Με λένε Τάκη - είμαι γκουρού, όταν γράφω σπάω μεγάλη πλάκα, δίχως να λέω τίποτα για πλάκα.

Οι απόψεις, εκτιμήσεις, αξιολογήσεις ή προβλέψεις, οι οποίες εκφράζονται σ αυτό το blog αποτελούν παλαβομάρες του χρήστη που γράφει με το nick Τάκης Μορφονιός και δεν αποτελούν προτροπή για αγορά ή πώληση χρηματιστηριακών προϊόντων. Στο blog γίνονται συζητήσεις - εκτιμήσεις μεταξύ αγνώστων, οπότε οι αναγνώστες να μην λαμβάνετε τίποτα ως δεδομένο και αληθές.
Συνεπώς, ο,τιδήποτε γράφεται στο www.mitarola.blogspot.gr, δεν αποτελεί συμβουλή ή πρόταση για αγορά ή πώληση αξιών ή προτροπή για πραγματοποίηση οποιασδήποτε μορφής επένδυσης.

Τρίτη 5 Οκτωβρίου 2021

Zevia

ZEVIA  .... εδώ ....  
Διαπραγματεύεται στο NYSE με το σύμβολο ZVIA ... εδώ ...
Αριθμός μετοχών : 34.416.450 μετοχές κατηγορίας Α και 30.113.152 μετοχές κατηγορίας Β


Presentation ZEVIA ... εδώ ...

Την Πέμπτη 22 Ιουλίου 2021 ξεκίνησε να διαπραγματεύεται στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης με αρχική τιμή της δημόσιας προσφοράς τα 14 δολάρια ανά μετοχή. Η εταιρεία έκδωσε 10,7 εκατομμύρια μετοχές, συγκεντρώνοντας καθαρά 139,7 εκατομμύρια δολάρια με σκοπό τη χρηματοδότηση κεφαλαίων κίνησης.

  • Η Εταιρεία χρησιμοποίησε περίπου 25,5 εκατομμύρια δολάρια από τα καθαρά έσοδα της IPO για την αγορά 1.956.142 μεριδίων κατηγορίας Β από ορισμένους μεριδιούχους της Zevia LLC, συμπεριλαμβανομένων ορισμένων ανώτερων διευθυντικών στελεχών.
  • Η Εταιρεία χρησιμοποίησε περίπου 90,1 εκατομμύρια δολάρια από τα καθαρά έσοδα της IPO για την απόκτηση 6.900.000 μονάδων κατηγορίας Α της Zevia LLC.
  • Τέλος χρησιμοποιήθηκαν περίπου 23,7 εκατομμύρια δολάρια για την καταβολή μετρητών σε ορισμένους θεσμικούς επενδυτές πριν από την IPO που είχαν σχέση με τη συγχώνευση των διαφόρων εταιρειών από όπου προέκυψε η Zevia.

Το ντεμπούτο της μετοχής ήταν απογοητευτικό καθώς ξεκίνησε να διαπραγματεύεται 10,7% κάτω από την αρχική τιμή δημόσιας προσφοράς των 14 δολαρίων. Η πρώτη διαπραγμάτευση της μετοχής ήταν στα 12,50 δολάρια και σε αυτή την τιμή άλλαξαν χέρια 732.406 μετοχές. Σε αυτή την τιμή, η Zevia αποτιμήθηκε, από την αγορά, σε περίπου 807 εκατομμύρια δολάρια.

Η Zevia ιδρύθηκε το 2007 στο Σιάτλ της Ουάσινγκτον από τους Ντέρεκ Νιούμαν, Τζέσικα Νιούμαν και Ίαν Άιζενμπεργκ. με σκοπό να λανσάρει ένα εναλλακτικό αναψυκτικό για όσους θέλουν να αποφύγουν τόσο τα πρόσθετα σάκχαρα όσο και τα τεχνητά γλυκαντικά.

Μέχρι το τέλος του 2008, σύμφωνα με την AC Nielsen, η Zevia ήταν το ταχύτερα αναπτυσσόμενο φυσικό προϊόν στις Ηνωμένες Πολιτείες όσον αφορά τις πωλήσεις. Τα έσοδα της εταιρείας το 2008 ήταν 925.000 δολάρια και το προϊόν ήταν διαθέσιμο σε 850 καταστήματα. Το 2010, η Zevia ανέφερε αύξηση 300% στις πωλήσεις σε σχέση με το 2009.
Η Zevia με πωλήσεις μόλις 7 εκατομμυρίων δολαρίων το 2010, τετραπλασίασε τις πωλήσεις της στα 28 εκατομμύρια δολάρια το 2015 και έκτοτε τετραπλασιάστηκε ξανά σε περισσότερα από 100 εκατομμύρια δολάρια το 2020.

Η Zevia θεωρείται μια αναδυόμενη εταιρεία ανάπτυξης καθώς τα ετήσια έσοδα της είναι μικρότερα του 1,07 δισεκατομμυρίου δολαρίων. Ωστόσο είναι προφανές ότι η ZEVIA αναπτύσσεται με ταχύτατους ρυθμούς, αφού οι καθαρές πωλήσεις το 2020 έφθασαν τα 110 εκατομμύρια δολάρια, από 86 εκατομμύρια το 2019 και 62 το 2018.
Οι λιανικές πωλήσεις αυξάνονται, τα καταστήματα που πωλούν τα αναψυκτικά Zevia αυξάνονται και οι πωλήσεις ανά κατάστημα αυξάνονται.

H ZEVIA δείχνει ότι είναι μια ιστορία ανάπτυξης.

Σήμερα η Zevia έχει έδρα το Λος Άντζελες, της Καλιφόρνιας και είναι μια εταιρεία αναψυκτικών γνωστή για τη χρήση του φυσικού υποκατάστατου της ζάχαρης, έχοντας τη στέβια ως γλυκαντικό. Η Zevia προσφέρει μια σειρά από βιολογικά τσάγια και ενεργειακά ποτά που είναι χωρίς ζάχαρη, χωρίς γλουτένη, μηδενικές θερμίδες και φιλικά προς τους vegans. Η εταιρεία δραστηριοποιείται εδώ και 14 χρόνια. Έχει παρουσία σε όλες τις ΗΠΑ και τον Καναδά και τώρα προσπαθεί να επεκταθεί στη Λατινική Αμερική, την Ασία και τη Δυτική Ευρώπη. Τα προϊόντα της Zevia διατίθενται σε σημεία λιανικής πώλησης, καθώς και απευθείας στον καταναλωτή μέσω της ιστοσελίδας της εταιρείας και της Amazon.com.
Το 2020, η Zevia ήταν η μάρκα ανθρακούχων αναψυκτικών με τις υψηλότερες πωλήσεις στο Amazon σύμφωνα με τη Stackline.

H εταιρεία έχει αναπτύξει 6 σειρές προϊόντων, μηδενικών θερμίδων και μηδενικής ζάχαρης, με περίπου 37 παραλλαγές γεύσης. Τα προϊόντα της πωλούνται σε περισσότερα από 20.000 καταστήματα λιανικής πώλησης, ενώ η εταιρεία κατέχει μερίδιο αγοράς σχεδόν 88% στην κατηγορία των αναψυκτικών μηδενικών θερμίδων με φυσικά γλυκαντικά.

Όλα τα ροφήματα της Zevia, σόδα, ενεργειακά ποτά, βιολογικό τσάι, μίξερ, ποτά Kidz και ανθρακούχο νερό, παρασκευάζονται με φυτικά συστατικά, δεν περιέχουν τεχνητά γλυκαντικά, ούτε ζάχαρη, έχουν μηδενικό νάτριο και είναι χωρίς πρόσθετο χρώμα.

Ο σημερινός διευθύνων σύμβουλος της Zevia είναι ο Paddy Spence (γνωστός και ως Paddy), αγόρασε τη Zevia το 2010 και έγινε διευθύνων σύμβουλος και πρόεδρος της εταιρίας. 
Ο Paddy Spence διαθέτει εμπειρία 28 ετών στη φυσική/βιολογική βιομηχανία.
Από το 2005 έως το 2009, ο Spence ήταν Πρόεδρος της Levlad Inc. ενός Ομίλου Φυσικών Προϊόντων.


Το 1995, ίδρυσε την SPINS, μια κορυφαία εταιρεία έρευνας αγοράς της βιομηχανίας φυσικών προϊόντων στην οποία υπηρέτησε ως Διευθύνων Σύμβουλος για οκτώ χρόνια, παρακολουθώντας τις πωλήσεις περισσότερων από 300.000 φυσικών και βιολογικών προϊόντων. To 2004 πούλησε τη SPINS.
Πριν ιδρύσει την SPINS, υπήρξε επικεφαλής πωλήσεων και μάρκετινγκ της Kashi, μιάς εταιρείας δημητριακών του Σαν Ντιέγκο της Καλιφόρνιας όπου είχε, τότε, επτά υπαλλήλους και 3 εκατομμύρια δολάρια σε ετήσιες πωλήσεις. Στην Kashi υπηρέτησε ως αντιπρόεδρος πωλήσεων και μάρκετινγκ από το 1992 έως το 1995.
Έχει επίσης θέσεις στο τμήμα έρευνας του Harvard Business School, στο Center for Leadership and Career Studies στο Πανεπιστήμιο Emory και στο τμήμα μάρκετινγκ της United Parcel Service. Ο Spence είναι μέλος του Συμβουλευτικού Συμβουλίου της Rippowam Partners LLC.

Η Zevia δημιούργησε καθαρές πωλήσεις 85,562 εκατομμυρίων δολαρίων το 2019, ενώ παρουσίασε λειτουργικές ζημιές 5,454 εκατομμυρίων δολαρίων. Τα έσοδα, το 2020, αυξήθηκαν σχεδόν 28,5% στα 110,025 εκατομμύρια δολάρια, με τις λειτουργικές ζημιές να είναι σταθερές στα 5,478 εκατομμύρια δολάρια.

Η επιχείρηση έχει μία μικρή εποχικότητα, με τις πωλήσεις της να υψηλότερες τους καλοκαιρινούς μήνες, με το 2ο και τρίτο τρίμηνο να είναι τα καλύτερα.

Η Zevia έχει μία σημαντική αύξηση πωλήσεων τα τελευταία δέκα χρόνια, αυξάνοντας τις καθαρές πωλήσεις της από 7 εκατομμύρια δολάρια το 2010 σε 110 εκατομμύρια δολάρια το 2020, αντιπροσωπεύοντας έναν σύνθετο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 32%.
Το 2020, πουλήθηκαν σχεδόν 240 εκατομμύρια κουτάκια και οι καθαρές πωλήσεις αυξήθηκαν σε 110,025 εκατομμύρια δολάρια, παρουσιάζοντας αύξηση 28,5% από 85,562 εκατομμύρια δολάρια το 2019.
Τα μικτά κέρδη του 2020 αυξήθηκαν σε 49,402 εκατομμύρια δολάρια, παρουσιάζοντας αύξηση 33,8% από τα 36,9 εκατομμύρια δολάρια του 2019, με το μεικτό περιθώριο να ανέρχεται στο 45%, από 43% το 2019.


Η παγκόσμια αγορά υγρών αναψυκτικών ανέρχεται σε 770 δισεκατομμύρια δολάρια, η οποία αναμένεται να αυξάνεται κατά 1,4% CAGR από το 2019 έως το 2025. Η ZVIA είναι ακόμη μια μικρή εταιρεία, ελάχιστα γνωστή και ελάχιστα αναγνωρισμένη. H Zevia αναπτύσσεται ταχύτατα, σε αντίθεση με τους παραδοσιακούς παίκτες όπως Coca Cola (KO) και η Pepsi (PEP) τους οποίους όμως θα πρέπει να ανταγωνιστεί.


Αποτελέσματα δεύτερου τριμήνου 2021
Οι καθαρές πωλήσεις, το δεύτερο τρίμηνο του 2021 αποτέλεσαν ρεκόρ για την Εταιρεία και αυξήθηκαν 24% στα 34,352 εκατομμύρια δολάρια, σε σύγκριση με τις πωλήσεις των 27,671 εκατομμυρίων δολαρίων του δεύτερου τριμήνου του 2020. Η αύξηση των καθαρών πωλήσεων ήταν κυρίως αποτέλεσμα των αυξημένων σημείων πώλησης, που αντισταθμίστηκε, όμως, εν μέρει από υψηλότερες εμπορικές εκπτώσεις.

Τα μικτά κέρδη βελτιώθηκαν στα 16,24 εκατομμύρια δολάρια για το δεύτερο τρίμηνο, παρουσιάζοντας αύξηση 17% σε σύγκριση με τα 13,835 εκατομμύρια δολάρια της προηγούμενης περιόδου. Το μεικτό περιθώριο κατήλθε στο 47% σε σύγκριση με το 50% του δεύτερου τριμήνου του 2020, ως αποτέλεσμα της πανδημίας COVID-19 και των υψηλότερων εμπορικών εκπτώσεων.

