Καλησπέρα στην παρέα .MIGI no 3 ( Mawson Infrastructure) τιμή 4.46 $ . Κεφαλαιοποίηση.15 εκ $. Για watch list , χονδρικά και λίγο βιαστικά ...το bet και ο συλλογισμός μου ... Αφού ξέφυγε την διαγραφή από τον nasdaq !! σχήμα ακτιβιστών τους μάζεψε το 47% περίπου, << κράζοντας >> την τωρινή διοίκηση ...ζητάει να μπουν δυο άτομα τους στο Δ.Σ με σκοπό να τρέξουν την εταιρία από εδώ και πέρα μεταρέποντάς την από mining σε λειτουργία πλέον που να σχετίζεται με ΑΙ - κέντρα δεδομένων. ΗΓΕΙΤΑΙ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ η Endeavor Blockchain LLC με πρόθεση να προσφέρει 10 $ ανά μετοχή ώστε να αναλάβει στην γενική συνέλευση την διοίκηση της εταιρίας ... MIGI (Mawson Infrastructure) - Το Bet της Ανατροπής και Το Σκηνικό της "Μάχης"
Η Endeavor Blockchain LLC (κατέχει, μάζεψε 47% ) κινείται επιθετικά για να πάρει τον έλεγχο της MIGI από την τωρινή διοίκηση. Προσφέρει 10$ ανά μετοχή (διπλάσια τιμή!) και ζητά αλλαγή Διοικητικού Συμβουλίου στη Γενική Συνέλευση του 2026. Το Πλάνο της Endeavor (Pivoting to AI) Η Endeavor δεν είναι τυχαίος παίκτης. Ειδικεύεται σε HPC (High-Performance Computing) και ενέργεια. Σκοπός της είναι: Μετατροπή σε AI Infrastructure: Μετατροπή των εγκαταστάσεων από απλό Bitcoin Mining σε Data Centers για Τεχνητή Νοημοσύνη (πολύ πιο κερδοφόρο). Αναχρηματοδότηση (Recapitalization): Εισροή νέων κεφαλαίων για εξόφληση χρεών και αγορά εξοπλισμού (Nvidia GPU clusters). Βελτίωση Ενέργειας: Μείωση κόστους μέσω εξειδικευμένης διαχείρισης. Η Σύγκρουση MIGI: Κατηγορεί την Endeavor για εχθρική εξαγορά και παραβίαση κανόνων SEC, προσπαθώντας δικαστικά να παγώσει τις ψήφους της. Endeavor: Κατηγορεί τη διοίκηση για καταστροφή της αξίας της μετοχής (-95%) και ανικανότητα αξιοποίησης των assets. Τι περιμένουμε 3 Φεβρουαρίου: Κρίσιμη ημερομηνία για την απάντηση στο δικαστήριο.( ΓΙΑ ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΕΚΔΙΚΑΣΤΕΙ Η ΥΠΟΘΕΣΗ ) ΠΕΡΙΠΟΥ ΣΤΑ ΜΙΣΑ ΤΟΥ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΡΙΝΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ. Πιθανό Settlement: Ένας συμβιβασμός (π.χ. 1-2 θέσεις στο ΔΣ και νέα χρηματοδότηση) θα ήταν το καλύτερο σενάριο για την αγορά. Συμπέρασμα: Η Endeavor βλέπει αξία που η τωρινή διοίκηση δεν έχει "ξεκλειδώσει". Αν περάσει το πλάνο για AI, η εταιρεία αλλάζει επίπεδο. ΚΑΙ Η ΚΕΡΑΣΙΑ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΤΑ = at ~$15M cap / 129 MW = $0.12M per MW (insanely low!)
Peer comparison (2026 AI boom era): - Hut 8 (HUT): ~$9M/MW - TeraWulf (WULF): ~$9.5M/MW - Core Scientific (CORZ): ~$7-8M/MW - Iris Energy (IREN): ~$5-6M/MW - Pure miners: $2-4M/MW MIGI fair value $300M-$500M+ range. Extreme discount? ΕΠΙΣΗΣ Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ https://www.manilatimes.net/2026/01/23/tmt-newswire/globenewswire/a-letter-to-the-stockholders-of-mawson-infrastructure-group-inc/2263888
ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ BET ...ΓΙΑ ΨΑΞΤΕ ΤΟ KI ΕΣΕΙΣ .
ΑΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΕΝΑΣ ΨΙΛΟΧΑΜΟΣ ΠΙΣΤΕΥΩ . ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΟΛΙΣ ΕΙΜΑΙ ΞΑΝΑ ΜΕΣΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΕΤ .
ΕΠΙΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΨΙΛΟΔΥΣΚΟΛΟ ....ΛΕΝΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ Η ΠΑΛΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ OFFER ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΦΑΝΕΙ ΔΙΚΑΣΤΙΚΑ ΟΤΙ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΠΕΤΑΞΕΙ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΕΞΩ ...ΚΑΙ ΘΑ ΣΠΑΣΕΙ ΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΤΗΣ . ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΛΙΓΑ .
SOSSSS. ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΣΥΛΛΟΓΙΣΜΟΣ ΜΟΥ ΓΙΑ MIGI 4 . ... ΑΠΟΨΗ = Η Endeavor ο ακτιβιστής μέτοχος με το 47 % σήμερα ( κρατήστε το νούμερο παρακαλώ) παρουσίασε το παρακάτω επίσης ως ένα επιχείρημα αποτίμησης: Η Mawson (MIGI ) είχε συμφωνήσει προηγουμένως (το 2022) να πουλήσει μια εγκατάσταση + τους μεταλλωρύχους για έως και 42,5 εκατομμύρια δολάρια, κάτι που χρησιμοποιούν ως απόδειξη ότι η αγορά δεν αποτιμά ορθολογικά τα περιουσιακά στοιχεία με βάση την σημερινή αξία των μετοχών. Η Mawson ( MIGI ) παρουσίασε στοιχεία χωρητικότητας περίπου 150MW (π.χ., 129MW σε λειτουργία συν ανάπτυξη έως περίπου 153 MW συνολικά). Ένα χρήσιμο μέτρο σύγκρισης για την τιμολόγηση χονδρικής συνεγκατάστασης είναι $/kW/μήνα. Η CBRE αναφέρει περίπου 217 $ ανά kW ανά μήνα παγκοσμίως (α' τρίμηνο, σταθμισμένη βάση αποθέματος). Ευαισθησία (τάξη μεγέθους): Στα 200 $/kW/μήνα, 1MW συμβατικού φορτίου συνεπάγεται ετήσια έσοδα περίπου 2,4 εκατομμυρίων δολαρίων (1.000kW × 200 $ × 12). Στα 100MW, δηλαδή ετήσια έσοδα περίπου 240 εκατομμυρίων δολαρίων. Στα 150MW, περίπου 360 εκατομμύρια δολάρια. 13/ Τα EBITDA εξαρτώνται από τη δομή της σύμβασης (pass-thru, διάρκεια, μείγμα πελατών, κεφαλαιουχικές δαπάνες). Αν υποθέσουμε περιθώρια EBITDA 30-45% σε συμβατική συνεγκατάσταση, τότε: • 100MW → περίπου 70 έως 110 εκατομμύρια EBITDA • 150MW → ~περίπου 110 έως 160 εκατομμύρια EBITDA Αυτή είναι η «ανοδική τάση κλίμακας» που καθιστά προφανή την προαιρετική συμμετοχή σε μετοχικό κεφάλαιο. Τώρα, το σημαντικό ερώτημα - η εύλογη αξία: τα δημοσιευμένα σχόλια για τις συμφωνίες συχνά αναφέρουν υψηλούς πολλαπλασιαστές για κλιμακωτές πλατφόρμες κέντρων δεδομένων (το CBRE IM αναφέρει 25 έως 30 φορές το εύρος EV/EBITDA τα τελευταία χρόνια). Ακόμη και στο 15 έως 25 φορές το παραπάνω ενδεικτικό EBITDA. Μπορείτε να καταλάβετε γιατί οι επενδυτές ελέγχου ενδιαφέρονται για την εξασφάλιση ισχύος και συμβολαίων. Αυτό είναι ένα γελοίο πλεονέκτημα σε σχέση με τις επικρατούσες αποτιμήσεις μετοχών. Η αγορά δεν αποτιμά αυτό το σενάριο επειδή δεν «λειτουργεί ακόμη σε κλίμακα». Πρόκειται για «δυσκολία με αμφισβητούμενη ανακεφαλαίωση».
Για να φτάσει κανείς σε κάποιο σημείο κοντά στην υπολογιζόμενη αξία πάνω από το $MIGI, πρέπει να δείξει (i) συμβάσεις, (ii) όρους χρηματοδότησης, (iii) έλεγχο διοικητικού συμβουλίου, (iv) χρόνο. Εάν συμβεί αυτό, μας περιμένει μια εκρηκτική περίοδος δεδομένου του βραχυπρόθεσμου επιτοκίου περίπου 19% στο τέλος του έτους.
ΚΑΙ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΣΚΕΨΗ ΕΔΩ κ.ΤΑΚΗ ΚΑΙ ΤΑΚΑΡΟΠΛΗΚΤΟΙ , ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ κ. ΤΑΚΗ ΕΝΑ ΠΡΟΣΚΛΗΤΗΡΙΟ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΜΕ ΜΕ 652.000 $ ΤΟ 4.2 % ΠΟΥ ΥΠΟΛΕΙΠΟΤΑΝΕ ΜΕΧΡΙ ΠΡΟΧΘΕΣ ????.( σίγουρα θα είναι και μικρότερο μιας και θα ψωνίσανε και εχθές σίγουρα ) ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 5 % ΟΠΟΤΕ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ) ..ΠΑΜΕ ΣΕ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΚΤΙΒΙΣΤΕΣ ..ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙ ΕΝΑΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΠΟΥ ΟΜΙΛΕΙ ΚΑΛΑ ΑΓΓΛΙΚΑ ..ΤΟΥΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΣΥΝΤΑΣΣΟΜΑΣΤΕ ...ΚΑΙ ΠΑΝΕ ΣΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΕ 51 % !!!!! ΚΑΙ ΝΑΤΟ ΤΟ Χ 160 ΜΕ ΤΙΣ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΕΣ ΠΑΡΑΔΟΧΕΣ ΤΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΣΕ ΚΑΝΑ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ .( ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ Χ 25 ΛΕΩ ΕΓΩ ) ΑΣΕ ΠΟΥ ΘΑ ΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΣΤΟ Δ.Σ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΠΟ ΤΟ BLOG !!! χαχα !!
ΤΙ ΛΕΣ Κ ΑΔΕΙΜΑΝΤΕ ?? ΤΟ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ??
ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΒΡΟΥΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ( ΚΟΜΜΑΤΑΚΙ ΔΥΣΚΟΛΟ )!!! 'Η θα μας πετάξουν έξω με ψιχουλάκια ..δίνοντας μας 10$. 'Η το χειρότερο σενάριο << θα είναι να παγώσει >> το δικαστήριο τους ακτιβιστές .. πράγμα δύσκολο γιατί σκοπός είναι η προστασία των μετόχων ΛΕΝΕ... 51% + ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΛΕΟΝ !!
Προσωπικά όπως έχω αναφέρει είμαι ήδη μέσα αγαπητέ κ Καποδίστρια. Αν κάποιος από το blog έχει << ψωνίσει >> ήδη ή το σκέφτεται και θέλει να ανακοινώσει την θέση του .. Ευχαρίστως !! Επίσης δεκτές οι αντίθετες απόψεις στο σκεπτικό μου , μπορεί να μου ξεφεύγει κάτι ουσιώδες .
Σκέφτομαι ακόμη πως και ενώ η διοίκηση της MIGI έχει ως βασικό επιχείρημα στο Δικαστήριο ότι οι ακτιβιστές μαζέψανε << κρυφά >> το 47 % χωρίς να κάνουν τις απαραίτητες ανακοινώσεις και είχε ως αποτέλεσμα να αγοράσουν πολύ φθηνά τις μετοχές...και παρ όλου που έχει πάρει δημοσιότητα το θέμα ..... η ΤΙΜΗ ΤΗΣ ΜΕΤΟΧΗΣ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΣΧΕΔΟΝ ΣΤΑΣΙΜΗ από την ημέρα της ανακοίνωσης της διαμάχης. ΑΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΒΛΕΠΕΙ ΤΟ ΚΡΥΦΑ ΚΑΙ ΦΘΗΝΑ Η ΤΩΡΙΝΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ?? Βλέπω να πάει για βρούβες το επιχείρημά τους στο Δικαστήριο . Είδωμεν λοιπόν.
Κύριε ALEX, εμένα που είναι στην ιδιοσυγκρασία μου πλέον είμαι μόνο με φραγκοδιφραγκα στα αμερικανικά risky equities όπως έχω πει λόγω άλλων επενδυτικών τοποθετήσεων αυτή την περίοδο. Μας κουβάδιασε και ο Eric με το σαπάκι την SRXH, οπότε δεν. Δυστυχώς δεν υπάρχει χρόνος και σοβαρά διαθέσιμα για να ασχοληθώ, παρότι οφείλω να ομολογήσω ότι με έχετε ιντριγκάρει. Καλημέρα σας αγαπητοί.
MICRON TECH.....SEAGATE.....SANDISK.....WESTERN DIGITAL
Έπιασε κανείς από το μπλογκ την τάση του κλάδου? Εγώ πάντως κάθομαι σαν τον χανο εδω κ 2 μήνες βλέποντας το Ράλι και μπορώντας να μπω.
Οι τιμές των τσιπ μνήμης παγκοσμίως εκτοξεύονται στα ύψη:
Οι τιμές spot για δυναμικές μνήμες τυχαίας προσπέλασης (DRAM) έχουν φτάσει σε ένα ρεκόρ μέσης τιμής των 30,0 δολαρίων.
Στην πραγματικότητα, οι μέσες τιμές spot για 16GB DDR4 έχουν αυξηθεί κατά +2.352% σε ετήσια βάση, στα 76,9 δολάρια.
Ταυτόχρονα, οι τιμές των 8GB DDR4 αυξήθηκαν κατά +1.873% σε ετήσια βάση, στα 28,9 δολάρια.
Οι τιμές των 8GB LPDDR4 αυξήθηκαν κατά +752% σε ετήσια βάση, ενώ οι τιμές των 16GB DDR5 αυξήθηκαν κατά +647% σε ετήσια βάση.
Ακόμα και οι τιμές των συμβάσεων που καθορίζονται μέσω μακροπρόθεσμων συμφωνιών έχουν αυξηθεί κατά +60% σε ετήσια βάση και αναμένεται να αυξηθούν κατά +100% κατά μέσο όρο το 2026.
Μια παγκόσμια έλλειψη τσιπ μνήμης θα αυξήσει τις τιμές εκθετικά.
