O SPΧ γύρισε σε βραχυ σε πτωτική τάση. Λογικά θα κάνει ένα bounce κάπου στο 7330-7270. Εμένα βασικό σενάριο είναι ότι πάμε για τη διορθωσουλα που περιμέναμε μέσα στο καλοκαίρι οπότε μάζεψα μερικά μετρητα για να έχω να ψωνίζω. Ψώνισα λίγα Σόφι στο 16 (reentry στη θέση) και λίγα NOW για average up. Δεν έχω κλείσει εντελώς καμία από τις θέσεις μου αλλά πήρα μερικά κέρδη από CIFR KEEL PATH και λίγη χασουρα από SLNH.
Οσο ο προεδρος συνεχιζει τον πολεμο με το Ιραν τοσο θα συζηταμε για αυξηση επιτοκιων λογω πληθωρισμου και νεα sell off θα ερθουν Οταν σταματησει ο προεδρας να τον παιζει και τελειωσει και αυτη η μαλακια που ξεκινησε με το Ιραν μετα τους δασμους και ξεκινησουν οι συζητησεις για μειωσεις επιτοκιων τοτε θα δουμε νεα ΑΤΗ Οσο για τα ASTS λογικα αυτη τη βδομαδα η Space X θα ανακοινωσει ημ/νια εκτοξευσης Ας ελπισουμε να πανε ολα οκ διοτι το τελευταιο 2μηνο ο Μπεζος με τον Τραμπ μας αγκαλιασανε σφιχτα και χασαμε ολη την διαστημικη ανοδο
Κυριε ΤΕΟ μια ματιά αν μπορειτε Lamb Weston τεχνικά σα να εχει κάνει εναν πάτο χωρις να αποκλειεται να πεσει κι αλλο. Price to sales στο 0.85 και πουλάνε κατεψυγμενη πατατα πιο φθηνό προιον πεθαίνεις. Το διαγραμμα τι σας λεει αν εχετε μια αποψη. Βοηθάει εκτιμω και η προσκαιρη πτωση του χρηματιστηριακου προιοντος (πατατα) μακροπροθεσμα!
My portfolio κατά σειρά βαρύτητας. IREN,PLTR,ASST,SOFI,DUOL,NVDA,BKKT,HIVE,BTQ,OPEN ,QXO,CLSK,NTSK(New entry) ,SRXH ΚΡΥΠΤΟ btc,eth ,mstr,bmnr και σορταρισμένος full στα πετρέλαια( wti oil )
HIMS δε δίδω. Από 200 θα αρχίσω να μπαίνω σε πειρασμό. 500 θα κρατάω τουλάχιστον το 75% της τρέχουσας θέσης, 1000 τουλάχιστον το 50%. Από 1500 και πάνω θα κρατήσω τίποτα ψιλά για τη σύνταξη.
Lorenzo2cents (X ) Σίγουρα, το νούμερο 1 είναι η τοξική δομή χρηματοδότησης/δυναμική διακύμανσης. Το καλύτερο παράδειγμα είναι το τρέχον τοπίο των Neoclouds: - $IREN είναι ουσιαστικά σκουπίδια, αφού έχουν ΑΤΜ αξίας 6.000.000.000 δολαρίων και ουσιαστικά άπειρη αραίωση, πιθανότατα πουλώντας σε κάθε ράλι (διαρθρωτική υπεροχή) - Ενώ $NBIS είναι τώρα YTD 153%+, από βέλτιστες δομές (π.χ.$NVDA άμεση χρηματοδότηση, μείγμα μετατρέψιμων ομολόγων, κ.λπ.). - Από την άλλη πλευρά, $CRWV έχει ατελείωτο χρέος, δεδομένου ότι έλαβαν δάνεια με υψηλό επιτόκιο για τη χρηματοδότηση GPU. Είναι εξαιρετικά λεπτό, αλλά πρέπει να ρίξετε μια ματιά στη δυναμική της διακίνησης μετοχών. Εάν είναι πραγματικά μια καλή εταιρεία, τότε ίσως είναι καλή ιδέα να προχωρήσουν πολύ μετά την εξαφάνιση όλων των υφιστάμενων μετόχων. Αλλά αν σας ενδιαφέρει η ανατίμηση των μετοχών σας, είναι καλή ιδέα να μείνετε μακριά από τοξικές δομές χρηματοδότησης ή τοξική υπερχείλιση (π.χ. τόκοι χρέους, που κατατρώγουν μακροπρόθεσμα την FCF μιας εταιρείας). Με τις μικρότερες εταιρείες, το έχουν αυτό όλη την ώρα, όπως $SLNH, όπου υπάρχουν νέα ΑΤΜ 500 εκατομμυρίων δολαρίων σε ένα MC 250 εκατομμυρίων δολαρίων. Ή κάτι τέτοιο $BKKT όπου υπάρχει ατελείωτη αραίωση για τη χρηματοδότηση των αμοιβών των στελεχών. Με αυτές τις εταιρείες ουσιαστικά μεταφέρετε τα χρήματά σας στην εταιρεία ενώ οι influencers μιλάνε γι' αυτές. Αυτά λοιπόν είναι προειδοποιητικά σημάδια. Με πολλά ονόματα λογισμικού όπως $SNAP, συγκαλύπτουν τις αποδοχές που βασίζονται σε μετοχές με κερδοφορία. Έτσι, ενώ η εταιρεία φαίνεται οπτικά κερδοφόρα, πιθανότατα θα δείτε την αξία των ιδίων κεφαλαίων σας να μειώνεται λόγω αραίωσης. Υπάρχουν αμέτρητοι τύποι αυτών των δομών μετοχών που πρέπει να λάβετε υπόψη όταν εξετάζετε ιδέες.
Μάικ Άλφρεντ @mikealfred 39 λ Ποτέ μην χάνεις ούτε μια πτώση. Ανέβασα τη θέση της SLNH στις 200.000 μετοχές. Θα προσπαθήσω να προσθέσω οποιαδήποτε περαιτέρω αδυναμία.
Aυτός μάλλον μας δουλεύει. Εδω και 7 μήνες ενω ηταν full μεσα κυρίως στα crypto στις πτωσεις συνέχεια δηλώνει ότι αγοραζει επι 6 μήνες συνέχεια. Πόσα εκατομμυρια έχει διαθέσιμα? Οταν χανεις σε θέσεις 70-80%με τη ψυχολογία ξανααγοράζεις? Εκαψε πολύ κόσμο. Προσοχή
Πιστευω οτι θέλει μεγάλη προσοχή η συμπεριφορά του αμερικάνου... Εκεί που δείχνει σημάδια κατάρρευσης φροντίζουν και τον μαζεύουν... Ισος αυτό γίνεται για να διατηρηθεί καλό κλίμα για τις μεγάλες δημόσιες προσφορές τον space, anthropic και open ai... Τα ποσά είναι τεράστια και πρέπει να μαζευτούν με καλό κλίμα.... Το πρόβλημα μετά είναι το πώς θα χωρέσουν άλλες τρεις εταιρείες των τρις αποτίμησης και το τι κεφαλαιοποίηση θα αφαιρέσουν από τις υπόλοιπες....
Η γνωμη σας για τις επερχομενες εισαγωγες και αμα σας φοβιζει, θα βοηθουσε
🚀🚀🚀 On June 9, 2026, CMS informed Clover that, consistent with the Court’s order, it has recalculated Clover's 2026 Star Rating as 4.5 Stars, and has instructed Clover to submit alternate bids at 4.5 Stars. The 4.5 Star Rating applies to Contract H5141, Clover’s PPO plan, which covers over 97% of Clover’s members. Clover’s HMO plan’s (Contract H8010) 2026 Star Rating was not subject to this litigation and its 2026 Star Rating remains at 4.0 Stars, as previously reported.
χα χα να δείτε την ταινία με τον Tom sellek .ο πατέρας του είχε alzheimer ,και κάθε μέρα φώναζε Mc Donnel ,o γυιός νόμιζε MAC DONALDS και του έπαιρνε happy meal καθημερινά ,ελα .οπως που ο πατέρας είχε αγοράσει μετοχές mc donel aviation ,και είχαν εκτοξευθεί χίλιες φορές πάνω .
I understand that you are confident in Palantir's long-term growth potential, and I agree that PLTR is a strong company with a solid long term story. However, from a capital management perspective, putting all of your available funds into one stock can be relatively risky. The main issue is not whether Palantir is a good company. The issue is flexibility. If the market improves and a stronger, higher-probability short term opportunity appears, you may miss it simply because all of your capital is already locked in PLTR. Recently, my own approach has been to use around 50% of the account for short-term trading, while keeping the remaining capital flexible. The purpose is not to over-diversify, but to keep the account adaptable.
