Lightning eMotors .... εδώ ....
Διαπραγματεύεται στο NYSE με τον κωδικό ZEV ... εδώ ....
Αριθμός μετοχών : 73,248 εκατομμύρια μετοχές
Αριθμός ενταλμάτων : 24.365.730
Κάθε ολόκληρο ένταλμα δίνει στο δικαίωμα στον κάτοχο να αγοράσει μία μετοχή στην τιμή των 11,50 δολαρίων ανά μετοχή.
Presentation Lightning eMotors ... εδώ ...
H Lightning eMotors εισήχθηκε στο NYSE μέσω του spac GIK.
Στις
6 Μαΐου 2021, η Εταιρεία ολοκλήρωσε τον Συνδυασμό Επιχειρήσεων με την
Lightning Systems, Inc. και άλλαξε το όνομά της σε Lightning eMotors,
Inc.
Kάτοχοι 5.816.664 μετοχών της κοινής μετοχής του spac GIK
άσκησαν το δικαίωμά τους και εξαργύρωσαν αυτές τις μετοχές με μετρητά
στην τιμή των 10,1019 $ ανά μετοχή.
Σύμφωνα με τους όρους της
Συμφωνίας Συνδυασμού Επιχειρήσεων, οι κάτοχοι της Lightning Systems
Capital Stock θα λάβουν, συνολικά, ένα επιπλέον bonus16.463.096 μετοχών σε
τρεις ίσες δόσεις εάν, κατά τη διάρκεια της περιόδου από τη συγχώνευση έως
και για 5 χρόνια, η μέση σταθμισμένη
τιμή της κοινής μετοχής ισούται ή υπερβαίνει τα $12,
$14 και $16 ανά μετοχή για είκοσι (20) οποιεσδήποτε εργάσιμες ημέρες εντός τριάντα (30)
διαδοχικών ημερών διαπραγμάτευσης.
Η εταιρεία ιδρύθηκε το 2008 και εδρεύει στο Loveland του Κολοράντο.
Η
έδρα της Lightning eMotors, οι κατασκευαστικές εργασίες, η έρευνα και η
ανάπτυξη βασίζονται στην πρώην πανεπιστημιούπολη Hewlett-Packard /
Agilent, βόρεια του Ντένβερ στο νοτιοδυτικό Loveland του Κολοράντο.
H Lightning eMotors σχεδιάζει, κατασκευάζει και πωλεί ηλεκτρικά οχήματα. Προσφέρει ηλεκτρικά οχήματα κατηγορίας 3 έως 7 μπαταριών και κυψελών καυσίμου. Τα οχήματα της εταιρείας περιλαμβάνουν επιβατικά φορτηγά, ασθενοφόρα, λεωφορεία, φορτηγά παράδοσης τελευταίων μιλίων και μηχανοκίνητα λεωφορεία για δέματα και παράδοση, μικρομεταφορές, λειτουργίες στάθμευσης αεροδρομίου και τομείς ηλεκτρικών υπηρεσιών. Προσφέρει επίσης συστήματα φόρτισης και πλατφόρμα φόρτισης ως υπηρεσία.
Η Lightning eMotors έχει τη μεγαλύτερη εμπορική εγκατάσταση μηχανοκίνητων οχημάτων στόλου παραγωγής στις ΗΠΑ με ετήσια παραγωγική ικανότητα 1.000 οχημάτων σήμερα και θα επεκταθεί σε 3.000 το 2021 και πάνω από 20.000 έως το 2025.
Κατασκευή και παραγωγή.
Η
έδρα της εταιρείας που βρίσκεται στο Loveland του Κολοράντο είναι
124.000 τετραγωνικών ποδιών. Σε αυτήν την εγκατάσταση σχεδιάζονται,
κατασκευάζονται, συναρμολογούνται και δοκιμάζονται τα ZEV, οι κινητήρες
και οι λύσεις φόρτισης. Προς το παρόν λειτουργεί μια μεμονωμένη βάρδια
εργασίας με ικανότητα παραγωγής και συναρμολόγησης 500 οχημάτων ZEV και /
ή μονάδων κινητήρα ετησίως σε μια εγκατάσταση με χώρο παραγωγής περίπου
70.000 τετραγωνικά πόδια. Τον Νοέμβριο του 2020, η Lightning Systems
δημιούργησε 20.000 τετραγωνικά πόδια στο τρέχον κτίριό και εκτέλεσε
μίσθωση για επιπλέον 107.000 τετραγωνικά πόδια κατασκευαστικού χώρου στο
διπλανό κτίριο. Η πανεπιστημιούπολη έχει συνολικά περίπου 1 εκατομμύριο
τετραγωνικά πόδια. Με τον πρόσθετο χώρο που προστέθηκε φέτος, μαζί με
πρόσθετη εργασία, αυτοματισμό και μεγαλύτερη παραγωγή παρτίδων, υπάρχει η
δυνατότητα να κατασκευάζονται και να συναρμολογούνται 3.000 οχήματα ZEV
και / ή μονάδες κινητήρα ετησίως, με μία μόνο βάρδια εργασίας.
Η
εταιρεία ιδρύθηκε το 2008 και αρχικά υπήρξε κατασκευαστής υβριδικών
συστημάτων για επαγγελματικά οχήματα, αλλά σύντομα έγινε αντιληπτό ότι
οι υβριδικές λύσεις δεν αντιμετώπιζαν
επαρκώς το αυξανόμενο ζήτημα της αστικής ατμοσφαιρικής ρύπανσης από
στόλους επαγγελματικών οχημάτων. Είναι πολύ σημαντικό να επιτευχθούν
μηδενικές εκπομπές ρύπων και το 2017 ανακατευθύνεται αποκλειστικά στα
ZEV, αξιοποιώντας σχεδόν 10 χρόνια
απαράμιλλης γνώσης για την ανάπτυξη και πώληση υβριδικών εμπορικών
οχημάτων για την επιτυχή προσαρμογή οχημάτων μηδενικών εκπομπών.
Οι πλατφόρμες Lightning
eMotors έχουν πιστοποιηθεί πλήρως από το California Air Resource Board
(« CARB »").
Οι
εταιρείες EVs, συμπεριλαμβανομένων των Rivian, Lordstown, Tesla,
Nikola, Hyliion, Arrival και Proterra, έχουν επικεντρωθεί σε κατηγορίες 1
και 2, ελαφρού φορτίου και βαρέων αυτοκινήτων κατηγορίας 8. Οι μεγάλοι
ιστορικοί κατασκευαστές, όπως η Ford, η GM, η Mercedes, η Volvo και η
Toyota εστιάζουν επίσης κυρίως σε ελαφριά και βαριά αυτοκίνητα, όπου οι
όγκοι είναι πολύ υψηλότεροι από ότι στις κατηγορίες 3-7.
Προς
το παρόν η εταιρεία έχει περιορισμένους ανταγωνιστές στον χώρο
ηλεκτρικών επαγγελματικών φορτηγών και λεωφορείων μεσαίας χρήσης,
συμπεριλαμβανομένων των GreenPower Motor Company, XOS Trucks, Sea
Electric, Workhorse και Motiv. Είναι βέβαιο ότι ο ανταγωνισμός θα αυξηθεί
στο εγγύς μέλλον, ιδίως καθώς ο τομέας των εμπορικών μεταφορών
μετατοπίζεται όλο και περισσότερο προς λύσεις χαμηλών εκπομπών,
μηδενικών εκπομπών ή ουδέτερων εκπομπών άνθρακα.
Η Lightning eMotors συνεργάζεται
επίσης με κατασκευαστές μπαταριών που της επιτρέπουν να διατηρεί την
τελευταία τεχνολογία μπαταρίας στα οχήματά ΖEV κατά τη στιγμή της
κατασκευής τους. Για το σκοπό αυτό, πρόσφατα συνάφθηκε ένα τριετές συμβόλαιο
με τον κύριο προμηθευτή μπαταριών μας, την Romeo Power Technology, η
οποία θα εξασφαλίσει το απόθεμα μπαταριών χωρίς σημαντικές διακυμάνσεις
στο κόστος.
ZEV = BEV + FCEV
Η Lightning eMotors παρέδωσε συνολικά 72 οχήµατα το 2020 και δηµιούργησε έσοδα 9,1 εκατ. δολάρια.
Η διοίκηση της Lightning eMotors, πριν τη συγχώνευση προέβλεπε πως τα έσοδα του 2021 θα κινηθούν στα 63 εκατομμύρια δολάρια και στα 354 εκατομμύρια δολάρια το 2022. Το 2024 αναμένεται οι πωλήσεις να ξεπεράσουν το 1 δισεκατομμύριο δολάρια και το 2025 τα 2 δισεκατομμύρια.
Στο Α τρίμηνο του 2021 η εταιρεία είχε έσοδα 4,6 εκατομμύρια δολάρια, που δημιουργήθηκαν από την πώληση 31 οχημάτων ..... ενώ η νεώτερη οδηγία της διοίκησης αναφέρει πως τα έσοδα για όλο το 2021 θα κινηθούν μεταξύ 50 με 60 εκατομμύρια δολάρια.
Ωστόσο, το µικτό περιθώριο κέρδους ήταν αρνητικό στο -16%, πράγµα που σηµαίνει ότι η κερδοφορία θα είναι ένα τεράστιο ζήτηµα για το άµεσο µέλλον, όπως και σε πολλές άλλες εταιρείες υψηλής ανάπτυξης, ειδικά στον χώρο των ηλεκτρικών οχηµάτων. Τα µικτά περιθώρια αναµένεται να είναι αρνητικά για το υπόλοιπο του έτους, αν και θα βελτιώνονται καθώς θα προχωρά το έτος. Εάν το Lightning eMotors αποδείξει ότι βρίσκεται σε καλό δρόµο για να επιτύχει τις μελλοντικές πωλήσεις, που αναφέρει η διοίκηση, η μετοχή θα ανεβεί στα ύψη και θα ανταµείψει όσους αγοραστές τοποθετούνται σήµερα.
Είναι ενδιαφέρον, για µια τόσο µικρή εταιρεία, που η οµάδα διαχείρισης έχει θέσει έναν στόχο πωλήσεων 500 οχηµάτων το 2021. Εαν αυτός ο στόχος επιτευχθεί θα είναι ένας θετικός παράγοντας και η αγορά θα ανταμείψει τους προνοητικούς.