A$T$pacemobile Εκπληκτικος Αντιδεικτης Σορτ επαγγελματιας Εγραψε ολοκληρη εκθεση πριν απο καμια 20 μερες Εχει 18,9 χιλ. ακόλουθους Την διαβασαν 10:40 μ.μ. · 9 Ιαν 2026 210,6 χιλ. Προβολές Ακομα την εχει καρφιτσωμενη προς τιμην του βεβαια Αντι για 50$ πηγε 122$$$$
Κορόιδα 🅰️στο Τραπέζι. Η ανάρτησή μου για το AST SpaceMobile είναι διαθέσιμη. Αυτό θα είναι το τελευταίο μου tweet για το $ASTS μέχρι να καλυφθεί το short μου.
Αν ξεδιπλωθει ομορφα το BB6 και λειτουργησει σωστα τοτε καλυτερα να αυξησουμε θεση .Δεν με βλεπω να πουλαω ποτε Θα τα κρατησω για μερισμα😊😊😊 1️⃣⭕️⭕️⭕️ 🤣🤣🤣🚀🚀🚀
Δειτε και αυτο (με αφορμη την χθεσινη προταση του Μασκ να ζητησει αδεια 1000000 δορυφορους για ΑΙ DATA CENTERS στο διαστημα) την δηλωση του Scott Wisniewski στο αυγουστιατικο συνεδριο της UBS
Κε apipapi εγώ ψήθηκα να ενισχύσω την θέση μου. Μου φαίνονται καλοί οι όροι του offering! Dilution γύρω στο 11% τώρα αλλά χαμηλό το επιτόκιο των ομολόγων. Στα θετικά και το capped call στα 22,7. Αν πάει καλά το business plan δεν νομίζω να χρειαστεί άλλη κεφαλαιακή ενίσχυση
Είχα και τα έδιωξα προ πολλού με ελάχιστη χασούρα....δεν τραβούσε και ΑΟΥΤ Σκέφτομαι να ξαναμπώ..... Σοβαρά το σκέφτομαι αλλά τεχνικά λέω ΜΗ ΒΙΆΖΕΣΑΙ....διότι δεν έχει ιδανικό GET IN POINT
Εκτός από τα estimates έχασε σήμερα και τον ceo. Για μένα όχι, υπάρχει λόγος που διαπραγματεύεται σε τόσο χαμηλό πολ/στή Ρ/Ε και θέλει χρόνο. Αν δεν δείξει αποτελέσματα δεν πρόκειται να της χαρίσουν μεγαλύτερο Ρ/Ε.
Εννοείται ότι θα μπουν κ. Aldevaran. Απλά πουλάνε φόβο οι Αμερικανοί με τους αλγόριθμους και το γενικό ξεπούλημα. Οι μετοχές αυτές μέχρι τέλος του 2026 θα έχουν κάνει ότι έκανε η GOOGL από τα χαμηλά του 145. Ποντάρω το κεφάλι μου σε RBRK προσωπικά τώρα αν θα βγει είναι άλλο θέμα. Το στορυ το έχει για να επικρατήσει και τις συνεργασίες με όλους τους hyperscalers που δηλώνουν συνεχείς αυξήσεις σε Capex. Κάποια από αυτά πάνε εκεί. Μου αρκεί.
Κε Γεωπόνε, έχω εστιάσει σε ΑΙ agent απειλές: NET, NTSK και DDOG. Αλλά όλες μου αρέσουν αν και δεν καταλαβαίνω απόλυτα τις διαφορές μεταξύ τους. Μήπως θα έπρεπε να πάρω ένα etf να τελειώνω με τον κλάδο.
Ωχ λέτε κε Νεκ; Ούτε που το κοιτάζω για να μην στεναχωριέμαι που ξενιτεύτηκα. Να μην περιμένω δλδ ότι θα μπουν κεφάλαια στον μόνο κλάδο που είναι απαραίτητος για τη ΑΙ εποχή από software, την κυβερνοασφάλεια.
Αύξησα λίγο θέση PATH 11.83. από ότι φαίνεται πάμε για μια διορθωσουλα που θα κάνει διάχυση πέρα από software και σε άλλα τεχνολογίας ονόματα. Περιμένω ότι θα κρατήσει η πτώση μέχρι τέλος Μάρτη περίπου οπότε κρατάτε και λίγα ρευστά για παραπισω παίδες. Θα σωθούν πολλές ωραίες τιμές τις επόμενες μέρες. Ειδικά αν πουληθούν τα αποτελέσματα των Googl kai amazon.
Κύριε Τάκη και λοιποί φίλοι επειδή δεν παρακολουθώ τα νέα της ΗΙΜS ξέρει κάποιος να μου πει γτ πέφτει έτσι? Είχα βάλει αλερτ για τα 25 και τα χτύπησε σήμερα. Είναι καλό σημείο εδώ εισόδου για πρώτη φορά.?
Κε Γεωπόνε απ' όσα έχω διαβάσει η μείωση επισκεψιμότητας, το ενδεχόμενο μείωσης συνδρομητών, η εκτίμηση για μείωση του ρυθμού ανάπτυξης και οι short sellers που δεν πιέζονται να κλείσουν θέσεις, οδηγούν την τιμή όλο και πιο χαμηλά. Προσωπικά ενισχυσα στα 26. Θα ήθελα και εγώ μια γνώμη από κ. Τάκη και κ. Τέο
Αν το bitcoin...και εφόσον κάνει νέα υψηλά καποια στιγμή...που θα ειναι αυτή..? Στα 100 λέω εγω...εσείς..??(αντε και με κάποιο dilution 70$ σε πραγματικά κερδη)
Μια και ο τίτλος του thread είναι big hasour ,η μεγαλύτερη απογοήτευση σε προσδοκίες και απόδοση μετοχής είναι η hims (κάτω απο 20 ah) ,που πας ρε καραμήτρο και πουλάς χαπάκια για αδυνάτισμα (γιατί εκεί έχει επικεντρώσει η εταιρεία) χωρίς έγκριση fda ,που πας ρε καραμήτρο και τα βάζεις με κολλοσούς lilly ,nvo ,πουλώντας δυνητικά επικίδυνα φάρμακα για την υγεία, καλή τύχη με τις αγωγές και τις επικείμενες δικαστικές περιπέτειες.
Το FDA ξεκινάει έρευνα κατά της hims και άλλων εταιριών για πωλήσεις μη εγκεκριμένων φαρμάκων κατά της παχυσαρκίας. Μεγάλες φουρτούνες! Βλέπω μεγάλη ταλαιπωρία και αβεβαιότητα στην μετοχή. Μεγάλη πτώση AH και δεν νομίζω να σταματήσει εκεί. Προσωπικά είμαι σε δίλημμα αν πρέπει να βγω και να πάρω τη ζημιά ή να συνεχίσω να πιστεύω στην εταιρία. Πάντως η hims δείχνει τσαμπουκά με τις bigpharma απλά με κάνει να νιώθω άβολα με την επένδυση μου
https://www.reuters.com/legal/litigation/hims-hers-stop-offering-compounded-semaglutide-pill-after-fda-crackdown-2026-02-07/ Σταματάει λέει την διάθεση....το νιώθω άβολα είναι λίγο......
Μάικ Άλφρεντ@mikealfred 7 Φεβ Προσπάθησα να προειδοποιήσω τα παιδιά για τα HIMS. Οι επενδύσεις είναι μια επιχείρηση ενηλίκων. Αν παραβιάσεις τον νόμο και διαπράξεις απάτη, οι μεγαλύτερες εταιρείες και οι ρυθμιστικές αρχές θα σε καταδικάσουν. Αυτό ήταν απολύτως προβλέψιμο αν πρόσεχες.
Lorenzo2cents@BastianelliLore 2 ώρ HIMS on $19.43 Παραδοσιακή υγειονομική περίθαλψη: «Περιμένετε 3 εβδομάδες για ραντεβού, πληρώστε 200 $, κλείστε 5 λεπτά με έναν γιατρό» Μοντέλο $HIMS : «Λάβετε θεραπεία σε 48 ώρες, πληρώστε 25 $/μήνα, ψηφιακά προσανατολισμένοι» Οι εν ενεργεία υγειονομικοί υπάλληλοι είναι ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΟΙ. Και θα έπρεπε να είναι
Η Hims & Hers εγκαταλείπει το φάρμακο απώλειας βάρους που αντιγράφει το Wegovy, ενόψει της έρευνας της FDAΗ https://markets.economico.gr/i-hims-hers-egkataleipei-to-farmako-apoleias-varous-pou-antigrafei-to-wegovy-enopsei-tis-erevnas-tis-fda/
Τσάμπα πράμα ... όμως ακόμη την λιβανίζουν ο Antonio και οι ακόλουθοι του ... και τους τελευταίους μήνες αυτούς έχουν στοχεύσει και τους φαπώνουν. Οι μακροπρόθεσμοι κοιμούνται ήσυχοι.
κ.Τακη εχω στα ραντάρ και την PALANTIR για αγορά που αναμένετε να δώσει νέες συγκινήσεις .Όπως αναφέρετε και πιο πάνω (οι πάτοι και οι κορυφές είναι αδιάφοροι.)
Τι έχω καταλάβει από τις αγορές το 2026: - οι Κινέζοι τυπώνουν ασύστολα και είναι αυτοί που ανεβάζουν την τιμή του χρυσού -οι ΗΠΑ πάνε για κάποια τρίμηνα για >5% ανάπτυξη -η διακυβέρνηση Τραμπ δεν έχει καμία διάθεση να συμμαζεψει το δημόσιο έλλειμα - δεν υπάρχει καμία ανάγκη για παρέμβαση στα επιτόκια και νέο QE, αντίθετα πάνε για QT έστω και σε μικρότερη κλίμακα με τον νέο της FED -η νέα αποτίμηση χαμηλότερα λόγω επαναυπολογισμού των μελλοντικών FCF που πλήττει το software, θα πάει και σε άλλους κλάδους. Παραμείνετε ταπεινοί, η αγορά δεν θέλει καουμπόιδες ούτε κολλημένα μυαλά. Θέλει εγρήγορση και συχνή αξιολόγηση.
Η Goldman Sachs (GS) προειδοποιεί ότι τα μεγάλα hedge funds, γνωστά ως CTA, θα μπορούσαν να πουλήσουν έως και 80 δισεκατομμύρια δολάρια σε περιουσιακά στοιχεία που συνδέονται με τον S&P 500. Ένας CTA είναι ένας οικονομικός σύμβουλος ή διαχειριστής hedge fund που χρησιμοποιεί συστηματικά, αλγοριθμικά μοντέλα για τη διαπραγμάτευση συμβολαίων μελλοντικής εκπλήρωσης. Σε αντίθεση με τους παραδοσιακούς διαχειριστές αμοιβαίων κεφαλαίων, οι διαχειριστές CTA δεν ενδιαφέρονται για τα θεμελιώδη μεγέθη ή την αποτίμηση.
Συνήθως, οι CTA χρησιμοποιούν μια προσέγγιση που ακολουθεί την τάση και θα κυνηγήσουν την ορμή. Εάν ο S&P 500 ξεκινήσει μια πτωτική τάση, οι υπολογιστές ενεργοποιούν αυτόματα εντολές πώλησης που ασκούν πρόσθετη πίεση στην αγορά. Οι CTA διαπραγματεύονται όλες τις κατηγορίες περιουσιακών στοιχείων, συμπεριλαμβανομένων των χρηματιστηριακών δεικτών, των κρυπτονομισμάτων, των κρατικών ομολόγων, των νομισμάτων και των εμπορευμάτων. Είναι αγνωστικιστές ως προς την κατεύθυνση και είναι απόλυτα ευτυχείς να κάνουν short και να επωφεληθούν από μια κατάρρευση της αγοράς.
Οι CTA έχουν περίπου 350-400 δισεκατομμύρια δολάρια σε περιουσιακά στοιχεία υπό διαχείριση. Ενώ αυτό αποτελεί ένα αρκετά μικρό μέρος του κλάδου των hedge funds αξίας 4,8 τρισεκατομμυρίων δολαρίων, συχνά χρησιμοποιούν μόχλευση 2x έως 5x και ενεργούν με συσχετισμένο τρόπο, γεγονός που τους δίνει μια αποτελεσματική επίδραση 1 τρισεκατομμυρίου δολαρίων ή και περισσότερο.
0Press the down arrow key to see users who liked this Press the down arrow key to see users who disliked this Επεξεργασία Απάντηση Κοινοποίηση ›
Προς τον κ.Τακη κυρίως αλλα και σε άλλους τους φίλους που ασχολούνται με το καλό ψαξιμο και όχι το επιπόλαιο. Έχω ανακαλύψει μια σούπερ μετοχή...σε σούπερ τιμή QNITY
Έχω πάρει μισή θέση στα 96$ επειδή κάποιος που τον εκτιμώ ιδιαίτερα πήρε κ εκείνος. K.TAKH...μια ματια πλιζ...γιατι δεν υπάρχει ο άφθονος χρόνος...θα το ανακαλυψουν οι πολλοι
Investing.com-- Η MSCI Inc (NYSE: MSCI ) ανακοίνωσε την Τρίτη ότι πρόσθεσε την εταιρεία δορυφορικών επικοινωνιών Ast Spacemobile Inc (NASDAQ: ASTS ) στον παγκόσμιο δείκτη της, με τον ανταγωνιστή της Starlink να είναι ο μεγαλύτερος μεταξύ των 63 νέων προσθηκών στον δείκτη.
Η MSCI δήλωσε ότι προχώρησε σε 63 νέες προσθήκες στον δείκτη MSCI ACWI και αφαίρεσε 61 τίτλους από τον δείκτη.
Οι τρεις μεγαλύτερες προσθήκες στον δείκτη ανά κεφαλαιοποίηση είναι οι AST, Coherent Inc (NYSE: COHR ) και FTAI Aviation Ltd (NASDAQ: FTAI ).
$ASTS Αραιωμένο σε: 3,10 $ 4,75 $ 5,50 $ 5,75 $ 72,07 $ 78,61 $ ~96,30 $ (ΣΗΜΕΡΑ) Οι κόκκινες μέρες δεν είναι ποτέ ευχάριστες. Αλλά κοιτάξτε το μοτίβο. Κάθε αύξηση έφερε βραχυπρόθεσμη πίεση. Κάθε μία χρηματοδότησε το επόμενο στάδιο της ανάπτυξης δορυφόρων και της επέκτασης του δικτύου. Να ξέρετε τι σας ανήκει.
Το ερωτημα ειναι γιατι εχει κατερευσει η αγορα ολη? OK το Asts εκανε προσφορα Οι αλλες γιατι γραφουν κοκκινα εδω και μια βδομαδα -40% και συνεχιζουν Ποιος ο λογος?
