Σήμερα η Frigoglass διατηρεί μονάδες παραγωγής σε επτά χώρες: Ελλάδα,
Ινδία, Ινδονησία, Νιγηρία, Νότια Αφρική, Ρουμανία και Ρωσία .... με την
μονάδα της Κάτω Αχαίας να βρίσκεται υπό καθεστώς διακοπής της
λειτουργίας της και αυτό θα συμβάλλει στην αύξηση του περιθωρίου μέσω της
μείωσης του λειτουργικού κόστους, καθώς και της καλύτερης αξιοποίησης
της παραγωγικής ικανότητας του Ομίλου.
Η Frigoglass δραστηριοποιείται στον τομέα της κατασκευής, εμπορίας και διανομής ψυκτικών
μονάδων επαγγελματικής χρήσης καθώς και υλικών συσκευασίας για τη βιομηχανία
αναψυκτικών. Είναι ο βασικός προμηθευτής στον τομέα γυάλινης συσκευασίας στις αγορές υψηλής ανάπτυξης της Δυτικής Αφρικής.
Καλό είναι, πριν συνεχίσουμε την ανάλυση, να ξαναμελετήσουμε την Ιστορική αναδρομή της Frigoglass ... εδώ ....
Ενοποιημένες Πωλήσεις Frigoglass
Περίπου το 25% των συνολικών πωλήσεων της Frigoglass προέρχονται απο τον τομέα της Υαλουργίας και κινούνται πέριξ των 100 εκατ. ευρώ, όταν τα έτη 2005 - 2006 κινούνταν πέριξ των 30 εκατ. ευρώ.
Το δυνατότερο τρίμηνο της Frigoglass είναι το δεύτερο όπου εκεί πραγματοποιείται το 1/3 των συνολικών πωλήσεων. Δυνατό εξάμηνο είναι το πρώτο στο οποίο διενεργείται το 55% με 60% των συνολικών πωλήσεων.
Με βάση τα παραπάνω και γνωρίζοντας ότι ο όμιλος ανακοίνωσε πως το Α΄εξάμηνο του 2019 οι ενοποιημένες πωλήσεις έφθασαν στα 288,262 εκατ. ευρώ, τότε για το κλείσιμο της χρήσης 2019 αναμένονται πωλήσεις της τάξης των 480 εκατ. ευρώ με ιδεώδες σενάριο να φθάσουν τα 520 εκατ. ευρώ.
Ο όμιλος Frigoglass πέτυχε ρεκόρ πωλήσεων το 2012 όταν και κατέγραψε πωλήσεις 581,25 εκατ. ευρώ, έκτοτε παρατηρήθηκαν 4 συνεχή έτη με μειωμένες πωλήσεις. Από το 2016 που οι πωλήσεις έφθασαν 382,338 εκατ. ευρώ παρατηρείται μια αυξητική τάση στις πωλήσεις του ομίλου και στην περσινή χρήση έκλεισαν στα 417,297 εκατ. ευρώ.
Μεγάλο ζητούμενο είναι να σταθεροποιηθούν οι πωλήσεις στα επίπεδα των 500 εκατ. ευρώ και ο όμιλος να νοικοκυρευτεί.
Τα EBITDA που εμφανίζει ο όμιλος είναι της τάξης του 11% με 15% του συνόλου των πωλήσεων.
Ρεκόρ στα EBITDA επιτεύχθηκε το 2007 όταν και έφθασαν στα 90,553 εκατ. ευρώ ... τη χρονιά αυτή ο όμιλος πέτυχε και ρεκόρ κερδοφορίας 45,455 εκατ. ευρώ, αλλά ακόμη η εταιρία ήταν νοικοκυρεμένη με υψηλή ρευστότητα και χαμηλό δανεισμό.
Το 2011 ο όμιλος πέτυχε EBITDA 81,562 εκατ. ευρώ, αλλά πλέον ο όμιλος έχει υψηλότερες αποσβέσεις και υψηλότατο δανεισμό (οπότε έχει ανεβασμένα χρηματοοικονομικά έξοδα) και γιαυτό εμφανίζει καθαρά κέρδη μόλις 20,051 εκατ. ευρώ.
Από το 2011 και κατόπιν τα EBITDA για 5 συνεχή έτη έχουν πτωτική πορεία και φθάνουν το 2016 να ανέρχονται σε μόλις 36,94 εκατ. ευρώ .... για 5 συνεχή έτη (2012 έως και 2016) ο όμιλος παρουσιάζει μεγάλες ζημιές και κλείνει τα ζημιογόνα εργοστάσια, ενώ επιβαρύνεται με ένα σωρό κόστη αναδιοργάνωσης.
Τα EBITDA του ομίλου στο Α εξάμηνο του 2019 έφθασαν τα 48,516 εκατ. ευρώ που αντιστοιχεί σε 16,8% των συνολικών πωλήσεων ... το περιθώριο EBITDA στο σύνολο της χρήσης θα πέσει τουλάχιστον κατά μια μονάδα.
Αν δεχτούμε ότι οι συνολικές πωλήσεις του ομίλου θα φθάσουν στα 480 εκατ. ευρώ τότε τα EBITDA υπολογίζεται ότι θα ανέλθουν πάνω απο 67 εκατ. ευρώ. Ιδανικό σενάριο είναι οι πωλήσεις να ανέλθουν πάνω απο 500 εκατ. και τα EBITDA να φτάσουν στα 80 εκατ. ευρώ.
Άρα με πωλήσεις πέριξ των 480 εκατ. ευρώ και EBITDA γύρω απο 70 εκατ. ευρώ.
Με αποσβέσεις στα 20 εκατ. ευρώ και χρηματοοικονομικά έξοδα επίσης στα 20 εκατ. ευρώ, αναμένονται στο κλείσιμο της χρήσης κέρδη προ φόρων στα 30 εκατ. ευρώ.
Οι υπολογισμοί και όλες οι προβλέψεις γίνονται δίχως να υπολογίζονται τυχόν έξοδα αναδιοργάνωσης και συναλλαγματικές ισοτιμίες .... άρα με 30 εκατ. κέρδη προ φόρων ο όμιλος Frigoglass αναμένεται να εμφανίσει μετά φόρων κέρδη περισσότερα απο 21 εκατ. ευρώ με τα κέρδη που θα αντιστοιχούν στους μετόχους πάνω απο 15 εκατ. ευρώ που αντιστοιχούν σε 0,0422 ευρώ ανά μετοχή.
Δεν πρέπει να ξεχνάμε την επικινδυνότητα της μετοχής και να ξεναμελετήσουμε το Frigoglass 1 .... εδώ ... την ιστορική αναδρομή της μετοχής. Αν νοικοκυρευτεί η εταιρία και καταφέρει να περιορίσει και άλλο τον δανεισμό τότε θα έχουμε μπροστά μας ένα μεγάλο turn around story ... μένει να δούμε αν το κλείσιμο των ζημιογόνων εργοστασίων και η τελευταία ΑΜΚ με καταβολή μετρητών που έγινε, με το ταυτόχρονο κούρεμα μέρος των δανείων του ομίλου είναι ικανά για να έχουμε πράγματι μπροστά μας το turn around story που θα υπόσχεται πλούσιες υπεραποδόσεις.
Τα ετήσια αποτελέσματα του ομίλου θα έχουν ξεκαθαρίσει περαιτέρω τα πράγματα ...
Φυσικά είναι μεγάλο αγκάθι τα αρνητικά ίδια κεφάλαια και με ποιόν τρόπο αυτά θα γυρίσουν θετικά, ώστε να απελευθερωθεί όλη η δυναμική της μετοχής.
Όμως πέρα απο τα ίδια κεφάλαια ... το σημαντικότερο στα χρηματιστήρια είναι το P/E και φυσικά τα κέρδη να εισπράττονται.
Με επαναλαμβανόμενα κέρδη μετά φόρων στα 15 με 20 εκατ. ευρώ η μετοχή στα 0,2 ευρώ έχει P/E μεταξύ 3,55 με 4,73!!!
Η Frigoglass δραστηριοποιείται στον τομέα της κατασκευής, εμπορίας και διανομής ψυκτικών
μονάδων επαγγελματικής χρήσης καθώς και υλικών συσκευασίας για τη βιομηχανία
αναψυκτικών. Είναι ο βασικός προμηθευτής στον τομέα γυάλινης συσκευασίας στις αγορές υψηλής ανάπτυξης της Δυτικής Αφρικής.
Καλό είναι, πριν συνεχίσουμε την ανάλυση, να ξαναμελετήσουμε την Ιστορική αναδρομή της Frigoglass ... εδώ ....
Ενοποιημένες Πωλήσεις Frigoglass
Περίπου το 25% των συνολικών πωλήσεων της Frigoglass προέρχονται απο τον τομέα της Υαλουργίας και κινούνται πέριξ των 100 εκατ. ευρώ, όταν τα έτη 2005 - 2006 κινούνταν πέριξ των 30 εκατ. ευρώ.
Το δυνατότερο τρίμηνο της Frigoglass είναι το δεύτερο όπου εκεί πραγματοποιείται το 1/3 των συνολικών πωλήσεων. Δυνατό εξάμηνο είναι το πρώτο στο οποίο διενεργείται το 55% με 60% των συνολικών πωλήσεων.
Με βάση τα παραπάνω και γνωρίζοντας ότι ο όμιλος ανακοίνωσε πως το Α΄εξάμηνο του 2019 οι ενοποιημένες πωλήσεις έφθασαν στα 288,262 εκατ. ευρώ, τότε για το κλείσιμο της χρήσης 2019 αναμένονται πωλήσεις της τάξης των 480 εκατ. ευρώ με ιδεώδες σενάριο να φθάσουν τα 520 εκατ. ευρώ.
Ο όμιλος Frigoglass πέτυχε ρεκόρ πωλήσεων το 2012 όταν και κατέγραψε πωλήσεις 581,25 εκατ. ευρώ, έκτοτε παρατηρήθηκαν 4 συνεχή έτη με μειωμένες πωλήσεις. Από το 2016 που οι πωλήσεις έφθασαν 382,338 εκατ. ευρώ παρατηρείται μια αυξητική τάση στις πωλήσεις του ομίλου και στην περσινή χρήση έκλεισαν στα 417,297 εκατ. ευρώ.
Μεγάλο ζητούμενο είναι να σταθεροποιηθούν οι πωλήσεις στα επίπεδα των 500 εκατ. ευρώ και ο όμιλος να νοικοκυρευτεί.
Τα EBITDA που εμφανίζει ο όμιλος είναι της τάξης του 11% με 15% του συνόλου των πωλήσεων.
Ρεκόρ στα EBITDA επιτεύχθηκε το 2007 όταν και έφθασαν στα 90,553 εκατ. ευρώ ... τη χρονιά αυτή ο όμιλος πέτυχε και ρεκόρ κερδοφορίας 45,455 εκατ. ευρώ, αλλά ακόμη η εταιρία ήταν νοικοκυρεμένη με υψηλή ρευστότητα και χαμηλό δανεισμό.
Το 2011 ο όμιλος πέτυχε EBITDA 81,562 εκατ. ευρώ, αλλά πλέον ο όμιλος έχει υψηλότερες αποσβέσεις και υψηλότατο δανεισμό (οπότε έχει ανεβασμένα χρηματοοικονομικά έξοδα) και γιαυτό εμφανίζει καθαρά κέρδη μόλις 20,051 εκατ. ευρώ.
Από το 2011 και κατόπιν τα EBITDA για 5 συνεχή έτη έχουν πτωτική πορεία και φθάνουν το 2016 να ανέρχονται σε μόλις 36,94 εκατ. ευρώ .... για 5 συνεχή έτη (2012 έως και 2016) ο όμιλος παρουσιάζει μεγάλες ζημιές και κλείνει τα ζημιογόνα εργοστάσια, ενώ επιβαρύνεται με ένα σωρό κόστη αναδιοργάνωσης.
Τα EBITDA του ομίλου στο Α εξάμηνο του 2019 έφθασαν τα 48,516 εκατ. ευρώ που αντιστοιχεί σε 16,8% των συνολικών πωλήσεων ... το περιθώριο EBITDA στο σύνολο της χρήσης θα πέσει τουλάχιστον κατά μια μονάδα.
Αν δεχτούμε ότι οι συνολικές πωλήσεις του ομίλου θα φθάσουν στα 480 εκατ. ευρώ τότε τα EBITDA υπολογίζεται ότι θα ανέλθουν πάνω απο 67 εκατ. ευρώ. Ιδανικό σενάριο είναι οι πωλήσεις να ανέλθουν πάνω απο 500 εκατ. και τα EBITDA να φτάσουν στα 80 εκατ. ευρώ.
Άρα με πωλήσεις πέριξ των 480 εκατ. ευρώ και EBITDA γύρω απο 70 εκατ. ευρώ.
Με αποσβέσεις στα 20 εκατ. ευρώ και χρηματοοικονομικά έξοδα επίσης στα 20 εκατ. ευρώ, αναμένονται στο κλείσιμο της χρήσης κέρδη προ φόρων στα 30 εκατ. ευρώ.
Οι υπολογισμοί και όλες οι προβλέψεις γίνονται δίχως να υπολογίζονται τυχόν έξοδα αναδιοργάνωσης και συναλλαγματικές ισοτιμίες .... άρα με 30 εκατ. κέρδη προ φόρων ο όμιλος Frigoglass αναμένεται να εμφανίσει μετά φόρων κέρδη περισσότερα απο 21 εκατ. ευρώ με τα κέρδη που θα αντιστοιχούν στους μετόχους πάνω απο 15 εκατ. ευρώ που αντιστοιχούν σε 0,0422 ευρώ ανά μετοχή.