Τα έξοδα πώλησης και μάρκετινγκ ήταν 10,703 εκατομμύρια δολάρια έναντι 5,717 εκατομμυρίων δολαρίων του δεύτερου τριμήνου του 2020, κυρίως λόγω του υψηλότερου κόστους μεταφοράς που οφείλεται στα υψηλότερα ναύλα και τη συνολική αύξηση των καθαρών πωλήσεων, καθώς και στις αυξημένες δαπάνες μάρκετινγκ σε σύγκριση με τα χαμηλά επίπεδα το 2020, που συνδέονται σε μεγάλο βαθμό με την πανδημία του COVID-19.

Τα γενικά και διοικητικά έξοδα ήταν 6,014 εκατομμύρια δολάρια έναντι 4,643 εκατομμυρίων δολαρίων του δεύτερου τριμήνου του 2020, κυρίως λόγω του αυξημένου προσωπικού, του εξοπλισμού και των υπηρεσιών υποστήριξης σε σχέση με την ανάπτυξή της εταιρείας και στην προετοιμασία της να γίνει δημόσια εταιρεία.

Οι ζημίες για το δεύτερο τρίμηνο του 2021 ήταν 0,707 εκατομμύρια δολάρια.
Τα EBITDA ήταν ζημιογόνα κατά 0,4 εκατομμύρια δολάρια το δεύτερο τρίμηνο του οικονομικού 2021, ενώ τα EBITDA του δεύτερου τριμήνου του 2020 ήταν θετικά κατά 3,5 εκατομμύρια δολάρια.


Στο Α εξάμηνο του 2021 τα συνολικά καθαρά έσοδα ανήλθαν σε 65,046 εκατομμύρια δολάρια, εκ των οποίων μόλις το 12,72%, δηλαδή τα 8,277 εκατομμύρια πραγματοποιήθηκαν μέσω του διαδικτύου (online/ecommerce).
Τα καθαρά έσοδα Α εξαμήνου του 2021 ήταν αυξημένα σε ποσοστό 29,6% σε σχέση με τα καθαρά έσοδα των 50,167 εκατομμυρίων δολαρίων, του Α εξαμήνου του 2020, εκ των οποίων το 15,58%, δηλαδή τα 6,763 εκατομμύρια πραγματοποιήθηκαν μέσω του διαδικτύου (online/ecommerce).
Οι ζημιές στο Α εξάμηνο του 2021 ανήλθαν σε 502 χιλιάδες δολάρια από κέρδη 513 χιλιάδες δολάρια στο περσινό εξάμηνο.
Τα EBITDA, του πρώτου εξαμήνου 2021, ήταν θετικά κατά 83 χιλιάδες δολάρια, ενώ τα EBITDA του Ά εξαμήνου του 2020 ήταν θετικά κατά 1,311 εκατομμύρια δολάρια.

Ο αριθμός των εργαζομένων πλήρους απασχόλησης αυξήθηκε από 72 στις 31 Δεκεμβρίου 2019 σε 108 στις 30 Ιουνίου 2021.


Σύγκριση εταιρειών
Τα έσοδα της ΖEVIA, το 2020 ανήλθαν σε 110 εκατομμύρια δολάρια.
Μια αύξηση των πωλήσεων 20-25%, σε σχέση με το 2020, οι πωλήσεις του 2021 θα φθάσουν τα 132 με 137 εκατομμύρια δολάρια. Με την τιμή της μετοχής στα 12,7 δολάρια, η κεφαλαιοποίηση της εταιρείας ανέρχεται σε 817 εκατομμύρια δολάρια. Αυτό σημαίνει ότι η αγορά αποτιμά τη Zevia σε περίπου 6 φορές τις εκτιμώμενες πωλήσεις του 2021.

Ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος και η Zevia οφείλει να αναπτυχθεί και να διεκδικήσει μερίδια αγοράς απέναντι σε μεγάλα ονόματα όπως είναι η η Coca-Cola (KO) και η PepsiCo (PEP) που είναι τεράστιοι ανταγωνιστές, αλλά και ονόματα όπως Keurig Dr Pepper (KDP), Monster Beverage (MNST) και ένα όνομα όπως το National Beverage Corp (FIZZ).

H Coca Cola (KO) με τιμή μετοχής στα 54 δολάρια είναι μια εταιρεία αξίας 235 δισεκατομμυρίων δολαρίων και διαπραγματεύεται περίπου 6 με 7 φορές τις πωλήσεις, που κινούνται γύρω απο τα 35 δισεκατομμύρια δολάρια. Η εταιρεία έχει μια κερδοφορία γύρω από τα 8 δισεκατομμύρια δολάρια που αντιστοιχεί σε ένα P/E περίπου στο 30.

H PepsiCo (PEP) με τιμή μετοχής στα 155 δολάρια είναι μια εταιρεία αξίας 215 δισεκατομμυρίων δολαρίων και διαπραγματεύεται περίπου 3 φορές τις πωλήσεις, που κινούνται γύρω απο τα 70 δισεκατομμύρια δολάρια. Η εταιρεία έχει μια κερδοφορία γύρω από τα 7 δισεκατομμύρια δολάρια που αντιστοιχεί σε ένα P/E περίπου στο 30.

H Keurig Dr Pepper (KDP) με τιμή μετοχής στα 34 δολάρια είναι μια εταιρεία αξίας 48 δισεκατομμυρίων δολαρίων και διαπραγματεύεται περίπου 4 φορές τις πωλήσεις, που κινούνται γύρω απο τα 12 δισεκατομμύρια δολάρια. Η εταιρεία έχει μια κερδοφορία γύρω από 1,5 δισεκατομμύριo δολαρίων που αντιστοιχεί σε ένα P/E περίπου στο 32.

Το Monster Beverage (MNST) με τιμή μετοχής στα 93 δολάρια είναι μια εταιρεία αξίας 50 δισεκατομμυρίων δολαρίων και διαπραγματεύεται περίπου 11 φορές τις πωλήσεις, που κινούνται γύρω απο τα 5 δισεκατομμύρια δολάρια. Αυτή η εξαιρετική αποτίμηση εξηγείται από το λειτουργικό περιθωρίο κέρδους που φθάνει περίπου στο 35%, με αποτέλεσμα η εταιρεία να έχει μια κερδοφορία γύρω στο 1,5 δισεκατομμύριο δολάρια που αντιστοιχεί σε ένα P/E περίπου στο 33.

Το National Beverage (FIZZ) είναι ένα πολύ μικρότερο όνομα.
Με την τιμή της μετοχής στα 52 δολάρια είναι μια εταιρεία αξίας 4,9 δισεκατομμυρίων δολαρίων και διαπραγματεύεται περίπου 5 φορές τις πωλήσεις, που όμως είναι σταθεροποιημένες τα 5 τελευταία χρόνια στο 1 δισεκατομμύριο δολάρια. Αυτή η αποτίμηση θα μπορούσε να εξηγηθεί και από το γεγονός ότι η εταιρεία έχει μια κερδοφορία μεταξύ 150 με 175 εκατομμυρίων δολαρίων που αντιστοιχεί σε ένα P/E μεταξύ 28 και 32.


Ωστόσο η Celsius (CELH) μια εταιρεία ενεργειακών ποτών, με την τιμή της μετοχής στα 100 δολάρια είναι μια εταιρεία αξίας 7,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων και διαπραγματεύεται πάνω απο 37 φορές τις εκτιμώμενες πωλήσεις του 2021, οι οποίες αναμένονται να ξεπεράσουν τα 200 εκατομμύρια δολάρια. Αυτή η αποτίμηση θα μπορούσε να εξηγηθεί και από το γεγονός ότι η εταιρεία αναπτύσσεται με ταχύτατους ρυθμούς και ταυτόχρονα επεκτείνεται και στον υπόλοιπο κόσμο, πέρα απο τη Βόρεια Αμερική.
Την Chelsius την είχαμε εντοπίσει πριν 1,5 χρόνο σε τιμές γύρω απο τα 4 δολάρια. 

Σημεία προβληματισμού

1) Κίνδυνος Πρώτων Υλών
Το βασικό συστατικό στα προϊόντα της εταιρείας είναι το εκχύλισμα στέβιας, του οποίου η προμήθεια γίνεται μέσω πολυετούς συμφωνίας με μια μεγάλη πολυεθνική εταιρεία. Οι τιμές της στέβιας και άλλων συστατικών που χρησιμοποιούνται στα αναψυκτικά της Zevia, υπόκεινται σε πολλούς παράγοντες, όπως οι συνθήκες εμπορίας, η κλιματική αλλαγή και οι αντίξοες καιρικές συνθήκες.

Σύμφωνα με τη διοίκηση μια υποθετική αύξηση 10% ή μείωση 10% στο μέσο σταθμισμένο κόστος της στέβιας, θα είχε ως αποτέλεσμα αύξηση περίπου 0,2 εκατομμυρίων δολαρίων ή μείωση 0,2 εκατομμυρίων δολαρίων, αντίστοιχα, του κόστους πωληθέντων αγαθών.

Η τιμή για τα δοχεία αλουμινίου κυμαίνεται επίσης ανάλογα με τις συνθήκες της αγοράς. Αυτή τη στιγμή υπάρχει παγκόσμια έλλειψη δοχείων αλουμινίου. Η εταιρεία έχει συμβάσεις με ορισμένους προμηθευτές κουτιών αλουμινίου, αλλά αυτές οι συμβάσεις δεν καλύπτουν όλες τις αναμενόμενες μελλοντικές ανάγκες της για κουτάκια αλουμινίου. Ενδεχομένως να μην μπορεί να προμηθευτεί αρκετά κουτιά αλουμινίου στο μέλλον για να καλύψει τη ζήτηση των καταναλωτών. Η ικανότητά της διοίκησης να συνεχίσει να προμηθεύεται αρκετά δοχεία αλουμινίου σε λογικές τιμές θα εξαρτηθεί από μελλοντικές εξελίξεις που αυτή την στιγμή είναι αβέβαιες.
Μια υποθετική αύξηση 10% ή μείωση κατά 10% στο μέσο σταθμισμένο κόστος των δοχείων αλουμινίου, θα είχε ως αποτέλεσμα αύξηση περίπου 0,9 εκατομμυρίων δολαρίων ή μείωση 0,9 εκατομμυρίων δολαρίων, αντίστοιχα, στο κόστος των πωληθέντων.


2) Η εταιρεία δεν έχει περιουσιακά στοιχεία. Όποια αξία έχει είναι η ''συνταγή'' των αναψυκτικών που πουλάει. Αν η συνταγή του ποτού δεν αρέσει η μετοχή θα καταρρεύσει. Οι Ενσώματες ακινητοποιήσεις ανέρχονται σε μόλις 2,6 εκατομμύρια δολάρια.
Τα προϊόντα της Zevia LLC κατασκευάζονται και γενικά συντηρούνται σε εγκαταστάσεις παραγωγής και αποθήκευσης ποτών τρίτων που βρίσκονται στις Ηνωμένες Πολιτείες και τον Καναδά.
 

Σύμφωνα με τη διοίκηση της εταιρείας ....
Το επιχειρηματικό μοντέλο της ZEVIA με ελαφριά περιουσιακά στοιχεία έχει σχεδιαστεί για να αξιοποιεί το μειωμένο κόστος και τα γενικά έξοδα, με κεφαλαιουχικές δαπάνες μικρότερες από 1% των καθαρών πωλήσεων. Το μοντέλο αυτό υποστηρίζει τις στρατηγικές πρωτοβουλίες και την οικονομική ευελιξία της εταιρείας.
Αυτό φαίνεται πολύ καλό καθώς αποφορτίζει την εταιρεία από την παρασκευή, την εμφιάλωση και τη διανομή των προϊόντων της. Ωστόσο, η παρασκευή των προϊόντων εξαρτάται από τρίτους.
Μάλιστα, ορισμένοι από τους κατασκευαστές των αναψυκτικών Zevia είναι άμεσοι ανταγωνιστές της εταιρείας, ή κατασκευάζουν και διανέμουν προϊόντα και για τους ανταγωνιστές.

3) Τα κύρια συστατικά των ποτών, εκτός από το ανθρακούχο νερό, είναι η γλυκαντική στέβια και το κιτρικό οξύ. Όμως το εκχύλισμα στέβιας προέρχεται από μια πολυετή συμφωνία προμήθειας με μια μόνο μεγάλη πολυεθνική εταιρεία συστατικών με διεθνείς γεωργικές δραστηριότητες και σημαντικές δυνατότητες έρευνας και ανάπτυξης. Σύμφωνα λοιπόν με τη διοίκηση της Zevia έχει συνεργασία μόνο με έναν προμηθευτή στέβιας. 

4) Περιορισμένος αριθμός πελατών και διανομέων. Συγκεκριμένα, το 2020, ο μεγαλύτερος πελάτης της εταιρείας αντιπροσώπευε το 20% των καθαρών πωλήσεών, ενώ οι δέκα μεγαλύτεροι πελάτες αντιπροσώπευαν το 80% των καθαρών πωλήσεων.
Η απώλεια οποιουδήποτε μεγάλου πελάτη, η μείωση των επιπέδων αγοράς ή η ακύρωση οποιασδήποτε επιχείρησης από μεγάλο πελάτη για μεγάλο χρονικό διάστημα θα μπορούσε να επηρεάσει αρνητικά τις πωλήσεις και την κερδοφορία της εταιρείας.

