Με λένε Τάκη - είμαι γκουρού, όταν γράφω σπάω μεγάλη πλάκα, δίχως να λέω τίποτα για πλάκα.

Οι απόψεις, εκτιμήσεις, αξιολογήσεις ή προβλέψεις, οι οποίες εκφράζονται σ αυτό το blog αποτελούν παλαβομάρες του χρήστη που γράφει με το nick Τάκης Μορφονιός και δεν αποτελούν προτροπή για αγορά ή πώληση χρηματιστηριακών προϊόντων. Στο blog γίνονται συζητήσεις - εκτιμήσεις μεταξύ αγνώστων, οπότε οι αναγνώστες να μην λαμβάνετε τίποτα ως δεδομένο και αληθές.
Συνεπώς, ο,τιδήποτε γράφεται στο www.mitarola.blogspot.gr, δεν αποτελεί συμβουλή ή πρόταση για αγορά ή πώληση αξιών ή προτροπή για πραγματοποίηση οποιασδήποτε μορφής επένδυσης.

Τετάρτη 2 Ιουλίου 2025

JobyAviation

Joby Aviation .... εδώ ....

Διαπραγματεύεται στο NYSE με τον κωδικό JOBY ... εδώ ....

Presentation Joby Aviation ... εδώ ...
Investors Joby Aviation ... εδώ ...

Αριθμός μετοχών : 791.798.076 μετοχές
Προηγούμενη αναφορά ... εδώ ...

Τομέας : Αεροδιαστημική - eVtols
Αριθμός εργαζομένων : 2029


IPO : 10 δολάρια ανά μετοχή. Έναρξη διαπραγμάτευσης Αύγουστος 2021. Εισήλθε στον NYSE μέσω μιας συγχώνευσης με το SPAC Reinvent Technology Partners, σε μια συμφωνία που αποτίμησε την εταιρία σε χρηματιστηριακή αξία 6,6 δισεκατομμύρια δολάρια.
Ωστόσο, σύμφωνα με μια κατάθεση την 6ης Αυγούστου στην Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς των ΗΠΑ, περίπου το 63% των μετόχων της Reinvent επέλεξαν να εξαργυρώσουν τις μετοχές τους στην αρχική τους αξία 10 $ αντί να παραμείνουν επενδυτές στην Joby. Η μετοχή της RTP έκλεισε στα 9,31 δολάρια στις 4 Αυγούστου, μια ημέρα πριν από την ψηφοφορία των μετόχων, αλλά έφτασε στα 10,33 δολάρια μέχρι το κλείσιμο της αγοράς στις 5 Αυγούστου.

Δραστηριότητα
Η Joby Aviation, είναι μια εταιρεία αεροδιαστημικής που έχει την έδρα της στη Σάντα Κρούζ της Καλιφόρνιας. Ιδρύθηκε την 11η Σεπτεμβρίου 2009, με γραφεία στη Σάντα Κρουζ, στο Σαν Κάρλος και στη Μαρίνα της Καλιφόρνια, καθώς και στην Ουάσιγκτον, αλλά και στο Μόναχο της Γερμανίας.

Είναι μια εταιρεία μεταφορών που αναπτύσσει ένα πλήρως ηλεκτρικό αεροσκάφος κάθετης απογείωσης και προσγείωσης (eVTOL) το οποίο σκοπεύει να λειτουργήσει ως μέρος μιας γρήγορης και αθόρυβης υπηρεσίας αεροταξί. Το αεροσκάφος θα έχει αυτονομία 240 χιλιομέτρων με μία μόνο φόρτιση και θα μπορεί να μεταφέρει έναν πιλότο και τέσσερις επιβάτες με τελική ταχύτητα 320 χιλιόμετρα ανά ώρα. Έχει σχεδιαστεί για να συμβάλει στη μείωση της αστικής συμφόρησης.

Το αεροσκάφος θα είναι σχεδόν αθόρυβο κατά την πτήση και είναι σχεδιασμένο να είναι 100 φορές πιο αθόρυβο κατά την απογείωση και την προσγείωση από ένα ελικόπτερο. Η Joby σχεδιάζει να παράγει μαζικά τα αεροσκάφη της, με σχέδιο να λειτουργήσει πιλοτική υπηρεσία αεροταξί. Το αεροσκάφος θα είναι ηλεκτροκίνητο και θα λειτουργεί με μηδενικές εκπομπές και θα λειτουργεί ως υπηρεσία με τιμολόγηση επιβατών ανά ταξίδι.