Δεν πρέπει να ξεχνάμε την επικινδυνότητα της μετοχής και να ξεναμελετήσουμε το Frigoglass 1 .... εδώ ... την ιστορική αναδρομή της μετοχής. Αν νοικοκυρευτεί η εταιρία και καταφέρει να περιορίσει και άλλο τον δανεισμό τότε θα έχουμε μπροστά μας ένα μεγάλο turn around story ... μένει να δούμε αν το κλείσιμο των ζημιογόνων εργοστασίων και η τελευταία ΑΜΚ με καταβολή μετρητών που έγινε, με το ταυτόχρονο κούρεμα μέρος των δανείων του ομίλου είναι ικανά για να έχουμε πράγματι μπροστά μας το turn around story που θα υπόσχεται πλούσιες υπεραποδόσεις.
Τα ετήσια αποτελέσματα του ομίλου θα έχουν ξεκαθαρίσει περαιτέρω τα πράγματα ...
Φυσικά είναι μεγάλο αγκάθι τα αρνητικά ίδια κεφάλαια και με ποιόν τρόπο αυτά θα γυρίσουν θετικά, ώστε να απελευθερωθεί όλη η δυναμική της μετοχής.
Όμως πέρα απο τα ίδια κεφάλαια ... το σημαντικότερο στα χρηματιστήρια είναι το P/E και φυσικά τα κέρδη να εισπράττονται.
Με επαναλαμβανόμενα κέρδη μετά φόρων στα 15 με 20 εκατ. ευρώ η μετοχή στα 0,2 ευρώ έχει P/E μεταξύ 3,55 με 4,73!!!
Τον Δεκέμβρη του 2018 προχώρησε σε επένδυση 25-30 εκ ευρώ στο εργοστάσιο της Νιγηρίας και θα είναι σε πλήρη λειτουργία μέσα στο 2020.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύριε Τάκη,
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστούμε για την συνέχεια του ξεσκονίσματος της εταιρείας. Υπάρχει εκτίμηση για το πότε θα μπορούσε να βγει απο επιτήρηση;
Τα σέβη μου
Με ΑΜΚ άμεσα ή με συνεχόμενα κέρδη του επιπέδου των 20 εκ. Ευρώ μετά φόρων επί πέντε έτη.
ΔιαγραφήΠραγματικά ο Σερ Τάκης μοιράζει γνώση!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνάληση για όσκαρ. Μακράν η πιο εμπεριστατωμένη που κυκλοφορεί στο διαδύκτιο. Εγώ σκέφτομαι να χαλαλίσω ενα μικρό ποσόν, αναγνωρίζοντας φυσικά και το ρίσκο. Άλλωδτε έχει αποδειχτεί οτι εταιρείες τύπου ΦΡΙΓΟ μπορούν να αναατηθούν!
Εξαιρετική και προσεγμένη η ανάλυση σας κύριε Τάκη για το πιθανό turn around story της ΦΡΙΓΟ. Θερμά συγχαρητήρια! Να συμπληρώσω ότι η κλιματική αλλαγή και οι προβλεπόμενες αυξημένες θερμοκρασίες για τα επόμενα χρόνια ευνοούν επίσης την εταιρεία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυγχαρητήρια κύριε Τάκη για το 2ο μέρος της ανάλυσης, έχουμε μια ολοκληρωμένη εικόνα της ευκαιρίας και του ρίσκου. Προσωπικά έχω πάρει μια αρκετά καλή θέση σταδιακά στην εταιρεία, την οποία και αύξησα, μετά και τις αγορές του εμπορικού διευθυντή. Εύχομαι σε όλους όσους έχουν θέση ή σκέφτονται να πάρουν, υπομονή & καλή επιτυχία!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροσοχή γιατί και ο Γιώργης με την gabriella κάπως έτσι τα κάνανε μεγάλη προσοχή και μην ξεχνάτε την επιτήρηση όσοι συμμετέχετε.Χαρης είναι αυτός δεν ξέρεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα σε όλους,
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο κανονι της Tomas Cook δημιουργεί μεγάλο πρόβλημα σε ελληνικά και κυπριακά ξενοδοχεία και αλλάζει τους όρους αποτίμησης των εισηγμένων του κλάδου.
Ίδωμεν...
Μπόρα είναι, θα περάσει!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑντενα τώρα ταινια τί σχέση έχει με εισηγμένη?
ΑπάντησηΔιαγραφήLaris
Σύντεκνε Τάκαρε ο πομπαριστός μικρομέτοχος έκανε σύγκριση της ΟΤΟΕΛ με την ΜΟΤΟ με νικήτρια μακράν την 1η. Αντιλαμβάνομαι ότι σε αυτό δεν συμφωνείτε?
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυντεκνε Γιατρε μου.
ΔιαγραφήΜονο τη ΜΟΤΟ θα σχολιασω ... επαναλαμβανω για αλλη μια φορα.
Μοτοδυναμική
Το 2018 αποτέλεσε χρονιά ορόσημο για την Μοτοδυναμική. Με την απόκτηση του 80,5% της Λάϊον Ρένταλ Α.Ε (εταιρεία ενοικίασης αυτοκίνητων, η οποία εκπροσωπεί τον γερμανικό οίκο Sixt GmbH.) ο Όμιλος διευρύνει πλέον σημαντικά τα μεγέθη του και παράλληλα δραστηριοποιείται σε ένα νέο και ταχέως αναπτυσσόμενο κλάδο, όπως αυτός της ενοικίασης αυτοκινήτων.
Οι ενοποιημένες πωλήσεις στο εξάμηνο του 2019 ανήλθαν σε 39,148 εκατ. ευρώ απο 32,305 εκατ. ευρώ, Τα 9,45 εκατ. ευρώ αφορούσαν πωλήσεις της Λάιον Ρένταλ, δηλαδή το 24,1% των ενοποιημένων πωλήσεων της Μοτοδυναμικής προέρχονται από τις πωλήσεις της Λάιον Ρένταλ.
Τα ΕΒΙΤDA, του Ά εξαμήνου 2019, ανήλθαν σε 1,481 εκατ. ευρώ, από 1,571 εκατ. στο Α εξάμηνο του 2018, επιβαρυμένα όμως από αρνητικά ΕΒΙΤDΑ ύψους 795 χιλιάδων ευρώ από την Λάιον Ρένταλ.
Έτσι, εξαιτίας της Λάιον Ρένταλ, ο όμιλος έχει υψηλότερο δανεισμό, οπότε τα χρηματοοικονομικά έξοδα ανέρχονται στα 0,981 εκατ. ευρώ απο 0,248 και υψηλότατες αποσβέσεις 2,938 εκατ. ευρώ , από 0,482 εκατ.
Συνεπώς ήταν απολύτως φυσιολογικό ο όμιλος να εμφανίσει ζημίες 1,617 εκατ. ευρώ, από καθαρά κέρδη 0,649 εκατ. ευρώ.
Τα ίδια κεφάλαια ανέρχονται σε 16,189 εκατ. ευρώ, που αντιστοιχούν σε 0,55 ευρώ ανά μετοχή.
Η μετοχή στην περιοχή του 1,3 ευρώ, δείχνει ότι μάλλον είναι υπερτιμημένη και ίσως ταλαιπωρηθεί μέχρι να εξυγιανθεί η Λάιον Ρένταλ.
-----------------------------------------------------------
Είχε επιλεγεί η Μοτοδυναμική στα 0,705, ως επιλογή έτους .... με την αναπροσαρμοσμένη τιμή της ΜΟΤΟ, λόγω της ΑΜΚ με 3 νέες στα 0,56 για 2 παλαιές να είναι 0,618 αντί για 0,705 ... την αφαιρώ ως επιλογή με σημερινή τιμή στα 1,31.
Έτσι ... για να έχουμε να λέμε στο τέλος του έτους. Απόδοση της ΜΟΤΟ είναι 112%
Και να γραψω και κατι αλλο ... ασχετο μεν, αλλα σχετικο στο οτι δεν πρεπει να δινουμε σημασια ποιος ειναι αγορασμενος σε ποια μετοχη.
ΔιαγραφήΕμενα μου ειναι αδιαφορο ....
Θυμιζω.
Η Fidelity ήταν μετοχος στη Follie ... κανω λαθος;
Σωστό το κοπέλι! Μπαϊ δε γουέι που λένε και τα Αγγλάκια που είναι επίκαιρα, αναμένω όρους ΑΜΚ της Λ να κάμουμε γερή μπούκα.
ΔιαγραφήΓιατρέ, πιστεύετε ότι η ΑΜΚ της Λ θα έχει καλή έκβαση (για τους επενδυτές)? Εμένα κάτι μου κάνει ότι ψάχνουν από τον κοσμάκη να τους χρηματοδοτήσει το έργο. Είναι πολλά τα 650εκ που ζητάνε. Εδώ η Βιοσώλ μία αύξηση 3,7εκ έκανε και το καράβι αποδείχθηκε πολύ αργό και αγκομαχάει.
ΔιαγραφήΕγώ πιστεύω τον σύντεκνο Σπύρο που θα την καλύψει ακόμα και στα αδιάθετα. Αβγορίζω εκεί. Να δούμε τιμή όμως πρώτα.
ΔιαγραφήΑγαπητέ κε Τάκη καλησπέρα σας. Θα μου επιτρέψετε μία διόρθωση ως προς τα ίδια κεφάλαια της Μοτοδυναμικής. Αυτά δεν είναι 16,189 αλλά αφαιρούμε από αυτά 2,500 υπεραξία, 0,550 τα άυλα περιουσιακά στοιχεία, και 6,800 οι αναβαλόμενες φορολογικές απαιτήσεις με αποτέλεσμα τα ίδια κεφάλαια να είναι στα 6,400 δηλαδή 0,219 ανά μετοχή. Με όλο το θάρρος κε Τάκη και χωρίς να έχω την πρόθεση να σας κάνς τον έξυπνο. Σας ευχαριστώ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌταν κάτι κόβεται στις πρώτες γραμμές τότε δεν ψάχνουμε τις λεπτομέρειες των τελευταίων γραμμών.
ΔιαγραφήΑναμενουμεν την εξυγίανση της Λάιον Ρενταλ και τότε βλέπουμε ...
ΑΣΧΕΤΟ
ΔιαγραφήΕνα καράβι παλιό σαπιοκάραβο/ με κάτι παίχτες τρελλούς πειρατές/ σηκώνει άγκυρα για πάνω απ΄το τριευρο/ υπάρχουν θέσεις αν θέλεις κενές
https://www.youtube.com/watch?v=-F99CXqXkYw
Εδέησα...για την αδρεναλίνη που μας κρατά σε εγρήγορση
ΔιαγραφήTι εγινε πάλι;
ΔιαγραφήΓαύγισε ο Χατζηδάκης;
Γαυγίζει και μου αρέσει.Τάζει και τα προικιά ,ανάρπαστη η νύφη.
ΔιαγραφήΩς γνωστόν ΔΕόμεθα από το 2001 διαρκώς και στιγμιαία.
Δεν μπορώ να καταλάβω ρε φίλε polytimos γιατι κα αφαιρέσεις άυλα, υπεραξίες και α.φ? Άλλωστε σε επόμενες χρήσεις όλα τα παραπάνω θα επανυπολογιστούν. Σωστά ο Σερ Τάκης τα συνπεριέλαβε στα ίδια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλα τα λέει ο κυριος πολύτιμος ... αν δειτε την προηγουμενη αναλυση της ΜΟΤΟ που ειχα κάνει τα ειχα αφαιρέσει .... όμως το βασικο ποτέ δεν ειναι ποτέ τα ίδια κεφάλαια ... αλλα τα επαναλαμβανόμενα λειτουργικα μετά φόρων κέρδη, τα οποία θα πρέπει και να εισπραττονται.
ΔιαγραφήΔηλαδη αν εγω εχω ενα περίπτερο που έχει ίδια κεφάλαια 1000 ευρώ, όσο και το εμπόρευμα του και μου βγάζει καθαρά ετήσια κέρδη 30000 ευρώ,εγώ θα λέω ότι το περίπτερο αξίζει 1000 ευρώ;
Σύντεκνε Τάκαρε είσαι χάρμα οφθαλμών να σε διαβάζει - μελετάει κάποιος. Απλός και κατανοητός ακόμα και για παιδάκι Γυμνασίου. Να ανεβάσεις μια Λ μπρε τώρα που ακούω κάτι μπουλντόζες να ζεσταίνονται!
ΔιαγραφήS&P revised Frigoglass’ outlook to stable from negative and affirmed its 'B-' rating on the company.
ΑπάντησηΔιαγραφήAt the same time, S&P affirmed its 'B-' issue rating on the senior secured first-lien notes due 2021, and its 'CCC+' issue rating on the senior secured second-lien notes maturing in 2022. Frigoglass has made good progress on its business plan, increasing revenue growth and expanding margins during the first half of 2019. Year on year, the group's total sales have grown by about 16%. During the past 12 months, the company has also successfully divested its loss-making Dubai-based glass operations and discontinued its Greek manufacturing operations. The stable outlook indicates that the group's operational performance is likely to remain resilient over the next 12 months, with adjusted debt to EBITDA below 5.0x, and its free operating cash flow generation (after working capital requirements, capital expenditure, cash taxes, and interest) is likely to be broadly neutral during 2019.
