Η Αμερική δεν ξεκίνησε ακόμα...έχεις πολλά να δεις. Zscaler είναι εταιρειαρα...σου δόθηκε η ευκαιρία να αγοράσεις φθηνότερα. Που τέτοια τύχη..!!! Η Αμερική παίζει με rotations.. πριν μια εβδομάδα σας έβαλα μια λίστα με SaaS stocks bottoming out. Όταν διάβασα οτι βγήκες...ήταν καλό σημάδι οτι ξεκινάει the next leg up. (OPEN your eyes ma frend🧡 )
Το πρόβλημα είναι όταν βλέπεις πτώση Ελλάδα και Αμερική μου φαίνονται όλα πανάκριβα ειδικά αν είσαι value investor δεν βγάζει κανένα νόημα παίζουν τρέλα στο μέλλον οι κεφαλαιοποίησεις και επειδή πιστεύω ότι θα χαθούνε πολλά λεφτά παίρνω μια ζημιά από αρχή του χρόνου στο 4-5% του συνολικού χαρτοφυλακίου και βγαίνω δεν εχει για εμένα νόημα γιατι συντάσσομαι προσωπικά με την άποψη του Μπαφετ για μετρητο και σημαντική διόρθωση όχι με κύριο Τάκη. Δηλαδή αυτό που γίνεται πλέον είναι καθαρός τζόγος με rotation χρημάτων ανάλογα την είδηση. Περιμένω Shiller PE 17-18 και κάτω να γεμίσω πάλι δείκτη όταν το δει με το τότε ομόλογα δεν βρίσκω λόγο να ρισκάρω ας πάρω 4-5% το χρόνο από το αμερικανικό μονοετές. Δηλαδή στην Ζέτα τι βλέπουν δεν ξέρω οι ινσιδερ τρώνε με χρυσά κουτάλια δεν υπάρχουν earnings GAAP παράνοια προσωπική μου άποψη. Αγοράζεις growth αποκλειστικά ειδικά για μια εταιρία με φόκους το μάρκετινγκ και αβέβαιο moat (αν και έχει κάνει beat 19 συναπτά τρίμηνα) κάποια στιγμή εκτιμώ όταν γυρίσει ο κύκλος ειδικά με τα επιτόκια με ένα γερό πληθωριστικό σοκ όλες αυτές θα γυρίσουν στο -50% και παρακάτω. Διαβαζω τους ισολογισμόυς και κοντεύω να κάνω εμετό αγοράζουμε γραμμές όχι ισολογισμούς πλην λίγων εξαιρέσεων γραμμές και όνειρα.Τελοσπαντων αυτά τα ολίγα πέρσυ έβγαλα ένα 16-17% φέτος ένα μείον 4-5% κυρίως με τη first majestic silver και κάποιες άλλες. Διαφωνεί μάλλον ο κύριος Τάκης είμαι άλλο προφιλ επενδυτή δεν ακολουθώ τυφλά κανέναν κάνω την έρευνα μου όταν ακολουθώ τυφλά αποδεδειγμένα χάνω λεφτά πρέπει να πιστεύεις την αγορά που θα κάνεις είναι σημαντικό αλλιώς θα τρομάξεις. Αυτά τα ολίγα φέτος ταπεινώθηκα προσωπικά από την αγορά(ούτε ο πρώτος ούτε ο τελευταίος είμαι) έχω κάνει μια πολύ καλή ετήσια αποδωση 16-17% compounded στο χαρτοφυλάκιο μου από το 2013-2014 κυριως από Ελληνικό και κυπριακό, κάποιες ευρωπαϊκές και ασημί ήρθε η ώρα για εμένα να απέχω από την αγορά γιατί η Αμερική δεν ταιριάζει στο προφίλ μου τα λογιστικά είναι διαφορετικά και έχουν ξεφύγει οι αποτιμήσεις στα δικά μου μάτια. Μετά από 12 χρόνια στην αγορά ο 13ος θα είναι ο πρώτος χρόνος που γράφω πραγματική ζημιά όχι και ιδανικό σε πληθωριστικό περιβάλλον αλλά πρέπει να μπορέσω να βλέπω την υποτίμηση για να κρατήσω μια μετοχή.
Ευχαριστώ ΤΕΟ παντως για την θετική σου ανταπόκριση το εκτιμώ.
Mr Nik σεβαστές οι απόψεις σας, και χαίρομαι πολύ που υπάρχουν επενδυτές που βλέπουν το χρηματιστήριο κάτω, γιατί αν όλοι βλέπουν άναδο τότε είναι η ώρα που πρέπει να τα μαζεύεις.
Ευχαριστώ κύριε Johnη άποψη μου βασίζεται σε δεδομένα ιστορικα πολύ σημαντικών δεικτών όπως και τωρινού πληθωρισμού. Οι εταιρίες της πραγματικής οικονομίας είναι ήδη σε ύφεση το μόνο που κρατάει την οικονομία είναι το ΑΙ trade. Δείτε diageo, haleon, Unilever, campbell soup , Mondelez, general mills, Kraft heinz και πολλές άλλες. Βλέπω το ΑΙ ως καλύτερο innovation σε μακροπρόθεσμο επίπεδο από το conveyor belt του Ford έχω ανοίξει και κρατάω ακόμα put options σε AMD και άλλες στο ΑΙ που θεωρώ ότι έχουν ξεφύγει πλήρως αν ο άλλος δεν έχει να φάει πως θα πληρώσει για ΑΙ. Γιατί να πάρω shiller PE 42 και όχι μονοετές αμερικανικό στο 4-5%. Δεν βλέπω απλά το χρηματιστήριο κάτω το βλέπω -30-50% για να βγάζουν νόημα οι κεφαλαιοποίησεις για μια καλή μακροπρόθεσμη αποδωση. Θα περιμένω απέξω είμαι με 95% ομόλογα και μετρητο τώρα. Σε ένα αρκετά σεβαστό εκτιμώ ποσο θα περιμένω το κραχ που το θεωρώ δεδομένο ότι θα έρθει το ποτε δεν το ξέρω. Είμαι με τουλάχιστον 30-40% μετρητο από πέρσυ οπότε το 16-17% ήταν στο 60-70% του χαρτοφυλακίου κυρίως ξαναλέω από first majestic silver και κάποιες ευρωπαϊκές μετοχές. Συμφωνώ και τάσσομαι με το βίντεο του ΤΕΟ και με Μπαφφεττο δύσκολο σε αυτά είναι το τιμόνι μπορει η αγορά να τρέξει άλλο ένα η και 2 χρόνια σε φούσκα όπως έχει γίνει και παλιότερα μέχρι την κατάρρευση και να αγοράσεις επί της ουσίας τωρινές τιμές όταν ξαναμπεις αλλά με πολύ μικρότερο downside. Εντωμεταξυ πάρα πολλοί Αμερικανοί έχουν αντίστοιχη αποψη έχει βγάλει και ο Αντόνιο ένα βίντεο πάνω σε αυτό που διαφωνεί ότι είμαστε σε φούσκα λόγω ΑΙ και productivities και λέει ότι δικαιολογούνται οι αποτιμήσεις λόγω assymetric growth και productivities από ΑΙ. Είναι πολλοί με.put options off the money Αμερική μέχρι να δει και ο τελευταίος άνοδο είναι δύσκολο να πέσει όταν γίνει θα γίνει σε ανύποπτο χρόνο η με κάποιο πιστωτικό black swan event
Mr Tάκη με σημερινές τιμές θα προτιμούσα pltr αντί AMD (και αυτό έκανα όπως έχω γράψει προ 10ημέρου) Στα semi αντί AMD θα προτιμούσα τον ξάδελφο nvidia
Εγώ πιστεύω ότι κάποτε ο Big hasour θα επιβεβαιωθεί το θέμα είναι πόσα θα έχει χάσει ως τότε θέλει τιμινγκ στο σορτ. Ένα drawdown 30% το βλέπω άνετα τα επόμενα χρόνια τώρα φέτος του χρόνου του παρα χρονου μαζεύω μετρητο για τώρα ομόλογα και money market funds. Τη μια φορά που δε θα είναι buy the dip όπως όλες τις άλλες θα τους διαλύσουν θα γίνει του Δράμαλη ένα black swan event γερό για να μπούμε σε καλές τιμές με χαμηλότερο ρίσκο.