Εγώ τα έχω βάλει τα PLTR στο συρτάρι μαζί με τα HIMS - καλές επιλογές και υπομονή η γνώμη μου Μερικές εταιρείες έχουν δώσει τεράστια κέρδη θα έρθει και η δική μας ώρα στο X γίνεται μεγάλο παιχνίδι προσοχή όσους διαβάζετε το τελευταίο 6μηνο έχω ασχοληθεί πολύ λίγοι είναι η σοβαροί κ.Τάκη μέσα από εσάς ανοίξανε και τα δικά μου μάτια με την αγορά της Αμερικής Δεν θα είχα επενδύσει ποτέ αν δεν υπήρχε αυτό το BLOG Να είστε πάντα καλά σε όλα στην ζωή σας
Dr η μονη λογικη εξηγηση που ακουγεται οπου συμφωνω και εγω ειναι οτι το χθεσινο sell off οφειλετε στη αποστραγγιση της ρευστοτητας λογω της IPO της Space x Ενισχυσα παλι στα 86 και περιμενω την επομενη αποστολη της νεας παρτιδας για εκτοξευση Αισιοδοξω αυτο να συμβει μεσα στον Ιουνιο
Δεν εχει τοση σημασια η εκτοξευση κυριοι οσο η παραγωγη των ΒΒ Φημολογειται οτι μετα την εκτοξευση θα ακολουθησει ανακοινωση με την αποστολη των BB11-13
Εγω παλι πιστευω οτι η Εκτοξευση εχεθ σημασια! Το οτι ειναι ικανοι να παραξουν και να παραδώσουν εχει αποδειχθεί! Η τεχνολογία λειτουργεί! Το αδυνατο σημειο ειναι η εξαρτηση απο τους ανταγωνιστές για την τοποθετηση! Αν τοποθετηθουν σωστα οι ΒΒ μεθαυριο… θα κλεισουν πολλα στοματα!!
Φυσικα και εχει σημασια Dr Ολα εχουν Αλλα εχει διαφορα αν εστειλε απλως 3 δορυφορους ή ξεκινησε να χτιζει τον αστερισμο
Seaking Alfa 2/6 εβγαλε short report για το Asts 14/6 strong buy Και για πρωτη φορα βλεπουν αυτα που βλεπω και εγω Φαινεται τελειωσαν με τις ςγορες του Απολαυστε το https://seekingalpha.com/article/4914839-why-ast-spacemobile-may-be-one-of-the-markets-biggest-asymmetric-bets?shem=rimspwouoe,
Εγώ να ξανατονίσω κύριε Άρη ότι τα δύσκολα για την ASTS σύντομα ξεκινούν. Πλέον απο τα τέλη 2026 θα κοιτάζουν και τα νούμερα. Να το κρατήσετε αυτό στην άκρη του μυαλού σας.
Γιαυτο εχει σημασια ο αστερισμος να ξεκινησει Αν εχει αρκετους δορυφορους πανω, οι συμφωνιες θα ξεκινησουν να ερχονται τα συμβολαια θα ρεουν και τα εσοδα θα φανουν
Ωριστε και αλλος $ASTS Σαν τα σαλιγκαρια μετα την βροχη ξεπροβαλλουνΤελικα αυτο το S1 της SPACE X μας εβγαλε απο την αφανεια και μας εβαλε στο χαρτη https://www.telesemana.com/blog/2026/06/09/el-escudo-y-la-ilusion-ast-spacemobile-el-s-1-de-spacex-y-lo-que-los-operadores-de-latam-todavia-pueden-hacer/
Διαγραμματικα μου αρεσει πολυ. Αλλα απο καποιους δεικτες που ειδα ειναι πανακριβη. Να υποθεσω την εχετε για παιγνιο πανω στα semis ε? Δεν σκοπευετε για μακροχρονια διακρατηση? Δεν εκατσα να την ψαξω παραπανω αν εχει κατι που αξιζει αναφορας. Τι σας εκανε να την επιλεξετε ?
LAMB weston και pfizer με κανουν περηφανο εταίριες με μερισμα και θεμελιώδη. Ποιες ΑΙ και μπαρμπουτσαλα πατατα και φαρμακο και η Zoetis που πηρα σε καλη τιμή.
Προσωπικά θεωρώ το AI τον πολλαπλασιαστη του πολλαπλσιαστή... ... Πιθανα κατι που δείχνει ακριβό σημερα , απλά να έχει hypergrowth.... και στην Αμερική πιθανά το ακριβό να γίνεται ακριβότερο ανάλογα με το τι προεξοφλεί και ανάλογα με το αν θα έχει την ανάλογη αναπτυξη τελικά. Η AXT δραστηριοποιείται σε προϊόντα που προσφέρουν ασύγκριτες επιδόσεις σε σχέση με τις άλλες και το ΑΙ την χρειάζεται όσο τίποτα αλλο.
Καλημέρα σας, απο crypto ειμαι all in στο Worldcoin = Wld《Ο Sam Altman το ιδρυσε) εδω και λιγο καιρό. Μεσαίου ύψους επένδυση με πολύ μεγάλο potential, αν πραγματικά ξεκινάει η περίοδος των altcoins...
AMD αν και εχω κλεισει τα put με κερδος θεωρω ότι θα πάει στα 300-350 χωρίς σπλιτ μπορεί και πιο κατω, αλλά με τη σπεκουλα που παίζει ποιος ξερει όλα γινονται όταν σκάσουν σαν καρπουζια που τα ριχνουν από τον 8ο πρεπει να πάρουμε σε καλές τιμές όταν γινει αυτό τις καλές εταίριες νομοτελειακά θα πέσει περιμενουμε το black swan event το σπιρτο να καψει το δασος.
Κάποιος άλλος όταν αποτυγχάνε με τη NVDA και πήγε.1000 ενώ.μας.έκανε μαθήματα ότι θα πάει 50 ....μετά.του έφταιγαν οι αλγόριθμοι και πως τάχα μου αυτοί ανέβαζαν την αγορά. Στην πραγματικότητα δεν πήρε χαμπάρι!!!
Πολυ πιθάνο αν και σας βλεπω να μπορουσατε ήδη να αγοράσετε την μιση Ελλάδα από πριν ξεκινησετε με Αμερικη βλεπωντας τις επιλογες σας. Εγω δεν μπορω να κανω αυτο που κάνετε και αγοράζω θεμελιώδη όποτε θα περιμενω το Big Καρπουζ να σκασει. Βλεπωντας τα θεμελιώδη και τη διαθεση για τζόγο στα παντα και σε εταιριες χωρις θεμελιωδη δεν ειμαστε μακριά λειπει το σωστό σπιρτο.
Αν εχετε καποια βιντεο επιμορφωτικά θα το εκτιμουσα αν μπορουσατε να τα μοιραστείτε με την φιλοσοφία της Αμερικής. Εμένα πχ μου φαινεται σκοτωμένη στα τρέχοντα η fiserv στα 49.4 πηρα κάποιες θα δειξει η ιστόρια αν ειναι φθηνη ή όχι εδώ. Την ειχα σταμπάρει από πριν.
Ε καλά δε λέμε και x10. Νομίζω ότι εκτός από το sell the news έπαιξε και αποεπένδυση προκειμένου να μεταφερθεί η ρευστότητα στη νεα εισαγωγή. Πολλά funds που ήταν υποχρεωμένα να έχουν θέση στη SPCX ρευστοποίησαν άλλες συμμετοχές του κλάδου για να χτίσουν θέση στη νεα εισαγωγή. Νομίζω όμως ότι αυτό θα είναι προσωρινό, σε λίγο η αποτίμηση της SPCX θα παρασύρει και τα υπόλοιπα πάλι πάνω. Πχ εγώ βρήκα ευκαιρία και ξαναπήρα ASTS κ RKLB (85 & 100) που είχα δώσει στα υψηλά τέλος Μαϊου. Παρακολουθώ και την PL αλλά ίσως περιμένω να τελειώσει το ATM..
