Με λένε Τάκη - είμαι γκουρού, όταν γράφω σπάω μεγάλη πλάκα, δίχως να λέω τίποτα για πλάκα.

Οι απόψεις, εκτιμήσεις, αξιολογήσεις ή προβλέψεις, οι οποίες εκφράζονται σ αυτό το blog αποτελούν παλαβομάρες του χρήστη που γράφει με το nick Τάκης Μορφονιός και δεν αποτελούν προτροπή για αγορά ή πώληση χρηματιστηριακών προϊόντων. Στο blog γίνονται συζητήσεις - εκτιμήσεις μεταξύ αγνώστων, οπότε οι αναγνώστες να μην λαμβάνετε τίποτα ως δεδομένο και αληθές.
Συνεπώς, ο,τιδήποτε γράφεται στο www.mitarola.blogspot.gr, δεν αποτελεί συμβουλή ή πρόταση για αγορά ή πώληση αξιών ή προτροπή για πραγματοποίηση οποιασδήποτε μορφής επένδυσης.

Κυριακή 22 Νοεμβρίου 2020

Arrival


Arrival .... εδώ ....

Διαπραγματεύεται στον Nasdaq (ως Spac) με τον κωδικό CIIC ... εδώ .... και μετά τη συγχώνευση το ticker θα είναι ARVL

Αριθμός μετοχών : 601,179 εκατομμύρια μετοχές (όταν εισαχθεί στο Nasdaq)
Παρουσίαση Arrival ... εδώ ...


Η βρετανική εταιρεία ηλεκτρικών φορτηγών Arrival ιδρύθηκε το 2015, με έδρα το Λονδίνο και με επικεφαλή τον Διευθύνοντα Σύμβουλο Denis Sverdlov. Σκοπός της είναι να καταστήσει τις πόλεις καθαρότερες και πιο υγιεινές περιοχές διαβίωσης. Από τότε έχει εξελιχθεί σε μια ομάδα περισσότερων από 1200 υπαλλήλων που δραστηριοποιείται σε 11 πόλεις και σε 8 χώρες σε όλο τον κόσμο.
Στις 18 Νοεμβρίου 2020, η Arrival συμφώνησε να συγχωνευθεί με τo spac CIIG Merger Corp (CIIC) προκειμένου να εισαχθεί στις ΗΠΑ και να διαπραγματεύεται στον Nasdaq.
Η CIIG είναι μια εταιρεία εξαγοράς ειδικού σκοπού (SPAC). Μια επιχείρηση που συγκεντρώνει χρήματα στο χρηματιστήριο για να αγοράσει μια εταιρεία που λειτουργεί.


Η Arrival θα λάβει περίπου 660 εκατομμύρια δολάρια από τη συμφωνία, η οποία αναμένεται να ολοκληρωθεί το πρώτο τρίμηνο του 2021. Στο ποσόν αυτό περιλαμβάνονται τα 260 εκατομμύρια δολάρια του spac CIIG που συγκεντρώθηκαν στην αρχική δημόσια προσφορά του πέρυσι και άλλα 400 εκατομμύρια δολάρια που συγκεντρώθηκαν, μέσω PIPE, από θεσμικούς επενδυτές, συμπεριλαμβανομένων της Black Rock.
Η BlackRock είναι ο μεγαλύτερος μέτοχος της CIIG με ποσοστό 7,5%, σύμφωνα με τα στοιχεία της Refinitiv Eikon.


Η Arrival όταν ολοκληρωθεί η συγχώνευση θα διαπραγματεύεται στο Nasdaq με το σύμβολο «ARVL».
Σύμφωνα με τους όρους της συμφωνίας, οι μέτοχοι του spac CIIG και ο σπόνσορας, θα διατηρήσουν στην κυριότητα τους μόνο το 5% της συνδυασμένης εταιρείας. Οι μέτοχοι του PIPE, δηλαδή οι Fidelity, Wellington Management, BNP Paribas, Asset Management Energy Transition Fund, με ενορχηστρωτή την BlackRock, θα βάλουν 400 εκατομμύρια για να πάρουν μόλις ένα 7% .
Οι υφιστάμενοι μέτοχοι του Arrival θα λάβουν το 88,1% της νέας εταιρείας.



Η Arrival συγκέντρωσε 118 εκατομμύρια δολάρια από τη BlackRock μόνο τον προηγούμενο μήνα, ενώ τον Ιανουάριο 2020 είχε εκτιμηθεί σε 3,3 δισεκατομμύρια δολάρια από τον ιστότοπο επενδυτών PitchBook.
Μετά τη συμφωνία οι μέτοχοι της CIIC θα κατέχουν περίπου το 12% της μετοχής της Arrival, με τους υπόλοιπους επενδυτές, συμπεριλαμβανομένων της UPS, της Black Rock, της Kia Motor και της Hyundai να κατέχουν περίπου το 88%.
Ο σκοπός της Arrival είναι να παράγει EV σε ανταγωνιστικές τιμές. Η εταιρεία ισχυρίζεται ότι έχει αναπτύξει μια νέα μέθοδο σχεδιασμού και παραγωγής οχημάτων μηδενικών εκπομπών, χρησιμοποιώντας ιδιόκτητες τεχνολογίες υλικού, λογισμικού και ρομποτικής και μικροπαραγωγές χαμηλού κόστους.

Ένα από τα πράγματα που ξεχωρίζει η Arrival από τους ανταγωνιστές της, όπως είναι η Rivian (υποστηρίζεται από την Ford Motor και την Amazοn), είναι τα μικρο-εργοστάσιά της.

Τι είναι τα μικροεργοστάσια
Η Arrival σχεδιάζει να κατασκευάσει τρία ή τέσσερα μικροεργοστάσια, τα οποία είναι μικρότερες γραμμές παραγωγής αυτοκινήτων. Τα μικροεργοστάσια είναι 20.000 τετραγωνικών ποδιών και κοστίζουν περίπου 45 εκατομμύρια δολάρια το καθένα για να φτιαχτούν. Κάθε μικρο-εργοστάσιο θα έχει στόχο την παραγωγή 10.000 ηλεκτρικών φορτηγών το χρόνο.

Ένα παραδοσιακό εργοστάσιο 2.200.0000 τετραγωνικών ποδιών κοστίζει περίπου 950 εκατομμύρια δολάρια και μπορεί  να κατασκευάσει 100.000 λεωφορεία το χρόνο.

Συνεπώς, σύμφωνα με την Arrival, κατασκευάζοντας 10 μικροεργοστάσια, θα κοστίσουν 450 εκατομμύρια δολάρια και θα μπορεί να κατασκευάσει 100.000 λεωφορεία, όσα και ένα παραδοσιακό εργοστάσιο.
Το κάθε μικροεργοστάσιο για να κατασκευαστεί χρειάζεται 6 μήνες, ενώ το παραδοσιακό εργοστάσιο 36 μήνες.  


