Με λένε Τάκη - είμαι γκουρού, όταν γράφω σπάω μεγάλη πλάκα, δίχως να λέω τίποτα για πλάκα.

Οι απόψεις, εκτιμήσεις, αξιολογήσεις ή προβλέψεις, οι οποίες εκφράζονται σ αυτό το blog αποτελούν παλαβομάρες του χρήστη που γράφει με το nick Τάκης Μορφονιός και δεν αποτελούν προτροπή για αγορά ή πώληση χρηματιστηριακών προϊόντων. Στο blog γίνονται συζητήσεις - εκτιμήσεις μεταξύ αγνώστων, οπότε οι αναγνώστες να μην λαμβάνετε τίποτα ως δεδομένο και αληθές.
Συνεπώς, ο,τιδήποτε γράφεται στο www.mitarola.blogspot.gr, δεν αποτελεί συμβουλή ή πρόταση για αγορά ή πώληση αξιών ή προτροπή για πραγματοποίηση οποιασδήποτε μορφής επένδυσης.

Δευτέρα 30 Ιουνίου 2025

ZETA GLOBAL

 GETA Global ... εδώ ...

Διαπραγματεύεται στο NYSE με τον κωδικό ZETA ... εδώ ...

Presentation ZETA  ...εδώ ...
Investors ZETA ... εδώ ...

Αριθμός μετοχών : Σύνολο 235.544.133 μετοχές

  • 211.449.062 μετοχές Κατηγορίας Α και
  • 24.095.071 μετοχές Κατηγορίας Β

Κάθε Μερίδιο Κατηγορίας Α έχει δικαίωμα μίας ψήφου, ενώ κάθε Μερίδιο Κατηγορίας Β δικαιούται 10 ψήφους.

Τομέας : Εφαρμογές Λογισμικού - Τεχνητή Νοημοσύνη (Τεχνολογία Μάρκετινγκ - MarTech)
Αριθμός εργαζομένων : 2191

IPO : 10 δολάρια ανά μετοχή. Έναρξη διαπραγμάτευσης, 10 Ιουνίου του 2021.Εισήλθε στο NYSE μέσω της πώλησης 21.500.000 μετοχών. Η εταιρία αποτίμηθηκε σε  χρηματιστηριακή αξία περίπου 1,7 δισεκατομμύρια δολάρια.

Οffer : Στις 4 Σεπτεμβρίου 2024 η Zeta Global εξέδωσε 10.304.716 μετοχές και μαζί με 4.875.284 του μετόχου GPI Capital Gemini HoldCo LP (ο «Πωλών Μέτοχος»)  πουλήθηκαν σε τιμή δημόσιας προσφοράς 23,50 δολάρια ανά μετοχή.
Τα καθαρά έσοδα από αυτό το offer ήταν περίπου 228,956 εκατομμύρια δολάρια.


Δραστηριότητα
H Zeta Global ιδρύθηκε και ξεκίνησε τη λειτουργία της τον Οκτώβριο του 2007. Είναι μια εταιρεία τεχνολογίας μάρκετινγκ που χρησιμοποιεί ιδιόκτητα δεδομένα, τεχνητή νοημοσύνη και λογισμικό για να δημιουργήσει μια τεχνολογική πλατφόρμα που επιτρέπει στους επαγγελματίες του μάρκετινγκ να αποκτούν, να διατηρούν και να αναπτύσσουν σχέσεις με τους πελάτες. Η τεχνολογική πλατφόρμα της Εταιρείας τροφοδοτεί προγράμματα μάρκετινγκ που βασίζονται σε δεδομένα για επιχειρήσεις σε ένα ευρύ φάσμα βιομηχανιών και χρησιμοποιεί όλα τα ψηφιακά κανάλια διανομής, όπως email, αναζήτησης, κοινωνικής δικτύωσης, κινητής τηλεφωνίας, οθόνης και συνδεδεμένης τηλεόρασης.

Η Zeta είναι μια κορυφαία πλατφόρμα cloud βασισμένη σε δεδομένα πολλών καναλιών που παρέχει στις επιχειρήσεις λογισμικό καταναλωτικής ευφυΐας και αυτοματισμού μάρκετινγκ. Δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες της να στοχεύουν, να συνδέονται και να προσελκύουν καταναλωτές μέσω λογισμικού που προσφέρει εξατομικευμένο μάρκετινγκ σε όλα τα διευθυνσιοδοτούμενα κανάλια, συμπεριλαμβανομένων των email, των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, του ιστού, της συνομιλίας, της Συνδεδεμένης τηλεόρασης ("CTV") και του βίντεο, μεταξύ άλλων.