Κε Ari τον τελευταίο μήνα ο s&p 500 είναι μόνο -2% , ο nasdaq -5% και Russell 2000 ούτε -1%. Φοβάμαι τι θα γίνει σε μια πραγματική διόρθωση της αγοράς της τάξης -10-20%. Νομίζω ότι λόγω ανησυχίας για τον τρόπο που η ai θα επηρεάσει την οικονομία και συγκεκριμένους κλάδους αλλά και αμφιβολιών για το πόσο αποδοτικές θα είναι οι επενδύσεις σε αυτήν κάνουν αρκετούς επενδυτές να κατοχυρώνει κέρδη και να μειώνουν την έκθεση τους
Καθαρά τεχνική είναι η εικόνα κ. Άρη. Όλο το software sector έχει το narrative ότι το ΑΙ θα αντικαταστήσει τους πάντες και τα πάντα. Χωρίς διακρίσεις λοιπόν ξεπουλανε τα πάντα και θα κάνουν ερωτήσεις μετά. Αυτό δίνει ευκαιρίες. Rotation γίνεται στα ασφαλή χαρτιά του defence sector και περιμένω ότι αυτό θα συνεχίσει έως μπει ο νέος FED. Σε τέτοια δεδομένα πάντα διώχνουν τα πιο speculative growth plays πρώτα που έχουν μεγάλες αποτιμήσεις και θα κάνουν rerating των πολλαπλασιαστών που είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν για μια μετοχή. Οι 7 μεγάλες είναι αυτές που πέφτουν τελευταίες και οι πρώτες που θα ανέβουν. Αν παρατηρήσετε αυτό ξεκινήσει πριν 2 βδομάδες με την πτώση των μεγάλων που είναι και το σήμα εκκίνησης για τους σορτακηδες ότι θα επέλθει και πτώση του SPY. Άμα σπάσει η τωρινή στήριξη ενεργοποιεί το τρίτο κύμα πτώσης που θα φέρει πανικό μέχρι το 6500 ισως και παρακάτω. Αλλά είναι καθαρά pullback. Τέλος του έτους ο δείκτης θα είναι υψηλότερα. Αγοράζουμε τώρα μέχρι Μάρτη και πουλάμε τον μαη. Οκτώβρη πάλι ξαναμπαίνουμε δυνατά όταν τελειώσει το όλο σκηνικό. Για αυτό πάντα ρευστότητα για τις ευκαιρίες φέτος.
Πιθανολογειται αυξηση των επιτοκιων, που θα επηρεασει τις χαιτεκ εταιρείες με μεγαλο δανεισμο! Ισως να γινεται μια στροφη προς πιο ασφαλεις μετοχες και χρυσο…! Η νεα πρωθυπουργος της Ιαπωνιας ειναι της σχολης του τυπωματος αβερτα χρηματος και πουληματος Αμερικανικων ομολογων…!
https://www.marketbeat.com/instant-alerts/upstart-nasdaqupst-price-target-cut-to-4900-by-analysts-at-truist-financial-2026-02-11/ Οι σορτακηδες μας κυνηγούν.
Μας γλεντάνε τον τελευταίο μήνα ! Πάντως επίσης θετικό είναι ότι μείωσαν 20% τα δάνεια που διακρατούν στον ισολογισμό τους. Ελπίζω να συνεχίσουν προς αυτή την κατεύθυνση
Την εφαγα καλα από τους συναδελφους σορτακηδες στο ΜΕΤΛΕΝ ευτυχως χτυπησε το stop loss μου αλλα εφαγα ενα δυνατο -2% στο χαρτοφυλάκιο ευτυχως δηλαδη γιατί θα μπορούσε να ήταν πολυ μεγαλυτερη η ζημιά γλυτώσα. Κύριε Τακη σαν ενα value proposition αν εχετε χρόνο δείτε την IPSOS.PA μου αρεσει πολύ και φαινεται αρκετα φθηνή πιστευω ότι υπάρχει value εκει. Εχει και μια πολυ καλη αντισταση κάπου εδω. https://finance.yahoo.com/quote/IPS.PA/
DUOLINGO: Ψαχνοντας βρηκα οτι υπαρχει μια ερευνα σε βαρος της απο ενα πολυ μεγαλο δικηγορικο γραφειο για να δουν αν ειχε ποτε παραποιησει τα DAU/MAU. www.monexa.ai/blog/duolingo-inc-duol-ai-push-q2-beat-and-a-securities-DUOL-2025-08-25. Εχεις καποιος ιδεα? Κ. Τακη? Ειναι πολυ σοβαρο.
k Μπαμπη απο εμένα μάλλον τα αγοράσατε γιατί σήμερα τα ξεφορτώθηκα με μεγάλη χασούρα ,και τα έβαλα σε άλλη μετοχή.Εαν και εφόσον η πλατφόρμα αυτή τα καταφέρει θα πάρει πολύ χρόνο,και στο er την επόμενη εβδομάδα βλέπω το quidance τραγικό.Και ξέρετε πως αντιδρά η αγορά .....
Εγώ θεωρώ ότι η αγορά ήδη έχει προεξοφλήσει αυτό που λέτε. Η εταιρεία δεν πουλάει μόνο φάρμακα για αδυνάτισμα. Μπορεί να έχετε και δίκιο μπορεί και να μην έχετε, μην είστε τόσο δογματικός, είναι κορώνα γράμματα σίγουρα αλλά τίποτα δεν είναι σίγουρο. Αυτήν την στιγμή επικρατεί φόβος και τρόμος για μια μετοχή που πριν λίγους μήνες την αγοράζαμε 50 δολάρια και πανηγυρίζαμε. Δεν λέω ότι έχετε άδικο, αλλά να έχουμε όλοι τα μάτια και τα αυτιά ανοιχτά....
https://www.reuters.com/legal/litigation/hims-hers-health-acquire-australias-eucalyptus-up-115-billion-2026-02-19/ Όπως βλέπετε πουλήσατε στα 16 και ανεβαίνει ήδη στα 17 ......
Τα αποτελέσματα της Hims για το τελευταίο τρίμηνο (Q4 2025) και η guidance για το 2026 δεν μου φαίνονται και τόσο ενθαρρυντικά όσο προσπαθούν να τα παρουσιάσουν. Πρώτα απ' όλα, η αύξηση εσόδων ήταν 28% YoY στο Q4, αλλά αυτό βασίζεται σε μεγάλο βαθμό σε εξαγορές και στο GLP-1 κομμάτι, ενώ η οργανική ανάπτυξη δείχνει σημάδια στασιμότητας – το core business χωρίς τα weight loss δεν τραβάει όπως παλιά. Το CAC per user έχει εκτοξευθεί, δηλαδή πληρώνουν πολύ περισσότερο για να φέρουν νέους πελάτες, κάτι που δεν είναι βιώσιμο μακροπρόθεσμα, πολύ λίγοι νέοι users σε σχέση με το marketing κόστος. Η guidance για το 2026 (2.7-2.9B revenue) έχει πολλά αστερίσκους: εξαρτάται άμεσα από το αν θα συνεχίσουν τα compounded GLP-1 ή αν θα τα βγάλουν εντελώς λόγω ρυθμιστικών θεμάτων. Και εκεί μπαίνουν τα μεγάλα προβλήματα:
Η Novo Nordisk τους κάνει μήνυση για παραβίαση πατεντών στα compounded versions του Wegovy/Ozempic. Η FDA έχει ξεκινήσει έλεγχο και απειλεί με ενέργειες εναντίον μη εγκεκριμένων compounded GLP-1, μετά και από την απόσυρση του oral semaglutide pill τους. Τώρα αποκάλυψαν και έρευνα από την SEC σχετικά με τις δηλώσεις τους για τα compounded semaglutide – πιθανές κυρώσεις και πρόστιμα είναι στο τραπέζι.
Επιπλέον, η εξαγορά της Eucalyptus (μέχρι 1.15B$) είναι ακριβή και η εταιρεία αυτή δείχνει ζημίες που μεγαλώνουν λόγω marketing costs, ενώ δεν είναι ακόμα κερδοφόρα. Το international growth βασίζεται κυρίως σε τέτοιες εξαγορές (π.χ. ZAVA για Ευρώπη, και Eucalyptus για Αυστραλία/Ιαπωνία κλπ.), χωρίς αυτές θα δυσκολεύονταν πολύ να δείξουν traction. Και το equity που έβαλαν στο Grail (το multi-cancer test Galleri) φαίνεται ήδη προβληματικό – η Grail απέτυχε σε μεγάλη μελέτη πρόσφατα, οπότε και αυτό το cancer kit που πουλάνε πιθανότατα δεν θα πετύχει όπως ελπίζουν. Το EBIT ήταν απογοητευτικό, παρόλο που το EPS beatare λόγω πολύ χαμηλής βάσης – δεν είναι κάτι που εμπνέει εμπιστοσύνη. Συνολικά, αγοράζουν revenue με εξαγορές για να φτάσουν τα 2030 targets, αλλά με τόσα ρυθμιστικά ρίσκα, υψηλό marketing spend και εξάρτηση από GLP-1 που κινδυνεύει, βλέπω περισσότερο downside παρά upside. Εσύ πώς τα βλέπεις;
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σου, στο θετικό σκέλος, η εταιρεία συνεχίζει να αυξάνει τη βάση της (2.5M subscribers, +13% YoY) και το ARPU (+11%), κάτι που δείχνει βελτίωση στο monetization και όχι απλώς acquisition-driven growth. Τα Online revenue παραμένει ισχυρό (+29%), ενώ το balance sheet είναι ενισχυμένο με ~$577M σε ρευστότητα. Το Adj. EBITDA στα $66M δείχνει ότι σε λειτουργικό επίπεδο υπάρχει ακόμα operating leverage. Ωστόσο, με προβληματίζει η επιβράδυνση που αποτυπώνεται στο Q1’26 guidance (2%–7% YoY) και η συμπίεση του gross margin κατά σχεδόν 500bps, παρόλο που το 72% (gm) είναι σε καλό επίπεδο. Την επιβράδυνση του growth την θεωρώ ένα red flag. Η μείωση της λειτουργικής κερδοφορίας και το αρνητικό FCF στο τρίμηνο δείχνουν ότι το mix έχει αλλάξει και ότι η ανάπτυξη έχει υψηλότερο κόστος. Αν το weight loss αποτελεί πλέον σημαντικό ποσοστό του revenue, τότε το ρυθμιστικό ρίσκο είναι παράγοντας που πρέπει να αποτιμηθεί σοβαρά.. Για μένα το βασικό ερώτημα δεν είναι το Q4 per se, αλλά το κατά πόσο η Hims εξελίσσεται σε diversified digital health platform με αυξανόμενο lifetime value ανά πελάτη ή αν η πρόσφατη επιτάχυνση ήταν κυρίως GLP-1 driven. Το 2026 θα είναι χρονιά απόδειξης? Αν η ανάπτυξη σταθεροποιηθεί σε mid-teens με βελτίωση margins, το story παραμένει ζωντανό. Αν δούμε περαιτέρω επιβράδυνση και πίεση κερδοφορίας, τότε η αποτίμηση θα χρειαστεί επαναξιολόγηση.
Είμαι φορτωμένος ASST κύριε ΤΕΟ και περιμένω την εκτόξευση σε ενδεχόμενο τέλος της διόρθωσης του BTC. Συγχαρητήρια και για την πρόβλεψη σας και το διάγραμμα στην HIMS. Ομολογώ ότι δεν μπορούσα να πιστέψω τις τιμές που είχατε δώσει όταν όλα ήταν ρόδινα για τη μετοχή και το πλήρωσα καθώς δεν ρευστοποίησα τότε σημαντικά λογιστικά κέρδη. Αύξησα τουλάχιστον θέση προχθές στο κατέβασμα, μετά τα αποτελέσματα και την πτώση της μετοχής και πλέον κάνω υπομονή και τον σταυρό μου για να ισορροπήσει η κατάσταση και να ξεκινήσουν πάλι θετικά νέα για την εταιρία.
Καλησπέρα στην ομήγυρη. Επανέρχομαι μετά από χρόνια. Χαίρομαι που είστε όλοι καλά. Δείτε λίγο την ONDS γιατί τη βλέπω για την νέα Google των drones και όχι μόνο (Networks, Ai, Defense, Robotics κλπ) Έχει κάνει 5 εξαγορές τους τελευταίους 8 μήνες κι έχει εξασφαλίσει και 1, κάτι billion για μελλοντικές εξαγορές😉 Χαιρέτησα...
Κύριε Τακη κύριε Τεο και οποιοσδήποτε μπορεί να δώσει τα φώτα του. Με την Bkkt τι γνώμη έχετε? Είμαι στο μείον 50% να περιμένω η καλύτερα να την διώξω ? Αυτό που σκέφτομαι είναι ότι αφού δεν την έδιωξα από νωρίς σε αυτήν την φάση δεν αξίζει να πουλήσω .
C3.ai - https://www.cnbc.com/2026/02/26/c3-ai-stock-layoffs-loss.html - Απίστευτο, ποιός θα περίμενε να σπάσει και τα χαμηλά των πριν 3 ετών!! Να δουμε ποιός θα ειναι και αυτής ο πάτος. Μιλάνε για ανάκαμψη το 2027 - 28 πρώτα!
@Thita32 Tί να σού πώ φίλε μου τιμές στόχους ,μπορώ να πατάω την κοιλιά μου και να σου λέω 150 -200 ότι θές αλλά δεν......Οταν διπλασιάσεις απλά φεύγεις ή πουλάς το 80% .Δέν είδες τον άλλο στο X που έδινε τιμές στόχους για hims και duol ,τί φάπα και τι διαπόμπευση έφαγε .Πήρα και μία άλλη brze ,αλλά περίμενε να δούμε τι θα γίνει με το ιραν γιατί μπορεί προσωρινά να τις δείς και παρακάτω.
Καλησπερα, αν καποιος διαβασε αναλυτικα τα αποτελεσματα της DUOL και ειδε και το call μετα δεν προκειτε σε καμια περιπτωση ουτε για φουσκα ουτε για σκασιμο. Τα νουμερα της και παλι ηταν εξαιρετικα, DUAs k MAUs εξαιρετικα με το αναλογο slowdown στα μεγεθη και με την εταιρεια να σχεδιαζει long term λεγοντας πως για το 2026 το Monetization guidance θα ειναι σφιχτο γιατι απλα θα επικεντρωσουν στο να δινουν περισσοτερο προιον στο free πακετο και στο 1ο level premium και στην διαφημιση για να ανεβασουν τους users καθως αυτα τα proprietary data ειναι που θα τους βγαλουν τελειως εκτος ανταγωνισμου. Στοχευουν με CAGR 20% σε 100M DAUs το 2028 και οπως ειπαν το guidance tou Q1 2026 ειναι ηδη πιο πανω. Υπονοησαν οτι δινουν επιτηδες χαμηλη καθοδηγηση και επικεντρωνονται στο ουσιαστικο και Long Term Growth. Εταιρεια αδανειστη, με 1.4 δις μετρητα πια, με το 85% της παγκοσμιας online εκπαιδευσης και με την ικανοτητα σε λιγοτερο απο 1 χρονο να ανεβαζει τους DAU of Chess σε 7 Μ.
DUOLINGO: The market tends to get upset when founder operators focus on long term value creation. Historic examples include Bezos launching AWS, Reed Hastings killing the DVD business, and most recently, Daniel Ek investing in podcasts and Zuckerberg exponentially increasing AI CapEx before the world was aware of the AI revolution. I believe this instance is no different. As AI capabilities continue to rise exponentially, Luis is focusing all resources on seizing the personal tutor opportunity, as he explained during the Q4 2025 earnings call.
As a long term investor, this is exactly what I want to hear:
In terms of AI, look, we really are in a unique time in history.
