Με λένε Τάκη - είμαι γκουρού, όταν γράφω σπάω μεγάλη πλάκα, δίχως να λέω τίποτα για πλάκα.
Οι απόψεις, εκτιμήσεις, αξιολογήσεις ή προβλέψεις, οι οποίες εκφράζονται σ αυτό το blog αποτελούν παλαβομάρες του χρήστη που γράφει με το nick Τάκης Μορφονιός και δεν αποτελούν προτροπή για αγορά ή πώληση χρηματιστηριακών προϊόντων. Στο blog γίνονται συζητήσεις - εκτιμήσεις μεταξύ αγνώστων, οπότε οι αναγνώστες να μην λαμβάνετε τίποτα ως δεδομένο και αληθές.
Συνεπώς, ο,τιδήποτε γράφεται στο www.mitarola.blogspot.gr, δεν αποτελεί συμβουλή ή πρόταση για αγορά ή πώληση αξιών ή προτροπή για πραγματοποίηση οποιασδήποτε μορφής επένδυσης.
Πέμπτη 27 Αυγούστου 2020
99 σχόλια:
Να θυμάσαι πάντα ότι είσαι ο τελευταίος τροχός της αμάξης !!! Να μην είσαι ζουλιάρης και φθονερός τύπος και αν το σχόλιο σου είναι μόνο για να με πικάρεις ... τότε να γνωρίζεις ότι είσαι μέτριος και άσχετος και αν πιστεύεις ότι μπορείς να είσαι καλύτερος μου άνοιξε το δικό σου Ιστολόγιο για να μας το αποδείξεις ντεεεε!!!! Όχι μόνο φρου φρου και παρλαπίπες ...
Γιαυτό πάρε μόνο το "ματάκι" σου και δρόμο 😂😂
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Ποια Nikola και ανοησίες τώρα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτα 52.000 δολάρια.
K Tακη διαβάστε κ στα ελληνικά αν κ η ανάλυση στο seeking alpha είναι πλήρης κ συγκριτικη με τις λοιπές του ανταγωνισμου.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://www.autoblog.gr/2020/08/03/h-lordstown-motors-mpainei-sto-xrhmatisthrio/
Μόλις η εταιρία εισήχθη με το νέο σύμβολο θα έχουμε όντως... RIDE
Μην δούμε κ κίνηση ανάλογη με τις πρώτες μέρες διαπραγματεύσης της ΝΚLA όταν την πήγαν σχεδόν 100$ και σε κεφαλαιοποίηση στα σχεδόν 35 δις
1DPHC θα γίνει 1 RIDE.
ΔιαγραφήΠόσες RIDE όμως θα είναι οι συνολικές; Αυτό δεν το έχω βρει ή μου έχει ξεφύγει.
Αφήστε την Νικολά ... αυτή είναι ένα αιώνα πίσω.
As a result of the merger, the combined company will trade via the stock ticker symbol RIDE on the Nasdaq exchange (where NKLA stock also resides).
ΑπάντησηΔιαγραφήLordstown’s implied equity value stands at $1.6 billion, so this is another big-ticket “unicorn” that’s generating plenty of buzz among stock traders and social-media pundits. Again, we’re seeing an awful lot of similarity to Nikola here.
What’s Different about DiamondPeak
Thankfully, DiamondPeak and Lordstown have some bragging rights of their own. For one thing, this merger has some mega-scale backers.
Among them are General Motors (NYSE:GM), which is investing $75 million in the SPAC. That’s a good sign because an automotive giant like General Motors wouldn’t just invest in any random company.
Other major investors include BlackRock (NYSE:BLK), Fidelity and Wellington. Again, the financial infusions should matter less to prospective investors than the seals of approval being given by these big-name firms.
Plus, there’s another General Motors connection. Specifically, Lordstown purchased a 6.2 million-square-foot assembly plant from that company. Reportedly, this massive facility will be able to produce 600,000 electric vehicles per year.
Moreover, there’s a tremendous buildup of pre-orders for Lordstown’s electric vehicles. In fact, the company has already received over 27,000 pre-orders for Lordstown’s Endurance pickup truck prototype. These pre-orders could potentially represent over $1.4 billion in revenues from commercial-fleet customers, according to the company.
The Bottom Line
Lordstown is an exciting company and isn’t simply a Nikola clone. DiamondPeak stock is speculative but interesting as Lordstown has plenty of pre-orders in progress and some heavy hitters in its corner.
Στο συγκριτικο πίνακα αναφέρεται ως Pro-Forma shares Outstanding για την νέα εταιρεία 186 εκατ μετοχες (σήμερα η dphc έχει 35 εκατ μετοχες)
ΑπάντησηΔιαγραφήΕχω υπολογίσει ότι οι νεες μετοχες θα ειναι Χ4,5. Αλλά δεν το έχω σιγουρέψει, ότι όντως ειναι έτσι.
ΔιαγραφήΑν είναι έτσι τοτε 550 εκατομμύρια Χ4,5 = 2,6 δις κεφαλαιοποίηση θα έχει η νεα εταιρεία Elder.
Αν είναι όντως έτσι και τελικά εγκριθεί η συγχώνευση τότε είναι ο ορισμός του τσάμπα.
Είναι έτσι όμως;
κες κεσε?
ΑπάντησηΔιαγραφήηλεκτρικα φορτηγακια?
ποτε ξεκινα η διαπραγματευση?
https://www.google.com/amp/s/investmentu.com/lordstown-motors-ipo/%3famp
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ διάβασα ψάχνοντας για 186 εκατ μετοχες μετά τη συγχώνευση. Άρα η Κεφαλαιοποιηση θα είναι λίγο παραπάνω. Την κοιτάζω εδώ κ 10 μερες. Όπως κ να έχει θεωρώ ότι τζάμπα είναι είτε με 186 εκατ μετοχες είτε με 163 εκατ που βγάζετε εσείς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧθες αγόρασα στο premarket στα 15.1 τα πρώτα τεμάχια (βρίζοντας μιας κ τόσες μέρες βολοδερνε κ ανέβαινε λίγο λιγο).