Η ιδέα του Urban Air Mobility είναι η δημιουργία αεροπορικών οχημάτων που θα μπορούν να μεταφέρουν ανθρώπους και αγαθά, πολύ γρήγορα, αλλά και με πολύ χαμηλότερο κόστος και με πολύ λιγότερη ταλαιπωρία.
Αυτή η ιδέα δεν έχει ακόμη μετατραπεί σε μια ανατρεπτική πραγματικότητα, επειδή η τρέχουσα γενιά αεροπορικών οχημάτων - κυρίως τα ελικόπτερα - είναι αρκετά ακριβά, θορυβώδη και με αναποτελεσματική κατανάλωση καυσίμου.


Πολλαπλές καινοτόμες τεχνολογικές εξελίξεις συγκλίνουν αυτή τη στιγμή στη δημιουργία μιας νέας γενιάς αεροπορικών οχημάτων που ονομάζονται ηλεκτρικά αεροσκάφη κάθετης απογείωσης και προσγείωσης (eVOTL).
Αυτά τα αεροσκάφη μοιάζουν με «ιπτάμενα αυτοκίνητα» και ουσιαστικά θα είναι ηλεκτρικά ελικόπτερα χωρίς θόρυβο και με σημαντικά χαμηλότερο κόστος κατασκευής. Τα αεροσκάφη eVOTL θα μπορούν να παρέχουν οικονομικές μετακινήσεις, αθόρυβες και αποδοτικές αεροπορικές μεταφορές στις μάζες.

Η παραγωγή του αεροσκάφους αναμένεται να ξεκινήσει το 2025.

Δεν είναι πια επιστημονική φαντασία. Η Νέα Υόρκη, στο εγγύς μέλλον, θα δει αεροταξί να ίπτανται στους ουρανούς. 

Στις 13 Νοεμβρίου 2023 ... εδώ ... η Joby Aviation έδειξε το ηλεκτρικό αεροταξί της ... ένα μικρό, πενταθέσιο ελικόπτερο με πολλούς ρότορες ... σε εκδήλωση στον σταθμό Grand Central της Νέας Υόρκης, καθώς πραγματοποίησε μια πτήση γύρω από το Μανχάταν.

Το αεροταξί, το οποίο η εταιρεία ισχυρίζεται ότι μπορεί να φτάσει ταχύτητες 320 χιλιομέτρων την ώρα, έχει αυτονομία 200 χιλιομέτρων και ωφέλιμο φορτίο 1.000 λίβρες θα μπορεί να χρησιμεύσει ως ένας τρόπος για να απομακρύνει τους ανθρώπους από πιο πυκνά σημεία της πόλης και, για παράδειγμα, στο αεροδρόμιο, μέσα σε λίγα λεπτά.
 

H Τoyota βασικός μέτοχος της JOBY Aviation
H σχέση της Toyota με την Joby ξεκίνησε μέσω μιας αρχικής επένδυσης από την Toyota Ventures, τον βραχίονα επιχειρηματικών κεφαλαίων σε πρώιμο στάδιο της Toyota που διερευνά και εντοπίζει τεχνολογίες και εταιρείες που προκαλούν αναστάτωση για επενδυτικές ευκαιρίες και παρέχει υποστήριξη σε εταιρείες χαρτοφυλακίου. Η Toyota Motor Corporation ολοκλήρωσε στη συνέχεια επενδύσεις συνολικού ύψους 394 εκατομμυρίων δολαρίων.

Από το 2019, εκτός από χρηματικές επενδύσεις, η Toyota επενδύει χρόνο και ανθρώπινο δυναμικό για να μοιραστεί τις γνώσεις της για το Σύστημα Παραγωγής της Toyota μέσω σχεδιασμού διαδικασιών, ανάπτυξης μεθόδων κατασκευής και σχεδίασης εργαλείων. Οι μηχανικοί της Toyota εργάζονται τώρα δίπλα-δίπλα με την ομάδα Joby στην Καλιφόρνια και, το 2023, οι δύο εταιρείες υπέγραψαν μακροπρόθεσμη συμφωνία με την Toyota να προμηθεύει βασικά εξαρτήματα κίνησης και ενεργοποίησης για την παραγωγή του αεροσκάφους της Joby.