AI is going to allow us to teach significantly better.
And I also believe that the way people learn is just going to change. And the reason for that is, I think that in the next few years, we are going to see quality of teaching that is as good as a one-on-one tutor.
[…]
And that just made it so that I have even more conviction that we need to spend really the vast majority of our efforts on DAU growth. And as we built the plan for 2026, this is what came out. I mean the guidance that we’re giving.
As Jensen explained yesterday, AI agents sit on top of software. To create the best agent (personal tutor in this case), you need a platform that gets you more and better data than anyone else. To that effect, it helps that Duolingo has no competition, as Luis highlighted during the call:
The reason Duolingo so far has not really gotten competition at a large scale, again, we have like 85% of the daily active users of language learning apps in the world is because it’s pretty hard to compete with our free product in the sense that we have really huge distribution.
Aforementioned instances of founder operators nuking short term financial performance have one thing in common: their respective platforms started with one vertical and then used the resulting distribution advantage to deploy additional verticals, which then yielded dominant platforms. Amazon started with books, Uber started with black town cars and Spotify started with music. Duolingo MAUs are down QoQ, but:
DAUs/MAUs continue to go up in a straight line.
The new chess vertical hit 7M MAUs in Q4 2025, just 7 months after launch.
Astsαρα εκανε μεγαλη αντεπιθεση!!! Βουτια στα 70 και επιστροφη στην 100αρα! Aris που σαι μωρε; Lebron ζεις; Teo θα βαλεις καναν αεροπλανακι ή ακομα κλαις για την Asst???
εδω ειμαι παιδες, παρακολουθω σιωπηλα, δεν εχω δωσει λεπι. αναυδος με αυτα που ζουμε. περιμενω και την πορεια του bit να δω που θα μας βγαλει. καλη η σημερινη του κινηση, να δουμε και την συνεχεια ομως
ASTS παίδες να έχετε στουςλο σας ότι σαν τάση είμαστε καθολικοί στο βραχύ. Έχουμε κάνει κύμα Α, ανοδικό Β που ίσως έληξε χτες και μπορεί να μας πάει για C στα 50-60. Αυτό θα ακυρωθεί αν γυρίσουμε πάνω από 104.
Teo ρίξε μια ματιά Edenred δίνει σήμα θεωρώ για μακροπρόθεσμο reversal το μέρισμα στο 6.5% σε τρέχουσες. (1.33 ανά μετοχή) Μάζεψε το 6% η Γκόλντμαν μου φαίνεται ότι το διάγραμμα φωνάζει άνοδο.
Εγώ πάντως πλέον όταν λείπει ο Τάκης δε θα ξαναγορασω ποτέ μετοχή μέχρι να γυρνάει χαχα. Ο πορτοκαλί Μπουλης δεν έχει αφήσει τίποτα όρθιο πέρσυ δασμούς φέτος πολέμους αν δε φέρει ύφεση δε θα ησυχάσει
https://www.reuters.com/business/healthcare-pharmaceuticals/novo-hims-resolve-dispute-will-sell-obesity-drugs-together-bloomberg-news-2026-03-07/ Ευχάριστα νέα για τους κατόχους Hims!
Η έκπληξη διάσωσης του Hims & Hers: Η μετοχή εκρήγνυται κατά 40% λόγω της εκεχειρίας GLP-1.Η μετοχή της Hims & Hers ( HIMS ) σημείωσε άνοδο 40% στις συναλλαγές aftermarket, μετά από πτώση 77% από το υψηλό της.Η Novo Nordisk ανέτρεψε την αγωγή της κατά της Hims για τα φάρμακα GLP-1 σε συνεργασία για τη διανομή επώνυμων φαρμάκων για την παχυσαρκία, τερματίζοντας τη νομική διαμάχη και αποκαθιστώντας μια κρίσιμη ροή εσόδων.
Σοκ: Ξέμεινε από ρευστότητα η Blackrock! https://invezz.com/gr/news/2026/03/06/blackrock-limits-withdrawals-from-private-credit-fund-as-redemptions-surge/
Να θυμάσαι πάντα ότι είσαι ο τελευταίος τροχός της αμάξης !!! Να μην είσαι ζουλιάρης και φθονερός τύπος και αν το σχόλιο σου είναι μόνο για να με πικάρεις ... τότε να γνωρίζεις ότι είσαι μέτριος και άσχετος και αν πιστεύεις ότι μπορείς να είσαι καλύτερος μου άνοιξε το δικό σου Ιστολόγιο για να μας το αποδείξεις ντεεεε!!!! Όχι μόνο φρου φρου και παρλαπίπες ...
Για την SRXH τι λετε κ. Τάκη θα μηδενισει?
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ πάντως φορτώνω
ΔιαγραφήΜετράει τα κέρδη απο τις συνδρομες!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήBREAKING: Senate Democrats threaten to shut down the US government if DHS and ICE funding is included.
ΑπάντησηΔιαγραφήThe odds of a government shutdown on January 31st are rising sharply
Λες και τα κάνουν όλα επίτηδες για να μην ανασανουν οι αγορές.....
ΔιαγραφήΕυκαιρία για ψωνια !
ΔιαγραφήTeo τι βλέπεις bkkt φίλε??? Πάμε άλλη μια προς τα 10,$???
ΑπάντησηΔιαγραφήΠώς στο διάολο θα κάνουν atm με αυτές τις τιμές ρε γμτ???
Αν δεν κάνει πάνω από 100 το btc μην περιμένεις τίποτα.
ΔιαγραφήΣσσσσσσσσσ....!!!!
ΔιαγραφήYes sir....
ΔιαγραφήΑγορά σήμερα λίγα ακόμη HIMS στα 29,50$
ΑπάντησηΔιαγραφήRDW σήμερα την βλέπω να γίνεται πύραυλος
ΑπάντησηΔιαγραφήΕχει κανεις αποψη για τα αποτελεσματα Τεσλα αυριο;; Αξιζει ενα δυνατο στοιχημα;
ΑπάντησηΔιαγραφήNVAX ετοιμάζομαι για αγορά. Στόχος 25 πετροδολλαρς$
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα στην παρέα .MIGI no 3 ( Mawson Infrastructure) τιμή 4.46 $ .
ΑπάντησηΔιαγραφήΚεφαλαιοποίηση.15 εκ $. Για watch list , χονδρικά και λίγο βιαστικά ...το bet και ο συλλογισμός μου ... Αφού ξέφυγε την διαγραφή από τον nasdaq !! σχήμα ακτιβιστών τους μάζεψε το 47% περίπου, << κράζοντας >> την τωρινή διοίκηση ...ζητάει να μπουν δυο άτομα τους στο Δ.Σ με σκοπό να τρέξουν την εταιρία από εδώ και πέρα μεταρέποντάς την από mining σε λειτουργία πλέον που να σχετίζεται με ΑΙ - κέντρα δεδομένων.
ΗΓΕΙΤΑΙ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ η Endeavor Blockchain LLC με πρόθεση να προσφέρει 10 $ ανά μετοχή ώστε να αναλάβει στην γενική συνέλευση την διοίκηση της εταιρίας ...
MIGI (Mawson Infrastructure) - Το Bet της Ανατροπής και Το Σκηνικό της "Μάχης"
Η Endeavor Blockchain LLC (κατέχει, μάζεψε 47% ) κινείται επιθετικά για να πάρει τον έλεγχο της MIGI από την τωρινή διοίκηση. Προσφέρει 10$ ανά μετοχή (διπλάσια τιμή!) και ζητά αλλαγή Διοικητικού Συμβουλίου στη Γενική Συνέλευση του 2026.
Το Πλάνο της Endeavor (Pivoting to AI)
Η Endeavor δεν είναι τυχαίος παίκτης. Ειδικεύεται σε HPC (High-Performance Computing) και ενέργεια. Σκοπός της είναι:
Μετατροπή σε AI Infrastructure: Μετατροπή των εγκαταστάσεων από απλό Bitcoin Mining σε Data Centers για Τεχνητή Νοημοσύνη (πολύ πιο κερδοφόρο).
Αναχρηματοδότηση (Recapitalization): Εισροή νέων κεφαλαίων για εξόφληση χρεών και αγορά εξοπλισμού (Nvidia GPU clusters).
Βελτίωση Ενέργειας: Μείωση κόστους μέσω εξειδικευμένης διαχείρισης.
Η Σύγκρουση
MIGI: Κατηγορεί την Endeavor για εχθρική εξαγορά και παραβίαση κανόνων SEC, προσπαθώντας δικαστικά να παγώσει τις ψήφους της.
Endeavor: Κατηγορεί τη διοίκηση για καταστροφή της αξίας της μετοχής (-95%) και ανικανότητα αξιοποίησης των assets.
Τι περιμένουμε
3 Φεβρουαρίου: Κρίσιμη ημερομηνία για την απάντηση στο δικαστήριο.( ΓΙΑ ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΕΚΔΙΚΑΣΤΕΙ Η ΥΠΟΘΕΣΗ ) ΠΕΡΙΠΟΥ ΣΤΑ ΜΙΣΑ ΤΟΥ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΡΙΝΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ.
Πιθανό Settlement: Ένας συμβιβασμός (π.χ. 1-2 θέσεις στο ΔΣ και νέα χρηματοδότηση) θα ήταν το καλύτερο σενάριο για την αγορά.
Συμπέρασμα: Η Endeavor βλέπει αξία που η τωρινή διοίκηση δεν έχει "ξεκλειδώσει". Αν περάσει το πλάνο για AI, η εταιρεία αλλάζει επίπεδο.
ΚΑΙ Η ΚΕΡΑΣΙΑ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΤΑ =
at ~$15M cap / 129 MW = $0.12M per MW (insanely low!)
Peer comparison (2026 AI boom era):
- Hut 8 (HUT): ~$9M/MW
- TeraWulf (WULF): ~$9.5M/MW
- Core Scientific (CORZ): ~$7-8M/MW
- Iris Energy (IREN): ~$5-6M/MW
- Pure miners: $2-4M/MW
MIGI fair value $300M-$500M+ range. Extreme discount?
ΕΠΙΣΗΣ Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ
https://www.manilatimes.net/2026/01/23/tmt-newswire/globenewswire/a-letter-to-the-stockholders-of-mawson-infrastructure-group-inc/2263888
ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ BET ...ΓΙΑ ΨΑΞΤΕ ΤΟ KI ΕΣΕΙΣ .
ΑΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΕΝΑΣ ΨΙΛΟΧΑΜΟΣ ΠΙΣΤΕΥΩ .
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΟΛΙΣ ΕΙΜΑΙ ΞΑΝΑ ΜΕΣΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΕΤ .
ΕΠΙΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΨΙΛΟΔΥΣΚΟΛΟ ....ΛΕΝΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ Η ΠΑΛΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ OFFER ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΦΑΝΕΙ ΔΙΚΑΣΤΙΚΑ ΟΤΙ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΠΕΤΑΞΕΙ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΕΞΩ ...ΚΑΙ ΘΑ ΣΠΑΣΕΙ ΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΤΗΣ .
ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΛΙΓΑ .
SOSSSS. ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΣΥΛΛΟΓΙΣΜΟΣ ΜΟΥ ΓΙΑ MIGI 4 . ... ΑΠΟΨΗ = Η Endeavor ο ακτιβιστής μέτοχος με το 47 % σήμερα ( κρατήστε το νούμερο παρακαλώ) παρουσίασε το παρακάτω επίσης ως ένα επιχείρημα αποτίμησης: Η Mawson (MIGI ) είχε συμφωνήσει προηγουμένως (το 2022) να πουλήσει μια εγκατάσταση + τους μεταλλωρύχους για έως και 42,5 εκατομμύρια δολάρια, κάτι που χρησιμοποιούν ως απόδειξη ότι η αγορά δεν αποτιμά ορθολογικά τα περιουσιακά στοιχεία με βάση την σημερινή αξία των μετοχών. Η Mawson ( MIGI ) παρουσίασε στοιχεία χωρητικότητας περίπου 150MW (π.χ., 129MW σε λειτουργία συν ανάπτυξη έως περίπου 153 MW συνολικά). Ένα χρήσιμο μέτρο σύγκρισης για την τιμολόγηση χονδρικής συνεγκατάστασης είναι $/kW/μήνα. Η CBRE αναφέρει περίπου 217 $ ανά kW ανά μήνα παγκοσμίως (α' τρίμηνο, σταθμισμένη βάση αποθέματος).
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυαισθησία (τάξη μεγέθους): Στα 200 $/kW/μήνα, 1MW συμβατικού φορτίου συνεπάγεται ετήσια έσοδα περίπου 2,4 εκατομμυρίων δολαρίων (1.000kW × 200 $ × 12). Στα 100MW, δηλαδή ετήσια έσοδα περίπου 240 εκατομμυρίων δολαρίων. Στα 150MW, περίπου 360 εκατομμύρια δολάρια. 13/ Τα EBITDA εξαρτώνται από τη δομή της σύμβασης (pass-thru, διάρκεια, μείγμα πελατών, κεφαλαιουχικές δαπάνες).
Αν υποθέσουμε περιθώρια EBITDA 30-45% σε συμβατική συνεγκατάσταση, τότε: • 100MW → περίπου 70 έως 110 εκατομμύρια EBITDA • 150MW → ~περίπου 110 έως 160 εκατομμύρια EBITDA Αυτή είναι η «ανοδική τάση κλίμακας» που καθιστά προφανή την προαιρετική συμμετοχή σε μετοχικό κεφάλαιο.
Τώρα, το σημαντικό ερώτημα - η εύλογη αξία: τα δημοσιευμένα σχόλια για τις συμφωνίες συχνά αναφέρουν υψηλούς πολλαπλασιαστές για κλιμακωτές πλατφόρμες κέντρων δεδομένων (το CBRE IM αναφέρει 25 έως 30 φορές το εύρος EV/EBITDA τα τελευταία χρόνια). Ακόμη και στο 15 έως 25 φορές το παραπάνω ενδεικτικό EBITDA.
Μπορείτε να καταλάβετε γιατί οι επενδυτές ελέγχου ενδιαφέρονται για την εξασφάλιση ισχύος και συμβολαίων. Αυτό είναι ένα γελοίο πλεονέκτημα σε σχέση με τις επικρατούσες αποτιμήσεις μετοχών. Η αγορά δεν αποτιμά αυτό το σενάριο επειδή δεν «λειτουργεί ακόμη σε κλίμακα». Πρόκειται για «δυσκολία με αμφισβητούμενη ανακεφαλαίωση».
Για να φτάσει κανείς σε κάποιο σημείο κοντά στην υπολογιζόμενη αξία πάνω από το $MIGI, πρέπει να δείξει (i) συμβάσεις, (ii) όρους χρηματοδότησης, (iii) έλεγχο διοικητικού συμβουλίου, (iv) χρόνο. Εάν συμβεί αυτό, μας περιμένει μια εκρηκτική περίοδος δεδομένου του βραχυπρόθεσμου επιτοκίου περίπου 19% στο τέλος του έτους.
