Αναλύσεις - σχολιασμοί 4 εταιριών ..... AS Company, Δρομέας, Εβροφάρμα MEDICON
ΑS COMPANY
Πρόκειται για άλλη μια εταιρία θωρηκτό που παλεύει να φτάσει στη δίκαιη αποτίμηση της, ακόμη όμως υπολείπεται αυτής. Η μόνη και διαχρονική ένσταση μου είναι ότι η εταιρία έχει τοποθετήσεις 5,609 εκατ. ευρώ σε βραχυπρόθεσμες επενδύσεις .... τα 3,445 εκατ είναι επενδύσεις σε ευρώ και τα 2,164 εκατ. είναι σε δολάρια . Πέρσι είχε 2,709 εκατ. τοποθετημένα σε βραχυπρόθεσμες επενδύσεις.
Αυτό εμένα δεν μου αρέσει. Οι εταιρίες πρέπει να έχουν τα ρευστά τους είτε στο ταμείο τους είτε να τα επενδύουν στην ανάπτυξη τους ή αν δεν θέλουν ούτε το ένα ούτε το άλλο να τα επιστρέφουν στους μετόχους.
Ο τραπεζικός δανεισμός της ΑΣΚΟ είναι 2,02 εκατ ευρώ, ενώ στο ταμείο υπάρχουν 5,671 εκατ. ευρώ.
Άρα η εταιρία μπορεί να αποπληρώσει τον δανεισμό της και να έχει στο ταμείο 3,651 εκατ. ευρώ , που αντιστοιχούν σε 0,28 ευρώ ανά μετοχή και αν προσθέσουμε σε αυτό το ποσό και τα 5,609 εκατ. ευρώ που είναι τοποθετημένα σε βραχυπρόθεσμες επενδύσεις τότε το cash της ΑΣΚΟ ανεβαίνει σε 9,26 εκατ. ευρώ δηλαδή 0,71 ευρώ ανά μετοχή.
Η ρευστότητα της ΑΣΚΟ είναι μνημειώδης ... όλες οι υποχρεώσεις είναι 8,292 εκατ. ευρώ, που υπερκαλύπτονται από το ρευστό της που συνολικά είναι 5,671 εκατ (ταμείο) + 5,609 εκατ. (σε επενδύσεις) = 11,280 εκατ.
Τα ίδια κεφάλαια ανέρχονται σε 25,914 εκατ ήτοι 1,97 ευρώ ανά μετοχή ... και με την τιμή στο ταμπλό στα 2,3 παίζει με P/BV = 1,16
Οι πωλήσεις το 2017 σταθεροποιήθηκαν στα 25,954 εκατ. ευρώ (25,756 εκατ. το 2016) ... μόνο το 2008 η ΑΣΚΟ πέτυχε περισσότερες πωλήσεις από το 2017, όταν και είχαν ανέλθει σε 27,245 εκατ. ευρώ. Τα EBITDA στα 4,91 εκατ. ευρώ (5,451 εκατ. ευρώ το 2008) , ενώ τα καθαρά κέρδη έκλεισαν στα 2,984 εκατ. ευρώ ήτοι 0,23 ευρώ ανά μετοχή ... και με την τιμή στο ταμπλό στα 2,3 παίζει με P/Ε = 10
Επιδίωξη του ομίλου είναι η αύξηση των εξαγωγών, οπότε μετά την Κύπρο που έχει αρχίσει να αναπτύσσεται σχεδιάζει και την είσοδο της στην Ρουμανία.
Από το 2006 έως σήμερα η ΑΣΚΟ έχει πετύχει, αθροιστικά, συνολικά καθαρά κέρδη 20,489 εκατ. ευρώ, που αντιστοιχούν σε 1,707 εκατ. ευρώ κατά μέσο όρο ετησίως (0,13 ευρώ ανά μετοχή).
Οι λειτουργικές ταμειακές ροές της είναι άψογες, καθώς έχει εισπράξει σε αυτά τα 12 χρόνια 22,675 εκατ. ευρώ συνολικά.
ΔΡΟΜΕΑΣ
Παρόλο που η ΔΡΟΜΕΑΣ είναι η μόνη σε λειτουργία βιομηχανική παραγωγική μονάδα στον κλάδο στην Ελλάδα, εν τούτοις υφίσταται τις συνέπειες της παρατεταμένης ύφεσης και της πτώχευσης της χώρας καθώς και των νοικοκυριών της. Για την εταιρεία Δρομέας έχω γράψει ότι είναι μαύρη η νύχτα στα βουνά, μαύρη σαν καλιακούδα και αυτό διότι με 9 - 10 εκατ. ευρώ πωλήσεις η εταιρία δεν μπορεί να πάει πουθενά. Περιμένει να πάρει κανένα έργο από την Ευρωπαϊκή Ένωση για να μηδενίσει τις ζημιές της. Από το 2009 και κατόπιν γράφει διαρκώς ζημιές . 8 συνεχή χρόνια με ζημιές.
Από το 2010, έως και σήμερα, η εταιρία έχει συνολικές ζημιές 10,019 εκατ. ευρώ. Σε αυτά τα τελευταία 8 χρόνια η εταιρία έχει, ετησίως, κατά μέσο όρο ζημιές 1,252 εκατ ευρώ. Είναι πολλές οι ζημιές για μια μικρή εταιρία σαν τον Δρομέα και το αποτέλεσμα είναι πως τα ίδια κεφάλαια από 36,5 εκατ. ευρώ το 2009 , έχουν πέσει στα 25,806 εκατ. ευρώ ..... που αντιστοιχούν σε 0,74 ευρώ ανά μετοχή.
Οι πωλήσεις στο εσωτερικό της χώρας βρίσκονται στα τάρταρα και ανέρχονται μόλις σε 3,845 εκατ ευρώ και ξεπερνούν μόνο το 2012 όταν είχαν φθάσει στα 3,181 εκατ. ευρώ. Να φανταστείτε ότι το 2008 οι πωλήσεις, στην Ελλάδα, του Δρομέα ήταν στα 15,334 εκατ. ευρώ και στο κλείσιμο της χρήσης του 2017 στα 3,845 εκατ. ευρώ .... πεσμένες κατά 75% !!!! Στην Ελλάδα δεν πουλάει σχεδόν τίποτα και οι πωλήσεις στο εσωτερικό της χώρας αντιστοιχούν στο 35,97% των συνολικών πωλήσεων.
Με τους διαγωνισμούς που κερδίζει στην Ευρωπαϊκή Ένωση η Δρομέας δεν λύνει το πρόβλημα της, απλώς επιβιώνει και μεταθέτει τα όποια προβλήματα της στο μέλλον. Δίχως τη λιανική δεν θα μπορέσει ποτέ να περάσει στην κερδοφορία. Άρα, είτε πρέπει με κάποιο μαγικό τρόπο να ανεβάσει τις πωλήσεις στην Ελλάδα, είτε να γίνει περισσότερο εξαγωγική .... αν δεν το πετύχει στα επόμενα χρόνια, τότε είναι πολύ πιθανό να καταντήσει σαν την Μαρμαροβιομηχανία Λαζαρίδη που βυθισμένη στην εσωστρέφεια της πτώχευσε , παρόλο που ο κλάδος των μαρμάρων ανθεί.
Για το 2017 η εταιρεία ανακοίνωσε EBITDA 1,992 εκατ. ευρώ, αλλά με αποσβέσεις ύψους 1,608 εκατ ευρώ και χρηματοοικονομικά έξοδα 1,238 εκατ. ευρώ δεν είναι δυνατόν να βγάλει κερδοφόρο αποτέλεσμα .... οπότε ανακοινώθηκαν ζημιές 889 χιλιάδες ευρώ.
Για να περάσει η εταιρεία σε κερδοφόρο αποτέλεσμα θα πρέπει να ανεβάσει τα EBITDA πάνω απο 3 εκατ. ευρώ .... αλλά 3 εκατ. ευρώ σε EBITDA δεν έχει πετύχει ποτέ!!!
Το 2007 ανακοίνωσε EBITDA 3,291 εκατ ευρώ που αποτελούν Ιστορικό ρεκόρ και εκείνη τη χρονιά με πωλήσεις στα 19,461 εκατ ευρώ, με διπλάσια έξοδα διάθεσης και διοίκησης απο όσα εμφανίζει σήμερα, έβγαλε κερδοφόρο αποτέλεσμα 1 εκατ ευρώ (0,03 ευρώ ανά μετοχή).
Πέρσι τα EBITDA στα 2,964 εκατ ευρώ και το τελικό αποτέλεσμα ήταν ελαφρά ζημιογόνο κατά 78 χιλιάδες ευρώ.
Βασική επιδίωξη της Διοίκησης θα πρέπει να αποτελεί η μείωση του τραπεζικού δανεισμού με σκοπό την περιστολή του αντίστοιχου χρηματοοικονομικού κόστους του οποίου η εξυπηρέτηση είναι πολύ επιβαρυμένη σε σχέση με την επιβάρυνση που έχουν οι ανταγωνιστές της στο εξωτερικό.
Αν η εταιρεία δεν είχε καθόλου τραπεζικό δανεισμό δεν θα εμφάνιζε ζημιογόνα αποτελέσματα. Αυτό θα πρέπει να είναι το πρώτο μέλημα της διοίκησης. Να μηδενίσει τον τραπεζικό δανεισμό της. Ας προχωρήσει λοιπόν σε μια αύξηση μετοχικού κεφαλαίου με σκοπό να στείλει τα δάνεια στο ΜΗΔΕΝ.
Τα δάνεια της εταιρεία είναι ύψους 27,271 εκατ. ευρώ, με τον καθαρό τραπεζικό δανεισμό να ανέρχεται σε 25,17 εκατ. ευρώ.
Έτσι όπως δουλεύει σήμερα η εταιρεία δεν δύναται να μειώσει τον δανεισμό της. Προσέξτε .... απο το 2011 η εταιρεία έχει πετύχει συνολικές λειτουργικές ροές ύψους 9,9 εκατ. ευρώ. Με 9,9 εκατ ευρώ λειτουργικές ταμειακές ροές σε 8 χρόνια δεν μειώνεται ο τραπεζικός δανεισμός των 25 εκατ. ευρώ, οπότε θα συνεχίσουν να υπάρχουν χρηματοοικονομικά έξοδα τουλάχιστον 1,2 εκατ ευρώ.
Τα αποτελέσματα της εταιρίας, σκεπτόμενοι και την ύφεση που επικρατεί στην Ελλάδα, δεν είναι άσχημα. Η διοίκηση Παπαναγιώτου έχει κρατήσει όρθια την εταιρεία και δεν πτώχευσε όπως οι ανταγωνιστές της. Όμως είναι καιρός να λύσει το γόρδιο δεσμό .... διαφορετικά τα αποτελέσματα θα είναι μια απο τα ίδια.
Άρα το project πρέπει να περιλαμβάνει μείωση του τραπεζικού δανεισμού εως το σημείο να μηδενιστεί και αύξηση πωλήσεων λιανικής στο εξωτερικό. Απαραιτήτως χρειάζεται μια ΑΜΚ ... όποιος πιστεύει πραγματικά στην εταιρία ακολουθεί.
ΕΒΡΟΦΑΡΜΑ
Ο Όμιλος ΕΒΡΟΦΑΡΜΑ, δραστηριοποιείται στην εκμετάλλευση γαλακτοπαραγωγικών ζώων, στην παραγωγή και πώληση γαλακτοκομικών προϊόντων και εμπορία γαλακτοκομικών προϊόντων. Αποτελείται από την μητρική Εταιρεία και από τη θυγατρική Εταιρεία CAMPUS ΑΕ, (κατέχει το 100% των μετοχών) που εδρεύει στην Μέστη Αλεξανδρούπολης και η βασική δραστηριότητα της θυγατρικής είναι η παραγωγή αγελαδινού γάλακτος, η οποία απορροφάται εξολοκλήρου από το εργοστάσιο της ΕΒΡΟΦΑΡΜΑ ΑΒΕΕ στο Διδυμότειχο.
Η CAMPUS πέραν των ιδιόκτητων βιολογικών περιουσιακών στοιχείων της έχει δημιουργήσει και το «cluster κτηνοτρόφων» που αποτελεί ένα μοντέρνο «συνεργατισμό» νεαρών κτηνοτρόφων στο χωριό Μέστη της Αλεξανδρούπολης σύμφωνα με τον οποίο η Campus αναλαμβάνει τη στέγαση και τη σίτιση κοπαδιών συγκεκριμένων κτηνοτρόφων και ταυτόχρονα αγοράζει το παραγόμενο από τα κοπάδια αυτά γάλα δημιουργώντας σημαντικές συνέργειες. Το μοντέλο αυτό αποδίδει αρκετά ικανοποιητικό εισόδημα για τους συνεργαζόμενους κτηνοτρόφους και αποτελεί ένα αρκετά ελκυστικό μοντέλο διαχείρισης κοπαδιών ζώων.
Η συνολική ημερήσια παραγωγή από ιδιόκτητα βιολογικά περιουσιακά στοιχεία αλλά και άλλων κτηνοτρόφων ανέρχεται σε πάνω από 35 τόνους γάλα ημερησίως, ποσότητα που αντιστοιχεί σχεδόν στο 2,5% της εγχώριας παραγωγής νωπού αγελαδινού γάλακτος. Το cluster της CAMPUS A.E. αποτελεί ένα μοναδικό και πρότυπο μοντέλο για τα δεδομένα της εγχώριας αγοράς και τη μόνη αξιόλογη προσπάθεια προς την κατεύθυνση της αύξησης της ελληνικής παραγωγής αγελαδινού γάλακτος. Η εγχώρια παραγωγή είναι ελλειμματική καλύπτοντας μόνο το 35% των αναγκών της και αναγκάζει τη χώρα μας να πραγματοποιεί μεγάλες εισαγωγές γάλακτος και γαλακτοκομικών προϊόντων.
Παρά τη μείωση της κατανάλωσης του φρέσκου γάλακτος η εταιρία πέτυχε ρεκόρ πωλήσεων που έφτασαν στα 30,641 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά 6% σε σχέση με τις πωλήσεις των 28,906 εκατ. του 2016. Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά η εταιρία ανακοίνωσε κερδοφόρα αποτελέσματα της τάξης των 536 χιλιάδων ευρώ ήτοι 0,039 ευρώ ανά μετοχή.
Τα ΕΒΙΤDA έχουν σταθεροποιηθεί πάνω από τα 3 εκατ. ευρώ και έκλεισαν στα 3,272 εκατ. ευρώ , όπου με αποσβέσεις ύψους 1,3 εκατ. ευρώ και χρηματοοικονομικά έξοδα το πολύ 1 εκατ. ευρω ... η εταιρία δύναται να εμφανίζει προ φόρων κέρδη μεταξύ 700 χιλιάδων ευρώ εως και 1 εκατ. ευρώ.
Τα ίδια κεφάλαια της Εβροφάρμα ανέρχονται σε 10,728 εκατ. ευρώ, δηλαδή 0,78 ευρώ ανά μετοχή .... όπου αν αφαιρέσουμε απο το ενεργητικό της εταιρίας τα βιολογικά περιουσιακά στοιχεία τότε τα ίδια κεφάλαια πέφτουν σε 0,53 ευρώ ανά μετοχή.
Ο τραπεζικός δανεισμός είναι σχετικά υψηλός και ανέρχεται σε 18,93 εκατ. ευρώ, ενώ στο ταμείο υπάρχουν 819 χιλιάδες ευρώ. Ο συντελεστής μόχλευσης βρίσκεται στο 62,8%.
MEDICON
Η προηγούμενη ανάλυση της MEDICON είναι .... εδώ ....
Στο κλείσιμο της χρήσης 2017 ....
Η καθαρή θέση της ΜΕΝΤΙ είναι 7,838 εκατ. ευρώ (1,77 ευρώ ανά μετοχή) .... ο αναβαλλόμενος φόρος ανέρχεται στα 5,273 εκατ. ευρώ .... συνεπώς τα ίδια κεφάλαια δίχως τον αναβαλλόμενο φόρο είναι 2,565 εκατ. ευρώ δηλαδή 0,58 ευρώ ανά μετοχή. Αν σκεφτούμε ότι το 2012 τα ίδια κεφάλαια ήταν 2,459 εκατ ευρώ (0,56 ευρώ ανά μετοχή), ενώ τα ίδια κεφάλαια δίχως το τρικ του αναβαλλόμενου φόρου ήταν ΑΡΝΗΤΙΚΑ κατά 2,572 εκατ ευρώ, τότε είναι εύκολο κάποιος να αντιληφθεί ότι μέσα σε αυτά τα 6 χρόνια από το κούρεμα των ομολόγων, τα νούμερα της εταιρίας είναι εμφανώς βελτιωμένα.
