Με λένε Τάκη - είμαι γκουρού, όταν γράφω σπάω μεγάλη πλάκα, δίχως να λέω τίποτα για πλάκα.

Οι απόψεις, εκτιμήσεις, αξιολογήσεις ή προβλέψεις, οι οποίες εκφράζονται σ αυτό το blog αποτελούν παλαβομάρες του χρήστη που γράφει με το nick Τάκης Μορφονιός και δεν αποτελούν προτροπή για αγορά ή πώληση χρηματιστηριακών προϊόντων. Στο blog γίνονται συζητήσεις - εκτιμήσεις μεταξύ αγνώστων, οπότε οι αναγνώστες να μην λαμβάνετε τίποτα ως δεδομένο και αληθές.
Συνεπώς, ο,τιδήποτε γράφεται στο www.mitarola.blogspot.gr, δεν αποτελεί συμβουλή ή πρόταση για αγορά ή πώληση αξιών ή προτροπή για πραγματοποίηση οποιασδήποτε μορφής επένδυσης.

Τετάρτη, 7 Μαρτίου 2018

INTERCONTINENTAL INTERNATIONAL Α.Ε.Ε.Α.Π (ΙΝΤΕΡΚΟ)


Intercontinental International (INTEPKO)
Η Εταιρεία συστάθηκε στις 22 Μαρτίου 2013. Η ΑΕΕΑΠ ελέγχεται από την κυπριακή Αjolico Trading Limited σε ποσοστό 71,4%, στην οποία μέτοχοι είναι ο Παναγιώτης-Αριστείδης Χαλικιάς, η Παναγιώτα Χαλικιά και η Ελένη Χαλικιά με 33,3% έκαστος.
Η πρώτη επένδυση της εταιρείας πραγματοποιήθηκε τον Μάρτιο του 2012 και αφορά την απόκτηση ενός χαρτοφυλακίου 14 εμπορικών ακινήτων από την πρώην Εμπορική Τράπεζα.
Το χαρτοφυλάκιο ακινήτων της ΙΝΤΕΡΚΟ είναι ..... εδώ .....

Πρόκειται για 20 ακίνητα εντός Ελλάδας με αξία αποτίμησης 63,15 εκατ. ευρώ , αντικειμενικής αξίας 37,042 εκατ. ευρώ ... με αξία κτήσης 58,521 εκατ. ευρώ.
Η πλειονότητα των ακινήτων της, ήτοι τα 14, είναι μισθωμένα στην Alpha Βank, ως τραπεζικά υποκαταστήματα. Ένα κτήριο γραφείων και καταστημάτων στην περιοχή του Ολυμπιακού Χωριού στις Αχαρνές Αττικής είναι μισθωμένο στο ΙΚΑ .... ένα στον ΑΒ Βασιλόπουλο και ένα στον Σκλαβενίτη.



Η εταιρεία μπήκε στο Χρηματιστήριο στις 2 Αυγούστου 2016, με τιμή έναρξης 5,52 ευρώ ανά μετοχή, ίση με την τιμή διάθεσης εκάστης των νέων μετοχών, όπως αυτή καθορίστηκε, στο πλαίσιο της ιδιωτικής τοποθέτησης, από το Διοικητικό Συμβούλιο της Εταιρίας Τα συνολικά έσοδα από την κάλυψη της ΑΜΚ με ιδιωτική τοποθέτηση ανήλθαν σε 14,4 εκατ. ευρώ.

Το συνολικό χαρτοφυλάκιο της ΙΝΤΕΡΚΟ περιλαμβάνει 20 ακίνητα εκτιμώμενης αξίας 63,15 εκατ. ευρώ.
Τα ακίνητα είναι συνολικής εκμισθώσιμης επιφάνειας περίπου 24.995 τ.μ. με τα έσοδα των ενοικίων να ανέρχονται σε 4,723 εκατ. ευρώ.



Τα κέρδη προ φόρων, για το 2016 ανέρχονται σε 4,723 εκατ. ευρώ.
Εδώ θέλει προσοχή όταν κοιτάμε τέτοιου είδους εταιρίες να προσθαφαιρούμε αναλόγως τις αναπροσαρμογές των ακινήτων.


Αν δεν λάβουμε υπόψη τις αναπροσαρμογές των ακινήτων τα προ φόρων κέρδη της ΙΝΤΕΡΚΟ είναι  5,4 εκατ. για το 2014 ... 5,6 εκατ. για το 2015 (0,54 ευρώ ανά μετοχή) και 4,2 εκατ. για το 2016 (0,4 ευρώ ανά μετοχή).


Τα ίδια κεφάλαια της ΙΝΤΕΡΚΟ ανέρχονται σε 67,671 εκατ. ευρώ .... ήτοι 6,44 ευρώ ανά μετοχή.
Στο ταμείο της εταιρίας υπάρχουν 32,823 εκατ. ευρώ και ουσιαστικά τραπεζικός δανεισμός δεν υφίσταται καθώς τα δάνεια ύψους 30,14 εκατ. ευρώ είναι λιγότερα απο το ταμείο.
Οι συνολικές υποχρεώσεις ανέρχονται 31,2 εκατ. ευρώ
Όμως τα ακίνητα της ΙΝΤΕΡΚΟ αποτιμώνται 70% υψηλότερα της αντικειμενικής τους αξίας.

76 σχόλια:

  1. Η άνωθεν ανάλυση έγινε τον Αύγουστο του 2017 ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστούμε για την ανάλυση κ.Τάκη. Να υποθέσω λοιπόν ότι το reccommendation είναι strong buy?

    Μερικές ερωτήσεις και σχόλια:

    Λέτε: Όμως τα ακίνητα της ΙΝΤΕΡΚΟ αποτιμώνται 70% υψηλότερα της αντικειμενικής τους αξίας. (2016)

    Βλέποντας την κατάσταση επενδύσεων του 2017 αυτό πλέον έχει μειωθεί στο 57%. Ενώ πρόσφατη πώληση ακινήτου με
    1. Αγορά στα 386.549,36
    2. Αντικειμενική στα 668.363,76
    3. Λογιστική αποτίμηση 490.000,00
    Πωλήθηκε πριν μερικές μέρες στα 500.000,00

    Δηλαδή πωλήθηκε πάνω από την λογιστική αποτίμηση. Αν και βέβαια αστικό ακίνητο (όχι επαγγελματικό) πριν βγάλουμε γρήγορα συμπεράσματα για όλο το χαρτοφυλάκιο θα ήταν καθοριστικό να κάνουμε σύγκριση με άλλες εταιρίες του κλάδου. Έχετε κάποια γνώμη με αυτό κ. Τάκη?

    Σχετικά με τα έσοδα από εισοδήματα για το 2017 πιστεύω θα δούμε 5.29 εκατομμύρια ευρώ (αύξηση 12% με το 2016). Αλλά επίσης θα δούμε και μια χασούρα από τις καταθέσεις δολάριο όπως προηγουμένως είχε αναφέρει ο κ. Μιχάλης. Πάντως πιστεύω ότι ίσως να μην είναι και τόσο μεγάλη αυτή η υποτίμηση διότι φαίνεται πως η εταιρία μίσθωσε την έκθεση στο δολάριο στο μισό επενδύοντας σε ακίνητα.

    Επίσης κάτι τελευταίο, δεν έχω δει κάποια αναφορά σε FFO (funds from operations) που είναι διεθνώς αναγνωρισμένο για REIT. Υπάρχει κάποιος λόγος που παραλείφθηκε αυτό και επιλέξατε μόνο τις αναπροσαρμογές των ακινήτων?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Strong buy? Απο προκυπτει οτι προτεινω κατι τετοιο? Θεωρω οτι η μετοχη διαπραγματευεται σε μια δικαιη τιμη ή κοντα στη δικαιη τιμη .... το ανωτερο που μπορει να δει και να μην θεωρηθει υπερβολη ειναι μια τιμη πλησιον του 10 .... δηλαδη 1.5 φορα τη ΒV.

      Αν επρεπε να κανω μια συσταση για τους εχοντες θα ηταν hold και για τους μη εχοντες αδιαφορια.

