Με λένε Τάκη - είμαι γκουρού, όταν γράφω σπάω μεγάλη πλάκα, δίχως να λέω τίποτα για πλάκα.
Οι απόψεις, εκτιμήσεις, αξιολογήσεις ή προβλέψεις, οι οποίες εκφράζονται σ αυτό το blog αποτελούν παλαβομάρες του χρήστη που γράφει με το nick Τάκης Μορφονιός και δεν αποτελούν προτροπή για αγορά ή πώληση χρηματιστηριακών προϊόντων. Στο blog γίνονται συζητήσεις - εκτιμήσεις μεταξύ αγνώστων, οπότε οι αναγνώστες να μην λαμβάνετε τίποτα ως δεδομένο και αληθές.
Συνεπώς, ο,τιδήποτε γράφεται στο www.mitarola.blogspot.gr, δεν αποτελεί συμβουλή ή πρόταση για αγορά ή πώληση αξιών ή προτροπή για πραγματοποίηση οποιασδήποτε μορφής επένδυσης.
Τρίτη 11 Νοεμβρίου 2025
187 σχόλια:
Να θυμάσαι πάντα ότι είσαι ο τελευταίος τροχός της αμάξης !!! Να μην είσαι ζουλιάρης και φθονερός τύπος και αν το σχόλιο σου είναι μόνο για να με πικάρεις ... τότε να γνωρίζεις ότι είσαι μέτριος και άσχετος και αν πιστεύεις ότι μπορείς να είσαι καλύτερος μου άνοιξε το δικό σου Ιστολόγιο για να μας το αποδείξεις ντεεεε!!!! Όχι μόνο φρου φρου και παρλαπίπες ...
Γιαυτό πάρε μόνο το "ματάκι" σου και δρόμο 😂😂
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
https://x.com/naiivememe/status/1987680544503865474?t=DnB6lkWLPfjFgAYo4YgCKQ&s=19
ΑπάντησηΔιαγραφήAntonio Linares: Η DUOL κατεστρεψε τη φήμη μου
ΑπάντησηΔιαγραφήτρολαρει
ΔιαγραφήΠάντως το παλεύει με σθένος, 20 tweets/day για την Duol. Η καλή του φήμη του ως value investor δεν τον είχε ήδη εγκαταλείψει με άλλες value stocks επιλογές όπως gopro και bb;
ΔιαγραφήΚ Aldebaran εδώ έχουμε μια σίγουρη διάγνωση για τον Linares Narcissistic personality disorder πάμε παρακατω
ΑπάντησηΔιαγραφήκουνανε την αχλαδια εκει στην duol
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί εμείς τι κουνάμε?
ΔιαγραφήΜας έχουν βρει τον πάτο οι ειδήμονες
οποιον ριξουν κατω, γαντζωθηκα παντως
Διαγραφήκαι εγώ μαζί με antonio - καλησπέρα
ΔιαγραφήΚ.Τακη αν δεν την πάνε τη DOUOL στο 170 που είχατε γράψει δεν θα ηρεμήσουν τα παιδιά φαίνεται
ΔιαγραφήΕγώ και σήμερα κούνησα αχλάδια.
ΔιαγραφήΕδώ και αν δικαιωθεί ο Antonio.
Τον πιστεύετε τόσο πολύ κύριε Τάκη ε?
ΔιαγραφήΚύριε Γιάννη δεν ακολουθώ κανένα, πσρα μόνο τον εαυτό μου. Ωστόσο, μπορώ να πω ότι το IQ του Antonio είναι απο τα υψηλότερα που βλέπω στις χρηματιστηριακές αγορες. Παρόλα αυτά γενικά στην αγορά είναι "μυρουδιάς" ο Antonio. Αν αυτό μπορούσε να το βελτιώσει θα είχε απογειωθεί τελείως.
ΔιαγραφήTeo.... Bkkt......Θα κάτσω μέχρι τα 130$ και μετά θα φύγω... Να κερδίσουν και οι επόμενοι.... 😜
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://stocktwits.com/CryptTWIT/message/635767475
για capital τι λεμε?
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα σας, νομίζω οτι η Asst φτιάχνει ενα τρίγωνο το οποίο θα σπάσει ανοδικά σε λίγες ημέρες....
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Open πολυ δυνατή!! Long τοποθέτηση για μένα με μ.ο κατω απο 7$, η οποία θα κρατηθεί long term!
Προσπαθώ να είμαι προσγειωμένος και να μην παρασύρoμαι από ωραίες ιστορίες ονειρικών υπεραποδόσεων και φανταστικούς ρυθμούς ανάπτυξης που θα κρατήσουν για πάντα. Όμως στην περίπτωση της oracle όσο μεγαλύτερο το fud τόσο θέλω να είμαι μέσα στην προσπάθεια να εδραιωθεί ως ο 4ος μεγάλος παίκτης των data centers. Ως το 12/26 θα έχει ξεμείνει από μετρητά διαβάζω σήμερα... αν συνεχίσει να δανείζεται.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ πιστεύω ότι όποιος πιστεύει ότι το bitcoin θα πιάσει 150k το επόμενο τρίμηνο- τετράμηνο πρέπει να μείνει στα data centers μέχρι τότε. Προσωπική άποψη.
ΑπάντησηΔιαγραφή$OPEN Insider buying sec.gov/Archives/edgar… Nejatian Kasra 125000 shares at $8.03
ΑπάντησηΔιαγραφήΆντε να ανεβαίνουμε λίγο.
ΔιαγραφήΤο Οpen μεχρι 18/11 θα ανεβαινει
ΔιαγραφήΟλοι θελουν τα warrants και εχουν κλειδωσει τα shorts απ εξω
Μετα βλεπουμε
Στα 40 δολάρια ξυπνήστε με ... να σκεφτώ.
ΔιαγραφήΣτα 15 δολάρια θα τα έχω σουτάρει όλα, μετά θα σκεφτώ πότε θα ξαναμπώ.
ΔιαγραφήΕγώ σούταρα τα μισά στο κλεισιμο
ΔιαγραφήΕγώ όλα, θα τα πούμε μετά τα warrants Ας κερδίσουν και αλλοι Έχω ξαναζήσει τέτοιους ενθουσιασμους.Εφυγα ευχαριστημένος αυτό έχει σημασία.
ΔιαγραφήΚύριε Τεο εσείς έχετε μιλήσει για την crcl ή κάνω λάθος?
ΑπάντησηΔιαγραφήASST----------updated
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://tvc-screenshots.investing.com/tvc_7fde6c00a91bb80e56e52d03a779c69d.png
skyrocket
ΔιαγραφήRussell 2000-updated
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://tvc-screenshots.investing.com/tvc_26692018bedf47e65adf3a84a30bf6c2.png
Τεό ερώτηση. Βάση κυματικής το πιο συνηθες ΑΒC με κύμα C=A ή 1.1618% του Α.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε αυτή τη λογική ότι είμαστε σε ένα τέτοιο στην BITF και CLSK δε θα έπρεπε να περιμένουμε τιμές πολύ χαμηλότερα από ότι είναι ήδη οι μετοχές?
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΡΑΠΤΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ που λειτουργουν 100%....σε αυτο που λες
ΔιαγραφήΟπως θελουν το κανουν
Αν ηταν ετσι θα ηταν ολοι πλούσιοι φτανει να ξερεις με ακρίβεια που να μπεις και που να βγεις...............
Ολα ειναι κατα προσέγγιση...αλλα και παλι.....