Τον Οκτώβριο του 2020 η Arrival ιδρύει το πρώτο της μικροεργοστάσιο της στην κομητεία του York της Αμερικής. Το Microfactory θα βρίσκεται στο Rock Hill.
Η επένδυση είναι 46 εκατομμυρίων δολαρίων και θα δημιουργήσει 240 νέες θέσεις εργασίας
.

Η Arrival θα επικεντρωθεί στην εμπορική αγορά και όχι στην πώληση στους καταναλωτές. Η εταιρεία θα καλύψει την παραγωγή έως την ανάπτυξη με πλήρη καθετοποίηση. 

Μοντέλα
H Arrival ισχυρίζεται ότι θα θέσει σε λειτουργία τα εξής μοντέλα:
  • Ηλεκτρικό λεωφορείο Arrival το 4ο τρίμηνο του 2021.
Αυτονομία 240 - 400km .... Ωφέλιμο φορτίο 80 - 125 ..... Παραγγελίες: Σε προχωρημένες συζητήσεις
  • Ηλεκτρικό φορτηγό Arrival το 3ο τρίμηνο του 2022 
Αυτονομία 150 - 340 χλμ .... Ωφέλιμο φορτίο 975 - 2.000 κιλά .... Παραγγελίες > 10.000
  • Μεγάλο ηλεκτρικό φορτηγό το 3ο τρίμηνο του 2022
Αυτονομία 190 - 400 χιλιόμετρα ..... Ωφέλιμο φορτίο 4.000 κιλά .... Παραγγελίες > 2.500
  • Μικρό  ηλεκτρικό φορτηγό το 3ο τρίμηνο του 2023 
 Αυτονομία 100 - 300km .... Ωφέλιμο φορτίο 450 - 800kg



1,2 δισεκατομμύρια δολάρια σε παραγγελίες
Η Arrival έχει συμφωνήσει με την UPS για 10.000 ηλεκτρικά φορτηγά. Τα οχήματα θα κατασκευαστούν ειδικά για το UPS και η οποία θα βοηθήσει στη συν-ανάπτυξη των οχημάτων.
Μερικά από τα οχήματα θα δοκιμαστούν στο Λονδίνο και το Παρίσι αργότερα φέτος. Το ζευγάρι ελπίζει στη συνέχεια να αναπτύξει τα φορτηγά σε όλη την Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική τα επόμενα τέσσερα χρόνια. Εάν όλα πάνε καλά, η UPS έχει τη δυνατότητα να αγοράσει άλλα 10.000 οχήματα.
Τα πρώτα φορτηγά UPS της Arrival θα κατασκευαστούν στο Banbury του Oxfordshire, της Αγγλίας, όπου λειτουργεί επί του παρόντος μια εγκατάσταση έρευνας και ανάπτυξης. Η πλειοψηφία των 10.000 παραγγελιών θα κατασκευαστούν τοπικά στο σημείο που χρειάζονται.

Οι περισσότερες εταιρείες, συμπεριλαμβανομένης της Tesla, συναρμολογούν τα οχήματά τους σε κάποιο μεγάλο εργοστάσιο και στη συνέχεια τα στέλνουν σε όλο τον κόσμο. Η Arrival, ωστόσο, θέλει να κατασκευάσει τα ηλεκτρικά της φορτηγά φθηνότερα και στα "μικρο εργοστάσια" που θα βρίσκονται κοντά στον τελικό πελάτη. Αυτές οι εγκαταστάσεις, για να δημιουργηθούν, θα διαρκέσουν τρεις έως έξι μήνες και θα είναι κερδοφόρες, όπως υποσχέθηκε η εταιρεία.

«Αναλαμβάνοντας ενεργό επενδυτικό ρόλο στο Arrival, η UPS μπορεί να συνεργαστεί για το σχεδιασμό και την παραγωγή των πιο προηγμένων ηλεκτρικών οχημάτων παράδοσης στον κόσμο.»
Είπε ο Διευθυντής Πληροφοριών της UPS Juan Perez όταν ανακοινώθηκε η συμφωνία.
Η UPS, επίσης, έχει επενδύσει ένα άγνωστο ποσό στην Arrival, ενώ HΥUNDAI και ΚΙΑ ΜΟΤΟRS έχουν επενδύσει στην Arrival 110 εκατομμύρια δολάρια. 



Η Arrival θα αρχίσει να κατασκευάζει τα ηλεκτρικά λεωφορεία το τέταρτο τρίμηνο του 2021 και ηλεκτρικά φορτηγά το δεύτερο τρίμηνο του 2022.
Τα οχήματα θα έχουν παρόμοια τιμή ή θα είναι φθηνότερα από τα οχήματα ντίζελ.

Οι ετήσιες πωλήσεις ηλεκτρικών φορτηγών, όπως εκτιμά το BloombergNEF, θα αυξηθούν σε 2,3 εκατομμύρια μονάδες στις ΗΠΑ, την Ευρώπη και την Κίνα έως το 2030. Ο βασικός λόγος είναι ότι μεγάλοι φορείς εκμετάλλευσης στόλων όπως η Amazon.com Inc., η DHL και η Anheuser-Busch InBev SA θα αυξήσουν τη ζήτηση.
Οι αυστηρότεροι κανονισμοί εκπομπών στην Ευρώπη, την Κίνα και την Καλιφόρνια αναμένεται να οδηγήσουν σε αύξηση τη ζήτηση για επαγγελματικά ηλεκτρικά οχήματα. Η ερευνητική εταιρεία IDTechEx προβλέπει ότι οι ετήσιες παγκόσμιες πωλήσεις ηλεκτρικών φορτηγών θα φτάσουν σε περίπου 2 εκατομμύρια μονάδες έως το 2030 και 7,3 εκατομμύρια έως το 2041.


Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Arrival η εμπορική αγορά των φορτηγών θα υπερβεί τα 2 εκατομμύρια οχήματα έως το 2025 λόγω της ζήτησης για παράδοση την ίδια ημέρα.
Τα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα είναι το ταχύτερα αναπτυσσόμενο τμήμα της αγοράς και με αυξημένη εξάρτηση από τις δημόσιες συγκοινωνίες, η προβλεπόμενη αγορά για φορτηγά και λεωφορεία ανέρχεται σε 430 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2025.

 

 
Με την τιμή της μετοχής στα 10 δολάρια και μετά την ενοποίηση το Arrival θα αποτιμάται 6,06 δισεκατομμύρια δολάρια, που αντιπροσωπεύει :

  • 0,42 φορές τα εκτιμώμενα έσοδα, των 14,135 δισεκατομμυρίων δολαρίων, του 2024.
  • 1,18 φορές τα εκτιμώμενα έσοδα, των 5,099 δισεκατομμυρίων δολαρίων, του 2023.
  • 6 φορές τα εκτιμώμενα έσοδα, των 1,009 δισεκατομμυρίων δολαρίων, του 2022.

