Joby Aviation .... εδώ ....
Διαπραγματεύεται στο NYSE με τον κωδικό JOBY ... εδώ ....
Αριθμός μετοχών : 604.285.773 μετοχές
Presentation Joby Aviation ... εδώ ...
Η ιδέα του Urban Air Mobility
είναι η δημιουργία αεροπορικών οχημάτων που θα μπορούν να μεταφέρουν
ανθρώπους και αγαθά, πολύ γρήγορα, αλλά και με πολύ χαμηλότερο κόστος
και με πολύ λιγότερη ταλαιπωρία.
Αυτή η ιδέα δεν έχει ακόμη
μετατραπεί σε μια ανατρεπτική πραγματικότητα, επειδή η τρέχουσα γενιά
αεροπορικών οχημάτων - κυρίως τα ελικόπτερα - είναι αρκετά ακριβά,
θορυβώδη και με αναποτελεσματική κατανάλωση καυσίμου.
Πολλαπλές
καινοτόμες τεχνολογικές εξελίξεις συγκλίνουν αυτή τη στιγμή στη
δημιουργία μιας νέας γενιάς αεροπορικών οχημάτων που ονομάζονται
ηλεκτρικά αεροσκάφη κάθετης απογείωσης και προσγείωσης (eVOTL).
Αυτά
τα αεροσκάφη μοιάζουν με «ιπτάμενα αυτοκίνητα» και ουσιαστικά θα είναι
ηλεκτρικά ελικόπτερα χωρίς θόρυβο και με σημαντικά χαμηλότερο κόστος
κατασκευής. Τα αεροσκάφη eVOTL θα μπορούν να παρέχουν οικονομικές
μετακινήσεις, αθόρυβες και αποδοτικές αεροπορικές μεταφορές στις μάζες.
Η
Boeing διαθέτει αεροσκάφος eVOTL. Η Airbus έχει ένα. Οι Lilium, Joby
Aviation, Archer, Bell και Volocopter έχουν όλες τα δικά τους μοντέλα.
Βέβαια, ακόμη θα χρειαστούν χρόνια για να υιοθετηθούν ευρέως αυτά τα νέα αεροσκάφη.
Όμως, με την πάροδο του χρόνου, θα εισάγουν συλλογικά μια νέα εποχή
Urban Air Mobility, όπου οι πόλεις θα γεμίσουν με αεροσκάφη eVOTL που θα
μεταφέρουν ανθρώπους και αγαθά παντού.
Η Joby Aviation, Inc., είναι μια εταιρεία αεροδιαστημικής που έχει την έδρα της στη Σάντα Κρούζ της Καλιφόρνιας. Ιδρύθηκε την 11η Σεπτεμβρίου 2009 και απασχολεί περισσότερα από 800 άτομα, με γραφεία στη Σάντα Κρουζ, στο Σαν Κάρλος και στη Μαρίνα της Καλιφόρνια, καθώς και στην Ουάσιγκτον, αλλά και στο Μόναχο της Γερμανίας.
Είναι μια εταιρεία μεταφορών που αναπτύσσει ένα πλήρως ηλεκτρικό αεροσκάφος κάθετης απογείωσης και προσγείωσης (eVTOL) το οποίο σκοπεύει να λειτουργήσει ως μέρος μιας γρήγορης και αθόρυβης υπηρεσίας αεροταξί. Το αεροσκάφος θα έχει αυτονομία 240 χιλιομέτρων με μία μόνο φόρτιση και θα μπορεί να μεταφέρει έναν πιλότο και τέσσερις επιβάτες με τελική ταχύτητα 320 χιλιόμετρα ανά ώρα. Έχει σχεδιαστεί για να συμβάλει στη μείωση της αστικής συμφόρησης.
Το αεροσκάφος θα είναι σχεδόν αθόρυβο κατά την πτήση και είναι σχεδιασμένο να είναι 100 φορές πιο αθόρυβο κατά την απογείωση και την προσγείωση από ένα ελικόπτερο . Η Joby σχεδιάζει να παράγει μαζικά τα αεροσκάφη της, με σχέδιο να λειτουργήσει πιλοτική υπηρεσία αεροταξί. Το αεροσκάφος θα είναι ηλεκτροκίνητο και θα λειτουργεί με μηδενικές εκπομπές και θα λειτουργεί ως υπηρεσία με τιμολόγηση επιβατών ανά ταξίδι.
Η παραγωγή του αεροσκάφους αναμένεται να ξεκινήσει το 2024.
Ο
στόχος της ανάπτυξης αεροσκαφών Joby είναι να διευκολύνει την αστική
συμφόρηση, να διευκολύνει τη μετάβαση από ορυκτά καύσιμα σε ανανεώσιμες
πηγές ενέργειας και να προσφέρει ένα πιο βιώσιμο μέσο διαμετακόμισης. Το
προτεινόμενο ταξί eVTOL της εταιρείας θα μεταφέρει έναν πιλότο και
τέσσερις επιβάτες σε ταχύτητες αέρα έως και 320 χιλιόμετρα την ώρα και
θα έχει αυτονομία 240 χιλιόμετρα με μία μόνο φόρτιση.
Η Joby θα μεταφέρει επιβάτες από 5 μίλια έως 150 μίλια, μειώνοντας τους χρόνους μετακίνησή τους.
Η διοίκηση πιστεύει το κόστος μεταφοράς των πελατών της θα ανέρχεται μόλις σε 3 δολάρια ανά μίλι μέχρι το 2026.
Η
μηχανική ομάδα του Joby έχει συνεργαστεί με τη NASA και έχει παράγει
αρκετά τηλεκατευθυνόμενα πρωτότυπα drone προτεινόμενων μοντέλων
μετακινήσεων eVTOL.
Η εταιρεία αρχικά χρηματοδοτήθηκε από τον ιδρυτή της JoeBen Bevirt, μετά την πώληση των προηγούμενων εταιρειών του Velocity11 και GorillaPod.
Την 1η Φεβρουαρίου 2018, η Joby Aviation ανακοίνωσε ότι συγκέντρωσε 100 εκατομμύρια δολάρια σε έναν γύρο χρηματοδότησης της, όπου συμμετείχαν Intel Capital, Toyota AI Ventures, Jet Blue Technology Ventures και Capricorn Investment Group που υποστηρίζει την Tesla/SpaceX.
Στις 15 Ιανουαρίου 2020, η Joby Aviation ανακοίνωσε έναν γύρο χρηματοδότησης Series C, συνολικού ύψους 590 εκατομμυρίων δολαρίων, με επικεφαλής την Toyota Motor Corporation, έχοντας ανακοινώσει και μια κατασκευαστική συνεργασία με την Toyota.
Το αεροσκάφος επίδειξης της Joby έχει κινητήρες σε κάθε φτερό και στην ουρά, καθώς και πάνω από την καμπίνα επιβατών. Το σύστημα κρατήσεών του θα γίνεται μέσω της εφαρμογή rideshare της Uber Technologies (NYSE: UBER ).
Τον Δεκέμβριο του 2020, η Joby Aviation εξαγόρασε το Elevate, το τμήμα αεροπορικών ταξί της Uber και έλαβε επίσης επένδυση 75 εκατομμυρίων δολαρίων από την Uber, ανεβάζοντας τα συνολικά κεφάλαια της Joby Aviation που συγκεντρώθηκαν σε 820 εκατομμύρια δολάρια.
Τον Αύγουστο 2021 ολοκληρώθηκε η συγχώνευση του SPAC Reinvent Technology Partners (RTP) με την Joby Aviation. Η Joby, με την τιμή της μετοχής στα 10 δολάρια, αποτιμήθηκε στα 6,6 δισεκατομμύρια δολάρια και με επιχειρηματική αξία 4,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Μετά τη συγχώνευση των επιχειρήσεων, η εταιρεία θα είχε συνολική ρευστότητα 1,9 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Ωστόσο, σύμφωνα με μια κατάθεση την 6ης Αυγούστου στην Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς των ΗΠΑ, περίπου το 63% των μετόχων της Reinvent επέλεξαν να εξαργυρώσουν τις μετοχές τους στην αρχική τους αξία 10 $ αντί να παραμείνουν επενδυτές στην Joby. Η μετοχή της RTP έκλεισε στα 9,31 δολάρια στις 4 Αυγούστου, μια ημέρα πριν από την ψηφοφορία των μετόχων, αλλά έφτασε στα 10,33 δολάρια μέχρι το κλείσιμο της αγοράς στις 5 Αυγούστου.
Αν και η Joby έλαβε μόλις το 37% των μετρητών των 690 εκατομμυρίων δολαρίων του spac RTP, αυτό συγκρίνεται ευνοϊκά με το αποτέλεσμα της περασμένης εβδομάδας για το Reinvent Technology Partners Z, έναν άλλο SPAC της RTP όπου το 84% εξαργυρώθηκε όπου οι μέτοχοι του spac δεν επέλεξαν να συγχωνευτούν με τον όμιλο ασφάλισης κατοικίας Hippo Holdings, πράγμα που σημαίνει ότι η Hippo δεν θα λάβει πολλά περισσότερα από τα PIPE των 550 εκατομμυρίων δολαρίων.
Η Toyota έχει επενδύσει σχεδόν 400 εκατομμύρια δολάρια στη Joby μέχρι σήμερα, καθιστώντας την Toyota τον μεγαλύτερο επενδυτή. Ωστόσο, η συνεργασία υπερβαίνει την καθαρή οικονομική υποστήριξη. Οι μηχανικοί της Toyota συνεργάζονται με τους ομολόγους τους στη Joby σε καθημερινή βάση σε έργα συνεργασίας όπως ο σχεδιασμός και η διάταξη του εργοστασίου, η ανάπτυξη της διαδικασίας παραγωγής και ο σχεδιασμός για την κατασκευή.
Εκτός από τη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο, η Toyota είναι παγκοσμίως αναγνωρισμένη για την παροχή ποιότητας, ασφάλειας και αξιοπιστίας σε κλίμακα, τα οποία είναι απαραίτητα χαρακτηριστικά στην αεροδιαστημική κατασκευή.
Uber Technologies, Inc.
Η συνεργασία της Joby Aviation με την Uber Technologies, Inc. και η εξαγορά της επιχείρησης Elevate της Uber, παρέχει δύο σημαντικά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα.
Πρώτον, μέσω της εξαγοράς του Elevate η Joby απέκτησε 40 έμπειρα μέλη της ομάδας από την Uber, μαζί με ένα σύνολο εργαλείων λογισμικού που επικεντρώνονται στον σχεδιασμό και τις λειτουργίες που είχε αναπτύξει η ομάδα του Elevate εδώ και πολλά χρόνια. Τα εργαλεία σχεδιασμού που αποκτήθηκαν επιτρέπουν τη λήψη αποφάσεων υψηλότερης πιστότητας σχετικά με την επιλογή αγοράς, την τοποθέτηση της υποδομής, την προσομοίωση ζήτησης και τις λειτουργίες πολλαπλών μέσων και υποστηρίζονται από υποκείμενα σύνολα δεδομένων κινητικότητας που τροφοδοτούν αυτά τα εργαλεία λογισμικού. Τα επιχειρησιακά εργαλεία που αποκτήθηκσν αναπτύχθηκαν για να υποστηρίξουν την υπηρεσία Uber Copter, μια πολυτροπική υπηρεσία εναέριας κοινής χρήσης που λειτουργεί από την Uber στα τέλη του 2019 και στις αρχές του 2020. Η απόκτηση του Elevate δίνει τη δυνατότητα στη Joby να λαμβάνει ενημερωμένες, βασισμένες σε δεδομένα αποφάσεις στο να οδηγήσει σε εμπορική εκτόξευση, καθώς και στην επιτάχυνση της επιχειρησιακής ετοιμότητας.
Δεύτερον, η συμφωνία συνεργασίας που συνήφθηκε με την Uber στο κλείσιμο της εξαγοράς του Elevate επέκτεινε την προηγούμενη συμφωνία συνεργασίας του 2019 και προβλέπει την ενσωμάτωση της υπηρεσίας εναέριας κοινής χρήσης στην εφαρμογή Uber.
Καλύπτοντας την Joby, για τη Morgan Stanley, η αναλυτής Kristine
Liwag βλέπει πολλές δυνατότητες στην εταιρεία με βάση το μέχρι τώρα έργο
της.
Σύμφωνα με την αναλύτρια ....
«Η Joby έχει ολοκληρώσει πάνω από 1.000 δοκιμαστικές
πτήσεις μέχρι σήμερα σε διάφορα πρωτότυπα. Η Joby πέτυχε την πρώτη
μεταβατική πτήση στον κόσμο πλήρους κλίμακας, με διανυσματική ώθηση,
eVTOL το 2017. Η πλειοψηφία των δοκιμαστικών πτήσεων έχουν απομακρυσμένο
πιλότο από το έδαφος, αν και οι σύντομες πτήσεις με αεροσκάφη μικρού
κυβισμού είχαν ολοκληρωθεί το 2020. Η εταιρεία αναμένει πως θα
πιστοποιήσει αρχικά το αεροσκάφος για τις καθημερινές και νυχτερινές
κανόνες οπτικής πτήσης (VFR) το 2023 και θα τροποποιήσει το σχέδιο ώστε
να περιλαμβάνει κατόπιν δυνατότητες κανόνων πτήσης με όργανα (IFR) ».
Κοιτάζοντας μπροστά, η αναλύτρια της Morgan
Stanley προσθέτει: «Η πιστοποίηση FAA του αεροσκάφους Joby είναι ο πιο
σημαντικός παράγοντας πτήσης για τις επιχειρήσεις. Επομένως, η λήψη
πιστοποίησης FAA είναι ο πιο σημαντικός θετικός καταλύτης για την μετοχή, καθώς θα αποδείξει την τεχνολογική ιδέα. Η εταιρεία αναμένει να
λάβει πιστοποίηση FAA το 2023 ».
Η Liwag δίνει τιμή στόχο για την μετοχή 16 δολάρια για τις επόμενες 52 εβδομάδες, ενώ θεωρεί ότι μακροπρόθεσμα η μετοχή μπορεί να φθάσει έως και τα 60 δολάρια.
Η υπόσχεση του αύριο αξίζει περισσότερο από την απόδοση του σήμερα. Με
βάση την τιμή της Joby στα 9 δολαρίων ανά μετοχή, η αξία της
εταιρείας είναι 5,5 δισεκατομμύρια δολάρια. Αυτά είναι περισσότερο από
την JetBlue (NASDAQ: JBLU ), μια αεροπορική εταιρεία που έχει κεφαλαιοποίηση 4,5 δισεκατομμύρια, με την μετοχή στα 14 δολάρια και ενώ ήδη έχει ετήσια έσοδα περίπου 5 δισεκατομμύρια δολάρια.
Ωστόσο, ο CEO της Joby, JoeBen Bevirt, υποστηρίζει πως τα αεροπορικά ταξί είναι το επόμενο μεγάλο στοίχημα.
Πλεονέκτημα First-Mover
Σύμφωνα με τη διοίκηση, στην παρουσίαση επενδυτών της Joby Aviation, η εταιρεία έχει ήδη ολοκληρώσει πάνω από 1.000 δοκιμαστικές πτήσεις. Αυτό σημαίνει ότι οποιοσδήποτε νεοεισερχόμενος στην αγορά των ιπτάμενων ταξί θα πρέπει να κάνει catch-up.
Η εταιρεία ισχυρίζεται επίσης ότι είναι η «Πρώτη και μοναδική eVTOL που υπέγραψε το
G-1 με την FAA».
Πιο συγκεκριμένα, όμως, η Joby Aviation αναμένει να επιτύχει την πιστοποίηση G-1 με την Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Αεροπορίας το 2022.
Μαζί με όλα αυτά, η Joby Aviation δηλώνει ότι είναι η «Πρώτη που πέτυχε την αξιοπλοΐα της Πολεμικής Αεροπορίας των ΗΠΑ».
Η
διοίκηση της Joby Aviation έχει ανακοινώσει ότι η παραγωγή του αεροσκάφους θα
ξεκινήσει το 2024 και προβλέπει έσοδα 131 εκατομμύρια, τα οποία θα
ανέλθουν το 2025 σε 721 εκατομμύρια δολάρια, ενώ το 2026 θα εκτιναχθούν στα 2,05 δισεκατομμύρια δολάρια.