Σημασία εχει ΜΟΝΑΧΑ σε ποιο κυμα ειμαστε......
Αυτο προσπαθω να μετρησω. Νομιζα οτι καναμε 4αρι αλλα μπηκαμε στο κυμα 1 που αρα ακυρωθηκε η μετρηση. Εχεις μηπως κατι να με προσανατολισεις να καταλαβω πως το μετρας εσυ? Ευχαριστω.
Διαγραφήk.Τακη..!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕισαστε ικανοποιημένος με τις δηλώσεις της Lisa Su για το μελλον της AMD...?
https://www.marketwatch.com/story/amd-shares-some-giant-numbers-that-are-giving-its-stock-a-jolt-eddf5a2a?mod=mw_quote_news_topstories
AMD.θα πάει εκεί που έχει προβλέψει ο Antonio.
ΔιαγραφήΞεχάστε την. Μην κοιτάτε τίποτα.
απο τα 100$.....μου αρεσει παρα πολυ η MU..........αλλα δεν τα καταφερα
Διαγραφήμεγαλη ζήτηση παντου για memory chips
ΑπάντησηΔιαγραφήBIG XASOUR πάει να κάνει παρέα στο Χανο ... influencers θα γίνουν.
Ευκαιρία να εργαστούν στον ΚΡΑΧΚΛΙΩ
https://www.naftemporiki.gr/finance/markets/2033128/apofasi-sok-apo-ton-maikl-mperi-meta-to-neo-sortarisma-kleinei-to-fund-toy/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=apofasi-sok-apo-ton-maikl-mpe
Μια φορά άσχετος, παντα άσχετος.
ΔιαγραφήΤο ΤΖΟΚΕΡ το πιάνεις ή μια ή καμία φορα. Σχεδόν όλοι δεν το πιάνουν ποτέ. Ε, αυτός το έπιασε μια.
BITF k ONDS σήμερα αποτελέσματα
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://x.com/i/status/1988706194182332586
Ondas σήμερα, ακούω προγνωστικά, όποιος κρατάει μετοχή...
ΑπάντησηΔιαγραφήOndas έχουμε ανεβάσματα μετά τα αποτελέσματα...
ΔιαγραφήΕχουμε και απ αυτη κυριε Νεε Μετοχε
ΔιαγραφήΑπο αυτή όμως δεν έχετε. Πως σας φαίνεται? https://www.thk.com/brand/omniedge/en/ - https://finance.yahoo.com/quote/THKLY/key-statistics/
ΔιαγραφήΩραίος κύριε Γιάννη!
ΔιαγραφήΚυριε olymp δεν μου βγαζει το link
ΔιαγραφήΑν καταλαβα καλα ειναι η ΤΗΚLY?
Αν ναι ειναι OTC και δεν μπορω να την παρω
Και Betr, την ξέχασα αυτή την αγαπημένη.
ΑπάντησηΔιαγραφήτη θυμηθηκαν αλλοι και την εστειλαν στο -2%
ΔιαγραφήDEUTSCHE BANK RAISES AST SPACEMOBILE PRICE TARGET TO $81 FROM $59, MAINTAINS BUY RATING
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://x.com/bitfarms_io/status/1988938793819197899?s=46&t=leQCHyGnE8xavvLboZYqTw
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://x.com/Finsee_main/status/1988942935346332052
ΑπάντησηΔιαγραφήΚ. Τάκη πως τα βλέπετε τα αποτελέσματα του πουλεν σας; Pre market πέφτει σοβαρό ξύλο..
Δεν βλέπω κάτι το ιδιαίτερο που να αξίζει σχολιασμό
Διαγραφήκατι θα σκασει αποψε
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι εννοείτε κ. LEBRON; Για την asts;
Διαγραφήκανα καλο νεο για την αγορα
Διαγραφήpala asts οι πιο σημαντικες εταιρειες στον κοσμο τα επομενα χρονια
ΑπάντησηΔιαγραφήbuy the dip now.
ΑπάντησηΔιαγραφήολα τζαμι.........κλεισαμε τον γκαπ στον Russell....και ολα καλα
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλη ευκαιρια δειχνουν η σημερινη-αυριανη μερα για ενίσχυση θεσεων στα data centers...και mining stocks.....(ΤΙΣ ΚΑΛΕΣ ΜΕΤΟΧΕΣ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΑΠΙΛΕΣ)
ΕΓΩ ΠΗΡΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ......ASST ...(τελειως τεχνικα)
(Μη κλαίγεστε μετα ΜΑΣ ΤΑ ΠΗΡΑΝ ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ)
ΒΙΤF kai CLSK θεωρουντε σαπιλες?
ΔιαγραφήΠεριμένω με μπόλικο εγωϊσμό την OPEN να γίνει διψήφια για να την αποχαιρετήσω με σεβασμό και ευλάβεια για όσα μου προσέφερε συνολικά εφέτος. Στην CLSK την πάτησα αλλά τα SLs να είναι καλά....με την OPEN...αν καλυφθεί ο εγωισμός...θα το ξεχάσω. Σε αναμονή για καλά σημεία εισόδου σε διάφορα χαρτιά πχ. HIT klp....Ευλογείτε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ IREN τεχνικα αν χασει τα 50-51 κ. ΤΕΟ?
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://x.com/GlobalMktObserv/status/1988992767998009660/photo/1
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπιτελους σκαει η ΙΡΕΝ τα Put αρχιζουν να κανουν pay off.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤέτοια θέλω!!
ΔιαγραφήΤο κρατάω φωτογραφία.
Κρατήστε το και εσείς για μελλοντική χρήση.
Nomad foods εξαιρετικα παιζουμε επιθετική άμυνα. Κλεινω τα put σιγα σιγα με κερδη. SEZL αγορες
ΔιαγραφήΓιατί φοβηθήκατε αφού μόλις αρχισσν να κανουν pay off.
ΔιαγραφήΕδω κλεινω κυριε Τάκη αφηνω για τωρα τα put σε Pure Storage αν θελετε να τη δειτε. Αντε και με αγχωσε ότι δε θα γυρισει η ΙΡΕΝ, DUOL τη βρηκα (το ειχα γραψει ότι δεν πιστευω στο business model της), Oracle βρηκα, ΙΡΕΝ θα μπορουσα να εχω καλυτερο timing.
ΔιαγραφήΕγώ τη φωτογραφία την κράτησα.
ΔιαγραφήΤι μου λέτε τώρα εσείς δεν ξέρω.
Τη φωτογραφία κρατήστε την εγω τα Put τα έκλεισα. Pure Storage ακομα αντεχει
ΔιαγραφήΦαντάζομαι ετησίως τα δηλώνετε τα κέρδη σας στις φορολογικές δηλώσεις.
ΔιαγραφήΦόρο δεν πληρώνουμε ... αλλά για το πόθεν έσχες. Με την παρέλευση 5ετίας δεν χρειάζεται και η διακράτηση των πινακίδων, σε περίπτωση ελέγχου.
Όπως όλοι δηλώνω τα κεφαλαιακα κέρδη μου και τα μερίσματα.
ΔιαγραφήΩραία.
ΔιαγραφήΕμείς μερίσματα δεν δηλώνουμε. Επενδύουμε σε φούσκες.
