O γρίφος δόθηκε νωρίς.
Τώρα λύνεται. IREN μπρεεεε
Να θυμάσαι πάντα ότι είσαι ο τελευταίος τροχός της αμάξης !!! Να μην είσαι ζουλιάρης και φθονερός τύπος και αν το σχόλιο σου είναι μόνο για να με πικάρεις ... τότε να γνωρίζεις ότι είσαι μέτριος και άσχετος και αν πιστεύεις ότι μπορείς να είσαι καλύτερος μου άνοιξε το δικό σου Ιστολόγιο για να μας το αποδείξεις ντεεεε!!!! Όχι μόνο φρου φρου και παρλαπίπες ...
Γιαυτό πάρε μόνο το "ματάκι" σου και δρόμο 😂😂
Συνεχίζουμε σε αυτό το thread τους σχολιασμούς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγορά duol λόγω Τακαρου και Τεο όχι του Άντονιο ,έριξα και μια γρηγορη μελέτη στα sec
ΔιαγραφήINODATA
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχω τρελαθεί με αυτή την εταιρεία
Τόσο πολύ μου αρέσει που.....την έχω βαλει NR1 υποψήφια για αγορά
Κ.Τακη...δείτε την
Κύριε ΤΕΟ αν θυμόσαστε είχα ρωτήσει την δική σας άποψη στα 48 και ήσασταν θετικός και τότε.Ο Sir δεν είχε εκφράσει άποψη. Εγω πάντως πούλησα στα 89 σήμερα και θα περιμένω μήπως την βρω πιο κατω...ειδομεν
Διαγραφήαγορα dominari
ΑπάντησηΔιαγραφήtrump effect
Κυριε Τακη γνωμη για americ?an bitcoin?
ΑπάντησηΔιαγραφήBTC η άνοδος ξεκινάει απο Σεπτέμβρη ή κάπου εκεί γύρω.
ΔιαγραφήΤώρα συσσώρευση.
Δεν αρεσαν τα αποτελεσματα της IREN και εχασε την ανοδο?
ΑπάντησηΔιαγραφήΟύτε άρεσαν ούτε θα αρέσει το dilution σήμερα... θέλει πολλή υπομονή αυτή η μετοχή
ΔιαγραφήBKKT (you have been warned)
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://uploads.disquscdn.com/images/bab59a98943728c24fd3dceacd31757bb3af1d4f615c62393c6679c1873a3b15.png
Semiconductor Index
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://tvc-screenshots.investing.com/tvc_23c390b69c436aab30039c94bf919aa7.png
SP500............... (BIGGER VIEW)-BY-TEO
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://uploads.disquscdn.com/images/aa026f44f80bd115604e4054fa94e0370943bf36e35e1e1d515ad2c650ea1677.png
Να μην ξεχνάμε και τον Σκούπα της Αμερικής.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://prnt.sc/FPD6O_AL5HyO
Γιατί όλους τους κρατάω αρχείο.
Η ασχετοσύνη των άλλων μας πληρώνει.
ADOBE
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ μετοχή μου δίνει τα πρώτα σήματα bottom & up...
Ευκαιρία αγοράς εδώ κατω ίσως.
Κ Τάκη...έχετε άποψη??
Εξαιρετικη εταιρια εκτιμώ πολυ value εδω. Εγω μάζευα κάτω από 250
ΔιαγραφήIREN Limited (IREN)56,47 pre-market -4,73 (-7,73%). Τι εγινε βρε παιδιά?
ΑπάντησηΔιαγραφή$IREN Announces Proposed Convertible Notes Offering
Διαγραφή$IREN just announced a proposed $2B convertible senior notes offering due 2033, with an additional $300M option for buyers.
Key detail: proceeds will partly fund capped call transactions to reduce dilution impact on shareholders.
Big capital raise. Big expansion signal.
μας έχουν ξεπατώσει στα dilutions
ΔιαγραφήΤο μαζεψε
ΔιαγραφήΜετα τη στμφωνια με την Nvidia χρειαζοταν λεφτα για να φτιαξει τις υποδομες! Θα τα εισπραξει με το παραπανω απο τον κινεζο στα επομενα χρονια…!!!
ΔιαγραφήΑπορώ η NBIS που πεταει δεν κανει dilutions
ΔιαγραφήPENG no 1 .Καλημέρα στην παρέα .. και λίγο βιαστικά .ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝ0 !!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε τον ψιλοχαμό που γίνεται στην μνήμη για τις υποδομές AI ... δείτε λίγο << ΦΩΤΟΝΙΚΗ ΜΝΗΜΗ >> ...το σκεπτικό ....
Η εταιρεία Penguin Solutions (σύμβολο $PENG) 44.23$ .. διαπραγματεύεται ΜΟΝΟ Χ 2 φορές τις πωλήσεις της... έκανε έξυπνες κινήσεις στην τεχνολογία AI.
Επένδυσε νωρίς σε μια εταιρεία που λέγεται Celestial AI (φωτονική τεχνολογία).
Κατασκεύασε ένα μηχάνημα (appliance) που συνδέει πολύ γρήγορα μνήμες και επεξεργαστές….
Η Marvell αγόρασε την Celestial AI αντί 3,25 δισεκατομμύρια δολάρια.
Η $PENG είναι η μόνη μικρή δημόσια εταιρεία που έχει άμεση σχέση με την Marvell σε αυτή την τεχνολογία photonics, συνεργάζεται και με SK Hynix, Θεωρείται ενδιαφέρουσα για το AI boom. και φθηνή,
Η Penguin Solutions ($PENG) Όταν η Marvell την αγόρασε, η Penguin πήρε τα εξής:
Άμεσα (στο κλείσιμο της συμφωνίας):
$10.5 εκατομμύρια μετρητά
281.834 μετοχές της Marvell (MRVL), αξίας $22.2 εκατομμυρίων εκείνη τη στιγμή
Σύνολο άμεσης αξίας: περίπου $32.7 εκατομμύρια
Από αυτό, η εταιρεία κατέγραψε λογιστικό κέρδος $27.5 εκατομμυρίων (γιατί η αρχική επένδυσή της ήταν πολύ μικρότερη, γύρω στα $5 εκατομμύρια).
Σημείωση: Οι μετοχές Marvell που πήρε, τις πούλησε λίγο μετά και πήρε περίπου $21.7 εκατομμύρια.
Επιπλέον (contingent earnout - υπό όρους):
Δικαίωμα για μερίδιο από το μέγιστο $2.25 δισεκατομμύρια επιπλέον πληρωμή της Marvell (σε μετοχές Marvell).
Πλήρης earnout αν η Celestial φτάσει $2 δισεκατομμύρια σωρευτικά έσοδα μέχρι το τέλος του οικονομικού έτους 2029 της Marvell.
Μικρότερο ποσό αν φτάσει τουλάχιστον $500 εκατομμύρια.
Η Penguin έχει pro-rata (αναλογικό) μερίδιο από αυτό, ανάλογα με το πόσο % κατείχε στην Celestial.
Συμπέρασμα:
Άμεσα → ~32 εκατομμύρια δολάρια (μετρητά + μετοχές)
Δυνητικά → Πολύ μεγαλύτερο ποσό στο μέλλον από το earnout (αν πάει καλά η Celestial κάτω από την Marvell)
Η Penguin Solutions ($PENG) δεν φτιάχνει η ίδια φωτονική μνήμη (photonic memory), αλλά έχει πολύ άμεση σχέση μαζί της μέσω της τεχνολογίας Photonic Fabric της Celestial AI.
Πώς συνδέεται ακριβώς:
Η Penguin ήταν πρώιμος επενδυτής και στρατηγικός συνεργάτης της Celestial AI.
Η Celestial AI ανέπτυξε το Photonic Fabric — μια επαναστατική τεχνολογία που χρησιμοποιεί φως (φωτονική) αντί για ηλεκτρισμό για να μεταφέρει δεδομένα πολύ γρήγορα και με λιγότερη κατανάλωση ενέργειας ανάμεσα σε επεξεργαστές (GPUs) και μνήμες.
Αυτό λύνει το μεγάλο πρόβλημα του AI που λέγεται “Memory Wall” (τοίχος μνήμης): οι GPUs χρειάζονται τεράστια ποσά μνήμης γρήγορα, αλλά οι παραδοσιακές συνδέσεις (χαλκός) δεν φτάνουν.
Τι έφτιαξε/φτιάχνει η Penguin:
2RU Photonic Fabric Appliance (PFA): Ένα rack-mountable μηχάνημα που ενσωματώνει την τεχνολογία της Celestial.
Προσφέρει έως 33TB ενοποιημένη μνήμη, 115 Tbps switching, και χρησιμοποιεί HBM3e ως cache για μεγαλύτερη DDR μνήμη.
Είναι system integrator: Παίρνει την φωτονική τεχνολογία και την ενσωματώνει σε πλήρη AI συστήματα (clusters) που πουλάει σε πελάτες.
Συνεχίζει να αναπτύσσει Optical Memory Appliance (OMA) — φωτονικές λύσεις μνήμης.
Τι έγινε μετά:
Η Marvell αγόρασε την Celestial AI → Η Penguin πήρε μετρητά, μετοχές και earnout (δυνατότητα για πολλά παραπάνω λεφτά στο μέλλον).
Η Penguin έχει προβάδισμα ~24 μηνών στην εφαρμογή αυτής της τεχνολογίας σε πραγματικά AI clusters.
Με λίγα λόγια:
Η $PENG δεν είναι εταιρεία που φτιάχνει chips φωτονικής, αλλά είναι από τις πρώτες και λίγες που χτίζουν και παραδίδουν πραγματικά συστήματα με φωτονική μνήμη/interconnect για AI data centers. Αυτό την κάνει ενδιαφέρουσα για το μέλλον (2027+)......
PENG no 2 . ..Το Photonic Fabric είναι τεχνολογία της Celestial AI (που την αγόρασε η Marvell). Η Penguin ήταν πρώιμος συνεργάτης και system integrator — δηλαδή ξέρει να παίρνει αυτή την τεχνολογία και να την ενσωματώνει σε πραγματικά rack-mountable μηχανήματα (όπως το 2RU Appliance με 33TB μνήμη και 115 Tbps switching).