CEG / GEV ...Κ. Τάκη, ρίξετε μαι ματιά παρακαλώ στις πιο πάνω. - REITs: Τα REIT κέντρων δεδομένων κατέχουν τα κτίρια που χρησιμοποιούν αυτήν την ενέργεια και την υποδομή για τη λειτουργία της Τεχνητής Νοημοσύνης. Η CEG και η VST παρέχουν την ακατέργαστη ηλεκτρική ενέργεια. Η GEV κατασκευάζει την υποδομή του φυσικού δικτύου... Για τον επενδυτικό σας ορίζοντα 2 έως 4 ετών, η διαφοροποίηση σε καθαρή ενέργεια που τροφοδοτείται από Τεχνητή Νοημοσύνη απαιτεί κατανόηση του πώς η Constellation Energy (CEG) συγκρίνεται με ανταγωνιστές όπως η Vistra Corp (VST)... Η Constellation (CEG) εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την πυρηνική ενέργεια. Πάνω από το 85% της συνολικής παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας της CEG προέρχεται αποκλειστικά από πυρηνικούς σταθμούς ηλεκτροπαραγωγής χωρίς άνθρακα. Ενώ η εταιρεία λειτουργεί επίσης μια επιχειρηματική μονάδα που εμπορεύεται και διανέμει φυσικό αέριο, η υποδομή παραγωγής της αντιμετωπίζει το φυσικό αέριο μόνο ως δευτερεύοντα εφεδρικό πόρο ("εφεδρικοί σταθμοί ηλεκτροπαραγωγής") και όχι ως πρωτογενή πηγή ενέργειας. Η GE Vernova (GEV) αποτελεί τη δομική ραχοκοκαλιά ολόκληρης της τάσης καθαρής ενέργειας που τροφοδοτείται από Τεχνητή Νοημοσύνη και ως εκ τούτου αποτελεί μια εξαιρετική προσθήκη σε ένα χαρτοφυλάκιο 2 έως 4 ετών. Ενώ η Constellation (CEG) και η Vistra (VST) λειτουργούν σταθμούς παραγωγής ενέργειας για την πώληση ηλεκτρικής ενέργειας, η GE Vernova είναι ο γίγαντας της βιομηχανίας που παράγει τους αεριοστροβίλους, τις ανεμογεννήτριες, τα εξαρτήματα δικτύου και τα εξαρτήματα πυρηνικών σταθμών που απαιτούνται για τον εκσυγχρονισμό του δικτύου ηλεκτρικής ενέργειας των ΗΠΑ. Όταν οι εταιρείες τεχνολογίας χρειάζονται περισσότερη ενέργεια, δεν μπορούν να την παράγουν χωρίς τα εξαρτήματα της GEV. Τεράστια οικονομική διαφάνεια: Το ανεκτέλεστο υπόλοιπο παραγγελιών της GEV έχει αυξηθεί σε πάνω από 163 δισεκατομμύρια δολάρια και η διοίκηση προβλέπει ότι θα φτάσει τα 200 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2027 - ένα ολόκληρο έτος νωρίτερα από το χρονοδιάγραμμα. Αυτό το τεράστιο ανεκτέλεστο υπόλοιπο σημαίνει ότι η GEV έχει ήδη εξασφαλίσει το αγωγό εσόδων της πολύ πέρα από τον επενδυτικό σας ορίζοντα 2-4 ετών. Ο καταλύτης Τεχνητής Νοημοσύνης και δικτύου: Μόνο το πρώτο τρίμηνο του 2026, η GEV εξασφάλισε 2,4 δισεκατομμύρια δολάρια σε συμβάσεις ηλεκτροδότησης ειδικά για κέντρα δεδομένων (μετασχηματιστές, διακόπτες, συστήματα δικτύου). Αυτά τα τριμηνιαία έσοδα ξεπέρασαν ήδη τις συνολικές παραγγελίες κέντρων δεδομένων για το 2025. Προστασία από οικονομικές διακυμάνσεις: Πάνω από το 55% του ανεκτέλεστου υπόλοιπου παραγγελιών της GEV συνδέεται με μακροπρόθεσμες συμβάσεις παροχής υπηρεσιών. Σε περίπτωση ύφεσης και οι πάροχοι ενέργειας διακόψουν την κατασκευή νέων μονάδων, θα πρέπει να πληρώνουν δισεκατομμύρια GEV ετησίως για τη συντήρηση και τη συντήρηση των υφιστάμενων δικτύων ηλεκτρικής ενέργειας και των ανεμογεννητριών τους.
NTSK πρόσφατη ipo στα $19 (σεπτ 2025).¨έχει πιεστεί πολύ και ειδικά μετά τα q1 αποτελέσματα ,κορυφαία η sase πλατφόρμα της ,ισχυρό growth ,χωρίς κέρδη ακόμα αλλά θα δεί πιστευω άνετα το 2χ .ROI 107%
Καλησπέρα στους γκουρούδες και τον αρχιγκουρού. Έχω αποδεσμεύσει ένα ποσό και αποφάσισα να επανέλθω από την προηγούμενη εβδομάδα, μετά από περίπου 6 μήνες, με RBLX, DUOL, HIMS. Εκτιμώ ότι πρόσφατα πάτωσαν και υπό προϋποθέσεις θα δώσουν δυνατές συγκινήσεις. Αυτά προς το παρόν και βλέπουμε.
DGXX Η αγορά σήμερα αποτιμά την DGXX σαν να υπάρχει περίπου 10-15% πιθανότητα να εξελιχθεί σε "mini-Nebius". Αν η Cerebras εξελιχθεί σε κάτι πολύ μεγαλύτερο και η εταιρεία κλείσει δεύτερο και τρίτο μεγάλο συμβόλαιο μέσα στο 2026-2027, τότε η αποτίμηση μπορεί να αλλάξει δραματικά.
Το πιο ενδιαφέρον στοιχείο για μένα είναι ότι η DGXX έχει κεφαλαιοποίηση κάτω από 1 δισ. $, ενώ η NBIS έχει ήδη δεκάδες δισ. αποτίμηση. Αυτό σημαίνει ότι η DGXX έχει πολύ μεγαλύτερο θεωρητικό πολλαπλασιαστή αν όλα πάνε σωστά, αλλά και πολύ μεγαλύτερη πιθανότητα να απογοητεύσει.
Σενάριο 1: DGXX = 10% της NBIS Ας υποθέσουμε ότι το 2030 η NBIS έχει: Revenue: 15 δισ. $ Market Cap: 120 δισ. $ Τότε η DGXX φτάνει: Revenue: 1,5 δισ. $ Market Cap: 12 δισ. $ Λόγω dilution θεωρώ: 140 εκατ. μετοχές το 2030 Άρα: 12 δισ. / 140 εκατ. = 86 $ ανά μετοχή
Σενάριο 2: DGXX = 20% της NBIS
Εδώ η DGXX εξελίσσεται σε σοβαρό AI cloud operator. Revenue: 3 δισ. $ Market Cap: 24 δισ. $ Με 140 εκατ. μετοχές: 171 $ ανά μετοχή
Σενάριο 3: DGXX = 30% της NBIS
Αυτό είναι το «όνειρο». Revenue: 4,5 δισ. $ Market Cap: 36 δισ. $ Με 140 εκατ. μετοχές: 257 $ ανά μετοχή
A$T$ Ξεκιναμε κυριοι Οι δορυφόροι BlueBird είναι οι μεγαλύτερες εμπορικές συστοιχίες επικοινωνιών που έχουν αναπτυχθεί ποτέ σε χαμηλή τροχιά της Γης, με έκταση περίπου 2.400 τετραγωνικά πόδια, για κυβερνητική και εμπορική χρήση.
Οι δορυφόροι BlueBird έχουν σχεδιαστεί για να επιτρέπουν μέγιστες ταχύτητες δεδομένων σχεδόν 200 Mbps απευθείας σε τυπικά smartphones, επιτρέποντας φωνή, δεδομένα ευρείας ζώνης και βίντεο από το διάστημα.
Οι δορυφόροι BlueBird μέσω του BlueBird 37 βρίσκονται σε παραγωγή, ενώ οι BlueBirds 11, 12 και 13 βρίσκονται στις τελικές προετοιμασίες για αποστολή στο Ακρωτήριο Κανάβεραλ.
Να θυμάσαι πάντα ότι είσαι ο τελευταίος τροχός της αμάξης !!! Να μην είσαι ζουλιάρης και φθονερός τύπος και αν το σχόλιο σου είναι μόνο για να με πικάρεις ... τότε να γνωρίζεις ότι είσαι μέτριος και άσχετος και αν πιστεύεις ότι μπορείς να είσαι καλύτερος μου άνοιξε το δικό σου Ιστολόγιο για να μας το αποδείξεις ντεεεε!!!! Όχι μόνο φρου φρου και παρλαπίπες ...
μηπως αρχισε η εκτοξευση της ΗΙΜS για τα 57.96
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ HIMSάρα έχει κάνει τις διασπάσεις της.
Διαγραφή1ος στόχος 50 ακατέβατα και μετά 72.
Στα 40 θα πουλήσουν όλοιιιιιιιι ....
BITCOIN-chart...............trigger point DO OR DIE
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://uploads.disquscdn.com/images/050599bcf0119f5e69bb90e65559906c233b53d49a2d94726bf266d27d3bb922.png
Κυριε Τεο πιστευω θα δουμε χαμηλοτερες τιμες απο 52 - 44κ usd
ΔιαγραφήBITCOIN
Διαγραφήhttps://tvc-screenshots.investing.com/tvc_ee8aa792ba13529d1c4e6587b9980980.png
PALANTIR ......(με το μεσαίο δάκτυλο)
ΑπάντησηΔιαγραφήμια ταπεινή γνώμη και μονο....
https://uploads.disquscdn.com/images/2373500a105d6a396cbf9e0473c9a9fc4262a3485042b7fead9947f1fc437d35.png
PALANTIR..........different formation----same target
Διαγραφήhttps://tvc-screenshots.investing.com/tvc_56cb0deaac907eb0cc5b74b396b6c109.png
Καλησπέρα! Νεα αγορά Palantir στα 138,50$
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρέπει να κρατήσει 128,50 και εγώ μαζί
ΔιαγραφήΚαλησπέρα αγορά RKLB είναι σε φόρμα - τώρα σε τι φόρμα θα δείξει 😀😀😀😀
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγορές μηπως απο Δευτέρα μήν εχει κι αλλο κάτω.