Δε νομίζω ότι επενδύετε σε φούσκες επενδύετε με όραμα και δεδομένα αποδεδειγμένα και με τεράστια επιτυχία. Ο πιο πετυχημένος επενδυτής που διαβάζω και τιμή να σας διαβάζω. Παλιότερα που ήταν πιο κοντά στις προτιμήσεις μου οι επιλογές σας έχω ακολουθήσει κιόλας. Εγώ ρωτάω το μοντέλο της Ιρέν γιατί δεν γίνεται να το αντιγράψει κάποια άλλη εταιρία mining άμα γυρίσει η πλειοψηφία των μινερ και έχουν clean energy νομοτελειακά δε θα αυξηθεί η προσφορά υπάρχει ζήτηση μεγάλη αλλα αν γυρίσουν οι περισσότεροι σε αυτό τα μαρτζιν θα μείνουν εκεί δεν ξέρω food for thought. Μπορεί και να λέω και βλακείες αυτή ήταν η σκέψη μου πάντως . Πολύ καλές βέβαια οι στρατηγικές συνεργασίες που έκλεισε με Blackwell Nvidia και Microsoft ίσως επειδή είναι η πρώτη στον χώρο που το κάνει αυτό να έχει προβάδισμα δεν βρίσκω όμως το USP κατά τα άλλα.
ΔιαγραφήΚαι προσθέτω ότι αν ισχύσει και το πιστεύει κάποιος το PEG 0.3 που μπορεί κάποιος να δει στο φινβιζ θα κάνει παπάδες τα επόμενα χρόνια λογικά. Το υπόλοιπα θα φανούν στο ταμπλό.
ΔιαγραφήΚύριε Nik είμαστε στην Αμερική.
ΔιαγραφήΤα PEG πολύ πάνω απο 1,5 και 2 κρύβουν τις καλές επιλογές εφόσον ψαχτουν.
Όταν βλέπω τόσο χαμηλό PEG στην Αμερική, αυτομάτως φεύγω ... δεν ψάχνω τίποτα.
Οι υπόλοιπες εταιρίες mining είναι 2 χρόνοα πίσω απο τη IREN.
ΔιαγραφήH CIFR ίσως να είναι 1 χρόνο πίσω.
Οι πιο μικρές τώρα ξυπνάνε και τρέχουν να αγοράσουν γη και να φτιάξουν MW.
Δε νομίζω ότι ισχύει περάστε τις επιλογές στο φινβιζ που έχετε δώσει να δείτε τι peg έχουν αυτή τη στιγμή. Βέβαια εσείς μπορεί να αναφέρεστε στο όταν αρχικά τις βρίσκετε/δίνετε οπότε πάω πάσο.
ΔιαγραφήΕγώ τη μόνη που πιστεύω το προϊόν δεν είναι καλό γιατί το δοκίμασα και μου κάνει εντύπωση δηλαδή που την χρησιμοποιούν είναι η DUOL το έχω ξαναγράψει άλλωστε. Προσωπική άποψη και από γνωστούς που έχω ρωτήσει αντίστοιχα αλλά μπορεί να μην είναι αυτό το end game της. Για να δούμε αν θα το βελτιώσει/εμπλουτίσει που λένε. Μπορεί να το βρίσκει χαζό κάποιος αλλά αν δε μου αρέσει το προϊόν και σε γνωστούς το ίδιο δεν επενδύω χωρίς να θεωρώ τον εαυτό μου ως benchmark της κοινωνίας προφανώς.
SP 500
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://tvc-screenshots.investing.com/tvc_76dc9b03fdda0fc9395859f42f66f9d0.png
Θα το κλείσει.
ΔιαγραφήΥπαρχουν κανονες .... ποτε ο δεικτης κλεινει ΟΛΟ το ΓΚΑΠ .....και ποτε ΟΧΙ...
Διαγραφή(δλδ το ακουμπάει σαν μαξιλαρι και αππ---απππ )
αυτους τους κανονες τους εμαθα με αιμα
Πιστεύω ότι θα το κλείσει κύριε ΤΕΟ.
ΔιαγραφήΔεν υπάρχει ακόμη συνθηκολόγηση.
https://tvc-screenshots.investing.com/tvc_488eade820936dae2fa1b6c866e83c5a.png
ΔιαγραφήTeo δεν λαμβάνεις καθόλου confluence μεταξύ nasdaq και SPY. O nasdaq το έκλεισε και θα ακολουθήσει ο SPY. Συνήθως έτσι πάνε όταν έχουν dovergence μεταξύ τους. Δυστυχώς την φάγαμε χοντρά. Δεν τήρησαν τους κανόνες και μπήκα στο ΑΙ boom. BITF CLSK ASST χάνω τον πάτο μου τώρα. Εποχές spac πραγματικά.
ΔιαγραφήΟι Αμερικάνοι δε κάνουν πλάκα. Όταν κάνουν rerate προς τα κάτω το εννοούν.
Κύριε Γεωπόνε.
ΔιαγραφήΕίχα γράψει ... πως ο Alfred τελευταία έδειχνε πολλή έπαρση.
Το καμπανάκι χτυπήθηκε.
Για ASST έχω πολλές αμφιβολίες για το αν πρόκειται ή όχι για σαπάκι.
H BITF kai h CLSK με τοσα λεφτα που μαζεψαν κινδυνευουν αν πεσουμε σε recession κ. Τακη? Ή απλα κραταμε μεσα απο την καταιγιδα ? Ειμαι 50% κατω ηδη σε ΒITF, 30% CLSK, ASST 20%.
ΔιαγραφήΓιατί δεν κάνετε stop loss ... τα λέτε, αλλά δεν τα κάνετε.
ΔιαγραφήΤι να σας πω και εγώ.
Σας είπα τόσες φορες. Βγείτε και άστε τα λεφτά σας στην τράπεζα.
Δεν σας αρεσει?.
Έχω κάτι άλλο να σας προτείνω ... στείλτε τα λεφτά σας στο fund του Eric. Αλλά και εκεί .. κάνατε τον έξυπνο και του την είπατε.
Αλλο ρωταω κ. Τακη. Ετσι οπως βλεπετε την αγορα τωρα. Υπαρχει ενδεχομενο μηδενισμου αυτων των μετοχων? Εγω αυτα που ακουσα στο earnings call της BITF μου αρεσαν αλλα το πλανο ειναι για το 2027 ουσιαστικα. Θα υπαρχει μεχρι τοτε?
ΔιαγραφήΚ Γεωπονε αν μου επιτρετετε να πω μια γνωμη. Παιξτε και Ελλαδα εχει δωσει τρελα κερδη, αργα μεν πιο ασφαλη δε, οσο μπορεις να το πεις αυτο για μετοχες.
ΔιαγραφήΤώρα ρωτάτε για τη ΒΙΤF δίχως σάλτσες.
ΔιαγραφήΕσείς γιατί μπήκατε και πβς την επιλέξατε?
Είδατε την τιμή πως την επιλέξατε αυτή την τιμή?
Γιατί πιστεύετε τώρα ότι θα χρεοκοπήσει?
Κ Τάκη νομιζω καποιος ειχε δωσει τιμη στοχο τα 7 για BITF
ΔιαγραφήΚύριε Nek και πήγε 6,6.
ΔιαγραφήΑυτός ο κάποιος μπήκε στη BITF 2,1 και έγραφε πάμε για το παίγνιο ... και εχει πει πουλάτε στις μεγάλες ανόδους τραβάτε κεφαλαιο και κέρδη όξω και να παίζετε χαρτιά με αρνητική τιμή κτήσης.
