Με λένε Τάκη - είμαι γκουρού, όταν γράφω σπάω μεγάλη πλάκα, δίχως να λέω τίποτα για πλάκα.

Οι απόψεις, εκτιμήσεις, αξιολογήσεις ή προβλέψεις, οι οποίες εκφράζονται σ αυτό το blog αποτελούν παλαβομάρες του χρήστη που γράφει με το nick Τάκης Μορφονιός και δεν αποτελούν προτροπή για αγορά ή πώληση χρηματιστηριακών προϊόντων. Στο blog γίνονται συζητήσεις - εκτιμήσεις μεταξύ αγνώστων, οπότε οι αναγνώστες να μην λαμβάνετε τίποτα ως δεδομένο και αληθές.
Συνεπώς, ο,τιδήποτε γράφεται στο www.mitarola.blogspot.gr, δεν αποτελεί συμβουλή ή πρόταση για αγορά ή πώληση αξιών ή προτροπή για πραγματοποίηση οποιασδήποτε μορφής επένδυσης.

Κυριακή 6 Οκτωβρίου 2019

Δρομέας, Ικτίνος, ΚΡΙ ΚΡΙ, Μοτοδυναμική, ΠΑΠ, Περσέας, Πλαστικά Θράκης

Σχόλια εκτιμήσεις για αποτελέσματα Ά εξαμήνου και κλείσιμο χρήσης 2019 ...
Το μενού περιλαμβάνει Δρομέας, Ικτίνο, ΚΡΙ ΚΡΙ, Μοτοδυναμική, Παπουτσάνη και Πλαστικά Θράκης.


ΔΡΟΜΕΑΣ
Στο Α΄ εξάμηνο του 2019 ο Δρομέας παρουσίασε ενοποιημένες πωλήσεις 7,9 εκατ. ευρώ, έναντι 7,835 εκατ. του 2018 και αυτή η επίδοση είναι η τέταρτη καλύτερη. Μόνο στις χρονιές 2006, 2007, 2008 η εταιρία πέτυχε υψηλότερες πωλήσεις. Το ρεκόρ πωλήσεων είναι τα 9,478 εκατ. ευρώ πωλήσεων του Α΄ εξαμήνου το 2008, έκτοτε οι πωλήσεις της εταιρίας συρρικνωνόντουσαν, εξαιτίας της πτώχευσης της χώρας και της ύφεσης που ακολούθησε, με συνέπεια ο κύκλος εργασιών του Δρομέα να υποστεί καθίζηση στο εσωτερικό της χώρας.

Στο εσωτερικό της χώρας οι πωλήσεις ανήλθαν στα 2,365 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά 16,38% σε σχέση με τα 2,032 εκατ. ευρώ του Ά εξαμήνου 2018, αλλά μειωμένες κατά 67,7% σε σχέση με τα 7,3 εκατ. ευρώ του Ά εξαμήνου του 2008.

Οι πωλήσεις του Δρομέα παραμένουν σε υψηλά επίπεδα χάρη των διεθνών διαγωνισμών που κερδίζει στην Ευρωπαική Ένωση. Στο Ά εξάμηνο του 2019 οι πωλήσεις προς την Ευρωπαϊκή Ένωση ανήλθαν στα 4,921 εκατ. ευρώ (5,577 εκατ. στο Α Εξάμηνο του 2018).
Αν δεχτούμε ότι και στο Β΄ εξάμηνο του 2019 θα τιμολογηθούν άλλα 5 εκατ. ευρώ πωλήσεων προς την Ευρωπαική Ένωση τότε οι πωλήσεις σε ολόκληρο το 2019 αναμένονται να κινηθούν αρκετά υψηλότερα των 16 εκατ. ευρώ.


Με ένα περιθώριο EBITDA της τάξης του 18% με 20%, αναμένουμε EBITDA μεταξύ 2,9 με 3,2 εκατ. ευρώ. Οι αποσβέσεις κινούνται στα επίπεδα του 1,5 εκατ ευρώ και τα χρηματοικονομικά έξοδα στα 1,3 εκατ. ευρώ, επομένως τα προ φόρων κέρδη αναμένονται στο κλείσιμο της χρήσης 2019, να κινηθούν μεταξύ των 200 με 400 χιλιάδων ευρώ. 
Στο Ά εξάμηνο του 2019 τα προ φόρων κέρδη έφτασαν στις 113 χιλιάδες ευρώ, απο 65 χιλιάδες ευρώ.

Η καθαρή θέση της εταιρίας είναι 25,776 εκατ. ευρώ που αντιστοιχεί σε 0,74 ευρώ ανά μετοχή.
Ο τραπεζικός δανεισμός φθάνει στα 26,308 εκατ. ευρώ, οι συνολικές υποχρεώσεις ανέρχονται στα 35,263 κατ. ευρώ, ενώ στο ταμείο της εταιρίας υπάρχουν μόλις 1,46 εκατ. ευρώ.


ΙΚΤΙΝΟΣ
Η πτώση των πωλήσεων στο Α΄εξάμηνο του 2019 ήταν 8,730 εκατ. ευρώ.
Το ανησυχητικό που βλέπω είναι η πτώση του περιθωρίου του μικτού κέρδους στο 40,22% απο 52,72% ... όμως κοιτώντας τις πωλήσεις σε ογκομάρμαρα, όπου το περιθώριο του μικτού κέρδους είναι υψηλό, παρατηρούμε ότι οι πωλήσεις σε Α Ύλες ήταν 12.068.267 απο 20.098.288 ευρώ.
Επομένως η υστέρηση των αποτελεσμάτων ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ των 6μηνιαίων αποτελεσμάτων οφείλεται στην πτώση των πωλήσεων των ογκομαρμάρων.
Εφόσον αυτές επανέλθουν τότε όλα τα νούμερα θα επανέλθουν

Η διοίκηση του Ευάγγελου Χαιδά δίνει guidance για πτώση πωλήσεων στο 12% στα ετήσια αποτελέσματα.
Αν η οδηγία επαληθευθεί τότε πάει για πωλήσεις στα 52 εκατ ευρώ. Επειδή έχει χάσει πωλήσεις στα ογκομάρμαρα δεν αναμένω το περιθώριο του EBITDA να φτάσει στο 40%. Αν υποθέσουμε ότι φθάσει στο 30% ... τότε με βάση την οδηγία της διοίκησης για τις πωλήσεις το EBITDA αναμένεται  να κινηθεί στα 15,6 εκατ. ευρω.
Με αποσβέσεις και χρηματοοικονομικά έξοδα στα 5 με 5,5 εκατ. ευρώ .... αναμένονται κέρδη προ φόρων στα 10 εκατ. ευρώ και μετά φόρων πάνω απο 7 με 8 εκατ. ευρώ (0,061 με 0,07 ευρώ ανά μετοχή).
Μένει να δούμε αν το guidance επαληθευθεί.


ΚΡΙ ΚΡΙ 
Εταιρία κόσμημα για την Ελληνική χρηματαγορά. Η διοίκηση της εταιρίας αποδεικνύει ότι ο σωστός δρόμος της ανάπτυξης είναι ο δρόμος των ιδίων κεφαλαίων και όχι ο αλόγιστος δανεισμός. Στο δρόμο που έχουν δείξει λοιπόν οι Βακάκης, Γκινοσάτης, Γεράρδος .... προχωράμε με τα ίδια κεφάλαια μας και μέχρι του σημείου που φτάνουν οι δυνάμεις μας και ανεβαίνουμε σιγά σιγά.

Η ΚΡΙ ΚΡΙ ανέκαθεν είχε υψηλότερο ταμείο απο τραπεζικό δανεισμό ... εξαίρεση υπήρξαν τα έτη 2014, 2015, 2016. Και αυτό συνέβη εξαιτίας της πυρκαγιάς που ξέσπασε στο εργοστάσιο το 2013. Έτσι η εταιρία χρειάστηκε τη βοήθεια των τραπεζών. Δύσκολη χρονιά το 2014 ... η εταιρία αντιμετώπισε πολλά προβλήματα στην εξυπηρέτηση των πελατών της και είχε μικρά περιθώρια κέρδους. Και όμως χάρη του μικρού δανεισμού και της νοικοκυροσύνης της, ακόμη και η χρονιά του 2014, όπως και του 2015 έκλεισαν με κέρδη 3,571 εκατ. ευρώ και 3,843 εκατ. αντίστοιχα.

Από το 2016 και μετά η άνοδος των μεγεθών της ΚΡΙ ΚΡΙ είναι εντυπωσιακή.
Ήδη το ταμείο της είναι ξανά μεγαλύτερο απο το δανεισμό της, ενώ οι πωλήσεις του 2018 έκλεισαν στα 94,234 εκατ. ευρώ απο 66,95 εκατ. το 2015.
Τα EBITDA του 2018 ήταν 17,291 εκατ ευρώ, απο 7,311 εκατ. που ήταν το 2015 και τα καθαρά κέρδη ανήλθαν στα 10,121 εκατ (0,306 ευρώ ανά μετοχή) απο 3,843 εκατ. (0,116 ευρώ ανά μετοχή) το 2015.

Για το εξάμηνο εκτιμούσα πως οι πωλήσεις θα κινηθούν προς τα 60 εκατ. ευρώ , ενώ στο κλείσιμο της χρήσης 2019 μπορεί και να προσεγγίσουν τα 120 εκατ. ευρώ.
Με EBITDA πάνω απο 20 εκατ ευρώ τα μετά φόρων κέρδη αναμένεται να κινηθούν στο επίπεδο των 12 εκατ. ευρώ (0,363 ευρώ ανά μετοχή) ίσως και παραπάνω ... με το 6μηνο να εμφανίσει μετά φόρων κέρδη 9 με 10 εκατ. ευρώ.

Τελικά στο εξάμηνο οι πωλήσεις της ΚΡΙ ΚΡΙ ανήλθαν 57,401 εκατ. ευρώ απο 50,599 εκατ., παρουσιάζοντας αύξηση 13,44% σε σχέση με το περσινό εξάμηνο.
Τα EBITDA έφθασαν στα 12,203 εκατ. ευρώ, απο 11,708 εκατ. , ενώ τα μετά φόρων κέρδη ήταν 7,637 εκατ. ευρώ.
Με την τιμή της μετοχής στα 5,12 ευρώ, το προβλεπόμενο P/E για το κλείσιμο της χρήσης 2019 είναι 14.
Τα ίδια κεφάλαια ανέρχονται σε 64,457 εκατ. ευρώ, που αντιστοιχούν σε 1,95 ευρώ, ανά μετοχή ... P/BV = 2,62.


Μοτοδυναμική
Το 2018 αποτέλεσε χρονιά ορόσημο για την Μοτοδυναμική. Με την απόκτηση του 80,5% της Λάϊον Ρένταλ Α.Ε (εταιρεία ενοικίασης αυτοκίνητων, η οποία εκπροσωπεί τον γερμανικό οίκο Sixt GmbH.) ο Όμιλος διευρύνει πλέον σημαντικά τα μεγέθη του και παράλληλα δραστηριοποιείται σε ένα νέο και ταχέως αναπτυσσόμενο κλάδο, όπως αυτός της ενοικίασης αυτοκινήτων.

Οι ενοποιημένες πωλήσεις στο εξάμηνο του 2019 ανήλθαν σε 39,148 εκατ. ευρώ απο 32,305 εκατ. ευρώ, Τα 9,45 εκατ. ευρώ αφορούσαν πωλήσεις της Λάιον Ρένταλ, δηλαδή το 24,1% των ενοποιημένων πωλήσεων της Μοτοδυναμικής προέρχονται από τις πωλήσεις της Λάιον Ρένταλ.

Τα ΕΒΙΤDA, του Ά εξαμήνου 2019, ανήλθαν σε 1,481 εκατ. ευρώ, από 1,571 εκατ. στο Α εξάμηνο του 2018, επιβαρυμένα όμως από αρνητικά ΕΒΙΤDΑ ύψους 795 χιλιάδων ευρώ από την Λάιον Ρένταλ. 

Έτσι, εξαιτίας της Λάιον Ρένταλ, ο όμιλος έχει υψηλότερο δανεισμό, οπότε τα χρηματοοικονομικά έξοδα ανέρχονται στα 0,981 εκατ. ευρώ απο 0,248 και υψηλότατες αποσβέσεις 2,938 εκατ. ευρώ , από 0,482 εκατ. 
Συνεπώς ήταν απολύτως φυσιολογικό ο όμιλος να εμφανίσει ζημίες 1,617 εκατ. ευρώ, από καθαρά κέρδη 0,649 εκατ. ευρώ.