Τα
EBITDA καθίστανται θετικά, σύμφωνα με τη διοίκηση, το 2025 και θα
ανέλθουν σε 185 εκατομμύρια, ενώ το 2026 υπολογίζονται σε 824 εκατομμύρια δολάρια.
Κίνδυνοι
Η Joby Aviation, προς το παρόν, είναι μια άκρως κερδοσκοπική επένδυση, παρόλο που η
ιδέα των αεροπορικών ταξιδιών eVtol είναι πιθανότατα ελκυστική
για πολλούς καταναλωτές, ειδικά εκείνους που συχνά βρίσκονται
κολλημένοι στην κίνηση. Οι αναλυτές της Booz Allen Hamilton πιστεύουν
ότι η αγορά Urban Air Mobility των ΗΠΑ θα φτάσει τα 500 δισεκατομμύρια δολάρια τα
επόμενα χρόνια.
Οι προβλέψεις της διοίκησης ίσως να είναι ιδιαίτερα φιλόδοξες και ενθουσιώδεις. Βέβαια οι προβλέψεις της Lilium είναι ακόμη πιο αισιόδοξες.
Οι
επενδυτές θα πρέπει να είναι προσεκτικοί στις προβλέψεις της διοίκησης
της Joby, καθώς είναι σύνηθες φαινόμενο, οι προβλέψεις των spacs, να
είναι ιδιαιτέρως αισιόδοξες, ειδικά όταν αυτές γίνονται στον χώρο των
ηλεκτρικών οχημάτων.
H
Joby Aviation θα έχει έντονο ανταγωνισμό στον χώρο των eVTOL. Άμεσοι
ανταγωνιστές θα είναι η Lilium και η Archer .... δύο νέες
εταιρίες που σκοπεύουν να δραστηριοποιηθούν στη μεταφορά επιβατών και
οχημάτων μέσω αεροσκαφών κάθετης απογείωσης. Τόσο η Lilium όσο και η
Archer πρόσφατα δημοσιοποιήθηκαν μέσω spacs, όπως και η Joby.
Θα
πρέπει να προσεχθεί ότι κάποιες εταιρείες των eVTOL θα αποτύχουν και
ίσως να μην μπορέσουν να κατασκευάσουν το αεροσκάφος που υπόσχονται.
- Η αγορά eVTOL ενδέχεται να μην συνεχίσει να αναπτύσσεται ή τα αεροσκάφη eVTOL ενδέχεται να μην υιοθετηθούν από την αγορά μεταφορών.
- Τα αεροσκάφη eVTOL ενδέχεται να μην πιστοποιηθούν από τις αρχές μεταφοράς και αεροπορίας, συμπεριλαμβανομένου του EASA ή του FAA.
- Το αεροσκάφος της Joby ενδέχεται να μην προσφέρει την αναμενόμενη μείωση του
λειτουργικού κόστους ή την εξοικονόμηση χρόνου που αναμένει η εταιρεία.
Τα μόνα που έχω να προσθέσω στην παρουσίαση είναι:
ΑπάντησηΔιαγραφή1. Το πρόσωπο πίσω από το RTP είναι ο Reidαρος ο Hoffman. Για όποιον δε γνωρίζει, βλέπε PayPal mafia, ιδρυτής LinkedIn, πρώτος μεγάλος επενδυτής στο ABNB κλπ κλπ.
2. Τόσο ο Reidaros όσο και ο Joeben είναι κλειδωμένοι με τμηματικό ξεκλείδωμα από $16~50. Η εταιρία είναι έργο και όνειρο ζωής για το Joeben και όχι αρπαχτή (όπως πχ για τα πονηρόπουλα της Archer).
Αφιερωμένο στη Τζομπάρα:
https://www.youtube.com/watch?v=5TlaCsE2LBY
Ttcf asts mile obsv tdoc oust zvia adma game psfe avpt clvr view kbnt dm rmo lkncy open fubo Frey Με τις 5 πρώτες το 50% του χφ .
ΑπάντησηΔιαγραφήΊσα ίσα η υπερβολική ψυχραιμία μου ίσως δεν με έσπρωξε στο να αυξήσω ρευστότητα για να αγοράσω σε χαμηλότερες τιμές ..μάλλον θα με φτάσει το 30% που έχω αφού δεν ακολούθησα το 60/40
SIR ΤΑΚΗ ΤΟ SLDP ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΑΤΕ ΑΝ ΤΟ ΑΓΟΡΑΖΑΤΕ? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
ΑπάντησηΔιαγραφήC3 AI https://www.youtube.com/watch?v=6wGkz0u8MTM
ΑπάντησηΔιαγραφήΕνδιαφέρον παρουσιαση...!”
Οποτε κανει ανοδικη κίνηση με ογκο για 2 συνεχ. μερες υστερα πεφτει. Λετε να ειναι η εξαιρεση απο σημερα...?
(Αγορασμενος στα 31.15)
κε Αδειούχε,
ΑπάντησηΔιαγραφήμηπως χρησιμοποιήσατε την εφαρμογή της matterport και έχετε άποψη ή ρωτήσατε τους γνωστούς σας αρχιτέκτονες;
Και τα 2.
ΔιαγραφήΤην κατέβασα. Αρκετά μεγάλη, νομίζω 450 μβ, αλλά δεν έτρεξε. Το κινητό μου έχει 128 gb 6g. Ram. Ρώτησα 2 αρχιτέκτονες, αλλά δεν πήρα κάτι. Μπορείτε να κάνετε και σεις το ίδιο, δεν έχω άποψη.
Κύριε BARREN σε ότι με αφορά : Εννοείτε πως έχουμε διαφορετικές στρατηγικές ...ευχομαι οποία ακολουθεί ο καθένας να του βγεί στο άριστον ει δυνατόν...είστε σε μένα τουλάχιστον απολύτως σαφής σ αυτό που κάνετε ...έχετε ξεκάθαρη θέση εδώ και καιρό!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜόνο εσείς με νιώθετε!
ΔιαγραφήΓια να καταλάβετε, με το σημερινό καραγκιοζιλίκι στη ROKU μπήκα σε απίστευτο πειρασμό να διώξω MILE ή DM και να τα γυρίσω όλα εκεί.
Ήθελα να αγοράσω αυτό το θέατρο, η ανάγκη μου να το κάνω ήταν τεράστια. Έγινε μέσα μου τεράστια μάχη, ήθελα να πατήσω το BUY στη ROKU, αλλά ... δε μπορούσα να πατήσω το SELL πρώτα.
ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΩ ΕΔΩ.
ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΩ ΕΔΩ ΡΕ, ΑΚΟΥΤΕ?
ΥΓ. Σήμερα έκανα την προγραμματισμένη ΑΜΚ, μέχρι να τα στείλουν οι σαπακοτράπεζες (που ζούμε γ@μw, στο 1920?), ελπίζω να έχει πάει και $150 το Ροκάκι.
Έβλεπα Κύριε BARREN το ξύλο της ROCU και ήμουν σχεδόν σίγουρος ότι θα ενισχύσετε την θέση... μπήκα στον πειρασμό δεν το έκανα θα δείξει...αυτό που δεν μου αρέσει εν γένει στην αγορά είναι το εξής:αφ' ενός η διαφοροποίηση δείκτων στο Θεό και στο άλλο άκρο το ξύλο της αρκούδας στα growth ...και δεύτερον αυτά τα τινάγματα της τελευταίας στιγμής και την επόμενη μεθεπόμενη σφαγή....δεν ψάχνω πατους γιατί όποιος πει ότι τους βρήκε ποτέ η ψεύτης είναι η ψευταρος...απλά δεν Μ αρέσει το momentum της Αγοράς και διαισθητικά -εμπειρικα (ίσως)μένω έξω..
ΔιαγραφήΌποιος δεν αγόρασε ROKU και στο σημερινό θέατρο, δεν πρέπει να αγοράσει ποτέ, μην κάνει καμιά κουταμάρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχασε intraday κεφαλαιοποίηση 8 φορές την κεφαλαιοποίηση της εταιρίας από την οποία έχασε μια δικαστική απόφαση για πατέντες (500 Μ).
Ερωτώ:
Αν ήταν τόσο καθοριστικό για την εταιρία, πόσο δύσκολο τους ήταν να αγοράσουν όλο το περίπτερο?
Έφυγε κάργα σαβούρα από το χαρτί σήμερα.
Κυριε Barren σας παρακολουθω αλλά δε μπορώ να καταλάβω, είναι για αγορά η Roku ή όχι;
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια μένα από το $320 έως και το $150, χαχαχα.
ΔιαγραφήΠωλήσεις από 400~500 σιγούλια σιγούλια (Για το 2022 έτσι, μετά ακριβαίνει).
Συγγνώμη, διορθώνω.
ΔιαγραφήΌχι μέχρι το $150, μέχρι όσο κάτω πάει. Όσο πιο κάτω, τόσο καλύτερα.
Για την ιστορία ο ΜΟ μου είναι 278 αυτή τη στιγμή.
Roku, Fubo. Μεγαλοκαναλάρχης έχετε γίνει.
ΔιαγραφήΚάτω απο 150 δεν πάει. Αν πάει και εγώ μέσα, θα αγοράζω όσο πέφτει. Νο stop loss.
H διπλή κορυφή και η επιβράδυνση της αναπτυξης της έκανε το λαό να θυμηθεί ότι μέσα σε 1,5 χρόνο
Διαγραφήπενταπλασίασε και ζαλίστηκε απο το ύψος. Όταν όμως διασπάσει τη διπλή κορυφή, θα πιάσει τις σημερινές τιμές Tesla.
Πράγματι κ. Τάκη, ο μεσοπρόθεσμος στόχος μου είναι το χιλιάρικο.
ΔιαγραφήΝα σας πω και κάτι άλλο, η κίνηση της ROKU μου θυμίζει πολύ TSLA το '19. Έτσι κι αυτή τότε έσπασε το range της κι άρχισε η κατρακύλα (είχα αγοράσει 270 προ split, έτσι). Εκεί άρχισαν να σκάνε οι κακές ειδήσεις η μία μετά την άλλη και δώστου οι σορτάκηδες. Διπλασίασα στο 190 (=>ΜΟ 230) και άρχισε η ανηφόρα. Στην κορυφή του range τα έδωσα (345) και ... φυσικά το διέλυσε ανεπιστρεπτί.
Το ίδιο setup κάπως μου βγάζει και η ROKU. Μόνο που τώρα στην κορυφή του range, εκεί στο 480, δε θα κάνω την ίδια μακακία. Αν φύγει ένα 10~20% θα είναι ζήτημα.
Και κάτι άλλο για το "μεγαλοκαναλάρχης" που λέτε.
ΔιαγραφήΠέρα από το γεγονός ότι η Connected TV (CTV) είναι ένας κλάδος που καλπάζει σε βάρος της γραμμικής τηλεόρασης (LTV) και είναι δεδομένο ότι σε λίγα χρόνια ΟΛΟΣ ο κύκλος εργασιών συνδρομών+διαφήμισης θα διοχετευτεί στη CTV. Όποιος δεν το έχει συνειδητοποιήσει ακόμα ας πάει στο χωριό του να φυτέψει πατάτες και το βραδάκι να βλέπει Star.
Και μόνο γι' αυτό θα επένδυα ακριβώς όπως έχω επενδύσει. Αλλά υπάρχει και κάτι άλλο που με ιντριγκάρει, ελάχιστοι υποψιάζονται σήμερα, αλλά πιστεύω πως είναι θέμα ελάχιστων ετών να το δούμε. Αυτές οι πλατφόρμες δεν είναι απλά τηλεόραση, είναι λειτουργικά συστήματα (OS). Κάντε το εικόνα μαζί μου, αν θέλετε:
Βρισκόμαστε στο 2025.
Κάθεστε στον καναπέ σας, φοράτε τα Occulus και παρακολουθείτε ματσάκι τένις με τον Τσιτσιπά στη FUBO. Μετά από ένα εντυπωσιακό στιγμιότυπο σηκώνεστε και μπαίνετε στο πλάνο, γυρνάτε γύρω από το Στέφανο να δείτε ακριβώς πως κινήθηκε από όλες τις πλευρές κι έβγαλε τον απίστευτο πόντο (αυτό powered by Unity). Πέφτει το μάτι σας στα παπούτσια του, σας γυαλίζουν, κάνετε κλικ και τα ΑΓΟΡΑΖΕΤΕ ΜΕΣΩ ΤΗΣ FUBO.
Πιο δίπλα η σύζυγος παρακολουθεί την αγαπημένη της σειρά / ταινία στη Roku. Η Μόνικα (η Μπελούτσι ντε) βρίσκεται σε roof party στο Μιλάνο και απολαμβάνει τη θέα φορώντας ένα υπέροχο κοκτέηλ φόρεμα. Σηκώνεται, στέκεται δίπλα της (την κόβει όπως μόνο η γυναίκες μπορούν) και θαυμάζει τη θέα ακριβώς που έβλεπε και η Μόνικα στο γύρισμα. Το Μιλάνο είναι υπέροχο (γιατί δε την έχετε πάει ακόμα?) και το φόρεμα τα σπάει. Παραγγέλνει το φόρεμα και κλείνει το ταξίδι ΜΈΣΩ ΤΗΣ ROKU.
ΜΕ ΠΙΑΝΕΤΕ?
Επαθα το ιδιο με εσας κε. Barren, ξεμεινα απο ρευστο. Δυστυχως συνεβη προχθες και δε μπορεσα να εκμεταλλευτω το χθεσινο dip. Τελευταιες θεσεις ηταν σε Roku και Open. Κοκκινες ηδη και οι 2, ελπιζω σε καλυτερες μερες.
Διαγραφήk. Indiefunda εγώ ξέμεινα από ρευστό στις αρχές της χρονιάς, τώρα ξέμεινα από διαθέσιμη μόχλευση, χαχααχχα.
ΔιαγραφήΚαι είμαι πλέον σχεδόν πεπεισμένος ότι για τα επόμενα χρόνια η ρευστότητά μου δε θα παίζει στο range 0~30% (πχ), αλλά στο range -40%~-10%.
Κύριε BARREN προτιμώ έναν άνθρωπο που οραματίζεται το μέλλον έτσι όπως εσείς και επενδύει αντίστοιχα !!!Αν μη τι άλλο το μάτι του γυαλίζει το μυαλό του κόβει ... όταν δε όλο αυτό συμπληρώνεται από το ήθος και την ειλικρίνεια που σας διακατέχει τότε μόνο επιτυχημένος μπορεί να είναι... σας έγραψα ξανά οτι πιστεύω πως είστε στο σωστό δρόμο και σε βάθος χρόνου θα δικαιωθείτε αλλά θέλει στομάχι θέλει άντερα και φαίνεται πως τα έχετε...έχω τις επιλογές σας και του Κυρίου Τάκη που οι περισσότερες συμπίπτουν στην οθόνη μου και τις παρακολουθώ σαν δικό μου χαρτοφυλάκιο...στα κάτω χαλιεμαι στα πάνω χαίρομαι...Δεν έχετε να αποδείξετε τίποτα σε κανέναν και σε κανένα μέλλον ... προσωπικά τόσο εσείς όσο και ο Κύριος ΤΆΚΗΣ τις εξετάσεις σας τις έχετε δώσει και τα αποτελέσματα είναι γνωστά...αν κάτι έχουμε να αναμετρηθούμε και να αποδείξουμε είναι μόνο με τον εαυτό μας και στον εαυτό μας ...σας ευχαριστώ προσωπικά !
ΔιαγραφήΕγώ δεν ξαναλέω την ρευστότητα μου μέχρι να την φτάσω στο 30%... είστε τρελοί εκεί στην κάτω ΟΜΑΧΑ...για αυτό σας πάω ...
ΔιαγραφήΩραία τα λέτε κ Barren.Διαφωτιστικα αλλά και ευχάριστα συνάμα. Αρχίζω και ποναω απο το ξυλο βέβαια αλλά υπομονή. Πιστεύω και εγω οτι οι επιλογές μας θα μας δικαιοσουν και σύντομα τα σχόλια να αφορούν οχι ευκαιρίες για αγορά αλλά το ποτε να πουλήσουμε.... Αρκετά με τις εκπτώσεις.