Σημαντική είδηση για ΦΡΙΓΟ η αναβάθμιση.
ΔιαγραφήΣημαντική αγαπητέ Gerry όντως,
Διαγραφήακόμη και 'χορηγούμενη' να είναι πιάνει τόπο, γιατί έτσι μπαίνει σε περισσότερα διεθνή 'μάτια' η στροφή της μετοχής!
Μου φαίνεται ότι ήρθε να την κάνουμε απ'το ΧΑΑ και όχι για μικρό χρονικό διάστημα.Short everything u can in this world...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑύξηση ρευστότητας θα το έλεγα εγώ.
ΔιαγραφήΜε προβλημάτισε αυτό που έγραψε σε σημερινή του ανάρτηση ο καθηγητής Διεθνών Σχέσεων κ. Κωνσταντίνος Κολιόπουλος, τον οποίον έχω σε μεγάλη εκτίμηση: "Αδύναμη μέχρι παραλύσεως αμερικανική Προεδρία αποτελεί τρομακτικό κίνδυνο! Αυτό ήταν το σκηνικό το 1974".
https://www.newsit.gr/kosmos/orgismenos-tramp-meta-tin-ereyna-gia-parapompi-to-xroniko-tis-ypothesis/2880199/
Αγόρασα στο κλείσιμο ΕΛΠΕ στα 8,31,έίχα δώσει στα 9,34 συν το μέρισμα 0,45 ίσον 9,79.Μαζί με μυτιληναίο από την μεγάλη κεφαλαιοποίηση,θεωρώ οι ποιό δυναμικές.Υπάρχει προσπάθεια υποτίμησης αλλά μεσομακροπρόθεσμα έχω αισιόδοξη άποψη.
ΔιαγραφήΚύριε Τάκη ένα σχόλιο θα ήθελα
Διαγραφήαν μπορείτε για τα αμερικανικά repos. Για τις 24/9 υποβλήθηκαν 91,95 δις $ και έγιναν δεκτά 75 δις.
Χαιρετω παιδες κ καλο φθινοπωρο..!! Τις ιδιες σκεψεις κανω κ γω κυριε Tzo72.. τα μισα τουλαχιστον θα τα πιστολιασω απ οτι φαινεται.. καλη συνεχεια να χουμε..
ΔιαγραφήΚύριε rouanos είστε παλιός και γνωρίζετε να διαβάζετε καταστάσεις καλύτερα εμού.Αρνητικά επιτόκια παντού ωσάν να έρχεται κραχ,τζάμπα χρήμα που ουδείς το λαμβάνει για να επιχειρήσει.Δεν ξέρω,μπορεί να κάνω λάθος και να πρόκειται για συσσώρευση με ανοδικό σκοπό αλλά προτιμώ να μείνω θεατής για κάμποσο διάστημα.
ΔιαγραφήΘενκς αλλα μη τα παραλετε... οπως ολοι εδω παλευουμε με τα θερια.. παντως οπως τα λετε ακριβως κ ισως κ χειροτερα απ οτι βλεπω κ το προιον μας -τουρισμος -εχει θεματαρα.. κ να σας πω την αληθεια πρωτη φορα με προβληματιζει η κατασταση.. καπου κατι δε μου κολαει.. σενιορ Τακη καμια αποψη γενικως κ ειδικως τι λετε ?
ΔιαγραφήΜπρε κοπελιά χαλαρώστε!! Μια διόρθωση 15% είναι ότι πρέπει και χρειάζεται μετά το τρέξιμο που έχει ρίξει ο ΓΔ και πολλά χαρτιά που έχουν δώσει μεγάλα κέρδη.
ΔιαγραφήΚε Τάκη χαίρετε. Σας ευχαριστώ για την απάντηση σας, αλλά πιο πολύ για την δυνατότητα που μου δίνετε να λέω την γνώμη μου στο blog σας. Να είστε πάντα καλά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύριε Τάκη καλησπέρα. Με ποιά έκπτωση υποθέτετε ότι θα διατεθεί το πακέτο των ΕΛΠΕ από το δημόσιο;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα σας. Χθες (κυρίως) και σήμερα εχτισα θέση στην Ελλάδος. Καθαρά μεσοπρόθεσμου ορίζοντα.
ΑπάντησηΔιαγραφήK μαύρε κύκνε η ελλ αυξάνει ασυνήθιστα όγκους ,χθες 220.000.Δεν περιμένουμε πολλά γιατί τα κέρδη τα παίρνει το κράτος,αλλά μια κινησούλα μέχρι τα 18-19 την βλέπω σύντομα,εκτός και δώσει τίποτα δωρεάν μετοχές όπως παλιά
ΔιαγραφήΣτα 18-19 είναι απόδοση 30 με 35%. Καθόλου άσχημα αν και σκοπεύω να την κρατήσω αρκετο καιρό. Θέλω ένα 100% εκεί είτε με δωρεάν είτε άνευ.
ΔιαγραφήΚαλημέρα, θα με ενδιέφερε το σκεπτικό σας, αν θέλετε φυσικά να το μοιραστείτε.
ΔιαγραφήΤεχνική ανάλυση, δημιουργία ΑΕΕΑΠ που περιμενω (παίζει ρόλο και η εμπλοκή με την πώληση του οικοπέδου στο Π. Φάληρο) και κερδοσκοπική κίνηση (έχει μεγάλη προϊστορία σε τέτοιες ο τίτλος).
ΔιαγραφήΝα προσθέσω ότι και θεμελιωδώς η αξία της βάση τελευταίας λογιστικής κατάστασης είναι στα 593.000.000.Δηλαδη κοντά στα 30€/μετοχη.
ΔιαγραφήAEEΠ είναι τα REIT αν κατάλαβα καλά, δεν γνωρίζω κάτι για το θέμα, αν μπορείτε να γράψετε κάτι ή να δώσετε κάποιο σύνδεσμο.
ΔιαγραφήΕυχαριστώ για την απάντηση σας
Δεν θα επιθυμούσα να επεκταθώ άλλο.
ΔιαγραφήΟ Κος Τάκης παίζει στην κατηγορία «σοφίες του πεζοδρομίου»– απαιτείται να έχουμε κατσαβίδια και να βιδώνουμε καλά αυτά που αναφέρονται.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροβλέπω ενδιαφέρον και ζεστό χειμώνα.
Ένα μέλος είχε αναφέρει για την Teekay Gas/lng και δεν μπορώ να βρώ την ανάρτηση, αν μπορεί κάποιος να την ανασυρεί θα το εκτιμούσα για να ρωτησω ποια στοιχεία την κάνουν ενδιαφέρουσα την μετοχή.
Καλησπέρα κύριε Τάκη,
ΑπάντησηΔιαγραφήΣήμερα δημοσίευσε κι ο Περσέας το 6 μηνό του, πωλήσεις μεν λίγο πάνω, κέρδη δε πολύ κάτω, κυρίως λόγω αποθεμάτων. Τα ίδια κεφάλαια 2 εκατομύρια πάνω λόγω ανατίμησης των μετοχών της (ΠΕΙΡ), Ταμείο κάτω λόγω της αποπληρωμής δανείου, Υποχρεώσεις και Απαιτήσεις επίσης μειωμένες, αυξημένα τα αποθέματα. Το καλό είναι πως οι καθαρές απαιτήσεις από ΣΕΛΟ είναι πλέον στα 26.5 εκατ από 28. Κατι που μου έκανε κακή εντύπωση είναι η αύξηση των αμοιβών της ελιτ απο τα 425Κ στα 550Κ, η αύξηση δηλαδή μόνο είναι πενταπλάσια από τα ΚΜΦ που ανακοίνωσε η εταιρία! Στα 2 εκατ οι λειτουργικές ροές (από 8 εκατ). Με λίγα λόγια, ναι μεν τα περισσότερα στοιχεία δείχνουν βελτίωση, όμως η τελική γραμμή δείχνει προβληματική. Μου δίεφυγε κάτι σημαντικό;
-2 εκατομύρια οι λειτουργικές ροές, όχι 2
ΔιαγραφήΕιναι φανερό οτι ειχαν φουσκώσει τα αποτελεσματα για να παρουν μια καλη δημοσια πρόταση, η οποια ομως με την επιτροπη ανταγωνισμού και τους ορους καθυστέρησε, και η εταιρεια προσγείωσε τα αποτελεσματα, απότομα.. Ετεροχρονισμένα λιγο σε σχεση με Νηρέα και σελόντα....να και ο λογος που δεν ακολούθησε το πάρτι του χρηματιστηρίου..απιστευτη αυξηση αμοιβών!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕτσι λέτε ε;
ΔιαγραφήΕγω άλλα βλέπω. Είναι πλέον σχεδόν φανερό πως την εταιρία την ετοιμάζουν για πώληση.
Αυτή είναι η οσμή που φτάνει στην μυτόγκα μου με βάση αυτά που είδα στο 6μηνο ... που πάντα το Α εξάμηνο είναι το άσχημο εξαμηνο.
Χαιρετώ τον κύριο Τάκη και τους φίλους του blog.
ΔιαγραφήΤο μικρό λαμαρινάδικο του Ασπροπύργου ξεκίνησε. Πρώτος στόχος 2,40.
Μακάριοι οι κατέχοντες.
Φριγογκλας κυριε spooky .... και χαρτια στο μικρο λαμαριναδικο δεν κυκλοφορουν. Δεν ξερω ομως ποσο και αν ευνοείται πλεον απο τη Φριγο.
ΔιαγραφήΈχουμε και θερμοκήπια. Ελέγξτε τη συμμετοχή τούτη και δείτε value που δεν φαίνεται στον ισολογισμό της εταιρίας.
ΔιαγραφήΤάκαρε γράφει με το νέο του nickname στου Σόλωνα. Πετρίδης. Τον πήραν στο ψιλό πάλι εκεί γιατί κάτι έγραψε και πριν μέρες για Δρομέα και τον κατάλαβαν αμέσως. Το κοπέλι ανεπάγγελτο είναι μάλλον και όλη μέρα την περνά στα φόρα.
ΔιαγραφήΓιατρε μου το ξερω οτι ηταν αυτος ο κυριος. Αντιγράφει οτι του σερβιρουν οι ΜΜΕδες ... ευκολα ανακαλύπτεται.
ΔιαγραφήΠάντως σύντεκνε και ο Κούβελος ΠΕΡΣΕΑ έχει. Σελίδα 3 του Πόθεν Έσχες της συντοπίτισσας μου Ντοράκλας
Διαγραφήhttps://www.hellenicparliament.gr/userfiles/pothen/xrhsh2017_etos2018/MPAKOGIANNI_THEODORA_1304996_2018.pdf
Κύριε Τάκη γράφετε: "Είναι πλέον σχεδόν φανερό πως την εταιρία την ετοιμάζουν για πώληση. Αυτή είναι η οσμή που φτάνει στην μυτόγκα μου με βάση αυτά που είδα στο 6μηνο". Για εξηγήστε παρακαλώ - δε μ' ενδιαφέρει ο περσέας αυτός καθεαυτός αλλά το σκεπτικό σας. Ευχαριστώ πολύ.
ΔιαγραφήΠετάνε όξω τους γρήγορους και τους απογοητευμένους. Αυτό λέει η δικιά μου κεφαλή.
ΔιαγραφήΓιατρέ την ώρα που ανακοινώνονται αποτελέσματα και δημοσιεύονται Ισολογισμοί, εμείς σωπαίνουμε. Είναι η ώρα που όποιος ΝΟΜΙΖΕΙ ότι τα κατέχει και κινείται βάσει αυτών δίνει εξετάσεις .... και αρκετοί πέφτουν σε λάθη και μένουν με τον μουτζούρη ή πετάνε τα λάθος χαρτιά.
ΔιαγραφήΑυτά προς το παρόν με τον Περσέα ... που στη σημερινή τιμή θα έχει P/E 2019 ΜΟΝΟΨΗΦΙΟ.
Και κάτι άσχετο.
Συγχαρητήρια στη διοίκηση και σε όλα τα διευθυντικά στελέχη που μέσα απο πολύ δύσκολες συνθήκες και ενώ ο κλάδος των ψαριών χρεοκόπησε και κατέρρευσε το σύμπαν, αυτοί κράτησαν την εταιρία στις σωστές ράγες και την πήγαν με ασφάλεια στον επόμενο σταθμό.
Συγχαρητήρια ... αξίζετε με το παραπάνω τις αμοιβές σας!!!!
Μόνο κάτι θέλω να λάβετε σοβαρά υπόψη.
Εκτός απο την απεμπλοκή απο τη Σελόντα και τις πληρωμές των υποχρεώσεων της, που το ξέρετε και το δουλεύετε κάντε και το επόμενο βήμα ... Απεμπλακείτε απο τη συμμετοχή της εταιρίας απο την Πειραιώς. Βγείτε και πουλήστε τη. Δώστε ένα τέλος σε αυτό. ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ.
