Hims & Hers Health ... εδώ ...
Διαπραγματεύεται στο NYSE με τον κωδικό HIMS ... εδώ ...
Presentation Hims ... εδώ ...
Investors Hims ... εδώ ...
Προηγούμενη αναφορά ... εδώ ... εδώ ...
Αριθμός μετοχών : Σύνολο 226.019.581 μετοχές
- 217.641.958 είναι μετοχές Κατηγορίας Α και
- 8.377.623 είναι μετοχές Κατηγορίας V
Κάθε Μερίδιο Κατηγορίας Α έχει δικαίωμα μίας ψήφου, ενώ κάθε Μερίδιο Κατηγορίας – δικαιούται 175 ψήφους.
Τομέας : Τηλεϊατρική - Health Care
Αριθμός εργαζομένων : 1637
ΙΡΟ : 10 δολάρια ανά μετοχή. Έναρξη διαπραγμάτευσης 19 Ιανουαρίου
2021.
Εισήλθε στον NYSE το 2021 μέσω μιας συγχώνευσης με το SPAC Oaktree
Capital Management, σε μια συμφωνία που αποτίμησε την εταιρία σε
χρηματιστηριακή αξία περίπου 1,6 δισεκατομμύρια δολάρια ... η Hims έλαβε
280 εκατομμύρια δολάρια από την ΙΡΟ.

Δραστηριότητα
Η Hims & Hers ιδρύθηκε το 2017 και ξεκίνησε με λύσεις ανδρικής σεξουαλικής υγείας και τριχόπτωσης. Έκτοτε επεκτάθηκε σε θέματα γυναικείας υγείας (birth control), ψυχικής υγείας, δερματολογία και πιο πρόσφατα στην απώλεια βάρους.
Παρέχει τηλεϊατρικές υπηρεσίες και προϊόντα απευθείας στον καταναλωτή: συνταγογράφηση, OTC φάρμακα, ψυχική υγεία, φροντίδα δέρματος, απώλεια βάρους σε συνδρομητική βάση. Οι υπηρεσίες περιλαμβάνουν ολοκληρωμένο intake, αξιολόγηση από ιατρούς, παράδοση φαρμάκων στο σπίτι, και συνεχή στήριξη μέσω μηνυμάτων.
Επεξεργάζεται πάνω από 10.000 visits ημερησίως με HIPAA-compliant πλατφόρμα. Το MedMatch (AI) προσφέρει προσωποποιημένες εισηγήσεις φαρμακευτικής αγωγής.
Το ποσοστό πελατών που χρησιμοποιούν εξατομικευμένες λύσεις αυξήθηκε στο 60%, με πιο έντονη χρήση στη δερματολογία που φθάνει στο 80%.
Διαθέτει 2,4 εκατομμύρια χρήστες, με ποσοστό διατήρησης μετά από 3 μήνες: ~82%, ενώ πάνω από 85% διατηρούν ενεργή συνδρομή για 2 χρόνια.
Δαπανά σχεδόν το 50 % των εσόδων της για μάρκετινγκ, επιτυγχάνοντας ταχεία αναγνωρισιμότητα και υψηλή ανάπτυξη.
GLP-1 & Semaglutide
Το 2024 λάνσαρε φθηνότερες, παρασκευασμένες (compounded) εκδοχές semaglutide (~199 $ μηνιαίως), εκμεταλλευόμενη ελλείψεις στην αγορά. Όταν η FDA τερμάτισε την έλλειψη τον Φεβρουάριο 2025, το stock έπεσε σημαντικά (~26%).
Είχε μια προσωρινή συνεργασία, με τη Novo Nordisk, για την προσφορά Wegovy μέσω της πλατφόρμας της, η οποία διακόπηκε τον Ιούνιο 2025.
Πρόσφατα εξαγόρασε την ευρωπαϊκή πλατφόρμα ZAVA για είσοδο στην αγορά Ηνωμένου Βασιλείου, Γερμανίας, Γαλλίας, Ιρλανδίας, με στόχο την κερδοφορία από το 2026.
Λανσάρισμα νέων προϊόντων, συμπεριλαμβανομένης της ορμονοθεραπείας.
Τεστοστερόνη και εμμηνόπαυση: Η Hims ξεκίνησε τη διάθεση προϊόντων για την τεστοστερόνη και την εμμηνόπαυση και όπως εκτιμάται θα στοχεύσει σε περίπου 50 εκατομμύρια Αμερικανούς.
Για τους άνδρες, η χαμηλή τεστοστερόνη συχνά προκαλεί κόπωση, μειωμένη λίμπιντο και συνολικά μειωμένη ποιότητα ζωής, ενώ οι γυναίκες αντιμετωπίζουν προκλήσεις της εμμηνόπαυσης, όπως εξάψεις, διαταραχές ύπνου και εναλλαγές της διάθεσης. Τα στοιχεία δείχνουν επίσης ότι η θεραπεία σε αυτούς τους τομείς μπορεί να βοηθήσει στη μείωση του κινδύνου καρδιακών παθήσεων και γνωστικής εξασθένησης μακροπρόθεσμα. Η Hims θα παρέχει πρόσβαση σε εξατομικευμένες λύσεις τόσο για τους άνδρες όσο και για τις γυναίκες για την αποτελεσματική διαχείριση αυτών των ορμονικών διαταραχών. Ένα βασικό στοιχείο για την αντιμετώπιση της υποθεραπείας αυτών των παθήσεων θα είναι η ενσωμάτωση ολοκληρωμένων και προσβάσιμων εργαστηριακών εξετάσεων.
Με την πρόσφατη εξαγορά ενός εργαστηρίου αιματολογικών εξετάσεων, η εταιρία βρίσκεται στη διαδικασία καθετοποίησης των δυνατοτήτων δοκιμών που θα μεταμορφώσουν τον τρόπο με τον οποίο παρέχεται η πρόσβαση στην περίθαλψη. Αρχικά, αυτό θα υποστηρίξει την προσφορά για την κυκλοφορία ορμονών. Στα επόμενα τρίμηνα, θα αρχίσουν να προσφέρονται εργαστηριακές εξετάσεις ως αυτόνομη υπηρεσία.
Η πρόσβαση σε απλές, τυποποιημένες εξετάσεις προσαρμοσμένες στις ανάγκες του ατόμου, έχει σκοπό να κατανοήσουν οι πελάτες της Hims καλύτερα την υγεία τους και να τους δοθεί η δυνατότητα να λάβουν προληπτικά μέτρα για τη βελτιστοποίησή της. Αυτές οι γνώσεις θα αποτελέσουν τη βάση για την μακροζωία.
Στόχος της εταιρίας είναι η μετάβαση από έναν κόσμο εκατοντάδων επιλογών θεραπείας σε χιλιάδες με την πάροδο του χρόνου, με εστίαση στην καινοτομία και την επέκταση.
Σκοπός η πρόσβαση σε εξατομικευμένη, υψηλής ποιότητας φροντίδα που ανταποκρίνεται στους ανθρώπους εκεί που βρίσκονται. Η ιατρική πρέπει να επικεντρώνεται στο άτομο, όχι στο σύστημα. Αυτό έχει επιτευχθεί έως τώρα και λειτουργεί σε μεγάλη κλίμακα.
Ο πενταετής ετήσιος ρυθμός ανάπτυξης εσόδων της εταιρείας ανέρχεται στο 78%.

