Με λένε Τάκη - είμαι γκουρού, όταν γράφω σπάω μεγάλη πλάκα, δίχως να λέω τίποτα για πλάκα.
Οι απόψεις, εκτιμήσεις, αξιολογήσεις ή προβλέψεις, οι οποίες εκφράζονται σ αυτό το blog αποτελούν παλαβομάρες του χρήστη που γράφει με το nick Τάκης Μορφονιός και δεν αποτελούν προτροπή για αγορά ή πώληση χρηματιστηριακών προϊόντων. Στο blog γίνονται συζητήσεις - εκτιμήσεις μεταξύ αγνώστων, οπότε οι αναγνώστες να μην λαμβάνετε τίποτα ως δεδομένο και αληθές.
Συνεπώς, ο,τιδήποτε γράφεται στο www.mitarola.blogspot.gr, δεν αποτελεί συμβουλή ή πρόταση για αγορά ή πώληση αξιών ή προτροπή για πραγματοποίηση οποιασδήποτε μορφής επένδυσης.
Κυριακή 26 Οκτωβρίου 2025
171 σχόλια:
Να θυμάσαι πάντα ότι είσαι ο τελευταίος τροχός της αμάξης !!! Να μην είσαι ζουλιάρης και φθονερός τύπος και αν το σχόλιο σου είναι μόνο για να με πικάρεις ... τότε να γνωρίζεις ότι είσαι μέτριος και άσχετος και αν πιστεύεις ότι μπορείς να είσαι καλύτερος μου άνοιξε το δικό σου Ιστολόγιο για να μας το αποδείξεις ντεεεε!!!! Όχι μόνο φρου φρου και παρλαπίπες ...
Γιαυτό πάρε μόνο το "ματάκι" σου και δρόμο 😂😂
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Κύριοι συνεχίστε εδώ τις Αμερικάνικες αμπελοφιλοσοφίες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣχεδόν γέμισε το προηγούμενο thread
Κύριε ΤΕΟ
ΑπάντησηΔιαγραφήSUI είναι κρυπτονόμισμα.
Είναι 16ο σε κεφαλαιοποίηση 10 δισεκατομμυρίων περίπου ... πολύ δυνατή κεφαλαιοποίηση για κρύπτο.
https://finance.yahoo.com/quote/SUI20947-USD/
Ο Kostas (Kryptos) Chalkias ήταν ένας από τους ιδρυτές του δικτυου το sui ειναι ελληνας και ήταν σε διευθυντική θέση στην facebook / meta για πολλα χρονια.
https://youtube.com/watch?v=64jTrvK9V1k&si=XMClWsdmsqrOmsyE
https://chatgpt.com/share/68fca43e-5ef8-8007-bd67-a5495a8f6c90
Η σύσταση που μου δόθηκε ήταν πως το ψηφιακό χαρτοφυλάκιο να έχω οπωσδήποτε SUI crypto. Είναι απο τα καλύτερα.
Αυτά προς ώρας
SUI έχω μικρή θέση από 05/2024, δωρεάν πλέον, αφού τα κέρδη βγήκαν έξω .
ΑπάντησηΔιαγραφήΑρχές Μαίου 24 Πάσχα, σε φιλική κουβέντα που είχα με σχετικά νεαρό απόφοιτο πολυτεχνικής σχολής Πάτρας με ενημέρωσε με πολύ καλά λόγια για την σοβαρή δουλειά που γίνετε εκεί από συμφοιτητή του που ήδη δουλεύει εκεί και έτσι αποφάσισα να αποκτήσω θέση . Οριακά αντιλήφθηκα αυτά που μου έλεγε αν και είμαι στον χώρο της πληροφορικής .Να κρίνω κάτι παραπάνω δεν μπορώ .
Πιο πριν δεν είχα θέση σε κρύπτο .
Με μέρος των κερδών έχω μικρή θέση και σε XRP. Πλέον ψάχνω να βρω ETF σε SUi στην Ελλάδα ( Eurobank ) αλλά δυσκολεύομαι .
SUI (Crypto)
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο τσαρτ ειναι ουδετερο....(χωρις ταση)
Ειναι σε αναμονη....!
Καλημερα σας
ΑπάντησηΔιαγραφήΝομιζω πως αυτην την εβδομαδα λογω αλλαγης ωρας η Αγορα ανοιγει μια ωρα νωριτερα δλδ
στις 15:30
Επισης Τεταρτη εχουμε FED στις 20:00
οι αντιπροεδροι εδωσαν το σημα, παμε για ντιλ
ΑπάντησηΔιαγραφήASST
ΑπάντησηΔιαγραφή(Μάρτυρας υπεράσπισης κυρίου Γεωπόνου)
The next targets outline are $2.74 and $4.45 at previous resistance/support levels.
Additional Targets:
50% retracement = $6.69
618 Fib = $8.08
Κύριε Τάκη, σχετικά με το σχόλιο περί στοπ λοςς σε ανοδική αγορά που αναφέρατε σε προηγούμενο ποστ...
ΔιαγραφήΝα σας ενημερώσω ότι είμαι 30% κάτω στη DECK με σχετικά μεγάλο μέγεθος θέσης σε σχέση με το υπόλοιπο χαρτοφυλάκιο και ενώ έβγαλε καλά τρίμηνα πάλι την έστειλαν 15% κάτω.
Οπότε ναι θα βάζω στοπ από εδώ και πέρα γτ όταν χάνω κεφάλαιο και μένει ανεκμετάλλευτο επίσης για 1-2 χρόνια μέχρι να ξαναγυρίσει πάνω δεν αξίζει θεωρώ.
Την πάτησα το 21 που έσκασε η φούσκα αν τη ξαναπατήσω και τώρα τότε είμαι άξιος της μοίρας μου.
,Στην bullish αγορά εσείς βρίσκετε τις bearish μετοχές ... βάζετε διαρκώς stop loss τα οποία ποτέ δεν τηρείτε.
ΔιαγραφήΒάζετε και θεμελιώδη μέσα στη σούπα τα οποία δεν γνωρίζετε.
Τελικά θέλετε τον εισαγγελέα σας.
Θα την πατήσετε σίγουρα ... είτε ανεβαίνουν οι αγορές, είτε σκάνε οι φούσκες.
ΔιαγραφήΣας το έχω γράψει πολλάκις ... όλα τα κάνετε λάθος.
Καλημέρα σας κύριοι! Όπως είναι σήμερα στο premarket (+40%) μπαίνουμε με μικρή θέση ή καλύτερα είναι να περιμένουμε πρώτα να ανοίξει ψωνίζοντας έστω και λίγο χαμηλότερα? Το ανωτέρω με βάση και τα νούμερα που έγραψε ο κ. Τάκης
ΔιαγραφήΕχετε καποια συμβουλη τι να μελετησω για να διορθωθω στο θεμα αυτο? Και πως κρινετε ποτε ειναι η ωρα να βγειτε?
ΔιαγραφήΚύριε George
ΔιαγραφήΤα νούμερα είναι τεχνικά. Δεν σημαίνει ότι θα πάει εκεί. Μπορεί και να πάει ... who cares. Τα νούμερα αυτά τα κοιτάνε μόνο οι διαγραμματιστές και μας δείχνουν πως σκέφτεται ο λαός.
