Με λένε Τάκη - είμαι γκουρού, όταν γράφω σπάω μεγάλη πλάκα, δίχως να λέω τίποτα για πλάκα.

Οι απόψεις, εκτιμήσεις, αξιολογήσεις ή προβλέψεις, οι οποίες εκφράζονται σ αυτό το blog αποτελούν παλαβομάρες του χρήστη που γράφει με το nick Τάκης Μορφονιός και δεν αποτελούν προτροπή για αγορά ή πώληση χρηματιστηριακών προϊόντων. Στο blog γίνονται συζητήσεις - εκτιμήσεις μεταξύ αγνώστων, οπότε οι αναγνώστες να μην λαμβάνετε τίποτα ως δεδομένο και αληθές.
Συνεπώς, ο,τιδήποτε γράφεται στο www.mitarola.blogspot.gr, δεν αποτελεί συμβουλή ή πρόταση για αγορά ή πώληση αξιών ή προτροπή για πραγματοποίηση οποιασδήποτε μορφής επένδυσης.

Δευτέρα 7 Αυγούστου 2017

Νοσοκομεία ... ΥΓΕΙΑ,ΙΑΤΡΙΚΟ,ΙΑΣΩ και ολίγον EUROMEDICA που ούτε να τη βλέπουμε δεν πρέπει

Καταρχήν τι είναι το rebate και clawback που επιβλήθηκε στα νοσοκομεία απο το 2013 ??

Το rebate και το clawback είναι δύο έννοιες που υιοθετήθηκαν από το υπουργείο Υγείας, με κύριο σκοπό τον περιορισμό των κρατικών δαπανών υγείας. 
  • Το rebate, μπορεί να ταυτιστεί με την έκπτωση επί του τζίρου που κάνουν οι εμπορικές εταιρείες στους προμηθευτές τους. Δηλαδή ο ΕΟΠΥΥ επιβάλλει να του γίνουν εκπτώσεις επί του ποσού που τιμολογούν οι πάροχοι υγείας βάσει ενός κλιμακούμενου ποσοστού. 
  • Το clawback αναφέρεται στην επιστροφή του ποσού εκείνου που υπερβαίνει, μηνιαίως, τις προϋπολογισμένες δαπάνες υγείας. 
Έχει μια λογική ότι πρέπει να εφαρμοστεί μια περικοπή στα νοσήλεια των Ιδιωτικών νοσοκομείων .... καθώς ως γνωστόν χρεώνουν ότι γουστάρουν και σε οποιοδήποτε τιμή, αρκεί  να αντιληφθούν ότι υπάρχει ρευστό. 
Στο σύνολο τους οι ιατροί ρωτάνε ... αν έχετε ιδιωτική ασφάλεια ή αν θα πληρώσετε με cash και αναλόγως σας δίνουν το ποσό που θα σας χρεώσουν. Λες και άλλη είναι η τιμολόγηση αν έχω ΕΟΠΥΥ, άλλη αν έχω μια καλή ιδιωτική ασφάλεια και διαφορετικά αν δεν έχω ασφάλεια και θα πληρώσω cash.

Όμως υπάρχουν και αρκετά λάθη στο rebate και clawback ... δεν είναι επι του παρόντος να τα συζητήσουμε ... εμάς μας νοιάζει ότι απο το 2013 οι τιμολογήσεις και κατεπέκταση τα κέρδη των Ελληνικών νοσοκομείων είναι επηρεασμένα κατά πολύ απο το rebate - clawbak.

ΙΑΣΩ
Το μεγάλο αρνητικό (κατά την κρίση του Τάκαρου φυσικά) για το ΙΑΣΩ είναι η πολυμετοχικότητα. Το κύριο
χαρακτηριστικό του σχήματος ΙΑΣΩ, είναι, εκτός από τη πολυμετοχικότητα και η επαγγελματική ιατρική ιδιότητα της πλειοψηφίας των μετόχων της και η επίτευξη μεγάλης διασποράς. Κάθε ιατρός έχει και το δικό του μπαιράκι .... με αποτέλεσμα το τελικό management να είναι κακό. Οι αποφάσεις να παίρνονται πολύ δύσκολα, ενώ είναι εμφανές ότι δεν υπάρχει μια συγκεκριμένη γραμμή στη χάραξη οικονομικής πολιτικής ...... αφού να φανταστείτε ότι τούτη την ώρα το ΙΑΣΩ έχει τρεις (3) διευθύνοντες συμβούλους και δύο (2) αντιπροέδρους. Άντε να διοικήσεις έτσι ....