Όμως από το σύνολο του ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΟΥ αξίας 30,66 εκατ. ευρώ αν αφαιρέσουμε 5,273 εκατ. αναβαλλόμενου φόρου και 1,255 εκατ. επενδύσεις διακρατούμενες ως τη λήξη το ενεργητικό πέφτει στα 24,132 εκατ. ..... όπου με τα 3,458 εκατ. ευρώ των ομολόγων που λήγουν έως το τέλος του 2042 να ανέρχεται σε 27,59 εκατ. ευρώ.
Αφαιρούμε τις συνολικές υποχρεώσεις 22,355 εκατ. ευρώ (18,98 εκατ. ευρώ είναι ο τραπεζικός δανεισμός) και τα ίδια κεφάλαια του ομίλου τα βρίσκουμε 27,59 - 22,355 = 5,235 εκατ. ευρώ ήτοι 1,18 ευρώ μόνο που τόσα θα ήταν αν αποπληρωνόντουσαν τα ομόλογα ΣΗΜΕΡΑ. Είναι ζήτημα χρόνου η MEDICON να εμφανίζει ίδια κεφάλαια, δίχως τον αναβαλλόμενο φόρο στα 1,18 ευρώ ανά μετοχή .... αυτό ίσως συμβεί και στο κλείσιμο της χρήσης 2018.
Στον τομέα των τραπεζών ...
Συμφωνία ΑΛΦΑ με MEDICON
Στις 13/03/2018 μεταξύ της εταιρίας και της τράπεζας υπογράφηκε σύμβαση η οποία προβλέπει τα ακόλουθα:
1. Με την πρόσθετη πράξη αναγνωρίσεως – ρυθμίσεως οφειλής από τις υπ. αρίθμ. 994/16.02.1995 και 3044/17.12.2003 συμβάσεις πιστώσεως με ανοιχτό αλληλόχρεο λογαριασμό ρυθμίσθηκε οφειλή της Εταιρείας που ανέρχεται στο ποσό του 1.072.896,84 ευρώ. Η αποπληρωμή θα γίνει δια τεσσάρων (4) ετησίων χρεολυτικών δόσεων, της μεν πρώτης καταβλητέας την 31/12/2018, των δε επόμενων κατά την αντίστοιχη ημέρα κάθε επόμενου έτους, της δε τελευταίας την 31/12/2021, εκάστης δόσεως ανερχόμενης σε ποσό Ευρώ τριακοσίων τριάντα χιλιάδων (Ευρώ 330.000,00) πλην της τελευταίας δόσεως, η οποία θα ανέρχεται στο ποσό των Ευρώ ογδόντα δύο χιλιάδων οκτακοσίων ενενήντα έξι και ογδόντα τεσσάρων λεπτών (Ευρώ 82.896,84).
2. Με την πρόσθετη πράξη ρύθμισης του από 20.12.2007 προγράμματος εκδόσεως, μετά συμβάσεως καλύψεως και πρωτογενούς διαθέσεως, κοινού ομολογιακού δανείου, ρυθμίσθηκε οφειλή της Εταιρείας που ανέρχεται στο ποσό των 4.660.997,29 ευρώ. Το ποσό αυτό η εταιρεία οφείλει να εξοφλήσει σταδιακά με πρώτη καταβαλλόμενη δόση στις 31/12/2021 εκ ποσού 247.103,16 ευρώ. Θα ακολουθήσουν 5 ετήσιες δόσεις (έως 31.12.2026) εκ ποσού 330.000,00 ευρώ εκάστη. Η τελευταία δόση θα καταβληθεί στις 31.12.2027 εκ ποσού 2.763.894,13 ευρώ.
Συμφωνία ΕΘΝΙΚΗ με MEDICON
Την 30/03/2018 συμφωνήθηκαν οι βασικοί όροι αναδιάρθρωσης του δανεισμού στα πλαίσια της ανάλογης συμφωνίας με την ALPHA BANK και είναι σε εξέλιξη η διαδικασία υπογραφής των τελικών συμβατικών εγγράφων.
Είναι θέμα χρόνου να συμφωνήσει και με Eurobank και κατόπιν ο βραχυπρόθεσμος δανεισμός να καταστεί μακροπρόθεσμος και η μετοχή να βγει απο την Επιτήρηση που βρίσκεται αδίκως!!
Ο τραπεζικός δανεισμός έχει κατέλθει σε 18,98 εκατ ευρώ (22,968 εκατ το 2016 και 31,077 εκατ το 2012), ενώ στο ταμείο υπάρχουν 4,424 εκατ ευρώ. Ο συντελεστής μόχλευσης στο 63,67%, που διαρκώς όλο και βελτιώνεται απο το πτωχευτικό 93,04% του 2012.
Η μετοχή έχει πάψει να είναι υψηλού ρίσκου.
Με EBITDA στα 3 εκατ. ευρώ (2,598 εκατ το 2017 .... 3,532 εκατ. το 2016) .... με αποσβέσεις 700 χιλιάδες ευρώ και χρηματοοικονομικά έξοδα 1,5 εκατ. ευρώ ή MEDICON δύναται να εμφανίζει προ φόρων κέρδη 0,8 εκατ ευρώ εως 1,3 εκατ ευρώ .... και μετά φόρων κέρδη 550 χιλιάδες ευρώ (0,12 ευρώ ανά μετοχή) εως και 1 εκατ. ευρώ (0,23 ευρώ ανά μετοχή)
ΑS COMPANY
Πρόκειται για άλλη μια εταιρία θωρηκτό που παλεύει να φτάσει στη δίκαιη αποτίμηση της, ακόμη όμως υπολείπεται αυτής. Η μόνη και διαχρονική ένσταση μου είναι ότι η εταιρία έχει τοποθετήσεις 5,609 εκατ. ευρώ σε βραχυπρόθεσμες επενδύσεις .... τα 3,445 εκατ είναι επενδύσεις σε ευρώ και τα 2,164 εκατ. είναι σε δολάρια . Πέρσι είχε 2,709 εκατ. τοποθετημένα σε βραχυπρόθεσμες επενδύσεις.
Αυτό εμένα δεν μου αρέσει. Οι εταιρίες πρέπει να έχουν τα ρευστά τους είτε στο ταμείο τους είτε να τα επενδύουν στην ανάπτυξη τους ή αν δεν θέλουν ούτε το ένα ούτε το άλλο να τα επιστρέφουν στους μετόχους.
Ο τραπεζικός δανεισμός της ΑΣΚΟ είναι 2,02 εκατ ευρώ, ενώ στο ταμείο υπάρχουν 5,671 εκατ. ευρώ.
Άρα η εταιρία μπορεί να αποπληρώσει τον δανεισμό της και να έχει στο ταμείο 3,651 εκατ. ευρώ , που αντιστοιχούν σε 0,28 ευρώ ανά μετοχή και αν προσθέσουμε σε αυτό το ποσό και τα 5,609 εκατ. ευρώ που είναι τοποθετημένα σε βραχυπρόθεσμες επενδύσεις τότε το cash της ΑΣΚΟ ανεβαίνει σε 9,26 εκατ. ευρώ δηλαδή 0,71 ευρώ ανά μετοχή.
Η ρευστότητα της ΑΣΚΟ είναι μνημειώδης ... όλες οι υποχρεώσεις είναι 8,292 εκατ. ευρώ, που υπερκαλύπτονται από το ρευστό της που συνολικά είναι 5,671 εκατ (ταμείο) + 5,609 εκατ. (σε επενδύσεις) = 11,280 εκατ.
Τα ίδια κεφάλαια ανέρχονται σε 25,914 εκατ ήτοι 1,97 ευρώ ανά μετοχή ... και με την τιμή στο ταμπλό στα 2,3 παίζει με P/BV = 1,16
Οι πωλήσεις το 2017 σταθεροποιήθηκαν στα 25,954 εκατ. ευρώ (25,756 εκατ. το 2016) ... μόνο το 2008 η ΑΣΚΟ πέτυχε περισσότερες πωλήσεις από το 2017, όταν και είχαν ανέλθει σε 27,245 εκατ. ευρώ. Τα EBITDA στα 4,91 εκατ. ευρώ (5,451 εκατ. ευρώ το 2008) , ενώ τα καθαρά κέρδη έκλεισαν στα 2,984 εκατ. ευρώ ήτοι 0,23 ευρώ ανά μετοχή ... και με την τιμή στο ταμπλό στα 2,3 παίζει με P/Ε = 10
Επιδίωξη του ομίλου είναι η αύξηση των εξαγωγών, οπότε μετά την Κύπρο που έχει αρχίσει να αναπτύσσεται σχεδιάζει και την είσοδο της στην Ρουμανία.
Από το 2006 έως σήμερα η ΑΣΚΟ έχει πετύχει, αθροιστικά, συνολικά καθαρά κέρδη 20,489 εκατ. ευρώ, που αντιστοιχούν σε 1,707 εκατ. ευρώ κατά μέσο όρο ετησίως (0,13 ευρώ ανά μετοχή).
Οι λειτουργικές ταμειακές ροές της είναι άψογες, καθώς έχει εισπράξει σε αυτά τα 12 χρόνια 22,675 εκατ. ευρώ συνολικά.
ΔΡΟΜΕΑΣ
Παρόλο που η ΔΡΟΜΕΑΣ είναι η μόνη σε λειτουργία βιομηχανική παραγωγική μονάδα στον κλάδο στην Ελλάδα, εν τούτοις υφίσταται τις συνέπειες της παρατεταμένης ύφεσης και της πτώχευσης της χώρας καθώς και των νοικοκυριών της. Για την εταιρεία Δρομέας έχω γράψει ότι είναι μαύρη η νύχτα στα βουνά, μαύρη σαν καλιακούδα και αυτό διότι με 9 - 10 εκατ. ευρώ πωλήσεις η εταιρία δεν μπορεί να πάει πουθενά. Περιμένει να πάρει κανένα έργο από την Ευρωπαϊκή Ένωση για να μηδενίσει τις ζημιές της. Από το 2009 και κατόπιν γράφει διαρκώς ζημιές . 8 συνεχή χρόνια με ζημιές.
Από το 2010, έως και σήμερα, η εταιρία έχει συνολικές ζημιές 10,019 εκατ. ευρώ. Σε αυτά τα τελευταία 8 χρόνια η εταιρία έχει, ετησίως, κατά μέσο όρο ζημιές 1,252 εκατ ευρώ. Είναι πολλές οι ζημιές για μια μικρή εταιρία σαν τον Δρομέα και το αποτέλεσμα είναι πως τα ίδια κεφάλαια από 36,5 εκατ. ευρώ το 2009 , έχουν πέσει στα 25,806 εκατ. ευρώ ..... που αντιστοιχούν σε 0,74 ευρώ ανά μετοχή.
Οι πωλήσεις στο εσωτερικό της χώρας βρίσκονται στα τάρταρα και ανέρχονται μόλις σε 3,845 εκατ ευρώ και ξεπερνούν μόνο το 2012 όταν είχαν φθάσει στα 3,181 εκατ. ευρώ. Να φανταστείτε ότι το 2008 οι πωλήσεις, στην Ελλάδα, του Δρομέα ήταν στα 15,334 εκατ. ευρώ και στο κλείσιμο της χρήσης του 2017 στα 3,845 εκατ. ευρώ .... πεσμένες κατά 75% !!!! Στην Ελλάδα δεν πουλάει σχεδόν τίποτα και οι πωλήσεις στο εσωτερικό της χώρας αντιστοιχούν στο 35,97% των συνολικών πωλήσεων.
Με τους διαγωνισμούς που κερδίζει στην Ευρωπαϊκή Ένωση η Δρομέας δεν λύνει το πρόβλημα της, απλώς επιβιώνει και μεταθέτει τα όποια προβλήματα της στο μέλλον. Δίχως τη λιανική δεν θα μπορέσει ποτέ να περάσει στην κερδοφορία. Άρα, είτε πρέπει με κάποιο μαγικό τρόπο να ανεβάσει τις πωλήσεις στην Ελλάδα, είτε να γίνει περισσότερο εξαγωγική .... αν δεν το πετύχει στα επόμενα χρόνια, τότε είναι πολύ πιθανό να καταντήσει σαν την Μαρμαροβιομηχανία Λαζαρίδη που βυθισμένη στην εσωστρέφεια της πτώχευσε , παρόλο που ο κλάδος των μαρμάρων ανθεί.
Για το 2017 η εταιρεία ανακοίνωσε EBITDA 1,992 εκατ. ευρώ, αλλά με αποσβέσεις ύψους 1,608 εκατ ευρώ και χρηματοοικονομικά έξοδα 1,238 εκατ. ευρώ δεν είναι δυνατόν να βγάλει κερδοφόρο αποτέλεσμα .... οπότε ανακοινώθηκαν ζημιές 889 χιλιάδες ευρώ.
Για να περάσει η εταιρεία σε κερδοφόρο αποτέλεσμα θα πρέπει να ανεβάσει τα EBITDA πάνω απο 3 εκατ. ευρώ .... αλλά 3 εκατ. ευρώ σε EBITDA δεν έχει πετύχει ποτέ!!!
Το 2007 ανακοίνωσε EBITDA 3,291 εκατ ευρώ που αποτελούν Ιστορικό ρεκόρ και εκείνη τη χρονιά με πωλήσεις στα 19,461 εκατ ευρώ, με διπλάσια έξοδα διάθεσης και διοίκησης απο όσα εμφανίζει σήμερα, έβγαλε κερδοφόρο αποτέλεσμα 1 εκατ ευρώ (0,03 ευρώ ανά μετοχή).
Πέρσι τα EBITDA στα 2,964 εκατ ευρώ και το τελικό αποτέλεσμα ήταν ελαφρά ζημιογόνο κατά 78 χιλιάδες ευρώ.
Βασική επιδίωξη της Διοίκησης θα πρέπει να αποτελεί η μείωση του τραπεζικού δανεισμού με σκοπό την περιστολή του αντίστοιχου χρηματοοικονομικού κόστους του οποίου η εξυπηρέτηση είναι πολύ επιβαρυμένη σε σχέση με την επιβάρυνση που έχουν οι ανταγωνιστές της στο εξωτερικό.
Αν η εταιρεία δεν είχε καθόλου τραπεζικό δανεισμό δεν θα εμφάνιζε ζημιογόνα αποτελέσματα. Αυτό θα πρέπει να είναι το πρώτο μέλημα της διοίκησης. Να μηδενίσει τον τραπεζικό δανεισμό της. Ας προχωρήσει λοιπόν σε μια αύξηση μετοχικού κεφαλαίου με σκοπό να στείλει τα δάνεια στο ΜΗΔΕΝ.
Τα δάνεια της εταιρεία είναι ύψους 27,271 εκατ. ευρώ, με τον καθαρό τραπεζικό δανεισμό να ανέρχεται σε 25,17 εκατ. ευρώ.
Έτσι όπως δουλεύει σήμερα η εταιρεία δεν δύναται να μειώσει τον δανεισμό της. Προσέξτε .... απο το 2011 η εταιρεία έχει πετύχει συνολικές λειτουργικές ροές ύψους 9,9 εκατ. ευρώ. Με 9,9 εκατ ευρώ λειτουργικές ταμειακές ροές σε 8 χρόνια δεν μειώνεται ο τραπεζικός δανεισμός των 25 εκατ. ευρώ, οπότε θα συνεχίσουν να υπάρχουν χρηματοοικονομικά έξοδα τουλάχιστον 1,2 εκατ ευρώ.
Τα αποτελέσματα της εταιρίας, σκεπτόμενοι και την ύφεση που επικρατεί στην Ελλάδα, δεν είναι άσχημα. Η διοίκηση Παπαναγιώτου έχει κρατήσει όρθια την εταιρεία και δεν πτώχευσε όπως οι ανταγωνιστές της. Όμως είναι καιρός να λύσει το γόρδιο δεσμό .... διαφορετικά τα αποτελέσματα θα είναι μια απο τα ίδια.
Άρα το project πρέπει να περιλαμβάνει μείωση του τραπεζικού δανεισμού εως το σημείο να μηδενιστεί και αύξηση πωλήσεων λιανικής στο εξωτερικό. Απαραιτήτως χρειάζεται μια ΑΜΚ ... όποιος πιστεύει πραγματικά στην εταιρία ακολουθεί.
