Με λένε Τάκη - είμαι γκουρού, όταν γράφω σπάω μεγάλη πλάκα, δίχως να λέω τίποτα για πλάκα.

Οι απόψεις, εκτιμήσεις, αξιολογήσεις ή προβλέψεις, οι οποίες εκφράζονται σ αυτό το blog αποτελούν παλαβομάρες του χρήστη που γράφει με το nick Τάκης Μορφονιός και δεν αποτελούν προτροπή για αγορά ή πώληση χρηματιστηριακών προϊόντων. Στο blog γίνονται συζητήσεις - εκτιμήσεις μεταξύ αγνώστων, οπότε οι αναγνώστες να μην λαμβάνετε τίποτα ως δεδομένο και αληθές.
Συνεπώς, ο,τιδήποτε γράφεται στο www.mitarola.blogspot.gr, δεν αποτελεί συμβουλή ή πρόταση για αγορά ή πώληση αξιών ή προτροπή για πραγματοποίηση οποιασδήποτε μορφής επένδυσης.

Κυριακή 20 Σεπτεμβρίου 2020

PIC το spac της Pivotal Investment Corporation και η συμφωνία με την XL FLEET


 
 

166 σχόλια:

  1. Δυστυχώς έκανα κάποια πατάτα και έχασα το αρχείο ... πάλι καλά που μπόρεσα να το ανακτήσω, έστω και έτσι μετις οποίες ατέλειες του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. To site της ΧL FLEET
      https://www.xlfleet.com/

      Presentation XL FLEET
      https://www.xlfleet.com/assets/Uploads/PDF/XL-Fleet-Investor-Presentation.pdf

      Διαγραφή
    2. Κανονικά αυτό το spac ... πρέπει να έχει παρόμοια πορεία, όπως SHLL και DPHC.
      Μένει να δούμε ... αν έχει από πίσω ισχυρά χέρια.

      Διαγραφή
    3. Μια χαρά φαίνονται κύριε Τάκη! Τελικά τι βλέπετε; Είναι για να μπούμε άμεσα και δυνατά στο χαρτί ή όχι;

      Διαγραφή
    4. Τα νούμερα δείχνουν ότι είναι πολύ καλύτερα απο SHLL ... η παρουσίαση καταδεικνύει και τη "φθήνεια" του DPHC.

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Καλημέρα σε όλους .Αγοράζοντας κάποιος σήμερα 1000 τεμ απο το spac PIC, τι θα έχει μετά την συγχώνευση με την υπόθεση οτι το spac την προηγούμενη ημέρα της συγχώνευσης θα έχει φτάσει στα 20 $.
      Δηλαδή σε τι τιμή θα ξεκινήσει την διαπραγμάτευση το ticker XL και πόσα κομμάτια θα κατέχει αγαπητέ Τάκη ?

      Διαγραφή
    2. Αν παρει 1 μετοχή PIC ... όταν θα γίνει η συγχώνευση θα εξακολουθει να έχει 1 μετοχή .... μόνο που θα αλλάξει το ticker και θα λέγεται XL.
      Η τιμή του XL, θα είναι συνεχεια της τιμης του PIC.

      Διαγραφή
    3. Σύντεκνε δεν κατεω πως έβγαλες 145 με 150 εκατομμύρια μετοχές μολις γίνει XL. Αρα μήπως κάμαμε φάουλ που πήραμε τώρα? Εγώ αν δω 15 ντολαρς πριν την συγχώνευση τα πιστολιαζω

      Διαγραφή
    4. Γιατρέ μου δεν βρίσκω κανένα λόγο να πάει χειρότερα απο τη SHLL ... λάβετε υπόψιν ότι με τη τεχνογνωσία που έχει μπορεί να μετατρέπει σε υβριδικά και τους τωρινούς κινητήρες ... όχι μόνο τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
      Επίσης ήδη η XL Fleet εχει πωλήσεις σε αντιθεση με τις εταιρείες EV που Θαααα βγάλουν πωλήσεις σε κάποιο μέλλον.

      Διαγραφή
    5. Συνήθως τα Spac ... η πρώτη σταση τους είναι στα 12 με 13. Αν φυγουν απο εκεί ζορίζονται κάπου στο 17 με 18.

      Διαγραφή
  3. Kυριε Τάκη. Από την Παρασκευή άρχισα να την κοιταζω καθώς μου έκανα ένα κλικ αρχικά.

    Δεν ξέρω κατά πόσο βέβαια στην παρουσίαση είναι σωστό να συγκρίνεται με τις λοιπες, παρά μόνο αν το δούμε υπό το πρίσμα ενός ευρύτερα αναπτυσσόμενου κλάδου.

    Η κάθε εταιρία κάνει άλλο πράγμα. Η συγκεκριμένη ουσιαστικά μετατρέπει συμβατικά οχήματα σε ηλεκτρικά. Κάτι ανάλογο με την τάση των προηγούμενων ετών να μετατρέπονται τα βενζινοκίνητα σε υγραέριο.

    Οι εκτιμήσεις για την ανάπτυξη των πωλήσεων δείχνουν αισιοδοξία σύμφωνα με την εταιρία. Αν πράγματι μπορέσουν να πάρουν ένα μεγάλο τμήμα από την ευρύτερη πίτα της αγοράς στην επόμενη 5ετια τότε δεν χρειάζεται και πολλη σκέψη ότι πράγματι είναι φτηνή να αγοραστεί εδώ.

    Το ζήτημα ειναι κατά πόσο θα είναι συμφέρουσα σε οικονομικους όρους αυτή η μετατροπή καθώς θεωρώ ότι σταδιακά θα δωθούν κίνητρα για την αγορά ή ακόμα κ ανταλλαγή συμβατικών οχημάτων σε ηλεκτρικα. Αν ναι, τότε θα μπορεί να χτυπήσει διάφορους κλάδους κ τμήματα της αγοράς.

    Ένα ακόμα θέμα,δευτερεύων στην παρούσα φάση είναι το αν η εταιρία ακόμα και αν παρουσιάσει υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης θα μπορεί να είναι κερδοφόρος. Με τι περιθώριο θα λειτουργεί?

    Τελος, κάτι ακόμα σημαντικο ιδιαίτερα για τη μελλοντική της πορεια. Θα είναι αξιόπιστη η λύση που παρέχει? Η θα αρχίσουν προβλήματα, αγωγές κλπ κλπ θέτοντας σε αμφισβήτηση τη λύση που προτεινει κ άρα τη βιωσιμότητα του όλου εγχειρήματος? Κάτι ανάλογο έχει συμβεί κ στις μέρες μας με εταιρίες που παρέχουν λύσεις υγραερίου έχω την αίσθηση.

    Πάντως νομίζω θα παίξει σαν στορυ διότι αυτά που αναφέρω είναι μακροπρόθεσμοι προβληματισμοί.

    Δεν νομίζω ότι έχει τη μακροπρόθεσμη δυναμική μιας Lordstown, Workhorse ή ακόμα και της Ηillion η οποία δεν είναι αμιγώς εταιρία κατασκευής οχημάτων αλλά κατασκευάζει κινητήρες για βαρέου τυπου οχήματα.

    Εσείς τι λέτε??

    Προσωπικά κ μελετώντας πλέον τον ευρύτερο κλάδο νομίζω ότι μεγάλο ενδιαφέρον θα έχει αυτός που θα καταφέρει να κατασκευάζει όσο το δυνατόν μεγαλύτερης αυτονομίας μπαταρίες κάτι που επιδιώκει κ αποτελεί μακροπρόθεσμο στόχο και της Τesla. Σε αυτή την κατεύθυνση μου αρέσει το στορυ της Κcac και η από κοινού συνεργασία της.με τον Όμιλο της VW.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το σίγουρο πάντως είναι ότι όλες τους θα χρειάζονται για τις μπαταρίες τους Λίθιο, το ελαφρύτερο μέταλλο. Μέχρι βέβαια να έρθουν οι κινητήρες υδρογόνου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ... γιατί μόνο λίθιο και οχι Νικέλιο που είναι το κύριο κ το σημαντικότερο υλικό για μια μπαταρία?

      Διαγραφή
    2. Ατομικό βάρος λιθίου 6,941.....πυκνότητα περίπου 0.534 g / cm3
      Ατομικό βάρος νικελίου 58,71...πυκνότητα περίπου 6,5 g/cm3 (συγκαταλέγεται στα βαρέα μέταλλα

      Έκανα μια ανφορά στο γεγονός ότι παράλληλα με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αξίζει να ασχοληθούμε και με τις μπαταρίες σημαντική παράμετρος των οποίων είναι το βάρος τους. Προφανώς και δεν είναι η μόνη...οπότε εάν εσείς θεωρείτε ότι στο νικέλιο βρίσκεται το μέλλον των επαναφορτιζόμενων μπαταριών γράψτε μας κάτι παραπάνω για να διαφωτιστούμε...μια παρέα είμαστε

      (στο παρελθόν και σε τιμές περί τα $15 είχα LIT...πουλήθηκαν σχετικά νωρίς, λίγο πριν τα $ 35, δεν έχω θέση πια...αλλά σε τιμές πέριξ των $ 30 ψήνομαι)

      Διαγραφή
    3. Πρόσφατα ο μάγος Elon είχε αναφέρει σε συνεντευξη του ότι η ζήτηση για Νικελιο θα μεγαλωνει όσο μεγαλώνει κ η χωρητικότητα των μπαταριών...θα βρω την συνέντευξη κ θα επανέλθω...

