Lemonade Insurance .... εδώ ....
Διαπραγματεύεται στο NYSE με τον κωδικό LMND ... εδώ ....
Αριθμός μετοχών : 73.266.170 μετοχές
Investror Lemonade ... εδώ ...
Presentation Lemonade ... εδώ ...
Προηγούμενη αναφορά ... εδώ ... και ... εδώ ...
Τομέας : Ασφάλιση μέσω διαδικτύου με τεχνητή νοημοσύνη
Αριθμός εργαζομένων : 1304
IPO : 29 δολάρια ανά μετοχή. Έναρξη διαπραγμάτευσης 02 Ιουλίου 2020.

H Lemonade παρέχει διάφορα ασφαλιστικά προϊόντα στις Ηνωμένες Πολιτείες, την Ευρώπη και το Ηνωμένο Βασίλειο. Η εταιρεία προσφέρει προϊόντα ασφάλισης ενοικιαστών και ιδιοκτητών κατοικιών, κτιρίων, αυτοκινήτων, κατοικίδιων ζώων και ζωής, καθώς και προϊόντα ασφάλισης ιδιοκτητών ακινήτων. Παρέχει επίσης ασφάλιση για κλεμμένη ή κατεστραμμένη περιουσία και προσωπική ευθύνη που προστατεύει τους πελάτες της σε περίπτωση ατυχήματος ή ζημιάς σε άλλο άτομο ή στην περιουσία του.
Η Lemonade έχει την έδρα της στη Νέα Υόρκη και ιδρύθηκε τον Απρίλιο του 2015 από τον Daniel Schreiber (πρώην πρόεδρο της Powermat Technologies), τον Shai Wininger (συνιδρυτή του Fiverr) και τον Ty Sagalow.
Είναι μία διαδικτυακή ασφαλιστική εταιρεία που έχει ως στόχο να αναστατώσει την παραδοσιακή ασφαλιστική αγορά έχοντας δημιουργήσει μια εφαρμογή για κινητά με σκοπό να μετατρέψει την ασφάλιση περιουσίας σε ένα προϊόν φιλικό προς τη γενιά Millennial και με επίκεντρο τον καταναλωτή.

Καθώς η νέα γενιά των millennials με γνώσεις τεχνολογίας και οι νεότερες κοόρτες κυριαρχούν στην καταναλωτική βάση, οι προμηθευτές insurtech όπως η Lemonade θα κερδίσουν μερίδιο αγοράς έναντι των παλαιών ασφαλιστικών εταιριών.
Το επιχειρηματικό μοντέλο της Lemonade επικεντρώνεται σε μια
ψηφιακή προσέγγιση, χρησιμοποιώντας τεχνητή νοημοσύνη (AI) για
τον εξορθολογισμό της διαδικασίας ασφάλισης.
Το κύριο κανάλι
διαφήμισης της Lemonade είναι το Διαδίκτυο, στο οποίο προωθεί διαφημίσεις
και υπηρεσίες μέσω διαφόρων μέσων και πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης,
όπως το Facebook, το TikTok, το YouTube και το Instagram.
Η
εταιρεία λειτουργεί μέσω μιας εφαρμογής για κινητά και ενός ιστότοπου,
επιτρέποντας στους πελάτες να αγοράζουν και να διαχειρίζονται εύκολα τις
πολιτικές τους. Οι βασικές πτυχές του μοντέλου λειτουργίας της Lemonade περιλαμβάνουν:
- Στρατηγική Αντασφάλισης
Η λεμονάδα μεταφέρει ένα μέρος του κινδύνου της στους αντασφαλιστές, γεγονός που βοηθά στη διαχείριση μεγάλων απαιτήσεων και στη σταθεροποίηση των ταμειακών ροών. Αυτό επιτρέπει στο Lemonade να εστιάζει σε μικρότερες αξιώσεις, ενώ ταυτόχρονα εκφορτώνει σημαντικούς κινδύνους.
Εδώ ακριβώς, στον τομέα της αντασφάλισης, έχουμε και την μεγάλη είδηση από την διοίκηση της εταιρίας.
Πρόσφατα η Lemonade ανακοίνωσε πως αναδιαρθρώνει το πρόγραμμα αντασφάλισής της,
μειώνοντας την εκχώρηση μεριδίων από περίπου 55% σε μόλις 20%, με ισχύ
από την 1η Ιουλίου 2025. Με απλά λόγια, η LMND θα διατηρήσει πλέον το 80% των
ασφαλίστρων (από 45% πριν).
