Με λένε Τάκη - είμαι γκουρού, όταν γράφω σπάω μεγάλη πλάκα, δίχως να λέω τίποτα για πλάκα.

Οι απόψεις, εκτιμήσεις, αξιολογήσεις ή προβλέψεις, οι οποίες εκφράζονται σ αυτό το blog αποτελούν παλαβομάρες του χρήστη που γράφει με το nick Τάκης Μορφονιός και δεν αποτελούν προτροπή για αγορά ή πώληση χρηματιστηριακών προϊόντων. Στο blog γίνονται συζητήσεις - εκτιμήσεις μεταξύ αγνώστων, οπότε οι αναγνώστες να μην λαμβάνετε τίποτα ως δεδομένο και αληθές.
Συνεπώς, ο,τιδήποτε γράφεται στο www.mitarola.blogspot.gr, δεν αποτελεί συμβουλή ή πρόταση για αγορά ή πώληση αξιών ή προτροπή για πραγματοποίηση οποιασδήποτε μορφής επένδυσης.

Πέμπτη 4 Ιουνίου 2020

Alkaline Water (Wter)

Αlkaline Water  .... εδώ ....

Διαπραγματεύεται στο Nasdaq ... εδώ ... με τον κωδικό WTER

Αριθμός συνολικών μετοχών : 48,985 εκατ. μετοχές

Η κοινή μετοχή είναι εισηγμένη για διαπραγμάτευση στην Nasdaq από τις 10 Δεκεμβρίου 2018 και στο TSX Venture Exchange από τις 25 Απριλίου 2018 με το σύμβολο "WTER". Μέχρι την εισαγωγή της κοινής μετοχής ςστην αγορά κεφαλαίων Nasdaq στις 10 Δεκεμβρίου 2018, η κοινή μετοχή ήταν εισηγμένη στο OTCQB του OTC Market Group.


Όπως φαίνεται και από τη μετοχική σύνθεση τα hedge funds δεν έχουν σημαντική επένδυση στο Alkaline Water, ενώ ο μεγαλύτερος μέτοχος είναι ο David Guarino (ο οποίος είναι Chief Financial Officer) με 3,9% των μετοχών σε κυκλοφορία. Ο δεύτερος και τρίτος μεγαλύτερος μέτοχος είναι το The Vanguard Group, Inc. και η BlackRock, Inc., με ποσοστό 3,5% και 0,7%, αντίστοιχα.
Το ευρύ κοινό, που είναι κυρίως επενδυτές λιανικής, κατέχει συλλογικά το 89% των μετοχών της Alkaline Water. 



Αυτό το μέγεθος ιδιοκτησίας δίνει στους ιδιώτες επενδυτές συλλογική δύναμη. Μπορούν και πιθανώς να επηρεάζουν τις αποφάσεις σχετικά με την αποζημίωση στελεχών, τις πολιτικές μερισμάτων και τις προτεινόμενες εξαγορές επιχειρήσεων. Επίσης η μεγάλη διασπορά των μετοχών, δείχνει ότι ακόμη δεν έχει ανακαλυφθεί η εταιρεία απο τα πολύ μεγάλα ''πορτοφόλια''.

Η  Alkaline Water Company ιδρύθηκε στις 6 Ιουνίου 2011 και εδρεύει στο Scottsdale της Αριζόνα, παράγει, διανέμει και εμπορεύεται εμφιαλωμένο αλκαλικό νερό στις Ηνωμένες Πολιτείες με τις ετικέτες Alkaline88 και Alkaline88 Flavoured.

Το εμφιαλωμένο αλκαλικό νερό συσκευάζεται σε μεγέθη 500 χιλιοστόλιτρων, 700 χιλιοστόλιτρων, 1 λίτρου, 1,5 λίτρων, 3 λίτρων και 1 γαλονιού με την εμπορική ονομασία Alkaline88 ®. Το προϊόν παράγεται μέσω μιας διαδικασίας ηλεκτρόλυσης που χρησιμοποιεί εξειδικευμένα ηλεκτρονικά κύτταρα επικαλυμμένα με ποικιλία ορυκτών σπάνιων γαιών για την παραγωγή πόσιμου νερού 8,8 pH χωρίς τη χρήση οποιωνδήποτε ανθρωπογενών χημικών. Το προϊόν περιλαμβάνει επίσης 84 ιχνοστοιχεία από ροζ αλάτι Ιμαλαΐων. Το προϊόν έχει σχεδιαστεί για να έχει καθαρή απαλή γεύση χρησιμοποιώντας μόνο καθαρό νερό και το ροζ αλάτι Ιμαλαΐων.


Το προϊόν είναι προς το παρόν διαθέσιμο και στις 50 πολιτείες των Η.Π.Α. και στην Περιφέρεια της Κολούμπια, αν και πάνω από το 50% των τρεχουσών πωλήσεών γίνονται στα Νοτιοδυτικά των Η.Π.Α. και στο Τέξας. Η τιμή κάθε μπουκαλιού, κυμαίνεται ανάλογα τη συσκευασία, από 1 δολάριο (τα 500 ml) εώς 5 δολάρια (το 1 Γαλλόνι)

Το προϊόν πωλείται μέσω μεγάλων εθνικών διανομέων, συμπεριλαμβανομένων των UNFI, KeHE, C&S και Core-Mark. Επίσης, πωλείται το προϊόν σε πελάτες λιανικής, συμπεριλαμβανομένων καταστημάτων, καταστημάτων φυσικών προϊόντων διατροφής, μεγάλων εθνοτικών αγορών και εθνικών λιανοπωλητών. Παραδείγματα πελατών λιανικής είναι οι Walmart, Food Lion, Albertson's, Safeway, Kroger, Schnucks, Smart & Final, Jewel-Osco, Sprouts, Bashas, Stater Bros. Markets, Unified Grocers, Bristol Farms, Publix, Vallarta, Superior Foods, Ingles, HEB και Brookshire's.

Η θυγατρική, Alkaline 88, LLC, λειτουργεί κυρίως ως εταιρεία μάρκετινγκ, διανομής και κατασκευής. Έχει συνάψει συμφωνίες συσκευασίας με οκτώ διαφορετικές εταιρείες εμφιάλωσης που βρίσκονται στη Βιρτζίνια, τη Γεωργία, την Καλιφόρνια, το Τέξας, τη Νεβάδα και την Αριζόνα για να ενεργήσουν ως συμπαραγωγοί για το προϊόν. Η τρέχουσα παραγωγική ικανότητα, της εταιρείας, σε όλα τα εργοστάσια υπερβαίνει τα 8,3 εκατομμύρια δολάρια το μήνα χονδρικής.

Τα υλικά είναι άμεσα διαθέσιμα μέσω διαφόρων προμηθευτών. Οι κύριοι προμηθευτές είναι οι Vav Plastics Inc., Amcor Inc. και Packaging Corporation of America.

Το 2019, η Alkaline Water κυκλοφόρησε το A88 με σκοπό να καλύψει τη ζήτηση για νερό σε διάφορες γεύσεις. Προς το παρόν υπάρχουν 7 φυσικές γεύσεις για το A88.

Στο Α τρίμηνο του 2020, η Εταιρεία κυκλοφόρησε μια νέα σειρά προϊόντων με την επωνυμία επωνυμία A88CBD Infused. Αυτά τα προϊόντα κατασκευάζονται με κάνναβη δοκιμασμένη σε εργαστήριο πλήρους φάσματος .

Σχετικά με το A88CBD ™
Η κάνναβη είναι ένα φυτό της οικογένειας Cannabaceae και περιέχει περισσότερες από ογδόντα βιολογικά δραστικές χημικές ενώσεις.
Οι δύο πιο γνωστές ενώσεις είναι η δέλτα-9-τετραϋδροκανναβινόλη (THC) και η κανναβιδιόλη (CBD). Οι δύο ενώσεις δρουν με διαφορετικούς τρόπους και σε διαφορετικούς υποδοχείς στον εγκέφαλο και το σώμα. Σε αντίθεση με το THC, η CBD δεν είναι μεθυστική.


Με την εισαγωγή νέων κανονισμών και προτύπων USDA για ανάπτυξη και εξαγωγή στις Ηνωμένες Πολιτείες, η CBD έγινε ευρύτερα αποδεκτή. Τα προϊόντα CBD προσφέρουν διάφορες μεθόδους χρήσης που επιτρέπουν την απρόσκοπτη προσθήκη στην καθημερινή ρουτίνα ευεξίας.
Σύμφωνα με το Farm Bill του 2018, είναι ομοσπονδιακό νόμιμο να καλλιεργείται και να πωλείται κάνναβη και τα παράγωγά του, συμπεριλαμβανομένης της CBD, εφόσον δεν περιέχουν περισσότερο από 0,3% συνολική THC. Ωστόσο, η νομιμότητα της επεξεργασίας, της κατασκευής, της πώλησης και της εμπορίας προϊόντων CBD ποικίλλει ανάλογα με το κράτος. 



H Alkaline Water συνεργάζεται με την Centuria Foods, η οποία παρέχει υψηλής ποιότητας CBD που προέρχεται από κάνναβη για τα προϊόντα A88CBD ™. Η Centuria Foods είναι παγκόσμιος ηγέτης στα πλούσια σε φυτοκανναβινοειδή προϊόντα CBD που προέρχονται από κάνναβη για χρήση σε προϊόντα διατροφής, φαρμακευτικής και ευεξίας. Όλη η CBD προέρχεται από την κάνναβη που καλλιεργείται και υποβάλλεται σε επεξεργασία νόμιμα στις Ηνωμένες Πολιτείες

Κάθε ένα από τα προϊόντα A88CBD περιέχει κάνναβη δοκιμασμένη σε εργαστήριο και είναι 100% φυσικό προϊόν.


ΘΕΜΕΛΙΩΔΗΣ ΑΝΑΛΥΣΗ
H Alkaline Water είναι μια νέα εταιρία που προσπαθεί να αναπτυχθεί και να πουλήσει τα προϊόντα της, σε πρώτη φάση, στην αγορά των Η.Π.Α.
Αρχικά ξεκίνησε να εμπορεύεται το αλκαλικό νερό Α88, με τις πρώτες μικροπωλήσεις να κάνουν την εμφάνιση τους το 2013, που έφτασαν τα 552 χιλιάδες δολάρια. Στο κλείσιμο της οικονομικής χρήσης 2018 οι πωλήσεις έφθασαν στα 32,199 εκατ. δολάρια.

Το 2019 ξεκίνησε να εμπορεύεται το αλκαλικό νερό Α88 infused σε διάφορες γεύσεις. Το νερό με γεύση A88 infused διατίθεται σε επτά φυσικές γεύσεις.

Επιπλέον, το 2020, η Εταιρεία κυκλοφόρησε την επωνυμία A88CBD Infused. Αυτά τα προϊόντα κατασκευάζονται με κάνναβη δοκιμασμένη σε εργαστήριο πλήρους φάσματος και περιλαμβάνουν αλάτι, βάλσαμο, λοσιόν, αιθέρια έλαια, άλατα μπάνιου, ποτά με έγχυση CBD, βολές ποτών, βάμματα, κάψουλες, gummies και πακέτα σε σκόνη. 
Περισσότερες πληροφορίες για τα προϊόντα A88CBD Infused  ... εδώ ...

Να τονίσουμε εδώ, ότι οι ετήσιες χρήσεις της εταιρείας ολοκληρώνονται το Μάρτιο εκάστοτε έτους.


Οι πωλήσεις στο 9μηνο του 2019 ήταν στα 29,052 εκατ δολάρια από 24,21 εκατ. δολάρια στο αντίστοιχο 9μηνο του 2018.  
Τα ετήσια αποτελέσματα 2019 θα ανακοινωθούν την πρώτη βδομάδα του Ιουλίου και αναμένεται η εταιρεία να ανακοινώσει πωλήσεις της οικονομικής χρήσης 2019 μεταξύ 39 με 40 εκατ. δολάρια.

Οι πωλήσεις του Απριλίου 2020, σύμφωνα με την οδηγία της διοίκησης, έφτασαν στο επίπεδο ρεκόρ των 7,1 εκατομμυρίων δολαρίων, λόγω της συνεχούς ισχυρής ζήτησης για τα προϊόντα Alkaline88 σε όλα τα εμπορικά κανάλια.


Αναφέρει χαρακτηριστικά ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Alkaline Water Company, Richard Wright.

"Ο Απρίλιος ήταν ένας ακόμη μήνας ισχυρής ζήτησης για την κορυφαία μάρκα, Alkaline88. Είμαστε στην ευχάριστη θέση να αναφέρουμε έναν νέο μήνα πωλήσεων, ο οποίος αυξήθηκε κατά περίπου 171% σε σύγκριση με τον προηγούμενο μήνα. Η μάρκα Alkaline88 συνεχίζει να επεκτείνεται σε μερικούς από τους μεγαλύτερους λιανοπωλητές στον κόσμο. Ως αποτέλεσμα αυτών των πωλήσεων ρεκόρ, η παρουσία της μάρκας μας αυξάνεται ισχυρότερα σε νοικοκυριά σε ολόκληρη την Αμερική. 
Τα καινοτόμα προϊόντα, όπως τα φιλικά προς το περιβάλλον μπουκάλια αλουμινίου ή η ανανεωμένη συσκευασία μας για το αρωματισμένο νερό A88 Infused συνεχίζουν να επεκτείνουν την παρουσία της μάρκας για το Alkaline88 σε ένα πολύ ευρύτερο καταναλωτικό κοινό. Η δυναμική που έχουμε δει να ξεκινάμε τις πωλήσεις της χρήσης 2021 δείχνει τη δύναμη και για τις δύο μάρκες τρόπου ζωής Alkaline88, A88 Infused και A88CBD.

Οι σειρές τοπικών και απορροφήσιμων προϊόντων A88CBD είναι τώρα διαθέσιμες στο διαδίκτυο στον ιστότοπό μας ηλεκτρονικού εμπορίου, το A88CBD.com. Επίσης, μέσω του καταστήματός μας στο Amazon, οι καταναλωτές έχουν πλέον τη δυνατότητα να αγοράσουν ολόκληρη την οικογένεια προϊόντων μας στο διαδίκτυο, κάτι που βοηθά στην ταχεία επέκταση της πελατειακής μας βάσης."


Οι εκτιμήσεις των αναλυτών που παρακολουθούν την εταιρεία κάνουν λόγο για πωλήσεις 2020 (η οικονομική χρήση λήγει στις 31 Μαρτίου 2021) λίγο πάνω από 55 εκατομμύρια δολάρια. Όμως η δυναμική που έχει αναπτύξει η εταιρία και οι πωλήσεις Απριλίου 2020 που έφτασαν στα 7,1 εκατ δολάρια, ίσως να οδηγήσουν τις πωλήσεις 2020 πολύ πάνω από τα 60 εκατ. δολάρια, συνθλίβοντας, θετικά, όλες τις προβλέψεις.

Το πόσο φιλόδοξα είναι τα σχέδια της διοίκησης της εταιρείας φαίνεται και από την πρόσφατη πρόσληψη του Νίκολας Σαλιμπέν ως Διευθυντή Επιχειρήσεων.
Στις 21 Μαΐου 2020 η Alkaline Water ανακοίνωσε το πρώην στέλεχος της Primo. Θα επιβλέπει όλες τις εγκαταστάσεις συμπαγοποίησης, θα βελτιώσει τη λειτουργική αποδοτικότητα και θα υποστηρίξει τη νέα επέκταση καναλιού της εταιρείας και τις καινοτόμες πρωτοβουλίες συσκευασίας.
Ο Νίκ Σαλιμπέν είναι ένας έμπειρος βετεράνος της αλυσίδας εφοδιασμού που διαθέτει πληθώρα εμπειριών και γνώσεων. Με πάνω από μια δεκαετία άμεσης εμπειρίας στη βιομηχανία εμφιαλωμένου νερού, πέρασε το μεγαλύτερο μέρος της καριέρας του στη Primo Water, η οποία εξαγοράστηκε πρόσφατα από την COTT Corporation για 775 εκατομμύρια δολάρια.