Με την τιμή της μετοχής στα 20 δολάρια και μετά την ενοποίηση το Arrival θα αποτιμάται 12,12 δισεκατομμύρια δολάρια, που αντιπροσωπεύει :

  • 0,85 φορές τα εκτιμώμενα έσοδα, των 14,135 δισεκατομμυρίων δολαρίων, του 2024.
  • 2,37 φορές τα εκτιμώμενα έσοδα, των 5,099 δισεκατομμυρίων δολαρίων, του 2023.
  • 12 φορές τα εκτιμώμενα έσοδα, των 1,009 δισεκατομμυρίων δολαρίων, του 2022.




78 σχόλια:

  1. Κύριε Τάκη, φοβερό το στόρυ της Arrival. Να σας πω τι μου άρεσε περισσότερο, η υποστήριξη από Blackrock, Hyundai, Kia και UPS. Βέβαια δεν έχουν βάλει τα τρελά λεφτά για τα μεγέθη τους αλλά είναι η πρώτη φορά που βλέπω μεγάλους παίχτες στο παιχνίδι (συν την BMW που είδα στην Proterra) και θεωρώ ότι θα ενισχύσουν στην πορεία.

    Ερώτηση 1η: Έχετε exiting plan? Την αγοράζετε για πολύ long ή αν διπλώσει-τριπλώσει μέσα σε 3 μήνες την δίνετε?

    Ερώτηση 2η: Γιατί δεν έχω δει ακόμα superinvestors να μπαίνουν στο παιχνίδι των EVs?
    Υποτίθεται ότι η ηλεκτροκίνηση τώρα ξεκινάει και σταδιακά το 2040 όλες οι αγορές καινούριων οχημάτων θα είναι σε EVs. Μήπως οι μεγάλοι παίχτες περιμένουν να δουν πρώτα την ανάπτυξη των μεγεθών και μετά ποντάρουν? Μην ξεχνάμε ότι αυτοί ζυγίζουν πάντα το ρίσκο, το οποίο στα EVs  είναι μεγάλο γιατί μιλάμε για projected numbers τη στιγμή που η παραγωγή θα ξεκινήσει σε ένα χρόνο από τώρα?

    Ερώτηση 3η: Πόσες τέτοιες καλές επιλογές θα προκύψουν στην πορεία? Προφανώς αρκετές άρα δεν μπορεί να γίνει με ασφάλεια heavy bet. Χρειάζονται αποθέματα για διασπορά.

    Άλλες παρατηρήσεις:

    Το στόρυ των μικροεργοστασίων είναι πολύ καινοτόμο και αν βγει θα πληρώσει καλά. Όμως η καινοτομία έχει μεγαλύτερο ρίσκο από τα copycats.

    Η εταιρεία, γράφει η ανάλυση, είχε εκτιμηθεί στα 3,3b από έναν ιστότοπο επενδυτών τον Ιανουάριο του 2020. Στην τρέχουσα τιμή η νέα εταιρεία είναι χοντρικά στα 10b, άρα είναι ήδη 3 φορές πάνω.

    Το hype είναι πολύ έντονο στον κλάδο. Φανταστείτε ότι πχ για την AYRO λέγαμε ότι συγκριτικά με τους ανταγωνιστές έπρεπε να φτάσει στα 200-300εκ και τώρα ξαφνικά που οι ανταγωνιστές πήγαν στο Θεό αυξάνουμε το στόχο στο διπλάσιο (και μάλλον θα τον πιάσει εδώ που τα λέμε). Αλλά αν οι άλλες είναι φουσκωμένες συμμετέχουμε κι εμείς στο κυνήγι της φούσκας. Κανονικά η τιμή θα πρέπει να συγκρίνεται με την αξία της επιχείρησης.

    Συγγνώμη για το σκεπτικιστικό στυλ αλλά θεωρώ ότι την κάθε καινούργια ιδέα πρέπει να προσπαθούμε να την αποδομήσουμε. Αν δεν το καταφέρουμε θα πει ότι είναι άκαμπτη και πράγματι αξίζει της ματιάς μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κύριε Ευρωβλάχο απαντώ στα ερωτήματα σας, όπως σκέφτομαι τις απαντήσεις ΣΗΜΕΡΑ.

      1) Πιστεύω ότι η μετοχή θα γράψει σε βάθος χρόνου ακόμη και τριψήφιο νούμερο.
      Δείτε η Li παίζει σε κεφαλαιοποίηση 150 φορές τις πωλήσεις της, η EXPEV 100 (περίπου) η ΤESLA 15 ... άρα αν η αγορά δει (ή πιστέψει ότι θα τα δει) τα 14 δις πωλήσεις του του 2024, τότε η μετοχή θα γράψει οπωσδήποτε 14 Χ 5 = 70 δις κεφαλαιοποίηση. Αυτό σημαίνει ότι η μετοχή θα γράψει τριψήφιο νούμερο.
      Οπότε αν η μετοχή ανεβαίνει γλυκά, γλυκά και ήρεμα (όπως κάνει για παράδειγμα η SEA LIMITED) τότε δεν πρόκειται να βγω από το χαρτί.
      Αν όμως κινηθεί γρήγορα προ τα 50 δολάρια .... θα βγω απο το χαρτί.


      3) Συμφωνώ ότι θα μπουν και άλλες δυνατές επιλογές. Λέγεται ότι θα μπει η Lion Electric. Έχει αναφερθεί μάλιστα απο το Blooberg, έγραψε και τo spac , αλλά μετά απο 3 εβδομάδες υπάρχει ΣΙΓΗ, καμία επιβεβαίωση.

      Σε ότι αφορά την AYRO ... εγώ θα ακολουθήσω τα νούμερα μου. Αν η SOLO Και FUV παραφούσκωσαν , εμένα δεν με νοιάζει.

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.

      Πιστεύω ότι θα δίνει έντονες κινήσεις πάνω κάτω με ενδεχόμενες μικρές ανάπαυλες, κάτι σαν τη RIDE.

      Ακόμα βέβαια έχω την απορία γιατί δεν ασχολούνται μαζί τους οι μεγάλοι του χώρου.

      Η Lion electric είδα ότι είναι καναδέζικη και ειδικεύεται σε σχολικά λεωφορεία και σε φορτηγά. Ήδη έχει πάρει μια πολύ μικρή παραγγελία από την Amazon. Επίσης, έχει συνεργασία με τη Nuvve. Το SPAC που ακούστηκε ήταν το Northern Genesis Acquisition (NGA) το οποίο είναι στα 10,74 κι από ότι βλέπω ανέβασε όγκους. Μήπως αξίζει να ποντάρουμε εκεί πριν την ανακοίνωση, γιατί τη μέρα της ανακοίνωσης θα είναι +30-50%?