Καλησπέρα. Μιας και το έθιξες κ ΤΑΚΗ και όλα μπορούν να συμβούν ...προσωπικά δεν το γνώριζα = Αμερικανικός Φόρος Κληρονομιάς (US Estate Tax): Αν κατέχεις αμερικανικά περιουσιακά στοιχεία (π.χ. μετοχές αμερικανικών εταιρειών ή US ETFs) με αξία άνω των $60.000, η αμερικανική εφορία (IRS) επιβάλλει φόρο κληρονομιάς στους μη Αμερικανούς πολίτες, ο οποίος μπορεί να φτάσει και το 40%. Ο ορισμός TOD στην interactive brokers ..διευκολύνει τη μεταβίβαση των τίτλων, αλλά δεν απαλλάσσει αυτόματα από τυχόν φορολογικές υποχρεώσεις.
Επίσης Προσοχή στα μετρητά (USD Cash) Τα μετρητά σε δολάρια ΗΠΑ που κάθονται απλώς στον επενδυτικό σου λογαριασμό (π.χ. από μερίσματα που δεν έχουν επανεπενδυθεί) μερικές φορές μπορεί να λογιστούν ως περιουσιακά στοιχεία εντός ΗΠΑ. Η λύση: Μην αφήνεις μεγάλα ποσά σε μετρητά (άνω των $60.000) να «κάθονται» στον λογαριασμό σου χωρίς να είναι επενδυμένα, ή προτίμησε να τα μετατρέπεις σε Ευρώ αν πρόκειται να μείνουν εκεί για καιρό. Τα ευρώ δεν θεωρούνται Αμερικάνικα περιουσιακά στοιχεία οπότε δεν υπάρχει αυτός ο φόρος . .. Έλεγχος των διακρατικών συμφωνιών (Estate Tax Treaties) Ορισμένες ευρωπαϊκές χώρες (όπως η Γερμανία, η Γαλλία, η Ιταλία κ.α.) έχουν υπογράψει ειδικές διμερείς συμβάσεις για τον φόρο κληρονομιάς με τις ΗΠΑ, οι οποίες αυξάνουν το αφορολόγητο όριο των $60.000 σε πολύ υψηλότερα επίπεδα (κοντά σε αυτά των Αμερικανών πολιτών). Σημείωση: Η Ελλάδα δυστυχώς δεν έχει τέτοια συμφωνία με τις ΗΠΑ για τον φόρο κληρονομιάς (έχει μόνο για τον φόρο εισοδήματος), οπότε για έναν φορολογικό κάτοικο Ελλάδας το όριο παραμένει αυστηρά στις $60.000. ΝΑΙ ΕΤΣΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΠΑΝΤΑ ΜΑΣ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ, ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΑΥΤΟ !!!!! ( ΧΕΣΤΗΚΕ ΑΝ ΠΑΘΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΣΟΥ ΠΑΡΕΙ ΤΟ 40 % ΤΟ ΑΜΕΡΙΚΑ ) . Οπότε θα πρέπει αυτός που θα έχει το κινητό ( απαραιτήτως για interactive brokers ) από πριν ( τον άλλο κόσμο ) μετατροπή σε ucits etf ή μετατροπή σε Ευρώ και μετά κατάθεση σε λογαριασμό . ΓΙΑ ΤΑ ΠΟΣΑ ΤΩΡΑ ... αν ο λογαριασμός είναι ατομικός, μέχρι 150.000 ευρώ έκαστος κληρονόμος αφορολόγητα , απο 150 - 300, 5% και 300 και άνω 10% .φόρο κληρονομιάς στα μετρητά από Ελλάδα . Αν είναι κοινός ο τραπεζικός λογαριασμός όσα και να πέσουν είναι αφορολόγητα στους συνδικαιούχους και παίρνουν και το πόθεν έσχες του μακαρίτη λέει !!!
Μπορείς να ορίσεις διαχειριστή (manager) στην Interactive Brokers να σου κάνει πράξεις (trades) με το κινητό του πλέον για λογαριασμό σου... ή να ανοίξεις μαζί με κάποιον και δεύτερο κοινό λογαριασμό Joint Tenants with Rights of Survivorship" (Κοινός λογαριασμός με δικαίωμα επιβίωσης) στην IB και —αν πας κουβά (μακριά από εμάς)— να ορίσεις ότι θα πάνε όλα σε αυτόν. Απλά, σε αυτή την περίπτωση, μπορεί να κάνει ό,τι θέλει με τον λογαριασμό ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΡΙΝ , όπως να τα πουλήσει όλα και να τα κάνει κατάθεση (deposit) μόνο σε δικό του λογαριασμό.
Στην περίπτωση που ορίσεις μόνο διαχειριστή (manager), επιλέγεις εσύ τι θα κάνει και τον αφαιρείς όποτε θες. Και η άλλη λύση όλα τα παραπάνω με διαθήκη σε συμβολαιογράφο .. πέφτουν στον ατομικό μόνο λογαριασμό ..και μοιράζονται βάση της διαθήκης . Η μένουν στην interacive αφού έχουν μετατραπεί για να μην υπάρξει φόρος .. και με βαση την διαθήκη μεταφρασμένη με χάγη κ.τ.λ τα ζητάνε οι κληρονόμοι από την INTERACTIVE .
ΟΛΑ ΑΠΟ GEMINI , ΟΠΟΤΕ ΚΑΝΤΕ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΣΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ !!!
ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΞΑΝΑΛΕΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ !!!! .. ΒΛΕΠΩ ΚΑΜΙΑ HIMS ΝΑ ΜΑΣ ΣΩΝΕΙ !!! ΟΠΟΤΕ ΣΕ ΚΑΜΙΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΤΟ ΞΑΝΑΒΛΕΠΟΥΜΕ....
Τάσσομαι με Μπαφφετ μετρητά και ομόλογα θα έρθει η ώρα για τοποθετησεις σε δείκτες το πιο δυσκολο είναι να περιμένεις και να μην κάνεις κάτι αυτή τη στιγμή. Κρατάω και το put σε AMD.
Βήμα βήμα Ένα εύκολο Χ2 το έχει εντος 2026. Ήταν σταθεροποιητικά τα 2 - 3 τελευταία τρίμηνα των fintech ... γιαυτο και βούτηξαν οι μετοχές τους. Όμως αυτό αλλάζει ...
Ήταν σταθεροποιητικά τα 2 - 3 τελευταία τρίμηνα των fintech ... γιαυτο και βούτηξαν οι μετοχές τους. Όμως όταν περνάνε οι εταιρίες σε.καθαρή κερδοφορία μην τις φοβάστε ... το διπλοτρίπλωμα είναι κοντά.
Ο Ben Simmons διαφωνεί μαζί σας κύριε Τάκη σε σχέση με AMD -90% στη θέση του κάτι ξέρουν οι top quants. Αν και αυτοί κάνουν rotation τις θέσεις σαν τα πουκάμισα.
Tι γύρισμα η iren ??? Για βραχυχρόνιο trade πήρα μία υψηλού ρίσκου (penny stock) ,έχει αναφερθεί απο τον Κ Τάκη εδώ στο παρελθόν είναι η srhx ,που θα συγχωνευθεί με την εταιρεία του Eric Jackson όταν αποφασίσει να ξεκολλήσει με την εμμονή του με ένα raper
Δεν έχει να δω κάτι θεμελιωδως ... εδώ χτίζεται στην κυριολεξία μια νέα εταιρία απο το μηδέν και αναβαθμίζεται η πλατφόρμα της. Έχουμε εμπιστοσύνη στη νέα διοίκηση και αναμένω πως θα επιτευχθούν όλοι οι στόχοι ώστε να πάρουν τα bonus τους σε 6 πλασιες τιμές απο σήμερα.
