Σας παρακαλώ σχόλια και ότι άλλο θέλετε σε αυτό το thread, επειδή θα γεμίζουν τα άλλα και προσωπικά δεν μπορώ να ασχοληθώ για 2 βδομάδες με καινούργιο Thread.
Με λένε Τάκη - είμαι γκουρού, όταν γράφω σπάω μεγάλη πλάκα, δίχως να λέω τίποτα για πλάκα.
Οι απόψεις, εκτιμήσεις, αξιολογήσεις ή προβλέψεις, οι οποίες εκφράζονται σ αυτό το blog αποτελούν παλαβομάρες του χρήστη που γράφει με το nick Τάκης Μορφονιός και δεν αποτελούν προτροπή για αγορά ή πώληση χρηματιστηριακών προϊόντων. Στο blog γίνονται συζητήσεις - εκτιμήσεις μεταξύ αγνώστων, οπότε οι αναγνώστες να μην λαμβάνετε τίποτα ως δεδομένο και αληθές.
Συνεπώς, ο,τιδήποτε γράφεται στο www.mitarola.blogspot.gr, δεν αποτελεί συμβουλή ή πρόταση για αγορά ή πώληση αξιών ή προτροπή για πραγματοποίηση οποιασδήποτε μορφής επένδυσης.
Πέμπτη 7 Αυγούστου 2025
128 σχόλια:
Να θυμάσαι πάντα ότι είσαι ο τελευταίος τροχός της αμάξης !!! Να μην είσαι ζουλιάρης και φθονερός τύπος και αν το σχόλιο σου είναι μόνο για να με πικάρεις ... τότε να γνωρίζεις ότι είσαι μέτριος και άσχετος και αν πιστεύεις ότι μπορείς να είσαι καλύτερος μου άνοιξε το δικό σου Ιστολόγιο για να μας το αποδείξεις ντεεεε!!!! Όχι μόνο φρου φρου και παρλαπίπες ...
Γιαυτό πάρε μόνο το "ματάκι" σου και δρόμο 😂😂
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Εδώ σχολιασμοί ... αφήστε μου λίγο χώρο στα άλλα threads.
ΑπάντησηΔιαγραφήNebius earnings before the market opens
ΑπάντησηΔιαγραφή(Ούτε λεπι δεν έχω δώσει)
Nate Endicott
@EndicottInvests
·
Jul 26
$NBIS is up 83.43% YTD but I still think the upside is just beginning.
Most investors would look at a stock that’s nearly doubled in six months and assume the easy gains are over.
I don’t.
I think Nebius is just getting started. This isn’t a story about chasing momentum. It’s a story about what happens when a company combines world-class engineering, customer obsession, capital discipline, and full-stack control, all aimed at solving the single biggest bottleneck in AI: infrastructure.
No debt. Over $1.4B in cash. Zero reliance on any one customer. And a founder who has built a multibillion-dollar platform before and is clearly doing it again.
Vertical integration done right
Nebius doesn’t rent space in someone else’s data center. It builds its own. The company designs custom racks in collaboration with NVIDIA. It owns and operates GPU-optimized, hyperscale data centers in Finland, Kansas City, and Iceland. A massive 300 MW facility in New Jersey is underway. A new site in Israel has just been greenlit.
All of it is purpose-built for AI workloads. Not general-purpose cloud. The result is structural cost and performance advantages. Better cooling. Faster deployment cycles. Tighter hardware-software integration. Energy efficiency on par with top-tier hyperscalers.
Most AI infrastructure providers are selling raw compute. Nebius is selling outcomes. The company offers everything from bare-metal GPU clusters to a complete AI cloud platform with integrated orchestration, inference-as-a-service, observability tooling, and API access to open-source models. Its AI Studio already serves over 60,000 developers. The cloud platform shipped nearly 50 software upgrades in Q1 alone. Kubernetes, Slurm, MLflow, DStack, SkyPilot. All supported. All optimized for AI workloads.
This is a software company disguised as a cloud platform. And that’s exactly what makes it so powerful. It starts with infrastructure. But the real moat is experience.
Execution is exceeding guidance
In their March call, management guided for $220M or more in ARR. They delivered $249M. In April, they hit $310M. For full-year 2025, guidance stands at $750M to $1B ARR. If current trends hold, that may prove conservative.
Revenue for Q1 came in at $55.3M. That may seem light, but it misses the bigger picture. ARR ramped hard during the quarter, and the timing of contract start dates muted revenue recognition. Profitability, however, showed clear progress. Adjusted EBITDA came in at negative $62.6M, ahead of expectations by over 30 percent. The core business is expected to be breakeven by Q3. Adjusted EBITDA will turn positive in the second half.
They are doing exactly what you want to see in a scaling infra business: ramping top line, managing burn, and delivering leverage, all while maintaining discipline.
Founder-led with full alignment
This is not another GPU reseller racing to undercut pricing. This is founder-led infrastructure execution.
Arkady Volozh built Yandex into a $30B tech ecosystem across search, cloud, e-commerce, and AI. He left the company over geopolitical reasons and brought hundreds of engineers with him. Now he’s building Nebius. And he’s all in. He owns a significant stake and has over 90 percent of his net worth tied to the company’s success
Ηταν στα ραντάρ μου και πήρα θέση, ενίσχυσα και ,χθες στο -1% , θα μπορούσε στα χνάρια της palantir, για να δοϋμε σήμερα
ΔιαγραφήROOTE Καλές διακοπές
ΑπάντησηΔιαγραφήΚε Τάκη τι λέτε για zevia,πλησιάζουμε break even? Έχει αρχίσει και μου κάνει κλικ. Έχει και το γκανιάν στο τιμόνι
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα τη δω, αλλά ΔΕΝ ΑΝΑΠΤΥΣΣΕΤΑΙ.
ΔιαγραφήΗ εταιρεία Root ανακοίνωσε ισχυρά αποτελέσματα για το δεύτερο τρίμηνο του 2025, ξεπερνώντας τις προσδοκίες της Wall Street σε αρκετούς τομείς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΒασικά Σημεία από τα Αποτελέσματα
Κέρδη ανά μετοχή (EPS): Η εταιρεία ανέφερε κέρδη $1.29 ανά μετοχή, που είναι σημαντικά υψηλότερα από την εκτίμηση των αναλυτών.
Έσοδα: Τα έσοδα ανήλθαν στα $382.9 εκατομμύρια, ξεπερνώντας επίσης τις εκτιμήσεις. Αυτό αποτελεί αύξηση της τάξης του 32.4% σε σχέση με το ίδιο τρίμηνο του 2024.