ΕΒΡΟΦΑΡΜΑ
Ο Όμιλος ΕΒΡΟΦΑΡΜΑ, δραστηριοποιείται στην εκμετάλλευση γαλακτοπαραγωγικών ζώων, στην παραγωγή και πώληση γαλακτοκομικών προϊόντων και εμπορία γαλακτοκομικών προϊόντων. Αποτελείται από την μητρική Εταιρεία και από τη θυγατρική Εταιρεία CAMPUS ΑΕ, (κατέχει το 100% των μετοχών) που εδρεύει στην Μέστη Αλεξανδρούπολης και η βασική δραστηριότητα της θυγατρικής είναι η παραγωγή αγελαδινού γάλακτος, η οποία απορροφάται εξολοκλήρου από το εργοστάσιο της ΕΒΡΟΦΑΡΜΑ ΑΒΕΕ στο Διδυμότειχο.
Η CAMPUS πέραν των ιδιόκτητων βιολογικών περιουσιακών στοιχείων της έχει δημιουργήσει και το «cluster κτηνοτρόφων» που αποτελεί ένα μοντέρνο «συνεργατισμό» νεαρών κτηνοτρόφων στο χωριό Μέστη της Αλεξανδρούπολης σύμφωνα με τον οποίο η Campus αναλαμβάνει τη στέγαση και τη σίτιση κοπαδιών συγκεκριμένων κτηνοτρόφων και ταυτόχρονα αγοράζει το παραγόμενο από τα κοπάδια αυτά γάλα δημιουργώντας σημαντικές συνέργειες. Το μοντέλο αυτό αποδίδει αρκετά ικανοποιητικό εισόδημα για τους συνεργαζόμενους κτηνοτρόφους και αποτελεί ένα αρκετά ελκυστικό μοντέλο διαχείρισης κοπαδιών ζώων.
Η συνολική ημερήσια παραγωγή από ιδιόκτητα βιολογικά περιουσιακά στοιχεία αλλά και άλλων κτηνοτρόφων ανέρχεται σε πάνω από 35 τόνους γάλα ημερησίως, ποσότητα που αντιστοιχεί σχεδόν στο 2,5% της εγχώριας παραγωγής νωπού αγελαδινού γάλακτος. Το cluster της CAMPUS A.E. αποτελεί ένα μοναδικό και πρότυπο μοντέλο για τα δεδομένα της εγχώριας αγοράς και τη μόνη αξιόλογη προσπάθεια προς την κατεύθυνση της αύξησης της ελληνικής παραγωγής αγελαδινού γάλακτος. Η εγχώρια παραγωγή είναι ελλειμματική καλύπτοντας μόνο το 35% των αναγκών της και αναγκάζει τη χώρα μας να πραγματοποιεί μεγάλες εισαγωγές γάλακτος και γαλακτοκομικών προϊόντων.
Παρά τη μείωση της κατανάλωσης του φρέσκου γάλακτος η εταιρία πέτυχε ρεκόρ πωλήσεων που έφτασαν στα 30,641 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά 6% σε σχέση με τις πωλήσεις των 28,906 εκατ. του 2016. Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά η εταιρία ανακοίνωσε κερδοφόρα αποτελέσματα της τάξης των 536 χιλιάδων ευρώ ήτοι 0,039 ευρώ ανά μετοχή.
Τα ΕΒΙΤDA έχουν σταθεροποιηθεί πάνω από τα 3 εκατ. ευρώ και έκλεισαν στα 3,272 εκατ. ευρώ , όπου με αποσβέσεις ύψους 1,3 εκατ. ευρώ και χρηματοοικονομικά έξοδα το πολύ 1 εκατ. ευρω ... η εταιρία δύναται να εμφανίζει προ φόρων κέρδη μεταξύ 700 χιλιάδων ευρώ εως και 1 εκατ. ευρώ.
Τα ίδια κεφάλαια της Εβροφάρμα ανέρχονται σε 10,728 εκατ. ευρώ, δηλαδή 0,78 ευρώ ανά μετοχή .... όπου αν αφαιρέσουμε απο το ενεργητικό της εταιρίας τα βιολογικά περιουσιακά στοιχεία τότε τα ίδια κεφάλαια πέφτουν σε 0,53 ευρώ ανά μετοχή.
Ο τραπεζικός δανεισμός είναι σχετικά υψηλός και ανέρχεται σε 18,93 εκατ. ευρώ, ενώ στο ταμείο υπάρχουν 819 χιλιάδες ευρώ. Ο συντελεστής μόχλευσης βρίσκεται στο 62,8%.
MEDICON
Η προηγούμενη ανάλυση της MEDICON είναι .... εδώ ....
Στο κλείσιμο της χρήσης 2017 ....
Η καθαρή θέση της ΜΕΝΤΙ είναι 7,838 εκατ. ευρώ (1,77 ευρώ ανά μετοχή) .... ο αναβαλλόμενος φόρος ανέρχεται στα 5,273 εκατ. ευρώ .... συνεπώς τα ίδια κεφάλαια δίχως τον αναβαλλόμενο φόρο είναι 2,565 εκατ. ευρώ δηλαδή 0,58 ευρώ ανά μετοχή. Αν σκεφτούμε ότι το 2012 τα ίδια κεφάλαια ήταν 2,459 εκατ ευρώ (0,56 ευρώ ανά μετοχή), ενώ τα ίδια κεφάλαια δίχως το τρικ του αναβαλλόμενου φόρου ήταν ΑΡΝΗΤΙΚΑ κατά 2,572 εκατ ευρώ, τότε είναι εύκολο κάποιος να αντιληφθεί ότι μέσα σε αυτά τα 6 χρόνια από το κούρεμα των ομολόγων, τα νούμερα της εταιρίας είναι εμφανώς βελτιωμένα.
Όμως από το σύνολο του ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΟΥ αξίας 30,66 εκατ. ευρώ αν αφαιρέσουμε 5,273 εκατ. αναβαλλόμενου φόρου και 1,255 εκατ. επενδύσεις διακρατούμενες ως τη λήξη το ενεργητικό πέφτει στα 24,132 εκατ. ..... όπου με τα 3,458 εκατ. ευρώ των ομολόγων που λήγουν έως το τέλος του 2042 να ανέρχεται σε 27,59 εκατ. ευρώ.
Αφαιρούμε τις συνολικές υποχρεώσεις 22,355 εκατ. ευρώ (18,98 εκατ. ευρώ είναι ο τραπεζικός δανεισμός) και τα ίδια κεφάλαια του ομίλου τα βρίσκουμε 27,59 - 22,355 = 5,235 εκατ. ευρώ ήτοι 1,18 ευρώ μόνο που τόσα θα ήταν αν αποπληρωνόντουσαν τα ομόλογα ΣΗΜΕΡΑ. Είναι ζήτημα χρόνου η MEDICON να εμφανίζει ίδια κεφάλαια, δίχως τον αναβαλλόμενο φόρο στα 1,18 ευρώ ανά μετοχή .... αυτό ίσως συμβεί και στο κλείσιμο της χρήσης 2018.
Στον τομέα των τραπεζών ...
Συμφωνία ΑΛΦΑ με MEDICON
Στις 13/03/2018 μεταξύ της εταιρίας και της τράπεζας υπογράφηκε σύμβαση η οποία προβλέπει τα ακόλουθα:
1. Με την πρόσθετη πράξη αναγνωρίσεως – ρυθμίσεως οφειλής από τις υπ. αρίθμ. 994/16.02.1995 και 3044/17.12.2003 συμβάσεις πιστώσεως με ανοιχτό αλληλόχρεο λογαριασμό ρυθμίσθηκε οφειλή της Εταιρείας που ανέρχεται στο ποσό του 1.072.896,84 ευρώ. Η αποπληρωμή θα γίνει δια τεσσάρων (4) ετησίων χρεολυτικών δόσεων, της μεν πρώτης καταβλητέας την 31/12/2018, των δε επόμενων κατά την αντίστοιχη ημέρα κάθε επόμενου έτους, της δε τελευταίας την 31/12/2021, εκάστης δόσεως ανερχόμενης σε ποσό Ευρώ τριακοσίων τριάντα χιλιάδων (Ευρώ 330.000,00) πλην της τελευταίας δόσεως, η οποία θα ανέρχεται στο ποσό των Ευρώ ογδόντα δύο χιλιάδων οκτακοσίων ενενήντα έξι και ογδόντα τεσσάρων λεπτών (Ευρώ 82.896,84).
2. Με την πρόσθετη πράξη ρύθμισης του από 20.12.2007 προγράμματος εκδόσεως, μετά συμβάσεως καλύψεως και πρωτογενούς διαθέσεως, κοινού ομολογιακού δανείου, ρυθμίσθηκε οφειλή της Εταιρείας που ανέρχεται στο ποσό των 4.660.997,29 ευρώ. Το ποσό αυτό η εταιρεία οφείλει να εξοφλήσει σταδιακά με πρώτη καταβαλλόμενη δόση στις 31/12/2021 εκ ποσού 247.103,16 ευρώ. Θα ακολουθήσουν 5 ετήσιες δόσεις (έως 31.12.2026) εκ ποσού 330.000,00 ευρώ εκάστη. Η τελευταία δόση θα καταβληθεί στις 31.12.2027 εκ ποσού 2.763.894,13 ευρώ.
Συμφωνία ΕΘΝΙΚΗ με MEDICON
Την 30/03/2018 συμφωνήθηκαν οι βασικοί όροι αναδιάρθρωσης του δανεισμού στα πλαίσια της ανάλογης συμφωνίας με την ALPHA BANK και είναι σε εξέλιξη η διαδικασία υπογραφής των τελικών συμβατικών εγγράφων.
Είναι θέμα χρόνου να συμφωνήσει και με Eurobank και κατόπιν ο βραχυπρόθεσμος δανεισμός να καταστεί μακροπρόθεσμος και η μετοχή να βγει απο την Επιτήρηση που βρίσκεται αδίκως!!
Ο τραπεζικός δανεισμός έχει κατέλθει σε 18,98 εκατ ευρώ (22,968 εκατ το 2016 και 31,077 εκατ το 2012), ενώ στο ταμείο υπάρχουν 4,424 εκατ ευρώ. Ο συντελεστής μόχλευσης στο 63,67%, που διαρκώς όλο και βελτιώνεται απο το πτωχευτικό 93,04% του 2012.
Η μετοχή έχει πάψει να είναι υψηλού ρίσκου.
Με EBITDA στα 3 εκατ. ευρώ (2,598 εκατ το 2017 .... 3,532 εκατ. το 2016) .... με αποσβέσεις 700 χιλιάδες ευρώ και χρηματοοικονομικά έξοδα 1,5 εκατ. ευρώ ή MEDICON δύναται να εμφανίζει προ φόρων κέρδη 0,8 εκατ ευρώ εως 1,3 εκατ ευρώ .... και μετά φόρων κέρδη 550 χιλιάδες ευρώ (0,12 ευρώ ανά μετοχή) εως και 1 εκατ. ευρώ (0,23 ευρώ ανά μετοχή)
Δεν γράφουμε άλλο στο Thread .... ΑΔΜΗΕ, Γενική Εμπορίου, Ικτίνος, Μοτοδυναμική, Νηρέας, Παπουτσάνης και paper Pack ... γέμισαν τα σχόλια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυνεχίζουμε εδώ.
Καλησπέρα σας κύριε Τάκη να ρωτήσω εάν στην Boch αγοράσατε τελικά κάποια πρώτα κομμάτια για αρχή γιατί σήμερα έκανε 1,62 .
ΑπάντησηΔιαγραφήΟχι ... η ταση ειναι πτωτικη. Αναμενω.
ΔιαγραφήΣίγουρα πέφτει πολύ ξύλο εκεί τώρα τελευταία , είχατε δίκιο όπως πάντα , δυστυχώς τα capital controls μας απαγορεύουν μεγάλες αγορές εκεί.
ΔιαγραφήΗ οικογένεια Κουτσολιούτσου το έβαλε το χέρι στην τσέπη και μάλιστα βαθιά. Μην βιάζεστε λοιπόν και μην προτρέχετε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠου? Ποτε?
ΔιαγραφήΣας έγραψα μην βιάζεστε. Αναμένατε ανακοίνωση.
ΔιαγραφήΜην μου αρχίζετε τώρα να μου ευλογείτε τους Κουτσουλιούτσους ...
ΔιαγραφήΚανένα ευχολόγιο. Αναμένω τα αποτελέσματα της ΕΥ.
ΔιαγραφήOK κύριε Δρομέα σας εύχομαι να περάσετε επιτυχώς τον κάβο ...
ΔιαγραφήΥπάρχει πολύ μποχίλα στην εταιρία.
Δεν ξαναγράφω για αυτό το χαρτί.
Κύριε Τάκη μια ερώτηση που είχα κάνει και το πρωί.Πιστεύετε ότι στα λιγνιτικά της Δεη οι αγοραστές θα δώσουν τιμές κοντά σε αυτές που έχει υπολογίσει η Δεη?
ΔιαγραφήΣτον Ισολογισμό δεν είναι περασμένα τα ορυχεία ή τουλάχιστον το σύνολο τους ... ως εκ τούτο δεν μπορώ να σας πω. Αν πάντως κάτι είναι περασμένο Α ευρώ, δύσκολο να πουληθεί κάτω απο το Α.
ΔιαγραφήΣυγκεκριμένα τα ορυχεία τα έχουν κοστολογημένα 343,055 εκατ. .... σε σύνολο 11,351 δις ευρώ Ενσώματων Παγίων.
Καλώς ευχαριστώ.
ΔιαγραφήΚαι να σας πω κάτι. Η ΔΕΗ θα έπρεπε να μην λειτουργεί πλέον με λιγνίτη ... θα έπρεπε να είχε προχωρήσει σε ανάπτυξη αιολικών πάρκων και κάθε μορφής ανανεώσιμων ... αντι αυτού τον παίζουν!!! ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ γαρ
Διαγραφήhttp://www.lagie.gr/fileadmin/groups/EDRETH/RES/DELTIO_APE_FEBROYARIOS_2018.pdf
ΔιαγραφήΙανουάριος 2018
ενεργεια(MWh) 476.667
Εγκατεστημένη Ισχύς (MW) 2322,17
Συντελεστής Φόρτισης (%) 27,59
Θα διαφωνήσω κ.Μορφονιέ. ΑΠΕ σημαίνει υψηλό κόστος και μικρή απόδοση + στοχαστικότητα Δηλαδή βράδυ = όχι Φ/Β , Δεν φυσά = όχι αιολικά
Το κέρδος είναι στο γεγονός ότι μειώνουμε εξάρτηση από εισαγωγές πρώτης ύλης για παραγωγή ενέργειας όπως πχ φυσικό αέριο.
Ο λιγνίτης υποχωρεί στην Ευρώπη μιας και δεν υπάρχει διαθέσιμος παντού. Οι Γάλλοι για παράδειγμα έχουν πυρηνική ενέργεια. Οι Ιταλοί Φυσικό αέριο κτλ
Ο Μυτιλ μας λέει κόστος 300εκ. για 650mw Φ.Α. πόσο είναι το κόστος κατασκευής αιολικού ανα MW??
Να υποθέσουμε λοιπόν ότι για την περίπτωση της Ελλάδας θα βρεθούν αγοραστές για τις λιγνιτικές μονάδες σε καλή τιμή?
Διαγραφήk.Ανώνυμε Αυτή τη στιγμή από το μαγαζί έχει φύγει ο νοικοκύρης και έχει αφήσει για λίγο τον βλαμμένο ανηψίο του να φυλάει το μαγαζί.
ΔιαγραφήΟπότε οι γάτοι και οι παίκτε θα βρουν την ευκαιρία να "κονομήσουν" όσα περισσότερα μπορούν ενώ ο χρήσιμος ηλίθιος είναι στο μαγαζί.
Οπότε ναι αγοραστές θα βρεθούν για την καλή τιμή αμφιβάλω λίγο
Φίλε Lorac καλημέρα.Είναι πιθανόν οι εταίροι μας , των ΗΠΑ συμπεριλαμβανομένων, να θέσουν θέμα εθνικότητας των αγοραστών;
ΔιαγραφήΤελικα κυριε Δρομεα πηραν κανενα κομματι εχθες οι Λουτσοι ή μονο αγορες ιδιων εκαναν?
ΔιαγραφήΗ επιλογη της φιλικης ΕΥ μου δινει την εντυπωση οτι παμε για συμβιβασμο κουκουλωμα ... μελλοντικα χαλανε οι Ισολογισμοι για 2 με 4 χρονια και κατοπιν ολοι ευχαριστημενοι.