ΔιαγραφήΔυστυχώς έτσι όπως δείχνουν τα πράγματα ... ίσως δεν είναι αρκετά.
ΔιαγραφήΣε ότι με αφορά, το ξύλο θα το φάω τουλάχιστον για κορίτσα που αξίζει να το φάω.
Για σήμερα είναι ψιλοσιγουράκι, αν και από Δευτέρα δεν αλλάξει η δυναμική μάλλον θα έχουμε καπιτουλέσιο (για όποιον δε γνωρίζει, καπιτουλέσιο σημαίνει ότι το στράτευμα πετάει τα όπλα, γυρίζει την πλάτη στον αντίπαλο και τρέχει όπως δεν ξαναέτρεξε ποτέ στη ζωή του).
κυριε barren με τα σχολια σας εχω καψει τον εγκεφαλο μου.Παρολο που κανατε την επεξηγηση συνεχιζω και δεν καταλαβαινω,ειναι σαν το ανεκδοτο (εσυ με ποιους εισαι με μας η με τους αλλους).ποιος θα τρεχει δηλ?εμεις οι η οι αλλοι?Καντο πιο ξεκαθαρο βρε ανθρωπε μου χαχα, Μαλλον την ωρα που διαβαζω τα ποστ ειμαι πολυ κουρασμενος λογω εργασιας αλλα πραγματικα πολλες φορες και εσεις και ο Κ Τακης μιλατε με γριφους και δυστηχως στους γριφους ειμαι σκραπας.
ΔιαγραφήΚύριε big bang για ποιό γρίφο λέτε; Για ρωτήστε με που αναφέρεστε και θα σας απαντήσω.
ΔιαγραφήΣε ότι με αφορά, νομίζω πως το λάθος που κάνετε είναι να θεωρείτε πως πρέπει να βγει κάποιο συμπέρασμα από αυτά που γράφω.
ΔιαγραφήΠού ξέρετε ας πούμε ότι εγώ δε τον έχω κάψει πολύ πριν από εσάς?
https://finviz.com/quote.ashx?t=ROKU&ty=c&ta=1&p=d
ΑπάντησηΔιαγραφήAν υποψιαστώ ότι γύρισε η Upst επειδή πούλησε ο κύριος Geopard .....
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπααα, θα φόρτωσε η Νάνσυ η Πελόζι.
ΔιαγραφήΛίγη υπομονή. 2 βδομάδες έμειναν να κλείσει η χρονιά ... και από 1η Γενάρη θα ξεσαλώσει ο κυρ Τάκης στο Αμέρικα.
ΔιαγραφήΚαλησπέρα , σήμερα δεν αγόρασα πάντως Upst ουτε AI αλλά ξέρω ότι μάλλον δεν θα πάρω , τελικά εδώ θα γυρίσουμε ή δεν θα ξαναδούμε πράσινη συνεδρίαση για το 2021 , ελπίζω να πάμε σούζα μέχρι τον Φεβρουάριο όπως είχε προβλέψει ο κύριος Barren.
Διαγραφήk. Geopard εγώ δεν ασχολούμαι με την τέχνη του προβλέπειν, απλώς πετάω καμιά ταταριά ενίοτε στα πλαίσια μιας φιλικής συζήτησης.
ΔιαγραφήΑυτό που κάνω είναι να βάζω τα λεφτά μου σε μαγαζά όπου θεωρώ ότι υπάρχει τεράστια προοπτική και διοικούνται από δαιμόνιους capital allocators και δε θα πουλήσω παρά μόνον όταν θα είναι τόσο ξεδιάντροπα υπερτιμημένα, που θα νιώθω άβολα να μην το κάνω (κι εκεί με μέτρο έτσι) ή αν δε βλέπω πλέον την ίδια προοπτική.
Οι στόχοι μου δεν αλλάζουν με το momentum της αγοράς, αυτό το σπορ το αφήνω για τους αναλυταράδες της JP Morgan και της Morgan Stanley.
Έτσι για την ιστορία, αφήνω εδώ τη διάρθρωση του Χ/Φ μου όπως έκλεισε χθες 15/12/2021 (intraday έφτασε και 5% χαμηλότερα).
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ λόγος που το κάνω τώρα, που είναι στα χειρότερά του του τελευταίου χρόνου, είναι μόνο και μόνο για να δικαιούμαι να το κάνω και όταν θα θέλω να κάνω το κομμάτι μου στο μέλλον.
https://prnt.sc/23905wq
Ποστάρω εκ νέου ένα σχόλιο που στο παρελθόν επικρίθηκε. Για προβληματισμό και όχι πατερναλιστικά καθώς είναι προφανές (σε μένα) ότι ως αστέρας κύριε Barren είστε αυτόφωτος και όχι ετερόφωτος (με διαφορά).
ΔιαγραφήΈχω 10.000 δολάρια και αποφασίζω την είσοδο σε 5 μετοχές. Μετά από ικανό χρονικό διάστημα βλέπω ότι η μία σκίζει, η άλλη πάει καλά, οι δύο μέτρια και μια με ζημιώνει αρκετά. Τι κάνω?
Το βιβλίο είναι σαφές. Πουλάω τη ζημιογόνο και τοποθετώ το χρήμα σε κάποια απ΄τις δύο πρώτες (cut losses and let the profits go on). Ποιος ο λόγος να κοντράρουμε την συσσωρευμένη επενδυτική-στατιστική σοφία?
Από τότε που το παρατηρώ-χρησιμοποιώ, πιστέψτε με, 9 φορές στις 10 επαληθεύεται.
Το κακό κ hippy είναι ότι δεν πάει τίποτα προς τα πάνω. Όλα έχουν βουτηξει
ΔιαγραφήΔεν ξέρω αν στους άλλους φίλους ανοίγει, αλλά τουλάχιστον σε εμένα ανοίγει μόνο μια λευκή σελίδα στο λινκ που έχετε βάλει κύριε Barren, από ότι καταλαβαίνω πάντως πρέπει το χρώμα να είναι βαθύ κόκκινο.
Διαγραφήk. Hippy να είστε καλά, γνωρίζετε πως σας εκτιμώ και ευχαριστώ για τη γνώση που μοιράζεστε. Ελπίζω να μην ήμουν εγώ που το επέκρινα (ειλικρινά δε θυμάμαι), αν ναι κακώς.
ΔιαγραφήΤο θέμα με τη συσσωρευμένη σοφία είναι ότι είναι τόσο πολλή και συχνά μάλιστα αντικρουόμενη. Υπάρχει αυτό που λέτε, αλλά υπάρχει και το "μην πουλάς μια μετοχή απλώς επειδή έπεσε πολύ" πχ.
Επιπλέον έχω και ένα καθαρά δικό μου θέμα με τη συσσωρευμένη σοφία των άλλων. Την έχω πληρώσει βλέπετε τόσο ακριβά, όταν την έχω προκρίνει σε βάρος της δικής μου αντίληψης των πραγμάτων (το τρέχον Χ/Φ μου ωχριά μπροστά στο κόστος που έχω επωμιστεί), που πλέον δίνω σημασία πολύ περισσότερο στη δική μου άποψη. Ακόμα και να μηδενίσω, δε με ενοχλεί τόσο να πληρώσω και κάτι για δικό μου λάθος, αν καταλαβαίνετε.
Αυτό έχει εν μέρει διαμορφώσει και την αντίληψη/ ανοχή μου στο ρίσκο. Έχω πει, πως ο πρώτος μου επενδυτικός στόχος είναι να έχω τουλάχιστον 5πλώσει το κεφάλαιό μου έως το 2025. Αν το έχω 3πλώσει, 2πλώσει ή μηδενίσει μου κάνει το ίδιο. Αυτό πρέπει να γίνει αντιληπτό ώστε να αξιολογεί κάποιος αυτά που γράφω, καθώς έχω την τάση να το κάνω με κάπως απόλυτο τρόπο. Συχνά το έχω γράψει, καλό είναι να μη τα παίρνει κανείς πιο σοβαρά από ότι πρέπει, αν το κάνει κακό του κεφαλιού του. Είναι απολύτως ειλικρινή, αλλά έχουν αξία κυρίως για τη δική μου περίπτωση, οπότε προσοχή.
Στα της αγοράς τώρα, δε μπορώ να γνωρίζω για κάθε θέση μου αν ο πάτος είναι στο -20%, -40% ή -60% από εδώ. Μπορεί πράγματι να είμαστε προ των πυλών ενός νέου 2000, αρχίζει και μοιάζει πολύ, αλλά ακόμα κι έτσι δεν αλλάζει η οπτική μου. Αυτό που ξέρω είναι ότι οι εταιρίες που έχω (με εξαίρεση 3: DM, MILE, ZVIA) έβγαλαν εξαιρετικά αποτελέσματα και για όλες πιστεύω ότι έχουν τεράστια προοπτική στο μέλλον. Αν πράγματι συνεχίσει το κάτω θα αναγκαστώ εκ των πραγμάτων να διώξω κάτι, προφανώς θα αρχίσω από αυτές τις τρεις, όχι γιατί έχουν πέσει περισσότερο, αλλά γιατί τις πιστεύω λιγότερο από τις άλλες. Όσο αντέχω δε θα πουλήσω μετοχές που πιστεύω ότι σε 5~10 χρόνια μπορεί να είναι κολοσσοί, θα συσπειρωθώ γύρω τους και αν μπορώ θα αυξάνω.
Η στρατηγική δε μπορεί να αλλάζει ανά μήνα, ούτε καν χρόνο και τα ταμεία μου θα γίνουν το 2025, 2030, 2035, 2040, 2045, 2050.
Το σίγουρο είναι πως 20 χρόνια μετά ελπίζω και πιστεύω πως θα επενδύω όπως εσείς, ο κ. Gerry και ελπίζω να διατηρώ την τρέλα που έχει ακόμα ο κ. Τάκης. Αλλά τώρα θα κάνω αυτό που θεωρώ σωστό για τώρα.
Με τέτοια χάλια που έχει η αγορά -2,15% μια χαρά το βρίσκω, θα γυρίσει ο τροχός Κ.Barren.
ΔιαγραφήΥΓ. Χάλια = Αβεβαιότητα.
Ψιλοροζουλί με λίγο λαχανί ήταν κ. GRinvest, αλλά τώρα ναι, τείνει προς το βαθύ κόκκινο.
ΔιαγραφήΠροσωπικα μου ανοιγει μονο οταν χρησιμοποιω VPN με ελληνικη IP. Πραγματικα δε καταλαβαινω γιατι, μηπως εισαστε στο εξωτερικο;
ΔιαγραφήΝαι στο εξωτερικό είμαι. Ποιο VPN χρησιμοποιείτε?
Διαγραφή@ Barren Wuffett
Διαγραφή👍 👍 👍
Αγαπώ τις τεκμηριωμένες απόψεις!!
@GRinvest
ΔιαγραφήΑυτη τη περιοδο το SurfShark, πιο πριν NordVPN και ημουν γενικα ευχαριστημενος αλλα οποιοδηποτε που προσφερει ελληνικο σερβερ λιγο πολυ θα εκανε τη δουλεια σε αυτη τη περιπτωση.
H Skillz εξέδωσε 5ετές ομόλογο 300m με επιτόκιο 10.25%. Το επιτόκιο είναι πολύ υψηλό και πιστεύω ότι η αγορά δεν εμπιστεύεται πλέον το business plan της εταιρείας. Ενώ έχει ταμείο κ διαθέσιμα 540m για πιο λόγο νομίζετε ότι έγινε αυτή η κίνηση; Μετά τα υπέρογκα έξοδα σε s/m είναι το 2ο σήμα κινδύνου που λαμβάνω για την εταιρεία και θα προσπαθήσω να ρευστοποιήσω με όσο το δυνατόν μικρότερη ζημιά. Εσείς τι γνώμη έχετε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΌπως έλεγα η Sklz θα επιστρέψει στα 8 .... και αν τα κρατήσει.
ΔιαγραφήΌσο το MAU είναι για τα μπάζα δεν έχει να πάει πουθενά.
ΜΥΡΙΖΟΜΑΙ ΚΙΝΗΣΗ ΕΞΑΓΟΡΑΣ
ΔιαγραφήΠαντως το Trivia Crack ειναι ακομα soft launch, δεν προωθειται δηλαδη ενεργα, μονο απο στομα σε στομα και ειναι ηδη νο20 στη κατηγορια Trivia(ηταν 110 πριν 40 μερες). Ξεπερασε το Trivia Crack 2 της Etermax και γιατι οχι, το βλεπω να εισερχεται στη πρωτη δεκαδα των Τριβια μεχρι το Φλεβαρη. Θα ειναι φανταστικο για τη Σκιλζ να εχει μεσα στη πρωτη δεκαδα σε Καζινο(Blackout Bingo), Sports(Big Buck Hunter), Trivia(Trivia Crack Payday). Μενουν φυσικα πολλα genres και το churn ειναι παντα στο παιχνιδι αλλα δε βλεπω να βλαπτεται το growth path, το 8 κε. Τακη δειχνει ισχυρη βαση, παραμενει η μεγαλυτερη θεση μου και ανυπομονω να δω πως θα κυλισει η συνεργασια με Exit και Ααρκι.
ΔιαγραφήΤα 300m νομιζω θα πανε για καποιο ντιλ, ειχαν χρηματα για εναμιση ετος με το σημερινο ρυθμο που καινε αλλα οντως το επιτοκιο ειναι απογοητευτικο.
Τσάμπα πράμα Κύριε lndie. Ούτε 31εκ τόκους το χρόνο δεν θα πληρώνει..
ΔιαγραφήΚΥΡΙΕ INDIEFUNDA ΒΛΕΠΩ ΕΧΕΤΕ ΕΙΔΙΚΕΥΤΕΙ ΕΠΙ ΤΗΣ SKILLZ ΚΑΙ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΟΥ BET.ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΟΠΟΤΕ ΕΧΕΤΕ ΚΑΠΟΙΟ ΝΕΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΝΑ ΠΟΣΤΑΡΕΤΕ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΩ ΚΑΙ ΓΩ;))
ΔιαγραφήΔΙΑΒΑΖΩ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΟΛΛΑ BLOGGS ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΕΝΤΟΝΑ ΟΤΙ ΟΣΟΝΟΥΠΩ ΘΑ ΣΚΑΣΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΕΞΑΓΟΡΑ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΠΕΡΙ ΙΝΔΙΑΣ
Κύριε Indie έχετε κάποια εικόνα για το λογισμικό τεχνητής νοημοσύνης της
ΔιαγραφήC3.ai(AI το ticker)?
SKLZ...Μην εκπλαγειτε, συντομα μια μικρη σταση στα 11:00 και ακολουθως να πλησιάζει τα 20:00
ΔιαγραφήΚε. Τακη,
ΔιαγραφήΗ εικονα που εχω επηρρεαζεται απο το λογισμικο που κανει συνηθως implement η εταιρεια μου,δυστυχως δεν ειμαι στο τμημα ΑΙ αλλα στο τμημα BI οποτε εχω περιορισμενη σχετικα επαφη για να εχω αποψη. Αυτο που ακουω απο συναδελφους στο ΑΙ ειναι κυριως το Databricks. Εδω και 3 χρονια παιζει πολυ στην αγορα και δημιουργει moat, δυστυχως ειναι ακομα σε pre-ipo, ασε που θα ειναι υποθετω πανακριβο οταν εισαχθει.
Παντως επειδη εχω δει μανατζερς πως επιλεγουν software vendor, συχνα εμπιστευονται τα γραφηματα της Gartner, ειναι σιγουρα πιο αξιπιστο απο την εικονα μου.
Να επανελθω στη Σκιλλζ;
ΔιαγραφήSkillz Inc. (NYSE: SKLZ) (“Skillz” or the “Company”), today announced that it has priced the previously announced offering of $300 million aggregate principal amount of 10.25% Senior Secured Notes due 2026 (the “notes”) in a private offering (the “offering”).
