Με λένε Τάκη - είμαι γκουρού, όταν γράφω σπάω μεγάλη πλάκα, δίχως να λέω τίποτα για πλάκα.

Οι απόψεις, εκτιμήσεις, αξιολογήσεις ή προβλέψεις, οι οποίες εκφράζονται σ αυτό το blog αποτελούν παλαβομάρες του χρήστη που γράφει με το nick Τάκης Μορφονιός και δεν αποτελούν προτροπή για αγορά ή πώληση χρηματιστηριακών προϊόντων. Στο blog γίνονται συζητήσεις - εκτιμήσεις μεταξύ αγνώστων, οπότε οι αναγνώστες να μην λαμβάνετε τίποτα ως δεδομένο και αληθές.
Συνεπώς, ο,τιδήποτε γράφεται στο www.mitarola.blogspot.gr, δεν αποτελεί συμβουλή ή πρόταση για αγορά ή πώληση αξιών ή προτροπή για πραγματοποίηση οποιασδήποτε μορφής επένδυσης.

Τρίτη 20 Μαΐου 2025

Hertz Global roaring

Hertz Gloval ... εδώ ...

Διαπραγματεύεται στο Nasdaq με τον κωδικό HTZ ... εδώ ....

Presentation Hertz ..εδώ ...
Investors Hertz ... εδώ ...

Αριθμός μετοχών : Σύνολο 309.311.073 μετοχές

Τομέας : Ενοικιάσεις - Leasing αυτοκινήτων - Τεχνητή Νοημοσύνη
Αριθμός εργαζομένων : 26.600
Δραστηριότητα
Η Hertz Global Holdings Inc παρέχει υπηρεσίες ενοικίασης αυτοκινήτων μέσω των εμπορικών σημάτων Hertz, Dollar, Thrifty και Firefly. Η εταιρεία προσφέρει προς ενοικίαση αυτοκίνητα, crossover και ελαφρά φορτηγά, βοηθητικά προϊόντα και υπηρεσίες, ενοικίαση βιομηχανικού, κατασκευαστικού και εξοπλισμού χειρισμού υλικών, καθώς και υπηρεσίες μίσθωσης και διαχείρισης στόλου. Η εταιρεία λειτουργεί ένα δίκτυο σημείων ενοικίασης αυτοκινήτων και παραχωρεί άδειες χρήσης των εμπορικών σημάτων της σε συνεργάτες και δικαιοδόχους.

Η Hertz Global είναι μία από τις τρεις μεγάλες εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων στις Ηνωμένες Πολιτείες, κατέχοντας μερίδιο αγοράς 15% με 20%, γεγονός που την τοποθετεί μπροστά από την Avis Budget Group και δεύτερη μετά την Enterprise Holdings.

Οι μεγαλύτερες εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων στις Ηνωμένες Πολιτείες, με βάση τον αριθμό των τοποθεσιών και το μερίδιο αγοράς, είναι:
  • Enterprise Rent-A-Car: Με τον μεγαλύτερο αριθμό τοποθεσιών, περίπου 4.200 σε όλες τις ΗΠΑ.
  • Hertz: Διαθέτει περίπου 2.700 τοποθεσίες. Οι μάρκες Dollar και Thrifty ανήκουν επίσης στην Hertz.
  • Avis Car Rental: Έχει περίπου 1.400 τοποθεσίες. Η Budget Rent a Car ανήκει επίσης στην Avis Budget Group.
  • Budget: Διαθέτει περίπου 1.300 τοποθεσίες.
  • National Car Rental: Ανήκει στην Enterprise Holdings.
  • Alamo Rent A Car: Επίσης ανήκει στην Enterprise Holdings.
Αυτές οι εταιρείες κατέχουν ένα σημαντικό μερίδιο της αγοράς ενοικίασης αυτοκινήτων στις ΗΠΑ. Η Enterprise και η Avis Budget Group κατέχουν μαζί πάνω από το 40% του μεριδίου αγοράς.