      Διαγραφή
    2. Confirmation bias :)

      Στα 5.05 ήμερα, η μετοχή διαπραγματεύτηκε στα 0.79 p/bV με διψήφιο year on year growth και 5-5.5% μέρισμα όταν η grivalia είναι στο 1 p/bV με χαμηλότερο growth ενώ η εξαιρετική ΑΣΤΑΚ στο p/vB στο 0.69 αλλά ακόμα χαμηλότερο growth και καθόλου μερίσματα!

      Αν κ. Τάκη κάποιος ήθελε υψηλά μερίσματα και θα ήθελε να αποφύγει ΕΥΔΑΠ, ΕΥΑΤΗ, ΟΠΑΠ κλπ διότι είτε είναι ακριβές (ΟΠΑΠ) είτε υπάρχει κίνδυνος δημόσιας εταιρίας.. μια ΑΕΕΑΠ σαν την ΙΝΤΕΡΚΟ δεν θα ήταν εξαιρετική επιλογή?

      Διαγραφή
    3. Κύριε Δημήτρη,

      Και μένα μ' αρέσει η ΙΝΤΕΡΚΟ και έχω κάποια λίγα κομμάτια και σκέφτομαι λίγο πολύ σα και σας, όμως σκεφτείτε και την άλλη πλευρά. Βλέπετε αυτά που θέλετε να δείτε, όπως και γω για να είμαι ειλικρινής, και αυτό είναι δυνητικά επικίνδυνο.

      Σκεφτείτε και κάποια που μπορούν να πάνε στραβά :

      1) κύριος μισθωτής άλφα κάνει λαδιά κάποιου τύπου. Ναι μεν υπάρχουν συμβόλαια κλπ, αλλά τρέχα γύρευε
      2) Βασικός μεγαλομέτοχος : Έχει δείξει ως τώρα φιλική συμπεριφορά προς τους μετόχους, και φαίνεται να υπάρχει ευθυγράμμιση κινήτρων μεταξύ μικρομετόχων και αυτού, αλλά όπως και να 'χει ενέχει ένα ρίσκο.
      3) Το δολάριο πάει στο φούντο

      Διαγραφή
    4. Η μετοχή είναι ότι πρέπει για συντηρητικούς επενδυτές .... ακόμη και όλα τα στραβά να συμβούν, που λέει ο κύριος Μιχάλης, θα πιεστεί στα 3,5 ευρύ και κατόπιν αργά ή γρήγορα θα επιστρέψει στα 5. Σαν πως και η Γκριβάλια δεν έφαγε τη βουτιά της πριν φτάσει εδώ που είναι??

      Διαγραφή
    5. Σας σκεφτόμουν κ. Μιχάλη από το προηγούμενο thread όπου είπατε οτι θα περιμένετε η μετοχή να πάει προς το 5 όπως και έγινε σήμερα και μπήκα και εγώ με μικρή συμμετοχή στο 5.05

      Και τα τρία ρίσκα είναι ρεαλιστικά αλλά επιτρέψτε μου να απαντήσω πως τα βλέπω:

      1) Η εταιρία έχει μειώσει πάρα πολύ το exposure στην Αλφα. Το 2016 το exposure ήταν στο 51% ενώ για το 2017 στο 31.7%. (μην υπολογίζοντας υπομισθώσεις)

      2) Η διασπορά της μετοχής είναι βεβαία ένα ρίσκο (που δεν έχει π.χ. η grivalia) αλλά όπως είπατε ο μεγαλομέτοχος έχει δείξει υπευθυνότητα και με μια σύντομη έρευνα που έκανα όχι μόνο για την ΙΝΤΕΡΚΟ αλλά και για τις άλλες εταιρίες που έχει. Κάποιες φορές ένας μεγαλομέτοχος με όραμα μπορεί να είναι πολύ θετικό για μια εταιρία απο το η εταιρία να είναι σκορποχώρι με μετόχους που κοιτούν βραχυπρόθεσμα κέρδη μόνο.

      3) Το δολάριο, όντως μου αλλάξατε γνώμη (είχα πιο θετική από το προηγούμενο θρεντ). παρ' όλα ταύτα ,βλέποντας την τελευταία οικονομική κατάσταση 12/2017 φαίνεται ότι έχουν επενδύσει σε ακίνητα ένα πολύ μεγάλο μέρος των καταθέσεων που είχαν. Επίσης ας μην ξεχνάμε ότι συνολικά από τότε που ξεκίνησε η εταιρία (πριν ΧΑΑ) το δολάριο ήταν πολύ χαμηλά και μετά ανέβηκε πολύ, οπότε γενικά έχει βγει κερδισμένη η εταιρία και ήταν μια έξυπνη επιλογή.

      Συνοψίζοντας, απο την εισαγωγή στο ΧΑΑ στα 5.55 με εισοδήματα στα 4.7 M και ιδια κεφάλαια στα 67.7 Μ για το 2016, σήμερα για τέλος 2017 η εταιρία έχει εισοδήματα στα 5.29 Μ και ιδια κεφάλαια στα 80 M (estimate) αύξηση 12% και 18% αλλά η μετοχή σήμερα στο 5.05!

      Διαγραφή
    6. Νομίζω αδικείτε την ΑΣΤΑΚ κατά την σύγκριση με τις άλλες του κλάδου. Έχει κεφαλαιοποίηση 89,6 εκατ. με ίδια κεφάλαια 129,2 εκατ. ευρώ εκ των οποίων όμως τα 80 ταμείο. Μια σοβαρή διοίκηση θα μπορούσε να κάνει παππάδες (τα σημερινά παππούδια δεν ενδιαφέρονται). Δεν θα μου έκανε εντύπωση μια δημόσια πρόταση σε τιμή κοντά στα 8,50 ευρώ (+30% απ΄την τρέχουσα) καθώς έχει σε εκκρεμότητα πιθανή επιπλέον απομείωση 12 εκατ. απ΄την ανοησία στην Βουλγαρία.

      Πάντως ναι μεν έχει ασήμαντη εμπορευσιμότητα αλλά σε τρέχουσες τιμές (6,30-6,50) εάν κάποιος ενδιαφέρεται βρίσκει κομμάτια.

      "ΑΣΤΑΚ: Τα… ντεσού του σερβικού deal και το γεμάτο ταμείο

      Η Alpha Αστικά Ακίνητα ανακοίνωσε την πώληση της θυγατρικής της εταιρείας στη Σερβία Alpha Real Estate Beograd προς 8,4 εκατ. ευρώ.

      Το πρώτο στοιχείο που θα πρέπει να επισημανθεί είναι ότι η συναλλαγή αυτή έγινε με κέρδος, καθώς στα βιβλία της εισηγμένης, η σερβική θυγατρική ήταν αποτιμημένη μόνο προς 6,319 εκατ. ευρώ. Άρα, λογικά, η διαφορά των δύο ποσών θα ενισχύσει τα φετινά οικονομικά αποτελέσματα.

      Το ίδιο είχε γίνε και πέρυσι, όταν η ΑΣΤΑΚ είχε πουλήσει τη θυγατρική της στην ΠΓΔΜ (Alpha Αστικά Ακίνητα DOOEL Skopje) προς 775 χιλ., σημειώνοντας λογιστικά κέρδη 135 χιλ. ευρώ.

      Με άλλα λόγια, η εισηγμένη εταιρεία φαίνεται πως ρευστοποιεί και αυτή περιουσιακά στοιχεία της στο εξωτερικό (ακολουθώντας τη γενικότερη πολιτική των συστημικών τραπεζών) και μάλιστα αυτά τα έχει αποτιμημένα με συντηρητικές τιμές, όπως προκύπτει από τις δύο -μέχρι σήμερα- κερδοφόρες συναλλαγές.

      Επίσης, τα 8,4 εκατ. ευρώ από την πώληση της σερβικής θυγατρικής θα έρθουν να προστεθούν στα 70 εκατ. ευρώ του ταμείου της 30ής Ιουνίου του 2017, με αποτέλεσμα τα διαθέσιμα της εισηγμένης να σκαρφαλώσουν λίγο πάνω από τα 78 εκατ. ευρώ (ίδια κεφάλαια στα 129,2 εκατ. ευρώ), όταν η συνολική κεφαλαιοποίηση της εταιρείας στο ΧΑ κυμαίνεται στα 91,7 εκατ. ευρώ.