      Διαγραφή
    4. https://cleantechnica.com/2020/08/25/is-nickel-the-new-gold-tesla-ceo-elon-musks-comments-inspire-interest-in-nickel/

      Διαγραφή
  5. Καλησπέρα χρησιμοποιώ την Degiro για τις μικροεπενδυσεις μου και θελω να ανοιξω μια μικρη θεση αλλα δεν τη βρισκω σαν μετοχη Pivotal Investment Corporation II ουτε σαν PIC
    εχει κανεις το ιδιο προβλημα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Kυριε Τάκη αναφορικά με τις σκέψεις μου μιας κ με ρωτήσατε εσείς που έχετε καταλήξει? Θα μπείτε στο "νέο έργο"?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κύριε Ανδρέα έχω στηθεί μπροστά στις οθόνες και είμαι πανέτοιμος, για μια αρχική καλή τοποθέτηση.
      Ζητάω μόνο να τη βρω κάτω απο 13 ... για σήμερα.

      Διαγραφή
    2. Εγώ έδωκα εντολή για αγορά 600 κομμάτια σήμερα στο άνοιγμα.

      Διαγραφή
    3. Κλασ Α όχι Β. Το Β δεν μου το βγάζει.

      Διαγραφή
    4. Aυτή Γιατρέ μου έχει ενσωματεμένο και το ένταλμα (Warrant)


      H δική μας το έχει κόψει το ένταλμα.

      Δείτε και το ένταλμα ξεχωριστά.
      https://finance.yahoo.com/quote/PIC-WT?p=PIC-WT&.tsrc=fin-srch

      Με ένα ενταλμα μπορεί κάποιος όταν γίνει η συγχώνευση να αγοράσει 1 μετοχή στα 11,5.
      Ήδη η αγορά δίνει ένα premium στην μετοχή και την αποτιμά στα 15 δολάρια .

      Διαγραφή
    5. Α οκ. Άρα είμαστε καβάλα στο άλογο μπρε.

      Διαγραφή
    6. Θα δούμε Γιατρέ.
      Το ότι εμείς πιστεύουμε κάτι πολύ δυνατά, δεν σημαίνει οτι έχουμε και δίκιο.

      Διαγραφή
    7. Σύντεκνε όταν βρεις χρόνο ανέβασε μια παρουσίαση Lazy.Μηπως την δω λίγο πιο μακροχρόνια στην επόμενη μου κίνηση. Να'σαι καλά.

      Διαγραφή
    8. Γιατρέ μου ... ξέρετε ότι είμαι έτοιμος!! Απλα, περιμενουμε λιγο.

      Καταρχήν το Lazy μπήκε στο χρηματιστήριο μέσω spac και συγκεκριμένα του Andina Acquisition Corp. II.

      http://www.andinaacquisition.com/portfolio?t=lazydays

      (Το spac δεν απέδωσε ... η Lazydays όμως είναι εδώ)

      Κατα δεύτερον ..
      Η Lazydays είναι ένας από τους τρεις μεγαλύτερους εμπόρους RV, στον κλάδο των αντιπροσωπειών RV των ΗΠΑ. Το Camping World (CWH) είναι ο μεγαλύτερος έμπορος με μερίδιο αγοράς περίπου 20%

      Μια αγορά ταύρων βρίσκεται σε εξέλιξη στη βιομηχανία ταξιδιών RV και το Lazydays βρίσκεται στο μπροστινό μέρος της βιομηχανίας RV.

      Διαγραφή
    9. Tο τελευταίο spac της Andina ... το Andina Acquisition Corp. III

      https://finance.yahoo.com/quote/ANDA?p=ANDA&.tsrc=fin-srch

      Έχει συμφωνήσει με την Emmac μιας Ευρωπαϊκής εταιρείας κάνναβης

      https://www.emmac.com/

      Διαγραφή
    10. Βιομηχανία οχημάτων αναψυχής - τροχόσπιτα (RV)
      Η βιομηχανία Recreation Vehicle (RV) χαρακτηρίζεται από την επένδυση των ενθουσιωδών Αμερικάνων που λατρεύουν τις διακοπές σε τροχόσπιτα (RV) και τη σταθερή δέσμευσή τους σε αυτόν τον τρόπο ζωής. Ο εκτιμώμενος αριθμός των νοικοκυριών των ΗΠΑ που κατέχουν RV είναι περίπου 9 εκατομμύρια και συνηθίζεται να αγοράζουν ένα άλλο RV κάθε τέσσερα έως πέντε χρόνια
      Σύμφωνα με την έρευνα του RV Industry Association (RVIA) του Δεκεμβρίου 2019 για τους κατασκευαστές :

      οι συνολικές αποστολές χονδρικής RV που έληξαν το 2019 έφθασαν στις 406.070 μονάδες, ελαττωμένες κατά 16,0% σε σύγκριση με τις 483.672 μονάδες του 2018.

      οι ρυμουλκούμενες μονάδες RV μειώθηκαν κατά 15,6% στις 359.441 μονάδες.
      οι αποστολές αυτοκινούμενων αυτοκινήτων μειώθηκαν κατά 19,0% στις 46.629 μονάδες, σε σύγκριση με το σύνολο των αποστολών του 2018.

      Σύμφωνα με την έρευνα RVIA, οι αποστολές του 2019 ήταν το τέταρτο υψηλότερο ρεκόρ όλων των εποχών.
      Γενικά, τα μεταχειρισμένα RV πωλούνται σε χαμηλότερο επίπεδο τιμών από τα συγκρίσιμα νέα RV και η πώληση μεταχειρισμένων RV ιστορικά είναι πιο σταθερή από την πώληση νέων οχημάτων.

      Τα ταξίδια με RV παραμένουν ένας από τους φθηνότερους τύπους διακοπών, επιτρέποντας στους ιδιοκτήτες RV να ταξιδεύουν περισσότερο ενώ ξοδεύουν λιγότερα. Τα ταξίδια RV προσφέρουν εξοικονόμηση σε μια ποικιλία εξόδων διακοπών, όπως, μεταξύ άλλων, αεροπορικά εισιτήρια, διαμονή, επιβίβαση κατοικίδιων ζώων και φαγητό. Ενώ το κόστος των καυσίμων είναι μια επιβάρυνση του συνολικού κόστους των διακοπών, ωστόσο οι διακυμάνσεις στις τιμές των καυσίμων δεν είναι σημαντικός παράγοντας που επηρεάζει την απόφαση μιας οικογένειας να πραγματοποιήσει ταξίδια με RV.

      Με βάση τις πληροφορίες της έρευνας RVIA, η μέση ετήσια κατανάλωση χιλιομέτρων ενός RV κυμαίνεται μεταξύ 3.000 και 5.000 μιλίων. Επιπλέον, η έρευνα των πελατών της Lazydays δείχνει ότι οι πελάτες έλκονται από την ιδιοκτησία RV με βάση το άνετο και βολικό ταξίδι που παρέχει.

      Σύμφωνα με έρευνα .... 46 εκατομμύρια Αμερικανοί σκοπεύουν να πραγματοποιήσουν ένα ταξίδι με RV τους επόμενους 12 μήνες. Αυτά τα θετικά νέα για τους κατασκευαστές RV, τους αντιπροσώπους και τα κάμπινγκ, ενισχύουν αυτό που οι αντιπρόσωποι των RV στις ΗΠΑ βλέπουν, ήδη να συμβαίνει, σε επίπεδο λιανικής.

      «Καθώς τα κράτη σε ολόκληρη την Αμερική συνεχίζουν να δοκιμάζονται από τον Covid 19, όλο και περισσότεροι καταναλωτές αναζητούν τρόπους να βγουν έξω και να διασκεδάσουν με υπευθυνότητα», δήλωσε ο πρόεδρος της RV Industry Association Craig Kirby. «Τα RV παρέχουν έναν εξαιρετικό τρόπο για τους καταναλωτές να απολαμβάνουν διακοπές με τις οικογένειές τους, ακολουθώντας παράλληλα τις πολιτικές κοινωνικής απόστασης που είναι πιθανό να παραμείνουν σε ισχύ για πολύ καιρό. Καθώς πλησιάζουμε στις αρχές του καλοκαιριού, η βιομηχανία RV βλέπει τόσο έντονη κυκλοφορία λιανικής, όσο και πωλήσεις, ειδικά με τους αγοραστές για πρώτη φορά. Υπάρχει μια τέτοια ποικιλία προϊόντων RV, που υπάρχει πραγματικά ένα RV για κάθε καταναλωτή για κάθε επίπεδο τιμής. "

      Μετά το COVID 19, το 20% των ερωτηθέντων στις ΗΠΑ ενδιαφέρονται περισσότερο για τα ταξίδια με RV. Αυτό είναι το υψηλότερο ποσοστό από οποιαδήποτε άλλη επιλογή, όπως αυτοκίνητο / σκηνή, κρουαζιέρα, ενοικίαση .... 51% αυτών σκοπεύουν να κάνουν οποιοδήποτε ταξίδι RV φέτος και ανέφεραν ότι οι τρέχουσες ανησυχίες για την υγεία αύξησαν το ενδιαφέρον τους για κάμπινγκ RV σε πολύ υψηλότερο από οποιαδήποτε από τις άλλες ταξιδιωτικές επιλογές.

      Διαγραφή
    11. Ο μεγαλύτερος ανταγωνιστής της Lazytown είναι η Camping World Holdings, είναι εισηγμένη στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης και διαπραγματεύεται με το σύμβολο CWH.