Η Hertz, σήμερα, δραστηριοποιείται σε 145 χώρες στη Βόρεια Αμερική, την Ευρώπη, τη Λατινική Αμερική, την Αφρική, την Ασία, την Αυστραλία, την Καραϊβική, τη Μέση Ανατολή και τη Νέα Ζηλανδία σε πάνω από 10.000 τοποθεσίες.

Tο πρόσφατο ιστορικό. Το 2020 γιατί ήταν μια ταραχώδης χρονιά για τη Hertz. Τα κυριότερα γεγονότα περιλαμβάνουν:

1) Υποβολή αίτησης πτώχευσης
Στις 22 Μαΐου 2020, η Hertz υπέβαλε αίτηση για προστασία από τους πιστωτές βάσει του Κεφαλαίου 11 του αμερικανικού πτωχευτικού κώδικα. Η εταιρεία επικαλέστηκε τη δραματική μείωση των εσόδων και των μελλοντικών κρατήσεων που προκλήθηκε από την πανδημία COVID-19.

Ως αποτέλεσμα της πανδημίας COVID-19, στις 30 Απριλίου 2020, η Hertz ανακοίνωσε ότι δεν είχε καταβάλει πληρωμές μισθωμάτων για τον στόλο της και ζητούσε υποστήριξη από τους δανειστές της, συμπεριλαμβανομένου του ακτιβιστή επενδυτή Carl Icahn, σε μια προσπάθεια να αποφύγει την πτώχευση. Ο Marinello παραιτήθηκε από τη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου στις 18 Μαΐου 2020 και η Hertz ανακοίνωσε ότι ο Paul Stone θα ήταν ο νέος πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος. Ο Stone προηγουμένως διετέλεσε εκτελεστικός αντιπρόεδρος και επικεφαλής λιανικών επιχειρήσεων της Hertz για τη Βόρεια Αμερική. Στις 22 Μαΐου 2020, η Wall Street Journal ανέφερε ότι η Hertz ετοιμαζόταν να κηρύξει πτώχευση επειδή δεν κατέληξε σε συμφωνία με τους κορυφαίους δανειστές. Την ίδια ημέρα, η εταιρεία υπέβαλε αίτηση πτώχευσης βάσει του Κεφαλαίου 11. Ο Carl Icahn κατείχε το 39% των μετοχών της Hertz όταν υπέβαλε αίτηση πτώχευσης στις 22 Μαΐου 2020 και έλεγχε τρεις έδρες στο διοικητικό συμβούλιο. Επένδυσε συνολικά 2,3 δισεκατομμύρια δολάρια σε μετοχές της Hertz από το 2014 έως το 2020.

2) Διαπραγματεύσεις με πιστωτές
Πριν από την κατάθεση της αίτησης πτώχευσης, η Hertz προσπάθησε να διαπραγματευτεί με τους πιστωτές της για να αποφύγει την πτώχευση, καθώς δεν μπόρεσε να πραγματοποιήσει πληρωμές για τη μίσθωση του στόλου της.


Η Hertz χρηματοδοτούνταν κυρίως λαμβάνοντας δάνεια εξασφαλισμένα από τον στόλο αυτοκινήτων της και αν η αξία των αυτοκινήτων μειωνόταν, οι δανειστές της Hertz είχαν το δικαίωμα να απαιτήσουν άμεση πληρωμή, μειώνοντας το ποσό του δανείου, επομένως εξακολουθούσαν να καλύπτονται άνετα από την πλέον χαμηλότερη αξία των αυτοκινήτων. Λόγω της κρίσης, οι αξίες των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων και ο όγκος πωλήσεων μειώθηκαν αισθητά, καθώς η Hertz έχασε τους περισσότερους πελάτες της. Η αίτηση πτώχευσης ξεκίνησε μια περίοδο 60 ημερών, κατά την οποία οι εξασφαλισμένοι δανειστές της Hertz πρέπει να περιμένουν πριν μπορέσουν να κατασχέσουν τα 400.000 αυτοκίνητα των ΗΠΑ που χρηματοδοτήθηκαν μέσω τέτοιων ρυθμίσεων.

