές.
Σε αυτές τις τιμές είναι σχεδόν αδύνατον να επιβιώσουν οι περισσότερες εταιρίες του κλάδου.
Ωστόσο, η βιομηχανία πετρελαίου είναι ένας κλάδος που δεν μπορεί να σταματήσει να λειτουργεί. Οι ανάγκες για καύσιμα δεν σταματούν.
Η πανδημία του Covid-19 έχει μεγάλη επίπτωση στην υπεράκτια δραστηριότητα.
Για τη βιομηχανία πετρελαίου και φυσικού αερίου, το κρούσμα του κορωνοϊού προκάλεσε ένα διπλό πρόβλημα .... την πτώση της αξίας του πετρελαίου και τον επακόλουθο πόλεμο τιμών.
Η βιομηχανία θα χρειαστεί να κάνει οικονομία για να κρατήσει την παραγωγή κερδοφόρα.
Οι τιμές πώλησης του αργού πετρελαίου (τύπου Brent) στα 17 δολάρια είναι το κατώτατο όριο για το κόστος των προγραμματισμένων έργων επενδύσεων.
Σχεδόν καμία εταιρία εκμετάλλευσης πετρελαίου δεν μπορεί να εργάζεται με τιμή αγοράς κάτω από 25 δολάρια το βαρέλι ..... ενώ μια ανεκτά καλή τιμή είναι πάνω απο τα 40 δολάρια το βαρέλι.
- Η Μόσχα έχει διαμηνύσει ότι θα μπορούσε να αντέξει τιμές 25-30 δολαριών ανά βαρέλι για 6 έως 10 χρόνια. Από την πλευρά του το Ριάντ μπορεί να αντέξει μια τιμή πετρελαίου στα 30 δολάρια ανά βαρέλι, αλλά θα πρέπει να πουλήσει περισσότερο πετρέλαιο προκειμένου να απαλύνει το χτύπημα που θα δεχτούν τα έσοδά του.
- Η τιμή του πετρελαίου στην οποία το Ριάντ επιτυγχάνει ισοσκελισμένο προϋπολογισμό αγγίζει, σύμφωνα με τους αναλυτές, τα 80 δολάρια ανά βαρέλι και είναι διπλάσια από αυτήν που χρειάζεται αντίστοιχα η Ρωσία. Αν οι πετρελαϊκές τιμές παραμείνουν κοντά στα 30 δολάρια, τότε το δημόσιο έλλειμμα θα προσεγγίσει διψήφιο νούμερο φέτος, μακριά από το 6,4% του ΑΕΠ που αναμένει η κυβέρνηση. Από την άλλη πλευρά το Ριάντ διαθέτει σήμερα συναλλαγματικά αποθέματα 500 δισ. δολαρίων και αναλογία χρέους ΑΕΠ μόλις στο 25%. Το γεγονός αυτό προσφέρει αρκετά περιθώρια για κάλυψη κενών και δανεισμό.
Το μεγαλύτερο πρόβλημα ίσως τελικά να το έχουν οι ΗΠΑ. Οι χαμηλότερες τιμές πετρελαίου θα μπορούσαν να γονατίσουν τις αμερικανικές εταιρείες ενέργειας που εξάγουν ακριβά πετρέλαιο από σχιστολιθικά πετρώματα. Οι εταιρείες αυτές άνθησαν τα τελευταία χρόνια, καθιστώντας τις ΗΠΑ τη μεγαλύτερη πετρελαιοπαραγωγό χώρα του κόσμου χάρη στις υψηλότερες διεθνείς τιμές και τη γενναία χρηματοδότησή τους από τις αγορές ομολόγων.
Αν οι τιμές παραμείνουν στα τρέχοντα επίπεδα για μήνες, τότε το ενδεχόμενο αδυναμίας εξυπηρέτησης αυτού του χρέους (που στο μεγαλύτερο μέρος του είναι χαμηλής ποιότητας) και χρεοκοπιών είναι πολύ πιθανό. Τα μη εξυπηρετούμενα δάνεια και τα λουκέτα αυτά θα μπορούσαν εν συνεχεία να ταρακουνήσουν το χρηματοπιστωτικό σύστημα της υπερδύναμης.
Η PBF Energy, για το 2020, είχε αρχικά προβλέψει συνολικό
όγκο ημερήσιων αποθεμάτων 985.000 βαρέλια. Η εταιρεία τώρα προσπαθεί να
προσαρμόσει τις δραστηριότητές της παράλληλα με τη ζήτηση της αγοράς.
Έτσι, η εταιρεία κατέβασε τις δραστηριότητές της στα διυλιστήρια στα ελάχιστα ποσοστά τους, προκειμένου να συμμορφωθεί με τις αδύναμες προοπτικές ανάπτυξης της ζήτησης. Αυτό πιθανόν να προκαλέσει μείωση της απόδοσης κατά 30% περίπου από τις προηγούμενες προσδοκίες της.
Όπως γίνεται άμεσα αντιληπτό, εφόσον οι τιμές του πετρελαίου παραμείνουν στα εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα των 20 με 25 δολαρίων ανά βαρέλι, για όλο το 2020, τότε οι πωλήσεις της PBF είναι πιθανόν να καταρρεύσουν ακόμη και κάτω απο τα 13 δις δολάρια ... με εφιαλτικό σενάριο τα 10 δις δολάρια.
Το περιθώριο EBITDA της εταιρείας κινείτο πέριξ του 4%.
Το EBITDA σε κανονικές συνθήκες, με τη λειτουργία των 5 διυλιστηρίων, δύναται να ανέλθει σε περίπου 1 δισεκατ. δολάρια.
Οι αποσβέσεις ανέρχονται στα επίπεδα των 400 εκατ. δολ, ενώ τα χρηματοοικονομικά έξοδα της PBF ξεπερνούν τα 150 εκατ. δολάρια.
Συνεπώς με 1 δις δολ EBITDA, δύναται η εταιρεία να εμφανίζει κέρδη προ φόρων 450 εκατ. δολάρια.
Για το 2019 η εταιρεία ανακοίνωσε κέρδη μετά φόρων 319,4 εκατ. δολ που αναλογούν σε 2,67 δολάρια ανά μετοχή.
Τα μετά φόρων κέρδη του 2018 ήταν 128 εκατ. δολ (1,08 δολάρια ανά μετοχή) και το 2017 ανήλθαν σε 415 εκατ. δολ (3,65 δολ. ανά μετοχή). Με βάση αυτές τις κερδοφορίες και την τιμή της μετοχής στα 8 δολάρια το P/E κινείται μεταξύ 2,2 και 7,4.
Ωστόσο τα πράγματα για το 2020 είναι δύσκολα, για όσο χρονικό διάστημα οι τιμές του πετρελαίου κυμαίνονται στα χαμηλά επίπεδα των 20 με 25 δολαρίων ανά βαρέλι.
Τα αποθέματα της εταιρείας ανέρχονται σε 2,122 δισεκατομμύρια δολάρια, όπου το μεγαλύτερο μέρος τους, που φτάνει το 90%, αφορούν ..... Ακατέργαστο πετρέλαιο, πρώτες ύλες. ραφιναρισμένα προϊόντα και μείγματα.
Δηλαδή 1,9 δις δολάρια αφορούν αποθέματα πετρελαίου, των οποίων η αξία τους έχει υπολογισθεί με τιμές πετρελαίου 31/12/20020 , όταν το πετρέλαιο ήταν λίγο κάτω απο τα 60 δολάρια.
Μόνο τα αποθέματα να τα τιμολογήσει η εταιρεία με τιμές πετρελαίου σημερινές είναι αντιληπτό ότι θα γράψει μεγάλες ζημιές , τουλάχιστον για το πρώτο 6μηνο του 2020 και κατ' επέκταση σε όλο το 2020.
Τα ταμειακά ισοδύναμα της εταιρείας στο κλείσιμο του 2019 ήταν ύψους 814,9 εκατομμυρίων δολάρια, ενώ το συνολικό χρέος ανερχόταν σε 2,064 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Ωστόσο το χρέος θα ανέβει κατά 1 δισεκατομ δολάρια το 2020, καθώς η εταιρία για να χρηματοδοτήσει την αγορά του διυλιστηρίου Μartinez (συμφωνηθέν τίμημα εξαγοράς 1 δις δολ) και να αναχρηματοδοτήσει ένα μέρος του χρέους που έληγε το 2023, προχώρησε σε ομολογιακό δάνειο 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων λήξεως 2028 με επιτόκιο 6%.
Ο συντελεστής μόχλευσης της εταιρείας βρίσκεται στο εξαιρετικά χαμηλό 25,83%, που σημαίνει ότι η εταιρεία, σε σχέση με τα ίδια κεφάλια της (3,586 δισεκατ. δολάρια) δεν είναι υπερβολικά δανεισμένη.
Αυτό φαίνεται και απο το πηλίκο : Καθαρό χρέος / ΕBITDA που ανέρχεται σε μόλις 1,1.
Το κυκλοφορούν ενεργητικό ανέρχεται σε 2,823 δισεκ. δολάρια με τις βραχυπρόθεσμες υποχρεώσεις να φθάνουν τα 2,5 δισεκ. δολάρια. Όμως, με τα αποθέματα της εταιρείας να ανέρχονται, όπως είπαμε και παραπάνω, σε 2,122 δισεκ. δολάρια .... αλλά με τις τιμές του πετρελαίου στα τάρταρα, είναι δυνατόν η εταιρεία να αντιμετωπίσει πρόβλημα ρευστότητας.
Από το 2013 που έχει εισαχθεί στο NYSE η PBF Energy, για αυτά τα 7 έτη, έχει :
Στην προσπάθεια της η εταιρία να αντιμετωπίσει τις χαμηλές τιμές του πετρελαίου και μια πιθανή κρίση ρευστότητας, αποφάσισε :
Τα ενσώματα πάγια το 2011 ήταν 1,513 δισεκ. δολάρια ... η εταιρία είναι κερδοφόρος και αναπτύσσεται, ωστόσο οι χαμηλές τιμές του πετρελαίου και η μειωμένη ζήτηση λόγω lock down προβληματίζουν.
Όμως ....
Ο βασικός μέτοχος, με 18%, της εταιρίας και μεγιστάνας δισεκατομμυριούχος Carlos Slim .... προβαίνει όλο το Α΄τρίμηνο σε αγορές. Ήδη το ποσοστό του έχει ξεπεράσει το 19,5%.
Έτσι, η εταιρεία κατέβασε τις δραστηριότητές της στα διυλιστήρια στα ελάχιστα ποσοστά τους, προκειμένου να συμμορφωθεί με τις αδύναμες προοπτικές ανάπτυξης της ζήτησης. Αυτό πιθανόν να προκαλέσει μείωση της απόδοσης κατά 30% περίπου από τις προηγούμενες προσδοκίες της.
Όπως γίνεται άμεσα αντιληπτό, εφόσον οι τιμές του πετρελαίου παραμείνουν στα εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα των 20 με 25 δολαρίων ανά βαρέλι, για όλο το 2020, τότε οι πωλήσεις της PBF είναι πιθανόν να καταρρεύσουν ακόμη και κάτω απο τα 13 δις δολάρια ... με εφιαλτικό σενάριο τα 10 δις δολάρια.
Το περιθώριο EBITDA της εταιρείας κινείτο πέριξ του 4%.
Το EBITDA σε κανονικές συνθήκες, με τη λειτουργία των 5 διυλιστηρίων, δύναται να ανέλθει σε περίπου 1 δισεκατ. δολάρια.
Οι αποσβέσεις ανέρχονται στα επίπεδα των 400 εκατ. δολ, ενώ τα χρηματοοικονομικά έξοδα της PBF ξεπερνούν τα 150 εκατ. δολάρια.
Συνεπώς με 1 δις δολ EBITDA, δύναται η εταιρεία να εμφανίζει κέρδη προ φόρων 450 εκατ. δολάρια.
Για το 2019 η εταιρεία ανακοίνωσε κέρδη μετά φόρων 319,4 εκατ. δολ που αναλογούν σε 2,67 δολάρια ανά μετοχή.
Τα μετά φόρων κέρδη του 2018 ήταν 128 εκατ. δολ (1,08 δολάρια ανά μετοχή) και το 2017 ανήλθαν σε 415 εκατ. δολ (3,65 δολ. ανά μετοχή). Με βάση αυτές τις κερδοφορίες και την τιμή της μετοχής στα 8 δολάρια το P/E κινείται μεταξύ 2,2 και 7,4.
Ωστόσο τα πράγματα για το 2020 είναι δύσκολα, για όσο χρονικό διάστημα οι τιμές του πετρελαίου κυμαίνονται στα χαμηλά επίπεδα των 20 με 25 δολαρίων ανά βαρέλι.
Τα αποθέματα της εταιρείας ανέρχονται σε 2,122 δισεκατομμύρια δολάρια, όπου το μεγαλύτερο μέρος τους, που φτάνει το 90%, αφορούν ..... Ακατέργαστο πετρέλαιο, πρώτες ύλες. ραφιναρισμένα προϊόντα και μείγματα.
Δηλαδή 1,9 δις δολάρια αφορούν αποθέματα πετρελαίου, των οποίων η αξία τους έχει υπολογισθεί με τιμές πετρελαίου 31/12/20020 , όταν το πετρέλαιο ήταν λίγο κάτω απο τα 60 δολάρια.
Μόνο τα αποθέματα να τα τιμολογήσει η εταιρεία με τιμές πετρελαίου σημερινές είναι αντιληπτό ότι θα γράψει μεγάλες ζημιές , τουλάχιστον για το πρώτο 6μηνο του 2020 και κατ' επέκταση σε όλο το 2020.
Τα ταμειακά ισοδύναμα της εταιρείας στο κλείσιμο του 2019 ήταν ύψους 814,9 εκατομμυρίων δολάρια, ενώ το συνολικό χρέος ανερχόταν σε 2,064 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Ωστόσο το χρέος θα ανέβει κατά 1 δισεκατομ δολάρια το 2020, καθώς η εταιρία για να χρηματοδοτήσει την αγορά του διυλιστηρίου Μartinez (συμφωνηθέν τίμημα εξαγοράς 1 δις δολ) και να αναχρηματοδοτήσει ένα μέρος του χρέους που έληγε το 2023, προχώρησε σε ομολογιακό δάνειο 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων λήξεως 2028 με επιτόκιο 6%.
Ο συντελεστής μόχλευσης της εταιρείας βρίσκεται στο εξαιρετικά χαμηλό 25,83%, που σημαίνει ότι η εταιρεία, σε σχέση με τα ίδια κεφάλια της (3,586 δισεκατ. δολάρια) δεν είναι υπερβολικά δανεισμένη.
Αυτό φαίνεται και απο το πηλίκο : Καθαρό χρέος / ΕBITDA που ανέρχεται σε μόλις 1,1.
Το κυκλοφορούν ενεργητικό ανέρχεται σε 2,823 δισεκ. δολάρια με τις βραχυπρόθεσμες υποχρεώσεις να φθάνουν τα 2,5 δισεκ. δολάρια. Όμως, με τα αποθέματα της εταιρείας να ανέρχονται, όπως είπαμε και παραπάνω, σε 2,122 δισεκ. δολάρια .... αλλά με τις τιμές του πετρελαίου στα τάρταρα, είναι δυνατόν η εταιρεία να αντιμετωπίσει πρόβλημα ρευστότητας.
Από το 2013 που έχει εισαχθεί στο NYSE η PBF Energy, για αυτά τα 7 έτη, έχει :
- δώσει συνολικά 621 εκατ. δολάρια σε μέρισμα ... με το ετήσιο μέρισμα να ανέρχεται σε 1,2 δολάρια ανά μετοχή.
