Με λένε Τάκη - είμαι γκουρού, όταν γράφω σπάω μεγάλη πλάκα, δίχως να λέω τίποτα για πλάκα.

Οι απόψεις, εκτιμήσεις, αξιολογήσεις ή προβλέψεις, οι οποίες εκφράζονται σ αυτό το blog αποτελούν παλαβομάρες του χρήστη που γράφει με το nick Τάκης Μορφονιός και δεν αποτελούν προτροπή για αγορά ή πώληση χρηματιστηριακών προϊόντων. Στο blog γίνονται συζητήσεις - εκτιμήσεις μεταξύ αγνώστων, οπότε οι αναγνώστες να μην λαμβάνετε τίποτα ως δεδομένο και αληθές.
Συνεπώς, ο,τιδήποτε γράφεται στο www.mitarola.blogspot.gr, δεν αποτελεί συμβουλή ή πρόταση για αγορά ή πώληση αξιών ή προτροπή για πραγματοποίηση οποιασδήποτε μορφής επένδυσης.

Σάββατο 1 Ιανουαρίου 2022

Σας ευχόμαστε καλή και ευτυχισμένη χρονιά, με υγεία, ευτυχία και πολλή τύχη.

Στα σχόλια ας κάνει ο καθένας μας μια επιλογή μετοχών για το 2022, έως 4 το πολύ, από οποιοδήποτε χρηματιστήριο, έτσι για το καλό.

164 σχόλια:

  1. Επιλέγω για το 2022 :

    1) Upstart (UPST) τιμή 151,3 την 1/1/2022

    2) FUBO TV (FUBO) τιμή 15,52 την 1/1/2022

    3) Lemonade (LMND) τιμή 42,11 την 1/1/2022

    4) Kubient (KBNT) για την έκπληξη με τιμή 3,02 την 1/1/2022

    Οποιαδήποτε μετοχή από τις παραπάνω κάνει υπεραπόδοση σε μικρό χρονικό διάστημα εντός του 2022, αυτομάτως πουλιέται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κε Τάκη, την UPST απο σχόλιο σας τον περασμέωο μήνα την ειχατε αναφέρει για αγορα με στόχο τα 110. Κάπως δύσκολο δεν το βλεπετε?

      Διαγραφή
    2. Καλησπέρα , νομίζω ότι είπε ότι ίσως να δοκιμάσει το προηγούμενο τοπικό χαμηλό στα 130 , κανείς δεν ειναι μάγος ο κύριος Τάκης πάει με τα θεμελιώδη και προσπαθεί να τα μεταφράσει στο ταμπλό και στο βάθος βλέπει τα 800-900 ίσως και 1000 αν έχω καταλάβει καλά , όσο ποιο φτηνά αγοραστεί τόσο το καλύτερο.

      Διαγραφή
    3. Στις επιλογές του 2022 κ. Τάκη προσθέτουμε και αυτές που έχουμε από το 2021: ASTS, ZEV, CLVR, ZVIA, GAME,OBSV ή όχι?

      Διαγραφή
    4. Κύριε Νek πάλι μπερδεύεστε. Οι επιλογές είναι για να έχουμε κάτι να λέμε .... αυτό τι σημαίνει ότι έχω 4 μετοχές ή ότι θα μείνω για όλο το 2022 με αυτές.
      Τι να επιλέξω για το 2022; 50 μετοχές που έχω; Όπου με βολεύει κάθε φορά πυροβολώ και ότι υποτιμάται και μου αρέσει το αγοράζω.

      Διαγραφή
    5. Κύριε Olymp την UPST μήπως τώρα βλέπετε εύκολο το 110;
      Πάντως επιμένω .... το 1o ανοδικό γκαπ στο 65 ως 85 δεν θα το κλείσει. Περιμένω το 90!!!

      Διαγραφή
  2. Καλή χρονιά σε όλους τους συναδέλφους, συναγωνιστές και ανταγωνιστές,επενδυτές και παίκτες.Υγεια πρώτα απ'όλα και καλά κέρδη. Καλή χρονιά Sir Τάκη !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ

    1.SoFi Technologies SOFI 15.81
    2.Digital Turbine APPS 60.99
    3.Romeo Power RMO 3.66
    4.Cloudflare NET 131.50

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. 1. Romeo Power
    2. Sofi
    3. Electric Last Mile
    4. Hyzon
    Aυτα θα πω εγω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή χρονιά, πάνω απ' όλα με υγεία!

    Ιδιαίτερη και πονηρή χρηματιστηριακά χρονιά το 21 όπου το μεγάλο μου trade του 20 και του 21, τα υποτιμημένα REITs στο Καναδά, σε συνδυασμό με το CAD/EUR rate βγήκε.

    Κατά τ' άλλα:

    - short put trades λόγω upward trend και μπόλικη τύχη
    - επιδεινούμενο risk / reward όσο προχωρούσε η χρονιά
    - πολύ trading, έδωσα ένα τσουβάλι λεφτά στην interactive brokers
    - έμεινα και γω με το περδίκο στο χέρι σε κάποια κ*λ*χαρτα όπως SLDB, BGRY και πιθανά να φορτωθώ OBSV, MILE αν γίνουν assign τα short puts που έχω

    Πρόσφατα άρχισα να κοιτώ Ασία, για τους εξής λόγους:

    1) το covid reopening play υφίσταται ακόμα
    2) Πολιτικό ρίσκο σε Hong Kong / Κίνα το οποίο έχει ρίξει τιμές
    3) "Σταθεροποίηση" / επερχόμενη οικονομική κρίση στη Κίνα
    4) Θέλω τα χρήματά μου να είναι επενδεδυμένα παντού για diversification
    5) Θέλω ν' αρχίσω να διαβάζω περισσότερο γι αυτή τη περιοχή του κόσμου, και τι προτιμότερο απ' το να έχεις κάποιο συμφέρον γι αυτό. Π.χ. είναι εντυπωσιακό πως διαβάζοντας ανακαλύπτεις πως είναι εισηγμένη η COSCO SHIPPING Ports Ltd / HKG: 1199 η οποία έχει τις μετοχές του ΟΛΠ και κάμποσα άλλα λιμάνια. Μπαίνεις στη διαδικασία να συγκρίνεις τι αξίζει απ' τα δύο να έχεις. Ανοίγει το μυαλό.


    Κοιτάζοντας το χαρτοφυλάκιό μου, για 22 θα έκανα τις εξής επιλογές:

    1) CK Hutchison Holdings στα HKD 50.3
    2) Dairy Farm International Holdings Limited( D01 ) στα $2.86
    3) Hui Xian REIT, 87001 στα 1.4 CNY
    4) ADMA στα $1.41 παρότι τσουρουφλισμένος. Ο CEO παπατζής, αλλά ελπίζω να το πουλήσει το μαγαζί πριν κάψει κι άλλα κεφάλαια μετόχων

    μπόνους/χαβαλές (5), από μπουΧΑΑ, EXAΕ στα 3.71 ευρά, ελπίζοντας να τρέξει αφότου ξεκουμπιστεί και ceo λαζαρίδης

    Πάνω κάτω "turn around" όλες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Monday.com ($MNDY) *
    DataDog ($DDOG)**
    SentinelOne ($S)***

    Στα τριμηνιαία τους αποτελέσματα θα επαναξιολογηθούν.
    * πέρα από την τριψήφια ετήσια ανάπτυξη της , παρακολουθώ και το ρυθμό που εντάσεις τους πελάτες με συμβόλαια αξίας +$50Κ (+230% Υ/Υ)
    ** όλα τα νούμερα της είναι άψογα, νέα προϊόντα , NRR +130% , τζίρος αύξηση +75% Υ/Y
    *** το νέο μικρό αστέρι στον χώρο του cybersecurity. ΝRR +130%

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κυριε Butcher θα ηθελα να σταθω στην Sentinel One που μου κινησε την περιεργεια. Αρχικα να τονισω οτι εκτιμω απιστευτα τα γραφομενα σας και ψαχνω διακαως για ενημερωση σας.
      Θα ηθελα να μου πειτε γιατι θεωρειτε την sentinel one καλυτερη επιλογη απο crowdstrike.
      Τα θετικα που μου αρεσαν στην sentinel ειναι οτι χρησιμοποιει ΑΙ για το EDR της που οι πιο πολλες εταιριες περιλαμβανουν ανθρωπινο δυναμικο σε αυτο το πεδιο. Εχει ελαφρυ συστημα και δε τρωει πολυ δυναμη απο το GPU tou server και ειναι πολυ γρηγορη σε σχεση με τον ανταγωνισμο. Για να κανω ομως και τον συνηγορο του διαβολου απο ενα βιντεο που ειδα ναι μπλοκαρει ολα τα malware αλλα μπλοκαρει και σχεδον ολα τα ξενα προγραμματα που πας να τρεξεις. Θα μπορουσε κανεις να πει οτι θα χρησιμοποιηθει απο εταιριες που εχουν ενα στανταρ εγκατεστημενο frame και δεν θελουν καμια αλλαγη στα αρχεια τους αλλα αυτο θα μπορουσε να επιτευχθει και με αλλες λιγοτερο κοστοβορες λυσεις.
      Επισης οσον αφορα την αποτιμηση της μετοχης της ακομα και μετα την προσφατη πτωση της παρολα τα εξαιρετικα αποτελεσματα της ειναι πολυ ψηλα εκτιμημενη με P/S ανω του 35 για πωλησεις 2023estimate(διορθωστε με αν κανω λαθος). Αντιθετα η Сrowdstrike παιζει καπου στο 27.
      Τα margin της παιζουν στο 60-65% ενω της crowdstrike στο 80%.
      Θα αργισει πολυ να γινει θετικη ενω η сrowdstrike ηδη εχει αρχισει να υπερκαλυπτει τα Operating expenses της.
      Σας παραθετω παρακατω βιντεο απο τους προβληματισμους μου.
      Ποια ειναι η γνωμη σας?
      https://www.youtube.com/watch?v=rKYUqkY7oHw&ab_channel=MichaelWigginsDeOliveira
      https://www.youtube.com/watch?v=ZpEBdsVf7_c&t=3s&ab_channel=ThePCSecurityChannel

      Διαγραφή
    2. https://www.fool.com/investing/2021/09/03/is-crowdstrike-stock-a-buy/

      Πιστευω οτι και οι 2 ειναι καλές επιλογες εστω και εαν η μια ειναι πιο ακριβη, παρεχει περισ. υπηρησιες ομως... μεχρι σημερα βεβαια.

      Διαγραφή
    3. Καλή Χρονιά 🥂🎉🍾

      Ωραία ερώτηση Κε Γεωπόνε σχετικά με την SentinelOne που είναι πρόσφατη εισαγωγή στο χρηματ/ριο NYSE με το σύμβολο S - αναλυτικά στοιχεία περιέχει το S-1 και αρχές Δεκεμβρίου έληξε το lock-up των insiders για πωλήσεις μετοχών. Ο CEO έχει 4% της S-1.

      Αντικείμενο ο τομέας του cybersecurity όπου με βάση τα στοιχεία του statista.com [1] η αγορά του cybersecurity προβλέπεται να αναπτυχθεί με ετήσιους ρυθμούς άνω του 11% και να φθάσει το 2026 τα $345 δις

      Πριν από αυτήν είχα την Crowdstrike ($CRWD) [2] που ενδιαφέρθηκα στην εισαγωγή της τον Ιούνιο του 2019. Από την μικρή κεφαλαιοποίηση των $11 δις έφτασε να είναι ένα μικρό θηρίο των $45 δις.
      Σε αυτά τα νούμερα και άνω οι ρυθμοί της δεν θα είναι στην φάση της υπέρ-ανάπτυξης που είναι και το ζητούμενο μου αλλά στην κερδοφορία. Καθώς η ανάπτυξη αρχίζει να μειώνεται απλώς και μόνο επειδή γίνεται μια ολοένα και μεγαλύτερη εταιρεία, βλέπω ότι η εκτέλεση εξακολουθεί να «βράζει» καθώς συνεχίζει να καινοτομεί και να αποκτά έναν μεγαλύτερο και μεγαλύτερο ρόλο στο οικοσύστημα ασφάλειας. Είμαι ευχαριστημένος με την απόδοσή της και τώρα, το όραμα που βλέπω να αναδύεται από αυτήν την εταιρεία για να γίνει ένα μεγαλύτερο σύννεφο ασφαλείας δείχνει ότι το cybersecurity χωράει πολλούς.

      Η SentinelOne αναπτύσσεται ραγδαία πιο κάτω είναι λίγα νούμερα που μου έχουν κάνει εντύπωση. [3]

      Τζίρος ανά έτος Y|Y
      2021 95.9% 102.6% 96.3%
      2022 108.2% 121.3% 128.1%

      Τζίρος ανά τρίμηνο Q|Q
      2021 15.1% 18.8% 21.6%
      2022 25.2% 22.3% 22.4%

      Πελάτες
      Αριθμός πελατών με συμβόλαια +$100K
      Από 3Q20 στο 3Q21
      173 στους 416 δλδ +140%

      2021: 145 173 219
      2022: 277 345 416
      >>QoQ
      18.9% 19.3% 26.6%
      26.5% 24.6% 20.6%
      >>YoY 137.7% 124.7% 110.6%
      127.1% 137.9% 140.5%


      Ο χώρος του cybersecurity έχει πολλούς παίκτες. Από την Microsoft, Mcafee, TrendMicro, Sophos κοκ τα νούμερα λένε για τον leader την Microsoft που με τα windows & office μπορεί να δώσει και άλλες εφαρμογές χωρίς μεγάλη δυσκολία όπως τις παλιές παραδοσιακές εταιρείες που σύμφωνα με την Gartner & το magic quadrant (αξίζει αυτό το κουτάκι που βγάζει για διάφορους κλάδους κ τάσεις να το μελετήσει κάποιος) δείχνει ποιοι είναι οι Leaders & Visioners & με την ικανότητα εκτέλεσης εφαρμογής [4]

      Απλά να αναφέρω ότι υπάρχουν διαφορές προσέγγισης στον τρόπο εφαρμογής της ασφάλειας από την CRWD & την S που η τελευταία χρειάζεται αρκετό χώρο για το πρόγραμμα της - περίπου 25GB [5] αλλά πετυχαίνει γρηγορότερη ανταπόκριση.