ΑπάντησηΔιαγραφήO SPΧ γύρισε σε βραχυ σε πτωτική τάση. Λογικά θα κάνει ένα bounce κάπου στο 7330-7270. Εμένα βασικό σενάριο είναι ότι πάμε για τη διορθωσουλα που περιμέναμε μέσα στο καλοκαίρι οπότε μάζεψα μερικά μετρητα για να έχω να ψωνίζω. Ψώνισα λίγα Σόφι στο 16 (reentry στη θέση) και λίγα NOW για average up. Δεν έχω κλείσει εντελώς καμία από τις θέσεις μου αλλά πήρα μερικά κέρδη από CIFR KEEL PATH και λίγη χασουρα από SLNH.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν είμαι σίγουρος για την διόρθωση... εύχομαι να γίνει και να αγοράσετε φθηνότερα, εγώ φοβάμαι να πουλήσω.
ΔιαγραφήΟσο ο προεδρος συνεχιζει τον πολεμο με το Ιραν τοσο θα συζηταμε για αυξηση επιτοκιων λογω πληθωρισμου και νεα sell off θα ερθουν Οταν σταματησει ο προεδρας να τον παιζει και τελειωσει και αυτη η μαλακια που ξεκινησε με το Ιραν μετα τους δασμους και ξεκινησουν οι συζητησεις για μειωσεις επιτοκιων τοτε θα δουμε νεα ΑΤΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήΟσο για τα ASTS λογικα αυτη τη βδομαδα η Space X θα ανακοινωσει ημ/νια εκτοξευσης
Ας ελπισουμε να πανε ολα οκ διοτι το τελευταιο 2μηνο ο Μπεζος με τον Τραμπ μας αγκαλιασανε σφιχτα και χασαμε ολη την διαστημικη ανοδο
Roy Mattox...(αρχιδ@τος)
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://uploads.disquscdn.com/images/1214abc7e7751442815e99632894c0b4d161d0fb2fabf162203fe1cdca2d3979.png
Όπως ειπα ειμαστε στο σπίτι το πετρελαιο εχει χυθει στο πάτωμα περιμενω το σπιρτο που θα το ανατιναξει να παρουμε 20-30% παρακατω Nasdaq.
Διαγραφήhttps://finviz.com/stock?t=LW&b=2&p=m
ΔιαγραφήΚυριε ΤΕΟ μια ματιά αν μπορειτε Lamb Weston τεχνικά σα να εχει κάνει εναν πάτο χωρις να αποκλειεται να πεσει κι αλλο. Price to sales στο 0.85 και πουλάνε κατεψυγμενη πατατα πιο φθηνό προιον πεθαίνεις. Το διαγραμμα τι σας λεει αν εχετε μια αποψη. Βοηθάει εκτιμω και η προσκαιρη πτωση του χρηματιστηριακου προιοντος (πατατα) μακροπροθεσμα!
https://www.macrotrends.net/4612/us-potato-prices
https://prnt.sc/dYF_YANNPLlA
Διαγραφή
ΔιαγραφήΛορέντζο 2σεντς @BastianelliLore 15 ώ
$HIMS τιμή-στόχος:
Καλύτερη περίπτωση (25% πιθανότητας): 29x
Κανονική περίπτωση (50% πιθανότητας): 4x
Χειρότερη περίπτωση (25% πιθανότητας): -30% *εξαιρουμένων καταστροφικών γεγονότων ως ισχυρή ύφεση
HIMS:
ΔιαγραφήΜου θυμιζει αυτο το άσμα:
Μ' ένα όνειρο τρελό, όνειρο απατηλό
ξεκινήσαμε κι οι δυο μας
Και στου δρόμου τα μισά σβήσαν τ' άστρα τα χρυσά
ξαφνικά από τον ουρανό μας
My portfolio κατά σειρά βαρύτητας. IREN,PLTR,ASST,SOFI,DUOL,NVDA,BKKT,HIVE,BTQ,OPEN ,QXO,CLSK,NTSK(New entry) ,SRXH ΚΡΥΠΤΟ btc,eth ,mstr,bmnr και σορταρισμένος full στα πετρέλαια( wti oil )
ΔιαγραφήAll In HIMS.
ΔιαγραφήΕίμεθα στο 1% ακόμη.
HIMS δε δίδω.
ΔιαγραφήΑπό 200 θα αρχίσω να μπαίνω σε πειρασμό.
500 θα κρατάω τουλάχιστον το 75% της τρέχουσας θέσης, 1000 τουλάχιστον το 50%. Από 1500 και πάνω θα κρατήσω τίποτα ψιλά για τη σύνταξη.
H HIMS αν βγάλει την κίνηση που αναμένω βραχυπρόθεσμα (έως επόμενους 2 μήνες) θα σπάσει σβέρκους. ΠΡΟΣΟΧΗ : ζώνη ασφαλείας ΚΑΙ στο κεφάλι.
ΔιαγραφήΣτα 32 θα έχουμε μια δυσκολία ... στα 40 θα πουλήσουν όλοιιιιιι και μετά θα κυνηγάνε, αλλά δεν θα παίρνουν.
Διαγραφήiii/(iii)/III/(III)
ΔιαγραφήΌποιος κατάλαβε κατάλαβε.
Μπορεί να ξέχασα άλλο ένα 3 στη σειρά, δεν είμαι απόλυτα σίγουρος.
Διαγραφήευθυγράμμιση πλανητών......
ΔιαγραφήΠόσοι τον βλέπουν τον ουρανό?
ΔιαγραφήΚάνενας.
Όταν τον δουν ... θα πέσουν τα άστρα και θα τους πλακώσουν.
Οι ευκαιρίες στην εποχή των... μετάλλων
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://www.euro2day.gr/smart_capital/article/2354448/oi-eykairies-sthn-epohh-ton-metallon-.html
Καλησπέρα σας! Την Παρασκευή έγιναν μερικές ακόμη αγέρες σε CLSK και PALANTIR
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://x.com/kobeissiletter/status/2062988350613553497?s=46&t=EIlyyjpncXBksR8Mp4ze2g
ΑπάντησηΔιαγραφήLorenzo2cents (X )
ΑπάντησηΔιαγραφήΣίγουρα, το νούμερο 1 είναι η τοξική δομή χρηματοδότησης/δυναμική διακύμανσης. Το καλύτερο παράδειγμα είναι το τρέχον τοπίο των Neoclouds: -
$IREN είναι ουσιαστικά σκουπίδια, αφού έχουν ΑΤΜ αξίας 6.000.000.000 δολαρίων και ουσιαστικά άπειρη αραίωση, πιθανότατα πουλώντας σε κάθε ράλι (διαρθρωτική υπεροχή) - Ενώ $NBIS είναι τώρα YTD 153%+, από βέλτιστες δομές (π.χ.$NVDA
άμεση χρηματοδότηση, μείγμα μετατρέψιμων ομολόγων, κ.λπ.). - Από την άλλη πλευρά,
$CRWV έχει ατελείωτο χρέος, δεδομένου ότι έλαβαν δάνεια με υψηλό επιτόκιο για τη χρηματοδότηση GPU. Είναι εξαιρετικά λεπτό, αλλά πρέπει να ρίξετε μια ματιά στη δυναμική της διακίνησης μετοχών. Εάν είναι πραγματικά μια καλή εταιρεία, τότε ίσως είναι καλή ιδέα να προχωρήσουν πολύ μετά την εξαφάνιση όλων των υφιστάμενων μετόχων. Αλλά αν σας ενδιαφέρει η ανατίμηση των μετοχών σας, είναι καλή ιδέα να μείνετε μακριά από τοξικές δομές χρηματοδότησης ή τοξική υπερχείλιση (π.χ. τόκοι χρέους, που κατατρώγουν μακροπρόθεσμα την FCF μιας εταιρείας). Με τις μικρότερες εταιρείες, το έχουν αυτό όλη την ώρα, όπως
$SLNH, όπου υπάρχουν νέα ΑΤΜ 500 εκατομμυρίων δολαρίων σε ένα MC 250 εκατομμυρίων δολαρίων. Ή κάτι τέτοιο
$BKKT όπου υπάρχει ατελείωτη αραίωση για τη χρηματοδότηση των αμοιβών των στελεχών. Με αυτές τις εταιρείες ουσιαστικά μεταφέρετε τα χρήματά σας στην εταιρεία ενώ οι influencers μιλάνε γι' αυτές. Αυτά λοιπόν είναι προειδοποιητικά σημάδια. Με πολλά ονόματα λογισμικού όπως
$SNAP, συγκαλύπτουν τις αποδοχές που βασίζονται σε μετοχές με κερδοφορία. Έτσι, ενώ η εταιρεία φαίνεται οπτικά κερδοφόρα, πιθανότατα θα δείτε την αξία των ιδίων κεφαλαίων σας να μειώνεται λόγω αραίωσης. Υπάρχουν αμέτρητοι τύποι αυτών των δομών μετοχών που πρέπει να λάβετε υπόψη όταν εξετάζετε ιδέες.