      Αδυναμίες για τον τίτλο, η χαμηλή εμπορευσιμότητα και η ανυπαρξία μερίσματος, παρά τα συνεχή κερδοφόρα αποτελέσματα"



      http://www.euro2day.gr/chameleon/article-blog-chameleon/1581454/astak-ta-ntesoy-toy-servikoy-deal-kai-to-gemato-ta.html

      Διαγραφή
    7. Βεβαίως εξαιρετική επιλογή η ΑΣΤΑΚ κ. Hippy και για αυτό άλλωστε έχω πολύ μεγάλη συμμετοχή σε αυτήν. Σίγουρα η μετοχή κάποια στιγμή θα πάει πάνω απο 9 ευρώ υπό τις κατάλληλες συνθήκες. Απλά νομίζω πως η ΙΝΤΕΡΚΟ έχει πλεον αντικαταστήσει την ΑΣΤΑΚ ως την πλέον αγαπημένη μου λόγο καλής και νέας διοίκησης (Ο CEO είναι φοβερό μυαλό) και τα καλά μερισμάτα έχει θα δώσει και θα δώσει.

      Σχετικά με την ΑΣΤΑΚ και περίπτωση στην Βουλγαρία είχα την εντύπωση πως δικαιώθηκε τελικώς στο δικαστήριο?
      Επίσης σχετικά με το μέρισμα έχουμε κάποια πληροφόρηση γιατί δεν δίνεται? Έχω ακούσει πολλές θεωρίες από το ότι είναι θυγατρική της αλφα και απαγορευεται βάση νόμου από το ΤΧΣ μέχρι άλλα διάφορα.

      Διαγραφή
    8. Είχα δουλειά, δεν κατάφερα φέτος να πάω στη ΓΣ αν και τους την είχα στημένη από πέρσι. Με ξάφνιασαν (πέρσι), διάβαζαν τα θέματα στα γρήγορα και 3-4 παππούδια στην πρώτη σειρά έλεγαν "εγκρίνεται" πριν προλάβουμε οι μέτοχοι στη γαλαρία να κάνουμε ερώτηση. Η δικαιολογία για την μη διανομή μερίσματος ήταν και είναι το ΤΧΣ. Η Βουλγαρία απ΄όσο παρακολουθώ δεν έχει τελεσιδικήσει, είναι σίγουρα χαμένη ως προς την κυριότητα του ακινήτου, πιθανολογώ πως το ίδιο θα γίνει και για τα έξοδα διαμόρφωσης των χώρων. Μακάκες ή Κομπιναδόροι? Ευτυχώς η εναπομείνουσα ζημιά για το μέτοχο μετά τις αυξημένες προβλέψεις της τελευταίας 2ετίας είναι σκάρτα 1 ευρώ ανα μετοχή (οπότε προσωπικά κατεβάζω την τιμή στόχο από τα 9,50 ευρώ στα 8,50 και μακάρι να κάνω λάθος)

      Διαγραφή
  3. Καλή ιδέα οι θεματικές αναρτήσεις αλλά δεν έχουμε που να βάλουμε τις ξέμπαρκες, όπως πχ cenergy. Οπότε σχολιάζω εδώ. Νομίζω πως διόρθωσε αρκετά. Διάβασα τούτο το άρθρο της Ναυτεμπορικής για το νταμπιγκ στο οποίο πιθανολογώ πως οφείλεται η πίεση των τελευταίων ημερών

    http://www.naftemporiki.gr/finance/stor ... ente-xores

    Ο τζίρος της cenergy ήταν 692 εκ το 2016. Το άρθρο για το ντάμπινγκ αναφέρει 70 εκ. για την Ελλάδα ή 10%. Προφανώς και δεν ξέρω εάν το χαρτί ανέβει ή πέσει, οι Στασινόπουλοι γενικά έχουν χεσμένους τους μικροεπενδυτές. Σ΄αυτές τις τιμές μ΄αρέσει. Γενικότερα πάντως όσο δεν πέφτει η Αμερική εξακολουθώ να πιστεύω ότι κατά τη διάρκεια των συζητήσεων για την ελάφρυνση του χρέους είναι πολύ πιθανό το μαγαζί να γράψει νέα ψηλά (910-930 μονάδες). Ελπίζω να έχω δίκιο γιατί το ποντάρω κιόλας.

    http://www.insider.gr/epiheiriseis/empo ... dings-2016

    Κ. Τάκη εάν έχετε ασχοληθεί θα ήθελα την άποψη σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κυριε Τακη το τοπικ του Δρομεα εχει γεμισει κ δεν καταφεραμε να διαβασουμε το σχολιο σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καντε φορτωση περισσοτερων ... κατω κατω ... και θα εμφανιστουν τα επιπλεον σχολια. Λειτουργει πλεον ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Βγαίνει αρκετή προσφορά στην μετοχή. Το εκμεταλλεύτηκα και αύξησα την θέση μου στο σημείο που ήθελα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως και δεν ξέρω γιατί. Σήμερα ο γενικός δείκτης τα πήγε πολύ καλά αλλά η ΙΝΤΕΡΚΟ έφτασε στο 4.92. Θα ήθελα να ήξερα ποιος πούλησε στο 4.92!!

      Διαγραφή
    2. Τα αποτελέσματα του 2017 λογικά θα είναι καλά,με μόνη ίσως ένσταση τις ζημιές από τα χρηματικά διαθέσιμα σε δολλάριο. Ίδωμεν...

      Διαγραφή
  7. καλησπέρα , την αποψη σας για τον επιλεκτο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το θωρηκτό ξεκίνησε και δεν σταματά πουθενά πάμε για πάνω από 3 σύντομα μεγαλος παικτης και έμπειρος πολυ κσλα κερδη και δυνατα εύχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Απαντήσεις
    1. Στα 75 λεπτάκια που πέταγαν χαρτιά από το παράθυρο, ουδείς ενδιαφέρθηκε. Και φυσικά ουδείς αγόρασε.

      Διαγραφή
    2. Δεν είναι ακριβώς έτσι. Στο τέλος του 2016 στο συγκεκριμένο μπλογκ είχαμε αρκετές αγορές και πολλά σχόλια για την εταιρεία και τις πιθανές προοπτικές της. Επιπλέον ο καλός χρήστης κ. Πανάγος είχε τηλεφωνηθεί με τον οικονομικό διευθυντή και μας είχε ενημερώσει για τα καλά ετήσια αποτελέσματα που περίμεναν παρά την σχετική "επιβάρυνση" από τα αποθέματα λόγω των πολλών ειδών μαρμάρων που έχει (σε σύγκριση πχ με την ΜΕΡΚΟ που έχει μόνο το civec ή τον ΚΥΡΜ). Βοήθησαν βέβαια η αλλαγή συμπεριφοράς της διοίκησης προς τους μετόχους (μερίσματα) αλλά και η δυναμική είσοδος του Παυλιδη στην ΜΕΡΚΟ.

      Είστε στο σωστό στέκι.

      Διαγραφή
    3. Δεν βρήκα πουθενά αγορές στα 75 λεπτά γραμμένες πάντως.

      Διαγραφή
    4. Εγώ είχα δώσει εντολή στα 0,79 αλλά .................(Δεν είμαι περήφανος)
      ΗΤΑΝ ΠΩΛΗΣΗ !!!!!!!!!!!!!!!!

      Τέλος πάντων (ναναι καλά ο ΜΟΡΦΟΝΙΟΣ μπήκα ξανά με 5πλάσια κομμάτια στα 1.30 )

      ΤΕΛΟΣ ΚΑΛΟ ΟΛΑ ΚΑΛΑ

      Διαγραφή
    5. Βρε σεις γιατί τσακώνεστε? Κέρδη να είναι και ας μπήκε όποτε ήθελε ο καθένας.

