Με λένε Τάκη - είμαι γκουρού, όταν γράφω σπάω μεγάλη πλάκα, δίχως να λέω τίποτα για πλάκα.

Οι απόψεις, εκτιμήσεις, αξιολογήσεις ή προβλέψεις, οι οποίες εκφράζονται σ αυτό το blog αποτελούν παλαβομάρες του χρήστη που γράφει με το nick Τάκης Μορφονιός και δεν αποτελούν προτροπή για αγορά ή πώληση χρηματιστηριακών προϊόντων. Στο blog γίνονται συζητήσεις - εκτιμήσεις μεταξύ αγνώστων, οπότε οι αναγνώστες να μην λαμβάνετε τίποτα ως δεδομένο και αληθές.
Συνεπώς, ο,τιδήποτε γράφεται στο www.mitarola.blogspot.gr, δεν αποτελεί συμβουλή ή πρόταση για αγορά ή πώληση αξιών ή προτροπή για πραγματοποίηση οποιασδήποτε μορφής επένδυσης.

Σάββατο 15 Σεπτεμβρίου 2018

Foodlink

Η ΦΟΥΝΤΛΙΝΚ Α.Ε., μητρική Εταιρεία του Ομίλου Εταιρειών FDL, ιδρύθηκε το 1997 και δραστηριοποιείται στο χώρο των Contract Logistics. Ως logistics ορίζεται η διαδικασία διαχείρισης των αποθεμάτων μιας επιχείρησης, από την πρώτη ύλη μέχρι το έτοιμο προϊόν, στην κατάλληλη ποσότητα, ποιότητα, τόπο και χρόνο και με το χαμηλότερο κόστος, αξιοποιώντας όλους τους διαθέσιμους πόρους.
Οι κατηγορίες προϊόντων στις οποίες κυρίως δραστηριοποιείται η ΦΟΥΝΤΛΙΝΚ περιλαμβάνουν:
  • Τρόφιμα
  • Ποτά
  • Ηλεκτρονικά Είδη 
  • Προϊόντα Υψηλής Τεχνολογίας
  • Καπνικά προϊόντα
  • Λοιπά καταναλωτικά Είδη (ΡούχοΧαρτί)

ΙΣΤΟΡΙΚΟ
Η ΦΟΥΝΤΛΙΝΚ Α.Ε. με την ίδρυση της ανέλαβε την αποθήκευση και διανομή των προϊόντων της Εταιρείας ΚΡΑΦΤ ΦΟΥΝΤΣ ΕΛΛΑΣ ΑΕ στη Θεσσαλονίκη και τη Β. Ελλάδα.
  1. Το 2000 η ΦΟΥΝΤΛΙΝΚ Α.Ε. αναλαμβάνει τα logistics της Εταιρείας ΚΡΑΦΤ σε πανελλαδικό επίπεδο.
  2. Έως και τον Απρίλιο του 2005 συνεχίζει να δραστηριοποιείται στον τομέα των τροφίμων ενώ τον ίδιο χρόνο ιδρύεται η Εταιρεία EXPRESS LINK η οποία δραστηριοποιείται στο χώρο των ταχυμεταφορών.
  3. Το Μάιο του 2005 ξεκινά την πρώτη συνεργασία με Εταιρεία παροχής υπηρεσιών υψηλής τεχνολογίας, αναλαμβάνοντας την αποθήκευση και διανομή της Εταιρείας κινητής τηλεφωνίας ΤΙΜ (σημερινή WIND ΕΛΛΑΣ).
  4. Από τον Ιούλιο του 2005 οι συνεργασίες της Εταιρείας επεκτείνονται και στον χώρο των ειδών ένδυσης με τα προϊόντα αθλητικού ρουχισμού CHAMPION
  5. Το Φεβρουάριο του 2006 ξεκινά την συνεργασία της με τη DANONE, ενώ τον Ιούλιο της ίδιας χρονιάς ξεκινά άλλη μια συνεργασία διαχείρισης προϊόντων ρουχισμού με την Εταιρεία NOTOS COM
  6. Το 2007 ξεκινάει μια καινούργια συνεργασία με την Εταιρεία ειδών χαρτιού GEORGIA PACIFIC με τα προϊόντα χαρτιού Delica, προσφέροντας υπηρεσίες αποθήκευσης και διανομής για το δίκτυο της Β. Ελλάδας.
  7. Το 2007 οι νέες συνεργασίες στον τομέα των τροφίμων αφορούν την KAFEA(Αντιπρόσωπος ILLY) και την Φ.ΛΑΒΔΑΣ ΑΕ ΚΑΡΑΜΕΛΟΠΟÏΙΑ, ενώ στον τομέα της υψηλής τεχνολογίας και επικοινωνιών η συνεργασία με την FORTHNET (εξυπηρέτηση Πανελλαδικού Δικτύου καταστημάτων).
  8. Τον Νοέμβριο 2007 η συνεργασία με την GEORGIA PACIFIC επεκτείνεται πανελλαδικά. Την ίδια χρονιά ιδρύεται η μεταφορική Εταιρεία TRANSPORT LINK.
  9. Το 2008 οι νέες συνεργασίες στον τομέα των τροφίμων είναι στην Θεσσαλονίκη με την CADBURY, ενώ στον τομέα της υψηλής τεχνολογίας και επικοινωνιών, η Εταιρεία εντάσσει στο πελατολόγιό της την ΕΥΡΩΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ (Αντιπρόσωπος SAMSUNG).
  10. Τον Μάρτιο του 2009 ξεκινάει νέα συνεργασία με την Εταιρεία BACARDI HELLAS ΜΟΝ. ΕΠΕ, για την οποία ανέλαβε η ΦΟΥΝΤΛΙΝΚ την αποθήκευση και τη διανομή προϊόντων πανελλαδικά.
  11. Τον Ιούνιο του 2009 η ΦΟΥΝΤΛΙΝΚ αναλαμβάνει την αποθήκευση και διανομή των προϊόντων της TASTY AE στην Βόρεια Ελλάδα. Τον ίδιο μήνα ξεκινάει συνεργασία με την Εταιρεία SARALEE
  12. Τον Αύγουστο του 2009 η ΦΟΥΝΤΛΙΝΚ γίνεται η 12η Εταιρεία στην Εναλλακτική Αγορά του Χρηματιστηρίου Αθηνών.
  13. Τον Ιανουάριο του 2010 ξεκινά συνεργασία με την Εταιρεία ENERGIZER ενώ τον Μάϊο του ίδιου χρόνου αναλαμβάνει την αποθήκευση, διανομή και ανασυσκευασία της Εταιρείας GLAXOSMITHKLINE
  14. Τον Νοέμβριο του 2010 ξεκινά συνεργασία με την Εταιρεία ΟΛΥΜΠΙΑ ΧΕΝΙΑ ΑΕΒΕ.
  15. Τον Δεκέμβριο του 2010 η ΦΟΥΝΤΛΙΝΚ Α.Ε. προχώρησε σε αγορά γειτονικής της εγκατάστασης στον Ασπρόπυργο Αττικής, έκτασης 30.000 τ.μ. και στεγασμένων χώρων κτηρίων 8.000 τ.μ. Η εγκατάσταση ανήκε στην Εταιρεία ΕΒΓΑ και περιήλθε στην ιδιοκτησία της ΦΟΥΝΤΛΙΝΚ Α.Ε. στα πλαίσια της αναπτυξιακής της πορείας.
  16. Τον Αύγουστο του 2011 ξεκινά μία ιδιαίτερα σημαντική συνεργασία με την Εταιρεία MARS HELLAS στον τομέα της αποθήκευσης και διανομής προϊόντων.
  17. Τον Δεκέμβριο του 2011 πραγματοποιείται η εξαγορά της Εταιρείας VELOSTRANS A.E. η οποία δραστηριοποιείται κυρίως στον τομέα της Διαμεταφοράς.
  18. Τον Ιούλιο του 2012 ξεκινά συνεργασία με την ΑΘΗΝΑΪΚΗ ΖΥΘΟΠΟΙΙΑ που αποτελεί για την Ελλάδα την μεγαλύτερη Εταιρεία στον χώρο της, ενώ κατά τον ίδιο χρόνο αναπτύσσονται συνεργασίες με τις εταιρείες ΠΑΠΑΣΤΡΑΤΟΣ A.E. (θυγατρική της PHILIP MORRIS INTERNATIONAL), CARREFOUR ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ και PUBLIC MULTIRAMA
  19. Τον Απρίλιο του 2013 ξεκινά συνεργασία με την Εταιρεία UNILEVER ενώ τον Ιούλιο του ίδιου έτους η Εταιρεία XEROX εντάσσεται στο πελατολόγιο της ΦΟΥΝΤΛΙΝΚ.
  20. Τον Ιούλιο του 2013 ιδρύεται η θυγατρική Εταιρεία DOT LINK Α.Ε. με σκοπό την μελέτη, ανάπτυξη, εγκατάσταση και εμπορία λογισμικού.
  21. Τον Νοέμβριο του 2013 η ιδρύεται υποκατάστημα στην περιοχή της Πάτρας.
  22. Τον Ιανουάριο του 2014 ξεκινάει συνεργασία με τον Όμιλο Σαράντη, τον Φεβρουάριο με την Εταιρεία PEPSICO ΗΒΗ ΑΕ, ενώ τον Απρίλιο και Μάϊο του ίδιου έτους αναπτύσσονται δύο ακόμα πολύ σημαντικές συνεργασίες με τις εταιρείες CSM και GENERAL MILLS, τα προϊόντα των οποίων είναι κυρίως τρόφιμα τα οποία αποθηκεύονται σε συνθήκες ψύξης και κατάψυξης. Τον Αύγουστο η Εταιρεία ROLCO που δραστηριοποιείται στον χώρο του απορρυπαντικού αλλά και οι XYMOI XIOY εντάσσονται στο πελατολόγιο της ΦΟΥΝΤΛΙΝΚ. Τέλος τον Οκτώβριο του ίδιου έτους η ΦΟΥΝΤΛΙΝΚ αποκτά την άδεια «Χονδρικής Πώλησης Φαρμάκου», που της επιτρέπει να επεκτείνει τις υπηρεσίες της και στην αγορά αυτή.
  23. Τον Αύγουστο του 2015 ιδρύεται στην Βουλγαρία η Εταιρεία FOODLINK BULGARIA LTD, η οποία δραστηριοποιείται στον χώρο των διεθνών μεταφορών.
  24. Το 2016 εξαγοράζεται η Εταιρεία Courier Cityfast ΕΠΕ ενώ παράλληλα επεκτείνει τις δραστηριότητές της σε συνεργασία με την Phillip Morris στην εμπορία του καπνικού προϊόντος IQOS

Το οικονομικό ημερολόγιο της Foodlink

06 Αυγούστου 2009 .... Η Foodlink στην ΕΝ.Α. του Χ.Α.
Διατέθηκαν 247 χιλιάδες νέες μετοχές και 208 χιλιάδες υφιστάμενες μετοχές, σε συνολικά 71 μετόχους, εκ των οποίων 58 νέοι μέτοχοι, επιτυγχάνοντας διασπορά 10,27%.
Το σύνολο των μετοχών προς διαπραγμάτευση ανέρχεται σε 7.247.000 μετοχές και η τιμή έναρξης διαπραγμάτευσης ορίστηκε στα 2,02 ευρώ, η οποία ήταν και η τιμή διάθεσης κατά την ιδιωτική τοποθέτηση.


Αυξήσεις μετοχικού κεφαλαίου με καταβολή μετρητών
2009 : 247 χιλιάδες μετοχές Χ 2,02 τιμή = 499 χιλιάδες ευρώ .... είσοδος στο Χρηματιστήριο.
2011 : 243 χιλιάδες μετοχές Χ 6,46 = 1,569 εκατ ευρώ
2013 : 2,32 εκατ. μετοχές X 0,35 = 812 χιλιάδες ευρώ
2016 : 1,740 εκατ. μετοχές X 0,3 = 522 χιλιάδες ευρώ
2017 (βλέπε απο κάτω)  10,005 εκατ. μετοχές Χ 0,3 = 3,001 εκατ ευρώ
Σύνολο χρημάτων από τις αυξήσεις ... μαζί και η τελευταία = 6,403 εκατ. ευρώ και τα ίδια κεφάλαια είναι ΣΗΜΕΡΑ στα 7,6 εκατ ευρώ (μετά και την τελευταία ΑΜΚ των 3 εκατ. ευρώ).

Αύξηση μετοχικού κεφαλαίου με καταβολή 3 εκατ. ευρώ και είσοδος στην εταιρία οικογένειας Κάτσου
Στις 19 Ιανουαρίου 2018 αποφασίστηκε η αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου κατά 3,001 εκατ. ευρώ με καταβολή μετρητών και έκδοση 10,005 εκατ. μετοχών, ονομαστικής αξίας 0,30 ευρώ εκάστης και τιμής διάθεσης 0,30 ευρώ. Η αύξηση υλοποιήθηκε τον Απρίλιο του 2018 επιτυχώς με ποσοστό κάλυψης 100%, ενώ η ζήτηση υπερκαλύφθηκε κατά 1,65 φορές.

Παράλληλα με την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου μεταβιβάστηκε το 25% των μετοχών και δικαιωμάτων ψήφου της ΦΟΥΝΤΛΙΝΚ Α.Ε. στην εταιρεία DYNAPLUS HOLDINGS LTD συμφερόντων της Οικογένειας Κάτσου.
 Ειδικότερα :
  •  Η Leyenda Investments Ltd, συνδεδεμένο νομικό πρόσωπο με τον κ. Βασίλειο Καρακουλάκη (Πρόεδρος Δ.Σ. της Foodlink) μεταβίβασε στην Dynaplus Holdings Ltd, 2.918.348 μετοχές έναντι τιμήματος 2.000.000 ευρώ.
  • Η A.Mamalis Investments Ltd, συνδεδεμένο νομικό πρόσωπο με τον κ. Αχιλλέα Μάμαλη (Διευθύνων Σύμβουλος της Foodlink) μεταβίβασε στην Dynaplus Holdings Ltd, το σύνολο του 2,46% των μετοχών που κατείχε, ήτοι 328.783 μετοχές και δικαιώματα ψήφου έναντι τιμήματος 225.377 ευρώ με αποτέλεσμα να παύει να κατέχει δικαιώματα ψήφου στην εταιρεία. Ο κ. Αχιλλέας Μάμαλης του Παύλου, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, μεταβίβασε στην Dynaplus Holdings Ltd, 2.589.565 μετοχές έναντι τιμήματος 1.774.623 ευρώ. Αποτέλεσμα της ανωτέρω συναλλαγής είναι ο κ. Μάμαλης να κατέχει ποσοστό 12,10% επί του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας, ήτοι 1.614.778 μετοχές και δικαιώματα ψήφου.
Συνολικά η Dynaplus Holdings Ltd, απέκτησε ως αποτέλεσμα των ανωτέρω συναλλαγών 5.836.696 μετοχές και δικαιώματα ψήφου έναντι συνολικού τιμήματος 4.000.000 ευρώ .... δηλαδή μπήκε στην Foodlink και πήρε συνολικό ποσοστό 25% έναντι τιμήματος 0,685 ευρώ ανά μετοχή.