- Πιθανές προκλήσεις στη διεθνή επέκταση και τη συμμόρφωση με τους κανονισμούς.
- Ανταγωνισμός αγοράς στις εξατομικευμένες υπηρεσίες υγειονομικής περίθαλψης.
- Οικονομικοί παράγοντες που επηρεάζουν τις καταναλωτικές δαπάνες για προϊόντα υγείας.
Strong Free Cash Flow
Στο επόμενο διάγραμμα βλέπουμε τις λειτουργικές ταμειακές ροές (ανά τρίμηνο) της Hims, έως και το πρώτο τρίμηνο 2025. Με μοβ χρώμα φαίνονται οι λειτουργικές ταμειακές ροές, με γκρι τα free cash flows, ενώ η μπλε γραμμή δείχνει τα ταμειακά διαθέσιμα της εταιρίας. Η εντυπωσιακή άνοδος οφείλεται κατά κύριο λόγο στην αύξηση των πωλήσεων της εταιρίας. Το πρώτο τρίμηνο του 2025, τα μετρητά που προέρχονται από λειτουργικές δραστηριότητες ήταν 109 εκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας αύξηση 319% σε ετήσια βάση. Αντίστοιχα τα free cash flows ανήλθαν σε 50 εκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας αύξηση 316% σε ετήσια βάση.

Ωστόσο στα αποτελέσματα του δεύτερου τριμήνου 2025 φαίνεται να υπάρχει ανατροπή στις ταμειακές ροές της επιχείρησης και αυτό είναι ένα σημείο που θορύβησε την αγορά.
Στο επόμενο διάγραμμα φαίνεται ότι στο δεύτερο τρίμηνο 2025 η Hims είχε αρνητικές λειτουργικές ροές 19,1 εκατομμυρίων δολαρίων.


Τα free cash flows της Hims το δεύτερο τρίμηνο του 2025 έγιναν αρνητικά κατά 65,18 εκατομμύρια δολάρια.


Noise Hims Number 1 - Free Cash Flows δεύτερου τριμήνου 2025
Και που κατευθύνθηκαν αυτές οι εκροές;
Στο
Q1 2025 η Hims είχε αποθέματα 76,096 εκατομμύρια δολάρια, ενώ στο Q2
2025 τα αποθέματα ανήλθαν σε 141,8 εκατομμύρια δολάρια.
Επομένως 66 εκατομμύρια του δεύτερου τριμήνου 2025 κατευθύνθηκαν σε αύξηση των αποθεμάτων.
Παράλληλα, στο Q1 2025 η
Hims είχε ακίνητα, λογισμικό και εξοπλισμό 155,707 εκατομμύρια δολάρια,
ενώ στο Q2 2025 ανήλθαν σε 205,48 εκατομμύρια δολάρια.
Άρα ακόμη 50 εκατομμύρια του δεύτερου τριμήνου 2025 κατευθύνθηκαν σε αγορές ακινήτων, λογισμικού και εξοπλισμού.