Η Lightning eMotors δεν αναµένει να δηµιουργήσει θετικό EBITDA έως το 2022 και αναµένει να έχει αρνητικές ταµειακές ροές έως το 2025.
Το ZEV προσφέρει µια ελκυστική ευκαιρία κερδοσκοπίας σε µια εξειδικευµένη αγορά ηλεκτρικών οχηµάτων. Η εταιρεία είναι ακόµα αρκετά µικρή και έχει τεράστιο δυναµικό ανάπτυξης ..... ωστόσο οι κίνδυνοι είναι πολλοί.
H αγορά έχει μπλέξει τα μπούτια της και δεν μπορεί, ΑΚΟΜΗ, να ξεχωρίσει 2 γαιδάρων άχυρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕδώ κάτω υπάρχει στρέβλωση και την αδικεί τη ΖΕV.
484 εκατομμύρια κεφαλαιοποίηση και 175 εκατομμύρια ταμείο της.
Ο αναλυτής 5 αστέρων της Oppenheimer
https://www.tipranks.com/analysts/colin-rusch
ξεκίνησε κάλυψη για τη ZEV με τιμή στόχο 15
https://www.secform4.com/insider-trading/1802749.htm?fbclid=IwAR13kznao4EhnQf9Og9R_zqcf_sxw0txq5nYs4n_jacoAhy6Vd_Dle-jHFc
Καλησπέρα νομίζω ότι οι μετοχές των ηλεκτρικών αυτοκινήτων ,δεν έχουν βρεί ακόμα τον δρόμο τους και δεν γνωρίζουμε ακόμα ποιές θα καταφέρουν να υπάρχουν και σε 5 χρόνια.ayro last mile,ride βλέπουμε διαστημικές διακυμάνσεις ποιές απο αυτές έχουν γραμμή παραγωγής στο θα και θα δούμε
ΑπάντησηΔιαγραφήLIGHTNING MOTORS και Proterra έχουν γραμμή παραγωγής και πιστεύω είναι καλά τοποθετημένες.
ΔιαγραφήΗ ELMS θα έχει, όπως και το AYRO αν η συνεργασία με τους Κινέζους πάει καλά.
Επίσης LEV έχει γραμμή παραγωγής και είναι βασικός ανταγωνιστής της Proterra. Εγώ θα προτιμήσω Proterra που είναι και Αμερικανική και έχει 3 γραμμές παραγωγής, τόσο στην ηλεκτρική μπαταρία όσο και στην φόρτιση. Υπάρχει και ο Chamath βεβαίως με Pipe στα 10!!
Για το AYRO θέλω να γράψω μια κουβέντα.
ΔιαγραφήΤο παίρναμε πέρσι τέτοια εποχή και σε λιγότερο απο 3 μήνες μας έδωσε 3 φορές τα λεφτά μας.
Όπως γνωρίζετε έχω κρατήσει κάποια κομμάτια με αρνητική, κατά πολύ, τιμή κτήσης. Περιμένω να δω τη συνέχεια του έργου, που η αλήθεια είναι ότι καθυστερεί.
Γιατί τα γράφω αυτά ....
Διότι δεν νοείται να 3πλασιάζει κάποιος μέσα σε 3 μήνες και κατόπιν με διάφορες αγοραπωλησίες να είναι κάτω απο το αυλάκι, εγκλωβισμένος και χαμένος. Κάτι δεν κάνει σωστά στη διαχείριση του.
Το παν είναι η διαχείριση ... όχι τόσο οι επιλογές.
Μιλάω γενικά ....
OK Mr Takis ναι το timing είναι το πάν στο χρηματιστήριο.¨Οσοι είχαν spacs δεν έμεινε κολυμπιθρόξυλο ,αυτά που έγιναν κανείς δεν μπορούσε να τα προβλέψει , και λαμβάνοντας υπόψιν ότι οι δείκτες κάλπαζαν.Κάνετε απλά μια αναδρομή τι πιστεύαμε εδώ μέσα όταν ή ride είχε 30 $.Στερνή μου γνώση.......
ΔιαγραφήΤο ερωτημα με το AYRO ειναι τι προοπτικες εχει απο δω και περα. Και με τι χρονικο οριζοντα.
ΔιαγραφήΚύριε Γιώργο ο Burns δυστυχώς δεν το έχει πάει καλά το γράμμα. Αλλά θα δούμε και τη συνέχεια .....
ΔιαγραφήΘέλει διασπορά και μια μικρή παρακολούθηση. όταν κάτι αλλάζει, πρέπει να αλλάζουμε και εμείς. Στις αγορές δεν θέλει εμμονές και αγκυλώσεις.
Αν ο Burns βγάλει το Endurance, εγκαίρως, έστω και μια μικρή καθυστέρηση, η μετοχή θα γράψει 100 .... προσωπικά θα ξαναλλάξω πλευρό και θα την ξαναγοράσω.
Εγώ πιστεύω ότι ό,τι και να γίνει στο AYRO θα ξανακάνουν ένα γύρο πάνω απο το 10. Ας ελπίσουμε αυτό να συνοδευτεί και πωλήσεις αυτοκινήτων και όχι μόνο με λόγια του αέρα ....
ΔιαγραφήΗ αλήθεια πάντως είναι ο Covid τους πήγε λίγο πίσω.
Εγω προσωπικα χτιζω θεση σιγα σιγα, με αυτο το σκεπτικο. Αν αλλαξει κατι, θα δω τι θα κανω.
ΔιαγραφήFUV 531 εκατομμύρια
ΔιαγραφήSOLO 389 εκατομμύρια
ΑΥRO 155 εκατομμύρια δολάρια κεφαλαιοποίηση.
Αυτό είναι στρέβλωση ... αργά ή γρήγορα θα ισιώσει.
Μια διορθωσουλα μόνο κύριε Τάκη. Όσον αφορά ZEV kai Proterra. Δεν είναι εντελώς ανταγωνιστές. Είναι εταιρίες με ίδιο αντικείμενο σχετικά αλλά έχουν ήδη συνεργασία. Η ΖΕV παίρνει μπαταρίες από προτερρα για το class3 ή class 4 trucks. Το είδα στο επίσημο Σιτέ της προτερρα με την ιστορική αναδρομή της και τις συμφωνίες της έως σήμερα.
ΔιαγραφήΔεν είναι ανταγωνιστές η ZEV με την Proterra.
ΔιαγραφήΗ Proterra με τη LEV είπα είναι ανταγωνιστές. LEV, όχι ΖΕV ...
Ούπς σόρρυ είδα λάθος γράμμα.
ΔιαγραφήΚύριε Τάκη αν πουλήσω εγώ AYRO θα ισιώσει στο ταμπλό γιατί ειμαι μεγάλος γκαντέμης , και στην Flora πούλησα και απογειώθηκε μου θυμίζει λίγο Clsk που την δώσαμε όλοι χαμηλά και απογειώθηκε μετά.
ΔιαγραφήΑς κερδίζουμε κύριε GEOPARD και ας ανεβαίνουν και άλλο.
ΔιαγραφήNever mind
Πολύ σωστό αυτό κύριε Τάκη απλά την είχα για πολύ μακρυά και από ότι βλέπω πέταξε βέβαια μπορει άνετα να ξαναδεί τιμές γύρω στο 3,5 , Αμερική ειναι αυτή.
ΔιαγραφήΚαι είναι για πολύ μακρυά .... απλώς τα απότομα ανεβάσματα δεν τα θέλω και τα πουλάω. Θεωρώ βέβαιο θα επανέλθει στη Γη ..... απλώς τώρα ξεβρακώνουν, ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ, κάθε σορταδόρο της συμφοράς. Ακόμη και αν έβγαλε 5 φραγκάκια του τα πήραν, μαζί και τις βράκες του.
ΔιαγραφήΔείτε και τη KUΒΙΕΝΤ. Παρόμοιo κόλπο έκανε με αυτό της Flora .... έφτασε ενδοσυνεδριακά ακόμη και 16 δολάρια και μετά επιστροφή στη ΓΗ και άνοιξε κα λακουβίτσα. Το ίδιο θα κάνει και η Flora .... είμαι βέβαιος ότι θα την ξαναδώ κάτω απο την τιμή της ΔΠ .... αλλά και αυτό να μην συμβεί, φρέσκα κουλούρια. Γεμάτη με ωραία και νόστιμα φρέσκα κουλούρια είναι η Αμερική ... δεν είναι σαν το Ελλάντα που ψάχνεις με το λυχνάρι να βρεις μετοχή.
την χθεσινή μου αγορά σε microvast την πούλησα όλη στο 8.45,δεν την βλέπω να κρατάει οι σόρτηδες έχουν ακόμα το πάνω χέρι.Θα την ξαναπάρω χαμηλότερα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύριε Γιώργο ... ποτέ δεν έχουν οι σόρτιδες το πάνω χέρι. Ποτέ.
ΔιαγραφήΚαλησπέρα σε ολο το blog. Σας παρακολουθώ σχεδόν καθημερινά τον τελευταίο χρόνο και νιώθω ήδη σοφότερος και κατά τι, πλουσιότερος, και για αυτό ευχαριστώ κ. Τάκη. έχω θέσεις σε ayro, sofi, sklz, elms, μέχρι στιγμής είμαι λίγο στα κόκκινα αλλά έχω πίστη στις προσδοκίες σας. Μιας και βλέπω ότι υπάρχει συσσώρευμενη γνώση εδώ μέσα ήθελα να κάνω μια ερώτηση. Ως μακροπρόθεσμη επένδυση πως βλέπετε την αγορά ETFs του sp500, ή γενικότερα κάποιου δείκτη Αμερικής γενικότερα;
ΑπάντησηΔιαγραφήκάτι που λέει ότι έχετε περάσει απο τα γκρουπς του φβ και τα καναλια του ελληνικού youtube με αντικειμενο τις επενδύσεις στην άλλη πλευρα του ατλαντικού..
ΔιαγραφήΠαίζει πολυ η προτροπή προς ETFs εκεί καθότι οι άνθρωποι ειναι άμπαλοι.
Αν μου επιτρέπετε μια απάντηση: Για τοκισμό χρημάτων και μια καλούτσικη απόδοση καλό είναι ένα τέτοιο προϊόν. Μόνο γι' αυτο όμως. Δε θα σας κανει πλούσιο, δε θα σας δώσει ποτέ το κάτι παραπάνω στη ζωη σας.