Καλό μήνα, καλό καλοκαίρι σε όλη την παρέα. Εκτός της ζέστης που εμείς θα βιώνουμε λόγω κλιματικής αλλαγής, να δείτε τι θα βιώσουν ένα σκασμό data centers που έχουν στηθεί και θα στηθούν στο μέλλον. Επανέρχομαι στην INV μιας και είναι ο μεγαλομέτοχος της Accelsius, μια εταιρεία γνωστή για τις λύσεις άμεσης διφασικής υγρής ψύξης επί του chip για εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης και υπολογιστών υψηλής απόδοσης βελτιώνοντας παράλληλα την ενεργειακή απόδοση. Πρόσφατα συγκέντρωσε $65 million Series B funding round led by Johnson Controls with strategic participation from Legrand, the general availability of its NeuCool® MR250 row-based Coolant Distribution Unit, the launch of the NeuCool IR150 integrated rack at NVIDIA GTC 2026, and customer deployments spanning hundreds of megawatts of new capacity. Sir Takis, μια βοήθεια με θεμελιώδη, τι λέτε..?
η irenara εχει μεινει πολυ πισω σε σχεση με τη hutara,αναμενω αμεση κινηση. εδω πλεον δεν μιλαμε για εξορυκτη μπιτικονίων, μιλαμε για κατι πολυ huge. ο καιρος γαρ εγγυς , .
εχω app. σταθερα κ δεν διδω. υπαρχει μια πιθανοτητα να μην εχει τελειωσει το κατω κ να δουμε τιμεσ στα 300 ισως κ πιο χαμηλα. θα γινει χαμος ετσι κι αν . .
Καμπανάκι από τον δισεκατομμυριούχο Μπιλ Άκμαν: «Η ιστορία των αγορών επαναλαμβάνεται, και όχι με καλό τρόπο» https://economico.gr/kabanaki-apo-ton-disekatommyrioucho-bil-akman-i-istoria-ton-agoron-epanalamvanetai-kai-ochi-me-kalo-tropo/
Θα εκτοξεύσει 3 δορυφόρους μέσα του μήνα ,με τήν space X αυτή την φορά ,δεν τους παίρνει για μαλ...α (πάλι). η space x πάει για IPO ,πρέπει να πετύχουν ΄,δεν τριμάρισα την θέση μου στα 129
ΑΝ φυγουν τα 3 πουλια τον Ιουνιο και εχει ετοιμα και τα αλλα 3 + 3 για 2 αποστολες τον Ιουλιο ή και Αυγουστο με Φαλκον 9 θα ειμαστε 170+ καθως θα καταρρευσουν οι σορτ αφηγησεις και οι θεσεις τους Αν οχι τοτε στηριξη στα 80-100 και αναλογα με την προοδο και το Ιραν η εξελιξη της τιμης Καλο ειναι να πιανουμε και καμια ανοδο /πτωση
H Marvell Technololy λεει CEO της Nvidia, Τζενσέν Χουάνγκ θα είναι η επόμενη που η χρηματιστηριακή της αξία θα φτάσει στο ορόσημο του 1 τρισ. δολ. Πως το βλεπετε αυτο?
Το είδα ενδιαφέρον μεν αν αγόραζα καποια μάλλον την SealsQ η αλλη μου φαίνεται πολυ μουφα και σε κλάδο αβεβαιο τι κρυπτο και πρασινο αλογα με όλο το σεβασμό. Αν και η λογική λεει ότι επειδη το πιστευουν πολυ όλο αυτο με τα κρυπτο θα θελουν να τα προστατευσουν και μαλλον ψωμί θα έχει μέχρι να καταρρευσει και αυτό υπερβολικά speculative για τα γουστά μου. Υπάρχει κάποια εταιρια βαρετή με νουμερα και value που να βλέπετε κύριε Τάκη που να ειναι και defensive κάποια Φαρμα ή food με καλό upside όχι hims ξαναλεω για value και αμυνα σε πτωσεις? Ειδικα στο φαγητο πολλες πολυεθνικες εχουν καταρρευσει με τους φοβους για GLP-1 και πτωση ζητησης το θεωρείται λόγικο το σενάριο αυτό ή ειναι καλο το contrarian play (eg. nomad foods, general mills, lamb weston, kraft heinz, simply good foods). Ο κλάδος είναι σε μαυρο χάλι και όπως τον βλεπουν οι αναλυτες μαλλον και λόγω ανοδου του κόστους και του πληθωρισμού απ την άλλη κάτι θα πρεπει να φαει ο κόσμος.
Όλα τα μυαλά του πλανήτη (τα καλύτερα) βρίσκονται στους επενδυτές στην Αμερική ....οι πλουσιότεροι άνθρωποι στον κόσμο ψάχνουν στην Αμερική να επενδύσουν ....όλη η τεχνολογία, τα ΑΙ, οι αναλυτές ψάχνουν να βρουν εταιρίες στις ΗΠΑ .... Τι πιθανότητα έχετε να βρείτε value στην Αμερική. Εγω λέω καμιά και αν υπάρχει θα φαίνεται ότι είναι value η επένδυση..Το πιθανότερο θα είναι να επέρχεται κατάρρευση της εταιρίας.
Οκ αρα value traps βλεπετε το 90% που φαινεται value αυτη τη στιγμή. Προφανως με αυτη τη λογική πρεπει να περιμενει καποιος μια καταρρευση καλή να παρει τις καλές εταίριες εκτός ΑΙ trade σε βιομηχανια pharma και με tangible book για μια καλη μακροπροθεσμη απόδωση ή εναλλακτικα δεικτη Nasdaq ή S&P με καλυψατε!
Η lamb weston παντως που απεκτησα μια θεση εχει εναν αρκετα ενεργο activist Starboard value που αγορασε προσφατα το διαγραμμα μιλάει και δεν μου φαινεται πολύ ακριβη, εχει μοχλευση βεβαια όπως όλες αλλα και στο μηνιαιο και στο εβδομαδιαιο δειχνει σημαδια σταθεροποιησης. Nomad foods επισης επειδη ειδα και αγορες από insiders ίσως ο κλαδος να εχει μερικες ελπιδοφόρες δεν περιμενω growth περιμενω να κρατησουν καπως τα νουμερα τους εδω ειδικα στην περιπτωση της Nomad foods. Το κατεψυγμενο φαι στην λελαπα του πληθωρισμου εκτιμω ότι θα κρατησει και όσο ο φτωχος γινεται φτωχοτερος είδομεν!
K. Nikola εγώ άνοιξα MCD στα 273. Θεωρώ το καλύτερο αμυντικό παιχνίδι αυτή τη στιγμή μαζί με WMT που δεν χω γτ μου φαίνεται ακριβή. Η πρώτη αντιθέτως είναι σε καλά επίπεδα και κοντά σε 52 week low.
Γεωπονε θεωρώ την MCD ακόμα ακριβή λίγο για τα γούστα μου στα 220-230 είναι ταμάμ πάντως για να αγορες στο μηνιαίο έχει χάσει τον 50 Άρη μετά από αρκετό καιρό και στο εβδομαδιαίο επίσης.
Χθες ημουν ετοιμος για PGY, αλλα τελικά μόνο αύξησα τη θέση μου στην UPST.. Ευτυχως ειναι αυτη και η BTQ και μου σωζουν καπως το τομαρι σήμερα, αν και ειμαι βουτηγμενος στα ιρεν οσο δεν παει..
10% πάνω 10% κάτω την άλλη ημέρα .Και όποιος αντέξει το ταρακούνημα. Το κακό είναι η ημερήσια παρακολούθηση.Oχι για καρδιακούς και σε ευαίσθητους στην ναυτία.