Τώρα αυτός ο κάποιος βλέπει πιθανό το 2,2
https://prnt.sc/3lTk9OunFDqr
Επίσης αυτός ο κάποιος έχει πει πολλάκις ... μελετάτε τα πάντα, αλλά να ακολουθείτε μόνο τον εαυτό σας.
Στο Βαααθος του τούνελ βλέπει και το 10+ , όπως βλέπει και κεφαλαιοποιηση 1,5 δις και μόλις σήκωσε 550 εκατομμυρια απο το ομολογιακό.
Αλλά θα ήθελα να διαβάσω το σκεπτικό του κυρίου Γεωπόνου ... για τη BITF.
ΔιαγραφήΡε παιδιά εδώ δε λέγατε ότι από 7 και πάνω θα δείτε αν δώσετε και Clsk για 24 κτλ?
ΔιαγραφήΔε κατηγορώ μεγάλα παιδιά είμαστε ο καθένας τον παρά του.
Ρωτάω ένα απλό πράγμα και θέλω μια απάντηση σοβαρή. Οι μετοχές αυτές οι δύο που είναι πιο πίσω από μια Ιρέν πχ θα υπάρχουν σε δύο χρόνια? Με βάση τα νούμερα που ξέρετε να τα διαβάζετε κ. Τάκη έχουν κίνδυνο?
Εγώ αυτά που βλέπω σαν αρνητικά είναι ότι η καθυστέρηση κλεισιματων deals από υποδομές που δεν έχουν ετοιμαστεί ίσως τους φέρει σε περίοδο που η οικονομία είναι πιεσμένη και γίνει μείωση των capex, τα gross margin χαμηλότερα λόγω μεγαλύτερης προσφοράς. Στο πλεονέκτημα όμως που είδα τη BITF ας πούμε κάνει preparation για σάιτ που θα λάβει black rubin GPU από nvdia αντί για blackwell. Τα οποία είναι πολύ πιο γρήγορα και περίπλοκα μοντέλα και δε μπορεί η συνδεσμολογία τους να γίνει σε data centers που προορίζονται για blackwell gpu. Θέμα χρειαστούν πολλά λειτουργικά έξοδα για την ανανέωση και συνδεσμολογία τέτοιας αλλαγής μελλοντικά. Οπότε αυτά τα data centers θα έχουν μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους ανά MW.
Η αγορά βλέπω ότι εξαπλώθηκε σήμερα και δε την νοιάζουν στοές. Απλά τρέχει σε safe heavens με raotation apo growth σε μέρισματικές και healthcare. Απλά θέλω μια πιο έμπειρη γνώμη αν αξίζει να φάω να πιθανό -80% γτ θα περάσει η μπόρα ή να την κάνω στην πρώτη αναπήδηση.
Γνώμη ρωτάω. Αν ήθελα κοροϊδία την κάνω και στον καθρέφτη μόνος μου.
ποιό σκεπτικό ? ,φοβάται ο άνθρωπος μην χρεωκοπήσει και χάσει τα λεφτά του, και θα μου πείτε γιατί αγόρασε ,ε το 1% αυτών που αγοράζουν γνωρίζουν σε βάθος τι αγοράζουν .θυμάστε ΄πόσα spacs με λαμπρό μέλλον και τιμές στόχους 100-500 $ σήμερα δεν υπάρχουν ή είναι penny stocks
ΔιαγραφήΔικιο εχετε εγω εχω πουλησει αλλα να μην κανω τον ξυπνιο, την πατησα με την BTQ
ΔιαγραφήΚύριε Θεμιστοκλή
ΔιαγραφήΣας παρακαλώ ... για συγκεντρωθειτε στο τι λέτε, γιατί δεν ξέρετε τι λέτε.
Δεν μπορω κάθε φορά να αναλύω τα προφανή.
Τελευταία φορά ... που εξηγώ.
Αν μπήκε για trade ... να βγει με trade και όπως έχει ορίσει ο καθένας πως θα κάνει το trade.
Aν μπήκε με διαγράμματα και κύματα ... να βγει με τα διαγράμματα του.
Αν μπήκε με θεμελιώδη ... να τσεκάρει αν άλλαξαν τα θεμελιώδη και ας αποφασίσει.
Δεν μπορεί να μπαίνετε κύριοι σε ένα χαρτί, χωρίς να ξέρετε που μπήκατε, γιατί μπήκατε και πως θα βγείτε.
Βασικά εγώ σας το λέω για άλλη μια φορά ... οι περισσότεροι δεν ξερετε που πάνε τα 4 ... καλύτερα να μην ασχολείστε με χρηματαγορές.
Κάντε κάτι άλλο κύριοι.
Κύριε γεωπόνε την άποψή μου για τη BITF σας την έγραψα.
ΔιαγραφήΒάλτε και εσείς επιτέλους κάποιους κανόνες στις επενδύσεις σας και τηρείστε τους.
Σας ευχαριστώ κύριοι να είστε καλλμα.
Παιδιά αρχικά δεν πάω να ανοίξω αντιπαράθεση. Ούτε πάω να κατηγορήσω. Ανταλλαγή απόψεων ζήτησα μόνο.
ΔιαγραφήO trader μέσα μου έλεγε να φύγω αλλά ο story teller ήθελε να μείνει.
Το στορυ σαν στορυ μου αρέσει και με βάση την ρευστότητα που απόκτησαν αυτές οι εταιρίες θεωρώ δύσκολο το ενδεχόμενο χρεοκοπίας αλλά Αμερική είναι όλα μπορεί να γίνουν σε χρόνο Dt.
H bitf αυτή τη στιγμή έχει market cap λιγότερο από τρεις φορές τα λεφτά της.
Από τη δική μου οπτική γωνία είναι απλά noose για να μας πετάξουν έξω και να φορτώσουν φτηνά χαρτιά.
Απλά δε μπορώ να φανταστώ αν θα το τραβήξουν μήνες αυτό το σκηνικό ή θα ξεθωριάσει μέχρι τέλους του έτους.
Anyway επειδή βλέπω ότι η παρουσία μου δημιουργεί προβλήματα στο blog θα απέχω από εδώ και πέρα από τη συζήτηση.
Καλή συνέχεια σε όλους και καλά κέρδη.
Αντε πάλι τα ίδια.
ΔιαγραφήΑπο που βγαίνει το συμπέρασμα πως η παρουσία σας δημιουργεί προβλήματα στο blog και αποφασίζετε πως θα απέχετε από εδώ και πέρα από τη συζήτηση?
Δείτε τι λάθη έχετε κανει.
Δεν είναι κακές οι επιλογές σας ... Είναι κάκιστη η διαχείριση των επιλογών σας.
Απο αυτα που έχετε γράψει έχετε κανει τα ίδια λάθη σε OPEN, HERTZ, SOLUNA, BITF.
Σκεφτείτε και βρείτε τα ...
Συναγωνιστές το έχω ξαναγράψει, θέλει υπομονή το παιχνίδι αυτό και δεν την έχουν αρκετοί, όλοι έχουμε αγοράσει κάποια μετοχή ακριβά και κάποια άλλη φτηνά, δεν μπορούμε να κάνουμε 100% παντού, cifr soluna bitf hive btq κτλ θα ανέβουν μαζί με το btc (αγκαλίτσα πάνε πάνω αγκαλίτσα πάνε κάτω εάν δεν το βλέπετε και κολλάτε το βλέμμα σας στη μία που έχετε αγοράσει) εάν αυτό ανέβει. Όποιος θεωρεί ότι θα ανέβει μέσα στους επόμενους μήνες μένει σε αυτές τις μετοχές και ας φάει λίγο ξύλο, αν πιστεύει ότι το Btc τελείωσε για αυτόν τον κύκλο, τις πουλάει όλες και ψάχνει για αλλού. Με πολλή αγάπη τα γράφω αυτά και είναι η προσωπική μου γνώμη.