      Το μόνο βέβαιο είναι ότι ο γκουρού της ΣΑΤΟ (που τολμούσε εν απουσία μου να μπαίνει στο Ιστολόγιο μου και να γράφει ανοησιούλες,να με ειρωνεύεται και να την λέει στον κύριο hiippy, τελικά όμως τον ξεβράκωσε ο hippαρος) ΔΕΝ ΑΓΟΡΑΣΕ ΠΟΥΘΕΝΑ, παρά μόνο στη φαντασία του.

      Δείτε τι μας έγραφε .....

      13 Φεβρουαρίου 2017 - 5:51 μ.μ.

      ΑΡΧΟΝΤΑΣ ο Κυριακίδης. Και με προσοχή στους μετόχους του ΔΠ στα υψηλότερα επίπεδα εδώ και χρόνια. Οχι σαν τον άλλο τον απατεώνα στον ΙΚΤΙΝΟ που σας έχουν ζαλίσει για το ράλλυ που καααααααααααααααααααααααααποια στιγμή τα επόμενα 30 χρόνια θα κάνει γιατί λέει ο παππούς δεν πουλάει πακέτα κάτω απο 5€. Και ποιος σας είπε ότι θα του αγόραζαν ποτέ πάνω από 1.5€?????Με P/BV στον θεό δεν υπάρχουν τόσο άσχετοι ξένοι.
      -----------------------------------
      Κλασσικός ΑΝΤΙΔΕΙΚΤΗΣ

      Διαγραφή
    6. Στα 75 λεπτάκια λοιπόν πιέστηκε το χαρτί γιατί η χρηματιστηριακή που είχε τα πακέτα ... οι μέτοχοι της την πούλησαν σε κάτι ξενάκια και ότι κομμάτι κυκλοφορούσε βγήκε για πούλημα. Μαζί παρασύρθηκαν και κανά δυο μέτοχοι με μπόλικα κομμάτια και τα χώσαν ............ τη συνέχεια την ξέρετε.

      ΠΑΝΩ και ΜΟΝΟ ΠΑΝΩ .... η ώρα της πλήρους δικαίωσης πλησιάζει.

      Διαγραφή
    7. Κύριε Δρομέα
      είναι σαφές ότι δεν προσπαθήσατε να ψάξετε καν. Επιμένετε στην άποψη σας σαν γνήσιος ελληναράς ξερόλας δίχως να μπείτε στον κόπο να ελέγξετε το σχόλιο του άλλου κάτι που σας κάνει επίσης κακοπροαίρετο. Προσωπικά θεωρώ την συμπεριφορά σας προσβλητική γι αυτό και σας απαντώ ανάλογα. Στο μπλογκ γράφουν κάποιοι εξαιρετικοί χρήστες, κατεβείτε απ΄τον ανύπαρκτο παλιομοδίτικο καθηγητικό θρόνο σας και αναζητήστε τους σαν μαθητής. Μια και μοναδική φορά καταθέτω πειστήρια της ειλικρίνειας μου, δεν θα ξανασχοληθώ μαζί σας, γράψτε ότι ανακρίβεια θέλετε.


      Ανώνυμος16 Δεκεμβρίου 2016 - 9:03 μ.μ.
      ο ικτινος εχει πιεστει παρα πολυ...επικοινωνησα 2 φορες με τον οικονομικο διευθυντη και ητανε καθετος οτι τα αποθεματα υπαρχουν..και προσπαθουσε να με πεισει οτι ναι μεν ειναι υψηλα τα αποθεματα αλλα σκοπιμα για να εξυπηρετει ευκολα ολους τους πελατες...τον ρωτησα πως μπορει ο κυρμ να εχει περισσοτερες πωλησεις με λιγοτερα αποθεματα και μου απαντησε οτι δεν τον ενδιαφερει τι κανει ο κυρμ...αν τα αποθεματα ειναι φουσκωμενα τοτε ερχονται ζημιες...αν ειναι πραγματικα ειναι ο ορισμος του φθηνου...μου ειπε κιολας οτι θα πρεπει να μειωθουν κανα 2 εκατομμυρια...καμια 10 θα ελεγα εγω...9 μηνο δεν θα ανακοινωσει...
      Πανάγος


      hippy16 Δεκεμβρίου 2016 - 10:20 μ.μ.
      Κι εμένα μου κάνει εντύπωση η αποκαρδιωτική εμφάνιση στο ταμπλό. Ξεκίνησα να χτίζω μια θέση, ματώνω φυσικά, αλλά πιο πολύ με προβληματίζει η παντελής αδιαφορία των βασικών μετόχων με τα καβούρια στις τσέπες που τάχα θέλουν έγκριση για την αγορά ιδίων μετοχών.

      Σταμάτησα τις αγορές, έχω κατά νου stop loss αν σπάσει το 0,74 σε κλείσιμο.


      hippy17 Δεκεμβρίου 2016 - 9:23 μ.μ.
      Έχω μια μικρή σχετικά θέση 5000 μετοχών με κόστος 0,83. Όταν μπαίνουμε σε μια μετοχή σκοπεύουμε στο κέρδος εάν όμως στην πορεία αποδειχθεί λάθος επιλογή τι κάνουμε? Προσωπικά stop loss (στο -10% max). Αυτό εννοώ φίλε Πανάγο. Μπράβο σας όμως για την επιμονή στο δικαίωμα σας στην πληροφόρηση.


      hippy4 Ιανουαρίου 2017 - 11:51 μ.μ.
      Σήμερα πούλησα την ναυαρχίδα κι άρχισα επαναγορά στο θωρηκτό. Αυστηρά κάτω από 0,80. Μπορεί το managment. να είναι μικρό αλλά αξία υπάρχει. Σκέφτομαι πως θ΄αναγκαστεί μάλλον να πουλήσει τo ξενοδοχειακό πρότζεκτ μαζί με την Dolphin οπότε θα αποκτήσει κάποια ρευστότητα. Ιδανικά (όπως σχολίασε ο κ. Βασίλης) θα ήθελα να πουλήσει και τα αιολικά που μέχρι το 2020-21 θα τον βάζουν μέσα και να επικεντρωθεί σ΄αυτό που ξέρει να κάνει καλύτερα. Καλές είναι οι επενδύσεις αλλά μέχρι να αποδώσουν έχουν δυο μειονεκτήματα που χαλάνε τ΄αποτελέσματα. Πληρώνεις τόκους για τα λεφτά που δανείστηκες + κάνεις αποσβέσεις από τον πρώτο χρόνο. Θυμίζω πως ο ΚΥΡΜ σερνόταν μέχρι να λύσει τα χρηματοοικονομικά του πουλώντας την Mermeren.



      http://mitarola.blogspot.gr/2016/11/blog-post_27.html#comment-form



      (Μικρό δείγμα από παρόμοιες αναφορές στο θωρηκτό εκείνη την περίοδο Δεκεμβριος 2016-Ιανουάριος 2017 που "έπαιζε" στα 0,75-για 3 μόνο συνεδριάσεις-έως 0,85)

      Διαγραφή
    8. Κύριε Hippy μην μου εκνευρίζεστε. Θα πάθετε τίποτα. Τους χαρακτηρισμούς σας τους επιστρέφω.

      Διαγραφή
    9. Κύριε Τάκη συγνώμη για την "επιθετική" μου ανάρτηση αλλά ο συνάδελφος (επενδυτής) έδειξε να μην έχει ήθος. Και καλά εμένα δεν με πάει. Υπάρχουν όμως διψήφιες αναφορές τόσο απ΄τον κ. Πανάγο αλλά κι από άλλους διαβασμένους τακαρόπληκτους.

      Διαγραφή
    10. Δεν περιστρέφεται όλος ο κόσμος γύρω από εσάς κύριε Hippy. Χαλαρώστε λίγο. Απορώ δε γιατί πεταχτήκατε σαν να σας τσίμπησε μύγα. Καλό σας βράδυ.

      Διαγραφή
    11. Το Blog στη κίνηση από το Μάιο του 2016 περισσότερο από όλους το κράτησε ο hippy, βάζοντας αρκετούς στις ράγες της ανόδου του χαα.

