Με λένε Τάκη - είμαι γκουρού, όταν γράφω σπάω μεγάλη πλάκα, δίχως να λέω τίποτα για πλάκα.

Οι απόψεις, εκτιμήσεις, αξιολογήσεις ή προβλέψεις, οι οποίες εκφράζονται σ αυτό το blog αποτελούν παλαβομάρες του χρήστη που γράφει με το nick Τάκης Μορφονιός και δεν αποτελούν προτροπή για αγορά ή πώληση χρηματιστηριακών προϊόντων. Στο blog γίνονται συζητήσεις - εκτιμήσεις μεταξύ αγνώστων, οπότε οι αναγνώστες να μην λαμβάνετε τίποτα ως δεδομένο και αληθές.
Συνεπώς, ο,τιδήποτε γράφεται στο www.mitarola.blogspot.gr, δεν αποτελεί συμβουλή ή πρόταση για αγορά ή πώληση αξιών ή προτροπή για πραγματοποίηση οποιασδήποτε μορφής επένδυσης.

Σάββατο 7 Σεπτεμβρίου 2019

Frigoglass 1 - Ιστορική Αναδρομή

Τα μεγάλα αρνητικά στοιχεία της Frigoglass
1) Τα αρνητικά ίδια κεφάλαια που σε συνδυασμό με την τιμή penny stock που έχει η μετοχή την καθιστά αποτρεπτική για σοβαρά χαρτοφυλάκια και για ξένα funds.
Τα ίδια κεφάλαια είναι αρνητικά κατά 80,632 εκατ. ευρώ και αν δεν γίνει ΑΜΚ με καταβολή μετρητών, ίσως γυρίσουν θετικά μετά από 4 χρόνια και αυτό βεβαίως μόνο εάν η εταιρία, εν τω μεταξύ, έχει καταστεί κερδοφόρος.
2) Το 2ο αρνητικό, είναι η διοίκηση των  Δαυίδ και Λεβέντη που έχουν το πλειοψηφικό πακέτο. Από αυτούς, τα τελευταία χρόνια, μικρομέτοχος δεν έχει δει προκοπή και μια σειρά εταιριών στα χέρια τους έγιναν προβληματικές.

Ιστορική Αναδρομή
Κάποτε η Frigoglass ήταν μια νοικοκυρεμένη εταιρία και ο τραπεζικός δανεισμός της το 2006 ανερχόταν μόλις σε 53,398 εκατ. ευρώ , ενώ στο ταμείο υπήρχαν 18,22 εκατ. ευρώ.
Σήμερα ο τραπεζικός δανεισμός ανέρχεται σε 276,619 εκατ. ευρώ, ενώ στο ταμείο υπάρχουν 64,255 εκατ. ευρώ. Η κορύφωση του τραπεζικού δανεισμού έγινε το 2016 όταν έφθασε στα 381,871 εκατ. ευρώ και στο ταμείο υπήρχαν 57,256 εκατ. ευρώ.

Ο καθαρός τραπεζικός δανεισμός σήμερα είναι 212,364 εκατ. ευρώ, απο 324,615 εκατ. ευρώ το 2016, ενώ το 2006 ήταν μόλις 35,178 εκατ. ευρώ.



Το 2008 όταν ξέσπασε η διεθνή οικονομική κρίση η Frigoglass βρέθηκε αντιμέτωπη με πολλά προβλήματα και διλήμματα.
Ως αποτέλεσμα της ταχείας επιδείνωσης των παγκόσμιων οικονομικών συνθηκών κατά τη διάρκεια του 2008 η εταιρεία αποφασίζει το κλείσιμο του εργοστασίου της στη Νορβηγία και την συρρίκνωση του εργοστασίου της στην Πολωνία. Παράλληλα προχωρεί σε σημαντική μείωση της δυναμικότητας του εργοστασίου της στην Κάτω Αχαΐα στην Ελλάδα.


Ταυτόχρονα η διοίκηση αποφασίζει, τα έτη 2007 και 2008 να δώσει μεγάλες επιστροφές κεφαλαίου και υψηλά μερίσματα πάνω απο 75 εκατ. ευρώ και έτσι να ανέβει ο τραπεζικός δανεισμός σε 227 εκατ, το 2008 απο 65 εκατ. το 2007.

Τα αποτελέσματα του 2008, σε επίπεδο ομίλου, επιβαρύνονται με έκτακτες ζημίες 13,436 εκατ. ευρώ από την αναδιοργάνωση των δραστηριοτήτων και αφορούν το κόστος αναδιοργάνωσης σε Ελλάδα, Πολωνία και Νορβηγία.
Παρόλα αυτά και ενώ ήδη ''τρέχει'' το 2009, όπου ο όμιλος υπέστη καθίζηση των πωλήσεων του, η διοίκηση αποφασίζει να καταβάλλει προμέρισμα και επιστροφή κεφαλαίου συνολικού ύψους 60 εκατ ευρώ, όπου μαζί με την εξαγορά της SFA αύξησε τον καθαρό δανεισμό στα 179,9 εκατ ευρώ, απο 47,7 εκατ. το 2007.

Σύμφωνα με την διοίκηση ... η απόφαση για την προτεινόμενη χρηματοδοτούμενη κεφαλαιακή αναδιάρθρωση και διανομή προμερίσματος βασίστηκε στα παρακάτω:
i) Στο αυξημένο επίπεδο ιδίων κεφαλαίων & την υψηλή δανειοληπτική της ικανότητα
ii) Στον χαμηλό δείκτη δανεισμού προς ίδια κεφάλαια
iii) Στην αύξηση της αποδοτικότητας των ιδίων κεφαλαίων της και την μείωση του Μεσοσταθμικού Κόστους Κεφαλαίου (WACC)

Το αποτέλεσμα ήταν
Ο καθαρός τραπεζικός δανεισμός απο 47,719 εκατ. ευρώ το 2007 να αυξάνεται στα 179,707 εκατ. ευρώ το 2008.
Η αύξηση του καθαρού τραπεζικού δανεισμού είναι της τάξης των 132 εκατ. ευρώ . Ένα μέρος των 132 εκατ. ευρώ πήγε σε εξαγορές που πραγματοποίησε ο όμιλος. Το μεγαλύτερο όμως μέρος κατευθύνθηκε στους μετόχους της εταιρίας και ειδικότερα στους βασικούς μεγαλομετόχους. Δόθηκαν στους μετόχους σε μερίσματα, προμερίσματα και επιστροφές κεφαλαίου συνολικά 1,9 ευρώ (τότε) ανά μετοχή.
Εύκολα μπορεί να γίνει αντιληπτό ότι με αυτή την κίνηση ο Ισολογισμός της εταιρίας αποδυναμώθηκε και η μετοχή έγινε λιγότερο ελκυστική.



Ταυτόχρονα πέφτουν τα ίδια κεφάλαια της Frigoglass απο 177,037 εκατ. το 2007 σε 107,949 το 2008 ... και το ερώτημα είναι :

η διοίκηση υποτίμησε την κρίση που ερχόταν ή επειδή έβλεπε την κρίση που ερχόταν έσπευσε να ''παντελονιάσει'' την ρευστότητα της εταιρίας και να την φορτώσει με δάνεια;

Τα ίδια κεφάλαια της εταιρίας βαίνουν μειούμενα ... απο το 2012 έως και το 2016 η εταιρία παρουσιάζει συνολικές ζημιές περισσότερες από 253 εκατ. ευρώ. Μέσα σε 5 χρόνια τα ίδια κεφάλαια απο 131,944 εκατ. ευρώ το 2011 φθάνουν το 2016 να είναι αρνητικά κατά 167,95 εκατ. ευρώ!!!

Η διοίκηση της Frigoglass ξεκινάει να κλείνει ή να πουλάει τα ζημιογόνα εργοστάσια. 
  • Το 2012 το κόστος αναδιοργάνωσης φθάνει τα 15 εκατ ευρώ 
  • Το 2013 το κόστος αναδιοργάνωσης ανέρχεται σε 17 εκατ λόγω της διακοπής της παραγωγικής διαδικασίας στην Αμερική, του εργοστάσιου στο Spartanburg, της Νότιας Καρολίνας. 
  • Το 2014 το κόστος αναδιοργάνωσης ίπταται στα 36 εκατ λόγω της διακοπής της παραγωγικής διαδικασίας του εργοστασίου στο Silivri της Τουρκίας. 
  • Το 2015 το κόστος αναδιοργάνωσης φθάνει τα 16,757 εκατ ευρώ. 
  • Το 2016 έχουμε κόστος αναδιοργάνωσης 22,326 εκατ. ευρώ. 
  • Τον Ιούλιο του 2016 η διοίκηση διακόπτει την παραγωγική δραστηριότητα της μονάδας στην Guangzhou της Κίνας. Παράλληλα η Frigoglass μεταβιβάζει στις 2 Απριλίου 2018 το σύνολο των μετοχών της θυγατρικής της εταιρείας Frigoglass Jebel Ali FZE που δραστηριοποιείται στον κλάδο της συσκευασίας υαλουργικών προϊόντων, στην ATG Investments Limited. Στα πλαίσια αυτής της πώλησης ο Όμιλος αποχωρεί από 2 γεωγραφικές περιοχές του κλάδου της Υαλουργίας (Η.Α.Ε, Ασία ‐ Ωκεανία ) ... Οι ζημιές που είχαν καταγραφεί, από αυτές τις δραστηριότητες ήταν 40,734 εκατ. ευρώ το 2016 και 19,088 εκατ. ευρώ το 2017.
Ουσιαστικά η Frigoglass έχει καταστεί ''προβληματική'' και θεωρείται χρεοκοπημένη .... έχουμε φτάσει στο σημείο ''ή αλλάζουμε ή βουλιάζουμε''.

Ξεκινάει το σχέδιο αναδιοργάνωσης της εταιρίας .... αποφασίζονται συντονισμένες ενέργειες με τους δανειστές της εταιρίας.

Αναδιάρθρωση Frigoglass το 2017

  • Αποφασίζεται reverse split όπου 3 παλαιές μετοχές αντικαθίστανται από 1. Τα 50,593 εκατ. μετοχές γίνονται 16,864 εκατ. μετοχές (reverse split 3:1). 
  • Στη συνέχεια γίνεται αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της Εταιρείας μέχρι του ποσού των 136,398 εκατ. ευρώ με δικαίωμα προτίμησης υπέρ των παλαιών μετόχων της Εταιρείας, με αναλογία 22,46 νέες μετοχές για κάθε μία παλαιά. Αν καλυφθεί η αύξηση στο 100% θα εκδοθούν 378,884 εκατ. νέες μετοχές. Η τιμή διάθεσης είναι 0,36 ευρώ ανά μετοχή. 
  • Η αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου δια καταβολής μετρητών ολοκληρώθηκε την 18.10.2017 και το τελικό καταβληθέν ποσό ήταν 62,851 εκατ. ευρώ, οπότε και εκδόθηκαν 174,588 εκατ. νέες μετοχές.  
  • Εκδίδονται επιπλέον 163,984 εκατ νέες μετοχές της Εταιρίας κατόπιν μετατροπής από τους συμμετέχοντες στην Αναδιάρθρωση τραπεζικούς δανειστές και κατόχους ομολογιών.
Έτσι ....
Ο βασικός μέτοχος (BOVAL) έβαλε 30 εκατ. ευρώ «φρέσκο» χρήμα στην εταιρεία, ενώ κεφαλαιοποίησε επιπλέον 30 εκατ. που είχε τοποθετήσει κατά το παρελθόν με τη μορφή δανείου. Διατήρησε το ποσοστό του στο 48,55%.
Τράπεζες και ομολογιούχοι κούρεψαν 45 εκατ. ευρώ, ενώ κεφαλαιοποίησαν άλλα 67 εκατ. ευρώ (λαμβάνουν μετοχές της εταιρίας, αποκτώντας κάτι παραπάνω από το 50%) και θα διαθέσουν επιπλέον 40 εκατ. ευρώ «φρέσκο» χρήμα, προκειμένου να «κινηθεί» ο Όμιλος.

Τα δάνεια υποχωρούν στα 275,855 εκατ. ευρώ από 381,871 εκατ. το 2016
Ο καθαρός τραπεζικός δανεισμός κατήλθε στα 222,75 εκατ. ευρώ από 324,62 εκατ. το 2016
Οι συνολικές υποχρεώσεις περιορίστηκαν στα 433,099 εκατ. ευρώ από 536,315 εκατ. ευρώ το 2016.
Τα ίδια κεφάλαια εξακολουθούν να είναι αρνητικά κατά 83,148 εκατ ευρώ, από -167,95 εκατ. ευρώ


Συνεχίζεται οσονούπω .....

200 σχόλια:

  1. κ.Τάκη την βλέπετε για turn around ιστορία ή μάλλον απεβίωσε ο ασθενής;Σε κάθε περίπτωση μια αιτιολόγηση θα βοηθούσε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ είμαι σίγουρος μέσα μου ότι πρόκειται για turn arround story και το ζόμπι έχει μεγάλες πιθανότητες να γίνει κύκνος.
      Στοίχημα ακόμη δεν βάζω ... στα ετήσια θα είμαι πιο σίγουρος.

      Θα έχω και μια 2η ανάλυση που μιλάω για τα νούμερα και κάνω πρόβλεψη για το 2019

      Διαγραφή
    2. Κύριε kirkonet θα τα αναρτήσω τα νούμερα και με πίνακες ... αλλά πάρτε μια πρόγευση του τι βλέπω.

      Ενοποιημένες Πωλήσεις Frigoglass
      Περίπου το 25% των συνολικών πωλήσεων της Frigoglass προέρχονται απο τον τομέα της Υαλουργίας και κινούνται πέριξ των 100 εκατ. ευρώ, όταν τα έτη 2005 - 2006 κινούνταν πέριξ των 30 εκατ. ευρώ.

      Το δυνατότερο τρίμηνο της Frigoglass είναι το δεύτερο όπου εκεί πραγματοποιείται το 1/3 των συνολικών πωλήσεων. Δυνατό εξάμηνο είναι το πρώτο στο οποίο διενεργείται το 55% με 60% των συνολικών πωλήσεων.