Η Zeta Global είναι μια εταιρεία τεχνολογίας μάρκετινγκ με έδρα τη Νέα Υόρκη, η οποία ιδρύθηκε το 2007. Χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη (AI) και δεδομένα καταναλωτών για να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να αποκτήσουν, να αναπτύξουν και να διατηρήσουν πελάτες πιο αποτελεσματικά.
Η Zeta Global εξυπηρετεί ένα ευρύ φάσμα κλάδων, όπως χρηματοοικονομικές υπηρεσίες, λιανική, τηλεπικοινωνίες, ταξίδια και φιλοξενία, και άλλους.


H Zeta Global προσφέρει ...

  • Ζeta Marketing Platform (ZMP)

Είναι η κύρια πλατφόρμα της, η οποία ενοποιεί την ταυτότητα των καταναλωτών, την ανάλυση δεδομένων (intelligence) και την ενεργοποίηση omnichannel (μέσω διαφόρων καναλιών όπως email, Connected TV, SMS, social media, ιστοσελίδες κ.λπ.). Η ZMP χρησιμοποιεί AI για να αναλύει δισεκατομμύρια σήματα δεδομένων καταναλωτών, να προβλέπει την πρόθεσή τους, να εξατομικεύει τις εμπειρίες και να επιταχύνει την ανάπτυξη των εμπορικών σημάτων.

Η ZMP, είναι η μεγαλύτερη πολυκαναλική πλατφόρμα μάρκετινγκ με δεδομένα ταυτότητας στον πυρήνα της. Η ZMP μπορεί να αναλύσει δισεκατομμύρια δομημένα και μη δομημένα σημεία δεδομένων για να προβλέψει την πρόθεση των καταναλωτών αξιοποιώντας εξελιγμένους αλγόριθμους μηχανικής εκμάθησης και το μεγαλύτερο σύνολο δεδομένων επιλογής του κλάδου για μάρκετινγκ παντός καναλιού. Η ZMP ενεργεί βάσει αυτών των πληροφοριών συνδέοντας τους καταναλωτές μέσω της εγγενούς ενσωμάτωσης καναλιών μάρκετινγκ και ενσωμάτωσης διεπαφής προγραμματισμού εφαρμογών ("API") με τρίτα μέρη. Οι αλγόριθμοι και οι διαδικασίες που βασίζονται σε δεδομένα του ZMP μαθαίνουν και βελτιστοποιούν το πρόγραμμα μάρκετινγκ κάθε πελάτη σε πραγματικό χρόνο, δημιουργώντας ένα «φαινόμενο βολάν» που επιτρέπει στους πελάτες της ZETA να δοκιμάσουν, να μάθουν και να βελτιώσουν τα προγράμματα μάρκετινγκ σε πραγματικό χρόνο.
Η ZMP δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες της ZETA Global να εξατομικεύουν τις εμπειρίες των καταναλωτών σε κλίμακα σε πολλά σημεία επαφής. Τα προγράμματα μάρκετινγκ δημιουργούνται και ενορχηστρώνονται από τους πελάτες της εταιρίας μέσω αυτοματοποιημένων ροών εργασίας και εξελιγμένων πινάκων εργαλείων.

  • Consumer Data Platform (CDP+)

Αυτή η πλατφόρμα συλλέγει, αναλύει και αποστάζει διάφορα σημεία δεδομένων για να δημιουργήσει μια ενιαία προβολή ενός καταναλωτή, περιλαμβάνοντας την ταυτότητα και το προφίλ του.