Προς το παρόν εκτιμάται ότι τα προϊόντα Alkaline88 βρίσκονται σε 70.000 καταστήματα λιανικής πώλησης που αντιπροσωπεύουν μόνο το 8% όλων των καταστημάτων λιανικής που διατίθενται στους καταναλωτές.

Η εταιρεία είναι ζημιογόνος. Το μεικτό περιθώριο κέρδους ανέρχεται στα επίπεδα του 40%. Δηλαδή με πωλήσεις στα 40 εκατ δολάρια τα μεικτά κέρδη θα είναι γύρω στα 16 εκατ δολάρια. Ωστόσο, η διοίκηση, στην προσπάθεια της να αναπτύξει την εταιρεία και να γίνει αναγνωρίσιμο brand name το προϊόν της εταιρείας ''καίει'' πολύ χρήμα.


Οι συνολικές ζημιές αυτά τα 7 χρόνια της εταιρείας αθροιστικά φτάνουν στα 38,7 εκατ. δολάρια. Φυσικά με τόσες ζημιές, οι λειτουργικές ταμειακές ροές είναι αρνητικές. Συνολικά έχουν βγει από τα ταμεία της εταιρείας για τις λειτουργικές δραστηριότητες της 21,2 εκατ. δολάρια.
Η εταιρεία ''καίει'' χρήμα.
Τα κεφάλαια προκειμένου να αναπτυχθεί η εταιρεία τα βρίσκει από το χρηματιστήριο, με την έκδοση νέων μετοχών κάθε χρόνο.

Συγκεκριμένα ....
To 2015 εκδόθηκαν 12.079.153 μετοχές και εισπράχθηκαν 7.088.749 ... μέση τιμή 0,6
To 2016 εκδόθηκαν 2.730.738 μετοχές και εισπράχθηκαν 2.803.744 ... μέση τιμή 1
To 2017 εκδόθηκαν 6.837.887 μετοχές και εισπράχθηκαν 5.488.663 ... μέση τιμή 0,8
To 2018 εκδόθηκαν 13.443.109 μετοχές και εισπράχθηκαν 19.120.777 ... μέση τιμή 1,42
To 2019 εκδόθηκαν 3.974.000 μετοχές και εισπράχθηκαν 2.500.486 ... μέση τιμή 0,63
 
Συνολικά λοιπόν τα τελευταία 5 χρόνια η εταιρεία μέσω του χρηματιστηρίου βρήκε 37 εκατ δολάρια.

Η εταιρεία ακόμη είναι πολύ μικρή. Τα ίδια κεφάλαια της ανέρχονται σε μόλις 4,443 εκατ. δολάρια (0,09 δολάρια ανά μετοχή). Τα οποία είναι βέβαιο ότι θα μηδενίσουν και επίσης είναι βεβαιότατο ότι η διοίκηση θα συνεχίσει να αναζητά κεφάλαια μέσα από το Χρηματιστήριο για να αναπτυχθεί, εκδίδοντας νέες μετοχές.

Στο ταμείο υπάρχουν 4,173 εκατ. δολάρια, το συνολικό χρέος είναι 2,895 εκατ. δολάρια, ενώ οι συνολικές υποχρεώσεις φθάνουν στα 8,917 εκατ. δολάρια.

Κίνδυνοι

Οι κίνδυνοι για την εταιρεία είναι ολοφάνεροι:
1) Η AlcalineWaters δεν είναι ακόμη κερδοφόρος και δεν έχει μια σταθερή πηγή εσόδων, επαρκή, για να καλύπτει τα λειτουργικά της έξοδα. Αυτό δημιουργεί μια συνεχιζόμενη ανησυχία. Εάν δεν μπορέσει να δημιουργήσει ένα επαρκές κεφάλαιο και αν καταστεί αδύνατο να χρηματοδοτηθεί απο τις αγορές τότε θα πρέπει είτε να περιορίσει σημαντικά ή και να σταματήσει τις δραστηριότητες της.


2) Αραίωση μετόχων λόγω χρηματοδότησης της εταιρείας απο το Χρηματιστήριο.

3) Η εταιρεία έχει 3 βασικούς μεγάλους πελάτες που μαζί αντιπροσωπεύουν το 51% (22%, 16% και 13%, αντίστοιχα) των εισπρακτέων λογαριασμών στις 31 Δεκεμβρίου 2019. Επίσης έχει 3 προμηθευτές που αντιστοιχούν στο 58% (36%, 11% και 11% αντίστοιχα) των αγορών για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2018

4) Τα νέα προϊόντα της εταιρείας, στο χώρο CBD, επειδή είναι προϊόντα με πρώτη ύλη κάνναβη, είναι πιθανό ανά πάσα στιγμή να αλλάξει η νομοθεσία και να μην θεωρούνται νόμιμα.


Η αγορά αποτιμά την μετοχή της εταιρίας στα 66 εκατ. δολάρια (1,12 δολάρια ανά μετοχή) και ας αναμένεται να ανακοινώσει πωλήσεις έτους 40 εκατ. δολάρια. Συνήθως, αυτές τις εταιρείες η Αμερικάνικη αγορά τις αποτιμά τουλάχιστον 4 με 5 φορές τις πωλήσεις τους. Ο λόγος της χαμηλής αποτίμησης είναι όλοι οι προαναφερόμενοι κίνδυνοι. Φαίνεται ξεκάθαρα πως ακόμη η κατάσταση της εταιρείας Alcaline Water είναι ρευστή.

Θα πιάσει το προϊόν ή όχι;  Πιστεύεις ή δεν πιστεύεις;




203 σχόλια:

  1. Καλημέρα σε όλους.
    Ενδιαφέρουσα περίπτωση, αν ειμασταν αρχές Μαρτίου.
    Εγώ όμως βλέπω, ότι η διοίκηση, χρησιμοποιεί για άντληση κεφαλαίων,την πεμπτουσία της προοπτικής και της ελεύθερης οικονομίας, το ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΉΡΙΟ.Το ακριβώς αντίθετο, απ'ότι γίνεται εδώ, που ή δεν ασχολούνται με το ΧΑΑ ή όταν ανακοινώνει αύξηση κεφαλαίου, στρίβουν όλοι με ελαφρά πηδηματάκια.
    Ένα ερώτημα μόνο.
    Η άντληση κεφαλαίων, γινόταν με παραίτηση των παλαιών μετόχων, ώστε να υπάρξει αραίωση? ( Αν ναι, πρόβλημα κατ εμέ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι συνήθης πρακτική στις US η άντληση νέων κεφαλαίων να γίνεται με προσφορά At The Market (ATM). Πουλάει δηλαδή απευθείας η εταιρία στην αγορά και όποιος θέλει αγοράζει. Δεν έχω δει τη συγκεκριμένη αλλά έτσι συνηθίζεται.
      Όσον αφορά to dillution, προσωπικά σε μια ζημιογόνο growth εταιρία δε με απασχολεί. Με την έννοια ότι προκειμένου να επιτύχεις ανάπτυξη για την προοπτική μελλοντικής κερδοφορίας τι προτιμάς? Να βάλεις ένα συνεταίρο με φρέσκο χρήμα, με τον οποίο θα μοιραστείς το ρίσκο αλλά και τα μελλοντικά κέρδη, ή να αναλάβεις το κόστος ακριβού δανεισμού (είσαι ζημιογόνος), το οποίο μπορεί να καθυστερήσει ή και να εμποδίσει τη μελλοντική κερδοφορία?. Προσωπικά θεωρώ ότι χοντρικά αν η απόδοση απασχολούμενων κεφαλαίων (ROCE) είναι μικρότερη του κόστους δανεισμού, συμφέρει πάντα η ΑΜΚ, ακόμα και με dillution. Αν είναι μεγαλύτερη (με συνυπολογισμό και του tax shield), συμφέρει ο δανεισμός.
      Τώρα για το ελλαδιστάν τι να συγκρίνουμε, εδώ συνήθως οι ΑΜΚ γίνονται για να μπαλώσουν την ανικανότητα της διοίκησης και όχι για growth, γι' αυτό και τις έχουμε πάρει με κακό μάτι.

      Διαγραφή
    2. Στην Ελλλαδα στην πλειονότητα των περιπτώσεων, αδυνατώ να καταλάβω γιατί έχουν τις εταιρείες στο χρηματιστήριο.

      Στην περίπτωση της Αlkaline Water αναζητά κεφάλαια μέσω του χρηματιστηρίου δίδοντας μετοχές. Μάλιστα, (αν θυμάμαι καλά γι'αυτήν πρόκειται ... αν δεν είναι αυτή, τότε ειναι η Celsius) δίδει τις νέες μετοχές σε επενδυτες εκτός Αμερικής.

      Διαγραφή
    3. Ίσως αυτός είναι ο λόγος που προς έκπληξης μου, όταν την ανακάλυψα, υπήρχε στην πλατφόρμα της Optima.

      Διαγραφή
    4. Μάλλον τις κρατάνε γιατί τα κέρδη που βγάζουν παίζοντας με τη μετοχή δε θα μπορούσαν ποτέ να τα βγάλουν εταιρικά ως μοναδικοί μέτοχοι, συν ότι θα έπρεπε να ξηλωθούν για ΔΠ.
      Γι' αυτό και βλέπουμε να αποχωρούν μόνο υγιείς και σοβαρές εταιρίες και τα σαπάκια να κρατιούνται μέσα με νύχια και με δόντια.

      Διαγραφή
  2. Χαχαχα. Φανταστείτε να δούμε τέτοια προσφορά στην Ελλάδα, ταυτόχρονα με delisting των εναπομειναντων εδώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. https://www.instacart.com/aldi/products/437864-alkaline88-water-3-l

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπέρα σε όλους,
    Μεγάλες μάχες στο LK ενώ δεν έχει βγει καμία είδηση.
    Σορτοκάψιμο σήμερα, από τα $2,5 πήγε στα $ 4,9 και πάλι κάτω στα 4. Κρίμα, κατέληξε τζογόχαρτο. Δεν νομίζω ότι μεσοπρόθεσμος επενδυτής μπορεί να μπει στη μετοχή. Από την άλλη για day traders βούτυρο στο ψωμί τους.
    Διάβασα προ ημερών ότι η μετοχή μπορεί να στρίψει αν πάει στην εταιρία γνωστός (και έντιμος) CEO ώστε να αποκατασταθεί η εμπιστοσύνη.
    Παραμένω με το 1/3 της θέσης για να δω όλο το έργο.
    Οψόμεθα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. https://seekingalpha.com/article/4351709-nio-can-almost-see-turning-point?utm_medium=email&utm_source=seeking_alpha&mail_subject=must-read-nio-can-almost-see-the-turning-point&utm_campaign=nl-must-read&utm_content=link-0

      Διαγραφή
  6. THA SOU DOSO AKOMI TRIA STOCK POU PISTEVO OTI EHOUN MELLON
    FCEL
    RFP
    NEONODE

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ccl aal dal στο ΘΕΟ με τρελές αποδόσεις Κύριε Τάκη....Ο Μπαφετος γέρασε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλησπέρα σε όλους,
    Ανέβηκα και εγώ στο τρένο της wter. Πρώτη τοποθέτηση σήμερα στο κλείσιμο του gap (1,28 - 1,29). Μέχρι στιγμής δεν έχω πάρει όλα τα τεμάχια που ζήτησα, δείγμα ότι μάλλον είναι για πάνω. Το ίδιο μου συνέβη και προ ημερών στη smart sand (πήρα λίγα σχετικά τεμάχια με μεγάλη δυσκολία (20 πράξεις). Και στις δύο περιπτώσεις αγόρασα γιατί μπορεί να φύγουν για πολύ πάνω. Στη snd έχει πολύ volatility σήμερα αλλά αν πάει μεταξύ 0,95 - 1,02 είναι λουκούμι.

    Ευχαριστούμε κ. Τάκη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Super άνοδος της Smart Sand μέσα σε 3 μέρες που έχω αγοράσει (όπως και της PBF) με οδηγεί σε αγορά των υπόλοιπων τεμαχίων στη WTER μην φύγει και αυτή και την ψάχνουμε, όπως και σε μικρή αγορά - τζόγο στη LK.
      Συγχαρητήρια κ. Τάκη για τη Smart Sand και κ. Barren για τη PBF.

      Διαγραφή
  9. Συγγνώμη αλλά θα πω τον πόνο μου, δεν κρατιέμαι.
    Διαβάζω διαρκώς τελευταία για τον Buffett ότι γέρασε και το 'χασε. Έχω δει χαρακτηρισμούς του στυλ "μπούφος", "γεροξεκούτης" από κάτι τυχάρπαστους που τους έκατσε ένα γρήγορο +30% στη ΜΙΓ ή την ΠΕΙΡ και την έχουν δει mister g@mister. Οι χαρακτηρισμοί προφανώς και δεν αφορούν τους συμμετέχοντες εδώ (είναι βέβαιο πως είστε όλοι σοβαροί άνθρωποι και επενδυτές), αλλά η κριτική γίνεται και εδώ.
    Κύριοι, δεν είναι δυνατόν να μην κατανοούμε ούτε εδώ πώς λειτουργεί αυτός ο γιγάντιος επενδυτής κασι τιτάνιος άνθρωπος. Δεν ισχυρίστηκε ποτέ ότι είναι σε θέση να προβλέψει τη βραχυπρόθεσμη πορεία ώστε να βάλει τα 100 δις του και να πάρει ένα 30~50% σε 2 μήνες. Αυτός ψάχνει να βρει με σχετική ασφάλεια φθηνά μελλοντικά κέρδη και ταμειακές ροές. Πώς να το κάνουμε, επειδή αντέδρασαν οι τιμές των αεροπορικών δε σημαίνει και σίγουρα ότι τα προβλήματά τους έληξαν.
    Επίσης, την ίδια ακριβώς κριτική (εκτός εποχής, δεινόσαυρος κλπ) είχε δεχτεί και πριν 20 χρόνια επειδή δεν είχε συμμετάσχει στη φούσκα .com και τελικά όταν έσκασε ήταν από τους ελάχιστους που έσωσαν την αξιοπρέπειά τους.
    Τέλος, προσωπικά θα επιτρέψω στον ευατό μου να ασκήσει κριτική στον επενδυτή του ~20% CAGR μετά από 50 χρόνια και των ~80 δις αυτοδημιούργητης περιουσίας, όταν θα έχω βγάλει το πρώτο μου δισεκατομμύριο. Μου λείπουν ακόμα 999,9 εκατομμύρια και κάτι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, να τσονταρουμε όλοι κάτι τις,να κάνουμε και ένα fund να του βγούμε.
      2-3 κινησούλες σαν αυτές των Hertz & lk αυτές τις δύο μέρες και τον ξεπεράσαμε....

      Διαγραφή
    2. Κύριε Bareen γνωρίζετε ότι σας διαβάζω πολύ προσεκτικά. Το σχόλιο μου για τον Μπαφετο (είμαι σίγουρος πως δεν διαλέξατε το nick name σας τυχαία)είχε καθαρά χιουμοριστικη διάθεση. Σαφεστατα δεν είμαι εγώ που θα αποφανθω αν ο μετρ του είδους γέρασε η όχι.

      Διαγραφή
    3. Καπετάνιο προφανώς και δεν αναφερόμουν στο δικό σας σχόλιο, ούτε και στου κ. Τάκη.
      Προφανώς επίσης ο άνθρωπος γέρασε, είναι 90φεύγα, πόσο πρέπεινα πάει για να πούμε ότι γέρασε? Αλλά δε μπορούμε να τον ακυρώνουμε, γιατί στα μάτια του νέου επενδυτή που διαβάζει ακυρώνεται και η επενδυτική του φιλοσοφία, αυτή που πήγε τη BH από τα $250 το 1980 στα $345.000 στο τέλος του 2019. Πολλώ δε μάλλον που ακόμα είναι νωρίς για να πούμε αν κάνει λάθος.
      Θα διαβάζει κάποιος νέος τους φωστήρες των 151/150 επιτυχημένων trades/εβδομάδα και θα νομίζει ότι σωστή χρηματιστηριακή τακτική είναι να αγοράζει contrarian εταιρίες που μόλις ανακοίνωσαν χρεωκοπία, ή που έχουν "πέσει πολύ" ή που "υπάρχει εμπιστευτική πληροφορία για εξαγορά" (άσχετα που κυκλοφορεί στο διαδίκτυο). Και αυτοί θάβουν το Buffett γιατί δεν αγόρασε λέει το dip του 1,5 μήνα!
      Μακάρι όταν κολλούσα το μικρόβιο των αγορών να εμφανιζόταν κάποιος και να μου έλεγε "ρε κούτσουρο, πρώτα θα μελετήσεις καλά Buffett και Graham και μετά θα ανοίξεις κωδικό", θα είχα γλυτώσει πολλή ταλαιπωρία.