ΚΑΙ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΣΚΕΨΗ ΕΔΩ κ.ΤΑΚΗ ΚΑΙ ΤΑΚΑΡΟΠΛΗΚΤΟΙ , ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ κ. ΤΑΚΗ ΕΝΑ ΠΡΟΣΚΛΗΤΗΡΙΟ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΜΕ ΜΕ 652.000 $ ΤΟ 4.2 % ΠΟΥ ΥΠΟΛΕΙΠΟΤΑΝΕ ΜΕΧΡΙ ΠΡΟΧΘΕΣ ????.( σίγουρα θα είναι και μικρότερο μιας και θα ψωνίσανε και εχθές σίγουρα )
ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 5 % ΟΠΟΤΕ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ)
..ΠΑΜΕ ΣΕ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΚΤΙΒΙΣΤΕΣ ..ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙ ΕΝΑΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΠΟΥ ΟΜΙΛΕΙ ΚΑΛΑ ΑΓΓΛΙΚΑ ..ΤΟΥΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΣΥΝΤΑΣΣΟΜΑΣΤΕ ...ΚΑΙ ΠΑΝΕ ΣΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΕ 51 % !!!!!
ΚΑΙ ΝΑΤΟ ΤΟ Χ 160 ΜΕ ΤΙΣ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΕΣ ΠΑΡΑΔΟΧΕΣ ΤΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΣΕ ΚΑΝΑ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ .( ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ Χ 25 ΛΕΩ ΕΓΩ )
ΑΣΕ ΠΟΥ ΘΑ ΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΣΤΟ Δ.Σ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΠΟ ΤΟ BLOG !!! χαχα !!
ΤΙ ΛΕΣ Κ ΑΔΕΙΜΑΝΤΕ ?? ΤΟ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ??
ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΒΡΟΥΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ( ΚΟΜΜΑΤΑΚΙ ΔΥΣΚΟΛΟ )!!!
'Η θα μας πετάξουν έξω με ψιχουλάκια ..δίνοντας μας 10$.
'Η το χειρότερο σενάριο << θα είναι να παγώσει >> το δικαστήριο τους ακτιβιστές .. πράγμα δύσκολο γιατί σκοπός είναι η προστασία των μετόχων ΛΕΝΕ... 51% + ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΛΕΟΝ !!
Καλησπέρα σας. Δεν είναι στην ιδιοσυγκρασία μου να κάνω τέτοιου είδους κινήσεις. Ευχαριστώ πάντως που με συμπεριλάβατε!
ΔιαγραφήΠαρακαλώ , Θέλω να πιστεύω πως όλο και κάποιος θα το κάνει από Αμέρικα μεριά οπότε όλα καλά .
ΔιαγραφήΧαίρετε καὶ ἀγαλλιᾶσθε!
ΔιαγραφήἈγαπητὲ ALEX KLO ἐξαιρετικὸς ὁ συλλογισμός σου!
Ἐφόσον ὑπάρξει ἐνδιαφέρον δηλώνω συμμετοχή.
Προσωπικά όπως έχω αναφέρει είμαι ήδη μέσα αγαπητέ κ Καποδίστρια. Αν κάποιος από το blog έχει << ψωνίσει >> ήδη ή το σκέφτεται και θέλει να ανακοινώσει την θέση του .. Ευχαρίστως !! Επίσης δεκτές οι αντίθετες απόψεις στο σκεπτικό μου , μπορεί να μου ξεφεύγει κάτι ουσιώδες .
ΔιαγραφήΣκέφτομαι ακόμη πως και ενώ η διοίκηση της MIGI έχει ως βασικό επιχείρημα στο Δικαστήριο ότι οι ακτιβιστές μαζέψανε << κρυφά >> το 47 % χωρίς να κάνουν τις απαραίτητες ανακοινώσεις και είχε ως αποτέλεσμα να αγοράσουν πολύ φθηνά τις μετοχές...και παρ όλου που έχει πάρει δημοσιότητα το θέμα ..... η ΤΙΜΗ ΤΗΣ ΜΕΤΟΧΗΣ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΣΧΕΔΟΝ ΣΤΑΣΙΜΗ από την ημέρα της ανακοίνωσης της διαμάχης.
ΑΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΒΛΕΠΕΙ ΤΟ ΚΡΥΦΑ ΚΑΙ ΦΘΗΝΑ Η ΤΩΡΙΝΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ??
Βλέπω να πάει για βρούβες το επιχείρημά τους στο Δικαστήριο .
Είδωμεν λοιπόν.
Κύριε ALEX, εμένα που είναι στην ιδιοσυγκρασία μου πλέον είμαι μόνο με φραγκοδιφραγκα στα αμερικανικά risky equities όπως έχω πει λόγω άλλων επενδυτικών τοποθετήσεων αυτή την περίοδο. Μας κουβάδιασε και ο Eric με το σαπάκι την SRXH, οπότε δεν. Δυστυχώς δεν υπάρχει χρόνος και σοβαρά διαθέσιμα για να ασχοληθώ, παρότι οφείλω να ομολογήσω ότι με έχετε ιντριγκάρει. Καλημέρα σας αγαπητοί.
ΔιαγραφήΚαλημέρα ειμαι και εγω μεσα με μικρή θεση.
ΔιαγραφήΟ Eric την SRXH θα τη μηδενίσει? Αλλα και η OPEN εχει παρει την κατω βολτα
ΔιαγραφήMICRON TECH.....SEAGATE.....SANDISK.....WESTERN DIGITAL
ΑπάντησηΔιαγραφήΈπιασε κανείς από το μπλογκ την τάση του κλάδου?
Εγώ πάντως κάθομαι σαν τον χανο εδω κ 2 μήνες βλέποντας το Ράλι και μπορώντας να μπω.
Οι τιμές των τσιπ μνήμης παγκοσμίως εκτοξεύονται στα ύψη:
Οι τιμές spot για δυναμικές μνήμες τυχαίας προσπέλασης (DRAM) έχουν φτάσει σε ένα ρεκόρ μέσης τιμής των 30,0 δολαρίων.
Στην πραγματικότητα, οι μέσες τιμές spot για 16GB DDR4 έχουν αυξηθεί κατά +2.352% σε ετήσια βάση, στα 76,9 δολάρια.
Ταυτόχρονα, οι τιμές των 8GB DDR4 αυξήθηκαν κατά +1.873% σε ετήσια βάση, στα 28,9 δολάρια.
Οι τιμές των 8GB LPDDR4 αυξήθηκαν κατά +752% σε ετήσια βάση, ενώ οι τιμές των 16GB DDR5 αυξήθηκαν κατά +647% σε ετήσια βάση.
Ακόμα και οι τιμές των συμβάσεων που καθορίζονται μέσω μακροπρόθεσμων συμφωνιών έχουν αυξηθεί κατά +60% σε ετήσια βάση και αναμένεται να αυξηθούν κατά +100% κατά μέσο όρο το 2026.
Μια παγκόσμια έλλειψη τσιπ μνήμης θα αυξήσει τις τιμές εκθετικά.
Φίλε Τεό μόνο Micron έχω από τα 78$ μέχρι και σήμερα και ενώ τα μισά δόθηκαν στα 200$ βλέπω να μην έχει σταματημό η άνοδος..
Διαγραφή$ASTS : Οι AST, AT&T, Verizon και Firstnet συναντήθηκαν με την FCC στις 21 Ιανουαρίου 2026
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://x.com/jusbar23/status/2016543536229826888
Το γκολαρα εβαλε παλι στο τελευταίο δευτερόλεπτο…;;;;!!!!! 🚀🚀🚀🚀
ΔιαγραφήA$T$pacemobile
ΔιαγραφήΕκπληκτικος Αντιδεικτης
Σορτ επαγγελματιας
Εγραψε ολοκληρη εκθεση πριν απο καμια 20 μερες
Εχει 18,9 χιλ. ακόλουθους
Την διαβασαν 10:40 μ.μ. · 9 Ιαν 2026 210,6 χιλ. Προβολές
Ακομα την εχει καρφιτσωμενη προς τιμην του βεβαια
Αντι για 50$ πηγε 122$$$$
Κορόιδα 🅰️στο Τραπέζι. Η ανάρτησή μου για το AST SpaceMobile είναι διαθέσιμη. Αυτό θα είναι το τελευταίο μου tweet για το $ASTS μέχρι να καλυφθεί το short μου.
.https://x.com/valuations_/status/2009727017541927207
Αρη ελεγα να μειωσω λιγο θεση στα 120… αλλα μετα το χθεσινο γυρισμα που εκανε και το πρασινισμα… πιστευω οτι παμε για μεγαλα πραγματα συντομα…!!!!
ΔιαγραφήΑν ξεδιπλωθει ομορφα το BB6 και λειτουργησει σωστα τοτε καλυτερα να αυξησουμε θεση .Δεν με βλεπω να πουλαω ποτε
ΔιαγραφήΘα τα κρατησω για μερισμα😊😊😊 1️⃣⭕️⭕️⭕️ 🤣🤣🤣🚀🚀🚀
Δειτε και αυτο (με αφορμη την χθεσινη προταση του Μασκ να ζητησει αδεια 1000000 δορυφορους για ΑΙ DATA CENTERS στο διαστημα) την δηλωση του Scott Wisniewski στο αυγουστιατικο συνεδριο της UBS
Διαγραφήhttps://x.com/spacanpanman/status/2017638988962476200
Αγοράστε Palantir αδέρφια, θα ανεβούμε την Δευτέρα στα αποτελέσματα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜήπως η Joby δίνει ευκαιρία εισόδου στα τρέχοντα επίπεδα μετά το offering στο 11,35$?
ΑπάντησηΔιαγραφήΚε apipapi εγώ ψήθηκα να ενισχύσω την θέση μου. Μου φαίνονται καλοί οι όροι του offering! Dilution γύρω στο 11% τώρα αλλά χαμηλό το επιτόκιο των ομολόγων. Στα θετικά και το capped call στα 22,7. Αν πάει καλά το business plan δεν νομίζω να χρειαστεί άλλη κεφαλαιακή ενίσχυση
ΔιαγραφήΣκάσαμε τις φούσκες σήμερα ή έχουμε κι άλλο?
ΑπάντησηΔιαγραφήASST
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΓΟΡΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΤΕΜ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΑ 0.75$ ...............Μ.Ο.88$
ΑΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠ
ΝΑΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ
Που σαι ρε Τεο! Χαθηκες κι εσυ…!
ΔιαγραφήΚαλημέρα κύριε Τεο εσείς είχατε προτείνει SMCI, έχετε θέση σε αυτή την μετοχή;
ΔιαγραφήΕίχα και τα έδιωξα προ πολλού με ελάχιστη χασούρα....δεν τραβούσε και ΑΟΥΤ
ΔιαγραφήΣκέφτομαι να ξαναμπώ.....
Σοβαρά το σκέφτομαι αλλά τεχνικά λέω ΜΗ ΒΙΆΖΕΣΑΙ....διότι δεν έχει ιδανικό GET IN POINT
Θα δούμε σήμερα τι θα γίνει και με τα αποτελέσματα...
ΔιαγραφήΣήμερα έσπασε το τρίγωνο κάτω, άν δεν το κάνει fake και μπεί αύριο μέσα ξανά, πάει για μηδενισμό.....
ΔιαγραφήTEO, τελευταία δε σε βλέπω σε φόρμα.. Για δες λίγο USAR
ΔιαγραφήMidas @midascabal $IREN x Amazon.
ΑπάντησηΔιαγραφήThe most hyped partnership that if it does not happen, a sell the news event will come.
den to vlepw ws pithano senario auto stin parousa fasi
ΔιαγραφήΆσχετο αλλά ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΌποιος είναι μακροπρόθεσμος στις αγορές και δεν έχει Palantir τότε να αλλάξει επάγγελμα.
Οι πάτοι και οι κορυφές είναι αδιάφοροι.
Σωστά..!
ΔιαγραφήΠεμτη διάβασα βγάζει αποτελέσματα η IREN. K Τάκη λέτε ναχουμε τα καλα της PLTR?
ΔιαγραφήΈχει πεσει 30-40%απο τα υψηλά κ Τάκη. Την παρακολουθω στα 138$ αλλά υπάρχει ένας δισταγμος για την εξέλιξη στο ΑΙ...
ΔιαγραφήPAYPAL
ΑπάντησηΔιαγραφήΑξίζει να μπει κανεις σημερα...ΣΤΑ ΧΑΜΗΛΑ
Γνώμες???
Μάλλον ναι αντίστοιχη NVO νομίζω.
ΔιαγραφήΕγώ πήρα και άλλα RBRK στα 51. Pypl δε με πολυψηνει λόγω narrative και στασιμότητας σε growth.
ΔιαγραφήΕκτός από τα estimates έχασε σήμερα και τον ceo. Για μένα όχι, υπάρχει λόγος που διαπραγματεύεται σε τόσο χαμηλό πολ/στή Ρ/Ε και θέλει χρόνο. Αν δεν δείξει αποτελέσματα δεν πρόκειται να της χαρίσουν μεγαλύτερο Ρ/Ε.
ΔιαγραφήΕννοείται ότι θα μπουν κ. Aldevaran. Απλά πουλάνε φόβο οι Αμερικανοί με τους αλγόριθμους και το γενικό ξεπούλημα. Οι μετοχές αυτές μέχρι τέλος του 2026 θα έχουν κάνει ότι έκανε η GOOGL από τα χαμηλά του 145.
ΔιαγραφήΠοντάρω το κεφάλι μου σε RBRK προσωπικά τώρα αν θα βγει είναι άλλο θέμα.
Το στορυ το έχει για να επικρατήσει και τις συνεργασίες με όλους τους hyperscalers που δηλώνουν συνεχείς αυξήσεις σε Capex. Κάποια από αυτά πάνε εκεί. Μου αρκεί.
RBRK preliminary results exceed expectations!
Διαγραφήhttps://x.com/ManthanTweets1/status/2019186716209238111?s=20
Κε Γεωπόνε, έχω εστιάσει σε ΑΙ agent απειλές: NET, NTSK και DDOG. Αλλά όλες μου αρέσουν αν και δεν καταλαβαίνω απόλυτα τις διαφορές μεταξύ τους. Μήπως θα έπρεπε να πάρω ένα etf να τελειώνω με τον κλάδο.
ΔιαγραφήΚαλησπέρα σε όλους. Με το btq τι συμβαίνει; Βλεπετε περαιτερω πτώση ή είναι καλό σημείο εισόδου;
ΑπάντησηΔιαγραφήΌλα αυτά τα κεφάλαια που βγαίνουν από τον τεχνολογικό κλάδο που πάνε; Στην άκρη;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπορεί και Ελλάδα, γιατι το ΧΑΑ παει απο υψηλο σε υψηλο κ. Aldevaran
ΔιαγραφήΩχ λέτε κε Νεκ; Ούτε που το κοιτάζω για να μην στεναχωριέμαι που ξενιτεύτηκα. Να μην περιμένω δλδ ότι θα μπουν κεφάλαια στον μόνο κλάδο που είναι απαραίτητος για τη ΑΙ εποχή από software, την κυβερνοασφάλεια.
