Τι είναι η υπεραξία μιας επιχείρησης?
Η υπεραξία (αγγλικά Goodwill) μιας επιχείρησης προκύπτει από τη διαφορά που τυχόν παρατηρείται μεταξύ του κόστους επένδυσης σε αυτήν, σε μια πιθανή εξαγορά της, δηλαδή του χρηματικού αντιτίμου στο οποίο συμφωνείται η συναλλαγή και της εσωτερικής αξίας απόκτησης, δηλαδή της λογιστικής αξίας στην οποία αποτιμάται βάσει των βιβλίων της (Ίδια Κεφάλαια).
Δηλαδή με απλά λόγια.
Ας υποθέσουμε ότι έχω στο ταμείο μου 48,4 εκατ ευρώ και με αυτά εξαγοράζω μια άλλη εταιρία της οποίας τα ίδια κεφάλαια (η καθαρή θέση, δηλαδή Ενεργητικό - Υποχρεώσεις) είναι 21,9 εκατ ευρώ, τότε προβαίνω στην εξαγορά και παρατηρούνται τα εξής :
1) Φεύγουν από το ταμείο της εταιρίας 48,4 εκατ. και σε επίπεδο εταιρίας (μητρική) αναγράφεται στο Ενεργητικό και στο κονδύλι : Επενδύσεις σε θυγατρικές το ποσό των 48,4 εκατ. ευρώ.
2) Σε επίπεδο ομίλου ενοποιείται η θυγατρική που εξαγόρασα και εμφανίζονται τα ίδια κεφάλαια της θυγατρικής ως εξής :
Στην πραγματικότητα δεν υπάρχει καμιά υπεραξία επιχείρησης και όπου διαβάζω υπεραξία επιχείρησης πρέπει αυτομάτως να σκέφτομαι πόσο ακριβότερα εξαγοράστηκε κάποια θυγατρική απο την πραγματική αξία της.
Δηλαδή, αν κάτι αξίζει 100 ευρώ και το αγοράζω 400, τότε τα 300 ευρώ τα βαφτίζω υπεραξία επιχείρησης - ενώ το σωστό είναι να το διαβάσω πόσο ηλίθιος είμαι που χαρίζω λεφτά.
Λένε οι επιστήμονες ότι :
Η υπεραξία σε επιχείρηση πάντα υπάρχει (ειδικά όταν πάει καλά η επιχείρηση και έχει κέρδη) και προκύπτει από την υποτίμηση ή υπερτίμηση στοιχείων των απαιτήσεων ή υποχρεώσεων της και απο τη φήμη και πελατεία που έχει αποκτήσει από τη δραστηριότητά της.
Ο «αέρας» μίας επιχείρησης (κατά τους επιστήμονες πάντα), αναφέρεται στην επιπλέον αξία που μπορεί να έχει, λόγω της καλής φήμης, της πελατείας ή της θέσης και κατ΄ επέκταση, το χρηματικό ποσό που αναλογεί σε αυτήν. Είναι μέγεθος το οποίο μπορεί να πωληθεί ή να αγοραστεί και τότε εγγράφεται στις οικονομικές καταστάσεις των συναλλασσομένων μερών.
Δείτε τώρα ποια είναι η υπεραξία του Μητέρα απο την εξαγορά του ΛΗΤΩ και πως το 2012 αναγκάζεται, για πρώτη φορά, να απομειώσει κατά 50% την υπεραξία των 26,5 εκατ. ευρώ της εξαγοράς του ΛΗΤΩ.
Βλέπετε δεξιά στην μητρική το ΛΗΤΩ κόστισε 48,4 εκατ. ευρώ και αριστερά σε επίπεδο ομίλου η υπεραξια απο την εξαγορά του ΛΗΤΩ ήταν 26,5 εκατ. ευρώ.
Το 2012 όμως, το Μητέρα αναγκάζεται να κουρέψει το 50% της υπεραξίας - δηλαδή τα μουσαντένια ίδια κεφάλαια και στην μητρική το ΛΗΤΩ να καταχωρείται ότι πλέον κοστίζει 21,7 εκατ. ευρώ και αριστερά σε επίπεδο ομίλου η υπεραξια απο την εξαγορά του ΛΗΤΩ να περιορίζεται στα 13,4 εκατ. ευρώ.
Σήμερα δηλαδή το ΜΗΤΕΡΑ έχει περασμένα στα βιβλία του ότι του κόστισε το ΛΗΤΩ 21,7 εκατ. ευρώ και ότι η υπεραξία είναι 13,4 εκατ. ευρώ - όταν την ίδια ώρα τα ίδια κεφάλαια του ΛΗΤΩ στο κλείσιμο της χρήσης 2013 είναι 6,6 εκατ. ευρώ ----> το 2014 θα είναι ακόμη λιγότερα.
Πριν πάω παρακάτω να μελετήσω το Μητέρα, ξαναδιαβάζω τα νούμερα του Λητώ κάνοντας κλικ εδώ ----> Λητώ
Το MΗΤΕΡΑ εκτείνεται σε κτίριο 6 ορόφων σε ιδιόκτητο κτήριο, συνολικής επιφάνειας 30.000 τμ., επί της οδού Ερυθρού Σταυρού 6 στο Μαρούσι.
Διαθέτει συνολικά 324 κλίνες, οι οποίες αναπτύσσονται σε δωμάτια: τρίκλινα, δίκλινα, μονόκλινα, lux, μικρές & μεγάλες σουίτες.
Η εταιρεία αρχικά λειτούργησε αποκλειστικά ως μαιευτική κλινική, ενώ στη συνέχεια μετατράπηκε σε Γενική κλινική και ίδρυσε την παιδιατρική κλινική.
Το MHTEΡΑ διαθέτει:
Η υπεραξία (αγγλικά Goodwill) μιας επιχείρησης προκύπτει από τη διαφορά που τυχόν παρατηρείται μεταξύ του κόστους επένδυσης σε αυτήν, σε μια πιθανή εξαγορά της, δηλαδή του χρηματικού αντιτίμου στο οποίο συμφωνείται η συναλλαγή και της εσωτερικής αξίας απόκτησης, δηλαδή της λογιστικής αξίας στην οποία αποτιμάται βάσει των βιβλίων της (Ίδια Κεφάλαια).
Ας υποθέσουμε ότι έχω στο ταμείο μου 48,4 εκατ ευρώ και με αυτά εξαγοράζω μια άλλη εταιρία της οποίας τα ίδια κεφάλαια (η καθαρή θέση, δηλαδή Ενεργητικό - Υποχρεώσεις) είναι 21,9 εκατ ευρώ, τότε προβαίνω στην εξαγορά και παρατηρούνται τα εξής :
1) Φεύγουν από το ταμείο της εταιρίας 48,4 εκατ. και σε επίπεδο εταιρίας (μητρική) αναγράφεται στο Ενεργητικό και στο κονδύλι : Επενδύσεις σε θυγατρικές το ποσό των 48,4 εκατ. ευρώ.
2) Σε επίπεδο ομίλου ενοποιείται η θυγατρική που εξαγόρασα και εμφανίζονται τα ίδια κεφάλαια της θυγατρικής ως εξής :
- προστίθεται στο Ενεργητικό και στις υποχρεώσεις του ομίλου, το Ενεργητικό και οι υποχρεώσεις της θυγατρικής. Έτσι σε επίπεδο ομίλου εμφανίζονται ίδια κεφάλαια 21,9 εκατ. ευρώ που αφορούν την εταιρία που εξαγοράστηκε.
- το επιπλέον ποσό που δαπανήθηκε για την εξαγορά δηλαδή τα 48,4-21,9 = 21,5 εκατ. αναγράφεται στο Ενεργητικό ως Υπεραξία επιχείρησης.
Δηλαδή, αν κάτι αξίζει 100 ευρώ και το αγοράζω 400, τότε τα 300 ευρώ τα βαφτίζω υπεραξία επιχείρησης - ενώ το σωστό είναι να το διαβάσω πόσο ηλίθιος είμαι που χαρίζω λεφτά.
Λένε οι επιστήμονες ότι :
Η υπεραξία σε επιχείρηση πάντα υπάρχει (ειδικά όταν πάει καλά η επιχείρηση και έχει κέρδη) και προκύπτει από την υποτίμηση ή υπερτίμηση στοιχείων των απαιτήσεων ή υποχρεώσεων της και απο τη φήμη και πελατεία που έχει αποκτήσει από τη δραστηριότητά της.
Ο «αέρας» μίας επιχείρησης (κατά τους επιστήμονες πάντα), αναφέρεται στην επιπλέον αξία που μπορεί να έχει, λόγω της καλής φήμης, της πελατείας ή της θέσης και κατ΄ επέκταση, το χρηματικό ποσό που αναλογεί σε αυτήν. Είναι μέγεθος το οποίο μπορεί να πωληθεί ή να αγοραστεί και τότε εγγράφεται στις οικονομικές καταστάσεις των συναλλασσομένων μερών.
Δείτε τώρα ποια είναι η υπεραξία του Μητέρα απο την εξαγορά του ΛΗΤΩ και πως το 2012 αναγκάζεται, για πρώτη φορά, να απομειώσει κατά 50% την υπεραξία των 26,5 εκατ. ευρώ της εξαγοράς του ΛΗΤΩ.
Βλέπετε δεξιά στην μητρική το ΛΗΤΩ κόστισε 48,4 εκατ. ευρώ και αριστερά σε επίπεδο ομίλου η υπεραξια απο την εξαγορά του ΛΗΤΩ ήταν 26,5 εκατ. ευρώ.
Το 2012 όμως, το Μητέρα αναγκάζεται να κουρέψει το 50% της υπεραξίας - δηλαδή τα μουσαντένια ίδια κεφάλαια και στην μητρική το ΛΗΤΩ να καταχωρείται ότι πλέον κοστίζει 21,7 εκατ. ευρώ και αριστερά σε επίπεδο ομίλου η υπεραξια απο την εξαγορά του ΛΗΤΩ να περιορίζεται στα 13,4 εκατ. ευρώ.
Σήμερα δηλαδή το ΜΗΤΕΡΑ έχει περασμένα στα βιβλία του ότι του κόστισε το ΛΗΤΩ 21,7 εκατ. ευρώ και ότι η υπεραξία είναι 13,4 εκατ. ευρώ - όταν την ίδια ώρα τα ίδια κεφάλαια του ΛΗΤΩ στο κλείσιμο της χρήσης 2013 είναι 6,6 εκατ. ευρώ ----> το 2014 θα είναι ακόμη λιγότερα.
Πριν πάω παρακάτω να μελετήσω το Μητέρα, ξαναδιαβάζω τα νούμερα του Λητώ κάνοντας κλικ εδώ ----> Λητώ
Το MΗΤΕΡΑ εκτείνεται σε κτίριο 6 ορόφων σε ιδιόκτητο κτήριο, συνολικής επιφάνειας 30.000 τμ., επί της οδού Ερυθρού Σταυρού 6 στο Μαρούσι.
Διαθέτει συνολικά 324 κλίνες, οι οποίες αναπτύσσονται σε δωμάτια: τρίκλινα, δίκλινα, μονόκλινα, lux, μικρές & μεγάλες σουίτες.
Η εταιρεία αρχικά λειτούργησε αποκλειστικά ως μαιευτική κλινική, ενώ στη συνέχεια μετατράπηκε σε Γενική κλινική και ίδρυσε την παιδιατρική κλινική.
Το MHTEΡΑ διαθέτει:
- Πολυδύναμη Μ.Ε.Θ Ενηλίκων 11 κλινών.
- Πολυδύναμη Μ.Ε.Θ Παίδων και Μ.Ε.Θ Παιδοκαρδιοχειρουργικής Κλινικής συνολικής δύναμης 10 κλινών.
- Μονάδα Εντατικής Νοσηλείας Νεογνών τριών επιπέδων συνολικής δύναμης 90 κλινών.
- 20 αίθουσες χειρουργείων.
- 6 αίθουσες μαίευσης.
- 18 αίθουσες ωδινών.
Σε όλους τους επόμενους πίνακες υπάρχει ενσωματωμένο και το Λητώ.
Ίδια κεφάλαια και υπεραξία του Μητέρα.
Συνολικές υποχρεώσεις και καθαρός δανεισμός
Αύξηση υποχρεώσεων - η ρευστότητα μηδενική, με το ενεργητικό να φθίνει.
Οι πωλήσεις σε κατάρρευση και οι ζημιές διογκώνονται.
Μου γράφει λοιπόν ο Καπιταλιστής - που είμαι βέβαιος ότι είναι άσχετος και δεν γνωρίζει, ούτε πιθανόν καταλαβαίνει το παραμικρό απο όσα αναλύω.
Καλημέρα,φίλε μου michalisp το άρθρο του κ. Μορφονιού είναι μπακαλίστικο δεν μας λέει κάτι οι εξαμηνιαίες καταστάσεις υπογράφονται από ορκωτούς που αναλαμβάνουν την ευθύνη τους.
Μάλιστα .... οι εξαμηνιαίες καταστάσεις υπογράφονται από ορκωτούς. Διάβασε λοιπόν κύριε τι γράφει ο ορκωτός για το ΜΗΤΕΡΑ, κλείσιμο της χρήσης 2013, καθώς είναι μάλλον βέβαιο ότι δεν ξέρεις το παραμικρό.
Κάτι για αρνητικά ίδια κεφάλαια γράφει και γράφει και ότι υπάρχει αμφιβολία για το αν μπορεί η εταιρία να συνεχίσει την δραστηριότητα της.
Μας λέει ο κύριος καπιταλιστής.
Ο κ. Μορφονιός φαίνεται ότι στο άρθρο του δεν υπολογίζει την αξία των Θυγατρικών του Υγεία, μήπως η αξία τους είναι μηδέν και δεν το ξέρουμε;
Λοιπόν εγώ ο Τάκαρος γνωστός και ως μπακάλης σου έβαλα τα νούμερα και σου υπολογίζω την αξία των θυγατρικών Μητέρα (+Λητώ) εσύ θα μας γράψεις τίποτα πέραν των ευφυολογημάτων ότι τάχα μου έρχονται σημαντικές ανακοινώσεις το 2015 και η μετοχή θα πετάξει???
Ακολουθεί το ξεβράκωμα και της γιαγιάς (μητρική) ΥΓΕΙΑ και πως τα λεφτά που πέταξε ο Βγενόπουλος για να ελέγξει πλήρως Μητέρα + Λητώ τα βαφτίζουμε υπεραξίες και άυλα περιουσιακά στοιχεία.
Προσεχώς το ξεβράκωμα της γιαγιάς (Υγεία) - μπας και καταλάβουν μερικοί ότι η τσα τσά (γνωστό και ως zombie, όπως το βάφτισε ο Κlaus Κastner) έχει κάνει πολλάαααα κόλπα στους ισολογισμούς της.
Παρακαλώ πολύ προς όλους!!!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρώτα θα γεμίσουμε με σχόλια (maximum 200 σχόλια) το thread
Β΄ Φάση - Παγκόσμιο Κύπελλο 1990 (Ιταλία)
μετά το thread του Λητώ και κατόπιν θα γίνουν οι σχολιασμοί στο thread Μητέρα.
Μην με ξεπατώσετε .... σηκώνω τα threads γρήγορα για να έχετε πλήρη εικόνα του ΥΓΕΙΑ και να μην σας κρατώ σε αγωνία, αλλά ακολουθείστε τους κανόνες των σχολίων που βάζω.
Στο ΛΗΤΩ και στο Μητέρα - προς το παρόν γίνονται σχόλια που αφορούν το ΥΓΕΙΑ και τίποτα άλλο.
Συρρίκνωση ζημιών και αύξηση κύκλου εργασιών εμφάνισε ο όμιλος της Reds, το εννεάμηνο του 2014 με βάση τα Διεθνή Πρότυπα Χρηματοοικονομικής Αναφοράς (IFRS).
ΑπάντησηΔιαγραφήΣύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, κατά το πρώτο εννεάμηνο του 2014 ο κύκλος εργασιών του Ομίλου παρουσίασε αύξηση 16% και ανήλθε σε ποσό 4,1 εκατ. ευρώ, έναντι ποσού 3,6 εκατ. ευρώ του αντίστοιχου εννεαμήνου 2013. Ο κύκλος εργασιών προέρχεται εξ΄ ολοκλήρου από τη μίσθωση του Εμπορικού Πάρκου “Smart Park”. O κύκλος εργασιών των καταστημάτων του Πάρκου ενισχύθηκε κατά 19% κατά τη διάρκεια του πρώτου εννεαμήνου του έτους και η επισκεψιμότητά του παρουσίασε αύξηση κατά 14% κατά την ίδια χρονική περίοδο σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2013. Το ποσοστό κάλυψης των επιφανειών εμπορικής μίσθωσης ανέρχεται πλέον σε 100% περίπου.
Τα λειτουργικά αποτελέσματα (EBITDA) του Ομίλου στο εννεάμηνο του 2014 παρουσίασαν κέρδη 1,8 εκατ. ευρώ έναντι 1,0 εκατ. ευρώ του αντίστοιχου εννεαμήνου 2013, ήτοι 79% αύξηση.
Οι ζημίες προ φόρων σε ενοποιημένο επίπεδο ανήλθαν για το εννεάμηνο του 2014 σε 0,9 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών προ φόρων 1,4 εκατ. ευρώ περίπου, του αντίστοιχου εννεαμήνου 2013.
καλά τα αποτελεσματα της Reds...αντε καποια στιγμη και στα κέρδη!!
ΔιαγραφήΠανάγος
monsieur Δαρείος τι παίζει με τον Άβακα και έχει ρημάξει στο ταμπλό έχετε άποψη για την κατρακύλα,κάτι ακούγετε για ΔΠ πράγμα που δεν το πιστεύω αλλά λέω μήπως είναι αλήθεια.
Διαγραφήευχαριστώ πολύ
Νίκος Τ.
Θα παρακαλέσω τον κύριο που ανάρτησε την πιο πάνω ερώτηση για τον ΑΒΑΞ να μην ξαναχρησιμοποιήσει το nickname ΝίκοςΤ,που είναι το όνομα που χρησιμοποιώ στο διαδίκτυο εδώ και πολλά χρόνια.Θέλω να πιστεύω ότι πρόκειται για σύμπτωση.Με εκτίμηση κύριε συνονόματε,ελπίζω να γίνει δεκτή η παρατήρηση μου.
ΔιαγραφήJ&P Άβαξ
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπερβολικά κακή θεωρούμε την οικονομική κατάσταση της J&P Άβαξ και μάλιστα επιδεινούμενη από χρήση σε χρήση. Πλέον οι συνολικές υποχρεώσεις στα 1,17δις ευρώ, με τα ίδια κεφάλαια να μειώνονται και άλλο στα 195εκ ευρώ, δηλαδή μια αναλογία 6 φορών. Είναι χαρακτηριστικό ότι το EBITDA είναι στα 31,6εκ ευρώ με τους χρεωστικούς τόκους στα 29εκ ευρώ). Στα αποτελέσματα χρήσεως, ζημίες 31,4εκ ευρώ στο 9μηνο Vs ζημιών 19,5εκ ευρώ πέρσι.
δεν βλεπω πολυ κινητικότητα στο blog παρόλο που βγήκαν τα 9μηνα...μάλλον κάποιοι αρχίσανε απο τώρα τους κουραμπιέδες!!
ΑπάντησηΔιαγραφήύστερα απο το διάβασμα αρκετών 9μήνων ξεχώρισα τα παρακάτω...:
ΑΣΚΟ..πολύ καλά τα αποτελέσματα..αγοράζεται με κλειστά μάτια απο εμένα σε αυτά τα επίπεδα..
ΓΕΒΚΑ..ικανοποιητικά τα αποτελέσματα..η εταιρία θα επιβιώσει και ΄μετά απο πυρηνική έκρηξη..αγοράζετε άνετα στα επίπεδα αυτά..
ΦΛΕΞΟ..κάθε χρόνο και καλύτερα..η μόνη απορία μου..αφού έχει αρνητικό δανεισμό γιατί να πληρώνει χρηματοοικονομικά έξοδα;;δεν είναι και λίγα..η πορεία της μετοχής είναι σκέτη απογοήτευση..δεν πειράζει..θα πάρουμε και άλλα..λεφτά υπάρχουν το είχε πει ο Γιωργης..
ΙΚΤΙΝ...φαινομενικά άσχημο 9μηνο..ότι πρέπει για εκτίναξη κερδοφορίας τα επόμενα χρόνια..ο μόνος προβληματισμός...οι μειωμένες πωλήσεις..(κ.Τάκη παρακαλώ τα φώτα σας..)
REDS...μια χαρά τα αποτελέσματα...καλύτερα απο πέρσι..αγοράζεται σε αυτά τα επίπεδα..κ.Δάρειε αν έχετε όρεξη κανά σχόλιο..
ΑΡΑΙΓ..φοβερό 9μηνο..αλλά η μετοχή είναι απλησίαστη απο εμένα..