Παρά την υποβολή αίτησης πτώχευσης, η Hertz ανακοίνωσε στις 11 Ιουνίου 2020 ότι επιδιώκει να συγκεντρώσει έως και 1 δισεκατομμύριο δολάρια σε νέα ίδια κεφάλαια (με την επιφύλαξη ότι υπάρχει «κίνδυνος η κοινή μετοχή να καταστεί τελικά άχρηστη»). Η Wall Street Journal χαρακτήρισε την πιθανή πώληση μετοχών ως μια «φαινομενικά πρωτοφανή κίνηση για μια μεγάλη χρεοκοπημένη εταιρεία που επιθυμεί να κεφαλαιοποιήσει τις ανωμαλίες της αγοράς».
Παραδόξως, μετά την κατάθεση της αίτησης πτώχευσης, η τιμή της μετοχής της Hertz σημείωσε μεγάλη αύξηση, καθώς μικροεπενδυτές προσπάθησαν να εκμεταλλευτούν την κατάσταση.

Η μετοχή αυξήθηκε σχεδόν κατά 1000% από το χαμηλό των 59 σεντς μετά την υποβολή αίτησης πτώχευσης στα 5,50 δολάρια ανά μετοχή.
Η εταιρεία προσπάθησε να εκδώσει νέες μετοχές, αλλά η Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς (SEC) σταμάτησε τη διαπραγμάτευση της μετοχής.


Η μετοχή διαγράφηκε από το Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης τον Οκτώβριο του 2020.

3) Αναδιάρθρωση
Κατά τη διάρκεια της διαδικασίας πτώχευσης, η Hertz προχώρησε σε σημαντικές ενέργειες αναδιάρθρωσης, όπως η μείωση του στόλου των οχημάτων της, η αναστολή προσλήψεων και η περικοπή μη απαραίτητων δαπανών.

Διαγραφή από το Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης
Τον Οκτώβριο του 2020, η μετοχή της Hertz διαγράφηκε από το Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης (NYSE).


Μετά την πτώχευση
Μετά την αίτηση πτώχευσης το 2020, η Hertz ακολούθησε μια διαδικασία αναδιάρθρωσης με στόχο να εξέλθει από την προστασία του Κεφαλαίου 11 ως μια οικονομικά ισχυρότερη και πιο ανταγωνιστική εταιρεία.

Τα κυριότερα σημεία μετά την πτώχευση περιλαμβάνουν:

1) Έγκριση του Σχεδίου Αναδιοργάνωσης
Το σχέδιο αναδιοργάνωσης της Hertz εγκρίθηκε από το πτωχευτικό δικαστήριο στις 10 Ιουνίου 2021. Το σχέδιο προέβλεπε την πλήρη αποπληρωμή όλων των πιστωτών σε μετρητά και οι υφιστάμενοι μέτοχοι θα λάμβαναν αξία άνω του 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων.


2) Επιτυχής Έξοδος από την Πτώχευση
Στις 30 Ιουνίου 2021, η Hertz ανακοίνωσε ότι είχε ολοκληρώσει επιτυχώς τη διαδικασία αναδιάρθρωσης και είχε εξέλθει από το Κεφάλαιο 11. Η εταιρεία αναδύθηκε με σημαντικά μειωμένο εταιρικό χρέος (μείωση κατά περίπου 80%) και ενισχυμένη ρευστότητα.


3) Νέα Χρηματοδότηση
Στο πλαίσιο της αναδιοργάνωσης, η Hertz εξασφάλισε νέα κεφάλαια ύψους 5,9 δισεκατομμυρίων δολαρίων από ένα νέο επενδυτικό όμιλο, καθώς και νέες πιστωτικές διευκολύνσεις για τη χρηματοδότηση του στόλου οχημάτων της και τις λειτουργικές της ανάγκες.


Μάιος 2021 - εξαγορά Hertz
Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, δεν ήταν ξεκάθαρο εάν η Hertz Global Holdings θα επιβιώσει.
Τελικά όχι μόνο επιβίωσε, αλλά εξέπληξε και τους πάντες, με τη μετοχή της να εκτινάσεται κατά 68% στα 6,20 δολάρια μετά από την εξαγορά της.


