electroCore .... εδώ ....
Διαπραγματεύεται στο Nasdaq με τον κωδικό ECOR ... εδώ ....
Presentation electroCore ... εδώ ...
Investors electroCore ... εδώ ...
Αριθμός μετοχών : 6.446.866 μετοχές
Τομέας : Health Care - Ιατρικές Συσκευές
Αριθμός εργαζομένων : 68
IPO : 225 δολάρια ανά μετοχή. Έναρξη διαπραγμάτευσης, 22 Ιουνίου 2019.
Προσφέρθηκαν 5,2 εκατομμύρια νέες μετοχές σε
τιμή 15 δολαρίων (15 δολάρια ήταν η IPO αλλά αργότερα έγινε reverse
split 1/15) ανά μετοχή και στο ταμείο της εταιρίας εισέρρευσαν καθαρά
1,098 δισεκατομμύρια δολάρια.
Offer : Το 2020, προσφέρθηκαν 14,308 εκατομμύρια μετοχές και εισπράχθηκαν καθαρά 17,489 εκατομμύρια δολάρια. Το 2021, προσφέρθηκαν 23,45 εκατομμύρια μετοχές και εισπράχθηκαν καθαρά 25,682 εκατομμύρια δολάρια.
Revesre split : Στις 14 Φεβρουαρίου 2023 η
μετοχή της electroCore έκλεισε στα 0,28 και πραγματοποιήθηκε reverse split μετοχών 1 προς 15, για να ξεκινήσει να διαπραγματεύεται από τα 4,2 δολάρια.
Δραστηριότητα
H electroCore ιδρύθηκε το 2005 και έχει την έδρα της στο Rockaway του New Jersey. Ο σκοπός της εταιρίας είναι να εμπορευματοποιήσει τη χρήση της μη επεμβατικής διέγερσης του πνευμονογαστρικού νεύρου για ιατρικές και γενικές εφαρμογές ευεξίας. Το πνευμονογαστρικό νεύρο είναι το μακρύτερο κρανιακό νεύρο στο σώμα, που φέρνει πληροφορίες από τα σπλαχνικά όργανα στον εγκέφαλο. Η διέγερση του πνευμονογαστρικού νεύρου επηρεάζει πολλές σημαντικές αυτόνομες λειτουργίες στον εγκέφαλο και στο σώμα, συμπεριλαμβανομένων των επιπέδων νευροδιαβιβαστών, των επιπέδων φλεγμονής και του μεταβολισμού. Χειρουργικά εμφυτευμένοι διεγέρτες πνευμονογαστρικού νεύρου είναι διαθέσιμοι από άλλες εταιρείες για περισσότερα από 40 χρόνια για χρόνιες παθήσεις όπως η επιληψία και η κατάθλιψη. Έτσι, μια μεγάλη και αυξανόμενη βάση δεδομένων επιβεβαιώνει την ασφάλεια και την αποτελεσματικότητα της τεχνικής.
Η ElectroCore είναι μια εταιρεία που ειδικεύεται σε μη επεμβατικές νευροδιεγέρσεις και έχει στόχο τη θεραπεία διαφόρων νευρολογικών παθήσεων. Η τεχνολογία της βασίζεται σε μια συσκευή που ονομάζεται vagus nerve stimulator (VNS), η οποία αποστέλλει ήπιους ηλεκτρικούς παλμούς στον πνευμονογαστρικό νεύρο. Αυτό το νεύρο συνδέεται με πολλές περιοχές του εγκεφάλου και του σώματος, και πιστεύεται ότι η διέγερσή του μπορεί να βοηθήσει στη ρύθμιση διαφόρων λειτουργιών, όπως ο πόνος, η διάθεση και οι επιληπτικές κρίσεις.
Η συσκευή τοποθετείται εξωτερικά στο σώμα και αποστέλλει ηλεκτρικούς παλμούς στον πνευμονογαστρικό νεύρο μέσω ενός μικρού καλωδίου που τοποθετείται κάτω από το δέρμα.
Οι παλμοί είναι πολύ αδύναμοι και δεν προκαλούν πόνο.
Οι παλμοί επηρεάζουν τη δραστηριότητα του πνευμονογαστρικού νεύρου, το οποίο με τη σειρά του επηρεάζει διάφορες περιοχές του εγκεφάλου και του σώματος.
Η τεχνολογία της ElectroCore έχει εγκριθεί για τη θεραπεία της επιληψίας και μελετάται για τη θεραπεία άλλων νευρολογικών παθήσεων, όπως:
- Χρόνιος πονοκέφαλος και ιδιαίτερα για την ημικρανία.
- Κατάθλιψη
- Άγχος
Τα πλεονεκτήματα της τεχνολογίας της ElectroCore είναι
- Μη επεμβατική, αφού δεν απαιτεί χειρουργική επέμβαση.
- Ασφαλής, καθώς οι παρενέργειες είναι συνήθως ήπιες και προσωρινές.
- Εύκολη στη χρήση, αφού ο κάθε ασθενής μπορεί να ρυθμίσει τη συσκευή μόνος του.
Η electroCore είναι μια εμπορική εταιρεία βιοηλεκτρονικής ιατρικής και ευεξίας που παρέχει μη επεμβατική πλατφόρμα τεχνολογίας διέγερσης πνευμονογαστρικού νεύρου στις Ηνωμένες Πολιτείες, το Ηνωμένο Βασίλειο και διεθνώς.
Η εταιρεία αναπτύσσει το gammaCore, μια συσκευή χειρός μόνο με ιατρική συνταγή που προορίζεται για τακτική ή διακοπτόμενη χρήση για την οξεία θεραπεία του πόνου που σχετίζεται με ημικρανία και επεισοδιακή αθροιστική κεφαλαλγία, καθώς και για τη θεραπεία της συνεχούς ημικράνιας και της παροξυσμικής ημικράνιας. Αναπτύσσει επίσης το Truvaga για την υποστήριξη της γενικής υγείας και ευεξίας και το TAC-STIM για την ανθρώπινη απόδοση.
Τι είναι το πνευμονογαστρικό νεύρο;
Το
πνευμονογαστρικό νεύρο είναι το μακρύτερο και πιο περίπλοκο κρανιακό
νεύρο στο σώμα μας, που περιφέρεται από τον εγκέφαλο μέχρι την κοιλιά. Κάποιοι μπορεί να πουν ότι είναι η φυσική υπερδύναμη του σώματός, καθώς παίζει καθοριστικό ρόλο σε πολλές σωματικές λειτουργίες, όπως
η πέψη, ο καρδιακός ρυθμός, η ανοσία και το στρες.
Μία από τις
βασικές λειτουργίες του πνευμονογαστρικού νεύρου είναι να ισορροπεί το
νευρικό μας σύστημα. Αυτό το κάνει ρυθμίζοντας τις αποκρίσεις «πάλης ή
φυγής» και «ξεκούρασης και πέψης» στις συμπαθητικές και παρασυμπαθητικές
περιοχές του νευρικού μας συστήματος.
Το συμπαθητικό νευρικό
σύστημα είναι υπεύθυνο για την απόκριση «πάλη ή φυγή» και αυξάνει την
εγρήγορση, την ενέργεια, τον καρδιακό ρυθμό και πολλά άλλα. Το
παρασυμπαθητικό νευρικό σύστημα είναι υπεύθυνο για την απόκριση
«ξεκούραση και πέψη», μειώνοντας την εγρήγορση και την αρτηριακή πίεση
εκτός από το ότι βοηθά στην ηρεμία, τη χαλάρωση και την πέψη.
Όταν
το πνευμονογαστρικό νεύρο λειτουργεί σωστά, το σώμα μας βρίσκεται σε
ισορροπία. Ωστόσο, όταν αισθανόμαστε άγχος ή άγχος, αυτό είναι ένα
σημάδι ότι η απόκρισή μας «πάλη ή φυγή» (συμπαθητικό σύστημα) είναι
καταπονημένη και ότι η λειτουργία «ξεκούρασης και πέψης»
(παρασυμπαθητικό σύστημα) δεν συμβαδίζει για να εξισορροπήσει το νευρικό
σύστημα.
Τι κάνει το Vegus Nerve Stimulation;
Η
διέγερση του πνευμονογαστρικού νεύρου ενεργοποιεί το παρασυμπαθητικό
νευρικό σύστημα, το οποίο ρυθμίζει τη διάθεση, την πέψη, την ανοσολογική
απόκριση και την καρδιαγγειακή λειτουργία, κυρίως για τη διατήρηση της
ισορροπίας. Όταν το νευρικό σύστημα βρίσκεται σε ισορροπία, αυτές οι
λειτουργίες λειτουργούν αρμονικά, επιτρέποντας στον οργανισμό να
λειτουργεί πιο αποτελεσματικά, έχοντας πολλές θετικές επιπτώσεις στην
υγεία μας.
Η διέγερση του πνευμονογαστρικού νεύρου επηρεάζει
επίσης τα επίπεδα των κρίσιμων νευροδιαβιβαστών στον εγκέφαλο, όπως η
σεροτονίνη, δημιουργώντας μια βελτιωμένη ικανότητα αντιμετώπισης
συναισθηματικών και φυσιολογικών συμπτωμάτων, οδηγώντας σε βελτιωμένη
συνολική ευεξία.
Πώς διεγείρει το ElectroCore το Πνευμονογαστρικό Νεύρο;
Σε
αντίθεση με τους προηγούμενους διεγέρτες nVNS, οι οποίοι απαιτούσαν μια
εμφυτευμένη συσκευή μέσω χειρουργικής επέμβασης, το ElectroCore
εστιάζει στη Διαδερμική εφαρμογή μέσω συσκευών χειρός. Αυτό γίνεται μέσω
μιας πατενταρισμένης τεχνολογίας όπου η Truvaga και η
gammaCore παράγουν ένα αποκλειστικό σήμα που αναπτύχθηκε για να παρέχει
διαδερμική διέγερση του πνευμονογαστρικού νεύρου στο πλάι του λαιμού. Το
ηλεκτρικό σήμα χαμηλής τάσης αποτελείται από πέντε παλμούς 5000 Hz που
επαναλαμβάνονται με ρυθμό 25 Hz. Η κυματομορφή των ηλεκτρικών παλμών
είναι περίπου ένα ημιτονοειδές κύμα με τάση αιχμής περιορισμένη στα 24 V
όταν τοποθετείται στο δέρμα και μέγιστο ρεύμα εξόδου AC 60 mA1.
Οι συσκευές της ElectroCore
Η ElectroCore είναι μια εταιρεία
βιοτεχνολογίας με συγκεκριμένο ενδιαφέρον στη μη επεμβατική διέγερση του
πνευμονογαστρικού νεύρου (nVNS). Οι συσκευές που διαθέτουν είναι οι
εξής:
1. gammaCore ... εδώ ...
Είναι μια εγκεκριμένη από τον FDA συσκευή για τη
θεραπεία πονοκεφάλων και ημικρανιών διεγείροντας το
πνευμονογαστρικό νεύρο στον αυχένα. Η πρώτη έγκριση της συσκευής ήταν το 2017 και πρόκειται για μια συσκευή που δίδεται μόνο με ιατρική συνταγή. Το κόστος της συσκευής
(χωρίς ασφάλιση) είναι 600 δολάρια κάθε 3 μήνες.
2. TAC-STIM ... εδώ ...
Αυτό είναι ουσιαστικά gammaCore αλλά σε διαφορετικό περίβλημα. Έχει δημιουργηθεί κυρίως για τον στρατό και συγκεκριμένα τις ειδικές δυνάμεις της Πολεμικής Αεροπορίας. Το κόστος είναι 10.000 δολάρια ανά συσκευή και είναι MIL Spec'd (που σημαίνει ότι έχει καθορισμένο αριθμό ανταλλακτικού και αλυσίδα εφοδιασμού για τον στρατό). Επίσης, δοκιμάζεται για δυνατότητες βελτίωσης της απόδοσης.
3. Truvaga ... εδώ ...
Αυτή η συσκευή απευθύνεται απευθείας στον καταναλωτή (μέσω του site truvaga.com). Πρόκειται για διεγέρτη πνευμονογαστρικού νεύρου και βγαίνει σε δύο εκδόσεις στο Truvaga Plus και στο Truvaga 350. Αυτές οι συσκευές προορίζονται για γενική υγεία και ευεξία και έχουν δείξει πολύ θετικά σημάδια βελτίωσης στη διάθεση, τα επίπεδα άγχους, την ποιότητα ύπνου, τα επίπεδα ενέργειας, την ηρεμία, τη χαλάρωση και την ευτυχία. Σε κλινικές μελέτες αυτή η επίδραση φάνηκε σε πάνω από το 50% των ατόμων μέσα σε μια εβδομάδα και στο 70%-90% των ατόμων μετά από ένα μήνα.
Το Truvaga Plus ... εδώ ... είναι η νεότερη συσκευή της electroCore και πιθανότατα θα είναι το πιο δημοφιλές προϊόν. Πωλείται απευθείας σε καταναλωτές. Αυτή η συσκευή έχει ενεργοποιημένη εφαρμογή, μπορεί να επαναφορτιστεί και έχει απεριόριστες περιόδους σύνδεσης. Το Truvaga Plus έχει ρυθμιστεί για να αντιμετωπίσει το άγχος, τον ύπνο, την ηρεμία και την πνευματική διαύγεια όλα με μία κίνηση και η συσκευή κοστίζει 500 δολάρια.
Από τις κριτικές στους διάφορους ιστοτόπους φαίνεται ότι πολλά άτομα που χρησιμοποίησαν το Truvaga είχαν λιγότερο έντονους πονοκεφάλους και ημικρανίες, αν και αυτό δεν είναι κάτι που ισχυρίζεται ότι κάνει η Truvaga/ElectroCore.
Τα Κλινικά Αποτελέσματα του gammaCore
Ο FDA έχει εγκρίνει το gammaCore για 6 ενδείξεις που περιλαμβάνουν:
- Προληπτική θεραπεία της ημικρανίας σε έφηβους (ηλικίας 12 ετών και άνω) και ενήλικες ασθενείς.