Επίσης διαβασα ότι το 10% το έχει η Workhorse και έχουν ηδη pre orders για 27.000 οχήματα κ εκτιμώμενο τζίρο στα 1.4billion (έτσι βγαίνει ή τιμή που είπατε στα 52.000 δολάρια).
Στοχος.ειναι η παραγωγή 600.000 οχημάτων ανά έτος στο εργοστάσιο που αγόρασε από την GM (6.2 mil squre-foot).
Tελος, αναφερονται ως major investors οι κολοσσοί BlackRock, Fidelity and Wellington.
Συμφέρει πριν την συγχώνευση όμως να αγορασθεί δηλαδή στα παρόντα επίπεδα η DPHC ή μετά?
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροσωπικά θεωρώ ότι μόλις ολοκληρωθεί η συγχωνεύση και μπουν τα νέα κομματια υπό το νέο ticker, θα δούμε ανάλογη κίνηση όπως στη ΝΚLA...
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα δώσει πολλή μεγάλη κίνηση εκτιμω. Επίσης αν όντως αρχίσει η παραγωγή το 2021 σε αυτή την τιμή ανά όχημα ίσως να είμαστε μπροστά σε μια μικρή Tesla k όχι Νikola...
Μαζί σας πλέον ... με το άνοιγμα
ΔιαγραφήΣε ποια μπαίνουμε κ. Τάκη;
ΔιαγραφήΚύριοι τι γράφουμε απο προχθές;
ΔιαγραφήDPHC και ο Θεός βοηθός ... να ολοκληρωθεί η συγχώνευση με την Lordstown.
Γιάντα μπρε σύντεκνοι κυνηγάτε χαρτιά? Εγώ είμαι κουμπωμένος.Και ας πάει ο Dow 45.000 μεθαύριο.
Διαγραφήhttps://www.prnewswire.com/news-releases/shareholder-alert-weisslaw-llp-investigates-diamondpeak-holdings-corp-301120066.html
ΔιαγραφήΜε όλα τα Spac ετσι κάνουν τα δικηγορικά γραφεία. Ψάχνουν να βρουν κανένα απογοητευμένο παλαιό μέτοχο μήπως και διεκδικήσουν κάτι ...
ΔιαγραφήΤα πράγματα είναι απλά ... αν δεν πετύχει η συγχώνευση η μετοχή θα επιστρέψει στα 10 δολάρια και θα ψάχνουν την επομενη εταιρεία που θα συγχωνευθεί πάνω τους ... μόνο που πλέον καμιά δεν θα τους εμπιστεύεται να τους κτυπήσει την πόρτα.
Αν πετύχει η συγχώνευση...
ΔιαγραφήΣύμφωνα με τους όρους της συμφωνίας, οι μέτοχοι της DiamondPeak θα διατηρήσουν την κυριότητα μόνο του 17% της συνδυασμένης εταιρείας.
Άρα μετά τη συγχώνευση η νέα εταιρεία Lordstown θα έχει 188 εκατ. μετοχές.
Αν πάει στην κεφαλαιοποιηση της Nikola (15 δις) τότε όταν ολοκληρωθει η διαδικασία η νέα μετοχη RIDE θα μπορουσε να έχει τιμή 79 δολάρια.
Κύριε Τάκη όποιος γίνει κάτοχος μετοχών της DPHC είναι σίγουρο ότι θα διατηρηθεί η αναλογία 1:1 στη RIDE? Καταλαβαίνω απ' αυτά που έχω διαβάσει και εγώ μέχρι τώρα σε αναλύσεις ότι αυτό θα γίνει, απλά κανείς δεν το αναφέρει άμεσα ότι 1 μετοχή DPHC θα γίνει 1 μετοχή RIDE. Αν ισχύει αυτό και γίνει η συγχώνευση πραγματικά είναι τζάμπα λεφτά.
ΔιαγραφήΆνοιξα και εγώ μια θέση αλλά ακόμη είμαι επιφυλακτικός...
Η νεα εταιρεία θα εχει 164 εκατομμύρια. Μετοχές, που θα είναι :
Διαγραφή28 εκατομ μετοχές SPAC, 7 εκατομ SPAC ιδρυτικές μετοχές , 50 εκατομ μετοχες PIPE και 79 εκατομ μετοχές σε υφιστάμενους μετόχους Lordstown.
Δεν εχουν υπολογιστεί οι τυχον μετοχες που θα προκύψουν απο εντάλματα.
Στο 1 προς 1 να μην έχετε επιφύλαξη.
Διαγραφή28 + 7 = 35 εκατομ μετοχες SPAC είναι τo DPHC
Δειτε το Investor Marketing Presentation , στο :
Διαγραφήhttps://lordstownmotors.com/pages/investors
"The business combination values Lordstown at an implied $1.6 billion pro forma equity value, at the $10.00 per share PIPE price and assuming minimal redemptions by DiamondPeak stockholders"
ΔιαγραφήΕδώ αν καταλαβαίνω σωστά οι 50 εκατ. μετοχές PIPE θα δοθούν στη τιμή των 10$ μετοχή. Άρα δεν υπάρχει κίνδυνος η RIDE να δεχθεί μεγάλη πίεση στη τιμή της από ενδεχόμενο ξεφόρτωμα μετοχών; Αλλά αν εννοείτε 79$ τιμή εισαγωγής τότε η ερώτηση μου είναι λίγο άκυρη και παράλληλα προβληματισμός γι' αυτούς που δεν θα πουλήσουν γιατί οι περισσότεροι θα πετάξουμε τα χαρτιά στους επόμενους😂
Κύριε Παναγιώτη δεν είπα 79 δολάρια τιμή εισαγωγής.