      Με βάση τα παραπάνω και γνωρίζοντας ότι ο όμιλος ανακοίνωσε ότι το Α΄εξάμηνο του 2019 έκλεισε με πωλήσεις 288,262 εκατ. ευρώ, τότε για το κλείσιμο της χρήσης 2019 αναμένονται πωλήσεις της τάξης των 480 εκατ. ευρώ με ιδεώδες σενάριο να φθάσουν τα 520 εκατ. ευρώ.

      Ο όμιλος Frigoglass πέτυχε ρεκόρ πωλήσεων το 2012 όταν και κατέγραψε πωλήσεις 581,25 εκατ. ευρώ, έκτοτε παρατηρήθηκαν 4 συνεχή έτη με μειωμένες πωλήσεις. Από το 2016 που οι πωλήσεις έφθασαν 382,338 εκατ. ευρώ παρατηρείται μια αυξητική τάση στις πωλήσεις του ομίλου και στην περσινή χρήση έκλεισαν στα 417,297 εκατ. ευρώ

      Το ζητούμενο είναι να σταθεροποιηθούν οι πωλήσεις στα επίπεδα των 500 εκατ. ευρώ και ο όμιλος να νοικοκυρευτεί!!!!

      Τα EBITDA που εμφανίζει ο όμιλος είναι της τάξης του 11% με 15% του συνόλου των πωλήσεων.

      Ρεκόρ στα EBITDA επιτεύχθηκε το 2007 όταν και έφθασαν στα 90,553 εκατ. ευρώ ... τη χρονιά αυτή ο όμιλος πέτυχε και ρεκορ κερδοφορίας 45,455 εκατ. ευρώ, αλλά ακόμη η εταιρία ήταν νοικοκυρεμένη με υψηλή ρευστότητα και χαμηλό δανεισμό.

      Το 2011 ο όμιλος πέτυχε EBITDA 81,562 εκατ. ευρώ, αλλά πλέον ο όμιλος έχει υψηλότερες αποσβέσεις και υψηλότατο δανεισμό (οπότε έχει ανεβασμένα χρηματοοικονομικά έξοδα) και καθαρά κέρδη 20,051 εκατ. ευρώ.

      Από το 2011 και κατόπιν τα EBITDA για 5 συνεχή έτη έχουν πτωτική πορεία και φθάνουν το 2016 να ανέρχονται σε μόλις 36,94 εκατ. ευρώ .... για 5 συνεχή έτη (2012 έως και 2016) ο όμιλος παρουσιάζει μεγάλες ζημιές και κλείνει τα ζημιογόνα εργοστάσια.

      Τα EBITDA του ομίλου στο Α εξάμηνο του 2019 έφθασαν τα 48,516 εκατ. ευρώ που αντιστοιχεί σε 16,8% των συνολικών πωλήσεων ... το περιθώριο EBITDA στο σύνολο της χρήσης θα πέσει τουλάχιστον κατά μια μονάδα.

      Αν δεχτούμε ότι οι συνολικές πωλήσεις του ομίλου θα φθάσουν στα 480 εκατ. ευρώ τότε τα EBITDA υπολογίζεται ότι θα ανέλθουν πάνω απο 67 εκατ. ευρώ. Ιδανικό σενάριο είναι οι πωλήσεις να ανέλθουν πάνω απο 500 εκατ. και τα EBITDA να φτάσουν στα 80 εκατ. ευρώ.

      Άρα .... με πωλήσεις πέριξ των 480 εκατ. ευρώ και EBITDA γύρω απο 70 εκατ. ευρώ
      Με αποσβέσεις στα 20 εκατ. ευρώ και χρηματοοικονομικά έξοδα επίσης στα 20 εκατ. ευρώ, αναμένονται στο κλείσιμο της χρήσης κέρδη προ φόρων στα 30 εκατ. ευρώ.

      Οι υπολογισμοί και όλες οι προβλέψεις γίνονται δίχως να υπολογίζονται τυχόν έξοδα αναδιοργάνωσης και συναλλαγματικές ισοτιμίες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      άρα με 30 εκατ. κέρδη προ φόρων ο όμιλος Frigoglass αναμένεται να εμφανίσει μετά φόρων κέρδη περισσότερα απο 21 εκατ. ευρώ με τα κέρδη που θα αντιστοιχούν στους μετόχους πάνω απο 15 εκατ. ευρώ που αναλογούν σε 0,0422 ευρώ ανά μετοχή.

      Διαγραφή
    3. Απλά απολαυστικός.... βιάζομαι να διαβάσω συμπεράσματα/επίλογο!

      Διαγραφή
  2. κ. Τάκη έμαθα ότι οι πωλήσεις στην ΕΒΡΟΦΑΡΜΑ τρέχουν με +10% απότι αντίστοιχα πέρσυ.
    Γνωρίζετε κάτι εσείς ; Εν τω μεταξύ παρατηρώ συσσώρευση γύρω στο 1 ευρώ στο ταμπλό
    Ευχαριστώ πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η εταιρεια πεταει ...

      Πολλοι με ρωτανε για το ΚΡΙΚΡΙ ... αλλα κατω απο 1 ευρω οταν τα εγραφα προ πυρκαγιας κοροιδευαν καποιοι, που ελεγα για τα ξενακια που αγοραζαν ... τωρα πεφτει πομπαρισμα για τα ΚΡΙΚΡΙΑ ... αλλα τα νεα ΚριΚρια δεν τα βλεπουν

      Διαγραφή
    2. Για να δούμε κ. Τάκη αν είναι έτσι όπως τα λές θα υπάρχει μεγάλη διακράτηση για πάνω από 2-3 χρόνια και φυσικά δεν πουλάμε ούτε στα 2€, αν λέω αν.
      Να σε ευχαριστήσω για μια ακόμα φορά αφού μας προλαβαίνεις όλους με τις απαντήσεις και νάσαι πάντα καλά.
      Δημήτρης
      ΥΓ
      Εστρωσε πολύ το blog σου από τους 1μιλιον ντόλαρ νικνέϊμς μόλις το άφησες ελεύθερο

      Διαγραφή
    3. Ολοι εχουμε να κερδισουμε αν τα σχολια ειναι ελευθερα ... και φυσικα οποιος εχει αντιρρήσεις μπορει να τις διατυπωνει ελευθερα με κόσμιο τροπο, σεβομενος τους υπολοιπους και διχως να κουραζει καθημερινα με τις ιδιες αναφορες.

      Διαγραφή
  3. Κύριε Τάκη,
    σας διαβάζω λίγο καιρό και γράφω για 1η φορά. Εχω πάρει (μικρή) θέση στη ΦΡΙΓΟ. Γνωρίζετε ποιος είναι αυτός που ξεφορτώνει τα τούβλα; Φαντάζομαι οτι είναι η ΑΛΦΑ καθώς είχε σχεδόν 6% και θέλει τα χρήματα για τα δάνεια της και δεν την νοιάζει οποιοδήποτε turn around story. Εφόσον ισχύει αυτό τι ποσοστό (ή πόσα τμχ) μένει πια; Γιατί πιστεύω τότε θα σηκώσει κεφάλι το χαρτί. 21εκ τμχ δεν απορροφούνται εύκολα (απ την μαρίδα τουλάχιστον).

    Τα σέβη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν ηταν πωλητης η ΑΛΦΑ θα επρεπε να το εχει ανακοινωσει.

      Ομως εμενα δεν με απασχολουν αυτα ... εμενα με ενδιαφερουν τα νουμερα και μονο τα νουμερα.

      Διαγραφή
    2. Το έχω καταλάβει για τα νούμερα και καλά κάνετε. Ίσως καθυστερεί αυτή η ανακοίνωση και ταπεινή μου γνώμη μακάρι να είναι η ΑΛΦΑ και οχι πολλοί μικροί ή κάποιος άλλος μεγάλος..απ την άλλη το καλό είναι οτι αρχίζουν να αγοράζουν τα στελέχη της! Ευχαριστώ για την απάντηση

      Διαγραφή
    3. Μικροι δεν υπαρχουν ... ποσα μπορει να έχουν ολα μαζι; 8 ... 10 εκατ μετοχές;
      Μονο μεγαλοι υπαρχουν και κουρεμενοι ομολογιουχοι.

      Διαγραφή
    4. Πάνω από 5% έχει η Alpha και ο ιδιοκτήτης των Bucks με διψήφιο ποσοστό...

      Διαγραφή
    5. Γνωρίζω και το έγραψα, 5.95% η ΑΛΦΑ και 11.68% Marc Lasry..εκτός αν έχουν αλλάξει και δεν έχουμε ενημερωθεί (ακόμα). Τέτοια τούβλα πάντως αποθαρρύνουν την μαρίδα..

      Διαγραφή
    6. Αν και δεν έχω θέση στην μετοχή και ούτε πρόκειται, συνήθως όταν γίνονται αλλαγές τοσων τεμαχίων σε κσπιο χαρτί για ημέρες με την ίδια τιμή, μετά έρχεται το πάνω. Πάντως χρειάζεται νέα ΑΜΚ σύντομα συνοδευόμενη από reverse split.

      Διαγραφή
    7. Αν πουλάνε οι μεγάλοι τότε γιατί αγοράζουν οι μικροί?

      Διαγραφή
    8. Απο που προκυπτει το συμπερασμα οτι πουλανε οι μεγαλοι;
      Δηλαδη οι κουρεμενοι ομολογιουχοι που εξαναγκαστηκαν να παρουν μετοχες τι θεωρουνται; Μεγάλοι;

      Διαγραφή
    9. Τα τούβλα που μπαίνουν κάθε μέρα στο 0.2 σου δίνουν την αίσθηση ότι κάποιος ή κάποιοι έχουν πολλά άρα είναι και μεγάλος/μεγάλοι

      Διαγραφή
  4. Το μεγαλύτερο μειονέκτημα που έχει η εταιρεία είναι ότι τη διοικουν οι Δαυίδ, που όπου έχουν εμπλακεί τα έχουν κάνει μανταρα με μοναδική είναι η coca cola, όπου όμως το προϊόν πουλάει μόνο του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βάλαν όμως 60 εκατ. ευρουδάκια ... ζεστά ζεστά .... και τα μετοχοποίησαν σε υψηλότερα νούμερα .... άρα ή αλλάζουν ή πουλάνε την εταιρία σε άλλον όπως έκαναν με τον Παπουτσάνη πρώην Plias.

      Διαγραφή
  5. Κύριε Τάκη. Η απάντηση μου στο ερώτημα με τα πράσινα γράμματα είναι πως είδαν την κρίση και μοίρασαν χρήματα με αύξηση δανεισμού. Το 2008 άλλωστε ο δεικτης z-score άρχισε να δείχνει την μετέπειτα πορεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ενταξει και αυτος ο z score ειναι πολυυυυυ αυστηρος δεικτης. Μονο οικονομολογος θα μπορουσε να βγαλει τετοιο δεικτη και ως γνωστον οι οικονομολογοι ειναι οι μεγαλυτεροι κουμπουρες των αγορων.

      Διαγραφή
    2. Κύριε Τάκη, από μόνος του σαφώς δεν αποτελεί οιωνό, αλλά βοηθάει στη διερεύνηση δύσκολων καταστάσεων, μαζί με άλλους δείκτες.

      Διαγραφή
  6. Το ερώτημα κύριε Vasillisg είναι γιατί δεν έδωσαν την θυγατρική στην Νιγηρία για 225 μύρια dollars θέλαν περισσότερα κούκου ρουκου υπογραφή χαρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είχε κάνει πίσω ο αγοραστής τότε! Το περίεργο είναι ότι δεν βρέθηκε άλλος έστω και σε χαμηλότερη τιμή!

      Διαγραφή
    2. 225 εκατ ντόλαρς είναι πολλάααααα λεφτά ... αλλά όχι και να την πουλήσουν.
      Προτιμώ την ΑΜΚ και το κούρεμα που έκαναν ... να κάνουν και άλλη μια ΑΜΚ αν χρειάζεται και να πάψουν να πουλάνε τα καλά περιουσιακά στοιχεία.

      Διαγραφή
  7. Νομίζω θα ήταν το χειρότερο δυνατό deal η πώληση της υαλουργίας, ήταν το πιο κερδοφόρο κομμάτι εκείνη την περίοδο, οπότε μετά θα κρατούσε κυρίως ζημιογόνες δραστηριότητες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού δεν την πούλησε τότε, που είχε ανάγκη, τώρα μετά την ΑΜΚ και το κούρεμα των δανείων δε βρίσκω το λόγο.

      Διαγραφή
  8. Κύριε Τάκη ποτέ πιστεύετε ότι μπορεί να κάνει ΑΜΚ η ΦΡΙΓΟ, αν κάνει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα,

      Κατα την άποψή μου, όσο παράγει λειτουργικές ταμειακές ροές 20-25 εκ. € θα μπορεί να χρηματοδοτεί τις επενδύσεις της μακροπρόθεσμα και φυσικά να καταβάλει το υπερβάλλον ποσό για την αποπληρωμη χρεους. Αν επαληθευτεί αυτό που φάνηκε το 2018 και α εξ 2019, τότε δεν υπάρχει λόγος να προβεί σε ΑΜΚ απο χρηματοδοτικής απόψεως, καθώς θα παράγει τα ρευστά που χρειάζεται.

      https://www.capital.gr/epixeiriseis/3333113/frigoglass-proxora-se-ependusi-upsous-25-30-ekat-sti-nigiria

      Διαγραφή
    2. Φυσικά δεν μπορώ να αποκλείσω ΑΜΚ, δεν θα ήθελα να παρεξηγηθώ. Ας μην ξεχνάμε ότι πρόκειται για εταιρεία με αρνητικά ιδια κεφάλαια -80εκ. Η φριγκο ενεχει ρίσκο οτι και να λεμε.

      Διαγραφή
    3. Θα εξαρτηθεί σε μεγάλο βαθμό από τα ετήσια αποτελέσματα λογικά.

      Διαγραφή
    4. Βλέπετε τα αρνητικά ίδια κεφάλαια και φοβάστε ... και όμως ειναι μεγαλο λαθος να κοιταζει κάποιος την BV.
      Το μονο που μετραει ειναι τα κερδη και μονο τα κερδη και φυσικα αυτα να εισπραττονται.
      Όσο πιο πολλα κέρδη τοσο καλυτερα.