- πετύχει συνολικά καθαρά κέρδη 1,181 δισεκατ. δολάρια
- συνολικές αποσβέσεις 1,8 δισεκ. δολάρια
- συνολικές λειτουργικές ταμειακές ροές 4,4 δισεκ. δολάρια/
Στην προσπάθεια της η εταιρία να αντιμετωπίσει τις χαμηλές τιμές του πετρελαίου και μια πιθανή κρίση ρευστότητας, αποφάσισε :
- πως, φέτος, δεν θα δοθεί το μέρισμα ύψους 138 εκατ. δολαρίων.
- μείωση κατά 35% ή 240 εκατομμύρια δολάρια σε κεφαλαιουχικές δαπάνες από την αρχική οδηγία.
- μείωση του λειτουργικού κόστους κατά 125 εκατομμύρια δολάρια μέσω της περικοπής των διακριτικών δραστηριοτήτων και των υπηρεσιών τρίτων.
- μείωση κατά 20 εκατομμύρια δολάρια ετησίως των γενικών εξόδων μέσω περικοπών μισθών.
- να εκχωρήσει τα πέντε εργοστάσια μεταρρύθμισης μεθανίου υδρογόνου στην Air Products and Chemicals, Inc. APD για 530 εκατομμύρια δολάρια σε μετρητά. Ο αποκτών θα προμηθεύσει υδρογόνο από τις εγκαταστάσεις αυτές στα διυλιστήρια της PBF Energy.
Τα ενσώματα πάγια το 2011 ήταν 1,513 δισεκ. δολάρια ... η εταιρία είναι κερδοφόρος και αναπτύσσεται, ωστόσο οι χαμηλές τιμές του πετρελαίου και η μειωμένη ζήτηση λόγω lock down προβληματίζουν.
Όμως ....
Ο βασικός μέτοχος, με 18%, της εταιρίας και μεγιστάνας δισεκατομμυριούχος Carlos Slim .... προβαίνει όλο το Α΄τρίμηνο σε αγορές. Ήδη το ποσοστό του έχει ξεπεράσει το 19,5%.
Αγορές Insider ... εδώ ...
κ. Τάκη και φίλοι, καταρχάς ευχαριστούμε και πάλι για τις αναλύσεις!! Να προσθέσω ότι οι τρεις παραγωγοί ενέργειας (ΗΠΑ, Ρωσία και Σαουδική Αραβία) έχουν για διαφορετικούς λόγους ο καθένας κυρίαρχη στρατηγική τη διατήρηση χαμηλών τιμών πετρελαίου, οπότε αναδύεται μια ισορροπία Nash κοντά στα παρόντα επίπεδα, καθώς επίσης και μοιράζονται ένα κοινό λόγο για διατήρηση χαμηλών σχετικά τιμών ενέργειας, που δεν είναι άλλος από τη βοήθεια στο σύστημα να αντέξει την οικονομική καθίζηση που προκαλεί η πανδημία. Ενδεικτικά θα αναφέρω για ΗΠΑ ότι προβλέπω μεγάλες ανακατατάξεις στην εσωτερική αγορά τους (που διαθέτει πλέον αυτάρκεια και στρέφεται σιγά-σιγά προς τις εξαγωγές) και αναμένω επιθετικές κινήσεις συγκέντρωσης του κλάδου. Φαινόμενο που ιστορικά είχαμε και μετά την ασιατική κρίση της δεκαετίας του 1990.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπομένως οι επιλογές εδώ θα πρέπει να λαμβάνουν υπόψη την παράμετρο επιβίωσης σε ένα άναρχο και ανταγωνιστικό διεθνές περιβάλλον ενέργειας.
Κύριε Τάκη, μια διευκρίνηση θα ήθελα. Με βάση τα στοιχεία από το Yahoo finance βλέπω ότι Net Debt/EBITDA=(2,4b Total debt - 814,9m Total cash)/568,9m EBITDA=2,786 και όχι 1,1 που γράφετε εσείς. Πόσω μάλλον αν προσθέσουμε και το 1 δις που γράφετε και ούτε που το είχα πάρει χαμπάρι. Please explain! Που έχω λάθος στο σκεπτικό?
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροφανώς η διαφορά στον υπολογισμό βρίσκεται στο EBITDA.
ΔιαγραφήΣτο δικό μου υπολογισμό εχω
1,049 δις ΕΒΙΤDA ... ενώ εσείς 568,9 εκατ. (αλήθεια που το βρήκατε αυτό το νούμερο;)
Mάλλον το δικό σας είναι το προσαρμοσμένο ΕΒITDA.
https://finance.yahoo.com/quote/PBF/key-statistics?p=PBF
ΔιαγραφήΕδώ το βρήκα. Αν είναι τα προσαρμοσμένα τότε δεν είναι καλύτερα να χρησιμοποιήσουμε αυτά, καθώς αφαιρούν όλα τα έκτακτα?
Η εταιρία δεν έχει αναρτήσει ακόμη αναλυτικές καταστάσεις και δεν μπορώ να σας απαντήσω.
ΔιαγραφήΠάντως EBITDA 568.9M και Net Income 318.9M ... ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ!!
Τα EBITDA 1,065 δις δολ τα είδα απο εδώ .... https://finance.yahoo.com/quote/PBF/financials?p=PBF
Τώρα στο ερώτημα αν θέλουμε τα προσαρμοσμένα EBITDA ή όχι ή απάντηση είναι θέλουμε και τα δύο ... ανάλογα το πως θα σκεφτούμε.
Εξηγώ ...
Πείτε ότι η PBF του χρόνου ανακοινώσει (κτυπάτε ξύλο) EBITDA MEION 1 δις ευρώ, αλλά σε αυτό έχει υποτιμήσει αξία αποθεμάτων 1,2 δις ... τότε το προσαρμοσμένο είναι ΕΒΙΤDΑ 200 εκατ.
Ρωτάω ... δεν eίναι και τα δύο εξίσου σημαντικές πληροφορίες;
Τώρα αν θέλουμε να βάλουμε τα νούμερα σε τύπους για να βγάλουμε κάποιους αριθμοδείκτες θα έλεγα ... ότι κοιτάμε μια σειρά απο αριθμούς και οι τύποι είναι να είχαμε να λέγαμε!!
ΔιαγραφήΤο σημαντικό είναι να καταλάβουμε τα βαθύτερα των αριθμών και να κατανοούμε τον κίνδυνο και που μπορεί να φτάσει μια μετοχή, ανάλογα με το τι νούμερα θα επιτυγχάνει κάθε φορά.
Κανένας τύπος δεν μας λέει τι πρέπει να κάνουμε.
Αν μου πείτε λοιπόν ... όταν σταθεροποιηθεί το πράμα και εφόσον η PBF τα καταφέρει και ξεπεράσει τις δυσκολίες της εποχής , θα μπορέσω να σας πω την τιμή στόχο. Αρκεί για τη συγκεκριμένη να ξέρω τα μετά φόρων κέρδη , τα οποία όμως να έχουν σταθεροποιηθεί στο μέλλον.
Ξερετε κυριε Τακη ενω λετε νουμερα και νουμερα δεν υπαρχει πληροτητα και σε αυτα. Δηλαδη οτι ολα τα προβληματα δεν εχουν λυση. Θεωρημα μη πληροτητας by Kurt Godel....
ΔιαγραφήΑντιθέτως κύριε Χρήστο.
ΔιαγραφήΕγώ βλέπω υπερπληρότητα αριθμών και ξέρω τι πρέπει να κάνω ... αντιλαμβάνομαι που είναι ο κίνδυνος, γνωρίζω το ρίσκο και τον κίνδυνο και σιγοψιθυρίζω την τιμή πώλησης αν αντέξει η εταιρία (νομίζω ότι θα αντέξει) όταν ισορροπήσει το πράμα.
Χωρίς αυτά τα νούμερα που να πάει κάποιος τυφλός στα αγκάθια;
Εννοειται κυριε Τακη. Εδωσα μια αλλη διασταση μαθηματικη...
ΔιαγραφήΚαλησπέρα σε όλους.
ΔιαγραφήΘα ήθελα να κάνω μια (μπακαλίστικη ερώτηση). Με λίγα πράγματα που μπορώ να καταλάβω από οικονομικά βλέπω ότι η σύγκριση της συγκεκριμένης με τα ΕΛΠΕ και την ΜΟΗ είναι ότι αξίζει να μην αχοληθείς με Ελλάδα. Κ. Τάκη ισχύει αυτό; Αν είναι να κάνεις bet είναι σε αυτήν ή επειδή είναι Αμερική μπορεί να έχει κακή τύχη. Στην Ελλάδα η ΜΟΗ και τα ΕΛΠΕ δεν υπάρχει περίπτωση να κλείσουν. Ευχαριστώ.
Έχετε δίκιο κύριε Dimitris K ότι σε όλους τους κλάδους του ΧΑΑ υπάρχουν αντίστοιχα ξένες εταιρείες με καλύτερα θεμελιώδη. Ενέργεια, τηλεπικοινωνίες, τσιμέντα, κατασκευές κλπ. Ωστόσο υπάρχουν σημαντικοί λόγοι που αξίζει και το "μένουμε Ελλάδα". Δυο που μου έρχονται εύκολα είναι ότι το ΧΑΑ συμμετέχει σε πολλούς δείκτες αναπτυσσομένων αγορών και οι ξένοι κατέχουν περισσότερο απ΄ το 65% της κεφαλαιοποίησης των εταιρειών του. Επίσης τα μερίσματα στη χώρα μας φορολογούνται με με 5% ενώ στις (περισσότερες) ξένες χώρες με 30%, πλην Αγγλίας βέβαια. Και φυσικά γνωρίζουμε καλύτερα την αγορά μας είναι ευκολότερο να ξεχωρίζουμε την ήρα απ΄το στάρι.
ΔιαγραφήΣυμπερασματικά θα έλεγα πως στο πλαίσιο διασποράς κινδύνου αξίζει να πατάμε και στις δυο βάρκες.
Κύριε Δημήτρη η PBF έχει να αντιμετωπίσει στις ΗΠΑ οξύ ανταγωνισμό, κάτι που δε συμβαίνει στην Ελλάδα, όπου ουσιαστικά τα 2 διυλιστήρια μας ΕΛΠΕ και ΜΟΗ αναπτύσσονται σε, μάλλον, μονοπωλιακό περιβάλλον.
ΔιαγραφήΤο μόνο πρόβλημα είναι το σχετικά μεγάλο χρέος της και οι υπερβολικά χαμηλές τιμές του πετρελαίου.
Γιατί υπάρχει το μεγάλο χρεος;
Γιατί η εταιρεία προβαίνει σε μια σειρά εξαγορών διυλιστηρίων.
Μαζί με το διυλιστήριο Martinez τα 5 διυλιστήρια κόστισαν 2,6 δις ... τα οποία χρηματοδοτήθηκαν με
1,5 δις απο ΑΜΚ με καταβολή μετρητών ... απο το καθαρό χρεος ύψους 2 δις περίπου και απο την κερδοφορία της εταιρείας.
Η εταιρία είναι μια απο τις 4 μεγαλύτερες στην κατηγορία της στις ΗΠΑ. Μου θυμίζει την περίπτωση της MOH όταν αναβάθμιζε το διυλιστήριο της και υπολειτουργούσε ... και μεγάλο χρεος είχε και μεγάλες ζημιές κατέγραψε απο τις απότομες πτώσεις των τιμων του πετρελαίου στο παρελθόν.
Όμως οι δύσκολες στιγμές πέρασαν για τη ΜΟΗ και το χρεος μείωσε και τα κέρδη αυξησε.
Αν λοιπόν η PBF αντέξει αυτή τη χρονιά, δεν είναι καθόλου απίθανο να ακολουθήσει την αντίστοιχη διαδρομή της ΜΟΗ και απο τα 4.5 ευρώ (της δύσκολης εποχής της) έφτασε στα 20+.
Θεωρώ ότι είναι υποτιμημένη και η μελλοντική τιμή στόχος θα είναι ανάλογη της μελλοντικής καθαρής κερδοφορίας.
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
ΔιαγραφήΜιας κι εδώ γράφουμε για ξένες αγορές, έβλεπα μια συνέντευξη του Jim Chanos.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://youtu.be/StybwIP8O8k
Είναι 55 λεπτά γι αυτό θα σας πω τα καλύτερα σημεία που συγκράτησα. Ο τύπος είναι short σε Tesla, Uber, Grubhub και restaurants. Για τις κρουαζιέρες τον είδα αρνητικό και επίσης ανέφερε "avoid energy frackers". Εκεί μου ήρθε στο μυαλό η Smart Sand που εξαρτάται από αυτό.
Τέλος, αν και ξύνω πληγές, ανέφερε ότι είχε βγει short στην Luckin coffee από όταν είχε βγει η έκθεση της Muddy waters τον Φεβρουάριο και έκανε short covering τη μέρα που πουλούσαμε όλοι εμείς. Μάλιστα λέει το κορυφαίο, πόσες φορές πρέπει να καούν οι επενδυτές από κινέζικες εταιρείες για να καταλάβουν ότι υπάρχει κάποιο θέμα με αυτές (το λέω πολύ ελέυθερα). Κάποιος φίλος εδώ στο blog είχε πει ότι όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά.
Μετα το QE και τη διευρυνση των αποδεκτων τιτλων για παροχη ρευστοτητας
ΑπάντησηΔιαγραφήΤη αναβολη στρεσσ τεστ μειωση ελαχιστου δεικτη κεφαλειακης επαρκειας στο 11.75% με αποτελεσμα να απελευθερωθουν 12 δισ. Ευελιξια στο ΙFRS 9
Απο την ελαστικη εφαρμογη απο τη ευρωπ.επιτρ περι κρατικων ενισχυσεων με αναστολη κανονων του επιμεροσμου βαρων για bail-in.
Και απ' οτι φαινεται η κρουση που θα γινει στη DG Comp για αποφυγη dilution oπως και αλλα στη πορεια δινουν το εναυσμα για κατι θετικο στος τραπεζες κυριε Τακη. Τι λετε;
Καλησπέρα. Σας..παρακολουθώ.τη.μετοχη.. Του. Τιταν. Έχει.. Πεση. Στην. Μισή.. Τιμή. Από. Τα. Υψηλά.. Η. Μετοχη. Είναι. Από. Τις. Πιο. Ιστορικές. Στο. Χρηματιστήριο.. Αλλά. Διστάζω. Να. Την. Αγόρασα. Κάτι. Μου. Λέει. Ότι. Κάτι. Δεν πάει.. Καλά. Η. Μετοχη. Είχε. Κέρδη. Έχει.. Βέβαια. Και. Δανεισμό. Πάντα. Μετά. Τις. Κρίσεις. Οι κατασκευές. Ευνοούνται.. Με. Σεβασμό τιγρης
ΑπάντησηΔιαγραφήΦίλε μου τίγρη θα σου πρότεινα καλύτερα ΤΕΝΕΡΓΑ, ΜΥΤΙΛ , ΟΤΕ, ΙΚΤΙΝΟ, ΑΔΜΗΕ
ΔιαγραφήΚύριε Τακη καλό σα βράδυ,εύχομαι υγεία και υπομονή σε όλους σας.Μπορείτε να μας κάνετε κάποια εκτίμηση για το άρθρο του Κοτζαμάνη από το Eur2day ευχαριστώ πολύ.www.euro2day.gr/news/market/article/2017009/eishgmenes-poies-mikromesaies-antistekontai-sthn-p.html
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Στέφανος είναι μια πένα που πάντα ξεχωρίζει για τη σοβαρότητα και την εμβάθυνση στα νούμερα.
ΔιαγραφήΜια χαρά τα λέει.
Καλησπέρα στους κυρίους και τον κύριο Τάκη.
