Με λένε Τάκη - είμαι γκουρού, όταν γράφω σπάω μεγάλη πλάκα, δίχως να λέω τίποτα για πλάκα.

Οι απόψεις, εκτιμήσεις, αξιολογήσεις ή προβλέψεις, οι οποίες εκφράζονται σ αυτό το blog αποτελούν παλαβομάρες του χρήστη που γράφει με το nick Τάκης Μορφονιός και δεν αποτελούν προτροπή για αγορά ή πώληση χρηματιστηριακών προϊόντων. Στο blog γίνονται συζητήσεις - εκτιμήσεις μεταξύ αγνώστων, οπότε οι αναγνώστες να μην λαμβάνετε τίποτα ως δεδομένο και αληθές.
Συνεπώς, ο,τιδήποτε γράφεται στο www.mitarola.blogspot.gr, δεν αποτελεί συμβουλή ή πρόταση για αγορά ή πώληση αξιών ή προτροπή για πραγματοποίηση οποιασδήποτε μορφής επένδυσης.

Κυριακή 26 Φεβρουαρίου 2023

Unity

Unity Software  .... εδώ ....

Διαπραγματεύεται στο NYSE με τον κωδικό U ... εδώ ....
Αριθμός μετοχών : 374,24 εκατομμύρια
Presentation UNITY
... εδώ ...

Investors UΝΙΤΥ ... εδώ ...

Την Παρασκευή 18 Σεπτεμβρίου του 2020, η Unity εισήχθη στο NYSE εκδίδοντας 28,750 εκατομμύρια μετοχές στην τιμή των 52 δολαρίων ανά μετοχή, με αποτέλεσμα η εταιρεία να λάβει καθαρά έσοδα 1,417 δισεκατομμυρίων δολαρίων μετά την αφαίρεση των προμηθειών αναδοχής και των εξόδων προσφοράς.

Την 1η μέρα της διαπραγμάτευσης η μετοχή της Unity ξεκίνησε να διαπραγματεύεται στα 75 δολάρια για να κλείσει τελικά στα 68,35 δολάρια παρουσιάζοντας αύξηση 31,44% και δίνοντας στην εταιρεία μια αποτίμηση 18 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Την 18η Νοεμβρίου 2021 η μετοχή κατέγραψε την υψηλότερη τιμή στα 210 δολάρια, κλείνοντας τελικά στα 201,12.

Δημιουργοί, από προγραμματιστές παιχνιδιών και αρχιτέκτονες μέχρι σχεδιαστές αυτοκινήτων, κινηματογραφιστές και άλλα, χρησιμοποιούν το Unity για να ζωντανέψουν τις δημιουργίες τους.

Η Unity Software δημιουργεί και λειτουργεί μια διαδραστική πλατφόρμα περιεχομένου 3D σε πραγματικό χρόνο. Η πλατφόρμα της παρέχει λύσεις λογισμικού για τη δημιουργία, εκτέλεση και δημιουργία εσόδων από διαδραστικό περιεχόμενο 2D και 3D σε πραγματικό χρόνο για κινητά τηλέφωνα, tablet, υπολογιστές, κονσόλες και συσκευές επαυξημένης και εικονικής πραγματικότητας. Η εταιρεία εξυπηρετεί δημιουργούς και προγραμματιστές περιεχομένου, καλλιτέχνες, σχεδιαστές, μηχανικούς και αρχιτέκτονες για να δημιουργήσουν διαδραστικό και σε πραγματικό χρόνο περιεχόμενο 2D και 3D.


Προσφέρει τις λύσεις της απευθείας μέσω του ηλεκτρονικού της καταστήματος, των πωλήσεων πεδίου, των ανεξάρτητων διανομέων και των μεταπωλητών στις Ηνωμένες Πολιτείες, τη Δανία, το Βέλγιο, τον Καναδά, την Κίνα, την Κολομβία, τη Φινλανδία, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ιρλανδία, το Ισραήλ, την Ιαπωνία, τη Λιθουανία, την Πορτογαλία, Σιγκαπούρη, Νότια Κορέα, Ισπανία, Σουηδία, Ελβετία και Ηνωμένο Βασίλειο. Η εταιρεία ιδρύθηκε το 2004 και έχει την έδρα της στο Σαν Φρανσίσκο της Καλιφόρνια.

