Με λένε Τάκη - είμαι γκουρού, όταν γράφω σπάω μεγάλη πλάκα, δίχως να λέω τίποτα για πλάκα.

Οι απόψεις, εκτιμήσεις, αξιολογήσεις ή προβλέψεις, οι οποίες εκφράζονται σ αυτό το blog αποτελούν παλαβομάρες του χρήστη που γράφει με το nick Τάκης Μορφονιός και δεν αποτελούν προτροπή για αγορά ή πώληση χρηματιστηριακών προϊόντων. Στο blog γίνονται συζητήσεις - εκτιμήσεις μεταξύ αγνώστων, οπότε οι αναγνώστες να μην λαμβάνετε τίποτα ως δεδομένο και αληθές.
Συνεπώς, ο,τιδήποτε γράφεται στο www.mitarola.blogspot.gr, δεν αποτελεί συμβουλή ή πρόταση για αγορά ή πώληση αξιών ή προτροπή για πραγματοποίηση οποιασδήποτε μορφής επένδυσης.

Σάββατο 8 Ιουνίου 2019

As Company, Δρομέας,Εβροφάρμα, Ικτίνος, Medicon, Μοτοδυναμική

Ας ξεκινήσουμε σιγά σιγά να παρουσιάζουμε, κατά τη θερινή περίοδο, τα ετήσια αποτελέσματα ορισμένων εταιριών ... 
Το μενού σήμερα περιλαμβάνει AΣΚΟ, Δρομέας, Εβροφάρμα, Ικτίνος, Μοτοδυναμική και Medicon.




ΑS Company
Το 2018 o Όμιλος, πέτυχε πωλήσεις 27,015 εκατ. ευρώ και είναι το 2ο καλύτερο ρεκόρ μετά τα 27,245 εκατ. ευρώ πωλήσεις του 2008.
Στις ενοποιημένες οικονομικές καταστάσεις, περιλαμβάνουν τα αποτελέσματα της θυγατρικής Εταιρίας «AS COMPANY CYPRUS LTD», με έδρα στην Κύπρο,η οποία διένυσε την τρίτη χρήση της και της θυγατρικής«AS KIDS TOYS SRL»με έδρα στη Ρουμανία, η οποία δραστηριοποιήθηκε το τελευταίο τρίμηνο του 2018.
Οι πωλήσεις στην Κύπρο έφθασαν τα 1,586 εκατ. ευρώ, απο 1,165 εκατ. το 2017 και 743 χιλιάδες ευρώ το 2016. Στην Ελλάδα η εγχώρια αγορά του παιδικού παιχνιδιού για 4ο έτος κινείται σταθεροποιητικά και διέπεται από στασιμότητα.


Έτσι, το 2018 οι πωλήσεις του Ομίλου ανήλθαν σε 27,015 εκατ. ευρώ έναντι 25,954 εκατ. ευρώ το 2017, σημειώνοντας αύξηση +4,1%.
Τα EBITDA έφθασαν τα 5,177 εκατ. ευρώ αυξημένα κατά 5,4% σε σχέση με τα 4,91 εκατ ευρώ EBITDA του 2017. Εδώ να αναφέρουμε ότι το ρεκόρ EBITDA της ΑΣΚΟ επιτεύχθηκε το 2008 και ήταν 5,451 εκατ. ευρώ (με τα καθαρά κέρδη, τότε, να κλείνουν στα 3,144 εκατ. ευρώ).
Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 4,493 εκατ. ευρώ το 2018, έναντι 4,244 εκατ. ευρώ το 2017.
Τα καθαρά μετά φόρων κέρδη της εταιρίας ανήλθαν σε 3,2 εκατ. ευρώ, ήτοι 0,24 ευρώ ανά μετοχή και ήταν αυξημένα κατά 7,2% σε σχέση 2,984 εκατ. ευρώ απο το 2017.


Τα ταμειακά διαθέσιμα ανέρχονται σε 8,392 εκατ. ευρώ (0,64 ευρώ ανά μετοχή), ενώ η εύλογη αξία των επενδύσεων της εταιρίας (κυρίως χρεόγραφα και αμοιβαία κεφάλαια εξωτερικού) ανέρχεται σε 5,336 εκατ. ευρώ (0,41 ευρώ ανά μετοχή).
Ο τραπεζικός δανεισμός είναι ανύπαρκτος, μόλις 96 χιλιάδες ευρώ, ενώ οι συνολικές υποχρεώσεις της εταιρίας φθάνουν τα 6,691 εκατ. ευρώ.
Άρα η εταιρία μέσω των ταμιακών διαθεσίμων της και των επενδύσεων της μπορεί να αποπληρώσει όλες τις υποχρεώσεις της και να της περισσέψουν 7,037 εκατ. ευρώ δηλαδή 0,54 ευρώ ανά μετοχή.
Τα ίδια κεφάλαια ανέρχονται σε 28,454 εκατ. ευρώ ήτοι 2,17 ευρώ ανά μετοχή.


Με την τιμή της μετοχής στα 2,72 έχουμε P/E = 11,3  και  Ρ/BV = 1,25
Η τιμή της μετοχής φαίνεται ότι είναι δίκαια αποτιμημένη καθώς απο πουθενά δεν διαφαίνεται να υπάρχει growth story.

ΔΡΟΜΕΑΣ
Λέγαμε πριν την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων του Ά εξαμήνου του 2017, σχετικά με τις πωλήσεις του Α΄ εξαμήνου 2017.
''Θα το θεωρήσω κακό να ΔΕΙΞΕΙ πωλήσεις περισσότερες απο το περσινό πρώτο εξάμηνο. Κάτω οι πωλήσεις και τέεεεεζα όλοι οι μαριδέοι.
Απογοήτευση και να οι εντολές πωλήσεων στο ταμπλό να τρέχουν ... εκεί ακριβώς σε αυτό το σημείο, θα φανεί πλέον απο τα έμπειρα μάτια αν η μετοχή και η εταιρεία έχει αλλάξει επίπεδο.
Στο εξάμηνο δεν θα τιμολογήσει τις μεγάλες δουλειές ... εγώ περιμένω κάτω απο 5,5 εκατ. άντε με το ζόρι 5,5 εκατ. όσα πέρσι (ανακοίνωσε 5,2 εκατ.). Αν έχει λόγους το χαρτί να μην πάει πάνω και μαζεύεται τότε τις μεγάλες δουλειές θα τις τιμολογήσει στο Β΄ εξάμηνο .... τώρα τιμολογήσεις μόνο ότι πουλάει λιανική ... δηλαδή τα ψίχουλα.''

Αυτό ακριβώς έγινε ... η εταιρία τιμολόγησε  τις πωλήσεις της προς το εξωτερικό το 2018, στη φετινή δηλαδή χρήση.

Έτσι στο κλείσιμο της χρήσης  2018 ο Δρομέας ανακοίνωσε πωλήσεις 16,744 εκατ. ευρώ, απο 10,938 εκατ. το 2017, αυξημένες κατά 53%.
Ειδικότερα οι πωλήσεις προς την Ευρωπαϊκή Ένωση ανήλθαν σε 11,29 εκατ. ευρώ, απο 6,377 εκατ. ευρώ το 2017 και 7,871 εκατ. το 2016. Οι πωλήσεις προς την Ευρωπαική Ένωση αποτελούν το 67,43% των συνολικών πωλήσεων του ομίλου.

Οι πωλήσεις στο εσωτερικό είχαν αυξητική πορεία της τάξης του 24,21%  και έφθασαν στα 4,776 εκατ. ευρώ απο 3,845 εκατ. το 2017 .... όμως ακόμη υπολείπονται κατά πολύ των πωλήσεων πριν την κρίση που ανέρχονταν σε 15,3 εκατ. το 2008 , 10,2 εκατ το 2009 και 6,4 εκατ. το 2010.

Με συνολικές πωλήσεις στα 16,744 εκατ. ευρώ, που σημειώστε ότι είναι από τις καλύτερες επιδόσεις που έχει πετύχει ο όμιλος , τα EBITDA εκτινάχθηκαν στα 3,186 εκατ. ευρώ και παραλίγο να ξεπεράσουν το ιστορικό ρεκόρ των 3,291 εκατ. ευρώ EBITDA του 2007.
Όμως οι αποσβέσεις του 1,5 εκατ. ευρώ και τα υψηλά χρηματοοικονομικά έξοδα του 1,327 εκατ. ευρώ προσγείωσαν τα κέρδη προ φόρων στις 362 χιλιάδες ευρώ και τα μετά φόρων κέρδη στις 86 χιλιάδες ευρώ.

  • Τα υψηλά χρηματοοικονομικά κόστη, εξαιτίας του υψηλού δανεισμού του ΔΡΟΜΕΑ και 
  • οι υψηλές αμοιβές του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου Αθανάσιου Παπαπαναγιώτου, για την παραχώρηση από αυτόν και την χρήση από την εταιρία, δικαιωμάτων εκμετάλλευσης διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας και καταχωρηθέντων σχεδίων και υποδειγμάτων 
καθιστούν αδύνατον στην εταιρία να εμφανίσει μια ικανοποιητική κερδοφορία, ακόμη και όταν οι συγκυρίες είναι καλές.

Τα ίδια κεφάλαια απο 36,5 εκατ. ευρώ το 2009 , έχουν πέσει στα 25,9 εκατ. ευρώ ..... 0,75 ευρώ ανά μετοχή.
Ο συντελεστής μόχλευσης των ιδίων απο 21% το 2006 στο 47,5% σήμερα.

 Ο τραπεζικός δανεισμός απο  10,8 εκατ. το 2006 σήμερα ανέρχεται σε 25,116 εκατ. Δεν πρόκειται για εταιρία ζόμπι, αλλά θα μπορούσε να εμφανίζει και πολύ καλύτερες επιδόσεις.

ΕΒΡΟΦΑΡΜΑ
Ο Όμιλος ΕΒΡΟΦΑΡΜΑ, δραστηριοποιείται στην εκμετάλλευση γαλακτοπαραγωγικών ζώων, στην παραγωγή και πώληση γαλακτοκομικών προϊόντων και εμπορία γαλακτοκομικών προϊόντων. Αποτελείται από την μητρική Εταιρεία και από τη θυγατρική Εταιρεία CAMPUS ΑΕ, (κατέχει το 100% των μετοχών) που εδρεύει στην Μέστη Αλεξανδρούπολης και η βασική δραστηριότητα της θυγατρικής είναι η παραγωγή αγελαδινού γάλακτος, η οποία απορροφάται εξολοκλήρου από το εργοστάσιο της ΕΒΡΟΦΑΡΜΑ ΑΒΕΕ στο Διδυμότειχο.

Η CAMPUS πέραν των ιδιόκτητων βιολογικών περιουσιακών στοιχείων της έχει δημιουργήσει και το «cluster κτηνοτρόφων» που αποτελεί ένα μοντέρνο «συνεργατισμό» νεαρών κτηνοτρόφων στο χωριό Μέστη της Αλεξανδρούπολης σύμφωνα με τον οποίο η Campus αναλαμβάνει τη στέγαση και τη σίτιση κοπαδιών συγκεκριμένων κτηνοτρόφων και ταυτόχρονα αγοράζει το παραγόμενο από τα κοπάδια αυτά γάλα δημιουργώντας σημαντικές συνέργειες. Το μοντέλο αυτό αποδίδει αρκετά ικανοποιητικό εισόδημα για τους συνεργαζόμενους κτηνοτρόφους και αποτελεί ένα αρκετά ελκυστικό μοντέλο διαχείρισης κοπαδιών ζώων.

Η συνολική ημερήσια παραγωγή από ιδιόκτητα βιολογικά περιουσιακά στοιχεία αλλά και άλλων κτηνοτρόφων ανέρχεται σε πάνω από 35 τόνους γάλα ημερησίως, ποσότητα που αντιστοιχεί σχεδόν στο 2,5% της εγχώριας παραγωγής νωπού αγελαδινού γάλακτος. Το cluster της CAMPUS A.E. αποτελεί ένα μοναδικό και πρότυπο μοντέλο για τα δεδομένα της εγχώριας αγοράς και τη μόνη αξιόλογη προσπάθεια προς την κατεύθυνση της αύξησης της ελληνικής παραγωγής αγελαδινού γάλακτος. Η εγχώρια παραγωγή είναι ελλειμματική καλύπτοντας μόνο το 35% των αναγκών της και αναγκάζει τη χώρα μας να πραγματοποιεί μεγάλες εισαγωγές γάλακτος και γαλακτοκομικών προϊόντων.


Παρά τη μείωση της κατανάλωσης του φρέσκου γάλακτος, στην εγχώρια αγορά, οι πωλήσεις της εταιρίας επιτυγχάνουν το ένα ρεκόρ πίσω από το άλλο. Έτσι για το 2018 έφτασαν στα 32,525 εκατ. ευρώ αυξημένες κατά 6,2% σε σχέση με τις πωλήσεις των 30,641 εκατ. ευρώ, του 2017, που ήταν αυξημένες κατά 6% σε σχέση με τις πωλήσεις των 28,906 εκατ. του 2016.
Για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά η εταιρία ανακοίνωσε κερδοφόρα αποτελέσματα της τάξης των 979 χιλιάδων ευρώ ήτοι 0,072 ευρώ ανά μετοχή. αυξημένα κατά 82,6% σε σχέση με τα κέρδη των 536 χιλιάδων ευρώ του 2017.
Τα ΕΒΙΤDA έχουν σταθεροποιηθεί πάνω από τα 3 εκατ. ευρώ και έκλεισαν στα 3,318 εκατ. ευρώ , όπου με αποσβέσεις ύψους  1,2 εκατ. ευρώ και χρηματοοικονομικά έξοδα το πολύ 1 εκατ. ευρω ... η εταιρία δύναται να εμφανίζει προ φόρων κέρδη περισσότερα του 1 εκατ. ευρώ.


Τα ίδια κεφάλαια της Εβροφάρμα ανέρχονται σε 11,655 εκατ. ευρώ, δηλαδή 0,85 ευρώ ανά μετοχή .... όπου αν αφαιρέσουμε απο το ενεργητικό της εταιρίας τα βιολογικά περιουσιακά στοιχεία τότε τα ίδια κεφάλαια πέφτουν σε 0,57 ευρώ ανά μετοχή.
Ο τραπεζικός δανεισμός είναι σχετικά υψηλός και ανέρχεται σε 17,356 εκατ. ευρώ, ενώ στο ταμείο υπάρχουν 554 χιλιάδες ευρώ. Ο συντελεστής μόχλευσης βρίσκεται στο 59,04%.


Βρισκόμαστε μπροστά σε turn around story διαρκείας. Όσοι είμαστε αγορασμένοι κάτω απο τα 0,5  καθόμαστε ήσυχοι και παρακολουθούμε υπομονετικά τη συνέχεια ....

Ικτίνος 
Κατά την διάρκεια της χρήσης που έληξε την 31η Δεκεμβρίου 2018, η Ικτίνος απέκτησε τον έλεγχο της εταιρείας «Latirus Enterprises Ltd» μέσω της εξαγοράς ποσοστού συμμετοχής 79,655%. Η Ικτίνος κατά την 31η Δεκεμβρίου 2017 κατείχε ήδη το 20,345% των συμμετοχικών δικαιωμάτων της Latirus Enterprises Ltd και την ενοποιούσε με την μέθοδο της καθαρής θέσης. Η αξία της εν λόγω συναλλαγής ανήλθε συνολικά σε 14 εκατ. ευρώ και από την οποία αναγνωρίστηκε αρνητική υπεραξία ύψους 4,356 εκατ. ευρώ ως κέρδος στα αποτελέσματα της χρήσης.

Η εύλογη αξία της Latirus ανέρχεται σε 23,571 εκατ. ευρώ, όπου τα ακίνητα της έχουν κοστολογηθεί σε 28,780 εκατ. ευρώ.