ΔιαγραφήΜε αφορμή τη δημοσίευση σας, ας πούμε και λίγο αναλυτικότερα κάποια πράγματα.
Στα νερά προτιμώ ΕΥΔΑΠ όπου διατηρώ μακροπρόθεσμη θέση από το 2012. Θα εξετάσω τοποθέτηση στην ΕΥΑΘ αν κάνει μια βύθιση προς τα 3. Utilities, κλασικές αμυντικές επενδύσεις σε περιόδους κρίσης. Με καλό timing στην τοποθέτηση πιθανότατα διπλασιάζεις σε μια καλή περίοδο για την αγορά, ενώ παράλληλα κοιμάσαι ήσυχος. Εκεί βέβαια πρέπει να έχουμε ως δεδομένο ότι εφόσον κάποιος δυσκολεύεται στην ρευστότητα του η πρώτη του τόγκα θα είναι στα νερά, καθώς δεν τα κόβουν ποτέ. Κάτι επουσιώδες βέβαια εφόσον πάμε σε V recovery όπως βλέπω.
Τρόφιμα/ποτά, τα πρώτης ανάγκης θα είναι hot, τα πολυτελείας not. Δεν βλέπω ευκαιρία τρελής υπεραξίας παρ' όλα ταύτα και ο κλάδος γενικά δεν μου αρέσει και δεν πολυασχολούμαι.
Flexopack, μου αρέσει, αλλά πολύ αργό το τρένο. Αν βρω χρόνο θα επανέλθω για την συγκεκριμένη αναλυτικότερα. Πάντα έχω στο μυαλό μου το ενδεχόμενο τοποθέτησης, σε περίπτωση ευκαιρίας.
Πληροφορική, super hot στην κρίση, επισπεύδεται η ψηφιακή μετάβαση, δεν είναι όλες το ίδιο όμως. Το μόνο που με ανησυχεί, πιστόλια από επισφαλείς πελάτες. Αυτή την περίοδο, κατά τη διάρκεια του Μαρτίου έχω τοποθετηθεί σε Space με μ.ο. 3,50 και Performance με μ.ο. 2,50 και ίσως ξαναπάρω σε βυθίσεις. Κάτω από 4 ή από 2,80 αντίστοιχα είναι για αγορά κατ' εμέ και προσδοκώ σημαντικές υπεραξίες.
Lavipharm και Παπουτσάνης, για την ώρα δεν ασχολούμαι.
Paperpack, έχει σκίσει το χαρτί, τι να λέμε, αλλά σε αυτές τις αποτιμήσεις δεν πιστεύω σε τρομερές υπεραξίες, αν και δεν θα σας κρύψω ότι μπήκα σε πειρασμό όταν έδωσε πρόσφατα μερισματική απόδοση άνω του 10%, αλλά δεν ήμουν καλά μελετημένος και το άφησα.
Ασφαλιστικές, θα πληγούν και στο χαρτοφυλάκιο και στην παραγωγή και στην πληρωμή ασφαλίστρων. Η Ευρωπαϊκή Πίστη είναι εξαιρετική εταιρία αλλά θα την ήθελα πιο κάτω.
Cenergy, πολλά έργα, λίγα κέρδη, μικρά περιθώρια, ελπιδοφόρο αντικείμενο ωστόσο με στασινόχαρτα δεν ασχολούμαι για διάφορους λόγους. Σε τιμές κατεδάφισης όμως, αν βρεθεί, ποτέ δεν ξέρεις.
Κόμης Μοντεχρίστος
κ. Τάκη έχω μια καινούρια υποψήφια για το χαρέμι, δεν έχω θέση ακόμα, αν σας ενδιαφέρει να της ρίξετε μια ματιά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι Κορεάτισα και ασχολείται με το on line gaming. Αυτό που μου έκανε εντύπωση εκτός από τα καλά νούμερα είναι ο εκκρηκτικός ρυθμός ανάπτυξης τα τελευταία 3 έτη, παρότι υπάρχει από το 2000. Τα αποτελέσματα τα δημοσιεύει σε KRW οπότε θα σας αναφέρω αυτά που βλέπω σε USD στο Marketwatch, ωστόσο από ένα τσεκάρισμα που έκανα στα τελευταία δεν υπάρχουν αποκλίσεις με ισοτιμία περίπου 1160 KRW/USD (σήμαρα είναι περίπου 1210).
GRAVITY (GRVY)
Η εξέλιξη κάποιων μεγεθών για τα έτη 2016/2017/2018/2019 σε $mil:
Έσοδα: 44,36/126,04/260,96/309,53
Κέρδη: 0,57/11,85/28,61/34,19
Ίδια: 25,84/41,62/68,24/99,91
Δανεισμός: 0/0/0/0
Σήμερα στα $29,5 έχει κεφαλαιοποίηση $205 mil, οπότε έχουμε:
PE 6,03
PBV 2,05
Υποχρεώσεις 51,6 => Ίδια/ Υποχρεώσεις 1,94
Δανεισμός μηδέν
Ταμείο 102,84=> EV $102 mil
Η μετοχή έχει κάνει ένα roller coaster από 1,24 το 2016 στα 96 Μάη 2019 στα 21 πριν 2 εβδομάδες και στα 29,5 σήμερα.
Τεχνικά φαίνεται να έχει ολοκληρώσει κύμα (1) 1,24=>96 με 3=2,618*1 και 5=1,618*3 και μετά διόρθωσε 78,6%, με ερωτηματικό αν έχει ολοκληρώσει κύμα 2.
Εδώ το διάγραμμα: https://prnt.sc/ryczpv
Σκέφτομαι αν ξαναπροσεγγίσει τα ~20 να ανοίξω ένα μικρό λογαριασμό και βλέπουμε.
Τι λέτε, too good to be true?
Κύριε Barren αυτή την περίοδο μελετώ μια Σιγκαπουριανή που διαπραγματεύεται στη Σιγκαπούρη με μηδενικό δανεισμό και αυτή.
ΔιαγραφήΓια τη Gravity που λέτε ... μπήκα στο site της και απογοητεύτηκα ... και αργό και κολλάει και όλο Κορεατικα μας τα γράφει.
Ισολογισμούς στα Αγγλικά δεν βρήκα .... οπότε δεν θα την κοιτάξω περισσότερο, ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ, ενώ δεν μου αρεσει που ενώ είναι Κορεατικη, με Ισολογισμούς στο τοπικό νόμισμα, δεν διαπραγματευεται και στη χώρα της.
Αν κάτι λέω λάθος ... διορθωστε με.
κ. Τάκη φυσικά και έχει τους ισολογισμούς στα αγγλικά.
ΔιαγραφήΤους έχει online για όλα τα έτη, πχ εδώ:
http://www.gravity.co.kr/en/ir/finance/profitLoss.asp
Και έχει και links για τα SEC filings στα αγγλικά, πχ εδώ:
https://www.sec.gov/Archives/edgar/data/1313310/000156459020016194/grvy-ex991_6.htm
Το μόνο θέμα είναι ότι είναι σε KRW.
Εμένα το site μια χαρά μου φορτώνει και βρίσκω αρκετή πληροφορία (εδώ δεν κολλήσαμε στον ΙΚΤΙΝΟ που είναι θλιβερό!).
Τώρα για το όνομα, είναι λίγο μακάβριο έχετε δίκιο, χαχα
Ρε παιδιά (για να μικρύνω το μέσο όρο ηλικίας ) την βαρύτητα την θεωρείται μακάβρια?
ΔιαγραφήΤη μεγαλύτερη δύναμη του σύμπαντος?
Στις μετοχές είναι ανεπιθύμητη κ. Αδειούχε, τις θέλουμε να πετάνε, χαχα.
ΔιαγραφήΚατανοητή η ένσταση του κ. Τάκη.
Γιατί τι έχει ο Ικτίνος; Δεν έχετε δίκιο ... απλώς κάποιοι πήγαν στη λάθος ώρα στο ραντεβού.
ΔιαγραφήΘα την ξαναπαλέψω την Gravity ... θα δω.
Έλεγα για το site του που το είχα στους σελιδοδείκτες με την παλιά μορφή όπου ήταν τραγικό (δεν είχε καν τα Δελτία Τύπου με χρονολογική σειρά).
ΔιαγραφήΤώρα βλέπω το έφτιαξε, οπότε άκυρο.
Καλησπερα. Σε. Όλους. Σας. Ευχαριστώ. Γιατί. Πολυτιμη. Βοήθεια. Σας. Θέλω. Να. Ρισκάρω. Ένα πόσο. Σε μετοχές. Υψηλου. Ρίσκου. Είμαι. Μεταξύ. Φριγο. Και. Βιοσκ. Θα ήθελα. Την. Βοήθεια. Σας. Με. Σευασμο.. Τιγρης
ΑπάντησηΔιαγραφήΤαπεινή μου άποψη ΦΡΙΓΟ γιατί μπορείς να αγοράσεις/πουλήσεις πιο εύκολα ΤΙΓΡΗ ενώ στην ΒΙΟΣΚ μπορείς να δεις μέρες να γινονται ελάχιστα τεμάχια.
Διαγραφήπαρε βιοσκ να στη πουλησω ,,ποσα θες να σου δωσω ?
ΔιαγραφήΚαλησπερα σας κ Τακη.Θα ηθελα την αποψη σας αν ειναι ευκολο για την μετοχη ΜΑΘΙΟΣ.Εχει τιμη στο ταμπλο 0,372.Ευχαριστω!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣαν εταιρεία δεν βλέπω κάτι το αξιόλογο. Μάλλον, δεν θα βγάλει κέρδη ποτε.
ΔιαγραφήΠολύ καλημέρα σε όλους και μια ξένη κοπελιά που θεωρώ λόγω κλάδου και αποτίμησης ότι έχει ενδιαφέρον να την ξεψαχνίσετε κε. Τάκη. Το όνομα της είναι Phillips 66
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάντε μας μια μικρη εισαγωγη ...
Διαγραφήτο προηγούμενο μήνυμα μου για κάποιο λόγο δεν το κράτησε τεσπα...είδα ένα report με τις επικρατέστερες να μείνουν και πλην των μεγάλων ExxonMobil, Chevron κλπ είδα μεγάλο στραπάτσο σε αυτό το κορίτσι -50% YTD με καλούς αριθμοδείκτες σε σχέση με τον ανταγωνισμό και ήθελα να το μοιραστώ μαζί σας...για το σκανάρισμα σας. Θεωρώ ότι ενδιαφέρον έχουν οι πετρελαϊκές που θα έχουν επόμενη ημέρα λόγω διαφοροποίησης και σε ανανεώσιμα. Για να έχουν και μέλλον σε περίπτωση που φάμε καμιά ψιλή χωρίς να το καταλάβουμε από τα αμερικανάκια...το εύλογο ερώτημα που μου κάνω πάντα, είναι γιατί δεν κοιτάς μια ExxonMobil να χεις το κεφάλι σου ήσυχο με μικρή διαφορά στην τυπική απόκλιση. Ευχαριστώ!
ΔιαγραφήΣε σχέση με 31-12-2019 την 31-03-2020 εέχουν σχεδόν αμετάβλητη θέση στον ΙΚΤΙΝ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιδικότερα το 3Κ Εσωτερικού πούλησε 100.000 (από 1.644.000 -> 1.544.000 τμχ) το Greek Value πούλησε 56.000 (από 317.000 -> 261.000), το Μικτό αμετάβλητο με 120.000 τεμάχια και το NN HELLAS Εσωτερικού αγόρασε 143.000 (από 452.000 -> 595.000 τμχ).
Και στο προηγούμενο τρίμηνο είχαμε το ίδιο μοτίβο : πουλάνε τα 3 άλλα και αγοράζει το NN.
Τhanks k. Koutsan. Αρα ουσιαστικα γυρνανε τα κομματια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι.
ΔιαγραφήΔείτε εδώ http://mitarola.blogspot.com/2020/01/lordos-hotels-lhh.html?showComment=1579007521824#c9187619290387117472
για το προηγούμενο 3μηνο
Καλημέρα σε όλους! Είπαμε ότι αν μπει ο Σαββίδης θα εκτοξευθεί τα επόμενα χρόνια η Τεχνική Ολυμπιακή...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύριε Lecky ο Σαββίδης στην Τεχνική Ολυμπιακή θα μπεί;
ΔιαγραφήΚυριε τακη μπήκατε στα ζόμπι ή ακόμα το σκεφτεστε;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήKill bill
Την ΑLPHA εννοείτε;
ΔιαγραφήΑν μιλάτε γιαυτή ... ΝΑΙ με λίγα κομμάτια.
Μέχρι το 1,2 τη βλέπω ότι μπορεί.
Να ρωτήσω κύριε Τάκη αν η alpha πάει μέχρι 1,20 η eurobank μπορεί να είναι στα 0,40 χλωμό το βλέπω.Καλο μεσημέρι.
ΔιαγραφήΚύριε Τάκη, θα αλλάξει όλη η μίζερη εικόνα του Πόρτο Καρράς...σε συνδυασμό με ΟΛΘ και άλλες ξενοδοχειακές εγκαταστάσεις στη Χαλκιδική...Προς το παρόν θα ανεβεί και η μετοχή, γιατί σαν κύρια δραστηριότητα δεν έχει κάτι άλλο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕδώ και λίγα χρόνια ο Σαββίδης αγοράζει γύρω γύρω και ήρθε η ώρα να χτυπήσει αυτό που ήταν ο μεγάλος του στόχος...Θυμάμαι πριν 6-7 χρόνια ένας γνωστός μου είχε πει μεταξύ σοβαρού και αστείου...σκέψου να μπει ο Ρωσοπόντιος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύριε leky, να με συγχωρείτε, αλλά Ρώσο Πόντιοι δεν ΥΠΑΡΧΟΥΝ.ΕΛΛΗΝΟΡΩΣΣΟΣ είναι το ορθόν να ονομάζεται.
ΔιαγραφήΠροϊόντα για κορωνοϊό ετοιμάζει η Medicon Hellas
ΑπάντησηΔιαγραφήΤην παραγωγή τεστ αντισωμάτων για τον κορωνοϊό και νέου βιοδείκτη τύπου SuPAR για το σύνολο των αναπνευστικών λοιμώξεων επιχειρεί η εισηγμένη. Πότε αναμένονται τα αποτελέσματα. Χωρίς μεγάλες διαφοροποιήσεις ο κύκλος εργασιών τριμήνου.
https://www.euro2day.gr/news/enterprises/article/2017566/proionta-gia-koronoio-etoimazei-h-medicon-hellas.html
Καλησπέρα στην μοναδική ομήγυρη. Καταρχήν θα ήθελα να ευχαριστήσω από καρδιάς τόσο τον οικοδεσπότη όσο και τα υπόλοιπα μέλη για τις αναλύσεις και τα μαθήματα επενδυτικής που απλόχερα χαρίζουν. Από τις πρόσφατες παρουσιάσεις και πάντα χρηματιστηριακά, τίμησα τις SWN (στόχος πώλησης τα ~$3.5) και INMD (ελάχιστα κομμάτια προς το παρόν, για μακροπρόθεσμη θέση).
ΑπάντησηΔιαγραφήΜιας κ ο κ. Τάκης ζήτησε εταιρείες με αναπτυξιακή ιστορία, η ταπεινή πρόταση μου είναι CRISPR Therapeutics AG (ticker: CRSP). Η αληλουχία CRISPR σε συνδυασμό με κάποιες πρωτεΐνες μπορεί να αντικαθιστά καμμάτια του DNA με άλλο DNA. Η διαδικασία λέγεται gene editing και οι τύποι που το ανακάλυψαν θα πάρουν σύντομα (εντός πενταετίας) το βραβείο Νόμπελ. Η εταιρεία προσπαθεί προσεκτικά να εκμεταλλευθεί αυτή την μοναδική ιδιότητα χωρίς να προκαλέσει θέματα κυρίως ηθικής αλλά και βιο-επιβίωσης. Ίσως αξίζει να μπει στα επενδυτικά ραντάρ.