Αυτό σημαίνει ότι η Lemonade, ωριμάζει και αρχίζει να πιστεύει τους αλγόριθμους της. H μείωση της εκχώρησης ασφαλίστρων στους αντασφαλιστές θα απογειώσει τα τριμηνιαία έσοδα της, αυξάνοντας ωστόσο τον κίνδυνο αποζημιώσεων, αλλά εφόσον οι αλγόριθμοι της λειτουργούν σωστά τα κέρδη της εταιρίας θα βρεθούν άμεσα σε σημείο break even και θα εκτιναχθούν.
- Μοντέλο επιστροφής
Ένα ξεχωριστό χαρακτηριστικό της προσέγγισης της Lemonade είναι η δέσμευσή της στον κοινωνικό αντίκτυπο. Τα πλεονάζοντα ασφάλιστρα στο τέλος του έτους δωρίζονται σε φιλανθρωπικές οργανώσεις που επιλέγουν οι πελάτες, ενισχύοντας την εμπιστοσύνη και ευθυγραμμίζοντας με τις αξίες των καταναλωτών με κοινωνική συνείδηση.
- Εστίαση με επίκεντρο τον πελάτη
Η εταιρεία στοχεύει να προσφέρει μια εμπειρία χωρίς προβλήματα, με μια διαδικασία αξιώσεων που μπορεί να ολοκληρωθεί σε δευτερόλεπτα για πολλές αξιώσεις, χάρη στον αυτοματισμό που βασίζεται στην τεχνητή νοημοσύνη.
Η Lemonade χρησιμοποιεί ένα chatbot εδώ και χρόνια. Ονομάζεται Μάγια και
μπορεί να προετοιμάσει μια προσφορά για ασφάλιση κατοικίδιων ζώων,
ασφάλιση ενοικιαστών, ασφάλιση ιδιοκτητών σπιτιού, ασφάλεια ζωής ή
ασφάλιση αυτοκινήτου σε λιγότερο από 90 δευτερόλεπτα.
Στη συνέχεια, υπάρχει το AI-Jim,
το οποίο είναι ένα άλλο bot που έχει σχεδιαστεί για την πληρωμή
αξιώσεων. Το 2016, ο Jim έσπασε ένα παγκόσμιο ρεκόρ πληρώνοντας αυτόνομα
μια απαίτηση σε λιγότερο από τρία δευτερόλεπτα και σήμερα, περισσότεροι
από τους μισούς πελάτες της Lemonade πληρώνονται με αυτόν τον τρόπο
χωρίς να χρειάζεται ανθρώπινη παρέμβαση.
Διατήρηση πελατών ADR (ετήσια διατήρηση δολαρίου)
Η Ετήσια Διατήρηση Δολαρίου ("ADR - Annual dollar retention"),
ορίζεται ως το ποσοστό του IFP (συνολικό ετήσιο ασφάλιστρο) που
διατηρήθηκε σε μια περίοδο δώδεκα μηνών, συμπεριλαμβανομένων των αλλαγών
στην αξία του συμβολαίου, των αλλαγών στον αριθμό των πολιτικών και των
αλλαγών στον τύπο συμβολαίου. Για τον υπολογισμό του ADR, η εταιρεία
συγκεντρώνει πρώτα το IFP από όλους τους ενεργούς πελάτες στην αρχή της
περιόδου. Στη συνέχεια συγκεντρώνει το IFP από αυτούς τους ίδιους
πελάτες στο τέλος της περιόδου. Το ADR είναι ίσο με το πηλίκο του
τελικού IFP προς το αρχικό IFP.
Ένας καλός αριθμός ADR (Διατήρησης Δολαρίου) για μία εταιρεία SaaS είναι πάνω από 110%, αλλά η Lermonade δεν είναι SaaS. Είναι μια ασφαλιστική εταιρεία και μάλιστα καινούργια.
Η διατήρηση των πελατών είναι το κλειδί της επιτυχίας στον ασφαλιστικό κλάδο. Η Lemonade έχει αναπτυχθεί εντυπωσιακά, ωστόσο το 84% ADR δεν είναι καλό νούμερο. Παρόλο που υπάρχει μια τάση βελτίωσης το ADR είναι αρκετά χαμηλά και δείχνει ότι δεν έχει εξασφαλισμένους τους πελάτες της.