Ειμαι περιεργος τι θα γραψουν οι ΕΥ
Βιάζεστε κύριε Μορφονιέ. Ούτε με την ΕΥ είστε ευχαριστημένος???Εδώ όλα τα site ζητούσαν να ελεγχθεί από κάποιον από τους 4. Ορίστε λοιπόν΄. Τα περί συγκάλυψης δεν τα συμμερίζομαι. Δεν θα γίνω Λεωτσάκος η ψεκασμένος που βλέπει παντού συνωμοσίες. Το ταμπλό θα μας δείξει ποιος έχει δίκιο και ποιος άδικο.
ΔιαγραφήΜε συγκρινετε με τον Λεω?
ΔιαγραφήΕγω την αποψη μου την εγραψα. Τη δικη σας δεν εχω διαβασει!
http://www.mononews.gr/big-story/arthro-paremvasi-otan-i-ernst-young-vraveve-ton-koutsolioutso-os-epichirimatia-tis-chronias
ΔιαγραφήΔεν θελω να σας στενοχωρω κυριε Δρομεα. Συζητηση κανουμε και λεω δυνατα τις σκεψεις μου.
ΔιαγραφήΞερετε οτι σας εκτιμω!!!
Μέχρι να δω το audit από E&Y report δεν θα βιαστώ. Αλλά ο κ. Τάκης καλά το έγραψε ότι από τις τέσσερις, η E&Y θα είναι σίγουρα η πιο φιλική. Από την άλλη αν θέλουν να κρύψουν νούμερα βραχυπρόθεσμα θα το κάνουν ακόμη και αν έχουν big four για audit (να θυμίσω Enron).
ΔιαγραφήΓια day trading είναι καλή η μετοχή και βραχυπρόθεσμα θα βρει στήριξη αλλά βλέπω πολύ μεγάλο ρίσκο. Με τέτοια διοίκηση ακόμη και σκάνδαλο να μην υπήρχε, όλη η εταιρία είναι μπακάλικο - δείτε λίστα που έβγαλαν. Οι FT την αποκαλούν folly (= foolish). Φολα φολα - folly folly. Εξάγουμε και ορολογία πλέον.
Η φολι με 40% γυρισμα πεφτει 4% η δεη με 14% πεφτει 3%.
ΔιαγραφήΗ ΔΕΗ περιμένει θετικό α τρίμηνο 2018, περιμένει αυξημένα κέρδη απο υδροηλεκτρικά, περιμένει εξοφλήσεις χρωστούμενων απο Δημόσιο (μνημονιακό προαπαιτούμενο), ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ η μετοχή της να κατρακυλάει σε τιμές που ήταν 1 χρόνο πριν?
ΔιαγραφήΕξαφανιστηκε και αυτος που ελεγε για το διαγραμα της δεη.Καλα τον λεγατε φαντασιοπληκτο.
ΔιαγραφήΚύριε Μορφονιέ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΣΥΓΚΡΙΝΩ με τον Λεωτσάκο. Σας εκτιμώ απεριόριστα καθώς βοηθάτε τους μικροεπενδυτές και έχετε πέσει μέσα σε ότι έχετε γράψει μέχρι και την στιγμή που έσκασε το θέμα της FF. Εκεί διαφωνούμε.
ΔιαγραφήΟσο για το mononews έκανε copy paste το χθεσινό άρθρο του Λεωτσάκου. Ελλαδιστάν. Τώρα δεν τους κάνει ούτε η ΕΥ επειδή λέει βράβευσε το 2015 τον Κουτσολίουτσο.
Όσο για την γνώμη μου είναι ότι έχω εμπιστοσύνη στην εταιρία. Αυτό θεωρώ φτάνει. Μαζί με την αγορά που έκανα στο πρώτο limit down.
Κύριε Δρομέα, ποτέ δεν άγγιξα την εν λόγω εταιρεία, καθώς κάτι δεν μου καθόταν καλα χωρίς να μπορώ να το προσδιορίσω (περισσότερο ενστικτο).
ΔιαγραφήΠροσωπικά δεν έχω καμία εμπιστοσύνη στην εταιρεία και τη διοικηση της και απόδειξη αυτού ήταν ο εντελώς ερασιτεχνικός τρόπος που χειρίστηκαν την κρίση (εξαφανισμένοι για ώρες την Παρασκευή, λίστα καταστημάτων για γέλια κλπ).
Περισσότερο όμως με προβλημάτισαν τα στοιχεία που δημοσίευσε σήμερα, καθώς φάνηκε ότι οι λιανικές πωλησεις υποχώρησαν πολύ από πέρσι (άρα τα μαγαζιά της δεν πουλανε), οι δε χονδρικές πωλήσεις δεν είναι ξεκάθαρο σε ποιους γινονται, με ποιους όρους και (κυριως) αν εισπράττονται.
Μακάρι να δικαιωθείτε.
Εγώ θα προτιμήσω να παρακολουθώ από μακριά. Δεν είναι μετοχή που μπορώ να κοιμάμαι ήσυχος.
Σας ευχαριστώ θερμά για το σχόλιο σας κύριε Ξενοφώντα.
ΔιαγραφήΝαι αλλά από κύριος Τάκης έγινα στα τελευταία 2 σχόλια σας ... κύριος Μορφονιός. Γιατί???
ΔιαγραφήΚύριε Τάκη καμία σχέση. Ειλικρινά. Ασυναισθητα το έγραψα έτσι.
ΔιαγραφήΩπ αυτό θέλει διευκρίνιση! Πώς θέλετε να σας αποκαλούμε? κ.Τάκη ή κ.Μορφονιό γιατί όντως αναφερόμαστε σε εσάς και άθελα μας να μην το κάνουμε ορθά και με σεβασμό.
Διαγραφήκ.Νίκο ΑΚΡΙΒΩΣ εκεί είναι το παιχνίδι. Δυστυχώς εσείς ξέρετε ακριβώς τι θα γίνει!!
Ως καλός μαθητής και Αρκάδας είμαι σίγουρος ότι διαβάσατε στα νιάτα σας τον Πελοποννησιακό πόλεμο.
ΟΚ κύριε Δρομέα ... σας εύχομαι ειλικρινώς ότι καλύτερο με τη ΦΟΛΙ. Εγώ δεν έχω θέσεις ούτε long ούτε short στο χαρτί. Έχω όμως άποψη και ανα τακτά χρονικά διαστήματα θα την διατυπώνω ... μην το παίρνετε προσωπικά ούτε κανένας άλλος.
ΔιαγραφήΕλάτε κύριε Lorac, όπως θέλετε ...
ΔιαγραφήΚύριε Τάκη μου δεν παίρνω κάτι προσωπικά. Να ειστε βέβαιος για αυτό. Πλέον αναμένω τα αποτελέσματα του ελέγχου - έκθεσης της ΕΥ.
ΔιαγραφήΣας ευχαριστώ θερμά κύριε Μάνο για το αναλυτικό σας σχολιασμό επί του θέματος.
ΔιαγραφήKαλησπέρα. Πόσο εφικτή είναι μια παρουσίαση της ΚΛ. ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ???
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι να σας πω .... κλωστοϋφαντουργική εταιρία δύσκολα να δω.
ΔιαγραφήΓια την ΕΛΒΕ κ. Τάκη ποια είναι η άποψή σας? Κλωστοϋφαντουργία μεν, πολύ διαφοροποίημενη δε (μετά την εξαγορά φωτοβολταϊκών).
Διαγραφήκ. Ξενοφώντα δεν διαφοροποιείται η ΕΛΒΕ από την ΝΑΥΠ ως προς φωτοβολταϊκά. Ηδη γράφει κέρδη και η ΝΑΥΠ από τα φωτοβολατϊκά γιατί έχει και αυτή.Η διαφοροποίηση τους κατά τη γνώμη μου είναι ότι η ΝΑΥΠ έχει κυρίως εξαγωγικό χαρακτήρα και εκκοκιστήρια. Ελπίζω οτι ο κ. Τάκης θα ενδιαφερθεί να μας δώσει μια άποψη και για την ΝΑΥΠ τουλάχιστον μετά τα αποτελέσματα 6μηνου 2018. Προσωπικά πιστεώ ότι αποτελεί ένα turn-around story από τα πολύ καλά γιατί μετά από συνεχόμενες ζημιές από τότε που έκλεισε το κλωστήριο της γυρνάει σε πολύ καλά κέρδη και με εξαιρετική κατάσταση κεφαλαίων/δάνεια.
ΔιαγραφήΚαλησπέρα σας,
ΔιαγραφήΗ κεφαλαιώδη διαφορά που διακρίνω σε σχέση με την ΕΛΒΕ είναι ότι η ΝΑΥΠ δεν δίνει μέρισμα και δεν θυμάμαι από ποτέ έχει να δωσει. Αυτός είναι ο λόγος που δεν την έχω στο χαρτοφυλάκιο μου, καθώς όπως έχω αναφερει κι άλλες φορές το να διανέμει μέρισμα η εταιρεία είναι πολύ σημαντικό για εμένα (αποτελεί δειγμα οικονομικής υγειας και σεβασμού των μικρομετοχων).
Σε ελάχιστες περιπτώσεις νιώθω άνετα να κατέχω μια εταιρεία που δεν διανέμει μέρισμα (εξαιρεση η ΦΛΕΞΟ).
Εχετε απόλυτο δίκιο ως προς το μέρισμα και μένα με ενοχλεί πολύ.Από το 2008 τα κέρδη της είναι λίγα και αναγκάζεται να σταματήσει τη λειτουργία του κλωστηρίου της το 2013. Βασικά ο ανταγωνισμός τα χρόνια εκείνα ήταν έντονος στο τομέα λόγω Τουρκίας. Από πέρσυ ξεκίνησε ξανά το κλωστήριο το οποίο προμηθεύει άριστης ποιότητας νήματα βασικά σε Ιταλία αλλά και σε πολλές άλλες χώρες της Ευρώπης.Επίσης χρηματοδοτεί και με εσωτερικό δάνειο τη θυγατρική της Πηνείας με φωτοβολταϊκά. Η σύμβαση της είναι για 25 χρόνια και απότι βλέπω αναμένει περίπου 450 χιλ. το χρόνο αυτό να ενισχύουν τα κέρδη της.Αυτό όμως που ενδιαφέρει είναι ότι τώρα δουλεύει στο φούλ 24/24 και προβλέπω ότι για το τρέχον έτος θα είναι τα κέρδη πάνω από 1 εκ. ποσό όχι μικρό για τέτιου μεγέθους εταιρεία. Από ότι επίσης διαβάζω μάλλον θα δημιουργήσει και άλλο κλωστήριο.Μπορείτε να δείτε και εσείς πολλά στοιχεία που έχει αναρτήσει στο σάϊτ http://www.nafpaktos-yarns.gr/el/investor-relations/financial-data. Προσωπικά τη θεωρώ υποτιμημένη την αξία της και αυτός είναι ο λόγος που θα ήθελα και την άποψη του κ. Τάκη.
ΔιαγραφήΕύχομαι κάθε επιτυχία στις επιλογές σας.
Η αλήθεια είναι ότι την παρακολουθώ ως εταιρεία, χωρίς μέχρι σημερα να έχω επενδύσει σε μετοχές της.
ΔιαγραφήΜακάρι να καταφέρει να σταθεροποιήσει την κερδοφορία της.
Σε αυτήν την περίπτωση, ακόμη και τα μισά να γίνουν από όσα αναφερετε, τότε θα είναι πραγματικά υποτιμημένη.
Ελπίζω τα αποτελέσματα του εξαμήνου να εξακολουθήσουν να δειχνουν βελτίωση.
Κάθε επιτυχία και σε εσάς!
Καλησπέρα,παίρνω το θάρρος να σας ρωτήσω για τον Λύκο.Είχα 450 μετοχές στην Ελληνική εισηγμένη και το 2014 δεν δεχτηκα την ανταλλαγή σε μετρητα.Έγινα μικρομέτοχος στην austriacard και μάλιστα την επόμενη χρονιά πήρα και μέρισμα.Μπαίνω στην σελίδα της austriacard και ειλικρινά δεν καταλαβαίνω τίποτα.Οι ερωτήσεις που σας θέτω λοιπόν είναι οι εξής.Υπάρχει γραφείο στην Ελλάδα να καλέσω;Γνωρίζεται τα οικονομικά στοιχεία της εταιρείας;Εχει εισαχθεί σε κάποιο χρηματιστήριο;Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων και συγνώμη για πιθανές γελοίες ερωτήσεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠελοπίδας
Γιατί δεν ρωτάτε
Διαγραφή1) Την Inform Λυκος
ή
2)Τη χρηματιστηριακή σας?
Μόλις κάλεσα την inform lykos.Δεν γνώριζα ότι μπορούσαν να με πληροφορήσουν από εκει.Πίστευα ότι έπρεπε να καλέσω στην Αυστρία.Ευχαριστώ για την βοήθεια.Σας έχω ακούσει για τον Περσέα.Είμαι αγορασμένος στο 0.88 2.000 τεμ.Είμαι υπομονετικός άνθρωπος και δεν αγχώθηκα στην πτώση που είχε τις τελευταίες εβδομάδες.Όπως και να έχει αναλαμβάνω τις ευθύνες μου και δεν κατηγορώ ποτέ άλλους για τις πράξεις μου.Περισσότερο ευχαριστώ για τις γνώσεις που προσφέρεται.
ΔιαγραφήΚάτι μου λέει ότι δεν θα χάσουμε.
ΔιαγραφήΚε Τάκη καλησπέρα.Θέλω να σας ρωτήσω,ποια είναι η γνώμη σας για την Mevaco(μεταλλουργική).Σας ευχαριστώ. Κων/νος
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα. Παρακολουθώ σιωπηλά και θαυμάζω τη γραφή σας απο τις εποχές του marketzone. Εν συντομία αναφέρω τις μετοχές που εχω θέση και θα εκτιμούσα πολύ μια ανάλυση σας: ΠΛΑΙΣ, ΤΕΝΕΡΓ, ΜΥΤΙΛ, ΕΛΣΤΡ, ΕΚΤΕΡ, ΚΛΜ, ΛΟΥΛΗ, ΕΛΛ. Ευχαριστω θερμά!
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα ηταν καλή ιδέα να προχωρήσει ο δρομέας σε αύξηση μετοχικού κεφαλαίου.Της 5 ιουνίου έχουν γενική συνέλευση. Δεν πάτε να τους τα πείτε από πρώτο χέρι?
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροσωπικά πιστεύω ότι η μόνη περίπτωση να κάνει ΑΜΚ (καθώς πρέπει να βάλει Ο ΙΔΙΟΣ γερά το χέρι στην τσέπη) είναι να θέλει να ξεφορτωθεί τον αδερφό που λέει και ο κύριος Τάκης. Γιατί απο μικροεπενδυτές το βλέπω χλωμό να βάλουν χρήματα (με 3.000€ ανα κωδικό βάση στοιχείων της ΕΧΑΕ για το 80%) και fund δύσκολο και λόγο κλάδου αλλά και λόγω συνεχών ζημιογόνων αποτελεσμάτων.....
ΔιαγραφήΚύριε Τάκη, οταν πριν μήνες σας ρώταγα για την γνώμη σας στην BOCH ποτέ δεν πίστευα οτι η τιμή θα ερχόταν στα λόγια σας, και να που είμαστε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ κεφαλαιοποίηση βρίσκετε σε γελοία επίπεδα,
Τα πρό κρίσης κέρδη ηταν πάνω απο την τωρινή κεφαλαιοποίηση.
Εχετε την εκτίμηση μου,
Είμαι αγορασμένος/εγκλωβισμένος στα 2.85, οταν αγοραζα είμουν εξαιρετικά αισιόδοξος και ακόμη είμαι.
Τα δύο κλειδιά ηταν και θα είναι η αναβάθμιση του πλαισίου αφερεγγυοτητας και οι εκποιήσεις. Μόλις ψηφιστεί οταν ψηφιστεί η αξία των καλυμμάτων θα πάει πάνω, διότι με την τωρινη νομοθεσία ο Επόπτης θεωρεί πολλά απο τα καλύμματα με αξία = 0
Επίσης κλειδι είναι και η αγορά του Συνεργατισμού, και ο Φορέας Διαχείρισης, οταν και να γίνει αυτο θα μπορεί να πωλεί και η τράπεζα Κύπρου πακέτα στο φορέα των πιο δύσκολων δανειων.