Μην τσιμπάτε ...
Εγώ ακολουθώ τον alfred. Aνακοίνωσε ότι αγόρασε 1 εκατομμύριο μετοχές... απο πίσω και εγώ με λίγα κομμάτια. Ούτε ξέρω τι κάνει η εταιρία, ουτε με νοιάζει.
Στο πρώτο ζόρισμα της θα είμαι όξω ...
Κύριε Γεωπόνε μάθετε να ξεχωρίζετε τους δείκτες, απο τους αντιδείκτες. Αυτό είναι το πρώτο πράμα που πρέπει να μάθετε να κάνετε σωστά.
ΔιαγραφήΤώρα μου ζητάτε πως θα γίνετε εσείς αυτόφωτος.
Αυτά είναι πολύ δύσκολα πράγματα ... παίξτε σωστά το παίγνιο του ετερόφωτου, βάζοντας τα stop loss σας μέχρι να αποκτήσετε εμπειρία και πως θα μπαίνετε σωστά στα χαρτιά και αφήστε προς το παρόν το πως θα βγαίνετε.
Α, και βάλτε το μυαλό σας να σκεφτεται ... όχι το συναίσθημα να υποκαθιστά το μυαλό.
ΔιαγραφήPATH έχετε κύριε Γεωπόνε?
ΔιαγραφήΕχω μια κτηση σε PATH με μεσο ορο 15 αλλα δεν εχω παρει οσα θα ηθελα. Ειχα ελλειπη ρευστοτητα. Για μενα η εταιρια θα κανει rerating προς τα πανω. Η wall street δεν εχει αντιληφθει νομιζω εντελως τη σημασια των νεων συνεργασιων που εκανε η εταιρια και πως ο MAESTRO θα αλλαξει το ρυθμο ενορχηστρωσης ολων αυτων των εργαλειων. Οι εταιριες που συνεργαζονται ηδη ειναι πολλες χιλιαδες που μολις ενσωματωσουν μεσω στο RPA τους το ΑΙ του ΜΑESTRO και δουν τη διαφορα θα δειτε μεσα σε ποσο λιγο διαστημα θα το ενστερνιστουν πανω απο το 40% των υφισταμενων πελατων τους. Η εταιρια προσφωκουν οι αναλυτες σε αναπτυξη 9% , εγω βλεπω το 20% μεχρι τελος 26 ευκολα.
ΔιαγραφήH Wall Street δεν τα έχει καταλάβει ... και τα καταλάβατε εσείς?
ΔιαγραφήΠως? Με στιγμιαία ανάγνωση κάποιων ειδήσεων?
Θα σας πω μερικές κουβέντες για PATH.
PATH 1 (αυτά περσινά ξινά σταφύλια)
ΔιαγραφήΣτην ανακοίνωση των αποτελεσμάτων δεύτερου τριμήνου 2024, ο Διευθύνων Σύμβουλος Rob Enslin παραιτήθηκε απροσδόκητα. Ανέλαβε ο ιδρυτής και Chief Innovation Officer Daniel Dines ξανά τον ρόλο του CEO ....και η μετοχή βυθίστηκε.
Γιατί ήταν απογοητευτικά τα αποτελέσματα;
Βασικός λόγος ήταν τα ARR (ετήσια επαναλαμβανόμενα έσοδα) που συνέχισαν να μειώνονται και η καθοδήγηση του οικονομικού ARR του 2025 υπονοούσε ότι αυτό το πρόβλημα μπορεί να παραμείνει.
Έτσι, πολλοί αναλυτές της Wall Street υποβάθμισαν την αξιολόγηση της μετοχής. Για παράδειγμα, η Bank of America υποβάθμισε τη μετοχή από Αγορά σε Ουδέτερη και μείωσε τον στόχο τιμής από 30 $ σε 16 $, υπογραμμίζοντας την αποδυνάμωση της πεποίθησης βραχυπρόθεσμα λόγω των προκλήσεων εκτέλεσης και ανάπτυξης.
Εδώ ακριβώς φοβήθηκε η αγορά ... ότι στους μεγάλους πελάτες με ARR περισσότερο απο 1 εκατομμύριο δολάρια φαίνεται ότι στα 2 τελευταία τρίμηνα, σύμφωνα με το guidance, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ.
PATH
Βρίσκεται σε πρόγραμμα επαναγοράς μετοχών.
Λέει η διοίκηση ...
Κατά τη διάρκεια του τριμήνου, επαναγοράσαμε 16,3 εκατομμύρια μετοχές της κοινής μας μετοχής Κατηγορίας Α με μέση τιμή 12,05 $ από την 1η Μαΐου 2024 έως τις 31 Ιουλίου 2024.
Από τις 31 Ιουλίου, στο πλαίσιο ενός προγράμματος 10b5-1, επαναγοράσαμε επιπλέον 10,7 εκατομμύρια μετοχές με μέση τιμή 11,67 $ έως τις 30 Αυγούστου 2024. Και όπως ίσως έχετε δει στο σημερινό δελτίο τύπου για τα κέρδη, το διοικητικό μας συμβούλιο ενέκρινε μια επέκταση 500 εκατομμυρίων δολαρίων του προγράμματος επαναγοράς μετοχών μας, υπογραμμίζοντας την εμπιστοσύνη μας στην επιχείρηση, την πεποίθησή μας στις μελλοντικές μακροπρόθεσμες ευκαιρίες και τη δέσμευσή μας να προσφέρουμε αξία για τους μετόχους.
PATH 2
Διαγραφή(Τωρινά σταφύλια)
Ο άλλος ο Ρουμάνος της PATH έβγαλε εχθές ανακοινώσεις για την εταιρία του με τις συνεργασίες με ΑΙ ... και ταυτόχρονα έβγαλε και καραβιες χαρτιά για πούλημα.
Κάθε μέρα δίνει 122.733 μετοχές ... τώρα το γύρισε στα 45.000.
ΑΙ είναι? 7️⃣😝😝
https://www.secform4.com/insider-trading/1734722.htm
Κύριε Τάκη αν προσέξετε λίγο τα δεδομένα μετά που γύρισε ο Dines στη θέση του CEO άλλαξε αρκετά τον προσανατολισμό της εταιρίας από απλό RPA σε agentic AI model. Επίσης το ARR αντί να μειωθεί κάτω του 108% που ανέμενε η wallstreet έχει παραμείνει εκεί και είπε η διοίκηση ότι αναμένει αύξηση του. Επίσης δείτε τις συνεργασίες που έχει ανακοινώσει τους τελευταίους μήνες η εταιρία με snowflake google microsoft openai κτλ. Αυτά είναι νούμερα που θα φανούν από τα μέσα του 2026 και μετά και πολλά από αυτά κατά τη δική μου άποψη δεν έχουν υπολογιστεί στη τιμή γτ πολύ απλά δε μπορεί κάνεις να ξέρει την έκταση του penetration στην αγορά.
ΔιαγραφήΤέλος η ανάπτυξη του 9% που δηλώνει η wallstreet είναι καθαρά στο κομμάτι του RPA της εταιρίας που αναμένεται να φτάσει τα 30Β αυτή η αγορά μέχρι το 2030 αν θυμάμαι καλά από 6-7Β που ειναι σήμερα. Τώρα είμαι εκτός και δε μπορώ να κάνω ανάκληση στα αρχεία που κοιτούσα.