όταν αγοράζεις κάτι πέφτει....όταν.πουλας κάτι μετα ανεβαίνει...όταν.δεν.κανεις τπτ μένει σταθερο...εγω κάνω από κανενα rotation ανάλογα με την.εμπνευση που έχω κ περιμένω να πουλήσουν.οι άλλοι να.ανεβει...δεν αγχωνομαι παίρνω ηδη 2 αμλοπεν χαχα
Μάικ Άλφρεντ@mikealfred Έχω αγοράσει επιπλέον 280.000 μετοχές της BKKT μέσω της συνδεδεμένης μου οντότητας, Alpine Fox LP. Η Alpine Fox LP κατέχει πλέον συνολικά 905.000 μετοχές και έχει γίνει ο 4ος μεγαλύτερος θεσμικός μέτοχος της εταιρείας. Δείτε την υποβολή της Φόρμας 4 της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς των ΗΠΑ εδώ:https://sec.gov/Αρχεία/edgar/data/1816739/000162828026042553/xslF345X06/εβδ.-form4_1781211044.xml
Να θυμάσαι πάντα ότι είσαι ο τελευταίος τροχός της αμάξης !!! Να μην είσαι ζουλιάρης και φθονερός τύπος και αν το σχόλιο σου είναι μόνο για να με πικάρεις ... τότε να γνωρίζεις ότι είσαι μέτριος και άσχετος και αν πιστεύεις ότι μπορείς να είσαι καλύτερος μου άνοιξε το δικό σου Ιστολόγιο για να μας το αποδείξεις ντεεεε!!!! Όχι μόνο φρου φρου και παρλαπίπες ...
PATH
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο μόνο που μετράει και κοιτάζουμε ...
Καθαρό ποσοστό διατήρησης με βάση το δολάριο 109%.
Κάτι πάει να γίνει.
Μικρή βελτίωση.
Palantir's Dollar-Based Net Retention Rate 150% in Q1 2026
ΑπάντησηΔιαγραφή$PLTR Happy Friday Bulls!
Διαγραφήαγορα κ το αλλο ποδι
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπράβο
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ τον ήπια γερά τέρμα η Αμερική για τώρα βγήκα νωρίς και έφαγα και μια γερή από zscaler.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Αμερική δεν ξεκίνησε ακόμα...έχεις πολλά να δεις.
ΔιαγραφήZscaler είναι εταιρειαρα...σου δόθηκε η ευκαιρία να αγοράσεις φθηνότερα. Που τέτοια τύχη..!!!
Η Αμερική παίζει με rotations..
πριν μια εβδομάδα σας έβαλα μια λίστα με SaaS stocks bottoming out.
Όταν διάβασα οτι βγήκες...ήταν καλό σημάδι οτι ξεκινάει the next leg up.
(OPEN your eyes ma frend🧡 )
Strong Buy everything.
ΔιαγραφήMέχρι και BKKT ξεκίνησα εχθές επανατοποθετηση.
ΔιαγραφήΣιγά σιγά θα ξαναγεμίζω το φασούλι.
Το πρόβλημα είναι όταν βλέπεις πτώση Ελλάδα και Αμερική μου φαίνονται όλα πανάκριβα ειδικά αν είσαι value investor δεν βγάζει κανένα νόημα παίζουν τρέλα στο μέλλον οι κεφαλαιοποίησεις και επειδή πιστεύω ότι θα χαθούνε πολλά λεφτά παίρνω μια ζημιά από αρχή του χρόνου στο 4-5% του συνολικού χαρτοφυλακίου και βγαίνω δεν εχει για εμένα νόημα γιατι συντάσσομαι προσωπικά με την άποψη του Μπαφετ για μετρητο και σημαντική διόρθωση όχι με κύριο Τάκη. Δηλαδή αυτό που γίνεται πλέον είναι καθαρός τζόγος με rotation χρημάτων ανάλογα την είδηση. Περιμένω Shiller PE 17-18 και κάτω να γεμίσω πάλι δείκτη όταν το δει με το τότε ομόλογα δεν βρίσκω λόγο να ρισκάρω ας πάρω 4-5% το χρόνο από το αμερικανικό μονοετές. Δηλαδή στην Ζέτα τι βλέπουν δεν ξέρω οι ινσιδερ τρώνε με χρυσά κουτάλια δεν υπάρχουν earnings GAAP παράνοια προσωπική μου άποψη. Αγοράζεις growth αποκλειστικά ειδικά για μια εταιρία με φόκους το μάρκετινγκ και αβέβαιο moat (αν και έχει κάνει beat 19 συναπτά τρίμηνα) κάποια στιγμή εκτιμώ όταν γυρίσει ο κύκλος ειδικά με τα επιτόκια με ένα γερό πληθωριστικό σοκ όλες αυτές θα γυρίσουν στο -50% και παρακάτω. Διαβαζω τους ισολογισμόυς και κοντεύω να κάνω εμετό αγοράζουμε γραμμές όχι ισολογισμούς πλην λίγων εξαιρέσεων γραμμές και όνειρα.Τελοσπαντων αυτά τα ολίγα πέρσυ έβγαλα ένα 16-17% φέτος ένα μείον 4-5% κυρίως με τη first majestic silver και κάποιες άλλες. Διαφωνεί μάλλον ο κύριος Τάκης είμαι άλλο προφιλ επενδυτή δεν ακολουθώ τυφλά κανέναν κάνω την έρευνα μου όταν ακολουθώ τυφλά αποδεδειγμένα χάνω λεφτά πρέπει να πιστεύεις την αγορά που θα κάνεις είναι σημαντικό αλλιώς θα τρομάξεις. Αυτά τα ολίγα φέτος ταπεινώθηκα προσωπικά από την αγορά(ούτε ο πρώτος ούτε ο τελευταίος είμαι) έχω κάνει μια πολύ καλή ετήσια αποδωση 16-17% compounded στο χαρτοφυλάκιο μου από το 2013-2014 κυριως από Ελληνικό και κυπριακό, κάποιες ευρωπαϊκές και ασημί ήρθε η ώρα για εμένα να απέχω από την αγορά γιατί η Αμερική δεν ταιριάζει στο προφίλ μου τα λογιστικά είναι διαφορετικά και έχουν ξεφύγει οι αποτιμήσεις στα δικά μου μάτια. Μετά από 12 χρόνια στην αγορά ο 13ος θα είναι ο πρώτος χρόνος που γράφω πραγματική ζημιά όχι και ιδανικό σε πληθωριστικό περιβάλλον αλλά πρέπει να μπορέσω να βλέπω την υποτίμηση για να κρατήσω μια μετοχή.
ΔιαγραφήΕυχαριστώ ΤΕΟ παντως για την θετική σου ανταπόκριση το εκτιμώ.
Εννοείται πως διαφωνώ κύριε Nik. Αποδόσεις 16-17% με αφήνουν αδιάφορο ... γιαυτό και έχω αποχωρήσει απο την βραδύκαυστη Ελλάδα.
ΔιαγραφήΌσο για τον Μπάρετ αν ήταν 50 χρόνια νεώτερος αλλιώς θα σκεφτόταν σήμερα.
Αναμένω Nasdaq 50.000.
ΔιαγραφήΦίλε Νίκ....δες αυτό το βίντεο από έναν αρ&ιδατο...
ΔιαγραφήΕχει καλύψει όλες τις ανησυχίες σου...
https://youtu.be/sFG5oC_zdVc?is=ljtsOu6rl-aPkASt
Mr Nik σεβαστές οι απόψεις σας, και χαίρομαι πολύ που υπάρχουν επενδυτές που βλέπουν το χρηματιστήριο κάτω, γιατί αν όλοι βλέπουν άναδο τότε είναι η ώρα που πρέπει να τα μαζεύεις.