ΕΥΑΘ..πολύ καλά τα αποτελέσματα..και η τιμή της μετοχής μια χαρά είναι..ο μόνος κίνδυνος η επόμενη κυβέρνηση..προσωπικά έχω μ.ο 3.9(κάπου εκεί)..δεν νομίζω να αγοράσω και άλλα προς το παρών..
ΚΟΥΕΣ..η εταιρία είναι ΤΟΥΜΠΑΝΟ..η μετοχή σε φθηνά επίπεδα..αλλά δεν αποτελεί τρελή ευκαιρία
Πανάγος
Τα αποτελέσματα έχουν βγει μεν, αλλά για το άμεσο διάστημα δεν είναι το μείζον (δυστυχώς). Δε νομίζω ότι φταίνε οι κουραμπιέδες. Με πολλές προβλέψεις να έχουν πέσει έξω (έως πολύ έξω), πιθανολογώ πως υπάρχουν πολλοί εγκλωβισμένοι σε επίπεδα αρκετά ανώτερα από αυτά που γράφει ο ΓΔ επί του παρόντος και κατά συνέπεια τα κεφάλια έχουν μπει μέσα. Συνδιαστικά με την πολύ περιορισμένη ορατότητα στο πολιτικό σκηνικό, λογικό είναι να υπάρχει γενικότερη επιφυλακτικότητα ως προς τους σχολιασμούς.
ΔιαγραφήΣε ό,τι αφορά το θέμα των αποτελεσμάτων, από τις μετοχές που παρακολουθώ η ΑΣΚΟ πράγματι έχει πολύ εντυπωσιακή πορεία, το ίδιο θεωρώ και για τη ΜΕΤΚΑ. Και η ΔΕΗ δεν τα πήγε άσχημα ενώ ενδιαφέρον παρουσιάζουν και τα αποτελέσματα της ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ.
Οι μεταλλουργικές από το κακό στο χειρότερο στο θέμα του ακριβού ρεύματος δεν προχωράει τίποτα, ΟΛΘ πολύ δυνατός και με πολύ καλές προοπτικές. Καρέλιας σταθερά ανοδικός χωρίς εκπλήξεις. Στην ΚΟΥΕΣ το μόνο που με προβληματίζει είναι το περιθώριο κέρδους που παρουσιάζει, σε αυτά τα επίπεδα θα προτιμούσα κάτι άλλο.
ΔιαγραφήMonsieur Λουκάς Μπατήρης σας ευχαριστώ για την απάντηση αυτό που αναφέρετε σαφώς και είναι ορθό απλά προχώρησε σε διαγραφές απαιτήσεων αλλιώς τα αποτελέσματα θα ήταν σαφώς καλύτερα από πέρυσι , εδώ θα συμφωνήσω απόλυτα με τον monsieur Τάκης μακρυά από κατασκευαστικές την παρούσα περίοδο, όμως ο Monsieur Δαρείος κάτι θα είδε ώστε να είναι μέσα σε αυτήν την μετοχή μην ξεχνάμε το μεγάλο ανεκτέλεστο που έχει και όχι μόνο αυτό , όχι ότι μπορεί να σώσει εύκολα την παρτίδα αλλά δεν πιστεύω την ΔΠ που έχει βγει στη φόρα
ΑπάντησηΔιαγραφήMonsieur ΝίκοςΤ συγνώμη δεν θα επαναληφθεί
Ευχαριστώ Τ.Ν.
ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΩΡΑ- ΠΕΜΠΤΗ ΠΙΑΝΩ ΤΖΟΚΕΡ ΚΑΙ ΑΠΟ ΛΟΥΚΑΣ ΜΠΑΤΗΡΗΣ ΓΙΝΩΜΕ -ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΟΥΧΟΣ -ΜΠΑΤΗΡΗΣ - ΛΟΥΚΑΣ ΟΡΕ ΓΛΕΝΤΙΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε την γ΄ εξάσκηση του Warrant της Alpha Bank να είναι αυτές τις ημέρες θα πρέπει να αναφέρουμε ότι σύμφωνα με το χθεσινό κλείσιμο, σε καμία περίπτωση δεν αξίζει η εξάσκηση των Warrants της Alpha Bank σε αυτή τη χρονική στιγμή. Σύμφωνα με τους υπολογισμούς και με βάση τη χθεσινή τιμή του Warrant, η τιμή της μετοχής βγαίνει στα 0,63 ευρώ όταν η τρέχουσα τιμή της μετοχής είναι 0,527 ευρώ, δηλαδή μιλάμε για ένα premium σχεδόν 20%.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤώρα, ντε και καλά αν κάποιος θέλει οπωσδήποτε να εξασκήσει τα Warrants, αυτό που συμφέρει να κάνει είναι να πουλήσει τα Warrants, να προσθέσει το ποσό που θα έβαζε για την εξάσκηση και θα καταλήξει με 20% περισσότερες μετοχές από ότι με την εξάσκηση των Warrants.
Αν και σίγουρα οι μετοχές των μικρών εισηγμένων έχουν το γνωστό πρόβλημα της εμπορευσιμότητας, σε εταιρείες όπως η AS Company, τα Πλαστικά Κρήτης, την Κάρατζης, τον Κανάκη, το Πλαίσιο, τον Πετρόπουλο, ακόμη και την Kleeman (ας ξεχάσουμε αυτό το οποίο γίνεται με τα δικαιώματα μειοψηφίας) και την Ευρωπαϊκή Πίστη (δε μας αρέσει ο κλάδος των ασφαλειών) βρίσκει κανείς εισηγμένες, με σχεδόν μονοψήφια P/E Ratio (τουλάχιστον στην πλειοψηφία των περιπτώσεων), μηδενικά ή πολύ λίγα δάνεια και υποχρεώσεις (σε σχέση με τα ίδια κεφάλαια), χαμηλές τιμές προς λογιστικές αξίες (P/BV), ικανοποιητικά μερίσματα (τόσο σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία όσο και εν δυνάμει) και πάνω από όλα νοικοκυρεμένα «μαγαζιά» (σε απόλυτους αριθμούς δε βλέπει κανείς κάτι τέτοιο στη συντριπτική πλειοψηφία των μικρών εισηγμένων). Φυσικά βρίσκει κανείς και το πρόβλημα της εμπορευσιμότητας αλλά και τον κίνδυνο μελλοντικά ο μέτοχος να γίνει έρμαιο των προθέσεων του βασικού μετόχου (όχι ότι αυτό δε συμβαίνει στις μεγάλες εισηγμένες – άπειρα τα παραδείγματα), αν και όσοι ασχολούνται με το Χ.Α. γνωρίζουν λίγο πολύ τους «καλούς» και τους κακούς «επιχειρηματίες».
ΑπάντησηΔιαγραφήΌπως και να έχουν τα πράγματα και χωρίς σε καμία περίπτωση να συστήνουμε τις παραπάνω μετοχές, αυτό που λέμε για ακόμη μια φορά είναι ότι η εικόνα πάρα πολλών μεγάλων ομίλων της χώρας είναι από κακή ως υπερβολικά κακή, με ανύπαρκτα κέρδη και πάνω από όλα με εντυπωσιακά μεγάλες υποχρεώσεις, τις οποίες δεν κρύβουμε ότι σχεδόν αποκλείουμε πως θα καταφέρουν να καλύψουν – εξυπηρετήσουν τα επόμενα χρόνια.
Κλείνοντας, απλά θα επαναλάβουμε και πάλι ότι με τέτοιες αποτιμήσεις από τους μεγάλους του κλάδου, το μόνο σίγουρο είναι ότι χρειαζόμαστε ένα ξεκάθαρο πολιτικό περιβάλλον και επιστροφή των προσδοκιών, όσο αυτό είναι εφικτό σε αυτή τη χώρα.
ΓΙΑ ΤΟ ΦΙΛΑΡΑΚΙ ΜΟΥ ΤΟΝ CHAMBO ΔΕΗ--Η μεγάλη πρωταγωνίστρια της χθεσινής συνεδρίασης ήταν η μετοχή της ΔΕΗ, αν και προς στιγμήν η διαγραμματική εικόνα της παραμένει απολύτως αρνητική, με το μόνο σίγουρο να είναι ότι απαιτείται μια περαιτέρω μεγάλη αντίδραση για να μιλήσουμε για πραγματική - ουσιαστική βελτίωση της τεχνικής εικόνας. Προτού να περάσουμε στα επιμέρους επίπεδα να σημειωθεί ότι η μετοχή της ΔΕΗ είναι από αυτές που έχουν πληγεί περισσότερο κατά την τελευταία πτώση, κάτι το οποίο σε μεγάλο βαθμό οφείλεται στην πολιτική αβεβαιότητα που υπάρχει. Αν δεχθούμε επομένως ότι σε κάποια φάση απομακρυνθεί ο πολιτικός κίνδυνος (σε μια πιθανή εκλογή του προέδρου), η μετοχή της ΔΕΗ θα μπορούσε να ήταν από αυτές που θα κέρδιζαν μεγάλο μέρος από την πρόσφατη πτώση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτα επιμέρους επίπεδα και παρά τη χθεσινή άνοδο, η πρώτη προτεραιότητα είναι η παραμονή υψηλότερα των 6,20 – 6,30 ευρώ, αφού σε διαφορετική περίπτωση μπορεί να έχουμε μια πτώση μέχρι τα επίπεδα των 5,40 – 5,50 ευρώ, πολύ ισχυρές – μακροπρόθεσμες – στηρίξεις στις οποίες προσφάτως ολοκληρώθηκε η διόρθωση της αγοράς. Σημειώνεται ότι απώλεια και αυτών των στηρίξεων μπορεί πλέον να στείλει τη μετοχή στα επίπεδα των 4,50 – 4,55 ευρώ ή και ακόμη χαμηλότερα μέχρι τα επίπεδα των 3,00 ευρώ.
Από την άλλη πλευρά, με βάση την παραμονή υψηλότερα των 6,20 – 6,30 ευρώ, οι επόμενες αντιστάσεις βρίσκονται στα επίπεδα των 6,90 - 7,00 ευρώ, 7,40 – 7,50 ευρώ και εν συνεχεία αισθητά υψηλότερα στα 8,00 ευρώ και 8,30 – 8,40 ευρώ, διάσπαση των οποίων θα μπορούσε να μας κάνει να μιλήσουμε για μια πραγματικά ουσιαστική βελτίωση της τεχνικής εικόνας, 8μετά το εντυπωσιακό sell – off των τελευταίων μηνών.
ΑΓΟΡΑΣΤΕ ΚΑΙ ΘΑΥΜΑΣΤΕ-----Νομίζω ότι θα ξεπεράσομε τις αντιστάσεις, 1020, 1040, και από κει και πάνω ο ορατός στόχος είναι οι 1150, αλλά μπορεί να δούμε και κάτι καλύτερο. Προσοχή όμως διότι μπορεί να μην έχουν διάρκεια αν όπως νομίζω βρισκόμαστε σε ένα ακόμη διορθωτικό ανοδικό κύμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΑ ΠΟΙΟΣ ΕΙΜΑΙ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ -----Η----ΔΟΜΗ----------
ΑπάντησηΔιαγραφήRed allert... Άκυρος ο πυθμένα του 8ΧΧ,τα πράγματα δεν πρόκειται να εξελιχθούν ομαλώς το επόμενο δίμηνο.Όχι,δεν υπολογίζω σε πρόωρες εκλογές,όμως θα εκτραχυνθούν και δεν θα έχουμε ομαλότητα.Νέος στόχος το 6ΧΧ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑντιδείκτης
Τι έχει αλλάξει κ. Αντιδείκτη;
ΔιαγραφήKε Αντιδείκτη μήπως συμβει το αντιθετο και ο ΓΔ παρει τα πανω του ?. Ισα ισα τωρα με την επεκταση του μνημονιου, ολοι θα μαζεψουν τις ουρες τους, και οι ξενοι επενδυτες θα ησυχασουν. Ο συριζα επισης εγινε γατακι, γιατι ειδε οτι δεν τον παιρνει για παλληκαριες οταν γινει κυβερνηση. Οποτε ο ΓΔ στις 1250 μοναδες, και στην επομενη επεκταση του μνημονιου στις 1500.
Διαγραφή
ΔιαγραφήΟι 1200 μονάδες ΓΔ απαιτούν χρήμα για να επιτευχθούν. Με τζίρους 60-70-100 εκ. δυστυχώς δεν υπάρχει καμία περίπτωση.
Συμφωνώ με τον κ. hippy, καθώς κ. Πέτρο ίσως να θυμάστε με τι ορμή διασπάστηκαν οι 1100 μονάδες. Οι τζίροι με τους οποίους έγινε η τελευταία άνοδος ήταν ελάχιστα πειστικοί για σοβαρή προοπτική συνέχισης της ανοδικής τροχιάς.
ΔιαγραφήΚαι το σημαντικότερο, δεν έχει αλλάξει τίποτα προς το καλύτερο σε ότι αφορά το εσωτερικό σκηνικό.
Επειδή τώρα μπήκα και το είδα,θα παρακαλούσα να σταματήσει ο κύριος τις πλάκες,που επικαλείται το δικό μου ψευδώνυμο.
ΔιαγραφήΔεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ αλλαγή στο πλάνο που λέει ότι στο 8ΧΧ είδαμε τα χαμηλά και ότι το 2015 θα είναι πολύ καλό.
Ελπίζω να μην επανέρθει ο κύριος,ευχαριστώ για την κατανόηση.
Αντιδείκτης
Δυστυχώς τετοιες πρακτικές ,απο ανώνυμους που υπογράφουν με πλαστό ψευδώνυμο,μπορούν να καταστρέψουν χαρτοφυλάκια,σε επενδυτές που δεν εχουν ξεκάθαρη άποψη για την βραχυπρόθεσμη τάση του Χ.Α.Α.Βεβαίως την τελική ευθύνη την έχει ο επενδυτής.
ΔιαγραφήΠήγα σε μάγισσες σε χαρτορίχτρες
ΑπάντησηΔιαγραφήνα δω που χάνεσαι όλες τις νύχτες.
Κι είδα μια γόησσα ντάμα σπαθάτη,
να `ναι στο πλάι σου σ’ ένα κρεβάτι.
Βάζεις φωτιά στο σπίτι μας και θα το κάνεις στάχτη.
Μα θα τις βάλω γρήγορα τις τρέλες σου σε τάξη.
Πήγα σε μάγισσες σε χαρτορίχτρες
να δω που χάνεσαι όλες τις νύχτες.
Πήγα σε μάγισσες σε καφετζούδες
και μου `παν έμπλεξες με μπελαλούδες
κι είδα τη γόησσα μες στο φλιτζάνι,
να θέλει μάτια μου να με ξεκάνει. https://www.youtube.com/watch?v=ProqTfk4N3U
ΜΑ ΠΟΙΟΣ ΕΙΜΑΙ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΣ---------Ο ΓΙΟΣ ΤΟΥ ΠΑΡΤΑ ΟΛΑ-------Έπαθα ζημιά, μέσα στην καρδιά
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ αιτία που υποφέρω μια ομορφονιά
Έπαθα ζημιά, μέσα στην καρδιά
Είναι σίγουρα δεν είναι στα 19
Κοριτσάρα μου για σένα όλα τα λεφτά
Κι είμαι υπεύθυνος για ότι κι αν συμβεί μετά
Κοριτσάρα μου σε θέλω για την πάρτη μου
Να ξυπνάς και να κοιμάσαι στο κρεβάτι μου
Άμα μου μιλά και άμα μου γελά
Νιώθω ότι μου τρυπάνε μέσα την καρδιά
άμα μου μιλά και άμα με φιλά
Ακατάλληλο το έργο είναι για παιδιά
Κοριτσάρα μου για σένα όλα τα λεφτά
Κι είμαι υπεύθυνος για ότι κι αν συμβεί μετά
Κοριτσάρα μου σε θέλω για την πάρτη μου
Να ξυπνάς και να κοιμάσαι στο κρεβάτι μου
Έπαθα ζημιά, μέσα στην καρδιά
Η αιτία που υποφέρω μια ομορφονιά
Έπαθα ζημιά, μέσα στην καρδιά
Είναι σίγουρα δεν είναι 29
Κοριτσάρα μου για σένα όλα τα λεφτά
Κι είμαι υπεύθυνος για ότι κι αν συμβεί μετά
Κοριτσάρα μου σε θέλω για την πάρτη μου
Να ξυπνάς και να κοιμάσαι στο κρεβάτι μου
Άμα μου γελά, μέσα στην καρδιά
Νιώθω ότι σταματάει τούτη τη βραδιά
Και όταν μου μιλά, και όταν με φιλά
Ακατάλληλο το έργο είναι για παιδιά
Κοριτσάρα μου για σένα όλα τα λεφτά
Κι είμαι υπεύθυνος για ότι κι αν συμβεί μετά
Κοριτσάρα μου σε θέλω για την πάρτη μου
Να ξυπνάς και να κοιμάσαι στο κρεβάτι μου---------https://www.youtube.com/watch?v=UZ1NoPg9Zdc
ΚΑΙ ΠΟΥ ΝΑ ΠΙΑΣΩ ΑΥΡΙΟ ΤΟ ΤΖΟΚΕΡ --------------- ΘΑ ΒΑΛΩ ΦΟΥΣΤΑΝΕΛΛΑ ------------ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΔΗΣ ΤΟΥ ΑΛΕΞΙΟΥ --ΜΕΤΑΦΟΡΕ - ΜΕΤΑΚΟΜΗΣΗΣ Ο ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΟΥΧΟΣ--------ΑΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ=====Αγαπώ αγαπώ μια πιτσιρίκα,
ΑπάντησηΔιαγραφήειναι τρε, ειναι τρέλα έίναι γλύκα
Ότι μου, ότι μου `λειπε το βρήκα,
στην μικρή, στην μικρή την πιτσιρίκα
Πιτσιρί, πιτσιρίκα θ’ αρρωστήσω,
άμα δε, άμα δε σε συναντήσω,
και τα ο, και τα όμορφα σου χείλη
τρυφερά, τρυφερά να τα φιλήσω
Μες τα μα, μες τα μάτια σου το βρήκα
Ότι ψα, ότι ψάχνω πιτσιρίκα
Πες μου ο, πες μου οτι δε μ `αλλάζεις
Και τα χρο, και τα χρόνια δεν κοιτάζεις
Αγαπώ αγαπώ μια πιτσιρίκα,
ειναι τρε, ειναι τρέλα έίναι γλύκα
Ότι μου, ότι μου `λειπε το βρήκα,
στην μικρή, στην μικρή μου πιτσιρίκα-------https://www.youtube.com/watch?v=aAGQJEfaIUM
Λάρισα Εμπιστευτικό ==========https://www.youtube.com/watch?v=WQ9Exn2XGgY
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν είχα αυταπάτες εγώ μες στη ζωή
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν έλπισα ποτέ μου πως θα `χα ανταμοιβή
Μα όμως δε φαντάστηκα για αυτό πικρά γελάω
πως θα `ρθει κάποτε στιγμή που θα μου πουν χρωστάω
Δε χρωστάω, όλα τα `χω πληρωμένα
κι άλλα τόσα, κι άλλα τόσα χαρισμένα
Δεν πλήρωσα ποτέ μου λογαριασμό σωστό
τα ρέστα χαρισμένα και μπουρμπουάρ διπλό
Μα όμως δε φαντάστηκα για αυτό πικρά γελάω
πως θα `ρθει κάποτε στιγμή που θα μου πουν χρωστάω
Δε χρωστάω, όλα τα `χω πληρωμένα
κι άλλα τόσα, κι άλλα τόσα χαρισμένα[[[[[------https://www.youtube.com/watch?v=2xEqLHpaTfQ
ΟΙ ΚΟΥΦΑΛΕΣ - ΝΙΚΟΣ ΜΑΚΡΟΠΟΥΛΟΣ, ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΤΡΑ --Όταν πεθάνω ρε κουφάλες
ΑπάντησηΔιαγραφήτι να το κάνω
στον τάφο μου που θα `ρθετε επάνω;
Με τα μάτια δακρυσμένα
τι καλό παιδί θα πείτε,
άντε να χαθείτε!
Όταν πεθάνω ρε κουφάλες
χάρισμα σας
τα δάκρυα σας και τα μαύρα τα γυαλιά σας
Με τα μάτια δακρυσμένα
τι καλό παιδί θα πείτε,
άντε να χαθείτε!------https://www.youtube.com/watch?v=PnYYx-xkJhg
Κυριε Λουκα τι σχεση εχουν ολα αυτα που αναγραφετε ποιο πανω με χρηματηστηριακο blog?
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα .....συμφωνώ με τον κ. ανωνυμο.
