Με λένε Τάκη - είμαι γκουρού, όταν γράφω σπάω μεγάλη πλάκα, δίχως να λέω τίποτα για πλάκα.

Οι απόψεις, εκτιμήσεις, αξιολογήσεις ή προβλέψεις, οι οποίες εκφράζονται σ αυτό το blog αποτελούν παλαβομάρες του χρήστη που γράφει με το nick Τάκης Μορφονιός και δεν αποτελούν προτροπή για αγορά ή πώληση χρηματιστηριακών προϊόντων. Στο blog γίνονται συζητήσεις - εκτιμήσεις μεταξύ αγνώστων, οπότε οι αναγνώστες να μην λαμβάνετε τίποτα ως δεδομένο και αληθές.
Συνεπώς, ο,τιδήποτε γράφεται στο www.mitarola.blogspot.gr, δεν αποτελεί συμβουλή ή πρόταση για αγορά ή πώληση αξιών ή προτροπή για πραγματοποίηση οποιασδήποτε μορφής επένδυσης.

Σάββατο 31 Οκτωβρίου 2020

Ελληνικό Χρηματιστήριο Νο 12

   

Μπορείτε να βρίσκετε παλαιότερα threads αυτής της κατηγορίας .... αριστερά στις ετικέτες με την ένδειξη  Ελληνικό Χρηματιστήριο

 

211 σχόλια:

  1. Κύριε, hippy γνωρίζετε η μάλλον αντιλαμβάνεστε πως σας εκτιμω άλλως πώς θα συνδιαλεγομουν μαζί σας... Ακριβώς επειδή δεν γνώριζα πως θα πάει στα 8 η ΜΟΗ αγόρασα στο 10.Αυτο είναι και το νόημα της ρήσης εις γνώσιν μου ότι δεν γνωρίζω που και αν θα πάει... Είστε έξυπνος και δεν χρειάζονται εξηγήσεις σ αυτά...Δεν επερομαι για τις παρελθοντικές μου επιτυχίες αναφορά έκανα... ενόχλησα οκ δεν το ξανακάνω άλλωστε τα γραπτά υπάρχουν..τι έτι χρειαν έχομεν μαρτύρων? τέλος είμαι σίγουρος πως γνωρίζετε το νόημα των γραφομενων σας ... πάντα φιλικά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τέλος φίλε hippy(και λοιποί συνάδελφοι)δανειζόμενος μια από τις ατάκες σας αν μου το επιτρεπετε ούτε που μου καίγεται καρφί για την ιντερνετικη μου περσονα και αν αντιληφθώ πως η παρουσία μου εδώ είναι ανεπιθύμητη,ενοχλητική και δεν έχει να προσφέρει τίποτα(αυτή είναι η πρόθεση μου μαζί φυσικά να διδαχθω)θα αποχωρήσω και θα συνεχίσω να σας διαβάζω όπως έκανα και πριν εμφανιστώ...Αλλα σε καμμιά περίπτωση επειδή ακριβώς η πρόθεση μου είναι μόνο καλοπροεραιτη δεν δέχομαι την οποία αρνητικη δεικτηκοτητα είτε στις επιτυχίες μου είτε στις αστοχίες μου...Καλοπροεραιτη κριτική ΝΑΙ...Άλλωστε έχω δηλώσει μέτριος παίχτης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγάπητε BARREN ένα κατεω (που θαλεγε και ο Γιατρός μας)ότι ουδέν κατεω...Επισης επενδεδυμενος 60-65%κυλιόμενο δεν επιθυμώ πτώση της Αγοράς...τωρα γιατι δεν πουλάω παρ' ότι "βλέπω " πιο χαμηλές τιμές σε ΑΔΜΗΕ ΜΟΗ ΜΥΤΙΛ ΕΛΠΕ ΤΙΤΚ ΤΕΝΕΡΓ παρ' ολο που έχω σε όλες θέσεις δεν χρειάζεται και πολύ ανάλυση νομίζω...ΤΩΡΑ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΕ από τον hippy το θέμα των τραπεζών:Όποιος μαντέψει η γνωρίζει πως η Αύξηση κεφαλαίων που θα γίνει στις τράπεζες όχι με την μορφή που γίνεται στην Πειραιώς αλλά με ζεστό χρήμα όποιος λέω μαντέψει πως αυτή η Αύξηση θα είναι η τελευταία για την επόμενη 5ετια και συμετασχει αλλά και παραμείνει LONG θα παει ΤΑΜΕΙΟ ΓΕΡΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καπενάνιο μου εγώ προσωπικά συμφωνώ με την άποψη και με την τακτική σου αλλά και με την ποιότητα του χαρτοφυλακίου σου. Το οτι μπορεί να εγκλωβίστηκες σε κάποια μετοχή δεν μου λέει κάτι, αρκεί να διαθέτεις πάντα μια ικανοποιητική ρευστότητα. Άλλωστε τα πάντα ρεί και οι διάφορες συγκυρίες δεν είναι τίποτα άλλο παρά μια απλή επανάληψη της ιστορίας.

      Διαγραφή
    2. Σταθερά πιστεύω πως ακόμα και σήμερα, παρά το κατρακύλισμα των αποτιμήσεων τους οι τράπεζες είναι μη επενδύσιμες. Απευθύνονται μόνο σε γρήγορους παίκτες, σε κερδοσκόπους.

      Ο όγκος των μη εξυπηρετούμενων δανείων στην Ελλάδα ανέρχεται σήμερα σε 60,9 δισ. ευρώ (περίπου 50%). Η ανάγκη μείωσης τους είναι παραπάνω από δεσμευτική, αφού τα ποσοστά των δεικτών μη εξυπηρετούμενων δανείων στην Ελλάδα απέχουν ακόμη παρασάγγες από τον μέσο όρο NPLs στην Ευρώπη, που κινείται στο 3,5%.  Εάν πιθανολογήσουμε ότι οι τράπεζες έχουν κάνει μέχρι τώρα προβλέψεις επ΄αυτών 50% (αισιόδοξη σκέψη) τα χρήματα που λείπουν είναι 30,5 δις. Εάν εκ νέου θεωρήσουμε ότι οι τράπεζες  θα εισπράξουν από τις πωλήσεις στα funds το 1/3 δλδ περί τα 10 δις (επίσης αισιόδοξη σκέψη ) θα χρειαστούν φρέσκα κεφάλαια για να καλύψουν το επιπρόσθετο κόστος που θα προκύψει από το υπόλοιπο περίπου 20 δις των κόκκινων δανείων. Λογικά θα πάρουν το 50-50 δηλαδή θα προβούν σε ΑΜΚ 10 δις ευρώ και θα συνεχίσουν με άλλα 10 δις NPLS (περίπου 8-9%).

      Οι τραπεζίτες  και πολλά ΜΜΕ λένε πως ππρόκειται για κεφαλαιακές ανάγκες που "σε καμία περίπτωση δεν τρομάζουν". Εμείς όμως-νομίζω-πρέπει μάλλον να τα μετρήσουμε αλλιώς...το ποσό είναι 3πλάσιο της σημερινής κεφαλαιοποίησης ή σαν να λέμε εάν αύριο αποφασιστεί ΑΜΚ κάθε τραπεζικό ίδρυμα θα  εκδώσει τουλάχιστον 3 νέες μετοχές για κάθε μια παλιά.
       
      (Σκέψεις σχολιαστή με πτυχίο κατωτάτης μπακαλικής στο ΧΑΑ)

      Οπότε στο ερώτημα "εάν θα είναι τελευταίες οι ΑΜΚ των τραπεζών" θα απαντήσω πως ΔΕΝ ΞΕΡΩ, αντίθετα όμως πιστεύω πως οι μέτοχοι θα βάλουν το χέρι στην τσέπη γερά. Κι επειδή λεφτά (στους μαρίδομετόχους) ΔΕΝ υπάρχουν πιθανολογώ πως με εγγραφή μέσω δικαιωμάτων και συμμετοχή στις αδιάθετες οι κάτοχοι του ρευστού θα βγάλουν χρήμα. Κάτι που δόξα τω Μαμμωνά γίνεται αδιάλειπτα από την ΑΜΚ της ΕΤΕ το 2006 για την αγορά της FINANSBANK
      (εάν και όταν έρθει η ώρα, καλά να είμαστε, θα γράψω και πως μπορούμε να κλειδώσουμε τα κέρδη μας θυσιάζοντας μικρό μέρος αυτών)

      Διαγραφή
    3. Ως προς τα υπόλοιπα που αναφέρετε ΑΔΜΗΕ, ΜΟΗ, ΜΥΤΙΛ, ΕΛΠΕ, ΤΙΤΚ, ΤΕΝΕΡΓ είναι ανόμοια μεταξύ τους.

      ΜΟΗ*-ΕΛΠΕ θίγονται μεν απ' την πανδημία αλλά έχουν υποχωρήσει πολύ...ΤΙΤΑΝΑΣ-ΜΥΤΙΛ ευννοούνται πολύ από τα ευρωπαικά κονδύλια για την αποκατάστασης της οικονομίας απ΄την πανδημία...ΤΕΝΕΡΓΑ κ ΜΥΤΙΛ από την "πράσινη ενέργεια (άσε που η ΤΕΝΕΡΓΑ μάλλον πάει για € 14 παρά για πτώση-το χαρτί όπως κι ο ΣΑΡ, η ΚΟΥΕΣ, το ΚΡΙ κλπ είναι μεν ψηλά αλλά έχουν φίλους με χέρια που δεν τρέμουν)...ΑΔΜΗΕ (+ ΟΛΠ, +ΕΥΑΠΣ) η γνώμη μου γνωστή...Best Buy για κάθε "νοικοκύρη" οπαδό της Μπαφφετικής λογικής.


      * ΥΓ οι επενδυτές έχουμε κοντή μνήμη...η ΜΟΗ στη μετάΛΗΜΑΝ εποχή (2008-2013) έκανε πράξεις στη ζώνη ανάμεσα στα € 6 - € 12 και μόνο στα χρόνια των ΣΥΡΙΖΑΣ 2017-19 κινήθηκε γύρω από τα € 20 Αυτός είναι ο λόγος που έθεσα σαν τιμή στόχο € 9,50-9,80 για τις ΜΟΗ που αγόρασα χθες στα € 7,80.

      Διαγραφή
    4. Το ομόλογο πάλι κάτω του 100 σήμερα, το πετρέλαιο ομοίως (αλλά και στο φετινό β΄τρίμηνο η εταιρεία κατάφερε να γράψει ζημιές από αποθέματα παρά την ισχυρή ανάκαμψη Μαίου-Ιουνίου).

      Τα νέα μέτρα τραυματίζουν τις πωλήσεις τζετ όιλ. Τη μικρή θέση που απέκτησα την Παρασκευή στα € 7,80 τη σκότωσα πριν λίγο στα 8,10. Έχω κατά νου να την ξαναδώ στα μισά του Δεκέμβρη αφού έχει βγει πρωτύτερα η απόφαση της Μοργκάνας.

      Διαγραφή
    5. Απο την μία

      Societe General: Βλέπει υψηλή πιθανότητα διαγραφής της Motor oil από την δείκτη των αναδυόμενων αγορών της Morgan Stanley. Οι εκτιμώμενες εκροές υπολογίζονται σε 32,8 εκατ. δολάρια ή 3,22 εκατ. μετοχές.

      Η Societe δεν βλέπει άλλες προσθήκες ή διαγραφές σχετικές με ελληνικές μετοχές στον βασικό δείκτη αναφοράς. Συνολικά η Societe βλέπει 75 προσθήκες και 85 διαγραφές στον δείκτη των αναδυόμενων αγορών. Η επίσημη ανακοίνωση των αλλαγών στους δείκτες θα γίνει το βράδυ της Τρίτης 10 Νοεμβρίου ενώ η αναδιάρθρωση θα λάβει χώρα την Δευτέρα 20 Νοεμβρίου.

      Από την άλλη

      Αυτη είναι η σημερινή αναλυση της GS για τα διυλιστήρια ...εάν επαληθευτεί ως προς την εκτίμηση για μέρισμα 0,50/μετοχή το 2020 και 0,75 /μετοχή το 2021 μάλλον θα δει τα € 10-12 μέχρι το Πάσχα 2021 (εάν βέβαια έχει βρεθεί το εμβόλιο)


      Summary investment views

      Tupras (Buy): We expect Tupras's earnings to recover in 2021, with an oil products demand recovery driving sales volume growth and some normalization in product cracks: we forecast Tupras' 2021E clean CCS EBITDA to be up c.60% vs. 2020. This is driven by (1) refining margin improvement by c.30% in 2021 vs. 2020, and (2) volume recovery by c.25% in 2021 vs. 2020. Earnings improvement should support the dividend recovery: we expect Tupras to provide a c.15% 2021E dividend yield, the highest among CEEMEA refiners, and fully covered by FCF generation.

      Petrom (Buy): On our updated numbers, we expect Petrom to generate a c.11% FCF yield in 2020-21. Given that the Neptun FID has been delayed (subject to changes in the offshore Law and full liberalization of gas market), we believe that Petrom will allocate additional FCF to dividends: we estimate a c.8% 2020-22 average dividend yield. We also note that if the company proceeds with the Neptun project FID, we believe it should be a positive catalyst for the stock with a positive NPV impact for Petrom: we estimate the project's life of field NPV at c.US$120 mn (Petrom's share) and an IRR at c.12%, assuming a US$5.0/mcf gas price.

      Motor Oil (Neutral): A challenging macro environment, coupled with the ongoing investments in a complex reforming unit, are weighing on Motor Oil's FCF generation in 2020/21E. On our updated numbers, we see Motor Oil generating only a c.3% average 2020/21 FCF yield vs. a 5Y historical average of 15%+. In our view, this should translate into lower dividends vs. 2019: we forecast 2020/21 total DPS at €0.50/0.75/share vs. €1.15/share in 2019. This implies an average 2020/21E dividend yield of c.7%, which is broadly in line with the company's historical average.

      PKN (Sell): We expect PKN's FCF generation to be subdued in the coming years, reflecting the challenging macro environment, as well as the company's intensive investment program. Given that, we believe that PKN will have limited financial capacity to deliver dividend growth in the near term: we expect 2020/21 DPS of PLN1 (flat vs. 2019), which implies a c.2.5% dividend yield, one of the lowest among the CEEMEA refiners. The potential acquisitions of Lotos and PGNIG might further weigh on PKN's cash balance and pose further risks to dividend growth in 2020/21.

      Διαγραφή
  4. Θα παρακαλουσα για ένα σχόλιο γιά παιρη,ευχαριστώ εκ των προτερων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θα παρακαλουσα για μια πιθανη προβλεψη για τους μικρομετοχους της Πειραιως αναλογα με τα σεναρια...ευχαριστω πολυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σχετικά με την Τρ.Πειρσιώς έχουμε τα εξης δεδομένα. Ο τόκος απο το ομολογιακό δάνειο (περίπου 170εκ προς το ΤΧΣ δεν θα πληρωθεί. Οπότε θα ενεργοποιηθεί αυτόματα η μετατροπή του σε μετοχές, οπότε το ΤΧΣ δηλαδή ουσιαστικά το δημόσιο θα ελέγχει περίπου το 62% της τράπεζας. Φυσικά η τράπεζα θα χρειαστεί σμκ. Το τχσ υποστηρίζει οτι η τραπεζα χρειαζεται αμκ 2δις δεν γνωριζουμε ομως σιγουρα αν θα συμετεχει. Κατα τη γνωμη μου θα πρεπει να συμετεχει. Ακομα ομως και να συμετεχει οι ιδιωτες θα πρεπει να βαλουν γυρω στα 800εκ. Δεν γνωρίζω σε ποια τιμη θσ γινει υποθετω θα γινει rever split κσι όποιον παρει ο χαρος. Οταν ομως αυτη ολοκληρωθει (υποθετω με τον τροπο που πριγραφει παραπανω ο κος χιπυς) σε συνδυασμο με δημιουργια bad bank ειτε απο την ΕΚΤ ειτε απο την ΤΤΕ, σενάρια που ακουγονται τοτε η τραπεζα ισως να ειναι επενδυσιμη με την προυποθεση οτι η ελληνικη οικονομια θα βγαζει στο μελλον ικανοποιητικους θετικους ρυθμους αναπτυξης. Νομιζω πανω κατω το ιδιο ισχυει και για τις υπολοιπες τραπεζες. Θα εδινα ισως καλυτερη τυχη σην eurobank λογω βιβαρντια και καιρομεζ και ισως στην ετε λογω πωλησης της εθικης ασφαλιστικης και πωλησης της finans bank. Σε καθε περιπτωση οιτρσπεζες σημερα προσφερονται μονο για τρειντινκ και ενα γρηγορο μπες βγες ,αν σου κατσει, φυσικα με stop loose.

      Διαγραφή
    2. Προσωπικά εδώ και αρκετά χρόνια σε όλα σχεδόν τα σχόλια που αφορούν την τράπεζα την αναφέρω σαν "τενεκεδοπειραιώς"...αυτό ως προς την εκτίμηση στο ζομπι.