Χρέος Ηims 1,144 δισεκατομμύρια
Στις 8 Μαΐου 2025, η Hims συγκέντρωσε καθαρά 969,5 εκατομμύρια δολάρια μέσω μιας προσφοράς μετατρέψιμων ομολογιών (Convertible Senior Notes) 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων με μηδενικό επιτόκιο. Τα ομόλογα θα λήξουν 15 Μαΐου 2030 και θα είναι μετατρέψιμα σε μετοχές στην τιμή των 70,67 δολάρια ανά μετοχή.
Εφόσον τα ομόλογα μετατραπούν σε μετοχές θα εκδοθούν 14,15 εκατομμύρια μετοχές Class A.
3 Ιουνίου 2025 ... εξαγορά της Zava από την Hims
Κύρια Σημεία της Εξαγοράς
1. Ανακοίνωση & Στόχοι Εξαγοράς
- Στις 3 Ιουνίου 2025, η Hims & Hers ανακοίνωσε ότι θα εξαγοράσει το ευρωπαϊκή ψηφιακή ιατρική πλατφόρμα Zava με ολική πληρωμή σε μετρητά, χρηματοδοτούμενη από τα ταμειακά διαθέσιμα της εταιρείας .
- Η εξαγορά στοχεύει στην επέκταση της παρουσίας της Hims & Hers στην Ευρώπη, ειδικά στη Μ. Βρετανία, Γερμανία, Γαλλία και Ιρλανδία, με πιθανή διεύρυνση και σε άλλες ευρωπαϊκές αγορές .
- Η συμφωνία προβλέπεται να ολοκληρωθεί στο δεύτερο εξάμηνο του 2025 .
2. Προφίλ & Επίδραση της Zava
- Η Zava υπηρετεί περισσότερους από 1,3 εκατομμύρια ενεργούς πελάτες και πραγματοποίησε περίπου 2,3 εκατομμύρια ιατρικές συνεδρίες το 2024, σε Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Γαλλία και Ιρλανδία .
- Η πλατφόρμα αξιολογείται ως “outstanding” από τον Βρετανικό Ελεγκτικό Οργανισμό Υγείας (Care Quality Commission), κάτι που μαρτυρά υψηλά επίπεδα κλινικής ποιότητας και υπηρεσιών .
3. Χρηματοοικονομικές & Στρατηγικές Προβλέψεις
- Η εξαγορά δεν έχει αποκαλύψει το κόστος, αλλά θα χρηματοδοτηθεί μέσω μετρητών από τον ισολογισμό της Hims & Hers .
- Η εταιρεία εκτιμά ότι η εξαγορά θα γίνει accresive (δηλαδή θα αυξήσει τα κέρδη ανά μετοχή) από το 2026 .
- Σύμφωνα με αναλυτή της Needham, η εξαγορά διευρύνει την Total Addressable Market (TAM) για την Hims κατά περίπου 52.1 δισεκατομμύρια δολάρια στον τομέα της απώλειας βάρους στις υπάρχουσες αγορές της Zava.
4. Μηχανογραφικές & Λειτουργικές Αξίες
- Η εξαγορά προσφέρει:
- Άμεση επέκταση σε ευρωπαϊκές αγορές με υπάρχοντα πελατολόγιο.
- Πλατφόρμα και ιατρικό προσωπικό σε τοπικές γλώσσες, γεγονός κρίσιμο στις ανομοιογενείς ευρωπαϊκές αγορές.
- Πρόσβαση σε ευρωπαϊκό ρυθμιστικό και τεχνολογικό πλαίσιο, πιο ευνοϊκό από το αντίστοιχο αμερικανικό σε θέματα GLP-1 φαρμάκων .
Συνοπτικά: Σημειώσεις για την Εξαγορά
Στοιχείο | Πληροφορία | |
---|---|---|
Ανακοίνωση | 3 Ιουνίου 2025 | |
Ολοκλήρωση | 2ο εξάμηνο 2025 | |
Χρηματοδότηση | Μετρητά από τον ισολογισμό | |
Πελάτες Zava (2024) | 1,3 εκατ. | |
Συνεδρίες (2024) | 2,3 εκατ. | |
Accretive προς | 2026 | |
Αγορά TAM (εκτίμηση) | +$52 δισ. στην απώλεια βάρους | |
Κίνδυνοι |
| |
Λόγω της επέκτασης της εταιρίας στην Ευρώπη, σε πρώτη φάση, και κατόπιν και στον Καναδά έγιναν επενδύσεις στην Τεχνητή Νοημοσύνη και την τεχνολογία, όπως και βελτιώσεις στα αποθέματα και στην αλυσίδα εφοδιασμού. Έτσι εξηγούνται οι εκροές στα free cash flows.
Σχολιάζει η διοίκηση ...
Σημαντικές επενδύσεις πραγματοποιήθηκαν στο δεύτερο τρίμηνο για να επεκτείνουμε την ικανότητά μας να προσφέρουμε νέες δραστηριότητες, να αυτοματοποιήσουμε τις διαδικασίες εντός των εγκαταστάσεών μας και να ενισχύσουμε τις αλυσίδες εφοδιασμού μέσω σημαντικών επενδύσεων σε κεφάλαιο κίνησης.
Ως αποτέλεσμα, τα free cash flow για το δεύτερο τρίμηνο ήταν αρνητικά στα 69.000.000 δολάρια. Αναμένουμε να επιστρέψουμε σε θετική παραγωγή free cash flow κατά το δεύτερο εξάμηνο του έτους.
Ο ισολογισμός μας παρέχει μια ουσιαστική ευκαιρία για την αξιοποίηση κεφαλαίων τόσο σε οργανικές όσο και σε στρατηγικές ευκαιρίες. Δεν θα χαλαρώσουμε τα πρότυπα κατανομής κεφαλαίου μας ως αποτέλεσμα αυτής της ευελιξίας, αλλά έχουμε ακόμη μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στην ικανότητά μας να επιταχύνουμε τις προσπάθειες σε όλους τους στρατηγικούς μοχλούς ανάπτυξης που πιστεύουμε ότι θα διαμορφώσουν το μέλλον για τις HIM και τις Hers.
Πρώτον, αναμένουμε να συνεχίσουμε να επενδύουμε σε δυνατότητες βαθύτερης εξατομίκευσης, τις οποίες θεωρούμε κρίσιμο στοιχείο της ικανότητάς μας να εκδημοκρατικοποιήσουμε την πρόσβαση στην ιατρική ακριβείας. Η φιλοδοξία μας είναι να μεταβούμε από έναν κόσμο εκατοντάδων επιλογών θεραπείας σε χιλιάδες με την πάροδο του χρόνου. Αναμένουμε ότι αυτό θα ξεκλειδώσει μεγαλύτερη ευελιξία για τους συνδρομητές μας σε όλους τους τύπους, καθώς και θα επιτρέψει στις εξατομικευμένες θεραπείες να αντιμετωπίζουν ταυτόχρονα πολλαπλά προβλήματα, όπως οι ανεπάρκειες βιταμινών και οι παρενέργειες στις ειδικότητές μας. Αυτό θα απαιτήσει αναβαθμισμένο εξοπλισμό, πρόσθετες εγκαταστάσεις και πιο εκτεταμένες δυνατότητες αυτοματισμού με την πάροδο του χρόνου. Δεύτερον, σκοπεύουμε να επενδύσουμε σε δυνατότητες που θα μας επιτρέψουν να αποκτήσουμε βαθύτερες γνώσεις για να εξυπηρετούμε καλύτερα τους συνδρομητές μας, αυξάνοντας παράλληλα τις επενδύσεις στην πλατφόρμα μας για να αξιοποιήσουμε καλύτερα αυτά τα δεδομένα για να καλύψουμε τις ανάγκες των συνδρομητών.
Πιστεύουμε ότι η υπεύθυνη αξιοποίηση δεδομένων από πιθανές μελλοντικές δυνατότητες, όπως οι εργαστηριακές δοκιμές και οι φορητές συσκευές, θα μας επιτρέψει να εξυπηρετούμε καλύτερα τους συνδρομητές σε πολλαπλά στάδια της θεραπευτικής τους πορείας, συμπεριλαμβανομένων των διαγνωστικών, της θεραπείας και της παρακολούθησης, και ότι η επένδυση στην πλατφόρμα μας θα μας επιτρέψει να αναβαθμίσουμε την εμπειρία των συνδρομητών μέσω ακόμη πιο ακριβών εργαλείων, όπως οι σύμβουλοι τεχνητής νοημοσύνης, τα chatbots και πιο δυναμικά μοντέλα υποστήριξης πελατών. Η πεποίθησή μας είναι ότι αυτά τα στοιχεία θα αυξήσουν τη ζήτηση για την πλατφόρμα μας, καθώς και θα οδηγήσουν σε ισχυρότερη διατήρηση. Τέλος, πιστεύουμε ότι η ζήτηση για ένα μοντέλο υγειονομικής περίθαλψης προσανατολισμένο στον καταναλωτή υπερβαίνει τα σύνορα. Η πρόσφατη εξαγορά της Zava παρέχει μια βάση για να βασιστούμε και να προσφέρουμε αξία σε εκατομμύρια πιθανούς μελλοντικούς πελάτες σε όλο τον κόσμο. Με την Zava, έχουμε αποκτήσει την υποδομή για να εξυπηρετούμε καταναλωτές σε αγορές όπως η Γερμανία, η Γαλλία και η Ιρλανδία κατά το δεύτερο εξάμηνο του έτους.
Η Zava θα διαδραματίσει επίσης θεμελιώδη ρόλο στην υποστήριξη των προσπαθειών επέκτασης στον Καναδά το 2026. Πιστεύουμε ότι ο συνδυασμός της πλατφόρμας της Zava με την επεκτεινόμενη μηχανική μας εμπειρία θέτει τα θεμέλια που απελευθερώνουν τις δυνατότητες επέκτασης στις αγορές της Λατινικής Αμερικής και της Ασίας τα επόμενα χρόνια. Αναμένουμε ότι οι κεφαλαιακές μας επενδύσεις θα προσανατολιστούν προς την απελευθέρωση νέων δυνατοτήτων για την αύξηση της αξίας των συνδρομητών τα επόμενα χρόνια. Ωστόσο, ένας ισχυρός ισολογισμός και η ισχυρή δημιουργία free cash flows μας επιτρέπουν να επωφεληθούμε από στιγμές που πιστεύουμε ότι η αγοραία αξία της μετοχής μας αποσυνδέεται ουσιαστικά από την εγγενή της αξία.
Ο Andrew Dudum σχολιάζει ...
Τον Ιούλιο, ολοκληρώσαμε την εξαγορά της Zava, επεκτείνοντας την παρουσία μας στο Ηνωμένο Βασίλειο και δημιουργώντας ένα ίδρυμα σε άλλες στρατηγικές αγορές όπως η Γερμανία, η Ιρλανδία και η Γαλλία. Πιστεύουμε ότι αυτή η εξαγορά και το ταλέντο που παρέχει θα επιταχύνουν την ικανότητά μας να επεκταθούμε σε αγορές πέρα από την Ευρώπη.
Το 2026, αναμένουμε να εισέλθουμε στον Καναδά με αρχική εστίαση σε ένα ολιστικό πρόγραμμα απώλειας βάρους, ευθυγραμμιζόμενοι με την αναμενόμενη πρώτη διαθεσιμότητα γενόσημης σεμαγλουτίδης παγκοσμίως. Πιστεύουμε ότι αυτό αντιπροσωπεύει μια σημαντική ευκαιρία σε μια χώρα όπου τα δύο τρίτα των ενηλίκων είναι υπέρβαρα ή ζουν με παχυσαρκία. Ενώ η αρχική μας εστίαση στον Καναδά θα επικεντρωθεί στην απώλεια βάρους, αναμένουμε να λανσάρουμε πρόσθετες ειδικότητες στην καναδική αγορά με την πάροδο του χρόνου. Πιστεύουμε ότι η εκτεταμένη επιχειρησιακή και τεχνολογική μας εμπειρία δημιουργεί μια ισχυρή βάση για την επέκταση των πλεονεκτημάτων που απολαμβάνουν οι συνδρομητές μας στις ΗΠΑ σε γεωγραφικές περιοχές σε όλο τον κόσμο. Ποτέ δεν ήταν πιο ξεκάθαρο ότι βρισκόμαστε στα αρχικά στάδια της πλήρους αξιοποίησης των δυνατοτήτων μιας πελατοκεντρικής πλατφόρμας παγκόσμιας κλάσης στην υγειονομική περίθαλψη.

