Hertz Autohellas
Απο το 2010 ο όμιλος εμφανίζει συνολικά αθροιστικά κέρδη για αυτά τα 8 χρόνια 131,382 εκατ ευρω (14,362 το 2010 ... 13,365 το 2011 ... 8,098 το 2012 ... 6,494 το 2013 ... 16,115 το 2014 ... 18,633 το 2015 ... 22,69 το 2016 και 31,625 εκατ. το 2017)
Οι συνολικές αποσβέσεις γιαυτά τα 8 χρόνια φθάνουν τα 445,145 εκατ. ευρώ (55,399 το 2010 ... 54,648 το 2011 ... 52,27 το 2012 ... 49,358 το 2013 ... 51,104 το 2014 ... 54,6 το 2015 ... 62,53 το 2016 και 65,236 εκατ. το 2017)
Άρα θα έπρεπε οι συνολικές ταμειακές λειτουργικές χρηματοροές να ήταν του ύψους 131,382 + 445,145 = 576,527 εκατ. ευρώ .... όμως οι συνολικές ταμειακές λειτουργικές χρηματοροές γιαυτά τα 8 χρόνια είναι μόνο 32,677 εκατ. ευρώ
Άρα απο τον όμιλο λείπουν περίπου 576,527 - 32,677 = 543,85 εκατ. ευρώ!!!
Που έχουν πάει αυτά τα 543 εκατ. ευρώ??
Ας δούμε πιο προσεκτικά τις ταμειακές ροές του ομίλου, εκεί φαίνεται ότι :
Επομένως μπορούμε να ισχυριστούμε ότι ο όμιλος δεν έχει εισπράξει, αυτά τα 8 χρόνια, όλα τα κέρδη του καθώς γύρω στα 500 εκατ. ευρώ οδηγήθηκαν σε αγορές αυτοκινήτων.
Άρα θα έπρεπε τα Ενσώματα Πάγια περιουσιακά στοιχεία να είναι ενισχυμένα κατά 500 εκατ. ευρώ.
Το 2009 τα Ενσώματα πάγια ήταν 293,436 εκατ. ευρώ όπου 245,133 εκατ. ευρώ αντιστοιχούσαν στα αυτοκίνητα.
Στο κλείσιμο της χρήση του 2017 τα Ενσώματα πάγια ήταν 446,08 εκατ. ευρώ όπου 358,184 εκατ. ευρώ αντιστοιχούσαν στα αυτοκίνητα.
Άρα η αξία του στόλου των αυτοκινήτων είναι αυξημένη κατά 358,184 - 245,133 = 113,051 εκατ. ευρώ ... ενώ τα ενσώματα πάγια είναι αυξημένα κατά 446,08 - 293,436 = 152,644 εκατ. ευρώ. και όχι κατά 500 εκατ. ευρώ
Συνεπώς υπάρχει θέμα ... καθώς από ότι φαίνεται ο όμιλος δεν εισπράττει τα κέρδη του, ο Ισολογισμός είναι μοχλευμένος και ίσως κρύβει παγίδες.
Αυτή η αύξηση του Ισολογισμού και ειδικά των Ενσώματων παγίων κατά 150 εκατ. ευρώ , έχει χρηματοδοτηθεί σχεδόν εξ' ολοκλήρου απο τραπεζικό δανεισμό. Ο τραπεζικός δανεισμός το 2009 ήταν 240,387 εκατ. ευρώ και σήμερα ανέρχεται σε 375,926 εκατ. ευρώ ... ειδικότερα ο καθαρός τραπεζικός δανεισμός (δάνεια - ταμείο) το 2009 ήταν 186,85 εκατ. ευρώ , ενώ σήμερα ανέρχεται σε 336,93 εκατ. ευρώ δηλαδή ο καθαρός τραπεζικός δανεισμός είναι υψηλότερος κατά 336,93 - 186,85 = 150,08 εκατ. ευρώ.
Απο το 2010 ο όμιλος εμφανίζει συνολικά αθροιστικά κέρδη για αυτά τα 8 χρόνια 131,382 εκατ ευρω (14,362 το 2010 ... 13,365 το 2011 ... 8,098 το 2012 ... 6,494 το 2013 ... 16,115 το 2014 ... 18,633 το 2015 ... 22,69 το 2016 και 31,625 εκατ. το 2017)
Οι συνολικές αποσβέσεις γιαυτά τα 8 χρόνια φθάνουν τα 445,145 εκατ. ευρώ (55,399 το 2010 ... 54,648 το 2011 ... 52,27 το 2012 ... 49,358 το 2013 ... 51,104 το 2014 ... 54,6 το 2015 ... 62,53 το 2016 και 65,236 εκατ. το 2017)
Άρα θα έπρεπε οι συνολικές ταμειακές λειτουργικές χρηματοροές να ήταν του ύψους 131,382 + 445,145 = 576,527 εκατ. ευρώ .... όμως οι συνολικές ταμειακές λειτουργικές χρηματοροές γιαυτά τα 8 χρόνια είναι μόνο 32,677 εκατ. ευρώ
Άρα απο τον όμιλο λείπουν περίπου 576,527 - 32,677 = 543,85 εκατ. ευρώ!!!
Που έχουν πάει αυτά τα 543 εκατ. ευρώ??
Ας δούμε πιο προσεκτικά τις ταμειακές ροές του ομίλου, εκεί φαίνεται ότι :
- οι συνολικές αγορές αυτοκινήτων γιαυτά τα 8 χρόνια ανέρχονται σε 776,405 εκατ. ευρώ (79,464 το 2010 ... 75,471 το 2011 ... 48,033 το 2012 ... 71,296 το 2013 ... 107,5 το 2014 ... 104,597 το 2015 ... 138,983 το 2016 και 151,061 εκατ. το 2017)
- οι συνολικές πωλήσεις αυτοκινήτων γιαυτά τα 8 χρόνια ανέρχονται σε 268,444 εκατ. ευρώ (33,512 το 2010 ... 36,225 το 2011 ... 26,369 το 2012 ... 29,59 το 2013 ... 29,331 το 2014 ... 36,065 το 2015 ... 35,79 το 2016 και 41,562 εκατ. το 2017)
Επομένως μπορούμε να ισχυριστούμε ότι ο όμιλος δεν έχει εισπράξει, αυτά τα 8 χρόνια, όλα τα κέρδη του καθώς γύρω στα 500 εκατ. ευρώ οδηγήθηκαν σε αγορές αυτοκινήτων.
Άρα θα έπρεπε τα Ενσώματα Πάγια περιουσιακά στοιχεία να είναι ενισχυμένα κατά 500 εκατ. ευρώ.
Το 2009 τα Ενσώματα πάγια ήταν 293,436 εκατ. ευρώ όπου 245,133 εκατ. ευρώ αντιστοιχούσαν στα αυτοκίνητα.