- Οξεία θεραπεία του πόνου που σχετίζεται με την ημικρανία σε έφηβους (ηλικίας 12 ετών και άνω) και ενήλικες ασθενείς.
- Συμπληρωματική χρήση για την προληπτική θεραπεία της αθροιστικής κεφαλαλγίας σε ενήλικες ασθενείς.
- Οξεία θεραπεία του πόνου που σχετίζεται με την επεισοδιακή αθροιστική κεφαλαλγία σε ενήλικες ασθενείς.
- Θεραπεία της συνεχούς ημικράνιας και της παροξυσμικής ημικρανίας σε ενήλικες ασθενείς.
Μία από τις εγκεκριμένες ενδείξεις του FDA είναι για τη θεραπεία της ημικρανίας. Η αποτελεσματικότητα της συσκευής κατά της ημικρανίας :
- Οι χρήστες παρουσίασαν κατά μέσο όρο μείωση 25% στις ημέρες ημικρανίας.
- Περίπου το 35% των ασθενών είχαν μεγαλύτερη από 50% μείωση στην ένταση των πονοκεφάλων τους (σε σύγκριση με 23% για την εικονική συσκευή).
- Το gammaCore παρείχε βελτιωμένη ανακούφιση έναντι της εικονικής στα 30, 60 και 120 λεπτά (σε 30 λεπτά και 60 λεπτά οι ασθενείς που ανέφεραν βελτιώσεις ήταν υπερδιπλάσιες από την εικονική συσκευή).
- Το 75% των ασθενών που ήταν χωρίς πόνο στις 2 ώρες ήταν επίσης χωρίς πόνο στις 24 ώρες.
- Σχεδόν οι μισοί από τους ασθενείς που έλαβαν θεραπεία με gammaCore ανέφεραν ήπιο ή καθόλου πόνο στα 120 λεπτά για περισσότερο από το 50% όλων των πονοκεφάλων που έλαβαν θεραπεία.
- Το gammaCore μείωσε την ένταση του πόνου κατά 3 φορές μεγαλύτερη από την εικονική στα 60 λεπτά και πάνω από 6 φορές μεγαλύτερη στα 120 λεπτά.
Η πρώτη ένδειξη για την οποία είχαν εγκριθεί από το FDA ήταν οι αθροιστικοί πονοκέφαλοι. Το gammaCore είναι η πρώτη και μοναδική θεραπεία που έχει εκκαθαριστεί από το FDA για την πρόληψη της αθροιστικής κεφαλαλγίας. Το gammaCore είναι επίσης εγκεκριμένο από τον FDA για την οξεία αντιμετώπιση του πόνου που σχετίζεται με την επεισοδιακή αθροιστική κεφαλαλγία. Η αποτελεσματικότητας της συσκευής κατά της αθροιστικής κεφαλαλγίας :
- Η συχνότητα της εβδομαδιαίας επίθεσης στο τέλος της τυχαιοποιημένης φάσης μειώθηκε κατά 40% από την αρχική τιμή με το Standard of Care (SoC) + gammaCore και αυξήθηκε κατά 1% μόνο με το SoC, αντιπροσωπεύοντας 41% θεραπευτικό όφελος του gammaCore.
- Κατά τη διάρκεια της τυχαιοποιημένης φάσης, η ομάδα SoC + gammaCore είχε 57% μείωση στη συχνότητα οξείας χρήσης φαρμάκων.
- Σημαντικά περισσότεροι ασθενείς με επεισοδιακή αθροιστική κεφαλαλγία ανταποκρίθηκαν με gammaCore για την πρώτη προσβολή ομαδικής θεραπείας έναντι αυτών που έλαβαν ψευδή (απόκριση = ανέφεραν «ήπιο πόνο» ή «χωρίς πόνο» στα 15 λεπτά).
- Μεταξύ των ασθενών με επεισοδιακή αθροιστική κεφαλαλγία, σημαντικά περισσότερες επεισοδιακές αθροιστικές κρίσεις που αντιμετωπίστηκαν με gammaCore ήταν χωρίς πόνο στα 15 λεπτά σε σύγκριση με αυτές που έλαβαν εικονική θεραπεία.
- Οι ασθενείς με επεισοδιακή αθροιστική κεφαλαλγία που έλαβαν θεραπεία με gammaCore είχαν επίσης σημαντικά μεγαλύτερη μέση μείωση στη διάρκεια των κρίσεων που έλαβαν θεραπεία σε σύγκριση με εκείνους που έλαβαν εικονική θεραπεία, οι οποίοι είχαν αύξηση στη διάρκεια της επίθεσης.
- Οι ασθενείς με επεισοδιακή αθροιστική κεφαλαλγία που έλαβαν θεραπεία με gammaCore ανέφεραν επίσης σημαντικά μεγαλύτερη μείωση στην ένταση του πόνου στα 15 λεπτά σε σύγκριση με αυτούς που έλαβαν εικονική θεραπεία.
TAC-STIM και η αποτελεσματικότητα του
Η Πολεμική Αεροπορία των ΗΠΑ ζήτησε μια ειδικά κατασκευασμένη συσκευή gammaCore, της οποίας η χρέωση είναι 10.000 δολάρια ανά συσκευή, για τον αμερικανικό στρατό, που ταξινομήθηκε ως συσκευή γενικής ευεξίας, κάτι που σημαίνει ότι δεν απαιτείται ιατρική συνταγή.
Η ElectroCore δημιούργησε το TAC-STIM. Η Πολεμική Αεροπορία έχει πάρει αυτήν τη συσκευή και εκτελεί πολλές δοκιμές/μελέτες βελτίωσης της απόδοσης δωρεάν. Οι περισσότερες από αυτές τις μελέτες είναι εμπιστευτικές ή και διαβαθμισμένες και η διοίκηση δεν είναι σε θέση να συζητήσει αυτές τις μελέτες πλέον από ό,τι η Πολεμική Αεροπορία επιλέγει να δημοσιοποιήσει. Μέχρι στιγμής, τα αποτελέσματα φαίνεται να είναι αρκετά καλά. Αυτή η συσκευή δεν διατίθεται στην αγορά ως συσκευή gammaCore.
Το TAC-STIM™ είναι ένας διαδερμικός διεγέρτης πνευμονογαστρικού νεύρου (tVNS) που ενισχύει την ανθρώπινη απόδοση βελτιώνοντας τη διατήρηση της μνήμης, την προσοχή και τη διάθεση, επιταχύνοντας την προπόνηση και μειώνοντας την κόπωση.
Μελέτες πιλότων Drone
Το
TAC-STIM βελτίωσε την ακρίβεια αναγνώρισης στόχου και την ακρίβεια
ανίχνευσης αλλαγών χωρίς να επηρεάζει την ταχύτητα αναγνώρισης στόχου.
Το όφελος διατηρήθηκε έως και 90 ημέρες μετά τη διέγερση. Όπως μπορείτε
να δείτε στα παρακάτω γραφήματα, υπάρχει σημαντική βελτίωση (σχεδόν 30%
βελτίωση φαίνεται) στην αναγνώριση και την ακρίβεια αυτών των χειριστών
drone.
Μακροχρόνιο όφελος για δραστηριότητες πολλαπλών εργασιών. Η ενεργή ομάδα είχε σημαντικά καλύτερη απόδοση στο τεστ ψυχοκινητικής επαγρύπνησης. Οι συμμετέχοντες που έλαβαν θεραπεία με TAC-STIM ανέφεραν λιγότερη κόπωση και περισσότερη ενέργεια. Η διαφορά μεταξύ της ομάδας nVNS στην απόδοση από 0100 (1 π.μ.) έως 1000 (10 π.μ.) είναι απίστευτη. Η υποκειμενική διαφορά διάθεσης ήταν αμέσως πιο επιδραστική και φαινόταν να διατηρεί μια πολύ καλύτερη διάθεση για πολύ περισσότερο.
Διάθεση και απόδοση χειριστή Drone κατά τη διάρκεια της εκπαίδευσης
Η ομάδα Active παρουσίασε βελτιωμένες εργασίες που σχετίζονται με το Full Motion Video. Το TAC-STIM ενίσχυσε τις αξιολογήσεις διάθεσης. οι εκπαιδευόμενοι ήταν σημαντικά πιο ενεργητικοί και πιο ικανοί να εκτελούν εκπαιδευτικά καθήκοντα. Όπως μπορείτε να δείτε τα παρακάτω γραφήματα, η βαθμολογία της διάθεσής τους ήταν σε διαφορετικό επίπεδο βελτίωσης και τα μηνύματα βίντεο Full Motion ήταν πολύ πιο σταθερά και βελτιωμένα.
Truvaga Μελέτη ευεξίας
Το Truvaga δημιουργήθηκε ως μια συσκευή γενικής ευεξίας απευθείας στον καταναλωτή. Έχουν γίνει 2 ανεξάρτητες μελέτες για το Truvaga. Μία με 34 συμμετέχοντες και μία με 39 συμμετέχοντες. Βασισμένο σε ένα τεστ χρήσης 30 ημερών στο σπίτι από μια ανεξάρτητη εταιρεία ερευνών, το Truvaga Plus βοήθησε τους χρήστες του να βελτιώσουν τον ύπνο, την εστίαση, το άγχος, την ενέργεια και τη διάθεση.
Στους συμμετέχοντες δόθηκε η οδηγία να χρησιμοποιούν το προϊόν Truvaga Plus στο σπίτι δύο φορές την ημέρα για 30 ημέρες για να αξιολογήσουν τα οφέλη, την αποτελεσματικότητα και τη συνολική εμπειρία χρήστη του προϊόντος. Οι αξιολογήσεις αυτοαξιολόγησης αναφέρθηκαν μετά από 7 και 30 ημέρες. Μετά από 30 ημέρες, οι χρήστες ανέφεραν τα εξής:
- Το 82% - 94% ένιωσε πιο ήρεμο
- Το 82% ένιωθε ψυχικά πιο υγιές
- Το 77% - 82% αισθάνθηκε περισσότερο σε εγρήγορση
- Το 77% - 85% ένιωθε πιο χαλαρό
- Το 74% ένιωθε ότι κοιμόταν καλύτερα
- Το 74% - 91% ένιωσαν τη διάθεσή τους βελτιωμένη
- Το 67% - 77% είχε περισσότερη ενέργεια
- Το 88% ένιωθε λιγότερο άγχος
Οι
ιστότοποι Truvaga και gammaCore προτείνουν να το χρησιμοποιεί ο ασθενής μία
φορά το πρωί και μία το βράδυ για 2 λεπτά για λόγους ευεξίας και
πρόληψης, αλλά οι μελέτες της Πολεμικής Αεροπορίας δείχνουν ότι
χρησιμοποιούν το TAC-STIM για περίπου 6 λεπτά σε ορισμένες από τις μελέτες
τους πριν κάνουν οτιδήποτε εργασία απαιτείται από τους συμμετέχοντες. Ο
ιστότοπος της Truvaga αναφέρει επίσης ότι είναι ασφαλές να το
χρησιμοποιείτε 24 φορές την ημέρα.
Η electroCore ιδρύθηκε το 2005 από τον JP Errico, μαζί με μια ομάδα
συνεργατών συμπεριλαμβανομένων των Dr. Peter Staats (Chief Medical
Officer), Steven M. Rosenberg, Thomas J. Errico και τον Corey McGowan.
Ο Dan Goldberger ξεκίνησε να διευθύνει την εταιρία και αρχικά έβαλε το κόστος υπό έλεγχο μειώνοντας τα λειτουργικά έξοδα σχεδόν στο μισό. Έδωσε επίσης μεγάλη έμφαση στην VA/Government και έκτοτε παρουσίασε τη συσκευή Truvaga και το TAC-STIM με την Πολεμική Αεροπορία. Από τότε που ανέλαβε, τα επόμενα 4 χρόνια ο Dan έχει επιβλέψει μια αύξηση εσόδων σχεδόν 20 εκατομμυρίων δολαρίων με 69% CAGR σε έσοδα, ενώ εξακολουθεί να διατηρεί μια σταθερή δομή G&A.
Ο Dan Goldberger δεν πιστεύει ότι θα μπορέσουν ποτέ να ξεπεράσουν τα μεγάλα φαρμακευτικά προϊόντα, γιαυτό η εταιρία επικεντρώθηκε στο σύστημα VA και έτσι στόχευσε σε αθροιστικούς πονοκεφάλους όπου έχουν πολύ λιγότερο ανταγωνισμό. Τα καλά νέα είναι ότι τώρα οικοδομούν δυναμική τόσο στις ημικρανίες όσο και στις αθροιστικές κεφαλαλγίες, ενώ υπάρχει πιθανότητα αυξημένης επέκτασης της ετικέτας το 2025. Η επιχείρηση έχει τώρα μια ξεκάθαρη στρατηγική για τα επόμενα 10-12 χρόνια όπου θα έχει πλήρη προστασία διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας.
Ανταγωνιστικό προϊόν
Ο κύριος ανταγωνιστής των προϊόντων της electroCore είναι το Cefaly. Το Cefaly είναι μια ιατρική συσκευή που έχει σχεδιαστεί για να βοηθά στην πρόληψη και τη θεραπεία της ημικρανίας. Είναι μια συσκευή νευροδιέγερσης που λειτουργεί με την παροχή ηλεκτρικών ερεθισμάτων στο τρίδυμο νεύρο, το οποίο πιστεύεται ότι παίζει σημαντικό ρόλο στους πονοκεφάλους της ημικρανίας. Η συσκευή φοριέται στο μέτωπο χρησιμοποιώντας ένα αυτοκόλλητο ηλεκτρόδιο και αυτές οι ώσεις πιστεύεται ότι βοηθούν στη μείωση της συχνότητας, της έντασης και της διάρκειας των ημικρανιών.