ΔιαγραφήΔεν υπάρχει τιμή εισαγωγής. Η τιμή θα είναι η τιμή που γράφει στο ταμ[πλό η μετοχή DPHC , που εφόσον γίνει η συγχώνευση, την επόμενη μέρα θα ξεκινήσει στο ταμπλό με το ticker RIDE.
Έτσι μπήκε και η Nikola (βάλτε το διάγραμμα 6m και θα δείτε πως πήγε το SPAC)
https://finance.yahoo.com/quote/NKLA?p=NKLA&.tsrc=fin-srch
Δείτε και το Spac της SHLL
Διαγραφήhttps://finance.yahoo.com/quote/SHLL?p=SHLL&.tsrc=fin-srch
που πάει τρένο ....
Δείτε και το Spac της Spartan Energy
https://finance.yahoo.com/quote/SPAQ?p=SPAQ&.tsrc=fin-srch
που δεν πάει καλά, γιατί ανακοινώθηκε καθυστέρηση στη συγχώνευση και καθυστέρηση στην κατασκευή του ηλεκτρικού οχήματος.
Βάλτε τα διαγράμματα στο 6M για να μπείτε στο νόημα τι είναι το SPAC.
ΔιαγραφήΈτσι είναι ... στην Ελλάδα κάνουν ΔΠ στη New York κάνουν SPAC.
Το κακό είναι ότι στην Αμερική οι ιδιώτες επενδυτές ουσιαστικά δεν μπορούν να συμμετάσχουν σε αρχικές δημόσιες εγγραφές (Initial Public Offering), έχω βρει τρόπο μέσω εταιρείας που λειτουργεί ουσιαστικά σαν pool investment για μικροεπενδυτές και όχι μόνο, αλλά τα προβλήματα είναι
Διαγραφήα) το lock down period (3 μήνες) αν και μπορούμε να αντισταθμιστούμε με αγορά call options (πώληση put options δε προτείνω λόγω του σημαντικού mragin που απαιτεί)
β) δε ξέρω πως να τα δηλώσω φορολογικά όταν με την πώληση η εταιρεία μου περάσει τα χρήματα με έμβασμα εξωτερικού.
Μια σημείωση όσοι μπαίνουν στις αρχικές δημόσιες εγγραφές (Initial Public Offering) παίρνουν και ένα δικαίωμα αγοράς της νέας μετοχή σε τιμή 11.5 (οι τζογαδόροι στην Αμερική λατρεύουν το trading σε αυτά τα warrants, έχουν τεράστια μεταβλητότητα)
εγώ είμαι και στην LCA (on line casino-gaming), HCAC (ηλεκτροκίνηση με καινοτόμο τρόπο παραγωγής, μια βάση στην οποία βρίσκονται ουσιαστικά τα πάντα, κινητήρες μπαταρία κλπ κλπ και από πάνω καθορίζεις το είδος του αυτοκινήτου, με συμφωνίες με Honda κλπ ήδη λαμβάνει πληρωμές) NFIN (FINTECH) στο οποίο υπάρχει δυσπυστία για την συμφωνία αλλά με ενθουσιάζει η εταιρεία TRITERAS. Το καλύτερο το άφησα για το τέλος GMHI ( που έχει LOI με LUMINAR εταιρεία ηγέτη για τα συστήματα αυτόνομης οδήγησης συνεργάζεται με 7/10 μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες και πιο κοντά με τη VOLVO)
Συγνώμη για το μακροσκελές κείμενο
ΠΡΟΣΟΧΗ τα SPACS φαίνονται ως εύκολος τρόπος για μεγάλες αποδόσεις με μικρό κίνδυνο ( αν αποτύχουν λαμβάνουμε 10.3 μετά τα δύο έτη που “λήγουνε”) αλλά ΣΙΓΟΥΡΑ θα χάσει η μαρίδα πολλά λεφτά σε αυτά. Τα θεωρώ high risk (1-2% του χαρτοφυλακίου μαξ)
Ααα οκ τώρα μου έγινε πολύ πιο κατανοητή η όλη διαδικασία... Σας ευχαριστώ!
ΔιαγραφήΗ εκδικηση της "γυφτιας"??? Νικητής το Retail :
ΔιαγραφήTrading by individuals accounts for a greater chunk of market activity than at any time during the past 10 years. During the first six months of this year, individual investors accounted for 19.5% of the shares traded in the U.S stock market, up from 14.9% last year and nearly double the level from 2010. Individuals often account for more than 80% of volume on the Shanghai Stock Exchange, while on the Korea Exchange’s main Kospi market, nearly 84% of shares traded so far this year were on behalf of individual investors. – WSJ
Άντε και στα δικά μας (σιγά όμως μην σκίσουμε και κανένα καλσόν)
Σύντεκνοι στην DPHC με 650 κομμάτια στα 16.28 και εγώ.
ΔιαγραφήΓιατρέ μου, όλο μην κυνηγάμε χαρτιά λες ... και όλο μέσα μου μπαίνεις. 🤣🤣
ΔιαγραφήΈσπασε και το Lazy ...
Διαγραφήέρχεται προς τις αγκάλες μας.
Στο μείον 6% σύντεκνε. 👍🤣😁
ΔιαγραφήΚαλησπέρα εγώ θέλω να την βρω στο χάσμα μέσα την DPHC , η WTER μας έχει ζαλίσει μάλλον πάει στην περιοχή του 1,20 Γιατρέ σε βλέπω να αγοράζεις και άλλα.