Οι ενοποιημένες πωλήσεις της Ικτίνος για το 2018 ανήλθαν σε 60,45 εκατ. ευρώ αυξημένες κατά 16,86% σε σχέση με τις πωλήσεις των 51,725 εκατ. ευρώ του 2017.
Η αύξηση των πωλήσεων οφείλεται στην αυξανόμενη ζήτηση στο εξωτερικό για τα μάρμαρα ποιότητας (∆ολομιτικά –Βώλακας) καθώς και στο γεγονός ότι η αγορά ευνοεί τις ελληνικές εταιρείες έναντι των ανταγωνιστών της. Τα ιταλικά μάρμαρα τύπου Carara έχουν περιορίσει την παραγωγή τους και ως εκ τούτου οι τιμές τους είναι τριπλάσιες ή και τετραπλάσιες των αντίστοιχων ελληνικών. Η συγκυρία αυτή έχει στρέψει τη διεθνή χονδρική προς την Ελλάδα όπου υπάρχουν μάρμαρα ποιότητας, όπως ο λευκός βώλακας ή το Golden Spider το οποίο είναι μονοπωλιακό προϊόν της Ικτίνος, με αποτέλεσμα η εταιρία αλλά και όλος ο κλάδος μαρμάρου να προχωρήσει σε αυξήσεις των τιμών πώλησης ογκομαρμάρου και όλων των προϊόντων επεξεργασίας. 

Οι εξαγωγές αποτελούν το 95,40% του κύκλου εργασιών της χρήσης ... πλέον το ποσοστό των εξαγωγών έχει σταθεροποιηθεί σε ποσοστά άνω του 95% του κύκλου εργασιών. 
Το 65,41% των πωλήσεων μαρμάρου, ήτοι τα 37,122 εκατ. ευρώ, είναι πωλήσεις ογκομαρμάρου όπου τα περιθώρια κέρδους είναι υψηλά.
Στις πωλήσεις των 60,45 εκατ. ευρώ συμπεριλαμβάνονται και έσοδα 2,095 εκατ ευρώ απο το αιολικό πάρκο της ΙΔΕΗ.

Τα EBITDA ανήλθαν στο ιστορικό ρεκόρ των 23,567 εκατ ευρώ αυξημένα κατά 16,19% σε σχέση με τα EBITDA των 20,284 εκατ. ευρώ, του 2017.
Με συνολικές αποσβέσεις ύψους 3,75 εκατ. ευρώ και χρηματοοικονομικά έξοδα ύψους 1,6 εκατ. ευρώ η Ικτίνος με πωλήσεις 60 εκατ. ευρώ δύναται να εμφανίζει προ φόρων κέρδη υψηλότερα των 17 εκατ. ευρώ και αυτό το νούμερο θα είναι το σημείο αναφοράς για τα επόμενα έτη.

Με 17 εκατ. κέρδη προ φόρων, τα μετά φόρων θα αναμένονται υψηλότερα των 12 εκατ. ευρώ ήτοι 0,42 ευρώ ανά μετοχή.
Για το 2018 τα προ φόρων κέρδη ανήλθαν σε 22,210 εκατ. ευρώ, αυξημένα (εκτάκτως) κατά 4,356 εκατ. ευρώ εξαιτίας της αρνητικής υπεραξίας που προέκυψε απο την εξαγορά της Lartirus.
΄Έτσι ο όμιλος παρουσίασε καθαρά κέρδη 16,617 εκατ. ευρώ ήτοι 0,58 ευρώ ανά μετοχή.

Τα ίδια κεφάλαια της Ικτίνος ανέρχονται σε 46,760 εκατ. ευρώ, δηλαδή 1,64 ευρώ ανά μετοχή.
Ο τραπεζικός δανεισμός για το 2018 ανήλθε σε 35 εκατ. ευρώ, απο 18 εκατ. ευρώ και αυτή η αύξηση οφείλεται στις εξαγορές που έκανε η εταιρία προκειμένου να αποκτήσει, το 100% της Latirus, αλλά και το εργοστάσιο της χρεοκοπημένης εταιρίας Λαζαρίδης. Ο συντελεστής μόχλευσης έχει ανέβει στο 41,22%, αλλά χάρην των εξαιρετικών χρηματοροών και του γεγονότος ότι η εταιρία προπληρώνεται των πωλήσεων είναι ζήτημα το πολύ 2 ετών να ρίξει τον δανεισμό εκ νέου κάτω των 20 εκατ. ευρώ.
Με την τιμή της μετοχής στα 5,35 έχουμε P/E μεταξύ 9 με 12, ενώ P/BV = 3,26.
Η κεφαλαιοποίηση της εταιρίας κρίνεται πλέον δίκαιη και αναμενόμενη για όσους ήταν διορατικοί και υποστήριζαν ότι θα συμβεί κάτι τέτοιο όταν η μετοχή βολόδερνε γύρω απο το 1 ευρώ και ακόμη πιο κάτω.
Αναμένοντας το διψήφιο νούμερο της τιμής της μετοχής ...είμαστε υπο καθεστώς διακράτησης των τελευταίων τεμαχίων μας. 


Medicon
Λέγαμε στην ανάλυση του Σεπτεμβρίου 2017 ...
Η καθαρή θέση της ΜΕΝΤΙ είναι 6,12 εκατ. ευρώ (1,38 ευρώ ανά μετοχή) .... ο αναβαλλόμενος φόρος ανέρχεται στα 5,699 εκατ. ευρώ .... συνεπώς τα ίδια κεφάλαια δίχως τον αναβαλλόμενο φόρο είναι μόλις 421 χιλιάδες ευρώ δηλαδή 0,1 ευρώ ανά μετοχή.
Η MEDICON απο τα ομόλογα που έχει στα χέρια της έχει να εισπράξει συνολικά, εως το 2042 .... 0,309Χ5 + 0,329Χ15 = 6,489 εκατ. ευρώ

Όμως απο το σύνολο του ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΟΥ αξίας 33,017 εκατ. ευρώ αν αφαιρέσουμε 5,699 εκατ. αναβαλλόμενου φόρου .... 2,204 εκατ. επενδύσεις διακρατούμενες ως τη λήξη το ενεργητικό πέφτει στα 25,114 εκατ. ..... όπου με τα 6,489 εκατ. ευρώ των ομολόγων που λήγουν έως το τέλος του 2042 ανέρχεται σε 31,603 εκατ. ευρώ.
Αφαιρούμε τις συνολικές υποχρεώσεις 26,461 εκατ. ευρώ (22,968 εκατ. ευρώ είναι ο τραπεζικός δανεισμός) και τα ίδια κεφάλαια του ομίλου τα βρίσκουμε 31,603 - 26,461 = 5,142 εκατ. ευρώ ήτοι 1,16 ευρώ μόνο που τόσα θα ήταν αν αποπληρωνόντουσαν τα ομόλογα ΣΗΜΕΡΑ.

Αυτά λέγαμε το Σεπτέμβριο του 2017.
ΣΗΜΕΡΑ πλέον τα πράγματα είναι πιο ξεκάθαρα καθώς τα ίδια κεφάλαια του ομίλου ανέρχονται σε 9,681 εκατ. ευρώ ήτοι 2,19 ευρώ ανά μετοχή και αν αφαιρεθούν απο αυτά τα 3,995 εκατ. ευρώ που αφορούν τον αναβαλλόμενο φόρο τότε τα ίδια κεφάλαια ανέρχονται σε 5,681 εκατ. ευρώ δηλαδή  1,28 ευρώ ανά μετοχή ... ενώ πλέον δεν διακρατεί ομόλογα Ελληνικού δημοσίου καθώς τα πούλησε.

Οι συνολικές υποχρεώσεις ανέρχονται σε 16,998 εκατ. ευρώ και στο ταμείο υπάρχουν 6,223 εκατ. ευρώ. Ο τραπεζικός δανεισμός είναι πλέον 14,291 εκατ. ευρώ ενώ τα δάνεια του ομίλου έχουν πλέον ρυθμιστεί. 

Είναι ζήτημα χρόνου η μετοχή να βγει απο το καθεστώς ειδικής διαπραγμάτευσης!!

Λέγαμε το Σεπτέμβριο του 2017 ότι ...
Τα EBITDA είναι πάνω από 3 εκατ. ευρώ (3,532 εκατ. το 2016) .... με αποσβέσεις 700 χιλιάδες ευρώ και χρηματοοικονομικά έξοδα 1,5 εκατ. ευρώ ή MEDICON δύναται να εμφανίζει προ φόρων κέρδη 0,8 εκατ ευρώ εως 1,3 εκατ ευρώ .... και μετά φόρων κέρδη 600 χιλιάδες ευρώ (0,15 ευρώ ανά μετοχή) εως και 1 εκατ. ευρώ (0,23 ευρώ ανά μετοχή)
Με πρό φόρων κέρδη 1,1 εκατ. ευρώ (τα έχει αυτά τα κέρδη) τα μετά φόρων τα υπολογίζουμε οπωσδήποτε πάνω απο 800 χιλιάδες ευρώ (0,18 ευρώ ανά μετοχή)
Άρα η μετοχή στα 0,5 διαπραγματεύεται με ένα P/E 2,7 ίσως και χαμηλότερα.


Σήμερα ...
βλέπουμε ότι η Medicon ανακοινώνει μετά φόρων κέρδη 1,830 εκατ. ευρώ (ήτοι 0,41 ευρώ ανά μετοχή) απο 1,717 εκατ ευρώ το 2017 (0,39 ευρώ ανά μετοχή).
Όμως υπήρχαν έκτακτα κέρδη 1,814 εκατ. ευρώ απο πώληση επενδύσεων (1,399 εκατ. το 2017) και αναβαλλόμενος φόρος  1,256 εκατ. ευρώ (0,490 εκατ. το 2017).
Άρα αν στα αποτελέσματα της Medicon αφαιρέσουμε τα έκτακτα κέρδη και προσθέσουμε τον αναβαλλόμενο φόρο τότε τα τελικά κέρδη της εταιρίας είναι μεταξύ 850 χιλιάδων ευρώ και 1,2 εκατ. ευρώ δηλαδή 0,19 ευρώ ανά μετοχή με 0,27 ... που σημαίνει ότι στο 1,76 ευρώ που διαπραγματεύεται πλέον η μετοχή έχουμε P/E πέριξ 6 με 10.

Σε κάποιους τους χαρίζαν τη μετοχή στα 0,5 και αντί να καταλάβουν τι αναλύεις, κοίταγαν τον ουρανό με τα άστρα, λέγοντας πόσο λαμπερά είναι και ένα σωρό άλλες ασυναρτησίες.
Σήμερα σε τιμή σχεδόν τετραπλάσια της τότε τιμής είμαστε σε φάση διακράτησης για λίγο ακόμη ....

Mοτοδυναμική
Η Μοτοδυναμική είναι η επίσημη αποκλειστική διανομέας της YAMAHA MOTOR σε Ελλάδα, Ρουμανία, Βουλγαρία, Αλβανία και Μολδαβία και από το 2011 της PORSCHE AG στην Ελλάδα. 

Στις 30 Νοεμβρίου 2018 η Μοτοδυναμική συμμετείχε στην αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της Λάϊον Ρένταλ Α.Ε. με 15 εκ. ευρώ, το οποίο κατέβαλε στις 3 Δεκεμβρίου 2018, αποκτώντας το 80,5%, ενώ το υπόλοιπο 19,5% παράμεινε στους παλαιούς μετόχους. Παράλληλα, στο πλαίσιο της ίδιας συμφωνίας, οι πιστώτριες τράπεζες συμφώνησαν στην μείωση των οφειλόμενων δανείων (μακροπρόθεσμων και βραχυπρόθεσμων) της Λάϊον Ρένταλ Α.Ε. σε 18 εκ. ευρώ, την αναχρηματοδότηση τους για 10 χρόνια, αλλά και στην χορήγηση νέας γραμμής χρηματοδότησης ύψους 10 εκ ευρώ επίσης για 10 χρόνια.

Λάιον Ρένταλ
Η Λάϊον Ρένταλ Α.Ε., είναι εταιρεία ενοικίασης αυτοκίνητων, η οποία εκπροσωπεί τον γερμανικό οίκο Sixt GmbH.

Με την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου που έγινε στην Λάιον Ρένταλ τα ίδια κεφάλαια της ανέρχονται σε 15,472 εκατ. ευρώ.
Οι συνολικές υποχρεώσεις φθάνουν τα 27,189 εκατ. ευρώ όπου τα 18 εκατ. είναι τραπεζικός δανεισμός.
Το ενεργητικό της Λάιον Ρένταλ προσεγγίζει τα 42,662 εκατ. ευρώ όπου 15,739 εκατ. ευρώ είναι ταμειακά διαθέσιμα, 11,494 εκατ. ευρώ απαρτίζουν το στόλο και 4,741 εκατ. ευρώ είναι αναβαλλόμενες φορολογικές απαιτήσεις.
Με τα 15 εκατ. ευρώ που έβαλε η Μοτοδυναμική στα ταμεία της Λάιον Ρένταλ και την μείωση των οφειλομένων δανείων σε 18 εκατ. ευρώ .... η εταιρία Λάιον Ρένταλ διασώθηκε.


Για την εξαγορά του 80,5% της Λάιον Ρένταλ δόθηκαν απο τη Μοτοδυναμική 2,544 εκατ. ευρώ περισσότερα απο τα ίδια κεφάλαια που αντιστοιχούσαν σε αυτό το 80,5%. Αυτά τα 2,544 εκατ. ευρώ χαρακτηρίζονται ως υπεραξία στον Ισολογισμό της Μοτοδυναμικής ... και σε αυτή τη φάση που βρίσκεται η Λάιον Ρένταλ καλό είναι να τα αφαιρούμε  απο τα ίδια κεφάλαια της Μοτοδυναμικής.


Η εξαγορά της Λάϊον Ρένταλ χρηματοδοτήθηκε μέσω αύξησης του μετοχικού κεφαλαίου της Μοτοδυναμικής με καταβολή μετρητών. 
Συγκεκριμένα ...
θα εκδοθούν, τρεις (3) Νέες Μετοχές για κάθε δύο (2) υφιστάμενες, η τιμή της αύξησης ορίζεται σε 0,56 Ευρώ ανά Νέα Μετοχή.
Έτσι στις παλαιές 11,7 εκατ. μετοχές θα προστεθούν 17,55 εκατ. νέες μετοχές. Το σύνολο των μετοχών της εταιρίας θα είναι 29,25 εκατ. μετοχές και στα ταμεία της εταιρίας απο την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου θα μπούν 17,55 Χ 0,56 = 9,828 εκατ. ευρώ.



Από το Δεκέμβριο του 2018 στα αποτελέσματα της Μοτοδυναμικής ενοποιείται η Λάιον Ρένταλ
Τα ίδια κεφάλαια της Μοτοδυναμικής ανέρχονται σε 8,2 εκατ. ευρώ και με την Α.Μ.Κ. των 9,8 εκατ. ευρώ που θα γίνει θα ανέλθουν σε 18 εκατ. ευρώ που θα αντιστοιχούν σε 0,62 ευρώ ανά μετοχή ... από τα οποία αν αφαιρεθούν τα 2,544 εκατ. ευρώ της υπεραξίας που προέκυψε απο την εξαγορά της Λάιον Ρένταλ τότε τα ίδια κεφάλαια πέφτουν στα 15,5 εκατ. ευρώ (0,53 ευρώ ανά μετοχή).
Στο ταμείο με την ολοκλήρωση της Αύξησης κεφαλαίου θα υπάρχουν 25 εκατ. ευρώ. Οι συνολικές υποχρεώσεις του ομίλου θα φθάνουν τα 55,7 εκατ. ευρώ και ο συνολικός τραπεζικός δανεισμός θα ανέρχεται σε 38,6 εκατ. ευρώ. Ο συντελεστής μόχλευσης των ιδίων κεφαλαίων θα φθάνει στο 39,31%.