Στο τέλος του δεύτερου τριμήνου 2025 οι συνδρομητές της Hims αυξήθηκαν σε 2,439 εκατομμύρια, αυξημένοι κατά 30,84%, σε σχέση με τους 1,864 εκατομμύρια συνδρομητές του δεύτερου τριμήνου του 2024 και κατά μόλις 3,08%, σε σχέση με τους 2,366 εκατομμύρια συνδρομητές του Q1 2025.
Το παρακάτω γράφημα απεικονίζει το ποσοστό των συνδρομητών της Hims που λαμβάνουν εξατομικευμένες θεραπείες αυξανόμενο από 42,11% το δεύτερο τρίμηνο του 2024 σε 62,5% το δεύτερο τρίμηνο του 2025.

Η εξατομίκευση είναι το βασικό χαρακτηριστικό της λειτουργίας της εταιρίας, προσφέροντας καλύτερες υπηρεσίες στους ασθενείς, επειδή η δοσολογία είναι εξίσου σημαντική με την επιλογή του κατάλληλου φαρμάκου. Η αυξανόμενη εξατομίκευση συνεχίζει έτσι να ενισχύει την τάφρο της Ηims και να αυξάνει τον βαθμό εμπιστοσύνης της Hims με τους πελάτες της.
Τα μέσα μηνιαία διαδικτυακά έσοδα ανά συνδρομητή αυξήθηκαν κατά 30% σε ετήσια βάση στα 74 δολάρια, το δεύτερο τρίμηνο του 2025, από 57 δολάρια το Q2 2024. Η κλιμάκωση των GLP-1 καθώς και η στροφή των συνδρομητών σε πιο εξατομικευμένες προσφορές premium είναι οι κύριοι παράγοντες ανάπτυξης.
Ωστόσο, σε σχέση με το Q1 2025 τα μέσα μηνιαία διαδικτυακά έσοδα ανά συνδρομητή, που ήταν 84 δολάρια, μειώθηκαν κατά 11,9%.
Παρά τη μείωση του μέσου μηνιαίου εισοδήματος ανά συνδρομητή από 84 δολάρια σε 74 δολάρια, η εταιρεία παραμένει επικεντρωμένη στη διεύρυνση των προσφορών προϊόντων της και στη διεθνή επέκταση.

Η ισχυρή επίδοση αυτών των προσφορων βοήθησε στην αντιστάθμιση των αντιξοοτήτων που προέκυψαν από την αγορά συνδρομητών GLP-1 σε εμπορικά διαθέσιμες δόσεις, καθώς και από τη μείωση της βάσης συνδρομητών για σεξουαλική υγεία κατ' απαίτηση.