Στις 2 Οκτωβρίου 2024 ... εδώ ... η Toyota Motor Corporation και η Joby Aviation, ανακοίνωσαν πως η Toyota θα επενδύσει επιπλέον 500 εκατομμύρια δολάρια για να υποστηρίξει την πιστοποίηση και την εμπορική παραγωγή του ηλεκτρικού αεροταξί της Joby, με στόχο την υλοποίηση του κοινού οράματος των δύο εταιρειών.

Η επένδυση θα γίνει σε δύο ισόποσες δόσεις. Η πρώτη θα ολοκληρωθεί έως το τέλος του 2024 και η δεύτερη εντός του 2025.
Τα κεφάλαια θα υποστηρίξουν την πιστοποίηση και την εμπορική παραγωγή του ηλεκτρικού αεροταξί της Joby.


Στις 27 Μαίου 2025 ... εδώ ... καταβάλλεται η πρώτη δόση των 250 εκατομμυρίων δολαρίων.

Η συνολική επένδυση της Toyota Motor Corporation στο Joby θα ανέλθει στα 894 εκατομμύρια δολάρια και θα είναι κάτοχος περισσότερων από 20% των δικαιωμάτων ψήφου της Εταιρείας, ενώ έχει το δικαίωμα να ορίσει σύμβουλο στο Διοικητικό Συμβούλιο της Εταιρείας.

Offer ... εδώ ...
Στις 25 Οκτωβρίου 2024 η JobyAviation πούλησε 46.000.000 μετοχές σε τιμή δημόσιας προσφοράς 5,05 δολάρια ανά μετοχή. Tα καθαρά έσοδα από το offer ανήλθαν σε 221,854 εκατομμύρια δολάρια.


Η Joby Aviation έχει επίσης λάβει σημαντική επενδυτική στήριξη από ηγέτες της κινητικότητας, συμπεριλαμβανομένων των Intel Capital, JetBlue Technology Ventures και Capricorn Investment Group.

Κόστος αεροσκάφους
Η Joby Aviation έχει αναφέρει ότι το εκτιμώμενο άμεσο κόστος κατασκευής για τα πρωτότυπα αεροσκάφη eVTOL κυμαίνεται μεταξύ 2,5 εκατομμυρίων και 3,5 εκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ ανά μονάδα.

Ωστόσο, η τιμολόγηση πώλησης για τα αεροσκάφη eVTOL της Joby εκτιμάται περίπου στα 2,2 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ ανά μονάδα. Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι οι αρχικές προβλέψεις της Joby για την αρχική παραγωγή μιλούν για 500 αεροσκάφη έως το 2026, με εκτιμώμενο συνολικό κόστος κατασκευής μεταξύ 1,25 δισεκατομμυρίων και 1,75 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Η εταιρεία στοχεύει να μειώσει τα κόστη καθώς η παραγωγή κλιμακώνεται, με ορισμένες πηγές να αναφέρουν έναν στόχο παραγωγής 1,3 εκατομμυρίων δολαρίων ανά μονάδα για την παραγωγή χιλιάδων αεροσκαφών ετησίως. Ωστόσο, ορισμένοι αναλυτές είναι επιφυλακτικοί σχετικά με την επίτευξη αυτού του χαμηλού κόστους σε σύντομο χρονικό διάστημα.
Aναλυτές που εξετάζουν το μακροπρόθεσμο δυναμικό της Joby για το 2040, λαμβάνουν υπόψη ανταγωνιστικά περιθώρια EBITDA 24-28% για ένα "ισχυρότερο" σενάριο ή 18-24% για "μέτρια επιτυχία
",
  • Η εταιρεία έχει τη δυνατότητα τόσο να πουλάει eVTOL όσο και να εκμεταλλεύεται υπηρεσία αεροταξί.
Το κάθε αεροσκάφος θα πωλείται για 5 εκατομμύρια δολάρια
H εταιρεία έχει στα σκαριά σχέδια για την κατασκευή έως και 500 αεροσκαφών ετησίως, αξίας αεροσκαφών ύψους 2,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Μερικά από αυτά τα αεροσκάφη θα πωληθούν, ενώ τα υπόλοιπα θα χρησιμοποιηθούν για υπηρεσίες αεροπορικών ταξί ξεκινώντας από τη Νέα Υόρκη και πιθανώς σε διεθνείς τοποθεσίες.


