Proterra .... εδώ ....
Διαπραγματεύεται στο Nasdaq με τον κωδικό PTRA ... εδώ ....
Αριθμός μετοχών : 207,348 εκατομμύρια μετοχές
Presentation Proterra ... εδώ ...
H Proterra εισήχθηκε στο Nasdaq μέσω του spac ACTC.
Chamath Palihapitiya |
Ο Palihapitiya ηγήθηκε του PIPE των 415 εκατομμυρίων δολαρίων, συμπεριλαμβανομένων των Daimler Trucks, Franklin Templeton, Fidelity Management & Research Company LLC, καθώς και κεφάλαια που διαχειρίζεται η BlackRock.
Στις 16 Ιουνίου 2021 η συγχώνευση ολοκληρώθηκε.
H
Proterra ιδρύθηκε το 2004 και είναι μια αμερικανική εταιρεία με έδρα
στο Burlingame της Καλιφόρνιας. Η Proterra είναι μια εταιρεία ηλεκτρικών
οχημάτων (EV) και η οποία κατασκευάζει ηλεκτρικά σχολικά λεωφορεία και λεωφορεία για αστικές συγκοινωνίες.
Είναι
μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες ηλεκτρικών λεωφορείων στη Βόρεια
Αμερική και εξυπηρετεί 130 πελάτες στις ΗΠΑ και τον Καναδά.
Η
Proterra σχεδιάζει και κατασκευάζει ηλεκτρικά λεωφορεία και ηλεκτρικά
συστήματα φόρτισης και έχει μερίδιο περισσότερο από 50% στην αγορά της
Βόρειας Αμερικής μεταξύ των ετών 2012 με 2019. Η σειρά Catalyst της
Proterra περιλαμβάνει λεωφορεία διέλευσης μήκους 11 και 12 μέτρων και
διάφορες διαμορφώσεις μπαταρίας. Τα λεωφορεία φορτίζονται μέσω εναέριου
σταθμού φόρτισης που τοποθετείται σε εγκαταστάσεις συντήρησης καθώς και
σε τερματικούς σταθμούς.
Το
Proterra EcoRide ήταν το πρώτο ηλεκτρικό λεωφορείο μπαταρίας που
προσφέρθηκε από την Proterra. Για πρώτη φορά εμφανίστηκε ως πρωτότυπο, το 2008, στο Σαν Ντιέγκο με μήκος 11 μέτρα και βοηθητική μονάδα κυψελών
καυσίμου υδρογόνου (APU). Το πρώτο EcoRide BE35 κυκλοφόρησε σε αρκετές
πόλεις στην Καλιφόρνια το 2009. Το EcoRide κυκλοφόρησε με μπαταρία
λιθίου - τιτανίου, η οποία επέτρεψε τη γρήγορη φόρτιση κατά τη
διαδρομή, αλλά είχε περιορισμένο εύρος.
Το Proterra EcoRide συνδεδεμένο με εναέρια φόρτιση (2015) |
Το EcoRide αντικαταστάθηκε από το Proterra Catalyst το 2014.
Το
Proterra Catalyst ήταν μια εξέλιξη του EcoRide και αρχικά ήταν
διαθέσιμο στο τυπικό μήκος λεωφορείου 12 μέτρων και με την ίδια μπαταρία
γρήγορης φόρτισης που είχε το EcoRide και ένα παρόμοιο σύνθετο πλαίσιο.
Εισήχθη το 2015 για να αντικαταστήσει άμεσα το προηγούμενο EcoRide.
Εκείνη τη χρονιά, η Proterra παρουσίασε επίσης την επιλογή μπαταρίας
eXtended Range (XR) με βραδύτερη φόρτιση, αλλά με μεγαλύτερη
χωρητικότητα και εύρος. Οι μπαταρίες του Catalyst
μεταφέρονται κάτω από το πάτωμα και είναι αρθρωτές, έτσι ώστε οι
χειριστές να μπορούν να εναλλάσσονται μεταξύ διαφορετικών επιλογών
μπαταρίας ανάλογα με τις απαιτήσεις της διαδρομής.
Το Proterra Catalyst συνδεδεμένο με εναέρια φόρτιση |
Proterra ZX5 |
Το
ZX5 μπορεί να φορτιστεί χρησιμοποιώντας εναέρια φόρτιση εναέριου SAE
J3105 ή με φορτιστή SAE J1772 CCS στην αποθήκη. Το ZX5 με οποιαδήποτε
επιλογή μπαταρίας μπορεί να φορτιστεί πλήρως σε περίπου 2,9 ώρες
χρησιμοποιώντας το σύστημα εναέριας φόρτισης OppCharge, το οποίο
προσφέρει μέγιστο ρυθμό φόρτισης 330 kW. Χρησιμοποιώντας τη φόρτιση
plug-in, το τυπικό ZX5 διαρκεί περίπου 2,9 ώρες για να φορτιστεί πλήρως,
ενώ το ZX5MAX διαρκεί περίπου 4,7 ώρες για να φορτιστεί πλήρως με πιο
περιορισμένο ρυθμό 132 kW, υποθέτοντας ισχύ 200 A DC.
H Proterra έχει επικεντρωθεί στην ανάπτυξη και πώληση ηλεκτρικών λεωφορείων και λειτουργεί τρεις επιχειρηματικές γραμμές,
καθεμία από τις οποίες ασχολείται με ένα κρίσιμο στοιχείο της
ηλεκτροκίνησης οχημάτων και δραστηριοποιείται με συμπληρωματικό και
αυτόνομο τρόπο:
- Η Proterra Powered σχεδιάζει, αναπτύσσει, κατασκευάζει, πωλεί και ενσωματώνει ιδιόκτητα συστήματα μπαταριών και λύσεις ηλεκτροκίνησης σε οχήματα για παγκόσμιους εμπορικούς πελάτες και σε κατασκευαστές EVs.
- Η Proterra Transit σχεδιάζει, αναπτύσσει, κατασκευάζει και πωλεί ηλεκτρικά λεωφορεία
διαμετακόμισης για εταιρείες δημόσιας συγκοινωνίας της Βόρειας
Αμερικής, αεροδρόμια, πανεπιστήμια και άλλους στόλους εμπορικής
διέλευσης.
- Η Proterra Energy παρέχει λύσεις φόρτισης
και υπηρεσίες λογισμικού μεγάλης ισχύος στόλου, που κυμαίνονται από
λογισμικό διαχείρισης στόλου και ενέργειας ως υπηρεσία, έως
προγραμματισμό στόλου, υλικό, υποδομή, εγκατάσταση, δέσμευση βοηθητικών
προγραμμάτων και βελτιστοποίηση φόρτισης. Αυτές οι λύσεις έχουν
σχεδιαστεί για τη βελτιστοποίηση της χρήσης ενέργειας και του κόστους
και για την παροχή λειτουργικότητας του οχήματος σε δίκτυο.
Οι
προσπάθειες της Proterra για πωλήσεις εστιάζονται στους 400
μεγαλύτερους οργανισμούς δημόσιας συγκοινωνίας, οι οποίοι λειτουργούν
περισσότερο από το 85% των περισσότερων από 70.000 λεωφορείων διέλευσης
που βρίσκονται στους δρόμους της Βόρειας Αμερικής, σύμφωνα με την Εθνική
Βάση Δεδομένων Διαμετακόμισης της FTA, καθώς και σε αεροδρόμια,
πανεπιστήμια, νοσοκομεία και εταιρικά λεωφορεία.
Στις
31 Δεκεμβρίου 2020, υπάρχουν συνολικά περισσότερα από 25.000 λεωφορεία
που λειτουργούν σε στόλους και έχουν την υποχρέωση να μετατραπούν σε
100% μηδενικές εκπομπές έως το 2040, συμπεριλαμβανομένων των στόλων στην
πολιτεία της Καλιφόρνια και στις πόλεις της Νέας Υόρκης, Σικάγο και
Σιάτλ.