Η Πλατφόρμα Δεδομένων Καταναλωτών ("CDP+") απορροφά, αναλύει και αποστάζει διαφορετικά σημεία δεδομένων για να δημιουργήσει μια ενιαία προβολή ενός καταναλωτή, η οποία περιλαμβάνει ταυτότητα, χαρακτηριστικά προφίλ, συμπεριφορές και πρόθεση αγοράς, η οποία στη συνέχεια γίνεται προσβάσιμη μέσω μιας ενιαίας κονσόλας. Η σουίτα Agile Intelligence συνθέτει τα ιδιόκτητα δεδομένα και τα δεδομένα της Zeta που δημιουργούνται από τους πελάτες της εταιρίας για να αποκαλύψει τις πληροφορίες των καταναλωτών που μεταφράζονται σε προγράμματα μάρκετινγκ που έχουν σχεδιαστεί για άκρως στοχευμένο κοινό σε ψηφιακά κανάλια, όπως email, SMS, ιστότοπους, εφαρμογές, κοινωνικά μέσα, CTV και συνομιλία.

  • Zeta Answers

Πρόσφατα, η Zeta Global παρουσίασε το "Zeta Answers", ένα πλαίσιο intelligence που βασίζεται σε AI και αυτοματοποιεί πολύπλοκες εργασίες μετατρέποντας τις πληροφορίες μάρκετινγκ σε απαντήσεις, τις απαντήσεις σε ενέργειες και τις ενέργειες σε αποτελέσματα.

Βασικά Χαρακτηριστικά και Υπηρεσίες

  • Τεχνητή Νοημοσύνη (AI): Η AI βρίσκεται στον πυρήνα των προσφορών της Zeta Global, επιτρέποντας προηγμένη ανάλυση δεδομένων και εξατομίκευση.
  • Omnichannel Activation: Δυνατότητα ενεργοποίησης καμπανιών μάρκετινγκ σε πολλαπλά online και offline κανάλια.
  • Identity Resolution: Δημιουργία ενός ενιαίου, ακριβούς προφίλ για κάθε καταναλωτή από διάφορες πηγές δεδομένων.
  • Consumer Insights: Παροχή βαθύτερων πληροφοριών για τη συμπεριφορά και τις προτιμήσεις των καταναλωτών.
  • Marketing Automation: Αυτοματοποίηση και διαχείριση καμπανιών μάρκετινγκ.

Συνοπτικά, η Zeta Global διαθέτει γραφεία σε πολλές χώρες, συμπεριλαμβανομένων ΗΠΑ, Ηνωμένου Βασιλείου, Ινδίας, Βελγίου, Γαλλίας και Τσεχίας και είναι μια σημαντική εταιρεία στον χώρο της τεχνολογίας μάρκετινγκ, προσφέροντας προηγμένες λύσεις βασισμένες στην τεχνητή νοημοσύνη για την ενίσχυση της σχέσης μεταξύ επιχειρήσεων και καταναλωτών.

Η Zeta Global ιδρύθηκε από τον David A. Steinberg και τον John Sculley.
Ο David A. Steinberg είναι ο Συνιδρυτής, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος (CEO) της Zeta Global. Είναι το πρόσωπο που ηγείται της εταιρείας από την ίδρυσή της το 2007.

Είναι ένας επιχειρηματίας με πάνω από 30 χρόνια εμπειρίας και ένα εντυπωσιακό ιστορικό στην ανάπτυξη επιχειρήσεων στον κλάδο της τεχνολογίας. Πριν τη Zeta Global, ήταν ιδρυτής και CEO της InPhonic, μιας εταιρείας πώλησης ασύρματων τηλεφώνων και προϊόντων επικοινωνίας, καθώς και Πρόεδρος και CEO της Sterling Cellular.
Είναι επίσης Πρόεδρος και ενεργό μέλος του David Steinberg Family Foundation, το οποίο εστιάζει στην υποστήριξη μειονεκτούντων παιδιών. Κατέχει πτυχίο Οικονομικών από το Washington & Jefferson College.

Ο John Sculley είναι ο έτερος Συνιδρυτής της Zeta Global. Είναι ευρέως γνωστός για τον ρόλο του ως πρώην Διευθύνων Σύμβουλος της Apple Inc. (από 1983 έως 1993), μια θέση που κατείχε πριν τη θητεία του στην Zeta Global.
Πρόσφατα, στις 9 Ιουνίου 2025, η Zeta Global ανακοίνωσε την αποχώρηση του John Sculley από το Διοικητικό Συμβούλιο (ως Vice Chairman και Board member), έπειτα από 17 χρόνια προσφοράς στην εταιρεία. Ωστόσο, θα παραμείνει ένα σεβαστό μέλος της κοινότητας της Zeta ως Vice Chairman Emeritus, όπου θα συνεχίσει να είναι ένας έμπιστος σύμβουλος του David A. Steinberg και της ηγετικής ομάδας της εταιρείας.