Σημαντικό επίσης γεγονός για τον Όμιλο αποτελεί η εξαγορά από την θυγατρική εταιρεία FOODLINK CYPRUS LTD η εξαγορά του 75% της εταιρείας DIAPO LTD η οποία ανήκε στον Όμιλο Π.Μ. Τσεριώτης. Όπως και η FOODLINK CYPRUS, η DIAPO LTD
παρέχει υπηρεσίες 3 rd Party Logistics. Στόχος της εξαγοράς είναι η διεύρυνση του πελατολογίου καθώς και η εντονότερη διεισδυτικότητα του ομίλου FLD στην αγορά της Κύπρου.


Οικονομική ανάλυση
Η Foodlink είναι μια εταιρεία που προσπαθεί να αναπτυχθεί τάχιστα και αυτό φαίνεται από τα Ενσώματα Πάγια που από 2,19 εκατ. το 2008 έχουν εκτιναχθεί στα 11,508 εκατ. ευρώ το 2017. Δηλαδή τα Ενσώματα Πάγια είναι αυξημένα κατά 9,3 εκατ. ευρώ  τα τελευταία 7 χρόνια .... και αυτό είναι νούμερο πολύ μεγάλο αν σκεφτεί κανείς ότι όταν η εταιρία έμπαινε στο Χρηματιστήριο, το 2008, είχε ίδια κεφάλαια μόλις 5,9 εκατ. ευρώ (σήμερα τα ίδια κεφάλαια είναι 4,7 εκατ. ευρώ λόγω ζημιών και 7,7 μετά την τελευταία ΑΜΚ)


Στα Ενσώματα Πάγια των 11,508 εκατ. ευρώ περιλαμβάνονται : 
  • Οικόπεδα = 1,747 εκατ. ευρώ (μηδενικές οι αποσβέσεις) 
  • Κτίρια = 3,33 εκατ. ευρώ 
  • Μηχανήματα = 2,99 εκατ. ευρώ 
  • Μεταφορικά μέσα = 1,724 εκατ. ευρώ 
  • Έπιπλα - Λοιπός εξοπλισμός = 1,715 εκατ. ευρώ
Αποτέλεσμα των επενδύσεων του ομίλου Foodlink σε μηχανήματα και μεταφορικά μέσα, τα οποία θα πρέπει να ανανεώνονται και να συντηρούνται, είναι να διενεργούνται αποσβέσεις 1,221 εκατ. ευρώ απο 296 χιλιάδες το 2008. Αυτό το 1 εκατ. ευρώ επιπλέον αποσβέσεις (σε σχέση με το 2008) δυσκολεύει τον όμιλο να εμφανίσει κερδοφορία .... 
Το 2008 είχε εμφανίσει καθαρά κέρδη 1,416 εκατ. ευρώ αλλά με αποσβέσεις 296 χιλιάδες ... με αποσβέσεις 1,221 εκατ. ευρώ η κερδοφορία του 2008 θα έπεφτε στα 400 χιλιάρικα ευρώ

Άρα ένας παράγοντας που δυσκολεύει την κερδοφορία της Foodlink είναι οι υψηλότερες αποσβέσεις που διενεργεί το 2017 σε σχέση με το 2008.
 


Αυξητικές τάσεις δεν έχουν μόνο τα Ενσώματα Πάγια και οι αποσβέσεις, αλλά και ο κύκλος εργασιών της Foοdlink ....  έτσι είναι πασιφανές ότι η εταιρεία αναπτύσσεται ραγδαία.
Συγκεκριμένα οι πωλήσεις της Foodlink για το 2017 έφτασαν τα 49,342 εκατ. ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση κατά 3,66% σε σχέση με τις πωλήσεις των 47,596 εκατ. ευρώ του 2016 .... αλλά και κατά 212,88% σε σχέση με τις πωλήσεις των 15,77 εκατ. ευρώ του 2008.
Η εταιρία επομένως έχει τριπλασιάσει τις πωλήσεις της απο την ημερομηνία εισαγωγής της στο Χρηματιστήριο.

Το μεγαλύτερο μέρος των πωλήσεων, που φτάνει το 60% , αφορά τη διανομή. Για το 2017 τα έσοδα της εταιρείας από τη διανομή έφτασαν στα 30,002 εκατ. ευρώ, ενώ τα έσοδα αποθήκευσης ήταν συρρικνωμένα στα 13,298 εκατ. ευρώ (15,681 εκατ. ευρώ το 2016).


Παρόλο που αναπτύσσεται η εταιρεία και απο το 2008 έχει τριπλασιάσει τον κύκλο εργασιών της αυτό δεν συνεπάγεται αυτομάτως πως και η κερδοφορία της ανεβαίνει ραγδαία. Το αντίθετο συμβαίνει ..... τα EBITDA παραμένουν σταθερά σε επίπεδο πέριξ των 2 εκατ. ευρώ. Φέτος μάλιστα έκλεισαν στις 105 χιλιάδες ευρώ, απο 1,684 εκατ. ευρώ το 2016.


Ο βασικότερος λόγος στον οποίο οφείλεται ότι τα EBITDA της Foodlink είναι απο σταθερά εως συρρικνωμένα είναι το περιθώριο μεικτού κέρδους .... που για το 2017 έφθασε στο 4,95%, το 2016 ήταν στο 6,52%, όταν στα έτη 2008 - 2010 ήταν πάνω απο 20% .... έκτοτε όμως φθίνει.
Έτσι, ενώ η Foodlink ανακοίνωνε  3,5 εκατ. ευρώ μεικτά κέρδη για τα έτη 2008 - 2010 με πωλήσεις πέριξ των 17 εκατ. ευρώ .... το 2017 ανακοίνωνε 2,442 εκατ. ευρώ μεικτά κέρδη με τις πωλήσεις στα 49,342 εκατ. ευρώ.
Τα έτη 2008 - 2011 να φανταστείτε ότι τα έξοδα διανομής ήταν στο επίπεδο των 5 εκατ. ευρώ (περίπου το 30% του κύκλου εργασιών) ενώ αισίως, απο το 2012 και έπειτα, έχουν απογειωθεί στα επιπεδα των 25 εκατ. ευρώ (περίπου το 50% του κύκλου εργασιών)
Είναι φανερό ότι η ανάπτυξη της εταιρείας δεν οδηγεί απαραίτητα και σε καλά αποτελέσματα .... η κερδοφορία φθίνει, ενώ για φέτος τα αποτελέσματα ήταν επηρεασμένα και από τις επιπτώσεις της διακοπής της συνεργασίας με την εταιρεία Μαρινόπουλος Α.Ε.
Το 2016 αναγνωρίστηκε απομείωση πελατών ύψους 1,277 εκατ. ευρώ και για το 2017 αναγνωρίστηκε στα έξοδα ... Κόστος αποθεμάτων αναγνωρισμένο ως έξοδο ύψους 3,2 εκατ. ευρώ. Έτσι οι δύο τελευταίες οικονομικές χρήσεις ''κάηκαν'' παρουσιάζοντας η Foodlink ζημιές 2,259 εκατ. ευρώ για το 2017 και ζημιές 1,962 εκατ. ευρώ για το 2016.

Άρα η εταιρία δεν βγάζει κερδοφόρες πλέον χρήσεις για τους εξής λόγους 
  • Υψηλότερες αποσβέσεις κατά 1 εκατ ευρώ σε σχέση με το 2008. 
  • Συρρίκνωση του περιθωρίου μεικτού κέρδους στο 5% απο 20% το 2008 και 
  • Αύξηση του τραπεζικού δανεισμού ..... ο τραπεζικός δανεισμός έχει φτάσει στα 12,454 εκατ. ευρώ απο 12,936 εκατ. το 2016, όταν το 2008 ήταν μόλις 2,018 εκατ. ευρώ. Ο καθαρός τραπεζικός δανεισμός (δάνεια - ταμείο) ανέρχεται σε 7,83 εκατ. ευρώ (8,37 εκατ. το 2016) , όταν το 2008 ήταν αρνητικός κατά 2,74 εκατ. ευρώ. Δηλαδή το 2008 η Foodlink είχε περισσότερο ταμείο (4,759 εκατ. ευρώ) απο δάνεια (2,018 εκατ. ευρώ) κατά 2,74 εκατ. ευρώ. Τα έτη 2008-2010 η εταιρεία είχε χρηματοοικονομικά έσοδα  πέριξ των 100 χιλιάδων ευρώ .... ενώ απο το 2013 εως και σήμερα έχει χρηματοοικονομικά έξοδα περισσότερα απο 700 χιλιάδες ευρώ (784 χιλιάδες το 2017)


Ο δείκτης δανειακής μόχλευσης των ιδίων κεφαλαίων έχει φτάσει πλέον στο 62,85% ... δίχως να προσμετράται η τελευταία αύξηση των 3 εκατ. ευρώ, όπου σαφώς θα βελτιώνει τα πράγματα.
Εξαιτίας όλων των παραπάνω, η Fοοdlink για το 2017 ανακοίνωσε ζημιές ύψους 2,259 εκατ. ευρώ, ενώ το 2016 οι ζημιές της ήταν 1,962 εκατ. ευρώ. .... ενώ το 2009 παρουσίαζε κέρδη 1,912 εκατ. ευρώ (ρεκόρ) και το 2010 κέρδη 1,671 εκατ. ευρώ. Να φανταστείτε ότι αν μπορούσε να παρουσιάσει φέτος 1,5 εκατ. ευρώ καθαρά κέρδη τότε αυτά αντιστοιχούν σε 0,06 ευρώ ανά μετοχή (και με τις νέες μετοχές).
Οι ζημιές κατά κύριο λόγο έχουν οδηγήσει τα ίδια κεφάλαια της εταιρίας σε συρρίκνωση και πλέον ανέρχονται σε 4,628 εκατ. ευρώ .... όπου μετά την ΑΜΚ των 3 εκατ. ευρώ θα ανέρχονται σε 7,7 εκατ. ευρώ δηλαδή 0,33 ευρώ ανά μετοχή.



Προσέξτε τώρα .... το 2008, πριν μπει η εταιρεία στο χρηματιστήριο είχε ίδια κεφάλαια 5,9 εκατ. ευρώ και έκτοτε έχει κάνει αυξήσεις κεφαλαίου όπου  εισέπραξε :
Σύνολο χρημάτων από τις αυξήσεις ... μαζί και η τελευταία = 6,403 εκατ. ευρώ.
Άρα θα έπρεπε τα ίδια κεφάλαια της εταιρίας να ήταν τουλάχιστον 5,9+6,403 εκατ. ευρώ = 12,303 εκατ. ευρώ .... αλλά αυτά είναι μόλις 7,6 εκατ. ευρώ. Λείπουν λοιπόν τουλάχιστον 5 εκατ. ευρώ και γιαυτό είναι υπεύθυνες στο μεγαλύτερο μέρος οι τελευταίες 2 χρήσεις όπου το 2017 είχαμε ζημιές 2,3 εκατ. ευρώ και το το 2016 ζημιές 2 εκατ. ευρώ.

Σύμφωνα με τη διοίκηση ....
Στόχος για το 2018 είναι σαφώς η επιστροφή τόσο του Ομίλου όσο και της Εταιρείας στα κέρδη καθώς και η διατήρησή του σε τροχιά ανάπτυξης. Η απαλαγή από οποιοδήποτε βάρη δημιούργησε η διακοπή της συνεργασίας με την εταιρεία Μαρινόπουλος καθώς και η προσήλωση στη βελτίωση της παραγωγικότητας και την αποτελεσματικότερη αξιοποίηση των πόρων που διαθέτει ο Όμιλος αναμένεται ότι θα οδηγήσουν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Πιθανή βελτίωση της Ελληνικής Οικονομίας θα συνεισφέρει θετικά. Η εξαγορά επίσης της εταιρείας DIAPO LTD θα αποτελέσει σημαντικό μοχλο ανάπτυξης στην Κυπριακή Αγορά

....................................................................
Η ανάλυση της Foodlink έγινε στις 3/8/2018 με τιμή στο ταμπλό 0,57

190 σχόλια:

  1. Ευχαριστουμε για την αναλυση εις βαθος....ελπιζω μονο η εταιρια να μην ειναι σε φαυλο κυκλο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ κύριε Θανάση ... και έλεγα ότι ουδείς την έχει διαβάσει.

      Διαγραφή
    2. Κύριε Τάκη σήμερα θα σας γράψω αυτό που πολλές φορές σκέπτομαι για σας, όταν αναλύετε Εταιρίες :Σκεφτείτε έναν κολυμβητή που ενώ κολυμπά σε μια πεντακάθαρη θάλασσα, κάνει μια βουτιά και ο βυθός είναι στα 5 μέτρα.Είναι χωρίς γυαλιά και τα βλέπει όλα θολά στον βυθό!!!!!!!! Ε λοιπόν, εσείς είστε αυτά τα απαραίτητα γυαλιά που δείχνουν τον βυθό πεντακάθαρα.Και αποκαλύπτουν τα μαργαριτάρια εκεί στον βυθό του χρηματιστηρίου. Οπως και τα σκάρτα αντικείμενα που κάποιοι τα πλασάρουν ως ευκαιρίες!.!.!.!.!Για μια ακόμη φορά συγχαρητήρια.Οι Γραφές σας έχουν και διδακτικό χαρακτήρα.Και κάποιοι προσπαθούμε να βλέπουμε ταμειακές ροές,μόχλευση,αποσβέσεις,περιθώρια κέρδους,τραπεζικό δανεισμό προς ίδια κεφάλαια.Κανονικό φροντιστήριο.!.!.!Ευχαριστούμε.

      Διαγραφή
    3. Κυριε Αρη σας ευχαριστω. Χαιρομαι να εχω αναγνωστες που να μελετανε τις αναλυσεις .... τους υπολοιπους αν μπορουσα θα τους ξαποστελνα. Δεν τους θελω ...

      Διαγραφή
    4. καλήμερα σας δεν ειναι ετσι οπως τα λετε πχ εχω αναρτήσει τις παλιές αναλύσεις σας πριν πολύ καιρό στο f/b. σας διαβαζουν !!

      Διαγραφή
  2. Μα τι λέτε κ. Τάκη μας επειδή δεν γράφουμε σχόλια δεν σημαίνει ότι και δεν διαβάζουμε. Και μην ακούτε τους πολλούς. Εδώ μέσα είμαστε πάρα πολλοί που διαβάζουμε και όχι μόνον.Σας ευχαριστούμε πολύ για τις δημοσιεύσεις σας !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τελικά προκύπτει από την ωραιότατη ανάλυση με Τάκη ό,τι αυτές οι εταιρίες είναι μαύρες τρύπες. Αν Θυμάμαι καλά υπήρχε και μια άλλη παλαιά στο χρήματατιστηριο με μέτοχο και το Ρέστη που πτώχευσε τελικά
    Λαρις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλάτε για την Imperio του Ρέστη ... εδώ όμως υπάρχει το ενδιαφέρον Κάτσου που μπήκε στην εταιρία στα 0,6 ευρώ ανά μετοχή και αυτό γοητεύει όσο και αν ''χάνονται'' χρήματα στη διακίνηση των εμπορευμάτων.