ΔιαγραφήΓραφετε συνεχως τραγουδια και για το tzoker και μοιραζετε κρασια απο εδω κι απο κει.Τι να μην εξαφανιστουν ολοι μετα οι σοβαροι σχολιαστες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΩΡΑ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΘΑ ΜΟΙΡΑΖΩ ΚΑΙ ΓΑΛΟΠΟΥΛΕΣ-ΑΝΟΙΞΑΜΕ ΚΑΙ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ--
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύριε Λουκά θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας και τις δικές μου χρηματιστηριακές εμπειρίες.Ένα από τα καλύτερα κόκκινα κρασιά είναι ο Ερυθρός Αμέθυστος και για τα λευκά εάν είναι πολύ καλή η οινοποίηση ξεχωρίζει η ποικιλία Αθήρι.Εσείς προτιμάται εμφιαλωμένα η μόνο από το βαρέλι σας?..ΦΤΑΙΧΤΗΣ
Διαγραφήκυριε ΦΤΑΙΧΤΗΣ ΜΟΥ ΑΡΕΣΗΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΚΑΘΑΡΟΑΙΜΟΣ - ΓΝΗΣΙΟΣ ΚΑΙ ΛΑΙΚΟΣ ΤΟ ΚΡΑΣΑΚΙ ΤΟ ΦΤΙΑΧΝΟ ΑΓΝΟ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΩ ΤΟ ΚΡΑΣΑΚΙ ΤΟ ΠΙΝΩ ΜΕ ΧΑΛΑΡΩΝΗ ΚΑΙ ΞΕΧΝΑΩ ΤΑ ΠΑΝΤΑ - ΜΑΡΕΣΗ Η ΑΣΤΑΤΗ ΖΩΗ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑ ΑΛΑΝΙ -----ΝΙΚΟΣ ΒΕΖΥΡΑΚΗΣ-------ΕΙΜΑΙ ΑΡΧΟΝΤΟΠΟΥΛΟ ----------https://www.youtube.com/watch?v=zeUINbTYCRo----------Μ’αρέσει η άστατη ζωή
Διαγραφήγεννήθηκα αλάνι
μ’αδυναμία στο πιοτό
στ’όπλο και στο φουστάνι.
Δε θέλω σχέσεις μόνιμες
δεσμεύσεις κι ιστορίες
κουμάντα, περιορισμούς
ζήλειες και φασαρίες .
Έχω ατίθαση καρδιά
μωρό μου από τη φύση
κι άθρωπος δεν ε βρέθηκε
να την ε κυβερνήσει
Στα τεντώμενα τα σχοινιά
μ’αρεσέσει να κινούμαι
κανόνες δε με πιάνουνε
και νόμους δε φοβούμαι
Καρδιά ’χω από σίδερο
κι εγωισμό ατσάλι
μα λιώνουνε σαν θα βρεθώ
σε μια καυτή αγκάλη
Μ’έστειλε ο Θιός να υπηρετώ
αιώνια τη γυναίκα
μα όριο δε μου ’βαλε
να είναι μια ή δέκα
Φίλε και πως ν’αντισταθώ
στο έρμο το φουστάνι
σα σηκωθεί που ανάστατο
όλο το κόσμο κάνει
Το καμαρώνω όπου το δω
φίλε μου το ωραίο
κι αν κουνηθεί και του χυθώ
πες μου μετά θα φταίω;
Ο άντρας είναι κηνυγός
μωρό μου από τη φύση
όπλο και θήραμα μπορεί
να τονε συγκινήσει
Δίκανο θελει στο λαγό
να σημαδέψει ευθεία
μα τ’όπλο ντου στον έρωτα
είναι η γοητεία
κοκκινομάλλες, καστανές
ξανθομαλλούσες βιόλες
έχω στα στήθια μια καρδιά
που σας χωράει όλες
Για την αγάπη σας τρελό
με βγάλανε κι αλήτη
γιατί τις νύχτες δε πατώ
τα πόδια μου στο σπίτι.
Αν είναι θε μου ο έρωτας
ως λένε αμαρτία
τότε δηλώνω αμρτωλος
να κλείσει η ιστορία.
Θα κηνυγώ και θα γλεντώ
μέχρι να ξεψυχίσω
γιατί μονάχα μια φορά
στο κόσμο αυτο θα ζήσω.
Κι αν είναι θε μου έγκλημα
που βγήκα νταλκαδιάρης
στα στήθια έχω τη καρδιά
κι έλα να μου τη πάρεις ΑΡΧΟΝΤΑΣ ΛΕΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
Ας γράψω και κάτι που αφορά το ΧΑΑ. Χτες και σήμερα δόθηκε το 10% των ΟΤΕ και ΜΥΤΙΛ του ημετέρου χαρτοφυλακίου, ο Ευάγγελος έδωσε και το 20% του κέρδος. Στον ΟΤΕ μια η άλλη. Άρχεται η συγκέντρωση ρευστότητας, καινούργιο χρήμα θα τοποθετηθεί σε χαμηλότερα επίπεδα. Ίσως την επομένη των εκλογών όπως έχει προτείνει και ο hippy ο Ηλίας. Καλησπέρα σε όλους
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητοί φίλοι, εμφανιστείτε και γράψτε τις γκουρουδιές σας. Μην ξεχνάτε ότι μάτια που δεν βλέπονται γρήγορα λησμονιούνται. Κύριε Τάκη σας σέβονται στα χρηματιστηριακά blogs, Τάκαρο σας ανεβάζουνε, Τάκαρο σας κατεβάζουνε. Δεν είναι τυχαίο. Καταλαβαίνω και τον κορεσμό και τις κύριες ασχολίες σας. Αλλά είναι κρίμα και άδικο να αφεθεί αυτή η σελίδα στην φθορά και στο αράχνιασμα.
ΔιαγραφήΚ. Νίκο καλησπέρα σας . Για μένα τίποτα σε βραχύ τεμπο δεν έχει αλλάξει για γ-δου τράπεζες βαγγελίνιους ικτινους και άλλα δαιμόνια απο αυτά που αράδιασα στο προηγούμενο ποστ του Μορφονιού. Θα ανησυχούσα μόνο μετά απο απώλεια της περιοχής 950-60 σε κλείσιμο πάντα. Trading συνεχίζεται για ρύθμιση θέσεων ,όχι πάντα όπως θα ήθελα.
ΔιαγραφήΣήμερα -και καλά - απογοήτευσε ο Μαριο. Αλήθεια περίμεναν QE alla americana???
Μια και πιάσαμε τα κρασιά απο πάνω να εκφράσω την προτίμηση μου για τα βόρεια κρασιά μας. Ιδίως όσα αναδεικνύουν την ποικιλία ξινόμαυρο , την μαλαγουζία . Για όσους δεν έχουν δοκιμάσει προτίνω και το σαντορινιό μαυροτράγανο
Καλησπέρα κύριε Lorac.Και εγώ δεν καταλάβαινα της σούπερ προσδοκίες από τον σούπερ Μάριο.Η ΕΚΤ είναι μεγάλο καράβι,οι ελιγμοί της θα είναι αργοί. Ας αφήσουμε το γεγονός ότι ο καπετάνιος δεν είναι ελεύθερος να πάει το καράβι όπως θέλει.
ΔιαγραφήΚ. Τάκη σας γράφω αυτό το μήνυμα για να σας ευχαριστήσω για την γκουρουδια σας όσον αφορά τον Καραμολέγκο. Στις μέρες με τις πολύ μεγάλες διακυμάνσεις πηγαίνει όπως είπατε σαν θωρηκτό .Σας ευχαριστώ που μοιράζεστε τις γνώσεις σας με όλους μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα φίλτατοι στην όμορφη παρέα σας και από μένα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρώτος διδάξας και μέγας γκουρού ο Κος Μορφονιός όταν μας είχε ειδοποιήσει να "προσέχουμε για να έχουμε" προ διμήνου σε σχόλιό του για τη ΔΕΗ και γενικότερα για την χρηματιστηριακή μας πορεία.
Σε ανύποπτο χρόνο όταν τον είχα ρωτήσει τη γνώμη του για τη ΦΡΙΓΟ, μου είχε απαντήσει-προιδεάσει για την κατάληξή της... σημερινά χάλια κάτω των 2 ευρώ. ένα τεράστιο ΣΕΒΑΣΜΟ από μένα για το πρόσωπό σας Κ.Τάκη
Ρευστότητα
Πολλοί αξιότιμοι κύριοι ήδη έχουν κάνει το κουμάντο τους μαζεύοντας πολύτιμη ρευστότητα και μειώνοντας τον κίνδυνο από την έκθεσή τους στους χρημ/κους κινδύνους. Συμμερίζομαι και εγώ αυτή την άποψη. Προχθές μάλιστα στην γενική συνέλευση της Αιολικής, της οποίας είμαι μέτοχος αρκετό καιρό, ο νυν πρόεδρος (όχι πια ο κ.ος Παγίδας... πιστεύω να ενθυμείσθαι κ. Hippy) τα ίδια μας είπε...ότι έχει περιορίσει στο 23% την έκθεση στην ελληνική αγορά μετοχών τουλάχιστον μέχρι το Μάρτη του επομένου έτους και έχει αυξήσει την έκθεση στα ομόλογα και στις ξένες κεφαλαιογορές. άλλη μία επιστροφή 0,13 ευρώ ανά μετοχή μαζί με 0,20 η αντίστοιχη η περσινή... μέσα σε 2 έτη θα μου έχει δώσει το 33% της αξίας κτήσης της.... και έχει ακόμη κ άλλο λίπος να κάψει. Μπορεί να μην είναι θωρηκτό, σε μένα όμως μου έχει συμπεριφερθεί ως φρεγάτα
κ αφού λοιπόν αρκετοί περιμένουν κλυδωνισμούς στο ΧΑΑ διερωτώμαι για ποιο λόγο να μην στραφώ στα παίξιμο της αγοράς αρνητικά, γνωστό κ ως σορτάρισμα ???
και ένα διττό ερώτημα για τον κ.Τάκη και για τους υπόλοιπους
μετά την πρόσφατη (παροδική ή μονιμότερη... κανείς δεν γνωρίζει) πτώση της τιμής του πετρελαίου, αυτό κατά τη γνώμη σας, πόσο δύναται να επηρεάσει, θετικά ή αρνητικά, την πορεία : α) της ΜΟΗ κ των ΕΛΠΕ δεδομένου ότι η UBS σήμερα αναβάθμισε την πρώτη με τιμή στόχο στα 9,5 ευρώ κ 6,5 ευρώ τη δεύτερη.... αν δε με απατά η μνήμη μου εσείς είχατε αρνητική άποψη για αμφότερες και β) την πορεία του BOVESPA καθότι είναι πετρελαιοπαραγωγός χώρα η Βραζιλία.
Κ για να ευθημήσουμε, πιστεύω να γνωρίζετε το αίτιο της πτώσης της τιμής της ΒΙΟΧΑΛΚΟ
μα επειδή ως μέλος του διοικητικού συμβουλίου εξέλιπεν ο κόμης....
τώρα λοιπόν που αντικαταστάθηκε από νεώτερο κόμη... ειναι πια βέβαιο ότι το χαρτί θα βγάλει φτερά και θα πετάξει.....
Σήμερα παρακολουθώ ΕΛΒΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι στην ΒΙΟ νέος κόμης στο ΔΣ
Στις 19.288 περιορίστηκαν οι ενεργές μερίδες το Νοέμβριο, από 28.897 τον προηγούμενο μήνα, καταδεικνύοντας την αποχή των εγχώριων χαρτοφυλακίων από το ταμπλό. Έως 3.000 ευρώ η αξία για το 81,7% των ενεργών χαρτοφυλακίων.
ΑπάντησηΔιαγραφή1800 μοναδες εντος του 2015
Dax Stis 10000 monades xekina i anodos.............. gia 14000
ΔιαγραφήS@ P 500 apo 2100 xekina ................ gia 2700
Bonsoir!
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια όσους αναρωτιούνται τι εχει γίνει τις τελευταίες ημέρες και το χρηματιστήριο ανεβαίνει όλο και πιο ψηλά ας ρωτήσουν την ΕΧΑΕ γιατί αυτή την εβδομάδα δεν ενημέρωναν μέσο του Δελτίου Τιμών τους δανεισμένους τίτλους.
ΥΓ
Στην J&P με κάτι σημερινές αγορές η μικτή τιμή πλέον στο 0.77€....
Θα απουσιάζω για κάποιο διάστημα. To κλασικό σκί στο Zetmatt αυτή την χρονιά.
Επιστρέφω με το νέο έτος. Χρονια Πολλά σε όλους και ότι επιθυμείτε.
ΚΥΡΙΕ ΔΑΡΕΙΕ ΝΑ ΜΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ- ΚΥΡΙΑΚΗ ΠΙΑΝΩ ΤΖΟΚΕΡ - ΔΕΥΤΕΡΑ ΤΡΑΠΕΖΑ - ΤΡΙΤΗ- Zetmatt --ΕΦΘΑΣΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
ΔιαγραφήΚΥΡΙΕ ΔΑΡΕΙΕ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΔΩΣΕΤΕ ΕΝΑ LINK ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΔΑΝΕΙΣΜΕΝΟ Ι ΤΙΤΛΟΙ ?ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
ΔιαγραφήISCR
Monsieur Darius, je vous souhaite des bonnes vacances et Joyeux Noël! Nous vous attendons avec la venue de la nouvelle année!!
ΔιαγραφήMerci beaucoup MONSIEUR Spooky.
ΔιαγραφήJe vous souhaite, à vous ainsi qu'à votre famille.
Abiento!
Σχολιασμος πανω στο αρθρο του Χαμαιλέων (euro2day):
ΑπάντησηΔιαγραφήΕχουμε πληρωσει για ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ συνταξεων, 200 ΔΙΣ απο το 2000.
Δηλαδή το 90% του χρεους μας, λεω εγω ειναι λογω ασφαλιστικου. ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ.
Δεν θα υπηρχε κανενα μνημονιο αν ειχαμε ακουσει τον ΘΕΟ Γιαννιτση, που τολμησε και μιλησε για λιγο μικροτερες συνταξεις εν ετη 2000. Και εγινε επανασταση. Δηλαδη λεπτομερεις του τυπου να παρουμε συνταξη στα 62 κλπ. Και να μην παρουν αυξησεις για 3 χρονια. Τριχες.
Ο ΟΓΑ μονο επιδοτηθηκε με 77 ΔΙΣ. Εσεις ξερετε κανενα αγροτη, που να πηγαινε καθε μηνα να πληρωσει την εισφορα του, οπως κανει ο καθε υπαλληλακος. Που, στο κεφαλοχωρι, διπλα στο καφενειο???
Και δηλαδη να μην επαιρνε συνταξη? Να επαιρνε. ΑΛΛΑ, να ξερουμε ΟΛΟΙ το συνεβη σε αυτη τη χωρα, και ποιος επιδοτηθηκε. Και ποιες συνταξεις ηταν με μηδενικες εισφορες. Και ποιοι φευγανε στα 45-55 και παιρνουν συνταξη 1200 ευρω για 40 χρονια, με μηνιαιες εισφορες 100 ευρω για 30 χρονια.
Κουκουλόπουλος: Υπάρχουν φωτογραφίες από τη συνάντηση του Τσίπρα με Αγγελοπούλου και Λάτση
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΡΧΕΤΕ Ο ΑΛΕΞΙΟΣ-- ΔΑΣΚΑΛΕ ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΜΠΡΟΣΤΑ-- Κουκουλόπουλος: Υπάρχουν φωτογραφίες από τη συνάντηση του Τσίπρα με Αγγελοπούλου και Λάτση | iefimerida.gr http://www.iefimerida.gr/news/181654/koykoylopoylos-yparhoyn-fotografies-apo-ti-synantisi-toy-tsipra-me-aggelopoyloy-kai#ixzz3LDuu12jW
ΜΑΖΕΨΑΝ 50 ΤΟΝΟΥΣ ΠΕΤΡΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΕΞΑΡΧΕΙΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕμπόλεμη ζώνη η Αθήνα -Καταστήματα κατεστραμμένα και λεηλατημένα μετά από το χάος [εικόνες]
Πηγή: Εμπόλεμη ζώνη η Αθήνα -Καταστήματα κατεστραμμένα και λεηλατημένα μετά από το χάος [εικόνες] | iefimerida.gr http://www.iefimerida.gr/news/181641/empolemi-zoni-i-athina-katastimata-katestrammena-kai-leilatimena-meta-apo-haos-eikones#ixzz3LDwFam21
ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΦΘΑΝΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΑΝΕΚΛΟΓΗΤΟΥ --ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΠΟΛΥ ΕΞΥΠΝΗ ΚΙΝΗΣΗ --ΕΧΕΙ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΗ ΕΔΡΑ --ΚΟΙΜΗΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Μιχελογιαννάκης σε sleeping bag, στην πλατεία Συντάγματος -Ξεκίνησε την απεργία πείνας [εικόνες]
Ο Μιχελογιαννάκης σε sleeping bag, στην πλατεία Συντάγματος -Ξεκίνησε την απεργία πείνας [εικόνες] | iefimerida.gr http://www.iefimerida.gr/news/181621/o-mihelogiannakis-se-sleeping-bag-stin-plateia-syntagmatos-xekinise-tin-apergia-peinas#ixzz3LDxWDFdw
ΕΧΟΥΜΕ ΓΕΜΙΣΗ ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ--Ο Θεοδωράκης το έριξε στις ορθοπεταλιές στην Τρίπολη -Βόλτα με ένα διαφορετικό ποδήλατο [εικόνες & βίντεο]
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Θεοδωράκης το έριξε στις ορθοπεταλιές στην Τρίπολη -Βόλτα με ένα διαφορετικό ποδήλατο [εικόνες & βίντεο] | iefimerida.gr http://www.iefimerida.gr/news/181639/o-theodorakis-erixe-stis-orthopetalies-stin-tripoli-volta-me-ena-diaforetiko-podilato#ixzz3LE0j60f4
ΑπάντησηΔιαγραφήΧρόνια Πολλά φίλε Νίκο Τ
εύχομαι πάντα να σου φωτίζει τ΄αστέρι το καλό το δρόμο της επιτυχίας στις ανθρώπινες σχέσεις, στην επαγγελματική καταξίωση και σε ότι σου δίνει κέφι για ζωή. Υγεία, χαρά και προσφορά.
Εύχομαι τα καλύτερα και σε όλους τους εορτάζοντες θαμώνες του Taki΄s Club.
Χρόνια πολλά και απο μένα για την ονομαστική σας εορτή κύριε Νίκο Τ και στους υπόλοιπους Νίκους . Αμα κερδίσεται πολλά απο ελβα περιμένουμε κοκτειλ παρτυ κέρασμα στο salon de brikolakwn που είναι και της μοδός χιχιχιχι.
ΔιαγραφήΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΥΡΙΕ ΝΙΚΟ Τ ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΠΟΥΚΑΛΙ ΚΟΚΙΝΕΛΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΑΣΚΑΛΕ ΘΕΛΩ ΤΗΝ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΤΡΕΛΕΟ --------------- ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ-----------http://www.euro2day.gr/ftcom_gr/article-ft-gr/1281347/petrelaio-poies-arkoydes-pontaroyn-sta-40.html
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε συνέχεια για το σχηματισμό του δεξιού ώμου (με τον αριστερό θυμίζω το ζεστό καλοκαίρι του 2013) θα πάρω σαν αφορμή τα ελπέ. Έξω απο το κανάλι πλέον αυτό που τα πήγε στα 4 περίπου με διπλό κτύπημα εκεί ,αλλά και κάτω απο το τρίγωνο της ντοιτσ μπανκ τότε που το αναφέραμε. Κινούνται με έναν πρώτο στόχο την περιοχή του 5,05-5,20 . Εδώ θέλει λίγο προσοχή μια και ήδη βρίσκονται πάνω απο μέσους όρους βραχύ που κοιτάω . Είναι σε απόσταση αναπνοής απο πιό μεσο χρόνιους (4,90-95) και έχουν ανοδικό στόχο απο διπλό πάτο και σήμα ανοδικό (αν και με μεγάλο ρίσκο) απο ιαπωνικά σύννεφα σε ημερήσιο. Γενικά δηλαδή είναι στα πάνω τους χεχε. ΑΝ αυτή την βδομάδα δεν καταφέρουν να κατοχυρώσουν αυτήν την περιοχή του 4.90-95 εγώ θα ετοιμαζόμουν ψυχολογικά για το πέρας του μεγάλου δεξιού ώμου στο γ-δου και μαζί με τις πρώτες χιονονιφάδες θα περίμενα και την επιστροφή στην γραμμή λαιμού κάπου στα 800 . Χρονικά αυτή η επιστροφή πιστεύω θα γίνει μαζί με τις εως και 3 ψηφοφορίες για πρόεδρο ,που απο όσα διαβάζω θέλουν να επισπεύσουν για αμέσως μετά τις γιορτές. Αδυναμία για πρόεδρο και εκλογές = down . Εύρεση 180+ = οτι έγινε στον ενDAX πρόσφατα με τον δικό του ωκω που κλάψαν σορτσάκια. Φυσικά όλα τα παραπάνω είναι προσωπικές σκέψεις οπότε για αληθινές γκουρουδίες να απευθυνθείτε στο γκουρου Μορφονιό που μας έχει ψιλοξεχάσει τώρα τελευταία ,συγκλονισμένος ίσως που βρέθηκε ΠΑΡΑΓΚΑ στο αγνό αμόλευντο ποδόσφαιρό μας .