Οι μέσες εκτιμήσεις των αναλυτών αναμένουν ότι οι πωλήσεις της ZEVIA θα είναι :

  • 142 εκατομμύρια δολάρια το 2021 
  • 184 εκατομμύρια δολάρια το 2022 
  • 251 εκατομμύρια δολάρια το 2023

ενώ οι ζημιές θα κυμαίνονται μεταξύ 5 με 10 εκατομμύρια δολάρια, ανά έτος.

Οι αναλυτές είναι αισιόδοξοι για τις προοπτικές της εταιρείας ποτών με μηδενικές θερμίδες Zevia PBC, παρόλο που οι επενδυτές δεν είναι τόσο.

Ο αναλυτής της Goldman Sachs, Bonnie Herzog, περιγράφει τη Zevia ως «μια αναδυόμενη, ταχέως αναπτυσσόμενη εταιρεία ποτών που ελέγχει όλα τα κουτιά μιας καταναλωτικής μάρκας μέσω ενός χαρτοφυλακίου αναψυκτικών μηδενικών θερμίδων, μηδενικής ζάχαρης και με συστατικά φυσικές γλυκαντικές ουσίες με στέβια».
Οι αναλυτές της Goldman Sachs ξεκίνησαν την σύσταση της μετοχής με στόχο την τιμή των 28 δολαρίων.
Η Goldman θεωρεί ότι η παγκόσμια αγορά ποτών είναι αξίας 770 δισεκατομμυρίων δολαρίων και λέει ότι το αναπτυξιακό δυναμικό για το Zevia είναι μεγάλο, με πολλά καταστήματα λιανικής πώλησης να εκφράζουν τη διάθεση να πουλήσουν τα αναψυκτικά.


Η Wells Fargo ξεκίνησε τη κάλυψη της Zevia δίνοντας τιμή στόχο τα 16 δολάρια.
Στην αναφορά της, οι αναλυτές της Wells Fargo, με επικεφαλή τον Chris Carey ισχυρίζεται ότι : «Η Zevia έχει αφήσει τη σφραγίδα της. Είναι η μόνη μάρκα από τα 25 κορυφαία SKU ανθρακούχων ποτών χαμηλών θερμίδων που δεν ανήκουν στους τρεις μεγάλους». Οι τρεις μεγάλες είναι η Coca-Cola (KO), η PepsiCo Inc. (PEP) και η Keurig Dr. Pepper Inc. (KDP).

Η Morgan Stanley ξεκίνησε την κάλυψη της Zevia δίνοντας τιμή στόχο τα 14,50 δολάρια. Οι αναλυτές της βλέπουν τις δυνατότητες ανάπτυξης, αλλά τονίζουν επίσης τον αυξανόμενο ανταγωνισμό.
Έγραψαν οι αναλυτές με επικεφαλής τον Dara Mohsenian. «Βλέπουμε αυξημένο ανταγωνιστικό κίνδυνο στη Zevia, δεδομένης της πληθώρας ανταγωνιστών χαμηλών ή χωρίς θερμίδων. Η Zevia έχει ανταγωνισμό τόσο από μεγαλύτερους παίκτες, οι οποίοι στρατηγικά επικεντρώνονται πολύ στην ανάπτυξη πιο υγιεινών προϊόντων με χαμηλότερες θερμίδες, όσο και από πιο καινοτόμες νεότερες εταιρείες ή νεοσύστατες επιχειρήσεις.»

151 σχόλια:

  1. Καλησπέρα , κύριε Τάκη με αυτήν τι έχετε στο μυαλό σας σαν στόχους και που θα βγάλετε το κεφάλαιο έξω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σύγκριση εταιρειών
      Τα έσοδα της ΖEVIA, το 2020 ανήλθαν σε 110 εκατομμύρια δολάρια.
      Μια αύξηση των πωλήσεων 20-25%, σε σχέση με το 2020, οι πωλήσεις του 2021 θα φθάσουν τα 132 με 137 εκατομμύρια δολάρια. Με την τιμή της μετοχής στα 12,7 δολάρια, η κεφαλαιοποίηση της εταιρείας ανέρχεται σε 817 εκατομμύρια δολάρια. Αυτό σημαίνει ότι η αγορά αποτιμά τη Zevia σε περίπου 6 φορές τις εκτιμώμενες πωλήσεις του 2021.

      Ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος και η Zevia οφείλει να αναπτυχθεί και να διεκδικήσει μερίδια αγοράς απέναντι σε μεγάλα ονόματα όπως είναι η η Coca-Cola (KO) και η PepsiCo (PEP) που είναι τεράστιοι ανταγωνιστές, αλλά και ονόματα όπως Keurig Dr Pepper (KDP), Monster Beverage (MNST) και ένα όνομα όπως το National Beverage Corp (FIZZ).

      H Coca Cola (KO) με τιμή μετοχής στα 54 δολάρια είναι μια εταιρεία αξίας 235 δισεκατομμυρίων δολαρίων και διαπραγματεύεται περίπου 6 με 7 φορές τις πωλήσεις, που κινούνται γύρω απο τα 35 δισεκατομμύρια δολάρια. Η εταιρεία έχει μια κερδοφορία γύρω από τα 8 δισεκατομμύρια δολάρια που αντιστοιχεί σε ένα P/E περίπου στο 30.

      H PepsiCo (PEP) με τιμή μετοχής στα 155 δολάρια είναι μια εταιρεία αξίας 215 δισεκατομμυρίων δολαρίων και διαπραγματεύεται περίπου 3 φορές τις πωλήσεις, που κινούνται γύρω απο τα 70 δισεκατομμύρια δολάρια. Η εταιρεία έχει μια κερδοφορία γύρω από τα 7 δισεκατομμύρια δολάρια που αντιστοιχεί σε ένα P/E περίπου στο 30.

      H Keurig Dr Pepper (KDP) με τιμή μετοχής στα 34 δολάρια είναι μια εταιρεία αξίας 48 δισεκατομμυρίων δολαρίων και διαπραγματεύεται περίπου 4 φορές τις πωλήσεις, που κινούνται γύρω απο τα 12 δισεκατομμύρια δολάρια. Η εταιρεία έχει μια κερδοφορία γύρω από 1,5 δισεκατομμύριo δολαρίων που αντιστοιχεί σε ένα P/E περίπου στο 32.

      Το Monster Beverage (MNST) με τιμή μετοχής στα 93 δολάρια είναι μια εταιρεία αξίας 50 δισεκατομμυρίων δολαρίων και διαπραγματεύεται περίπου 11 φορές τις πωλήσεις, που κινούνται γύρω απο τα 5 δισεκατομμύρια δολάρια. Αυτή η εξαιρετική αποτίμηση εξηγείται από το λειτουργικό περιθωρίο κέρδους που φθάνει περίπου στο 35%, με αποτέλεσμα η εταιρεία να έχει μια κερδοφορία γύρω στο 1,5 δισεκατομμύριο δολάρια που αντιστοιχεί σε ένα P/E περίπου στο 33.

      Το National Beverage (FIZZ) είναι ένα πολύ μικρότερο όνομα.
      Με την τιμή της μετοχής στα 52 δολάρια είναι μια εταιρεία αξίας 4,9 δισεκατομμυρίων δολαρίων και διαπραγματεύεται περίπου 5 φορές τις πωλήσεις, που όμως είναι σταθεροποιημένες τα 5 τελευταία χρόνια στο 1 δισεκατομμύριο δολάρια. Αυτή η αποτίμηση θα μπορούσε να εξηγηθεί και από το γεγονός ότι η εταιρεία έχει μια κερδοφορία μεταξύ 150 με 175 εκατομμυρίων δολαρίων που αντιστοιχεί σε ένα P/E μεταξύ 28 και 32.

      Ωστόσο η Celsius (CELH) μια εταιρεία ενεργειακών ποτών, με την τιμή της μετοχής στα 100 δολάρια είναι μια εταιρεία αξίας 7,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων και διαπραγματεύεται πάνω απο 37 φορές τις εκτιμώμενες πωλήσεις του 2021, οι οποίες αναμένονται να ξεπεράσουν τα 200 εκατομμύρια δολάρια. Αυτή η αποτίμηση θα μπορούσε να εξηγηθεί και από το γεγονός ότι η εταιρεία αναπτύσσεται με ταχύτατους ρυθμούς και ταυτόχρονα επεκτείνεται και στον υπόλοιπο κόσμο, πέρα απο τη Βόρεια Αμερική

      Διαγραφή
    2. Προσπαθείστε να βρείτε τα καθαρά κέρδη, όταν και αν έρθουν. Βάλτε ένα P/E = 30 και θα βρείτε τι θα προσπαθήσει να προεξοφλήσει η αγορά.

      Επί των πωλήσεων υπολογίστε ένα 15% περιθώριο καθαρού κέρδους.
      Όταν πείσει την αγορά ότι θα βγάζει κέρδη, τότε θα δείτε τη νέα Celsius.

      Διαγραφή
    3. Κύριε Τάκη εγώ για 100-120 την είχα ( μπακαλίστικα αν πετύχει κέρδη να δει 30 φορές τις πωλήσεις του 2023 υπό τον όρο να συνεχίζει να υπάρχει αναπτυξιακό story) με αυτό που μου γράψατε βγάζω για το 2023 16-17 δολάρια άρα κάτι υπολογίζω λάθος.

      Να ρωτήσω τώρα κάτι? η Celsius στα 100 δεν ειναι ο ορισμός του ακριβού αφού έχει προεξοφλήσει κέρδη για χρόνια μετά . (υπάρχουν λόγοι βέβαια που μπορει να συνεχίσει να ανεβαίνει και άλλο αλλά δεν ειναι του παρόντος νομίζω)

      Καλό ξημέρωμα.

      Διαγραφή
    4. To Celsius ήδη έχει προεξοφλήσει πωλήσεις 800 εκατ. με 1 δις.
      Η ορμή που έχει στο ταμπλό δείχνει ότι προσπαθεί να προεξοφλήσει ένα νέο Monster και μάλλον κατά εκεί πάει το πράγμα. Αν γίνει ένα νέο Monster τότε είναι κατατσάμπα.

      Πάντως με τα δεδομένα τα σημερινά, ΝΑΙ είναι πανάκριβο.
      Εδώ βγήκα στα 20 διότι θεώρησα ότι το Χ6 σε μερικούς μήνες ήταν πολύ γρήγορο και παράλληλα δεν πίστεψα σε τόσο ταχύτατο αναπτυξιακό στόρυ.
      Την επόμενη φορά θα κρατάω και μερικα ΑΝΑΜΝΗΣΤΙΚΑ ΤΕΜΑΧΙΑ. Το ίδιο λάθος έκανα και με το Inmode που το έβλεπα για 80 με 90 και αυτό διέσπασε τα πάντα (έχει κάνει σπλίτ τώρα).

      Εδώ είναι Αμερικα .....μαθαίνουμε ακόμη κύριε Geopard. Δεν είναι Ελλάντα που οι εταιρείες κάνουν άλματα του ψόφιου κοριού και κάποτε γίνονται ακριβές.

      Διαγραφή
    5. Η Zevia πιστεύω θα της κάνουν ένα καλό παίγνιο και με την επιρροή της Goldman Sachs. Μετά θα δούμε .... ελπίζω να μην έχουμε κλάματα και εδώ όπως Skillz που αντί να γεμίσουν τις τσέπες τους οι επενδυτές απο την κούρσα
      εως τα 45 δολάρια, στο τέλος να βγαίνουν και ζημιωμένοι.
      Εδώ είναι Αμέρικα. Τα πάντα κινούνται πάνω, κάτω και τίποτα δεν μένει οκνό στο ταμπλό.

      Διαγραφή
    6. Καλημέρα , κύριε Τάκη αν και το έχετε πει oti η Sklz δεν έχει ταμειακό πρόβλημα άρα δεν κινδυνεύει , αλλά τόσο πολύ η αγορά έπαψε να την πιστεύει ή αυτήν την στιγμή γίνετε το ξεπουπούλιασμα του πόπολου που είδε φως και μπήκε? δεν το κρύβω ότι εχω λογιστικές ζημιές πάνω από 50% σε αυτήν (Sklz) και ειναι η τρίτη μεγαλύτερη θεση μου ακόμα και τώρα , με την Zevia στα 11 αγορασμένη να ειναι τέταρτη θέση μου αλλά σύντομα θα ειναι τρίτη από ότι βλέπω. Είχατε πει επίσης ότι στα 8,5 θα βγείτε αγοραστής ισχύει ακόμα αυτό ή κοιτάτε μόνο την Game?

      Διαγραφή
    7. Όχι δεν θα βγω αγοραστής στο 8,5 .... είναι σε πτωτική τάση και τη δεδομένη στιγμή είναι ακριβή.

      Διαγραφή
    8. Είναι ακριβή στο ταμπλό ? ή στα θεμελιώδη ? το 500 σε 5 χρόνια με τιμή κάτω από 9 τώρα δεν νομίζω να υπάρχει καν στο τραπέζι πλέον και πιθανόν όσοι έχουμε μείνει μέσα να πάμε στο κουβά , ελπίζω να γίνει κάποιο παίγνιο να ξεφορτώσουμε και να έρθουμε στα ίσια μας .