      [1] https://www.statista.com/statistics/595182/worldwide-security-as-a-service-market-size/

      [2] https://ir.crowdstrike.com/static-files/547e5c92-3594-4eef-9dfc-9eca37b635f4

      [3] https://s28.q4cdn.com/399982429/files/doc_financials/2022/q3/21_Finance_002_Investor_Letter_Q3FY2022_12_02.pdf

      [4] https://www.sentinelone.com/blog/sentinelone-is-a-leader-in-the-2021-gartner-magic-quadrant-for-endpoint-protection-platforms-heres-why/

      [5] https://www.skssecurity.nl/wp-content/uploads/2015/03/SentinelOne-Technical-brief.pdf

      Διαγραφή
  7. Καλή χρονιά!!! Ευτυχισμένο το 2022
    Με υγεία, αγάπη και ευτυχία σε όλους μας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Για το σωτήριον έτος 2022!!

    Frigoglass (ΦΡΙΓΟ) 0.176 (31/12/2021)
    Κλουκίνας Λάππας ΚΛΜ 0,672 (31/12/2021)
    Vidavo (ΒΙΝΤΑ) 4,5 (31/12/2021)
    Clever Leaves (CLVR) 3.1 usd (31/12/2021)

    Σε καλή μεριά και υπενθυμίζω πως μπορεί να χάσετε όλα τα κεφάλαια σας!!!! Καλή χρονιά! HO HO HO

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κουιζ για την καλη εταιρια Καμπ ποτε θα απαντηθει τελικα? Καλη χρονια να εχετε!

      Διαγραφή
    2. Παράπονο μην έχετε, η μετοχή από τις top αποδόσεις του σωτηρίου παρελθόντος έτους!

      Διαγραφή
  9. Καλή Χρονιά με Υγεία και Κέρδη για όλους τους συνδαιτυμόνες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. κ.Τακη καλή χρονιά με υγεία και ευτυχία
    Ποια η γνώμη σας για Ινλοτ,Φριγο,Λαβιφαρμ,Δρομέας και Ιντεργουντ ξυλεμπορια Ευχαριστώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλή χρονιά!!! Ευτυχισμένο το 2022
    SKLZ
    VROOM
    RIG
    ASTS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εγώ θα πάω αλογομούρικα: ASTS 7,96$ και Bakkt 8,51$
    Εννοείται και πώληση σε ξεπεταγμα, η αμερικη θελει trading.

    Καλη χρονιά σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλή Χρονιά σε όλους. Επιλέγω ΧΑΑ
    ΠΕΡΦ
    ΜΟΤΟ
    ΙΝΚΑΤ
    ΕΥΔΑΠ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. https://squareup.com/us/en
    https://finance.yahoo.com/quote/SQ/key-statistics?p=SQ
    Χαμηλό μεν PEG Ratio
    αλλά υψηλό P/E.
    Ενδιαφέρον το αντικείμενο της.
    Έχετε κάποια άποψη? Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χρόνια Πολλά και ευτυχισμένο το 2022 κ. Τάκη και λοιποί φίλοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. κ Τάκη χρόνια πολλά με υγεία να έχουμε και ένα ειρηνικό 2022
    Είμαι νέος και άπειρος στο χρηματιστήριο , άργησα να μπω ξεκίνησα δειλά δειλά το Νοέμβριο του 2020
    Για να μην κουράζω ήθελα να σας ρωτήσω
    Συνήθως οι μικρομετοχοι αγοράζουν μικρές εταιρείες όπως Ινλοτ,Φριγο,Βιοσωλ κλπ με την έννοια ότι σου δίνεται η δυνατότητα να πάρεις περισσότερα κομμάτια εν αντιθέσει με τις μεγάλες εταιρείες όπου για να πάρεις μετοχές θα χρειαστεις πολλά χρήματα, αναγκαστικά παίρνεις λίγα κομμάτια και όσο και να ανέβει μια τέτοια μετοχή το κέρδος σου θα είναι μικρό
    Η λογική αυτή από την εμπειρία σας είναι σωστή? και πόσο κίνδυνο έχουν αυτές οι μετοχές? με το σκεπτικό ότι υπάρχουν και καλές μικρές μετοχές όπως Λαβιφαρμ,Βιοσωλ ...
    Θα ήθελα τη γνώμη σας κ. Τάκη
    Ευχαριστώ προκαταβολικά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλή χρονιά σε όλους.
    1) Σπύρου!!!
    2) Προοδευτική!!
    3) Βιοτερ!!
    4) Μιγ!!
    Πως είπατε?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!

    Κύριε Τάκη σε σύγκριση με τον ΚαναδοΙνδό πως πήγανε οι προβλέψεις σας αναφορικά με ένα καλάθι 10 μετοχών που είχατε κάνει?

    Για εμένα εφέτος ΤΟΥΛΆΧΙΣΤΟΝ ΣΤΗΝ ΑΡΧΉ ΤΗς ΧΡΟΝΙΆς ελπίζω να πάει καλά η CLVR.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αγορά σήμερα Fubo (στο premarket) για να μας μπει καλα η χρονιά!
    Στόχος σε πρώτη φάση το gap του Νοεμβρίου κ βλέπουμε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κύριε Ανδρέα.
      Η GoHealth μου αρέσει πολύ. Θηρίο των 1,2 δις δολαρίων πωλήσεις για 2021. Το μόνο που με χαλάει το μικρό ταμείο και η IPO που έγινε για να πουλήσει το fund. Aδικαιολογήτως βρέθηκε στα 3 δολάρια.

      Fubo και εγώ σήμερα στο βαθύ κόκκινο.
      Upst θα ρισκάρω λίγο ακόμη να πετιμένω.

      Διαγραφή
    2. Και εμένα μου αρέσει πολύ. Ελέγξτε κ την Slqt. Πάντως δεν άρεσει ιδιαίτερα η GoHealth ειδα ότι το Zachs έβγαλε strong sell.

      https://www.google.com/amp/s/www.marketbeat.com/instant-alerts/nasdaq-goco-a-buy-or-sell-right-now-2022-01/amp/

      Διαγραφή
    3. Μου αρέσει και η SLQT απλώς η άλλη μου τράβηξε περισσότερο το ενδιαφέρον και θέλω να εμβαθύνω!!

      O Zach Toν Οκτώβριο την είχε Αγορά 2 την GOCO .... και όλο έπεφτε.

      https://finance.yahoo.com/news/why-earnings-season-could-great-140002664.html

      Έτσι είναι αυτά, αλλάζουν. Τα παρακολουθώ, αλλά δεν τα ακολουθώ. Μόνο την κεφάλα μου ακουλουθώ ....

      Διαγραφή
    4. Αν ο Zachs καταφέρει να στείλει την GOCO στα 3 ξανά, θα σκεφτώ πολύ σοβαρά ένα άνοιγμα θέσης ή ακόμη και αλλαγή με lmnd.

      Διαγραφή
    5. Συμφωνώ.

      Εγώ πάντως θα ανοίξω εκ νέου θέση στη σημερινή πτώση. Χθες πέταγε κ τεχνικά που την είδα μου άρεσε.

      Οι insiders αγόραζαν εκ νέου το Νοέμβριο στα 3.66 όπως κ το καλοκαίρι.

      Διαγραφή
    6. Για γράψτε μας το P/E της SLQT ... έτσι για να φτιαχτούμε λίγο.
      Λίγο οι απαιτήσεις δεν μου αρέσουν (δεν εισπράττει;) ... θα τη δω αναλυτικότερα.
      Υπάρχει ψωμί, εδώ.

      Διαγραφή
    7. E στα 17.7 (κοιτώντας και πρπχειρα στο Finviz που παρακολουθώ κ τα τεχνικα και Forward p/e δινει στα 6.5!!!).

      Πέρυσι ήταν σαφώς μικρότερο μιας κ το Net Income ήταν 131 εκατ έναντι ΤΤΜ 85 φέτος φέτος λόγω αυξησης στα T. Oper. Exoenses

      Διαγραφή
    8. Και δεν είναι καινουργια εταιρεία. Είναι απο το 1985!!

      Διαγραφή
    9. GoHealth, Inc. (GOCO)
      4.1100+0.2000 (+5.12%) At close: January 4 04:00PM EST
      3.7100 -0.4000 (-9.7324%) Pre-Market: 8:30AM EST

      Διαγραφή
  20. Επιλεγω

    ΒΑΒΑ
    ΝΙΟ
    SKLZ
    FUBO

    2 αμερικανικες και 2 κινεζικες για να τονισω σιγα σιγα που θα στρεφεται το επενδυτικο μου ενδιαφερον στο μελλον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλή Χρονιά με υγεία , γεμάτη από χαρές!
    Για το 2022 επιλέγω
    Fubo
    Baba
    Sofi
    Σπεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλή χρονιά να έχουμε παίδες..!!
    Γεβκα
    Δρομέας
    Σπεις
    CLVR

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλή χρονιά σε όλους. Επιλέγω ΆΛΦΑ ΚΥΡΙΟ ΠΕΡΦ ΦΡΙΓΟ ΓΕΦΚΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ, ΔΙΑΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΥΧΗ ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΥΝΟΔΟΙΠΟΡΟΥΣ ΣΤΟ ΜΠΛΟΚ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΤΑΚΗ!

    MTTR
    HIPPO
    DM
    VOYG

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Χρόνια πολλά και καλή χρονιά με υγεία. Λόγο εορτών απείχα για λίγο,διάβασα όμως τα σχόλια και δεν είδα καμια αναφορά στη Palantir, ειδικά τώρα που είναι κάτω απο 20 τι πιστευετε;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλησπέρα

    Μια και είχα γράψει τις επιλογές για το 2021 κάνω και τον απολογισμό τους που είναι αρκετά ικανοποιητικός για τις δικές μου ικανότητες. Μεσοσταθμικά 33,70%. Μια χαρά αφού ο ΓΔ με 10,43% είδε την πλάτη μας.

    Εννοείται πως στο προσωπικό χαρτοφυλάκιο υπάρχει άλλη απόδοση καθώς α) οι μετοχές έχουν διαφορετική στάθμιση β) όλο και κάποια ξεπέτα επιχειρούμε ενδιάμεσα όπως και κάποια κερδοσκοπία στις ΑΜΚ (όσο να πεις ΠΕΙΡ και ΔΕΗ βοήθησαν αρκετά).

    Θα υπενθυμίσω την ρήση του Peter Lynch από το βιβλίο του "One Up on Wall Street” πριν συνεχίσω με τις επιλογές για το 2022. "Το να πουλάς τους νικητές σου και να κρατάς τους χαμένους σου είναι σαν να κόβεις τα λουλούδια και να ποτίζεις τα ζιζάνια".

    Οπότε συνεχίζω με ΤΕΝΕΡΓ, ΜΥΤΙΛ, ΟΠΑΠ, ΑΔΜΗΕ, ΟΛΠ, ΔΕΗ, ΚΟΥΕΣ, ΜΟΗ και συμπληρώνω 12αδα με ΕΥΔΑΠ, ΜΠΕΛΑ, ΦΡΛΚ και ΑΡΑΙΓ.

    Η φετινή χρονιά μου φαίνεται πιο δύσκολη γι αυτό και η στρατηγική Ρεχάγκελ (άμυνα). Η απουσία τραπεζικής επιλογής δεν είναι τυχαία, είναι απόρροια της άμυνας. Για μένα μόνο ξεπέτα.

    Κάθε σχολιασμός επί των επιλογών ευπρόσδεκτος. Αυτός είναι κι ο ρόλος της ομάδας άλλωστε.

    Κύριε Τάκη ευχαριστώ θερμά για την φιλοξενία 🌺

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναλυτικά οι επιλογές του 2021 απέδωσαν

      1) ΤΕΝΕΡΓ από 13,20 => 13,58 (+ 2 χ 0,17 = 0,34 μέρισμα) - απόδοση +5,45%
      2) ΜΥΤΙΛ από 11,90 => 15,53 (+0.36 μέρισμα) - απόδοση +33,53%
      3) ΟΠΑΠ από 10,95 => 12,47 (+ 0,65 μέρισμα) - απόδοση +19,81%
      4) ΑΔΜΗΕ από 2,645 => 2,415 (+ 0,1033 μέρισμα) - αρνητική απόδοση -4,79%%
      5) ΟΛΠ από 19,50 => 17,22 => (+ 0,40 μέρισμα) - αρνητική απόδοση -9,64%
      6) ΔΕΗ από 7,43 => 9,40 -απόδοση +26,51%
      7) ΚΟΥΕΣ από 7,78 => 18,74 => (+ 0,285 μέρισμα) - απόδοση +144,53%
      8) ΟΤΕ από 13,18 => 16,255 => (+ 0,935 μέρισμα) - απόδοση +30,42%
      9) ΟΤΟΕΛ από 6,12 => 9,04 (+ 0,23 μέρισμα) - απόδοση +51,47%
      10) ΜΟΗ από 11,80 => 13,75 (+ 0,20 μέρισμα) - απόδοση +18,22%
      11) ΜΠΡΙΚ από 1,97 => 2,19 (+ 0,06 μέρισμα) - απόδοση +14,21%
      12) ΣΠΕΙΣ από 5,48 => 9,50 (+ 0,08 μέρισμα) - απόδοση +74,81%

      Μεσοσταθμικά 33,70% έναντι 10,43% του ΓΔ.

      Διαγραφή
  27. Σύντομη αιτιολόγηση των επιλογών

    ΤΕΝΕΡΓ, ΜΥΤΙΛ, ΔΕΗ, ΜΟΗ επειδή είναι πολλά τα λεφτά στην πράσινη ενέργεια. Θεωρώ τη ΔΕΗ το απόλυτο κυβερνητικό χαρτί => παίζει επίθεση (πιθανολογώ ότι με το γεμάτο ταμείο θα είναι νικήτρια στις άδειες ΑΠΕ που θα δημοπρατηθούν φέτος)...παίζει και άμυνα λόγω των μεγάλων funds που μπήκαν στο μετοχικό κεφάλαιο αλλά και την πιθανότητα εκλογών φέτος όπως κάποιοι υποστηρίζουν βλέποντας παραιτήσεις γενικών γραμματέων στα υπουργεία προκειμένου να μπορούν να πολιτευτούν. Πιθανολογώ επίσης σεναριολογία εισόδου στον MSCI για ΜΥΤΙΛ τον προσεχή Μάιο. Τα περιθώρια διύλισης στα ψηλά τους για την ΜΟΗ.