ΔιαγραφήRSI = 13, και άν η πτώση απο τον Δέκ, 2024 είναι ABC τώρα έκανε το C=A μια αντίδραση θα την δώσει....
ΑπάντησηΔιαγραφήγια την pay pal πηγαινε
ΔιαγραφήΑύξησα λίγο θέση PATH 11.83. από ότι φαίνεται πάμε για μια διορθωσουλα που θα κάνει διάχυση πέρα από software και σε άλλα τεχνολογίας ονόματα. Περιμένω ότι θα κρατήσει η πτώση μέχρι τέλος Μάρτη περίπου οπότε κρατάτε και λίγα ρευστά για παραπισω παίδες. Θα σωθούν πολλές ωραίες τιμές τις επόμενες μέρες. Ειδικά αν πουληθούν τα αποτελέσματα των Googl kai amazon.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύριε Τάκη και λοιποί φίλοι επειδή δεν παρακολουθώ τα νέα της ΗΙΜS ξέρει κάποιος να μου πει γτ πέφτει έτσι? Είχα βάλει αλερτ για τα 25 και τα χτύπησε σήμερα. Είναι καλό σημείο εδώ εισόδου για πρώτη φορά.?
ΑπάντησηΔιαγραφήΚε Γεωπόνε απ' όσα έχω διαβάσει η μείωση επισκεψιμότητας, το ενδεχόμενο μείωσης συνδρομητών, η εκτίμηση για μείωση του ρυθμού ανάπτυξης και οι short sellers που δεν πιέζονται να κλείσουν θέσεις, οδηγούν την τιμή όλο και πιο χαμηλά. Προσωπικά ενισχυσα στα 26. Θα ήθελα και εγώ μια γνώμη από κ. Τάκη και κ. Τέο
Διαγραφήκ.Τακη καλησπέρα .
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχετε άποψη για το UAMY με τις χθεσινές δηλώσεις του προέδρου για τα ορυκτά -νομίζω έχει ενδιαφέρον αν το παρακολουθείτε
Αγοραζεις καποιος DUOL εδω?την εκθιαζαμε στα 350$, τωρα ?ε
ΑπάντησηΔιαγραφήSMCI κύριε Τεο δεν μπήκαμε......
ΑπάντησηΔιαγραφήAMD Αναμονή εσόδων Q1 2026~$9,8 δισ., παραπάνω από τις προβλέψεις αναλυτών, αλλά κάτω από τα Q4 2025. Αυτο δεν αρεσε?
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://www.google.com/url?sa=j&url=https%3A%2F%2Fwww.investing.com%2Fnews%2Fstock-market-news%2Fhims--hers-stock-rises-after-launching-multicancer-detection-test-93CH-4485036&uct=1751221257&usg=5g3vqqxIv1rLEEBUEPO_gaA_-Po.&opi=89978449&ved=2ahUKEwjd4u-bhMCSAxVOQh0JHV8qJakQuL8GegQIAhA2&source=finance. Αγοράστε τώρα!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύριε Τάκη βάλε τα φώτα σου.... Μας τα ξεσκισανε τα χαρτάκια που έχουν σχέση με btc .. Έφτασε η bkkt να πέφτει λιγότερο από hive, bitf, mara, asst
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι κανουν παλι οι Αμερικανοι
ΑπάντησηΔιαγραφήΕχθες αγοραζανε σημερα ξεπουλανε
Δεν πιανονται πουθενα και με τιποτα
Μας πηδηξανε!
Διαγραφήσκάνε και οι φούσκες που δεν φούσκωσαν
ΔιαγραφήΚατω και η Αμαζον
ΔιαγραφήΑντε παλι ξυλο αυριο και οποιος αντεξει
Anthropic "SaaSpocalypse."
ΔιαγραφήΕχουν τρελαθει οι Αμερικανοι
ΔιαγραφήΤωρα ξαναγοραζουν σαν τρελοι
Σε 10 λεπτα τα futures απο κατακοκκινα φαναρια εγιναν καταπρασινα λιβαδια
Αδέρφια αγοράζει κανείς σήμερα και τι?
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγω τίμησα AMD, PLTR, IREN. Σε όλες αύξησα θέση.
ΔιαγραφήΕγω πηρα PATH kai RBRK παλι μερικα.
ΔιαγραφήΑγορά nvts
ΔιαγραφήΆνοιγμα μακροπρόθεσμων θέσεων σε ADBE, UNH και λίγα HIMS περισσότερο για παιχνίδι
ΑπάντησηΔιαγραφήSP500
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://tvc-screenshots.investing.com/tvc_f3672bbe58a303d1df1bc1b817f3203b.png
HIMS
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://investors.hims.com/news/news-details/2026/Hims--Hers-Launches-Multi-Cancer-Early-Detection-Testing-Connecting-Customers-to-Cutting-Edge-Proactive-Care/default.aspx
https://tvc-screenshots.investing.com/tvc_c69fac0ac5dd6fc3caf6052203f2e6e2.png
ΑπάντησηΔιαγραφήΤη HOOD την σκεφτεται κανεις ρε παιδια? Αρχιζει και μου κλεινει το ματακι σιγα σιγα.
ΑπάντησηΔιαγραφήHIMS
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠου θα σταματήσει να πατώνει;
ΑπάντησηΔιαγραφήJUST IN: $HIMS launches copy of Wegovy pill at an introductory price of $49/month.
ΑπάντησηΔιαγραφήAs expected, $NVO just announced it’s taking legal and regulatory action against $HIMS.
BITCOIN BY ΤΕΟ
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://tvc-screenshots.investing.com/tvc_dd96d3e90a4f9dd2b24f3675397cdd9f.png
ASST
ΑπάντησηΔιαγραφήBUYYYYY NOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWW
https://tvc-screenshots.investing.com/tvc_31604df68602e2d7408e4a220472ed19.png
TEO μέσο όρο μέχρι στιγμής είχατε γράψει ότι έχετε στα 17. Αγοράζετε δηλαδή και άλλα στα 9,5;
Διαγραφή12.82 o MO.....με τις σημερινές αγορες..!!
ΔιαγραφήΣε 2 χρονια θα σκεφτώ να πουλήσω (ανάλογα πως θα πάει το bitcoin)
Καλά κέρδη κ ΤΕΟ. Αυτή τη φορά σας ακολούθησα (στα 10) αλλά δε νομίζω για όσο λέτε.. Εσείς βλέπω πάτε για γάμο, τόσο ελκυστική τη βρίσκετε αυτή;
ΔιαγραφήΑν το bitcoin...και εφόσον κάνει νέα υψηλά καποια στιγμή...που θα ειναι αυτή..?
ΔιαγραφήΣτα 100 λέω εγω...εσείς..??(αντε και με κάποιο dilution 70$ σε πραγματικά κερδη)
Αγορά Path και Hims
ΑπάντησηΔιαγραφήΜια και ο τίτλος του thread είναι big hasour ,η μεγαλύτερη απογοήτευση σε προσδοκίες και απόδοση μετοχής είναι η hims (κάτω απο 20 ah) ,που πας ρε καραμήτρο και πουλάς χαπάκια για αδυνάτισμα (γιατί εκεί έχει επικεντρώσει η εταιρεία) χωρίς έγκριση fda ,που πας ρε καραμήτρο και τα βάζεις με κολλοσούς lilly ,nvo ,πουλώντας δυνητικά επικίδυνα φάρμακα για την υγεία, καλή τύχη με τις αγωγές και τις επικείμενες δικαστικές περιπέτειες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο FDA ξεκινάει έρευνα κατά της hims και άλλων εταιριών για πωλήσεις μη εγκεκριμένων φαρμάκων κατά της παχυσαρκίας. Μεγάλες φουρτούνες! Βλέπω μεγάλη ταλαιπωρία και αβεβαιότητα στην μετοχή. Μεγάλη πτώση AH και δεν νομίζω να σταματήσει εκεί. Προσωπικά είμαι σε δίλημμα αν πρέπει να βγω και να πάρω τη ζημιά ή να συνεχίσω να πιστεύω στην εταιρία. Πάντως η hims δείχνει τσαμπουκά με τις bigpharma απλά με κάνει να νιώθω άβολα με την επένδυση μου
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://www.reuters.com/legal/litigation/hims-hers-stop-offering-compounded-semaglutide-pill-after-fda-crackdown-2026-02-07/ Σταματάει λέει την διάθεση....το νιώθω άβολα είναι λίγο......
Διαγραφήκ. Τάκη, ποια η άποψη σας για το πρόσφατο θέμα της HIMS? Συνεχίζετε να κατέχετε μετοχές της εταιρίας; Ευχαριστώ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑδιάφορες οι πρόσφατες εξελίξεις.
ΔιαγραφήΚαι όσο πιο πολλούς haters και φοβισμένους αποκτά η μετοχή τόσο πιο ένθερμος γίνομαι.
Τώρα είναι ευκαιρία για αγορές στη HIMS.
ΔιαγραφήΤην Παρασκευή έγιναν νέες αγορές στη μετοχή RBLX(ROBLOX)
ΔιαγραφήΜάικ Άλφρεντ@mikealfred 7 Φεβ
ΔιαγραφήΠροσπάθησα να προειδοποιήσω τα παιδιά για τα HIMS. Οι επενδύσεις είναι μια επιχείρηση ενηλίκων. Αν παραβιάσεις τον νόμο και διαπράξεις απάτη, οι μεγαλύτερες εταιρείες και οι ρυθμιστικές αρχές θα σε καταδικάσουν. Αυτό ήταν απολύτως προβλέψιμο αν πρόσεχες.
Aς κοιτάξει τα δικά του λάθη πρώτα και να κάνει την αυτοκριτική του και ας αφήσει τον ξερολισμό.
ΔιαγραφήΑυτό έχω να πω για τον Alfred.
H HIMS θα πάει πολύ μακρύτερα απο τη ΝΟVO που ερωτεύτηκε προσφάτως.
Lorenzo2cents@BastianelliLore 2 ώρ HIMS on $19.43
ΔιαγραφήΠαραδοσιακή υγειονομική περίθαλψη: «Περιμένετε 3 εβδομάδες για ραντεβού, πληρώστε 200 $, κλείστε 5 λεπτά με έναν γιατρό»
Μοντέλο $HIMS : «Λάβετε θεραπεία σε 48 ώρες, πληρώστε 25 $/μήνα, ψηφιακά προσανατολισμένοι» Οι εν ενεργεία υγειονομικοί υπάλληλοι είναι ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΟΙ. Και θα έπρεπε να είναι
Η Hims & Hers εγκαταλείπει το φάρμακο απώλειας βάρους που αντιγράφει το Wegovy, ενόψει της έρευνας της FDAΗ
Διαγραφήhttps://markets.economico.gr/i-hims-hers-egkataleipei-to-farmako-apoleias-varous-pou-antigrafei-to-wegovy-enopsei-tis-erevnas-tis-fda/
το 30% της δραστηριότητας της εταιρείας ήταν απο τα φάρμακα απώλειας βάρους.Για να δούμε το quidance της εταιρείας τώρα ,????
ΔιαγραφήΤα αποτελέσματα έτους θα δείξουν την πορεία της -
Διαγραφήκ.Τακη γνωμη για DUOLINGO εδω?
ΑπάντησηΔιαγραφήΤσάμπα πράμα ... όμως ακόμη την λιβανίζουν ο Antonio και οι ακόλουθοι του ... και τους τελευταίους μήνες αυτούς έχουν στοχεύσει και τους φαπώνουν.
ΔιαγραφήΟι μακροπρόθεσμοι κοιμούνται ήσυχοι.
Girouard κύριε Τάκη, πώς τον βλέπετε την Τρίτη, θα πουλήσετε πριν τα αποτελέσματα;
ΔιαγραφήΟι θέσεις που έχω δεν κουνιούνται. Και όχι μόνο για UPST.
ΔιαγραφήAπο την αγορά προς το παρόν. απέχω διακοπεύοντας ... για διατήρηση καθαρού μυαλού και άριστης ψυχολογίας για όταν έρθει η ώρα να βγάλουμε λεφτά.
Θεωρειται οτι απειλειται απο τα LLMs ή συμφωνείτε με το Thesis του αγαπητου Antonio?
Διαγραφήκ.Τακη εχω στα ραντάρ και την PALANTIR για αγορά που αναμένετε να δώσει νέες συγκινήσεις .Όπως αναφέρετε και πιο πάνω (οι πάτοι και οι κορυφές είναι αδιάφοροι.)
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνοιξα θεση πριν μερικες μερες σε Credo & Palantir ! Στην 2η χωρις...χρονικό οριζοντα!!
ΑπάντησηΔιαγραφήHIMS
ΑπάντησηΔιαγραφήNEW TEO TARGET....10$...(αν δεν κρατήσουν τα 17$)...
Νομίζω στο 12$ εχει καλή οριζόντια στήριξη.
ΔιαγραφήΤα κρατάει δεν τα κρατάει τα 17.
ΔιαγραφήΤι έχω καταλάβει από τις αγορές το 2026:
ΑπάντησηΔιαγραφή- οι Κινέζοι τυπώνουν ασύστολα και είναι αυτοί που ανεβάζουν την τιμή του χρυσού
-οι ΗΠΑ πάνε για κάποια τρίμηνα για >5% ανάπτυξη
-η διακυβέρνηση Τραμπ δεν έχει καμία διάθεση να συμμαζεψει το δημόσιο έλλειμα
- δεν υπάρχει καμία ανάγκη για παρέμβαση στα επιτόκια και νέο QE, αντίθετα πάνε για QT έστω και σε μικρότερη κλίμακα με τον νέο της FED
-η νέα αποτίμηση χαμηλότερα λόγω επαναυπολογισμού των μελλοντικών FCF που πλήττει το software, θα πάει και σε άλλους κλάδους.
Παραμείνετε ταπεινοί, η αγορά δεν θέλει καουμπόιδες ούτε κολλημένα μυαλά. Θέλει εγρήγορση και συχνή αξιολόγηση.
Η Goldman Sachs (GS) προειδοποιεί ότι τα μεγάλα hedge funds, γνωστά ως CTA, θα μπορούσαν να πουλήσουν έως και 80 δισεκατομμύρια δολάρια σε περιουσιακά στοιχεία που συνδέονται με τον S&P 500. Ένας CTA είναι ένας οικονομικός σύμβουλος ή διαχειριστής hedge fund που χρησιμοποιεί συστηματικά, αλγοριθμικά μοντέλα για τη διαπραγμάτευση συμβολαίων μελλοντικής εκπλήρωσης. Σε αντίθεση με τους παραδοσιακούς διαχειριστές αμοιβαίων κεφαλαίων, οι διαχειριστές CTA δεν ενδιαφέρονται για τα θεμελιώδη μεγέθη ή την αποτίμηση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυνήθως, οι CTA χρησιμοποιούν μια προσέγγιση που ακολουθεί την τάση και θα κυνηγήσουν την ορμή. Εάν ο S&P 500 ξεκινήσει μια πτωτική τάση, οι υπολογιστές ενεργοποιούν αυτόματα εντολές πώλησης που ασκούν πρόσθετη πίεση στην αγορά. Οι CTA διαπραγματεύονται όλες τις κατηγορίες περιουσιακών στοιχείων, συμπεριλαμβανομένων των χρηματιστηριακών δεικτών, των κρυπτονομισμάτων, των κρατικών ομολόγων, των νομισμάτων και των εμπορευμάτων. Είναι αγνωστικιστές ως προς την κατεύθυνση και είναι απόλυτα ευτυχείς να κάνουν short και να επωφεληθούν από μια κατάρρευση της αγοράς.