Καθαρά κέρδη: Η Root επέστρεψε στην κερδοφορία, ανακοινώνοντας καθαρά κέρδη $22 εκατομμυρίων, σε σύγκριση με ζημιές $7.8 εκατομμυρίων το δεύτερο τρίμηνο του προηγούμενου έτους.
Αύξηση πελατών: Η αύξηση των πελατών προήλθε κυρίως από το κανάλι συνεργασιών της εταιρείας, το οποίο, σύμφωνα με την ίδια, τριπλασίασε τις νέες εγγραφές σε σχέση με πέρυσι.
Κύριε Άρη θα πω μόνο τούτο για ROOT και κατόπιν θα σας αφήσω για ένα 6μηνο να δω πως το διαχειρίστηκε το ,Ιστολόγιο.
ΔιαγραφήROOT
Βλέπω μια έμφαση στην κερδοφορία και μια κόπωση σε νέα συμβόλαια.
Το ερώτημα είναι το θέλει το 1 δις ο Τimm απο την Carvana?
Βέβαια δεν μπορεί να το αποτρέψει. Αν θέλει ή Carvana να μπει θα μπει, ότι και να κάνει ο Timm.
Το μόνο που ίσως μπορεί να κάνει είναι να κρατήσει τη μετοχή χαμηλά και να "σβήσει" λίγο τα αποτελέσματα του Q2.
Επειδή όμως πρέπει να πάρω μια επιλογή παίρνω την εξής:
Ο Timm θέλει τα λεφτά της Carvana, αλλά ταυτόχρονα στο ταμπλό δεν υπάρχουν πολλές μετοχές. Για την ακρίβεια δεν υπάρχει τίποτα ... και όλοι ξέρουμε τι θα γίνει αν ανακοινωθεί η Carvana στα 200 δολάρια.
Οπότε παίρνω την απόφαση να πετάω φελλούς κοιτώντας.
Όπως και να έχει ακόμη και αν η ROOT σταματήσει να αναπτύσσεται εδώ στα 150 βρίσκεται σε μια καλή και δίκαιη τιμή.
Ενδιαφέρουσα η οπτική που το προσεγγίζετε κύριε Τάκη .
ΔιαγραφήΠάντως συμφωνώ η τιμή της εδώ είναι εξαιρετική.
Και ανησυχούν οι επενδυτές για τη μελλοντική κερδοφορία και παρε μια σφυριά στο κεφάλι 30% διαφορά. Τρομερό παιχνίδι
Διαγραφή....Κατά τα άλλα ο Zacks την είχε και strong buy(1))!!!!
ΔιαγραφήΚρίμα.
. Τάκη να υποθέσω ότι εδώ άρα $94 την θεωρείτε κοψοχρονια;
ΔιαγραφήΕίπα θα πετάω φελλούς, αλλά τελικά, μετά το σημερινό, θα πετάξω την μετοχή. Θα την αφήσω να ηρεμήσει και εδώ είμαι να επαναξιολογήσω.
ΔιαγραφήΟπότε αν δεν γυρίσει με βιαιότητα αύριο πάνω, (αν θελαν κομμάτια σήμερα θα εύρισκαν όσα θα ήθελαν) θα θεωρήσω ότι γιοκ warrants και έρχεται ένα δύσκολο Q3.
https://chatgpt.com/share/68950e4f-1d30-8007-9e3c-66dba052a705
Προβλέψεις για Μελλοντικές Ζημίες της Root Inc
ΔιαγραφήΑπό τις διαθέσιμες πηγές, ιδιαίτερα από το Investing.com, προκύπτουν οι εξής πληροφορίες σχετικά με προβλέψεις για μελλοντικές ζημίες ή πιέσεις στην κερδοφορία της Root Inc για το 2025:
1. Αναμενόμενες Ζημίες από Warrants και Επενδύσεις:
• Κατά τη διάρκεια της τηλεδιάσκεψης για τα αποτελέσματα του Q2 2025, η Root Inc ανέφερε ότι αναμένει μη χρηματοοικονομική δαπάνη (non-cash warrant expense) ύψους 16-18 εκατομμυρίων δολαρίων για το Q3 2025, που σχετίζεται με τα warrants της Caravan. Αυτή η δαπάνη, αν και μη χρηματοοικονομική, μπορεί να επηρεάσει την κερδοφορία βάσει GAAP.
• Η εταιρεία συνεχίζει να επενδύει σε τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης (AI) και μηχανικής μάθησης, καθώς και στην επέκταση του εθνικού της αποτυπώματος. Αυτές οι επενδύσεις αναμένεται να πιέσουν την κερδοφορία βραχυπρόθεσμα, με πιθανό αρνητικό EBITDA στο Q3 2025, παρά την πρόσφατη θετική πορεία.
Κύριε kamel όλα αυτά είναι noise. Ουδεμία σημασία δίνω.
ΔιαγραφήΕγώ κρατώ τα εξής.
1. Ο Timm δεν θέλει το 1,4 δις της Carvana και να του πάρει το 34% της εταιρίας.
2. Με 1,5 δις inforce premium η μετοχή προσφέρεται πάμφθηνα. Θα έπρεπε να έχει μια αποτίμηση 1,5x1,7=2,6 δις κεφαλαιοποίηση τουλάχιστον. Δηλαδή 170 δολάρια περίπου. Το έχω γράψει και στο παρελθόν ότι τα 150 δολάρια τα θεωρώ μια δίκαιη αποτίμηση για την μετοχή.
Οπότε ο καθένας ας πάρει τις αποφάσεις του. Μάλλον τελικά θα συνεχίσω να πετάω φελούς και περιμένοντας να δω που θα ενισχύσω ...
Τεχνικά αν έλεγα τη γνώμη μου θα έλεγα στα 85-90 δολάρια ότι είναι strong Buy Και πως θα τα κρατήσει παρόλο που έχουμε Αύγουστο Σεπτέμβρη δύο δύσκολους χρηματιστηριακά μηνες μπροστά μας και το διάγραμμα της μετοχής μου δείχνει τα 40 δολάρια ή κάπου εκεί.
Θα επανέλθω January 2026 με νεώτερες εκτιμήσεις.
Και το τελευταίο μου.
ΔιαγραφήΧαζοπαπάρα TIMM άλλαξε γνώμη και Στρατηγική. Προλαβαίνεις. Μην πάρεις το δρόμο ας έχω ένα μαγαζάκι όλο δικό μου και οικογενειακό. Μην παίρνουν τα μυαλά σου αέρα.