Στο κουιζ του μικρομέτοχου βλέπω βάλανε για στήριξη τούβλο 50.000 κομμάτια. Ενδιαφέρον αν αναλογιστεί κανείς τον μ.ο όγκου που κάνει η λεγάμενη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΛΠΕ από την άλλη κάθε μέρα που περνά έρχεται πιο κοντά στο Bv της. Πάντως το placement δύσκολο να γίνει πιο κάτω από εκεί και επίσης η τιμή σποτ εκτιμώ δεν θα πλησιάσει αυτή την τιμή.
Θα συμφωνήσω μαζί σας.
ΔιαγραφήΚαλησπέρα σας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπάρχει κάποιος μυημένος να μου εξηγήσει εάν η αύξηση κατά 550.000 των δεδουλευμένων εξόδων αφορά:
α)Την αύξηση κατά 760χιλ.των αποθεμάτων στις 31/12/18
β)Την έκδοση εγγυητικής επιστολής ύψους 516.000€ (σελ.37) http://www.haidemenos.gr/wp-content/uploads/2019/09/EK%CE%98%CE%95%CE%A3%CE%972019%CE%A42.pdf
γ)Κάτι άλλο...;;;
Το έψαξα και λίγο με την εγγυητική.Καταβάλλεται -συνήθως- όταν πρόκειται να αναλάβει κάποια εταιρεία κάποιο έργο και -συνήθως- κυμαίνεται στο 5%.Άρα μιλάμε για έργο ύψους 10εκατομμυρίων(;).
ΔιαγραφήΚαι άρα τα EBITDA δεν ήταν 500χιλ.,αλλά 1εκ.(;)
Και άρα οι ζημιές δεν ήταν ζημιές αλλά κέρδη(;)
Τί παίζει ρε παίδες...;
Μάλιστα...το κτλβ...σωστή απάντηση το α τελικά,(αποσκοπώντας ίσως στο β...).
ΔιαγραφήΜάλιστααα Νο2...:
ΔιαγραφήΒρήκαμε και για ποιό λόγο η 500αρού της εγγυητικής:
https://www.media.gr/slider/23319/endiaferon-chaidemenoy-kayka-gia-tin-irida
Πλην ΜΕΒΑΚΟ και ΟΛΠ όλες οι υπόλοιπες εταιρείες που δημοσίευσαν σήμερα αποτελέσματα ήταν μια απογοήτευση (και αφηγω στην άκρη ΦΟΡΘΝΕΤ και ΛΑΒΙΦΑΡΜ, καθώς όπως λέει και ο κ. Τάκης με εταιρείες με αρνητικά ίδια κεφάλαια δεν ασχολούμαστε).
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ΧΑΙΔΕΜΕΝΟΣ και η ΕΛΑΣΤΡΟΝ έχουν τσακωθεί με το κέρδος. Δεν μπορούν να εμφανίσουν με τίποτα κέρδη. Οι χρήσεις περνούν, οι ζημιές συνεχίζονται, τα ιδια κεφάλαια μειώνονται και μοιάζουν παγιδευμένες σε έναν φαύλο κύκλο από τον οποίο δεν μπορούν να δραπετεύσουν με τίποτα.
Η ΈΛΤΟΝ συνεχίζει να αυξάνει απαιτήσεις, υποχρεώσεις και δάνεια. Επιπλέον τώρα μειώνονται και ο τζίρος και τα κέρδη. Δεν μπορώ να καταλάβω τι συμβαίνει αλλά είναι φανερό ότι δεν μπορεί να εισπράξει τα κερδη της. Αυτό σίγουρα δεν θα έχει καλό τέλος.
Ιδιαίτερη αναφορά αξίζει στον ΚΑΝΆΚΗ (μάλλον είναι η τελευταία φορά που δημοσιευει αποτέλεσμα, επίκειται γαρ η διαγραφή της μετοχής από το ΧΑΑ). ΑΨΟΓΑ αποτέλεσμα και ταμειακές ροές για σεμινάριο. Θα λείψει από την αγορά μας (ομολογω ότι είμαι λάτρης της εταιρείας). Ένα μεγάλο respect και μακάρι να έχουμε στο μέλλον περισσότερες εταιρείες σαν αυτήν. Σεβάστηκε όσο λίγες τους μικρομετοχοτς της και έμεινε πάντα μακριά από παιχνίδια.
Κε Ξενοφώντα αφού τονίσω το γεγονός ότι σας εκτιμώ αφάνταστα σαν σχολιστή,στο συγκεκριμένο σχόλιο που κάνατε θα προσθέσω το ερώτημα:
ΔιαγραφήΔεν μπορούν ή δεν θέλουν;;;
Έχετε δίκιο στην παρατήρηση σας κ. Γιώργο. Και για τις δύο εταιρείες δεν είμαι σίγουρος αν δεν μπορούν ή δεν θέλουν (προσωπικά κλίνω μάλλον στο δεν θέλουν, ενθυμουμενος και τις καταγγελίες Μιχαηλίδη για τον τότε ΚΑΛΠΙΝΗ ΣΙΜΟ).
ΔιαγραφήΣτον ΧΑΙΔΕΜΕΝΟ εντοπίζω μεγάλη αξία στα ακίνητα που έχει στον Άλιμο (αν και όταν αποφασίσει να τα αξιοποιήσει).
Τί να πείς...τί να πεις...!
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜακάρι να σας βγει κ. Γιώργο. Η αλήθεια είναι ότι είναι πράγματι υποτιμημενος με βάση τα περιουσιακά του στοιχεία. Μακάρι να εμφανίσει και κέρδη ή να κάνει κάτι για να αξιοποιήσει την περιουσία του και να επιστρέψει χρήματα και στους μικρομετοχους του.
ΔιαγραφήΕγώ όπως έχω ξαναγράψει δίνω πολύ μεγάλη σημασία στην εντιμότητα της διοίκησης και για αυτό δεν έχω αγγίξει ούτε ΕΛΑΣΤΡΟΝ ούτε ΧΑΙΔΕΜΕΝΟ (ΕΛΤΟΝ είχα παλαιότερα, όχι μεγάλη θεση, και πούλησα ευτυχώς με κέρδος).
Στον ΧΑΙΔΕΜΕΝΟ δεν μου αρέσει και το ότι για χρόνια είχε (και εξακολουθεί να εχει) πολλά μετρητά στο ταμείο, προτιμώντας να πληρώνει τόκους για σχεδον ισόποσα δάνεια ενώ παράλληλα δεν σκόπευε να προχωρήσει σε κάποια επένδυση.
Να είστε καλά κ.Ξενοφών,σας ευχαριστώ πολύ!
ΔιαγραφήΟύτε εμένα μου αρέσει που έχει τόσα μετρητά,αλλά κάπου διάβασα σε ένα δημοσίευμα ότι ήθελε να χτυπήσει τα μηχανήματα της Ίριδας που τα κατέχουν οι τράπεζες...Αλλά κι από την άλλη αυτό το θέμα με τις επενδύσεις είναι δίκοπο μαχαίρι...Αμήν και πότε λέω να τελειώςουν αυτά τα 2εκ./έτος των αποςβέςεων...
Φέτος είναι η τελευταία χρονιά που θα γράψει 2εκ.αποσβέσεις(αν και απ´ο,τι είδα με τα ΔΧΠΑ όλες γράψαν μειωμένες κατ´άτι).Του χρόνου πέφτουν στα 1.4εκ (άρα +350 στα νετ νετ) και το 2020 πέφτουν στις 400χιλ (άρα +750χιλ. στα νετ νετ).
Αυτό για την εντιμότητα της διοίκησης το θυμάμαι που μας το λεγε στο Μεταπτυχιακό ο καθηγητής του HR.Στην Αμερική υπάρχουν ειδικοί δείκτες μέτρησης των CEO's.Από το τί ώρα θα ξυπνήσει,μέχρι το τί θα φάει και που θα πάει διακοπές,αν είναι παντρεμένος κλπ...Πολύ μπροστά είστε κ.Ξενοφών...
ΔιαγραφήΑγαπητέ κύριε Τάκη
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν και σας διαβάζω καιρό κύριε Τάκη αποφάσισα τώρα να γράψω. Ακόμη και πρίν σας ανακαλύψω κάποιες επιλόγες σας συμπίπταν με τις δικές μου και με παρόμοιο σκεπτικό στις τεκμηριώσεις. Προσώπικα έχω ανοίξει πανιά προς Κύπρο έχωντας επενδύσει το 25% του χαρτοφυλακίου μου. Μια και δε βλέπω εύκαιριες μεγάλες Ελλάδα επίσης ως παλιός θα θυμάστε ότι η Κύπρος συνήθως ακολουθούσε το ελληνικό μετά από λίγο. Για το κυπριακό μου κίνησε το ενδιαφέρον η ΦΡΟΥ ΦΡΟΥ, ΣΑΛΑΜΙΣ (που γράψατε), Κωνσταντινου μπρος λόγω ταμειακών και ΠΕ, Λόρδος αδάνειστη και με καλό ΠΕ και μέρισμα, ΚΕΟ μέρισμα και δύνατες ταμειακές, ΜΠΛΟΥ θα δώσει και προμέρισμα. Αρκετές από αυτες τις έχω πάρει χαμηλότερα από τις τρέχουσες. Πρόσφατα μου άρεσε και ο Ελληνας φινανσε αρκεί να ρίξει κανείς μια ματιά στο σιτε (αν και ξέρω πως έχει γκρί ιστόρια στο κυπριακό χρηματιστήριο) επίσης οι ταμειακές του είναι καλές και μου αρέσει πως ενώ έχει ξεγράψει 10.4 εκατομμύρια από τον ισολογισμό ακόμα μαζεύει από εκεί εκτίμω με βάσει τα προήγουμενα χρόνια (ήταν ψηλότερα) πως μπορεί να διασώσει ένα 20-30%. Θα ήθελα μια γνώμη πάνω στον Έλληνα από τον έμπειρο Τάκη επείδη τις φόβαμαι τις εταίριες φινανσε. Επίσης μια γνώμη πάνω στον ΚΜΟΛ ως βαλουε μπετ λόγω κλάδου και θέσης που παρόλο τον υψηλό δανείσμο και τις ζήμιες, βλέπω καλές ταμειακές που αν σταματήσει τις επενδύσεις μπορούν να χρησιμοποιηθούν στην απομόχλευση του ισολογισμού.
Ευχαρίστω
Ριχτε μια ματιά και στην ΤΣΙΒ. Προσωπικά την θεωρώ απείρως καλύτερη από τον ΤΙΤΑΝΑ, που μετακόμισε και τα γραφεία στην Κύπρο για να μην πληρώνουν φόρους τα μεγαλοστελεχη του. Μερικές φορές ο πατριωτισμός κάποιων είναι συγκινητικός...
ΔιαγραφήΚυριοι Κυπρο λογω Βrexit ειπα να φυλάγομαι ... εξαίρεση αποτελεί η εκπληκτικη Σαλαμίς που εχω αναλύσει.
ΔιαγραφήΔώστε μου ΜΙΑ την καλύτερη σας ... ΜΙΑ που να βγαζει μάτια όξω, όπως ΙΝΛΙ κάτω απο 1 ευρώ, ΣΑΛ στα 0.4 προ Δημόσιας πρότασης και θα την ψάξω.
Εμένα μου αρέσουν κάποια ξενοδοχεια, αλλά κάτι μου λέει να προσέχω.
ΔΩΣΤΕ ΜΟΥ ΜΙΑ ... την καλύτερη σας και θα σας πω
Κύριε Τάκη άλλες εποχές σήμερα, άλλες τότε. Θα δώσω μια επιλογή με μια καλή δόση ρίσκου που για μένα βγάζει μάτια παρόλο το δανεισμό (0.7 μόχλευση) που έχει και βασίζεται κυριώς στις διαχρόνικες λειτουργικές ταμειακές(του 18 ανέβασε αποθέματα). Βέβαια δεν δίνει μέρισμα και δεν γνώριζω το ποιόν του μεγαλομετόχου. Είχα πει να δώσω ΦΡΟΥΦΡΟΥ αρχικά και είχα γράψει και αρκετά αλα δεν είναι τόσο τρελή ευκαιρία όσο αυτές που αναφέραται όποτε θα ήταν άστοχη η σύγκριση παρόλο που μου αρέσει που έχει μεγάλες επενδύσεις εξώτερικό και σε χρύσο. Η επιλογή λοιπόν που προτείνω είναι Κωνσταντινου μπρος CBH και σας προτείνω να δείτε συγκεκριμένα ταμειακές και άνοδο ιδιών κεφαλαίων διαχρονικά. Πιστεύω ότι είναι σε τιμές ξεφτίλας και παρόλο που μπορεί να έχει μια ζήμια από ΤHOMAS COOK θεώρω ότι λόγω μεγεθών και ποιότητα των ξενοδοχείων θα καταφέρει να βγει δυνατότερη. Ετσί κι αλλιώς σύνηθως κάτω από αντιξοες συνθήκες εμφανίζονται οι ευκαιρίες. Το πρώτο εξάμηνο του 19 μείωσε και τον δανεισμό παρόλο που είχε αρκετά μειωμένα αποτελέσματα (μικρή ζημιά παρολό που ανέβικε ο τζίρος). Σε τρέχουσες αποτιμήσεις και με τα περσινά κέρδη μας δίνει ΠΕ κάτω από 3 και πβ λίγο κάτω από 0.16.