      Διαγραφή
  4. Σας ευχαριστουμε κ. Τακη,ελαχιστοι εχουν προσφερει οσα εσεις στον απλο κοσμο που ασχολειτε με το ΧΑΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα έλεγα ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ που προσφέρει χωρίς ίδιων όφελος στον απλό κόσμο ,για αυτό ορισμένοι να ΣΕΒΕΣΤΕ τον οικοδεσπότη περισσότερο
      Kosto64

      Διαγραφή
  5. Χωρίς καμία παρεξήγηση ο κύριος Τάκης μπορεί στα θεμελιώδη να μην παίζετε και να ξεβρακώνει ισολογισμούς και εταιρείες και μπράβο του για αυτό αλλά στις προβλέψεις του έχει κάνει και επικές πατάτες πχ την ΑΛΦΑ την είχε δώσει στόχο τα 50 λεπτά πριν 2 χρόνια και πήγε στο 2,3 σχεδόν και στην ΔΕΗ έβλεπε 6 ευρώ μέχρι το τέλος του χρόνου φέτος και κοντεύει να γράψει χαμηλά όλων τον εποχών και δεν είναι μια εταιρεία που την κοίταξε ρηχά.

    άγνωστος Χ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να μην ειστε ζουλιαρης και φθονερος .... στο γκουρουδικο ειμαι απαικτος!!!
      Κυριε αγνωστε Χ ειναι φανερο οτι καπου στο παρελθον σας εχω κερδισει στο χαλαρο σε προβλεψεις.

      Γραψτε μας τωρα το nick με το οποιο σας ξερουμε. Γιατι μας κρυβεστε????

      Διαγραφή
    2. Τάκης Μορφονιός31 Δεκεμβρίου 2017 - 12:31 μ.μ.

      Εγώ κύριε Μανώλη θα ήθελα να παίξω με μια 7άδα ... αλλά δεν θα τη δηλώσω για δύο λόγους.
      Πρώτον μικρή συναλλακτική δραστηριότητα και ακόμη μαζεύω, δεύτερον δεν θα ήθελα να βάλω κάποιους παίκτες στα νούμερα τα σημερινά, αλλά χαμηλότερα, οπότε θα παίξω με μια δυάδα ... έτσι για την πλάκα.

      Ικτίνο 2,22
      Παπουτσάνη 0,26 (ακόμη δεν έχω ολοκληρώσει τις αγορές μου ... αργώ)
      Άντε να βάλω έτσι για γούστο και
      ΔΕΗ 1,95 (αν και δεν πιστεύω ότι θα κάνει τίποτα εντός του 2018 ... αλλά την έχω για πιο πίσω)
      Βάζω και ΔΡΟΜΕΑ 0,185 έτσι γιατί πιστεύω ότι σίγουρα έχει καλύτερα νούμερα μέσα στο 2018 (αλλά δεν την αγοράζω, πέρα των λίγων τεμαχίων που έχω πάρει)

      Κανονικά πρέπει να σας παίξω μόνο με τον ΠΑΠΟΥΤΣΑΝΗ ... αλλά πάμε με την 4άδα.

      Διαγραφή
    3. Κύριε άγνωστε Χ να μην είστε μικροπρεπής ... αν θέλετε να κερδίσετε ποτέ απο τις χρηματαγορές και να μην είστε μόνιμα χασούρης να μην θυμάστε μερικά βραχυπρόθεσμα λαθάκια (αν και στην ΑΛΦΑ όταν το είχα γράψει παλιάααα έχω μετρήσει κεφαλαιοποίηση και θα δείτε ότι θα την πιάσει την κεφαλαιοποίηση που τοοοοοοότε υπολόγιζα)... αλλά να γράφετε τις επικές επιτυχίες ... όπως μηδενισμός ΤΤ, πτώχευση ΕΒΖ και τέτοια που είναι πολλά ....
      Εγώ κύριοι βλέπω ότι τρώτε σφαλιάρες απο την Ελληνική χρηματαγορά και απο τις περισσότερες Ελληνικές μετοχές, όπως τράπεζες και αυτό σας έχει πειράξει τον εγκέφαλο ,,, και έτσι γίνεστε μικροτσούτσουνοι και γράφετε ότι κατεβάζει η κεφάλα σας.

      ΜΗΝ ΕΙΣΤΕ ΖΟΥΛΙΑΡΙΔΕς ΚΑΙ ΦΘΟΝΕΡΟΙ

      Διαγραφή
    4. ΑΝΤΕ ΜΠΡΑΒΟ .... γύρισε η χρηματαγορά λίγο κάτω και εσείς, οι περισσότεροι, έχετε λερώσει τα σωβρακάκια σας μπρος και πίσω. Όταν θα ανεβαίνει θα ξαναγίνετε οι σούπερ ουαούουουου μάγκες.

      Λυπάμαι που το λέω αλλά οι περισσότεροι είστε άσχετοι. Είστε ΕΤΕΡΟΦΩΤΟΙ και μπάμιες. Να πάρετε τα λεφτά ας και να φύγετε απο τις αγορές. Κάνετε κακό στην υγεία σας, στην τσέπη σας και στην οικογένεια σας όσοι έχετε.

      Διαγραφή
    5. Κύριε Τάκη μην φορτώνετε και μου πάθετε κάτι σας υπέδειξα 2 λάθος προβλέψεις σας και μου αρχίσατε περί μικροτσούτσουνων των αγορών κτλπ ενώ θα έπρεπε να μου πείτε ότι βλέπω τα λάθη μου και βελτιώνομαι και στο τέλος τέλος δεν είστε και Θεός , ένας πάρα πολύ καλός αναλυτής είστε ίσως και ο καλύτερος που γνωρίζω και σας βγάζω το καπέλο , σε καμία περίπτωση δεν ήθελα να σας υποβαθμίσω άλλα μου αρέσει να λέω τα πράγματα όπως είναι .
      άγνωστος Χ

      Διαγραφή
    6. Πείτε μας και το nick με το οποίο σας ξέρουμε!!!!

      Διαγραφή
  6. Κύριε Τάκη θα ήθελα την άποψή σας μέτα την ανακοίνωση των 6μηνιαίων αποτελεσμάτων της Creta Farms, λαμβανοντας υπόψιν την δανειακή αναδιάρθρωση, την έστω και μικρή -αλλά ως μέρος της συμφωνίας με τις τράπεζες ΑΜΚ στα 0,6 (και όχι πχ στα 0,3 όπως θα μπορούσαν να κάνουν, την επικείμενη πώληση της Chipita και του ενδιαφέροντος του κ. Θεοδωρόπουλου για την Creta (είχε πραγματοποιηθεί ραντεβού το οποίο δεν είχε κατάληξη)... Τοποθετούμαι προσωπικά στο χαρτί στα τρέχοντα επίπεδα τιμών και λίγο υψηλότερα και θεωρώ ότι υπό προυποθέσεις (αύξηση πωλήσεων και περιθωρίων ως απόρροια αυτής -ηδη τα πρώτα δείγματα φάνηκαν στον ισολογισμό του 2017 οπου το περιθώριο ebitda ανέβηκε κάτα 25 μονάδες βάσης πάνω από την αύξηση πωλήσεων κατά 10%) μπορεί να αποτελέσει ένα turn around story την περίοδο με ορίζοντα έως το 2023 (περίοδος ολοκλήρωσης της ρύθμισης με balloon payment). Δυστυχώς σας ανακάλυψα φέτος αλλά εκτιμώ τις γνώσεις, την οξυδέρκειά σας και κυρίως το feeling για την αγορά το οποίο δεν διδάσκεται πουθενά αλλά αποκτάται με τα χρονια! Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κύριε Τάκη, για μένα είστε ο πρώτος με διαφορά στα 20 χρόνια που παρακολουθώ όλους τους αναλυτές. Κάνετε κανονικό φροντιστήριο. Προσωπικά σε 8 μήνες που σας διαβάζω με έχετε βοηθήσει τόσο πολύ...Όπως λέτε πέφτει ο δείκτης και δεν με απασχολεί πια...Ήδη το καλοκαίρι γλίτωσα κάποια χρήματα χάρη στις απαντήσεις που μου δώσατε...Θεωρώ ότι όσοι ασχολούνται με χρηματιστήριο πρέπει να μάθουν τουλάχιστον τα βασικά ενός ισολογισμού μιας εταιρείας...και να έχουν τεράστια υπομονή σε καλές εταιρείες... Εδώ ο άλλος δεν μπορεί να περιμένει μέχρι την Άνοιξη του ΄19 λες και μιλάμε για αιωνιότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. δεν ξερω γιατι με βγαζει στην παραπανω αναρτηση περι ΚΡΕΤΑ ως unknown...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ναι ειναι... anyway... αναμένω απόψεις! Andreas

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλησπέρα

    Επιτέλους κ. Τάκη δείτε και την περίπτωση της κρετα Φαρμ που σας έχω και εγώ,δις, ρωτήσει αφού το ζητάει και ο κύριος παραπάνω

    Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. http://mitarola.blogspot.com/search/label/Creta%20farm

      Διαγραφή
    2. Μας τα έχεις κάνει τσουρέκια με τον αρχισάπακα την Κρέτα ρε φίλε. Και δεν ψάχνεις και στο site λίγο να βρεις αυτό που πόστραρε ο Βαμμένος.

      Διαγραφή
  11. Γιατρε να μιλας πιο κόσμια! δικαίωμά του είναι του αγαπητού Νικόλα ή όποιου άλλου να θέτει ερωτήσεις στον μιτάρχα ο οποίος κατέχει γνώση! τα χρήματά του επενδύει ο άνθρωπος.. Οσο για το αρχισάπακας που αναφέρεις δείχνεις να μην έχεις και μεγάλη κατάρτιση.. αλλιώς δεν θα αναφερόσουν έτσι σε εταιρία η οποία κάνει πωλήσεις σχεδόν 120 εκατ το χρόνο και σταθερά πάνω από 100 εκατ. (κατά μέσο όρο την τελευταία 10ετία). Το αν υπάρχει κακοδιαχείριση εκ των μεγαλομετόχων γιατί είναι μονοφάηδες αυτό είναι άλλη κουβέντα...και αφού εσύ είσαι ειδήμων να μας απαντήσεις το εξής... από τα περί τα 105 εκατ τραπεζικού δανεισμού σήμερα, πόσα απο αυτά αποτελούν ζημιά από απαιτήσεις από συνδεδεμένες εταιρίες, πόσα από την Αμερική ΄(που όντως απέτυχε το εγχείρημα παταγωδώς) και τελικά πόσα μπορεί να έχουν καταλήξει στις τσέπες των κκ μεγαλομετόχων από παλιότερες επιστροφές κεφαλαίου όταν η τιμή ξεπέρασε τα 12 ευρώ... και εν πάσει περιπτώση άλλη η κεφαλαιοποίηση τότε και άλλη σήμερα...ΕΚτος αν θεωρείς ότι η εταιρία είναι για φούντο οπότε κακώς οι τράπεζες προχώρησαν σε αναδιάρθωση του τραπεζικού δανεισμού και οι εκθέσεις των ανεξάρτητων ελεγκτικών οίκων που την πρότειναν ήταν μούφα... Αυτά Andreas

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλαράκο να κάτσεις να μελετήσεις προσεκτικά για την συγκεκριμένη την ακριβή άποψη του Τάκαρου και να αφήσεις τις σάλτσες. Απλά πράγματα:Ιδια κεφάλαια 8 εκατομμύρια με υποχρεώσεις 147 εκατομμύρια.Θετικές ελεύθερες ταμειακές ροές έχει να δει από την εποχή του Νώε.Η εταιρία πάει για φούντο.

      Διαγραφή
    2. Άντε για να σε βοηθήσω (μιας και έγραψες ένα κατεβατό χωρίς καν να έχεις διαβάσει την ανάλυση του Τάκαρου) να σου βάλω την σούμα:

      Οι συνολικές υποχρεώσεις του ομίλου στα 149,3 εκατ. ευρώ .... στο ταμείο υπάρχουν μόλις 769 χιλιάδες ευρώ.
      Η ρευστότητα του ομίλου (κυκλοφορούν/βραχυπρόθεσμες υποχρεώσεις) στο 0,45 .... ταχύτητα πληρωμής των υποχρεώσεων στις 304 ημέρες.
      Τι να πω .... μακάρι να τους φωτίσει τους διοικούντες και να έχουν βάλει μυαλό απο τα παθήματα τους ... και όχι μόνο να πουλάνε φούμαρα με τις πατέντες και λόγια.
      Στην Ελλάδα απο λόγια χορτάσαμε ... ΤΑ ΕΡΓΑ ΛΕΙΠΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ .... και εν πάσει περιπτώσει, αν πιστεύουν οι Δομαζάκιδες αυτό που κάνουν ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ !!!!!!!!!!!! όχι μόνο με others people money.

      Διαγραφή
  12. Γιατρέ κατ' αρχας δεν είμαστε φιλαράκια, ούτε με λένε φιλαράκο. Ονομα έχω και το αναφέρω στο τέλος του σχολίου μου.. Δεύτερον...Προσωπικά εσύ δική σου άποψη έχεις?? γιατί βλέπω κάνεις copy paste τις απόψεις άλλων...την άποψη σου να μας πεις!εκτός αν είσαι φερέφωνο ή σφουγγοκωλάριος του μιτάρχα! Τρίτον.. τον ισολογισμό του 2017 μιας κ αναφέρεσαι σε ταμειακές ροές τον έχεις διαβάσει?? την ανάλυση που αναφέρεις την έχω διάβάσει και τη σέβομαι..ήταν όμως πριν την αναδιάρθρωση των δανείων όχι από 1 αλλά από 4 τράπεζες βάσει σχεδίου το οποίο ανατέθηκε σε ανεξάρτητο ελεγκτικο οίκο, και πριν τα ετήσια αποτελέσματα του 2017. Τέλος πάντων... αναμένω την άποψη του μιτάρχα, εφόσον το επιθυμεί, σε 1 εβδομάδα που θα ανακοινωθεί το 6μηνο... Αυτά andreas

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλαράκο η άποψη μου είναι ότι η μετοχή (Η ΜΕΤΟΧΗ) θα έχει την τύχη του Μαίλλη.

      by the way ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΤΑΜΕΙΑΚΕΣ ΡΟΕΣ και όχι απλά ταμειακές ροές που γράφεις. Εκεί αναφέρθηκα και αν είχε έστω και την ελάχιστη γνώση να διαβάσεις ισολογισμό θα καταλάβαινες την διαφορά.



      Διαγραφή
    2. Τέλος αναρωτιέμαι τι σχέση έχει η αναδιάρθρωση των δανείων με την ΑΜΚ που πρέπει να γίνει. Και όχι ΑΜΚ της πλάκας με 850 χιλιάρικα. Χρειάζεται τουλάχιστον 30 μμύρια για να ορθοποδήσει.

      Στο τέλος θα την πάρουν οι τράπεζες όπως τόσες αλλες και ο μαριδαίος θα χάσει τα χρήματα του.