ΑπάντησηΔιαγραφήNA KANΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΙΑ ΠΡΟΒΛΕΨΗ--ΠΑΜΕ ΟΛΟΤΑΧΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΓΚΡΕΜΟ ΚΑΛΥΧΤΑ ΚΑΙ ΟΝΕΙΡΑ ΓΛΥΚΑ ΔΕΝ ΓΛΙΤΩΝΗ ΚΑΝΕΝΑΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ θερμά τους φίλους Ηλία hippy,Lorac και τον μπατίρη τον Λουκά . Να είστε καλά. Την ΕΛΒΑ την παρακολουθώ, ίσως κάνω και κάποια μείωση μέσου όρου τιμής κτήσης. Γιατί για την ώρα «πήραμε την κάτω βόλτα…»
ΑπάντησηΔιαγραφήΗΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ---ΕΦΥΓΕ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΕ ΚΑΦΕΤΕΡΙΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ βροχή έδιωξε τον Μιχελογιαννάκη -Αφησε την απεργία πείνας και πήγε για καφέ [εικόνες]
Η βροχή έδιωξε τον Μιχελογιαννάκη -Αφησε την απεργία πείνας και πήγε για καφέ [εικόνες] | iefimerida.gr http://www.iefimerida.gr/news/181720/i-vrohi-edioxe-ton-mihelogiannaki-afise-tin-apergia-peinas-kai-pige-gia-kafe-eikones#ixzz3LKL9WGp0
ΣΤΙΣ 27/12 Η ΤΡΙΤΗ ΜΕ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ 180
ΑπάντησηΔιαγραφήΡαγδαίες εξελίξεις: Στις 17 Δεκέμβρη η πρώτη ψηφοφορία για πρόεδρο της Δημοκρατίας
Πηγή: Ραγδαίες εξελίξεις: Στις 17 Δεκέμβρη η πρώτη ψηφοφορία για πρόεδρο της Δημοκρατίας | iefimerida.gr http://www.iefimerida.gr/news/181836/ragdaies-exelixeis-stis-17-dekemvri-i-proti-psifoforia-gia-proedro-tis-dimokratias#ixzz3LL7c1HVq
AYΡΙΟ ΤΟ ΠΡΩΙ Ο ΒΑΓΕΛΟΑΝΤΩΝΗΣ ΘΑ ΠΡΟΤΗΝΗ ΓΙΑ ΠΔ ΕΜΕΝΑ ΤΟΝ ΛΟΥΚΑ ΤΟΝ ΜΠΑΤΗΡΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣΗ ΟΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΠΤΩΧΕΥΣΑΜΕ--ΚΑΙ Ο ΣΑΡΙΖΑΣ ΘΑ ΜΕ ΨΗΦΗΣΗ ΑΙΝΤΕ ΚΑΛΑ ΚΟΥΛΟΥΜΑ ΚΑΙ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΣΤΟ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ-
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα πράγματα πάνε όπως τελικά τα θέλω.....Ελπίζω να με βοηθήσει η τύχη να αγοράσω κάπου στα χαμηλά...Κάπου εκεί στις 600 μονάδες την σκέφτομαι την τοποθέτηση...Καλή τύχη σε όλους
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΛΛΟΣ ΕΝΑΣ ΜΙΝ@ΡΙΤΖΗΣ--«ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΥΤΕΣ ΚΟΠΕΛΕΣ ΠΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΕΣ;»
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ «σκληρός» οικονομολόγος Νουριέλ Ρουμπινί έγινε ρεζίλι: Εψαχνε... ιερόδουλες μέσω Twitter [εικόνα]
Πηγή: Ο «σκληρός» οικονομολόγος Νουριέλ Ρουμπινί έγινε ρεζίλι: Εψαχνε... ιερόδουλες μέσω Twitter [εικόνα] | iefimerida.gr http://www.iefimerida.gr/news/182020/o-skliros-oikonomologos-noyriel-roympini-egine-rezili-epsahne-ierodoyles-meso-twitter#ixzz3LR7vzUoU
ΦΑΙΝΕΤΕ Ο ΑΛΕΞΙΟΣ ΤΟΝ ΑΔΙΑΣΕ-ΔΕΝ ΤΟΥ ΚΑΘΕΤΕ-ΤΑ ΡΙΞΕ-Βόμβα Βαρουφάκη: Με κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ μπορεί να έχουμε πρόβλημα ρευστότητας
ΑπάντησηΔιαγραφήΠηγή: iefimerida.gr | Ειδήσεις και νέα - Η κορυφαία εφημερίδα online http://www.iefimerida.gr/#ixzz3LR8pp4hu
XAA- ΕΛΑ ΕΚΑΝΕΣ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΣΟΥ--Αριστοκρατική Κυρία 60χρονη απόφοιτος Saint Georg college συνταξιούχος τώρα Ιδ. Τομέα 1,68ύψος καστανή με πράσινα μάτια με πολλά και ωραία χόμπι καλά οικονομικά επιθυμεί γνωριμία γάμου Κυρίου με παιδιά ευκατάστατου πτυχιούχου διαμονή Αθήνα-Πειραιά. «ΠΑΠΠΑΣ» Ομήρου 38 Κολωνάκι 3ος όροφος Τήλε. 210 -3620147. Καθημερινά 9πμ-9μμ, Σάββατο 10πμ-2μμ. www.pappas.gr ΚΩΔ: 80007869 Αριστοκρατική Κυρία 60χρονη
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό : olya9
Εστάλη : Δεκ 09, 2014 19:14:42
Λήξη : Ιαν 06, 2015
Ημέρες παραμονής : 27 ημέρες
Ανάγνωση : 5 Ανάγνωση
Σχόλια :
Δεν υπάρχει κάποιο σχόλιο για αυτή την αγγελία
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ χώρα δε βγάζει Πρόεδρο της Δημοκρατίας, ακολουθεί ένα μπάχαλο μέχρι τις εκλογές (αρχές Φεβρουαρίου), καθώς και ένα μπάχαλο περίπου 3 με 6 μήνες μετά τις εκλογές και μέχρι ο Σύριζα να καταφέρει να συνεννοηθεί με τους ευρωπαίους αξιωματούχους.
Τι όμως μπορεί αυτό να σημαίνει για τη χρηματιστηριακή αγορά; Πτώση ακόμη και 20 αν όχι 30% από τα τρέχοντα επίπεδα, με μεγάλες, πάνω από όλα, επιπτώσεις σε ολόκληρη την πραγματική οικονομία και με ανησυχία να έχουμε ένα «bank – run» (αυτός είναι και ο μεγαλύτερος κίνδυνος).
Μήπως τελικά υπάρχει κίνδυνος τα πράγματα να πάνε πολύ πιο άσχημα, ακόμη και σε σχέση με αυτά που πιστεύουν οι πιο απαισιόδοξοι.
χωρίς καμία υπερβολή τη βάψαμε και πιθανόν να δούμε σύντομα, ακόμη και σήμερα, ένα νέο sell – off, με τις επόμενες στηρίξεις κλειδί στα τρέχοντα επίπεδα (890 – 900 μονάδες) και παρακάτω στα επίπεδα των 850 και φυσικά τα γνωστά επίπεδα των 790 – 800 μονάδων
'Ακρα του τάφου σιωπή... :-)
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυτυχώς που υπάρχει και ο Κύριος Λουκάς.
Κύριε Τάκη πείτε μας μια καλησπέρα τουλάχιστον! :-)
Τι να πει Κ Nemoz????
ΔιαγραφήΤα έχει προβλέψει εδώ και ένα χρόνο!!!!!
Είπαμε μια καλησπέρα να πει!
ΔιαγραφήΓια τα άλλα είχε σαλπίσει από νωρίς!
Μάλιστα κάποιες τιμές "καταστροφής" τις πιάσαμε ήδη και ακόμα είμαστε στη δεύτερη μέρα...
Ε, ρε γλέντια...
Kύριοι τα αντίθετα είχαν προβλεφθεί και τα όποια σαλπίσματα καταστροφής ήρθαν εκ των υστέρων. Δεν το λέω αυτό με κακή πρόθεση. Οι εξελίξεις που πυροδότησαν την πορεία αυτή του ΧΑΑ ήταν (και είναι) καθαρά εξωχρηματιστηριακές και ως εκ τούτου, η επιτυχής πρόβλεψη θα ήταν απίθανη και αν υπήρχε (που δεν υπήρξε) θα ήταν μόνο κατά τύχη. Αλλά από την αιτιολόγιση των αστοχιών, μέχρι του να μιλάμε για σωστές προβλέψεις και έγκαιρα σαλπίσματα υπάρχει χαώδης διαφορά.
ΔιαγραφήΟι γενικές θέσεις του οικοδεσπότη χαίρουν εκτίμησης για τη σοβαρότητά και τον ρεαλισμό τους, αλλά ας λέμε τα σύκα-σύκα και τη σκάφη-σκάφη τόσο για τις επιτυχίες όσο και για τις αποτυχίες.
Καλημέρα σε όλους!
ΔιαγραφήΚύριε Caspian o οικοδεσπότης, χωρίς να θέλω να κάνω τον συνήγορό του, είχε μιλήσει για άνοδο του ΧΑΑους σε περίπτωση που δεν πηγαίναμε σε εκλογές και γινόταν εκλογή προέδρου από την παρούσα Βουλή (πράγμα που δεν φαίνεται να γίνεται). Ταυτόχρονα είχε πει ότι σε περίπτωση κυβέρνησης Σύριζα θα έχουμε τιμές ολοκαυτώματος.
Την πρόβλεψη περί ανόδου, την είχε πάρει πίσω μάλιστα εδώ και πάρα πολύ καιρό... Εγώ προσωπικά αυτό το θεωρώ έγκαιρο σάλπισμα μιας και άλλοι κουρουδαίοι μέχρι την περασμένη Παρασκευή μας λέγαν πάλι για νέα υψηλά...
Kε Νemoz προφανώς όλες οι απόψεις σεβαστές αλλά εγώ αλλιώς τα θυμάμαι και τα βλέπω διατυπωμένα και δε θα συμφωνήσω μαζί σας.
Διαγραφή«Πακέτο» για το 0,45% του μετοχικού κεφαλαίου της Εurobank πέρασε πριν από λίγο μέσω Χρηματιστηρίου Αθηνών.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ συναλλαγή αφορούσε 67.257.877 μετοχές στην τιμή των 0,24 ευρώ. Η αξία της συναλλαγής ανήλθε στα 16.108.261 ευρώ.
Ο Κύριος Harry έγραψε κάπου, μήπως όλα αυτά γίνονται για να φοβηθεί ο Αλέξης?
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροσωπικά συμφωνώ απόλυτα...
Απλά δεν ξέρουμε ακόμα μέχρι πιο σημείο είναι διατεθειμένοι να φθάσουν, μέχρι να είναι σίγουροι ότι το σώβρακο του Αλέξη έγινε καφέ!
Μέχρι το τέλος Κ Nemoz...
ΔιαγραφήΈχω τη γνώμη πως μπορεί να πάμε πολύ πιο μακρυά από την Κύπρο....
Για ποιο λόγο θα με ρωτήσετε...
Για να γίνουμε παράδειγμα συμμόρφωσης ή η Ιφιγένεια της Ευρώπης.
Διακυβεύεται πολλά, σε μεγαλύτερες χώρες από την Ελλάδα.
Ισπανία (εκλογές μέσα στο 15 με το Pdemos να φουσκώνει)
Ιταλία
Γαλλία
Και κάτι άλλο...
ΔιαγραφήΑν όλα αυτά είχαν γίνει το 2012 τώρα θα ήμασταν σε πολύ καλύτερη θέση!!!!!
Συμφωνώ μαζί σας Κύριε Harry.
ΔιαγραφήΘα μας ξεσκίσουν για παραδειγματισμό, εκτός και αν λάβουν γρήγορα το μήνυμα και ταρακουνηθούν, που δεν το βλέπω...
Nemoz, μέχρι και την Κύπρο να μας "φέρουνε" λίγο πιο κοντά....
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι περισσότερο δανεισμένοι τίτλοι, μόνο από OTC καθώς το Χ.Α., πλέον, στην συγκεντρωτική κατάσταση του ΗΔΤ δεν δημοσιεύει τους δανεισμούς από την ΕΧΑΕ, είναι: Alpha Bank (30.071.097 τεμ.), Eurobank (20.232.630 τεμ.), ΔΕΗ (2.057.302 τεμ.), Πειραιώς (24.248.728 τεμ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΙΑ ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΣΗΜΕΡΑ ΠΙΑΝΩ ΤΟ ΤΖΟΚΕΡ ΚΑΙ ΦΕΥΓΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΒΕΤΙΑ ΓΙΑ ΣΚΙ ΚΛΕΙΣΤΕ ΜΟΥ ΜΙΑ ΣΟΥΙΤΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΔΥΟ ΡΩΣΙΔΕΣ ΣΥΝΟΔΟΥΣ ΝΑ ΜΟΥ ΚΡΑΤΑΤΕ ΤΟΝ ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΑ ΜΕ ΤΑ FIAT ΧΑΡΤΟΝΟΜΙΣΜΑΤΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ -ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ Ο ΑΛΕΞΙΟΣ ΤΑ ΤΡΙΑ ΔΥΟ
ΑπάντησηΔιαγραφή
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε 99,99% πιθανότητες μη εκλογής προέδρου και πρωτιά του ΣΥΡΙΖΑ στις εκλογές η άποψη μου είναι σταθερά η ίδια όπως την διατύπωσα προ μηνός εδώ στου κ. Τάκη αλλά και στο μπλογκ του κ. artaxia.
"Τι πιθανότητες υπάρχουν ο δανειολήπτης με καθυστέρηση στεγαστικού από επιλογή (έτσι αυτοαποκαλούνται μερικοί αντί για το ορθότερο καθυστερημένοι) ή ο οφειλέτης της ΔΕΗ να σπεύσει να τακτοποιήσει το λογαριασμό του αντί να περιμένει ευννοική ρύθμιση εάν ο ΣΥΡΙΖΑ βγει πρώτο κόμμα? Μικρές. Με τη δική μου οπτική η αρχική τουλάχιστον μετεκλογική περίοδος θα είναι λογικά αλλιώτικη απ΄την αντίστοιχη του Ιουνίου 2012"
https://www.blogger.com/comment.g?blogID=2929261798029677311&postID=8066044467006451175
Εννοώ φυσικά χειρότερη, με τεράστια μεταβλητότητα όπου θα δώσει την ευκαιρία για 2πλασιασμό (τουλάχιστον) κεφαλαίου, ιδιαίτερα εάν ο Αλέξης αποδειχθεί γάτος.
Αρα σφίγγω γερά τα μετρητά-και την τύχη μου-κάνοντας υπομονή ως το τέλος Γενάρη.
ΔιαγραφήΤι έχω στο μυαλό όταν λέω "εάν ο Αλέξης αποδειχθεί γάτος"
Καιρό τώρα μου έχει καρφωθεί μια σκέψη. Το έχω ξαναγράψει. Πως όταν οι ευρωπαίοι έλεγαν πως τα μέτρα διευκόλυνσης αποπληρωμής χρέους θα πρέπει συνοδεύονται από ελληνικές δεσμεύσεις γι αλλαγές που θα τις υπογράφει όχι μόνο η κυβέρνηση αλλά κι η αντιπολίτευση, σαν κυβέρνηση έβλεπαν ΣΥΡΙΖΑ και σαν αντιπολίτευση ΝΔ. Γι αυτό και το καθυστερούν καθώς ο χρόνος δουλεύει γι αυτούς.
Από πλευράς τους όμως υπάρχει μια δέσμευση για την οποία κανένας δεν μιλάει τους δυό τελευταίους μήνες, όλοιμοιάζουν να το έχουν ξεχάσει.
Προσωπικά θεωρώ ΔΕΔΟΜΕΝΗ την μείωση του επιτοκίου των δανείων του 1ου μνημονίου κατά 2 ποσοστιαίες μονάδες και την 20ετή (σε πρώτη φάση) παράταση εξόφλησης-όπως έχουν δεσμευθεί-με πιθανότατη περίοδο χάριτος. Μια 4ετής πχ περίοδος χάριτος δίνει γύρω στα 4 δις ευρώ ρευστότητα κάθε χρόνο. Για αύξηση κρατικών επενδύσεων και μείωση της ανεργίας. Μια χαρά λίπανση διευκόλυνσης για την ευρωπαική κυβίστηση του Αλέξη. Αν συνοδευτεί και με παραχώρηση στο παλιό αίτημα της κυβέρνησης για μετατροπή του κυμαινομένου επιτοκίου 0,75% σε σταθερό για την 20ετία μια χαρά δένει το γλυκό κι ας πάει ο Λαφαζάνης από ζάχαρο.
Γνώμη είναι φυσικά όχι απαραίτητα σωστή...όμως πιστεύω πως πάντα χρειάζεται να έχουμε κατά νου ένα πλάνο, ακόμα κι ένα plan B για να προστατευθούμε απ΄ τους μαθητευόμενους μάγους (όλους, και τους ευρωπαίους).
Προβλέψτε τα "χαμηλά" του ΓΔ (Πότε και πόσο) και κερδίστε άνοδο ως και 200%.....για να σας δω....με όλες τις κυβερνήσεις μπορείς να κάνεις λεφτά από τοΧΑΑ αργά ή γρήγορα αν επιλέξεις καλές μετοχές που είναι χαμηλά....όλα τα άλλα είναι κομματικές παπαρολογίες. Όλοι οι βολευτές είναι ΙΔΙΟΙ. Για να μην χάσουν το μηνιάτικο θα ψήφιζαν και μένα για πρόεδρο δημοκρατίας και όλα τα μνημόνια της Γης. Ειδικά αυτοί από τα κόμματα που δεν θα ξαναδούν βουλή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρόβλεψη: Εγώ ποντάρω στις 550-600 μονάδες και μακάρι να μου βγει. 1η μου επιλογή Ευρωβ. Αν δεν μου βγει θα είμαι σε επιφυλακή...
Τα εχεις λιγο μπερδεμενα στο μυαλο σου μου φαινεται που κολαει το ''Για να μην χάσουν το μηνιάτικο θα ψήφιζαν και μένα για πρόεδρο δημοκρατίας και όλα τα μνημόνια της Γης. Ειδικά αυτοί από τα κόμματα που δεν θα ξαναδούν βουλή'' με το ''Πρόβλεψη: Εγώ ποντάρω στις 550-600 μονάδες και μακάρι να μου βγει''
ΔιαγραφήToday:
ΑπάντησηΔιαγραφή''Έσπασαν'' το φράγμα των 800 μονάδων τα ελληνικά spreads, με άνοδο που ξεπερνά τις 20 μονάδες βάσης.
Πολλες τιμές μετοχών που εχουμε στο στοχαστρο φθάνουν σε επιθυμητές τιμές πχ ελβαλ,σωλκ,φριγο.ελβε και αλλες πολλές που εχουν αναγραφεί εδώ μεσα.Και το θωρηκτό ικτινο τον περιμένω κάτω απο 1 ευρώ,γιατί όχι???
ΑπάντησηΔιαγραφήβέβαια είμαστε σε στάση αναμονής γιατί βολεύει τον σαμαρα η περαιτέρω πτώση για να μας δείξει τι θα πάθουμε σε περίπτωση που ερθουν οι συριζαιοι .Πάντως στήν φάση αυτή ΚΑΝΕΙΣ δεν πιστεύει ότι θα βρεθουν οι 180
Μανώλης
κύριε λουκα είδες που στεναχωριοσουν που εχασες τον ανεμο στα 0.95 και δεν εκανες αγορές
ΑπάντησηΔιαγραφήστα 0.60 θα μπουμε μαζι κ λουκα
μανωλης
kυριε ΜΑΝΩΛΗ ΕΓΩ ΤΟΝ ΑΝΕΜΟ ΤΟΝ ΕΙΧΑ ΞΕΧΑΣΗ ΓΙΑΤΙ ΟΝΕΙΡΕΥΟΥΜΕ ΟΤΙ ΘΑ ΠΙΑΣΩ ΤΟ ΤΖΟΚΕΡ ΚΑΙ ΘΑ ΑΡΧΙΣΩ ΝΕΑ ΖΩΗ ΣΤΗ ΧΛΙΔΗ-- ΑΛΛΑ ΥΠΕΝΘΥΜΗΣΤΕ ΜΟΥ ΟΤΑΝ ΦΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ ΝΑ ΤΟΝ ΑΓΟΡΑΣΩ ΚΑΙ 2 ΦΙΑΛΕΣ ΚΡΑΣΙ ΓΙΑ ΣΑΣ, ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Διαγραφήνα μου το θυμάστε αυτό
ΑπάντησηΔιαγραφήθα ερθει μιά μέρα που θα παρακαλάμε να έρθει ο γιώργος ο ζαβός (ή πιστολάς κατα τάκαρον) να υπογράψει κανενα μνημόνιο
Μανώλης
ΚΥΡΙΕ CHAMBO ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ.. ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΕΗ ΝΑ ΠΑΘΑΤΕ ΚΑΜΜΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΠΛΗΞΙΑ .. ΚΑΙ ΣΑΣ ΧΑΣΑΜΕ .. ΗΣΤΕ ΖΩΝΤΑΝΟΣ .. ΒΓΗΤΕ ΣΤΟΝ ΑΦΡΟ.. ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΣΤΗ ΠΑΤΡΑ ΝΑΣΕ ΠΑΩ ΣΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΤΡΙΠΤΙΤΖΑΔΙΚΟ ΕΚΕΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΓΛΙΤΩΝΗΣ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΠΛΗΞΙΑ Monsieur
ΑπάντησηΔιαγραφήΜια και φτάσαμε ρουφηκτά πλησίον του 817 ας βάλω μια φώτο τουλάχιστον να αγαλιάσει το μάτι ,γιατί το πνεύμα είναι αναστατωμένο http://imgur.com/gallery/YhZQSSD
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΙΜΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ- ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΟΔΗΛΑΤΗ-ΕΡΧΕΤΕ Ο ΜΠΙΣΤΟΛΑΣ- ΚΑΙ ΜΑΣ ΑΠΕΙΛΗ-Παπανδρέου: Αν δεν εκλεγεί Πρόεδρος, θα κάνω κόμμα
ΑπάντησηΔιαγραφήΠηγή: Παπανδρέου: Αν δεν εκλεγεί Πρόεδρος, θα κάνω κόμμα | iefimerida.gr http://www.iefimerida.gr/news/182334/papandreoy-den-eklegei-proedros-tha-kano-komma#ixzz3LbVkJ6ZQ
Κύριε Λουκά αφήστε το πολύ μπλα μπλα και πιάστε δουλειά κατασκόπου εκεί στην Πάτρα να μας λέτε τί παίζει γιατί μου φαίνεται φέτος θα έχουμε εξελίξεις εκεί!!