ΔιαγραφήΕγω θα πω πως στις μετοχές αυτές το ρίσκο ειναι δυσαναλογο και τα off the money put ή calls αξιζουν περισσότερο και μαλλον θα έκλεινα προς PUT αλλα ειναι προσωπική εκτίμηση επισης θελει timing αλλιως κλαις. Εγω θα μεινω στο σχόλιο του κυριου Τακη ότι ο καθενας κάνει τα κουμάντα του και τη διαχείριση του και ότι δε θελέι κλάμματα όπως στα SPAC, ο καθενας μας κοιταει την τσεπη του και επενδυει με τη δικη του λογική ο κύριος Τακης παραθετει στοιχεια και μετόχες η αποφαση να επενδυσει κάποιος ειναι δικη του.
ΔιαγραφήΕγω όπως ειχα δηλωσει και παλιοτερα DUOL πιστευω ότι θα ειναι Bust λογω κακου product offering ως τωρα.
Εκανα και προσφατα μια χοντρη πατατα με Edenred εχω μέσο όρο στα 22.5 και εχει φαει ξύλο αλυπητο η μετοχη λογω νομοθεσιων του κλάδου αλλα δεν βγαινω για να δούμε.
sp500......μολις ακούμπησε το γκαπ του..και δεν το έκλεισε .(HIGHLY BULLISH)
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγω clsk την σχολασα στα 17 (χωρις κερδος) ,παραμενω cifr.Παντως πεφτει ξυλο και σημερα στα data.Μακαρι να επαληθευτείτε κε Τεό, γιατι αρκετοι απο την ομάδα εχουν θεση σε αυτα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕποχές spac θυμίζουν
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα σας! Για τους φίλους της Merck & Company Inc (MRK) κινείται έντονα ανοδικά εδώ και μερικές ημέρες. Αν σπάσει την περιοχή των 95,00$ πάει καρφί στα 120$ και μετα 150$
ΑπάντησηΔιαγραφήγια να δουμε και τον VIX....σαν να επιασε ταβανι....
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://tvc-screenshots.investing.com/tvc_6c6a6243fe3168f3445dbadc36281984.png
Αν δεν ηχησουν οι σαλπιγγες της αντεπιθεσης σημερα δεν μας βλεπω καλα
ΑπάντησηΔιαγραφήΤοσο αιμα στον δρομο χυμενο ουτε στο χειρουργειο πεταμενο δεν εχει
Επειδη με τρωει το χερι μου
ΔιαγραφήΑγορα Asts στο 61
Μακαρι μερες την περιμενουμε
ΔιαγραφήΕγω πουλησα την Οπεν χθες και τα εκανα Ιρεν σημερα…!
ΔιαγραφήTeo.... Μας κορόιδεψαν μου φαίνεται....
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://sherwood.news/markets/unpacking-how-speculative-ai-quantum-energy-datacenter-tech-stocks-lost-one-third-of-their-value/
ΑπάντησηΔιαγραφήστωμεν καλως
ΑπάντησηΔιαγραφήBTQ σκετη καταστροφη ολο αγοραζω και ολο πιο κατω
ΑπάντησηΔιαγραφήΚυριe nek δειτε τι ωραια τα λεει ο king Eric για τα OPEN BETR PALANTIR & BTQ
Διαγραφήhttps://x.com/ericjackson/status/1989050359931936811?t=J9_aXPz6WlCHg8-_sK526w&s=19
Κύριε Άρη θα γίνετε μεγάλος Αναλυτής.
ΔιαγραφήΤρομάζω με τη βελτίωση που έχετε.
K ΑΡΗ αυτον διαβασα και αγοραζα
ΔιαγραφήAris πολυ αισιοδοξο μηνυμα! Μας ανεβασε λιγο την ψυχολογια που ειναι στα ταρταρα! Τελικα οταν η αγορα ειναι τετοια απογοήτευση το καλυτερο θα ηταν να κρατησεις αυτες τις ποιοτικες επιλογες και να μην κοιταζεις καθολου για μερικους μηνες…!
ΔιαγραφήΚαλησπέρα σας. Η ιστορία με την ASST μου θυμίζει λίγο αρχές GAMESTOP. Φρενίτιδα
ΑπάντησηΔιαγραφήΒάζω μια εντολή αγοράς λίγο κάτω από τα 0.90$. Αν το κάνει έχει καλώς. Αν όχι δεν χάθηκε ο κόσμος
ΔιαγραφήΑν γυρίσει το Btc έχετε δίκιο ... θα γίνει χαμός με αυτή.
ΔιαγραφήΑν γυρίσει το Btc θα γίνει χαμός με όλες.
Διαγραφήhttps://www.investing.com/news/stock-market-news/productivity-data-jobless-claims-and-fomc-speakers-highlight-fridays-agenda-93CH-4356539
ΑπάντησηΔιαγραφήLisa Su just dropped a bombshell...
ΑπάντησηΔιαγραφή“In data center AI, AMD aims to drive revenue CAGR of more than 80% over the next 3-5 years.”
If she's right, we're early in this story.
RUSSELL 2000
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://tvc-screenshots.investing.com/tvc_40a396b697e09454438eac9f48a826a6.png
HIVE
ΑπάντησηΔιαγραφήσε αυτα τα επιπεδα ειναι SUPER-BUYYYYY
Η πιο φθηνή απο όλες ... και η κσκομοίρα δεν έχει και bitcoins.
Διαγραφήτην ανοδο την εκανε με 5 επιμέρους κυματα (bull market)
Διαγραφήοχι οπως οι αλλες με ABC up
HIVE
Διαγραφήhttps://tvc-screenshots.investing.com/tvc_07288e5f4f814091da10992d3c00e712.png
πολλά ανέβαιναν χωρίς λόγο ,και ειδικά τα data centers ,ε τόσο εύκολα ξεφουσκώνουν τώρα
ΑπάντησηΔιαγραφήυπόγειο -4 ,θα ξαναγυρίσουν στα υψηλά τους? ,δεν ξέρω την απάντηση
Δηλαδή όσοι επενδύουν σε miners - data centers, δεν έχουν καταλάβει ότι είναι άμεσα συνδεδεμένοι με την τιμή του btc; που είναι ένα asset με μεγάλο volatility; Επιπλέον είναι δυνατόν να ποντάρεις όλα σου τα χρήματα σε μικρές εταιρίες με ζημιές που είδαν φως και μπήκαν να πάρουν κανά ψίχουλο από το trend; Οκ πάρε και αυτές αλλά βάλε και καμιά κανονική μετοχή πλάι για να μην χάνεις τον ύπνο σου και αναγκάζεσαι από ψυχολογική πίεση να πουλάς με ζημιές. Και η Meta φτιάχνει AI data centers αλλά δεν βλέπω να αρέσει, π.χ.
ΑπάντησηΔιαγραφήυπομονη αν βλεπω σωστα ειμαστε στο κυμα 5 του C, μπορει να παει κοντα στα 94 το BTC. λογικα καποιες μερες ακομα , αλλιώς παμε σε πιο χοντρες καταστασεις
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα σε όλους...πέφτουν οι αγορές?
