Με λένε Τάκη - είμαι γκουρού, όταν γράφω σπάω μεγάλη πλάκα, δίχως να λέω τίποτα για πλάκα.

Οι απόψεις, εκτιμήσεις, αξιολογήσεις ή προβλέψεις, οι οποίες εκφράζονται σ αυτό το blog αποτελούν παλαβομάρες του χρήστη που γράφει με το nick Τάκης Μορφονιός και δεν αποτελούν προτροπή για αγορά ή πώληση χρηματιστηριακών προϊόντων. Στο blog γίνονται συζητήσεις - εκτιμήσεις μεταξύ αγνώστων, οπότε οι αναγνώστες να μην λαμβάνετε τίποτα ως δεδομένο και αληθές.
Συνεπώς, ο,τιδήποτε γράφεται στο www.mitarola.blogspot.gr, δεν αποτελεί συμβουλή ή πρόταση για αγορά ή πώληση αξιών ή προτροπή για πραγματοποίηση οποιασδήποτε μορφής επένδυσης.

Πέμπτη 27 Φεβρουαρίου 2020

Σχολιασμοί Νο3 ...

Συνεχίζουμε εδώ. Γεμισε το προηγούμενο thread.

195 σχόλια:

  1. Απαντώ εδώ.


    Κύριε Γιατρε μου Γιάννη ... βάζεις λίγα, όσα δεν καίγεσαι και αν χαθούν. Όμως πας για παρα πολλά κέρδη, αν στόχευσες σωστά, απο 5 φορές και πάνω τουλάχιστον .... και τα ξανακοιτάς σε 1 χρόνο ή σε 2 με 3 χρόνια.
    Εγώ απλά χαζεύω και περνάω την ώρα μου.

    Έχω πολύ όρεξη για Αμέρικα ... αλλά φοβάμαι μην εδω χάμω οι ντόπιοι πάνε και παίζουν ρέστα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καταλαβαίνω τι λέτε κύριε Τάκη και σας τιμά ότι εκτός από γνώση και πείρα διαθέτετε και ενσυναίσθηση.

      Όσον αφορά την Αμερική, έχω την αίσθηση ότι το πάρτυ θα κρατήσει μέχρι τις εκλογές.

      Έχουν εξαντληθεί οι ενέσεις με τα αλλεπάλληλα QE οπότε το μόνο που μένει είναι κάτι σαν το Helicopter drop που έλεγε ο Bernanke πριν πολλά χρόνια.

      Δεν είμαι βέβαιος ότι αν το χρησιμοποιήσουν σαν λύση απελπισίας θα έχει όντως αποτελέσματα με το Dow στις 30.000

      Διαγραφή
    2. κυριε Τακη καλο το Αμερικα..αλλα μηπως καθυστερησαμε λιγο να αρχισουμε τις προτασεις? χαχαχα

      απο την κριση της Lehman και μετα εχουμε αποδοσεις απο Χ10 μεχρι χ50+ (alphabet, amazon,fb,netflix,booking, tesla,mastercard,visa, nvidia,amd, biotechnology stocks etc etc)... :) το καναν το κομμωτηριο τζοκερ!

      Διαγραφή
    3. Θα δούμε κύριε Ανδρέα, πόσα απίδια θα πιάσει ο σάκος μας.

      Διαγραφή
  2. Η αναλυση του κ vasilig με κανει να ειμαι περισσοτερο αισιοδοξος... η πιεση που εχουμε δεχτει ειναι μεγαλη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ κι εγώ. Αν για κάθε νέο κρούσμα της κορονογριππης ο γενικός δείκτης χάνει 2% τότε να το κλείσουμε το μαγαζί και να επιστρέψουμε το Πάσχα.
      Ο, τι και να συμβεί η βλάβη στην κλειστή οικονομία μας θα είναι περιορισμένη (σε αντίθεση με το 2015 που εκεί τα πράγματα ήταν πολύ σοβαρά και αποφύγαμε από θαύμα την καταστροφή).
      Παράδειγμα δίνω τον ΑΔΜΗΕ. Αν και τον έχω πουλήσει δεν μπορώ να καταλάβω το σημερινό - 7%. Πως μπορούν να επηρεαστούν τα διόδια ρεύματος;
      Επίσης μια εταιρεία που θεωρώ ότι θα οφεληθει από την όλη ιστορία, λόγω αντικειμένου, είναι η ΜΕΝΤΙ.

      Διαγραφή
    2. Κύριε Ξενοφών πραγματικά πιστεύετε ότι αυτοί που πουλάνε ΑΔΜΗΕ στο 2.25 που πριν 5 συνεδριάσεις σκουπίζονταν στο 2.70 σαν τρελός κοιτάνε τα θεμελιώδη?

      Διαγραφή
    3. Έχεις δίκιο καπετάνιε. Το ανέφερα ως παράδειγμα μετοχής που υποφέρει πάρα το ότι δεν θα επηρεαστεί στο ελάχιστο από κανέναν ιό.

      Διαγραφή
  3. Κυριε Τακη μαλλον διαγραφηκε το σχολιο μου στην απαντηση σας, λογω υπεραριθμων σχολιων. Οποτε συνεχιζω εδω..

    Η αληθεια ειναι οτι διαβαζοντας ορισμενα σχετικα αρθρα λογω της συγκυριας και κοιτωντας τες στη συνεχεια -σε επιπεδο ισολογισμων στην 4ετια- οσον αφορα ρυθμο αναπτυξης πωλησεων, περιθωριων κερδους (operating, net profit margins) δεν παρουσιαζουν ιδιαιτερα αναπτυξιακα stories. Το ενδιαφερον εγκειται κυριως στην μεγαλη υποχωρηση των τιμων τους (περι το 50%), απο την ανοιξη λογω συγκυριας. Ας πουμε ως ενα event driven investment story.

    Aλλη μια ερωτηση θα ηθελα να σας κανω αν εχετε φυσικα αποψη. Τις μερες αυτες εβαλα ενα μικρο στοιχημα (περι τα 10Κ USD) σε 3 εταιριες στον κλαδο εξορυξης του φυσικου αεριου/υδρογοναθρακων οι οποιες εχουν εξαυλωθει τοσο σε επιπεδο 5ετιας οσο κ στο εξαμηνο. Μαλιστα προκειται για εταιριες οι οποιες περιλαμβανονται στο Fortune 1000. Θεωρειται οτι το NG μπορει να επανακαμψει λογω εκλογων? (στο μακροπροθεσμο διαγραμμα του ειδα οτι ειναι σε ιστορικα χαμηλα επιπεδα τα οποια προσεγγισε 3ο του 2012, 2ο του 2016 κ τωρα) και επισης κατα ποσο δυναται οι εταιριες να ωφεληθουν καθως υπαρχει κ αυξημενος ανταγωνισμος οπως διαβαζω? Το γραφω αυτο διοτι παρατηρω μια αναντιστοιχια. Παρατηρω δηλ. οτι ενω οι τιμες του NG προσεγγισαν τις χαμηλες τιμες του 2016, οι αντιστοιχες τιμες των εταιριων τοτε ηταν σε πολυ πολυ μεγαλυτερα επιπεδα.

    Βλεπω επισης στον κλαδο εξορυξης υδρογοναθρακων πολυ μεγαλες διαφορες αποκλισεων στις
    κεφ/σεις σε σχεση με το 2016 (πχ αναφερω συγκριτικα την Cabot Oil & Gas εναντι της ΕQT). Ενδεικτικα αναφερω: Revenues: 2 billion USD (2018), Cash from Operating activities: 1,4 billion η πρωτη εναντι 4.6 billion USD (2018), Cash from Operating activities: 2,9 billion η δευτερη. Market Cap: 5.6 Β εναντι 1,2 Β (αναλυτικα στοιχεια υπαρχουν στον Investing.com).

    Eλπιζω να μην σας κουραζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπέρα σε όλους τους φίλους,
    My Greek fat...panic και πτώση χωρίς φρένα ως συνήθως.
    Προσωπικά, μένω στα χαρτιά μου και κάνω επιλεκτικές καθημερινές αγορές και από λίγο σε μτχ που βλέπω πλέον ελκυστικές.πχ ΜΥΤΙΛ,ΙΚΤΙΝ, ΒΙΟΣΚ.
    Ενίσχυση +++ σε ΦΡΙΓΟ και ούτε λέπι μέχρι να ξανάρθει η 29 Φλεβάρη :-)
    Και ρουλετίτσα Ινλοτ στα 0,216.

    Τέλος F.Y.I :
    https://www.newsitamea.gr/2020/02/26/koronoios-vrethike-to-farmako-simantiki-anakoinosi-giatroy-pagkosmioy-organismoy-ygeias/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κε Rory για την Ικτίνος γιατί τη θεωρείται ελκυστική σ' αυτές τις τιμές.Νομιζω ότι θα έχει σημαντική μείωση πωλήσεων λόγω Κίνας

      Διαγραφή
    2. Η διοίκηση ανέφερε οτι οι πωλήσεις της προς την Κίνα δεν έχουν επηρεαστεί ούτε στο ελάχιστο. Το θέμα είναι ποιός τους πιστεύει

      Διαγραφή
  5. Κύριοι. Τωρα που καταργήθηκαν καρναβάλια, ακυρώνονται ταξίδια, χανουν τζίρους οι αεροπορικές, τουριστικές, διυλιστήρια κλπ.
    Αυτά τα χρήματα όμως κάπου θα ξοδευτούν. Φαρμακευτικές στο ΧΑΑ δεν εχουμε ( πλην Λαβιφαρμ χχα).
    Ποιοι κλάδοι πιστεύετε θα ωφεληθούν από ολον αυτόν τον πανικό?
    Οι πληροφορική πχ δεν θα χάσει, αλλά δεν θα κερδίσει κιόλας κάτι παραπάνω.
    Που θα πάνε τα χρηματα του κοσμάκη, που θα του περισσέψουν από τα ταξιδια που ακύρωσε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κύριε Χρήστο ίσως ωφελημένη να είναι η ΜΕΝΤΙ λόγω αντικειμένου (ιατρικά αναλώσιμα κλπ) και οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ/ προμηθευτές ειδών πρώτης ανάγκης

      Διαγραφή
  6. Κ.Τακη βράδιασε...να το πάρει το ποταμι...? Stratis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για ΠΛΑΙΣ περιξ του 3.00 τον κόβω το δάσκαλο...

      Διαγραφή
    2. Η 5η μετοχή που προσθέτω στις 4 επιλογές του 2020 ειναι Μουζάκης στα 0.354.

      Μουζάκης 0.354
      Θα αναρτησω νεο thread με τις 5 πλέον επιλογές.

      Και βλέπουμε .....