Ειμαι τα χρηματοοικονομικα λιγο σκραπας αλλα 300m με 10.25% "aggregated" principal amount δε θα πει πως οταν ωριμασει ο δανεισμος, το 2026 θα πρεπει να αποπληρωσει τα 300 μαζι με το καπελο του 10.25% απαξ? Δηλαδη 2026 θα καταβαλλει 330.75m. Αυτα ειναι peanuts και με τα σημερινα επιπεδα πληθωρισμου πιανει κοροιδο το τραπεζιτη, μην ειμεθα ψιλικατζηδες που θα ελεγε και ο κος Barren αλλωστε, αν βγει το οραμα του AP μεχρι το 2026 5g θα εχει μεχρι και η Ινδια, θα παιζουμε PvP Takken με πονταρισμα μεσω Σκιλζ με τα VR γυαλια της Apple που θα πατανε στα γραφικα της Unity.
Παντως ο Παρανταις αγορασε με τιμη πανω απο 10 και δεν θα πληρωθει δολλαριο συμφωνα με το νεο πλανο εφοσον η τιμη της μετοχης δεν περασει μεσοσταθμικα τα 18 δολλαρια. Εμπιστευομαι τα χρηματα μου λοιπον στη τσεπη του αλλου, πολυ σημαντικο για μενα.
Κύριε Indiefunda νομίζω ότι το 10,25% είναι ετήσιο γιατί αν έχετε δίκιο όντως ειναι καλή περίπτωση αλλά ο κύριος Τάκης και ο κύριος hippy που ειναι πολύ ποιο γνώστες στο αντικείμενο νομίζω έχουν εκφρασθεί αρνητικά για το επιτόκιο που πήρε η Sklz και δεν ειναι καθόλου κολακευτικό για την εταιρεία , υπόψη ειμαι μέσα με σημαντικό κεφάλαιο .
ΔιαγραφήΘα πληρώνει 10%, δηλαδή 30 εκ. κάθε χρόνο και στη λήξη θα επιστρέψει και το κεφάλαιο των 300 εκ.. Δηλαδή συνολικά θα πληρώσει ~150 εκ. τόκους.
ΔιαγραφήΑ, το άλλο δε το πρόσεξα.
ΔιαγραφήΟ Paradise δε θα πληρώνεται τα options βάσει τιμής, αλλά βάσει κεφαλαιοποίησης.
Υπάρχει δηλαδή θεωρητικά και το σενάριο, μετά από αβυσσαλέο dilution η κεφαλαιοποίηση να είναι *2~*3 (άρα ο Αντρίκος να πλερωθεί) και η τιμή να βολοδέρνει στα ίδια (άρα ο μέτοχος κουβά).
Θεωρητικό έτσι, δεν είναι άποψη. Αλλά δεν υπάρχει απόλυτη ταύτιση συμφερόντων. Το πραγματικά δίκαιο θα ήταν να συνδέσει το πλάνο με την τιμή της μετοχής και όχι την κεφαλαιοποίηση (βλ. σπόνσορα Joby πχ).
αυτό το τυπάκι ο puru στο twitter,έχει λυσάξει στο short,διαγράφει ΄οσους έχουν άλλη αποψη ΣΕ ΠΑΝΙΚΟ
ΔιαγραφήΚύριε barren έχουμε αποφανθεί.Ο κουτσολιούτσος είναι άγιος άνθρωπος μπροστά του..Τα χρήματα της sklz εγώ τα έχω διαγράψει απο τον ισολογισμό μου ,σαν τα κόκκινα δάνεια των τραπεζων
ΔιαγραφήΚαλησπέρα , κύριε Barren την ξεφορτωθήκατε έστω και με διαχειρίσιμη ζημιά και καλά κάνατε , εγώ που γκρίνιαζα στα 30 για αυτό που έγινε την κρατάω ακόμα με αρκετά μεγάλη ζημιά περιμένοντας το παίγνιο , το ξαναέγραψα ότι για μένα το project ειναι αποτυχημένο σιγά μην βρουν οι Ινδοί χρήματα για να συντηρήσουν τον Αντρίκο και τα κόλπα του , γενικά έχει δείξει κάκιστη συμπεριφορά στους μετόχους.
ΔιαγραφήΜια χαρά τα παει το Παραδεισένιο πουλί 🐦 για την πάρτη του...
ΔιαγραφήΑπό το paradise να υποθέσω κύριε GERRY!
Διαγραφήk. George, δε νομίζω ότι έχω αποφανθεί εγώ κάτι τέτοιο!
ΔιαγραφήΒέβαια ξεχνάω, αλλά δε το πιστεύω. Μπορεί να μην είναι από τους αγαπημένους μου Τσίου, γι' αυτό και ήταν στο γκρουπ που αναγκαστικά έφυγε, αλλά όχι και Κουτσολιούτσος!
κ. Geopard ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ έφυγα με μεγάλη ζημιά, αν δεν είχα θέμα διαχείρισης ρευστότητας (ή μάλλον μόχλευσης) δε θα κουνούσα. Ο λόγος που την έχω σβήσει εντελώς και από τη watchlist (όπως και τις άλλες πλην JOBY) είναι καθαρά ψυχολογικός, διότι δε θέλω να μπαίνω στη λογική της ρέφας.
Ο Poopoo με έχει μπλοκάρει γιατί τον έκραξα για το Bitcoin, χαχαχαχ!
ΔιαγραφήΕίναι βέβαιο ότι αν τύχει και η αγορά γυρίσει αποφασιστικά πάνω, θα είναι all in και τίγκα στη μόχλευση. Αστέρι από τα λίγα!
Ακριβώς κύριε GEOPARD!Δεν ξέρω που θα πάει η μετοχή από δω και πέρα .. μπορεί στο Θεό μπορεί στα τάρταρα...όμως έχει απόλυτο δίκιο ο Κύριος BARREN που τον κράζει εδώ και κάτι μήνες...
ΔιαγραφήΟ τύπος είναι WIN WIN SITUATION αλλά μόνο για την πάρτη του μέχρι στιγμής...φάνηκε από τότε που στο 24 με την έκδοση τα φέρε στην κεφάλα των μετοχων...ένας από τους λόγους που την κοπανησα εκεί κοντά ήταν και αυτός...
ΝΟΜΙΖΩ ΔΕΥΤΕΡΑ ΜΕΤΑ ΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΘΑ ΕΙΠΩΘΟΥΝ ΛΕΠΤΟΜΕΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΑ 300
ΔιαγραφήΑκόμη χειρότεη Κύριε BARREN από την λογική της ρεφας είναι η λογική της revenge... από κει τα χάσα από κει πρέπει να τα πάρω πίσω και περισσότερα...σας καταλαβαίνω απόλυτα...
ΔιαγραφήΕγώ κύριε Barren ειμαι της λογικής ότι βάζω χρήματα που έχω και δεν τα εχω άμεσα ανάγκη για αυτό εχω κρατήσει ανοιχτή ακόμα την θέση μου αλλά νομίζω ότι πράττω σωστά κρατώντας αυτή τη θεση ανοιχτή.
ΔιαγραφήΤελικά εκείνο το short report για την εταιρεία φαίνεται να είχε δίκιο. Αν θυμάστε ένα από τα πράγματα που έβγαλε ήταν κάτι post του αργηγού που έλεγε πως σκοπεέυει να μπει στο χρηματιστήριο και να τα κονομήσει.
ΔιαγραφήΔιόρθωση : δεν πράττω σωστά κρατώντας την θέση ανοιχτή στην Sklz και πάνω από τα 11-12 έπρεπε να μειώσω σταδιακά ,το είχε πει ο κύριος Τάκης , θα τα αγόραζα τώρα σε καλύτερες τιμές. Αλήθεια πόσοι καμένοι έχουν μείνει στην Sklz ακόμα;
ΔιαγραφήΓιατί, υπάρχει κανείς που έβαλε το μαγαζί του στο χηματιστήριο για να μη τα κονομήσει?
ΔιαγραφήΘου κύριε!
Προσωπικά δε θέλω καν να σκεφτώ σε τι επίπεδα αναξιοπρέπειας (εννοώ στο flexing) θα έφτανα αν είχα εταιρία που θα έμπαινε στο χρηματιστήριο.
Να, σαν αυτόν θα ήμουν:
https://www.youtube.com/watch?v=XT7zY_46tbs
Where am i and where are you? XAXAXAXAXAXAXX
Ελληνόπουλο είναι αυτός??
ΔιαγραφήΕίχε γράψει ο Κύριος ΤΆΚΗΣ εν ευθέτω χρόνο ακριβώς αυτό :δεν υπάρχουν φθηνές εισαγωγές Κύριοι στο χρηματιστήριο και μάλιστα στις δυνατές εταιρείες με καλά μεγέθη η προοπτικές..δεν είναι βλάκας κανένας επιχειρηματίας να μας δώσει τσάμπα την εταιρεία του...δείτε λίγο πιο κοντά εδώ σε μας :ποτέ εισήχθη η ΤΕΡΝΑ στο ΧΑΑΜΕΝΟ σε τι τιμή τότε και πόσα χρόνια έκανε να ξαναπιάσει την τιμή αυτή... βέβαια εδώ είναι τα ζώα μου τ αργά αλλά και πάλι ας μας πει κάτι αυτό...
ΔιαγραφήΓια αυτό μελετάμε τας γραφάς συνάδελφοι...
Διαγραφή"Υπάρχει κανείς που έβαλε το μαγαζί του στο χρηματιστήριο για να μη τα κονομήσει?"
ΔιαγραφήΚύριε Barren δύσκολο να διαφωνήσει κάποιος μαζί σας. Ωστόσο θα ανοίξω λίγο την εικόνα για την φέρω στα μέτρα μας. Μετά το ipo και την εισαγωγή οι βασικοί μέτοχοι κατέχουν πχ το 75% της εταιρείας και οι μικρομέτοχοι το υπόλοιπο 25. Συνήθως επίσης υπάρχει υπερκάλυψη που δημιουργεί προσδοκία. Είναι σπάνιο (έως απίθανο) το φαινόμενο οι ιδιοκτήτες να πουλούν με το καλημέρα. Συνήθως οι μικροί εμείς πάμε για την ξεπέτα. Οπότε στο ipo έχουμε το πλεονέκτημα ότι μεταξύ μας ξεκινάμε απ΄την ίδια θέση κι από εκεί και μετά η μεγάλη ή λελογισμένη απληστία μας καθορίζει το παιχνίδι.
Προσωπικά είμαι φανατικός οπαδός των δημοσίων εγγραφών, αυξήσεων μετοχικού κεφαλαίου. Αυτά άλλωστε έφτιαξαν το χαρτοφυλάκιο το 1997--2000. Όλοι θυμόμαστε τις κατασκευαστικές (ΑΕΓΕΚ, ΘΕΜΕΛΙΟΔΟΜΗ, ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ, ΤΕΡΝΑ, ΑΚΤΩΡ κλπ) να "ανοίγουν" τέσσερις φορές υψηλότερα απ΄την τιμή εισαγωγής λόγω τεράστιας υπερκάλυψης και εγγυητικών επιστολών.
Ιδιαίτερα πάντως στην περίπτωση της ΤΕΝΕΡΓΑ μπορεί η τιμή να ήταν πολύ υψηλή (€11) ο Περιστέρης όμως έβαλε μια τιμή αγοράς 500,000 μετοχών σε αυτήν την τιμή στην έναρξη δίνοντας έτσι την εκτίμηση του στην εταιρεία αλλά και τη δυνατότητα απεγκλωβισμού στους μαριδαίους. Κύριος.
Τα spacs βέβαια είναι άλλη περίπτωση. Είναι ΑΚΡΙΒΩΣ αυτό που περιγράφετε κύριε Barren. Δημιουργούντο στα $10, οι μικροεπενδυτές όμως τα έβρισκαν για είσοδο σε τιμές αρκετά μεγαλύτερες ιδιαίτερα μετά από κάθε συμφωνία. Κομμένα και ραμμένα στα μέτρα του κάθε . Οπότε η ερώτηση είναι "Υπάρχουν αρκετά "χαζά" χρήματα για να ανεβάσουν τα χαρτιά ώστε να μπορέσουμε οι έξυπνοι (εμείς) να ξεσπακάρουμε πάνω τους?" Πιθανότερο (νομίζω) οχι.
ΕΝ ΤΏ ΜΕΤΑΞΥ ΕΧΕΙ ΚΑΤΙ ΤΡΙΠΛΕΣ ΑΠΟΚΛΙΣΕΙΣ. ΕΧΕΙ ΓΟΥΣΤΟ Ε. .
ΔιαγραφήΚαλησπέρα , κύριε TATA τετραπλή απόκλιση μετράω https://prnt.sc/23lqygm και ο Αντρίκος είναι αγορασμένος αλλά ποτέ δεν μπορείς να ξέρεις καθώς και ποιο θα ειναι το μέγεθος της αντίδρασης αν τελικά έρθει.
ΔιαγραφήΚε. Βαρρεν ενδιαφερον αυτο με τα options που αναφερεται, ειδοποιός διαφορα, δε το ειχα μελετησει τοσο. Παντως, προς τιμη του παει προς δανεισμο τωρα και οχι προς ΑΜΚ για να φουσκωσει τη κεφαλαιοποιηση οποτε να ρθει ενα βημα πιο κοντα στο μπονους.
ΔιαγραφήΣε ενα αλλο θεμα, δεν ξερω αν το πηρατε ειδηση αλλα τα εσπασε η Google με τη Disney και κοπηκε το Espn + Disney απο το Youtube TV. Πλεον Fubara και Hulu εριζουν για τη πρωτοκαθεδρια στο CTV, o David Gandler εχει αφηνιασει, δινει τα παντα ελπιζοντας σε short covering μπας και τυπωσει καμια νεα μετοχη σε υψηλοτερη τιμη, μεχρι και tag το Elon Musk κανει μπας και τσιμπησει κανενας WSB πιτσιρικας. Αντε ρε Γκαντλερ, ενα διπλωμα γρηγορο και μη τον ειδατε τον Παναη, θα ξανασυναντηθουμε μετα το οφερινγκ..
Πράγματι, αν κάνει η FUBO ένα γρήγορο δίπλωμα κι εγώ θα δώσω ένα 5~10%.
ΔιαγραφήΌσο για το ομόλογο της SKLZ, δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα.
ΔιαγραφήΤι νομίζετε, ότι αν έκανε έκδοση μετοχών ΑΤΜ η τιμή θα καθόταν εκεί και δια μαγείας θα αύξανε η κεφαλαιοποίηση? Προφανώς η αποτίμηση από την αγορά θα προσαρμοζόταν στη νέα κατάσταση, καθώς σιγά σιγά θα την ανακάλυπτε (για τι προορίζεται το κεφάλαιο πχ).
Αν θέλετε να έχετε πληρέστερη εικόνα θα πρέπει να μελετήσετε τους όρους του ομολόγου. Είναι μετατρέψιμο και σε τι τιμή? Προβλέπονται και warrants και με τι τιμή και strike? (αυτά σημαίνουν ΑΜΚ σε μεταγενέστερο χρόνο, όταν θα είναι τα πράγματα καλύτερα, αλλά με μεγαλύτερο ακόμα κόστος αραίωσης).
Προσωπικά σε ζημιογόνες growth εταιρίες προτιμώ λελογισμένο dilution παρά δανεισμό με καταδικαστικά επιτόκια. Δηλαδή, τα 30 εκ. το χρόνο εφόσον δεν προβλέπονται ελεύθερες ροές στο μέλλον πώς θα τα πληρώνει? Θα καίει πιο γρήγορα το ρευστό και πάλι σε ΑΜΚ θα οδηγηθεί, απλά προσδοκά σε καλύτερο κλίμα.
Δεν παρακολουθώ και δε γνωρίζω, γενικές μισές γνώσεις μοιράζομαι, θέλει ψάξιμο για να έχετε εικόνα.
Εσείς τα λέτε SIR αλλά ποιος ακούει είναι το θέμα ....εγώ σας ακούω όσο σιγά και αν τα λέτε... THANKS 👍
ΑπάντησηΔιαγραφήO Ελλάκτωρ πιο φθηνά δανείζεται...!!! Τρέχει φαίνεται ο Αντρικός να προλάβει τα φτηνά επιτόκια του 10.25% γιατί σου λέει έτσι όπως θα το πάει ο Πάουελ και έτσι όπως τα πάω εγώ στην εταιρεία σε κάνα εξάμηνο με βλέπω να δανείζομαι με 15%...ρε τι γίνεται....