Στη σημερινή ανταγωνιστική ασφαλιστική αγορά, η διατήρηση των πελατών είναι ζωτικής σημασίας. Ο ασφαλιστικός κλάδος έχει το υψηλότερο κόστος απόκτησης πελατών από
οποιονδήποτε άλλο κλάδο. Επομένως, η διατήρηση ικανοποιημένων και πιστών
πελατών είναι απαραίτητη για τη διατήρηση της υψηλής κερδοφορίας. Τα
υψηλά ποσοστά διατήρησης διακρίνουν τις ταλαιπωρημένες ασφαλιστικές εταιρείες
από τις ακμάζουσες.
Σε
κάθε ασφαλιστικό κλάδο, οι πέντε κορυφαίες εταιρείες έχουν ποσοστό διατήρησης
πελατών 93%-95%, σε αντίθεση με το μέσο ποσοστό διατήρησης πελατών στον
ασφαλιστικό κλάδο 84%.
H Lemonade έχει ήδη επιτύχει ετήσιο
ποσοστό διατήρησης δολαρίων ADR = 84%. Η Lemonade έχει σχέδια να εισαγάγει νέα προϊόντα και να
επεκτείνει τα υπάρχοντα σε περισσότερες πολιτείες. Η Lemonade είναι
έτοιμη να επιτύχει ακόμη υψηλότερα ποσοστά διατήρησης στο μέλλον.
Η ετήσια διατήρηση δολαρίων της Lemonade
αυξήθηκε γρήγορα από το 2020, φτάνοντας το 88% το 1ο τρίμηνο του 2024.
Στους βασικούς παράγοντες που αυξάνουν τα ποσοστά διατήρησης περιλαμβάνονται η διαχείριση
αξιώσεων πελατών και οι ευκαιρίες διασταυρούμενων πωλήσεων.
Κατά το πρώτο τρίμηνο του 2025 η Lemonade ανέφερε ετήσια διατήρηση δολαρίου ή ADR = 84%.
Σύμφωνα με τη διοίκηση αυτό δεν είναι καλό νούμερο.
Ο στόχος είναι να πάει κοντά στο 100% ... όσο η Lemonade είναι κυρίως ασφαλιστική για αυτοκίνητα.
Αν επεκταθεί και σε άλλους χώρους ασφάλισης ... ο στόχος της διοίκησης είναι να πάει το ADR πάνω από 100%.
Gross Loss Ratio
Κατά το 1ο τρίμηνο του 2025, η εταιρεία κατάφερε να συρρικνώσει τον δείκτη μικτών ζημιών (Gross Loss Ratio) στο 78% από 79% το Q1 2024 και 87% το Q1 2023.
To Gross Loss Ratio σε 12μηνη βάση (ΤΤΜ) ανήλθε σε 73%, κάτι που δείχνει τη σταδιακή βελτίωση, ωστόσο όμως είναι ακόμη μακρυά από το 56,1% της ROOT.

Όπως θα δούμε και παρακάτω η επέκταση της Lemonade στην ασφάλιση αυτοκινήτων είναι μηδενικής ανάπτυξης, ενώ τα ασφάλιστρα που έρχονται από αυτοκίνητα είναι μόνο το 13,5% των συνολικών ασφαλίστρων παρότι τα ετήσια ασφάλιστρα αυτοκινήτου ανά πελάτη είναι κατά πολύ υψηλότερα από τα ετήσια ασφάλιστρα των άλλων τομέων ασφάλισης της εταιρίας.

Αυτό καθιστά την ασφάλιση αυτοκινήτων μια πολύ δύσκολη αγορά, ειδικά με παλαιούς παίκτες όπως η GEICO, η Progressive και η State Farm να ξοδεύουν δισεκατομμύρια σε διαφημίσεις ετησίως για να κερδίσουν τους πελάτες. Ωστόσο, η προσέγγιση της Lemonade να αναπτύσσει μοντέλα που της επιτρέπει να προσφέρει τιμές χαμηλότερες από τις παραδοσιακές τιμές των υπαρχουσών εταιρειών, καθώς και να κάνει διασταυρούμενες πωλήσεις στα εκατομμύρια πελατών της που ήδη έχουν κάποια άλλη ασφάλιση με την εταιρία, είναι απολύτως λογική. Είναι μια αργή διαδικασία για να αυξήσει τους πελάτες της στην ασφάλιση αυτοκινήτων, αλλά αναγκαία, καθώς δεν έχει και την απαραίτητη τεχνογνωσία όπως φαίνεται και από το Loss Gross Ratio.