ΑπάντησηΔιαγραφήΕ και...?
Άμα έχεις τουλάχιστον 20%ρευστότητα εισαι λογικά σουπερ.
Ποσο κατω θα πάμε?...Όσο χρειαστεί...τι μας νοιάζει εμάς
Το παιχνίδι ειναι μαραθώνιο όχι 100 μέτρα και πλούτισαν οι πάντες.
Σας βάζω ένα χθεσινό άρθρο από Kobeissi Letter
https://x.com/KobeissiLetter/status/1989059451349860803
Κύριε ΤΕΟ συμφωνώ απόλυτα μαζί σας.
ΔιαγραφήΤο παιχνίδι ειναι μαραθώνιος όχι 100 μέτρα και πλούτισαν οι πάντες.
Έχω πει χιλιάδες φορές ότι δεν θα ξαναγράψω, ούτε θα ξαναπαντήσω ... γιατί μετά πέφτω στο τρυπάκι, να πρέπει να απαντάω σε όλα ή να απολογούμαι αν κάπου λάθεψα και αυτό είναι κουραστικό και δεν μου αφήνω καθαρό το μυαλό να διαχειριστώ όσο σωστότερα μπορώ την περιουσία μου.
Επειδή όμως βλέπω πολύ πόνο τελευταίως, ας γράψω δυο κουβέντες υπό τον κίνδυνο η αγορά να με διαψεύσει.
Για Data Centers και εξορυκτες Bitcoins επειδή τους τελευταίους μήνες διάβασα πάμπολα sec να πω δυο πράγματα.
ΔιαγραφήΠιστεύω ότι το Bitcoin θα έχει πάτο κάπου στα 90.000 ... οπότε αυτό επηρεάζει όλη την αγορά των data centers, αφού το πόπολο δεν μπορεί να καταλάβει ότι δεν διακρατούν όλοι bitcoins.
Για παράδειγμα ακόμη και αυτοί που αγόρασαν Iren, αμφιβάλλω αν γνωρίζουν ότι μόλις το εξορύσσει το πουλάει ... ή σιγά μην καταλαβαίνουν ότι άλλο NBIS και άλλο BITF.
Όλοι οι εξορρύκτες BTC στην προσπάθεια τους να γυρίσουν σε DATA CENTERS χρειάζονται λεφτά ... πολλά λεφτά.
Το 1 GW για να χρειαστεί να γίνει η μετατροπή σε ΑΙ DATA CENTER απαιτεί κάπου 2,5 δις δολάρια.
Τι έκαναν λοιπόν αυτοί.
Προχώρησαν σε offers και κυρίως σε μαζικά οffers ATM και ένα μεγάλο μέρος των Bitcoins που διακρατούσαν στον Ισολογισμό τους (μερικοί και όλα τα BTC) τα έδωσαν έναντι εγγυήσεως για να πάρουν ζεστό χρήμα.
Τα bitcoins αυτά που έδωσαν για εγγύηση θα επαναγοραστούν μέχρι τέλος του έτους.
Οι τιμές που οι εξορρύκτες θα επαναγοράσουν είναι κατά μέσο όρο στα 90.000 δολάρια.
Έχω δει και 92.000 .
Δείτε ...
Στις 30 Ιουνίου 2025 η HIVE είχε 435 Bitcoins στον ισολογισμό της. Όμως έχει δεσμευτεί, μέσω της στρατηγικής Bitcoin Pledge, να αγοράσει πίσω 1.300 Bitcoin στα 87.000 δολάρια, πριν από το τέλος του έτους, χωρίς επιβάρυνση κάποιου τόκου.
Σχεδόν όλοι οι εξορρύκτες έχουν κάνει παρόμοιες συμφωνίες.
Και το BTC έφθασε 120.000 ... εγώ που το διακρατώ έναντι εγγυήσεως και είμαι μέρος του συστήματος ... τι πρέπει να κάνω?
Μάλλον συντονισμένα χώνουμε
Είναι πολλά τα λεφτά και η χειραγώγηση βγάζει μάτι.
Τελειο και συναμα σατανικο
ΔιαγραφήΑκούγεται αρκετά λογικό. Θα ακολουθησω τυφλά στη HIVE με λίγα χρήματα και ότι γίνει (που δεν το κάνω ποτέ), αν και αποφευγω ότιδηποτε εχει σχεση με Crypto.
ΔιαγραφήΗ HIVE είναι η πιο βραδύκαυστη στα γυρίσματα της.
ΔιαγραφήΑν πειστώ ότι πάμε σε γύρισμα ή αντίδραση των data θα κτύπησε Soluna και DGXX
Η Cifr στα 12. Οπωσδήποτε.
ΔιαγραφήCLSK
ΔιαγραφήΑν ανοίξει μεταξύ 10 με 11 μπήκα και σήμερα.
Aν πιάσω +40% γύρισμα θα βγω απο ότι είπα σήμερα.
ΔιαγραφήΜη μου τους κύκλους τάραττε μετά
Εντάξει κύριοι?
Το 12 σίγουρα σημαίνει οτι εκεί μπαίνετε κε Τάκη,ή απλα ότι θα περάσει από αυτην την τιμή?
ΔιαγραφήΘέλω αίμα.
ΔιαγραφήΔίχως αίμα δεν μπαίνω data ακόμη
Μαλλον εχετε δικιο κ. Τάκη δεν ειναι ωρα ακομα
ΔιαγραφήΚύριε nek προφανώς IREN δεν έχω δώσει ούτε λέπι.
ΔιαγραφήΕίμαστε πολύ χαμηλά ακόμη.
Αυτό προς διευκρίνηση.
Αλλά καλό είναι να ξεκολλήσουμε.
ΔιαγραφήΗ αγορά δεν είναι μόνο data centers.
Kαι προφανώς κύριε nek έχω και κάποια data centers στο χαρτοφυλάκιό μου ... άλλο αυτό.
ΔιαγραφήΣε αυτή τη φάση, όμως, δεν είμαι τόσο PATHιασμένος για data
Δεν βλέπετε?
ΔιαγραφήΚουνάνε λίγο το BTC και αμέσως κάνουν κακάκια όλα τα data λες και όλα είναι το ίδιο.
Ειστε ομως για PATH παθιασμενοσ αν καταλαβα καλα.
ΔιαγραφήΑν θέλετε το πιστεύετε...η οχι !
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσο πέφτει η αγορά ή ψυχολογία μου φτιάχνεται ...
ΝΑΙ...χάνω χρήματα σε βραχυ ...αλλα η αγορά παίρνει ανάσα .
Αυτή η διόρθωση θα εξασφαλίσει μια ΣΟΥΠΕΡ ΑΓΟΡΑ ΓΙΑ ΤΟ 2026
Μπορεί να γυρίσει ΑΠ σημερα...μπορει στις 6400....6000....
5800 μοναδες...τι σημασία έχει..?
Σημασία έχει οτι θα εχουμε ενα πιο βελτιωμένο περιβάλλον χωρίς φούσκες και υπερβολές
Σε βάθος χρόνου η κάθε εταιρεία θα αποτιμηθεί ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΤΗΣ ΑΞΙΖΕΙ
(Προσωπικά έχω 2 χαρτοφυλάκια 1-μπες βγες...2-long term)
Και NBIS πίσω στο μαντρί κύριε ΤΕΟ.
ΔιαγραφήΜέχρι και εγώ θα μπω και ας υπάρχει ο Ρώσος.