ΑπάντησηΔιαγραφήΧρειάζεται βαθιά γνώση integration: πώς να συνδυάσεις photonic interconnects + HBM3e cache + DDR memory + switching σε ένα σταθερό, ψυγμένο και παραγωγικό σύστημα.
Η Penguin το έχει ήδη production-ready (έτοιμο για πώληση), ενώ οι περισσότεροι ανταγωνιστές είναι ακόμα σε πρωτότυπα ή πρώιμα στάδια. ..>>>>>>>
Οι σημερινές (παραδοσιακές) λύσεις
Χρησιμοποιούν ηλεκτρισμό (χάλκινα καλώδια, traces, PCIe, NVLink, Ethernet).
Πλεονεκτήματα: Ώριμη τεχνολογία, φθηνή για μικρές αποστάσεις.
Μεγάλα προβλήματα (ειδικά στα μεγάλα AI clusters):
Περιορισμένη ταχύτητα και bandwidth (δεν κλιμακώνεται εύκολα).
Υψηλή κατανάλωση ενέργειας (πολλά pJ/bit) → πολύ ζέστη και κόστος ρεύματος.
Αυξανόμενη καθυστέρηση (latency) όταν η απόσταση μεγαλώνει.
«Memory Wall»: Οι GPUs δεν έχουν αρκετή γρήγορη μνήμη κοντά τους → μένουν άεργες.
Περιορισμός «beachfront»: Όλα τα σήματα πρέπει να βγουν από τις άκρες του chip.
Η τεχνολογία της Penguin (Photonic Fabric της Celestial AI)
Χρησιμοποιεί φως (φωτονική) για τη μεταφορά δεδομένων.
Ενσωματώνει photonic chiplets απευθείας μέσα ή κοντά στους επεξεργαστές.
Το 2RU Photonic Fabric Appliance (PFA) της Penguin είναι ένα έτοιμο rack μηχάνημα που προσφέρει:
Έως 33 TB ενοποιημένη μνήμη (shared memory pool).
115 Tbps switching.
Χρήση HBM3e ως γρήγορη cache για μεγαλύτερη DDR μνήμη.
Κύριες διαφορές (σε αριθμούς)
Χαρακτηριστικό
Παραδοσιακή (Ηλεκτρική)
Photonic Fabric (Penguin/Celestial)
Οφέλη
Bandwidth = Περιορισμένο
Πολύ υψηλότερο (έως 16 Tbps ανά chiplet)
3-25x μεγαλύτερο’
Κατανάλωση ενέργειας
Υψηλή (60+ pJ/bit)
Πολύ χαμηλή (~10 pJ/bit ή λιγότερο)
4-8x καλύτερη.
Latency (καθυστέρηση)
Υψηλότερη σε μεγάλες αποστάσεις
Πολύ χαμηλή (sub-250 ns)
1.4x καλύτερη.
Απόσταση
Μικρή (1-2 μέτρα)
Μεγάλη (δεκάδες μέτρα)
Επιτρέπει multi-rack scale-up
Μνήμη
Διασκορπισμένη, περιορισμένη
Ενοποιημένη pool (shared)
Λύνει το "Memory Wall".
Κλιμάκωση
Δύσκολη πέρα από 1 rack
Εύκολη σε πολλαπλά racks
Καλύτερη για γιγάντια AI μοντέλα
Με λίγα λόγια τι αλλάζει στην πράξη:
Παλιά τεχνολογία: Οι GPUs «πεινάνε» για δεδομένα και μνήμη, σπαταλάνε πολύ ρεύμα στη μετακίνηση δεδομένων (συχνά 60%+ της ενέργειας πάει σε data movement).
Photonic Fabric: Τα δεδομένα κινούνται με φως → πολύ πιο γρήγορα, πιο μακριά, με λιγότερη ενέργεια. Οι επεξεργαστές έχουν πρόσβαση σε τεράστιες ποσότητες μνήμης σαν να είναι «δίπλα» τους, ακόμα και αν είναι σε άλλο rack.
Αποτέλεσμα: Υψηλότερη απόδοση μοντέλων AI (3-7x καλύτερη throughput σε μεγάλα μοντέλα), μικρότερο κόστος λειτουργίας και δυνατότητα για πολύ μεγαλύτερα AI clusters.
ΠΟΛΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟ GROK ...OPOTE KANTE KAI THN ΕΡΕΥΝΑ ΣΑΣ !!!
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΚΑΤΕΧΩ ΤΟ 70% ΤΗΣ ΘΕΣΗΣ .
ΚΑΤΕΧΩ PEG
Διόρθωση στο ΚΑΤΕΧΩ PEG . όπου PEG = Penguin Solutions (σύμβολο $PENG) και κατέχω το 70 % της θέσης .
ΔιαγραφήΕπ ευκαιρία WLAC -- > BRUN απο τα 11.7 $ στην αναφορά μου 14/4 /26 στα 21$ η κυρία .. σε λιγότερο από μήνα !! Οχι οτι έγινε και κάτι αλλά έτσι να χαμε να λέγαμε !!
Y.Γ.
AN ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ..ΛΙΓΟ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΑ WARANT ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΥΝΕ ... ΑΛΛΑ Η ΒΑΣΙΚΗ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ = LONG ΜΕ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ..
Καλησπερα κ. Κλο. Θα σας προτεινα να ριξετε μια ματια και στην MRAM η οποια ειναι ο αντικαταστατης του τωρινου DRAM της ΜU και πιθανο να βοηθησει στη λυση του memory bottleneck.
ΔιαγραφήΚύριε ALEX ευχαριστούμε που μοιράζεστε τις σκέψεις σας μαζί μας όπως και σε όλα τα παιδιά και του οικοδεσπότη φυσικά
Διαγραφήκ Γεωπόνε ευχαριστώ για την επισήμανση .
ΔιαγραφήΓια την γρήγορη απόδοση πάω .... ας επικρατήσει όποιος θέλει ..
...Γιατί η Penguin (PENG) φαίνεται «Ασφαλέστερη»
Η Penguin είναι μια εταιρεία κλίμακας.
Πολυσυλλεκτικότητα: Δεν βασίζεται μόνο σε μια τεχνολογία. Πουλάει ολοκληρωμένα συστήματα (OriginAI), έχει συμβόλαια συντήρησης και συνεργάζεται με την NVIDIA.
Ροή Εσόδων: Τα 300+ εκατομμύρια δολάρια ανά τρίμηνο της επιτρέπουν να απορροφά κραδασμούς στην αγορά.
Αποτίμηση: Με βάση τα στοιχεία του Μαΐου 2026, η PENG διαπραγματεύεται με ένα Forward P/E κοντά στο 10x-12x, που θεωρείται πολύ ελκυστικό για τον κλάδο του AI.
3. Γιατί η Everspin (MRAM) είναι το «High-Reward Play»
Η Everspin είναι μια εταιρεία τεχνολογικού στοιχήματος.
Το "Holy Grail" της Μνήμης: Αν η MRAM καταφέρει όντως να αντικαταστήσει μέρος της DRAM σε κέντρα δεδομένων, η Everspin δεν θα αξίζει εκατομμύρια, αλλά δισεκατομμύρια. Είναι το κλασικό "disruptor".
Κρατική Στήριξη: Το συμβόλαιο των 40 εκατ. $ με το Υπουργείο Άμυνας των ΗΠΑ (Απρίλιος 2026) είναι τεράστιο για το μέγεθός της. Της δίνει "καύσιμα" για 2.5 χρόνια χωρίς να χρειάζεται να δανειστεί με υψηλά επιτόκια.
Εξαγορά: Είναι ο νούμερο 1 στόχος εξαγοράς από κολοσσούς όπως η Micron (MU) ή η Samsung.
Οικονομική Αλληλεξάρτηση
Αννννννννν η MRAM γίνει το νέο standard:
Για την MRAM Σημαίνει τεράστια αύξηση πωλήσεων των τσιπ της.
Για την Penguin: Σημαίνει αυξημένη ζήτηση για νέες υποδομές. Οι εταιρείες θα θέλουν να αντικαταστήσουν τους παλιούς servers που "κολλάνε" στο memory bottleneck με τα νέα συστήματα που θα σχεδιάζει η Penguin χρησιμοποιώντας MRAM.
ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ GROK ΤΑ ΠΕΡΙΣΟΟΤΕΡΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ .
<< ΟΠΟΤΕ ΓΙΑ ΕΜEΝΑ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΙΝΑΙ PENG >> προς το παρόν
Να ευχαριστήσω επ ευκαιρία και τον κ.kamel .
ΚΑΝΤΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΣΑΣ ΓΙΑ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΚΟ .
Μια εταιρεία αξίας 2,0 δισ. δολαρίων που κατασκευάζει το πρώτο εμπορικό προϊόν φωτονικής μνήμης στην αγορά σε συνεργασία με την $MRVL και κανείς δεν μιλάει γι' αυτό.
Διαγραφή$PENG Penguin Solutions. Διαπραγματεύεται στα $40. 15x προκαταβολικά κέρδη. Μηδενικά έσοδα από φωτονική τεχνολογία που έχουν τιμολογηθεί.
Η Penguin ήταν πρώιμος επενδυτής στην Celestial AI. Η $MRVL απέκτησε την Celestial τον Φεβρουάριο του 2026 για δισεκατομμύρια. Η $PENG έλαβε αποζημίωση 27,5 εκατ. δολαρίων σε μετρητά από αυτή την εξαγορά και διατήρησε το πιο σημαντικό πράγμα. Τη συνεργασία.
Αναπτύσσουν ενεργά τη Photonic Memory Appliance με την $MRVL αυτή τη στιγμή και ο CEO το επιβεβαίωσε ρητά στην τελευταία τηλεδιάσκεψη κερδών.
Η PMA είναι το πρώτο εμπορικό προϊόν αποσύνδεσης φωτονικής μνήμης που κατασκευάζεται για περιβάλλοντα AI μεγάλης κλίμακας.
Η φωτονική συνδεσιμότητα αυξάνει δραματικά την ικανότητα κοινής χρήσης μνήμης σε διάφορα φορτία εργασίας με ταχύτητες που οι συμβατικοί διασυνδέτες δεν μπορούν να φτάσουν.