Συνίσταται και για κάποιον που δεν αντέχει το στομάχι του, αλλά κάποιος που δεν αντέχει το στομαχι του γιατί να μπλεχτεί με wall?
Κάτι καλά σας λέει ��! Ναι, τα cookies με έβγαλαν μια βόλτα και από κει.. κοίταξα όμως ότι όντως η Αμερική παραδοσιακά ανεβαίνει κατά τις περασμένες δεκαετίες.
ΔιαγραφήΈχω θέσεις σε ελληνικό χρηματιστήριο, έχω σε Αμερική και το σκέφτηκα ως μια διασπορά να έχω μια θέση και σε ETF, ως επένδυτικα προϊόντα όμως δεν ξέρω κατά πόσο αξιόπιστα είναι, δεδομένου ότι είμαι στα 35 έτη ηλικίας και χωρίς ιδιαίτερες γνώσεις στις αναλύσεις εταιρειών όπως βλέπω εδώ στο blog.
Ναι έχετε δίκιο. Πλούσιος δεν γίνεσαι μόνο με αυτά. Αυτά είναι παχυλοι τίτλοι για τα κλικ!
Ευχαριστώ όμως για τον χρόνο σας και την συμβουλή!
Κύριε Τάκη, HYZN, πως την βλέπετε σε αυτά τα επίπεδα τιμών;
ΑπάντησηΔιαγραφήHYZN θα το πάρω το στοίχημα και πιστεύω ότι δεν είναι περίπτωση Nikola.
ΔιαγραφήΑν βγει το project της θα είναι η Τεσλα των φορτηγών με καύσιμο υδρογόνο.
Και η Tritium και η Solid Power μου αρέσουν, που είναι της ίδιας ομάδας που φέρνουν τη Hyzon στο χρηματιστήριο.
Προς το παρόν μου δείχνουν ότι ίσως το 7 είναι ο πάτος της .... θα περιμένω λίγο ακόμη. Π
πάντως αν δεν είναι το 7 ο πάτος ..... στο 5,9 ήδη έχω βάλει εντολές.
ΔιαγραφήVLDR δίνει τιμή στόχο 30 ΔΟΛ ο ίδιος αναλυτής ...τι λέτε SIR??
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύριε GERRY στα Lidars δεν θα μπω ακόμη.
ΔιαγραφήΠάντως VLDR, OUST και AEVA μου κάνουν.
Εκεί στην FLORA έχουν καπνίσει τίποτα;Έδωσα όλη την θέση μου εχθές στα 5$ και νόμιζα ότι τους έπιασα κότσους!Δύσκολα να την ξαναδούμε με αρχικό πρόσημο 3.Μου φαίνεται περίπτωση Fubo και αυτή..
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγορά DM περίπου στο 9$ εχθές. Πήρα μπόλικα κομμάτια με σκοπό να ελαφρώσω κοντά στο 15.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠέτυχα κάπου μια συζήτηση στο reddit, για το αν η NVVE εχει πατέντα για την ιδεα οόκληρου του V2G ή μόνο για το λογισμικό της. Δεν βγήκε κάποιο συμπέρασμα, αλλά όπως τα σκεφτομαι εγώ τα πράγματα, δε γινεται να εχει για την ιδέα και να αξίζει μόνο 200εκατ. Γιατί τότε, όποιος ήθελε να κανει κάτι ανάλογο θα της πλήρωνε royalties. Πιστεύω λοιπόν ότι έχει πατεντάρει μόνο το λογισμικό, τον "τροπο" δηλαδή να πραγματοποιεί αυτό που θέλει ως ενδεχομένως ανώτερο από των υπολοίπων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί το λέω όμως αυτό. Επειδή όπως είχα γράψει μερικές μερες πριν, η Proterra θα μπει στο V2G. Το ερώτημα είναι πως. Αυτόνομα ή σε συνεργασία. Από διάφορες συνεντεύξεις τους που έχω δει, τους έχω για βαθιά αμερικάνικη νοοτροπία, οπότε πιστευω θα μπουν αυτόνομα.
Η Proterra είναι για πολύ μεγάλα πράγματα .... τα κάνει όλα και συμφέρει.
ΔιαγραφήH NVVE είναι ελαφριά σαν πουπουλο .... την κοιτάζω μόνο ως χρηματιστηριακό παίγνιο. Το ΤΑΜ της παγκόσμιας αγοράς της τεχνολογίας V2G είναι πολύ μικρό και είναι πάνω από 17 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2027
Η QS διπλασίασε τις ζημίες της απο πέρσι και έσπασε και τις εκτιμήσεις των αναλυτων στο ζητημα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌμως η μετοχές ανέβηκε γιατί θα συντομεύσει τον χρόνο παραγωγής των μπαταριών για δοκιμές.
https://www.investors.com/news/qs-stock-quantumscape-earnings-q2-2021/?src=A00220
Κύριε ΤΑΚΗ τα έξυπνα φυλλαράκια σαν πολύ τον ψοψιο κοριό δεν παριστάνουν ...όγκοι της πλάκας ... λέτε να έχουμε καμμιά εκτόξευση ??? ΚΎΡΙΕ BARREN τι λένε τα ζώδια σάς ??
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύριε Gerry εγώ διπλασίασα τη θέση μου στο MILE.
ΔιαγραφήΠλέον είμαι 15% με 20% φτηνότερα τοποθετημένος απο τον Chamath!!
Σας ακολουθώ και εγώ κύριε ΤΑΚΗ στο 7.50...σας ευχαριστώ πολύ!
ΔιαγραφήDM έχω φορτώσει εδώ στο 9 ...ελπίζω σε ξεπετα να διώξω τα μισά..
ΔιαγραφήPROTERA τι κάνατε κύριε ΤΑΚΗ???Εγώ δίστασα κοντά στο 10...
ΔιαγραφήΔεν έχω κάνει τίποτα ούτε με Proterra, ούτε με DM.
ΔιαγραφήΕπικεντρώνομαι τώρα στη Hyzon που χάρη του βρωμαΝικολά μου έρχεται σε απίστευτα χαμηλά νούμερα.
Τέλος, κύριε Gerry, το Cleverάκι μου μυρίζει ότι πάει για καλή κίνηση!!!
ΔιαγραφήΤο εύκολο είναι το 16.
Δε λένε τίποτα κ. Gerry, δεν ξέρω.
ΔιαγραφήΓενικά, δε μου αρέσει καθόλου η κατάσταση. Για μια ακόμα φορά το ίδιο χιλιοπαιγμένο έργο : η αγορά σπάει το ένα ΑΤΗ μετά το άλλο και οι καρακαηδόνες μας ξύνουν πάτους.
Με πολλή μεγάλη πιθανότητα να κάνω λάθος, φοβάμαι ότι έρχεται πολύυυς πόνος.
Φυσικά για πωλήσεις σε ότι με αφορά ούτε λόγος, απλά θα κάτσω να τον φάω ασάλιωτο ελπίζοντας να πλησιάζει το τέλος της ταλαιπωρίας.
Συνηθίσαμε πια, zbuchams.
Κύριε ΤΑΚΗ HYZN ιδανικά θα το ήθελα 6 με 6.20..ομως επειδή φοβάμαι μήπως δεν... πήρα τώρα τα 2/5 της θέσης μου...
ΔιαγραφήΕίναι ύποπτο και λογο FLORA....
ΔιαγραφήΚύριε BAREEN μετά την επανείσοδο μου στην αγορά προσφάτως και στις τιμές που αγοράζω τώρα έχω αποφασίσει ότι η ρευστότητα μου δεν θα πέσει κάτω από 65 %...να πάνε να μαμηθουν ας κάνουν ότι θέλουν...
ΔιαγραφήΣωστός ο κ. Gerry.
ΔιαγραφήΕγώ έχω αποφασίσει ότι δε θα ανέβει πάνω από 0% και επίσης να πάναμαμηθούν.
Κύριε BARREN μου με τις ευλογίες μου...τα νιάτα δεν κρύβονται ούτε κρατιούνται... εμείς οι παλιοί ... καταλαβαίνεις...
ΔιαγραφήΚύριοι
ΔιαγραφήΑνεβαίνουν οι μετοχές μας .... γκρινιάζουμε επειδή πάνε γρήγορα και φουσκώνουν απότομα.
Πέφτουν οι μετοχές μας πάλι γκρινιάζουμε, γιατί πέφτουν.
Απαξιώνονται με λίγα τεμάχια .... πάλι γκρινιάζουμε απο συνήθεια.
Ό,τι και να γίνει γκρινιάζουμε.
Να δώσω και εγώ το στίγμα μου.
Είμαστε στο Buy on May and go away .....τώρα αν οι δικές μας μετοχές δεν ανεβαίνουν ή πέφτουν τότε ή έχουμε κάνει λάθος επιλογές ή δεν έχει έρθει η ώρα μας!!
Σε ότι με αφορά.
Βλέπω απίστευτες τιμές σε εταιρείες με πολύυυυυ μέλλον που πριν λίγο καιρό ούτε καν τις ακούμπαγα επειδή είχαν φύγει ψηλά .... όπως DM, Proterra ακόμη ακόμη και QS.
Είμαι εδώ και δεν θα χάσω την ευκαιρία ..... χράτσα χρούτσα με τη μασελίτσα μου θα τα ξεκοκαλίσω όλα ή σχεδόν όλα!!!
Τελικά κ. Τάκη από τις επιλογές μας SKLZ, FREY, ASTS,CLVR, OBSV, ADMA, ELMS, VOLTA, AYRO, LAZY, ARVL ποιες θεωρείτε οτι παραμένουν καλές επιλογές.
ΔιαγραφήΚύριε nek
ΔιαγραφήΓιατί μπερδεύεστε:
Ο καθένας κάνει τις επιλογές του .... δεν κάνουμε όλοι τα ίδια με τον ίδιο τρόπο.
Όλες παραμένουν καλές επιλογές .... απλώς όταν κρίνω ότι μπορώ να ξαναπάρω τα κομμάτια μου χαμηλότερα, δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα να τα χώσω και να πάω να τα ξαναπάρω χαμηλότερα, εως και πολύ χαμηλότερα. Σε τέτοια πράγματα ποτέ μου δεν κόλλησα.
ΑΥΡΟ, SKLZ έχω τα τσάμπα μου κομμάτια. Δεν με ενδιαφέρει τι κάνουν στο ταμπλό. Κρατάω και κοιτάζω. Δεν αγοράζω, δεν πουλάω.