Η ίδρυση της εταιρίας έγινε στη Δανία το 2004 ως Over the Edge Entertainment. Αναδιοργανώθηκε ως εταιρεία Delaware στις 28 Μαΐου 2009 ως Unity Software Inc. 
Παρέχει ένα ολοκληρωμένο σύνολο λύσεων λογισμικού για τη δημιουργία, εκτέλεση και δημιουργία εσόδων από διαδραστικό περιεχόμενο 2D και 3D σε πραγματικό χρόνο για κινητά τηλέφωνα, tablet, υπολογιστές, κονσόλες και συσκευές επαυξημένης και εικονικής πραγματικότητας, μεταξύ άλλων.
Δραστηριοποιείται στις Ηνωμένες Πολιτείες, στη Δανία, στο Βέλγιο, στον Καναδά, στην Κίνα, στην Κολομβία, στη Γαλλία, στη Γερμανία, στην Ιρλανδία, στο Ισραήλ, στην Ιαπωνία, στην Λιθουανία, στην Πορτογαλία, στη Σιγκαπούρη, στην Νότια Κορέα, στην Ισπανία, στη Σουηδία, στην Ελβετία και στο Ηνωμένο Βασίλειο.


Διαθέτει τις λύσεις Unity απευθείας μέσω του ηλεκτρονικού της καταστήματος και των πωλήσεων πεδίου στη Βόρεια Αμερική, τη Δανία, την Κίνα, τη Φινλανδία, τη Γερμανία, το Ισραήλ, την Ιαπωνία, τη Σιγκαπούρη, τη Νότια Κορέα και την Ισπανία και έμμεσα μέσω ανεξάρτητων διανομέων και μεταπωλητών σε όλο τον κόσμο.
Η Unity είναι η κορυφαία πλατφόρμα στον κόσμο για τη δημιουργία και τη λειτουργία διαδραστικού περιεχομένου 3D σε πραγματικό χρόνο (RT3D). Οι δημιουργοί, που κυμαίνονται από προγραμματιστές παιχνιδιών και αρχιτέκτονες έως σχεδιαστές αυτοκινήτων, δημιουργούς ταινιών και άλλα, χρησιμοποιούν το Unity για να κάνουν τις δημιουργίες τους να ζωντανεύουν. Η πλατφόρμα της Unity παρέχει μια ολοκληρωμένη σειρά λύσεων λογισμικού για τη δημιουργία, εκτέλεση και δημιουργία εσόδων από διαδραστικό, πραγματικό χρόνο 2D και 3D περιεχόμενο για κινητά τηλέφωνα, tablet, υπολογιστές, κονσόλες και συσκευές επαυξημένης και εικονικής πραγματικότητας.


Η μηχανή παιχνιδιών του Unity διευκολύνει τους προγραμματιστές να δημιουργούν παιχνίδια πολλαπλών πλατφορμών για κινητές συσκευές, κονσόλες παιχνιδιών και υπολογιστές. Περίπου τα μισά από όλα τα βιντεοπαιχνίδια σε αυτές τις πλατφόρμες δημιουργούνται τώρα με το Unity.
Η πλατφόρμα του Unity επιτρέπει τη δημιουργία και τη δημιουργία εσόδων από τρισδιάστατα (3D) εργαλεία σε πραγματικό χρόνο. Αυτό ισχύει κυρίως για την κατασκευή βιντεοπαιχνιδιών, αλλά βρίσκει περιπτώσεις χρήσης στην αρχιτεκτονική, τις ταινίες και την αυτόνομη οδήγηση.

Πρόσφατες Εξαγορές
Weta Digital
Τον Δεκέμβριο του 2021, ολοκληρώθηκε η αγορά ορισμένων περιουσιακών στοιχείων και του εργατικού δυναμικού από την Weta Digital, έναντι συνολικού ποσού περίπου 1,526 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Αυτό το ποσό δόθηκε με 1 δισεκατομμύριο σε μετρητά και την έκδοση 3.468.362 μετοχών κοινών μετοχών αξίας περίπου 526,1 εκατομμυρίων δολαρίων. 
Η Weta Digital ερευνά και αναπτύσσει εξελιγμένα εργαλεία οπτικών εφέ.

Ziva Dynamics
Τον Δεκέμβριο του 2021, ολοκληρώθηκε η εξαγορά της Ziva Dynamics έναντι συνολικής αξίας περίπου 127,7 εκατομμυρίων δολαρίων σε μετρητά.
Η Ziva Dynamics παρέχει υπηρεσίες και λογισμικό προσομοίωσης που ειδικεύεται στην ανάπτυξη χαρακτήρων σε βιομηχανίες ταινιών, παιχνιδιών, εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας.