Στο κλείσιμο της χρήση του 2017 τα Ενσώματα πάγια ήταν 446,08 εκατ. ευρώ όπου 358,184 εκατ. ευρώ αντιστοιχούσαν στα αυτοκίνητα.
Άρα η αξία του στόλου των αυτοκινήτων είναι αυξημένη κατά 358,184 - 245,133 = 113,051 εκατ. ευρώ ... ενώ τα ενσώματα πάγια είναι αυξημένα κατά 446,08 - 293,436 = 152,644 εκατ. ευρώ. και όχι κατά 500 εκατ. ευρώ
Συνεπώς υπάρχει θέμα ... καθώς από ότι φαίνεται ο όμιλος δεν εισπράττει τα κέρδη του, ο Ισολογισμός είναι μοχλευμένος και ίσως κρύβει παγίδες.
Αυτή η αύξηση του Ισολογισμού και ειδικά των Ενσώματων παγίων κατά 150 εκατ. ευρώ , έχει χρηματοδοτηθεί σχεδόν εξ' ολοκλήρου απο τραπεζικό δανεισμό. Ο τραπεζικός δανεισμός το 2009 ήταν 240,387 εκατ. ευρώ και σήμερα ανέρχεται σε 375,926 εκατ. ευρώ ... ειδικότερα ο καθαρός τραπεζικός δανεισμός (δάνεια - ταμείο) το 2009 ήταν 186,85 εκατ. ευρώ , ενώ σήμερα ανέρχεται σε 336,93 εκατ. ευρώ δηλαδή ο καθαρός τραπεζικός δανεισμός είναι υψηλότερος κατά 336,93 - 186,85 = 150,08 εκατ. ευρώ.
Κύριοι υπάρχουν τόσα threads που μπορείτε να σχολιάζετε στο Thread της Creta, στο thread Ευχές ή στο thread του Τιτάνα .... σας ανοίγω και ένα καινούργιο το thread της ΑutoHellas (που δεν έχει τα κέρδη που παρουσιάζει ... μουσαντένια πράγματα)
ΑπάντησηΔιαγραφήμην γράφετε σε threads που έχουν παραπάνω απο 200 σχόλια ...
Κε Τάκη μας ξεστραβώσατε για άλλη μια φορά
ΔιαγραφήΛάρις
Και οι πιθανές πωλήσεις ενσώματων παγίων; που στην προκειμένη περίπτωση είναι αυτοκίνητα άρα πωλούνται εύκολα . Και πιθανές αγορές ως εμπόρευμα
ΔιαγραφήΚαι με ecovis της folli σαν ελεγκτική μέχρι και το 2017! Εύχομαι να κάνετε λάθος κε Τάκη...
ΑπάντησηΔιαγραφήhalki7
Δεν κανω λαθος. Δεν εχει οσα κερδη εμφανιζει.
ΔιαγραφήΚύριε halki7, πριν κάμποσο καιρό είχα πάρει τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση μετόχων και τους ανέφερα την ecovis. Ο υπεύθυνος μου είπε : "Μας πήραν και άλλοι τηλέφωνο γι αυτό. Δεν είναι οι ίδιοι συνεργάτες της ecovis." (βασικά, απ' ότι μου πε, η ecovis είχε δώσει το "franchise" σε 2-3 συνεργάτες στην Ελλάδα, μεταξύ αυτών ο απατεώνας βαρθαλίτης της φολί. Αλλά ο βαρθαλίτης δεν έλεγχε την ΟΤΟΕΛ.
ΔιαγραφήΑπό κει και πέρα, με αφορμή (νομίζω) το placement που έγινε πριν λίγους μήνες, και την ανάγκη για αναβάθμιση της μετοχής/εταιρίας από τη σκοπιά του "μετοχικού μαρκετιγκ" η ΟΤΟΕΛ συνεργάζεται πλέον με big 4 ελεγκτική, την Ernst & Young αν θυμάμαι καλά.
Αυτά μου είχαν πει τότε και σας τα μεταφέρω. Τώρα, αλήθεια/ψέμματα δε γνωρίζω.
Την είχα αγοράσει στο παρελθόν, αλλά με τρόμαξαν οι συνεχείς αρνητικές ταμειακές ροές και η διόγκωση του δανεισμού.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚυρίως όμως με τρόμαξε η νοοτροπία των μεγαλομετοχων (συγχωνευσεις με χρεωκοπημενα σαπακια ιδιοκτησίας τους με σχέσεις ανταλλαγής που τους ευνοούσαν).
Την πούλησα (με πολύ καλό κέρδος είναι η αλήθεια) και δεν την ξανακοιτάω μέχρι να δω θετικές ταμειακές ροές και σημαντική μείωση του δανεισμού.
Δανείζομαι για να πληρώνω υψηλά μερίσματα. Νέες πρακτικές!! Εύγε κε Τάκη και πάλι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣας ευχαριστούμε πολύ για την ανάρτηση! Σε κάποιο επομενο θεμα σας θα ήθελα μέσω ενός τυχαίου ισολογισμού οποιοσδηποτε εταιρείας να μας κάνετε αναλυτικό μαθημα για το τι σημαινει το κάθε τι που διαβάζουμε εκει και το πως θα έπρεπε να ειναι. Για να γνωριζουμε και για να προστατευθούμε. Π.χ αποθεματα, ροές κτλ... Πιστεύω ότι θα ειναι το καλύτερο ποστ ever.
ΑπάντησηΔιαγραφήΆλλη μια όμορφη νάρκη για το τραπεζικό μας σύστημα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι πόσοι μικρομέτοχοι και διαχειριστές θα χάσουν χρήματα αν ισχύουν όλα
ΔιαγραφήΕυτυχώς δεν έχει μεγάλη διασπορά
Λάρις
μπράβο κ.Τάκη!
ΑπάντησηΔιαγραφήπολύ σημαντική παρατήρηση!
Πανάγος
Γιατι θα επρεπε ομως οι χρηματοροες να ειναι του υψους Κέρδη+Αποσβέσεις μονο? Αυτο δεν καταλαβαινω Τακη. Τα operating Cash Flows τα επηρεαζουν και αλλα στοιχεια όπως οι τοκοι, φοροι και working capital. Σωστα?
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ σωστά. Μάλλον ο Τάκης δεν ξέρει να διαβάζει ισολογισμούς.
ΔιαγραφήΌποιος ξέρει να διαβάζει ισολογισμούς δεν έχει απορίες που πήγαν τα λεφτά.
Αυτός είναι άλλωστε ο σκοπός του ισολογισμού, να εξηγεί πλήρως τα πώς και τα γιατί μιας εταιρείας. Το να διαβάζεις έναν ισολογισμό και μετά να αναρωτιέσαι πού είναι τα λεφτά, δειχνει απλώς ότι δεν ξέρεις να τον διαβάσεις.