      Διαγραφή
    3. Χαίρομαι για την επιλογή σας κύριε Τάκη,έχω 7.500 τεμ με μέσο όρο στα ο.48 δυστυχώς.Έχω ρευστότητα την οποία θα την διοχετεύσω σε μουζάκη και μυτιληναίο για να ρίξω τους μέσους όρους.

      Διαγραφή
  7. Κύριε Τάκη πιστεύω πως ακόμα πρέπει να περιμένουμε πριν αγορασουμε...
    Έχει και αλλο κάτω ..
    Αμερική σήμερα κοκκίνισε από το κακό της
    Kill bill

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα ρισκαρω εκτίμηση.
      Εκτιμώ ότι απο Δευτέρα η Αμερική θα γυρισει ... αν και βασικά δεν με απασχολει καθόλου.

      Απο Δευτερα εκτιμω αλλάζει η πλάκα. Μενει να δουμε αν θα ειναι πρόσκαιρο.

      Διαγραφή
    2. Συμφωνώ. Από εβδομάδα θα κρυφτούν τα αρκούδια

      Διαγραφή
    3. Συμφωνω με τις αποψεις σας ,φανηκε στο τελευταιο δεκαλεπτο ενα βιαιο μαζεμα του dow ,πρασινισε και nasdag

      Διαγραφή
    4. Μέσα πέσατε ξανά Κύριε Τάκη
      Εκτιμάτε πως η ανοδική κίνηση θα συνεχιστεί ή αυτό που βλέπουμε αποτελεί τεχικη αντίδραση??
      Kill bill

      Διαγραφή
    5. Ρουμπίνι λέει πως οι μετοχές μπορεί να πέσουν εως 30% με 40% και ένα σωρό άλλα ...

      https://www.marketwatch.com/story/stocks-could-drop-40-and-this-is-how-to-get-ready-for-it-says-nouriel-roubini-2020-03-01?mod=home-page

      Τώρα ξέρετε .... ΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ!!!!!

      Διαγραφή
    6. https://www.euro2day.gr/news/world/article/2009974/o-elerian-kalei-toys-ependytes-na-mhn-agorasoyn-th.html
      Πρέπει όμως να είμαστε προσεκτικοί και συνετοί αύριο κε Τάκη

      Διαγραφή
  8. Καλησπέρα,
    Περιμένοντας τη νέα πρόταση του κυρίου Τάκη και παρά την συνεχιζόμενη πτώση, να πω ότι ξεκίνησα σήμερα κάποιες πρώτες αγορές.

    Από τις πιεσμένες, αλλά μερισματούχες πετρελαϊκές, που έχουν υποσχεθεί ότι θα διατηρήσουν το μέρισμα τα επόμενα χρόνια, προτίμησα εκείνες που μετά την τυχόν παρακράτηση φόρου μένει κάτι στον μέτοχο. Πήρα κυρίως RDSB.L στα 1720p (DY 8,4%) και BP.L στα 415p (DY 7,7%) και λίγη ισπανική REP.MC στα 10,44€ (DY 7,2%), υιοθετώντας μια σκέψη του κ. hippy που είδα προχθές και είμαι έτοιμος να αγοράσω και παρακάτω αν δοθεί η ευκαιρία.

    Πήρα SWN, μπαίνοντας για πρώτη φορά στο σχιστολιθικό φυσικό αέριο στα 1,20$ και θα επιθυμούσα να δω από τον κ. Barren που μας την αποκάλυψε, αν ήθελε, κάποια επικαιροποιημένη τεχνική ανάλυση, ευχαριστώντας και τον κ. Αντρέα για τις σκέψεις γύρω από τον κλάδο. Φυσικά δεν θα την πρότεινα σε κανέναν. Αν ήθελε κάποιος, μόνο την «ασφαλή» του κλάδου Cabot Oil & Gas.

    Απέκτησα για πρώτη φορά μετοχές της ηγέτιδας διαφημιστικής WPP μετά τη σημερινή αστοχία των ανακοινωθέντων αποτελεσμάτων σε σχέση με το consensus και την τριετή της υποχώρηση. Στα 754p (DY 8%). [Δεν έχει ποτέ μειώσει το μέρισμα από το 1996 έως σήμερα. Δεν το μειώνει ούτε και φέτος, παρά την υποχώρηση των αποτελεσμάτων].

    Α, πήρα και ομόλογο ΑΤΙΚΑΟ1 στα 92 και κάτι. Και φυσικά δεν πουλάω τίποτα από ότι ήδη έχω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα συνάδελφοι, καλημέρα φίλε Σύλβιε

      Ως προς την αγορά είναι νομίζω εμφανές ότι κανείς δεν μπορεί μετά βεβαιότητος να πει για το μέγεθος και τη διάρκεια της επιδημίας. Σίγουρα κάποια στιγμή η κρίση θα είναι πίσω μας, αγνοούμε το πότε. Μια "χαζή" άμυνα για μένα είναι να αποφύγω τον δηλητήριο του κόκκινου ταμπλό και τον πειρασμό των χαμηλών τιμών. Μια και μπορώ κλείνω τις οθόνες και πάω για καφέ.

      (το είχε κάνει-σύμφωνα με τα γραφόμενα του-κι ο καλός Αντρέ Κοστολάνι μια μέρα στο Παρίσι καθώς άκουσε στις πρωινές ειδήσεις ανταρσία κάποιων στρατηγών κατά του Ντε Γκωλ...το κίνημα δεν πέτυχε, η ηρεμία και οι τιμές επανήλθαν μετά από 1-2 βδομάδες, ο καλός Αντρέ απέφυγε την πίεση καθώς το χρηματιστήριο έχασε περί το 20% εκείνη τη μέρα)

      Διαγραφή
    2. Καλησπέρα κ. Σύλβιε, σήμερα πήρα κι εγώ το πρώτο 40% της θέσης που θέλω.
      Δυστυχώς παρότι πήγε στην περιοχή που περίμενα χθες δεν ήμουν στημένος και τελικά πήρα σήμερα στο 1,33.
      Στο 1,13 βρίσκεται η γραμμή μακροπρόθεσμης τάσης που έρχεται από το μακρινό 1974 και τελευταία φορά χτυπήθηκε το 1999. Θεωρητικά στο 1,15 τη χτύπησε μια και είναι τόσο μακρινή που 2~3 cents είναι το σχεδιαστικό σφάλμα και μόνο, χωρίς βέβαια να υπάρχει και συμβόλαιο ότι θα την κρατήσει.
      Δεν είμαι πεπεισμένος ότι βρήκε πάτο καθώς το NG δείχνει να έχει κι άλλο κάτω, παρόλαυτά και το 2016 αντέδρασε 2 μήνες πριν το NG.
      Τα αποτελέσματα Q4 όχι κακά θα έλεγα, δεν έχω εμβαθύνει.
      Ας δούμε πώς θα πάει η αντίδραση, τα υπόλοιπα ή θα αγοραστούν εδώ γύρω, ή πολύ πολύ πιο κάτω.

      Διαγραφή
    3. Κύριε Barren, σας ευχαριστώ πολύ. Αν συμβεί το «πολύ πιο κάτω» σενάριο, τότε θα μπορούσα να επαναλάβω. Το ποσό που τοποθέτησα δεν είναι μεγάλο και ρευστότητα έχω. Εσείς που την παρακολουθείτε, τόσο σε εταιρικό, όσο και σε τεχνικό επίπεδο, μπορείτε αν θέλετε να μας ενημερώνετε, σε κρίσιμα εταιρικά γεγονότα ή τεχνικά σημεία στο μέλλον.

      Υ.Γ. Μικρή σημασία έχει αν η αγορά έγινε στα 1.20 ή 1.33. Σημασία έχει τι θα γίνει στη συνέχεια.

      Διαγραφή
    4. Φίλε hippy, πάντα ακούμε τις σοφές συμβουλές των παλαιών, ιδιαίτερα αν προέρχονται από σένα. Ο καφές και η αποχή είναι μια επιλογή. Πάντα ήμουν μετρημένος και στη άνοδο και στην πτώση και πειθαρχημένος στους πειρασμούς. Εκτός αν διαγνώσω ακραίες κατά την ταπεινή μου γνώμη στρεβλώσεις, προς τη μία ή την άλλη κατεύθυνση, οπότε εκεί μπορεί να επιδείξω μεγαλύτερη αποφασιστικότητα και γενναιότητα.
      Καλό τριήμερο.

      Διαγραφή
  9. Κε Ξενοφοντα ποιος κοροναιος;Τεράστια φούσκα με τρομπαριστες τις Κεντρικές Τράπεζες ηταν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να προσθέσω και εγώ επιλογές από την προηγούμενη εβδομάδα (πριν την πτώση) έως και σήμερα μετά τις αλλεπάλληλες πτώσεις

    BriQ στα 1.99 - 2.06

    Αστακ - 6.45 - 6.75

    CNL Capital - 9.85 - 9.90

    Paperpack - 4.50

    Και πολλά ομόλογα κάτω από την ονομαστική τους αξία Οπαπ, Μυτιληναίος, Αττικα, Sunlight κλπ

    Όπως είχα πει και σε προηγούμενο σχόλιο τη προηγούμενη εβδομάδα η paperpack θα επωφεληθεί αρκετά από τον Ιό. Οι μεγαλύτεροι πελάτες της είναι φαρμακευτικές με φάρμακα όπως betatine, αντισηπτικά κλπ.

    Η BriQ πλέον με 15% έκπτωση επί τις λογιστής αξίας, όταν άλλες είναι με premium και με παρουσία στον τομέα τον logistics.

    Αστακ, γιατί ο κλάδος έχει πάρει φωτιά πλέον, όχι μόνο με ανατιμήσεις ακινήτων αλλά επίσης και διαχείριση με κόκκινα δάνεια κλπ. Το τεράστιο ταμείο 5.5 ευρώ μετρητά ανά μετοχή + τα ακίνητα όταν διαπραγματεύεται στα 6.5 ευρώ. Η λογιστική αξία ανάχωμα σε όποια κρίση. Επίσης, έχουν πια αρχίσει να ξυπνάνε με προσλήψεις καινούργιου προσωπικού και κάναν ανανέωση μέχρι και στο site.

    CNL Capital, που την είχα ξανα-αναφέρει, είναι η μετοχή που έπεσε το λιγότερο (δεν κουνήθηκε ουσιαστικά). Αποκλειστικά ομόλογα μέχρι 1 έτους, προσωπικές εξασφαλίσεις στα δάνεια έως και 150% της αξίας του δανείου, επωφελείται από αρνητικά επιτόκια (σε αντίθεση με τράπεζες) επειδή δανείζεται χαμηλότερα, χωρίς να επηρεάζει τόσο τα δικά της ομολογιακά επιτόκια που δανείζει με 8%+ προμήθειες, πολύ ικανή διοίκηση με καλό track record. Από της πρώτες εταιρίες που δημοσιεύει καταστάσεις και οικονομικά ημερολόγια, μέρισμα δυο φορές τον χρόνο αφορολόγητο, και σταθερά αυξητικά που θα πάει έως το 4.5-5% απόδοση φέτος και του χρόνου. Σέβεται τον μέτοχο και βγάζει πάντα αγορές ιδίων μετοχών όταν πιέζεται η μετοχή. p/e = 13 για το 2019 και p/e < 10 για το 2020.