      Οι πωλήσεις του 2019, της CWH, έφθασαν στα 4,8 δισεκατομμύρια δολάρια και με την τιμή της μετοχής στα 28 δολάρια έχει μια κεφαλαιοποίηση 2,5 δισεκατομμύρια δολάρια. Αυτό σημαίνει ότι η μετοχή διαπραγματεύεται με P/S = τιμή/πωλήσεις = 0,52.

      Οι πωλήσεις του 2019, της LAZY, έφθασαν στα 644 εκατομμύρια δολάρια και με την τιμή της μετοχής στα 12 δολάρια έχει μια κεφαλαιοποίηση 115 εκατομμύρια δολάρια. Αυτό σημαίνει ότι η μετοχή διαπραγματεύεται με P/S = τιμή/πωλήσεις = 0,178.

      Διαγραφή
    12. Ά Εξάμηνο 2020
      Τα έσοδα της Lazy, για το Ά εξάμηνο του 2020, αυξήθηκαν κατά περίπου 63,2 εκατομμύρια δολάρια, ή 18,5%, φθάνοντας στα 404,8 εκατομμύρια δολάρια από 341,6 εκατομμύρια δολάρια που ήταν στο Ά εξάμηνο του 2019.

      Τα έσοδα από πωλήσεις καινούργιων και μεταχειρισμένων τροχόσπιτων αυξήθηκαν κατά περίπου 57 εκατομμύρια δολάρια, ή 18,9%, σε 358,7 εκατομμύρια δολάρια από 301,7 εκατομμύρια δολάρια για τους έξι μήνες που έληξαν στις 30 Ιουνίου 2020 και 2019, αντίστοιχα.
      Ειδικότερα ...

      Έσοδα πωλήσεων νέων οχημάτων 231,8 εκατομμύρια δολάρια από 192 εκατομμύρια δολάρια. Αύξηση 20,7%.

      Αριθμός πώλησης νέων οχημάτων 3212 από 2529

      Έσοδα από πωλήσεις μεταχειρισμένων οχημάτων 126,9 εκατομμύρια δολάρια από 109,6 εκατομμύρια δολάρια. Αύξηση 15,7%.

      Αριθμός πώλησης μεταχειρισμένων οχημάτων 2151 από 1537.

      Οι πωλήσεις τροχόσπιτων αναλογούν στο 88% με 90% των συνολικών πωλήσεων.

      Οι υπόλοιπες πωλήσεις είναι έσοδα από πωλήσεις ανταλλακτικών, απο χρηματοδότηση και ασφάλιση και έσοδα απο πωλήσεις αξεσουάρ camping.

      Η εταιρεία έχει ενημερώσει πως τον Ιούλιο 2020 ο όγκος πωλήσεων μονάδων RV, αυξήθηκε κατά 48%, σε 948 μονάδες έναντι 640 μονάδων τον Ιούλιο του 2019.
      Τα έσοδα της μονάδας RV αυξήθηκαν κατά 66% στα 71 εκατομμύρια δολάρια έναντι 43 εκατομμυρίων δολαρίων τον Ιούλιο του 2019.
      Η ανάπτυξη αυτή παρατηρήθηκε σε όλες τις τοποθεσίες και σε όλες τις περιοχές.
      Τα συνολικά έσοδα αυξήθηκαν 62% στα 78 εκατομμύρια δολάρια σε σύγκριση με 48 εκατομμύρια δολάρια τον Ιούλιο του 2019.
      Τα κέρδη, για τον Ιούλιο του 2020, αυξήθηκαν στα 3,5 εκατομμύρια δολάρια έναντι ζημιάς 0,2 εκατομμυρίων δολαρίων του Ιούλιο του 2019.

      Διαγραφή
    13. Σύντεκνε ευχαριστώ για τον χρόνο που διέθεσες. Under 10 αν πάει βλέπω σε συνάρτηση με την ισοτιμία eur/usd τότε.

      Διαγραφή
    14. Γιατρέ τα έχω έτοιμα ... και άλλα τόσα έχω. Απλώς ακόμη δεν τα έχω αναρτήσει.
      Η μετοχή είναι για τριψήφιο νούμερο ... αλλά θα περιμένω.

      Διαγραφή
    15. Tο τελευταίο spac της Andina ... το Andina Acquisition Corp. III

      https://finance.yahoo.com/quote/ANDA?p=ANDA&.tsrc=fin-srch

      Σύντεκνε εδά δεν βλέπω μέλλον για συχώνευση. Διαίσθηση.

      Διαγραφή
  7. Τσίμπησα μερικές στο 12.50 premarket. Για να δούμε τι έργο θα δούμε και με αυτή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πράγματα και θάματα σήμερα από την Roku, κρατάει στο πράσινο όλο το αμερικάνικο χαρτοφυλάκιο μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τη Roku την είχε προτείνει ο κύριος Δάντης στα 80 με 100 δολλάρια. Τώρα έχει 180. Αποδείχθηκε καλή επιλογή τελικά.

      Διαγραφή
  9. Σήμερα υπερδιπλασίασα την προχθεσινή αρχική θέση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. https://www.marketwatch.com/articles/ev-startup-xl-fleet-isnt-nikola-it-has-sales-51600857002?mod=mw_quote_news

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημερίζω τον οικοδεσπότη και τους αξιότιμους κυρίους.

    Αν και δεν ασχολούμαι με το άθλημα, οφείλω να ομολογήσω ότι είναι το 1ο SPAC που με ιντριγκάρει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλημέρα. Nikola είναι για αγορά εδώ ή μακρυά?
    Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κύριε Δημήτρη

      Υπάρχουν τόσες εταιρείες EV ... δε βρίσκω το λόγο να πάει να μπλέξει κάποιος με δαύτην με τόσα που ακούγονται.

      Αυτή είναι η γνώμη μου.
      Ας πάει πάνω, χωρίς εμένα

      Διαγραφή
  13. Ευχαριστώ πολύ... Θα σας ακολουθήσω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλημέρα.Για σύγκριση και υπολογισμούς SHLL σε HYLN (hyliion.com) vs PIC (XL FLEET) .
    https://www.capital.gr/forbes/3483997/o-idrutis-tis-hyliion-tha-ginei-suntoma-o-neoteros-autodimiourgitos-disekatommuriouxos-tis-amerikis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αποψη TESLA 1 = Ως μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες στις ΗΠΑ και μία από τις μετοχές με τις καλύτερες επιδόσεις του 2020, η Tesla βλέπω μια ευκαιρία για τον Tesla να γίνει εταιρεία τρισεκατομμυρίων δολαρίων αυτήν τη δεκαετία.

    Οι περισσότεροι επενδυτές θεωρούν την Tesla ως εταιρεία ηλεκτρικών οχημάτων… και αυτό είναι αλήθεια. Αλλά υπάρχουν πολλά περισσότερα για την εταιρεία. Είναι πλέον ο μεγαλύτερος κατασκευαστής αυτοκινήτων στον κόσμο με βάση την αγοραία αξία και έχει εντυπωσιακά αυξήσει την παραγωγή. Πιστεύω ότι θα είναι ένας από τους ηγέτες - αν όχι ο ηγέτης - στις πωλήσεις EV σε όλο τον κόσμο μέχρι το τέλος της 2020s.

    Αλλά αυτό που πραγματικά με ενθουσιάζει για το Tesla είναι η αποθήκευση μπαταρίας και η τεχνολογία στην οποία εργάζεται σήμερα… και το πιο σημαντικό πού θα είναι στο μέλλον.

    Πριν βυθιστείτε περισσότερο στην ευκαιρία της μπαταρίας, ας αναλύσουμε την εταιρεία στο σύνολό της. Μόλις πριν από 10 χρόνια, η Tesla ανέφερε ετήσια έσοδα μόνο 116,7 εκατομμύρια $ Φέτος, η εταιρεία αναμένεται να αποφέρει 30 δισεκατομμύρια δολάρια . Μέχρι το 2024, ο αριθμός αυτός θα έφτανε τα 90 δισεκατομμύρια δολάρια.

    Ένα μεγάλο μέρος των εσόδων θα προέλθει από μια τεράστια αύξηση των πωλήσεων EV. Σύμφωνα με την ARK Research, οι πωλήσεις EV θα αυξηθούν σχεδόν 20 φορές τα επόμενα πέντε έξι χρόνια - από 1,8 εκατομμύρια οχήματα σήμερα σε 35 εκατομμύρια - και αποτελούν το 40% όλων των πωλήσεων αυτοκινήτων παγκοσμίως. Αυτή είναι μια πολύ αισιόδοξη εκτίμηση

    Η ARK Research δεν είναι μόνη της στις υψηλές προσδοκίες EV. Η παγκόσμια αγορά σήμερα αξίζει περίπου 130 δισεκατομμύρια δολάρια και η πρόβλεψη από πολλούς αναλυτές είναι για αύξηση 5Χ έως το 2026. Πολλή ανάπτυξη θα γίνει στην Κίνα, όπου η Tesla ξοδεύει ήδη μεγάλα χρήματα και παίρνει μερίδιο αγοράς.

    Σκεφτείτε το: Το 2010, υπήρχαν περίπου 82 εκατομμύρια οχήματα στην Κίνα έναντι 220 εκατομμυρίων στις Ηνωμένες Πολιτείες. Εδώ το 2020, η Κίνα αναμένεται να χτυπήσει 265 εκατομμύρια (αύξηση 223%), ενώ οι ΗΠΑ θα αυξηθούν σε 280 εκατομμύρια (ανάπτυξη 27%). Η πώληση EV στην Κίνα είναι μια από τις καλύτερες ευκαιρίες σε οποιονδήποτε κλάδο την επόμενη δεκαετία.