Ακόμα και ο ισολογισμός τηε Φολί ήταν κατατοπιστικότατος, με τεράστιες (μουσαντένιες) απαιτήσεις και αποθέματα. Αλλά τυπικά δεν σου άφηνε απορίες πού είναι τα λεφτά. Άλλο άν τα στοιχεία ήταν ψεύτικα.
Βέβαια για τον Τάκαρο οι απαιτήσεις, τα μερίσματα και το κεφάλαιο κίνησης είναι λεπτομέρειες. Περίμενα μια πιο ενδελεχή ανάλυση του ισολογισμού της autohellas από αυτή την μπακάλικη λογιστική που μας παρουσιάζεται εδώ.
Σε αυτήν τη περίπτωση που πήγαν τα αυτοκίνητα που αγόρασε γιατί υπάρχει μια διαφορά περίπου 500εκ που λείπουν από τα πάγια οπότε δεν είχε το στόλο που αναφέρει
ΔιαγραφήΜΜ
Καλημέρα σε όλους.
ΔιαγραφήΘα παρακαλούσα θερμά τον ανώνυμο φίλο 30/1-1.10 π.μ. να μπεί στον κόπο να μας δείξει πως εννοεί την "ενδελεχή" ανάλυση του ισολογισμού της ΟΤΟΕΛ κάνοντας αυτός την παρουσίαση.'Εχω μεγάλη (για τις δυνατότητές μου) θέση στην εταιρεία και θα μπορούσατε να βοηθήσετε σημαντικά όσους είμαστε μέτοχοι καταθέτοντας την εμπεριστατωμένη άποψή σας.
Θα περιμένω με ενδιαφέρον.
βρε δε πατε να γραφετε οτι γουσταρετε. Το εχουμε δει πολλακις το εργο.
ΔιαγραφήΟσο για τη Φολα που τωρα το παιζετε μαγκες ορισμενοι εγω πρωτος σας ανοιγα τα ματια εδω και 2 χρονια ... βελαξτε τωρα ...
Διαγραφήspooky,
ΔιαγραφήΔεν σου κάνει εντύπωση που ο Τακης αποφεύγει να απαντήσει αναλυτικά και μένει σε γενικότητες τύπου ΄"μυρίζει μπιχλα" κλπ;
Λοιπον ο ισολογισμός της Autohellas είναι ξεκάθαρος και πειστικός.
Απλώς υπάρχουν δύο σημεία που χρείζουν προσοχής:
1. Χρειάζεται μεγάλο κεφάλαιο κίνησης (επένδυση) για σχετικά μικρά κέρδη. Πράγμα που οφείλεται στα αυτοκίνητα που χάνουν γρήγορα την αξία τους και ανακυκλώνονται.
2. Ο δανεισμός έχει αυξηθεί πολύ και η αποπληρωμή του βάζει φρένο στα κέρδη. Ο δανεισμός δεν πρέπει να συνεχίσει να αυξάνεται.
Αλλά δεν υπάρχει τίποτα "ύποπτο" με την έννοια του το θέτει ο Τακης.
1) Προς κύριο Ανώνυμο : παρακαλώ πάρετε ένα nickname να ξέρουμε με ποιο/α μιλάμε.
Διαγραφή2) Στο http://mitarola.blogspot.com/2019/01/2019.html ανάφερα την ΟΤΟΕΛ που κέντρισε το ενδιαφέρον του κ. Τάκη και έκανε αυτή την ανάλυση. Εγώ παρέθεσα κάποιες σκέψεις/αναφορές σε σχόλια από διάφορους ισολογισμούς των τελευταίων ετών, για όποιον ενδιαφέρεται να το ψάξει περισσότερο.
3) Προσωπικά μ' ενδιαφέρει η μετοχή, έχω μια μικρή θέση τα τελευταία χρόνια, και θα ήθελα κάποιος γκουρού/γνώστης(εγώ δεν είμαι) να την αναλύσει ώστε να ξυπνήσουμε και εμείς οι υπόλοιποι
4) Ο Κύριος Τάκης έχει βάλει, κατ' εμέ, τουλάχιστον 10 ώρες γι αυτή την ανάλυση παραπάνω. Ίσως να μην είναι 100% τέλεια και πλήρης, αλλά είναι δωρεάν, ο Κύριος Τάκης είναι γκουρού, και μας έκανε τη χάρη να ασχοληθεί και να τη μοιραστεί μαζί μας. Εμένα αυτό μου αρκεί, και τον ευχαριστώ πολύ. Προφανώς θα ήθελα να τη ξεψαχνίσει περισσότερο, αλλά από τη στιγμή που το κάνει δωρεάν, και πολλή πληροφορία μας δίνει.
Αυτά τα λίγα και καλή συνέχεια σε όλους.
Α, και κάτι προσωπικό που μάλλον δεν πολυενδιαφέρει, αλλά θέλω να το πω: έγινα για πρώτη φορά πατέρας πριν 4 μέρες :)
Να σας ζήσει και να έχετε σοφία να το μεγαλώσετε με τη χάρη του θεού, όπως πρέπει!Κων/νος.
ΔιαγραφήΕυχαριστώ πολύ κύριε Κωνσταντίνε, να 'στε καλά!
ΔιαγραφήΚαλησπέρα κύριε Τάκη.Για μια ακόμη φορά ,chapeau!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜας λες ότι εδωσε 500 μυρια για αυτοκινητα, αλλά τα αυτοκίνητα που έχει τώρα αξίζουν λιγότερο. Ασφαλώς και αξίζουν λιγότερο αφού χρησιμοποιούνται και έχουν φθορές, παλαιότητα κλπ. Δεν βλέπω κανένα μυστήριο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑποσβεσεις κυριε. Ειναι φανερο οτι δεν θελετε να βαλετε το νιονιο σας να σκεφτει τι αναλυω ... κ μετα να ψαξετε.
ΔιαγραφήΑκριβώς, αποσβέσεις!
ΔιαγραφήΤώρα λοιπόν απάντησες μόνος σου σε αυτά που έχεις υπογραμμίσει στο άρθρο σου.
500 εκ. αυτοκίνητα παιδιά οταν μεταφέρονται στα παγια ξεκινανε να αποσβαίνονται οπότε και μειωνεται η αξια που βλεπουμε στον ισολογισμο. Βασικα ΔΠΧΑ πραγματακια. Η αναλυση του κ. Τακη δεν ευσταθεί ουτε στο ελαχιστο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜετεξεταστεος
ΔιαγραφήΑλλα επειδη θελω να σας περασω στην επομενη ταξη.
ΔιαγραφήΚερδη συνολικα 131 εκατ γιαυτα τα 8 χρονια ... αγορες αυτοκινητων 500 που αν περαστουν ως εξοδο και οχι στις χρηματοροες τοτε ποσα κερδη εχουν οεοοο?