Ας δούμε δύο χαρακτηριστικές περιπτώσεις , όπου φαίνεται ότι υπάρχει διχόνοια στο σχήμα της πολυμετοχικότητας και τελικώς δεν μπορούν να αποφασίσουν ... καθώς πρόκειται για πύργο της Βαβέλ όπου ο καθείς ομιλεί τη δική του γλώσσα.
  • Το  2007 το Δ.Σ. πρότεινε αύξηση μετοχικού κεφαλαίου με καταβολή μετρητών και παραίτηση παλαιών μετόχων. Θα εκδιδόντουσαν 1,322 εκατ. μετοχές μετοχές με  τιμή διάθεσης των μετοχών αυτών 4 ευρώ με σκοπό να αντληθούν 5,289 εκατ. ευρώ. Η διάθεση των μετοχών αυτών θα γινόταν με ευνοϊκούς όρους σε νέους ιατρούς συνεργάτες του Ιασώ. Τον Απρίλιο του 2007 .... ψηφίστηκε η ΑΜΚ απο έκτακτη Γ.Σ. αλλά τελικώς απορρίφθηκε από την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς, αφού είχαν προηγηθεί ορισμένες τραγελαφικές καταστάσεις ... όπως μέτοχος ζητούσε να αλλάξουν 7 μέλη απο το ΔΣ. Τελικά άλλαξε όλο το Δ.Σ. και η ΑΜΚ παρότι ψηφίστηκε δεν έγινε ποτέ.
  • Τον Ιούνιο του 2011 επιχειρήθηκε άλλη μια αύξηση μετοχικού κεφαλαίου με καταβολή μετρητών .... αυτή τη φορά με τη συμμετοχή των παλαιών μετόχων. Θα εκδιδόντουσαν 7,973 εκατ. μετοχές, με τιμή διάθεσης 1,25 ευρώ η κάθε μία. Ο σκοπός ήταν η άντληση 9,966 εκατ. ευρώ. Τελικώς ενώ τον Ιούνιο ψηφίσαν υπέρ της ΑΜΚ, τον Οκτώβριο απεφάσισαν ότι δεν θα προχωρήσουν σε ΑΜΚ και τελικώς την απέρριψαν.
Σε αυτό όμως που συμφωνούν πολύ καλά εκεί στο πολυμετοχικό σχήμα του ΙΑΣΩ είναι το να μοιράζουν τα κέρδη. Αλίμονο ... να μην μείνει ουδείς μέτοχος ιατρός παραπονεμένος ... να πάρει καλές επιστροφές κεφαλαίου και μερίσματα στην τσέπη του και απο εκεί και πέρα δεν μας νοιάζει το αν δυσκολεύεται ο όμιλος.
105 εκατ. ευρώ έχουν δοθεί ως μερίσματα και επιστροφές κεφαλαίου στους μετόχους του ΙΑΣΩ .... βέβαια τα πολλά δόθηκαν κατά τις χρήσεις 2005 - 2011. Ο όμιλος ανακοίνωνε ζημιές το 2010 και το 2011, αλλά δινόντουσαν μερίσματα 3,029 εκατ. το 2010 και 2,976 εκατ το 2011.  

Ακόμη και τώρα που δεν υπάρχουν μερίσματα προς διανομή  η διοίκηση αποφάσισε τη διανομή δωρεάν μετοχών .... δίνει 1 δωρεάν στις 3 παλαιές. Όχι ότι κάτι αλλάζει ... αφού μόνο δωρεάν δεν είναι αυτές οι μετοχές, καθώς αναπροσαρμόζεται η τιμή της μετοχής στο ταμπλό .... απλώς κάτι δείχνει η φούρια να δώσουμε δωρεάν μετοχές .... κάτι τόσο άχρηστο.