Parsec
Τον Σεπτέμβριο του 2021, ολοκληρώθηκε η εξαγορά της Parsec έναντι συνολικού τιμήματος περίπου 332,7 εκατομμυρίων δολαρίων σε μετρητά.
Η Parsec σχεδιάζει και αναπτύσσει τεχνολογία ροής απομακρυσμένης πρόσβασης. Η Parsec προσφέρει μια ιδιόκτητη εφαρμογή λήψης επιτραπέζιου υπολογιστή που χρησιμοποιείται κυρίως για την αναπαραγωγή παιχνιδιών μέσω ροής βίντεο.


Metaverse Technologies Limited
Τον Ιούνιο του 2021, ολοκληρώθηκε η εξαγορά της Metaverse Technologies Limited έναντι 45,7 εκατομμυρίων σε μετρητά.
Η Metaverse αναπτύσσει λογισμικό και λύσεις πρώτης κατηγορίας για την προετοιμασία και τη βελτιστοποίηση δεδομένων σχεδίασης με τη βοήθεια υπολογιστή ("CAD"), μειώνοντας το χρόνο και τις προσπάθειες και μεγιστοποιώντας την απόδοση οπτικοποίησης. Το Metaverse γεφυρώνει το χάσμα μεταξύ πολύπλοκων μοντέλων που είναι κατασκευασμένα για σχεδιασμό ή μηχανική και στον κόσμο του RT3D.


MindKick
Στις 28 Ιανουαρίου 2022, ολοκληρώθηκε η εξαγορά της MindKick, Inc.  για συνολική τιμή αγοράς περίπου 46,6 εκατομμύρια δολάρια. Αυτό το ποσό ήταν πληρωτέο σε συνδυασμό περίπου 26,7 εκατομμύρια δολάρια σε μετρητά και σε 169.321 μετοχές αξίας περίπου 16,1 εκατομμυρίων δολαρίων
Επιπλέον 42.330 μετοχές που υπόκεινται σε όρο κατοχύρωσης βάσει υπηρεσιών παραχωρήθηκαν σε ορισμένους υπαλλήλους της Mindkick.
Το MindKick παρέχει εργαλεία δημιουργίας 2D παιχνιδιών και πρότυπα παιχνιδιών με στόχο να παρέχει στους καταναλωτές τη δυνατότητα να δημιουργούν, να παίζουν και να μοιράζονται τα δικά τους παιχνίδια 2D στο κινητό.


Πρόταση εξαγοράς της Unity
Την 11η Αυγούστου 2022 η AppLovin προσέφερε 1,152 μετοχές της Κατηγορίας Α με δικαίωμα ψήφου καθώς και 0,314 μετοχές της κατηγορίας Γ χωρίς δικαίωμα ψήφου σε αντάλλαγμα για κάθε μία μετοχή της Unity. Η προσφορά αποτιμούσε τη Unity στα 58,85 δολάρια περίπου ανά μετοχή, που θα ήταν 17% υψηλότερη από την τιμή κλεισίματός της στις 9 Αυγούστου, αλλά περισσότερο από 70% κάτω από το υψηλό όλων των εποχών του περασμένου Νοεμβρίου του 2021.


Εάν εγκρινόταν η συγχώνευση, οι μέτοχοι της Unity θα είχαν μερίδιο μετοχικού κεφαλαίου 55% στη συνδυασμένη εταιρεία, αλλά θα διατηρήσουν μόνο 49% σε ψήφους λόγω της συμπερίληψης των μετοχών χωρίς δικαίωμα ψήφου της AppLovin. Η πρόταση της AppLovin προέβλεπε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Unity, John Riccitiello, να γινόταν ο Διευθύνων Σύμβουλος της συνδυασμένης εταιρείας και ο δικός της CEO, Adam Foroughi, να γινόταν COO.
Η πρόταση απορρίφθηκε από τους μετόχους της Unity.



Ιron Source
Στις 7 Νοεμβρίου 2022, ολοκληρώθηκε η εξαγορά της εταιρίας από το Ισραήλ, IronSource Ltd, μιας κορυφαίας επιχειρηματικής πλατφόρμας AD Tech. Το τίμημα αγοράς για αυτήν την εξαγορά ήταν περίπου 2,8 δισεκατομμύρια δολάρια που ανταλλάσσονται σε μετοχές της κοινής μετοχής Unity.
H ironSource θα συγχωνευθεί σε μια εξ ολοκλήρου θυγατρική της Unity μέσω μιας συμφωνίας για όλες τις μετοχές, όπου κάθε κοινή μετοχή της ironSource θα ανταλλάσσεται με 0,1089 μετοχές της κοινής μετοχής Unity. Μόλις κλείσουν, οι σημερινοί μέτοχοι της Unity θα κατέχουν περίπου το 73,5% και οι σημερινοί μέτοχοι της ironSource θα κατέχουν περίπου το 26,5% της συνδυασμένης εταιρείας.