ΑπάντησηΔιαγραφήΧθές οι Αγορές έπαιξαν την μη έκπληξη,αυτό δηλαδή που μέσες άκρες αν όχι ακριβώς ήξεραν και είχαν προεξοφλήσει ως ένα βαθμό σχετικά με τις κινήσεις FED -Paouel...σε τι ποσοστό έχει προεξοφληθεί δεν ξέρω ούτε και προβλέψεις κάνω ... αυτό είναι δουλειά χαρτοριχτρας επιπέδου Χορταρεα... Ιδωμεν σύντροφοι..!
ΑπάντησηΔιαγραφήH GENI για το μονοπώλιο που κατεχει και το rev growth της, μηπως εφαγε παραπανω ξυλο απ' οσο θα επρεπε για τα editda? Μιλαμε για πληρη απαξιωση. Το περιεργο ειναι οτι ξεφορτωνεται απο θεσμικους με ζημια σε τιμες πατωμα. Εκανα μια καλη αγορα στα 9,30 και σκεφτομαι δευτερη καπου εδω γυρω..
ΑπάντησηΔιαγραφήΛένε ότι πλήρωσε πολυ για το συμβόλαιό της με την NFL.
ΔιαγραφήΘα πληρωνει 120εκ το χρονο για 4 με 6 χρονια αποκλειστικοτητας σε σχεση με τα 20εκ που εδινε η Sportsradar, αλλα σκεφθείτε οτι η NFL επιδιωκε να κλεισει deal απο 100εκ και πανω αυτη τη φορα με το σκεπτικο οτι το Live betting, βασικη πηγη εσοδων την geni, ειναι πλεον νομιμο σε 18 πολιτειες και επεκτεινεται, κατι το οποιο δεν υπηρχε στο deal της Sportsradar. Επιπλεον στο deal της geni περιλαμβανεται live streaming και δικαιωματα διαφημισης, αλλη μια αναδυομενη πηγη εσοδων για τη geni.
ΔιαγραφήΘα μπει η LG Energy, στο χρηματιστήριο της Κορέας με κεφαλαιοποίηση περίπου 555 με 60 δις$. Ο 2ος μεγαλυτερος κατασκευαστής μπαταριών. Και φυσικά κάνει ερευνα για μπαταρίες στερεάς κατάστασης..
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπίσης, η SK Innovations είπε ότι θα εχει μπαταρία στερεάς κατάστασης έτοιμη μεχρι το 2025(2 χρόνια μπροστά απο την QS).
Επίσης, στις 28/12 μπαίνει η Virgin Orbit μεσω του NGCA.
Τέλος, η Cvent, metaverse play backed by Zoom, έχει μείνει με float <5m λόγω redemption μετοχών.
Αυτο το AYRO θα μηδενίσει;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχομαι καλές γιορτές σε ολους με υγεία κυρίως και πολλες επιτυχίες στη ζωή σας!
η κεφαλαιοποίηση εδώ είναι μικρότερη από τα μετρητά της .
Διαγραφήναι αλλά χωρίς πωλήσεις τα μετρητά της τα καίει.
ΔιαγραφήΣωστό
ΔιαγραφήΦοβάμαι πως η Αμερική ζει μέρες Τσίπρα. Μόνο που αντί για το δικό μας το κουκλί έχει έναν ενενηντάχρονο με Αλτσχάιμερ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα το αντέξει όμως και θα βγει πιο δυνατή όταν τελειώσει το κακό.
Πω πω τι σφαγή είναι η σημερινή; Η ASTS με το -3% που χάνει σήμερα είναι βράχος. Η SE με -7.5% χρειάζεται άλλη μια τέτοια μέρα για να φτάσει σχεδόν στο -50% από τα υψηλά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα πραγματικά θέλω να τα σπάσω όλα δεν ειναι δυνατόν να ζω αυτό το πράγμα , υπάρχει περίπτωση να συνέλθει αυτή η αγορά? Δεν υπάρχουν θεμελιώδη δεν υπάρχει τεχνική ανάλυση δεν υπάρχουν τάσεις αλλά μόνο καθημερινή πτώση , σήμερα έσπασε η τετάρτη δεκάδα σερί σε 7 εβδομάδες πτώσης στο χαρτοφυλάκιο μου , αντίδραση ουτε για αστείο, πόσο ακόμα ? Θα μείνει κάποια εταιρεία ζωντανή στο ταμπλό ή όλες θα μηδενίσουν , οι εταιρείες μας αποδείχθηκαν εντελώς αναξιόπιστες αφου έχουν φάει επικό ξύλο και όλες μα όλες μας πρόδωσαν. Λέω να μην ξανακοιτάξω για φέτος οι ζημιές ειναι ασύλληπτες. Πτώση από 12-2-2021 55% ζημιά στο επενδεδυμένο κεφάλαιο 29% , ρευστότης μηδέν εύχομαι στους σορτ να μην χαρούν τα κέρδη τους και μέχρι την πρωτοχρονιά να τα έχουν χάσει όλα και να κανουν πρωτοχρονιά ρακένδυτοι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί τι μας φταίνε οι shorts? Ο καθένας παίζει ή επενδύει όπως θεωρεί σοφότερο για την τσέπη του.
ΔιαγραφήΠετάω λευκή πετσέτα γιατί αδυνατώ να βγάλω συμπέρασμα για την βιαιότητα της πτώσης , πείτε μας εσείς κύριε Τάκη γιατί κατά την άποψη σας υπάρχει μια τόσο άτσαλη πτώση για 7 εβδομάδες; θα τελειώσει ποτέ; σήμερα μετά το Triple Witching βλέπετε να αλλάζει κάτι ή να ξεχάσουμε τις ανοδικές συνεδριάσεις για το 2021 ίσως και για το 2022 ; εμένα πάντως μου μοιάζει με κραχ και δυστυχώς θα πρέπει να παραδεχθώ ότι αρχίζω πιστεύω και να αποδέχομαι ότι ίσως το επενδεδυμένο κεφάλαιο έχει χαθεί για πάντα και καμία από τις εταιρίες που κρατάω δεν θα ορθοποδήσει https://prnt.sc/23cyx4r (το μόνο που θα αλλάξω στο χαρτοφυλάκιο μου ειναι να δώσω την Adma και να μειώσω την Sofi κατά 10% για να γίνουν AI , η Sklz όσο και να με έχει απογοητεύσει ειναι ένα στοίχημα ότι θα δώσει μια γερή αντίδραση μετά από τόσες αποκλίσεις , αν την δώσει θα την αλλάξω με κάποια ποιο πολλά υποσχόμενη μιας και το project της στο μυαλό μου έχει αποτύχει ), νομίζω ειναι αδύνατο να συνέλθουν οι αποτιμήσεις στις εταιρίες μας με τον τρόπο που τις πουλάνε ειναι σαν να μην υπάρχει αύριο , όμως ακόμα και να πετύχουν τα project 100% δεν θα πάνε πουθενά σε μια τέτοια αγορά που ειναι στα πρόθυρα μιας καταστροφικής διόρθωσης αν πχ διορθώσει η Apple Tesla Google Amazon ένα 25% δεν νομίζω να μείνει τίποτα όρθιο στα growth και δεν πιστεύω κάποιος να περιμένει μετά τα 500$ στην Asts αφού όταν θα χρειαστεί χρήμα δεν θα μπορέσει να κόψει μετοχές στα 50$ αλλά σε πολύ ποιο χαμηλές τιμές άρα η αραίωση για μας του παλιούς μετόχους θα ειναι καταστροφική.
ΔιαγραφήΚύριε Geopard για ποια θεμελιώδη μιλάτε, ποια εταιρεία από όλες αυτές είχε καλά κέρδη και καλά valuation? Κάποιες από αυτές ούτε πωλήσεις δεν είχαν. Είναι δυνατόν να είναι θεμελιωδώς καλή η SKLZ και να δανείζεται με πάνω από 10%. Καμμιά από αυτές τις εταιρίες δεν ήταν θεμελιωδώς καλή. Τα SPAC ήταν ένας καλός τρόπος να πάρει ο sponsor το 20-30% των μετοχών του τζάμπα να βγάλει τα λεφτά του και όλα καλά. Και αν βγάζει ο sponsor 20-30% καταλαβαίνουμε όλοι φαντάζομαι από ποιόν τα βγάζει. Δικαιολογούσαν λοιπόν αυτές οι εταιρίες τις εξωφρενικές valuations τους βάζοντας business plan στα οποία τάζαν τον ουρανό με τα άστρα. Σαν να έλεγε κάποιος που θα ήθελε να ανοίξει ένα περίπτερο στην γειτονιάς σας ότι αξίζει 50 εκατομύρια επειδή σε 5 χρόνια θα έχει καθαρά κέρδη 10 εκατομμύρια.
ΔιαγραφήΟ προπάππους του κυρίου Barren πριν 80 χρόνια έγραφε:
"During the great and disastrous development of the real estate mortgage-bond business between 1923 and 1929, the only datum customarily presented to support the usual bond offering—aside from an estimate of future earnings—was a statement of The appraised value of the property, which almost invariably amounted to some 662/3% in excess of the mortgage issue. If these appraisals had corresponded to the market values which experienced buyers of or lenders on real estate would place upon the properties, they would have been of real utility in the selection of sound real estate bonds. But unfortunately they were purely artificial valuations, to which the appraisers were willing to attach their names for a fee, and whose only function was to deceive the investor as to the protection which he was receiving.”
Σας θυμίζει κάτι?
Το -55% από τις 12-2-21 που γράφετε είναι ακόμα χειρότερο αν λάβετε υπόψη σας ότι ο Nasdaq από τότε ανέβηκε 10% και το έκανε και με πολύ μικρότερη volatility. Δηλαδή το Sharpe ratio του ΧΦ σας είναι μικρότερο ή διαφορετικά ένας leveraged Nasdaq που θα είχε την ίδια μεταβλητότητα με το ΧΦ σας θα είχε πολύ μεγαλύτερη υπεραπόδοση από το ΧΦ σας.
Προσυπογραφω κ. GRinvest για τα SPAC. Τον ουρανό με τα άστρα έταζαν και οι δικές μας ΚΛΩΝΑΤΕΞ, ΝΕΟΧΗΜΙΚΗ , FOLLI FOLLIE με τα γνωστά σε όλους μας αποτελέσματα.
ΔιαγραφήΚύριε Geopard τι να σας πω και εγώ? Σας είχα πει ....έξω Sofi στο ανω άκρο του range και Skillz στην αντίδραση που έκανε εως τo 13. Αλλά τότε είχατε άλλη ψυχολογία.
ΔιαγραφήΈγραψα για AI και πριν την αναλύσετε είστε έτοιμος να μπείτε. Γιατί;
ΔιαγραφήΕνημερωτικά πάντως σας λέω AI, σε αυτή τη φάση, την θέλω 20-. Πάντως αλλού είμαι έτοιμος να μπω .... και δεν την έχω αναφέρει τη λεγάμενη πουθενά το τελευταίο 6μηνο.
Καλησπέρα , κύριε Τάκη ΑΙ θα μπω όσο ποιο κάτω μπορέσω αλλά το θέμα ειναι ότι όπου και να μπω σχεδόν το ίδιο ξύλο θα εχω φάει και από την περιφέρεια που θέλω να δώσω ADMA GAME και με μείωση SOFI καθώς το ταμείο ειναι μηδέν και η ψυχολογία στα τάρταρα βάση πιθανοτήτων ελπίζω να μου βγουν 2-3 εταιρείες από αυτές που θα κρατήσω.
ΔιαγραφήΚύριε GEOPARD ο Κύριος ΤΆΚΗΣ σας απάντησε κομψά εγώ θα σας το πω λίγο πιο "hard" για το δικό σας πάντα καλό και ας με παρεξηγησετε...Θεωρώ απαράδεκτη την "ευχή" που δίνεται και μάλιστα δημόσια στους SHORT ...να μην σας πω πως με απόλυτη βεβαιότητα υπάρχουν και φίλοι εδώ μέσα που είτε γράφουν είτε δεν γράφουν απλά μας διαβάζουν και σορταρουν την Αγορά η μετοχές είτε ΧΕΝΤΖΑΡΟΝΤΑΣ είτε γιατί πολύ απλά βλέπουν την ΑΓΟΡΆ ΚΑΤΩ οπότε επιλέγουν με αυτό τον τρόπο να βγάλουν χρήματα όπως εσείς επιλέγετε μονίμως να βλέπετε πάνω και επενδύετε στο Πάνω ...απλά έχουν άλλη άποψη και θέση όπως και εσείς και φυσικά στο τέλος ξυρίζουν τον γαμπρό και στις δύο περιπτώσεις...Αν δεν υπήρχε το κάτω θα υπήρχε το πάνω???Κύριε GEOPARD δεν σας φταίει κανένας σορτ καμμιά Αγορά κανένας Τσίου και κανένας Εξωγήινος ...Το τι σας φταίει είμαι σίγουρος πως το γνωρίζετε πολύ καλύτερα από Όλον τον πλανήτη....Όταν πέρσυ τέτοια εποχή εδώ μέσα τα χαρτοφυλάκια μας καλπαζαν σαν τρελά και γράφαμε στο τριήμερο κάτι αστρονομικές αποδώσεις τότε που ήταν οι σορτ κύριε GEOPARD ???Στο πηγάδι όχι στον κουβά...Εμείς κάναμε Χριστούγεννα όχι ρακένδυτοι φυσικά και ξέρεις πολύ καλά πως είχαν βάλει και αυτοί το χεράκι τους και μας έβαζαν τα φράγκα στην τσέπη ...κάτι για SHORT πνιξιμο δεν αναφέρεται και εσείς συχνά πυκνά η κάνω λάθος λόγω ηλικίας???Τώρα Φίλε μου είναι το αντίστοιχο LONG πνιξιμο ..τώρα είναι η σειρά τους ..δεν το έχετε ξαναδεί το έργο ???Σε ότι με αφορά ναι και μάλιστα με ακριβό εισιτήριο... αλλά ΠΟΛΎΥΥΥ παλιά...Με το συμπάθεια όλο αυτό αλλά είναι η δική μου άποψη....Κύριε GEOPARD ταμείο πάμε πάντα μόνοι μας όχι μόνο στις αγορές αλλά στην ΖΩΗ ειδικώς και γενικώς ...Προσωπικές επιλογές είναι και για αυτό Απόλυτα προσωπική η Ευθύνη ανάληψης των...Έτσι είναι φίλε μου ...από μένα τον παλιό και Αμπαλο εύχομαι κάθε καλό και καλές γιορτές σε όλους εδώ μέσα χωρίς καμμία εξαίρεση απολύτως ακόμη και σ αυτούς που τους έχει ο Κύριος ΤΆΚΗΣ στο μπαλαουρο και ευτυχώς...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύριε GEOPARD ψάχνετε απαντήσεις εδώ και μήνες που όχι ο Κύριος ΤΆΚΗΣ δεν τις έχει γιατί αν τις είχε θα ήταν κάπου μεταξύ Αγίου Μαυρικίου και Νορβηγικών φιόρδ ανάλογα την εποχή στην θαλαμηγό του αλλά ούτε ο Θεός των Αγορών μπορεί να τις απαντήσει γιατί δεν τον άφηνει ο διάολος ...Εκτός και ο Κύριος ΤΆΚΗΣ βρίσκεται εκεί και μας το κρύβει...κάτι τέτοιο έχω αρχίσει να υποψιάζομαι τελευταία..🤣🤣🤣🤣🤣
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι επενδυτές θα πρέπει να κάνουν τις επιλογές.τους με βάση τις μακροπρόθεσμες προσδοκίες τους. Τώρα αν επαληθευθούν οι προσδοκίες τους είναι μια μεγάλη ιστορία. Εδώ είναι το δύσκολο κομμάτι ....
ΔιαγραφήΑγοράζει ο επενδυτής τη ΔΕΗ στο 1,5 όταν σχεδόν όλοι βλέπουν λανθασμένα την ταφόπλακα και όχι στα 9 με 10 τότε που όλοι βγαίνουν μάγκες και το παίζουν ειδήμονες.