Αλλά ας πάμε λίγο ανάλυση ...
Στα αρνητικά των πωλήσεων του ΙΑΣΩ
1) Οι γεννήσεις στην Ελλάδα βαίνουν μειούμενες, το ίδιο και οι χρεώσεις των τοκετών. Δεν ισχύει όμως, το ίδιο και για τον ανταγωνισμό στα ιδιωτικά μαιευτήρια υγείας, μια που στην Αθήνα έγιναν αισίως τέσσερα (ΙΑΣΩ, Μητέρα, Λητώ και ΡΕΑ),
 

2) Η μείωση του διαθέσιμου εισοδήματος εξαιτίας των μέτρων λιτότητας και η συρρίκνωση του ΑΕΠ.
3) Το rebate και clawback που έχει εφαρμοστεί απο το 2013.

Οι πωλήσεις του ΙΑΣΩ κορύφωσαν το 2008 όταν έφθασαν στα 184 εκατ. ευρώ, έκτοτε βαίνουν μειωμένες. Το 2016 οι ενοποιημένες πωλήσεις έκλεισαν στα 116,5 εκατ. ευρώ πεσμένες κατά 36,6% σε σχέση με το 2008.



Με τη πτώχευση της Ελλάδος, τα μνημόνια, το rebate και clawback και πάλι καλά να λέει το ΙΑΣΩ, που μπορεί να κρατάει τις πωλήσεις πάνω απο τα 100 εκατ. ευρώ.

Το περιθώριο μεικτού κέρδους απο 22% και 26% των ετών 2006 - 2008 έχει κατρακυλήσει στο 9,29% (2013) και 11,76% (2015) .... ενώ για το 2016 έκλεισε στο 17,26%.

Τα μεικτά κέρδη του ομίλου ΙΑΣΩ απο 45,2 εκατ. το 2007 και 48,5 εκατ το 2008 το 2016 έκλεισαν στα 20,11 εκατ. ευρώ.

Τα EBITDA έχουν περιοριστεί στα 21,1 εκατ ευρώ .... Γενικά με EBITDA της τάξης των 21 εκατ ευρώ, με αποσβέσεις στα 10,3 εκατ. ευρώ και τα χρηματοοικονομικά κόστη στα 5,7 εκατ ευρώ τα κέρδη προ φόρων θα περιορίζονται στα 4 εκατ. ευρώ.


Απο το 2012 ο όμιλος είναι ζημιογόνος .... κέρδη της τάξης των 4 εκατ. ευρώ αντιστοιχούν σε 0,05 ευρώ ανά μετοχή.

Ουσιαστικά το 2016 υπήρξε μια σχετικά καλή χρονιά για το ΙΑΣΩ, μετά από τις πολύ δύσκολες χρονιές 2010 εως και 2015 ... όταν οι πωλήσεις διαρκώς έπεφταν και οι ζημιές δεν μαζευόντουσαν. Βέβαια ξαναλέω .... μόλις είδαμε μια σχετική καλή χρονιά (2016) αμέσως έτρεξε η διοίκηση να δώσει δωρεάν 1 μετοχή στις 3 παλαιές .... μην τυχόν κανένας ιατρός δυσαρεστηθεί που το ΙΑΣΩ δεν μπορεί πλέον να δίνει μερίσματα και μας φύγει.
Οι μετοχές πλέον είναι 87,254 εκατ. ευρώ και καθαρά κέρδη της τάξης των 4 εκατ ευρώ αναλογούν σε 0,05 ευρώ ανά μετοχή με την τιμή της μετοχής στο 0,9 έχουμε P/E = 18.

Η μεγάλη δύναμη του ΙΑΣΩ είναι οι λειτουργικές χρηματοροές του. Εξαιτίας των υψηλών αποσβέσεων (πάνω απο 10 εκατ. ευρώ) μπορεί να έχει καλές χρηματοροές και να επενδύει στην ανάπτυξη του.
Συνολικές λειτουργικές χρηματοροές απο το 2005 = 174,4 εκατ. ευρώ
Συνολικά καθαρά κέρδη απο το 2005 = 93 εκατ. ευρώ
Συνολικές Αποσβέσεις απο το 2005 = 118,1 εκατ. ευρώ.
Συνολικά μερίσματα και επιστροφές κεφαλαίου απο το 2005 στους μετόχους (κυρίως ιατρούς) = 105 εκατ. ευρώ.