That's all folks
HIMS-updated
ΑπάντησηΔιαγραφήτο χθεσινο LOW...ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ...ΑΛΛΙΩΣ....GRAVITY
https://tvc-screenshots.investing.com/tvc_03a3200efff941a5f50bb3e47ddf8cee.png
https://finance.yahoo.com/news/sunopta-stkl-surpasses-q2-earnings-230002736.html
ΑπάντησηΔιαγραφήΣήμερα θέλω να φάω σφυριές από Redwire. Να είναι διαπλανητικές θέλω. Χώστε ως τα 8 αν σας βαστάει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ κάτω από 10 βγαίνω αγοραστής.
ΔιαγραφήΤελειωμένη υπόθεση
ΔιαγραφήΔράμα το bigger view
Τη βλέπεις προς τα $4 διαγραμματικά;
ΔιαγραφήΚόμη μου διαγραμματικά δεν υπάρχει τίποτα. Και κάτω απο 8 που λέω εγώ.
ΔιαγραφήΧθες ήμουν στο 8,9.
Γιατί έφαγε φόλα η μετοχή?
Γιατί πλέον δεν έχει ανάγκη το retail με το offer που έκαναν.
Δηλαδή αυτός που επενδύει στη RDW ή στην LUNR δεν ξέρει τα περί αβεβαιότητας και ότι πάνε ψάχνοντας και τι συμβόλαια θααααα πάρουμε?
Λοιπόν κοιτάζω τη Lunr πως παίχθηκε μετά την ατυχή προσσελήνωση στο Φεγγάρι και λέω έτσι θα πάει και εδώ.
8 ή 7,3 που στείλανε τη Lunr λίγο δύσκολο γιατί ...
Κεφαλαιοποίηση:
RDW 1,4 δις
LUNR 1,8 δις
Ήδη είμαστε σε ένα μικρό παράδοξο.
Με ένα γερό κάτω σήμερα 10% και πάνω είμαι μέσα.
Nebius
ΑπάντησηΔιαγραφήΜολις έβγαλε τα κέρδη
(Σιγά τα κέρδη...αλλα η αγορά βλέπει μπροστά)
UPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP......TEO......UPPPPPPPPPP
Πήγαμε ταμείο χάρη σε σας αγαπητέ κ. ΤΕΟ. Ευχαριστούμε πολύ!!
ΔιαγραφήΜπρεεε σεις.
ΔιαγραφήΜπαίνετε σε μια μετοχή που υποτίθεται έχει λάμπρο μέλλον και είναι multibagger και φεύγεται στο πρώτο 20%?
Μετά που θα πάτε? Αλλού?
Κάθε μερα του Αγιάννη θα είναι ή του ΑγίουΤΕΟ?
Το γράφω φιλικά ως IRENman που θα δω και τα 100 δολάρια.
🔨🔨🔨🔨🔨🔨
Έχουμε και Iren και smci και δύο μικρούλες φαρμακοεταιρείες Iova και NTLA για μακροχρόνια κύριε μιτάρχα!! Επίσης τώρα κοιτάζω και την United health και προσπαθώ να καταλάβω γιατί έχει πέσει τόσο, αλλά οι βουτιές και ο αέρας δε βοηθούν…Πάντως στα 160-170 φαίνεται όντως για all in, δίνει και καλό μέρισμα για τους ενδιαφερόμενους ..Πάντα υγεία και χαρά σε όλους και καλή ξεκούραση!!!
ΔιαγραφήΚαλά τα μερίσματα δεν μου λένε τίποτα. Σήμερα υπάρχουν, αύριο δεν υπάρχουν.
ΔιαγραφήΒασικά προτιμώ επαναγορά μετοχών και απόσυρση.
PAGAYA
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτα 12$....έγραψα...THE LOW IS IN
LETS GO 80 DOLLARS TEO TARGET
Μόλις έβγαλε τα αποτελέσματα
UPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP
έχετε απόλυτο δίκιο μας πέταξε έξω και μετά πέταξε
ΔιαγραφήΜέσα είμαστε κ περιμένουμε τα 80...ούτε λεπι
Διαγραφήτωρα που γυρισε η PGY 30$ ειναι ευκαιρια κ. ΤΕΟ?
ΔιαγραφήAbcl έχετε μια τιμη στοχο ?
ΑπάντησηΔιαγραφήCELSARA Fuckin up...τα μισά φεύγουν σήμερα, τα άλλα πάμε για το όνειρο....
ΑπάντησηΔιαγραφήFucking Stocks
ΔιαγραφήΔεν είναι όνειρο είναι η πραγματικότητα. ΑΤΗ οσονούπω.
Πολύ σωστή διαχείριση κάνετε.
Open ,η κόντρα του Ερίκ με την CEO έχει πάρει φωτιά ,φόρτωσα αρκετά 1.79 καθώς πολλοί πετάνε τα χαρτιά τους Η πτώση των επιτοκίων σε ένα μήνα θα ευνοήσει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε φιλε Μάνο...δεν είδες-υπολόγισες το Τεο τσαρτ πριν αγοράζεις την OPEN ?
Διαγραφήamd upst σηκώσαμε πάλι κεφάλι ,τι ημέρες αυτές οι δύο τελευταίες .
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι επόμενες 40 ημέρες είναι οι μέρες δόξης των DownStart και OPEN your eyes.
ΔιαγραφήΈτσι το βλέπω εγω
μπήκα και σε μια άλλη μια και είμαι fan του etherium ,SBET έκανε ένα μικρό offering στα 19.50
ΑπάντησηΔιαγραφήRoot
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτα 155$ είπα SEEEELL...δεν έβαλα τη σφυριά...αλλα είπα TEO TARGET 80 δολάρια
Τώρα όπως ειναι το διάγραμμα λέω...TEO TARGET 1- 80 $
TEO TARGET 2- 35 $
WATCH OUT....
Τα διαγράμματα ΠΑΝΤΑ προηγούνται τις ειδήσεις
Μας χάλασε το νευρικό σύστημα. Υπομονή πάλι να δούμε πώς θα κυλήσει ο μήνας.
ΔιαγραφήΓια ελάτε κύριε ΤΕΟ σας παρακαλώ και ρίξτε καμιά σφυριά στην ανεπρόκοπη την Oscar ... που τη θέλω πολύ αλλά μου κάνει τη ζόρικη.
ΔιαγραφήOSCAR
ΔιαγραφήΟτι και να κανει η μετοχη...δλδ λιγο πανω...η λιγο κατω...ο δρομος της ειναι προκαθορισμενος DOWNNNNNNNN
https://tvc-screenshots.investing.com/tvc_95ac47bdc1fc6b1930c7e72cb1dc28ac.png
K TEO δείτε και λιγο ASTS αν θέλετε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚ Nek πιθανη αναβολη εκτοξευσης
ΔιαγραφήΔεν ειναι καλα τα πραγμστα στην ινδια
Η το Asts η το Isro φταιει
Γιαυτο η βουτια
Υπομονη
Εγώ θα έλεγα την Δευτέρα έχει earning calls.