Αμφιβαλλω αν οι διαφωνουντες και ειρωνες αντιλαμβανονται τι αναλυω.
Κύριε Τάκη συμφωνώ απόλυτα μαζί σας και είναι ξεκάθαρο ότι υπάρχει διαφορά των πωλήσεων -αγορών αυτοκινήτων με τα πάγια κι αποσβέσεις στα 8 αυτα έτη. Σίγουρα δεν είμαι κι ο καλύτερος στην ανάλυση λογιστικών καταστάσεων και θα ήθελα να θέσω δυο ερωτήματα
Διαγραφή1) τα αυτοκίνητα που πούλησε δεν θα έπρεπε να εμπεριέχονται στις αποσβέσεις (268 εκ.)
2)παρατήρησα ότι στα στοιχεία και πληροφορίες περιόδου 2017 εμφανίζεται ανάμεσα στις αγοραπωλησίες αυτοκινήτων ''Αγορές ενοικιαζομένων αυτοκινήτων με χρηματοδοτική μίσθωση'' 31,5 εκ ευρώ που δεν εμφανίζεται στο 2016 και πίσω , το οποίο μου κάνει εντύπωση. Σας ευχαριστώ.
ΜΜ
διόρθωση ''Αγορές ενοικιαζομένων αυτοκινήτων με χρηματοδοτική μίσθωση'' 36,55 εκ ευρώ
ΔιαγραφήΑκουστε .... μυριζει μποχιλα. Η τελικη μου κριση ειναι οτι η εταιρεια δεν ειναι κερδοφορος και γιαυτο προσπαθει να αναπτυχθει με ξενα κεφαλαια όχι με ίδια.
ΔιαγραφήΔεν διαφωνώ γι' αυτό που λες αλλά να κάνω μια ερώτηση, τα αυτοκίνητα που πουλάει 268 εκ. δεν πρέπει να τα έχει αποσβέσει πρώτα; Οπότε στις 440 εκ. των αποσβέσεων δεν θα έπρεπε να υπάγονται αυτά τα 268 εκ αυτοκινήτων; Απλά ρωτάω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΜ
Altman z-score. Για τους υπολογισμούς σας!! Η άνωθεν λεγάμενη δεν τα λέει καλά.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://prntscr.com/meozyr
http://prntscr.com/mep0qi
In its initial test, the Altman Z-Score was found to be 72% accurate in predicting bankruptcy two years before the event, with a Type II error (false negatives) of 6% (Altman, 1968). In a series of subsequent tests covering three periods over the next 31 years (up until 1999), the model was found to be approximately 80%–90% accurate in predicting bankruptcy one year before the event, with a Type II error (classifying the firm as bankrupt when it does not go bankrupt) of approximately 15%–20% (Altman, 2000).
Διαγραφήhttps://en.wikipedia.org/wiki/Altman_Z-score
Και με την άδεια (ελπίζω) του οικοδεσπότη ας παραθέσουμε και τους πίνακες
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://prntscr.com/meqcsf
http://prntscr.com/meqdr4
http://prntscr.com/meqe7c
http://prntscr.com/meqeeh
Στο άθροισμα αποσβέσεων και ταμειακών ροών από λειτουργικές δραστηριότητες μείον τα κέρδη μετά από φόρους το νούμερο είναι -609.632.794 χωρίς να έχουν αυξηθεί αντίστοιχα απαιτήσεις και αποθέματα με του νούμερο αυτά. Άρα ο Κος Τάκης έχει δίκαιο.
κυριε Βασιλη μην ασχολειστε ... ξερω πολυ καλα τι αναλυω ...
ΔιαγραφήΕννοείται ότι μπορείτε να αφαιρέσετε το σχόλιο με τους πίνακες, εφόσον το κρίνετε έτσι. Απλά τα παρέθεσα προς ενίσχυση της άποψης σας.
Διαγραφήοχι κυριε Βασιλη εγω θελω ο κοσμος να ψαχνει και να ερευνα ειδικα οταν επενδυει τα λεφτα του.
ΔιαγραφήΠηγαιντε τωρα κ δειτε την εταιρια εως και το 2008.ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ τα παντα!! Αψογη ... απο το 2010 σαν κατι να αλλαξε.
z score 1.15????
Διαγραφήhttp://www.kathimerini.gr/202614/article/oikonomia/epixeirhseis/zscore-to-metro-poy-apokalyptei-tis-dyo-oyeis-toy-ellhnikoy-xrhmatisthrioy
Του 2017 ειναι 1,10 αν δεν κάνω λάθος ,κ. Βασίλη εύστοχη αναφορά.
ΔιαγραφήΜΜ
Συγκριτικός πίνακας με μεγαλες αντιστοιχες εταιρειες της Ευρώπης εδω:
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://prnt.sc/mfveur
Όλη η παρουσίαση εδω:
https://www.hertz.gr/ClientFiles/InvestmentInfoDocs/Parousiaseis/Presentation_2017_Results_%20and_Performance_new.pdf
Συμπερασμα, η εταιρεια είναι καλή και υγιής. Στον κλάδο που δραστηριοποιείται είναι σύνηθες τα μεγάλα κεφ. κίνησης και τα δάνεια.
Ο Τακούλης πιάστηκε αδιάβαστος. Δεν κρίνουμε μια εταιρεία ενοικίασης αυτοκινήτων με όρους καταστήματος λιανικής. Κάθε κλάδος έχει ειδικά χαρακτηριστικά, πολλώ δε μάλλον ο κλάδος του αυτοκινήτου στην Ελλάδα.
Τάκη την επόμενη φορά, αν είσαι καλό παιδάκι μπορεί να σου δώσω και φιλάκι.
Ηθελέστα και παθέστα
ΔιαγραφήΚλασσικος τσαμπα μαγκας ΝεοΕλλην μετριου ΙQ
Βρεεεεε μπορεις βα βρεις που εχουν παει τα φραγκα??????
Τάκο μου στους ισολογισμούς φαίνεται αναλυτικά "πού πήγαν τα λεφτά".
ΔιαγραφήΠ.χ. Εδώ είναι η κατάσταση ταμειακών ροοών του 2017:
https://prnt.sc/mfy3re
Ποια ακριβώς γραμμή δεν κατανοείς;
Η εταιρεία ξοδεύει/επενδύει συνεχώς για καινούρια αυτοκίνητα και "καίει" / αποσβένει τεράστια ποσά που χάνονται επειδή τα καινούρια αυτοκίνητα με τη χρήση χάνουν την αξία τους (445,145 εκατ. ευρώ σε 8 χρόνια όπως ο ίδιος λες)
Εσύ εδώ κάνεις το παρανοϊκό να αντιμετωπίζεις τις υψηλές αποσβέσεις σαν κάτι καλό (με την εννοια ότι προυποθέτουν έσοδα), ενώ για κάθε εταιρεία είναι εφιάλτης αφού αυξάνουν το κεφάλαιο κίνησης και την ανάγκη νέων επενδύσεων.