    ΟΠΑΠ μονοπώλιο, καλό management και πολύ μεγάλο μέρισμα (περί το € 1). Εμπιστοσύνη από τους Τσέχους που σταθερά αυξάνουν το ποσοστό τους μέσω επανεπένδυσης μερίσματος.

    ΑΔΜΗΕ είναι επιλογή με ορίζοντα 5ετίας για μένα. Με επενδυτικό πρόγραμμα που θα υπερ τριπλασιάσει το μέγεθος του. Το οποίο προσωρινά επηρεάζει τα οικονομικά του καθώς ήδη κάνει αποσβέσεις σε έργα που θα ολοκληρωθούν και θα λειτουργήσουν το 2023-24 χωρίς να εισπράττει. Σημαντικό μέρισμα.

    ΚΟΥΕΣ επειδή τον λένε Φέσσα, ξέρει να αγοράζει εταιρείες στα πρώτα βήματα και να τις πουλάει στην ωριμότητα. Πρώην πρόεδρος ΣΕΒ με διασυνδέσεις παντού. Φιλοδοξία εισόδου στον 25άρη.

    ΜΠΕΛΑ και ΦΡΛΚ επειδή πιστεύω ότι η πανδημία θα ξεθυμάνει μέχρι τον Απρίλιο. Οι μικρότεροι ανταγωνιστές τους δεν έχουν το εύρωστο ταμείο (περίπου 500 εκ. για την ΜΠΕΛΑ!!!) ούτε το "πρόσωπο" τους στις τράπεζες. Οι καταναλωτές θα επιστρέψουν "πεινασμένοι". Ο Βακκάκης που κατέχει μόνο το 20% της εταιρείας έχει να φοβάται και μετοχικό πόλεμο-επιθετική εξαγορά. Ξεκινούν από χαμηλά. Ειδικά ο ΦΡΛΚ με κεφαλαιοποίηση 200 εκ. όταν η θυγατρική ΑΕΕΑΠTrade Estates εκτιμήθηκε πάνω από 180 εκ.

    ΟΛΠ η τουριστική κανονικότητα θα βελτιώσει σημαντικά κρουαζιέρα και ακτοπλοΐα. Παρομοίως και για την ΑΡΑΙΓ που αγαπούν και στηρίζουν οι βασικοί μέτοχοι.

    ΕΥΔΑΠ ο διευθύνων σύμβουλος κ. Σαχίνης έλυσε το γόρδιο δεσμό με το κόστος του αδιύλιστου νερού έως το 2040 επ΄ωφελεία της εταιρείας που θα πληρώνει 40% λιγότερο απ΄όσο πλήρωνε μέχρι το 2013. Έχει και ταμείο για Όσκαρ (2,91 ευρώ ανά μετοχή)


    ❤️🎄!!❤️🎄!!❤️🎄

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Απαντήσεις
    1. Δεν την έδιωξα. Απλά δεν την συμπεριέλαβα στις προτάσεις. Όπως και CENER,ΕΥΑΠΣ,ΜΟΤΟ, ΠΛΑΘ, ΠΕΤΡΟ, ΑΛΜΥ, ΟΛΘ, ΕΧΑΕ, ΤΖΚΑ, ΜΠΡΙΚ, ΙΝΤΕΡΚΟ, ΑΣΤΑΚ. Στο ΧΑΑ έχω καμιά 25αριά επιλογές (σε μεγάλο χαρτοφυλάκιο).

      Διαγραφή
  29. ΚΥΡΙΕ ΤΑΚΗ ΝΟΜΙΖΩ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ THREAD 1 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ ΑΠΟ WINDOWS ΔΕΝ ΑΝΟΙΓΕΙ. ΑΠΟ ΑΝDROID EINAI OK.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Τι λέτε, η SEA Limited που διορθώνει κάτω από 200 και κοντά στο 50% θα πάει προς το gap 134,44?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. SE εσπασε το 200αρι προς τα κατω, πριν καιρο καπου ειχα διαβασει οτι καποιες θυγατρικες που ειχε εξαγορασει ειχαν ζημιες. Εχει ομως απο τον Νοεμβριο που πεφτει. Αυτος ο λογος δεν μπορει να ειναι ο μονος!Για τη σημερινη πτωση ο λογος ειναι ο πιο κατω.
    https://www.fool.com/investing/2022/01/04/why-sea-limited-stock-crashed-10-this-morning/?source=eptyholnk0000202&utm_source=yahoo-host&utm_medium=feed&utm_campaign=article
    Θεωρω οτι ειναι καλη στιγμη για εισοδο!Απόψεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κε Ολυμπ, όσες φορές είπαμε ότι ειναι καλή η τιμη γα εισοδο τον ήπιαμε, πάντα βρισκαμε καλυτερη τιμή λιγο μετά.

      Η άποψή μου είναι ότι έχουμε μπει σε μια περιοδο που τίποτα δεν ειναι για διακράτηση. Παίρνεις κάποιος στα πολύ κοκκινα, μετα απο 3-4 κοκκινες μερες και δίνει μετά απο 1-2 πράσινες. Είναι καιρός που παίζονται τα pops.

      Διαγραφή
    2. Οι growth μετοχές διαλύονται σήμερα (μετά από -70~-90% από τα υψηλά) γιατί τα ρεντίκολα της FED, μετά από τις τραγελαφικές παλινωδίες τους περί πληθωρισμού, αποφάσισαν να κάνουν crash test στη συζήτηση περί QT.

      H αγορά τους απαντά ακριβώς όπως πρέπει : κόφτες τις μαλ.... μη σας γαμ ... το μ... που σας πέταξε.
      Τι θα κάνουν βέβαια είναι μια άλλη συζήτηση.

      Διαγραφή
    3. Ακριβώς αυτός είναι ο λόγος που πιστεύω ότι το ταμπλό δεν το διαβάζει ΚΑΝΕΙΣ!!
      Δηλ. για τους επόμενους 6 μήνες, που δεν θα πουλά η TENCENT, o κάθε ενδιαφερόμενος επενδυτής η trader, θα σκέφτεται, " Ευκαιρία, δεν θα πουλά, άρα θα την ανεβάσει για να πουλήσει πιο ψηλά, όπως σκέφτεται ο φίλος apipapi"
      Αλλά το ανάποδο θα σκέφτεται κάποιος, ίσως μεγαλομέτοχος της Sea ή κάποιος ενδιαφερόμενος για να γίνει μεγαλομέτοχος ή και να συμμετάσχει στη διοίκηση της!!! Δηλ, θα σκεφτεί άσε να πέσει κι άλλο ή και σορταρω, που επιτρέπεται στο Usa.
      Για να μη γεμίσω το χώρο, το ίδιο θα σκέφτονται και οι market maker των δύο εταιρειών αν δεν τα πάνε καλα μεταξύ τους, όπως και πελάτες των οίκων ή των fund που έχουν μετοχική θέση, το ίδιο και οι απλοί επενδυτές, όπως εμείς.
      Αν κάνω λάθος, ευχαρίστως με διορθώνετε!!

      Διαγραφή
    4. Καλησπέρα , κύριε Barren περιμένετε από τα ρεντίκολα της FED να μας βγάλουν ασπροπρόσωπους; Ας βγουν τα νούμερα που πρέπει στα growth και αν έχουμε καβαλήσει το σωστό άτι θα βγουν όχι μόνο τα σπασμένα αλλά θα μείνει και κάτι καλό στην τσέπη , προς το παρόν η τσέπη είναι τρύπια και δεν έχει μία μέσα , μας έχουν σκίσει γιατί διαβάσαμε εντελώς λάθος την αγορά και ενώ πέρυσι γλεντούσαμε φέτος κλαίμε , τα growth ειναι όπως τα μικρά στο δικό μας που τα πουλάνε και η αγορά με το αναψυκτικό ανεβαίνει και ψάχνεις να δεις τι ανεβάζει τον Γίδη .

      Διαγραφή
    5. Την έχω χεσμένη τη FED, είναι η πληγή του καπιταλισμού, δεν έπρεπε καν να υπάρχει.

      Επί της ουσίας, θεωρώ ότι δεν υπάρχει ούτε μία στο εκατομμύριο για QT, το πιθανότερο είναι οι εγκέφαλοι να κάνουν το κόλπο του Χότζα. Βάζουν δηλαδή το λαγό να ξεκινήσει κουβέντα περί QT, ώστε στο τέλος να είναι όλοι χαρούμενοι απλώς με τον περιορισμό του QE. Παιχνιδάκια για να κουκουλώσουν τα ξεφτιλίκια τους δηλαδή.

      Το να σταματήσει η Αμερική να εξάγει δολλάριο θα ήταν σαν αύριο το πρωί να κλείσει η TESLA όλα τα gigafactories, θα πρέπει να υπάρχει σοβαρός υπαρξιακός λόγος για να το κάνει (μπορώ να υποθέσω δύο λόγους, αλλά μου φαίνεται πολύ τραβηγμένο επί του παρόντος).

      Διαγραφή
    6. Ευτυχώς ατυχώς η και δυστυχώς τίποτα δεν είναι ανεξάρτητο στις Αγορές όλα κομμάτια του ίδιου παζλ είναι γκουβερνα politics Κεντρικές Τράπεζες Εταιρείες ΚΟΚ... Αφήνω στους ειδικούς την ανάλυση και τον ρόλο του καθενός αλλά χωρίς κάποιο απ' αυτά Αγορές δεν υπάρχουν και εννοώ χωρίς θεσμούς..

      Διαγραφή
    7. Όλη η ουσία για μένα είναι στο σχόλιο του κ.Bαrren, το παιχνίδι θα κριθεί αν το tapering είναι υπαρκτό ή αν μπλοφάρει η FED. Και βέβαια αν η πραγματική οικονομία επιβραδύνει. Κάπου διάβαζα ότι ο ισολογισμός της FED δεν δείχνει ακόμα μείωση του ρυθμού παρόλο που το ανακοίνωσε από το Νοέμβριο. Η σφαγή του Δράμαλη έγινε στην περιφέρεια, ήδη γίνεται στις high growth. Θα ακολουθήσουν οι δείκτες και οι κολοσσοί εταιρείες (ίσως σε μικρότερο βαθμό)?

      Διαγραφή
    8. K. apipapi το tapering είναι υπαρκτό, είναι αναγκαίο και άργησε πολύ, καθώς και το ξεχείλωμα του QE τράβηξε πολύ. Έπρεπε βλέπετε να εξασφαλίσει το ξεφτιλίκι το Τζερόμ την ανανέωση της θητείας του πρώτα για να κάνει τη δουλειά του, έως τότε πούλαγε τρέλα.

      Tapering, για όποιον δε το έχει καταλάβει ακόμα, σημαίνει το σταδιακό πειορισμό του QE, δηλαδή της επέκτασης του ισολογισμού της FED με αγορές ομολόγων (με χρήμα φυσικά που βγάζει κατά το δοκούν από την κwλοτρυπίδα της). Το μεγάλο πρόβλημα με αυτό το ξεχείλωμα είναι η κατανομή του νέου χρήματος ως προϊόν του QE. Στην πλειοψηφία του έχει διοχετευτεί σε επιδόματα στους πολίτες για να κάθονται να τον παίζουν στο σπίτι, σε ξελασπώματα κατεστραμένων εταιριών και φυσικά το μεγαλύτερο σε ρεμούλα για την οποία δε θα μάθουμε ποτέ λεπτομέρειες. Το μεγαλύτερο πρόβλημα των αμερικάνικων επιχειρήσεων αυτή τη στιγμή είναι η έλλειψη εργατικού δυναμικού, το οποίο διαρκώς φθίνει. Εκεί πήγε το QE και όχι σε αναπτυξιακές δράσεις, ως συνήθως.

      Άρα αυτού του είδους κομμουνιστικά QE δε χρειάζεται και δε θέλει η αγορά, καλώς να τη μαζέψουν την παπαριά τους με το tapering. Από εχθές όμως το χάπατο ο Τζερόμ, ο Μr Transitory έβαλε τους λαγούς να μιλάνε για QT, το οποίο σημαίνει περιορισμό της έκθεσης της FED, δηλαδή απόσυρση χρήματος από την κυκλοφορία.

      Αυτό είναι που πιστεύω πως δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει και ως προς αυτό αναφέρθηκα στην τακτική του Χότζα που φαίνεται να εφαρμόζουν οι κουτοπόνηροι άεργοι ΔΥ της FED. Αφού δηλαδή τα έχουν κάνει όλα ΣΚΑΤΑ, σου δίνουν μια εικόνα του πόσο πιο ΣΚΑΤΑ ακόμα είναι ικανοί να τα κάνουν, ώστε αφού δεν το κάνουν να υπάρχει μια αίσθηση ανακούφισης και λύτρωσης.

      Θεός φυλάξοι από τα κουμούνια που έχουν μολύνει το 'mmmurica, ελπίζω η επιρροή τους να είναι transitory γιατί καήκαμε.

      Διαγραφή
    9. κ. Gerry ελεύθερη οικονομία και αγορές υπάρχουν χιλιάδες χρόνια (με κάποια θλιβερά διαλείμματα), οι κεντρικές τράπεζες μετά βίας έναν αιώνα ύπαρξης και λιγότερο από μισό ξεσαλώματος έχουν και είναι ήδη στα τελειώματα. Δεν έχουν χρήσιμο λόγο ύπαρξης, όπως δεν έχει και όλο το σύγχρονο σύστημα διακυβέρνησης. Με το καλό ή με το κακό (μάλλον το 2ο), έχουν όλοι τελειώσει και το ξέρουν, εξού και οι σπασμωδικές πολιτικάντικες κινήσεις.

      Διαγραφή
    10. Το θέμα είναι κύριε BARREN ότι εμας(εμένα)μας αφορούν το τι συμβαίνει στα χρόνια που εμείς ασχολούμαστε και θα ασχολουμαστε με τις Αγορές ....τώρα στο μακρινό μέλλον ... προσωπικά για την επόμενη 20ετια να μην πω παραπάνω όλα τριγύρω θα αλλάζουνε και όλα τα ίδια θα μένουν... κεντρικές τράπεζες κρατιστες κτλ

      Διαγραφή
    11. Καλησπέρα στην ομήγυρη! Κε Barren το ξεφτιλίκι τι ώρα Ελλάδας βγαίνει ξέρουμε;🧐

      Διαγραφή
  32. Η απόλυτη ξεφτίλα SKLΖ έβαλε το 6 μπροστά.
    SKLZ ζούμε στον πατο να σε δούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με 350-380 εκατομμύρια πωλήσεις 2021 και το MAU να ζορίζεται δεν μπορώ να τη δω παραπάνω απο 1,9 δις κεφαλαιοποιηση. Άντε να παίξει με P/S στο 5. Υπάρχουν πολλές του είδους της φτηνότερες.
      Μακάρι να παει πάνω, αλλά αν δεν κρατήσει το 7 πάει για 4,5 .... 5 το πολύ.