Ενδιαφέρουσες περιπτώσεις είναι τα turnarounds. Στο μέσο μιας τέτοιας ιστορίας είναι η AMD. Αν συνεχίσει όπως τα τελευταία 5 χρόνια, σε 5 χρόνια θα έχει παρόμοιο μέγεθος με την Intel.
Γιάννης
Κύριε ΟΥΤΙΣ,το είπα όπως τον λένε οι περισσότεροι...πολλοί τον ονομάζουν έτσι για να τον μειώσουν...φυσικά είναι και αισθάνεται Έλληνας, το Ρώσος σημαίνει ότι κάποιος ζει για χρόνια στη Ρωσία, όπως λέμε Ελληοαμερικάνος...αλλά αν υπάρχει Ελληνορώσος υπάρχει και Ρωσοπόντιος, γιατί οι Πόντιοι είναι μια ιδιαίτερη αρχαία ελληνική φυλή...αλλά ασ τον λέει όπως νομίζει ο καθένας...εμάς άλλο μας ενδιαφέρει εδώ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΡΧΉ ΠΑΙΔΕΥΣΕΩΣ Ή ΤΩΝ ΟΝΟΜΆΤΩΝ ΕΠΙΣΚΕΨΙΣ.
ΔιαγραφήΑΝΤΙΣΘΕΝΗΣ (ΙΔΡΥΤΗΣ της ΣΧΟΛΗΣ των ΚΥΝΙΚΩΝ ΦΙΛΟΣΌΦΩΝ.)
Καλησπέρα σας.Όταν αποκαλούμε κάποιον Ρωσοπόντιο είναι το ίδιο λανθασμένο σαν να αποκαλούμε κάποιον Ρωσοκρητικό ή Ρωσομακεδόνα.Ο Πόντος είναι γεωγραφική περιοχή,δεν είναι κράτος.Όταν λέμε Ελληνοκύπριος είναι σωστό διότι η Κύπρος είναι κράτος.Εφόσον έχει Ελληνική καταγωγή το σωστό είναι να λέμε Ελληνορώσος.Θα ήταν καλύτερα βέβαια να μας έλεγε ο ίδιος πως αισθάνεται.Νομίζω ότι και το σκέτο Πόντιος είναι σωστό.Εγώ λέω ότι είμαι Κρητικός,αυτόματα σημαίνει ότι είμαι Έλληνας,δεν λέω Ελληνοκρητικός.
ΔιαγραφήΕις όλα,όσα γράψατε συμφωνώ απολύτως. Αυτά ακριβώς ήθελα να αναδείξω, με καλήν προθεσιν.Το τι αισθάνεται, εννοείται, ότι μόνον αυτός θα μπορούσε νά το απαντήσει.
ΔιαγραφήΚαι ο Σωκράτης λέει στον Κρατύλο του Πλάτωνα ότι την αλήθεια πρέπει να την αναζητούμε στις ιδέες και όχι στα ονόματα, γιατί πολλές φορές περιέχουν λάθη... Είναι όπως λέμε αγαπητέ κύριε ΟΥΤΙΣ Ρουμανόβλαχοι, άλλο ένα ιδιαίτερο φύλο...Μου αρέσει που το γυρίσαμε στην φιλοσοφία...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάντως όλοι λένε ότι την μεγαλύτερη ύφεση θα την έχει η Ελλάδα λόγω τουρισμού...πριν από λίγο έβγαλε και το ΔΝΤ την πρόβλεψή του για φέτος...σιγά μην ακούσει το ΧΑ...ψάχνω να βρω πότε έπεσε μέσα για την Ελλάδα το ΔΝΤ...Το 2015 όλοι λέγανε για ύφεση 5% αλλά τελικά ήταν πολύ μικρότερη...Τόσα που έχει περάσει η Ελλάδα τα τελευταία 10 χρόνια έχει βγάλει από μόνη της αντισώματα σε όλα αυτά...για να ξαναγυρίσουμε στα χρηματιστηριακά κύριε ΟΥΤΙΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ τουρισμός έχει δεχθεί τεράστιο πλήγμα, απίστευτες ακυρώσεις τρόμος, και διάλυση...
Διαγραφήαλλά μην κάνοντας τεστ (μεγάλο τζογάρισμα κατά τη γνώμη μου) πλέον παγκοσμίως φαινόμαστε να είμαστε από τους καλύτερους προορισμούς, και ίσως ανέβει η ανα μονάδα δαπάνη, και η ποιότητα του τουριστικού προϊόντος.
Αν όμως χαλαρώσουν τα μέτρα και συνεχίσουμε να μην κάνουμε τεστ, υπάρχει περίπτωση "βατερλώ" να ανέβουν εκθετικά τα κρούσματα (από ασυμπτωτικούς φορείς που θα κολλάνε τους πάντες), οπότε θα σβήσει η Ελλάδα από τον τουριστικό χάρτη τουλάχισον για φέτος και με μεγάλες συνέπειες τα επόμενα χρόνια.
στη δεύτερη περίπτωση ετοιμάστε βαλίτσες.
προσωπική εκτίμηση..
Ο Ελλάκτωρ πετάει σήμερα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΌντως και με βάζει σε σκέψεις να τον δώσω να τον κρατήσω.
ΔιαγραφήΑν μας κάνει τη χάρη και μπει στην περιοχή 1,1 με 1,2 σκέφτομαι να τα δώσω. Μου αρέσει και για πιο μακρά διακράτηση αλλά με όσα έχουν γίνει έχει φοβηθεί το μάτι μου.
ΔιαγραφήΜας τα πήραν τα χαρτιά πατριώτη!!!!
ΔιαγραφήΕδώ ίπταται ο Αλουμινατος Κύριε Τάκη...
ΔιαγραφήΟντως κ.Τακη! Μεγαλη κινηση! κριαμ κ ειχα ενα σκασμο μετοχες κ 100 συμβολαια..
ΔιαγραφήBy the way, αυτες τις μερες, λογω της μεγαλης του πτωσης εβγαινα (απο τα 10+) αγοραστης στον ΤΙΤΑΝΑ. Εχετε αποψη για τον συγκεκριμενο, τον εχετε μελετησει καθολου?
Κύριε Ανδρέα ο Ικτινος θα "επιστρέψει".Πήρα 4000 την Πέμπτη στην περιοχή των 60 λεπτων και γυρίσει στο 50-52 διπλή θέση.Ελακτωρ έφυγα νωρίς και εγώ αλλά ΟΚ.Συνεχιζω να είμαι επιφυλακτικος έως και αρνητικός με 70% ρευστότητα.Εδω ακολουθώ την δική μου διαίσθηση ακόμη και αν έχω πέσει τελείως έξω γιατί δεν κατανοώ την αντίδραση τής αγοράς.
Διαγραφή"Ο Όμιλος της Epsilon Net συμμετέχει στο Ειδικό Πρόγραμμα Τηλεκατάρτισης με Πιστοποίηση για πληττόμενους από τον Covid-19 επιστήμονες"
ΑπάντησηΔιαγραφήσύμβολο ΕΠΣΙΛ
και μετά βλέπω το διάγραμμα...
Κλάμμα!!! https://www.capital.gr/finance/chart/history/ΕΠΣΙΛ?interval=1w
ακόμη ψάχνω να βρω τον όγκο...
Συμφωνούμε όλοι ότι ο κλάδος της πληφορικής είναι πολλά υποσχόμενος, αλλά αυτή
γιατί την έχουν ακόμη στο ΧΑ?
Όσοι έχουν θέση σε gold miners ας έχουν το νου τους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπάρχει περίπτωση μεταξύ 1730~1750 το μέταλλο να κορυφώσει, προσωπικά έδιωξα 25% EGO @9.10 και έστησα άλλο 25% @9,80.
Μπορεί και όχι αλλά ποτέ δε ξέρεις...
Καλησπέρα Ομάχα της Oracle! ταιριάζει με τον αναγραματισμός του Μπάφετ που κάνετε...τι σας κάνει να μιλάτε για κορύφωση? Σας ρωτάω γιατί στο σενάριο το πτωτικό της Αμερικής 1600 S&P τώρα δεν θα κάνει στάστη να ρευστοποιήσουν κέρδη για να καλύψουν ζημιές. Γλυκοκοιτάω το GDX VanEck Vectors® Gold Miners ETF.
ΔιαγραφήΚύριεBarren.Αφού μάθαμε και από τις ειδήσεις, ότι οι κεντρικές τράπεζες αγοράζουν χρυσό, (όταν το έχουν κάνει από το 2012), Σίγουρα,ΔΕΝ θα φθάσει εκεί πάνω.
ΔιαγραφήΚαλημέρα σε όλους
Κ. Αδειούχε έφτασε χθες 1749, το θέμα είναι αν εκεί έληξε το πανηγύρι και, αν ναι, μέχρι πόσο κάτω θα πάει. Εκτιμώ ~1350 αλλά ο φίλος του κ. Τάκη ο Κάρολος ο Φουτίας λέει ~1000 και με έχει προβληματίσει.
ΔιαγραφήΚ. gk η εκτίμηση είναι καθαρά διαγραμματική, μάκρο σε σχέση με την τιμή του μετάλλου δε δύναμαι να έχω άποψη.
Κύριε Πέλοπα, συμφωνώ μαζί σας...Εγώ δεν είπα ότι πρέπει να λέμε κάποιον Ρωσοπόντιο, αλλά επαναλαμβάνω έτσι λένε πολλοί και έχει επικρατήσει...και αυτό σας ξαναλέω έχει την αιτία του, επειδή ο Πόντος εδώ και εκατοντάδες χρόνια δεν ανήκει στην επίσημη επικράτεια του ελληνικού κράτους, όπως η Κρήτη ή η Μακεδονία...επίσης λόγω των πολλών δεινών που υπέστη έχει μια άλλη οντότητα και δύναμη αυτό το φύλο και σε μερικές προσφωνήσεις έχει άλλη βαρύτητα...άλλωστε στην άλλοτε Σοβιετική Ένωση εγκαταστάθηκαν μόνο Πόντιοι λόγω σφαγών.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα σας κύριε Leky,ο Πόντος ποτέ δεν ανήκε στην επίσιμη Ελληνική επικράτεια.Όταν μεταφέρθηκε η πρωτεύουσα του Ρωμαικού κράτους στο Βυζάντιον και μετονομάστηκε Κωνσταντινούπολις ήτο υπό Ρωμαική διοίκησις.Πέρασαν κάποιοι αιώνες ώστε να άρχισει να αποκτά όλο και περισσότερα Ελληνικά στοιχεία μέχρι που φτάσαμε να λέμε ότι είναι Ελληνική,ήταν όμως;Κατά την άποψή μου ήταν ποιό Ελληνική από ότι Ρωμα'ι'κή,Αρμενική,Ιλλυρική κτλπ.Όχι όμως Ελληνική όπως θέλουμε να πιστεύουμε.Όσον αφορά το τελευταίο σκέλος αυτών που γράψατε σύμφωνώ με μία επισήμανση.Πόντιοι είχαν μεταναστεύση στην Ρωσική αυτοκρατορία ήδη πριν το 1917 που έπεσε ο Τσάρος Νικόλαος.Η πλειοψηφία βεβαίως αργότερα την εποχή των Σοβιέτ.
ΔιαγραφήΕΛΛΑΚΤΩΡ προχωρά με μεγάλα προς το 1,20.ΕΚΕΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ Η ΜΗΤΕΡΑ ΤΩΝ ΜΑΧΩΝ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο πετρέλαιο πλησιάζει τα προηγούμενα χαμηλά. Από εκεί και κάτω θα ξεκινήσω τοποθετήσεις. Σκέφτομαι για 2η φουρνιά σε PBF στα 5,5 και ενδεχομένως 3η στα 3 αν συνεχίσει κάτω. Επίσης, σκέφτομαι για CRUD.MI αυτή τη φορά στα επίπεδα του 20, 17, 15 δολλάρια (τιμή πετρελαίου) κλιμακωτά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘυμίζω ...
ΑπάντησηΔιαγραφή________________
Τάκης Μορφονιός8 Απριλίου 2020 - 9:45 μ.μ.
Στις ''εμπλουτισμένες'' επιλογές του 2020 που έχουν φτάσει στις 10, θα τολμήσω την κουζουλάδα.
Θα προσθέσω την ΑΛΦΑ με σημερινό κλείσιμο 0,7206.
_______________
Οσονούπω .... θα προβώ σε νέο thread με κάποιες αλλαγές.
εντός των ημερών, ίσως και αυριο.
ΓΙΑΤΙ ΚΥΡΙΕ ΤΑΚΗ ΠΡΟΤΙΜΑΤΕ ΤΗΝ ΑΛΦΑ ΑΠΟ ΤΗΝ EUROBANK;;
ΔιαγραφήΤΗΝ ΒΛΕΠΕΤΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ.
ΔιαγραφήΓιατί είναι η καλύτερη ... το ίδιο πιστεύουν και οι ξένοι οίκοι ανοχής!!!
ΔιαγραφήΣτο ταμπλό όμως ... μάλλον όλες μαζί θα πάνε.
Εγώ με ΑΛΦΑ αισθάνομαι καλύτερα ... να παίξω εως το 1,2 το πολύ.
Η νεκροψία θα δείξει.
EΥΧΑΠΙΣΤΩ ΚΥΡΙΕ ΤΑΚΗ
ΔιαγραφήΚΑΤΕΡΙΝΑ
Τακαρε εγώ θα την τραβούσα προς το 1.70 φέτος για να κάμω μια ΑΜΚ του χρόνου με ένα δυνατό ντισκαουντ. Στο 1.30 ας πούμε. Και μετά επί 3 χωρίς ανάσα.
ΔιαγραφήΜε Μητσοτάκη την κυβέρνηση δεν το αποκλείω αυτό το σενάριο.
ΔιαγραφήΑυτοί ξέρουν απο αγορές ... δεν είναι μυρουδιάδες σαν τους προηγούμενους.
Απλώς το 1,2 είναι ένα νούμερο, που νομίζω ότι το έχει εύκολα και γρήγορα ... όπως είχα πει και το ανάλογο για Ελλάκτορ.
Να τι λέγαμε για Ελλάκτορ ... εξακολουθώ να πιστεύω τα ίδια.
Διαγραφή------------------------------------
TSK13 Μαρτίου 2020 - 8:47 μ.μ.
Καλησπέρα κύριε Τάκη μιας και αναφέρεται αρκετά ο Ελλάκτωρ είναι εύκολο να μας αναλύσετε λίγο τα θεμελιώδη του και τι τιμές μπορεί να δει σε μακροπρόθεσμο ορίζοντα;
Τάκης Μορφονιός13 Μαρτίου 2020 - 8:50 μ.μ.
Τα θεμελιώδη του δεν είναι καλά.
Είναι μάπα!!
Θεωρώ ότι δεν κινδυνεύει η εταιρία, μέσα στα επόμενα 2 χρόνια ... ποντάρω στην αντίδραση. Τίποτα παραπάνω.
Δείτε την μικροανάλυση της ΑΒΑΞ .... ο Ελλάκτωρ είναι σε κάπως καλύτερη κατάσταση!!
andreas14 Μαρτίου 2020 - 9:59 π.μ.