      Διαγραφή
    12. Ας κάτσετε τότε κύριε ανώνυμε και εσείς παρέα με τους αυλικούς κόλακες του κυρίου Hippy που κάνει γαργάρα τι έχει χάσει (κάτι τραπεζικά χαρτιά τύπου Πειραιώς και Alpha κάτι ΑΣΤΑΚ που έχει φάει την παπάρα και προσπαθεί να χώσει κόσμο) και δίνει και επενδυτικά μαθήματα.

      Εγώ αποχωρώ σεβόμενος ΜΟΝΟ τον οικοδεσπότη.

      Διαγραφή
    13. Κυριε Δρομεα λανθανετε με αυτη την αποφαση σας ... ο καθεις μπορει να γραφει ο,τι πιστευει και ο τελικος κριτης ειναι η συνειδηση του και το κοινο που διαβαζει. Οι προσωπικες κοντρες δεν οφελουν κανεναν ... γραφτε αυτα που εσεις νομιζετε και προσπεραστε τα υπολοιπα.

      Παρακαλω να ανακαλεσετε, το ζητω ως προσωπικη χαρη ... ειδικα τωρα που το χαρτι σας ετοιμαζετε να σας δικαιωσει μεγαλουργωντας στο ταμπλο.

      Βαλτε τελεια και μην αποχωρειτε.

      Διαγραφή
    14. Συμφωνώ απόλυτα με τον κ. Τάκη. Όλοι οι "ομαδικοί" παίχτες χωράνε. Πρέπει όμως να υπάρχει αλληλοσεβασμός και να μην "χτυπάμε" άδικα κάτω απ΄την μέση υποννοώντας ότι ο άλλος λέει ψέμματα.

      πχ ΑΣΤΑΚ έχω σημαντική-για ιδιώτη μέτοχο-θέση (επειδή έχει μικρή διασπορά). Την μαζεύω σχεδόν τρία χρόνια "φασούλι το φασούλι" με μέσο κόστος 4,9609 ευρώ/μετοχή. Ο πρώτος και ο ΜΟΝΟΣ απ΄όσο θυμάμαι που ενημέρωσε για την πιθανότατη απομείωση λόγω της ζημιάς στην Βουλγαρία κατά ένα ευρώ ανα μετοχή ήμουν εγώ. Δεν καλοθυμάμαι εάν ήταν 2 ή 3 φορές. Την πρώτη φορά μάλιστα έγραψα για ζημιά 1,50 ευρώ καθώς δεν είχαν γίνει ακόμα οι προσθετες προβλέψεις του 2016. Συνεπώς ΔΕΝ παρασύρω κανέναν καθώς επίσης ΔΕΝ λασπολογώ (ζημιές ΠΕΙΡ???)

      Ο κ. Τάκης είναι πολύ μεγάλος παίχτης. Γνωστό και διαπιστωμένο. Αλλά μόνος του ο Μέσι πρωτάθλημα δεν παίρνει. Εάν διαβάζετε κριτικά τα σχόλια των συμμετεχόντων στο μπλογκ θα διαπιστώσετε πως υπάρχουν πολλοί, πάνω από 10 ρολίστες που παίζουν επίσης πολύ καλή μπάλλα.



      Διαγραφή
    15. Τι να πούμε και εμείς με πολύ μεγάλη θέση στην ΑΣΤΑΚ πάνω απο 6 ευρώ! Αλλά αλλιώς που να μαζέψεις κομμάτια με ένα transaction.. και με τα transaction costs πολύ υψηλά από εξωτερικό δεν συμφέρει να περιμένεις να πέσει για να μαζεύεις λίγο λίγο κομμάτια και το χαρτί θα κρατηθεί 5-10 χρόνια ούτως η άλλως. Παρεμπιπτόντως πόσο πληρώνετε για transaction fees από Ελλάδα?

      Διαγραφή
    16. Ανάλογα με την χρημ/κή (περίπου 0,25%)...Έχω την άποψη ότι πρέπει να έχουμε δυό τουλάχιστον πόρτες-ΑΧΕ ανοιχτές. Στην ΕΥΡΩΒ δεν χρεώνουν minimum προμήθεια ούτε τα έξοδα 6 λεπτά/εντολή της ΕΧΑΕ οπότε μ΄εξυπηρετεί καλύτερα για την ΑΣΤΑΚ. Επιπλέον εάν βάζεις τις εντολές μόνος μέσω της πλατφόρμας κάνουν 25% έκπτωση στην προμήθεια.

      Το free float της ΑΣΤΑΚ είναι περίπου 9%. Πιθανολογώ-ελπιζω σε δημόσια πρόταση (ή απορρόφηση από την alpha finance) κοντά στην εσωτερική αξία. Ξέρετε όπως έγινε στο παρελθόν με τις θυγατρικές επενδυτικές.

      Διαγραφή
  10. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΑΚΟΥΣΑ ΛΟΓΩ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ (ΚΡΗΤΙΚΟΣ)
    1) ΤΟ ΑΙΟΛΙΚΟ ΤΟΥ ΙΚΤΙΝΟΥ ΚΟΣΤΙΣΕ 34 ΠΗΡΕ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ 13 ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΙ ΕΧΕΙ ΚΑΘΑΡΙΣΕΙ 4-5 ΜΑΧ ΑΛΛΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΘΑ ΠΟΥΛΗΘΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 10
    2) ΠΛΑΚΡ ΤΖΙΡΑΡΕΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 300 ΚΑΙ ΣΕ 2-3 ΧΡΟΝΙΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΝΑ ΤΖΙΡΑΡΕΙ 500 (ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΛΑΚΡ )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν πρόκειται να πούλησε το αιολικό, δεν καίγεται .... αν πάρει 20 θα το χώσει, διαφορετικά είτε θα το κρατήσει να συμβάλλει στις χρηματοροές του ή θα το δώσει σε αυτόν που θα του προσφέρει τις κατάλληλες συνέργειες.

      Διαγραφή
  11. ΑΣΧΕΤΟ

    Την Παρασκευή 16/3 έχουμε αναδιάρθρωση δεικτών FTSE με είσοδο στον FTSE Emerging Europe Small Cap των Viohalco και Σαράντη και μετακίνηση-αναβάθμιση του Μυτιληναίου απ΄τον δείκτη αυτόν στον σημαντικότερο FTSE Emerging Europe Midcap. Αυτές οι τακτικές (ανα 6μηνο) μετακινήσεις συνήθως δίνουν μικρά κέρδη. Από ΑΧΕ που συνεργάζομαι έχουν επικοινωνήσει με το τμήμα ενημέρωσης μετόχων του ΜΥΤΙΛ και τους είπαν ότι περιμένουν "καθαρές" εισροές 3 εκατ. μετοχών περίπου από τα passive funds κατά την διαδικασία του rebalancing στην δημοπρασία της Παρασκευής στις 5.00. Σε άλλη χρημ/κή είναι πιο αισιόδοξοι μιλούν για 3,3-3,5 εκ μετοχές. Εκεί οφείλεται κατά την γνώμη μου η κίνηση της μετοχής στις τελευταίες τρεις συνεδριάσεις. Πιθανολογώ πως θα δούμε μια τιμή κοντά στα προηγούμενα υψηλά 10,25-10,40. Βάζω σχετικά χαμηλά τον πήχη καθώς όπως ξέρουμε σ΄αυτές τις περιπτώσεις κάποιες ΑΧΕ σε ρόλο "λαγού" συγκεντρώνουν κάποια πακέτα για λογαριασμό των πελατών τους (funds) που είναι αναγκασμένοι απ΄το καταστατικό τους να παρακολουθούν τους δείκτες και τους τα μεταβιβάζουν οικονομικότερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή: Από 15/3 η διαπραγμάτευση των 9,5 εκατ. νέων μετοχών

      http://www.capital.gr/epixeiriseis/3279071/terna-energeiaki-apo-15-3-i-diapragmateusi-ton-9-5-ekat-neon-metoxon

      Είναι σημαντικά τα κέρδη των επενδυτών που πήραν "προνομιακά" τις μετοχές στα 4,35 ευρώ/μετοχή. Η σοβαρότητα όμως των βασικών μετόχων με κάνει να πιθανολογώ πως θα έχουν υπάρξει δεσμεύσεις μη πρόωρης ρευστοποίησης. Παρ΄όλα αυτά έχω κατά νου αύριο στη μετοχή αγορές εάν υπάρξουν πιέσεις προς το 5ευρο (παλιά σταθερή αγαπημένη)