      Διαγραφή
    2. Κύριε Τάκη αν δεν αλλάξει το κλίμα στα growth όλα τα growth θα πάνε άκλαυτα άλλα λιγότερο και άλλα περισσότερο , από την στιγμή που δεν υπάρχουν θεμελιώδη να δικαιολογήσουν τις αποτιμήσεις τους στο ταμπλό δεν νομίζω να γλυτώσει καμία μετοχή μας , κοιτάζω αποτιμήσεις χαρτοφυλακίου και με πιάνει απελπισία ειμαι κάτω 55% , κοιτάζω Ελλάδα και κλαίω με όλα τα μικρά να έχουν κάνει τρελές κούρσες και Αμερική με τους δείκτες στον θεό να γράφω κάθε μέρα και ποιο κάτω .

      Διαγραφή
    3. Τι σας λεω και τι μου απαντάτε;
      Άλλες του είδους της παίζουν με P/S 2 ή 1 .... και με growth!!!

      Διαγραφή
    4. Κύριε GEOPARD για ποιο κλίμα μιλάμε ??και τι σημαίνει κλίμα όλες μαζί πάνω και όλες μαζί κάτω ???Η αγορά πάντα μα πάντα έρχεται η στιγμή που αποδίδει τα του Καίσαρος τω Καίσαρι και τα του Θεού τω Θεώ... Νομοτελειακά έτσι γίνονταν και θα γίνεται πάντα...ακόμη και στο ΧΑΑ που αναφέρεστε όλη η περιφέρεια έτρεξε το ίδιο ???ΑΛΜΥ ΠΛΑΘ ΕΛΣΤΡ ΠΡΟΦ ΠΕΡΦ...έτρεξαν το ίδιο με ΓΕΒΚΑ ΔΡΟΜΕΑΣ ΦΡΙΓΟ ΚΛΠ??Επειδή έγινε πέρσυ το κόλπο γκρόσο δεν θα γίνεται πάντα έτσι...θέλω να σας πω ότι η οποία στρέβλωση αργά η γρήγορα αποκαθίσταται και από εκεί και πέρα οποία άξιζει ανεβαίνει αν όχι πάει εκεί που θα έπρεπε να είναι...

      Διαγραφή
    5. Καλησπέρα , κύριε Τάκη δεν μπορώ να σας απαντήσω με p/s αλλά το λέτε καθαρά η εταιρεία είναι για τα μπάζα αφού δεν έχει κέρδη από τις πωλήσεις αυτήν τη στιγμή για να έχει καλύτερο p/s , ο μόνος κερδισμένος είναι ο Αντρίκος από ότι φαίνεται .

      Κύριε GERRY είχα Δρομέα ΔΕΗ που δόθηκαν με καλά κέρδη όμως είχα και Βιοσκ Ιντκα Εκτερ Φριγο που δόθηκαν με ζημιές για να εχω ρευστότητα στην Αμερική και έφαγα ζημιά στην ζημιά και βλέπω τι έδωσα και τι σκ..τα πήρα , βέβαια ενδιάμεσα είχα κέρδη σχεδόν 50% πάνω από το κεφάλαιο μου αλλά αυτά έγιναν καπνός και τώρα έχω σχεδόν 30% ζημιά στο κεφάλαιο μου με προοπτική να αυξηθεί ακόμα παραπάνω και με τους δείκτες στον Θεό , φανταστείτε να γίνει μια πραγματική διόρθωση που θα πάνε τα growth , τώρα το λάθος γίνετε πολύ εύκολα αφού εχω πολύ κακή ψυχολογία , αρχίζω να παίρνω απόφαση ότι έχασα το μεγαλύτερο μέρος του κεφαλαίου μου και ότι δύσκολα θα τρέξουν ξανά τα growth για φέτος και δυστυχώς μια μεγάλη μου θεση η Sklz έχει κάνει μεγάλη ζημιά στην αποτίμηση του χαρτοφυλακίου μου περίπου 20% και αν ήταν γύρω στα 12-13 όλα θα ήταν διαχειρίσιμα .

      Διαγραφή
    6. Kύριε Geopard σκεφτείτε σήμερα πως θα δράσετε αύριο και ξεχάστε τι σκεφτόσασταν προχθές και τι κάνατε εχθές.

      Διαγραφή
    7. Κύριε Τάκη το είχα πει το 6,5 στην Sklz σαν στόχο και να που δυστυχώς βγήκε με εμένα φορτωμένο , ακόμα ψάχνω το διάγραμμα που είχα δει τότε , πιθανό ένας ανεστραμμένος ΩΚΩ που έχει στόχο το 6,35 , όμως οι αποκλίσεις υπάρχουν και είναι πάρα πολλές τουλάχιστον 4 μετράω που βρωμάει αναστροφή αλλά δεν την βλέπω να γίνετε και αυτός ειναι ο μόνος λόγος που δεν την έδωσα και βασικά πάνω από τα 10 θα μειώσω δραστικά την θέση μου αν και δεν το βλέπω να έρχετε .

      Zevia λέω να δώσω το 1/4 της θέσης μου γύρω στο 7,80 με σκοπό να τα ξαναπάρω ποιο χαμηλά αλλά μπορει να τα κλαίω όπως το terra Luna που το έδωσα και δίπλωσε μετά.

      Διαγραφή
    8. Ναι το θυμάμαι. Τόοοτε σας είχα πει ότι θα δώσει μια γερή αντίδραση προς το 13. Όταν πήγε στο 13 .... το ξεχάσατε όμως κύριε Geopard το 6,5

      Διαγραφή
  33. Τελικα η απαντηση στην ερωτηση " να REE κανεις ή να μην REE.. δωθηκε... πφφφφ τα νευρα που δεν ακουω την κορδελα και μονο την κορδελα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ισραηλίτες πάντα δυνατοί.
      Πιστεύω ότι αυτή η εταιρεία θα πάει πάρα πολύ καλά.

      Διαγραφή
  34. Η sklz να ήταν μόνο αυτή. Θα σου γράψω εγώ χωρίς πολύ σκέψη μερικές που δεν έχουν να ζηλευσουν τίποτα από το χαλί της sklz, lmnd, elms, mile, vlta, ride, ayro. Η φούσκα των spacs com, κάτι ανάλογο με την dot. com
    τώρα αν είσαι πάνω στην οθόνη και κατάφερες να πουλάς στα ψηλά, δεν νομίζω να υπάρχει κανείς και αν πούλησε μερικές ψηλά, σίγουρα μπήκε σε άλλες. Θα ενεργοποιήσω puts και shorts

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν έσκασε η φούσκα των dot.com ο Nasdaq έφτασε να χάνει μέχρι 70%. Πολλοί σκέφτηκαν τέλος ο Nasdaq. Όμως απο τα χαμηλα του σήμερα είναι 10 και περισσότερες φορές και περίπου 3,5 φορές υψηλότερα απο τα υψηλά του Μαρτίου 2020.

      Αν η Αμερικάνικη επιτροπή κεφαλαιαγοράς έφτιαχνε σήμερα ένα δείκτη spac com (όπως τα αποκαλείτε κύριε Γιώργο τα πρωην spacs) να είστε βέβαιος ότι σε 2 με 3 χρόνια θα τρίβατε τα μάτια σας.
      Βέβαια στην Αμερική όταν φτιάχνουν δείκτες τις σκαρταδούρες τις βγάζουν έξω και κάθε φορά βάζουν εταιρείες που βελτιώνονται. Όχι όπως στην Ελλάδα που αφήσαν τις τράπεζες μέσα στους δείκτες ενώ αυτές χρεοκοπούσαν. Κάπου στις 5000 μονάδες θα ήταν τουλάχιστον ο Γ.Δ του ΧΑχα με άλλη σύνθεση δεικτών.

      Κοιτάζω τα δέντρα.
      Οι ρομαντικοί μόνο κοιτάζουν το δάσος.

      Διαγραφή
    2. Πάντα θα υπάρχουν Φούσκες που θα σκάνε στις Αγορες ...Χωρίς Φούσκες και μπαλόνια no PARTIES... ούτε παιδικά γενεθλίων όχι στις Αγορές...τι θα κάνουν οι εταιρείες που βγάζουν καρφιτσακια κύριε ΤΑΚΗ να κλείσουν δηλαδή???με καταλαβαίνει νομίζω ...για ρεαλισμό μιλάω ...

      Διαγραφή
  35. Εύχομαι να δικαιωθείτε 2-3 χρόνια δεν είναι πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύχομαι να έχω καθαρό μυαλό να εντοπίσω τα σποράκια που θα βγάλουν τα πλατάνια.

      Διαγραφή
    2. Άσε με να κάνω λάθος.

      FUBO TV
      https://www.mikrometoxos.gr/wall-street-fubo-tv-me-tin-ypografi-toy-2/

      Διαγραφή
  36. Χώρια που πας ακάλεστος χωρίς πρόσκληση και μάλιστα σε καλοσωριζουν ...το θέμα είναι πως φεύγεις η πως σε διώχνουν...το μόνο σίγουρο είναι πως μόνος πας και μόνος φεύγεις για το Ταμείο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Άλλος ένας πουθενάς εμφανίστηκε κι έδωσε λέει στη ROKU PT με 50% downside!

    Εεεεε έπρεπε, λίγο ακόμα στο 207 ... έπρεπε.

    Αν συνεχίσουν όλες αυτές τις μλκίες και την πάνε 150 και κάτω με βλέπω να καταλήγω μονόχαρτος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχω λιγο Roku αλλα μαζι με Fubo για να επενδυσω στο CTV προτιμω τη Magnite.
      Δηλαδη αντικειμενικα ειναι αρκετα φθηνοτερη σε ολους τους τυπικους πολλαπλασιαστες.
      EV/S , EV/EBITDA αλλα και με καλο growth.

      Το λεω σε εσας γιατι ξερω πως ειχατε παλαιοτερα Magnite, τι κανει τη Roku να ξεχωριζει;

      Διαγραφή
    2. Δεν έχουν ίδιο αντικείμενο για να συγκρίνουμε πολλαπλασιαστές.

      Η MGNI είναι Sell Side Platform για ψηφιακή διαφήμιση, η ROKU είναι OS για CTV. Δεν τίθεται νομίζω θέμα ή τη μία ή την άλλη.

      Ανταγωνιστές της ROKU είναι το NETFLIX, η DISNEY+, η ΑppleTV, η Amazon Prime κλπ.

      Διαγραφή
    3. Καλησπέρα , κύριε dmiskos για ποιο λόγο το κάνατε αυτό αν επιτρέπετε? εντάξει μπορει από εδώ να δώσει αντίδραση μέχρι τα 10 max αλλά γιατί να ρισκάρετε όταν ο κύριος Τάκης λέει ότι ακόμα και εδώ ειναι ακριβή με το p/s που έχει και ότι υπάρχουν άλλες φτηνότερες , ειναι μακράν η χειρότερη εταιρεία που είχα και εχω στα χαρτοφυλάκιο μου και στην πρώτη ευκαιρία θα μειώσω θεση να γλιτώσω από τον παρτάκια τον Andrew που τελικά δεν μου φαίνεται και πολύ σόι εκ του αποτελέσματος από τα 45 στα 6,56 σήμερα ε δεν την λες και σοβαρή εταιρεία όταν και καλά θα πάει λέει 500$ (ανέκδοτο ήταν αυτό μην το πάρει κάποιος σοβαρά ) σε 2-3 χρόνια, περισσότερο για σαπάκι την βλέπω με υποσχέσεις για να τα αρπάξει. Σήμερα ήμουν 2-3 φορές έτοιμος να την σουτάρω και να κρατήσω κάτι λίγα μήπως και βγει το project που πλέον δεν το πιστεύω γιατί με τέτοια συμπεριφορά στο ταμπλό μόνο κελεπούρι δεν την λες και όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά .

      Διαγραφή
    4. Προφανως δεν ειναι ιδιος τομεας αλλα εχουν αρκετα κοινα στοιχεια. CTV και digital διαφημιση ειναι και το revenue stream της Ροκου. Η διαφορα στους πολλαπλασιαστες ειναι πολυ εντονη.

      Ωραια μερα σημερα, χτιζονται θεσεις 5ετιας.Aυξηση Skillz, αυξηση Mgni, 2% του κεφαλαιου.

      Διαγραφή
  38. Στο ίδιο έργο πάλι θεατές. Από - 4% σε -4% Η ζημιά είναι πλέον μεγάλη . Νιώθω σαν μαδημένο κοτόπουλο εξου και η μουρμούρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Η fubo TV αν χάσει τα 14,88$ επόμενη στήριξη είναι στα 10$ αν δεν κανω λάθος.
    https://finviz.com/quote.ashx?t=FUBO&ty=c&ta=1&p=w&tas=0

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Αυτό το January Effect φαίνεται πως θα μας μείνει αξέχαστο!

    Έγινε η ΑΜΚ του Μαρτίου, κατά την άλλη εβδομάδα βλέπω να γίνεται του Ιουνίου και αν συνεχίσουμε σε σταθερό τέμπο μέχρι το τέλος του μήνα θα έχουν γίνει όλου του 2022.
    Από Φλεβάρη παίρνουν φωτιά τα συμβολαιογραφεία λέμε.

    Αυτό που υπονοεί η αγορά ότι πάει να συμβεί (δεν είμαστε σίγουροι, μην βιαζόμαστε να χαρούμε) είναι το όνειρο κάθε επενδυτή αδέλφια! Σε 5 χρονάκια θα βγούμε στη σύνταξη naoum.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κύριε Barren μπερδέψατε κάτι , January Effect έχουμε αλλά για τους σορτ εμ τι το περάσατε κάθε χρόνο θα σου κάνει το χατίρι να δίνει ανοδικό , να δούμε αν το σημερινό τους έφτασε μήπως κάνει κάνα pump μπας και ισιώσει λίγο σε αποτιμήσεις το χαρτοφυλάκιο . Πάντως εμένα περισσότερο για τον εφιάλτη κάθε αγορασμένου μου κάνει το σημερινό κύριε Barren και όχι για όνειρο.