      Προχθές διαβάσαμε άρθρα σχετικά με την μετατροπή των 2,040 δις ευρώ των Cocos σε μετοχές. Όπως το γεμάτο θολούρα και ανακρίβειες (ως προς την λήξη, την προαιρετικότητα καταβολής των τόκων 165 εκ κλπ) τούτο εδώ

      https://www.euro2day.gr/news/enterprises/article/2049084/dyo-krisimes-apofaseis-gia-ths-kai-peiraios.html

      Βέβαια υποτίθεται ότι το ΤΧΣ το απέρριψε ο λαός ωστόσο λέει πως όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά.

      https://www.capital.gr/epixeiriseis/3490935/tr-peiraios-i-alitheia-gia-tin-protasi-auxisis-metoxikou-kefalaiou-kai-tin-aporripsi-apo-to-txs

      Αφήνουμε όμως την ουσία και πιάνουμε την κερδοσκοπία. Έχουμε ένα υπερδανεισμένο μαγαζί με 436,6 εκ μετοχές, κεφαλαιοποίηση στο ταμπλό 264 εκ. και 0,65 ευρώ/μετοχή. Συζητιέται το ΤΧΣ (δηλαδή οι φορολογούμενοι) να του κάνουν ΑΜΚ κατά 2040 εκ. ευρώ με 300 εκ. μετοχές και 6 ευρώ/μετοχή. Ταυτόχρονα το μαγαζί γλυτώνει τα 165 εκ. έξοδα το χρόνο από τόκους. Βραχυπρόθεσμα μόνο καλή (για την εταιρεία) λες αυτήν την εξέλιξη.

      Μεσοπρόθεσμα βέβαια με το τοπίο επιβαρυμένο απ΄την πανδημία και το management να συνεχίζει να ξοδεύει άτσαλα (παχυλές εθελούσιες) η εταιρεία θα χρειαστεί περισσότερα πράγματα για ν΄αλλάξει πορεία.

      Συμπερασματικά εάν ήμουν μέτοχος δεν θα βιαζόμουν να σκοτώσω τις μετοχές μου σε τρέχουσες τιμές. Θα περίμενα μπας και δω λευκό καπνό από το ΤΧΣ ή έστω το January effect. Ευτυχώς όμως ΔΕΝ είμαι και ούτε πρόκειται να γίνω (σε καμιά ζομποτράπεζα).


      Διαγραφή
    3. Σας ευχαριστω πολυ είστε στηριγματα των νεων μικροεπενδυτών παρόλο που δυστυχώς έχουμε τσουρουφλιστεί!!

      Διαγραφή
  6. Δεν έκανα καμμιά σύγκριση Σε ΑΔΜΗΕ ΜΟΗ ΜΥΤΙΛ ΕΛΠΕ ΤΙΚ ΤΕΝΕΡΓ...Ειπα απλά πως έχω και δεν πουλάω την καθε μια για διάφορους λόγους...Τωρα αν η ΜΟΗ θα παει ξανά 17 -20 μονο το ταμπλω θα το δείξει...Μονοι μας παίρνουμε τα ρίσκα μας και ποντάρουμε..μονοι μας θα πάμε στο Ταμείο στο τέλος...Δεν ψάχνω για την τέλεια κίνηση και επιλογή γιατί θα χάσω την ουσία....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλό μήνα!! Ο πειραυλος όπως φαίνεται οδεύει σε κρατικοποίηση, με το ΤΧΣ (εφόσον γίνει μετατροπή του coco's και του τοκομεριδίου που δεν θα πληρώσει φέτος στα 6 ευρώ) να φτάνει σε ποσοστό πέριξ του 62%. Λογικά επίσης, θα γίνει η αλλαγή του νόμου που θα επιτρέπει στο ΤΧΣ να λάβει μέρος σε μελλοντική ΑΜΚ, που στην ουσία θα αποτελέσει ένα option αγοράς για την περίπτωση μη-κάλυψης της ΑΜΚ από ιδιώτες. Επίσης αναμένεται πλεον ότι θα πάει η τράπεζα εμπροσθοβαρώς για μείωση σημαντική των npe εντός του 2021 και πριν την ΑΜΚ, πράγμα που θα επηρεάσει αρνητικά τα ιδία κεφάλαια. Είδαμε για παράδειγμα ότι η ευρωβ έκαψε σχεδόν 1,3 δις για npe ύψους 7,5 δισ. ευρώ του χαρτοφυλάκιου Cairo.
    Επομένως α) φαίνεται ότι υπάρχει ένα πλάνο που δεν μηδενίζει τον τωρινό μέτοχο, αλλά β) θα απαιτήσει υπομονή και συμμετοχή αργότερα στην αμκ. Άρα αποκτά ενδιαφέρον trading γιατί πιέστηκε πολύ προσφάτως, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να δει και χαμηλότερες τιμές το επόμενο κρίσιμο διάστημα, όπου θα αποφασιστούν όλα τα παραπάνω και θα ξεκαθαρίσει και ο επόπτης (SSM) τη θέση-προθέσεις του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε Lorac για την ΑΜΚ της ΠΕΙΡ να συμπληρώσω το εξής

      "η Τράπεζα Πειραιώς ενημερώνει για τα ακόλουθα.

      Τα Υπό Αίρεση Μετατρέψιμα Ομόλογα (CoCos) που εκδόθηκαν από την Τράπεζα κατά την ανακεφαλαιοποίηση του 2015, δεν έχουν τακτή λήξη, έχουν ονομαστική αξία €2.040 εκατ., φέρουν προαιρετικό ετήσιο τοκομερίδιο 8% και κατέχονται όλα από το Ταμείο Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας (ΤΧΣ). Σύμφωνα με τους όρους που διέπουν τα CoCos, αυτά αναγνωρίζονται ως κεφάλαια CET1 και η πληρωμή του ετήσιου τοκομεριδίου εναπόκειται στην απόλυτη διακριτική ευχέρεια της εκδότριας τράπεζας, η οποία έχει ασκήσει μια φορά το δικαίωμα μη πληρωμής, το 2018, ενώ έχει καταβάλει τρία ετήσια τοκομερίδια. Εκτός της δυνατότητας πληρωμής σε μετρητά, υφίσταται επιλογή για πληρωμή με έκδοση νέων μετοχών, με βάση την τρέχουσα τιμή της μετοχής της Τράπεζας."

      Δηλαδή εάν ο SSM αποφασίσει να ΜΗΝ πληρωθούν οι τόκοι των 165 εκατ. ευρώ αλλά να αυξηθεί το μετοχικό κεφάλαιο τότε θα μετατραπούν με την τρέχουσα τιμή του ταμπλό σε περίπου 250 εκ μετοχές (πλέον των 340 εκ μετοχών της ΑΜΚ των Cocos με € 6). Βέβαια οι μαθημένοι να είναι πάντα καβαλάρηδες τραπεζίτες έχουν κάνει αίτημα στον SSM, προκειμένου να "επιτραπεί στην Πειραιώς η πληρωμή σε μετρητά των ετήσιων τόκων ύψους €165 εκατ. οι οποίοι είναι καταβλητέοι στις 2 Δεκεμβρίου 2020, κατόπιν σχετικής απόφασης του Διοικητικού της Συμβουλίου"

      https://www.euro2day.gr/news/enterprises/article/2049084/dyo-krisimes-apofaseis-gia-ths-kai-peiraios.html

      Διαγραφή
    2. ΑΣΧΕΤΟ

      Φαίνεται πως τα κακά αναμενόμενα νέα από την ομιλία του κ. Μητσοτάκη ήταν προεξοφλημένα. Καλό αυτό. Βέβαια οι εμπλεκόμενοι με την αγορά θυμούνται τους καλούς μήνες Μάιο-Ιούνιο που ακολούθησαν το lockdown του Μάρτη-Απρίλη. Ωστόσο δεν είναι ίδια περίπτωση. Τούτη μοιάζει χειρότερη και μακάρι να κάνω λάθος. Προσωπικά δεν ξανοίγομαι, θέλω να τελειώσουμε και με τις εκλογές των ΗΠΑ. Οπότε σε ότι με αφορά-το έχω ξαναπεί-ιδανικά θα ήθελα να κάνω υπομονή μέχρι τα μισά του Δεκέμβρη.

      Διαγραφή
    3. Αυτό που συνέβη με τις τράπεζες επί κυβέρνησης σταλινοκατσαπλαδιων και λοιπών άθλιων με πρωτομαστορα του ΝΥΚΤΑ 25(διαβάσατε πιστευω την αναρτηση του στο Twitter του για τον Σεισμό στην ΣΜΎΡΝΗ λέει και ΑΛΛΟΥ Το άλλου είναι η Σάμος ...δεν άνοιξε ρουθούνι..απλα σκοτώθηκαν δύο παιδιά. πως σας φαίνεται?)είναι κακούργημα... Cocos=μετατρέψημα "ομόλογα"μη καθορισμένης λήξης και άμα λάχει μπορουμε όταν γουστάρουμε δεν πληρώνουμε τοκομεριδια η πληρώνουμε καλη ώρα όπως τώρα αιτούνται στο ΤΧΣ για να μην υποστούμε νέο,dilution...ΓΙΑΝΗΣ ΚΕΡΝΑΕΙ ΓΙΑΝΗΣ ΠΙΝΕΙ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΟΥΠΙ ΚΑΙ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΑΡΕΣΕΙ...

      Διαγραφή
    4. Θα θέλα όμως να δω πως ο Μητσοτάκης και η κυβέρνηση θα ξεμπλέξουν με τα προβλήματα της Πειρ. Σε πρώτη φάση θα είναι τεράστια η χασούρα πάλι για τον Ελληνα φρολογουμενο πολίτη.
      Εγ'ω πάντως σας έγραφα για νεότερα χαμηλά.Δεν θα γράψω νούμερα για το που μπορούν να πάνε οι τράπεζες μας. Υπομονή!

      Διαγραφή
  8. Κύριε Lorac σωστός to the point...Οι τράπεζες κάποια στιγμή θα είναι επενδύσουμε...ο ευρών το χρονικό σημείο πάει ταμείο...ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΩΣ ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΞΑΝΑ ΜΑΖΙ ΜΑΣ Ο ΚΎΡΙΟΣ ΤΑΚΗΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κύριε Lorac,συμφωνώ. Αν μετατραπουν σε μετοχές τα Cocos, τοτε έχει κερδίσει αρκετα χρηματα η τράπεζα και πολύ χρονο. Το ΤΧΣ θα εχει ζημια, αλλα μπορει να του επιτραπει να λαβει μερος στην αυξηση μελλοντικα. Και μην ξεχναμε, υπαρχει ο Μεγαλου, που προσπαθει να την ξαναφτιαξει τραπεζα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κύριε leky παίρνω το θάρρος να κάνω δύο αδιάκριτες ερωτήσεις

      1) Παιδιά έχετε?
      2) Φόρους πληρώνετε?

      Εάν η κυβέρνηση και ο SSM επιτρέψει ταυτόχρονα τα 2 εγκλήματα δηλαδή

      α) την μετατροπή των Cocos σε μετοχές στα 6 ευρώ κάτι που προβλέπεται μεν αλλά ΜΟΝΟ στην περίπτωση ΜΗ καταβολής των τόκων για 2 συνεχόμενα έτη-υπενθυμίζω ότι πέρσι  η Πειραιώς (με την τιμή της μετοχής στα € 3,15)  πλήρωσε  τους τόκους των ετών 2018 και 2019 ακριβώς για να μην κρατικοποιηθεί.

      β) την πληρωμή των φετινών τόκων των 165 εκ ώστε να μην γίνει ΑΜΚ για το ποσό αυτό στα € 0,65 και υποστούν μεγάλο dilution o Pauson, τα funds και οι άλογοι-παράλογοι τζογαδόροι μαριδαίοι που θέλουν να στείλουν το λογαριασμό της ανοησίας τους στους νοικοκυραίους συμπολίτες

      ο κύριος Μητσοτάκης θα έχει διαπράξει το ίδιο λάθος με τον Τσίπρα. Επέτρεψε στις διοικήσεις παλινωδίες, καθυστερήσεις, εθελούσιες με χοντρές αποζημιώσεις και το αποτέλεσμα...μια τρύπα στο νερό που θα την βρει μπροστά του στις προσεχείς εκλογές. Δίχως, να το επαναλάβω δίχως, να έχει επιτύχει το ποθητό αποτέλεσμα. Την απρόσκοπτη λειτουργία της τράπεζας που θέλει χοντρά κεφάλαια (πάνω από 3 δις ευρώ) για να κάνει τη δουλειά της, δηλαδή να δανείζει αυτόν που αξίζει.

      Και θα σωθούν οι μαριδαίοι? Δεν είμαι σίγουρος, ο λαός λέει πως πρέπει να πληρώσεις για να μάθεις, Το πιθανότερο είναι στο ίδιο ή κάποιο άλλο παλιόχαρτο θα τους τα πάρουν.
       
      Και τι μπορεί να γίνει? Δεν ξέρω. Ίσως εκ νέου reverse split και ΑΜΚ σε χαμηλή τιμή για να υπάρξει συμμετοχή και κάλυψη,  συγχώνευση της τράπεζας με κάποια υγιέστερη, πωλητήριο ή κάτι άλλο. 

      ΥΓ Είναι απορίας άξιον που οι σωτήρες παρομοιάζουν την περίπτωση της Πειραιώς με την αντίστοιχη της Eurobank λες κι αυτή έχει λυμένα τα προβλήματα της...εάν λυθεί το πρόβλημα των Cocos της τενεκεδοπειραιώς θα μπεί στην σειρά και η πρώην Λάτσαινα για να τακτοποιήσει το θέμα των προνομιούχων μετοχών του Αλογοσκούφη. Δεν ρωτάμε ποιος πληρώνει...ο περήφανος Έλληνας, ανόητος και  μπεργκέτης.

      Διαγραφή
    2. Κύριε hippy, εδώ λέμε τις απόψεις μας και είμαστε μεγάλα παιδιά μια που ασχολούμαστε με χρηματιστήρια...και παιδιά έχω και φόρους πληρώνω...δεν βλέπω όμως να έχετε άποψη για το τι είναι καλύτερο για τις τράπεζες και ιδιαίτερα για την Πειραιώς...επαναλαμβάνω λοιπόν ότι με τη μετατροπή των Cocos η τράπεζα γλυτώνει 2δις απευθείας και μπορεί να πάει με την ησυχία της για αύξηση, που πιστεύω ότι χρειάζεται 3 δις για να καθαρίσει. Το κρίσιμο σημείο είναι να μπει και το ΤΧΣ για να μειώσει τη ζημιά του...δεν με ενδιαφέρει καθόλου αν για κάποιο διάστημα κρατικοποιηθεί λες και η Eurobank που είναι ιδιωτική πάει καλύτερα...αγαπητέ μου όλες στο ίδιο καζάνι βράζουν...απλά η Πειραιώς με τη μετατροπή των Cocos και σωστή αύξηση μπορεί να προηγηθεί στη νέα εποχή...ήδη έχει καλύψει αρκετό έδαφος και για αυτό το 2019 ήταν πρώτη σε απόδοση...στους επόμενους μήνες αν γίνει σωστά και το σενάριο bad bank τότε ίσως τα χαμηλά των τραπεζών να είναι κάπου εδώ και να αρχίζει μία νέα εποχή...όσο για φόρους που μου λέτε, εδώ είναι χρηματιστήριο...δηλαδή τι θέλετε να συνεχίζεται αυτή η αρρώστια με τις τράπεζες ή επιτέλους να καθαρίσουν;...άλλωστε μια καθαρή και υγιής τράπεζα θα έχει πολύ περισσότερα οφέλη για όλο τον κόσμο στο μέλλον.

      Διαγραφή
    3. Απάντησα ήδη για το τι θα πρέπει να γίνει με τις τράπεζες...εκ νέου reverse split και ΑΜΚ σε χαμηλή τιμή για να υπάρξει συμμετοχή και κάλυψη, συγχώνευση μιας τράπεζας με κάποια υγιέστερη, πωλητήριο ή κάτι άλλο. Ήμουν σαφής. Οι τράπεζες είναι επιχειρήσεις με μετόχους. Αυτοί παίρνουν τα κέρδη εάν υπάρξουν, αυτοί θα πρέπει να πάρουν και τις ζημιές.

      Κύριε leky στη ζωή όπως και στη φύση δεν υπάρχουν ανταμοιβές και τιμωρίες, υπάρχουν συνέπειες. Έκανες το λάθος και ποντάρησες στο χρηματιστήριο στο κουτσό άλογο για την έκπληξη ώστε να κερδίσεις περισσότερα θα πρέπει να είσαι διατεθειμένος να υποστείς τις συνέπειες...τι στην ευχή μεγάλα παιδιά είναι οι μέτοχοι και διόλου αθώοι...την αρρώστια με τις τράπεζες να τις πληρώσουν αυτοί και όχι οι αθώοι γείτονες.

      Φυσικά και γνωρίζω ότι ότι άδικα διαμαρτύρομαι. Ότι εγώ θα πληρώσω στο τέλος τις μ@λακίες του Σάλλα και του Μεγάλου. Αυτό είναι που με θυμώνει και γίνομαι κάπως αγενής. Κρατείστε ωστόσο τούτο...το πρόβλημα των τραπεζών ΔΕΝ είναι μόνο οικονομικό, είναι και νοοτροπίας των δανειοληπτών, των διοικήσεων, των κυβερνώντων. Ακόμα κι αν λυθεί, τσαπατσούλικα και τσιγκούνικα όπως πάνε να το κάνουν, σε μια 4ετία θα το ξαναβρούμε μπροστά μας.

      Οι Ελληνικές Τράπεζες ΔΕΝ είναι επενδύσιμες. Μόνο για παίγνιο. Γνωρίζοντας βέβαια ότι "ο πίνων μεθά και ο παίζων χάνει". Που σημαίνει πως απαιτείται ταχύτητα και stop loss.