      Διαγραφή
    9. Όλα υπάρχουν στο τραπέζι.
      Εύκολα να αλλάζετε αποφάσεις (κατόπιν έρευνας και μελέτης) δύσκολα, αν όχι ποτέ, να απογοητεύεστε.
      Για την ώρα το παιγνιο, εδώ και πολύ καιρό, λέει "down".

      Διαγραφή
    10. Όλος ο κλάδος της Sklz έχει πιεστεί. Αυτή, ίσως περισσότερο. Ουδείς στο Αμέρικα ανέχεται αμφιλεγόμενα αποτέλεσματα που δεν διασφαλίζουν αναπτυξιακόνστόρυ, ειδικά όταν του Ceo και ιδρυτή Paradise η ψήφος της μίας μετοχής να μετράει Χ20.

      Διαγραφή
    11. Το κακό είναι ότι ο Αντρίκος δε φαίνεται ούτε ικανός αλλά ούτε και διατεθειμένος ίσως να γιγαντώσει το μαγαζί. Μου φαίνεται για exitάκιας.

      Ακόμα και τα σωστά που φαίνεται πως γίνονται είναι με καθυστέρηση και φαίνεται να τρέχει πίσω από τις εξελίξεις να μπαλώσει. Εκεί που έχασα πάσα ιδέα είναι όταν διαπίστωσα πρόσφατα ότι εκείνο το ωραίο disclosure στο τέλος της απάντησης στο short report (I am long SKLZ, i am the CEO of SKLZ), ήταν κλεμμένη ατάκα από τον Τσίου του NFLX το 2012. Ρε Αντρίκο ...

      Τέσπα, εγώ κρατώ, δεν αυξάνω σε αυτή τη φάση και πιστεύω ότι προϊόντος του χρόνου και σε καλό κλίμα θα γίνει παίγνιο κι εκεί ο καθένας κάνει ότι καταλαβαίνει.

      Διαγραφή
    12. Εγω θα αγορασω το dip σημερα, ειναι πλατφορμα και δε μπορω να τη συγκρινω με τους πολλαπλασιαστες της Zynga, εχει λιγα στοιχεια απο τζογο αλλα δε μπορω να τη συγκρινω με τη Draftkings. Νομιζω πως ειναι One of a kind και η αγορα αυτο αργα ή γρηγορα θα το αξιολογησει. Απο Ιουλιο 2011 εως Ιουλιο 2012 η Νετφλιξ εχασε 82.67%, νομιζω γιατι δεν πετυχε τον αριθμο συνδρομητων που απαιτουσε η αγορα, "ου γαρ οίδασι τι ποιούσι" λεμε τωρα. Το τριμηνο ηταν κακο και τιμωρηθηκε απο την αγορα, ειμαστε 81.5% κατω απο τα υψηλα. Δε παυουμε ομως να βρισκομαστε 68% y/y σε ρεβενιου ενω τα πιο γνωστα γκειμς τωρα μολις αρχιζουν και εμφανιζονται, δε θα ριξω τωρα την ασπιδα, θα περιμενω σιγουρα 2 τριμηνα ακομα και βλεπουμε.

      Εκτος και αν υπαρει καποιο λογιστικο τρικ και δουμε δραματα τυπου Lucking Coffee..
      Εκει τετελεσται.

      Διαγραφή
    13. ΔΕΝ έχουμε και άλλη επιλογή κυριοι με -58%
      Αναγκαστικά κρατάμε τα χαρτιά και ή τα κανουμε ταπετσαρία ή κααάαααποτε ισιωνουμε

      Διαγραφή
    14. Ποτέ δεν κρατάμε αναγκαστικά χαρτιά.
      Αναγκαστικά παντρεμένος; Ποτέ.

      Διαγραφή
    15. Καλησπέρα , κύριε Αρη κρατάτε στην πτώση να δω στην άνοδο τι θα κάνετε στην πρώτη ευκαιρία θα τα πετάξουμε να φύγουμε και αυτή θα συνεχίσει να ανεβαίνει και εμείς στην απέξω να ρίχνουμε μούντζες στον εαυτό μας, ο κύριος Τάκης ειναι εκτός Sklz και άρα ουδέτερος και για μένα η γνώμη του μετράει δυο φόρες περισσότερο , αν δει κάτι πολύ άσχημο θα μας το πει αλλά προς το παρόν τον πίνουμε κανονικά για να μας γίνει μάθημα. Εγώ την έφαγα βέβαια και με την Asts αλλά άντεξα το ίδιο ελπίζω να κάνω και εδώ αλλά χρήματα δεν της βάζω όσο και αν οι τιμές ειναι προκλητικά χαμηλές .

      Διαγραφή
    16. Μα γιατί αγχώνεστε και γιατί πρέπει να πουλήσετε αφού θα πάει 100$.Απλά 1-2 χρόνια καθυστέρηση

      Διαγραφή
    17. Κ Geopard μας έχετε λείψει. Άλλο βέβαια η ASTS και άλλο η SKLZ Η πρώτη είναι με 10.88 μ.ο και έχουμε κάτι να περιμένουμε η δεύτερη είναι 21 μ.ο και δεν ξέρουμε τι να περιμένουμε.
      Κ George θα πάει 100?

      Διαγραφή
    18. Κε. Τακη και Κε. Geopard,
      αν η Σκιλζ ανακοινωσει αυξηση MAU καθως και PMAU πανω απο τις εκτιμησεις που βλεπετε τη πορεια της μετοχης;
      Το λεω γιατι MAU θα δουμε σιγουρα ΕΚΡΗΚΤΙΚΟ στο 3ο/4ο τριμηνο, τα downloads/rankings ειναι real time feedback και δεν λανθανουν, δεν εχουν λαδωσει το iOS να τους εμφανιζει πανω πανω ενα πραγμα. Τωρα κατα ποσο συνεχιζει στο ιδιο εκρηκτικο τεμπο να κανει conversion το MAU σε PMAU οπως και το ποσο κοστιζει σε διαφημιση ειναι άλλου παπα ευαγγελιο.

      Απλα, ειδαμε και σε αλλες μετοχες, πως και σε εταιρειες που συντριβουν τις εκτιμησεις οπως Fubo/Xpeng, απο το προσωπικο μετοχολογιο, πως τα αποτελεσματα μικρη σημασια εχουν, η αγορα ειναι σε ξεκαθαρα πολυμηνο μπεαρ μαρκετ και η τιμη θα πεσει οπως και να εχει. Το σημαντικο ειναι να βλεπουμε τις εταιρειες που επιλεξαμε να προοδευουν και να εκτελουν το σχεδιασμο τους και οι τιμες θα ερθουν και θα ξεπερασουν το υψηλα του Φλεβαρη. Απο το προσωπικο μετοχολογιο η πιο αποκλινουσα απο το σχεδιασμο ειναι η Metromile, δεν βλεπω απολυτως τιποτα να προχωραει, ολο το σχεδιο επεκτασης ειναι στο μηδεν και περιμενω το Q3 με τρομο αν κρινω απο το Q2. Παρακαλω για ενα short covering για να τα γυρισω σε αλλες επιλογες αλλα δεν..

      Διαγραφή
    19. Η εταιρεία διαθέτει περίπου 250 εκατομμύρια δολάρια σε μετρητά, που είναι λίγο λιγότερο από 2 δολάρια ανά μετοχή και σήμερα έχει περίπου 110 εκατομμύρια δολάρια σε ασφάλιστρα σε ισχύ.

      Διαγραφή
    20. Καλημέρα , κ. Indiefunda πλέον δεν μπορώ να την δω τεχνικά 100% την Sklz το σίγουρο ειναι ότι έχει δώσει στόχο για 6 - 6,3 $ το οποίο μπορει να ακυρωθεί με κλείσιμο πάνω από 10,15 , αν βγει αυτό που γράφετε θεωρητικά μπορει να αντιστρέψει το κλίμα και να δούμε τα μεγάλα πράγματα που όλοι περιμένουμε από αυτήν.

      Διαγραφή
    21. Δεν ειναι ακριβη οχι αλλα ειναι δυσκολος ο ασφαλιστικος τομεας και δε τον κατεχω.
      Διαθετω για παραδειγμα τη Huiz με μικρη θεση στο πορτοφολιο. Estimated rev 2021 261mil, 40% Y/Y στο εξαμηνο, 67 εκατομμυρια ταμειο, EV/Rev 0.3 και stock buybacks απο τη διοικηση μεχρι τελους του ετους.
      https://www.unhedged.com/companies/5d88df4fc31f737d4884e4ea/HUIZ/

      Μετα απο αυτο θεωρω τη Metromile ακριβη.

      Διαγραφή
  2. Να REE κανεις ή να μην REE..?

    Ωραια η αναλυση... κατα την αποψη μου, η zevia θα αναπτυσσεται αλλα για κερδη ουτε λογος..
    Αυτο ομως δεν απασχολει κ τοσο στο America

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάτε να με αμαρτάνετε βραδιάτικα. Αυτή η ρουφιάνα η Ree ακόμη πάνω απο το 1 δις είναι.
      Επειδή δεν είναι της μοδας τα Evs και δεν την ξέρει ακόμη ο κόσμος, ενώ θα αργήσει να βγάλει πωλήσεις θα περιμένω όλο και πιο χαμηλότερα.


      Zevia για τα επόμενα 2 έτη .... δεν θα έχει κέρδη.

      Διαγραφή
    2. Σας αρέσει πάντως κυριε Θανάση.
      Αλήθεια ... τι σας κέντρισε το ενδιαφέρον στο Ree?

      Διαγραφή
  3. Κ Τάκη ορεξάτος είστε σήμερα. GAME Μαζεύτηκε και εκτοξεύτηκε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. H Game είναι αναλαφρη σαν πούπουλο. Θα ζήσουμε μεγάλες στιγμές εδώ.

      Διαγραφή
    2. Για το Eglx υπάρχει καμιά τιμή ολοκλήρωσης της διόρθωσης; Κάποια έμπνευση ίσως;

      Διαγραφή
    3. Αυτό είναι σταθερό
      το GMBL είναι σε έκπτωση και το EBET έφαγε σφαλιάρα εχθές μεγάλη
      Το BGRY έβαλε το 5 μπροστα

      Διαγραφή
    4. Σταθερό δεν θα το έλεγα.
      Είναι σε καθαρό bear market 6 μηνών

      https://finviz.com/quote.ashx?t=Eglx

      Διαγραφή
    5. Sir αυτο είναι κόσμημα.
      Έχει λαό από πίσω του που πληρώνει.
      Όντως είναι στα χαμηλά του αλλά με αργοτερους ρυθμούς από τις άλλες.

      Διαγραφή
    6. Επίσης GMBL 140m κεφ/ση 1,5 φορά τα έσοδα!!!!

      Διαγραφή
    7. το blue ant media και η Cormarck Securities πωλούν. Γιαυτό ζοριζετε το χαρτί λένε στο yahoo

      Διαγραφή
    8. https://finance.yahoo.com/news/eegs-igaming-division-hits-revenue-123100242.html

      Διαγραφή
    9. Αμεση αγορα GMBL ανακοινωνει αποτελεσματα 13/10
      και μετα EGLX
      Eτσι θα πραξω

      Διαγραφή
  4. Κέφια έχουμε απόψε! Κε Τάκη δείτε λίγο την OLPX, μην είναι καμία απ'αυτές που ψάχνουν οι κοι Burren, Geopard και λοιποί συνδαιτυμόνες...

    https://www.sec.gov/Archives/edgar/data/1868726/000119312521259313/d164089ds1.htm

    Μιλάμε για πολύ cagr naoum🧐

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. To Bgry λιγουρευομαι εγώ...μπαίνει σε εδιαφεροντες τιμές. Έρχεται αργά και σταθερά στις αγκαλιές μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΥΡΙΕ ΤΑΚΗ ΓΙΑ ΤΗ ZEVIA ΕΚΤΙΜΑΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΧΕΙ ΚΕΡΔΗ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΔΥΟ ΕΤΗ . ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΜΑΛΛΟΝ Η ΤΙΜΗ ΘΑ ΒΟΛΟΔΕΡΝΕΙ ΕΔΩ ΓΥΡΩ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι, απλά δε θα παίρνουμε μερίσματα.

      Διαγραφή
    2. Τα Biticonia κελαηδανε Κύριε BARREN...το Cardarinia τσου τσου αντί για τσίου τσίου...

      Διαγραφή
    3. κ. Gerry αν κρατήσει ο Βασιλιάς και ειδικά αν κάνει νέο ΑΤΗ, όλα θα κελαηδήσουν. Θα δούμε τη χορωδία της ζούγκλας κι εμείς θα κάνουμε τον Ταρζάν.

      Η δουλειά τώρα είναι ότι όσο έχει μπροστά του σημαντικές αντιστάσεις το BTC, φοβούνται τη διόρθωση και δε ρέει χρήμα στα alts. Αν το BTC βρεθεί σε περιβάλλον νέων υψηλών θα μπει η αγορά σε risk on mode. Είδατε πώς λύθηκαν κάπως όταν πέρασε το 53 κ? Με σάλιο και υπομονή ... ξέρετε.