      Κύριε Τάκη πλέον κρατάω πάρα πολύ μικρο καλάθι για τις εταιρείες μας μετά και το σημερινό χάλι , είδατε πόσο την στήριξαν και την space mobile οι μεγαλομέτοχοι όλα τα growth σαν σάπια φρούτα έσκαγαν λες και ήρθε η συντέλεια του κόσμου ουτε στηρίξεις ουτε τίποτα.

      Σήμερα από 11-12 Νοεμβρίου έχω πτώση αποτιμήσεων 39% και από 12 Φεβρουαρίου 56,5% πτώση αποτιμήσεων , ευτυχώς που μπόρεσα να κρατήσω λίγα ψιλά και για μένα μαμώ... άσε δεν το λέω γιατί αύριο ειναι τα Φώτα (άσχετα ότι μας τα άλλαξαν από απόψε)και ότι βρισιές είχα τις ξόδεψα στον εαυτό μου σήμερα το βράδυ με το -7% στο χαρτοφυλάκιο που έφαγα.



      Διαγραφή
    2. Κανείς δεν στηρίζει χαρτί αν μπορεί να το πάρει χαμηλότερα ή αν υπάρχει τάση.

      Διαγραφή
    3. Μην γκαντεμιάζετε κύριε Geopard γιατί σας βλέπω σε λίγο θα βλέπετε χειρότερα νούμερα. Και το χειρότερο θα είναι στο 1ο ανοδικό να πουλάτε και κατόπιν να γίνουν όλες οι ΑΝΟΔΙΚΕΣ διαφυγές.

      Διαγραφή
    4. Κύριε Τάκη πότε και πως υποψιάζεστε ότι θα το κάνουν το γύρισμα; γιατί όλο και κάτι θα έχετε μυριστεί ή θα έχετε σαν σενάριο στο μυαλό σας , εγώ αδυνατώ να βγάλω άκρη καθότι τσουρουφλίζομαι τώρα .

      Ελπίζω να μην κάνω καμιά κουτουράδα και πουλήσω αν και τις περισσότερες θέσεις όπως είπατε τις κλείνουν όλοι στο πρωτο ανοδικό .

      Η πλάκα ειναι ότι έβγαλαν σήμερα αυτό https://bit.ly/3JIcGqr για την Asts και μετά της έδωσαν και κατάλαβε καλά καλά , κλασικά μην δουν κάτι θετικό , όπως με την Pltr του κυρίου Barren που έκλεισε την συμφωνία με την Hyundai και ανακοινώθηκε σήμερα και έσπασε τα πάντα όλα.

      Διαγραφή
    5. Αν η ASTS είναι για 500 .... δεν θα συμβεί και τίποτα αν κάνει και μια βολτούλα προς τα κάτω.
      Όλος ο κλάδος Αεροδιαστημικής είναι υπο πίεση .... μέχρι και η Virgin Galactic έπιασε το 12 και η Rocket Lab το 10.
      Μια χαρά κρατιέται η ASTS. Φτου, φτου, μην την ματιάσετε.

      Διαγραφή
    6. Για την αγορά πως βλέπετε να το γυρίζουν αφού το πάνε για καταστροφή εδώ που το έφτασαν κύριε Τάκη (για αυτό ήθελα την άποψη σας όχι για την Asts ) ή έχουν προεξοφλήσει και πυρηνικό πόλεμο με τις τιμές εδώ πέρα γιατί οι τιμές ειναι τιμές κραχ σε πολλές growth αφού καμία εταιρεία από αυτές που έχετε πει μέχρι τώρα δεν ειναι για φαλιμέντο αλλά οι τιμές στο ταμπλό δείχνουν καταστροφή και πόλεμο . Του χρόνου τέτοια εποχή ελπίζω να γελάμε γιατί φέτος έπεσε πολύ κλάμα.

      Διαγραφή
  41. Εκπτώσεις τρομερές αλλά υπάρχει πάντα το φθηνότερο. Δεν πρέπει να πας ενάντια στην τάση αλλά όλο και κάτι τσιμπάω, ακούγοντας ράδιο http://zbutsam.net/old-site/. Ετσι πως το πάνε σύντομα θα έχουν προεξοφλήσει τα ταπεριγκ κλπ. Είμαι όμως έτοιμος για την ευκαιρία που μας παρουσιάζεται και περιμένω το κατάλληλο timing

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείτε, να σκάσουν τα περισσότερα funds πριν ή μετά?
      Αν γίνει αυτό, δεν έχει προεξοφληθεί τπτ ακόμα. Εκεί θα μετρήσουν τα p/e όχι ev/eb και αν παραμείνουμε έγχαρτοι, θα παρακαλάμε για *10 για breakeven....
      Exω μείνει δίχαρτος, με ΕΖGO & EVFM που έβαλα τα υπολοιπα χθες στο 0.41 και από +100% τον Δεκέμβριο, τώρα είμαι στο +10.
      Ασχολούμαι με μτχ 35χρόνια, στο US 2, ΠΟΤΕ ΚΑΝΕΙΣ δεν μου έχει πει σε φάση διόρθωσης των αγορών, αν μια τιμή είναι προεξοφλημένη και να πέσει μέσα.
      δηλ. k. BARREN AN σκάσει το τρίτο fund, σε τι τιμή θα προεξωφλείτε την roku? Eγώ με p/e 10!!!
      Μακάρι, να μη το ζήσουμε, γιατί, τουλάχιστον εγώ, μπορεί να το λέω, αλλά δεν τόχω με τα σορτ....

      Διαγραφή
    2. Όταν σε μία αγορά κοιτάζουν P/E τότε σε αυτήν δεν υπάρχουν εταιρείες να αναπτυσσονται. Για π.χ. βλέπε Ελλάδα.

      Διαγραφή
    3. Όταν η αγορά πέφτει, πόσο μάλλον όταν και κοπεί η ρευστότητα και ανεβούν τα επιτόκια και σπάσουν μάρτζιν? Αν ο ΟΤΕ πήγε στο 1, η ROCU (συγνώμη κ. Μπάρεν)θα πάει ίσως και στο 20, με κατηγοριοποίηση C, μπορεί όποιος έχει τα κότσια να σορτάρει και να είναι καβάλα στο άλογο,, γιατί για πάνω και με μόχλευση ίσως με δάνειο από upst & sofi μπορεί κάποιος να ανααποκτήσει κεφάλαιο για το παίγνιο...Αναφέρομαι στην κάθε roku.

      Διαγραφή
    4. Μακάρι κ. Αδειούχε να πάει 20 η ROKU. Προσωπικά και με 100~150 θα είμαι ευχαριστημένος.

      Ωστόσο έχετε δίκιο στην καταστροφολογία, οι χθεσινές εξελίξεις δείχνουν ότι στην Αμερική έχει χαθεί εντελώς ο έλεγχος και το καράβι κυβερνάται από επικίνδυνα άτομα. Κανένα σενάριο πλέον δεν είναι αρκετά κακό. Το Χ/Φ μου δεν είναι το πρώτο που με απασχολεί, αν δεν τεθεί η κατάσταση υπό έλεγχο (από ποιον όμως?) δε θα μείνει κολυμπηθρόξυλο. Μεγαλύτερος κίνδυνος παραμένει για μένα το ρευστό στην τράπεζα, δε θα μείνει ούτε μία ανοιχτή.

      Παρεπιμπτόντως, το US 10Yr Yield ενεργοποίησε αν. ΩΚΩ με στόχο το ~3%, διαφαίνονται εποχές Τσίπρα στο 'mmmurica.

      Το ελπιδοφόρο της υπόθεσης είναι ότι το ρετάλι το Τζερόμ μπορεί εύκολα να αυτοαναιρεθεί και πάλι σε κάποιο διάστημα (όπως με το transitory), δεν κωλώνει στην ξεφτίλα.

      Διαγραφή
    5. Κύριε Barren η ROKU έχει δώσει στόχο στα 57 από την διπλή κορυφή πάνω από 280 ακυρώνετε νομίζω αλλά και εγώ υποστηρίζω την άποψη σας ότι max τα 140-150 να πάει , βέβαια με τα μαντζούνια δεν βγάζεις άκρη πάντα.

      Διαγραφή
    6. 57 θα δει μόνο αν πάψει να αναπτύσσεται ή η οικονομία των ΗΠΑ μπει σε βαθιά ύφεση.

      Διαγραφή
    7. K. Τάκη αν κατάλαβα καλά αυτό προκύπτει από τα πρακρικά της FED. Το μόνο που μένει είναι να το ανακοινώσει το ρετάλι το Τζερόμ αυτοπροσώπως: ότι βάζει την Αμερική σε ύφεση.

      Οι άνθρωποι είναι επικίνδυνοι, ή υπάρχουν άλλου είδους σχεδιασμοί.

      Διαγραφή
    8. Εγώ κύριε Barren ... τα βλέπω πιο απλά τα πράγματα. Οι μετοχές είχαν υπερβολικά κέρδη. 4, 5 και 10 φορές πάνω μέσα σε πολύ μικρό χρόνο. Μου δίναν εταιρείες και συνήθως απαντούσα "είναι 5 φορές πάνω μέσα σε 6 μηνο. Ούτε καν κοιτάζω την εταιρεία." Ξεκίνησε αποκομιδή κερδών,κατόπιν οι αργοπορημένοι έτρεξαν να προλάβουν μη βγουν σε ζημιές και στο τέλος πωλείται το σύμπαν. Δείτε για πχ Clean Spark. Aγόραζα στο 2 πούλησα στο 7 και πήγε ΔΙΧΩΣ ΛΟΓΙΚΗ στο 40. Τώρα έρχεται κάτω .... σε μια πιο σωστή τιμή.

      Διαγραφή
    9. Εγώ ότι μου αρέσει θα το αγοράζω.
      Το πολύ, πολύ να χάσω!! Θα χάσω όμως από τα χαμηλά .... όχι από τα τρελά ύψη που σε έπιανε ίλιγγος.

      Διαγραφή
    10. Μαζί σας. Και για μένα επί της ουσίας δεν αλλάζει κάτι. Εμπιστεύομαι συγκεκριμένες εταιρίες και συγκεκριμένους CEO για να λειτουργήσουν σε οποιοδήποτε περιβάλλον. Η στόχευσή μου είναι πολύ (πολύ όμως) μακροπρόθεσμη.

      Απλώς επειδή παρακολυθώ την πολιτικοοικονομική ειδησεογραφία στις ΗΠΑ (αποκλειστικά όμως, δε με ενδιαφέρει και δε γνωρίζω καν τι συμβαίνει στο Τζατζικιστάν) μοιράζομαι κάποιες σκέψεις.

      Και αυτό που βλέπω είναι οι παρακμιακές λογικές να εξαπλώνονται σαν πανούκλα. Τη βγάζει δε τη βγάζει άλλα 3 χρόνια με Αλτσχάιμερ και την κομπανία του. Φοβάμαι πως η ζημιά θα πάρει 10ετίες να διορθωθεί και πολύ δύσκολες καταστάσεις.

      Διαγραφή
    11. Το πολύ πολύ να χάσω !!Θα χάσω όμως απ' τα χαμηλά.. Ακριβώς έτσι Κύριε ΤΑΚΗ... Κύριε BARREN αν έχετε την καλοσύνη εξήγησε μου λιγάκι όλο αυτό που λέτε για παρακμιακες λογικές etc τι εννοείτε??? πχ ο Στούπας παρακμιακή λογική λέει πως είναι το ασύδοτο QE των κεντρικών τραπεζών... φυσικά και δεν το ενστερνίζομαι ... χωρια που ήταν μονόδρομος γιατί τώρα θα βλέπαμε τα ραδίκια ανάποδα...

      Διαγραφή
    12. k. Gerry είναι τεράστια συζήτηση, από αυτές που βαριέσαι να ξεκινήσεις να γράφεις. Να σταχυολογήσω όμως.

      Κατ' αρχήν για το QE που αναφέρατε. Είναι ένα εργαλείο στα χέρια της FED, με σκοπό την τόνωση της οικονομικής δραστηριότητας σε περιόδους που οργανικά δε μπορεί να αυτοσυντηρηθεί για οποιοδήποτε λόγο. Εξ' αρχής κατά τη γνώμη μου η χρήση του ήταν λάθος, από την κρίση του 2008 κι όλας. Ουσιαστικά έγινε για να ξελασπώσει τις αποτυχημένες τράπεζες, αυτό όμως ήταν απευθείας διαστρέβλωση της ελεύθερης οικονομίας και του ανταγωνισμού. Αντί να τιμωρηθεί η αλόγιστη ανάληψη ρίσκου και η απληστία επιδοτήθηκε, θέτοντας αμέσως σε μειονεκτική θέση τις υγιείς επιχειρήσεις που θα επιβίωναν αυτοδύναμα. Καπιταλισμός - κρατισμός : 0-1.

      Αυτό όμως ανήκει στο παρελθόν, πάμε στο τώρα και την αδιανόητη ανικανότητα του Αλέξη Αλτσχάιμερ. Στην παρακάτω εικόνα φαίνεται η εξέλιξη του ισολογισμού της FED το 2021. "Τυπώθηκαν" περίπου $ 1,5 Τρίλια:

      https://prnt.sc/26a6hh1

      Στην επόμενη φαίνεται το πρόγραμμα reverse repos (RRP) της FED από το 2017(εκεί δλδ που ακουμπάνε τα κεφάλαιά τους προσωρινά τράπεζες, money market funds και δημόσιες επιχειρήσεις όταν δεν έχουν τίποτα καλύτερο να τα κάνουν):

      https://prnt.sc/26a6k3z

      Ξεκίνησε από σχεδόν μηδέν το Μάρτιο και είναι τώρα περίπου $1,8 Τ. Δηλαδή ουσιαστικά ΟΛΟ το νέο χρήμα που κυκλοφόρησε η FED πέρυσι, είναι αυτή τη στιγμή παρκαρισμένο στο RRP της FED, γιατί οι κάτοχοί του ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ. Για την ιστορία αυτό το ποσό δεν είχε ποτέ ξαναβρεθεί πάνω από $500 Μπιλιόνια και αυτό στιγμιαία. Αν η οικονομία δεν μπορεί να το αξιοποιήσει ή δεν υπάρχουν οι προϋποθέσεις γιατί κυκλοφόρησε? Αλλά κυρίως γιατί δε μπορούν να το αξιοποιήσουν?