Απο τις λειτουργικές χρηματοροές το ΙΑΣΩ μπόρεσε και έδωσε όλα αυτά τα μερίσματα και περίσσεψαν και 174,4 - 105 = 70 εκατ περίπου για ανάπτυξη και συντήρηση παγίου εξοπλισμού.
Σιγά μην έφταναν 70 εκατ. ευρώ για αυτή τη δουλειά.
Επειδή δεν έφταναν ανοίξαμε επιπλέον τραπεζικό δανεισμό.
Το 2016 ο τραπεζικός δανεισμός είναι 160,7 εκατ ευρώ απο 75 εκατ. ευρώ το 2005. 
Καθαρός δανεισμός το 2016 = 146,2 εκατ. ευρώ , απο 68,4 εκατ. το 2005.
Να λοιπόν .... πως βρήκαμε άλλα 80 περίπου εκατ ευρώ για να χρηματοδοτήσουμε το αναπτυξιακό πλάνο του ΙΑΣΩ. 

Ο συντελεστής μόχλευσης των ιδίων κεφαλαίων στο υψηλό 58,82% ..... απο 27,48% που βρισκόταν το 2006.

Τα ίδια κεφάλαια του ΙΑΣΩ είναι πτωτικά .... κυρίως εξαιτίας των επόμενων λόγων.
1) Όταν η εταιρία έβγαζε μεγάλα κέρδη, τα μοίραζε όλα στους μετόχους.
2) Έγιναν κάποιες αναπροσαρμογές στα ακίνητα της και περιόρισαν τα ίδια.
3) Μετά ήρθαν οι ζημιές και έδεσε το γλυκό.


Τα ίδια κεφάλαια των 98,8 εκατ. ευρώ (με 87,254 εκατ. μετοχές) αντιστοιχούν σε 1,13 ευρώ ανά μετοχή.
Εν κατακλείδι .... αυτό που βλέπω είναι μια υγιή εταιρία, που όμως δεν θωρακίστηκε απέναντι στην κρίση ... το management να είναι κακό και η τάση είναι μόλις βρούμε κανένα φράγκο να πάμε να το μοιράσουμε και κατόπιν να αναπτύξουμε την εταιρία με others people money.


ΙΑΤΡΙΚΟ 
Ο Όμιλος διαθέτει 8 νοσηλευτικές μονάδες, 1.200 κλινών συνολικά, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη :
  • το Ιατρικό Κέντρο Αθηνών
  • το Ιατρικό Διαβαλκανικό Θεσσαλονίκης
  • το Ιατρικό Ψυχικού 
  • το Ιατρικό Παλαιού Φαλήρου 
  • το Ιατρικό Δάφνης 
  • το Ιατρικό Περιστερίου 
  • το Παιδιατρικό Κέντρο Αθηνών 
  • τη Μαιευτική Γυναικολογική κλινική ΓΑΙΑ



Ο κύκλος εργασιών του Ιατρικού ανέρχεται στα 167,35 εκατ. ευρώ .... είναι σταθερά ανοδικός απο τη χρονιά (2013) που επιβλήθηκε το rebate - clawback. Σε σχέση με το 2009, όταν οι πωλήσεις έφθασαν στο ιστορικό υψηλό των 286,65 εκατ. ευρώ, ο κύκλος εργασιών είναι πεσμένος κατά 41,6% ..... ενώ οι πωλήσεις του ΥΓΕΙΑ σε σχέση πάντα με το 2009 είναι πεσμένες κατά 32,3% και του ΙΑΣΩ κατά 34,7%
Σύμφωνα με τα στοιχεία του ιδίου του Ιατρικού βλέπουμε ότι :
Το 2009, για την μητρική, νοσηλεύθηκαν 55.691 ασθενείς έναντι 57.129 το 2008.
Το 2013, για την Μητρική, νοσηλεύθηκαν 58.746 ασθενείς έναντι 49.859 το 2012.
Το 2015, για την Μητρική, νοσηλεύθηκαν 68.412 ασθενείς έναντι 64.158 το 2014.
Άρα οι πελάτες δεν είναι μειωμένοι .... οι πωλήσεις είναι μειωμένες για δύο προφανέστατους λόγους. Εξαιτίας του rebate - clawback και των χαμηλότερων τιμοκαταλόγων που έχει υιοθετήσει ο όμιλος.
Το rebate - clawback επηρεάζει τις πωλήσεις του Ιατρικού κατά ένα ποσοστό πέριξ του 10% .... άρα οι τιμοκατάλογοι του Ιατρικού πρέπει να περιέχουν εκπτώσεις της τάξης του 20% με 30% σε σχέση με το 2009.