ΔιαγραφήΠιθανό ένα +20% και να δοθεί η ευκαιρία να αποχωρήσει όποιος βραχυπρόθεσμα ζορίζεται. Κλασσική συμπεριφορά ASTS.
Ευχαριστω φίλε ARIS
ΔιαγραφήEARNINGS CALL 13.08
ΔιαγραφήASTS
Διαγραφή$ASTS : Τα Hennessy Funds, κορυφαίοι θεσμικοί μέτοχοι , παρέχουν ενημέρωση σχετικά με την επιστολή προς το AST SpaceMobile
Hennessy Fund: https://hennessyfunds.com/insights/Focus -Fund-Portfolio-Update-Jul-2025
https://x.com/spacanpanman/status/1953478483964764434
Το χθεσινο μάλλον λογω Ινδίας/isro, και παραλληλα ο θόρυβος γυρω απο δασμους Τραμπ με Ινδια
Διαγραφήhttps://www.thehindu.com/sci-tech/science/after-nisar-isro-gearing-up-for-next-us-collaboration-with-bluebird-communications-satellite-launch/article69882412.ece
Εφυγε και η Applovinara
ΑπάντησηΔιαγραφήκ.Τακη πάντως για το γκάλοπ upst Kai root που είπατε κάτι θα είχατε μυριστεί πριν τα αποτελέσματα για την συμπεριφορά των δύο εταιρειών μετά από αυτά .
ΑπάντησηΔιαγραφήΈβγαλα πολλά συμπεράσματα.
ΔιαγραφήΚαλησπέρα σας! Σήμερα μεγάλη πτώση και στην μετοχή ΕρΜπιΕνΜπι (ABNB).κ.Τακη αν έχετε κάποια άποψη. Ευχαριστώ!
ΑπάντησηΔιαγραφήUNITED HEALTH GROUP
ΑπάντησηΔιαγραφήκ.Τακη μας....καπως ετσι τη βλεπω τη δουλεια
δειτε μη κανουμε καμια μακακια....γιατι το διαγραμμα λεει ευκαιρια μιας ζωης....αλλα μη μας σκασει καμια βομβα ομως
https://tvc-screenshots.investing.com/tvc_f418ac8b10929815ea6334375952cf1d.png
Χα χα χα δεν παίζεστε κύριε ΤΕΟ.
ΔιαγραφήΤώρα τον κύριο Τάκη και όχι τα διαγράμματα προηγούνται όλων ακόμη και των ειδήσεων.
Εγώ ακόμη δεν καίγομαι. Θέλω να δω το 1 μπροστά. Μόλις επιστρέψω απο τις διακοπές μου υπόσχομαι θα την δω πολύ ζεστά. Τέλη Αυγούστου θα σας έχω έτοιμα τα πάντα.
Ευκαιρίες ζωής γεμάτη η Αμερική. Μην τρελαίνεστε ...
Άσχετο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε σεις ... πείτε του γκουρού της CLOV να σταματήσει να λέει χαζοπαπαριές. Δικαίωμα του να διαφημίζει το κολόχαρτο του, αλλά να μη συγκρίνει με άλλες εταιρίες Oscar, Open και άλλες γράφοντας παπαριές για να κρύψει ότι έχει κολόχαρτο. Ας πει τα προσόντα της δικιάς του.
Αν δεν σταματήσει θα πιστέψω ότι δεν είναι εκατομμυριούχος, όπως λέει και ότι δεν έχει τα προσόντα που διαφημίζει ... παρά μόνο γραβάτες ξέρει να φοράει.
Κ. Τάκη ο συγκεκριμένος διαφημίζει το λογισμικό που έχει, μήπως βρει κάνα αμερικανακι για πελάτη να βγάλει χαρτζιλίκι..
ΔιαγραφήΩστόσο, θα ήθελα να σας ρωτήσω γιατί έχετε τέτοια άποψη για την CLOV, διότι έχω μεγάλη θέση στο συγκεκριμένο χαρτί... έχετε δει κάτι που σας προβληματίζει;
Nα σας πω κύριε Παναγιώτη, αφού σας θυμίσω ότι είχα clover απο εποχή spac και chamath. Την τράβηξαν πάνω και έκτοτε μαύρη πέτρα πίσω μου.
ΔιαγραφήΛοιπόν, δίχως να έχω εμβαθύνει και να έχω ψάξει περισσότερο, αφού δεν μου λέει τίποτα ως εταιρία. Στο μέλλον βέβαια ποιος ξέρει?
1. Τόσα χρόνια και είναι μόνο σε 5 πολιτείες. Αρνητικό για εμένα μεγάλο.
2. Κατηγορήθηκε για απάτες και πήγε σε συμβιβασμό και πλήρωσε.
Αλήθεια ο Vivek Garipalli είναι ακόμη στην εταιρία?
Πολύ κακή εικόνα έχω γιαυτό.
3. Όποτε λέω να παραβλέψω το 1 και 2 και να πάω να την ξαναδώ κοιτάζω τα νούμερα και λέω "είναι μάπα"
Αν αλλάξει κάτι εδώ είμαι και την αγοράζω και πολύ πολύ ψηλότερα.
Έχετε κάτι κύριε Παναγιώτη να με τσιγκλίσετε προς το καλύτερο , μήπως τη δω σοβαρότερα?
ΔιαγραφήΚαλησπέρα κ. Τάκη.
ΔιαγραφήΤην συγκεκριμένη εταιρεία την αγόρασα πρώτη φορά όταν την είχατε προτείνει ως SPAC στα 10$. Στα 15$ είχα βγάλει το κεφάλαιό μου με κάποια κέρδη και είχα αφήσει ένα τμήμα των κερδών μου να τρέχει έως και σήμερα.
Η CLOV, όταν άλλαξε το ticker του SPAC και με τη βοήθεια της πανδημίας κατάφερε να έχει μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης αλλά με μεγάλο MCR(>100), δηλαδή ήταν μια μηχανή καταστροφής χρήματος.
Την παραπάνω ιστορία απ' ότι καταλαβαίνω την γνωρίζετε ήδη.