      Διαγραφή
    5. Τα αρνητικά ίδια κεφάλαια λένε πράγματα για το παρελθόν όχι για το παρόν και σίγουρα όχι για το μέλλον. Όμως καθορίζουν τη συχνότητα πράξεων στο ΧΑΑ!

      Διαγραφή
    6. Κύριε Τάκη είμαι αρκετά νέος για να έχω έμπειρη άποψη όπως αλλά μέλη στο μπλογκ σας, αλλά επειδή σπουδάζω οικονομικά και έχω αρχίσει να καταλαβαίνω κάποια πράγματα από τις μετοχές.. αυτό που βλέπω είναι ότι θα χρειαστεί πιο μεγάλα κέρδη για αρκετα συνεχομενα τριμηνα από αυτά που παρουσιάζει έως αυτή τη στιγμή για να μπορέσει να γυρίσει σελίδα η εταιρεία.. είχε μπει πρώτη φορά στο μάτι μου όταν έκανε την ΑΜΚ και βλέπω ότι έχει εκποιήσει ένα σοβαρό σχέδιο αναδιάρθρωσης... προς το παρόν παρακινηθηκα και από τη δική σας άποψη και απεκτησα καποιες μετοχες στο 0.20 και από εδώ και πέρα αναμένουμε για τα ετήσια αποτελέσματα!

      Διαγραφή
    7. Ακουστε κυριε Παναγιωτη εδω παρουσιαζαν στα οικονομικα πανεπιστημια της χωρας ως προτυπος εταιρια τη BETANET ... τι να λεμε τωρα γιαυτους τους οικονομολογους που λεγαν τετοια πραγματα στους φοιτητες ... υποδειγμα εταιριας ελεγαν η ΒΕΤΑΝΕΤ .... καλο ειναι να ξερουμε οικονομικα και να εχουμε στοιχειωδεις γνωσεις λογιστικης αλλα το βασικοτερο είναι "να σκεφτομαστε εξω απο το κουτι" και να μαζευουμε οσο περισσοτερα χρηματοοικονομικα στοιχεια γινεται.

      Που ξερετε; Μπορει στα ετησια να περασουν καποια κοστη αναδιοργανωσης και να θελησουν "να καψουν" τα αποτελεσματα.
      Ομως σε βαθος χρονου το πεπρωμενο φυγειν αδυνατον ... τιποτα δεν μπορει να κρυφτει.

      Διαγραφή
    8. Αν και δεν γνωρίζω τη εταιρεία θα την ψάξω να μάθω την ιστορία της... στα υπόλοιπα που γράψατε συμφωνώ απόλυτα μαζί σας!

      Διαγραφή
    9. Κύριε Τάκη καλημέρα σε εσάς και στην υπόλοιπη παρέα.
      Πόσο δίκιο έχετε και Τι μου θυμίσατε τώρα με την BETANET ...η μεγαλύτερη ζημιά μου στο ΧΑ!!!

      Μετά τις δστυχώς καταστροφικές πυρκαγιές στην Ηλεία πριν αρκετά χρόνια, είχα κάνει μια (ζοφερή είναι η αλήθεια) σκέψη, έχοντας στο μυαλό αύτην την ''υποδειγματική'' εταιρεία Βετανετ. Σκέφτηκα λοιπόν ότι μετά απο την καταστροφή και με δεδομένο ότι το κράτος ήθελε να στηρίξει και να χρηματοδοτήσει άμεσα την αντικατάσταση των πολλών καμμένων σπιτιών, τι καλύτερο απο το αναλάβει τη δουλειά η μεγαλύτερη και καλύτερη εταιρεία κατασκευής προκάτ σπιτιών!!!
      Έβαλα λοιπόν ενα σεβαστό ποσό στην εταιρεία των αδελφών Ζαβλιάρη ...συμμετείχα στην ΑΜΚ και πήρα και μέρισμα 2 χρονιές!!!
      το τραγελαφικό είναι ότι μετά απο το τελευταίο μέρισμα, αυτή η ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗ εταιρεία ...σε 5 μήνες μέσα ΕΚΛΕΙΣΕ!!!! απο τότε ψάχνουμε ακόμη τους αδελφούς ζαβλιάρη.

      ΠΑΙΞΑΜΕ και ΧΑΣΑΜΕ δυστυχώς.

      Διαγραφή
  9. Βάζω και αυτό εδώ (δεν ξέρω πόσο ρόλο μπορεί να παίξει στην ανάλυση για τη ΦΡΙΓΟ. Το είχα δει στο Χαμαιλέοντα του euro2day
    "Ενθαρρυντικά σημάδια ανάκαμψης εμφάνισε ο όμιλος Frigoglass. Στο παραδοσιακά «δυνατό» β' τρίμηνο του έτους, φάνηκαν τα αποτελέσματα της αναδιάρθρωσης.

    Ο όμιλος βελτίωσε τα περιθώρια κέρδους και έκλεισε το πρώτο εξάμηνο με αύξηση σε EBITDA, καθαρά κέρδη και ταμειακά διαθέσιμα. Στον αντίποδα, η μητρική δεν λέει να ανακάμψει. Οι πωλήσεις μειώθηκαν οριακά και θα εμφάνιζε σημαντικές ζημιές, αν δεν εγγραφόταν κέρδος από την πώληση στη θυγατρική της, Frigοglass Romania, πνευματικής ιδιοκτησίας για την ανάπτυξη προϊόντων.

    Οι «πατέντες» τιμολογήθηκαν στα 15,3 εκατ. ευρώ, ενώ δεν εισέρρευσε χρήμα. Διαγράφηκαν ισόποσες υποχρεώσεις της μητρικής στη ρουμανική θυγατρική.

    Με αυτή την κίνηση η μητρική εμφάνισε κέρδη μετά από φόρους 5,5 εκατ. ευρώ. Η καθαρή της θέση (28,1 εκατ. ευρώ) παραμένει κάτω του 50% του μετοχικού της κεφαλαίου και επομένως χρειάζεται ΑΜΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εδώ στο Νότο έπεσε θλίψη και σιωπή μεγάλη ρε γαμώτο...μένουμε σημαντικά φτωχότεροι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. BRIQ

    Ο κ. Φέσσας δεσμεύτηκε με δήλωσή του στη γενική συνέλευση ότι θα ασκήσει τα δικαιώματά του, κατ΄ ελάχιστο, έως το ποσό των 15 εκατ. ευρώ, ενώ η δεύτερη με σημαντικό ποσοστό μέτοχος, η Ευτυχία Κουτσουρέλη (ποσοστό σήμερα 26,49%) έως 5 εκατ. ευρώ. Όπως εξηγήθηκε από τον πρόεδρο της ΑΕΕΑΠ «αν συμμετέχουμε με ολόκληρο το ποσοστό που μας αναλογεί στην αύξηση δεν θα ενδιαφερόταν κανείς. Πρόθεση μας είναι να αυξηθεί η διασπορά (σήμερα 20,67%)». Εφόσον οι δύο βασικοί μέτοχοι ασκήσουν το δικαίωμά τους στην αύξηση με το ελάχιστο ποσό για το οποίο δεσμεύτηκαν το ποσοστό τους από 79,33% θα διαμορφωθεί λίγο πάνω από 50%.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η δυσανεξία μου ολο και χειροτερευει. ΑΕΕΑΠ και τριχες κατσαρες ....

      Διαγραφή
    2. Γιατί κ. Τάκη; Εγώ έχω καλή γνώμη για τη μορφή των ΑΕΕΑΠ(μέρισμα, δικλίδες ασφαλείας κλπ). Τώρα πως τρέχει η κάθε μια, άλλου παπά ευαγγέλιο (π.χ. πριν λίγες μέρες η τραστορ έβγαλε ανακοίνωση αγοράς ακινήτου και δεν έγραψαν οι @#$%@# τη διεύθυνσή του..).

      Αύριο έχει έκτακτη Γ.Σ η ΠΑΝΓΑΙΑ για ΑΜΚ, θα ήθελα το σχόλιό σας όταν ανακοινωθούν οι όροι.

      Διαγραφή
    3. Όπως τα λέτε...η εταιρεία έχει 11.921.531 μετοχές ονομαστικής αξίας € 2,33 άρα σε αυτήν την τιμή θα γίνει η ΑΜΚ...την 1/1/2019 είχε επισης εσωτερική λογιστική αξία αετοχής (Ν.Α.V.) € 2,58...δλδ παρουσιάζει υποτίμηση ως προς τη σημερινή τιμή (2,30) στο ταμπλό 12%...παρόμοια χοντρικά με όλων των άλλων ΑΕΕΑΠ (με εξαίρεση την ΑΣΤΑΚ) έχοντας όμως ταυτόχρονα σημαντικα μικρότερη μερισματική απόδοση. Ο κύριος Φέσσας δεν είναι τυχαίος, ίσως να έχει βρει θεσμικούς επενδυτές να εισέλθουν στο μετοχικό κεφάλαιο. Προσωπικά δεν βλέπω να έχει ενδιαφέρον.

      Διαγραφή
    4. Όπως τα λέτε (κύριε Τάκη)...μέχρι να γράψω μπήκε εμβόλιμα το σχόλιο του κ. Μιχάλη και κάπως χάθηκε ο ειρμός.

      Διαγραφή
  12. Κύριε Τάκη ,

    Γνωρίζω την πάγια τακτική σας ότι πάμε για νέα φρέσκα κουλούρια – μετοχές αλλά συμφωνά με τας γραφάς όταν ένα τέκνο μας λοξοδρομεί και ειδικά όταν είναι πρωτότοκο ποτέ δεν το παρατάμε ώστε να πάρει λάθος δρόμο στο σταυροδρόμι της ζωής από μια κακοτοπιά που μπορεί να το βρει γι αυτό το λόγο περνώ το θάρρος να καταχραστώ το χώρο και το χρόνο σας και να σας ρωτήσω: Αφού εξακολουθείτε να βλέπεται μεσομακροχρονια τα κέρδη στο ίδιο επίπεδο που τα προβλέπατε και τιμή γύρω στα 2 ευρώ σε άξονα 5 ετιας , σε ποιο επίπεδο τιμής θα κάνετε νέο μπάσιμο στην μετοχή ως γνωστός Νερι Καστιγιο επί εποχής κυρ Νικόλα Αλεφαντου που έλεγε και ξαναέλεγε ότι τέτοιος μπουκαδούρας δεν θα υπάρξει ποτέ των ποτών…Να αναμένουμε οι ακτίνες του Ηλίου να μας ζεστάνουν στην επόμενη πενταετία –Δεν βλέπω πολλές μετοχές να είναι έτοιμες να διπλασιάσουν προσεχώς σε άξονα 5 ετών- η καλύτερα να πάμε σε τεχνητό φωτισμό με νέες τεχνολογίες-μετοχές?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ έχω μπεί εκεί σε σχετικά ακριβή τιμή σε σχέση με τη τρέχουσα...αλλά ... βαλε το μυαλό να καθαρίσει και ...άσε το λομπυ να μιλήσει.... προσεχώς....

      Διαγραφή
    2. Προς το παρον δεν τρελαίνομαι ... δε βλεπω διαθεση.

      Διαγραφή
  13. Καλησπέρα κυριε Τακη θα συμφωνήσω η frigoglass έχει πολύ καλές προοπτικές να γίνει turn around story. Ωστόσο εκτός από όσα αναφέρεται στο thread πιστεύω πως πρέπει να τονίσουμε την ανανέωση της σύμβασης με την CCH και το βασικότερο δεν πρέπει να επηρεαστούν τα κέρδη από το συνάλλαγμα κυρίως στην Νιγηρία όπου η εταιρία έχει σημαντική δραστηριότητα. Ιδίως με το σκεπτικό ότι περισσότερα  από  τα  δύο  τρίτα  των καθαρών  εσόδων  από  πωλήσεις  εκφράστηκαν  σε  άλλα  νομίσματα  εκτός του Ευρώ για την προηγούμενη χρήση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Full in love.

      Οι συναλλαγματικές ισοτιμίες υπηρχαν παντα και δεν ειναι και κανενα μεγαλο ποσο σε σχεση με τα νουμερα που μπορει να δωσει μια ΝΟΙΚΟΚΥΡΕΜΕΝΗ Frigoglass.

      Διαγραφή
    2. Αντιθετα τα κοστη αναδιοργανωσης, τα ζημιογονα εργοστασια και ο υπερογκος δανεισμος μπορουν να σε διαλυσουν

      Διαγραφή
  14. Καλημέρα Κύριε Τάκη
    Θεωρείτε τις ελαστρον και autohellas αρκετά υποτιμημενες;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν με ενδιαφερει η ΟΤΟΕΛ.

      Η Ελαστρον μου αρεσει ... αλλα πρεπει να αρχισουν τα μεγαλα εργα και να παρει μπρος η Ελληνικη οικονομία. Χωρια που πρεπει να το παρει αποφαση το Καλπινεικο να το παιξει το χαρτι. Το 2007 ολες οι χαλυβουργικες χορευαν, μονο ο Καλπινης κοιμοταν αταραχος κατω απο τα 3 ευρω. Και δεν ξερω αν δεν βρισκοταν εκεινος ο Μιχαηλίδης, να αρχιζει να φωναζει για τριγωνικες συναλλαγες μεσω Κυπρου που εκρυβαν κερδη, μπορει ακομη να κοιμοταν το χαρτι.

      Διαγραφή
  15. Τάκη καμία εκτίμηση για τα αποτελέσματα εξαμήνου δρομέα. Μας έχει κουράσει σε αυτά τα επίπεδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σύντεκνε αν παρακολουθείς Τάκαρο τα έχει γράψει. Συνήθως δείχνει υψηλότερα νούμερα το Β' εξάμηνο άρα έχεις μέλλον ακόμα!

      Διαγραφή
    2. Σύντεκνε πέρυσι έγραψε υψηλότερα το 1ο εξάμηνο.

      Διαγραφή
    3. Λάθος κάμεις μπρε κοπέλι. Ξανακοιτά τα περσινά.

      Διαγραφή
    4. Κυριε Μpat τα λεγαμε και παλαιοτερα ... επειδη οι μεγαλες δουλειες ειναι παραγγελιες χονδρικης και οχι λιανικης εχει την ευκαιρια να τιμολογησει οποτε θελει ή τουλαχιστον ειναι ευκολο να το κανει.