      Διαγραφή
  10. στο 1 ευρω θα τα δώσω τα κομμάτια μου στο δρομέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Βυτε Ιλιδα. Ιντεάλ. Εινε ανοδικες γιοργος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κύριε ΡΑΦΑ το αδικείτε το παληκάρι χα χα...ο κύριος giaxy είναι σταθερός στις απόψεις του αλλά αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό...ιδιαίτερα όταν ο manager το παλεύει....θα συμφωνήσω βέβαια πως το 1 ευρώ είναι μάλλον απίθανος στόχος...ποιο εύκολο είναι να πάρει το πρωτάθλημα φέτος ο Παναθηναικός

    "giaxy9 Ιουνίου 2019 - 1:08 μ.μ.
    τρεξτε τωρα να προλαβετε δρομεα που ανετα μπορει να δει 0.60"

    giaxy14 Ιουνίου 2019 - 10:10 μ.μ.
    καλησπερα.ο δρομεας αργα η γρηγορα θα φτασει το 1 ευρω.τοτε μονο θα τα δωσω τα κομματια.

    (κύριε giaxy μην το πάρετε στραβά, για να ευθυμήσουμε το έγραψα...έψαχνα κάτι άσχετο στα σχόλια και τυχαία έπεσα στα δικά σας)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mακαρι_να_παει_στο_ευρω!!Πλακιτσα_εκανα!!!

      Διαγραφή
    2. Αγοραστές πάντως το χαρτί δεν έχει. Το τραβάνε πάνω με ψίχουλα από τους πωλητές.

      Διαγραφή
    3. Σαν εταιρεία πάντως μια χαρά τα καταφέρνει. Δεν έχω θέση στο χαρτί ωστόσο χαίρομαι ως έλληνας για τις επιδόσεις της.

      Διαγραφή
  14. Μήπως γνωρίζει κάποιος για ΙΚΤΙΝΟ? Ακόμα ξεφορτώνουν εκεί η έχουν αρχίσει και φορτώνουν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε μου τέτοιοι όγκοι στα χαμηλά είναι Black Box...
      Αυτό όμως λίγοι σημασία έχει στο τέλος της ιστορίας...πιστευεις ότι η μετοχή αξίζει σ αυτά τα επίπεδα η το κάτω μέρος είναι πιο βαρύ απο το πάνω...και μετά πονταρεις...

      Διαγραφή
    2. Αν διαβάσετε το εννεαμηνο της ΜΕΡΚΟ με πτωση περιπου 40% στο τζιρο, θα καταλαβετε γιατι αυτη η πιεση στον ικτινο που ανακοινωσε ηδη πτωση περιπου 24% στα ετησια. Ομως απο οτι μοτ διχνει η εταιρεια ειναι ανθεκτικη και πανετοιμη για την μετα κορονοιου εποχη. Για μακροπροθεσμους επενδυτες νομίζω οτι σε αυτα τα επιπεδα οποιος αγοραζει μπορει το 2022 να διπλώσει!

      Διαγραφή
    3. Ετσι ακριβώς mr eloy68...δεν χρειάζεται περισσότερη ανάλυση..απλη λογική...τα υπόλοιπα είναι για να έχουμε να λέμε και να γνεθουμε μαλλί...

      Διαγραφή
  15. Αγαπητέ hippy αδικεις τον εαυτό σου καθ ότι η συνέπεια μιας επιλογής μας οδηγεί στην ανταμοιβη (το όφελος εν προκειμένω το κέρδος)η την τιμωρία (την ζημιά αντίστοιχα)τώρα όπως και να το ονομασεις συνέπεια είναι μετά από την καθε επιλογή...Δεν το λέω εγώ ο Αριστοτέλης αν θυμάμαι καλά στα περί ηθικής...Συμφωνω μαζί σας σε πολλά ως προς τις τράπεζες και ειδικά στο σκέλος ποιός πρέπει να πληρώσει τι...Ομως βάσει του μαθηματικού κανόνα αλλά και της ζωής που εσείς έχετε επικαλεσθεί η πρόβλεψη για 4 χρόνια μετά είναι λίγο παρακινδυνευμενη? Φιλικά πάντα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Cook προσπερνώ τις λέξεις και ρωτώ ευθέως

      1) Μπορείτε επιτέλους για μια φορά να είστε σαφής και όχι λίγο απ΄όλα και πολύ φλου ώστε να μπορείτε να ανασκευάσετε το σχόλιο στο μέλλον όπως κάνατε πχ με τη σιγουριά της γάτας? Φαντάζομαι πως αναφέρεστε στη ΜΟΗ στην οποία αναλυτικά επιχειρηματολόγησα τους λόγους που έκαναν πρόωρη την αγορά στο 10ευρο κατά την γνώμη μου (που επιβεβαιώθηκε πλήρως) αλλά δυστυχώς δεν σας έπεισα.

      2) Μας έχετε πει και ξαναπεί (πανω από 5 φορές) για κάποια αγοραστική επιτυχία στη ΔΕΗ σε τιμή περί το € 1,30 (παρατήρησα πως η τιμή παίζει από σχόλιο σε σχόλιο). Μπορείτε να μας ποστάρετε το αρχικό σχόλιο που μας γράψατε-συστήσατε και σε μας παρόμοια αγορά στο μπλογκ?

      Φιλικά πάντα...

      Διαγραφή
    2. Κατά τα λοιπά

      "όταν αλλάζουν οι συνθήκες αγαπητέ μου αλλάζω κι εγώ την επενδυτική συμπεριφορά μου" απάντησε ο ηλικιωμένος κύριος στον συνομιλητή που τον έψεξε γιατί άλλαξε άποψη για την αγορά.

      Το έχω ξαναγράψει. Εμένα, σαν σκυλί του δρόμου, αυτό με χαρακτηρίζει απόλυτα.

      Διαγραφή
  16. Φίλε hippy δεν θα κάνω την χάρη σε κανένα όχι μόνο σε σας να αποδείξω ότι δεν είμαι Ελέφαντας...Ειναι προφανές πως προκειμένου να αποδείξετε την λογική του (σας)I'm not always right but I'm never wrong)καταφευγετε σε αναλύσεις και επιχειρηματολογία του με λένε Ριζο και όταν θέλω τα γυριζω...Ειναι προφανές ότι σας ενοχλεί που κάποιος όπως εγώ τυχαίνει να διαφωνεί κάποιες φορές μαζί σας...Ομως αυτό δεν είναι δικό μού θέμα...Η θέση μου στην Αγορά είναι απόλυτα ξεκάθαρη..Εχω αναφέρει σε ποιά χαρτιά είμαι αναλυτικά καθώς και σε τι ποσοστό είμαι επενδεδυμενος..Δεν βλέπω κάποιον άλλον φίλο να έχει απορία επ'αυτού εσείς γιατι άραγε? Μάλλον σας ενδειεφερει η ιντερνετική σας περσονα εδώ και αλλού και ας ισχυριζεστε το αντίθετο...Θελετε ντε και καλά να πείσετε πως έχετε το αλάθητο του ΠΑΠΑ...Σας απαντώ όπως τότε που με ψεξατε για το ότι αγορασα το σπίτι μου μετρητοίς και έκανα μεγα λάθος επειδή εσύ δεν έκανες το ίδιο...Στο χωριό μου αυτό το λένε βάλαμε δραγατη στο αμπέλι μας και δεν το ξέραμε...Τωρα σας ενοχλεί που δεν με πεισατε για την ΜΟΗ..Να σας το πω κομψά αγαπητέ...προσωπικα χεστηκε η Φατμέ στο Γενι τζαμί που αγόρασα ΜΟΗ στα 10 και πήγε στα 8 η στο 0 ...Εχω πολύ πιο ενδειεφεροντα πράγματα και χόμπυ να ασχοληθώ στην καθημερινότητα μου γι αυτό ειμαι εδώ και ένα εξάμηνο σε διακοπές διαρκείας..Στο προηγούμενο σχόλιο μου έγραψα απλά αυτό ακριβώς πως παίζετε με τις λέξεις ανταμοιβή τιμωρία συνέπειες...Ας γράψει όποιος φίλος θέλει ότι στην ουσία το ίδιο είναι...Λυπαμαι που σας το χαλάω αλλά....Υγ Για την ΔΕΗ άραγε πόση σημασία έχει το 1.20 με 1.30?Για σας σίγουρα έχει για μένα καμμιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Κατά τα λοιπά...Ο έξυπνος παίκτης είναι Αυτός που προσαρμόζει το παιχνίδι του ανάλογα με τις συνθήκες του αγώνα...Θελετε και αυτό να σας το ανεβάσω Κύριε Hippy....οπως την ΔΕΗ? Μπα βαριέμαι αφόρητα μεχρι πλήξης καθ ότι το έχω γράψει πάνω από 5 φορές...Ας σας το επιβεβαιώσει κάποιος από τους συναδέλφους εδώ που μας διαβάζουν αν θελει φυσικά...Προσωπικα δεν χρειαζόμουν κανενα ηλικιωμένο κύριο να μου το πει...Το έμαθα από τις γκελες που έχω κάνει και κατ' εμέ είναι ο καλύτερος τρόπος...θα πάθεις για να μάθεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Και επειδή απ ότι φαίνεται σας αρέσουν οι υπενθυμίσεις (ανάλογα την περίσταση φυσικά)να σας θυμίσω την σταση μου απέναντι σας με το CRUD.M ..ναι εκείνη την εποχή(δεν είναι δα και τόσο μακρινή)που παίζαμε καφέδες πετρέλαια κρουαζιέρες αεροπορικες τράπεζες (ευρωπαϊκές για να μην μπερδευόμαστε )...θυμάστε τίποτα Κύριε Hippy?από την στάση του CAPTAIN COOK απέναντι σας?Θα μου πείτε ποιός ο λόγος CAPTAIN μου...περσυνα ξινά σταφύλια μ αυτά θα ασχολουμαστε τώρα? Έτσι για την αποκατάσταση της τάξης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα απαντήσω μόνο σ΄αυτό. Στο CRUD.L και CRUD.M τυπικά ΔΕΝ έχασα (αντίθετα έβγαλα και κάτι ψιλά) ουσιαστικά όμως γκελάρισα. Μπήκα νωρίς λίγο κάτω από τα $ 4, δεν βγήκα στην αντίδραση, συνέχισα τις αγορές σχετικά ψηλά παραβιάζοντας τις αρχές μου (stop loss), μετά ψάρωσα και όταν αντέδρασε από τα $ 2 ΔΕΝ είχα ψυχή να αγοράσω. Λάθος μου λοιπόν στο timing αγοράς που επιπλέον μου στέρησε κεφάλαια που θα μπορούσαν να αποδώσουν αλλού (RWE, VINCI, BNP, EDF κλπ). Ακόμα μια κίνηση που πλούτισε τη γνώση αλλά όχι το ταμείο.

      Διαγραφή
    2. Δεν σας έψαξα ποτέ για καμμιά επιλογή σας ...το αντίθετο μάλιστα...δεν κληθήκατε ούτε προκληθηκατε ποτέ από μένα τουλάχιστον να απαντήσετε η δικαιολογήσετε την οποία κινηση σας όπως εγώ κλήθηκα πολλακις απο εσάς με προσφατο το χθεσινό.. Τα γραπτά υπάρχουν για του λόγου το αληθές αγαπητέ...Και για την ιστορία θα θυμίσω (μιας και δεν θα "έχω "ξανά την ευκαιρία να το κάνω είστε ο πρώτος που μου την είπατε χωρίς καν να σας προκαλέσω αμα τη εμφάνιση μου στο ΜΠΛΟΓΚ και η απάντηση μου προς εσας μετά μια εβδομαδα σχεδον ηταν:Φίλε hippy...χρειαζεται και αυτό να το αναρτήσω?Για την ιστορία ξανά σας διαβάζω και θα συνεχίσω να σας διαβάζω στο διπλανο φιλιο προς εμε μπλογκ Ελεύθερη Γνώμη...γιατι φιλιο .?Γιατί ενας από τους αξιολογους συναδέλφους που συνδιαλεγεσαι είναι προσωπικός μου ΦΙΛΟΣ...

      Διαγραφή
  19. Κύριε Τάκη μου δεν έχω καμμιά τέτοια πρόθεση και σε ότι με αφορά το σταματώ εδώ εκτός και προκληθω ξανά επί προσωπικού ( που δεν θα το ήθελα..)..Ξέρετε το να πασπαλιζει κάποιος τα γραφόμενα του με κάποια δόση "μετριοπαθειας"για να την πει σε κάποιον επειδή δεν μπορεί να τον πείσει για τους ισχυρισμούς του είναι κάτι που όπως λέγαμε στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού:I don't by that..im sorry...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Κύριοι.... Ένας ευφυής εγωισμός οδηγεί τον άνθρωπο σε ακόμα μεγαλύτερες αρετές.

    Θεωρώ ότι οι αναγνώστες του blog έχουν μόνο να κερδίσουν από τις γνώσεις/εμπειρία σας.

    Μία απορία κ. Hippy εάν επιτρέπεται......είστε εκπαιδευτικός εν ενεργεία στην δημόσια εκπαίδευση ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συνταξιούχος μαθηματικός δυστυχώς (για την ηλικία).

      Διαγραφή
  21. Αγαπητοι συναδελφοι ο γράφων και υπογραφών CAPTAIN COOK από αυτή την στιγμή σταματά να αναρτά προσωπικές εκτιμήσεις και κινήσεις και να σχολιάζει τον οποιονδήποτε συνάδελφο γράφει στο ΜΠΛΟΓΚ...Θα επανέλθει αν και εφ όσον του ζητηθεί προσωπικά η οποία άποψη του από κάποιον φιλο του ΜΠΛΟΓΚ μηδενός εξαιρουμενου...Θα συνεχίσω να διαβάζω ανελλιπώς άπαντες και αυτά για δύο λόγους προφανείς:1)Όσο ζω θέλω να μαθαίνω και 2)από σεβασμό πρώτον στον Εαυτό μου και στον Κυριο Τάκη που με φιλοξενεί και φυσικά απέναντι σε όλους ανεξαιρετως τους συναδέλφους που τιμούν με την παρουσία τους το ΜΠΛΟΓΚ...Αυτο σαν απόδειξη ότι η πρόθεση μου ήταν και είναι πάντα καλοπροεραιτη και σαν απόδειξη πως αδιαφορω πλήρως για την ιντερνετικη μου μουτσουνα...Καλη συνέχεια και κάθε επιτυχία σε όλους τους συναδέλφους ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ θα έλεγα ... να μην σταματήσετε να γράφετε. Ουτέ , εσείς ούτε κανένας άλλος (εκτός βέβαια απο τον βλάκα με τα 1332333000 nicks που τον έχω γειώσει).

      Διαγραφή
    2. Προσωπικά συμφωνω απολυτως με τον Τακη αγαπητέ Captain, ειναι πολυτιμες οι αποψεις σας και ολων των συμμετεχοντων επισης,
      Να μην ξεχναμε οτι ο στοχος ειναι κοινος!!!!

      Διαγραφή
  22. τα αποτελεσματα 9μηνου 2020 του μυτιληναιου πως τα ειδατε?
    νομιζω ειναι καλα, αλλα μαλλον αναμενομενα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς! Το θέμα ειναι τώρα αν θα μπεί στον MSCI ή όχι.
      Μακροπρόθεμα λίγη σημασία εχει. Ακόμη κι αν δεν μπει, το σημαντικό είναι πως σε ένα χρόνο από σήμερα θα μπει σε λειτουργία η καινούρια μονάδα, που θα διπλασιάσει σχεδόν τα κέρδη.
      Υποθέτω και την τιμή. Θέμα χρόνου είναι όλα λοιπόν...εμείς να είμαστε καλά και να παντελονιάσουμε.

      Διαγραφή
    2. Τα ebitda  (-5%)  όπως και η τελική γραμμή είναι νομίζω καλύτερη από τις εκτιμήσεις των αναλυτών λόγω περιορισμού εξόδων (θετικό). Το μεγάλο αγκάθι φαίνεται ότι είναι οι κατασκευές και τα πράσινα έργα (50% κάτω από πέρυσι) αλλά όσο το αλουμίνιο μένει ψηλά δεν έχει πρόβλημα ο όμιλος και μάλλον με την πρώτη ευκαιρία και μετά από συσσώρευση θα συνεχίσει βόρεια μιας και η ενέργεια πάει πλέον με τον αυτόματο. Το ίδιο ελπίζω και η τιμή της μετοχής εννοείται μετά την εύρεση του εμβολίου.

      Δεν θα την αγόραζα ωστόσο σε τρέχουσες ή λίγο μικρότερες τιμές καθώς δεν γνωρίζω πόσο έχει επηρεάσει την κίνηση της μετοχής η φημολογία για είσοδο της εταιρείας στον MSCI.  Προσωπικά διατηρώ αμφιβολία ακόμα κι αν επαληθευτεί η έξοδος της ΜΟΗ καθώς το ίδιο περίμεναν κάποιοι και στο προηγούμενο rebabalancing όπου η Μοργκάνα τελικά δεν έκανε καμιά αλλαγή.

      Διαγραφή
    3. Εννοώ ότι μπορεί ο ΜΥΤΙΛ να μην μπει στο δείκτη MSCI παρά την πιθανή έξοδο της ΜΟΗ

      Διαγραφή
    4. Μακάρι να μπει, αλλά και να μην μπει, θα φύγουν οι γρήγοροι και νευρικοί παίκτες, αλλά δεν θα αλλάξει η στρατηγική μου σχετικά με την διακράτηση της μετοχής.
      Στόχος μου είναι το 6μηνο του 2022 , όταν θα έχει αποτυπώσει στις οικονομικές καταστάσεις τα κέρδη του καινούριου εργοστασίου. Πιστεύω πως θα κινείται γύρω στα 18-20 ευρώ.
      Ολα τα πάνω κάτω ως τότε, με αφήνουν αδιάφορο.
      Αν θέλω να τζογάρω θα πάρω Φριγκο.