Η προσφορά μερικών κολοσσών της Wall Street προς εξαγορά της επιχείρησης που έγινε τελικώς αποδεκτή, όχι μόνο καλύπτει τους ομολογιούχους, αλλά ανακτά και 8 δολάρια ανά μετοχή για τους μετόχους. Είναι πραγματικά σπάνιο φαινόμενο για τους μετόχους να βγουν κερδισμένοι από τις υποθέσεις που αφορούν χρεοκοπίες βάσει του άρθρου 11 ή από τις υποθέσεις που αφορούν επιχειρήσεις πληγείσες από τα lockdowns του κορωνοϊού.

Tα 8 δολάρια αποτελουν έκπληξη και για έναν άλλο λόγο. Η Hertz αποτελούσε το «παιχνιδάκι» των day traders ... όλοι τους πλήρωσαν μέχρι 6,25 δολάρια για κάθε μετοχή, ακόμη και τη στιγμή που η Ηertz ανέφερε πως η μετοχή «δεν είχε καμία αξία».

Εάν συνδυάσει κανείς όλα τα παραπάνω δεδομένα, τότε πρόκειται για ένα από τα μεγαλύτερα ριμπάουντ στην πρόσφατη ιστορία των χρηματαγορών. Η εταιρεία, οι δανειστές της και οι μετόχοί της μπορούν πια να είναι ευχαριστημένοι καθώς πριν από τρεις μήνες, οι μέτοχοι θα έχαναν τα πάντα, ενώ τώρα κερδίζουν τουλάχιστον 2,25 δολάρια ανά μετοχή.

H παγκόσμια έλλειψη των ημιαγωγών, η οποία περιορίζει τις πωλήσεις των αυτοκινήτων επίσης βοηθούσε την Hertz. Λόγω της αύξησης των τιμών των μεταχειρισμένων οχημάτων, η Hertz μπορεί να χρεώσει περισσότερα για την ενοικίαση ή την πώληση αυτοκινήτων.

Παρόλα αυτά, τα πράγματα δεν είναι μόνο θετικά για την Hertz. Οι πωλήσεις της εταιρείας, οι οποίες έφτασαν το ετήσιο ρεκόρ των $9,8 δισ το 2019, δεν έχουν επιστρέψει σε επίπεδα προ-πανδημίας. Παρόλα αυτά, η αισιοδοξία έχει επιστρέψει, λόγω της ανάπτυξης της αμερικανικής οικονομίας και της επιστροφής των Αμερικανών στους δρόμους μετά την πανδημία.

Οτιδήποτε κι αν επέφερε το ενδιαφέρον των επενδυτών και των τραπεζών, οδήγησε σε πρόσφατη συνάντηση στο Μαϊάμι για την απόφαση του μέλλοντος της επιχείρησης. Η πλειοδοσία των προσφορών οδήγησε σε «σύγκρουση» των Knighthead Capital Management και Certares Management έναντι ενός γκρουπ των Centerbridge Partners, Dundon Capital Partners και Warburg Pincus.

Οι Knighthead και Certares βγήκαν κερδισμένοι, με ένα πλάνο το οποίο αποτιμούσε την Hertz στα 7,4 δισεκατομμύρια δολάρια.

Η πρόταση συμπεριλαμβάνει πλήρη αποπληρωμή των χρεών και προσφέρει στους επενδυτές περίπου $240 εκατομμύρια σε μετρητά.

4) Εισαγωγή σε Over-the-Counter (OTC) Αγορά
Μετά την έξοδό της από την πτώχευση, οι μετοχές της Hertz συνέχισαν να διαπραγματεύονται στην εξωχρηματιστηριακή αγορά (OTC) με νέα σύμβολα (HTZZ για τις κοινές μετοχές και HTZZW για τα warrants), εν αναμονή της επαναεισαγωγής σε ένα εθνικό χρηματιστήριο.


Την 1η Ιουλίου 2021, η Hertz βγήκε από την πτώχευση του Κεφαλαίου 11 και άλλαξε το σύμβολο ticker της από HTZGQ σε HTZZ.