ΑSTS δεν δίδω ... έχω αγοράσει και κάτω απο 8. Αν πάει να κλείσει το γκαπ και περάσει τα 20 θα δώσω κάποια κομμάτια και θα πάω με τα υπόλοιπα τσάμπα. Παρομίως με CLVR που ψώνισα και στα 8.
ELMS, VOLTA, FREY τις περιμένω χαμηλότερα.
Arrival αν δεν βγάλει πωλήσεις ή αν δεν σπάσει πτωτικά το 10 δεν κοιτάζω.
Lazy για κάποιον δικό μου λόγο έχω βγει στο 23,2 και δεν παίρνω ... εκτός αν πάψει να υπάρχει ο δικός μου λόγος.
ΑDMA δεν δίδω.
OMSV πέφτει και ολίγο trade. Έχω.
Προσπαθήστε να ακολουθήσετε τον εαυτό σας .... όχι εμένα.
Κύριε ΤΑΚΗ σε ότι με αφορά δεν γκρινιάζω και δεν θυμάμαι να το έχω κάνει ποτέ όσον αφορά τις μετοχές...στην προκειμένη πλάκα κάνουμε με τον κύριο BARREN...
ΔιαγραφήΚύριε Gerry το σχόλιο είναι γενικότερο ... δεν αφορά ούτε εσάς ούτε τον κύριο Barren.
ΔιαγραφήΣάς ευχαριστώ Κύριε ΤΑΚΗ!!!
ΔιαγραφήRobinhood
Διαγραφή29 δις κεφαλαιοποίηση
Και
SOFI 12 δις?????
ΟK, ότι πείτε ....
Κύριε ΤΑΚΗ μόλις ετοιμάζουν να σχολιάσω για SOFI με αφορμή ένα πρόσφατο σχόλιο σας ότι είναι λίγο τσιμπημενη σ αυτά τα επίπεδα... μπήκα ξανά λίγο κάτω από το 15 με σκοπό να διπλωσω αν κάνει ένα 15 με 20%πιο κάτω....QS αντιστέκεται σθεναρά αλλά θέλω να πιστεύω πως θα δώσει πολύ καλύτερη τιμή εισόδου...
ΔιαγραφήΠαρόν ο αρχιγκρινιάρης της παρέας , σίγουρα κύριε Τάκη κάπου στην άκρη του μυαλού σας με είχατε όταν ανεβάζατε το γενικό σχόλιο , μπορει να εχω σταματήσει την πολύ γκρίνια προσπαθώντας να το διασκεδάσω λίγο και παρακολουθώντας ποιο διακριτικά τις μετοχές μας και το χαρτοφυλάκιο μου, αλλά δεν εχω ανακτήσει τις αποτιμήσεις του Φεβρουαρίου ούτε καν τις έχω πλησιάσει θεωρητικά θέλω άνοδο πάνω από 55% από τα παρόντα επίπεδα , λογικό με τις Sofi Asts Sklz ( αυτές ειναι το 70% του χαρτοφυλακίου μου ) σε τόσο χαμηλές αποτιμήσεις , αλλά ότι και να κανουν τα παιδιά εγώ δεν πουλάω σιγά μην μας το κανουν εύκολο , απλά κάνω υπομονή .
ΔιαγραφήΕντάξει, ο Βλαντ είναι ομορφόπαιδο όμως, είναι αλλιώς.
ΔιαγραφήΕπίσης, ο Ιάσων ο Καλακάνης (ο κολλητός του Chamathinio ντε) είπε ότι μια μέρα θα είναι $1 T Company, αααααχαχαχαχα.
Αν μου τις χάριζαν αυτή τη στιγμή θα τις σκότωνα market.
Εγώ λέω Κύριε BARREN μου ότι η Σκύλα το έχει παρακάνει...η να πάει σα παν η να πάει σακατ προς το 10 να ψωνίσουμε και Γαία Πυρί μειχθητω η και gamthitw... τώρα θα μου την πει λίγο ο Κύριος GEOPARD και με το δίκιο του...
ΔιαγραφήΗ αλήθεια είναι κ. Gerry ότι για τον Αντρίκο τον Παραντάις δε διαθέτω άλλο κεφάλαιο, εκτός αν τον πετύχω στα τέσσερα (<<$10 δλδ). Εκεί μπορεί και να του τον ακουμπήσω (τον οβολό μου).
ΔιαγραφήΒέβαια δεν πωλείται και κανένα τεμάχιο par;a m;ono sto *2 της τιμής κτήσης του, όλη η ζωή μπροστά είναι. Ή μηδέν ή γερή κονόμα, δατς δε πλαν naoum.
Κύριε GERRY ας πάει και ποιο κάτω η Sklz δεν με νοιάζει , εγώ είπα θα πουλήσω κομμάτια πάνω από τα 60$ ( έγινα θεσμικός ) εντωμεταξύ ας την πάνε όπου θέλουν τα παιδιά απλά δεν βάζω άλλα στην εταιρία . Κρατάω την ρευστότητα που εχω από την πώληση της Flora και βλέπω που θα τα χώσω.
Διαγραφήkubient is making an announcement on sept 15-16 for gaming ads.The linep so far includes a presentation from wwe,robloxlenovo, uta ,digital media
ΑπάντησηΔιαγραφήSir Takis μήπως και εδώ οι τιμές έχουν φτάσει ελκυστικές
Εγώ κύριε Γιώργο είμαι φορτωμένος μέχρι το λαιμό .... ο Θεός βοηθός!!
ΔιαγραφήΗΥΖΝ :150 μαι 200 εκατομμύρια δολάρια από αντίστοιχο αριθμό μετοχών προς 1 δολάριο το τεμάχιο,θα ήταν νομίζω αρκετά ,για τους τρεις ιδιοκτήτες?;! να τα πάρουν και να αποσυρθούν στις μανσιον τους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτις μεγάλες κορυφές των χρηματιστηρίων 1987 2001 2008; Και φέτος? τέτοια έργα έχουν παίξει πάρα πολλά, θα έλεγα πώς είναι ο κανόνας
αν θες γινε λιγο πιο γραφικος δεν καταλαβα τιποτα απο την συνταξη σου.
ΔιαγραφήΤο γενικό νόημα είναι ότι μπορεί να φτάσει και 1 ευρώ η μετοχή στο χαλαρό. Να έχουμε υπόψιν ότι το υδρογόνο είναι ότι πιο ακριβό υπάρχει 70% . Ωκαι ο μόνος τρόπος για να κινηθεί είναι να κυβερνάει τον πλανήτη ένας Μπάιντεν και μία Ούρσουλα φον ,σε συνεργασία με τον κούλη.
ΔιαγραφήΚαι για να κλείσω τη σύνταξή μου, 1 kg υδρογόνο παράγει 46 kW, για να παραχθεί ένα κιλό υδρογόνο χρειάζονται 74 kW ενέργειας.
To 80% του σύμπαντος είναι υδρογόνο .... προς το παρόν είναι ακριβό, όπως και η μπαταρίες λιθίου αρχικά ήταν πανάκριβες.
ΔιαγραφήΕίμαστε στην αρχή μιας νέας βιομηχανικής επανάστασης .... προς το παρόν τα μεγάλα φορτηγά δεν μπορούν να κινηθούν με ηλεκτρική φόρτιση. Αν το υδρογόνο καταφέρουν να το συλλέξουν οικονομικότερα, τότε η εταιρία που θα έχει έτοιμο το project θα είναι η Τέσλα των φορτηγών!!!
Αν ο πλανήτης για να κυβερνηθεί χρειάζεται τη συνεγασία του Μητσοτάκη, τότε η χώρα μας έχει πρωθυπουργάρα, όχι αστεία.
Διαγραφήhttps://www.fusion-fuel.eu/
ΔιαγραφήHYZN: σχέδιο πώλησης μετοχών και δικαιωμάτων 780 εκατ. Δολαρίων...
Διαγραφήhttps://seekingalpha.com/news/3722708-hyzon-motors-ipo-secondary-offering
Κύριε Βαμμλενε πολύ μικρή εταιρεία. Μπήκε στο χρηματιστήριο απο ένα πολύ μικρό σπακ με pipe της πλάκας. Δεν βλέπω ούτε έναν μεγάλο στο μετοχολόγιο.
ΔιαγραφήΤην έχετε ψάξει καθόλου τη Fusion fuel???
Με φοβίζει λίγο ....
κε Market Cap δε νομίζω ότι συμβαίνει κάτι τέτοιο.
ΔιαγραφήΕγινε registration των μετοχών του PIPE, και όποτε θέλουν μπορουν και να τις πουλήσουν πλέον. Αν κοιτάξετε τα σχόλια του λινκ σας το επισημαίνει και κάποιος εκει.
Όπως το βλεπω εγω, ασκήθηκαν και κάποια private warrants και εγινε και κάποια επαναπώληση μαλλον μετοχών που ήρθαν στην κατοχή της εταιρίας.
Δεν βλεπω να εκδόθηκε καμία καινούργια μετοχή. Απλά, μετοχές που κατείχαν insiders και ήταν αποσυρμένες απο την κυκλοφορία, τώρα βγαίνουν προς κυκλοφορία. Γι' αυτο και αυξάνεται το float.
Εδω ειναι το filling.
https://www.sec.gov/Archives/edgar/data/1716583/000119312521231686/d47714ds1.htm
Αν κανω λαθος παρακαλω να με διορθώσει κάποιος.
Ευχαριστώ για την απάντηση Κύριε Bugs_Bunny.
ΔιαγραφήΤο link που παραθέτετε υπάρχει και μέσα στο άρθρο, το διάβασα αλλά δεν μπορώ να πω ότι έγινα σοφότερος.. Βεβαίως διάβασα και τα σχόλια κάτω από αυτό.
Θορυβήκα λίγο είναι η αλήθεια, (πρόκειται σχεδόν για το 50% της εταιρείας άλλωστε) και γιαυτό το πόσταρα εδώ!
έχετε δίκιο ,μου άρεσε η ιδέα και έχω λίγες .
ΔιαγραφήΣε 3 μήνες το WTER διπλασσίασε από τότε που μπήκε στην ομάδα ο Σακιλ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλό ΣΚ σε ολους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάτι μου λέει ότι όλα στο τέλος θα πάνε καλά, και αν δεν πάνε δεν είναι το τέλος.