    Αυτό δεν σημαίνει ότι η Tesla είναι η κορυφαία εταιρεία στις πωλήσεις από έτος σε έτος. Μέχρι το τρίτο τρίμηνο, οι συνολικές πωλήσεις οχημάτων στις ΗΠΑ μειώθηκαν κατά 19,6% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, αλλά η Tesla σημείωσε πολύ καλύτερες επιπτώσεις με μείωση μόλις 1,5%. Ήταν ένας από τους τρεις κατασκευαστές αυτοκινήτων των οποίων οι πωλήσεις μειώθηκαν λιγότερο από 10%. Και πάλι, δείχνει πώς η Tesla συνεχίζει να κυριαρχεί σε ολόκληρο τον κλάδο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. TESLA 2 = Τεράστια ευκαιρία μπαταρίας της Tesla
    Η ερευνητική εταιρεία Piper Sandler κυκλοφόρησε πρόσφατα μια έκθεση για την ενεργειακή επιχείρηση της Tesla. Η Tesla Energy είναι ένας ακόμη μικρός τομέας που αντιπροσώπευε πωλήσεις 1,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2019. Ο Piper πιστεύει ότι καθώς οι ανανεώσιμες πηγές ενέργειας αυξάνονται συνολικά, η ενεργειακή επιχείρηση της Tesla θα μετακινηθεί σε μια περιοχή υπερανάπτυξης.

    Εάν η ανανεώσιμη ενέργεια αυξηθεί για να παράγει περίπου το 40% της ηλεκτρικής ενέργειας τα επόμενα 10 χρόνια, θα εξαρτηθεί σε μεγάλο βαθμό από την ηλιακή ενέργεια. Και ενώ υπάρχουν πολλά χρήματα που πρέπει να γίνουν στα άλλα αποθέματα στο χαρτοφυλάκιο ηλιακής ενέργειας, η Tesla έχει ένα πλεονέκτημα που οι άλλοι δεν εχουν = μπαταρίες.

    Η Tesla εργάζεται επιμελώς για μελλοντικές μπαταρίες και ο Piper πιστεύει ότι το τμήμα ενέργειας θα μπορούσε να αυξήσει τις πωλήσεις από 1,5 δισεκατομμύρια δολάρια πέρυσι σε 200 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2033. Αυτό είναι πάνω από 13.200%!

    Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Piper, η Tesla θα ελέγχει περισσότερο από το ένα τρίτο της αγοράς στατικών μπαταριών έως το 2033. Οι σταθερές μπαταρίες είναι εφεδρικά συστήματα, οπότε αυτό ισχύει για σπίτια και παρόμοια, όχι για πολλά EV. Λόγω της αρχής της εταιρείας και της τεράστιας ανάγκης για αποθήκευση ενέργειας, η προβολή δεν είναι παράξενη. Είναι αισιόδοξο, αλλά είναι επίσης ρεαλιστικό.

    Όπως ίσως γνωρίζετε, η Tesla φιλοξένησε την πολυαναμενόμενη Ημέρα Μπαταρίας στις 22 Σεπτεμβρίου. Με όλες τις εικασίες και τις προσδοκίες, η εκδήλωση δεν ανταποκρίθηκε πλήρως σε όλη τη διαφημιστική εκστρατεία. Το απόθεμα επέστρεψε στις ειδήσεις, αλλά έχει αναπηδήσει την υποστήριξη στον κινούμενο μέσο όρο των 50 ημερών (η πορτοκαλί γραμμή παρακάτω) και είναι μια μεγάλη μακροπρόθεσμη ευκαιρία αγοράς.



    Μερικά από τα σημαντικότερα σημεία της Battery Day περιελάμβαναν την ανακοίνωση ότι η νέα κυψέλη 80 mm (μπαταρία) έχει 5X περισσότερη ενέργεια, 6X περισσότερη ισχύ και 16% μεγαλύτερη εμβέλεια. Η Tesla θα συνεχίσει να αγοράζει από προμηθευτές κυψελών μπαταριών προς το παρόν, αλλά η εταιρεία σχεδιάζει να προμηθεύσει τις δικές της μπαταρίες έως το 2030.

    Όταν τα προσθέσετε όλα, η Tesla αναμένει να μειώσει το δολάριο ανά kWh κατά 56% καθώς το εύρος των EV αυξάνεται κατά 54%. Ο στόχος είναι η παραγωγή 20 εκατομμυρίων οχημάτων ετησίως και η μείωση της τιμής στα 25.000 $ - συμπεριλαμβανομένης της πλήρους αυτονομίας. Και πάλι, ενώ είναι φιλόδοξοι, αυτοί οι στόχοι είναι εφικτοί και θα κάνουν τα EV πολύ πιο οικονομικά από τα καύσιμα οχήματα με κινητήρα.

    Η πορεία προς 1 τρισεκατομμύριο δολάρια
    Είπα νωρίτερα ότι πιστεύω ότι η Tesla θα είναι εταιρεία 1 τρισεκατομμυρίου δολαρίων κατά τη διάρκεια του Roaring 2020s. Αυτή είναι μια τολμηρή δήλωση, αλλά αν κάποιος μπορεί να το κάνει, θα βάλω τα χρήματά μου στον ιδρυτή Elon Musk. Ίσως δεν χρειαστεί ούτε ολόκληρη η δεκαετία για να επιτύχει η εταιρεία Musk να επιτύχει το 10-ορόσημο που έχουν μόνο μερικοί άλλοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. TESLA 3 = Πώς λοιπόν φτάνει η εταιρεία;

    Εάν η Tesla μπορεί να παράγει 20 εκατομμύρια οχήματα ετησίως με μέση τιμή πώλησης 35.000 $, αυτό φέρνει 700 δισεκατομμύρια δολάρια μόνο από οχήματα. Προσθέστε άλλα 200 εκατομμύρια δολάρια από την ενεργειακή της επιχείρηση και έχετε έως 900 δισεκατομμύρια $ Και, υπάρχει μια ακόμη πτυχή που δεν έχω αναφέρει ακόμη.

    Ρομποταξί.

    Η Tesla πιθανότατα θα είναι ο ηγέτης - ή τουλάχιστον ένας από τους ηγέτες - στο μέλλον των μεταφορών σε αστικές περιοχές και πέραν αυτής. Όλοι οι στόλοι ταξί (Uber, Lyft, παραδοσιακά ταξί κ.λπ.) θα αυτοματοποιηθούν και θα οδηγηθούν. Ως πρωτοπόρος στην τεχνολογία αυτο-οδήγησης και την ικανότητα να δημιουργεί τον δικό του στόλο, η Tesla θα μπορούσε γρήγορα να γίνει εκείνη που θα νικήσει σε μια ακόμη τάση υπερανάπτυξης.

    Η αγορά κατανομής διαδρομών αναμένεται ήδη να αυξηθεί σε περισσότερα από 300 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2030. Εάν προσθέσετε το δυναμικό αυτο-οδήγησης και ιπτάμενων αυτοκινήτων, θα μπορούσε να είναι διπλάσιο από αυτήν την εκτίμηση.

    Ας υποθέσουμε ότι η Tesla έχει το ένα τρίτο της αγοράς robotaxi έως το 2030. Αυτό ισοδυναμεί με έσοδα 200 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Έτσι, για να τα προσθέσω όλα, μέχρι το 2030 η Tesla θα μπορούσε να δημιουργήσει 700 δισεκατομμύρια δολάρια από πωλήσεις EV, 200 δισεκατομμύρια δολάρια από πωλήσεις ενέργειας και άλλα 200 δισεκατομμύρια δολάρια από ρομποτάξη. Αυτό είναι 1,1 τρισεκατομμύρια δολάρια σε έσοδα! Η Apple έφερε το 26% αυτού - 260 δισεκατομμύρια δολάρια - κατά την τελευταία οικονομική της περίοδο.

    Κάθε εταιρεία που βιώνει τέτοια ανάπτυξη θα πρέπει εύκολα να πραγματοποιεί συναλλαγές με τέσσερις φορές τις πωλήσεις… ή στην περίπτωση της Tesla, 4,4 τρισεκατομμύρια δολάρια. !!!!!!!!!!!!!!!

    Όταν είδατε τον τίτλο για μια πορεία προς 1 τρισεκατομμύριο δολάρια, στοιχηματίζω ότι υποθέσατε ότι αναφερόμουν στην αποτίμηση της αγοράς και όχι στα έσοδα!

    Αυτή είναι προφανώς η πιο αισιόδοξη περίπτωση για τον Tesla, αλλά ο Musk μας έχει εκπλήξει όλους στο παρελθόν και πιστεύω ότι θα ξαναγίνει στο μέλλον.

    ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΠΟΨΕΙΣ . ΕΣΥ ΤΑΚΗ ΤΙ ΛΕΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πάντως η BEEM, σήμερα, για κάποιο ανεξήγητο λόγο,ΖΩΓΡΑΦΙΖΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. https://www.tipranks.com/stocks/beem/forecast

      Με μόλις 6,6 εκατομμύρια μετοχούλες.

      Πρώην EVSI
      http://mitarola.blogspot.com/2020/08/envision-solar-international-evsi.html?m=0

      Διαγραφή
  19. Καλημέρα σε όλους. ΙΣΩΣ επειδή την προτείνει ( να τονιστεί ) μετά από εσένα Τάκη , ο Matt McCall στις προτάσεις του απο την 1 Οκτωβρίου και συγκρίνοντας την με την Blink Charging και καταλήγει << αν η Beam διαπραγματευόταν με 55 φορές τις εκτιμήσεις κερδών του 2024, θα ήταν μετοχή 150 $ ή 12,5Χ υψηλότερη από τις τρέχουσες τιμές. >>
    επίσης προτείνει την ίδια μέρα και tesla που έκλεισε -7.38% !!!!!.