ΔιαγραφήΕυχαριστώ κύριε Johnη άποψη μου βασίζεται σε δεδομένα ιστορικα πολύ σημαντικών δεικτών όπως και τωρινού πληθωρισμού. Οι εταιρίες της πραγματικής οικονομίας είναι ήδη σε ύφεση το μόνο που κρατάει την οικονομία είναι το ΑΙ trade. Δείτε diageo, haleon, Unilever, campbell soup , Mondelez, general mills, Kraft heinz και πολλές άλλες. Βλέπω το ΑΙ ως καλύτερο innovation σε μακροπρόθεσμο επίπεδο από το conveyor belt του Ford έχω ανοίξει και κρατάω ακόμα put options σε AMD και άλλες στο ΑΙ που θεωρώ ότι έχουν ξεφύγει πλήρως αν ο άλλος δεν έχει να φάει πως θα πληρώσει για ΑΙ. Γιατί να πάρω shiller PE 42 και όχι μονοετές αμερικανικό στο 4-5%. Δεν βλέπω απλά το χρηματιστήριο κάτω το βλέπω -30-50% για να βγάζουν νόημα οι κεφαλαιοποίησεις για μια καλή μακροπρόθεσμη αποδωση. Θα περιμένω απέξω είμαι με 95% ομόλογα και μετρητο τώρα. Σε ένα αρκετά σεβαστό εκτιμώ ποσο θα περιμένω το κραχ που το θεωρώ δεδομένο ότι θα έρθει το ποτε δεν το ξέρω. Είμαι με τουλάχιστον 30-40% μετρητο από πέρσυ οπότε το 16-17% ήταν στο 60-70% του χαρτοφυλακίου κυρίως ξαναλέω από first majestic silver και κάποιες ευρωπαϊκές μετοχές. Συμφωνώ και τάσσομαι με το βίντεο του ΤΕΟ και με Μπαφφεττο δύσκολο σε αυτά είναι το τιμόνι μπορει η αγορά να τρέξει άλλο ένα η και 2 χρόνια σε φούσκα όπως έχει γίνει και παλιότερα μέχρι την κατάρρευση και να αγοράσεις επί της ουσίας τωρινές τιμές όταν ξαναμπεις αλλά με πολύ μικρότερο downside. Εντωμεταξυ πάρα πολλοί Αμερικανοί έχουν αντίστοιχη αποψη έχει βγάλει και ο Αντόνιο ένα βίντεο πάνω σε αυτό που διαφωνεί ότι είμαστε σε φούσκα λόγω ΑΙ και productivities και λέει ότι δικαιολογούνται οι αποτιμήσεις λόγω assymetric growth και productivities από ΑΙ. Είναι πολλοί με.put options off the money Αμερική μέχρι να δει και ο τελευταίος άνοδο είναι δύσκολο να πέσει όταν γίνει θα γίνει σε ανύποπτο χρόνο η με κάποιο πιστωτικό black swan event
ΔιαγραφήAMD
ΔιαγραφήΜόλις έχει ξεκινήσει. Θα σπάσει όλα τα κοντέρ.
Palantir φθηνότερη απο ποτέ.
ΔιαγραφήΣύντομα (52 βδομάδες max) θα φασκελώνουμε τους εαυτούς μας που δεν φορτώσαμε στο κάργα.
Είναι η ώρα που θα γδύσουμε τον απένταρο big Xasour και θα του κάνουμε δώρο απο μια αλλαξιά σώβρακα με τα φανελάκια τους.
Mr Tάκη με σημερινές τιμές θα προτιμούσα pltr αντί AMD (και αυτό έκανα όπως έχω γράψει προ 10ημέρου) Στα semi αντί AMD θα προτιμούσα τον ξάδελφο nvidia
ΔιαγραφήΚύριε John 4 trillions.
Διαγραφή1500 δολάρια και ας κάνει τον ψόφιο κοριό.
Απλώς έπαιρνε ανάσες.
Για το παλαντίρι προφανως αναφέρεστε .
ΔιαγραφήΜέχρι να γίνει No1 σε κεφαλαιοποίηση.
ΔιαγραφήΚαι να κατακτήσει τα πάντα.
ΔιαγραφήΌποια πέτρα και αν σηκώνεις ένα palantiri θα βρίσκεις απο κάτω.
Αν κάποιος μου έλεγε διάλεξε μια μετοχή (θεωρητικά , αυτό απαγορεύεται ) και βάλτα όλα ,pltr χωρίς σκέψη.
ΔιαγραφήΔεν υπάρχει σιγουρότερο.χαρτί.....ειδικά όταν αντίπαλος μας ειναι ο Big Xasour.
ΔιαγραφήΕγώ πιστεύω ότι κάποτε ο Big hasour θα επιβεβαιωθεί το θέμα είναι πόσα θα έχει χάσει ως τότε θέλει τιμινγκ στο σορτ. Ένα drawdown 30% το βλέπω άνετα τα επόμενα χρόνια τώρα φέτος του χρόνου του παρα χρονου μαζεύω μετρητο για τώρα ομόλογα και money market funds. Τη μια φορά που δε θα είναι buy the dip όπως όλες τις άλλες θα τους διαλύσουν θα γίνει του Δράμαλη ένα black swan event γερό για να μπούμε σε καλές τιμές με χαμηλότερο ρίσκο.
ΔιαγραφήΕγώ πιστεύω ότι κάποτε ο Big hasour θα επιβεβαιωθεί στο ότι όλοι μας θα πεθάνουμε.
ΔιαγραφήΑυτό είναι το μόνο σίγουρο! Θα επιβεβαιωθεί και στην πτώση το πότε είναι το μεγάλο θέμα.
ΔιαγραφήΕνδιαφέρουσα προσέγγιση κ. Nik. Ίσως πρέπει σιγά σιγά να αρχίσω να περιορίζω τη μόχλευση στο Γουφετοφυλάκιο.
ΔιαγραφήΘα επιβεβαιωθεί όταν δεν θα βλέπει πτώση ... είναι ο ορισμός του άσχετου.
ΔιαγραφήΚαλησπέρα. Μιας και το έθιξες κ ΤΑΚΗ και όλα μπορούν να συμβούν ...προσωπικά δεν το γνώριζα = Αμερικανικός Φόρος Κληρονομιάς (US Estate Tax): Αν κατέχεις αμερικανικά περιουσιακά στοιχεία (π.χ. μετοχές αμερικανικών εταιρειών ή US ETFs) με αξία άνω των $60.000, η αμερικανική εφορία (IRS) επιβάλλει φόρο κληρονομιάς στους μη Αμερικανούς πολίτες, ο οποίος μπορεί να φτάσει και το 40%.
ΔιαγραφήΟ ορισμός TOD στην interactive brokers ..διευκολύνει τη μεταβίβαση των τίτλων, αλλά δεν απαλλάσσει αυτόματα από τυχόν φορολογικές υποχρεώσεις.
Επίσης Προσοχή στα μετρητά (USD Cash)
Τα μετρητά σε δολάρια ΗΠΑ που κάθονται απλώς στον επενδυτικό σου λογαριασμό (π.χ. από μερίσματα που δεν έχουν επανεπενδυθεί) μερικές φορές μπορεί να λογιστούν ως περιουσιακά στοιχεία εντός ΗΠΑ.
Η λύση: Μην αφήνεις μεγάλα ποσά σε μετρητά (άνω των $60.000) να «κάθονται» στον λογαριασμό σου χωρίς να είναι επενδυμένα, ή προτίμησε να τα μετατρέπεις σε Ευρώ αν πρόκειται να μείνουν εκεί για καιρό.
Τα ευρώ δεν θεωρούνται Αμερικάνικα περιουσιακά στοιχεία οπότε δεν υπάρχει αυτός ο φόρος .
.. Έλεγχος των διακρατικών συμφωνιών (Estate Tax Treaties)
Ορισμένες ευρωπαϊκές χώρες (όπως η Γερμανία, η Γαλλία, η Ιταλία κ.α.) έχουν υπογράψει ειδικές διμερείς συμβάσεις για τον φόρο κληρονομιάς με τις ΗΠΑ, οι οποίες αυξάνουν το αφορολόγητο όριο των $60.000 σε πολύ υψηλότερα επίπεδα (κοντά σε αυτά των Αμερικανών πολιτών).
Σημείωση: Η Ελλάδα δυστυχώς δεν έχει τέτοια συμφωνία με τις ΗΠΑ για τον φόρο κληρονομιάς (έχει μόνο για τον φόρο εισοδήματος), οπότε για έναν φορολογικό κάτοικο Ελλάδας το όριο παραμένει αυστηρά στις $60.000.
ΝΑΙ ΕΤΣΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΠΑΝΤΑ ΜΑΣ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ, ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΑΥΤΟ !!!!!
( ΧΕΣΤΗΚΕ ΑΝ ΠΑΘΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΣΟΥ ΠΑΡΕΙ ΤΟ 40 % ΤΟ ΑΜΕΡΙΚΑ ) .
Οπότε θα πρέπει αυτός που θα έχει το κινητό ( απαραιτήτως για interactive brokers ) από πριν ( τον άλλο κόσμο ) μετατροπή σε ucits etf ή μετατροπή σε Ευρώ και μετά κατάθεση σε λογαριασμό . ΓΙΑ ΤΑ ΠΟΣΑ ΤΩΡΑ ... αν ο λογαριασμός είναι ατομικός, μέχρι 150.000 ευρώ έκαστος κληρονόμος αφορολόγητα , απο 150 - 300, 5% και 300 και άνω 10% .φόρο κληρονομιάς στα μετρητά από Ελλάδα .