Κύριε Τάκη. Βγάλανε ένα sec filling από την hyzon motors. Μπορείτε να με βοηθήσετε σε το βαθμό θα φάμε dillution? Γιατί έδωσα κάμποσα τεμάχια στο 6.60 και φοβάμαι ότι θα πάει στα 3 μετά από τέτοια ανακοίνωση.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://sec.report/Document/0001193125-21-231686/
Εν crypto αδελφοί ακονίστε τις μασέλες σας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣιγούλια σιγούλια και με υπομονή, αν το μπιτικόνι το παίξει αλά 2017 μπορεί να δει και $200 k +.
Βέβαια οι παρελθούσες αποδόσεις δεν εγγυώνται τις μελλοντικές, οπότε γιατί όχι και κάτι καλύτερο;
Για δείτε κύριε Barren μια εταιρεία
Διαγραφήhttps://enginemediainc.com/news/#
Δείτε τα brands της να μου πείτε πως σας φαίνονται.
Μυρίζομαι ψωμί με πατεσπάνι
Για δείτε και αυτό
https://s27.q4cdn.com/372223703/files/doc_presentation/06/28/Engine-Media-Investor-Deck-June-2021-FINAL.pdf
Η πιο φτηνή από όλες του κλάδου της .... απλώς ακόμη δεν μπορώ να αποφανθώ καθώς δεν υπάρχουν sec καθώς μόλις την 18η Ιουλίου ήρθε στον Nasdaq.
ΔιαγραφήH μικρή μέχρι αγωγές κατά της DraftKings έχει κάνει ..... πως της έχει κλέψει πατέντες της.
Τα κάνει όλα .... και δείχνει ότι συμφέρει.
θα συνεχίσει τη διαπραγμάτευση και στο Toronto Stock Exchange
Διαγραφήhttps://money.tmx.com/en/quote/GAME
κ. Τάκη ήμουν κυρίως σε κινητό τις τελευταίες μέρες, θα την κοιτάξω την κυρία.
ΔιαγραφήΑν και δεν πολυκατέχω από τη χρήση των συγκεκριμένων προϊόντων, φαίνεται να έχει πάρει την υπόθεση καθετοποίηση στα σοβαρά το σχήμα.
Ωραίο ticker by the way, απορώ που ήταν ελεύθερο!
Δείτε και το βιογραφικό του αρχηγού Tom Rogers.
ΔιαγραφήGAME...: τα 3 σπλιτ που εχει κανει τα έχετε δει?
ΔιαγραφήΤο γιατί έκανε τα reverse splits εσείς κύριε olymp το αντιληφθήκατε γιατί?
Διαγραφήκ. Τάκη, δεν μπορω να γνωρίζω για την κάθε φορα ποιος ειναι / ηταν ο λόγος.
ΔιαγραφήΓενικα, υπαρχουν πολλες ερμηνειες..
- Για να απωθήσει τους μικροεπενδυτές
- να απαγορεύουν σε θεσμ. επενδυτές και αμοιβαία κεφάλαιανα κατέχουν μετοχές κάτω από μια συγκεκριμένη χρηματιστηριακή τιμή
- Η τιμή της μετοχής κινείται πτωτικά και δεν θέλει να φανεί
- ωραιοποίηση / στρογγυλοποίηση για την πραγματοποίηση αύξησης μετοχικού κεφαλαίου
- να αποφύγει την διαγραφή της από ορισμένους χρηματιστηριακούς δείκτες που απαιτούν μία ελάχιστη τιμή εισόδου
- να μειώσει τους μετόχους της
Έχει κάνει μια σειρά εξαγορών με έκδοση μετοχών.
ΔιαγραφήΈτσι έγιναν πολλές οι μετοχές .... και έπρεπε να κάνει reverse.
H εταιρεία, όπως εύστοχα παρατήρησε ο κύριος Barren καθετοποιείται, έχοντας μια σειρά απο 6 διαφορετικών επιχειρήσεων .... τα κάνει όλα και συμφέρει.
Στο Nasdaq δεν μπήκε για να μηδενίσει .... μπήκε όπως πιστεύω για να κάνει μια καλή έκδοση και άλλων μετοχών και να βρει τα απαραίτητα κεφάλαια για να αναπτυχθεί.
Βλέπω ψωμί με πατεσπάνι. Ακόμη και αν μακροπρόθεσμα δεν πετύχουν οι διοικούντες τους στόχους τους .... βραχυπρόθεσμα πιστεύω θα στηθεί ένα καλό βραχυπρόθεσμο παιχνίδι με αρκετά μεγάλο κέρδος.
Ευχαριστω κ. Τάκη, η πτώση αν οχι η διορθωση σε ένα μηνα και κάτι, από τα 13 στα 6, εχοντας δει και την πορεια της απο το 2018,δεν σας φαινεται υποπτη?
ΔιαγραφήΘα το έβλεπα ως Θείο Δώρο!!
ΔιαγραφήΑν βάλει και το 5 μπροστά ακόμη καλύτερα .... είναι κατά πολύ φθηνότερη απο SKLZ και απο GMBL και απο ΕΒΕΤ!!
Καλησπέρα , στην Game κύριε Τάκη οι χαμηλοί όγκοι δεν σας προβληματίζουν ή δεν την έχουν ανακαλύψει ακόμα;
Διαγραφήκ Τάκη, για τη MYPS (PLAYSTUDIOS) τι λέτε; Από τη στιγμή που ξεσπακάρισε έχει μόνο κάτω, είναι σχεδόν στα μισά..
Διαγραφή..οσο του παρεχετε προσβαση τοσο ξεσπαει στο capital (αν ειδατε τι εγραψε πριν λιγο) ο ΜΥ
ΔιαγραφήΚύριε Olymp δεν διαbάζω capital, δεν διαβάζω τον άσχετο και βλάκοτρολ.
ΔιαγραφήΠου και που θα σηκώνω ένα απο τα σχολιάκια .... για να αντιλαμβανόμαστε όλοι ότι στις αγορές υπάρχουν και οι πανηλίθιοι!!!!
Κύριε Geopard εγώ θα μπω γλυκά, γλυκά .... απο αύριο κιόλας με μια μικρή θέση.
ΔιαγραφήΚύριε antep γιατί τόσο χάλια η Plarstudios?
ΔιαγραφήΤα νούμερα που βλέπω ... δεν δικαιολογούν αυτή την αποτίμηση. Έχει γίνει κάτι???
Νομίζω απλά ότι είναι θύμα της κατάρας των spacs. Επίσης νομίζω ότι γίνεται ένα γενικό άδειασμα σε αρκετές του κλάδου, εν όψη αποτελεσμάτων (η MYPS βγάζει 11/8). Δείτε πχ τι έγινε στην GMBL σήμερα (τελικά μαζεύτηκε) κάποιος άδειασε σαν να μην υπάρχει αύριο, δείτε όγκους...
Διαγραφήτι να πρωτοπάρεις τώρα..................
ΔιαγραφήΤα παίρνεις όοοολα όσα σου αρέσουν.
ΔιαγραφήΑπλά πράγματα .... σιγά, σιγά και με τρόπο.
Ποιος βιάζεται????
Αν και Κινεζικη εχετε καποια αποψη για bhat;; Μου θυμιζει την ΑΣΚΟ κ μ αρεσει..Πηρα κατι λιγα προσφατα μαζι με elvt,elp,gau,zev,rmo,wter.Στα μονα που ειμαι + ειναι wter που θα το διωξω 2,2 και κατι ψιλα στο elvt..elp καθαρα κ μονο για μερισματα.Μ αρεσει κ mile κ game απ αυτες που αναφερει ο Κος Τακης
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://www.google.com/finance/quote/BHAT:NASDAQ
Διαγραφήhttp://bluehatgroup.com/
ΑπάντησηΔιαγραφήκ. Τακη στην ASTS εχουμε ημερομηνια για BW3 τον Μαρτιο. Λετε να μας κανει τη χαρη να δουμε τιμες κατω του 10 μεχρι τοτε η εχουν μπει οι μεγαλοι πλεον και καναμε βαση εδω που ειμαστε;
ΑπάντησηΔιαγραφήASTS πάνω απο 18 με 20 θα δώσω το 1/3 και τα υπόλοιπα θα παίξουν τσάμπα για να δουν όλο το έργο
ΔιαγραφήΕπιταχύνουν τα νερά με μεγαλο ογκο..
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάπου στο 2,4 περιμένω να δούμε μια σοβαρή διόρθωση.
ΔιαγραφήΜπορεί να γίνει και ενδοσυνεδριακά.
Μονο ο ογκος με προβληματιζει, μεγαλη διανομή!
ΔιαγραφήΔεν βλέπω διανομή.
ΔιαγραφήΒλέπω υψηλά 52 εβδομάδων .... με μια σημαντική αντίσταση στα 2,4 με 2,6 που κορύφωσε πέρσι. Αναμενόμενο να της δώσουν και μια διόρθωση, συντόμως.
Δίχως να προκαλεί και με δίχως ειδήσεις ανεβαίνει.
Ακόμη πιστεύω ότι έχει το 3+ .... όπως έχω προβλέψει σχετικά νωρίς.
Έχω βγάλει το μισό νερουλά και την υπόλοιπη θέση θα την τρέξω δωρεάν να δώ, με ΔΙΧΩΣ ΑΓΧΟΣ, κατά πόσο πολύ θα ξεπεράσει τα 2,4 με 2,6
ΔιαγραφήΣας βρισκω σωστοτατο.
ΔιαγραφήΜεγάλη μπάλα παίζει ο νερουλάς και σήμερα.
ΔιαγραφήΕγώ ΣΗΜΕΡΑ θα έκλεινα το χαρτί πάνω απο 2 και απο αύριο θα έδειχνα ότι η διόρθωση αυτή ήταν και τελείωσε.
Κύριε ΤΆΚΗ SOFI έχετε αδειάσει καί την περιμένετε πιο χαμηλά???
ΑπάντησηΔιαγραφήΌχι, δεν τη δίδω.
ΔιαγραφήΑν θέλουν στα 40 θα το σκεφτώ σοβαρά!!
Μου αρέσει που ήθελα SKLZ στα $30 και SOFI στα $15 για να κάνω παιχνιδάκι το παικτούρι, μπουχαχαχαχα. Μήπως γίνει το ανάποδο?
Διαγραφήκ. Τάκη μαζί σας, SOFI δε δίδω!
https://www.youtube.com/watch?v=V2J3GgjCEpE
Κύριε BARREN κορυφαίο...!ομολογώ πως δεν είχε πέσει στην αντίληψη μου...