Πώς μπορεί η Lemonade να βγει τελικώς κερδισμένη από την ασφάλιση αυτοκινήτων?
Με σωστή τηλεματική και με δεδομένα όπως τα γνωρίζουμε σήμερα.
Οι παλαιότερες ασφαλιστικές εταιρίες χρησιμοποιούν φυσικά «τηλεματική και δεδομένα», αλλά η δική τους εκδοχή είναι ένα ξεπερασμένο μοντέλο αξιολόγησης και αυτό γίνεται με παλιά προγράμματα λογισμικού που με κάποιο τρόπο συνδυάζονται. Η εγγενής επιχείρηση τεχνητής νοημοσύνης της Lemonade θα το κάνει σωστά όταν αποκτήσει τεχνογνωσία και μακροπρόθεσμα όταν τα μοντέλα αρχίσουν να βελτιώνονται με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης και των αλγορίθμων.
Λέει η διοίκηση ...
Μόλις το Loss Growth Ratio απώλειας αυτοκινήτων μειωθεί σε ένα κατάλληλο επίπεδο, κάτι που θα συμβεί, τότε θα ξεκινήσει και η ανάπτυξη των ασφαλειών αυτοκινήτων.
Η Lemonade Car δραστηριοποιείται στις ακόλουθες πολιτείες:
* Αριζόνα * Κολοράντο * Ιλινόις * Οχάιο * Οκλαχόμα
* Όρεγκον * Τέξας * Τενεσί * Βιρτζίνια
Στις 8 Ιουλίου 2025 η Lemonade Car ανακοίνωσε ότι επεκτείνεται στην Ιντιάνα.
- Lemonade car – Ιντιάνα
Η ηγεσία της Lemonade είναι ολοένα και πιο βέβαιη ότι είναι έτοιμη για εθνική επέκταση. Εάν έχουν δίκιο, η ευκαιρία για αυτήν την εταιρεία πρόκειται να γίνει πολύ μεγαλύτερη. Αυτός είναι ένας σημαντικός λόγος για τον οποίο η ανάπτυξη αναμένεται να συνεχίσει να επιταχύνεται προς το 30% σε ετήσια βάση.
Γενικότερα όμως, όπως τονίστηκε παραπάνω, η εταιρία αρχίζει να πιστεύει στους αλγόριθμους της και το Gross Loss Ratio θα συνεχίσει να βελτιώνεται και αυτό αποδεικνύεται από τη μείωση της εκχώρησης μεριδίων από περίπου 55% σε μόλις 20%, με ισχύ από την 1η Ιουλίου 2025. Η Lemonade θα διατηρεί πλέον το 80% των ασφαλίστρων από μόνο το 45% πριν.
Προσέξτε τούτο. Με 1 δισεκατομμύριο δολάρια inforce premium η Lemonade θα εμφάνιζε ετήσια έσοδα 450 εκατομμύρια.
Τα δεδομένα μέχρι στιγμής δείχνουν ότι ο δείκτης ακαθάριστων ζημιών μειώνεται ραγδαία, γεγονός που υποδηλώνει ότι η Lemonade τιμολογεί καλύτερα τον κίνδυνο κάθε τρίμηνο. Να τονιστεί εδώ πως τα λειτουργικά έξοδα δεν λαμβάνονται υπόψη στον δείκτη ζημιών, ο οποίος μετρά αποκλειστικά τη σχέση μεταξύ των καταβληθεισών αποζημιώσεων μιας ασφαλιστικής εταιρείας και των εισπραχθέντων ασφαλίστρων. Ο δείκτης ζημιών υπολογίζεται διαιρώντας τις καταβληθείσες αποζημιώσεις με τα εισπραχθέντα ασφάλιστρα και τη μείωση. Εάν αυτή η τάση συνεχιστεί, τότε η Lemonade είναι πιθανό να επιτύχει υγιή οικονομικά αποτελέσματα στο μέλλον.