Καθώς η εκτέλεση μοντέλων κλιμακώνεται, αυτή είναι μια κρίσιμη λύση για το bottleneck. Η $PENG κατασκευάζει το κουτί.
Η $MRVL προέβλεψε ρυθμό εσόδων 500 εκατ. δολαρίων έως το FY28 και 1 δισ. δολάρια έως το FY29 για την πλατφόρμα Photonic Fabric. Η $PENG βρίσκεται στην κρίσιμη πορεία ολόκληρης αυτής της κατασκευής. Η αγορά δεν τιμολογεί τίποτα από αυτά.
Μετά, η συνεργασία με την $AMD μόλις ανακοινώθηκε. Η $PENG και η $AMD υπέγραψαν συνεργασία με τη Shell για να ενισχύσουν την αποδοτικότητα κέντρων δεδομένων AI.
Η εγκατάσταση της Shell στο Χιούστον τρέχει ήδη 864 servers που κατασκεύασε η Penguin φορτωμένους με διπλούς επεξεργαστές EPYC 96 πυρήνων. Η $AMD παίρνει τα έσοδα από τα chips.
Η $PENG παίρνει τα έσοδα από τα συστήματα. Κάθε επιχειρηματική ανάπτυξη AI σε EPYC είναι γεγονός εσόδων για την $PENG.
Η καθοδήγηση ανάπτυξης εσόδων για όλο το έτος μόλις αυξήθηκε από 6% σε 12% χάρη στη δύναμη του τμήματος μνήμης. Το pipeline AI επιχειρήσεων και κρατικών αυξάνεται 50%.
15x προκαταβολικά κέρδη. Επιλογή φωτονικής τεχνολογίας στο μηδέν. Θετικός άνεμος από τον υπερ-κύκλο CPU της $AMD. Συνεργασία $MRVL επιβεβαιωμένη.
Αυτό βρήκα κ εγώ στο X προς ενημέρωση του θέματος
https://x.com/crux_capital_/status/2055111746789290110?s=46&t=leQCHyGnE8xavvLboZYqTw
ΔιαγραφήΚαλησπέρα σε όλους. Κ. Τάκη, και όποια άλλη γνώμη φυσικά, ποιά η άποψη σας για HIVE και BTQ σε αυτές τις τιμές? Ευχαριστώ
ΑπάντησηΔιαγραφήBTQ κάθε ημέρα αγοράζω.
ΔιαγραφήΚαλημέρα Τάκη, τι σε τραβάει στο BTQ ώστε να αγοράζεις κάθε μέρα;
Διαγραφήhttps://www.euro2day.gr/investments/crypto/article/2352291/kvantikoi-ypologistes-h-nea-apeilh-gia-to-bitcoin.html
ΔιαγραφήΚυριε Τακη έχετε κάποια τιμή στόχο στη BTQ ...μεχρι που τη βλέπετε?
ΔιαγραφήΒλέπε όπως Navitas και μετά ξαναβλέπουμε
ΔιαγραφήΕίμαι συντηρητικός ....έως το 2030.θα φτάσουμε και στο άπειρο.
ΔιαγραφήKάπου εδώ θα κάνει ένα stop ,o ανοδικός κύκλος των Semiconductors ran.Αναμένω το επόμενο ran στα data centers,και εδώ με βαρειά και κύρια θέση στήν κυρίαρχο iren .
Διαγραφήδεν μ αρεσει η σημερινη ανοδος της asts.
ΑπάντησηΔιαγραφήευχομαι να διαψευσθω
περιμενουμε το κλεισιμό να δουμε μετα
Σημερα αποτελεσματα Asts! Πολυ ζωηρό ενδιαφέρον απο προχθες! Λες ναχουμε καμια εκλπηξη το βραδυ;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠυραυλάρα!!! 🚀🚀🚀
ΑπάντησηΔιαγραφήADEA νο 2 ...Υπάρχει ένα αξιοσημείωτο σημείο που υστερεί και είναι απίστευτα ασύμμετρο κατά τη γνώμη μου και, καθώς παραβλέπεται από την αγορά, είναι επίσης πιο κεντρικό για το μέλλον της ανάπτυξης AI από οτιδήποτε άλλο έχει αποτύχει. Η πρόταση είναι απλή και πρόσφατα έλαβε μαζική επικύρωση από μια τεράστια συμφωνία με την AMD: Για να κλιμακωθεί το υλικό AI, πρέπει να μπορείτε να στοιβάζετε τσιπ με όσο το δυνατόν λιγότερες τριβές, αυτή η τεχνολογία ονομάζεται υβριδική σύνδεση και η Adeia κατέχει την θεμελιώδη πνευματική ιδιοκτησία πίσω από αυτήν. Αυτό επικυρώθηκε μόλις όταν η AMD, αφού μηνύθηκε από την Adeia σε σύντομο χρονικό διάστημα 4 μήνες αργότερα, υπέγραψε μια συμφωνία αδειοδότησης με την Adeia για να χρησιμοποιήσει την τεχνολογία της. Τα έσοδα από την πρόσφατη συμφωνία αδειοδότησης με την Sandisk, καθώς και με την kioxia, πρόκειται να αρχίσουν να αυξάνονται στο δεύτερο τρίμηνο, σύμφωνα με την ανακοίνωση των κερδών …..με βάση πρόσφατο σημείωμα αναλυτή της ( ??? ) … είναι το σημείο όπου έρχεται στο προσκήνιο η τεράστια ανοδική πορεία: «Η συμφωνία Advanced Micro Devices (AMD-Buy, Desilva) ήταν ένα καθοριστικό γεγονός, καθώς υπογράμμισε την τεχνική επικύρωση, τις τάσεις υιοθέτησης και τις πτυχές της δημιουργίας εσόδων από την HB για την ανάπτυξη λογικής (επεξεργαστών) σε κέντρα δεδομένων και εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης. Πιστεύουμε ότι αυτό αποτελεί πρόδρομο για άλλες συμφωνίες λογικής, καθώς τα προϊόντα θα εμπορευματοποιηθούν το 2026 με επικεφαλής την Broadcom (AVGO-NC), καθώς και την Intel (INTC–Neutral, DeSilva), την Marvel (MRVL–Buy, DeSilva) και άλλες. Επιπλέον, πιστεύουμε ότι η ADEA ασχολείται ενεργά με κάθετα ολοκληρωμένες εταιρείες hyperscaling (Amazon (AMZN–Buy, Kulkarni), Alphabet (GOOGL-Buy, Kulkarni), Meta Platforms (META–Buy, Kulkarni, κ.λπ.), και ότι η Nvidia (NVDA–NC) θα μπορούσε να επωφεληθεί από την υιοθέτηση της HB. Τέλος, Η HB αναμένεται να επεκταθεί εκτός του κέντρου δεδομένων σε λύσεις επεξεργασίας άκρων (επιταχυντές τεχνητής νοημοσύνης και επεξεργαστές συμπερασμάτων), με επικεφαλής αυτόνομες εφαρμογές (αυτόματη λειτουργία κ.λπ.)."" Οι Intel, Broadcom, Marvell και NVIDIA έχουν όλες υβριδικούς δεσμούς στους χάρτες πορείας τους, επομένως το περιθώριο κλιμάκωσης είναι τεράστιο, όπως σημείωσε ο διευθύνων σύμβουλος στην κλήση, την οποία προτείνω σε όλους να διαβάσουν. Ένας από τους λόγους για τους οποίους η μετοχή έχει παραβλεφθεί είναι επειδή κατέχουν μια σειρά από άλλα μέσα που βασίζονται σε IP, επομένως δεν βρίσκονται στον κάδο μνήμης. Μια επιχείρηση IP με απίστευτα υψηλό περιθώριο κέρδους, που είναι το μέλλον της ανάπτυξης τεχνητής νοημοσύνης με την ανανέωση του Sandisk να έρχεται στο διαδίκτυο, νομίζω ότι η ανοδική πορεία εδώ θα πρέπει να είναι αρκετά, αρκετά, καλή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΝΤΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΣΑΣ !!!!!!!!!!!!!!!
ΚΑΤΕΧΩ ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ .
αγορα rigeti
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγορά OUST σήμερα στα 30.5. Άνοιγμα θέσης.
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλως ηρθες στην ομαδα
Διαγραφήhttps://simplywall.st/stocks/us/tech/nasdaq-oust/ouster/news/assessing-ouster-oust-valuation-after-rev8-os-lidar-launch-a
ΑπάντησηΔιαγραφήAssessing Ouster (OUST) Valuation After Rev8 OS Lidar Launch And NVIDIA Platform Qualification
Η Soluna Holdings έχει αξιολογηθεί ως Αγορά (Buy) με τιμή-στόχο τα 3,40 δολάρια, αντανακλώντας μια άνοδο 86% σε κεφαλαιοποίηση αγοράς 210 εκατομμυρίων δολαρίων έναντι ενός αγωγού 4,3 GW.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ SLNH μεταβαίνει από τη φιλοξενία Bitcoin σε μια πλατφόρμα υποδομής ανανεώσιμης τεχνητής νοημοσύνης, με σημαντικά ορόσημα όπως η εξαγορά της Briscoe και η ανάπτυξη της πανεπιστημιούπολης AI/HPC.
Η λειτουργική δυναμικότητα διπλασιάστηκε, τα μετρητά αυξήθηκαν στα 89 εκατομμύρια δολάρια και ο αγωγός ανάπτυξης επεκτάθηκε κατά 54% το 2025, τοποθετώντας την SLNH σε θέση για αύξηση εσόδων καθώς αυξάνεται το μείγμα τεχνητής νοημοσύνης
Δοκιμάζει τα 2,2 και φεύγει για 5 δολάρια.
Solunas ζεστός όσο ποτέ.
Και κάπου στα 10 ή και πιο κάτω θα χαιρετήσω.
ΔιαγραφήΕυχαριστουμε Τακαρε για την ενημερωση!
ΔιαγραφήRklb εχεις;;
Εμεις καναμε το λαθος ριξαμε ολο το χρημα Asts αντι να το παμε 50-50…
Δεν ειστε ευχαριστημενος Dr με την Asts?