      Διαγραφή
    5. Σαφώς και το χαρτί απευθύνεται σε επενδυτές. Κι αν συνυπολογίσουμε το διορατικό management είναι στην 3άδα των καλύτερων επιλογών. Τώρα για την τιμή στόχο μακάρι να επαληθευτεί. Πάντως ο Ευάγγελος έχει κάνει τους πιστούς επενδυτές του πλούσιους.

      Διαγραφή
  23. Κύριε Τάκη και μόνο από σεβασμό προς το πρόσωπό σας θα ακολουθήσω την προτροπή σας να συνεχίσω να γράφω όταν και εφ όσον έχω κάτι να πω...πολυ περισσότερο αν μου ζητηθεί...Αυτο που σίγουρα θα σταματήσω να κάνω είναι να σχολιάζω την οποία αναρτηση του κυρίου hippy και όχι φυσικά από εμπάθεια και θυμο αλλά προς αποφυγήν της οποιας μη δοκιμης και μη αρεστης αντιπαράθεσης καθ ότι ποτέ δεν είχα ούτε θα έχω τέτοια πρόθεση...Σας ευχαριστώ θερμά για την φιλοξενία Κύριε Τάκη καθώς και για την δίκαιη στάση σας προς όλους εδώ τους συναδέλφους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αύριο ο Κούλης ανακοινώνει γενικό lookdown. Μην χάνετε την ψυχραιμία σας και μην πετάτε τα χαρτιά απο τα παράθυρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ασφαλώς και δε θα τα πετάξουμε Κε Eloy . Kοιτάω λίγο πιο μπροστά και ούτε έχω ανάγκη τα επενδεδυμένα λεφτά μου ούτε βιάζομαι να πλουτίσω. Αντιθέτως θα ήθελα να ψωνίσω λίγο πιο φτηνά ακόμα. αδμηε, οτοελ, eurobank και ελπε οι θέσεις μου . Δεν είμαι για όλες υπερήφανος αλλά κι από κάθε λάθος κάτι έχω να μάθω .
      Ψυχραιμία και σκέψη πάνω απ΄όλα. Καλή συνέχεια σε όλους !

      Διαγραφή
  25. Κύριε Χαροκοπε σε εκτενή προσωπικη συζήτηση που είχα χθες με άριστο γνωστή του Ελληνικού Τραπεζικού συστηματος που είπε επί λέξει:BLACK BOX που γίνεται ακόμη πιο σκοτεινο γιατί δεν ξερουμε μετά και το δεύτερο κύμα Covid όχι μόνο ποιά δάνεια θα γίνουν επισφαλή αλλά και σε το βάθος χρόνου...Συμπερασματικα στρίβεις νόμισμα...Για οτελ agean (Δεν εχω)οπως και ΚΥΡΙΟ που εχω αγορασμένα εδώ στο 90 νομίζω ειδικά για τις δύο πρώτες πως θέλει προσοχή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Κύριοι ποια είναι η άποψή σας για την ΑΡΑΙΓ? Έχει πιεστεί πάρα πολύ, παρόμοια με τα διυλιστήρια. Δεν καίγομαι να αγοράσω αλλά τέτοιες εταιρείες τις βρίσκεις σε έκπτωση μόνο σε τέτοιους καιρούς. Μία άποψη που έχω ακούσει είναι "άσ' την να την πάρεις στο 1-1,5" αλλά ίσως είναι λιγάκι υπερβολικό. Η διοίκηση της εταιρείας είναι καλή και δεν νομίζω ότι θα φτάσει εύκολα σε πιστωτικό γεγονός. Έχω έναν προβληματισμό κατά πόσον έχει υποστεί μόνιμη βλάβη ο κλάδος, ειδικά στο business κομμάτι. Με τρέχουσα κεφαλαιοποίηση ~200εκ δεν θα φτάσει κάποια στιγμή να έχει ξανά 50-100εκ κέρδη? Βέβαια οι κυκλικές καλό είναι να αγοράζονται όταν δίνονται τα πρώτα σημάδια ανάκαμψης. Just food for thought.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακόμα κι αν στο α΄τρίμηνο του 2021 βρεθεί το εμβόλιο προσωπικά θα προτιμήσω άλλο μέσον μεταφοράς για τις καλοκαιρινές διακοπές μου και όχι το αεροπλάνο. Απ΄τον επόμενο χρόνο και εάν οι επιδημιολογικές μελέτες δείχνουν ασφάλεια βλέπουμε. Γιατί να αγοράσω μια εταιρεία τις οποίας τις υπηρεσίες φοβάμαι να χρησιμοποιήσω?

      Πιστεύω ότι δύσκολα ο κ. Βασιλάκης θα γλυτώσει τον μερικό κρατικό εναγκαλισμό κάτι που εάν και όταν γίνει θα το θεωρήσω θετική εξέλιξη για την μετοχή. Έχω κατά νου ότι η Μέρκελ συμφώνησε να ενισχύσει την Lufthansa με 9 δις (όσο δλδ ήταν περίπου η κεφαλαιοποίηση τον ΙΑΝ/20 πριν την πανδημία) παίρνοντας μόνο το 20% της εταιρείας, κάτι σαν την φημολογούμενη συμφωνία ΤΧΣ-ΠΕΙΡ για τα Cosos δηλαδή.

      Εννοείται πως επίσης δεν ακουμπώ το ομόλογο του οποίου τα χρήματα πιθανότατα καίγονται τους τελευταίους μήνες.

      Διαγραφή
    2. Γενικότερα νομίζω ότι οι αεροπορικές είναι στοίχημα και προσφέρονται μόνο για trade. Σίγουρα κάποια στιγμή ο κλάδος θα επανέλθει θεωρώ όμως ότι μπαφφετικός επενδυτής καλύτερα ν΄αγόραζε κάποια απ΄τις 2 μεγάλες εταιρείες κατασκευής Boeing ή Airbus που επίσης έχουν υποχωρήσει περισσότερο από 50% υπάρχει όμως μικρότερος ανταγωνισμός.

      Στα δικά μας για τον τολμηρό που θέλει να παίξει μονά ζυγά καθώς θεωρεί πως τιμή και πιθανότητες είναι υπέρ του νομίζω πως η ΟΤΟΕΛ είναι προτιμότερη περίπτωση. Η εταιρεία θίγεται μεν καθώς κατέχει περίπου το 11,50 της ΑΡΑΙΓ αλλά και από την μειωμένη τουριστικη κίνηση κερδίζει όμως απ΄τις υπόλοιπες δραστηριότητες (περίπου 50%) της. Επίσης έχει και την στήριξη του μ/μ χα χα χα(γελώ αν και δεν είναι αστείο...φαίνεται να επηρρεάζει πολλούς μαριδαίους)


      (να ενημερώσω βέβαια ότι το στοίχημα της ΟΤΟΕΛ το έχω πάρει σε τιμές περί τα € 4.30 και προς το παρόν ματώνω ανάλογα)

      Διαγραφή
  27. Κύριε Ευρωβλαχο η Agean με ταμείο 285 εκ στο εξάμηνο αν καλώς θυμάμαι και καίγοντας 15 εκ τον μήνα σε αντίθεση με τίς αρχικές δυσοίωνες προβλέψεις για 40 που δεν επαληθεύτηκαν μέχρι στιγμής καί βάσει ικανότατου management και εφ όσον έχουμε εμβόλιο μέχρι την Άνοιξη όχι μόνο αντέχει άλλα δεν θα έχει θέμα....Ο ΚΎΡΙΟΣ ΤΆΚΗΣ θα μπορούσε να κάνει μια εξαίρεση και να μας βοηθήσει σαν εξαιρετικός αναλυτής στη θεμελιώδη όπως έχει αποδείξει ότι είναι και να αναρτήσει μια κατ εξαίρεση σελίδα για Agean.. Προσωπικά τον παρακαλώ αλλά καί τόν προκαλώ... Όπως καί όποιον άλλο φίλο θέλει...Εγώ δηλώνω αναρμόδιος αν όχι άσχετος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κύριε Captain Cook τι σας κάνει να πιστεύετε ότι θα έχουμε εμβόλιο μέχρι την άνοιξη; Όλα τα εμβόλια που υπάρχουν, προκειμένου να βγουν και να γίνονται κανονικά στους ανθρώπους, παίρνουν γύρω στα 10 χρόνια για να ετοιμαστούν. Κάνουν έρευνες, μελέτες και ξανά μελέτες έτσι ώστε να είναι τελείως ασφαλή και χωρίς παρενέργειες. Τώρα όλη η ανθρωπότητα, έχει απαίτηση, το εμβόλιο να βγει σε 1 η 2 χρόνια και και είναι και κομπλέ. Νομίζω αυτό δεν γίνεται. Ή δεν θα βγει τώρα και θα βγει στην ώρα του ή θα βγει και θα έχει ένα σωρό παρενέργειάς και επομένως δεν θα το κάνει κανείς σοβαρός άνθρωπος.

      Επιπλέων, διάβασα ότι στην νέα πραγματικότητα του κορωνοιού μπαίνουν και οι μεγάλοι οίκοι μόδας οι οποίοι με πρωτεργάτη τον louis viton, λανσάρουν μάσκες, ασπίδες προσώπου και άλλα. Αυτό σημαίνει ότι αυτοί οι οίκοι έχουν κάνει ένα bussnes plan σε βάθος χρόνου προκειμένου μα αποδώσει η επένδυση τους. Συναιπώς, ενδεχομένως να έχουν γνώση ότι ο ιός και αυτή η κατάσταση θα κρατήσουν για πολύ ακόμα. Προσωπικά η όλη φάση μου θυμίζει το 2010 με τον Γιωργάκη που μπήκαμε στα μνημόνια και μας λέγανε σε δυο χρόνια ολά τέλος και μετά τα δυο χρόνια έλα και λίγο ακόμα και τα δύσκολα μείναν πίσω και λίγο υπομονή και εν τέλει φτιάσαμε μια 10ετια

      Οπότε το νου,

      Διαγραφή
    2. Αυτό για τα 10 χρόνια από που προκύπτει(πηγή;). Μόνο από έναν ψεκασμένο το διαβάσαμε πρόσφατα. Επίσης οι οίκοι μόδας δεν χτίζουν κάποιο αεροδρόμιο, ρούχα φτιάχνουν για μια σεζόν(μην σας πω τα πιο ακριβά για μια χρήση)

      Διαγραφή
    3. Unknown πάρτε ένα nickname και θα σας απαντήσω ευχαρίστως...

      Διαγραφή
    4. Εγω δεν θέλω το εμβόλιο ... το φαρμακάκι, αντιβιοτικούλι θέλω.

      Διαγραφή
    5. Καλησπέρα κύριε Captain. Εγώ είμαι ο ανώνυμος. Ελπίζω να φαίνομαι τώρα.

      Διαγραφή
    6. Όλο εξυπνάδες οι ΝεοΈλληνες ... άξιοι του χρηματιστήριου της πλάκας που έχουν και της χώρας του τίποτα

      Διαγραφή
    7. Κύριε Καλαμαρη ως προς το εμβόλιο απάντησα αυτό που η δική μου λογική σκέψη και πληροφόρηση από τον έγκυρο επιστημονικό κόσμο που σαν σύγχρονος και ενεργός πολίτης του κόσμου που υπήρξα από τα νιάτα μου αντλώ γιατί πρωτογενη σκέψη δεν νομίζω πως μπορεί να έχει κάποιος σαν ΕΜΕΝΑ που ειμαι άσχετος με το αντικείμενο...Αν παρακολουθήσετε ένα διεθνές επιστημονικό συνέδριο και σας μιλάω από προσωπική εμπειρία επειδή είχα την ευκαιρία όχι σαν ομιλητής φυσικά αλλα σαν θεατής και κάποιος από τους ενεργά συμμετέχοντες όποιος και να ήταν αυτός τολμούσε να ανέβει στο βήμα και να πει κατι που δεν ήταν επιστημιολογικά αποδεδειγμενο το πιο κομψό που θα άκουγε ηταν:DATA MR DATA otherwise κάτσε κάτω και κλείσε το στόμα σου δηλαδή στα Νεοελλήνικα βγάλε το σκασμό Τσαρλατανε Πετριδη η όπως αλλιώς σε λένε...Για τους οίκους μοδας αδιαφορώ για δύο λογοτς:1)Η βιομηχανία της μόδας Ναι ναι αυτή ακριβώς είναι η δεύτερη πιο ρυπογόνος του πλανήτη μετά των πετρελαιοειδών μακράν της τρίτης..και 2)ο CAPTAIN COOK ντύνεται σπίτι του..Ετσι για να το ελαφρύνουμε λιγάκι
      ..

      Διαγραφή
    8. Τάκαρε εδώ με βρίσκεις αντίθετο όσο αφορά τους χαρακτηρισμούς. Εγώ προσωπικά εγώ βγάλει πολλά χρήματα από το Ελληνικό Χρηματιστήριο σε εποχές δυσκολότερες της σημερινής. Θεωρώ το ίδιο και για εσένα. Μην τα ισοπεδώνουμε όλα.

      Διαγραφή
    9. Συμφωνώ με τον Κύριο Τάκη ως προς το σκέλος ΝΕΟΕΛΛΗΝΕΣ διαφωνω όσον αφορά την Ελληνική Αγορά ΧΑΑ που πάρα τα ομολογουμενως στραβά κι αναποδα της για εμάς τους παλιούς και λιγο πιο τεμπέληδες έχουμε χρόνια βρει την Εύφορη Κοιλάδα μας στη Σοφοκλέους...

      Διαγραφή
    10. Γιατρέ ο Γέροντας σαρώνει.
      Πάει για 300+ !!!

      Διαγραφή
    11. Σύντεκνε ας πάρει και 400. Εγώ είμαι 80% μετρητός (έκτος από WTER) και καναπεδάτος όσο αφορά την Αμερική. Κανένα άγχος.

      Διαγραφή
    12. Απαράδεκτη γελοία και αντιδημοκρατική η αντίδραση του τράμπα,δεν άξιζε για πρόεδρος των ΗΠΑ. Η pbf που με ενδιαφέρει βλέπω δεν αντέδρασε άσχημα,παρά τις διακυρήξεις του biden για πράσινη ενέργεια. ο πρώτος κάβος που πρέπει να περάσει με όγκο είναι το 5.37$ .Το παλεύει καλά

      Διαγραφή
    13. PBF τα εσπρωξα 5.35$. Ζημιά 45 λεπτά ανά μετοχή. Η WTER ανέβασε όγκους σήμερα. Περιμένω όπως είπα τα αποτελέσματα μεθαύριο. Αν δεν είναι καλά έφυγε market και αυτή.

      Διαγραφή
    14. Γιατρέ μου, ούτε εγώ έχω το παραμικρό άγχος για Αμέρικα.
      Δηλώνω επίσης καναπεδάτος.

      Ο γέροντας δεν θα πάρει 400. Τον κόβω απο 306 εως 321. Αδιαμφισβήτητα πέτυχε πολύ μεγάλη νίκη !!! Κάπως έτσι τα περίμενα τα αποτελέσματα ...

      Άσχετο ...
      Περιμένουμε το τσιτσίδωμα της Μέλανι, που δήλωνε ότι αν χαθεί η Τζόρτζια θα κυκλοφορήσει τσιτδίδι.

      Διαγραφή
    15. Σύντεκνε τα νερά τα κρατάς η τα έσπρωξες?

      Διαγραφή
    16. Πομπαρισμα american style: https://realmoney.thestreet.com/investing/here-s-why-alkaline-water-co-has-intrigued-me-for-some-time-15482180?puc=yahoo&cm_ven=YAHOO

      Διαγραφή
    17. Κρατώ Γιατρέ.
      Να δούμε στο Janyary effect αν πετύχει τον ελάχιστο στόχο μου, που μπορεί να δώσει ακόμη και το 3,5.

      Διαγραφή
    18. https://www.capital.gr/oikonomia/3493511/ekplixi-apo-moody-s-anabathmise-tin-ellada-se-ba3-apo-b1-me-statheres-prooptikes

      Διαγραφή
    19. Η απόδοση 0,78% που έγραψε έστω και για λίγο το 10ετές μετά την αναβάθμιση της Moody’s είναι διαχρονικά η χαμηλότερη που θυμάμαι. Θα τολμήσω όμως να πιθανολογήσω ότι θα δούμε ακόμα χαμηλότερη το 1ο τρίμηνο του 2021 (προς το 0,50%) για δύο λόγους α) ο "Πορτογαλικός" 0,10% για μια οικονομία όχι πολύ διαφορετική απ΄τη δική μας β) και κυριότερο η πιθανή διαγραφή του χρέους λόγω covid-19. Όλη η Ευρώπη (κι ο κόσμος) έχει φορτώσει χρέος, τα παλιά standards όσον αφορά το υγιές κλάσμα χρέος/ΑΕΠ έχουν ανατραπεί, κάτι πρέπει να γίνει. Πιθανολογώ πως η έκδοση κάποιου είδους ευρωομολόγου είναι πιο κοντά από ποτέ. Ένα πχ γιγαντοομόλογο 2 τρις ευρώ από την ΕΚΤ διάρκειας 100 ετών και κουπόνι 0%-0,05% που θα καταμεριστεί αναλογικά με τον πληθυσμό κάθε χώρας.

      Και ποιος θα το αγοράσει βρε Χίππη? Φαντάζομαι αυτοί που αγοράζουν και τα ομόλογα της Ιαπωνίας εδώ και 25 χρόνια. Τα ασφαλιστικά ταμεία.

      Ίσως δεν γίνει ακριβώς έτσι, λύση όμως σίγουρα θα απαιτηθεί και θα βρεθεί. Σε μια τέτοια περίπτωση (που προσωπικά την θεωρώ πιθανότατη) οι μετοχικές αξίες είναι προφανές ότι θα βοηθηθούν στην βόρεια κίνηση τους.