      Αρα μπορει και να δειτε στο 6μηνο απο φαντασματα μεχρι και αγγελους να κατεβαινουν απο τις Σερρες.

      Διαγραφή
    5. Απλά σαν επισήμανση και χωρίς να σημαίνει κάτι από μόνο του, σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ ο Δείκτης Βιομηχανικής Παραγωγής και ο Δεικτης Κυκλου Εργασιών στο 6μηνο του 2019 για τον τομέα των επίπλων είναι πεσμένοι σε σχέση με πέρσυ.

      coffeeroomboy

      Διαγραφή
  16. OPAP // Q2 results tomorrow post market close. We expect a sequentially better quarter with revenue growth accelerating to +6.4% (from +5% in Q1) and EBITDA posting +23.5% growth yoy. We thus forecast revenues of €383m and EBITDA €87m, with net profit shaping at €38m on our estimates. We do not expect an interim dividend in Q2 but have penciled in a €0.10 interim DPS in Q3 instead.

    Μικρό το προμέρισμα (εάν επαληθευτεί η ΕΥΡΩΒ ΑΧΕ και το ανακοινώσουν) αλλά βοηθά στο να κατανοήσουν όλο και περισσότεροι ότι σε ένα περιβάλλον μηδενικών επιτοκίων κατά την προσεχή 2ετία η μερισματική απόδοση είναι σημαντικότερη ακόμα κι απ΄το Ρ/Ε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τάκαρε
    Σ ευχαριστούμε κατ αρχήν γιά ότι γράφεις.

    Πως τα είδες τα αποτελέσματα της ΠΑΠ ? Δικαιολογεί υψηλότερη τιμή της μετοχής ? Είμαι μέσα από 0,7
    Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα αποτελεσματα ηταν απολυτως προβλεψιμα και μεσα στους στοχους.

      Έλεγα
      Τάκης Μορφονιός18 Μαρτίου 2019 - 6:41 π.μ.
      Η διοικηση δινει guidance διψηφιο ποσοστο αυξησης στον κυκλο εργασιων. Αρα παμε για πωλησεις 28 εκατ ευρω max 30 που δεν θα τα φτασει.
      Επομενως EBITDA 3.1 με 3.3 εκατ.

      Διαγραφή
    2. Συνεχιζα ..

      Τάκης Μορφονιός18 Μαρτίου 2019 - 11:26 π.μ.
      Αν διπλασιαζε και εφτανε τον κυκλο εργασιων στα 50 εκατ ευρω ... τοτε τα EBITDA θα ήταν 5.5 με 6 εκατ ευρω. Με αποσβέσεις και χρηματοοικονομικα εξοδα στα 2 εκατ θα εμφανιζε κερδη προ φορων 4 εκατ ευρω άρα μετα φορων κερδη 2.8 εκατ δηλαδή 0.11 ευρω ανα μετοχη.
      Προφανως και η αποτιμηση ειναι απαιτητικη. Ομως μεταξυ του buy και του sale υπαρχει το hold.
      ...................
      Συμπληρωνω.
      Το hold ειναι η ρευστοτητα μας και γινεται sale (τμηματικα παντα πουλαμε) οταν βγαινουμε εξω απο τους στοχους που προβλεπουμε ή όταν βλεπουμε καποια αλλη μετοχη που αποτελει μεγαλυτερη ευκαιρία και αναμένουμε μεγαλύτερες αποδόσεις απο την αποδοση που προσδοκουμε να μας δωσει η hold μετοχη ...

      Διαγραφή
    3. Κε τακη καποτε ειχατε αναφερει οτι τιμη πωλησης θα ναι 4 φορες τα ιδ. Κεφ ή καθ θεση(δεν θυμαμαι ακριβως), εξακοκουθειτε να υποστηριζετε το ιδιο;
      Επισης την αποψη σας για το θωρηκτο, πολλα εχουν γραφτει, ιδιαιτερα τωρα που βγαινουν μονο αρνητικες ειδησεις.θα ξανασχοληθειτε με την παλια σας αγαπη;

      Διαγραφή
    4. Ευχαριστώ πολύ. Συνεπής με τα γραφόμενα σου εξ αρχής. Hold και βλέπουμε

      Διαγραφή
    5. Ίσως θα μπορούσατε να βγάζατε έξω το κεφάλαιο .... και να αφήνατε τα κέρδη να τρέξουν μέχρι νεωτέρας. Ή αν έχετε μικρή θέση ... να δίνατε ένα μέρος ...
      Πάντα αγοράζουμε τμηματικά και πάντα πουλάμε σιγά σιγά ...

      Κύριε pannon για το θωρηκτό έχω απαντήσει σε άλλο σημείο.

      Διαγραφή
  18. Η Frigoglass A.B.E.E. (εφεξής η "Εταιρεία”) ανακοινώνει σύμφωνα με το Ν. 3556/2007 και το άρθρο 19 του Κανονισμού (ΕΕ) αριθ. 596/2014, ότι ο κος Νικόλαος Ευαγγέλου, ICM Division Director (και, επομένως, υπόχρεο πρόσωπο βάσει του άρθρου 19 του Κανονισμού (ΕΕ) αριθ. 596/2014), γνωστοποίησε στην Εταιρεία ότι την 6η Σεπτεμβρίου 2019 προέβη σε αγορά 155.152 κοινών μετοχών της Εταιρείας συνολικής αξίας €31.030,40.

    Ο καλός αυτός κύριος συνεχίζει, ως insider (λογικά) κάτι θα ξέρει....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλημέρα κ.Τάκη Μήπως πρέπει να αρχίσουμε σιγά σιγά να κοιτάμε τις τράπεζες,για σταδιακές αγορές; Ευχαριστώ Ευάγγελος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο κύριος Τάκης είπε ότι περιμένει την ανακοίνωση ΑΜΚ πρώτα για να αυξήσουν τα ίδια κεφάλαια.

      Διαγραφή
    2. Κυριε Βαγγελη ο καθεις κανει οτι νομιζει ... εγω εχω αναφερει πως σκεφτομαι εγω.
      Αλλο τι κανω ... αλλο τι κανει ο καθεις .

      Οι χρηματαγορες ειναι ενας μοναχικος δρομος που τον βαδιζουμε παντα ΟΛΟΜΟΝΑΧΟΙ ΜΑΣ

      Διαγραφή
    3. Με μια διαφορά, όταν κερδίζουμε κάναμε ΕΜΕΙΣ καλή επιλογή, όταν χάνουμε φταίνει οι ΑΛΛΟΙ

      Διαγραφή
  20. Με το που αποσύρθηκαν οι 500αρες η μετοχή επανήλθε στα 0.2 και με αγοραστές στο τέλος. Ίσως τα τούβλα πουληθούν ψηλότερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ακριβώς στο σφύριγμα της λήξης, πήρε ότι είχε στο κλείσιμο! 59κ*0,2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. κ.Τάκη τι ακριβώς συνεπάγεται αυτό που αναφέρει η διοίκηση της Q&R ότι στην Γ.Συνέλευση θα αποφασίσει το μηδενισμό του υπόλοιπου συσσωρευμένων ζημιών της εταιρείας μέσα από τη μείωση της λογιστικής αξίας της μετοχής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τιποτα δεν θα αλλαξει μη δινετε σημασια. Θα παει μαλλον την ονομαστικη αξια στα 0.1 ... οποτε θα παρει 10 εκατ απο το μετοχικο κεφαλαιο και μαλλον αλλα 4,5 εκατ απο το αποθεματικα υπερ το άρτιο και θα μηδενίσει τα αποτελέσματα εις νεο.
      Μην επικεντρωνεστε εκει ...

      Διαγραφή
  23. Άλλαξαν τα κόζα σήμερα και αντί να βάλουν ένα τούβλο των 500 έβαζαν 100 100 σε κάθε δημοπρασία. Τα ρουφηξσν κι αυτά αλλά σήμερα έκλεισε με πωλητές....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγα σιγα .... οι αγορες παντα γινονται σιγα σιγα ... ποτε με την μια.
      ΣΠΕΥΔΕ ΒΡΑΔΕΩΣ

      Διαγραφή
  24. Παρακαλώ οι συνδαιτυμόνες να γράψουν σχόλια να φτάσουμε τα 200 για να δούμε τη συνέχεια της frigo....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κύριε Μιχάλη ... αργάαααα, αργάααααα αγοράζουμε. Ποτέ με την μία.
      Καλύτερα να φύγει πάνω ένα χαρτί και να μην έχουμε προλάβει να βάλουμε όσα θέλουμε ...

      Όμως για το συγκεκριμένο .... καλό είναι να μείνει το thread αρκετές μέρες, για να διαβάσει ξανά και ξανά το πόπολο τους κινδύνους. Η επανάληψη είναι η μητέρα της μαθήσεως.

      Διαγραφή
  25. Απαντήσεις
    1. Σύντεκνε εγώ έβαλα το χέρι στο μέλι βαθιά στο 0.90€.

      Διαγραφή
    2. εγω με ΜΤΚ στα 1.27 μολις ειδα το 0.90 εβαλα και εγω το δικο μου χερι βαθια μεν..αλλού δε...ελπιζουμε στο μακρο σεναριο...

      Διαγραφή
    3. Σύντεκνε τα έσπρωξα ούλα πάνω από το ευρώ.

      Διαγραφή
  26. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. IKTINOS | Alluring Greek Marble...από το τμήμα ανάλυσης της Eurobank Equities

    Vertically integrated marble mining & quarrying company – Iktinos is a marble mining and quarrying company, active in the extraction, cutting, processing and marketing of marble, granites and related materials. The company operates 10 quarries and 3 cutting and processing facilities in Greece and maintains a global sales network, exporting to over 90 countries across the world (c. 85% of revenue generated outside Greece). Iktinos generates revenue in the range of c. €70mn p.a. and EBITDA of c. €30mn (Sales CAGR +11% in 2010-2018, EBITDA CAGR +20%).

    Solid organic growth prospects - Marble is seeing a resurgence in popularity and according to industry data, the global marble market is expected to grow at 3% CAGR over the next 5 yrs. Operating vast high-quality marble reserves (>3mn m3), Iktinos is well positioned to compete across international marble markets. As certain highly popular marble varieties, such as Italian Calacatta and Statuario, are gradually becoming scarcer, their demand/supply dynamics become unbalanced driving prices higher and creating opportunities for similar style marble producers, such as Iktinos.

    Moves up the value chain – During 2016-2018, Iktinos mostly catered to the Chinese market, which trades in unprocessed marble blocks. With a positive construction outlook in the US, the company now shifts its focus overseas, aiming at increased exports of value-accretive processed marble (US trades mostly in slabs/tiles). This is facilitated by recent investments in a new processing unit in Dramas, which has increased its processed marble production capacity (est. incremental revenue of c. €10mn p.a.) as well as a strategic decision to introduce underground mining in Volakas, which ensures higher product quality and longer excavation periods.

    Trades at deep discount to global peers - To put Iktinos’ valuation in context with that of other marble quarrying and mining companies, we compare EV/EBITDA valuations to the respective companies’ historical average. Global peers have traded near the 10x mark on avg over the last three years. Iktinos’ valuation multiples, despite a re-rating in the last year, are well below its peers. Given a positive outlook ahead (avg sales & EBITDA growth of 18-35% in 2020-2021), we believe the market should eventually pay attention to Iktinos healthy profit growth prospects, which warrant even higher multiples than the company’s historical average, thus further convergence towards industry average is likely. These dynamics are further supported by a fair value assessment on the back of a peer multiple and DCF valuation, resulting in a €190-203mn fair value (€1.70-1.80 per share, excluding treasury shares). Meanwhile, potential sale of its 2,800-acre coastal land plot in Crete could enhance value further by as much as €30mn (€0.30 per share).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Eurobank για ΙΚΤΙΝΟ: Αναφέρει για δίκαιη τιμή (€ 1,70-1,80 ανά μετοχή, εξαιρουμένων των ιδίων μετοχών). Εν τω μεταξύ, η δυνητική πώληση του παραλιακού οικόπεδου των 2.800 στρεμμάτων στην Κρήτη (Σητεία) θα μπορούσε να αυξήσει περαιτέρω την αξία της κατά 30 εκατ. ευρώ (0,30 ευρώ ανά μετοχή).
    Όλη η έκθεση εδώ: https://www.eurobankequities.gr/Images/Research-(1)/Private/Company-Reports/Iktinos_ISR_2019-09_con-(1).aspx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. κ. Hippy καλησπέρα,
    Δεν ξέρω πόσο αξιόπιστη/αμερόληπτη είναι η επίμαχη έκθεση, καθώς έχει πληρωθεί από την εταιρεία.
    Κάτω δεξιά στην πρώτη σελίδα της εκθεσης αναφέρει This report was prepared and published in consideration of a fee payable by IKTINOS HELLAS S.A.- GREEK
    MARBLE INDUSTRY.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μπορούν να παίξουν με την αξιοπιστία τους κ. Ξενοφώντα για μερικές χιλιάδες ευρώ. Το ίδιο γίνεται με πολλές εταιρίες (πρόσφατα με Profile από την ίδια εταιρία).

      Διαγραφή
    2. κ. Ξενοφώντα ίσως και να έχετε δίκιο...προσωπικά δεν έχω θέση στη μετοχή, λίγο πιο κάτω όμως απ΄το κλεισιμο της Παρασκευής (0.75-0,80) αν πάει έχω κατά νου ν΄αγοράσω...

      Διαγραφή
  30. Πλάκα κανεις Γιώργο,αυτά είναι κοράκια,ποια αξιοπιστία και τρίχες,και γιατί βγάλανε αυτή την έκθεση τώρα και όχι όταν αναλάβαμε την εταιρεία ως μαρκ.μεικερ,τώρα τους ζωσανε τα φίδια,ας τα βγάλουν μόνοι τους από την τρυπα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα τους πήγαιναν μέσα για χειραγώγηση μετοχής τότε.Μην γράφουμε ότι θέλουμε.