Η Joby πρόσφατα διπλασίασε τις εγκαταστάσεις παραγωγής της στην Καλιφόρνια, όπου πλέον θα διαθέτει ένα διευρυμένο κέντρο εκπαίδευσης πιλότων και προσομοίωσης πτήσης, εκτός από εγκαταστάσεις συντήρησης αεροσκαφών που θα υποστηρίζουν τις εμπορικές της δραστηριότητες.
Η Joby κατασκευάζει και δοκιμάζει τα ηλεκτρονικά, τις μπαταρίες και τους κινητήρες της στις εγκαταστάσεις της στο San Carlos της Καλιφόρνια, ενώ συναρμολογεί και δοκιμάζει τα πλήρη αεροσκάφη στη Marina. 

Παράλληλα, η εταιρεία επενδύει σε υποδομές, όπως η κατασκευή της πρώτης πλήρους κλίμακας εγκατάστασης παραγωγής στο Ντέιτον του Οχάιο. Ο χώρος των 140 στρεμμάτων στο Διεθνές Αεροδρόμιο του Ντέιτον  θα είναι ικανός να μπορεί να παράγει έως και 500 αεροσκάφη ετησίως όταν ολοκληρωθεί. 
Η Joby πρόσφατα ανακοίνωσε, με τον Κυβερνήτη του Οχάιο, την έναρξη της κατασκευής των εγκαταστάσεων παραγωγής στο Dayton του Οχάιο. Η εταιρεία συνεργάζεται με την κυβέρνηση για ένα δάνειο για την κάλυψη του κόστους.

Η εταιρεία έχει ήδη κατασκευάσει 5 πρωτότυπα αεροσκάφη παραγωγής που πετούν και ετοιμάζεται για πλήρη παραγωγή.
Η Joby βρίσκεται σε ρυθμό παραγωγής ενός αεροσκάφους το μήνα μέχρι το τέλος του έτους, με την Πολεμική Αεροπορία να δοκιμάζει ήδη ένα από τα αεροσκάφη.

Σύμφωνα με την Grand View Research, η παγκόσμια αγορά eVTOL αποτιμήθηκε σε 1,4 δισεκατομμύρια δολάρια το 2023 και αναμένεται να αυξηθεί με σύνθετο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης CAGR = 55% στα 28,6 δισεκατομμύρια δολάρια το 2030.

Συνεργασίες JobyAbiation - Διεθνές αποτύπωμα
Η JobyAviation έχει συνάψει στρατηγικές συνεργασίες με μεγάλες εταιρείες, όπως η Delta Air Lines και η Uber, για την παροχή υπηρεσιών αεροταξί σε πόλεις όπως η Νέα Υόρκη και το Λος Άντζελες.
Παράλληλα, η διεθνής επέκταση επεκτείνει το αποτύπωμά της εταιρίας διεθνώς, με συνεργασίες στη Μεγάλη Βρετανία (Virgin Atlantic), την Ιαπωνία (ANA Holdings Inc.) και το Ντουμπάι. 
Επίσης υπάρχουν στρατιωτικές εφαρμογές καθώς η Joby έχει συμβόλαιο 131 εκατομμυρίων δολαρίων με την Πολεμική Αεροπορία των ΗΠΑ για την παράδοση και λειτουργία αεροσκαφών για το Υπουργείο Άμυνας.


Πρόσφατες συμφωνίες
Η Joby θα λανσάρει υπηρεσία αεροταξί στα ΗΑΕ ... εδώ ...
Στις 11 Φεβρουαρίου 2024 ανακοινώνεται ότι η Joby, έχει υπογράψει συμφωνία με την Αρχή Οδών και Μεταφορών (RTA) του Ντουμπάι και έχει το αποκλειστικό δικαίωμα λειτουργίας αεροταξί στο Ντουμπάι για έξι χρόνια.
Η υπηρεσία αναμένεται να ξεκινήσει στις αρχές του 2026


Συνεργασία λειτουργίας στο Ηνωμένο Βασίλειο ... εδώ ...
Στις 15 Μαρτίου 2025 η Virgin Atlantic (η Delta Air Lines κατέχει το 49% των μετοχών της Virgin Atlantic) και η JobyAviation ανακοίνωσαν συνεργασία για την έναρξη της επαναστατικής υπηρεσίας αεροταξί της Joby στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Συμφωνία παράδοσης ηλεκτρικών αεροσκαφών στη Σαουδική Αραβία ... εδώ ...
Στις 3 Ιουνίου 2025 η Abdul Latif Jameel και η Joby συμφώνησαν την παράδοση έως και 200 ​​αεροσκαφών Joby και συναφών υπηρεσιών αξίας περίπου 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων τα επόμενα χρόνια. Μακροπρόθεσμα, βλέπουν επίσης πιθανές ευκαιρίες εσόδων σε όλη τη Μέση Ανατολή.