Τον Οκτώβριο του 2021, ο Μαρκ Φιλντς διορίστηκε προσωρινός Διευθύνων Σύμβουλος της Hertz με έμφαση στις μελλοντικές επενδύσεις. Στις 25 Οκτωβρίου 2021, ο Φιλντς ανακοίνωσε ότι η Hertz θα αγοράσει 100.000 οχήματα Tesla , επικαλούμενος τον στόχο του για ηλεκτροκίνηση του στόλου και ότι η Tesla είναι ο «μόνος κατασκευαστής που μπορεί να παράγει ηλεκτρικά οχήματα σε κλίμακα».

Τον Νοέμβριο του 2021, η εταιρεία εισήχθη ξανά στο χρηματιστήριο Nasdaq με σύμβολο HTZ.

5) Επένδυση στην Ηλεκτροκίνηση και Στροφή Στρατηγικής
Αρχικά, μετά την έξοδο από την πτώχευση, η Hertz ανακοίνωσε σημαντικές επενδύσεις σε ηλεκτρικά οχήματα, συμπεριλαμβανομένης μιας μεγάλης παραγγελίας Tesla. Ωστόσο, αργότερα αναθεώρησε αυτή τη στρατηγική λόγω των υψηλότερων δαπανών συντήρησης και επισκευής των ηλεκτρικών οχημάτων και της πτώσης των τιμών των μεταχειρισμένων ηλεκτρικών αυτοκινήτων.


Επιστροφή στην Κερδοφορία
Το 2021, η Hertz ανακοίνωσε την υψηλότερη τριμηνιαία κερδοφορία της από το 2015, επωφελούμενη από την ανάκαμψη των ταξιδιών και τις υψηλότερες τιμές ενοικίασης αυτοκινήτων λόγω της περιορισμένης προσφοράς.



Επαναγορά Μετοχών
Παρά την πρόσφατη έξοδο από την πτώχευση, η Hertz ανακοίνωσε ένα πρόγραμμα επαναγοράς μετοχών ύψους έως και 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2021, γεγονός που προκάλεσε αντιδράσεις και ερωτήματα σχετικά με την καταλληλότητα αυτής της κίνησης.


Συνολικά, μετά την πτώχευση, η Hertz κατάφερε να αναδιοργανωθεί οικονομικά, να μειώσει το χρέος της και να επωφεληθεί από την ανάκαμψη της αγοράς ενοικίασης αυτοκινήτων. Ωστόσο, αντιμετωπίζει συνεχείς προκλήσεις και προσαρμογές στη στρατηγική της, όπως η πρόσφατη αναθεώρηση της επένδυσης στην ηλεκτροκίνηση.

Τον Φεβρουάριο του 2022, ο Stephen M. Scherr διορίστηκε Διευθύνων Σύμβουλος της Hertz. Παραιτήθηκε τον Μάρτιο του 2024, αντικατασταθείς από τον Gil West.
Σήμερα, η Hertz βρίσκεται σε μια φάση ανάκαμψης και στρατηγικών αλλαγών μετά την επιτυχή έξοδό της από την πτώχευση το 2021.


Στα αποτελέσματα 2024, από λειτουργικής άποψης, η εταιρεία δεν τα πήγε καλά, αναφέροντας ζημίες σχεδόν 2,9 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2024. Μεγάλο μέρος αυτής της ζημίας προήλθε από την ατυχή επένδυση που έκανε η εταιρεία όταν επέλεξε να αγοράσει 100.000 οχήματα Tesla το 2021 για 4,2 δισεκατομμύρια δολάρια. Ωστόσο, αποδείχθηκε ότι οι ενοικιαστές αυτοκινήτων δεν ενδιαφέρονταν τόσο για τα οχήματα, κυρίως λόγω ανησυχιών για την εύρεση σταθμών φόρτισης. Ο πρώην Διευθύνων Σύμβουλος της Hertz, Stephen Scherr, παραιτήθηκε τον Μάρτιο του 2024 και η εταιρεία έχει πουλήσει περίπου 30.000 από τα Tesla της για να προσαρμόσει το μέγεθος του στόλου της. Η Hertz στο τρίτο τρίμηνο του 2024 έλαβε απομείωση αξίας άνω του 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων για μακροχρόνια χρήση, επικαλούμενη «τη μείωση των υπολειμματικών αξιών του στόλου κατά το τελευταίο έτος περίπου».