Μου κανει τρομερή εντυπωσή η τρομερή ελλειψη ρευστότητας στη μετοχή ακόμη και μετα το listing στην Αγγλία, παρόλο που η τράπεζα είναι 2 χρόνια μπρόστά απο τις ελληνικες, αξίζουν το ίδιο σε P/TBV. Το 40% μείωση που αποσκοπούν μεχρι το 2020 οι ελληνικές το πέτυχε απο το τέλος 2017 η BOCH.
Ποια η γνώμη σας για αυτό?
Νομιζω οτι στο 1.5 με 1.6 η μετοχη διαπραγματευται σε κεφαλαιοποιηση οσα ειναι τα πραγματικα ιδια κεφαλαια της. Αρα και εφοσον η ταση με ευνοει το σωφρον θα ειναι να σκεφτω στο ποσο κατω απο τη BV πρεπει να αρχιζω να τοποθετουμαι ΒΡΑΔΕΩΣ. Στο 0.5? Στο 0.9?
ΔιαγραφήΕτσι σκεφτομαι.
1,47 η Boch σημερα. Κ Τακη ειστε Θεος τι να πει κανείς!!!
Διαγραφήhttp://www.euro2day.gr/news/enterprises/article/1612916/ishyres-apoleies-gia-thn-trapeza-kyproy-sto-hak.html
ΔιαγραφήΚυριοι, πλεον, 2100 ανα διμηνο μπορει καποιος να αγοραζει στην Κυπρο ... και ανα φυσικο προσωπο.
ΔιαγραφήΣημερα μετα απο 13 χρονια θα αγορασω τραπεζικη μετοχη. Για αρχη μολις 600 ευρω.
Ελεησον και ο Θεος βοηθος
Τους κινδυνους τους ξερουμε ... τα ρισκα μας τα εχουμε λογαριασει. Τα δακρυα και τα αιματα στον κυριο Βαρουφακη ... οχι σε εμας.
ΔιαγραφήΚαλημέρα σας κύριε Τάκη , υπάρχει ένας εναλλακτικός τρόπος μέσω Degiro αλλά θα αγοράσετε μέσω Αγγλίας όπου είναι εισηγμένη ως BOCH.L και έχετε δυνατότητα μέσω διαφορετικών τραπεζών να στείλετε 4χ2100 το δίμηνο εδώ θα βρείτε και τις χρεώσεις https://www.degiro.gr/data/pdf/gr/GR_Feeschedule.pdf δυστυχώς δεν έχουν απευθείας εντολές στην Κύπρο και προς θεού δεν κάνω διαφήμιση της Degiro αφού εχω μερίδα κανονικά στην Ελλάδα απλά την χρησιμοποιώ για εξωτερικό ή και Ελλάδα βοηθητικά γιατί έχουν εξαιρετικά χαμηλές χρεώσεις και αγοράζουν πραγματικά τις μετοχές.
ΔιαγραφήΠαντα ειμαι πολυυυυυ αργος στις αγορες μου και ακομη πιο αργος στις πωλησεις.
ΔιαγραφήΚυριε ελεησον μας
Καλά κέρδη εύχομαι κύριε Τάκη!
ΔιαγραφήΕγώ πάντως ακόμα παιδεύομαι με τα διαδικαστικά. Πήγα στην Πειραιώς να κάνω ενεργοποίηση του κωδικού για ξένες αγορές γιατί είχε λήξει και δεν μου βάλανε μέσα την Κύπρο. Πέραν αυτού το σύστημα μου βγάζει ότι επιτρέπονται μόνο οι πωλήσεις σε ξένες αγορές και τα ίδια μου είπαν και προφορικά.
Έχει κανείς να προτείνει κάποια άλλη χρηματιστηριακή να ξεμπλέξω με τους κατσαπλιάδες και να μπορέσω να κάνω τη δουλειά μου?
Κυριε Ευρωβλαχε δεν πηρα τιποτα. Σε μια πτωτικη μετοχη δεν θα εμπαινα ποτε σε μια ανοδικη ημερα της.
ΔιαγραφήΓια δειτε και την ΙΒG.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύπρος: Εγκύκλιος της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς για ξέπλυμα χρήματος και κυρώσεις κατά Ρώσων
Η Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς Κύπρου (ΕΚ) εφιστά την προσοχή των εποπτευόμενών της οντοτήτων στην επικαιροποίηση, στις 6 Απριλίου 2018, του καταλόγου κυρώσεων ΗΠΑ σε πρόσωπα από την Ρωσία.
Σε εγκύκλιό της η πρόεδρος της ΕΚ, Δήμητρα Καλογήρου, σημειώνει ότι σύμφωνα με τη νομοθεσία, δυνάμει της οποίας εκδίδονται οι κυρώσεις, δύνανται επιπρόσθετα να επιβληθούν κυρώσεις σε οποιοδήποτε πρόσωπο (φυσικό/νομικό) ή και οντότητα που έχει εμπλοκή σε σημαντική συναλλαγή, ή διευκολύνει τη διενέργεια τέτοιας συναλλαγής, με οποιονδήποτε πρόσωπο που υπόκειται στις κυρώσεις.
Η ΕΚ προτρέπει τις εποπτευόμενες από αυτήν οντότητες να μελετήσουν πάρα πολύ προσεκτικά, εάν δεν το έχουν ήδη πράξει, τα προβλεπόμενα στις εν λόγω κυρώσεις, περιλαμβανομένου του καταλόγου των καλυπτόμενων από αυτές προσώπων και να αξιολογήσουν την έκταση εφαρμογής των εν λόγω μέτρων στις ίδιες, περιλαμβανομένων των πελατών τους.
Επίσης, οι εποπτευόμενες οντότητες πρέπει να αξιολογήσουν τους κινδύνους, που ενδέχεται να αναλάβουν σε περίπτωση εμπλοκής τους σε σημαντική συναλλαγή, ή διευκόλυνση διενέργειας τέτοιας συναλλαγής με οποιοδήποτε πρόσωπο που υπόκειται στις κυρώσεις.
Σε περίπτωση νέου πελάτη που υπόκειται σε κυρώσεις, οι εποπτευόμενες οντότητες προτρέπονται όπως αποφύγουν τη σύναψη οποιασδήποτε επιχειρηματικής σχέσης μαζί του.
Εξάλλου, σε περίπτωση που τα πρόσωπα που υπόκεινται σε κυρώσεις είναι ήδη πελάτες τους, οι εποπτευόμενες οντότητες προτρέπονται από την ΕΚ να εξετάσουν προσεκτικά τις ενέργειες και μέτρα, τα οποία ενδέχεται να λάβουν (π.χ. κατά πόσον ενδείκνυται το "πάγωμα" κεφαλαίων/λογαριασμού)
Σύμφωνα με το δημοσίευμα στον κατάλογο των ΗΠΑ περιλαμβάνονται ο Βίκτορ Βεξελμπέργκ της Renova (μεγαλομέτοχος της Τράπεζας Κύπρου) και ο Όλεγκ Ντεριπάσκα, ο οποίος φέρεται να έχει κυπριακό διαβατήριο και εμπλοκή και στην υπόθεση Μάναφορντ-Τραμπ. Η Ευρωπαϊκή Ένωση δεν έχει υιοθετήσει τις κυρώσεις, αλλά, σημειώνεται, καμία ευρωπαϊκή εταιρεία δεν έχει τη δυνατότητα να συναλλάσσεται με τα πρόσωπα αυτά. Έτσι, προστίθεται στο δημοσίευμα, αν και ο Βεξελμπέργκ ελέγχει μέσω της Lamesa Holdings S.A. το 9,27% της Τράπεζας Κύπρου, δεν μπορεί να διατηρεί λογαριασμό στην τράπεζα. ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΕΧΘΕΣ ΤΑ ΕΠΙΒΑΙΒΕΩΝΕΙ ΣΗΜΕΡΑ ΜΕ ΑΝΑΦΟΡΑ ΤΗΣ Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΚΕΦΑΛΑΙΑΓΟΡΑΣ ΚΥΠΡΟΥ. ΕΡΩΤΗΣΗ??θελετε ακομα καποιοι να εγλωβιστειτε στο κουμπαρονησι που ετσι και κανουν το λαθος να ακουσουν ΕΕ ΚΑΙ ΗΠΑ και διωξουν τους ΡΩΣΣΟΥΣ ολιγαρχες που ξεπλενουν χρημα θα σκασει η οικονομια τους και οι τραπεζες τους σαν καρπουζι. εεεεεεεε θελετε ?????
Υπάρχει και άλλη ερμηνεία σε αυτά που γράφετε ....
ΔιαγραφήΠΟΛΥΦΕΡΝΗ ΝΥΦΗ!!!!
Κύριε Τάκη καλησπέρα.Ποια είναι η γνώμη σας για την MEVACO;Σκέφτομαι να αγοράσω σε αυτές τις τιμές,αξίζει;Κων/νος
ΑπάντησηΔιαγραφήΜεγαλοπελάτης της η Frigoglass και τα προβλήματα του μεγαλοπελάτη αντανακλούν και στη μικρούλα.
ΔιαγραφήΚύριοι μου ζητάτε να σας αναλύσω όλο το ΧΑΑ. Υπομονή τις περισσότερες μέχρι τον Αύγουστο θα τις έχω αναλύσει.
Αυτή όμως την περίοδο προηγούνται άλλες εταιρίες ... τις οποίες για διάφορους λόγους τις ψάχνω εξονυχιστικά.
Κύριε Τάκη η ΔΕΗ γύρισε σε τιμές 1 έτους πριν, κοντά στα 2-2,25. Έχει τελικά πάτο το βαρέλι ή θα τον πιούμε τον πικρό καφέ? Και είναι κρίμα για τα μεγέθη και τις δυνατότητες που έχει να βρίσκεται σε τόσο εξευτελιστική αποτίμηση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύριοι (απευθύνομαι σε όλους όχι σε εσάς κύριε Gerry)
Διαγραφήκάνετε σαν τις χήρες στο κρεβάτι.
Τα ξέρετε τα ρίσκα του χαρτιού, όπως και ξέρετε ότι αυτά που κάνουν οι Τσιπροκαμένοι στη ΔΕΗ δεν είναι για το καλό για τη ΔΕΗ.
Ελπίζουμε ότι η πώληση των παγίων θα βοηθήσει το χαρτί να πάρει ανάσες .... μετά η εταιρία θα είναι για κλάματα.
Ελπίδα μόνο η έλευση των Σαμαροβανιζέλων, μήπως και αλλάξει το χάλι και το τσιφλικάδικο της ΔΕΗ.
Παρόλα αυτά η ΔΕΗ δεν τα πάει και άσχημα στο ταμπλό ... φανταστείτε να είχατε άλλες μετοχές ... όπως για πχ ΦΟΛΙ και να σας λένε για P/E 6 και αντί αυτού να τρώτε ένα -50 με 60% κάτω ξεγυρισμένο.
Εδώ λοιπόν στη ΔΕΗ τον κίνδυνο τον ξέρετε.
Καλημέρα σας κ.Τακη ..συγχαρητήρια για την εξαιρετική δουλεία σας ...αν κάποια στιγμή βρείτε χρόνο και δεν σας ειναι δύσκολο δείτε την δαιος πλαστικα ...στα αρνητικά ο μεγαλος δανεισμός 100 εκατομμύρια στα θετικά η επαναφορά στην κερδοφορία...στα αρνητικά τα μεγάλα ποσα που θα χρειαστούν για την αποπληρωμή δανείων στο μέλλον ....στα θετικά και κανόνι να βαρέσει θα πληρωθούν όλοι μόνο τα ξενοδοχεία κοστίζουν περισσότερα απο τον δανεισμό. ...Ευχαριστώ εκ το προτέρων κα συγγνώμη για το θράσος μίας και γράψω πρώτη φορά
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπο τωρα σας λεω οτι ειμαι αρνητικος. Το τι κανει στο ταμπλο δεν με ενδιαφερει.
ΔιαγραφήΕυχαριστώ για την άμεση ανταπόκριση......στο ταμπλο δεν κάνει τίποτα δυο χρόνια τωρα στην ίδια τιμή
ΔιαγραφήΣτο γαλα Τακαρε τους εκαναν σκουπα. Για να δουμε το καλοκαιρι θα είναι στο BV? Ο προσεχων
ΑπάντησηΔιαγραφή0.47 και κατω θα βρισκουν και Τακαρο
ΔιαγραφήΤο 2018 παει για 800χιλ μετα φορων. Η εταιρεια θα γινει πιο εξωστρεφης, το free float θα βελτιωθεί.
Διαγραφήγια πιθανη προταση εξαγορας της εταιρειας απο ξενους.ξερετε κατι?
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκτιμηση δικη μου ..
ΔιαγραφήΕδω πουλησε ο Κορρες.
ΔιαγραφήΚυριε Τακη τα θωρηκτα με τον Κυριακο στην κυβερνηση μπορουν να διπλασιασουν-τριπλασιασουν μεσα σε 1 χρονο ή οι τιμες τους ειναι απαιτητικες αυτη την περιοδο και πρεπει να τις δουμε καθε μια ξεχωριστα? Στο ΧΑΑ η ανοδος κ η πτωση βεβαια δεν εχουν οριο αρα λογικα μπορουν να πανε πολυ ψηλα. Σε σχεση με το ΑΕΠ το ΧΑΑ ειναι φθηνο αλλα εσεις βλεπετε κατι διαφορετικο? Εγω ειμαι μακροπροθεσμος και θυμαμαι το ποστ σας που ελεγε οτι ερχετε πολυ χρημα απο τις μετοχες
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο θεμα ειναι να μας εμπιστευτουν οι ξενοι. Καταστασεις σαν τη ΦΟΛΙ δεν ειναι οτι καλυτερο.
ΔιαγραφήΑυτο ειναι αληθεια γιατι εχασαν πολλα εκει τα ξενακια. Ας ελπισουμε οτι ολα θα πανε καλα. Σας ευχαριστω πολυ, καλο απογευμα σε ολους
ΔιαγραφήΕχω τη ΜΕΡΚΟ από τα 14 ευρω. Αυτό δεν παιζει ρόλo βεβαια που την εχω πάρει εγω. Σημασία έχει , στα 36 ευρω που ειναι τωρα, ειναι φθηνή, ακριβή ή σωστα αποτιμημένη?
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν βγαλει 20 εκατ κερδη τι ειναι;
ΑπάντησηΔιαγραφήΒεβαια καποιοι στιγμη ολοι οι λογικοι πουλανε για να κερδισουν και αλλοι. Δε νομιζετε;
Δεν έχω πια αυτή τη λογική. Κάποτε πούλησα Μπελα στα 6 ευρω (την ειχα παρει 2 ) και μετά πήγε 30. Το που έχουμε αγοράσει ενα χαρτί δεν παιζει ρόλο στο αν ειναι ακριβό η φθηνό.
ΔιαγραφήΤα 20 εκ κέρδη ειναι ενα τυχαίο νουμερο που λέτε ή το βασίζετε κάπου?
Γιατί αν ισχύει, το χαρτί ειναι πάμφθηνο.
Εδω τα αποτελεσματα τριμηνου της Paperpack. Αν θελει ο Κ. Τακης να τα σχολιασει ειναι καλοδεχουμενος ειδικα εκει που λεει για ''ακινητοποιησεις'' και για ''αυξηση απαιτησεων λογω αυξησης του τζιρου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυνεχίζει την κερδοφόρα πορεία της η Εταιρεία PAPERPACK ΑΒΕΕ, και στην περίοδο του Α' Τριμήνου από 1/1/2018 έως 31/03/2018. Πιο συγκεκριμένα:
Ο κύκλος εργασιών της Εταιρείας ανήλθε σε 4.448 χιλ.€ έναντι 3.812 χιλ.€ την αντίστοιχη περίοδο της προηγούμενης χρήσης παρουσιάζοντας αύξηση κατά 16,68% .
Τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) της Εταιρείας διαμορφώθηκαν σε 669 χιλ.€ έναντι 590 χιλ.€ την αντίστοιχη περίοδο της προηγούμενης χρήσης.
Tα αποτελέσματα προ φόρων διαμορφώθηκαν σε κέρδη 447 χιλ.€ έναντι 424 χιλ.€ την αντίστοιχη περίοδο της προηγούμενης χρήσης.
Τα κέρδη μετά από φόρους διαμορφώθηκαν σε 317 χιλ.€ έναντι 295 χιλ.€ την αντίστοιχη περίοδο της προηγούμενης χρήσης.