ΔιαγραφήΓια τον τουρισμό έχω πολλές επιφυλάξεις, έχω δει και τις κακές του περιόδους από γνωστούς που είχαν ξενοδοχεία και υπέφεραν χρόνια, είναι κυκλικός κλάδος και αν θέλατε να αγοράσετε, γιατί δεν αγοράζατε πριν 3-4 χρόνια που όλες αυτές οι εταιρείες είχαν υψηλά p/e (αν είχαν καθόλου) και διαπραγματεύονταν στο 1/3 της σημερινής τιμής τους, και όχι τώρα που δείχνουν πάμφθηνες.
ΔιαγραφήΜακάρι να βρίσκατε μια κυπριακή που δεν ανήκει στον τουρισμό, όπως τότε την ΙΝΛΙ και θα ήμουν πιο θερμός. Αν και ότι και να βρείτε εκεί, αν πέσει δραματικά ο τουρισμός, θα επηρεαστεί και αυτό. Κύπρος = Τουρισμός (μέχρι τώρα).
Αλλά αφού θέλετε μία μόνο και μάλιστα ξενοδοχειακή, συντηρητικά σκεφτόμενοι, θα πρέπει να επιλέξουμε όχι τη φθηνότερη, αλλά την πιο αδάνειστη μεταξύ των φθηνών. Γιατί αν έρθει η αντιστροφή, οι δανεισμένες ξενοδοχειακές βρίσκονται συνήθως σε υψηλό κίνδυνο. Με μια πτώση του τουρισμού τα περιθώρια εύκολα συρρικνώνονται, αφήστε τα κέρδη.
Πως θα σας φαινόταν λοιπόν η LORDOS (LHH) που πρότεινε ο κος Rfs και ο κος silentpatience, παλιότερα, που έχει αρνητικό δανεισμό και προς το παρόν εξακολουθεί και δίνει αδιαλείπτως μέρισμα; Το μέρισμα είναι ένα κίνητρο για τα χρόνια που ενδεχομένως θα χρειαστεί να μείνεις εγκλωβισμένος με αυτήν, εφόσον βέβαια εξακολουθήσει να διανέμεται…..
Η εισηγμένη δεν επηρεάζεται από την Thomas Cook, η οποία είναι σταθερά τα τελευταία χρόνια μόνο το 1% του κύκλου εργασιών της (άρα δεν μπορεί να επηρεάσει τις υπόλοιπες κρατήσεις της φετινής ή και της επόμενης σαιζόν), ενώ οι τρέχουσες οφειλές της προς την LHH ανακοινώθηκε ότι είναι μικρές. Αφού θέλετε μία μόνο…
Αλλά αυστηρά κάτω από 0.40, αργά και με υπομονή. Αν θέλουν να μας δώσουν…. Αλλιώς μετά την κρίση. Τα ξενοδοχεία είναι πτωτικά. Και φυσικά μετά την ενδελεχή ανάλυσή σας, όταν αυτή γραφτεί και αν είναι θετική.
Αυτά με συντηρητική σκέψη. Γιατί ενδεχομένως να μην συνάδουν με την επιθετική λογική σας να βρούμε την εταιρεία που θα κάνει τα 3Χ.
Κύριε σύλβιε σύμφωνω μαζί σας αλλά ο Τάκης μίλησε για 3χ από ότι κατάλαβα με τα δεδομένα αυτά, Ο Λόρδος με πβ 0.2 και ΠΕ 8 δύσκολα να το κάνει παρά μόνο σε εξαγώρα. Σύμφωνω για το μέρισμα όμως ο Τακης μίλησε για εξόφθαλμα φθηνή ο Κωσταντίνου και 3χ να κάνει αν καθαρίσει λίγο τον ισολογίσμο μπορεί να δίνει ΠΕ 9 και πβ 0.5 περίπου. Και το (κάτω του) 3% που είχα Κωνσταντίνου δεν είναι μεγάλο και είναι έκτακτο θεώρω. Εκτός αυτού η μετόχη είναι αρκετά στάσιμη τα τελευταία χρόνια παρά τα κέρδη και την άνοδο των ίδιων κεφαλαίων. Θεώρω ότι αυτό είναι απόρια της αδιαφορίας του μεγαλομετόχου, αλλά κάποια στιγμή θα το παίξει το χαρτί του και θα θελήσει να βάλει το δάχτυλο στο μέλι. Ελέγχει έτσι και αλλιώς αν δεν κάνω λάθος το 86%. Κυκλικός ο κλάδος συμφώνω αλλά όταν παίρνεις ξενοδοχεία φιλέτα σε τιμές ξεφτίλα μικρό το ρίσκο ίδιαιτερα στο 0.16πβ. Ίδωμεν προσώπικα σπάω το ρίσκο και έχω μια μικρή θέση και σε πιο επιθετικές επιλογές. Ενόειται πως υπάρχει διασπορά σε ένα χαρτοφυλάκιο.
ΔιαγραφήΚαλησπερα σας - καλησπερα κ στον κο Τακη.Μια διορθωση το p/e της lhh για την ακριβεια ειναι 5,8 κ το p/bv 0,18.Σχετικα με αποδοσεις θεωρω πως αν πιεστουν κι αλλο τα νουμερα σιγουρα μια εταιρεια χωρις δανειακη μοχλευση αρα κ ασφαλης πεταγεται 1η σαν ελατηριο εναντι καποιας με δανεισμο ειδικα στην Κυπρο κ αυτο το εχει δειξει κ η ιστορια - (μετεπειτα υπαρχει κ η τραμπα..).Δεν ειναι τυχαιο που την μεγαλυτερη ανοδο απο τα χαμηλα κατεγραψαν ο Salamis, το INLI κ ο Lordos h ..Αν πιεστουν κι αλλο λοιπον νομιζω 1η θα κεντρισει το ενδιαφερον η lhh.Επισης δεν θεωρω καθολου τυχαιο που η Δημητρα επενδυτικη αποεπενδυσε το καλοκαιρι απο Τσοκκο κ μπηκε με 15% στο Λορδο στα 0.57..τα ξενοδοχεια ειναι πιο επιθετικες επιλογες αλλα ηδη με τους πιο πατημενους αριθμοδεικτες.Υπομονη λοιπον κ αν τα βρουμε χαμηλοτερα ενισχυουμε σιγα σιγα.Λογω του οτι εκανε 0.08 χαμηλο το lhh ειναι ικανοι να τον ριξουν κι αλλο - πανω απο 0,5 δεν με ενδιαφερει - δεν ενισχυω απλα κραταω..Πολυ σημαντικο οτι δεν επηρεαζεται και απο thomas cook που ανεφερε ο Κος Συλβιος.Περιμενουμε να ακουσουμε κ τον κο Τακη.Καλη συνεχεια
ΔιαγραφήΞενόφων σύμφωνω μαζί σου. Είναι καλές απλά οι ταμειακές πάσχουν άπο χρόνο σε χρόνο σε πολλές περιπτώσεις, αλλά ναι τις έχω παρατήρησει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν μπορώ να καταλάβω (ίσως επειδή δεν γνωρίζω τον αλγόριθμο των δημοπρασιών) πώς γίνεται ενώ υπάρχει τόσο μεγάλος πωλητής στη Φρίγο να κρατάει την τιμή τόσο ψηλά στα 0,22 και να κάνει τόσες πολλές πράξεις εκεί. Τέλος πάντων εγώ κάνω τις αγορές μου σταδιακά έχοντας ξεκινήσει κάτω από τα 0,20 και έχω συνεχίσει κι από πάνω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκτιμώ ότι κατά τη δημοπρασία μπαίνουν εντολές market και απορροφούν τους πωλητές! Εντυπωσιακός ο όγκος των πωλητών, ενδιαφέρουσα και ομαλή από την άλλη η άνοδος της μετοχής σκαλί σκαλί μετά την απίστευτη συσσώρευση στα 0,2
ΔιαγραφήΌλα market τα αγοράζουμε ... όλα. Σιγα μην βαζουμε τιμές στις δημοπρασιες.
ΔιαγραφήΣε καθε διαπραγμάτευση ... πεταω και απο μια μαρκετιά.
Καλησπέρα κ. Τάκη
ΑπάντησηΔιαγραφήΠως τα είδατε τα αποτελέσματα της ΕΒΡΟΦΡΑΜΑΣ ;
Δεν τα εχω δει ... αλλα είμαι βέβαιος ότι θα πηγε πολύ καλά. Εντος Σ/Κ θα σχολιάσω ...
ΔιαγραφήΩραία θα περιμένουμε τα σχόλια σας.
ΔιαγραφήΚύριε Τάκη πως βλέπετε την Σέντρικ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυγχαρητήρια γι αυτό που κάνετε.
Κυριε Τακη πως ειδατε τα αποτελεσματα της Σεντρικ?Αξιζει να ασχοληθει καποιος καζι της?
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ κύριος Τάκης έχει πει επανειλημμένως ότι δεν ασχολείται με τον Ροδόλφο.
ΔιαγραφήΟ.κ Δεν το ειχα υποψιν,ευχαριστω !!
ΔιαγραφήΑν κ κατι νομιζω πως εχει αλλαξει στη διοικηση της!!!!!
13 εκ διαθέσιμα στις 30/6/19 συν 10 εκ που εισέπραξε τον Αύγουστο του 2019 (δεν έχουν περάσει στις οικονομικές καταστάσεις) σύνολο 23 εκ μετρητά... Σπαζοκεφαλιά για Αρβανίτη, Μαρινακο που θα επενδύσει η εταιρεία. Υπό παρακολούθηση, εάν και προσωπικά σε τιμές γύρω στο 0,20 θεωρώ το ρίσκο για τους επενδυτες είναι μικρο
ΔιαγραφήΚ εγω νομιζω πως αν πεσει στα 0,20 το ρισκο ειναι αμελητεο. Πολυ δυσκολα θα δει τη τιμη αυτη πια!! Τις τελευταιες δυο μερες Πέμπτη Παρασκευή έκανε μεγαλους ογκους για τα δεδομενα της κ εσπασε αντιστάσεις!!
ΔιαγραφήΙσως χασαμε το πρωτο σταθμο αν κ αρκετοι υποστηριζουν πως τα 0,30 ειναι θεμα χρονου οποτε ????.. ..
Ευχαριστω!
Καλημέρα,
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύριε Τάκη πως βλέπετε τα αποτελέσματα της ιντρακατ? Την εκθειάζει ο ΜΜ, την έδωσα με κέρδη όταν πήγε πάνω απο 2,10.Τώρα που επέστρεψε κάτω απο 2 σκέφτομαι να την πάρω ξανά.
Γιατί να αγοράσεις μια εταιρεία που δεν βγάζει ποτέ κέρδη?
ΔιαγραφήΚύριε GJB Capital και κ. Κωνσταντινίδη,
ΑπάντησηΔιαγραφήΚρίμα που αυτά που γράψατε χθες θάβονται ή χάνονται κάπως στο παλιότερο δύσχρηστο thread, που έχει υπερβεί τα 200 σχόλια.
Η μελέτη στην οποία αναφέρονται οι έγκυροι FT γράφει ότι σε κάπως μεγαλύτερο βάθος χρόνου, όπως αυτό της 5ετίας οι αναλυτές απεδείχθησαν παντελώς άχρηστοι, ενώ οι προβλέψεις τους ήταν λίγο πιο επιτυχείς για διάστημα 1 έως 2 χρόνων.
Είναι μια άποψη παρόμοια με αυτή που έχω διατυπώσει για την πλειοψηφία των διαχειριστών και των fund managers και των περισσότερων ειδικών, εδώ και έξω. Το ίδιο και για τα συνδρομητικά που γράψατε. Σκεφθείτε ότι τα περισσότερα είναι επί πληρωμή και χιλιάδες αφελείς τα ακολουθούν.
Και μία διόρθωση: Εκ παραδρομής έγραψα ότι ό καλύτερος όλων στις 100000 έχασε τις 38000!!! Μακάρι να ήταν έτσι. Μείον -61,7% σημαίνει ότι στα 1000.000€ διέσωσε τις 38.000€. Αυτά που απώλεσε ήταν τα υπόλοιπα 62.000€.
Για πληροφοριακούς λόγους θα πω ότι στην Ελλάδα τα δύο κορυφαία ΑΚ με τις καλύτερες αποδόσεις στο μεγαλύτερο ιστορικά χρόνο, που υπερέβησαν τους δείκτες και όλους τους συναδέρφους τους αμοιβαίους ήταν δύο: Το Alpha Trust (πρώην Hambros) του Φαίδωνα Ταμβακάκη, που ήδη έχω αναφέρει (αυτό που ειδικά στην 8ετία της κρίσης διέσωσε μόνο τις 38000, αλλά πάλι βγήκε πρώτο) και το HSBC Αναπτυξιακό (πρώην Midland) και σήμερα πλέον Triton, αφού η HSBC πούλησε το μερίδιό της στον ιδρυτή του και διευθύνοντα σύμβουλο Ι. Βεζανή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτά πραγματικά έχουν την καλύτερη ετήσια απόδοση στο ΧΑΑ (και πάντοτε είχαν) στον μακρύτερο συγκριτικά χρόνο, από ιδρύσεως. Και όσοι φίλοι επέμεναν παλιά για ελληνικό χρηματιστήριο, τους έστελνα πάντα εκεί.
[Δεν βάζω μέσα το 3K Greek Value, που έχει επισημανθεί πολλάκις εδώ, παρά το γεγονός ότι δείχνει να συστάθηκε από μια ομάδα ικανών και με καλή προαίρεση ανθρώπων, γιατί είναι πολύ πρόσφατο και δεν διαθέτει ικανοποιητικού χρόνου ιστορικές αποδόσεις. Δεν διαθέτει το κριτήριο του χρόνου. Πρέπει να είμαι αντικειμενικός.]
ΠΕΡΣΕΑΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο νοικοκύρεμα της εταιρίας συνεχίζεται. Ο Ισολογισμός διαρκώς ισχυροποιείται ... ο συνολικός τραπεζικός δανεισμός έχει κατέλθει σε 15,481 εκατ. ευρώ, απο 58,181 εκατ. το 2009.
Ο καθαρός τραπεζικός δανεισμός είναι μόλις 10,981 εκατ. ευρώ, από 57,05 εκατ. ευρώ το 2009.
Οι συνολικές υποχρεώσεις έχουν συρρικνωθεί στα 37,217 εκατ. ευρώ, από 81,587 εκατ. το 2009.
Η Αχίλλειος πτέρνα της εταιρίας εξακολουθούν να παραμένουν :
1) Οι υψηλές απαιτήσεις των 40,826 εκατ. ευρώ καθώς και η μεγάλη εξάρτηση της εταιρίας από την ''προβληματική'' Σελόντα.
2) Η κατοχή μετοχών της Τραπέζης Πειραιώς, όπου θα πρέπει η διοίκηση επιτέλους να αποφασίσει και να πράξει το αυτονόητο ... να βγει και να τις πουλήσει, όπως ακριβώς έκανε και με την εταιρία ΕΛΤΟΝ.
Ο κύκλος εργασιών της εταιρίας ανήλθε σε 14,686 εκατ. ευρώ.
Θυμίζουμε ότι λόγω των βιολογικών χαρακτηριστικών του ψαριού, οι ποσοτικές ανάγκες διατροφής του μεταβάλλονται ανάλογα με τη θερμοκρασία του νερού εκτροφής.
Το στοιχείο αυτό έχει ως αποτέλεσμα την υψηλή κατανάλωση ιχθυοτροφών κατά τη διάρκεια της θερινής περιόδου (Ιούνιος - Οκτώβριος), κατά την οποία πραγματοποιείται το 65% των πωλήσεων του έτους.
Επομένως λόγω της εποχικότητας των πωλήσεων αναμένονται στο κλείσιμο της οικονομικής χρήσης 2019 οι πωλήσεις να κινηθούν στα επίπεδα των 45 εκατ ευρώ.
Τα ΕΒΙΤDA εφόσον κινηθούν στο φυσιολογικό επίπεδο του 8% με 10% των συνολικών πωλήσεων, αναμένονται στα 3,6 με 4,5 εκατ. ευρώ και τα μετά φόρων κέρδη να κινούνται πέριξ των 2 εκατ. ευρώ, που αντιστοιχούν σε 0,12 ευρώ ανά μετοχή.
Με την τιμή της μετοχής στα 1,15 και εφόσον η εταιρία τελικά πετύχει 2 εκατ ευρώ μετά φόρων τότε έχουμε αναμενόμενο P/E -= 9,5.
Τα ίδια κεφάλαια του ομίλου ανέρχονται σε 26,461 εκατ. ευρώ, ήτοι 1,53 ευρώ ανά μετοχή .... που σημαίνει P/BV = 0,76
Σύντεκνε ως αγορασμένος κάτω από το 1€ τα έχω στην άκρη και δεν τα ακουμπώ οσο κυματισμό αν εχει.
ΔιαγραφήΚύριε Τάκη έχω καιρό να σας γράψω πλην όμως σας διαβάζω ανελλιπώς και φυσικά τους υπόλοιπους συνοδοιπόρους του μπλογκ.Αν έχετε την καλοσύνη πείτε μου ποια μετοχή θα προτιμουσατε μεταξύ ΤΕΝΕΡΓ και Μυτιλ στις τωρινές τιμές. Για τον Παπουτσανη δεν δίνουμε ούτε Λεπι ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια να πω την αλήθεια στον ΠΑΠ έδωσα ένα μέρος προ μηνός, στη περιοχή του 1.60 αγορασμένος στο παλιό 0,22 (σημερινό 0,44) και με πλήρη διακράτηση από το 0.22. Όχι μπες – βγες και τέτοια. Χάρη στον Τάκη μας. Τη μετοχή αυτή δεν θα την είχα προσέξει από μόνος μου. Αλλά με τον ίδιο τρόπο τώρα σκέφτηκα: Θα αγόραζες τη μετοχή αυτή σήμερα στα 1.60 έστω 1.50 που άνοιξε σήμερα; Και είπα στον εαυτό μου πως όχι. Δεν αμφιβάλλω ότι μπορεί να έχει προοπτικές. Τον Περσέα όμως τον κρατάω ακέραιο, παρότι εισήλθα αρκετά νωρίς εκεί. Υπενθυμίζω ότι έχει κεφαλαιοποίηση μόλις στο 43% των αναμενόμενων φετινών πωλήσεων.
ΔιαγραφήΟ ΜΥΤΙΛ αποτελεί σημαντική θέση του χαρτοφυλακίου. Στην ΤΕΝΕΡΓ (όση έχω από παλιά) δεν έχω δώσει τίποτα. Τις κρατώ και τις πιστεύω.
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΔιαγραφήΣε κάθε περίπτωση κ. Σύλβιο θέσατε εξαιρετικά τον τρόπο που πρέπει να σκεφτεί κάποιος επενδυτής, φίλος του μπλογκ πριν κάνει την κίνηση. Αξίζει ν΄αγοράσει (ή διακρατήσει) σήμερα μια μετοχή σε 2πλάσια, 3πλάσια, 5πλάσια τιμή από αυτήν που ο διορατικός κ. Τάκης διείδε, επισήμανε και επένδυσε πριν λίγους ή περισσότερους μήνες; Κάποιες (λίγες) ναι, άλλες όχι. Συνεπώς μην επαναπαυόμαστε, σκεπτόμαστε.
ΔιαγραφήΓια την ιστορία και μόνο είμαι αγορασμενος ΠΑΠ από 0.24 προ split και έχω όλη την θέση όπως και ότι είχα γράψει πως όταν η ΔΕΗ βολοδερνε στα 1.30 δεν έχει άλλο κάτω και είχε προτείνει ΟΛΠ κοντά στα 18ευρώ. Τους χαιρετίσματα μου στο Φίλτατο Γιατρό!
ΑπάντησηΔιαγραφήΓεια σου μπρε καπετάνιο!
ΔιαγραφήΓειά σου DR!Πάντα λιτός και περιεκτικος!
ΔιαγραφήΑφού τελείωσαν και οι προσφορές της Δευτέρας στο 3,30...του Λουλη
ΑπάντησηΔιαγραφήΠωλήσεις εξαμήνου 2019 στα 50,51 εκ. από 46,23 εκ. την αντίστοιχη περίοδο του 2018, (αυξημένες κατά 9,27%).
Μικτό Κέρδος 10,01 εκ., αυξημένο κατά 10,19% από € 9,08 εκ. την αντίστοιχη περίοδο του 2018.
EBITDA στα 4,83 εκ αυξημένα κατά 23,53% από 3,91 εκ. την αντίστοιχη περίοδο του 2018.
Καθαρά Κέρδη Περιόδου στον Όμιλο στα 1,03 εκ. από 0,56 το 1ο εξάμηνο του 2018.
Τέλος Ιδία στα 90.021.652 (5,26 ανά μετοχή) και P/Bv 62,7% για τον πρωινό πωλητή.
Ευχαριστώ τους φίλους hippy και Συλβιο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈδωσα την μισή θέση ΤΕΝΕΡΓ και πήρα Βαγγελα σήμερα στο 9.70.ΟΛΠ δεν κουνάω ρούπι από εκεί με 25%του Χαρτοφυλακίου μου.Οπως και ΠΑΠ μέχρι τέλους. .
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ πάντως αύξησα την θέση μου σήμερα. Είμαι πλέον σε τιμές κάτω του 0.38. Τα αποτελέσματα αδιάφορα.
ΔιαγραφήΜπρε σύντεκνε ως μετοχή είναι πατσαβουρι. Μια ματιά έριξα στα αποτελέσματα. Δεν τα λες αδιάφορα μπρε κοπέλι. Απόθεματα κάτω 1.500.000 άρα σπρώχνουν φουλ και απαιτήσεις πάνω. Έχει και το βου εξάμηνο που θα τιμολογησει τον στρατό αν κατάλαβα. Αλλά ως μετοχή πατσαβούρα.
ΔιαγραφήΕίχατε γραψει πριν 10 μερες οτι αναμένεται με μεγαλο ενδιαφερον την εβδομαδα που πέρασε... Τα αποτελεσματα δεν περιμένατε ? Γιατι δεν εγινε κατι αλλο το αξιοπρόσεκτο..
ΔιαγραφήΗ ερωτηση απευθύνεται στον μαυρο κύκνο...
ΔιαγραφήΑγαπητέ δεν είναι ενδιαφέρον δηλαδή τα αποτελέσματα να μην είναι αρνητικά και η μετοχή να βγάζει πωλήσεις?? Για εμένα ήταν άκρως ενδιαφέρουσα ημερα καθώς προσέθεσα σε τιμές μλπου ομολογώ δεν περίμενα.
ΔιαγραφήΙατρε μου δεν συμφωνώ καθόλου με τον χαρακτηρισμό. Τα υπόλοιπα θα μας τα δείξει νομίζω το ταμπλό!!!
Συνάδελφοι, υπομονή μέχρι 10 οκτωβρίου που ο πρόεδρος έχει παρουσίαση στο small cup conference και λογικά θα δώσει εκτιμήσεις για της πωλήσεις του 2019 και θα δώσει απαντήσεις και σε άλλα ζητήματα.
ΔιαγραφήΤέτοιου είδους μετοχές δεν πάνε πάνω με σημαίες δηλώσεις ούτε με παρουσιάσεις...
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΔιαγραφήΚύριε Σταύρο αν δεν θέλουν οι insiders και 30% πάνω στα κέρδη να έχει μια εισηγμένη με μικρο float, ΔΕΝ ΠΆΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ.
ΔιαγραφήΣας κάλυψα πιστευω.Ας αφήσουμε το ταμπλό να κάνει την δουλειά του...
Σύντεκνε μαυρε κυκνε χάνεις το χρόνο σου με το κοπέλι που άνοιξες διάλογο. Είναι ο τρολης με τα 1000 ψευδώνυμα που τον εχουν διώξει από παντού και βρήκε φωλιά στην υπογα του Συριζαιου στο euro2day.
ΔιαγραφήΓειά σας,σήμερα μετά τα τραγικά αποτελέσματα της ΕΚΤΕΡ,πούλησα τα 5.000 κομμάτια που κατείχα για περίπου οκτώ χρόνια με κέρδη βέβαια αλλά όχι αυτά που προσδοκούσα.Ένα μέρος το έδωσα για να αυξήσω την θέση μου στον Μυτιληναίο στα 9.60.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Ανεζουλακης μου σήμερα ζωγράφισε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕχω βάλει και γω κατι λίγα εδω, ωραία η κίνηση σήμερα. Σταθερά τα νούμερα σε γενικές γραμμές παρα τη κάμψη των πώλήσεων στην ΕΕ, οι οποίες αναπληρώθηκαν απο πωλήσεις σε τρίτες χώρες και ελλαδα. Επίσης έγιναν προσπάθειες μείωσης των εξόδων διοίκησης και πωλήσεων. Η τελική γραμμή έγραψε βελτίωση λόγω αυξημένων φόρων το 2018, που είναι το εξαμηνο συγκρισης. Θα ανεβάσω το ποσοστό μου εδω όταν δω βελτίωση στις ταμειακές ροές.
ΔιαγραφήΠάντα σε μια ρηχη αγορα σαν τη δική μας με απασχολεί το ίδιο θέμα. Σε μικρες εταιρίες χωρις κατι ιδιαιτερο σαν νουμερα και ειδικα πχ σε ενα κλάδο σαν τα υφασματα- κλωστουφαντουργία που ξερουμε όλοι τι ξυλο εφαγαν λόγω χαμηλού κόστους ανταγωνισμό από τρίτες χώρες, και ΠΕΣ οτι αγοραζεις με discount και πες ότι το lobby του επιχειρηματια παει το μαγαζί σε δίκαιες αξιες....μετά σε ποιον θα δώσεις....???? και γιατι καποιος να παρει τότε??? βέβαια πάντα θα υπάρχουν ανθρωποι που βαζουν τα λεφτα τους καπου απλα επειδη καποιος "εμπιστος" τους το είπε...αλλά και πάλι....συνηστώ προσοχή....κάποιες μετοχές έχουν λόγω που διαπραγματεύονται με έκπτωση, και για αυτό συνήθως υπάρχει λόγος (όχι μόνο θεμελιωδώς αλλα και λόγω έλλειψης όγκου, free float και ενδιαφέροντος)
ΔιαγραφήΚύριε Geli μακριά από εμένα παπαγαλιες άλλων. Στην προκειμένη περίπτωση έγινε βαθιά μελέτη της εταιρίας και η θέση λου πήρα όταν τα πέταγαν κάποιοι από το παράθυρο, είναι μεχρι να δω την τιμή της να φτάνει σε επίπεδο που εγώ θεωρώ σωστό. Αν επίσης διαβάσετε τις οικονομικές εκθέσεις της θα διαπιστώσετε ότι δεν είναι ακριβώς όπως τα γράφετε τα πράγματα.