Αν οι μακροπρόθεσμες προσδοκίες είναι λάθος, θα χάσεις. Αν όμωςεπαληθευθούν θα την ταρατσώσεις την κοιλάρα σου για τα καλά.
Ποτέ μου δεν αγόρασα επενδυτικά στο ανέβασμα. Μόνο για γρήγορο trade. Αγορές στο βαθύ κόκκινο και όταν απαξιώνονται οι επολογές για τις οποίες έχεις μακροπρόθεσμες προσδοκίες υπερανάπτυξης.
Δεν νομίζω πως λέμε η κάνουμε κάτι διαφορετικό Κύριε ΤΑΚΗ σ αυτή την φάση ειδικά ... όσο αφορά τον εαυτό μου τουλάχιστον...γνωρίζω πως δεν θα βρω ούτε πάτο ούτε κορυφή .αν πότε έγινε σε μια δυο περιπτώσεις (μετοχές )ήταν καθαρά θέμα τύχης...απλά ψάχνουμε επιθυμητά σήμεια εισόδου που για τον κάθε ένα μας είναι διαφορετικά και εξαρτώνται από πολλούς παράγοντες και παραμέτρους ... αλλά στην ουσία αυτό που λέτε είναι απόλυτα σωστό...και δεν το γράφω έτσι για να συμφωνήσω απλώς..
ΔιαγραφήΣτις Αγορές είναι πολύ πιο δυσδιάκριτη η αλλαγή Τάσης απο LONG σε SHORT από ότι στην SHORT σε LONG... Χώρια που η τάση δεν αλλάζει για λόγους που τους ξέρει και η θεία μου στο χωριό που ακόμη δεν κατάφερε να ξεχωρίσει την βούρτσα των μαλλιών της από την Παντανοβουρτσα και ούτε πρόκειται για να το πω κομψά..το λέω αυτό ο Αμπαλος γιατί όλοι αυτοί οι αναλυταραδες αληταραδες μας τα έχουν κάνει τσουρέκια με πληθωρισμους ενεργειακή κρίση επιτόκια (όχι πως δεν υπάρχουν όλα αυτά ) αλλά μέχρι στιγμής οι Αγορές σφυρίζουν αδιάφορα και εν μέρει (το ποσό θα φανεί οσοουπω )τα έχουν προεξοφλήσει και τα προεξοφλούν εδώ και καιρό ειδικά στις GROWTH εταιρίες...οι Αγορές αν θυμάμαι καλώς η ηλικία βλέπετε δεν βαρανε καμπάνες όταν πρόκειται να αλλάξουν Τάση (όχι να διορθώσουν μήν μπερδευομαστε) ούτε καν κουδουνάκια...το πολύ πολύ να μαζευτούν σύννεφα -σημαδια ότι κάτι "άλλο" συμβαίνει και ο καθένας το ερμηνεύει κατά το δοκούν ...το θέμα όμως δεν είναι να προβλέψεις πότε θα ψιχαλισει η έστω θα ρίξει καταιγίδα...η μάλλον δεν πρόκειται για πρόβλεψη καιρού αλλά πρόβλεψη ΣΕΙΣΜΟΥ ..... έχει προβλέψει καποιος σεισμό και μάλιστα με χρονική ακρίβεια η χρονική προσέγγιση ???Αν ναι πες τε μου ποιος είναι να πάω να τον γνωρίσω ώστε από εδώ και πέρα να ξέρω πότε να πουλάω και να βγαίνω κατ ευθείαν και SHORT ...μην κάνουμε μισές δουλειές...Χωριά που θα ησυχάσει ο Κύριος ΤΆΚΗΣ από μένα...
ΑπάντησηΔιαγραφήKαλημέρα καλά τα λέτε Κ Τάκη ,αλλά δεν ξέρεις ποιές από τις μετοχές στο usa που έχεις θα υπάρχουν και αύριο.. Ενα απλό παράδειγμα η ayro (αυτή μου ήρθε στο μυαλό) έχει κεφαλαιοποίηση 60 εκτ όταν στα 120 μας φαινόταν αστεία χαμηλή.Βαθύ κόκκινο λοιπόν απαξίωση όσο δεν παίρνει θα την ξανααγοράζατε?????? όταν υπάρχει η πιθανότητα να μην υπάρχει αύριο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌχι. Με Ayro έχω τελειώσει. Η διοίκηση πετάει χαρταετό. Όχι πια λόγια .... μόνο έργα και να δω νούμερα, που μάλλον δεν θα δω.
ΔιαγραφήΗ Ayro είναι ένα ωραίο παράδειγμα που καταδυκνείει ότι πρέπει να αγοράζουμε στους πάτους και να εκμεταλλευόναστε το monentum. Όποιος δεν μπόρεσε να βγάλει λεφτά από το AYRO που σε χρόνο dt απογειώθηκε απο τα 3 στα 10 δολάρια, καλύτερα αν κάνει μια συζήτηση με τον εαυτό του τι λάθος έκανε. Όποιος πάλι αγόραζε στα 8, 9 και 10, αντί στα 3 και ενώ δεν είχε αλλάξει κάτι στα νούμερα, προτιμότερο είναι να ασχοληθεί με
ΒlackJack και όχι με χρηματαγορές.
Ayro Θυμάμαι που λέγαμε όμως οτι θα πάει 15 μπήκαν κάποιοι μεγάλοι στα 6 κτλ
ΔιαγραφήΚύριε nek όταν ξαπλώνετε πάντα απο το ίδιο πλευρό ξεκουράζεστε; Όταν πιάνεστε δεν αλλάζετε πλευρό;
ΔιαγραφήΣτα χρηματιστήρια όταν αλλάζει το momentum και τα νούμερα δεν βγαίνουν αλλάζουμε πλευρό.
Οι μεγάλοι μπήκαν στο AYRO και στα 9 και 10. Που ξέρετε όμως αν από την πίσω τσέπη δεν σόρταραν ή που ξέρετε επι του συνόλου των χρημάτων τι ποσοστό επένδυσαν στο AYRO? 0,1% ή 0,0001%;
Σωστος κ. Τάκη.
Διαγραφήrespect κ.Τάκη!!!
ΔιαγραφήΚΑΝΕΝΑΣ δεν διαβάζει το ταμπλό!!!!
Κανόνας.- ( τελεία και παύλα)
Όταν κάποτε στην Άγρια Δύση είχαμε(χα) γράψει πως είναι πολύ σημαντικό να μπορεί να διαβάζει κάποιος την κορδέλα όταν τρέχει (οι παλιοί ξέρουν τι είναι η κορδέλα οι νέοι ας ανατρεξουν στο ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΜΙΑ ΖΩΗ ΣΤΟ ΧΡΗΜΑΤΗΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥ Lefevre )είχα φάει το κράξιμο της αρκούδας...όχι δεν έχω μάθει να την διαβάζω ...δεν μαθαίνεται εύκολα όμως με τα χρόνια στο πιλοτήριο μαθαίνεις να την συλλαβιζεις...κάτι είναι κι αυτό ... καλύτερα είναι το κράξιμο της αρκούδας παρά το ξύλο της αρκούδας...λέω τώρα εγώ ο Αμπαλος...
ΔιαγραφήΈχουμε άποψη για Asana? Με υψηλά 245 και growth 70% στο 3q και εκτιμώμενο 53% στο έτος ή αγορά την πήγε στα 67 λόγω deceleration στο growth και την γενικότερης κατάστασης. Εδώ κάτω όμως ο ceo έχει χώσει 83 εκ σε αγοράζοντας σαν να μην υπάρχει αυριο
ΑπάντησηΔιαγραφήH OBSEVA μας κάνει πλάκα σήμερα, δεν κουνιέται παρά τα εξαιρετικά νέα.
ΑπάντησηΔιαγραφήδιάβασα αυτό το σχόλιο για την καθυ και το αντιγραφω
ΑπάντησηΔιαγραφήWhat's funny is that people assume Cathie Woods is some dummy. But let's see. She started working as a pro during the dot-com era. 2021 is nothing, nothing, compared to that. Same for 2008 GFC. She created the most meaningful fund family in decades despite being a woman in the most sexist field in existence. She trained with famous economists, not trigger-happy prop-traders. What you want to be she'll be right about innovation's deflationary tendencies?
Clearly we've learned she should have opened a hedge fund instead, then she could have been a submarine. The transparency and fame was just too much for others. She literally took money from them. She also needs to fold a fund or two inside others. But she's not going anywhere.
Προσωπικά με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο!
ΔιαγραφήΚύριοι, μπορεί εμείς να το ρίξαμε στο Growth-Innovation πρόσφατα και να τον πίνουμε, αλλά για δείτε τι έχει κάνει το ARKK από ιδρύσεως το 2015 (παρά την 8μηνη πτώση του):
https://prnt.sc/23g300z
ΑRΚΚ +411%
NASDAQ +264%
SPX +124%
Πλάκα με κάνετε? Μακάρι να την ήξερα νωρίτερα. Θυμάμαι το '19 που πάλευα την TSLA, είχα διαβάσει ο μεσάνυχτας ένα άρθρο με τίτλο " ο στόχος της Cathie Wood για την TSLA είναι $3.000". Στο $200 πάλευε τότε, δε την ήξερα ο μυρωδιάς, λέω καμιά καμμένη που κοιτάει να πομπάρει θα είναι. Αν δεν είχε κάνει split σήμερα θα ήταν ~$5.000.
Όποιος κρίνει την κ. Wood θα πρέπει να μας λέει και τα εκατοστά του πρώτα (του CAGR ντε!).
"To be fair, ARKK has moved higher than the Nasdaq since the ETF’s inception, nearly a decade ago: 26% average returns per year vs. the benchmark’s 22%. But again, the higher returns have come alongside much higher risk and volatility.
ΔιαγραφήSome growth investors may be asking themselves: “what do I care about risk and volatility? I just want my portfolio to grow over the next few decades, so only absolute returns matter”. To that, I would argue that ARKK has still been a subpar alternative.
Here is one example: a portfolio that is allocated 90% to a leveraged Nasdaq fund like QLD and 10% to cash, rebalanced quarterly, would have produced virtually the same volatility and drawdowns as ARKK since 2014. However, this portfolio would have earned 10 percentage points per year of additional returns!
That is, for very comparable risk, a $100,000 initial investment would have been around $375,000 larger now if invested in a leveraged Nasdaq-plus-cash strategy than if invested in ARK Innovation since inception."
Πήγη: https://www.thestreet.com/memestocks/reddit-trends/ark-innovation-the-harsh-reality-about-cathie-woods-flagship-etf
Κυριε Βarren για ένα ενεργά διαχειριζόμενο αμοιβαίο κεφάλαιο τα έτη που πέτυχε τις μεγάλες αποδόσεις της θα μπορούσαμε να το πέτυχουμε και εμείς πιστεύω.
Διαγραφήhttps://prntscr.com/23ggeho
https://prntscr.com/23gi576
Όπως αναφέρετε τον πίνουμε, εντάξει, αν αποφασίσουμε να κάνουμε υπομονή να κλείσει αυτός ο κύκλος και να περιμένουμε τον επόμενο μένοντας στις θεσεις μας δεν έχουμε να ζηλέψουμε κατι !
k. GRinvest, αυτό το δεύτερο που βάλατε επί της ουσίας λέει : αν παίρναμε ένα Yugo και του αλλάζαμε μηχανή και το τραβούσαμε βίντεο και μετά το παίζαμε στο ffw *3 θα φαινόταν το ίδιο γρήγορο με το Tesla PlaidS. Όου κέη.
Διαγραφήκ. Christos C. ναι, θα μπορούσαμε. Αλλά δε μπορέσαμε. Όταν μπορέσουμε με το καλό να της ρίξουμε της θειας στ' αφτιά ας την ξεφωνίσουμε όλοι μαζί.
Για την ώρα το μοκιτάκι μας και νάνι.
Η απόδοση του etf QLD από την 27/10/14, ημερομηνία έναρξης του ARKK, είναι +913%.
ΔιαγραφήΕδώ είναι και το διάγραμμα του yahoo: https://tinyurl.com/nhdwa5t6
ΔιαγραφήΑυτό είναι Nasdaq ×2 δεν είναι ενεργή διαχείριση. Το ×3 θα ήταν πιο γαμώ και το ×5 ακόμα πιο super γαμώ. Μετά βέβαια είναι και το BTC που έχει δώσει +50.000% και το ETH.
ΔιαγραφήΣυγγνώμη την κολοκυθιά παίζουμε; Αν βρούμε δηλ ένα διαχειριστή να την έχει ξεπεράσει μπορούμε να τη σκίσουμε ελεύθερα;
Μη το κουράζουμε, παίρνω πίσω τη μαλακία που έγραψα πιο πάνω. Είναι αναφαίρετο δικαίωμα του καθενός να απαξιώνει τη Wood και να δίνει βάση στον Κράμερ. Εγώ θα ξάνω το ανάποδο.
Γούφετ άουτ.
Αν ΚΎΡΙΕ BARREN ιδρώνει το αυτί της γιαγιάς Καθυ και του κάθε διαχειριστή αυτού του επιπέδου και όγκου (χρημάτων ) για το τι γράφουμε εμείς τότε θα οδηγούσαν κάρα και όχι Άστον Μάρτιν...έχω πει ότι παρακολουθούμε τέτοιους τύπους γιαγιάδων παππούδων και προφητών (με πιάνετε ) αλλά δεν τους ακολουθούμε κατά πόδας η κατά γράμμα γιατί αφ' ενός είναι θέμα timing αφ' ετέρου δεν γνωρίζουμε την στρατηγική τους (μην το αναλύσουμε θα χαθούμε )και τρίτον παίζουν το παιχνίδι τους στα Ελληνικά κάνουν την δουλειά τους ...προτιμώ να "ακολουθήσω" όταν κρίνω σκόπιμο τον Κύριο Τάκη τον Κύριο BARREN τον Κύριο Χασαπακλα παρά τα μεγάλα παιδιά...τους παρακολουθώ δεν τους ακολουθώ με την έννοια αφού αγοράζει η πουλάει η γιαγιά βουρ και εγώ στον πατσά...
Διαγραφήk. Gerry συμφωνώ φυσικά, γι'αυτό και δεν αναφέρω τη λέξη "ακολουθώ", αλλά "δίνω βάση".
ΔιαγραφήΗ Wood έχει μια εκπομπή στο YT το "In the Know", όπου αναλύει τις σκέψεις της για την αγορά και την οικονομία γενικότερα. Το περιεχόμενο είναι χρυσάφι. Επίσης εκδίδει reports της έρευνας του ARK ελεύθερα για όλους. Σε αυτά δίνω βάση, όχι τι και πότε αγοράζει και πουλάει.
Ομοίως έχω γράψει στο παρελθόν ότι όποιος διαβάζει Τάκαρο για να αντιγράψει καρμπόν τις επιλογές του (αξίζει να) είναι χαμένος από χέρι. Εδώ προσφέρεται από τον ίδιο και άλλους γνώση και εμπειρία δεκαετιών, ελεύθερη για όλους να την κλέψουμε και να μπορούμε κάπως να σταθούμε στα δικά μας πόδια. Ο καημός των περισσότερων όμως είναι να μάθουν τι και πού αγόρασε και πού θα το πουλήσει για να βγάλουν κανένα άκοπο γρηγοράκι. Αδέρφια, αν λειτουργείτε έτσι να ξέρετε δεν είστε και πολύ διαφορετικοί από τους ενοίκους του μπαλαούρου.
Το να "ακολουθώ" μειώνει την αυτοεκτίμηση μου. Δίχως να είναι καθόλου σίγουρο ότι θα αυξήσει το χαρτοφυλάκιο μου. Πρώτα θ΄αγοράσει η κάθε Κάθυ, κ. Τάκης, κ. Butcher μετά θα το κοινοποιήσει οπότε εγώ θ΄αγοράσω αργότερα ακριβότερα. Ακριβώς το ίδιο και όταν ο "σημαιοφόρος" μου στρίψει. Εγώ θα το μάθω με υστέρηση. Κι αν η επιλογή έχει γυρίσει για μένα αρνητική, έστω και λίγο, κινδυνεύω να νικηθώ απ΄τον εγωισμό μου και να εγκλωβιστώ. Πολλά τα παραδείγματα στο μπλογκ επιλογών που ο αρχηγός έχει πουλήσει με μικρά κέρδη ενώ οι ακόλουθοι δεν πρόλαβαν κι αιμοραγούν.