Διαγραφήhttp://www.euro2day.gr/news/enterprises/article/1283949/synanthsh-ths-dioikhshs-ths-ethnikhs-trapezas-me-th.html
και για μελέτη http://www.loux.gr/gr/news/isologismos2013.pdf
ΚΥΡΙΕ
ΔιαγραφήLorac ΔΕΝ ΣΑΣ ΞΕΦΕΥΓΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΩ ΚΡΑΣΑΚΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ
ΚΥΡΙΕ Lorac ΘΑ ΑΝΟΙΞΟΥΝΕ ΕΝΑ ΝΕΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΣΤΟ ΑΙΓΙΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΠΙΔΟΤΗΤΕ ΑΠΟ ΕΥΡΩΠΗ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 14.000.000 ΚΑΙ ΨΑΧΝΟΥΝΕ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗ ΓΙΑ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΠΟΣΟ ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗ ΕΩΣ 31 12 2014 ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΑ ΦΡΑΓΚΑ ΑΠΟ ΤΑΣ ΕΥΡΩΠΑΣ ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΙ Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΕΤΕ
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.capital.gr/Articles.asp?id=1687026 ------------------- Δρομολογείτε μια μεγάλη επένδυση στο Αίγιο που αφορά στη δημιουργία μιας πρότυπης γραμμής παραγωγής αναψυκτικών και χυμών, σε καινούργιο εργοστάσιο. Σε ποιο σημείο βρίσκεται και πόσο έχει προχωρήσει το εγχείρημα εξεύρεσης χρηματοδότη από το εξωτερικό;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι ο μεγάλο καημός μας. Κάνουμε μια τιτάνια προσπάθεια να βρούμε πόρους για να ξεκινήσουμε τη συγκεκριμένη επένδυση. Πιστεύω ότι πολύ σύντομα θα είμαστε σε θέση να ανακοινώσουμε ότι καταφέραμε να βρούμε τις πηγές χρηματοδότησης για να ολοκληρώσουμε το μεγάλο μας εγχείρημα. Από την αρχή του 2013, έχουμε έρθει σε επαφή με αρκετές πηγές χρηματοδότησης εκτός Ελλάδος. Είμαστε αισιόδοξοι ότι κάποιες από αυτές θα τελεσφορήσουν μέσα στο 2013. Υπό κανονικές συνθήκες θα είχαμε βρει τους απαραίτητους πόρους από το εγχώριο τραπεζικό σύστημα.
http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=26519&subid=2&pubid=113057793
ΚΥΡΙΕ ΔΑΡΕΙΕ ΚΑΤΣΕ ΕΚΕΙ ΜΗΝ ΞΑΝΑΡΘΗΣ--ΚΑΛΥΝΥΧΤΑ ΑΔΕΡΦΙΑ--Όταν έχει συμβεί αντιστροφή μακροπρόθεσμης τάσης στο βιοτικό επίπεδο ενός λαού, μιας κοινωνίας ή ενός πολιτισμού, είναι δυνατόν μέσα στην γενική παρακμή να υπάρξουν και μικρά διαστήματα στασιμότητας ή ακόμη και μιας μικρής φαινομενικής (συνήθως λόγω κρατικών παρεμβάσεων) ή ακόμη και πραγματικής ανόδου του βιοτικού επιπέδου, όμως αμέσως μετά και επειδή τα προβλήματα στην οικονομία αλλά και στην κοινωνία είναι συνήθως δομικά και συνεπώς παραμένουν άλυτα, ακολουθούν σχεδόν πάντα διαστήματα απότομης πτώσης ή ακόμη και γενικής κατάρρευσης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Ερωτησή μου μια..αρχιζουμε αγορα ποτε?
ΑπάντησηΔιαγραφήγια ψηφιστε για ψηφιστε...
kabamarou
ΔιαγραφήΠροσωπικά θεωρώ το ΧΑΑ ασφαλές καταφύγιο. Αρχικά όμως πρέπει να ελέγξω τον παρορμητισμό μου. Οπως μήνες τώρα έχω κατά νου κι επαναλαμβάνω "σφίγγω τα μετρητά και την τρίτη μέρα μετά τας εκλογάς κάνω το σάλτε μορτάλε". Κατά προτίμηση σε χαρτιά που δεν "στεναχωριούνται" ακόμη και στο χείριστο σενάριο (της προοπτικής νεοδραχμής) έχουν BV<0,8 και δίνουν σταθερά μέρισμα την τελευταία 5ετία πχ. ΕΛΛ, εταιρείες ΑΕΕΑΠ κλπ.
Μια κι έχω την άνεση να διαλέξω επιθυμώ και τις τρεις προυποθέσεις.
ΚΥΡΙΕ
Διαγραφήhippy ΜΟΥ ΑΡΕΣΗΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΛΑΓΜΕΝΟΣ- ΣΤΑΘΕΡΟΣ - ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΣ Η ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΓΙΑ ΣΑΣ ΘΕΩΡΗΤΕ ΔΕΔΟΜΕΝΗ -- ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΠΙΑΣΑ ΤΟ ΤΖΟΚΕΡ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΕΝΩ ΜΠΑΤΗΡΗΣ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΠΙΑΣΩ ΤΟ ΠΡΟΤΟΧΡΟΝΙΑΤΙΚΟ ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΠΙΑΣΩ ΤΟΥ ΚΑΡΑΜΠΕΛΛΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ -ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ -ΣΥΝΑΓΩΝΗΣΤΕΣ
Kε kabamaru προς το παρόν και μέχρι να ξεκαθαρίσει το σκηνικό με τον ΠτΔ δε θα διακινδύνευα τα χρήματά μου σε καμία περίπτωση. Στην πολύ μικρή πιθανότητα που εκλεγεί ΠτΔ, τότε θα υπάρξει ανοδικό ξέσπασμα που λογικά θα ακολουθηθεί από διόρθωση λόγω της επανεκκίνησης των διαπραγματεύσεων με την τρόικα όπου ειδικά το κλείσιμο του ασφαλιστικού και το πέρασμα των όποιων μέτρων από την υπάρχουσα βουλή μόνο εύκολη υπόθεση δε θα είναι. Συνεπώς υπομονή.
ΔιαγραφήΣτην (πιθανότερη) περίπτωση μη-εκλογής ΠτΔ ο πάτος είναι πολύ χαμηλά. Αφού πρώτα θα είχα εξασφαλιστεί από παν ενδεχόμενο (κλειστες τράπεζες, άδεια ΑΤΜ κτλ.) μιας και ο πάτος είναι πολύ κάτω, θα άραζα στον καναπέ μου και θα έκανα μία πρώτη τοποθέτηση κατά τις επιταγές του Βαρώνου Ρόθτσιλντ, διατηρώντας πυρομαχικά και για τη συνέχεια. Συνεπώς ακόμα περισσότερη υπομονή.
Υπομονή λοιπόν...και τα διαθεσιμα μεσα σε τέτοια κρισάρα μηπως να τα τοποθετουσαμε σε ενα δ/δ gs Πχ?
ΔιαγραφήΣτο ταμιευτήριο δεν νομιζετε οτι κινδυνοι ελοχευουν?
kabamarou
Αν δεν εκλεγεί ΠτΔ προσωπικά είμαι ΒΕΒΑΙΟΣ ότι κίνδυνοι ελλοχεύουν σε οποιοδήποτε προϊόν πιστωτικού ιδρύματος. Μόνο και μόνο για την κατατρομοκράτηση και το "μάντρωμα" των ψηφοφόρων, θα ΨΑΞΟΥΝ για αφορμή προκειμένου να δώσουν μία πρώτη γεύση στον κόσμο του τι σημαίνει Λαφαζάνης υπουργός. Ήδη έχουν ξεκινήσει τα όργανα να παίζουν, τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό. Πιθανώς να είναι υπερβολικά και απίθανα αυτά που λέω, αλλά σε κάθε περίπτωση του φευγάτου η μάνα δεν έκλαψε ποτέ.
ΔιαγραφήΕννοω αμοιβαια κεφαλαία ξένων οίκων αντιπρόσωποι των οποίων ειναι ελληνικές τράπεζες πχ Goldman Sachs Franklin templeton pioneer ING κ τόσες αλλες .εκει υπάρχει κάποιος κίνδυνος λέτε ;
ΔιαγραφήKabamarou
Εκ πρώτης όψεως, το μόνο ρίσκο που φαίνεται να υπάρχει στην επιλογή αυτή είναι το ρίσκο που εμπεριέχει κάθε αμοιβαίο κεφάλαιο. Αν όμως θέλετε να το ρευστοποιήσετε υπό συνθήκες περιορισμού κίνησης κεφαλαίων, παίρνετε τα λεφτά στο χέρι χωρίς φόβο και πάθος; Για να είστε σίγουρος σε σχέση με αυτό που σκέφτεστε καλύτερα να ρωτήσετε την χρηματιστηριακή για το τι ίσχυσε σε ανάλογες περιπτώσεις στην Κύπρο, ίσως αυτοί να ξέρουν με μεγαλύτερη βεβαιότητα.
ΔιαγραφήΥπάρχουν Α/Κ money market, από όσο γνωρίζω, με ελάχιστο ρίσκο απώλειας κεφαλαίου. Ισχύει ότι και με τα λοιπά Α/Κ, δηλ. κανένας δεν εγγυάται ότι δεν μπορείς να χάσεις και από το κεφάλαιο, αλλά επί του πρακτέου είναι πολύ δύσκολο (να χάσεις από το κεφάλαιό σου) μιας και τα κεφάλαια αυτά επενδύονται σε καταθέσεις (overnight κυρίως) και χειριστής είναι τράπεζα του εξωτερικού. Επίσης, για τον ίδιο λόγο, δύσκολα θα κερδίσεις από τόκους, βασικά τα πας για φύλαξη.
ΔιαγραφήΔΕΝ μπορείς να πας στο εξωτερικό και να τα εισπράξεις, μπορείς όμως, εφόσον έχεις λογ. έξω, να ζητήσεις αλλαγή χειριστή και να πάνε με αυτό τον τρόπο στον λογαριασμό σου (έξω)
Βίκτωρ
Ερώτηση προς κύριο Μορφονιό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜετά τις "δραματικές" εξελίξεις στο ΧΑΑ λόγω άλλων αιτιών προφανώς, ίσως να ήταν καλό, εάν είστε σε στιγμή καταστάλαξης όσων συμβαίνουν, να είχατε μια νέα ανάρτηση.
Αν πάλι αργεί αυτή η στιγμή, καλά κέρδη στον αθλητικό τζόγο.
MoBe
Φιλε μου αν σε παει απο αστοχια σε αστοχια, αστα γμτα. Επανεμφανιση θαχουμε απο Μαρτη μερια..
ΔιαγραφήΚουβαλάω 61 χρόνια στην πλάτη μου. Τα τελευταία 24 στο χρηματιστήριο. Θυμάμαι:
ΔιαγραφήΤην ώρα της φωτιάς στις αγορές είμαστε μόνοι μας.
Οχι ότι ο άλλος είναι εγωιστής, μονοφαγάς, σκληρόπετσος και δεν θέλει να βοηθήσει. Αλλά την ώρα που καίγεται το σπίτι μου αυτός έχει να φροντίσει το δικό του. Δίπλα μένει. Είτε θα ρίχνει νερό με το λάστιχο στο δικό μου να περιορίσει τη φωτιά είτε στο δικό του για να μην αρπάξει. Τι θα κάνει?
Το μαγαζι βρίσκεται σε περιδίνηση. Ας υποθέσουμε πως έχω 100 ευρώ εκ των οποίων τα 75 σε μετοχές. Οι επιλογές μου είναι:
1) Aρνούμαι να παραδεχθώ το λάθος ότι ψώνισα νωρίς και σπρώχνω τα υπόλοιπα σε τρέχουσες τιμές ελπίζοντας στην ανάκαμψη
2) Πάω για καφέ να ηρεμήσω, κάνω υπομονή και τα σπρώχνω την πρώτη μέρα "με το καλημέρα" μετά τη προεδρική εκλογή (ελάχιστα πιθανό ενδεχόμενο), είτε την τρίτη μέρα μετά τις εκλογές εάν επαληθευτεί η πρωτιά στις δημοσκοπήσεις του ΣΥΡΙΖΑ σε τιμές ξεπουλήματος (30% τουλάχιστον κάτω)
Δική μου η απόφαση και μακάρι να πάρω τη σωστή. Στην αγορά όπως και στη φύση δεν υπάρχει ανταμοιβή ή τιμωρία. Υπάρχουν συνέπειες.
"Τέσσερις μέρες πέφτει ρε φίλε", θα πει κάποιος. "Τι στην ευχή, δεν θα δώσει μια αντίδραση?"
Λογικά ναι, αν και στο forex οι παίχτες που ποντάρησαν ρούβλι το βλέπουν να πέφτει 14 μέρες άπατο μέχρι στιγμής. Εάν πάντως κάποιος θέλει να και υποκύψει στον πειρασμό, γνώμη μου να είναι να μην ψωνίσει κάποιο απ΄τα χαρτιά που ήδη κατέχει. Εάν πχ έχω 100 ΔΕΗ με μέση τιμή 7 ευρώ και ψωνίσω άλλες 20 σήμερα στα 5,50 κατέβασα το κόστος στα 6,75 δηλαδή πρέπει ν΄ανέβει 23% για να βγω στον αφρό και να πουλήσω. Πολύ δύσκολο. Αντίθετα αγοράζοντας κάτι που δεν έχω πχ Βαγγελόχαρτο εάν η αγορά αντιδράσει μια χαρά, εάν όμως δεν μου κάτσει και κινηθεί αντίθετα ψυχολογικά ρευστοποιώ ευκολότερα ακόμα και στο break even.
Ακριβώς όπως τα γράψατε Κύριε Hippy.
ΔιαγραφήΘα μου επιτρέψετε να προσυπογράψω...
Ας θέσω μία ερώτηση, καθόλου υποθετική.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνώ με τον φίλο Ηλία, κρατώ τα χαρτιά που έχω και περιμένω με πλεονάζουσα ρευστότητα να αγοράσω στα χαμηλότερα. Για να αποφύγω το πάνω όριο ανάληψης περνάω την ρευστότητα που θα χρειαστώ στην μερίδα μου στην χρηματιστηριακή .Αν γίνει περιορισμός στις τραπεζικές κινήσεις η χρηματιστηριακή μου θα είναι ελεύθερη να χρησιμοποιήσει τα χρήματα μου σύμφωνα με τις εντολές μου; Για να αγοράσω όσα κομμάτια επιθυμώ;
Παρακαλώ την γνώμη σας. Καλησπέρα σε όλους.
ΔιαγραφήΝίκο μου, εάν φοβάσαι Κυπριακό ολοκαύτωμα, ΔΕΝ θα κάνεις ακριβώς αυτό. Οχι τα χρήματα στην ΑΧΕ. Κάθε μεσημέρι η χρηματιστηριακή μου τοποθετεί τα χρηματικά μου διαθέσιμα μαζί με όλων των άλλων πελατών σε repos overnight. Ολους μαζί για πρακτικούς λόγους αλλά και για επίτευξη μεγαλύτερου επιτοκίου. Το συνολικό ποσό φαντάζομαι θα υπερβαίνει κατά πολύ τις 100,000 ευρώ. Αρα? Πρόβατα προς σφαγήν? Ασε που αν γίνει η ζημιά στους καταθέτες θα πιάσει πολύ πολύ μικρότερο ποσό μια και είμαστε όλοι υποψιασμένοι με πολλούς λογαριασμούς κι ονόματα.
Αλλά ΔΕΝ θα γίνει.
Μετά την 3η εκλογή προέδρου, εάν είναι αποτυχημενη, θεωρώ ΔΕΔΟΜΕΝΟ πως όλα μα όλα τα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ θα κάνουν πασαρέλλα στα ΜΜΕ διαβεβαιώνοντας μας πως ΔΕΝ υπάρχει πρόθεση από πλευράς του συνασπισμού τους για έξοδο από την Ευρωζώνη. Ολοι. Δραγασάκης, Σταθάκης, Λαφαζάνης, Τσουκαλάς, Στρατούλης θα τρέμουν την πιθανότητα να βρούν άδεια τα τραπεζικά ταμεία την επομένη των εκλογών μετά από Bank run. Το θέμα είναι εμείς τους πιστεύουμε?
Νομίζω ναι. Το συμφέρον τους είναι υπό τη σκέπη της ΕΚΤ όπως γράφει σήμερα κι η GS. Πολύ περισσότερο που την πρωτιά μάλλον την έχουν αλλά πιθανότατα όχι την αυτοδυναμία. Ακόμα όμως κι αν φοβόμαστε το τελευταίο ενδεχόμενο θα υπάρξει χρόνος. Τρεις μέρες μέχρι να σχηματισθεί κυβέρνηση, να πάρει ψήφο εμπιστοσύνης, να βγάλουν τον επόμενο πρόεδρο με τις 150 ψήφους κλπ κλπ. Εδώ θα είμαστε να αλλάζουμε απόψεις.
Η ίδια σκέψη με απασχολούσε τις τελευταίες ημέρες κε. ΝίκοςΤ. Αν υποθέσουμε πως υλοποιηθεί σενάριο περιορισμού κίνησης κεφαλαίων, είναι εύλογο να υποθέσουμε πως θα έχουμε μία κατάσταση ανάλογη με αυτήν που είχαμε στην Κύπρο. Το νομοσχέδιο που είχε περάσει τότε είναι το εξής:
Διαγραφήhttp://www.tovima.gr/files/1/2013/nomosxedio.pdf
Εν ολίγοις, σε αυτό λέει πως για τον περιορισμό της διακίνησης κεφαλαίων σε πιστωτικά ιδρύματα (δηλ τράπεζες), υπεύθυνη επιβολής των κανόνων είναι η Κεντρική Τράπεζα. Από εκεί και πέρα, ο αρμόδιος υπουργός μπορεί να επιβάλει περιορισμό σε οποιοδήποτε άλλο πρόσωπο. Θεωρητικά, αυτό μπορεί να περιλαμβάνει τη ρευστότητα που βρήσκεται στους χρηματιστηριακούς λογαριασμούς. Απο μία πρώτη έρευνα, δεν υπήρξε κάποιος περιορισμός στην εκτέλεση εντολών στο ΧΑΚ (όταν αυτό ξανάνοιξε) αλλά μου είναι άγνωστο ακόμα αν κάποιος μπορούσε να κάνει ανάληψη τα χρήματα που είχε εκεί. Όποιος έχει πιο αξιόπιστη ενημέρωση θα ηταν ενδιαφέρον να μάθουμε τι συνέβη ακριβώς.
Εκλεκτέ κε Ηλία, επιτρέψτε μου να διαφωνήσω σε κάτι μαζί σας και εξηγούμαι.............Εάν και μετά την δεύτερη ψηφοφορία φανεί ότι και με την τρίτη ψηφοφορία δεν θα βγει πρόεδρος, τότε πολύ φοβάμαι ότι τουλάχιστον οι πιο ''μυημένοι'' θα τρέξουν να κάνουν ''κουμάντο'' στις καταθέσεις τους στην Ελλάδα. Μετά την τρίτη ψηφοφορία, εκτιμώ, θα είναι από λίγο έως πολύ αργά για ''κουμάντο'' στις καταθέσεις μας, θα είναι game over, μακάρι να είμαι λάθος.