Τι έχει αλλάξει στο story της CLOV λοιπόν;
Η διοίκηση αποφάσισε το 2023 να αλλάξει κατεύθυνση στην αποτυχημένη στρατηγική ανάπτυξής της, δίνοντας πρώτα έμφαση στο "path to profitability" και στη συνέχεια να συνδυάσει αυτή τη λογική με την ταχεία ανάπτυξη των μελών και κατά συνέπεια των εσόδων της.
Ήδη τo 2025 απέκτησε ένα θετικό momentum αύξησης των εσόδων και των μελών της ( με ρυθμό >30%), με το net income να είναι θετικό τα τελευταια 2 τρίμηνα και το MCR να κυμαίνεται πολύ χαμηλότερα από τον ανταγωνισμό.
Συνοπτικά κάποια σημεία από το 2ο τρίμηνο - CLOV – Q2 2025 highlights (https://investors.cloverhealth.com/static-files/9718df70-4d82-4de4-a229-73c2798bd94f):
-Μέλη MA: 106.323 (+32% YoY)
-Insurance έσοδα: $470M (+34% YoY)
-MCR: 71.3%, από 77.2% το 2024
-BER: 88.4%, εν μέσω υψηλής αύξησης μελών (Αυτός ήταν και ο λόγος της μεγάλης πτώσης μετά τα αποτελέσματα τριμήνου)
-Adjusted EBITDA: +$17M
-Adjusted Net Income: +$17M
-Διαθέσιμα μετρητά: $389M και ΜΗΔΕΝΙΚΟ χρέος
Παράλληλα, η CLOV εξασφάλισε το πολύ σημαντικό 4-star rating για το πρόγραμμα Medicare Advantage του 2026, γεγονός που της εξασφαλίζει επιπλέον έσοδα άνω των $90 εκατομμυρίων από το 5% quality bonus του CMS. Αυτό το σημείο είναι ιδιαίτερα σημαντικό για την οικονομική εικόνα της εταιρείας το 2026.
Πέραν όμως των παραπάνω, αυτό που με έπεισε να ασχοληθώ περισσότερο μαζί της και να γίνει η πρώτη θέση στο χαρτοφυλάκιό μου είναι το κομμάτι της τεχνητής νοημοσύνης.
Η εταιρεία έχει αναπτύξει το Counterpart Health (https://www.counterparthealth.com/), μία AI-Πλατφόρμα καταγραφής δεδομένων των ασθενών, η οποία συμβάλλει τόσο στη βελτιστοποίηση των λύσεων και υπηρεσιών που παρέχει η εταιρεία προς τους πελάτες της, όσο και στην ελαχιστοποίηση του κόστους εξέτασης και φροντίδας των ασθενών.
Για την συγκεκριμένη πλατφόρμα έχουν ήδη γίνει συμφωνίες με άλλες εταιρείες και πανεπιστήμια, ενώ κάποιοι “CloverHeads” ανακάλυψαν πρόσφατα μέσω των domains της ιστοσελίδας ότι και η Humana δοκιμάζει το Counterpart για τα δικά της δεδομένα. Με βάση το διάγραμμα που δίνει η εταιρεία, η πλατφόρμα υπόσχεται μείωση του MCR κατά 700 bps το πρώτο έτος χρήσης και κατά 1500 bps το δεύτερο έτος.
Η τελευταία αυτή παράμετρος δεν έχει ληφθεί ακόμη υπόψη από την αγορά — και κατά τη γνώμη μου πολύ σωστά, αφού δεν αναφέρονται έσοδα ακόμη από αυτό το κομμάτι. Ωστόσο, ποια θα ήταν η εκτίμηση για το κέρδος που μπορεί να αποκομίσει η CLOV από μία συνεργασία με την Humana, η οποία έχει ετήσια έσοδα 123 δισ. δολάρια, μέσω του Counterpart; Και πώς θα αποτιμούσε η αγορά μια τέτοια συμφωνία, ειδικά όταν αφορά ένα εργαλείο τεχνητής νοημοσύνης που μειώνει δραστικά τα κόστη — σε έναν κλάδο όπου το κόστος έχει εκτοξευθεί, με το MCR να προσεγγίζει το 90% σε ανταγωνιστές όπως η Humana και η UNH; Μια τέτοια πλατφόρμα θα μπορούσε να αποτελέσει game-changer για τον κλάδο.
Για εμένα κ. Τάκη είναι μία ωραία περιπτωσούλα που αξίζει παραπάνω ψάξιμο και πιστεύω ότι η έμπειρη "μυτόγκα" σας μπορεί να μυριστεί κάτι παραπάνω.
Οι ιδρυτές της υπάρχουν ακόμη στη Διοίκηση?
ΔιαγραφήΟ ιδρυτής που αναφέρατε υπάρχει στο ΔΣ, απλά όχι ως CEO όπου έχει αντικατασταθεί από τον Andrew Toy που προσωπικά δεν με ενθουσιάζει στο επικοινωνιακό σκέλος. Γενικά δεν έχουν αλλάξει τα πρόσωπα απο το 2021 εκτός απο το ελεγκτικό κομμάτι με την αποχώρηση του Lee Shapiro το 2024.
ΔιαγραφήΠρόσφατα ανέλαβε τη θέση της CMO, η πρώην CΜΟ της Humana, Shelly Gupta, όπου για εμένα είναι ένδειξη για την πιθανή συνεργασία της CLOV με την Humana.
Απατεώνες μεγάλοι.
ΔιαγραφήΜόλις επιστρέψω θα τη δω.
Και αυτόν τον γραβατάκια τον σαλιάρη τον εκατομμυριούχο του x δεν τον πάω καθόλου.
Με προσοχή!!!
Καλημέρα πιστεύω ότι σήμερα θα έχουμε μια κίνηση πάνω στην Root και από βδομάδα θα πάει κοντά στα 100, όπως και οι υπόλοιπες που έπεσαν μετά την ανακοίνωση αποτελεσμάτων έχουν αρχίσει και ανακάμπτουν (AMD, Upstart κτλ), προσωπική άποψη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα παρέα. Μπορεί κάποιος να μου πει διαγραμματικά τι βλέπετε σε DECK? Ενώ πάνε πολύ καλά τα αποτελέσματα της με αύξηση σε πωλήσεις και κερδοφορία όταν όλες οι άλλες παπουτσοεταιρίες τρώνε φόλα έκανε ένα 25% πάνω μετά τα αποτελέσματα και σε μια βδομάδα έδωσε όλα τα κέρδη πίσω και πήγε και παρακάτω. ΤΕΟ τα σφυριά σου τι λένε?
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΕΟ κανε και μια ανασκοπιση στην FBIO να δεις τι λεει. Ξερω πως τον Σεπτεμβρη εχει καποιες ανακοινωσεις να κανει που μπορει να κινησουν πολυ τη μετοχη.