Διαγραφή2 φορες εχει παει 130
Δεν θα ξαναπαει πιστευετε?
Δειτε και αυτο
Διαγραφήhttps://x.com/i/status/2054884767984693574
Μπηκε κ η T mob στην
USA team
Ολη η αμερικανικη αγορα συνεργαζετε με ASTS
Ο Abel παιζει διαστημικο σκακι και ολοι οι αλλοι τρωνε πιτογυρα
Το μονο που απομενει ειναι να πεταξουν τα πουλια
Ευχαριστημενος και Υπερευχαριστημένος αλλα εχει φυγει το μισο 2026 και δορυφορο δεν εχουμε στειλει στο διαστημα…! Πως θα φτιαξουμε Δικτυο χωρις Δορυφορους;; Οταν δεν εχεις πυραύλους θα εξαρτασαι συνεχεια απο τα κεφια των αλλων. Και τυγχανει να ειναι και ανταγωνιστες σου. Αν μεθαυριο ο Ελον αποφασισει να αδειασει τους δορυφορους αλλου γιαλλου που θα παει η μετοχη…;;;;
ΔιαγραφήΑντιθετα η Rklb ειναι μια ολοκληρωμένη εταιρεία που παραγει χρημα και δεν εξαρτάται απο κανεναν.
Οταν εμεις ημασταν στα 130 η Rklb ηταν στα 50.
Τωρα η Rklb εχει παει 130 και καθε μερα ανεβαινει. Εμεις 80 με το ζορι.
Αν γινει καμια στραβη τον Ιουνιο με την εκτόξευση που λες να βρεθουμε…;;;
Να κοιτας το ταβανι και οχι το πατωμα
ΔιαγραφήΕπενδυση ή trade?
Αν πεταξουν καποτε οι δορυφοροι ακομα και με 3 ή 6 μηνες καθυστερηση και φτιαχτει το δικτυο που λες να φτασει το χαρτακι?
k. drleon, η συγκριση σας ειναι άκυρη. Η μια έχει έσοδα η άλλη όχι. Οταν η ASTS θα βρίσκεται στα περι 1.600 θα λέτε μάλλον γιατι δεν πουλησατε την RKLB τον τότε καιρό δηλ. : τώρα
ΔιαγραφήΚ olymp χαιρομαι που δεν το βλεπω μονο εγω
ΔιαγραφήDr οταν ο Abel αγοραζε το L Band φασμα (το καλυτερο για ευρυζωνικη περναει μεσα απο κτηρια )της Ligado για 500 εκ και 80 το χρονο ολοι λεγαν τι κανει ο λακαμας
ΔιαγραφήΟταν ο Mask πηρε 20 δις το S Band της echostar ( δεν δουλευουν οι δορυφοροι του με αυτο και πρεπει να φτιαξει αλλους για ευρυζωνικη ,επισης δεν παιρναει μεσα απο κτηρια) τοτε ολοι καταλαβαν το μεγαλειο του φασματος
Το πολυτιμοτερο αγαθο για τις τηλεπικοινωνιες ειναι το φασμα
Τωρα ο Abel κλειδωσε ολο το φασμα της πολυτιμοτερης αγορας του κοσμου
ΑΤΤ VZ TMUS το κατεχουν
Δεν διαβασατε τα νεα?
Εγω δεν ειπα οτι η Asts δεν ειναι καλη εταιρεία, δεν εχει καλο προεδρο και δεν εχει δυνατο μελλον μπροστα της.
ΔιαγραφήΑπλα επεσήμανα τις παγιδες που κρυβει το όλο εγχείρημα, το σχεδιο που βλεπω να μενει πισω, τη Μοδα που παρατηρω στην Αμερικη γυρω απτο ονομα της η οποια δεν ξερω αν της κανει καλο και η εξαρτηση της απο τους ανταγωνιστές της για την μεταφορα των Δορυφορων.
Βλεπω λοιπον απο την μια, ενα στοιχημα που σιγουρα αν πετυχει θα αποδωσει τρελα, αλλα και με σοβαρους κινδυνους να αποτυχει και να μεινει πισω.
Και απο την αλλη μια εταιρεια, που βρισκεται σε ενα πολυ πιο ωριμο σταδιο, απολυτα Καθετη, η οποια επιασε το Κυμα που υπαρχει για ολες τις Διαστημικες εταιρείες λογω της Εισαγωγης της ΣπεισΧ, το καβαλησε, και παει σφαιρα.
Επειδη λοιπον ο Τακαρος την ειχε παρουσιασει και προτεινει, θελησα να τον συγχαρώ και να πω εκ των υστέρων οτι αντι να Βαζω ολα τα αβγα σε ενα Καλαθι, θα ηταν πιο Σοφο να τα εχω μοιρασει!
Μακαρι να πανε ολα καλα τον Ιουνιο και να πεταξουν τα πουλια… αλλα αν γινει παλι καποια Στραβη νομιζω οτι η Αντιδραση της Αγορας μπορει να ειναι πολυ πιο βιαιη.
Ε τοτε Dr τωρα που θα ισιωσουν οι τιμες τους καντε την αλλαγη σας.
Διαγραφή50% και στις 2
Εκεί γύρω στα +150$ πιστεύω αλλάξτε τα
ΔιαγραφήΕγώ πάλι λέω πως Rocket Lab απο 7 στα 97 που βγήκα και ASTS στα 117 που απεχώρησα τις ξεζούμισμα.
ΔιαγραφήΓύρισαν όλες σε JOBY.
Δεν εχετε άδικο με την joby κ Τακη
ΔιαγραφήΈχει παρουσιασει τεχνολογικη προοδο ή απλα για το παίγνιο?
Ωραιος ο Μορφονιος! Γενικα οι μετοχες δεν ειναι για παντρεια! Το μεροκαματο να βγαινει και απο μανταρινιες…! Α και να μη μας τρωνε το κεφάλαιο τα κολλήματα μας!
ΔιαγραφήΘελετε να πείτε κ. Τάκη ότι δεν έχετε τωρα καθόλου ASTS?
ΔιαγραφήΤΕΟ εχεις την ευγενικη καλοσυνη μιας και εισαι ο μαιτρ των διαγραμματων να μας ενημερωσεις αν στο ASTS εχει δημιουργηθει χρυσός σταυρός MACD ΄η τι βλεπεις εσυ καθαρα μεσω διαγραμματων?
ΔιαγραφήΠαντως ο Προεδρος βγηκε σημερα στα καναλια και ειπε οτι τα 3 ΒΒ ειναι στο δρομο για Κειπ Καναβεραλ και το προγραμμα θα υλοποιηθει! Μακαρι να πανε ολα καλα και τα νεα να ειναι αναλογα των προσδοκιών μας!!! 🚀🚀🚀🚀
ΔιαγραφήJoby 10 δις
ΑπάντησηΔιαγραφήRKLB 65 δις
Η στρέβλωση θα κλείσει.
Οσονούπω ATH και κατόπιν έρχονται τα 30 δολάρια.
το ChatGPT συγκρινει NBIS και IREN
ΑπάντησηΔιαγραφήNBIS Πιο πιθανό:
3x–6x long term,
με μικρότερη πιθανότητα καταστροφής.
IREN Πιο πιθανό:
είτε τεράστιο winner,
είτε πολύ painful dilution story.
k. Nek, δεν εχω NBIS για αυτό και σύγκρινα με 2 άλλες CRWV, MRVL και για τα επόμενα 3 χρόνια δεν πιστεύω η IREN να έχει την άνοδο που θα περιμέναμε. Την κύρια και μεγάλη άνοδο της την βλέπω σε βάθος εξαετίας. Η αραίωση μπορεί να την πάρει και κάτω από τα 27. (Delayed Dilution: The $2.6 Billion Convertible Notes (Settling May 14, 2026)
ΔιαγραφήThe Settlement Date: May 14, 2026.
How it works: IREN officially priced an upsized $2.6 billion convertible senior notes offering. The initial issuance of these notes on May 14 creates debt, not immediate share dilution.
The True Dilution Dates: True share dilution from this offering will happen in waves years down the road under specific conditions:
Upon Investor Conversion: Noteholders can choose to convert their debt into ordinary shares over time.
On or After June 6, 2030: IREN has the right to force redemption and pay out in shares if its stock price climbs past 130% of the designated conversion price.
At Maturity (December 1, 2033): Any remaining notes will fully mature and convert.) -
CRWV - IREN - MRVL ...Για καθαρή επιτάχυνση των εσόδων σε ορίζοντα 3 ετών, η CoreWeave (CRWV) είναι σε θέση να επιτύχει την πιο εκρηκτική ανάπτυξη.
ΔιαγραφήΠροβλεπόμενη Πορεία Εσόδων CoreWeave (CRWV):
2025: 5,1 δισεκατομμύρια δολάρια ──> 2028: 36,7 δισεκατομμύρια δολάρια (Εκτιμώμενη ~7x Αύξηση)
Γιατί η CoreWeave ηγείται της τριετούς ανάπτυξης
Τεράστιο ανεκτέλεστο υπόλοιπο Hyper-Scaler: Η CoreWeave διαθέτει ένα εκτιμώμενο ανεκτέλεστο υπόλοιπο 66,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Αυτό περιλαμβάνει μνημειώδη πολυετή συμβόλαια υπολογιστικής, όπως μια συμφωνία 22,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων με την OpenAI και μια συμφωνία 14,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων με την Meta. Πορεία Σύνθετης Παραγωγής: Οι προβλέψεις της Wall Street δείχνουν ότι τα έσοδα της CoreWeave θα μπορούσαν να επταπλασιαστούν από 5,1 δισεκατομμύρια δολάρια το 2025 σε 36,7 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2028. Αυτό αντιπροσωπεύει έναν εντυπωσιακό σύνθετο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης (CAGR) κοντά στο 89%.
Ζήτηση "Neocloud" χωρίς περιορισμούς: Η CoreWeave λειτουργεί ως ο κυρίαρχος φορέας εκμετάλλευσης κέντρων δεδομένων τεχνητής νοημοσύνης με εξωτερική ανάθεση. Αξιοποιεί ένα τεράστιο πλεονέκτημα που μικρότεροι άξονες όπως η IREN δεν μπορούν ακόμη να αντισταθμίσουν.