Σήμερα ...
Η Επένδυση του Bill Ackman:
Πρόσφατα, υπήρξε σημαντική αναταραχή γύρω από την Hertz λόγω της αποκάλυψης ότι ο δισεκατομμυριούχος επενδυτής Bill Ackman, μέσω του επενδυτικού του ταμείου Pershing Square Capital Management, έχει συγκεντρώσει ένα σημαντικό μερίδιο στην εταιρεία, φτάνοντας σχεδόν το 20%. Αυτό τον καθιστά τον δεύτερο μεγαλύτερο μέτοχο της Hertz.


Λόγοι της Επένδυσης
Ο Ackman εξέφρασε την πεποίθησή του για τις προοπτικές της Hertz και την εμπιστοσύνη του στον CEO Gil West, αναφέροντας διάφορους λόγους, όπως η βελτίωση της δομής του κλάδου ενοικίασης αυτοκινήτων, η επίλυση του προβλήματος της υπερέκθεσης σε Tesla και στο επιτυχημένο σχέδιο επιχειρησιακής ανάκαμψης από τη νέα διοίκηση και μια κεφαλαιακή δομή με μόχλευση που μπορεί να αποφέρει υψηλές αποδόσεις στους μετόχους.

Ο Άκμαν βλέπει τώρα μια ιστορία ανάκαμψης στα σκαριά και έχει εμπιστοσύνη στον νέο Διευθύνοντα Σύμβουλο Gil West ο οποίος προηγουμένως διετέλεσε διευθύνων σύμβουλος της Delta Air Lines και της General Motors. O Άκμαν πιστεύει ότι η εταιρεία μπορεί να δημιουργήσει αξία για τους μετόχους καθώς η συμπεριφορά μεταξύ των ανταγωνιστών γίνεται πιο ορθολογική, ενώ η εταιρεία διορθώνει το απόθεμά της στην Tesla, αφούη διοίκηση βελτιώνει τις λειτουργίες της και δεδομένης της μοχλευμένης κεφαλαιακής δομής της Hertz.

Ο Άκμαν πιστεύει επίσης ότι η Hertz θα αποτελέσει ένα καλό στοιχείο στη συνεχιζόμενη διαμάχη για τους δασμούς. Σημείωσε ότι οι δασμοί είναι πιθανό να οδηγήσουν σε υψηλότερες τιμές μεταχειρισμένων αυτοκινήτων. Με την Hertz να κατέχει έναν στόλο 500.000 οχημάτων αξίας 12 δισεκατομμυρίων δολαρίων, μια αύξηση 10% θα οδηγούσε σε κέρδος 1,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων στα περιουσιακά στοιχεία των οχημάτων , κάτι που θα ισοδυναμούσε με σχεδόν το ήμισυ της συνολικής κεφαλαιοποίησης της Hertz (από τις 18 Απριλίου). 

Ο Ackman κάνει λόγο για την πιθανότητα συνεργασίας της Hertz με την Uber, μια άλλη μετοχή που κατέχει η Pershing και προσφάτως αύξησε τη συμμετοχή της, για την ανάπτυξη αυτόνομων οχημάτων με την πάροδο του χρόνου. Η ιδέα προκάλεσε στην πραγματικότητα αντίδραση από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Uber, Ντάρα Χοσροουσάχι, ο οποίος δήλωσε ότι είναι ενθουσιασμένος στη σκέψη πώς η Uber μπορεί να επεκτείνει την υπάρχουσα σχέση της με την Hertz.