Το Cefaly πωλείται στην ελεύθερη αγορά και είναι πολύ πιο προσιτό, τη δεδομένη χρονική στιγμή, στους καταναλωτές. Είναι λίγο επώδυνο και κατά τη χρήση πρέπει να βάλει κάποιος έναν κεφαλόδεσμο με τη συσκευή στο μέτωπο.
Στο δεύτερο τρίμηνο του 2024 η electroCore ανακοίνωσε καθαρές πωλήσεις 6,139 εκατομμύρια δολάρια, παρουσιάζοντας αύξηση 72,88% σε σύγκριση με 3,551 εκατομμύρια δολάρια πωλήσεων του δεύτερου τριμήνου του 2023.
H αύξηση των πωλήσεων κατά 2,588 εκατομμύρια δολάρια οφείλεται στην αύξηση των καθαρών πωλήσεων στα περισσότερα από τα μεγάλα κανάλια που ενεργοποιείται η εταιρία, συμπεριλαμβανομένων των συνταγογραφούμενων ιατρικών συσκευών gammaCore που πωλούνται στις ΗΠΑ και στο εξωτερικό, και τα έσοδα από τις πωλήσεις της μη συνταγογραφούμενης επωνυμίας γενικής ευεξίας Truvaga.
Το δεύτερο τρίμηνο του 2024 ήταν το έβδομο συνεχόμενο τρίμηνο που η electroCore ανακοινώνει ρεκόρ εσόδων. Έτσι απο τα 1,976 εκατομμύρια δολάρια πωλήσεις του τρίτου τριμήνου του 2022 η εταιρία έφθασε στα 6,139 εκατομμύρια δολάρια πωλήσεις στο δεύτερο τρίμηνο του 2024, εμφανίζοντας για αυτό το διάστημα μέσο ρυθμό ανάπτυξης ανά τριμηνο 17,57%.
Παρατηρούμε στο επόμενο διάγραμμα πως ο πενταετής σύνθετος ετήσιος ρυθμός ανάπτυξης της εταιρίας είναι 68,8%.
Στο εξάμηνο τα έσοδα της electroCore ανήλθαν σε 11,582 εκατομμύρια δολάρια παρουσίαζοντας αύξηση κατά 82,94% από τα 6,331 εκατομμυριων δολαρίων του πρώτου εξαμήνου του 2023.
Για ολόκληρο το 2024 η πρόβλεψη είναι ότι η εταιρία θα ανακοινώσει συνολικά 25 εκατομμύρια δολάρια απο 16,03 εκατομμύρια του 2023.
Οι μέσες εκτιμήσεις των αναλυτών που καλύπτουν την electroCore είναι :
- Το 2024 Πωλήσεις 25,2 εκατομμύρια ... ζημιές 10,5 εκατομμύρια
- Το 2025 Πωλήσεις 35,1 εκατομμύρια ... ζημιές 5,1 εκατομμύρια
- Το 2026 Πωλήσεις 53,2 εκατομμύρια ... κέρδη 6,3 εκατομμύρια
Ξεκινήσαμε την επιχείρησή μας για τον πονοκέφαλο με συνταγή στις ΗΠΑ το 2017, πουλώντας κυρίως σε εξειδικευμένα φαρμακεία. Έκτοτε, η επιχείρησή μας για τον πονοκέφαλο με συνταγές έχει αναπτυχθεί παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένων των πωλήσεων που καλύπτονται από εθνικά συστήματα υγείας, όπως το νοσοκομειακό σύστημα VA στις Ηνωμένες Πολιτείες και η Εθνική Υπηρεσία Υγείας στο Ηνωμένο Βασίλειο. Πωλήσεις με μετρητά μέσω επαγγελματικών καναλιών συνταγογράφων και μέσω εξυπηρετούμενων συστημάτων διαχείρισης φροντίδας στις Ηνωμένες Πολιτείες. Παρουσιάσαμε 2 νέες μη συνταγογραφούμενες σειρές προϊόντων γενικής ευεξίας πέρυσι. Η Truvaga είναι μια μάρκα υγείας και ευεξίας απευθείας στον καταναλωτή και η TAC-STIM είναι η επωνυμία μας για την ανθρώπινη απόδοση για το ενεργό στρατιωτικό προσωπικό.
Το νοσοκομειακό σύστημα VA συνεχίζει να είναι το μεγαλύτερο κανάλι εσόδων της electroCore. Η συνταγογραφούμενη θεραπεία gammaCore είναι δωρεάν σε ασθενείς που καλύπτονται από παροχές διαχείρισης βετεράνων, αντιπροσωπεύοντας περίπου 9 εκατομμύρια καλυπτόμενες ζωές σε περίπου 1.300 εγκαταστάσεις υγειονομικής περίθαλψης. Οι πωλήσεις στο κανάλι VA αυξήθηκαν 120% στα 4,572 εκατομμύρια δολάρια το δεύτερο τρίμηνο του 2024, από 2,081 εκατομμύρια δολάρια το δεύτερο τρίμηνο του 2023.
160 εγκαταστάσεις VA έχουν αγοράσει προϊόντα gammaCore με συνταγή μέχρι τις 30 Ιουνίου 2024, σε σύγκριση με 138 έως τις 30 Ιουνίου 2023 .
Περίπου 600.000 ασθενείς λαμβάνουν θεραπεία για κεφαλαλγία στο νοσοκομειακό σύστημα VA. Έχουμε διανεμηθεί συσκευές gammaCore σε περίπου 6.100 βετεράνους από το 2022, που αντιπροσωπεύουν, σύμφωνα με τη διοίκηση, περίπου το 1% της συνολικής αγοράς στο σύστημα VA.
Οι πωλήσεις της Truvaga ξεπέρασαν τις προσδοκίες της διοίκησης για το τρίμηνο.
Το Truvaga είναι επί του παρόντος τοποθετημένο στην αγορά ως προϊόν γενικής ευεξίας
απευθείας στον καταναλωτή για άγχος, χαλάρωση, ύπνο και πνευματική
οξύτητα. Για το δεύτερο τρίμηνο του 2024, οι συνολικές καθαρές πωλήσεις
της Truvaga ήταν περίπου 572.000 δολάρια σε σύγκριση με 290.000 κατά το
δεύτερο τρίμηνο του 2023.
Τον Απρίλιο του 2024, παρουσιάστηκε το Truvaga Plus, ως δεύτερη προσφορά
προϊόντων Truvaga. Το Truvaga Plus είναι ένα προϊόν γενικής ευεξίας με
δυνατότητα εφαρμογής για κινητά. Οι πρώτοι μήνες των πωλήσεων του
Truvaga Plus ξεπέρασαν και πάλι τις προσδοκίες της διοίκησης και ο CEO δηλώνει ενθουσιασμένοι με τις δυνατότητες που παρέχει το νέο προϊόν με
δυνατότητα εφαρμογής για κινητά για μελλοντικές επαναλήψεις της
τεχνολογίας electroCore και την αλληλεπίδραση με τους καταναλωτές. Από την
κυκλοφορία του Truvaga Plus, πουλήθηκαν περίπου 1.200 συσκευές και οι
πελάτες έχουν πραγματοποιήσει περίπου 60.000 συνεδρίες χρησιμοποιώντας
την εφαρμογή για κινητά.
Το
μεγαλύτερο μέρος των εσόδων από την Truvaga δημιουργείται μέσω της
πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου της εταιρία, www.truvaga.com. Μετά την
επιτυχημένη κυκλοφορία του Truvaga Plus, εξερευνούνται και άλλα κανάλια για να
προσεγγισθούν οι καταναλωτές, συμπεριλαμβανομένων των influencers.
Το TAC-STIM για το δεύτερο τρίμηνο 2024 έκανε λίγες πωλήσεις. Πωλείται σε επιλεγμένες ειδικές
δυνάμεις της Πολεμικής Αεροπορίας και μονάδες ειδικών δυνάμεων του
Στρατού για ταχεία εκπαίδευση, διαρκή προσοχή, μειωμένη κόπωση και
βελτιωμένη, όπως ορίζεται από το Ερευνητικό Εργαστήριο Πολεμικής
Αεροπορίας (AFRL). Δεν απαιτείται συνταγή για την αγορά του.
Το δεύτερο
τρίμηνο του 2024, καταγράφηκαν πωλήσεις TAC-STIM 55.000 δολάρια από 311.000 δολάρια την ίδια περίοδο πέρυσι. Τον Ιούνιο 2024 ξεκινάει η νεώτερη εμπορική κυκλοφορία της συσκευής TAC-STIM . Αυτή η έκδοση αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την AFRL και αναμένεται ότι τουλάχιστον ορισμένες πωλήσεις TAC-STIM αναβλήθηκαν καθώς
οι πελάτες περιμένουν το νέο TAC-STIM.
Η διοίκηση προβλέπει ότι
τα έσοδα από την νέα σειρά προϊόντων TAC-STIM του
τρίτου τρίμηνου και του δεύτερου εξαμήνου του 2024 θα είναι υψηλότερα από το
δεύτερο τρίμηνο και το πρώτο εξάμηνο του 2024, αντίστοιχα.
Το
συνταγογραφούμενο κανάλι gammaCore στις ΗΠΑ, συμπεριλαμβανομένων των
gCDirect και gConcierge, κατέγραψε έσοδα 476.000 δολάρια κατά το δεύτερο
τρίμηνο του 2024, αυξημένα κατά 7% από 445.000 δολάρια το δεύτερο τρίμηνο του
2023.
Υπήρχαν 2.216 συνταγογραφητές από 1.451 στις 30 Ιουνίου 2023.
Τα έσοδα από κανάλια εκτός των
Ηνωμένων Πολιτειών, αυξήθηκαν κατά 9% στα 464.000 δολάρια το δεύτερο
τρίμηνο του 2024, από 424.000 δολάρια του δευτέρου τριμήνου του
2023. Τα περισσότερα από αυτά τα έσοδα συνεχίζουν να
παράγονται στο Ηνωμένο Βασίλειο με ιατρική συνταγή πωλήσεις gammaCore
που χρηματοδοτούνται από την Εθνική Υπηρεσία Υγείας ή το NHS.
Εδώ και τρία χρόνια η εταιρία λειτουργεί με ένα εκπληκτικό περιθώριο μεικτού κέρδους που ξεπερνάει το 80%. Συγκεκριμένα ...
- Το μικτό περιθώριο στο δεύτερο τρίμηνο του 2024 αυξήθηκε σε 86,35% , από 83,53% το δεύτερο τρίμηνο του 2023 και 83,4% το δεύτερο τρίμηνο του 2022.
- Αντίστοιχα το μικτό περιθώριο στο πρώτο εξάμηνο του 2024 αυξήθηκε σε 85,1% , από 83,53% το πρώτο εξάμηνο του 2023 και 82,3% το πρώτο εξάμηνο του 2022.
Το προσαρμοσμένο EBITDA το δεύτερο τρίμηνο του 2024 ήταν ζημιογόνο κατά 1,916 εκατομμύρια δολάρια, από ζημιογόνο 4,458 εκατομμύρια δολάρια το δεύτερο τρίμηνο του 2023.
Αυτή η βελτιωμένη επίδοση οφείλεται κυρίως στην αύξηση κατά 73% των εσόδων στο δεύτερο τρίμηνο του 2024..
Τα προ φόρων το δεύτερο τρίμηνο του 2024 ήταν ζημιογόνα κατά 2,655 εκατομμύρια δολάρια, από ζημιογόνα 4,903 εκατομμύρια δολάρια το δεύτερο τρίμηνο του 2023.
Τα προ φόρων το πρώτο εξάμηνο του 2024 ήταν ζημιογόνα κατά 6,283 εκατομμύρια δολάρια, από ζημιογόνα 10,981 εκατομμύρια δολάρια το πρώτο εξάμηνο του 2023.
Η εταιρία βρίσκεται κοντά στο σημείο break even. Σύμφωνα με τον CEO αυτό θα πραγματοποιηθεί όταν επιτευχθούν 8,5 εκατομμύρια δολάρια σε τριμηνιαίες πωλήσεις και αυτό θα συμβεί κατά το πρώτο εξάμηνο του 2025.
Κατά το πρώτο εξάμηνο του 2024 η εταιρία από τις λειτουργικές ταμειακές ροές της ''έκαψε'' 4,33 εκατομμύρια δολάρια, από 9,172 εκατομμύρια το πρώτο εξάμηνο του 2023 και 8,024 το πρώτο εξάμηνο του 2022.
Στο επόμενο διάγραμμα φαίνονται τα μετρητά που καίει η εταιρία σε ετήσια βάση (με εξαίρεση το 2024, που είναι ακόμη το πρώτο 6μηνο) από τις λειτουργικές της δραστηριότητες.
Στο επόμενο διάγραμμα φαίνεται πως οι ταμειακές λειτουργικές ροές διαρκώς βελτιώνονται ανά τρίμηνο και η εταιρία χρησιμοποιεί όλο και λιγότερα μετρητά για τις λειτουργικές της δραστηριότητες.
Η εταιρία διαθέτει στο ταμείο της 14,23 εκατομμύρια δολάρια, από 10,331 εκατομμύρια δολάρια στις 31 Δεκεμβρίου 2023.
Τον
Ιούνιο του 2024, η εταιρεία συγκέντρωσε περίπου 9 εκατομμύρια δολάρια μέσω offer ιδιωτικής τοποθέτησης στα 6,43 δολάρια ανά μετοχή.
Το χρέος της electroCore ανέρχεται σε 3,973 εκατομμύρια δολάρια και αφορά leasing. Οι συνολικές υποχρεώσεις είναι 10,883 εκατομμύρια δολάρια.
Όλες οι ενδείξεις συγκλίνουν πως η ElectroCore είναι μια συναρπαστική εταιρία στην οποία συνδυάζεται η
καλή διαχείριση του CEO με ένα εξαιρετικό προϊόν. Η αύξηση των
εσόδων κατά σχεδόν 70% ετησίως και ένα μεικτό περιθώριο κέρδους 86% είναι μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα περίπτωση.