Λόγω της έντονης εποχικότητας της δραστηριότητας της Λάιον Ρένταλ (στα αποτελέσματα της Μοτοδυναμικής, η Λάιον Ρένταλ ενοποιήθηκε μόνο με τα αποτελέσματα του Δεκεμβρίου 2018) η Μοτοδυναμική για τη χρήση 2018 εμφάνισε οριακές ζημιές 35 χιλιάδων ευρώ. Αν δεν είχε ενοποιήσει τη Λάιον Ρένταλ η εταιρία θα παρουσίαζε καθαρά κέρδη 1,016 εκατ. ευρώ.

Μένει να δούμε κατά πόσο δύναται η διοίκηση της Μοτοδυναμικής να μετατρέψει τη Λάιον Ρένταλ σε turn around story και έτσι να δοθεί μεγάλη δυναμική στην ανάπτυξη της εταιρίας. 
Υπο στενή παρακολούθηση ...

285 σχόλια:

  1. τρεξτε τωρα να προλαβετε δρομεα που ανετα μπορει να δει 0.60 .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Για το χαρτάκι που μας έχεις υποσχεθεί κ.Τακαρε? Πλησιάζει η ώρα του?ευχαριστώ Στρατης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nα δουμε κυριε Στρατη ... αν δε ειμαι σιγουρος οτι κατι καλο θα γινει δεν θα γραψω τιποτα .... γιατι η λεγαμενη ειναι σε μια σχεδον δικαιη τιμη, η εμπορευσιμοτητα της μετοχης ειναι μηδενικη και συναμα υπαρχει μια θυγατρικη οπου εκει δεν δημοσιευονται αποτελεσματα και μαλλον γινονται παπατζιλικια .... παντως η λεγαμενη ειναι πολυ hot και ο κλαδος της ακομη πιο hot.

      Διαγραφή
  3. Κύριε Τάκη για μουζάκη ποιά η γνώμη σας?Μας είχατε πεί η ανάπτυξη σε τομέα κλωστών είναι όνειρα θερινής νυκτός,μόνο ότι παίρνει απο τα ακίνητα (ενοίκια),βλέπετε κάτι άλλο εσείς με το έμπειρο μάτι σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τάκη καλησπέρα, για την ΚΡΙ-ΚΡΙ τι άποψη έχεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σας ευχαριστούμε για τις πληρεστατες αναλύσεις που μοιράζεστε μαζί μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλησπέρα σε όλους.Κε Τάκη,σε ποια τιμή πιστεύετε θα γίνει το split στην Ικτίνος και πόσο εκτιμάτε ότι θα είναι το μέρισμα?Ευχαριστώ για τις πολύτιμες πληροφορίες και συμβουλές σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. λιγα λογια για δρομεα και παπουτσανη αν γινεται.ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Συγνώμη που επανέρχομαι,όταν λέτε Κε Τάκη "Αναμένοντας το διψήφιο νούμερο της τιμής της μετοχής ...είμαστε υπο καθεστώς διακράτησης των τελευταίων τεμαχίων μας",κατάλαβα καλά ότι θα "πιάσει" το 10ευρο και σε πόσο βάθος χρόνου το βλέπετε αυτό?Πιστεύω καταλάβατε ότι είμαι φανατικός οπαδός του συγκεκριμένου χαρτιού με μεγάλη θέση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι συσσωρεύσεις ενός χαρτιου ειναι αγνωστο ποσο μπορει να διαρκεσουν. Ισως το σπλιτ να βοηθησει να ολοκληρωθεί γρηγοροτερα.

      Διαγραφή
  9. Κύριε Τάκη, ποια η γνώμη σας για την Προφ? Ξαφνικά η Eurobank equities είδε τιμή στόχο στα 5,9-6. Αλλού διάβασα ότι μην την πάρουν χαμπάρι οι Αμερικάνοι που τρελαίνονται για εταιρείες fintech, θα την απογειώσουν. Εγώ ξέρω ότι μέσα στον τελευταίο 1,5 χρόνο έχει πενταπλώσει. Μήπως πρέπει να προσέχουμε εδώ? Selling is too hard,τελικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κυριε Τάκη καλημέρα. Θα ήθελα την άποψη σας για την ΠΛΑΚΡ.
    Θεωρώ ότι ο όμιλος αδικείται από την τρέχουσα τιμή, καθώς είναι εξαγωγικός, αναπτύσσεται συνεχώς, έχει σοβαρή διοίκηση (παρά την γνωστή περιπέτεια), δραστηριοποιείται σε αντικείμενο που δεν επηρεάζεται από την μανία κατά των πλαστικών (αν θέλουμε να θρέψουμε τον διαρκώς αυξανόμενο πληθυσμό της γης χρειαζόμαστε αρίστης ποιότητας σωλήνες άρδευσης και φύλλα θερμοκηπίων). Πλέον μπόνους το ότι θα ευνοηθεί από μια κυβέρνηση ΝΔ με την αύξηση των επενδύσεων (εκκίνηση Ελληνικού κλπ).
    Πρόσφατα ολοκλήρωσα το κτίσιμο μεγάλης (για τα δεδομένα μου) θέσης θεωρώντας ότι η δίκαιη τιμή της είναι η διπλάσια από την τρέχουσα και ότι (σε κάθε περίπτωση) υπάρχει μεγάλο margin of safety (δύσκολα θα την δούμε πολύ παρακάτω).
    Ο μόνος σοβαρός κίνδυνος που διαβλέπω είναι μια πρόταση εξόδου από το ΧΑΑ. Εντούτοις αναλαμβάνω συνειδητά τον εν λόγω κίνδυνο, καθώς προτιμω να έχω επενδύσει τα λεφτά μου στους Λεμπιδακηδες (ακόμη και αν με διαψεύσουν), παρά σε άλλους (ονόματα δεν λέω, αλλά είναι γνωστά).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κύριε Τάκη, ποια η γνώμη σας για τον Μουζάκη; Νομίζω ότι ο εκλιπών Ελευθέριος Μουζάκης ήταν από τους πιο αξιόπιστους επιχειρηματίες και είχε καλό όνομα στους τραπεζικούς κύκλους. Μπορεί να γίνει tourn around storry? Βέβαια πρέπει το 2021 να πληρωθούν 20 εκ. προς τους κληρονόμους. Μπορεί αυτό να δημιουργήσει πρόβλημα; Επίσης κατάφερε να εξαλείψει τον δανεισμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κυριε Leky μου φαινεται οτι δεν με διαβαζετε .... τα εχω πει τα καλαντα ... οπως ειπα και το σημειο εισοδου.
      Μεχρι οτι θα ξαναγυρναγε στο 0,3Χ ειχα πει, πριν συνεχισει.

      Δεν εχω να γραψω κατι αλλο προς το παρον

      Διαγραφή
  12. καλησπέρα.πιστευετε οτι ο παπουτσανης θα πιασει τα 2 ευρω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. K.Μορφονιέ ένα ευχαριστώ και από μένα για τις αναλύσεις (διαχρονικά). Θα συμπληρώσω λέγοντας ότι για το μεν δρομεα η πρακτική του νο1 όντως κρατάει τα κέρδη χαμηλά, αλλά πλέον φαίνεται ότι το 2018 θα είναι χρονιά ορόσημο για την εταιρία και ένας υπομονετικός θα μπορεί να προσδοκά ένα Bv > της μονάδας και αν κάποια στιγμή στο μέλλον αποφασίσει να δώσει και κανα μέρισμα ακόμα καλύτερα. Εκτιμώ ότι μετά την πρόσφατη κίνηση ενδεχόμενη ταλάντωση θα βρει υποστηρικτές στην ονομαστική τιμή της μετοχής.


    Για τα γάλατα. Ακούω θετικά πράγματα από τους βόρειους φίλους. Με ενδιαφέρον και οι πρωτοβουλίες για πιο επιστημονική παραγωγή Πάνω από όλα η ευρύτερη περιοχή φαίνεται από την επόμενη χρονιά να αποκτά ιδιαίτερη δυναμική. Που ξέρετε μπορεί να πιο εβρογάλα κανά Αμερικανάκι που θα πάει πάνω για μπίζνες και να γίνει γνωστή η φάρμα και στας Νέας Υόρκες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σας διαβάζω κύριε Τάκη, αλλά πραγματικά δεν θυμόμουν για το χαρτί τι είχατε πει. Θα ξαναψάξω όμως τα λεγόμενά σας και θα το βρω. Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κύριε Τάκη, έψαξα για πολλή ώρα τα άρθρα σας και τα σχόλια του 2017 και του 2018 αλλά δεν βρήκα κάτι για τον Μουζάκη. Μπορείτε να μου πείτε πότε τον έχετε αναλύσει ή να πείτε δυο λόγια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Απαντήσεις
    1. Μια μας λετε οτι το χαρτι έχει ζητηση και υπαρχουν πακετακια αγορων ... μετα (απο κατω) μας λετε για αλλαξοκωλιες.
      Αποφασίστε επιτελους και εσεις .... πω πω τα ιδια ακατάληπτα εγραφε και ο ξεβρακωτος γκουρου του Περσέα, κααααποτε έλεγε μια αλλαξοκωλιες, μετα ελεγε για ξεφορτωματα στους μαριδεους και κατοπιν, ετρωγε φλασιά και έλεγε κατι αλλο.

      Ανοιξτε το προφίλ σας ... διαφορετικα στο μπαλαούρο θα σας εχω ...

      Διαγραφή
  17. Απαντήσεις
    1. Κυριε Θεοφυλακτε μου φαίνεστε υποπτος και μου θυμιζετε τον ξεβρακωτο γκουρου του Περσεα.
      Μην αποκτησουμε τωρα και τον γκουρου του Δρομεα.

      Ανοίξτε το προφιλ σας αν θέλετε να ξαναδημοσιευσω σχόλιο σας.
      Ως σαλίγκαρος μου ξεφυτρωσατε,μετα απο βροχή ... και το παίζεται και γνώστης. Όπως ο άμπαλος γκουρου του Περσεα ... κανονίστε να εχετε αγοράσει σε λαθος timing, λογω και της αναφοράς στο χαρτί του μικρομετόχου και να αρχισετε τα κλάματα, τους οδυρμους ... ανοιξτε το προφιλ σας, ειδάλλως δεν θα ξαναδειτε σχόλιο σας να δημοσιεύετε.

      Διαγραφή
  18. Απαντήσεις
    1. Δρομέα
      Περσέα
      Αυτά είναι ... 6 γράμματα, εχουν και ίδια κατάληξη. Λες να γράψουμε κανενα ποιηματακι;

      Διαγραφή
    2. Τελικα δεν μας είπατε το βασικότερο όλων .... το χαζολομπι που εσεις λετε, ΜΕΤΟΧΟΛΟΓΙΟ ΒΛΕΠΕΙ; Ναι ή ου;

      Διαγραφή
    3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    4. Ο τσιγκος ποιος ειναι αν επιτρέπεται?

      Διαγραφή
    5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
  19. Κύριε Τάκη η προφητεία που έχετε δώσει για δρομέα πιστεύω σύντομα θα εκπληρωθεί και θα βουλώσετε στοματάκια. Για τους όγκους έχω να πω ότι στο χαρτί έχει μπει κόσμος και κοσμάκης που κάνανε μεροκάματο. μόνο απο τον περίγυρο μου γνωρίζω 5-6 άτομα που αγοράσανε πέριξ στα 0,30 και πουλήσανε γύρω στα 0,40

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ιουνίου 2019 - 6:21 π.μ.
      😂😂😂😂😂😂

      Συμβουλή
      Ο εχων πληροφορία στο χρηματιστηριο ΠΑΝΤΑ ΧΑΝΕΙ.
      Ειναι νομος και κανονας
      Ελατε τωρα μην με κανετε νσ γελαω.

      Η ερωτηση που σας κανω ειναι μια και πολυ συγκεκριμένη.
      ΜΕΤΟΧΟΛΟΓΙΟ ΒΛΈΠΟΥΝ;

      Εσεις ομως εχετε πληροφοριες ... 😝😝😝😝😝

      Διαγραφή
  21. καλησπερα.ο δρομεας αργα η γρηγορα θα φτασει το 1 ευρω.τοτε μονο θα τα δωσω τα κομματια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. καλημέρα κ.Τάκη πίνοντας πρωινό καφέ κάτι είδα για πώληση πλοίου η ΝΙΟΥΣ στους μεγαλομετόχους
    https://www.euro2day.gr/news/enterprises/article/1686410/newsphone-apo-idiokthths-daneisths-ston-klado-ths.html

    Συνήθως αυτό είναι αρνητικό μου φαίνεται !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην ψάχνετε πολλα ... οι Θεοδοσιδες ειναι μοναχοφαιδες. Ολα για την τσεπη τους ... ομως ειναι και απληστοι. Οταν βρουν την ευκαιρια και ειναι ευνοικο το κλίμα θα το παιξουν αγριως το χαρτι τους

      Διαγραφή
  23. Νομιζω το επομενο και ,ΤΕΛΙΚΟ ΤΕΡΜΑΤΙΚΟ δρομολόγιο του δρομεα θα ειναι 0.35 με 0.47...για να δουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα νομίσματα στην εκκλησία έλεγε η γιαγιά μου σύντεκνε με τα 1000 nicknames.

      Διαγραφή
  24. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλε μου σε παραδεχομαι. Η επιμονη σου ειναι εντυπωσιακη.
      Αυτη τη φορα σου αφιερωνω τσακωνα

      https://www.youtube.com/watch?v=M7BDYIGCRgA

      Διαγραφή
  25. θεοφυλακτε οτι και να γραφεις για το δρομεα που μονο αρνητικα γραφεις εγω δε προκειται να δωσω λεπι.η μετοχη παει καρφι για 0.45 πρωτη φαση και μετα 0.65.ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. 250!!!!σχολια χωρις νοημα για ενα χαρτι που απέτυχε για φετος. .απο οταν ξεκινησε ο μιτος ,για το 2019 εχει καταφέρει να κανει ενα 27% πανω με το ΧΑΑ στο 43%!! Τραγικη επιλογη ,μπορει όμως να συμβει στον καθένα που αναλύει να μην του Ακομα χειροτερο οτι το 99% είναι μεσα σε τιμες πανω απο 0.9..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Να συμπληρώσω οτι απο τα ψαρια και τα παρελκόμενα, μονο ο Νηρέας εχει περιθώρια ανοδου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Με τετοιο μεγαλο βάθος αγοραστών θα επρεπε να μην δινουν ουτε λεπι στον δρομέα, το χαρτι θα, επρεπε να ηταν στην τσίτα να ξαναφύγει πανω..ειναι ομως πραγματικοί η για το θεαθήναι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Αν πιστεύει κάποιος ότι τα κομμάτια που κάνει τελευταία είναι fake και θέλει να ασχοληθεί σοβαρά με το χαρτί ας κοιτάξει μετοχολόγιο όπως λέει και ο τάκης. Το περίεργο είναι ότι δεν ανακοινώνουν ότι κέρδισαν τον διαγωνισμό που είχε ακυρωθεί πέρυσι για τα 40.000 γραφεία. Τι περιμένουν άραγε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Επήρα κάτι ψιλά Δρομέα σήμερα σύντεκνοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ναι και καποιοι εξακολουθούν να πετάνε τα χαρτια τους ευκολα και αβαδιστα , 5% κατω μεσα στην ημέρα που, ειναι οι χιλιαδες αγοραστές??... αναμεταξύ τους το ολο σκηνικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Εφυγε και Περσέας,δεν εχει να δωσει παραπανω μεσα στο καλοκαίρι και οχι μονο, και εγιναν κουαλ... Δεν ειναι κακή εταιρια, και εχει ταλαιπωρηθεί το χαρτι με την εκποίηση μετοχών, χρωστάει μια κινηση..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα ρε μεγάλε σοβαρά? 'Οταν θα το κυνηγάς στα 0,50 θα δούμε τι θα λες.

      Διαγραφή
  35. καποιο σχολιο για INFORM ΛΥΚΟΣ? ΕΥΧΑΡΗΣΤΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο δανεισμός του έπεσε από τα 17εκ.στα 15 και ανέβασε πωλήσεις.Περιμενουμε τον Κ.Τακη για νεότερα.