Τα ίδια κεφάλαια ανέρχονται σε 16,189 εκατ. ευρώ, που αντιστοιχούν σε 0,55 ευρώ ανά μετοχή.
Η μετοχή στην περιοχή του 1,3 ευρώ, δείχνει ότι μάλλον είναι υπερτιμημένη και ίσως ταλαιπωρηθεί μέχρι να εξυγιανθεί η Λάιον Ρένταλ.

Παπουτσάνης
Η διοίκηση της εταιρίας έδινε guidance για διψήφιο ποσοστό αύξησης στον κύκλο εργασιών. Άρα πάμε για ετήσιες πωλήσεις 28 εκατ ευρώ, max 30 που μάλλον δεν θα τα φτάσει
Επομένως στο κλείσιμο της χρήσης 2019 αναμένονται EBITDA 3,1 με 3,3 εκατ. ευρώ
Με αποσβέσεις και χρηματοοικονομικά έξοδα το πολύ στα 2 εκατ. ευρώ, αναμένονται κέρδη προ φόρων 1,4 εκατ ευρώ και μετά φόρων πάνω απο 1 εκατ.

Η εταιρεία κατά το πρώτο εξάμηνο του 2019 ανακοίνωσε πωλήσεις 14,25 εκατ. ευρώ, απο 11,981 εκατ, επιτυγχάνοντας αύξηση κατά 18,9%. Τα EBITDA ανήλθαν σε 1,7 εκατ. έναντι κερδών 1,3 εκατ. ευρώ το 2018.
Τα προ φόρων κέρδη ανήλθαν σε 0,791 εκατ. ευρώ και τα μετά φόρων σε 0,621 εκατ. ευρώ.

Τα αποτελέσματα 6μηνου ήταν απολύτως αναμενόμενα και σύμφωνα με το guidance της διοίκησης.

Με την τιμή της μετοχής στο 1,6 και με βάση τα προβλεπόμενα ετήσια κέρδη το P/E είναι πάνω από 30.
Τα ίδια κεφάλαια ανέρχονται σε 18,484 εκατ. ευρώ, δηλαδή 0,74 ευρώ ανά μετοχή, συνεπώς P/BV = 2,16.

Η εταιρία έχει πλέον εξυγιανθεί, ενώ τα μεγέθη της παρουσιάζουν αυξητική τάση. 

ΠΕΡΣΕΑΣ
Το νοικοκύρεμα της εταιρίας συνεχίζεται. Ο Ισολογισμός διαρκώς ισχυροποιείται ... ο συνολικός τραπεζικός δανεισμός έχει κατέλθει σε 15,481 εκατ. ευρώ, απο 58,181 εκατ. το 2009.
Ο καθαρός τραπεζικός δανεισμός είναι μόλις 10,981 εκατ. ευρώ, από 57,05 εκατ. ευρώ το 2009. 
Οι συνολικές υποχρεώσεις έχουν συρρικνωθεί στα 37,217 εκατ. ευρώ, από 81,587 εκατ. το 2009.

Η Αχίλλειος πτέρνα της εταιρίας εξακολουθούν να παραμένουν :  
1) Οι υψηλές απαιτήσεις των 40,826 εκατ. ευρώ καθώς και η μεγάλη εξάρτηση της εταιρίας από την ''προβληματική'' Σελόντα.
2) Η κατοχή μετοχών της Τραπέζης Πειραιώς, όπου θα πρέπει η διοίκηση επιτέλους να αποφασίσει και να πράξει το αυτονόητο ... να βγει και να τις πουλήσει, όπως ακριβώς έκανε και με την εταιρία ΕΛΤΟΝ.

Ο κύκλος εργασιών της εταιρίας ανήλθε σε 14,686 εκατ. ευρώ.
Θυμίζουμε ότι λόγω των βιολογικών χαρακτηριστικών του ψαριού, οι ποσοτικές ανάγκες διατροφής του μεταβάλλονται ανάλογα με τη θερμοκρασία του νερού εκτροφής.
Το στοιχείο αυτό έχει ως αποτέλεσμα την υψηλή κατανάλωση ιχθυοτροφών κατά τη διάρκεια της θερινής περιόδου (Ιούνιος - Οκτώβριος), κατά την οποία πραγματοποιείται το 65% των πωλήσεων του έτους.
Επομένως λόγω της εποχικότητας των πωλήσεων αναμένονται στο κλείσιμο της οικονομικής χρήσης 2019 οι πωλήσεις να κινηθούν στα επίπεδα των 45 εκατ ευρώ. 
Τα ΕΒΙΤDA εφόσον κινηθούν στο φυσιολογικό επίπεδο του 8% με 10% των συνολικών πωλήσεων, αναμένονται στα 3,6 με 4,5 εκατ. ευρώ και τα μετά φόρων κέρδη να κινούνται πέριξ των 2 εκατ. ευρώ, που αντιστοιχούν σε 0,12 ευρώ ανά μετοχή.
Με την τιμή της μετοχής στα 1,15 και εφόσον η εταιρία τελικά πετύχει 2 εκατ ευρώ μετά φόρων τότε έχουμε αναμενόμενο P/E -= 9,5.
Τα ίδια κεφάλαια του ομίλου ανέρχονται σε 26,461 εκατ. ευρώ, ήτοι 1,53 ευρώ ανά μετοχή .... που σημαίνει P/BV = 0,76
 
Πλαστικά Θράκης
Έγραφα πριν την ανακοίνωση των 6μηνιαίων αποτελεσμάτων 2019 ...
Έχουν αυξήσει τον καθαρό τραπεζικό δανεισμό περισσότερο απο 45 εκατ. ευρώ σε σχέση με το 2014.
Ο καθαρός τραπεζικός δανεισμός το 2014 ήταν 32,78 εκατ. ευρώ ενώ το 2018 ανέρχεται στα 78,36 εκατ. ευρώ.
Αυτό οφείλεται σε μια σειρά επενδύσεων που υλοποιήθηκαν τα τελευταία 4 χρόνια και αφορούσαν επενδύσεις στον κλάδο των Τεχνικών Υφασμάτων και επενδύσεις στον κλάδο της Συσκευασίας.
Έτσι τα Ενσώματα Πάγια αυξήθηκαν στα 135,963 εκατ. ευρώ από 74,667 εκατ. το 2014. Ο Μηχανολογικός εξοπλισμός ανέρχεται πλέον σε 72,111 εκατ. ευρώ από 35,995 το 2014.

Τα ίδια κεφάλαια του ομίλου ανέρχονται σε 138,935 εκατ. ευρώ που αναλογούν σε 3,18 ευρώ ανά μετοχή.
Οι πωλήσεις τα τελευταία 8 χρόνια κινούνται πέριξ των 290 εκατ. ευρώ με μια απόκλιση της τάξης του 10%.
Το 2018 οι πωλήσεις έφθασαν στα 322,733 εκατ. ευρώ απο 318,509 εκατ. το 2017 και αυτές ήταν οι δύο και μοναδικές χρονιές που ο οι πωλήσεις του ομίλου ξεπέρασαν τα 300 εκατ. ευρώ.

Ένα λογικό περιθώριο EBITDA για τον όμιλο είναι της τάξης του 7% με 9%.
Ακόμη και στο 10% να φτάσει τότε ο όμιλος μπορεί να εμφανίσει EBITDA της τάξης των 30 εκατ. ευρώ ... παραπάνω απο 30 εκατ. ευρώ τα EBITDA είναι σχεδόν αδύνατο να φθάσουν και αυτό έγινε μόνο το 2016 (35,161 εκατ. EBITDA)

Άρα με EBITDA 30 εκατ. ευρώ, αποσβέσεις στα 13 με 14 εκατ. ευρώ και χρηματοοικονομικά έξοδα στα 5 με 6 εκατ. ευρώ μια αισιόδοξη πρόβλεψη είναι ο όμιλος να εμφανίζει κέρδη προ φόρων 10 εκατ με 12 εκατ. και κέρδη μετά φόρων στα 7 εκατ. (0,16 ευρώ ανά μετοχή) με 9 εκατ. ευρώ (0,21 ευρώ ανά μετοχή)

Νομίζω ότι η μετοχή είναι σωστά αποτιμημένη βάση κερδοφορίας ... ίσως να ήταν λίγο παραπάνω.


Η εταιρία ανακοίνωσε στα εξαμηνιαία αποτελέσματα του 2019, ότι οι πωλήσεις ανήλθαν στα 171,125 εκατ. ευρώ, απο 165,214 εκατ. ευρώ, τα EBITDA έφθασαν στα 16,292 εκατ. ευρώ, από 16,275 εκατ.
Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 6,591 εκατ. ευρώ, από 7,569 εκατ. ευρώ, ενώ τα καθαρά κέρδη που αναλογούν στους μετόχους ήταν 4,201 εκατ. ευρώ, από 5,333 εκατ. ευρώ.
Τα ίδια κεφάλαια του ομίλου ανέρχονται σε 139,805 εκατ. ευρώ που αναλογούν σε 3,2 ευρώ ανά μετοχή.
Θεωρώ ότι δεν χρήζει περισσότερης ανάλυσης η εταιρία ...

240 σχόλια:

  1. 4/6 Είχα παλιά πλέον κάμια από αυτές. ΚΡΙ, ΙΚΤΙΝ, ΠΛΑΘ, ΜΟΤΟ.

    Μια ερώτηση για τον Σιρ Τάκη στην Φρίγο καταλαβαίνω το σκεπτίκο σας. Εμένα με προβληματίζουν τα δικαιόματα μειοψήφιας γενικά δεν τους έχω σε μεγάλη εκτίμηση τους Δαυιδ τι πιστεύεται θα γίνει με αυτά. Θα τρώνε τα κέρδη όταν συμμαζεύτει η εταίρια ΙΝΛΟΤ στυλ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως τα δικαιώματα μειοψηφίας είναι ένα σημείο προβληματισμού.
      Είστε αρκετά παρατηρητικός!!

      Διαγραφή
    2. Όταν η εταιρεία συμμαζευτει η μετοχή θα έχει κάνει ήδη ένα καλό ραλακι οπότε βλέπουμε...

      Διαγραφή
    3. Προσωπικα επενδυω δε μου αρεσει να τζογαρω. Χωρις παρεξήγηση οπως λεει και ο ξενοφων κοιταω τον ανθρωπο να με εμπνέει. Πιστευω οτι οι δαυιδ θα θελουν γρηγορα τα λεφτα απο την αμκ πισω και θα τα παρουν απο μερισματα μειοψηφιας οποτε μπορει μεχρι το 2027 να κανει να φτασει την πραγματικη αξια τα αλλα ειναι τζογος για μενα και αυτο δεδομενο οτι παει καλα στα επομενα χρονια. Αν τωρα ξερετε κατι απο μεσα η εχετε κολλιτο το δαυδ παω πασο.

      Διαγραφή
  2. UNIBIOS
    Η Unibios πρώην Βιοσώλ έχει πλέον ως κύρια δραστηριότητα την κατασκευή, εμπορία και εγκατάσταση μηχανημάτων για την επεξεργασία ύδατος που αποτελεί το κύριο αντικείμενο λειτουργίας της Εταιρείας «WATERA HELLAS» καθώς και των θυγατρικών στην Βουλγαρία και την Τσεχία. Η WATERA HELLAS επικεντρώνει την δραστηριότητα της σε μεγαλύτερα έργα που αφορούν εφαρμογές επεξεργασίας ύδατος σε δημοτικά δίκτυα, την βιομηχανία, τα νοσοκομεία και τα ξενοδοχεία. Η εταιρεία είναι ιδιαίτερα γνωστή καθώς έχει εγκαταστήσει ορισμένα από τα μεγαλύτερα συστήματα αφαλάτωσης που λειτουργούν σήμερα στην Ελλάδα. Η εταιρεία ασχολείται και με οικιακού χαρακτήρα εφαρμογές επεξεργασίας νερού, όπως φίλτρα ποσίμου ύδατος, σπα,κλπ).

    Η πραγματικότητα είναι ότι γίνεται μια προσπάθεια η εταιρία επιτέλους να περάσει σε κερδοφόρες χρήσεις.
    Στο Α΄εξάμηνο του 2019 ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε 4,173 εκατ. ευρώ απο 4,791 εκατ. ευρώ στο αντίστοιχο περσινό διάστημα.