Έχω μια τιμή στόχο στο μυαλό μου ... να δούμε και μια δική σας εκτίμηση?
Αυτά κοιτάζω
Διαγραφήhttps://prnt.sc/0ILbnBHymI4l
Και IREN το ίδιο σχηματισμο εχει
ΔιαγραφήΑλλά....οι διπλές κορυφές ειναι πονηρές
Μπορεί να πάνε....1) 100% στον στόχο
2) 50% του στόχου
3) 61.8% του στόχου
Ενεργοποίηση μόνο με έγκυρο στάσιμο γραμμής λαιμου
Εγώ ΑΝ πάει 80 μπήκα και δεν το λέω σε κανέναν και ας ενεργοποιηθεί ό,τι θέλει.
ΔιαγραφήΕγώ θα τολμήσω να πω ότι τώρα είμαστε στα τελειώματα αυτής της διόρθωσης. Οπότε τώρα πλέον είναι καλά σταδιακά να τοποθετηθεί κανείς κατά τη γνώμη μου. Όπως και τον Απρίλιο, υπάρχει φόβος, λογικό. Στα προηγούμενα dips που δεν υπήρχε όμως τον ήπιαν/με όσοι τόλμησαν γιατί ήταν ρηχά και πολλές αποτιμήσεις ακόμη στο Θεό. Τώρα είναι πιο κοντά στη Γη. Οπότε, κι ένα σχόλιο για τον κύριο γεωπόνο αλλά όχι μόνο, δείτε με καθαρό μυαλό για τοποθετήσεις κι αν δεν έχετε ρευστό κάντε rotation, εξάλλου διόρθωσαν και πολλές καλές εταιρίες. Αλλάξτε ότι δεν σας αρέσει η σας προκαλεί ανασφάλεια, βρείτε ηγέτες, ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα, first movers, ανάπτυξη και θωράκιση και τα κέρδη θα ξαναέρθουν. Απλά όταν έχουμε κέρδη σε σπεκουλαδόρικα 100% και 200% και βάλε, παίρνουμε κάποια. Αν πάει 300%-400% παίρνουμε κι άλλα κοκ. Αντίστοιχα και στις διορθώσεις με αγορές. Εκτός αν τα έχετε ως επιλογές του 2030 και είστε σίγουρος ότι θα σκίσουν, οπότε δεν ασχολείστε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜόνο ένα πράγμα με ανησυχεί και το έχω ξαμαγράψει.
ΔιαγραφήΜην τυχόν και οι δασμοί αποφασιστεί ότι πρέπει να αποσυρθούν.
Εγώ για τον επόμενο χρόνο δεν βλέπω θέμα σε αυτό. Απλά ίσως τον βάλουν να τους δουλέψει λίγο παραπάνω ή να αλλάξει τρόπο επιβολής. Δε θα ρισκάρει κάποιος να χρεωθεί ύφεση και να πυροβολήσει την εγχώρια παραγωγή που μόλις άρχισε να ενισχύεται. Πρόβλημα ενδέχεται να υπάρξει στις ενδιάμεσες εκλογές αν οι πολιτικές του δεν φτάσουν στους μεσαίους/μικρομεσαίους και χάσει κάποιο σώμα. Έτσι το βλέπω.
ΔιαγραφήΜακάρι να είμαστε στα τελειώματα...αλλά όπως και να έχει πρέπει να έχουμε γερο στομάχι και υπομονή,
ΔιαγραφήΠάντως παρατηρώντας το διάγραμμα του Btc δεν έχει πολύ κάτω ακόμα... και θεωρώ πιθανότερο βάσει διαγράμματος το 160k παρά το 150k, βάσει λογικής και μετριοπάθειας και με το 150 θα χοροπηδάω χαχα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκτός θέματος. Δεν υπάρχει τίποτα πιο επίπονο από το να επιβεβαιώνεσαι αλλά να μην μπορείς να επωφεληθείς. Αρχές του 25, τέλη του 24, βλέποντας τον σφικταγκαλιάσματα της κυβέρνησης Trump στο Btc, τα ευαγή ιδρύματα να ασχολούνται με etfs, μεγάλες τράπεζες να είναι διατεθειμένες να κάνουν custody στα btc, και κυρίως αυτά που κάνει ο Saylor σκεφτόμουν πόσο το αρχικό κίνημα έχει αποκλίνει. Ψάχνοντας εναλλακτική στα privacy coins κατέληξα στο zcash, pow, με πιστή κοινότητα και κάτω από $40. Έλαβα θέση αλλά δεν κατάφερα να τα κρατήσω πέρα από 3,4 μήνες (ως συνήθως). Βλέποντας την τιμή τώρα αισθάνομαι εντελώς ηλίθιος και κυρίως γιατί αυτό που είχα σκεφτεί, ακριβώς όπως το σκέφτηκα τότε, ότι είναι μια σοβαρή εναλλακτική του btc θα μπορούσε να είναι πραγματικότητα και πλασάρετε ως τέτοιο.
ΑπάντησηΔιαγραφή
ΑπάντησηΔιαγραφήκυριοι πριν απο 1-2 μηνες δεν θυμαμαι ακριβως βλεποντας επιπολαια το διαγραμμα του bit ειπα σαν να μου φαινεται οτι βρισκεται πιθανα στα τελευταια κυματα του 3 αλλα δεν δοθηκε καποια ιδιαιτερη σημασια.
σημερα το κοιταξα πιο καλα κ βλεπω πιθανα 2 σεναρια.
βαζω ενα διαγραμματακι στα προχειρα.
1) το ενα ειναι με τις κοκκινες μετρησεις οπου παιζουμε τωρα το μεγαλο 4.
2) το αλλο με τα μαυρα και μπλε που παιζουμε το εσωτερικο 4 του μεγαλου 3.
αν επρεπε να διαλεξω θα διαλεγα το 2ο σεναριο, συνεπως το μεγαλο 3 δεν εχει τελειωσει ακομα. αυτο σημαινει περιμενουμε ενα ακομα υψηλοτερο πριν παμε στη μεγαλη διορθωση του μεγαλου 4. ευχομαι να ναι καπως ετσι, οποτε ψυχραιμια κι αν επιβεβαιωθουμε ας θυμηθουμε οταν παμε εκει που πρεπει να δωσουμε και τιποτε.
τα σημεια ειναι ενδεικτικα, κανουν οτι θελουν βεβαια και το σταματανε εκει που νομιζουν.
προσωπικα εχω data , εδωσα καποια αρκετα πιο πανω και τις τελευταιες μερες ξαναπηρα καποια.
https://invst.ly/1dbfr3
Μπορεί και να λιώσουν. Εικασίες κάνουμε. Εγώ εκτιμώ ότι όπου να ναι θα ξεκινήσει νέο ανοδικό, αλλά έχω φτάσει και κοντά στο sell to zero. Δεν υπάρχουν σημάδια δυνατά για ύφεση (η οποία θα έρθει κάποια στιγμή, μέρος του κύκλου είναι). Από κει και πέρα όμως αν είναι να πάμε σε εκτεταμένη διόρθωση και bear αγορά, κάποια χαρτιά μπορεί να μην ξανασηκωθούν ποτέ. Ή να χρειαστεί τόσος χρόνος και χρήμα που δεν θα έχει νόημα. Οι αποτιμήσεις του αύριο θα έρθουν να αποτιμήσουν το σήμερα ή ακόμα χειρότερα ότι δεν υπάρχει αύριο.