      Διαγραφή
  36. Μπαρμπααααα κατάντια να ααχολουμε με την πάρτη σας... Με δουλευουν οι αλλοι...το χαρτι πεθαινει απο καρκίνο στο πάγκρεας.. Ο γρηγορότερος καρκίνος, οταν το πάρεις χαμπάρι,ειδη μετράς εβδομάδες.. Κλεισε το μίτο και πες μου που να στειλω ένα στεφανι..η κολαση το περιμένει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Καλα αυτος που έριξε σήμερα το δρομέα με 7 κατοστάρικα στις δημοπρασίες, έχει παραγγείλει το PlayStation η φοβήθηκε μην έρθει η συντέλεια του κοσμου μεσα στο σαββατοκύριακο και δεν προλάβει την δευτερα να ρευστοποιήσει το τεράστιο αυτό κεφαλαιο.. Αυτοι οι περίεργοι του πεντακοσαρικου, ειναι αρρώστια στα μικρα χαρτια οταν δεν κανουν μεγάλους τζίρους. .😆😁

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Απαντήσεις
    1. Τον εδωσα αρχές μαρτιου και πηρα, δρομέα...κινηση ματ αλλά και προβλέψιμη, με τις καθυστερησεις στα ψαρια.. Γιατι αν περιμένεις απο θεμελιώδη στον Περσέα αστα να πανε, το 2012 πχ ειχε κεφαλαιοποίηση 300!! χιλ ευρω(ρεκορ αρνητικό ΧΑΑ ολων των εποχών τοτε),με κέρδη 800! χιλ ευρω και ταμειακες ροες 4.5 εκ!. Το χαρτι παρατημενο ηταν ανέκαθεν ,μονο με μετοχικές εξελίξεις θα κινηθεί ,ουτε αν παει το ΧΑΑ 1500 μον. .Ποτε θα γινουν και αν θα γινουν ? Αν ηξερα, θα έμπαινα, τελευταία στιγμη ,και οχι δυο χρόνια πριν!!!!

      Διαγραφή
    2. Πολυ χαιρομαι κυριε Λαμπη που μπορείτε και προβλεπετε τις κινησεις του Δρομεα.

      Και εγω αν ηξερα ποτε θα πεθανω και απο τι θα πηγαινα τελευταια στιγμη και θα αλλαζα το μέλλον μου.

      Σας κοβω για μονόχαρτο.

      Διαγραφή
    3. Και επειδη ειστε γρηγοροι παικτες και τσακαλια .. σας το λεω ευθεως. Σε εσας ξεφορτωνονται στα ψηλα τα διαφορα χαρτια. Μπαίνετε σε χαρτια που ειναι σε κινηση, για ενα γρηγορο, και τα τρωτε στην κεφαλα σας ΜΑΖΙΚΑ ... μετα σας φταινε τα λομπι, η Επιτροπη Κεφαλαιαγοράς, ο μικρομέτοχος, ο Τακαρος και οι Νεφελιμ.

      Διαγραφή
    4. Διευκρίνιση: το προβλέψιμη πάει στην πωληση του Περσέα..ο δρομέας ηταν στα χαμηλά του και υπήρχαν προσδοκίες για επαναφορά σε κέρδη ,σε συνδυασμό με το καλο κλιμα στην αγορα ..μικρο ποσο ,για την αδρεναλίνη,οχι καρδιογράφημα ευθεία γραμμη οπως στον πρωτο ..Το βασικό κεφαλαιο το βαζω όπου παιρνω μέρισμα,σε καλες εταιρίες. .αυτα

      Διαγραφή
  39. Όπως και εγώ με την φουντλινκ και χάνουμε το momentum!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Έχω το 50% στην φουντ και περιμενωωωωω.Ασυγχωρητο.anchoring.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Και επειδή ζητήσατε μια πρόβλεψη μας για μτχ ..Ατεκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Προς ξεβρακωτο γκουρου της φαπας με τα 103803030000 nicks .... αλλα και προς οποιον το παιζει εξυπνακιας και μετα Χριστο προφήτης, που προβλεπει οτι ο Χριστός ηρθε.
    ________________________

    Ανώνυμος17 Απριλίου 2018 - 10:18 μ.μ.
    Ξεφορτώνουμαι της κολάτζες που μας πλασάρει ο μορφονιός(παπουτσάνης,περσέας, δρομέας) και αγοράζουμε τράπεζες για να γίνουμαι με λεφτά.

    Τάκης Μορφονιός17 Απριλίου 2018 - 10:38 μ.μ.
    Ετοιμαστειτε να σας ζητησουν λεφτα ... αρκετα λεφτα.

    Τάκης Μορφονιός17 Απριλίου 2018 - 10:45 μ.μ.
    Αν παρετε nick θα σας παω κοντρα.
    Μια τραπεζικη μετοχη εσεις και μια μετοχη οποια θελω εγω. Θα μου πειτε ποια ημερομηνια θα ληγει ο διαγωνισμος μας και ποια ημερα θα μετρησουμε ως εκκινηση και θα σας παω κοντρα να σας παρω και την τελευταια σωβρακα.

    Τάκης Μορφονιός18 Απριλίου 2018 - 8:07 π.μ.
    Επειδή θα κιοτέψετε ...

    Σήμερα 18/04/2018
    ΑΛΦΑ 2,05
    ΕΤΕ 0,307
    ΕΥΡΩΒ 0,95
    ΠΕΙΡ 3,17

    και κολλάντζα Περσέας 0,82

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας εχω παρει τα σωβρακα πολλακις και όποτε το επιθυμω. Ειστε ο τελευταιος τροχος της αμαξης .... ειστε τσαμπα μαγκες που νομιζετε οτι κατι ξερετε.

      Οι γκουρουδες μου αρεσουν.... αλλα οι ωραιοι γκουρουδες, που παιζουν με ενα nick και λενε προβλεψεις και προτασεις χαρτιών.
      Πιστεψτε με .... αυτοι διακρινονται απο μακρυα .... εσεις ομως οι γνωστοι αγνωστοι με τα 10383008 nicks ειστε τσαμπα μαγκες και ασχετοι.

      Αυτα λεβεντες ... όποιος τολμα ... ας με κοντραρει με ενα χαρτι και να του βαλω και εγω ενα διπλα .... σε σενα τα λεω γκουρου τπυ Περσεα που εχει μαθει και κανεις ωραια το κοκοκοκο.

      Διαγραφή
    2. Και ενω το συμφερον σας ειναι να κατσετε γαλαρια και μονο να διαβαζετε αυτα που γραφω εγω και μερικοι φιλοι ΓΝΩΣΤΕΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ μου μαζευτήκατε εδω μεσα και το παιζεται γκουρουδες .... με αποτελεσμα να μην υπαρχει διαθεση να γραφτει το παραμικρο.

      Γιατι βρε ασχετοι δεν ανοίγετε ενα δικό σας Ιστολογιο να μας διαφωτιζεται εσεις;
      Εγω μην ανησυχείτε δεν προκειται ποτε να γραψω σε εσας (δεν το εχω κανει ποτε) .... μονο θα διαβαζω και θα γελαω.

      Διαγραφή
    3. Οσον αφορα τον ΜπλακΠανο δεν ξερω τι λεει ... να μιλας με τον πιο ψηλά, τον αρχηγο. Εγω εχω πει οτι υπαρχει κσθυστερηση ... dead line τελος 2019.

      Δεν θα τσιμπήσω ομως αλλο δολωματακι ....

      Αυτα ..... ειναι η τελευταια φορα που ασχολουμαι με την πάρτυ σου.

      Διαγραφή
    4. Και φυσικα να κλεισει το deal με την Αμερα ... διοτι μεγαλυτερα ζομπι απο Σελοντα και Νηρεα δεν κυκλοφορανε ... μονο κατι ΣΑΤΟ, φριγογλας τα συναγωνίζονται.

      Αλλα επειδη ειμαι καλο παιδι (και όχι μπαρμπας) η υποτιμηση της Τουρκικης Λίρας μας ευνοεί πολυυυυ ....

      Διαγραφή
  43. Ωχχχ και εμεις τι καναμε 1.5 χρονο στο χαρτι, κραταγαμε Θερμοπύλες?από ποτε ειναι γνωστό οτι τελος του 2019 θα υπαρχουν εξελίξεις?δηλαδη θα ερθουν οι "πονηροί" λιγο πριν και θα παρουν θεση στο χαρτι κοντα στο 1 ευρω χαλαρα και ωραια.🤕😲

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την επόμενη φορά θα σας ειδοποιήσουμε να μπαίνετε σήμερα και να κερδίζετε εχθές.
      Έπρεπε πριν 1,5 χρόνο να είχατε πάρει τράπεζες να βλέπατε την γλύκα ... αλλά τι λέω; Σχεδόν όλοι θα είχαν πάρει τράπεζες και την έφαγαν ... αλλά δεν το μαρτυρούν γιατί είναι παικταράδες.

      Δυστυχώς βλέπω ότι το επίπεδο του Ιστολογίου φθίνει διαρκώς ....

      Διαγραφή
    2. Μου ζητάτε να αρχίζω να αναλύω τράπεζες .... πολύ θα το ήθελα να αρχίζω να βγάζω στη φόρα ορισμένα στοιχεία. Αλλά με το IQ που κυκλοφορεί στο Ιστολόγιο ... το σκέφτομαι!!! Δυστυχώς έχουμε πέσει πολλά επίπεδα .... και λίγοι θα κατανοούν τι διαβάζουν. Οι περισσότεροι ψάχνουν το χαρτάκι που θα τρέξει ....

      Διαγραφή
    3. κ. Τάκη υπάρχουν αρκετοί που δεν γράφουν συχνά αλλά σας διαβάζουν καθημερινά προσπαθώντας να αποκωδικοποιήσουν τα λεγόμενα σας... η διαδικάσια αλλαγής του τρόπου σκέψης μας ώστε να μπορούμε να επεξεργαζόμαστε αποτελεσματικότερα τα οικονομικά δεδομένα των εταιριών περνά μέσα από τα πολύτιμα σχόλια σας... όσο για το χαμηλό ΙQ θα συμφωνήσω μερικώς... αλλά μόνο μέσα από την καθημερινή τριβή μαζί σας θα μπορέσουν όλο και περισσότεροι να σηκώσουν κεφάλι...keep walking λοιπόν....

      Διαγραφή
    4. Όντως φθίνει κ. Τάκη. Νομίζω ότι έχουν μαζευτεί πολλοί παίχτες εδώ και όχι επενδυτές (και τη διάκριση speculators και investors) που περιμένουν να γίνουν πλούσιοι σε ένα μήνα και αν δεν γίνουν τους φταίνε όλοι (με πρώτο εσάς) και όχι το κεφάλι τους.
      Ξεχνούν δύο βασικές αρχές των αγορών από την μέγιστο του είδους (Buffett). Πρώτο ότι οι αγορές είναι ένας μηχανισμός μεταφοράς πλούτου από τους ανυπόμονους στους υπομονετικους. Δεύτερο ότι στο παίξιμο (speculation) μην βάλεις ποτέ πάνω από το 10% του κεφαλαίου σου, καθώς είναι σαν το καζίνο, αργα ή γρήγορα θα τα χάσεις όλα και θα σου μείνει η εμπειρία και η αδρεναλίνη.
      Ελπίζω στην επαναδραστηριοποίηση σοβαρων επενδυτών όπως ο κ. Πανάγος (νομίζω ότι είναι στο Λονδίνο τώρα) και ο κ. hippy (μπορεί να είχαμε συγκρουστεί μια φορά αλλά του αναγνωρίζω σοβαρή επενδυτική σκέψη).
      Στα καθ' εμέ, μετά το χτίσιμο θέσης στα ΠΛΑΚΡ, την προηγούμενη εβδομάδα πούλησα την θέση μου στον ΚΑΡΤΖ. Δεν μου άρεσαν τα περσινά αποτελέσματα, η αδιαφορία για τους μικρομετοχους (περιμέναμε σχεδόν ένα χρόνο για να μάθουμε το τίμημα της Στέλλα Πολαρις) και κυρίως η μη διανομή μερίσματος.
      Συν τοις άλλοις δεν ήθελα μεγαλύτερη έκθεση στα πλαστικά (λόγω αντιπλαστικης μανίας και έκθεσης στην τιμή του πετρελαίου) και δεν μου άρεσαν τα συνεχή τεράστια επενδυτικά ανοίγματα (δεν μπορώ να καταλάβω πώς θα χρηματοδοτηθεί η μονάδα παραγωγής ρεύματος) και η διαφαινόμενη υστέρηση του τουρισμού στην Κρήτη (σε συνδυασμό με τις αυξήσεις μισθών στους υπαλλήλους των τουριστικών μονάδων).
      Για τους παραπάνω λόγους προτίμησα τα ΠΛΑΚΡ.
      Αγόρασα επίσης ΟΠΑΠ ενόψει αποκοπής μερίσματος και λόγω πολύ καλών αποτελεσμάτων πρώτου τριμήνου. Αρχίζω να πιστεύω ότι ξέρουν τι κάνουν (μέχρι πρόσφατα αμφέβαλα) και ότι τα μερίσματα όχι απλά θα συνεχίσουν να ρέουν, αλλά και θα αυξηθούν.

      Διαγραφή
    5. Η έλευση φιλελεύθερης κυβέρνησης (μακάρι κι αυτοδύναμης) στην χώρα νομίζω απομακρύνει έναν βασικό λόγο προβληματισμού επιλογής τραπεζικών μετοχών δλδ τις ΑΜΚ σε χαμηλότερες τιμές από τις τρέχουσες εντός του 2019 (εξαίρεση η ΠΕΙΡ). Προσωπικά θεωρώ περίπου βέβαιο ότι θα γίνει την επόμενη χρονιά αλλά σε τιμές ίσες με τις προηγούμενες. Ένα κριτήριο για να διαλέξουμε από τις μετοχές του κλάδου είναι η P/BV. Οι ευρωπαϊκές διαπραγματεύονται με P/BV 0,50-0,80. Οι δικές μας περίπου με 0,35-0,45-0,65 για ΑΛΦΑ-ΕΤΕ-ΕΥΡΩΒ. Με το σκεπτικό αυτό προσωπικά επιλέγω την πρώτη σε τρέχουσες τιμές (κι ελπίζω να έχω δίκιο)

      Διαγραφή
    6. Κ. Ξενοφώντα μαζί σας στην επιλογή του ΟΠΑΠ συμφωνεί και το τμήμα ανάλυσης της ΕΥΡΩΒΑΝΚ ΑΧΕ...ένας από τους λόγους είναι μια κρυφή αξία περίπου 2 ευρώ/μετοχή (κατα τη γνώμη τους) από την "προπληρωμή" φόρου καθώς η αρχική πώληση από το δημόσιο έγινε με φόρο 10% που στη συνέχεια επεκτάθηκε στο 35%...πιθανολογούν λοιπόν ότι η επέκταση της συμφωνίας την επόμενη 10ετία θα γίνει με τον ίδιο φόρο αλλά με σχετική έκπτωση. Υπολογίζουν για το 2019 Ρ/Ε = 15,1 που θα πέσει στο 13 το 2020, Ebitda 8,7 για φέτος- 7,9 για του χρόνου και μερισματική απόδοση σταθερά πάνω από 7% (μακάρι να δικαιωθούν για τους κατέχοντες)

      Οι άλλες βασικές τους επιλογές είναι ΛΑΜΔΑ και ΤΖΑΜΠΟ

      (την "κόντρα" που λέτε ούτε που την θυμάμαι...βέβαια όσο μεγαλώνω εξασθενεί η μνήμη μου χε χε)

      Διαγραφή
    7. Πλεον .... Δεν νομιζω οτι χρειαζονται ΑΜΚ. Αν κανουν ειναι για να επισπευσουν γεγονοτα και οχι γιατι το εχουν ανάγκη.