Αξίζει να σημειωθεί ότι στο πρώτο τρίμηνο του 2025, ο δείκτης ακαθάριστων ζημιών θα ήταν 59%, εξαιρουμένων των επιπτώσεων από τις πυρκαγιές στην Καλιφόρνια. Παρόλο που οι πυρκαγιές αποτελούν μέρος της επιχείρησης της Lemonade, και δεν μπορούν να αγνοηθούν αφού σχεδόν σε κάθε τρίμηνο θα υπάρχουν έκτακτα γεγονότα, ωστόσο αυτό υποδηλώνει μια πιθανή βελτίωση στην αποτελεσματικότητα της αξιολόγησης σε τριμηνιαία βάση.
Αυτό θα το μάθουμε στα επόμενα τρίμηνα, αλλά η μέχρι στιγμής συνολική εξέλιξη του Gross Loss Ratio δείχνει εμφανή βελτίωση.
Ο αριθμός των πελατών στο τέλος του 1ου τριμήνου 2025 ανήλθε σε 2.545.496 και αυξήθηκε κατά 21,48% σε σύγκριση με τους 2.095.275 πελάτες που είχε η εταιρεία το Q1 2024.

Η σύγκριση
της Lemonade σήμερα με την επιχείρησή όταν ξεπέρασε για πρώτη φορά το όριο
του 1 εκατομμυρίου πελατών (Q4 2020) έχει να καταδείξει πολλά θετικά στοιχεία. Σήμερα, με αριθμό
πελατών 2,5 φορές μεγαλύτερο από το Q4 2020, η Lemonade έχει περίπου 5 φορές μεγαλύτερο ακαθάριστο κερδισμένο ασφάλιστρο.
Το ακαθάριστρο ασφάλιστρο (Ιnforce Premium - IFP) αυξήθηκε στα 1007,8 εκατομμύρια δολάρια,
παρουσιάζοντας αύξηση κατά 26,89%, σε σχέση με το Q1 2024 όπου τα
ακαθάριστα ασφάλιστρα ανήλθαν σε 794,2 εκατομμύρια δολάρια και κατά 373%, σε σχέση με το Q4 2020 όπου τα ακαθάριστα ασφάλιστρα ανήλθαν σε 213 εκατομμύρια δολάρια.




Η Τεχνητή Νοημοσύνη είναι το δεδομένο που επιτρέπει στη Lemonade να κάνει περισσότερα με λιγότερα κόστη. Ωστόσο, το καίριο ερώτημα είναι αν η Τεχνητή Νοημοσύνη της επιτρέπει να τιμολογεί τον κίνδυνο καλύτερα από τους ανταγωνιστές της. Με βάση τα επιτεύγματά των τελευταίων ετών και την εκχώρηση στους αντασφαλιστές πλέον το 20%, από 55%, δείχνει σημαντικές πιθανότητες να έχει επιτευχθεί κάτι τέτοιο.
Στο επόμενο διάγραμμα βλέπουμε από το Q3 2022 έως σήμερα πως κινείται το Inforce Premium και τα έξοδα λειτουργίας εξαιρουμένων των εξόδων ανάπτυξης.

Η Lemonade είναι μια ασφαλιστική εταιρεία που έχει χτίσει το επιχειρηματικό της μοντέλο γύρω από την τεχνητή νοημοσύνη (AI) από την αρχή της λειτουργίας της. Χρησιμοποιεί την AI για να ανατρέψει τον παραδοσιακό, συχνά χρονοβόρο και γραφειοκρατικό, τρόπο λειτουργίας των ασφαλιστικών εταιρειών, προσφέροντας μια πιο γρήγορη, απλοποιημένη και εξατομικευμένη εμπειρία στους πελάτες.
Τα βασικά σημεία σχετικά με τις δυνατότητες της Lemonade στον τομέα της AI είναι :
1. Αξιολόγηση Κινδύνου και Τιμολόγηση
- Ακριβέστερη και Αποδοτικότερη
- Εξατομίκευση
- Ταχύτητα
- Συνεργασίες
2. Διαχείριση Απαιτήσεων
Το chatbot της Lemonade, ο AI Jim, χειρίζεται σημαντικό ποσοστό (ακόμη και πάνω από το 40%) των απαιτήσεων αυτόνομα, χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση.