      Διαγραφή
    4. Έχετε δίκιο, αλλά η γλύκα του contrarian ειναι μεγάλη.
      Και δεν είναι πάντα αγορά στη χρεοκοπία, για την αντίδραση, αλλά και το πραγματικό turn around story.

      Διαγραφή
  10. Κ Τακη καλησπερα. Εχουμε μερες να τα πουμε.. Σε σχολιο μου παραπανω σας ειχα ζητησει να κοιταξετε και την αλλη του ευρυτερου κλαδου (beverages, water, CBD infused products). Ειδα μολις οτι την ειχατε ηδη αναφερει σε μια λιστα απο 5 μετοχες σε προηγουμενο thread.

    Αληθεια γιατι επιλεξατε την Wter εναντι της NBEV? Προσωπικα μου αρεσουν κ οι 2. Η δε δευτερη ειναι πιο μεγαλη κ ειχε εκρηξη πωλησεων οπως ειδα.

    ΥΓ1: Με τις κρουαζιριες καναμε τοσες συζητησεις, αναλυσεις, αρθρα κ τελικα δεν βγαλαμε τπτ απο ολο αυτο που συμβαινει. Ειδικα η μεσαια εχει υπερτριπλασιασει απο τα χαμηλα! Οπως επισης κ τα καζινος. Την MGM την ειχα αναφερει κατω απο τα 10, βγαλαμε κατι ψιλα κ εκτοξευτηκε κ αυτη!!

    ΥΓ2: Με προβληματιζει πως επενδυτες επιπεδου Buffett (με τετοια εμπειρια κ επιτελειο συμβουλων) φαγαν τεοιο παλτο με ζημιες στις αεροπορικες κ οι τιμες υπεριπλασιασαν στη συνεχεια. Παραλληλα παρατηρω οτι με τεοιο πακτωλο ρευστοτητας δεν επενδυουν. Στο ιδιο μηκος κυματος κ ο R. Dalio (παρακλουθωντας καποιες συνεντευξεις). Παραλληλα, διαβαζω για εκρηξη ανοιγματος νεων κωδικων απο μικροεπενδυτες στις ΗΠΑ (μου θυμιζει λιγο 99 ολο αυτο να πω την αληθεια)! Καποιος προφανως εχει εκτιμησει λαθος την κατασταση. Το θεμα ειναι το ποιος..?

    Κ Barren -κ λοιποι φιλοι- τι λετε κ εσεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κύριε Ανδρέα ένα, ένα
      Δεν την έχω αφήσει την NBEV.

      Δεν με ενδιαφέρουν τι κάνουν Buffet, Dalio και όποιος άλλος να είναι. Δε διαβάζω άλλους, δε μελετώ άλλους.

      Για τις κρουαζιέρες, φοβήθηκα τις πτωχεύσεις. Το πρόβλημα δεν έχει ξεπεραστεί, αλλά όπως είχα πει και τότε έχουν μπροστά τους ένα διπλασιασμό τιμής.

      Διαγραφή
    2. Εγώ αυτό που βλέπω, είναι ότι η μάζα μόλις πάρει ένα μικρό ποσοστό κέρδους ... 10 με 20% ή και ένα 100% max τα πετάει τα χαρτιά της.
      Το βλέπω και εδώ στο Ιστολόγιο να συμβαίνει.
      Μόλις διαβάζω κάτι τέτοιο ... μετά είμαι σίγουρος ότι έρχεται η έκρηξη της τιμής!!!

      Διαγραφή
    3. Όσον αφορά τις κρουαζιέρες, όταν έπρεπε να αγοράσουμε φάγαμε την ψυχρολουσία της LK και είχαμε αποσυντονιστεί. Κάποιοι πήραν ένα γρήγορο και αξιοπρεπές trade. Δεν αποκλείεται όμως πλέον και κάποιο πισωγύρισμα για να τρομάξει τους επενδυτές καθώς είναι από τους κλάδους που θα χρειαστούν υπομονή για να ανακάμψουν.

      Όσον αφορά τον Buffett έχει 120b ρευστότητα τα οποία αντιστοιχούν στο 20%. Παραμένει δηλαδή αγορασμένος κατά 80%, αυτό κι αν είναι ψήφος εμπιστοσύνης για την αμερικάνικη αγορά! Να θυμίσω ότι στο παρελθόν, το 1972 αν θυμάμαι καλά, δεν έβρισκε κάτι να αγοράσει που να το θεωρούσε ευκαιρία, έκανε cash out και μοίρασε τα λεφτά στους μετόχους. Το ότι δεν έπιασε ένα γρήγορο 100% δεν λέει τίποτα γιατί δεν παίζει έτσι ο Buffett. Πιστεύω ότι περιμένει να βρει κάτι καλό και να το αγοράσει εξ ολοκλήρου. Κι αν δεν του κάτσει κάποια ευκαιρία τώρα, θα κάτσει στο μέλλον. Αυτή είναι η μαγκιά του, το ότι δεν βιάζεται κι ας είναι ογδόντα φεύγα.

      Διαγραφή
    4. NBEV
      Δεν φοβάμαι μη φύγει διότι βλέπω κινητικότητα απο Ιnsiders που πάνω απο 2.5 πουλάνε. Παλαιότερα έδειχναν διάθεση να αγοράζουν απο 1.2 εως 1.8. Τώρα είδα ότι κόλλησαν ....

      https://www.secform4.com/insider-trading/1579823.htm

      Έχουν πουλήσει και κάποια hedge funds ... oπότε γιαυτό δεν την πρόκρινα τη δεδομένη χρονική στιγμή.

      Κύριε Ευρωβλάχε καμία σχέση. Οι κρουαζιέρες ήταν και είναι σε φάση τζόγου. Εξάλλου την επίμαχη χρονική στιγμή αγοράσαμε PBF και μια χαρα δίνει εύκολα ένα +85%.
      Δεν μπερδέυω ποτέ τη δουλειά με τη διασκέδαση. Ακόμη και τώρα οι κρουαζιέρες έχουν ένα πιθανό διπλασιασμό εμπρος τους, αλλά θα προτιμήσω τη δουλεια και όχι τη διασκέδαση.

      Όσο για τον Λουκίνα ... αν μου εγγυόταν ο Nasdaq ότι δεν θα βγάλουν το χαρτί εκτός ... δεν θα πούλαγα, αλλα θα φορτωνα όσο πάει.

      Διαγραφή
  11. Eπισης σχετικα με το σχολιο που εκανα για τις κρουαζιριες. Το ανοιγμα της οικονομιας κ των μεταφορων πως βλεπετε οτι θα επιρεασει τις ναυτιλιακες?

    Σε καποιες κουβεντες που εκανα, μου ανεφεραν ως σοβαρες περιπτωσεις τις 2 παρακατω (με δυνατοτητα υπερ-διπλασιασμου απο τα τρεχοντα επιπεδα):

    - Dοrian LPG (Χατζηπατερας). Η μονη με κερδη κ P/E 4 οπως ειδα (αγορες Ιδιων μετοχων ανω των 5 εκατ. μετοχων στα επιπεδα του 11.5)

    - Star Bulk (Π. Παππας). Αξια στολου περι τα 3 δις κ net worth στο 1.5 δις

    H τριτη περιπτωση η οποια ειναι πιο risky αλλα με σοβαρο μετοχο ειναι η Gaslog.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έκανα ένα λάθος, μετά απο πολλά χρόνια, που ακολούθησα Κινέζους κομουνιστές.
      Δεν θα ήθελα να κάνω ένα δεύτερο λάθος, εδώ κοντά, ακολουθώντας Έλληνα εφοπλιστή στη Wall Street. Εξάλλου ο κλάδος είναι κυκλικός και έχει τα πάνω του και τα κάτω του .... εγώ ψάχνω κάτι διαφορετικό.
      Ψάχνω κάτι πολύ μεγαλύτερο.

      Διαγραφή
    2. K. Tακη δες ενα καινουριο IPO (VROOM).

      Αν κρινω απο την πορεια της αντιστοιχης περιπτωσης στον κλαδο του online cars sales (Carvana) μπορει να εχει ενδιαφερον. Νομιζω αρχη διαπραγματευσης την Πεμπτη.

      https://seekingalpha.com/article/4351727-vroom-readies-for-ipo-reasonable-valuation

      Διαγραφή
    3. Όπως το είπατε. Μπορεί να έχει ενδιαφέρον ... η πορεία της μετοχής. 4 δις κεφαλαιοποίηση πιστεύω πως θα τα δει, δηλαδή 35 με 40 δολάρια.

      Όμως σαν εταιρείες νομίζω ότι δεν έχουν ενδιαφέρον. Μικρό περιθώριο στο μεικτό κέρδος και δύσκολα θα γίνουν κερδοφόρες. Στο τέλος θα φουσκώσουν και με χρέος και θα ξεφουσκώσουν οι τιμές τους. Δηλαδή, αυτή η Carvana για να βγάλει 1 δολαριο κέρδος θα πρεπει να κάνει πάνω απο 10 δις πωλήσεις; Κσι ΑΝ πσλι βγαλει κέρδος.

      Αλλά για την αδρεναλίνη η VRM θα δει τα 35 δολ.

      Διαγραφή
  12. Κυριε Τακη..Δειτε τι κανει η NIKOLA μετα τη συγχωνευση με την VectoIQ που ειχα αναφερει προ ημερων στα 27 δολαρια ως μια περιπτωση πιθανης νεας TESLA

    http://www.idahoreporter.com/2020/iveco-now-owns-7-11-of-nikola-nasdaqnkla-shares/?fbclid=IwAR1ZKN29WU3JEGyBseKpzUt7girkGghBIXYw69h3BGlBXBMcyB2NstDrXNg

    https://wccftech.com/nikola-nkla-soars-nearly-20-percent-on-the-imminent-opening-of-reservations-for-its-badger-electric-truck/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την Πέμπτη 1η ημέρα και έχουμε 0 έσοδα;

      Διαγραφή
    2. Eχετε δικιο σε αυτο..ομως κ η TESLA οταν μπηκε το 2010 στα 17 δολαρια τι ηταν?

      "In 2009, Daimler paid $50 million to acquire a stake in Tesla of under 10 percent — a stake the German company later sold in 2014 for roughly $780 million".

      Αυτα ετσι ειναι...πληρωνεις ουσιαστικα μια ιδεα που μπορει να αλλαξει τον τροπο λειτουργιας του καθε κλαδου.

      Διαγραφή
    3. Εγώ συμφωνώ ... με λίγα μέσα.
      Αλλά ο Στούπας τέτοια βλέπει και τρελαίνεται. 🤣🤣 και περιμένει τα κραχ.

      Διαγραφή
    4. Xaxaxaxa.

      Κυριε Τακη η αληθεια ειναι οτι εχω μπερδευτει! Αυτο το πραγμα μου θυμιζει (πιο πολυ στον τροπο που το βιωνω ψυχολογικα) το 99. Απλα τοτε ημουν 23 κ ειχα αγνοια κινδυνου, τωρα ειμαι πιο σκεπτικος.

      Απο την αλλη σκεφτομαι μηπως το Lockdown λογω κορωνοιου (το οποιο πλέον βγαινουν οι κυβερνησεις και λενε οτι ηταν λαθος) ηταν η αφορμη, για μια γενικη παυση της παγκοσμιας οικονομιας, προκειμενου να "ριξουν" 20 φορες περισσοτερα τυπωμενα δολαρια στο συστημα απο το 2008 (αν θυμαμαι καλα απεξω ηταν στα 700 δις). Ενα νεο Restart κατα μια εννοια.

      Αν ισχυει αυτο (το οποιο πλεον εχω αρχισει να σκεφτομαι σοβαρα) κ δεν εχουμε το "τιναγμα της ψοφιας γατας" τοτε προβλεπω τα επομενα ετη να δουμε τον DOW να ξεπερνα τις 100.000 μοναδες. Ειλικρινα δεν μπορω να φανταστω ποσο θα διαρκεσει το επομενο bull market με τετοια ποσα που ριξαν στο συστημα.

      Διαγραφή
    5. Κάποιοι προβλέπουν 180.000 ....το έχω ξαναγράψει.

      Διαγραφή
    6. Δεν το ειχα δει (αυτο το σχολιο) η αληθεια ειναι. Εσεις τι αποψη εχετε σε μεσοπροθεσμο οριζοντα (πχ μετα τις εκλογες κ το ενδεχομενο βασει δημοσκοπησεων να χασει ο Trump), αλλα κ σε βαθος χρονου?

      Βλεπετε πιθανο δυνατο πισωγυρισμα καποια στιγμη? Σας ρωτω γιατι αυτο το πραγμα που συμβαινει, κατα βασει στις ΗΠΑ, σου δινει την εντυπωση αυτο το διαστημα οτι καθε μερα που αφηνεις κ περναει ειναι μια χαμενη μερα. Με την εννοια οτι σε εχει πεταξει εξω η αγορα.

      Και συνηθως αυτο ειναι, κατα την αποψη μου, προαγγελος πτωσης. Το λεω αυτο εχοντας διαβασει κ το ρυθμο αυξησης νεων κωδικων στις ΗΠΑ απο μικροεπενδυτες. Μου δινεται η εντυπωση οτι αγοραζουν οτι ναι (χαρακτηριστικη περιπτωση η Hertz, αλλα κ οι καφεδες στους οποιους προσωπικα εγραψα τη ζημια λαμβανοντας υποψιν την αυξημενη πιθανοτητα delisting).

      https://www.fool.com/investing/2020/06/08/hertz-stock-up-40-why-the-madness-continues.aspx

      Διαγραφή
    7. Καλά κ. Ανδρέα οι δημοσκοπήσεις και τα ΜΜΕ και την προηγούμενη φορά το χίλαρι έβγαζαν Πρόεδρο, ο λαός είχε άλλη γνώμη όμως.
      Θυμηθείτε, τα λιμπέρια για να ξαναδούν προεδρία θα χρειαστεί να κατεβάσουν το θυληκό ομπάμια, σπάζοντας τα κοντέρ γραφικότητας και αναξιοπρέπειας, καθότι ο Μιχαλάρας ο Μπλούμπεργκ ήταν πολύ αυτοδημιούργητος για τα γούστα τους.

      Διαγραφή
    8. Εγώ βλέπω πάνω και μόνο πάνε, εις πείσμα των ΚΡΑΧαδόρων.

      Αλλά αν δούμε κάτι να στραβώνει πουλάμε και φευγουμε 🙉🙉

      Διαγραφή
    9. Για τους καφέδες. Αν μου εγγυόταν ο Νasdaq ότι δεν θα τους βγαλει όξω θα φορτωνα.

      Διαγραφή
    10. Σε αυτή την περίπτωση κ. Τάκη ο NASDAQ έδειξε ότι κάποιος decision maker έχει ελληνικές ρίζες, δεν υπάρχει λογική εξήγηση γι' αυτή του την κίνηση, να επανεκκινήσει τη διαπραγμάτευση χωρίς αναμορφωμένες λογιστικές καταστάσεις και με δεδηλωμένη ημερομηνία λήξης. Κάποιον έφτιαξαν, ποιον θα δείξει. Μιλάμε για ελληνοκογκολέζους.

      Διαγραφή
    11. Σίγουρα κάποιοι ξέρουν ....δεν μπορώ πιστέψω ότι όλοι οι όγκοι γίνονται απο το πόπολο. Μιλάμε εκατοντάδες εκατομμύρια μετοχές αλλάζουν χέρια ... δεν μπορεί όλα να είναι απο trade.