      Διαγραφή
    3. Nuvve 💖💖💖

      Έχει συνεργασία και με την Romeo (RMG)
      Έχουν περάσει 3 εβδομάδες ... μπορεί να μην έκλεισε η δουλειά. Άρα δεν ακολουθώ το spac.

      Διαγραφή
  2. Κύριε Τάκη, παρατηρώ οτι πολλές αν οχι όλες οι εταιρίες EV, επιχειρώντας να μειώσουν το βάρος των οχημάτων τους, έχουν επιλέξει το αλουμίνιο ως υλικό κατασκευής πλαισίων. Οπότε μήπως οπως βλέπουμε τη αγορά των μπαταριών ως παρελκόμενη, θα μπορούσαμε να δούμε και αυτή των υλικών κατασκευής που αναπόφευκτα θα χρειαστούν; Στο μυαλό μου έρχεται ο δικός μας, ο Μυτιλιναίος, που αν θυμάμαι καλά είναι νο 1 στην Ευρώπη. Παρόμοια κινήθηκε και ο Chamath αποκτώντας τον έλεγχο της MP Materials, του μεγαλύτερου ορυχείου σπάνιων ορυκτών εκτός Κίνας (για την κατασκευή μπαταριών).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ομολογώ ότι εφόσον ο Παλιχαπιτιγια ακολουθεί μπαίνω στον πειρασμό να το ψάξω.

      Πρωτη ύλη ... σπάνιες γαιες ... μπαταρίες ,,, ΕV

      https://mpmaterials.com/

      Tο θεμα είναι πόση πρώτη ύλη υπάρχει.

      https://finance.yahoo.com/quote/MP/profile?p=MP

      Και presentation

      https://s25.q4cdn.com/570172628/files/doc_presentations/2020.07-MP-Materials-Transaction-Deck.PDF

      Διαγραφή
    2. Οποιαδήποτε άποψη, γνωμη ΘΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ

      Διαγραφή
    3. https://alexander-roznowski.medium.com/mp-materials-10x-investment-idea-2e076d0f7c63

      Διαγραφή
  3. Αυτό που μπορώ να αντιληφθώ μέχρι στιγμής από τα συμφραζομενα του Κυρίου Τακη και τα σχόλια του Κυρίου Ευρωβλαχου οσο αναφορά την επενδυτικη στρατηγική στα SPACS:Προσεκτική επιλογή βάσει τωρινών δεδομενων και προοπτικής στο μελλον της εταιρίας...Διασπορα ώστε να μην γίνονται μεγάλες ζημιές και ως αναφορά στο ξεφορτωμα εδώ θέλει ταχτική που προσωπικά πιστεύω πως πρέπει να είναι σταδιακο ξεφορτωσα στην άνοδο και να μπορούμε να διακρίνουμε μήπως έχουμε να κάνουμε με μια νέα Tesla του οποίου κλάδου οπότε διακράτηση για πολύ μακριά ένα 30%της θέσης μας αναλόγως πως το κρίνει ο καθένας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. https://prnt.sc/vnuvqq
      Οι τιμές είναι με κλεισίματα 17/11

      Διαγραφή
    2. Χαμός με τα SPAC τελείωσαν τα Αρχαιοελληνικά ονόματα και ξεκίνησαν τα Νεοελληνικά

      https://www.marketwatch.com/investing/stock/lftru/company-profile

      Διαγραφή
  4. Καλησπέρα.Μηπως να βλεπαμε και αυτη Τάκη..... Κάθε χρόνο, περίπου 10 εκατομμύρια εμπορικά λεωφορεία, φορτηγά και φορτηγά μεσαίας έως βαρέως τύπου πωλούνται σε φορείς εκμετάλλευσης στόλου σε όλο τον κόσμο.
    Πολύ, πολύ λίγοι από αυτούς είναι ηλεκτρικό σήμερα.
    Σύμφωνα με το Bloomberg NEF, μόλις το 2006 πωλήθηκαν περίπου 3.600 ηλεκτρικά μεσαία και βαρέα επαγγελματικά οχήματα (CV) και λεωφορεία στις ΗΠΑ.
    Αλλά… χάρη στην αυξανόμενη νομοθετική πίεση για τη μείωση των εκπομπών άνθρακα, το μειωμένο κόστος των ηλεκτρικών μπαταριών, την επέκταση της υποδομής φόρτισης και τη βελτίωση των προδιαγραφών των ηλεκτρικών βιογραφικών σημείων… Το Bloomberg NEF βλέπει ότι ο αριθμός αυτός αυξάνεται κατά σχεδόν 7.000% σε πάνω από 250.000 οχήματα έως το 2030.
    …...υπαρχει ένας μικρος κατασκευαστής ηλεκτρικών λεωφορείων ( αν και εχει κανει ενα 100+ % την τελευταια εβδομαδα ,και καποιος την ειχε αναφερει στο blog ) με το όνομα GreenPower Motor (GP) η οποια κατασκευαζει τρια οχηματα
    https://www.greenpowerbus.com/product-line/

    Το EV Star είναι μεγάλο (χωράει έως 25 άτομα), ισχυρό (διαθέτει μπαταρία 118 kWh) και ικανό (μπορεί να οδηγήσει έως και 150 μίλια με μία μόνο φόρτιση). Το λεωφορείο διαμετακόμισης είναι επίσης μεγάλο (το μεγαλύτερο μοντέλο μπορεί να φιλοξενήσει έως 100 άτομα), ισχυρό (διαθέτει μπαταρία περίπου 500 kWh) και ικανό (έως 200 μίλια από απόσταση οδήγησης).
    και ενα Σχολικό λεωφορείο μεγάλο, ισχυρό και ικανό.
    Ολα τα οχηματα της GreenPower έχουν δοκιμαστεί αυστηρά και εγκριθεί από την Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Διαμετακόμισης.