Ο αριθμός απασχολουμένου προσωπικού της Εταιρίας την 31/03/2018 ανέρχεται σε 160 άτομα ενώ την 31/03/2017 ανερχόταν σε 138 άτομα.
Τα βασικά κέρδη ανά μετοχή διαμορφώθηκαν σε 0,0803 € έναντι 0,0747€ την αντίστοιχη περίοδο της προηγούμενης χρήσης.
Η Εταιρεία παρουσίασε αρνητικές ταμιακές ροές 330 χιλ. € έναντι θετικών ροών 844 χλ.€ και τα ταμιακά διαθέσιμα της ανέρχονται σε 3.623 χιλ.€ έναντι 3.003 χιλ.€ την αντίστοιχη περίοδο της προηγούμενης χρήσης. Η μείωση των λειτουργικών ροών οφείλεται κατά κύριο λόγο σε ακινητοποιήσεις υπό εκτέλεση καθώς και στην αύξηση των απαιτήσεων λόγω της αύξησης του τζίρου.
Ο τραπεζικός δανεισμός της Εταιρείας αυξήθηκε 1.478 χιλ.€. Η αύξηση του δανεισμού οφείλεται κυρίως στην χρηματοδότηση του επενδυτικού πλάνου της εταιρείας το μεγαλύτερο μέρος του οποίου έχει υλοποιηθεί.
Κε Τάκη, στην Εβροφ αντιλαμβάνομαι από το άρθρο σας και τους ισολογισμούς οτι γίνετε δουλειά από την διοίκηση. Αν αφαιρέσω τα υψηλά δάνεια, και το μικτό περιθώριο κέρδους οπου σε μια δύσκολη και πτωτική αγορά ζήτησης γαλακτομική μένει πάνω από το 22% - υπάρχει πεδίο δόξας λαμπρό. Την έχω βάλει στο στόχαστρο - αν και από ότι βλέπουν την προσέχουν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚυριε Τσκη ειμαι καινουργιος στο φορουμ και σας εκφραζω τα θερμα μου συγχαρητηρια θελω να δας ρωτησω σν ο ικτινος θα ευνοηθει απο το Ελληνικο. Επηδη ετυχε καποτε να γνωρισω το Χαιδα κσι να συζητησω προσωπικα μαζι του κσι με τις κορες του ειναι πραγμστικα ενας πανεξυπνος ανθρωπος και θα κανει το καλυτερο για την ετερειαια και τους μετοχος του ειμαι σιγουρος οτι θα πουλησει μονο σε σοβαρο επενδυτη και μονο επηδη το ζητανε οι κορες του να παει μπροστα τις απε και τον τουρισμο ειμαι σιγουρος οτι αν ηταν στο χερι του θα ειχε προ καιρου ασχοληθει μονο με τα μαρμαρα γιατι ειναι γνησιος μαρμαρας και της πιατσας τωτα οσον αφορα τη μετοχη του αν και δεν εχω μετοχες του νομιζω οτι θα τη φτασει ανετα 200 εκ κεφαλαιοποιηση αν οχι το 18 το 19 σιγουρα
ΑπάντησηΔιαγραφήGia tin Fola-Fola, o geitonas mou einai orkotos logistis me diki tou etairia k mou eipe pos i etairia pou eixe analavei tin Fola-Fola exei 3 atoma prosopiko....aneksartitous metaksi toys....ta sumperasmata dika sas...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύριε Στρατη καταρχήν η εταιρία ονομάζεται Folli Follie.Δεν υπάρχει στο ταμπλό εταιρία με το όνομα που γράψατε. Θα πρότεινα δε στον φίλο σας να περιμένει την τελική έκθεση μιας εταιρίας κολοσσου όπως η ΕΥ.
ΔιαγραφήΝα περιμένει πόσο κ Τζώρτζη???
ΔιαγραφήΓιατί αγχώνεστε κύριε Harry? Είστε απο τους γρήγορους που περίμεναν να πάρουν εύκολα κέρδη άμεσα?Το χαρτί γεμισε μαρίνα και traders. Για χαζό τον έχετε τον ΤΖΩΡΤΖΗ? Δεν σας άρεσαν τα 750.000 τεμάχια που πάρθηκαν από το ΤΑΜΠΛΟ από τον Κινέζο?
ΔιαγραφήΔεν αγχώνομαι κ Τζώρτζη. Η ερώτησή μου ήταν απλή. Πόσο θα πρέπει να περιμένουμε???
ΔιαγραφήΔεν (ούτε προτίθεμαι να) έχω ούτε κομμάτι.
Η περιπτωση της φολι φολι εινσι περιπλοκη. Εγω νομιζω οτι η πραγματικη αληθεια ειναι καπου στη μεση μπορει να υπαρχουν δηλαδη ορισμενα σκοτεινα στοιχεια στον προυπολογισμο της εταιρειας αλλα παρα τα λαθη της δοιηκησης της νομιζω οτι ειναι μοα ισχυρη ετσιρεια του χωρου και σαφως σε αυτα τα επιπεδα υποτιμημενη. Εγω προσωπικα θα αγορασω και θα περιμενη
ΔιαγραφήΚύριε Μάνο σας ευχαριστώ θερμά για το σχόλιο σας και το αρχείο.
ΔιαγραφήΚύριε Harry αφού δεν έχετε ούτε σκοπεύετε να αγοράσετε προς τι η ερώτηση δεν καταλαβαίνω.
H Folli Follie ανακοίνωσε ότι o κ. Δημήτριος Κουτσολιούτσος, Πρόεδρος του Δ.Σ. της FF Group, προέβη στης 14.05.2018 σε αγορά 110.000 κοινών ονομαστικών μετοχών της Εταιρείας συνολικής αξίας Ευρώ 870.074,73.
ΔιαγραφήΣτο 7.22€ διπλασίασα την θέση μου (η αρχική θέση είχε γίνει με τα κέρδη απο τον Δρομέα). Είμαι στα 9€ πλέον.
ΔιαγραφήΣτα 7.22€ και 7.24€ τελικά η αγορά όπως είδα στο χαρτοφυλάκιο. Είχε δοθεί market.
ΔιαγραφήΚανένα γραφείο δρομέα κύριε Τζώρτζη αγοράσατε με τα κέρδη, γιατί με τον Κουτσολιάκο που μπλέξατε βλέπω να γίνονται καπνός.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλώς τον κύριο Καταδρομέα. Εσείς μπορείτε να βλέπετε ότι θέλετε. Εγώ από την άλλη βλέπω πολύ καλό κέρδος σε ορίζοντα 6μήνου μην πω και συντομότερα.
ΔιαγραφήΠάντως είστε γουρλής. Όσο θάβατε τον ΔΡΟΜΕΑ αυτός ανέβαινε και πούλησα με εξαιρετικό κέρδος. Οπότε συνεχίστε να γράφετε και για ΦΦΓΚΠ παρακαλώ.
ΔιαγραφήΕνταξει ας υποθεσουμε οτι η φολι φολι πειραζε τους ισολογισμους. Τα καθαρα κερδη της δηλαδη ειναι τα μισα 100 εκ περιπου. Πολλα σημεια πωλησης που δηλωνει η εταιρεια δεν υπαρχουν πλεον και τα ταμειακα της διαθεσιμα ειναι λιγοτερα. Με σημερινη κεφαλαιοποιηση γυρω στα 500εκ δεν ειναι τσαμπα?
ΔιαγραφήΚύριε gregory μην είστε πολύ βέβαιος για τίποτα.
Διαγραφή1) Κέρδη που δεν εισπράττονται δεν υπάρχουν.
2) QUIZ απο πότε έχει να βγάλει κερδοφόρα χρήση η μητρική?? Αρνητικά EBITDA.
3) Που τα είδατε τα κέρδη το 2017??
Κρατάτε όλοι σας μικρό καλάθι.
Τα ταμειακα διαθεσιμα δεν μπορει να ειναι λιγοτερα. Ειναι οσα λενε οι Ισολογισμοι ... το θεμα ειναι ποσα ειναι τα ιδια κεφαλαια. Τρελες απαιτησεις ... υπερογκα αποθεματα. Εκει επικεντρωθειτε.
ΔιαγραφήΚερδοφορία Follie ... αυθαίρετοι δικοί μου υπολογισμοί.
ΔιαγραφήΑπο το 2014, οπότε δεν υπήρχαν τα ΚΑΕ, αθροιστικές λειτουργικές ταμειακές ροές 254 εκατ ευρώ (αφήνω έξω το 2017 που ήταν καταστροφικό) αφαιρώ αποσβέσεις 76,7 εκατ. ... άρα αν δεχτώ ότι έχει όσα κέρδη όσα λένε οι ταμειακές ροές τότε τα κέρδη είναι 254 - 76 = 178 εκατ ευρώ (έχω αφήσω έξω το 2017 που τα πράγματα ήταν χάλια)
178 / 4 (όσα και τα χρόνια 2014,15,16,17) = 45 εκατ. κέρδη σε ετήσια βάση.
Δεν έβαλα μέσα το 2017 ... αν το έβαζα τα πράγματα θα ήταν πολύ χειρότερα
Άντε να έχει 45 εκατ. κέρδη με τους αυθαίρετους δικούς μου υπολογισμούς. 0,67 ευρώ ανά μετοχή.
Κοιτάζω και αυτά και έχω βάλει χαμηλότερα τον δικό μου πήχη.
Καλά σας κέρδη.
H Εταιρεία “Folli Follie A.E." με δ.τ. “FF Group” ανακοινώνει με βάση το Ν.3556/2007, το Ν. 3340/07 σε συνδυασμό με το άρθρο 11 της απόφασης της ΕΚ 1/434/3.7.2007, ότι o κ. Δημήτριος Κουτσολιούτσος, Πρόεδρος του Δ.Σ. της FF Group, προέβη στης 15.05.2018 σε αγορά 88.000 κοινών ονομαστικών μετοχών της Εταιρείας συνολικής αξίας Ευρώ 633.584,14 συναλλαγή που μας γνωστοποιήθηκε σύμφωνα με το άρθρο 13 του Ν. 3340/2005.
ΔιαγραφήΞοδευτηκαν. Νομιζω οτι λεφτα εχουν.
Διαγραφήhttp://www.euro2day.gr/news/enterprises/article/55791/folli-follieoloklhrothhke-to-placement-sta-25-evro.html
http://www.economy365.gr/article/36949/placement-115-ekat-metohon-tis-folli-follie-group-sta-20-eyro
Νωρίς είναι ακόμα. Γιαυτό σας έγραφα να μην βιάζεστε στην συγκεκριμένη περίπτωση. Παίζουν πράγματα που δεν γνωρίζετε από πίσω.
ΔιαγραφήΥΓ
Δεν νομίζω ότι είναι παράνομο κάποιος να έχει κάνει Placement αρκετά υψηλότερα στην εταιρία του. Τα παραδείγματα αν πάμε πίσω στον χρόνο μέχρι και σήμερα είναι πάρα πολλά.
Οχι δεν ειναι παρανομο. Οπως δεν ειναι παρανομο το να επαναγορασουν οσο γινεται χαμηλοτερα απο την τιμη που θεωρουν δικαιη.
ΔιαγραφήΣυμφωνω οτι ακομη ειναι νωρις ... πολυ νωρις.
ΔιαγραφήΟντως κυριε Τακη εχετε δικιο η μητρικη εχει χρονια να παρουσιασει κερδη αυττο μπορει να λει πολλα μπορει ομως να μη λει και τιποτα . Τα ταμειακα διαθεσιμα τα ανεφερα γιατι τα αμφισβητει το ριχταδικο. Σε κσθε περιπτωση ομως πρεπει να περιμενουμε την εκθεση των ορκωτων. Μακαρι να ξεταμε την πραγματικη καθαρη θεση της εταιρειας. Παντως εξακολουθω να πιστευω οτι στην παρουσσα κεφαλαιοποιηση η μετοχη ειναι υποτιμημενη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤη Betanet την είχαν υπόδειγμα εταιρίας και τη δίδασκαν (τρομάρα τους) στα πανεπιστήμια στους φοιτητές τους ως μοντέλο εταιρίας. Και σε αυτήν υπήρχαν ορκωτοί. Μην πιστεύετε τίποτα ... να θυμάστε μόνο ότι πρέπει να κοιτάτε πολυυυυυυύ πίσω και κατόπιν να περιμένετε πολύυυυ μπροστά για να φανεί τελικά τι σκατά εταιρία είναι αυτή που μας σερβίρει ο τελευταίος Ισολογισμός της.
ΔιαγραφήΕγώ λοιπόν εκτίθεμαι και προβλέπω .... ότι οι μελλοντικοί Ισολογισμοί θα χαλάσουν. Τι θα βγάλουν οι ορκωτοί δεν με ενδιαφέρει. Μακάρι να την ρίξουν στα μαλακά.
ΔιαγραφήΘα πέσετε έξω κύριε Τάκη. Ατυχές παράδειγμα η σύγκριση με Betanet. Ουδεμία σχέση.
ΔιαγραφήΕκτός αν προβλέπετε τι ΜΠΟΡΕΙ να γίνει 5 χρόνια μετά. Μέχρι τότε βλέπουμε καλά να είμαστε.
ΔιαγραφήΔιευκρινιστε μου παρακαλω ... σε τι θα πεσω εξω. Στην πορεια της μετοχης ή στους σκατα Ισολογισμους που εχει.
ΔιαγραφήΕιμαι στη διαθεση σας να το κουβεντιασουμε. Δημιουργικη λογιστικη εκανε και η Betanet ... το αποτελεσμα σαφως και δεν θελω να ειναι το ιδιο. Ας τους περιφρουρησουν λοιπον τους διοικουντες και η εταιρια θα παει καλα.
Και στα δύο κύριε Τάκη. Σε κάθε περίπτωση επειδή έγραψα που έκανα είσοδο στην μετοχή να γράψω που θα γίνει η έξοδος. Στα 17€ έχω τον στόχο μου εντός των προσεχών 6 μηνών.
ΔιαγραφήΟΚ ... εγω θεωρω οτι εχει και αλλο κατω. Θα περιμενω την τιμη που εγω εχω βαλει στοχο.
ΔιαγραφήΣας εύχομαι καλή επιτυχία.
ΔιαγραφήΕπισης σας ευχομαι καλη επιτυχια. Εσας δεν σας φοβαμαι το ξερετε το παιγνιο.
ΔιαγραφήΤο folli Προς ΤΟ παρόν είναι σε mid season sales ,
ΔιαγραφήΚαλημέρα, ενδιαφέρουσες σκέψεις κύριοι. όλοι νομίζω συμφωνούμε ότι έχει μέλλον ακόμα αυτή η ιστορία. Τώρα στο θέμα του παιγνίου πολύ κοντά στο σημερινό χαμηλό πήρα το ρίσκο μου, καθαρά ως τεχνική κίνηση. Νομίζω έχει ενδιαφέρον αν θυμηθούμε τις κινήσεις των μεγάλων παικτών πριν από τη κρίση. Πχ τους κινέζους και τη μεταφορά στην πορτογαλική θυγατρική, την πτώση πριν την έξοδο msci κτλ
ΔιαγραφήΟπου υπαρχει καπνος υπαρχει και φωτια τι να πουμε τωρα αθλιο managment? Παραπλανηση και απατη? η παιζονται παιχνιδια σε βαρος κυριως των μικρομετοχων της εταιρειας. Στο μελλον θα δουμε. Κυριε Τακη θα ηθελα να σας ρωτησω σχετικα με τον Ικτινο και το Ελληνικο ποιοα ειναι η γνωμη σας
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ πάλι δεν δίνω καμία πιθανότητα σε αυτό το σενάριο. Οι εκλογές είναι δρομολογημένες (άσχετα με το τι γράφουν και λένε αριστερά δεξιά) τον Νοέμβριο του 2018. Προσωπικά βλέπω τον ΓΔ σε range μεταξύ 730 και 950 μονάδων μέχρι τότε.
ΔιαγραφήΚύριε Άρη λέτε ότι θα τοποθετηθούν σε μετοχές για να μην τους γίνουν τα ευρώ δραχμές?
ΔιαγραφήΣας ευχαριστώ για την απάντηση κύριε Τζώρτζης. Μόνο μία ερώτηση κι αν θέλετε απαντάτε. Πως βλέπεις θα χρηματοδοτηθει η Ελλάδα μετά την 18 Αυγούστου ?
ΔιαγραφήΚύριε Αρη στην παρούσα φάση και με το "ματωμένο" (λόγω υψηλών συντελεστών φορολόγησης και εισφορών) πλεόνασμα δεν βλέπω πρόβλημα χρηματοδότησης. Επίσης βλέπω να παίρνει την θέση του ΔΝΤ ο Ευρωπαικός Μηχανισμός Στήριξης.