Η Joby Aviation εργάζεται τώρα για την πιστοποίηση αεροσκαφών στις ΗΠΑ, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και την Αυστραλία.
Πιστοποιήσεις JobyAviation
Η Joby έχει σημειώσει σημαντική πρόοδο στην πορεία της προς την εμπορευματοποίηση.
Πιστοποίησεις FAA
  • Η Joby έλαβε το πιστοποιητικό Part 135 της FAA το 2022, το οποίο της επιτρέπει να λειτουργεί ως εμπορική υπηρεσία αεροταξί. 
  • Το 2024, έλαβε και το πιστοποιητικό συντήρησης Part 145 της FAA, το οποίο της επιτρέπει να εκτελεί επιλεγμένες εργασίες συντήρησης σε αεροσκάφη.
Η εταιρεία εργάζεται εντατικά για την απόκτηση της πιστοποίησης τύπου (Type Certification) για το αεροσκάφος της, έχοντας ήδη ολοκληρώσει τις πρώτες πτήσεις με πιλότο, συμπεριλαμβανομένων πλήρων μεταβάσεων από κάθετη σε οριζόντια πτήση.

Για να ξεκινήσει πλήρως τις εμπορικές επιβατικές πτήσεις με το ηλεκτρικό αεροταξί της (eVTOL), η Joby χρειάζεται κυρίως δύο επιπλέον βασικές πιστοποιήσεις για το ίδιο το αεροσκάφος:
  • Type Certificate (Πιστοποιητικό Τύπου)
Αυτή είναι η πιο κρίσιμη πιστοποίηση και επιβεβαιώνει ότι ο σχεδιασμός του αεροσκάφους (JAS4-1) πληροί όλες τις ισχύουσες προδιαγραφές ασφαλείας και τις απαιτήσεις της FAA. Η Joby βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο της διαδικασίας πιστοποίησης τύπου, έχοντας ολοκληρώσει τις τέσσερις από τις πέντε φάσεις. Αναμένεται να ξεκινήσουν οι δοκιμές πτήσης "Type Inspection Authorization" (TIA) εντός των επόμενων 12 μηνών.
  • Production Certificate (Πιστοποιητικό Παραγωγής)
Αυτό το πιστοποιητικό επιβεβαιώνει ότι η Joby μπορεί να κατασκευάζει αεροσκάφη σύμφωνα με το εγκεκριμένο σχέδιο τύπου και με συνέπεια.

Η Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Αεροπορίας (FAA) δεν έχει αποφανθεί σχετικά με τις οδηγίες πιστοποίησης για ηλεκτρικά αεροσκάφη κάθετης απογείωσης και προσγείωσης (eVTOL). Ωστόσο, ο Bevirt εξηγεί ότι η FAA "είναι πραγματικά μπροστά από το χρονοδιάγραμμα" και μπορεί να εκδοθεί απόφαση σύντομα.

Εξηγεί, "Είμαστε πολύ διαφανείς σχετικά με την πρόοδό μας. Και κάθε τρίμηνο, δημοσιεύουμε ακριβώς πόσο μακριά είναι το Joby και ακριβώς την πρόοδο που έχει σημειώσει η FAA σε καθένα από τα πέντε στάδια πιστοποίησης. Και αυτό το τελευταίο τρίμηνο, δείξαμε ότι Είμαστε περισσότερο από το ένα τρίτο της διαδρομής για το στάδιο τέσσερα από την πλευρά του Joby και η FAA σημειώνει μεγάλη πρόοδο και αναμένουμε ότι η πρόοδος θα συνεχίσει να επιταχύνεται τόσο από την πλευρά μας όσο και από την πλευρά της FAA καθώς προχωράμε προς την ολοκλήρωση του τρέχοντος έτους».

Ο Bevirt τονίζει ότι το αεροσκάφος του Joby είναι πιο γρήγορο από τη χρήση χερσαίων μεταφορών, σημειώνοντας ότι μπορεί να "μετακινήσει περισσότερους ανθρώπους περισσότερα μίλια την ώρα". Έτσι, η εταιρεία θα είναι σε θέση να ανταγωνιστεί υπηρεσίες όπως η Uber Black (UBER) παρέχοντας παράλληλα ταχύτερη μεταφορά.