      Αυτή τη στιγμή οι ΗΠΑ έχουν απέναντί τους μια Κίνα να διοικείται από δυο πολιτικά μεγαθήρια που σχεδιάζουν τον επόμενο αιώνα και το χάπατο με τα κουμούνια του δε μπορούν να σχεδιάσουν αποτελεσματικά ούτε τον επόμενο χρόνο. Δεν μπόρεσε ούτε το περιβόητο νομοσχέδιο ΒΒΒ (τα τρία Τρίλια για υποδομές ντε) να περάσει το άταρο κουμούνι γιατί φρόντισε ως αντιπολίτευση να πολώσει τόσο το κλίμα που πλέον δεν υπάρχει δυνατότητα συνεργασίας.

      Από εκεί και πέρα, η συμμορία που διοικεί έχει κάνει ξεκάθαρο με κάθε τρόπο ότι είναι εναντίον της επιχειρηματικότητας και της καινοτομίας. Ενδεικτικά αναφέρω:

      -Έχουν στοχοποιήσει την έννοια του επιτυχημένου επιχειρηματία στο πρόσωπο των δυο ατμομηχανών της αμερικάνικης οικονομίας, του Μπέζος και του Μασκ. Άεργα σκουπίδια τύπου Warren έχουν εξαπολύσει στο FB διαφημιστικές καμπάνιες παρουσιάζοντας το Μασκ ως τζαμπατζή (θα πληρώσει $11 Μπιλιόνια φόρο το 2021) για να μαζέψουν λεφτά για να προωθήσουν δήθεν νομοσχέδιο για τη φορολόγηση των πλουσίων (μιλάμε για μαφία).

      -Ο Αλτσχάιμερ έχει ξεκαθαρίσει πως καμία επιχείρηση δε θα τύχει κρατικής ενίσχυσης αν δε διαθέτει σωματεία (δλδ ψήφους για παζάρι). Σε αυτό το πλαίσιο το αδιανόητο ραμολιμέντο έφτασε στο σημείο όταν έκανε συνάντηση με όλες τις εταιρίες EVs ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΛΕΣΕΙ ΤΟ ΜΑΣΚ. Αποκάλεσε μάλιστα τη GM πρωτοπόρο στα EVs (εντάξει, εδώ ίσως φταίει και το Αλτσχάιμερ, μην είμαστε αυστηροί).

      - Την ώρα που η Κίνα θέτει περιορισμούς στις ώρες που επιτρέπεται να παίζουν videogames οι ανήλικοι (!!!), διότι θέλει η επόμενη παραγωγική γεννιά να στροφάρει, στην Αμερική έχει γίνει θέμα για την προσπάθεια κατάργησης των ειδικών τμημάτων για ιδιαίτερα ταλαντούχους μαθητές στις θετικές επιστήμες. Το πολιτμπιρό του Αλτσχάιμερ δεν επιθυμεί να υπάρχουν διακρίσεις ανάμεσα στους μαθητές επειδή κάποιοι είναι πιο ικανοί (σας θυμίζει μήπως τα περί αριστείας των δικών μας?).

      Βαριέμαι να γράψω άλλο, είναι πολλά, μια γενική εικόνα που δείχνει πως η Αμερική ελληνοποιείται. Θα πάρει χρόνο να ολοκληρωθεί το κακό βέβαια, αλλά όσος χρόνος περνάει χωρίς να αντιστρέφεται, ο διπλός θα χρειαστεί για να διορθωθεί και δεν ξέρω καν πώς θα μπορούσε να γίνει αυτό. Στο μεταξύ η Κίνα καλπάζει. Αυτά με φοβίζουν και όχι για το Χ/Φ βέβαια.

      Διαγραφή
    13. Καλημέρα , κύριε Barren τα μισά να ειναι όπως λέτε θα έπρεπε να είστε άχαρτος γιατί ο Αλέξης είναι άγιος μπροστά στον mr. Αλτσχάιμερ. Θα ήθελα και την άποψη του οικοδεσπότη μας πάνω σε αυτά που γράφετε. Πάντως δεν με βρίσκετε αντίθετο πάνω σε αυτά που γράφετε.

      Διαγραφή
    14. Κατ αρχην σας ευχαριστώ θερμά για τον χρόνο και τον κόπο που κάνατε Κύριε BARREN...θα συμφωνήσω με τις θέσεις σας ... όμως πιστεύω ότι η Κίνα θ αργήσει να σύρει το Παγκόσμιο καρό αν το σύρει ποτέ... Παρά είναι σκληρή η μάνα του Καπιταλισμού για να πεθάνει τόσο γρήγορα και άδοξα... Πάντως αυτή την στιγμή επενδύουμε όλοι στο Αμέρικα όλος ο πλανήτης ... είναι πλανητες η είμαστε πλανημενοι??

      Διαγραφή
    15. Επομένως Κύριε ΤΑΚΗ καταλήγετε (ουμε)ότι πέρσυ τέτοιο καιρό που παίζαμε και κάναμε παπάδες γίνονταν η αντίστροφη υπερβολή σχεδόν σε όλες τις σπακο εταιρείες...QS 140 Lusid 64 και ουκ έστιν αριθμός φυσικά και τώρα το θέμα απλά το ρυθμίζει η αγορά όπως εκείνη ξέρει να κάνει ... βέβαια μαζί με τα ξερά καίγονται και τα χλωρά... έτσι όμως γίνεται πάντα..

      Διαγραφή
    16. Σιγά μη μείνω άχαρτος κ. Geoprad για πολιτικούς λόγους, αυτό θα γίνει μόνο αν αποφασίσω ότι το σπορ τελείωσε για μένα οριστικά.
      Οι ΗΠΑ δεν είναι Τζατζικιστάν εξάλλου, εκεί χτυπάει η καρδιά της ανθρωπότητας, εδώ άντε να χτυπηθεί καμιά φραπεδιά.

      Διαγραφή
  42. Όλοι έχουμε καταλάβει ότι η ASTS θα σπάσει το 7αρι πτωτικα πολύ άμεσα. Έχουμε πολλοί εδω, αναπνοές χαλάρωσης για καθαρό μυαλό συνιστώ. (τα γραφω να τα ακουω κι εγω)

    Το ερώτημα είναι, αγοραζουμε ό,τι έχει λιώσει ή ότι "κρατιέται" κάπως;
    Εγω ψηφίζω αναφανδόν το 2ο.

    Αν μου έβαζαν το πιστόλι στον κροταφο και μου έλεγαν πάρε οπωσδήποτε μία μετοχή για να παίξεις την αντίδραση, θα έπαιρνα LAZR ή IONQ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με βάση το τελευταίο σκεπτικό πρέπει να πάρουμε MP. Με διαφορά η κορυφαία απο τα πρώην spacs.

      Διαγραφή
    2. Που έχει κρατηθεί το Ionq? Στα χαμηλά του είναι.Αν έχει κρατηθεί μια μετοχή είναι το ΚBNT. Βράχος στα 3.Πλακα πλάκα κοβιντ (κβντ). Πάντως K bugs ακόμα και στις αντιδράσεις δεν παίζει ρόλο αν κρατήθηκε η αν έπεσε.Παίζει ρόλο το στορυ

      Διαγραφή
    3. κε Τάκη έχετε δικιο, απλά η MP έχει τόσο καταπληκτική πορεία που δεν την παρακολουθώ καν. Θεωρώ πως την έχασα. Τέλος.



      κε Αρη δειτε διαφορές απο τα υψηλα και τα χαμηλά αναμεσα στις δυο εταιρίες και θα δείτε ποια κρατήθηκε και ποια όχι. Αν έλιωσε μια μετοχή πριν απο 7 μηνες είναι αδιάφορο κατά τη γνωμη μου αν τους τελευταίους δύο κρατήθηκε καλυτερα.

      Επίσης, διαφωνώ ότι στις αντιδράσεις, αυτου του είδους που αναμενουμε και κυνηγάμε αυτήν την περιοδο, τις εντελως βραχυπρόθεσμες, παίζει ρόλο το στόρυ.

      Παίζει ρόλο το πως έχει εντυπωθεί μια μετοχή στη συνείδηση του λαού και που θα σπρωξει αυτός τα χρήματα του. Ο λαός έβλεπε την IONQ να ίπταται πριν δυο μήνες ενώ την kbnt στα τάρταρα να συσσωρεύει στην καλύτερη μετά απο μεγάλη πτώση.

      Τώρα, αν η kbnt βγάλει καμια είδηση συνεργασίας με καναν κολοσσό και τη στείλουν στο +300% αυθημερόν οι αλγόριθμοι, οκ, ειναι κάτι που δεν προβλέπεται.


      H LAZR εδωσε 30% σε 5 μερες. Κάτι ανάλογο θα δώσει πχ η DNA αν κάποιος βρει τον πάτο της. Γιατί; Γιατί η συγκεκριμενη "αυτό κανει". Αναπηδά σε V. Φυσικα τότε θα μπουν οι αργοπορημένοι εχοντας πάρει confirmations και θα τους περασουν λεπίδι "τα παιδια".

      Έτσι τα νομίζω εγω τα πραγματα,φυσικά μπορεί να κάνω λάθος.

      Διαγραφή
    4. Είναι ωραίος ο τρόπος σκέψης σας.

      Διαγραφή
    5. Όταν θα έρθει η ώρα της αναστροφής πάντα τρέχουν περισσότερο οι εταιρείες που κακώς πιέστηκαν υπερβολικά .... οι άλλες που δεν πιέστηκαν μπορεί και να σφυρίζουν αδιάφορα ή και να πιεστούν ελαφρά.

      Διαγραφή
    6. Στην αναστροφή την κανονική, που θα αλλάξει η τάση των εταιριών αυτών απο bearish σε bullish αναμφίβολα θα γίνει όπως το λέτε.



      Η ASTS έβγαλε ένα βιντεάκι που δείχνει τις εγκαταστάσεις απο μέσα. Όσοι ακολουθείτε την εταιρία στο twitter πιθανόν το έχετε δει. Για τους υπόλοιπους, voila.
      https://www.youtube.com/watch?v=eH0r6i4H_hI

      Ούτε μια μασκούλα βλεπω, χαλαρά τα πράγματα στο Τέξας. Ελπίζω να μην πεσει καμια κορωνοεπιδημία στην εταιρία και πάμε άλλο ενα 6μηνο πίσω..

      Διαγραφή
    7. Κύριε Bugs_Bunny πως σας φάνηκε το βιντεάκι; εμένα με άφησε κάγκελο οι άνθρωποι έχουν κάνει φοβερή δουλειά , τουλάχιστον από αυτά που είδα στο βίντεο εγώ ειμαι ενθουσιασμένος βέβαια το θέμα ειναι τι λέει η αγορά και όχι εγώ. Μένει να δούμε αν βγει το κόστος που ψάχνει και οι προθεσμίες , ειναι πραγματικά καινοτόμο το όλο project.
      Όσο για τις μάσκες ένα δίκιο το έχετε αλλά δεν ξέρεις τι τεστ έχουν περάσει πριν να τραβηχτεί το βίντεο και δεν θέλει να χάσει κόσμο τώρα που όλα ειναι τέτοια φάση το όλο εγχείρημα.

      Διαγραφή
    8. κε Geopard το σκεφτηκα πολύ το θέμα. Δεν εχω καταλήξει αν μου άρεσε το βίντεάκι ή όχι.

      Σίγουρα θα προτιμούσα να έφερνε δημοσιογράφους σχετικού ρεπορτάζ παρά αυτόν τον μ@@@κα τον "friend of the mission" που δεν είναι παρά ενας πληρωμένος παπαγάλος.

      Πίστευω ότι το έβγαλαν επειδή τους κράζουν αρκετά.

      Επίσης, δεν ήξερα ότι θα έχει κεραίες στο έδαφος, πιστευα ότι θα είναι οι δορυφόροι μόνο.

      anyway, ας ελπίσουμε οι μεγάλοι που έχουν σπρώξει χρήμα να έχουν δίκιο. Κι εμείς μαζί τους.

      Διαγραφή
    9. Κύριε Bugs_Bunny κάπως πρέπει οι κεραίες να επικοινωνήσουν με την βάση δεν ειναι παράλογο αυτό αφού ουσιαστικά data θα μεταφέρουν , είδαμε και τους σπόνσορες https://youtu.be/eH0r6i4H_hI?t=268 , ο Ceo δεν μου φαίνεται λαμόγιο , βέβαια ο καιρός θα δείξει ,όμως υλοποιεί το project πολύ καλά θα έλεγα αφού δεν υπάρχει ανάλογη τεχνογνωσία και την δημιουργεί μόνος του σε κάποια σημεία , πιστεύω ότι θα καταφέρει να κάνει αυτά που υπόσχεται .

      Διαγραφή
    10. Λαμόγιο και απο πίσω να υπάρχουν Rakuten , Vodafone δεν υφίσταται. Μόνο αστοχία του εγχειρήματος μπορεί να υπάρξει.

      Διαγραφή
    11. (UPST) δεν μας κανει την χαρη να σπασει το 110!!

      Διαγραφή
    12. k. Tάκη, άσχετα με τη μετοχή μια γενική παρατήρηση.
      Η ύπαρξη μεγαθηρίων σε μια επένδυση δεν αποκλείει να είναι απάτη. Αυτές τις μέρες είναι στο προσκήνιο η υπόθεση της Theranos, της μεγαλύτερης απάτης στα χρονικά της Sillicon Valley, στημένη από μια κοπελίτσα με προφανή (πλέον) ψυχολογικά προβλήματα. Αν δείτε τη λίστα μεγαλοεπενδυτών που δάγκωσε αλλά και το ΔΣ της θα σας πέσει το σαγόνι (μιλάμε από Walgreens, Koch, Larry Ellison και Χένρυ Κίσινγκερ μέχρι πρώην CEO της Wells Fargo).

      Άλλο πρόσφατο παράδειγμα είναι ο ψυχάκιας της NKLA που ξεφτίλισε ολόκληρη GM.
      Θέλω να πω, μέχρι να υπάρξει πραγματικό ιστορικό λειτουργικής δραστηριότητας, καμία παρουσία δεν εγγυάται ότι δεν υφίσταται απάτη, αυτό πρέπει να το εμπεδώσουμε όλοι πλέον.

      Διαγραφή
    13. ήταν ωραία κοπελα αυτή και γι' αυτο την πάτησαν μαζί της. Δεν είχε όμως track record, ήταν απλά ουρανοκατέβατη.