Το περιθώριο του μεικτού κέρδους έχει ανέλθει στο 22,28% απο 16,61% το 2015 και 9,51% το 2014. Το 2009 το περιθώριο του μεικτού κέρδους ήταν 18,28%. 
Τα μεικτά κέρδη για το 2016 έχουν ανέλθει στα 37,29% πεσμένα σε σχέση με το 2009 κατά 28,8%

Τα EBITDA μετά την επιβολή του rebate - clawback για πρώτη φορά το 2016 δείχνουν νεκρανάσταση. Έφθασαν στα 23,45 εκατ. ευρώ ... σε σχέση με το 2009 πεσμένα κατά 28,9%.

Όμως EBITDA 23,5 εκατ. ευρώ είναι πολύ λίγα, καθώς ο όμιλος έχει αποσβέσεις υψηλές 8,2 εκατ. ευρώ και χρηματοοικονομικά κόστη κοντά στα 9 εκατ. ευρώ.
Άρα τα κέρδη προ φόρων με EBITDA 23,5 εκατ ευρώ με το ζόρι θα φθάνουν τα 6,5 εκατ. ευρώ
Το 2016 ... μετά απο 6 συνεχόμενες ζημιογόνες χρονιές ο όμιλος πέρασε για πρώτη φορά στην κερδοφορία. Ανακοίνωσε καθαρά κέρδη 3,47 εκατ. ευρώ, δηλαδή 0,04 ευρώ ανά μετοχή ... που σημαίνει ότι με τν τιμή της μετοχής στο 1,5 το P/E ανέρχεται στο 37,5.

Τα ίδια κεφάλαια απο το 2008 βρίσκονται σε διαρκή πτώση. Το 2016 έφθασαν στα 60,65 εκατ. ευρώ, πεσμένα απο το 2008 κατά 65%. Η καθαρή θέση του ομίλου αντιστοιχεί σε 0,7 ευρώ ανά μετοχή.
Άρα η τιμή της μετοχής στο 1,5 θεωρείται υπερτιμημένη ....

Ο δανεισμό του ομίλου είναι σε παρόμοια επίπεδα, σε σχέση με το 2009 .... η πτώση όμως των ιδίων κεφαλαίων του ομίλου, οδηγεί το δείκτη συντελεστή μόχλευσης στο 68,59%, δείχνοντας ότι η εταιρεία έχει μεγαλύτερο δανεισμό από το μέγεθος της.