      Αν παντως κανουν θα μπω με τα μπουνια οπως ακριβώς εγινε και με τη Μοτοδυναμικη. Αν πανε σε ΑΜΚ θα ειναι πλεον βεβαιο οτι η 12ετης πτωση τους θα εχει ολοκληρωθει

      Διαγραφή
    8. Για εσάς κύριε hippy για το αρχείο σας ...
      Η ΑΛΦΑ μια κεφαλαιοποίηση 10 δις και η EΥΡΩΒ 8 με 9 δις άνετα θα τις έχουν στο μέλλον και θα αγοράζονται τόοοοοοτε, βάσει κερδοφορίας.
      Μένει να εξυγιανθεί το Ενεργητικό τους .... όμως όπως το διαβάζω είμαστε προς το τέλος .... λίγα δις θέλουν ακόμη και θα είναι πεντακάρες. Η Αλφα την υπολογίζω οτι έχει ακόμη 2 με 4 δις σαπίλα στο Ενεργητικό της.

      Ο καιρός γαρ εγγυς .... ΣΥΡΙΖΑ δεν υπάρχει πλέον να κλείσει τις τράπεζες και να επιβάλλει capital controls!!

      Διαγραφή
    9. Κύριε Τάκη απλά ΄Απαιχτος...αυτό μας είπαν και οι αναλυτές...ότι ΔΕΝ χρειαζονται ΑΜΚ για να κάνουν τη δουλειά τους (να δίνουν "σωστά" δάνεια)...το ρευστό θα βρεθεί από την επιστροφή καταθέσεων στο γκισέ και κάποια ομολογιακά...οι ΑΜΚ (αν αποφασιστούν) θα γίνουν ΜΟΝΟ για να φτιάξουν οι δείκτες τους.

      Διαγραφή
    10. Ηδη το 2018 είχαν αυξητική ταση οι καταθεσεις.

      Διαγραφή
    11. Κ. Hippy σας ευχαριστώ για την ενημέρωση για τον ΟΠΑΠ! Δεν γνώριζα την συγκεκριμένη παράμετρο. Θεωρώ πάντως ότι με τον έναν τρόπο ή τον άλλον θα υπάρξει κάποια μείωση της φορολογίας με την οποία επιβαρύνεται ο ΟΠΑΠ. Είναι εντελώς παράλογη και αν δεν κάνω λάθος πουθενά αλλού δεν είναι τόσο υψηλή.
      Την ΜΠΕΛΑ την γλυκοκοιταζω χρόνια, αλλά πάντα την βρίσκω ακριβή. Περιμενω λοιπόν διόρθωση που ποτέ εντούτοις δεν έρχεται... Αυτό βέβαια που κυρίως με προβληματίζει είναι τι θα γίνει μετά τον Βακακη και αν υπάρχει διαδοχη κατάσταση.
      Για την ΛΑΜΔΑ δεν έχω άποψη. Δεν καταλαβαίνω τον ισολογισμό της και δεν μου αρέσει ο Λάτσης γενικότερα, οπότε δεν αγγίζω. Προτιμώ να τοποθετούμαι σε εταιρείες που θα επωφεληθούν από την έναρξη των έργων στο Ελληνικό.
      Μετά από την παραπάνω άποψη σας (την οποία εν πολλοίς φαίνεται να συμμερίζεται και ο κ. Τάκης) θα κοιτάξω τις τράπεζες (την τελευταία δεκαετία τις αποφευγω όπως ο διάβολος το λιβάνι...). Θα σας ενημερώσω για τις τυχόν επόμενες κινήσεις μου.
      ΥΓ. Οι κόντρες για αυτό είναι για να μας κρατούν σε εγρήγορση και για να ξεχνιούνται... Έχουμε και αυτό το μεσογειακό ταμπεραμέντο...

      Διαγραφή
    12. Οι τράπεζες θα δώσουν πολλά για όποιον έχει υπομονή τουλάχιστον 1.5 - 2 χρόνια. Κάποιοι από μας τοποθετήθηκαν στα πολύ χαμηλά τους και θα συμφωνήσω με το κ. Τάκη για τις αναφερόμενες "δίκαιες" αποτιμήσεις που αναφέρει πιό πάνω. Διαφωνώ ολίγον όμως με τον κ. Hippy που επιλέγει σαν 1η προτίμηση την ALPHΑ (μπορεί να κάνω λάθος). Τη στιγμή αυτή όμως αν κάποιος πιστεύει οτι θα πρέπει να μπει σε τράπεζες η προτεραιότητα για μένα θα ήταν ΠΕΙΡ, ΕΤΕ, ΑΛΦΑ και τελευταία η EUROBANK.

      Διαγραφή
    13. Καλησπέρα κ. Τάκη,
      Στα 98.50 με 98.80 το νέο ομόλογο Tier 2 της Πειραιώς σήμερα.

      Βρίσκετε κάποιο ενδιαφέρον σ’ αυτό για αγορά; Έχετε άποψη; Είναι subordinated, δηλ. ελάσσονος προτεραιότητας ή αλλιώς μειωμένης εξασφάλισης όπως λέμε. Έχει δεκαετή διάρκεια, με δικαίωμα πρόωρης εξόφλησης από τον εκδότη στην 5ετία.

      Ευχαριστώ

      Διαγραφή
    14. Κατανοώ ότι θα επιθυμούσατε το ομόλογο μιας άλλης τράπεζας ίσως, αλλά όπως βλέπετε ακόμα και η Εθνική μόλις μετέθεσε την έκδοσή της λόγω του υψηλού επιτοκίου που συνάντησε. Και όταν εκδώσουν οι τράπεζες «που εμείς θα θέλαμε» στο μέλλον, ενδεχομένως τότε οι επιτοκιακές αποδόσεις των ομολόγων αυτών να είναι πολύ μικρότερες.

      Για την αγορά του εν λόγω ομολόγου ασφαλώς απαιτείται «νέο χρήμα», ως προϊόντος εξωτερικού, το ελάχιστο ποσό τοποθέτησης ασφαλώς και δεν είναι μικρό και δεν μπορείς εύκολα να μπαινοβγαίνεις σ΄αυτά όπως τις μετοχές, λόγω διαφορών bid-ask και των λοιπών επιβαρύνσεων. Συνεπώς η εκτίμησή σας θα πρέπει να είναι μεσοχρόνια σε βάθος πενταετίας και σχετίζεται με τις προσδοκίες σας για τη μελλοντική κεφαλαιακή επάρκεια της εκδότριας. Το ερώτημα είναι αν θα πληρώσουν. Όχι αν θα πάει το ομόλογο στα 90 ή στα 110.

      Θα μου πεις τι ρωτάς; Βαθμολογούνται ως «σκουπίδια των σκουπιδιών», με Caa3 από την Moody’s και με CCC από την S&P. Όμως εγώ θέλω τη δική σας άποψη, όχι της Moody’s.

      Με τους νέους κανονισμούς της Ε.Ε. τα προϊόντα αυτά καθίστανται περισσότερο επικίνδυνα. Όμως όταν εσείς έχετε αρχίσει και μιλάτε εδώ χλιαρά για τραπεζικές μετοχές (έστω για κάποιες), δεν δικαιούμαι εγώ να ρωτήσω για ομόλογα τραπεζικών εκδοτών, που θεωρούνται ασφαλέστερα των μετοχών;

      Κάθε άποψη φίλου του blog επιθυμητή επίσης.

      Διαγραφή
    15. Καλημερα κυριε Συλβιε.
      Αφου με ξερετε ... γιατι με ρωτατε. Σε οτιδηποτε εχει να κανει με την Πειραιως, ειμαι μακρυα και αγαπημενοι.

      Διαγραφή
    16. Σας ξέρω, σας ξέρω. Αλλά από το ομόλογο μέχρι τη μετοχή υπάρχει μία απόσταση. Προηγούνται οι καταβολές προς τους ομολογιούχους. Δηλ. με την επόμενη αύξηση μετοχικού κεφαλαίου, που πιστεύω να πετύχει με λίγο καλύτερες συνθήκες, όσο σκληρή κι αν είναι αυτή για τους παλιούς μετόχους, δεν θα μπορούσε να συνέλθει;

      Διαγραφή
    17. Απ΄όσο θυμάμαι το σύνολο των τραπεζών που διαπραγματεύονταν στο ΧΑΑ το 2012-13 έκανε δημόσια πρόταση απόσυρσης των perpetuals στο 40% της αξίας τους κι αργότερα στο 35%. Η ΑΛΦΑ μάλιστα ΔΕΝ πλήρωσε καν τους δεδουλευμένους τόκους (όπως κάνουν οι χρεοκοπημένες). Οι άλλες τους πλήρωσαν όπως όφειλαν. Εδώ η περιπέτεια των ομολογιούχων της ΑΛΦΑ


      https://www.kyroslawoffices.gr/el/nea/news-el/117-el-perpetual

      Εξαίρεση στην ομάδα των κακοδιαχειριστών τραπεζών η ΑΤΕ που τα απέσυρε στο 100% κι ένα χρόνο μετά πλήρωσαν τη ζημιά οι μέτοχοι κι οι φορολογούμενοι...η ΕΥΡΩΒ έδωσε πρώτη την δυνατότητα μετατροπής τους σε μετοχές όσων ήθελαν κατά την επικείμενη ΑΜΚ στην ονομαστική αξία (τότε ήταν περί το 1,65 ευρώ-δεν καλοθυμάμαι) αλλά όταν ξεκίνησε η διαπραγμάτευση τους στο ταμπλό έγραφε 0,65 άρα πρακτικά τα ίδια χρήματα πήραν οι ομολογιούχοι της (40%).

      Ειλικρινά αναρωτιέμαι...γιατί ένας τόσο διαβασμένος φίλος-κορυφαίος για μένα μετά τον κ. Τάκη-σκέπτεται να μπει σε τέτοιο ασαφές εγχείρημα? Εγώ αν και βρίσκομαι σε στάδιο αναζήτησης ΔΕΝ θα το έκανα

      Διαγραφή
    18. Η τραπεζα αργα ή γρηγορα θα συνελθει και θα εξυγιανθει ... το θεμα κυριε Συλβιε ειναι μην τυχον, μεχρι να εξυγιανθει, ξεσπασει καμια μεγαλη διεθνη κριση, αναλογη με αυτη των subprimes loans ή της κρισης χρεους της Ευρωζώνης. Τοτε θα εχει μεγαλο προβλημα η Πειραιως .... γιαυτο και η μετοχή είναι περισσότερο επιρρεπής στο να πεφτει σε σχεση με τις αλλες τραπεζες ... αφου σε σχεση με τις αλλες εχει τα μεγαλύτερα προβλήματα.

      Ενα crash θα ήταν πολυ πιθανο για τη λεγαμενη ... σε ολα τα επιπεδα ... σε ενα κακο σεναριο ....

      Ετσι τα βλεπω εγω.

      Διαγραφή
    19. Προσωπικά ετοιμάζομαι για μια πολύ μεγάλη αλλαγή στο επενδυτικό χαρτοφυλάκιο...σκέφτομαι μετά 7 χρόνια συμβίωσης να πουλήσω την μισή (τουλάχιστον) θέση στα ΟΕΔ μετά τις εκλογές (όλες τις λήξεις που πήρα κατά την ανταλλαγή των psi έως 2028) καθώς έχουν χτυπήσει τα 110+ κι οι αποδόσεις είναι <2%...η καλύτερη ομολογιακή εναλλακτική που βλέπω είναι το ΜΟΗ/2022 με κουπόνι 3,25% που διαπραγματεύεται σταθερά περί το 101,50-101,70 το τελευταίο 12μηνο...ο λόγος που η τιμή δεν ακολούθησε την ανοδική κίνηση των άλλων εταιρικών ομολόγων είναι ότι υπάρχει notice ήδη από τον προηγούμενο μήνα-Μάιο/19 στο 101,62 που προς το παρόν δεν έχει ενεργοποιήσει η εταιρεία. Συνεπώς μεγάλο ρίσκο να γίνει ότι και στο ΤΕΝΕΡΓΧΑ/24. Η διοίκηση μοιάζει να θέλει το χρόνο της.

      Μια καλή εναλλακτική που σκέφτομαι-παρά την άνοδο τους-είναι καλές μερισματούχες μετοχές (ΟΠΑΠ, ΟΤΕ, ΜΥΤΙΛ, ΕΛΠΕ, ΜΟΗ) και και λίγο ΤΙΤανικός στο Euronext (έχω ήδη αγοράσει TITK και σκέπτομαι αποδοχή της ΔΠ). Ωστόσο δεν βιάζομαι, αγορές τμηματικά, πιθανολογώ διόρθωση το μέχρι τη λήξη της 1ης μετεκλογικής εβδομάδας

      Προφανώς και μ΄ενδιαφέρει η άποψη σας καθώς και του κ. Τάκη και των υπολοίπων συναδέλφων επενδυτών.

      Διαγραφή
    20. @ Δημήτρη

      κάθε μπαλκόνι έχει άλλη θέα λέει ένα τραγούδι του Κώστα Λeιβαδά. Από το καθαρά αμυντικά δικό μου προτιμώ την ΑΛΦΑ με BV 0,40 και κεφαλαιοποίηση 2,5 δις παρά ΕΥΡΩΒ με BV 0,65 και κεφαλαιοποίηση 3 δις
      (ETE με BV 0,45 μου αρέσει ep;ishw). Προφανώς είστε (ηλικιακά) νέος με αίμα που βράζει ώστε να παραβλέπετε τον κίνδυνο της ΠΕΙΡ που (μόνη αυτή μεταξύ των συστημικών) χρωστάει επιπλέον σε cocos 2,2 δις ενώ δεν είχε τα φράγκα να πληρώσει ούτε τους τόκους. Ας κερδίσουν άλλοι από αυτή, δεν μ΄ενδιαφέρει

      https://www.newmoney.gr/roh/palmos-oikonomias/epixeiriseis/peiraios-den-plironei-ta-cocos-gia-na-enisxisei-ta-kefalaia-tis/

      Διαγραφή
    21. Ορθός τρόπος σκέψης. Μια κρίση πρέπει να την έχουμε πάντα κατά νου και με αυτήν να σχεδιάζουμε. Αλήθεια, αν εξέδιδαν τέτοιο ομόλογο μια από τις άλλες τρεις συστημικές τράπεζες όπως είναι σήμερα, θα συναινούσατε σε τέτοια επένδυση;

      Πριν μήνες καλόβλεπα το αντίστοιχο Tier 2 ομόλογο της τράπεζας Κύπρου όταν είχε 96 – 97. Τώρα έχει ξεφύγει η τιμή.

      Διαγραφή
    22. Η Κυπρου δεν νομιζω οτι εχει προβλημα σαν τραπεζα ... μονο γεωπολιτικο ρισκο.
      Απο Ελλαδα πιστευω οτι η ΑΛΦΑ ειναι η καθαροτερη ... αλλα 2 με 3 δις αν καθαρισει νομιζω θα ειναι πεντακάθαρη.

      Εγω θα κραταγα τα λεφτα για να μπω σε μια πιθανη ΑΜΚ μεχρι τα μπουνια. Ελπιζω με Μητσοτακη να προχωρησουν σμεσα.

      Διαγραφή
    23. @Συλβιος
      Καλημέρα σας κ. Συλβιε.Εδώ και πολλά χρόνια παρακολουθώ τα γραφόμενα σας (όπως και του κ. Hippy,καθώς και αρκετών άλλων συμμετεχόντων στο απίστευτο ιστολογιο του κ. Τάκη που δεν θα αναφερθώ καθώς θα αδικήσω σίγουρα κάποιους με το να ξεχάσω το όνομα τους) και σας έχω εκτιμήσει ιδιαίτερα για τις γνώσεις σας και για το ήθος σας.Ο λόγος που απευθύνομαι σε σας είναι το γεγονός ότι ψάχνω να βρω έναν λογιστή που να γνωρίζει πολύ καλά τα θέματα των μετοχών,ώστε να συνεργαστώ μαζί του.Αν έχετε κάποια πρόταση θα το εκτιμούσα ιδιαίτερα αν την στέλνατε στο email kilodeltas@yahoo.com σας ευχαριστώ για όλη σας την προσφορά.