Αν μπορείτε να ασχοληθείτε με τα νούμερα πιο βαθιά και να μου δώσετε την εκτίμηση σας που τη σέβομαι πολύ θα ήμουν υπόχρεος.
Αναφορικά με τη πώληση μετοχών το έχω δει και εγώ και δε μου άρεσε αλλά αν παρατηρήσετε πουλάει τη μετοχή από όταν ήταν στα χαμηλά της 11€ συστηματικά σε πακέτα των 45000 ή 110000. Δε μπορώ να σκεφτώ τον λόγο. Το κλασσικό είναι ότι δεν πιστεύει και ο ίδιος στην εταιρία του ή μήπως προσπαθεί να πουλήσει μερίδια open market σε κάποιον άλλο?
ΔιαγραφήΔεν έχω ολοκληρώσει.
ΔιαγραφήΘέλω να γράψω μερικά ακόμη ... αλλά τώρα έχουμε συνεδρίαση.
H πώληση μετοχών πρέπει να είναι bonus και αμοιβές. Σκορδοκαίλα μου ... πότε δεν δίνω σημασία σε αυτά.
ΔιαγραφήΤώρα που έχουμε λίγο χρόνο, να γράψω μια κουβέντα ...
PATH 3
(και τέρμα προς το παρόν)
Η ανάπτυξη είναι σπεύδε βραδέως, τα ζώα μου τα αργά και αυτό είναι θανάσιμο αμάρτημα για την Αμερική.
Θα γράψω ότι το ποσοστό διατήρησης δολαρίου έχει πέσει στον 108% , απο 118% πέρσι και παλαιότερα έτρεχε πάνω απο 130%.
Με αυτά τα νούμερα, παρότι έχει δυνατό Ισολογισμό και θετικότατες λειτουργικές ταμειακές ροές ... ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ.
Όμως έχουμε τα εξής δεδομένα :
1. Η επιστροφή του ιδρυτή στη θέση του CEO
2. Οι συμφωνίες με τις πλατφόρμες τεχνητής νοημοσύνης που υπέγραψε προσφατα.
3. Και βασικότερο ... ήδη βρίσκεται σε σημείο break even. Έχει περιορίσει αρκετά τα κόστη και απο το δεύτερο τριμηνο έχει περάσει σε κέρδη.
Δεν αποκλείω καθόλου να ενισχυθούν τα νούμερα στα επόμενα τρίμηνα και να ξεκολλήσει απο εδώ κάτω ...
Εάν επαληθευθώ θσ έχω ένα Χ30 απο εδώ.
Προς το παρόν ... σε αδύναμες συνεδριάσεις βγαίνω αγοραστής και μου χώνουν.
UIPATH news περι ΑΙ.
Διαγραφήhttps://finance.yahoo.com/news/uipath-achieves-iso-iec-42001-123000527.html
Πέρα από το παίγνιο , ...άποψη Καπυμπάρας = Με απλά λόγια. Όταν αγοράζετε $ASST στο κλείσιμο της Παρασκευής στο χρηματιστήριο AH, αγοράζετε ένα bitcoin περίπου 1,5-2 φορές την τρέχουσα τιμή του BTC. Δεν σημαίνει ότι κανείς δεν θα το αγοράσει για περισσότερο, αλλά απλώς για να ξέρετε πού θα επιστρέψει τελικά. Να είστε ασφαλείς εκεί έξω....
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια ψάξτε το ..δεν έχω τσεκάρει τίποτα ούτε ξέρω αν ισχύει !
BYND = Καπυμπάρας άποψη 2 .. Και σκέφτομαι ..ρε λες να μας βγεί το πλάνο ... ( μιας και το σκεφτόμουν να βγω 8.35 αλλά δεν ..)
ΑπάντησηΔιαγραφήThe 51.8mln shares sold short refers to data true on October 15th, not today as it is published online on a delay. That is before the start of the rally in $BYND stock.
Therefore any calculations taking 51.8 mln and dividing it by the number of shares (~390m) is not correct.
If you look at FINRA data released on a day by day basis, you will see that every day there have been more shorts than longs with about 55-58% of trading days being more short than buys.
The short volume in $BYND has therefore been growing, not going down.
The newly issued shares are tradeable for a while already but they are not SEC registered until an S-1 or mixed shelf is filed. This means they are not a part of the float.
The 51 million shares sold short is a figure given by NASDAQ, therefore it represents the amount of net short positions only as part of the public float.The shares that are trading OTC, are not accounted for nor in the float, nor in the NASDAQ sales short calculations. FINRA data shows there has been 246 million short sells on Friday when you include shares trading OTC.
Therefore the % of shares sold short in $BYND has increased as a % of all shares in the company over the past 2 weeks based on this data. It is simply being misunderstood and leading to errors in panic.
For clarity this means that all short sellers will eventually need to buy back the stock. All depends at what price will retail sell it to them at this point... ΦΣΤ,ΜΠΟΙΝΚ.
Για να δούμε !!
Αυτός ο Καπυμπάρας τι είναι?
ΔιαγραφήΤουιτεράς είναι?
Για στείλτε μας το link που τον βρίσκουμε ... τέτοια εργαλεία είναι πολύτιμα για να τα κοντράρουμε.
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΔιαγραφήΣας ευχαριστώ
ΔιαγραφήTον διάβασα τον τύπο για ASST.
ΔιαγραφήΝα σας πω την αλήθεια ... μου φαίνεται για ολίγον σχιζοφρενής. Δεν μου φαίνεται ξαι πολύ Nornal ο τύπος.
Κλασσική περίπτωση... μόνο τα χαρτιά που σερβίρω εγώ είναι τα σωστά. Οι άλλοι είναι βλάκες.
Αυτή είναι η πρώτη μου διάγνωση, για την περίπτωση του.
hahahahahaha
Διαγραφήk.Alex είχατε ασχοληθεί και λίγο με την VIVK, θεωρείτε οτι είναι μια κλασική pump and dump περίπτωση ή μήπως οτι υπάρχει και κατι περισσότερο στο βαθος?
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαρακαλώ ,τι λέτε κ Τάκη .. για εσάς τα πάντα !
ΑπάντησηΔιαγραφή...θα επανέλθω κάποια στιγμή σχετικά για την διαγραφή του σχολίου ..μέχρι τότε στην διάθεσή σας το εργαλείο...είστε ο καταλληλότερος χειριστής , οπότε εσείς ξέρετε .
Για ποια διαγραφή σχολίου μιλάτε?
ΔιαγραφήΟΚ τώρα το είδα ...
ΔιαγραφήΚαλημέρα, αναφορικά με τον Capybara σχετικά με την BYND και στο Lιberal σήμερα https://www.liberal.gr/agores/beyond-meat-akraies-diakymanseis-99-1432-kai-71
ΔιαγραφήΤι μου λέτε τώρα?
ΔιαγραφήΟ τουιτερας είναι 29χρονος Ρώσος?
Αυτούς τους έχουμε για μεζεδάκι.
Εγώ ένα θα σας πω ... το παίγνιο το είδα πολύ νωρίς. Αλλά δεν μπήκα ούτε για 1 τεμάχιο. Άλλοι γνωστοί μου μπήκαν... εγώ όχι.
Ο λόγος?