Διαγραφήκυριε τακη προς τα 8 τη βλεπω...
Διαγραφήhttps://invst.ly/rzs9h
Και 800 Lazy με 10.98 και τέλος από Αμερικα.
ΔιαγραφήΜόλις χαιρέτησα τη Lazy στα 12 στρογγυλά.
ΔιαγραφήΑγόρασα μετά την πώληση της Lazy 1000 PBF στα 8.28
ΔιαγραφήΓιατρε παικτούρα!!!
ΔιαγραφήΠεριμένω το 8,7.
Γιατρέ δε παίρνεις και καμιά AYRO μπας και αναστηθεί γιατί είναι απερίγραπτο το χάλι της...
ΔιαγραφήΣύντεκνε τα έχω γράψει για αυτή. Στα 2.5 αν πάει θα ξαναμπώ. Πήρα την προηγούμενη ένα μικρο κέρδος για παγωτάκι.
Διαγραφή2.64 και 2.65 επήρα πίσω τα μισά AYRO. Προς τα 2 μα μας την κάνει για τα υπόλοιπα.
ΔιαγραφήΔοκτωρα η Αyro εχει altzan score αυτο που αναφερει συχνα ο τακαρος 13 αυτο με παρηγορει αλλιως θα ειχα πεσει στην καταθλιψη 3.38 μεσο ορο εχω
ΔιαγραφήΑυτό το Altman Z Score σε 2 χρόνια το πολύ θα πέσει ... θα το κάψει το χρήμα, για να αναπτυχθεί.
ΔιαγραφήΜόνο ο μεγαλοδύναμος γνωρίζει τα μελλούμενα χε χε. Σε εμάς όμως δεν λέει τίποτα. Και γιατί να μας πει άλλωστε? Πιο πολύ στα μπινελίκια τον συμπεριλαμβάνουμε (κρύος αστεϊσμός)
ΔιαγραφήΤο υδρογόνο στα αυτοκίνητα
Στη Γερμανία υπάρχουν 100 αυτοκίνητα υδρογόνου και στις Βρυξέλλες 2, (ενώ στην Ελλάδα …μάλλον μόνο ένα του κ. Χατζημαρκάκη). Η Δανία είναι παγκοσμίως η πρώτη χώρα με δίκτυο σταθμών υδρογόνου και διαθέτει δέκα σταθμούς ανεφοδιασμού με υδρογόνο που είναι στρατηγικά τοποθετημένοι στη χώρα.Στόχος είναι η δημιουργία, εντός δύο ετών, περίπου πενήντα σταθμών ανεφοδιασμού υδρογόνου στην Ευρώπη. Ο αριθμός των αυτοκινήτων υδρογόνου που κυκλοφορούν πρέπει επίσης να υπερδιπλασιαστεί.Απώτερος στόχος είναι σε βάθος δεκαετίας το υδρογόνο να χρησιμοποιείται για την κίνηση εκατοντάδων χιλιάδων οχημάτων στους ευρωπαϊκούς δρόμους.
https://www.mononews.gr/business/ti-sizitise-o-gerasimos-thomas-me-ton-mr-idrogono-giorgo-chatzimarkaki-hydrogen-europe
Απαντάω στον κύριο Παναγιώτη που μου έβαλε με ανησυχία το λινκ
Διαγραφήhttps://www.prnewswire.com/news-releases/shareholder-alert-weisslaw-llp-investigates-diamondpeak-holdings-corp-301120066.html
Σε όλα τα Spac σπεύδουν κάποια δικηγορικά γραφεία για να βρουν πελατάκια. Στην προκειμένη περίπτωση, επειδή το έψαξα, να πω ότι αρχικά η DPHC είχε δηλώσει ότι θα έβρισκε εταιρεία να συγχωνευθεί που θα είχε δραστηριότητα σχετική με ακίνητα. Αντί αυτού αυγχωνεύεται με εταιρεία ηλεκτρικών φορτηγών.
Σιγά τα ωα ... έχουν καλύτερο μέλλον
👌👌👌
ΔιαγραφήΓιατρε μου μόνο για κουμπωμενος δεν μου φαίνεσαι...μαλλον για φορτωμενος...Έχει δίκιο τ αφεντικό 🤣🤣🤣
Διαγραφή.
Σύντεκνοι τα 650 DPHC τα επούλησα με 29.30$. Είναι πολλά τα ντόλαρς κέρδος για τόσο σύντομο διάστημα. Τάκαρε σε ευχαριστώ.
ΔιαγραφήΓιατρέ μου έχω ελάχιστη τιμή στόχο τα 60.
Διαγραφήδες πως παίζει το SHLL.
Για εμένα, βγαίνεις νωρίς.
Γιατρέ μου τα σέβη μου για το timing πόλυσης του DPHC.
ΔιαγραφήΈφυγες και το πήρε ο δίαολος...
Βγήκε ο Jim Cramer κατά τη διάρκεια της καθημερινής εμφάνισης στο "Mad Money Lightning Round" στο CNBC και είπε την παπαρια του, σε ερώτηση θεατή.
ΔιαγραφήΕίπε :
"Αυτό είναι ένα EV SPAC, τώρα είδαμε τι συνέβη σε μερικά από τα EV SPACs." Συνέστησε να μειώσει την έκθεσή του στο DiamondPeak και να πουλήσει τα μισά.
Το πόπολο και οι ΡομπινΧούντιδες τσίμπησαν.
Είμαστε χαμηλά ... Έτσι λέω εγώ.
Διαγραφήκαι έφαγε βουτία 30% για μια απάντηση που έδωσε ενας παρουσιαστής σε ένα τηλεθεατή;
ΔιαγραφήΣαν πολύ μου φαίνεται.