      Διαγραφή
    12. H VROOM (VRM) από ότι διαβάζω σήμερα κάνει ντεμπούτο.

      Άντε κύριοι ... να μας τη βάλει κάποιος στην πλατφορμα της Optima.

      Διαγραφή
    13. 22

      https://finance.yahoo.com/news/vroom-announces-pricing-initial-public-013200920.html

      Διαγραφή
    14. Μέχρι ποια τιμή κ. Τάκη κατα τη γνώμη σας μπορουμε να μπούμε στη VROOM (VRM);

      Διαγραφή
    15. πώληση xela αγορασμένη χθές κέρδος 14% αγορά τζακ νορις

      Διαγραφή
  13. Καλησπερα εάν κάποιος φίλος μπορεί ας με ενημερώσει, για αγορά 5000 wter τι προμήθεια πληρώνει και σε ποια χρηματιστηριακη. Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aν την κάνετε απο Optima ... προσοχή μεγάλη. Να την δώσετε την εντολή τηλεφωνικα ... αν τη δώσετε internetika θα πληρωσετε 0.1 δολάριο ανα μετοχη.

      Διαγραφή
  14. degiro χρησιμοποιώ για εξωτερικο (χωρίς μόχλευση) eurobank για ελλάδα
    5000 χ 1.36$ προμήθεια degiro 19.34$ χωρίς έξοδα μετατροπής συναλλ.και αναλογική χρεωση (οχι ελάχιστο όριο προμήθειας)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κύριε "SpyEye" μπορούμε να παίξουμε Νέα δημόσια εγγραφή (IPO) στην αμερική από Degiro?
      Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
      (Έχω και δύο ελληνικές ΑΧΕ αλλά σιγά σιγά τις χρησιμοποιώ και λιγότερο...)

      Διαγραφή
    2. δεν θα ζητήσω κομμάτια με δημόσια εγγραφή(ουτε καν ξέρω αν γίνεται) .Μολις αρχίσει διαπραγμάτευση 16.30 την πεμπτη θα στηθω στην degiro μέχρι και βιοσώλ μπορείς να αγορασεις πόσο μαλλον nasdaq

      Διαγραφή
    3. Έχει χρησιμοποιήσει κάποιος την FirstTrade (zero commision broker κ για τους Έλληνες…)
      κυρίως για αγορά δικαιωμάτων (options) τη θέλω κατά τα άλλα είμαι καλυμμένος.

      https://brokerchooser.com/broker-reviews/firstrade-review

      Διαγραφή
  15. Interactive αλλά μου ζήτηθηκε 100 ευρώ προμήθεια σε τηλεφωνική επικοινωνία με τον εκπρόσωπο στην Ελλάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κ. Αυγεία, έχει η Interactive Brokers εκπρόσωπο στην Ελλάδα; Πρώτη φορά το ακούω. Αυτήν εννοείτε;

      Διαγραφή
    2. Ελληνικές χρηματιστηριακες χρησιμοποιούν για την εκτέλεση εντολών στο αμερικανικό χρηματιστήριο την interactive,μια από αυτές είναι η solidus που αναφέρει και ο κύριος Τάκης παραπανω

      Διαγραφή
    3. Το ξέρω, απλά τότε λοιπόν δεν πληρώνετε τα 100$ στην interactive ουτε μιλήσατε με "εκπρόσωπο τους" στην Ελλάδα όπως συναγεται απο το μηνυμά σας.

      Διαγραφή
  16. Kυριε Τκη να πω κατι να μεινει γραμμενο. Επειδη τυγχανει να γνωριζω απο τον κλαδο CBD και τιε τασεις που κυριαρχουν σε παγκοσμιο επιπεδο σε προιοντα περιποιησης, αν η νεα σειρα προιοντων της WTER εχει αποδοχη (ειδικα μεσω αναπτυξης eshop) τοτε SKY IS THE LIMIT. Θα δουμε τιμες διψηφιες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι σίγουρος.
      Μικρή θέση , εως 5% του συνόλου και ξεχνάω.
      Είναι και ο θρύλος Τσακ Νόρις στα διαφημιστικά που θα βοηθησει κατα πολύ.

      Διαγραφή
    2. Αυτο δεν το ηξερα. Eχετε καποιο link?

      Διαγραφή
    3. Στην ανάλυση ... έχω βάλει το βιντεακι.

      Διαγραφή
    4. Κύριε Τάκη, πιστεύετε κάτι παρόμοιο και για την Celsius, ότι δηλαδή σε long term έχει πολύ μεγάλο περιθώριο κίνησης?

      Ρωτάω ξεκάθαρα και μόνο για το αν αξίζει τον κόπο να κάνουμε κάποια trade για χτίσιμο λίγο καλύτερων - μεγαλύτερων θέσεων ή αν είναι καλύτερη η τακτική "buy and forget".

      Για παράδειγμα η CELH τεχνικά είναι υπεραγορασμένη, θα μπορούσε κανείς να τη δώσει και να περιμένει χαμηλότερα (με το ανάλογο ρίσκο να μην έρθει ή να αργήσει να έρθει). Παρόμοια η WTER μπορεί να πάει λίγο πιο πάνω και μετά να γυρίσει στο 1$.

      Εσείς τι τακτική σκοπεύετε να ακολουθήσετε?

      Διαγραφή
  17. Συγνώμη εάν διάβασα σωστά, υπάρχει σύνεργα σία με την σύζυγό του Τζακ Νόρις https://ir.thealkalinewaterco.com/press-releases/detail/127/alkaline-water-co-and-cforce-bottling-increase

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελάχιστη σημασία έχει κ. ΑΥΓΕΙΑ, έστω και με την έμμεση στήριξη του Τσακ Νόρις μπορεί να δεκαπλασιάσει ακόμα και με κλειστό NASDAQ! Έχετε δει τι κάνει ο άνθρωπος?
      https://www.youtube.com/watch?v=9HoFIamOLig
      ps. Το τι ψυχικό κεφάλαιο έχω κάψει τελευταία για να κρατηθώ να μη μπω δε λέγεται.

      Διαγραφή
  18. Απαντήσεις
    1. Το PCOMάκι πέταξε κ. Βαμμένε.
      Έχετε πάρει?

      Διαγραφή
    2. Δεν θυμάμαι να την έχουμε ξανασυζητήσει.
      Ωραίος σχηματισμός πάτου σχήματος W (αυτοί οι σχηματισμοί αναστροφής μου αρέσουν πολύ) και καλός-κερδοφόρος και υγιής Ισολογισμός. Η πρώτη ματιά θα έλεγε, ότι έχουμε μια απο τις φτηνότερες μετοχές της Νέας Υόρκης.

      Έχουμε κάτι ενδιαφέρον;

      Διαγραφή
    3. Οχι !. Τεχνικά μου αρέσει ,σήμερα την είδα .Δεν απομακρύνθηκε ακόμα από την διάσπαση στα 10 περίπου ίσως τα ξαναδεί.Εσείς τι λέτε ,αξίζει ?

      Διαγραφή
    4. Εεεεεπ! κ. Τάκη σας βρίσκω αδιάβαστο!
      https://mitarola.blogspot.com/2020/05/celcius-celh.html?showComment=1589724473169#c796584432267436218

      Διαγραφή
    5. Εγώ κ. Βαμμένε αγόρασα στα 7,90 μια μικρή θέση και θα μπω σε δίλημμα για μερική ρευστοποίηση 14~18.

      Διαγραφή
    6. Με τόσα ονόματα, που πέφτουν στο τραπέζι κύριε Barren ψιλοπαθσίνω τα Αλτσχάιμερ μου.

      Διαγραφή
    7. Εξαιρετική είσοδος κ.Barren .

      Διαγραφή
  19. Κ Τακη, καλημερα.

    Θα ηθελα να δειτε (προφανως την εχετε δει απλα θα ηθελα αποψη) την Gamestop. Διαβασα τα θεματα διαμαχης για τον ελεγχο του Board of Directors, επισης την θεση που εχει ο M. Burry περι του 5% (κατι το οποιο ειχα αναφερει προ διμηνου σε μια λιστα απο εταιριες που συμμετεχει- μαλιστα νομιζω οτι ειναι η μεγαλυτερη του εpενδυτικη θεση), νομιζω σημερα ανακοινωνει κ αποτελεσματα μετα το κλεισιμο της αγορας.

    Η τιμη ειναι στα ταρτατα ως γνωστον. Θεωρειτε οτι μπορει να αποτελεσει δυναμει Turn around story, λαμβανοντας υποψιν κ την πολυ δυνατη πορεια αλλων εταιριων του ευρυτερου αντικειμενου που εχουμε αναφερθει (SEA, GRAVITY etc)?

    K Βαrren αποψη απο τεχνικη ματια??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κ. Ανδρέα δυσκολεύομαι να εκφέρω γνώμη για το διάγραμμα, διότι θα ήταν σα χρησμός της Πυθίας. Δε θα μου κάνει εντύπωση σε 1~2 μήνες να τη δω *3 ούτε /3.
      Νομίζω ότι και εδώ κάτω δεν είναι φτηνή: χοντρικά EV/EBITDA ~10, μόχλευση >60%, πτωτικές πωλήσεις...
      Επίσης όταν βλέπω το συνδυασμό Συρρίκνωση πωλήσεων+ζημιές+αύξηση δανεισμού-buybacks+μερίσματα μου ανάβουν λαμπάκια και θεωρώ τη διοίκηση ψιλομ....κες.
      Εν κατακλείδι, αν είχα σοβαρούς λόγους να πιστεύω ότι παίζει turnaround μάλλον θα αγόραζα κάπου εδώ τη μισή θέση και για την άλλη μισή είτε ανοδική διάσπαση της συσσώρευσης με retest είτε πολύ πολύ χαμηλότερη τιμή.
      Αλλά γενικά προτιμώ τις πιο υγιείς ατυχήσασες.

      Διαγραφή
    2. Τhanks k. Barren! Βy the way ειδα την αναλυση σας σε παλιοτερο post για την PCOM. Ενδιαφερουσα περιπτωση! Θεωρειτε οτι παρολη την ανοδο ειναι αγορασιμη, με γνωμωνα το ανοιγμα της οικονομιας, που λογικα θα ευνοησει το αντικειμενο της?

      Κατι ακομα.. Η Inmode μου αρεσει πολυ. Δυστυχως το διαστημα που αναλυθηκε κ ηταν ιδιαιτερα χαμηλα προσωπικα κοιταζα αλλου... Εχετε ανοιξει θεση εκει ή σκοπευετε να προβειτε?

      Βλεπετε κατι αλλο μετα την τρεχουσα ραγδαια ανοδο του τελευταιου 2μηνου? Ειναι βλεπετε τοσες πολλες οι περιπτωσεις/κλαδοι κλπ που τελικα παθαινει κανεις Αλτσχαιμερ! χαχα

      Διαγραφή
    3. Κύριε Ανδρεα θέλω να αναλύσω NEBV, GAMESTOP, NVDA, CEVA και εχω μια σειρά πολύυυυ μικρών τρελιάρων που ακόμη περιμένω να δω κάποια πράγματα.

      Δε βιάζομαι ... αν χάσουμε μια , θα βρούμε 2 άλλες.

      Διαγραφή
    4. Απο ιατρικές των 0 πωλήσεων που ψάχνουν να βρουν κάποιο πετυχημένο φάρμακο ή τις πετυχημένες αλλά πανάκριβες θα προτιμήσω Inmοde που θεωρώ ότι στο Χ3 θα έχει μια δίκαιη αποτιμηση αλλά με τσιμπημένο P/E.
      Στα 14 είχε ένα P/E 10, όποιος πήρε εκεί πήρε. Δεν νομίζω να ξαναπάει. Δεν θα έχουμε κάθε χρόνο lock downs.

      Διαγραφή
    5. Στη New Age βλέπω πωλητές hedge funds και τους Insiders που χώνουν πσνω απο τα 2,5. Αυτό λίγο με στραβωνει.

      Διαγραφή
  20. Κατι ακομα που ξεχασα... Μεταξυ των NBEV και WTER τι βλεπετε? Προσωπικα την μερα που ψωνισα WTER (στα 1.3) σκεφτομουν να σπασω το κεφαλαιο στα 2 κ να παρω κ NBEV (ειχε περι το 1.5). Τελικα επελεξα την πρωτη αν κ μεχρι στιγμης η μεγαλυτερη εχει υπεραποδωσει. Επισης σε ορους P/S ειναι αρκετα πιο φτηνα αποτιμημενη (τουλαχιστον μεχρι στιγμης).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοιτάξτε, για την PCOM και στα 11,10 σίγουρα δεν είναι ακριβή : έχει EV/EBITDA 4.24, EV/FCF 6, καθαρό ταμείο, ένα σεμνό Revenue Growth 3ετίας +25% και ένα εξαιρετικό αντίστοιχο EBITDA +130% (προ COVID). Υπάρχει βέβαια το πρόβλημα ότι παρέχει υπηρεσίες σχετικές με τους πλέον πληττόμενους κλάδους, ωστόσο υπάρχει και η ανάγνωση ότι στο κυνήγι των πελατών δε θα εγκαταλειφθούν τα προγράμματα loyalty. Επίσης διάβαζα ότι προ COVID οι εκτιμήσεις για το growth της loyalty industry έως το 2025 ήταν 15~20% ετησίως.
      Διαγραμματικά έχει στην περιοχή 18~20 σοβαρές οριζόντιες αντιστάσεις όσο και το μακροχρόνιο τρίγωνο συσσώρευσης.
      Για την NBEV, μου φαίνεται ενδιαφέρουσα περίπτωση, αλλά με κάνει να νιώθω κάπως άβολα το εξής γεγονός : το 2019 είχε 5πλασιασμό του των πωλήσεων (έκανε κάποια εξαγορά?) ωστόσο η αγορά την "αντάμοιψε με ένα -75% προ COVID, περίεργο. Προτιμώ τη WTER που δείχνει μια ομαλή, ελαφρώς εκθετική αύξηση πωλήσεων και έχει διαγράψει ένα ξεκάθαρο 5κυμματικό από τα χαμηλά της, αλλά θα της δώσω την ευκαιρία να μου δωθεί λίγο χαμηλότερα (αν θέλει), χαχα.
      Από μετοχές που κατέχω θεωρώ ακόμα εξαιρετικά φθηνές τις:
      Criteo παρότι έχει υπερδιπλασιάσει (την είχα αναφέρει στα 6,44), στα 14,65 έχει: PE 10.3, PBV 1.52, EV/EBITDA 2.68, καθαρό ταμείο.
      Smart Sand στα 1,58 έχει : PE 2.4, PBV 0.28, EV/EBITDA 1.52, μόχλευση 17,4%
      Περιπτώσεις έχω πολλές υπόψιν, κι εγώ έχω ψιλοχάσει τη μπάλα, αλλά μόνο για την περίπτωση γερής διόρθωσης. Από εδώ και πάνω είμαι αποκλειστικά και μόνο πωλητής, εξάλλου απο ρευστότητα είμαι τόσο χαμηλά που ντρέπομαι να το γράψω.

      Διαγραφή
    2. Αααα σπάω το κεφάλι μου ποιος άγιος άνθρωπος είχε πρωτοαναφέρει τη Smart Sand, ο κ. Βασίλης ίσως? Δεν είμαι σίγουρος, όποιος και να ήταν είμαι υπόχρεος.

      Διαγραφή
    3. Κύριε Μπάρεν σχετικά με την NBEV αυτό που αναφέρει η διοίκηση είναι ότι από πολλές (Ρωσία, Κολομβία κτλ) αγορές που είχε παρουσία και τα περιθώρια κέρδους δεν ήταν ικανοποιητικά θα βγει.

      Σχετικά με την WTER τα ετήσια είναι στις 6/7. Οι εκτιμήσεις λένε για 6 cents κέρδη που είναι ένα αρκετά συντηρητικό νούμερο.