      Διαγραφή
  13. Γιατρέ ειμαι 42 ετών και είμαι στο χώρο από τα 22. Εν έτη 1998 έγραφα ενημερωτικά δελτία για IPOs σε έναν από τους μεγαλύτερους της εποχής χρηματιστές και αναδόχους, επίσης ήμουν 8 συναπτά έτη στην Διοίκηση μιας απο τις 4 συστημηκές στη Δ/νση Κτθ & Επενδυτικών Προιόντων. Κατέχω Πτυχίο Διοίκησης ΕΠιχειρήσεων και Μεταπτυχιακό στο Finance με ειδίκευση (Thesis) στα Παράγωγα Συναλλάγματος. Aρα κάτι γνωρίζω και εγώ... Aναφορικά με την Κατάσταση ταμειακών ροών που λες αναφέρω για το έτος 2017... Σύνολο εισροών από λειτούργικές δραστηριότητες 11,594 εκατ. (4,415 εκατ. το 2016). Σύνολο εισροών/εκροών από επενδυτικές δραστηριότητες -4,988 εκατ (-4,252 εκατ. το 2016)... Λοιπον αρκετά είπαμε Γιατρέ...Andreas (σε μια εβδομάδα τα ξαναλέμε)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εδώ θα είμαστε να τα πούμε σε 1 εβδομάδα. Χρωστάει της Μιχαλούς (116 εκατομμύρια δάνεια) και εσύ (με τις τόσες θέσεις και πτυχία όπως έγραψες) μου λες ότι θα κάνει 1 εκατομμύριο ευρώ ΑΜΚ και κάτι τρέχει στα γύφτικα...

      Διαγραφή
  14. Η αύξηση που θα γίνει (προς άντληση 1,2 εκατ ευρω) είναι ότι έχει συμφωνηθεί με τις τράπεζες στα πλαίσια τηα αναδιάρθρωσης Γιατρέ... By the book Που λένε... anyway... άποψη σου λοιπόν είναι ότι η εταιρία πάει για φούντο όπως ο Μαίλλης... σεβαστή! η δική μου άποψη είναι ότι σε τιμές κάτω της έστω και της μικρής αυτής αύξησης αξίζει το ρίσκο...θα φανεί.. Andreas

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ''γιατρε''

    Εάν δεν είσαι τσιράκι του μαγαζιου
    Εάν δεν είσαι γιουσουφακι του μαγαζιού
    Εάν δεν είσαι στημένος

    Είσαι φτηνός Καραγκιόζης κι αυτά που εσύ λες ότι έχεις να τα βάλεις εκεί που ξέρεις ,αν έχεις πάντα

    Τάκη μη σβήσεις την ανάρτηση άσε να δει ο κόσμος τα πουστρακια που κυκλοφορούν,

    Ουστ


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μηδέν φιλαράκο. Εκεί θα πάει όσο και αν βρίζεις και εκνευρίζεσαι. Αν δεν βάλουν καμιά 30αρία εκατομμύρια οι βασικοί μέτοχοι θα στην πάρουν οι τράπεζες και θα καταλήξει Νηρέας του κρέατος.

      Διαγραφή
    2. ας την παρουν οι τραπεζες Γιατρέ... αγόραζα Νηρέα στην επιτήρηση μιας και την ανέφερες και την πόυλησα στα 0,28 στην πρώτη μεγάλη άνοδο το 2016.. υπήρχαν μέρες που αγόραζα μόνο εγώ... τα ίδια και στο Υγεία στα 12 λεπτά... περιμένει και ο Θεοδωρόπουλος στην γωνία να την πάρει την εταιρία..ήδη έχει πργματοποιήσει ένα ραντεβού με τους Δομαζάκηδες προ μηνών...κακό του κεφαλιού τους αν δεν στηρίξουν την επιχείρηση τους.. οι τράπεζες δεν θα χάσουν, ούτε όποιος έχει υπομονή και χρήμα να επενδύσει στα επίπεδα αυτά... Andreas

      Διαγραφή
  16. Θα συμφωνήσω με τον γιατρό Νικόλα δουλεύει για τις τράπεζες αν δεν γίνει μεγάλη αύξηση κεφαλαίου δεν μπορεί να γίνει κάτι αλλιώς κερδοσκοπικά κάτι ευκαιρία για να βγεις κοίτα αλλού

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ¨Οπως ανέφερα και στην αρχή της κουβέντας πριν ο Γιατρός γίνει εριστικός και προσβάλει το Νικόλα, θα φανεί το που πάει το πράγμα σε 1 εβδομάδα... μέχρι στιγμής όλα γίνονται By the plan.. αυτή την ΑΜΚ είχαν συμφωνήσει στην παρούσα φάση.. αργότερα μπορεί να ακολουθήσει κ άλλη... Andreas

      Διαγραφή
    2. Φιλαράκο θα σου έλεγα να συγκρίνεις το αρχικό μου post και το post του φίλου σου Νικόλα (16:20) του όποιου έγινες αυτόκλητος δικηγόρος. Άρα έπραξα άριστα στο αρχικό μου post που έγραψα ότι έγραψα γιατί τον κατάλαβα από την 1η στιγμή.

      Διαγραφή
    3. Γιατρέ κοιτάω την τσέπη μου και την πάρτυ μου μόνο.. την άποψή μου στην είπα με όποια επιχειρήματα έχω...τα υπόλοιπα θα φανούν... εξάλλου το χρηματιστήριο είναι sum zero game.. κάποιοι πουλάνε στα επίπεδα εδώ και κάτω από την επικείμενη αύξηση...κάποιοι σαν εμένα αγοράζουν μεθοδικά κάθε μέρα.. θα φανεί... δεν χρειάζεται να τσακωνόμαστε!εξάλλου δεν σου ζητήσαμε δανεικά να τα επενδύσουμε στα ζαμπόν!!! Αυτά Andreas

      Διαγραφή
    4. Κύριοι δεν αντιλαμβάνομαι προς τι το μίσος και ο αλληλοσπαραγμός. Θα πρότεινα να ηρεμήσετε και να μην προκαλεί ο ένας τον άλλον με διάφορους χαρακτηρισμούς.

      Φαντάζομαι θα αντιλαμβάνεστε ότι δεν είμαι υποχρεωμένος να απαντάω σε ότι με ρωτάτε και αυτό θα παρακαλέσω να γίνει Σεβαστό από όλους.

      σε ότι αφορά την Creta farm το θεωρώ πολύ δύσκολο να βρεθούν άνθρωποι με μεγάλα κεφάλαια προκειμένου να επενδύσουν στη μετοχή Αν είναι να συμβεί κάτι τέτοιο θα συμβεί μόνο εάν βρεθεί κάποιος να βάλει τα λεφτά του και να ζητήσει απαιτώντας να πάρει τη διοίκηση και να ελέγξει την εταιρεία όπως έγινε στην περίπτωση του παπουτσάνη. Θεωρώ όμως εξαιρετικά απίθανο οι Δομαζάκιδες να επιτρέψουν να γίνει κάτι τέτοιο Οπότε τα πράγματα είναι μονόδρομος θα πρέπει να βρεθούν χρήματα να μπουν Στα ταμεία της εταιρείας και ταυτόχρονα να αλλάξει και η νοοτροπία της κακής διοίκησης των προηγούμενων ετών Μέχρι τότε Θα μου επιτρέψετε να απέχω και να μην απαντώ.... το τι θα κάνει η μετοχή είναι άλλου παπά ευαγγέλιο και Στην παρούσα φάση δεν με αφορά

      Ευχαριστώ

      Διαγραφή
    5. Ευχαριστώ κύριε Τάκη για την τοποθέτησή σας, μιας και εγώ πρώτος ζήτησα την άποψή σας. Andreas

      Διαγραφή
  17. ΤΖΩΡΤΖΗΣ (ΠΡΩΗΝ ΔΡΟΜΕΑΣ)22 Σεπτεμβρίου 2018 στις 8:04 μ.μ.

    Πολύ ενδιαφέρον.

    https://opencorporates.com/companies/gr/113694652000

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. καλησπέρα σας, κ. Τακη είστε γουρλής το ξέρετε?? το ταμπλό της Φουντλικ πίρε φωτιά

    http://www.fdlgroup.gr/category/nea-anakoinoseis/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Κτήμα Λαζαρίδη, το turn around συνεχίζεται. Βελτίωση σε όλες τις γραμμές. Fundamental score 14/18! P/E trailing στο 13, σωστή διοίκηση, σωστή οικογένεια. Κε Τάκη στα υπόψη πρέπει να μπει η εταιρία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Foodlink: Aύξηση του κύκλου εργασιών, στα €0,59 εκατ. τα καθαρά κέρδη στο εξάμηνο


    http://www.capital.gr/epixeiriseis/3319248/foodlink-auxisi-tou-kuklou-ergasion-sta-0-59-ekat-ta-kathara-kerdi-sto-examino

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. O Φωτόπουλος πάντως όταν πλησιάζει το δίφραγκο ο Λούλης, ορμάει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ο τρελογιατρός μόλις φόρτωσε Πειραιώς με 1.32€ για γρήγορο παίγνιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. οσο σκεφτομαι τον γκουρουδακο του Περσεα να μας κανει μαθηματα οτι ταχα μου θα χασουν οι επενδυτες τζογαροπαικτες το ραλλι του Γενικου δεικτη και το τρεξιμο των τραπεζων τοσο βασταω την κοιλαρα μου απο τα γελια .... παρε ενα -50% ετσι για να μαθαινεις.

    εισαι ασχετος βρεεεε .. και οχι μονο εσυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ω ρε γκουρουδες που μαζεψαμε εδω μεσα ... γκουρουδες με τρυπια παντελονια.
    Ελεος λυπηθειτε μας ... πονεσαν τα ματακια μου με αυτα που διαβαζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κύριε Τάκη γνωρίζω ότι δεν σας ενδιαφέρει ο ΓΔ αλλά οι τελευταίοι πτωτικοί μήνες συμπαρασύρουν πτωτικά και πολύ καλά χαρτιά, κατά την γνώμη σας θα συνεχιστεί μέχρι την προκήρυξη εκλογών ή μέχρι να εξομαλυνθεί η κατάσταση έξω ? γενικά θέλω από εσάς μια εκτίμηση ούτε γκουρουδιά ούτε στόχους είναι πράγματα που μας αφορούν είτε ασχολούμαστε με χρηματαγορές είτε όχι γιατί η ψυχολογία είναι κάτω από το έδαφος πλέον με αυτά που βλέπουμε καθημερινά στο ταμπλό τους τελευταίους μήνες, ευχαριστώ και καλό σας βράδυ

      Διαγραφή
    2. κυριε Geopard αδιαφορω για τους δεικτες και τις τραπεζες ... η πτωση της αγορας δίνει ευκαιρίες για τοποθετήσεις σε μετοχές που αξίζουν θεμελιωδώς και είναι σχετικά φθηνά απιτιμημενες ... αυτό για όσους δεν τους πιάνει τσιρλιπιπι και δεν φοβούνται. Για τους υπόλοιπους δεν με αφορά ας πράξουν ότι νομίζουν ....

      επειδή όμως είμαι γκουρού και μου αρέσει να κοντράρω τους τάχα μου γκουρουδες ... προκαλώ τον κύριο ελλάνιον που αναφέρεται σε κυκλικές μετοχές και ότι τάχα μου οι πωλήσεις τους θα πέσουν ... μιλάμε για το θωρηκτό γνωστό και ως f-16.

      Επειδή μερικοί φοβήθηκαν την πτώση της αγοράς και έβγαλαν κομμάτια κορόιδα είναι αυτοι που τους ενδιαφέρει η μετοχή να τα αγοράσουν στα 6.30? Το λογικό είναι να αφήσουν τη μετοχή λάσκα και να τους τα πάρουν όσο γίνεται χαμηλότερα ... το τι θα κάνει η μετοχή βραχυπρόθεσμα δεν με αφορά, όμως προβλέπω ότι σύμφωνα με τις εκτιμήσεις μου τα κέρδη του εννεαμήνου θα είναι 20 εκατομμύρια προ φόρων.

      Διαγραφή
    3. Κύριε Τάκη, τα είπατε όλα σε λίγες λέξεις.Για αυτό σας διαβάζουμε μετά μανίας...

      Διαγραφή
  25. Γατάκια η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων λέτε να χρηματοδοτεί χρεοκοπημενες επιχειρήσεις????

    "Η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων ενέκρινε νέα γραμμή χρηματοδότησης ύψους 255 εκατ. ευρώ για επενδύσεις της ΔΕΗ της περιόδου 2017-2020 που έχουν ως στόχο τον εκσυγχρονισμό και την ενίσχυση του Δικτύου Διανομής στην ηπειρωτική και νησιωτική Ελλάδα."

    Νιαουυυυυυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατρε εμενα δεν μου λεει τιποτα απολυτως αυτο .... αληθεια ξερετε ποια Ελληνικη εταιρεια χρηματοδοτηθηκε πρωτη απο την ΕΤΕΠ?

      Διαγραφή
    2. Σωστός ο κ. Τάκης. Την Creta Farms με 15 εκατ. ευρώ. τον Μάιο του 2016. Ποιος ήταν CEO της εταιρίας και που είναι τώρα?
      Γιώργος Τ.

      Διαγραφή
    3. Άλλο 15 άλλο 255 εκατομμύρια. Η ΔΕΗ δεν είναι Creta Farms.

      Διαγραφή
    4. Σιγουρα η ΔΕΗ δεν ειναι Creta αλλα ειναι ΔΕΗ .... δηλαδη μια κωλοεταιρια του Ελληνικου μπαχαλοδημοσιου οπου τα παντα ειναι αφημενα στην τυχη τους ... μονο τα μαγαζακια της, οπου εξυπηρετουνται οι καταναλωτες, να δειτε θα καταλαβετε για την ανικανοτητα της εταιριας ... ανθρωποι στιβαγμενοι σε ουρες λες και ειναι στη Βενεζουελσ και με το δελτιο τους περιμενουν ποτε θσ ερθει η σειρα τους για να παρουν ενα καρβελι ψωμι. Απαραδεκτοι, μετριοι και ανικανοι ... ολοι μεσα στη ΔΕΗ. Πως να παει μπροστα η εταιρια?
      Εδω χρειαζεται μια σοβαρη διοικηση και οχι τα εκατομμυρια της ΕΤΕΠ .. που δεν τα εχει αναγκη

      Διαγραφή
    5. Καλημέρα κ. Τάκη. Ναι τον Φρουζή εννοώ. Έμεινε 1,5 έτος στην εταιρία. Έμπειρος Manager παντός καιρού (και με ΝΔ και με ΣΥΡΙΖΑ).
      Γιώργος Τ.

      Διαγραφή
  26. καλησπέρα..καμιά γνώμη για τα πλαστικά θρακης ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Η ΦΛΕΞΟ ίδρυσε νέα θυγατρική στην Λυών της Γαλλίας για την καλύτερη προώθηση των προϊόντων της στην εν λόγω γεωγραφική αγορά.
    Εν τω μεταξύ, κάθε τρίμηνο εμφανίζει όλο και καλύτερα αποτελέσματα.
    Παράδειγμα εταιρείας που δεν θα πρέπει να ενδιαφέρει κανέναν η εμπορρυσιμότητα, καθώς αποτελεί παράδειγμα του καλύτερου είδους εταιρειών, αυτών που δεν θες ποτέ να πουλήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Η μεγάλη ΠΤΩΣΗ στα διεθνη (σε απόλυτους αριθμούς αλλά και σε διάρκεια) θα έρθει με το νέο έτος. Εγώ θα φροντίσω μέχρι τελος του έτους να είμαι 100% μετρητά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εδώ και τουλάχιστον 1 χρόνο έξω κάνουν επιστημονική διανομή.

      Διαγραφή
    2. Γιατρέ εννοείς πωλήσεις στην Ελλάδα ακόμα και με απώλειες, για να έχεις 100% ρευστότητα στο τέλος του χρόνου?
      ΠΕΖΟΠΟΡΟΣ.