ΥΓΕΙΑ 
Η Εταιρεία διαθέτει στο χαρτοφυλάκιο της, τα εξής νοσοκομεία:
  • το Δ.Θ.Κ.Α. ΥΓΕΙΑ,
  • την ΓΕΝΙΚΗ, ΜΑΙΕΥΤΙΚΗ, ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΗ & ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΗ ΚΛΙΝΙΚΗ ΜΗΤΕΡΑ,
  • το ΜΑΙΕΥΤΗΡΙΟ ΛΗΤΩ
  • και το HYGEIA HOSPITAL TIRANA.
Στην αρχή, πριν έρθει ο Μίστερ Βγενό, ο γνωστός αγοράζω πανάκριβα και κατόπιν ξεπουλάω τσάμπα, υπήρχε μόνο το νοσοκομείο ΥΓΕΙΑ και στον ισολογισμό το κονδύλι υπεραξία ήταν ΜΗΔΕΝ ..... ενώ τα άυλα περιουσιακά στοιχεία ήταν 4,9 εκατ. ευρώ. Αυτά το 2005.
Με το που ήρθε ο Βγενό και πήρε το ΥΓΕΙΑ, κατόπιν πήρε το ΜΗΤΕΡΑ, πακέτο με το ΛΗΤΩ σε φουσκωμένες τιμές .... αγόρασε πανάκριβα και όλα τα παραπάνω χρήματα που ξοδεύτηκαν να αγοραστούν ΜΗΤΕΡΑ (κάποιες εταιρίες στην Κύπρο και Τουρκία ... στο ενδιάμεσο πουλήθηκαν) βαφτίζονται υπεραξίες και άυλα περιουσιακά στοιχεία.
Το 2008 ... οι υπεραξίες έφτασαν στα 234,5 εκατ. ευρώ, τα άυλα περιουσιακά στοιχεία στα 139,8 εκατ. ευρώ. Μιλάμε για περίπου 370 εκατ. ευρώ πεταμένα λεφτά ... λεφτά που κατόπιν, όπως θα δείτε θα καίγονται.
Σήμερα το 2016 ..... υπεραξίες 82,7 εκατ. ευρώ , άυλα περιουσιακά στοιχεία 68,7 εκατ. ευρώ. Ήδη έχουν καεί 230 εκατ. ευρώ .... και το ΥΓΕΙΑ όλο και κονταίνει. 

Θα ήταν χρήσιμο πριν συνεχίσετε να διαβάσετε την ανάλυση να δείτε ...... 
ΥΓΕΙΑ 1 ........ εδώ .......   
ΥΓΕΙΑ 2 ........ εδώ .......
ΛΗΤΩ ....... εδώ ........
ΜΗΤΕΡΑ .... εδώ .....


Οι πολλές υπεραξίες και τα άυλα περιουσιακά στοιχεία είναι ο βασικός λόγος που πέφτουν τα ίδια κεφάλαια του ΥΓΕΙΑ με τέτοια ταχύτητα.



Προσέξτε ότι το 2008 τα ίδια κεφάλαια του ΥΓΕΙΑ ήταν 340 εκατ. ευρώ .... κατόπιν έκανε δύο αυξήσεις μετοχικού κεφαλαίου 82,9+87,3 = 170,2 εκατ. ευρώ.
Θα έπρεπε τα ίδια κεφάλαια το 2016 να ήταν 340+170=510 εκατ. ευρώ .... και όμως αυτά είναι 119 εκατ. ευρώ. Φαγώθηκαν 391 εκατ. ευρώ .... ΟΚ, η εταιρία, λόγω της πτώχευσης της Ελλάδος και τα rebate - clawback είχε μειωμένες πωλήσεις και ζημιές. Άρα τα ίδια κεφάλαια θα είχαν μειωθεί έτσι ή αλλιώς. ΝΑΙ, αλλά όχι 391 εκατ. ευρώ κάτω .... τα περισσότερα είναι απομειώσεις των αεριτζίδικων χρημάτων που πετάχτηκαν το 2007 ... τα 230 εκατ. ευρώ τουλάχιστον που σβήστηκαν απο τα ίδια κεφάλαια αφορούσαν υπεραξίες και άυλα περιουσιακά στοιχεία.

Σήμερα τα ίδια κεφάλαια του ΥΓΕΙΑ ανέρχονται σε 119,4 εκατ. ευρώ , δηλαδή 0,39 ευρώ ανά μετοχή. Όμως έχουμε :
Υπεραξία επιχείρησης = 82,7 εκατ. ευρώ
Άυλα περιουσιακά στοιχεία = 68,7 εκατ. ευρώ
Σύνολο = 151,4 εκατ. ευρώ
Αν αφαιρέσουμε απο τα ίδια κεφάλαια τα άυλα και την υπεραξία, πείτε μου εσείς πόσα ίδια κεφάλαια μένουν στο ΥΓΕΙΑ????