      Διαγραφή
    4. AΣ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ ΚΥΡΙΕ BARREN ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΡΙΣΜΑΤΑ ΣΚΑΣΙΛΑΡΑ ΜΑΣ! :)))

      Διαγραφή
    5. Αν θέλαμε μερίσματα αγοράζαμε διαμερισματα και τα νοικιάζαμε.

      Διαγραφή
    6. Κύριε Τάκη θυμιστε μου ... είστε ακόμη ADMA??την πιστεύετε όπως πριν η χάλασε η σούπα???

      Διαγραφή
    7. Nαι κύριε Gerry έχω, αλλά δεν αυξάνω.
      Ναι την πιστεύω πολύ, αν και διαγραμματικά με κάνει να μην την πιστεύω.

      Διαγραφή
    8. Σας ευχαριστώ πολύ Κύριε Τάκη!

      Διαγραφή
  7. Για καθήστε γιατί η MILE στο 5λεπτο έκανε 5κυμματικούλι πάνω και διόρθωσε ABC.

    Λες;

    Βαστάτε Τούρκοι τ' άρματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα σας γελάσω. Μπορεί να είναι η αρχή ενός ανοδικού προωθητικού, μπορεί απλά μια αντιδρασούλα και να συνεχίσει στα γνώριμα μονοπάτια.

      Για σκουίζ, με short 13% float, μη περιμένουμε και πολλά. Πιστεύω πως και όταν είναι να ανέβει θα το κάνει άνευρα και μονότονα όπως πέφτει, σα τον ιδρυτή της το Φρίντμπεργκ. Δε νομίζω ότι ασχολείται και πολύς κόσμος μαζί της.

      Τις σαμπάνιες τις ανοίγουμε >5,28 (που σιγά μην ανοίξουμε σαμπάνιες για το Κωσταλέξι, άντε καμιά γκαζόζα)

      Διαγραφή
  8. Η πλάκα είναι που έχουμε ένα σωρό λετζίτ εταιριούλες πρώην SPAC να σαπίζουν ανελέητα στο 4~7, άντε να πω δικαιολογημένα, αλλά έχεις και την εξακριβωμένη απάτη χωρίς κανένα μέλλον τη NKLA να μη μπορεί να πέσει κάτω από 10.

    Άντε βγάλε άκρη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα παίξουμε μεγάλη μπάλα κύριε Barren .... αφήστε τα λίγο ακόμη να λιώσουν και χρονικά ... όχι μόνο ως τιμές.
      Αυτή η ρουφιάνα η Stem δεν λέει να έρθει προς τα κάτω.

      Βitcoinάρα ολέ .... μου αρέσει που κάτι σαλτιμπάγκοι των χρηματαγορών περιμένουν κατάρρευση.

      Διαγραφή
    2. Δεν αμφιβάλλω κ. Τάκη, σίγουρα θέλει το χρόνο του.

      Καλά το bitcoin έχει περάσει σε άλλο επίπεδο, άσχετα με τις τιμές. Όταν βλέπεις εισηγμένη να βγάζει μισό μπιλιόνι ομόλογο για να αγοράσει bitcoin και να τις τα δίνει η αγορά, τι να λέμε.

      Διαγραφή
    3. ..ακομα και η χελωνα το Renew, σκαβει λακους σημερα...
      περιεργα πραγματα...

      Διαγραφή
    4. Γιατί να μη σκάψει λάκκο η Renew;
      Ξεσπακάρισε και έπεσε ξεκλείδωμα. Kάτω!!!

      Διαγραφή
    5. Ο κατσαπλιάς κύριε Barren επανέρχεται.
      Κάτι μου λέει ότι δεν θα παιχτεί το περσινό παίγνιο ...

      Διαγραφή
    6. Τον είδα τον άτιμο και συμφωνώ μαζί σας.
      Αλλά και παπάδες να κάνει δε θα μετανιώσω που τον θυσίασα για τη ZVIA. Ταιριάζει περισσότερο στο ρόστερ που θέλω να φτιάξω, με το βλέμμα καρφωμένο στο 2025.

      Διαγραφή
    7. Η διαφορα της λεγαμενης (renew) ειναι οτι ειναι εταιρια με εσοδα, οχι μελλοντικα αλλα τωρινα.. ο κλαδος της ειναι ανελαστικος κ hot νομιζω..

      Διαγραφή
    8. Για ποιον κατσαπλια εννοείται γιατί είναι πολλοι

      Διαγραφή
    9. Στο wter αναφερονται οι φιλοι

      Διαγραφή
    10. Κ BARREN χείμαρρος έγινε ο νερακιας.

      Διαγραφή
    11. Είχατε δίκιο Κύριε ΤΑΚΗ ...ο κατσαπλιας κάτι ετοιμάζει...το πήγε 1.36 και το εκτοξεύει...

      Διαγραφή
  9. Αν κάποιος φίλος ενδιαφέρεται για μακροπρόθεσμη τοποθέτηση σε πιο σοβαρές και καταξιωμένες τσαχπινογαργαλιάρες, το ROKU φαίνεται στο 290 να έληξε μεγάλο κύμα 4 και να ξεκίνησε το 5.
    Στόχοι για το 5 οπουδήποτε 550~1010 και βάλε ίσως.

    Δεν έχω θέση και δεν ανοίγω τώρα γιατί είμαι ντεφραγκέ. Αν όμως προλάβει να ξεπεταχτεί καμία από τις ξεκwλιάρες μου και το πετύχω εγκαίρως σε κανένα γύρισμα θα καβαλήσω Α Β Λ Ε Π Ι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πιστεύει κανείς ότι ο Ιταλός δε θα παίξει τη μετοχή του ενόψει january effect?

    Κοιτούσα λιγο τα της συγχώνευσης και βρήκα το παρακάτω. Έχει μια πολύ ενδιαφερουσα παραγραφο, που τιτλοφορείται listing status. Το βάζω για τη γνώση. Δεν ειχα σκεφτει ποτέ ότι λογω redemptions δε θα έφτανε η διασπορά για να μείνει η εταιρία στο Nasdaq.

    https://www.businesswire.com/news/home/20210813005132/en/Helbiz-Inc.-and-Greenvision-Acquisition-Corp.-Announce-Closing-of-Business-Combination-Helbiz-to-Trade-on-Nasdaq-Under-Symbol-%E2%80%9CHLBZ%E2%80%9D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΚΥΡΙΕ HIPPY ΓΙΑ ΤΗ BAYER ΤΙ ΛΕΤΕ? ΕΧΕΤΕ ΓΝΩΜΗ? ΝΑΙ, ΞΕΡΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ROUNDUP MONSANTO ΚΑΙ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ. ΩΣΤΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΧΑΜΗΛΑ ΣΕ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΔΙΝΕΙ ΚΑΛΑ ΜΕΡΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΚΟΥΩ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΠΩΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΛΥΣΗ (ΦΩΣ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΤΟΥ ΤΟΥΝΕΛ?). ΑΚΟΥΣΑ ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΟ ΣΚΕΥΑΣΜΑ. ΜΙΛΑΩ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΜΑΚΡΟ ΔΙΑΚΡΑΤΗΣΗ. ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΚΕΝΤΡΙΣΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ Η ΕΝ ΛΟΓΩ ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω θέση, γράφω ζημιά, πληρώνει τις αμαρτίες της Monsanto. Νομίζω το ρίσκο είναι μικρό στα €46 που βρίσκεται τώρα (από τα €100 που είχε όταν αγόρασε την "αμαρτωλή" αμερικάνα). Mε P/S 1,1-P/B 1,5-μερισματική απόδοση 4,3% νομίζω το ρίσκο/απόδοση είναι μικρό ακόμα κι αν υποχωρήσει ο DAX. Γι αυτό και την κρατάω.

      (ο φόρος επί των μερισμάτων στην Γερμανία είναι 30%)

      Διαγραφή
    2. ΚΑΠΩΣ ΕΤΣΙ ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΚΑΙ ΕΓΩ Κ ΓΙΑΥΤΟ ΤΗ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ. ΠΙΣΤΕΥΩ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΕ ΤΗ MOSANTO ΟΠΩΣ ΚΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΕ VW BMW ΚΑΙ DAIMLER ΗΤΑΝ ΚΑΛΟΣΤΗΜΕΝΑ ΧΤΥΠΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΩΝ ΤΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΙΕΖΑΝ ΚΙΌΛΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΦΟΡΕΣΑΝ

      Διαγραφή
    3. ΕΠΙΣΗΣ ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΗ ΓΕΡΜΑΝΙΔΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟ XETRA ΥΠΟΨΗΝ ΚΑΙ ΣΕ ΘΕΛΚΤΙΚΗ ΤΙΜΗ ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ...ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΗ SIEMENS ENERGY AG. EINAI ΣTON XETRA, ΘΥΓΑΤΡΙΚΗ, ΠΕΡΣΙ ΕΙΣΗΧΘΗ, ΠΑΙΖΕΙ ΜΕ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΥΔΡΟΓΟΝΑ ΚΛΠ. ΕΙΝΑΙ ΧΑΜΗΛΑ Η ΤΙΜΗ. ΜΗΠΩΣ ΑΝ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΑ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΑ ΤΗΣ ΣΤΑ 18,38 ΑΞΙΖΕΙ? ΙΣΩΣ ΝΑ ΒΓΕΙ ΛΙΡΑ ΕΚΑΤΟ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΑΚΡΟ ΚΑΙ ΥΠΟΜΟΝΗ

      Διαγραφή
    4. Κύριε ΤΑΤΑ η διοίκηση της εταιρίας πρέπει να εργαστει σκληρα για να αυξήσει το net profit margin https://ibb.co/NVYg679 (τα στοιχεια ειναι απο το tikr και θεωρω οτι ειναι σωστα).

      Διαγραφή
  12. Δέχομαι επίμονες οχλήσεις από διάφορους περίεργους να τους δώσω λέει μερικά από τα χαρτάκια μου και τα cryptάκια μου.

    ΤΑ ΦΡΥΔΙΑ ΜΟΥ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα σας mr Barren είμαι τοποθετημένος στο shiba από το 0,000005800 και δεν δίνω λεπι.
      Έχετε άποψη για το συγκεκριμένο;

      Διαγραφή
    2. Κοιτάξτε, θεμελιωδώς όλα και θα τουιτάρει ο Ήλον, αλλά γιατί όχο Φλόκι που έχει και τη χάρη και το όνομα;

      Δεν το έχω παρακολουθήσει όμως.

      Διαγραφή
    3. Κύριε Stelio P με 353 τρισεκατομμύρια coins πως το βλέπετε όχι ότι αποκλείεται κάτι αλλά παίρνετε τα κέρδη σας σε τέτοια project.

      Διαγραφή
  13. https://docoh.com/news/benzinga/23262487/clever-leaves-confirms

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. https://www.youtube.com/watch?app=desktop&t=3139&v=R2HEGlKeZMY&feature=youtu.be

    αυτος ειναι ο λογος που ανεβαινει σημερα η redwire.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Το Σοφάκι μάλλον χρωστάει το gap στο 15,10 κι εκεί μπορεί να τσεκάρει τη γραμμή τάσης από 16/9.
    Κάτω από 14,4 τον ήπιαμε. Το χαρτί ξετινάζει, υπάρχουν μάλλον αρκετά πετσάφια ακόμα μέσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλησπέρα στην παρέα!

    SKLZ vs GMBL vs GAME

    Αν έπρεπε να διαλέξετε μια, στην παρούσα φάση, ποιά θα διαλέγατε και γιατί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα
      Τις εχω και τις 3
      Και οι 3 ειναι στα χαμηλα τους
      GAME Ελαφρια σαν πουπουλο που λεει ο Κ Τακης ( 60m κεφ/ση)
      GMBL Μαλλον θα ανακοινωσει καλα κερδη 13/10 .Αν ναι τοτε θα πεταξει .Επισης ελαφρια σαν πουπουλο (140m κεφ/ση)
      SKLZ Αν οχι τωρα τοτε ποτε? ( βαλε τον τονο οπου σε συμφερει)

      Διαγραφή
    2. εσείς κ οικοδεσπότα με τη μεγάλη μύτη τι λέτε; μια από τις τρεις.

      Διαγραφή
    3. Aφού δεν βλέπω περαιτέρω ανταπόκριση, απαντώ εγώ:

      Για την SKLZ τη γνώμη μου την έχω πει από καιρό (το θυμάστε κ οικοδεσπότα;) και δεν την αλλάζω. Τότε είχε την ίδια τιμή με τη FUBO και είχα πει ότι ψηφίζω Gandler και μαυρίζω Paradise τον οποίο και θεωρούσα παπατζή. Έκτοτε η γνώμη μου ενισχύθηκε, τόσο η θετική για τον πρώτο, όσο και η αρνητική για τον δεύτερο.

      Για την GAME συμφωνώ με τον οικοδεσπότη ότι θα συμβεί παίγνιον κάποια στιγμή, όμως δυστυχώς δεν είμαι πολύ των λαναρόχαρτων.