Χρέος Unity = 2,707 δισεκατομμύρια δολάρια

  • Τα 1,7 δισεκατομμύρια δολάρια είναι χρέος μακροπρόθεσμο ομολογιακό και μετατρέψιμο σε μετοχές.
Συγκεκριμένα ... τον Νοέμβριο του 2021 εκδόθηκαν 1,7 δισεκατομμύρια δολάρια με επιτόκιο 0% μετατρέψιμων ομολογιών λήξης 2026. Για το 1,7 δισεκατομμύρια κάθε 1000 δολάρια ανταλλάσσονται με 3,2392 μετοχές .... άρα σύνολο 5,588 εκατομμύρια μετοχές. Τιμή μετατροπής 308,72
  • Με αφορμή την εξαγορά της Iron Source οι δύο βασικοί μέτοχοι της Unity, η Silver Lake και η Sequoia συνεισέφεραν 1 δισεκατομμύριο δολάρια με επιτόκιο 2% μετατρέψιμων ομολογιών λήξης 2027. Για το 1 δισεκατομμύρια δολάρια θα εκδοθούν 20,453 εκατομμύρια μετοχές με Τιμή μετατροπής 48,89.

Αγορά Ιδίων Μετοχών
Το Διοικητικό Συμβούλιο της Unity ενέκρινε ένα πρόγραμμα επαναγοράς μετοχών διάρκειας 24 μηνών έως και 2,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων, με ισχύ από το κλείσιμο της συγχώνευσης με την Iron Source, το οποίο αναμένεται να μειώσει την απομείωση που προκαλείται από τη συναλλαγή.

Κατά το τέταρτο τρίμηνο του 2022, αγοράσθηκαν 42,7 εκατομμύρια μετοχές με μέση τιμή 35,10 δολάρια ανά μετοχή. Με αυτήν την επαναγορά, ξοδεύτηκαν 1,5 δισεκατομμύρια δολάρια ως μέρος του προγράμματος επαναγοράς μετοχών 2,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Θεμελιώδη
Στο τέλος του 2022 η Unity είχε 1,586 δισεκατομμύρια δολάρια σε μετρητά και βραχυπρόθεσμες επενδύσεις, με το χρέος να ανέρχεται σε 2,707 δισεκατομμύρια δολάρια .... μακροπρόθεσμο και μετατρέψιμο σε μετοχές.
Το σύνολο του Ενεργητικού της Unity ανέρχεται σε 7,833 δισεκατομμύρια δολάρια, όπου όμως λόγω των εξαγορών που πραγματοποιήθηκαν τα 2 τελευταία έτη, τα Good Wills και Άυλα Περιουσιακά Στοιχεία έχουν απογειωθεί σε 5,123 δισεκατομμύρια δολάρια από 343 εκατομμύρια δολάρια στο τέλος του 2020.


Οι συνολικές υποχρεώσεις είναι 4,079 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ τα ίδια κεφάλαια ανέρχονται σε 3,754 δισεκατομμύρια δολάρια.

Ετήσια Αποτελέσματα 2022
Για το 2022, η Unity ανακοίνωσε έσοδα 1,391 δισεκατομμύρια δολάρια, αυξημένα κατά 25% σε ετήσια βάση και λειτουργική ζημία 882,213 εκατομμυρίων δολαρίων. Για το τέταρτο τρίμηνο 2022 τα έσοδα ανήλθαν 450,974 εκατομμύρια δολάρια, αυξημένα κατά 43% σε ετήσια βάση και λειτουργική ζημία 273,76 εκατομμυρίων δολαρίων.