Η συνεχιζόμενη υιοθέτηση εξατομικευμένων προσφορών από τους συνδρομητές, καθώς και η επιτυχία της εξειδίκευσής μας στην απώλεια βάρους, συνεχίζουν να οδηγούν σε ετήσια αύξηση του μηνιαίου μέσου όρου των online εσόδων μας ανά συνδρομητή. Ωστόσο, κατά το δεύτερο τρίμηνο, είδαμε το μέσο μηνιαίο έσοδο ανά συνδρομητή να μειώνεται από τρίμηνο σε 74 δολάρια από 84 δολάρια, κυρίως ως αποτέλεσμα της αποχώρησης ενός μέρους των συνδρομητών μας από την GLP-1.
Τα δεδομένα αντικατοπτρίζουν ότι οι πελάτες που συμμετείχαν σε ένα εξατομικευμένο θεραπευτικό πρόγραμμα που περιελάμβανε θεραπεία GLP μία φορά για έξι μήνες ανέφεραν ότι έχασαν κατά μέσο όρο 10,3% του σωματικού τους βάρους, και ακόμη πιο εντυπωσιακός είναι ο αριθμός των ατόμων που ακολούθησαν τα σχέδιά τους. Στους έξι μήνες, μόνο το 25% των πελατών στην πλατφόρμα της Hims είχαν διακόψει τη θεραπεία. Αυτό είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικό αν λάβουμε υπόψη ότι τα ποσοστά διακοπής σε ορισμένες δημόσια διαθέσιμες μελέτες έφτασαν περίπου το 80% στους έξι μήνες.
Σχολιάζει η διοίκηση ...
Δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι οι καταναλωτές αναζητούν βαθιά αλληλεπίδραση με έναν επαγγελματία υγείας κατά την έναρξη και την υποβολή τους σε μια νέα θεραπεία. Ο τυπικός συνδρομητής απώλειας βάρους έχει έξι αλληλεπιδράσεις με έναν πάροχο κατά τους πρώτους τρεις μήνες από την έναρξη της θεραπείας του. Η δεύτερη είναι η προσαρμογή της χρήσης λευκού γαντιού. Οι πάροχοι συνεργάζονται με τους συνδρομητές για τη διαχείριση της αποτελεσματικότητας και των παρενεργειών αξιολογώντας τον τρόπο με τον οποίο οι συνδρομητές ανταποκρίνονται στις θεραπείες και στη συνέχεια προσαρμόζοντας τα προγράμματα τιτλοποίησης και τις τελικές δόσεις, εάν είναι κλινικά σκόπιμο. Το τελευταίο στοιχείο είναι η προσβασιμότητα και η σαφήνεια που προσφέρουν τα εργαλεία που βασίζονται σε εφαρμογές.
Πρώτον, η εκπλήρωση των αναγκών της σύνθετης θεραπείας GLP-one που διατίθεται μέσω της πλατφόρμας μας δεν χρησιμοποιεί πλέον τις εγκαταστάσεις εξωτερικής ανάθεσης της 503B. Αυτό θα οδηγήσει σε μικρότερο ρυθμό αποστολών για αυτά τα προϊόντα και σε χαμηλότερα έσοδα που αναγνωρίζονται ανά παραγγελία. Αναμένουμε προσωρινά εμπόδια από τα έσοδα του τριμήνου που αναγνωρίζονται από αποστολές σε συνδρομητές που προηγουμένως είχαν ρυθμό αποστολών ενενήντα ημερών ή περισσότερο. Δεδομένης της ισχύος της προσφοράς από το στόμα και της ζήτησης για διαχείριση των παρενεργειών μέσω σύνθετων GLP-1, παραμένουμε σίγουροι για την ικανότητα της ειδικότητάς μας στην απώλεια βάρους να αποφέρει έσοδα τουλάχιστον 725.000.000 δολαρίων φέτος.
Hims δεν είναι μια εταιρεία απώλειας βάρους - GLP1
Κατηγορίες Εσόδων — Βασική Διάρθρωση
Κατάσταση ανά Πηγή Εσόδων (Online vs Wholesale)
Από τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρίας για το 2024, διαφαίνεται μια σαφής κατανομή:
- Online Revenue: περίπου 1,438 εκ. $, που αντιστοιχεί σε 97–98 % των συνολικών εσόδων.
- Wholesale Revenue: γύρω στα 38,6 εκ. $, περίπου 2–3 % του συνόλου των εσόδων .
Αυτό σημαίνει ότι η κύρια εστία εσόδων της εταιρείας είναι η ψηφιακή πλατφόρμα, με το λιανικό κανάλι (wholesale) σε πολύ μικρότερο μερίδιο.
Κατηγοριοποίηση Εσόδων Μη–GLP-1 vs Weight-Loss (GLP-1)
Μη–GLP-1 δραστηριότητες: ανήλθαν σε περίπου 1,2 δισ. $ το 2024. Ως "weight-loss offering" (GLP-1 κ.ά.) αποδίδονται τα υπόλοιπα, δηλαδή περίπου 200–280 εκ. $ .
Weight-loss, GLP-1 φάρμακα:
- Συνολικά περίπου 200 εκ. $ το 2024 (μέρος των 1,48 δισ. $) .
- Επιπλέον, στο α’ εξάμηνο 2025, μόνο τα GLP-1 αντιπροσώπευαν 420 εκ. $ σε online έσοδα .
- Στο δεύτερο τρίμηνο του 2025, τα GLP-1 έσοδα ήταν 190 εκ. $ .
Δείκτες & Μερίδια 2023 (κατά εκτιμήσεις)
Μια ανάλυση (BCG Matrix) για το 2023 παρουσιάζει την εξής κατανομή (εστίαση σε παλαιότερα δεδομένα, αλλά χρήσιμη για συμπληρωματική εικόνα):
- Ψυχική υγεία: ~295,7 εκ. $
- Σεξουαλική υγεία & wellness: ~187,4 εκ. $
- Δερματολογικά / Skincare: ~224,6 εκ. $
- Πλατφόρμα συνταγογράφησης & παράδοσης συνταγών (χρόνιες παθήσεις κ.ά.): ~412,3 εκ. $ .
Αυτές οι κατηγορίες καλύπτουν μεγάλο μέρος της δραστηριότητας εκτός GLP-1, πιθανότατα ενσωματώνονται στην "μη-weight-loss" υποομάδα.
Συνοπτικός Πίνακας
Κατηγορία | Εκτίμηση Εσόδων 2024 | Σημειώσεις |
---|---|---|
Online (Digital Platform) | ~1,438 εκ. $ (κύριες πηγές) | ~98% των συνόλων εσόδων |
Wholesale | ~38,6 εκ. $ | ~2–3% των συνολικών εσόδων |
GLP-1 / Weight-Loss | ~200–280 εκ. $ | Υψηλή ανάπτυξη 2025: 420 εκ. $ στο α’ εξάμηνο |
Μη–GLP-1 δραστηριότητες | ~1,2 δισ. $ | Περιλαμβάνει mental health, sexual health, dermatology, prescription delivery κ.ά. |
2023 – Επιμέρους κατηγορίες (εκτίμηση) | Mental health: 295,7 εκ.<br>Sexual health: 187,4 εκ.<br>Dermatology: 224,6 εκ.<br>Prescription delivery: 412,3 εκ. | Συνολικά ~1,12 δισ. $ — βασικές πηγές εκτός GLP-1 |
Συμπέρασμα
Παρόλο που η εταιρία δεν δημοσιοποιεί εβδομαδιαία breakdown έσοδα ανά κάθε καταναλωτική κατηγορία (π.χ. πόσα από mental health, πόσα από skincare κ.λπ.), βάσει των διαθέσιμων στοιχείων βλέπουμε:
- Πρωταρχική πηγή εσόδων: ψηφιακή πλατφόρμα (online).
- Η δραστηριότητα weight-loss (GLP-1) αναπτύχθηκε θεαματικά το 2024 και ιδιαίτερα το 2025.
- Όλες οι υπόλοιπες υπηρεσίες (mental health, dermatology, sexual wellness κ.ά.) αποτελούν τον σταθερό "πυρήνα" μη-weight-loss εσόδων, που το 2024 αντιστοιχεί σε περίπου 1,2 δισ. $.
Noise Hims Number 2 - Περιορισμοί στο GLP1 και τριμηνιαία έσοδα - Μείωση του μέσου μηνιαίου εισοδήματος ανά συνδρομητή.
Τα έσοδα, του δεύτερου τριμήνου 2025, ήταν ελαφρώς χαμηλότερα των προσδοκιών, φτάνοντας τα 544,833 εκατομμύρια δολάρια έναντι πρόβλεψης αναλυτών για 549,87 εκατομμύρια δολάρια. Τα έσοδα υπολείπονταν των προβλέψεων κατά 0,92%.
Το Guidance της διοίκησης για το τρίτο τρίμηνο του 2025, προβλέπει έσοδα μεταξύ 570 και 590 εκατομμυρίων δολαρίων. Η εταιρεία στοχεύει σε έσοδα για ολόκληρο το έτος του 2025 από 2,3 έως 2,4 δισεκατομμύρια δολάρια, που αντιπροσωπεύουν αύξηση 56% έως 63%. Παράλληλα οι στρατηγικές πρωτοβουλίες της διοίκησης περιλαμβάνουν την έναρξη ορμονοθεραπείας και την επέκταση στον Καναδά με ένα πρόγραμμα απώλειας βάρους το 2026.
Να τονίσουμε εδώ ότι το πρώτο τρίμηνο 2025 της Hims ήταν εξωπραγματικά πολύ καλό και για διάφορους λόγους τα έσοδα είχαν ξεφύγει, κατά πολύ προς τα πάνω, ακόμη και από τις προβλέψεις της διοίκησης και όχι μόνο των αναλυτών. Άρα, εν γένει, μια τέτοια σύγκριση μεταξύ των δυο πρώτων τριμήνων είναι άδικη εκ προοιμίου. Ωστόσο ας δούμε τι μπορεί να έφταιξε και κρατήθηκαν οι πωλήσεις στο δεύτερο τρίμηνο χαμηλότερα του πρώτου.