Διαγραφήκε Τάκη, ένα σχόλιο σας για την KBNT παρακαλώ όταν έχετε χρόνο. Αν θυμάμαι καλά είναι σε buy zone. Έχετε τοποθετηθεί;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύριε Διονύση, κάθε ημέρα πρέπει να γράφω γα το KUBIENT.
ΔιαγραφήΤο πιστεύω πολύ και έχω μια μεγάλη θέση πάνω του.
Αύξησα και ένα 20% ΑΒΝΒ γιατί την έχω κάπως μικρή (τη θέση).
ΑπάντησηΔιαγραφήΓενικά όποτε έχω την ευχέρεια θα του ακουμπάω κανένα ψιλό του Brian γιατί πιστεύω πολύ στο μαγαζί.
Μεσομακροπρόθεσμος στόχος τα $200 (μετά από split 1:5).
Αν δε δούμε κάτι θεαματικό το τελευταίο 10λεπτο, έχουμε μια πολύυυυ κακή συνεδρίαση ακόμα, βούτυρο στο ψωμί για τ ' αρκούδια που μάλλον θα πάρουν τα πάνω τους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΒέβαια έτσι γίνονται τα όμορφα μακελειά, όταν ο αντίπαλος νιώθει ασφάλεια και ξανοίγεται.
Ορίστε, εγώ μόνο τα λέω αλλά κάποιοι τα πραγματοποιούν κιόλας
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://twitter.com/thekookreport/status/1422271450065489936/photo/1
Αφού η Καθυ αγοράζει Iridium αυτοί εδώ θα αγορασουν ASTS χαχαχ.
Λετε να παρουμε καμια χαρα ...ή καμια φολα;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ καλή μέρα από το πρωί φαίνεται...
ΔιαγραφήΚύριε BARREN SKLZ δεν δίδω 😉...
ΔιαγραφήΧχαχαχα, χαλάσατε κι εσείς κ. Gerry, θυμάμαι παλιά την πιστολιάζατε στην ψύχρα.
ΔιαγραφήΜαλακώσατε...
Ούτε εγώ δίδω, γενικά τίποτα δε δίδω. Το Γουφετοφυλάκιο ή θα μηδενίσει ή θα πενταπλώσει, δατς δε πλαν.
Κύριε BARREN ότι είχα πιστολιασει ακόμα και αυτά που σκότωσα κάτω στο 12 -13 όπως Tsia iaca dcrb vgaq snpr fiii και ουκ έστιν αριθμός θέλουν από 40 έως και 60% για να φθάσουν εκεί που τα έδωσα...αν μιλήσουμε για TOSKANH στα 19,5 μ.ο lusid σχεδόν στα ψηλά τής και ipoe στα 19...θα είχα γράψει τρελές ζημιές και διαφυγοντα φυσικά...το θέμα μου είναι πως όταν βγω πωλητής απλά πουλάω ,market.... Τώρα είναι μικρές οι θέσεις ....
ΔιαγραφήΠερεμπιμπτόντως κύριε Gerry το
Διαγραφήhttps://finance.yahoo.com/quote/LTCH?p=LTCH
Είναι υποδειγματικό.
Δυστυχώς δεν κάνει τη χάρη να έρθει κάτω.
Απο τις πάρα πολύ καλές επιλογές του Chamath.
Κύριε Τάκη δεν αντιλέγω ... αλλά μια QS κοντά στο 14 νομίζω θα μας έφτιαχνε το χρόνο όχι μόνο την μέρα...
ΔιαγραφήΗ GAME στην Degiro βγαίνει σε CAD(σωστά γιατί είναι καναδέζικη). Στο Yahoo επομένως βλέπουμε την GAME.V; Επίσης η Degiro αφήνει αγορές σε πολ/σια του 100 για την συγκεκριμμένη. Βοήθεια κανείς; Ευχαριστώ
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν πρόλαβα αλλά απίστευτη και η FLGC!Εφτασε 10 τώρα 8.65.Απο 2.9 μέσα σε 2 εβδομάδες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Game στην Degiro βγαίνει σε CAD. Στο Yahoo σε USD στον Nasdaq. Στο yahoo η αντίστοιχη είναι η GAME.V; Πως αγοράζουμε σε usd στην degiro; Επίσης επιτρέπονται για την συγκεκριμμένη κυρία αγορές πολλαπλάσιες των 100 τμχ. Βοήθεια κανείς; Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
ΑπάντησηΔιαγραφήk. Τάκη το όνειρο που είδατε για τη HYZN μάλλον θα βγει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΒοηθάνε και οι εξελίξεις με το σουρουκλεμέ τον Τρέβορα το Μίλτον.
By the way ...
NKLA 4.4 B
HYZN 1.7 B
Ααααααααχαχαχαχα, τα 'χει παίξει ο Mr Market!
Tο θέμα είναι που να πρωτοαγοράσω κύριε Barren.
ΔιαγραφήΕίναι πολλά στο μάτι .... το βασικό είναι να ηρεμήσουν στην κίνηση και στον όγκο. Και επειδή βαριέμαι να περιμένω άνοιξα μια θέση στο GAME. Θα έρθουν άλλες 2 αγορές συντόμως και εν καιρώ ....
Και το ELMS δείχνει να COOLάρει
https://finance.yahoo.com/news/3-strong-buy-stocks-under-145442967.html
Βέβαια το ZEV είναι φθηνότερο και γνήσια Αμερικάνικο.
Ι 💖💖💖 ZEV
Κύριε Τάκη Game αγοράσατε σε CAD ή σε USD. H Degiro επιτρέπει αγορά την Καναδέζα (σε CAD). Πως μπορεί να αγοράσει κανείς την Αμερικάνικη (Nasdaq);
ΔιαγραφήΣε USD απο Nasdaq.
ΔιαγραφήΕπειδή ακόμη δεν είναι περασμένο το ticker σηκώνεις το τηλέφωνο και μιλάς με dealing room για να βγει η αγορά. Αυτό απο Optima ....
Κύριε CAR MECHANIC στείλτε mail στη Degiro και ζητήστε τους να τοποθετήσουν την μετοχή.
ΔιαγραφήΓια παν ενδεχόμενο στείλτε τους και το link.
Καλησπέρα , κύριε CAR MECHANIC η Degiro την έχει στον Καναδά αν θέλετε στείλτε mail στο support clients@degiro.gr να την προσθέσουν έχουν υποστήριξη και στα Ελληνικά , η Ib την έχει αλλά δεν βιάζομε να μπω στην GAME με την λιγοστή ρευστότητα που έχω ακόμα .
ΔιαγραφήΚύριε Τάκη η DM κοντεύει το 7 μπροστά . Στην Sklz λέτε να κάνουν τίναγμα πριν τα αποτελέσματα σήμερα μετά το κλείσιμο ή θα μας πάνε τελικά την βόλτα κάτω από τα 10 ;
Θα περιμένω για DM. Δεν βιάζομαι ....
ΔιαγραφήSklz αν δεν βαστήξει εδώ ... θα πέσει κλάμα. Αφού, δεν έκανε τελικά διαφυγή πάνω απο τα 25 να αδειαζαν όλοι οι σπακαδόροι, τωρα νομίζω θα παιχτεί όπως η WTER πέρσι. ΑΠΑΞΙΩΣΗ και όλοι θα αφήσουν σιγά, σιγά τα χαρτιά τους ....
Να πάρω, σχεδόν όλα, τα χαρτιά του Chamath απο 15% και περισσότερο, φθηνότερα απο αυτόν .... τι γλυκό!!!
ΔιαγραφήΗ αλήθεια είναι προτιμώ την Proterra από DM.
Game
Διαγραφή94 εκατομμύρια κεφαλαιοποίηση
Πωλήσεις έτους που λήγει Αύγουστο περισσότερο απο 33 εκατ.
Στο 9μηνο ανακοίνωσε 25 εκατομμ.
Με διαφορά η φθηνότερη του κλάδου Esports και η πλέον ανερχόμενη.
Ήρθε στο Nasdaq για να κάτσει ήσυχη;
Αφού τους λιώσει όλους θα κάνει αυτό που κάνει τώρα η Flora .... και θα εκδώσει και μετοχές για να πάρει και χρήμα
Kύριε Barren
ΔιαγραφήFlora 394 εκατομμύρια
CLEVER 198 εκατ. κεφαλαιοποίηση .... και είναι κανά δύο χρόνια πιο μπροστά.
Πότε θα το ξεκινήσουν το καθαρόαιμο, μόνο δεν ξέρω. Να ενεργοποιήσουν και τα warrants ..... να πάρουν και ό,τι αμοιβή δικαιούνται.
ΔιαγραφήΚάθονται και ξεψυρίζουν τη μαιμού με 20.000 κομμάτια συναλλαγές.
ΔιαγραφήΤα έξυπνα έγιναν μπουμπουνόφυλλα.
Κάντε της εισαγωγή στο Ελλάδα, τα ζώα μου τα αργά 😄😄😄
Hood 37 δις
ΔιαγραφήSofi 12 δις
Πάλι κάποιοι θα ξανακλαίνε ...
Δεν βλέπω να κρατάει ΚΎΡΙΕ ΤΑΚΗ ...Απο ΣΚΥΛΑ έγινε τσιουάουα...θα ψωνισουμε στο 10...
ΔιαγραφήΠώληση το τελευταίο 1/3 FLGC @ 9,8 (καλά περάσαμε).
ΑπάντησηΔιαγραφήΑύξηση 15% PLTR @22, 15% ABNB @144.5 και % DM @8.69.
Όσο ο ταύρος προσπαθεί να με πετάξει κάτω, τόσο θα του βάζω πwποδάχτυλο, δε θα βαρεθούμε.
Ούπς, 20% η αύξηση DM.
ΔιαγραφήΚαι gamw τα trades?
ΔιαγραφήH πλάκα είναι τα FLGC τα είχα στημένα στο $12 και το άλλαξα, χαχαχα.
Και γω τα έδωσα τα τελευταία Flora στο 9,8 σήμερα, λέω να ενισχυσω Clever και 1η αγορά ELMS. Τι να πρωτοπάρεις που λέει και ο Sir. Να πω και την παπαριά μου καθώς οι χαρτορίχτες είναι πιο αξιόπιστες: βλέπω αποκλίσεις σε διάφορες που σημαίνει το τέλος της πτώσης είναι κοντά (πχ ELMS έκανε 4αρακι και πάει σε νέο χαμηλό)
ΔιαγραφήΜπορώ να έχω ένα μπαλτά παρακαλώ?