Παράλληλα η διοίκηση εργάζεται για τη δημιουργία πρόσθετων ενδείξεων για το συνταγογραφούμενο gammaCore όπως PTSD, δηλαδή τη θεραπεία της διαταραχής μετατραυματικού στρες, της διαταραχής χρήσης οπιοειδών και άλλων κλινικών ενδείξεων.
Ο CEO καθοδηγεί πως η εταιρία θα καταστεί κερδοφόρος το 1ο εξάμηνο του 2025 και αυτό θα επιτευχθεί με περίπου 8,5 εκατομμύρια δολάρια σε έσοδα ανά τρίμηνο.
Τα "πράσινα" τα βλέπω για buy the dip στο άνοιγμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤετάρτη 13 Νοεμβρίου τα αποτελέσματα της ECOR.
ΑπάντησηΔιαγραφήH εκτίμηση των αναλυτών είναι 6,713 εκατομ δολάρια έσοδα.
Αν την έχω ""διαβάσει" σωστά τότε μπορεί να έχουμε μια νέα ADMA .
Μια χαρά ήταν τα νούμερα της ECOR. Η εταιρία συνεχίζει να πηγαίνει καλά.
ΔιαγραφήΌμως οι αναλυτές είχαν βάλει λίγο ψηλότερα το στόχο και ίσως αυτό ζορίσει λίγο την μετοχή. Σημειώνω εδώ ότι η διοίκηση δεν δίνει guidance για να πούμε ότι βγήκε εκτός στόχων.
Αν συνεχίσει η εταιρία με αυτόν τον ρυθμό σίγουρα θα γίνει η νέα ADMA μου. Προς το παρόν επιφυλάσσομαι.
Αναλυτές και διαγράμματα τα πετάω στα σκουπίδα.
Κύριε Τάκη όλο με κάτι πνευμόνια και νεφρά ασχολείσθε τελευταία, πολύ σπλάτερ που λένε και στο χωριό μου, δεν τα μπορώ. Τις προάλλες για παράδειγμα που απολάμβανα ένα εξαιρετικό πιάτο με καρδιά μόσχου γάλακτος βιολογικής φάρμας, αν άνοιγα το μπλογκ και διάβαζα για τα ανθρώπινα εντόσθια δεν θα μπορούσα να φάω. Αλλά επειδή η μύτη σας σπανίως οσμίζεται λάθος θα προσπαθήσω να βρω χρόνο να δω κι αυτές τις ιδέες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο chart είναι φοβερό μεν αλλά extended δε
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγοράζεται κάθε dip άφοβα
Κυματικα είναι impulsive wave....οοολα τα καλά
Μακάρι να πέσει δλδ
Όλη η περιφέρεια γερά ΚΑΤΩ.......Ισπανία...Πορτογαλία...Ιταλία...Δανία......
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο σκηνικό μοιάζει με bull trap και στην Αμερική
Θα το ανοίξουν full up.....και θα τους πιάσουν στη φάκα
Προσοχή με τον ενθουσιασμό!!
κε ΤΕΟ, δεν είναι όλα χειραγωγηση.
ΔιαγραφήΠροφανως επι Τραμπ η Ευρώπη θα αφεθεί κάπως στη μοίρα της και θα κοιτάξει τα του οικου του. Αυτό προεξοφλείται από αυτό που περιγράψατε. Και στηρίζεται και από τις κινήσεις στα νομίσματα.
January effect.
ΔιαγραφήΜε τον Τράμπ θα είναι ακόμη πιο δυνατό.
Κε Τάκη πόσο πιστεύεις θα επηρεάσει την GCT η εκλογή Τραμπ και η επιβολή δασμών στην Κίνα?
ΑπάντησηΔιαγραφήFREYR ανακοίνωσε πλάνο που δείχνει στρατηγική επανατοποθέτηση /αναδιάρθρωση. Εγώ το βλέπω θετικά και μάλλον θα μπω λόγω αποτίμησης.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://www.freyrbattery.com/news/freyr-battery-announces-transformative-acquisition-of-trina-solars-u-s-manufacturing-assets-actions-to-strengthen-board-of-directors-and-management-team
PGY news. ...: https://investor.pagaya.com/news-releases/news-release-details/pagaya-raises-1-billion-across-two-new-personal-loan-and-auto
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια upst τι βλεπετε αυριο; Θα κανει παιγνιο με τα αποτελεσματα;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΏρα να αλλάξει επίπεδο.
ΔιαγραφήΚαλα τα πηραν τα αποτελεσματα…!! Εως +20 στο after
ΔιαγραφήΠρώτη αναβάθμιση τιμής στόχου για UST από Piper Sandler σε 85$ από 31$. Μην ξεχνάμε όλοι και το 32% σορτ. Νομίζω ότι εδώ τυπώθηκαν ήδη τα προσκλητήρια για το πάρτυ που ξεκίνησε.
ΔιαγραφήΌποιος πουλάει θα μετανιώνει.
ΔιαγραφήΤο είπα απο τα προηγούμενα αποτελέσματα.
Ο βασιλιάς των αλγορίθμων fintech έχει επιστρέψει.
Ενα μεγαλο ευχαριστω στον Τακαρο για την επιμονη του και το μοιρασμα της γνωσης! Κυριε Τακη… καπελο…!
ΔιαγραφήULBI
ΑπάντησηΔιαγραφήΈτοιμη για big spark uppp
LUMEN
ΑπάντησηΔιαγραφήΚακά αποτελέσματα...μείον 8% στο premarket .....18% πάνω τώρα
Οπως σας ειπα κάτι τρέχει εδώ και το τσαρτ της είναι πολύ ανοδικο
Απογοήτευσε η APPS. Χαμηλότερα των προσδοκιών τα αποτελεσματα...-44%..
ΑπάντησηΔιαγραφήPACIFIC BIOSCIENCE (PACB)
ΑπάντησηΔιαγραφή(gene editing)
Το χαρτι έχει σφραγίσει τον ΠΑΤΟ....από όλες τις πλευρές
TEO TARGET 10$ σε πρώτη φάση
Ο πάτος φαίνεται να είναι μακροπροθεσμος
Κ Τάκη....δείτε τη πλιζ
Απο αυτές τις βιοτεχνικές κοιτάζω μόνο Abcellera την "palantir της βιοτεχνολογίας".
ΔιαγραφήΤώρα γιαυτή την PACB δεν μπορώ να αποφανθώ αν αυτό που κάνει έχει κάτι το εξαιρετικά ιδιαίτερο που θα φτιάξουν τα νούμερα.
Rxrx, καλύτερη επιλογή από Ab Cellera κατά την γνώμη μου, με την επικείμενη συγχώνευση θα έχει τεράστιο pipeline. Η Pacbio είναι στον χώρο του genome sequencing, χαρτογράφηση ιδιώματος, και ειδικά του whole genome. Ανταγωνίζεται την Illumina και την Oxford Nanopore, αλλά ο χώρος δεν έχει φέρει τα ανάλογα έσοδα που πιστεύαμε πριν από 3 χρόνια.
ΔιαγραφήΕίχα ασχοληθεί με την
electropore τα χρόνια του covid, όπου είχε λάβει έγκριση για την καταπολέμηση των αναπνευστικών προβληματων από covid (θεός φυλάξει) και θυμαμαι ότι το μηχάνημα κόστιζε $600 τον μήνα και μετά τον μήνα σταματούσε να λειτουργεί αν δεν πλήρωνες.
Καλως τον Γιαννη! Η Illumina παντως που μου υπεδειξες εχει κανει φοβερη πορεια και αθορυβα…! Απο τα 100$ εφτασε μεσα σε μερικους μηνες τα 150$! Κριμα να μην εχω βαλει παραπανω!! Που την βλεπεις να φτανει;
ΔιαγραφήΑυτή την κρατάς και όπου βγει. Είναι τοποθετημένη στην αγορά ως παγκόσμιος ηγέτης του χώρου, ο ανταγωνισμός απαρτίζεται από πολύ μικρότερες εταιρίες, οπότε αν ο χώρος του sequencing συνεχίζει να κερδίζει έδαφος, τόσο μεγαλύτερα τα οφέλη για την Illumina. Αν θές οπωσδήποτε μια τιμη, σε πρώτη φάση υπάρχει ένα gap στα $200 που πρέπει να καλυφθεί. Οι προσδοκίες μου όμως είναι για αρκετά ψηλότερα τα επόμενα χρόνια.
ΔιαγραφήThank you! 🙏
ΔιαγραφήΚύριε Τάκη στο τομέα των plant based dairy έχουμε μια παλιά γνώριμη την Oatly. Αναμένεται το 2025 να γίνει κερδοφόρα. Σήμερα έχει αποτελέσματα και θεωρώ ότι μπορεί να έχουμε εδώ ένα μικρό διαμάντι καθώς το γάλα βρώμης αποκτά όλο και περισσότερους καταναλωτές! Εάν έχετε χρόνο ρίξε της μια ματιά..
ΑπάντησηΔιαγραφήΜια ματιά όπως είπατε ...
ΔιαγραφήΑυτή είναι ένα μάτσο χάλια. Αποκλείω να γίνει κερδοφόρα το 2025 . Μου μοιάζει ότι είναι υπό κατάρρευση η εταιρία.
Η μια ματιά που έριξα μου λέει ότι θέλει πολύυυυυ δουλειά για να εξυγιανθεί. Το μόνο που κάνει καλά είναι η εταιρία να καίει μετρητά.
κύριε Τάκη λίγα λόγια και σταράτα , τι λέτε η palantir σε 1-2 χρόνια μπορεί να δει τι τιμές? τίποτα 300αρια και να φιγουράρει δίπλα δίπλα με καμία amazonara??
ΑπάντησηΔιαγραφήΝο1
ΔιαγραφήΣε κεφαλαιοποίηση.
Πιο σταράτα δεν γίνεται.
Σύντομα θα λέμε Mag8, αντί Mag7.
Όλοι, όπως με τη Nvda, πριν 2 χρόνια θα λένε φουσκα και ακριβή αποτίμηση ... όπως έλεγε ο άσχετος γκουρού της NVDA που προέβλεπε 50 και αυτή από τα 100 πήγε 1000.
Ποιος είναι αυτός ο γκουρού κε Τάκη;
ΔιαγραφήΕίναι αυτός που έβλεπε φουσκίτσα την UPST στα 20 και δεν καταλάβαινε τι κάνει.
ΔιαγραφήEBS
ΑπάντησηΔιαγραφήΧαρταρα....τεχνικά και θεμελιώδη
Καλησπέρα μήπως πρέπει να βλέπουμε και αυτόν τον κλάδο SMR
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ τον έχω δει και επέλεξα την OKLO από τα 7 ευρώ αλλά δεν εκμεταλλεύτηκα πλήρως το momentum. Από αυτά που έχω δει ωστόσο, μακροπρόθεσμα θα πήγαινα με την OKLO. Φυσικά θα περιμένω διόρθωση για να ξαναμπώ καθώς θεωρώ ότι δεν θα διατηρηθεί αυτή η αποτίμηση για πολύ όντας η εταιρεία ακόμα σε pre-revenue φάση.
ΔιαγραφήΚ Τακη εν οψει αποτελεσματων μπορειτε να την δειτε?
ΑπάντησηΔιαγραφήΝομιζω αδικειται
https://finviz.com/quote.ashx?t=SNOW&ty=c&ta=1&p=d
Δεν την έχω μελετήσει.
ΔιαγραφήΚάθε φορά λέω ας ξεκινήσω τη SNOW και μόλις ανοίγω τα κιτάπια και βλέπω αυτές τις ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ τεράστιες ζημιές, κάνω κοπάνα και κλείνω τα βιβλία.
Αυτο το App.. k ειχατε κανει αναλυση σε τιμη κατω απο 20$ αν δεν κανω λαθος!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤιμή κτήσης 12
ΔιαγραφήΈξοδος 23 για να την πάρω πίσω στα 18 ... αλλά πήρα, να μην σας πω τι.
Η τιμή στόχος είναι τετραψήφιος.
FINVOLUTION (FINV)
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://uploads.disquscdn.com/images/5d1d511fb0dae29cf42c2da927aad7064098d50b5241ba7438b7a2f2b9de89ee.png
UPST
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο chart μου δεν το δέχεται αυτο που κανει η μετοχη στο aftermarket- premarket
Ειναι κατι ανώμαλο και θα πρεπει να διορθωθεί
Διοτι αν συνεχίσει ετσι ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΤΑΥΡΟΣ ΣΤΗ ΜΕΤΟΧΗ...κατι κακο θα συμβει
με λιγα λογια οπως εχω ξαναπει το bullish scenario δεν θελει ΑΠ απο εδω αλλα πλαγια κατω
ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΜΠΙΓΚ ΑΠΠΠΠΠΠΠΠ
Κύρι ΤΕΟ
ΔιαγραφήΤόσο καιρό μόνο bull δεν είστε στη μετοχή.
Άρα....τσάμπα τα βάζω τα διαγράμματα
ΔιαγραφήΕίτε δεν τα βλέπετε είτε δεν τα καταλαβαίνετε
Περίληψη: Τι έχω πει...
Για να ξεκινήσει ένα bull trend ένα χαρτί..το πρώτο κύμα από τα απόλυτα χαμηλά θα πρέπει να το κάνει impulsive.(12345waves)..οπως πχ η ML..και όχι corrective (abc)...όπως η UPST
Άρα...η UPST έχει ένα υπόλοιπο πλάγια κάτω...και μετά THE FUCKING BIG UPPPP ....LONGTERM
Αν όμως συνεχίζει πάνω από εδώ...δεν έχει πια BULL TREND μπροστά της αλλά μόνο ένα ΑΠΠΠ σαν κυμα C πάνω....και ταλαιπωρία στη συνέχεια
Σήμερα....Δευτέρα -Τρίτη θα μας δείξει
Άρα τι είπα..?