Αν είναι κοινός ο τραπεζικός λογαριασμός όσα και να πέσουν είναι αφορολόγητα στους συνδικαιούχους και παίρνουν και το πόθεν έσχες του μακαρίτη λέει !!!
Μπορείς να ορίσεις διαχειριστή (manager) στην Interactive Brokers να σου κάνει πράξεις (trades) με το κινητό του πλέον για λογαριασμό σου... ή να ανοίξεις μαζί με κάποιον και δεύτερο κοινό λογαριασμό Joint Tenants with Rights of Survivorship" (Κοινός λογαριασμός με δικαίωμα επιβίωσης) στην IB και —αν πας κουβά (μακριά από εμάς)— να ορίσεις ότι θα πάνε όλα σε αυτόν. Απλά, σε αυτή την περίπτωση, μπορεί να κάνει ό,τι θέλει με τον λογαριασμό ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΡΙΝ , όπως να τα πουλήσει όλα και να τα κάνει κατάθεση (deposit) μόνο σε δικό του λογαριασμό.
Στην περίπτωση που ορίσεις μόνο διαχειριστή (manager), επιλέγεις εσύ τι θα κάνει και τον αφαιρείς όποτε θες.
Και η άλλη λύση όλα τα παραπάνω με διαθήκη σε συμβολαιογράφο .. πέφτουν στον ατομικό μόνο λογαριασμό ..και μοιράζονται βάση της διαθήκης . Η μένουν στην interacive αφού έχουν μετατραπεί για να μην υπάρξει φόρος .. και με βαση την διαθήκη μεταφρασμένη με χάγη κ.τ.λ τα ζητάνε οι κληρονόμοι από την INTERACTIVE .
ΟΛΑ ΑΠΟ GEMINI , ΟΠΟΤΕ ΚΑΝΤΕ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΣΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ !!!
ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΞΑΝΑΛΕΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ !!!! .. ΒΛΕΠΩ ΚΑΜΙΑ HIMS ΝΑ ΜΑΣ ΣΩΝΕΙ !!! ΟΠΟΤΕ ΣΕ ΚΑΜΙΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΤΟ ΞΑΝΑΒΛΕΠΟΥΜΕ....
Τάσσομαι με Μπαφφετ μετρητά και ομόλογα θα έρθει η ώρα για τοποθετησεις σε δείκτες το πιο δυσκολο είναι να περιμένεις και να μην κάνεις κάτι αυτή τη στιγμή. Κρατάω και το put σε AMD.
ΔιαγραφήΜερικά BKKT στο -7% ... τα θέλω.
ΔιαγραφήΤo setup της BKKT...λεει οτι θα πρασινίζει (απο σημερα κιολας)
ΔιαγραφήKύριε ΤΕΟ έρχεται η ώρα της Pagaya μας.
ΑπάντησηΔιαγραφή40-50 dollars αρχίζω να τα βλέπω ... τώρα που οι fintech είναι σε ύπνο.
80$ εχει Teo-target.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο δίλημμα μου ειναι...PGY...or UPST..or KLARNA..?
Η ...και τις 3..?
Τα τσαρτς δείχνουν απολύτως ιδιο αρχικό setup
Βήμα βήμα
ΔιαγραφήΈνα εύκολο Χ2 το έχει εντος 2026.
Ήταν σταθεροποιητικά τα 2 - 3 τελευταία τρίμηνα των fintech ... γιαυτο και βούτηξαν οι μετοχές τους.
Όμως αυτό αλλάζει ...
Ήταν σταθεροποιητικά τα 2 - 3 τελευταία τρίμηνα των fintech ... γιαυτο και βούτηξαν οι μετοχές τους.
ΔιαγραφήΌμως όταν περνάνε οι εταιρίες σε.καθαρή κερδοφορία μην τις φοβάστε ... το διπλοτρίπλωμα είναι κοντά.
Ο Ben Simmons διαφωνεί μαζί σας κύριε Τάκη σε σχέση με AMD -90% στη θέση του κάτι ξέρουν οι top quants. Αν και αυτοί κάνουν rotation τις θέσεις σαν τα πουκάμισα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό που έχει σημασία για εμένα είναι να συμφωνώ εγώ με τον εαυτό μου ... οι άλλοι ας κάνουν ότι θέλουν.
ΔιαγραφήTι γύρισμα η iren ??? Για βραχυχρόνιο trade πήρα μία υψηλού ρίσκου (penny stock) ,έχει αναφερθεί απο τον Κ Τάκη εδώ στο παρελθόν είναι η srhx ,που θα συγχωνευθεί με την εταιρεία του Eric Jackson όταν αποφασίσει να ξεκολλήσει με την εμμονή του με ένα raper
ΑπάντησηΔιαγραφήΟύτε που έχουμε καταλάβει τι θέλουν να πράξουν οι ποιητές και ο τραγουδοποιός Eric.
Διαγραφήανακοινωνω ανοιγμα θεσης στην ριζα σημερα. . .
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ορισμός του τσάμπα.
ΔιαγραφήΔεν με αφήνετε ήσυχο να αγιάσω ....σκέφτομαι να ξαναμπώ.
ειναι η καταλληλη ωρα. ειναι ετοιμη για δυνατο πανω τεχνικα. χθες εδωσε δειγμα.
Διαγραφήαποδιδουν σιγα σιγα κ οι κινησεις. της. carvana shows the trip.
δλδ η καρβανα χαζη ειναι?
STRONG BUY λεμε
GLOBANT....(του κ.Eric Jckson)
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://tvc-screenshots.investing.com/tvc_51497785a60a5466112c1f8b34e02bf0.png
Κι εδώ μια θεσούλα, για τα ρομποτάκια του Έρικ. Θεωρώ μικρό downside risk, το πολύ πολύ να σέρνεται κάποιο διάστημα αν πέσει έξω.
ΔιαγραφήΚαλησπέρα,
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτην ASST έχει κανένας θέση? Κ. Τεο συνεχίζετε να είστε θετικός για την συγκεκριμένη?
Ευχαριστώ.
ΔιαγραφήΜέσα είμαι αλλά η συγκεκριμένη δε νομίζω να κινηθεί μεχρι το Νοέμβριο. Κάπου εκεί περιμένω κίνηση και από τα crypto.
BOTH LEGS IN..........
ΔιαγραφήΚι εγω μεσα! Οπαδος Τεο! Τωρα ειμαι στα λεφτα μου!
ΔιαγραφήNOW +35% μεσα σε μια εβδομαδα…! Δυνατη μετοχη!!
ΑπάντησηΔιαγραφήzeta a a a a a
ΑπάντησηΔιαγραφήfuckin up p p p p p . . .
ΖΕΤΑ υψηλά 52 βδομάδων.
ΔιαγραφήΠάμε για ΑΤΗ.
Τα 40 έρχονται για πλάκα.
💪💪
Διαγραφήεγω αρχισα να βλεπω ηδη κ τα 80😅
Καλησπερα σας! Opendoor νομίζω οτι ξεκινάει το νέο της ανοδικό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜην είστε άχαρτοι στα 15 δολάρια που έρχονται
Διαγραφήhttps://x.com/i/status/2061477764121973165
Εκει τι βλεπετε κυριε Τάκη θεμελιωδώς πλην του διαγράμματος Price to FCF?
ΔιαγραφήΔεν έχει να δω κάτι θεμελιωδως ... εδώ χτίζεται στην κυριολεξία μια νέα εταιρία απο το μηδέν και αναβαθμίζεται η πλατφόρμα της.
ΔιαγραφήΈχουμε εμπιστοσύνη στη νέα διοίκηση και αναμένω πως θα επιτευχθούν όλοι οι στόχοι ώστε να πάρουν τα bonus τους σε 6 πλασιες τιμές απο σήμερα.
BTQ ετοιμάζεται...μόλις περάσει τον MA200 στα 4,86$ θα γίνει πιο επιθετική...