    ... Τα ειδικά κατασκευασμένα οχηματα της GreenPower είναι πραγματικοτητα
    Η GreenPower άρχισε να παραδίδει αυτά τα οχήματα στα τέλη του 2017.
    Έκτοτε, η εταιρεία έχει υπογράψει συμβόλαια με πολλούς εμπορικούς πελάτες όπως UCLA, San Diego Airport Parking Co, GreenCommuter, Sacramento Regional Transit και πολλά άλλα - ενώ κλιμακώνονται οι παραδόσεις οχημάτων από σχεδόν μηδέν το 2017, σε 13 το 2018, σε 68 το 2019.
    Ίσως το πιο σημαντικό, σχεδόν όλοι αυτοί οι πελάτες του πανεπιστημίου, του αεροδρομίου και της αρχής διαμετακόμισης έχουν πραγματοποιήσει σημαντικές παραγγελίες με την GreenPower - ενώ η εταιρεία έχει επίσης υπογράψει πολλούς, πολλούς νέους πελάτες.
    Ταυτόχρονα, η εταιρεία έχει πραγματοποιήσει τεράστιες επενδύσεις τους τελευταίους 12 μήνες για να αυξήσει δραματικά την παραγωγική ικανότητα.
    Το αποτέλεσμα?
    Η GreenPower υπογράφει πλέον συμβόλαια μονάδων 100 και πλέον - που σημαίνει ότι οι όγκοι παράδοσης είναι σε καλό δρόμο για να συνεχίσουν να διπλασιάζονται κάθε χρόνο σε αρκετές εκατοντάδες μονάδες έως το 2021/22.
    Αυτό είναι μόνο η αρχή.
    ΑΝ η αγορά ηλεκτρικών φορτηγών και λεωφορείων στις ΗΠΑ αναμένεται να αυξηθεί κατά περίπου 7.000% σε ~ 200.000+ μονάδες έως το 2030.
    Η GreenPower ελέγχει επί του παρόντος περίπου το 3,5% αυτής της αγοράς, βάσει των προβλεπόμενων όγκων παράδοσης του 2020.
    Ως αναδυόμενος ηγέτης σε αυτήν την αγορά, η GreenPower θα μπορούσε εύκολα να κερδίσει μερίδιο αγοράς 10% έως το 2030 - υπονοώντας 25.000 παραδόσεις το 2030. Σε μια μέση τιμή 1900.000 $, αυτό σημαίνει 2030 δυναμικό εσόδων 4,75 δισεκατομμυρίων $.
    Δεδομένου του τρέχοντος προφίλ ακαθάριστου περιθωρίου 29% της εταιρείας, νομίζω ότι παει εύκολα σε καθαρά κέρδη 480 εκατομμυρίων δολαρίων - και ένα πολλαπλάσιο 20Χ σε αυτό συνεπάγεται πιθανή αποτίμηση 9,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων μακροπρόθεσμα.
    Το GreenPower Motor αξίζει περιπου 400 εκατομμύρια δολάρια σήμερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω σε ευχαριστω Τακη που δινεις απλοχερα την ειλικρινη γνωση σου και βημα να ακουγονται οι πολυτιμες αποψεις ολων των συμετοχοντων, πολλα συγχαρητηρια και για τις επιτυχιες του blog .

      Διαγραφή
  5. Kυριε Τάκη διάβασα ότι το ΜP Materials είχε χρεοκοπήσει και είχε κλείσει το 2002. Μετά ξανάνοιξε κ έχει τη στήριξη του Department of Defense προκειμένου οι ΗΠΑ να απαγκιστρωθουν από την Κίνα στην προμήθεια πρώτων υλών. Το καλοβλεπετε? Δύσκολος κλάδος τα ορυχεία..

    Κάτι ακόμα μιας κ αναφέρουμε τόσες περιπτώσεις.. Στο Εοse μπήκατε τελικά? Μου το ανέφεραν την Παρασκευή ως καλή τοποθετηση εμμέσως από κάποιον του χώρου από το εξωτερικό. Εννοώ του αντικειμένου αυτού όχι του χρηματιστηριακου/επενδυτικού χώρου. Μάλιστα είδα ότι την Παρασκευή πήγε πολύ καλά κ αυτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με πρώτες ύλες κύριε Ανδρέα, γενικά είμαι αρνητικός. Οπότε μάλλον δεν ....

      Δείτε τι κάνουν SBE και BLNK και φανταστείτε ... που χτυπάω!!!

      Διαγραφή
    2. Από ορυχεία δείχνει να γυρνάει τα τελευταία τρίμηνα η Ferroglobe αποτελέσματα αύριο +27% την παρασκευή πολύ πάνω στην προσυνεδρίαση μεγάλο upside

      Διαγραφή
    3. Sbe δύναμη!! Αν θυμάμαι καλά όταν σας είχα ρωτήσει για Blnkn μου είχατε πει στο κατω δεν αγοραζατε λόγω των μαιμουδιων που είχαν γραφτεί..

      Τελικά το στρίψατε??😜😱😁😂

      Νομίζω ότι κάποιος που θέλει να λέγεται δυνατός παίχτης αυτή τη στιγμή φορτώνει Pic!!! Mou θυμίζει την SBE πριν απογειωθεί!!

      Διαγραφή
    4. Κύριε Ανδρεα
      Για πείτε εδω τη γνώμη σας.

      https://www.businesswire.com/news/home/20201123005590/en/AvePoint-the-Largest-Microsoft-365-Data-Management-Solutions-Provider-Announces-2bn-Merger/?feedref=JjAwJuNHiystnCoBq_hl-Rc4vIAVcHHkbDcwJimU8QtrtlakeQ9hNboBqTAWIjTge3KWq9s9jif-UkBjBsFRyYAbRTSLTc1mgvhPlnaBA55M-oupQnbXnhKsYk8RmHF_kAy2gZikaX3QWV6xOvgFlA==

      Διαγραφή
    5. Την έστειλα σε έναν δικό μου που είναι του κλάδου.. θα μου απαντήσει κ θα σας πω!

      Έχουμε τπτ αλλο καλό που μου έχει ξεφυγει? Που "χτυπάτε"? Όσον αφορά την ayro κράτησα όπως είπα ένα μέρος της αρχικής θέσης από τα 10Κ. Εσείς έχετε βάλει μια τιμή ως στόχο πώληση? Η βλεπωντας κ κάνοντας? Γιατί έχουν αρχίσει στα μπλογκς να γράφουν υπερβολές για τιμές 30-50$, κ με τέτοιο hype..τι να πω... Εκτός αν κλεισει κάνα συμβόλαιο! Εκεί αλλάζει το πράγμα..

      Διαγραφή
    6. Apex is led by former Oracle CFO Jeff Epstein and former Goldman Sachs Head of Technology Investment Banking Brad Koenig. Their combined experience includes more than 100 technology IPOs and mergers involving companies such as Microsoft, Oracle and Twilio.

      Εγώ πάντως πολύ δυνατό management team βλέπω!!

      Διαγραφή
    7. Εχουμε πει 11 με 14 είναι ο στόχος για AYRO.
      Ελπίζω να το πιάσει σήμερα ... ανησυχώ λίγο γιατί η SOLO ζητάει 200 εκατομ δολάρια με έκδοση μετοχών. Γιαυτο ξεσχιστηκε να τρέχει. Την ήθελαν ψηλότερα ...