Κ Τάκη αντίδραση μάλλον θα εννοείς το κλείσιμο του gap από τη μέρα του άδειασματος? Άρα τιμές περί του 1.3€? Η πιστεύεις ότι μπορεί εκ νέου να προσεγγίσει πάλι το όριο του 2€? Αυτά που θεωρούσαμε για τιμές στα 3€ δεν ξέρω αν είναι πλέον εφικτά μετά από τέτοια φαπα.
Τάκης Μορφονιός15 Μαρτίου 2020 - 3:15 μ.μ.
Αν αντιδράσει, πιστεύω ότι εύκολα θα πιασει τα 1.2. Εκει θα βγω ....
Μέτα θέλει πολύ δουλειά και χρόνο για το 1.8
Παρόμοια πράγματα ισχύουν για ΑΛΦΑ.
ΔιαγραφήΑν φτάσει τα 1,2 και περάσει πάει για 1,7 με 1,8 μετά .... και μετά είναι η τιμή στόχος της JP Morgan τα 2,5 δηλαδή.
στην αμερικη η philips 66 συμπεπιφερεται πολυ καλυτερα απο την PBF.
ΑπάντησηΔιαγραφήAYTH EXEI KAI ΜΕΡΙΣΜΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ RATING A3, KAI ΘΑ ΒΓΑΛΕΙ ΚΕΡΔΗ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΕΙΩΜΕΝΑ ΕΝΑΝΤΙ ΖΗΜΙΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΒΓΑΛΕΙ Η PBF ΓΙΑ ΤΟ 2020
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε γαλλικά μέσα ενημέρωσης γράφετε ότι τα αιρ κοντισιον που έχουν κεντρικες μονάδες διασύρουν τον κορονοιο,αν ισχύει βλέπω καλές δουλειές για αντικατάσταση τους,αρχικά το μυαλό μου πήγε στην πανασονικ,διότι κατέχω μετοχές,ποια άλλη εισηγμένη ασχολείται με το αντικειμενο
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι άλλο θα ακούσουμε.
ΔιαγραφήΚύριε Κωνσταντίνε ... καμιά εταιρεία κηδειών δεν είναι εισηγμένη;
μπουχαχαχαχα
Service Corporation International (CSI), κλασικό παράδειγμα και διάσημη αγαπημένη του Peter Lynch.
ΔιαγραφήSCI!
ΔιαγραφήΑμαζόνα η 1η από τις FAANG σε νέο ιστορικό υψηλό, ακολουθεί οσονούπω το Netflix.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈνεκα κορωνοϊού βέβαια, μένουμε σπίτι και λιώνουμε στην TV παραγγέλνοντας online, αυτά είναι.
Στην Αγγλία κύριε Τάκη είναι εισηγμένη μια εταιρεία κηδειών,το διάβασα,δεν το εψαξα
ΑπάντησηΔιαγραφήω ρε τρέλααααα
ΔιαγραφήΝα επενδύσουμε στο ΜΑΥΡΟ ΚΟΡΑΚΙ το 20% ... το 15% στην εταιρεία Ο ΒΑΘΥΣ ΛΑΚΚΟΣ και ένα 3% στο πιθανό turn around story : ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ ΖΩΗ!!!
Οι δουλειές δεν θα πέσουν ποτέ όξω.Εξάλλου ένα πράγμα είναι σίγουρο σε αυτό τον κόσμο.
Διαγραφήκαλησπερα σε όλους,
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύριε Τάκη να κάνω μια ερώτηση για ένα προιον που σιγουρα έχει αυξήσει κατα πολύ τις πωλήσεις του απο την εποχή του ιού και σίγουρα στα επόμενα χρόνια, που δεν είναι άλλο απο το dettol που το ψάχνουν όλοι πλέον στα καταστήματα για να φτιάξουν απόθεμα.. θα ήθελα τη γνώμη σας για την εταιρία που είναι απο πίσω.
Τι μεγάλες τανεςπου είναι οι αγορές. Πέφτουν σήμερα λόγω πρόβλεψης του ΔΝΤ για ύφεη 3 % ! ότι τι δηλαδή το ΔΝΤ περιμέναμε να μας πει ότι θα έχουμε πτώση στο παγκόσμιο ΑΕΠ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠτώση για να μαζέψουν κανένα χαρτί βλέπω γιατί αλλιώς τα υπολόγιζαν και αλλιώς του βγαίνουν
Κατόπιν ερωτήματος της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς αναφορικά με δημοσιεύματα στον τύπο
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι σε συνέχεια των από 29.10.2019, 13.11.2019 και 03.04.2020 ανακοινώσεων, η εταιρεία
με την επωνυμία «ΤΕΧΝΙΚΗ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ Α.Ε.» (εφεξής Εταιρεία) ενημερώνει το επενδυτικό
κοινό ότι μεταξύ αφενός της θυγατρικής της εταιρείας με την επωνυμία «T.O. International
Holding Ltd» και αφετέρου της εταιρείας με την επωνυμία «BELTERRA INVESTMENTS Ltd»
ολοκληρώθηκαν κατ’ αρχήν οι διαπραγματεύσεις σχετικά με την πώληση μετοχών της
εταιρείας «ΠΟΡΤΟ ΚΑΡΡΑΣ Α.Ε» που ανήκουν στην «ΤΟ International Holding Ltd» και
αναμένεται κατ’ αρχήν η άμεση σύναψη της συναλλαγής, η οποία θα περιλαμβάνει την
πώληση α) των μετοχών θυγατρικών εταιρειών της Εταιρείας που συνδέονται με τη
λειτουργία της «ΠΟΡΤΟ ΚΑΡΡΑΣ ΑΕ» και δη των εταιρειών «ΚΤΗΜΑ ΠΟΡΤΟ ΚΑΡΡΑΣ Α.Ε»,
«ΠΟΡΤΟ ΚΑΡΡΑΣ ΓΚΟΛΦ Α.Ε.», «ΠΟΡΤΟ ΚΑΡΡΑΣ ΜΑΡΙΝΑ Α.Ε.» και β) περιουσιακών
στοιχείων που συνδέονται με τη λειτουργία της «ΠΟΡΤΟ ΚΑΡΡΑΣ ΑΕ» καθώς και των
μετοχών όλων των ως άνω εταιρειών που ανήκουν σε συνδεδεμένα με την Εταιρεία
πρόσωπα. Στο παρόν στάδιο και με την επιφύλαξη της ολοκλήρωσής της, τα κύρια σημεία
της σχεδιαζόμενης συναλλαγής έχουν ως ακολούθως: Το κατ’ αρχήν συνολικό τίμημα που θα
καταβάλει η εταιρεία με την επωνυμία «BELTERRA INVESTMENTS Ltd» για την απόκτηση
όλων των ως άνω περιουσιακών στοιχείων ανέρχεται στο ποσό των 205.000.000 Ευρώ, ενώ
το τίμημα που αντιστοιχεί εν τέλει στην Εταιρεία και τη θυγατρική αυτής «T.O. International
Holding Ltd» για τα περιουσιακά στοιχεία που τους αντιστοιχούν ανέρχεται συνολικά στο
ποσό των 168.884.530 Ευρώ (εάν ελεύθερα υποχρεώσεων /debt free basis). Σημειώνεται ότι
το τίμημα για την αγορά του συνόλου των μετοχών της «ΠΟΡΤΟ ΚΑΡΡΑΣ ΑΕ» μειώνεται
κατά ποσό ανερχόμενο σε 53.994.360 Ευρώ που θα καταβληθεί για την αποπληρωμή
δανειακών υποχρεώσεων της εταιρείας «ΠΟΡΤΟ ΚΑΡΡΑΣ Α.Ε.» για τις οποίες έχει εγγυηθεί η
Εταιρεία. Παράλληλα, στους όρους της σχεδιαζόμενης συναλλαγής στο παρόν στάδιο
περιλαμβάνονται η διενέργεια εκτεταμένων ελέγχων (full due diligence) από την
Αγοράστρια και η παροχή συνήθων εγγυοδοτικών δηλώσεων των Πωλητών, τα οποία
ενδέχεται να έχουν επίπτωση στο τίμημα. Τέλος, διευκρινίζεται ότι στο πλαίσιο των ως άνω
διαπραγματεύσεων, ο κατασκευαστικός κλάδος της «ΠΟΡΤΟ ΚΑΡΡΑΣ Α.Ε.» δεν αποτελεί
τμήμα της συναλλαγής και πρόκειται να εισφερθεί εν τέλει σε θυγατρική εταιρεία της
Εταιρείας. Η Εταιρεία θα ενημερώσει το επενδυτικό κοινό για κάθε εξέλιξη επί του θέματος.
Καλησπέρα κ. Βασίλη,
ΔιαγραφήΑν διαβάσω καλά το (θεωρώ σκοπίμως καταρτισθέν έτσι θολά) δελτίο τύπου, μιλάμε για 169-54=115εκ. για το σύνολο του ΠΟΡΤΟ ΚΑΡΡΑΣ (δηλαδή και το δικαίωμα ανέγερσης κατοικιών).
Κατ' εμέ στα 1,2€ ήταν ευκαιρία (το είχε επισημάνει ο κ. Τάκης). Εδώ όχι (χωρίς το ΠΟΡΤΟ ΚΑΡΡΑΣ γιατί να μπλέξει κανείς με τον Στέγγο;)
κ. Ξενοφώντα γιατί αφαιρείτε τα 54εκ απλό τα 169 αφού το τίμημα είναι 205εκ
ΔιαγραφήΤο τίμημα είναι 205εκ. από τα οποία η συμμετοχή της Τ.Ο. είναι 169ε. (ένα μέρος των μετοχών της ΠΟΡΤΟ ΚΑΡΡΑΣ το κατέχουν προσωπικά οι Στέγγοι, όχι που θα το άφηναν...).
ΔιαγραφήΓια εμένα το μεγάλο ερώτημα είναι από που αφαιρούνται τα 54εκ.
Έτσι όπως διαβάζω το δελτίο τύπου, πρέπει να το αφαιρέσουμε από τα 169εκ. χωρίς όμως να είμαι και σίγουρος (για αυτό είπα ότι θεωρώ ότι είναι σκοπίμως διφορούμενη η διατύπωση, για να θολώσει την κατάσταση και να μην την ξεκαθαρίσει).
Ύστερα από όλα αυτά υπάρχει κανείς που να θέλει να συνεταιριστεί με τον Στέγγο; Ο άνθρωπος μέχρι τέλους είναι κρυψίνους και παρτάκιας... Αυτός δυστυχώς δεν θέλει μετόχους, κορόιδα θέλει.
Το ότι είναι παρτάκιας συμφωνω αλλά εμείς πρέπει να δούμε αν πραγματικά αξίζουν τα 16000 στρ που πήρε ο Σαββίδης με τις άδειες, μαρίνες κλπ. Αν πιστεύετε ότι αξίζουν π.χ 100εκ και ότι μελλοντικά με τις ανάλογες επενδύσεις θα είναι κερδοφόρο νομίζω ότι στα 2€ είναι καλή τιμή για διακράτηση
ΔιαγραφήΚύριε Δημήτρη, το πόσο αξίζαν τα πωληθέντα (και το αν πωλήθηκαν ακριβά ή φθηνά) δεν έχει πλέον σχέση και δεν επιδρά στην αξία και την κεφαλαιοποίηση της Τ.Ο.
ΔιαγραφήΓια την Τ.Ο. το μόνο που μας ενδιαφέρει είναι το τι ακριβώς θα πάρει ΚΑΘΑΡΟ από αυτήν την συναλλαγή και ποια θα είναι η επόμενη ημέρα (δυστυχώς με τους Στέγγους στο τιμόνι).
Δεν θα υπάρχουν Στέγγοι κ. Ξενοφώντα αυτό ξεχάστε το ο Στέγγος θα μείνει με το κουφάρι την Κατασκευαστική του οι δρόμοι χωρίζουν από δω και πέρα.
ΔιαγραφήΔεν είναι έτσι κ. Δημήτρη (μακάρι να ήταν αλλά δεν είναι).
ΔιαγραφήΣας παρακαλώ ξαναδιαβάστε την ανακοίνωση.
Ο ελικοπτεράκιας ανακοίνωσε κατασκευή εργοστασίου αντισηπτικών, ένα εργοστάσιο κατασκευής μασκών και ένα αναπνευστήρων, άσε που τον βλέπω να ανακοινώνει και εξαγορά φαρμακευτικής εταιρίας - η οποία θα παρασκευάσει φάρμακο!!! Σαφώς αστειεύομαι και κλείνω λέγοντας πως δεν έχω καμία μα καμία εμπιστοσύνη στην οικογένεια, και η αγορά επίσης......
ΔιαγραφήΟ El Actor πιθανότατα έχει από τα 0,95 ένα ακόμα ανοδικό σκέλος έως 1,03~1,10 πριν διορθώσει στα σοβαρά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύριε Barren, τα Fibo όπως τα είχα μετρήσει πριν 20 μέρες έδιναν 0,87 (23,6%), 1,08 (38,2%), 1,25 (50%), 1,42 (61,8%). Από 1,10 και πάνω θα είμαι ευχαριστημένος.
ΔιαγραφήΦιλε Barren οταν λες τεχικα για σοβαρη διορθωση?? Προσωπικα το ανοδικο σκελος της ανοδου δεν το επιασα (κ ειχα πολλα κομματια κ συμβολαια..)
ΔιαγραφήΚύριοι στα 0,60 και λίγο κάτω είδατε τι έκανε από κομμάτια με απόδοση 50 0/0 πυροβολαει ο άλλος και είναι αρκετοί αυτοί βγάλανε άλλες ζημιές τι να τα κάνει να τα παντρευτεί,δεν ξέρω πού θα παει,αλλά πάει για αλλά.
ΔιαγραφήΤι να πω, ας δούμε πού θα σταματήσει σε αυτή τη φάση.
ΔιαγραφήΠάντως από το χαμηλό 0,512 στα 1,03 δίπλωσε και η περιοχή 1,04-1,20 είναι φουλ της αντίστασης, δύσκολο να την περάσει αδιόρθωτος.
Πιστεύω ότι θα ξαναβρεθεί τουλάχιστον 0,70~0,80, εκτός αν βγάλει διάγγελμα ο Μητσοτάκης και του δώσει το Μετρό αυτοπροσώπως.
Βάλθηκε να την κάνει σήμερα την επιστροφή στα 0,80 μου φαίνεται!
ΔιαγραφήΚαλημέρα σας..κάποιο σχόλιο για την πώληση της τεχ.ολυμπιακης...ευχαριστω εκ των προτέρων
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύριε Barren και όποιος άλλος κύριος,
ΑπάντησηΔιαγραφήτι βλέπετε για το έλαιον? Μάλλον δεν θα βιαστώ. Θα περιμένω τα 18$ για να αρχίσω εκ νέου τοποθετήσεις.
Δεν έχω ιδιαίτερα άποψη, αλλά υπάρχει ένας τεχνικός στόχος στο ~17 για Brent (BCOUSD).
ΔιαγραφήΔεν είναι γραμμένο και στην πέτρα βέβαια.
Ένας χοντρικός υπολογισμός για το παραπανίσιο αντλούμενο πετρέλαιο. Τον Μάρτιο η έξτρα παραγωγή ήταν περίπου 15 εκ. βαρέλια την ημέρα ενώ τον Απρίλιο είναι περίπου 25 εκ. βαρέλια. Συνολικά 800 εκ. βαρέλια αποθηκευμένα. Αν υποθέσουμε 10 εκ. βαρέλια την μέρα έξτρα παραγωγή για Μάιο κ Ιούνιο έχουμε άλλα 600 εκ. βαρέλια. Συνολικά 1.4 δις βαρέλια σε δεξαμενές, τάνκερς, αγωγούς και όπου αλλού βρουν.
