Διαπραγματεύεται στο NYSE με τον κωδικό SNAP ... εδώ ....
- 1.417.027.866 είναι μετοχές Κατηγορίας Α
- 22.523.290 είναι μετοχές Κατηγορίας Β και
- 231.626.943 είναι μετοχές Κατηγορίας C
Investror Snap ... εδώ ...
Presentation Snap ... εδώ ...
Τομέας : Μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Αριθμός εργαζομένων : 5.061
IPO : 17 δολάρια ανά μετοχή. Έναρξη διαπραγμάτευσης 02 Μαρτίου 2017.
Η Snap προσέφερε 200.000.000 μετοχές Class A, συγκεντρώνοντας συνολικά 3,4 δισεκατομμύρια δολάρια. Ένα από τα πιο αξιοσημείωτα χαρακτηριστικά της IPO της Snap ήταν ότι προσέφερε μετοχές δίχως δικαίωμα ψήφου (non-voting Class A shares) στο κοινό. Αυτό σήμαινε ότι οι δημόσιοι επενδυτές δεν είχαν λόγο στις εταιρικές αποφάσεις, συμπεριλαμβανομένης της εκλογής του διοικητικού συμβουλίου ή των πολιτικών αποφάσεων της εταιρείας. Οι συνιδρυτές, Evan Spiegel (CEO) και Bobby Murphy (CTO), διατήρησαν την πλειοψηφία της δύναμης ψήφου μέσω των μετοχών τους Class C.
Η IPO της Snap ήταν μία από τις μεγαλύτερες τεχνολογικές IPO στις ΗΠΑ από το 2014 και προσέλκυσε σημαντικό ενδιαφέρον, αν και υπήρξαν ανησυχίες σχετικά με τη μακροπρόθεσμη κερδοφορία της εταιρείας και την έλλειψη δικαιωμάτων ψήφου.
Κατά την πρώτη ημέρα διαπραγμάτευσης, η μετοχή άνοιξε στα 24,42 δολάρια, 44% πάνω από την τιμή IPO, και έκλεισε στα 27,2 δολάρια.
Δραστηριότητα
H Snap Inc. , είναι μια εταιρεία τεχνολογίας με έδρα στη Σάντα Μόνικα της Καλιφόρνια. Το κορυφαίο προϊόν της είναι το Snapchat, που είναι μια εφαρμογή οπτικής ανταλλαγής μηνυμάτων που δημιουργήθηκε για να βοηθά τους ανθρώπους να επικοινωνούν μέσω σύντομων βίντεο και εικόνων που ονομάζονται "Snaps".
Όταν κάποιος ακούει «Snapchat», αυθορμήτως σκέφτεται ότι πρόκειται για μια εφαρμογή που πεθαίνει. Ωστόσο, από τότε που η μετοχή της Snap μειώθηκε περισσότερο από 85%, από το ιστορικό υψηλό των 83,11 δολαρίων, το οποίο σημειώθηκε στις 24 Σεπτεμβρίου 2021, η Snap συνέχισε να αυξάνει τη βάση χρηστών της, όπως απεικονίζεται στο παρακάτω γράφημα.

Στα δίκτυα, η κλίμακα προηγείται κατά πολύ των κερδών στη λίστα των στρατηγικών προτεραιοτήτων. Συχνά τα δίκτυα περνούν απαρατήρητα επειδή δεν παράγουν κέρδη, όπως έχει συμβεί ιστορικά και επανειλημμένα με πολλές επιχειρήσεις, όπως Amazon και πιο πρόσφατα με το Spotify.
Η Snap ουσιαστικά αποσκοπεί στην απόκτηση όλο και περισσότερων χρηστών με τελικό στόχο να κερδίζει περισσότερα χρήματα ανά χρήστη με την πάροδο του χρόνου.

Αντίθετα στον υπόλοιπο κόσμο οι DAU στο πρώτο τρίμηνο 2025 έχουν ανέλθει στους 262 εκατομμύρια χρήστες από 190 εκατομμύρια το πρώτο τρίμηνο του 2023, παρουσιάζοντας μια αύξηση κατά 37,89%.