    Τα EBITDA ανήλθαν σε 493 χιλιάδες ευρώ, απο 400 χιλιάδες.

    Τα προ φόρων κέρδη έφθασαν στα 81 χιλιάδες ευρώ, απο 34 χιλιάδες ευρώ.

    Για να εμφανίσει μια ικανοποιητική κερδοφορία ο όμιλος θα πρέπει οι ετήσιες πωλήσεις να ξεπεράσουν τα 10 εκατ. ευρώ και ίσως τότε μετεξελιχθεί σε turn around story.

    Στα αρνητικά έχουμε :
    1) Τη δυσκολία να μπορέσουν οι βασικοί μέτοχοι και ιδιοκτήτες να σχηματίσουν απαρτία στις Γενικές Συνελεύσεις καθώς δεν έχουν ικανοποιητικά ποσοστά πλειοψηφίας.

    2) Ο πρόεδρος δεν είναι δυνατόν να είναι και υπεύθυνος εξυπηρέτησης μετόχων, κάτι το οποίο παραπέμπει σε μικρή εταιρία όπου ένα ή δύο άνθρωποι τα κάνουν όλα.

    Πρόκειται για μια μετοχή ερωτηματικό. Αν κάποια στιγμή, η εταιρία, αλλάξει σελίδα από το κακό παρελθόν με κάποιο τρόπο δεν θα υπάρχουν και τα αρνητικά 1 και 2 που αναφέρθηκαν παραπάνω. Ουσιαστικά πρόκειται για μία νέα εταιρία και ας είναι εισηγμένη από την 30 Αυγούστου 1972. Η προσέγγιση της θέλει προσοχή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αξιοζήλευτα πραγματικά τα περιθώρια κέρδους εδώ.
      Η σελ.41 ίσως επηρρεάσει βραχυπρόθεσμα/τα φετινά καθαρά κέρδη όμως?

      Διαγραφή
    2. Κε Τακη μια ερωτηση σχετικα γιατι δεν εχω δει να αναφερεται κανενας..Εδω θεωρειται φυσιολογικα τα εξοδα διοικησης οταν συμφωνα με την οικ. εκθεση του 2018 φτανουν το 20% των συνολικων εσοδων;Ενω ακομα χειροτερα το 2017 πηγαινε πανω απο 30% των εσοδων σε εξοδα διοικησης; Εμενα μου φαινονται μεγαλοι φαταουλες κ αν νοιαζονταν για τους επενδυτες η εταιρεια θα ειχε κερδη εδω κ αρκετο καιρο.Ετσι τουλαχιστον μου φαινεται χωρις να γνωριζω.Νομιζω παραδειγμα προς μιμηση ηταν η διοικηση της ΚΡΗΤΩΝ που χρεωνε με το ελαχιστο δυνατον την εταιρεια κ οντας νοικοκυρεμενη εβγαζε ικανοποιητικα κερδακια ενω στα περισσοτερα μικρα φαινεται να πεφτει φαγοποτι..Ποια η γνωμη σας σχετικα με το θεμα;

      Διαγραφή
    3. Rfs1 συμφώνω απόλυτα μαζί σου δεν μου αρέσουν τα μεγάλα παιδάκια για μεγάλοι φαγάνες μου φαίνονται.

      Διαγραφή
    4. Με ενόχλησε ιδιαίτερα όταν διάβασα στο ενημερωτικό δελτίο της ΑΜΚ ότι ένα ποσό θα πάει στον Σβορώνο για να μεταβιβάσει τις μετοχές που κατέχει στην ΒΙΟΣΩΛ ΔΟΜΙΚΑ ΥΛΙΚΑ (εταιρεία με ελάχιστα θελκτικο αντικειμενο) και ένα αλλο ποσό θα πάει στον Μαυρίκο για αγορά ακινήτου.
      Δεν είναι καλά σημάδια αυτά...

      Διαγραφή
    5. Νομίζω ότι και οι δύο είχαν δανείσει την εταιρεία με μετρητά. Έτσι η εταιρεία τους χρωστάει και η συμμετοχή τους στην αύξηση ήταν ένας έμμεσος τρόπος να ξεπληρωθούν. Αυτοί δηλαδή έβαλαν μετρητό και ξεχρεώνονται με μετοχές. Μάλλον καλό σημάδι μου φαίνεται.

      Διαγραφή
    6. Δεν είναι έτσι κ. Ευρωβλάχε. Δείτε αυτολεξεί από το ενημερωτικό δελτίο:
      Σύμφωνα με την απόφαση της ΕΓΣ της 19.10.2018, το συνολικό ύψος της ΑΜΚ
      είναι έως €3.750 χιλιάδες, και αφαιρώντας τις δαπάνες έκδοσης που
      προυπολογίζονται σε €107 χιλιάδες περίπου το καθαρό ύψος της ΑΜΚ θα
      ανέλθει έως €3.643 χιλιάδες. Το Μετοχικό Κεφάλαιο θα αυξηθεί κατά €1.731
      χιλιάδες από συμψηφισμό των απαιτήσεων προκαταβολών και κατά έως
      €1.912 χιλιάδες με καταβολή μετρητών.
      Λαμβάνοντας υπόψη τη δυσμενή οικονομική συγκυρία και την κρίση στην
      οποία περιέπεσε η ελληνική οικονομία, μέτοχοι καθώς και δυο φυσικά
      πρόσωπα και ένα νομικό πρόσωπο που δεν ήταν μέτοχοι της Εταιρίας
      κατέβαλαν ποσό συνολικού ύψους €1.717 για συμμετοχή σε έκδοση
      Μετατρέψιμου Ομολογιακού Δανείου που αποφασίσθηκε στην ΕΓΣ της
      30.12.2016 αλλά δεν ολοκληρώθηκε και €14 χιλιάδες ως προκαταβολή για
      μελλοντική ΑΜΚ (Σύνολο καταβολών €1.731 χιλιάδες). Τα ποσά αυτά
      κατατέθηκαν σε Ειδικό Τραπεζικό Λογαριασμό από 1.12.2016 έως 19.10.2018.
      Το ποσό αυτό των €1.731 χιλιάδων διατέθηκε ως εξής:
      (α) €390.000,00 πρόκαταβλήθησαν για αγορά 47.250 μετοχών της θυγατρικής
      «Βιοσώλ Δομικά Εργαλεία ΑΕΒΕ» κυριότητας του κ. Αντώνιου Σβορώνου
      (μέλος του Δ.Σ. της Εταιρίας). Αποδέκτης του ποσού ήταν ο κύριος Αντώνιος
      Σβορώνος (μέλος του Δ.Σ. της Εταιρίας). Οι πληρωμές από την Εταιρία προς
      τον κ. Αντώνιο Σβορώνο, έγιναν από 01.03.2017 μέχρι 10.03.2017 τμηματικά....
      (β) €1.341.368,76 διετέθησαν ως κεφάλαιο κίνησης της Εταιρίας.
      Αναλυτικώτερα, το ως άνω ποσό εξειδικεύεται ως εξής:
      (β1) €775.000,00 πληρώθηκαν από την Εκδότρια στην θυγατρική «Watera
      Hellas», από 10.03.2017 μέχρι 17.03.2107, ως υπόλοιπο προμηθευτή και εν
      συνεχεία, το ποσό καταβλήθηκε από την «Watera Hellas» στον κ. Ορφέα
      Μαυρίκιο, Αντιπρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της Εκδότριας, ως
      προκαταβολή για την αγορά του οικοπέδου όπου βρίσκεται η έδρα της
      Εταιρίας και της θυγατρικής. Το οικόπεδο αυτό θα αγοραστεί από την
      «Watera Hellas» με πωλητή τον κ. Ορφέα Μαυρίκιο....
      Το επενδυτικό πλάνο του Ομίλου που έχει ήδη εκκινήσει και θα ολοκληρωθεί εντός του
      παρόντος έτους, περιλαμβάνει τις ακόλουθες κινήσεις:
      α. Την αγορά εκ μέρους της «WATERA ΕΛΛΑΣ», του οικοπέδου επί του οποίου έχει
      εγκατασταθεί η Εταιρία όσο και η «WATERA ΕΛΛΑΣ» που εδρεύουν στον Δήμο Φυλής, στα
      Άνω Λιόσια. Το οικόπεδο ανήκει στον διευθύνοντα σύμβουλο της «WATERA ΕΛΛΑΣ» και
      αντιπρόεδρο του Δ.Σ. της Εταιρίας, κ. Ορφέα Μαυρίκιο, στον οποίο πληρώνεται μίσθωμα από
      την «WATERA ΕΛΛΑΣ». Το συνολικό ποσό εξαγοράς ανέρχεται στο ποσό των €975.000. Από
      αυτά τα €775.000 έχουν ήδη καταβληθεί τμηματικά (για τις λεπτομέρειες βλ. και ενότητα
      4.1.4 του παρόντος), ενώ τα υπόλοιπα €200.000 θα αποπληρωθούν από τα Ίδια Διαθέσιμα
      της «WATERA ΕΛΛΑΣ». Τα οριστικά συμβόλαια εκτιμάται ότι θα γίνουν εντός ενός έτους. Η
      «WATERA ΕΛΛΑΣ» πληρώνει ενοίκιο
      β. Σήμερα η Εταιρία κατέχει το 63,26% της «Βιοσώλ Δομικά Εργαλεία ΑΕΒΕ» αξίας €673.
      718,00. Προγραμματίζεται να εξαγοράσει το υπόλοιπο 36,74%, αξίας €390.000. Το ποσό αυτό
      έχει ήδη καταβληθεί ως προκαταβολή. Εκτιμάται ότι η συναλλαγή θα ολοκληρωθεί εντός του
      β’ εξαμήνου του 2019 (για περισσότερες λεπτομέρειες βλ. και ενότητα 4.1.4 του παρόντος).

      Έβαλαν χρήματα και τα ξαναπήραν πίσω, ο μεν πρώτος πουλώντας μετοχές της ΒΙΟΣΩΛ ΔΟΜΙΚΑ ΥΛΙΚΑ, ο δε δεύτερος ένα ακίνητο.

      Διαγραφή
    7. Κύριε Ξενοφώντα ελπίζω να σταματήσατε να διαβάζετε περισσότερο και να γλιτώσατε κάποιο χρόνο (και ίσως και χρήμα). Εκτός και αν σας εξιτάρει ο τζόγος οπότε πάσο.

      Διαγραφή
    8. κ. Μιχάλη δεν μου αρέσει ο τζογος...

      Διαγραφή
    9. α) Όποιος μπήκε στην ΑΜΚ με αγορά δικαιωμάτων είχε κόστος 0,32 ευρώ/μετοχή...εάν ζήτησε και αδιάθετες μετοχές (ικανοποιήθηκαν σε ποσοστό 100%) έχει κόστος 0,305-0,310. Συνεπώς σήμερα, σε δύσκολη συγκυρία στο ταμπλό, κερδίζουν 10-13% κι ο πειρασμός λογιστικοποίησης του κέρδους είναι μεγάλος (εγώ έχω ενδώσει).

      β) Ο τομέας δραστηριοποίησης της WATERA μοιάζει να είναι ενδιαφέρον...εάν όμως το πρόβλημα ξηρασίας ενταθεί και οι διαγωνισμοί αφαλάτωσης νερού γίνουν πολλοί τι εμποδίζει τους μεγάλους κατασκευαστές (και όχι μόνο) να μπουν στο κόλπο με αντιπροσώπευση, συνεργασία ή εξαγορά άλλων διεθνών εξειδικευμένων εταιρειών? Με αναζήτηση στο google βρίσκουμε κάμποσες (και μεγαλύτερες).

      Προσυπογράφω τα σχόλια του κ. Ξενοφώντα.

      Διαγραφή
    10. Κύριε Hippy μου ή εγώ κάνω λάθος ή πέφτω από τα σύννεφα...ο ενδιαφέρων δεν είναι με ω(μέγα)? Φιλικά πάντα, ξέρεις εσύ....