ΔιαγραφήΠιστεύω πως κάπου εκεί (τέλος Ιούνη) τελειώνουν οι παγκόσμιες δυνατότητες αποθήκευσης του πετρελαίου. Οπότε είτε βάζουν τάπες στα πηγάδια είτε το καίνε απούλητο.
Σπάστε το κεφάλαιο προς επένδυση στα 3. Το 1/3 σήμερα, το άλλο στα 15,50 το άλλο 1/3 στο 10,50. Κανείς δεν γνωρίζει τον πάτο, οπότε αν γίνουν τα νούμερα παραπάνω θα είστε με έλαιον στα 15 περίπου δολάρια - ούτε Σαουδάραβας να είσαστε!!
ΔιαγραφήOil prices may now be at a bottom after historic OPEC deal, US energy secretary says
Διαγραφήhttps://www.cnbc.com/2020/04/15/oil-prices-may-now-be-at-a-bottom-after-historic-opec-deal-us-energy-secretary-says.html
Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.
ΔιαγραφήΚύριε Βασίλη, κάπως έτσι το είχα στο μυαλό μου αλλά νομίζω ότι εσείς το ποσοτικοποιήσατε άριστα.
Καλύτερα νομίζω τα σημεία που έχετε θέσει για την PBF θα εξακολουθήσει να υπάρχει λόγω ανατολης-δυσης είναι δυνατή και ας βγάλει ζημιές φέτος ακόμα και του χρόνου στο έλαιο παιζουν τα μεγάλα παιδια και είναι απρόβλεπτα παναθεματα,ρευστότητα να υπάρχει μην το ξεχνάτε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕννοείται σιγά σιγά θα το φορτώνω το γαϊδουράκι μου. Χωρίς μόχλευση. Δεν μας πειράζει να γίνουμε αργά πλούσιοι, γιατί αλλιώς θα γίνουμε γρήγορα φτωχοί.
ΔιαγραφήΠώληση ΜΟΗ στο 14,03 τα άλλα μισά (έπρεπε να τα είχα δώσει όλα μαζί προχτές). Ένα αξιοπρεπές κέρδος 50% σε ένα μήνα από τέτοια μετοχή δεν το αφήνεις έτσι, το κλειδώνεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλη. Μέρα. Σε. Όλους. Mls. Στα. 0,69. Κεφαλαιοποιηση. 8,8.εκατ.πριν.9.μηνες.στα.5,4.κεφ.60.πολύ.παραξενο.τιγρης
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν. Μπορώ. Να. Καταλάβω. Τι γίνεται. Κάποιος. Πήρε. Ένα. Μεγάλο. Πακέτο. Μετοχών. Πριν ένα χρόνο. Και. Το. Πλήρωσε. Αδρά. Μπορεί. Κάποιος. Να με. Κατατοπηση. Με. Σεβασμό. Τιγρης
ΑπάντησηΔιαγραφήΌταν το project MAIC έπεσε έξω, ασχέτως αν ήταν καλό ή όχι και είχε αποτιμηθεί ακριβά.
ΔιαγραφήΤώρα αν εμπιστεύεστε τις δηλώσεις για νέο business plan στο 0.69(δεν ξέρω αν υπονοεί νέο σεξ) και αν εμπιστευεστε την ίδια διοίκηση.....
Επιτροπή κεφαλαιαγοράς δεν υπάρχει, ποινές δεν υπάρχουν, front running δεν υπάρχει, ο mr.ff είναι ακόμα έξω....
Συμφωνώ με το κύριο αδειούχο.
ΔιαγραφήΚυριοι γραφοντες μετα τις εξελιξεις στην ολυμπιακη τεχνικη αγοραζουμε εδω η οχι
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν ειναι ευκολη η απαντηση.
ΔιαγραφήΑν κάποιος εμπιστεύεται τον Στεγγο ... γιατι συνεταιρακι με το Στεγγο θα είναι και με το κουφαρι την κατασκευαστική της που οι πωλήσεις πλέον θα ειναι μηδαμινές ... τότε αγοραζει και ας εγγραψει μια ζημια κοντα στα 100 εκατ ευρω. Το τιμημα πωλησης ήταν χαμηλό.
Αλλά μάλλον κλείνω στο πάνω απο το 2 και πάνω που πας να μπλέξεις τωρα; ... αρα μάλλον οχι.
Στη μητρικη ειχε κοστος κτησης περιπου 207 εκατ.
ΔιαγραφήΘα πάρει για αυτα τα περιουσιακα στοιχεια 115 εκατ.
Η ζημια θα ειναι περιπου 97 εκατ.
Κατεβαστε λοιπον τα ιδια κεφάλαια 6μηνου της ΜΗΤΡΙΚΗΣ κατα περίπου 100 εκατ και κάπου εκεί είναι το πολυυυυυυυ η αξία της νεας ΟΛΥΜΠ .... που ουσιαστικα, απο δραστηριοτητα είναι ένα κουφαρι του απολύτως τιποτα.
Το ρευστό θα αντιστοιχει περιπου σε 2.8 ευρω ανα μετοχη. Αν κατευθυνθει προς τους μετοχους εχει καλώς .... αλλά , υπαρχει και το αλλλα.
Οπως τα αναλυεις τα δεδομενα κυριε Τακη πραγματι πολυ σκοτεινο και θολο το τοπιο ,αλλωστε δεν βοηθαει και το παρελθον των κυριων της ΟΛΥΜΠ,μακρια και αγαπημενοι λοιπον.
ΔιαγραφήΗ ζημιά από την πώληση θα είναι 100 ή 200 plus?
ΔιαγραφήΣτο εξάμηνο τα ακίνητα αποτιμούνται σε 405 εκ.
Μάλλον κοιτάτε στον όμιλο ... μην κοιτάτε εκεί.
ΔιαγραφήΕκεί υπάρχουν και οι υποχρεώσεις, αλλά και τα δάνεια που αναλογούν στο Πόρτο Καράς.
Καλύτερα είναι να κοιτάξετε στην εταιρία (μητρική)
https://prnt.sc/rzy9dx
Το Πόρτο Καρράς και οι εξαγορασθείσες εταιρείες έχουν κοστολογηθεί 208,23 εκατ. ευρώ.
Ο Στέγγος (η εταιρεία Τεχνική Ολυμπική δηλαδή) θα εισπράξει 168.884.530 Ευρώ μειον 53.994.360 Ευρώ = 114,890 ευρώ.
Άρα η μητρική πούλησε κατά 208,23 - 114,89 = 93,34 εκατ. λιγότερο απο ότι την είχε αποτιμημένη.
Υπάρχει και μια υπεραξια στην αποτίμηση
Διαγραφή42.447.830 ευρώ.
Αν όλα αυτά αντιστοιχούν στο Πόρτο καράς, τότε η μητρική πούλησε
κατά 93,34 εκατ. + 42,447 = 135,787 εκατ. ευρώ λιγότερο απο ότι είχε αποτιμημένο το Πόρτο καρράς.
Τα ίδια κεφάλαια της μητρικής ήταν 254 εκατ. ... αν αφαιρέσουμε 135 μένουν 119 εκατ. ευρώ ίδια κεφάλαια .... που αναλογούν σε 2,97 ευρώ ανά μετοχή.
Μόνο τυχαίο δεν ήταν που η μετοχή δεν ξεπέρασε ποτέ τα 3 ευρώ.
Ενώ είχε βουίξει ο τόπος ότι πουλιέται το Πορτο Καρράς η μετοχή μέχρι το 2,6 με 2,78 τη θυμάμαι.
Κάποιοι λοιπόν ήξεραν το αντίτιμο!!!
Και να μην μπερδεύονται ορισμένοι με τον σχετικά χαμηλό δανεισμό του ομίλου στο εξάμηνο του 2019 .... αμέσως μετά το κλείσιμο του 6μηνου, ο όμιλος αναχρηματοδότησε και αύξησε το δανεισμό του Πόρτο Καρράς.
ΔιαγραφήΤα πράγματα είναι απλά ... πιο ξεκάθαρη ανακοίνωση δεν θα μπορούσε να υπάρξει.
Αρα κυριε Τακη ειναι πολυ πιθανο να παει κοντα στα 3 ευρω η μετοχη
ΔιαγραφήΆγνωστο.
ΔιαγραφήΠάντως αν είχα πάρει στα 1,2 με 1.3 ... σήμερα στα 2+ θα πουλαγα.
Αν είχα αγορασει στα 2.2 με 2.3 θα έκανα το σταυρό μου.
Ευχαριστώ για την απάντηση.
ΔιαγραφήΕγώ είχα πάρει στο 1.3 και πούλησα από χθες, παρ'όλο που έβγαζε μάτι που θα ανοίξει σήμερα!
ΔιαγραφήΤόσο άνετα νιώθω με το Στέγγο.
Το στοίχημα μου το πήρα στο 1,82-1,85. Σαφώς καμία εμπιστοσύνη στον Στέγγο, αλλά με ταμείο καθαρό υπολογίζω πέριξ των 100 εκ, θα υπάρξει επιστροφή κεφαλαίου γιατί τα τέκνα του θέλουν φράγκα!!!
ΔιαγραφήΚύριε Τάκη επιτρέψτε μου να παραθέσω εδώ ένα άρθρο απ' τη καθημερινή(https://www.kathimerini.gr/1073941/article/epikairothta/ellada/met-empodiwn-o-yhfiakos-metasxhmatismos):
ΑπάντησηΔιαγραφήΜετ’ εμποδίων ο ψηφιακός μετασχηματισμός - ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΜΑΝΔΡΑΒΕΛΗΣ
«Η εξουσιοδότηση που συντάσσεται μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της δημόσιας διοίκησης έχει την ίδια ισχύ, τόσο στην ηλεκτρονική όσο και στην έντυπη μορφή της…». Επίσης, σύμφωνα με τη χθεσινή Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου (ΠΝΠ), που δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, «η ηλεκτρονική υπεύθυνη δήλωση υποβάλλεται και γίνεται υποχρεωτικά αποδεκτή σύμφωνα με τα οριζόμενα στο εικοστό τέταρτο άρθρο».
Την πρώτη διάταξη η κυβέρνηση τη διατύπωσε προκειμένου να μην υπάρχει καμία αμφισβήτηση της νομικής ισχύος της ηλεκτρονικής εξουσιοδότησης. Το ίδιο έκανε και με άλλες διατάξεις για την παροχή της ηλεκτρονικής υπεύθυνης δήλωσης, της άυλης συνταγής κ.ο.κ. Με τη δεύτερη διάταξη. η κυβέρνηση την επαναδιατύπωσε, προκειμένου να συμπεριληφθεί μόνον η λέξη «υποχρεωτικά». Στην αρχική διάταξη η αποδοχή των συγκεκριμένων δηλώσεων δεν ήταν εκ του νόμου «υποχρεωτική» και ως συνέπεια, αρκετοί από τους δημοσίους υπαλλήλους αρνούνταν να τις δεχθούν, είτε επιχειρηματολογώντας για την πράξη τους είτε όχι.
Οι παραπάνω επανατοποθετήσεις 20 ημέρες μετά την αρχική ΠΝΠ, σύμφωνα με παράγοντες του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης γίνονται με στόχο να αρθούν οι οποιεσδήποτε αιτιάσεις σχετικά με την ισχύ των ηλεκτρονικών δηλώσεων. Οπως σημειώνουν ακόμη και τις ημέρες της πανδημίας, η δημόσια διοίκηση εμφανίζει εσωτερικές αντιστάσεις απέναντι στον επιχειρούμενο ψηφιακό μετασχηματισμό του κράτους. Ετσι, χθες με τη νέα ΠΝΠ παρέχονται περαιτέρω διευκρινίσεις και τονίζεται εμφατικά η ισοτιμία του έγχαρτου με το ηλεκτρονικό έγγραφο.
Η αντίδραση στις νέες ηλεκτρονικές υπεύθυνες δηλώσεις και εξουσιοδοτήσεις δεν είναι μοναδικό παράδειγμα. Η δήλωση γέννησης παιδιού στα μαιευτήρια πέρασε «διά πυρός και σιδήρου» από μαιευτήρια και ληξιαρχεία της χώρας. Παρά το γεγονός ότι το υπουργείο Υγείας εξέδωσε εγκύκλιο σχετικά με το θέμα, ο γ.γ. Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών, Λ. Χριστόπουλος, χρειάστηκε να επικοινωνήσει ο ίδιος και οι άνθρωποί του με τις περισσότερες από 100 μαιευτικές κλινικές της χώρας προκειμένου να περάσει η σχετική διαδικασία.
ΔιαγραφήΚαθώς μάλιστα η εφαρμογή της ξεκίνησε προ πανδημίας, η αντίσταση όπως αναφέρουν στελέχη του υπ. Ψηφιακής Διακυβέρνησης ήταν τόσο μεγάλη, που ακόμη και τα μεγάλα μαιευτήρια που βρίσκονται στα αστικά κέντρα της χώρας δεν ήθελαν να «ξεβολευτούν» από την προγενέστερη διαδικασία.
Ακόμη μεγαλύτερη πίεση ασκήθηκε στους ληξίαρχους της χώρας να αποδεχθούν την ηλεκτρονική δήλωση γέννησης. Σε μεγάλο δήμο της χώρας αναγκάστηκε να τηλεφωνήσει αρκετές φορές ο υπουργός Κυρ. Πιερρακάκης στον δήμαρχο, προκειμένου να επιβάλει στον ληξίαρχο του δήμου την αποδοχή της ψηφιακής δήλωσης γέννησης ενός παιδιού. Σημειώνεται ότι κάθε μία τέτοια δήλωση μειώνει κατά 4 έως 5 επισκέψεις/συναλλαγές του πολίτη σε διάφορα γκισέ του δημοσίου τομέα.
Στελέχη του υπ. Ψηφιακής Δια-κυβέρνησης παραδέχονται ότι χωρίς τον κορωνοϊό θα ήταν πολύ δύσκολο να περάσουν και μάλιστα τόσο μαζικά οι σχετικές ψηφιακές υπηρεσίες. Ο φόβος της διαπροσωπικής επικοινωνίας, σημειώνουν, άμβλυνε περισσότερο απ’ ό,τι οι εγκύκλιοι Πιερρακάκη και Κικίλια, την εμμονή αρκετών δημοσίων υπαλλήλων να λαμβάνουν σε έγχαρτη μορφή τις διάφορες αιτήσεις/δηλώσεις. Αυτό φάνηκε ιδιαίτερα στη διαδικασία διάθεσης των κλειδαρίθμων από την ΑΑΔΕ από απόσταση.
Μόνιμη επωδός όσων υποστήριζαν την αυτοπρόσωπη παρουσία του ενδιαφερομένου στο γκισέ της ΔΟΥ για την παράδοση του μοναδικού κλειδαρίθμου, ήταν η ασφάλεια της διαδικασίας. Η πανδημία, ωστόσο, και η ζωή έδειξαν ότι μπορούν να υπάρξουν και άλλοι τρόποι ασφαλούς διάθεσης από απόσταση, αρκεί να υπάρχει διάθεση ή ανάγκη. Ετσι, υπό τον φόβο της πανδημίας, άλλη μια διαδικασία που απαιτεί αυξημένη ασφάλεια, υλοποιείται από απόσταση. Εξάλλου, πολλοί στο παρελθόν αυτοπροσώπως, με πλαστές ταυτότητες, είχαν λάβει κλειδάριθμους από την ΑΑΔΕ.