H άνοδος 200% μέσα σε 1 μήνα, πως σας φαίνεται; Λίγη;
ΔιαγραφήΑδιόρθωτη πήγε.
Τεράστια άνοδος και δεν έχω λόγο να σας αμφισβιτίσω ότι θα φτάσει εκεί που αναφέρετε.
ΔιαγραφήΚύριε Διονύση
ΔιαγραφήΔεν τίθεται θέμα αμφισβήτησης. Η δύναμη μας είναι να καταθέτουμε τις απόψεις μας, τις εκτιμήσεις μας και κατόπιν να αποφασίζουμε ο καθένας για τον εαυτό του.
Και τι δε θα 'δινα να μην ήμουν χeστης. Αν πάει κάτω από 20 θα ακολουθήσω.
ΔιαγραφήΚαλπαζει...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚ Τάκη ερώτηση...σε ενδεχόμενο κλείσιμο του ανοδικου γκαπ στην cleans το σκέφτεστε? Κάπου στα 7!αν δεν κάνω λάθος..
H Clean Spark για εμένα έχει τελειώσει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχουμε πολλά και καλύτερα φιντάνια ....
https://tvc-invdn-com.akamaized.net/data/tvc_8d05768b050a9cc6833f0dbb8b1b3a57.png
ΑπάντησηΔιαγραφήThe Mosaic Company (MOS) NYSE
Διαγραφή“producer and marketer of concentrated phosphate and potash crop nutrients. The Company operates through three segments: Phosphates, Potash and Mosaic Fertilizantes. It serves customers in approximately 40 countries.”
https://finance.yahoo.com/quote/MOS
Λίγο που την είδα είναι σε ωραίο στάδιο, μειώνει τα κόστη της σημαντικά και αναμένεται να συνεχίσει να το καταφέρνει και το επόμενο διάστημα, έσπασε την μακροχρόνια καθοδική…
να την δούμε!
Ευχαριστούμε πολύ κύριε ΤΕΟ!
Marrone Bio ...εδω ειναι πολυ καλή τιμή εισόδου......δειτε την
ΑπάντησηΔιαγραφήTα warrants της DPHC μπορούν να εξασκηθούν και μετά την συγχώνευση; Απ' ότι βλέπω λήγουν τον Απρίλιο του 24. Θα εξακολουθήσουν να διαπραγματεύονται με νέα ονομασία, πχ RIDEW;
ΑπάντησηΔιαγραφήEυχαριστώ.
Θα ασκηθούν 1 μήνα μετα τη συγχώνευση.
ΔιαγραφήK Takη καλημέρα! Θα ήθελα να σε ρωτήσω αν αυτή η Teslamania θεωρείς ότι μπορεί να επιρεασει αρνητικά όλον τον κλάδο σε περίπτωση που κάτι "στραβωσει". Η εταιρία μέσα σε ένα χρόνο έχει 10πλασιασει και αποτιμάται όσο 10 bmw k mercedes μαζί...
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ κλάδος μου αρέσει όπως ξέρεις τον παρακολουθώ στενά αναφερθηκα τον Ιούνιο στην Shll κ την προηγούμενη εβδομάδα στην δικιά μας, έχουμε πάρει κ θέση στην ayro αλλά η αλήθεια είναι ότι προβληματίζομαι με όλο αυτό.
Εκτός αν κάτι δεν βλέπω εγώ που να δικαιολογεί την αποτίμηση των 500 δις, την Νkla που είχε προσεγγίσει σχεδόν τα 40 δις με άγνωστο guidance για έναρξη της παραγωγής etc etc...
Ο κλάδος των ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα είναι η επόμενη μεγάλη φουσκα ... όταν θα σκάνε όσες εταιρίες δεν θα τα καταφέρουν.
ΔιαγραφήΘα γίνει ότι έγινε με σχιστόλιθικές εταιρείες, φυσικό, αέριο, πετρελαικές.
Είμαστε στην αρχη.
Τώρα που λέτε για φούσκες θυμάμαι τον Μαρτιο - Απρίλη όταν αρχίσαμε να γράφουμε για το Αμέρικα που λέγατε ότι κοιτάτε growth stories κ ας ειναι κ πανάκριβα. Κ είχα γράψει το Zoom 🤣🤣🤣
ΔιαγραφήΑν ψάξω θα βρω το post σε παλιότερα threads
Εγώ πάντως, κύριε Ανδρέα έχω διπλασιάσει στο DPHC.
ΔιαγραφήΠιστεύω ότι είναι 2 εβδομάδες χρονικά πίσω απο τη SHLL
Sir Takis, έχετε κανενα τηλέφωνο του κ. Mihalitsi Κ. CFO να ρωτήσουμε..?
ΔιαγραφήΚάτι θα ξέρει αυτός...😃
Συμφωνώ! Ψώνισα και χτες κ σήμερα κοντά στο 16 που ήταν ένα γκαπ. Το άλλο είναι κάπου στο 14.5 περίπου αλλά δεν νομίζω να το πιάσει.
ΔιαγραφήΚ Τάκη το θέμα εδώ για μένα είναι ενα.. φεύγεις αν τις πρώτες μέρες διαπραγματεύσης (με το καλό) κάνει μια πορεία ανάλογη της Nkla η μένεις να δεις το έργο? Ήδη η shll αύριο θα πιάσει τα 50. Ανάλογη πορεία βλέπω κ στη δική μας..
Μου άρεσε η shll γι'αυτό κ την ανέφερα τελη Ιουνίου στα 17 όμως να πω την αλήθεια η dphc μου αρέσει περισσότερο.