    Τα ομόλογα έδωσαν επίσης απίστευτες ευκαιρίες π.χ. Ομόλογο ΟΠΑΠ με yield to maturity να φτάνει στο 7.5% σε στιγμιαία spikes.

    Από εξωτερικό, Jupiter Strategic Bond, η Wall Street διορθώνει 10% σε μια εβδομάδα και αυτό είναι 1% επάνω. Δεν θέλω περισσότερο!

    [Το πόσταρα και εδώ παρεμπιπτόντως
    https://www.reddit.com/r/greekinvesting/
    μπορείτε να βάζετε και link με site που θέλετε π.χ. το mitarola.blogspot.com, euro2day κλπ γιατί τα σχόλια είναι πιο συμμαζεμένα στο reddit..]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κύριε Κωνσταντινίδη, ευχαριστούμε για τις σκέψεις σας. Στα εταιρικά ομόλογα που λέτε, χρειάζεται απλώς προσοχή σε όσα έχουν ήδη ενεργό δικαίωμα πρόωρης εξόφλησης στην ονομαστική τους αξία, να αγοράζονται αρκετά κάτω από το 100, συνυπολογίζοντας και τις προμήθειες και τα λοιπά τέλη αγοράς, ώστε να μη υπάρξει απώλεια κεφαλαίου. Αν το περιβάλλον αλλάξει, μπορούν οι εκδότες να τα εξοφλήσουν άμεσα στην ονομ αξία (πχ. ΟΠΑΠ). Και φυσικά προτείνονται για κάποιον που έχει τη δυνατότητα να τα διακρατήσει ως τη λήξη τους και δεν τον επηρεάζουν οι βραχυχρόνιες διακυμάνσεις, εάν αυτές συνεχίσουν να είναι καθοδικές.

      Οι εταιρείες ακινήτων που μας αναφέρετε μακάρι να γίνουν πιο αναλυτικές στις πληροφορίες που χορηγούν στο επενδυτικό κοινό (μισθωτική απόδοση επί τοις εκατό για κάθε ακίνητο, όροι μίσθωσης, τυχόν αναπροσαρμογές, μέση τρέχουσα τιμή αποτίμησης ακινήτου ανά τετραγωνικό, ώστε να μπορεί να είναι εύκολα ελέγξιμη από τον απλό επενδυτή κλπ). Από μια πρόχειρη ματιά δεν έχω αντιληφθεί για παράδειγμα στην BRIQ με ποια αναπροσαρμογή μισθώματος έχουν συναφθεί οι πολυετείς μισθώσεις προς τις εταιρείες του Φέσσα που είναι και η πλειονότητα. Αν υπάρχει βέβαια αναπροσαρμογή…


      Διαγραφή
  11. Μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος τι γίνεται στον Ικτίνο? Πούλησε η Χαιδά 170χιλ μετοχές με μ.ο 0,91!!! Η εταιρεία αποφάσισε την αγορά ιδίων. Κάτι δεν πάει καλά απο την μία ο βασικός μέτοχος πουλάει και απο την άλλη θα αγοράζει? Μήπως μας δουλεύουν φιλό γαζί?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσωπικη της επιλογη να τραβηξει τον δρομο της, μετα την εκκαθαριση της εταιριας της. Η συγκυρια περιπλεκει την κατασταση αλλα το θεμα θα τακτοποιηθει πιστευω
      Λαρις

      Διαγραφή
  12. Φίλε λάρυ νομίζω οτι δεν περιποιεί τιμή τον βασικό μέτοχο εν μέσω χρηματιστηριακής κρίσης να πουλάει και μάλιστα σε εξευτελιστική τιμή! Οι φίλοι μας οι Τούρκοι λένε μια παροιμία: Όταν κλάνει ο Χότζας οι πιστοί χέζουν!!@

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ καλή η παροιμία κε eloy. Εξαιρετικό και το συγκρότημα. Προτείνω και camel, αν και λογικά τους ξέρετε.

      Διαγραφή
  13. Κύριε Τάκη καλημέρα! Περιμένουμε την επόμενη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλημέρα
    Απο την χωρα που κινει τα νηματα:
    https://www.jpost.com/HEALTH-SCIENCE/Israeli-scientists-In-three-weeks-we-will-have-coronavirus-vaccine-619101

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μετα απο χρονια πηρα λιγα ΕΤΕ στο 2,05 ετσι για το παιγνιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Εχω την εντύπωση ότι η σημερινή μεγάλη πτώση δεν έχει πλεον σχέση με τον κορονοϊο, αλλά με το άνοιγμα των συνόρων για τους προσφυγες της Τουρκίας. Χιλιάδες έρχονται στην Ελλάδα πλεον και κανείς δεν θα τους σταματήσει. Μόλις περάσουν στα νησιά, η Κυβέρνηση θα αρχίσει να τρίζει, γιατι το πρόβλημα δεν θα ειναι πλεον αντιμετωπίσιμο.
    Θα χρειαστεί στρατιωτικός νόμος, κλειστά κέντρα , η αντιπολίτευση θα σκούζει κι ο Ελληνικός λαός θα ειναι διχασμένοι όπως πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ναι φίλε μου και μετα θα πέσει ο ουρανός στο κεφάλι μας!!!Άντε να δούμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καπετάνιε, δεν θες να κανουμε αρνητικές προβλέψεις εδώ μέσα? Θες να λέμε μόνο ότι θα ανεβαίνουν τα χαρτιά μας? Γενικά βλέπω μια επίθεση όταν μας λέει καποιος ότι το χαρτι που εχουμε αγοράσει δεν αξίζει τόσο και θα πέσει.
      Προχθές μου την είπατε επειδή ειπα σε καποιον ότι ο ΜΥΤΙΛ έχει κι αλλο κατω με αυτό το κλίμα. Εχω 2500 ΜΥΤΙΛ και χάνω 30% παρόλο που ειχα προβλέψη την πτωση.
      Επρεπε να μην πω οτι θα μαλλον θα πεσει κι αλλο , αλλα να προμοτάρω το χαρτί?
      Οτι εχω πει, το αιτιολογώ. Αν βγει ή δεν βγει, θα κρίνει την αξιοπιστία μου.

      Διαγραφή
    2. Δεν είπα κάτι τέτοιο φίλε μου κάνεις μα κανεις δεν ξερει τον πατο ούτε την κορυφη τής αγοράς. Εγώ απλα λέω τι αγοραζω και τι πουλαω. Δεν μπομπαρω χαρτιά και δεν βλέπω μόνο πάνω μετα απο 35 στις αγορές...Αν είχες προβλεψει την πτωση και έμεινες μέσα τότε τα σχόλια περιττεύουν...

      Διαγραφή
    3. Καπετάνιε μου, είχα γραψει εδω μέσα τέλος Γενάρη, ότι περιμένω μια διόρθωση λόγω κορονοϊου και Ελληνοτουρκικών. Πουλησα το μισό μου χαρτοφυλάκιο σε επιπεδα 60% μετρητά 40% μετοχές. Κρατησα τη μισή μου Κουεστ, ΕΥΠΙΚ, ΜΥΤΙΛ και ΣΠΕΙΣ.
      Πουλησα ΣΕΝΤΡΙΚ , μισή ΚΟΥΕΣΤ, ΒΙΟΣΚ στα 0,44 με την προοπτική να την ξαναβρώ στα 0,39. Τελικά την ξαναγόρασα αρκετά πιο κάτω.
      Λες να περίμενα τον χαμό που γινεται και τις τιμές που βλέπω?
      Δεν κλαιω. Θα αγορασω-αγορασα ενα 10% σημερα κι από Τριτη όσο πέφτει θα αγοραζω τα καλά χαρτιά με μεγαλες μερισματικές απόδόσεις.
      20 χρόνια η τακτική απόδίδει. Καποια στιγμη θα ξανανέβουν.

      Διαγραφή
    4. Κανείς από την αγορά που είμαι σε επαφή με παλιούς και καλούς παίχτες δεν περιμενε τετοια βιαιη και σφοδρη πτώση!Δεν διαφωνώ μαζί σας .Και εγώ με το 60% της θέσης μου σε ΜΥΤΙΛ (και δεν είναι μικρη)αγορασμενο Στο 7.80 την τρώω κανονικά μεχρι στιγμής.Στο.1.15 Ελακτωρα δεν αντεξα ...Αγορές από Τριτη και βλέπουμε..

      Διαγραφή
  18. Σήμερα θα μας χορέψουν στο ταψί ενόψει τριήμερου. Θα κάνουν και την πτώση της Δευτέρας, έτσι για να είμαστε σίγουροι ότι δεν θα χάσουμε κάποια πτώση.

    Η ΒΙΟΣΚ γύρισε στην τιμή της αύξησης στα 0,30 με κεφαλαιοποίηση κάτω από 5 εκ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Κι επειδή μου φαινεται ότι θα γυρίσει από τα χαμηλά σημερα κιολας, αγορασα 500 ΜΥΤΙΛ και 1000 Μπελα και θα δειξει. Ολοι περιμένουν την Τριτη λόγω τριημέρου. Αρα σημερα θα ειναι λογικά τα χαμηλά για την ώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μάλλον βιάστηκα. Θα δείξει...

      Διαγραφή
    2. Καλά μου κάτσανε οι αγορές της Παρασκευής. 2 ευρω κέρδος η Μπελα, +8% MYTIL, +4% BIOSK.
      Δεν τα πουλάω. Στο σεντούκι.

      Διαγραφή
  20. Κύριε Τάκη πως βλέπετε την ΠΕΡΦ σε αυτά τα επίπεδα? 2,76 και έκανε και 2,64. Νομίζω από τις λίγες φτηνές ποιοτικές πλέον του ΧΑΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου έδωσαν και μένα κάποια ψιχία από αυτήν σήμερα. 534 τεμάχια συνολικά στα 2.62€ που ζητούσα. Χαίρομαι που είστε θετικός.