ΔιαγραφήΜε τρώει το χέρι μου...
ΩΧ... πάνε και τα σπεύδε βραδέως ... ψυχραιμία κύριοι...
ΔιαγραφήGamithikan ta Ανθη....14....
ΔιαγραφήΚύριε BARREN DM σας βλέπω καραBULL....είμαι κοντά στο 9 αγορασμενος αλλά βλέπω το 7ρακι να μας έρθει στην μάπα... τώρα ξέρω θα μου πείτε στην ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΓίνεται να πάει $1?
Διαγραφή1????
ΔιαγραφήΚύριε Τάκη στην Sklz σε σχέση με τις αρχικές σας προβλέψεις τι dilution έχουμε φάει και πόσο έχει μειώσει τον τελικό σας στόχο σε βάθος 4-5 χρόνια στην τιμή της μετοχής , αν βέβαια έχετε εικόνα , γιατί με τα εντάλματα και διάφορα άλλα έχουμε χάσει την μπάλα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα πουλήσει σωστά τα esports και δεν αλλάζει τίποτα ..... διαφορετικά δεν έχω κανένα πρόβλημα να αλλάξω εγώ εταιρεία esport.
ΔιαγραφήΑς δούμε σήμερα 90+ εκατ. έσοδα (88.2 είναι η εκτίμηση) και EPS πάνω από το -0.10 και είμαστε εντάξει γι' αυτό το 3μηνο...
ΔιαγραφήΈσοδα β τριμήνου 89,481εκατ.
ΔιαγραφήΈσοδα 6μηνου 173,168
Οδηγία εσόδων για όλο το έτος 376 εκατομμύρια.
Ταμείο 692 εκατομ.
Χρέος Μηδέν.
Όλα μια χαρά .... το μόνο που δεν αρέσει, είναι το MAU που εχει σταθεροποιηθεί .... δεν αναπτύσσεται η εταιρεία.
Πρέπει επειγόντως να ξεκινήσει η δραστηριοποίηση στην Ινδία σε πρώτη φάση
-0.21 το EPS λόγω εξαγοράς της EXIT αξίας 50εκατ.
ΔιαγραφήΤο MAU μειώθηκε ελαφρώς και είναι προειδοποίηση όχι μόνο για επέκταση στην Ινδία αλλά και για την εξέλιξη των παιχνιδιών της εταιρείας. Πρέπει να γίνει η μετάβαση στο synchronous gaming το ταχύτερο δυνατόν, εκεί είναι τα πολλά λεφτά! Η εξαγορά της exit είναι ένα θετικό βήμα...
Το μεγάλο της πρόβλημα για μένα είναι ότι για να αυξήσει τις Πωλήσεις YoY κατά 40 Μ, χρειάστηκε να ξοδέψει 47 Μ επιπλέον σε Sales & Marketing!!!
ΔιαγραφήΑυτό δε θα το λύσει η Ινδία, αν πρέπει να βάζει το χρήμα στο χέρι των Ινδών για να παίξουν, δεν είναι βιώσιμο το Growth της.
Πρέπει επειγόντως να προσθέσει παιχνίδια της προκοπής, το οποίο θα πετύχει προσελκύοντας δημιουργούς, μετακινούμενη σε περισσότερες πλατφόρμες και ίσως επανεξετάζοντας τα μικτά της περιθώρια. Θέλω να πω, τι να το κάνεις το 95% Μικτό αν παραδοσιακά ξοδεύει περισσότερα σε S&M από ότι εισπράτει.
Και το πρεμαρκετ δεν βλεπω να ενθουσιαστηκε ιδιαιτερως...!
ΔιαγραφήΕγώ αυτό που βλέπω και ολίγον άσχετο .... είναι ως πότε η OBSEVA θα απαξιώνεται?? Tα φάρμακά της όλα πάνε πολύ καλά .... ζήτημα χρόνου είναι να γίνει και το παίγνιο!!!
ΔιαγραφήΆσχετο νο2:
ΔιαγραφήΈχετε δει τη CMO (Chief Marketing Officer) της SOFI?
Αδυνατώ να διανοηθώ πως είναι δυνατό να μην κατακτήσει τη digital banking - fintech αγορά.
Meet Lauren!
https://www.sofi.com/our-leadership/?__cf_chl_jschl_tk__=pmd_cfe06176881c9d8d0ea9c9d6439676c8986f2b95-1628077128-0-gqNtZGzNAiKjcnBszQh6
And stay long!
Παρεπιπτόντως, την πομπάρισε και ο Τζιμάκος ο Κράμερ χθες λέει τη Σοφούλα, για να δούμε.
ΔιαγραφήΠρος το παρόν sir αρκούμαστε να κάνουμε μασαζακι στο γυναικάκι με λαδάκι eva😃 Θα πασαλειφτώ με evaki αν έρθει στα 1,95-2$
ΔιαγραφήΆσχετο... sklz δεν δίδω, θα γυρίσει ο τροχός και θα μ@μησει και ο φτωχός
Κύριε BARREN δεν διδω .. γενικώς...
ΔιαγραφήΘα γυρίσει αλλά από πού??δεν διδω.
Διαγραφή.
Εγώ κύριε BARREN λέω να προτιμήσω την Λωρα ...υπεύθυνη marketing στη SOFI....
ΔιαγραφήΟυουπςςςς την ίδια προτιμάμε...!!!
ΔιαγραφήΑπο εδώ θα γυρίσει.
ΔιαγραφήΤο cash και ο τρόπος που το καίει επαρκεί για 5 με 7 χρόνια για να βοηθήσει την ανάπτυξη της Sklz.
To MAU εχει σταθεροποιηθεί .... δείχνει πως δεν αναπτύσσεται η εταιρεία. Αυτό είναι το αρνητικό .... αυτός όμως δεν είναι λόγος να σπάσει τον τριπλό πάτο του 12,5 με 12,9.
Το μόνο αρνητικό είναι ότι έχουν μαζευτεί στο χαρτί πολλοί κατσαπλιάδες ποπολάριοι .... οπότε όλα γίνονται αν τους φοβίσουν λίγο περισσότετο.
Είχα βάλει εντολές πωλήσεων στο 12,9 και 13 ... αλλά δεν μπόρεσα να πατήσω το κουμπί της εκτέλεσης.
Αν θέλουν οι κατσαπλιάδες αγοράζω στο 8,5.
Κύριε ΤΑΚΗ σαν εντελώς άσχετος θα έλεγα ότι το γεγονός πως έχει γερό ταμείο που το καίει δεν είναι ικανό να την κρατήσει σ αυτά τα νούμερα...απευχομαι φυσικά...
ΔιαγραφήΣτα νούμερα που λέει το ταμπλό μένει, ανεβαίνει ή κατεβαίνει αναλόγως με το τι θέλουν να κάνουν οι ισχυροί κάτοχοι του χαρτιού.
ΔιαγραφήΑν έχει, για παράδειγμα, πολύ short πάνω του το χαρτί, το γυρίζουν απο εδώ και βλέπετε ένα 24 μέσα σε λίγες μέρες ..... βγαίνει και ο Cramer λέει και την δική του παπαρόλα και αντί να σπάσει η στήριξη, σπάει η αντίσταση.
Τέλος πάντων ..... πείτε στην Κάθυ ότι εγώ αγοράζω στα 8,5. Αν θέλει ας έρθει εκεί!!!
Αν υποψιαστω ότι θα πάρουμε τα χαρτιά της ΚΆΘΥ θα πηδηχτω απ' το παράθυρο πού λέει κι ο κύριος BARREN...
ΔιαγραφήΚαλησπέρα , α ρε σκύλα πως τους πετσόκοψες έτσι https://www.youtube.com/watch?v=dtT0Fsp3GiE , τον ήπιαμε πανηγυρικά κύριοι!!! ο κύριος George είχε σωστά προβλέψει πριν λίγο καιρό ότι κάτι τέτοιο θα γινόταν , θα ήθελα την άποψη του τώρα για την Sklz εάν έχει κάτι νεότερο.
ΔιαγραφήΆντε να σας τρολάρω λίγο κύριε Geopard ... αν και δεν θέλω να γραφω τα tradeτίστικα, γιατί θα πάει η μάζα να ακολουθεί τυφλά και όταν δεν βγαίνουν θα γκρινιάζουν.
ΔιαγραφήΣτα 8,5 αγοράζω στα 14,9 πουλάω.
ΚΥΡΙΕ ΤΑΚΗ, Μr Barren ΤΙ ΛΕΤΕ ΓΙΑ ΜΕΣΟ, ΜΑΚΡΟΠΡΟΘΕΣΜΟ RMO K RIDE ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΦΤΑΣΑΝ? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν ενδιαφέρομαι .... αν δεν δω το Endurance στο δρόμο.
Διαγραφήκ. Τάκη αν το δείτε το Endurance κρατάτε ένα πυροσβεστήρα καλού κακού.
ΔιαγραφήΜε τέτοιο μ@λ@κ@ τσίου εγώ δεν ενδιαφέρομαι γενικότερα.
Για την ιστορία, εγώ αποφάσισα να πάρω τη ζημιά μου και να μην κοιτάξω πίσω, όταν μετά το short report είδα το αρχιβλήμα να δίνει συνέντευξη στο CNBC φορώντας κράνος ΜΕΣΑ σε γραφείο σε εργοτάξιο που ΔΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣΕ!!!
Ποιο θέατρο πας Επίδαυρο δηλαδή.
Χαχαχα. Τον ηθοποιό al6, στο μετρό Θεσσαλονίκης, ούτε στο όνειρο του δεν τον φτάνει!!!
ΔιαγραφήΛΟΥΛΟΎΔΙΑ +60%???ΑΧ ΚΎΡΙΕ BARREN ΜΟΥ... ΚΡΊΜΑ....
ΑπάντησηΔιαγραφήΞεγελαστήκαμε Επειδή είχαμε Clever .... αυτά είναι χαρτιά του 1 δις κεφαλαιοποίηση.
ΔιαγραφήΔε βαριέστε, υγεία να έχουμε να κερδίζουμε λιγότερο.