      Διαγραφή
    24. Κύριε Χίππη, ΟΚ, να πουλήσετε τα ομόλογα για τα κέρδη, αλλά γιατί σκέπτεσθε ομόλογο ΜΟΗ και μερισματούχες μετοχές που, σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν τουλάχιστον, φαίνονται λίγο τσιμπημένες; Παρεμπιπτόντως και μένα που μου αρέσουν τα μερίσματα πλέον δυσκολεύομαι να βρω επιλογές στις τωρινές τιμές.

      Θα πρότεινα πάντως ένα μέρος του κεφαλαίου σας να πάει σε ΑΕΑΑΠ. ΙΝΤΕΡΚΟ στα 6 και κάτω, και ενδεχομένως ΠΑΝΓΑΙΑ, εφόσον κάνει ΑΜΚ ΚΑΙ οι τιμές είναι ελκυστικές. Απ' τα χαρτιά που αναφέρατε, προσωπικά θα προτιμούσα ΟΠΑΠ.

      Για μερίσματα, σε καλές προφανώς τιμές, αν βρείτε : ΑΔΜΗΕ (περισσότερο) ΑΡΑΙΓ(λιγότερο)

      Διαγραφή
    25. Οι πρόσφατες κινήσεις των τραπεζών μόνο προβληματισμό θα μπορούσαν να δημιουργήσουν. Από την μία σε μια εποχή που το "εύκολο" χρήμα ρέει άφθονο παγκοσμίως κανά 2 δεν μπορούν να δανειστούν φθηνότερα από σωβρακο-βιοτεχνίες, ενώ όσες μετά επαίνων πουλούν το κάνουν στο 1/3 της αξίας και βλέπουμε πόσο παρακάτω. Φυσικά οι τσύριζα μας αφήνουν χρόνους και αυτό είναι ένα θετικό που αποτιμά ήδη η αγορά, αλλά θέλει ακόμα προσεκτικές κινήσεις με μακροπρόθεσμο ορίζοντα. Για trade OK ισχύουν διαφορετικά δεδομένα. ΕΤΕ και πειρ δεν ακουμπάω και μόνο τις άλλες δύο και αυτές σε βραχυπρόθεσμο ορίζοντα.

      Διαγραφή
    26. Κύριε Lorac κάντε υπομονή ... θα αναρτήσω μια σειρά απο πίνακες τραπεζών που θα δείχνουν ότι ναι μεν εξυγιαίνονται, αλλά είναι πολύυυυυ αδύναμες.
      Χρειάζονται ΑΜΚ ... δεν τόλμησαν με τους μαθητευόμενους μάγους του ΣΥΡΙΖΑ, όμως τώρα είναι η ευκαιρία τους ...

      Διαγραφή
  44. K Τάκη για αδμηε βλέπετε να ξεπερνάει την τιμή εισαγωγής μετά την αποκοπή,ή με κινέζους μέσα μακρυά και αγαπημένοι.Για τον μουζκ που είχα ερωτήσει προ 20 ημέρου πήρα ένα γρήγορο 30% και έφυγα ,οι μεγάλοι όγκοι μπορεί να είναι και ξεφόρτωμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Δυστυχώς βλέπω ότι το επίπεδο του Ιστολογίου φθίνει διαρκώς ....
    Στο χέρι σας είναι Κ Τάκη,διαγραφή των προσβλητικών,κακεντρεχών και βλακωδών σχολίων,και ΧΩΡΙΣ περαιτέρω σχολιασμό απο εσάς,(θα γράφουν μόνο στο capital παρέα με τον βιντεάκια)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Κυριε Τακη θα ηθελα να κανω μια γκουρουδια για το παπακι. Περιμενω για φετος ebitda πανω απο 3 εκ, κυκλο εργασιων με αυξηση πανω απο 6-7% και καθαρα κερδη περιπου στα 1,5-1,6 εκατ Που σημαινει με μια τιμη γυρω στα 5,5 απο 3,84 που εχει σημερα θα εχει p/e 14. Ελπιζω να επιβεβαιωθω. Συνεχιστε την καλη δουλεια και αγνοηστε τους ανοητους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ΠΠΑΚ το πιστεύω κι εγώ πολύ! Αναμένουμε τα αποτελέσματα εξαμήνου!

      Διαγραφή
    2. Με EBITDA στα 3 εκατ. ευρώ θα πιάσετε εύκολα τους στόχους σας!!!

      Διαγραφή
    3. Και ο Περσεας με μια τιμη στα 2.2 θα εχει p/e 14!! με την περυσινή χρηση!! Εχει και ταμειο(αν δωσει φετος και την πειραιως)που αγοράζει το ΠΠΑΚ ολοκληρο.. Αλλα εδω δυο μετρα και δυο σταθμά, τα θεμελιώδη καιγονται,το καλο κλιμα δεν βοηθά.. ΓΙΑΤΙ? Σιγα μην πάρω απαντηση ..

      Διαγραφή
    4. Γιατί πρέπει να φύγει ο ΣΕΛΟΝΤΑΣ οριστικά και αμετάκλητα.

      Διαγραφή
    5. Αφου γκουρουδιάζετε εσείς ... μέσα και εγώ.
      Προβλέπω πωλήσεις στα 18 με 19 εκατ. ευρώ ... ίσως με διαψεύσει και βαδίσει προς τα 20
      EBITDA στα 2,9 με 3,4 εκατ. ευρώ και καθαρά κέρδη άνετα πάνω απο 1,4 εκατ. ευρώ.

      Διαγραφή
    6. Με μπερδεψατε ..Υπαρχει συμβόλαιο με σελοντα, λήγει το 2021 με ρητρες..δηλαδη μπορει ο Κυριάκου να εξαγοράσει το ποσοστο της σελόντα και να τραβήξει για αλλες πολιτείες σπάζοντας το συμβόλαιο?δυσκολο θελει να φευγει απο την επένδυση αυτη απο οτι διαβάζουμε)..Να πουληθεί σε νεο ιδιοκτήτη που εχει ιχθυοκαλλιέργειες ,αν πχ καποιος ελέγχει το 51%?με ποιο τροπο θα απαλλαγεί απο τη σελόντα??να τη θελει η αμερρα την εταιρια εχει αποκλειστεί σαν σεναριο?

      Διαγραφή
    7. Κυριε Μιμη θα γινει επεκταση στο συμβολαιο.
      Οταν λεω να φυγει ο Σελοντας εννοω να ολοκληρωθει το deal με Αμερα.

      Διαγραφή
    8. Μίμη για μενα η απαντηση ειναι μια και αδιαπραγμάτευτη:μονο με τη συναίνεση του μεγαλομετόχου μπορεί να κινηθεί ενα χαρτι. .Αν δεν το θέλει ο ιδιος ,δεν παει να χτυπιούνται ολοι οσοι ασχολούνται με την αγορα, σαν χταπόδια..

      Διαγραφή
  47. Κ.Τακη σας παρακαλω μην ασχολείστε με μα....ς Είμαστε παρά πολύ που σας διαβάζουμε προσεκτικα τι γράφετε και μας μαθαίνεται να μην ασχολούμαστε με κόλακες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Μπαρμπα χειροτερα τα κανεις με την απολογία σου τα πραγματα... Ηξερες οτι δεν πρόκειται να παιξει το χαρτι, δεν το θελει ο διαχειριστής πανω απο 1 ευρω, και γράφατε για δπ τέλος του έτους 2018 απο πέρυσι το Μάρτη...ισως για να τους κρατάς μεσα και να μην παει το χαρτι κάτω απο εκει που αγόραζες οπως ελεγες προ πολυ καιρου εκει στο 0.75 με 0.8..και ξερεις μονο οι χαζομαριδαιοι του καπιταλ εχουν 200 χιλ τεμάχια...επιβάλεται αν ξαναπάει 1 ευρω να το κλεισεις το treand αν εχεις λιγο τσιπα και οχι τσιπρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. κ. Tάκη έχετε κάποια γνώμη για τον Καραμολέγκο? τα ebitda είναι υψηλά αλλά συνεχίζει με ζημιές... θεωρείται οτι ο κλάδος που δραστηριοποιείται έχει ενδιαφέρον?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να μια εταιριούλα που θα μπορούσε κάποιος να πάρει ένα ρίσκο ... όμως κάθε φορά όταν φθάνει στο επίπεδο του 1,1 με 1,3, που βάζω ως στόχο αγορών, το μετανιώνω. Ο λόγος ο υψηλός τραπεζικός δανεισμός που προσεγγίζει τον κύκλο εργασιών.

      Κύριε Θανάση ... θα κάνω μια μικροαναλυσούλα της συγκεκριμμένης ... στο επόμενο thread που θα σηκώσω, θα την έχω μέσα.

      Διαγραφή
    2. την παρακολουθώ αρκετό καιρό...αλλά ακόμα δεν έχω μπεί στο πειρασμό... πιστεύτε ότι εάν γυρίσει σε κέρδη θα μπορέσει να μειώσει τα δάνεια της? ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας ....

      Διαγραφή
    3. Με αποσβέσεις 7,5 εκατ. και χρηματοοικονομικά έξοδα στα 3,5 εκατ. χρειάζεται EBITDA πάνω απο 13 εκατ. ευρώ για να περάσει στα κέρδη. Το ρεκόρ στα EBITDA του είναι στα 14,7 εκατ. το 2011 με 2ο καλύτερο ρεκόρ τα 13,4 εκατ. το 2012.

      Εγώ βλέπω κακοδιαχείρηση .... δεν φεύγουν οι Καραμολέγκοι να δώσουn το management στους κανάκιδες να δούμε θαύματα?
      Lol

      Διαγραφή
  50. 7 παρα απάντησες μπαρμπα, κυριακη πρωι! η για ψαρεμα ειχες παει, η λόγω ηλικίας κοιμάσαι πλέον λιγότερο ..😎😬

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Τακη στον Μουζκ περιφερεται και ένα παλιος μεγαλοπαικτης του 99, που του αρεσαν τα κλωστηρια...λες να τον ενεργοποιησουν....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Έχει το επώνυμο του μέλλοντα πρωθυπουργού? 😂🤣

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. πολύ σωστα,συνονοματοι είναι...και μαλιστα ερχεται αγριεμένος από μεγαλη απραξια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Υπάρχει φήμη ότι παράλληλα δραστηριοποιείται κ στη Μοτοδυναμικη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Για εκτερ κυριε τακη καποια ερευνα-αναλυση-σχολιο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Ο σύντεκνος Μανώλο είναι ακόμα στον Κύκλο? Το 98 99 είχαμε και εμείς φορτώσει κλωνάρια παρέα με ΔΟΛ. Στα πρώτα βγήκαμε νωρίς το 1999 στα 35 χιλιάρικα (αγορασμένα 800 κατοστάρικα) άλλα στον ΔΟΛ (αγορασμένα 15.000) πήραμε και τα ΔΩΡΕΑΝ (1+1) και πουλήσαμε μετά το split στα 17 χιλιάρικα (πήγε 45.000 πριν την διανομή των δωρεάν).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αξέχαστες εποχές και αν θυμάμαι καλά αυτές οι τιμές μετά το Σεπτέμβρη του 99

      Διαγραφή
    2. Γιατρε εδω κανεις λαθος...ο συγκεκριμενος ηταν αλλου τοτε κατα βαση και Σαρρο..νε... ομως ειχε δραστηριοτητα και εκει :)

      Διαγραφή
  57. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Μπαρμπα στην πωληση των μονάδων εκποίησης από Μερα σε μερα θα ανακοινωθεί η αγοραστής.. Μια νεα γρηγορη καταμέτρηση και θα πέσουν οι υπογραφές με την σαπακοπειραιως. Να δουμε τον προκομενο σου πως θα αντιδράσει στο νεο παραμυθάκι που τους ταισες, για να ηρεμήσουν...εγω εχω πάρει σαποσαπακι Νηρέα απο το 0.17 προσφατα για το παιχνιδάκι αυτο και κατευθείαν διώξιμο αν παιξει λιγο πιο πανω..αλλιως στα παπ@ρια μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Καπου στο κεντρο της Αθηνας κυκλοφορει και οπλοφορει!!!!!!! ετοιμος να πυροβολησει τα χαρτια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Κε Τάκη θέλω να σ'ευχαριστήσω για την πρόταση της Μοτοδυναμικής. Δεν την είχα καθόλου στα υπ'όψιν μου και η αναφορά σου μου κέντρισε το ενδιαφέρον να τη μελετήσω. Βέβαια η απόδοση της ξεπέρασε τις προσδοκίες μου. Επίσης να ευχαριστήσω και τους υπόλοιπους καλοπροαίρετους σχολιαστές (ξέρουν ποιοι είναι) που μοιράζονται γνώσεις και εμπειρία με πιο ερασιτέχνες σαν εμένα. Όση θεωρία και να διαβάσεις πάντα απέχει από την πράξη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κυριε Αριστο εγω λεω παντα και αναλυω ειλικρινως οτι βλεπω και πιστευω πανω απο μια 10ετια .... το πως θα αξιοποιηθει απο εσας ειναι ΔΙΚΉ ΣΑΣ ΤΈΧΝΗ.

      Αυτο που πρεπει να καταλαβουν ολοι ειναι οτι λεφτά πολλα βγαινουν μονο αν επιλεγεις καθαρες εταιριες, φτηνα αποτιμημενες με μεσομακροπρόθεσμη λογικη ... φυσικα απαιτειται και η καταλληλη διασπορα. Οσοι ειναι τρειντερς ή ειναι μονοχαρτοι κανουν λαθη και στο τελος κλαινε.

      Διαγραφή
  62. Το 2013 ειχαν μπει δυνατα χερια στο δρομέα και τον πήγαν μονορούφι απο το 0.2 στο 0.7..ειχα βγει ομως στα μισά θυμαμαι.. Τωρα πολυ χαρτομάνι γυρνάνε γυρω απο τον ευαυτο τους αυτοι που το τρεχουν.. Αυτη η μεγαλη δουλεια με τα γραφεια στους φριτζηδες δεν μάθαμε, επαναπροκηρύχθηκε ο διαγωνισμος, δεν μάθαμε ποτε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποια δυνατα χερια κυριε Μιμη; Μην με κανετε να πω καμια κουβεντα και ειναι και φιλοι και με διαβαζουν.

      Ο αλλος πηγε απο καρδια στα καλα καθουμενα ... τον εσκασαν. Συγχωρεμένος να ειναι ....

      Διαγραφή
    2. Τα χαρτια πρεπει να πηγαινουν γλυκα γλυκα απάνω ... οχι βιασυνες.

      Διαγραφή
    3. Το γεγονός είναι γνωστό σε όλας τα σέρρας. Σπάσανε τον διαγωνισμό σε 4 κομμάτια(10000 γραφεία τον χρόνο. Ο φετινός είναι του δρομέα που πρέπει να παραδώσει μέχρι τέλος της χρονιάς. Το θετικό ότι αποβλήθηκε από τους διαγωνισμούς η εταιρία που είχε κάνει την ένσταση, μία τσέχικη. Άρα σε αυτή την τιμή των γραφείων παίζει μπάλα μόνος του.

      Διαγραφή
    4. Τελικά πήραν τη δουλεια των 40000 και δεν την ανακοινώνουν ,η πηραν το 1/4 και δεν το ανακοινώνουν? αποφάσισε ..

      Διαγραφή
    5. ρε χαζοβιόλη σου λέω την σπάσανε σε 4 διαφορετικούς διαγωνισμούς που θα γίνεται ένας κάθε χρόνο.Τον φετινό τον πήρε ο δρομέας.Και τους άλλους ο δρομέας θα τους πάρει αφού βγήκε εκτός ο κύριος ανταγωνιστής.