BULL κίνηση θα θέλει πρώτα κάτω...και μετά πάνω
BEAR κίνηση θα συνεχίσει πάνω και μετά ταλαιπωρία μεγάλη πλάγια κάτω
κε ΤΕΟ, δεν τα βάζετε τσάμπα. Απλά μερικοί από εμάς έχουμε μερικές φορές άλλη άποψη. Προφανως θα ακολουθήσουμε τη δική μας. Αλλες φορές συμπίπτουμε, άλλες όχι. Συνεχίστε εσείς, παρακουλουθούμε εμεις.
ΔιαγραφήTην U την παρακολουθειτε ακομα? Τι γινεται εκει? Εβγαλε κ αποτελεσματα αρκετα πανω απο τις εκτιμησεις ειδα κ δεν λεει να ξεκολλησει απο τον πατο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑφήστε τα ψοφίμια.
ΔιαγραφήΝα πω άλλη ιδέα.
Να παίρνετε HIMS ... είμαστε για πολύ μεγάλα πράγματα εδώ.
Το επόμενο Thread θα το αφιερώσω για πάρτι της.
αν σηκώσετε thread κε Τακη, σημειώστε και καμια διαφορά με την Tdoc.
ΔιαγραφήΗ TDOC δεν έχει ανάπτυξη.
ΔιαγραφήΧωρίς ανάπτυξη δεν πας πουθενά στην Αμερική.
Θα έλεγα ότι η μετοχή είναι υποτιμημένη, αλλά πρέπει να ξαναμπεί σε τροχιά ανάπτυξης.
Tην επαιζα ως spac. Μετα ελιωσε αλλα εχει επανελθει δυναμικα κ με νουμερα! Ειστε μεσα απο τοτε η μπηκατε προσφατα?
ΑπάντησηΔιαγραφήΑφήστε εμένα.
ΔιαγραφήΗ εταιρία είναι για Χ 50
Δεν θελω να ειμαι αδιακριτος..!! Απλα ρωταω την αποψη αν ειναι για αγορα Τωρα (τεχνικα κυριως) μιας κ τα νουμερα ειναι φοβερα.
ΔιαγραφήΕπισης μου ειπατε για την περιπτωση της APP γι αυτονπηρα το θαρρος να ρωτησω ποσο καιρο ειστε μεσα μιας κ απειχα καιρο..
Σας λέω είναι μια δυνητική επιλογή για Χ50.
ΔιαγραφήΣυγχαρητήρια για UPST !!! Πάντα επιτυχίες. Σχετικά με Ηims τι λες κ. Τάκη για το παρακάτω σχόλιο ( απο TWITER μεριά) ....The elephant in the room .Stock based compensation. Share count increased 10% YOY. That is not sustainable.
ΔιαγραφήΥ.Γ
ELON MASK , έδωσε 50 εκ για προεκλογικό αγώνα και πήρε πίσω ( από αυξήσεις στις αποτιμήσεις μετοχών ) καμία 30 billion ..και έχει ο Θεός .
Είναι άσχετος ο τουιτεράς.
ΔιαγραφήΕυτυχώς που στις αγορες κυκλοφορούν κυτίως τέτοιοι για να κερδίζουμε ευκολότερα εμείς.
Ούτε που μπιρεί να φανταστεί τι του έρχεται ... στο μέλλον.
ΤΑΚΗΣ ΤΑΚΗΣ ΤΑΚΗΣ !!!!!! κ.Τάκη θερμή παράκληση .. μια μέρα που θα έχεις κάτι άλλο να κάνεις, να περάσω να πάρω την μαγική κρυστάλλινη μπάλα ... για λίγο , θα σου την ξαναφέρω πάλι .
ΔιαγραφήΥ.Γ
Χωρίς πλάκα ,πιστεύω πως πρέπει το blog να διδάσκεται από το Δημοτικό σχολείο στα παιδιά μας ....όπως πιστεύω επίσης πως κανείς δεν θα μπορεί ( ίσως πέραν της τεχνητής ) να ξεπεράσει ένα Ελληνικό μυαλό στις επενδύσεις, μόνο όμως μετά από την κατάλληλη εκπαίδευση . Αυτός ίσως είναι ο μοναδικός πλούτος που μας απέμεινε ..
Υ.Γ 2
κ.Τάκη αν θες απαντάς , πόσο χρονών είσαι ? ( έχω τους επενδυτικούς λόγους μου που ρωτάω ,για να κάνω τους υπολογισμούς μου ) . ΘΑ ΕΠΑΝΈΛΘΩ ΙΣΩΣ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΗ ΦΑΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ..
Υ.Γ 3
Άσε που οι εισηγμένοι μας θα έπρεπε να σου έχουν κάνει όλοι τους άγαλμα ( χρυσό στο ελάχιστο ) με το ΔΩΡΕΑΝ ξεστράβωμα που προσφέρει το blog !!!
Μιλάμε για επαγγελματικό ωκεανό γνώσεων και πληροφοριών .
Ειλικρινά ,προσωπικά είμαι υπόχρεος κ.Τάκη με αυτά που έχω διαβάσει στο Blog .Να σαι πάντα καλά.
Τέλος να ξέρεις πως η Aspi ίσως σπάσει όλα τα κοντέρ .. αν βγεί το σενάριο ( θολό το τοπίο όμως προς το παρόν ) !!
Και για αντιστάθμιση HIMS ( μια από τις δυο θα μας κάνει πολύ πλούσιους).
Προσωπικά θα εμπιστευόμουν την μυτόγκα του Τάκη . ( για αυτό κατέχω και τις δυο)
NA ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ ΕΠΙΣΗΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΣΤΟ BLOG ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΛΥΤΙΜΗ ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥΣ .
Καλό βράδυ στην παρέα !
ASPI
ΔιαγραφήΜικρό κίνδυνο έχει τη δεδομένη χρονική στιγμή εδώ. Μόλις ολοκληρώθηκε και το OFFER στο 6,75.
Ήθελα να πάρω στο πισωγύρισμα που έκανε μέσα στη βδομάδα, αλλά κάπου ξεχάστηκα, κάπου δεν την έχω μελετήσει ακόμη πολύ καλά ... τέλος πάντων δεν πήρα κομμάτια. Μπορεί όμως και να μπω κάποια στιγμή.
Μπορεί να μην έχω ASPI .. έχω όμως ECOR.
Θα μου πείτε τι σχέση έχουν αυτές οι δύο. Σαν εταιρίες καμιά. Απλώς αυτός που πρότεινε και παρουσίασε την ASPI και την έκανε γνωστή είναι ο ίδιος που πρότεινε κατόπιν την ECOR.
Την ECOR την ξέρω καλά ... έχει πολύ μεγάλες πιθανότητες να γίνει η νέα ADMA μου.
Κανει μεγαλες διακυμανσεις ισως λογω του οτι μπηκε ως πρωην spac. Τωρα βλεπω ειναι σε σημεια αντιστασης? Παντως τα νουμερ κ growth μαμανε...
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://finviz.com/quote.ashx?t=HIMS&ty=c&ta=1&p=d
Παίζει λίγο περίεργα στο ταμπλό.
ΔιαγραφήΑλλά θα τους "μ@μήσουν" όλους τους σορταδορισκους ... βλέπετε όπως Upst & Root.
Εχει μεγαλο short ποσοστο και αυτη. Περιεργο γιατι τα νουμερα της ειναι πολυ καλα! Μπορει παντως να ειναι περιπτωση αναλογη της App κ παλιοτερα της Celsius σε αποδοσεις.
ΔιαγραφήΗ αλλη που παιζαμε μετα την πανακριβη εξαγορα που εκανε δεν εχει σηκωσει κεφαλι..
H ML τελικα εδωσε πολυ μεφαλη αποδοση μες την εβδομαδα. Βγαλαμε καλα αλλα καπου ενοιωσα οτι μας τα πηραν νωρις! τελος παντων αν κανει κανα γυρισμα την ξανακοιταμε...
Κ Τακη θα ηθελα να ρωτησω σε ποια χαρτια εχετε εστιασει την τρεχουσα περιοδο, ειτε σε long μακροπροθεσμες θεσεις ειτε για πιο trading mode. Εχουν αναλυθει τοσες πολλες περιπτωσεις εδω απο οταν εστιασατε στην Αμερικη που καποιες φανταζομαι τις εχετε αφησει πισω πια. Κ δεν αναφερομαι φυσικα μονο στα πρωην spac.
Το ζηταω επειδη απειχα καιρο κ θελω καπου να εστιασω την προσοχη μου, ειδικα κ μετα τη νικη Τραμπ.
Ευχαριστω
Hims or Ecor για το στοιχημα εν οψει αποτελεσματων κ μετα και στην αλλη?
ΔιαγραφήΔιαβαζω κ για τις δυο μες το ΣΚ.
Κύριε Ανδρέα
Διαγραφή1) Αγαπάμε σορτάδακιδες, λατρεύουμε τα διαγράμματα που δείχνουν κάτω.
Αυτά ανεβάζουν βιαίως τις μετοχές μας. Τα λατρεύουμε ... αρκεί βεβαίως ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΜΑΣ ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ.
Οπότε οι σορτάκιδες με αφήνουν παγερά αδιάφορο.
2) Ξεχνάμε την ML. Η μετοχή είναι για 100 και πάνω. Σας είπα .. είχα μπει για κάτι γρήγορο, την πάτησα την ώρα των αποτελεσμάτων και δεν διάβασα καλά την τελική γραμμή.
3) Σας το είχα πει και την προηγούμενη φορά που είχαμε μιλήσει εκτενώς και λιγάκι είχαμε παραξηγηθεί. Αριστερά και πάνω απο τα σχόλια βάζω τις εταιρίες που οι μετοχές τους είναι (για εμένα πάντα) μακροπρόθεσμες για διακράτηση. Δεν πωλείται τίποτα σε αυτά τα εξευτελιστικά χαμηλά νούμερα. Επιτρέπεται μόνο ένας αριθμός μετοχών για trade. Έχω ήδη 7 επιλογές ... θα μπει και η HIMS εκεί!!
4) ECOR θα δούμε και τα αποτελέσματα. Για εμένα έχει μεγάλες πιθανότητες να γίνει η νέα; ADMA μου.
For ur info
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://youtu.be/IEj43uLbDmw?si=HBjohfpo7-B98jlY
CEO David Girouard said Upstart is "back in growth mode."
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλό και όμορφο Σαββατοκύριακο σε όλους τους φίλους και συνεπενδυτες. Ευχαριστούμε τον κ Τάκη που την ανέδειξε και συνέχιζε να την πιστεύει.
Καλά τη βλέπουμε τώρα αλλά κάτω από τα 30€ και τα 20€ ήθελε να έχεις άντερα όχι μόνο για να αυξήσεις αλλά κ να διατηρήσεις. Το μόνο που ζαλίζομαι λίγο και σκέφτομαι να τριμάρω.
CLFD, INGN πως βλέπετε τα αποτελέσματα?
ΑπάντησηΔιαγραφήΚ. Τακη καλησπέρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑναφερατε την pgy και μπηκαμε εκει κοντα στα 9,80. Ειχατε πει κοντα στα 13 για εξω. Σε 4 μερες βγαινουν αποτελεσματα. Να βγουμε και μεις ή να περιμενουμς τα αποτελεσματα?
Pagaya
ΔιαγραφήΜε τα αγαπημένα της δρομολόγια. Μας έχει δώσει με τα πάνω, κάτω της μάτσο λεφτά.
Θυμίζω η Pagaya δεν έχει καμιά σχέση με UPST.
Στα αποτελέσματα περίμενα ότι θα ήταν κάπου στα 14 με 15.
Περιμένω και εδώ έκρηξη της μετοχής ... επειδή όμως δεν είναι UPST και έχει μέσα τους μάτσο memeδές στα αποτελέσματα ... εγώ δίνω και τα τελευταία μου κομμάτια. Λίγο πριν, λίγο μετά δεν ξέρω ακόμη ....
Ευχαριστω κ.Τάκη. Με καλύψατε...
ΔιαγραφήZVIA 33%..?? Μαλλον θα ηταν το ποτο του Ντόνυ και δεν το γνωριζαμε!!
ΔιαγραφήΚαλησπέρα sir Τάκης!
ΔιαγραφήΤο ότι δεν γράφω κάτι δεν σημαίνει ότι δεν παρακολουθώ το ιστολόγιο... ανελλιπώς θα έλεγα. Χαιρετώ όλη την παρέα!
Επειδή έχω το ίδιο δίλλημα με εσάς για την pgy...το ένστικτο μου με την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων θα έχει την ίδια συμπεριφορά με την sofi ως πρώην spac. Έχω αρκετά μεγάλη θέση και το δίλλημα είναι μεγάλο...η μ@κ@κια μου είναι που δεν το έκανα στα πάνω-κάτω που λέτε και να πάρω upst...κανε με μάγο να σε κάνω πλούσιο. Καλό βράδυ!
H Pagaya να θυμίσω είναι ο Νο1 τιτλοποιητής ενυπόθηκων δανείων στις HΠΑ. Ότι δάνεια χορηγούνται απο την πλατφόρμα της και του partners της υποχρεούται να συμμετέχει με 5%.
ΔιαγραφήΘα πάει σε πολλαπλά offer στο μέλλον για να βρει τα απαραίτητα κεφάλαια μέχρι να ωριμάσει σαν εταιρία και να βρίσκει κεφάλαια απο τις χρηματοροές της.
Το θυμάμαι το σχόλιο σας το έχετε ξαναπεί. Σκέφτομαι να δώσω το μεγαλύτερο μέρος αγορασμένα στα 9,71 και να κρατήσω μια μικρή θέση, να την παρακολουθώ.Ευχαριστω!