Τα έσοδα της Unity για το τέταρτο τρίμηνο ξεπέρασαν την καθοδήγηση που δόθηκε κατά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων του τρίτου τριμήνου 2022 και σύμφωνα με τις οδηγίες για λειτουργικά έσοδα εκτός GAAP.
Μερικά παραδείγματα επιτυχίας πελατών της Unity αυτό το τρίμηνο ....
Η Unity συνεργάστηκε με την Riot Forge για να φέρει το δημοφιλές παιχνίδι "Ruined King: A League of Legends Story" σε νέες πλατφόρμες. Η Honda, ένας πρώιμος πελάτης του Unity Editor «Visual X-Hub», θα αξιοποιήσει ρεαλιστικές και διαδραστικές εμπειρίες χρήστη που έχουν δημιουργηθεί με το Unity για να επιταχύνει τη σχεδίαση των οχημάτων.
Τα εργαλεία Artistry της Unity χρησιμοποιήθηκαν στο «Avatar: The Way of Water» των Century Studios και στο «Black Panther: Wakanda Forever» των Marvel Studios. Η Supersonic δημοσίευσε τρία από τα δέκα παιχνίδια με τις περισσότερες λήψεις hyper-casual το 2022: Bridge Race, Going Balls και Tall Man Run - και τα τρία κατασκευασμένα με Unity.

Τα έσοδα της Unity κατηγοριοποιούνται σε έσοδα Create Solutions και σε έσοδα Grow Solutions.
Τα έσοδα της Create Solutions 2022 αυξήθηκαν κατά 41% από έτος σε έτος. Η αύξηση των εσόδων ήταν ευρείας βάσης, με τα παιχνίδια να αυξάνονται κατά 24% από έτος σε έτος και τις βιομηχανίες (πέραν των παιχνιδιών) να αυξάνονται κατά 118% από έτος σε έτος.


Το τελευταίο τρίμηνο του έτους, οι βιομηχανίες αντιπροσώπευαν το 30% των συνολικών εσόδων Create Solutions (41% σύμφωνα με την προηγούμενη δομή αναφορών, από 40% πριν από έξι μήνες). Επεκτείναμε τις δραστηριότητές μας με καλλιτέχνες, αξιοποιώντας τις δυνατότητες που αποκτήσαμε, τις οποίες παράγουμε και μεταφέρουμε στο cloud. Καινοτομούμε επίσης στο επιχειρηματικό μας μοντέλο μέσω διαφοροποιημένων προσφορών και τιμών για διαφορετικά τμήματα της αγοράς και με μοντέλα κατανάλωσης.

Η εξαγορά της Weta ολοκληρώθηκε τον Δεκέμβριο του 2021. Τα έσοδα Create Solutions θα είχεαν αυξηθεί κατά περίπου 38% από έτος σε έτος το τέταρτο τρίμηνο, εάν τα έσοδα της Weta ύψους 4 εκατομμυρίων δολαρίων δεν ήταν στη βασική περίοδο.


Τα έσοδα της Grow Solutions 2022 αυξήθηκαν κατά 12% από έτος σε έτος, το οποίο περιλαμβάνει το ironSource από τις 7 Νοεμβρίου. Το έτος επηρεάστηκε από τα κενά χαρτοφυλακίου και εκτέλεσης που είναι πλέον πίσω μας και από ένα δύσκολο οικονομικό περιβάλλον. Η συγχώνευση Unity και ironSource μεταμορφώνει την επιχείρησή μας με τις καλύτερες προσφορές στη δημοσίευση (Supersonic), τη διαμεσολάβηση (LevelPlay), τα δίκτυα διαφημίσεων (Unity και ironSource), την πλατφόρμα μάρκετινγκ (Luna) και τη διαχείριση συσκευών (Aura) και τη δημιουργία μιας κορυφαίας πλατφόρμας από άκρο σε άκρο που αναμένουμε ότι θα βοηθήσει τους δημιουργούς να είναι πιο επιτυχημένοι.

Στα προηγούμενα γραφήματα περιλαμβάνονται έσοδα από την ironSource μόνο για το τέταρτο τρίμηνο 2022.
Ο επόμενος πίνακας δείχνει τα έσοδα της Unity εφόσον η IronSource είχε ενοποιηθεί από την 1η Ιανουαρίου 2021.

Ο παραπάνω πίνακας δείχνει τα έσοδα της Create Solutions, συμπεριλαμβανομένων των υπηρεσιών Create, Unity Gaming Services και Strategic Partnerships. Το Grow Solutions περιλαμβάνει έσοδα από διαφημίσεις Unity, δημιουργία εσόδων και ironSource σε κάθε τρίμηνο.