Επίθεση short seller Culper Research ... εδώ ...
Η έκθεση του short seller Culper Research δημοσιεύτηκε στις 13 Nοεμβρίου 2024.

  • Την 11η Νοεμβρίου η μετοχή ήταν 36,75 δολάρια
  • Την 12η Νοεμβρίου η μετοχή ήταν 28,22 δολάρια
  • Την 13η Νοεμβρίου η μετοχή ήταν 17,76 δολάρια
Η επίθεση του short seller Culper Research κατά της Zeta Global έλαβε χώρα στις 13 Νοεμβρίου 2024, με τη δημοσίευση μιας έκθεσης με τίτλο "Zeta Global Holdings Corp (ZETA): Shams, Scams, and Spam". 
Αυτή η έκθεση προκάλεσε άμεση και σημαντική πτώση στην τιμή της μετοχής της Zeta Global, η οποία έπεσε κατά περίπου 37% την ίδια ημέρα.

Οι βασικές κατηγορίες που διατυπώθηκαν από την Culper Research ήταν οι εξής:
  • "Two-way" συμβάσεις και "round-tripping" εσόδων: 
Η Culper ισχυρίστηκε ότι η Zeta Global είχε συνάψει "αμφίδρομες" συμβάσεις με τρίτους "φάρμες συναίνεσης" (consent farms), στις οποίες η εταιρεία λειτουργούσε ταυτόχρονα ως προμηθευτής και αγοραστής δεδομένων καταναλωτών. Αυτή η πρακτική, σύμφωνα με την Culper, επέτρεψε στην Zeta να "φουσκώσει" τα αναφερόμενα έσοδα και εγείρει ανησυχίες για "round-tripping" εσόδων (τεχνητή αύξηση εσόδων μέσω συναλλαγών μεταξύ συνεργαζόμενων μερών).
  • "Consent farms" και παραπλανητική συλλογή δεδομένων: 
Η έκθεση υποστήριξε ότι η Zeta Global είχε δημιουργήσει το δικό της δίκτυο "φαρμών συναίνεσης", δηλαδή ψεύτικους ιστότοπους που ξεγελούσαν εκατομμύρια καταναλωτές κάθε μήνα, προκειμένου να παραδώσουν τα δεδομένα τους στην Zeta με ψευδείς προφάσεις (π.χ., προσφορές εργασίας, χρήματα ενίσχυσης ή άλλες ανύπαρκτες ανταμοιβές). Η Culper ισχυρίστηκε ότι αυτές οι "φάρμες συναίνεσης" οδήγησαν σχεδόν στο σύνολο της ανάπτυξης της Zeta τα τελευταία δύο χρόνια και αντιπροσώπευαν το 56% των αναφερόμενων προσαρμοσμένων EBITDA.
  • Κίνδυνος ρυθμιστικών αρχών: 
Η Culper Research τόνισε ότι αυτές οι πρακτικές θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε "δυνητικά καταστροφικές ρυθμιστικές ενέργειες" για την Zeta Global, παραλληλίζοντας την κατάσταση με προηγούμενες ενέργειες της FTC (Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου) εναντίον άλλων εταιρειών με παρόμοιες πρακτικές.

Η απάντηση της Zeta Global ... εδώ ...
Η Zeta Global απάντησε άμεσα στις κατηγορίες, χαρακτηρίζοντας την έκθεση της Culper ως "γεμάτη παραπλανητικές δηλώσεις, κερδοσκοπικές εικασίες και κατηγορηματικά ψευδείς δηλώσεις". Η εταιρεία δήλωσε ότι η έκθεση παρουσίαζε μια "επιφανειακή κατανόηση" της επιχείρησής της και ότι βασιζόταν σε "αμφισβητήσιμες πηγές που αναφέρουν λάθος βασικά γεγονότα".