ΔιαγραφήΜε εκτίμηση,
Βίκτωρ
ΔιαγραφήΗ λογική σας να κάνετε έγκαιρα τις απαραίτητες κινήσεις για να προστατέψετε τις οικονομίες σας με βρίσκει σύμφωνο κύριε Βίκτωρα. Αλίμονο, κόποι μιας ζωής, πρέπει να διαφυλαχτούν.
Σε ότι με αφορά πιθανολογώ σχηματισμό πυθμένα στην προεκλογική περίοδο και τεράστια μεταβλητότητα τις πρώτες μέρες μετά. Στατιστικά το ΧΑΑ είναι καλή μεσοπρόθεσμη άμυνα, εάν φυσικά δεν αγοράσεις στην κορυφή. Σκέφτομαι να τοποθετηθώ από την τρίτη μετεκλογική μέρα και μετά. Το ρευστό θα υπάρχει, ελπίζω να υπάρχει κι η ψυχή. Η ενδιάμεση περίοδος δεν με αφορά.
Πιστεύω πως το αποτέλεσμα των εκλογών είτε θα δείξει ασθενή κυβέρνηση με κορμό ΣΥΡΙΖΑ ή πρώτο κόμμα τον ΣΥΡΙΖΑ και αδυναμία σχηματισμού κυβέρνησης. Και στα δύο ενδεχόμενα οι επαναληπτικές εκλογές είτε θα είναι άμεσες, είτε στην επόμενη γωνία. Με το ρευστό και τον χρόνο να εξαντλείται, πιστεύω πως το ΧΑΑ θα πάει ακόμα παρακάτω μετεκλογικά, ιδίως αν ο ΣΥΡΙΖΑ σχηματίσει κυβέρνηση και αρχίσει διαπραγματεύσεις με τους δανειστές. Προσωπικά θα αρχίσω να σκέφτομαι για εντολές αγοράς μόνο αν αρχίσω να βλέπω διαδηλώσεις εναντίον της κυβέρνησης του αντιμνημονιακού συρφετού.
Διαγραφή
ΔιαγραφήΚαθένας μας έχει και τη δική του άποψη. Υγιές αυτό. Με τι δική μου οπτική όσες διαδοχικές εκλογικές αναμετρήσεις κι αν επιχειρήσει ο ΣΥΡΙΖΑ δεν θα καταφέρει να αυξήσει τη δυναμική του και τα ποσοστά του. Το αντίθετο ίσως. Γι αυτό(ν) η καλύτερη διέξοδος θα είναι η συνεργασία απ΄την πρώτη.
Οι διαπραγματεύσεις περικλείουν ελπίδα, είναι καλό νέο, γιατί να πέσει η αγορά? Οι δανειστές επιμελώς κρύβουν πίσω απ΄την πλάτη τους τα δώρα που μας έχουν αγοράσει ήδη από πέρσι όταν τους κοντράριζε το ΔΝΤ. Μειώσεις των επιτοκίων του 1ου μνημονίου και παράταση των διακρατικών δανείων. Εχουν λίγο λίπος για να βοηθήσουν την κυβίστηση.
Κοντός ψαλμός αλληλούια.
Και συνεχίζω. Αν δεν είναι αυτό δυνατό και επειδή ειλικρινά νοιώθω να μην ξέρω τι θα μου ξημερώσει σε αυτόν τον τόπο, μήπως η αύξηση θέσεων μου σε αυτά ή χαμηλότερα επίπεδα αυτές τις μέρες είναι προτιμότερη; Προφανώς θα μου μείνουν οι ΜΥΤΙΛ ή οι ΟΤΕ ή οι ΕΛΒΑ για ταπετσαρίες ίσως για καιρό, δεν θα γελάσουν όμως μαζί μου οι δηλώνοντες ότι δεν εξυπηρετούν το δάνειο τους εκ πεποιθήσεως και αναμένουν την σεισάχθεια. Αχ κύριε Σόλωνα αν μας έβλεπες πως καταντήσαμε .
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΙ ΑΠΟΘΗΚΕΥΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΣΤΑΣΗΣ ΠΛΗΡΩΜΩΝ--1)ΖΥΜΑΡΙΚΑ ΠΟΥ ΒΡΑΖΟΥΝ ΓΡΗΓΟΡΑ
ΑπάντησηΔιαγραφή2)ΓΚΑΖΑΚΙΑ(ΤΟ EL GRECO,ΜΕΓΑΛΟ ΜΕΓΕΘΟΣ)
3)ΟΣΠΡΙΑ
4)ΠΑΞΙΜΑΔΙΑ
5)ΚΟΡΝ ΦΛΕΗΚΣ
6)ΚΟΝΣΕΡΒΕΣ
7)ΣΠΙΡΤΑ-ΑΝΑΠΤΗΡΕΣ(Ή ΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΣΠΙΝΘΗΡΑ)
8)ΧΑΡΤΙ ΥΓΕΙΑΣ
9)ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ
10)ΣΕΡΒΙΕΤΕΣ-ΧΑΡΤΟΒΑΜΒΑΚΑΣ
11)ΡΥΖΙ-ΠΙΛΑΦΙ
12)ΒΕΝΖΙΝΗ ΣΤΑ ΕΙΔΙΚΑ ΜΠΙΤΟΝΙΑ
13)ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ ΓΙΑ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ Ή ΗΛΙΑΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ
14)ΦΑΚΟΣ+ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ
15)ΕΛΙΕΣ
16)ΛΑΔΙ
17)ΚΑΦΕΣ
18)ΖΑΧΑΡΗ
19)ΚΑΚΑΟ ΙΟΝ(ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ)
20)ΚΟΥΒΕΡΤΟΥΡΑ ΙΟΝ Ι ΚΙΛΟ(ΜΕΓΑΛΗ)
21)ΤΥΡΙ ΜΥΖΗΘΡΑ ΞΕΡΟ ΠΟΥ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΕΙΤΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ ΕΚΤΟΣ ΨΥΓΕΙΟΥ
22)ΕΙΔΗ ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ(ΣΑΠΟΥΝΙΑ ΚΛΠ)
23)ΜΠΑΧΑΡΙΚΑ
24)ΤΟΜΑΤΟΠΟΛΤΟΣ
25)ΓΑΛΑ ΕΒΑΠΟΡΕ
26)ΜΑΡΜΕΛΑΔΕΣ-ΓΛΥΚΑ ΚΟΥΤΑΛΙΟΥ
27)ΞΗΡΟΙ ΚΑΡΠΟΙ ΣΕ ΑΕΡΟΣΤΕΓΗ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ
28)ΞΥΡΑΦΑΚΙΑ
29)ΦΥΤΙΛΙΑ ΓΙΑ ΚΑΝΤΗΛΙ ΝΕΡΟΥ-ΛΑΔΙΟΥ
30)ΚΑΦΕΣ
31)ΒΙΤΑΜΙΝΕΣ(ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΛΑΧΑΝΙΚΑ-ΦΡΟΥΤΑ, ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕ ΜΙΑ ΚΑΘΕ 2Η ΜΕΡΑ)
32)ΤΡΑΧΑΝΑΣ
33)ΧΥΛΟΠΙΤΕΣ
34)ΑΠΟΞΗΡΑΜΕΝΑ ΜΥΡΩΔΙΚΑ
35)ΒΟΤΑΝΑ
36)ΜΕΛΙ
37)ΑΛΚΟΟΛΟΥΧΑ ΠΟΤΑ(ΒΟΤΚΑ,ΚΟΝΙΑΚ)
38)ΠΟΔΗΛΑΤΟ
39)ΣΥΝΕΡΓΑ ΡΑΠΤΙΚΗΣ
40)ΤΣΙΓΑΡΑ Ή ΚΑΠΝΟ
41)ΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΑ ΟΙΚΙΑΚΑ
42)ΦΑΡΚΑΚΕΙΟ: ΠΑΥΣΙΠΟΝΑ-ΑΝΤΙΠΥΡΕΤΙΚΑ, ΑΝΤΙΒΙΩΣΕΙΣ, ΒΑΜΒΑΚΙ, ΓΑΖΕΣ, ΙΩΔΙΟ, ΜΠΕΤΑΝΤΙΝ, ΒΡΟΓΧΟΔΙΑΣΤΑΛΤΙΚΟ, ΦΑΡΜΑΚΑ ΓΙΑ ΑΛΛΕΡΓΙΕΣ, ΦΑΡΜΑΚΑ ΓΙΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΕΣ ΠΑΘΗΣΕΙΣ(ΘΥΡΕΟΕΙΔΗΣ, ΣΑΚΧΑΡΟ ΚΛΠ), ΑΝΤΙΜΥΚΗΤΙΑΚΗ ΣΚΟΝΗ Π.Χ.APABOXYN -----OΔΗΓΟΣ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ-=--https://epamdytikisattikis.wordpress.com/2011/10/17/%CF%84%CE%B9-%CE%B1%CF%80%CE%BF%CE%B8%CE%B7%CE%BA%CE%B5%CF%85%CE%BF%CF%85%CE%BC%CE%B5-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B9%CF%80%CF%84%CF%89%CF%83%CE%B7-%CE%B5%CF%83%CF%89/
Κρασί;
ΔιαγραφήΕιναι δυνατόν χωρις κρασι ;;; Αλλα αυτο το εχουμε παραγωγή ετσι ;;;
ΔιαγραφήKabamarou
Κύριε Λουκά με δούλεψες,εγώ όμως σε εκτιμώ και σε θεωρώ φιλαράκι.Αν κάποτε βρεθούμε εγώ θα βάλω το μοσχοφίλερο,από την ορεινή Αρκαδία.Γνήσιο και με οξύτητα,12 γράδα θα είναι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΥΡΙΕ
ΔιαγραφήΝίκοςΤ ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΤΕ [ με δούλεψες,εγώ όμως σε εκτιμώ και σε θεωρώ φιλαράκι] ΜΗΠΩΣ ΣΑΣ ΥΠΟΣΧΕΘΗΚΑ ΝΑ ΣΑΣ ΔΙΟΡΗΣΩ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ --ΜΗΠΩΣ ΣΑΣ ΥΠΟΣΧΕΘΗΚΑ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΝΩ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΟΥΧΟ-- ΕΑΝ ΠΙΑΣΩ ΤΟ ΠΡΟΤΟΧΡΟΝΙΑΤΙΚΟ ΛΑΧΕΙΟ ΘΑ ΣΕ ΠΑΡΩ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΣΤΟ ΠΟΥΚΕΤ ΝΑ ΣΕ ΧΑΛΑΡΩΣΟΥΝΕ ΟΙ ΤΑΥΛΑΝΔΕΖΕΣ ΕΣΥ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ ορεινή Αρκαδία ΝΑ ΡΙΧΝΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΓΑΡΙΔΕΣ -ΚΑΡΑΒΙΔΕΣ- ΣΥΝΑΓΡΙΔΕΣ ΟΡΕ ΓΛΕΝΤΙΑ--ΚΥΡΙΕ CHAMBO EMΦΑΝΗΣΟΥ ΘΑ ΕΡΘΗΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΜΑΖΙ ΜΑΣ --------
ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΠΟΛΥ -ΠΑΠΑΤΖΙΛΙΚΗ ---Αλέξης Τσίπρας. Είναι η γυναίκα που διέκοψε την ομιλία του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ και με τα λεγόμενά της τον ανάγκασε να της προτείνει να... κυβερνήσουν μαζί
ΑπάντησηΔιαγραφήΠηγή: Η νέα... συνεργάτιδα του Τσίπρα -Γιατί της είπε «θα σε χρειαστούμε, να κυβερνήσουμε μαζί» [βίντεο] | iefimerida.gr http://www.iefimerida.gr/news/182619/i-nea-synergatida-toy-tsipra-giati-tis-eipe-tha-se-hreiastoyme-na-kyvernisoyme-mazi#ixzz3LmnU6j7r
όλα δείχνουν ότι πάμε για ταλαιπωρία αρκετών μηνών, κάτι το οποίο πιστεύουν και αρκετοί ξένοι διαχειριστές. Εφόσον δεν εκλεγεί τελικά Πρόεδρος της Δημοκρατίας, η χώρα θα πάει σε εκλογές στις αρχές Φεβρουαρίου, μάλλον θα χρειαστεί κανένα μήνα να σχηματιστεί κυβέρνηση, άρα φθάνουμε περίπου στους 3 μήνες. Από εκεί και πέραν και όπως έχει γραφθεί στο GFF, όλα δείχνουν ότι η κυβέρνηση του Σύριζα θα χρειαστεί περίπου 3-4 μήνες για να βρει άκρης με τους δανειστές. Άρα συνολικά μιλάμε για περίπου 6 με 7 μήνες. Όχι φυσικά ότι η αγορά θα πέφτει όλο αυτό το χρονικό διάστημα, αλλά συνολικά και εφόσον φυσικά τα πράγματα πάνε έτσι, η αγορά όλα δείχνουν ότι θα δει χαμηλότερα επίπεδα ----------666----------
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι μπουλντόζες γεμίζουν τα ταμεία του ομίλου ΓΕΚΤΕΡΝΑ http://www.capital.gr/Articles.asp?id=2179757
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε πώληση 50.000 κοινών ονομαστικών μετοχών της εταιρείας ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, συνολικής αξίας 136.939,50 ευρώ, προέβη στις 8/12/2014 ο μέτοχος και αντιπρόεδρος του Δ.Σ. της εταιρείας, κ. Δημήτριος Αντωνάκος, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση. http://www.capital.gr/Articles.asp?id=2176101
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπερα ΜΕΓΑΛΟ- ΜΙΚΡΟ ΓΚΟΥΡΟΥΔΕΣ!!..... Βρε τομαρια (με τη καλη εννοια)...Αφηστε τον μεγαλο γκουρου στην ησυχια του!!.......ΔΕΝ θα κατσω να σχολιασω τα σχολια κανενος!!!.....Απλα σε καθε φορουμ υπαρχουν και οι εξυπνοι ΠΑΠΑΤΖΗΔΕΣ!.....Λοιπον σε απλη μεταφραση του Μεγαλο Γκουρου Τακαρου....Παρτε χαρτι και μολυβι και γραφτε.......ΟΣΟ Ο ΓΔ ΔΕΝ ΠΕΡΝΑ ΤΙΣ 847.16 μοναδες......ΤΟΤΕ στοχευει τις 659.25.....Ενδιαμεση σταση το 753.21......Επειδη ομως ξερω οτι εχω να κανω με ζαγαρια .....κανω ποιο αναλυτικη τηN Τ/Α......
ΑπάντησηΔιαγραφή(SOS 847.16)......823.67.....(SOS 800.18).......776.69......(SOSARA 753.21)....
Με χασιμο του 753.21.....εχουμε την εξης
(SOS 753.21)......729.72......(SOS 706.23)........682.74.......(SOSARA 659.25).......
ΠΑΝΤΑ ΣΤΟ ΠΙΣΩ ΜΕΡΟΣ ΤΠΟΥ ΜΥΑΛΟΥ ΝΑ ΕΧΕΤΑΙ ΤΟ 659.25
Ξερω ξερω.....επειδη θα μου ζαλισετε τα παπαρια με σπασιμο του 847.16 και πανω τι γινεται???
ΞΑΝΑΓΡΑΦΤΕ.....
(SOS 847.16)......894.11.....(SOSARA 941.11)............988.08........(υπερ SOSARA 1035.06)
Αντε καλο βραδυ........και ΣΕΒΑΣΜΟ στον ΟΙΚΟΔΕΣΠΟΤΗ......
Οποιος ΔΕΝ γουσταρει........Υπαρχουν και αλλες παραλιες
Μηνυμα και στον κ. Οικοδεσποτη.......
Καποτε βριζατε την Τ/Α......ΙΔΟΥ τα νουμερα μου....
ANOΡΘΟΓΡΑΦΟΣ
ΚΥΡΙΕ ANOΡΘΟΓΡΑΦΟΣ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΕΝΑ ΜΠΟΥΚΑΛΙ ΚΡΑΣΙ ΔΕΜΕΣΤΙΧΑ ΑΠΟ ΑΧΑΙΑ ΚΛΑΟΥΣ
ΔιαγραφήΕσυ ανορθογραφε εισαι το alter ego του κυριου Μορφονιου ή ο αυτοκλητος σωτηρας των προβατων (επενδυτων) επι σφαγη?
ΔιαγραφήΗ παραπανω Τ/Α ηταν μια προσφορα του κ. Ανορθογραφου για την ψυχη του Μπαρμπα του!!!......
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνορθογραφος
ΑΝ γουσταρετε και καμια Τ/Α για τον S&P .......Εδω ειμαι.....
ΑπάντησηΔιαγραφήΥψηλο 2079.46......ΟΚ ΟΚ......
Ο δεικτης S&P DEN επρεπε χθες να χασει το 2015.01......
Αφου το εχασε κακο του κεφαλιου του!!!......Αρα στοχευει στο 1950.57???
Αρα 2015,01 + 1950.57 (που ειναι το κατω μερος του καναλιου) =3965.58 /2 =1982.79.......
Τωρα θα μου πειτε .......Μααααααα ο S&P εκλεισε στο 1998.65????......ΧΟΧΟΧΟΧΟΧΟ
Καλα βρε Γκουρουδες!!!.......
ΑΡΑ ΕΧΟΥΜΕ
1982.79 + 2015.01 = 3997.8 / 2 = 1998.9......
Ποσο εκλεισε χθες οS&P???.....
S&P 500 Futures 1,998.65 -32.35 -1.59%
Sorry sorry.....Καπου εχω κανει λαθος!!!!.....χοχοχοχο
Αλλη μια προσφορα του Ανορθογραφου.......Για τον Μπαρμπα του!!!
ΑΝΟΡΘΟΓΡΑΦΟΣ
Σας ευχαριστω κ. Λουκα για τη προσφορα σας.....ΔΕΚΤΟΝ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠεριμενω και τη προσφορα του κ. Οικοδεσποτη.....ΙΣΩΣ να ειναι καλυτερη χοχοχοχο
Δεκτον κ. Λουκα!!!......ΑΠΛΑ σας πειραζω χοχοχο
Κυριε Διοσκουρε ΔΕΝ σας καταλαβαινω....
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι Υπονοειτε???
Ανορθογραφος
Κυριε Διοσκουρε θα απαντησετε????....
ΑπάντησηΔιαγραφήΗηηηη σε τζαμπα μαγκα επεσα???
Αντε γιατι θελω να παω και για υπνο!!!
Ανορθογραφος
Απο οτι βλεπω οι τζαμπα μαγκες εξαφανιστηκαν δια μαγειας!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜαγκες και μαγκιτισες παω για υπνο......Αφου ΤΙΠΟΤΑ δεν κρατησε (απο ενδιαφερτον) στο φορουμ σας τον Ανορθογραφο.....
ΟΠΟΙΟΣ ειναι ΜΑΓΚΑΣ!!!......Ιδου πεδιον Δοξης Λαμπρο.........
Τακαρε εσενα Περιμενω!!!!......
ΤΟΝ Διοσκουρο τον εχω για ΧΑΑ - ΒΑΛΕ χοχοχο
Ανορθογραφε, καταρχην θα σου απαντησω οποτε θελω εγω και αν θελω, του κανονες δεν τους βαζεις εσυ καταλαβες?
ΔιαγραφήΚρυμμενος πισω απ την ανωνυμια σου εμφανιζεσε σαν κομητης στο μπλογκ του Μορφονιου και μας λες με υφακι και ακρως υποτιμητικο τροπο προς τους συμμετεχοντες, τη προβλεψη σου. Μετα ρωτας τι εννοω και θελεις διευκρινηση οταν δεν καταλαβαινεις τα αυτονοητα, θελεις και αναμετρησεις στο πεδιο του ΧΑΑ.
ΧΑΑ-ΒΑΛΕ ειναι η νεκρομαντεια της ΤΑ που επικαλεισε, μην μας πεις οτι εισαι και της Ελλιοτικης βεβαιως βεβαιως γιατι θα γελασει και το παρδαλο κατσικι, ξερεις εκεινο που σας εχει ξεβρακωσει τοσο καιρο.
Να με συγχωρει ο κ. Μορφονιος για το θεμα που προκληθηκε και σεβομενος το χωρο που μας φιλοξενει το σταματαω εδω.