Ο Ackman φαίνεται επίσης να έχει εμπιστοσύνη στον στόχο της διοίκησης να μειώσει τις αποσβέσεις στόλου ανά μονάδα (DPU) ανά μήνα σε περίπου 300 δολάρια και να αυξήσει τα έσοδα ανά χρήστη (RPU) ανά μήνα σε περίπου 1.500 δολάρια ανά όχημα. Στο τέλος του τέταρτου τριμήνου, τα DPU ήταν 422 δολάρια, μειωμένα κατά 16% σε ετήσια βάση, ενώ τα RPU ήταν 1.376 δολάρια, μειωμένα κατά 1% σε ετήσια βάση

«Αγοράστε σωστά, Διατηρήστε σωστά, Πουλήστε σωστά»:
Η Εταιρεία έχει ως στόχο να επιτύχει απόσβεση κάτω των 300 δολαρίων ανά μονάδα ("DPU") ταχύτερα από το αναμενόμενο. Αυτό προβλέπεται τώρα να επιτευχθεί το δεύτερο τρίμηνο του 2025, με τα οχήματα μοντέλου έτους 2025 να έχουν ήδη επιτύχει αυτόν τον στόχο.
Περισσότερο από το 70% του βασικού στόλου ενοικίασης οχημάτων στις ΗΠΑ είναι 12 μηνών ή νεότερο.

Η Εταιρεία εργάστηκε προληπτικά για να εξασφαλίσει αγορές μοντέλων έτους 2025 πριν από την εφαρμογή των δασμών, κάτι που αποδείχθηκε μια συνετή κίνηση, καθώς αυτή η ομάδα οχημάτων έχει συνολική DPU μικρότερη από 300 δολάρια.

Ο αντίκτυπος αυτής της προληπτικής εναλλαγής είναι εμφανής. Κατά το πρώτο τρίμηνο του 2025, οι αποσβέσεις των οχημάτων μειώθηκαν κατά 45% σε ετήσια βάση και η καθαρή αξία ανά προϊόν (DPU) για το τρίμηνο ανήλθε σε 353 δολάρια, μια σημαντική βελτίωση τόσο σε διαδοχικό όσο και σε ετήσια βάση. Ενώ η Εταιρεία προηγουμένως είχε προσανατολιστεί σε βιώσιμη DPU κάτω των 300 δολαρίων μέχρι το τέλος του 2025, οι ευνοϊκές υπολειμματικές αξίες και η ισχυρή απόδοση των οχημάτων μοντέλου 2025 θέτουν την Εταιρεία σε καλό δρόμο για την επίτευξη αυτού του στόχου κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2025.

Επίτευξη θετικών Προσαρμοσμένων Εταιρικών Κερδών EBITDA έως το τρίτο τρίμηνο του 2025.

Με βάση ορισμένους από αυτούς τους στόχους, ο Ackman πιστεύει ότι η Hertz θα μπορούσε να δημιουργήσει προσαρμοσμένα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων ( EBITDA ) ύψους 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων έως το 2029. Με πολλαπλασιαστή προσαρμοσμένου EBITDA 7,5 φορές, οι μετοχές θα άξιζαν 30 δολάρια.

Η θέση του Ackman είναι ενδιαφέρουσα, ωστόσο, μένει να δούμε ένα πολύ "γενναίο" offer (ίσως και πολύ περισσότερο από 500 εκατομμύρια δολάρια) καθώς η Hertz έχει αδύναμο Ισολογισμό χρεωκοπίας, ενώ εξακολουθεί να έχει σημαντικό χρέος και η χρήση οχημάτων δεν αυξήθηκε σημαντικά το 2024, ενώ η RPU μειώθηκε επίσης, επομένως δεν υπήρξε μεγάλη πρόοδος σε αυτές τις λειτουργικές μετρήσεις.

28 σχόλια:

  1. https://simplywall.st/community/narratives/us/healthcare/nyse-hims/hims-hers-health/10rp5e3u-hims-the-platform-powering-personalised-healthcare?utm_source=braze&utm_medium=email&utm_campaign=Weekly+Picks+-+Week+20+2025+-+everyone+else&utm_content=Weekly+Picks-Week+20

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Up...NVTS...λόγω συνερασίας με ΝIVIDIA. Εχει Total Debt/Equity (mrq) 2.01%.!!!. Παρόλα αυτά πουλάμε μέρος της? Τι λέτε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χωρίς να θέλω να επηρεάσω την έδωσα όλη τη θέση στο 4,5 κ σκοπεύω να την κάνω hims ....