      Διαγραφή
  28. Καλησπέρα σε όλους,
    Επιθυμώ κυρίως να εκφράσω την (σε βαθμό οργής) θλίψη μου για την απόφαση για lock down. Για εμένα η κυβέρνηση απέτυχε τελείως (χωρίς καμιά διάθεση αντιπολίτευσης, στα 39 μου χρόνια δεν έχω ψηφίσει άλλο κόμμα πέραν της ΝΔ). Αυτοί όμως μας κοροϊδεύουν μπροστά στα μούτρα μας και έχουν χάσει κάθε έλεγχο. Εξηγούμαι:
    α. Το έσχατο μέτρο του lock down (με τρομακτικές οικονομικές και κοινωνικές επιπτώσεις) η κυβέρνηση το εφαρμόζει εξαρχής (χωρίς να εξαντλήσει άλλα ηπιότερα μέτρα) γιατί δεν μπορεί να εφαρμόσει τα στοιχειώδη (και επιπλέον μεταθέτει την ευθύνη στους πολίτες μέσω μπουρδολογίας περί ατομικής ευθύνης) όταν:
    αα. Προ ημερών επετρεψαν διαδηλώσεις επηρεασμού της δικαιοσύνης εξώ από το Εφετείο (δίκην λαϊκών δικαστηρίων) και συνεχείς διαδηλώσεις κάθε πικραμένου (κυρίως αριστερών και λαθρομεταναστών). Εκεί δεν ενδιαφέρθηκε κανείς.
    ββ. Στα ΜΜΜ ο συνωστισμός είναι απίστευτος. Είμαστε ο ένας πάνω στον άλλο. Στα δικαστήρια επίσης. Εκεί δεν ενδιαφέρθηκε κανείς (αντιθέτως μας κοροϊδεύουν κιόλας, λέγοντας ότι η κατάσταση εξελίσσεται ομαλά).
    γγ. Στις πλατείες υπάρχει απίστευτος συνωστισμός από την νεολαία και δεν φορά κανείς μάσκα. Εκεί δεν ενδιαφέρθηκε κανείς (τώρα που θα κλείσουν γυμνάσια/λύκεια η κατάσταση θα επιδεινωθεί).
    δδ. Οι λαθρομετανάστες κυκλοφορούν ελεύθεροι στην χώρα χωρίς κανέναν έλεγχο και μεταδίδουν τον ιό (μεταφέρουν συνέχεια κι άλλους από τα νησιά). Αλήθεια στα στατιστικά μου ανακοινώνονται κάθε ημέρα γιατί δεν μας ενημερώνουν για το πόσα κρούσματα αντιστοιχούν σε ημεδαπούς και πόσα σε αλλοδαπούς; Εκεί δεν ενδιαφέρθηκε κανείς.
    εε. Αφήνουν τα δημοτικά σχολεία ανοιχτά (γιατί εκεί δεν κολλάει ο ιός). Μέχρι τώρα δεν κόλλαγε ούτε στα γυμνάσια/λύκεια, όπου όμως ξαφνικά ανακαλύψαμε ότι κολλάει (και τα κλείνουμε προχωρώντας σε τηλεεκπαίδευση). Απίστευτες παλινωδίες (όπως με τις μάσκες που από επικίνδυνες τον Μάρτιο, σήμερα είναι υποχρεωτικές και σε εξωτερικούς χώρους ακόμη και αν είσαι μόνος σου και δεν υπάρχει άλλος χιλιόμετρα γύρω).
    β. Έχουν παραδώσει τα κλειδιά της χώρας στους λοιμωξιωλόγους (που την έχουν δει σταρ και είναι όλη την ημέρα στα κανάλια - δεν μπορώ να καταλάβω πότε δουλεύουν αυτοί, ζουν μάλλον την νιρβάνα τους, πλέον κάποιος τους έδωσε σημασία και όλοι ασχολούνται μαζί τους). Περιδιαβαίνουν στα κανάλια και αυτοβαυκαλίζονται σπέροντας τον πανικό (και διαλύνοντας ό,τι έχει μείνει όρθιο) χωρίς ποτέ να κάνουν την αυτοκριτική τους για το ότι όλα τα μέτρα που έχουν προτείνει μέχρι τώρα απέτυχαν παταγωδώς (για ποιον λόγο μας έβαλαν να φοράμε μάσκες στους εξωτερικούς χώρους, όταν αποδείχθηκε ότι δεν χρησιμεύουν σε τίποτα; για γούστο;). Αν ο ρόλος των λοιμωξιολόγων είναι να προτείνουν lock down τότε δεν έχουν καμιά απολύτως χρησιμότητα (αυτό μπορεί να το προτείνει ο καθένας). Αντιθέτως ο ρόλος της κυβέρνησης είναι να κυβερνά ασκώντας πολιτική και κάνοντας σταθμίσεις και όχι να άγεται και να φέρεται από τρίτους (είτε αυτοί είναι οι γιατροί, είτε οι μηχανικοί, είτε οι δικηγόροι κλπ).
    γ. Η εικόνα της κυβέρνησης είναι για γέλια και για κλάμματα... Τρίτη πρωί εφαρμόζονται νέα αυστηρά μέτρα στην Αττική. Τετάρτη μεσημέρι ο κυβερνητικός εκπρόσωπος δηλώνει ότι η Αττική είναι μακριά από lock down. Τετάρτη βράδυ ο Υπουργός Υγείας το προαναγγέλει. Πέμπτη μεσημέρι το ανακοινώνει ο Προθυπουργός. Τραγέλαφος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εξαιρετικός ο κύριος Ξενοφών! Συνοψισατε άριστα την κατάσταση!

      Διαγραφή
    2. Συγχαρητήρια,τα είπατε ακριβώς ως έχουν.

      Διαγραφή
  29. Όλες οι παραπάνω παλινωδίες σε συνδυασμό με την κούραση του κόσμου, την δικαιολογημένη οργή αυτών που πλήττονται δυσανάλογα πολύ (ιδιωτικός τομέας και νέοι) ενώ κάποιοι άλλοι δεν πλήττονται καθόλου (δημόσιος τομέας και ηλικιωμένοι) και την διαχρονική ανεπάρκεια του κράτους, με κάνει να φοβάμαι ότι αυτό το lock down δεν θα τηρηθεί (όπως τηρήθηκε τον Μάρτη). Αυτό το lock down θα είναι αλλιώς (όλοι θα είναι έξω και θα σουλατσάρουν, και πρώτοι οι ηλικιωμένοι, δεν θα κάθεται κανείς μέσα) και δεν θα έχει τα επιθυμητά αποτελέσματα. Και τότε θέλω πραγματικά να δω τι θα κάνουν. Lock down μέχρι το καλοκαίρι;
    Τέλος αν κάνουν το λάθος να μοιράσουν πάλι λεφτά στα ΜΜΕ για εκστρατείες τύπου μένουμε σπίτι κλπ, η οργή του κόσμου θα ξεχειλίσει (είπαμε τώρα δεν είναι Μάρτης, τα χρήματα των φορολογουμένων δεν είναι για πέταμα).
    Σε ό,τι αφορά τα του ΧΑΑ, δηλώνω ικανοποιημένος από τα αποτελέσματα του ΝΑΚΑ και πολύ ικανοποιημένος από τα αποτελέσματα της ΕΥΠΙΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κύριε Ξενοφών σας διαβάζω πάντα προσεχτικά όμως πιστεύω (δεν μιλώ πολιτικά)πως η αλήθεια βρίσκεται κάπου στη μέση και μια πιο ψύχραιμη ματιά είναι νομίζω προτιμότερη..
      Δεν υπερασπίζομαι τις επιλογές της κυβέρνησης όμως για κάποιο λόγο θέλω να πιστεύω πώς το παλεύει πολύ καλύτερα από ότι θα το πάλευαν οι Σταλινοκατσαπλαδες...και που το σκέφτομαι ανατριχιάζω...Δεν θα επεκταθώ και δεν θέλω να αντιπαρατεθεί...Επειδή όμως τυχαίνει αυτή την στιγμή να συνομιλώ με πολύ καλούς μου φίλους Ιταλούς Βόρειους και Αυστριακους που λόγω επιπέδου επαγγελματικου και μορφωτικού είναι άνθρωποι της Αγοράς στην κυριολεξια στελέχη μου λένε ακριβώς αυτό...Το μοντέλο αντιμετώπισης που εφαρμόζει η Ευρώπη είναι παντού το ίδιο αν εξαιρέσεις Μ Βρετανία και Σουηδια...Δεν υπάρχει κάτι άλλο παρα βλέποντας και κάνοντας καθ ότι η φύση του Covid είναι ακόμη σε αχαρτογραφητα νερά...καλα κάνετε και θίγεται τα κακώς κείμενα όμως ερωτώ όχι εσάς αλλά τον οποίον πιστεύει πως όλο αυτό είναι θεωρία συνωμοσίας και δεν χρειάζονται μάσκες μέτρα κτλ.Θα υπέγραφε μια υπεύθυνη δήλωση πως σε περίπτωση που κολησσει Covid θα κάτσει στην ακρουλα του σαν καλό παιδάκι χωρίς να ζητήσει καμμιά βοήθεια νοσηλείας και δη δεν θα μου πάρει εμένα η όποιου αλλου ΜΑΛΑΚΑ φοράμε μάσκα παντού για να προστατεύσουμε τους άλλους? Λίγη ψυχραιμία δεν έβλαψε ποτέ κανένα...

      Διαγραφή
    2. Προσυπογράφω με τα δύο χερια

      Διαγραφή
    3. Καλησπέρα καπετάνιο,
      Το ότι δεν υπάρχει κάτι καλύτερο στην Ελλάδα (στο οποίο συμφωνώ) δεν είναι δικαιολογία για να μην θίγουμε τα κακώς κείμενα (αν συνεχίσουν έτσι, για πρώτη φορά στην ζωή μου δεν θα ψηφίσω ΝΔ αλλά Τζημερο και ας τρίζουν τα κόκκαλα του παππού μου).
      Κατά τα λοιπά, λόγω χαρακτήρα, ακολουθώ τα μέτρα κατά γράμμα και πειθαρχω απολύτως.
      ΕΝΤΟΥΤΟΙΣ ένα παράδειγμα θα φέρω για το μετρό (κινούμαι βλέπετε καθημερινά και έχω καλή εικόνα). Τα δρομολόγια είναι ανά περίπου 10λεπτο με αποτέλεσμα να δημιουργείται απίστευτος συνωστισμός. Να δεχτώ ότι λεωφορεία δεν προλαβαίναμε να αγοράσουμε. Να πυκνωσουμε τα δρομολόγια του μετρό δεν μπορούσαμε?
      Επίσης πολλοί επιβάτες δεν φορούν μάσκα. Δεν έχω δει ούτε έναν έλεγχο. ΕΝΑΝ. Έτσι για τα μάτια του κόσμου για τον φόβο των Ιουδαίων. Τίποτα απολύτως. Όλα παρατημένα στον αυτόματο και στην τύχη τους.
      Στο θέμα της υπεύθυνης δήλωσης που ρωτάτε, αν με απαλλάξει το κράτος από την υποχρέωση πληρωμής φόρων, υπογράφω ό,τι μου ζητηθεί. Ούτως ή άλλως και τώρα οι φόροι μου πάνε για να περιθάλπονται τσάμπα λαθρομετανάστες. Και το πιθανότερο είναι αν ποτέ (χτυπάω ξύλο) χρειαστώ κλίνη ΜΕΘ αυτή να έχει καταληφθεί από κάποιον λαθρομετανάστη.
      Και για να μην παρεξηγηθω. Δεν λέω ότι δεν υπάρχει ιός ούτε συνωμοσιολογώ. Άλλο όμως αυτό και άλλο να διαλυσουμε εντελώς την χώρα και την οικονομια της.

      Διαγραφή
    4. Αγαπητέ Ξενοφών δεν είπα να μην θίξουμε τα κακώς κείμενα ανεξάρτητα ποιός κυβερνάει....Το Κράτος πρέπει να κάνει την δουλειά του αναμφισβήτητα και ο ΠΟΛΙΤΗΣ την δική του.Αν το Κράτος είναι ανεπαρκές( δεν δίνω αφεση ούτε στον εαυτό μου )ο ΠΟΛΙΤΗΣ σαν συνανθρώπος προς συνανθρωπο,τον διπλανό μας δηλαδή σαν ΠΟΛΙΤΗΣ έχει έναν επί πλέον λόγο να φερθεί υπεύθυνα απέναντι στον εαυτό του πρώτα στους αγαπημένους του οικογένεια φίλους κτλ και στην κοινωνία...Η κοινωνίες αλλάζουν Προς το Καλύτερο μόνο εφ όσον αλλάζει η μονάδα το ΑΤΟΜΟ Εμείς δηλαδή προς το καλύτερο....Αν δεν υπάρχει υπεύθυνη στάση του Ατόμου απέναντι σε κάθε περίσταση και δη σε έκτακτες επικίνδυνες καταστάσεις όπως του Covid καλή ώρα η ενός σεισμού η μιας σύρραξης τότε δεν υπάρχει το αναμενόμενο αποτέλεσμα...Είναι σαν να σε καλεί ένα ομολογουμένως ανεπαρκές έως και άφαντο κράτος σε πολλούς τομείς να πολεμήσεις εναντίον του εχθρού του Covid στην προκειμένη περίπτωση η του Τούρκου αύριο μη γενητο και εσύ να λες ΟΧΙ κράτος όχι συνάδελφε και συμπολίτη δεν θα το κάνω επειδή εσύ Κράτος η συμπολίτη είσαι ανεπαρκής...Τι θέλω να πω?ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ και αφού με κάποιον τρόπο περάσουμε τον Κάβο μετά μπορούμε να στηλιτευσιυμε να δικασουμε και καταδικάσουμε τα πραχθεντα...Όταν το καράβι βουλιάζει και είσαι πάνω δεν φωνάζεις του Καπετάνιου τι έκανες Μαλακά...Νομίζω πως είναι σαφές τι προσπαθώ να πω...

      Διαγραφή
  30. Καλησπέρα.Ryanair: Πρώτη φορά μετά από 30 χρόνια ζημιές τη θερινή περίοδο
    https://www.naftemporiki.gr/finance/story/1653551/ryanair-proti-fora-meta-apo-30-xronia-zimies-ti-therini-periodo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Τώρα εμβόλιο που θα δοθεί στην κυκλοφορία ανεξαρτήτως χρόνου και θα έχει την έγκριση των FDA EDA ETC και ο προσωπικός μου γιατρός ένας εκ των κορυφαίων ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΘΟΛΟΓΩΝ με θητεία σε Αμερική και Αγγλία εμβολιαστεί ο ίδιος φυσικά και θα το κάνω..καθ ότι φίλος εδώ και 10 χρόνια τον εμπιστεύομαι...Αν βγει εμβόλιο μέσα στο 21 θα,εμβολιαστούν οι υγειονομικού οι στρατιώτικοι οι εκπαιδευτικοί οι ευπαθείς ομάδες που σημαίνει ότι θα έχουν γίνει ήδη κάποια εκατοντάδες εκ δόσεις και θα ξέρουμε που πάμε...Όταν η θνησιμότητα στον Covid ειναι πολυ μεγαλύτερη από τον 1 1στους 30000 εθελοντές που θα του παρουσιαστει μια μορφής παρενέργεια τότε εγώ προσωπικά δεν έχω να σκεφθώ κάτι αλλο...Αλλά όπως έχουμε πεί στις Αγορές και στη Ζωή μόνοι μας πάμε ταμείο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Captain υποκλίνομαι στα γραφόμενα σας. Σε γενικές γραμμές θα μπορούσαμε να είχαμε ανταποκριθεί λίγο καλύτερα στα του κορωνοϊού σε αυτή τη φάση αλλά βλέποντας τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες και το ατίθασο του Έλληνα που νομίζει ότι τα ξέρει όλα θα πω πάλι καλά. Πιστεύω πολύ στην ατομική ευθύνη και σε έννοιες όπως κοινός νους και λογική, αλλά όταν αυτα δεν εφαρμόζονται δυστυχώς πρέπει να πίπτει ράβδος που είναι πολιτικά δύσκολο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ήμουν όλο το Καλοκαίρι και ακόμη είμαι στο νησί μου (καθ ότι πλέον δεν εργάζομαι όχι Δεν είμαι συνταξιούχος από τα 60 μου αλλά ασχολούμαι με άλλες δραστήριοτητες όχι πολιτικές φυσικά)και προσπαθώ να έχω μια πιο ψύχραιμη και καθαρη ματια..Ομως σας λέγω:6 μήνες τώρα πάρα τις συστάσεις για αποστάσεις και μάσκες μέσα σε μια κοινωνία 15000 συν τουρισμό από τους ντόπιους χωριανούς και συμπολίτες μου συγγενείς συμμαθητές παιδικούς φίλους είναι ζήτημα αν οι μισοί λάμβαναν τα στοιχειώδη μέτρα...Δεν κομίζω γλαυκας εν Αθήναις όμως μη μου πείτε πως διαπιστώσατε το αντίθετο? Ποιός Μητσοτάκης και Χαρδαλιας ούτε ο ΚΙΜ Ο Βορειοκορεατης δεν μπορεί να μας συνετίσει με τα μυαλά που κουβαλάμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Σας ευχαριστώ Κύριε mixalis...Ακριβως γι αυτό μιλάω..Ειχα την ευκαιρία λόγω επιλογών λόγω τύχης να ζήσω και να εργαστώ τοσο στην Αμερική και την Ευρώπη και να ταξιδέψω γνωρίζοντας και κρατώντας φιλίες και επαφές με παλιούς φίλους και συνεργάτες κάθε ηλικίας κουλτούρας και επιπέδου...Αυτο που συμπέρανα και προσπάθησα να περάσω και στον γιο μου είναι η ΑΤΟΜΙΚΉ ΕΥΘΎΝΗ και η Ανάληψη της τοσο για τα κακώς πεπραγμένα όσο και τα καλώς φυσικά...Ακουω συνεχεια τον όρο Κοινή Γνώμη...Για ποια κοινή γνώμη Κύριοι μιλάμε όταν απουσιάζει η Κοινή Λογική στην πλειονοτητα των περιπτώσεων?Όταν χρειάζεται να αναλύσουμε τα αυτονόητα? Ο Παππούς μου αυτό το έλεγε:Ξανουμε (γνεθουμε μαλλί)σε δουλειά να βρισκομαστε...Επισης είχε πει μια πολύ πετυχημένη παραβολή:Με ξένο Κ@λ@ γίνομαι και εγώ Π@@στης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Σε γενικές γραμμές η κυβέρνηση έχει χάσει την μπάλα και από ένα λάθος στο άλλο πάει. Παράδειγμα προσωπικό είμαι μουσικός και έχω ένα Ωδείο προχθές την τρίτη στις 18:22 ήρθε μήνυμα από το υπόγειο που ανήκουμε ότι πρέπει στις 18:00 να κλείσουμε .Φυσικά εμείς κάνουμε ατομικό μάθημα και είναι επικίνδυνο για το παΐδι ενώ την ιδία ώρα λειτουργούν Μουσικά Σχολεία , φροντιστήρια και άλλα τα αλλά .τι να πω τα έχω χάσει .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. υπάρχει βιτκοιν ελινικο γιοργος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Κουράγιο πεδία θα βγουν πολλά λεφτά στο μέλλον υπομονή είναι θέμα χρόνου γιοργος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Μία είδηση που πιθανόν να πέρασε απαρατήρητη και ενδιαφέρει όσους έχουμε ή παρακολουθούν την ΑΣΚΟ...
    https://www.euro2day.gr/news/world/article/2048465/sta-epitrapezia-to-gyrisan-oi-goneis-ayxhthhkan-ta.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Καλή τιμή έπιασε νομίζω ο ΟΤΕ κατά την αποεπένδυση-πώληση της Telekom Romania