ΔιαγραφήΚυριε Τακη βλεπετε καμια αυξηση στις τραπεζες μετα τις σημερινες πωλησεις στον Ftse/Mid για συσσωρευση κεφαλαιων;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣήμερα έλαβα αρκετά δυνατή θέση στην Golden Bull με ορίζοντα τις εκλογές τις Αμερικανικές που θα τελειώσουν και το σίριαλ της Κίνας. Εκτός αν πιάσει τον στόχο που έχω βάλει νωρίτερα. Η τιμή είσοδο σήμερα στα 0.4780 και 0.4630.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://finance.yahoo.com/quote/DNJR?p=DNJR
Είχα μια κακή εμπειρία προ 7ετίας περίπου όταν ήσαν της μόδας οι κινεζούλες αλλά σρην ομάδα που διάλεξα ήταν και μια που μου έμεινε αμανάτι (CILE) επειδή παρέμενε για μεγάλο διάστημα κάτω από την ελάχιστη επιτρεπόμενη τιμή του 1$. Σαφώς και όλα τα αυγά δεν είναι ίδια κι εσείς μας έχετε δείξει καλός και διαβασμένος παίχτης απλά "ψάρωσα" απ΄την προειδοποίηση του Nasdaq
ΔιαγραφήΚαλημέρα σας. Το γνωρίζω καλά το θέμα της προειδοποίησης από το Nasdaq σχετικά με την τιμή. Όμως πιστεύω ότι το down risk είναι χαμηλό. Σε κάθε περίπτωση υπάρχει stop.
ΔιαγραφήΠάντα έχω ένα 15% του χαρτοφυλακίου μου σε penny stocks Ελλάδος και αλλοδαπής. Άσχετο αλλά σήμερα έχω στηθεί αρκετά κάτω από το χθεσινό κλείσιμο του ΟΠΑΠ μήπως πάρω για ένα στοίχημα μεχρι τον Φεβρουάριο του 2020.
ΔιαγραφήΤι συμβαινει με τις μετοχες που ειναι κατω απο 1 $ στον NASDAQ?
ΔιαγραφήΥπάρχει προθεσμία 6 μηνών να επανέλθει η μετοχή πάνω από 1$.Συνηθως όμως για να το πετύχουν οι εταιρίες προχωράνε σε reverse split.
ΔιαγραφήΣας ευχαριστω πολυ κ. Μαυρε Κυκνε.
Διαγραφήκαι μόλις κάνουν το reverse....φαντάζεσαι τι γίνεται μετά....ξανά reverse μετά από 2 χρόνια...χαχαχα δες όλες σχεδόν τις ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακές στο NASDAQ....
ΔιαγραφήΘα μπορούσα να σας απαντήσω αναλυτικά για την συγκεκριμένη εταιρία όμως θεωρώ το σχόλιο σας άκομψο και κακοπροαιρετο οπότε προσπερνώ.
ΔιαγραφήΑγαπητέ κύριε Μαύρε κύκνεμ, ΟΧΙ, δεν ειναι άκομψο, είναι το αποτέλεσμα της παρατήρησης μου απέναντι στα reverse split που εγιναν ακριβως για να μη τους πεταξει η SEC απεξω. Αντίστοιχα αν ποτε εχετε χρόνο για χάσιμο δείτε τις "ελληνικών συμφερόντων" αντίστοιχες ναυτιλιακες...τυγχάνει να έφτιαχνα τα οικονομικά αποτελεσματα για 2 από αυτές τις εταιρίες του κλάδου που ανέφερα και γιαυτό και είπα τη προσωπική μου εμπειρία...Άντε να μην αρχίσω να λέω για τον ΙΚΤΙΝΟ πάλι...χαχαχαχα
ΔιαγραφήΤώρα για την εταιρία που αναφέρετε εγώ έκανα το εξής απλό, μπήκα στο λινκ του yahoo finance και ειδα (βασικά δεν καταλάβαινα τι εγραφε ήταν χαλια τα οικονομικά στοιχεία όπως τα έδειχνε). Τεσπα τα εψαξα από αλλου....και βλέπω μια εταιρία χωρίς δανεισμό με καλό ταμείο, εντελώς χάλια λειτουργικό margin και σε σχέση με το τζίρο άθλια νουμερα σε operating cash flow kai FCF. Τώρα να μου πεις....εχει πεσει 94% YoY με σήμερα...οκ...αλλά ειλικρινά πιο είναι το στόρυ πίσω από την απόφαση σας να μπείτε.
ΑΑΑΑΑ και επειδή ειναι και πολύ πιασάρικο έχει Altman Z-Score ---> 12.95 άρα θελει ακόμα καιρό για να χρεωκοπήσει.
Το ταμπλό είναι ΠΑΝΤΑ ο τελικός κριτής. Το τι έκαναν οι Ελληνικές ναυτιλιακές ποτέ δεν με απασχολησε καθώς δεν με ενδιαφέρει ο κλάδος. Και ως λογιστής (όπως μας γράφετε) πρέπει να γνωρίζετε ότι δεν μπορούμε να συγκρίνουμε ανόμοιες εταιρίες.
ΔιαγραφήΑγαπητέ, Δεν συνέκρινα τις εταιρίες ως αντικείμενο. Τις συνέκρινα ως μερικά από τα παραδείγματα που τα reverse λειτούργησαν προκειμένου να καλυφθούν οι "τυπικοί" όροι της SEC.
ΔιαγραφήΑπό εκεί και πέρα, και ως προς την ουσία της τοποθέτησης, προφανώς δεν εχετε σκοπό να πείτε για τους λόγους που σας "επεισαν" να επενδύσετε σε αυτό το penny stock με τα ζημιογόνα αποτελέσματα. Και αυτό σεβαστό απόλυτα. Σε κάθε περίπτωση καλά κέρδη.
Αν ανακαλύψουμε μετοχές με κέρδη μάλλον θα έχουμε αργήσει όσο αφορά την άνοδο τους! Εγω πρώτα κοιτάζω ταμείο και υποχρεώσεις και για τα υπόλοιπα έχει ο Θεός. Σε κάθε περίπτωση ευχαριστώ για τις ευχές.
ΔιαγραφήΗ Performance μόλις έβγαλε αποτελέσματα εξαμήνου. Από τις τελευταίες του ΧΑΑ για να βγάλει τα αποτελέσματα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολυδιαφημιζόμενη μετοχή από τον μικρομέτοχο τις τελευταίες εβδομάδες.
Παρ'ολαυτά τα αποτελέσματα τα περίμενα καλύτερα αλλά όχι απαραιτητως και άσχημα.
3,41% αύξηση στον κύκλο εργασιών και 4,33% στα μικτά κέρδη. Μεγάλη πτώση στα EBITDA -18,05%
Αυτό που δεν μας σχολιάζει η οικονομική κατάσταση είναι ότι ο κύκλος εργασιών στην Ελλάδα αυξήθηκε κατά 14%, ενώ το προσωπικό αυξήθηκε κατά 23% ή 18 άτομα από 06/2018 και κατά 12% από 12/2018 ή 8 άτομα από όπου και προήλθε μάλλον η μείωση των EBITDA. Οπότε η εταιρία αναπτύσσεται συνεχώς. Χωρίς την αύξηση του προσωπικού τα EBITDA μάλλον θα ήταν κάτα 10% μεγαλύτερα.
Επίσης ΔΠΧΑ 16 με τις μισθώσεις επηρέασαν αρκετά τα αποτελέσματα.
Ετησιοποιημένο p/e στο 17.44 από 9.31. Το χαμηλότερο του κλάδου παρά την αύξηση.
Από τεχνολογικής απόψης κανένα ενδιαφέρον για την εταιρία όπως π.χ. η profile για να δικαιολογεί τα τεράστια p/e που έχει η δεύτερη αλλά έχει ΟΚ νούμερα και όσο η Ελλάδα αναπτύσσεται, το ίδιο θα συμβαίνει και με την εταιρεία.
Γεια σε όλους ένα σχόλιο από γιατρό για μύλους κεπενου.Καλη συνέχεια σε όλους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύριε Κίτσο δεν γνωρίζω καθόλου την εταιρία. Αλλά γενικά ποτέ δεν μου άρεσαν τα άλευρα.
ΔιαγραφήΔεν ξέρω αν είχατε δει το σχόλιο του κου Τάκη πριν 3 εβδομάδες...σε περίπτωση που δεν το είδατε το παραθέτω παρακάτω:
ΔιαγραφήΤάκης Μορφονιός8 Σεπτεμβρίου 2019 - 9:39 π.μ.
ΚΕΠΕΝΟΣ
Πρόκειται για νοικοκυρεμένη εταιρία με πωλήσεις που κινούνται τα τελευταία 8 χρόνια πέριξ των 33 εκατ. ευρώ ... με απόκλιση 2 εκατ. ευρώ.
Το περιθώριο του μικτού κέρδους κινείται στο 24% με 25%.
Τα καθαρά κέρδη του 2018 ήταν 642 χιλιάδες ευρώ (0,1 ευρώ ανά μετοχή), απο 310 χιλιάδες το 2017. Τα EBITDA του 2018 κινήθηκαν στα 1,904 εκατ. ευρώ, απο 1,592 εκατ. το 2017.
Όταν το περιθώριο του μικτού κέρδους βελτιώνεται κατά 1 με 2 μονάδες τότε η εταιρία αυξάνει τα EBITDA και τα καθαρά κέρδη της.
Ρεκορ κερδοφορίας το 2014 που παρουσίασε καθαρά κέρδη 1,541 εκατ. ευρώ (0,23 ευρώ ανά μετοχή) με EBITDA 3,3 εκατ. ευρώ, πωλήσεις 35,865 εκατ. ευρώ και περιθώριο μεικτού κέρδους στο 25,95%.
Με την τιμή της μετοχής στο 1,69 έχουμε P/E = 16,9 με βάση τα περσινά κέρδη και P/E = 7,3 με βάση τα κέρδη του 2014 που είχαμε ρεκορ.
Η καθαρή θέση ανέρχεται σε 19,145 εκατ. ευρώ, ήτοι 2,86 ευρώ ανά μετοχή ... οπότε P/BV = 0,59
Θα μπορούσε κάποιος να ισχυριστεί ότι η δίκαιη τιμή θα έπρεπε να ήταν λίγο πιο πάνω, ίσως στα 2,2 με 2,5 ... σταθερότης και δίχως να υπάρχει κάποιο αναπτυξιακό project.
Παντως ετσι παντα ξεκινας στους εγκλωβισμους κυριε μαυρε κυκνε..Φιαχνεις θεση μεγαλυτερη οταν πεφτει ενα χαρτι,αλλα στην πορεια οταν συνεχισει τον κατηφορο αρχιζεις τα μουαγιεν και στο τελος γινεσαι μακροπροθεσμος..Αγραφος νομος του χαα
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίμαι κατά του μουαγεν αγαπητέ. Τα υπόλοιπα θα τα δούμε εν καιρό.
ΔιαγραφήΚαλημέρα σας κύριε Μ. Κύκνε. Μήπως να αρχίσουμε να παίρνουμε θέση στην ΕΚΤΕΡ? Ευχαριστώ.
ΔιαγραφήΚύριε Κίτσο καλημέρα σας. Ξεκινώ να βλέπω και να πράττω Ελαστρον < 1,45. Οποιαδήποτε συμβουλή - σχόλιο είναι δεκτή. Καλό υπόλοιπο της ημέρας σας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι εγώ πήρα τα πρώτα ελαστρον και λίγο από unibios και βλέπουμε.Αργα-αργα που λέει και ο κύριος Τακης.Καλο απόγευμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπρε συ μπαναρισμένε απο παντού δεν κουράστηκες???Σου έχουν πάρει τις σωβράκες εδώ και χρόνια απο τα 2 χαρτιά που συνέχεια κράζεις και ακόμα μυαλό δεν έβαλες?Αλλά γράφε γιατί είσαι αντιδείκτης σύντεκνε. Μόλις εμφανίζεσαι πετάνε πάνω!
ΔιαγραφήΕγώ πάντως αν ήμουν στην θέση των ιδιοκτητών του δρομέα πραγματικά θα φοβόμουνα
Διαγραφήμε της εμμονές του συγκεκριμένου.Αν πέσει το χαρτί κάτω από τα 0,30 βλέπω να ανεβαίνει σέρρες και όποιον πάρει ο χάρος.
Γιατρέ αν ο δρομεας είναι πατσαβούρι οπως λες,με 100% άνοδο μέσα στο 2019,0 Περσέας για τη χρονια που διανυουμε είναι, με το συμπάθειο έτσι,χρησιμοποιημενο χαρτί τουαλέτας,μετά από φασολια με καυτερο τσιλι,και επιδόρπιο παραγινομενα δαμάσκηνα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάτω από 0.80€ είμαι στημένος και στην BIOCEPT για αγορές.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://finance.yahoo.com/quote/BIOC/
Κύριε μαύρες κυκνε ,0.34 ο δρομεας..γίνατε μακροπρόθεσμος !!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΒιάζεστε πολύ κύριε να γράψετε την κακία σας. Τελευταία φορά που έχετε απάντηση από εμένα.
ΔιαγραφήΣύντεκνε δεν με ακούς και συνεχίζεις να ταΐζεις το τρολ. Εχει χάσει τις σωβράκες του ο άνθρωπος και ζει μόνο για να γράφει για Δρομέα και Περσέα.