Η Proterra ξεκίνησε να παραδίδει ηλεκτρικά οχήματα το 2010 και έως τις 31 Μαρτίου 2021 έχει παραδόσει πάνω από 650 ηλεκτρικά λεωφορεία.
Τι ξεχωρίζει τη Proterra από τους ανταγωνιστές της;
Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα της Proterra είναι ότι ήδη έχει αυτοκίνητα της στο ''δρόμο''.
Οι
περισσότεροι ανταγωνιστές της στο χώρο των ηλεκτρικών λεωφορείων
βρίσκονται στο στάδιο του σχεδιασμού και των πρωτότυπων. Η Proterra έχει
αποδεδειγμένα προϊόντα της στο δρόμο. Τα οχήματα της εταιρείας
μεταφέρουν ήδη ανθρώπους σε όλη την πόλη της Νέας Υόρκης και του Σαν
Φρανσίσκο. Συνολικά, τα οχήματα με τεχνολογία Proterra έχουν καταγράψει
περίπου 20 εκατομμύρια μίλια υπηρεσιών στον πραγματικό κόσμο, ενώ έχει
συνεργαστεί και με κορυφαίους κατασκευαστές αρχικού εξοπλισμού, όπως
είναι η Freightliner Custom Chassis Corporation, Thomas Built Buses, Van
Hool, Bustech και Optimal-EV.
Η Proterra έχει κατασκευάσει περισσότερα από
340 megawatt-hour συστήματα μπαταρίας, περισσότερα από 650 ηλεκτρικά
λεωφορεία βαρέως τύπου και έχει εγκαταστήσει 54 megawatts συστήματα
φόρτισης.
Η
Proterra διευθύνεται από μια έμπειρη ομάδα διαχείρισης που δημιουργεί
κορυφαία εμπορική τεχνολογία ηλεκτρικής μπαταρίας. Ο Διευθύνων Σύμβουλος
Τεχνολογίας της εταιρείας ήταν ένας από τους πρώτους μηχανικούς
μπαταριών στην Tesla, όπου πέρασε εννέα χρόνια σχεδιάζοντας συστήματα
μπαταριών, από το αρχικό Roadster έως το Model 3. Διευθύνει μια
ταλαντούχα ομάδα πρώην τεχνικών των Apple, Tesla και μηχανικών της Honda
που θα δημιουργήσουν μια καθετοποίηση στην τεχνολογία των EVs που θα
περιλαμβάνει μια ιδιόκτητη μονάδα που μπορεί να επηρεάσει την απορρόφηση
ενέργειας, μια ευέλικτη μπαταρία με πατενταρισμένο μετριασμό θερμικών
συμβάντων και ένα προηγμένο σύστημα ενέργειας από άκρο σε άκρο που
ενσωματώνεται με εσωτερικά αναπτυγμένο λογισμικό. Το αποτέλεσμα είναι
ότι οι μπαταρίες Proterra διαθέτουν κορυφαία ενεργειακή πυκνότητα και τα
οχήματά της έχουν κορυφαία γκάμα και χαμηλό κόστος στη βιομηχανία.
Ένα
άλλο ελκυστικό σημείο της Proterra είναι η συνεργασία της με την
Daimler, τον τεράστιο όμιλο αυτοκινήτων. Το 2018, η Daimler, ηγήθηκε
ενός γύρου επενδύσεων 155 εκατομμυρίων δολαρίων στην Proterra και
συνεργάστηκε μαζί της στην ανάπτυξη ενός ηλεκτρικού σχολικού λεωφορείου.
Εφόσον
η Proterra ανέπτυξε λύσεις φόρτισης για στόλους EV, καθώς και
ηλεκτρικούς κινητήρες, η συμμαχία είναι σίγουρα θετική και για τις δύο
επιχειρήσεις.
Η
Daimler, ένας από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές εμπορικών οχημάτων
στον κόσμο, με ετήσια έσοδα μεγαλύτερα των 150 δισεκατομμυρίων δολαρίων, είναι πελάτης
και επενδυτής της Proterra. Η Daimler θα μπορούσε εύκολα να αγοράσει
μερικές από τις λύσεις της Proterra. Και δεδομένου του υψηλού προφίλ της
Daimler, πολλοί άλλοι κατασκευαστές φορτηγών είναι πιθανό να ακούσουν
εάν τα προϊόντα της Proterra λειτουργούν καλά για τη γερμανική
αυτοκινητοβιομηχανία, αυξάνοντας περαιτέρω τις πωλήσεις της Proterra.
Μεταξύ των σημαντικών θετικών χαρακτηριστικών της Proterra είναι τα
υψηλά έσοδά της σε σύγκριση με τις περισσότερες εταιρείες ηλεκτρικών
οχημάτων.
Είναι σίγουρα θετικό για την εταιρεία το γεγονός ότι, σε
αντίθεση με πολλούς άλλους κατασκευαστές EV, η Proterra αποφέρει ήδη
σημαντικά έσοδα. Η Proterra το 2020 παρουσίασε πωλήσεις 196,9
εκατομμυρίων δολαρίων και έχει ένα εντυπωσιακό ανεκτέλεστο ποσό 750
εκατομμυρίων δολαρίων. Τα 3 τελευταία χρόνια η Proterra έχει
δημιουργήσει αθροιστικά συνολικές πωλήσεις 501,4 εκατομμυρίων δολαρίων.
Για τα έτη που έληξαν στις 31 Δεκεμβρίου 2020, 2019 και 2018, τα
συνολικά έσοδα ήταν 196,9 εκατομμύρια δολάρια, 181,3 εκατομμύρια δολάρια
και 123,2 εκατομμύρια δολάρια, αντίστοιχα.
Για το πρώτο τρίμηνο του
2021, ανέφερε συνολικά έσοδα 54 εκατομμυρίων δολαρίων. Αυτό προήλθε από
την παράδοση 48 οχημάτων και 26 συστημάτων μπαταρίας.
Η Proterra Powered παρέδωσε συστήματα μπαταριών και λύσεις ηλεκτροδότησης για 170 οχήματα το 2020, 177 οχήματα το 2019, 135 οχήματα το 2018 και 48 και 53 οχήματα, αντίστοιχα, τους τρεις μήνες που έληξαν στις 31 Μαρτίου 2021 και 2020.
Η Proterra Energy έχει καθιερωθεί ως ένας κορυφαίος πάροχος λύσεων φόρτισης επαγγελματικών οχημάτων, βοηθώντας τους φορείς εκμετάλλευσης στόλων να εκπληρώσουν τις ανάγκες φόρτισης υψηλής ισχύος των επαγγελματικών ηλεκτρικών οχημάτων και να βελτιστοποιήσουν τη χρήση ενέργειας. Στις 31 Μαρτίου 2021, έχει εγκαταστήσει περίπου 51 MW υποδομής φόρτισης σε περισσότερα από 530 σημεία φόρτισης σε ολόκληρη τη Βόρεια Αμερική.
Οι τρέχοντες πελάτες της εταιρείας λειτουργούν περισσότερο από το 30% του στόλου λεωφορείων διέλευσης της Βόρειας Αμερικής. Το μόνο που πρέπει να κάνει η Proterra είναι να μετατραπεί σε μια εταιρεία εσόδων πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Πρόσφατα ανακοινώθηκε από την εταιρεία ότι συνεργάζεται με το Miami-Dade County στη Φλόριντα για ένα έργο ηλεκτροδότησης στόλου. Η πολιτεία θα αγοράσει 42 λεωφορεία Proterra ZX5 για την ηλεκτρική συγκοινωνία και σχεδιάζει να εγκαταστήσει 75 φορτιστές Proterra σε τρεις αποθήκες λεωφορείων.
Με την τιμή της μετοχής στα 12 δολάρια η Proterra αποτιμάται σε 2,5 δισεκατομμύρια δολάρια, συνεπώς η κεφαλαιοποίηση της εταιρείας αποτιμάται :
- 0,97 φορές τα εκτιμώμενα έσοδα, των 2,566 δισεκατομμυρίων δολαρίων, του 2025.
- 1,72 φορές τα εκτιμώμενα έσοδα, των 1,449 δισεκατομμυρίων δολαρίων, του 2024.