Με την ODD την πάτησε άσχημα ... λογικό είναι σε αυτή τη φάση του να βλέπει παντού παγίδες.
ΔιαγραφήIREN σκουπιδι?
ΔιαγραφήΧΑ! Καλο ο ο . !
Μάλλον μεταφορικά το λεει κ.LEBRON επειδή με τις συνεχείς αραιώσεις ανεβαίνει η κεφαλαιοποίηση αλλα οχι και η τιμή της μετοχής.
ΔιαγραφήBITCOIN
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://tvc-screenshots.investing.com/tvc_2c647d6c1a8e3cba94302b3f9a3880bd.png
BITCOIN-weekly close
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://uploads.disquscdn.com/images/050599bcf0119f5e69bb90e65559906c233b53d49a2d94726bf266d27d3bb922.png
https://www.youtube.com/watch?v=9isbNA56xe4
ΑπάντησηΔιαγραφή
ΑπάντησηΔιαγραφήΜάικ Άλφρεντ @mikealfred 39 λ
Ποτέ μην χάνεις ούτε μια πτώση. Ανέβασα τη θέση της SLNH στις 200.000 μετοχές. Θα προσπαθήσω να προσθέσω οποιαδήποτε περαιτέρω αδυναμία.
Εγω τις πουλησα ολες με χασουρα!
ΔιαγραφήAυτός μάλλον μας δουλεύει. Εδω και 7 μήνες ενω ηταν full μεσα κυρίως στα crypto στις πτωσεις συνέχεια δηλώνει ότι αγοραζει επι 6 μήνες συνέχεια. Πόσα εκατομμυρια έχει διαθέσιμα? Οταν χανεις σε θέσεις 70-80%με τη ψυχολογία ξανααγοράζεις? Εκαψε πολύ κόσμο. Προσοχή
ΔιαγραφήΑπό τα 110.000 BTC λέει ότι βρήκε τον πάτο ΜΑΚΡΙΆ ΠΡΟΣΟΧΗ
Διαγραφήhttps://www.businesswire.com/news/home/20260609326230/en/AST-SpaceMobile-Announces-Launch-Date-for-BlueBird-Satellites-8-9-and-10
ΑπάντησηΔιαγραφήΕχετε μπει στο Asts τελικα κ John?
Διαγραφήμπήκα και στα 128 την κοίταζα σαν χάνος.,καταραμένη απληστία
ΑπάντησηΔιαγραφήΠου να ξεραμε οτι ο Μπεζος θα εβαζε φωυτια στα μπατζακια μας?
ΔιαγραφήΚαλα κανατε παντως που μπηκατε
Που να φανταστεις οτι μετα τον Μπεζο και ο Τραμπ συνεχιζει να παιζει με τα ελικοπτερακια του στο Ιραν
ΔιαγραφήΔιαβολικο κλεισιμο εκανε η HIMS στα 28.98 (+6,66%) ... Μακαρι να διπλωσει απο τα παροντα επιπεδα μεχρι το τελος καλοκαιρου
ΑπάντησηΔιαγραφή,Στα 40 θα έχουν πουλήσει όλοι.
ΔιαγραφήΚαλημερα Κυριε Τάκη
ΔιαγραφήΠιστευω οτι θέλει μεγάλη προσοχή η συμπεριφορά του αμερικάνου... Εκεί που δείχνει σημάδια κατάρρευσης φροντίζουν και τον μαζεύουν... Ισος αυτό γίνεται για να διατηρηθεί καλό κλίμα για τις μεγάλες δημόσιες προσφορές τον space, anthropic και open ai... Τα ποσά είναι τεράστια και πρέπει να μαζευτούν με καλό κλίμα.... Το πρόβλημα μετά είναι το πώς θα χωρέσουν άλλες τρεις εταιρείες των τρις αποτίμησης και το τι κεφαλαιοποίηση θα αφαιρέσουν από τις υπόλοιπες....
Η γνωμη σας για τις επερχομενες εισαγωγες και αμα σας φοβιζει, θα βοηθουσε
Αδιάφορο.
ΔιαγραφήΟποίας εταιρίας η μετοχή αξίζει να ανέβει θα ανέβει.
Στο τέλος ....θα ανέβουν και τα σαπάκια όλα μαζί.
Λέτε να ήρθε η ώρα του Big Hasour? Και να πέσει από την Ακρόπολη το αμερικανικό ειδικά οι τεχνολογικες?
ΑπάντησηΔιαγραφή🚀🚀🚀
ΑπάντησηΔιαγραφήOn June 9, 2026, CMS informed Clover that, consistent with the Court’s order, it has recalculated Clover's 2026 Star Rating as 4.5 Stars, and has instructed
Clover to submit alternate bids at 4.5 Stars. The 4.5 Star Rating applies to Contract H5141, Clover’s PPO plan, which covers over 97% of Clover’s
members. Clover’s HMO plan’s (Contract H8010) 2026 Star Rating was not subject to this litigation and its 2026 Star Rating remains at 4.0 Stars, as
previously reported.
Αγορά JOBY σήμερα!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα αγοράσει κανείς SpaceX? Εγώ σκέφτομαι να αγοράσω στο κατοσταρικο αν πάει, έχει κανείς άλλος γνώμη? Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρέπει να πουλήσετε την AST SpaceMobile για να αγοράσετε την SpaceX σε IPO?
Διαγραφήhttps://www.fool.com/investing/2026/06/08/should-you-sell-ast-to-buy-spacex-at-ipo/
θα σας δώσω μία μετοχή κρυφό διαμαντάκι .Φόρτωσα σήμερα $1.64 ,REAX
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι πράγματι πολύ καλή επιλογή και βοηθά η τιμή που πιέστηκε μετά απο την ανακοίνωση για συγχώνευση της RE/MAX που εξαγόρασε.
ΔιαγραφήΤο θέμα ειναι όμως ότι είναι άγνωστη και δεν προβάλλεται, τουλάχιστον ακόμη. Μόνο αυτός ο agrippa ασχολήθηκε λίγο.
Μπηκα λιγο στο σιτε σαν την opendoor δεν ειναι και αυτή κύριε Τάκη?
ΔιαγραφήΝιώθω ότι δεν ειναι η καλύτερη επιλογη η αγορά ακινητων Αμερικη αρχιζει να γινεται σοφτ.
Λοιπον κυριοι ακουω τι μετοχες σκοπευετε να αγορασετε σε αυτο το πτωτικο και σε τι τιμες? Κανω εγω την αρχη. ΝΟW <100, SOFI<15, PLTR <125, ASTS <84 , NFLX <78, GOOGL <350, NVDA <200, META <575.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ θα αγοράσω μόνο Palantir τα 125 που γράφετε είναι καλή τιμή, μπορεί και λίγο πιο κάτω αλλά η πολλή απληστία δεν κάνει καλό καμιά φορά.
ΔιαγραφήΤο θέμα δεν είναι ποιος θα πάρει Palantir ... αλλά ποιος θα κρατήσει μέχρι τα 1000+ τουλάχιστον.
ΔιαγραφήΤου Big Xasour θα του πιούμε το αίμα με το καλαμάκι.
χα χα να δείτε την ταινία με τον Tom sellek .ο πατέρας του είχε alzheimer ,και κάθε μέρα φώναζε Mc Donnel ,o γυιός νόμιζε MAC DONALDS και του έπαιρνε happy meal καθημερινά ,ελα .οπως που ο πατέρας είχε αγοράσει μετοχές mc donel aviation ,και είχαν εκτοξευθεί χίλιες φορές πάνω .
ΔιαγραφήΠροσωπικα αν δεν υπηρχε ASTS
Διαγραφήμονο PLTR θα αγοραζα σε ολες τις τιμες
Συζήτηση με Antonio Linares την Κυριακή
ΔιαγραφήI understand that you are confident in Palantir's long-term growth potential, and I agree that PLTR is a strong company with a solid long term story. However, from a capital management perspective, putting all of your available funds into one stock can be relatively risky.
The main issue is not whether Palantir is a good company. The issue is flexibility.
If the market improves and a stronger, higher-probability short term opportunity appears, you may miss it simply because all of your capital is already locked in PLTR.
Recently, my own approach has been to use around 50% of the account for short-term trading, while keeping the remaining capital flexible. The purpose is not to over-diversify, but to keep the account adaptable.