Στόχος της Unity είναι να είναι η κορυφαία  πλατφόρμα στον κόσμο για τη δημιουργία, τη λειτουργία και τη δημιουργία εσόδων περιεχομένου RT3D. Στόχος είναι να παρέχει τις καλύτερες λύσεις σε κάθε δραστηριότητα καθώς θα επιλύονται τα πιο ενοχλητικά προβλήματα πελατών και παρέχοντας μια ολοένα και πιο ολοκληρωμένη πλατφόρμα όπου η ολιστική λύση θα παρέχει αξία στους πελάτες σε σύγκριση με τη χρήση ασύνδετων λύσεων από διαφορετικές εταιρείες.

Το οικονομικό περιβάλλον έχει μικρότερο αντίκτυπο στο Create Solutions παρά στο Grow Solutions. Στο πλαίσιο της Create Solutions, αναμένεται συνεχή ανάπτυξη το 2023. Η βιομηχανία gaming συνεχίζει να κατασκευάζει και να λανσάρει παιχνίδια σε επίπεδο παρόμοιο με πέρυσι, και οι καταναλωτές τους αλληλεπιδρούν καλά με το περιεχόμενό τους. Στις βιομηχανίες, βλέπουμε αυξημένο ενδιαφέρον για τις τεχνολογίες της Unity, καθώς τα ψηφιακά δίδυμα σε πραγματικό χρόνο αποτελούν κρίσιμο μέρος του μέλλοντος των πελατών μας
Στο πλαίσιο της Grow Solutions, αναμένεται ότι η αγορά διαφημίσεων εντός παιχνιδιού το 2023 θα παραμείνει σταθερή σε σχέση με τις τάσεις που είδαμε τα τελευταία τρίμηνα, ξεκινώντας από το τρίτο τρίμηνο του 2022. Αυτό μεταφράζεται σε συρρίκνωση της συνολικής αγοράς διαφημίσεων εντός παιχνιδιού κατά περίπου 10% σε σύγκριση με το 2022. Η αγορά διαφημίσεων εντός παιχνιδιού ήταν πολύ ισχυρή το πρώτο τρίμηνο του 2022 και ισχυρή το δεύτερο τρίμηνο, αλλά μειώθηκε από έτος σε έτος το τρίτο και το τέταρτο τρίμηνο, καθώς ορισμένοι εκδότες εντός παιχνιδιού έγιναν πιο συντηρητικοί με τις διαφημιστικές τους δαπάνες καθώς οι οικονομίες αμβλύνθηκαν. Άλλοι παράγοντες που επηρέασαν την αγορά το 2022 και το 2021 ήταν οι αλλαγές απορρήτου της Apple, οι περιορισμοί λόγω COVID και οι αλλαγές στα πρότυπα κατανάλωσης ψηφιακής ψυχαγωγίας και υπηρεσιών, συμπεριλαμβανομένων των παιχνιδιών
.

Guidance
Η διοίκηση αναμένει έσοδα για ολόκληρο το έτος μεταξύ 2,05 και 2,20 δισεκατομμυρίων δολαρίων, αυξημένα κατά 47% έως 58% από έτος σε έτος, με ανάπτυξη τόσο στις Λύσεις Δημιουργίας όσο και στις Λύσεις Ανάπτυξης. 

Ωστόσο, ας συνυπολογίσουμε την εξαγορά της IronSource που εμφανίζεται στα αποτελέσματα της Unity μόνο στο Q4 2022.
Αν είχε ενοποιηθεί η IronSource για όλο το 2022 τα έσοδα της Unity θα ήταν 2,017 δισεκατομμύρια δολάρια.
Άρα το Guidance για έσοδα 2,05 - 2,2 δισεκατομμύρια δολάρια ουσιαστικά προβλέπει σταθερά έσοδα για το 2023, εώς το πολύ 9% αύξηση.


Η διοίκηση της Unity αναμένει ότι η ανάπτυξη στο Create Solutions θα προέλθει από τις ενέργειες τιμολόγησης του 2022, την ανάπτυξη στην Κίνα και παγκοσμίως στα digital twins.
Στο Grow Solutions, αναμένεται να παρατηρηθεί μια συνολική πτώση της αγοράς από τα κέρδη στις διαφημίσεις που ενεργοποιήθηκαν από τη συγχώνευση Unity και ironSource και τη συνεχή ισχύ στο Supersonic και στο Aura.


Αναμένονται έσοδα πρώτου τριμήνου 2023 μεταξύ 470 και 480 εκατομμυρίων δολαρίων, αυξημένα κατά 47% έως 50% από έτος σε έτος.
Η διοίκηση αναμένει προσαρμοσμένο EBITDA για ολόκληρο το έτος μεταξύ 230 και 300 εκατομμυρίων δολαρίων, ενώ το προσαρμοσμένο EBITDA για το πρώτο τρίμηνο θα είναι μεταξύ 7 και 12 εκατομμυρίων δολαρίων.