Θεωρώ ότι η εταιρία είναι πτωχευμενη. Δεν βλέπω κατι να έχει αλλάξει.
Προσεχετε!!
Απ ότι βλέπω κ. Deltas όταν κάνει +80% και + 90% πάνε σε οφερ ...οπότε λέω να πάω έτσι =
ΑπάντησηΔιαγραφήτα μισά στο + 70-80% και επαναγορά πάλι χαμηλά ( για 1 και $ μιλάνε ) . Δεν έχω να πώ κάτι άλλο. ..
Αν μιλάτε για BYND ... θα πω, είναι η τέλεια μηχανή καταστροφής χρήματος.
ΔιαγραφήΗ μόνη περίπτωση για να αλλάξω γνώμη θα ήταν ένα ξήλωμα όλου του ΔΣ και νέος CEO. Όπως για παράδειγμα OPEN ... και τότε, αν συμβεί κατι τέτοιο, επανεκτίμηση ...
Μήνυμα ελήφθη κ. Τάκη , thanks !! BYND ..προσωπικά πάω ένα μικρό bet σχετικά με το short squeeze .. ότι θέλουν οι μεμέδες. Δεν γνωρίζω αν στην game ήτανε καλά τα νούμερα της αντίστοιχα, όταν συνέβη .
Διαγραφή( Η πιο πάνω αναφορά μου αφορούσε ερώτηση του κ DELTAS για την VIVK .)
Δεν είναι για εμάς αυτά τα χαρτιά από μακριά και αγαπημένοι, εύχομαι σε όσους αγοράσουν να έχουν κέρδη.
ΔιαγραφήΡουλέτα
Διαγραφή
ΑπάντησηΔιαγραφήFiling▲▼
Symbol▲▼
Security Reporting Name Relationship
Trans. Date▲▼
Purchase/Sale Shares Price $
Amount $▲▼
D/I
30 Sep 2025 16:06
OPEN
Opendoor Technologies Inc
WU ERIC CHUNG-WEI
Director 26 Sep 2025 Purchase 300,752 6.65 2,000,001 D
* D/I = Direct / Indirect
Qs
ΑπάντησηΔιαγραφήτο τσαρτ της ...μου λεει οτι εχει να δωσει ΠΟΛΥΥΥΥΥΥ..ΧΡΗΜΑΑΑΑΑ
ενισχυω hut
ΑπάντησηΔιαγραφήΠερί sui. Έχετε χρησιμοποιήσει το δίκτυο για συναλλαγές; Είναι super! Γρήγορο και φθηνό, πάμθηνο. Ενδιαφέρει κανέναν αυτό; Σχεδόν κανέναν, από ότι φαίνεται και από την χρήση που γίνεται. Γιατί; Επειδή είναι ένα από τα πενήντα τουλάχιστον δίκτυα με τα ίδια χαρακτηριστικά. Και μερικά νούμερα:
ΑπάντησηΔιαγραφή9 B Mcap, 26 B FDV. Πληθωρισμός την τελευταία χρονιά: 70%,
Τα fees του δικτύου είναι 20Μ τον τελευταίο χρόνο.
Είπαμε τα crypto είναι συνήθως αέρας κοπανιστός αλλά άν θέλει κάποιος μπορεί να ψάξει και 2,3 βασικά metrics.
K. aldevaran, τι θα προτείνατε από τον κόσμο των κρύπτο?
ΑπάντησηΔιαγραφήΚε Aposmal, εξαρτάται από το ρίσκο που θέλετε να πάρετε. Δεν είμαι αντίθετος στο ακραίο ρίσκο, έτσι και αλλιώς όλοι αλογομούρηδες είμαστε, αλλιώς θα παίζαμε ομόλογα, αλλά είμαι αντίθετος στο να μην ξέρεις τι παίζεις και να τα παίρνεις στα σοβαρά. Εκτός του BTC δεν αξίζει τπτ άλλο το ρίσκο, και διαχρονικά ξέρουμε ότι κρατώντας btc έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Και αυτό γιατί το btc είναι hard asset, σκληρό χρήμα. Τώρα για τζόγο και αν μας κάτσει καμια καλή και προλάβεις να πουλήσεις πριν μηδενίσει, κρατάω worldcoin γιατί μου αρέσει ότι έχει σύνδεση με τον πραγματικό κόσμο που ζούμε, και KTA ως ανταγωνιστή του xrp, γιατί είχε seed investor τον πρωην google ceo.
ΔιαγραφήΣωστότατη ανάλυση... μαζί με WLD, κατέχω και SUI,SOL. Όσον αφορά το παίξιμο τους,ότι είπατε παραπάνω,με βρίσκει σύμφωνο...
ΔιαγραφήREUTERS
ΑπάντησηΔιαγραφήExclusive: US Department of Energy forms $1 billion supercomputer and AI partnership with AMD
By Timothy Gardner and Max A. Cherney
October 27, 20255:03 PM GMT+2Updated 9 mins ago
OPEN - https://ibb.co/7dRLQQ97
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα κ χρόνια πολλα ...επειδη δεν ειμαι γνώστης διαγραμμάτων αλλα προσπαθώ τι περίπου περιγράφει το ανωτέρω?
ΔιαγραφήΚαλημέρα, είναι η πλαγιοκαθοδική γραμή που ενώνει τα τελευταία υψηλά. Τεχικά πρέπει να τα διασπάσει με όγκο και ορμή (και ιδανικά να γυρίσει για επιβεβαίωση στην πλαγιοκαθοδική γραμμή).
ΔιαγραφήΚύριε Τάκη μια γνώμη θέλω για nomad foods φαίνεται καλή αν και έχει χρέος υπάρχει αξία στα τρέχοντα πιστεύετε?
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύριε Τεό αν μπορείτε να δώσετε τα τεχνικά φόντα σας θα το εκτιμούσα.
Μάλλον ξεγελιέστε απο τα P/Ε τα P/BV και ίσως απο το P/S.
ΔιαγραφήΣτα 2 λεπτά που την είδα ... έκλεισα τα χαρτιά μου και αρχίσω να τρέχω μακρυά.
Αν ήμουν σορταδόρος τέτοια θα έψαχνα να χώσω.
Όμως 2 λεπτά την κοίταξα ... μπορεί να κάνω και λάθος.
Πωωω...το τσαρτ ειναι δραμααα..χαλιααα
ΔιαγραφήΤόσες καλές μετοχές υπάρχουν...πως ειναι δυνατόν να κοιτάξτε τέτοια χαρτια
Απορώ πραγματικά
Ας πάει όπου θέλει...to downtrend ειναι σε όλους τους χρόνους....100% valid
STAY AWAY...!!
Αν μπορείτε να τη δείτε λίγο περισσότερο την έχουν δώσει ως ένα contrarian play το ακούω φθηνό το προϊόν και σε φαγητό υπάρχει εκτιμώ value στα τρέχοντα.
ΔιαγραφήΝα προτείνω κάτι?
ΔιαγραφήΓιατί δεν κάνετε εμβάθυνση εσείς, κύριε Nik που ενδιαφέρεστε, και να μας την παρουσιάσετε, αναλύοντας την και έτσι να την γνωρίσουμε και εμείς?