      Διαγραφή
  21. Ελληνικό δεκαετές απόδοση στη λήξη υψηλό ημέρας στο 1,425% τώρα στο 1,288% +1,7%. Με ενδιαφέρον αναμένεται η συνέχεια. Και μία αναφορά σχετικά με τις πτώσεις των αγορών : Ο δείκτης SSEC (china) με τις μικρότερες απώλειες σχετικά με τις υπόλοιπες ανά τον κόσμο αγορές.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Φίλτατοι έχω παρατηρήσει ότι υποβαθμίζετε την ζημιά που μπορεί να προκαλέσει ο ιός. Θεωρώ ότι μόλις ξεπεράσουμε τα 50 κρούσματα θα γίνει shut down της χώρας σε πρώτη φάση με κλείσιμο σχολείων ΜΜΜ και δικαστηρίων και στο ενδεχόμενο που συνεχίσει η εξάπλωση του ιού θα έχουμε καραντίνες κλειδωμένοι σπίτι.
    Έχετε αναρωτηθεί τι οικονομική ζημία θα προκαλέσει ακόμη και το πρώτο σενάριο?
    Ο ιός με το 2% θνησιμότητας (έναντι 0,1% της γρίπης) και την δεκαπλάσια ταχύτητα μετάδοσης είναι ικανός να καταστρέψει οικονομίες ακόμη και ισχυρών κρατών. Δεν είμαστε έτοιμοι σαν χώρα για γενικό lock down μακράς διάρκειας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δημοκρατικό ιστολόγιο, ελεύθερη η διατύπωση όλων των απόψεων.

      Διαγραφή
    2. H οικονομία δε σταματάει. απλώς αλλάζει τρόπο το ξοδεμα των χρημάτων. Αυτοί που θα ειναι σπίτι, θα τρώνε, θα βλεπουν NETFLIX, θα αγοράζουν από το ιντερνετ.
      Κάποιοι θα καταστραφουν, κάποιοι θα κονομίσουν. Πρέπει να σορτάρουμε τους πρώτους και να αγοράσουμε τους δεύτερους. Εδώ μας θέλω...

      Διαγραφή
    3. Επίσης θα καταναλώνουμε ρευμα, τηλέφωνο-ιντερνετ, αυτοί που φτιάχνουν τις μασκες θα πλουτήσουν, θα περισσέψουν χρήματα να πληρωθεί κανάς φόρος αντί να τον φάνε στις διακοπές και αν πεθάνουν ηλικιωμένοι θα πάρει και μια ανάσα το συνταξιοδοτικό.

      Διαγραφή
    4. Δηλαδή κύριε DonSar αγοράζοντας unibios εδώ τι ζημιά μπορούμε να πάθουμε,σαν ερώτηση το βάζω.

      Διαγραφή
    5. Πάντως μια χαρα το κρατάν το Βιοσωλάκι

      Διαγραφή
    6. Αυτοί το κρατάνε ή εμείς, που σκουπίζουμε ότι υπάρχει στα χαμηλά?

      Διαγραφή
  23. Πάλι καλά που έχω και την ΟΛΥΜΠ στο χαρτοφυλάκιό μου και βλέπω και ένα πράσινο λαμπάκι αναμμένο.Δυστυχώς τα σχέδια που έκανα για το που θα έφτανε η αξία του χαρτοφυλακίου μου στο τέλος του 2020 καταρρέουν.Δεν ήμουν υπεραισιόδοξος.Ανέμενα 3.000 ευρώ λογιστικό κέρδος από την άνοδο και περίπου 3500 ευρώ από τα μερίσματα.Το πρώτο σκέλος μου φαίνεται πλέον απραγματοποίητο.Εμπιστεύομαι το χαρτοφυλάκιο μου και δεν πανικοβάλλομαι.Τρώω και την σφαλιάρα από την ακύρωση του καρναβαλιού στο Ρέθυμνο και μου ήρθαν μαζεμένα.Υπομονή και πείσμα διαθέτω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Εχω εχω ΠΡΟΝΤΕΑ αλλα δε βλεπω απωλειες σοβαρες......η τιμη της γενικα δε πεφτει ευκολα.....δεν ξερω αν ξερει καποιος κατι παραπανω γι αυτη την εταιρεια???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν είσαι μακροπρόθεσμος κάνε μια αλλαγή αν δεν έχεις ζημιά μεγάλη εταιρεία αλλά υπερτιμημένη,κατά την γνώμη μου,παρά Μυτιληναίο η Ευαπς είναι και οι δύο φτηνές,άποψη μου,αν έχει και κάποιος άλλος γνώμη θα είναι ακόμα καλύτερα.Καλο τριήμερο σε όλους.

      Διαγραφή
  25. Ψυχραιμία συνοδοιπόροι δεν καταστρέφεται ο πλανήτης...
    Και εγώ έχω χασούρα...αγόρασα κάτι ψηλά space σήμερα στα χαμηλά έτσι για την αισιοδοξία, εκεί κοντά στην τιμή εκκίνησης του κ. Τάκη.
    Όταν περάσει αυτό και θα γίνει ξαφνικά, θα δείτε, θα "κοιτάμε" πίσω και θα γελάμε με την αντίδραση του ανθρώπινου είδους....
    Καλό τριήμερο έυχομαι σε όλους και ο χαρταετός ψηλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύγε.
      Απο αυτό το νούμερο ειναι σχεδον αδυνατο νσ χασει καποιος.

      Διαγραφή
  26. .................It recommended chloroquine phosphate tablet, 500mg twice per day for 10 days for patients diagnosed as mild, moderate and severe cases of novel coronavirus pneumonia and without contraindications to chloroquine.

    https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/32075365



    Υπαρχει και σε σκονη...καλο ειναι να το εχετε!!! chloroquine phosphate

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Που εισαι aggelos?αυνανιας εδω στις 700

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Σύντεκνοι ψώνισα μερικά κομματάκια του πατσαβουρόχαρτου εδά στα χαμηλά σήμερα. Απο Τρίτη βλέπουμε μπας και μου προσφέρουν και άλλα εκεί κάτω απο 0.35€.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παικτούρας ο γιατρός.
      Θα σκάσει απο το κακό του ο κυρ Ανανίας.

      Διαγραφή
    2. Να ξεσκουριασω μπρε σύντεκνε γιαντα με τις άλλες που έχω μαζέψει θα τις δω το καλοκαίρι.

      Διαγραφή
  29. Η ανθρώπινη βλακεία είναι δυστυχώς ανίκητη.. ..
    Ετοιμάζουν κλείσιμο σχολείων,δημόσιων Υπηρεσιών,τραπεζών κτλ...
    Κάντε υπομονή.. .
    Έχει και αλλο Κατ ω.. .
    Kill bill

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. K Tακη καλησπερα. Μετα την πανωλεθρια της ενβδομαδος θελω την αποψη σας για μετοχες υψηλης κεφ/σης, υψηλης πλεον μερισματικης αποδοσης (εκτος αν θεωρειτε οτι θα αναθεωρηθουν πτωτικα) για αν ειστε πλεον θετικος. Ενδεικτικα αναφερω τις πετρελαικες ΜΟΗ, ΕΛΠΕ, επισης ΑΡΑΙΓ, ΟΠΑΠ, ΜΥΤΙΛ. ΕΠισης τι αποψη εχετε για τις τραπεζες (συγκεκριμενα την ΕΥΡΩΒ). Η ΤΕΡΝΑ που κοιτουσα κραταει γερα τουλαχιστον ακομη. Ρωταω καθως με την τρεχουσα πτωση βλεπω συγκριτικα αμερικανικους κολοσσους σε τιμες σε τιμες 2008 (πχ ΧΟΜ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κύριε Ανδρέα έχω σιχαθεί την Ελληνική χρηματαγορά.
      Ψάχνω αναπτυξιακά stories ... εδω δεν τα βλέπω.

      Διαγραφή
    2. Εχετε δικιο κ. Τακη. Το κακο ειναι οχι τοσο η πτωση (η οποια ελαβε χωρα σε παγκοσμιο επιπεδο), αλλα το γεγονος οτι στην πρωτη αφορμη διαλυονται ολα..Να δουμε ποσο καιρο θα παρει να προσεγγισουν εκ νεου τις τιμες της προηγουμενης Παρασκευης!!!

      Επισης να δουμε κατα ποσο οι βασικοι μετοχοι στηριζουν ενεργα σε μια τετοια συγκυρια τις εταιριες τους. Δυστυχως η Ελληνικη αγορα δεν εχει βαθος και δεν μπαινει κ χρημα.. Κοινως με κλανιες αβγα δεν βαφονται. Σε αντιθεση βλεπεις στην Αμερικη ποσο γρηγορα η αντιδραση/στηριξη λαμβανει χωρα. Καλη ωρα η Luckin (που αφορα την καρδια του προβληματος), οι εταιριες NG (που τοποθετηθηκα κ χθες απογειωθηκαν) κ ποσες αλλες περιπτωσεις... Aκομα κ η Virgin Galactic Holdings, ο ορισμος της φουσκας, χθες ειχε διακυμανση 24% κλεινοντας τελικα στο συν 12.3%!!

      Διαγραφή
    3. ΧΑΑΧΑΧΑ...ετσι!! Την κοιταζω ναι. Δεν εχω παρει εφυγε πολυ γρηγορα πανω κ νουμερα επι του παροντος δεν υπαρχουν μονο προσδοκια.

      Κ την ανεφερα απλα για να δειξω οτι ακομα κ σε μια περιπτωση διχως θεμελιωδη που αγοραζοεται απλα η προσδοκια και μεσα σε 2 μηνες η τιμη πηγε επι 5 (4.8Β αποτιμηση!!), παρολη την τρεχουσα κατασταση αντιδρα με αυτο τον τροπο!!

      Εδω εμεις να δω τι θα κανουμε κ ποσο καιρο θα παρει να ξαναπιασουμε τις τιμες της προηγουμενης εβδομαδος.

      Προσωπικα, περα απο τις προηγουμενες ημερες (πχ στον ΟΠΑΠ τον οποιο ρευστοποιησα οταν εκλεισε σχεδον ολο το gap του μερισματος το οποιο ειχα αποφασισει να λαβω σε μετρητα μιας κ το ποσο δεν ηταν μικρο), εγω και τη Δευτερα ημουν πωλητης, παρολο που παρατηρουσα οτι σε διαφορα γνωστα blogs k sites (καποια σοβαρης τεχνικης αναλυσης) πολλοι θεωρησαν την πτωση ευκαιρια σταδιακων αγορων καθολη την εβδομαδα.

      Γι αυτο κ Τακη σας ρωτησα χθες τι βλεπετε μετα απο ολη αυτη τη σφαγη και αναφερθηκα σε εταιριες σηματωρους του ΧΑ.. Γιατι ακομα κ τωρα με τιμες μειον 30% κ βαλε ειμαι προβληματισμενος ενω επρεπε να ειμαι χαρουμενος! Εννοω δηλ οτι αν ακομη κ τωρα δεν βλεπετε ουτε εσεις κατι, ακομα κ στις περιπτωσεις οπως αυτες που προανεφερα, τοτε ειμαστε για κλαματα σαν αγορα.