      Διαγραφή
    11. Κύριε Μ&Μ

      πρώτον είμαι μαθηματκός και όχι φιλόλογος, δείξτε κατανόηση χε χε...δεύτερον αρχικά είχα γράψει "έχει ενδιαφέρον" που το διόρθωσα εκ των υστέρων μερικώς κι απ΄ότι βλέπω λάθος...τρίτον εύγε είστε παρατηρητικός...τέταρτον και κυριότερο χαίρομαι που ήρθατε στο μπλογκ

      Διαγραφή
    12. Εκτελεστικό μέλος του ΔΣ εκμισθώνει στην εταιρεία το οικόπεδο αντί 75.000 μηνιαίως και εν συνεχεία η εταιρεία με τα χρήματα της αμκ το αγοράζει αντί 950.000 .... κάτι παρόμοιες δουλειές μου θυμίζουν αυτά και δεν μ΄ αρέσουν.
      Καλλιόπη

      Διαγραφή
    13. Χαιρετώ κυρία Καλλιόπη. Σας χάσαμε

      Σχετικά με UNIBIOS ... κακώς χαλάτε όλοι σας φαιά ουσία. Ο βασικός κανόνας είναι ,,, πρώτα φτιάχνουν τα νούμερα ή είμαστε σίγουροι ότι φτιάχνουν και μετα κοιτάμε τις λεπτομέρειες και αν φτιάξουν τα νούμερα τότε δεν έχουν αξία οι λεπτομέρειες.

      Διαγραφή
    14. Καλημέρα κ Τάκη! Το θέμα είναι τσιμπιλογας λίγο στα τρέχοντα επίπεδα αναμένοντας τα ετησια μέχρι το Μαρτη? Αν φτιάξουν τα νούμερα εννοείται ότι η τιμή δεν θα είναι εδω..

      Διαγραφή
    15. Kαλησπέρα σας κύριε Τάκη. Σας ευχαριστώ για την απάντησή σας. Το αντικείμενο της UNIBIOS είναι σπουδαίο και εναπόκειται στα αφεντικά να γίνει και η εταιρεία πολύ σπουδαία εντός και εκτός Ελλάδος. Ειδικά στη χώρα μας που έχουμε τόσα νησιά, που τα καλοκαίρια με τον τουρισμό ο πληθυσμός τους αυξάνεται και σχεδόν όλα έχουν έλλειψη νερού, που χτίζονται βίλλες και συγκροτήματα απομακρυσμένα "στο πουθενά", η αφαλάτωση είναι η λύση.
      Το θέμα με το οικόπεδο τελικά δεν είναι και φοβερό, γιατί απομένουν μόνο 200.000 για την εξόφληση και υποθέτω ότι συντόμως θα απαλλαγούν και από το μίσθωμα 75.000 μηνιαίως. Παραμένω εντός με αυτά που απέκτησα στην αύξηση σε χαμηλή σχετικά τιμή και περιμένω να δούμε την πορεία.
      Καλλιόπη

      Διαγραφή
    16. Το μόνο σιγουρακι στην περίπτωση της Unibios είναι ότι ο Κύριος Σβωρονος είναι Καλο και Έντιμο παιδί.Καρατσεκαρισμενο.Επειδη όμως αυτό δεν είναι αρκετό τα ξεφορτωσα στο 34 και προτιμώ να ανεβάσω ΦΡΙΓΟ πιο κάτω...

      Διαγραφή
    17. Όντως είναι καλό και έντιμο παιδί. Αν αρχίζαν να ανεβάζουν τα ποσοστα τους οι βασικοι μέτοχοι και ταυτοχρόνως ενεργοποιούσαν την αγορά ιδίων μετοχών που είναι εν υπνώσει τότε θα ήταν καλύτερα .. .

      Διαγραφή
    18. Κύριε Τάκη απ ότι μου λένε οι παροικουντες την Ιερουσαλημ μέχρι στιγμής δεν υπάρχει τέτοια πρόθεση!Θα επανέλθουμε εν ευθέτω χρόνω.Προς το παρών στο μικροσκόπιο σας...

      Διαγραφή
    19. Εννοώ για Unibios αλλα και για ότι άλλο ετοιμαζεται από κάμπια να μεταμορφωθεί σε πεταλούδα.Πιστευω πως ΟΛΠ δεν θα αγοράζατε γιατί όπως έχετε αναφέρει δεν σας ενδιαφέρουν αποδόσεις 30 και 40% όμως είναι αλήθεια πώς θα ήθελα την γνώμη σας για τα περιθώρια και τις προοπτικές που έχει με τους κινέζους και πάντα Long Term...

      Διαγραφή
    20. Ειμαι θετικός για ΟΛΠ.
      Γενικά όμως οι Κινέζοι δεν ενδιαφέρονται για τις μετοχές τους.

      Διαγραφή
    21. Ευχαριστω Κύριε Τάκη. Είναι γεγονός ότι δεν ενδιαφέρονται βλεπε ΑΔΜΗΕ αγορασμενοι στο 2.90 και ΟΛΠ 22 και πήγαν απατα 1.55 και 10.60 αντίστοιχα. Όμως ΟΛΠ οι Βίκινγκς επιμενουν να είναι αγοραστες όπως έχουν και μικρό ποσοστό στο καραβάκι. Στο καραβάκι αξιοσημιωτο ποσοστό έχει και μεγάλο Ελληνικό fand το μεγαλύτερο ίσως. Και είναι το μόνο μικρό που έχει on focus. Ισχύει..

      Διαγραφή
    22. Fund διορθώνω τον δαίμονα τής τεχνολογίας..

      Διαγραφή
    23. Κ.Τάκη με βάση την εμπειρία σας, από τί ποσοστό και πάνω θεωρείτε ότι ένα χαρτί είναι "μαζεμένο"?
      Ευχαριστώ προκαταβολικά.

      Διαγραφή
  3. κ. Τάκη, στο ΚΡΙ το μόνο που με προβληματίζει είναι το brexit, καθώς το 20% του τζίρου της πηγαίνει στην Αγγλία. Την προηγούμενη εβδομάδα εκμεταλλεύτηκα την πτώση κάτω από τα 5€ και έκανα κάποιες πρωτες αναγνωριστικες αγορες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. κ. Τάκη περιμένουμε ακόμα σχολιασμό των αποτελεσμάτων τηε ΕΒΡΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα σύντεκνοι. Αναθεώρηση στόχου για άνοιγμα long στον φούτσε. Προς τα 1850.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και ένα βροχερό μεν, ωραίο δε, απόγευμα του Οκτώβρη, ο Βασιλάκης (και λασκαρίδης, δαυιδ, κωνσταντακοπουλος) ανακοινώνουν πως θα ξοδέψουν 20 εκατομμύρια ευρώ της AEGEAN για να εξυπηρετήσουν το Λάτση και το ελληνικό..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ αυτή είναι η αρχή. Έρχονται τις επόμενες ημέρες και άλλα κεφάλαια.

      Διαγραφή
    2. Δεν τα δινε στον Χαϊδεμένο να φτιάξει ολόκληρο αεροδρόμιο εκεί δίπλα απευθείας καλύτερα?(καθένας με τον πόνο του χαχαχα).

      Διαγραφή
  7. Ίσως αποδειχθεί προφητικός ο τίτλος του πρώτου θέματος του κυρίου Τάκη για το 2019...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. κ. Τάκη στην υπογα σας στολίζουν κανονικα...

    ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ,ΜΠΡΟΚΕΡΑΚΙΑ. ενα μεγαλο μπροκερακι που που εσπρωχνε τον παπουτσανη ξεφορτωνε στα κεφαλια του καθε φουκαρα ενω την ιδια ωρα ελεγε οτι δεν δινει λεπι.Στο τελος παραδεχτηκε το ατοπημα του βγαζοντας αυτη την ανακοινωση <> Αναρωτιεμαι εαν και ο ΜΗΤΣΑΡΑΣ λειτουργησε σαν μπροκερακι με τον ιδιο τροπο στον ΜΥΛΩΝΑ και αποχωρησε οταν δεν αντεξε την κρητικη που του εκαναν καποιοι εδω μεσα.Τα μπροκερακια φωναζουν οταν ξεφορτωνουν αυτο ειναι το χαρακτηριστικο που εχουν και μας βοηθα να τα εντοπισουμε .Προσοχη λοιπον σε οσους σας πασαρουν την πλεμπα για χρυσο φωναζωντας για δηθεν ευκαιρια

    Την επόμενη φορά πριν πουλήσετε μια θέση σας, καλό θα ήταν να τους ρωτήσετε... Δεν πάμε καθόλου καλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγά μην ασχοληθεί ο Τακαρος με τον σύντεκνο των 1000 ψευδωνυμων που έχει φάει στην κεφαλι μπαν από παντού και βρήκε στέγη στην υπογα. Ο Τακαρος είναι στο διαδυκτιο 12 χρόνια όταν ουλοι αυτοί ακόμα κατουρουσαν πάνες.

      Διαγραφή
    2. Ποιά είναι αυτή η υπόγα κύριε Ξενοφών;

      Διαγραφή
    3. Εμμ κ που να του εξηγεις τωρα οτι το 'μπροκερακι' μας εδωσε πανω απο 200% αποδοση στο χαλαρο..

      Διαγραφή
    4. Γιατρε μου απο ότι φαινεται εγώ δεν μπορώ να πουλήσω 🤪🤪

      Και που πούλησα Γιατρέ μου?
      Πάνω στον Τασόπουλο και στην Ισκαλατιάν 🤭🤭🤭🤭
      Και αυτοί οι άσχετοι γράφουν ότι ξεφορτωσα στην κεφάλα κάποιου φουκαρά;

      Διαγραφή
    5. Κύριε Τάκη ένας το έγραψε, γνωστός σας και εδώ ως Ελλανιος Έλλην. Μην παίρνει η μπάλα και τους υπόλοιπους.

      Διαγραφή
  9. Όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια κύριοι... Αυτή είναι η αλήθεια...

    κ. Τάκη τα σχόλια κάτω από την στήλη ΕΚΟΒΟΛΟΣ στο euro2day

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και ο Μητσάρας ποιός είναι;
      Ο Διαμαντίδης;

      Διαγραφή
    2. Χάχαχα!!!
      Κάποιος συμμετέχων εκεί που έχει σορτσρει τα πάντα και έχει αγοράσει ΑΛΜΥ θεωρώντας ότι δίκαιη τιμή είναι τα 10€

      Διαγραφή
    3. Ακόμη κατουρανε πάνες Dr μου γιατί αλλιώς θα είχαν ψηλώσει (ωριμάσει)και θα είχαν καταλάβει ότι το σπορ δεν είναι για τα νήπια.Λες και ο κύριος Τάκης θα πρέπει να φωνάζει με ντουντούκα του ΠΑΜΕ από την Ακρόπολη καθε φορά που πουλάει.Αλλωστε όποιος θέλει εδώ στο 1.50 πουλάει μια χαρά.Ουτε Λεπι Κύριε Τάκη πολύ σωστά το εκφράσετε ...

      Διαγραφή
    4. Καλημερα.
      Κριμα παντως με τον κ.Γελενταλι που τοσα χρονια στο οικονομικο ρεπορταζ,ειδικο τυπο και TV,ειχε σοβαροτητα.Τωρα τελευταια κατι επαθε και ξεφυγε απο την στιγμη που αποφασισε να ανεβασει την επισκεψιμοτητα της στηλης του.
      Δεν ξερω δε ποσο δεοντολογικο ειναι απο την στιγμη που γνωριζει και μιλαει με χρηματιστες,εκδοτες,δημοσιογραφους και βασικους μετοχους να κατεχει ο ιδιος μετοχες εταιρειων για τις οποιες γινεται διαρκως κουβεντα στην "υπογα " οπως ΑΛΜΥ,ΚΤΗΛΑ,ΕΚΤΕΡ κλπ.
      Εχει δωσει ασυλο και στο γνωστο τρολ με τα 1000 nicks που ποσταρει συνεχως οτι ανεβασει το Documento και κατηγορει συνεχως τον Μ/Μ και τον κο Τακη χωρις αυτος να παρεμβαινει.
      Καλη συνεχεια

      Διαγραφή
    5. Επειδή διαβάζω πότε πότε τη στήλη του, ο κ. Γελαντάλις είναι ΚΎΡΙΟΣ και ευγενέστατος. Απλά έχει και αυτός διάφορα αδέσποτα άγρια ζώα που περιφέρονται στην αυλή του, όπως και ο κύριος Τάκης, επειδή δεν έχει την όρεξη/χρόνο/δυνατότητα(;) ν' ασχολείται μαζί τους.

      Διαγραφή
    6. Κυριε Μιχαλη συμφωνω με τον χαρακτηρισμο σας.Οταν ομως εχεις εγκριση στα προς δημοσιευση σχολια τοτε φερεις ακεραια την ευθυνη για το ποια εγκρινεις και ποια κοβεις.Οσα εγκρινεις σημαινει οτι συμφωνεις μ αυτα η δεν ειναι προσβλητικα αλλιως σε ενδιαφερει η επισκεψιμοτητα.