ΔιαγραφήΣτην Αμερική λένε ότι τη Παρασκευή δεν πατωνουν οι αγορές
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια να δούμε....μήπως κάνουμε ένα γκαπ κατω....συνέχιση πτώσης....και μάζεμα στο τέλος θετικοί
Αγριάδες βλέπω, βαράνε μάρτζιν.
ΔιαγραφήΑκούστε και ένα καλό απο μένα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν ήταν να ξεκινήσει μεγάλη διόρθωση.....θα είχαμε δει μεγάλη πτώση στο ΧΑ-μενο.
Πάντα ήταν σαν παραγωγο ....για να προεξοφλησει μεγάλους γυρισμους
Να βαλω και εναν ΚΡΑΧΟΤΣΑΚΟ λογω της ημέρας μπας και δουμε αντιστροφη πτωσης:
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://www.bankingnews.gr/diethni/articles/838122/ksefortonei-dixos-eleos-i-wall-street-emfanistike-to-simadi-opos-kai-to-2008-pou-efere-to-krax
RUSSELL 2000
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://tvc-screenshots.investing.com/tvc_908a99adc366a1d2291da98d11b01553.png
https://invst.ly/1dblcd
ΑπάντησηΔιαγραφήBIT
RUSSELL 2000
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://tvc-screenshots.investing.com/tvc_908a99adc366a1d2291da98d11b01553.png
Εσεις τι λετε?
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν θα ξαναπαει 100+ το bc?
Δεν θα πεσουν τα επιτοκια?
Δεν θα πεταξουν τα bluebirds?
Αν υπαρχει ρευστο καλοδεχουμενο
Αν οχι κλειστε τις οθονες
Δεν εχει αλλαξει τιποτα
Οσο ειναι ο Τραμπ δεν θα κανει κραχ το μαγαζι
Το εχουμε ξαναδει το εργο
Αν ξερεις τι κατεχεις αυτα δεν σε τρομαζουν
Αν εισαι σε καλα χαρτια το αυριο εχει σημασια Οχι το σημερα
In ABEL we trust
Βαλτε εσεις οποιον θελετε στη θεση του Abel
https://x.com/ASTS_Investors/status/1989068249527394379
ΔιαγραφήFollow the money k olump
ΔιαγραφήΑν θέλετε να πούμε καμία άποψη για αγορές ή πωλήσεις σήμερα μη πως αλληλοβοηθηθούμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ προσωπικά αγόρασα σήμερα στο pre
ΔιαγραφήΈχω πάρει πολύ iren για τα δεδομένα μ αλλά έχω ακόμα drypower
Τι να πω θα δειξει
RUSSELL 2000 WEEKLY
ΑπάντησηΔιαγραφήLOOK....WHAT A BEAUTIFUL CHART IT IS
(ΥΓ. ΜΗΝ ΑΚΟΥΩ...ΜΑΣ ΤΑ ΠΗΡΑΝ ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ)
https://tvc-screenshots.investing.com/tvc_a4db4827987a656c96269419224b0799.png
Δεν άφησα Open πόρτα για πόρτα ανοικτή.
ΔιαγραφήΑς έρθουν και κάτω απο 7,5 ... όπως τις προάλλες.
Τους περιμένω.
9,5+ να έρθουν για επιστροφή.
ΔιαγραφήΕνίσχυσα Oracle, Smr και Tmq που μαζεύω εδώ και εκεί. Και τέλος για σήμερα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα ήθελα τη γνώμη σας για SMR. Ο βασικός μέτοχος που θα βγάλει καραβιές χαρτιά και θα αποχωρήσει σε αντάλλαγμα η διοίκηση να αυξήσει το όριο μετοχών πως το σκέφτεστε κύριε Aldevaran?
ΔιαγραφήTη θέλω την SMR και ψάχνω ένα καλό σημείο εισόδου.
Δεν θα βοηθήσω ιδιαίτερα, ήθελα έκθεση σε smr και από τα λίγα που καταλαβαίνω την παρουσιάζουν πιο μπροστά από όλους. Η Fluor θα δώσει το 40%, δεν καταλαβαίνω, δεν θα τα δώσουν σε θεσμικούς; Market θα τα δώσουν; Αν είναι έτσι δεν έχει λογική το trade αλλά πίστεψα ότι καλά έχει διορθώσει στην είδηση και ξεκίνησα αγορές από τα $27. Είναι risky και μεταξύ μας, ήμουν από αυτούς που πίστεψαν ότι αυτά τα πράγματα δεν θα φτάσουν ποτέ στην αγορά, αλλά σοκαρίστηκα όταν κατάλαβα ότι οι Αμερικάνοι τα έχουν πάρει πολύ σοβαρά (μέχρι και στο Ερντογάν πήγαν να του τα πουλήσουν, αξιωματούχοι).
ΔιαγραφήΟΚ
ΔιαγραφήΆρα τα ξέρετε τα νέα.
Εγώ ψάχνω τιμές πέριξ του 20.
Έχουν πει ότι ο βασικός θα βγάλει τα χαρτιά κατά το πρώτο 6μηνο του 2026.
Γιαυτό πιέζεται.
Όταν το ανακοίνωσε έπαιζε στα $40, και λέω είναι δυνατόν να ανακοινώνεις κάτι τέτοιο (ως το Q2 θα έχει ολοκληρωθεί) πως μπορείς να περιμένεις ότι η επένδυσή σου δεν θα έχει φάει ένα -50% στην κεφάλα; Πιστεύω ότι θα γίνει σε προσυμφωνημένες τιμές otc
ΔιαγραφήΣυμφωνώ
ΔιαγραφήΤο πόπολο όμως δε σκέφτεται έτσι.
Ούτε πιστεύω ότι θα δώσουν τα χαρτιά στα 40.
Το κόστος του βασικού μετόχου ήταν μερικά εκατομμύρια. 30 εκατομμύρια μόνο αν θυμάμαι καλά.
Αν παρει 20 δολάρια το κομμάτι, για τα 10,9 εκατομμυρια που έχει, θα ειναι υπερευχαριστημένος.
SMR
ΔιαγραφήIceberg short seller
(Τέτοια θέλω)
https://iceberg-research.com/2025/11/14/nuscale-wants-to-sell-72-reactors-to-a-company-based-in-a-wework-office-shared-with-nuscale/
https://youtu.be/Cttr6F3nf3s?si=GGMimJ_ilTmDjQwz
ΔιαγραφήΕμβαθύνετε.
Η Merck θα εξαγοράσει τη Cidara Therapeutics για 9,2 δισεκατομμύρια δολάρια.
ΑπάντησηΔιαγραφήCidara Therapeutics, Inc. (CDTX) 218.02 /+112.03 (+105.63%)
ΑπάντησηΔιαγραφήπωε κανει η αγελαδα..??
ΑπάντησηΔιαγραφήΜUUU....MUUUUU....MUUUUUUU
βρε τη MU...7 % πανω...χωρις να χαλασει καμια γραμμη τασης
Φίλε ΤΕΟ την έχω από τα 78$ και στα 193 έδωσα τα μισα κομμάτια. Με έβγαλε από το βαθύ κόκκινο τον Απρίλιο με τους δασμούς. Για αυτήν όμως απαρνήθηκα δυστυχώς την AMD..Εταιρειαρα η MU και δεν βλέπω να την σταματάει τίποτα καθώς το '26 αναμένεται ακόμα καλύτερο σε έσοδα κτλ..
Διαγραφή