Βάσει των DAU η διείσδυση του SNAP στην αγορά της Βορείου Αμερικής είναι της τάξης του 22%, στην Ευρώπη 17%, ενώ στον υπόλοιπο κόσμο μόλις 9%.


Το "My AI" της Snap είναι ένα chatbot τεχνητής νοημοσύνης ενσωματωμένο στην εφαρμογή Snapchat, το οποίο είναι σχεδιασμένο να λειτουργεί σαν ένας "φίλος" που απαντά σε ερωτήσεις και παρέχει άμεσες απαντήσεις στους χρήστες.
Το My AI είναι ενσωματωμένο με την τεχνολογία ChatGPT της OpenAI, πράγμα που του επιτρέπει να επεξεργάζεται κείμενο και να δημιουργεί περιεχόμενο σε συνομιλιακό ύφος. Πρόσφατα, η Snap συνεργάστηκε και με την Google, ενσωματώνοντας δυνατότητες του Gemini, επιτρέποντας στο My AI να κατανοεί και να απαντά με βάση οπτικό περιεχόμενο (π.χ. φωτογραφίες).
Μπορεί να απαντήσει σε ερωτήσεις trivia, να προσφέρει συμβουλές για δώρα, να βοηθήσει στον σχεδιασμό ενός ταξιδιού, να προτείνει συνταγές για δείπνο, να γράψει ποιήματα.
Όσο περισσότερο αλληλεπιδρά ο χρήστης με το My AI, τόσο καλύτερα τον γνωρίζει η AI και προσαρμόζει τις απαντήσεις της.
Συνολικά, το My AI της Snap αντιπροσωπεύει την προσπάθεια της πλατφόρμας να ενσωματώσει την τεχνητή νοημοσύνη στην καθημερινή επικοινωνία των χρηστών. Ωστόσο, προσφέρει κάποιες χρήσιμες και διασκεδαστικές λειτουργίες, έχουν υπάρξει σοβαρές ανησυχίες σχετικά με την ασφάλεια, την ιδιωτικότητα και την καταλληλότητα των απαντήσεων, ειδικά για τους νεότερους χρήστες. Η Snap δηλώνει ότι συνεχώς εργάζεται για τη βελτίωση και την εξέλιξη του My AI, καθώς και για την ενίσχυση των μέτρων ασφαλείας.
Το My AI της Snap έκανε το ντεμπούτο του τον Φεβρουάριο του 2023 ως πειραματική λειτουργία. Το δεύτερο τρίμηνο του 2023, « περισσότεροι από 200 εκατομμύρια άνθρωποι είχαν στείλει περισσότερα από 20 δισεκατομμύρια μηνύματα» μέσω αυτής της διεπαφής. Στο πρώτο τρίμηνο του 2025, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Snap, Evan Spiegel, δήλωσε ότι «επενδύουν πολλά σε αυτό». Η εξέλιξη του My AI σε συνδυασμό με την ταχέως αναπτυσσόμενη βάση χρήσης του Snapchat+ υποδηλώνει ότι το Snap είναι ικανό για περισσότερα πράγματα από όσα υποθέτει η αγορά σήμερα, με το Snap να αποτιμάται λίγο πάνω από 2,7 φορές τις πωλήσεις του, ένα μάλλον επιφυλακτικό πολλαπλασιαστικό στοιχείο για το ένατο δίκτυο κοινωνικής δικτύωσης στον κόσμο.