Εγώ τα έχω βάλει τα PLTR στο συρτάρι μαζί με τα HIMS - καλές επιλογές και υπομονή η γνώμη μου
ΔιαγραφήΜερικές εταιρείες έχουν δώσει τεράστια κέρδη θα έρθει και η δική μας ώρα στο X γίνεται μεγάλο παιχνίδι προσοχή όσους διαβάζετε το τελευταίο 6μηνο έχω ασχοληθεί πολύ λίγοι είναι η σοβαροί
κ.Τάκη μέσα από εσάς ανοίξανε και τα δικά μου μάτια με την αγορά της Αμερικής
Δεν θα είχα επενδύσει ποτέ αν δεν υπήρχε αυτό το BLOG
Να είστε πάντα καλά σε όλα στην ζωή σας
PLTR δε δίδω.
ΔιαγραφήPLTR βημα βημα ας πιασει τα προηγουμενα υψηλα της πρωτα και μετα εναναξιολογούμε.
ΔιαγραφήΕγω επεστρεψα Asts μονοχαρτος και all in και περιμενω την εκτοξευση του πυραυλου! Σημερα βεβαια τον πινουμε… χωρις να μπορω να καταλαβω τον λογο!!!
ΔιαγραφήDr η μονη λογικη εξηγηση που ακουγεται οπου συμφωνω και εγω ειναι οτι το χθεσινο sell off οφειλετε στη αποστραγγιση της ρευστοτητας λογω της IPO της Space x
ΔιαγραφήΕνισχυσα παλι στα 86 και περιμενω την επομενη αποστολη της νεας παρτιδας για εκτοξευση
Αισιοδοξω αυτο να συμβει μεσα στον Ιουνιο
ετσι
Διαγραφήαδειασαν asts rklb
θα επανελθουν
17 Ιουνίου δεν έχουν πει?
ΔιαγραφήΔεν εχει τοση σημασια η εκτοξευση κυριοι οσο η παραγωγη των ΒΒ
ΔιαγραφήΦημολογειται οτι μετα την εκτοξευση θα ακολουθησει ανακοινωση με την αποστολη των BB11-13
Αν ξεφουσκώσει η SpaceX βραχυπρόθεσμα φοβάμαι υπάρχει κίνδυνος να της φάει η διόρθωση..... προσοχή λίγο συναγωνιστές.
ΔιαγραφήΕγω παλι πιστευω οτι η Εκτοξευση εχεθ σημασια! Το οτι ειναι ικανοι να παραξουν και να παραδώσουν εχει αποδειχθεί! Η τεχνολογία λειτουργεί! Το αδυνατο σημειο ειναι η εξαρτηση απο τους ανταγωνιστές για την τοποθετηση! Αν τοποθετηθουν σωστα οι ΒΒ μεθαυριο… θα κλεισουν πολλα στοματα!!
ΔιαγραφήΦυσικα και εχει σημασια Dr
ΔιαγραφήΟλα εχουν
Αλλα εχει διαφορα αν εστειλε απλως 3 δορυφορους ή ξεκινησε να χτιζει τον αστερισμο
Seaking Alfa
2/6 εβγαλε short report για το Asts
14/6 strong buy
Και για πρωτη φορα βλεπουν αυτα που βλεπω και εγω
Φαινεται τελειωσαν με τις ςγορες του
Απολαυστε το
https://seekingalpha.com/article/4914839-why-ast-spacemobile-may-be-one-of-the-markets-biggest-asymmetric-bets?shem=rimspwouoe,
Εγώ να ξανατονίσω κύριε Άρη ότι τα δύσκολα για την ASTS σύντομα ξεκινούν. Πλέον απο τα τέλη 2026 θα κοιτάζουν και τα νούμερα.
ΔιαγραφήΝα το κρατήσετε αυτό στην άκρη του μυαλού σας.
Γιαυτο εχει σημασια ο αστερισμος να ξεκινησει
ΔιαγραφήΑν εχει αρκετους δορυφορους πανω, οι συμφωνιες θα ξεκινησουν να ερχονται
τα συμβολαια θα ρεουν και τα εσοδα θα φανουν
Να και καποιος που το καταλαβαινει
ΑπάντησηΔιαγραφή$ASTS
https://substack.com/home/post/p-201459989
Ωριστε και αλλος
ΑπάντησηΔιαγραφή$ASTS
Σαν τα σαλιγκαρια μετα την βροχη ξεπροβαλλουνΤελικα αυτο το S1 της SPACE X μας εβγαλε απο την αφανεια και μας εβαλε στο χαρτη
https://www.telesemana.com/blog/2026/06/09/el-escudo-y-la-ilusion-ast-spacemobile-el-s-1-de-spacex-y-lo-que-los-operadores-de-latam-todavia-pueden-hacer/
TEO τι λες για ένα γρήγορο τρειντ σε ASTI. Πώς σου φαίνεται διαγραμματικά!!!?
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα σας,
ΑπάντησηΔιαγραφήΝέα αγορά AXTI σημερα... μεγάλη η θέση πλέον! Για να δούμε....
Διαγραμματικα μου αρεσει πολυ. Αλλα απο καποιους δεικτες που ειδα ειναι πανακριβη. Να υποθεσω την εχετε για παιγνιο πανω στα semis ε? Δεν σκοπευετε για μακροχρονια διακρατηση? Δεν εκατσα να την ψαξω παραπανω αν εχει κατι που αξιζει αναφορας. Τι σας εκανε να την επιλεξετε ?
ΔιαγραφήLAMB weston και pfizer με κανουν περηφανο εταίριες με μερισμα και θεμελιώδη. Ποιες ΑΙ και μπαρμπουτσαλα πατατα και φαρμακο και η Zoetis που πηρα σε καλη τιμή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροσωπικά θεωρώ το AI τον πολλαπλασιαστη του πολλαπλσιαστή... ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠιθανα κατι που δείχνει ακριβό σημερα , απλά να έχει hypergrowth.... και στην Αμερική πιθανά το ακριβό να γίνεται ακριβότερο ανάλογα με το τι προεξοφλεί και ανάλογα με το αν θα έχει την ανάλογη αναπτυξη τελικά. Η AXT δραστηριοποιείται σε προϊόντα που προσφέρουν ασύγκριτες επιδόσεις σε σχέση με τις άλλες και το ΑΙ την χρειάζεται όσο τίποτα αλλο.
Νέα αγορά σήμερα στην μετοχή Palantir!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυνέχεια, κάθε μέρα, κάθε ώρα.
ΔιαγραφήΑς περιμένουν οι άλλοι τα 90 και τα 100.
Καλησπέρα, αγορά slnh 1.47
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτα 7 θα έχω βγει και θα μετανιώνω 😁😁😁
ΔιαγραφήΣτα 7 Κε Τάκη διαλέξτε τι Δώρο επιθυμητε. Σας ευχαριστώ πολύ πάντως.
ΔιαγραφήΚαλημέρα σας, απο crypto ειμαι all in στο Worldcoin = Wld《Ο Sam Altman το ιδρυσε) εδω και λιγο καιρό. Μεσαίου ύψους επένδυση με πολύ μεγάλο potential, αν πραγματικά ξεκινάει η περίοδος των altcoins...
ΑπάντησηΔιαγραφήNice move. I will stay long. ATH above 10$. I believe 🙏
ΔιαγραφήADOBE μια άποψη value stock πηρα στα 200 μαζί με τον Big Hasour (δεν πηρα πολλα)! Hidden Value ή value trap?
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ,τι κάνει αυτός ....πάντα το ανάποδο ο Μορφονιός.
ΔιαγραφήΠιο άσχετο απο αυτό δεν έχω δει. Μόνο ο Κλάιωτσάκος τον ξεπερνά.
AMD
Θα σπλιτάρει στα 1000 ή στα 2000?
Αρα Short στην Adobe? BTQ να σας συγχαρω παρεπιπτοντως δεν βγαζει κανενα νοημα θεμελιωδώς η ανοδος αλλα μπράβο.
ΔιαγραφήAMD αν και εχω κλεισει τα put με κερδος θεωρω ότι θα πάει στα 300-350 χωρίς σπλιτ μπορεί και πιο κατω, αλλά με τη σπεκουλα που παίζει ποιος ξερει όλα γινονται όταν σκάσουν σαν καρπουζια που τα ριχνουν από τον 8ο πρεπει να πάρουμε σε καλές τιμές όταν γινει αυτό τις καλές εταίριες νομοτελειακά θα πέσει περιμενουμε το black swan event το σπιρτο να καψει το δασος.
ΔιαγραφήΌταν σκάσουν τα καρπούζια θα αγοράζω την μισή Ελλάδα και θα χαρίζω μερικά σώβρακα στον Big Xasour
ΔιαγραφήΚάποιος άλλος όταν αποτυγχάνε με τη NVDA και πήγε.1000 ενώ.μας.έκανε μαθήματα ότι θα πάει 50 ....μετά.του έφταιγαν οι αλγόριθμοι και πως τάχα μου αυτοί ανέβαζαν την αγορά.