      Διαγραφή
  12. Ήρθε η ώρα να τους πάρουμε τα σώβρακα ; ΜΙΝ ;
    Κύριε Τάκη πιστεύω εδώ θα έχουμε ενα ακόμη turn around story και απορώ πως δεν πέρασε στο ραντάρ σας ακόμη.Στοχος μείωσης του κόστους παραγωγής φαίνεται να επιτυγχάνεται μεςω εξωτερικού,δάνεια ρυθμίζονται χαμηλότερα,αμοιβές λογικές , free float μαζεμένο ,δίκτυο λιανικής συνεχώς αυξάνεται , ebitda βελτιώνεται .
    Οποιαδήποτε μάτια σας είτε θετική είτε αρνητική θα με καθιστούσε υπόχρεο σας λόγο κατάχρησης χρόνου και χώρου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο υψηλος δανεισμος 15.2 εκατ ευρω ... με το ανυπαρκτο ταμειο (118 χιλιαδες ευρω) τις συνεχιζομενες ζημιές και τις ασχημες χρηματοροες ... προς το παρόν την βλεπουμε μονο ως παιγνιο και οχι ως επενδυση.

      Την παρακολουθουμε ....

      Διαγραφή
  13. Η άνοδος του θωρηκτό σε πλήρη εξέλιξη να δούμε που θα σταματησει προχωρεί με δυναμη πολλα πακέτα .ευχαριστουμε τάκαρε για της καλές επιλογες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μεγάλη αγορά για τα δεδομένα της η ΙΝΤΕΡΚΟ σήμερα. Χωρίς αναφορά στη μισθωτική απόδοση αυτή τη φορά, το οποίο δείχνει ότι μάλλον έγινε με χειρότερους συγκριτικά με τις προηγούμενες όρους.

    Η Intercontinental International ΑΕΕΑΠ («Εταιρεία») ανακοινώνει την υπογραφή δεσμευτικού προσυμφώνου απόκτησης του 100% των μετοχών της «ΙΔΙΟΚΤΗΤΡΙΑ ΖΕΚΑΚΟΥ 18» (εφεξής ο «Στόχος»), στην οποία ανήκει αυτοτελές αειφόρο κτίριο γραφείων υψηλής αισθητικής. Το μοντέρνο αυτό κτίριο ευρίσκεται στο Μαρούσι, στη συμβολή των οδών Νικολάου Ζεκάκου 18 και Κωνσταντίνου Καραμανλή. H κτιριακή του επιφάνεια είναι 3,589τ.μ. και έχει ανεγερθεί σε οικόπεδο 2.136τ.μ. Κατά την κατασκευή του εφαρμόστηκε βιοκλιματικός σχεδιασμός και πλήθος στρατηγικών αειφορίας. Ολοκληρώθηκε το 2010 και διαθέτει, μεταξύ άλλων, φυτεμένο δώμα (450τ.μ.), οικολογικό κήπο, πολλαπλά συστήματα εξοικονόμησης ενέργειας και νερού καθώς και όλα τα σύγχρονα γραφειακά συστήματα. Είναι πλήρως εκμισθωμένο σε πολυεθνική εταιρία. Το συμφωνηθέν τίμημα, για την απόκτηση του ακινήτου, ανέρχεται σε €7.500.000, ενώ θα γίνει προσαρμογή του ποσού πληρωμής για τα υπόλοιπα στοιχεία του ενεργητικού και παθητικού του Στόχου. Η συναλλαγή προβλέπεται ότι θα ολοκληρωθεί το Μάϊο του 2018, με την υπογραφή του οριστικού συμβολαίου μεταβίβασης μετοχών του Στόχου, και θα χρηματοδοτηθεί από τα Ίδια Κεφαλαία της Εταιρείας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης η ΙΝΤΕΡΚΟ έχει να αγοράσει ίδιες μετοχές πάνω από μήνα.

      Διαγραφή
    2. Την κρίνετε ως αρνητική αυτήν την είδηση? Εμένα μάλλον θα με ικανοποιούσε αν μειωθούν τα μετρητά της εταιρίας στο μηδέν και επενδυθούν όλα σε ακίνητα διότι αυτό το διάστημα οι τιμές των ακινήτων έχουν φτάσει στον πάτο και θα αρχίσουν να ανεβαίνουν από εδώ και στο εξής σιγά σιγά. Έτσι ακόμη και αν η απόδοση είναι μικρότερη, θα είναι καλύτερα να επενδυθούν κάπου αυτά τα δολάρια που κάθονται εκεί και υποτιμούνται με την ισοτιμία και τον πληθωρισμό!

      Εν τω μεταξύ βγήκαν τα αποτέλεσμα και της Briq (τα πρώτα ετήσια) και η εταιρία διαπραγματεύεται με p/ffo = 30 !! 3 φορές πάνω από ΙΝΤΕΡΚΟ..., η οποία με την τιμή κάτω απο 5.5 είναι η πιο υποτιμημένη από όλες τις ΑΕΕΑΠ..

      Κάποια στιγμή θα μοιραστώ όλα τα νούμερα.

      Διαγραφή
    3. Για την αγορά ιδίων μετοχών που λέτε κ. Μιχάλη πιστεύω πως είναι ανεξήγητη επιλογή και χαράμισμα να γίνεται όταν υπάρχουν καλά ακίνητα για να επενδυθούν! Επικοινώνησα πριν από ένα μήνα μαζί τους για να τους ρωτήσω την αιτιολόγηση και η εξήγηση που δόθηκε ήταν φυσικά πως αποφασίστηκε στην γενική συνέλευση του 2017 αλλά μάλλον διαφωνώ με αυτή την πολική σε αυτήν την περίοδο οπότε πολύ χαίρομαι που σταμάτησε.

      Διαγραφή
    4. Για το αν είναι καλή ή κακή δε νομίζω ότι μπορώ να πω, μιας και δεν έχω όλα τα δεδομένα. Αν έχει π.χ. απόδοση 1% είναι κακή, αν είναι 10% είναι καλή. Οπότε θα δείξει.

      Για τις αγορές ιδιών, πάλι εξαρτάται. Αν τη δεδομένη στιγμή η διοίκηση θεωρεί ότι έχει καλύτερες επιλογές από άποψη ROI (return on investment) τότε καλά κάνει και δεν αγοράζει ίδιες μετοχές. Όχι ότι αγόραζε πολλές βέβαια, αλλά λίγο πολύ στήριζαν τη τιμή. Το τελευταίο βέβαια μπορεί να πει κάποιος ότι είναι και θετικό μιας και ενδεχομένως δώσει ευκαιρίες για καλύτερες/φθηνότερες τοποθετήσεις).

      Συνοψίζοντας, εξαρτάται.

      Διαγραφή
    5. Πάντως, για να αποφασίσει η διοίκηση να επενδύσει σε ένα ακίνητο το οποίο αποτελεί ~9.4% του τωρινού συνολικού χαρτοφυλακίου της ακινήτων, (31/12/2017 - http://www.ici-reic.com/wp-content/uploads/2018/02/Investment-Schedule-31.12.2017-ICI-REIC.pdf ) μάλλον έχει σοβαρό λόγο.

      Διαγραφή
    6. Πάντως η εταιρία που νοικιάζει το ακίνητο είναι η FrieslandCampina, από τις μεγαλύτερες γαλακτοβιομηχανίες στον κόσμο και έχει τα ΝΟΥΝΟΥ στην Ελλάδα.

      Διαγραφή
    7. Κύριε Δημήτρη τηλεφώνησα σήμερα στην ΙΝΤΕΡΚΟ να τους κάνω κάποιες ερωτήσεις. Δεύτερη φορά. Και τις δύο φορές απάντησαν μέσα σε λίγες ώρες.

      1) Γιατί έγινε αντικατάσταση του διευθυντή επενδύσεων και χαρτοφυλακίου; Συνεπάγεται αλλαγή στρατηγικής;

      Απάντηση : Απολύθηκε. Η στρατηγική δεν αλλάζει.