      Οπότε για την ώρα εγώ έχω διαλέξει την GMBL, κυρίως λόγω του Johnson!

      Διαγραφή
  17. https://topclassactions.com/lawsuit-settlements/privacy/data-breach/1034346-metromiles-negligence-led-to-drivers-personal-info-being-stolen-in-data-breach-class-action-alleges/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. κ. Κορνηλιε τελικα υστερα απο μια μελετη στη ΖΙΜ αποφασισα να ακολουθησω με ενα αρχικο ποσο σαν πρωτη τοποθετηση και θα ακολουθησω πυραμιδωμα αν ολα δω οτι βαινουν προς τη σωστη κατευθυνση. Ευχαριστω θερμα για τις προτασεις σας. Θεωρω την ΖΙΜ οντως Deep value σε αυτα τα επιπεδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα στην ομήγυρη!!! Παρακαλώ, δεν κάνει τίποτα κε Γεωπόνε. Να υπενθυμίσω απλώς ότι η διοίκηση της εταιρείας θα επιστρέψει σε dividends το 2022 το 30-50% των καθαρών εσόδων του 2021...🧐

      Διαγραφή
    2. Ε τότε θα γίνω θεσμικός χαχαχχα

      Διαγραφή
  19. η rocket lab συμπλήρωσε 424Β3 εγγραφο. Αυριο λογικα θα το ενεργοποιήσει. Χαμούλης στο after hours.
    ε ρε π@@στη μου, να είχε κανει αυτό πρωτα και μετά να είχε βγάλει την είδηση. Παραλίγο να φαω το καπελο μου σήμερα, σαν τον Ρόμπαξ.

    Γνωμη μου, αξιζει να αγοραστει το dip.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Περσι, ο τρελός χαμός έγινε τον Νοέμβρη. Από τέλη Οκτώβρη ουσιαστικά οι growth εταιρίες πήγαν στο january effect άσπαστες. Μέχρι τα μέσα Φλεβάρη.
    Εκτιμώ πως φέτος τα πράγματα θα είναι διαφορετικά, στις 3 Δεκέμβρη έχουμε ανακοινώσεις της FED για τα επιτόκια. Έχουν αρχίσει και την κατηγορούν αρκετά για την επιμονή της να μην τα αυξάνει. Ίσως ανακοινώσει κάποια μειωση στον ρυθμό αγοράς των ομολόγων.

    Πιστευω άνοδος μεχρι 15-20 Νοεμβρη με αφορμη την συμφωνία για το χρέος, πτωση κανα 10ήμερο για την συνεδρίαση της FED και μετα end year rally.

    Σημαντικό! Στις τελευταίες δυο συνεδριασεις της FED, η αγορά ήδη απο την προηγούμενη μέρα ανέβαινε, η όποια πτωση είχε ολοκληρωθεί μέχρι την προ-προηγούμενη μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οκτώβρη-Νοέμβρη είχαμε τις ανακoινώσεις για την ανακάλυψη του εμβολίου covid και την ανατολή της ελπίδας.

      Διαγραφή
  21. Η εικόνα στα crypto δε μου πολυαρέσει. Μακάρι να κάνω λάθος, αλλά χαλαρά γυρνάνε το πανηγυρικό κλίμα σε (βραχυπρόθεσμη) τραγωδία.

    Ούτε και ο Σπίκος μου αρέσει, μπορεί να έχω κάτι, δεν ξέρω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΠΡΟΣΟΧΗ! ΔΕΝ εχει ενεργοποιηθεί ακόμα το S1, στην RKLB, θα γίνει απόψε το βράδυ.
    Ό,τι βλεπουμε ειναι front running για την επερχόμενη καταιγίδα.


    Ε ρε 'σεις τι μακάκες που ήμασταν και δεν παίζαμε τα spacs ανάλογα με την χρονικότητα του εταιρικού τους μετασχηματισμού..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα , κύριε Barren έχετε ακόμα Flora και μας βάζετε το βαρύ πυροβολικό της σε φωτογραφία ?

      Διαγραφή
    2. Άφηστε κύριε GEOPARD ... ερωτεύθηκε ξανά ...κάτι τον τραβάει στο εξωτικό Μπαλί...και με το δίκιο του φυσικά...τι να ερωτευτεί την Καθυ??για όνομα ...,,🐦🐦

      Διαγραφή
    3. Ο Αντρικος...ναι αυτό το παραδεισένιο πουλί 🐦 πάει για μετωπική με την κόλαση???

      Διαγραφή
    4. Καλησπέρα κ. Geopard, έβαλα προχθές μέρος των κερδών στο 5,40, μήπως γίνει κανένα παίγνιο. Εντάξει, βασικά για να συνεταιριστώ με τη Dr.

      Όταν το ανέβασα ήταν στο +17% αλλά το άδειασαν το κορίτσι, πρέπει να μάθω να μη μιλάω.

      Διαγραφή
    5. Κύριε GERRY για όνομα με την Κάθυ πρέπει να είσαι νεκρόφιλος για να ασχοληθείς άσε που εχω σπαστεί μαζί της με την σκύλα , κύριε Barren αν πήγαινε ποιο κάτω από 4 θα άρχιζα να το σκέφτομαι να ξαναπάρω την θέση που είχα αρχικά.

      Διαγραφή
  24. ΚΥΡΙΕ ΤΑΚΗ ΚΑΜΙΑ ΚΑΛΗ ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ ΣΕ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΜΠΑΤΑΡΙΩΝ ΛΙΘΙΟΥ ΚΛΠ. ΕΧΟΥΜΕ?
    ΔΙΑΒΑΣΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΖΗΛΕΨΑ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΙΣΗΓΜΕΝΗ

    https://www.euro2day.gr/ftcom/ftcom_gr/article-ft-gr/2096862/o-synidryths-ths-tesla-pontarei-polla-sthn-anakykl.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Χρεωκοπησε το SKLZ και δεν μας το λένε? Δεν έχει λογική ούτε το Ride τέτοια πτώση. Τόσο σανο τρωμε και δεν τον χωνευουμε ακόμα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κύριε Ari τεχνικά κοιτάει το 6 η σκύλα το θέμα ειναι ότι όλοι εκτός από εμάς πουλάνε , επίσης το άλλο θέμα ειναι ότι αν βγει το project εμείς θα αντέξουμε ή θα πουλήσουμε μόλις κάνει ένα δυο γερά ανοδικά , όπως και να έχει με έχει ξενερώσει αφάνταστα αλλά θα την πάω μέχρι τέλους (ίσως να κάνω λάθος βέβαια ο καιρός θα δείξει ).

      Διαγραφή
    2. κ. Aris μάλλον δεν έχετε καταλάβει το πρόβλημα με τα αποτελέσματά της.

      Τα νούμερα στο περίπου γιατί βαριέμαι να ψάχνω:
      Για να Δ Ι Α Τ Η Ρ Η Σ Ε Ι σταθερούς τους ~2,5 εκ. MAUs (όχι πελάτες, αυτοί είναι ~800κ) πλήρωσε ~50 εκ. σε διαφήμιση.

      Επειδή δεν ξέρουμε (εγώ τουλάχιστον) πόσους παίκτες έχασε, ας παίξουμε με τα νούμερα.

      Έστω CAC (Customer Acquisition Cost) $50 (νομίζω πως είναι λογικό έως πολύ) => αγόρασε με τη διαφήμιση 1 εκ παίκτες, άρα τόσους και έχασε (40%) => το προϊόν της είναι σκ@τ@.

      Έστω CAC $100 => έχασαν 500 κ παίκτες (20%) => το προϊόν τους είναι κακό και είναι ψιλομ@λακες που πληρώνουν τόσα, δηλαδή θα μπορούσαν να δίνουν μια πενηντού απευθείας σε κανά πιτσιρικά να παίζει τα κwλοπαίχνιδά τους.

      Έστω CAC $150=> έχασαν 330κ παίκτες=> το προϊόν τους είναι ψιλοκακό και τους έπιασαν και μ@λ@κες, διότι με ARPU ~12.5 στο τρίμηνο=> ~50 στο έτος και πληρώνουν και τα μισά σε bonus => θέλουν έξι χρόνια για να πάρουν σε έσοδα το κόστος του marketing.

      Άρα νομίζω ότι η αγορά είδε πως κάπου ανάμεσα στην ποιότητα του προϊόντος της και του επιχειρηματικού της μοντέλου υπάρχει ΧΟΝΤΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. Άρα όσο κάτω και να πάει μη μας κάνει εντύπωση.

      Ωστόσο φαίνεται να γίνονται κάποια βήματα, κάποια νέα παιχνίδια όπως μας ενημερώνει ο φίλος Indiefunda. Έχει και έναν άσσο στο μανίκι ότι κάποια στιγμή θα αξιοποιήσει και τους NPAUs με διαφήμιση κλπ, αλλά θα χρειαστεί καλά παιχνίδια για να μη της κοστίσει σε retention. Έχει φανεί και ο Τσίου ψιλομ@λ@κ@ς exitάκιας.

      Νομίζω αυτή είναι η εικ΄να που βλέπει η αγορά αυτή τη στιγμή. Ίσως είναι η χειρότερη που θα δείξει, ίσως να χειροτερέψει κι άλλο. Στα οικονομικά κάπως θα βελτιωθεί στο επόμενο με την ενσωμάτωση του AARKI, αφού μέρος των εξόδων marketing θα συμπεριλαμβανετασι στο εισόδημά της, άρα θα φτιάξει η αναλογία. Αλλά θα είναι ψιλομαγείρεμα και η αγορά το ξέρει αυτό, συν ότι δεν ξέρουμε για τα οικονομικά του (αν είναι κανένα ναυάγιο?).

      Τέλοσπάντων, εγώ αν πέσει στα τέσσερα ($4) θα της τον ακουμπήσω (τον οβολό), ανάλογα και τα οικονομικά μου. Βλέπω και Short/Float ~19%, θα ανέβει λογικά, μπορεί να ξηγηθεί κανένα ATER.

      Διαγραφή
    3. Kύτιε Άρη
      Για τη Ride το deal και η πώληση στους Ταιβσνούς δεν ήταν καλή συμφωνία.

      https://www.fool.com/investing/2021/10/06/why-lordstown-motors-stock-plummeting-sept-21/?source=eptyholnk0000202&utm_source=yahoo-host&utm_medium=feed&utm_campaign=article

      Λογικά έχει πολύ κάτω ακόμη και στο μέλλον θα δείξει αν κάτι ισιώσει προς το συμφέρον της εταιρείας και των μετόχων της.

      Για Sklz όταν είδα στα αποτελέσματα τριμήνου το MAU τρόμαξα. Το MAU εχει σταθεροποιηθεί .... δεν αναπτύσσεται η εταιρεία, άρα αν δεν αλλαξει αυτό η μετοχή θα ταλαιπωρείται.
      Ο κυριος Barren μια χαρά τα γράφει!!!

      Διαγραφή
    4. Κύριε Τάκη έχετε άποψη για το πως θα κινηθούν οι εταιρίες μας το επόμενο διάστημα αφού έχουν φάει το ξύλο της αρκούδας , υπάρχει περίπτωση να δούμε January effect σε αυτές φέτος ή θα κλαίμε με μαύρο δάκρυ;

      Διαγραφή
    5. Κύριε Geopard τα χαρτιά των πρώην spac δεν είναι της μόδας. Ήδη η αγορά είναι μπερδεμένη και δεν μπορεί να ξεχωρίσει την ήρα απο το στάρι.
      Όποιες θα έχουν καλά αποτελέσματα και πείσουν ότι διαθέτουν αναπτυξιακό στόρι θα ανέβουν ....

      Διαγραφή
    6. Ας πούμε η Stem. Αν βγάλει 150 ετήσια αποτελέσματα θα σκίσει .... αν αναθεωρήσει θα την δείτε να σκαει σαν καρπούζι.

      Διαγραφή
    7. Κε Barren θα συμφωνησω εν μερει και θα δωσω και ενα πιο bull case scenario,
      η διαφορα λοιπον της Σκιλζ ειναι πως δεν εχει διαφημισεις, δεν υπαρχει κινητρο να προσελκυσει μαζικα κοσμο στη πλατφορμα της μιας και δε σημαινει οτι >MAU => >Revenue. Απο τις συνεντευξεις του Παρανταις εχω δει εναν ανθρωπο που δινει σημασια σε αυτο που μετραει για τη σκιλζ, ατομα που θα πληρωσουν. Εκει ειδαμε, στο pMAU στο Q2 που ηταν αντικειμενικα ΚΑΚΟ ανοδο Y/Y απο 0.3m σε 0.46m δηλαδη 53%.
      Το Q2 2021 ηταν αντικειμενικα δυσκολο μιας και στο q2 2020 ειχαμε εκτεταμενο λοκνταουν στις ΗΠΑ και ο κοσμος εμενε σπιτι και ασχολιοταν με το κινητο του. Για παραδειγμα, η Ρομπλοξ που ενδιαφερεται για DAU(Daily active users) μιας και κανει monetization ΚΑΙ απο διαφημιση, ειχε Y/Y στο Q2 στο 29%. Αλλο μεγεθος η Ρομπλοξ σαφως και πιο περιορισμενες οι δυνατοτητες αναπτυξης μιας και το προιον ειναι πιο ωριμο ωστοσο στο Q1 2021 εναντι Q1 2020 η Ρομπλοξ ειχε 79%, η σκιλζ 81% (pMAU). Αν δουμε λοιπον πως κινηθηκε η αγορα, το τριμηνο παυει να δειχνει ΤΟΣΟ κακο. Σιγουρα κακο, αλλα τιμωρηθηκε με 81% πτωση.. Πλεον τρεχει με EV/FwdSales κατω απο 8..