      Διαγραφή
    8. Κ Τάκη πάρτε Apex. Σας το λέω τώρα πριν σας γράψω...έχω ζητήσει να μου πουν συνοπτικά. Πάντως αξίζει. Είναι δυνατή εταιρια, με δυνατά ονόματα μέσα κ εμπειρία κ καλό αντικείμενο. Εγώ πήρα στο premarket.

      Διαγραφή
    9. H AvePoint einai mia eteria pou parexei liseis diaxiriseis dedomenοn se poli megalous organismous pou exoun data transformation projects (diladi na douleuoun kai na sinergazonte ta sistimata tous pio paragogika metaxi tous) sto Cloud tis Microsoft.

      Merika apo ta erga pou exei ferei eis peras einai na trexei to Microsoft Teams kai to Microsoft 365, sxedon perisotero apo to miso tou planiti xrisimopoiei kapoia ipiresia tis Microsoft.

      H AvePoint trexei olo to operations kommati, megali empiria k apisteuto know-how.

      Ζήτησα κ Τάκη να μου πουν συνοπτικά και αν αξίζει.. σας έστειλα ακριβώς το μύνημα. Εγώ ψωνισα

      Διαγραφή
    10. Μόλις έδωσα, στο 8,85, τα 2/3 της AYRO.
      Zητάει και αυτή λεφτά ... εκδίδει μετοχές.

      Διαγραφή
    11. βασικά η είδηση είναι καλή ... καθώς ενισχύει την ΑΥYRO ο στρατηγικός Κινέζος συνεργάτης. Μπαίνει στο μετοχικό κεφάλαιο και αυτό δείχνει ότι πιστεύει στην εταιρεία.

      Τα κέρδη όμως ηταν πολλά και γρήγορα ... οπότε δεν ηθελα να ρισκάρω.

      Κύριε Ανδρέα ούτε BLNK, ούτε SBE.
      Κτυπάω εδώ ...

      https://finance.yahoo.com/quote/NBAC?p=NBAC&.tsrc=fin-srch

      NUVVE με ίδιες πωλήσεις με BLNΚ αλλά με με μεγαλύτερη καινοτομία.
      Για να αποτιμηθεί αναλόγως με BLNK θα πρέπει να κάνει ένα Χ3!!.

      Διαγραφή
    12. Τελικό για Ayroplane
      Το συμπέρασμα της ανάλυσης μου για AYRO , τον Ιούλιο ...
      -----------
      Θα μπορούσε η AYRO μελλοντικά να πουλάει 30.000 LSEV ετησίως. Με 15.000 δολάρια ανά όχημα, αυτό ισοδυναμεί με 450 εκατομμύρια δολάρια σε έσοδα. Τα μικτά περιθώρια στα οχήματα θα πρέπει να είναι περίπου 25% και θα εμφανίζει 112 εκατ δολάρια μεικτο κέρδος. Αν τα έξοδα λειτουργίας φθάσουν στο 15% τότε θα ανέρχονται σε 68 εκατ. δολάρια. Με έσοδα 450 εκατομμυρίων δολαρίων, αυτό σημαίνει κέρδη 45 εκατομμυρίων δολαρίων.

      Με ένα P/E 17 θα μπορούσε η AYRO να έχει κεφαλαιοποίηση (βάσει του P/E) 765 εκατ. δολάρια
      Σήμερα όμως μπορεί να κατασκευάζει μηνιαίως μόνο εώς 600 LSEV (400 θα είναι AYRO 311 και 200 AYRO 411). Άρα αν μπορεί να παρασκευάζει και να πουλάει 600Χ12 = 7200 οχήματα LSEV τότε με τιμή πώλησης 10.000 δολάρια ανά όχημα, αναμένονται ετήσιες πωλήσεις 72.000.000.
      Εφόσον καταφέρει να ανεβάζει πωλήσεις και μπορεί να πετυχαίνει το στόχο της, τότε θα μπορούσε η αγορά να την αποτιμήσει 4 με 5 φορές τις πωλήσεις της και να της δώσει μια κεφαλαιοποίηση γύρω στα 300 εκατομμύρια δολάρια.
      -------------
      Άρα η μακροπρόθεσμη τιμή στόχος είναι 28 δολάρια ανά μετοχή.
      Για τώρα θα θέλαμε κεφαλαιοποίηση 300 με 400 εκατομμύρια. Δηλαδή 11 με 15 δολάρια ανα μετοχή.

      Το 11 με 15 προεξοφλεί πολλά πράγματα απο το μέλλον. Αυτή είναι η τιμή στόχος μου για τώρα.

      Διαγραφή
    13. Πούλησα και το άλλο μισό της θέσης μου στην Ayro στο 9.20 και τα έκανα ipoc. Να είστε καλά κ. Τάκη! Μας μαθαίνετε πολλά, σας ευχαριστούμε!

      Διαγραφή
  6. Κύριε Τάκη σας καταλαβαίνω γιατί μαζέψατε τα μπογαλακια σας και μετακομίσατε στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού στην παλιά μου γειτονιά καθώς και γιατί είχατε γράψει είμαι άπληστος... Green Power αρχές Ιουνίου 2020 3 ΔΟΛ τώρα 30 τι να λέμε τώρα? Κύριε Alex Klo δεν λέω ότι η μετοχή είναι ακριβή εδώ ... Αυτό θα μας το πει ο Κύριος Τάκης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι φθηνή σε σύγκριση με άλλες εταιρείες EV. Καναδέζικη όμως και αυτό δεν ξέρω πόσο ρόλο παίζει.

      Αν έμπαινε μέσω spac, νομίζω ότι θα είχε μια κεφαλαιοποίηση 1 με 2 δισεκατομμύρια.

      Διαγραφή
  7. Κύριε Τάκη για δείτε λίγο την HCAC με CANOO...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. H αλήθεια είναι πως έχει μείνει πίσω. Όμως μου φαίνεται ακριβή και άγνωστη ... μάλιστα μου φαίνεται πολύ ακριβή.

      Διαγραφή
  8. Οκ Κυριε Τάκη...,Blink ακάθεκτη....cbat και εδώ τρελές κούρσες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μέσα στο preopening ciic ipoc. Και Pic Κύριε Τάκη και andrea... όλα market...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομιζω ήρθε η ώρα του Pic για το 18.
      Είχε και μια ειδησουλα σήμερα ...

      Διαγραφή
  10. Δειτε κ αυτήν μόλις μου και ην ανέφεραν. Είναι κ ο Β. Gates μέσα
    https://www.google.com/amp/s/www.fool.com/amp/investing/2020/11/20/why-longview-acquisition-stock-jumped-today/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλησπέρα σε όλους... BLNK έδωσα σήμερα τις μισές στο x4 και CELH όλες τι υπόλοιπες που είχα αποκτήσει με μηδενικό κόστος. Ευχαριστώ θερμά τον κ. Τάκη και το forum για την μέχρι τώρα πορεία. Ακολουθώ στα περισσότερα από τα άλλα που λέτε. Και πάλι ευχαριστώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΚΥΡΙΕ ΑNDREA ποιο είναι το tickerτης APEX? Αυτό...?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πώληση ayro στο 9,39.