      Στο ΧΑ, οι μονες μεγαλες θεσεις που πλεον εχω ειναι στη ΦΡΙΓΟ (στην οποια ενισχυσα λιγο την Πεμπτη κ μαλιστα ειχα στηθει κ χθες καποια στιγμη που εδειχνε να ανοιγει στο 0.16, αν θυμαμαι καλα, πριν μπουν εντολες στα 0,18) και στη ΣΠΕΙΣ. Επισης, εχω καμια 100αρια συμβολαια που μου ξεμειναν στον Ελλακτωρα τα οποια δεν τα ειχα ρευστοποιησει τις μερες πριν την προηγουμενη Παρασκευη και τα αφησα τη Δευτερα... κακως οπως αποδειχτηκε. Τα συγκεκριμενα μιας κ κατερρευσε η τιμη σκοπευω να τα μετακυλισω στην επομενη σειρα κ βλεπουμε... Νομιζω καποια στιγμη θα βγαλει μια αντιδραση. Nα αρχισουν να μου βαζουν κανα ευρω στο daily MTM γιατι μια εβδομαδα τωρα με εχουν κανει πελατη..χαχα!! Σκεφτομουν μαλιστα μηπως παιξω και ενα στοιχημα ανοιγοντας μια επι πλεον θεση πονταροντας σε μια τεχνικη αντιδραση καθαρα κερδοσκοπικα.

      Αυτα εν ολιγης.

      Διαγραφή
  31. Μεγάλη η πτώση του χρυσού σήμερα! Υπάρχει εξήγηση?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Προς XRISTOXX και Κίτσο:
    Συμφωνώ αγαπητέ XRISTOSX ότι η οικονομία δεν σταματάει. Απλά αυτοί που θα κονομήσουν θα είναι ελάχιστοι σε σχέση με αυτούς που θα καταστραφούν στο σενάριο της πανδημίας. Στην Κίνα που είναι μια οικονομία πολύ πιο ισχυρή από την δικιά μας, οι εταιρίες έχουν ζοριστεί τόσο πολύ που αν συνεχιστεί ένα μήνα ακόμη αυτή η κατάσταση με τα κλειστά εργοστάσια, καραντίνες κλπ, θα βάλουν λουκέτο οι μισές εταιρίες.
    Στην Ελλάδα αν δεν πάρουμε αυστηρά μέτρα ΑΜΕΣΑ (κλειστά σχολεία κλπ), θα κολλήσει το 50% του πληθυσμού σε διάστημα ενός έτους και θα έχουμε πολλές δεκάδες χιλιάδες νεκρούς παππούδες. Το μεγάλο πρόβλημα είναι ότι αν δεν βρεθεί εμβόλιο το οποίο θέλει 2 χρόνια περίπου υπολογίζουν, δεν πρόκειται να σταματήσει ο ιός να εξολοθρεύει τις ευπαθείς ομάδες.

    Δυο νούμερα για τον ιό:
    1. Έχει ρυθμό μετάδοσης (r0) 3,5 που σημαίνει αν το έχεις κολλάς το 35% των ανθρώπων που συναντάς και θνησιμότητα. Γενικά το νούμερο είναι τρελό όταν η γρίπη έχει 0,8. Διαβάστε και την σημερινή μελέτη πάνω σε αυτό:
    https://www.thelancet.com/journals/lancet/article/PIIS0140-6736(20)30462-1/fulltext
    2. Έχει θνησιμότητα 2% με 3% και περιπλοκές (εντατική) 20% την στιγμή που η γρίπη έχει 0,1% θνησιμότητα.
    Με άλλα λόγια ο κορονoιός είναι 20 φορές πιο φονικός και μεταδίδεται 4 φορές πιο εύκολα. We are fucked.

    PS. Για την UNIBIOS που με ρώτησε ο Κίτσος δεν την έχω μελετήσει απλά δεν αγοράζω τίποτα μέχρι να περιοριστούν τα νέα κρούσματα του ιού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα ποσοστα ειναι πολύ μικρότερα. Οι περισσότεροι άνθρωποι περνάν τον ιό είτε χωρίς συμπτώματα είτε με εντελώς ελεφρά συμπτώματα με αποτέλεσμα να μην ελέγχονται για κορονοιο και να μην καταγράφονται. Καταγράφονται οι πιο βαριές περιπτώσεις. Δεν το λεω εγω μονο αυτο το λενε και επιδημιολογοι.
      Στατιστικά ειναι αδύνατο οι έλληνες που κόλλησαν στην Ιταλία να συνάντησαν κάποιον από τους μολις 500-1000 Ιταλείς φορείς του ιού, που σημαίνει ότι υπάρχουν πολλοί περισσότεροι φορείς που ειναι αγνωστοι γιατι δεν εμφανιζουν ιδιαιτερα συμπτωματα. Μονο αν μπορουσαν να μετρηθουν και αυτοι τα στοιχεία θα ηταν ακριβή.

      Διαγραφή
  33. https://gisanddata.maps.arcgis.com/apps/opsdashboard/index.html#/bda7594740fd40299423467b48e9ecf6

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Καλημέρα σε ολους,η Εθνική στατιστική υπηρεσία της Κίνας ανακοίνωσε για βιομηχανική παραγωγή στο 35,7 για Φλεβάρη ενώ περίμεναν 45 σίγουρα δεν είναι καλό νεο,δηλώνει βάρβατη ύφεση.Μην έχουμε δεύτερο γύρο πτώσης αν δεν το έχουν προεξοφλήσει.Προσοχη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ε με πτώση 15 και 20% αυτό έχει προεξοφληθεί. Αυτό που δεν έχει προεξοφληθεί είναι η διάρκεια του προβλήματος γιατί απλά είναι άγνωστη. Νομίζω κομβικό είναι οι διεθνείς αγορές να μην πέσουν 20% από τα ψηλά τους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Αμερικανοί επιστήμονες είναι αισιόδοξοι ,μετά από δοκιμή σε δύο ασθενείς με κορωνοιο..
    https://ibb.co/bzJtS1b

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Καλημέρα σε όλους. Κύριε Τάκη, σας είχα ρωτήσει πριν περίπου ένα χρόνο για Μουζάκη και ήσασταν αρνητικός γενικά με κλωστές. Κάτι όμως βλέπετε και αρχίζει να κινείται...ίσως ως προς τις εξαγωγές...θα περιμένουμε την ανάλυσή σας...Επίσης βράχοι το θωρηκτό ΓΕΒΚΑ και η νέα δύναμη CENTRIC με πολυυυύ μέλλον...Όσο για τον κορωναίο σαν να θέλουν τις τελευταίες μέρες με το ζόρι να βρεθούν νεκροί λες και δεν τους βγαίνουν τα νούμερα καθημερινά...Σαν να περίμεναν πιο πολλά θύματα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω ότι το μόνο που έχει αλλάξει ως προς τον ΜΟΥΖΚ είναι η τιμή του και το γεγονός ότι πλησιάζει το 2021...

      Διαγραφή
    2. Κύριε leky τα ενοίκια από τα ακίνητα έχουν αξία οι κλωστές άστα βραστά.

      Διαγραφή
  38. Συμφωνώ κύριε Κίτσο. Νομίζω όμως ότι και η παραγωγή σαν να ξαναρχίζει να παίρνει μπρος...Αυτό δείχνουν τα στοιχεία της τελευταίας τριετίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Κύριε Τάκη καλησπέρα.

    Αν έχετε όρεξη, ή οποιοσδήποτε άλλος, ρίχνετε μια ματιά στη μετοχή της TUI?

    Ευχαριστώ,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί να τη δώ; Πείτε μου και μια αιτιολόγηση.

      Ιδια κεφαλαια 3,5 δις
      Good will 3 δις
      Πάνε τα ίδια κεφάλαια ... βλέπω και ζημιογόνες χρησεις.

      Διαγραφή
    2. Κύριε Τάκη δεν έχω δει συγκεκριμένα νούμερα, αλλά οι λόγοι που πιστεύω ότι τη κάνουν δυνητικά ενδιαφέρουσα:

      Είναι πιεσμένη το τελευταίο καιρό λόγω: α) ο αεροπορικός της στόλος είναι τα boeing 737 που καθηλώθηκαν επειδή είναι ελαττωματικά β) ο κορωναϊός έχει επηρεάσει τις εταιρίες που ασχολούνται με κρουαζιέρες λόγω σχετικού περιστατικού με κρουαζιερόπλοιο.

      Απ' την άλλη: α) η χρεοκοπία της τομας κουκ ελευθερώνει ζωτικό χώρο τον οποίο πιθανά εκμεταλλευτεί προς όφελός της β) οι κρουαζιέρες έχουν καλά περιθώρια κέρδους γ) η καθετοποιημένη στρατηγική της να αποκτά δικά της ξενοδοχεία και να στέλνει εκεί τους πελάτες της έχει καλύτερα περιθώρια κέρδους και τη θεωρώ ορθή δ) Έχει σοβαρή παρουσία στη Κρήτη και το καλοκαίρι βλέπω συνεχώς το logo της από δω και από κει και θεωρείται ότι φέρνει καλούς πελάτες κλπ ε) είναι μετοχή για να συμμετέχει κανείς στην αγορά (και) του ελληνικού τουρισμού.

      Διαγραφή
    3. Η TUI ειναι σε αναδιάρθρωση "χαρτοφυλακίου "διεθνως και εννοώ τομείς που κατευθύνει το πελατολόγιο της.Θα επανέλθω...

      Διαγραφή
    4. Όσον αφορά την παρουσία της στην Ελλάδα γενικότερα δεν επηρεάζει θεαματικά τα νούμερα της αποτελει μικρή σχετικά αγορά του χαρτοφυλακίου της....Γενικα κάνει rotation του πελατολογιου της διεθνως με έμφαση στην κρουαζιέρα και στο All Inclusive και το τμήμα του ακριβού και Exclusive πελατολογιου της το "εκκαθαριζει "διεθνώς ειδικα στην Ελλάδα παρ' ολο που πάει πολύ καλά το υποβαθμιζει...

      Διαγραφή
    5. Δεν θα απέκλεια να κρατικοποιηθει.

      Διαγραφή
  40. Το μεγάλο πρόβλημα είναι το μεγάλο χρέος και το grouth το 2019 ήταν αρνητικό,τα υπόλοιπα φαίνονται καλά.Μπορειται να βρείτε τελευταία στοιχεία στην σελίδα simplywall.street for Tui Ag.Καλο βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Οι αγορές θα ηρεμήσουν μόνο όταν πειστούν ότι ο ιός είναι κοινωνικά και οικονομικά διαχειρίσιμος. Μέχρι τότε υπομονή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο ιός τη δουλειά του και εμείς τη δική μας!!