      Διαγραφή
    7. Ο κύριος Γελανταλις παρενέβη και έβαλε στη θέση του τον συγκεκριμένο για τον οποίο μιλάτε. Να είστε πιο παρατηρητικός. Και πράγματι είναι κύριος ο Μιχαήλ.

      Διαγραφή
    8. Για ποιο λόγο πρέπει να κάνει τον αστυνόμο στα σχόλια; Αν έγραφε πχ ότι ο τάδε είναι δολοφόνος να το καταλάβω ότι πρέπει να το λογοκρίνει. Στο χρηματιστήριο είναι δουλειά του επενδυτή να φιλτράρει αυτό που διαβάζει.

      Διαγραφή
    9. Μπρέ σύντεκνοι έχετε καταλάβει ότι τρώμε χώρο εδα σε σχόλια που αφορούν το τρολ και άλλα μπλόγκ?Εδά κουμάντο κάμει ο μοναδικός Τάκαρος που μοιράζει απλόχερα γνώση και δεν μας απασχολεί ο ένας και ο άλλος τι γράφουν.

      Διαγραφή
    10. Ο κυριος Γελανταλις ειναι Κύριος με Κ κεφαλαίο και μου έκανε αρκετες φορές την τιμή να αναφερθει σε μένα με πολυ κολακευτικά σχόλια.
      Μην τον αδικείτε ... δεν μπορουμε να κανουμε τον αστυνομο σε καθε πικροχολο σχόλιο κάποιου ανύπαρκτου αναγνωστη.

      Λήξτε το θέμα κύριοι ... πολλή αξία δώσαμε στις παπαριες που γραφουν διαφοροι ..

      Τα σεβη μου Μιχάλη!!

      Διαγραφή
    11. Κ γω συμφωνω ειναι καλο παιδι ο Μιχαλης..

      Διαγραφή
  10. τωρα καταλαβα για τι πραγμα μιλατε στο euro2day.
    τελικα εχω μεινει πισω σε πολλα πραγματα...😆😆
    η αγορα ειναι τοσο μικρη που σε λιγο ολοι θα γνωριζομαστε μεταξυ μας.
    λιγοτερα απο 5 φορουμ υπαρχουν για την ελληνικη αγορα, κ πανω κατω οι ιδιοι χρηστες γραφουν σε ολα.
    η σχεδον σε ολα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ο κύριος Τάκης αναλύει τα οικονομικά στοιχεία,τα απλοποιεί,κάνει δουλειά για κάποιους που είναι άσχετοι,λίγο τεμπέληδες και εκφράζει την προσωπική του άποψη επ αυτών,στην υπογα κάνουν κουτσομπολιό ,δήθεν έχουν πληροφόρηση και μπλα μπλα ,δεν υπάρχει σύγκριση ,@ουτσα με βουρτσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ρυθμισε και την τελευταία οφειλή προς τράπεζα η ΜΕΝΤΙ:
    https://www.euro2day.gr/news/enterprises/article/1701297/medicon-rythmise-ofeilh-29-ekat-eyro-pros-thn-ete.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μετά από αυτό μάλλον ανοίγει ο δρόμος για άρση της επιτήρησης.

      Διαγραφή
    2. Από το 1.2 μαζί της. ΑΧΧΧΧ και να χα περισσότερα. 2.4 αποχώρω πάντως αν δει με άρση επιτήρησης.

      Διαγραφή
    3. Θέλω να πάρω άλλη μια της επιτήρησης τώρα. Αν έχει κάποιος άποψη σε τρέχουσες αξίες για μικρή τοποθέτηση πάλι λόγω επιτήρησης. Δομική Κρήτης κάνει τίποτα ή μπα έχει κανείς ίδεα για την εταίρια ΜΕΝΤΙ ήξερα ίστορικο.

      Διαγραφή
    4. Δομική Κρήτης???????????

      Απο που και ωςπου;

      Διαγραφή
    5. Ψάχνω να βρω ένα σαπάκι να χω και γω λίγη αδρεναλίνη αν γύρισει. Έχει κάτι στρέμματα εκεί στα Μάλλια (για βοσκοτόπια μου φάνηκαν 166 στρέμματα το μεγάλο) κλπ. αλλά διαβάζωντας τον ισολογισμό δεν μου έκανε καμια τρελή εντύπωση απλά τώρα θα γίνουν κάποια έργα Κρήτη σε δρόμους θα γίνει και το Καστέλλι μήπως πάρει καμια υπεργολαβία. Λίγο σασπένσε με πενταροδεκάρες. Αλλά στο τέλος είδα και την σημείωση μετά την αναφόρα του Κίτσου για 5 μύρια διεκδίκηση από μέτοχο δεν εκφέρει και γνώμη η διοίκηση για έκβαση ούτε πρόβλεψη έκανε και μου φύγαν οι ίδεες. Επίσης δεν ξέρω αν οι τιμές που χουν βάλει για τα βοσκοτόπια τους είναι ρεαλιστικές πιστεύω πως όχι.

      Διαγραφή
    6. Δομική? Θεός φυλάξει !Αν θέλεις αδρεναλινη φίλε μου Κεκροψ μια χαρά είναι χωρια που μπορεί και να σου κάτσει ειδικά κοντά στα 2 .20!Καλύτερα Ελεύθερη πτώση χωρίς δεύτερο αλεξίπτωτο πιο ασφαλής είσαι και θα το απολαυσεις. Αλλά Δομική? Καλοπροαίρετα πάντα όλα αυτά..

      Διαγραφή
  13. Χαιρετω παιδες.. Τακαρε πως βρισκεις σαν ιδεα να δουμε λιγο το ελληνικο.. θα παρει μερος ολος ο επιχειρηματικος κοσμος κ καλα θα κανει.. πιστευω το εργο 'σημα κατατεθεν' για την ελλαδα κ αττικη θα δωσει την ευκαιρια σε μερικες εταιρειες να γραψουν σημαντικα κερδη.. μπας κ τις ξετρυπωσουμε λεω.. καποια μυρια θα τα σηκωσουν κ απ το χαα κ νομιζω θα δωσει ευκαιριες αρκετες.. καλη συνεχεια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Προς silentpatience με τέτοιους τζίρους τέτοιο ανεκτελεστο και δικαστική διεκδίκηση εναντίον της για πέντε κάτι μύρια νομίζω ούτε την κοιτάς και είναι και κατασκευαστική,μακριά γνώμη μου.Γεια σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Επήρα σαν καμικάζι ΙΝΛΟΤ στα 0.3650€. Φυσικά με stop σύντεκνοι στο 5%.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Νομίζω πως η αγορά θα συνεχίσει να πέφτει για κανα μήνα ακόμη. Οι θεσμικοί ξεφορτώνονται τα μικρά που έχουν τρέξει, για να μαζέψουν ρευστότητα για τις αυξήσεις κεφαλαίου που θα γίνουν, Λαμδα, την πώληση ποσοστού ΕΛΠΕ, ομολογιακές εκδόσεις. Θα υπάρξει ζήτηση να μαζευτούν δισεκατομμυρια σε λίγο. Αυτό θα κάνει τα μικρομεσαία να υποχωρήσουν και τους έχοντες ρευστότητα να αγοράσουμε σε καλύτερες τιμές. Ποιά η γνώμη σας?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποιοι θεσμικοί ξεφορτώνονται τα μικρά μπρε κοπέλι???Ο Θεσμικός δεν μπαίνει σε μετοχές που κάμουν 10.000 κομμάτια την ημέρα. Βασικά δεν μπαίνουν σε περιφερειακά. Τα χαρτια του θεσμικού κάνουν απο 500.000€ την ημέρα τζίρο και πάνω.

      Διαγραφή
    2. Δεν έχουν θεσμικούς τα ΠΛΑΘ, η ΕΥΠΙΚ, η ΜΛΣ? Ποιοί την πιστόλιασαν σήμερα και την πήγαν στο -15%. Η μαρίδα?
      Βασικά εγώ έκανα λάθος, που ειπα ότι βγαίνουν μόνο από τα μικρά. Από παντού μαζεύουν ρευστότητα.

      Διαγραφή
    3. Δεν ξέρω ποια θεωρεί ο Γιατρός μικρά αλλά από τα χαρτιά του 40αρη που είχα κοιτάξει πριν μια εβδομάδα οι θεσμικοί έχουν πολλά έως πάρα πολλά πχ ΚΛΜ ΒΥΤΕ ΛΥΚΟΣ φαίνετε πως σχεδόν τα πιστολιασαν .Το μόνο που δεν έχουν ούτε και είχαν Λεπι είναι το ΙΑΤΡΙΚΟ..

      Διαγραφή
    4. ΛΥΚΟ εννοώ μόνο ότι τελειωνουν γιατί από τα αλλα έχουν καραβιες ...Τουλάχιστον μέχρι πριν 1 εβδομάδα...

      Διαγραφή
    5. Θεσμικοί ασχολουμενοι με τα χαρτιά που γράφεις σύντεκνε είναι μόνο Ελληναρες. Γιαυτό τα πιστολιασαν. Όταν μιλώ για θεσμικούς αναφέρομαι σε σοβαρούς και τέτοιοι είναι μόνο οι ξένοι. Οι Έλληνες εχουμε δει το εγκλωβισμους είχαν φάει στα μικρά χαρτιά και περίμεναν πως και τι μπας και φτάσουν στις τιμές αγοράς ώστε να τα σπρώξουν.

      Διαγραφή
    6. Γιατρέ μου με όλη μου την εκτίμηση στο πρόσωπο σας θεσμικός είναι κάθε επενδυτής που έχει νομική μορφή και όχι φυσικό πρόσωπο.Τωρα το ότι είναι μόνο Έλληνες εννοείται .Ποιο ξένος ακόμη και σπεκουλαδορος να είναι θα ασχοληθει με τις κολατζες. Εδώ μιλάω με Ελληνα διαχειριστή φίλο σε μεγάλο ελληνικό fund κοντά στο ένα δις και περα από τον 25αρι όταν τον ρώτησα για ένα δύο μικρά χαρτιά νόμιζε πως μιλάω κινέζικα..

      Διαγραφή
    7. Σύντεκνε καπετάνιο ουσιαστικά συμφωνούμε μπρε. Οι Έλληνες θεσμικοί δεν πιάνουν μια αυτό λέω.

      Διαγραφή
    8. Δεν είπα το αντίθετο Γιατρέ μου.Οι πιοτεροι είναι για τα σίδερα με τον έναν ή τον άλλο τρόπο.

      Διαγραφή
    9. Πάλι όμως αναλωθήκαμε στη σημειολογία και το αρχικό ερώτημα δεν το απάντησε κανείς.
      Ποια η γνώμη σας?

      Διαγραφή
    10. Σύντεκνε Χρηστε η ΜΛΣ είναι για τα μπάζα και εκεί που καθότανε ακριβή. Τα Παλστικα Θράκης έχουν μπρεξκιτ και κλαδο δύσκολο αυτά τα χρόνια και ΕΥΠΙΚ είναι στα υψηλά πολλών ετών. Άρα τι συζητάμε μπρε???

      Διαγραφή
    11. χαχα. Αστο Γιατρέ. Καμία σχέση με αυτό που ρώτησα. Από αυτά μόνο Ευπικ εχω και τα αλλα δεν μ'ενδιαφέρουν. Παραδείγματα έφερα σε αυτο που απάντησες. Αμα γράφουμε και γραφουμε ο καθένας τα δικά του, χάνουμε και την αρχή και τα πασχάλια.

      Διαγραφή
  17. Χαιρετώ την παρέα..πως βλέπετε τον Περσέα? Έχει πάρει φόρα κατηφορα,και χωρίς να έχει κάνει κίνηση για την χρονιά που διανύουμε...προεξοφλεί κάποια συγχώνευση κάτι που θα το μάθουμε τελευταιοι η δεν ξέρω εγώ τι άλλο..?σήμερα είχε και προσφορα και προθυμους πωλητές και κάτω από 1 ευρώ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΠΟΛΥ ΞΥΛΟ ΣΤΗΝ MLS ΠΙΕΣΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΟΜΟΛΟΓΟ ΤΗΣ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΠΑΝΙΚΟ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΣΧΗΜΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ?????????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού είναι μια εταίρια αέρας. Λίγος άνεμος να πιάσει πάει δείτε τα άυλα είναι όσα και η κεφαλαιοποίηση. Για αύτο δε μου αρέσουν οι εταίριες τεχνολογίας γενικά πολύ φρου φρου και αρώματα και από ουσία τίποτα (οι περισσότερες). ΠΕ και πβ παράλογα όσο δεν πάει.