      2) Ποια η μισθωτική απόδοση του ακινήτου που αποκτήθηκε στο Μαρούσι έναντι 7.5 εκατομμυρίων;

      Απάντηση : 7.5%

      3) Τα διαμερίσματα στη Πινδάρου σκοπός είναι να νοικιαστούν ή να πωληθούν όπως αυτό
      στη Βασιλίσσης Σοφίας;

      Απάντηση : Να νοικιαστούν.

      4) Γιατί σταμάτησαν οι αγορές ιδίων μετοχών τώρα ένα μήνα και;

      Απάντηση : Είναι στη διακριτική ευχέρεια της διοίκησης αλλά επίσης εντός μηνός δημοσιεύονται τα οικονομικά αποτελέσματα και απαγορεύεται (προσωπικά δε το γνώριζα αυτό).

      5) Πότε θα ανακοινώσετε οικονομικό ημερολόγιο και αποτελέσματα;

      Απάντηση (με δικά μου λόγια) : Η διοίκηση προσπαθεί να συνεννοηθεί πότε βολεύει τους Χαλικιάδες να έρθουν από Αμερική ώστε να παραστούν στη γενική συνέλευση.

      Διαγραφή
    8. Πολύ χρήσιμες πληροφορίες. Σας ευχαριστούμε για τον κόπο σας.

      Εις αναμονή λοιπόν του οικονομικού ημερολογίου που και εγώ περιμένω για να κλείσω εισιτήρια από Βρετανία για την γενική συνέλευση. Από την οποία και θα κρίνω για αύξηση συμμετοχής σε μεγαλύτερα νούμερα.

      Διαγραφή
  15. Έκανα μια πρώτη προσπάθεια για σύγκριση με όλες τις ΑΕΕΠ.

    http://www.dimkon.com/2018/03/greece-reic.html

    Έπεται και συνέχεια με δείκτες μόχλευσεις και ποιότητα ακινήτων. Μετά θα προσθέσω και αλφα αστικά και Reds. Πολύ χρονοβόρο πάντως, χαράς το κουράγιο σας κ. Τάκη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Το παπακι μετα απο τα σημερινα αποτελεσματα (με σημερινη τιμη 3,12) εχει P/E 8,92 για το 2017
    Κερδη μετα απο φορους 1,383 εκατ
    Μερισμα 0,16 ευρω/ μετοχη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Εδώ να σημειώσουμε όμως ότι ανέβασε τον δανεισμό του κατά 2.4 εκατομ. με αποτέλεσμα το NET DEBT να ανέλθει στα 4.05 εκατομ. από 2.28 το 2016 (δεδομένου ότι οι καταθέσεις αυξήθηκαν κατά 0.6).
    Αυτό επηρεάζει το EV και ως εκ τούτου - επειδή και τα EBIT και τα EBITDA δεν είχαν αξιόλογη αύξηση - οι δείκτες EBIT/EV και EV/EBITDA να χειροτερεύσουν ελαφρώς.

    Θυμηθείτε και την ν. 5 προϋπόθεση του κ. Τάκη : "Συνέχιση μείωσης του τραπεζικού δανεισμού εως το σημείο να έχει περισσότερο ταμείο από δάνεια".
    Σε κάθε περίπτωση τα νούμερά του παραμένουν μια χαρά, αλλά μέχρι εκεί.

    Γρηγόρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα σας κ. Γρηγόρη.
      Πριν 4-5 η εταιρεία ανακοίνωσε ότι ολοκλήρωσε το επενδυτικό της πρόγραμμα, ύψους (αν θυμαμαι καλα) 7.500.000€.
      Συνεπώς θεωρώ ότι εφεξής (δεδομένων και των ισχυρών ταμειακών ροών της) θα αρχίσει η ταχεία αποκλιμάκωση του δανεισμού (και ελπίζω και η ακόμη μεγαλύτερη αύξηση των μερισμάτων).

      Διαγραφή
    2. Paper Pack
      Τα ενσώματα Πάγια αυξήθηκαν απο 2,842 εκατ ευρώ σε 5,284 εκατ ευρώ, λόγω μιας προσθήκης ύψους 2,655 εκατ. ευρώ που αφορά μηχανήματα ... γιαυτό και ο τραπεζικός δανεισμός ανέβηκε ελαφρά ...

      Διαγραφή
    3. Μακαρι με αυτον το νεο εξοπλισμο να μπορει να παρει κ δουλειες απο το εξωτερικο. Η εταιρια πονταρει σε διεθνη αναπτυξη οπως λεει. Ο κυριος Τακης ειχε κανει περσυ την αναλυση της εταιριας πριν ανακοινωσουν το ομολογιακο απο την Alpha για τα μηχανηματα. Εμενα μου αρεσαν τα αποτελεσματα. Και ροες και ταμειο και αυξηση των ιδιων.

      Διαγραφή
  18. Καλημερα σας. Το οικονομικο ημερολογιο της FLEXOPACK

    Ημερομηνία ανακοίνωσης και δημοσίευσης των Ετησίων Οικονομικών
    Καταστάσεων (Εταιρικών και Ενοποιημένων) της χρήσεως 2017 (1.1.2017-
    31.12.2017), που συντάχθηκαν βάσει των ΔΛΠ/ΔΠΧA: Πέμπτη, 19 Απριλίου
    2018 (μετά το πέρας της συνεδρίασης του Χρηματιστηρίου Αθηνών).

    Ημερομηνία Ετήσιας Ενημέρωσης Αναλυτών σχετικά με τα οικονομικά
    αποτελέσματα χρήσεως 2017: Τρίτη, 5 Ιουνίου 2018.

    Ημερομηνία Ετήσιας Τακτικής Γενικής Συνέλευσης των Μετόχων: Παρασκευή, 29
    Ιουνίου 2018.

    Σημειώνεται ότι το Διοικητικό Συμβούλιο της Εταιρείας προτίθεται να προτείνει στην Ετήσια
    Τακτική Γενική Συνέλευση των μετόχων την μη διανομή οιουδήποτε μερίσματος από τα
    κέρδη της χρήσης 2017.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλημέρα

    Η σειρά της CORAL (όμιλος MOTOR OIL) να εκδώσει στην αγορά του ΧΑΑ ομόλογο. Το προς άντληση ποσό είναι 90εκ με ελάχιστο τα 70εκ. Το εύρος απόδοσης ανακοινώνεται 30/4 και το βιβλίο θα τρέχει 2-4 Απριλίου.

    Το χρονοδιάγραμμα εχει ως εξης


    ΕΝΔΕIΚΤΙΚΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ

    23 .04.2018

    Έγκριση Εισαγωγής προς διαπραγμάτευση των Ομολογιών από το Χ.Α.

    24 .04.2018

    Έγκριση Ενημερωτικού Δελτίου από την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς.

    25 .04.2018

    Δημοσίευση του Ενημερωτικού Δελτίου.

    25 .04.2018

    Δημοσίευση ανακοίνωσης για τη διάθεση του Ενημερωτικού Δελτίου και την έναρξη της Δημόσιας Προσφοράς και εγγραφής των επενδυτών, στο Ημερήσιο Δελτίο Τιμών του Χ.Α.

    30.04.2018

    Ανακοίνωση του εύρους απόδοσης.

    2.05.2018

    Έναρξη δημόσιας προσφοράς - εγγραφής επενδυτών (μέσω του Η.ΒΙ.Π. -ώρα 10 π.μ. ώρα Ελλάδος).

    4.05.2018

    Λήξη δημόσιας προσφοράς -εγγραφής επενδυτών (μέσω του Η.ΒΙ.Π. - ώρα Ελλάδος 16:00).

    4.05.2018

    Ανακοίνωση της πλήρωσης των προϋποθέσεων έκδοσης του ΚΟΔ, της τελικής απόδοσης, της τιμής διάθεσης και του επιτοκίου και των συγκεντρωτικών αποτελεσμάτων κατανομής

    8.05.2018

    Δημοσίευση αναλυτικής ανακοίνωσης για την έκβαση της Δημόσιας Προσφοράς στο Ημερήσιο Δελτίο Τιμών του Χ.Α.