    Το 2019, η Telekom Romania είχε έσοδα 595 εκατ. Ευρώ και «καθαρό» EBITDA 92 εκατ. Ευρώ, ενώ το πρώτο εξάμηνο του 2020 δημοσίευσε έσοδα 291 εκατ. Ευρώ και «καθαρό EBITDA» 34 εκατ. Ευρώ. Στην αρχή του 2020 η επιχειρηματική αξία της Telekom Romania εκτιμήθηκε από ΑΧΕ περί τα 308 εκατ. Ευρώ, υποθέτοντας ότι το EBITDA 2020e θα είναι 77 εκατ. Ευρώ και 4,0x EV / EBITDA. Οπότε μια προσφορά 500 εκατ. Ευρώ (που μάλλον αναφέρεται στο 100% της Telekom Romania) εκτιμάται ως πολύ ικανοποιητική για τον ΟΤΕ. Εάν αυτά τα δελτία τύπου είναι ακριβή, ο ΟΤΕ θα λάβει 270 εκατ. Ευρώ (0,58 ευρώ / μετοχή) από τη διάθεση του μεριδίου του στην Telekom Romania, το 70% του οποίου  (0,38)  θα μπορούσε να επιστραφεί στους μετόχους με τη μορφή έκτακτου μερίσματος σύμφωνα με παλαιότερη δήλωση-υπόσχεση του κ. Τσαμάζ.. Επιπλέον η διοίκηση σκοπεύει να πουλήσει την T-Mobile Romania (πρώην Cosmote Romania) αλλά σε μεταγενέστερο στάδιο. Λογικά αυτή η ροή ειδήσεων θα επηρεάσει θετικά την απόδοση της μετοχής τις επόμενες ημέρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΛΠΕ στα θετικά το έστω και οριακά θετικό το περιθώριο διύλισης σε αντίθεση με πολλές ομοειδείς παγκοσμίως που είχαν αρνητικό. Η εταιρεία έχει μικρή έκθεση στο τζετ όιλ-σε αντίθεση με την ΜΟΗ-κάτι που συγκράτησε κάπως τις ζημιές. Στα αρνητικά πιο ανησυχητικό από τις μεγάλες ζημιές 9μήνου (-379 εκ. ευρώ μέρος των οποίων βέβαια οφείλεται στα αποθέματα ) μου φαίνεται η σημαντική αύξηση των δανειακών υποχρεώσεων (41% έφτασαν τα 2,125 δις από 1,509 πέρσι) κι ας παινεύεται η διοίκηση για το μειωμένο κατά 14% χρηματοοικονομικό κόστος (βοηθούμενο βέβαια από την πτώση του δεκαευούς ΟΕΔ). Όσο αυξάνεται το χρέος τόσο και τα επιτόκια των νέων χορηγήσεων και η εταιρεία
      έχει να διαπραγματευθεί την αναχρηματοδότηση πιστωτικών γραμμών ύψους €900 εκατ. που λήγουν στους επόμενους έξι μήνες.

      Βλέποντας βέβαια την εικόνα στο ταμπλό φαίνεται σαν να "ανακουφίστηκε" που ένα κακό νέο αποτελεί παρελθόν.  Παρακολουθώ αλλά δεν ακουμπώ προς το παρόν καθώς είναι σαφές ότι η πανδημία και η παράταση των lockdown την πληγώνουν. 

      Διαγραφή
  40. ΟΠΑΠ εξαιρετικός σήμερα...έλα Τσέχα στον τόπο σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπάρχουν πολλα δημοσιευματα που αφορουν τη φορολογια του οπαπ. Ισχυρίζονται μαλιστα οτι ο οπαπ στα μεσα του μηνα θα αποδωσει στο κρατος φορο μολις 5%, ενω διεκδικει και αλλα ποσα απο το δημοσιο που φανταζουν εξωφρενικά. Πάντως η αγορά δεν εχει εκτιμησει τιποτα απο αυτα. Σιγουρα παντως θα υπαρξουν εξελιξεις. Καλου κακού σημερα μπαουλωσα αλλα 500 στα 7.12!

      Διαγραφή
    2. Αυτό εδώ σας πτοεί?
      ΟΠΑΠ- απάντηση [TA EIXAME ΓΡΑΨΕΙ και στις 19.10.2020]: Με ίδια κεφάλαια 502 εκατ. ευρώ και αποτίμηση 2,8 δισ. ευρώ κάθε άλλο παρά ελκυστική είναι η τιμή του στο ταμπλό. Υπάρχουν πολλές πολύ καλύτερες περιπτώσεις σε αυτό. Με σχέση P/BV 5,55 αντιλαμβάνεστε… Αλλο πράγμα το παρελθόν, γνωστόν το παρόν και άγνωστον το μέλλον. Κατακόρυφη και η μείωση της κερδοφορίας του στο πρώτο 6μηνο 2020 (20,1 εκατ. από 91 εκατ το 2019).

      ΟΠΑΠ(Ι): Προσέξτε τώρα την πορεία των μεγεθών του – ορισμένων, αλλά βασικότατων-

      ΙΔΙΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ 31.12.2015: 1,16 δισ. ευρώ
      ΙΔΙΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ 30.06.2020: 0,5 δισ. ευρώ
      ΔΑΝΕΙΣΜΟΣ 31.12.2015: 147 εκατ. ευρώ – ΤΑΜΕΙΑΚΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ: 301,7 εκατ. ευρώ και ΚΑΘΑΡΟΣ ΔΑΝΕΙΣΜΟΣ ΑΡΝΗΤΙΚΟΣ κατά 154,7 εκατ. ευρώ.
      ΔΑΝΕΙΣΜΟΣ 30.06.2020: 1145 εκατ. ευρώ – ΤΑΜΕΙΑΚΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ 628,3 εκατ. και ΚΑΘΑΡΟΣ ΔΑΝΕΙΣΜΟΣ 516,7 ΕΚΑΤ. ΕΥΡΏ.
      Το τι γράφεται, το τι εκθέσεις δημοσιεύονται και το τι κάνει η μετοχή του ΟΠΑΠ στο ταμπλό δεν είναι δική μας δουλειά.
      ΕΜΕΙΣ ΜΕΓΕΘΗ ΚΑΤΑΘΕΣΑΜΕ.
      Α, και αυτό εδώ αν και ελάχιστοι θα το καταλάβουν. Και ας γέμισε το διαδίκτυο ειδικούς και παντογνώστες…
      Ανάρτηση απο ΜΙΚΡΟΜΕΤΟΧΟ

      Διαγραφή
    3. Ακριβώς έτσι είναι...δανειζεται για να δίνει μερίσματα και επιστροφές...κατι μου θυμίζει κάτι αλλά τι.?Τώρα το τι κάνει στο ταμπλό είναι άλλων δουλειά..πχ Κουτσοφολλας..
      Δεν υπάρχει σύγκριση φυσικά μεταξύ των δύο εταιρειών..
      ΕΛΑ ΤΣΕΧΑ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΣΟΥ...

      Διαγραφή
    4. Απο το 2015 μέχρι σήμερα αγαπητοί μου συνάδελφοι άλλαξαν πολλά. Το τί γράφει ο μ/μ δεν με ενδιαφέρει καθόλου. Μιλάει το ταμπλώ!

      Διαγραφή
    5. Στο συγκεκριμένο σχόλιο κ. BabisT δεν γίνεται-κακώς-η παραμικρή αναφορά για την αύξηση των πωλήσεων χρόνο με το χρόνο και τα κέρδη. Σημαντικό μέρος του δανεισμού οφείλεται στα μερίσματα, ένα άλλο όμως στις άδειες, το λειτουργικό και τον εξοπλισμό των VLTs το οποίο αύξησε τα ίδια κεφάλαια και την εσωτερική αξία της μετοχής και θα παράγει κέρδη συνεχώς.

      Σε αυτή τη φάση την πορεία της μετοχής θα καθορίσουν α) τι θα γίνει με την μείωση του φόρου επί των μικτών κερδών από 30% σε 5% (θετικό) και β) το πασοστό του μελλοντικού μερίσματος για το οποίο πιθανολογώ σημαντική μείωση (3-5% max ή 25-40 cents).

      Προσωπικά, το έχω ξαναγράψει, έχω κατά νου τιμή στόχο € 9,30-9,50 λόγω της περσινής αγοράς ιδίων μετοχών από πλευράς Τσέχου στα €9,12 αλλά και στο δώρο του Γενάρη (January effect).

      Διαγραφή
    6. Ξέχασες αγαπητέ μου χίπυ την απόκτηση του 67% του Στοιχημαν ο οποίος αυτή τη στιγμή έχει το47% του τζίρου στο ιντερνετικό δτοίχημα, αλλά και οτι στην πενταετία 2015 2020 ο οπαπ έχει αποδωσει στο ελληνικό δημόσιο πάνω απο 2.7δις!. Όσο για τα μερίσματα η διοίκηση του οργανισμού έχει δηλώσει οτι θα συνδέονται με τις ταμειακές ροές

      Διαγραφή
    7. Σωστός...ευχαριστώ για την υπενθύμιση...πάντως έχω κατά νου εάν πιάσει τιμές κοντά στα € 9,50 να τον βγάλω απ΄την 1η πεντάδα μειώνοντας τη θέση στο χαρτοφυλάκιο από 12% σε 6%.

      Διαγραφή
    8. Καμία σχέση βέβαια με Κουτσολιούτσο. Τον οποίο στο μπλογκ μυριστήκαμε και συστήσαμε (ευτυχώς) αποχή από την ΦΟΛΙ από το γεγονός ότι τα τελευταία χρόνια "έβγαζε" τάχα μεγάλα κέρδη αλλά ΔΕΝ έδινε μέρισμα ούτε έκανε επενδύσεις. Ατυχής η αναφορά.

      Διαγραφή
    9. Τα λέω χρόνια για τον ΟΠΑΠ ... θα κράταγα όλο και μικρότερο καλάθι για αυτόν ... κάθε πέρσι και καλύτερα.
      Αλλά εμένα πλέον δεν μου πέφτει λόγος καθώς δεν ασχολούμαι με Ελλάδα και το χρηματιστήριο της ...

      Διαγραφή
  41. Να χαιρόμαστε τον νέο πλανηταρχη.
    Ο τουρκοφιλος Τραμπ μας τελείωσε.
    Η αγορες το τιμολογουν και ο Ερντογάν σήμερα έδιωξε τον διοικητή της κεντρικής τράπεζας. Περαστικά του...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Καλησπέρα,

    Εάν ο Ερντογαν θέλει θερμό επεισόδιο θα το κάνει πριν αναλάβει ο Biden. Τώρα ο Trump είναι αυτό που οι αμερικανοί λένε lame duck. Μέχρι τον Ιανουάριο προβλέπω αναταραχές στα ελληνοτουρκικά και κατ´ επέκταση στα ΧΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μήπως ήταν χειρότερα όταν δεν ήταν lame duck και εμπόδιζε κυρώσεις κατά της Τουρκίας που θα είχαν σίγουρα επιβληθεί ; (Βλέπε S-400)
      Δεν είμαι σίγουρος ...

      Διαγραφή
    2. Καλημέρα,

      Είναι σίγουρα φίλια διακείμενος προς τον RTE και δεν θα έπαιρνε πότε δραστικά το μέρος μας, αλλά δεν νομίζω ότι θα άφηνε να εξελιχθεί ένα σοβαρό θερμό επεισόδιο (πχ κατάληψη βραχονησίδας) καθώς καταλαβαίνει ότι αυτό δεν είναι προς το συμφέρον της προεδρίας του. Αντίθετα τώρα που ξέρει ότι δεν θα είναι πρόεδρος δεν τον ενδιαφέρει ότι και να γίνει. Ας τα λύσει ο επόμενος. Ας ελπίσουμε ότι ο κουμπάρος θα ασχοληθεί με τίποτα άλλο...

      Διαγραφή
  43. Ο Σουλτανακος απλα σουλατσαρει ...ειναι τελειωμένος οτι και αν κάνει...Εχει ανοιχτά 10 μέτωπα...το τέλος του πλησιάζει και το ξερει..παιζουμε καθυστερήσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. MSCI // Semi-Annual Index Review tomorrow (after market). As a reminder, the MSCI Greece Standard Index currently consists of 4 stocks, namely OTE, OPAP, Jumbo and Motor Oil

    ΜΟΗ...ες αύριον τα σπουδαία...άντε να δούμε και τι θα κάνουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Ο Καραγκιόζης της γειτονιάς μας είναι τελειωμένος...Το έχει γράψει ο Γιατρός μας καί Captain...μηνεεεεες πριν...και ο Κύριος Τάκης φυσικά. Μην ασχολείστε και κοιτάμε την δουλειά μας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Καλησπέρα σας κύριοι.Το Σαββατοκύρικο -capital.gr,euro2day.gr-έκαναν μεγάλη αναφορά στα logistics,λόγω αύξησης των ηλεκτρoνικών παραγγελιών εξαιτίας του lockdown.Εκείνη η ξεχασμένη,η 'εναλλακτική' που καταγίνεται αποκλειστικά με logistics αξίζει κάποιας μικρής ενασχόλησης;Κάποιος με πιο καθαρό μάτι,από το μάτι ενός χασοσκόπου μαριδαίου-εμού δηλ-μπορεί να της ρίξει μια ματιά;Το 'θολό' μου μάτι είδε στο εξάμηνο, αύξηση εργασιών και μείωση ζημιών.Ο κύριος Τάκης προ διετίας την ήθελε κάτω από 0,50.Τώρα απέχει από το ΧΑΑ. Την καλησπέρα μου κ.Τάκη.Ο γράφων έχει θέση στη μτχ...εννοείται από πολύ ψηλότερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μανώλης
      Αν εννοείτε την Φουντλινκ η γνώμη κάποιων μεγάλων (που συμμετέχουν στο Ελληνικό) είναι μακρυά και αγαπημένοι. Μπήκαν και βγήκαν άρον άρον.
      Η διοίκηση ανίκανη, ή την έχει στο ΧΑΑ για να κόβει έξοδα ή να ξεπλένει...
      Εγώ έχω και τον πίνω, αλλά είναι λίγα και δεν ασχολούμαι, ίσως κακώς.

      Διαγραφή
    2. Ομοιοπαθείς λοιπόν αγαπητέ Αδειούχε.Κι εγώ με μικρή θέση.Πάντως πολύς θόρυβος γίνεται με τα logistics.Ας δούμε και τα ετήσια .Σωστά, ο κ. Κάτσος πήγε στο "ΕΛΛΗΝΙΚΟ".Εκεί-στη ΛΑΜΔΑ- όμως " κούνησε μαντήλι" το καλοκαίρι με ένα χοντρό πακέτο μτχων η κ. Μαριάννα Λάτση.Τι να πεις,κουβέντα να γίνεται.Αυτοί θα ξέρουν καλύτερα.Δύσκολο το "παίγνιο".Ευχαριστώ, την καλημέρα μου.

      Διαγραφή
  47. Σκέψεις εκ των υστέρων...καθότι οι αγορές μας έπιασαν στον ύπνο.

    Όποιος βίωσε τον πόνο της πτώσης, βιώνει και τη χαρά της ανόδου. Γι αυτό λέμε ότι όποιος δεν έχει χαρτιά στην πτώση δεν έχει και στην άνοδο.