Οι αντιστάσεις στην «ηλεκτρονικοποίηση» των συναλλαγών, ωστόσο, πολιτών δεν οφείλονται μόνον στις εμμονές. Η άυλη συνταγογράφηση, για παράδειγμα, ήταν έτοιμη από τον περασμένο Δεκέμβριο. Ενα «αόρατο χέρι», όμως, την κρατούσε καθηλωμένη, καθώς η επίσκεψη στον γιατρό για την καταχώριση της συνταγής συνοδευόταν με αμοιβή στον γιατρό. Τώρα, αυτή η αμοιβή καθίσταται σχεδόν περιττή ή θα πρέπει να δρομολογηθεί με άλλο τρόπο.
Επιπλέον, η μορφή αυτή της συνταγογράφησης περιορίζει ένα σημαντικό έργο για το οποίο ξοδεύονται πολλά χρήματα κάθε χρόνο. Σχεδόν 1,5 εκατ. ευρώ πληρώνουν ετησίως το υπ. Υγείας και οι φορολογούμενοι σε κάποιες εταιρείες για να «σαρώνουν» τις έγχαρτες συνταγές που φέρουν τα αυτοκόλλητα κουπόνια από τις συσκευασίες των φαρμάκων. Το πιο σημαντικό είναι ότι με την άυλη συνταγογράφηση υπάρχει άμεση (online, real time) ενημέρωση για τις εκτελέσεις συνταγών, καθώς το χάσμα μεταξύ ηλεκτρονικής συνταγογράφησης (καταχώρισης) και εκτέλεσης των συνταγών παραμένει ακόμη μεγάλο. Παράγοντες της αγοράς κάνουν λόγο ότι οι εκτελεσμένες συνταγές μπορεί να πάρει ακόμη και 12 μήνες για να ταυτιστούν με τις καταχωρισμένες ηλεκτρονικά συνταγές.
Χρειάστηκε μια πανδημία για να γίνουν κάποια αυτονόητα..
ΔιαγραφήΚύριε Μιχάλη. Μπορώ να δηλώσω αλλαγή ΑΔΤ ψηφιακά?
ΔιαγραφήΠριν λίγο καιρό, όχι.
Πριν μια εβδομάδα, έκανα εγγραφή για ηλ.συνταγ. της μητέρας μου,89 χρονών. Μόλις πήρα τηλ.την γιατρό για να την ενημερώσω, η πρώτη φράση της ήταν" πώς θα πληρωθώ" 15e για τρίμηνη συνταγή.
Αυτά
ΣΤΈΓΓΟΣ ο τελευταίος της σχολής Μπατατούδη... βάζεις ποτέ τον λύκο να φυλάει τα πρόβατα?????/
ΑπάντησηΔιαγραφήnickname "hunter" : ο ενας συμπληρωνε τον αλλον. επίσης μην ξεχνάμε και τον Εμφιετζογλου. Τις καλές εποχές 1995-2000 τότε που κατασκευαζόταν και η Εγνατία Οδός αλώνιζαν τους αιθέρες με τα ελικόπτερά τους. ΙΧ ή λιμουζίνα δεν υπήρχε για αυτούς. Όμως ο Στέγγος αγοράζοντας κοψοχρονιά το Porto Karras τα πήγε μια χαρά.
ΔιαγραφήΚύριε Τάκη ΔΝΤ,Οίκοι ανοχής και δηλώσεις τομσεν πως πιστεύετε μπορεί να επηρεάσουν τις αποδόσεις των ελληνικών τραπεζων;;
ΑπάντησηΔιαγραφήnickname "hunter": Στην Ελλάδα αν ανακοινώνονταν σε μια εταιρεία βουτιά κερδών το Α΄ τριμηνο του 2020 κατά 45% τι απώλειες θα είχε; Οι παρακάτω εταιρείες 3%. "Η Bank of America ανακοίνωσε καθαρά κέρδη που ήταν χαμηλότερα των προβλέψεων, με τη μετοχή να διολισθαίνει 3%. Τα κέρδη του τραπεζικού κολοσσού βούτηξαν 45% το πρώτο τρίμηνο σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2019.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπώλειες 3% καταγράφει και η μετοχή της Goldman Sachs. H επενδυτική τράπεζα εμφάνισε πτώση 46% στα κέρδη του πρώτου τριμήνου, καθώς η πανδημία έπληξε το τμήμα διαχείρισης ενεργητικού.
Πτώση 46% σημείωσαν και τα καθαρά κέρδη της Citigroup, στο 1,05 δολάριο ανά μετοχή.
Η μετοχή διολισθαίνει 3%." Πηγή: https://www.euro2day.gr/markets/usa/article-market/2017981/ypohorei-h-wall-street-meta-tis-lianikes-polhseis.html
Επειδή εμείς είμαστε large, βάλτε και ένα μηδενικό και πιάσαμε το όριο.!!
ΔιαγραφήΤυχαίο?
Kαλησπέρα και εύχομαι να είστε όλοι καλά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν έχει κάποιος συνεργασία με την Interactive Brokers( πλατφόρμα) θα ήθελα ένα σχόλιο αν είναι ευχαριστημένος/η.
Τη χρησιμοποιώ εδώ και λίγους μήνες και είμαι αρκετά ευχαριστημένος για αγορές εξωτερικό. Δεν την έχω εκμεταλλευτεί στο έπακρο βέβαια, έχει πάρα πολλές δυνατότητες και για όσους ξέρουν τι κάνουν θεωρείται απ' τις καλύτερες.
ΔιαγραφήΤο λογισμικό της γενικά θα έλεγα ότι είναι πολύπλοκο.
κ Μιχάλη, που ανοίξατε λογαριασμό, στην ib των ΗΠΑ, της Αγγλίας ή του Λουξεμβούργου;
ΔιαγραφήΝομίζω αυτόματα σε στέλνει Αγγλία αν είσαι Έλληνας. Εγώ πάντως αγγλία άνοιξα.
ΔιαγραφήΚυριε Τακη βλεπετε καμια συγχωνευση στις τραπεζες?
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί να συγχωνευτούν κύριε Χρήστο;
ΔιαγραφήΝα ενωσουν τις ζημιες.... απο ενα αρθρο του euro2day.gr το ξεκινησα.
ΔιαγραφήΤο 78% των στελεχων πιστευει στην συγχωνευση κι εγω απορω κι λεω να αυξησουν τα npls.
ΔιαγραφήΕγώ σύντεκνοι βλπςω ραλλυ των τραπεζών μετά την 18/5 για να κάψουν τα σορτ.
Διαγραφήhttps://www.capital.gr/agores/3446483/ep-kefalaiagoras-parateinetai-eos-18-5-i-apagoreusi-tou-short-selling
Γιαυτό αυτές τις μέρες εσπρωξα τον Δρομεα με ελάχιστη ζημιά και πήρα σήμερα Alpha στο κλεισιμο. Θαρρώ θα μου δώκει πιο γρήγορα κέρδη από τον τρεχαλατζη
Εγω ειμαι ηδη μεσα σε αλφα 0.54 και εθνικη 0.82 και αλλα τινα. Το εχω παιξει το στοιχημα.
ΔιαγραφήΞανά κάτω απο τα 20 δολάρια το πετρέλαιο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜia πτώση της παγκόσμιας ζήτησης κατά 9% φέτος ενδέχεται να εξαντλήσει τη χωρητικότητα αποθήκευσης εντός μηνών ... δηλαδή με άλλα λόγια, ότι πετρέλαιο εξορύσεται θα το πετάμε. Δηλαδή το κλείνουμε το μαγαζί παγκοσμίως!!
Απο την άλλη ο γκουρού μου, ο τρελοτεχνικάριος, μου γράφει ... ''σορτάρουν επίτηδες το πετρέλαιο. Θα δείτε τι θα γίνει τις επόμενες μέρες''.
Απο εχθές περιμένει κούρσα προς τα πάνω!!
Κύριε Τάκη πως βλέπετε τη πορεία τον χρηματαγορών μέχρι το τέλος του μήνα;
ΔιαγραφήΚύριε Παναγιώτη βλέπω πάνω και και αυτό το μήνα και το επόμενο.
Διαγραφή...άρα μιλάμε για V άνοδο...?
ΔιαγραφήΔεν είπα αυτό
ΔιαγραφήΕίπα, προς το παρόν βλέπω άνοδο.
Μέχρι την άρση των περιοριστικών μέτρων δεν βλέπω πτώση. Ίσως ο ΓΔ να φτάσει και 700.
Μετα βλέπουμε.
Καλημέρα σας...οπως λέει και ο Κύριος Τάκης το μαγαζί μας είναι πλήρως εξαρτημένο απο Αμέρικα / και ειδικά τώρα πιστεύω ότι στην ουσία μια ανάκαμψη της οικονομίας (βραχυπρόθεσμα) ή όχι το χρηματιστήριο θα ανέβει ψηλότερα. Αυτή είναι μια μαχητική αγορά ταύρων και δεν σχετίζεται απόλυτα με την οικονομία. 30% αύξηση σε 3 εβδομάδες, ενώ ολόκληρος ο κόσμος είναι κλειστός. Μπορείτε να φανταστείτε τι θα συμβεί όταν η οικονομία αρχίζει να κινείται. Και λόγω ακλογών, Dow 40000 και NASDAQ 20000 έως το τέλος του τρέχοντος έτους. Κάθε εβδομάδα προσθέστε 2-4% κέρδη. Ο Dow είναι ικανοποιημένος μέχρι και ευτυχής όταν ο ασθενής είναι σε κρίσιμη κατάσταση κρίσιμος αλλά σταθερή. Όσο ο ασθενής είναι κρίσιμη κατάσταση, ο Dow θα συνεχίσει να αυξάνεται με τη βοήθεια του Doctor Fed να εγχέει συνεχώς την επινεφρίνη. Ο Dow θα αρχίσει να πέφτει ξανά όταν συνειδητοποιεί ότι ο ασθενής είναι εξαιρετικά ασταθής και η επινεφρίνη είναι απλό νερό η νοθευμένη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα! Κύριε Τάκη, πώς βλέπετε την Ινκατ σε σχέση με τις άλλες κατασκευαστκές; Μιλάω για διακράτηση...Μου αρέσουν οι πιο μικρές όπως και η Εκτέρ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦυγατε κύριε Leky απο ΟΛΥΜΠ και πάτε ΙΝΚΑΤ και ΕΚΤΕΡ;
ΔιαγραφήΔεν σας προλαβαίνω.
Μια παρατήρηση για το χρυσό. Η πορεία της τιμής του τα τελευταία 20 χρόνια θυμίζει αρκετά την πορεία κατά την διάρκεια των 70ς. Αλλά με μια σημαντική διαφορά: είναι σε αργή κίνηση. Αντί για 10-12 χρόνια, η τωρινή κίνηση κρατάει ήδη 20.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ κίνηση στα 70ς είχε τρία ποδάρια: στην 1η φάση ανάπτυξης η τιμή του χρυσού πενταπλασιάστηκε, στην 2η φάση συσσώρευσης η τιμή έχασε περίπου το 50% και στην 3η φάση ξανά πενταπλασιάστηκε.
Μέχρι στιγμής έχουν ολοκληρωθεί τα 2 από τα 3 σκέλη της κίνησης. Είμαι σχεδόν βέβαιος* πως το 3ο σκέλος έχει ξεκινήσει και τα επόμενα 1-2 χρόνια θα δούμε την πλήρη ανάπτυξή του. Οπότε εκτιμώμενη τιμή για τον χρυσό στο τέλος του 2021 είναι τα $5000 η ουγκιά.
*Οι λόγοι που πιστεύω ότι έχει ήδη ξεκινήσει το 3ο σκέλος της κίνησης είναι: τύπωμα χρήματος (πολλά τρις δολάρια), ύφεση κ βίαιο τίναγμα των αδύναμων χεριών τον Μάρτιο. Αν επανεκλεγεί ο σοσιοπαθής Τράμπ, τότε η εμπιστοσύνη στο δολάριο θα αμφισβητηθεί έμπρακτα. Πιθανό ενδεχόμενο, να μην πληρωθεί κάποιο ομόλογο στους Κινέζους σαν τιμωρία για τον ιό. Δεδομένης της ανυπαρξίας εναλλακτικής, ο χρυσός θα αποτελέσει το βασικό ασφαλές καταφύγιο και όλα τα κομμάτια του παζλ θα έχουν μπει στη θέση τους.
εγώ λέω ότι το ντηλ ΣΙΔΜΑ και ΜΠΗΤΡΟΥ θα είναι εξαιρετικό με ολίγον ΒΙΟΧΑΛΚΟ μέσα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυγγνώμη για την ειλικρινή έκπληξη.
ΔιαγραφήΠριν λίγες ημέρες προβλέπατε παγκόσμιο κραχ και αυτοκτονίες και σήμερα θεωρείτε εξαιρετικό ένα ντιλ ανάγκης δύο πεθαμένων, που τους το επέβαλαν οι τράπεζες για να μην πάρουν τώρα τις απαραίτητες προβλέψεις για τα θαλασσοδάνεια που έχουν δώσει και να μπορέσουν να κλωτσήσουν το μπαλάκι παρακάτω;
Ειλικρινά μπορείτε να διευκρινίσετε για ποιους και με ποιον τρόπο θα είναι εξαιρετικό (για τις τράπεζες, για τους μεγαλομετόχους, για τους μικρομετόχους);
Τόσο η ΣΙΔΜΑ όσο και ο ΜΠΗΤΡΟΣ θα έχουν ένα καταστροφικό 1ο εξάμηνο...εάν κάνει λίγο υπομονή ο Στασινό θα πάρει τζάμπα το Μπήτρο απ΄τις τράπεζες. Μακριά κι αγαπημένοι.
ΔιαγραφήΚύριε Ξενοφώντα με προλάβατε στο τσακ και τα είπατε όλα.
ΔιαγραφήΣκουπίδι + Σκουπίδι = Σκουπίδια
υπομονή μερικές μέρες να δούμε τους όρους... θυμίζει αλουμυλ....
ΔιαγραφήΣυμφωνώ κύριε Hippy, αλλά η παράπλευρη θετική επίπτωση για τον έτερο του κλάδο Έλαστρον δεν πρέπει να αγνοηθεί, καθώς η ΣΙΔΜΑ είχε επιδοθεί σε πόλεμο τιμών και διευκολύνσεις στην αγορά. Λογικά αυτό θα εκλείψει.....Ο Γράφων έχει θέση σε Ελαστρον.
ΔιαγραφήΟ νικητής τα παίρνει όλα κ. Βασίλη (ή έστω το μεγαλύτερο κομμάτι της αγοράς). Τι θέλουμε? Λίγο υπομονή (8-12 μήνες) και μια σχετικά καλή συμπεριφορά του κωλοιού (μα μην υποτροποιάσει). Το λογικά αναμενόμενο δηλαδή.
ΔιαγραφήΡωτάω με τους τραπεζίτες να βάζουν πλάτη στην ΣΙΔΜΑ, έχετε αμφιβολία ότι η εταιρεία θα σαρώσει όλα τα μεγάλα έργα??Ἕλληνικό, Καστέλι κλπ...
ΔιαγραφήΝα καταλάβω την λογική σας.
ΔιαγραφήΘα βάλουν πλάτη οι τραπεζίτες να σαρώσει τα έργα ο χρεωκοπημένος / ΣΙΔΜΑ (που τους έχει φεσώσει εκατομμύρια και αναγκάζονται να προχωρούν σε προβλέψεις και διαγραφές) και όχι ο φερέγγυος καλός πελάτης τους / ΕΛΣΤΡ (που τόσα χρόνια τους έχει πληρώσει εκατομμύρια μόνο σε τόκους δανείων και δεν του έχουν διαγράψει ούτε σεντ).
Αυτό μας λέτε;
Γιατί οι υπόλοιπες εταιρείες του κλάδου θα έχουν διακοπές ή μήπως δεν έχουν επίσης μεγάλο τραπεζικό δανεισμό? Αν βέβαια πουλάει στο κόστος ναι, μπορεί και να πάρει κάμποσα απ΄τα έργα...τέλος πάντων εδώ προβληματιζόμαστε να πάρουμε το διαμαντάκι (Cenergy) λόγω Στασινό και θα μπλέξουμε με την προβληματική?