      Διαγραφή
    2. Εταιρείες Τεχνολογιας στην Ελλάδα πλην ελαχίστων εξαιρέσεων φεξε μου και γλυστρισα..Μακριά και άγνωστοι...

      Διαγραφή
    3. Μία προσεκτική ανάγνωση στην εξαμηνιαία (συνέχεια της ετήσιας του 2018) θα σας βοηθήσει να καταλάβετε γιατί ΔΕμλς!! Κάτι αριθμοδείκτες φωνάζουν!!

      Διαγραφή
  19. Κύριε Τάκη για δρομέα βλέπω αρκετά αυξημέμες της πωλήσεις για το 19. ΕΕ μπορεί να πλησιάσει τα 8-9 εκατομύρια( Μόνο 5,5 είναι οι γερμανοί)
    Αυξημένες όπως βλέπετε είναι και οι πωλήσεις στα βαλκάνια λόγω ότι ο αντιπρόσωπος αλβανίας άνοιξε μαγαζιά σε σκόπια και κόσοβο και ετοιμάζεται για ρουμανία.
    Δεν θα είναι έκπληξη τα EBITDA να είναι πάνω από 500,000
    Ο δανεισμός συνεχίζει να είναι το μεγάλο αγκάθι. Άραγε δεν θα μπορούσε να προχωρήσει σε αναπροσαρμογή του δανεισμού με χαμηλώτερο επιτόκιο για να μπορέσει να επωφεληθεί από τα χαμηλά επιτόκια των τραπεζών την τρέχουσα περίοδο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σύντεκνε στο Κόσοβο κυκλοφορούν ακόμα με αμαξες. Για τον δανεισμό ας κάμει μια αύξηση μετοχικού ο σύντεκνος Αθανάσιος να βάλει και την χείρα στην τσέπη ο ίδιος.

      Διαγραφή
    2. Σύμφωνω Γιατρέ. Καλά τα λόγια αλλά πράξεις χρειάζονται αν έκανε μια γεναία αύξηση είμαι σίγουρος πως θα πετύχαινε και θα ανέβαινε και γρήγορα το χαρτί. Τώρα οι τράπεζες του τρώνε τα κέρδη.

      Διαγραφή
    3. Πιό πιθανό να πάρει ο παναθηναίκος πρωτάθλημα παρά να κάνει ο αθανάσιος αύξηση μετοχικού κεφαλαίου.

      Διαγραφή
    4. Σύντεκνε στα χρηματιστηρια ποτέ μην λες ποτέ.

      Διαγραφή
    5. Γιατρέ μου γιατί Ιασώ και όχι Ιατρικό? Και όχι φυσικά γιατί το μποπαρει ο μμ.Ουτε τον διαβάζω ούτε και πρόκειται γιατί δεν μου αρέσει το στυλακι του γενικά.

      Διαγραφή
    6. Πότε μου δεν συμπάθησα τον Αποστολόπουλο και τους ισολογισμούς του σύντεκνε.

      Διαγραφή
    7. Αυτό είναι άλλη πονεμένη ιστορία Γιατρέ.Απο ισολογισμούς σ όλους αυτούς μάλλον σε κουζίνα υψηλής γαστρονομιας παραπέμπουν..Μιλάω λόγω συγγένειας εξ αγχιστείας με το χώρο (επαγγελματική εννοώ).

      Διαγραφή
    8. Απλά τον Δημητράκη όταν τον πιάσεις στην πάνω κίνηση τα πήρες...

      Διαγραφή
  20. Ερώτηση για τον κύριο hippy που βλέπεται το κάτω της μετοχής του ΟΠΑΠ μέχρι 29 Οκτωβρίου,θα πάει κάτω από 9,12, την εκτίμηση σας,ουδείς μαντης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κύριε Κωνσταντίνε αρκετοί από εμάς και σίγουρα οι θεσμικοί έχουν χαμηλή προμήθεια πχ 0,20% που αντιστοιχεί σε λιγότερο από 2 cents στη μετοχή του ΟΠΑΠ. Ας υποθέσουμε ότι η μετοχή του ΟΠΑΠ υποχωρεί κάτω απ΄την ΔΠ στα 9,00. Όσοι αποδέχονται την ΔΠ του Τσέχου δεν πληρώνουν προμήθεια πώλησης παρά μόνο το φόρο 0,20% δλδ άλλους 2 πόντους. Επιπλέον τα έξοδα κεφ/ρας 0,08% δλδ ακόμη 1 πόντο. Σύνολο εξόδων 0,05 + 9 ευρώ η αγορά = 9,05 max. Αρα ο κερδοσκόπος των 9 ευρώ αποδεχόμενος την ΔΠ στα 9,12 θεωρητικά θα μπορούσε να κερδίσει καθαρά 7 cents σε  15 μέρες κι αν είναι φραγκάτος και πάρει πχ 10Κ-100Κ μετοχές θα βγάλει καλό μηνιάτικο. Δεν μου φαίνεται καθόλου εύκολο οπότε θεωρώ ελάχιστα πιθανό σενάριο να δούμε τιμές κάτω από 9,12.

      Ανάποδα τώρα. Απ΄όσο διαβάζω στο μπλογκ όλοι όσοι επηρεασμένοι από το κακό κλίμα στο ΧΑΑ φοβούνται χαμηλότερες τιμές πχ στα περιφερειακά χαρτιά τα βλέπουν σαν ευκαιρίες εισόδου χαμηλότερα...δλδ πιθανολογούν υψηλότερες τιμές στο κοντινό μέλλον (2μηνο-3μηνο).  Είναι παράλογο να υποθέσουμε πως όταν αυτό συμβεί και ο ΟΠΑΠ (με όπλο την μεγάλη μερισματική απόδοση) θα κινείται πάνω από 10,50-11 ευρώ? Εάν λοιπόν αυτό συμβεί στα 11 ο αγοραστής των 9,15 θα κερδίζει 1,85 ευρώ/μετοχή (20%), ενώ ο large που θέλει να σιγουρέψει την είσοδο κι αγοράζει στα 9,30 (εγώ) θα έχει κέρδος μόνο 1,70 ευρώ/μετοχή (18,30%). Πιστέψτε με καθόλου δεν με χαλάει (φτάνει βέβαια να έχω δίκιο και να επιβεβαιωθεί το 11ευρο)

      Διαγραφή
    2. Καλημέρα ευχαριστώ,θα περιμένω λίγο ακόμη ,προς το τέλος της ΔΠ.ψωνισα Ελλάδος ,κάτι το μέρισμα,σχετικά νωρίς,και κάτι το ένστικτο μου ,είναι και πολύ καιρό καθηλωμενη

      Διαγραφή
  21. Εγώ από ότι θυμάμαι πολλοί σοβαροί ξένοι ασχολήθηκαν και με την φόλα και την μιγα και την frigo και παλιότερα νεοχημικη αλαπις.Καλο βράδυ σε όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σύντεκνε σε Μιγα Φριγκο και Αλαπις βγήκαν νωρίς. Άσε που τότες δεν ήταν χαρτιά με αδύναμα οικονομικά και μικρούς τζίρους στο ταμπλό. Στην Φόλα επρόκειτο περί απάτης. Δύσκολο να ξεφύγεις από μια καλοστημένη απάτη κοπέλι μου.

      Διαγραφή
    2. Έτσι ακριβώς Γιατρέ Frigo 21 ευρώ αν θυμάμαι καλά.Κεφαλαιοποιηση για 25αρι...

      Διαγραφή
    3. Το ερώτημα είναι πότε θα ξαναδεί τα 700 εκατ κεφαλαιοποίηση.

      Διαγραφή
    4. κ. Τάκη το ερώτημα ειναι μόνο πότε ή και αν?

      Διαγραφή
    5. Κύριε Τάκη το ποτέ θα ξαναδεί τα 700 εκ κεφαλαίοπηση είναι πραγματικά ερώτηση για προφητες αν όχι για Θεούς.Ειμαι σίγουρος όμως ότι δεν το ριξατε στο τραπέζι ετσι!Το ποτέ δεν μπορεί να το πει κανείς στις αγορές 😉

      Διαγραφή
    6. Άλλωστε το αναφέρει και ο Γιατρός πιο πάνω. Όσοι είπαν και πίστεψαν στο ποτέ και στο πάντα είχαν όχι και τόσο καλό τέλος. Πότε και πάντα λέγαμε στους νεανικους μας Έρωτες...

      Διαγραφή
  22. Γιατρέ πως βλέπεις την συνεχεια;Να αγοράσω τώρα η να περιμένω λίγο ακόμη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ο Γιατρός λαλησε πριν 2 ημέρες πως 1850 μπαίνει στον 25αρι long.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι...δλδ τιμές προ ευρωεκλογών....ευχομαι να μη μπει ποτέ τότε....αν και με τους βαψομαλλιάδες...δε ξερεις τι να περιμένεις...

      Διαγραφή
  24. Γιατρέ, έχω διαβάσει παλιότερα πως έχετε ακόμη θέση στο ΙΑΣΩ. Σήμερα έκανε 100000 τμχ, κάποια μεταβίβαση προφανώς, αλλά με την ευκαιρία ήθελα να σας ρωτήσω τι προσδοκάτε από την εν λόγω μετοχή πλέον?
    Έχω μια αξιοπρεπή θέση @ 1,40Ε ΜΟ και απλά περιμένω, μη γνωρίζοντας τι άλλο να κάνω στη συγκεκριμένη περίπτωση, καθόσον κατά την περίοδο της προσφοράς είχα πολύ σημαντικότερα θέματα να αντιμετωπίσω (υγείας) και δεν υπήρχε ούτε όρεξη ούτε χρόνος να ασχοληθώ. Ευχαριστώ εκ των προτέρων. Βίκτορας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σύντεκνε έχω με τιμή 1.36€. Δεν τους δίνω λέπι ακόμα. Να πωλήσω στους insiders που αγοράζουν δεν βρίσκω λόγο.

      Διαγραφή
    2. Μαζί σου Γιατρέ μου δεν είπα να πουλήσεις απλά μέχρι που το βλέπεις. Και εγώ Ιατρικό πριν το 3 ούτε Λεπι και είμαι αγορασμενος στο 1.10..

      Διαγραφή
    3. Άμα δω 200 κεφαλαιοποίηση θα τους τα δώκω. Αν πάνε σε ΑΜΚ εδά θα βάλω χέρι στην τσέπη και θα πάρω μέρος.

      Διαγραφή
    4. Πάντως αυτή τη στιγμή το κοντέρ του γράφει 1.45....Good for you...

      Διαγραφή
  25. Μια ερώτηση προς τον οικοδεσπότη. Έχετε δει καθόλου τα θεμελιώδη της Mohegan που διεκδικεί την άδεια του καζίνο στο Ελληνικό; Ποια η άποψη σας;

    https://mohegangaming.com/financial-information/sec-filings/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Hard Rock πάντως εν μπορεί να το σηκώνει το έργο μόνη της σύντεκνε. Οι ινδιάνοι μπορούν.

      Διαγραφή
    2. Καλησπέρα και οι δυο είναι Ινδιάνοι mohegan μοικανια και hard rock Seminole.

      Διαγραφή
    3. Σύντεκνε το Hard Rock δεν ήταν Ινδιάνων. Το εξαγόρασαν τα κοπελιά που γράφεις το 2007. Τεσπα.Το καζίνο θα πάει στους ορίτζιναλ Ινδιάνους που το λέει και το όνομα τους. Άκου Χαρτν Ροκ φυλή...

      ΥΓ
      Μπας και δούμε κάνα τοιντ βεντσουρ με Λασκαριδη μελλοντικά.. Λέω εγώ.

      Διαγραφή
  26. Καλησπέρα..από 1.25 πριν λίγες μέρες στο 1 ευρώ με συνοπτικές διαδικασίες ο περσεας..σήμερα από 1 έως 1.025 είχε 18!! Χιλ τεμάχια προσφορά,που δεν τα άγγιξαν καν,δεν τους αρεσε η τιμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Η Frigoglas ανακοινώνει τη συγχώνευση των θυγατρικών της Frigoglass Industries Nigeria Limitedκαι Frigoglass West Africa Limited

    https://www.athexgroup.gr/documents/10180/5633042/749_8407_2019_Greek_1.pdf/7cd3c572-f1fd-4296-9786-bbab26640919

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΟ ΝΕΟ ΕΦΟΣΟΝ ΕΓΚΡΙΘΕΙ.!!!