ΔιαγραφήΤο 1ο χαμηλό ήταν λόγω απειλής grexit=ξαφνικός θάνατος για τα πάντα
ΔιαγραφήΤο 2ο χαμηλό ήταν λόγω brexit= απειλής παράπλευρων απωλειών
Το 3ο χαμηλό που οραματίζεστε από τι θα προκληθεί? Αν περιμένετε εντάσεις με γείτονες μετά τις εκλογές τους και όταν θα ξεκινήσουν γεωτρήσεις το φθινόπωρο, μάλλον βλέπετε το δέντρο και όχι το δάσος.
ΜΙΝΕΡΒΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπο το 2010 έχει περάσει σε ζημιογόνες χρήσεις. Το 2010 εμφάνισε ζημιές 1,562 εκατ ευρώ, το 2011 2,628 εκατ., το 2012 3,276 εκατ ... το 2016 παρουσίασε ζημιές 581 χιλιάδες ευρώ. Το 2017 εμφάνισε ζημιές 304 χιλιάδες ευρώ.
Συσσωρευμένες ζημιές τα τελευταία 8 χρόνια 15,784 εκατ ευρώ .... με συνέπεια τα ίδια κεφάλαια των 21 εκατ ευρώ του 2009 να έχουν κατέλθει στα 4,583 εκατ ευρώ που αντιστοιχούν σε 0,74 ευρώ ανά μετοχή.
Οι ταμειακές χρηματοροές από λειτουργικές δραστηριότητες, εξαιτίας των ζημιών, ήταν αδύναμες και μετά βίας μπόρεσε η εταιρεία, από το 2010 έως σήμερα, να εισπράξει 337 χιλιάδες ευρώ, συνολικά .
Η απουσία χρηματοροών και οι ζημιές καθιστούν αδύνατο την εταιρεία να μειώσει τον τραπεζικό δανεισμό της.
Ο τραπεζικός δανεισμός παραμένει σταθερός στα 15,598 εκατ ευρώ ... η εταιρεία αδυνατεί να τον αποπληρώσει. Άρα ή πρέπει να προβεί σε ΑΜΚ με σκοπό την εξόφληση των δανείων της ή θα πρέπει επειγόντως να επιστρέψει στην κερδοφορία.
Ο κύκλος εργασιών μειωμένος σε ποσοστό 50% σε σχέση με το 2008 και από 28,277 εκατ πωλήσεις το 2008 το 2017 έχουν κατέλθει σε 14,464 εκατ.
Η εταιρεία από το 2007 έχει ξεκινήσει μια προσπάθεια να μπει στη λιανική ανοίγοντας καταστήματα σε όλη τη χώρα. Σήμερα λειτουργούν 24 καταστήματα λιανικής σε όλη τη χώρα από 8 το 2008.
Τα μέχρι στιγμής δεδομένα της εταιρείας συνιστούν αποχή .... πλην όμως αξίζει να την παρακολουθούμε από μακρυά καθώς ίσως να γυρίσει σε κερδοφορία το 2018 ... οπότε η μετοχή στα 0,2 θα αρχίσει να αποκτά ενδιαφέρον. Ωστόσο τα πράγματα είναι ακόμη δύσκολα καθώς η εταιρία συνεχίζει την εφαρμογή της εκ περιτροπής εβδομαδιαίας τετραήμερης απασχόλησης για τους εργαζόμενους με αντίστοιχη μείωση των αποδοχών τους, που είχε εφαρμοσθεί αρχικά τον Ιούνιο του 2010.
Μετα απο καιρο (νομιζω απο το 14) εχουμε επιστροφη κεφαλαιου απο την Flexo!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕταιρεία διαμάντι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΒρίσκεται σε επενδυτικο οργασμό, μεγενθύνεται ραγδαία, επεκτείνεται σε νέες ηπείρους, αλλά ταυτόχρονα σκέφτεται και τους μικρομετόχους της.
Πολλά συγχαρητήρια στη διοίκηση Γκινοσάτη.
Κύριε Μορφονιέ,
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί αποφεύγετε τις εταιρείες μεσαιο-μεγάλης κεφαλαιοποίησης;
Τισ θεωρείτε βαρετές ή υπερτιμημένες; Ή ήδη επαρκώς γνωστές;
Εχω αναλυσει ΕΛΠΕ, Μυτιληναιο με ολες τις θυγατρικες του απο τα 4.5 ευρω,Ιντραλοτ που ημουν απο τους πρωτους που επικεντρωσα στα κερδη μειοψηφιας, φολι, ευδαπ, Οπαπ, ΟΤΕ απο τους πρωτους που ειδα τη δουλεια που εκαναν οι Γερμανοι οτσν τον υποβαθμιζαν τα ξενακια.
ΔιαγραφήΠειτε μου ... ποια θεωρειτε οτι θα επρεπε να σχολιασω και μου εχει διαφυγει? ΕΕΕ , Τιταν ή κατι αλλο;
Δωστε μου ενα παραθυρακι στα μεγαλομεσαια να δω καπου μια μεγαλη ευκαιρια.
Εχω γραψει οτι οι ευκαιρειες ειναι στα μικρα και θα συνεχισουν να υπεραποδιδουν
Τενεργα ΟΛΠ ΟΛΘ Εχαε .... ουτε αυτα μετρανε?
Για να τελειώνουμε από τις 130 εταιρίες έχω αναλύσει γύρω στις 100 και σε τελική ανάλυση αν υπάρχουν λεφτάδες με μπόλικους παράδες, μπορούν να παίρνουν τις αναλύσεις από τα ξενάκια με τις εκθέσεις τους, όπως και απο τα τμήματα των χρηματιστηριακών τους που αναλύουν 25ρη... όμως όσο και αν ψάξετε ΔΕΝ ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΑΚΗ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΑΛΥΕΙ ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΧΑΡΤΙΑ. Οι περισσότεροι τα αγνοούν ... ΔΕΝ ΤΑ ΞΕΡΟΥΝ
Όπως αναφέρετε κι εσείς, οι αναλύσεις αυτές είναι παλιές.
ΔιαγραφήΜια απλή ερώτηση έκανα.
Δεν απαιτώ. Απορώ.
Άρα, με απλά λόγια, σε αυτά τα επίπεδα, δεν υπάρχουν μεσαιομεγάλες που να είναι πολύ ελκυστικές. Σωστά κατάλαβα;
Τακαρε ο κακομαθημενος Ελληναρας δεν θα εκτιμησει ποτε τον κοπο σου και τις πολλες ωρες που αφιερωνεις για να προσφερεις αψογη ενημερωση που δεν υπαρχει αλλου (και οχι clopy paste).
ΔιαγραφήΣτον επαγγελματια που ζει απο τις προμηθειες του ειναι κυρια και ερχεται να την πει σε σενα που τον ξεστραβωνεις στο τζαμπε.
Απορω πως τους αντεχεις οταν δεν σε σεβονται.
Παιδες μια ερωτηση εκανε ο κυριος Ιωαννης. ΟΚ ... εγω δεχομαι να μου υποδειξει μια μετοχη οποια θελει και εγω θα επιχειρησω να πω 2 κουβεντες. Αρκει να μου τη σχολιασει και εκεινος με μερικες προτασεις.
ΔιαγραφήΚατά τη γνώμη μου υπάρχουν 4-5 μετοχές που αξίζουν την προσοχή μας. Για κάποιες τα πράγματα είναι ξεκάθαρα. Αυτή η οποία, ενώ φαίνεται καλή και με προοπτικές, θεωρώ ότι δεν προσθέρει καλή ορατότητα είναι ο Μυτιληναίος.
ΔιαγραφήΕίχα ΜΕΤΚΑ, με γερό ταμείο και καλό μέρισμα. Έτσι μπήκα στον ΜΥΤΙΛ. Στο παρελθόν έχετε πει ότι σε βάθος χρόνου ο ΜΥΤΙΛ θα πάει πολύ πάνω. Και τα αποτελέσματα του 2017 ήταν εξαιρετικά. Και το μέρισμα, απόδειξη δύναμης και συνέπειας απέναντι στους μετόχους.
Παρόλα αυτά, ο όμιλος μου είναι λίγο θολός: από που κονομάει, από που θα έρθει η ανάπτυξη, τι κινδύνους κρύβει κλπ. Σε αντίθεση, δηλαδή με μια ΜΠΕΛΑ, που εύκολα μπορείς να καταλάβεις τι γίνεται, Ο ΜΥΤ μοιάζει πιο πολύ με ΒΙΟ π.χ.. Δεν υπάρχει ορατότητα. Οκ, είναι λογικό, αφού οι επιδόσεις εξαρτώνται πολύ από την ευμετάβλητη τιμή του αλουμινίου. Εμείς όμως κάπως πρέπει να βγάλουμε ένα συμπέρασμα. Και ο ισολογιμός είναι λίγο θολός με αρκετά δάνεια, απαιτήσεις και υποχρεώσεις.
Εχεις δικιο Καβουρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤζαμπα πληρωνουμε την συνδρομη.
Τα λεφτα μας πισω ρεεεεεε!!!
Ε, ρε Τάκαρε τι τραβας...
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλήμερα Καλήμερα ελπίζω να σας προκάλεσα θετικά (η πορεία θα δείξει) ώστε να ασχοληθείτε με τα σώβρακα γιατί νομίζω ότι μπορεί να γίνει ΠΑΠ STORY πιο σύντομα από όσο η αγορά πιστεύει ...σας εύχομαι κάλο ταξίδι στις αγορές σας και ΣΙΔΗΡΟΚΕΦΑΛΟΣ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπαρχουν σοβαρες πιθανοτητες ... μετετρεψαν το δανεισμο σε μακροπροθεσμο και πηραν ανασες. Ομως ακομη θελουν πολυ δουλεια. Οι Λιαδενιδες θα μπορουσαν να πανε και σε μια ΑΜΚ με σκοπο να ριξουν το δανεισμο κατα 50%. Τοτε θα γινομουν ενθερμος fun.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠέρα από το καλαμπούρι να το κοιτάξατε λίγο αυτό το χαρακτηριστικό σας διότι η διορατικότητα σας σε συνδυασμό με την οξυδέρκεια που σας διακρίνει χρήζει διερεύνησης. Εύχομαι τα παιδιά σας να πήραν κάτι από αυτά τα στοιχεία τουλάχιστον...Αν το 3% της χώρας ήταν σαν κι εσάς θα ήμασταν ήδη Ελβετία από άκρη σε άκρη της χώρας...Όσο γι αυτό που που εντοπίσατε οι απαντήσεις έρχονται αλλαργα αλλά δεν τις ακούνε όλοι δυστυχώς ή ευτυχώς....Ξαναμπαίνω στο καβούκι μου για να μην λείπει χώρος και για τους υπολοίπους χρήσιμους συνοδοιπόρους .
ΑπάντησηΔιαγραφήO κινεζος εχει παρει ηδη 1.7εκ Το σκουιζαρισμα ψηνεται
ΑπάντησηΔιαγραφήΕφυγε απο τη ζωη ενα απο τα μεγαλυτερα επιχειρηματικα μυαλα του τοπου ο Θ Βασιλακης ιδρυτης της Aegean. Καλο ταξειδι κυριε Βασιλακη ευχαριστουμε για τα κερδη που μας χαρισατε ολα αυτα τα χρονια. Respect
ΑπάντησηΔιαγραφήΚ Τζώρτζη φαίνεται πως έχετε διπλό. Τα σέβη μου. Η ερώτησή μου δεν ήταν προβοκατόρικη, κάθε άλλο. Τελικά πληροφορήθηκα από ορκωτό μιας εκ των big4.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔίκιο*
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι τι σας ειπε ο ορκωτος κυριε harry?
ΑπάντησηΔιαγραφήΣοβαρός έλεγχος της πολυεθνικής (πρέπει να γίνουν έλεγχοι και να διασταυρωθούν στοιχεία από όλες τις χώρες στις οποίες δραστηριοποιείται) απαιτεί 8μηνο - χρόνο. Οτιδήποτε λιγότερο... κουκούλωμα.Όσο μικρότερος ο χρόνος ελέγχου... τόσο μεγαλύτερο το κουκούλωμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΨες το βραδυ ταγραφα για το σκουιζαρισμα.. Όχι γιατι είμαι κανας γατος αλλα γιατι διαβαζα έναν μπαγλαμα Νεκταριο που το πεζει και τεχν. αναλυτης και εγραφε στα προβατα.."οπου υπαρχει καπνος υπαρχει και φωτια/ τα πραγματα είναι πολύ δυσκολα/ και αυριο(σσ για σημερα δλδ) το χαρτι -30% θαναικτλ) Εεε ρε βρεγμενη σανιδα που χρειαζεται!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτός έγραφε πριν λίγο ότι πούλαγε 7,33.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦιλε ταγραψε εχθες στο blog του ακριβως όπως τα ειπα. Εχεις ακουσει το τραγουδακι του Καρβελα που ελεγε "... κλωτσιεες μπουνιεες.." είναι καταλληλο για ανέξοδους σχολιαστες σαν και δαυτον
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι να του την πουν αυτός θα λέει ότι άλλαξε η μέτρηση μόλις σήμερα και έγινε έτσι και πήγε αλλιώς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚορδέλλος
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ εταιρία το 2017 κατάφερε να πετύχει τη 2η συνεχόμενη κερδοφόρα χρήσης της μετά από τις 7 ζημιογόνες χρήσεις των ετών 2009 έως και 2015 όταν και είχε αθροιστικά 10,534 εκατ. ευρώ συνολικές ζημιές.
Η εταιρία το 2017 πέτυχε καθαρά κέρδη 167 χιλιάδες ευρώ, έναντι 678 χιλιάδες το 2016. Η στασιμότητα της Ελληνικής οικονομίας, το ασταθές επιχειρηματικό περιβάλλον και η παρατεταμένη ύφεση της Ελληνικής οικοδομής έχουν οδηγήσει τις εταιρίες του χαλυβουργικού κλάδου σε μεγάλη πτώση του κύκλου εργασιών τους.
Συγκεκριμένα η Κορδέλλος το 2017 παρουσίασε κύκλο εργασιών 43,301 εκατ. ευρώ αυξημένες κατά 15,33% έναντι των 37,545 εκατ. ευρώ του 2016 .... όμως κατά πολύ συρρικνωμένες σε σχέση με τις πωλήσεις των ετών 2006 - 2008 όταν κινούνταν σε νούμερα πάνω απο 70 εκατ. ευρώ με κορύφωση τα 84,741 εκατ. του 2008.
Τα EBITDA ανέρχονται σε 3,575 εκατ. ευρώ έναντι 3,32 εκατ. το 2016. Τα 3,5 εκατ. EBITDA με 500 χιλιάδες ευρώ σε αποσβέσεις και 2 εκατ το πολύ χρηματοοικονομικά κόστη οδηγούν τα προ φόρων κέρδη της εταιρίας σε πάνω απο 1 εκατ. ευρώ και τα καθαρά κέρδη άνω των 700 χιλιάδων ευρώ (0,03 ευρώ ανά μετοχή). Το περιθώριο του EBITDA για το 2017, όπως και για το 2016 έφθασε πάνω από το 8% που θεωρείται υψηλή επίδοση για την εταιρία.
Τελικώς η εταιρία πέτυχε προ φόρων κέρδη 1,238 εκατ. ευρώ, έναντι 1,208 εκατ το 2016. Τα μειωμένα καθαρά κέρδη του 2017 οφείλονται σε αναβαλλόμενους φόρους.
Τα ίδια κεφάλαια της εταιρίας ανέρχονται σε 19,351 εκατ. ευρώ που αναλογούν σε 0,91 ευρώ ανά μετοχή. Σε σχέση με το 2008 τα ίδια κεφάλαια της Κορδέλλου είναι συρρικνωμένα κατά 10 εκατ ευρώ περίπου ως αποτέλεσμα των ζημιών που υπέστη η εταιρία τα έτη 2009-2015.
Ο τραπεζικός δανεισμός ανέρχεται σε 28,437 εκατ ευρώ και τα ταμειακά διαθέσιμα είναι 3,552 εκατ ευρώ. Ο καθαρός τραπεζικός δανεισμός είναι 24,89 εκατ. ευρώ και είναι σταθερός απο το 2009 που έφθανε τα 25,94 εκατ. ευρώ.
Ευχαριστώ κ.Τάκη ,δεν φαίνεται και κανένα κελεπούρι, υπομονή .