      Διαγραφή
    4. Κ.Barren, oσον αφορα την ΝΒΕV και εγω ειχα την ιδια απορια! Μαλιστα νομιζα οτι ειχαν περασει λαθος στοιχεια (απο 52 sta 252 πωλησεις). Η αληθεια ειναι οτι εψαξα και στο site της εταιριας αλλα δεν βρηκα κατι.

      Διαγραφή
    5. κ. Butcher αν καταστεί και κερδοφόρος ποιος την πιάνει!
      Ελπίζω να έχει διορθώσει μέχρι τότε, ειδάλλως θα προστεθεί στη μακρά λίστα υπεραποδόσεων στις οποίες δεν έχω συμμετάσχει.

      Διαγραφή
    6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    7. Εκτός δυσμενών ή ανεξέλεγκτων καταστάσεων η CELH θα έρθει κάποτε και στα ελληνικά μίνι μάρκετ κ περίπτερα με ότι συνεπάγεται και για την αποτίμησή της.

      Στα υπόψην ότι στον σχολιασμό των αποτελεσμάτων για το α’ τριμήνο 2020 ο πρόεδρος της Monster Energy ο κύριος Rodney Sacks ανέφερε σε κάποιο σημείο ότι στην ΑΜΑΖΟΝ ο τρίτος μεγαλύτερος στην κατηγορία των ενεργειακών αναψυκτικών είναι η Celsius. 😉

      Διαγραφή
    8. Κύριε Barren τη Smart Sand την πρωτοανέλυσα λόγω του κυρίου Κουτσουμπού, που την πρωτοπαρουσίασε.

      https://www.investorblog.gr/

      Διαγραφή
    9. Κι εγώ ευχαριστώ κύριε Τάκη.Αν και είχα τις ενστάσεις μου τότε ,ήταν τόσο φτηνή που άξιζε να πάρω θέση.

      Διαγραφή
    10. Στο παρόν blog ο κύριος Gery την είχε πρωτοαναφέρει την 25η Μαρτίου.
      https://mitarola.blogspot.com/2020/03/southwestern-energy-2-3.html?showComment=1585158961617#c3811823460939479456

      Η ανάλυση του κυρίου Κουτσουμπού χρονικά βέβαια είχε προηγηθεί στο investor blog + seeking alpha από τα τέλη Ιανουαρίου.

      Διαγραφή
    11. Σχετικα με τη new beverage. Στα τελη Δεκεμβρη 2018 εξαγορασε την Morinda,με 200 Μ πωλησεις. Στις 14 Σεπτεμβρη 2018 ηταν 1,6$ και μεσα σε 5 συνεδριασεις πηγε 10 $ (σιγουρα η ανοδο αυτή ηταν λογω της εξαγορας)που ειναι το ιστορικο υψηλο της. Το περιεργο ειναι οτι ολοκληρο το 2019 τα εχασε ολα και ξαναγυρισε εκει που ηταν. Αυτο δεν μου αρεσε γι αυτο δεν μπηκα γιατι την εχω δει αρκετο καιρο και δεν μου αρεσουν και καποια αλλα πραγματα .........

      Διαγραφή
    12. Θα συμφωνήσω με τον κύριο deligianaki ... και εμένα κάτι με παγώνει απέναντι της. Να το πω διαίσθηση;

      Διαγραφή
  21. Στην Inmode (INMD) έχετε μπει κ. Τάκη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλησπέρα σας κύριοι. Για τη Nikola Corp ποια είναι η άποψη σας; μπορεί να αποτελέσει ανταγωνιστή της Tesla; το χθεσινό 100+% δείχνει την απήχηση του story αν μη τι αλλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όσο τραβάει η Tesla , θα τραβάει και αυτή. Εδώ η NIO τραβάει την ανηφόρα ... ο Νικολάς θα κόλαγε. Όμως και η Vroom σήμερα στην πρώτη της εμφάνιση έκανε 100% ...

      Διαγραφή
    2. Την ειχα αναφερει την περιπτωση αναλυτικα σε προηγουμενο thread πριν την εγκριση της συγχωνευσης (reverse-merger transaction) με την Vectoiq.

      Θεωρω οτι βασει εκτιμωμενων παραγγελιων για πωλησεις 10Β, βασει guidance, θα μπορουσε να αποτιμαται, σε συνθηκες ακραιου bull market, με ενα πολλαπλασιαστη περι το 5 max οπου κ θα πρεπει ταβανιασει κ να "αραξει" στα επιπεδα αυτα για μεγαλο διαστημα μεχρι να αρχισει η παραγωγη και να φανει αν οι στοχοι που εχουν τεθει ειναι βιωσιμοι. Αρα μιλαμε για μια αποτιμηση στα 50Β. Και ολα αυτα φυσικα εφοσον δεν εχουμε καποιο δυνατο πισωγυρισμα εκ νεου στην αγορα.

      Ως εκ τουτου, θεωρω οτι το παιχνιδι "αξιζε" οταν το ανεφερα πριν την συγχωνευση (στις 26-27/5 στα 27 δολαρια). Δεν θεωρω οτι καποιος θα επρεπε να "τρεχει" να τοποθετηθει τωρα που βγηκε στην φορα και γραφεται παντου (το ειδα σημερα κ σε ελληνικα Blogs και ιστοσελιδες ως ξεχωριστο αφιερωμα με κεφαλαια γραμματα ως η νεα TESLA και διαφορα τετοια).

      Οσον αφορα τον ογκο συναλλαγων χθες και σημερα διακινηθηκε ανω του 40% της εταιριας. Τωρα αν ειναι "σκουπισμα" απο "δυνατα χερια" ή ξεφορτωμα στον καθε πικραμμενο θα φανει...

      Καλως ή κακως εδωσε αποδοση επι 3 (σημερα στο ανοιγμα) μολις μεσα σε 10 ημερες.

      Θα ρισκαρα μια προβλεψη, πιθανολογωντας να εχει μια πορεια αναλογη της Virgin Gallactic, ξεφουσκωνοντας σε χαμηλοτερα επιπεδα μεχρι νεωτερας.

      Οσον αφορα τη Vroom στην οποια αναφερθηκα μολις χθες ή προχτες, προσπαθησα ανεπιτυχως να συμμετασχω στο IPO (για καποιο τεχνικο λογο οπως μου ανεφεραν απο την ΑΕΠΕΥ δεν μπορεσα) οποτε το αφησα... Θεωρω την τιμη απαιτικτικη μεν, απο την αλλη ομως κρινοντας απο τα P/S του leader (Carvana) και του γεγονοτος οτι απο πισω ειναι αναδοχος η GS και καποιοι αλλοι (οι οποιοι εχουν δεσμευτει να στηριξουν την τιμη) καθως και του hype στον κλαδο, μπορει να δουμε εξαλλοσυνες. Αλλα και εδω τα περιθωρια μετα το σημερινο στερευουν..

      Διαγραφή
    3. Κύριε Eυρωβλάχε η Tailored Brands απο τα ιστορικά χαμηλά της πρόλαβε, μέσα σε 10 μέρες, να κάνει Χ3 και από τα ενδοσυνεδριακά χθεσινά υψηλά έκανε -50%.

      Δεν είναι μέρες 99 ... είναι η Wall Street.
      Όποιος ζαλίζεται δραμαμίνες.

      Διαγραφή
    4. τους έσκισα τους αμερικάνους
      SpyEye9 Ιουνίου 2020 - 8:04 μ.μ.
      Σημειώστε την νέα εκτόξευση στον nasdaq TEUM PARETEUM CORPORATION
      Στην xela βιάστηκα έκανε +60% σήμερα -----------------------------------------------Την δευτέρα σας δίνω xela +90% την επόμενη χθες σας δίνω TEUM +64% στο άνοιγμα .Τις έβγαλα τις καλοκαιρινές διακοπές πληρωμένες απο τον donald και όχι στα λουτρά της ωραίας ελένης,Αγόρασε κανείς άλλος? μπα..

      Διαγραφή
  23. Καλημέρα σας. Υπάρχει κάποιο site που βλεπετε συγκεντρωτικά τα επικείμενα IPOs? Κι αν όχι, απο που ενημερώνεστε για τις επικείμενες εισαγωγές στη Wall?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Κυριε Τακη καλημερα! Μολις διαβασα οτι στην VROOM εχει ποσοστο ο Bill Gates μεσω ενος private investment vechicle (Cascade Investment LLC owned a 7.2% stake in Vroom). Eπισης CEO ειναι ο Paul Hennessy (previously the CEO of Priceline.com) δηλ. της BOOKING.

    Προσωπικα προσπαθησα να κανω εγγραφη στο IPO μεσω της Optima κ μιας αλλης, αλλς δυστυχως πλεον δεν συμμετεχουν.

    Τι βλεπετε εκει? Να εχουμε ενα booming story? Βασει αποτιμησης της Carvana σε ορους P.S= 4.5, θα μπορουσαμε να δουμε θεωρητικα market cap ανω των 10Β, με την εταιρια να εμφανιζει παραλληλα ισχυρο growth σε εναν κλαδο που το penetration του online cars sale επι συνολου ειναι ακομα χαμηλο οπως διαβασα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διαβάζω αυτή την ανάλυση

      Η αγορά μεταχειρισμένων αυτοκινήτων είναι η μεγαλύτερη κατηγορία καταναλωτικών προϊόντων στις ΗΠΑ, σημειώνοντας ετήσιες πωλήσεις 841 δισεκατομμυρίων δολαρίων πέρυσι. Το 2019, οι Αμερικανοί αγόρασαν περίπου 40 εκατομμύρια μεταχειρισμένα αυτοκίνητα.

      Η βιομηχανία είναι πολύ κατακερματισμένη. Σήμερα, υπάρχουν περισσότεροι από 42.000 έμποροι και κανένας δεν κατέχει μερίδιο αγοράς περισσότερο από το 2%. Η αλυσίδα Brick and mortar Carmax θεωρείται ηγέτης της αγοράς με σχεδόν 2%

      Διαγραφή
    2. Λέτε να τη δούμε πιο ζεστα και ας εχει μικρό περιθωριο μεικτου κερδους;

      Διαγραφή
    3. Μου αρεσει το στορυ. Ο μετοχος, ο manager (η Priceline/Booking απογειωθηκε στα χρονια αυτα).

      Βεβαια οπως ειπα προσπαθησα να συμμετασχω στο IPO, μεταξυ αλλων και απο την Οπτιμα, αλλα τα εχουν πλεον κοψει δυστυχως.. Αλλο αγορα σε ενα ευρος max τα 22 δολαρια, αλλο τα 50... Αν ομως συνεχισει με τετοιο growth οπως διαβαζω, κ κρινοντας απο την πορεια της Carvana κ τους πολλ/στες P/S νομιζω οτι θα εχει μελλον.

      Ειδα οτι το διαστημα εως 31/3/2020 συγκριτικα με το αντιστοιχο του 2019, ειχε αυηση πωλησεων 60%. Αν θεωρησουμε οτι το ποσοστο θα διατηρηθει σε ετησια βαση μιλαμε για Πωλησεις(2020) περι τα 2Β, αρα με P/S 4-4.5 εχουμε αποτιμηση απο 7.6-8.5Β. Αρα απο εδω max αποδοση 55% σε πρωτη φαση. Απο κει κ περα αν η εταιρια ειναι sucess story οσον αφορα την κατακτηση μεριδιων αγορας, εξαρταται κ απο τον τιμονερη (γι αυτο ειπα οτι μου αρεσει η περιπτωση του), οποτε αν οι ρυθμοι αναπτυξης γιγαντωθουν θα δουμε κ αλλα νουμερα.

      Τωρα οσον αφορα entry level μιας κ απογειωθηκε, τι να πω, ακουω γνωμες...

      Διαγραφή
    4. Αυτό το νούμερο κύριε Ανδρέα νομίζω ότι θα το δούμε εύκολα, δηλαδή +50% πάνω απο τα τωρινά επίπεδα.
      Όμως, όπως ξέρετε πολύ καλά, η Αμερικάνικη αγορά θα την αποτιμήσει αλλιώς ... δηλαδή εξηγώ: 800 δις είναι οι συνολικές πωλήσεις μεταχειρισμένων αυτοκινήτων στην Αμερική. Αν καταφέρει να αποσπάσει η όποια Vroom ένα 5% μερίδιο αγοράς τότε θα βγάζει ετήσιες πωλήσεις 40 δις. Άρα με τιμή/Πωλήσεις =4 θα τρέξει να την αποτιμήσει στα 160 δις τουλάχιστον και ακόμη θα έχει πολύ μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης.
      Μένει μόνο να πεισει ότι μπορεί να αυξήσει τα μερίδια αγοράς ...

      Διαγραφή
    5. Και η μετοχή, θα ανεβαίνει, θα ξανανεβαίνει και όλο θα ανεβαίνει και εδώ ατην Ελλάδα θα μιλάνε για φούσκες που θα σκάσουν, μη μπορώντας να καταλάβουν τα ουσιώδη ...

      Διαγραφή
    6. Η VROOM θέλει πολλή προσοχή σε αυτή τη φάση. Ο παραλληλισμός με Carvana δημιουργεί εύλογα τρομερές προσδοκίες, αλλά για κοιτάξτε και δυο άλλες, περίπου ομοειδείς περιπτώσεις CARS & TRUE τι ωραία που πέταξαν μετά την IPO και πού κατέληξαν.

      Διαγραφή
    7. Κύριε Barren από ότι βλέπω ... μας έπεσε πολύ δουλειά!!!

      Αυτό που έχω να παρατηρήσω σε πρώτη φάση είναι ότι τα νούμερα που βλέπω, είναι σαν να κοιτάζω άλλες εταιρείες ... δείτε μεικτά περιθώρια κέρδους αυτών των 2 και δείτε πωλήσεις που δεν ανεβαίνουν.

      Διαγραφή
    8. Μήπως μπορεί κάποιος κύριος να μου δώσει κάποιο link να δω τους τελευταίους Ισολογισμούς της Vroom?

      Διαγραφή
    9. https://secfilings.nasdaq.com/filingFrameset.asp?FilingID=14212151&RcvdDate=6/11/2020&CoName=VROOM,%20INC.&FormType=S-8&View=html
      Εδω πρεπει να εισαι μαντης, ουτε αυτοι ξερουν τι θα γινει σε εναν ακρως ανταγωνιστικο κλαδο εχει καψει 600μιλουνια και επεταισυνεχεια

      Διαγραφή
    10. Κύριε Barren
      CARS .... ο ορισμός του αέρα του κοπανιστού. Πολύ μεγάλο χρέος , GoodWills και άυλα νούμερα που προκαλούν ζάλη. Δεν νομίζω ότι θα τη βγάλει καθαρή ... και ενώ οι πωλήσεις της είναι σταθερές.
      Με τα δικά μου μάτια, ακόμη και τώρα η αγορά την αποτιμά πανάκριβα και ας έπεσε στα 6 απο τα 22.

      Διαγραφή
    11. Cars και True μου δίνουν την εντύπωση ότι στην διαδικτυακή αγορά των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων λειτουργουν διαφορετικά από τον τρόπο που λειτουργεί η Carvana.
      Η Carvana έχει αποθέματα ... οι άλλες δύο όχι. Άρα έχουν την πλατφορμα τους και μέσω αυτής πουλούν τα αμάξια τους κάποιοι άλλοι έμποροι ή ιδιώτες.
      Θα μπορούσε να έχει ενδιαφέρον η TRUE αλλά δεν βλέπω να μπορεί να αυξήσει πωλήσεις και να διεισδύσει περισσότερο στην αγορά με τον τρόπο που λειτουργεί. Αυτός είναι ο λόγος που η αγορά δεν την αποτιμά περισσότερο απο τις πωλήσεις της.

      Τέλος η CARVANA έχει μεγάλο χρέος ... η Αμερικάνικη αγορά της αυξάνει την κεφαλαιοποίηση της γιατί πιστεύει ότι θα είναι ανάμεσα στους νικητές της αγορά του μεταχειρισμένου αυτοκινήτου. Όσο ανεβάζει πωλήσεις ... θα την αποτιμά και ψηλότερα. Αν κάποια στιγμή δεν θα πείσει ότι δυεισδύει όλο και περισσότερο στην αγορά θα την προσγειώσει την μετοχή. Μέχρι τότε θα της δίνει μια αποτιμηση 5 φορές τις πωλήσεις της.