Από τις 31 Δεκεμβρίου 2023, στο 98% των περιπτώσεων, η AI Jim είναι αυτή που θα λάβει την πρώτη ειδοποίηση απώλειας από έναν πελάτη της Lemonade που κάνει αξίωση, πληρώνει τον ενάγοντα ή απορρίπτει την αξίωση χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση. Ο AI Jim διαλέγει και αναθέτει αξιώσεις που δεν είναι εξουσιοδοτημένος να διευθετήσει, ή όσες εντοπίζει ανησυχίες, σε ειδικούς ανθρώπινων αξιώσεων, αναλύοντας την ειδικότητα, τα προσόντα, τον φόρτο εργασίας και το χρονοδιάγραμμα κάθε εμπειρογνώμονα για να καθορίσει σε ποιον να αναθέσει την αξίωση. Ακόμη και όπου απαιτείται ανθρώπινη κλιμάκωση, ο AI Jim θα έχει κάνει μεγάλο μέρος της πολύς δουλειάς, ώστε η ομάδα Lemonade να μπορεί να διευθετήσει τις αξιώσεις και να υποστηρίξει τους πελάτες όσο το δυνατόν πιο γρήγορα και ομαλά την ώρα που χρειάζονται.
Ο AI Jim χρησιμοποιεί επεξεργασία φυσικής γλώσσας (NLP) και αλγόριθμους μηχανικής μάθησης για να αναλύει τις υποβολές απαιτήσεων και να λαμβάνει αποφάσεις πληρωμής σε δευτερόλεπτα. Το 2021, η Lemonade ανέφερε ότι ο AI Jim επεξεργάστηκε πάνω από το 30% των απαιτήσεων χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση, με μέσο χρόνο διευθέτησης μόλις 3 δευτερόλεπτα.
Η AI της Lemonade αναλύει υποβολές βίντεο και άλλα δεδομένα για σημάδια απάτης, χρησιμοποιώντας αλγόριθμους που δεν μπορούν να συλλέξουν οι παραδοσιακές εταιρείες.
3. Εξυπηρέτηση Πελατών
Η Maya είναι το chatbot που καθοδηγεί τους πελάτες στη διαδικασία έκδοσης ασφαλιστηρίου συμβολαίου, ενώ ο Jim χειρίζεται τις απαιτήσεις. Αυτά τα chatbots προσφέρουν μια απρόσκοπτη και φιλική προς τον χρήστη εμπειρία, με στόχο "μηδενική γραφειοκρατία και άμεση εξυπηρέτηση".
Χρησιμοποιώντας τις νέες δυνατότητες δημιουργίας τεχνητής νοημοσύνης, η Lemonade είναι σε θέση να προσδιορίσει την ποιότητα κατασκευής, τα υλικά, τα φινιρίσματα και τα επίπεδα αυτής της επισκευής. Μπορεί ακόμη και να διαβάσει ψηφιακά τις ετικέτες σε θερμοσίφωνες και σε οποιοδήποτε εξοπλισμό καθώς και να προσδιορίσει την ηλικία και το επίπεδο κινδύνου.
Πρόσφατα εισήχθησαν μοντέλα μεγάλων γλωσσών στη διαδικασία υποστήριξης πελατών, όπου ο αυτοματισμός λειτουργεί με τεχνητή νοημοσύνη διαχειρίζεται τα email των πελατών από την αρχή μέχρι το τέλος.
Η AI Maya χειρίζεται τις εφαρμογές για κινητά και στον ιστό και πλέον το ένα τρίτο όλων των αλληλεπιδράσεων πελατών σε αυτές τις πλατφόρμες γίνονται από το bot.
Η ψηφιακή προσέγγιση επιτρέπει ταχύτερη εξυπηρέτηση και εξατομικευμένες τιμές.
Το 98% των συμβολαίων της Lemonade πωλούνται μέσω AI Maya και API, υπογραμμίζοντας μια έντονη αντίθεση με τον κανόνα του κλάδου όπου το 95% των ασφαλιστηρίων συμβολαίων ιδιοκτητών σπιτιού στις ΗΠΑ πωλούνται μέσω αντιπροσώπων.
Το bot AI Maya καθοδηγεί τους πελάτες μέσω μιας απλής, συναρπαστικής διαδικασίας ενσωμάτωσης, εξατομίκευσης της κάλυψης, δημιουργίας τιμών και διευκόλυνσης ασφαλών πληρωμών. Κάνοντας έναν περιορισμένο αριθμό ερωτήσεων με μεγάλο αντίκτυπο, η AI Maya μειώνει τους χρόνους επιβίβασης συλλέγοντας πολύτιμα δεδομένα για συνεχή βελτίωση.