      Διαγραφή
  3. Καλησπέρα και θερμά συγχαρητήρια για το εξαιρετικό μπλογκ σας !!Θα ήθελα την δική σας γνώμη κ.Τάκη ή οποιαδήποτε φιλου σχετικά με την 3NGL,πως την βλέπετε αξίζει ο κόπος να ασχοληθώ;;πως την βλέπετε τεχνικά και θεμελιώδη ;;ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σας .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. https://prnt.sc/3GJeKAWS5Y9M

    Hertz ωραία ανεβάσματα.
    Αν ήθελε θα μπορούσε να κάνει και 60% ... ή και 100% σε μια μέρα.
    Δεν το κάνει όμως.
    Ο στόχος είναι στα 10+ και εκεί ανακοινώσεις ή και offer.

    Λένε για offer 500 εκατομμύρια.
    Εγώ με 1 δις θα ήμουν ευχαριστημένος και θα γίνει το μπορντελάκι, μοντελάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. κ.Τάκη μαζί σας και εγώ όταν έκανε την μεγάλη βουτιά .
    Ευχαριστούμε..καλησπέρα σε όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα κύριε Τάκη, rklb πουλήσατε καθόλου στα 30? Ή περιμένετε κάτι μεγαλύτερο βραχυπρόθεσμα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στα 30 τα μισά επιβάλλεται ... με την εξαγορά που έκανε το offer είναι μια ανάσα. Ίσως όμως πάνε σε διαφυγή στο 30 και κάνουν το offer ψηλότερα.
      Ποιός ξέρει;

      Διαγραφή
  7. Κύριε Τεο πουλάμε tnxp? Νομίζω την έχετε στο ραντάρ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Απαντήσεις
    1. Θεωρώ πιθανό να ετοιμάζονται για κάποιο μεγάλο offer.
      To X2 απο εδώ νομίζω ότι το το έχει και το μπορεί.

      Διαγραφή
    2. ευχαριστώ για την απάντηση .

      Διαγραφή
  9. Toyota invests $250 million in Joby Aviation for air taxis.
    https://www.investing.com/news/company-news/toyota-invests-250-million-in-joby-aviation-for-air-taxis-93CH-4066005

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σε τι τιμές θα αγοράσετε rklb κύριε Τάκη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Root είμαστε σε καλό σημείο για αγορά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ASTS να αυξήσω εδώ θέση κ
    Τάκη ή να περιμένω? Βλέπω τεχνικά ότι είμαστε για 20 νομίζω.
    Επίσης Τεό FBIO δίνει κίνηση νομίζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πήρε κανείς NPWR στον πάτο κύριοι; Είπαμε, τα ζόρια ζόρια αλλά σε αποτίμηση στα 2/3 του net cash πρώτα μπαίνεις μετά το σκέφτεσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγορασμένος στα 1.59, πουλησα τα μισα σστο 2,55. Κατω απο 1.80 μπαινω δυναμικα.

      Διαγραφή
  14. Τι επαθε το Παλαντιρι σημερα…;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πούλησα rklb και έχω ρευστότητα, έχεις κάνεις κάποια πρόταση για τις σημερινές τιμές? Έχω δει την. GAP που έχει κάποιο ενδιαφέρον, έχει κανείς κάποια πρόταση? Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. AMD----------fasten your seat belt

    https://tvc-screenshots.investing.com/tvc_1f0554a67fdc88185ab52f2c2c457d82.png

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Να θυμάσαι πάντα ότι είσαι ο τελευταίος τροχός της αμάξης !!! Να μην είσαι ζουλιάρης και φθονερός τύπος και αν το σχόλιο σου είναι μόνο για να με πικάρεις ... τότε να γνωρίζεις ότι είσαι μέτριος και άσχετος και αν πιστεύεις ότι μπορείς να είσαι καλύτερος μου άνοιξε το δικό σου Ιστολόγιο για να μας το αποδείξεις ντεεεε!!!! Όχι μόνο φρου φρου και παρλαπίπες ...

Γιαυτό πάρε μόνο το "ματάκι" σου και δρόμο 😂😂