Για σήμερα το menu....έχει.......GPUS...(Hyperscaler)
ΑπάντησηΔιαγραφή$SOFI - WILL BE FIRST BANK TO ALLOW CUSTOMERS TO BUY AND SELL CRYPTO
ΑπάντησηΔιαγραφήSOFI customers will be able to BUY, sell and hold digital assets directly through a national-bank platform.
This will be a turning point into mainstream Adoption
OPENDOOR-updated
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://tvc-screenshots.investing.com/tvc_7d6feb1f7c2326c1862b4126a9598625.png
https://finance.yahoo.com/quote/ABSI/ ...εχτε γνώμη για την ABSI σε αυτές τις τιμές? Δεν είμαι σίγουρος αλλα παλαιώτερα είχε αναφερθει απο κάποιον!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήETHZ μεγαλο παιχνιδι!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤην πηρα στα 16 πριν πεντε μερες … και σημερα εφτασε τα 24…!!
Μπραβο φιλε Alex παντα τετοια ευχομαι!
ETHZ μεγαλο παιχνιδι σημερα…!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤην πηρα πριν 5 μερες στα 16 κι εφτασε σημερα τα 24…!
Μπραβο φιλε ALEX παντα τετοια ευχομαι!
Κ γω ακολουθησα στην ETHZ τρομερή πληροφορία κ Αλεξ. Ευχαριστούμε όλη τη παρέα που μας κάνετε καλύτερο το βιοτικό επίπεδο...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠωληση CCCX στα 24
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίδατε το τουιτάρισμα του CITRONέλα κο φοβήθηκατε?
ΔιαγραφήΝα πάει να αγοράσει καμιά Τeladoc πείτε του, που υποτίθεται είναι και η αγαπημένη του. Αύριο έχει αποτελέσματα.
Λέει ότι η Infleqtion είναι καλύτερη της RGTI.
ΔιαγραφήΚαλησπερα κυριε Τακη
ΔιαγραφήΟχι δεν ειδα κατι στο Χ
Την CCCX την πηρα για παιγνιο.Πηρα ενα 40% και εφυγα.Επισης δεν μου αρεσει η αποριψη σε αυτα τα επιπεδα επανελλειμενως.Μιλαω διαγραμματικα και βραχυπροθεσμα
Μπορει να ειναι εταιρειαρα δεν ξερω και μακαρι για τους κατεχοντες να παει +100000%
Εχω αλλα χαρτακια για διακρατηση
Επισης εχω RGTI
Spac είναι. Τώρα τι είδους εταιρία θα μπει δηλώνω άσχετος.
Διαγραφήhttps://x.com/CitronResearch/status/1983217045077418292?t=ABWfbUeccmwrqkZHKrneEw&s=19
Ευχαριστω κυριε Τακη
ΔιαγραφήΝαι spac ειναι και αυτη την απορια που εχετε εσεις εχουν πολλοι στο Χ που την εχουν μελετησει.Αυτο απο οτι καταλαβα ειναι και το ρισκο
Αν καταλαβαινω καλα ο Citroneλας ειναι αντιδεικτης?Αν ειναι ετσι να τους κανω follow να με βοηθησουνε
O Citronέλας δεν είναι αντιδείκτης. Παίκτης είναι ... πομπάρει, βαράει και φεύγει.
ΔιαγραφήΚαλησπερα! Hut 8 Corp. (HUT) κινείται εντονα ανοδικά με σημερνό υψηλο σημείο τα 54,84$
ΑπάντησηΔιαγραφήΔηλώνω φανατικός και ευελπιστώ σε μια IREN εδώ. Είμαστε 1 χρόνο πίσω ... αλλά έχουμε Eric και Trump junior.
ΔιαγραφήΓιατί να μην γίνουμε hyperscaler?
Το μόνο που με προβληματίζει είναι το νεαρό της ηλικίας του CEO μας.
Δηλώνω φανατικός και ευελπιστώ σε μια IREN εδώ. Είμαστε 1 χρόνο πίσω ... αλλά έχουμε Eric και Trump junior.
ΔιαγραφήΓιατί να μην γίνουμε hyperscaler?
Το μόνο που με προβληματίζει είναι το νεαρό της ηλικίας του CEO μας.
καλα ετσι κ σπασει τα ψηλα της τα 54 θα γενει πυ πυ πυραυλος.
Διαγραφήτσαμπα καναμε μετακυλιση χθες απο αλλες?
Εχουμε καμια ιδεα γιατι εχει κολλησει ο κλαδος των DATA center-Bitmining μετοχων και δε κουνιεται? Βλεπω και ΒΙΤF και CLSK να ειναι στασιμες εδω και μερες στα ιδια επιπεδα. Ειναι θεμα τεχνικου χαρακτηρα οτι απορροφουν την εντονη διακυμανση που ειχαν ή περιμενουμε καποιο νεο που μου διεφευγει?
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλομάθατε ε?
ΔιαγραφήΕίπε ο Cramer όξω.
Στη BITF πρέπει να πετάξουν έξω τη RIOT.
τι κολπο μπορουν να χρησιμοποιησουν ομως για να το κανουν αυτο? και ποσο καιρο θα μας παρει για να αυτονομηθει το χαρτι?
ΔιαγραφήΙστορικό - σχέση Riot Platforms με Bitfarms
ΔιαγραφήΤους πρώτους μήνες του 2024 η Riot άρχισε να αποκτά θέση στη Bitfarms. Αφού απέκτησε μερίδιο 9,25% και έγινε ο μεγαλύτερος μέτοχος της Bitfarms, στις 28 Μαΐου 2024 έκανε πρόταση εξαγοράς.
Η Riot ανακοίνωσε δημόσια πρόταση να αποκτήσει όλες τις μετοχές της Bitfarms στην τιμή 2,40 δολαρίων ανά μετοχή (περίπου 950 εκατομμύρια δολάρια συνολικά). Η πρόταση περιλάμβανε και σχέδιο να αναδιαμορφώσει το ΔΣ της Bitfarms.
Την επόμενη ημέρα, 29 Μαΐου 2024, η Bitfarms απαντά και απορρίπτει την πρόταση. Η διοίκηση της Bitfarms απάντησε ότι η προσφορά είναι υποτιμημένη και δεν αποδέχεται το deal.
Τον Ιούνιο του 2024 η Riot συνεχίζει να αγοράζει μετοχές της Bitfarms και ζητά ειδική συνέλευση.
Στις 10 Ιουνίου 2024 η Bitfarms ενεργοποιεί “shareholder rights plan” (poison pill) και το ΔΣ υιοθέτησε μηχανισμό ώστε να αποτρέψει επιθετική εξαγορά.
Τον Αύγουστο του 2024 Riot ανέφερε ότι κατέχει περίπου 16% με 19% στη Bitfarms.
Στις 23 Σεπτεμβρίου 2024, οι δύο πλευρές έφτασαν σε συμφωνία - διευθέτηση για να τερματίσουν την αντιπαράθεση και τις μεταξύ τους εχθροπραξίες.
Το καλοκαίρι του 2025, η Riot έχει μειώσει τη συμμετοχή της στην Bitfarms και στις 10 Ιουνίου 2025 διέθετε περίπου το 14,3%.
Στις 16 Ιουλίου 2025 η RIOT ανακοίνωσε ότι κατείχε περίπου 54.745.063 μετοχές (~9,85%) μετά από πωλήσεις.