Προσέξτε τώρα .... τα άυλα = 68,7 εκατ. ευρώ 
Τι περιλαμβάνουν τα 68,7 εκατ. ευρώ ???
Άδειες = 13,4 εκατ.  ..........  Σχέσεις πελατών = 20,2 εκατ. ....... Εμπορικά σήματα = 30,6 εκατ ....... Λογισμικά προγράμματα = 2,5 εκατ. ευρώ
Εξαιτίας των πολλών άυλων περιουσιακών στοιχείων ... οι αποσβέσεις του ΥΓΕΙΑ ειναι υψηλότατες (είναι διπλάσιες των αποσβέσεων Ιατρικού και ΙΑΣΩ) και φθάνουν στα 18,5 εκατ. ευρώ. Τα 3,5 εκατ. ευρώ είναι αποσβέσεις που αφορούν τα άυλα περιουσιακά.


Ο κύκλος εργασιών του ΥΓΕΙΑ ανέρχεται στα 227,7 εκατ. ευρώ και σε σχέση με τα 336,7 εκατ. του 2009 είναι μειωμένος κατά 32,3%.
Οι λόγοι της πτώσης είναι προφανείς ... η πτώχευση της Ελλάδος, η μείωση του εισοδήματος των Ελλήνων, η υπογεννητικότητα και το rebate - clawback.

Τα EBITDA τo 2016 έκλεισαν στα 32 εκατ. ευρώ απο 22 εκατ. ευρώ 2015 .... αλλά με αποσβέσεις περίπου 19 εκατ. ευρώ και χρηματοοικονομικά έξοδα 11 εκατ. ευρώ ουσιαστικά μηδενίζουν τα κέρδη του ομίλου ΥΓΕΙΑ.
Θα περίμενε κανείς ότι εξαιτίας των μεγάλων αποσβέσεων θα είχε καλές χρηματοροές το ΥΓΕΙΑ.
Η πραγματικότητα είναι ότι απο το 2009 εως σήμερα οι συνολικές χρηματοροές του ομίλου έφθασαν στα 19,9 εκατ. ευρώ .... ένα ποσό, που σε σχέση με τη μόχλευση που έχει το ΥΓΕΙΑ ούτε για ζήτω δεν φθάνει.
Το 2015 οι λειτουργικές χρηματοροές θετικές στα 17 εκατ ευρώ και το 2016 επίσης θετικές στα 7,7 εκατ. ευρώ.


Τις τρελές ζημιές του ομίλου δεν τις αναφέρω ... καθώς σβήνονται οι υπεραξίες και τα πεταμένα λεφτά του μίστερ Βγενό, οπότε θα μας μπερδέψουν. Περιορίζομαι μόνο στο να αναφέρω, ότι το 2016 ο όμιλος ΥΓΕΙΑ ανακοίνωσε οριακά καθαρά κέρδη 846 χιλιάδες ευρώ, αλλά με επιστροφή φόρου. 
Τα προ φόρων κέρδη είναι ΖΗΜΙΕΣ 1,4 εκατ. ευρώ ... τα μετά φόρων είναι κέρδη 849 χιλιάδες ευρώ.


Μιλάμε για άθλιο μανατζάρισμα .... όλες οι αμαρτίες του 2007 αποπληρώνονται με γδούπο. 
Ο τραπεζικός δανεισμός στα 156,5 εκατ. ευρώ , στο ταμείο υπάρχουν 14,9 εκατ. ευρώ. Ο συντελεστής μόχλευσης στο 53,4% .... κρατιέται σε καλά επίπεδα, εξαιτίας των ιδίων κεφαλαίων που είναι αρκετά ψηλά λόγω των υπεραξιών.

Τα καμπανάκια κινδύνου έχουν χτυπήσει προ πολλού στον όμιλο.

EUROMEDICA
Είχα υποσχεθεί μόλις μια κουβέντα ... δεν αξίζει παραπάνω.
Όταν το 2013 έλεγα σε γνωστούς μακρυά από την κολλάντζα την EUROMEDICA αυτοί που έλεγαν για κάτι ακίνητα φιλέτα που έχει στο Περιστέρι και εφόσον πουληθούν να τα φράγκα .... θα πέσουν χοντρά. Τις ίδιες άρες μάρες κουκουνάρες που μας ανέλυε και η κυρία Πασχαλίδου , κομουνίστρια, πρώην ΣΥΡΙΖΕΑ και με απολυτήριο Λυκείου .... όταν μας έγραφε για τις κρυμμένες αξίες της ΕΒΖ στα ακίνητα της και ότι τάχα μου έριχναν την αξία της ΕΒΖ για να έρθουν τα ξενάκια να την πάρουν τσάμπα.
Από άρες μάρες κουκουνάρες και απο άσχετους έχουμε χορτάσει σε αυτόν τον τόπο.