ΔιαγραφήΗ καλύτερη πληροφορία είναι η σωστή σκέψη!!
Μια και την αναφέραμε, αξίζει να διαβάσει κανείς το χθεσινό blog post της. Θεωρώ πολύ πιθανό ιστορικά να αποδειχθεί κάτι ανάλογο για τις growth-innovation stocks με το άρθρο του μπάρμπα μου το 2008 "Buy American. I am", που θεωρήθηκε το έναυσμα για τη θεαματική ανάκαμψη της αμερικάνικης αγοράς.
ΔιαγραφήΤο αφήνω εδώ και παραθέτω δειγματολειπτικά τις δύο τελευταίες παραγράφους.
https://ark-invest.com/articles/market-commentary/innovation-stocks-are-not-in-a-bubble/
With a five-year investment time horizon, our forecasts for these platforms suggest that our strategies today could deliver a 30-40% compound annual rate of return during the next five years. In other words, if our research is correct – and I believe that our research on innovation is the best in the financial world – then our strategies will triple to quintuple in value over the next five years. Yet, as this year winds to a close, investors seem to be more interested in “playing it safe” and moving closer to benchmarks that, in our view, are unlikely to generate even average returns during the next ten years. Much like the early years of ARK’s research on and investing in electric vehicles (TSLA) and bitcoin, disruptive innovation seems to be in deep value territory. Based on the last eight years of our research, the opportunities will scale from $10-12 trillion today, or roughly 10% of the global public equity market cap, to $200+ trillion during the next ten years.
We will not let benchmarks and tracking errors hold our strategies hostage to the existing world order. The coronavirus crisis permanently changed the way the world works, catapulting consumers and businesses into the digital age much faster and deeper than otherwise would have been the case. Dismissing innovation strategies as “stay at home” glosses over a crucial point: innovation solves problems in a way that consumers and businesses adopt with relief, enthusiasm, and delight. Critical to investment success will be moving to the right side of change, avoiding industries and companies caught in the crosshairs of “creative destruction” and embracing those on the leading edge of “disruptive innovation.”
1. "The key to investing is not accessing how much an industry is going to affect society, or how much it will grow, but rather determining the competitive advantage of any given company and, above all, the durability of that advantage. The products and services that have wide, sustainable moats around them are the ones that deliver rewards to investors" --Warren Buffet
Διαγραφή2. "We see change as the enemy of investments ... so we look for the absence of change. We don't like to lose money. Capitalism is very brutal. We look for mundane products that everyone needs." --Warren Buffett
Κύριε BARREN καταλαβαινομαστε δεν χρειάζονται εξηγήσεις...την ίδια γλώσσα μιλάμε άλλο αν ο καθένας έχει την δική του ταχτικη και στρατηγική...ακολουθώ στην δική μου γλώσσα σημαίνει ακούω αυτό που προτείνει κάποιος που εκτιμώ σ αυτό που λέει και κάνει μετά κρίνω και αποφασίζω αν πόσο και μέχρι που θέλω να μπω η να βγω σ αυτό που πρότεινε...αυτό δεν σημαίνει πως ακολουθώ τυφλά ...και πάνω απ' όλα παίρνω το ρίσκο που κρίνω την συγκεκριμένη χρονική στιγμή ...από κει και πέρα το τι ενοισ δίνει ο καθένας στην λέξη ακολουθώ η σε όποια άλλη καρφακι δεν μου καίγεται...το γιατί το έχω αναφέρει πολλάκις ..άλλη μία δεν πειράζει ... γιατί μόνος που πάω ταμείο και στη ζημιά και στο κέρδος ...που σημαίνει δική μου κατά δική μου η ευθύνη...
ΔιαγραφήΑυτό το "30-40% compound annual rate of return during the next five years" να το θυμόμαστε παρακαλώ.
ΔιαγραφήΘεωρώ πολύ χρηστικό το απόφθεγμα του παππού που ποστάρετε φίλε GRinvest.
Διαγραφή"The key to investing is not accessing how much an industry is going to affect society, or how much it will grow, but rather determining the competitive advantage of any given company and, above all, the durability of that advantage"
Ο Μπουφφέτος μάλλον επηρεάστηκε από τις θεωρίες του Γιόζεφ Σουμπέτερ. Ο οποίος στο έργο του "Θεωρία της οικονομικής ανάπτυξης" υποστήριξε ότι:
"Τα κέρδη δεν προέρχονται από την εκμετάλλευση της εργασίας ή από κάποια ενσωματωμένη αξία στο κεφάλαιο. Τα κέρδη εμφανίζονται όταν η κυκλική μη εξελίξιμη πορεία των πραγμάτων δεν ακολουθεί τη συνήθη στατική της πορεία. Όταν δηλαδή εισάγονται στην παραγωγική διαδικασία καινοτόμες ιδέες κάθε είδους, οι οποίες αυξάνουν την παραγωγικότητα σημαντικά ή βοηθούν στη δημιουργία εντελώς νέων προϊόντων. Η καινοτομία είναι λοιπόν που δίνει στον καπιταλιστή που την εκμεταλλεύεται ένα σημαντικό άλλα πρόσκαιρο πλεονέκτημα. Διότι πολύ σύντομα οι ανταγωνιστές την αντιγράφουν και αποκαθίσταται η προηγούμενη ισορροπία του τρόμου."
Οπότε ναι:
"The products and services that have wide, sustainable moats around them are the ones that deliver rewards to investors".
Τι να θυμόμαστε? Γραμμένο δημόσια είναι, δε μας το είπε στ' αφτί.
ΔιαγραφήΚατά τη γνώμη μου δε είναι και πολύ συντηρητικό, αλλά καλά κάνει.
Κύριε GERRΥ απαντήσατε στον κύριο Barren και κανονικά ΔΕΝ μου πέφτει λόγος. Έχω ωστόσο την επιθυμία να αναφέρω ότι το δικό μου σχόλιο για το "ακολουθώ" ΔΕΝ έχει διόλου σχέση με εσάς. Το έχω διατυπώσει τουλάχιστον δύο ακόμα φορές στο παρελθόν σε αυτό το μπλογκ, τα πρώτα χρόνια της δημιουργίας του αν θυμάμαι καλά. Μαζί με ένα καλό (κατά τη γνώμη μου) "αμυντικά-κερδοσκοπικό κανόνα" παιχνιδιού. Μια κι άρχισα επαναλαμβάνω και δαύτον.
ΔιαγραφήΌταν μπαίνω σε μια μετοχή σκοπεύω στο κέρδος. Τρία μερόνυχτα να έχω σκανάρει το χαρτί, εάν η επιλογή μου ακολουθήσει αντίθετη πορεία, για μένα σημαίνει ότι κάπου λάθεψα. Στην εταιρεία? Στο management? Στο timing? Στην τάση της αγοράς? Μικρή σημασία έχει. Το θέμα είναι πως το αντιμετωπίζω.
Στο πρώτο -7% ρωτάω στον καθρέφτη:
-"Πες πως δεν την είχες αγοράσει, τώρα στην τρέχουσα τιμή θα την αγόραζες?"
Εάν μου απαντήσει ΟΧΙ, την πουλάω επιτόπου. Εάν μου απαντήσει ΝΑΙ συνεχίζω να την κρατώ. Αν όμως υποχωρήσει επιπλέον 5% την πουλώ δίχως δεύτερη σκέψη. Διότι εάν φτάσω να χάνω 50% μετά πρέπει να κερδίσω 100% για να βγω στεγνός απ΄την κερδοσκοπία.
Πρωτοάκουσα αυτή την προσέγγιση από τον μακαρίτη Τζον Μαρκόπουλο σε μια ραδιοφωνική εκπομπή στον Flash961 τα πρώτα χρόνια της 10ετίας του 90. Νέος κι εγώ, με σημαντικές ζημιές στο χαρτοφυλάκιο. Δεν με βοήθησε να τις κερδίσω, αυτό το έκαναν οι κατασκευαστικές. Με βοήθησε ωστόσο να διατηρήσω τα κέρδη των παχιών αγελάδων που στις αγορές κάποια στιγμή έρχονται πάντα.
Βέβαια έχει ένα τεράστιο μειονέκτημα. Απαιτεί πειθαρχία. Τη σημαντικότερη και σπανιότερη αρετή σε ένα παίκτη 😎
Κύριε Hippy δεν απάντησα μέσω του Κυρίου BARREN σε σας.Αν ήθελα να πω κάτι σε σας θα σας το έλεγα ευθέως όπως το έχω κάνει στο παρελθόν.Εχω γράψει πολλάκις διαβάζω τους πάντες εδώ παλιούς και νέους και ότι μου κάνει το κρατώ!Δεν γεννήθηκα ξερολας και ευτυχώς που δεν κατάπια αυτή την καραμέλα 🍬 γιατί μπορούσα να πνιγώ.Δεν έχω καμμιά διάθεση ούτε για αντιπαλοτητες και διαξιφισμούς του ποιος την έχει μεγαλύτερη την CARG που λέει και ο φίλος BARREN...Γράφω την γνώμη μου η κάνω ένα σχόλιο πάνω σ αυτό που έγραψε κάποιος συνάδελφος εδώ χωρίς καμία πρόθεση εμπάθειας η ξερολιας ...δεν με αφορά αυτό το είδος σχολιασμού...αν έχω να πω κάτι που μπορεί να βοηθήσει έχει καλώς αν όχι απλά σιωπω...Τέλος δεν υπάρχει για μένα χείροτερο πράγμα από το να λες στον άλλο σε μια δυσκολη στιγμή του κοίτα είσαι μπιπ ...με την ευκαιρία θέλω να πω στον Φιλο GEOPARD αν και πιστεύω ότι το γνωρίζει πως όσες φορές του έχω σχολιάσει την ταχτικη του δεν έχει άλλη πρόθεση και σκοπό από το να του πω αυτό που εγώ πιστεύω πως κάνει λάθος ...τώρα το τι θα πράξει είναι καθαρά προσωπική του ευθύνη ...το θέμα είναι να δικαιωθεί αυτός για τις επιλογές του όχι εγώ ...και αυτό ισχύει για όλους μας πιστεύω...
ΔιαγραφήΣημαντικότερο είναι να σχολιάζουμε επί στρατηγικών παρά επί προσωπικών.
ΔιαγραφήΜην ανησυχείτε επί προσωπικού δεν πρόκειται να σας σχολιάσω ...και αν ο Κύριος GEOPARD η οποίος άλλος φίλος εδώ έχει ενοχληθεί εδώ είμαι να μου το πει ...ο οποίος σχολιασμός πάντως δεν έχει ούτε κριτική ούτε διάθεση νουθεσίας...αν κάποιον έχω να διδάξω η να διδαχθω είμαι μόνο εμένα ...το ξαναλέω το δικό μου "σχόλιο" είναι για να βοηθήσω σε κάτι και όχι να την πω σε κάποιον άλλο...
ΔιαγραφήΚυριοι βρηκα μια μετοχη η οποια με ιντριγκαρει και σκεφτομαι να τιμησω μολις την ψαξω λιγο ακομα πιο βαθια.
ΑπάντησηΔιαγραφήticker:KULR. Συνεργασια με nasa και lockheed martin. Προχτες πηρε και τριετες συμβολαιο με Volta trucks. Στο Q3 ειχε 300% revenue growth απο περυσι.
KULR Technology Group, Inc., through its subsidiary, KULR Technology Corporation, develops and commercializes thermal management technologies for batteries, electronics, and other components applications in the United States. It offers lithium-ion battery thermal runaway shields; fiber thermal interface materials; phase change material heatsinks; HYDRA TRS battery storage bags; internal short circuit device; and CRUX cathodes. The company's technologies are used in electric vehicles, energy storage, battery recycling transportation, cloud computing, and 5G communication devices. It serves electrical transportation, 5G mobile computing, cloud computing, and space exploration and communications markets, as well as lithium-ion battery, energy storage, and battery transportation market. The company was formerly known as KT High-Tech Marketing Inc. and changed its name to KULR Technology Group, Inc. in August 2018. KULR Technology Group, Inc. was founded in 2013 and is based in Campbell, California.
Θα ηθελα και τη γνωμη ολων σας να την δουμε πιο βαθεια. Εχει ψωμι εδω νομιζω.
https://www.kulrtechnology.com/q4-virtual-investor-summit-presentation/
Διαγραφήk. Γεωπόνε με μια γρήγορη ματιά κι εμένα με ιντριγκάρισε κάπως. Στη φάση που είμαι δεν υπάρχει περίπτωση να ασχοληθώ, αλλά δυο τρεις σκέψεις (για να μιλάμε και για εταιρίες καμιά φορά) :
ΔιαγραφήΘετικά:
-Το αντικείμενό της είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ hot και κυριολεκτικά, όταν πχ έχεις τα Chevy Bolt να πιάνουν μαζικά φωτιά ακόμα και σβηστά και να απαγορεύονται από τα δημόσια parkings, ενώ η ανάγκη cloud υπολογιστικής ισχύος τα επόμενα χρόνια επίσης αναμένεται να πάρει φωτιά.
-Ενώ από 2018=>2020 συρρικνωνόταν (1,27 Μ έσοδα=>624 Κ), το 2021 έχει ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ growth με ΤΤΜ πωλήσεις ~1,82 Μ και growth >300%! Παράλληλα την τελευταία τριετία αύξησε το μικτό της περιθώριο από 36%=>70%.
- Ο Τσίου Michael Mo φαίνεται καλή περίπτωση.
-Καλό διαγραμματικό setup. Φαίνεται να έχει κάνει βάση στο 2,8 και αν διασπάσει την περιοχή 3,3~3,5 θα μπορούσε να ξεφύγει. Αν χάσει το 2,8=> πρόμπλεμ.
Αρνητικά:
-ΠΑ-ΝΑ-ΚΡΙ-ΒΗ, με MC 310M, ταμείο 10 Μ και ΤΤΜ πωλήσεις 1,8 Μ, μιλάμε για EV/SALES 167! Εκατόν εξήντα επτά! Βέβαια προφανώς η αγορά έχει λόγω που της το δίνει εν μέσω μακελειού.
Θέλει πολύ ψάξιμο, κάτι φαίνεται όντως να υπάρχει εδώ.
Ένα βιντεάκι του Τσίου να εξηγεί το business για όποιον θέλει να σχηματίσει εικόνα.
https://www.youtube.com/watch?v=AVn9sK3j8QM
Ακριβως στα ιδια εχω καταληξει. Αντικειμενο και προσδοκιες ψηλα. Εχουν φτιαξει μια καλη πορεια το τελευταιο διαστημα αλλα πολυ υψηλη αποτιμηση ακομα και για τα δικα τους δεδομενα και κλαδο. Ο μονος λογος να παιζει τοσο ψηλα για τοσο καιρο ειναι οτι η αγορα και περιμενει που δεν το εχω διαβασει ακομα καπου για επικειμενη αγορα ή συνεργασια.
ΔιαγραφήΣυνεχιζω μελετη και θα ενημερωσω αν βρω κατι περαιτερω. Προς το παρων σκεφτομαι να την παω ενα γρηγορο τρειντ αν γυρισει προσ τη βαση 2.8 και αναπηδησει να καβαλησω το ρειντζ με ετοιμο στοπ λος. Μπορει να ανακοινωσουν τιποτα καινουργιο το Γεναρη του 2022 και να αρπαξουν φωτια!
Οταν οι δεικτες ειναι κοκκινοι και οι μετοχες μας ολες πρασινες... μαλλον σημαινει οτι βρηκαμε τον πατο...!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπάρχει μια άποψη ότι οι μετοχές μετά το Triple Witching κινούνται αντίθετα από ότι θα κινηθούν το επόμενο διάστημα και σήμερα ήταν Triple Witching , από ότι θυμάμαι στο Ελληνικό δεν ίσχυε απόλυτα αυτή η άποψη, κάποιος άλλος έχει άποψη πάνω σε αυτό;
ΔιαγραφήΚαλά θα ήταν να μην βγάζουμε τόσο αβίαστα συμπεράσματα μάλλον χρησμούς από μια δυο συνεδριάσεις .....