ΑπάντησηΔιαγραφήAx αχ αχ.
ΔιαγραφήΤι να σας πω και εσάς τώρα? Και μου είστε και αρκετά συμπαθής.
Απο πέρσι το καλοκαίρι δεν την παίξαμε αυτή?
Θυμάμαι καλά?
Κάνα.ε 2, 3 καλά τρade πήραμε τα ψίχουλα μας και όξω.
Εσείς κολλήσατε. Περιμένετε την εκτόξευση και περιμένετε να σας πάρουν τηλέφωνο οι γραμμές. Βάλτε λίγο το μυαλό σας. Έξυπνος φαίνεστε. Δεν βγήκε κάτι, πάμε για άλλα.
Ας εκτοξευθούν κάποια στιγμή με άλλους επιβάτες.
Πάμε να πάρουμε άλλο διαστημόπλοιο.
Εννοείτε ότι δεν θα δώσω τέτοια πίστωση χρόνου για παράδειγμα στην Hertz. Δίχως έργα και νούμερα άλλο διαστημόπλοιο.
Για να περάσει η ώρα ... μπήκα για ένα γρήγορο στο FUBO.
ΔιαγραφήFUBO όχι FBIO 😆😆😆
H συμπεριφορα τηs Hertz με απογοητευσε πολυ. Αν πηδηξετε απο το καραβι ενημερωστε παρακαλω..!
ΔιαγραφήFubo on time κίνηση κάνατε ,partner με mgni και σε μένα 5%
ΔιαγραφήΗ εκτόξευση έχει αναβληθεί.
Διαγραφή😆😆😆
Το offer μπορεί να κάνει κανενα χρόνο να πραγματοποιηθεί.
Στο +30% οπότε το κάνει, δίχως ειδήσεις, δίχως τίποτα όξω.
Δεν θα μας ξεφορτωθούν έτσι εύκολα.
FUBO στο 4,2 στήθηκα. Κανονικά θέλει πιο πάνω, αλλά άπληστος δεν είμαι με ότι ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ.
ΔιαγραφήΑν γίνει έχει καλώς, ειδάλλως στο κλείσιμο οut.
Παίζουν σε ένα τρίγωνο μέσα που συγκλίνουν η άνω και η κάτω πλευρά. Σχεδόν ακούμπησαν την κάτω. Μπορεί να ακουμπήσουν την πάνω και ίσως την περάσουν για να δείξουν εκτόξευση.
Αλλά δεν θα πάρω...
Πάντως αν κάτσετε HTZ 5 φορές τα λεφτά σας θα τα πάρετε ως το 2030. Μπορεί και να το κάνω ... αλλά θέλω έργα, όχι αδράνεια.
ΔιαγραφήΦέρτε το offer μπρεεεε που είναι σε αναμονή.
Τα κομμάτια που είχατε σε Hertz τα έχετε κρατήσει ή μειώσετε έκθεση?
ΔιαγραφήΈχω απαντήσει πιο πάνω.
ΔιαγραφήΤο θέμα όμως είναι άλλο κύριε Γεωπόνε.
"Και αν εγώ κάνω λάθος?"
Με βαση το dive που εκανα εχω την αισθηση οτι πρεπει να ειμαστε μεσα, αλλα το ιδιο ελεγα και με την DeCK και βλεπετε συμπεριφορα. Οποτε εχω αρχισει και εχω αμφιβολιες για τον εαυτο μου :P Εαν κανετε λαθος και εσεις τοτε δικαιολογουμαι σαν νεουδι που ειμαι. Θα πληρωσω ακριβα διδακτρα απλα.
ΔιαγραφήΚε Τάκη μιας και στο παρελθόν είχατε ασχοληθεί με την Lunr έχετε ρίξει καμιά ματιά στην Firefly που την έφτασαν στα 8μιση δις mcap την πρώτη μέρα; Έχει νόημα να την παρακολουθήσω;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν ξέρω. Τα IPO συνήθως είναι υπερτιμημένα. Παίγνιο να γίνεται.
ΔιαγραφήOUSTS μεγαλη βελτίωση στα αποτελέσματα, σε άλλες τιμές το break even...stay in
ΑπάντησηΔιαγραφήOusτer simply unbelievable
ΑπάντησηΔιαγραφήΜόνο εσείς την πήρατε χαμπάρι.
ΔιαγραφήΤο υπόλοιπο Ιστολόγιο εκοιμήθει. Άριστη ένδειξη!!
NEBIUS
ΑπάντησηΔιαγραφήΧαμός......
Αναβαθμίζουν τη τιμή στόχο ....μαζικά...όλοι
Η PGY χάλασε τεχνικά? Μεγάλο γύρισμα
ΑπάντησηΔιαγραφήNovo hims ίδια τιμή Η Novo θα ανακάμψει με τον νέο CEO .Έχω θέση με τιμή 46.Την θεωρώ καλή εταιρεία
ΑπάντησηΔιαγραφή
Διαγραφή1- $HIMS +111% YTD
2- $TMDX +86% YTD
3- $OSCR +14% YTD
4- $LLY -18% YTD
5- $NVO -39% YTD
6- $UNH -50% YTD
Εγώ την άποψή μου την είπα αν δεν αλλάξει λογική.
ΔιαγραφήΣτο δρόμο που χάραξε η TDOC
Πεπτιδια έρχονται. Only HIMS
ΔιαγραφήDuol κρατάτε τα 2/3 ή φυγατε κ, Τάκη?
ΔιαγραφήΤα έβγαλα όλα τελικά εχθές στο 450.
ΔιαγραφήΤώρα πρέπει να ξαναμπώ.
HIMS ...:https://research.investors.com/stock-lists/ibd-50/
ΔιαγραφήΤι εννοείται καλή εταιρία; Super είναι και είμαστε τυχεροί που την πετύχαμε σε αυτή την τιμή. Περιμένετε λίγο να βγουν τα δεδομένα για το sema των 14mg για Αλτσχάιμερ το Q4 και θα το διαπιστώσετε το πόσο καλά πράξατε με αυτή την αγορά. Άλλωστε μια πρώτη γεύση για το πως αλλάζει το sentiment για την εταιρία λάβαμε χθες με την ανακοίνωση της LLY. Το επόμενο είναι η μείωση των τιμών σε συνεργασία με τα CVS.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα .Για να δούμε κ Aldevaran ποια θα φθάσει πρώτη τα 100$ η Novo η η hims.Εχω και τις δύο .
ΔιαγραφήΓια τη NOVO εννοείς κ. Aldevaran?