Με απλά λόγια, όπως σου έχουν πει ήδη, τουλάχιστον τρεια άλλοι στα σχόλιά τους, αλλά αρνείσαι να καταλάβεις, τα χρήματα γίναν αυτοκίνητα που έχασαν την αξία τους και μάταια ψάχνεις να βρεις στα πάγια. Γίναν αποσβέσεις! Και πολλά άλλα βέβαια (μερίσματα κλπ.) αλλά κυρίως αυτό. Απλό είναι, αν δεν ήσουν εγωίσταρος θα το είχες καταλάβει.
Οι αποσβεσεις ειναι υπολογισμενες κυριε μου ... θα ξανακτυπησω μετα απο κανενα 6μηνο με 52 εβδομαδες ... οπως κανω παντα. Τωρα πεσαν οι προειδοποιητικες ... υπομονη.
ΔιαγραφήΑλλα επειδη θελω να βοηθησω ... γιατι οι αποσβεσεις παραμενουν σχεδον σταθερες ενω οι αγορες αυτοκινητων ανεβαινουν ανα ετος με τρελους ρυθμους?
ΔιαγραφήΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΓΙΑ ΕΛΑΣΤΡΟΝ ΚΑΙ ΓΕΒΚΑ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ
https://www.mikrometoxos.gr/ch-a-8-fevroyarioy-2019-scholia-kai-epiloges-gia-ependytes/
ΔιαγραφήΙσως βρεις εδω απαντηση:
Διαγραφήhttps://www.mikrometoxos.gr/ch-a-8-fevroyarioy-2019-scholia-kai-epiloges-gia-ependytes/
dixiotis1961@gmail.com
Για ΓΕΒΚΑ θά σου έλεγα πολύ θετικός. πρώτον έχει μέρισμα και φέτος και 2ον αν θέλεις να την παρακολουθείς έχει και μιά αμεσότητα με ΛΑΜΔΑ δλδ εννοώ αν θα πέσουν υπογραφές (που πιστεύω ότι θα πέσουν) την βλέπω στο 1,5 €. Ωραία ανάλυση στο θωρηκτό όπως την αναφέρει και ο Τάκαρος. Πολλοί από εδω μέσα είμαστε τοποθετημένοι. Για ΕΛΑΣΤΡΟΝ άγνωσται αι βουλαί του κυρίου. Αυτό που γνωρίζω επειδή έχω ανθρωπο που εργάζεται εκεί μέσα είναι ότι αγοράσανα και άλλη μηχανή γοα προφίλ και έχει φούλ δουλειά επίσης θεωρείται υποτιμημένη.
ΔιαγραφήΚύριε Αντίδοτε, αν έχετε άνθρωπο μέσα στην ΕΛΑΣΤΡΟΝ ρωτήστε τον αν οι αφεντικοί δαγκώνουν την εταιρία
ΔιαγραφήΑν εννοείτε με το " θα πέσουν οι υπογραφές" το Ελληνικό έχει πολύ ψωμί ακόμα η ιστορία μέχρι τη μεταβίβαση των μετοχών. 1 χρόνο σχεδόν αδύνατον, 1.5 το αισιόδοξο σενάριο, εύκολα και περισσότερο.
ΔιαγραφήΠολλές οι εκκρεμότητες, μεγάλες οι δυσκολίες και η περιπλοκότητα. Δεν φαντάζεστε πόσο.
Γρηγόρης
Τάκαρε αν και δεν είμαι φαν των ομολόγων..ποια η γνώμη σου για το επικείμενο της ΑΡΑΙΓ.Σκέφτομαι να μπώ με μερικά στραγάλια αλλά η σχέση ΟΤΟΕΛ-ΑΡΑΙΓ με έβαλε σε δεύτερες σκέψεις..
ΑπάντησηΔιαγραφήΟρατή είναι η αποσύνδεση της εκλογής του Προέδρου της Δημοκρατίας από την διάλυση της βουλής, μετά την ψήφιση του άρθρου 32 και το πέρασμα του για την δεύτερη ψηφοφορία στις 14 Μαρτίου.Σημαντικό για την αβεβαιότητα που μπορεί να υπήρχε το 2020.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΕΖΟΠΟΡΟΣ.
Τώρα βλέπω οι σύντεκνοι που έδιναν συμβουλές για την Alpha σίγησαν. Μέχρι τον Ιούνιο έχει ο Θεός. Θα δούμε ζωγραφιές.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατρέ μου όσοι ψωνίσαμε τσουβαλάκια όπως τα λες στις τράπεζες στα χαμηλά θα βγούμε κερδισμένοι. Οταν για 5-6 συνεδριάσεις είναι μόνιμα σε θετικό πρόσημο να ξέρεις ότι θα πάνε άνετα ψηλά καί όπως λες ζωγραφιές.
ΔιαγραφήΚαλησπέρα γιατρε δεν υπάρχει κάτι αρνητικό γίνονται πολλά βήματα τελευταία στις τράπεζες εντός κι εκτός Ελλάδος κι έπεται συνέχεια. Εγώ παραμένω επιφυλακτικός με τις τράπεζες θα δούμε μελλοντικά τι θα γίνει ωστόσο αυτή την στιγμή υπάρχει ανοδική τάση.
ΔιαγραφήΜΜ
Ό,τι είναι να πω το είπα. Ο καθένας με την στρατηγική του
ΔιαγραφήΛάρις
Και νέα αύξηση των shorts.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.hcmc.gr/aweb/files/shortsell236/files/2019_02_18%20HCMC_disclosed_short_positions_gr.xls
Γιώργος Τ.
Φίλε Γιώργο το είδα και εγώ αλλά πιστεύω ότι σε λίγο καιρό θα πηδάνε από τα παράθυρα οι σορτάκηδες
ΔιαγραφήΔεν θα πηδάνε κ. Δημήτρη, αλλά θα αλλάξουν το παιχνίδι και αντί για short και να πουλάνε τριγωνικά μεταξύ τους, θα το γυρίσουν σε long. Το σωστό timing περιμένω για είσοδο σε ΔΕΗ και ALPHA. Δεν αγχώνομαι όμως καθώς βλέπω ΙΚΤΙΝ, ΜΥΤΙΛ και ΠΑΠ να πηγαίνουν από το καλό στο καλύτερο.
ΔιαγραφήΓιώργος Τ.
Ξέρεις πόση χασούρα έχεις όταν κλείνεις θέσεις με ζημιά ? όχι μόνο τα σώβρακα και τις κάλτσες σου λέω. Μην δεις ξαφνικά να λένε ότι πτώχευσαν οι κουραδόμαγκες. Εδώ θα είμαστε να τα λέμε.