Σήμερα η RIO κατέχει 25.675.522 μετοχές της Bitfarms που αντιστοιχούν στο 4,6% του συνόλου.
Οκ καταλαβα. Αρα τελειωνουμε συντομα. Οσον αφορα τωρα αυτες τις πληροφοριες που αναφερετε παραπανω τις βρισκετε καπου συγκεντρωμενες ή ψαχνετε ενα ενα τα sec fillings?
ΔιαγραφήΣτα sec τα βρίσκεις όλα ... και στα sites των εταιριών μελετώντας μια, μια τις ειδήσεις.
ΔιαγραφήΕιδα ενα απόσπασμα σημερινης συνεντευξης που ηταν μαζι ο Alex Karp και ο Jensen Huang και σκεφηκα πως καιρο εχει να ειπωθει κατι για την Palantir !! Δε μ αρεσε στα 25 ! Δε μ αρεσε στα 100!! Αλλα τωρα που εχει σταθεροποιηθει εκει ισως και να κανω κινηση..!
ΑπάντησηΔιαγραφήAI investment accounted for 31% of US GDP growth in 1H 2025 up from 12% in 2H 2024.
ΑπάντησηΔιαγραφήThe real economy has collapsed
Καλησπερα
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγορα ONDS
ASTS
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Όμιλος Σαουδικής Αραβίας και η AST SPACEMOBLE ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΟΥΝ 10ετή εμπορική συμφωνία και μακροπρόθεσμη δέσμευση εσόδων για διαστημική σύνδεση κινητής τηλεφωνίας.
https://x.com/spacanpanman/status/1983520122867196214
LEBRON22 Οκτωβρίου 2025 στις 11:20 π.μ.
Διαγραφήμπραβο τις καλυτερες επιλογες εκανε
LEBRON22 Οκτωβρίου 2025 στις 2:13 μ.μ.
αμα σπασει τα 65-70 θα μου κανει εντυπωση
LEBRON24 Οκτωβρίου 2025 στις 8:36 μ.μ.
χα. ελα ντε,τετοιους κλ@ν@αρηδες εχουμε κ στην astsara κ τους πεταμε οξω
ειθε. . . . .
καλη αρχη! να σκανε τα συμβολαιάκια. . .
ΔιαγραφήCLEANSPARK
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://finance.yahoo.com/news/cleanspark-snaps-271-acre-texas-130047360.html
Κ.Τακη .....διαβαζω τελευταία από τους καλους...πολύ καλές αναφορές για την Hewlett Packard....ότι γυρίζει σελίδα από ένα απλό PC/LAP TOP market vendor...σε αξιόπιστο business AI
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο τσαρτ ειναι ουδέτερο σε αναμονή
Παρακαλώ ερώτηση η hims πού έχουν γραφεί διθύραμβοι εδώ, αποτελεί ευκαιρία στην τωρινή τιμή ??
ΑπάντησηΔιαγραφήΝομίζω είναι οκ η τιμή τώρα.
ΔιαγραφήΑγαπητοί asst κραταει κανείς ή μονος?
ΑπάντησηΔιαγραφήMπαινοβγαίνουμε ... εχθές ξανάμπηκαμε
ΔιαγραφήΚύριε Τεο έχετε updated chart για bkkt ??.
ΑπάντησηΔιαγραφήBKKT.................
ΑπάντησηΔιαγραφή(για τον φιλο STALI...που ξερω οτι τρεμει απο τον φοβο του)
https://tvc-screenshots.investing.com/tvc_474b7cb02f0681b4b800c13c66fbbefa.png
teo ston ponto to vrikes.... kai pali polla mpravo
Διαγραφήhttps://finance.yahoo.com/quote/ALTS/ ...πως σας φαίνεται? Ηταν CEO μέχρι και προσφατα ο Τασιοπουλος ( πρων 3D Sphere) Οπου παει τον διώχνουν αυτόν. ---- https://thescamologist.wordpress.com/2014/05/07/peter-tassioupolous-part-3/
ΑπάντησηΔιαγραφήBTC σε εβδομαδιαίο διαγραμμα μου μοιάζει έτοιμο να κάνει σπάσιμο πάνω. Λογικά από Νοέμβρη αρχίζει το επόμενο leg up.
ΑπάντησηΔιαγραφήOPENDOOR
ΑπάντησηΔιαγραφήΧθες ήθελα σπάσιμο του 8.4 σε κλείσιμο
Το προσπάθησε αλλά δεν τα κατάφερε
Ίσως σήμερα θα το κάνει......και ξέρετε πως το περιγραψα το σπάσιμο εεεεε
THE MOTHER OF ALL SHORT SQUEEZINGS.........WAVE 3 😁
K.Tακη κρατάς ακόμα Duolingo?
ΑπάντησηΔιαγραφήΩχ, μην μου πείτε ότι μπήκατε.
ΔιαγραφήΕγώ αυτες τις μέρες επιστρέφω.
Την λιγουρευομαι η αληθεια ειναι. Δεν εχω μπει ακομα.
ΔιαγραφήNα τα διώξω?
ΔιαγραφήΤρέμω ...
Δεύτε τελευταίον ασπασμόν.
ΔιαγραφήΆιντε μπείτε και πάμε παρέα να χορέψουμε στο Ζάλογγο.
Περιμενω το 244 για να ειμαι ειλικρινης. Νομιζω οτι θα το δωσει. Δεν εχω πολυ ρευστο οποτε πρεπει να δω τι θα διωξω για να παρω. Δεν εχω λεφτα για average down μετα αν μπω.
ΔιαγραφήTετάρτη 5 Νοεμβρίου τέρμα τα παραμύθια.
ΔιαγραφήTι έχουμε 5 Νοεμβρίου. Αποτελέσματα DUOL?
ΔιαγραφήPALA A A A A A.. . . ATH
ΑπάντησηΔιαγραφήΑι κ να βγουν κ τα αποτελεσματα ρει . . .
Τα φοβάμαι τα αποτελέσματα
Διαγραφήhttps://prnt.sc/IiaWK9OvERMq
ΔιαγραφήΕίπα ότι κρατάω μικρό καλάθι, όχι ότι είμαι hater της εταιρείας. Και δεν πιστεύω ότι σε κάθε τρίμηνο θα έχει μόνο άνοδο η οποιαδήποτε εταιρεία και πότε πισωγυρισμα.
Διαγραφήhttps://prnt.sc/PHOoFlIMFR1Y
ΔιαγραφήΕντάξει 3 Νοεμβρίου θα το ξανασυζητήσουμε.
Διαγραφήhttps://www.worldenergynews.gr/energeia/articles/574653/to-neo-megalo-stoixima-tou-95xronou-w-buffet-i-megalyteri-eksagora-tis-teleftaias-3etias-9-7-dis-tis-oxychem
ΑπάντησηΔιαγραφήχαχα
ΑSST
ΑπάντησηΔιαγραφήαγορα στα 1.25 μολις τωρα
Και εγω στο 1,6 πριν λίγες μέρες και στο 1,21 σημερα... για να δούμε ποτέ θα σπάσει το πτωτικο κανάλι!
ΔιαγραφήΚι εγώ μέσα, έκλεισε και το gap. Short-term εδώ διευκρινίζω. Για να δούμε.