      Διαγραφή
    12. κ. Τάκη παρεξηγήσατε μάλλον, δεν τις ανέφερα ως προτάσεις αλλά ως προς το πώς μπορούν να καταλήξουν καμιά φορά τα ελπιδοφόρα και ενθουσιώδη IPO, με παράδειγμα τις δυο ομοειδείς.
      Προσωπικά δεν ενδιαφέρομαι για καμία από τις 4, θα προτιμούσα να ακούσω τη γνώμη σας για τους δύο τζαμπατζήδες που είχα αναφέρει, κυρίως το μπαρμπα Ollie.
      https://mitarola.blogspot.com/2020/05/1-sky-is-limit.html?showComment=1591006955481#c9015008821468827255

      Διαγραφή
    13. OLLI
      Επειδή η εταιρεία μπορεί ακόμη να ανεβάζει πωλήσεις και πιθανόν να υπάρχει αναπτυξιακό growth story (δεν έχω ψάξει, επιφανειακά αναλύω) η αγορά την αποτιμά βάσει των πωλήσεων της, δίνοντας της μια αποτίμηση 4,3 φορές τις πωλήσεις της ... και έτσι θα συνεχίσει να την αποτιμά όσο αναπτύσσεται η εταιρεία.

      Αν υποθέσουμε ότι η ανάπτυξη της OLLI ολοκληρώθηκε εδώ και οι πωλήσεις της στο εξής θα κινούνται πέριξ των 1,4 δις δολαρίων ... τότε η αγορά θα θυμηθεί το P/E και θα αρχίζει να της δίνει μια αποτίμηση όχι βάσει growth αλλά βάσει αποτελεσμάτων και P/E ... και στην καλύτερη περίπτωση να της δώσει ένα P/E 20 με 30 .... δηλαδή να της δώσει μια κεφαλαιοποίηση 3 δισ με 4,5 δις ... άρα βάσει του σκεπτικού μου, η μετοχή θα έχει μια πτώση από 25% έως και 50% από τα τρέχοντα επίπεδα, οπότε δεν θα μου έκανε εντύπωση να την έβλεπα και 40 με 45 δολάρια.
      -----------------------------------------------------------

      Κατάλαβα πολύ καλά, κύριε Barren, ότι δεν μου προτείνατε Cars και True. Δεν παρεξήγησα ... απλά προσπάθησα να εξηγήσω γιατί έφαγαν τη βουτιά απο τα υψηλά τους και απο την τιμή της IPO. Δεν έχουν πλέον growth ... οπότε η αγορά δεν τις αποτιμά με βάσει τις πωλήσεις τους, αλλά με βάσει τα κέρδη, το χρέος και τα ίδια κεφάλαια τους.

      Όμως εξακολουθώ να πιστεύω ότι στην αγορά των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων και ειδικά στις διαδικτυακές πλατφόρμες υπάρχει πολύυυυυυ ψητό και ας μου λένε ένα σωρό φίλοι και συνεργάτες μην ασχολείσαι με αυτούς ... οι μαντράδες καραδοκούν σε κάθε γωνία.

      Για δείτε λίγο, ας πούμε τη CarGurus, παρόλο που έχει μονοψήφιο P/E η αγορά πάει να την αποτιμήσει βάσει πωλήσεων ... καθαρή, υγιέστατη. Το θέμα είναι μπορεί να γίνει μια Carvana; Μπορεί να παίξει δυνατά όπως η Vroom;
      Τέλος πάντων αν βρούμε απο αυτή την αγορά την εταιρεία νικητή τότε θα έχουμε υπεραπόδοση που ούτε ο πιο αισιόδοξος μπορεί να σκεφτεί.

      Εμένα η Carvana, που για την ώρα είναι ο leader του διαδικτυακού αυτοκινήτου, δεν μου κάνει. Όμως η Νέα Υόρκη την έχει χαρακτηρίσει σαν μια Amazone και μαζί με τη Sea Limited τις βάζει στην ίδια κατηγορία.

      Διαγραφή
    14. Πάνω κάτω τα ίδια, με την OLLI, ισχύουν και για τη FIVE.

      Διαγραφή
    15. Όσον αφορά τις πωλήσεις αυτοκινήτων κάποιος που ζει στην Αμερική θα μπορούσε να μας δώσει ένα καλύτερο insight σχετικά με τις προτιμήσεις των καταναλωτών και τα brands των εταιρειών που κυριαρχούν.

      Μια βασική διαφορά που μπορώ να σκεφτώ είναι αν η εταιρεία έχει μόνο την διαδικτυακή πλατφόρμα ή αν έχει και τα αυτοκίνητα, μάντρα δηλαδή.

      Στην πρώτη περίπτωση τα έσοδά της είναι μόνο και μόνο μεσιτικά για την ανάρτηση της αγγελίας ή έμμεσα από διαφημίσεις λόγω επισκεψιμότητας. Παλιότερα στην Αμερική υπήρχε ένα δωρεάν site που έκανε αυτή τη δουλειά, το Craigslist.

      Στη δεύτερη περίπτωση έχεις πολύ μεγαλύτερο κέρδος αλλά το στοκ σημαίνει εγκλωβισμένο χρήμα, δανεισμό, αποθέματα κτλ. Πιστεύω ότι αν κάποια εταιρεία μπορεί να κάνει τη διαφορά θα φαίνεται στη δεύτερη περίπτωση. Από τέτοιες είχα υπόψιν μου την Carmax. Όσον αφορά τους μικρούς μαντράδες στην Αμερική υπάρχουν αλλά η αξιοπιστία τους είναι πολύ χαμηλή, παίζει κι εκεί αρκετή απατεωνιά.

      Διαγραφή
    16. Σύγκριση Carvana (CVNA) με CarMax (ΚΜΧ)
      Η CarMax είναι ο μεγαλύτερος λιανοπωλητής μεταχειρισμένων αυτοκινήτων στην Αμερική. Είναι επίσης ένας από τους τρεις μεγαλύτερους εμπόρους που πουλάνε χονδρικής. Tο 2019 η KMX πούλησε 832.640 μεταχειρισμένα οχήματα στο λιανικό εμπόριο, δημιουργώντας μικτό κέρδος ανά όχημα λιανικής ύψους 2.724 δολάρια. Συμπεριλαμβανομένων των δραστηριοτήτων χονδρικής και των συνεισφορών από το χαρτοφυλάκιο χρηματοδότησης, η KMX απέφερε μικτό κέρδος ανά όχημα 2.670 δολάρια. Η αφαίρεση των λειτουργικών εξόδων μετρητών ύψους 1.251 $ ανά όχημα αποφέρει κέρδη μετρητών 1.419 $ ανά όχημα. Το ενοποιημένο EBITDA ήταν περίπου 1,459 δισεκατομμύρια δολάρια.

      Η Carvana πούλησε 177.549 οχήματα στο λιανικό εμπόριο. Το μικτό κέρδος ανά μεταχειρισμένο όχημα λιανικής - εξαιρουμένης της χρηματοδότησης - ήταν 1.796 δολάρια. Συμπεριλαμβανομένων των συνεισφορών από οχήματα που πωλούνται σε χονδρική βάση και χρηματοδότηση, το CVNA δημιούργησε μικτό κέρδος ανά όχημα 2,329 $. Λόγω του σημαντικά χαμηλότερου όγκου / έλλειψης κλίμακας, τα λειτουργικά έξοδα μετρητών ήταν 3.276 $ ανά όχημα. Η CVNA έχασε 947 $ για κάθε όχημα που πούλησε πέρυσι. Το ενοποιημένο EBITDA ήταν αρνητικό 242 εκατομμύρια δολάρια.

      Η Carvana έχει για το 2019 είχε πωλήσεις 3,939 δισεκατομμύρια δολάρια και με την τιμή της μετοχής στα 110 δολάρια η κεφαλαιοποίηση είναι ίση με 19 δισεκατ. δολάρια .... χρέος 1,5 δις
      Άρα τιμή/πωλήσεις = 4,81, ζημιογόνος , πωλήσεις/χρέος = 2,626

      Η ΚΜΧ έχει για το 2019 είχε πωλήσεις 20,319 δισεκατομμύρια δολάρια και με την τιμή της μετοχής στα 90 δολάρια η κεφαλαιοποίηση είναι ίση με 14,6 δισεκατ. δολάρια .... χρέος 15,377 δις δολάρια
      Άρα τιμή/πωλήσεις = 0,71 , P/E = 16,47 , πωλήσεις/χρέος = 1,32

      Παρά την τεράστια απόκλιση μεταξύ των δύο εταιρειών και φαίνεται ότι η KMX είναι πολύ φτηνότερη απο την CVNA η αγορά αποτιμά υψηλότερα την Carvana καθώς πριμοδοτεί το growth και αυτό θα συνεχίσει να κανει όσο αυξάνονται οι πωλήσεις της Carvana.

      Διαγραφή
    17. Σύγκριση Carvana - VROOM
      Κατά το Α΄ τρίμηνο 2020 η Vroom πούλησε 7.030 αυτοκίνητα μέσω της πλατφόρμας της, ενώ για το ίδιο χρονικό διάστημα η Carvana πέτυχε πωλήσεις 52.427 αυτοκίνητα. Η Vroom έχει απόθεμα 5.107 οχήματα που διατίθεται προς πώληση ενώ η Carvana διαθέτει απόθεμα 33.500 οχήματα.
      Στο τέλος του 2019, η Vroom είχε μόλις 7,8 εκατομμύρια δολάρια σε ακίνητα και εξοπλισμό και είχε έσοδα 1,2 δισεκατομμύρια δολάρια. Η Carvana είχε 543,5 εκατομμύρια δολάρια σε ακίνητα και εξοπλισμό στο τέλος του 2019 και η εταιρεία δημιούργησε έσοδα 3,4 δισεκατομμύρια δολάρια.

      Η επιχείρηση της Vroom διαθέτει σχετικά μικρή ιδιοκτησία. Αυτό θα τη βοηθήσει να κρατήσει το σταθερό κόστος χαμηλό και να είναι οικονομικά ευέλικτη. Η Vroom κατέχει μόνο ένα από τα κέντρα αποκατάστασης οχημάτων (VRC), το οποίο εξαγόρασε στη συμφωνία Texas Direct Auto, και έχει 13 VRC τρίτων μερών σε όλη τη χώρα. Αυτό επιτρέπει στη Vroom να μεταφέρει ορισμένους από τους κινδύνους και το κόστος στους χειριστές που διαχειρίζονται αυτές τις εγκαταστάσεις.

      Αντίθετα, η Carvana κατέχει τα κέντρα επισκευής καθώς και το δίκτυο logistics που φέρνει αυτοκίνητα από και προς τους πελάτες και τα κέντρα επισκευής και τα μηχανήματα αυτόματης πώλησης .
      Η Vroom δίδει χρηματοδότηση στους αγοραστές αυτοκινήτων μέσω συνεργαζόμενων τραπεζών και δανειστών, ενώ η Carvana παρέχει η ίδια δάνεια και πωλεί τα δάνεια σε συνεργάτες χρηματοδότησης.

      Η Vroom είναι πιο ''ελαφριά'' σε σχέση με τη Carvana. Μπορεί η Vroom να χάνει τη δυνατότητα να βγάλει κέρδη από τα μέρη της επιχείρησης που αναθέτει σε άλλους, αλλά αυτό κάνει την εταιρεία πιο ευέλικτη από οικονομικής άποψης και αποφεύγει κάποιον κίνδυνο να κατέχει συστήματα υποστήριξης αξίας εκατοντάδων εκατομμυρίων δολαρίων, καθώς και την ευθύνη για το σταθερό κόστος.

      Η Vroom για το 2019 είχε πωλήσεις 1,191 δισεκατομμύρια δολάρια και με την τιμή της μετοχής στα 43 δολάρια η κεφαλαιοποίηση είναι ίση με 5 δισεκατ. δολάρια .... χρέος 354,6 εκατ. δολάρια. Άρα τιμή/πωλήσεις = 4,19 , ζημιογόνος , πωλήσεις/χρέος = 13,35

      Carvana : τιμή/πωλήσεις = 4,81, ζημιογόνος , πωλήσεις/χρέος = 2,626

      Διαγραφή
    18. Άρα με αναμενόμενες πωλήσεις, για το 2020, ύψους 1,8 δισεκατομ δολάρια ... θα μπορεί η αγορά να αποτιμήσει τη vroom στα 7,2 με 9 δισεκατομ δολάρια ... δηλαδή η τιμή της μετοχής θα μπορούσε να κινηθεί μεταξύ 62 και 77.

      Διαγραφή
    19. Προσοχή!!!
      Οι αποτιμήσεις βάσει πωλήσεων και οι υπολογισμοί γίνονται μόνο και εφόσον διατηρείται το growth και οι πωλήσεις ανεβαίνουν. Αν αυτός ο όρος δεν τηρηθεί θα έρθει η αγορά και θα αποτιμήσει την κάθε vroom με άλλη λογική ... και σε αυτή την περίπτωση θα δει η αγορά ότι έχει πωλήσεις 1,2 δις για το 2019 και θα παρατηρήσει ότι είναι ζημιογόνος και δύσκολα θα της δώσει μια αποτίμηση πάνω απο 1 δις κεφαλαιοποίηση ... αυτομάτως θα την προσγειώσει κάτω απο τα 9 δολάρια.

      Διαγραφή
    20. Πάμε άλλη μία για να το εμπεδώσουμε ...
      ΠΡΟΣΟΧΗ!!!
      Αυτό που πρέπει να γίνει αντιληπτό είναι ότι η αγορά αποτιμά τις εταιρείες βάσει των πωλήσεων τους, όταν υπάρχει growth story και οι πωλήσεις είναι αυξανόμενες. Αν αυτός ο όρος δεν τηρηθεί θα έρθει η αγορά και θα αποτιμήσει την κάθε Carvana με άλλη λογική ... και σε αυτή την περίπτωση θα δει η αγορά ότι έχει πωλήσεις 4 δις για το 2019, θα παρατηρήσει ότι είναι ζημιογόνος και θα δει ότι έχει ένα μεγάλο χρέος 1,5 δισεκατομ. δολάρια και δύσκολα θα της δώσει μια αποτίμηση πάνω απο 3 δις κεφαλαιοποίηση ... αυτομάτως θα την προσγειώσει κάτω από τα 17 δολάρια και ας διαπραγματεύεται αυτή τη στιγμή στα 111 δολάρια.
      Αυτή είναι η φιλοσοφία των σοβαρών αγορών. Κοιτάζουν το growth, βλέπουν κέρδη, παρατηρούν τα πάντα , ΠΡΟΕΞΟΦΛΟΥΝ και ΑΠΟΤΙΜΟΥΝ!!!
      Όσοι θέλουν να βλέπουν φούσκες που πρέπει να σκάσουν ... δυστυχώς δεν καταλαβαίνουν απο χρηματαγορές και δεν αντιλαμβάνονται το παραμικρό.

      Διαγραφή
    21. Κύριε Ανδρέα, εις πείσμα όλων, εγώ θα μπω στην αγορά μεταχειρισμένων αυτοκινήτων. Ακόμη δεν έχω διαλέξει την εταιρεία. Δεν διαλέγω σίγουρα τη Carvana ... είναι ψηλά για μένα.
      Κλείνω μάλλον στη Vroom. Aν την έβλεπα στα 35 θα αποφάσιζα πιο εύκολα.

      Όμως στο πίσω μέρος του μυαλού μου, εχω δύο αναπάντητα ερωτήματα.
      Δεν ξέρω αν μπορείτε εσείς ή κάποιος άλλος να βοηθήσει.