Η τριετής προοπτική για τις εναλλακτικές λύσεις
IREN: Αν και η ιστορική τριετής αύξηση εσόδων της είναι ένα τεράστιο 750%, η μελλοντική επέκτασή της βασίζεται στην εξασφάλιση αδειών φυσικής ισχύος, οι οποίες μπορούν να υποστούν μακροχρόνια προβλήματα ανάπτυξης (συχνά χρειάζονται 3 έως 7 χρόνια για βαριές αρθρωτές μονάδες ισχύος).
MRVL: Η Marvell παραμένει μια εξαιρετική επιχείρηση με υψηλή προβλεπόμενη αύξηση κερδών (εκτιμάται έως και 72,8%). Ωστόσο, ως εταιρεία σχεδιασμού τσιπ μεγάλης κεφαλαιοποίησης, η ανάπτυξή της θα αντικατοπτρίζει μια σταθερή, ανοδική πορεία και όχι την κάθετη εκθετική έκρηξη 700% που αναμένεται από έναν πάροχο υποδομών cloud όπως η CoreWeave. ....οι κύριοι παράγοντες που οδηγούν σε αυτόν τον συγκεκριμένο κίνδυνο περιλαμβάνουν:
Το Σχέδιο Μετοχών 6 Δισεκατομμυρίων Δολαρίων: Οι αναλυτές της Yahoo Finance έχουν επισημάνει τεράστιο κίνδυνο αραίωσης που προκύπτει από το τεράστιο πρόγραμμα έκδοσης μετοχών της IREN ύψους 6 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Αύξηση Μετοχών 37,5%: Αυτό το πρόγραμμα θα μπορούσε ενδεχομένως να αυξήσει τον συνολικό αριθμό μετοχών έως και 37,5%, μειώνοντας σημαντικά την αξία των υφιστάμενων μετοχών.
Ιστορικό Αύξησης Μετοχών: Σύμφωνα με την Seeking Alpha, ο αριθμός των μετοχών που κυκλοφορούν στην αγορά της IREN έχει σχεδόν τριπλασιαστεί από τις αρχές του 2024 για τη χρηματοδότηση έργων κέντρων δεδομένων.
Χρηματοδότηση Κεφαλαιουχικών Δαπανών: Επειδή η αναδιάρθρωση του κέντρου δεδομένων τεχνητής νοημοσύνης της IREN απαιτεί δισεκατομμύρια σε κεφάλαια, η επιθετική χρηματοδότηση μετοχών θεωρείται αναπόφευκτη για την αγορά GPU και την κατασκευή υποδομών χωρίς την ανάληψη ακριβού χρέους.
Συγκριτικά, η Marvell Technology (MRVL) είναι μια καθιερωμένη, εξαιρετικά κερδοφόρα εταιρεία με σταθερές ταμειακές ροές, και η CoreWeave (CRWV) βασίζεται πολύ περισσότερο σε τεράστιους δανεισμούς και σε εταιρικές σχέσεις ιδιωτικών κεφαλαίων πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων παρά σε αραίωση μετοχικού κεφαλαίου λιανικής.
Καλησπέρ Τακαρε,
ΑπάντησηΔιαγραφήη Duol γιατι εμεινε απο καυσημα?
Ευχαριστουμε για τη SLNH (αν και τα μισα τα εδωσα 1,90) - ελπιζω σε πισωγυρισμα να ξαναφορτωσω
Καλησπέρα σε όλους. Στη HIVE έχει μείνει κανείς?
ΑπάντησηΔιαγραφήUI PATH την βλεπει κανείς ή εχει κι άλλο κάτω?
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ αύξησα χτες στο 9.42. Είμαι υπέρβαρος από PATH αλλά την πιστεύω και το κουνάω.
ΔιαγραφήΕδώ πούλησα τα μισά UI κρατάω τα υπόλοιπα αγορές γίναν κάτω από 10
ΔιαγραφήΚ Τακη τι λετε για τη BETR? Ειναι ευκαιρια εδω που εχει πεσει σημερα?
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλως ήρθατε πίσω κ. Τακη..Για την SRXH ποια ειναι η αποψη σας, μετά τις εξελίξεις με τον Ερικ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΓεια σας κ. Τάκη. Εχετε εικόνα πότε θα ξεκολλήσει η μετοχή palantir?
ΑπάντησηΔιαγραφήΌχι
Το Σενάριο των $150: Εάν ο de facto αποκλεισμός του Στενού διαρκέσει έναν ακόμη πλήρη μήνα, η JPMorgan εκτιμά ότι το Brent θα εκτοξευθεί προς τα $150 το βαρέλι. Αυτό θα ανάγκαζε τη βιομηχανία σε δραστικούς περιορισμούς στη χρήση ενέργειας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλά πηγε η ΚΛΑΡΝΑ ΤΕΟ εδωσα 16 και παμε καλα και τα put AMD θα τα κρατησω.
ΑπάντησηΔιαγραφήSERVICENOW (NOW)
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://tvc-screenshots.investing.com/tvc_a9b7b711fc0eabe855d8a0f329e36709.png
PATH
ΑπάντησηΔιαγραφήτο χαρτι δημιουργεί μακροπρόθεσμο πατο
οταν θα φυγει θα φυγει ΣΦΑΙΡΑ
Κ.Τακη .....εχετε να προσθέσετε κατι για ατο χαρτι?
https://tvc-screenshots.investing.com/tvc_1b159bcabacf48c600b3635d36389442.png
Η εταιρία πάει φούλ. Το μόνο που δεν λέει να σηκωθεί είναι το 107% αρχή διατήρησης του δολαρίου. Αν αυτό αρχίζει να κινείται ανοδικά τότε θα έχουμε υπερανάπτυξη και η μετοχή θα πετάξει.
ΔιαγραφήΠρος το παρόν θα παίζει σε range .... διαγραμματικά η υπέρβαση των 20 δολαρίων θα οδηγήσει την μετοχή σε πτήση.
ΠΡΟΣΟΧΗ!
ΑπάντησηΔιαγραφήTa charts λένε επιστροφή στις SAAS μετοχές και profit taking στις semiconductors stocks.
Service Now
Salesforce
Microsoft
Adobe Systems
Oracle
Hubs
SAP
DUOL
GET READY....!!
Και PALANTIR κύριε Τεο!
ΔιαγραφήPalantir για όσους έχουν πολλά λεφτά.
ΔιαγραφήΤι θωρηκτό είναι αυτό ... τι νούμερα είναι αυτά!!!
Τι υπερανάπτυξη!!!
Ας αγοράζουν οι χαζοί ακίνητα για επένδυση ... εδώ είναι τα φράγκα.
Palantir magnificent 8 και ραντεβού στα 10.000 δολάρια όταν θα έχουν γδύσει τον άμπαλο big short!!!
Νομίζω ότι Palantir έπιασε πάτο και θα δούμε μια κίνηση αντίστοιχη της AMD σύντομα.
Διαγραφήκ. Τεο, όπως τις έχει γράψει, δηλ. ειναι με σειρά προτίμησης η τυχαία?
ΔιαγραφήΓια την πιο κάτω έχετε άποψη? https://finance.yahoo.com/quote/HRB/
ΔιαγραφήΚαλησπέρα σας! κ.TΕΟ θα ήθελα να δείτε και την μετοχή (CVNA) Carvana Co.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ άνοδος των αποδόσεων των ομολόγων ποσο πιθανο ειναι να μας φερει καμια διορθωση? Τεχνικά κ. ΤΕΟ δεν είμαστε σε υπεραγορασμενες περιοχες?
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι ...είναι υπεραγορασμενες οι μετοχές αλλα η ξεκούραση στον SOX ..μπορει να γίνει με διόρθωση αλλά μπορεί να γίνει και με rotations σε SaaS stocks.
ΑπάντησηΔιαγραφήΨηφίζω γερά σε αυτα τα επιπεδα στη μετοχη ZS (ZScaler)
Έχει μείνει πολύ πισωωωωωω
Για τη PALANTIR δεν έχω λάβει σινιάλα ακόμα για έναρξη UP MOVE...αλλα αυτή δεν ειναι για trade...αλλα ειναι must own
Κρατάω μετάξι άλλων 2 μετοχές με χασούρα...BTBT....(4.04$)...BKKT..(17.45)...ASST ..(στα λεφτά μου)
EAGER TO BUY σε αυτά τα επιπεδα:
1-ZScaler
2-Adobe
3-Sofi
4-Duol
5-Celsius
6-Elf
FIG είναι πρόκληση εδώ στα 20+
ΔιαγραφήCelsius ήδη.έχει κυκλοφορήσει στη Γαλλία.
ΔιαγραφήΕνημερώνω τα αρχεία μου.
ΔιαγραφήΜόλις τέλειωσα τη DUOL και έχω μείνει άναυδος με την προπαγάνδα των market makers της αγοράς που τεχνηέντως οδηγούν τη μετοχή στα 100, αντί για τα 700.
Τασσομαι στο πλευρό του Antonio
https://antoniolinares.substack.com/p/duolingo-a-costly-narrative?utm_source=share&utm_medium=android&r=318iim&triedRedirect=true
Οπου τελειωσα = πουλησα? Η τελειωσες με τις αγορες σου στην duol?
ΔιαγραφήΤελείωσα = ολοκλήρωσα την ενημέρωση των αρχείων μου και την ανάλυση των αριθμών.
ΔιαγραφήΣε ευχαριστώ για τη διευκρίνιση.
ΔιαγραφήΤακαρε πετάει η DUOL και η FIG...Μακάρι να διπλώσουν από εδώ
TEO EXZEO (XZO) σου λεει τίποτα σα να κάνει ενα πάτο εδώ φουλ αγορες και από ιδρυτη λιγο λιγο. Στο εβδομαδιαιο βεβαια το καρδιογραφημα το ίδιο, αλλά αν αυτη η βδομάδα ειναι θετική παίζει να δωσει rejection και μια καλη αποδωση.