ΕΧΩ ΜΙΑ ΙΔΕΑ ΝΑ ΓΙΝΕΤΕ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΟΥΧΟΙ-ΤΟ ΡΟΥΒΛΙ ΕΧΕΙ ΧΑΣΗ 35% ΕΑΝ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ Ο ΠΟΥΤΙΝ ΘΑ ΕΠΑΝΑΚΑΜΨΗ- ΘΑ ΑΝΕΒΗ ΤΟ ΠΕΤΡΕΛΕΟ=ΚΕΡΔΙΣΑΤΕ
ΑπάντησηΔιαγραφήKε. Λουκά αφήστε το πετρέλεο, μαντέψτε ποιον βρήκαν στην Αμφίπολη και γίνετε εκατομμυριούχος κάντε το όνειρό σας πραγματικότητα
Διαγραφήhttp://en.protothema.gr/amphipolis-tomb-bet/
κυριε
ΔιαγραφήCaspian ΕΑΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΜΑΝΤΕΨΩ ΤΩΡΑ ΘΑ ΗΜΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΡΑΧΩΒΑ Η ΣΤΟ ΠΗΛΙΟ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΟ ΣΚΙ ΜΟΥ ΝΑ ΤΡΩΩ ΤΗΝ ΦΑΣΟΥΛΑΔΑ ΜΟΥ ΝΑ ΠΙΝΩ ΤΟ ΜΠΡΙΛΑΝΤΕ ΜΟΥ [ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΚΡΑΣΙ ΚΕΦΑΛΟΝΙΤΙΚΟ ] ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΕΛΕΙΩΝΩΝΤΑΣ ΤΙΣ ΕΟΡΤΕΣ ΝΑ ΠΑΩ ΣΤΟ ΠΟΥΚΕΤ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΟ ΘΑΛΑΣΣΙΟ ΜΟΥ ΣΚΙ ΝΑ ΤΡΩΩ ΓΑΡΙΔΕΣ -ΚΑΡΑΒΙΔΕΣ-ΣΥΝΑΓΡΙΔΕΣ-ΝΑ ΠΙΝΩ ΤΟΥΣ ΧΥΜΟΥΣ ΜΟΥ -ΑΝΑΝΑΔΕΣ -ΜΑΜΠΟ- ΜΠΑΝΙΟ ΣΤΑ ΝΗΣΙΑ ΠΙ-ΠΙ ΠΟΥ ΓΥΡΙΣΕ Ο ΤΖΕΙΜΣ ΜΠΟΝΤ ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ= ΕΑΝ ΠΙΑΣΩ ΤΟ ΠΡΟΤΟΧΡΟΝΙΑΤΙΚΟ ΛΑΧΕΙΟ ΣΗΜΑΙΝΗ ΟΤΙ ΜΑΝΤΕΨΑ ΣΩΣΤΑ ----------ΓΕΙΑΣΑΣ--------
Συνεχίζεται η κατρακύλα για το ρωσικό ρούβλι -- http://www.capital.gr/News.asp?id=2180892
ΔιαγραφήΜΑΝΤΕΨΤΕ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΗΣΑΣΤΕ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΟΥΧΟΙ-----------Δεν πέφτει μόνο το Ρούβλι. Πέφτουν όλα τα νομίσματα πετρελαιοπαγωγών χωρών με παραπλήσια ποσοστά για να αντισταθμίσουν την πτώση του πετρελαίου. Αντίστοιχη πτώση έχει και η Νορβηγική κορώνα και το Καναδικό δολλάριο μεταξύ άλλων.
ΔιαγραφήΟΠΕΚ: Υπερβολική η πτώση των τιμών του πετρελαίου---Αν διακοπούν τα projects που αφορούν την παραγωγή τότε οι τιμές θα μπορούσαν να εκτοξευτούν στα 147 δολάρια ανά βαρέλι, όπως το 2008, είπε ο Abdullah al-Badri.--http://www.euro2day.gr/news/world/article/1284808/opek-ypervolikh-h-ptosh-ton-timon-toy-petrelaioy.html
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα σας. Η ερχόμενη βδομάδα -της πρώτης προεδρικής ψηφοφορίας- ξεκινάει με έναν ΓΔ στα εξής:
ΑπάντησηΔιαγραφή-πλησίον στο 61.8% όλης της ανόδου απο το 2012
-σχεδόν στο κάτω μέρος του καναλιού με αρχή τα χαμηλά Μαίου και ψηλό Ιουνίου14
-σε νούμερα παρόμοια με το καλοκαιράκι του 13 που αν το δούμε φτιάχνει έναν υπέροχο ωκω με κεφαλή το 1379.
Με δεδομένη την εως τώρα ορμή της πτώσης πραγματικά περιμένω μια ενδιαφέρουσα βδομάδα για τους πολύ γρήγορους. Ηδη απο το τέλος της προηγούμενης ορισμένα γουαραντ δώσαν εξαιρετικές συγκινησεις.Είπα να πάρω και μέρισμα απο ελπε φέτος χιχι.
Για τα ΛΟΥΞ που ρώταγα τον κ.Λουκά ,θεωρώ πως αν η αγορά μας λειτουργούσε σωστά θα μπορούσε άνετα να βρεί χρήμα μέσω του χρηματιστηρίου και οι επενδυτές να προσμέναν μια ικανοποιητική απόδοση απο μια εταιρία που ανεβαίνει κατηγορίες! Αλλά εδώ προτιμάμε ανεμο-σκορπίσματα ...
Πολύ καλή εταιρεία.
ΔιαγραφήΟ βασικός μέτοχος απ΄τις παλιές καλές εποχές 1999-2000 έψαχνε χρηματοδότηση μέσω ΧΑΑ. Ήρθαν σε επαφή με τον ΠΑΣΕΧΑ (έναν απ΄τους δυο συλλόγους μικρομετόχων) για να δώσουν πακκέτο μετοχών, αλλά εκείνη την εποχή η μόδα πρόσταζε dot.coms. 01 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ, IFS, UNIXFOR, ΔΙΗΝΕΝΗΣ και κάμποσες ακόμα έκαψαν αρκετό χρήμα χωρίς να καταφέρουν τελικά να διαβούν το κατώφλι του ΧΑΑ. Καλύτερα όμως για τους μικροεπενδυτές. Σε κάνα δυό που τα κατάφεραν οι παλαιοί μέτοχοι αλλά κι οι οργανωμένοι του συλλόγου επέδειξαν είχαν αισχρή συμπεριφορά (πχ Datamedia).
Όλο στα ίδια ξαναγυρίζουμε. Κάνε με μάγο να σε κάνω πλούσιο.
Ανοικτή βιβλιοθήκη κ.Hippy!! Θέλω ακόμα πολλές "μάχες" να χάσω και να κερδίσω σε αυτό το μοναχικό σπορ των χρηματαγορών για να φτάσω την εμπειρία σας. Σκέφτομαι μετά απο 15 χρόνια πώς θα είναι να εξηγείς στον αντίστοιχο λορακ της εποχής τί έγινε και είχαμε την Μαύρη Τρίτη εννιά δωδεκάτου του σωτήριου έτους δυοχιλιάδεςδεκατέσσερα.
ΔιαγραφήΣας θυμίζω η μαγεία βασίζεται στην «αρχή της συμπάθειας» η οποία επαληθεύεται στον μικρόκοσμο από το φαινόμενο της κβαντικής διεμπλοκής. Οπότε κ.Hippy μάλλον "φυσικόν" θα σας έκανα για να σας κάνω πλούσιο και όχι μάγο.Μια και πιάσαμε τις πραγματείες περι φυσικής . Ξέρετε εκεί στην σφαιρική θεώρηση των πραγμάτων . Θα έφτιαχνα σφαίρες των 188 πόντων ακτίνα για να ακολουθήσω την σκέψη του κ. Ανορθόγραφου. Αλλά θέλω βοήθεια γιατί η άνω εφαπτομένη να ξεκινά απο το 1035. Τεσπα αυτοί είναι προβληματισμοί άσχετοι με την κρισιμότητα των στιγμών. Τώρα σπουδαίο είναι αν θα φορέσει βραχιολάκι ο αντι-καπιταλας για να σπουδάσει διοίκηση καπιτάλων και αν θα βρούμε 180 πατριώτες/αποστάτες ανάλογα την οπτική του καθενός.
ΔιαγραφήΜας φαίνεται πως γίνεται καταστροφή στην Ελλάδα αλλά αν ανοίξουμε την εικόνα και δούμε την Rio Tinto στο καναβάτσο (-32% το τελευταίο 3μηνο), RSX (επιλογή Καισάριου) -50%, την Petrobras -53%, Gazprom -51%, Vale -54% κλπ κλπ, όλες σε δολλάρια, τότε και πάλι καλά την έχουμε στην επαρχία μας με το Βαγγελίνιο, το Βακκάκη κι αρκετές άλλες ελληνικές εταιρείες στην ασφάλεια του Ευρω . Μακάρι η καταρεύσεις τριγύρω να μην γενικευθούν οπότε ελπίζω ο Αλέξης θα αποδειχθεί η μικρότερη μας έννοια (για απειλή προσωπικά δεν τον έχω).
Kαλημερα σας κυριες και Κυριοι. Κυριε Διοσκουρε το σχολιο μου αναφεροταν στους κυριους Ανωνυμους. Αν ειχα κατι με τον Κυριο Διοσκουρο θα το ελεγα ευθεως. Διαβαστε προσεκτικα τα σχολια των Ανωνυμων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν ειμαι κυριε Διοσκουρε ουτε της Ελλιοτικης,ουτε θεμελιωδης ουτε καν Τ/αναλυτης. Ενας κοινος θνητος επενδυτης ειμαι.
Τους συμετεχοντες τους σεβομαι απολυτως ειτε με σωστη ειτε με λαθος αποψη.
Δεν κοιταζω ουτε Δεικτες ουτε τριγωνα τετραγωνα σπασμενα κεφαλια και ωμους, απλα σεβομαι τα χρηματα μου
Δεν ειμαι εγω αυτος που θα βαλει κανονες σε ξενο Σαιτ.Πριν γραψω εδω μεσα τους κανονες τους διαβασα και τους σεβομαι απολυτος
και τελος ουτε καν σας ρωτησα,εσεις πεταχτηκατε , και αφου πεταχτηκατε περιμενα και τη συνεχεια της κουβεντας
Φευγωντας θα ηθελα να ζητησω συγνωμη απο τους συμετεχοντες για τη τυχον λαθος διατυπωση, τα εχουν αυτα οι ανορθογραφοι
Θα παρακαλουσα τον κ οικοδεσποτη να σβησει τα παραπανω σχολια μου - νουμερα, ετσι και αλλιως αχρηστα ειναι
Καλη τυχη και καλες γιορτες σε ολους
Ανορθογραφος
ΚΥΡΙΕ Ανορθόγραφος ΗΜΑΣΤΕ ΕΔΩ ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΣΑΓΑΠΑΜΕ ΜΑΣ ΑΡΕΣΗ Ο ΠΛΟΥΡΑΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ Η ΠΟΛΥΦΩΝΙΑ ΗΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΣΑΙΤ ΚΑΙ ΣΑΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΟΝΤΑ ΜΑΣ ΜΕ ΤΑ ΓΡΑΦΩΜΕΝΑ ΣΑΣ ΔΙΠΛΑΣΙΑΖΩΝΤΑΙ ΟΙ ΦΙΑΛΕΣ ΤΟΥ ΟΙΝΟΥ ΓΙΑ ΣΑΣ-- ΚΑΙ ΑΝ ΠΙΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΤΟΧΡΟΝΙΑΤΙΚΟ ΘΑ ΕΡΘΕΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΣΤΟ ΠΟΥΚΕΤ-----ΑΞΙΟΣ-------
ΔιαγραφήΑνέκδοτο: ο Αη Βασίλης μοιράζει Λαμόγια
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαραμονή πρωτοχρονιάς και ο Αη Βασίλης πετάει με αεροπλάνο του πάνω από την Ευρώπη και μοιράζει παντού Λαμόγια για το 2014.
Περνάει πάνω από την Γερμανία...
- Πόσους ρίχνουμε εδώ; τον ρωτάει ο πιλότος.
- Ρίξε 500, του απαντάει ο ''Άγιος''.
Περνάει πάνω από την Γαλλία...
- Πόσους ρίχνουμε εδώ;
- Ρίξε 1000, του λέει.
Περνάει πάνω από την Ιταλία...
- Πόσους ρίχνουμε εδώ;
- Ρίξε 2000.
Περνάει πάνω από την Ελλάδα...
- Πόσους ρίχνουμε εδώ;
- Πλάκα μου κάνεις ρε; Απ' εδώ φορτώνουμε, το ξέχασες; !!!
μια και ο κ Τάκης απέχει εκ του σχολιασμου θα γράψω εγω την γκουρουδιά μου
ΑπάντησηΔιαγραφήμε την τρίτη ψηφοφορία θα γίνει το ακατόρθωτο προς στιγμήν προεδρος δημοκρατίας
ΓΔ μεχρι τέλος του χρόνου 1150
Μανώλης
Επιτρέψτε μου να προσυπογραψω.
ΔιαγραφήΚαλές γιορτές σε όλους
Ρουμπικ
Δεν μπορεί ο κεντρικός τραπεζίτης να λέει ότι μειώνεται η ρευστότητα στην αγορά με ταχύ ρυθμό. Δεν το λέει ένας επιπόλαιος πολιτικός. Το λέει ο διοικητής της Τράπεζας της Ελλάδος. Έχουν τεράστια ευθύνη για το κλίμα που διαμορφώνεται ---http://www.capital.gr/News.asp?id=2181256
ΑπάντησηΔιαγραφήKαλημερα σας κυριες και κυριοι. Κυριε Λουκα μου και εγω σας εκτιμω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜην περιμενεις φιλε μου να πιασεις το προτοχρονιατικο,το θεωρω λιγο δυσκολο, παντως εγω σας το ευχομαι ολοψυχα.
Το χρημα ειναι εδω και σας περιμενει κ. Λουκα , ειναι περισσοτερες οι πιθανοτητες αρκει να κανετε καλη μαντεψια, ΕΓΩ αδυνατω
πχ 847.16 + 823.67 = 1670.83 / 2 = 835.41
Ποσο εκλεισε χθες ο Γιδις αγαπητε μου φιλε! ΑΝ ειναι καθαρα απο τυχη, τοτε δειτε το κλεισιμο της Παρασκευης
Δωσε την απαραιτητη προσοχη στα νουμερα του Ανορθογραφου και θα κερδισεις αρκετα, αρκει να εχετε καλα χαρτια και να μην εισται πλεονεκτης
Καλη τυχη κ.Λουκα μου και σε ολους!
Ανορθογραφος
KYΡIE Ανορθόγραφος ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΣΤΗ ΠΑΤΡΑ ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΩ ΚΡΑΣΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΕΡΑΣΩ ΚΑΦΕΔΑΚΙ- ΦΙΛΑΡΑΚΙ
Διαγραφήhttp://www.reporter.gr/Analyseis/item/252253-Stis-%C2%ABsuper-15%C2%BB-pagkosmiws-topothetei-h-HSBC-th-metochh-ths-DEH για πες μας κυριε ανορθογραφε...καμια αποψη για μετοχη...εστω μια ΔΕΗ.
ΔιαγραφήKABAMAROU
45 χρόνια έπαιρνε τη σύνταξη του πατέρα της, η Έλενα Ακρίτα! "Τσέπωσε 1 εκατ. ευρώπουλα"! Τι κι αν η ίδια είναι συνταξιούχος, τι κι αν παντρεύτηκε τρεις φορές, η... πολύ Έλενα Ακρίτα, που μύγα δε σηκώνει στο σπαθί της κι έχει το ύφος του "καταδικάζω όποιον δεν γουστάρω", λάμβανε επί 45 χρόνια τη σύνταξη του πατέρα της!...
ΑπάντησηΔιαγραφήRead more: http://www.oparlapipas.com/2014/12/45_15.html#ixzz3M3MzMkgC
Πρωτοφανής απουσία του μιτάρχη που έχει γραμμένους τους πάντες εκεί που δεν πιάνει μελάνι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧωρίς να θέλω να κάνω το δικηγόρο, ο κος. Τάκης έχει δηλώσει τις προσδοκίες του για την εκλογή ΠτΔ, και επίσης ότι θα περάσουν κάποιοι μήνες για να ξαναπιάσει πρόβλεψη για το ΧΑΑ. Η απουσία μάλλον ερμηνεύεται ως ότι τίποτα δεν έχει αλλάξει σε σχέση με τα έως τώρα λεχθέντα.
ΔιαγραφήΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΜΟΥ.. Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΣΤΕΛΝΕΙ ΤΟ ΜΥΝΗΜΑ.. ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΥΣΙΑ ΤΟΥ .. ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΗ ΑΠΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ.. ΟΤΑΝ ΕΧΕΙ ΚΑΤΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΝΑ ΠΕΙ.. ΘΑ ΒΓΗ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΓΡΑΨΗ .. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΑΡΧΟΝΤΑ ΔΑΣΚΑΛΕ.. ΣΕ ΠΑΩ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ ΚΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ..
ΑπάντησηΔιαγραφήκ. Τάκη καλημέρα. Το σχόλιο για το τι είναι goodwill και πως πρέπει να το αντιμετωπίζουμε, μας μαθαίνει να ψαρεύουμε, πράγμα απείρως σημαντικότερο από το να μας δίνονται έτοιμα ψάρια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣας έγραφα μια ρώτηση, για ένα σχόλιό σας στο προηγούμενο ποστ του κ. Hippy, για την Aegean και πως υπολογίσατε Ιδία Κεφάλαια 158 και Ταμείο 359 εκατ ευρώ, όταν στις καταστάσεις του 9μήνου, αναφέρονται Ιδία Κεφάλαια 232 εκατ και Ταμείο 260 εκατ.
Μετά σκεφτηκα να δω και τις καταστασεις 6μήνου και τελικά βρήκα τα νούμερα στα οποία αναφερόσασταν.
Αυτό όμως με ωθεί σε μια άλλη ερώτηση: Πως αυξήθηκαν τόσο πολύ τα Ιδία Κεφάλαια σε 3 μηνες μεσα; Μέρος των χρημάτων του Ταμείου έγινε Ιδία Κεφάλαια; (Γίνεται αυτό ή λεω πατάτες;) Είναι υγιείς τόσο μεγάλες αυξήσεις σε τόσο σύντομο χρόνο;
Συνοπτικό 6μηνο
http://el.aegeanair.com/files/1/Content/IR_Annual_Reports/summary_1H14_gr.pdf
Συνοπτικό 9μηνο
http://el.aegeanair.com/files/1/Content/IR_Annual_Reports/A3Notes_9M14_GR.pdf
Καλημερα σας κυριες και κυριοι. Kυριε KABAMAROU το ερωτημα σας εχει απαντηθει απο τον κ.Τακη εδω και πολυ καιρο (Ειχε πει Θα δειτε τιμες στη Δεη που ΔΕΝ θα τις πιστευετε). Το μονο σιγουρο ειναι οτι στη σημερινη τιμη τα δοκιμαστικα κατσαβιδια της και μονο αξιζουν περισσοτερα. 1) ΔΕΝ θα σημεριστω την αποψη της HSBC καθως ζουμε στη χωρα του παραλογου και 2) τα ρευστα του Ανορθογραφου απεχουν ετη φωτος απο τα δικα της.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν μου ζητατε να γραψω νουμερα, θα το κανω με μεγαλη επιφυλαξη καθως ΔΕΝ γνωριζω το προφιλ της επενδυση σας (Βραχυ - μεσο - μακρο).
Η Δεη ΔΕΝ επρεπε να χασει το 10.20. Αφου ομως το εσπασε μπηκε στο καναλι 10.20 - 5.66 με ενδιαμεση σταση το 7.93.
το οποιο χωριζεται σε 2 ζωνες 1) 7.93 - 6.79 και 2) 6.79 - 5.66
Ας παρουμε τη δευτερη ζωνη για παραδειγμα....Το ιδιο θα κανουμε και στη πρωτη....ΟΤΑΝ και ΑΜΑ
(SOS 6.79 ).........6.50 .....(S0S 6.22) .......5.94.......(SOS 5.66)
Χθες η Δεη εκανε υψηλο 5.93. Ομως αυτο ΔΕΝ μας λεει τιποτα. Αυτο που μας λεει πολλα ειναι το 5.66 - 6.79 - 7.93......
Με εγκυρο σπασιμο του 5.66 η ΔΕΗ στοχευει το 3χχ......
Αυτη ειναι η γκουρουδια μου.....Η αποφαση καθαρα δικη σας!!
ΥΓ......Το καθε χαρτι εχει τη δικη του σκαλα και τη δικη του χαραξη
Δεικτες 5ρηδες - 10ρηδες - 20ρηδες τριγωνα τετραγωνα και τα συναφη τα αφηνω για τους διαβασμενους....
Καλη τυχη σε ολους μας!!
Ανορθογραφος
ΚΥΡΙΕ Ανορθόγραφος ΕΑΝ ΠΑΕΙ ΣΤΑ 3 ΕΥΡΟ Η ΔΕΗ ΘΑ ΠΑΡΩ 100 ΜΕΤΟΧΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΟΤΙ ΕΚΤΙΜΩ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΑΣ ΚΑΙ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΣΤΗ ΠΑΤΡΑ ΓΙΑ ΚΑΦΕΔΑΚΙ
ΑπάντησηΔιαγραφήΣύμφωνα με το δημοσίευμα, μόλις έκλεισαν οι πόρτες και απομακρύνθηκαν φωτογράφοι, δημοσιογράφοι και κάμερες ο κ. Βενιζέλος προέτρεψε τον κ. Τσίπρα να μην βιάζεται να γίνει πρωθυπουργός, αφού έτσι και αλλιώς θα γίνει, τονίζοντάς του πως θα βουτηχτεί στα σκ@@@!