ΔιαγραφήΚαθεις εχει δικαιωμα να βγαζει συμπερασματα... το μελλον θα δειξει αν ηταν τα σωστα...! Το αλαθητο μονο ο Φρανκι...!!
ΔιαγραφήΦυσικά και ο καθένας είναι ελεύθερος να πει να γράψει και να κάνει ότι θέλει...εγώ απλά είπα ότι καλά θα ήταν να μην βιαζόμαστε....από κει και πέρα περί ορεξεως ότι άρεσει στον καθένα...
ΔιαγραφήΤώρα εδώ κανονικά θα έπρεπε να γράψω κάτι αλλά το αφήνω γιατί δεν έχει νόημα ... σπεύδουμε βραδέως και ο νοων νοητω...
ΔιαγραφήΝα χαμε να λεγαμε
ΔιαγραφήΣτην γκλίτσα του τσοπάνη ETC...
ΔιαγραφήΜην ασχολείστε Κύριε GEOPARD με τέτοιες απόψεις...η στατιστικές παίζουν κάποιο ρόλο αλλά όχι στο τελικό αποτέλεσμα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα , κύριε GERRY έχουν μια λογική αυτές οι απόψεις ότι ψάχνουν καλύτερες τιμές για να βγάλουν κέρδος , όπως γράφετε παραπάνω τις λαμβάνουμε απλά υπόψη μας αλλά δεν ειναι η αιτία της απόφασης να αγοράσουμε ή να πουλήσουμε.
ΔιαγραφήΌσο και αν δεν το παραδέχομαι μπορει φαινομενικά να εχω κάνει αυτήν τη στιγμή λάθος επιλογές αλλά οι εταιρείες που προσπαθώ να κρατήσω στο χαρτοφυλάκιο μου πλην 2-3 είναι για μακροπρόθεσμη διακράτηση και όχι για μπες βγες πχ Asts Zevia Ptra Upst LMND SOFI (SKLZ υπό όρους) και αν τα καταφέρω να προσθέσω σε καλύτερη τιμή την AI C3ai ενώ οι ADMA GAME ειναι για κάτι ποιο γρήγορο και σίγουρα δεν ειναι για διακράτηση , το όλο θέμα ειναι να εχεις καλές εταιρείες στο ξεκίνημα τους , απλά τώρα κοιτώντας τις αποτιμήσεις μου χαλιέμαι αρκετά αλλά νομίζω και ελπίζω στην συνέχεια θα διορθωθεί αυτό , τα προβλήματα που έχει αυτή η τακτική ειναι ευνόητα πχ αν δεν βγει το project της εταιρείας χάνεις το κεφάλαιο σου ή πόσο χρόνο έχεις να περιμένεις για να βγει το project της κάθε εταιρείας , δηλώνω μακροπρόθεσμος και θέλω να πάω για μια πολύ δυνατή απόδοση σε βάθος 3-4 χρόνων για αυτό κρατάω τις θέσεις μου άσχετα αν τώρα ειμαι 30% κάτω στο επενδεδυμένο κεφάλαιο μου για αυτό και δεν έχω ίχνος μόχλευσης.
Κύριε GRinvest σε αυτά που μου γράψατε ποιο πάνω έχετε απόλυτο δίκιο αν το πάρεις καθαρά με τι beta παίζει το χαρτοφυλάκιο μου σε σχέση με τον Nasdaq , τους λόγους μου του εξηγώ στην ποιο πάνω παράγραφο γιατί πάω για την μεγάλη εικόνα στο βάθος και θα δανειστώ αυτό που έχει πει ο κύριος Τάκης ότι τους δείκτες κανονικά θα έπρεπε να τους έχω γραμμένους και κακώς δεν το κάνω .
Αυτό που αναρωτιέμαι κύριε Geopard είναι το εξής. Εμείς κάνουμε stock picking, επειδή πολλές από τις επιλογές μας έχουν υπερβολικό volatility αναγκαζόμαστε να παρακολουθούμε από κοντά τι γίνεται. Καταλήγουμε να κάνουμε φυσικά πολλά λάθη.
ΔιαγραφήΕναλλακτικά θα μπορούσαμε να έχουμε passive etfs με διασπορά στις διάφορες αγορές. O SPY από πέρυσι τον Απρίλιο έχει δώσει 55% με μηδαμινή μεταβλητότητα και με το μεγαλύτερο drawdown να είναι 7%. Θα είχαμε δηλαδή πολύ ήσυχο το κεφάλι μας.
Και το ερώτημα που θέτω πρώτα από όλα στον εαυτό μου είναι το πόσο μεγαλύτερη απόδοση χρειάζεται να έχουμε από τον SPY ή από ένα διεθνή δείκτη για να δικαιολογείται ο μπελάς που βάζουμε στο κεφάλι μας και ο χρόνος που χάνουμε. Πιστεύω ένα 10% παραπάνω θα το θέλαμε.
Φυσικά ένα τέτοιο ποσοστό είναι εξαιρετικά δύσκολο να πετύχει ένας επαγγελματίας όχι εμείς που είμαστε ερασιτέχνες.
Αυτό που μάλλον θα κάνω, αν τα καταφέρω, είναι τα καινούρια λεφτά που θα έχω διαθέσιμα να τα βάλω σε emerging market value etf τα οποία αναμένεται να αποδώσουν γύρω στο 8% ετησίως για την επόμενη δεκαετία.
Υπάρχει το πολύ καλό βιβλίο που λέγεται "A random walk down wall street" στο οποίο αναφέρεται ότι σχεδόν κανένας active manager δεν μπορεί να νικήσει τους δείκτες αναφοράς του. Το ότι υπάρχουν μετρημένοι στα δάχτυλα διαχειριστές σαν τον Buffet επιβεβαιώνει αυτόν τον κανόνα.
Καλησπέρα , κύριε GRinvest ένα ειναι το μόνο σίγουρο ότι νέο χρήμα δεν θα βάλω για την επόμενη πενταετία , αν μια δυο από τις επιλογές μου τρέξουν σύμφωνα με το project θα έχουν βγει τα σπασμένα με ένα καλό κέρδος αλλά το θέμα ειναι να αντέξω όταν θα ξεκινήσει ο Ταύρος και μην κάνω τον trader .
ΔιαγραφήΚΑΛΗΜΕΡΑ. ΕΓΩ ΠΑΛΙ ΛΕΩ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΑΡΧΙΣΕΙ Ν ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ ΞΑΝΑ Η ΣΚΥΛΑ ΘΑ ΚΟΙΤΑΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΜΠΑΡΟΥΦΕΣ ΛΕΩ.
Cathie Wood Says Innovation Stocks Are in ‘Deep Value’ Territory
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι η θεία Κάθι αυτό νομίζω λέει..Αρκετά με τις εκπτώσεις... Για να δουμε πως θα πάει απο βδομάδα γιατί η Παρασκευή μου άρεσε.
Κυριοι πως σας φαινεται η Berkshire Grey; Κωδικος BGRY, AI warehouse ρομποτακια.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://www.unhedged.com/companies/5fb83ee69055f7001077d98e/BGRY/financials/
Presentation εδω:
https://www.sec.gov/Archives/edgar/data/1824734/000121390021036717/ea144133-425_revolution.htm
Πάρα πολύ καλή. Αλλά με τα τωρινά δεδομένα αγοράζετε στα 3.5-4. έχει προοπτικη και θα δει διπλασιασμό μέσα στο 22
ΔιαγραφήΚύριοι καλησπέρα Κύριε Τάκη επειδή έχουν δυσκολέψει τά πράγματα στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού μήπως θά ήταν ευκαιρία να δώσετε τά φώτα σας και για την αγορούλα μας;Λιγότερα κέρδη μικρότερο ρίσκο για εμάς τους συντηρητικούς. Ευχαριστώ καλές γιορτές σε όλους
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα στην παρέα! Θα ήθελα τη γνώμη σας για τη LAZR στα τρέχοντα επίπεδα.
ΑπάντησηΔιαγραφήτούμπανο
ΔιαγραφήΑν θελετε Lidar τοτε σωστη επιλογη
ΔιαγραφήΕχει ξεκινησει και προγραμμα αγορας μετοχων διοτι θεωρει οτι βλαπτει η τρεχουσα τιμη το κυρος της εταιρειας
Η Αμερική κατάντησε γιο γιο τον τελευταίο καιρό...αν αυτό κάποιος το βλέπει για καλό δηλαδή την μια γιουβέτσι την άλλη έτσι την επόμενη γιουβέτσι αλλά καμμένο τότε οκ ...και για να μην μπερδευομαστε δεν με αφορούν οι δείκτες γιατί δεν παίζω δείκτες ... έλα όμως που σ αυτές τις συγκυρίες μαζί με τα ξερά καίγονται και τα χλωρά και σε κάποιες περιπτώσεις με την ίδια ευκολία...έτσι να υπάρχει ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Αμερική τραβάει το κάρο της ανθρωπότητας τα τελευταία 150+ χρόνια και θα το τραβάει γι' άλλα τόσα (αρκεί να μη το παραχeσει με τα κυριλοκουμούνια τύπου Obamiden, OAC, Warren, Pelosi κλπ).
ΔιαγραφήZoom out!
Κύριε BARREN καμμιά διαφωνία ως προς την τοποθέτηση σας ...εγώ λέω απλά τι κάνει αυτή την στιγμή και είναι το μόνο που ξέρω ...τώρα το τι θα κάνει αύριο η μεθαύριο ούτε αυτό το ξέρω ...το τι πιστεύω+( όχι ξερω) ότι θα κάνει στο μέλλον είναι αυτό που πάντα έκανε...να τραβάει το κάρο πρώτη καλύτερη και δυνατότερη...οι υπόλοιποι θα ακολουθουν ... business as usual den lete ekei stin katw Omaha???
ΔιαγραφήΝαι έτσι λέμε. Κι επειδή στα δύσκολα γίνονται τις μοδός τα αποφθέγματα του μπάρμπα μου, αλήθεια, τις καλές μέρες για τις δικές μας μήπως θυμόμαστε ότι αρκετοί και εδώ τον απαξίωναν και αυτόν όπως κάνουν τώρα με την Cathie Wood και τώρα ξανά τον θυμήθηκαν?
ΔιαγραφήΕγώ λοιπόν θυμάμαι σαν τώρα, μικρό παιδάκι με κοντά παντελονάκια να με έχει στα γόνατα και να μου λέει:
-Buy American.
-Never bet against Ammurica.
-The best stock is the one you never want to sell.
-Don't try to time the market.
... και άλλα πολλά, αλλά συγκινούμαι τώρα...
Εγώ θυμάμαι ένα άλλο αλλά δεν ξέρω ποιος έχει το CR... If you can not stand the heat stay out of the kitchen... και σ αυτή την φάση επειδή για λόγους που δεν ενδειαφερει το κοινό εγώ i can not stand the heat έχω πιάσει τα γεφύρια... αλάργα κι αγαπημένοι μέχρι να δροσίσει...με καταλάβαινετε ΚΎΡΙΕ BARREN
Διαγραφή,, είμαι σίγουρος όπως και εγώ εσάς άλλωστε...
Έτσι είναι Κύριε BARREN μου...Δρυός πεσουσης πας...(εδώ βάλτε εσείς ότι θέλετε) ξύλευεται... αλλά υπάρχει και το άλλο..πίσω έχει η αχλάδα την ουρά...
ΔιαγραφήΠαθαίνει κανένας άλλος FOMO βλέποντας τα futures του SP (-1.5% ας γουί σπηκ) ή μόνο σ' εμένα συμβαίνει?
ΑπάντησηΔιαγραφήΣας κατανοώ Κύριε BARREN μου ...το πάθαινα κι εγώ στα νιάτα μου ...τώρα πια κομποσκοίνι και πέταμα τελών να περάσει ο χρόνος για να μην πλητω...
ΔιαγραφήΑς πάρω ένα χριστουγεννιάτικο λαχνό, έτσι για το καλό!
ΑπάντησηΔιαγραφήΆνοιγμα -2~-2,5% (4.500~4.520) για τον SP500 και εκτόξευση, με βαθυπράσινο κλείσιμο.
Οι τσαπερδόνες μας το αυτό x2.
Κουβά πάλι. Φτού γκίνια!
ΔιαγραφήΧαχα! Πως τα λέτε έτσι κ Barren. Αν δεν σας κάνει κόπο, πάρτε έναν και για μένα στον ίδιο λήγοντα (x2) 😀
ΑπάντησηΔιαγραφήΈτσι για την αλητεία και μια κι έφτασε μετά από μακρύ ταξίδι η ΑΜΚ μου, είμαι και σήμερα αγοραστής.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟλίγον U, ABNB, PLTR, LMND so far και βλέπουμε.
ΕΤΣΙ!ALL IN ΛΕΜΕ ΡΕ ΜΝΙΑ!
ΔιαγραφήΆντε και λίγο DM και όσο πατάει η γάτα ROKU, για το καλό.
ΔιαγραφήΈχωσα το 40% της ΑΜΚ, πρέπει να δείξω αυτοσυγκράτηση.
MERRY F@*#&N CHRISTMAS!
k. TATA μου θυμίσατε τα σοφά λόγια ενός άλλου μπάρμπα μου, μακαρίτη πια.
ΔιαγραφήΝα, σαν τώρα τον ακούω:
"Barry αγόρι μου, όλα κάποια στιγμή τα βαριέσαι. Τρία πράγματα μόνο δε χορταίνονται στη ζωή : το μνί, το κρασί και το χαρτί!"
Έμαθα πολλά κι απ' αυτόν.
Καλησπέρα, ήρεμα παιδιά εδώ έχουμε και άτομα σε κρίσιμες ηλικίες , αν είχα ρευστότητα θα κοίταζα αλλά επειδή δεν έχει νόημα δεν κοιτάζω θα χαλαστώ μια και έξω σε λίγη ώρα μετά την συνεδρίαση αν και o Nasdaq είδα να αντιδράει , είπαμε τους δείκτες τους γράφουμε εκεί που δεν πιάνει μελάνι ή τουλάχιστον προσπαθούμε! τα λέμε μετά τις 11:30. Τουλάχιστον να το διασκεδάσετε εσείς και για μένα!
ΔιαγραφήΚύριε Barren, μεγαλοκαναλάρχα μου 😉😉, τα ωραία αρχίζουν. Μετά την Αιόβα ήρθε και η Αριζόνα!!!
ΔιαγραφήΧαχαχα, και κάποια στιγμή όλος ο ντουνιάς θα τζογάρει-παίζει-παρακολουθεί-αγοράζει στο μαγαζάκι μας.
ΔιαγραφήΤα βιβλία μας είναι ανοιχτά και τους περιμένουν!
Εεεε και λιγούλι ZVIA στο 7,25 μέρες που είναι ...
ΔιαγραφήCLVR
ΑπάντησηΔιαγραφήΧάσαμε κάτι?
Η απόλυτη απογοητευση
Η Redwire εχει φάει τέτοια ήττα που έτσι και ανακοινώσει αποτελέσματα θα κάνει relief rally. Η πρώτη φορά που τα αποτελέσματα καθαυτά δε θα έχουν σημασία. Μόνο η ικανότητά της να τα ανακοινώσει χαχα.
ΑπάντησηΔιαγραφήHold your F@*#&N HORSES εκεί στην κάτω ΟΜΑΧΑ...MERRY CHRISTMAS σε μέρες Κρίσιμες φίλε μου BARREN...
ΑπάντησηΔιαγραφήΈνας σημαντικός παράγοντας που δεν έχει αναδειχθεί όσο αφορά την εταιρία είναι η εξαγορά της Γερμανικής εταιρίας υδρογόνου (H2FLY) που είχε εξαγοραστεί πέρσι. Μονο αυτό μελλοντικά θα δώσει υψηλές υπεραξίες στην εταιρία.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://www.tagesschau.de/multimedia/video/video-1148983.html
Διαγραφή