- 2,98 φορές τα εκτιμώμενα έσοδα, των 838 εκατομμυρίων δολαρίων, του 2023.
- 5,7 φορές τα εκτιμώμενα έσοδα, των 438 εκατομμυρίων δολαρίων, του 2022.
- 10,16 φορές τα εκτιμώμενα έσοδα, των 246 εκατομμυρίων δολαρίων, του 2021.
- 12,69 φορές τα έσοδα, των 197 εκατομμυρίων δολαρίων, του 2020.
- 5,01 φορές τα εκτιμώμενα EBITDA του 2025.
- 16,23 φορές τα εκτιμώμενα EBITDA του 2024.
Είναι σαφές ότι η Proterra είναι ένας καθιερωμένος κατασκευαστής ηλεκτρικών λεωφορείων και συστημάτων αποθήκευσης EV. Έχει ειδικευτεί στην τροφοδοσία στόλων λεωφορείων και άλλων οχημάτων δημόσιας συγκοινωνίας με την τεχνολογία EV τα τελευταία 10 χρόνια.
Δεδομένων όλων των δομικών ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων, που έχουν προαναφερθεί, η Proterra είναι σε καλή θέση για να αναδειχθεί ως ένας από τους νικητές στην εμπορική επανάσταση EV.
Εκπληκτική επιλογή του Chamath και ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ!! Επίσης η διοίκηση κάνει συντηρητικές μελλοντικές προβλέψεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό ηλεκτρικά, συνεχίζω με ZEV και Proterra που ελπίζω μήπως κάνει το 9,5.
ELMS θα περιμένω λίγο ακόμη.
Συνεχίζουμε σε αυτό το thread να σχολιαζουμε.
Προς το παρόν συντασομαι με την γκουρουδια του κυρίου BARREN ότι έχει πόνο ακόμη σε πολλά χαρτιά....
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρος το παρόν έχει ακόμη πολύ πόνο σε πολλά χαρτιά, ΠΡΩΗΝ SPACS, λόγω δαιμονοποίησης και ενασχόλησης κατσαπλιάδων ποπολάριων που είδαν φως και μπήκαν για ένα γρήγορο κέρδος. Αντι αυτού θα βολευτούν οι περισσότεροι με μια γρήγορη ζημία.
ΔιαγραφήΑς αγοράσουν, για παράδειγμα, αυτοί HOOD ..... εμείς θα παίρνουμε SOFI.
ΔιαγραφήΝα δούμε στο τέλος ποιός θα κλάψει και ποιός θα γελάσει!!
Κύριε ΤΑΚΗ ότι μπορεί η SKLZ να κάνει αυτό που γράφετε ( αντίδραση και short squize για το 24 σαφώς και είναι υπαρκτό και εφτικτο... στο Αμέρικα είμαστε
ΔιαγραφήΌμως στη παρούσα φάση δεν το βλέπω ... βλέπω συσσώρευση και ταλαιπωρία σε κάποιο σημείο .. αλλά ποιο????
Αυτά δεν με αφορούν και είναι τα παικτικά .... αν τα πιάσω καλώς, αν δεν τα πιάσω μου είναι αδιάφορο. Η CLOV έφυγε από τα 7 δολάρια πήγε 28 και πρόλαβε να ξαναγυρίσει στα 7 .... και όλα αυτά μέσα σε ένα μήνα.
ΔιαγραφήΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΥΡΙΕ ΤΑΚΗ, GAME ΛΕΤΕ ΓΙΑ 5.5 ΑΓΟΡΑ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ ήδη έχω κάνει μια αγορά στο 6,2.
ΔιαγραφήΆλλες 2 φορές θα ξαναμπώ.
38μυρια volume σημερα η ΣΚΎΛΑ μόνο καλό δεν το λές...ούτε και trading ποπολαριων σπακαδορων...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύριε GERRY ρόμπα με έκανε η σκύλα , είχα την ελπίδα ότι θα κρατούσε το 13 τεχνικά αλλά τελικά την πάτησα .( όμως δεν δίδω κύριοι )
ΔιαγραφήΜε την ισχνή ρευστότητα μου κοιτάω πολλά αλλά θα ψωνίσω λίγα σε καλές τιμές ελπίζω.
Καλό ξημέρωμα κύριοι.
k. Gerry μη το λέτε!
ΔιαγραφήΤις παλιές καλές μέρες της αγνότητας και της άγνοιας, έχει τύχει (στα crypto) να κάνω ημερήσια trades έως και 10~20 x το λογαριασμό μου και όχι με κανένα τρελό leverage (*5), χωρίς ιδιαίτερο αποτέλεσμα P/L.
Αν πάει κάποιος να πιάσει μαχαίρι που πέφτει με μόχλευση και stops, μαζεύονται οι τζίροι.
Κύριε BARREN εντελώς εμπειρικά (λέμε τώρα) όγκος που είναι πολλαπλάσιος του μέσου μετά από αποτελέσματα που δεν άρεσαν γιατί πώς νά τό κάνουμε δεν άρεσαν ειδικά στο Αμέρικα είναι αυτό που λέμε: πάρτα στη μάπα λεβέντη μ Andrews και όταν με το καλό πας προς Ινδία μεριά η όπου αλλού και πουλήσεις την πραμάτεια σού τα λέμε ξανά..
ΔιαγραφήΤώρα αν υπάρχουν τόσοι μπιπς που σε μέρα που η μετοχή τρώει το ξύλο τής αρκούδας μετά από κακά αποτελέσματα και πάνε να κάνουν trade τότε πάω Paso και μάλιστα dople...
ΔιαγραφήΤα τόσα κακά αποτελέσματα απο που προκύπτει?
ΔιαγραφήΕπειδή το MAU δείχνει σταθερότητα και μια ελαφρώς καθοδική κίνηση?
Εγώ βλέπω ότι η εταιρεία είναι καλά τοποθετημένη και πως έχει κάνει μια σειρά απο κινήσεις και εξαγορές για να μπορέσει να μπει πιο δυνατά στην αγορά και με νεώτερα και φρέσκα παιχνίδια.
Όπως είπαμε .... πείτε στην Κάθυ, αν ζορίζεται και θέλει να πουλήσει στο 8,5 θα με βρεί, διαφορετικά ας κρατήσει τα κομμάτια της και ας αφήσει το trade.
καλημέρα Η sklz ξόδευσε 90 εκατ σε bonus αντί να πληρώσει developers και να φτιάξει παιχνίδια της προκοπής Η συνεργασία με την exit games ίσως την βοηθήσει. Αγόραζε η καθυ και τρεχαν πολλοί μαριδαιοι από πίσω. Έδωσα τα μισά μου κομμάτια πριν μερικές ημέρες για να τα ξαναπάρω κάτω από 10
ΔιαγραφήΚαι πολύ καλά κάνει η διοίκηση, προκειμένου να διατηρήσει και να χτίσει πάνω στους ήδη υπάρχοντες πελάτες της.
ΔιαγραφήΤα καθαρά έσοδα απο esports είναι πολύ χαμηλά ακόμη .... δείτε.
Παγκόσμια αγορά esports
Το 2021, η παγκόσμια αγορά eSports αποτιμήθηκε σε λίγο περισσότερο από 1,08 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ. Επιπλέον, τα έσοδα της παγκόσμιας αγοράς του κλάδου eSports προβλέπεται να αυξηθούν σε 1,62 δισεκατομμύρια δολάρια το 2024. Η Ασία και η Βόρεια Αμερική αντιπροσωπεύουν σήμερα τις μεγαλύτερες αγορές eSports από πλευράς εσόδων, με την Κίνα να αντιπροσωπεύει σχεδόν το ένα πέμπτο της αγοράς. Η Κίνα αναμένεται πως θα είναι η μεγαλύτερη αγορά eSports παγκοσμίως το 2021, αποφέροντας περίπου 360,1 εκατομμύρια δολάρια στον κλάδο, οι HΠΑ 243 και η Δυτική Ευρώπη 205,8.