ΔιαγραφήΣτην πραγματικότητα δεν πήρε χαμπάρι!!!
Πολυ πιθάνο αν και σας βλεπω να μπορουσατε ήδη να αγοράσετε την μιση Ελλάδα από πριν ξεκινησετε με Αμερικη βλεπωντας τις επιλογες σας. Εγω δεν μπορω να κανω αυτο που κάνετε και αγοράζω θεμελιώδη όποτε θα περιμενω το Big Καρπουζ να σκασει. Βλεπωντας τα θεμελιώδη και τη διαθεση για τζόγο στα παντα και σε εταιριες χωρις θεμελιωδη δεν ειμαστε μακριά λειπει το σωστό σπιρτο.
ΔιαγραφήHIMS το 40 είναι κοντά νομίζω
ΔιαγραφήΤο 32 σημείο κλειδί.
ΔιαγραφήΣτα 40 θα πουλάνε όλοι.
Στην Αμερική σκεφτόμαστε αλλιώς κύριε Νικόλα.
ΔιαγραφήΑν εχετε καποια βιντεο επιμορφωτικά θα το εκτιμουσα αν μπορουσατε να τα μοιραστείτε με την φιλοσοφία της Αμερικής. Εμένα πχ μου φαινεται σκοτωμένη στα τρέχοντα η fiserv στα 49.4 πηρα κάποιες θα δειξει η ιστόρια αν ειναι φθηνη ή όχι εδώ. Την ειχα σταμπάρει από πριν.
ΔιαγραφήFISERV λονγκ ο Big Long και Adobe ακολουθω για να δουμε φθηνες φαινονται μενει να δουμε αν ειναι value ή value traps.
ΔιαγραφήFiserv ανελαβε και Ελληνας Takis Georgakopoulos δε μας τα ειπατε αυτά κυριε Τακη και CEO στη Fiserv?
ΔιαγραφήΚαι το έχετε για καλό αυτό?
ΔιαγραφήΕγώ όπου βλέπω Έλληνες .... φεύγω μακρυά.
Κυριε Τακη
Διαγραφήοπως τα ειπατε η HIMS εφτασε μια ανασα απο τα 32$ (31.95) και επεστρεψε για να παρει δυναμεις!!
Στον αντιποδα η SLNH αρχισε να ρολλαρει με καλη ανοδο για να δουμε ποτε θα περασει το 2,20 και θα μεινει πανω απο αυτο!!
Εγώ ήδη βλέπω το 70 για την πρώτη και το 7 για τη δεύτερη.
ΔιαγραφήΈλα να ανεβαίνουμε παρέα με το BTC....
ΑπάντησηΔιαγραφήAMD οποιος πηγε να την παιξει τεχνικα κουβα ως τωρα .
ΑπάντησηΔιαγραφήΟρθόν.
ΔιαγραφήΉταν πασιφανές ότι σπάζοντας τη συσσώρευση 200~250, πλέον θα διόρθωνε ανεβαίνοντας.
Όταν καβαλάμε τέτοιους ταύρους απλά σφιγγόμαστε δυνατά μη μας πετάξουν κάτω, δεν κάνουμε τσαχπινιές.
AMD δε δίδω.
Θα το κάνει όπως η Nvda απο τα 100 στα 1000+ και μετά.θα αποφανθεί η Lisa αν θέλει σπλιτ.
ΔιαγραφήΚαλησπέρα στην παρέα! Είναι ιδέα μου, ή, μυρίζει ένα καλό βραχυπρόθεσμο long στα καλά space που χώθηκαν λόγω SPCX; Ρωτάω τις μεγάλες μύτες του blog..
ΑπάντησηΔιαγραφήΌταν ο Μορφονιός έμπαινε στα Space η αγορά κοιμόταν.
ΔιαγραφήΤώρα το Χ10 απο εδώ είναι δύσκολο.
Προσωπικά κοιτάζω αλλού ....τα space τα ξεζουμίσαμε.
Ε καλά δε λέμε και x10. Νομίζω ότι εκτός από το sell the news έπαιξε και αποεπένδυση προκειμένου να μεταφερθεί η ρευστότητα στη νεα εισαγωγή. Πολλά funds που ήταν υποχρεωμένα να έχουν θέση στη SPCX ρευστοποίησαν άλλες συμμετοχές του κλάδου για να χτίσουν θέση στη νεα εισαγωγή. Νομίζω όμως ότι αυτό θα είναι προσωρινό, σε λίγο η αποτίμηση της SPCX θα παρασύρει και τα υπόλοιπα πάλι πάνω. Πχ εγώ βρήκα ευκαιρία και ξαναπήρα ASTS κ RKLB (85 & 100) που είχα δώσει στα υψηλά τέλος Μαϊου. Παρακολουθώ και την PL αλλά ίσως περιμένω να τελειώσει το ATM..
Διαγραφήκοιτάμε και αλλού , αγορά Netskope (NTSK)
ΔιαγραφήΚυβερνοασφάλεια ... οξύς ανταγωνισμός. Χάνει η μάνα το παιδί και το παιδί η μάνα.
ΔιαγραφήΗ μόνη αρχική επιλογή που έχω ειναι η OKTA.
Γιατί ΝTSK?
ΤΙ το ιδιαίτερο έχει?
Μήπως πάει άκλαφτη σαν την S?
Κύριε antes όλα θα πάνε πάνω. Πολύ πάνω ... μέχρι και οι κουβάδες.
ΔιαγραφήΜια σκέψη ...
ΔιαγραφήDGXX είναι σαν να βλέπω την IREN στα 9 δολάρια.
CEG / GEV ...Κ. Τάκη, ρίξετε μαι ματιά παρακαλώ στις πιο πάνω. - REITs: Τα REIT κέντρων δεδομένων κατέχουν τα κτίρια που χρησιμοποιούν αυτήν την ενέργεια και την υποδομή για τη λειτουργία της Τεχνητής Νοημοσύνης. Η CEG και η VST παρέχουν την ακατέργαστη ηλεκτρική ενέργεια. Η GEV κατασκευάζει την υποδομή του φυσικού δικτύου... Για τον επενδυτικό σας ορίζοντα 2 έως 4 ετών, η διαφοροποίηση σε καθαρή ενέργεια που τροφοδοτείται από Τεχνητή Νοημοσύνη απαιτεί κατανόηση του πώς η Constellation Energy (CEG) συγκρίνεται με ανταγωνιστές όπως η Vistra Corp (VST)... Η Constellation (CEG) εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την πυρηνική ενέργεια. Πάνω από το 85% της συνολικής παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας της CEG προέρχεται αποκλειστικά από πυρηνικούς σταθμούς ηλεκτροπαραγωγής χωρίς άνθρακα. Ενώ η εταιρεία λειτουργεί επίσης μια επιχειρηματική μονάδα που εμπορεύεται και διανέμει φυσικό αέριο, η υποδομή παραγωγής της αντιμετωπίζει το φυσικό αέριο μόνο ως δευτερεύοντα εφεδρικό πόρο ("εφεδρικοί σταθμοί ηλεκτροπαραγωγής") και όχι ως πρωτογενή πηγή ενέργειας. Η GE Vernova (GEV) αποτελεί τη δομική ραχοκοκαλιά ολόκληρης της τάσης καθαρής ενέργειας που τροφοδοτείται από Τεχνητή Νοημοσύνη και ως εκ τούτου αποτελεί μια εξαιρετική προσθήκη σε ένα χαρτοφυλάκιο 2 έως 4 ετών. Ενώ η Constellation (CEG) και η Vistra (VST) λειτουργούν σταθμούς παραγωγής ενέργειας για την πώληση ηλεκτρικής ενέργειας, η GE Vernova είναι ο γίγαντας της βιομηχανίας που παράγει τους αεριοστροβίλους, τις ανεμογεννήτριες, τα εξαρτήματα δικτύου και τα εξαρτήματα πυρηνικών σταθμών που απαιτούνται για τον εκσυγχρονισμό του δικτύου ηλεκτρικής ενέργειας των ΗΠΑ. Όταν οι εταιρείες τεχνολογίας χρειάζονται περισσότερη ενέργεια, δεν μπορούν να την παράγουν χωρίς τα εξαρτήματα της GEV. Τεράστια οικονομική διαφάνεια: Το ανεκτέλεστο υπόλοιπο παραγγελιών της GEV έχει αυξηθεί σε πάνω από 163 δισεκατομμύρια δολάρια και η διοίκηση προβλέπει ότι θα φτάσει τα 200 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2027 - ένα ολόκληρο έτος νωρίτερα από το χρονοδιάγραμμα. Αυτό το τεράστιο ανεκτέλεστο υπόλοιπο σημαίνει ότι η GEV έχει ήδη εξασφαλίσει το αγωγό εσόδων της πολύ πέρα από τον επενδυτικό σας ορίζοντα 2-4 ετών. Ο καταλύτης Τεχνητής Νοημοσύνης και δικτύου: Μόνο το πρώτο τρίμηνο του 2026, η GEV εξασφάλισε 2,4 δισεκατομμύρια δολάρια σε συμβάσεις ηλεκτροδότησης ειδικά για κέντρα δεδομένων (μετασχηματιστές, διακόπτες, συστήματα δικτύου). Αυτά τα τριμηνιαία έσοδα ξεπέρασαν ήδη τις συνολικές παραγγελίες κέντρων δεδομένων για το 2025. Προστασία από οικονομικές διακυμάνσεις: Πάνω από το 55% του ανεκτέλεστου υπόλοιπου παραγγελιών της GEV συνδέεται με μακροπρόθεσμες συμβάσεις παροχής υπηρεσιών. Σε περίπτωση ύφεσης και οι πάροχοι ενέργειας διακόψουν την κατασκευή νέων μονάδων, θα πρέπει να πληρώνουν δισεκατομμύρια GEV ετησίως για τη συντήρηση και τη συντήρηση των υφιστάμενων δικτύων ηλεκτρικής ενέργειας και των ανεμογεννητριών τους.