Αν μέχρι το 2024 καταφέρει να παράγει κ να πουλά 110.000 οχήματα αν θυμάμαι καλά από το prospectus με τιμή περί τα 50.000 δολάρια κ ένα P/S 10 βγάλτε τι τιμη βγαίνει ανά μετοχή... Κ δεν μιλώ όπως αναφέρατε για κατάστασης άκρατης φούσκας που μπορεί όντως να συμβεί στον ευρύτερο κλάδο όπως φαίνεται.
Κύριε Τάκη θεωρώ πως ο κλάδος των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι ήδη τεράστια φούσκα.
ΔιαγραφήΔείτε 2 περιπτώσεις οι οποίες από τις τιμές ΙPO. Δεν έχουν κάνει κάτι..
ΑπάντησηΔιαγραφήUpwork - (ανταγωνίστρια της Fiverr να ην οποία αναφέραμε στο blog προ διμήνου κ από τότε εκτοξεύτηκε). Τιμή ΙPO 27$ το 2018
Slack- εταιρική εφαρμογή κατά βάση συμβατή σε περιβάλλον mac ανταγωνίστρια του Teams της MS Office. Θεωρείται πολύ κορυφαία εφαρμογή κ στόχος είναι να αντικαταστήσει τα emails. Tιμη εισαγωγής τα 26$ το 2019.
Όποιος φίλος κατέχει θέση κ έχει άποψη αναμένω όπως επίσης κ τεχνική ανάλυση.
Κυρίε Ανδρέα,
ΔιαγραφήΈχω θέση στη slack απο τα $27 διάβαζω οτι ετοιμάζεται να αναφέρει δημοσιονομικά αποτελέσματα δευτέρου τριμήνου σε μια εβδομάδα. Η εταιρεία αναμένει ότι τα έσοδα θα αυξηθούν 42% έως 44% σε εύρος 206 εκατομμυρίων $ έως 209 εκατομμυρίων $, βάσει των οδηγιών που εκδόθηκαν τον Ιούνιο. Η πληρωμένη πελατειακή βάση της Slack επεκτάθηκε κατά τη διάρκεια της επιδημίας, φτάνοντας τα 122.000, καθώς οι εταιρείες βασίζονται όλο και περισσότερο στην πλατφόρμα συνεργασίας για τη διατήρηση της παραγωγικότητας.
Εξακολουθεί να είναι μια σχετικά μικρή εταιρεία με πολλές δυνατότητες να κερδίσει τις επιχειρήσεις περισσότερων πελατών σε διαφορετικούς κλάδους. Υπάρχει επίσης μια ευκαιρία να πουλήσει επιπλέον υπηρεσίες σε υπάρχοντες χρήστες ίδόμεν..
SLACK (NYSE:WORK)
Διαγραφήιδρύθηκε το 2009 στο Βανκούβερ του Καναδά και οι ιδρυτές του είχαν πριν δημιουργήσει το Flickr.
Είναι cloud εφαρμογή ηλεκτρονικής επικοινωνίας (ατομικά, εταιρικά, ιδιωτικά και γκρουπ) με σύνδεση εφαρμογών και αρχείων.
https://youtu.be/9RJZMSsH7-g
Τον Νοέμβριο του 2018 το SLACK ανακηρύχθηκε ως μια από τι 5 πιο επαναστατικές εφαρμογές για τις εταιρικές επικοινωνίες απο την CREDIT SUISSE (σε αυτήν την πεντάδα ήταν και η Ζοοm).
Τον Ιούνιο του 2019 μπήκε στο χρηματιστήριο με το τικερ WORK. Αρχές του έτους (2020) η IBM επιλέγει για τους 350000 υπαλλήλους της την SLACΚ.
Πρόσφατα ανακοίνωσε και η ΑΜΑΖΟΝ ότι θα χρησιμοποιεί την εφαρμογή της.
Το οικονομικό μοντέλο της είναι απλό - έχει τρεις κατηγορίες:
- δωρεάν για απλή χρήση (έως 4 χρήστες)
- standard για μικρές επιχειρήσεις από $6.50 ~ $8 ανά μήνα
- plus από $12.50 ~ $15 ανά μήνα
Ως εταιρεία που ανήκει στην κατηγορία Service as a System (SaaS) ένα βασικό κριτήριο είναι πόσοι χρήστες "μένουν" στο σύστημα της (net dollar-based retention rate), που είναι 132% το δεύτερο ψηλότερο στις εταιρείες SaaS.
Τα κύρια έσοδα της 62% προέρχονται από πελάτες στις ΗΠΑ.
Η συνολική αγορά που απευθύνεται ανέρχεται στα 28 δισ $.
Κύριoς ανταγωνιστής είναι η Microsoft (Τeams). Επίσης πριν λίγες ημέρες ανακοίνωσε ότι αντίστοιχο προϊόν θα βγάλει και η CRM.
Q1 2021
κύκλος εργασιών Q1 $202 εκατ. (+50% ΥοΥ)
2021 guidance για $863 εκατ. (+37% ΥοΥ) - το guidance της πάντα είναι συντηρητικό (-18%)
Το μικτό κέρδος είναι σταθερό στο 87% (όταν ωριμάσει η εταιρεία και υπάρχει έντονος ανταγωνισμός, θα πέσει πολύ πιο κάτω.
Στις εταιρείες SaaS είναι κύριο χαρακτηριστικό για αυτό και υπάρχει και ο κανόνας του 40 (Rule of 40 Saas) δλδ ο ρυθμός αύξησης των εσόδων μιας εταιρείας συν το περιθώριο κερδοφορίας πρέπει να είναι ίσο ή μεγαλύτερο από 40%.
Έξοδα πωλήσεων και προώθησης είναι στο 55%
Λειτουργικό περιθώριο είναι αρνητικό (-38%) αλλά βελτιώνεται ταχύτατα.