    8.05.2018

    Πιστοποίηση της καταβολής των αντληθέντων κεφαλαίων και έκδοσης του ΚΟΔ από την Εταιρεία.

    Παράδοση των Ομολογιών στους επενδυτές μέσω καταχώρισης στις Μερίδες τους στο Σύστημα Άυλων Τίτλων.

    Δημοσίευση ανακοίνωσης για την έναρξη διαπραγμάτευσης.



    9.05.2018

    Έναρξη διαπραγμάτευσης των Ομολογιών στην Κατηγορία Τίτλων Σταθερού Εισοδήματος της Οργανωμένης Αγοράς του Χ.Α.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα τα μωρά στην πίστα. Πάνω που λέγαμε τι να κάνουμε με τα μετρητά (εάν υπακούσουμε στο sell May). Ψάχνεται και η ΠΑΝΓΑΙΑ αυτή όμως μέσω έκδοσης διεθνούς ομολόγου περί τα 250 εκ.

      http://www.euro2day.gr/news/enterprises/article/1609286/omologiako-toylahiston-250-ekat-eyro-shediazei-h-e.html

      (χαρτιά υπάρχουν...στα λεφτά ζοριζόμαστε λίγο)

      Διαγραφή
    2. κ. Hippy εγώ τις ΑΕΕΑΠ τις θεωρώ ως ομόλογα! Έχουν υψηλότερο ρίσκο φυσικά αλλά πολύ μεγαλύτερες αποδώσεις. Η σχέση ρίσκου/απόδοσης όμως νομίζω πως είναι καλύτερη από μετοχές και από ομόλογα.

      Παρεμπιπτόντως γενική συνέλευση για ΙΝΤΕΡΚΟ πρώτη Ιουνίου, ενώ αποτελέσματα έτους βγαίνουν αύριο.

      Θα παραστώ στην συνέλευση από εξωτερικό οπότε όποιος πάει να γνωριστούμε και από κοντά!

      Διαγραφή
    3. Έχω παρόμοια με την δική σας άποψη κ Konstantinidi και σημαντική θέση χτισμένη την τελευταία 3ετία σε ΑΣΤΑΚ και ΓΡΙΒ. Δεν γίνεται να είμαστε παντού.

      Το σχετικό ρεπορτάζ για την ομολογιακή έκδοση της ΠΑΝΓΑΙΑ επιβεβαιώνεται κι από την Credit Suisse οτι δηλαδή πράγματι δρομολογείται τέτοιο ομόλογο (με ξένο ISIN) μέσα στο Μαϊο αν βέβαια δεν αλλάξουν οι συνθήκες πανευρωπαικά. Τα προβλήματα στην περίπτωση είναι ότι πρέπει να έχεις χρήματα στο εξωτερικό και ότι η ελάχιστη συμμετοχή θα είναι 100Κ. Τα κεφάλαια όμως (εάν προχωρήσουν και πάνε όλα κατ΄ευχήν) μπορούν να δώσουν αέρα στην μετοχή. Να μια καλή ερώτηση που μπορείτε να κάνετε στην ΓΣ.

      Διαγραφή
  20. ΤΖΩΡΤΖΗΣ (ΠΡΩΗΝ ΔΡΟΜΕΑΣ)16 Μαΐου 2018 - 9:59 π.μ.

    Ερώτηση προς κύριο Lorac αν γνωρίζετε: Θέλω να αλλάξω πάροχο ενέργειας (απο ΔΕΗ) και Φυσικού αερίου μαζί. Γνωρίζετε αν κάποια εταιρία ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΟΖΕΙ Οριακή Τιμή Συστήματος?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα σας κύριε Τζωρτζή θα ήθελα να σας ενημερώσω (αν και δεν είμαι ο ειδικός ) ότι σε τηλεφωνική προσφορά από την ZeniΘ μου ειχαν δώσει τιμή ανά κιλοβατώρα χωρίς το όριο των 2000 το τετράμηνο στα 0,067 αλλά για φυσικό αέριο δεν γνωρίζω σας πω αν και η ZeniΘ έχει φυσικό αέριο αλλά μόνο Θεσσαλονίκη , ρεύμα πουλάει σε όλη την χώρα

      Διαγραφή
    2. ΤΖΩΡΤΖΗΣ (ΠΡΩΗΝ ΔΡΟΜΕΑΣ)16 Μαΐου 2018 - 10:27 π.μ.

      Κύριε Geopard ευχαριστώ για την απάντηση σας. Δεν ομιλώ για τιμή κιλοβατώρας αλλά για την οριακή τιμή συστήματος η οποία να ξεπεραστεί τότε ο καταναλωτής χρεώνεται αρκετά περισσότερα από ότι αν παρέμενε στην ΔΕΗ.

      Πληροφορίες εδώ: http://www.rae.gr/site/categories_new/electricity/market/wholesale/price.csp

      Οσο για την ΖΕΝΙΘ απο όσο γνωρίζω είναι μόνο Β. Ελλάδα. Εγώ είμαι Αθήνα.

      Διαγραφή
    3. Μα σας ανάφερα ότι η τιμή δεν αλλάζει όσο και αν καταναλώσετε έτσι τουλάχιστον μου είπαν ,αρνητικό είναι ότι έχει ετήσια δέσμευση αν και με διαβεβαίωσε ότι η τιμή θα πέσει και άλλο ή στην χειρότερη περίπτωση θα παραμείνει στο 0,067.

      Διαγραφή
    4. ΤΖΩΡΤΖΗΣ (ΠΡΩΗΝ ΔΡΟΜΕΑΣ)16 Μαΐου 2018 - 10:42 π.μ.

      Κύριε Geopard η ΟΤΣ είναι άλλο πράγμα. Δεν αφορά την κατανάλωση που θα κάνει ένας ιδιώτης αλλά συνολικά οι πελάτες της εταιρίας. Και αν αυτή ξεπεράσει τα 150€/MWh τότε αυξάνονται οι τιμές της κιλοβατώρας ότι και αν έχουν πει τηλεφωνικά οι πωλητές της κάθε εταιρίας. Ψιλά γράμματα στα συμβόλαια είναι αυτά. Γιαυτό ρωτάω εάν υπάρχει έστω και μία εταιρία που να μην υπολογίζει το ανώτερο όριο ΟΤΣ.

      Διαγραφή
    5. κ. πρώην Δρομεα νυν Τζώρτζη, όχι δεν γνωρίζω την πολιτική τιμολόγησης της κάθε εταιρίας. Πάντως πριν λίγο καιρό που ψάχτηκα και εγώ, διάβασα λίγο τις προσφορές και επέλεξα να παραμείνω στη δεη. Μάλλον προβληματίστηκα από αυτά τα "ψηλά" γράμματα που λέτε. Το καλοκαίρι θα εξετάσω ξανά τις επιλογές μου.

      Πάντως ως ιδιώτης στο μακρόπνοο σχέδιο της ΕΕ 20-20-20 έδωσα βάρος στο τελευταίο 20%, σε αντίθεση με τη συντριπτική πλειοψηφία και υλοποιώντας ένα συγκεκριμένο επενδυτικό πρόγραμμα απολαμβάνω χαμηλές χρεώσεις λόγω περιορισμού κατανάλωσης. Σας το προτείνω!

      Διαγραφή
    6. Καλημέρα σε κύριο Τάκη και φίλους του blog.
      Κύριε Τζώρτζη με μια γρήγορη ματιά που έριξα στο http://allazorevma.gr/ την ΟΤΣ δεν εφαρμόζουν μόνο η nrg και η elpedison.
      Καλή συνέχεια

      Διαγραφή
    7. ΤΖΩΡΤΖΗΣ (ΠΡΩΗΝ ΔΡΟΜΕΑΣ)16 Μαΐου 2018 - 12:43 μ.μ.

      Κύριε Lorac και κύριε Spooky σας ευχαριστώ θερμά. Πάω να μελετήσω το link που μου βάλατε κύριε Spooky καθώς δεν το είχα υπόψη μου και είναι ενδιαφέρον.

      Διαγραφή

Πρόσεχε τι γράφεις.
Αν δεν είσαι καλό παιδάκι θα σε κάνω ντα ντα!!!