ΔιαγραφήLong space και όχι απαραίτητα βραχυπρόθεσμο. Ίσως και ένα καλό entry point για όσους έχουν βγει ή είναι απέξω.
ΑπάντησηΔιαγραφήNTSK πρόσφατη ipo στα $19 (σεπτ 2025).¨έχει πιεστεί πολύ και ειδικά μετά τα q1 αποτελέσματα ,κορυφαία η sase πλατφόρμα της ,ισχυρό growth ,χωρίς κέρδη ακόμα αλλά θα δεί πιστευω άνετα το 2χ .ROI 107%
ΑπάντησηΔιαγραφήΜεγάλη θέση απο εχθες στη Nebius NBIS, πούλησα COHR & BTQ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠλέον κατέχω AXTI, NBIS, MARVELL & WLD Worldcoin.
Σήμερα τελείωσα με τις αγoρες στην Palantir(PLTR)
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα σε όλους . Μέσα σρην PGY σήμερα κ. Τάκη.
ΑπάντησηΔιαγραφήBig digital energy, ποιός φίλος μας είχε κάνει ανάλυση? Και τι στόχο έχουμε εκεί?
Καλησπέρα στους γκουρούδες και τον αρχιγκουρού. Έχω αποδεσμεύσει ένα ποσό και αποφάσισα να επανέλθω από την προηγούμενη εβδομάδα, μετά από περίπου 6 μήνες, με RBLX, DUOL, HIMS. Εκτιμώ ότι πρόσφατα πάτωσαν και υπό προϋποθέσεις θα δώσουν δυνατές συγκινήσεις. Αυτά προς το παρόν και βλέπουμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥ.Γ. EMJX army.
Μαζεύω PLTR πέρα από τις δυνάμεις μου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘέλω να δω Big Hasour να δακρύζει, ιτ'ς φάκιν πέρσοναλ naoum.
https://share.google/kmYhrrstkbixKzWBp
Διαγραφήαυτό πέτυχα σήμερα για ενημέρωση
δλδ? βαλατε κ τις καλτσες μεσα? 😁
Διαγραφήhttps://www.youtube.com/watch?v=3kGFPrwmsZs
ΔιαγραφήIs Palantir Stock an Undervalued AI Stock to Buy?
Δειτε αυτό κύριε Wuffet μου αρεσει αυτος ο τυπος γενικά.
Μάλλον είναι κοντά η συγχώνευση της srxh, +20% σήμερα Την πέτυχα στο φτερό στα $0.12
ΑπάντησηΔιαγραφήευχομαι η απογειωση αυριο να γινει με κροτο
ΑπάντησηΔιαγραφήDGXX
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ αγορά σήμερα αποτιμά την DGXX σαν να υπάρχει περίπου 10-15% πιθανότητα να εξελιχθεί σε "mini-Nebius". Αν η Cerebras εξελιχθεί σε κάτι πολύ μεγαλύτερο και η εταιρεία κλείσει δεύτερο και τρίτο μεγάλο συμβόλαιο μέσα στο 2026-2027, τότε η αποτίμηση μπορεί να αλλάξει δραματικά.
Το πιο ενδιαφέρον στοιχείο για μένα είναι ότι η DGXX έχει κεφαλαιοποίηση κάτω από 1 δισ. $, ενώ η NBIS έχει ήδη δεκάδες δισ. αποτίμηση. Αυτό σημαίνει ότι η DGXX έχει πολύ μεγαλύτερο θεωρητικό πολλαπλασιαστή αν όλα πάνε σωστά, αλλά και πολύ μεγαλύτερη πιθανότητα να απογοητεύσει.
Σενάριο 1: DGXX = 10% της NBIS
Ας υποθέσουμε ότι το 2030 η NBIS έχει:
Revenue: 15 δισ. $
Market Cap: 120 δισ. $
Τότε η DGXX φτάνει:
Revenue: 1,5 δισ. $
Market Cap: 12 δισ. $
Λόγω dilution θεωρώ:
140 εκατ. μετοχές το 2030
Άρα:
12 δισ. / 140 εκατ. = 86 $ ανά μετοχή
Σενάριο 2: DGXX = 20% της NBIS
Εδώ η DGXX εξελίσσεται σε σοβαρό AI cloud operator.
Revenue: 3 δισ. $
Market Cap: 24 δισ. $
Με 140 εκατ. μετοχές:
171 $ ανά μετοχή
Σενάριο 3: DGXX = 30% της NBIS
Αυτό είναι το «όνειρο».
Revenue: 4,5 δισ. $
Market Cap: 36 δισ. $
Με 140 εκατ. μετοχές:
257 $ ανά μετοχή
Εγώ τέτοια τρενάκια δεν τα χάνω.
ΔιαγραφήΗ sell to zero ή the sky is the limit.
Επιτυχης τοποθετηση των Δορυφορων ΒΒ 8 9 10 αδελφια!! Ναναι καλα ο Αγιος Ελον!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι Insider αγοραζουν Fiserv ηρθε η ωρα του Big Long με τον Τακη τον CEO θα πλερωθουμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήFISV Rosman Adam L. Chief Admin. and Legal Officer Jun 16 '26 Buy 49.33 10,150 500,700 136,724 Jun 16 04:11 PM
FISV Yarkoni Charlotte Director Jun 16 '26 Buy 49.49 2,023 100,118 10,146 Jun 16 04:10 PM
FISV DiSimone Harry Director Jun 16 '26 Buy 48.41 2,088 101,080 23,607 Jun 16 04:09 PM
FISV Nixon Gordon M. Director Jun 16 '26 Buy 49.57 7,500 371,775 17,656 Jun 16 04:08 PM
Asts σημερα Τρενταρουμε μεσα στις 5 πρωτες!!!! 🚀🤘🚀🤘🚀🤘🇬🇷🇺🇸
ΑπάντησηΔιαγραφήA$T$
ΑπάντησηΔιαγραφήΞεκιναμε κυριοι
Οι δορυφόροι BlueBird είναι οι μεγαλύτερες εμπορικές συστοιχίες επικοινωνιών που έχουν αναπτυχθεί ποτέ σε χαμηλή τροχιά της Γης, με έκταση περίπου 2.400 τετραγωνικά πόδια, για κυβερνητική και εμπορική χρήση.
Οι δορυφόροι BlueBird έχουν σχεδιαστεί για να επιτρέπουν μέγιστες ταχύτητες δεδομένων σχεδόν 200 Mbps απευθείας σε τυπικά smartphones, επιτρέποντας φωνή, δεδομένα ευρείας ζώνης και βίντεο από το διάστημα.
Οι δορυφόροι BlueBird μέσω του BlueBird 37 βρίσκονται σε παραγωγή, ενώ οι BlueBirds 11, 12 και 13 βρίσκονται στις τελικές προετοιμασίες για αποστολή στο Ακρωτήριο Κανάβεραλ.
https://www.businesswire.com/news/home/20260617420856/en/AST-SpaceMobile-Announces-Successful-Orbital-Launch-of-BlueBirds-8-9-and-10
Ελπίζω να ξεκινήσει ένα rotation από ημιαγωγούς στα υπόλοιπα χαρτιά....
ΑπάντησηΔιαγραφήPar Technology Corp (PAR) ΤΕΟ μια αποψη μαζικές αγορες insider ομορφο διαγραμμα βλέπεις κάτι φαινεται να κάνει πατο καπου εδω.
ΑπάντησηΔιαγραφήξαναμάζεψα την zeta ,παραστράτησε....... πολύ τσαχπίνα
ΑπάντησηΔιαγραφήasts χλιαρή αντίδραση, το retail έχει στραγγίσει σε cash .ώστε να εκτοπίσει τους σόρτηδες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα δούμε τι θα πει και ο φίλος μας ο Γουόρς σήμερα.....
ΑπάντησηΔιαγραφή