      Διαγραφή
    3. Ναι. Μόνο Ελλάδα έχω μετοχές.

      Διαγραφή
    4. http://www.capital.gr/diethni/3321921/ipa-sta-779-dis-to-elleimma-tou-proupologismou

      Διαγραφή
    5. Γιατρέ σε τι νόμισμα είπαμε είναι το έλλειμμα?
      ΠΕΖΟΠΟΡΟΣ.

      Διαγραφή
  29. ΤΖΩΡΤΖΗΣ (ΠΡΩΗΝ ΔΡΟΜΕΑΣ)17 Οκτωβρίου 2018 στις 2:43 μ.μ.

    Στον ΔΡΟΜΕΑ το ξεδοντιασμα καλα κρατει και ειμαι πλεον ετοιμος σε θεση μαχης μιας και μικροογκοι γινονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και καλά θα κάνετε. Η μετοχή είναι τσάμπα σε αυτά τα επίπεδα. Διάβασα ότι συμμετείχε και στο road show του χρηματιστηρίου για τα small caps.

      Διαγραφή
    2. Τζωρτζη μεγάλε διάβασε. Το αφεντικό λέει για 17 εκατομμύρια φέτος.

      https://www.euro2day.gr/news/enterprises/article/1642975/exodo-apo-to-toynel-vlepei-o-dromeas.html

      Διαγραφή
    3. ΤΖΩΡΤΖΗΣ (ΠΡΩΗΝ ΔΡΟΜΕΑΣ)18 Οκτωβρίου 2018 στις 5:44 μ.μ.

      Γιατρέ τα πολλά λόγια είναι φτώχεια. Μπήκε πάντως στην ζώνη ενδιαφέροντος μου όπως είχα προβλέψει.

      Διαγραφή
  30. τζωρτζη το ψευδώνυμο σου το έχεις εμπνευστεί,απο τον μεγαλοαπατεώνα του χρηματιστηρίου
    Αλήθεια με το τυπάκι αυτό τι γίνεται ,που έχει διαφύγει΄
    spyeye

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Τακαρε για ριξε μια γκουρουδια για τα ΠΛΑΘ, κατι δεν παει καλα στο βασιλειον της Δανιμαρκιας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Απευθύνομαι στον επονομαζόμενο Γιατρό, αν μπορείς προσωπική γνώμη για Φλέξο και Unibios. Εννοείται και ο φίλος Τάκης αν έχει άποψη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Flexo εταιριαρα
      Unibios σκουπιδι

      Διαγραφή
    2. Συμφωνω Γιατρε. Oσον αφορα την πρωην Βιοσωλ, η μονη περιπτωση να εχει ενδιαφερον ειναι να καλυψει την αυξηση ο κυρ Σβωρονος με το Μαυρικιο και μαζι οι υπολοιποι...16 αυξανοντας το ποσοστο τους. Μετα θα δουμε τι παιζει εκ νεου. Αndreas

      Διαγραφή
  33. Συμφωνώ σε ένα μεγάλο μέρος αλλά η φίλη σου ΦΛΕΞΟ είναι σε διαδικασία διανομής χαρτιών...δηλαδή ξεφόρτωμα των λονγκ θέσεων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Υπάρχουν αυτές οι δύο αντιτιθέμενες προβλέψεις γίγαντας η γίγαντας με πήλινα πόδια εγώ συμπλεω με την πρώτη και γι'αυτό ενισχύω θέση και θα περιμένω.Καλησπερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. 17 Απριλίου 2019 ο πολυχρονεμένος ηγέτης μας θα προκηρύξει εκλογές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμήν και πότε, αν και τα σενάρια εκλογών διαψεύδονται και αποδεικνύονται η κυβέρνηση με την μεγαλύτερη μακροημέρευση, κοντεύουν 5ετία οι άθλιοι!

      Διαγραφή
  36. από 0,5 και κάτω προσφέρεται για αγορά η foodlink?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΕΚΤΕΡ, θετική γνωμοδότηση από το δημοτικό συμβούλιο Πάρου, όπως δημοσιεύθηκε στη διαύγεια.

    http://prntscr.com/lc898j

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ανύπαρκτη εποπτεία, ολιγάρχες που φορτώνουν εταιρίες στους μετόχους εκτός core business, αντιπρόεδροι με παράνομες δραστηριότητες, πολιτικό κλίμα με απειλές για δίκες για όποιον είναι απέναντι, κοσμήματα που αποδείχθηκαν φο μπιζού κακίστης ποιότητας, κράτος που προτιμά να επενδύει σε ΜΚΟ-προσλήψεις-επιδόματα αντί για την δημόσια ασφάλεια την υγεία την παιδεία, το αποτέλεσμα στο ταμπλό. Stick to fundamentals απαντώ εγώ, μπόρα μεγάλη είναι θα περάσει και αυτή....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσυπογράφω...δεν θέλω να προμοτάρω κανένα χαρτί...θα αρκεστώ στο ότι υπάρχουν (σταθερά) μερισματοφόρες εταιρείες του 25αρη (δλδ ικανοποιητικής εμπορευσιμότητας) που έχουν διορθώσει αρκετά...

      Που στην χειρότερη περίπτωση ακόμα κι αν δεν έχει ολοκληρωθεί η πίεση μπορεί να περιμένει ο επενδυτής υους μέχρι την βέβαιη αλλαγή κυβέρνησης καθώς προσφέρουν μέρισμα περί το 4% δλδ 10πλάσιο της προθεσμιακής.

      Διαγραφή
  39. https://www.globalxfunds.com/whats-next-for-greece-after-bailout-exit/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα εύστοχα σχόλια και ενδιαφέροντα άρθρα απο vasilisg. Μακάρι να γράφατε συχνότερα!

      Διαγραφή
  40. Αιολικής ενέργειας παραγωγή Σεπτεμβρίου μεγέθη.

    Capacity factor 28.54% έναντι 18,45% πέρσι. Στο εννεάμηνο συνολικά έχουμε 25,36% έναντι 24,94% πέρσι, οπότε αναμένεται καλύτερο εννεάμηνο για Άνεμο σίγουρα. Η διόρθωση την οποία έκανε κρίνεται από πλευράς μου ικανοποιητική και προσφέρεται για είσοδο (προσωπική άποψη).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. @Κυριο Hippy!! Η αγαπημένη σας γριβαλια πλησιάζει πάλι απόδοση μερίσματος 5%, αλλα με προβληματίζει το γεγονός πως μειώνει θέσεις η fidelity και η wellington. Έχετε κάποια νεώτερη αποψη για την εταιρεία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λίγο προσοχή με αυτή... Να είστε επιφυλακτικός...
      Δεν μπορώ να πω κάτι περισσότερο.
      Πάντως δεν έχει σχέση με αυτό που αναφέρει ο Κύριος Hippy πιο κάτω.
      Αν αλλάξει κάτι θα το γράψω.

      Διαγραφή
    2. Ο κύριος green70 στο thread για την ιντερκο έγραψε πως α) τελειώνουν τα λεφτά για αγορές ιδίων μετοχών , όποτε ας περιμένουμε να δούμε τι θα γίνει και β) παρατήρησε το γεγονός των αγορών ξενοδοχείων του Καμπουρίδη

      Αν και αγόρασα κάτι ψιλά στα 8 για να τη παρακολουθώ, παραμενω στην άκρη και παρακολουθώ. Βρίσκεται σε καθοδική πορεία.

      Πάντως κύριε Nemoz θα εκτιμούσαμε κάτι περισσότερο.

      Διαγραφή
  42. Όχι δεν έχω. Πιθανολογώ πως η προχειρότητα της κυβέρνησης στην νέα ρύθμιση για την "χρυσή βίζα" που εξαιρεί τις ΑΕΕΑΠ που έχουν ακίνητα σε άλλες χώρες (δλδ Γριβαλια και Πανγαία) έχει παίξει κάποιο ρόλο στην πίεση συν ότι ο βασικός μέτοχος έδωσε βάρος στην τράπεζα.

    Προφανώς και δεν με ικανοποιεί η αδυναμία στο ταμπλό, έχω σημαντική "επενδυτική" θέση που γράφει κοντά στο 10% ζημιά. Ωστόσο ο κλάδος μ΄αρέσει οπότε δεν κάνω stop loss αλλά ούτε και αυξάνω (τουλάχιστον πριν δώσει αντίδραση)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. http://www.mononews.gr/real-estate/krisimes-apofasis-gia-tis-aeeap-sti-disareskia-gia-ti-forologia-prostithete-i-rithmisi-gia-ti-chrisi-viza

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ κύριε Hippy. Δεν είχα γνώση της επικείμενης ρύθμισης.

      Διαγραφή
  44. ΕΤΕ 1,08 από 1,70 τις ημέρες που έγινε εκτίμηση ανόδου.Όσοι ενδιαφέρονται να έχουν το νου τους για τυχόν γύρισμα κοντά στο 1,00 ως 0,95.
    ΠΕΖΟΠΟΡΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από το 2016 είχα την άποψη ότι επόμενες αυξήσεις κεφαλαίου στις τράπεζες θα γίνονταν γύρω από τις τιμές που είναι τώρα,όποτε γίνονταν.Αν ήθελε ο κύριος Τάκης να κάνει εκτίμηση γι΄αυτές τις τιμές?
      ΠΕΖΟΠΟΡΟΣ.

      Διαγραφή
    2. Χαιρετω πεζοπορε.. κ γω για εθνικη σκεφτομαι ν ανοιξω θεση σιγα σιγα με max 5-10% του χαρτοφυλακιου.. μ ενδιαφερει κ η αποψη του σενιορ Τακη γιατι φτασαμε σε τιμες που ειχε προβλεψει πριν 3-4 χρονια.. οποτε καλο ειναι αν δεν ειναι συναχωμενος να μας πει τι οσφριζεται η μυτογκα του..!! :))

      Διαγραφή
    3. Γειά σας κ.rouano το σημείο το γράφω για τώρα ή λίγο αργότερα σαν αντίδραση μετά την πτώση.Ταιριάζει με αυτό που σκεφτόμουν σαν πιθανή τιμή αύξησης κεφαλαίου επειδή δεν περιμένω την ίδια μετοχική αλλοίωση που συνέβη παλιότερα,αλλά αυτό χρειάζεται επιβεβαίωση.Εγώ αυτή τη στιγμή δεν σκέφτομαι να αγοράσω τράπεζα.
      ΠΕΖΟΠΟΡΟΣ.

      Διαγραφή
    4. Προσεξτε μαγκες η ΕΤΕ εχει σορταριστει τρελα τελευταια (φρεσκα σορτ εννοω). Ας παει 0.80€ και κατω και βλεπουμε.

      Διαγραφή
  45. Κύριε Τάκη, πώς βλέπεις τις τράπεζες; Πλησιάζει η ώρα τους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Πώς βλέπεις το σχέδιο της τράπεζας της Ελλάδας; Έφτασε η στιγμή να μειώσουν άμεσα τα κόκκινα δάνεια, παίρνοντας τις προβλέψεις τους και σιγά σιγά να ξαναγίνουν κανονικές τράπεζες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. MSCI ΕΚΡΟΕΣ
    ΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ETF ΑΝΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΟΥΣ ΔΕΙΚΤΕΣ MSCI ΑΝΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΑ 700 ΔΙΣ ΔΟΛΑΡΙΑ (ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2018), ΕΚ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ 235 ΔΙΣ ΠΕΡΙΠΟΥ ΣΤΑ EMERGING.

    ΜΕΙΩΣΗ ΣΤΑΘΜΙΣΗΣ ΧΩΡΑΣ ΑΠΟ 0,27 ΣΤΟ 0,22 ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΕΚΡΟΕΣ ΠΕΡΙΠΟΥ 117 ΕΚ ΔΟΛΑΡΙΩΝ.

    ΕΤΕ ΕΚΡΟΕΣ 44,35 ΕΚ ΔΟΛΑΡΙΑ
    ΠΕΙΡ 19,47 ΕΚ ΔΟΛ
    ΕΥΡΩΒ 58,34 ΕΚ ΔΟΛ

    ΟΙ ΕΚΡΟΕΣ ΣΕ ΤΕΜΑΧΙΑ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΟΥΝ ΜΕ ΤΙΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟΠΟΙΗΣΕΙΣ-ΤΙΜΕΣ ΜΕΤΟΧΩΝ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βαλτε κατι παραπανω γιατι εκτος απ τις 3 χαριτες που σουταρανε εκροες θα εχουμε κ απο αλλα χαρτια.. τα γατακια κρατησανε την αλφα τωρα για να ριχνει τους δεικτες.. καλη συνεχεια..

      Διαγραφή
    2. msci rebalance ή κάτι άλλο; Η εικόνα παραπέμπει σε γενικευμένη μείωση θέσεων, η δεκαετία οσονούπω στο 5%, και η αγορά θυμίζει ολίγον από 2014-2015......Αρχίζω να αναρωτιέμαι, μήπως βλέπουν ΣΥΡΙΖΑ ξανά ως νικητή στις επόμενες εκλογές; Ούτε στο χειρότερο μου εχθρό τέτοιο εφιάλτη ξανά....

      Διαγραφή
  48. Χαχα το μυαλο σας στο κακο αμεσως.. :)) ελπιζω κ λογο εποχης μονο αναδιαρθωσεις χαρτοφυλακιων...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Δημόσια πρόταση Druckfarben. Η έκθεση κατάπιε το άρθρο 9 και την παράγραφο γ (Το εύλογο και δίκαιο αντάλλαγμα όπως προσδιορίζεται με τα κριτήρια της παραγράφου 4, υπολείπεται του ογδόντα τοις εκατό (80%) της λογιστικής αξίας ανά μετοχή, με βάση τα στοιχεία του μέσου όρου των τελευταίων δύο δημοσιευμένων οικονομικών καταστάσεων του ν. 3556/2007, σε ενοποιημένη βάση, εφόσον καταρτίζονται ενοποιημένες οικονομικές καταστάσεις).

    Γιατί δεν εφαρμόστηκε ο νόμος για ακόμη μία φορά; Κανένας νομικός να μας απαντήσει, μήπως δεν διαβάζω εγώ σωστά το νόμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ενώ η ανακοίνωση λέει ότι "το ογδόντα τοις εκατό (80%) της λογιστικής αξίας ανά μετοχή ανέρχεται σε €2,87 (με βάση τα στοιχεία του μέσου όρου των τελευταίων δύο δημοσιευμένων οικονομικών καταστάσεων του Ν.3556/2007) αναφέρουν ότι "η τιμή που προέκυψε από την ανωτέρω αποτίμηση ανέρχεται σε €1,37 ανά Μετοχή"

      Τι στην ευχή μαθηματικά είναι αυτά δεν καταλαβαίνω

      Διαγραφή
    2. Ο νόμος αφορά ΜΟΝΟ τις υποχρεωτικές δημόσιες προτάσεις. Όχι τις προαιρετικές όπως αυτή.

      Άλλα δεν το συζητώ. Παραθυράρα έχουν αφήσει ορθάνοιχτη.