ΔιαγραφήAsst: Πάνω από το 1,32 θα αλλάξει το trend..
ΔιαγραφήΚλαρίνο Σαλέας στο pre.
ΔιαγραφήPowell: "AI is not the dot com bubble... There are earnings"
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήOdds of a quarter-point cut in December have dropped from 96% a week ago to 60%
ΑπάντησηΔιαγραφήCleanSpark Registers Resale of 1,788,834 Shares
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό πως μας επηρεάζει πέρα από το Dilution κ. Τάκη?
Amazon: Νέα mega επένδυση $5 δισ. στη Νότια Κορέα για AI data centers
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://www.newmoney.gr/roh/bloomberg/amazon-nea-mega-ependisi-5-dis-sti-notia-korea-gia-ai-data-centers/
Έναρξη θέσης στο BTQ, ενίσχυση κάτω από το 7,50 αν πάει
ΑπάντησηΔιαγραφήPRESIDENT TRUMP:
ΑπάντησηΔιαγραφή"On a scale of 0 to 10, I would say the meeting with President Xi was a 12."
Κυριε Τακη σαν πολυ δεν πιέστηκε η Fiserv?
ΑπάντησηΔιαγραφήAmazon just confirmed they’ve spent $90B on capex this year.
ΔιαγραφήData centers. GPUs. AI infrastructure.
That’s not bearish — that’s the biggest tell of the decade.
You think all that compute runs on air?
It runs on power — and companies like $CIFR and $IREN are building it. ⚡️
Rising Dynasty = Own the future, don’t rent it.
K Τάκη Μορφονιέ καλημέρα σας.Οι επιλογές που έχετε πάνω αριστερά στο blog σας ,ισχύουν ακόμα ή υπάρχουν κάποιες αναθεωρήσεις αν θα ήθελε κάποιος να τοποθετήσει κάποια χρήματα ως επένδυση . Ευχαριστώ
ΔιαγραφήΚύριε Θεμιστοκλή
ΔιαγραφήΑν περιμένετε να σας πω ΝΑΙ για να αγοράσετε ή αν αναμένετε ΟΧΙ για να ακολουθήσετε κάτι άλλο ... τότε ξεκινάτε λάθος τις επενδύσεις σας.
Να ερευνήσετε το καθετί ... να εμβαθύνετε και να ακολουθήσετε τον εαυτό σας.
ΔιαγραφήΕγώ, σας ευχαριστώ.
Σωστά και επειδή δεν έχω τις γνώσεις να αναλύσω τα sec ,και να εμβαθύνω (αυτό απαιτεί χρόνια εμπειρίας) ίσως μερικά etf είναι καλύτερα για εμένα ,και να παραμείνω σε αυτά τα λίγα που έχω αγοράσει .Ε ναι κακώς έκανα αυτή την ερώτηση ,δεν είστε σύμβουλος επενδύσεων ,και ούτε φυσικά έχετε διάθεση να πάρετε το ρίσκο να προτείνετε μετοχές στο blog σας γιατί αυτά συνήθως καταλήγουν αλλού.
ΔιαγραφήΟι νικητές σύμβουλοι επενδύσεων δεν πρόκειται να μπλεχτούν με το πόπολο ούτε αρθρογραφούν επι πληρωμή για τις αγορές.
ΔιαγραφήΉ επενδύουν για τον εαυτό τους και μόνο γιαυτόν ή δημιουργούν funds.
AMD
ΑπάντησηΔιαγραφή2 be or not 2 be...??
https://tvc-screenshots.investing.com/tvc_94df22ab7cbf5114edc3aa93f905acb0.png
Κάποιος αγόρασε 40Μ 240put σε αυτήν να έχεις υπόψιν σου. Θα πρόσεχα στη θέση σου να κάνω ή κάνα sell covered call για derisk ή να δώσω μερικά κομμάτια.
ΔιαγραφήPUTαδόρος στο AMD?
ΔιαγραφήΤέτοια γράψτε μου να τον ξεβρακώσουμε.
Δεν παίζω ποτε σορτ......in-out αλλα ποτέ σορτ σε bull market
ΔιαγραφήΤελευταία φορά σορτ ήταν ETE..ΠΕΙΡ....ftse 25....στη μεγαλη κάθοδο του 2012-2015
Θυμάμαι μια φάση.. τα 4Κ...τα έκανα 88Κ...σε 2 εβδομάδες
Bγήκε σήμερα ο Fuzzy Panda σορταδόρος στην EOSE.
ΔιαγραφήΔείτε τι τραβάει ...
RUSSELL 2000 -small cap live
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://tvc-screenshots.investing.com/tvc_54752ff52531bb720d04e52dcd341fea.png
Καλησπερα
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγορα ASST
META σήμερα δεν μπόρεσα να αφήσω αυτήν την ευκαιρία και να μην πάρω και άλλα κομμάτια. EPS ξεπέρασε τις προβλέψεις για άλλη μια φορά και νομίζω ότι από magnificent 7 έχει την μεγαλύτερη δυναμική να πάει ακόμα πιο ψηλά..
ΑπάντησηΔιαγραφήASST
ΑπάντησηΔιαγραφήαγορα και αλλα τεμαχια στο 1.12$
Παμε ΑΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠ
DGXX εχει κανεις?
ΑπάντησηΔιαγραφήΜια μικρή θεση απο 3.95 !
ΔιαγραφήΩραιος ο Spiros!!!!!
ΔιαγραφήEγω απο 3.65.Αντε να ξεκολησει λιγο απο εδω.Αν και ειμαι με +50% θα περιμενω το 8
Για να δουμε αν θα τον πιουμε χαχαχα(εκανα και ριμα)
ASST-chart updated
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://tvc-screenshots.investing.com/tvc_d445b5d454c544e2dda96f131136fd11.png
Απο volume παντως εχει στεγνωσει η μετοχη.... Καλο αυτο για τη συνεχεια. Αν βγουν καλα αποτελεσματα απο AMZN K APPLE τοτε ισως δουμε κανα ραλακι απο αυριο ή απο βδομαδα.
ΔιαγραφήΈδιωξα κάτι FBIO για χάρη της.
ΔιαγραφήΑγορά hims,upst,bkkt,duol άντε και καλή τύχη
ΑπάντησηΔιαγραφήΑποψε βγαζει αποτελεσματα και η RIOT. Για εμας που εχουμε ΒΙΤF ισως δωσουν καμια πληροφορια ισως για το αν εχουν απεμπλακει απο την BITF ή αν εχουν ακομα μεριδιο και αν ναι ποσο.
ΑπάντησηΔιαγραφήNMRA
ΑπάντησηΔιαγραφήΜια σίγουρη χ3 απόδοση την έχει το χαρτι
Το τσαρτ...καρα μπουλ
Βkkt τι λετε κ. ΤΕΟ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε παιδια τι σκατα να κανω με την HTZ δε λεει να βρει πατο η μην την πω. παλι εσπασε το 5.10. Να διωξω με χασουρα να ελευθερωσω κεφαλαιο ή να υπομεινω γιατι θα γυρισει? Πως βλεπετε το μελλον της?