ΔιαγραφήΠερίεργες κινήσεις στο καραμαζεμένο χαρτί ΕΛΒΕ εδώ και 2 μήνες. Κάποιοι φεύγουν και κάποιοι έρχονται στο Ομόλογο. Ιδωμεν
ΑπάντησηΔιαγραφήΜάγκες οι τράπεζες μόνο πάνω τους πήρανε τα σώβρακα όπως λέει και ο Τάκαρος
ΑπάντησηΔιαγραφήSir Tάκη μάλλον θα πρέπει να ανοίξετε ένα thread με τράπεζες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣου αρεσει η Μοτο που εξαγοραζει με ΑΜΚ την ζημιογονο και καταιδρωμενη Six και σου βρωμάει η κορυφαία, κερδοφορος και μερσματούχα Hertz.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλά κρασά!
Και πούσαι μύστη! Στις απδόσεις στο τέλος του έτους μην ξεχνάς να συνυπολογίσεις και το μέρισμα. Το ότι οι δικές σου δεν δίνουν δεν σημαίνει ότι δεν δίνου και οι δικές μας. Σε παω κόντρα λοιπόν με ΟΤΟΕΛΛΑΣ, διάλεξε την μοτο ή οποια αλλη θελεις, να συγκρίνουμε
καλα σου κερδη Λολα.ΔΕΝ ΤΣΙΜΠΑΩ!!
ΔιαγραφήΤάκαρε ο Καρανίκας είναι. Ποιά Λόλα. Από το πολύ χόρτο θόλωσε.
ΔιαγραφήΜου ηθελες και κοντρες τρομαρα σου.
ΔιαγραφήΝα δω με ποιο nick θα ερθεις στο μελλον για να προτείνεις νεες κοντρες.
Ρουφα το αυγουλακι σου τωρα κυρια Λολα και μην τα βαζεις ποτε με εναν Τακαρο.
Αγορίνα μου εσύ, ενθουσιάστηκες σαν νεούδι απο μια άνοδο! χαχα
ΔιαγραφήΤι έγινε, από θεμελιώδης αναλυτής το γύρισες σε τρειντερ;
Κάνε λίγη υπομονή να συγκρίνουμε σε ένα χρόνο. Ακόμα δεν σε δίδαξε υπομονή ο Περσέας; :-)
Βγηκες απο το λαγουμι σου; 🥳🥳🥳🥳🥳🤩🤩🤩🤩🤩
ΔιαγραφήΠαντως να ξερετε οτι ως trader το 98,9999% των traders το φαπωνω για πλακα.
ΔιαγραφήΑλλα ειστε νεα και δεν γνωριζετε τον Τακαρο ... ρωτήστε κανεναν παλιο.
Για βγειτε να πειτε ενα συγχαρητηρια και παραδεχτειτε επιτελους οτι ο Μορφονιος εχει μια μυταρα νααααασσ.
Περιμενετε εσεις εως τελος του χρόνου για αποδοσεις .... θελατε και κοντρες
Ξεβρακωτε γκουρουδακο του Περσεα καθε φορα που μου στέλνεις και ενα νεο μήνυμα το κοντερ της βλακοσυνης σου χτυπαει limit up.
ΔιαγραφήΤελικα εχει δικιο ο Αινσταιν οταν ελεγε οτι η βλακεια ειναι ανικητη και απειρη.
Λοιπον ... τα πολλα λογια ειναι φτωχια. Γραψε ενα ή δυο χαρτια που εσυ προτείνεις και θα το δημοσιευσω το σχόλιο σου .... αντε ντεεεεε μην εισαι τσαμπα μαγκας. Γραψε 1 ή 2 χαρτια δικα σου να με πας κοντρα.
Καντο οπως το έκανε η Λολα και την εστειλα στο λαγούμι της.
Καντο ντεεεεε και ασε τις βλακειες που μου γραφεις.
Αντε ντεεεεε να γελασουμε .... και να σου παρω άλλη μια φορα τα σωβρακα.
Αλλα ξεχασα εισαι τσαμπα μαγκας .... ενας κλασικός ΝεοΕλληνας που ξερει μονο να παπαρολογει και μετα να ξανα παπαρολογει .....
Κυρια Λολα
ΔιαγραφήΕμεις μολις σταθεροποιηθει το χαρτακι μας τα δινουμε ολα .... εσεις κατσετε να μετρατε αποδοσεις.
Το βεβαιο ειναι οτι τα κερδη της δικιας σας λεγαμενης ειναι fake και τα οποια μερισματα σας δινουν ειναι απο δανεια.
Ο ασθενης ειναι πολυ αρρωστος .... εγω σας ευχομαι καλες επιλογες να εχετε και καλα κερδη.
Ξεβρακωτε γκουρουδακο του Περσεα δεν τσιμπαω και δεν θα μαθεις τιποτα.
ΔιαγραφήΟποτε θελω θα ανοιξω τα σχολια ... προς το παρον γουστάρω να σε εχω κλειδωμενο στο αμπαρι και να σπαω πλακα μαζι σου.
Χαρτακι αμπαλε δεν βλεπω να γραφεις.
Κοκο κοκο κοτουλα 🐣🐣🐣🐣🐣
εγώ κυρία Λόλα άδειασα .... ένα +100% μέσα σε 3 μήνες μου είναι αρκετό.
ΔιαγραφήΑς κερδίσουν και άλλοι.
Η ΜΟΤΟ μετά την αύξηση θα έχει Κεφαλαιοποίηση 25εκ , ενω η ΑΥΤΟελλασ 276εκ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι να συγκρίνουμε?
Ναι σαν εταιρείες δεν ειναι συγκρίσιμα μεγέθη, αλλά σαν επένδυση 5 χιλιάρικα π.χ. βάζεις στη μια, 5 και στην άλλη και σε μερικά χρόνια βλέπεις που έχουν καλύτερη απόδοση τα λεφτά σου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚατά τη γνώμη μου στην ΟΤΟ θα έχεις καλύτερη απόδοση απο ότι στη Μοτο
Κύριε/Κυρία Λολα, το αντίθετο πιστεύω, αν και μέτοχος της ΟΤΟΕΛ χρόνια πλέον.
ΔιαγραφήΗ ΜΟΤΟ μόνο και μόνο επειδή ξεκινά από χαμηλή βάση έχει δυνατότητα ανάπτυξης. Η lion rental είναι 3ο ή 4ο brand σε μερίδιο αγοράς, έγινε τεράστια αναδιάρθρωση δανεισμού προς όφελος της ΜΟΤΟ. Πιστεύω πως σε ορίζοντα 3-5ετίας θα πάει καλά.