Τα Lemonade API αναφέρονται στις διεπαφές προγραμματισμού εφαρμογών που παρέχει η Lemonade για να επιτρέψουν στους προγραμματιστές να ενσωματώσουν τις ασφαλιστικές υπηρεσίες της Lemonade στις δικές τους εφαρμογές και πλατφόρμες, διευκολύνοντας την εύκολη πρόσβαση σε ασφαλιστικά προϊόντα και υπηρεσίες.
Αυτή η ψηφιακή προσέγγιση επιτρέπει στη Lemonade να ενσωματωθεί και να εξυπηρετεί τους καταναλωτές από άκρο σε άκρο ψηφιακά και να κλιμακώνει τη διάθεση στην αγορά χωρίς επιπλέον κόστος.
Η ψηφιακή πλατφόρμα της Lemonade ενσωματώνει το μάρκετινγκ, την ενσωμάτωση, την αναδοχή και την επεξεργασία αξιώσεων. Αυτή η ολοκληρωμένη ενοποίηση ενισχύει την αποτελεσματικότητα απόκτησης πελατών, την εμπειρία των πελατών και τον μετριασμό του κινδύνου. Η αποκλειστική στοίβα τεχνολογίας της πλατφόρμας συλλέγει εκτεταμένα δεδομένα από τις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες, βελτιώνοντας συνεχώς τη διαδικασία.
4. Λειτουργική Αποδοτικότητα
Η εκτεταμένη χρήση της AI και του αυτοματισμού επιτρέπει στην Lemonade να λειτουργεί με πολύ λιγότερους υπαλλήλους σε σχέση με τις παραδοσιακές ασφαλιστικές εταιρείες. Εκτιμάται ότι η Lemonade απασχολεί έναν υπάλληλο ανά περίπου 3.000 πελάτες, σε αντίθεση με τις παραδοσιακές εταιρείες που απασχολούν έναν ανά 150-450 πελάτες.
5. Συλλογή και Ανάλυση Δεδομένων
Η Lemonade συλλέγει εκατοντάδες φορές περισσότερα σημεία δεδομένων από τις παραδοσιακές ασφαλιστικές εταιρείες μέσω της ψηφιακής της πλατφόρμας. Αυτά τα δεδομένα χρησιμοποιούνται για την συνεχή βελτίωση των αλγορίθμων AI, της υπογραφής και της ανίχνευσης απάτης.
Συνολικά, η τεχνητή νοημοσύνη είναι ο πυρήνας του επιχειρηματικού μοντέλου της Lemonade, επιτρέποντάς της να προσφέρει ταχύτητα, αποδοτικότητα, εξατομίκευση και βελτιωμένη εμπειρία πελάτη, σε μια προσπάθεια να ανατρέψει την παραδοσιακή ασφαλιστική βιομηχανία. Ωστόσο, η εταιρεία αντιμετωπίζει επίσης προκλήσεις, όπως το να αποδείξει τη μακροπρόθεσμη βιωσιμότητα του μοντέλου της και να μετατρέψει την καινοτομία σε κερδοφορία.

Η αύξηση των εσόδων της Lemonade θα συνεχίσει να επιταχύνει εξαιτίας της ανάπτυξης της, αλλά και στη μείωση του ποσοστού των ασφαλίστρων που θα εκχωρηθούν στους αντασφαλιστές σε 20%, από 55%, ενώ ήταν περίπου 71% το Q1 2022.



Θα πρέπει να αποκτηθούν με κάποιο τρόπο ένα σύνολο δεδομένων που να δίνει μια εις βάθος, πολυδιάστατη κατανόηση της βάσης χρηστών τους.
Αυτό είναι αρκετά δύσκολο και απαιτείται χρόνος και γιαυτό η διοίκηση της Lemonade έχει καθοδηγήσει για το EBITDA breakeven έως το τέλος 2026, εδώ και χρόνια. Αυτό δείχνει ότι βρίσκονται στη σωστή κατεύθυνση. Ήδη από το τρίτο τρίμηνο του 2024 η Lemonade έχει αρχίσει να έχει θετικά free cash flows, κάτι που διακόπηκε προσωρινά στο Q1 2025, εξαιτίας του έκτακτου γεγονότος των πυρκαγιών της Καλιφόρνια.