    Προσωπικά δεν κατέχω καμία απο τις δύο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Proterra ... ήδη πουλάει και με εργοστάσιο.

    https://www.proterra.com/

    Πως σας φαινέται;
    Ακούγεται ότι μπαίνει στο NYSE μέσω spac.
    Εμένα μου φαίνεται top!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Κυριε Τακη για την ChargePoint τι γνωμη εχετε?
    https://www.chargepoint.com/en-gb/products/business/
    Έκλεισε για εξαγορά με το spac
    https://finance.yahoo.com/quote/SBE?p=SBE&.tsrc=fin-srch
    Αξιζει λετε ή αποτιμήθηκε πολυ ακριβά?

    Επισης εδω υπαρχει μια λιστα με οσα spac συγχωνεύονται. Την παραθέτω μηπως βρεθει κατι ενδιαφερον.
    https://www.reddit.com/r/SPACs/comments/j2gsw1/current_spacs_with_targets/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kύριε Νέαρχε το έχω γράψει .... μου φαίνεται ακριβή. Η αποτίμηση που δίνουν της ChargePoint είναι πανάκριβη ... μπροστά της η BLINK με τα τόσα προβλήματα φαίνεται φτηνή , γιαυτό και αναστήθηκε και ξαναπέρασε τα 10δολάρια , η δε BEEM είναι καρατσάμπα.
      Στη φόρτιση ηλεκτρικών αυτοκινήτων .... Θα επιμείνω με ΒΕΕΜ!!

      Διαγραφή
    2. Κύριε Τάκη καλησπέρα BEEM έχετε μπει γιατί ίσως σας έχασα , εγώ ακόμα περιμένω εκείνο το 8,4 αλλά δεν το βλέπω να έρχεται κάτω από 10 θα ανοίξω θέση πάντως.

      Διαγραφή
    3. Τάκης Μορφονιός25 Σεπτεμβρίου 2020 - 11:42 μ.μ.
      Mακάρι να πάει καλά αυτο το spac .... όμως εμένα το ChargePoint μου φαίνεται ακριβό. Ή για την ακρίβεια φαίνεται καρατσάμπα η Blink, με βάση την αποτιμηση της ChargePoint στα 10 δολ. Γιαυτό ξαναξύπνησε η Blink και αναστήθηκε με τα τόσα προβλήματα και τις κατηγοριες που τη βαραίνουν.

      Προς το παρόν δεν θα ακολουθήσω. Θα φυλάξω τις δυνάμεις μου για άλλα εδέσματα.

      Διαγραφή
    4. Σας ευχαριστώ κυριε Τακη. Δεν ειχα δει αυτο το σχόλιο σας.

      Διαγραφή
    5. Εχω μπει προ πολλού.
      Κάπου εδώ ετοιμάζομαι να βγω ...

      https://www.tipranks.com/stocks/beem/forecast

      Διαγραφή
    6. Πλέον έχω την εντύπωση ότι, η BEEM, θα ξεπεράσει τα 20.

      Διαγραφή
    7. Κ. Τάκη αν θέλετε γράψτε την αποχώρηση σας από την μετοχή, γιατί σας έχω ακολουθήσει, σ' αυτή σας την επιλογή. Εγώ έχω στήσει μια εντολή πώλησης περίπου στα 23 ευρώ. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

      Διαγραφή
    8. 👍👍
      Και εγώ υπολογίζω 20 με 22 ... αν την δω να ανεβαίνει, ομως, με ορμή θα την αφήσω να δω μέχρι που θα ξεσπάσει.

      Διαγραφή
    9. Προς κύριο Σωκρατη

      Έχω στηθεί στα 19,9 προ πώληση με όλα μου τα Beem.
      Aυτη η τιμή ισχυει μόνο για σήμερα.

      Διαγραφή
    10. Έτσι την είχα πατήσει με τη WTER γμτ, έβλεπα κορύφωση περί το 2,7*, είχα στηθεί 2,60 και έκανε 2,58 χαχαχα.
      Θα μου πείτε γιατί δεν πούλαγες μετά? Καλή ερώτηση!

      Πάντως κ. Τάκη η κοπελιά (ΒΕΕΜ) αν δεν έχουμε τίποτα δράματα σήμερα φαίνεται να έχει βάλει πλώρη για πολύ ωραία πράγματα.

      Διαγραφή
    11. Δηλαδή κύριε Barren?
      Βλέπετε τα 35 με 38;

      Διαγραφή
    12. Επειδή την έχω πατήσει κι εγώ, πολλάκις, όπως ο Κ Barren, έχω μείνει με την απορία:
      Κι εσείς Κ. Τάκη για λίγα cents δεν εκτελέσατε την εντολή;
      Ειδικά η συγκεκριμένη μετοχή, έχει δυνατά σκαμπανεβάσματα. Σήμερα ας πούμε ξεκίνησε με δυνατή πτώση. Φαντάζομαι ότι είναι θέμα πίστης στην Τ.Α. Ή κάτι άλλο;

      Διαγραφή
    13. κ. Τάκη δε θα έλεγα βλέπω, γιατί οι ρημάδες κάνουν ότι θέλουν μετά και μας εκθέτουν.
      Αυτό που είναι αναμφιβήτητο είναι πως έχει κάνει διάσπαση του μακροχρόνιου τριγώνου με πολύ σημαντικούς όγκους.
      Με υπέρβαση του 21,3 ενεργοποιεί σχηματισμό ΔΠ με στόχο 38,75.
      Φυσικά και μπορεί να κάνει retest στο τρίγωνο στο 11~12 πχ, αλλά μακροπρόθεσμα φαίνεται ορεξάτη.

      https://prnt.sc/veq51k

      Διαγραφή
    14. Κύριε Barren το 38,5 το βλέπουμε και εμείς με τη διάσπαση του 21. Βλέπουμε και μια κούπα στο διάγραμμα με στόχο το 21 .... μετα αν περάσει 38,5.

      Διαγραφή
    15. Κύριε Σωκράτη έτσι παίζουν τη Beem ... στο τελος τη μαζεύουν.
      Το 19,9 δεν ισχύει ... ακρίβυνε το εμπόρευμα μου.

      Διαγραφή
    16. Πλέον δεν πουλώ Beem στο 19,9.
      Θα περιμένω να δω τη διάσπαση του 21. Είναι φανερό ότι το έχει ....

      Διαγραφή
    17. Δεν κουνιέμαι από τo BEEM.
      Είναι ολοφάνερο ότι αλλάζουν επίπεδο.
      Αναμένουμε τη διάσπαση του 21.

      Διαγραφή
    18. Αυτό παρατηρώ κι εγώ. Δείχνει δύναμη. Έχω στήσει πώληση στην περιοχή του 23 κι έχω αρχίσει ήδη να αναθεωρώ. Η πλεονεξία έκανε την εμφάνισή της. (Καμπανάκια;)

      Διαγραφή
    19. Τελικά τα έδωσα με 75% κέρδος. Φαίνεται πάντως ότι θα συνεχίσει. Ευχαριστώ κ. Τάκη.

      Διαγραφή
    20. ΒΕΕΜ ο μέγιστος στόχος ήταν το 38,5.
      Σήμερα και αυτήν την ώρα είναι 37 δολάρια.
      Η προφητεία εκπληρώθηκε ... απο εδώ και πάνω δεν ξέρω τίποτα.

      Διαγραφή
    21. Κ. Τάκη το εντυπωσιακότερο όλων είναι ότι, αφού πουλήσαμε με πολύ καλό κέρδος πριν 4-5 μέρες, διπλασίασε έκτοτε! Το ανέφερε κάπου ο κ. Ανδρέας, ότι πουλάς με μεγάλο κέρδος και σε "λυπεί" το γεγονός, ότι δεν περίμενες να πάρεις περισσότερα χαχα.
      Τέλος πάντων, μια ακόμα μεγάλη επιτυχία σας, που απ' όσο έχω παρακολουθήσει, δεν ακολούθησαν πολλοί.

      Διαγραφή
  22. Beam Global Shares Spike After Electrify America Announces Solar-Powered Electric Vehicle Charging Stations In Rural Fresno County; Co. Says Working In Collaboration With Beam To Place Charging Stations
    RESTON, Va., Sept. 30, 2020 /PRNewswire/ --Electrify America, the largest open DC fast charging network in the U.S., is increasing access to sustainable electric vehicle (EV) infrastructure for rural Californians with the deployment of eight new solar-powered, off-grid charging stations across Fresno County. This infrastructure is an important part of Electrify America's commitment to expand access to clean and financially sustainable EV charging to low-income, disadvantaged, and rural communities within the state of California.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλησπέρα στην πιό ενημερωμένη και ευγενή ομάδα για μετοχές Εξωτερικού. Ενα νέο για την ΒΕΕΜ πριν 2 ημέρες: Beam Global Shares Spike After Electrify America Announces Solar-Powered Electric Vehicle Charging Stations In Rural Fresno County; Co. Says Working In Collaboration With Beam To Place Charging Stations
    RESTON, Va., Sept. 30, 2020 /PRNewswire/ --Electrify America, the largest open DC fast charging network in the U.S., is increasing access to sustainable electric vehicle (EV) infrastructure for rural Californians with the deployment of eight new solar-powered, off-grid charging stations across Fresno County. This infrastructure is an important part of Electrify America's commitment to expand access to clean and financially sustainable EV charging to low-income, disadvantaged, and rural communities within the state of California.