      Διαγραφή
    2. Δεν υπάρχει μετοχή χωρίς χειραγώγηση,ποιους θα πήγαιναν μέσα;οι Κούρδοι είναι έξω και βασιλευουν

      Διαγραφή
  31. Όταν αναλαβανε η τιμή ήταν 5.2 τώρα ειναι3.75 και πήγε μέχρι 3.56 ,για μένα μέχρι να ανακοινώσουν εννιαμηνο,ποτέ δεν το κάνουν,φέτος εκτιμώ ότι θα το κάνουν,δεν αγγίζω,στα 3 ευρώ ημε την τωρινή τιμή 0,75 το συζηταμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιθανή κίνηση της μετοχής προς το 0.85€ θα με βρει ισχυρό αγοραστή. Αλλά μόνο από εκεί και κάτω. Οπότε συμφωνώ.

      Διαγραφή
  32. Γράφω για πρώτη φορά, αν και παρακολουθώ αρκετό καιρό τα γραφόμενα του Κυρίου Τάκη (ΜΕΓΑΛΟΣ ΔΑΣΚΑΛΟΣ) και την αξιέπαινη συνεισφορά του στους φιλομαθείς μικροεπενδυτές. Επίσης αξίζουν εύσημα και σε αρκετούς άλλους "συνδαιτημόνες" που δεν θα αναφέρω ονομαστικά για να μην ξεχάσω και αδικήσω κανέναν. Είμαι παλιός στο Χ.Α (περίπου 30 χρόνια) αν και οι γνώσεις μου σε καμία περίπτωση δεν φτάνουν να συγκριθούν με εκείνες των προαναφερόμενων. Παίρνω λοιπόν τον λόγο μόνο για να πω κάτι για τον ΙΚΤΙΝΟ, που ήθελα από καιρό αλλά φοβόμουν την παρεξήγηση και τις αντεγκλήσεις. Να πω βέβαια ότι είμαι μέτοχος του ΙΚΤΙΝΟΥ από αρκετά χαμηλά (όταν την είχε αναφέρει ο Κύριος Τάκης και τον ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ιδιαιτέρως). Ξεφόρτωσα κι εγώ αρκετά όπως ο Κύριος Τάκης είχε πει.Έγινε κλασσικό ξεφόρτωμα κατά την γνώμη μου στην περιοχή των 6-4 ευρώ (προ split) Θα ήθελα λοιπόν να πω ότι οι μικροεπενδυτές που δεν έχουν μεγάλη εμπειρία και παρακολουθούν τον ιστότοπο να μην επηρεάζονται από άτομα που εμφανίζονται και αναφέρονται συνεχώς και παθιασμένα για μια μετοχή (ήταν γνωστά ανέκαθεν με το όνομα χαριτωμένου πτηνού).
    Το λέω αυτό επειδή κι εγώ όταν ήμουν νέος και άπειρος κατέγραψα σημαντικές ζημιές από ανάλογα φαινόμενα. Μεγάλη ΠΡΟΣΟΧΗ λοιπόν στα γραφόμενα του Κυρίου Τάκη και των αξιόλογων συνδαιτημόνων του και μόνον. Ευχαριστώ για την φιλοξενία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σωστός κύριε cris. Η γνώμη μου για τον Ικτίνο είναι οτι εαν η διοίκηση της εταιρείας δεν επαναλάβει τα λάθη του παρελθόντως και δεν υπάρξουν αρνητικές συγκυρίες μπορεί η κεφαλαιοποίηση της να ξεπεράσει άνετα τα 150εκ. Εγώ πάντως στα 0.92 έβαλα μερικές στο σακούλι!

      Διαγραφή
    2. Κύριε Χρήστο
      Η μετοχή βρίσκεται σε φάση συσσώρευσης - διόρθωσης. Θα έρθει και το τρίτο ανοδικό κύμα ... όπως έχω γράψει.
      Πότε; ΔΕΝ ΞΕΡΩ.
      Σίγουρα όταν έρθει αυτή η ώρα ... δεν θα έχουν χαρτιά, όλοι αυτοί που ξαφνικά ανακάλυψαν τον Ικτίνο ... ή θα έχουν βγει με ζημιάπως έχουν γίνει οι ειδικότεροι όλων ...

      Σπεύδω βραδέως και παρακολουθώ, ως καλός θεατής.

      Να πω και ένα λάθος του κυριου Χαιδά ...
      Έπρεπε η διοίκηση να έχει βγάλει μια οδηγία για τα αποτελέσματα του 6μηνου. Μια εταιρία που θέλει να ανέβει διεθνώς και να βάλει μεγάλους ξένους παίκτες στο μετοχολόγιο, έπρεπε να δώσει guidance, όπως κάνουν στην Αμερική.

      Διαγραφή
    3. Θέλω και ένα τελευταίο να γράψω ...

      Όταν κάποτε μιλάγαμε για τις προοπτικές της εταιρίας και αναλύαμε, ουδείς ακολουθούσε. Στο 10πλασιασμό της μετοχής ... κόσμος και ντουνιάς βρέθηκε αγορασμένος. Δηλαδή τελικά δεν θέλει ο λαος να αγοράζει χαρτιά όταν είναι χαμηλά και είναι εν υπνώσει ... προτιμά να τα αγοράζει σε δυσθεώρητα ύψη και όταν κάνουν όγκους.
      Ειλικρινώς αυτό το ανεξήγητο ... ουδέποτε το αντιλήφθηκα στις χρηματαγορές.

      Διαγραφή
    4. ΙΚΤΙΝΟΣ ένα σχόλιο για τα αποτελέσματα
      Από ότι βλέπω η πτώση των πωλήσεων στο Α΄εξάμηνο του 2019 ήταν 8,730 εκατ. ευρώ.
      Το μόνο ανησυχητικό που βλέπω είναι η πτώση του περιθωρίου του μικτού κέρδους στο 40,22% απο 52,72% ... όμως κοιτώντας τις πωλήσεις σε ογκομάρμαρα, όπου το περιθώριο του μικτού κέρδους είναι υψηλό παρατηρούμε ότι οι πωλήσεις σε Α Ύλες ήταν 12.068.267 απο 20.098.288 ευρώ.
      Επομένως η υστέρηση των αποτελεσμάτων ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ των 6μηνιαίων αποτελεσμάτων οφείλεται στην πτώση των πωλήσεων των ογκομαρμάρων.
      Εφόσον αυτές επανέλθουν τότε όλα τα νούμερα θα επανέλθουν.

      Διαγραφή
    5. Παρόμοια παρατηρούνται και στην Mermeren.

      Βλέπω ότι η διοίκηση του Ευάγγελου Χαιδά δίνει guidance για πτώση πωλήσεων στο 12% στα ετήσια αποτελέσματα.
      Αν η οδηγία επαληθευθεί τότε πάει για πωλήσεις στα 52 εκατ ευρώ. Επειδή έχει χάσει πωλήσεις στα ογκομάρμαρα δεν αναμένω το περιθώριο του EBITDA να φτάσει στο 40%. Αν υποθέσουμε ότι φθάσει στο 30% ... τότε με βάση την οδηγία της διοίκησης για τις πωλήσεις το EBITDA αναμένεται στα 15,6 εκατ. ευρω.
      Με αποσβέσεις και χρηματοοικονομικά έξοδα στα 5 με 5,5 εκατ. ευρώ .... αναμένονται κέρδη προ φόρων στα 10 εκατ. ευρώ και μετά φόρων πάνω απο 7 με 8 εκατ. ευρώ (0,061 με 0,07 ευρώ ανά μετοχή).

      Μένει να δούμε αν το guidance επαληθευθεί.

      Διαγραφή
    6. Καλησπέρα σε όλους.
      Αγαπητέ κύριε Τάκη πολλές ευχαριστίες για τις ουσιαστικές και χρηστικές παρατηρήσεις σας για τα μαρμαράδικα.
      Με εκτίμηση

      Διαγραφή
    7. Κύριε Τάκη με βγάλατε από μια μεγάλη υποχρέωση,διαβάζοντας εδώ και βδομάδες κατεβατά για τον ΙΚΤΙΝ εν έτι 2019.Αυτό,τίποτε άλλο...

      Διαγραφή
    8. καλησπέρα σας. Αναπαράγοντας λεγόμενα προηγούμενων ομιλητών από δω και προς τα κάτω να αρχίσουμε να χτίζουμε θέση στην εταιρία;

      Διαγραφή
    9. Σε τι ποσοστό εξάγει o Ικτίνος σε Κίνα/Ασία?

      Διαγραφή
    10. Φίλε Δημήτρη απο την επίσημη πλητοφόρηση της εταιρείας η εξάρτησή της απο την Κίνα είναι της τάξης του 30% περίπου (ογκομάρμαρα) Δέν αναφέρομσι στην υπόλοιπη Ασία πσρά μόνο στην Κίνα. Η πρόθεση της εταιρείας είναι να μοιώσει σταδιακά την εξάρτησή της απο την Κίνα. Εκ πρώτης όψεως φαντάζει θετικό και λογικό αν και κιγσκι δύσκολο διότι εκεί βγαίνει το εύκολο κσι άμεσο κέρδος, όπως άλλωστε το αναλύει ο Σερ Τάκης.

      Διαγραφή
    11. Αναφέρομαι στο α' εξαμηνο του' 19, σχεδόν 60 %

      Διαγραφή
    12. Οι πωλήσεις α' υλών δεν κατευθύνονται μόνο στην κινεζική αγορά.

      Διαγραφή
  33. Καλησπέρα σε όλους
    Κύριε Τάκη μιας και η ημέρα εισόδου των νέων μετοχών της βιόσκ πλησιάζει θα ήθελα να θέσω ένα ερώτημα απλό
    ΒΙΟΣΚ ή ΦΡΙΓΟ θεωρειται πως εχει μεγαλυτερες πιθανότητες για turn around story??
    Ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν προκύπτει απο πουθενά να έχω πει ότι η ΒΙΟΣΚ είναι turn arround story ... απλώς πήραμε ένα στοιχηματάκι, λόγω της ΑΜΚ και είπα ΘΑ ΔΟΥΜΕ ..... Για να σκεφτώ ότι μπορεί να είναι turn arroumd story θα πρέπει να δω πολλά πράγματα ... που ακόμη δεν βλέπω, όπως για παράδειγμα, το απλούστερο όλων ... να μπορούν να μαζέψουν τα ποσοστά τους να κάνουν εκείνη τη ρημαδοσυνέλευση την οποία δεν μπορούν λόγω ελλείψει απαρτίας.
      ΤΡΑΓΙΚΟ

      Διαγραφή
  34. Χαιρετώ! διαβάζω και θαυμάζω τους γνωστούς φίλους του site και τις αναλύσεις του κυρίου Τάκη . Εξαιρετικές!!! Σας ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Σερ Τάκη πραγματικά σου βγάζω το καπέλο. Η ανάλυσή σου για το εξάμηνο αλλά και τις προοπτικές του 2019 για τα κέρδη της εταιρείας είναι (για άλλη μια φορά) για Όσκαρ. Πάντως εξακολουθώ να πιστεύω οτι η διοίκηση έχει κάνει σοβαρά λάθη εις βάρος κυρίως των μικρομετόχων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα ερθει και το 3ο ανοδικο κυμα (το 1ο ηταν απο 0.4 στα 1.7 το 2ο απο 1.1 στα 6) ... ποτε θα ερθει δεν ξερω, αλλα θα ερθει και τοοοοοτε στα υψηλα θα βρεθουν πολλοι νεοι μικρομετοχοι, πολυ περισσοτεροι απο σημερα ... ε, και τοτε θα τους ξαναφταιει ο Ευαγγελος Χαιδας.

      Διαγραφή
  36. Βρε αφήστε τα Λιγουρία του Ικτίνου,αν μυρίζουμε ότι ήρθε η ώρα του ξαναψωνιζουμε,τώρα ας φάνε τις σάρκες τους οι market maker, και τον δίνουν τα λαμόγια και τιμή στόχο το 1,70, ναι προς το τέλος του 2020 υπό όρους και προυποθεσεις,κύριε Τάκη καμμία πληροφορία για ΙΝΤΕΡΤΕΚ,πότε θα φύγει ο φαταουλας;πως βλέπετε την κατάσταση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Βάση του παρακάτω δημοσιεύματος, o Marc Larcy αποχωρεί από την Frigoglass.
    Αυτό τώρα είναι καλό ή κακό;
    Ποια είναι η αποψή σας;

    http://www.dealnews.gr/roi/item/270316-FRIGOGLASS-%CE%A0%CF%81%CE%BF%CF%82-%CE%B1%CF%80%CE%BF%CF%87%CF%8E%CF%81%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CE%BF-Marc-Larsy#.XX6BqygzbIU

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ας πάει 0.35 (όπου κάποιοι σχεδον διπλασιάζουν) και βλέπουμε. Ερωτηματικό είναι αν υπάρχει άλλος ενδιαφερόμενος..

      Διαγραφή
  38. καλημερα!

    απιστευτο κ ομως αληθινο!

    η λογιστικη κατασταση του αδμηε ειναι λαθος.στο δελτιο τυπου, σελιδα 14, ξεχασαν να βαλουν τις επενδυσεις σε θυγατρικες εταιρειες....

    ενω ξεχασαν να βγαλουν κ στοιχεια ως ομιλος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ολη η κατασταση ειναι λαθος!

    ακομα κ ο καθαρος δανεισμος ειναι λαθος, μιας κ ξεχασαν να βαλουν τις θυγατρικες κ να βγαλους στοιχεια συνολικα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. απ οτι εμαθα δεν θα βγαλουν στοιχεια στο 6μηνο ως ομιλος.

    ετσι ομως συνολικα η εικονα που παρουσιαζουν ειναι λαθος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μ΄αυτά και μ΄αυτά άντε να τους πάρεις στα σοβαρά αγαπητέ...από την άλλη βέβαια για κάποιον που ξέρει να διαβάζει ανάμεσα στις γραμμές μειώνεται ο ανταγωνισμός στο χτίσιμο θέσης.

      Διαγραφή
  41. εχεις δικιο σε ολα αγαπητε.
    ολη η κατασταση ειναι λαθος.
    κ απ οτι καταλαβα, ξεχασαν πως εχουν θυγατρικη κ γι αυτο δεν θα βγαλουν καθολου αποτελεσματα συνολικα.