      Διαγραφή
    2. Ότι θα εγκριθεί είναι δεδομένο. Γιατί όμως είναι καλό νέο; Θεωρώ ότι η όποια επίπτωση έχει στα οικονομικά της εταιρείας θα είναι περιορισμένη.

      Διαγραφή
    3. Ίσως κ. Ξενοφών είναι μια καλή ευκαιρία να πραγματοποιησουν όσες περισσότερες διαγραφές είναι δυνατόν και η εταιρεία παρουσιασει αυξημενα κερδη στις επόμενες χρήσεις.

      Διαγραφή
  28. Και εγώ συνεχίζω το βιολί μου καλπινεικο λόγω ελληνικού και Σβορώνο λόγω αντικειμένου και περιμένοντας ίσως κινηση ίσως με sychem πάλι.Καλο βράδυ σε όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Με ερώτηση για όλους,αν γνωρίζει κάποιος;γιατί τόσο τζίρο σήμερα η ιντρακομ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Περσέας 0.92 αυτή τη στιγμή,οι αγοραστές τους γλεντανε τους πωλητές...να δούμε τι νέο θα σκάσει..δεν μπορεί να πάρει τέτοιο κατήφορο μόνο από το όχι καλό εξάμηνο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάνετε λάθος. Το 6μηνο ήταν πολύ καλό

      Διαγραφή
    2. Troll σε περίμενα στο 0,91 αλλά δεν εμφανίστηκες.....

      Διαγραφή
    3. κύριε Τάκη μας ταρακούνησε λίγο ο περσέας ,παρέμεινα στην θέση μου βέβαια χωρίς να ανησυχώ διότι τα χρηματοικονομικά της είναι καλά σύμφωνα με το κατα τάκαρον ευαγγέλιο,και δεύτερον είναι καραμαζεμένη

      Διαγραφή
  31. Κάποιο σχόλιο για την πτώση δρομέα και ιντρακατ? κάποιο νέο για το σμαλλ καπ σήμερα για δρομέα?δεν είμαι τρόπο νέος είμαι στο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Προς unknown για ιντρακατ ακριβή είναι και ο δρομέας νομίζω επίσης και αστούς να λένε έχει πολύ φτηνότερες.Δεν ξέρω τι θα κάνουν στο ταμπλό.Καλο απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ποιες τιμές είναι καλές για είσοδο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί είναι υποχρεωτικό σε αυτές.ιντρακατ 51,καλπινης 25,5,δρομέας 12 κάτι Κορδέλλος 8,5,νακας 12 κάτι και εχει και άλλες κοίτα καλά και νομίζω δεν θα χασεις.Γνωμη μου λέμε.Καλησπερα σε όλη την παρέα.

      Διαγραφή
  34. http://bankingnews.gr/index.php?id=461499
    Λύθηκαν οι απορίες μου ,δεν θα σας απασχολήσω άλλο με την μετοχή του Περσέα..
    Τα αποτελέσματα είναι το κλαδάκι στο δάσος.. μετωπική των μεγαλομετόχων ,με αγωγές με το αδιανόητο ο προμηθευτής να κάνει μήνυση σχεδόν στον εαυτό του,στην προκειμένη στον προμηθευομενο που είναι και ο ιδιοκτήτης του προμηθευτη..το εργο το έχουμε ξαναδει και ποιοι την πληρώνουν, όταν υπάρχει εμφύλιος σε εταιρεία...ο λόγος της πτώσης καθαρός και ξαστερος....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύγε στη διοίκηση.

      Πολύ καλή είδηση. Αυτό σημαίνει ότι το deal Αμερα Σελοντα θα ολοκληρωθει επιτελους. Οπότε η Αμέρα θα πρέπει να πληρώσει τις υποχρεωσεις της Σελοντα ... τι θα κάνει; Θα πτωχεύσει τη Σελόντα που μόλις εξαγοράζει;
      Όπως έχω γραψει η ολοκληρωση του deal τελος ετους με αρχες 2020.

      Τελικώς η πλειονότητα δεν αντιλαμβάνεται τις ειδήσεις που διαβάζει.

      Διαγραφή
    2. Δεν δείχνει λογικό να πληρώσει η ΑΜΕΡΑ κ Τάκη .
      Αν είναι να δώσει 30+ μύρια γιατί να μην κάνει μια προσφορά για το 60% ( 10 εκατομμύρια μετοχές)με τα ίδια χρήματα μπορεί μέχρι 3 ανά μετοχή και παίρνει και όλο τον ΠΕΡΣΕΑ

      Διαγραφή
    3. Αν ολοκληρωθει το deal Σελοντα - Αμερα θα πρεπει να τακτοποηθουν οι απαιτησεις του Περσεα. Θα είναι η ώρα που, εκείνη τη χρονικη στιγμη, θα εχει το πανω χερι ο Περσεας, για πρωτη φορά.

      Διαγραφή
    4. Εκτιμω κυριε Βαμμενε οτι και με 15 με 18 μύρια μπορεί να ""κλείσει" η δουλειά και όχι 30+

      Διαγραφή
    5. Δεν είπα αυτό.
      Για να γίνει κουρεματάκι θα πρέπει να ελέγξει η Αμερα το 51%. Προς το παρόν δεν μπορεί να το κάνει ... για να το κάνει πρέπει να πουλήσουν οι βασικοί μέτοχοι.

      Διαγραφή
    6. Σύντεκνε πάλι ανοίγεις τα ματάκια στο κακόμοιρο τρολλ με τα 5000 ψευδώνυμα και θα γυρίσει σε όσα φόρα δεν είναι μπανιαρισμένος να πουλάει μούρη ότι γνωρίζει!

      Διαγραφή
    7. Λογικά θα έχουν γίνει και οι σχετικές προβλέψεις στα 30+ μύρια...λογικά η πιθανότατη ΔΠ θα γίνει πάνω απ΄το 1.30...μια χαρά στοίχημα μου μοιάζει με τις πιθανότητες υπέρ μου

      Διαγραφή
  35. Πωλείται η Εθνική ασφαλιστική η θα εισαχθεί στο χρηματιστήριο ,η αποτίμηση της προσδιορίζετε στα 800-850 εκατομ.ηευρωπαικη πίστη έχει αποτίμηση 150 εκατ,κύριε Τάκη θέλω απάντηση εκτίμηση από σας αν δεν σας κουράσω,που βλέπετε να πάει η ευπικ με αυτά τα δεδομένα και κέρδη εξαμήνου 12,5 εκατ.δεν την προμοταρω είμαι κάτοχος μετοχων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι λιγο δυσκολο να σας απαντησω για ΕΥΠΙΚ. Οι ασφαλιστικες δεν ειναι "κανονικες" εταιριες. Είναι "κτισμένες" πάνω σε χαρτιά. Ομόλογα, μετοχες, εταιρικά ομόλογα ... και δεν ξερεις απο που θα σου έρθει ο κίνδυνος. Αν οι αγορες για παράδειγμα διαλυθούν και τα χαρτιά που εχουν οι ασφαλιστικες γκρεμιστουν, τοτε οι ασφαλιστικές καταρρέουν.
      Γενικα θελουν πολύ προσοχή ... αγορές σε τιμές πολύ κάτω της ΒV και όταν κοιτάμε κέρδη να αφαιρουμε τα κέρδη που προερχονται απο τις χρηματαγορές.

      Διαγραφή
  36. ΚΑΠΟΙΑ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΕΤΗΝ MLS???
    ΝΕΑ ΦΟΛΙ Η ΑΠΛΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΑΙΚΤΗΣ ΒΓΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΙΕΖΕΙ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στα 4.50€ έπαιζε με 35/πε και 2/μπεβε.
      Στα 3.00€ παίζει μ3 23/πε και 1,4/μπεβε

      Ίσως ήταν (και εξακολουθεί να είναι) λιγάκι "τσιμπημένη"...???(λέω γω τώρα...)

      Διαγραφή
    2. Έχει ερωτηθεί παλαιότερα ο κος Τάκης και έχει πεί την γνώμη του.
      Δεν συμπαθώ τα προιόντα της και η εταιρεία είναι απ αυτές που δεν έχω ποτέ ασχοληθεί.

      Διαγραφή
    3. Άυλη "πραγματικότητα" και η πλατφόρμα maic δεν είναι αυτό που θα κάνει τη διαφορά. Μεγάλες υποχρεώσεις σε προμηθευτές και σε γενικές γραμμές ακριβή η αποτίμηση σε όλες τις γραμμές.

      Διαγραφή
    4. Δεν βρίσκω κάτι ενδιαφέρον και σε κανένα επίπεδο τιμών για να με συγκινήσει.

      Διαγραφή
    5. Τι να σας συγκίνησει κύριε Τάκη η κεφαλαιοποίηση που βασίζεται σε άυλα αν βγάλούμε τα άυλα μήδενιζεται η κεφαλαιοποίηση, ή τα άθλια πβ, πε και ταμειακές της εταιρίας.

      Διαγραφή
    6. Προσθήκη σε @spooky:

      Όπως επίσης είχε πει και ότι "ο μεγαλομέτοχος ασχολείται περισσότερο με τη μετοχή του παρά με την εταιρεία του"...(ή "ασχολείται περισσότερο από όσο θα πρεπε με τη μετοχή του"), κάτι τέτοιο τελοσπάντων...

      Σε κάθε περίπτωση...:
      ΜΕΛΕΤΑΤΕ ΤΑΣ ΓΡΑΦΑΣ!!!

      Διαγραφή
  37. Καλησπέρα.
    Δείτε αυτό μήπως σας βοηθήσει :
    https://www.newmoney.gr/roh/palmos-oikonomias/epixeiriseis/mls-lathos-timologisi-tou-kindinou/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΟΛΠ μόλις 5%από τα πρόσφατα υψηλα του Υψηλοί όγκοι βαριές εντολές .Δεν το πήρε όλο το MPαπό τους αργόσχολους αλλά έχει μέλλον.ΦΡΙΓΟ το σιγοψηνει θέλει χρόνο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Κύριε Τάκη εκτός από την άποψη σας ,αν έχετε,για εθνική ασφαλιστική και ευπικ,μια διαπίστωση,βλέπω το πλαίσιο πιέζετε,πιστεύω ότι βγαίνουν θεσμικοί,άρα θα το πιέσουν και άλλο,στα 3,5 νομίζω είναι ευκαιρία για μακροπρόθεσμη αγορά,τι λέτε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω θέλω κάτω απο 3 για να δω το Πλαισιο ... που δεν νομιζω οτι θα παει.

      Διαγραφή
    2. Λίγο ΑΡΒΑ μου θυμίζει η συμπεριφορα του πλαισίου κυριε Τάκη...Θα μου πείτε τι θυμηθηκα τώρα?

      Διαγραφή
    3. Από πού προκύπτει ότι βγαίνουν θεσμικοί? Από τον όγκο μάλλον όχι. Εκτός αν είναι κάποιος που φεύγει από το ευρισκόμενο λίγο πιο κάτω από το P/Bv=1 Πλαίσιο, την επετειακή χρονιά, που έκανε επενδύσεις για να μπει στο 6,5 της ΛΑΜΔΑ

      Διαγραφή
  40. Καλησπέρα, έχω κάνει ένα σχόλιο στο thread της Ιντερτέκ για να μην πιάνω τον χώρο εδώ. Οποιαδήποτε άποψη ευπρόσδεκτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Στο -25% τωρα η ΜΛΣ. Κατι πολυ περίεργο συμβαίνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόλις πήρα 1500 στο 2.07€. Απο το 3 που έγραφε ο σύντκενος 2 μέρες πριν καλύτερα θαρρώ.

      Διαγραφή
    2. Ετοιμος είμαι κι εγω, αλλά το κάρφωμά της στο limit down μου θυμίζει λίγο Φολι.
      Κι από άποψη θεμελιωδών είναι ακόμη πολυ ακριβή. ισολογισμός χάλια.
      Μόνο για 2-3 ημερων κερδοσκοπία αν την πάρω, αλλά φοβάμαι μην γίνω...μακροπρόθεσμος.

      Διαγραφή
    3. TO EΡΩΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΡΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΑΙ ΑΝ ΘΑ ΠΛΗΡΩΘΟΥΝ ΤΑ ΟΜΟΛΟΓΑ

      Διαγραφή
    4. Ευτυχώς κρατήθηκα και δεν μπήκα. Καλύτερα να αγορασω στο -28% αφού έχει σπάσει το limit down, παρά στο -30%.