Το μεγαλύτερο μερίδιο των εσόδων της αγοράς eSports προέρχεται από χορηγίες και διαφημίσεις το 2021. Συνολικά, τα παγκόσμια έσοδα της αγοράς eSports από χορηγίες και διαφημίσεις ανήλθαν σε 641 εκατομμύρια δολάρια το 2021. Η επόμενη υψηλότερη πηγή εσόδων ήταν τα δικαιώματα των μέσων ενημέρωσης λίγο παραπάνω 192 εκατομμύρια δολάρια.
Το 2021, το παγκόσμιο κοινό του eSports προβλέπεται πως θα φθάσει τα 474 εκατομμύρια άτομα. Τα επόμενα χρόνια, όλο και περισσότεροι θεατές αναμένεται να συντονιστούν για να παρακολουθήσουν τα αγαπημένα τους παιχνίδια που παίζονται από μερικούς από τους καλύτερους παίκτες στον κόσμο. Μέχρι το 2024, αναμένεται να υπάρχουν πάνω από 577 εκατομμύρια θεατές eSports παγκοσμίως.
Πάνω που λέω τα αποτελέσματα της skillz ήταν κακά, βλέπω τα αποτελέσματα της fastly και ανατριχιαζω. Κολαση
ΑπάντησηΔιαγραφήΑρχίζω να γουστάρω Fastly.
ΔιαγραφήΔεν αφήνετε άνθρωπο να αγιάσει και να κάνει τις διακοπές του με την ησυχία του!!
Αχ, αχ κακά παιδάκια Αμερικανάκια ....
OK σίγουρα η είσοδος στα esports θα δώσει μεγάλη ώθηση, και αυτός είναι ο λόγος που κρατάω θέση στην sklz, ασχέτως αν κάνω κάποιο trading. Στην Ινδία αν καταφέρει να εισχωρήσει το κρίκετ είναι πολύ δημοφιλές. δεν ξέρω με τα warrants τι γίνετε και σε ποιο στάδιο είναι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι βλέπετε για volta κύριε Τάκη. Υπολογίζατε για αύγουστο να κάνει την κίνηση. Έχω φορτώσει άγρια κάτω από τα 10$ αλλά κοντεύει να μου βγάλει την ψυχή όπως ο δρομέας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το πράμα δείχνει ότι θα ακολουθήσει το δρόμο όλων των χαρτιών που ξε-σπακάρονται, δηλαδή κάτω ... το καλύτερο που μπορεί να της συμβεί είναι αν μείνει σταθερή. Αυτό δείχνουν τα τωρινά δεδομένα.
Διαγραφήκυριε τακη εκτος απο proterra για arrival τι λετε?
ΑπάντησηΔιαγραφήArrival προς το παρόν είναι μόνο λόγια .... και με Ρώσο απο πίσω
Διαγραφήhttps://www.google.com/amp/s/www.capital.gr/bloomberg-view/3529552/arrival-o-rosos-proin-upourgos-me-to-meridio-11-dis-dol-kai-ta-mikro-ergostasia-ilektrikon-oximaton%3famp=true
Θα ήθελα, σε αυτή τη φάση, να δω και έργα. Είναι και ολίγον τσιμπημένη.
Ψήνονται breakouts ASTS & AYRO, να δούμε αν καρποφορήσουν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ AYROman όντως τεχνικά δείχνει έτοιμος για breakdance.
ΔιαγραφήΚαλησπέρα , Solo AYRO είναι στα χαμηλά τους ενώ η Fuv έχει διπλώσει και βάλε από τα χαμηλά της , λογικά η Solo αλλά και η Ayro πρέπει να διπλώσουν τουλάχιστον για να ακολουθήσουν την Fuv στις παλιές αναλογίες πριν την διόρθωση , δεν λέμε να ισοφαρίσει η Ayro τις κεφαλαιοποιήσεις, κάπου 20$ νομίζω οτι πρέπει να πάει .
ΔιαγραφήΚύριε Τάκη δεν δίδω και δεν ξανακάνω πρόβλεψη !!! σπάνε πλάκα μαζί μας με την τεχνική ανάλυση αυτό ειναι το μόνο σίγουρο .
Κύριε Geopard στο SKLZ έχει μπει μέσα πολύ ποπολαριό και αναμασάνε (συγγνώμη αν ενοχληθούν κάποιοι) πολλές ποπολαριές.
ΔιαγραφήΜάθανε για τα Bonus της Sklz που τους τα λένε οι αναλυτές.
H Bet365 να δείτε πόσα bonus δίνει ... αλλά στο τέλος όλοι πάνε στον κουβά. ✌✌✌
Άρα πιστεύω ότι θα ταλαιπωρήσει το χαρτί μέχρι να αδειάσει "όλους" τους ειδήμονες.
Εγώ λέω ότι θα παίξει όπως το Wter.
Για να μη βαριέμαι και επειδη θέλω λίγο GAME ... ετοιμάζομαι για την 2η αγορά μου.
ΔιαγραφήΟ Θεός βοηθός.
Eγώ κύριε Barren σήμερα θα τα βγάλω και τα τελευταία κομμάτια μου στο ΑYRO.
ΔιαγραφήΝιώθω ότι με δουλεύουν .... φρέσκα κουλούρια για εμένα.
Καλησπέρα , κύριε Τάκη έχετε δίκιο σκάνε γάιδαρο και ένα νέο που μόλις ψάρεψα για την Ayro https://www.globenewswire.com/news-release/2021/08/10/2277945/0/en/AYRO-Receives-Additional-2-9-Million-Purchase-Order-for-Club-Car-Current-EV.html
ΔιαγραφήΑυτό είδα κύριε GΕΟPARD και νιώθω ότι το δούλεμα πάει σύννεφο. Εύχομαι καλή τύχη και πολλές πολλές ανοδικές συνεδριάσεις να έχει το AYRO. Θα είναι μεγάλη μου χαρά ....
ΔιαγραφήΚαι αύριο(αν θυμάμαι καλά) έχουν αποτελέσματα.
ΔιαγραφήΚύριε Τάκη τι σας χάλασε? ειμαι ολίγο τι άσχετος για να καταλάβω τι σας ξίνισε. Βέβαια ότι ο Ceo ήταν πωλητής δεν το λες και καλό ( μιας και το έφερε η κουβέντα έμπειρος και με καλό βιογραφικό μου φάνηκε ο Ceo αλλά και λίγο μεγάλος για καινοτόμα προϊόντα μιας και ειναι 61 ετών ).
ΔιαγραφήO CEo μας λέει για εταιρεία 1 δις κεφαλαιοποίηση και παίρνει τα option στα 2+ και τα δίνει στα 5+. Αν δεν πιστεύει αυτός, τότε ποιός πιστεύει στη εταιρεία?
ΔιαγραφήΣήμερα μας βγάζει ανακοίνωση για πώλησεις 2,4 ενός παλαιότερου πακέτου των 2 εκατομμυρίων. Αλήθεια πότε παραδίδει αυτά τα αμαξάκια?
Κάτι δεν μου αρέσει. Έχουν το χαρτί εδώ κάτω στα 150 εκατομμύρια και το κοιτάζουν .... αντί να το έχουν στα 7 δολάρια τουλάχιστον.
Απλώς, στράβωσα!!
Τον νερουλά τον ξεχάσατε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟλοκλήρωσε τη διόρθωση του.
QUIZ
Που θα σταματήσω τώρα;
Πιθανότατα 3, στην υπερβολή 4,5
ΔιαγραφήΓιαυτό μου αρέσετε!!!
ΔιαγραφήΕγώ λέω .... μέχρι όπου γουστάρει ο Σακίλ.
κε Τάκη, πριν μπειτε στη Hyzn δείτε λιγο την εταιρική δομή της. Κάπου είδα ενα tweet ότι είναι λιγο περιεργη και δεν το βρίσκω τώρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγραφε ότι δεν ειναι η αμιγώς σιγκαπουριανή εταιρία που βγάζει τις κυψέλες, αλλα μια θυγατρική της. [το γραφω με κάθε επιφύλαξη]
Tα έχω γράψει αυτά ....