      Διαγραφή
    3. Πρώτη προϋπόθεση είναι η περίπτωση που η τιμή των μετοχών έχει χειραγωγηθεί τους τελευταίους 18 μήνες που προηγούνται της ημερομηνίας κατά την οποία ο προτείνων έγινε υπόχρεος υποβολής δημόσιας πρότασης. Με την προϋπόθεση αυτή διασφαλίζεται ότι τιμή της υποχρεωτικής δημόσιας πρότασης δεν θα υπολογιστεί με βάση την τρέχουσα τιμή της μετοχής που έχει χειραγωγηθεί, αλλά από την διαδικασία αποτίμησης της υπό εξαγορά εταιρείας.

      Δεύτερη προϋπόθεση είναι να υπάρχει σχετική εμπορευσιμότητας της μετοχής που είναι αντικείμενο δημόσιας πρότασης για το χρονικό διάστημα των τελευταίων έξι μηνών από την ημερομηνία που ο προτείνων έγινε υπόχρεος υποβολής δημόσιας πρότασης.

      Τρίτη προϋπόθεση είναι η τιμή της υποχρεωτικής δημόσιας πρότασης η οποία προκύπτει από την εφαρμογή του νόμου 3461/2006 να μην υπολείπεται του 80% της λογιστικής αξίας ανά μετοχή, όπως αυτή προσδιορίζεται ως ο μέσος όρος των τελευταίων δύο δημοσιευμένων οικονομικών καταστάσεων της υπό εξαγορά εταιρείας σε ενοποιημένη βάση (σε περίπτωση ύπαρξης αρνητικής καθαρής θέσης σε έστω μία από τις δύο τελευταίες δημοσιευμένες οικονομικές χρήσεις θα ισχύει η διαδικασία της αποτίμησης).

      Σε περίπτωση που δεν συντρέχουν οι ανωτέρω τρεις προϋποθέσεις το δίκαιο και εύλογο τίμημα θα προσδιορίζεται όπως προβλέπει ο νόμος 3461/2006.

      Σε περίπτωση που δεν συντρέχουν οι ανωτέρω τρεις προϋποθέσεις το δίκαιο και εύλογο τίμημα θα προσδιορίζεται όπως προβλέπει ο νόμος 3461/2006.

      Σε περίπτωση που δεν συντρέχουν οι ανωτέρω τρεις προϋποθέσεις το δίκαιο και εύλογο τίμημα θα προσδιορίζεται όπως προβλέπει ο νόμος 3461/2006.

      Σε περίπτωση που δεν συντρέχουν οι ανωτέρω τρεις προϋποθέσεις το δίκαιο και εύλογο τίμημα θα προσδιορίζεται όπως προβλέπει ο νόμος 3461/2006.

      Σε περίπτωση που δεν συντρέχουν οι ανωτέρω τρεις προϋποθέσεις το δίκαιο και εύλογο τίμημα θα προσδιορίζεται όπως προβλέπει ο νόμος 3461/2006.

      Διαγραφή
    4. Κε Hippy, κάπου εκεί γράφει ο αποτιμητής EUROXX πως εφαρμόζει συντελεστή απομείωσης ύψους 50%

      "Όπως προκύπτει με βάση τα στοιχεία του παραπάνω πίνακα, οι διάμεσοι του
      δείγματος μας δίνουν τιμές α) EV/Sales 1,22x, β) P/BV 1,48x, και γ)
      EV/EBITDA 9,84x. Εφαρμόζοντας συντελεστή απομείωσης ύψους 50% για να
      αποτυπώσουμε τη σημαντικά περιορισμένη κεφαλαιοποίηση της Εταιρείας σε
      σχέση με τις αντίστοιχες κεφαλαιοποιήσεις των εταιρειών του δείγματος,
      μετατρέπουμε τη σχέση των αριθμοδεικτών σε αποτίμηση ανά μετοχή και
      καταλήγουμε σε σταθμισμένο τίμημα που ανέρχεται σε €1,35 ανά μετοχή"

      Η ερώτηση μου είναι αν με βάση το νόμο μπορεί αυθαίρετα να εφαρμόσει συντελεστή απομείωσης!!!

      Διαγραφή
    5. Κε Γιατρέ,

      Συμφωνώ ναι είναι προαιρετική. Η απορία είναι η εξής, αν συγκεντρώσει άνω του 90% έχει δικαίωμα να την κάνει υποχρεωτική, σωστά; Στην περίπτωση αυτή ο νόμος τι λέει; Παραμένει στην προηγούμενη τιμή, ή εφαρμόζεται ο νόμος και το άρθρο 9;

      Διαγραφή
  50. Και τι δηλαδή...αν πιάσουν πάνω απ΄το 90% και ζητήσουν squeeze out δεν είναι κατά κάποιο τρόπο υποχρεωτική η ΔΠ? Όντως αυτό που έχουν αφήσει στην κεφαλαιαγορά είναι μπαλκονόπορτα όχι από παράθυρο.

    Γι αυτό όσον αφορά τα ψάρια αν και η ΔΠ είναι υποχρεωτική καλό είναι να εστιάζουμε στην υληλότερη τιμή 6μήνου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς έτσι κε Hippy. Οι ναβουχοδονοσωρες εκεί κάτω, γνωρίζουν πως αν κάποιος ξεκινήσει με προαιρετική μπορεί να κάνει όποια αλχημεία θέλει στην προτεινόμενη τιμή, η οποία παραμένει ίδια αν γίνει η πρόταση υποχρεωτική, η οποία τιμή όμως δεν συμφωνεί με βάση την τιμή της υποχρεωτικής βάση του άρθρου 9. Αι σιχτίρ πια, που θα γίνουμε και νομικοί, συν όλα τα άλλα.....

      Διαγραφή
  51. Καλησπέρα σας,
    Παραθέτω τα κρίσιμα σχετικά με την υποχρεωτική δημόσια πρόταση σημεία του νόμου 3461/2006 (ΦΕΚ Α 106/30.5.2006), όπως αυτός τροποποιήθηκε μεταγενεστέρως, με τελευταία τροποποίηση αυτή του έτους 2018, με τον οποίο (νόμο) ενσωματώθηκε στο Εθνικό Δίκαιο η Οδηγία 2004/25/ΕΚ σχετικά με τις δημόσιες προτάσεις και ισχύει σήμερα.

    Ν.3461/2006, Άρθρο 7, παραγρ.1:
    Υποχρεωτική δημόσια πρόταση
    «1. Κάθε πρόσωπο, το οποίο αποκτά καθ` οιονδήποτε τρόπο, άμεσα ή έμμεσα, απευθείας ή σε συνεννόηση με άλλα πρόσωπα που ενεργούν για λογαριασμό του ή συντονισμένα με αυτό, κινητές αξίες και, λόγω της απόκτησης αυτής, το ποσοστό των δικαιωμάτων ψήφου που κατέχει το πρόσωπο αυτό, άμεσα ή έμμεσα, απευθείας ή σε συνεννόηση με άλλα πρόσωπα που ενεργούν για λογαριασμό του ή συντονισμένα με αυτό, υπερβαίνει το όριο του ενός τρίτου (1/3) του συνόλου των δικαιωμάτων ψήφου της υπό εξαγορά εταιρείας, υποχρεούται, εντός είκοσι (20) ημερών και, σε περίπτωση υποχρέωσης υποβολής έκθεσης αποτίμησης, σύμφωνα με τις παραγράφους 6 και 7 του άρθρου 9, εντός τριάντα (30) ημερών από την απόκτηση αυτή, να απευθύνει υποχρεωτική δημόσια πρόταση για το σύνολο των κινητών αξιών της υπό εξαγορά εταιρείας καταβάλλοντας δίκαιο και εύλογο αντάλλαγμα, όπως ορίζεται στο άρθρο 9.».

    [Το πρώτο εδάφιο της παρ. 1 αντικαταστάθηκε ως άνω με τη παρ.1 άρθρου 108 Ν.4514/2018,ΦΕΚ Α 14/30.1.2018, η οποία, σύμφωνα με τη παρ.4 του αυτού άρθρου και νόμου, δεν εφαρμόζεται στις δημόσιες προτάσεις που έχουν ανακοινωθεί με τις διατάξεις του ν. 3461/2006 πριν την έναρξη ισχύος του ν.4514/2018.]

    «Την ίδια υποχρέωση υπέχει και κάθε πρόσωπο που κατέχει περισσότερο από το ένα τρίτο (1/3) χωρίς να υπερβαίνει το ένα δεύτερο (1/2) του συνόλου των δικαιωμάτων ψήφου της υπό εξαγορά εταιρείας και το οποίο αποκτά μέσα σε έξι (6) μήνες, άμεσα ή έμμεσα, απευθείας ή σε συνεννόηση με άλλα πρόσωπα που ενεργούν για λογαριασμό του ή συντονισμένα με αυτό, κινητές αξίες της υπό εξαγορά εταιρείας οι οποίες αντιπροσωπεύουν ποσοστό ανώτερο του τρία τοις εκατό (3%) του συνόλου των δικαιωμάτων ψήφου της υπό εξαγορά εταιρείας
    Η υποχρέωση του προηγούμενου εδαφίου δεν ισχύει εάν ο προτείνων έχει ήδη προβεί σε Υποχρεωτική δημόσια πρόταση.»

    [Το δεύτερο εδάφιο της παρ.1 αντικαταστάθηκε ως άνω με την παρ.14 άρθρου 9 Ν.3756/2009,ΦΕΚ Α 53/31.03.2009]

    Και συνεχίζω πιο κάτω.

    Σύλβιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Ν.3461/2006, Άρθρο 9, παρ.1, 2 και 4

    Αντάλλαγμα
    «1. Ο προτείνων μπορεί να προσφέρει ως Αντάλλαγμα τίτλους, που αντιπροσωπεύουν κινητές αξίες εισηγμένες ή μη σε οργανωμένη αγορά ή μετρητά ή συνδυασμό αυτών. Σε περίπτωση υποχρεωτικής δημόσιας πρότασης, πρέπει να παρέχεται η ευχέρεια στους αποδέκτες της να επιλέξουν την καταβολή του ανταλλάγματος σε μετρητά.

    2. Σε περίπτωση που ο προτείνων ή κάποιο από τα πρόσωπα που ενεργούν για λογαριασμό του ή συντονισμένα με αυτόν απέκτησε, μετά τη δημοσιοποίηση της πρότασης και πριν τη λήξη της περιόδου αποδοχής, κινητές αξίες που αποτελούν αντικείμενο της δημόσιας πρότασης, σε τιμή ανώτερη εκείνης που προσφέρεται στο πλαίσιο της δημόσιας πρότασης, ο προτείνων οφείλει να αυξήσει το προσφερόμενο Αντάλλαγμα έτσι ώστε αυτό να μην υπολείπεται από την ανώτερη τιμή που κατέβαλε ή κάποιο από τα πρόσωπα που ενεργούν για λογαριασμό του ή συντονισμένα με αυτόν κατά το ως άνω διάστημα.
    ………………………………….
    …………………………………..

    4. Σε περίπτωση υποβολής υποχρεωτικής δημόσιας πρότασης, ως εύλογο και δίκαιο Αντάλλαγμα κατά την έννοια της παραγράφου 1 του άρθρου 7 θεωρείται τίμημα σε μετρητά ανά μετοχή το οποίο δεν μπορεί να είναι κατώτερο:

    (α) από τη μέση χρηματιστηριακή τιμή της κινητής αξίας, που αποτελεί αντικείμενο της υποχρεωτικής δημόσιας πρότασης, κατά τους έξι (6) μήνες που προηγούνται της ημερομηνίας κατά την οποία ο προτείνων κατέστη υπόχρεος να υποβάλει δημόσια πρόταση, ούτε

    (β) από την υψηλότερη τιμή στην οποία το υπόχρεο πρόσωπο ή κάποιο από τα πρόσωπα που ενεργούν για λογαριασμό του ή συντονισμένα με αυτό απέκτησε κατά τους δώδεκα (12) μήνες που προηγούνται της ημερομηνίας κατά την οποία ο προτείνων κατέστη υπόχρεος να υποβάλει δημόσια πρόταση, κινητές αξίες που αποτελούν αντικείμενο της δημόσιας πρότασης.»

    Σύλβιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Ν.3461/2006, Άρθρο 9, παρ.6 και 7:

    «6. Εφόσον συντρέχει μία τουλάχιστον από τις κάτωθι αναφερόμενες περιπτώσεις, το εύλογο και δίκαιο αντάλλαγμα της παραγράφου 1 του άρθρου 7, όπως προσδιορίζεται κατά την παράγραφο 4 του παρόντος άρθρου, δεν επιτρέπεται να υπολείπεται της τιμής ανά κινητή αξία, όπως αυτή προκύπτει από αποτίμηση των κινητών αξιών που αποτελούν αντικείμενο της δημόσιας πρότασης, επιλέγεται δε η μεγαλύτερη τιμή μεταξύ της τιμής που προσδιορίζεται κατά την παράγραφο 4 και της τιμής που προσδιορίζεται στην αποτίμηση, η οποία διενεργείται με επιμέλεια του προτείνοντος, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στην επόμενη παράγραφο:

    α) Εφόσον έχουν επιβληθεί κυρώσεις από το Δ.Σ. της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς για χειραγώγηση επί των κινητών αξιών που αποτελούν αντικείμενο της δημόσιας πρότασης και η χειραγώγηση έλαβε χώρα εντός του χρονικού διαστήματος δεκαοκτώ (18) μηνών που προηγούνται της ημερομηνίας κατά την οποία ο προτείνων κατέστη υπόχρεος να υποβάλει δημόσια πρόταση.

    β) Επί των κινητών αξιών, που αποτελούν αντικείμενο της δημόσιας πρότασης, έχουν διενεργηθεί συναλλαγές σε λιγότερες από τα τρία πέμτα (3/5) των ημερών λειτουργίας της οικείας αγοράς ή οι συναλλαγές που έχουν πραγματοποιηθεί δεν υπερβαίνουν το δέκα τοις εκατό (10%) του συνόλου των κινητών αξιών της υπό εξαγοράς εταιρείας, κατά τους έξι (6) μήνες που προηγούνται της ημερομηνίας κατά την οποία ο προτείνων κατέστη υπόχρεος να υποβάλει δημόσια πρόταση.

    γ) Το εύλογο και δίκαιο αντάλλαγμα όπως προσδιορίζεται με τα κριτήρια της παραγράφου 4, υπολείπεται του ογδόντα τοις εκατό (80%) της λογιστικής αξίας ανά μετοχή, με βάση τα στοιχεία του μέσου όρου των τελευταίων δύο δημοσιευμένων οικονομικών καταστάσεων του ν. 3556/2007, σε ενοποιημένη βάση, εφόσον καταρτίζονται ενοποιημένες οικονομικές καταστάσεις.

    Ο προτείνων υποχρεούται να περιλαμβάνει σχετική δήλωση περί της συνδρομής ή μη των ανωτέρω προϋποθέσεων στην έγγραφη ενημέρωσή του προς την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς, σύμφωνα με την παράγραφο 1 του άρθρου 10 . Κατά το χρονικό διάστημα από την ημερομηνία κατά την οποία ο προτείνων κατέστη υπόχρεος να υποβάλει δημόσια πρόταση μέχρι τη δημοσιοποίηση της αποτίμησης, απαγορεύεται στον προτείνοντα να διενεργεί συναλλαγές σε μετοχές της υπό εξαγορά εταιρείας άμεσα ή έμμεσα, απευθείας ή σε συνεννόηση με άλλα πρόσωπα που ενεργούν για λογαριασμό του ή συντονισμένα με αυτόν.