      Διαγραφή
    6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
  63. Kυριε Τάκη καλημέρα.
    Εχω επένδυσει στη ΔΕΗ καθώς τη θεωρώ ότι μπορεί να αποτελέσει ένα turn around Story Όμως φοβάμαι μία αμκ υπέρ στρατηγικού επενδυτή και τιμές κάτω από το 1 ευρώ. θεωρείτε ότι μπορεί να αποφύγει μία αμκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προς το παρον δεν υπαρχει πουθενα turn around story στη ΔΕΗ .... παρα μονο srory οδευοντας ολοταχως προς τον Καιαδα.
      Θα δουμε ποσο τολμηρη θα ειναι η κυβερνηση Μητσοτακη με το θεμα της ΔΕΗ .... αν και φοβαμαι οτι δεν θα θελει να συγκρουστει με το κατεστημενο και θα παει σε μεσες λυσεις.
      Μακαρι να πηγαινε σε ΑΜΚ με παραιτηση παλαιων μετοχων.

      Διαγραφή
    2. k.Τακη τι εννοείτε μέσες λύσεις και επίσης μπορείτε να μας διευκρινίσετε τι συνέπειες θα έχει η ΑΜΚ με παραίτηση παλαιών μετόχων για τουσ παλιούς μετόχους.ευχαριστώ

      Διαγραφή
    3. Η ΑΜΚ με παραίτηση παλαιών μετοχών δεν θα έχει καποια σοβαρη επιπτωση για τους μικρομετοχους. Μην ανησυχείτε.

      Το θεμα ειναι να αλλαξει το management και να μην μπορει το Ελληνικο Δημοσιο να συνεχίσει να καταστρέφει τη ΔΕΗ.

      Αυτα λεει και ο CEO

      https://www.euro2day.gr/news/enterprises/article/1687997/panagiotakhs-ohi-sthn-polhsh-paketon-monadon-nai-s.html?fbclid=IwAR19zoM3tmLFKVLw1BB0A-0s-MHSeac6cBhI81IuCuv4Uq9XohubeeFdpcQ

      Παναγιωτακη είναι ο CEO της ΔΕΗ διορισμένος απο τους συντρόφους του ΣΥΡΙΖΑ.

      Τα λεει πολύ ωραία ΤΩΡΑ !!

      Όμως, ως CEO της ΔΕΗ θα έπρεπε να τα είχε κάνει .... και αν η κυβέρνηση δεν έβλεπε την τύφλα της και δεν καταλάβαιναν απο οικονομικά σφυρίζοντας αδιάφορα επρεπε ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ, καταγγέλλοντας όλα αυτά που λεει σήμερα.

      Σήμερα θυμήθηκε οτι το κράτος είναι ανάξιο να διοικήσει το μπαχαλαδικο τη ΔΕΗ;
      Αυτός τι έκανε;

      Διαγραφή
    4. Κάποιο σχόλιο κύριε Τάκη σε σχέση με την κάτωθι άποψη περί dilution ; Ομολογώ ότι αν και έχω αυξήσει τη θέση μου στη ΔΕΗ τους τελευταίους μήνες - ή μάλλον εξ'αυτού του λόγου - πλέον έχω αρχίσει να νιώθω άβολα και αυτό δεν είναι καλός σύμβουλος στις χρηματαγορές (η ψυχολογική πίεση εννοώ).

      ΔΕΗ

      Με όλη υπόθεση της ΔΕΗ να φαίνεται πως θα είναι μια από τις καυτές πατάτες της επόμενης κυβέρνησης. Με ενδιαφέρον διαβάσαμε τα όσα είπε χθες ο διευθύνον σύμβουλος της εταιρείας. Ωστόσο εμείς συνεχίζουμε να πιστεύουμε πως είναι αρκετά πιθανό στο τέλος η εταιρεία και οι μέτοχοι της να βρεθούνε μπροστά στην ανάγκη ανακεφαλαιοποίησης. Μιας ανακεφαλαιοποίησης που θα κάλυπτε το δημόσιο ή νέοι επενδυτές. Ή ένας συνδυασμός των δύο, στο μοντέλο της ανακεφαλαιοποίησης που είχε γίνει στις τράπεζες τα προηγούμενα χρόνια. Τι σημαίνουνε όλα αυτά; Ότι οι νυν μέτοχοι χάνουνε τα χρήματα τους (γίνονται dilution). Δε λέμε πως αυτό θα συμβεί σίγουρα. Ωστόσο είναι κάτι που δε θα πρέπει να αποκλείεται, αν λάβει υπόψη κανείς την σοβαρή οικονομική κατάσταση της εταιρείας.

      http://www.greekfinanceforum.com/athexfiles/athex.html

      Διαγραφή
    5. Dilution εγινε στις τραπεζες γιατι ειχαν καταρρεύσει - χρεοκοπησει.
      Στην περιπτωση της ΔΕΗ δεν χρειαζεται ακομη dilution, αρκει να στριψει εγκαιρως το καραβι.
      Εγω εχω στο μυαλο μου μια ΑΜΚ, ας πουμε στα 2 ευρω με 200.000.000 νεες μετοχες ... αρα να μπουν στην εταιρια 400 εκατ. με παραιτηση παλαιων μετοχων και εκχωρηση του management στον στρατηγικο επενδυτη.

      Δεν σας το κρυβω και εγω νιωθω αβολα με τη ΔΕΗ ... αφου να φανταστειτε περιμενω να ορκιστει η νεα κυβερνηση και κατοπιν στο πρωτο μειον της μετοχης να τα χωσω ολα τα κομματια μου.
      Μετα να καθομαι απεξω και να περιμενω να δω ποσο βαθια θα βαλει το νυστερι στη ΔΕΗ η κυβερνηση ΜΗτσοτακη ... αν το βαλει... και αναλογως να πραξω.

      Διαγραφή
    6. Τα αποτελέσματα Q1-2019 αποτελούν ένα πραγματικό Βατερλό των πολιτικών τσυριζα με κο-ΝΟΜΕ + επιδόματα + δεν πλερώνω + δεν πουλάω (αλλά ξεπουλάω) και άλλα πολλά. Ο επόμενος θα έχει λίγους μήνες ησυχία γιατί στο β τρίμηνο θα γραφούν 120 εκατ. θετικά αλλά πολύ γρήγορα θα πρέπει να λάβει κρίσιμες αποφάσεις σε ένα επιβαρυμμένο περιβάλλον. Πάρα πολύ μικρή ορατότητα για την εταιρία ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΔΙΑΠΛΑΝΗΤΙΚΟ ΠΡΟΤΥΠΟ να έχει μονοπώλιο ανελαστικού αγαθού και να βγάζε αρνητικά ebitda

      Διαγραφή
    7. Ευχαριστώ κύριε Τάκη.
      Το έχετε πάρει απόφαση ή το κλωθογυρίζετε ως ενδεχόμενο να τα πουλήσετε όλα μετά τις εκλογές ;
      Προσωπικά μπορεί και να μειώσω θέση, max κατά 50%, αλλά μου φαίνεται "τρομακτικό" το σενάριο να έχω αντέξει τη διαδρομή από το Σεπτέμβρη του 2017 μέχρι σήμερα στη μετοχή, χωρίς να παίξει βλέφαρο, και με σταδιακές αγορές σε κάθε σοβαρή πτώση, και να πάω να πουλήσω με ψίχουλα κέρδος λίγο πριν μια ενδεχόμενη έναρξη ενός (ίσως μάλιστα ΤΟΥ) ενάρετου κύκλου για την εταιρεία...
      Θα το φέρω βαρέως για πάντα!

      Διαγραφή
    8. Αυτό που περιγράφετε ίσως είναι η πιο σωστη επενδυτική (και όχι κερδοσκοπική) συμπεριφορά...ο Παναγιωτάκης είναι συριζαιος (=> ανάξιος + βλαξ) κι εγώ αν το πιστέψω θα είμαι περισσότερο ανόητος από αυτόν...η εταιρεία ανήκει στους συνδικα-ληστές της, το χαρτί προσφέρεται προς το παρόν μόνο για τζόγο

      Διαγραφή
    9. Κύριε koutsan προσωπικά δεν πολυκαίγομαι ... έχω πολύ λίγα κομμάτια.
      Ίσως και να τα δώσω ... απλώς συμφωνώ μαζί σας, 100%, ότι όταν κάποιος αρχίζει να νιώθει άβολα τότε είναι προτιμότερο να φεύγει.

      Διαγραφή
    10. Κύριε Lorac εννοείται στο περίπου, -230εκ πρώτο τρίμηνο,+120 δεύτερο τρίμηνο = -110 εξάμηνο?

      Διαγραφή
  64. Κ Τακη καλημερα. Αν και δεν ειμαι πολυ θετικος λογω μειωμενου τζιρου/ετος, τι αποψη εχεις (αν εχεις μελετησει) τη ΜΕVAKO. Στα θετικα οι θετικες λειτουργικες ροες, η μειωση του καθαρου δανεισμου σε μηδενικα σχεδον επιπεδα (αν θυμαμαι απεξω), η σταδιακη μειωση των ζημιων που τρωνε τα ΙΚ τα οποια παραμενουν υψηλοτερα απο την τρεχουσα κεφ/ση. Θεωρεις πιθανο Turn around στορυ αν ανοιξουν οι δουλειες κ παρει μπρος η χωρα εν οψει διακυβερνησης Μητσοτακη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η εταιρεία ειναι παρα πολυ καλη, καθαρη και με σοβαρο, νοικοκυρη ιδιοκτητη.

      Το βασικο της προβλημα ειναι οτι χρεοκόπησε ο μεγαλοπελατης της η Φριγογλας .... και δεν ξερω αν ειναι ευκολο να αναπληρωθεί ... αναζητώντας αλλες συνεργασιες.

      Διαγραφή
    2. Μανούλα είσαι!! Τα γάλατα τσουκου τσουκου σε λίγο θα διπλώσουν στρωτά κ όμορφα από την πρώτη ανάρτηση στα 0.60+ κ χαρτιά δεν βγαίνουν ούτε για δειγμα.. χαχα

      Διαγραφή
    3. Καποιοι τα δινουν τα γαλατα για 1,80...

      Διαγραφή
  65. Ευχαριστώ για την απάντηση Κύριε Τάκη θεωρείτε οτι αν είναι τολμηροί και ενεργήσουν γρήγορα ότι μπορεί να γυρίσει το παιχνίδι σε ένα εύλογο διάστημα 1 με 1.5 χρονο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Να πω και κατι ακομα το οποιο εχω αναφερει παραλληλα με την ΒΥΤΕ (οταν ρωτησα τον Sir Takis πως την βλεπει). Σε καλο κλιμα το χαρτι που θα ξεφυγει θεωρω οτι ειναι ο.. Ζακυνθινος. Θα τον βρει τον τροπο του να φτιαξει το στορυ... εξαλλου δεν χρωσταει τπτ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Αν το χαρτομάνι του τελευταίου διαστήματος ηταν αληθινό και πήγαινε σε δυνατά χερια, θα έκανε ωραια κινηση το χαρτι.. Αλλα μαλλον τα παιδια παιζουν...τα 40 χιλ στο τελος δικα τους είναι και αυτα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Θα ήθελα συμβουλή για τοποθέτηση χρημάτων σε εταιρίες με τις σημερινές χρηματιστηριακές τιμές για επένδυση και όχι τζόγο. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Αξιόσεβαστε κ. Hippy,

    Εκτιμώ τον ορθολογικό τρόπο σκέψης σας και μάλιστα σας προσέχω ιδιαίτερα όταν τοποθετήστε. Δυστυχώς όμως στα χρηματιστήρια δεν επικρατεί πάντα ο ορθολογικός τρόπος σκέψης όπως και εσείς γνωρίζετε αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.
    Εννοώ ότι σαφώς και δεν μπορώ να διαφωνήσω με την άποψη σας σχετικά με το κριτήριο επιλογής της ALPHA τράπεζας. Εν πάσει περίπτωση να σας διευκρινήσω ότι το 1ο ψηφίο της ηλικίας μου γράφει "6" και μειδιώ τώρα που σκέφτομαι ότι βράζει το αίμα μου, είδατε λοιπόν πέσατε πολύ έξω στις προβλέψεις σας (αστείο προς εμάς τους γεροντότερους είναι μην με παρεξεγήσετε !).
    Σας εκτιμώ βαθύτατα (να σας αποκαλύψω ότι η σειρά προτίμησης μου στις τράπεζες δεν ήταν τυχαία, όντας μέχρι πρότινος στέλεχος διοίκησης μεγάλης τράπεζας)
    Εδώ θάμαστε να τα λέμε φτάνει να έχουμε την υγειά μας !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Η ερωτηση που σας κανω ειναι μια και πολυ συγκεκριμένη.
    ΜΕΤΟΧΟΛΟΓΙΟ ΒΛΈΠΟΥΝ;
    Τι εννοείτε με το παραπανω για,δρομεα? Συμφωνείτε με την αποψη του αδειμαντου απο soltrade, ότι συμβαίνουν πολλά πισω στο χαρτι, και εχουν παρει θεση δυνατα χερια το τελευταίο διαστημα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρε σύντεκνε με τα χίλια ψευδώνυμα, αφού δεν έχεις δρομέα γιάντα ξύνεσαι κάθε μέρα? Κάτσε εκεί στην ΚΟΥΑΛ σου πρε.

      Διαγραφή
    2. Κυριε Μιμη εγω δεν ξερω για αδειμαντους, ουτε για αλλα Ιστολογια και οταν ρωταω αν βλεπουν μετοχολογιο ΔΕΝ ΥΠΟΝΟΏ ΤΙΠΟΤΑ.

      Απλως ... ολοι οι ταχα μου γκουρουδες, που σεργιανιζουν εδω μεσα και ολα τα ξερουν, διαρκως λενε για αδυναμα σχηματα ή για δυνατα λόμπι, για ξεφορτωματα ή για κουρσες στο υπερπεραν ... αλλα δεν ξερουν το πιο ουσιαστικό. Πιο ειναι αυτό; Αν ο market maker βλεπει μετοχολογιο ... η ερωτηση που κανω δεν εχει απαντηθει .... αρα δεν ξερουν την τυφλα τους.
      Αν δεν μπορουν να απαντησουν αυτη την απλη ερωτηση ... τοτε δεν βλεπουν πιο περα απο την μυτη τους, οι κατα φαντασια γκουρουδες.

      Με καταλάβατε;

      Διαγραφή
    3. Ετσι ακριβως ειναι!! "market maker" (και βαζω εισαγ γικα για να συμπεριλαβω και περιπτωσεις ατυπου making) διχως να βλεπει μετοχολογιο δεν υφισταται.. τα παλια τα χρονια οταν οι μετοχες ηταν ακομα..ταπετσαρια, τα κλειδωνε τα χαρτια στο σεντουκι ο... χρηματιστης! Για να ξερει τι του γινεται. Μιας και απο τοτε καποιοι πονηρακηδες ιδιοτητες καναν αλλαξοκωλιες απο την μια ΑΧΕ στην αλλη προκειμενου να ξεφορτωνουν. Αυτα...

      Διαγραφή
    4. Κυριε Ανδρεα και το σημαντικοτερο .... αν βλεπουν μετοχολογιο, τοτε τα.παντα γινονται με τις ευχες του ιδιοκτητη ... οποτε ειναι πιθανο η μετοχη να παει για μεγαλη κινηση.
      Αν ο market maker δεν βλέπει μετοχολογιο τοτε δρα αυτοβούλως με οτι κακο αυτο μπορει να συνεπαγεται για την πορεια της μετοχης. Και υπαρχουν αρκετα χαρτια που οι market makers δεν βλεπουν μετοχολογιο και υπαρχει κοντρα με τον ιδιοκτητη. Αρα ... μακρυα.

      Διαγραφή
    5. "Αν δεν μπορουν να απαντησουν αυτη την απλη ερωτηση ... τοτε δεν βλεπουν πιο περα απο την μυτη τους, οι κατα φαντασια γκουρουδες."
      Μονο οι ιδιοι οι εμπλεκόμενοι το γνωριζουν αυτο, για αυτο σας, ρωτησα τι εννοείτε? Δεν ειχε απαντηση η ερωτηση, αν γνωρίζαμε τετοιες πληροφορίες δεν θα γράφαμε εδω τωρα...