Σας ευχαριστώ κ τους 2. Μου αρέσει σαν περίπτωση κ διερωτομαι πώς κ δεν έχει κάνει τπτ μετοχικά όταν στο Αμέρικα ανεβαίνει κ ο κάθε πικραμενος..
ΔιαγραφήΆλλη μια περιπτωση που παρακολουθω κ μου αρέσει πολύ είναι η Chewy. Νομίζω κάποιος φίλος στο blog έχει θέση..
Καλές εταιρείες για μακροχρόνιο ορίζοντα σε SaaS και υπο στενή παρακολούθηση είναι:
ΔιαγραφήFSLY (κεφ. 10.02 Δισ.$) τιμή $95.40
TWLO (κεφ. 40.49 Δισ.$) τιμή $273.24
Οι ιδρυτές χαίρουν εκτίμησης, ασχολούνται ενεργά με αυτές και έχουν ποσοστά συμμετοχής. Οι συνεχείς καινοτομίες τους δείχνουν διάθεση για να γίνουν οι μεγάλοι παίκτες των Cloud υπηρεσιών.
Slack = top product, το χρησιμοποιώ στη δουλειά 5+ χρόνια πλέον, ΑΛΛΑ κανιβαλίζεται απ' το ανταγωνιστικό teams της microsoft το οποίο είναι μεν υποδυέστερο προς το παρόν, αλλά είναι πακέτο με άλλες συνδρομές στη microsoft (π.χ. office) δωρεάν ή πολύ φθηνό, και αποκτά πολύ περισσότερους χρήστες ταχύτερα.
ΔιαγραφήΘεωρώ πως σε βάθος χρόνου το slack θα το αγοράσει κάποια άλλη μεγάλη εταιρία (google? apple?) γιατί μόνο του δύσκολα θα σταθεί.
Κύριε Χασάπη σας έχω ξαναρωτήσει, αλλά αν επιτρέπεται με τι ασχολείστε επαγγελματικά;
Χαιρετισμούς
Ο κ. Barren την έχει αναφέρει νομίζω
ΔιαγραφήΗ Slack Technologies (WORK) * μόλις ανέφερε τα κέρδη για το 2ο τρίμηνο του 2011. Μετά από ένα μεγάλο ράλι τις τελευταίες τρεις εβδομάδες, φαίνεται ότι οι μετοχές ξεπουλιούνται μετά συνεδριακά παρά την αύξηση της πρόβλεψης της εταιρείας για ολόκληρο το έτος. Τα έσοδα ήταν 216 εκατομμύρια $ (+ 49% Y / Y) που δεν παρουσίασαν επιβράδυνση. Ωστόσο, οι χρεώσεις (Billings) δεν αυξήθηκαν τόσο γρήγορα, φτάνοντας τα 218 εκατομμύρια $ (μόνο + 25% Y / Y). Δεδομένου ότι οι χρεώσεις είναι αυτές που τροφοδοτούν τη μελλοντική αύξηση εσόδων, αυτό πιθανότατα αφορά τους επενδυτές στην έκθεση. Το μικτό κέρδος GAAP ήταν 188 εκατομμύρια δολάρια ή 87% μικτό περιθώριο. Η λειτουργική ζημία GAAP ήταν 69 εκατομμύρια δολάρια, ή το 32% των συνολικών εσόδων, μια βελτίωση διαδοχικά από την απώλεια 38% των εσόδων το πρώτο τρίμηνο του 21ου έτους. Τα καθαρά μετρητά που παρείχαν οι πράξεις ήταν 15 εκατομμύρια $ (σε σύγκριση με το μηδέν το προηγούμενο έτος). Πάνω από 130Κ Πελάτες επί πληρωμή (+ 30% Y / Y), που η διοίκηση θεωρεί το σημαντικότερο δείκτη αυτό που τροφοδοτεί τη μελλοντική ανάπτυξη. Ποσοστό διατήρησης 125% καθαρού δολαρίου. 87 Πληρωμένοι Πελάτες που ξοδεύουν πάνω από 1 εκατομμύριο $ ετησίως (+ 78% Y / Y). Το guidance για το Q3 είναι με μια αύξηση περίπου + 33% Y / Y.
ΔιαγραφήΕνώ η αύξηση των χρεώσεων ήταν ελαφρώς πιο ήπια από το αναμενόμενο, οι αριθμοδείκτες που έχουν σημασία για μακροπρόθεσμο ορίζοντα είναι ισχυροί.
Οι μετοχές Slack πωλήθηκαν με τον ίδιο τρόπο μετά τα κέρδη του Q1 FY21. Η WORK είχε επίσης συγκεντρώσει τα προ-κέρδη.
Δεν θα ανησυχούσα πάρα πολύ για την αστάθεια. Μου αρέσει η ιστορία της και η αύξηση των χρεώσεων θα μπορούσε να βελτιωθεί ξανά. Το Slack αποτιμάται σε περίπου 20 φορές τις πωλήσεις (και πιθανώς λιγότερο αύριο). Η τρέχουσα πτώση μετά την ώρα θέτει την Slack σε επίπεδα πριν από το COVID, το οποίο παραμένει ελκυστικό μακροπρόθεσμα κατά τη γνώμη μου.
cnty,vrm εχουν καταπιεί πύραυλο κύριε Τάκη
ΑπάντησηΔιαγραφήΓενοκτονία σορταδόρων.
ΔιαγραφήΚαλησπέρα κ. Τάκη και λοιποί συνοδηποροι. Ποια η γνώμη σας για auro, wter, rada; Πώληση,ενισχηση, αναμονή!
ΑπάντησηΔιαγραφήΞύπνησε επιτέλους η inmode, χάρη στο ανακοινωθέν πρόγραμμα επαναγοράς μετοχών.. Να δούμε μέχρι που μπορεί να φτασει.