ΑπάντησηΔιαγραφήΌλος ο διάλογος, που φέρεται να έγινε σύμφωνα με την εφημερίδα:
- Μα τι σε έχει πιάσει και θέλεις ντε και καλά να βουτηχτείς στα σκ@@@; Τι βιάζεσαι; Περίμενε. Έτσι κι αλλιώς, θα γίνεις κάποια στιγμή.
- Γιατί πρέπει απαραίτητα να βουτηχτώ στα σκ@@@; Θα τα καταφέρουμε έτσι που να μη χρειαστεί να γίνει τίποτε από όλα αυτά.
- Αγόρι μου, δεν έχεις καταλάβει. Θα σε γαμ@@@@@ με το που θα αναλάβεις.
Read more: http://www.newsbomb.gr/politikh/parapolitika/story/533445/venizelos-se-tsipra-agori-moy-tha-se-ga-molis-analaveis#ixzz3MA8jHEP6
Δεν έχει καν ενηλικιωθεί και έχει καταφέρει να γίνει ζάμπλουτος. Ο λόγος για τον 17χρονο Mohammed Islam από το Κουίνς της Νέας Υόρκης ο οποίος κατάφερε να βγάλει περίπου 72 εκατομμύρια δολάρια, παίζοντας μετοχές κατά τη διάρκεια του διαλείμματος στο σχολείο!http://news247.gr/eidiseis/kosmos/People-world/zamploytos-sth-stigmh-17xronos-epaize-sta-dialeimmata-metoxes-kai-exei-vgalei-mexri-twra-72-ekat-dolaria.3197667.html
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΑΣΚΑΛΕ ΔΙΚΑΙΩΝΕΣΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ -ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ -ΝΑ ΣΟΥ ΣΤΕΙΛΩ ΜΙΑ ΓΑΛΟΠΟΥΛΑ ΜΕ ΚΟΥΡΙΕΛ-Η ΤΟ ΚΤΕΛ--Σε "Επιτήρηση" από 19 Δεκεμβρίου η Νηρέας --Νηρέας: Αδύνατη η αναδιάρθρωση του δανεισμού έως τις 31/12 --http://www.capital.gr/Articles.asp?id=2184507
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΑ ΛΕΦΤΑ--Ανδρέας Φουστάνος--«Η σύντροφός μου είναι μικρότερη από την κόρη μου».-η σύντροφος [photo] --http://www.syllogi.gr/avti-ine-sintrofos-tou-andrea-foustanou-pou-ine-mikroteri-ke-apo-tin-kori-tou-photo/
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΔΩ ΜΟΙΡΑΖΟΥΝ ΛΕΦΤΑ ΠΑΜΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ --SP500--48--ΜΟΝΑΔΕΣ-- 2061 -- -(2.40%) DOW --+421.28-ΜΟΝΑΔΕΣ (2.43%)
ΔιαγραφήΟΜΩΣ ΑΥΤΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΙ ΘΑΣΥΜΒΗ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ --Πάρτι γενεθλίων με σκλάβους και γυμνές χορεύτριες για τα γενέθλια του Πάρη Κασιδόκωστα--http://www.dete.gr/articles/248870
ΔιαγραφήΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΔΑΣΚΑΛΟ Η ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟΝ ΕΠΙΘΥΜΗ ΝΑ ΜΟΥ ΛΥΣΗ ΤΗΝ ΑΠΟΡΙΑ --ΤΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΑΝΕ 3 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΑ ΔΕΧΤΗΚΕ --ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΙΝΟ ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ --ΣΚΗΝΩΘΕΤΙΜΕΝΟ -ΝΑΙ ---ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΑΝΤΙΣΤΕΚΕΤΕ ΣΕ 3 ΜΙΛΙΟΥΝΙΑ--ΛΥΣΤΕΜΟΥ ΤΗΝ ΑΠΟΡΙΑ ----Βόμβα" Χαϊκάλη για απόπειρα δωροδοκίας του με 2 -3 εκατ. ευρώ--http://www.capital.gr/NewsTheme.asp?id=2185124-
ΔιαγραφήΟ Καραγκιόζης της τηλεόρασης άλλαξε τα ρούχα του και έγινε Καραγκιόζης της Βουλής.
ΔιαγραφήΑΠΙΣΤΕΥΤΟ! Διέρρευσε το ηχητικό με τον Χαϊκάλη - Ακούστε το όλο --http://www.dete.gr/articles/249314
ΔιαγραφήΕχω ανατρεξει σε παλια ποστ του μπλοκ του κ. Τακη και εχω μεινει αφωνος....ο ανθρωπος ειναι ετη φωτος μπροστα....δωρεαν μαθηματα κανετε κ. Τακη investing for dummies....να στε καλα οπου κι αν ειστε.....
ΑπάντησηΔιαγραφήΠανος
Ιστορική Αναδρομή
ΑπάντησηΔιαγραφή17/11>>> O WOODy (o τρυποκάρυδος) τοπ πικαρει την αλφα με στόχο τα 0,90 http://www.newmoney.gr/article/74189/wood-top-pick-i-alpha-bank.Καλά καλά προσέξτε μην τρυπήσει τα 0,49 γιατί μετά βλέπω βούτα στο κατωκαναλο των 0,44 που είναι σήμερα.
26/11>>>>(σε κουβέντα περι Φλεξο) ..Έπρεπε να την αφήσει να γίνει στο 1,90 να πιάσει και το στόχο απο ενα ωκω που τρέχει απο το πρώτο εξάμηνο φέτος (2,70-3,50) .Εγώ πάντως το είπα, άσχημο με καλά αποτελέσματα τα στησίματα των αγοραστών να είναι πιό κάτω και απ' όταν λιώναν όλα απο φόβο στο 850ΓΔ.
Επίσης θυμίζω και των ωκω που (κατ'εμένα) τρέχει μέχρι να ξεκαθαρίσει πρόεδρος ή εκλογές.
Τί θέλω να πώ μ'αυτά.Καλές και κακές μετοχές πιάσαν ορισμένους χαμηλούς στόχους και τώρα αντιδράν σε αυτή την πτώση. Τα σημερινά κλεισίματα ήταν πολύ πονηρά και πάνω γλυφτά σε γραμμές// κινητούς όρους//τρίγωνα //καναλια // παστελια ονομάστε τα όπως θέλετε ο καθένας. ΑΝ έχουμε ανατροπή απο το φτωχό 160 το αρχικό πιστεύω τα χαμηλά τα είδαμε και είμαστε ακριβώς στην απαρχή της ανόδου. ΑΝ τελικά πάμε εκλογές ένα ενδεικτικό εύρος τιμών που θα περιμένω είναι το κάτω μέρος απο το πτωτικό κανάλι της ετε που είναι ταυτόχρονα και στόχος απο το σπάσμενο τρίγωνο της κάπου στο 1.05-1.10 με το μάτι.
κ. Μορφονιέ το πουλέν ικτινος βλέπω στηρίζεται στην γραμμή Αναστασίας ακόμα . Είναι πάντως απο τις λίγες που στάθηκαν με συνέπεια δίπλα στο μικρομέτοχο τους και μέσα στην γενική πτώση δεν κάνανε καραγκιοζιλίκια με 1 κομμάτι να χάνουν 10%.
Στην ευπικ τι γινετε.......πολλά κομματια τελευταια????πακετο σημερα 110.000????αποφασιστηκε και αμκ?????
ΑπάντησηΔιαγραφήΘΕΜΑ 1ο : Αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της Εταιρίας με κεφαλαιοποίηση: α) των σχηματισθέντων με βάση το ν. 2238/1994 αφορολόγητων αποθεματικών σύμφωνα με το άρθρο 72 του ν. 4172/2013 και β) μέρους του αποθεματικού «διαφορά από έκδοση μετοχών υπέρ το άρτιο», με αύξηση της ονομαστικής αξίας της μετοχής.
ΔιαγραφήΠηγή:www.capital.gr
Σήμερα μια χαρά μέρα για βγες-ξαναμπες μέχρι τώρα. Τελικά ο πειραυλος με πόσο ντισκαουντ πούλησε χεχεχε. Σας αφήνω πάω λαική , θέλω να παζαρέψω και εγώ να πάρω με 80% έκπτωση κασερι και αμα μ'αρέσει το προιόν να έχω γύρω στα 40% τελική εκπτωση.
Τάκαρε έριξες μαύρη πέτρα και μας έγραψες όλους τους πιστούς σου. Τι γίνεται με τα μαρμαράδικα; -10% ο ΚΥΡΜ στο 1.50...είχες υπονοήσει ότι η καλή εταιρεία θα άλλαζε και ιδιοκτησία..δεν είδαμε προς το παρόν κάτι, μόνο ο κυρ Ηλίας συνεχίζει να αγοράζει..στον φέρελπι και θωρηκτό Ικτίνο που θα έβλεπε τα 4€, βλέπουμε επιστροφή κοντά στο 1€ και τιμές 2012.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ κύριος Τάκης πιθανότατα ζυγίζει τις εξελίξεις και οι οποίες είναι φαιδρές,στην καλύτερη των περιπτώσεων.
ΔιαγραφήΔεν είμαι βέβαιος πλέον για την αγορά και κατά πόσο μπορεί ν'αντέξει τον συρφετό λάσπης που καθημερινώς εκτοξεύεται προς πάσαν κατεύθυνση.Οδεύουμε προς τη δραματική επανάληψη του Ιουνίου του '12 και το ίδιο θα συμβεί και με το ΧΑΑ.
Ίσως όχι ως προς τα νούμερα για τον ΓΔ ή στις περισσότερες μετοχές αλλά το κλίμα θα είναι το ίδιο.Δεύτερη ευκαιρία μέσα σε λιγότερο από 3 χρόνια δεν την περίμενα αλλά η ζωή μας επιφυλλάσσει μεγάλες εκπλήξεις.Τελευταία ευκαιρία ίσως και για τις τράπεζες,ο πάτος ο οποίος θα γράψουν προσεχώς ίσως και να'ναι η μεγαλύτερη ευκαιρία των τελευταίων ετών...
Αντιδείκτης
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΚΥΡΙΕ Αντιδείκτης ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΦΡΑΣΗ [.Τελευταία ευκαιρία ίσως και για τις τράπεζες,ο πάτος ο οποίος θα γράψουν προσεχώς ίσως και να'ναι η μεγαλύτερη ευκαιρία των τελευταίων ετών] ΕΝΑ ΚΟΚΙΝΕΛΙ ΓΙΑ ΣΑΣ
ΔιαγραφήTo μόνο που μπορώ να αναφέρω κύριε Αντιδείκτη - για να βοηθήσω και το δικό σας σκεπτικό, αλλά και των αναγνωστών - είναι ότι όλοι οι σοβαροί ''ξένοι΄΄, funds, στρατηγικοί επενδυτές και όλοι αυτοί πάγωσαν όλες τις συνομιλίες που αφορούσαν την χώρα στο πρώτο δεκαήμερο του Οκτωβρίου. Οπότε όλες οι στρατηγικές τοποθετήσεις και οι συζητήσεις γα εξαγορές ποσοστών σε εταιρίες προς το παρόν πάγωσαν. Θα επανέλθουν (αν επανέλθουν και εφόσον η χώρα δεν χορέψει το χορό του Ζαλόγγου) το νωρίτερο το Μάρτιο.
ΔιαγραφήΑυτά προς χάραξη επενδυτικής στρατηγικής.
Εξακολουθώ να πιστεύω ότι σε μερικές μετοχές (όπως ίσως ΕΛΠΕ) θα δούμε τιμές που ούτε μπορούμε να τις φανταστούμε.
Χρόνια Πολλά και καλά Χριστουγεννα κ.Τακη!!!!!!!Προς τα κάτω εννοείτε για τα ελπε φαντάζομαι???
Διαγραφήδκαοσψαο΄ψ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚρίμα αυτό το εξαιρετικό site του κυρίου Τάκη να δείχνει τόσο εγκαταλελειμμένο τον τελευταίο καιρό...απουσία όχι μόνο του οικοδεσπότη, αλλά και εξαιρετικών χρηστών όπως Tzo 41 και Zachmour...Και τελικά τι θα γίνει με τα ΣΩΛΚ;..οι υπεύθυνοι για τον αγωγό TAP θα δώσουν τα μεγαλύτερα κομμάτια σε εταιρείες με κύκλο εργασιών 450 εκ. τουλάχιστον...εξ ου και η υποχώρηση στα 0.87; Η υπάρχουν άραγε και άλλοι λόγοι;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνω Αγαπητε,να προσθεσω και τον κ.Γωρρεν Μπαφο!!
ΔιαγραφήΠολυ θα ηθελα να ακουσω την αποψη του για τα τεκτενομενα.
Καλα εκανε ο Τακαρος και σταματησε να γραφει.
ΔιαγραφήΟχι θα κατσει να προσφερει ανιδιοτελως και να του τη λεει ο καθενας που θελει επειγοντως να του υποδειξει χαρτακι να κονομησει χτες.Και μετα να του την πεφτει γιατι το χαρτι (Φλεξο,Ικτιν,Μεβα κλπ.) ειναι ρετζιλο, δεν κανει ογκους και ειναι για μπαουλο.
Ας πανε στους χρηματιστες τους που πληρωνουν προμηθειες και δικαιουνται να τους ζηταν τα ρεστα.
Ας ζητησουν απο αυτους ολοκληρωμενες αναλυτικες παρουσιασεις εταιρειων (οχι μονο μερικων του 25ρη)και ας τις ποσταρουν κι εδω να τις διαβασουμε και μεις να ενημερωθουμε.
Δυστυχως το μπλογκ ενω εχει επισκεψιμοτητα τα 9/10 μπαινουν ,διαβαζουν ,φευγουν χωρις να σχολιασουν.Απο δε τους υπολοιπο 1/10 που μπαινει και γραφει μονοψηφιος αριθμος εξαιρετικων χρηστων εχει το υποβαθρο και την επιθυμια να συνεισφερει δημιουργικα.Και το κανουν με επιτυχια σεβομενοι τον χωρο που τους φιλοξενει.Φαινεται ομως οτι δεν αρκει μονο αυτο.
Υ.Γ.
Τον κυριο Ζαχμουρα που τον θυμηθηκες ;
Αυτος εχει κατι χρονια να γραψει.Ισως επιστρεψει οταν ηρεμησει.
Προς το παρον παιζει τη μπαλιτσα του με τους παλαιμαχους.
Roko Baroko
ΚΥΡΙΕ -
ΑπάντησηΔιαγραφήGerry Phoenix ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΔΙΑΚΟΠΩΝ ΚΑΙ ΞΕΚΟΥΡΑΣΕΩΣ ΑΦΟΥ Η ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΣ ΠΗΓΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΜΕ ΤΡΕΛΛΑ ΚΕΡΔΗ ΤΩΡΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΡΕΒΡΙΣΚΟΜΕΝΟΙ ΒΡΙΣΚΩΝΤΕ ΣΤΟ ΓΚΑΣΤ ΤΗΣ ΕΛΒΕΤΙΑΣ ΓΙΑ ΧΑΛΑΡΩΣΗ ΤΖΑΚΟΥΖΙ ΚΑΙ ΣΚΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΜΑΣ ΘΑ ΑΝΑΦΕΡΟΥΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΤΡΑΤΗΓΗΚΗ ΜΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟ Λουγκάνο ΕΛΒΕΤΙΑΣ Villa Sassa Hotel & Spa
Που είναι ο monsieur Τάκης οεοοο, το καλοκαίρι χάθηκε και επανήλθε πουλημένος στα 1100 αλλά φυσικά ούτε σφήνα στα πρόβατα εδώ πέρα ενώ έκραζε και έσκουζε ότι ο ΓΔ θα δει 1500 άντε 1450 ενώ του έλεγα τι είναι ποιο κοντά όταν είμαστε στα 1200+ το 870 μείον ή το 1450 που λεγε αυτός, τώρα μαγικά θα βρεθεί αγορασμένος στους πάτους αλλά εδώ στους ανθρώπους που τους σέβονται και το ακούνε ούτε σφήνα και πάλι χαμένος...αλήθεια εκείνη ανάλυση για Jumbo στα 14 € που είναι ακόμα περιμένουμε και ξεροσταλιάζουμε....(περαστικά σας αν πάθατε κάτι και δεν μπορέσατε να ανταποκριθείτε λόγω ασθένειας )
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλά Χριστούγεννα με υγεία ευτυχία και καλά κέρδη σε όλους και σε εσάς κύριε Τάκη να είστε καλά με υγεία και καλά κέρδη
Κυρ Μήτσος
ΑπάντησηΔιαγραφήπολύ καλο αρθρο http://www.iefimerida.gr/content/183864/i-exoysia-einai-glykeia-alla-ftheirei
Τουτέστιν: αν δεν μας ψεκάζουν, πρέπει οπωσδήποτε να το κάνουν και μάλιστα τάχιστα. Το πιο επικίνδυνο είναι ότι η Ελλάδα οδηγείται σε πρόωρες εκλογές κάτω από έναν ουρανό γεμάτο σκούρα σύννεφα και υπόνοιες γκρεμών που μέσα τους θα πέσουν πλείστοι όσοι. Ποιοι ακριβώς; Όποιους πάρει η λάσπη. Δικαίους, άδικους, παρατρεχάμενους, αυτάρεσκους πολιτικάντηδες, ερασιτέχνες που καμώνονται τους βαθυστόχαστους επαγγελματίες της πολιτικής, εαυτούληδες που ενδιαφέρονται μόνο για το έδρανο που φέρει το όνομά τους στη βουλή και παρατυχόντες των εξουσιαστικών μηχανισμών
ΑπάντησηΔιαγραφήΠηγή: Το Χαϊκάλης-gate που μας αξίζει | iefimerida.gr http://www.iefimerida.gr/content/183832/haikalis-gate-poy-mas-axizei#ixzz3Meh47Ujk
ΤΙ ΤΥΧΗ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΟΤΑΝ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΝΑΣ 88 ΧΡΟΝΩΝ -- ΦΥΣΙΚΑ ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΜΙΝΑΡΙΤΖΗΔΕΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ --Νικητής στις προεδρικές εκλογές στην Τυνησία αναδείχθηκε ο 88χρονος Καΐντ Εσέμπσι--http://www.thebest.gr/news/index/viewStory/306699
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΙΧΑ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΨΗΦΙΣΩ ΤΟΝ ΒΕΡΓΗ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟΝ ΟΙΚΟΛΟΓΟ ΜΕ ΔΙΕΨΕΥΣΕ ΟΜΩΣ ΜΕΓΑΛΟΣ ΚΛΕΦΤΗΣ--ΚΑΙ ΒΡΙΣΚΩΜΕ ΜΕΤΕΩΡΟΣ ΠΟΙΟΝ ΠΟΥΣΤΗ ΝΑ ΨΗΦΙΣΩ--
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΙ ΕΚΤΑΣΕΙΣ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ
Χειροπέδες στον Δημοσθένη Βεργή για καταπάτηση 452.000 τ.μ. δημόσιας γης -Είχε καταδικαστεί και τον αναζητούσε η ΕΛ.ΑΣ.
Ο Δημοσθένης Βεργής έπειτα από καταδικαστική απόφαση για υπόθεση καταπάτησης 452.000 τ.μ. δημόσιας γης κοντά στη λίμνη Μαραθώνα βρίσκεται στα χέρια στων Αρχών. Ο πρόεδρος του κόμματος των «Ελλήνων Οικολόγων» καταδικάστηκε σε 37 χρόνια και 6 μήνες χωρίς αναστολή, ενώ το δικαστήριο επέβαλε χρηματικό...
Πηγή: Δημοσθένης Βεργής | iefimerida.gr http://www.iefimerida.gr/tag/%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CE%BF%CF%83%CE%B8%CE%AD%CE%BD%CE%B7%CF%82-%CE%B2%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%AE%CF%82#ixzz3MhOcM9Al
Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΔΕΙΤΕ ΠΑΙΡΝΗ ΑΡΙΣΤΑ 10--https://www.facebook.com/mat.giannoulis/photos/pb.304180786396549.-2207520000.1419316018./437307109750582/?type=1&theater
ΑπάντησηΔιαγραφήΜατθαίος Γιαννούλης
ΑπάντησηΔιαγραφήΜήν αγχώνεσαι Γιώργη μου μα θα σε στηρίξουν,θα σε ψηφίσουν,θα σε προσκυνησουν,θα σε υποδεχτουν,θα σου φιλήσουν το χέρι,θα σε πουν εθνοσωτήρα πάρα πολλοι! Εχετε καταλαβει οτι ειμαστε μαλακες και παιζετε μπάσκετ πάνω στα ονειρα μας! ΜΑΣ ΑΞΙΖΕΤΕ ΟΜΩΣ! https://www.facebook.com/mat.giannoulis/photos/pb.304180786396549.-2207520000.1419316018./437307109750582/?type=1&theater
πανιωνιοσ=ς κερκυρα ΑΝΑΤΡΟΠΗ ===ΑΥΡΙΟ 1/2
ΑπάντησηΔιαγραφή