Διαγραφή-------------------------------------------
Η Horizon Fuel Cell Technologies είναι μια εταιρεία που ιδρύθηκε το 2003 στη Σιγκαπούρη από τους George Gu και Taras Wankewycz. Εξυπηρετεί ένα ευρύ φάσμα βιομηχανιών με διάφορες λύσεις και προϊόντα ηλεκτρικής ενέργειας κυψελών καυσίμου.
Η Hyzon Motors, έδρα το Ρότσεστερ της Νέας Υόρκης, ιδρύθηκε το Μάρτιο του 2020, ξεπηδώντας μέσα από τους κόλπους της Horizon Fuel Cell Technologies, που μετρά 18 χρόνια ενασχόλησης με τις κυψέλες καυσίμου.
Για κάτι γρήγορο θα παίξω HYZON.
ΔιαγραφήΜέχρι να γίνει μακροπρόθεσμη επιλογή .... θέλει πολλά ψωμιά ακόμη και πολύ δουλειά για να είναι έτοιμοι οι κινητήρες.
Ναι, σε αυτή τη φάση είναι αξιοκαβάλητη, γιατί όχι ένα γρήγορο δίπλωμα αν βοηθήσει το κλίμα?
ΔιαγραφήΓουάι νότ?
Hyzon κύριοι!!!!
ΔιαγραφήΓια μία ακόμη φορά η ASTRA μου κάνει το χατήρι.Άνοιγμα του λογαριασμού στην DEGIRO να δώ πως πάμε και ένα +35% με αφήνει άφωνο.Το 1/4 της θέσης ξεφορτώθηκε.Το επόμενο μεγάλο στοίχημα που το πιστεύω και εγώ είναι η Kubient.Δεν έχει δώσει ακόμη αντίδραση.Αλλά πιστεύω ότι μέσα στο μήνα θα κάνει το μπαπ για το 5+.Κύριε Τάκη και εγώ φορτωμένος μέχρι τα μπούνια. Μπήκαμε και στην Proterra.Μικρή θέση αλλά μου άρεσε το story.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιό 5+;
ΔιαγραφήΕδώ περιμένω κάτι που μεγαλύτερο.
Παρεμπιπτόντως έχετε εξελιχθεί σε μεγάλη "παικτούρα"
Μικρήθέση ZEV (2.5% Χ/Φ) @6,68.
ΑπάντησηΔιαγραφήHustle or die naoum.
Οι μάγκες της Microvast περίμεναν τον αναλυτή της Morganας να δώσει σήμερα τιμή στόχο τα 6 δολάρια και έστησαν πάρτυ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤυχαίο? Δεν νομίζω ..... τρέχουν πάλι οι σορταδόροι της συμφοράς να μαζέψουν τα χαρτιά τους πίσω.
Ποιος κύριος μου έγραψε ότι στο 8,4 βγαίνει και μυρίζεται ότι θα πάει χαμηλά το χαρτί??
ΔιαγραφήΓια να εμφανιστεί τώρα που το ταμπλό λέει 10,19!!
Το καλό σενάριο θα ήταν να σταθεροποιηθεί στα 10 με 11 και να σβήσουν οι όγκοι.
ΔιαγραφήΤο φυσιολογικό σενάριο λέει ότι ίσως επιστρέψει εκεί που ήταν.
Πλέον έχει μπει στο μάτι των wallstreetbets εδώ και λίγες μέρες η MVST.
ΔιαγραφήDM θέλει ωριαίο κλείσιμο πάνω από $9,6 για να γίνει πύρκαυλος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Flora τις μονές μέρες γράφει +40% , τις ζυγές -20%.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτην Ελλάδα η Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς θα έστελνε επιστολές για να πληροφορηθεί γιατί γίνεται αυτό.
Στην Αμερική .... Its just a game και κάποιος θα πάρει το μουτζούρη!! Και γιαυτο στο Ελλάδα έμειναν 3 και ο χαζοΑυνανίας των 36475000099000 nicks για να φαίνονται πολλοί.
Πολλά ticker που κοιτάω έχουν σκαλώσει μετά την 1η ώρα σε σημεία που πρέπει να περάσουν για να αναπτυχθεί momentum.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕύκολα χαλάει η μέρα αν αρχίσουν να ξεφουσκώνουν.
Εγώ παρατηρώ την καρασορταρισμένη ELMS που κάθεται οριακά κάτω απο τα 10$ και χωρίς όγκο, να δω άν τα περάσει αύριο δυνατά πόσοι σόρτηδες θα μοιράζονται το 1 μαντήλι που θα τους έχει μείνει να κλάψουν χαχαχαχα
ΔιαγραφήLAZY - Τα καταπληκτικά αποτελέσματα συνεχίζονται..
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://finance.yahoo.com/news/lazydays-holdings-inc-reports-record-123000635.html
Τι λέτε, θα γυρίσουν προς τα πίσω οι FREY και ELMS?
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγω πιστεύω πως σίγουρα ΝΑΙ ..... θα υπάρξει επιβεβαίωση των χαμηλών που έκαναν και απο εκεί θα γίνει ότι είναι να γίνει.
ΔιαγραφήΌλα τα ξε-σπακαρίσματα αυτό δείχνουν.
Εγω παλι βλεπω μια πανομοιότυπη κινηση των περισσοτερων σπακ, όταν μετατρεπονται σε μτχς να τρωνε τη σφαλιαρα από 20-40% κατω από το δεκάρικο όπως ειχα πει την περιοδο ευφορίας των σπακ(για να ευλογησουμε και λιγο τα γένια μας) και μετα από εκει ενα τίναγμα λιγο πανω απ΄το δεκαρικο για να στριμωξουν τους σορταδορους. Το θεμα ειναι τι θα κανουν μετά, κάποια θα αυτονομηθουν καποια θα φυγουν από το χαρτη
ΔιαγραφήΠοιος κύριος μου έγραψε ότι στο 8,4 βγαίνει και μυρίζεται ότι θα πάει χαμηλά το χαρτί??
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια να εμφανιστεί τώρα που το ταμπλό λέει 10,19!! ναι εγώ το έγραψα έκανα ΛΑΘΟΣ εκτίμηση και είχα σημαντικά διαφυγόντα κερδη. Το να ακολουθώ τους άλλους δεν το κάνω, κάνω κινήσεις με το δικό μου ένστικτο και εκτίμηση. Πολλές φορες πάω κουβά.
Για να δούμε τώρα αν δούμε παρόμοια κίνηση και της SKLZ προς τα 15 .... και εκεί θα επαναξιολογήσουμε.
Διαγραφήκαλησπέρα Το αμερικανικό χρήματιστηριο είναι για γερά στομάχια. Κάθε μέρα μια μετοχή μου κανει-20% χθες η metromile σήμερα η freyr. τι έγινε ανατιναχθηκε το εργοστάσιο στην Νορβηγία?
ΔιαγραφήΚαλώς ήρθατε στο τραινάκι του τρόμου κύριε George τελικά η Αμερική δεν ειναι για χήρες και ορφανά όπως λέει και ο οικοδεσπότης μας . Συνηθίζετε όμως μην ανησυχείτε μετά από 6 μήνες ξύλο με τους δείκτες στον Θεό τα βλέπω διαφορετικά.
ΔιαγραφήΕχθές
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://finance.yahoo.com/quote/SCR?p=SCR
Πρόκειται για εξαγορά
https://finance.yahoo.com/news/penn-national-gaming-acquire-score-110100093.html
Mε 20 εκατομμύρια πωλήσεις στο ταμπλό λέει πάνω απο 1,7 δις.
Ακόμη και η SKLZ είναι τσάμπα .... και όταν αλλάξουν το παίγνιο θα τα σερβίρουν αλλιώς στο ταμπλό.
Αλήθεια, η GAME για ποιό ποσό θα εξαγοραζόταν;
FYI https://electrek.co/2021/08/05/tesla-buy-byd-blade-batteries/
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΕΤΑΕΙ Η ΜVST! ΑΝΗΦΟΡΙΖΕΙ ΓΙΑ ΤΑ 15 ΑΡΑΓΕ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ θάνατος του εμποράκου σορταδόρου γίνεται.