ΔιαγραφήΤάκαρε πάρε γόμα γιατί θα στο κάμει ρόιδο πάλι το μπλογκ.
Ιατρε μου ότι έγραψα. Έχω θέσει τον στόχο εξόδου μου από την μετοχή και το εχω αναφέρει. Όπως και ότι το χαρτοφυλάκιο μου αποτελείται από 15% penny stocks.
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα κ. Τάκη. Πως είδες τα αποτελέσματα της Ιντερτεκ καθώς κ την απόφαση για μερική αλλαγή χρησης αντληθεντων κεφαλαίων? Σήμερα κάποιοι αποχώρησαν κ πιέστηκε με σχετικά υψηλό όγκο για τα δεδομένα της. Σημείο εισόδου εφόσον την θεωρείς ότι έχει χαρακτηριστικά turn around? Εκτός αν δεν σου άρεσε το εξαμηνο, οποτε
ΑπάντησηΔιαγραφήΘεωρείς ότι ειναι για αποεπενδυση...
Στον ΟΠΑΠ δεν έφτασε σήμερα η τιμή εκεί που θέλω. Αύριο μέρα είναι παλι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑποφάσισε τελικά ο μ/μ να πομπάρει και λίγο την Βιοσώλ γιατί κόντευε να πέσει στην τιμή της αύξησης και τσούκου τσούκου την γύρισε πάνω. Μάλλον περίμενε να χωνέψει η αγορά το ξεφόρτωμα των κομματιών της αύξησης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤην Ιντερτέκ από την άλλη την τσίμπησε μύγα και βρέθηκε στο -8%. Ίσως λόγω της είδησης για αλλαγή της χρήσης των κεφαλαίων της αύξησης. Εμένα περισσότερο για διαδικαστικό μου κάνει, δεν μπορώ να καταλάβω αν βρίσκεται κάτι άλλο ύποπτο από πίσω.
Απλά την πήρε η μπάλα κι αυτή όπως σε πολλά μικρομεσαία.
ΔιαγραφήΈχουν βγάλει ανακοίνωση στο site της εταιρίας σχετικά με την αλλαγή χρήσης. Δεν θεωρώ ότι υπάρχει κάτι ύποπτο.
ΔιαγραφήΟυσιαστικά αναφέρει ότι λόγω αυξησης ζήτησης για τα προϊόντα της εταιρίας προχώρησαν σε αύξηση των παραγγελιών από τον βασικό τους προμηθευτη. Ως εκ τούτου προχωρούν σε αλλαγή χρήσης των αντληθεντων κεφαλαίων,και το μεγαλύτερο μερος της Αμκ θα χρησιμοποιηθεί για την αποπληρωμή προμηθευτών και το υπόλοιπο για μείωση δανεισμού.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα ήθελα να μου πείτε τη γνώμη σας για την πτώση της τιμής των ΕΛΠΕ. Αν οφείλεται στην πρόθεση του δημοσίου για πώληση του ποσοστού του, που θα μπορούσε να φτάσει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχω αγοράσει στα 8.4. Αξίζει να πουλήσω και να περιμένω μήπως και πέσει ή να μην κάνω τίποτα;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Καλήμερα παίδες.Εχω πιστολιασει το 50%της θέσης μου Πέμπτη Παρασκευή και είμαι με 50 %ρευστότητα. Παραμένω Λιμάνι Βαγγέλη και ΤΕΝΕΡΓ καθώς και Καραβάκι με λίγα Ιατρικου.Θα ήθελα απόψεις περί τούτου και ειδικα από τον Σερ Τάκη τον γιατρο hippy kai μαύρο Κυκνο χωρίς φυσικά να σημαίνει ότι δεν σέβομαι την άποψη όλων σας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα σας.Τενεργ θα την έβλεπα ξανά κάτω από 7€. Εκεί θα εχτιζα ξανά θέση μετά την τελευταία επιτυχημένη μου κίνηση.
ΔιαγραφήΕγώ πάντως σύντεκνε τελείωσα σήμερις με τις αγορές μου στο Καμπά που τον εψαρευω σχεδόν 2 μήνες.
ΔιαγραφήΓιατρέ μου πήρα και εγώ ολίγη από Καμπα σήμερα...Μαύρε κυκνε εκεί την περιμένω για να πάρω πίσω αυτά που έδωσα στο 7.65 πριν λίγο καιρό.
ΔιαγραφήΚύριε Cook οι ΤΕΝΕΡΓ, ΑΔΜΗΕ, ΜΥΤΙΛ είναι επενδυτικές θέσεις για μένα, έχω γράψει τις τιμές στόχους που πιθανολογώ ως το τέλος του 2020, αρκετά υψηλότερες από τις τρέχουσες, οπότε το μόνο που έχω να πω είναι ότι μακάρι να επαληθευτεί η άποψη του κ. Μαύρου Κύκνου και να επαναποκτήστε τη θέση που θέλετε.
ΔιαγραφήΈχω μυτιλ,κοιτάω και τις άλλες δύο,τι τιμές δώσατε;δεν το έχω δει,ευχαριστω
ΔιαγραφήΞέχασα έχω μαζέψει αρκετό μπουκάλια-ψυγεια στο 0.20 !
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροειδοποίηση Νο 2:Πριν 1 μήνα έγραψα ότι μέχρι του Αγίου Δημητρίου πρέπει να έχουμε 90% ρευστότητα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ κος Τάκης τότε με ρώτησε;Και τον Περσέα;Ε ναι.Τελευταιο μεν αλλά πάει κι αυτός πριν 1 μήνα..
ΑπάντησηΔιαγραφήΣύντεκνε και αν η γιαγιά μου είχε ρόδες θα ήταν τρόλεϊ. 1 μήνας είναι μεγάλο χρονικό διάστημα. Εδά γιάντα δεν βγήκες να μας πεις ότι βγαίνεις short (με νούμερο που βγήκες) να σε παραδεχτούμε μπρε???
ΔιαγραφήΆιντε προφήτη σύντεκνε και εγώ μέχρι της Αγίας Αννης θα πρέπει να έχω ρευστότητα 10%!
ΔιαγραφήΖουλιαρης γιατρέ;Έτσι ακριβώς έγινε και μπορεί να στο επιβεβαιώσει ο Τάκης που θα το θυμάται γιατί επ αυτού είχαμε και προσωπική ανταλλαγή μηνυμάτων.Και βέβαια επιμένω ακόμη για πιο κάτω.Ελπιζω να το θυμάσαι γιατρέ.Τα λέμε ...(Φθόνος..ένα από τα 7 μεγάλα αμαρτήματα).Παράγωγα δεν παίζω γιατι έχω ζεματισθει παλιά και απέκτησα αλλεργία.
ΔιαγραφήΕ όχι και ζουλιάρης ο Γιατρός! Μπρε Τάκαρε δώσε τον λαό το email σου να σου στέλνουμε και εμείς προφητείες!!!
ΔιαγραφήΕγώ επειδή το λοιπόν αυτά που λέω τα πράττω, θα σου ποστάρω σύντκενε το long μου στον δείκτη μέσω συμβολαίων όταν πάρω το στοίχημα! Να έχωμε να μιλούμε με στοιχεία!
ΔιαγραφήΔεν ανταλλάξαμε mail.Στο blog έγινε....Ζουλιαρης..Μην σου φαν τη κομπορρημοσύνη.Υπερφουσκωμενο εγώ γιατρέ.Για δύο πράγματα πλέον είμαι σίγουρος.Οτι τους επόμενους 2 μήνες θα πάει αρκετά κάτω το ΧΑΑ και ότι σίγουρα δεν έχεις φίλους.
ΔιαγραφήΜπρε κοπέλι μας γράφεις:
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροειδοποίηση Νο 2:Πριν 1 μήνα έγραψα ότι μέχρι του Αγίου Δημητρίου πρέπει να έχουμε 90%
ρευστότητα.
Ο κος Τάκης τότε με ρώτησε;Και τον Περσέα;Ε ναι.Τελευταιο μεν αλλά πάει κι αυτός πριν 1 μήνα..
Και μετά λες ότι έχω υπερφουσκωμένο εγώ??? Αι Παναγιά μ...
Από φίλους σε προσκαλώ στα Χανιά να τους εγνωρίσεις.
Χανιώτης είσαι γιατρέ;μας τσορομαδισανε για να νοικιάσω την καλύβα του μπάρμπα Θωμά για τον πιτσιρικά που είναι φοιτητής,κανά σπίτι της προκοπής ξέρεις να τακτοποιήσω το κοπέλι;
ΔιαγραφήΣύντεκνε Αθήνα μένω μόλις μπει ο Σεπτέμβριος. Μίλησα με 2 φιλαράκια που είχαν αλλά τα νοίκιασα. 350€ το ένα που είναι 45μ2 και 380€ ένα 38μ2 ανακαινισμενα και τα 2.Θα σε έχω υπόψη όμως.
ΔιαγραφήΈχω νοικιάσει κοντά στην ηρώων Πολυτεχνείου ένα ισόγειο,παλιά αποθήκη με 300, αλλά είμαι σε ετοιμότητα να φύγω,σ' ευχαριστώ γιατρέ,αν θέλεις σου δίνω και το κινητό μου,εδώ έχουμε σοβαρούς δεν κινδυνεύω,και να παρακαλάω μην ψοφήσει ο Κόκκαλης γιατί την έβαψα,ΧΑ,χα
ΔιαγραφήΚαι για να μην γράφω λάθος πράγματα.Το ΧΑΑ είναι τραπεζοκεντρικο και ότι καταλάβεις.Ολα αυτά όμως τα μικρομεσαία που φούσκωσαν σαν μπαλόνια τα βλεπω να μαραζώνουν...
ΑπάντησηΔιαγραφήΜικρά : το κάθε χαρτάκι έχει δικό του story... μην τα τσουβαλιάζουμε... γιατί θα βρεθούμε άχαρτοι...
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια δες την ΒΙΟΣΩΛΑΡΑ... πάει για μεγάλη κίνηση.
George
Για τον σύντεκνο mylovo επήραμε Εθνική στα 2.5890
ΑπάντησηΔιαγραφήΙατρε μου εδώ έχεις άδικο. Πάντως νομίζω βιάστηκες για την ΕΤΕ. Εγω ούτε μέχρι τώρα που γράφω έχω πάρει ΟΠΑΠ καθώς είμαι στημένος κάθε μέρα λίγο πιο πάνω από την τιμή της ΔΠ. Επίσης περιμένω κάτω από 0.80$ στημένος στην BIOCEPT που έγραψα χθες.
ΔιαγραφήΕίμαι με 3% stop σύντεκνε. Στα 2.51€ παίρνω ζημιές και φεύγω. Περιμένω να ανοίξω long στον 25άρη άμα πλησιάσει προς τα 2000.
ΔιαγραφήΑγοράστηκαν όλα τα BIOCEPT στο 0.789$.
ΔιαγραφήΆνοιξα καλή θέση και στην GameStop σήμερα με 5.28$. Πάνω από 30% μερισματική απόδοση σε αυτή την τιμή... Η μετοχή είναι τσάμπα κατά την γνώμη μου.
ΔιαγραφήΗ εταιρεία είναι ζημιογονος. Είστε σιγουσίγ ότι θα διανείμει μέρισμα (πολλώ δε μάλλον με μερισματικη απόδοση 39%);
ΔιαγραφήΔίνει 4 φορες τον χρόνο. Κάθε τρίμηνο. Εδώ που βρίσκεται είναι τσάμπα από πολλές απόψεις. Σήμερα πήρα θέση με 3300 μετοχές και σκοπεύω σε διορθώσεις άνω του 5% από το νούμερο αυτό να ενισχύω.
ΔιαγραφήΌντως έχει δηλώσει ότι δεν θα προχωρήσει στα επόμενα 3μηνα για να γλιτώσει 157 εκατομμύρια. Σε κάθε περίπτωση ισχύει η τακτική μου όπως αναφέρθηκε πιο πάνω. Μια δίκαια αποτίμηση για εμένα είναι στα 10 με 11 δολάρια ανά μετοχή.
ΔιαγραφήΚύριε Μαύρε Κύκνε στην ΒΙΟCEPT ποια βλέπετε να είναι η προοπτική της μετοχής.Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Διαγραφή3000 τεμμάχια ιντερτεκ σήμερα στα 0,65.Μέρος όρος στα 0,69.
ΑπάντησηΔιαγραφή... και άλλα 200 στον μυτιληναίο στα 9,24.Μέσος όρος στα 9,48.Χωρίς φόβο και πάθος.
ΔιαγραφήΚαλησπερα σας. Σημερα αγορασα στο 0,95 Ευροφαρμα και στο 0,20 φριγο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο χαρτοφυλλακιο μου πλεον μετα απο καποιες πωλησεις εχει διαμορφωθει ως εξης:
1) ππακ
2) περσεας
3) ευροφαρμα
4) φριγο
Κραταω ρευστο για κατι καλο με μεγαλα περιθωρια ανοδου προτεινομενο απο τον sir Τακη
Κάποιο σχόλιο για τα αποτελέσματα ιντρακατ και δρομέα και όσο αφορά την ιντρακατ λέτε αύριο να γίνει καμία έκπληξη με το ελληνικό?
ΑπάντησηΔιαγραφή