Οι CTA έχουν περίπου 350-400 δισεκατομμύρια δολάρια σε περιουσιακά στοιχεία υπό διαχείριση. Ενώ αυτό αποτελεί ένα αρκετά μικρό μέρος του κλάδου των hedge funds αξίας 4,8 τρισεκατομμυρίων δολαρίων, συχνά χρησιμοποιούν μόχλευση 2x έως 5x και ενεργούν με συσχετισμένο τρόπο, γεγονός που τους δίνει μια αποτελεσματική επίδραση 1 τρισεκατομμυρίου δολαρίων ή και περισσότερο.
0Press the down arrow key to see users who liked this
Press the down arrow key to see users who disliked this
Επεξεργασία
Απάντηση
Κοινοποίηση ›
Προς τον κ.Τακη κυρίως αλλα και σε άλλους τους φίλους που ασχολούνται με το καλό ψαξιμο και όχι το επιπόλαιο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχω ανακαλύψει μια σούπερ μετοχή...σε σούπερ τιμή
QNITY
Έχω πάρει μισή θέση στα 96$ επειδή κάποιος που τον εκτιμώ ιδιαίτερα πήρε κ εκείνος.
K.TAKH...μια ματια πλιζ...γιατι δεν υπάρχει ο άφθονος χρόνος...θα το ανακαλυψουν οι πολλοι
Asts
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://x.com/i/status/2021392723304235031
🍾🍾🎂🎂🤘🤘🤘🚀🚀🚀🚀
ΔιαγραφήASTS
ΔιαγραφήInvesting.com-- Η MSCI Inc (NYSE: MSCI ) ανακοίνωσε την Τρίτη ότι πρόσθεσε την εταιρεία δορυφορικών επικοινωνιών Ast Spacemobile Inc (NASDAQ: ASTS ) στον παγκόσμιο δείκτη της, με τον ανταγωνιστή της Starlink να είναι ο μεγαλύτερος μεταξύ των 63 νέων προσθηκών στον δείκτη.
Η MSCI δήλωσε ότι προχώρησε σε 63 νέες προσθήκες στον δείκτη MSCI ACWI και αφαίρεσε 61 τίτλους από τον δείκτη.
Οι τρεις μεγαλύτερες προσθήκες στον δείκτη ανά κεφαλαιοποίηση είναι οι AST, Coherent Inc (NYSE: COHR ) και FTAI Aviation Ltd (NASDAQ: FTAI ).
!!!!
Διαγραφήonly fuckin up p p p p. 🤑🤑🤑
Διαγραφή$ASTS
ΔιαγραφήΑραιωμένο σε:
3,10 $
4,75 $
5,50 $
5,75 $
72,07 $
78,61 $
~96,30 $ (ΣΗΜΕΡΑ)
Οι κόκκινες μέρες δεν είναι ποτέ ευχάριστες. Αλλά κοιτάξτε το μοτίβο. Κάθε αύξηση έφερε βραχυπρόθεσμη πίεση. Κάθε μία χρηματοδότησε το επόμενο στάδιο της ανάπτυξης δορυφόρων και της επέκτασης του δικτύου. Να ξέρετε τι σας ανήκει.
Τον ηπιαμε ….!
ΔιαγραφήΤο ερωτημα ειναι γιατι εχει κατερευσει η αγορα ολη?
ΔιαγραφήOK το Asts εκανε προσφορα
Οι αλλες γιατι γραφουν κοκκινα εδω και μια βδομαδα
-40% και συνεχιζουν
Ποιος ο λογος?
Λόγω μεγάλης προσφοράς (σορτ) μικρής ζήτησης. Όπως λέγανε οι παλιοί οι μετοχές πέφτουν με χαρτιά και ανεβαίνουν με λεφτά.
ΔιαγραφήΚε Ari τον τελευταίο μήνα ο s&p 500 είναι μόνο -2% , ο nasdaq -5% και Russell 2000 ούτε -1%. Φοβάμαι τι θα γίνει σε μια πραγματική διόρθωση της αγοράς της τάξης -10-20%. Νομίζω ότι λόγω ανησυχίας για τον τρόπο που η ai θα επηρεάσει την οικονομία και συγκεκριμένους κλάδους αλλά και αμφιβολιών για το πόσο αποδοτικές θα είναι οι επενδύσεις σε αυτήν κάνουν αρκετούς επενδυτές να κατοχυρώνει κέρδη και να μειώνουν την έκθεση τους
ΔιαγραφήΚαθαρά τεχνική είναι η εικόνα κ. Άρη. Όλο το software sector έχει το narrative ότι το ΑΙ θα αντικαταστήσει τους πάντες και τα πάντα. Χωρίς διακρίσεις λοιπόν ξεπουλανε τα πάντα και θα κάνουν ερωτήσεις μετά. Αυτό δίνει ευκαιρίες. Rotation γίνεται στα ασφαλή χαρτιά του defence sector και περιμένω ότι αυτό θα συνεχίσει έως μπει ο νέος FED. Σε τέτοια δεδομένα πάντα διώχνουν τα πιο speculative growth plays πρώτα που έχουν μεγάλες αποτιμήσεις και θα κάνουν rerating των πολλαπλασιαστών που είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν για μια μετοχή. Οι 7 μεγάλες είναι αυτές που πέφτουν τελευταίες και οι πρώτες που θα ανέβουν. Αν παρατηρήσετε αυτό ξεκινήσει πριν 2 βδομάδες με την πτώση των μεγάλων που είναι και το σήμα εκκίνησης για τους σορτακηδες ότι θα επέλθει και πτώση του SPY.
ΔιαγραφήΆμα σπάσει η τωρινή στήριξη ενεργοποιεί το τρίτο κύμα πτώσης που θα φέρει πανικό μέχρι το 6500 ισως και παρακάτω.
Αλλά είναι καθαρά pullback.
Τέλος του έτους ο δείκτης θα είναι υψηλότερα. Αγοράζουμε τώρα μέχρι Μάρτη και πουλάμε τον μαη. Οκτώβρη πάλι ξαναμπαίνουμε δυνατά όταν τελειώσει το όλο σκηνικό. Για αυτό πάντα ρευστότητα για τις ευκαιρίες φέτος.
Πιθανολογειται αυξηση των επιτοκιων, που θα επηρεασει τις χαιτεκ εταιρείες με μεγαλο δανεισμο! Ισως να γινεται μια στροφη προς πιο ασφαλεις μετοχες και χρυσο…! Η νεα πρωθυπουργος της Ιαπωνιας ειναι της σχολης του τυπωματος αβερτα χρηματος και πουληματος Αμερικανικων ομολογων…!
Διαγραφήhttps://youtu.be/elMr7Z_Keg4?si=9SElP8k0NV4Dr95l
ΔιαγραφήΧαιρέτησε ο Girouard κε Τάκη! Με μια πρώτη ματιά τα αποτελέσματα ήταν θετικά! Πρόσεξες κάτι που δεν σου άρεσε;
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://www.marketbeat.com/instant-alerts/upstart-nasdaqupst-price-target-cut-to-4900-by-analysts-at-truist-financial-2026-02-11/
ΔιαγραφήΟι σορτακηδες μας κυνηγούν.
Μας γλεντάνε τον τελευταίο μήνα ! Πάντως επίσης θετικό είναι ότι μείωσαν 20% τα δάνεια που διακρατούν στον ισολογισμό τους. Ελπίζω να συνεχίσουν προς αυτή την κατεύθυνση
ΔιαγραφήΕάν συμβαίνει αυτό, είναι το πιο σημαντικό μαζί με μια συμφωνία με τράπεζες για συνεχή αγορά δανείων και όχι εξ αποκοπής όπως τώρα…για να δούμε.
ΔιαγραφήΤην εφαγα καλα από τους συναδελφους σορτακηδες στο ΜΕΤΛΕΝ ευτυχως χτυπησε το stop loss μου αλλα εφαγα ενα δυνατο -2% στο χαρτοφυλάκιο ευτυχως δηλαδη γιατί θα μπορούσε να ήταν πολυ μεγαλυτερη η ζημιά γλυτώσα. Κύριε Τακη σαν ενα value proposition αν εχετε χρόνο δείτε την IPSOS.PA μου αρεσει πολύ και φαινεται αρκετα φθηνή πιστευω ότι υπάρχει value εκει. Εχει και μια πολυ καλη αντισταση κάπου εδω. https://finance.yahoo.com/quote/IPS.PA/
ΑπάντησηΔιαγραφήDUOLINGO: Ψαχνοντας βρηκα οτι υπαρχει μια ερευνα σε βαρος της απο ενα πολυ μεγαλο δικηγορικο γραφειο για να δουν αν ειχε ποτε παραποιησει τα DAU/MAU. www.monexa.ai/blog/duolingo-inc-duol-ai-push-q2-beat-and-a-securities-DUOL-2025-08-25. Εχεις καποιος ιδεα? Κ. Τακη? Ειναι πολυ σοβαρο.
ΑπάντησηΔιαγραφήduo ,μετοχή με υψηλά στα $520 και τώρα $110, μήπως καλύτερα στο καζίνο
ΑπάντησηΔιαγραφήBack to SLNH.....
ΑπάντησηΔιαγραφήIREN, CoreWeave, NVIS https://www.youtube.com/watch?v=2TIcVeHZ-6U
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα, ...εχετε κάποια άποψη για NOW και CRM?
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://www.businesswire.com/news/home/20260217824169/en/Upstart-Announces-Cash-Line-Bringing-Always-On-Credit-to-Millions-of-Americans
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχάριστη είδηση αλλά δεν βλέπω να αντιδρά η αγορά. .
ΔιαγραφήΚαλησπέρα σας. Νεα αγορά HIMS στα 16,00$ και περιμένουμε.....
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://www.marketwatch.com/press-release/hims-hers-announces-agreement-to-acquire-eucalyptus-accelerating-its-vision-to-become-the-leading-global-consumer-health-platform-239acc7f
Διαγραφήk Μπαμπη απο εμένα μάλλον τα αγοράσατε γιατί σήμερα τα ξεφορτώθηκα με μεγάλη χασούρα ,και τα έβαλα σε άλλη μετοχή.Εαν και εφόσον η πλατφόρμα αυτή τα καταφέρει θα πάρει πολύ χρόνο,και στο er την επόμενη εβδομάδα βλέπω το quidance τραγικό.Και ξέρετε πως αντιδρά η αγορά .....
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε ποία μετοχή τα βάλατε φιλε?...
ΔιαγραφήΕγώ θεωρώ ότι η αγορά ήδη έχει προεξοφλήσει αυτό που λέτε. Η εταιρεία δεν πουλάει μόνο φάρμακα για αδυνάτισμα. Μπορεί να έχετε και δίκιο μπορεί και να μην έχετε, μην είστε τόσο δογματικός, είναι κορώνα γράμματα σίγουρα αλλά τίποτα δεν είναι σίγουρο. Αυτήν την στιγμή επικρατεί φόβος και τρόμος για μια μετοχή που πριν λίγους μήνες την αγοράζαμε 50 δολάρια και πανηγυρίζαμε. Δεν λέω ότι έχετε άδικο, αλλά να έχουμε όλοι τα μάτια και τα αυτιά ανοιχτά....
Διαγραφήhttps://www.reuters.com/legal/litigation/hims-hers-health-acquire-australias-eucalyptus-up-115-billion-2026-02-19/ Όπως βλέπετε πουλήσατε στα 16 και ανεβαίνει ήδη στα 17 ......
ΔιαγραφήΥπομονή... κ.John!
ΔιαγραφήΑγορα BSX (Boston Scientific Corp (BSX) στα 75,80$
Διαγραφή@ Mr TEO mara (marathon holdings)
Διαγραφήκε Τεο έχετε εικόνα για ASST?
ΑπάντησηΔιαγραφήΞεκάθαρη εικόνα
ΔιαγραφήBuy as much as u can
Μόλις το bitcoin κάνει bottoming out.....αυτή θα πετάξει
https://www.tipranks.com/news/the-fly/upstart-bought-100m-of-shares-over-last-four-trading-days-thefly-news
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα κ. Τάκη. Πώς βλέπετε την hims?
ΑπάντησηΔιαγραφήHIMS - Εξαγορά της αυστραλιανής εταιρείας ψηφιακής υγείας Eucalyptus έναντι 1,15 δισεκατομμυρίων δολαρίων
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://www.globenewswire.com/news-release/2026/02/19/3241536/0/en/Q4-2025-Open-House-Opendoor-2-0-Does-What-It-Said-It-Would-Do-Delivering-Acquisition-Growth-Faster-Inventory-Turns-and-Stronger-Cohorts.html
ΑπάντησηΔιαγραφήTariffs canceled !!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ…
ΑπάντησηΔιαγραφήK TEO ΤΙ ΒΛΕΠΕΙΣ ΓΙΑ UPST??
Καλησπερα σας κυριοι.
ΑπάντησηΔιαγραφήDuolingo χαιρετισματα τι 200 κ 300,400 hims καλα κρασια..
Πως τα είδατε τα αποτελέσματα και guidance για Hims?
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα αποτελέσματα της Hims για το τελευταίο τρίμηνο (Q4 2025) και η guidance για το 2026 δεν μου φαίνονται και τόσο ενθαρρυντικά όσο προσπαθούν να τα παρουσιάσουν.
ΔιαγραφήΠρώτα απ' όλα, η αύξηση εσόδων ήταν 28% YoY στο Q4, αλλά αυτό βασίζεται σε μεγάλο βαθμό σε εξαγορές και στο GLP-1 κομμάτι, ενώ η οργανική ανάπτυξη δείχνει σημάδια στασιμότητας – το core business χωρίς τα weight loss δεν τραβάει όπως παλιά. Το CAC per user έχει εκτοξευθεί, δηλαδή πληρώνουν πολύ περισσότερο για να φέρουν νέους πελάτες, κάτι που δεν είναι βιώσιμο μακροπρόθεσμα, πολύ λίγοι νέοι users σε σχέση με το marketing κόστος.
Η guidance για το 2026 (2.7-2.9B revenue) έχει πολλά αστερίσκους: εξαρτάται άμεσα από το αν θα συνεχίσουν τα compounded GLP-1 ή αν θα τα βγάλουν εντελώς λόγω ρυθμιστικών θεμάτων. Και εκεί μπαίνουν τα μεγάλα προβλήματα:
Η Novo Nordisk τους κάνει μήνυση για παραβίαση πατεντών στα compounded versions του Wegovy/Ozempic.
Η FDA έχει ξεκινήσει έλεγχο και απειλεί με ενέργειες εναντίον μη εγκεκριμένων compounded GLP-1, μετά και από την απόσυρση του oral semaglutide pill τους.