ΔιαγραφήUPSTART HOLDING
ΑπάντησηΔιαγραφήοταν βλεπεις ΜΟΝΟ κινήσεις abc.....δεν σκέφτεσαι BULL ΜΑΡΚΕΤ
An to A=C σημερα τελειωσε το πανω C-wave στο 81.5$
https://uploads.disquscdn.com/images/3e72865046501ecdc8bb1275f577132373e656792760aeb6ccd14e77a63febae.png
SEZL
ΑπάντησηΔιαγραφήεδω εγινε το ελα να δεις.....τι ΑΠΣΤΑΡΤΙΑ...και τι ΠΑΓΑΓΙΕΣ.....!!
Καλημέρα , κ.Τάκη τι λέτε για RSI Rush Street ex spac αδάνειστη ,γύρισε σε κέρδη με καλή ανάπτυξη , έχει πρόγραμμα επαναγοράς μετοχών νομίζω
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://ir.rushstreetinteractive.com/news/news-details/2024/Rush-Street-Interactive-Announces-Third-Quarter-2024-Results-and-Raises-Full-Year-Guidance/default.aspx
δείχνει να διορθώνει προς το παρόν.
Αγόρασα και RIVIAN άντεξε εύκολα στα 10$ το ελαφρώς κακό τρίμηνο με όγκους και με TRUMP +MUSK μπροστά θα ωφεληθεί ο κλάδος
K Τακη την four την εχετε ακομα? Εν οψει αποτελεσματων πως βλεπετε ενα στοιχημα εκει? Απο νουμερα κ δεικτες καλα παει βλεπω. Ειναι βεβαια στα υψηλα της..
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο μόνο της ελάττωμα είναι ότι ο CEO δεν την άφησε την μετοχή του να πέσει οπότε τα ανοδικά της περιθώρια δεν ήταν και πολύ μεγάλα.
ΔιαγραφήΕγώ την κρατάω από $40, είχα πει θα την ξαναδώ στα $120. Για τους λάτρεις των σχηματισμών πάει να κάνει και έναν τεράστιο σχηματισμό διπλού πυθμένα με στόχο κοντά στα $170 τώρα.
ΔιαγραφήButterfly Network
ΑπάντησηΔιαγραφή1- chart...technicals....super
2-growth (που κοιταω )...full intact
3- θεμελιώδη καλά που πάει για πολύ καλυτερα
4- αποτίμηση σε αρχικό στάδιο
5- expectations...fully upward
Αξίζει μια ματιά...!!
HITI
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι η δεύτερη φορά που αναφέρομαι για τη μετοχή
Ο κλάδος είναι δύσκολος αλλά αυτή η εταιρεία διαφέρει
Τα τεχνικά είναι bottoming out at early stage (super)
GRAB...αξίζει νομίζω
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα τεχνικά είναι σούπερ
Σχετικά με το Grab
Η Grab είναι μια κορυφαία υπερεφαρμογή στη Νοτιοανατολική Ασία, η οποία δραστηριοποιείται στους τομείς των παραδόσεων, της κινητικότητας και των ψηφιακών χρηματοοικονομικών υπηρεσιών. Εξυπηρετώντας περισσότερες από 700 πόλεις σε οκτώ χώρες της Νοτιοανατολικής Ασίας – Καμπότζη, Ινδονησία, Μαλαισία, Μιανμάρ, Φιλιππίνες, Σιγκαπούρη, Ταϊλάνδη και Βιετνάμ – Το Grab δίνει τη δυνατότητα σε εκατομμύρια ανθρώπους καθημερινά να παραγγείλουν τρόφιμα ή παντοπωλεία, να στείλουν πακέτα, να κάνουν βόλτα ή ταξί, να πληρώσουν για ηλεκτρονικές αγορές ή πρόσβαση σε υπηρεσίες όπως δανεισμός και ασφάλιση, όλα μέσω μιας μόνο εφαρμογής.
Η αληθεια ειναι με τρωει το χερι μου να μπω πριν τα αποτελεσματα αλλα απο τα 8 εχει καινει ηδη μεγαλη κουρσα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠως το βλεπετε σα σεναριο?
https://finance.yahoo.com/news/electrocore-inc-ecor-bull-case-215134670.html
Κύρις Ανδρέα ... Αν μελετήσατε και το δικό μου thread-ανάλυση-παρουσίαση της ECOR νομίζω ότι είναι εμφανές ότι την έχω μελετήσει την παραπάνω ανάλυση. Είναι ολοφάνερο αφού κάποια πράγματα που αναφέρονται εκεί τα έχω συμπεριλάβει και στο δικό μου thread.
ΔιαγραφήH ECOR ακόμη έχει ρίσκο. Είναι σαν να αγοράζει κάποιος HIMS στα 8 και 12 δολάρια πριν ακόμη ξεκαθαρίσουν τα πράγματα. Τώρα όμως που όλα είναι ξεκάθαρα δεν υπάρχει ρίσκο, αλλά μόνο up up uppppp. Βέβαια η τιμή είναι διπλάσια απο τα 8 με 10 δολάρια. Μιλάω για τη HIMS.
Κάπως έτσι είναι η ECOR σήμερα. Σε μερικά τρίμηνα θα ξέρουμε ...
Εγώ δεν σας το κρύβω στο 13,65 της ECOR την Παρασκευή τους έδωσα κομμάτια ... για να έχω την μετοχή όσο γίνεται φθηνότερα, μέχρι να εξαληφθεί το όποιο ρίσκο υπάρχει τη δεδομένη στιγμή.
Αν η ECOR τα επόμενα τρίμηνα πάει εξαιρετικά .... τότε ΝΑΙ το λιγότερο που μπορεί να έχει είναι μια κεφαλαιοποίηση 250 με 300 εκατομμυρίων δολαρίων και θα γίνει η νέα ADMA μου.
Ελπίζω να σας κάλυψα.
Kυριε Τακη ειστε δυνατος παιχτης!! Αυτο εχω να πω...
ΔιαγραφήOχι μονο εχετε "φοβερο ματι" αλλα κ ακομα καλυτερα τρομερη "διαχειριση ψυχολογιας" που στην Αμερικη ειναι ακομα πιο βασικο μιας κ ολα κινουνται ταχυτατα. Μονο αν εχεις ασχοληθει στην αγορα αυτη μπορεις να το καταλαβεις κ καλως ή κακως δεν ειναι για ολους..
Και δεν μιλαω μονο για την "διαφωνια" που ειχαμε παλιοτερα αναφορικα με τη Root (που εκ του αποτελεσματος ειχατε δικιο), ή την επιμονη σας στη Λεμοναδα, στην Upstart τοσα χρονια (που εφτασε να πεσει κατω απο την τιμη εισαγωγης οταν πρωτομπαιναμε σε σχεδον τριψηφια νουμερα κ θεωρουσαμε απιθανο τοτε το ενδεχομενο να κλεισει ανοδικα γκαπ ποσο μαλλον να ξαναδει τιμες εισαγωγης).
Aκομα κ προσφατα με την Palantir η οποια εφτασε στα 6 κ κανατε αναλυση τις προαλλες με αποψη που ανεφερε οτι δεν πουλιεται σε κανενα νουμερο!! Το ιδιο παλιοτερα κ με την Nvidia που ενω ειχε κανει ηδη κουρσα κ παρολαυτα αναφερατε τιμη 1000 προ split.!! Καινολους τοσους σημεεινους κολοσσους θα τους ειχατε
Η τελευταια με την Αpp την οποια αναδειξατε κ που γραψατε οτι δωσατε κ τωρα την βλεπουμε 10× ή παλιοτερα τη celsius.
Ειναι μεγαλο ταλεντο στο πως διαχειριζεστε τις καταστασεις κ στα θετικα κ στα αρνητικα (που εχουμε φαει κ απο αυτα ηττες απο τις αρχες του 2020 που ασχοληθηκαμε αλλοι περισσοτερο κ αλλοι λιγοτερο με την Αμερικη).
Θεωρω οτι αν ειχατε μεταπηδησει στην Αμερικη αμεσως μετα το δικο μας "αμερικανικο ονειρο" του 99, θα εισασταν διεθνους εμβελιας παιχτης!
Οι περισσοτεροι εχουν μαθει να σκεφτονται σε ορους ψωροκωσταινας (τα ζωα μου αργα) κ ειναι δυσκολο ψυχολογικα κυριως να διαχειριστουν το πως κ με τι ταχυτητα κινειται μια αγορα σαν την αμερικανικη ανεξαρτητα αν εχουν γνωσεις!
Σταματαω εδω 😎
Κατι τελευταιο...
ΔιαγραφήΜιας κ απο παλιοτερα εχετε εκφρασει θετικοτατη αποψη για το Btc κυριως κ τις τιμες που μπορει να σει στο μελλον (δεν ξερω αν εχετε ασχοληθει με το ethe κ λοιπα cryptos) πως κ δεν εχετε εστιασει αν οχι στις εταιριες mining (οι οποιες εχουν υψηλοτατο κοστος παραγωγης ειδικα μετα τα 2 τελευταια halving κ βασικα ολες ζημιογονες ειναι -ειχα διαβασει προ μηνων μια αναλυση για τη riot που ανεφερε κοστος εξορυξης πανω απο 70Κ- στον M. Saylor κ τη Microstrategy?
Aπο αρχες του ετους ειναι η μετοχη με τις μεγαλυτερες αποδοσεις κ ο συγκεκριμενος αν διαβασατε στοχευει σε ενα πλανο που ονομασε plan 21/21 με στοχος την αγορα αλλων 42 δις $ σε Btc την επομενη 3ετια.
Βασικα διαβαζω οτι θελει να μετατρεψει την εταιρια σε Bitcoin Treasury Company.
Στα κρυπτονομίσματα ΔΕΝ είμαι ειδικός.
ΔιαγραφήΌμως τονίζω στους φοιτητές μου, εδώ και μια διετία, ότι όταν πάει στα 150.000 δολάρια ή κάπου εκεί καλό θα είναι να το ξανασκεφτούν διότι πιστεύω ότι εκεί θα είναι η κορύφωση αυτού του ανοδικού κύκλου.
Εκεί θα ακούν και θα διαβάζουν πολύ μεγαλύτερα νούμερα ... που μάλλον θα τα δουν στον επόμενο ανοδικό κύκλο και όχι σε αυτόν.
K. Tάκη αυτο που γραφει στη degiro "aνοιχτές διαδικτυακές φόρμες:
ΔιαγραφήΥποβάλετε αίτηση για μειωμένο συντελεστή παρακράτησης φόρου σε αμερικανικές επενδύσεις" μπορειτε να μου πειτε τι ειναι και αν πρεπει να το κανω. Σας ευχαριστώ για την κατανόηση σας.
Δε κάνω πράξεις απο degiro.
ΔιαγραφήΔεν ξέρω τι είναι;
KULR
ΑπάντησηΔιαγραφήΜια μικρουλα σε αναπτυξιακή τροχιά σε καλό σημείο εισόδου
BLND (fintech)
ΑπάντησηΔιαγραφήBottoming out chart
Ο κλάδος ευνοείται από μείωση επιτοκίων...Trump growth stocks...κλπ κλπ
TI ΛΕΤΕ SIR TAKI GIA Sofi? ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΡΑΛΑΚΙ?
ΑπάντησηΔιαγραφήWGS
ΔιαγραφήΚάποια κορυφή και reversal κάτω... έχουμε εδώ πέρα
ΑπάντησηΔιαγραφήExtended όλα τα small caps
Καλύτερες τιμές εισόδου παρακάτω
Πολλά γκαπα-γκουπα και εόυφορια φουλ
Στις μαριχουάνες αντίθετα ... ξεπατωθηκαν sell, sell and selllllll.
ΔιαγραφήΠολύ δυστυχία εκεί.
Τι να κάνουμε τώρα; Να αγοράσουμε μαριχουάνες επειδή πέφτουν;
Εγώ βλέπω να πλησιάζουμε σε melt up. Κι αν χάσουν μετά ένα 10-15% τα μεγάλα για πλάκα πόσο θα χάσουν τα δικά μας; Άσχετα που προσπαθώ να τα παίρνω φθηνά. Όσο για τις μαριχουάνες, εγώ εγώ ετοιμάζομαι να ξαναφουμάρω σιγά σιγά.
ΔιαγραφήΕκπληκτικά αποτελέσματα απο MNDY και ZETA.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌμως θέλετε ότι οι μετοχές έχουν υπεραποδώσει ή βρήκαν την τελευταία τριχιά της ουράς των αλόγων που ήταν λίγο στραβή για να μην τους αρέσει το άλογο ... και οι μετοχές δίνουν ευκαιρίες.
Αποτελέσματα PGY:
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://finance.yahoo.com/news/pagaya-reports-third-quarter-nine-121900404.html
Δεν αντιδρά θετικά η αγορά σε αυτά στο pre market.
Τον ηπιαμε
ΔιαγραφήΠροκαθορισμένα δρομολόγια Pagaya.
ΔιαγραφήΣτα αποτελέσματα δεν καθόμαστε μέσα ... 1,5 χρόνο αυτό κάνει.
OFFERING 425+75 εκ. από UPST.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://finance.yahoo.com/news/upstart-announces-proposed-private-offering-115500494.html
SUPER
ΔιαγραφήΤιμή μετατροπής 91,99.
Δεν μπορώ να καταλάβω κ. Τάκη γιατί στο pre market δεν αντιδρά θετικά η μετοχή.
ΔιαγραφήΠοιοί οι memeδες;
ΔιαγραφήΑυτοί ακόμη ψάχνονται ... Δεν έχουν καταλάβει και όλο γκρίνια είναι.
Εγώ μπήκα στο premarket για ένα γρήγορο μέχρι το βραδυ
ΔιαγραφήΈχω ακολουθήσει ... κοιτάζω το 1,8.
ΔιαγραφήΣε ποια αναφερεστε?
ΔιαγραφήΔρν βλεπω η Hims να γυρναει..πλεον καθε πισω ειναι η φορα για νεα υψηλα μου φαινεται 🛫
Μπερδεύτηκα κύριε Ανδρέα.