ΔιαγραφήΤελικά δεν κύριοι δεν έχει σημασία σε τι τιμή αγοράζουμε αλλά το σωστό timing να πουλάμε. Πχ sklz πήγε 46 δεν πουλήσαμε και τώρα την τρώμε. Flora πουλήσαμε στα 5 και τώρα κλαιμευ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ σας εχω γκαντεμιάσει όλους εδώ μέσα , Sofi Sklz Asts να αγοράσετε όταν πουλήσω εγώ (θα με καταφέρουν έτσι που το πάνε ) , δυο εταιρίες που πούλησα είναι η Wter Flora και ξεπατώθηκαν , Flora κοντά στα 5 την έδωσα και wter 1,10 και που ειναι τώρα και οι δυο απογειώθηκαν και οι δυο μόλις πούλησα .
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύριε Τάκη ευχαριστώ για την απάντηση για την Sklz.
Κυριοι πρεπει να τον τρωμε με αξιοπρεπεια. Και αυτο μερος του παιχνιδιου ειναι. Ειμαι -20% κατω απο το αρχικο μου κεφαλαιο. Λαθος επιλογες θες , λαθος τιμινγκ θες. Οπως και να το δεις δικα μου λαθη, ζω με αυτα και ελπιζω. Το μονο σιγουρο ειναι οτι η αγορα θα δωσει ευκαιρια και σε αυτες τις επιλογες για απεγκλωβισμο και ισως κερδη αν το χειριστω με ψυχραιμια. Πιστευω στις μετοχες που ειμαι ηδη μεσα και για να μπηκα στις τιμες που μπηκα αν ειχα λεφτα θα ενισχυα και αλλο τωρα σε αυτες τις εκπτωσεις. Δυστυχως το επαιξα λαθος αλλα θα γυρισει ο τροχος. Сhill everyone και καλο καλοκαιρι σε ολους. Συγχαρητηρια και για τα κερδη στους κατεχοντες νερακια και φλορα.
ΔιαγραφήΔεν μπορώ να αντιληφθώ γιατί να θέλετε κύριε Geopard να αλλάξετε Sofi και ΑSTS.
ΔιαγραφήΞεχωρίζουν και με διαφορά από όλα τα υπόλοιπα που πέφτει η φάπα σύννεφο.
Αν το κάνετε θα ξαναπογοητευτείτε .... για το SKLZ το συζητάμε.
ASTS δεν πουλάω με τίποτα αν δεν δω πρώτα τι θα γίνει με τον δορυφόρο.
ΔιαγραφήΚύριε Τάκη δεν πουλάω τίποτα και την Sklz με 17,7 την έχω μέσο όρο , απλά προσπαθώ να περιγράψω την απογοήτευσή μου με αυτό που έγραψα παραπάνω , οι μόνες εταιρίες που θα πουληθούν από το χαρτοφυλάκιο μου τώρα ειναι η Nvve στα 19 περίπου αν πάει και η Ayro στα 13 οι άλλες 3 ειναι μακροπρόθεσμες τοποθετήσεις , δυστυχώς χάσαμε την Flora που πιστεύω θα μπορούσε οριακά να φτάσει στα 100 σε 2-5 χρόνια , την Adma την κρατάω για το 10αρικο , ενώ τα trade λέω να τα κόψω γιατί ζημιά μου κανουν μόνο .
ΔιαγραφήΚύριε Τάκη όμως διακρίνω κάποια απογοήτευση και από εσάς για την Sklz γιατί πιθανολογώ ότι έχετε ένα νέο πουλέν που λέγετε Game και πιθανών καλύτερο άτι από την Sklz , την έχω στο στόχαστρο και πιθανόν να γυρίσω λίγη Sklz σε αυτήν ώστε να αυξήσω διασπορά και να έχω και μια δεύτερη του κλάδου. Στην Sklz τώρα τα αποτελέσματα ήταν αναμενόμενα αλλά την πιέζουν αρκετά στο ταμπλό τώρα χάνει 3% επιπλέον μετά τα αποτελέσματα νομίζω ότι ισως ειναι το τελικό μάζεμα πριν ξεκινήσει , ίδωμεν.
Αυτό που δεν μου αρέσει στη SKLZ είναι ότι όλοι έχουν Skillz. Mέχρι και ο τελευταίος πικραμένος .... σπακαδόρος. Αυτό με χαλάει ... αυτό πιθανότατα σημαίνει ταλαιπωρία, μπορεί και πολλών μηνών.
Διαγραφήπως τα ειδατε τα αποτελεσματα της σκυλας κυριε τακη? κυριοι τι λετε?
ΔιαγραφήΠολύ άσχημα, το revenue δε μου λέει κάτι, και εγώ αν δώσω στο φούρνο για κάθε τυρόπιτα μια δώρο τοτε θα αυξήσω το τζίρο, οι skilz αντί τυροπιτας δίνει μπονους. Η ιδέα είναι να γίνει τόσο μεγάλη και ισχυρή που οι προγραμματιστες θα τρέχουν να κάνουν monetize. Ανταυτου οι users είναι φλατ παρα τα μεγάλα ποσά που έχει διαθέσει για μαρκετινγκ. Νέα παιχνίδια τίποτα, συνεχίζει με πασιεντζα και μπινγκο. Το nfl θα αργήσει, μπορεί να πιάσει μπορεί και όχι αλλά ως προσδοκια είναι προεξοφλημενη και δε περιμένω μεγάλο ιμπακτ ενώ η Ινδία δεν έχει μαντήλι να κλάψει. Περιμένω πατερν τζαμπατζηδων σε μεγαλύτερο βαθμό από ότι στις ΗΠΑ. Εύχομαι σε dead cat bounce μήπως και μειώσουμε την χάσουρα γιατί έχουν μπει και πολλά instutions και αν αρχίσουν να βγαίνουν θα δούμε πολύ χαμηλές τιμές, η πτώση ως ώρας ήταν με χαμηλούς τζίρους δείγμα πως τα αποτελεσματα ήταν ανέλπιστα για τους πολλούς αλλά δεν υπάρχουν στεγανά για συγκεκριμένους που γνώριζαν και πουλουσαν. Φυσικά το τελευταίο είναι σπεκουλα οποτε βαλτε ένα pinch of salt που λέμε στη Καστουρια. Όχι άμεσα αλλά μέχρι τέλος τριμήνου θα έχω βγει, ελπίζω.
ΔιαγραφήΚύριε ΤΑΚΗ διακρίνω μία ψιλοαπογοητευση για SKLZ... ετοιμάζεστε να σαλπισετε αποχώρηση???
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε ότι αφορά τα spac έκανα σχεδόν διπλασιασμό θέση σε CLVR τώρα έχω μ.ο 10.2.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτόχος μου είναι το 16 με 16.5.
Αργότερα ίσως πάει 30.
Εύχομαι να ακολουθήσει την FLGC {εχτές 12.71 είχε άνοδο πάνω απο 60%}
Δεν βιάζομαι.Είμαι αισιόδοξος οτι θα πετύχω τους στόχους μου.
καλησπέρες ευλογημένες στην παρέα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΡΩΤΗΣΗ: γνωρίζει κάποιος να μου γνωστοποιήσει εταιρίες που έχουν αντικείμενο το υδρογόνο προκειμένου να μελετήσω?
Ευχαριστώ προκαταβολικά όποιον ανταποκριθεί.
Προσωπικά έχω θέση στην L'Air Liquide (AI.PA). Ήταν πρόταση της Eurobank Equities προ εξαμήνου προς τους πελάτες της στα €138 περίπου. Δεν έχει κάνει σπουδαία κίνηση, αναμενόμενο καθώς έχει μεγαλούτσικη κεφαλαιοποίηση κάτι που την κάνει σχετικά δυσκίνητη. Ωστόσο είναι κερδοφόρος και μερισματοφόρος την τελευταία 5ετία.
Διαγραφήhttps://finance.yahoo.com/quote/AI.PA?p=AI.PA&.tsrc=fin-srch
adn, be, bldp, gevo, htoo, fcel, plug.
ΔιαγραφήΌταν ολοκληρώσετε τη μελέτη ανεβάστε αν θέλετε κάποιο συμπερασμα.
σας ευχαριστώ από καρδιάς.
ΔιαγραφήΚύριε Bugs θα επανέλθω κατόπιν μελέτης.
ΗΥΖΝ απατος ο πάτος?;! Είδα πριν μέρες τον τσέο να δίνει συνέντευξη( σε πληρωμένη δημοσιογράφο φυσικά) και να παρουσιάζει το μεγάλο επίτευγμα της εταιρείας. Και την άλλη μέρα αφού μαζεύτηκαν αγοραστές?!! έπεσε το χώσιμο της πολικής αρκούδας. Βλέμμα ασταθές με φωνή τρεμουλιαστή και εμφάνιση καλοζωισμένος. Το κλασικό look του απατεώνα, και η κλασική πολυδουλεμένη μέθοδος εξαπάτησης των επενδυτών. Το ένστικτό μου ενεργοποιήθηκε και τα έδωσα στο 7,80, γράφοντας μία ζόρικη ζημιά 30% σχεδόν .Κατά σύμπτωση πριν μερικές μέρες είχα απαλλαγή μετά από 15 με 20 χρόνια από τους επιδέξιους και άθλιους θρασείς απατεώνες της νιουσφον.
ΑπάντησηΔιαγραφήΊσως είναι για καλό βέβαια γιατί είχα να δώ ζημία εδώ και πολλά χρόνια?!
Με μεγα δάσκαλο τον Καίσαρα !!!γλίτωσα από πολλές ζημιές ,και κυρίως από την τεράστια παγίδα των τραπεζών!!!
Αλλά τώρα πλέον δυστυχώς δεν μιλιόμαστε, μαλώσαμε λόγω TRUMP!!
Μάλιστα, ΗΥΖΝ deleted from the list!
ΔιαγραφήΛες και μου απαντούσατε, θεωρώ καρμικό τον χρόνο της τοποθέτησής σας!
Στο 5,9 θα είμαι αγοραστής στη Hyzon.
ΔιαγραφήΟ κύβος ερρίφθη: SKLZ θα δούμε μονοψήφιο...με πολύυυυ μεγάλη πιθανότητα...γκουρουδια...αν δεν βγει το ξεχνάμε που λέει και ο Φιλτατος κύριος BAREEN..
ΑπάντησηΔιαγραφήΚατα την αποψη μου Τεχνικά αυτη κατω απο 12.4 παει για 8,2 τουλαχιστον, ..
ΔιαγραφήΑγόρασε κανείς FREY?
ΑπάντησηΔιαγραφή