ΑπάντησηΔιαγραφήΚυριε Γεωπονε κανεις δεν μπορει να σας πει τι θα κανετε οπως και κανεις δεν μπορει να μου πει τι θα κανω
ΔιαγραφήΗ μετοχη με απλη λογικη να τη δεις ειναι πτωτικη(ΧΥ-ΧΧ).Αρα οταν κατι ειναι πτωτικο οιπιθανοτητες ειναι να πεσει κ αλλο.Προσεξτε για πιθανοτητες μιλαμε.Και το λεω αυτο γτ βλεπω οτι εδω κοντα εχει αποτελεσματα.Μπορει να κανει τα παντα αλλα βαση διαγραμματος οι πιθανοτητες δεν ειναι με το μερος της.Βλεπω ομως οτι εδω ειναι σε στηριξη.Θα την κρατησει?Θα την σπασει κανεις δεν ξερει
Αυτα πρεπει να τα ξερετε πρωτου αγορασετε.
Οταν αγοραζω κατι και φοβαμαι γι αυτο τοτε το μονο που με σωζει εμενα προσωπικα ειναι το sl.Το μονο που μπορω να ελεγξω ειναι το ποσο θα χασω.Τιποτα αλλο.Τεσπα επειδη ειναι μεγαλη η συζητηση θελω να σας πω οτι καλο ειναι να εχετε ενα πλανο απο πριν σε οτι κανετε
Δεν σας το παιζω εξυπνος.Εχω κανει απειρα λαθη και συνεχιζω να κανω και δηλωνω ΠΑΝΤΕΛΩΣ ασχετος σε σχεση με ολους σας εδω στο blog.Το μονο που μπορει να ελεγξω ομως ειναι το ΡΙΣΚΟ μου.Τιποτα αλλο
Εγώ θα έκανα rotation. Αν κατάλαβα καλά δεν πιστεύετε στο χαρτί κι απλά μπήκατε για trade. Οπότε θα άλλαζα με κάτι που πιστεύω περισσότερο. Όχι ότι μου βγαίνει πάντα βέβαια, αλλά πολλές φορές σώζει. Η αγορά έχει αρκετές μέρες πάντως που δεν μου αρέσει. Οι τελευταίες επιλογές μου όλες είναι μείον. Με δείκτες σε ATH τα χαρτάκια βολοδέρνουν. Αν έρθει διόρθωση το τι θα συμβεί το αφήνω στη φαντασία. Το BTC κάτω από 90Κ επίσης θα ζορίσει την κατάσταση και τα crypto related και speculative χαρτιά. Οπότε και μια πιο αυστηρή επιλογή χαρτιών και κάποια μετρητά για αυτή την περίπτωση ίσως αποτελεί λύση.
ΔιαγραφήΚυριε Κομη μου και εγω αυτην την απορια εχω δλδ ΑΝ ερθει μια καλη διορθωση τι θα κανουν τα χαρτια μου.Και εγω τρωω το ξυλο που μου αρμοζει ηδη.Αλλα μιλαμε για διορθωση στον 500αρη οπου ολος ο δεικτης ειναι 7 χαρτια αρα οντως δεν ξερω τι θα κανουν τα χαρτια μου.Τωρα για BTC εχετε δικιο αν πεσει λογικα τα related χαρτια θα φανε ξυλο.Παντως στο Χ απο λογαριασμους που σεβομαι μιλανε για την τωρινη πτωση ως ταρακουνημα και μετα μας περιμενει ενας υπεροχος Νοεμβριος.Για να δουμε
ΔιαγραφήΕγώ αυτό που βλέπω παιδιά είναι ότι όλα αυτά τα μικρά που λέμε εδώ μέσα δεν είναι για εμένα. Δε το έχω με το low float παιχνίδι και small cap. Επιλογές που είχα κάνει Λονγκ τερμ με googl asts kai sofi δώσανε το πορτοφόλι μου. Όλα τα άλλα κουβά σχεδόν. Είμαι κάτω σε BITF CLSK HTZ ZIM και ASST DECK. Μάλλον πρέπει να γυρίσω σε αυτά που πιστεύω και να μείνω εκεί να αυξάνω.
ΔιαγραφήΔεν το έχετε γενικώς. Το έχω ξαναπεί.
ΔιαγραφήΗ τα λεφτά σας στην τράπεζα να κάθονται ή αν θέλετε αγορές ... τότε ζητάτε μια μεγάλη συγνώμη από τον Eric και στο εξής τυφλή υποταγή στον μεγάλο.
Κ Γεωπονε οσα ASTS και να εχετε δεν ειναι ποτε αρκετα
ΔιαγραφήΚύριε ΓΙΑΝΝΗ, αν διορθώσουν τα θωρηκτά τι λέτε να κάνουν οι ψαρόβαρκες; Τέλος πάντων, προσωπικά δε με αφήνει η αγορά να μένω εκτός, οπότε απλά αλλάζω άλογα, παίρνω κανένα κέρδος κλπ. Προσπαθώ να είμαι έτοιμος για όλα τα ενδεχόμενα.
ΔιαγραφήΚύριε Γεωπόνε, η ταπεινή μου γνώμη είναι ότι απλά πρέπει να βρείτε το στυλ σας. Αν δεν είστε εξοικειωμένος με risky και microcaps και ειδικά αν δεν σας αρέσει το volatility ή αυτού του είδους η πλευρά της αγοράς, μπορείτε να δοκιμάσετε πιο καθιερωμένες λύσεις. Αν είχατε πχ AMD ή NVDA τον Απρίλιο θα ήταν μια χαρά η απόδοση. Μπορεί να μην επιτύχετε 1000% αλλά σίγουρα θα βγάζετε ένα αξιόλογο κέρδος.Υπάρχουν φυσικά και οι παράγοντες timing, megatrends και πολλοί άλλοι.
Έχετε κάποιο update για FBIO για μελλοντική χρήση;
ΑπάντησηΔιαγραφήBKKT-updated
ΑπάντησηΔιαγραφή61.8% retracement (wave 2).....maybe completed
https://tvc-screenshots.investing.com/tvc_b972e685d3a0cdcbc918ea9038d87019.png
Εγώ πάντως έχω παίξει εδώ και πολύ καιρό την διπλή κορυφή.
ΔιαγραφήΣύντομα επιστρέφω ...
sp500
ΑπάντησηΔιαγραφήκλεινει το γκαπ του........και αυτο ειναι καλο οχι κακο
Ποσα stop loss βαρεσανε σημερα?
ΑπάντησηΔιαγραφήΠιστεψτε με πολυ λιγοι εχουνε sl
ΔιαγραφήΟι πιο πολυ πανε με την ελπιδα
Ποιο ψιμάρι πούλαγε AAPL και οι κραχαδόροι πανηγύριζαν που κάνει ρευστό με ουρά επειδή έρχεται κατάρρευση των πάντων και βλέπει μπροστά?
ΑπάντησηΔιαγραφή😝😝😝😝😝
Θα βγουν τώρα να πουν ότι ο θρύλος της Ομάχας είχε βαριά μυωπία?
αχαχα εγω παντως δεν ημαν. . .ακου ψιμαρι!
Διαγραφήαμμ την αμαζοναρα που την πας?
Α, βρε Warren έπρεπε να ήσουν 40 χρόνια νεώτερος.
ΔιαγραφήΘα είχες γλυτώσει αυτή την διαπόμπευση απο τον άμπαλο Σκούπα