ΑπάντησηΔιαγραφήKeel την πίστεψα ενα 30% το εχουμε ..που λέτε να δώσουμε?
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτη τη στιγμή η πιο υποτιμημένη μετοχή στο χώρο του ΑΙ είναι η IREN.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπομονή και τα 120 είναι κοντά.
Διαγραφήαγορά bkkt καί εγώ, next sectors to rise data centers,health sector,fintech
ΔιαγραφήΚαλό μήνα, καλό καλοκαίρι σε όλη την παρέα. Εκτός της ζέστης που εμείς θα βιώνουμε λόγω κλιματικής αλλαγής, να δείτε τι θα βιώσουν ένα σκασμό data centers που έχουν στηθεί και θα στηθούν στο μέλλον.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπανέρχομαι στην INV μιας και είναι ο μεγαλομέτοχος της Accelsius, μια εταιρεία γνωστή για τις λύσεις άμεσης διφασικής υγρής ψύξης επί του chip για εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης και υπολογιστών υψηλής απόδοσης βελτιώνοντας παράλληλα την ενεργειακή απόδοση. Πρόσφατα συγκέντρωσε $65 million Series B funding round led by Johnson Controls with strategic participation from Legrand, the general availability of its NeuCool® MR250 row-based Coolant Distribution Unit, the launch of the NeuCool IR150 integrated rack at NVIDIA GTC 2026, and customer deployments spanning hundreds of megawatts of new capacity.
Sir Takis, μια βοήθεια με θεμελιώδη, τι λέτε..?
ououououust . . up p p p again
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ IRENυπογραφει συμφωνια συνδεσησ μεταφορασ για την προγραμματισμενη εγκατασταση κεντρικων δεδομενων 880mw στο bandey στην αυσραλια
ΑπάντησηΔιαγραφήΙΡΕΝ τα νεα αλλα μας πληγωνει στο ταμπλο
Διαγραφήη irenara εχει μεινει πολυ πισω σε σχεση με τη hutara,αναμενω αμεση κινηση. εδω πλεον δεν μιλαμε για εξορυκτη μπιτικονίων, μιλαμε για κατι πολυ huge. ο καιρος γαρ εγγυς , .
ΑπάντησηΔιαγραφήκυριε τακη γνωμη για alab?
ΑπάντησηΔιαγραφήμελλουσα trillion company?
BTQ ενδοσυνεδριακα τι κανει??? Πολύ έντονο beta!! Από το -14% αν θυμάμαι καλα... τώρα πρασίνισε και με ευκημενο όγκο..
ΑπάντησηΔιαγραφήΌποιος την πάτησε με APP & NVTS και έφυγε νωρίς ... εδώ είναι η ευκαιρία του να επανορθώσει.
Διαγραφήεχω app. σταθερα κ δεν διδω.
Διαγραφήυπαρχει μια πιθανοτητα να μην εχει τελειωσει το κατω κ να δουμε τιμεσ στα 300 ισως κ πιο χαμηλα.
θα γινει χαμος ετσι κι αν . .
eth -65% από ΑΤΗ btc -50% από ATH .
ΑπάντησηΔιαγραφήSP,RUSSELL,NASDAQ,DOW ATH
κάποια πλευρά ψεύδεται, θα υπάρξει σύγκλιση
Κλάδος semiconductor ΥΕΡΑΓΟΡΑΣΜΈΝΟΣ.. Rotation Σήμερα πουλάω και ένα etf semi που μου έχει μείνει .( και το κρατάω σε cash)
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαμπανάκι από τον δισεκατομμυριούχο Μπιλ Άκμαν: «Η ιστορία των αγορών επαναλαμβάνεται, και όχι με καλό τρόπο»
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://economico.gr/kabanaki-apo-ton-disekatommyrioucho-bil-akman-i-istoria-ton-agoron-epanalamvanetai-kai-ochi-me-kalo-tropo/
BTQ Technologies pre market +16% at 4,92$ . Don't forget that MA200 is standing at 4,86$.....
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτη FUBO υπαρχει κάποια αξία?
ΑπάντησηΔιαγραφήASTS
ΑπάντησηΔιαγραφή1 Ιουνίου 2024: $8.28
1 Ιουνίου 2024 2025: $23.07 (~3X)
1 Ιουνίου 20242026: $105.65 (~4X)
1st of June 2027: ???
Θα εκτοξεύσει 3 δορυφόρους μέσα του μήνα ,με τήν space X αυτή την φορά ,δεν τους παίρνει για μαλ...α (πάλι). η space x πάει για IPO ,πρέπει να πετύχουν ΄,δεν τριμάρισα την θέση μου στα 129
1 Απριλιου 2024 1.99$
ΔιαγραφήΑΝ φυγουν τα 3 πουλια τον Ιουνιο και εχει ετοιμα και τα αλλα 3 + 3 για 2 αποστολες τον Ιουλιο ή και Αυγουστο με Φαλκον 9 θα ειμαστε 170+ καθως θα καταρρευσουν οι σορτ αφηγησεις και οι θεσεις τους
Αν οχι τοτε στηριξη στα 80-100 και αναλογα με την προοδο και το Ιραν η εξελιξη της τιμης
Καλο ειναι να πιανουμε και καμια ανοδο /πτωση
πιθανως ως τις 62k ολοκληρωνεται το κυμα Β στο μπιτ κ φευγουμε πανω ξανα για το C
ΑπάντησηΔιαγραφήΑντε και με αγχωσε η AMD θελω ακομα πολυ ξυλικι να φαει για να βγουνε καλά τα put αλλα ειναι μια αρχή
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτο 1000 θα αγχωθείτε περισσότερο.
ΔιαγραφήΈρχεται!!!
trillion company
ΔιαγραφήΔίχως AMD δεν θα τρέξουν τα ΑΙ.
ΔιαγραφήH Marvell Technololy λεει CEO της Nvidia, Τζενσέν Χουάνγκ θα είναι η επόμενη που η χρηματιστηριακή της αξία θα φτάσει στο ορόσημο του 1 τρισ. δολ. Πως το βλεπετε αυτο?
ΔιαγραφήΚρατάτε ΒTQ κύριε Νek ή τα έχετε διώξει?
Διαγραφήκρατάω αλλά ειμαι πολυ χαμενος ακόμα κ. Τάκη
ΔιαγραφήΚαι γιατί δεν αγοράζετε στα χαμηλά ... αλλά ψάχνετε να δείτε τι είπε ο Jensen?
ΔιαγραφήΤυχαια το ειδα και το ανεφερα επειδη δεν είναι καποιος τυχαιος. Αγορασα εννοείται BTQ. Πηρα και λιγα Marvell
ΔιαγραφήΓιατι να παρεις BTQ και να μην πάρεις SealsQ corp ή γενικά μια από τις άλλες εταίριες θεμελιώδη δεν έχει καμία τους ετσι κι αλλιως αγοράζεις μια ιδέα.
Διαγραφήhttps://chatgpt.com/share/6a22919a-44cc-832b-ad0c-ce41ba375156
ΔιαγραφήΘα τη δω και τη LAES.
ΔιαγραφήΕυχαριστώ
Το είδα ενδιαφέρον μεν αν αγόραζα καποια μάλλον την SealsQ η αλλη μου φαίνεται πολυ μουφα και σε κλάδο αβεβαιο τι κρυπτο και πρασινο αλογα με όλο το σεβασμό. Αν και η λογική λεει ότι επειδη το πιστευουν πολυ όλο αυτο με τα κρυπτο θα θελουν να τα προστατευσουν και μαλλον ψωμί θα έχει μέχρι να καταρρευσει και αυτό υπερβολικά speculative για τα γουστά μου. Υπάρχει κάποια εταιρια βαρετή με νουμερα και value που να βλέπετε κύριε Τάκη που να ειναι και defensive κάποια Φαρμα ή food με καλό upside όχι hims ξαναλεω για value και αμυνα σε πτωσεις? Ειδικα στο φαγητο πολλες πολυεθνικες εχουν καταρρευσει με τους φοβους για GLP-1 και πτωση ζητησης το θεωρείται λόγικο το σενάριο αυτό ή ειναι καλο το contrarian play (eg. nomad foods, general mills, lamb weston, kraft heinz, simply good foods). Ο κλάδος είναι σε μαυρο χάλι και όπως τον βλεπουν οι αναλυτες μαλλον και λόγω ανοδου του κόστους και του πληθωρισμού απ την άλλη κάτι θα πρεπει να φαει ο κόσμος.