ΔιαγραφήΤο έγραψα αλλού.
Την APPS εννοούσα.
Και UPST μπήκα με τα ttadeρίστικα κομμάτια μου ξανά.
Πηρα κ εγω σημερα στο premarket. Δεν νομιζω πέον να κλεισει τα ανοδικα γκαπ η Up (up up up).
ΔιαγραφήΤα ανοδικά γκαπ ανοίγουν κατόπιν σημαντικών ειδήσεων ή πολύ δυνατών αποτελεσμάτων και αυτά δεν πρέπει να κλείνουν, διότι αν κλείσουν ακυρώνουν το γεγονός και τότε οι σοφοί επενδυτές σκέπτονται όχι να αγοράσουν, αλλά να αποχωρήσουν.
ΔιαγραφήΌλα τα υπόλοιπα γκαπ πρέπει να κλείνουν.
Τι τιμή στόχο πώλησης έχετε για τα tradeρίστικα κομμάτια σας στην UPST κύριε Τάκη;
ΔιαγραφήΑυτο εννοουσα οτι εχει αλλαξει ροτα κ μαλιστα απο τα αποτελεσματα του Αυγουστου και το 1ο δυνατο γκαπ απο οπως το κοιταζω τωρα.
ΔιαγραφήΔυστυχως το διαστημα Μαρτιου εως ουσιαστικα τελος Οκτωβρη απειχα οπως εχω ξαναπει τελειως λογω επαγγελματικων υποχρεωσεων σε τελειως αλλο κλαδο.. Οποτε 🏃♂️🏃♂️🏃♂️ να προλαβω τωρα😁
Θα σας πω στο κλείσιμο κύριε Ανδρέα.
ΔιαγραφήUPST....με τι τιμή αγοράς την έχετε κ. Τάκη?
ΔιαγραφήΚαι πριν ο λέκτωρ λαλήσει τρεις η apps +11 % θα τους πάρουμε τα σωβρακα κ Τάκη Δεν δίνω λεπι εδώ κάτω απο4-5
ΔιαγραφήΚύριε Olymp την UPST με τα τόσα πετυχημένα trades που ευτυχώς έχω κάνει, μπορεί να την έχω και δωρεάν.
ΔιαγραφήΚύριε Μάνο
Μην ενθουσιάζεστε. Να φτιάξουν τα νούμερα και δεν την χάνουμε. Προς το παρόν τοίχο, τοίχο.
UPST
ΔιαγραφήΕγώ πιστεύω ότι στα επόμενα αποτελέσματα θα είναι πάνω απο 100.
Διαγραμματικά, θέλω να μείνει λίγο σε αυτά τα επίπεδα για να φτιαχτεί το δεξί χερούλι της κούπας και όπως μου ανέλυσε φίλος και συνεργάτης αυτο θα δώσει τιμή στόχο τα 125 δολάρια.
Το trade είναι άλλη ιστορία. Βλέποντας και κάνοντας.
Δεν έχω πρόβλημα να βγω και με ζημιά, αν κάτι βραχυπρόθεσμα με αγχωσει επειδή δεν θα μου αρέσει.
Καλησπέρα σας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύριε Τάκη τι βλέπετε με την zevia.
Έχει πάρει τα πάνω της τελευταία.
Ευχαριστώ.
Λέτε να επαναληφθει η περίπτωση της Celsius?
ΔιαγραφήΔεν μπορώ να καταλάβω γιατί αυτή η εκρηκτική άνοδος.
ΔιαγραφήΗ CEO πάντως είναι εκπληκτική και ξέρει τη δουλειά ... καμιά σχέση με τον ιδρυτή τον βλακοPaddy.
Ακόμη ανάπτυξη δεν υπάρχει ... βέβαια η μετοχή δεν ήταν για κάτω του 1 δολαρίου.
Ίσως προεξοφλείται ότι η επέκταση σε πολλά σημεία διανομης.
Μετά το τρίτο τρίμηνο, η Zevia επέκτεινε τη διανομή σε περισσότερα από 4.300 καταστήματα Walmart στις ΗΠΑ από τα 800 που εξυπηρετούσε στο παρελθόν.
Κύριε steve επειδή με ρωτήσατε έκατσα και ενημέρωσα τα αρχεία μου και την είδα τη Zevia.
ΔιαγραφήΤι δείχνουν τα νούμερα!!
Η εταιρία διαρκώς συρρικνώνεται. Οι πωλήσεις πέφτουν ... όλα είναι χάλια. Μέχρι και οι λειτουργικές ταμειακές ροές έχουν γυρίσει αρνητικές ή στην καλύτερη περίπτωση είναι μηδενικές.
Το ταμείο συρρικνώνεται, τα ίδια κεφάλαια διαρκώς μειώνεται.
Η εταιρία είναι σε ΥΦΕΣΗ.
Παρατηρείστε και το εξής. Διαρκώς μετατρέπονται μετοχές κατηγορίας Β (οι οποίες δεν μπορούν πουληθούν και τις κατέχουν οι ιδρυτές) σε μετοχές κατηγορίας Α (που μπορούν να πουληθούν). Είμαι βέβαιος ότι ο ιδρυτής και πρώην CEO Paddy Spencer πουλάει συστηματικά.
Δεν πρόκειται ποτέ να αγόραζα αυτή την μετοχή με αυτά τα δεδομένα.
Τι θα κάνει στο ταμπλό βραχυπρόθεσμα δεν το γνωρίζω ... αλλά αν συνεχίσουν με αυτό τον ρυθμό να χαλάνε τα νούμερα τότε ποια νέα Celsius? Αυτή η μετοχή τείνει να γίνει η νέα WATER.
Α, ξέχασα να σα πω, ότι μπορεί να τσίμπησε η αγορά και έτρεξε την μετοχή στο γεγονός ότι εμφανίζει πολύ μικρότερες ζημιές.
ΔιαγραφήΑυτό όμως δεν είναι αποτέλεσμα λειτουργικής ανάπτυξης ... αλλά, άλλοτε δεν κόβουν μετοχές για αποζημιώσεις (βλέπετε 2023) και τώρα έχουν μειώσει κατά πολύ τα έξοδα πωλήσεων και marketing.
Eυχαριστώ για τον χρόνο και τον κόπο σας κ.Τάκη.
ΔιαγραφήΠράγματι τα νούμερα αυτά δείχνουν.Μείωση ανά τρίμηνο των πωλήσεων,
και όλων των μεγεθών. Πάντως γίνοινται κάποιες κινήσεις από τον Αύγουστο (προσθήκη από τον Αύγουστο πρώην μέλους της Celsius,νέο προιόν σόδας ,επέκταση στα σημεια της Walmart ).Δεν ξέρω κατα πόσο, με βάση το προιον ,'εχει μεγάλες δυνατότητες καθώς έχει εστιάσει στην σόδα και όχι στα ενεργειακά ποτα.
Το παράδοξο σε αυτό είναι πως η Ceo είναι πρωην μεγαλοστέλεχος της Redbull.
Αναμένουμε τα αποτελέσματα αυτού του τριμήνου για να δούμε αν θα περασει έστω και σε μια μικρή ανάπτυξη.
Αυτή είναι η μόνη ελπίδα μήπως στρέψει το καράβι.
ΔιαγραφήΚαλησπέρα σας. κ. Τάκη, την GENI πως την βλέπετε, τι πορεία μπορει να έχει βραθυπρόθεσμα? https://simplywall.st/stocks/us/consumer-services/nyse-geni/genius-sports/past
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα σας κύριε Τάκη και στην υπολοιπη παρέα. Δεν συχνάζω πλέον στην σελίδα, καθώς νιώθω εξαιρετικά μικρός και αμαθής για να επενδύσω στις ΗΠΑ. Προτιμώ την ασφάλεια του ελληνικού και κυπριακού χρηματιστηρίου (με τις γνωστές δυστυχώς εγγενείς παθογένειές τους).
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα ήθελα να σας ευχαριστήσω προσωπικά γιατί η ΣΑΛΑΜΙΣ (ΣΑΛΑ) την οποία εσείς είχατε υποδείξει πριν αρκετά χρόνια περί το 1€ σήμερα ανακοίνωσε δημόσια πρόταση στα 4,2€ (πλέον τα μερίσματα που έχει διανείμει όλα αυτά τα χρόνια).
Σας ευχαριστώ πολύ!
Να είστε καλά κύριε Ξενοφών.
ΔιαγραφήΕμένα με κούρασαν αυτά τα χρηνατιστήρια. Είναι πολύ αργά ... για εμένα.
Χαιρετώ σας.
ΔιαγραφήΝα ευχαριστήσω κι εγώ τον Κύριο Τάκη για την SAL που αγόρασα λίγο κάτω από το €1 με απόδοση + 356% χωρίς τα μερίσματα. Παρόμοια απόδοση έχω και με την ΤΡΚΗ αγορασμένη κι αυτή λίγο κάτω απο το €1.
Με εκτίμηση
Εσείς κύριε Spooky μπήκατε HelloFresh που σας την πρότεινα προσωπικώς ανεπιφύλαχτα ή να σας βάλω τιμωρία?
ΔιαγραφήΑγαπητέ κύριε Τάκη δεν έχω πάρει ακόμη καθώς δεν νιώθω προς το παρόν έτοιμος για Αμερική. Υπόσχομαι να προσπαθήσω εν καιρώ.
ΔιαγραφήΠολλές ευχαριστίες .
apps q3,g4 προβλέψεις 110-130 εκα έσοδα έκαστο τρίμηνο,κεφαλαιοποίηση 160εκατ.Η αγορά τιμώρησε υπερβολικά τις λάθος προβλέψεις του Stone.χθες αγορά insider 100000 τεμχ.Το χρέος αρνητικό σημείο το ελέγχει η bofa.Θα ανακοινώσει ένα tier 1 partner και ένα στην βραζιλια μάλλον tim.Ειμαι μέσα με μέσο όρο 1.98 ,βλέπω τιμή χ5 τουλαχιστον
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ STONE δεν κάνει ... μου θυμίζει ολίγον Βγενόπουλο.
ΔιαγραφήΜας έχει παραμυθιασει ασυστολα ο Stone...
ΔιαγραφήΜας έλεγε...
" στόχος δεν είναι απλώς η επιστροφή στην ανάπτυξη, αλλά η επιτάχυνσή της"
Και τι είδαμε τελικά????
Ακόμα ένα άσχημο τρίμηνο, χωρίς ακόμα να φαίνονται προοπτικές επιστροφής σε ρυθμούς ανάπτυξης...
Γι αυτό κι εγώ στο άνοιγμα της επόμενης μέρας,τα ξεφόρτωσα όλα και έφυγα στο 1,88 με σχετικά μικρές και Διαχειρισιμες ζημιές..
Μάτσο οι σοβαρές εταιρείες στο Αμέρικα, σιγά μην κρεμομαι απ τα π@π@ρια του Stone .
Πώληση 1000 τεμ (ολα)...RKLB...στα 22$ ....από αγορά 7.3$
ΑπάντησηΔιαγραφήO τουιτερας james deporre (shark)...επέμενε από τα 5.5-6 $ για αγορά με προοπτική μεγάλη
Ήταν η ανάρτηση του κ.Τακη που ειπε ότι τις επόμενες 2 εβδομάδες θα αγοράσω RKLB σε οποιαδήποτε τιμη με έκανε να κοιτάξω (ξανα) το τσαρτ...που ήταν φανταστικό...έτοιμο για TRIGGER....και τα βούτηξα στα 7.3 δολάρια
Θενξ κ.Τακη
Να είστε καλά κύριε ΤΕΟ. Πάντα κέρδη και επιτυχίες εύχομαι.
ΔιαγραφήΆσχετο. Προσέξτε λίγο την pagaya.
Tα γράφω και εσείς αξιοποιήστε τα όπως νομίζετε.
Pagaya
Αδυναμία παντού.
Ταμείο πέφτει ... ίδια κεφάλαιο συρρίκνωση. Ότι offer παίρνει πρέπει να τα γυρνάει σε δάνεια που είναι ήδη υπερφορτωμένη.
Η ψαλίδα μεταξύ pagaya με upst όλο και θα αυξάνει.
Για παίγνιο Καλή η Pagaya. Mε προσοχή και τοίχο, τοίχο.
OPRT
Είναι μια φάση σαν την Pagaya.
Κρατάει τα δάνεια στον Ισολογισμό της ... μόνο που δεν έχει λεφτά να συνεχίσει να δίνει δάνεια.
Αδύναμα αποτελέσματα ... αλλά αυτό δεν το ξέρει η αγορά.
Την σωνει επειδή διαπραγματεύεται στο 1/3 των ίδιων κεφαλαίων .... όταν προσέξτε το αυτό η Pagaya διαπραγματεύεται στα 11 δολάρια 1,6 φορές τα ίδια κεφάλαια της.
Μόνο για trade ... αν τύχει να είμαστε μέσα και γίνει κανένα καλό παίγνιο ΟΚ, ότι αρπάξουμε και εμείς.
ποια Pagaya??
Διαγραφήεφυγε απο χθες στα 11.02 (αγορα 10.5....στοπ 10.4)
Τα πολλα επανωτά γκαπα-γκουπα σε πολλες μετοχες προϊδεάζουν για τελος κίνησης παρα την αρχη της
Ο δεικτης βαρομετρο RUSSELL 2000 κορύφωσε (για μενα) απο χθες οποτε σε συνδιασμο και με αλλες ενδείξεις μου δώσανε sell signal
Ποιο ειναι το πιο φανερο στην αντίληψη των πολλων....?? TRUMP SMALL CAP TRADE + January effect ....== ΕΚΡΗΚΤΙΚΗ ΑΝΟΔΟΣ
Θα ειναι νομιζω ''a bumpy ride''
Ειμαι επιφυλακτικος για την ωρα....τα weekly gaps ειναι επικυνδινα και θα κλεισουν οσονουπω
Όποια γκαπς άνοιξαν δίχως λόγο θα κλείσουν.