Συγκεκριμένα, η Zeta Global υποστήριξε:
Ότι οι οικονομικές της καταστάσεις είναι πλήρεις και ακριβείς, και έχουν ελεγχθεί από τον ανεξάρτητο ελεγκτή της, την Deloitte (η Culper είχε αναφέρει λανθασμένα την E&Y ως ελεγκτή).
Ότι η συμβολή των εταιρειών Apptness και ArcaMax στις δραστηριότητές της δεν είναι ουσιώδης, και αντιπροσωπεύουν λιγότερο από το 3% των εσόδων και λιγότερο από το 1% των δεδομένων της Zeta.
Ότι η εταιρεία τηρεί αυστηρές πρακτικές προστασίας δεδομένων και απορρήτου, και ελέγχεται τακτικά από συνεργάτες και πελάτες
.

Μετά τη δημοσίευση της έκθεσης, εκτός από την πτώση της μετοχής, αρκετές δικηγορικές εταιρείες ανακοίνωσαν έρευνες για πιθανές παραβιάσεις των νόμων περί κινητών αξιών και ξεκίνησαν ομαδικές αγωγές εκ μέρους των επενδυτών που υπέστησαν απώλειες. Η Zeta Global, από την πλευρά της, εξέδωσε μια πιο λεπτομερή απάντηση στον ιστότοπο σχέσεων επενδυτών της, επιδιώκοντας να διαψεύσει τις κατηγορίες.

Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι οι αναφορές από short sellers είναι συχνά αμφιλεγόμενες και έχουν ως στόχο να επηρεάσουν την τιμή της μετοχής προς τα κάτω, καθώς οι short sellers επωφελούνται από την πτώση της. Η Zeta Global έχει αρνηθεί κατηγορηματικά τους ισχυρισμούς της Culper Research.

Θεμελιώδη
Σύμφωνα με τον Όμιλο IMARC, το μέγεθος του κλάδου Τεχνολογίας Μάρκετινγκ ή (MarTech) το 2024 ήταν περίπου 193,7 δισεκατομμύρια δολάρια. Η έκθεση αναφέρει επίσης ότι ο κλάδος θα αυξηθεί στα 2.431 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2033 , γεγονός που υποδηλώνει σύνθετο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης CAGR = 18,41% μεταξύ 2025 και 2033.

Η Βόρεια Αμερική κατέχει το 35,8% του παγκόσμιου μεριδίου αγοράς στο MarTech. Επιπλέον, στην περιοχή της Βόρειας Αμερικής, οι ΗΠΑ αντιπροσώπευαν το 84,3% του συνολικού μεριδίου αγοράς.

Η περιοχή επωφελείται επίσης από την πρωτοποριακή ψηφιακή και φυσική υποδομή της εταιρείας για να υποστηρίξει το 18,4% CAGR. Ο Όμιλος IMARC αναφέρει επίσης ότι το ποσοστό των εσόδων που δαπανούν οι εταιρείες για μάρκετινγκ προβλέπεται σχεδόν να διπλασιαστεί στο 30,9% από 19,9% έως το 2033.

Το 2024, η Grand View Research εκτίμησε τον παγκόσμιο τομέα μάρκετινγκ τεχνητής νοημοσύνης σε περίπου 20,44 δισεκατομμύρια δολάρια. Η ανάλυσή τους προβλέπει ότι αυτή η αγορά θα επεκταθεί σε περίπου 80 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2030, χάρη σε έναν σταθερό σύνθετο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης περίπου CAGR = 25% από το 2025 έως το 2030.

Η Zeta αναφέρει ως «κλιμακωτούς πελάτες» εκείνους από τους οποίους η εταιρεία κερδίζει τουλάχιστον 100.000 δολάρια σε έσοδα κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου. Οι «υπερκλιμακωτοί» πελάτες ορίζονται εκείνοι που παράγουν περισσότερα από 1 εκατομμύριο δολάρια σε έσοδα για την εταιρεία κατά την ίδια περίοδο.

Κατά το πρώτο τρίμηνο του 2025 η ΖΕΤΑ είχε 389 κλιμακούμενους πελάτες με τριμηνιαία έσοδα 100Κ-1Μ παρουσιάζοντας αύξηση κατά 23,1% σε σχέση με τους 316 του πρώτου τριμήνου του 2024.
Παράλληλα οι υπερκλιμακούμενοι πελάτες με τριμηνιαία έσοδα μεγαλύτερα του 1 εκατομμυρίων δολαρίων ανήλθαν σε 159 έχοντας αυξηθεί κατά 10,41% σε σχέση με τους 144 του Q1 2024.