Κύριοι λόγοι για τη μείωση εσόδων
1. Μείωση εσόδων ανά συνδρομητή
Το revenue ανά συνδρομητή μειώθηκε σημαντικά—από περίπου 84 $ προηγουμένως σε 74 $—λόγω της αποχώρησης υψηλών εσόδων από συνδρομητές (GLP-1) και της μετάβασης σε πιο προσαρμοσμένες, μικρής δόσης θεραπείες, που αποφέρουν λιγότερα έσοδα ανά παραγγελία.
2. Αποχώρηση GLP-1 συνδρομητών
Η Hims ανέφερε ότι απέβαλε ένα μέρος των GLP-1 συνδρομητών—επιδρώντας αρνητικά στα συνολικά έσοδα.
3. Τερματισμός συνεργασίας με Novo Nordisk
Η Novo Nordisk διέκοψε τη συνεργασία της με την Hims μετά από καταγγελίες ότι η εταιρεία προωθούσε και πωλούσε μη εξουσιοδοτημένες, compounded εκδοχές του Wegovy (semaglutide), οδηγώντας σε σημαντική πτώση εσόδων και εμπιστοσύνης των επενδυτών.
4. Ρυθμιστικοί περιορισμοί και αστάθεια στην compounding αγορά
Η λήξη περιόδου ευελιξίας από το FDA για τη μαζική παραγωγή compounded GLP-1 φαρμάκων περιόρισε τη δυνατότητα της εταιρείας να τα διαθέτει όπως πριν, δημιουργώντας πίεση στα έσοδα και δυναμική της αγοράς.
Ποσοτικά δεδομένα
- Το δεύτερο τρίμηνο του 2025 (Q2) τα έσοδα από φαρμακευτικά προϊόντα βάρος μειώθηκαν από 230 εκατ. $ στο Q1 σε 190 εκατ. $ στο Q2 — πτώση της τάξης των 40 εκατ. $.
Σύνοψη – Πίνακας
Παράγοντας | Περιγραφή |
---|---|
Μείωση εσόδων ανά συνδρομητή | Από ~$84 σε ~$74 λόγω shift σε πιο φθηνές πρόσφατες θεραπείες |
Αποχώρηση συνδρομητών GLP-1 | Μειωμένος αριθμός ενεργών πελατών στο συγκεκριμένο τμήμα |
Τερματισμός συνεργασίας με Novo | Κατάργηση προμηθειών από το Wegovy και επιπλέον νομικός κίνδυνος |
Ρυθμιστικοί περιορισμοί vs compounding | Λιγότερη ευελιξία και πρόσβαση σε compounded semaglutide |
Συμπέρασμα
Η πτώση των πωλήσεων του τμήματος weight-loss της Hims & Hers στο Q2 2025 οφείλεται σε συνδυασμούς:
- Χαμηλότερα έσοδα ανά συνδρομητή λόγω αλλαγής επιπέδου θεραπειών,
- Αποχώρηση πελατών GLP-1,
- Τερματισμένη συνεργασία με την Novo Nordisk, και
- Περιορισμούς από φορείς όπως το FDA στην παραγωγή compounded φαρμάκων.
Η διοίκηση δίνει οδηγία, για το 2025, για τουλάχιστον 725 εκατομμύρια δολλαρια να προέρχονται από προσφορές απώλειας βάρους (“weight-loss offerings”), όπως personalized semaglutide, oral λύσεις ή/και liraglutide .
Αν και αντιμετωπίζει περιορισμούς λόγω των ρυθμιστικών αλλαγών, η διοίκηση εξακολουθεί να θεωρεί ότι η weight-loss δραστηριότητα θα παραμείνει σημαντική στρατηγική κινητήρια δύναμη.
Έχοντας έσοδα, στο εξάμηνο 2025, απο τον τομέα απώλεια βάρους συνολικά 420 εκατομμύρια (230 εκατ. το Q1 2025 και 190 εκατ. το Q2 2025) τότε ουσιαστικά για να πετύχει τον στόχο των 725 εκατομμυρίων για όλο το 2025, θα πρέπει το δεύτερο εξάμηνο του 2025 να έχει τουλάχιστον 300 εκατομμύρια έσοδα.
Πτώση στις πωλήσεις του τομέα σεξουαλικής υγείας (sexual health) κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2025 αποδίδεται στα εξής κύρια αίτια:
Βασικοί Παράγοντες Πτώσης
1. Μετάβαση από on-demand σε πιο premium “daily” προσφορές
Η εταιρεία πραγματοποίησε σκόπιμη στρατηγική αλλαγή: από πωλήσεις για on-demand (όπως κουτιά κατά παραγγελία) προσφορές για προβλήματα όπως η στυτική δυσλειτουργία, προς πιο premium καθημερινά (daily) πλάνα φροντίδας. Αυτό οδήγησε σε βραχυπρόθεσμη μείωση εσόδων, καθώς οι καταναλωτές χρειάζονται χρόνο για να προσαρμοστούν στη νέα μορφή συνδρομής .
2. Αρνητική επίδραση στην απόδοση Q2
Σύμφωνα με τον CFO Oluyemi Okupe, υπήρξαν σημαντικές δυσκολίες λόγω αυτής της μετάβασης:
«…there’s a drag coming from the sexual health on-demand component of the business», καθώς οι on-demand χρήστες μειώθηκαν, παρόλο που άλλα τμήματα είχαν ισχυρή ανάπτυξη .
3. Επιβράδυνση βραχυχρόνια, αλλά αύξηση μακροπρόθεσμα
Η αλλαγή αυτή, παρά την αρχική πτώση, αναμένεται να αποδειχθεί στρατηγικά καλή μακροπρόθεσμα, λόγω καλύτερης διατήρησης πελατών και βελτιωμένης αξίας πελάτη (customer lifetime value):
Έως και 65 % των νέων πελατών σε αυτό το τρίμηνο επέλεξαν τις daily προσφορές, ενώ >40 % του συνόλου όσων χρησιμοποιούν sexual health υιοθέτησε πλέον την daily λύση .
Σύνοψη – Πίνακας
Παράγοντας | Περιγραφή |
---|---|
Στροφή προς premium “daily” μοντέλα | Μετάβαση από on-demand προς καθημερινές συνδρομές |
Προσωρινή πτώση εσόδων | Μειωμένες πωλήσεις όσο οι χρήστες προσαρμόζονται |
Υπόσχεση βελτίωσης | Long term: καλύτερη διατήρηση, υψηλότερη αξία χρήστη |
Συμπέρασμα
Η πτώση πωλήσεων στον τομέα της σεξουαλικής υγείας στο Q2 2025 οφείλεται σε μια σκόπιμη μετάβαση από on-demand προϊόντα σε υψηλότερης ποιότητας, ετήσια/καθημερινά πλάνα. Αυτή η στρατηγική επιλογή δημιούργησε βραχυπρόθεσμη μείωση εσόδων, αλλά η διοίκηση θεωρεί ότι θα οδηγήσει σε μεγαλύτερη ικανοποίηση πελατών, αυξημένη διατήρηση και ισχυρότερη ανάπτυξη στο μέλλον.
Να πώς τοποθετείται η διοίκηση της Hims & Hers αναφορικά με την ανάκαμψη του τμήματος σεξουαλικής υγείας (sexual health) μετά τη μεταβατική περίοδο του Δεύτερου Τριμήνου 2025:
1. Πότε αναμένεται ανάκαμψη
Σύμφωνα με επίσημες δηλώσεις:
- Το σεξουαλικό τμήμα προβλέπεται να ανακάμψει το 2026, χάρη στη διατήρηση (retention) των ήδη υπάρχοντων πελατών .
2. Τι συμβαίνει αυτή τη στιγμή
Κατά το Q2 2025, υπήρξε γνωστή πτώση στις πωλήσεις του τομέα σεξουαλικής υγείας εξαιτίας της στρατηγικής μετάβασης από on-demand προς "premium daily" προσφορές. Αυτό επέφερε βραχυπρόθεσμα πλήγμα στα έσοδα και στους subscribers .
Η διοίκηση θεωρεί ότι αυτή η μετάβαση, παρά το προσωρινό «headwind», θα βελτιώσει τη διατήρηση πελατών (customer lifetime value) και εν τέλει τα έσοδα:
Το 40 % του συνόλου των sexual health subscribers και περίπου το 65 % των νέων subscribers σε αυτό το τμήμα στο Q2 προτιμούν πλέον daily προσφορές.
Τα daily πλάνα προσφέρουν περισσότερα οφέλη — όπως θεραπεία για τριχόπτωση, υποστήριξη καρδιακής υγείας, βελτιστοποίηση επιπέδων τεστοστερόνης και βιταμινών — πράγματα που δεν ήταν δυνατά με τα on-demand.
3. Σύνοψη & Προοπτικές Ανάκαμψης
Περίοδος | Κατάσταση | Προοπτική |
---|---|---|
Q2 2025 | Πτώση εσόδων και subscribers στον τομέα σεξουαλικής υγείας, λόγω στρατηγικής στροφής σε daily μοντέλα | |
Σύνθετη στρατηγική | Μετάβαση σε πιο προσοδοφόρα daily πλάνα, που ενσωματώνουν περισσότερες υπηρεσίες | |
Επιβράδυνση (παρούσα) | Αντίκτυπος λόγω κόστους onboarding και προσαρμογής (βραχυπρόθεσμη πτώση) | |
Ανάκαμψη το 2026 | Προβλεπόμενη επάνοδος κερδοφορίας και άνοδος στο τμήμα σεξουαλικής υγείας, μέσω βελτιωμένης διατήρησης πελατών |
Συμπέρασμα
Η εταιρεία προβλέπει ότι το τμήμα της σεξουαλικής υγείας θα ανακάμψει πλήρως μέσα στο 2026, στηριζόμενο στη βελτιωμένη διατήρηση πελατών που προσφέρει το νέο μοντέλο daily προσφορών. Αυτά τα πιο ολοκληρωμένα και προσωποποιημένα πλάνα οδηγούν σε υψηλότερο customer lifetime value σε βάθος χρόνου, και υπερψηφίζονται από μεγάλο ποσοστό των νέων subscribers ήδη από το Q2 2025 .
Στο δεύτερο τρίμηνο του 2025 το προσαρμοσμένο EBITDA ανήλθε 82,236 εκατομμύρια δολάρια, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 109,21% σε σχέση με το προσαρμοσμένο EBITDA των 39,307 εκατομμυρίων δολαρίων του δεύτερου τριμήνου 2024, αλλά είναι μειωμένο σε σχέση με το προσαρμοσμένο EBITDA των 91,057 εκατομμυρίων δολαρίων του πρώτου τρίμηνου 2025.