    κ.Τάκη να ’σαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Έχω λίγες Pay Pal Holding(PYPL) απο τέλη Απρίλη.
    Πιστεύει κανείς ότι της είναι εύκολο να περάσει το 215 εως τέλη του 2020?
    Εδώ και ενα δίμηνο συσσωρεύει.
    Γι αυτότο το χαρτί βασίζομαι και σε jANUARY EFFECT.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Και εγώ ΄πούλησα στα 10 και τέλος .Τριπλασιασμός χρημάτων !!!! ---ΟΎΤΕ ΣΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΜΟΥ ΣΕ 1 ΜΗΝΑ--- δεν πρέπει να κυριαρχεί η απληστία στις αποφάσεις μας.Θα φτιάξω τώρα ένα καλάθι με 10 αμερικάνικες μετοχές (για διασπορά) με σταδιακή επιλογή ήδη έχω pbf, lazy 10% wter 3% και θα αυξάνω,tlry 5%,σκέφτομαι boch (τράπεζα κύπρου),pic και βλέπουμε μελετώντας ξανά και Τάκαρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. APTX Κύριε andreas και Κύριε Τάκη έχει κάνει 30 φορές το average volume του... Μπαίνει το σύμπαν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Έχω μπει από κεκτημένη ταχύτητα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλησπέρα σε όλο το μπλογκ. Κύριε Τάκη ποια η γνώμη σας για την Idex; Τις τελευταίες μέρες πάει σφαίρα ειδικά μετά από κάποιες ανακοινώσεις.

    Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την έχω αποκλείσει και την έχω βγάλει απο τη λίστα παρακολούθησης μου λόγω του ότι συνήθως παίζει κάτω του 1 δολαρίου και κάνει μεγάλες αυξομειώσεις.
      Μαζί με όλα ξύπνησε και αυτή ... διαβάζω ότι μπορεί να φτάσει 5 δολάρια. Αλλά πολύ κερδοσκοπικό χαρτί.

      Διαγραφή
    2. Η άνοδος της πέρα από το hype των ev οφείλεται στον διπλασιασμο της θέσης της στην soletrac, μια εταιρίας ανάπτυξης ηλεκτρικών τρακτέρ. Αν δείτε την τελευταία, πρόκειται για αστεία περίπτωση. Την παρέσυρε το κύμα την idex και θα ξαναγυρίσει εκεί από οπου ξεκίνησε κατά τη γνώμη μου

      Διαγραφή
    3. Σας ευχαριστώ πολύ. Πολύ σημαντική η γνώμη και οι γνώσεις όλων εδώ μέσα!

      Διαγραφή
  19. Ευτυχώς που έδωσα αρκετά χτες και την Παρασκευή στην Ayro αλλά σήμερα έτσουξε λίγο , πάντως έκλεισε το πρωτο χάσμα ίσως να πάει και για το δεύτερο στα 6,2 εγώ πάντως είμαι με το σχεδόν 30% της αρχικής μου θέσης από τα 3,6 ενώ τα υπόλοιπα έφυγαν στα 8,7 και 9 ενώ η CIIC έχασε σχεδόν όλα της τα κέρδη σήμερα ίσως να κλείσει και αυτή το χάσμα το σημερινό , σήμερα δεν ακούμπησα τίποτα σφίγγω το ρευστό μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μπορούμε να πιάνουμε όλες τις κορυφές και όλους τους πάτους.
      Η AYRO πλέον είναι πιο στέρεα με βάση τη συμφωνία και με το συνεργάτη που τον βάζει και συνέταιρο.
      Για εμένα τα νέα είναι σπουδαία και καλά μακροπρόθεσμα .... βραχυπρόθεσμα, όπως έγραψα και εχθές υπάρχει θεματάκι.

      Όμως πλέον το επίπεδο 8 με 8,9 είναι το σημείο αναφοράς ... είναι όπως ήταν παλαιότερα τον 4 με 4,9. Ξέρεις πως ότι και να γίνει θα ξαναπεράσουν ,κάποια στιγμή, στο μέλλον, με μεγαλύτερη δύναμη.

      Προς το παρόν το 11 με 15 δολάρια είναι η κορυφή , όπως έχω εξηγήσει.
      Μένω με το 1/3 της θέσης που πλέον δεν μου κοστίζει τίποτα.

      Διαγραφή
  20. Κύριε Τάκη δώσατε καθόλου CIIC , τώρα που έκλεισε το χάσμα ίσως να ξαναπάει πάνω έχει δώσει γρήγορα πολύ χρήμα , βασικά είχα βάλει μεγάλο στόχο και δεν έδωσα αλλά πάνω από τα 35 θα αρχίσω να αραιώνω μέχρι τα 50 που έχετε πει νομίζω (αν αντέξω) .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε λέπι θα δώσω. Ούτε 1.
      Είναι για μεγάλα πράγματα.
      Θα κάνει ότι έκανε το XPEV. Θα τα σαρώσει όλα τα επίπεδα ... κάποια στιγμή θα κάνει μια διορθωσούλα, αλλά θα πάει όπως XPEV.

      Διαγραφή
    2. κ. Τάκη μαζί σας μέχρι να πιασει τη μισή κεφάλαιοποίηση της tesla. Που να αρχίσει να δημοσιοποιεί και παραγγελίες για λεωφορεια

      Διαγραφή
    3. Πυ θεωρείτε κ. Τάκη όταν θα κάνει την επιστροφή αυτό το θηρίο? Σε τι επίπεδα?