Το Snapchat+ είναι μια συνδρομητική υπηρεσία του Snapchat που προσφέρει αποκλειστικές, πειραματικές και προ-κυκλοφορίας λειτουργίες στους χρήστες του. Στόχος του είναι να βελτιώσει και να προσαρμόσει την εμπειρία Snapchat για όσους το χρησιμοποιούν εντατικά.
Το Snapchat+ περιλαμβάνει μια σειρά από χαρακτηριστικά που χωρίζονται σε διάφορες κατηγορίες:
- Προσαρμοσμένα Εικονίδια Εφαρμογής: Επιλέξτε από μια ποικιλία εικονιδίων για την εφαρμογή του Snapchat.
- Θέματα Εφαρμογής: Αλλάξτε το θέμα της εφαρμογής, συμπεριλαμβανομένων των χρωμάτων συνομιλιών και των wallpapers.
- Εικονίδιο Snapchat+: Ένα ειδικό εικονίδιο εμφανίζεται στο προφίλ σας για να δείχνει ότι είστε συνδρομητής.
- Φόντο Bitmoji: Προσθέστε ειδικά φόντο στα Bitmoji σας.
- Προσαρμοσμένοι Ήχοι Ειδοποιήσεων & Κλήσεων: Επιλέξτε διαφορετικούς ήχους για ειδοποιήσεις και κλήσεις.
- "Καλύτερος Φίλος": Καρφιτσώστε έναν φίλο στην κορυφή των συνομιλιών σας, ανεξάρτητα από το πόσο συχνά επικοινωνείτε.
- Σύστημα Φίλων (Solar System): Δείτε πόσο κοντά είστε στους φίλους σας στο Snapchat με βάση τις αλληλεπιδράσεις.
- Εκτεταμένη Λίστα Καλύτερων Φίλων: Δείτε έως και 16 Καλύτερους Φίλους αντί των προεπιλεγμένων 8.
- Ειδοποιήσεις Προβολής Ιστορίας: Λάβετε ειδοποίηση όταν συγκεκριμένοι φίλοι δουν την ιστορία σας για πρώτη φορά.
- Επανάληψη Προβολής Ιστορίας: Δείτε πόσοι φίλοι έχουν ξαναδεί την ιστορία σας.
- Προτεραιότητα Απαντήσεων Ιστοριών: Οι απαντήσεις σας σε δημόσιες ιστορίες μπορεί να είναι πιο ορατές στους δημιουργούς.
- Αλλαγή Snapscore Φίλου: Δείτε πόσο έχει αυξηθεί το Snapscore των φίλων σας από την τελευταία φορά που το είδατε.
- AI Captions & Creative Tools: Χρησιμοποιήστε την τεχνητή νοημοσύνη για να δημιουργήσετε λεζάντες και να επεξεργαστείτε τα Snaps σας.
- Επαναφορά Streak: Έχετε μια δωρεάν επαναφορά Streak κάθε μήνα (και μπορείτε να αγοράσετε επιπλέον).
- Υπενθυμίσεις Streak: Λάβετε αυτόματες ειδοποιήσεις μία ώρα πριν λήξει ένα Snapstreak.
- Story Boost: Ενισχύστε μία από τις ιδιωτικές ή φιλικές σας ιστορίες κάθε εβδομάδα για αυξημένη ορατότητα.
- Προσαρμοσμένη Λήξη Ιστορίας: Ορίστε τις ιστορίες σας να διαρκούν από μία ώρα έως μία εβδομάδα, αντί για τις προεπιλεγμένες 24 ώρες.
- Peek a Peek: Δείτε πότε κάποιος βλέπει την ίδια στιγμή τη συνομιλία με εσάς.
- Replay Again: Ξαναδείτε τα δικά σας Snaps αφού τα στείλετε.
- Αφαίρεση Διαφημίσεων (με το Platinum Monthly Plan): Το "Platinum Monthly Plan" του Snapchat+ προσφέρει εμπειρία χωρίς χορηγούμενα Snaps, καθώς και διαφημίσεις ιστοριών ή φακών. Ωστόσο, μπορεί να βλέπετε ακόμα διαφημίσεις μέσω χορηγούμενων τοποθεσιών και στις απαντήσεις του My AI.
Η
τιμή του Snapchat+ μπορεί να διαφέρει ανάλογα με τη χώρα και τη
συσκευή. Στις ΗΠΑ, το κόστος είναι συνήθως γύρω στα 3.99 δολάρια το μήνα
ή 29.99 δολάρια για ετήσια συνδρομή, η οποία προσφέρει καλύτερη αξία.
Το Snapchat+ είναι διαθέσιμο σε επιλεγμένες χώρες, συμπεριλαμβανομένων
των ΗΠΑ, του Καναδά, του Ηνωμένου Βασιλείου, της Γαλλίας, της Γερμανίας,
της Αυστραλίας, της Νέας Ζηλανδίας, της Σαουδικής Αραβίας και των
Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων.
Το
Snapchat+ είναι σχεδιασμένο και αξίζει για τους χρήστες που περνούν
πολύ χρόνο επικοινωνώντας με τους στενότερους φίλους τους στο Snapchat
και θέλουν να προσαρμόσουν την εμπειρία τους ή να έχουν περισσότερες
πληροφορίες για τις αλληλεπιδράσεις τους.
Η
εξέλιξη του Snapchat+ είναι η απόδειξη των οργανωτικών
δυνατοτήτων της Snap. Το Snapchat+ έχει αυξηθεί από 0 συνδρομητές επι πληρωμή το δεύτερο τρίμηνο του 2022 σε περισσότερους από 14 εκατομμύρια συνδρομητές επί πληρωμή και ετήσιο ρυθμό εκτέλεσης εσόδων 600 εκατομμύρια/έτος.