    με βαση αυτη ολη η λογιστικη κατασταση ειναι λαθος.δεν μπορει να γινει αναλυση θεμελιωδων δηλαδη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. πρωτα ενιωσα απογοητευση ως μετοχος κ μετα ως επαγγελματιας.

    το λαθος κ στις ταμειαξες ροες κανει το ασπρο μαυρο.

    απο κει κ περα πρεπει να ανακοινωσει στοιχεια ως ομιλος για να δουμε κ την πορεια της θυγατρικης.

    για παραδειγμα στο 1 τριμηνο η θυγατρικη ειχε 200 ταμειακα διαθεσιμα.
    ποσα απο αυτα εχουν γινει επενδυσεις?
    ποσα εχουν μεινει μετρητα?
    εξοδα υπαρχουν?αποσβεσεις?
    ποια η συνολικη καθαρη θεση κατ επεκταση?

    γι αυτο κ λεω πως αν δεν βγαλει στοιχεια ως ομιλος δεν μπορει να γινει αναλυση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν μιλαμε για την εισηγμενη ΑΔΜΗΕ ... εγω βλεπω οτι ολα ειναι μια χαρα. Μιλαμε για τον ΑΔΜΗΕ συμμετοχων, αυτη ειναι η εισηγμενη ... οποτε ο ΑΔΜΗΕ εμφανιζεται με τη μεθοδο της καθαρης θεσης. Οποτε δεν υπαρχουν ουτε δανεια, ουτε ταμειακες ροες και ουτε κυκλος εργασιων.

      Διαγραφή
  43. δες τα προυγουμενα δελτια τυπου κ την αναλυση εκει κ θα καταλαβεις αγαπητε.
    ο αδμηε συμμετοχων δεν εχει κατι για αναλυση.
    για τον αδμηε ειναι ολο το θεμα.
    η εταιρεια κατεβασε το δελτιο τυπου το πρωι κ μεχρι πριν καμια ωρα δεν ειχε ανεβασει το σωστο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. στο πρωινο δελτιο τυπου του αδμηε υπαρχουν σοβαρα λαθη.
    παραδειγματα:
    στο τριμηνο του 2019 ο καθαρος δανεισμος του ομιλου ειναι 48 εκ ευρω(σελιδα 2 στο δελτιο τυπου τριμηνου)
    στο εξαμηνο ο καθαρος δανεισμος ειναι 301 εκ ευρω(σελιδα 2 δελτιο τυπου εξαμηνου).
    πως εγιενε αυτο? δεν εβγαλε καθολου ομιλικα στοιχεια.ειναι σαν η θυγατρικη που στο τριμηνο υπηρχε, να εξαφανιστηκε!!!
    συνεχιζουμε:
    σελιδα 12 στο δελτιο τυπου του τριμηνου 2019.στο μη κυκλοφορουν ενεργητικο υπαρχουν 200 εκ ευρω επενδυσεις σε θυγατρικες.
    στο δελτιο τυπου 6μηνου, στη σελιδα 14 τα 200 αυτα εκ εχουν εξαφανιστει.στο μη κυκλοφορουν ενεργητικο δεν υπαρχει.το συνολο του ειναι 1.913, 7 αλλα άν καποιος προσθεσει τα νουμερα απο πανω λοιπουν 200 εκ.λαθος ειναι κ τα νουμερο του 2018.αθροιζουν 1.876,3 αλλα τα νουμερα απο πανω δεν βγαινουν(σελιδα 14 δελτιο τυπου 6μηνου)
    επιπλεον:
    στο τριμηνο η εταιρεια εχει βγαλει στοιχεια ομιλου(σελιδες 2-4-11-12-13).
    στο εξαμηνο δεν υπαρχει ομιλος!!

    νομιζω δεν χρειαζεται να γραψω αλλα...
    το πρωινο δελτιο τυπου εχει κατεβει απ την εταιρεια, αλλα κυκλοφορει σε διαφορα αρθρα αναλυτικα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπαρχει το εξάμηνο στο σάιτ του ΑΔΜΗΕ http://www.admie.gr/fileadmin/groups/ADMIE_DOLY/FS_30.06.19_IPTO_SA_GR.pdf

      Ετσι και αλλιως πάντως τα κέρδη του είναι απολύτως προβλέψιμα. Μόνο ο υπουργός ή κάποια σημαντική μεταβολή στα επιτόκια μπορεί να τα επηρεάσει.

      Διαγραφή
    2. συμφωνω σε ολα αγαπητε.
      λογικα θα τα διορθωσει(το δελτιο τυπου που αναφερεται κ στον αδμηε)κ ο αδμηε συμμετοχων αμεσα.

      Διαγραφή
    3. @ nikdan

      Εύστοχος...συγχαρητήρια. Χαίρομαι όπως πάντα όταν νικά ένας φίλος χρήστης του μπλογκ.

      Διαγραφή
  45. Καλησπέρα σε όλους,τα σχόλια σας παρακαλώ για τη ΛΑΜΔΑ και την ΑΜΚ που ανακοινώθηκε.
    Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο κ. Άδωνης Γεωργιάδης είναι εργατικός κι αποτελεσματικός υπουργός. Το έργο στο Ελληνικό είναι φλάμπουρο, είναι σημαία που πρέπει να κοσμίσει το βιογραφικό του. Θεωρώ ότι θα το καταφέρει. Συνεπώς από την εταιρεία περιμένουμε θετικά νέα προσεχώς, νέα που πιθανολογώ θα την επαναφέρουν στην περιοχή των 9 ευρώ.

      Εάν κάποιος έχει μετοχές κάπου εκεί πουλάει και περιμένει να μπει φθηνότερα στην ΑΜΚ μέσω αγοράς δικαιωμάτων. Ζητώντας ίσως και αδιάθετες μετοχές (αναλόγως με την συγκυρία). Αυτό τουλάχιστον έχω κατά νου να κάνω εγώ.

      Εάν δεν έχει κάνει υπομονή. Όταν με το καλό ξεκινήσει η ΑΜΚ (προς το τέλος του 2019 στην καλύτερη περίπτωση) κάνει ότι και ο προηγούμενος. Αν πάλι είναι παθιασμένος νέος κι ανυπόμονος πιθανολογώ ότι δεν θα χάσει παίρνοντας ένα "μικρό" στοιχηματάκι με στόχο το 9. Μικρό όμως.

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ για την απάντηση, το έβλεπα μακροπρόθεσμα το θέμα και έχω χτίσει μια μικρή θέση από 6.5 αλλά και μέχρι 9.8.Δεν περίμενα ΑΜΚ αυτή την περίοδο και έχω προβληματιστεί κάπως.

      Διαγραφή
    3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    4. @hippy
      Νομίζω ότι θα κάνουμε αρκετά χρόνια να ξαναδούμε την ΛΑΜΔΑ στα 9+ γιούρο
      Οι ξένοι επενδυτές την κάναν με ελαφρά πηδηματάκια.

      Διαγραφή
  46. Εγώ ο σφελής ρωτώ: Θα φτάσουν τα 650εκ ή θα χρειαστούν επιπλέον κεφάλαια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω ήταν ξεκάθαρη η ανακοίνωση της εταιρίας. Το 90% της ΑΜΚ πάει για την πληρωμή προς το Δημόσιο των 2 πρωτων δόσεων της μακροχρόνιας μίσθωσης.

      Διαγραφή
    2. Επίσης έχει εγκριθεί πιστωτική γραμμή από τις τράπεζες ύψους 1.τ δισεκατομμυρίου.Αρα μια χαρά μπορεί να ξεκινήσει το έργο.

      Διαγραφή
  47. Δεν ξέρω γιατρέ πόσα ήταν έτσι και αλλιώς για φρέσκα κουλούρια που λέει και ο μέσιε Τάκης καλοφαγωτα και στα επόμενα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Προς Eloy 68 δεν είσαι αφελής θα χρειαστούν πολλά περισσότερα τώρα θα ναι δάνεια θα είναι ομολογιακά ούτε οι ίδιοι νομίζω προς το παρόν ξέρουν ότι παθανε και οι κατασκευές με τους δρόμους τίγκα στα δάνεια για τις τράπεζες θα δουλεύουν .Αστούς να κονομησουν αυτοί αν ξεκινήσει το έργο προτιμώ να είμαι φορτωμενος ελαστρον ας πούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. κ. Τάκη το είδατε αυτό ;

    Άλλη μία υπερχρεωμένη εισηγμένη εταιρεία, φαίνεται ότι θα διασωθεί εν μέρει... H SATO Ανώνυμη Εταιρεία Ειδών Γραφείου και Σπιτιού ανακοίνωσε ότι επετεύχθη συμφωνία εξυγίανσής της, την επικύρωση της οποίας αιτήθηκε σήμερα η εταιρεία ενώπιον του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Αθηνών. Δικάσιμος για την εξέταση της εν λόγω αίτησης ορίστηκε η 20η Νοεμβρίου 2019.



    Άλλο ένα εγχείρημα, να λιγοστέψουν τα πτώματα από την ντουλάπα του Χρηματιστηρίου... Αν είναι να διασωθούν θέσεις εργασίας, αλλά και περιουσίες ιδιωτών μετόχων κυρίως, χαλάλι...
    Με βάση τη συμφωνία εξυγίανσης, στην οποία συμμετέχουν κατά ποσοστό 67,8% οι πιστωτές της εταιρείας, η επιχειρηματική της δραστηριότητα και το μεγαλύτερο μέρος των περιουσιακών της στοιχείων μεταφέρονται στον νέο φορέα έναντι τιμήματος 3 εκατ. ευρώ και της ανάληψης μέρους των υποχρεώσεών της.

    Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, τόσο το τίμημα, όσο και το προϊόν ρευστοποίησης των υπολοίπων περιουσιακών στοιχείων θα χρησιμοποιηθούν για την εξόφληση των λοιπών υποχρεώσεων της εταιρείας, όπως αυτές διαμορφώνονται σύμφωνα με την συμφωνία εξυγίανσης και στην συνέχεια η εταιρεία θα λυθεί και θα εκκαθαριστεί.

    Η συμφωνία αυτή θα ολοκληρωθεί και θα υλοποιηθεί υπό την προϋπόθεση της σχετικής επικύρωσής της από τις αρμόδιες δικαστικές αρχές.

    Ο φορέας στον οποίον θα μεταβιβαστεί η επιχειρηματική δραστηριότητα της εταιρείας και τα περιουσιακά της στοιχεία και η οποία θα αναλάβει μέρος των υποχρεώσεων αυτής είναι η νεοσυσταθείσα «NEOCON ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» συμφερόντων τρίτων επενδυτών που δεν συνδέονται με οποιονδήποτε τρόπο με την υφιστάμενη μετοχική σύνθεση της εταιρείας.

    Σημειώνεται ότι μέσω της ενδιάμεσης χρηματοδότησης της επιχείρησης μέχρι την έκδοση της απόφασης του δικαστηρίου επί της συμφωνίας εξυγίανσης από τον νέο φορέα, επιτυγχάνεται η ομαλή συνέχιση της τρέχουσας δραστηριότητας της εταιρείας, η πλήρης λειτουργία των παραγωγικών της εγκαταστάσεων και η διατήρηση όλων των υφιστάμενων θέσεων εργασίας.

    Δείχνει ότι κάτι γίνεται πλέον με όλα αυτά τα πτώματα που έχει μαζέψει το ΧΑ
    Αν έχετε κάποια σχόλια δεκτά.

    Δημήτρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Ο θάνατος του επενδυτάκου" θα λέγαμε παραφράζοντας τον τίτλο του έργου του Αρθουρ Μίλλερ...τι να σχολιάσει κανείς

      Διαγραφή
    2. Μου έκανε εντύπωση η φράση "Άλλο ένα εγχείρημα, να λιγοστέψουν τα πτώματα από την ντουλάπα του Χρηματιστηρίου... Αν είναι να διασωθούν θέσεις εργασίας, αλλά και περιουσίες ιδιωτών μετόχων κυρίως, χαλάλι." γιατί δείχνει ότι η εταιρεία θα συνεχίσει τις δραστηριότητες.Εν πάσει περιπτώσει είναι κόσμος και κοσμάκης καμένοι από δαύτην

      Διαγραφή
    3. Κύριε Δημήτρη φαίνεται ιδιαίτερη περίπτωση...ο ενταφιασμός μιας εταιρείας έχει τη δική του διαδικασία (επιτήρηση-αναστολή διαπραγμάτευσης μετά από ικανό διάστημα-διαγραφή) που δεν συμβαίνει εδώ...επίσης το εμπορικό σήμα SATO σαφώς και έχει αξία και το δημοσίευμα δεν λέει τίποτα επ΄αυτού (πιθανολογώ λοιπόν ότι θα συνεχίσει να υφίσταται)...άρα το πιθανότερο είναι πως η εταιρεία θα συνεχίσει υπό άλλον ιδιοκτήτη και με άδηλες προθέσεις (όπως πχ συνεχίζει το ΙΑΣΩ)...απλά δεν βλέπω ευκαιρία, μάλλον τοπίο στην ομίχλη μου μοιάζει.

      Διαγραφή
    4. Συμφωνώ μαζί σας έχει πολλά καλά "σηματα" όπως και ΕΝΤΟΣ και πρόσφατα διάβαζα ότι έχει περάσει σε κέρδη και μάλιστα πήρε την δουλειά των καθισμάτων όλων των αεροδρομίων που ανακαινίζονται, θα δούμε,αυτό όμως που είναι γεγονός είναι ότι αλλάζει χέρια όλη η παραδοσιακή βιομηχανία της Ελλάδας

      Διαγραφή
    5. Και όπως έλεγα χροοοοόνια τώρα ... ΣΑΤΟ μονο ΚΑΤΩ.

      Θυμαστε τον γκουρου της ΣΑΤΟ;
      Μου ήθελε ο γκουρου της Σατο, που θα διπλασίαζε για πλακα, κοντρες με τον Ικτινο. Τα θυμάστε;
      Τι γελια καναμε και τοοοοοτε με αυτον τον ατζαμη .... τωρα θα αυτομουτζωνεται για τις παρλαπιπες που μας έγραφε.