      Διαγραφή
  21. Αυτή η NGA γιατί τρέχει;
    Είχε πει το Bloomberg ότι μάλλον θα κλείσει η δουλεία με συγχώνευση με τη Lion Electric. Αλλά αυτό έγινε εδώ και 1 μήνα .... και κανείς δεν επιβεβαίωσε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Κύριε Τάκη tuscan πήρατε ή ακόμα? Θυμάμαι που λέγατε να περιμένουμε να πέσουν οι υπογραφές πρώτα. Αλλά βλέπω ότι όλοι λένε πως είναι θεμα χρονου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλησπέρα κυριε Τάκη μπορείτε να πείτε τα πιθανά επιπεδα διορθωσης του ciig?Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Από εχθές ξεθάρρεψαν οι ξεβράκωτοι σορταδόροι της κακιάς ώρας .... και έχουν ξεκινήσει να δανείζονται CIIC κηρύσσοντας την έναρξη του σορταρίσματος. Βοηθός τους κάτι σαχλαμάρες που γράφτηκαν στο Investorplace και η γρήγορη άνοδος του χαρτιού.
    Όποιος φοβάται πάει σπίτι του .... εγώ όπως ξέρετε, ΟΥΤΕ ΛΕΠΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το θέμα ειναι ότι εσείς κύριε Τάκη βλέπετε την μεγάλη εικόνα το τι θα κάνει σήμερα και αύριο το χαρτί δεν σας ενδιαφέρει, εγώ να πω την αλήθεια στα 35 θα έδινα λίγα 100% κέρδος τόσο σύντομα (εγώ είμαι μέσα από τα 17$ ) πρέπει να βάζεις κάτι στην άκρη και με δεδομένο ότι έχετε στόχο το 50 στην CIIC σήμερα θα τα αγοράζαμε πίσω στα 22-23 όπως την βλέπω να ανοίγει στο premarket αλλά και εγώ ακίνητος έκατσα, την Πέμπτη το είδα πάντως το γύρισμα , max να την δούμε εάν ειναι να συνεχίσει άμεσα ανοδικά στα 22-23 βέβαια αν θέλουν να ξεπουπουλιάσουν τους short δεν ξέρω τι θα κανουν.

      Διαγραφή
    2. Ευχάριστο νέο, τουλάχιστον για εμένα που δεν πρόλαβα να πάρω τη θέση που θα ήθελα, να γίνει μια καλή διόρθωση.
      Η εταιρία είναι πολύ δυνατή κ.Τάκη.

      Εάν έχετε κοιτάξει, μια γνώμη για inaq παρακαλώ;
      Έχει φύγει λίγο αλλά ίσως είναι καλή περίπτωση για πιο long.

      Ευχαριστώ

      Διαγραφή
    3. Κύριε Geopard και εγώ αν ήξερα ότι απο το 35 θα γύριζε στα 25 θα τα έδινα και θα τα ξανάπαιρνα ... όμως δεν τα ξέρω αυτά και δεν θέλω να την ξαναπατήσω όπως XPEV που πέτυχα το 39, αλλά μετά δεν προλάβαμε να κουνηθούμε και ας έφτασε 30,4.
      Θα μείνω προσηλωμένος στα νούμερα μου ...

      Διαγραφή
    4. 1000 δίκια έχετε για αυτό έκατσα ακίνητος γιατί εκεί δεν μπορείς να φανταστείς τι θα κάνουν.

      Διαγραφή
  25. Δεν έχω δώσει ΟΥΤΕ ΛΕΠΙ και τους περιμένω πιο κάτω για ενίσχυση..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. μπήκα κιεγώ ciic 3η επιλογή, ωραία τεχνική διόρθωση. δείχνει ότι θέλει να το πάει γλυκά όπως λέτε Sir. αυτό που λέει το investorplace το είδα. λέει fair price με dcf 20, κάτι. εγώ ακούω Sir και αυτά που διάβασα φαίνονται μεγαλόπνοα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Άντρ πάλι .....θα στριμώχνονται στην είσοδο οι ΡομπινΧούντιδες και όσοι πούλησαν χαμηλά, χωρίς να ξέρουν το γιατί.
    https://www.cnbc.com/2020/12/03/cramer-british-start-up-arrival-has-best-claim-to-be-the-son-of-tesla.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Δείτε και ένα άλλο spac που μου δώσανε για πολύ καλό SOAC έχει κεφάλαιο 300 b ,και θα στοχεύσει σε εταιρεία του κλάδου environmental, social, and governance (ESG) .Εγω σήμερα θα πάρω λίγα κομμάτια (σε spac δεν θα βάζω μεγάλα ποσά).Στο q1 του 2021 η ανακοίνωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλημέρα σε όλους.
    https://www.mikrometoxos.gr/pos-oi-spacs-eginan-ta-quot-leftodentra-quot-tis-wall/
    Ενδιαφέρον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κύριε Spooky

      Να ήταν το βιολί πουλί
      Θα το παίζαν πολλοί

      Μέτριοι που γράφουν εκθέσεις ιδεών ... ίσως να είναι και ζουλιάριδες και φθονεροί τύποι.
      ΑΣ ΣΟΡΤΑΡΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΕΝΟΧΛΟΥΝ!!!

      Διαγραφή
  30. Επίσης Καλημέρα σε όλους. Αποψη .....Η μεγαλύτερη ιστορία του 2020 - καλά, εκτός από το προφανές - είναι η επανεμφάνιση της εταιρείας εξαγοράς ειδικού σκοπού Μέχρι τον Νοέμβριο, 203 SPAC δημοσιοποιήθηκαν, ήδη σχεδόν 245% από το ρεκόρ του περασμένου έτους στα 59. Τα συνολικά ακαθάριστα έσοδα υπερέβησαν τα 70 δισεκατομμύρια δολάρια, ξεπερνώντας και πάλι το ρεκόρ του προηγούμενου έτους των 13,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

    Τα SPAC έχουν γίνει ο προτιμώμενος τρόπος για τις εταιρείες ανάπτυξης μικρών κεφαλαίων να δημοσιοποιούνται σε ένα σημαντικό χρηματιστήριο των ΗΠΑ - και δεν τους κατηγορώ. Η τρέχουσα διαδικασία IPO είναι ξεπερασμένη, δαπανηρή και ωφελεί τους επενδυτές τραπεζίτες περισσότερο από οποιονδήποτε άλλο. Είναι σπασμένο και πρέπει να αλλάξει… και το SPAC είναι μια δροσερή εναλλακτική λύση που υποδέχονται με ανοιχτές αγκάλες οι επενδυτές
    Ωστόσο, οι επενδυτές θα πρέπει να είναι πιο επιλεκτικοί το 2021 ως προς το ποια SPAC επενδύουν. Δεν δημιουργούνται όλα τα ίδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Τι γινεται με αυτο το πολλα υποσχομενο Arrival?. Εχει λιωσει στα 0,33 σεντια. γιατι τοσο χαλια??

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Να θυμάσαι πάντα ότι είσαι ο τελευταίος τροχός της αμάξης !!! Να μην είσαι ζουλιάρης και φθονερός τύπος και αν το σχόλιο σου είναι μόνο για να με πικάρεις ... τότε να γνωρίζεις ότι είσαι μέτριος και άσχετος και αν πιστεύεις ότι μπορείς να είσαι καλύτερος μου άνοιξε το δικό σου Ιστολόγιο για να μας το αποδείξεις ντεεεε!!!! Όχι μόνο φρου φρου και παρλαπίπες ...

Γιαυτό πάρε μόνο το "ματάκι" σου και δρόμο 😂😂