Για να πετύχει μακροπρόθεσμα, η Lemonade χρειάζεται τόσο την υποδομή όσο και πλουσιότερο σύνολο δεδομένων για να εκπαιδεύσει καλύτερα το μοντέλο τεχνητής νοημοσύνης τιμολόγησης κινδύνου που διαθέτει.
Μακροπρόθεσμα, η τελική επιτυχία θα εξαρτηθεί από την σωστή τιμολόγηση του κινδύνου μέσω μιας κάθετα ολοκληρωμένης υποδομής τεχνητής νοημοσύνης που αξιοποιεί δεδομένα, με πλούσια κοινωνικά γραφήματα. Έτσι θα διαταραχτεί με πειστικότητα η ασφάλιση παγκοσμίως.
Ενώ πολλές άλλες ασφαλιστικές εταιρείες υιοθετούν επίσης μια στρατηγική προσγείωσης και επέκτασης, διασφαλίζοντας την πίστη των πελατών πουλώντας πολλαπλά συμβόλαια, το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της Lemonade έγκειται στην απρόσκοπτη στοίβα τεχνολογίας που βασίζεται σε δεδομένα και στις διαδικασίες που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη. Αυτή η προσέγγιση προσφέρει μια ανώτερη εμπειρία πελάτη με χαμηλότερο κόστος.
Στις 31 Μαρτίου 2025, τα μετρητά, τα ταμειακά ισοδύναμα και οι επενδύσεις της Lemonade ανέρχονται σε 985,3 εκατομμύρια δολάρια (309,2 εκατομμύρια δολάρια σε μετρητά και ισοδύναμα μετρητών και 676,1 εκατομμύρια δολάρια σε επενδύσεις).
Η Lemonade έχει Good wills και άυλα περιουσιακά στοιχεία μόλις 30,2 εκατομμύρια δολάρια και χρέος 123,7 εκατομμύρια δολάρια.
Στις 31 Μαρτίου 2023, η Lemonade είχε περιουσιακά στοιχεία αξίας 1,856 δισεκατομμύρια δολάρια, με συνολικές υποχρεώσεις 1,311 δισεκατομμύρια δολάρια.
Τα ίδια κεφάλαια ανέρχονται σε 545,5 εκατομμύρια δολάρια, τα οποία ετησίως φθίνουν εξαιτίας των ζημιογόνων οικονομικών χρήσεων.
Ενώ η Lemonade έχει σημειώσει αξιοσημείωτη πρόοδο τα τελευταία χρόνια, τα μετρητά από λειτουργικές δραστηριότητες (μπλε γραμμή, αριστερός άξονας) εξακολουθούν να είναι αρνητικά. Παρόλο που τα συνολικά μετρητά (μωβ γραμμή, δεξιός άξονας) παραμένουν σημαντικά υψηλότερα από το συνολικό χρέος (πράσινη γραμμή, αριστερός άξονας), η αρνητική παραγωγή μετρητών προσθέτει ένα σημαντικό στοιχείο οικονομικού κινδύνου για τη Lemonade.

Η Lemonade διατηρεί θετικές προοπτικές για το υπόλοιπο του 2025, προβλέποντας έσοδα για ολόκληρο το έτος μεταξύ 661 και 663 εκατομμυρίων δολαρίων. Η εταιρεία αναμένει να επιτύχει νεκρό σημείο EBITDA έως το τέλος του 2026, χάρη στις συνεχείς επενδύσεις στην ανάπτυξη, ιδίως στον τομέα της ασφάλισης αυτοκινήτων.
Το Ιnforce Premium θα κινηθεί από 1,203 έως 1,208 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ θα έχει Προσαρμοσμένη απώλεια EBITDA μεταξύ 135 και 140 εκατομμυρίων δολαρίων

Οι μέσες εκτιμήσεις των αναλυτών που καλύπτουν τη Lemonade είναι :
- To 2025 Πωλήσεις 690 εκατομμύρια ... ζημιά 204 εκατομμύρια
- Το 2026 Πωλήσεις 996 εκατομμύρια ... ζημιά 144 εκατομμύρια
- Το 2027 Πωλήσεις 1,3 δισεκατομμύρια ... ζημιά 74 εκατομμύρια


Κύριε Νέες Μέτοχε
ΑπάντησηΔιαγραφήΣας περιμένω. Να μου πείτε τι καταλάβατε και αν είναι καλή ή κακή μια επένδυση στη Lemonade.
Τι τιμή στόχο θα δίνατε, πότε θα συμβεί και γιατί.