Προσθέτει ότι η Joby θα λανσάρει μια πιλοτική υπηρεσία σε πόλεις όπως η Νέα Υόρκη και το Λος Άντζελες, υποστηρίζοντας ότι είναι ένας πολύ καλός τρόπος για τους καταναλωτές να ταξιδεύουν ενώ ταυτόχρονα εντάσσονται στο υπάρχον αεροπορικό οικοσύστημα.
-----------
H Joby συνεχίζει να κάνει τεράστια πρόοδο προς την πιστοποίηση FAA. Ο κατασκευαστής αεροσκαφών έχει ολοκληρώσει το μεγαλύτερο μέρος της πιστοποίησης Stage 4, ενώ έχει κάνει και μια μικρή εκκίνηση στο Stage 5.

Η Joby ολοκλήρωσε το πρώτο τρίμηνο του 2025 με μετρητά 812,524 εκατομμύρια δολάρια ... δίχως σε αυτά να υπολογίζονται τα 500 εκατομμύρια δολάρια που θα λάβει σε 2 δόσεις από την Toyota. Η εταιρεία έκαψε περίπου 110,97 εκατομμύρια δολάρια το πρώτο τρίμηνο 2025 και παρόμοια καύση μετρητών αναμένεται και για τα επόμενα τρίμηνα. Η διοίκηση αναφέρει ότι για το 2025 η καύση των μετρητών θα κυμαίνεται μεταξύ 500.000.000 και 540.000.000 δολαρίων.
Η Joby διαθέτει επαρκή χρηματοδότηση για την κλιμάκωση της παραγωγής.

Ουσιαστικά, ο μοναδικός κίνδυνος για τη Joby είναι ένα σενάριο όπου ο κατασκευαστής eVTOL αποτυγχάνει να αποκτήσει έγκαιρη πιστοποίηση FAA του νέου αεροσκάφους.

Τα έσοδα της Joby θα αρχίζουν να αυξάνονται μόλις πραγματοποιηθεί η πιστοποίηση και ξεκινήσει η μαζική  παραγωγή. Το κάθε αεροσκάφος θα πωλείται για 5 εκατομμύρια δολάρια, ενώ παράλληλα η εταιρία θα αρχίσει να έχει επαναλαμβανόμενα έσοδα μέσω της παροχής υπηρεσιών εκπαίδευσης και συντήρησης.
Όπως έχει τονιστεί από τη διοίκηση με 1.000 αεροσκάφη που θα λειτουργούν θα μπορούσαν να παράγουν περισσότερα από 2 δισεκατομμύρια δολάρια σε ετήσια έσοδα.
Σύμφωνα με αυτό το σενάριο, η Joby Aviation με την εμπορευματοποίηση και πώληση αεροσκαφών θα μπορεί να έχει πάνω από 3 δισεκατομμύρια δολάρια σε ετήσια έσοδα σε λίγα χρόνια μετά την πιστοποίηση FAA.


Η αισιοδοξία γύρω από την εταιρεία έχει ενισχυθεί προσφάτως κατόπιν ενός πρόσφατου εκτελεστικού διατάγματος του Προέδρου Τραμπ. Η οδηγία στοχεύει στην ενίσχυση της άμυνας των ΗΠΑ έναντι εχθρικών drones και στην προώθηση της ανάπτυξης ηλεκτρικών αεροταξί και υπερηχητικών εμπορικών τζετ — πρωτοβουλίες που υποστηρίζουν άμεσα εταιρείες όπως η Joby και η Archer Aviation.

Ωστόσο, η μετοχή της Joby παραμένει κάτω από το υψηλό της του 2021, που ήταν πάνω από 15 δολάρια. Και αυτό συμβαίνει καθώς ακόμη συμβάλλουν αρκετοί κίνδυνοι, όπως η κανονιστική αβεβαιότητα, ιδίως σχετικά με τ χρονοδιαγράμματα πιστοποίησης, που απειλούν τις προβλέψεις εσόδων και τα εμπόδια της κατασκευής. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Να θυμάσαι πάντα ότι είσαι ο τελευταίος τροχός της αμάξης !!! Να μην είσαι ζουλιάρης και φθονερός τύπος και αν το σχόλιο σου είναι μόνο για να με πικάρεις ... τότε να γνωρίζεις ότι είσαι μέτριος και άσχετος και αν πιστεύεις ότι μπορείς να είσαι καλύτερος μου άνοιξε το δικό σου Ιστολόγιο για να μας το αποδείξεις ντεεεε!!!! Όχι μόνο φρου φρου και παρλαπίπες ...

Γιαυτό πάρε μόνο το "ματάκι" σου και δρόμο 😂😂