ΑπάντησηΔιαγραφήHIVE ‼️ alert 🚨
ΑπάντησηΔιαγραφήWhat the fuck???
https://www.tipranks.com/news/the-fly/hive-digitals-buzz-announces-320-mw-ai-infrastructure-in-toronto-area-thefly-news
ΔιαγραφήΚαλησπέρα σας! Μετα τις αγoρες στην μετοχή palantir και με αρκετή ρευστότητα είμαι αναμεσά σε μετοχές IREN και ROBLOX (H οποία εχει διορθώσει αρκετά)κ.ΤΕΟ θα ήθελα την βοήθεια σας για τις παραπάνω.Ευχαριστω!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγορά ZETA...!
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ μετοχή έχει τρομερό set up
Άργησα λιγάκι αλλά το διάγραμμα σκίζει
Έχω ακολουθήσει εδώ και μερικές ημέρες.
ΔιαγραφήZETA & FIG
ΔιαγραφήΚύριε Τάκη μια απόψη για Spotify σε αυτές τις τιμές λέει κάτι η όχι?
ΔιαγραφήΚάτι τσίμπησα Spotify και με είχε αγχώσει έφυγαν με εξαιρετικό κέρδος ας βγάλουν και άλλοι
ΔιαγραφήΚαλησπέρα σε όλους τους συναγωνιστές!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύριε ΤΕΟ, θερμή παράκληση για τα φώτα σας διαγραμματικά στην HIMS. Δεν μπορώ με τίποτα να βγάλω άκρη με αυτήν! Πάλι χάλασε σήμερα η εικόνα της.
Το τσαρτ ειναι χωρίς τάση....δλδ... "τα ζώα μου αργα"
ΔιαγραφήΑν αλλάξει κάτι θα το πω
Εγώ...δεν τα εμπιστεύομαι τα καλά λόγια λένε μερικοι...αλλα όλα παίζουν..
Ο κλάδος ΕΙΝΑΙ ΠΟΟΟΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟΣ
Τι άντερα πρέπει να έχεις σε αυτό το χρηματιστήριο........Kάνω κινήσεις trading στίς μισές μου iren και έχω ζαλιστεί ,σήμερα τις ξαναμάζεψα όλες πίσω.
ΔιαγραφήΣας ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σας!
ΔιαγραφήLEBRON 1 Μαΐου 2026 στις 12:42 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήπρωτες αγορες σε ουστ κ ζετα
πελαα α α τες μου, . . .
φορτωσαμε ηδη.
αμα κοταει να παει κ πιο κατω να φορτωσουμε κ αλλα. . .
Σε 3 ημέρες γιορτάζω 🥳 τους 5 μήνες συνεχόμενων αγορών Hims ! Long κ ότι περισσεύει εκεί .
ΑπάντησηΔιαγραφήMichael Alfred, a director at Bakkt, Inc. (NASDAQ:BKKT), recently acquired a significant amount of Class A common stock of the company. The transactions, which took place on May 15 and 18, 2026, totaled 585,000 shares with a total value of approximately $4,848,100. The securities were purchased at prices between $8.20 and $8.34 per share.
ΑπάντησηΔιαγραφήOn May 15, Mr. Alfred purchased 365,000 Class A common shares at a weighted average price of $8.34 per share. These shares were acquired in several transactions at prices ranging from $7.91 to $8.63. The purchases came during a period of significant volatility in the stock, which had fallen 12% last week and 49% over the past six months.
Subsequently, an additional 220,000 Class A common shares were purchased on May 18 at a weighted average price of $8.20 per share. The price range for these transactions was between $7.98 and $8.93.
All of those purchases were made indirectly through Alpine Fox LP, a company over which Mr Alfred exercised control. Following these transactions, Mr. Alfred's indirect shareholding through Alpine Fox LP amounts to 625,000 shares.
Πήγε 10 δολάρια στο aftermarket.
POET
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγορά στα 12.35 full position
Ελπίζοντας να ξαναπάει 25 κ.ΤΕΟ?
Διαγραφήαγορα κ αλλα IREN καθως δεν σκιαζομαι απο τιναγματα εγω. . 🙂
ΑπάντησηΔιαγραφήωραιο κερι hammer σημερα δειχνει σκουπα
ΔιαγραφήTE?
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχουμε πει για το τι πάει να γίνει από το $1, τι να πούμε τώρα.
ΔιαγραφήΉμουν εκτός για λίγο καιρό και δεν το είχα διαβάσει.
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήCLSK (clean spark.inc) Ξεκίνησε νέο ανοδικο. Σήμερα στα 15,40$ με άνοδο 4,94%
ΑπάντησηΔιαγραφήΕνδιαφερον αρχιζει να αποκτα και η CGC (Canopy Growth Corporation)...
ΑπάντησηΔιαγραφήIren . . .σκουπα τρελη χθες ειπαμε
ΑπάντησηΔιαγραφήΛες και βλεπεις μπαρμπουτι ειναι το χρηματιστηριο μια πανε στις SAAS μετα γυρνανε πισω στα semiconductors data centers, σημερα στα quantum. Κατσε βγαλε ακρη μετα.
ΑπάντησηΔιαγραφήBITCOIN
ΑπάντησηΔιαγραφήνομίζω πως σε αυτα τα επιπεδα ΟΛΟΙ πρεπει να εχουμε bitcoin related stocks
https://tvc-screenshots.investing.com/tvc_d398a7d7b98075d108c305098ea3cc9f.png
Καλησπέρα κύριοι... Αναμένοντας την bkkt για να δούμε που θα κάτσει η μπάλα... Γύρισα τα asst με κέρδος 30% σε bkkt στα 8,70 και αναμένουμε... Τεό που βλέπεις να φτάνει η φίλη μας;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚ. Τάκη θα μας ξανακάνετε παρέα στη bkkt?
rigetti up p p . .
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι πληρωμές με crypto είναι μόνο ένα κομμάτι μιας πολύ μεγαλύτερης επιχείρησης. Η πιο γρήγορη διαδρομή είναι μέσω εξαγορών και συγχωνεύσεων (M&A), γι’ αυτό και η Stripe πλήρωσε 1,1 δισεκατομμύρια δολάρια για τη Bridge και η Mastercard πλήρωσε 1,8 δισεκατομμύρια δολάρια για τη BVNK — και οι δύο ιδιωτικές εταιρείες. Από όσο μπορώ να καταλάβω, η Bakkt είναι η μοναδική εισηγμένη στο NYSE δημόσια εταιρεία της οποίας ολόκληρη η μελλοντική δραστηριότητα βασίζεται σε αδειοδοτημένες υποδομές πληρωμών stablecoins. Αν θέλεις έκθεση σε αυτό μέσω του χρηματιστηρίου, δεν υπάρχει κάτι άλλο να αγοράσεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜετά έρχεται το σχέδιο. Τρεις επιχειρηματικοί τομείς. Το Bakkt Markets είναι οι υποδομές θεσμικών συναλλαγών, με όγκο συναλλαγών που η εταιρεία αναμένει να αυξηθεί από 241 εκατομμύρια δολάρια το προηγούμενο τρίμηνο σε περίπου 2,5 δισεκατομμύρια μέχρι το τέλος του έτους. Το Bakkt Agent είναι προγραμματιζόμενες πληρωμές για AI agents και αναμένεται να λανσαριστεί στο τρίτο τρίμηνο.
Ένας AI agent δεν μπορεί να βγάλει μια πιστωτική κάρτα από την τσέπη του. Χρειάζεται αδειοδοτημένες και προγραμματιζόμενες χρηματοοικονομικές υποδομές, και πολύ λίγες εταιρείες μπορούν να το προσφέρουν νόμιμα. Το Bakkt Global είναι ένας διεθνής βραχίονας χαμηλών κεφαλαιακών απαιτήσεων. Η επένδυση στην Ιαπωνία — 11,5 εκατομμύρια δολάρια στην Bitcoin Japan Corporation (TSE: 8105, πρώην Marusho Hotta) — αποτιμάται στα 31,7 εκατομμύρια δολάρια στις 31 Μαρτίου, δηλαδή απόδοση 2,8 φορές, που περιλαμβάνει και 14,9 εκατομμύρια δολάρια σε μετρητά που έχουν ήδη εισπραχθεί από πωλήσεις μετοχών της Rizap. Η επένδυση στην Ινδία είναι μια εγγραφή warrants ύψους 9,5 εκατομμυρίων δολαρίων στην Transchem (BSE: 500422), μια ινδική χρηματιστηριακή εταιρεία που θα προσφέρει ρυθμιζόμενη πρόσβαση σε offshore και tokenized επενδυτικά προϊόντα. Τα warrants έχουν εγγραφεί αλλά δεν έχουν ακόμη μετατραπεί σε μετοχές — η μετατροπή εκκρεμεί λόγω κανονιστικών και μετοχικών εγκρίσεων — με ενδεικτική αποτίμηση στο τέλος του τριμήνου στα 44,3 εκατομμύρια δολάρια (4,7 φορές πάνω). Η συνολική αξία των assets της Bakkt Global: 76 εκατομμύρια δολάρια. Αν αφαιρέσεις αυτό από την κεφαλαιοποίηση των 445 εκατομμυρίων δολαρίων, μαζί με τα 82,6 εκατομμύρια δολάρια σε μετρητά, απομένει μια επιχειρηματική αξία περίπου 286 εκατομμυρίων δολαρίων για ολόκληρη τη λειτουργική δραστηριότητα — τις άδειες, τις υποδομές πληρωμών, το Bakkt Markets και το προϊόν Agent που δεν έχει ακόμη κυκλοφορήσει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΆρα πόσο θα μπορούσε να αξίζει;
Ανάλυση “sum-of-the-parts”, σήμερα. Με 44,6 εκατομμύρια μετοχές: τα μετρητά αντιστοιχούν σε 1,85 δολάρια ανά μετοχή, ενώ το Bakkt Global αντιστοιχεί σε 1,70 δολάρια ανά μετοχή στις τρέχουσες αποτιμήσεις (Ιαπωνία 0,71 + Ινδία 0,99). Δηλαδή 3,55 δολάρια ανά μετοχή σε καθαρά assets πριν καν αποτιμήσεις τη λειτουργική δραστηριότητα. Αν αποτιμήσεις την αδειοδοτημένη, εισηγμένη στο NYSE υποδομή πληρωμών με έκπτωση 50% σε σχέση με όσα πλήρωσε η Stripe για τη Bridge και η Mastercard για τη BVNK — δηλαδή περίπου 500 έως 900 εκατομμύρια δολάρια — τότε η λειτουργική δραστηριότητα αξίζει 11 έως 20 δολάρια ανά μετοχή. Η εύλογη αποτίμηση με βάση το sum-of-the-parts σήμερα είναι 15 έως 25 δολάρια ανά μετοχή. Η μετοχή διαπραγματεύεται περίπου στα 10 δολάρια μετά το ράλι αυτής της εβδομάδας.