    Μία κατηγορία μετοχών που είναι στο περιθωριο και θα έχει μεγάλες αποδόσεις στο μέλλον είναι τα RΕΕ ( σπάνια μέταλλα και στοιχεία ). Χρειάζονται για κινητήρες EV , ανεμογεννήτριες, αμυντικά συστήματα κα. Η Κίνα παράγει το 85% και πρόσφατα η Αμερική αποφάσισε να ενισχύσει τη δική της εσωτερική παραγωγή. Είχα πάρει WWR στο 1,62 έβαλα τα μισά σήμερα στο 7,88 και μου τα πήραν!!! ( δεν περίμενα να κάνει + 80 % σήμερα ). Η συγκεκριμένη παράγει γραφίτη ( για την άνοδο των μπαταριών λιθίου ) και θα βοηθηθεί σημαντικά από την κυβερνηση. Δεν αναφέρω άλλες γιατί είναι το πρώτο μου σχόλιο και οι μετοχές αυτές είναι υψηλής μεταβλητότητας παρά μόνο μία που έχει αναφερθεί πιο παλιά και από άλλον φίλο ( δεν θυμάμαι από ποιόν ) εδώ την ΤΜRC.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Sir Takis γιατί νομίζω ότι θα πάνε την pic στα χαμηλά της για να φύγει η πλέμπ@ και μετά μόνο πάνω...
    Προσωπικά ενίσχυσα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ είμαι στο 13-
      Θεωρώ ότι σε σχέση με Nikola και HYLN αδικείται ... αν έχω δίκιο εντος του 2021 θα δούμε το 30 .... διαφορετικά πιστεύω θα κάνει λίγο πάνω απο 15 με 17 για να ξεφορτώσουν οι θεσμικοι του PIPE.
      Εμένα πάντως μου αρεσει η εταιρεία ...

      Διαγραφή
    2. Sir Takis αν θυμάμαι καλά σε κάποιο άλλο σχόλιο είχατε πει ότι αν δεν διασπάσει δυναμικά το 15 θα την "στέλνατε"...
      Θυμάμαι καλά ? Κατέχετε χαρτιά ακόμη ή έγιναν χαρτοπολεμος...?

      Διαγραφή
    3. Το 13 όχι το 15.
      Το 15 δεν μου λέει τίποτα.
      Τώρα έχουμε τη ζώνη 17 με 18. Αν περάσουμε απο εκεί, πάμε για ψηλά.

      Τα έχω τα χαρτια ...

      Διαγραφή
    4. Σας ευχαριστώ, πάμε γερά 🇺🇸

      Διαγραφή
    5. 20+++
      https://www.businesswire.com/news/home/20201208006053/en/

      Διαγραφή
  25. Και εμένα μου αρέσει, είμαι στο 11,47 και θα τα κρατήσω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Με τι μαεστρία παίζεται αυτό το -0,39% με -0,68%

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. A big differentiator for us, we’re on the road with major customers and lots of products. Everything you see here, everything from vans, pickups, delivery vehicles, shuttle buses, those are real products, everything with an XL badge, the Class A refuse and Class A tractor are under development for 2022 timeframe.

    When we look at the opportunity here, we really look at the new vehicle sales, as well as the energy usage of the commercial fleet, as well as any charging infrastructures, the total market we’re going after. And that globally is over a trillion dollars per year. Those industries take a long time to move. You’re really talking about the intersection of the oil industry, the automotive industry and the grid. Each are massive in their own right, but they take time to move and customers are demanding solutions today. We have a broad range of products right now with those customers. Over 200 customers with over 3,000 systems on the road, well over 130 miles with customers. To put that in perspective, Tesla had about a thousand units deployed and about 4 million customer miles when they went public and that was on the Lotus Elise platform, which they were selling as the Roadster.

    So we’re out there with real customers and then we’ve proven ourselves. We’ve been through hurricanes and (inaudible) in some of the leading fleets, and that’s critical for an industry where the reliability is number one. I mentioned cost-effective earlier. Our price point for our hybrid is in the $12,000 to $15,000 range. Our plug-in hybrid is in the $25,000 range. Most solutions in this industry are well north of $30,000, as high as $100,000 or more in many cases; especially if you go all-electric, you can be in the hundreds of thousands of dollars per unit.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. The approach we take and to get the product to market is really about leveraging the existing production capacity, how these vehicles are already getting built, which we’ll get into in a little bit. That’s a two-stage manufacturing process and our existing partners already produce over 100,000 units per year. Our production capacity is about 6,000 units per year right now, but that can scale extremely rapidly, which Dimitri will get into. But it’s on the order of about $500,000 for us to get up to 10,000 units and up to 100,000 units per year with a $5 million investment in 18 months; whereas an existing—trying to build an entire factory or a vehicle from the ground up you’re talking about hundreds of millions if not billions of dollars.

    The final point here is the long-term opportunity around electrification as a service. That’s where you’re wrapping up the powertrain, the vehicle, the charging infrastructure, the energy supply and making it as easy as possible for the end customer to electrify. So you offer that by the month and by the mile. You take all that complexity off the table and that’s a great way to scale a business. That’s one of the things that drove the expansion of solar power and we see that happening in fleet electrification and there are a massive amount of very large infrastructure investors that want to fund this. So there’s a great opportunity for XL to continue leading and bringing those types of solutions to market.

    A quick point on the all-electric landscape. We do have all-electric products in development. We see it as inevitable. We do see all EVs working in certain segments of the market and it’s going to take a multi-decade kind of timeframe before EVs have a big enough—a very large penetration in the industry. And this is from Bloomberg New Energy Finance, by 2040, about 10% of heavy-duty, 20% medium and just under 40% of the light commercial vehicles on the road, and at that time will be EVs, which means that the majority will not. So it’s a huge opportunity to get hybrid and plug-in hybrid products out into the market and where the drive cycles are extremely demanding and are not going to be cost-effective for EVs for sometimes, but XL can then bring in all-electric solutions into those segments where the economics make sense at the right time.

    So, leveraging the supply chain, the production, the service, the customer base, the data and everything we’re doing with our hybrid and plug-in hybrid offering to get into all-EV segments at the right time, again, where the economics make sense.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το μαγαζάκι μου αρέσει όλο και πιο πολύ.

      Διαγραφή
    2. Και είναι και το μόνο που έχει πωλήσεις στον ευρύτερο κλάδο της ηλεκτροκίνησης, απο τις νέες εισαγωγές.
      Μετά τη συγχώνευση ... μπορεί να ζοριστούν λίγο οι ΡομπινΧουντιδες και να γίνει όπως Μultiplan.

      Έχω άλλο ένα καυτό σπακ υπόψην μου, αλλά για μετά τη συγχώνευση. Βοηθός ότι οι πωλήσεις θα αρχίσουν απο το 2026 .... με ωρίμανση το 2028. Οπότε μετά τη συγχώνευση, πιστεύω,θα μας δοθεί η ευκαιρία στα 7 με 8 και πιο κατω ... και ας είχε φτάσει στα 25 την 1η μέρα της ανακοίνωσης της συμφωνίας.

      Διαγραφή
    3. Χρόνια πολλά σε όλους για την ημέρα ,κύριε Τάκη μας έσφαξαν λίγο σήμερα Wter Ayro και Ride να πω την αμαρτία μου δεν αύξησα θεση σε καμία αν και στην Ride ήμουν έτοιμος να αγοράσω αλλά θα αφήσω ρευστότητα μήπως και πάει ποιο κάτω αν και με τσούζει που εχω μέσο όρο 19,2 περίπου. Πως βλέπετε να κινηθεί η αγορά μέχρι τέλος χρόνου; Σας ευχαριστώ .

      Διαγραφή
    4. Καλημέρα... Πείτε μας το όνομα να το βάλουμε στα radar.

      Διαγραφή
    5. Κύριε Δημητρη
      Μιλάω για την KCAC που θα γίνει QuantumScape

      Διαγραφή
    6. Με το ιδιο σκεπτικό (της KCAC) κ Τάκη να περιμένουμε και για τη RIDE το 7 ΜΕ 8 για να τοποθετηθούμε και ας έφτασε 31$?

      Διαγραφή
  29. Καλησπερα και πολλα συγχαρητηρια andreas για PINS ,μαλλον κοιμομασταν οταν την ανεφερες . JD COM (JD) ριξτε το μια ματια ,ενδιαφερον
    https://finance.yahoo.com/m/f1e22888-eaff-3dc7-a1b7-a3617e386c66/jd-com-is-beating-amazon-and.html

    Επισης δειτε τι πετυχε η εταιρια για το Q2

    https://ir.jd.com/system/files-encrypted/nasdaq_kms/assets/2020/08/17/7-34-23/JD.com%20Inc%202Q2020%20Financial%20and%20Operational%20Highlights.pdf
    και
    https://ir.jd.com/news-releases/news-release-details/jdcom-announces-2020-second-quarter-and-interim-financial

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. PIC
    XL Fleet Looks Undervalued In Its Merger with SPAC Pivotal Investment

    https://investorplace.com/2020/10/pic-stock-worth-240-more-based-on-comparison-with-hyliion-stock/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σύντεκνε τα έδωκα όπως έγραψα με ζημιά. Αν πάει στο 7 θα ξαναμπώ αλλιώς ας πάει και 50.