      Διαγραφή
    5. Επήρα και 5000 πατσαβουρόχαρτα Δρομέα με 0.3250€. γιατί βλέπω τζίρους. Αυτή τη φορά πιο ριψοκίνδυνα δεν βάζω στόπια.

      Διαγραφή
    6. Γιατρέ μου πολλές ελευθερες πτώσεις τώρα τελευταία...!

      Διαγραφή
    7. Σύντεκνε επήρα και άλλα 5000 στο κλείσιμο με 0.30€. Τώρα σιωπή. Στην ΜΛΣ την έφαγα. Βλέπω απο Δευτέρα.

      Διαγραφή
    8. Σχιζοφρενικές καταστάσεις σήμερα. Να φορτώνουμε χαρτάκια αφού τα χαρίζουν με τόση ευχαρίστηση.

      Διαγραφή
    9. Γιατρέ έχεις απασφαλισει η μου φαίνεται. Καλές απογειωσεις στους πυραλους που ανεβαίνεις και ακόμα καλύτερα ξεφορτώματα στην κεφαλα των επόμενων επιβαινοντων ...

      .

      Διαγραφή
    10. Πάντως εγώ είμαι απ όξω από την θύρα επιβίβασης με την χείρα στην σκανδαλη μήπως κάνει προς το 1850 ο 25ρης να ανεβάσω θέσεις σε ΤΕΝΕΡΓ και Βαγγέλη. Ίσως και Ελπε...Προς το παρών Λιμάνι Καραβάκι και Ιατρικό βασικες θέσεις...

      Διαγραφή
    11. Καπετάνιο τζογαρω με αυτάΔηλαδη ΙΝΛΟΤ ΔΡΟΜΈΑ ΚΑΙ ΜΛΣ. Όσο για το 1850 στα χρηματιστηρια καλό είναι να έχομε και αντιστάθμιση κινδύνου.

      Συντεκνοι καλό ΣΚ. Έρχεται μια ενδιαφέρουσα βδομαδα

      Διαγραφή
  42. Το προσωπικό μοντέλο αποτίμησης εταιρειών που έχω δημιουργήσει, μου λέει ότι ευκαιρία για το πλαίσιο είναι το 1,76 με βάση πάντα τα σημερινά δεδομένα και τη καθαρή στεγνή του αξία σήμερα.

    Μπορεί όπως λέει ο κος Τάκης να μη φτάσει ποτέ εκεί, πάντως σε εκείνες τις τιμές θεωρώ ότι είναι ευκαιρία και όχι στα 3,5 που πιστεύω ότι είναι εγκλωβισμός.

    Ταπεινής άποψης πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγνώμη, δαίμων του τυπογραφείου που λένε.
      Κάτω από 2,94 ήθελα να γράψω πως είναι ευκαιρία για το Πλαίσιο.

      Διαγραφή
    2. Πείτε το έτσι κύριε Κωνσταντίνε μου, γιατί ομολογώ ότι ήμουν στο τσακ να τρολάρω ότι στα 39 εκατομ. κεφαλαιοποίηση (όσο το ταμείο του δηλ.) και με EV/EBITDA περίπου στο 1,6 δεν χρειάζεσαι κανένα μοντέλο για να πεις το ΠΛΑΙΣ ευκαιρία!

      Διαγραφή
  43. TO EΡΩΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΡΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΑΙ ΑΝ ΘΑ ΠΛΗΡΩΘΟΥΝ ΤΑ ΟΜΟΛΟΓΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Έχετε δίκιο κύριε koutsan, αυτά παθαίνεις όταν κάνεις πολλά πράγματα ταυτόχρονα,να με συγχωρείτε και πάλι, my bad..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Καλησπέρα και από εμένα. Εγώ χθες και σήμερα αποχαιρέτησα τα κομμάτια μου του Ανεζουλακη με απόδοση 65%.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το σκέφτηκα και δεν πούλησα ,ελπίζω να μην μου βγεί ΚΟΡΔΕΛΟΣ .

      Διαγραφή
  46. Γνωρίζει κανείς τι γίνεται σήμερα με δρομέα? Και εάν υπάρχει κανένα νέο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμε. Αγόρασε το τρολλ!!!!!!!!!!!!Και του τα χώνουν στην κεφάλα!

      Διαγραφή
    2. Ότι αρπάξουμε μέχρι να μπουμπουνισουμε την εταιρεία κάποια στιγμή,είναι η πικρή αλήθεια...

      Διαγραφή
    3. Υποχρεωτικές πωλήσεις που συνδέονται με την χρηματιστηριακη που έχει θεματακια λόγω MLS. Αυτό είναι η δική μου πληροφόρηση. Εγώ ως έχω αναφέρει δεν κάνω ποτέ μουαγεν οπότε είμαι με 0.38.Επιμενω ότι ο στόχος είναι σε διπλάσιες από σήμερα τιμές.

      Διαγραφή
    4. Δεν πιάνουμε ποτέ μαχαίρι που πέφτει συνήθως κόβει το χέρι, άποψη μου. Να πω και τη δική μου χαρά ΝΑΚΑ ΝΑΚΑ πάρε τους πάλι τη Σωβράκα.

      Διαγραφή
    5. Εγώ πιάνω σύντεκνε. Είμαι κασκαντέρ.

      Διαγραφή
    6. Κάλα κάνεις γιατρέ αν ξέρεις πως να το πιάσεις.

      Διαγραφή
    7. μαύρος κύκνος για το δρομέα αναφερεσαι;περίεργη κίνηση η σημερινή και ξαφνική από το μεσημέρι και μετα

      Διαγραφή
    8. Αυτό που λέει ο μαύρος κύκνος πρέπει να συμβαίνει. Δεν εξηγείτε αλλιώς. Έχθές είχαν παρουσίαση στο road show του χρηματιστηρίου. Να βράσω της συναντήσεις με θεσμικούς αν έτσι κάνουν τα placement εκεί στης σέρρες.

      Διαγραφή
  47. καλησπερα παιδια!
    παντως mls εγω δεν θα αγοραζα.υπαρχουν πολλα στοιχεια προβληματισμου στις οικονομικες της καταστασεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Έναν προβληματισμό,ο καματακης είναι και στην 3κ,μήπως Μ αυτήν την πτώση τα αμοιβαία της 3κ χρειασθούν μετρητο και ρευστοποιήσουν άλλες συμμετοχές,τι έχουν από μικρομεσαία να σταθώ στο -20%;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. mls λοιπον.

    με βαση μια προχειρη ματια στις οικονομικες καταστασεις της εταιρειας , μου εκαναν εντυπωση τα εξης:

    στο ενεργητικο μεγαλο μερος ειναι τα αυλα περιουσιακα στοιχεια(οχι τα αποθεματα, αλλο πραγμα ειναι τα αυλα στοιχεια)
    τα αυλα στοιχεια ειναι σχεδον 28 εκ ευρω, οταν το ενεργητικο συνολικα ειναι 58 εκ ευρω(ξανατονιζω πως τα αυλα στοιχεια ειναι διαφορετικα απο τα αποθεματα.)
    στις 31/12/2018 τα αυλα στοιχεια ειναι 25 εκ.
    πριν 2 χρονια, τα αυλα στοιχεια ηταν μολις 16 εκ ευρω.
    η αποτιμηση των στοιχειων αυτων σηκωνει πολυ κουβεντα, κ σιγουρα οσοι εχουν επαφη με το αντικειμενο της εταιρειας ξερουν παραπανω απο εμενα.οπως κ να εχει ομως ειναι ενα στοιχειο προβληματισμου.
    απο κει κ περα στο εξαμηνο:
    εχουμε διπλασιασμο του λογαριασμου των προμηθευτων.κ ταυτοχρονα μεγαλη αυξηση στα υπολοιπα πελατων.αυτο καλυτερα να μην αρμηνευσω τι σημαινει.οχι παντα αλλα σε παρα πολλες περιπτωσεις.
    με λιγα λογια υπαρχει σοβαρος προβληματισμος για τις κινησεις της διοικησης.μοιαζει με οργανωμενη χρεοκοπια.
    η εταιρεια δεν θα πληρωσει τους προμηθευτες, κ δεν θα πληρωθει απο τους πελατες(θα ειχε ενδιαφερον να μαθουμε αν οι πελατες-νομικα προσωπα που αγορασαν προσφατα χωρις να εξοφλησουν τις αγορες αυτες εχουν καποια σχεση με τους βασικους μετοχους)

    οι ταμειακες ροες ειναι δραματικες.δεν χρειαζεται παραπανω αναλυση στον τομεα αυτο.
    υπαρχουν κ αλλα στοιχεια, αλλα ειναι λεπτομεριες.

    ισως να ηταν καλο να επεμβει κ η επιτροπη κεφαλαιαγορας.

    αυτα τα στοιχεια θα με προβληματιζαν πολυ αν ειχα μετοχες της εταιρειας.
    απο κει κ περα, εσεις που την παρακολουθειτε σιγουρα ξερετε πιο πολλα εμενα για το αντικειμενο της εταιρειας αλλα κ τις επιχειρηματικες εξελιξεις.

    υποθετω οτι εχετε προσεξει πως η εταιρεια αλλαξε ορκωτο λογιστη στο εξαμηνο αυτο, μετα απο 12 χρονια αν δεν κανω λαθος.
    η νεα εταιρεια ορκωτων λογιστων ειναι πολυ χαμηλοτερα στην καταταξη απ οτι ηταν η προηγουμενη.αυτο δεν λεει κατι απαραιτητα, αλλα ας το σημειωσουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σύντεκνε γιαντα κουράζεσαι??? Μια αρπαχτή πάμε να κάμουμε. Εν θα τσι παντρευτούμε.

      Διαγραφή
    2. δεν κουραζομαι..
      μια ματια εριξα.
      απο κει κ περα οσοι την παρακολουθουν καιρο σιγουρα ξερουν πιο πολλα.

      Διαγραφή
  50. Και κάτι άλλο,ευτυχώς έχω Κόκκαλη,ιντρακατ και ιντρακομ εκεί δεν περνάει ούτε απέξω στην Παιανία κανένας θεσμικος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάνε μετάφραση ,ελεύθερα,ξέρω τι ψώνισα εδώ παπάς εκεί παπάς που είναι ο παπας

      Διαγραφή
    2. Όχι,δεν εννοώ κάτι.Απλά ήταν πετυχημένο...χαχα...Πλάκα πλάκα είδες άμα δεν έχεις μεγάλο free float και θεσμικάριους...?!Βλέπω κι εγώ απ'τον δικό μου(ΧΑΙΔΕ)...
      Ομόλογο κανονικό...(δεν ανοίγει καν 😝😝😝)Το καλύτερο σχόλιο το διάβασα από έναν στο capital "αυτή τη μετοχή δεν την παίζουν ούτε οι Μεξικάνοι"😂😂😂

      Για Ιντρακάτ δεν θα πω το τετριμμένο για το καζίνο κλπ,αλλά την είχα αφήσει παλιά που κάτι κυνηγούσε να πάρει τα σκουπίδια-τις χωματερές,κάτι τέτοιο(δεν ξέρω αν έχει ανοιχτεί σ αυτόν τον κλάδο ακόμα-δεν έχω ιδέα).
      Της δίνω καλή τύχη πάντως -αν ασχολείται σαν αντικείμενο ξαναλέω-,γιατί κάτι πήρε τ'αυτί μου τα πράγματα στις ιδιωτικοποιήσεις των σκουπιδιών θα τρέξουν πολύ πολύ σύντομα...

      Για ιντρακόμ τί να πει κανείς...ειδικά αν φορτωθεί και την ινλοτ...kalo kouragio...

      Διαγραφή

Να θυμάσαι πάντα ότι είσαι ο τελευταίος τροχός της αμάξης !!! Να μην είσαι ζουλιάρης και φθονερός τύπος και αν το σχόλιο σου είναι μόνο για να με πικάρεις ... τότε να γνωρίζεις ότι είσαι μέτριος και άσχετος και αν πιστεύεις ότι μπορείς να είσαι καλύτερος μου άνοιξε το δικό σου Ιστολόγιο για να μας το αποδείξεις ντεεεε!!!! Όχι μόνο φρου φρου και παρλαπίπες ...

Γιαυτό πάρε μόνο το "ματάκι" σου και δρόμο 😂😂