      Το project της ASTS αν ήτα να το παραλληλίσω κάποιο του παρελθόντος, θα σκεφτομουν ως πιο κοντινό εκείνο της Mannkind, του παππού (rip) με την εισπνεόμενη ινσουλίνη. Είχε στοιχεία αίρεσης στους μικροεπενδυτές και καλό παρελθόν ο CEO. Και ήμουν μέσα σε εκεινη την υπέροχη ανοιξιάτικη νυχτα του 2014 που η μετοχή ανέβηκε +100%. Αγορασμενος στα 4,08$ με χαμηλο 3,96$ την ημέρα πριν την αναστολη διαπραγματευσης για την απόφαση του FDA.

      Το επόμενο διάστημα πήγε απο τα 8S στα 12$ στην σπεκουλα της εξαγοράς απο bog pharma κι εγω τελικά βγηκα στα 9,5$ τον Αυγουστο γιατί κατι δε μου άρεσε στη συμπεριφορά της. Θεωρούσα ότι πιεζεται πολύ μετά απο τετοια επιτυχία. Είχαν αρχίσει και οι γκρίνιες για το ότι οι γιατροί δεν το συνταγογραφούσαν αρκετά.



      Παρόμοιες γκρίνες θα δούμε και σε ετούτη πιστεύω, εχουν ήδη αρχίσει οι συζητήσεις για το αν θα σηκώνει broadband 4G ή μονο δεδομενα φωνής και μηνυμάτων.

      Anyway, εχουμε καιρό γι' αυτα, το θέμα ειναι να ανεβεί ο δορυφόρος και να ξεδιπλωθούν οι κεραίες. Αν αυτό δε στείλει τη μετοχή στα 30$ τι να πω, ας σκισουμε τα πτυχία μας.

      Διαγραφή
    14. Συμφωνώ απόλυτα κύριε BARREN...στον κόσμο των Αγορών και όχι μόνο δεν υπάρχει η καλύτερα δεν πρέπει να υπάρχει το πότε και το πάντα...Έχουν δει τα ματάκια μας ...

      Διαγραφή
  43. παιδια , εγω εχω συνηθισει προσωπικα το ξυλο που πλεον δε μου κανει αισθηση και -80% να γραψω. Απλα τα αφηνεις εκει και περιμενεις να δεις πια προτζεκτ θα ξεχωρισουν μεσα στα επομενα 1-2 χρονια. Τοτε πετας τα υπολοιπα και πυραμιδωνεις στις σωστες θεσεις. Οταν ειναι θα βγουν λεφτα. Υπομονη θελει. Προς το παρων σπευδουμε βραδεως, τσιμπολογαμε με οτι ρευστοτητα εχουμε και κανουμε γαργαρες.
    Γνωμη μου παντα, im just a random dude on the internet. Dont follow my advice.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Μας ταρακούνησε καλά χθές βράδυ ,μεταφέρω έδω μία ενδιαφέρουσα άποψη που ψάρεψα Heisenberg report

    "The question now is how long it takes the market to force a dovish pivot which, in my estimation, is virtually guaranteed. ...

    Once again, I’d remind you that even though “stocks aren’t the economy,” as the saying goes, falling equity prices and rising real yields represent a tightening of financial conditions, and it’s not a big leap from there to wider credit spreads. Once credit gets sick, it’s just a matter of time before policymakers are forced to abandon the ever elusive normalization quest.

    Judging by Wednesday afternoon’s knee-jerk reaction to the minutes, you’d be forgiven for suggesting the Fed won’t even make it past the first rate hike before Powell is forced to start talking about how “flexible” policy can be."

    More Pain Train, then Pivot.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. διαβάστε και αυτό γιατί σας (μας) έχει πάρει από κάτω https://ibb.co/dJLwj8L

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Γιατί Κύριε ΤΑΚΗ δεν υπάρχει ανάπτυξη όπου κοιτούν P/e??? Μπορεί όχι με την δυναμική των εταιρειών στην Αμερική αλλά η ΤΕΝΕΡΓ Ο Bαγγελας οι εταιρείες πληροφορικής στο ΧΑΑΜΕΝΟ δεν αναπτύχθηκαν και αναπτύσονται ???Δεν κάνω σύγκριση για να μην παρεξηγηθω ... απορία ψάλτου βηξ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα P/E των εταιριών που υποτίθεται πως αναπτύσσονται είναι στο θεό .... και αν επιχειρήσουν να κάνουν μια πιο επιθετική ανάπτυξη πρέπει να αυξήσουν τα κόστη και τότε παύουν να έχουν P/E αφού πλέον θα έχουν ζημιές.
      Είναι πολύ απλό κύριε Gerry.
      Όταν έλεγα για ΜΥΤΙΛ στα 5 ευρώ και Τενέργα στα χαμηλά της τι P/E είχαν οεοοο??

      Διαγραφή
  47. Μήπως το σημερινό σφυροκόπημα ειναι υπερβολή της υπερβολής , με το καλημέρα εχω στην τσέπη -5% στο χαρτοφυλάκιο μου μετά από το -7% χθες και σύνολο 42% πτώση μέσα σε ουτε 2 μήνες ( 37 συνεδριάσεις ) εν μέσω και καλά January Effect δηλαδη μετά από τόσες μέρες πτώσης τι δεν έχει προεξοφληθεί; ο Covid όμικρον που ειναι τις πλάκας τα επιτόκια πόσο χειρότερα δηλαδη από το 10.25 % που ζήτησε και πήρε η Sklz , περίμενα σε 2 εβδομάδες να τελειώσει αλλά υποθέτω ότι πιθανών θα τελειώσει πολύ νωρίτερα με την βιαιότητα της πτώσης εκτός και αν τα πράγματα ειναι πολύ χειρότερα από ότι νομίζω εγώ οπότε θα πάμε άκλαυτοι .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ακριβώς επειδή η Ο ειναι της πλάκας συμβαίνει αυτό. Επειδή θα αποσυρθει ρευστότητα νομοτελειακά πλέον.

      Ενα ενδεχομενο lockdown με ταυτοχρονη αυξηση της ανεργίας => συνεχιση του QE και μετα το αρχικο σοκ τις δικές μας θα τις απογειωνε. (και θα εριχνε αεροπορικες και κρουαζιέρες)

      Διαγραφή
    2. Κύριοι, γιατί δεν δέχεστε το απλούστερο. Πως κάποιες μετοχές ήταν πολύ ακριβές.

      Για π.χ.
      μόλις 10 μήνες νωρίτερα απο την IPO η GoHealth αποτιμήθηκε στα 1,5 δισεκατομμύρια δολάρια, μέσω της επένδυσης της εταιρείας ιδιωτικών μετοχών Centerbridge Partners LP.

      10 μήνες μετά μπήκε με κεφαλαιοποίηση 6,5 δις.

      Τι θα κάνει το fund?
      Θα κάθεται να κοιτάζει τον 4πλασιασμό του κεφαλαίου του μέσα σε 6 μηνες;

      Τώρα .... πρέπει να εκτιμηθεί αν στο 1 δις κεφαλαιοποίηση η GOCO είναι φθηνή.
      Τα δέντρα να κοιτάτε ... όχι το δάσος.

      Διαγραφή
    3. Τώρα κ. Τάκη τίθεται το εξής ερώτημα η Upst στα F10 δις η Fubo στα 2 δις και Lmnd στα 2,2 δις είναι ακριβές ή φθηνές.

      Διαγραφή
    4. H Lmnd κατα τη γνώμη μου είναι ακριβή, καθώς θα μεγαλώσουν οι ζημιες της όταν μπει και στην ασφάλιση αυτοκινήτου. Εκεί δεν ξέρω πως θα το "παίξουν" οι αναλυτές. Θα κάνουν το μαύρο άσπρο ή το άσπρο μαύρο ;

      Η Fubo, εφόσον βρίσκει κεφάλαια και αναχρηματοδοτεί την επιθετική ανάπτυξη της νομίζω ότι είναι φθηνή.

      Διαγραφή
    5. κε Τακη, αυτές τις πληροφορίες για το ποσο αποτιμήθηκαν οι εταιρίες όταν ηταν private, στους διάφορους γύρους χρηματοδοτήσεων τις βρίσκετε σε κάποια βαση δεδομενων; Ειναι free ή συνδρομιτικη η βάση;

      Ή κοιτατε κάποια συγκεκριμενα εγγραφα στο SEC.gov;


      Διαγραφή
    6. Τις περισσοτερες φορές, όταν η ετσιρεία είναι σχετικά μεγάλη, οι γύροι χρηματοδότησης βρίσκονται στο Wikipedia.

      Διαγραφή
    7. Ορίστε, δείτε για πχ το history της GoHealth.

      https://en.m.wikipedia.org/wiki/GoHealth

      Διαγραφή
    8. πως με πετσοκόψατε έτσι.. Τι να πω, δεν το είχα σκεφτεί καν να κοιτάξω στη wikipedia.

      Διαγραφή
  48. κ. Τάκη ανασκόπηση πάντως δεν μας κάνατε για τις επιλογές του 2021 όπως μας είχατε κάνει περυσι.

    Βγήκατε με πάνω από 0% απόδοση φέτος?

    Όλοι οι δείκτες είναι πάνω και με απίστευτες αποδόσεις, δεν μπορώ να καταλάβω από που και ως που Έλληνες επενδυτές να επενδύουν σε μεμονωμένες εταιρείες στο εξωτερικό, και μάλιστα σπακς αντί να τα βάζουν σε δείκτες και ETFs.

    Αλλά ακόμα και εσάς αν σας ιντριγκάρει το ρίσκο, και αν ψάχνετε ευχερείες θα έπρεπε να κοιτάτε επενδύσεις σε startup. Διότι όταν μια εταιρεία καταλίξει να σε σπακ έχουν προηγηθεί πάρα πολλοί χρηματοδοτικοί γύροι, και συνήθως ξέμειναν από άλλες επιλογές.. Δηλαδή ενώ οι καλύτερες startup παραμένουν ιδιωτικές, όλα τα σαπάκια γίνονται σπακ ή κάνουν IPO για να ξεφορτώσουν τα fund.

    Φιλικά και με εκτίμηση πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείται ότι οι επιλογές εναντίον Chamath (μάλλον σε αυτές αναφέρεστε) πήγαν άκλαφτες.

      Διαγραφή
    2. k. DK πιθανώς να το γνωρίζετε, αλλά για να επενδύσεις σε startups πρέπει να είσαι accredited investor.

      Για να το πετύχεις αυτό θα πρέπει να έχεις net worth >$1 m ή εισόδημα των τελευταίων 2 ετών >$200 κ. Πιθανώς ο κ. Τάκης πληροί τις προϋποθέσεις, αλλά οι περισσότεροι μάλλον όχι.

      Έπειτα, άντε και γίνεσαι. Το να επενδύσεις σε startup δε γίνεται σε ελεγχόμενο περιβάλλον αγοράς, αλλά με απευθείας συμφωνίες, δικηγόρους, εκτενές DD για τα οποία προφανώς ή θα πρέπει να βρίσκεσαι εκεί ή να έχεις σοβαρό δίκτυο συνεργατών εκεί.

      Επίσης, τα ρίσκα στις startup είναι υπερπολλαπλάσια. Όσο νωρίτερος γύρος, τόσο μεγαλύτερα. Αν σε ένα SPAC έχεις 50% να μηδενίσεις σε ένα Series A έχεις 95%, γι' αυτό και το παιχνίδι στους VCs και κυρίως στους angels παίζεται στους όγκους. Επενδύουν σε δεκάδες εταιρίες ετησίως και ελπίζουν να φτάσουν να εισαχθούν ένα 5% για να εισπράξουν σε κάποια χρόνια. Προφανώς, μετά την επένδυση δεν υπάρχει εύκολη δυνατότητα ρευστοποίησης όπως στο χρηματιστήριο. Περιμένεις και κρέμεσαι από τους ιδρυτές να σε ενημερώνουν πώς πάει. Άντε να μπορέσεις να βγεις σε κάποιο επόμενο γύρο πουλώντας σε άλλον ή σε κάποια δευτερογενή αγορά (πχ equityzen) αλλά και πάλι ... τα ξεχνάς για χρόνια.

      Τέλος, με την πλημμύρα ρευστότητας των τελευταίων ετώ γίνεται κυριολεκτικά ΣΦΑΓΗ μεταξύ των VCs για τοποθετήσεις (χρειάζονται όγκο). Παρά την έκκρηξη startups κυριολεκτικά δίνουν πώλο για να δεχτούν τα λεφτά τους αξιόλογες startups. Πλέον περιμένουν από το VC όχι μόνο κεφάλαιο, αλλά και κάθε είδους βοήθεια στην εταιρία όπως PR, connections, γνώσεις, εμπειρία κλπ. Δε μπορεί να κάνει αυτή τη δουλειά ο καθένας δηλαδή, γι' αυτό και συνήθως διαπρέπουν πρώην ιδρυτές unicorns (κεφάλαιο + φήμη + εμπειρία).

      Τι θέλω να πω με όλα αυτά? Ότι δεν είναι και απλό πραγματάκι ...

      Διαγραφή
    3. Start up και πράσινα άλογα και αν σε πετύχουν και ολίγο νεόπλουτο με τα μυαλά πάνω απο το κεφάλι σε γδύνουν.
      Προτιμώ τα spacs που θέλω, τις εταιρείες που γουστάρω και τις IPO που μου κάνουν κλίκ.ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΩ ΜΠΑΙΝΩ ΚΑΙ ΟΠΟΤΕ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΒΓΑΙΝΩ.

      Διαγραφή
  49. Κάκιστη συνεδρίαση πιστεύω ότι έχει πολύ ξύλο ακόμα σήμερα νομίζω ήταν traderάδικη αντίδραση για να χωνέψουν τις τιμές και να αποθερμανθούν οι ταλαντωτές και ξανά ξύλο από αύριο να βάλουμε και στις κωλότσεπες!! μακάρι να έχω λάθος , ακούω απόψεις .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγω συντάσσομαι μαζί σας.

      Έριξα και δυο τζουφιες σήμερα σε DNA και Sofi και ησύχασα. Τρεις είχα υποψήφιες, αυτές και την DKNG (πιο φτηνη απο SOFI σε trailing 12months P/S, αλλα ειναι να παω με την ασφάλεια της "τραπεζας"), πέτυχα διάνα.. Κρίμα γιατί για καμιά ωρα έβγαζα.