Τώρα αποκάλυψαν και έρευνα από την SEC σχετικά με τις δηλώσεις τους για τα compounded semaglutide – πιθανές κυρώσεις και πρόστιμα είναι στο τραπέζι.
Επιπλέον, η εξαγορά της Eucalyptus (μέχρι 1.15B$) είναι ακριβή και η εταιρεία αυτή δείχνει ζημίες που μεγαλώνουν λόγω marketing costs, ενώ δεν είναι ακόμα κερδοφόρα. Το international growth βασίζεται κυρίως σε τέτοιες εξαγορές (π.χ. ZAVA για Ευρώπη, και Eucalyptus για Αυστραλία/Ιαπωνία κλπ.), χωρίς αυτές θα δυσκολεύονταν πολύ να δείξουν traction.
Και το equity που έβαλαν στο Grail (το multi-cancer test Galleri) φαίνεται ήδη προβληματικό – η Grail απέτυχε σε μεγάλη μελέτη πρόσφατα, οπότε και αυτό το cancer kit που πουλάνε πιθανότατα δεν θα πετύχει όπως ελπίζουν.
Το EBIT ήταν απογοητευτικό, παρόλο που το EPS beatare λόγω πολύ χαμηλής βάσης – δεν είναι κάτι που εμπνέει εμπιστοσύνη. Συνολικά, αγοράζουν revenue με εξαγορές για να φτάσουν τα 2030 targets, αλλά με τόσα ρυθμιστικά ρίσκα, υψηλό marketing spend και εξάρτηση από GLP-1 που κινδυνεύει, βλέπω περισσότερο downside παρά upside.
Εσύ πώς τα βλέπεις;
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σου, στο θετικό σκέλος, η εταιρεία συνεχίζει να αυξάνει τη βάση της (2.5M subscribers, +13% YoY) και το ARPU (+11%), κάτι που δείχνει βελτίωση στο monetization και όχι απλώς acquisition-driven growth. Τα Online revenue παραμένει ισχυρό (+29%), ενώ το balance sheet είναι ενισχυμένο με ~$577M σε ρευστότητα. Το Adj. EBITDA στα $66M δείχνει ότι σε λειτουργικό επίπεδο υπάρχει ακόμα operating leverage.
ΑπάντησηΔιαγραφήΩστόσο, με προβληματίζει η επιβράδυνση που αποτυπώνεται στο Q1’26 guidance (2%–7% YoY) και η συμπίεση του gross margin κατά σχεδόν 500bps, παρόλο που το 72% (gm) είναι σε καλό επίπεδο. Την επιβράδυνση του growth την θεωρώ ένα red flag. Η μείωση της λειτουργικής κερδοφορίας και το αρνητικό FCF στο τρίμηνο δείχνουν ότι το mix έχει αλλάξει και ότι η ανάπτυξη έχει υψηλότερο κόστος. Αν το weight loss αποτελεί πλέον σημαντικό ποσοστό του revenue, τότε το ρυθμιστικό ρίσκο είναι παράγοντας που πρέπει να αποτιμηθεί σοβαρά..
Για μένα το βασικό ερώτημα δεν είναι το Q4 per se, αλλά το κατά πόσο η Hims εξελίσσεται σε diversified digital health platform με αυξανόμενο lifetime value ανά πελάτη ή αν η πρόσφατη επιτάχυνση ήταν κυρίως GLP-1 driven. Το 2026 θα είναι χρονιά απόδειξης? Αν η ανάπτυξη σταθεροποιηθεί σε mid-teens με βελτίωση margins, το story παραμένει ζωντανό. Αν δούμε περαιτέρω επιβράδυνση και πίεση κερδοφορίας, τότε η αποτίμηση θα χρειαστεί επαναξιολόγηση.
BUY από τον Τεο για το bitcoin and related stocks
ΑπάντησηΔιαγραφήΈκανε ένα failed περικομμενο 5-ρι....
Uppppp nowwwwwwwwwww
Είμαι φορτωμένος ASST κύριε ΤΕΟ και περιμένω την εκτόξευση σε ενδεχόμενο τέλος της διόρθωσης του BTC.
ΔιαγραφήΣυγχαρητήρια και για την πρόβλεψη σας και το διάγραμμα στην HIMS. Ομολογώ ότι δεν μπορούσα να πιστέψω τις τιμές που είχατε δώσει όταν όλα ήταν ρόδινα για τη μετοχή και το πλήρωσα καθώς δεν ρευστοποίησα τότε σημαντικά λογιστικά κέρδη. Αύξησα τουλάχιστον θέση προχθές στο κατέβασμα, μετά τα αποτελέσματα και την πτώση της μετοχής και πλέον κάνω υπομονή και τον σταυρό μου για να ισορροπήσει η κατάσταση και να ξεκινήσουν πάλι θετικά νέα για την εταιρία.
LMND ...https://www.tikr.com/blog/lmnd-stock-pulls-back-12-after-q4-revenue-beat-what-it-means-for-valuation-in-2026...θεωρώ καλό σημείο εισόδου, την ειχα πωλήσει σταδιακά απο 80 - 70, όλη. Τι πιστεύετε?
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα στην ομήγυρη. Επανέρχομαι μετά από χρόνια. Χαίρομαι που είστε όλοι καλά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔείτε λίγο την ONDS γιατί τη βλέπω για την νέα Google των drones και όχι μόνο (Networks, Ai, Defense, Robotics κλπ) Έχει κάνει 5 εξαγορές τους τελευταίους 8 μήνες κι έχει εξασφαλίσει και 1, κάτι billion για μελλοντικές εξαγορές😉 Χαιρέτησα...
Κύριε Τακη κύριε Τεο και οποιοσδήποτε μπορεί να δώσει τα φώτα του. Με την Bkkt τι γνώμη έχετε? Είμαι στο μείον 50% να περιμένω η καλύτερα να την διώξω ? Αυτό που σκέφτομαι είναι ότι αφού δεν την έδιωξα από νωρίς σε αυτήν την φάση δεν αξίζει να πουλήσω .
ΑπάντησηΔιαγραφήC3.ai - https://www.cnbc.com/2026/02/26/c3-ai-stock-layoffs-loss.html - Απίστευτο, ποιός θα περίμενε να σπάσει και τα χαμηλά των πριν 3 ετών!! Να δουμε ποιός θα ειναι και αυτής ο πάτος. Μιλάνε για ανάκαμψη το 2027 - 28 πρώτα!
ΑπάντησηΔιαγραφήπάει και η παγκόσμια πλατφόρμα εκμάθησης duol , ε ρε κάτι φούσκες που σκάνε
ΑπάντησηΔιαγραφήΉθελα να σας δώσω συγχαρητήρια για το ένστικτο σας για την mara. Τι τιμες έχετε υπόψη για πώληση ή αγορά.?
Διαγραφή@Thita32 Tί να σού πώ φίλε μου τιμές στόχους ,μπορώ να πατάω την κοιλιά μου και να σου λέω 150 -200 ότι θές αλλά δεν......Οταν διπλασιάσεις απλά φεύγεις ή πουλάς το 80% .Δέν είδες τον άλλο στο X που έδινε τιμές στόχους για hims και duol ,τί φάπα και τι διαπόμπευση έφαγε .Πήρα και μία άλλη brze ,αλλά περίμενε να δούμε τι θα γίνει με το ιραν γιατί μπορεί προσωρινά να τις δείς και παρακάτω.
ΔιαγραφήΚαλησπερα, αν καποιος διαβασε αναλυτικα τα αποτελεσματα της DUOL και ειδε και το call μετα δεν προκειτε σε καμια περιπτωση ουτε για φουσκα ουτε για σκασιμο. Τα νουμερα της και παλι ηταν εξαιρετικα, DUAs k MAUs εξαιρετικα με το αναλογο slowdown στα μεγεθη και με την εταιρεια να σχεδιαζει long term λεγοντας πως για το 2026 το Monetization guidance θα ειναι σφιχτο γιατι απλα θα επικεντρωσουν στο να δινουν περισσοτερο προιον στο free πακετο και στο 1ο level premium και στην διαφημιση για να ανεβασουν τους users καθως αυτα τα proprietary data ειναι που θα τους βγαλουν τελειως εκτος ανταγωνισμου. Στοχευουν με CAGR 20% σε 100M DAUs το 2028 και οπως ειπαν το guidance tou Q1 2026 ειναι ηδη πιο πανω. Υπονοησαν οτι δινουν επιτηδες χαμηλη καθοδηγηση και επικεντρωνονται στο ουσιαστικο και Long Term Growth. Εταιρεια αδανειστη, με 1.4 δις μετρητα πια, με το 85% της παγκοσμιας online εκπαιδευσης και με την ικανοτητα σε λιγοτερο απο 1 χρονο να ανεβαζει τους DAU of Chess σε 7 Μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήDUOLINGO: The market tends to get upset when founder operators focus on long term value creation. Historic examples include Bezos launching AWS, Reed Hastings killing the DVD business, and most recently, Daniel Ek investing in podcasts and Zuckerberg exponentially increasing AI CapEx before the world was aware of the AI revolution. I believe this instance is no different. As AI capabilities continue to rise exponentially, Luis is focusing all resources on seizing the personal tutor opportunity, as he explained during the Q4 2025 earnings call.
ΑπάντησηΔιαγραφήAs a long term investor, this is exactly what I want to hear:
In terms of AI, look, we really are in a unique time in history.
AI is going to allow us to teach significantly better.
And I also believe that the way people learn is just going to change. And the reason for that is, I think that in the next few years, we are going to see quality of teaching that is as good as a one-on-one tutor.
[…]
And that just made it so that I have even more conviction that we need to spend really the vast majority of our efforts on DAU growth. And as we built the plan for 2026, this is what came out. I mean the guidance that we’re giving.
As Jensen explained yesterday, AI agents sit on top of software. To create the best agent (personal tutor in this case), you need a platform that gets you more and better data than anyone else. To that effect, it helps that Duolingo has no competition, as Luis highlighted during the call:
The reason Duolingo so far has not really gotten competition at a large scale, again, we have like 85% of the daily active users of language learning apps in the world is because it’s pretty hard to compete with our free product in the sense that we have really huge distribution.
Aforementioned instances of founder operators nuking short term financial performance have one thing in common: their respective platforms started with one vertical and then used the resulting distribution advantage to deploy additional verticals, which then yielded dominant platforms. Amazon started with books, Uber started with black town cars and Spotify started with music. Duolingo MAUs are down QoQ, but:
DAUs/MAUs continue to go up in a straight line.
The new chess vertical hit 7M MAUs in Q4 2025, just 7 months after launch.
Που ειστε ολοι ρεεε…;;; Πηγατε στον πολεμο;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΝέκρωσε το μπλογκ. Τι πάθατε όλοι ρε παιδιά? Που χαθήκατε?
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα, περιμένουμε στα λαγούμια μας, να πρασινίσει λίγο η αγορά να βγούμε, είμαστε σε χειμερία νάρκη χαχα
ΔιαγραφήAstsαρα εκανε μεγαλη αντεπιθεση!!! Βουτια στα 70 και επιστροφη στην 100αρα!
ΑπάντησηΔιαγραφήAris που σαι μωρε; Lebron ζεις; Teo θα βαλεις καναν αεροπλανακι ή ακομα κλαις για την Asst???
Φορτωσα στα 80 και απολαμβανω την βολτα τωρα
Διαγραφήεδω ειμαι παιδες, παρακολουθω σιωπηλα, δεν εχω δωσει λεπι. αναυδος με αυτα που ζουμε. περιμενω και την πορεια του bit να δω που θα μας βγαλει. καλη η σημερινη του κινηση, να δουμε και την συνεχεια ομως
ΔιαγραφήASTS παίδες να έχετε στουςλο σας ότι σαν τάση είμαστε καθολικοί στο βραχύ. Έχουμε κάνει κύμα Α, ανοδικό Β που ίσως έληξε χτες και μπορεί να μας πάει για C στα 50-60. Αυτό θα ακυρωθεί αν γυρίσουμε πάνω από 104.
ΔιαγραφήΤον πουλο σημερα αδελφια…! Τι εγινε;;; Βομβαρδισαν οι Ιρανοι καναν δορυφορο…;;;
Διαγραφήhttps://www.crossroadscap.io/insights/comparing-ast-spacemobile-and-starlink
ΔιαγραφήΔεν υπαρχουν κυματα κ Γεωπονε
Δεν υπαρχουν πολεμοι Γιατρε μου
Υπαρχει μονο ο ουρανος για μας
Δεν πουλαω
Bkkt παρόν 😜 Διπλασιασα και θέση σε asst
ΑπάντησηΔιαγραφήTeo ρίξε μια ματιά Edenred δίνει σήμα θεωρώ για μακροπρόθεσμο reversal το μέρισμα στο 6.5% σε τρέχουσες. (1.33 ανά μετοχή) Μάζεψε το 6% η Γκόλντμαν μου φαίνεται ότι το διάγραμμα φωνάζει άνοδο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ πάντως πλέον όταν λείπει ο Τάκης δε θα ξαναγορασω ποτέ μετοχή μέχρι να γυρνάει χαχα. Ο πορτοκαλί Μπουλης δεν έχει αφήσει τίποτα όρθιο πέρσυ δασμούς φέτος πολέμους αν δε φέρει ύφεση δε θα ησυχάσει
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://www.reuters.com/business/healthcare-pharmaceuticals/novo-hims-resolve-dispute-will-sell-obesity-drugs-together-bloomberg-news-2026-03-07/
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχάριστα νέα για τους κατόχους Hims!
Teo τι παίζεται με hims??? Να κάνουμε καμιά αρπαχτη; 40% short εχει
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ έκπληξη διάσωσης του Hims & Hers: Η μετοχή εκρήγνυται κατά 40% λόγω της εκεχειρίας GLP-1.Η μετοχή της Hims & Hers ( HIMS ) σημείωσε άνοδο 40% στις συναλλαγές aftermarket, μετά από πτώση 77% από το υψηλό της.Η Novo Nordisk ανέτρεψε την αγωγή της κατά της Hims για τα φάρμακα GLP-1 σε συνεργασία για τη διανομή επώνυμων φαρμάκων για την παχυσαρκία, τερματίζοντας τη νομική διαμάχη και αποκαθιστώντας μια κρίσιμη ροή εσόδων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤακαρε τι λες για Iren?? Κατι για ΑΤΜ μαμουθ πηρε ταυτι μου…! Η μετοχη εχει τελματωσει παντως…
ΑπάντησηΔιαγραφή
ΑπάντησηΔιαγραφήΣοκ: Ξέμεινε από ρευστότητα η Blackrock! https://invezz.com/gr/news/2026/03/06/blackrock-limits-withdrawals-from-private-credit-fund-as-redemptions-surge/
ΑΝ αυτο το + 60% της HIMS δεν εκανε τοv Sir να βγει απο την κρυψωνα του και να γελασει τους απιστους Θωμαδες τοτε ειναι πραγματικα δυσκολη η κατασταση
ΑπάντησηΔιαγραφήΣήμερα ανοίγουμε στίς 15.30 λόγω αλλαγής ώρας
ΑπάντησηΔιαγραφή