Ο συνολικός αριθμός των κλιμακούμενων πελατών στο πρώτο τρίμηνο του 2025 ανήλθε σε 548 αυξημένοι κατά 19,31% σε σχέση με τους 460 του πρώτου τριμήνου του 2024.
Παράλληλα τα μέσα έσοδα ανά χρήστη (ARPU) σε τριμηνιαία βάση για το σύνολο των κλιμακούμενων πελατών ανήλθαν σε 467 χιλιάδες δολάρια παρουσιάζοντας αύξηση κατά 12,25% σε σχέση με τις 416 χιλιάδες δολάρια του Q1 2024.

Εποχικότητα
Γενικά, ο κλάδος του μάρκετινγκ αντιμετωπίζει εποχιακές τάσεις που επηρεάζουν τη συντριπτική πλειοψηφία των συμμετεχόντων στο οικοσύστημα ψηφιακού μάρκετινγκ. Ιστορικά, η δραστηριότητα μάρκετινγκ είναι υψηλότερη στο τέταρτο τρίμηνο, καθώς συμπίπτει με την εορταστική περίοδο αγορών σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο. Ως αποτέλεσμα, το επόμενο πρώτο τρίμηνο τείνει να αντικατοπτρίζει χαμηλότερα επίπεδα δραστηριότητας και χαμηλότερη απόδοση.


Κυκλικότητα
Οι πελάτες της ZETA που ασχολούνται με πολιτικά θέματα και θέματα υπεράσπισης επηρεάζονται από τους πολιτικούς κύκλους, με αποτέλεσμα να έχουμε γενικά υψηλότερα έσοδα κατά τα έτη προεδρικών εκλογών. Αυτή η κυκλικότητα μπορεί να επηρεάσει τη συγκρισιμότητα των αποτελεσμάτων μεταξύ των ετών που δεν διεξάγονται εκλογές.
Το 97% με 98% των συνολικών εσόδων της εταιρίας προέρχεται από τους κλιμακούμενους πελάτες, από τους οποίους έχουν δημιουργηθεί έσοδα τουλάχιστον 100.000 δολάρια το τελευταίο τρίμηνο.

Κατά το πρώτο τρίμηνο του 2025 η ΖΕΤΑ παρουσίασε πωλήσεις 264,419 εκατομμύρια δολάρια παρουσιάζοντας αύξηση κατά 35,63% σε σχέση με τα 194,947 εκατομμύρια δολάρια του πρώτου τριμήνου του 2024.
Η Zeta είναι επίσης καλά διαφοροποιημένη σε ένα ευρύ φάσμα κάθετων κλάδων, με το μεγαλύτερο τμήμα να είναι ο Καταναλωτικός & Λιανικός Τομέας με 22%, ακολουθούμενος από τις Ασφάλειες και τις Τηλεπικοινωνίες με 10% και 9% αντίστοιχα. Αυτό δημιουργεί πιο ισχυρές ροές εσόδων και καθιστά την εταιρεία λιγότερο υπεύθυνη και ευάλωτη στην κυκλική φύση των διαφόρων τομέων.

Κατά το πρώτο τρίμηνο του 2025 η ZETA ανακοίνωσε προσαρμοσμένο EBITDA 46,713 εκατομμύρια δολάρια αυξημένο κατά 53,13% σε σχέση με τα 30,505 εκατομμύρια δολάρια του πρώτου τριμήνου 2024.

Οι αποζημιώσεις της εταιρίας σε μετοχές έχουν φθίνουσα πορεία. Το 2024 δόθηκαν 194,484 εκατομμύρια δολάρια σε αποζημιώσεις σε μετοχές, ενώ για το 2025 η διοίκηση θα αποπληρώσει με αυτόν τρόπο 190 εκατομμύρια δολάρια που θα αναλογούν στο 15% των συνολικών πωλήσεων.

Αν λοιπόν από το προσαρμοσμένο EBITDA αφαιρέσουμε τις αποζημιώσεις σε μετοχές τότε θα παρατηρήσουμε ότι το EBITDA είναι εταιρίας είναι ζημιογόνο και μόλις τώρα πλησιάζει στο σημείο break even.

Στο επόμενο διάγραμμα φαίνεται ότι για το 2024 η εταιρία εμφάνισε αρνητικό EBITDA 985 χιλιάδων δολαρίων.