      Επι του θεματος.
      Θεοδωριδης ο μπουρλοτερης. Ο,τι επιασαν τα χερακια του το φυτιλιασε και το ισοπέδωσε. Μαζί με αυτον ; Εγω στο αλλο πεζοδρόμιο ... αλλα εν πασει περιπτωσει ... να δω τα φραγκα τους στο τραπεζι, να δω και κανενα κερδακι να βγαινει και βλεπουμε ...

      Διαγραφή
    6. Για τον δρομέα αυτή η εξέλιξη δεν είναι και η καλύτερη αν αρχίσει και παραγωγική διαδικασία . Έτσι κύριε τακη η δεν βλέπετε τίποτα το σπουδαίο να γίνεται από τους θεοδωρίδηδες?

      Διαγραφή
    7. Χωρίς να υποννοώ ΤΙΠΟΤΑ, πιο πολύ για να χαμογελάσουμε το γράφω, η επιλογή που εξαφάνισε από το μπλογκ τον γκουρου της Σατο, ήταν το φλερτ του θέματος που γράφουμε τώρα..."αγοράζω Οβριούς" μας έγραφε (=> Εβραίους, Δαυίδ, ΦΡΙΓΟ) στα 0,50-0,45-0,38 την περίοδο που γκρεμιζόταν πριν κάνει την ΑΜΚ που έκανε το χαρτοφυλάκιο του λιάδα...πάντως δεν ήταν άσχετος, αρκετα καλός παίχτης που απλά ατύχησε και ήταν κάπως πεισματάρης για να το αποδεχτεί.

      (μην παρεξηγηθώ για την κριτική μου...40 χρόνια στην έδρα το καθηγητηλίκι μου έχει γίνει δέρμα...το μοναδικό ταλέντο που αναγνωριζω στον εαυτό μου είναι η ικανότητα να ξεχωρίζω τα ταλέντα)

      Διαγραφή
    8. Μπρε σύντεκνε mpat2 ίντα ασχολείσαι με το πατσαβούρι? Εγώ την έφαγα πριν κανα 2μηνο όπως είχα γράψει με κάτι λίγα που είχα βάλει.

      Διαγραφή
    9. Διαφωνώ αγαπητέ Ιατρε. Σήμερα ήρθε εκεί που εγώ εχω αγοράσει. Βλέπω την επόμενη εβδομάδα με ενδιαφέρον εδώ. Ο στόχος που έχω θέσει δεν αλλάζει.

      Διαγραφή
    10. Ξα σου μπρε κοπέλι. Σου εύχομαι να βγει. Σταυρε εκαηκα εκεί. Δεν ακουμπώ πράμα πλέον.

      Διαγραφή
    11. σύντεκνε δεν ξέρω για σένα αλλά το πατσαβουρόχαρτο όπως λες μου έχει χαρίσει απίστευτα κέρδη τα τελευταία χρόνια. 'Οσα έχασα από της τράπεζες μου τα έχει δώσει πολλαπλάσια ο σερραίος.

      Διαγραφή
    12. Οι εξελίξεις που διαδραματίζονται τόσα χρονια με τη ΣΑΤΟ που μονο ΚΑΤΩ παει ... δείχνουν περίτρανα το προφανες ... ότι ο Σερραίος είναι Ωραιος. Την κράτησε την εταιρία του όρθια και ενω η λιανικη αγορα στη χώρα έχει κονιορτοποιηθεί.

      Διαγραφή
    13. Ξα σου μπρε κοπέλι. Εγώ αν είχα τα κέρδη που γράφεις θα είχα ήδη παντελωνιασει μην με τρώει και το άγχος τι θα κάνει.

      Διαγραφή
    14. Μπα κανένα άγχος για τον σερραίο. Πιό πολύ άγχος έχω για τον βαγγέλα που τον αγόρασα στα 11 ευρώ.

      Διαγραφή
  50. κ. Τάκη μήπως έχεις αναλύσει τα ΠΛΑΘ (γιατί δεν κατάφερα να βρώ κάτι)
    Αν όχι θα ήταν εύκολο να έχω την άποψή σου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κυριε Αστεριξ αχ αχ.
      Και αυτο τι ειναι;

      Τάκης Μορφονιός8 Σεπτεμβρίου 2019 - 11:29 π.μ.
      ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΘΡΑΚΗΣ
      Έχουν αυξήσει τον καθαρό τραπεζικό δανεισμό περισσότερο απο 45 εκατ. ευρώ σε σχέση με το 2014.
      Ο καθαρός τραπεζικός δανεισμός το 2014 ήταν 32,78 εκατ. ευρώ ενώ το 2018 ανέρχεται στα 78,36 εκατ. ευρώ.

      Αυτό οφείλεται σε μια σειρά επενδύσεων που υλοποιήθηκαν τα τελευταία 4 χρόνια και αφορούσαν επενδύσεις στον κλάδο των Τεχνικών Υφασμάτων και επενδύσεις στον κλάδο της Συσκευασίας.
      Έτσι τα Ενσώματα Πάγια αυξήθηκαν στα 135,963 εκατ. ευρώ από 74,667 εκατ. το 2014. Ο Μηχανολογικός εξοπλισμός ανέρχεται πλέον σε 72,111 εκατ. ευρώ απο 35,995 το 2014.

      Τα ίδια κεφάλαια του ομίλου ανέρχονται σε 138,935 εκατ. ευρώ που αναλογούν σε 3,18 ευρώ ανά μετοχή.
      Οι πωλήσεις τα τελευταία 8 χρόνια κινούνται πέριξ των 290 εκατ. ευρώ με μια απόκλιση της τάξης του 10%.
      Το 2018 οι πωλήσεις έφθασαν στα 322,733 εκατ. ευρώ απο 318,509 εκατ. το 2017 και αυτές ήταν οι δύο και μοναδικές χρονιές που ο όμιλος κατάφερε να ξεπεράσει τα 300 εκατ. ευρώ τις πωλήσεις.
      Ένα λογικό περιθώριο EBITDA για τον όμιλο είναι της τάξης του 7% με 9%.
      Ακόμη και στο 10% να φτάσει τότε ο όμιλος μπορεί να εμφανίσει EBITDA της τάξης των 30 εκατ. ευρώ ... παραπάνω απο 30 εκατ. ευρώ τα EBITDA είναι σχεδόν αδύνατο να φθάσουν και αυτό έγινε μόνο το 2016 (35,161 εκατ. EBITDA)

      Άρα με EBITDA 30 εκατ. ευρώ, αποσβέσεις στα 13 με 14 εκατ. ευρώ και χρηματοοικονομικά έξοδα στα 5 με 6 εκατ. ευρώ μια αισιόδοξη πρόβλεψη είναι ο όμιλος να εμφανίζει κέρδη προ φόρων 10 εκατ με 12 εκατ. και κέρδη μετά φόρων στα 7 εκατ. (0,16 ευρώ ανά μετοχή) με 9 εκατ. ευρώ (0,21 ευρώ ανά μετοχή)

      Νομίζω ότι η μετοχή είναι σωστά αποτιμημένη βάση κερδοφορίας ... ίσως να ήταν λίγο παραπάνω.

      Διαγραφή
    2. Η ανακοινωση των 6μηνιαιων αποτελεσματων ... δικαιωνει την παραπανω αναλυση.
      Δεν ξερω αν ποτε δούμε ΕΒΙΤDA παραπανω απο 30 εκατ. ... θα δουμε αραγε ποτε;

      ΤΙΠΟΤΑ ΤΟ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ

      Διαγραφή
    3. ΠΛΑΘ-Αγαπημένη επιλογή του κ. Καισάριου του Capital...και δική μας από κοινού με τα ΠΛΑΚΡ όταν το πετρέλαιο ήταν στα 30-40$ (φτηνή 1η ύλη και μεταφορικό κόστος)...πολύ αρνητικό οι αμοιβές του ΔΣ και φυσικά η ισοτιμία της στερλίνας και οι πιθανές επιπτώσεις στις πωλήσεις απ΄το brexit...ίσως αποκτήσει ενδιαφέρον εάν το πετρέλαιο επιστρέψει στα χαμηλά. Καλά να είμαστε ελπίζουμε να είστε εδώ κ. Τάκη να μας επικαιροποιήσετε τα στοιχεία

      Διαγραφή
    4. Ευχαριστώ κ. Τάκη και hippy για την κατατόπηση .
      Συγνώμη κ. Τάκη που δεν αντιλήφθηκα την ανάλυση που κάναται την 8 Σεπτεμβρίου 2019 - 11:29 π.μ.

      Διαγραφή
    5. Είμαστε ένας θεσμός που ειδικεύεται στα δάνεια.
      Για όλα τα προβλήματα δανείων σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας:
      markusgauthier10@gmail.com

      Διαγραφή
  51. Το γράφω και εδώ, γιατί εκεί που έπρεπε να το γράψω δεν φαίνεται λόγω υπέρβασης των 200 σχολίων.

    Μοτοδυναμική
    Το 2018 αποτέλεσε χρονιά ορόσημο για την Μοτοδυναμική. Με την απόκτηση του 80,5% της Λάϊον Ρένταλ Α.Ε (εταιρεία ενοικίασης αυτοκίνητων, η οποία εκπροσωπεί τον γερμανικό οίκο Sixt GmbH.) ο Όμιλος διευρύνει πλέον σημαντικά τα μεγέθη του και παράλληλα δραστηριοποιείται σε ένα νέο και ταχέως αναπτυσσόμενο κλάδο, όπως αυτός της ενοικίασης αυτοκινήτων.

    Οι ενοποιημένες πωλήσεις στο εξάμηνο του 2019 ανήλθαν σε 39,148 εκατ. ευρώ απο 32,305 εκατ. ευρώ, Τα 9,45 εκατ. ευρώ αφορούσαν πωλήσεις της Λάιον Ρένταλ, δηλαδή το 24,1% των ενοποιημένων πωλήσεων της Μοτοδυναμικής προέρχονται από τις πωλήσεις της Λάιον Ρένταλ.

    Τα ΕΒΙΤDA, του Ά εξαμήνου 2019, ανήλθαν σε 1,481 εκατ. ευρώ, από 1,571 εκατ. στο Α εξάμηνο του 2018, επιβαρυμένα όμως από αρνητικά ΕΒΙΤDΑ ύψους 795 χιλιάδων ευρώ από την Λάιον Ρένταλ.

    Έτσι, εξαιτίας της Λάιον Ρένταλ, ο όμιλος έχει υψηλότερο δανεισμό, οπότε τα χρηματοοικονομικά έξοδα ανέρχονται στα 0,981 εκατ. ευρώ απο 0,248 και υψηλότατες αποσβέσεις 2,938 εκατ. ευρώ , από 0,482 εκατ.

    Συνεπώς ήταν απολύτως φυσιολογικό ο όμιλος να εμφανίσει ζημίες 1,617 εκατ. ευρώ, από καθαρά κέρδη 0,649 εκατ. ευρώ.

    Τα ίδια κεφάλαια ανέρχονται σε 16,189 εκατ. ευρώ, που αντιστοιχούν σε 0,55 ευρώ ανά μετοχή.

    Η μετοχή στην περιοχή του 1,3 ευρώ, δείχνει ότι μάλλον είναι υπερτιμημένη και ίσως ταλαιπωρηθεί μέχρι να εξυγιανθεί η Λάιον Ρένταλ.
    -----------------------------------------------------------
    Είχε επιλεγεί η Μοτοδυναμική στα 0,705, ως επιλογή έτους .... με την αναπροσαρμοσμένη τιμή της ΜΟΤΟ, λόγω της ΑΜΚ με 3 νέες στα 0,56 για 2 παλαιές να είναι 0,618 αντί για 0,705 ... την αφαιρώ ως επιλογή με σημερινή τιμή στα 1,31.
    Έτσι ... για να έχουμε να λέμε στο τέλος του έτους. Απόδοση της ΜΟΤΟ είναι 112%

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Είμαστε ένας θεσμός που ειδικεύεται στα δάνεια.
    Για όλα τα προβλήματα δανείων σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας:
    markusgauthier10@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. κ. Τάκη καλησπέρα,


    Με έχει προβληματίσει λίγο η FRIGO. Μιλάμε για μια εταιρία με κυκλικές πωλήσεις, με λιγο περίεργο παρελθόν και αρκετό χρέος. Στην προσπάθεια μου να εκτιμήσω την αξία μιας τέτοιας εταιρίας πρέπει επίσης να λάβω υπόψιν το ιστορικά υψηλό CapEx και την μεγάλη διακύμανση του κεφαλαίου κίνησης.

    Εγώ να συμφωνήσω μαζί σας ότι η FRIGO έχει την δυνατότητα να βγάλει κέρδος 15 με 20m τον χρόνο. Ας υποθέσουμε επίσης οτι η FRIGO καταφέρενει εισπράξει αντίστοιχα 15-20m cash μετά τα έξοδα συντήτησης (CapEx). Επειδή όμως η εταιρίες δεν αποπληρώνουν τα χρέη τους με EBΙTDA, απο αυτά τα 15-20m πρέπει να αφεράισουμε και την ετήσια αποπληρωμή χρέους. Συνεπώς η ερώτηση είναι τι αλήθεια μένει στον μέτοχο μετά την αποπληρωμή χρέους?

    Καταλαβαίνω ότι οι αγορές επι το πλείστον βασίζονται στην λογιστική κερδοφορία (P/E) μιας εταιρίας. Αλλά εταιρίες με μεγάλες κεφαλαϊκές ανάγκες ή αρκετά μοχλευμένες συνήθως δεν επιβραβεύονται με υψηλα πολλαπλασια. Ποιά είναι η άποψη σας πάνω σε αυτό και πως εσείς εκτιμάται την αξία μιας τέτοιας εταιρίας?

    Ευχαριστώ

    Με εκτίμηση,
    Κωνσταντίνος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κ. Τάκη καλησπέρα και πάλι.

      Είναι η πρώτη φορά που γράφω στο μπλοκ σας και θα εκτιμούσα την άποψη σας. Μην με αποθαρρυνετε ετσι :)

      Ευχαριστώ

      Κωνσταντίνος

      Διαγραφή
    2. Γιατί σας αποθαρρύνω; Επειδη δεν απάντησα; Δεν υπάρχουν για όλα απαντήσεις. Εγω δεν περιμενω 15 με 20 εκατ κερδη .. αυτη η προβλεψη ειναι μονο για φετος. Η δυναμικη ειναι για πολυ παραπανω.