      Διαγραφή
    6. Εγώ λεω οτι βλεπουν μετοχολογιο ανετα. ..Απο 0.2 εως 0.4 ο ιδιοκτήτης δεν εδωσε λεπι.. .Αν υπήρχε θεμα ,μπορούσε να αντιδράσει με πολλούς τρόπους ,ειδαμε όμως μια φυσιολογική ανοδική αντιδραση απο το χαρτι ,χωρις παρεμβολές... Και μαλλον θα το συνεχίσουν αν μαζεύεται εδω και 15 με 20 συνεδριάσεις...

      Διαγραφή
    7. Παντως ο ιδιοκτητης το δινει το μετοχολογιο σε οποιον ενδιαφερεται 😍😍😍
      Αφου καποιοι το παιζουν ειδικοι ... ας πανε να αναλάβουν αυτοι δραση να τρεξουν το χαρτι στο υπερπεραν.

      Διαγραφή
    8. Και πριν χρονια ... χαλασε η δουλεια γιατι ο Ενεργειακος αδερφος ειχε την απαιτηση να πουλησει στα υψηλα και εσπρωξε κομματια.
      Αυτα ...

      Διαγραφή
    9. Τελικα δεν μας είπατε, ποια η δικη σας εκτιμηση , βλεπουν μετοχολογιο?

      Διαγραφή
  72. Κυριε Μιμη αν δεν γνωριζετε το τι σημαινει αυτο τοτε μην μιλατε για λομπυ, δυνατα χερια κτλ...
    Ασχετα απο χρηματιστηριο ΄΄δυνατα χερια΄΄εχουν φυγει απο μετοχες με μηδενισμο κεφαλαιου. Απο παραδειγματα αμετρητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Μικρομέτοχος:ΔΡΟΜΕΑΣ: Τους βγάζουν πολλές δεκάδες χιλιάδες κομμάτια από πάνω και έτσι οι διαχειριστές έχουν αλλάξει την τακτική τους.

    Κάπιοι θέλουν να πουλήσουν στα 0,42 και πάνω και αυτό που καταφέρνουν να πιστολιάζουν τα χαρτιά τους στα 0,38 και να κάνουν μάγκες αυτούς που μαζεύουν. Στο ίδιο έργο θεατές της τελευταίες βδομάδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Τρομερή δύναμη η αγορά. Το τελευταίο μισάωρο εδώ και 2 ημέρες ξεκινάνε οι αγορές στα βαριά χαρτιά και τα τρώνε σαν μαρουλόφυλλα. Δεν ξέρω τι εξελίξεις έρχονται αλλά πστεύω οτι σύντομα θα δούμε τις 1000 μονάδες.Αυτο που προβλέπω είναι ότι αν βγεί αυτοδύναμη κυβέρνηση ο ημερήσιος τζίρος θα παίζει μεταξύ 200-300 εκ. Αν δεν έχουμε αυτοδυναμία μάλλον θα γίνει σοβαρή διόρθωση μέχρι το πολύ 100 μονάδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Κάποια πράγματα που έμαθα σε σχέση με τη Γενική Συνέλευση MEDICON που έγινε σήμερα το πρωί 28/6

    1) Υπάρχει αισιοδοξία οτι μέχρι το τέλος του καλοκαιριού το αργότερο, θα έχει υπογραφεί η οριστική συμφωνία με την ΕΤΕ για την αναδιάρθρωση του δανεισμού. Η διοίκηση ρίχνει τις ευθύνες σε διάφορα γραφειοκρατικά της ΕΤΕ που έχουν παρατείνει χωρίς λόγο την υπογραφή της συμφωνίας: Επίσης, η εταιρία βρίσκεται σε συννενόηση με την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς για την κατάθεση αίτησης εξόδου από την επιτήρηση με την υπογραφή της συμφωνίας με ΕΤΕ, οπότε η έξοδος από την επιτήρηση αναμένεται να είναι άμεση και να μην χρειαστεί να περιμένει τις εξαμηνιαίες αναθεωρήσεις (όπως γινόταν παλιότερα για την έξοδο από την επιτήρηση).

    2) Τα μεγέθη κινούνται περίπου στα ίδια επίπεδα με πέρσι σε επίπεδο τζίρου και λειτουργικών κερδών. Οι χρεωστικοί τόκοι θα είναι μόλις 350 χιλ. ευρώ για το σύνολο του έτους, ενώ ο δανεισμός στο εξάμηνο αναμένεται να πέσει ακόμα περισσότερο στα 12 εκ. (από 14,5 το 2018). Ωστόσο οι απαιτήσεις κινούνται ανοδικά στα 10 εκ. (από 7,3 εκ. το 2018), αφού το Δημόσιο έχει σταματήσει και πάλι να πληρώνει.

    3) Υπήρξε ενημέρωση για την δικαστική διαμάχη της εταιρίας με την Eurobank, από την οποία διεκδικούνται 900 χιλ. ευρώ και υπάρχει πολύ μεγάλη πιθανότητα να δικαιωθεί η εταιρία στο Εφετείο (αναμένεται προσεχώς η απόφαση), ενώ υπάρχει σχετική Νομολογία που είναι με την πλευρά της εταιρίας. Η εταιρία έχει παραιτηθεί από τις αντίστοιχες απαιτήσεις που είχε από τις άλλες 3 συστημικές τράπεζες, αλλά εξασφάλισε ως αντάλλαγμα χαμηλότατα επιτόκια ύψους 2,2% για όλη την επόμενη δεκαετία.

    4) Στο μέτωπο των διαγνωστικών κέντρων, αναμένεται η λειτουργία 2 ή ακόμα και 3 νέων κέντρων εντός του 2019, ενώ αξιολογείται πολύ θετικά η πρόσφατη απεργία των διαγνωστικών, που αναμένεται να μειώσει το ποσοστό του claw back που τους επιβάλλεται. Ωστόσο τα αποτελέσματα των διαγνωστικών το α'εξάμηνο θα είναι επιβαρυμένα με το claw back του 2018, που ήταν κι αυτό που προκάλεσε την απεργία.

    5) Η εταιρία εξέλεξε νέα εταιρία ορκωτών ελεγκτών και πλέον βγαίνει από τη μέση η Ecovis που συνδεόταν αρνητικά με το σκάνδαlο FF.

    6) Στον τομέα των εξαγωγών γίνεται μια τεράστια προσπάθεια και προχωράνε οι κινήσεις στην Ινδία, στην οποία και γίνανε σημαντικές εξαγωγές στο α'εξάμηνο. Επίσης, η εταιρία προετοιμάζεται για την εφαρμογή της νέα ευρωπαικής νομοθεσίας από το 2022 και επενδύει στην διεύρυνση των εξαγωγών κυρίως σε ευρωπαικό επίπεδο.

    7) Τελευταίο και πολύ σημαντικό...έγινε συζήτηση για την πιθανότητα επιστροφής κεφαλαίου το επόμενο έτος (και αφού οριστικοποιηθεί η συμφωνία με την ΕΤΕ σε κάθε περίπτωση). Αντιθέτως μάλλον δύσκολα θα διανείμει η εταιρία μέρισμα, τουλάχιστον στο άμεσο μέλλον, και μέχρι να διαγραφούν οι συσσωρευμένες ζημιές, που ναι μεν έχουν μειωθεί στο μισό σε σχέση με πριν 2 χρόνια, ωστόσο είναι ένα αγκάθι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ καθαρή η εικόνα που μας μεταφέρατε κ. Στέλλιο...ευχαριστούμε

      Διαγραφή
  76. Τακη την Σεντρα την βλέπεις για πιο ψηλα....ερωτηση κανω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κύριε alex είναι κάποια χαρτιά που εχω δηλώσει ότι δεν ασχολούμαι ότι και να γίνει ένα είναι αυτό ... έγινε και κοτοπουλάς ο Ροδόλφος!!!

      Διαγραφή
    2. συμφωνω μαζι σου Δασκαλε αλλα το λομπυ του Λονδίνου και ισχυρο είναι και χαρτια δικα του πρεπει να απεγκλωβισει...

      Διαγραφή
  77. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Το ιδιο λόμπι με του 2013 ειναι.,τοτε που έδινε χαρτια απο το ποσοστό του το καλοκαίρι ο εταίρος μπραδερ..δεν ξερω πως χαλασε η δουλεια, αφου το χαρτι πηγε απο 0.2 εως 0.7!,ηταν η κινηση της χρονιάς τοτε..μια ματια που έριξα στα σχολια τοτε..σαν κατι να θυμίζουν..😗

    "Μεγαλες εντολές αγορών και πωλήσεων μεσα στη μερα εδω και ενα μηνα, και το χαρτι παραμενει στα ιδια επίπεδα"

    " φαινεται ξεκαθαρα οι ιδιοι στηνονται σε αγορες χαμηλα, τα χωνουν στον εαυτο τους μπας και βγει καποιος απελπισμενος να πουλησει και μετα στο τελος της "συνεδριασης τα μαζευουν εν ριπη οφθαλμου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφου κυριε Μιμη τα ξέρετε όλα ... τοτε τι μας ζαλίζετε και μας ρωτατε διαρκως για Δρομεα και μας ποσταρετε τα κλισεδακια του μικτομετοχου;
      Μεχρι πριν λιγο δεν ξερατε αν βλεπουν μετοχολογιο τωρα μας λετε οτι ειναι το ιδιο λομπι του 13;
      Νισαφι πια βρε γκουρουδες ... δεν παιζεστε.

      Διαγραφή
  79. Εμενα περα απο το οτι εδωσα τη μιση θεση θεση να μπω σε ενα χαρτάκι που δεν εχει ακουστεί πουθενα φετος ,και τα παιχνιδια του διαχειριστη στο χαρτι ,μου αρεσε ο τροπος που ανέβηκε ,που το διορθωσαν απο 0.34 με 0.28,η ανοδος μέχρι 0.42 ηπια χωρις εξάρσεις, παρομοια διορθωση μεχρι το 0.36 που σιγοντάρει τεχνικά τον ενεργό σχηματισμό διπλου πατου για στοχο 0.47 αν ληξει στο 1.61% εως 0.53 αν ληξει στο 200%..
    Αν μπεις και διαβασεις ιστορικό στο σαιτ της εταιρίας ,διακρίσεις ,πρωτοτυπία, εξαγωγικη φουλ κλπ,αναρωτιέσαι πως τα εχουν καταφέρει τα αδέρφια και την εχουν σαν άγριο θηρίακι κλεισμένο σε κλουβι .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Κ Τάκη από δω κ πέρα τι βλέπεις? Με την υπόθεση αυτοδυναμιας? Φέτος με τις απρόβλεπτες εξελίξεις η αγορά εξελίχθηκε τελικά σε γκανιαν!! Όλες οι επιλογές σου από αρχές του χρόνου υπεραποδίδουν. Οι τράπεζες τα ίδια, κ κυρίως τα 2 σαπακια (προσωπικά δεν τα πίστεψα κ δεν τα πήρα... την πρώτη διότι ήμουν στη διοίκηση μέχρι το 2012 κ ξέρω την κατάσταση η οποία βέβαια μαθαίνω ότι γίνεται προσπάθεια να αντιστραφεί με νέα στελέχη σε επιτελικές θέσεις, την δεύτερη διότι την θεωρώ τζογο..θέσεις είχα σε Άλφα κυρίως κ ΕΤΕ μέσω συμβολαίων). Έχω την αίσθηση ότι έχουν πατήσει το κουμπί από το εξωτερικό για γενική σκούπα σταδιακά... εξάλλου η δική μας αγορά όλη μαζί κοστίζει όσο μια μικρομεσαία εταιρία του nasdaq οπότε τα ποσά είναι αστεία! Πρέπει να δούμε θεωρώ την κατάσταση με τα νέα δεδομένα κ αναλόγως να αξιολογήσουμε.Εχαε (άνοδος τζίρου..), Ελλ(?), Ευαπς, Νιους (από μικρά). Ακόμα κ στον εισηγμένο χρηματιστή είδα μια ανακοίνωση επικείμενης απορροφησης που μου κίνησε το ενδιαφέρον κ αναμένω (διατηρώ θέση 10 έτη εκεί εγκλωβισμένος)..ανέφερα πρόχειρα κάποιες που μου ήρθαν στο μυαλό πέρα από θέσεις ήδη υπάρχουσες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Καλησπερα στην μεγαλη παρεα.. Εφυγαν χθες και τα τελευταια εβροφαρμα,τα ειχα 8 μηνες, νομιζω η τιμη πλεον δεν συνάδει με τα θεμελιώδη αλλα με εικασίες και προσδοκιες επόμενων ετων... Καποιοι θα μεινουν με τον μουντζουρη απο εδω και περα... Μονο αυτος ο δυσκολος βραχυπροθεσμος δανεισμός θελει επαναδιαπραγματευση καθε χρονο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Θα τρελαθώ... Μας σερβίρουν με διαγράμματα, βγαζουν χαρταρα, τζάμπα κ turn around τον Αλμυ... αφού τον πήγαν 1€ με κεφάλαια της πλάκας μέχρι εδώ που αύξησε όγκους κάπως... πόσα χρωστάει?? Με τους απολυμενους τελικά τι έγινε? Ρε τι θα δουν τα ματάκια μας από δω κ πέρα.. ο Άγιος Κυριάκος της ΝΔ! Ανασταίνει κ νεκρούς..χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και η ΚΡΕΤΑ πήγε πάνω απο 1 κύριε Ανδρέα. So what?
      Το βασικό είναι να κοιμόμαστε ήσυχοι τα βράδια και η τσέπη μας να αυγατίζει τα πρωινά.

      Διαγραφή
    2. Σωστά! Όσον αφορά την Εβροφαρμα που αναφέρει παραπάνω ο κύριος εγώ διαφωνώ. Νομίζω στόχος σε βάθος χρόνου είναι το Ρ/S 1.. προσωπικά την κοιτώ καθημερινά πλέον μακάρι να βγουν κάποιοι να επιστρέψει στα προ μηνός επίπεδα του 0.8 αλλά δεν το βλέπω.. για να βρεις χαρτία πρέπει δυστυχώς πλέον να πληρωσεις. Διορατικοί οι έχοντες από το Φεβρουάριο του 2018 όταν έγιναν πρώτοι σοβαροί όγκοι (σν θυμάμαι απέξω)

      Διαγραφή
    3. Ο Περσέας νομίζω ότι είναι η φτηνότερη εταιρεία και ας λένε ότι θέλουν.Αλλες λύσεις Λούλης χαϊδεμένος και φιερατεξ νομίζω ότι θα βγούμε κερδισμένοι.καλη νύχτα κύριοι.

      Διαγραφή
    4. Περσέας, σαν να μην υπαρχει στο ταμπλό για το επομενο τρίμηνο... Μεσα φθινοπώρου θα μπουκαρουμε,χαλαρα και ωραια στο 1 ευρω ,λιγο πανω, λιγο κατω...

      Διαγραφή
  83. Παντως για να τη μεταφέρει κάποια στιγμη στο βελγικό ΧΑΑ θελει αλλααα νούμερα το χαρτι..γενικα τις μετοχές με τιμες που εχουν το Ο μπροστά δεν τις παιρνουν στα πολυ σοβαρα ολοιιι..ο πονηρουλης μπραδερ μπορεί να δινει κομματια χωρις να φαινεται?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Να θυμάσαι πάντα ότι είσαι ο τελευταίος τροχός της αμάξης !!! Να μην είσαι ζουλιάρης και φθονερός τύπος και αν το σχόλιο σου είναι μόνο για να με πικάρεις ... τότε να γνωρίζεις ότι είσαι μέτριος και άσχετος και αν πιστεύεις ότι μπορείς να είσαι καλύτερος μου άνοιξε το δικό σου Ιστολόγιο για να μας το αποδείξεις ντεεεε!!!! Όχι μόνο φρου φρου και παρλαπίπες ...

Γιαυτό πάρε μόνο το "ματάκι" σου και δρόμο 😂😂