    7. Η ανωτέρω αποτίμηση διενεργείται από πιστωτικό ίδρυμα ή Ε.Π.Ε.Υ. που παρέχει νόμιμα επενδυτικές υπηρεσίες στην Ελλάδα ή σε άλλο κράτος - μέλος κατά την οικεία νομοθεσία ή από ελεγκτική εταιρεία, μετά από επιλογή του προτείνοντος, ο οποίος αναλαμβάνει και το σχετικό κόστος. Ο διενεργών την αποτίμηση πρέπει να είναι εγνωσμένου κύρους, να διαθέτει απαραίτητη οργάνωση, στελεχιακό δυναμικό, εμπειρία σε αποτιμήσεις επιχειρήσεων και να είναι ανεξάρτητος από τον προτείνοντα και την υπό εξαγορά εταιρεία και ειδικότερα να μην έχει καμία επαγγελματική σχέση ή συνεργασία τα τελευταία πέντε (5) έτη με τα παραπάνω πρόσωπα ή με πρόσωπα που ενεργούν συντονισμένα με το υπόχρεο πρόσωπο, κατά την έννοια του άρθρου 2 του παρόντος, ή που είναι συνδεδεμένα με την υπό εξαγορά εταιρεία. Το Διοικητικό Συμβούλιο της υπό εξαγορά εταιρείας παρέχει στον αποτιμητή όλα τα αναγκαία οικονομικά στοιχεία.

    Για τον προσδιορισμό του εύλογου και δίκαιου ανταλλάγματος, η αποτίμηση λαμβάνει υπόψη διεθνώς αποδεκτά κριτήρια και μεθόδους αποτίμησης που θεωρούνται σχετικές στη συγκεκριμένη περίπτωση. Η έκθεση αποτίμησης ολοκληρώνεται εντός τριάντα (30) ημερών από την ημερομηνία στην οποία ο προτείνων κατέστη υπόχρεος, σύμφωνα με το άρθρο 7, υποβάλλεται με μέριμνα του προτείνοντος στην Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς και δημοσιοποιείται, σύμφωνα με το άρθρο 16 παράγραφος 1.».

    [Οι παράγραφοι 6 και 7 προστέθηκαν με τη παρ.2 άρθρου 108 Ν.4514/2018, ΦΕΚ Α14/30.1.2018, η οποία, σύμφωνα με τη παρ.4 του αυτού άρθρου και νόμου, δεν εφαρμόζεται στις δημόσιες προτάσεις που έχουν ανακοινωθεί με τις διατάξεις του ν. 3461/2006 πριν την έναρξη ισχύος του ν.4514/2018.]

    Σύλβιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε Σύλβιο χαίρομαι που είστε καλά...τα άλλα, τα χρηματιστηριακά, θα τα βρούμε.

      Διαγραφή
  54. Φίλε hippy,
    Σε ευχαριστώ πολύ. Είσαι άοκνος και άγρυπνος, σε συνεχή εγρήγορση.

    Απλώς είδα τον σχετικό προβληματισμό τώρα το βράδυ και σκέφτηκα να παρέμβω. Μη νομίζεις ότι σας ξεχνάω.

    Σύλβιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΜΟΥ - ΜΕ ΑΠΛΑ ΛΟΓΙΑ

    Στην υποχρεωτική δημόσια πρόταση για τον προσδιορισμό του ανταλλάγματος ισχύει η μέση σταθμισμένη χρηματιστηριακή τιμή του τελευταίου εξαμήνου (εκτός αν αυτός που κάνει τη δημόσια πρόταση απέκτησε μετοχές το τελευταίο 12μηνο, οπότε ισχύει η τυχόν υψηλότερη τιμή στην οποία αγόρασε αυτές).

    Αν τώρα συντρέχει στο τελευταίο εξάμηνο, διενέργεια συναλλαγών της μετοχής στο ΧΑΑ λιγότερων από τις οριζόμενες στην παρ. 6 β του άρθρου 9 που παρατέθηκε πιο πάνω (κριτήριο εμπορευσιμότητας) ή το προσφερόμενο αντάλλαγμα είναι κάτω του 80% της λογιστικής αξίας ανά μετοχή του μέσου όρου των τελευταίων δύο δημοσιευμένων οικονομικών καταστάσεων ή έχουν επιβληθεί κυρώσεις για χειραγώγηση της τιμής της μετοχής, τότε και μόνο τότε (αν ισχύει ένα από αυτά τα τρία κατ’ ελάχιστον) το αντάλλαγμα δεν μπορεί να είναι χαμηλότερο από αυτό της διαδικασίας αποτίμησης (valuation method) για τον προσδιορισμό της εύλογης τιμής (equitable prices), η οποία πρέπει να διενεργηθεί. Επιλέγεται δε η μεγαλύτερη τιμή μεταξύ της μέσης σταθμισμένης χρηματιστηριακής τιμής του εξαμήνου και της τιμής της αποτίμησης. Ποιος κάνει την αποτίμηση; Κάποιο πιστωτικό ίδρυμα, ΕΠΕΥ ή ελεγκτική εταιρεία, που επιλέγεται από αυτόν που κάνει τη δημόσια πρόταση, αρκεί να μην είχε προηγούμενη συνεργασία μαζί του. Τόσο απλά.

    Με τα νέα δηλαδή νομοθετικά μέτρα εισήχθησαν πρόσθετες προϋποθέσεις, πέραν του κριτηρίου της χρηματιστηριακής τιμής, κατά τον προσδιορισμό του ανταλλάγματος στις υποχρεωτικές δημόσιες προτάσεις και ειδικότερα η διαδικασία αποτίμησης για τον προσδιορισμό της εύλογης τιμής.

    Σε περίπτωση που δεν συντρέχει καμία από τις παραπάνω τρεις προϋποθέσεις που προανέφερα, το δίκαιο και εύλογο τίμημα προσδιορίζεται με βάση τα προβλεπόμενα στην παρ. 4 του άρθρου 9 του ν. 3461/2006, δηλ. τη μέση χρηματιστηριακή τιμή εξαμήνου ή την τυχόν υψηλότερη τιμή στην οποία ο υπόχρεος για δημόσια πρόταση απέκτησε μετοχές το τελευταίο 12μηνο.

    Υ.Γ. Πως έχετε βγάλει το λανθασμένο συμπέρασμα ότι το εύλογο αντάλλαγμα δεν μπορεί να είναι κάτω από το 80% της λογιστικής αξίας, δεν το έχω καταλάβει!!! Η τιμή του αποτιμητή μετράει. Που γίνεται βέβαια με βάση τα διεθνώς αποδεκτά κριτήρια και μεθόδους. Απλώς με την υιοθέτηση από το νομοθέτη του κριτηρίου της λογιστικής αξίας, ο υπόχρεος σε δημόσια πρόταση αναγκάζεται να ορίσει αποτιμητή, αν το τίμημα είναι χαμηλότερο από το όριο αυτό, ο οποίος θα προσδιορίσει το δίκαιο και εύλογο αντάλλαγμα µε τη μέθοδο της αποτίμησης. Η αποτίμηση αυτή δεν απαγορεύεται να είναι κάτω από το 80% της λογιστικής αξίας ανά μετοχή του μέσου όρου των τελευταίων δύο δημοσιευμένων οικονομικών καταστάσεων. Φυσικά και ο μικρομέτοχος δεν διασφαλίζεται επαρκώς, αφού δεν υπάρχουν «αντικειμενικά συμπεράσματα» σ’ αυτού του είδους τις αποτιμήσεις.

    Αυτά από την ανάγνωση του ίδιου του νόμου που μόλις είδα. Ελπίζω να συνέβαλα στους προβληματισμούς σας.

    Σύλβιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αι γειά σου. Τα είπες όλα.

      Διαγραφή
    2. Κύριε Σύλβιε, θαρρώ πως κάπως έτσι είναι τα πράγματα. Απλά η ένσταση μου αφορά τις μεθόδους αποτίμησης των συμβούλων. Κατ'ουσίαν οι αλλαγές που έγιναν, για ακόμη μία φορά δεν είναι οι καλύτερες, όσον αφορά τα παράθυρα που αφήνουν.

      Να είστε καλά!

      Διαγραφή
  56. Intralot, 13 εκατομμύρια ευρώ τα ίδια κεφάλαια των μετόχων!! Στο τέλος του έτους πόσο θα είναι;
    Αγαπημένο χαρτί θεσμικών, αναλυτών κοκ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοντά η 3 Δεκεμβρίου
      Λάρις

      Διαγραφή
    2. καλησπερα ποσο λετε να ειναι ?

      Διαγραφή
    3. Πόσο θα είναι τα ίδια κεφάλαια η ερώτηση και όχι η τιμή της μετοχής.

      Διαγραφή
    4. το καταλαβα , γιατι αυτη η ερωτηση, τι βλεπεις?

      Διαγραφή
    5. μαύρη είναι η νύχτα στα βουνά...μαύρη μαύρη

      Διαγραφή
    6. Την ιστορία με την εξάχνωση των ιδίων κεφαλαίων και τις υψηλότατες αμοιβές του ΔΣ την έχουμε επισημάνει εδώ στο μπλογκ πάνω από 2 χρόνια με την μετοχή σε 3πλάσια τιμή στο ταμπλό. Το είχε προδώσει άλλωστε η επιδείνωση της τιμής των ομολόγων της παρά τα μεγάλα κουπόνια που προσέφεραν (>6%). Απ΄όσο θυμάμαι πιθανολογούσαμε αρνητικά ίδια στο τέλος του 2019. Μάλλον θα έλθουν νωρίτερα.

      Αναρωτιέμαι γιατί δεν την πούλησε εγκαίρως ο κυρ Σωκράτης...ίσως δεν έβρισκε αγοραστή...η περίπτωση της όντως θα μπορούσε να ταιριάξει με την εταιρεία-σκιάχτρο που θα αποκαλύψει στις 3 Δεκεμβρίου ο Γκρέκο όπως υπαινίσσετε ο κ. Λάρις

      Διαγραφή
    7. Τα κέρδη κέρδη όμως για τους μετόχους μειοψηφίας, χεχε. Απαράδεκτοι και βλέπω στο εννεαμηνο των θεσμικών θέσεις ακόμη !!

      Διαγραφή
    8. Απορώ που οι θεσμικοί έχουν θέσεις σε τέτοια χαρτιά ή και μικρομέτοχοι ακόμη
      Λάρις

      Διαγραφή
    9. Τον Κερασταρη τον ξέρω είναι οκ αλλού είναι το πρόβλημα
      Λαρις

      Διαγραφή
  57. Από την συμπεριφορά της ΙΝΛΟΤ έχεις απόλυτο δικιο Βασίλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κε Τριαντάφυλλε, η εκτίμηση είναι απόλυτα προσωπική μου γνώμη, με βάση τις δημοσιευμένες λογιστικές καταστάσεις.

      Διαγραφή
  58. ΤΖΩΡΤΖΗΣ (ΠΡΩΗΝ ΔΡΟΜΕΑΣ)28 Νοεμβρίου 2018 στις 8:17 μ.μ.

    Αγαπητέ κύριε Τάκη σήμερα επανερχομαι στο θέμα της Folli Follie να παραδεχτώ το λάθος μου (μια και πέρασε το 6μήνο που είχα θέσει ως στόχο) και το δικό σας δίκιο για ακόμα μια φορά.

    Στον ΔΡΟΜΕΑ μέχρι σήμερα έχω ψαρέψει ελάχιστα εκεί που θέλω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Ένα πολύ υψηλόβαθμο τραπεζικό στέλεχος μας έδωσε μια πολύ ενδιαφέρουσα προσέγγιση. Μας είπε πως κάποια τράπεζα ετοιμάζεται να ανακοινώσει κάποια πολύ σημαντικά πράγματα (αυτή η φράση σηκώνει μεγάλη συζήτηση) !!!! Και ότι η Eurobank θα ήθελε όταν θα ανακοινωθούν αυτά τα πράγματα να είναι ετοιμασμένη να αντιμετωπίσει (με τον καλύτερο δυνατόν τρόπο) την καταιγίδα, έχοντας ανακοινώσει το δικό της σχέδιο!!!! ΤΙ ΕΝΝΟΕΙ ΑΡΑΓΕ?????????????????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Μήπως η τράπεζα που θα ανακοινώσει σημαντικά πράγματα εννοεί καμιά αύξηση κεφαλαίου;;
    Λάρις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Προς κύριο Τζώρτζη έχει φτηνότερες από δρομέα εγώ τον πουλάω παρόλο ότι νομίζω ότι είναι φτηνός για κάτι που είναι πιο φτηνό και πιο υποσχομενο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κύριε Κιτσο το χαρτοφυλάκιο μου έχει 9 μετοχές. Ο ΔΡΟΜΕΑΣ ως ειδικό βάρος θα είναι προτελευταίος. Απλά του έχω μια σφήνα μια λόγω παρελθοντικης απόδοσης που μου έδωσε.

      Διαγραφή
  62. Είμαι με Φωτόπουλο μεριά καρτερικος και πειθαρχημένος και χαϊδεμένο επίσης και με ΔΕΗ φυσικά και αστούς να λενε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Αν και είμαι πολύ φίλος του ΛΟΥΛΗ, έχω αρκετά τεμάχια με ΜΟ στο 1,90 από παλιά και τον θεωρώ ιδιαιτέρως φτηνό στα παρόντα επίπεδα (ήτοι ένα margin of safety της τάξης του 50%) δεν αυξάνω θέση όπως με τρώει το χέρι μου καθώς θα βαρύνει ιδιαιτέρως στο χαρτοφυλάκιό μου και δε νομίζω ότι πρέπει.


    Γρηγόρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δείτε την παρουσίαση στο youtube κανάλι της ΕΧΑΕ. Growth δεν υπάρχει, εκτός αν οι μύλοι Κρήτης δεν τα καταφέρουν. Αρκετά προβλήματα έχουν. Ο θάνατος σου η ζωη μου.

      Διαγραφή
  64. Ερώτηση προς γιατρό αν δεν είμαι αδιάκριτος είναι και η reds μέσα στις εννιά νομίζω αξίζει μια θέση ειδικά όσο πεφτει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Χαρίζουν μετοχές στον Άνεμο. Έχε χάρη που η αβεβαιότητα μου σχετικά με το αν θα τον απορροφήσει η κολάντζα μαμά με κρατάει στο περιθώριο....Και ειδικά η επιμονή στις σχέσεις ανταλλαγής με βάση τα ίδια με τσακίζει......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το 2019 για το ΧΑ θα αποδειχθεί χρόνια μεγάλης απόδοσης μεμονωμένων μετοχών, ασχέτως της κίνησης των δεικτών. Μία μετοχή που έχει σοβαρές πιθανότητες να ανήκει σ' αυτήν την κατηγορία είναι η ΕΛΛΑΚΤΩΡ. Και αυτό επειδή το 2019 είναι η χρονιά που θα απορροφήσει όλες τις θυγατρικές αναδεικνύοντας έτσι μεγάλες υπεραξίες και μειώνοντας δραστικά τις φορολογικές δαπάνες.

      Από το Black Box του Liberal https://www.liberal.gr/arthro/232221/Blackbox/2018/Black-Box-10122018.html

      Γρηγόρης

      Διαγραφή
  66. Προσωπικά κάτω του 1.2 θα χρησιμοποιούσα το ρήμα "χαρίζω" για τον ΑΝΕΜΟ.

    Γρηγόρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κε Γρηγόρη, το νούμερο που λέτε μόνο αν ξαναβγεί το τσίρκο ως κυβέρνηση!

      Διαγραφή
    2. Δεν είπα ότι θα το πιάσει κιόλας, αλλά αν μιλάμε για "χάρισμα" εκεί θα τον ήθελα!

      Γρήγορης

      Διαγραφή
    3. Άνεμος, αποτελέσματα εννεαμήνου.

      Πωλήσεις 42,737 εκ έναντι 35,219 πέρσι
      ΕΒΙΤ 23,002 εκ έναντι 17,751 εκ ευρώ
      ΚΠΦ 14,49 εκ έναντι 10,991 εκ πέρσι
      ΚΜΦ 10,558 εκ ευρώ έναντι 7,713 πέρσι.

      Εξαιρετικά και αναμενόμενα, όπως είχα αναφέρει όταν βγήκαν τα στοιχεία ΛΑΓΗΕ για τα αιολικά φορτία!

      Διαγραφή
  67. ...κ. Τακη ειναι foodlink ειναι αξια επενδυσης στα τρεχοντα επιπεδα? Σε τι χρονικο οριζοντα πιστευετε οτι θα γυρισει σε θετικο επιπεδο ως εταιρια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Ψαγμένος μικροεπενδυτής5 Δεκεμβρίου 2018 στις 2:30 μ.μ.

    Καλησπέρα σας. Παρακαλώ τον κύριο Τάκη μια παρουσίαση του Κλουκίνα. Έχω θέση στην μετοχή εδώ και αρκετούς μήνες με τιμές εδώ γύρω. Βλέπω ότι ο Σπεντζαρης είναι αγοραστής γερά το τελευταίο διάστημα όπως επίσης και το αμοιβαίο της 3K Investments. Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ψαγμένος μικροεπενδυτής5 Δεκεμβρίου 2018 στις 2:50 μ.μ.

      Πάντως σχετικά με το θέμα της ΑΕΕΑΠ που πήρε πίσω η εταιρία, θεωρώ εντελώς υπερβολική την τιμή αποτίμησης του ακινήτου επί της Ερμού 47 (το οποίο υποτίθεται ότι είναι ο λόγος μη δημιουργίας της ΑΕΕΑΠ καθώς 1 και μόνο ακίνητο ξεπερνά την αξία των 25 εκατομμυρίων). 27.000.000€ για 1.500μ2 δεν κοστολογούνται τόσο ούτε στην Βahnhofstrasse της Ζυρίχης.

      Διαγραφή
    2. Ψαγμένος μικροεπενδυτής5 Δεκεμβρίου 2018 στις 4:33 μ.μ.

      Σήμερα έχω ξεκινήσει σταδιακές τοποθετήσεις στην Eurobank με τον ορίζοντα μου στο τέλος Ιανουαρίου. Θα κλείσω τις αγορές, Θεού θέλοντος, λίγο κάτω από τα 50 λεπτά.

      Διαγραφή
    3. Καλή κίνηση,δύσκολο να πάει στο 0,5,εγώ πιστεύω από αύριο θα κινηθεί υψηλοτερα

      Διαγραφή
    4. Ψαγμένος μικροεπενδυτής17 Δεκεμβρίου 2018 στις 5:01 μ.μ.

      Οι αγορές μου στην Eurobank συνεχίστηκαν σήμερα που δόθηκε η ευκαιρία για τιμές που περίμενα κάτω από 0.50€.

      Διαγραφή
    5. Ψαγμένος μικροεπενδυτής18 Δεκεμβρίου 2018 στις 12:46 μ.μ.

      Έτοιμη να περάσει την πόρτα του Χρηματιστηρίου Αθηνών είναι η ασφαλιστική εταιρεία Interlife.

      Κατά τη χθεσινή έκτακτη γενική συνέλευση που έλαβε χώρα στην έδρα της εταιρείας στη Θέρμη Θεσσαλονίκης, η απόφαση για εισαγωγή των μετοχών της προς διαπραγμάτευση στο Χρηματιστήριο Αξιών Αθηνών ελήφθη ομόφωνα.

      Υπενθυμίζεται ότι η ΙΝTERLIFE A.A.E.Γ.A. είναι ήδη, από το 2012 εισηγμένη στη Ν.Ε.Α. του Χρηματιστηρίου Αξιών Κύπρου ενώ, μετά την εισαγωγή της και στο ΧΑΑ, η μετοχή της εταιρίας θα διαπραγματεύεται ταυτόχρονα και στα δύο Χρηματιστήρια.

      Διαγραφή
  69. Βλέπω άνοδο στις τράπεζες και ειδικά σε ΠΕΙΡ και ΕΤΕ που πιστευω έχουν μείνει πίσω.Μέχρι τώρα οι σορτάκηδες εδω και 2 χρόνια τις έρειχναν όσο ήθελαν.Μάλιστα η σημερινή συνεδρίαση την θεωρώ σηματωρό με την έννοια ότι θα μπορούσε άνετα να πέσει η αγορά που ετσι και αλλιως είναι ρηχή με τα χτεσινά της Wall Str.Πιστεύω ότι μέχρι και τον Απρίλιο θα υπάρξει άνοδος στις τιμές τους και ίσως σημαντική.Βλάπω επίσης ότι και οι φίλοι μας Ιταλοί αποκλιμακώνουν τα επιτόκια δανεισμού όπως και τα δικά μας.Θάθελα να ακούσω γνώμες γιατί σκέφτομαι σιγά-σιγά να επενδύσω κάποιο κεφάλαιο στις τράπεζες.Και για τους τακαρόπληκτους και βεβαια γιά όσους έχουν τοποθετηθεί βλέπω άνοδο σε ΓΕΒΚΑ-ΕΒΡΟΦΑΡΜΑ-ΠΑΠΟΥΤΣΑΝΗ-ΕΛΠΕ ΚΑΙ ένα καινούργιο χαρτάκι που παρόλο πριν μήνες είχα σχολιάσει (και το παρακολουθώ) αλλά ο κ. Τάκης δυστυχώς δεν ασχολειται και το οποίο το βλέπω σε πολύ χαμηλή αποτίμηση.Ευχαριστώ πολύ και ακούω απόψεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θαρρω σωστα τα λετε κ εγω μαζι σας.. καλη συνεχεια..!!

      Διαγραφή
    2. @ ΑΝΤΙΔΟΤΟΝ ....ένα καινούργιο χαρτάκι ....

      Για ποιο λέτε;

      Διαγραφή
  70. ΛΑΜΔΑ:Κατατέθηκε η τροπολογία για τη λειτουργία καζίνο – Ανοίγει ο δρόμος για το Ελληνικό.Με την τροπολογία αλλάζει το υφιστάμενο καθεστώς σε μιά σειρά από ζητήματα όπως οι ελάχιστες προδιαγραφές για την ίδρυση κάθε κατηγορίας καζίνο.Μέσα σε ένα μήνα θα έχει αρχίσει η διαδικασία για τον διαγωνισμό για το καζίνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. ΤΖΩΡΤΖΗΣ (ΠΡΩΗΝ ΔΡΟΜΕΑΣ)11 Δεκεμβρίου 2018 στις 11:50 π.μ.

    Τελικά η δουλειά με την Bisley σκαλωσε όπως ακριβώς είχα φανταστεί και γράψει εδώ. Πωλητές όμως δεν βλέπω στο χαρτί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. με 17 εκατομύρια πωλήσεις που αναμένουμε το 2018 λίγο δύσκολο να βρείτε χαρτιά κάτω από τα 20 λεπτά. Το πιό φτηνό χαρτί του ΧΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΤΖΩΡΤΖΗΣ (ΠΡΩΗΝ ΔΡΟΜΕΑΣ)12 Δεκεμβρίου 2018 στις 10:25 π.μ.

      Στις αγορές ποτέ μην λες ποτέ κύριε anonymous. Υπομονή και επιμονή χρειάζεται. Εξάλλου δείχνει ακόμα ένα τρίμηνο να παραμένει στην χαμηλής κυκλοφοριακής ταχύτητας με +-10% ελέω όγκων.

      Διαγραφή
  73. Σχολιαστές ποιες σε λήθαργο και με αρκετά χρέη μπορεί να κάνουν τα κέρδη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Κύριε Τάκη καλησπέρα,
    Χθες ανακοινώθηκε ότι ο Τσουκαριδης αγόρασε το περίπου 2% της ΠΠΑΚ.
    Θεωρείτε ότι υπάρχει πιθανότητα δημόσιας πρότασης για έξοδο από το ΧΑΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Κύριε Τάκη Καλησπέρα,

    Foodlink, ο Κάτσος έφυγε,βλέπετε κάτι θετικό για το μέλλον ή να τα μαζεύουμε;



    https://www.euro2day.gr/news/enterprises/article/1661695/epistrofh-sta-kerdh-kai-ayxhmena-esoda-gia-thn-foo.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Foodlink..πουλησαν στο 0,70 επαναγορασαν στο 0,724 ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Από την απόφαση του ΚΑΣ για τον Πειραια φάνηκε πλέον καθαρά ότι οι Αμερικανοί σε συνεργασία με την κυβέρνηση βάζουν STOP στους Κινέζους.Αυτο θα γίνει και με το Θριάσιο 2 .Εκδήλωσαν ενδιαφέρον 2 Κινεζικές,οι Ιταλοί της Τραινοσε που έχουν σκοτωθεί με ΟΣΕ ΓΑΙΟΣΕ κτλ και ο Αμερικανοσυνεργατης Κοπελουζος με την Foodlink.Εεεε μάλλον φαίνεται ποιος θα πάρει την δουλειά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Η αμαξοστοιχία foodlink ετοιμαζεται να αναχωρησει από την γραμμή Εναλλακτική Αγορά με προορισμό..κέρδη.. Παρακαλώ οι επιβάτες να επιβιβαστούν..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Κτήμα Λαζαρίδη, το turn around συνεχίζεται. Βελτίωση σε όλες τις γραμμές. Fundamental score 14/18! P/E trailing στο 13, σωστή διοίκηση, σωστή οικογένεια. Κε Τάκη στα υπόψη πρέπει να μπει η εταιρία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την έχουμε επιλέξει απο τα 0.5 ... ανεπιφύλακτα κύριε music charts.

      Διαγραφή
    2. Κε Τάκη, παλαιότερο μου σχόλιο, το οποίο αντιγράφει ο παραπάνω. Δείκτης fundamental score είναι μια σειρά αριθμοδεικτών 18 ήταν (τώρα 19) και μετράει την εξέλιξη από έτος σε έτος. Έχει κλειστό profil πιθανό troll.

      Διαγραφή
    3. Vasilisg27 Σεπτεμβρίου 2018 - 10:45 π.μ. είχε γίνει το σχόλιο μου...

      Διαγραφή
    4. Κύριε Βασίλη όποιος και να είναι πλέον βλέπει τη μετοχη 100% ψηλότερα απο τότε ... αστε το χαζοτρολ να αγοράζει τράπεζες και δείκτες.

      Διαγραφή
    5. Κύριε Βασίλη και κύριε Τάκη δεν είναι δικό μου το σχόλιο για τον Λαζαρίδη. Από το Βλήμα (με κεφαλαίο) είναι. Εγω ειμαι πολλα χρόνια στο ιστολόγιο και γνωρίζουν όλοι τι μετοχές εχω. Το αν είμαι παλιός ειναι εύκολο να το δει κάποιος απο το προφίλ μου.
      Please delete το σχόλιο απο τον πεοκρούστη

      Διαγραφή
    6. Το εχουμε καταλαβει οτι ειναι το βλαμμενο το χαζοτρολ. Απλα .... τον γλενταω λιγο και αφηνω μερικα σχολια του να περνανε 🤣🤣🤣

      Διαγραφή
    7. Σημαντική βελτίωση σε όλες τις γραμμές για το Κτήμα Λαζαρίδη. Το turn around συνεχίζεται. Δείκτης fundamental score 17/19!!! Καθαρή θέση 1,45 (αφαιρουμένων βιολογικών και αύλων), Ρ/Ε 10,34 - Νέες επενδύσεις για αύξηση παραγωγικής δυναμικότητας 2,5 εκ και περαιτέρω μείωση τραπεζικού δανεισμού. Ταχύτητα κυκλοφορίας αποθεμάτων 238 ημέρες από τις 667 ημέρες το 2013 και την ταχύτητα είσπραξης απαιτήσεων στις 92 ημέρες από 111 ημέρες το 2013. Συντελεστής μόχλευσης στο 20,91% (25,93% το 2013). Μια νέα αγάπη γεννήθηκε, και αποκαλύφθηκε έγκαιρα.

      Διαγραφή
  80. Κύριε Τάκη τι άποψη έχετε για την ευρωπαϊκή πιστη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Καλησπέρα σε όλους.
    Κύριε Τάκη το blog σας είναι ένα κόσμημα για το ΧΑΑ και όχι μόνο. Σας ευχαριστούμε.
    Όποτε έχετε χρόνο μια επικαιροποίηση της γνώμης σας για το ΠΛΑΙΣ. Η μετοχή κινείται εδω και καιρό σε ενα στενό εύρος τιμών και υποαποδίδει της αγορας. Η εταιρεία εμφανισε αύξηση τζίρου και σταθερά ποιοτικά δεδομένα. Με τη θέση μου στη μετοχή να είναι στο 30% του συνολικού χαρτοφυλακίου μου ομολογώ οτι με προβλημάτισε η δήλωση για την είσοδο στις λευκες συσκευές καθώς και η μεγάλη αύξηση των διαφημιστικών δαπανών. Δεν ξερω ποια ειναι η σταση της εταιρείας εναντι των κινήσεων που κάνει ο ανταγωνισμός και ιδίως τα Public - τα οποία θεωρώ οτι χρηματοιοκονομικά είναι μια φούσκα - και αν θεωρούν οτι πρέπει να αυξήσουν περεταίρω τα μερίδια θυσιάζοντας κερδοφορία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ερθει το καλοκαιρακι και θα επικαιροποίησω αρκετες αναλυσεις μου.

      Διαγραφή
    2. Καλησπέρα κύριε Τάκη, ελπίζω στις επικαιροποιήσεις να συμπεριλάβετε και τη Μedicon. Έβγαλε σήμερα τα ετήσια για το 2018, τα νούμερα της φαινομενικά είναι εκπληκτικά ωστόσο με το έκτακτα έσοδα από τα ομόλογα του PSI, τον αναβαλόμενο φόρο και τα λοιπά, χάνεται λίγο η μπάλα!

      Διαγραφή
  82. Φουντλινκ..Κοπελουζος,,,Στη δεύτερη φάση απέναντι σε 2 Κινέζους!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Να θυμάσαι πάντα ότι είσαι ο τελευταίος τροχός της αμάξης !!! Να μην είσαι ζουλιάρης και φθονερός τύπος και αν το σχόλιο σου είναι μόνο για να με πικάρεις ... τότε να γνωρίζεις ότι είσαι μέτριος και άσχετος και αν πιστεύεις ότι μπορείς να είσαι καλύτερος μου άνοιξε το δικό σου Ιστολόγιο για να μας το αποδείξεις ντεεεε!!!! Όχι μόνο φρου φρου και παρλαπίπες ...

Γιαυτό πάρε μόνο το "ματάκι" σου και δρόμο 😂😂