Διαγραφήαντε να ευχηθουμε και στης σκυλας και στης ayro.
ΔιαγραφήΕγώ γύρισα τη SKLZ σε GAME!!
ΔιαγραφήΘα επανέλθω στο μέλλον ...
Εγώ λέω να πάνε όλα μία βόλτα αυτά που μας ενδιαφέρουν μέχρι το 8 τουλάχιστον όπως έκαναν οι MVST ASTP FREY ELMS CLVR ..
Διαγραφήskillz δε διδω γιατι ειμαι κατω 35%. δεν αξιζει απλα. το πολυ πολυ να κανω ενα μουαγιεν αν παει κατι απο 10 και να χτιζω σιγα σιγα την GAME. τι λετε και σεις?
ΔιαγραφήΤα 12 στην skillz ηταν δυνατη αντίσταση, δυστυχώς μάλλον πάμε για τα 10
ΔιαγραφήΚαλησπέρα , κύριε Aristo για ποιο λόγο ήταν αντίσταση και όχι στήριξη!!! αν και τεχνικά δεν έχει τίποτα απολύτως το 12 από αυτά που ξέρω , από την άλλη η περιοχή το 11 ειναι στήριξη , μέχρι τότε απλά κοιτάμε να μας κάνει βόλτα το τρενάκι του τρόμου , το έζησα μια χαρά με την Space mobile να το ζήσω και με την σκύλα που δυστυχώς είμαι καραφορτωμένος.
ΔιαγραφήΚύριε Barren αν δείτε καμιά διαφυγή προς τα πάνω στην σκύλα σφυρίξτε!!
Ο ποιο μάγκας στην σκύλα τελικά είναι ο οικοδεσπότης , κύριε Τάκη είστε εκτός από καλός αναλυτής και πολύ μεγάλη παιχτούρα συγχαρητήρια.
Αφού τη σφύριξα κ. Geopard, στο ~$20.
ΔιαγραφήΔε με παρακολουθείτε...
Κύριε Barren θα μου διέφυγε , στόχο έχουμε για την σκύλα γιατί το 8,5 του κυρίου Τάκη δεν θεωρώ ότι ειναι απίθανο , απλά θα το δω το έργο πάλι και ειναι και αυστηρώς ακατάλληλο!!!
ΔιαγραφήΤην πιστολιασα χωρίς σιγαστήρα στο -30 στο 12 ΚΎΡΙΕ BARREN μόλις τώρα... Μ έπιασε στον ύπνο ο Andrews..
ΔιαγραφήΝο harm done... Την είχα μικρή τη θέση... πιστολιασα και DM μία η άλλη... SOFI δεν διδω...
ΔιαγραφήΈχετε δίκιο κε Geopard, στήριξη εννοούσα. Παρατήρησα ότι γύρω στα 12 η μετοχή στηρίζεται δυναμικά,όπως προχθές, τον
ΔιαγραφήΜάϊο και τον Απρίλιο ιδιαίτερα με τον μεγαλύτερο όγκο συναλλαγών. Επίσης υπάρχουν γύρω στα 30 εκ. $ σε εντάλματα σε τιμή άσκησης 11,5$ τα οποία δεν νομίζω να θέλουν να τα εξασκήσουν με ζημία οι κατέχοντες κ να στηρίζουν την τιμή. Αν δε χάσει κ τα 11 $ όπως λέτε κ βρεθεί κάτω από τα 10 νομίζω ότι κάποια funds μπορεί να χρειαστεί να ελαφρύνουν τη θέση τους. Δεν γνωρίζω Τ.Α. , κάποιες σκέψεις κάνω πάνω στις πληροφορίες που συγκεντρώνω
Κύριε geopard αν ήμουν τόσο μεγάλη παικτούρα θα είχα βγάλει όοοοοολη τη SKLZ στα 40 και θα περίμενα. Αλλά κράτησα κομμάτια .....
ΔιαγραφήΤο πρόβλημα είναι ότι ο Paradise απο τη συγχώνευση και την είσοδο της SKLZ στο Nasdaq παντελόνιασε αντί να ξεκινήσει εξαγορές. Έτσ τα λεφτά έφυγαν απο το ταμείο της SKLZ με αποτέλεσμα να προχωρήσει σε νέα έκδοση μετοχών .... ΑΥΤΑ ΟΜΩΣ ΤΑ ΒΛΕΠΕΙ Η ΑΓΟΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΡΕΣΟΥΝ!!!
Αυτά πληρώνει τώρα η SKLZ καθώς και ότι καθυστερεί στο να καθετοποιηθεί στην αγορά. Αν λειτουργήσει σωστά και αναπτύξει την εταιρεία, καθετοποιώντας την και παίζοντας παντού σε ότι έχει σχέση με esports, igaming .... το 200+ θα το έχει στο τσεπάκι.
Αν αργήσει θα τον προλάβουν άλλοι ....
Δείτε τη GAME
https://www.mikrometoxos.gr/wall-street-engine-media-mia-proti-gnorimia/
Και αυτός
Διαγραφήhttps://finance.yahoo.com/quote/GMBL?p=GMBL&.tsrc=fin-srch
ανεβαίνει με ταχύτητα.
Χάρη των εξαγορών του θα χτυπήσει πάνω απο 100 εκατομμύρια πωλήσεις το 2022 ... ξεκινώντας απο το ΜΗΔΕΝ!!!
Δείτε καθετοποίηση που κάνουν ....
Καλησπέρα , κύριε Τάκη το θέμα ειναι ότι βγήκατε αλώβητος και με καλό κέρδος , τώρα αν η εταιρία το παίξει σωστά ξαναμπαίνετε , εμείς που είμαστε φορτωμένοι τι κάνουμε ; περιμένουμε ή τα χώνουμε! εγώ πάντως γκρίνιαζα στα 24 με 30 για αυτό που έγινε και δεν ήταν σωστό και ας έπρεπε να βάλει κέρδος στην τσέπη , ερχόμαστε τώρα στο δια ταύτα "ευκαιρία που την βλέπουν όλοι δεν ειναι ευκαιρία" κοινώς μας την φόρεσαν ή μαζεύουν το χαρτί , βλέπω τι έγινε και με την Kινέζα Lk που ακόμα προσπαθεί να κλείσει το γκαπ αφού βέβαια έχουμε πουλήσει όλοι.
ΔιαγραφήΜετά το γύρισμα από το 12.50 αν θυμάμαι καλώς που πήγε κοντά στο 23-24 η όλη εικόνα τής SKLZ ήταν το λιγότερο απογοήτευτικη ΚΎΡΙΕ ΤΆΚΗ... Έχει δίκιο ο κύριος BAREEN όσο αφορά τον Andrews...θα μπω αν μπορώ κάτω από 8 ...και με ελάχιστα κομμάτια ..
ΔιαγραφήΑυτά που μόλις ξεφορτωσα..
Κύριε GEOPARD η SKLZ ,ακολούθησε την ίδια πορεία στο ταμπλώ με όλες τις εταιρείες που μπήκαν μέσω SPACS.... εκτός ελλαχιστων εξαιρέσεων φυσικά...η μόνη που έχει διασωθεί μέχρι στιγμής είναι η SOFI..
ΔιαγραφήSOFI, MP, STEM, QS, CRSR μερικά spacs που δεν κατάλαβαν τίποτα.
ΔιαγραφήΜην το κάνετε εαυτό κύριοι. Οι market makers των πρώην spacs αποφάσισαν και συντονίστηκαν να άνουν αυτό το παίγνιο που κάνουν τώρα .... όταν κατακάτσει ο κουρνιαχτός θα δείτε ότι τα πράγματα είναι πολύ διαφορετικά.
Σταματάτε τη γκρίνια .... και ασχοληθείτε με την εύρεση εταιριών που έχουν προοπτικές και όοοολη την ανάπτυξη μπροστά τους!!