      H skillz αυτη τη στιγμη εχει 355 ανοιχτες θεσεις εργασιας στο LinkedIn και current employees Sept 2021 452. Η αναπτυξη συνεχιζει να δειχνει εκρηκτικη, δεν βλεπω καποιον που δεν πιστευει σε revenue increase, αυτο δηλαδη που προεξοφλει αυτη τη στιγμη η τιμη της μετοχης. Περα απο τους νεους τιτλους, συνεχιζω να βλεπω αυξημενα τα hits της ιστοσελιδας και θα μου κανει μεγαλη εντυπωση αν δε δουμε καλυτερο τριμηνο απο το Q2.

      Διαγραφή
    8. Μαζί σας κ. Indiefunda, γι' αυτό κρατώ κι εγώ. Μπορεί η εικόνα τη δεδομένη στιγμή να είναι κακή, αυτό δε σημαίνει όμως ότι δεν υπάρχει προοπτική αν γίνουν οι σωστές κινήσεις.

      Η ενημέρωση που μας κάνετε είναι πολύ χρήσιμη μιας και φαίνεται να κατέχετε τα τεχνολογικά θέματα, προσωπικά είμαι αγράμματος. Όσο κάτω και να πάει σε αυτή τη φάση δε σημαίνει ότι δε μπορεί σε 2~3 χρόνια με μια μέτρια δική μας διαχείριση να βρεθούμε στο *2~*3 του ΜΚΚ μας και με θετικό momentum ΑΝ η εταιρία εκτελέσει σωστά.

      Ας χαλαρώσουμε λίγο, ούτε ένα χρόνο δε τα παλεύουμε τα μαγαζά. Όταν ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ long, εννοούμε :
      L
      O
      O
      O
      O
      O
      O
      O
      O
      N
      G

      Διαγραφή
    9. Πάντως στο Ark εχω μέρες να δω να πουλαει skillz... Εκτός και αν τις έδωσε όλες..

      Διαγραφή
    10. για τους σκιλζόπληκτους https://twitter.com/NFL/status/1446851217473277952?s=20
      το nfl έχει 27 εκατ followers.Mε βλέπω για ενίσχυση θέσης

      Διαγραφή
    11. Λέω λέω αλλά έκανα μια αυξησούλα 20% SKLZ @8.08. Δεν κρατήθηκα!

      Διαγραφή
    12. ΩΡΑΙΟΣ Ο ΠΑΙΚΤΗΣ . . . ΤΙ Μ.Ο ΦΤΙΑΞΑΤΕ?

      Διαγραφή
    13. Λέει λέει το κοπέλι κάνει τη γριά και θέλει ...! για την Καθυ λέω μη παρεξηγηθω κιόλας ..

      Διαγραφή
    14. Και δυστυχώς έφυγε ελαφρώς πιο πάνω, χωρίς κέρδος αλλά κυρίως χωρίς ζημιά.
      Μακάρι να κάνω λάθος, αλλά δεν είδα πειστική δομή και δε με παίρνει για ηρωισμούς με την πάρτη της. Πιο αδύναμη και από τον πρίγκιπα Φίλιππο στα τελευταία του η Skillzάρα.

      https://pagesix.com/wp-content/uploads/sites/3/2021/03/prince-philip-meghan-oprah-03.jpg?quality=80&strip=all

      Διαγραφή
  26. Αυτό το χρέπι η Momentus, μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος πως γίνεται να έχει μεγαλύτερη κεφαλαιοποιηση απο την Redwire?

    κε Τάκη, έχετε καμία ιδέα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παίζουν το μελλοντικό cagr οι επενδυταί😅

      https://photos.app.goo.gl/FioeLbnmJDVSbaM99

      Διαγραφή
  27. Άσχετο, αλλά Ψαρακλα, θα μπαίνεις κάθε πρωί και θα μου γράφεις ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σου προσφέρω αφιλοκερδώς τόσες πληροφορίες για τόσες εισηγμένες στην Αμερική και μετά θα ζητάς και ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν με ευχαριστούσες τόσο καιρό για τόση συσσωρευμένη γνώση σου προσφέρω απο αυτό το Ιστολόγιο. Διαφορετικά δεν σου ξαναβγάζω σχόλιο.

    Άντε τράβα αγορίνα μου να φορτωθείς σε κανέναν άλλο. Άντε μπράβο τσάμπα μάγκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. https://www.youtube.com/watch?v=xe83BtpG43I

      ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΠΑΝΤΩΣ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΣΟΥ....ΑΓΑΠΗΤΕ ΤΑΚΗ !!! ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ !!!

      π.χ. COUPANG όλο το παγκόσμιο e-commerce στο πιάτο σε 3 λεπτά, τι να λέμε τώρα !

      Υ.Γ. άλλο οι επιλογές μας για τις οποίες εννοείται οτι θα πρέπει να είμαστε υπεύθυνοι.

      Διαγραφή
    2. Κύριε Άλεξ δεν χρειάζονται ούτε ευχαριστώ, ούτε συγγνώμες, ούτε τίποτα. Εδώ μέσα όλοι μας κάνουμε το κέφι μας και το βήμα είναι ελευθερο να διατυπώνονται αντίθετες απόψεις, διαφωνίες και ό,τι άλλο νομίζει ο καθένας μας. Ποτέ δεν έκοψα σχόλια ..... αλλά δεν μπορώ να ανεχτώ τον κάθε εξυπνάκια να κάνει κακεντρεχή σχόλια και να υποτιμά όλους τους άλλους.
      Εδώ ο άλλος είπε μαλάκα κάποιον άλλον χρήστη πέταξε την πονηράδα του και ήθελε να του περάσω και το σχόλιο.
      ΝΑ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟΥ. ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΔΕΝ ΤΟΝ ΘΕΛΩ. ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΟ ΜΑΤΑΚΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΔΡΟΜΟ.
      Κανονικά ούτε το ματάκι του πρέπει να παίρνει .... αφού είμαστε μαλάκες. Να πάει στο χρηματιστή του να του υποδεικνύει αγορές και πωλήσεις.

      Διαγραφή
    3. k. Tάκη βάλτε κωδικούς εισόδου , χρεώστε μας μια λογική συνδρομή για να βγουν τα έξοδα (γιατί όχι και κέρδος), απελευθερώστε τη μορφή επικοινωνίας για να γίνει πιο ζωντανή μεταξύ ανθρώπων με αλληλοσεβασμό (πχ Disqus) και θα περνάμε ζάχαρη κι εσείς θα ησυχάσετε.

      Στο 'mmmurica αυτό που προσφέρετε το χρεώνουν χοντρά.

      Διαγραφή
    4. Πολύ σωστός κ. Barren, ή αλλιώς, γιατί αυτές οι αναλύσεις του κ.Τακη είναι πολύτιμες για όσους τις διαβάζουν, ένα πιο κλειστό telegram group, όπου θα μπαίνουν αυτοί που θα εγκρίνει ο οικοδεσπότης, με συνδρομή, ώστε να μπορούν να εκφέρονται ελεύθερα εκεί απόψεις και πάνω στο "trading" και σε όλα. Εγώ είμαι πολύ σύμφωνος!

      Διαγραφή
    5. Και εγω συμφωνω. Αλλά είμαι και υπέρ της προσωπικής γνωριμίας( δεν κατέρχομαι στην πολιτική, που έλεγε ο Εθνάρχης).
      Οπότε ο κ.Τάκης θα κεράσει τον καφέ, που όλο λέμε, και δεν το αποφασίζουμε, και μεις θα πληρώνουμε την νέα συνδρομή.

      Διαγραφή
    6. Θα συμφωνήσω με τους προλαλησαντες αν και πιστεύω (το είχα γράψει και πιο παλιά )ότι ο Κύριος ΤΆΚΗΣ δεν θα προχωρήσει σε κάτι τέτοιο... στέκεται πάνω από τα κομπλεξικα ανθρωπακια ..το ότι έρχονται εδώ να βγάλουν τα απωθημένα τους το ξέρει και τους αντιμετωπίζει όπως τους πρέπει..

      Διαγραφή
    7. Έτσι κύριε Gerry.
      Συνδρομή δεν πρόκειται να δεχτώ .... δεν σκοπεύω ούτε ένα ευρώ να αποκομίσω, είτε αμεσα είτε έμμεσα, σε ότι αφορά την ενασχόληση μου με τις χρηματαγορές.
      Αυτό είναι ξεκάθαρο.

      Αν προτείνετε κάποιον τρόπο να είναι ελεύθερα τα σχόλια δίχως όμως να μπορούν οι κομπλεξικοί να έχουν δικαίωμα πρόσβασης στο σχολιασμό, ευχαρίστως να το σκεφτούμε.

      Διαγραφή
    8. Sir Takis αν θυμάμαι καλά ένας φίλος του blog (Ελληνοαμερικάνος??) που έγραφε αγγλικά είχε προτείνει την "αναβάθμιση" του ιστολογίου σας...
      Δεν έχω τις γνώσεις να προτείνω κάτι σχετικό ώστε να μην έχουν θέση οι "ανεπιθύμητοι"...απλά το θυμήθηκα.
      Καλή εβδομάδα με αισιοδοξία σε όλους!!!

      Διαγραφή
    9. KΥΡΙΕ ΤΑΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΥΓΕ ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ ΠΟΥ ΑΠΛΟΧΕΡΑ Κ ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΩΣ ΜΟΙΡΑΖΕΣΤΕ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ Κ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΑΣ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΣΑΣ ΚΑΘΩΣ Κ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΒΟΗΘΟΥΝ ΣΤΙΣ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΠΕΡΙ ΧΡΗΜΑΤΟΓΟΡΩΝ ΚΛΠ..(ΑΣΧΕΤΟ ΗΙPPO ΤΗΝ ΕΧΕΤΕ ΔΕΙ? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

      Διαγραφή
  28. Mε sklz σαφώς έχω βρεθεί σε αδιέξοδο.Να μείνω ,να φύγω ,η να ενισχύσω. Πολύ δύσκολη η διαχείριση των μεγάλων απωλειών΄ (αυτή και η mile) ,αλλά αν δεν ξέρεις τι να κάνεις μάλλον δεν κάνεις τίποτα. Το πρώτο συμπέρασμα μου απο αμέρικα μήν αγοράζεις μετοχές when they go public. Περίμενε τουλάχιστον 2-3 ER πρίν αποφασίσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπομονή. Εγώ τι κάνω...
      Όταν βλέπω ότι κάτι με χαλάει ή δίνω μια μια μικρή πίστωση χρόνου ή πουλώ και πάω σε κάτι άλλο που πιστεύω.

      Τώρα είμαστε στην ανάποδη φάση της περσινής. Πέρσι όλοι τρέχανε και αγοράζανε δίχως αύριο τα χαρτιά που πουλάνε σήμερα σαν να μην υπάρχει αύριο.
      Πέρσι έβαζα ευκολότερα αγορές, σήμερα ευκολότερα πωλήσεις.

      Το συμπέρασμα σας δεν είναι εντελώς σωστό.
      Δείτε για παράδειγμα τις QS, STEM, Sofi, Ttcf, Mp, Envx, DKNG, MTTR. Για κάποιους λόγους η αγορά τους συμπεριφέρεται διαφορετικά.
      Δε υπάρχουν κανόνες που γενικεύουν τα ειδικά.

      Διαγραφή
  29. Ναι έχετε δίκιο .Η υπομονή είναι το βασικότερο όπλο ενός επενδυτή,και απο αυτή διαθέτω μπόλικη διότι τοποθετώ στις χρηματαγορές χρήματα που δεν θα χρειαστώ άμεσα.Ελπίζω η sklz και άλλα καλά spac πού τα αγόρασα γιατί τα πίστευα να ανακάμψουν σε βάθος χρόνου.Εξάλου όλες οι εταιρείες που έχουν διαπρέψει στην αμερική πέρασαν απο μεγάλες φάσεις αμφισβήτησης και ταλαιπωρίας.Ε ναι κανείς δεν μοιράζει χρήματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. πουλώ και πάω σε κάτι άλλο που πιστεύω,μιά κουβέντα είναι αυτό,εγώ σε ότι επιχείρησα απο τον ιούνιο και μετά έφαγα τα μούτρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Morgan Stanley analyst Betsy Graseck initiates coverage on SoFi Technologies (NASDAQ: SOFI) with a Overweight rating and a price target of $25.00... Αφου είναι Morgan Stanley να υποθέσω οτι είναι αξιόπιστη. Αυτο που θελω να προσθέσω είναι ότι γενικά βλέπω πολλα για SOFI τοσο σε Twitterοσο και YouTube. X3, X5, X10 η τιμή κολλημένη και σε αυτή βέβαια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Έν αγοραίς αδελφοί επιτρέψατέ μου να μοιραστώ ένα λόγο που έχω φάει κόλλημα με το FUBOνι, καθαρά διαγραμματικά σε αυτή τη φάση.