      Τεσπα, πωλήθηκαν αμεσα, δεν κραταω ότι αποκλίνει απο το πλάνο, καλοφαγωτα σε όποιον μου τα πηρε. Μόνο ρευστό και ASTS αυτήν την περιοδο. Μετοχές μόνο για 2ημερα ξετιναγματα. Αλλα θα βγαινουν και άλλα όχι.



      Μην ξεχάσω, μπαίνει η Tritium (DCRN) στις 12/1.

      Διαγραφή
  50. Όσο προσπαθούμε να μαντέψουμε το τι θα κάνει αγορά την επόμενη ώρα μέρα και εβδομάδα δεν κάνουμε τίποτα κύριε GEOPARD...αυτή είναι η προσωπική μου γνώμη( όχι άποψη ) λόγω ενασχόλησης και μαθητείας μετά από 35 στην αγορά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. κ. Τάκη χρόνια πολλά και καλή χρονιά να έχουμε με υγεία σε όλους
    Ήθελα να σας ρωτήσω για τις Τράπεζες οι οποίες βρίσκονται τα τελευταία χρόνια σε άσχημη κατάσταση με πολλά χρέη και κόκκινα δάνεια.Απο τη στιγμή που είναι ζημιογόνες ήθελα να σας ρωτήσω μήπως έπρεπε να βρίσκονται στην επιτήρηση ?
    Επί ευκαιρίας ήθελα να σας ρωτήσω για δύο μετοχές της μικρής κεφαλαιοποίησης , Δρομέας και Ιντεργουντ Ξυλεμπορια η οποία τελευταία σημειώνει μεγάλους όγκους συναλλαγών, μήπως κάτι καλό ετοιμάζεται εκεί?
    Πάνος ο γιατρός Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. κ Τάκη χρόνια πολλά και καλή χρονιά με υγεία σε όλους.
    Θα ήθελα να σας ρωτήσω για τις Τράπεζες, οι οποίες βρίσκονται σε άσχημη κατάσταση με τα χρέη τους και τα κόκκινα δάνεια τα τελευταία χρόνια
    Από τη στιγμή που είναι ζημιογόνες , μήπως έπρεπε να βρίσκονται στην επιτήρηση? Ποια είναι η γνώμη σας πάνω σε αυτό και επί ευκαιρίας ήθελα να σας ρωτήσω για δύο μετοχές της μικρής κεφαλαιοποίησης, Δρομέας και Ιντεργουντ Ξυλεμπορια η οποία τελευταία σημειώνει μεγάλους όγκους συναλλαγών, μήπως κάτι καλό ετοιμάζεται εκεί?
    Ευχαριστώ προκαταβολικά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΚΕΡΔΗ ΓΙΑ ΤΟ 2022 ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ !!!
    ΕΠΙΣΗΣ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ΠΙΣΩ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΤΑ ΛΑΘΗ ΜΑΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΑΝΑΛΗΦΘΟΥΝ

    ΓΙΑ ΤΟ 2022 ΘΑ ΠΑΩ ( ΕΚΤΟΣ ΤΟΝ ΑΛΛΩΝ ΠΟΥ ΗΔΗ ΚΑΤΕΧΩ ) ΜΕ ΔΥΟ ΤΕΤΡΑΔΕΣ .
    Πρώτη = ΖΙΜ , ΒΜΤΧ , ΑRDX , CFVI με αξιολόγηση τους ανά τριμηνιαία αποτελέσματα και την θεωρώ επιθετική επιλογή που είναι όμως και οι μεγαλύτερες θέσεις μου.
    Και μια δεύτερη τετράδα για συντηρητικά χαρτοφυλάκια = GOOG , VOLKSWAGEN , FCX , AKAM. ( δεν κατέχω καμία )

    Επίσης για watch list =(MRAM) Everspin Technologies, Inc. Δεν κατέχω το σκέφτομαι .
    Το σκεπτικό = https://finance.yahoo.com/news/everspin-reports-unaudited-third-quarter-220000150.html και https://finance.yahoo.com/news/everspin-announces-mram-solution-designed-123000216.html

    Άποψη ίσως χρήσιμη για το blog .... Δυστυχώς, πολλοί επενδυτές γίνονται ανυπόμονοι. Δικαιολογούμε την αγορά μετοχών με πλούσια αξία συγκρίνοντάς τες με μετοχές που έχουν ακόμη μεγαλύτερη αξία. Ή χειρότερα, κυνηγάμε «καυτές μετοχές» επειδή οι ιστορίες τους είναι τόσο σαγηνευτικές.Αλλά συχνά, μετοχές σαν αυτές προσφέρουν πολύ μεγαλύτερη δόση δυνητικού κινδύνου από πιθανή ανταμοιβή. Αυτό είναι κακός κίνδυνος.
    Η αποφυγή κακών κινδύνων όπως αυτοί είναι το ουσιαστικό πρώτο βήμα προς την καλύτερη απόδοση της αγοράς… και την οικοδόμηση πλούτου με την πάροδο του χρόνου.
    Στην ιστορία που ακολουθεί, θα επισημάνω έναν συγκεκριμένο «κακό κίνδυνο» που πρέπει να αποφύγετε αυτή τη στιγμή..
    Αυτό το ETF υψηλών οκτανίων, το οποίο διευθύνεται από τη διαχειριστή κεφαλαίων διασημοτήτων Cathie Wood, φέρεται να επενδύει σε τεχνολογίες που προκαλούν αναστάτωση. Ως εκ τούτου, η Wood αγκαλιάζει ανυπόμονα τις υπερβολές που θυμίζουν φούσκα του τρέχοντος περιβάλλοντος της αγοράς, όπως το να φορτώνει το χαρτοφυλάκιο της ARKK με μετοχές που δεν παράγουν ακόμη κέρδη.
    Όπως ανέφερα αν συνδυάζατε τα ετήσια κέρδη από καθεμία από τις εταιρείες που καταλαμβάνουν τις 25 πρώτες θέσεις στο χαρτοφυλάκιο ARKK, θα ανακαλύψατε ότι το συνδυασμένο καθαρό εισόδημά τους GAAP τους τελευταίους 12 μήνες ήταν μικρότερο από μηδέν .
    Επομένως, η λογική μου για την πώληση της ARKK είναι απλή: Τα είδη των μετοχών που καλύπτουν το χαρτοφυλάκιο της ARKK «τιμολογούνται για την τελειότητα». Οτιδήποτε λιγότερο από τέλειες συνθήκες χρηματιστηρίου θα πρέπει να προκαλέσει πτώση της τιμής της μετοχής της ARKK, τουλάχιστον σε σχέση με ευρείς δείκτες όπως ο S&P 500.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Άποψη συνέχεια 2 ...Με άλλα λόγια, η ARKK προσφέρει μια κακή αντιστάθμιση μεταξύ κινδύνου και ανταμοιβής. Αυτό ονομάζεται «ασύμμετρος κίνδυνος» – το είδος της επένδυσης που δεν ισορροπεί προς τη λάθος κατεύθυνση, όπως συζητήσαμε στην προηγούμενη ιστορία.
    Αυτού του είδους οι επενδύσεις μερικές φορές αποδίδουν μια χαρά, φυσικά – όπως και η κατανάλωση μισοψημένου κοτόπουλου μερικές φορές λειτουργεί καλά. Αλλά το "καλό" δεν είναι ο στόχος της επένδυσης.

    Στον κόσμο των επενδύσεων, το "fine" έχει άλλο όνομα. λέγεται «κόστος ευκαιρίας». Αυτός ο όρος σπάνια τυγχάνει μεγάλης προσοχής επειδή δεν είναι ιδιαίτερα σέξι.
    Το "κόστος ευκαιρίας" είναι ένας όρος λύπης που αναφέρεται με θλίψη στο "αυτό που θα μπορούσε να ήταν".
    Περιγράφει τις συνέπειες μιας λανθασμένης ή μη βέλτιστης επιλογής μεταξύ ανταγωνιστικών δυνατοτήτων.
    Για παράδειγμα, όλοι έχουμε υποστεί το κόστος ευκαιρίας να αλλάξουμε από μια αργή λωρίδα αυτοκινητόδρομου σε μια πιο γρήγορη, ακριβώς πριν σταματήσει η κυκλοφορία σε αυτήν τη λωρίδα και η κυκλοφορία στη λωρίδα από την οποία μόλις βγήκαμε συνεχίσει με ταχύτητα μπροστά… Ομοίως, όλοι έχουμε παλέψει με την επιλογή ανάμεσα σε δύο διαφορετικά είδη σε ένα μενού εστιατορίου. Κάποια στιγμή στη ζωή μας, ήμασταν εκείνο το άτομο που γευματίζει με φίλους που επέλεξαν αυτό που αποδείχθηκε ότι ήταν το χειρότερο στοιχείο στο μενού…
    Αυτά τα καθημερινά παραδείγματα κόστους ευκαιρίας δεν προκαλούν μόνιμο αντίκτυπο. Αλλά στον επενδυτικό τομέα, το κόστος ευκαιρίας έχει συχνά τεράστιο και διαρκές αντίκτυπο.
    Επειδή οι κακές μετοχές καταλαμβάνουν «χώρο ραφιών» στο χαρτοφυλάκιό σας, μπορούν να προκαλέσουν σοβαρή ζημιά στους επενδυτικούς σας στόχους.
    Η ARKK είναι μια τέτοια μετοχή… τουλάχιστον αυτή είναι η εκτίμησή μου κ.τ.λ
    Ανυποχώρητος Διευθύνων Σύμβουλος δεν σημαίνει ανυποχώρητο ETF
    Δεν θα εκπλαγώ αν αυτό το ETF ακολουθούσε μια τροχιά έκρηξης-καύσης που μοιάζει με τις τροχιές έκρηξης-καύσης πολλών τεχνολογικών ταμείων της εποχής dot.com πριν από δύο δεκαετίες...
    Όμως ο Wood παραμένει ανυποχώρητος και προκλητικός. Σε μια συνέντευξη στο CNBC αυτή την εβδομάδα, επανέλαβε την πεποίθησή της ότι οι αναπτυξιακές μετοχές θα ανακάμψουν.
    «Δεν είμαστε σε φούσκα», επέμεινε ο Γουντ. «Νομίζω ότι δεν έχουμε αρχίσει να ανταμείβουμε την καινοτομία για το τι πρόκειται να συμβεί».
    Το ξύλο μπορεί να είναι σωστό, αλλά το χρηματιστήριο ζητά να διαφέρει. Ο δείκτης S&P Information Technology Index διαπραγματεύεται για σχεδόν 8 φορές πωλήσεις, οι οποίες «ανταμείβουν επαρκώς την καινοτομία σε ό,τι πρόκειται να συμβεί».
    Για την προοπτική, αυτή η υψηλή αποτίμηση είναι τριπλάσια από τη διάμεση αποτίμηση αυτού του δείκτη τα τελευταία 30 χρόνια και υπερδιπλάσια από την τρέχουσα αποτίμηση τιμής προς πώληση του δείκτη S&P 500, ο οποίος βρίσκεται επίσης σε επίπεδο ρεκόρ.
    Με άλλα λόγια, οι επενδυτές δεν έχουν ξεχάσει να «ανταμείψουν την καινοτομία».Το ARK ETF, και άλλες μετοχές που μοιάζουν με αυτό, αποτελούν κακούς κινδύνους στο τρέχον κλίμα της αγοράς κ.τ.λ . ( απο google translate ).


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Πολύ καλή τροφή για σκέψη και προβληματισμό Κύριε ALEX KLO..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. καλημέρα . Κάνοντας μία ανασκόπηση του 2021 ,το μεγάλο λάθος που έκανα στο αμερικανικό χρηματιστήριο ήταν να μπώ σε μετοχές -με υποτιθέμενες υψηλές προσδοκίες-που μέχρι τώρα απο κέρδη αέρας κοπανιστός.Κατάφερα και βγήκα σε μερικές με καλή απόδοση,αλλά με ρευστό στό χέρι ξέρετε τι συμβαίνει .Αν είχα μείνει σε εταιρείες πχ η pbf (πάνω απο 16 $) ή apple και άλλες που είχα .......θα ήμουν μια χαρά τώρα.Τις έχω μπαουλιάσει βέβαια αυτές τις growth ,αλλά σε καμμία περίπτωση δεν θα βάλω αλλα χρήματα,κυρίως απο το ελληνικό χαα που μου έσωσε την παρτίδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Κ. Τάκη η https://finance.yahoo.com/quote/LICY?p=LICY&.tsrc=fin-srch μεχρι τώρα εχει καλη συμπεριφορά, αν λάβουμε υπόψη το χαμό που θα γίνει για τα επόμενα 10 χρόνια στην ανακύκλωση μπαταριών, ειδικα με τις προσφατες μελέτες που κατεβάζουν αρκετα πιο κάτω το κόστος μιας καινουργιας / ανακυκλωμενηες μπαταρίας με μια καινούργια, πως βλέπετε την εξέλιξη της?
    Η Αυστραλέζικη https://finance.yahoo.com/quote/VUL.AX?p=VUL.AX ΣΕ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΕΧΕΙ παει 50Χ πάνω.
    Επίσης εχουμε Ευρωπη την Northvolt battery η οποια οδευει προς spac (https://sports.yahoo.com/northvolt-produces-first-battery-cell-080328677.html, https://finance.yahoo.com/news/swedish-battery-manufacturer-northvolt-receives-123023067.html)
    και την Redwood Trust, Inc (https://finance.yahoo.com/quote/RWT/)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Το βασικό ερώτημα είναι πόσες από αυτές τις growth θα υπάρχουν στο μέλλον. Φέρνω στο μυαλό μου τις δικές μας τότε αναπτυσσόμενες Μιγ, Axxon, Alapis, Κλωνατεξ με τα γνωστά αποτελέσματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και από μένα, έστω και καθυστερημένα.
      Καλή χρονιά σε όλους.

      Διαγραφή

Να θυμάσαι πάντα ότι είσαι ο τελευταίος τροχός της αμάξης !!! Να μην είσαι ζουλιάρης και φθονερός τύπος και αν το σχόλιο σου είναι μόνο για να με πικάρεις ... τότε να γνωρίζεις ότι είσαι μέτριος και άσχετος και αν πιστεύεις ότι μπορείς να είσαι καλύτερος μου άνοιξε το δικό σου Ιστολόγιο για να μας το αποδείξεις ντεεεε!!!! Όχι μόνο φρου φρου και παρλαπίπες ...

Γιαυτό πάρε μόνο το "ματάκι" σου και δρόμο 😂😂