Δεν ξέρω τι μου λέτε κύριε Geopard .... εγώ πάντως θα έπαιρνα warrants ΣΚΛΖ τώρα και θα άφηνα τους υπόλοιπους να μασάνε τις καραμελότσιχλες τους που τους σερβίρουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
ΔιαγραφήΕσείς τι λέτε? Δεν θα εξασκηθούν?
Ορισμένα πράγματα δεν λέγονται στο διαδίκτυο, λόγω ΚΑΙ της επικινδυνότητας τους .... αλλά βάλτε το μυαλό σας να δουλεύει!!!
ΔιαγραφήΤο 1/10 του επενδεδυμένου κεφαλαίου της SKLZ να πάει στο warrant της, σε σημερινές τιμές .... φανταστείτε τη συνέχεια.
ΔιαγραφήΕκτός αν πιστεύει κάποιος ότι η SKLZ χρεοκόπησε ή ότι δεν θα εξασκήσει τα εντάλματα της.
ΔιαγραφήΚαλημέρα , κύριε Τάκη δεν είπαμε ότι χρεοκόπησε αλλά ότι τα κάνει αργά και μπορει να βρεθεί κάποιος άλλος ποιο γρήγορος , έχει ταμείο για 5 χρόνια μέχρι τότε αν κάτι δεν πάει καλά θα έχει γίνει ένα γερο πάνω για να μπορέσουμε βγούμε , Sklz εδώ που ειμαι δεν δίδω (και ας με χαλάει τώρα) ούτε Sofi ούτε Space mobile . Ορίζοντας τοποθέτησης 3-5 χρόνια για να ζητήσω χρήματα πίσω από αυτές τις τοποθετήσεις , ίσως αν ανέβουν απότομα να πάρω το κεφάλαιο μου με λίγο κέρδος και να αφήσω τα υπόλοιπα κέρδη μέσα αλλά αν το πάνε σιγά σιγά δεν θα πειράξω εύκολα τις θέσεις μου .
ΔιαγραφήΚύριε Τάκη ευχαριστούμε.
Αν πάρουμε τα warrant της SKLZ πως εξασκούντε αυτά ξέρει κάποιος?
ΔιαγραφήΔεν θα εξ ασκήσετε κανένα δικαίωμα.
ΔιαγραφήΌταν το SKLZ θα πάει πάνω απο 18 για να τα ενεργοποιήσει απο το 0,65 θα τα πουλάτε στο Θεό
κε Τάκη η Σκιλζ έχει ανακοινώσει redemption των warrant της την Δευτέρα 16/8. Εξασκούνται ήδη, αυτή τη στιγμή, δεν ειναι να αγοραστούν για κάποια στιγμή στο μέλλον.
ΔιαγραφήΣαν δείχνω τον ήλιο και μου κοιτάτε το έδαφος.
ΔιαγραφήSKLZ-WR 0.95!!!Έκανε low -Hi 52 weeks σήμερα...δεν γίνονται αυτά..
ΔιαγραφήΓια δώστε μου link ....για τα warrants.
ΔιαγραφήAφήστε το βρήκα .... η ανακοίνωση 16 Ιουλίου.
ΔιαγραφήΓιαυτό πιέστηκε το χαρτί.
Αναθεωρώ λοιπόν.
Ίσως εδώ να είναι ο πάτος της μετοχής.
Κύριε Gerry δεν είναι high 52 εβδομάδων αυτό που βλέπετε.
ΔιαγραφήΈχει παίξει και 20+ το warrant
mea culpa Κύριε ΤΑΚΗ...
ΔιαγραφήΕγώ να σας πω SKLZ δε δίδω, τουλάχιστον όχι εδώ κάτω.
ΔιαγραφήΦυσικά και δεν αγοράζω επίσης, όχι αν δε βρεθεί κυριολεκτικά στα πατώματα να την κλωτσάνε και να τη φτύνουν όλοι.
Η εικόνα για την εταιρία βέβαια είναι πολύ δύσκολη για δύο λόγους:
1. Τα μισά S&M έξοδα (~45 Μ) αφορούν απόκτηση νέων χρηστών, άρα αφού το MAU ήταν σταθερό, δε μπορεί $ 45 Μ να μην έφεραν νέους παίκτες! Δείχνει λοιπόν ότι έχουν τεράστιο (πόσο όμως?) churn, δηλαδή απώλεια παλαιών παικτών. Αυτό είναι πολύ κακό βέβαια και συνδέεται με την ποιότητα του προσφερόμενου πρϊόντος.
2. Έπειτα, όταν για $90 Μ Rev χρειάζεσαι $100 Μ S&M, στην ουσία δουλεύεις για τους developers η οποίοι παίρνουν το άλλο μισό από το take rate. Και δε μπορεί να μη τους συντηρήσει βέβαια γιατί αν τους χάσει χάθηκε.
Άρα το επιχειρηματικό της μοντέλο τίθεται στην πράξη υπό αμφισβήτηση, η προοπτική θεωρώ πως όχι, για απάτη δεν το πιστεύω (αν και η Cathie την πάτησε και με Zymergen τελευταία, οπότε δεν είναι και εγγύηση το DD της).
Για μένα hold λοιπόν.
Θέλει 2, 3 εξαγορές εταιριών κύριε Barren και να αρχίσει να καθετοποιείται.
ΔιαγραφήΝαι κ. Τάκη και αναβαθμισμένο προϊόν βέβαια.
ΔιαγραφήΞέχασα να πω ότι ένας από τους λόγους που παραμένω με μακροπρόθεσμη θεώρηση (αλλά μειωμένο conviction) είναι ότι τουλάχιστον φαίνονται να γίνονται βήματα.
Πραγματικά μπορεί να ταλαιπωρήσει για καιρό μέχρι να δείξει βελτίωση, τύπου WTER, ποιος ξέρει?
Σίγουρα θα βρει το δρόμο της. Είμαι βεβαιότατος .... προς το παρόν όμως εγώ επέλεξα να πορευτώ με GAME και GMBL!!
ΔιαγραφήΤώρα κοιτάζω αυτή την κυρία
Διαγραφήhttps://www.syfy.com/syfywire/women-of-esports-super-league-gaming-ceo-ann-hand
Εσείς που είστε λάτρης του ωραίου φύλου .... πως σας φαίνεται η κυρία?
Είπατε WTER και δείτε τι θυμήθηκα .
Διαγραφήhttps://prnt.sc/1lrflmg
Αναρρωτιέμαι πώς θα παιχθούν τα αποτελέσματα.
ΔιαγραφήΗ μαντεψιά - διαίσθησή - ελπίδα μου:
- Αρκετά καλύτερα του αναμενόμενου και upgrade το guidance.
- Συσσώρευση με επιστροφή 1,8~1,9 έως την ανακοίνωση, θα ξενερώσει πολύς κόσμος.
Gap up στο 2,2+ μετά την ανακοίνωση και ράλλυ έως όπου φτάσει.
- Του Χοσέ το πανηγύρι από το μαγαζί για να μαζέψει χρήμα σε καλές τιμές (>2,5)=> πίεση στη μετοχή έως ~1,5. Μαζεύει $25~30 Μ, εμείς τη σκαπουλάρουμε με μόλις 10% dilution, η κερδοφορία αχνοφαίνεται στον ορίζοντα και αναμένουμε το επόμενο leg up σε πραγματικά καλές τιμές, μετά των απαραίτητων παιγνίων βεβαίως.
Εγώ λέω κύριε Barren ο τρόπος που κινείται η μετοχή, δείχνει ΜΟΝΟ ΠΑΝΩ και ότι κάτι καλό έρχεται και ο στόχος που έχουν βάλει είναι πολύ ψηλότερα απο εδώ.
ΔιαγραφήΤα αποτελέσματα είναι αδιάφορα.
Μακάρι κ. Τάκη, το γοργό και χάρη έχει, γιατί σε λίγο θα μου ζητήσει και γάμο το κορίτσι.