    Βλέπουμε στο ακόλουθο ημερήσιο διάγραμμα πως έκανε μετά την IPO μια ξέφρενη κίνηση 9=>62, την οποία εγώ βρίσκω ξεκάθαρο 5κυμματικό προωθητικό και τη μετρώ ως κύμμα [1]. Έπειτα διόρθωσε βαθειά με 3 μεγάλα κύμματα έως το 14,60, ελαφρώς χαμηλότερα από το 0,887 FIBO (15) και εκεί μετρώ εγώ κύμμα [2]. Σημειωτέο ότι στην κορυφή του [1] ο RSI στο 92 δεν έβγαλε καν απόκλιση, άρα «χρωστάει» ψηλότερο κλείσιμο.

    https://prnt.sc/1vpiuol

    Πάμε τώρα στο ωριαίο διάγραμμα. Από το 14,60 ακολούθησε κίνηση έως το 35, την οποία πάλι μετρώ 5κυμματική κι εκεί μετρώ κύμμα (1)/[3]. Μετά διόρθωσε έως 22,70 με 3κυμματικό WXY, με W=Y, σχεδόν ακριβώς στο 0,618 FIBO του (1)/[3] (22,43). Εκεί μετρώ λήξη (2)/[3]

    https://prnt.sc/1vpiw8o

    Και τι σημαίνουν τώρα αυτά? Ότι αν στη συνέχεια δούμε πολύ δυνατή ανοδική κίνηση, πολύ πιθανόν να πρόκειται για κύμμα (3)/[3] (ιφ γιου νόου γουότ άη μην).

    ΑΝ ισχύει αυτό το σενάριο, το κύμμα [3] θα μπορούσε να ολοκληρωθεί οπουδήποτε στην περιοχή 100 (1,618*[1])~150(2.618*[1]), έως τις αρχές του επόμενου έτους. Θα ήθελα να δω τον RSI στο D να σπάει την κόκκινη γραμμή αντίστασης για να πειστώ. ΑΝ δεν ισχύει tobuloglou.

    Προσωπικά κρατώ με αυτά κατά νου μια ικανοποιητική θέση με ΜΤΚ 24,62.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγγνώμη, έως αρχές έτους εννοούσα το (3)/[3], το υπόλοιπο [3] μπορεί να πάρει πολύ περισσότερο. Αν και δεν ασχολούμαι με χρονικότητες, η ουσία είναι αν ισχύει η συγκεκριμένη δομή.

      Διαγραφή
    2. Εν αγορές συνάδελφοι οποίος έχει υπομονή(σε κάποια χαρτάκια θα βρούμε τιμές μουρλια..το άφησε να εννοηθεί ο Κύριος ΤΆΚΗΣ στην προς Mr BARREN επιστολη του προ ημερών πως θα παίξουμε μεγάλη μπάλα)etc και επιμονή σε εταιρίες που ο Κύριος BARREN έδωσε μπουσουλα πως επιλέγει (ουμε) για LONG... ,θα αμειφθεί πλουσιοπάροχα...και φυσικά Ρευστότητα για να μην ψάχνουμε τις κωλοτσεπες μας στις βαθιές διορθώσεις ...εγώ θα έλεγα 60 /40 ...και δεν λέω 40//60 γιατί ο αγαπητός Κύριος BARREN μπορεί να με μηνύσει για προβοκάτσια...😂😂😂

      Διαγραφή
    3. Κε B.W. τα νέα από την $FUBO είναι εξαιρετικά καλά.
      Νέα χορηγία στην πολιτεία του Ohio που δεν επιτρέπεται ακόμα το στοίχημα με τους Cleveland cavs - δείχνει ότι άλλη μια πολιτεία «σπάει». [1]

      Οι μετρήσεις νέων χρηστών μεταξύ Αυγ & Σεπτ δείχνουν +160% αύξηση της $FUBO εφαρμογής σύμφωνα με το έγκυρο apptopia [2].

      Σύντομα θα μάθουμε και από τα αποτελέσματα τριμήνου.

      [1] https://www.google.com/amp/s/www.nba.com/amp/cavaliers/releases/fubo-partnership-211006
      [2] https://twitter.com/lightningres/status/1445694686547505152?s=21

      Διαγραφή
    4. Ευχαριστώ κ. butcher, θα ασχοληθώ να το γνωρίσω περισσότερο το κορίτσι διότι μου βγάζει πολύ καλά vibes.
      Ο συνδυασμός sports streaming-gaming-betting είναι δυναμίτης.

      Διαγραφή
  33. Η αναλύτρια της Morgan Stanley, Betsy Graseck ξεκινά την κάλυψη των SoFi Technologies (NASDAQ: SOFI) με βαθμολογία υπέρβαρου και ανακοινώνει Στόχο Τιμής 25 $.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. κε Τάκη μήπως έχει έρθει η εποχή για hedged trades?
    το σκεπτικό εν τάχει...οι αγορές στο θεό, κόστη αυξάνουν (ενέργεια, πρώτες ύλες), οι μεγάλοι θα πάνε να πάρουν μερίδιο και να πιέσουν παραπάνω τους μικρούς. όταν θα αυξηθούν τα επιτόκια οι μικροί θα πάνε άκλαφτοι, οι υπερδανεισμένοι...πρόταση πετάω κιας πάει άκλαφτη (δις!)...γιατί να μην κάνουμε ένα hedge πχ sofi πάνω με κάποιον άλλο κάτω? πχ το etf HDGE έχει μέσα αρκετές υποψήφιες...κάποιες δεν είναι για short κάποιες άλλες όμως είναι...freshpet πχ με γαργαλάει...αλλά δεν το χω ματακάνει σε στόκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Καλησπέρα στην παρέα. Εγώ λοιπόν από τα χαρτιά που ήταν SPAC κρατάω πλεον μόνο ASTS. Αλλά καθώς δεν έχω παρακαλουθήσει τα γραφόμενα τον τελευταίο καιρό θα ήθελα να ρωτήσω τον κ.Τάκη κανα δυο επιλογές που θα ξεχώριζε για μακροχρόνια διακράτηση και με καλή σχέση risk/reward. To ELMS βλέπω έχει πέσει πολύ, είναι καλύ περίπτωση σε αυτήν την τιμή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Αυξηση ενα 30% Clever leaves και παραλληλη μειωση στο Σοφακι.
    Δε μου αρεσε το αποψινο gap up, ποσο μαλλον βασισμενο σε τιμη στοχο, μεχρι τωρα αυτα η Σοφι τα κλεινει παντοτε, ειναι πιο μετρημενη στις κινησεις τις απο τις αλλες growth(και στα πανω αλλα και στα κατω) και νομιζω πως οταν θα ξεκινησει το ανοδικο της θα ειναι διχως γκαπ και γκουπ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα , κ. Indiefunda να πω την βλακεία μου και εγώ , πιστεύω ότι μας έχουν εκπαιδεύσει ότι κλείνει τα γκαπ και θα ξεκινήσει με γκαπ για να αφήσει τους περισσότερους παγωτό και άχαρτους εγώ μόνο αν δω τίποτα ξεσαλώματα τύπου 40-45$ θα αδειάσω την θέση μου και θα κρατήσω τα μακροπρόθεσμα μόνο , δεν την ξαναπατάω όπως με την Flora που θα είχα να δίνω μέχρι και τα 20.

      Διαγραφή
    2. Καλησπερα κε. Geopard, συμφωνω, ακομα και η Αμαζον ειναι γεματη απο ανοδικες γκαπαρες αν ανατρεξει κανεις στο ιστορικο της. Εξου και η μειωση ηταν της ταξης του 30% και οχι μεγαλυτερη. Αλλα οπως και να εχει ας ειναι, Clever Leaves στα all time χαμηλα της πηρα, δε πηρα και κανενα σαπακι.Ας κανει deliver αυτα που εχει υποσχεθει και θα εχει ποσοστιαια(και μονο) μεγαλυτερο ταβανι απο τη Σοφια.

      Διαγραφή
    3. Καλησπέρα ,ξεχνάτε κάτι ! δεν πιάνουμε το μαχαίρι όταν πέφτει σιγά μην βρούμε τον πάτο αν και σας το εύχομαι , ο κύριος hippy το έχει γράψει πολλές φορές ότι μετοχή που κερδίζει την αγοράζει και δεν την πουλάει βέβαια εγώ ακολουθώ άλλη ταχτική πλέον , θα προσπαθώ να παιρνω το κεφάλαιο με ένα 20% κέρδος για μένα και το αρχικό κεφάλαιο θα ειναι διαθέσιμο για επένδυση σε νέες εταιρείες αφού έχουμε ένα μεγάλο πλεονέκτημα χάρις τον κύριο Τάκη και τον ευχαριστώ για αυτό .

      Διαγραφή
  37. Κε Τάκη και όποιος άλλος φίλος θέλει θα ήθελα μια γνώμη για την εταιρεία Hims & Hers inc (NYSE: HIMS)
    Είναι μια πλατφόρμα τηλε-υγείας πολλαπλών ειδικοτήτων που συνδέει τους καταναλωτές με αδειοδοτημένους επαγγελματίες υγείας, επιτρέποντάς τους να έχουν πρόσβαση σε ιατρική περίθαλψη για καταστάσεις που σχετίζονται με την ψυχική υγεία, τη σεξουαλική υγεία, τη δερματολογία, την πρωτοβάθμια περίθαλψη και πολλά άλλα. Ξεκίνησε τον Νοέμβριο του 2017. Η εταιρεία προσφέρει επίσης online προϊόντα υγείας και ευεξίας. Tα προϊόντα και τις υπηρεσίες διαθέσιμες και στις 50 πολιτείες και την Ουάσιγκτον.
    Εισήχθη στο NASDAQ μέσω του spac “Oaktree Acquisition Corp”.Η Hims & Hers έλαβε έσοδα περίπου 279,5 εκατομμυρίων δολαρίων, τα οποία περιλαμβάνουν έσοδα μετρητών περίπου 204,5 εκατομμυρίων δολαρίων από την Oaktree Acquisition Corp. και 75 εκατομμύρια δολάρια από επενδυτές ιδιωτικής τοποθέτησης (PIPE) για το 16% της εταιρείας.
    Το gross profit margin από 29% το 2018,54% το 2019, έφτασε το 74% το 2020 και 78% Q12021. Revenue growth (YoY)περίπου +70%, χαμηλό δανεισμό. Όμως έχει αρνητικές λειτουργικές ταμειακές ροές 15 εκ Q12021 και πολύ υψηλά λειτουργικά έξοδα κυρίως στο marketing. Οι ζημίες για το Α’εξάμηνο 2021 ήταν 60εκ. Τα μετρητά στα 107εκ. Αρχές Σεπτεμβρίου παραιτήθηκε ο CFO. Ο CEO Andrew Dudum έχει υψηλή αξιολόγηση.
    Η τιμή της μετοχής έχει πέσει από τα 24$ τον Φεβρουάριο στα 7.5$.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Βλέπω ότι τελικά μέχρι τώρα η NVVE έχει κρατήσει πολύ καλύτερα από την Volta

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Κύριε Τάκη πως τα είδατε τα αποτελέσματα της λεγάμενης (ZEVIA) https://quantisnow.com/insight/2465839 από τις εκτιμήσεις ειναι πίσω 4 εκατομμύρια αν και το ξύλο για αυτό το είχε φάει στο προηγούμενο τρίμηνο, εμένα με τα λίγα που σκαμπάζω καλά μου φάνηκαν και είμαστε σε καλό δρόμο το κλίμα βέβαια ειναι τραγικό και δεν βοηθάει να πάει ποιο πάνω για να κόψει μετοχές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. καλησπέρα χρόνια πολλά Κοίταξα το χαρτοφυλάκιο μου και μου έχουν ξεμείνει κάτι zevia
    απο το κακό στο χειρότερο , το 45 % ΄το έχει ένα καναδικό συνταξιοδοτικό φαντ ,και οι insiders βλέπω πουλάνε.Την αφήνω μήπως σε 2 με 3 χρόνια ανακάμψει την celcius ποτε δεν θα τη φθάσει

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Να θυμάσαι πάντα ότι είσαι ο τελευταίος τροχός της αμάξης !!! Να μην είσαι ζουλιάρης και φθονερός τύπος και αν το σχόλιο σου είναι μόνο για να με πικάρεις ... τότε να γνωρίζεις ότι είσαι μέτριος και άσχετος και αν πιστεύεις ότι μπορείς να είσαι καλύτερος μου άνοιξε το δικό σου Ιστολόγιο για να μας το αποδείξεις ντεεεε!!!! Όχι μόνο φρου φρου και παρλαπίπες ...

Γιαυτό πάρε μόνο το "ματάκι" σου και δρόμο 😂😂