Aγαπητέ Μιχάλη,
ΔιαγραφήΟ τρόπος σκέψης σας είναι σωστός αλλά δεν λαμβάνετε υπόψη μια πολύ σηματική παράμετρο, που αποτελεί άλλωστε και την αιτία του αρχικού κειμένου του Τάκη, επ' αφορμή του οποίου κουβεντιάουμε: Αυτή η δραστηριότητα (ενοικιάσεις αυτοκινήτων κλπ.) απαιτεί μεγάλες και συνεχείς καιφαλαιουχικές δαπάνες. Η Μοτο δεν είναι σε θέση να ανταπεξέλθει και να ανεβάσει την εταιρεία που αγοράζει σε άλλο επίπεδο. Η ΑΜΚ θα έπρεπε να ήταν πολύ μεγαλύτερη.
Έχω την εντύπωση πως μετά την αναδιάρθρωση του δανεισμού η sixt θα αρχίζει να βγάζει κέρδη, ίσως και άμεσα, αλλιώς μετά από 1-2 χρήσεις στρωσίματος.
ΔιαγραφήΑπό κει και πέρα οι κυριακόπουλοι έχουν πολλά τσουβάλια λεφτά μετά τη πώληση της S&B Βιομηχανικά Ορυκτά, αφότου πρώτα είχαν ρίξει τους μικρομετόχους στη δημόσια πρόταση. Πιστεύω πως αν δουν ότι αξίζει, θα βάλουν κι άλλα, ποιος τους σταματά;
Αυτά τα λίγα. Εγώ απέχω και μάλλον θα συνεχίσω να απέχω, αλλά εδώ είμαστε και βλέπουμε.
Ξυπναααααααα Λολα
ΔιαγραφήSir Τάκαρε, ήδη οι συστημικές δίνουν 40% και πλέον από τα χαμηλά και αυτό μέσα στον φεβρουάριο, απόδοση εξαιρετική που αν δεν παραλείπω κάποιον μόνον ο Γιατρός αποδείχθηκε διορατικότατος και τοποθετήθηκε στα χαμηλά, Θεωρείτε ότι ήρθε πλέον η ώρα για αγορές αυτών? Μήπως ήρθε η ώρα να ανεβάσετε την θέση σας γι αυτές?
ΔιαγραφήΜε ξεχνάς αγαπητέ Μπάμπη.Το είπα και εδώ οτι αγοράσαμε τσουβαλάκια στα χαμηλά. Ο γιατρός έχει ΑΛΦΑ και εγώ ΠΕΙΡ και ΕΤΕ.Ο Σερ μας έχει επισημάνει ότι θέλουν προσοχή οι τράπεζες αλλά δεν μπορούσαμε να αντισταθούμε στα 0,72 ΠΕΙΡ και 0,94 ΕΤΕ. Επίσης ανέφερα πολλές φορές με τις ευχές για το νέο έτος οτι θα είναι καταλυτικές φέτος οι τράπεζες. Νομίζω όμως ότι εχουν ακόμα πολύ δρόμο. Εχω ήδη ζητήσει από το Σερ Τάκαρο ένα thread για τράπεζες
ΔιαγραφήΟ Γιατρούλης όσο ο ΠΕΡΣΕΑΣ κάνει όγκους τσιμπάει κομματάκια για το μπαούλο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Γιατρούλης γέμισε λίγο ακόμα το σακούλι του σήμερα που κάναμε όγκο.
ΔιαγραφήΜπράβο Γιατρουλη τσίμπαγες και εσύ συνοδοιπόρε σημερα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα σας ημουν ευγνωμων για αποψεις για το ομολογο της Aegean Air.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν ξέρω πόσο καιρό συχνάζετε στο μπλογκ...εάν είστε τακτικός θαμώνας θα ξέρετε ότι ο οικοδεσπότης αλλά και οι υπόλοιποι αγαπάμε ιδιαίτερα τις εταιρείες που έχουν θετικές ταμειακές ροές. Ιδιαίτερα για τον αγοραστή ενός ομολόγου είναι το Α και το Ω καθώς αυτές πληρώνουν το κουπόνι αλλά και την αξία στο τέλος. Η Aegean έχει σταθερά θετικές ταμειακές ροές. Πιθανολογώ ότι θα πιάσει τουλάχιστον τα χρήματα που έπιασε η ομολογιακή έκδοση της Coral δηλαδή θα υπάρξει υπερκάλυψη 1,5-2 φορές και κουπόνι θα διαμορφωθεί τελικά περί το 3,60-3,70 (η Coral έδωσε στους εγγραφέντες το 30% των ομολόγων που ζήτησαν...βέβαια ήταν μικρότερη έκδοση δλδ 60 εκ.)
ΔιαγραφήΤο σύνολο των ομολογιακών εκδόσεων των εισηγμένων στο ΧΑΑ εταιρειών διαπραγματεύεται πάνω απ΄την τιμή έκδοσης (100). Μια εικόνα τους θα δείτε εδώ...με τα σύμβολα τους μπορείτε να δείτε τις τρέχουσες τιμές στο ταμπλό
http://grinvest.gr/%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%B9%CF%81%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CE%BF%CE%BC%CF%8C%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B1/
Προσωπικά γράφτηκα με το σύνολο των διαθεσίμων μου και πιθανολογώ να πάρω το 50%. Προφανώς και δεν πάμε για super απόδοση...μιλάμε για μια επένδυση εναλλακτική της προθεσμιακής κατάθεσης...με το ίδιο ρίσκο 6πλάσια απόδοση
Το μόνο ομόλογο αυτής της κατηγορίας που δεν πήγε καλά είναι της εμπορικής ΜΗ ΕΙΣΗΓΜΕΝΗΣ B & F αλλά ήταν αναμενόμενο (εμπορική εταιρεία, ασήμαντη ζήτηση-"μαιμού" κάλυψη απ΄τους αναδόχους κλπ)
Διαγραφήhttp://www.fmvoice.gr/index.php/epixeiriseis/eisigmenes/item/194127-b-f-tous-emeinan-sta-xeria-ta-xartia-peiraios-ependytiki-trapeza
Με μια ματιά και κρίνοντας μόνο απ' το εύρος του επιτοκίου, αν είσαι μέτοχος της ΑΡΑΙΓ, φαίνεται καλό νέο. Αν είσαι δυνητικός αγοραστής του ομολόγου, πιστεύω ότι δεν ανταμείβεσαι αρκετά για το ρίσκο που αναλαμβάνεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήσυνταξιούχος.
ΑπάντησηΔιαγραφήFoodlink..
Πούλησαν στο 0.70 και επαναγοράσαν 0.724 (αν υπολόγισα σωστα).Τότε γιατί παίζει μεταξύ 0.50 0.52
Έδωσα τα πακετάκια μου της Alpha στο κλείσιμο. Δεν ανέμενα τόσο σύντομα την ανάβαση που έκανε. Μπόλικο μετρητό και ΠΕΡΣΕΑ έχουμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπράβο Γιατρέ καλοφάγωτα.
ΔιαγραφήΓιώργος Τ.
Σε ευχαριστω.