      1) Η CarGurus μπορεί να παίξει πιο δυνατά στην αγορά; ή μέχρι εδώ ήταν; Είναι κερδοφόρος και υγιής. Μπορεί όμως να διεισδύσει περισσότερο στην αγορά;

      2) Η Car Max αν και ΜΕ ΤΡΟΜΑΖΕΙ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΤΗΣ, σκέφτεται να κάνει τη δική τη δική της διαδικτυακή πλατφόρμα; Αν δεν το κάνει η εντύπωση μου είναι θα κατατροπωθεί ... αν όμως το επιχειρησει;

      Διαγραφή
    22. Το CarGurus είναι μια παγκόσμια, διαδικτυακή αγορά αυτοκινήτων που συνδέει αγοραστές και πωλητές καινούργιων και μεταχειρισμένων αυτοκινήτων. Εκτός από τις Ηνωμένες Πολιτείες, λειτουργεί διαδικτυακές αγορές με την επωνυμία CarGurus στον Καναδά, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γερμανία, την Ιταλία και την Ισπανία.

      Διαγραφή
    23. Έχω παρατηρήσει εντελώς εμπειρικά ότι οι μετοχές μετά από IPO κάνουν πάντα μια καλή άνοδο, στη συνέχεια πέφτουν κάτω από την τιμή εισαγωγής και μετά ξαναπαίρνουν την ανηφόρα για να συναντήσουν τα προηγούμενα υψηλά. Γίνεται δηλαδή ένα παίγνιο. Αυτός είναι ο λόγος που είμαι επιφυλακτικός για τη VROOM.

      Κύριε Τάκη, για να σας βοηθήσω να επιλέξετε, θυμηθείτε ότι εσείς δεν βάζετε κάπου τα λεφτά σας για ένα 50%. Δείτε ποια θα μπορούσε να δώσει ένα ×3 εάν επιβεβαιωθεί το στόρυ της και ζυγίστε το με το αντίστοιχο ρίσκο.

      Διαγραφή
    24. Εγώ πάλι κ. Τάκη ζαχαρώνω να μπω στην αγορά σκαφών.
      Η κοπελιά λέγεται Malibu Boats (MBUU) και ορίστε μερικά νούμερα στα 49,47:
      Κεφαλαιοποίηση : 1,02 Β
      Πωλήσεις : 729 Μ
      Κέρδος : 75 Μ
      EBITDA : 125 Μ
      FCF : 72 M
      BV : 53 M (Έχω αφαιρέσει Άυλα 192 Μ)
      Net Debt : 75 M
      EV : 1.09 B
      P/SALES : 1.39
      PE : 13.6
      PBV : 19.1
      EV/EBITDA : 8.7
      Μόχλευση : 23,4%
      Current Ratio : 2.83
      Revenue Growth 3Yr : 170%
      EBITDA Growth 3Yr : 182%
      Μιλάω φυσικά για ενδιαφέρον από 35 και κάτω, αν έρθει.
      Τι λέτε?

      Διαγραφή
    25. X3?
      Κύριε Ευρωβλάχε μήπως ξεχάσατε ένα 0;

      Ο Ceo της Vroom μιλά για κερδοφόρο αποτέλεσμα αν καταφέρει να πουλάει 200.000 οχήματα ετησίως. Πέρσι πούλησε 19.000 οχήματα. Άρα στοχεύει σε 10πλασιασμο της εταιρείας για να πετύχει το σημείο break even.

      Διαγραφή
    26. Τι βλέπω κύριε Barren? Σκάφη εσείς, αυτοκίνητα εγώ, εχουμε και τον κύριο Χασάπακλα στα τροχόσπιτα.
      Άντε να δούμε ποιος θα πάρει τα αεροπλάνα 😁😁

      Διαγραφή
    27. Τα αεροπλάνα θα τα πάρει το κράτος, χαχαχα.

      Διαγραφή
  25. Καλησπέρα σας!

    Σημαδιακή μέρα, μιας κι έβαλα την πρώτη μου εντολή για αγορά στην Αμέρικα. Με μια μικρή αρχικά θέση στην wTER. Αν τα πάρω δηλαδή γιατί στήθηκα στο 1.22.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλοι έχουμε στηθεί με τα κασέρια στο χέρι να ανοιξουμε θέση ή να αυξήσουμε θέση στην μικρούλα, περιμένοντας να διορθώσει .... και κάτι μου λέει θα κάνει διαφυγή.

      Διαγραφή
    2. Και εγώ άνοιξα σήμερα τη πρώτη μου θέση στην Αμερική στη μικρούλα στο 1.32. Τώρα περιμένουμε😃

      Διαγραφή
  26. Kυριε Τακη καλησπερα! Εχω καποιες ιδεες να παραθεσω σχετικα με εταιριες σε ολο το φασμα του κλαδoυ του 5G.

    Πριν ομως απο αυτο θα σας δωσω 1 περιπτωση να μελετησετε απο τον κλαδο του internet/cyber security. H συγκεριμενη εταιρια, η οποια ειναι σχετικα νεα εισαγωγη, ειναι τοποθετημενη να αποτελεσει leader στον κλαδο του edge computing, ο οποιος θεωρειται οτι θα ειναι το next big thing μετα το cloud computing και εκτιμαται οτι θα εχει τρομερη ωθηση και απο την αναπτυξη του 5G τα επομενα ετη.

    Cloudflare (NET)

    On August 15, 2019, Cloudflare submitted its S-1 filing for IPO on the New York Stock Exchange under the stock ticker NET. It opened for public trading on September 13, 2019, priced at $15 per share.

    Mελετηστε, ρωτηστε και βιαστειτε...

    Ανταγωνιστης της ειναι η Akamai Technologies (NASDAQ: AKAM) η οποια ειναι ομως αρκετα πιο ακριβη σαν υπηρεσια και απευθυνεται σε πολυ μεγαλους πελατες, κρατη κλπ. Ελεγχεται και ειναι στην υπηρεσια (οπως με πληροφορησαν) απο το "πολυ βαθυ κρατος" στις ΗΠΑ. Δειτε την και αυτην.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω την εντύπωση ότι η αγορά είναι περισσότερο γενναιόδωρη απέναντι στην ΝΕΤ, σε σχέση με ΑΚΑΜ.
      Τι προσπαθεί να προεξοφλήσει για μια εταιρεία που ναι μεν ανεβάζει πωλήσεις, αλλά ανεβάζει και ζημιες;

      Διαγραφή
    2. Kυριε Τακη. Να πω κατι που σκεφτομουν..

      Απο τοτε που αρχισαμε να ασχολουμαστε "ζεστα" με την Αμερικη, μεχρι να το παρουμε αποφαση (κ λογω φυσικα αδυναμιας παλιοτερα λογω CC, εκτος αν τηρουσες λογαριασμους με λεφτα στο εξωτερικο κλπ), βαριεμαι πλεον πολλες μερες να παρακολουθησω το δικο μας "κομμωτηριο". Κοιταζω καποιες μεμονομενες πλεον περιπτωσεις ή μεγαλα χαρτια αν τυχον υποχωρουν (συνηθως ασχολουμαι με συμβολαια εκει οπου ειναι δυνατον κ υπαρχει ογκος) και μεχρι εκει...

      Ασε που το Αμερικα ειναι απαιτητικο και χρειαζεται κ πολυυυ μελετη. Κριμα που δεν αχοληθηκα σοβαροτερα απο την εποχη που ημουν στον τραπεζικο κλαδο εως το τελος του 2012 ή και λιγο αργοτερα που με ειχε απορροφησει ενα αλλο επιχειρηματικο ανοιγμα και απειχα γενικοτερα, οπως εχω ξαναπει. Για την ιστορια, θυμαμαι χαρακτηριστικα μια φορα το καλοκαιρι του 2012, ειχε ερθει απο Λονδινο για διακοπες ενας φιλος απο GS και ενα βραδυ εν μεσω ξαφαντωματος μου ελεγε "Παρε Fb και ας εχει υποχωρησει στα 22 απο την τιμη εισαγωγης, το πιστευουμε και το στηριζουμε, θα περασει τα 100"... χαχα!!

      Δυστυχως οποιος εμεινε εδω, κατα βαση, τον εφαγε η μαρμαγκα.. οι χρεοκωπιες, τα νταουλια κ οι ζουρναδες, τα μνημονια και η σταδιακη απαξιωση του θεσμου...

      Διαγραφή
    3. Μια από τα ίδια κύριε Ανδρέα. Έχω αρχίσει και δεν θέλω να το βλέπω το δικό μας μαγαζί. Μόνο με κανένα ΣΜΕ κάνω καμιά κίνηση. Ευχαριστούμε για τις προτάσεις και τον κ. Τάκη φυσικά για την ανάλυση.

      Διαγραφή
  27. H AKAM ειναι established, απευθυνεται σε κρατη, σε πολυ μεγαλους οργανισμους (πχ εδω στην Ελλαδα εχει μεταξυ αλλων τον ΟΠΑΠ) και αρκετα πιο ακριβη σαν υπηρεσια. παραλληλα οπως με πληροφορησαν (ισχυει αυτο στον κλαδο) χρησιμοποιειται απο διαφορες υπηρεσιες ασφαλειας στις ΗΠΑ σε θεματα anti-terrorism, security etc. Σαν στοιχεια ειναι σαφως καλυτερη.

    Η αλλη ειναι growth company, με πολυ μεγαλυτερο ευρος πελατολογιου, πολυ περισσοτερο καινοτομα προιοντα και δυνατο management team. Μου τις ανεφεραν κ τις 2 φυσικα, την ΤΕΝ ομως ως το the next big thing. Δειτε και παρακατω:

    https://enlyft.com/tech/products/cloudflare

    Mια ακομα πολυ καλη περιπτωση, με καινοτομα προιοντα και δυνατο management ειναι η παρακατω:

    Qualys Inc (NASDAQ: QLYS)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. https://venturebeat.com/2014/05/15/facebook-akamai-respond-to-nsa-slides-alleging-massive-cdn-vulnerability/

    Ψαξτε το λιγο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. https://www.nsa.gov/Portals/70/documents/resources/everyone/digital-media-center/publications/the-next-wave/TNW-18-3.pdf

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. crowdstrike holdings ?
    αφορα cybersecurity και αφου ολοι μετα το lockdown τρεχουν να στησουν δουλειες mesv kai mesa apo Ιντερνετ of things νομιζω αυτες οι εταιρειες εχουν μελλον .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καλη περιπτωση διαβαζω οπως κ η αλλη που αναφερεταισ το αρθρο. Θα την τσεκαρω...

    Προσψπικα μου ανεφεραν τις 2 προαναφερθεισες, εξηγωντας μου τις διαφορες τοσο στο προιον, το που απευθυνεται αλλα κ τα politics μιας κ ο κλαδος ειναι "ιδιαιτερος", οπως φαινεται κ απο τα επισυναπτομενα ως ανω αρθρα.

    https://www.ccn.com/3-cybersecurity-stocks-will-explode-iran-threatens-cyber-warfare/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Η cloudflare έχει καλό προϊόν και είναι πιο μοντέρνα σε σχέση με την akamai.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Εχθές ο jim cramer στο cnbc μπομπάριζε την cloudflare.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Νουμερο 11 στη λιστα του FORBES για τον ευρυτερο κλαδο! Νουμερο 5 η DATADOG (δραστηριοποιηση στον τομεο του data monitoring/analytics). Προσοχη στη νουμερο 2 τη Snowflake. Mπαινει στη Wall τελος του μηνα. CEO o πρωην της Service Now την οποια εβαλε στο χρηματιστηριο το 2012 στα 18 δολαρια και απο τοτε εχει σχεδον 20πλασιασει.

    "Frank Slootman currently serves as Chairman and CEO at Snowflake. Frank has over 25 years of experience as an entrepreneur and executive in the enterprise software industry."

    Η λιστα:

    https://www.forbes.com/cloud100/#300219885f94

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Σύντεκνοι μπήκα μπουνιά στα νερά σήμερα. 25.000 τεμάχια λίγο πάνω από τα 1.18 ντολαρς. Είναι το κεφάλαιο που είχα στις μπαταρίες. Ελπίζω να είναι το ίδιο γουρικο και εδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου κύριε γιατρέ με τα ωραία σου, εγώ αύξησα στα 1.11.
      Πάντα μου αρέσει να ψωνίζω όσο βλέπω αίμα, αυτό δεν αλλάζει τόσα χρόνια...
      Αν θέλει ας πάει και λίγο πιο κάτω, ρευστά υπάρχουν.

      Διαγραφή
    2. Κι εγώ στο 1.18 αυτά που έστησα στην αρχή. Δυστυχώς είχα λίγο δουλειά σήμερα κι έχασα το χαμηλό στο 1.1, αλλά ας είναι.

      Διαγραφή
    3. Σύντεκνοι εσπρωξα όλα τα νερά στα 1.67 και 1.68 ντολαρς. Βγήκε πολύ καλό χρήμα και γρήγορα. Τακαρε ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ. Μια οι μπαταρίες μου μια τα νερα είμαστε φορτωμένο μετρητά. Περιμένω φυσικά τα τα πάρουμε και από ΑΛΦΑ που εφορτωσα χαμηλα.

      Διαγραφή
  36. Κύριε Τάκη μου είπαν από την χρηματιστηριακή μου ότι επειδή η κεφαλαιοποίηση της είναι χαμηλή,υπάρχει περίπτωση να υποβιβαστεί από τον νασταγκ σε κατώτερο χρηματιστήριο διαπραγμάτευσης,έχει αλήθεια αυτό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αν επιτρέπεται βεβαίως βεβαίως...ποια ειναι η χρηματιστηριακη που σας το είπε ?

      Διαγραφή
    2. Υπάρχει μια προϋπόθεση στο NASDAQ για την παρουσία των μετοχών στην αγορά της δλδ τον κανονισμό «marketplace rule» 4310(C)4 - δλδ να μην είναι η τιμή διαπραγμάτευσης των μετοχών κάτω από το ένα δολάριο (compliance).
      Εάν δεν επιτευχθεί μέσα σε 30 ημέρες η κατώτερη τιμή του ενός δολαρίου, η εταιρείες έχουν ένα περιθώριο 180 ημερών για να υποβάλλουν το σχέδιο συμμόρφωσης τους (π.χ. Reverse split ή αποχώρηση). Η συγκεκριμένη έχει προσπαθήσει αρκετά να ξεπεράσει το 1.00$ Και οι ανακοινώσεις της, παρουσιάσεις και δελτία τύπου δείχνουν ότι θέλουν να πάνε ψηλά την αποτίμηση της.

      Πέρα από το πιο πάνω και παίρνοντας την αφορμή από της πωλήσεις μετοχών που κάνουν κατά καιρούς διάφοροι insiders θα αναφέρω το σχετικό μοτό. Υπάρχουν πολλοί λόγοι που κάποιος μπορεί να πουλάει μετοχές της εταιρείας του, αλλά μόνο ένας λόγος που αγοράζει κάποιος. Κρατώντας το τελευταίος σκέλος βλέπω ότι στην CWH αγοράζουν φούλ και αν και είναι ακριβή μπαίνω σε πειρασμό ..

      Διαγραφή
    3. Κύριε Χασαπακλα σε κάμπινγκ βρεθήκατε, με κανένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο; 🤣🤣🤣

      Διαγραφή
  37. Απαντήσεις
    1. Δεν λέει τέτοια πράγματα η Πειραιώς χρηματιστηριακή. Αυτά τα είπε κάποιος αντικρυστής της Πειραιώς χρηματιστηριακής.

      Διαγραφή
  38. Απαντήσεις
    1. Iσχύει αυτό με το 1 δολάριο που εγραψε ο κύριος Χασσπακλας. Δεν ξέρω όμως το χρονικός περιορισμος ισχυει.

      Εκεί δε γουστάρουν penny stock της ξεφτίλας.
      Penny stock γι'αυτούς θεωρείται το κάτω απο το 5 ... ενώ penny stock της ξεφτίλας είναι κάτω απο το 1.