ΔιαγραφήΠροφανώς. Είναι μια από τις πιο πολυαναμενόμενες κλινικές δοκιμές, stage 3. Speculation? Ακραίο. Όμως έχει φτάσει ήδη στο 3ο στάδιο. Το semaglutide είναι η ασπιρίνη του 21ου αιώνα, ήδη εκτός του διαβήτη και της παχυσαρκείας έχει αποδεδειγμένη ευεργετική δράση σε καρδιακή ανεπάρκεια, νεφρική νόσο και άπνοια ύπνου. Ελβετικός σουγιάς.
Διαγραφή"A trial expected to produce results later this year could determine whether incretins might even play a role treating Alzheimer’s disease.
Known as Evoke, the study has been testing an oral version of semaglutide, the active ingredient in Novo’s Ozempic and Wegovy, in more than 1,800 people with early Alzheimer’s over two years. Novo aims to show semaglutide can help slow the cognitive decline associated with the condition.
A company spokesperson told BioPharma Dive results should be available sometime in 2025. A federal database lists the trial’s primary completion as September.
If results are positive, semaglutide could force researchers to consider how targeting gut hormones affect the brain and, possibly, change Alzheimer’s care."
Eυχαριστω πολυ για το κατατοπιστικο σχολιο σας. Θα το ερευνησω.
Διαγραφήk. Τακη μπορεις να δεις θεμελιωδη σε DECK και να μου πεις πως εξηγεις τετοια απαξιωση σε τετοια χαρταρα?
ΑπάντησηΔιαγραφήBREAKING: Total US debt has officially crossed above $37 trillion for the first time in history.
ΑπάντησηΔιαγραφήThis puts total US debt up +$780 billion since the debt ceiling was raised following the signing of the "One Big Beautiful Bill Act" into law on July 4th.
This equates to an average rise of a whopping +$22 billion per day.
Last week alone, the government sold $724 billion in Treasuries through 10 auctions.
The US debt crisis is worse than ever.
Καλησπέρα σε όλους. Σήμερα είδα από κοντάτο ΝΙΟ el6. Οι κινέζοι έχουν πάει σε άλλο επίπεδο τελικά. Βέβαια τα αυτοκίνητα τους,θεωρώ ότι δεν έχουν το πρεστίζ της Δύσης, άλλα πιστεύω είναι θέμα χρόνου και μάρκετινγκ να το αποκτήσουν. Μ' αυτά και μ' αυτά, και βλέποντας και την μετοχή της NIO, μήπως θα έπρεπε να γίνει μεία τοποθέτηση εδώ στα χαμηλά? Ευπρόσδεκτες οι γνώμες όλων...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα έχω δει στη Νορβηγία κύριε aposmal και έχω να πω ότι δεν έχουν καμία σχέση με την έννοια της "κινεζιάς". Είναι κι ένας κλάδος που δείχνουν δυνατοί οι Κινέζοι αλλά εγώ προσωπικά δεν θα έπαιρνα και όρκο για την αξιοπιστία τους. Τώρα για μετοχές τι να πω, η απέχθεια μου για τις κινεζικές είναι γνωστή, αφού οι 2 χρεωκοπίες που έχω φάει στη μάπα στην επενδυτική μου καριέρα είχαν να κάνουν με Κίνα. Πέρα από αυτό η Ευρώπη θα κόψει τη φόρα στα κινέζικα γιατί έχει μεγάλη αυτοβιομηχανία. Αλλιώς θα γινόταν ότι και με τα κινητά που κερδίζουν συνεχώς μερίδια. Το χαρτί μπορεί να δείχνει πατωμένο κι αν ισχύουν τα όσα υπόσχονται οι Κινέζοι θα αποδώσει αλλά θα πρέπει να φτιάξει η φάση με την Κίνα αφενός κι αφετέρου να εμπιστευτεί κανείς τους Κινέζους.
ΑπάντησηΔιαγραφήQuiz...!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοία εταιρεία θα αγοράζατε αυτή τη στιγμή από λεφτά του Τζόκερ...
1-Hims
2- Novo
(Προσωπικά ψηφίζω NOVO)
Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί γίνεται αυτή η σύγκριση μεταξύ των δύο, συχνά. Η μια είναι ένας φαρμακευτικός γίγαντας με παραγωγική δραστηριότητα και διάθεση φαρμάκων και τεράστια κεφάλαια διαθέσιμα για έρευνα, και μεγάλη επιρροή σε lobby επίσης, και η άλλη είναι μια εταιρία που πουλάει υπηρεσίες υγείας και ευζωίας. Την nvo την συγκρίνουμε πιο σωστά με άλλες φαρμακευτικές άνω των 100Β mcap και την hims με εταιρίες τύπου Tdoc. Είναι άλλο πράγμα, και η τοποθέτηση και στις δύο μπορεί να είναι μια επιλογή.
ΔιαγραφήΓια ποιο λόγο πιστεύετε τόσο πολύ την Novo κ. TEO? Λόγω fundamentals ή λόγω technicals? Ευχαριστώ!
ΔιαγραφήBoth
ΔιαγραφήΦίλε Γιάννη...καμία σύγκριση από άποψη δραστηριοτήτων......απλά και μόνο από άποψη ευκαιρίας τιμής εισόδου σε αυτά τα επίπεδα
Διαγραφή(Η HIMS θα εχει ταλαιπωρία κατ εμέ)
Έχω hims αλλά κρατάω μικρό καλάθι .Τοίχο τοίχο ,και ο λόγος είναι το υπερβολικό pumping από συγκεκριμενους furu στο Χ ,και ο προβληματισμός με το νέο αφήγημα των πεπτιδίων,πως θα πάρουν έγκριση από το FDA??? όταν τα περισσότερα είναι απαγορευμένα για χρήση στον άνθρωπο και η hims δεν έχει κάνει ούτε την πρώτη φάση των κλινικών δοκιμών.Και εγώ Novo ψηφίζω.
Διαγραφήhttps://x.com/A_May_MD/status/1953876890403430797?t=DCWWpF02LC0r2E5bg411dw&s=19
ΔιαγραφήΣτο χωριό μου λένε μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα, θα τα έβαζα μισά μισά.
ΔιαγραφήΑν έπρεπε να πάρω οπωσδήποτε αυτή τη δύσκολη απόφαση, τότε θα έβαζα στη HIMS τα λεφτά του τζόκερ, το γάλα των παιδιών και ότι τρύπια κάλτσα έχει ξεμείνει στο Μέγαρο Γούφετ.