Διαγραφή(εγώ πάντως πήρα θέση στη Cener προ εβδομάδας που ζήτησα την γνώμη του κ. Τάκη κι ελπίζω να την δώσω στο €1))
Παιδιά μέρες που ναι μην τρελαθούμε τελείως ΕΛΑΣΤΡΟΝ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΛΑΣΤΡΟΝ...
ΔιαγραφήΑγορά CRUD.MI στο 2,9550.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓνωρίζει κανείς γιατί ενώ το πετρέλαιο κινήθηκε ανοδικά 0,8 με 1%, τα CRUD.L και CRUD.MI κινήθηκαν πτωτικά 2,5 με 3%? Έχει να κάνει με τη χρονική διαφορά που υπάρχει? Αν ναι τότε ποιου δείκτη την ημερήσια απόδοση προσομοιάζουν?
ΔιαγραφήΚύριε Ευρωβλαχε κατα την γνώμη μου η απόκλιση 2-3 %είναι φυσιολογική έχει να κάνει και με το timing αλλά και αν κάποιοι βλέπουν περαιτέρω πτώση του crud και βγαίνουν πωλητές.
ΔιαγραφήΟι γνωστές ανακολουθίες των ETFs! Ποτέ σχεδόν δεν υπάρχει ακρίβεια και μάλλον σ'αυτό οφείλεται και η μακροχρόνια διαφοροποίηση των δεικτών (σε βάρος πάντα των ETFs φυσικά).
ΔιαγραφήΚαλησπέρα σας κύριοι,
ΔιαγραφήΆμα πάτε στο website της WisdomTree αναφέρει:
https://www.wisdomtree.eu/en-gb/products/ucits-etfs-unleveraged-etps/commodities/wisdomtree-wti-crude-oil
WisdomTree WTI Crude Oil is designed to enable investors to gain an exposure to a total return investment in crude oil by tracking the Bloomberg Crude Oil Subindex (the "Index") and providing a collateral yield.
Άρα, αφού κάνει αναφορά και στο WTI, φαντάζομαι το index που κάνει track είναι αυτό:
https://www.bloomberg.com/quote/BCOMCL:IND
Αυτό το Index συνδέεται με το WTI το οποίο πράγματι έπεσε σήμερα και όχι με το BRENT το οποίο όπως γράφετε πράγματι κινήθηκε ελαφρώς αναδικά.
Απο σήμερα θα με βρείτε και εμένα μέσα στο CRUD.
Με εκτίμηση,
coffeeroomboy
Πτώση της τάξης του 2,4% παρουσίασε ο γενικός δείκτης κύκλου εργασιών στη βιομηχανία (σύνολο εγχώριας και εξωτερικής αγοράς) τον Φεβρουάριο εφέτος σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Φεβρουαρίου 2019, έναντι αύξησης 9,8% που σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση το 2019 με το 2018.
ΑπάντησηΔιαγραφή(Σχόλιο μου : Ξεχωρίζει η *Αύξηση 10,4% του δείκτη κύκλου εργασιών ορυχείων- λατομείων.)
Σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ, η πτώση στον τζίρο των εγχώριων βιομηχανιών προήλθε:
1. Από τις μεταβολές των δεικτών των επιμέρους τομέων της βιομηχανίας:
*Μείωση 2,6% του δείκτη κύκλου εργασιών μεταποίησης.
*Αύξηση 10,4% του δείκτη κύκλου εργασιών ορυχείων- λατομείων.
2. Από τις μεταβολές των δεικτών των επιμέρους αγορών:
*Μείωση 1,2% του δείκτη κύκλου εργασιών εγχώριας αγοράς.
*Μείωση 4,4% του δείκτη κύκλου εργασιών εξωτερικής αγοράς.
Που να δούμε τον Μάρτιο και τον Απρίλιο...
ΔιαγραφήΚύριε Panagiotis K, μπορείτε εσείς ή οποιοσδήποτε άλλος, να μου εξηγήσει,
Διαγραφήμε ποιον οικονομικό όρο προεξοφλούνται οι τιμές των μετοχών.
πχ. Οι τιμές των τραπεζών Στο ενα τρίτο, τι έχουν προεξοφλήσει?
Και επίσης στο 1/2?
Παγκοσμιοποίηση είναι ο όρος που ψάχνετε κύριε Αδειούχε και είναι κάτι το οποίο βοήθησε στη ταχύτατη μετάδοση του ιού σε ολόκληρο το κόσμο ώστε να εξελιχθεί από επιδημία σε πανδημία. Όταν σταματά η δραστηριότητα μιας χώρας όπως της Κίνας σε όλα τα επίπεδα για 90+ μέρες και η παγκόσμια ζήτηση για προϊόντα, υπηρεσίες μειώνέται σε πολύ μεγάλο βαθμό σε όλα τα κράτη, υπάρχει επίπτωση στο ΑΕΠ και για τις χώρες που εξάγουν αλλά και για τις χώρες που εισάγουν αυτά τα προϊόντα και τις υπηρεσίες. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το πετρέλαιο, το οποίο έχει φτάσει 20 δολάρια, το αποθηκεύουν παντού και σε λίγο θα το καίνε κιόλας επειδή δεν έχουν τι να το κάνουν! Ποιος θα το φανταζόταν κάτι τέτοιο πριν 1 χρόνο;;; Κάνεις!!! Φανταστείτε ότι αν εμπιστευτούμε τη πρόβλεψη του ΔΝΤ για 10% ετήσια ύφεση στην Ελλάδα που το πιθανότερο είναι ότι αλλάξει πολλές φορές το νούμερο στο μέλλον, η Ελλάδα έχει μια επίπτωση που αγγίζει τα 20 δισεκατομμύρια. Αν προσθέσουμε πρόχειρα και την ανάπτυξη που περιμέναμε για εφέτος που είναι 2.8% και το προσθέσουμε προηγούμενο πόσο φτάνει τα 25 δισεκατομμύρια και όλα αυτά χωρίς να μιλήσουμε για τις επιπτώσεις στην ανεργία, τα προβλήματα που θα προκύψουν με το δανεισμό και το χρέος της οικονομίας κλπ. Τέλος, οι αγορές σε παγκόσμιο επίπεδο ανησυχούν για το πότε θα έρθει η οικονομική κρίση στις ΗΠΑ, όταν αυτές έχουν ένα μέσο όρο ολοκλήρωσης του οικονομικού κύκλου του κοντά στα 8 έτη και από τη κρίση του 2008 έχουν περάσει 12 χρόνια, τότε οι επενδυτές ψάχνουν το διαρκώς ένα λόγο που θα φέρει τη νέα παγκόσμια υφεση... Το λόγο λοιπόν τον βρήκαν! Το θέμα είναι αν θα καταφέρουν να αντισταθμίσουν τις επιπτώσεις του κορονοϊού και να επανέλθουμε γρήγορα στα επίπεδα του 2019.
ΔιαγραφήΚε Τάκη εχοντας υπόψη το ακόλουθο σχεδιάγραμμα σας https://prnt.sc/rfnumn
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι σε σχέση με το 2000 και 2008
https://www.tradingview.com/chart/SPX/08h19cNa-Good-Time-to-buy-the-dip-Zoom-out/
το ότι που πήρε ενάμισυ μέχρι και 2 χρόνια να ολοκληρωθεί η πτώση βλέπετε κάποιες διαφορές με το σήμερα από χρηματιστηριακής όχι οικονομικής πλευράς? Ευχαριστώ
Όταν λήξει το παγκόσμιο lock down και αρχίσουμε να κυκλοφορούμε τα αμαξάκια μας, να τσουλάνε τα τρενάκια και να ξανασαλπάρυν τα βαποράκια ... εκεί οι shorters του πετρελαίου θα καούν. Θα μου πείτε το ξέρουν ... γιαυτό και τα συμβόλαια καλοκαιριού παίζονται σε άλλα νούμερα.
ΔιαγραφήΑυτό είναι το μόνο βέβαιο που ξέρω ... τα άλλα εν καιρώ!!
Γνωρίζει κανείς τι γίνεται από και πέρα με της μετοχές της τεχν ολυμ ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΤίποτα δεν γίνεται. Θα παραμείνουν κανονικά εισηγμένες και θα διαπραγματεύονται στο ΧΑΑ.
ΔιαγραφήΤο ζητούμενο είναι αν θα επιστρέψει στους μετόχους της τα λεφτά που εισέπραξε ώστε να τραβήξει ο καθένας το δρόμο του ή αν θα τα κρατήσει για να τα "επενδύσει" (ήτοι να τα ξεκοκκαλησουν σιγά σιγά οι Στεγγοι όπως έχουν κάνει με εκατοντάδες άλλα εκατομμύρια).
Προσωπικά πιστεύω ότι θα συμβεί το δεύτερο.
Ε, ένα στοιχηματάκι θα το πάρουμε κύριε Ξενοφών ... τώρα που οι γκουρούδες είναι και ζαλισμένοι απο τις φάπες που δεν μπορούν να κατανοήσουν γιατί πέφτει το χαρτί ενώ επιτέλους πουλήθηκε το ΖΗΜΙΟΓΟΝΟ Πορτο Κάρρας.
ΔιαγραφήΘα περιμένω πιστά τις τιμές που περιμένω να δω ... αν ήμουν Στέγγος θα μουν και καλός παίκτης.
Θα περιμένω ... για την ώρα, έχω την εντύπωση ότι τα χαρτιά έχουν πάει σε αδύναμα χέρια, που πίστεψαν ότι θα πλουτίσουν εν μια νυκτί.
Κύριε hippy τι εικόνα έχετε για τον ΟΠΑΠ σ αυτά τα επίπεδα,σας ρωτάω γιατί έχετε γράψει ότι είσαι φορτωμενος,σκεφτούμε την τιμή εισόδου αλλά και την προοπτική γιατί θα πουλήσω άλλες με ζημια
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν βρίσκετε κάτι φτηνότερο κύριε konstatine ρωτήστε τον κύριο Τάκη.Καλο βράδυ.
ΔιαγραφήΚύριε Κίτσο φθηνή την βλέπω,από αρχές Μαίου θα πάνε όλοι να ξεχαρμανιασουν
ΔιαγραφήΤα ίδια δεν βλέπω προτιμώ Μουζά με τα νοίκια του και ας μειωθούν λίγο ο ΟΠΑΠ μεγάλη κεφαλαιοποίηση κατ'εμε κάπου κάτι με απωθεί άλλοι έχουν άλλη γνώμη.Καλο βράδυ σε όλους.
ΔιαγραφήΚύριε Τάκη έχουμε κάποιο νέο από τον τεχνικάριο γκουρού για την PBF? Δείχνει να έχει εξασθενήσει η ένταση των πωλητών, έχει κι ένα gapάκι από προχθές να κλείσει και σκέφτομαι μήπως δεν πλησιάσει τον διπλό πάτο.
ΑπάντησηΔιαγραφή20 δις ετησιες πωλήσεις (max 21) είναι ο στόχος για το 2020.
ΔιαγραφήΚύριε Ευρωβλαχε ηρεμία να ανακοινώσει αποτελέσματα χάλια θα τη πάρετε στο 3ρακι νομίζω σιγα-σιγα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό το 2003- 2005 είχα να ασχοληθώ με τον ΟΛΠ,προχθές τον θυμήθηκα και πάλι,δήλωσα συνεταίρος των Κινέζων. Πήρα θάρρος-κύριε Τάκη ευχαριστώ- και αύξησα θέση στην ΑΛΦΑ.Τα υπόλοιπα,μετοχές που κατά πάσα πιθανότητα θα υπάρχουν και μεθαύριο,αρκεί βέβαια να υπάρχω και εγώ ο ευπαθής γιατί αλλοιώς γαία πυρί μιχθήτω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλή Ανάσταση φίλτατοι,με υγεία και επιτυχίες όλων των ειδών!
Καλό Πάσχα σε όλους.
Διαγραφήhttps://www.capital.gr/epixeiriseis/3446665/se-meiosi-ton-epistrofon-tou-clawback-pros-tis-epixeiriseis-ugeias-prosanatolizetai-i-kubernisi
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ καλό νέο για τις επιχειρήσεις στον κλάδο της υγείας.
Α και επί τη ευκαιρία μιας και πιάσαμε τον κλάδο υγείας, ο χρήστης george296 έγραψε στο capital στους μίτους της Medicon:
"Στην σελίδα από το Εθνικό Σύστημα Ηλεκτρονικών Δημόσιων Συμβάσεων http://www.eprocurement.gov.gr/kimds2/unprotected/searchContracts.htm?execution=e2s1 μπορούμε να δούμε τι συμβάσεις έχει υπογράψει.
Α.Φ.Μ.: 094240321
Περιγραφή με όρους CPVS: 33696"
Εγώ λοιπόν έκατσα και τις μέτρησα.... Για την περίοδο 01/01 - 31/03 2020 Πωλήσεις στο δημόσιο 2.31εκ vs 2.44εκ για την ίδια περίοδο το 2019. Η καραντίνα βλέπετε.....
coffeeroomboy
Άποψη μου ο στρατός εφόσον επιβίωσε έχει την Χρυσή ευκαιρία επιστρέφει σε οποίο θέλει τα χρήματα που του αναλογούν με εναdiscount20% δηλαδή 2,4-2,5 ανά μετοχή μετά παίρνει το contract ανακαίνισης με το Τοξότη και πουλά το κέλυφος ολυμπιακή στον Ιβάν και κονομαει ακόμη περισσότερα πιθανόν κρατοντας ένα μικρό ποσοστό ανάλογα με τα χρήματα που θα βάλει τέλος οποίος θέλει φεύγει όπως ο Τάκης λέει τα αδύναμα χέρια!διότι μόνο νεκρός θα φύγει από τη Χαλκιδική!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύριοι crud-9%και crud.m ΣΥΝ 2% .Βλέπει κανείς κάτι που εδώ δεν βλέπω?
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύριε Τάκη, έχω κάτι χρόνια να ασχοληθώ με κατασκευαστικές. Δεν σημαίνει ότι επειδή μου αρέσει π.χ. η Εκτέρ την έχω κιόλας...γενικά δεν μου άρεζε ο κλάδος τα τελευταία χρόνια...σας έχω πει ποιες πιστεύω πολύ και αυτές έχω...θα μπορούσα να πω ότι η Ολυμπ έκανε ένα γρήγορο 100% λόγω Σαββίδη και πούλησα. Όμως πάνω από όλα η αλήθεια...Σας ρωτώ λοιπόν ξανά μια και δεν μου είχατε απαντήσει πριν μέρες, γιατί αρχίσατε να είστε θετικός για την Ολυμπ; και αν υποθέσουμε ότι ο Σαββίδης απογειώσει το Πόρτο Καρράς τα επόμενα χρόνια θα ανεβεί η μετοχή της Ολυμπ, δηλ. τα κέρδη του συγκροτήματος θα αποτυπωνονται στους ισολογισμούς της Ολυμπ; Αν όχι τότε η Ολυμπ νομίζω μένει ένα κουφάρι γιατί δεν έχει άλλη δραστηριότητα και έχω κάνει λάθος ως προς την απογείωση της μετοχής στο μέλλον...υπάρχει ένα μπέρδεμα...Καλή Ανάσταση σε όλους και σε εσάς κύριε Τάκη να είστε πάντα γερός και ένα μεγάλο ευχαριστώ που μας δίνετε την ευκαιρία να λέμε τις απόψεις μας.
ΑπάντησηΔιαγραφή