      Διαγραφή
    2. Ολπ εναρξη αγορων. Ικτινος ενισχυση θεσεων σε λιγο μοη+μπελα
      Συμφωνω κε τακη με την ψυχραιμη ρεαλιστικη αντιμετωπιση σας
      Λαρις

      Διαγραφή
  42. Πολλές φορές εκφραζομαστε αρνητικά για μια εταιρεία,και εγώ το έχω κάνει,το γράφω για μια εταιρεία που μας έχει δώσει αρκετά σ όσους την ακολουθήσαμε και θα δώσει και άλλα στο μέλλον,διότι μεγενθυνετε και οι άνθρωποι της είναι αφοσιωμένοι σ αυτό που κάνουν,αναφερομε στον ΙΚΤΙΝΟ.καλο βραδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Στο Κουβέιτ πάντως σήμερα έγινε μακελειό στο χρηματιστήριο τους να δούμε και το βράδυ αργά τα futures Αυστραλία θα έχουμε κάποιον μπουσουλα αλλά η Αμερική είναι το βασικό και μετά Ευρώπη.Ειδωμεν.Καλησπερα σε όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Φριγο ακολουθεί το γενικό δείκτη λαχανιασμενη,μετά από 22 πτωτικές και 3 ανοδικες αντανακλαστικά ψοφιας γάτας το 13 εκ κέρδη με 60 εκ κεφαλαιοποίηση!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα ίδια και τα ίδια.
      Δώστε της μια πετσέτα να σκουπίσει τον ιδρώτα της.

      Πως ακολουθεί το ΓΔ;
      Ο ΓΔ 1η Ιανουαρίου ήταν 916 και η ψόφια γάτα 0.195.
      Τις υπόλοιπες πράξεις κάντε τις μόνος σαε.

      Διαγραφή
  45. Ελλάκτωρ τώρα!! το πήρε χαμπάρι!!?? ο μικρομετοχος που έδωσε το χαρτί σαν επιλογή για το πρώτο τετράμηνο του έτους ,όταν είχε 1.7!!
    Καλά ξεμπερδεματα...

    https://www.mikrometoxos.gr/ellaktor-apochoroyn-provopoylos-kai-exarchoy-o-mpompolas-thelei-na-poylisei/


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Η Γερμανοί λένε ότι ακόμα θα έχουμε πτώσεις στις μετοχές λόγω του ιού. Η ¨ανηφόρα¨θα ξεκινήσει στο 3ο τρίμηνο του έτους(χωρίς άλλα απρόοπτα). Ισχύει ή λένε .....!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Οι αγορές προεξοφλούν. Πιστεύω οτι απο τον Απρίλιο πολλές μετοχές θα δούν νέα υψηλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Το τμήμα ανάλυσης της DB αν ήταν εντός τόπου και χρόνου δεν θα είχε την αναποτελσματικότητα εκείνη η οποία οδήγησε τη μαμά τράπεζα στο χείλος της καταστροφής.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Καλημέρα,θα ήθελα την αποψη του Γιατρού για τον Ελλακτωρα και αν στοπαρε την θέση του εκεί, σήμερα στην Βιοσωλ τα ξέρασε κάποιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού τα έχω αναφέρει μπρε. Σε χαρτιά που δεν έχω πάρει για trade stop δεν μπαίνει. Θα πουλήσω με το 3 μπροστά. 1.45€ τις έχω με τις τελευταίες αγορές.

      Διαγραφή
  50. Εγώ θα κάνω μια γενική γκουρουδιά.
    Δεν αποκλείω πριν τις Αμερικανικές εκλογές και με την ανακοίνωση της "ανακάλυψης" του εμβολίου κατά του ιού,να ανακοινωθεί ταυτόχρονα και η "ανακάλυψη" του φαρμάκου κατά του aids από τον Trump.Ήδη το χει πει απ´έξω-απ´έξω ότι οι επιστήμονες είναι πολύ κοντά στην ανακάλυψη των αντίδοτων για aids & καρκίνο.Και σε συνδυασμό με το ότι για τον κορωνοιό χορηγούνται τα φάρμακα του aids,δεν αποκλείω τίποτα.

    Μετοχικά τώρα τί να πω,που έγινε η θάλασσα γιαούρτι...αλλά παραμένω με Χαιδεμένο (μτκ 0.75) μέχρι τις ανακοινώσεις για Ίριδα & βλέπουμε αναλόγως αν την πήρε ή όχι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Το ξαναλέω. Ένα υποχρεωτικό staying home για 20 ημέρες, παγκοσμίως, θα οδηγήσει σε ανάσχεση της εξάπλωσης του ιού και παράλληλα θα μειώσει στο ελάχιστο τις οικονομικές συνέπειες και κυρίως το μαρτύριο της σταγόνας.......και των σταδιακών μέτρων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για να το πετύχουν στην Κίνα κ.vasilli περιπολούσαν στους δρόμους και πετούσαν drones από πάνω ,έχτισαν 2 νοσοκομεία και ξενοδοχεια (το 1 έπεσε)και δεν είχαν καρναβαλι .

      Διαγραφή
  52. Σήμερα το ΧΑΑ φαίνεται να κάνει ακριβώς ότι λένε τα futures του αμερικάνου, εκεί παίζεται με άλλους όρους το παιχνίδι ακόμη και 30% κάτω οι τιμές θα είναι λογικές αλλά έχουν τη ρευστότητα, είμαι έξω από όλα από χθες, προσωπικά αγοράζω μόνο ΧΑΑ πλέον, τα περιθώρια ανόδου μεσομακροπρόθεσμα είναι πολύ μεγαλύτερα αλλά θα έρθουν κι άλλες ευκαιρίες για αγορές, υπάρχει χρόνος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. το γύρισμα σήμερα στο μείον δεν επηρέασε το σύνολο ,θετικό σημάδι .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Πρώτη κίνηση μου, αγορά φριγο στο 0,12

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Αρνητικά επιδρά και η ειδησεογραφία από το μέτωπο των Ελλληνοτουρκικών, καθώς επιβεβαιώθηκε ο εμβολισμός στο αιγαίο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΠΟΛΙΤΙΚΗ 13:55
      Αποκάλυψη «Κ»: Τουρκικά πυρά στον Εβρο πάνω από ελληνικό τζιπ
      ΒΑΣΙΛΗΣ ΝΕΔΟΣ


      https://www.kathimerini.gr/1068641/article/epikairothta/politikh/apokalyyh-k-toyrkika-pyra-ston-evro-panw-apo-ellhniko-tzip

      Διαγραφή
  56. Σήμερα περίμενα να συμπληρώσω τη συλλογή αγορών μου ΕΛΛΑΚΤΩΡ στο 0,60 αλλά δεν...
    Κάτι μου λέει ότι στο 1ο +3% της αγοράς θα κλειδώσει +30 ο φίλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ΑΔΜΗΕ πιθανή επιβεβαίωση ισχυρής στήριξης στην περιοχή 1,82 (χαμηλό της 9/3) και 1,864 (χαμηλό της 11/3). Double bottom το λεγόμενο. Οψόμεθα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. δυστυχώς sell off σε όλο του το μεγαλείο >πάντα σε ανύποπτο χρόνο
    σκούπισα σήμερα πολλά κομμάτια του κορδελάκια λέγαμε στα 0.32 καλή τιμή που να δείς στο 0.23

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η χρηματαγορά μας δείχνει πως αρχίζει να ισορροπεί.
      Πολύ καλή και ελπιδοφόρα η σημερινή συνεδρίαση. Μετοχές δείχνουν να ανεξαρτηκοποιούνται ... ο δείκτης θα έχει μια μικρή ταλαιπωρία ακόμη.

      Διαγραφή
    2. Εν τω μεταξύ στο Αμέρικα ... μόλις κάποια φαρμακευτική λέει ότι κάτι έχει σχετικά με τον ιό πετάει.

      Εχθές η AYTU με +456% άνοδο.
      Σήμερα η TLSA

      Διαγραφή
    3. Τακαρε το πατσαβουρι σημερα πήρε προαγωγή από εμένα σε mini θωρηκτό. Κλείσιμο με όγκο 15 τεμάχια και 17:15 μάζεψαν 21.000 τεμάχια. Εύγε.

      Διαγραφή
    4. Γιατρέ μου έχω ακόμη αρκετά κομμάτια.
      Εδώ δεν τα δίνω .... όντως έχει καλή συμπεριφορά.

      Διαγραφή
    5. Γιατρέ μου καλησπέρα σας,δικαιολογημένα το αποκαλείται πατσαβούρι με την συμπεριφορά που είχε μέχρι τώρα.Όποιος έχει μτχ στην συγκεκριμένη εταιρεία νομίζω ότι δεν θα χρειασθεί πλέον τις ιατρικές συμβουλες σε περιόδους αναταράξεων,όπως είπε και ο αγαπητός Τάκης η πρώτη εταιρεία που θα πιάσει τα υψηλά προ κρίσης θα είναι η συγκεκριμένη γιατί έπονται πολλά που πρέπει να γίνουν για να γίνει μεγάλη εταιρεία από όλες τις πλευρές.Το μάζεμα είναι αριστοτεχνικό και πολύ έξυπνο.Σαν Δρομέας πλέον δεν ασχολούμαι με άλλη εταιρεία την κοιτάζω μακροπρόθεσμα.

      Διαγραφή
    6. Να ευχηθώ καλό Δρόμο φίλοι χε χε

      Διαγραφή
    7. Τακαρε από αυτή θα ερθουν τα νέα : https://finance.yahoo.com/quote/GILD/?guccounter=1&guce_referrer=aHR0cHM6Ly93d3cuZ29vZ2xlLmNvbS8&guce_referrer_sig=AQAAABn7cQ19bhNIzMixPWDNf5XUpZMSkZvEG6bnNdS31ruXs1ZdvBd86SnzCf9CcNUuaSJgWqSkPQyOdFLFHYy-rJOtTzwT3U-S2hA2g0t0tKCNdcOiwGiqFyoLuEjJ6rldthhrc76HL5jsiWCo-m18CMn_t1lH5WG38YZnKZ2Hjb57

      Διαγραφή
    8. Κύριε Τάκη η ανακήρυξη του ιού σε πανδημία από τον ΠΟΥ τροποποιεί σε κάτι την.παραπανω άποψη σας;;;
      Kill bill

      Διαγραφή
  59. Θεωρώ πως στο 2600 του SP500 θα κριθεί το παιχνίδι.
    Αν δηλαδή μπήκαμε σε διόρθωση του ανοδικού από 750, οπότε τα κεντρικά πάνε αβασάνιστα για 1600-1700 και τα υποκαταστήματα για εξαύλωση.
    Ή αν τον τελευταίο μήνα παρακολουθούμε το πιο θεατράλε τρομοκρατικό ever και πάμε σε νέα υψηλά έως τέλος του έτους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σύντεκνε έχε υπόψη σου ότι η Ντοιτσε Μπσνκ ανακοίνωσε ότι δεν θα πληρώσει έγκαιρα κουπόνι αξίας 1 δις.