ΔιαγραφήΑν θέλετε βάλτε ένα mail σας να σας στείλω κάτι ,άσχετο με χρηματιστήριο και μετοχές
Στα 0,3 όπως έχω γράψει η πλησίον εκεί είναι μια χαρά!!
Διαγραφήκ. Τάκη για επενδύσεις σε μετοχές όπως τα ΕΧΑΕ έχετε κάποια άποψη?
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ μερισματική απόδοση φαίνεται σταθερή αλλά πολύ μικρή και το p/e τεράστιο. Αλλά ακόμη και στο εξωτερικό π.χ. Βρετανία το LSE Plc διαπραγματεύεται σε εξωπραγματικά νούμερα.
http://mitarola.blogspot.gr/2017/12/6.html
ΔιαγραφήΕυχαριστώ, μου ξέφυγε απο την προσοχή!
ΔιαγραφήΣεβασμός στα ΠΛΑΚΡ(δεν έχω) ,πάνω το πετρέλαιο ,κάτω το μαγαζί ,+5 αυτό ,ΝΕΑ ΥΨΗΛΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε την όρεξη βλέπω να μένω .
Μήπως μάθαμε τι έγινε στον δρομέα με της ενστάσεις σχετικά με το έργο του γερμανικού στρατού? Από ότι έγραφε στην έκθεση ήταν μέχρι 30/5 να βγει απόφαση.
ΑπάντησηΔιαγραφήνομίζω πήρε αναβολή
ΔιαγραφήΑπό τη ΓΣ της Δρομέας
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι παριστάμενοι μέτοχοι με ποσοστό συμμετοχής στο μετοχικό κεφάλαιο της Εταιρίας 75,44 %, ήτοι μέτοχοι κάτοχοι 26.192.374 συνολικά μετοχών της Εταιρίας, ενέκριναν ομόφωνα, σύμφωνα με το άρθρο 23 του ν. 2190/1920 την από 2-1-2018 σύμβασης της εταιρίας με το μέλος του Δ.Σ. Κωνσταντίνο Παπαπαναγιώτου περί παροχής ανεξάρτητων υπηρεσιών.
Σε καλή μεριά...
Επίσης ο παπαπαναγιώτου ανάφερε κάτι για 70% αύξηση στης πωλήσεις 1ου εξαμήνου. Να τον πιστέψουμε?
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλησπέρα! αυτο που αναφέρεις για το σχόλιο σχετικά με την αύξηση των πωλήσεων ειναι επιβεβαιωμένο? το έχει πει δλδ οντώς? ή ραδιο αρβύλα?
Διαγραφήευχαριστω
Λογικά έχει βάση η αύξηση αφού απλά πήγαν πίσω τις τιμολογήσεις του 2017 για να βγάλουν πωλήσεις στα χαμηλά από τα 0,35 που είχε φτάσει και λόγω ζημιών βρέθηκε στα 0,22-0,23 άντε σήμερα στα 0,24 άντε καλό ράλυ με την ανακοίνωση του πρώτου τριμήνου αν το ανακοινώσουν , ήδη βγαινουν δειλά δειλά αγοραστές στον Δρομέα
ΔιαγραφήΚάτω από 0.20 ξαναμαζευω τα πουλημενα στα 0.31.
ΔιαγραφήΚαλώς επιστρέψατε μετά από πολύ καιρό κύριε ΤΖΩΡΤΖΗ , θα ήθελα την άποψη σας για την ΔΕΗ , εάν έχετε άποψη, μιας και το άθλημα το κατέχετε αρκετά καλά και είχατε προειδοποιήσει ότι το διάγραμμα της δεν σας άρεσε και ότι σας τρόμαζε αν θυμάμαι καλά τα λόγια σας και εκ του αποτελέσματος δικαιωθήκατε. Ευχαριστώ.
ΔιαγραφήΗ ΔΕΗ εδώ κάτω αγοράζεται πάντα με κάποια ρευστότητα για 10 με 20 λεπτά χαμηλότερα αν κάνει.
ΔιαγραφήΕυχαριστώ για την άποψη σας , είστε μέσα στο πλάνο που που είχα για την ΔΕΗ
ΔιαγραφήΚύριε ΤΖΩΡΤΖΗ καλημέρα μια ερώτηση σχετικά με την ένσταση στον ΔΡΟΜΕΑ για την δουλειά με τον Γερμανικό στρατό έχετε κάποια ενημέρωση? Αποτελέσματα μόνο εξαμήνου θα ανακοινώσει από ότι ρώτησα και αν έχουν μεταφέρει τις τιμολογήσεις για φέτος θα είναι πάρα πολύ καλά ( μας είχε προϊδεάσει ο κύριος Τάκης ) παιχνίδι να γίνετε, για την ένσταση από ότι μου είπαν αν υπάρχει κάτι ανακοινώσιμο θα βγει στο τύπο.
ΔιαγραφήΓια τα 40.000 ερμάρια του Γερμανικού Στράτου λέτε. Δεν μου αρέσει η καθυστέρηση. Η ένσταση έπρεπε να είχε γίνει δεκτή η να απορριφθεί εδώ και 1.5 μήνα καθώς ήδη εκκρεμεί από τον Φεβρουάριο. Ίσως να έγινε δεκτή και να ανακοινωθεί με ένα καλύτερο από το περσινό 6μηνο ώστε να μετριαστουν οι εντυπώσεις. Σε κάθε περίπτωση κάτω από 0.20 αν κάνει όγκους αγοράζω. Υπόψη ότι δεν μπορεί κάποιος να αγοράσει η πουλήσει πάνω από 10.000 τεμάχια ανά εντολή λόγω εμπορευσιμοτητας. Γιαυτό και το κάθε παιχνίδι θα είναι εξαιρετικά δύσκολο.
ΔιαγραφήΕυχαριστώ για την απάντηση και την άποψη που είναι καθ' όλα ορθή οπότε αναμονή μετά το Σεπτέμβριο για τα αποτελέσματα και τις ανακοινώσεις, τελικά πόσο δίκιο είχε ο κύριος Τάκης sell in may and go away .
ΔιαγραφήΜια διόρθωση: Ίσως να ΜΗΝ έγινε δεκτή.
ΔιαγραφήΚύριε ΤΖΩΡΤΖΗ (ΠΡΩΗΝ ΔΡΟΜΕΑΣ) έχετε χαθεί αρκετό καιρό και θα ήθελα ένα σχόλιο σας για τον ΔΡΟΜΕΑ και μήπως έχετε υπόψιν σας αν θα ανακοινώσει σύντομα αποτελέσματα , πως και πως τα περιμένουμε να δούμε τι πωλήσεις έχει τιμολογήσει το 2018 .
ΔιαγραφήΑγαπητέ Geopard όπως έχω γράψει τα τεμάχια μου έχουν πουληθεί λίγο πάνω από τα 30 λεπτά. Περιμένω επανατοποθετηση μόνο αν την βρω κάτω από 20 λεπτά. Όσο αφορά τα αποτελέσματα πρέπει μέχρι τέλος Σεπτεμβρίου λογικά.
Διαγραφήέχασε και την δουλειά των αεροδρομίων από την σατο. Την βλέπω σύντομα κάτω από τα 0,20
ΔιαγραφήΤο βεβαιο ειναι οτι παει στην χαμηλη κυκλοφοριακη ταχυτητα για το προσεχες τριμηνο επομενως θα παιζει στο +- 10% οποτε θα ειναι πιο ευκολο να μαζευτουν κομματια που πιθανον θα βγουν προς πωληση.
ΔιαγραφήAs expected κινησουλες πιο εύκολα γίνονται όταν παίζει στην χαμηλή. Είπαμε το τριμηνο αυτό χρηματιστηριακα θα έχει ενδιαφέρον για το χαρτί. Και ας μην πάρω κάτω από 0.20€ που περιμένω καρτετικα.
ΔιαγραφήΌπως ακριβώς έχω περιγράψει οι κινήσεις στο χαρτί και είναι πλέον βέβαιο ότι όταν ξεκινήσει δεν θα το κάνει μόνο για ένα 50% με 100% απόδοση αλλά παραπάνω. Υπολογίζω με την νέα χρονιά και με μεσαία κυκλοφοριακη ταχυτητα. Να έχω ολοκληρωσει και ο ψάρεμα...
ΔιαγραφήΚύριε Τζώρτζη αν έχετε την ευχαρίστηση μπορείτε να αναλύσετε το σκεπτικό σας μπας και μάθουμε τίποτα;
ΔιαγραφήΚαλυτερη αναλυση απο αυτη του κυριου Τακη για την εταιρια αλλα και την μετοχη δεν θα σας γραψει καποιος πολλω δε μαλλον εγω.
ΔιαγραφήΣας ευχαριστω κυριε Δρομεα ... να ξερετε οτι παντα και εσεις εχετε και τη δικη μου εκτιμηση
ΔιαγραφήΟ σεβασμός στο κύριο Τάκη είναι δεδομένος, άλλωστε μέσω του μπλογκ του έχω γίνει θέλω να πιστεύω λιγότερο ανόητος.
ΔιαγραφήΚύριε Δρομέα αναφερόμουν στο "τεχνικό" μέρος του σκεπτικού σας. Περί χαμηλής και μετέπειτα μεσσαίας κυκλοφοριακής ταχύτητας και αντίστοιχες κινήσεις κλπ.
Ευχαριστώ,
Κύριε Μιχάλη όταν μια μετοχή παίζει με +-10% είναι πιο εύκολο να μαζευτεί καθώς μπορούν να την κινουν σε στενά όρια για αρκετό καιρό με αποτερο σκοπό να βγάλουν κουρασμενους πωλητές. Είναι φανερό πως ότι βγαίνει εδώ μαζευεται επιμελώς. Προφανώς ότι είναι να γίνει για πάνω θα γίνει τον Ιανουάριο που θα μπει εκ νέου στην μεσαία ταχύτητα και τα ποσοστά ανόδου θα είναι πολύ υψηλότερα και θα ευνοησουν οποίο παιχνίδι. Προφανώς και στα 0,20€ με τζίρο στα 28 εκατομμύρια που αναμένει η διοίκηση ευνοούν υψηλότερες αποτιμησεις.
ΔιαγραφήΤζίρο στα 18 εννοούσα.
ΔιαγραφήΕυχαριστώ πολύ κύριε Δρομέα.
Διαγραφήναι geopard εχει βαση.. οντως καποιες τιμολογησεις εμειναν πισω, απλα ρωταω αν οντως ειπωθηκε κατι τετοιο γιατι εχει σιγουρα μεγαλη αξια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημερα στην παρεα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚυριε Τακη και λοιποι αξιολογοι συμμετεχοντες, τα φωτα σας για ΚΛΜ..μετα το discount φαινεται ελκυστικος και ειδικα οσο προσεγγιζει το 0,62!
ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΣ: ΕΒΡΟΦΑΡΜΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.inr.gr/?p=a3510
Κι εγώ που νόμιζα πως η μετοχή ανέβηκε λόγω καλών αποτελεσμάτων 6μήνου! Τελικά απλά όλοι αυτοί οι επενδυτές με τα ελληνικότατα ονόματα πήραν δάνεια για να αγοράσουν ΑΣΚΟ! :)
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλα, κερδη εφάπαξ? από συναλλαγματικες διαφορες δεν είναι και για χορταση. Τα επαναλαμβανομενα είναι λιγο πανω από περσι. Η εταιρεια ακομη και με τα εκτακτα παιζει με 11p/e. Δεν την λες και τζαμπα Γ.Ν
Διαγραφήτο δευτερο εξαμηνο ειναι πολυ πιο δυνατο...φετος θα βγαλει κοντα στα 4 εκατομμυρια κερδη...αρα p/e μονοψηφιο και το ταμιο ΤΙΓΚΑ!!!!ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΙ ΡΟΥΜΑΝΙΑ!
ΔιαγραφήΑγαπητέ ΓΝ, κατ' αρχάς το σχόλιο μου ήταν χιουμοριστικό, αναφορικά με τα πολλά μηνύματα/spam από πάνω για δάνεια, που είναι τόσο κακογραμμένα που ειλικρινά δεν θέλω να πιστέψω ότι κάποιος θα την πατήσει.
ΔιαγραφήΚατά τα άλλα, για την εταιρεία δεν είδα πουθενά στον ισολογισμό να γίνεται αναφορά σε συναλλαγματικές διαφορές, αλλά μόνο σε αύξηση του margin, αν το είδες κάπου εσύ το δέχομαι. Επίσης, με κεφαλαιοποίηση κοντά στα 35εκατ, για να παίζει με p/e 11 θα πρέπει να βγάλει 3.2εκατ κέρδη στο 2018. Εφόσον το 2017 με 1.2 στο 6μηνο έβγαλε 3εκ στα ετήσια, για το 2018 ακόμη κι αν δεχτώ τα περί μη επαναλαμβανομένων κερδών, δεν μπορώ να δω πως θα βγάλει κάτω από 3.6εκ. Τη Ρουμανία δεν θα τη βάλω καν στην εξίσωση του 2018, αφού ότι βγει από εκεί το περιμένω στο 2019 και μετά - που και πάλι καλό είναι για την μετοχή ως προσδοκία. Τέλος, δεν είναι μόνο το p/e που με ενδιαφέρει σε μια μετοχή, είναι και η σταθερότητα σε κέρδη, το καλό μάνατζμεντ αλλά και το τρομερό ταμείο που διαθέτει η εταιρεία. Και η ΑΣΚΟ πληροί όλες αυτές τις προϋποθέσεις. Τζάμπα ήταν στα 0.80, όχι τώρα. Ομως τα 3.50 νομίζω μπορεί να τα δει ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ κλίματος στο ΧΑ
Δυστυχώς κόπηκε το υπόλοιπο σχόλιο μου, εν συντομία έλεγα πως σίγουρα δεν είναι τζάμπα (τζάμπα ήταν στα 0.80) αλλά τα 3.50 μπορεί να τα δει ανεξαρτήτως δείκτη (ποτέ δεν την επηρέασε ιδιαίτερα ο ΓΔ) κι οτι περιμένω τουλάχιστον 3.6εκατ το 2018 αφού με 1.2 στο εξάμηνο του 2017 εβγαλε 3 στα ετήσια. Η Ρουμανία δεν θα φανεί στο 2018, από 2019 και μετά άρα παίζει μόνο ως προσδοκία. Τέλος, πέρα από το p/e, εκτιμώ και το σταθερό και προσεκτικό μάνατζμεντ καθώς και το υπερπλούσιο ταμείο της
Διαγραφή"Το μικτό κέρδος είναι σημαντικά βελτιωμένο 5,96% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, που οφείλεται κατά κύριο λόγο στη θετική επίδραση της συναλλαγματικής ισοτιμίας ευρώ/δολλαρίου και κατά δεύτερο λόγο στη προώθηση νέων καινοτόμων προιόντων"
Διαγραφήhalki7
Δεν λέει για συναλλαγματικές διαφ. πουθενα. Απλά, το ευρώ ήταν πιο ακριβό το Α εξάμηνο του '18 σε σχέση με το Β εξάμηνο του '17. Επειδή η εταιρεία εισάγει πολλά παιχνίδια απο Κίνα σε $, το κόστος πωλήθέντων και το μεικτό κέρδος επηρεάζονται θετικά απο την άνοδο της ισοτιμίας EUR/USD. Δυστυχώς η τάση της ισοτιμίας για την επόμενη περίοδο δεν ευνοεί την εταιρεία.
Διαγραφήhalki7
καλησπέρα σας.
ΑπάντησηΔιαγραφήαν θέλετε ρίξτε και μια ματιά στην ΑΣΚΟ.
http://www.investorblog.gr/%CE%B1%CF%83%CE%BA%CE%BF-3-%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%AD%CF%82-%CF%80%CE%AC%CE%BD%CF%89-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B1%CE%BA%CF%8C%CE%BC%CE%B1-%CF%85%CF%80%CE%BF%CF%84%CE%B9%CE%BC%CE%B7%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%B7/
Πανάγος
Υπάρχουμε αγοραστές κύριε Τζωρτζη κάτω από 0,20 ε σωστά περιμένοντας Ιανουάριο και αποτελεσματα
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΣΚΟ καλή μου φαίνεται! Σε υψηλά 52 εβδομάδων κάτι παίζει το χαρτάκι... επίσης τα νερά τα μικρά ΒΙΟΣΩΛ δεν είναι και άσχημα για μικρο τζόγο...
ΑπάντησηΔιαγραφή