ΔιαγραφήΑν πάει μόνο πάνω όπως λέτε αδιόρθωτη θα έχω να δίδω έως τα $9, σύμφωνα με το πλάνο μου. Μετά θα ξεμείνω από τεμάχια.
Η μετοχή έχει παιχτεί αριστοτεχνικά μετά το 1.20....δειχνει όντως μόνο πάνω ....
ΔιαγραφήΚαι πολύ που αργήσατε SIR...εννοώ πως μία αίσθηση την είχα πως θα αποχωρουσατε προσωρινά...ο Θάνατος του σορταδορου γίνεται και θα γίνεται μετά από πτώσεις 70% ...το timing είναι το θέμα..
ΑπάντησηΔιαγραφήΉταν και η ZYNGA σήμερα κύριε Gerry και βάρυνε πολύ το κλίμα .... οπότε πουρνό πουρνό ολοκλήρωσα την αλλαγή.
ΔιαγραφήΉταν η 2 η τοποθέτηση μου στο GAME .... έχω άλλη μια.
Sklz δυστυχώς είμαι με μεγάλη θέση και ζημιά κοντά στο 50% μπήκα ψηλά και έκανα καλό μουγιεν στα 25 και 20 . Δεν ξέρω τι αξίζω να κάνω με τόση ζημιά..
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ game υπάρχει degiro και ποια είναι η ονομασία της εταιρίας; Γιατί δεν την βρίσκω.
Ναι υπάρχει, την τοποθέτησαν σήμερα.
ΔιαγραφήΑναζητήστε την ως: Engine Media Holdings.
και... ΥΠΟΜΟΝΗ με SLKΖ κύριε pasxen, δεν είστε μόνος!!!
Τα μπουμπουνόφυλλα δείχνουν να έρχονται στα συγκαλά τους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑντε ντεεεεεε .... βουρ για το 16!!!
Πως βλέπετε κ. Τάκη τη SUNL του Gramath;
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα πω την αλήθεια δεν την έχω πολυκοιτάξει, καθώς δεν με συγκινεί το αντικείμενο της. Να δίνει δάνεια τώρα για να αγοράζουν φωτοβολταϊκά? Δεν μου κάθεται και πολύ καλά .....
ΔιαγραφήΚαλησπέρα και από εμένα σας παρακολουθώ σχεδόν κάθε μέρα μετά από αίτημα στην degiro η μετοχή game θα μπορούμε να κάνουμε αγορά την συγκεκριμένη μετοχή
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://www.youtube.com/watch?v=K02ZdJ26oOE&ab_channel=Nesami%E2%80%93SmartInvesting
ΑπάντησηΔιαγραφήμου φανηκε ενδιαφερον και ειπα να το μοιραστω.
https://finance.yahoo.com/news/3-ev-stocks-sell-lose-143910763.html
ΑπάντησηΔιαγραφήΜαργαριταρια του twiter. Ριξτε μια ματιά, o τυπος λεει πουληστε RIDE & AYRO να σωθειτε..
Έχει παραιτηθεί ο Burns απο τη Ride; Έχω χάσει επεισοδια ή μας τσαμπουνάει μπαρούφες ο τυπάς;
ΔιαγραφήΑντικαταστάθηκε o burns μαζί με τον CFO.
ΔιαγραφήΑν αντικαταστάθηκαν τότε ίσως να μην έχει δει ακόμη τα χαμηλά της και θα είναι λίγο δύσκολα τα πράγματα .... χρειάζεται νέο χρήμα να μπεί.
ΔιαγραφήΚαλησπέρα σε όλους και ιδιαίτερα στον οικοδεσπότη μας! Νομίζω ότι πρέπει να προσέξουμε την OBSEVA μας και ιδιαίτερα όσο πάμε προς το τελευταίο 3μηνο του 21 στο οποίο αναμένονται πολύ καλά νέα για τα φάρμακά της. Αναλυτές δίνουν μάλιστα πολύ ψηλές τιμές, από 12$ μέχρι και πάνω από 20$. Το σχόλιο σας Sir θα ήθελα?
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα στην ομάδα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΆσχετο με το θέμα εδώ, αλλά αναρωτιέμαι.
ΜΟΝΟ ΕΓΩ ΕΚΝΕΥΡΊΖΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΒΛΈΠΩ ΣΤΑ ΜΜΕ ΝΑ ΔΊΝΟΥΝ ΤΑ ΕΥΣΗΜΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΚΆΝΟΥΝ ΤΩΡΑ ΑΝΤΙΠΥΡΙΚΈΣ ΖΏΝΕΣ?
Βέβαια για να μην παρερμηνευτεί όλες οι εταιρείες που "έδωσε"ο Κύριος Τάκης εδώ έδωσαν τουλάχιστον 💯 πριν ξεσπακαριστουν... εκτός ELMS .. Γνωρίζαμε όλοι πως είναι growth εταιρίες που πρέπει να αποδείξουν σε βάθος χρόνου αν αξίζουν...άλλο το παίγνιο και άλλο η Αλήθεια....οι δείκτες έσπαγαν το ένα υψηλό μετά το άλλο και τα σπακαρισμενα το ένα χαμηλό μετά το άλλο ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα θυμίσω ότι τα εντάλματα για να ενεργοποιηθούν θέλουν τιμές άνω απο 18 .... καθώς και ότι στις περισσότερες εταιρίες που μπήκαν στην αγορά μέσω spacs προβλέπεται οι διοικήσεις να παίρνουν μετοχές bonus στη διάσπαση διαφόρων επιπέδων τιμών .... αυτά δεν πρέπει να ξεχνιούνται.
ΔιαγραφήΟ NaSDAQ πέρσι ήταν στις 10.000 μονάδες μετά απο ένα χρόνο στις 15.000.
Αυτό είναι μια απόδοση 50% και είναι μια αστεία απόδοση ..... τα spacs τα έδωσαν αυτά τα ποσοστά εις το πολλαπλάσιο μέσα στο έτος, αλλά και σήμερα ευκόλως θα ξεπεράσουν τέτοια ποσοστά εντός του επόμενου έτους. Είναι βέβαιο ότι θα υπεραποδώσουν ..... στην πλειονότητα τους.
Κύριε ΤΑΚΗ ούτε γκρίνια είναι ούτε και μομφή προς εσάς είναι ... είμαι σίγουρος ότι το αντιλαμβάνεστε αλλά just in case... καταγραφή βάσει του τι έχω δεί κάνω...το τι μέλλει γενέσθαι το αφήνω σε πιο ειδικούς όπως εσείς...εγώ πληρώνω η όχι τίς δικές μου αποφάσεις...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα μάτια μας ανοικτά και οι ευκαιρίες που έρχονται είναι μεγαλύτερες από αυτές που πέρασαν και δεν πιαστήκαν εγκαίρως αλλά τη λάθος χρονική στιγμή!!
ΔιαγραφήΚαι μεγάλος κανόνας .... όπου υπάρχουν πολλοί καλύτερα να πάνε δίχως εμάς ή να είμαστε με το δάκτυλο στη σκανδάλη.
ΔιαγραφήΠερίτρανο παράδειγμα η WTER .... που πέρσι όλος ο κόσμος και ντουνιάς είχε νερουλά τη λάθος στιγμή, τη λάθος ώρα και τον ξέβρασε το κύμα. Τώρα λίγοι και καλοί .... αυτά να είναι μαθήματα για τους νεώτερους.
εχει ασχοληθει κανεις με VIACOM? εχει μηπως επενδυτικη γνωμη πανω σε αυτην να συγκρινω με τις αποψεις μου?
ΑπάντησηΔιαγραφήProterra - Από τις λίγες εταιρίες EV που τηρούν τις προβλέψεις του ενημερωτικού δελτίου συγχώνευσης με το SPAC της. Τιμή προς καθαρή θέση αστεία!!! Πωλήσεις υπάρχουν, προιόντα αξιόπιστα υπάρχουν, η αγορά κάνει λάθος μεγάλο με την αστεία αποτίμηση της. Ο γράφων έχει θέση στη μετοχή.
ΑπάντησηΔιαγραφή