      Διαγραφή
    2. Τι να κάνουμε, ας βάλουν και τον κορωνοιό σε μνημόνιο τα γερμανά να ξανασώσουν το σαπάκι τους.
      Η Αμερική δε νομίζω να πολυιδρώσει, όσο για μας ας αρχίσουμε επιτέλους να μιλάμε για deutschexit μπας και δει προκοπή η γριά ήπειρος.

      Διαγραφή
    3. Κύριε Barren με το 2600 του SP συμφωνεί και ο Carl Futia.
      Εκεί θα αναπηδήσει, με επόμενο στόχο τη ζώνη 3500-3600.
      Σύντομα θα μάθουμε ....

      Διαγραφή
    4. Ο παππούς 89 ετων δε βλέπει κάτι τρομακτικό.

      https://finance.yahoo.com/amphtml/news/warren-buffett-coronavirus-outbreak-stock-market-volatility-oil-crash-125047574.html

      Διαγραφή
  60. Ο Howard Marks πάντως, που τον παρακολουθώ για το second level thinking όπως ο ίδιος το λέει, αγοράζει.

    Μάλιστα τον ρωτάει ο δημοσιογράφος αν η Oaktree πιάνει το μαχαίρι που πέφτει και αυτός απαντά με σιγουριά "We are certainly buying!" Δείτε το, αξίζει τον κόπο.

    https://www.bloomberg.com/news/videos/2020-03-06/oaktree-s-marks-says-it-s-certainly-a-time-to-do-some-buying-video

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Οι τελευταίοι ολίγοι πωλητές ... να προσέχουν τι πουλάνε σήμερα.
    Αν κάποια χαρτιά κλείσουν αρνητικά σήμερα θα περάσουν ως επιλογές 2020.

    Ε, ρε τι πάθαμε. Απο εκει που δεν ήθελε ο Τσκαρος να βλέπει Ελλάδα, ξάφνου μέχρι και τραπεζοΕλλάκτορες παίρνει.

    Φιλάκια (εξ αποστάσεως βεβαίως, μην μας κολλήσει 🤣🤣) στον Κορωνοιό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κύριε Τάκη προτιμάτε ΑΛΦΑ ή ΕΥΡΩΒ, αν τελικά σήμερα μας κάνουν τη χάρη ; Τράπεζες ακόμα δεν έχω πάρει.

      Διαγραφή
    2. Η σειρά προτίμησης έχει αλλάξει ... ΕΥΡΩΒ, ΑΛΦΑ

      Διαγραφή
    3. Ευχαριστώ κύριε Τάκη, θα το σκεφτώ και για τράπεζες αλλά η αλήθεια είναι ότι αυτές οι τιμές ακτεδάφισης δημιουργούν μεγάλο πρόβλημα επιλογής τι να προτιμήσεις!

      Διαγραφή
    4. Λίγο, λίγο και σιγά σιγά ... πρώτα οι μετοχές μικρής εμπορευσιμότητας και αργότερα οι άλλες.

      Διαγραφή
    5. Μιας και είχα όρεξη να φάω "βρώμικο" σήμερα αντί για τράπεζες πήρα ΟΛΥΜΠ τελικά!

      Διαγραφή
    6. ΕΚΤΕΡ κύριε Τάκη ; Δίσταζα μεταξύ ΟΛΥΜΠ και ΕΚΤΕΡ, πήρα ΟΛΥΜΠ εν τέλει αλλά και το εκτεράκι πια στα 0,6 είναι λουκούμι.

      Πήρα και ETF iShares EMIM ISIN (IE00BKM4GZ66) μεταξύ άλλων.

      Luckin την σκέφτομαι και την ξανασκέφτομαι πέριξ του 31 αλλά δεν προς το παρόν..Έχω μια πρώτη θέση στα 37 και το κλωθογυρίζω να ενισχύσω ή όχι.

      Διαγραφή
  62. Παληκάρια καλημέρα και συγχαρητήρια σε όλους. Να θυμάστε κάνετε πολύ καλή δουλειά και έχετε βοηθήσει πολύ... Να ξέρετε όλες οι απόψεις είναι χρήσιμες, ακόμα και οι αρνητικές... Σας παρακολουθώ το τελευταίο 6μηνο και έχω γλυτώσει πολύ "ξύλο" στις επιλογές μου... Γιώργος Κυψέλη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. TA future -4% έως-6%......... και άλλο sell off ?
    Ήμαρτον που έλεγε και ο Γεωργίου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το -5 δεν είναι sell off πλέον, δείτε λίγο τα P/E στον S&P, ένα Ρ/Ε 20 είναι εντάξει? μήπως είμαστε ακόμη πολύ παραπάνω από αυτό?

      Διαγραφή
  64. Καλησπέρα σε όλους. Θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση στον κ. Τάκη. Ποια είναι η άποψή του για την ΒΙΟΣΚ στην τιμή κοντά στα 0.28 που βρίσκεται σήμερα. Αξίζει μια τοποθέτηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω κύριε Δημήτρη εγώ την τίμησα χτες στο 0.25 και σήμερα την βρίσκετε ακόμα χαμηλότερα,σιγά σιγά φυσικά,πάτο δεν τον ξέρουμε έτσι και αλλιώς,άλλα τόσα ήταν που πήρε από την τελευταία αύξηση,χαίρετε.

      Διαγραφή
  65. Καλημέρα, αύξησα ένα 25% ΜΥΤΙΛ στο 5,23 και περιμένω για άλλα τόσα περί το 4,5.
    Ή τ' αρπάζουμε ή βουλιάζουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Προσωπικά θα βάλω μερικές αγορές στο -30% σε τράπεζες για πώληση αμέσως μετά αυθημερόν αν τυχόν υπάρξει ανάκαμψη για λίγο και αυτό γιατί είμαι άρρωστος τζογαδόρος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Με χθεσινά κλεισίματα ΕΥΑΘ το θετικό ταμείο 63,3% της κεφαλαιοποίησης. ΕΥΔΑΠ το θετικό ταμείο 68,36% της κεφαλαιοποίησης. ΟΛΘ το θετικό ταμείο 46,31% της κεφαλαιοποίησης. Briq properties το θετικό ταμείο 39,08% της κεφαλαιοποίησης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Αρκετά πιο "ψύχραιμη" η εικόνα σήμερα. Το κλειδί για μένα είναι στο TLTRO για σήμερα και θέλω αρνητικό επιτόκιο έτσι ώστε να είναι cash flow positive. Αν η ECB απογοητεύσει, θα δούμε νέο κύμα πωλητών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Αγορές σε εταιρείες πληροφορικής οι οποίες θα επωφεληθούν τα μέγιστα από τις νέες τάσεις που θα έρθουν μόλις τελειώσει όλος ο πανικός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Σπεις, Σπι, Q&R, ΠΡΟΦ, ΙΝΤΚΑ ,BYTE ΜΟΥ ΈΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. ικτιν ποτέ δεν φαντάστηκα οτι θα τον ξανααγόραζα σε χαμηλότερη τιμή απο οτι πούλησα (πουλησα και έφυγε 2 ευρώ πανω) κορδ μαζεύω αρκετές μέρες,αυτές που πιστεύω θα προτείνει ο Τακης
    ειναι σπεισ-γεβκα-εβρο-ελλακτ-ευδαπ-φριγο-ευρωβ,βιοσκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη βιάζεστε ... ένα ένα θα βγαίνουν στο κλαρί τα χαρτιά. Δεν πετάμε βελάκια, ούτε σε χαρτιά, ούτε στις τιμές τους.
      Οι προτάσεις που γίνονται, δείχνουν ότι μπορεί οι τιμές να έχουν λίγο πιο κάτω ... (δεν γράφω τα νούμερα).

      Σήμερα επι 3 ωρες κοιτάγαμε σε μια συστάδα μετοχών τα νούμερα.
      Τα συμπεράσματα:

      1) όλες, όσες μας ενδιαφέρουν, δείχνουν ότι το καλοκαίρι και ειδικότερα κάπου στον Ιούλιο θα βρίσκονται σε ανοδική εκτίναξη και ίσως στο ενδιάμεσο πάνε και λίιιγο χαμηλότερα απο σήμερα, όχι αναγκαστικά σε κλείσιμο, ίσως ενδοσυνεδριακά.

      2) προσοχή λίγο στο Πλαίσιο. Όχι ακόμη .... κοιτάζω μόνο.

      Διαγραφή
    2. Καλησπέρα , ΔΕΗ την βλέπω για λίγο ποιο κάτω από σήμερα έχει κάτι εκκρεμότητες από παλιά εκείνο που πραγματικά με κολλάει είναι το ξύλο στον Αμερικάνο είδα -10 στον Dji και με έπιασε ρίγος , Ελλακτωρα όποιος ψώνισε στο 0,60 καλά έκανε μέχρι στιγμής και έβγαλε μεγάλο όγκο (48+χιλιάδες κομμάτια) αλλά νομίζω ότι θα το σπάσει με ορμή και εκεί θα μαζέψουν πολλά στοπαρίσματα , κύριε Τάκη ο κινέζικος καφές δεν θα μπορούσε σήμερα να κάνει κάτι διαφορετικό με το αίμα να ρέει άφθονο.

      Διαγραφή
    3. Κυρ. Τάκη καλησπέρα και πάλι... Χαρτιά που έχετε επενδύσει παλαιότερα όπως ΔΕΗ,, τα περιμένετε για πιο κάτω η ασχολείστε κάθε φορά και με καινούργιες μετοχές;;; Ευχαριστώ... Γιώργος Κυψέλη

      Διαγραφή
  72. Έλλειψη χαρτιών στάση ξεπουλήματος...
    Πλήρης άρνηση των πωλητών σε αυτά τα επίπεδα τιμών.
    Νομίζω ότι στη χειρότερη εκκερεμεί ένα τελευταίο τρομοκρατικό σήμερα-αύριο τραβηγμένο από τα μαλλιά για να σπάσει το ηθικό των τελευταίων και κανένα margin των γρήγορων και θα έχει ολοκληρωθεί μία από τις ταχύτερες μεταβιβάσεις ιδιοκτησίας των μέσων παραγωγής, με αφορμή μια παραλλαγή της γρίπης.
    Κρίμα να μη ζει ο Κάρολος ο Μαρξ να μας το σχολιάσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κύριε Μπάρρεν,
      Οφείλουμε να είμαστε επιφυλακτικοί για το επόμενο διάστημα (4-6 εβδομάδες τουλάχιστον) διότι η εξέλιξη της πανδημίας πλέον είναι άγνωστη.
      Προσωπικά, είχα μια μικρή ανησυχία και έδωσα μόνο πολύ μικρή θέση το Φεβρουάριο (μεγάλο λάθος) ακριβώς διότι σκεφτόμουν θετικά και πίστευα ότι η αντίδραση αυτή ήταν υπερβολική.
      Πλέον θεωρώ ότι το wishful thinking δεν είναι καθόλου καλός σύμβουλος στην παρούσα φάση.
      Έχετε υπ όψιν σας ότι μόλις εχθές κηρύχθηκε πανδημία και ακόμα είναι η αρχή.
      Εκτιμάται ότι ενδεχομένως να νοσήσει μεγάλο μέρος του πληθυσμού και αν το shut down γενικευθεί (Ο Τράμπ έκλεισε στην ουσία τα σύνορα) πολλές εταιρίες που σήμερα είναι υγιείς και κερδοφόρες μπορεί να μην είναι πλέον σε δύο ή τρεις μήνες.
      Αν κρατήσει ακόμα περισσότερο η πανδημία (ενδεχομένως και μετά το φθινόπωρο) θα μιλάμε για ένα νέο τοπίο στην παγκόσμια οικονομία.