    Γιατί παρά το γεγονός ότι πχ τη ΜΟΗ, την ΑΡΑΙΓ κ.ά. τις συζητήσαμε κανείς δεν πόνταρε ή άντε να το έκαναν ελάχιστοι. Αλλά ακόμα κι αν το έκανε κάποιος, σίγουρα δεν πήρε heavy bet, καθώς στη λογική των χαμηλών επιπέδων τιμών (και όχι της αναζήτησης πάτου) αγοράζεις σταδιακά και κρατάς βόλια και για παρακάτω. Πόσοι δεν βλέπαν το 6 ή το 4 στην ΜΟΗ,το 1,5 στην ΑΡΑΙΓ ή μια πολύμηνη ταλαιπωρία εν όψει?

    Προς το παρόν δεν αγοράζω τίποτα γιατί παραμένω πιστός στον κανόνα μου, ότι για οποιαδήποτε νέα αγορά ζητώ τουλάχιστον ένα δυνητικό 100%.

    Για να μην σας πω ότι αν συνεχίσει το ράλλυ στο ΧΑ θα με βάλει σε τρελές σκέψεις ότι βρισκόμαστε σε διανομή στα χρηματιστήρια παγκοσμίως. Στην Αμερική βλέπω οι τεχνολογικές δεν πάνε βήμα σήμερα. Τώρα μάλλον θα αρχίσουν όλοι να τις πουλάνε για να πάνε στις άλλες που μείναν πίσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω έτοιμος είμαι να αρχίσω τα σόρτ σε ΜΟΗ και ΑΡΑΙΓ. Έχουμε κουπί ακόμη.

      Διαγραφή
    2. Ναι Κύριε ΧRISTOSX έχουμε κουπι ακόμη γι αυτό ξεφορτωσα...Το Σορτ δεν το έχω προσωπικά...

      Διαγραφή
  48. , Ξεφορτωσα τα Κέρατα μου εκτός από χαρτιά μου που δεν κουνήθηκαν όπως ΓΕΒΚΑ ΚΎΡΙΟ ΕΛΑΣΤΡ... ΚΑΙ ΜΟΗ βλέπουμε αύριο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. H Γεβκα γιατί τέτοια μηδαμινή κίνηση;

      Διαγραφή
    2. Είναι από τα " περίεργα "χαρτιά...θελει υπομονή...ΕΛΑΣΤΡΟΝ Επίσης..

      Διαγραφή
    3. @ Bαγγελης gelato


      α) διότι η ΓΕΒΚΑ δεν είχε πιεστεί ΟΛΕΣ τις προηγούμενες μέρες

      β) διότι σήμερα ήταν η μέρα των "μεγάλων"...τα μικρά θα παίξουν αύριο, πιθανολογώ με λίγο μικρότερη ορμή όμως

      γ) διότι δεν έχει συγκεντρώσει ο κ. Ξενοφών την επιθυμητή θέση (κι εγώ επίσης) χα χα



      Διαγραφή
    4. Ήμουν σίγουρος πως έχετε χιούμορ κ. Ξενοφώντα!!

      Διαγραφή
  49. Κυριε Τακη πιστευετε ακομη οτι θα κανουν το range οι τραπεζες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Ερώτηση και παρακαλώ μη μου ρίξετε ντομάτες!

    Τον ΑΒΑΞ πώς τον βλέπετε?

    Άφησα να καταλαγιάσει το νέο της γραμμής 4 του μετρό, οπότε τώρα μπορούμε να το δούμε πιο ψύχραιμα. Βέβαια με 50εκ κεφαλαιοποίηση έχει 500εκ χρέος, είναι υπερβολικό μεν αλλά κι ο Ελλάκτωρ κάτι παρόμοιο είναι. Εντωμεταξύ έχει κυκλοφορήσει και το σενάριο ότι θα εξαγοράσει ποσοστό του ο Μυτιληναίος. Επίσης έχει και κάποια έργα για ΑΠΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ντομάτες ; Όλοι εκτός από κάποιες πιο "ποιοτικές" αλλά λίγο δραδυκίνητες μετοχές ψάχνουμε και κάτι που θα μπορούσε να δώσει κάτι παραπάνω.Το θέμα είναι αν ισχύσουν αυτά που λέγονται και αν προχωρήσουν σωστά τα έργα και....
      (τελευταία έχω αποκτήσει αρκετές μετοχές του με Μ.Ο 0,50

      Διαγραφή
  51. Πολλές φορές έχουμε αναφερθεί στους μανδαρίνους της ΕΕ και την αναβλητικότητα που χαρακτηρίζει την συμπεριφορά τους. Ωστόσο η απόφαση είναι ειλημμένη και τμήμα από τα 32 δις (κατ΄αρχήν) κάποια στιγμή θ΄αρχίσουν να έρχονται. Πρώτοι αποδέκτες πιστεύω (πράσινη) ενέργεια, κατασκευές και πληροφορική. "Είναι πολλά τα λεφτά Άρη"...ο Άβακας είναι θαρρώ η χειρότερη των κατασκευών θα χορέψει όμως παρέα τους. Άσε που την μεγαλύτερη κίνηση, όλοι το ξέρουμε, την κάνουν τα καρυδότσουφλα.

    (δεν έχω θέση σε καμιά τους, ίσως αποκτήσω προσεχώς)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Ποιες εννοεί ο φίλος μας ο μ/μ στο κουίζ?

    https://www.mikrometoxos.gr/koyiz-komikotragelafikes-katastaseis-kai-eikones/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα σας κ. Ευρωβλάχε,
      Νομίζω ως υπετιμημένη αναφέρει την ΕΛΛΑΚΤΩΡ (ή της ΑΒΑΞ) και ως υποτιμημένη στον ίδιο κλάδο που μπορεί να αποτελέσει στόχο εξαγοράς την ΔΟΜΙΚΗ ΚΡΗΤΗΣ.

      Διαγραφή
    2. Την ΑΤΤΙΚΑ εννοει σε σχεση με τα αεροπλανα

      Διαγραφή
  53. Σημεια της καραντινας βλεπω... χαλαρωσατε παιδες... κ παμε παρακατω..!! Καλη συνεχεια να εχουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Κύριοι ψυχραιμία!
    Τώρα που φαίνεται ότι είμαστε κοντά στο να βρεθεί θεραπεία/εμβόλιο και να επανέλθουμε στην κανονικότητα, μην αρχίσουμε να τρωγόμαστε μεταξύ μας.
    Η προσωπική μου παράκληση είναι να μην αποχωρήσει κανείς. Όλοι έχουμε κάτι να προσφέρουμε σε αυτό το βήμα που ευγενικά μας παρέχει ο κ. Τάκης. Όλοι είμαστε χρήσιμοι (και ας έχουμε χίλια κουσούρια ο καθένας). Από την ανταλλαγή απόψεων μόνο θετικά μπορούν να προκύψουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα συμφωνήσω με τον κύριο Ξενοφών ... το lockdown μας έχει πειράξει όλους στα νεύρα. Δυστυχώς τα σχόλια ΟΛΩΝ ΣΑΣ, σε ότι αφορά την επίμαχη διένεξη, ΕΙΝΑΙ ΑΤΥΧΗ!!
      Και ακόμη πιο ατυχή είναι και μια σειρά σχολίων που δεν έχω δημοσιεύσει.

      Θα έλεγα ... γράφετε ελεύθερα ο καθένας ότι πιστεύει και νομίζει και ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ. Ούτε να σχολιάζετε άλλους ....
      ΖΗΤΑΩ ΠΟΛΛΑ?

      Ξεκινάω να σβήνω ... καλό είναι όλοι να μείνουν και να γράφουν τις απόψεις τους.

      Διαγραφή
    2. Sir Takis όσο διάστημα είμαι αναγνώστης τους blog σας επιβεβαιώνετε κάθε φορά και μένω έκπληκτος με την ΕΥΓΕΝΕΙΑ σας.
      Είναι χαρά μου να διαβάζω εσάς και τους υπόλοιπους φίλους του blog.
      Για την διένεξη είχα κάνει μια ανάρτηση (..εγωισμός) θέλοντας να προλάβω τα σημερινά. Θα κλείσω προς τους κυρίους με μία φράση που έχω αγαπήσει τα τελευταία χρόνια....
      "Να είσαι ΤΑΠΕΙΝΟΣ σ αυτή την ζωή, δεν έχει άλλη"

      Διαγραφή
    3. Εγω θα έλεγα ... ΛΗΞΤΕ ΤΟ.
      Δεν θα δημοσιεύσω κανενα σχολιο που αφορα την επίμαχη διαμάχη.
      Ούτε θέση θα πάρω ....

      Μόνο σχόλια και αναλύσεις χρηματαγορων.

      Διαγραφή
  55. Κύριε cook,όλοι απαντάμε αμμεσα η έμμεσα στους άλλους,εγώ δεν είχα μια διαφωνία με τον γιατρό για τον Κούλη και την πολιτική του με την Τουρκία,τι να κάνω να φύγω ;να μην γράφω;και να ρωτήσω τον γιατρό μήπως έχει ενημέρωση,που δεν έχω εγώ,που είναι η συμμαχία με τους Γάλλους;που είναι οι φρεγάτες τους;διαβάζω ότι κοιτάνε αμερικανικές μαουνες,την πατρίδα ενισχύει η την πάρτη του;τα ερωτήματα καλοπροαιρετα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Ας επανέλθει η συζήτηση στις μετοχές που τόσο το έχουμε ανάγκη. Για μοη τώρα που βγαίνει, να κανουμε καμια αγορά φυσικα όταν βγει, μέχρι που την βλέπετε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ο γδ αν κρατισι αφτα τα επίπεδα για λίγες μέρες έχει και συνέχεια η άνοδος γιοργος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φενεται πως η Άλφα πάει για 0.60 και από κει βλέπουμε τι θα γίνει.

      Διαγραφή
  58. Για να γυρίσουμε σε λίγο πιο ενδιαφέρουσες κουβέντες, πως ερμηνεύετε την άνοδο της ΜΟΗ μια μέρα μετά την ανακοίνωση για τις αλλαγές στους MSCI?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατ' αρχήν ήταν υπερπουλημένη, για να μην πω καρα-υπερπουλημένη. Κατά δεύτερον βγήκε μεν από τον δείκτη Global standard αλλά μπήκε στον Small cap, δηλαδή από τη μία τσέπη στην άλλη.

      Πιστεύω ότι μπορεί να πάει και παραπάνω, ίσως μέχρι τα 12 που είχε γράψει και κάποιος συνάδελφος εδώ, ο κύριος Λάρις αν θυμάμαι καλά. Αν την είχα αγοράσει στα 8, τώρα θα έπαιρνα τώρα το γρήγορο κέρδος μου και θα περίμενα. Θεωρώ ότι επειδή προέρχεται από τόσο μεγάλη πτώση θα κάνει σχηματισμό για να αντιστραφεί, οπότε κάποια στιγμή θα ξαναγυρίσει κάτω.

      Σε κάθε περίπτωση εδραιώθηκε στο μυαλό μου η ιδέα ότι πρέπει να αγοράζει κανείς τα χαμηλά επίπεδα και όχι να στοχεύει τον πάτο. Και τα χαμηλά επίπεδα τα καταλαβαίνεις και λίγο από ένστικτο...πλην των τραπεζών χαχα.

      Πάντως το προχθεσινό +11% του γενικού δείκτη εμένα δεν μου άρεσε, ήταν πολύ άχαρο και δεν το κατάλαβα κιόλας. Απορώ γιατί στα sites το διατυμπάνιζαν τόσο πολύ τη στιγμή που όλα τα άσχημα παραμένουν μπροστά, τίποτα δεν έχει εκτυλιχθεί ακόμα, σε όλα τα μέτωπα κορονοιό, ελληνοτουρκικά, ΗΠΑ κτλ.

      Διαγραφή
    2. Φίλε μου Μεθόδιε αυτή είχε προεξοφληθεί προ πολλού. Η ΜΟΗ κρατάει την ορμή λόγω εμβολίου και λόγω φυσικά της αύξησης των διεθνών τιμών του πετρελαίου.

      Διαγραφή
    3. Κυριε Ευρωβλαχε, μεγάλη αλήθεια αυτή περί χαμηλών...

      Διαγραφή
    4. Προ 6μηνου η TITC με την ανακοίνωση της εξόδου, κινήθηκε ανοδικά από τα 10,40 στα 12,70...Την ημέρα της εξόδου έκλεισε στα 11,30 και με πολλά κομμάτια απούλητα, τις επόμενες ημέρες (στις 8 Ιουλ) είδε ξανά τα 10,40...Δεν ξέρω τι θα γίνει με την ΜΟΗ, αλλά θα περιμένω να ψωνίσω χαμηλότερα από ότι είναι τώρα. Μετα από TITC κ ΠΕΤΡΟ (των έδωσα χθες), πιστεύω να μας κάνει τη χάρη και η ΜΟΗ. Αν όχι, κατι άλλο θα προκύψει.

      Διαγραφή
    5. αγαπητέ Ευρωβλάχε ναι το επισήμανα, έχοντας παρακολουθήσει την πορεία της από πολύ παλιά και έχοντας ξαναζήσει την διαδρομή από 8 στα ψηλά και τουμπαλιν. Και όντως την είχα πάρει στα 8 και την είχα δώσει στα 12. Η ιστορία επαναλαμβάνεται, αφού η μτχ είναι κατεξοχίν κυκλική. Ίσως να επιταχύνεται η άνοδος λόγω των νέων για εμβόλιο. Αλλά σε κάθε πε΄ριπτωση αυτή την διαδομή αργά η γρήγορα θα την ξαναέκανε.

      Διαγραφή
  59. Απαντήσεις
    1. ΤΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΗ ΦΡΙΓΟ.ΒΡΕΘΗΚΕ ΤΟ ΕΜΒΟΛΙΟ ΑΡΑ Η ΕΣΤΙΑΣΗ ΘΑ ΕΠΑΝΕΛΘΕΙ ΔΡΥΜΙΤΕΡΗ.ΤΑ ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΘΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΕΝ ΕΥΘΕΤΩ ΧΡΟΝΟ ΜΟΝΟ ΓΥΑΛΙΝΑ.ΑΣΤΕΙΑ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΓΙΑ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΗ.ΑΠΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.

      Διαγραφή
    2. Είπαμε καταψύκτες για το εμβόλιο και ο δρομέας νέα γραμμή για φέρετρα για τους πεθαμένους..... λίγο black χιούμορ, να μου επιτραπεί. Αμ τί μόνο η ΠΛΑΣΤΘΡ έπιασε τον σφυγμό..
      Πέρα από την πλάκα μυρίζει όντως λίγο 1999 και από την μία ζωντανεύει την αγορά αλλά από την άλλη πληγώνει την ήδη κακή εικόνα της με φολί μλσ κλπ. Βέβαια δεν είμαστε μικρά παιδιά και δεν πρέπει να παίζουμε με την φωτιά αλλά η κεφαλαιαγορά πρέπει να προστατεύει όχι μόνο τον έχοντα ειδικές γνώσεις, επαγγελματία, που τελικά ούτε αυτόν προστατεύει αλλά τον μ.ο. των επενδυτών.
      Ο ΔΡΟΜΕΑΣ βέβαια χαζά χαζά αποδεικνύεται σκληρό καρύδι.

      Διαγραφή
  60. Απαντήσεις
    1. Γίνεται ωραίο παιχνίδι στη Frigo. Έγινε πάλι blue chip. Τώρα που δεν έχει κανείς μας χαρτιά πάνε τα limit up στη σειρά. Θα κάνει και τίποτα μαγικά στους ισολογισμούς και από εκεί που παρά τα κέρδη αυξανόταν η αρνητική καθαρή θέση, τώρα με ζημιές θα μειωθεί. Κρίμα, γιατί την είχα πιστέψει αρκετά όταν την πήρα αλλά το μάνατζμεντ έχει θέματα...ηθικής κυρίως.

      Διαγραφή
    2. Εγω έχω μπόλικα μπρε κοπέλι με 0.097€.Το είχα αναφέρει όταν πάρθηκαν. Έφαγα την παπαρα με την βόλτα στο 0.057 αλλά τώρα περιμένω περισσότερα.

      Διαγραφή
    3. Θυμίζει την κίνηση που έκανε 15-Νοε-2017.
      Το άρθρο παρακάτω τι σας λέει (για ΠΑΠ/ΦΡΙΓΟ);

      https://www.mononews.gr/oikonomia/thewiseman/ta-schedia-karavia-megalou-psalti-milona-ke-to-new-story-tou-vasilaki-tis-aegean

      Διαγραφή
  61. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΤΙ ΤΡΕΧΕΙ ΜΕ ΒΙΟΧΑΛΚΟ ΚΑΙ CENER ???? ΜΠΟΡΕΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΚΑΠΙΟΣ ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΑΦΩΤΗΣΕΙ ??ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για τη cener πωληση σε Γαλλους ακουγεται.. εγω εμεινα με τα μισα παντως τ αλλα τα σπρωξα προχτες 1,73.. για να δουμε τελικα..

      Διαγραφή
    2. σε περιπτωση πωλησης της cener τι συνεπαγεται αυτο για τους μετοχους γτ δε καταλαβαινω. Θεωρητικα δε θα πρεπει να προσφερουν μια καλη τιμη για την εξαγορα των μετοχων οι Γαλλοι?