ΔιαγραφήΕγω ευχαριστω για την βοηθεια ολα αυτα τα χρόνια! Αν εχετε κάποια αποψη για καποια βαρετη επιλογη πειτε μου για καποιον που δε θελει συγκινήσεις.
ΔιαγραφήΌλα τα μυαλά του πλανήτη (τα καλύτερα) βρίσκονται στους επενδυτές στην Αμερική ....οι πλουσιότεροι άνθρωποι στον κόσμο ψάχνουν στην Αμερική να επενδύσουν ....όλη η τεχνολογία, τα ΑΙ, οι αναλυτές ψάχνουν να βρουν εταιρίες στις ΗΠΑ ....
ΔιαγραφήΤι πιθανότητα έχετε να βρείτε value στην Αμερική.
Εγω λέω καμιά και αν υπάρχει θα φαίνεται ότι είναι value η επένδυση..Το πιθανότερο θα είναι να επέρχεται κατάρρευση της εταιρίας.
Οκ αρα value traps βλεπετε το 90% που φαινεται value αυτη τη στιγμή. Προφανως με αυτη τη λογική πρεπει να περιμενει καποιος μια καταρρευση καλή να παρει τις καλές εταίριες εκτός ΑΙ trade σε βιομηχανια pharma και με tangible book για μια καλη μακροπροθεσμη απόδωση ή εναλλακτικα δεικτη Nasdaq ή S&P με καλυψατε!
ΔιαγραφήΗ lamb weston παντως που απεκτησα μια θεση εχει εναν αρκετα ενεργο activist Starboard value που αγορασε προσφατα το διαγραμμα μιλάει και δεν μου φαινεται πολύ ακριβη, εχει μοχλευση βεβαια όπως όλες αλλα και στο μηνιαιο και στο εβδομαδιαιο δειχνει σημαδια σταθεροποιησης. Nomad foods επισης επειδη ειδα και αγορες από insiders ίσως ο κλαδος να εχει μερικες ελπιδοφόρες δεν περιμενω growth περιμενω να κρατησουν καπως τα νουμερα τους εδω ειδικα στην περιπτωση της Nomad foods. Το κατεψυγμενο φαι στην λελαπα του πληθωρισμου εκτιμω ότι θα κρατησει και όσο ο φτωχος γινεται φτωχοτερος είδομεν!
https://finviz.com/stock?t=LW&b=2&p=m
K. Nikola εγώ άνοιξα MCD στα 273. Θεωρώ το καλύτερο αμυντικό παιχνίδι αυτή τη στιγμή μαζί με WMT που δεν χω γτ μου φαίνεται ακριβή. Η πρώτη αντιθέτως είναι σε καλά επίπεδα και κοντά σε 52 week low.
ΔιαγραφήAmd κλείσανε με καλό κέρδος τα put αν και έχει μάλλον κι άλλο κάτω μέχρι τα 400. Βγάλαμε τις ζημιές από το σαπακια τη zscaler.
ΔιαγραφήΓεωπονε θεωρώ την MCD ακόμα ακριβή λίγο για τα γούστα μου στα 220-230 είναι ταμάμ πάντως για να αγορες στο μηνιαίο έχει χάσει τον 50 Άρη μετά από αρκετό καιρό και στο εβδομαδιαίο επίσης.
ΔιαγραφήΓια το hype SpaceX θα πρότεινα θα κοιτάξουμε Satellogic Inc, Sidius Space & Spire Global.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ προτείνω να κοιτάζουμε Fintech ... οι μαριδέοι τις ξέχασαν και βλέπω μια ντουζίνα τσαμπέ απο αυτές.
ΔιαγραφήΧθες ημουν ετοιμος για PGY, αλλα τελικά μόνο αύξησα τη θέση μου στην UPST..
ΔιαγραφήΕυτυχως ειναι αυτη και η BTQ και μου σωζουν καπως το τομαρι σήμερα, αν και ειμαι βουτηγμενος στα ιρεν οσο δεν παει..
Fiserv μάλλον η μόνη θεμελιωδώς που βγάζει καποιο νοημα.
ΔιαγραφήΚε Τάκη πιστεύεις ότι η betr θα εκδώσει και άλλες μετοχές ή θα κάνει το breakeven το 26 και δεν θα χρειαστεί?
ΔιαγραφήΠρος το παρόν έχει βάλει πωλητήριο στην ψηφιακή τράπεζα του Birmingham
ΔιαγραφήΕγώ μπήκα σε AXTI COHR NBIS
ΑπάντησηΔιαγραφή10% πάνω 10% κάτω την άλλη ημέρα .Και όποιος αντέξει το ταρακούνημα. Το κακό είναι η ημερήσια παρακολούθηση.Oχι για καρδιακούς και σε ευαίσθητους στην ναυτία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο κακο ειναι οτι πεφτουν και αυτες που δεν εχουν ανεβει πολυ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύριε Τάκη να τα πουλήσουμε όλα τώρα που καλοκαιριαζει;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοτέ ο Τάκης δεν είναι ούτε και θα είναι άχαρτος.
ΔιαγραφήΘέλετε να πάθω καμιά κατάθλιψη?
αγορα sofi $15.96 και κλείνω το pc δεν μπορώ να βλέπω άλλο .Πάω για σουβλάκια
ΑπάντησηΔιαγραφήHahhaahah
Διαγραφήόταν αγοράζεις κάτι πέφτει....όταν.πουλας κάτι μετα ανεβαίνει...όταν.δεν.κανεις τπτ μένει σταθερο...εγω κάνω από κανενα rotation ανάλογα με την.εμπνευση που έχω κ περιμένω να πουλήσουν.οι άλλοι να.ανεβει...δεν αγχωνομαι παίρνω ηδη 2 αμλοπεν χαχα
ΑπάντησηΔιαγραφήΈδιωξα την Ζέτα και πήγα με την Σόφι
ΑπάντησηΔιαγραφήΜας γλεντάει και σήμερα ο Big Xasour.
ΑπάντησηΔιαγραφή
ΑπάντησηΔιαγραφήΜάικ Άλφρεντ@mikealfred
Έχω αγοράσει επιπλέον 280.000 μετοχές της BKKT μέσω της συνδεδεμένης μου οντότητας, Alpine Fox LP. Η Alpine Fox LP κατέχει πλέον συνολικά 905.000 μετοχές και έχει γίνει ο 4ος μεγαλύτερος θεσμικός μέτοχος της εταιρείας. Δείτε την υποβολή της Φόρμας 4 της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς των ΗΠΑ εδώ:https://sec.gov/Αρχεία/edgar/data/1816739/000162828026042553/xslF345X06/εβδ.-form4_1781211044.xml
Συμβουλή
ΑπάντησηΔιαγραφήΣταματάτε να προσπαθείτε να πιάσετε τα μαχαίρια όταν ανεβαίνουν.
Pagaya δίνει μεγάλη ευκαιρία!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΆνοιγμα μια πρώτης μικρής μακροπρόθεσμης θεσούλας ΤΕΜ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕδώ κοιτάω πολύυυυυ μακρυά.
το αφηγημα μεγαλο εδω.Εχω ηδη θεση
ΔιαγραφήΒλέπει κανείς να αρχίζει η διόρθωση του καλοκαιριού από Παρασκευή; Ή θα περιμένετε τον Ιούλιο για πωλήσεις; Για πείτε γνώμες να κάνουμε γκάλοπ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟκτώβριο και βλέπουμε ...
ΔιαγραφήΚαλησπέρα σας. Ιδιαίτερη προσοχή χρειάζεται ο Σεπτέμβριος.
ΔιαγραφήΕγώ δε την ξαναπατάω, τέλος Αυγούστου θα με βρει με >70% ρευστότητα. Του 2029, γιατί είμαι προληπτικός.
ΔιαγραφήΕυχαριστώ πολύ τους σοφότερους
Διαγραφή