- μεταξύ 60 - 70 εκατομμυρίων δολαρίων για το Q3 2025 εκτιμώντας αύξηση κατά περίπου 27,5% σε
σχέση με το Q3 2024 αντανακλώντας ένα περιθώριο περίπου στο 11,5% και
- μεταξύ 295 - 335 εκατομμυρίων δολαρίων, παρουσιάζοντας αύξηση κατά περίπου 78% σε σχέση με το προσαρμοσμένο EBITDA των 176,873 εκατομμυρίων δολαρίων του 2024, αντανακλώντας ένα περιθώριο περίπου στο 13%.

Οι προβλέψεις για το υπόλοιπο του έτους βασίζονται στις ακόλουθες υποθέσεις.
1. Η επίτευξη τουλάχιστον 300 εκατομμυρίων εσόδων από τον τομέα απώλεια βάρους κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2025.
2. Η εξαγορά της ΖAVA θα αποφέρει τουλάχιστον 50.000.000 δολάρια σε καθαρά
πρόσθετα έσοδα για το υπόλοιπο του 2025.
3. Η Hims εισέρχεται σε μια επενδυτική περίοδο για τουλάχιστον το επόμενο έτος,
ιδίως στο μάρκετινγκ και την τεχνολογία. Αναμένεται ενίσχυση στην εξειδίκευση και στην ανάπτυξη Τεχνητής Νοημοσύνης, καθώς
και κλιμάκωση των παγκόσμιων πλατφορμών τα επόμενα τρίμηνα. Οι
επενδύσεις στο μάρκετινγκ θα είναι υψηλότερες ως αποτέλεσμα της
εποχικότητας, επιπλέον των επενδύσεων για την υποστήριξη της κλιμάκωσης
νέων γεωγραφικών περιοχών και προσφορών, όπως εργαστήρια και ορμονική
υποστήριξη. Τέλος, αναμένεται ότι η συνέχιση της μετάβασης
σε εξατομικευμένες προσφορές θα είναι καθοριστική για να επιτευχθεί μακροπρόθεσμη διατήρηση εσόδων τουλάχιστον 85%.
4. Η επιχείρηση σεξουαλικής υγείας κατ' απαίτηση θα
συνεχίσει να παρουσιάζει μειώσεις, αλλά το αποτέλεσμα θα αρχίσει να
εξασθενεί σημαντικά το 2026, καθώς θα υπάρχει ωφέλεια από τα ισχυρότερα κέρδη
διατήρησης από τους καθημερινούς συνδρομητές σεξουαλικής υγείας.
Guidance διοίκησης