      Διαγραφή
    2. https://zoom.us/rec/play/l0Yg4c7WbPpQxbdY0X6-QwE0v5cAOYAuez3YvQlkL7_X7Lwf0XjBgN8LcPTpp7qc-bURsmDXp_UsvN9-.PqLVKYbqOHxlhOsW?continueMode=true&_x_zm_rtaid=z5Xo6J5oRaik427K4AhfZA.1604787576961.3ca6ef4a38acd264c90b9a3e467ad6d8&_x_zm_rhtaid=155

      Διαγραφή
    3. Μια ωραία άποψη και στρατηγική:

      Unfortunately, I don’t think a move to $10.30 sh/$ is possible in the next 2-weeks. I was wondering the same thing back in October that you are now, though. I had a significant number of $10 November Calls. I could see PIC was trending down with no relief or positive catalysts coming in the near-term. So. I figured PIC’s sh/$ probably wasn’t going to be much higher in the next month than it was then...about $10.45/sh.

      As a result, I decided to exercise my November Calls early to prevent MM’s from claiming their premiums and keeping the stock.

      If I was in the same position again today, I would exercise all of my November PIC calls early, like today, to prevent MM’s from profiting. That’s my advice to you. If you’re holding $10 November Calls, exercise early and buy the stock while it’s still in the money.

      I usually don’t recommend that anyone sell in the short term, but if you don’t want to hold that much PIC after exercising your Calls, then sell. Making 8-9 cents/sh is better than surrendering the premiums you paid.

      I do expect sh/$ to move upward (how much is anyone’s guess, but I don’t think a dollar or two are out of the question) when the merger and shareholder voting is announced. I’m expecting a mid-December date, plus or minus a few days.

      Anyway, Good Luck!

      Διαγραφή
    4. https://finance.yahoo.com/news/xl-fleet-generates-record-third-120000342.html?guccounter=1&guce_referrer=aHR0cHM6Ly9zdG9ja3R3aXRzLmNvbS8&guce_referrer_sig=AQAAAFoFxH3k1K4TKJ79ANFlHn1yfczOAksFqSH_GeL6Pjtm4UdRHIlqNKjc2GnhAE3V3MgdlbQOELmU-TuDF-BtOj-MXfdDFms7zFhvLKr_Q0PQOzLu9MW6yy6bHPBYWaj7Qy_nhFvGg1hy9peIWYlzcKfEYKrqq07ZLPSZzBtjN4Lb

      Διαγραφή
    5. γιατρέ καλησπέρα με αυτόν το αρχισάπακα τα αλκαλικά νερά είδες πουθενά τα αποτελέσματα 11/11 ήταν αλλά..........χαλυβδόφυλλα μου θυμίζει

      Διαγραφή
    6. Σύντεκνε τα έχωσα σήμερα market στο άνοιγμα όπως είχα δηλώσει καθώς αποτελέσματα δεν βρήκα πουθενά χθες βράδυ. 1.33 έφυγαν με ζημιά στα 33 λεπτά ανά μετοχή. Κοντά στα 5000 ζημιά.

      Διαγραφή
    7. Sir Takis Ο γιατρός τα μπουμπούνησε όπως είχε δηλώσει. Αν οι χρηματαγορές προηγούνται, σημαίνει ότι δεν είναι καλά? Εσείς είδατε αποτελέσματα wter?

      Διαγραφή
    8. Όχι δεν τα έχω δει ... αλλά μου σφυριξαν για +30% πάνω στο γ τριμηνο, οι πωλήσεις και αυτό δεν αρεσε. Αδιανόητο , αλλά δεν άρεσε.
      Καλύτερα ... λέω εγώ που δεν άρεσε.

      Διαγραφή
    9. η εταιρεία έχει κεφαλαιοποίηση κάτω από τα 100 εκατ. ανήκει στην κατηγορία micro-cap. Χωρίς λόγο και αιτία μπορεί να ανεβοκατεβαίνει διψήφια ποσοστά. 

      Λίγες εταιρείες αυτής της κατηγορίας τα έχουν καταφέρει - αφού το σημαντικό στοιχείο της ανάπτυξης χρειάζεται πολλά "καύσιμα" και η αραίωση (ντιλούσιον) μετοχών είναι το μόνο σίγουρο.
      Στην συγκεκριμένη τα νούμερα είναι ξεκάθαρα - στόχος τα 40Κ σημεία πώλησης μέχρι το τέλος το 2021 απο τα 10 χιλ. σήμερα. Φιλόδοξο? - θα μάθουμε σύντομα.

      Διαγραφή
    10. Σε μια συνέντευξη που έδωσε ο Ricky προσφατα(την έχω αναρτήσει στο ανάλογο thread του φόρουμ), για να δείξει τη νοοτροπία που υπαρχει στην εταιρεία σχετικά με τις πωλήσεις, ανέφερε ενα σκηνικό με μια συνάντηση που ειχε με έναν συνεργάτη του, οπου αυτός του παρουσίαζε τη πορεία των πωλήσεων για το επόμενο διάστημα, οι οποιες οπως τα περιέγραφε πρέπει να ήταν πολύ φιλόδοξες και ο Ricky απαντώντας, του είπε πως θα ήταν ευχαριστημένος ακόμη και αν έβλεπε το νούμερο των πωλήσεων που του παρουσίαζε διαιρεμένο με το 20!
      Όσο για την αραίωση νομίζω οι συνολικές μετοχές έχουν φτάσει τις 68 εκατ.

      Διαγραφή
    11. WTER αποτελεσματα 16/11/20 https://ir.thealkalinewaterco.com/news-events/press-releases/detail/329/the-alkaline-water-company-to-host-conference-call-to

      Διαγραφή
  31. https://finance.yahoo.com/news/xl-fleet-generates-record-third-120000342.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλημέρα sir Takis!
    Η αύξηση όγκου και τιμής στο after hours προμηνύει κίνηση..?
    Είναι η δεύτερη μεγαλύτερη θέση μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ είδα και το 20% πάνω στα warrants της. Μάλλον πάει για κίνηση πάνω.

      Διαγραφή
    2. Έτοιμο το PIC.

      Το xl fleet στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι το φτηνότερο μετά το Ride. Απλώς ακόμη η αγορά δεν το έχει πάρει χαμπάρι , αφού δεν έχει πομπαριστεί.

      Διαγραφή
    3. Υπάρχει παρουσίαση Live σήμερα για εταιρίες EV και λαμβάνει μέρος.

      Διαγραφή
    4. https://www.businesswire.com/news/home/20201116005434/en/XL's

      Διαγραφή
  33. Καλημέρα σε όλους.
    Πόσο θα ήθελα αντί για WTER να είχα αγοράσει CELH.
    Στο παρακάτω γράφημα οι αποδόσεις τους από πέρυσι τέτοια μέρα.
    https://invst.ly/stzgi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Καλησπέρα σε όλους.
    Αποτελέσματα WTER. Βοηθειά μας.
    κ. Τάκη ένα σχόλιο?

    Fiscal 2021 Second Quarter Financial Results (unaudited)

    (All amounts are in U.S. dollars)

    For the fiscal second-quarter ending September 30, 2020, recorded revenue of approximately $10.8 million, an increase of approximately 3% year-over-year.
    Gross profit in the fiscal second quarter of $4.4 million declined by 1.3% compared to the prior-year quarter.
    Gross margin of 41.2% declined 170 basis points primarily due to higher raw material costs.
    Total operating expenses for the fiscal second quarter were $8.7 million, an increase of 18.7% year over year.
    Net loss for the fiscal second quarter was $4.4 million or $0.06 per share versus a net loss of $2.9 million or $0.07 per share in the fiscal second quarter of 2019. The bottom-line was impacted by ($0.03) per share due to certain non-cash items.

    https://ir.thealkalinewaterco.com/news-events/press-releases/detail/330/the-alkaline-water-company-reports-results-for-the-2021

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το αρνητικό είναι η οδηγία της διοίκησης για πρόβλεψη εσόδων στο εύρος των 48 εκατομμυρίων $ έως 52 εκατομμυρίων $, αντιπροσωπεύοντας αύξηση 17% έως 27%.

      Αυτό πάει λίγο πίσω το χρονοδιάγραμμα .... αφού για ολόκληρο το έτος η πρόβλεψη των εσόδων ήταν πάνω απο 55 εκατ.

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ κ. Τάκη.
      Ευτυχώς έχω λίγα καθώς ελάφρυνα θέση λίγο πριν τις εκλογές. Κάθομαι όπως είμαι. Αν πάει κοντά στο 1 δολ. θα ενισχύσω.
      Όποιος παρακολουθεί την μετοχή θα καταλάβει ότι κάποιες μέρες μπορεί να βγαίνει πολύ καλό μεροκάματο (ο mm ή κάποιος άλλος κάνει καλό παιχνίδι).

      Διαγραφή
    3. https://www.tradingview.com/x/LX44xdat/ Πιστευω ότι θα κινηθεί σε αυτη τη καθοδικη σφήνα που συνήθως αυτες οι σφήνες προς το τελος τους σπάνε ανοδικα και ξεκινα κατι πολυ δυνατο. Και τα φιμπο δινουν τιμή 0,90 καπου εκει εχει και ενα χασμα να κλεισει και έχει ισχυρή στηριξη. Ωστόσο μπορει να μη δει τιμες κατω του 1ε και να κινηθει εντος της σφηνας. Αναμενουμε, θεωρω οτι θα εχει 2-3 μηνες ταλαιπωρίας.

      Διαγραφή
    4. Sir Takis or sir Dr_deligianakis η σφήνα https://finviz.com/quote.ashx?t=mpln της MultiPlan είναι της ίδιας μορφής για ένα γρήγορο trading ?