      Αυτη τη στιγμη στο μέτοχο δε μενει τιποτα, εξαιτιας των αρνητικων ιδιων κεφαλαιων.

      Διαγραφή
  54. Infamous.Shorty πολυ σωστα και πολυ καλοπιστα τα ερωτηματα σας κυριε κωνσταντινε .να γραφετε συχνοτερα .δυστυχως οπως λεει και ο κυριως τακης δεν υπαρχουν απαντησεις στα λογικα σας ερωτηματα διοτι το χρηματηστηριο ειναι προεξοφλητικος μηχανισμος. ο κυριος τακης λοιπον κανει θετικες προεξοφλησεις για την φριγγο οπως και αλλοι κανουν θετικες προεξοφλησεις για αλλες εταιρειες .συνηθως ο κυριος τακης επιβαιβαιωνετε .οι αλλοι τις περισσοτερες φορες οχι. εσεις ως σκεπτομενος ανθρωπος προσπαθητε να καταλαβαιτε τον τροπο σκεψης του ΣΕΡ.μπραβο σας που παρολο που ειστε νεος ,δεν ειστε ενας παπαγαλος τυπου μουτσου καπτεν κουκ και λοιπον που ακολουθουν στα τυφλα οτι τους πασαρουν .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Q3 results, Frigoglass

    https://www.frigoglass.com/wp-content/uploads/2019/12/Frigoglass_3Q19-Results-Press-Release_Gr_12-12-19.pdf?x20685

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Αθήνα, 24 Ιανουαρίου 2020 – Η Frigoglass A.B.E.E. (“Frigoglass”) ανακοίνωσε σήμερα ότι η θυγατρική της
    Frigoglass Finance B.V. προτίθεται να προβεί σε προσφορά ομολογιών προνομιακής εξασφάλισης
    ονομαστικού κεφαλαίου €260,000,000 με λήξη το 2025 (οι “Ομολογίες”). Η έκδοση θα τελεί υπό την
    επιφύλαξη των συνθηκών των αγορών και άλλων παραγόντων. Το ακαθάριστο προϊόν της έκδοσης, εάν
    ολοκληρωθεί, θα χρησιμοποιηθεί (α) για την αποπληρωμή υφιστάμενων οφειλών των εταιρειών του
    Ομίλου, (β) για άλλους εταιρικούς σκοπούς και (γ) για την καταβολή των αμοιβών και εξόδων σε σχέση με
    την προσφορά των Ομολογιώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κυριε Βασίλη βιάστηκα και δίχως να προσέξω την ανάρτηση σας σχολίασα στο νέο θέμα αντί κάτω από εσάς όπως θα ήταν ορθότερο. Λυπάμαι.

      Διαγραφή
    2. NEW DEAL: Frigoglass Finance BV EU260m 5NC2 Snr Sec
      2020-01-24 09:20:56.948 GMT

      By Priscila Azevedo Rocha and Bloomberg Automation
      (Bloomberg) -- Roadshow Jan. 27-30.
      * EU260m 5NC2 Snr Sec
      * Issuer: Frigoglass Finance BV (FRIGOG)
      * Exp. Ratings: B- (S&P)
      * Format: 144A/Reg S, senior secured
      * UOP: Refinance existing debt, and pay related fees and
      expenses
      * Denoms: 100k x 1k
      * Listing: Luxembourg
      * Law: New York
      * Bookrunners: MS (GC/B&D/left lead), Citi (GC)
      ** Co-managers: ALPHA, EUROBK, NBG, PIRAEU
      * Marketing: www.netroadshow.com | Password: Kodiak
      * Target market: Eligible counterparties and professional
      clients only (all distribution channels)
      * Information from person familiar with the matter, who asked
      not to be identified because they're not authorized to speak
      about it

      See issuer debt profile: DDIS

      To contact the reporter on this story:
      Priscila Azevedo Rocha in London at pazevedoroch@bloomberg.net



      Πολλές πληροφορίες αλλά όχι για το επιτόκιο

      Διαγραφή
    3. Αξιολόγηση Β3 θέτει για την FrigoglassΦΡΙΓΟ +4,27% η Moodys σε έκθεσή της στην οποία θέτει και σταθερό outlook.

      Ως εκ τούτου, ο οίκος θέτει αξιολόγηση Β3 και στα ομόλογα ύψους 260 εκατ. ευρώ με λήξη το 2025 που έχει εκδώσει η Frigoglass Finance.

      Οπως αναφέρει η Moody's η Frigoglass βελτίωσε σημαντικά τη λειτουργική της κερδοφορία με το περιθώριο να κινείται στο 9% στο 12μηνο που ολοκληρώθηκε το Σεπτέμβριο του 2019 από περίπου 5% το 2013.

      https://www.euro2day.gr/news/enterprises/article/2004250/frigoglass-axiologhsh-v3-gia-ta-omologa-apo-moodys.html

      Διαγραφή

  57. Σχόλιο : Πάνω από τις προβλέψεις των trailing μεγεθών, οι εκτιμήσεις της εταιρίας για το 2019

    Αθήνα, 24 Ιανουαρίου 2020 – Η Frigoglass Α.Β.Ε.Ε. («Frigoglass») ανακοινώνει ότι, με βάση τα μηελεγμένα προκαταρτικά οικονομικά αποτελέσματα από διοικητική πληροφόρηση και την έως τώρα
    πληροφόρηση, αναμένει τις πωλήσεις και EBITDA του κλάδου Επαγγελματικής Ψύξης να αυξηθούν κατά περίπου 16-17% και 47-49%, αντίστοιχα, για το έτος 2019. Η αύξηση αυτή αντικατοπτρίζει επενδύσεις από πελάτες σε επαγγελματικά ψυγεία στην Ευρώπη, καθώς και τις πρωτοβουλίες εξοικονόμησης του κόστους παραγωγής.
    Η Frigoglass αναμένει τις πωλήσεις και EBITDA του κλάδου Υαλουργίας να αυξηθούν κατά περίπου 11-12% και 17-19%, αντίστοιχα, για το έτος 2019, ως αποτέλεσμα της αύξησης του όγκου πωλήσεων γυάλινων φιαλών και μεταλλικών πωμάτων, καθώς και των πρωτοβουλιών αύξησης των τιμών στην Νιγηρία.
    Ως αποτέλεσμα, οι πωλήσεις και EBITDA του Ομίλου αναμένονται να αυξηθούν κατά περίπου 15-16% και 30-32%, αντίστοιχα, για το έτος 2019.
    Η Frigoglass αναμένει το ύψος των κεφαλαιακών δαπανών σε περίπου €28-30 εκατ. για το έτος 2019.
    Επιπλέον, η Frigoglass έχει αναρτήσει στον ιστότοπό της παρουσίαση με περισσότερες πληροφορίες. Η παρουσίαση μπορεί να βρεθεί ηλεκτρονικά στο https://www.frigoglass.com/el/presentations/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Senior secured 260.000.000 / price talk 7% area / Κλείσιμο roadshows σήμερα/ Αύριο τιμή και κατανομή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. ΦΡΙΓΟ Και ιδού ο πωλητής με τα τούβλα. Από το 11,683% 16/11/17 στο 9,963% (6,113 εκ μετοχές πούλησε).

    https://www.athexgroup.gr/documents/10180/5760834/749_1019_2020_Greek_1.pdf/f3e2f7a9-a6ae-4bf9-9f73-d9571c94fda6

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από κουρεμένα ομόλογα κατέστη μέτοχος ο άνωθεν, καθώς τότε εμφανίζεται στο μετοχολόγιο της εταιρίας (πηγή ΧΑΑ, δικαιώματα ψήφου)

      Διαγραφή
    2. o Marc Lasry φευγει και η μαριδα μπαινει χαχαχαχαχα.τα συμπερασματα δικα σας

      Διαγραφή
    3. Εσένα Λακωνία Έρπητα σε ζητάνε εδω:https://youtu.be/ABk9mDvzq7M

      Διαγραφή
    4. Ερμή,το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνει κάποιος πριν ασχοληθεί με κάτι που τον ενδιαφέρει είναι να αναγνωρίσει την άγνοια του.Αν δεν το κάνει αυτό,όσα χρόνια και να περάσουν θα παραμείνει άσχετος και χαμένος.Δυστυχώς είχα την ατυχία να πρωτοασχοληθώ με το χρηματιστήριο το 2007.Δεν χρειάζεται να αναφέρω τι επακολούθησε.Είμαι ζωντανός χρηματιστηριακά γιατί αναγνωρίζω την άγνοια μου και προσπαθώ να συμβουλεύομαι από τους καλύτερους.Σε αυτο το μπλόγκ λοιπόν,υπάρχουν κάποιοι από τους καλύτερους.Σε προτρέπω λοιπόν να κάνεις το ίδιο με εμένα γιατί και εσύ άσχετος είσαι.Η διαφορά μας είναι ότι εγώ είμαι προσγειωμένος ενώ εσύ είσαι εγωπαθής.

      Διαγραφή
    5. Νομίζω αρκετά ασχοληθήκαμε με τον Λάκωνα Ερπητα. Προσωπικά προσπερνώ πλέον.

      Διαγραφή
  60. Κύριε Βασίλη πιστεύετε ότι ο στόχος του είναι ο μηδενισμός;Αν ισχύει αυτό,είναι πολλά τα χαρτιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν δύναμαι να γνωρίζω!! Πλέον ξέρουμε πως στήνει τα τούβλα του!!

      Διαγραφή
  61. Έχω αγοράσει 5.000 στο 0.25.Σε περίπτωση που πιέσει την μετοχή προς το 0.22 θα πάρω άλλα τόσα με στόχο το 0.36 που ήταν και η αύξηση του 2017.Ευχαριστώ για την απάντηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. H Frigoglass ανακοινώνει την ημερομηνία δημοσίευσης των οικονομικών αποτελεσμάτων για το πρώτο τρίμηνο του 2020 και τηλεδιάσκεψη Αθήνα, Ελλάδα, 25 Μαΐου 2020

    Η Frigoglass θα ανακοινώσει τα οικονομικά αποτελέσματα για το πρώτο τρίμηνο του έτους 2020 την Πέμπτη, 28 Μαΐου 2020, στις 8:30 π.μ. ώρα Ελλάδος. Το δελτίο τύπου των αποτελεσμάτων θα είναι διαθέσιμο από εκείνη την ώρα στην ιστοσελίδα της Εταιρίας:
    http://www.frigoglass.com.
    Η διοίκηση της εταιρείας θα διενεργήσει τηλεδιάσκεψη με επενδυτές και αναλυτές την Πέμπτη, 28 Μαΐου 2020, στις 4:00 μ.μ. ώρα Ελλάδος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Αύξηση 8,2% των πωλήσεων της Frigoglass στο α' τρίμηνο παρά την πανδημία

    https://www.businessdaily.gr/epiheiriseis/18768_ayxisi-82-ton-poliseon-tis-frigoglass-sto-trimino-para-tin-pandimia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Πιστεύετε ότι είναι η ώρα για να αυξήσουμε θέση στην frigo με βάση την τιμή.!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο κύριος Τάκης έχει αποχωρήσει απο Ελλάδα. Κράτησε μόνο κάποιες γκαρσονιερούλες, έτσι για να μην λησμονησει τη χώρα που τον γέννησε.
      Για ευνοήτους λόγους δεν θα αναφερθει σε ποιές περιοχές βρίσκονται οι γκαρσονιερες του.

      Σε σχέση με το ερώτημα σας.
      Ποτέ μια επιλογή μιας μετοχής δεν γίνεται με βάση την τιμή της μετοχής. Ο κανονας αγοράζω ότι πέφτει και πουλάω ότι ανεβαίνει είναι λάθος.
      Το σωστό είναι να αγοράζει και να πουλάει κάποιος με βάση τις μελλοντικές προοπτικές. Αν δεν μπορούμε να διαγνώσουμε, με καλά ποσοστα επιτυχίας, τα μελλούμενα, δεν πρέπει να ασχολουμαστε με χρηματαγορές.Οι χρηματαγορές είναι μηχανισμός προεξόφλησης. Όποιος προεξοφλεί σωστά κερδίζει ....

      Διαγραφή
    2. Κάποιο σχόλιο κ. Τάκη , τουλάχιστον , για τον κατήφορο της μετοχής? Βλέπεται τίποτα στον ορίζοντα ή μαύρο σκοτάδι.?

      Διαγραφή
    3. Στην Φρίγο έχω μια ζημιά γύρω στο 60%. Δεν έχω πρόβλημα να την κρατήσω μέχρι όσο πάει. Δεν νομίζω ότι αξίζει η πώληση σε αυτά τα επίπεδα. Για αύξηση όμως δεν το συζητώ. Αυτό που θα με βάλει σε σκέψεις και θα με φέρει σε δύσκολη θέση είναι αν τυχόν ζητήσει λεφτά μέσω ΑΜΚ.

      Διαγραφή
    4. Εγώ σύντεκνοι έμαθα ότι Ελληνικό αμοιβαίο βγήκε αυτή την εβδομάδα από διάφορα χαρτιά κάποια εκ των οποίων μικρά που έχουν αναφερθει πολλάκις από εδώ. Σε μερικά από αυτά βγήκε απότομα σε άλλα υπήρξε συνεννόηση για ήπια αποχώρηση.. Αρκεί μια ματιά σε όγκους μικρών που εγιναν αυτές τις ημέρες.

      Διαγραφή

Να θυμάσαι πάντα ότι είσαι ο τελευταίος τροχός της αμάξης !!! Να μην είσαι ζουλιάρης και φθονερός τύπος και αν το σχόλιο σου είναι μόνο για να με πικάρεις ... τότε να γνωρίζεις ότι είσαι μέτριος και άσχετος και αν πιστεύεις ότι μπορείς να είσαι καλύτερος μου άνοιξε το δικό σου Ιστολόγιο για να μας το αποδείξεις ντεεεε!!!! Όχι μόνο φρου φρου και παρλαπίπες ...

Γιαυτό πάρε μόνο το "ματάκι" σου και δρόμο 😂😂