      Διαγραφή
    3. Γεωπονε κατσε να δουμε γιατι ο ομιλος ειναι κ μαιμουδιαρης.. οπως μπολιαζεις εσυ κ κανεις την αχλαδια κ τη κανεις αμυγδαλια ετσι κ αυτος κοιμασαι με cener κ ξυπνας με βιο ή οτι αλλο προκυψει..!!😃😃

      Διαγραφή
  62. Γεια δείτε και αυτό, έχει ενδιαφέρον η άποψη αυτή...

    https://www.liberal.gr/market/mipos-to-chrimatistirio-murizei-meres-1998/335123

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Το πιστεύω και εγώ αφτο γιοργος ότι μιριζι 1998

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Ήπια διόρθωση οι τράπεζες.
    Το 234 εκτός συνταρακτικού απροόπτου να είναι το χαμηλό του 2020.
    Τώρα για οριστικό τέλος του πτωτικού τους κύκλου είναι πολύ νωρίς ακόμα.
    Συγκρατημένη αισιοδοξία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Το Ssm είπε όχι στη πληρωμή των Cocos.
    Να δούμε τι θα αποφασίσει το τχς.
    Για την ώρα σφυρίζει αδιάφορα η αγορά,αλλά έχουν αυτοπεποίθηση οι αγοραστές.
    Οι περισσότεροι πάντως έχω την αίσθηση περιμένουν κυρίως την άλλη εβδομάδα μεγάλο πράσινο κερί κυρίως στη Πειρ.
    Για να δούμε.
    Ασχετο με τα παραπάνω περιμένω ξυλίκι χοντρό σε Ελπε και Μοη.{και στο πετρέλαιο λόγω τους περιορισμούς κυκλοφορίας που θα ισχύουν κατα διαστήματα μέχρι Μάρτη σε όλη την υφήλιο}.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Απαντήσεις
    1. Πάντως, σήμερα οι ζημιές των short της Παρασκευής είναι κολοσσιαίες.

      Τάκαρε γιαυτό λέω ότι δεν πρέπει να ξεγράφουμε το ελληνικό Χρηματιστήριο. Ωραία και η Αμερική αλλά το ΧΑΑ μας έφτιαξε τόσα χρόνια.

      Διαγραφή
    2. Γιατρέ το φυσάνε πάλι και δεν κρυώνει με τίποτα. Που θα πάει θα τους περάσει!!!

      Διαγραφή
    3. Γιατρέ η ΑΛΦΑ σου δίνει ρεσιτάλ!

      Διαγραφή
    4. Φανταζομαι ακόμα βγαίνεις short. Έτσι όπως παει έρχεται και ο μηδενισμός.

      Διαγραφή
    5. Σε ποιον απευθύνεσαι? Εγώ δεν παίζω short.Μιλησα για την ΑΛΦΑ του Γιατρού που καλπάζει.

      Διαγραφή
  67. Έχει κανείς άποψη για τις εξελίξεις στον Ελλάκτωρ? Η ειδησεογραφία τα παρουσιάζει με έναν αρνητικό τόνο αλλά εμένα μάλλον θετικά μου φαίνονται. Ακόμη και ΑΜΚ να χρειαστεί θα γίνει παιχνίδι πιο πριν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα κ. Ευρωβλάχε,
      Θα γίνει σίγουρα παιχνίδι στις κατασκευές τόσο λόγω Ολλανδών, όσο και λόγω των μεγάλων έργων που θα τρέξουν (συμπεριλαμβανομένου και του πακέτου της ΕΕ για στήριξη της οικονομίας).
      Προσωπικά βλέπω να διαμορφώνονται δύο ομάδες. Η πρώτη ΓΕΚΤΕΡΝΑ-ΕΛΛΑΚΤΩΡ (θα ηγηθούν οι Ολλανδοί) και η δεύτερη ΜΥΤΙΛ-ΑΒΑΞ (θεωρώ ότι θα υπάρξει και μετοχική συνεργασία με τον Βαγγέλα να κινεί τα νήματα).
      Σε αυτό το περιβάλλον με τριγυρίζει πολύ εντονα η σκέψη να αγοράσω ΓΕΚΤΕΡΝΑ, καθώς θεωρώ ότι στην τιμή της δεν έχουν ενσωματωθεί ούτε η ανάκαμψη του κλάδου των κατασκευών ούτε το Καστέλι-Ελληνικό ούτε το πρόφατο ράλι της ΤΕΝΕΡΓ (κατέχει περίπου το 40%).

      Διαγραφή
    2. Καλησπέρα κύριε Ξενοφών.
      Αν είναι έτσι τα πράγματα θα προτιμούσα να τοποθετηθώ στον πιο υποτιμημένο του κλάδου, δηλαδή στον ΑΒΑΞ.
      Αν θεωρήσουμε ότι πορεύονται χωριστά θα επέλεγα τον ΕΛΛΑΚΤΩΡ γιατί οι Ολλανδοί ήρθαν για να μείνουν και σίγουρα θα υπάρξει κάποιας μορφής νοικοκύρεμα, κυρίως στα χρηματοοικονομικά.
      ΜΥΤΙΛ έχω και δεν σκέφτομαι να αγοράσω σε αυτά τα επίπεδα, μόνο αν υποχωρήσει αρκετά.
      Τη ΓΕΚΤΕΡΝΑ την είχα και στο παρελθόν, είναι σίγουρα πολύ καλά τοποθετημένη με κατασκευές, ΑΠΕ, παραχωρήσεις, ηλεκτρική ενέργεια κτλ.  Απ ότι είδα είναι κι εκεί το Reggeborg. Είναι λίγο πιο αργοκίνητη από τις άλλες και δεν ξέρω αν έχει ξεκινήσει να δίνει μέρισμα ξανά. Γενικά, έχει κι αυτή πολύ μεγάλο δανεισμό κάπου (1,5 δις καθαρό δανεισμό) αλλά έχει καλές χρηματορροές και στην τελική γραμμή μετά φόρων βγάζει κέρδη, γι αυτό και θεωρώ ότι είναι πιο σωστά αποτιμημένη.
      Εσείς πιστεύετε ότι θα ισχύσουν αυτές οι συνέργειες ή καλά θα είναι να κρατάμε μικρό καλάθι?
      Πάντως έχω την αίσθηση ότι κάπου εδώ μπορεί να είναι τα επόμενα κυβερνητικά χαρτιά, όπως ήταν η ΔΕΗ προηγουμένως.

      Διαγραφή
    3. Καλησπέρα κ. Ευρωβλάχε,
      Για κατασκευαστικές μιλάμε, οπότε εξ ορισμού κρατάμε μικρό (πολύ μικρό) καλάθι.
      Ειδικά εγώ έχω τσουρουφλιστεί πολύ άσχημα στις κατασκευαστικές. Όσες φορές τις αγόρασα έχασα πολλά χρήματα. Δεν μπορώ να πιάσω το timing; Δεν μπορώ να τις αξιολογήσω σωστά; Παρασύρομαι από μύχιους πόθους και επιθυμίες;
      Δεν ξέρω τι ακριβώς συμβαίνει και για ποίο λόγο (μάλλον για όλους τους παραπάνω λόγους), η ουσία όμως παραμένει ότι όποτε ασχολήθηκα με κατασκευαστικές έχασα χρήματα.
      Οπότε κι επειδή το τετράκις εξαμαρτείν ουκ ανδρός σοφού, είμαι πολύ επιφυλακτικός με τον κλάδο και αν αποφασίσω να ξανατοποθετηθώ (στην ΓΕΚΤΕΡΝΑ εν προκειμένω που με δελεάζει) θα είμαι πολύ μετρημένος (το πολύ το 5% του χαρτοφυλακίου μου και χωρίς να κυνηγήσω τιμές). Σε σχέση με την ΓΕΚΤΕΡΝΑ, δεν δίνει μέρισμα (μεγάλο μείον για εμένα) και το μεγαλύτρο μέρος του (όντως πολύ μεγάλου) δανεισμού της οφείλεται στην ενοποίηση της ΤΕΝΕΡΓ και εξυπηρεττείται πολύ άνετα από τις δυνατές και προβλέψιμες ταμειακές ροές της.
      Σύμφωνα με τη δική μου ανάλυση (που όπως μόλις είπα έχει αποτύχει πολλάκις παταγωδώς), οι ΕΛΛΑΚΤΩΡ και ΑΒΑΞ θα είναι τα αδύναμα μέρη στις ομάδες μου θα δημιουργηθούν (με ΓΕΚΤΕΡΝΑ και ΜΥΤΙΛ αντιστοίχως). Ως εκ τούτου, θεωρώ ότι οι όποιοι συσχετισμοί θα είναι εις βάρος του (και εις βάρος των μετόχων τους). Επίσης θεωρώ ότι και οι δύο θα χρειαστούν ΑΜΚ για να ισορροπήσουν (ήδη για την ΕΛΛΑΚΤΩΡ ακουγεται ΑΚΜ 50-100 εκ.).

      Διαγραφή
    4. Κύριε Ξενοφών θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σας!

      Πραγματικά αυτή τη στιγμή δεν βιάζομαι να επενδύσω πουθενά. Εδώ δεν πήρα έστω λίγα ΜΟΗ και ΑΡΑΙΓ που ήταν στα χαμηλά τους (και τα βάζω λιγάκι με τον εαυτό μου γι αυτό).

      Ξέρετε έχω έναν πολύ καλό φίλο, ο οποίος από το '99 και μετά έχει χάσει περίπου 100χιλ. και παρ' όλα αυτά το παλεύει ακόμα. Μια μέρα λοιπόν μου λέει "ξέρεις αν είχα αυτά τα 100χιλ. δεν ήθελα τίποτα άλλο, θα ήμουν άρχοντας". Το παν δηλαδή είναι να μην έχουμε τρελές απώλειες.

      Invest defensively!

      Διαγραφή
    5. Ακριβώς κ. Ευρωβλάχε,
      Όπως λέει και ο Buffett ¨κανόνας νούμερο 1: να μην χάσεις χρήματα, κανόνας νούμερο 2: μην ξεχνάς ποτέ τον κανόνα νούμερο 1¨.
      Η αλήθεια είναι ότι το ΧΑΑ έχει σταθεί εξαιρετικά γαλαντόμο μαζί μου (έχω βγάλει πολύ καλά χρήματα από το 2012 που ασχολούμαι συστηματικά).
      Αυτό όμως δεν αναιρεί το ότι στις καταστευαστικές χάνω πολλά χρήματα.
      Τουλάχιστον κάνω και κάτι σωστά (τελευταία σωστή κίνηση η πώληση ΤΕΝΕΡΓ στα 11,5€ και το γύρισμα σε ΕΥΠΙΚ στα 3,5€).
      Γενικά έχω παρατηρήσει ότι όποτε πάω για την αρπακτή και το σασπένς χάνω χρήματα. Όποτε επενδύω συντηρητικά έχω κέρδη (έως υπερκέρδη).
      Μάθημα για την επόμενη φορά (μέχρι να με ξαναπαρασύρει ο ενθουσιασμός...).

      Διαγραφή
  68. Καλησπέρα σας αγαπητοί,ας χαμογελάσουμε σήμερα μέσα στην καθημερινή μας μελαγχολία.
    Τότε που στο capital εγραφαν οι άριστοι υπήρχε ένας μίτος για το "ελατήρι" που είχε τόσο συμπιεστεί που ήταν έτοιμο να εκτοξεύσει το σε επαφή με αυτό σώμα.Τον θυμήθηκα σήμερα με την συμπεριφορά του ΧΑΑ.Άμποτε!
    ΥΣ: Όμορφο πρόβλημα για της πανελλήνιες ο υπολογισμός της ελαχιστης αναγκαίας συμπίεσης ώστε να χαθεί η επαφή σώματος -δίσκου κατά την αποσυμπίεση. Το έχουν βάλει 2-3 φορές.Μακάρι να γνωρίζαμε το αντίστοιχο πρόβλημα στο ΧΑΑμένο,θα το ονομάζμε πρόβλημα του πυθμένα κοινώς πάτου'

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Καλά έχει και κάτι ψοφάλογα αυτό το ΧΑμενο, βλέπε space μετά το σημερινό πάρτυ.
    Λίγο θέλω κοντά στην μ.τ 4,45 να τα μπουμπουνησω...Μην βγούμε και χαμένοι 😃

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. κ. Τάκη
    Έχω μέσω ΧΑΚ μετοχές ΙΝΛΙ.
    Μήπως ξέρετε πότε θα εισαχθούν στο ΧΑ;
    Όταν γίνει αυτό θα μεταφερθούν αυτόματα από τον ΧΑΚ στο ΧΑ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Κύριε Δημήτρη η σπεης πριν 4 χρόνια ήταν στα 0.80 έχει ανέβει πολύ αφτο δεν σιμενη ότι δεν θα ανέβει και άλλο απλά τώρα έχουν σιρα τα βαριά χαρτιά θα έρθει και άνοδος στα μικρότερα γιοργος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Ανακοίνωση Ρυθμιζόμενης Πληροφορίας με βάση το Νόμο 3556/2007

    Σε εφαρμογή των διατάξεων του ν. 3556/2007, η εταιρεία ΙΚΤΙΝΟΣ ΕΛΛΑΣ ΑΕ, ενημερώνει το επενδυτικό κοινό, κατόπιν της από 17/11/2020 ληφθείσας σχετικής γνωστοποίησης από τον μέτοχο AMIRAL GESTION, ότι το συνολικό ποσοστό δικαιωμάτων ψήφου που κατέχει και ενσωματώνονται σε μετοχές, ανήλθε στις 13/11/2020, του ορίου του 5% και κατέχει 5.730.699 δικαιώματα ψήφου που αντιστοιχούν σε ισάριθμες μετοχές, ήτοι ποσοστό 5,01%

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Καλησπέρα σε όλους,
    Ένα απλά σχόλιο για τον Χατζηδάκη, τον υποτίθεται φιλελεύθερο υπουργό.
    Πηγε πέρσι να κάνει τον πονηρό (για να μην φανούν οι αυξήσεις της ΔΕΗ και να πάρει τη δόξα ότι την έσωσε) και χωρίς κανένα προγραμματισμό και καμιά μελέτη επιπτώσεων μείωσε αυθαίρετα το τέλος των ΑΠΕ.
    Και φέτος που έσκασε το πρόβλημα βγαίνει και κουρευει συμφωνημένες ταρίφες ΑΠΕ (στην λογική είμαι το κράτος και κάνω ο,τι γουστάρω), δεν αφήνει την μείωση των ΥΚΩ να περάσει στους καταναλωτές και πάει και βάζει νέο φόρο στο πετρέλαιο κίνησης.
    Φοβερό μυαλό. Δεν μου βγαίνουν τα νούμερα αφού τα έκανα πρώτα μαντάρα και πάω κι επιβαλω νέους φόρους σε ό,τι υπάρχει. Φαντάσου δηλαδή τι θα συνέβαινε αν δεν ήταν φιλελεύθερος.
    Για εμένα είναι πλήρως αποτυχημένος και κατ' επίφαση φιλελεύθερος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κύριε Ξενοφών χωρίς καμία πολιτική αντιπαράθεση για τους "επαγγελματίες" πολιτικούς είναι πάρα πολύ εύκολο με μία αράδα νόμου να σου αλλάξουν την ζωή δεν χρειάζεται ιδιαίτερη δουλειά.
      Ξέρεις τι είναι από φοιτητής να μην έχεις εργαστεί πουθενά παρά μόνο στο κόμμα που έλεγε και ο Γκρουεζας ?
      Δεν σας κάνει εντύπωση ότι ο συγκεκριμένος μετά από όλες τις αλλαγές αρχηγών στο κόμμα του (δεν τις λες και λιγες) ήταν πάντα δίπλα σε κάθε εκλεγμένο? Τόσες ικανότητες έχει?

      υ.γ.

      1. Δεν υπήρξα ποτέ αριστερός και τεμπέλης.

      2. Με στεναχώρησε η water και το έριξα στην πολιτική


      Διαγραφή
    2. Συμφωνώ απολύτως με τον κο Ξενοφώντα. Αυτό που ποτέ δεν κατάλαβα είναι οτι το μόνο που αλλάζει σε αυτή τη χώρα είναι τα πρόσωπα και όχι οι πολιτικές και οι νοοτροπίες.

      Διαγραφή
    3. Εγω παντως δε βαριεμαι κ θα σας το ξαναπω.. μην ασχολειστε με τους πολιτικαντες δεν εχετε καμια δουλεια κ κανενα οφελος.. ισα ισα περισσοτερο σας μπερδευουν απ οτι βλεπω.. καλη συνεχεια παιδες..!!

      Διαγραφή
  74. Στα της αγοράς,εννιαμηνο ΠΛΑΘ ,φοβερό, και η τιμή τσάμπα,δικαιολογεί τουλάχιστον ένα 100% στην υπάρχουσα τιμη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κύριε Κωνσταντίνε, έκαναν δουλειά οι μάσκες. Ισχύει ότι δικαιολογεί ένα 100%. Θα πρέπει να δείτε όμως αν αυτά τα κέρδη θα είναι διατηρήσιμα.

      Διαγραφή
  75. Καλημέρα σε όλους
    Κάποια σχόλια για τα αποτελέσματα 9μηνου της "πλαστικά Θράκης"; +10% στον κύκλο εργασιών, +60% τα μεικτά κέρδη, +100% περίπου στα ebitda, +200% περίπου στα κέρδη κ - 50% στον δανεισμό . Για όσους παρακολουθούν κ τα πλαστικά Κρήτης πως σας φαίνεται η αποτίμηση της συγκριτικά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Να θυμάσαι πάντα ότι είσαι ο τελευταίος τροχός της αμάξης !!! Να μην είσαι ζουλιάρης και φθονερός τύπος και αν το σχόλιο σου είναι μόνο για να με πικάρεις ... τότε να γνωρίζεις ότι είσαι μέτριος και άσχετος και αν πιστεύεις ότι μπορείς να είσαι καλύτερος μου άνοιξε το δικό σου Ιστολόγιο για να μας το αποδείξεις ντεεεε!!!! Όχι μόνο φρου φρου και παρλαπίπες ...

Γιαυτό πάρε μόνο το "ματάκι" σου και δρόμο 😂😂