      Με κάθε σεβασμό στην άποψή σας και χωρίς να θέλω να κινδυνολογώ εκτιμώ ότι η καλύτερη επένδυση σήμερα είναι στη ρευστότητα.

      Διαγραφή
    2. Συμφωνώ με Δρ. Τζον, το πρόβλημα είναι πως στο κακό σενάριο ο Αμερικάνος είναι ακόμα ακριβός, εμείς απλά ακολουθούμε, ίσως έχουμε κάνει τη μεγαλύτερη διαδρομή προς τα κάτω αλλά μάλλον το τέρμα είναι μακριά ακόμη χρονικά.

      Διαγραφή
    3. Ο τζίρος σημερα είναι μικρός. Οποιος δεν αγοράσει όταν οι μετοχές ματώνουν και περιμένει να αγοράσει στον πάτο ή όταν στρώσουν τα πράγματα, θα κοιτάει την απότομη άνοδο.
      Μπορεί να μην γινει άμεσα, μπορεί να γίνει L κι όχι V , αλλά το πριν το καλοκαίρι θα κοιτάμε αυτές τις τιμές και θα γελάμε.

      Διαγραφή
  73. ΠΑΠ μήπως πρέπει η διοίκηση να εξετάσει την παραγωγή ΜΟΝΟ αντισηπτικών; Η παγκόσμια ζήτηση και η εγχώρια είναι τεράστια......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Σύντεκνοι αν είχα φράγκα σήμερα (δεν έχω άλλη ρευστότητα) θα αγόραζα μετοχές αεροπορικών και ενέργειας με σκοπό να τις δω ξανά μετά από 1 χρόνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατρέ μου έχοντας αποκτήσει ρευστότητα (ρευστοποίηση σε σχετικα καλές τιμές μέρους θέσης στην ΤΕΝΕΡΓ) περιμένω τον ΑΔΜΗΕ και τη ΔΕΗ στο 1,5€ (αν συνεχίζεται αυτό το πανηγύρι ίσως και παρακάτω).
      Επίσης αν δω τον ΙΚΤΙΝΟ κάτω από το 0,5€ πιθανότατα θα αγοράσω (όσα παράπονα και να έχω από τη διοίκηση, σε αυτήν την τιμή θεωρώ ότι αγοράζεις δωρεάν τη δραστηριότητα του μαρμάρου, με γνωστή την αδυναμία μου σε αυτόν τον κλάδο).

      Διαγραφή
    2. Σύντεκνε αυτά που ζούμε χρηματιστηριακά είναι πρωτόγνωρα. Το ΚΡΑΧ του 1929 είναι μια τρίχα σε σχέση με αυτό του φετινού έτους. Όποιος μας πει ότι το είχε προβλέψει είναι ψεύτης. Χάνονται καθημερινά περιουσίες τεράστιες.

      Διαγραφή
    3. Γιατρέ μου, πως το βλέπεις το θωρηκτό;

      Διαγραφή
    4. Μπράβο τους. Και το εννοώ. Όπως το βλέπω είναι από τα πρώτα που πιθανόν να φύγουν πάνω γρήγορα και απροειδοποίητα. Έτσι τουλάχιστον αντιλαμβάνομαι από αυτά που βλέπω.

      Διαγραφή
    5. Στο χαρτί μέσα σε αυτή την λαίλαπα των ημερών (που δημιουργεί ευκαιρίες σε πολλά χαρτιά) έχει πέσει χρήμα πραγματικό. Και αυτό μου δείχνει ότι υπάρχει σχέδιο.

      Διαγραφή
    6. Πλάκα-πλάκα, κάτι ήξερε ο Βαγγέλας (ΜΥΤΙΛ). Όταν θα ξεκινήσει τις αγορές η μετοχή θα είναι κάτω από 5.

      Διαγραφή
    7. ποσο μέσο όρο αγοράς έχετε Κ Τάκη στον Μυτιλ

      Διαγραφή
  75. Αγόρασα τη μισή μου ρευστότητα το πρωί σε λίγο καλύτερες τιμές από της τωρινές.
    500 Μπελα, 500 ΟΤΕ, αλλα 1000 μυτιλ, 500 ΚΟΥΕΣΤ
    Τα υπόλοιπα τα κρατάω για αγορες σε περιπτωση πολέμου με Τουρκία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Αρνητικές τιμές στις μετοχές έχει;(Όπως στα επιτόκια;)χαχα. Μετά από 30 χρόνια ενασχόλησής μου με το ΧΑΑ, αν δεν είχα αποκτήσει ψυχραιμία, θα είχα ετοιμάσει θηλιά! Ότι ζήτησα σήμερα μου το έδωσαν. Μέχρι Ελλάκτωρα στα 0,60!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. ΧΑΚ
    Το Τσιμεντοποιείο Βασιλικού ανακοίνωσε ότι λαμβάνοντας υπόψη τις πιο πρόσφατες εξελίξεις και μέτρα που λαμβάνονται, τόσο εντός Κύπρου όσο και σε όλα τα άλλα κράτη, προς αντιμετώπιση της πανδημίας του Κορωνοϊού (Covid-19), αναμένεται επιβράδυνση τόσο στις εξαγωγές της εταιρείας όσο και στις πωλήσεις της στην ντόπια αγορά. Ως αποτέλεσμα, τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας κατά το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους, αναμένεται να επηρεαστούν αρνητικά.

    Η αξιολόγηση των οικονομικών επιπτώσεων στα οικονομικά αποτελέσματα της
    εταιρείας για το δεύτερο εξάμηνο του 2020 δεν είναι δυνατή στο παρόν στάδιο.

    Επιπτώσεις στα αποτελέσματα αναμένει και η Tsokkos χωρίς να είναι σε θέση να αναφέρει μέχρι στιγμής το μέγεθος και το εύρος των επιπτώσεων.

    Η Petrolina Holdings ενημερώνει το επενδυτικό κοινό ότι στο παρόν στάδιο οι δραστηριότητες της εταιρείας δεν έχουν επηρεαστεί κατ’ οποιονδήποτε τρόπο από τον κορωνοϊό (COVID-19).

    Ωστόσο, αναφέρει σχετική ανακοίνωση, η εταιρεία πιθανόν να επηρεαστεί αρνητικά από ενδεχόμενη μείωση της ζήτησης προϊόντων πετρελαιοειδών σε περίπτωση συρρίκνωσης της οικονομίας του τόπου, ειδικότερα στον τουριστικό τομέα, από την πιθανή εξάπλωση του κορωνοϊού.

    Στο παρόν στάδιο δεν είναι εφικτό να προσδιοριστεί η πιθανότητα ή/και η έκταση του επηρεασμού.

    H Blue Island ανακοίνωσε ότι ο κορωνοϊός επηρεάζει τις εμπορικές δραστηριότητες της εταιρείας.
    Η επιδημία του κορωνοϊού επιφέρει αρνητικές επιπτώσεις και στα αποτελέσματα της Λούης για το τρέχον έτος.

    Η KEO γνωστοποίησε ότι στο παρόν στάδιο δεν έχει επηρεαστεί από τον κορωνοϊό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Πίνακας με το θετικό ταμείο ανά μετοχή ως ποσοστό επί της κεφαλαιοποίησης.

    https://prnt.sc/rfeicf

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Πίνακας με το fundamental score (Άριστα το 21)

    https://prnt.sc/rfejbt

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Πίνακας των άνωθεν μετοχών με Ρ/Ε και Ρ/BV

    https://prnt.sc/rfekja

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. All country world ex-US MSCI forward earnings and valuation chart

    Με χθεσινά κλεισίματα το διάγραμμα, οπότε σήμερα τα νούμερα σαφώς χαμηλότερα. Η ιστορία δείχνει πως η περιοχή κοντά στο 10 είναι περιοχή αγορών μακροχρόνιας υψηλής απόδοσης.

    https://prnt.sc/rfemb3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Καλησπέρα σε όλους.
    Κύριε Vasilisg πολλές ευχαριστίες για τα χρηστικά πινακάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Καλησπερα στη παρεα!
    Κυριε Vasilisg Νασται καλα

    Για τους φιλους του Μυτιλ...εδω που εφτασε και συμφωνα με τη μεθοδο της χρυσης αναλογιας ...παιζει στο καναλι 6.35 - 3.81 με ενδιαμεση στηριξη 5.08....

    Σπασιμο του 3.81 = Καναλι 3.81 - 2.54
    Σπασιμο του 6.35 = καναλι 6.35 - 10.16 με ενδιαμεσες αντιστασεις 7.62 - 7.89

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγνωμη...καναλι 6.35 - 10.16 με εδιαμεσες αντιστασεις 7.62 - 8.89

      Καλο ξημερωμα σε ολους!!!

      Διαγραφή
  84. As reported by Stanford Medical, It is really the ONLY reason this country's women get to live 10 years longer and weigh an average of 42 lbs lighter than we do.

    (And really, it is not related to genetics or some hard exercise and really, EVERYTHING around "how" they eat.)

    P.S, What I said is "HOW", not "what"...

    TAP this link to reveal if this little questionnaire can help you decipher your true weight loss potential

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Να θυμάσαι πάντα ότι είσαι ο τελευταίος τροχός της αμάξης !!! Να μην είσαι ζουλιάρης και φθονερός τύπος και αν το σχόλιο σου είναι μόνο για να με πικάρεις ... τότε να γνωρίζεις ότι είσαι μέτριος και άσχετος και αν πιστεύεις ότι μπορείς να είσαι καλύτερος μου άνοιξε το δικό σου Ιστολόγιο για να μας το αποδείξεις ντεεεε!!!! Όχι μόνο φρου φρου και παρλαπίπες ...

Γιαυτό πάρε μόνο το "ματάκι" σου και δρόμο 😂😂