ΔιαγραφήΗ ευζωία, ή κατά τον Ιπποκράτη πρληπτική ιατρική («Κάλλιον το προλαμβάνειν ή το θεραπεύειν.»), θεωρώ πως θα αναδειχθεί στην Αμερική του MAHA, στο Νο1 κλάδο υγείας.
Επίσης, αν σας ζαλίζει το νουμεράκι των 37 τριλλίων ομοσπονδιακού χρέους, προσθέστε σε αυτό και άλλα 73 τρίλλια "Ανεξόφλητων Υποχρεώσεων" (Unfunded Obligations), το εκτιμώμενο ποσό που θα κληθεί να πληρώσει η αμερικανική Ομοσπονδιακή Κυβέρνηση σε ορίζοντα 75ετίας και αφορά συνταξοδοτικό και παροχές υγείας.
Θα μου πείτε, τι σχέση έχει αυτό βρε Γούφετ με τη NVO και τη HIMS?
Έχει ότι η πρώτη, όπως και όλες οι legacy pharma στηρίζονται σε ένα μοντέλο που περιλαμβάνει lobbying στους πολιτικούς και μιζάρισμα στους συνταγογραφούντες, φουσκώνοντας το παραπάνω νουμεράκι (τα 75 τρίλλια ντε) μέχρι να κάνει μπαμ, λίγο πολύ ανεξάρτητα με το αποτέλεσμα στους ασθενείς.
Αντίθετα, η HIMS βασίζεται σε ένα εξατομικευμένο μοντέλο προληπτικής και θεραπευτικής διαχείρισης της υγείας, χωρίς να εξαρτάται από το κρατικό πορτοφόλι και μεγιστοποιώντας το αποτέλεσμα ανά $ που ξοδεύεται.
Και, πέρα από τα επενδυτικά, θεωρώ δεδομένο πως πλησιάζει η ώρα που το βουλιμικό κράτος θα σηκώσει τα χέρια ψηλά σε ότι αφορά τις παροχές υγείας και πρόνοιας και θα επαφίεται στν καθένα μας χωριστά να φροντίσει για τον εαυτό του και τους αγαπημένους του.
Λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω λοιπόν, τείνω προς τη HIMS τόσο ως επενδυτής, όσο και ως πολίτης-καταναλωτής. Για όποιον δεν κατάλαβε, σοσιαλκαπιταλισμός γιοκ, ντεν έκει άλλα ντάλαρζ για πέταμα ο μπαρμπαΣαμ.
HIMS, ας μιλήσει η αγορά με ορίζοντα 1 έτος
ΔιαγραφήΚύριε Μάνο
ΔιαγραφήΠαρασύρεστε απο τους πεφωτισμένους άχρηστους με ντοκτορά στην μπουρδολογία.
Προβλέπω ότι θα πάθετε ότι και στην palantir, που την βγάλατε νωρίς στα 20 και έκτοτε δεν ξανακουμπαγατε λόγω φόβου και των πεφωτισμενων.
Τα έχουμε ξανασυζητήσει αυτά
BMNR
ΑπάντησηΔιαγραφήΧαμός...ψάξτε την...it's worthy
αντε παλι μακακιες..............
ΑπάντησηΔιαγραφήNvidia and AMD said to strike unprecedented deal with White House for China access
Nvidia and AMD reportedly will give U.S. government 15% of their China chip revenues
ACADIA HEALTHCARE
ΑπάντησηΔιαγραφήΚερδοφόρα...με μέλλον.. σε τιμή τσάμπα μετά από μια πολυ μεγαλη διόρθωση
ΔΕΊΤΕ ΤΗ
UPSTART
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΟΔ 500 μυρια
GAP DOWN (first).....and snap back UPPPPPPP
UPSTART-live now
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://tvc-screenshots.investing.com/tvc_f38b874cc38d664a93be9c0b73d80e91.png
κ. Τεο και λοιποί καλησπέρα! Που βλέπετε σημεία εισόδου για Root, Hims και Upst?
ΔιαγραφήUPST ..
Διαγραφή..ούτε λεπι δεν έχω δώσει...άρα το σημερινό LOW...ειναι get in again για τους laggards
ROOT....Teo hammer 155....stay out..
80$ έδωσα τότε....ισχύει ακόμα.. αλλα μπορεί και πιο κάτω στο δεύτερο target...(το είπα χθες)
HIMS....32$ Teo target ...από τα 66$που έφαγε τη σφυριά στη κεφαλα..(θα δείξει)
Βρε τη Nebius.....!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜεγάλη απορία που ο sir...δεν της έδωσε τη δέουσα προσοχή...
Οι αρχιδ@τοι.....μιλάνε για next Nvidia
Κύριε Τεο το είχαμε συζητήσει και ημουν ξεκάθαρος. Ρώσο επιχειρηματία με συμφέροντα και εταιρίες στη Ρωσία του Πουτιν δεν ακολουθώ.
ΔιαγραφήΔεν μπορεί να τα έχουμε όλα. Ξέρετε που είμαι ταγμένος ... υπομονή. Την επόμενη βδομάδα θα βγάλουμε και εμείς αποτελέσματα να απελευθερωθούμε.
Η διάσπαση της εταιρείας με τη Ρωσία (πώληση)...ειναι 100% ξεκάθαρη (πως να το κάνουμε?)
ΔιαγραφήΚάνεις δεν συζητάει αυτό το θέμα πια.
Θα μου πείτε ότι....ο φόβος εμπλοκής και διασυνδεσεων με τα ρώσικα συμφέροντα υπάρχει....τοτε ΟΚ...
Η διάσπαση είναι ξεκάθαρη και γιαυτό επανήλθε στο ταμπλό μετά απο 1,5 χρόνο. Όμως το αφεντικό είναι Ρώσος και μόνο τη φάτσα του να κοιτάξω τρομάζω.
ΔιαγραφήΜια χαρά άνθρωπος μου φαίνεται εμένα.
ΔιαγραφήΑν ήμουν στη φυλακή αυτόν θα διάλεγα για προστασία.
https://techcrunch.com/wp-content/uploads/2024/07/Arkady-Volozh-10-e1733135660726.jpg
JUMIA
ΑπάντησηΔιαγραφήSTRONG BREAKOUT
Τη κυνηγάνε από πίσω...ουρά λεμεεεε
Καλησπέρα κύριοι... Αγοράζει κανείς ai?
ΑπάντησηΔιαγραφήOPEN
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτα 2 10 μπήκα στη μετοχη ξανά σήμερα
Βελτιώνεται η τεχνική εικόνα
https://youtu.be/jXpp-RWPWBo?si=gEqXrD_TCeEkHV8E
ΑπάντησηΔιαγραφή