ΔιαγραφήΜπράβο γιατρέ και ξανά μπράβο που πούλησες κυρίως, διότι ενέχουν πολύ ρίσκο οι τράπεζες. Μπορεί να ανέβουν και άλλο αλλά είναι τόσοι οι αστάθμητοι παράγοντες, που μόνο εσωτερική πληροφόρηση και μπόλικη τύχη βοηθά
ΔιαγραφήΛάρις
Ο γιατρός είναι γάτα .... δεν έχει ανάγκη απο συμβουλές.
ΔιαγραφήΧρόνια μάστορας!!
Μπράβο γιατρέ καλοφαγωτα και στα επόμενα με τον Περσέα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστω συντεκνε Κιτσο.
ΔιαγραφήΘα ήθελα να παρακαλέσω οικοδεσπότη και θαμώνες για σχολιασμό αποτελεσμάτων και προοπτικές Παπουτσάνη
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ
Τίτος
Κύριε Τάκη Μορφονιέ αναρωτιέμαι αν προλάβατε να ρίξετε μια ματιά στ' αποτελέσματα της ΟΤΟΕΛ. Ευχαριστώ
ΑπάντησηΔιαγραφήΜην περιμέμεις απάντηση.
ΔιαγραφήΤην απάντηση την έδωσε το ταμπλό με +15%
Οχι ειρωνικα σχολιακια στον Τακαρο ... απλως δεν θελω να ανοιξω και αλλο μετωπο και εδω.
ΔιαγραφήΟποιος καταλαβαινει τι αναλυω καταλαβαινει. Για τους υπολοιπους δεν θα μπορεσουμε, δυστυχως.
Το επαναλαμβανω αλλη μια. Η εταιρεια δεν εχει οσα κερδη εμφανιζει οτι εχει. Ας περασει τις αγορες αυτοκινητων μεσα απο την κατασταση αποτελεσματων και τοτε θα δειτε μια αλλη πραγματικοτητα. Τις περναει μεσα απο τις χρηματοροες.
Οχι 15% αλλα 35% σας ευχομαι ... παντως μονοψηφιο Ρ/Ε δεν εχει. Τα ξενακια δεν ειναι βλακες ...
Ευχαριστώ κύριε Τάκη. Ελπίζω και προσδοκώ μια πληρέστερη εξήγηση αυτών που λέτε, αλλά έστω και αυτά τα λίγα που λέτε καλά είναι. Καλή σας μέρα.
ΔιαγραφήΗ προφητεια δοθηκε εγκαιρως.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕρχεται η ωρα εκπληρωσης της.
Τάκης Μορφονιός3 Απριλίου 2018 - 8:41 μ.μ.
Το σιγουρο κυριε Μιμις ειναι οτι η εταιρεια δεν θα πτωχευσει μεσα στα επομενα 3 χρονια και οι δουλειες που παιρνει ευνοουν το παιγνιο στο χαρτι. Αν γινει turn around story δεν το γνωριζω ... το ευχομαι ομως.
Σε οτι με αφορα στο επιπεδο 0.26 με 0.27 πηρα πισω τη θεση μου και περισσοτερα κομματια απο οσα ειχα ... πηρα και μερικα σε αυτα τα επιπεδα στα 0.3 - 0.32
Πιστευω οτι τα 0.5 θα τα δει σε διαστημα 1.5 ετους το πολυ. Εκει στα 0.5 με 0.6 θα δουμε τι θα πραξει ο ενεργειακος αδερφος. Θα βγει να πουλησει? Και αν βγει θα του τα παρουν τα κομματια ή το χαρτι θα κοιταξει προς τα κατω? Οσονουπω θα δουμε.
Σύντεκνε Τάκαρε είσαι μοναδικός και ας μην έχω. Ανοίγεις τα μάτια στο πλήθος ΤΖΑΜΠΑ και αυτοί το παίζουν μάγκες.
ΔιαγραφήΜπαφομεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεελ. Τζιρακιάν βρε.
Γειά σου τάκαρε μεγάλε. Μετά τον ικτίνο και τον παπουτσάνη μας έκανες με λεφτά και στον δρομέα. Είσαι ανεπανάληπτος. Ένας παλιός σου φίλος που με μάλωνες μικρό.
ΔιαγραφήRespect δασκαλε!
ΔιαγραφήΠοιος ειστε κυριε Mpat?
Διαγραφήo τheoducati αλλά δεν μπορώ να μπω με τον παλιό κωδικό και έκανα καινούριο.Σου χρωστάω κέρασμα...πολύ μεγάλοοο. Μόνο εσύ πίστευες το χαρτί και σε ακολούθησα χωρίς να δώσω λέπι.
ΔιαγραφήΕλάτε κύριε τheoducati ... εσείς είστε;
ΔιαγραφήΣας μάλωνα γιατί μου παρουσιάζατε τους Παπαναγιώτιδες ως κάτι ιερό .... όχι για άλλο λόγο.
Πάντως και εσείς αδειάσατε στα προηγούμενα υψηλά των 0,35 .... και φορτώσαμε από κάτω.
Καλά δεν τα λέω;
Λίγα είχα δώσει πέρυσι δυστηχώς, αλλά όπου βρήκα φόρτωσα στο γύρισμα που έκανε. Για άλλη μιά φορά πέφτετε μέσα με χρονική ακρίβεια ελβετικού ρολογιού. Να είστε καλά.
ΔιαγραφήΟκ ευχαριστο αυτο.
ΔιαγραφήΚανονιστε τωρα μην μου ξαναγινετε δρομεας και αρχιζετε να γραφετε διαρκως και καθημερινως για το χαρτι.
Χαλαρωνουμε και βλεπουμε μουγγοί και άλαλοι.
σχολιο απο eurobank equities:
ΑπάντησηΔιαγραφή...
Autohellas – car leasing, car rental and car trade business; represents the hertz brand in Greece and other Balkan countries.
* 2018 top line growth reached close to 40% mainly driven by the low margin car trading business, while on an operating level growth stood at 25%. Group gains came in at c€39m.
*The company has invested a net value of €114m, while the total fleet value as seen in the 2018 end accounts stands at €406m.
*On the other hand, in the last 52-weeks the stock remains almost flat (and just +6% ytd); clearly not reflecting any of the strong fundamental performance.
*At current levels we think that Autohellas trades attractively 8x the historic (2018) earnings, 3.9x EV EBITDA and 8x EV/EBIT.
*Prospects for the company remain positive given the tourism prospects and the higher penetration of corporate leases. Double digit growth should continue through 2019 in the car trading and the car lease, while rent a a car is expected to grow with a mid-Single digit.
*Autohellas has a consistent dividend policy. Last year’s was almost on a double digit yield.
*One of the negatives of Autohellas is the low liquidity of the stock; however block trades are relatively common to find nowadays as the major shareholder had placed 5% of the share capital back a year ago.