Από εκεί και πέρα, υπάρχουν δύο δρόμοι προς το bullish σενάριο, και δεν χρειάζεσαι απαραίτητα και τους δύο. Ο πρώτος δρόμος είναι κάποιος αγοραστής να αποφασίσει ότι είναι καλύτερο να αγοράσει τη μοναδική εισηγμένη αδειοδοτημένη υποδομή πληρωμών παρά να χτίσει μία από την αρχή, και να πληρώσει στρατηγικό premium. Ο δεύτερος δρόμος — που προσωπικά θεωρώ υποτιμημένο — είναι να περάσει το Clarity Act, να επαναξιολογηθεί ολόκληρος ο κλάδος και η Bakkt να διαπραγματεύεται σαν το μοναδικό δημόσιο pure-play της αγοράς. Αν το Markets και το Agent μαζί φέρουν 200–300 εκατομμύρια δολάρια πραγματικών (όχι pass-through) εσόδων μέχρι το τρίτο έτος, και ο κλάδος αποτιμάται στις 15–20 φορές τα έσοδα — ακόμα με έκπτωση σε σχέση με το πού διαπραγματεύεται σήμερα η Circle — τότε πρόκειται για μια εταιρεία αξίας 3–6 δισεκατομμυρίων δολαρίων ή 60–115 δολάρια ανά μετοχή. Αν οι αποτιμήσεις εκτοξευτούν όπως το 2021 και η Bakkt αποκτήσει premium σπανιότητας ως η μοναδική δημόσια επιλογή, τότε μπορούν να δικαιολογηθούν και υψηλότερες αποτιμήσεις. Η Circle, το μοναδικό δημόσιο pure-play stablecoin αυτή τη στιγμή, αποτιμάται σήμερα στα 28 δισεκατομμύρια δολάρια.
Υπάρχει και ένα ακόμα σημείο που παρακολουθώ με ενδιαφέρον. Η Bakkt έχει αλλάξει την επενδυτική της πολιτική ώστε να μπορεί να διακρατεί Bitcoin στον ισολογισμό της. Η Bakkt θα μπορούσε να γίνει ένα Bitcoin treasury…
Μετά υπάρχει και το διοικητικό συμβούλιο. Η Lyn Alden (συγγραφέας του “Broken Money”) συμμετέχει σε αυτό — μία από τις πιο σεβαστές φωνές σχετικά με το πώς λειτουργεί πραγματικά το χρήμα. Περιγράφει το χρηματοπιστωτικό σύστημα που λειτουργεί από τη δεκαετία του 1970 ως «παρωχημένη νομισματική τεχνολογία». Και τώρα συμφώνησε να βοηθήσει στη διοίκηση μιας εταιρείας που χτίζει την αντικατάστασή του. Δίπλα της βρίσκεται ο Mike Alfred, που συμμετέχει επίσης στο διοικητικό συμβούλιο της IREN και πρόσφατα αγόρασε 585.000 μετοχές της Bakkt από την ανοιχτή αγορά, καθώς και ο Richard Galvin, ο οποίος διευθύνει μια θεσμική εταιρεία ψηφιακών περιουσιακών στοιχείων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠερί BKKT ο λόγος. Διαβαστε το. https://x.com/thebtcpharaoh/status/2057478592167383069?s=20
ΑπάντησηΔιαγραφήThen the plan. Three businesses. Bakkt Markets is institutional trading rails, with transacting volume the company expects to grow from $241 million last quarter to around $2.5 billion by year-end. Bakkt Agent is programmable payments for AI agents, launching in Q3. An AI agent can't pull out a credit card. It needs licensed, programmable money rails, and very few companies can legally provide them. Bakkt Global is a capital-light international arm. The Japan position — $11.5M into Bitcoin Japan Corporation (TSE: 8105, formerly Marusho Hotta) — is marked at $31.7M as of March 31, a 2.8x return that includes $14.9M of cash already received from Rizap share sales. The India position is a $9.5M warrant subscription in Transchem (BSE: 500422), an Indian brokerage that will offer regulated access to offshore and tokenised investment products. The warrants are subscribed but not yet exercised — conversion is pending regulatory and shareholder approval — with an illustrative quarter-end mark of $44.3M (4.7x). Combined Bakkt Global asset value: $76M. Strip that out of the $445M market cap along with $82.6M of cash and you are left with an enterprise value of roughly $286M for the entire operating business — the licenses, the rails, Bakkt Markets, and a yet-to-launch Agent product.
Then there's the board. Lyn Alden (author of Broken Money) is on it - one of the most respected voices on how money actually works. She describes the financial system that's run since the 1970s as "antiquated monetary technology." She has now agreed to help govern a company building the replacement for it. Sitting next to her: Mike Alfred, who also sits on the
$IREN
board and
Keel Infrastructure Corp (KEEL)........πρώην BITFARM
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΓΟΡΑΣΤΕ ΑΦΟΒΑ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ
ΤΟ ΤΣΑΡΤ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟΟΟΟΟ......ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΑ ΝΟΥΜΕΡΑ
OPEN YOUR EYES(EYE)!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήousterara a a a
ΑπάντησηΔιαγραφήπ ς ς ς ς
τρελο τσαρτ Κε Τακη
τα σπασε
ειπαμε strong buy and bye bye 😄
Γνώμες σχόλια για Innventure (INV)…?
ΑπάντησηΔιαγραφήCLSK σε ανοδικό κύμα στα 16,64$ με άνοδο και σήμερα 5,58%
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα. NVTS ...βλέπω μεγάλη διόρθωση λόγω της αραίωσης, πιθανον επέρχεται ακομα μια, Οκτώβριος 2026 (Λήξη Περιόδου Earnout). Σκεφτομαι για μερική πώληση και να μπω στην https://finance.yahoo.com/quote/IFX.DE/key-statistics/ και https://finance.yahoo.com/quote/TXN/. Αναμένω γνώμη σας
ΑπάντησηΔιαγραφήπροσοχη! περι ZETA
ΑπάντησηΔιαγραφήαν σπασει τα 20 η κινηση θα ναι εκκωφαντικη!
oustara πηραμε μια γευση ε .
Ouououster . . . parabolic move e e . . .
ΔιαγραφήΑγοράζουμε ΖΕΤΑ!!!
Διαγραφήμε τα 2 χερια κ τα 2 ποδια!
Διαγραφή🤑🤑🤑🤑🤑
Τη Ζέτα μέχρι που την βλέπετε?
Διαγραφήεξαρταται το timeframe
Διαγραφήγι αρχη 30+
ας σπασει πρωτα τα 20-21 κ βλεπουμε
Ενισχύω σήμερα palantir και πραγματοποιώ τον στόχο μου στον επιθυμητό αριθμό μετοχών για την συγκεκριμένη με μέσο όρο αγοράς τα 132$. --- -27% YTD .έχει υποαποδώσει το 2026
ΑπάντησηΔιαγραφήεγω λεω να ψωνισω παρακατ. .
ΔιαγραφήΤο διαστημα εχει παρει φωτια
ΑπάντησηΔιαγραφή🚀🚀🚀🚀
ΔιαγραφήΟ Αγιος Ελον εχει κανει δουλιτσα λεμε! Αν μας βαλει και τους ΒΒ στη σωστη τροχια…. Φιλακια….!!! 🤘🤘🤘
Καντε την αλλαγη σας dr τα μισα στo RKLB
Διαγραφήσε λιγο ισιωνουν
Τωρα που πηρε μπρος θα δωσω;;; Αν δωσω ομως ενα 20% αυτο θα ειναι οταν ανακοινωθει η εκτοξευση… και θα προτιμουσα σε αυτην την φαση την αλλη μικρουλα την Redwire…!! 🚀🛰️🚀🛰️🚀🛰️🛰️🛰️🛰️🛸🛸🛸🚁🚁🚁
ΔιαγραφήZACKS ASTS
Διαγραφήhttps://x.com/ASTS_Investors/status/2059555235798937864
Την εχω και αυτη μικρη θεση 200 κομματια στα 10
ΔιαγραφήΕδιωξα εχθες 100 στα 22
Τα υπολοιπα βλεπουμε
ASTS
ΔιαγραφήWhat if...
🔵 Blue Origin nails NG4 in the coming weeks, and launch cadence ramps fast.
🔵 Falcon 9 deploys 3 Bluebird Block 2 satellites in June
🔵 AST ships another batch of satellites in June.
🔵 AST confirms the 3 Bluebird Block 2 satellites are operating nominally
🔵 Major MNO (i.e. T-Mobile, Deutsche Telekom, Rogers) deflect from Starlink Mobile and joins AST SpaceMobile
🔵 AST ships another batch of satellites in July.
🔵 AST is awarded DoD contract(s)
🔵 AST ships another batch of satellites in August.
satellites.
And so on...
Στήν blue origin του bezos ,ανατινάχθηκε χθές ο εκτοξευτικός πύραυλος στην δοκιμή, δεν είχε blue bird να θέσει σε τροχιά, τις 2 εκτοξεύσεις των ΒΒ τον ιουνιο θα τίς κάνει η space x .Αυτός είναι ό λόγος του -10 % overnight.