- Το 2025 Πωλήσεις 2,3 δισεκατομμύρια ... κέρδη 148 εκατομμύρια
- Το 2026 Πωλήσεις 2,8 δισεκατομμύρια ... 190 εκατομμύρια
- Το 2027 Πωλήσεις 3,3 δισεκατομμύρια ... κέρδη 279 εκατομμύρια

Ήδη στο πρώτο εξάμηνο έχουν δοθεί έξοδα αποζημιώσεων βάσει μετοχών 60,584, που αντιστοιχούν στο 5,35% των εσόδων της εταιρίας.

Εφόσον συνεχιστεί αυτός ο ρυθμός dilution για τους μετόχους της εταιρίας τότε το 2030 θα έχει 277 εκατομμύρια μετοχές.

Δείτε ... 82,36% (Q1 2024) ... 81,3% (Q2 2024) ... 79,16% (Q3 2024) ... 76,81% (Q4 2024).
Για το 2024 το περιθώριο του μικρού κέρδους έφθασε στο 79,45% από 81,99% το 2023.
Η διοίκηση είχε προειδοποιήσει ότι θα συνέβαινε κάτι τέτοιο αφού ο κλάδος διαχείρισης βάρους συνεχίζει να κλιμακώνεται, καθώς η ταχεία ανάπτυξη του κλάδου απώλειας βάρους βαραίνει τα μεικτά περιθώρια.
Ήδη το μεικτό περιθώριο έχει αρχίσει να βελτιώνεται από 73,5% το Q1 2025 σε 76,39% το Q2 2025, ενώ για το εξάμηνο του 2025 ανέρχεται σε 74,89%.

Για τα έτη 2024, 2023 και 2022, το κόστος διαφήμισης για την απόκτηση πελατών και την παραγωγή περιεχομένου ήταν 678,844 εκατομμύρια, 446,435 εκατομμύρια και 272,587 εκατομμύρια δολάρια, αντίστοιχα.
Η μόχλευση μάρκετινγκ αποδεικνύει τη στροφή της Hims προς την οργανική κυκλοφορία. Στην αρχή η εταιρεία βασιζόταν άρρηκτα στο marketing, επειδή δεν είναι εύκολο μια εταιρία να γίνει γνωστή από στόμα σε στόμα. Ωστόσο καθώς η Hims αυξάνει και επεκτείνει το εύρος των υπηρεσιών της, φαίνεται ότι όλο και λιγότερο θα στηρίζεται στο marketing.

Τα έξοδα μάρκετινγκ ως ποσοστό των εσόδων στο εξάμηνο 2025 μειώθηκαν στο 39,71%, σημειώνοντας βελτίωση 6,68% σε σχέση με το 46,39% του εξαμήνου του 2024.
Η Hims ανακοίνωσε κέρδη ανά μετοχή (EPS) ύψους 0,17 δολαρίων, ξεπερνώντας την πρόβλεψη της αγοράς για 0,15 δολάρια. Αυτή η έκπληξη 13,33% σηματοδοτεί μια θετική απόκλιση από τις προσδοκίες, αντανακλώντας την ισχυρή λειτουργική απόδοση.
Συγκεκριμένα κατά το δεύτερο τρίμηνο 2025 ανακοίνωσε καθαρά κέρδη 42,505 εκατομμύρια δολάρια, από 13,297 εκατομμύρια το Q2 2025 ... ενώ για το εξάμηνο του 2025 τα καθαρά κέρδη ανήλθαν σε 93,348 εκατομμύρια δολάρια από 25,827 εκατομμύρια το εξάμηνο 2024.

Καθώς η Hims αντιμετωπίζει έναν αυξανόμενο όγκο παθήσεων, η συνάφεια της πλατφόρμας της αυξάνεται επίσης για ένα ευρύτερο δημογραφικό τμήμα με την πάροδο του χρόνου. Επομένως, η Hims έχει πολλά πλεονεκτήματα μπροστά της από τη συνεχή αύξηση της οργανικής επισκεψιμότητας.
Ενώ βρισκόμαστε ακόμη στα πρώτα βήματα, ο αυτοματισμός παρέχει τη δυνατότητα για να ξεκλειδωθούν χιλιάδες επιλογές για τους συνδρομητές της με αποτελεσματικό τρόπο.Οι πιθανότητες η Hims να γίνει μια πολύ μεγαλύτερη και ισχυρότερη εταιρεία συνεχίζουν να αυξάνονται. Επιπλέον, η τάφρος της Hims ενισχύεται σημαντικά. Όπως και με την Amazon, η Hims γίνεται όλο και πιο δύσκολο να αναπαραχθεί καθώς αυξάνεται η συχνότητα του δικτύου.
Η διοίκηση δίνει Guidance εσόδων για το 2030 τουλάχιστον 6,5 δισεκατομμύρια δολάρια, που εφόσον το 2025 πετύχει έσοδα 2,35 δισεκατομμύρια (όπως αναμένεται) αυτή η οδηγία σημαίνει ότι για τα επόμενα 5 χρόνια θα αναπτύσσεται με 22,5% ρυθμό ανάπτυξης. Αυτή η πρόβλεψη τη δεδομένη χρονική στιγμή, με βάση της δυναμικής της Hims και του τρόπου εκτέλεσης της διοίκησης, φαντάζει εξαιρετικά συντηρητική.
Προσωπικά θα προβλέπαμε μέσο ρυθμό ετήσιας ανάπτυξης 40% και αυτό εφόσον συμβεί τότε η Hims δύναται το 2030 να έχει έσοδα τουλάχιστον 13 δισεκατομμύρια δολάρια.
Με βάση την πρόβλεψη της διοίκησης των 1,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων προσαρμοσμένο EBITDA έως το 2030, αναμένουμε περίπου 28% CAGR στα EBITDA από σήμερα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Να θυμάσαι πάντα ότι είσαι ο τελευταίος τροχός της αμάξης !!! Να μην είσαι ζουλιάρης και φθονερός τύπος και αν το σχόλιο σου είναι μόνο για να με πικάρεις ... τότε να γνωρίζεις ότι είσαι μέτριος και άσχετος και αν πιστεύεις ότι μπορείς να είσαι καλύτερος μου άνοιξε το δικό σου Ιστολόγιο για να μας το αποδείξεις ντεεεε!!!! Όχι μόνο φρου φρου και παρλαπίπες ...
Γιαυτό πάρε μόνο το "ματάκι" σου και δρόμο 😂😂