Να τονιστεί εδώ ότι για το πρώτο τριμηνο 2025 η ΖΕΤΑ είχε προσαρμοσμένο EBITDA 46,713 εκατομμύρια δολάρια με αποζημίωση βάσει μετοχών 41,987 εκατομμύρια δολάρια. Άρα η εταιρία πετυχαίνει θετικό EBITDA 4,726 εκατομμύρια δολάρια στο πρώτο τρίμηνο του 2025 για τρίτο διαδοχικό τρίμηνο ... κάτι που υποδηλώνει πως είναι κοντά στο σημείο break even, το οποίο ίσως να το πετύχει οριακά και στο σύνολο του 2025.
Για το πρώτο τρίμηνο 2025 η ΖΕΤΑ εμφάνισε ζημιές 21,6 εκατομμύρια δολάρια. Με δεδομένο όμως ότι το πρώτο τρίμηνο είναι το αδύναμο, ενώ το τέταρτο είναι με διαφορά τ καλύτερο, τότε μάλλον θα κλείσει το 2025 οριακά με κέρδη για πρώτη φορά.

Τα Free cash flows TTM είναι 121,34 εκατομμύρια δολάρια ... ενώ για το 2025 η εταιρία δίνει οδηγία πως θα πετύχει FCF 131,5 εκατομμύρια δολάρια. 

Στο ταμείο της εταιρίας υπάρχουν 364,398 εκατομμύρια δολάρια, οι απαιτήσεις ανέρχονται στα 223,759 εκατομμύρια δολάρια.
Οι συνολικές υποχρεώσεις ανέρχονται σε 410,968 εκατομμύρια δολάρια, εκ των οποίων τα 196,487 αφορούν μακροπρόθεσμο χρέος.

Τα ίδια κεφάλαια είναι 676,597 εκατομμύρια δολάρια, που όμως τα 460,066 αφορούν Good Wills και Άυλα Περιουσιακά στοιχεία.

Η εταιρία είναι σχετικά καλά κεφαλαιοποιημένη και έχει Altman Ζ-Score που ανέρχεται σε 6,81 ... ενώ έχει συσσωρευμένες ζημιές 1,049 δισεκατομμύριο δολάρια.

GUIDANCE 2025
Για το δεύτερο τρίμηνο 2025 η διοίκηση δίνει οδηγία ότι θα έχει

  • έσοδα απο 295 εως 298 εκατομμύρια δολάρια,
  • προσαρμοσμένο ΕΒΙΤDA απο 54,6 εως 55,2 εκατομμύρια δολάρια

ενώ για το σύνολο του 2025 η πρόβλεψη είναι ότι θα έχει

  • έσοδα απο 1,237 εως 1,247 δισεκατομμύρια δολάρια,
  • προσαρμοσμένο ΕΒΙΤDA απο 257,5 εως 259,5 εκατομμύρια δολάρια
  • Free Cash Flow από 129,5 εως 133,5 εκατομμύρια δολάρια

GUIDANCE 2028
Η Zeta προσανατολίζεται προς έναν στόχο εσόδων άνω των 2,1 δισεκατομμυρίων δολαρίων για το 2028, γεγονός που υποδηλώνει σύνθετο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης CAGR 20% από τα τρέχοντα επίπεδα. Προβλέπει προσαρμοσμένο EBITDA άνω των 525 εκατομμυρίων δολαρίων και προσαρμοσμένο περιθώριο EBITDA 25%. Τα Free cash flows προβλέπονται να ανέλθουν άνω των 340 εκατομμυρίων δολαρίων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Να θυμάσαι πάντα ότι είσαι ο τελευταίος τροχός της αμάξης !!! Να μην είσαι ζουλιάρης και φθονερός τύπος και αν το σχόλιο σου είναι μόνο για να με πικάρεις ... τότε να γνωρίζεις ότι είσαι μέτριος και άσχετος και αν πιστεύεις ότι μπορείς να είσαι καλύτερος μου άνοιξε το δικό σου Ιστολόγιο για να μας το αποδείξεις ντεεεε!!!! Όχι μόνο φρου φρου και παρλαπίπες ...

Γιαυτό πάρε μόνο το "ματάκι" σου και δρόμο 😂😂