ΔιαγραφήΌοοοολα τα υπόλοιπα θα παραμείνουν.
Από σήμερα ξαναμπαίνω Pagaya.
Το τονίζω WEEKLY...όχι ημερήσια γκαπς
ΔιαγραφήΔλδ..RKLB που έχει λόγο δεν θα το κλείσει το γκαπ εβδομαδιαίο..??
Όλα τα γκαπ έχουν κάποιο λόγο..δεν γίνεται ο συνωστισμός χωρίς κάποια καλή είδηση ειδικά σε μετοχές που έχουν καλούς ημερήσιους τζίρους .
PAGAYA...για την ώρα είναι μόνο για μπες βγες...μακάρι να σας βγει
Ο RUSSELL όπως είπα είναι στο άνω όριο του...έχει κ αυτός πολλά γκαπα γκούπα.
Είναι κ σε σημείο DOUBLE TOP..θέλει πολύ προσοχή
Ο ΤΡΑΜΠ καλός για την ανάπτυξη αλλά ελλοχεύουν οι πληθωριστικες πιέσεις
Η αγορά σύντομα θα κάνει RIPRICING
Διαφωνώ.
ΔιαγραφήGood news...!!
ΔιαγραφήΟι σοφοί επενδυτές πάντα σκέφτονται ότι μπορεί και να λανθάνουν.
ΔιαγραφήKαλή τύχη σε όλους μας.
RKLB
ΑπάντησηΔιαγραφήΈνα ισχυρό λόγο είχα σήμερα που πουλησα 100% θεσης στην RKLB
Δημιουργήθηκε εβδομαδιαίο ΓΚΑΠ στα 14 δολάρια...
Τα εβδομαδιαία ΓΚΑΠ είναι διαφορετικά από τα ημερήσια
Είναι μαγνήτες που τραβάνε τις τιμές στη περιοχή αυτή για να το κλείσουν..
SOFI
ΑπάντησηΔιαγραφήΠώληση 100% θεσης στα 13.9
Έχει εβδομαδιαίο γκαπ και αυτή
UPST δεν έχω...τα είχα πουλήσει στα 36 δολάρια διότι περίμενα τη bullish έκβαση δλδ πρώτα κάτω..μετά long term up..
UPST (upstart)
ΑπάντησηΔιαγραφήμε τις πενιχρές γνώσεις που εχω περι τεχνικής ανάλυσης.....
καλό θα είναι να φύγει πάνω απο 72 με 73 δολάρια γιατι υπάρχει περίπτωση να το δεί ως αντίσταση και να ενεργοποιηθεί η διπλή κορυφή που πάει να δημιουργηθεί, μετα την fake διάσπαση για 2 μέρες....(πρώτη κορυφή τέλη Ιουλίου 2023).
Με την οριστική διάσπαση του 72 με 73 θα ξεκαθαρίσει η κατάσταση και θα ζοριστούν νομίζω και οι σορτάκηδες.....
Με προβληματίζει τοσο καλό νέο σήμερα και δεν αντέδρασε..
Αυτά σε βραχυπρόθεσμο ορίζοντα. (Δεν πουλάω ούτε λέπι)
Διπλή κορυφή ναι ... αλλά για να ενεργοποιηθεί πρέπει να διασπάσει τον πάτο μεταξύ των δύο κορυφών.
ΔιαγραφήΑν αυτό συμβεί διαγραμματικά η τιμή στόχος είναι αρνητική.
Α, αφήστε να ανασάνει και λίγο η μετοχή.
Καλημερα! Κ Τακη μπορειτε παρακαλω να δειτε τα νουμερα της Slqt να μου πειτε την αποψη σας? Βλεπω οτι εχει μπει παλι αε τροχια αναπτυξης κ ειναιξ στα χαμηλα της.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύριε Ανδρέα δεν μπορώ να απαντήσω έτσι. Θέλει πολλή δουλεία προκειμένου να εμβαθύνω σε μια εταιρία. Βασικά τη συγκεκριμένη δεν την ξέρω, από άποψη αριθμών.
ΔιαγραφήΌμως μια πρώτη γρήγορη εικόνα ... τεράστιο χρέος, ταμείο ψίχουλα, αδύναμος ισολογισμός και κάπου εκεί στο ενεργητικό έχει στα μη κυκλοφορούντα με την ένδειξη COMMISSIONS RECEIVABLE—Net ένα τεράστιο ποσό. Μάλλον είναι απαιτήσεις που θαααα λάβει κάπου, κάποτε.
Αυτά δεν μου αρέσουν.
Και για μια άλλη στο παρελθόν σας είχα κάτι παρόμοιο. H GOCO ήταν; Μετά θυμάμαι βυθίστηκε η μετοχή.
Ειχαμε παλικτερα μιλησει λιγο και για τις δυο.
ΔιαγραφήΗ Goco δεν παει καλα ουτε σε πωλησεις ειδα...
Δεν ειδα αναλυτικα το balance sheet να ειμαι ειλικρινης. Μου την ανεφερε ενας φιλος "της δουλειας" κ ειδα προχειρα το income statement & τα cash flow που εχουν περασει οριακα θετικα.
Παντως με καλυψατε ευχαριστω!
Τώρα το είδα.
ΔιαγραφήΗ DLO μάλλον πήγε καλά.
Ελπίζω να τολμησατε.
Long term note receivable στο Θεο μολις τα ειδα συν το χρεος
ΔιαγραφήΟχι την αφησα...
Διαγραφήκοιτουσα 2 μερες την Upstart.
Απο οτι ειδα μολις εκαε beat στα αποτελεσματα κυριως τα eps. Δεν ανοιγει και υπερβολικα πανω ειδα.
Συμφωνω. Βλεποντας κ κανοντας. Εχουμε πολυ προσφατα ενα πολυ δυνατο ανοδικο γκαπ στα αποτελεσματα και ενα πτωτικο λογω του offering.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ αληθεια ειναι οτι με προβληματιζει το γεγονος οτι προχωρησε ο Ceo σε offering μετα τον σχεδον 4σιασμο της τιμης μεσα σε 4 μηνες καθως βρηκε ευκαιρια λογω της ευφοριας συν οτι πουλαει συνεχως...
Κ Τακη στα κομματια που πηρατε χθες προχτες πισω (φανταζοναι ειναι αυτα που εχετε δωσει την μερα των αποτελεσματων) εχετε θεσει τεχνικα καποιο στοπ λος?
Τι είναι το stop loss?
ΔιαγραφήΔεν το έχω στο λεξιλόγιο μου.
Δεν λέω ότι δεν πουλάω με ζημιά ... αλλά όταν το πράττω αντιλαμβάνομαι τι έφταιξε και πουλάω με ζημιά επειδή είδα το λάθος ή κάτι άλλαξε προς το κακό.
Κύριε Τάκη, έχετε χαρακτηρίσει την Abcl (abcellera) ως την" Palantir της βιοτεχνολογίας"!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπορείτε να μας γράψετε λίγες Αράδες γι αυτή?
Τί σας κέντρισε το ενδιαφέρον???
Είναι ομορφονιά???
Θα είναι το νέο σας "αμόρε"???
(Για λόγους δεοντολογίας να πούμε οτι η συγκεκριμένη ήταν πρόταση του Κυρίου Μπάρρεν.)
Έχω μελετήσει μια σούπερ ανάλυση πανεπιστημιακού ειδικού σε ευρεση εταιριών υπερανάπτυξης. Απο εκεί την ξέρω. Δεν βιάζομαι. Στα σπάργανα είμαστε. Θα το βγάλω το thread κάποια στιγμή. Προς το παρόν η εταιρία δεν έχει ακόμη σταθεροποιηθεί στα έσοδα.
ΔιαγραφήMε το Ηims εγινε κατι ξαφνικα??
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιαβαζω σε καποια σχολια για μια νεα ανταγωνιστικη υπηρεσια στην Hims απο την Amazon
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιαυτό ζορίζεται.
ΔιαγραφήHIMS ...https://x.com/search?q=%24HIMS&src=cashtag_click
ΔιαγραφήΗ Amz έχει αρκετά χρήματα για να συντρίψει τον ανταγωνισμό. Υπάρχουν πολλές έρευνες για το πώς συνθλίβουν τις εταιρείες για να είναι εκεί που βρίσκονται τώρα
ΔιαγραφήH hims δεν παρέχει εξατομικευμένες υπηρεσίες. Διαθέτουν ένα περιορισμένο "μενού" συνταγών (κυρίως χάπια για τα κόκαλα και τα μαλλιάκαι άλλα ) και επιτρέπουν στους χρήστες να ζητήσουν "συστάσεις - συμβουλές" με συνταγή. Αυτό είναι το αντίθετο της εξατομικευμένης ιατρικής.
Η HIMS είναι ουσιαστικά μια εταιρεία μάρκετινγκ που δεν έχει κανένα πραγματικό πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού εκτός από την προβολή της αυτή τη στιγμή. Οι άνθρωποι αγοράζουν από επωνυμίες για τις οποίες έχουν ακούσει στο παρελθόν επειδή πιστεύουν ότι μπορούν να τις εμπιστευτούν. Αυτό ισχύει ακόμη περισσότερο για την υγειονομική περίθαλψη όπου οι άνθρωποι είναι πιθανώς διατεθειμένοι να πληρώσουν ένα ασφάλιστρο για μια επωνυμία που πιστεύουν ότι μπορούν να εμπιστευτούν έναντι του φθηνότερου ανταγωνιστικού προϊόντος που μπορούν να βρουν στο διαδίκτυο.
Δέτε λίγο το παρελθόν της Αμαζον, πώληση εμπορικών προϊόντων όπως η Sears (διαγραφεί) πώληση steaming ταινίας όπως Blockbuster (διαγραφεί) συσκευές gaming GME και τόσες άλλες.
Kύριε Olymp αυτά τα λέει ο τουιτεράς ή εσείς;
ΔιαγραφήΠ@@@δες και παλλικαρια γινανε μαλλια κουβαρια.
ΔιαγραφήΓιατι δεν μας τα ελεγαν αυτα πριν? Ολοι μ.χ προφητες εκ του ασφαλουε.
Εγω λεω καθιστε μην καποια στιγμη δουμε καμια προταση εξαγορας προς τη Hims οσο ακομα δεν εχει γιγαντωθει.
4 τρις ΤΑΜ.
ΔιαγραφήΧωράνε αρκετοί.
Η HIMS χρησιμοποιεί τον ίδιο αλγόριθμο με την Αμαζόνα ...
Αυτά προς το παρόν.
Εγω με τη σειρα μου να βαλω αυτο
ΔιαγραφήΗ Netflix του Τelehealth
https://www.sharesmagazine.co.uk/article/how-a-tiny-us-healthcare-company-has-become-one-of-the-years-hottest-stocks
κ. Τάκη, και εγώ και ο τουτερας και πολλοί πολλοί άλλοι. Η Αμαζον θα την αφήσει να "δουλέψει", ως συνήθως αυτό κάνει και θα της πάρει την πελατεία
ΔιαγραφήΑυτό είναι καλό κύριε Olymp. Όσο πιο πολλοί πιστεύουν τέτοια πράγματα.
ΔιαγραφήΤο μόνο αρνητικό είναι η καταγωγή του CEO και ιδιοκτήτη, μην έχει καμιά κόντρα με τον Τράμπ.
Καλησπέρα κ.Τακη πως βλέπετε την εταιρεία Humacyte (HUMA) Nasdaq νομιζω αξιζει μια αναλυσης ευχαριστώ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι να σας πω και εγώ κύριε Γιώργο. Παραγωγή 0 ... Ίδια κεφάλαια αρνητικά ... δεν την ξέρω την εταιρία.
ΔιαγραφήΤώρα αν έχει κανένα φάρμακο και ανακοινώσει ότι βγαίνει στην παραγωγή και κάνει καμιά τρελή άνοδο δεν μπορώ να το προβλέψω.
Eγω αγορασα παντως στα 23 μ.ο
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνησυχειτε? Εκλεισε κ το γκαπ το ανοδικο..
Μου φαινεται υπερβολικο ολο αυτο απο τη μια μερα στα 30+ στην αλλη κατω απο 23.
K Tακη σχετικα με τις επιλογες long term αν καταλαβα καλα ειναι στο ιστολογιο αριστερα? Γιατι απο το κινηυο δεν φαινονται...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπισης κατι ακομα. Ειδα τις προαλλες σε καποια σχολια σχετικα με τη Lemonade γραφτα οτι δεν σηκωνει κεφαλι μρ τπτ κ αννν ειχατε κομματια θα τα βγαζατε (κςπου στα 20 αν θυμαμαι καλα το σχολιο). Παραυτα παραμενει βλεπω στη λοστα που μου υποδειξατε με τις υπολοιπες. Κατι δεν εχω καταλαβει σωστα ή απλα δεν την εχετε αφαιρεσει?
Thanks in advance
Η Λεμονάδα είναι μακροπρόθεσμη επιλογή.
ΔιαγραφήΤη δεδομένη χρονική στιγμή μου τα έκλεψαν τα κομμάτια. Θα τα πάρω πίσω.
Ελπίζω να μην την πατήσω όπως με APP.
Kαι την APP έπρεπε να είχα αριστερά ...
Και την TMDX θα βάλω κάποια στιγμή.
ΔιαγραφήΕίχα και το GCT που βγάλαμε ένα σκασμό λεφτά ... αλλά η καταγωγή του ιδιοκτήτη με έκανε με θλίψη καρδιάς να τη βγάλω.
ΔιαγραφήΦύλαγε τα ρούχα σου να έχεις τα μισά. Οπότε δεν έχω κομμάτια.
Ok καταλαβα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο θυμαμαι το GCT...
Mε τη Λεμοναδα με μπερδεψατε 😊γιατι θυμομουν εισασταν παλιοτερα πολυ θετικος!
Στην ΤΜDX τλκ ανοιξατε θεση με το σπασιμο προς τα κατω?