Τέλος αναμένονται 477,705 εκατομμύρια πλήρως απομειωμένες μετοχές σε κυκλοφορία στο τέλος του πρώτου τριμήνου και 493,37 εκατομμύρια πλήρως απομειωμένες μετοχές στο τέλος του 2023. Αυτές οι εκτιμήσεις δεν περιλαμβάνουν τον αντίκτυπο τυχόν πρόσθετης επαναγοράς μετοχών.

Η διοίκηση προβλέπει 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων σε προσαρμοσμένο EBITDA έως το τέλος του 2024.

Οι αναλυτές εκτιμούν .....
Πωλήσεις 2023: 2,1 δισεκατομμύρια δολάρια και ζημιές 857 εκατομμύρια.
Πωλήσεις
2024: 2,5 δισεκατομμύρια δολάρια και ζημιές 650 εκατομμύρια.
Πωλήσεις
2025: 2,9 δισεκατομμύρια δολάρια και ζημιές 438 εκατομμύρια.


Σχολιασμός
Να σημειώσουμε ότι στα αποτελέσματα 2000 της Unity συμπεριλαμβάνονται και τα αποτελέσματα της IronSource μόνο στο Q4 2022.

Αν είχε ενοποιηθεί η IronSource για όλο το 2022 τα έσοδα της Unity θα ήταν 2,017 δισεκατομμύρια δολάρια.
Άρα το guidance για έσοδα 2,05 - 2,2 δις προβλέπει σταθερά έσοδα για το 2023 με έως το πολύ 9% αύξηση.


Οι ζημιές της Unity είναι τεράστιες ..... οι ταμειακές ροές δεν φαίνονται ότι είναι τρισάθλιες καθώς διαρκώς εκδίδονται μετοχές και με αυτές αποπληρώνονται όσοι εργάζονται στη Unity.

Παρατηρούμε : Aποζημείωση βάσει μετοχών

  • 30,959 εκατομμύρια δολάρια (2019)
  • 134,554 εκατομμύρια δολάρια (2020) 
  • 374,159 εκατομμύρια δολάρια (2021) 
  • 550,065 εκατομμύρια δολάρια (2022) !!!!

Αριθμός μετοχών

  • 219,16 εκατομμύρια (2019) 
  • 277,904 εκατομμύρια (2020)  
  • 294,095 εκατομμύρια (2021)  
  • 374,24 εκατομμύρια (2022)

Με Dillution αναπτύσσεται η εταιρία και με έκδοση νέων μετοχών εξαγοράζοντας οι εταιρίες.
Οι εξαγορές που έχει κάνει η Unity τα τελευταία 2 χρόνια έχουν εκτοξεύσει τα Good wills και Άυλα Περιουσιακά στοιχεία στα 5,123 δισεκατομμύρια δολάρια από 343 εκατομμύρια στο τέλος του 2020.

  • 4,78 δισεκατομμύρια δολάρια πεταμένα για να αγοράσει πανάκριβα .... ό,τι δεν μπορεί να φτιάξει μόνη της.

Μέχρι τώρα δεν έκανε αναφορές ούτε καν για προσαρμοσμένο Ebitda .... καθώς οι ζημιές τεράστιες και ήταν αρνητικό ακόμη και το προσαρμοσμένο ΕBITDA.
Mε την αγορά της IronSource ξεκίνησε να μας αναφέρει Ebitda ....


19 σχόλια:

  1. Κύριε JimMarkus
    Εσας πως σας φαίνεται η Unity?
    Πως σχολιάζετε τα αποτελέσματα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πωπω... Ως μέτοχος δηλώνω ότι μας κάνατε την καρδιά περιβόλι... Ας ελπίσουμε ναι μεν η ανάπτυξη τζίρου να ελιναι 9% αλλά να φτιάξουν τα υπόλοιπα μεγέθη!

      Διαγραφή
    2. Το προβληματικό είναι το συνεχές dilution καθώς η κρίση στη διαφημιστική αγορά καποια στιγμή θα περάσει. Αυτή τη χρονιά πέρα από κάποιο γρήγορο trade κάποιος πρέπει να απέχει και να την παρακολουθεί από έξω κάθε τρίμηνο με ψυχραιμία.

      Διαγραφή
    3. Καλησπέρα κε. Τάκη, ένα σχόλιο για U?