      Διαγραφή
  39. Ευτυχώς σήμερα που ήμουν τόσο απασχολημένος και πήγα ευτυχισμένος. Άντε μέχρι δύο τέτοιες μέρες ακόμα τις αντέχω, μετά θα αρχίσω να ζορίζομαι αρκετά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Γιατρέ πάρε μια συνταγογράφηση

    https://content.equisolve.net/_6cd30c229738b5b7b39857909325e635/thealkalinewaterco/db/292/1244/pdf/Alkaline+Water+Company+Corporate+Presentation+-+June+10+2020+-+Update.pdf

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Μ' έπιασε ένα ψιλοFOMO και πήρα κι εγώ νερά, μισή θέση αν πάει <1 τα υπόλοιπα.
    Επίσης ξαναπήρα τα PBF στα 11,5 αντί 10,5 που σχεδίαζα.
    Απλοχεριές δηλαδή και βλέπουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 🤣🤣🤣
      6,2 εκατ δολάρια πωλήσεις ο Μάρτιος, 7,1 ο Απρίλιος.
      Περιμένουμε το 2ο τρίμηνο πολύ δυνατό.

      Τώρα με έχει φτιάξει ο κύριος Άνδρέας με τα αυτοκίνητα ... έχουμε δουλειά!!!
      Βρουουουουουομ
      Βρουουουουουουμ

      Διαγραφή
    2. K. Τακη καλησπερα! Δειτε μια περιπτωση που μου δωσαν, μεταξυ αλλων. Ανταγωνιστρια της Cisco στο ιδιο αντικειμενο. H μια κολοσσος πλεον, ωριμη και established που απευθυνεται σε πιο συντηρητικους επενδυτες, η αλλη growth με διευρυνομενα μεριδια αγορας σταθερα.

      https://www.investing.com/equities/arista-networks-financial-summary

      https://www.fool.com/investing/2020/05/20/better-buy-arista-networks-vs-cisco.aspx

      Διαγραφή
    3. Να δώσω και εγώ την livongo health

      Διαγραφή
    4. Livongo :
      Μετρητά 368,7 εκ και χρέος :18,4
      Έσοδα 17/18/19 30,9/ 68,4/170,2
      Κέρδη 17/18/19 16,9/ 33,4 / 55,3

      Διαγραφή
    5. Είναι ζημιές κ. jkal, όχι κέρδη. Βέβαια φαίνεται να μην απέχει πολύ από το 1ο κερδοφόρο της τρίμηνο και πάει σφαίρα.
      Την έχει ιδρύσει και πατριώτης. Και διαγραμματικά δείχνει turbo, αλλά με P/SALES 28 θέλει cojones.

      Διαγραφή
    6. Έχουμε στην Αμερική 34εκ διαβητικούς .
      Η lvgo έχει πλατφόρμα παρακολούθησης ασθενών .Οι ασθενείς μετά την εγγραφή και λαμβάνουν δωρεάν μετρητές κ ταινίες στα αναγκαία τακτά διαστήματα και όλα τα αποτελέσματα περνάν αυτόματα στο λογισμικό τους . Έτσι ο ασθενής έχει πιο καλή παρακολούθηση από ότι να πάει στο γιατρό μια στις τόσες .
      Πελάτες από ασφαλιστικές έως και μεμονωμένους .
      Τον Μάρτιο είχε 1252 πελάτες από 800 τρεις μήνες πριν 84%) και στα ατομικά έχουν φτάσει 328.000 διπλάσιους από περσυ .
      Επιπλέον οι πελατες εξοικονομούν 1908 $ /άτομο ετήσια από τις ιατρικές δαπάνες που θα είχαν αλλιώς .
      Άρα έχουμε κατάσταση win win win

      Διαγραφή
    7. Ωραία πράγματα, φαίνεται να έχει ενδιαφέρον. Απ' ότι φαίνεται την έχετε ψάξει άρα μαλλον έχετε θέση.
      Αν ενδιαφερόμουν να μπω πάντως θα περίμενα τουλάχιστον ένα retest της περιοχής 46~47. Φαίνεται να είναι σε κύμα 4 και να λείπει ένα (τουλάχιστον κάτω σκέλος).

      Διαγραφή
    8. Επεκτάθηκε η πλατφόρμα κ σε υπέρταση ,υπέρβαρους ( πρέπει να αρχίσω εκείνη την διαλειμματικη δίαιτα ) και κατάθλιψη ( που θα πάθουμε όσοι είμαστε ροζ εως και κοκκινοι στο ΧΑΑ )
      Ναι δεν είναι κερδοφόρα ..αν όμως πάνε καλά και τα υπόλοιπα που έβαλε καλά και δεδομένου ότι έχει περιθώρια. Προς τα πάνω ..
      Ας ρίξει μια μάτια ο κύριος Τάκης .
      Όχι κύριε barren δεν είμαι ακόμα μέτοχος ..brk a όμως είμαι και ελπίζω να γίνω κ BRkb ( αστείο αυτό με το απόθεμα b)

      Διαγραφή
    9. Αυτό που θα μες φόβιζε περισσότερο κ. jkal είναι ότι η πελατεία της προέρχεται κυρίως από empoyers' benefits και με την εκτίναξη της ανεργίας μπορεί να φάει κανένα γερό χαστούκι με τα αποτελέσματα Q2, τουλάχιστον προσωρινό.
      Κατά τ' άλλα φαίνεται πολύ ενδιαφέρον concept και με μεγάλες δυνατότητες και για διεθνή επέκταση. Βέβαια, έχει σημασία και τι ανταγωνισμό έχει ή μπορεί να αποκτήσει, καθώς το αντικείμενο δε φαίνεται να προσφέρει και ιδιαίτερο moat.

      Διαγραφή
    10. https://seekingalpha.com/article/4353471-livongo-digital-health-platform-of-future
      Και αυτό

      Διαγραφή
    11. Κινεζιές και Έλληνες στη Wall ... μακρυά.

      Διαγραφή
  42. Λοιπόν σας διαβάζω καιρό αλλά πρώτη φορά γράφω. Πολύ καλή παρέα είστε και γνώστες. Αγόρασα την Σιγκαπουριανή (SEA) λίγο καιρό πρωτού να την αναφέρει ο κ. Τάκης στις 16/4 λίγο κάτω από τα 54, αλλά συνέχισα να αγοράζω και μετά (μ.ο περίπου στα 63). Λοιπόν την βλέπω σήμερα με ανοδο 5% να έχει καλύψει την χθεσινή πτώση και να καταγράφει ιστορικά υψηλά. Πολύ δυνατή τεχνικά, δεν καταλαβαίνει τίποτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ. Δυστυχώς εγώ έμεινα στην "απέξω". Δεν είναι του στυλ μου να κυνηγώ μετοχές.

      Αν όλα πάνε κατευχήν ... πιθανόν να έχετε την Amazon της Ν.Α Ασίας.
      Μακάρι!!!

      Διαγραφή
    2. Μετά σκέφτηκα τη JMIA ... αλλά την εγκατέλειψα λόγω του ότι υπάρχουν αμφισβητήσεις με τα νούμερα των Ισολογισμών της.

      Διαγραφή
  43. Κάποιες σκέψεις, τεχνικά μιλώντας:

    Η PBF μου αρέσει όπως κινείται, έχει καταλήξει να είναι σε ένα βαθμό προβλέψιμη. Γύρισε προς τα κάτω κάλυψε τα χάσματα και έχει αρκετό περιθώριο να φύγει προς τα πάνω. Κάνει λιγάκι τραμπολίνο βέβαια μπορεί να σου δώσει και να σου πάρει ένα 50% σε μια εβδομάδα για πλάκα.

    Η CELH με έχει μπερδέψει λιγάκι. Τα διάγραμματά της είναι λιγάκι φορτωμένα λες και θα ξεκινήσει καταρράκτης που μπορεί να τη φέρει μέχρι τα $6,50. Ωστόσο, η μετοχή δείχνει να έχει δύναμη και μάλιστα έχει μειωμένους τζίρους. Δίνω περισσότερες πιθανότητες στο πρώτο σενάριο γιατί "χρωστάει" διόρθωση για να προχωρήσει.

    Η WTER έχει δώσει σήματα μεσοπρόθεσμης ανόδου. Η τιμή παλεύει λίγο με τον ΚΜΟ 200 στα $1,22, το οποίο αν καταφέρει να το ξεπεράσει θα πει ότι μπαίνει σε μακροχρόνια άνοδο, ενώ επίσης αποφορτίζει λίγο τους ταλαντωτές για να πάρει δύναμη. Ωστόσο, σε εβδομαδιαίο δείχνει δύναμη στον RSI και τιμή>ΚΜΟ 5>ΚΜΟ 15 όλα ανερχόμενα. Συν το ότι παίζει πλέον πάνω από $1, οπότε θα αρχίσει να μπαίνει στα επενδυτικά ραντάρ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα πάλι δεν μου άρεσε αυτό που εκανε η PBF. Ανοιγμα ανοδικου γκαπ και κατόπιν έκανε στο ιδιο σημειο πτωτικο γκαπ;
      Οεοοοο τι άλλο θα δούμε;

      Διαγραφή
    2. https://youtu.be/fCPKFCeob24

      Γενικότερα έχουν μαζευτεί μαύρα σύννεφα πάνω από τους αμερικάνικους δείκτες. Όπως λέει και ο κύριος Δάντης, στο καλό σενάριο είμαστε στην έναρξη ενός κύματος 2 ή 4, ενώ στο κακό σενάριο είμαστε σε abc και τώρα ξεκινάει το σκέλος για το c. Η εικόνα στον Nasdaq είναι λίγο καλύτερη από τους άλλους δύο δείκτες.

      Διαγραφή
  44. Για καποιον φιλο που ρωτουσε για την NIKOLA και απαντησα... Δειτε και αυτο..

    https://www.barrons.com/articles/nikola-stock-tesla-electric-trucks-manufacturing-hydrogen-elon-musk-trevor-milton-gary-black-51591908953

    Θελει προσοχη..μην παρασυρεστε. Τα "μεταφρασμενα" αρθρα φτασαν μεχρι κ εδω στα διαφορα sites...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. κ. Τάκη ο μπαρμπα Ollie έχει 360 καταστήματα, προ εννιαμήνου είχε 333, διοίκηση στο τελευταίο 10Q μιλά για στόχο 500~600 τα επόμενα χρόνια (δε διευκρινίζει πόσα) και μακροπρόθεσμο στόχο πάνω από 950. Άρα το growth είναι στο πρόγραμμα.
    Αυτό που με γοητεύει είναι το άχαστο επιχειρηματικό μοντέλο : "φτηνή κατανάλωση για τη φτωχολογιά". Το ίδιο που έκανε τον τιτάνα Βακάκη να ανθίσει μέσα στα μνημόνια, γιατί δεν έχει σημασία τι θα κάνει η οικονομία. Πάντα θα υπάρχει φτωχολογιά και πάντα θα είναι υπερκαταναλωτική.
    Μη τα πολυλογώ, αν κάνει πως έρχεται κάτω από 65 ανοίγω λογαριασμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την έβαλα και εγω σε ένα χαρτοφυλάκιο για να την παρακολουθώ.

      Διαγραφή
    2. Καλημέρα και καλή εβδομάδα σας εύχομαι.
      Για πια μιλάτε αν επιτρέπεται.
      Ευχαριστώ πολύ

      Διαγραφή
  46. Επαναγορα pbf χαμηλοτερα απο οτι ειχα πουλησει ενισχυση wter και ματαιωση πωλησης ελλακτωρα πολυ δυνατο τον βλεπω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. KύριεΤάκη με την LK υπάρχει πιθανότητα διαγραφής ???,εγω πιστεύω αν υπήρχε θα είχε γίνει, η λογική μου αυτό λέει και την προηγούμενη εβδομάδα αγόρασα κάποια κομμάτια για διακράτηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προφανώς και υπάρχει μεγάλη πιθανότητα διαγραφής. Στη συντριπτική πλειοψηφία (93/95) αντίστοιχων περιπτώσεων, από το 2002 έως σήμερα, η σχετική αίτηση (hearing request) κατά του delisting notice, την οποία ήδη έχει ασκήσει η LK, απερρίφθη.

      Δείτε αυτό https://www.youtube.com/watch?v=X-EbDOouG5I

      Διαγραφή
  48. Fiscal Q4 Revenue Highlights (Unaudited):
    (All amounts are in U.S. dollars)

    – Revenue of approximately $12.0 million - up 51% over the prior year

    – Represents revenue growth of 42% over fiscal Q3

    “This quarter’s results are a great way for our Company to end our fiscal year. We now have tremendous momentum going into fiscal 2021. We expect our first quarter ending June 30, 2020, to set another revenue record. The current pandemic acted as a catalyst for some of the current quarter’s growth, but also set the stage for significant future growth. During the pandemic, Alkaline88® was able to meet our retailer’s demands. We believe that up to 30% more households tried our water during our fiscal Q4. This is highlighted by the recent Nielson report, where Alkaline88® was ranked as the 10th best selling value-added water, and the third fastest-growing top ten value-added water in the country during the 13 weeks ending May 16, 2020,” stated Richard A. Wright, President and CEO of The Alkaline Water Company Inc.


    https://ir.thealkalinewaterco.com/all-sec-filings/content/0001062993-20-002846/form8k.htm?TB_iframe=true&height=auto&width=auto&preload=false

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Κύριε Barren ως πιο ειδήμων... θεωρείτε κανόνα σας την μη αγορά μετοχών στην υπέρ αγορασμένη ζώνη και περιμένετε διόρθωση?
    Να υποθέσω στην περίπτωση trade ?
    Αν θεωρείτε ότι υπάρχει growth "ακυρώνεται" η τεχνική ανάλυση και ακολουθείτε άλλη στρατηγική..?
    Αναμένω την άποψή σας. Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κ. Δημήτρη δεν είμαι ειδήμων, μην πάρουμε κανένα στο λαιμό μας. Για να είμαι ειλικρινής, όσο καιρό παρακολουθώ τα διαδικτυακά χρηματιστηριακά δρώμενα είναι ζήτημα αν έχω εντοπίσει 4, άντε 5 άτομα που δικαιώνουν το χαρακτηρισμό όσον αφορά την Τ.Α.
      Στο ερώτημά σας, με όση μυρωδιά έχω πάρει δεν έχω τέτοιο κανόνα. Όσο ψηλότερα είναι ο RSI τόσο περισσότερη δύναμη δείχνει, μπορεί η τιμή να καλπάζει για μεγάλο διάστημα με τον RSI κατασκηνωμένο στην υπεραγορασμένη ζώνη, όπως και να καταρρέει όντας κολλημένος στην υπερπωλημένη ζώνη. Περισσότερη σημασία δίνω στις αποκλίσεις RSI-τιμών που μαρτυρούν την εξασθένιση μιας τάσης.
      Γενικά προσπαθώ να κάνω τις βασικές επιλογές με βάση την όποια άποψη έχω σχηματίσει για την αξία της εταιρίας και η Τ.Α. να υποβοηθά ως "fine tuning" ας πούμε. Σπανίως πλέον κινούμαι μόνο με Τ.Α., μόνο όταν δεν έχω ιδέα για την αξία μιας εταιρίας (πχ τράπεζες), οπότε θα μπω στη λογική του stop loss και το αποφεύγω.
      Γενικά, ότι εργαλεία και μεθόδους και να χρησιμοποιεί κάποιος, όπως παρατήρησε σε κάποιο σχόλιο και ο κ. Τάκης νομίζω πως το σημαντικότερο είναι να νιώθουμε ανά πάσα στιγμή άνετα με τις επιλογές μας και τη διάρθρωση του χαρτοφυλακίου και να μπορούμε να αιτιολογήσουμε γιατί τις κάναμε και γιατί εξακολουθούμε να τις στηρίζουμε.

      Διαγραφή

Να θυμάσαι πάντα ότι είσαι ο τελευταίος τροχός της αμάξης !!! Να μην είσαι ζουλιάρης και φθονερός τύπος και αν το σχόλιο σου είναι μόνο για να με πικάρεις ... τότε να γνωρίζεις ότι είσαι μέτριος και άσχετος και αν πιστεύεις ότι μπορείς να είσαι καλύτερος μου άνοιξε το δικό σου Ιστολόγιο για να μας το αποδείξεις ντεεεε!!!! Όχι μόνο φρου φρου και παρλαπίπες ...

Γιαυτό πάρε μόνο το "ματάκι" σου και δρόμο 😂😂