ΔιαγραφήΠαλι μας κατουρησε ο Μπεζος
ΔιαγραφήΑρη ξερεις ποσες προγραμματισμενες εκτοξευσεις ειχαν κανονισει με τον μαλακα..;;;;
Διαγραφήhttps://x.com/CatSE___ApeX___/status/2060237734870917354/photo/1
ΔιαγραφήΓια αρχη εχει 4 με Falcon 9 και μετα θα δοκιμαζε με NG αρχικα με 4 και μετα 6 8 αναλογα
Αλλα επειδη δεν μπορουν να βασιστουν σε αυτους εχουν κλεισει και αλλες εταιρειες για φετος
Δηλαδη οτι πεταει θα το χρησιμοποιησουν ακομα και το Falkon 9 ξανα
Εμενα προσωπικα δεν με ενδιαφερει η καθυστερηση της NG οσο η εμπορευματοποιηση η κλιμακωση και η αποδοση τους
Ας τους φτιαξουν στο εργοστασιο και καποιος θα τους πεταξει
Μονο αυτο εχει σημασια
ο Falcon9 θα είναι το βασικό εργαλείο για φέτος, ίσως με μια εκτόξευση από ULA (5), Mitsubishi (3), Ariane(5) ή ISRO (2) σε παρενθεση οι δορυφοροι που χωρανε
ΔιαγραφήΑν φετος μαζι με αυτα τα 6 στειλει αλλα 20 περιπου φετος και εχει 25-30, ειναι αρκετοί για να ξεκινήσουν εμπορικές υπηρεσίες, αλλά όχι για να προσφέρουν πλήρη συνεχή λειτουργία.
Τα υπολοιπα απο 2027 με οποιον ειναι ετοιμος
Γιαυτο ξαναλεω σημασια εχει η παραγωγη και η κλιμακωση
και οποτε πεταξουν
Δεν με νοιαζουν ποτε θα ερθουν τα 200$ 300$ etc ΑΛΛΑ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ
Ναι, μονο που για να αλλάξουν ένα ωφέλιμο φορτίο New Glenn σε ένα Falcon 9, οι μηχανικοί της ASTS θα πρέπει να τροποποιήσουν δομικά τον τρόπο με τον οποίο ο δορυφόρος διπλώνει για να χωρέσει σε έναν πιο στενό χώρο. Αυτή η προσαρμογή υλικού θα μπορούσε να διαρκέσει μήνες για να ανασχεδιαστεί και να δοκιμαστεί.
ΔιαγραφήCLSK με νέα άνοδο στα 16,88 και +5,70%
ΑπάντησηΔιαγραφήαμα σπασει τα 60 η iren next τα 120
ΑπάντησηΔιαγραφήαμα σπασει τα 2,2 ο Solunas next τα 7
Διαγραφή😄
Διαγραφήasts ε οψει τα 150
ΑπάντησηΔιαγραφήΤην Πέμπτη έχουμε αποτελέσματα PATH μια χαρά πάμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήRedwire κύριοι έχει πατήσει τέρμα γκάζι! Δυστυχώς δεν πρόλαβα να αγοράσω...
ΑπάντησηΔιαγραφήΗταν στα 10 τοσο καιρο που νομιζα δεν θα ξεκολλησει ποτε
ΔιαγραφήΚαλησπέρα σε όλους. κ. Τάκη η άποψη σας σχετικά με την ASST?
ΑπάντησηΔιαγραφήΚ Τάκη αν σπάσει με όγκο η CLSK τα 23,60 υψηλό μετά που θα πάει; Έχει πάρει φόρα και την βλέπω σύντομα να γράφει μπροστά το 3
ΑπάντησηΔιαγραφήZscaler δεν ειχα παρει buy the dip?
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα short μου ατά πετρέλαια δουλεύουν καλά ,το wti crude $88 .
ΑπάντησηΔιαγραφήTα short θα κλείσουν στα $60.
Για να ακούς τους μπαγκλαμάδες τους αναλυτές οτι θα φθάσει $150........
Από μετοχές ενίσχυσα χθές , pltr και sofi (τζάμπα τιμή)
HIMS ότι πιο HOT.
ΑπάντησηΔιαγραφήΞυπνάμε τώρα!!
αγορα κ αλλα zeta με το αριστερο ποδι σημερα.
ΑπάντησηΔιαγραφήμε τα δυο χερια εχω ηδη παρει.
απομενει κ το δεξι ποδι να ψωνισει.
οταν γινει θα ενημερωσω.
πιστευω κοντευει κ η δικη του ωρα. . .
Φορτωμένοι όσο δεν πάει κ. Τάκη στο χαρτί, περιμένουμε την πτήση!
ΑπάντησηΔιαγραφήΧθες είχαμε και αγορές από διευθυντικό στέλεχος..
Αυτός που αγόρασε εχθές δεν είναι τυχαίος.
ΔιαγραφήΓια ψάξτε τον να δείτε κατορθώματα!!!
για ΗΙMS ο λογος?
ΔιαγραφήΠωληση 20% RBRK στα 69 που ηταν αγορασμενα στα 50. Με τα λεφτα αυτα πηρα στο κλεισιμο χτες MRAM στο 32. Γρηγορο swing με στο τα 71.5 και 89 δευτερο στοχο.
ΑπάντησηΔιαγραφήiren έσπασε δυνατά το φράγμα των 60 Δεν δίνω λέπι HOOOOOLD
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχει αποδείξει την αξία του επι σειρά ετών στον ρόλο του CFO στην NETFLIX!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα πάντα έχω ψάξει κύριε Τάκη με εσάς δάσκαλο!
Έδιωξα την path αγορασμένη στα 9.80 .Αυριο έχει αποτελέσματα και έχω μία διαίσθηση ,οτι θα την βαρέσουν.Δεν ξέρω αν μου βγεί,να καταφέρω να ξαναμπώ κάτω απο 10
ΑπάντησηΔιαγραφήκ.Τακη καλησπέρα ο στόχος στην PLTR που είχατε ισχύει ; Ότι μπορώ σκουπίζω κάθε μέρα
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν υπάρχει όριο στην Palantir
ΔιαγραφήΤην βλέπουν στα 120 με 100 μερικοί για να δούμε αν θα τους κάνει το χατίρι
ΔιαγραφήΥπομονή
κ.Τακη ο αρχηγός ξεκίνησε φαίνεται
ΔιαγραφήΘα αρμέξουμε τον Big Xasour!!!
ΔιαγραφήΘα πάρει δώρο καπελάκι
ΔιαγραφήΣήμερα κυκλοφόρησαν τα σορτ είναι σε ιστορικά υψηλά
Δώρο θα του κάνουμε πολλά σώβρακα καθαρά.
ΔιαγραφήNETAPP
ΑπάντησηΔιαγραφήέτοιμος να αρπάξω.....μου αρεσει πολυ ...αυριο αποτελέσματα......εχετε αποψεις παιδες μου...????
BRR ανέβασμα καλό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜηδένισαν πλήρως όλες τις θέσεις μου και μπαίνω money market funds
ΑπάντησηΔιαγραφήScoop: U.S. and Iran reach deal but need Trump's final approval, officials say
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα φίλοι, έχει μείνει κανείς onds? Πήρε φωτιά λόγω trump pump για χρηματοδότηση drones companies
ΑπάντησηΔιαγραφήΕξερράγη ο πυραυλος του Μπεζου! Θυμαμαι που ειχε βαλει και τη γυναικα του μεσα να κανει βολτα στο Διαστημα! Το κακο ειναι οτι μας πηρε κι εμας στο λαιμο του…
ΑπάντησηΔιαγραφήΧαίρομαι που ξύπνησε το blog από την χειμερία νάρκη, ας γράψω και τις τελευταίες μου κινήσεις. Λίγη zs και μπόλικη cerabras. Το περίμενα από πέρσι το IPO, έκανε την βουτιά της καθώς βλέπω φεύγουν οι γρήγοροι και τα algos από την μέση, βούτηξα και εγώ για το θαυματουργό chip. Όσοι την περιμένετε αρκετά φθηνότερα καλή υπομονή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ τελευταίος ιδιωτικός γύρος χρηματοδότησης πριν το IPO (ο γύρος Series H) πραγματοποιήθηκε τον Ιανουάριο του 2026, αντλώντας 1 δισεκατομμύριο δολάρια (εκεί μπήκαν επενδυτές όπως η AMD και η Fidelity).
ΔιαγραφήΤιμή ανά μετοχή: $89,02
Αυτή η τιμή έδινε τότε στη Cerebras μια αποτίμηση στα 23 δισεκατομμύρια δολάρια.
Δεν μου λέει κάτι η χρηματοδότηση όταν ήταν private. Έχει ένα φιλόδοξο πρόγραμμα release των locked up μετοχών που θυμίζει crypto, καθώς απελευθερώνονται σταδιακά 2 φορές κάθε μήνα για να μειωθεί η πίεση, θα δούμε πως θα λειτουργήσει αυτό. Το πρώτο κύμα έρχεται αμέσως μετά τα αποτελέσματα του Q1. Το θέμα είναι ότι έχουν φανταστικό προιόν, σε μια καταπληκτική φάση ανόδου των επενδύσεων σε ΑΙ. Να δούμε πόσο γρήγορα μπορούν τα αποτελέσματα να φέρουν πιο κοντά στην γη τους εξωπραγματικούς πολ/στές.
ΔιαγραφήΜεγάλη απογοήτευση τα αποτελέσματα της PATH. Ένα χρόνο μετά και ο Maestro δεν κατάφερε να φέρει τίποτα από την πολυπόθητη ζήτηση που λέγανε τα στελέχη πέρυσι τέτοια εποχή. Επίσης μυρίζω μαγείρεμα στα λογιστικά. Κ. Τάκη για δείτε εκεί που λέει Other income. Που τα βρίσκουν τα λεφτά αυτά. Interest income και operating επί του συνόλου.
ΑπάντησηΔιαγραφήπώληση NETAPP και αγορα CREDO
ΑπάντησηΔιαγραφήDUOL αμα σπασει το 114 παμε σε αλλο επιπεδο 160 - 171 το ελαχιστο
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι λετε κυριε Τάκη, πως τη βλέπετε ?
Διαγραμματικά το έχω δει και εγώ αυτό που λέτε ... όμως νομίζω θα αργήσει λίγο να το κάνει.
Διαγραφή