      Διαγραφή
    4. Το σχόλιο μου είναι πως είναι μοναδική στο είδος της σε ότι αφορά το gaming. Tα μισά από όλα τα βιντεοπαιχνίδια σε αυτές τις πλατφόρμες δημιουργούνται με το Unity.
      Ωστόσο η πλατφόρμα της Unity στη ψηφιακή διαφήμιση αντιμετώπισε προβλήματα το 2022 και "κόλλαγε". Γιαυτό πήγε εσπευσμένα στην εξαγορά της IronSource, αφού δεν μπόρεσε να επιλύσει το πρόβλημα που παρουσίασαν οι αλγοριθμοί της.

      Χωρίς να είμαι ειδικός, θεωρώ ότι έκανε λάθος η διοίκηση με την εξαγορά της IronSource, ενώ της ήρθε και η προσφορά της AppLovin .... αν προχώραγε με την AppLovin θα είχαμε έναν κολοσσό που ουδείς θα μπορούσε να ανταγωνιστεί στις ψηφιοποίηση ... αλλά οι κύριοι της Unity σκέφτηκαν τις θεσούλες τους και να ελέγχουν τα πάντα.

      Διαγραφή
  2. Η ZM τα έσπασε όλα χθες. Αυτό που μου άρεσε πέραν των κερδών και του τζίρου που έκανε beat είναι το churn που ως ποσοστό εκφράζει την απόρριψη των πελατών της και το οποίο έπεσε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αύριο πριν την έναρξη της συνεδρίασης ανακοινώνει και η polestar. Μάλλον θα ξεπεράσει τις προβλέψεις της για το 22. Για το 23 περικόπτουν τις προβλέψεις κατά 1/3, υπολογίζουν 80000 πωλήσεις ενώ η παραγωγή του polestar 3 πάει για τα τέλη του χρόνου. Έκανα 1η τοποθέτηση την Παρασκευή στα 4,91

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. PUBM δεν φαίνεται να ενθουσίασαν τα αποτελέσματα, ανακοίνωσε 75m επαναγορά ιδίων μετοχών ως 2024

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το 2023 θα είναι ολίγον υφεσιακό για τη ψηφιακή διαφήμιση ... όπου ξεχωρίζει η PERI με τα επιτεύγματα της.

      Διαγραφή
  5. ΚΒΝΤ δεν θα κάνει καμία κούρσα προς το 1$?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 1,8 πήγε. Πόσο θέλαμε;

      Ετοιμαζόμαστε για το τρίτο trade ... όχι όμως χρονικά κάπου εδώ κοντά . Σε 2 με 3 μήνες ίσως ...

      Διαγραφή
    2. 1,8 έφτασε στο after market. Έκανε και 2 δολάρια ....

      Διαγραφή
  6. KYΡΙΕ ΤΑΚΗ ΤΟ GAME ΤΟ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ? ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΥΠΟΥΛΑ ΘΑ ΕΛΕΓΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα τα παρακολουθώ .... εδώ βρίσκεται σε εξέλιξη παίγνιο με αφορμή διευθέτηση χρεών και κάποιων υποχρεώσεων της εταιρίας με έκδοση μετοχών.
      Ο Ισολογισμός είναι εξαιρετικά αδύναμος, ενώ η χρονική περίοδος που διανύουμε δεν ευνοεί την ανάπτυξη τέτοιων εταιριών όπως είναι η Game.

      Διαγραφή
  7. Κύριε Τάκη έχετε γνώμη για την TME; Σταθερά κερδοφόρα επιχείρηση αποτιμάται λιγότερο από τα μετρητά της ακόμα και αν αφαιρέσεις το χρέος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι Δημοκράτες Κινέζοι δεν με ενδιαφέρουν. Οπότε δεν έχω άποψη.

      Διαγραφή
    2. Jim, υπάρχουν και χειρότερα. Κοίτα την nisun. NISN

      Διαγραφή

Να θυμάσαι πάντα ότι είσαι ο τελευταίος τροχός της αμάξης !!! Να μην είσαι ζουλιάρης και φθονερός τύπος και αν το σχόλιο σου είναι μόνο για να με πικάρεις ... τότε να γνωρίζεις ότι είσαι μέτριος και άσχετος και αν πιστεύεις ότι μπορείς να είσαι καλύτερος μου άνοιξε το δικό σου Ιστολόγιο για να μας το αποδείξεις ντεεεε!!!! Όχι μόνο φρου φρου και παρλαπίπες ...

Γιαυτό πάρε μόνο το "ματάκι" σου και δρόμο 😂😂