      Διαγραφή
    5. Δεν ρωτάω για την σφήνα της wter γιατί θα την κρατήσω και ξέρω που θα την βάλω σήμερα....(θεέ μου συγχώρα με)
      sorry sir takis!!!

      Διαγραφή
    6. Kύριε Dimitris xr δε βλέπω κάποια σφηνα στη MPLN ίσως πλαγιοκαθοδικό που εσπασε τη κατω πλευρα και αντεδρασε εντονα ξαναμπαινοντας μέσα. Δυστυχώς για κατι γρηγορο (ενω εφηβος ήμουν στα 60μ σπριντ τωρα δεν ειμαι αυτης της φιλοσοφίας στα Χρηματιστηρια) δεν ειμαι ο καταλληλότερος να σου πω

      Διαγραφή
  35. ιουλιος ήταν μήνας ρεκόρ άρα 6 Μ τουλάχιστον αυτό σημαίνει 2.4M τον μήνα τους 2 υπόλοιπους,άσχημα αποτελέσματα after hours price -9% κάτω απο 1 θα την ξανακοιτάξω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήδη είναι στο -20% αγαπητέ.
      https://www.nasdaq.com/market-activity/stocks/wter/after-hours-trades

      Διαγραφή
    2. Ωραία πράγματα.Θα βγάλουμε πολλά λεφτά απο εδώ ... η αγορά δεν ειναι αρκετα παρατηρητική.
      Τα σπουδαία έπονται.

      Διαγραφή
    3. Το Wter δεν έβγαλε τοσο ασχημα αποτελέσματα.

      Απλως ο Ρικυ έδωσε οδηγια για πωλήσεις 48 με 52 ... όταν παλαιότερα εκανε την πάπια.

      Ο ΟΚΤΏΒΡΙΟΣ ήταν μήνας ρεκορ ... η αγορα δεν το πήρε χαμπάρι. Πήρε χαμπάρι όμως ότι τα λεφτά τελειώνουν ....

      Διαγραφή
    4. Υπενθυμίζω ότι η πρόβλεψη για το τρέχον έτος είναι πωλήσεις πάνω απο 55 εκατομμύρια.

      Διαγραφή
    5. Συνοπτικα όμως η εταιρεία έχει εκδοσει 23 εκ μτχς απ΄τον απριλιο 2020 μέχρι τον αύγουστο 2020 με τιμές άσκησης μεταξυ 0,40-0,53$ και θα εκδώσει στο μέλλον 2,7 εκ σε τιμή 0,53$, επιπλέον έχει δωσει δωρεάν 1,7 εκ μτχς περιπου στο προσωπικό και για υπηρεσίες που ασκηθηκαν από τριτους. Ισως επειδη πιεζεται για μετρητα και αυτο μαλλον θα συνεχίσει να κανει πιεζοντας με αραιωση τη μτχη

      Διαγραφή

  36. Καλησπέρα σας Πώληση AYRO ,αντίστοιχα με το αρχικό κεφάλαιο τοποθέτησης στα 4.17$ .Free ride των μετοχών που αντιστοιχούν στο κέρδος μου ΧΩΡΙΣ ΑΓΧΟΣ.Παρακολούθηση wter για σταδιακή επανατοποθέτηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με Solo 500 εκατομμύρια κεφαλαιοποίηση
      FUV 250 εκατομμύρια .... ούτε σκέψη να φυγει η AYRO με κεφαλαιοποίηση 100 εκατομ .... και οι σορταδόροι να δανείζονται με επιτόκιο 50%+ για να σορταρουν AYRO.

      Σε διψήφιο νούμερο θα ισιώσει αυτή η στρέβλωση !!!

      Διαγραφή
  37. το διόρθωσα κύριε Τάκη golpo grosso No 2 επαναγορά (όλα τα κομμάτια) στα 3.90$ Η degiro απο τις προμήθειες θα μου στείλει δώρο καμμιά Ολλανδέζα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Έφυγε η PIC στο άνοιγμα με super κέρδος. Ευχαριστούμε Τάκαρε για την επισύμανση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Κε Τάκη 21/12 είναι η ψηφοφορία για τη συγχώνευση του pic με xl
    Τα υπόλοιπα τα αποχωριστήκατε ή 2-3 μέρες μετά την συγχώνευση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα έχω και σκέφτομαι αλλαγή PIC με GIK .... και να κερδίσω και 4 με 5 δολάρια στο κομμάτι.
      Πιο φτηνή μου φαίνεται η Gik απο την Pic και κάνουν ακριβώς το ίδιο πράγμα.

      Διαγραφή
    2. Άρα δεν βλέπετε να πλησιάζει πάλι τα 17$ μέχρι τα Χριστουγέννα
      Το σύμβολο μετά την συγχώνευση αλλάζει αυτόματα στην πλατφόρμα της χρηματιστηριακής ή πρέπει να ενημερώσουμε πάλι για εισαγωγή συμβόλου;

      Διαγραφή
    3. Αν είχα διαβάσει το σχόλιό σας λίγο νωρίτερα θα το έκανα απόψε.
      Θα μου πείτε, τέτοιος μπαγλαμάς είσαι και κάνεις κινήσεις με τα σχόλια του Τάκαρου?
      Καμιά φορά ναι. Επίσης η GIK δε θα μου κάνει εντύπωση τη Δευτέρα να ανοίξει κανένα 11,5+ όπως τη βλέπω σε βραχύ.

      Διαγραφή
    4. Κύριε Αρίστο στη Ελλάδα.δεν γίνεται τίποτα αυτόματα. Άρα κινητοποιηθείτε για να σας αλλάξουν το ticker.

      Tην pic την βλέπω και 30 ... αλλά η GIK θα μεινει 11;

      Διαγραφή
    5. Καλησπέρα και από εμένα.
      Σπεύδε βραδέως Μπάρεν. Και εγώ που την πήρα αμέσως με το που ανακοίνωσε και διάβασα το presentation τι κατάλαβα. Είμαι μείον σχεδόν 2 δολάρια.
      Και κάτι τελευταίο. Σήμερα ήταν το investor meeting της Landcadia (LCA) στην οποία έχω θέση από παλιά (ευτυχώς με πολύ καλό κέρδος) για τη συγχώνευση με τη Golden Nugget Online Gaming (GNOG). Τελικά δεν συμμετείχαν αρκετοί επενδυτές και η συνέλευση αναβλήθηκε για της 29/12 και η μετοχή έφαγε ένα -9%. Βέβαια αυτό μπορεί να είναι και κόλπο του Fertitta των Houston Rockets, για να μαζέψει περισσότερα. Ίδωμεν.
      Καλή σας νύχτα, υγεία και κέρδη.

      Διαγραφή
    6. Δε την είχα δει τη GIK Γιώργο και μου αρέσει πολύ το setup της διαγραμματικά.
      Πραγματικά τουλάχιστον ένα 50% θα το γύριζα το τελευταίο 10λεπτο.

      Διαγραφή
  40. Το έβαλε το χεράκι του και πάλι ο Κράμερ... Αντε μήπως δούμε καμία αξιόλογη κίνηση από την PIC επιτελους!
    https://youtu.be/vK-u4FRD_Sg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύγε στο Σαμοίλη της Αμέρικα!!
      Άντε να χώσουμε και τα υπόλοιπα.

      Διαγραφή
    2. Σαμοΐλη....χαχαχ
      Που τον θυμηθήκατε sir ?
      Έχετε απίστευτο χιούμορ...είναι ένδειξη ευφυίας.
      Αυτός έβγαλε γκόμενα το μεγαλύτερο παρατράγουδο...την ίδια την Πάνια..χαχα

      Σοβαρά τώρα σκέφτομαι να βγάλω μόνο το κεφάλαιο και να αφήσω να τρέξουν τα κέρδη...Sir Takis πιστεύω μεγάλα πράγματα εδώ.
      Καλημέρα και καλές γιορτές σε όλους τους φίλους του blog.

      Διαγραφή
    3. Κύριε Δημήτρη δείτε και το GIK και κάνετε μια σύγκριση με το PIC ...

      Διαγραφή
    4. Πράγματι ο Κράμερ φαίνεται πως κάνει δουλειά... Αγριάδες το Pic σήμερα. Ευτυχώς έδιωξα λίγα μέχρι τώρα. Το θέμα είναι αν πρέπει να βγούμε σήμερα.

      Διαγραφή
    5. Καλησπέρα σε όλους, τα μισά PIC έφυγαν στα 19,25 με κέρδος λίγο πάνω από 82%.

      Διαγραφή
  41. If you like PIC you must love GIK.

    https://twitter.com/MrDarkghost/status/1340101074212978688?s=20

    Sir Takis,
    I read your presentation and i think love it...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Sir Takis τι γνώμη έχετε 2 first min volume= 3M (avg. volume=3M) ?
    Να δούμε πως θα εξελιχθεί λίγο πριν τις 23:00 ?
    Ευτυχώς που δεν κοιμάμαι νωρίς αν και ξυπνώ νωρίς.....χαχαχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Να θυμάσαι πάντα ότι είσαι ο τελευταίος τροχός της αμάξης !!! Να μην είσαι ζουλιάρης και φθονερός τύπος και αν το σχόλιο σου είναι μόνο για να με πικάρεις ... τότε να γνωρίζεις ότι είσαι μέτριος και άσχετος και αν πιστεύεις ότι μπορείς να είσαι καλύτερος μου άνοιξε το δικό σου Ιστολόγιο για να μας το αποδείξεις ντεεεε!!!! Όχι μόνο φρου φρου και παρλαπίπες ...

Γιαυτό πάρε μόνο το "ματάκι" σου και δρόμο 😂😂