ΑπάντησηΔιαγραφήFASTLY (FSLY) εταιρεία SaaS που το τελευταίο διάστημα σφυροκοπείται λόγω ότι το ένα 12% του κύκλου εργασιών της είναι συνδεδεμένο με την κινέζικη Τικ-τοκ - που έχει το μισό της στις ΗΠΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχει υποστεί -35% (κλείσιμο 11/9 στα $76.04) από τα υψηλά της.
Εάν κλείσει το αμερικάνικο Τικ-τοκ δλδ μια απώλεια 6% στο κύκλο εργασιών της δεν δικαιολογεί πτώση 35% για μια εταιρεία που έχει ανάπτυξη κάθε χρόνο +62% ΥοΥ
Για μακροχρόνιο ορίζοντα σταδιακής τοποθέτησης δεν θα ήταν άσχημη μια αγορά αν συνεχιστεί αυτή η κατηφόρα.
FSLY η τιμή της 8/10 στα $115.72
ΔιαγραφήΕ ναι...μεγάλη επιτυχία. Πάμε στα φρέσκα
ΔιαγραφήFSLY, TDOC, FVRR etc και στο τέλος Visa....Μπαφφέτιο απωθημένο το τέλος?
αγαπητέ Hippy,
Διαγραφήείναι μαραθώνιος -/+1, δεν αλλάζει τίποτα. H συγκεκριμένη παρουσιάζει πάντα μεγάλη μεταβλητότητα χωρίς να υπάρχει κάποια είδηση. Αν δεν αλλάξει κάτι στην μεγάλη εικόνα της θα μείνουμε μέχρι τους τίτλους τέλους.
Τίτλοι τέλους για DPHC, στις 23 Οκτωβρίου. Η συνέλευση της συνένωσης στις 22 Οκτωβρίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈρχεται η RIDE
Εγώ σύντεκνε όπως έγραψα, τους περιμένω στα $18 να πάρω πίσω αυτά που πουλήθηκαν στο $29.30.Αιντε να δούμε διαθέσεις μπρε. Πάντως βλέπω τα spac δύσκολα θα δίδουν πλέον υπεραποδοσεις.
ΔιαγραφήΤι τιμή βλέπετε τότε κ Τάκη για το DPHC;
ΔιαγραφήΓιατρέ πιστεύω έχεις δίκιο, θα γίνει πιο δύσκολη η δουλειά με τα SPAC. Από ότι κατάλαβα επειδή γίνονται πλέον μεγάλη μόδα, θα μπαίνουν με αναλογία αποτίμησης που θα καθιστά τις εταιρείες ακριβές μετά τη συγχώνευση, οπότε θα ελπίζεις μόνο στο growth.
ΔιαγραφήΓιατρέ μου αφού είστε παίκτης και απευθύνομαι μόνο σε εσάς ...
ΔιαγραφήΗ NKLA έχει κεφαλαιοποίηση 9,5 δις
Η Lordstown στα 23 δολαρια θα έχει κεφαλαιοποίηση 3,8 δις.
Ο σωστός παίκτης που ξέρει να τα χειριστεί αυτά και μπορεί να αντέξει σε ποντάρισμα σε βάθος χρόνου παίζει ....
Long Elder
Sort Nikola
Και περιμένει να κλείσει η ψαλιδα.
Σύντεκνε γιαυτό την περιμένω ξανά. Το υπόλοιπο σχόλιο έγινε γιατί τα spac που διαπραγματευονται τώρα είναι στοπαρισμενα
ΔιαγραφήΗ ψυχολογία των ΡομπινΧούντιδων είναι ευκόλως ευμετάβλητη. Είναι σαν του τζογαδόρου που ορκίζεται ότι δεν θα ξαναπαίξει.
ΔιαγραφήΠρος το παρόν οι Ρομπινχούτηδες μας κερδάνε. Διόρθωσε η RIDE 61,8% από τα ψηλά και κάνει το 5αρι καθοδικό ή είναι ακόμη στο Α καθοδικό (με 5 κύμματα)?
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρος το παρόν μετατρέπονται τα εντάλματα σε μετοχές ... όπως γίνεται με όλα τα spacs 1 μήνα μετά την συγχώνευση τους.
ΔιαγραφήΒρήκατε να κάνετε κυματική ανάλυση σε εταιρεία που δεν έχει ούτε 3 μήνες ζωής στη χρηματαγορά;
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ RIDE μεταφέρω στοιχεία για την μετατροπη ενταλμάτων που ανέφερε ο οικοδεσπότης
ΑπάντησηΔιαγραφή1. Current RIDE shares outstanding: 167.4M shares outstanding
2. New warrant redemptions (which is well known since prospectus): +14.4M shares, which is less than 10% of current shares
3. New RIDE shares outstanding: 181.8M and the company receives additional $11.5 x 14.4M =
$166M
in cash proceeds which is added to their existing
$675M
cash for a total of new
$841M
cash balance
On a net dilution basis, these warrants are offset by cash and represent little impact to valuation metrics which only increases the multiple from 0.9x to 1.0x. Stop panicking and stop being misled.
Σίγουρα δεν χωράει κυματική ανάλυση, απλά σε μικρούς χρόνους προσπαθώ να δω που θα τελειώσει η κάθοδος. Πάνω κάτω πολλά spacs κάνουν παρόμoιο Pattern. Και όλα αυτά είναι ενδείξεις, τίποτα παραπάνω. Μου κάθησε βαρύ το -12%, υπομονή έχω, να'ναι καλά το ΧΑΑ που μ' εκπαίδευσε και έχω ανταμοιφθεί. Ευχαριστώ Spy για τα στοιχεία και σας κε Τάκη για την πολύτιμη γνώση που μοιράζεστε απλόχερα
ΑπάντησηΔιαγραφή