Τα
τριμηνιαία έσοδα της SNAP αυξήθηκαν στα 1,363 δισεκατομμύρια δολάρια το
πρώτο τρίμηνο, από 1,194 δισεκατομμύρια το Q1 2024 και 759,8
εκατομμύρια το Q1 2021.
Εδώ θα πρέπει να τονιστεί ότι η εποχικότητα είναι έντονη με χειρότερο τρίμηνο το πρώτο και καλύτερο το τέταρτο.

Ενώ λοιπόν υπάρχει άφθονη δυναμική στην εταιρία για μελλοντική υπερανάπτυξη των κερδών της αυτό που πρέπει να γίνει ξεκάθαρο είναι πως ακόμη πρόκειται για μια βαθύτατα ζημιογόνος εταιρία. Στις 31 Μαρτίου 2025, η SNAP έχει συσσωρευμένες ζημιές 13,132 δισεκατομμυρίων δολαρίων και για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου 2025, είχε καθαρή ζημία 139,587 εκατομμυρίων δολαρίων.
Από το 2016 η SNAP έχει συνολικές ζημιές περισσότερες από 11 δισεκατομμύρια δολάρια αθροιστικά γιαυτά τα 9 χρόνια.



Οι ετήσιες αποζημιώσεις βάσει μετοχών διατηρούνται σε επίπεδα άνω του 1 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Για το πρώτο τρίμηνο 2025 οι αποζημιώσεις βάσει μετοχών ανήλθαν στα 224,338 εκατομμύρια δολάρια. Έτσι παρόλο που η εταιρία ανακοίνωσε προσαρμοσμένο EBITDA θετικό κατά 108,425 εκατομμύρια δολάρια, τελικώς το EBITDA είναι ζημιογόνο κατά 115,913 εκατομμύρια δολάρια.


Στο επόμενο διάγραμμα φαίνεται το συνολικό χρέος της Snap (μπλε γραμμή, δεξιός άξονας) να έχει ξεπεράσει αισθητά το συνολικό ταμείο (πορτοκαλί γραμμή, αριστερός άξονας) από την ύφεση του 2022, γεγονός που δείχνει οικονομικό κίνδυνο. Παρ 'όλα αυτά, με τα μετρητά από τις λειτουργίες να αυξάνονται τώρα, αυτός ο κίνδυνος μπορεί να μειωθεί στο μέλλον.

Πρόκειται για τα "Specs" (γυαλιά επαυξημένης πραγματικότητας). Στις 10 Ιουνίου 2025 ανακοίνωσε ότι θα λανσάρει ένα νέο, ελαφρύ και καθηλωτικό μοντέλο των AR γυαλιών της ("Specs") το 2026. Αυτό αποτελεί μια σημαντική προϊοντική εξέλιξη για την εταιρεία.
Οι μέσες εκτιμήσεις των αναλυτών που καλύπτουν τη Snap είναι :
- To 2025 Πωλήσεις 5,8 δισεκατομμύρια ... ζημιά 679 εκατομμύρια
- Το 2026 Πωλήσεις 6,5 δισεκατομμύρια ... ζημιά 526 εκατομμύρια
- Το 2027 Πωλήσεις 7,2 δισεκατομμύρια ... ζημιά 163 εκατομμύρια
Πολύ σπεκουλαδορικο ακόμα και για τα γούστα μου. Καθαρά και μόνο σαν τρειντ θα το έβλεπα.
ΑπάντησηΔιαγραφή