EUROMEDICA
Για να αγοράσει κάποιος το 100% της εταιρίας, δεν πρέπει να προσφέρει λεφτά ... αλλά θα πρέπει να του δώσουν και 240 εκατ. ευρώ, αφού τα ίδια κεφάλαια του ομίλου είναι αρνητικά κατά 240 εκατ. ευρώ.

Το δημιούργημα του Θωμά Λιακουνάκου έχει καταρρεύσει.
Το 2009 είχε καθαρή θέση 181,4 εκατ. ευρώ, αλλά με υπεραξίες 100,1 εκατ. ευρώ.
Το 2016 τα ίδια κεφάλαια είναι αρνητικά κατά 240 εκατ. ευρώ και οι υπεραξίες μόλις 18,7 εκατ. ευρώ.

Από όπου και να την κοιτάξεις την εταιρία βλέπεις ΖΗΜΙΕΣ, ΖΗΜΙΕΣ και παντού ΖΗΜΙΕΣ. Ο αέρας ο κοπανιστός του Θωμά Λιακουνάκου σκόρπισε .... απο το 2008 έως σήμερα έχει ανακοινώσει συνολικές ζημιές = 435 εκατ. ευρώ!!!!!!!!!!!!!!

Απίστευτος Θωμάς!!!!!!!!!!

Και όμως υπήρχαν κάποιοι που το 2013 μου έλεγαν για τα ακίνητα και τις κρυμμένες υπεραξίες.

Τα δάνεια 408,5 εκατ. ευρώ .... δεν υπάρχει περίπτωση να εισπραχτούν. Το πιο πιθανό είναι η εταιρία να περάσει στις τράπεζες και να μετοχοποιηθούν τα τραπεζικά χρέη.
Δεν αξίζει να γράψω τίποτα περισσότερο .... 

GAME OVER.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ας επιχειρήσουμε όμως να κάνουμε μια σύγκριση μεταξύ των τριών νοσοκομείων
Με κόκκινο σκούρο είναι το ΙΑΣΩ .... με μπλέ το ΥΓΕΙΑ και με πράσινο το Ιατρικό .



Τι δείχνουν οι ενσώματες ακινητοποιήσεις?? Δείχνουν ότι οι κτιριακές εγκαταστάσεις και ο εξοπλισμός των τριών νοσοκομείων είναι παρόμοιας αξίας .... για την ακρίβεια το ΥΓΕΙΑ είναι κάπως μικρότερο νοσοκομείο (σε κτιριακές εγκαταστάσεις εννοούμε ... )

Κάτι ανάλογο δείχνουν και οι αποσβέσεις πλην όμως το ΥΓΕΙΑ διενεργεί περισσότερες αποσβέσεις, για δύο λόγους.
Κυρίως γιατί αποσβένει πολλά άυλα περιουσιακά στοιχεία, όπου τα άλλα δύο νοσοκομεία δεν έχουν και διότι έχει καλύτερο μηχανολογικό εξοπλισμό, που πρέπει να αποσβένει ....
Άρα συμπέρασμα πρώτον .... απο άποψη εγκαταστάσεων η κατάταξη είναι ΙΑΣΩ - Ιατρικό - ΥΓΕΙΑ .... με το υγεία όμως να έχει καλύτερο μηχανολογικό εξοπλισμό.


 Στο προηγούμενο διάγραμμα φαίνεται η ταχύτητα με την οποία σβήνουν τα ίδια κεφάλαια του ΥΓΕΙΑ .... οι υπεραξίες και τα άυλα τείνουν να μηδενιστούν. Αντίθετα τα ίδια κεφάλαια του ΙΑΣΩ είναι μάλλον σταθερά. Άρα συμπέρασμα δεύτερον το management ΥΓΕΙΑ τρισάθλιο ... ενώ το management toy IAΣΩ είναι όαση σε σχέση με ΥΓΕΙΑ και ΙΑΤΡΙΚΟ


Ο κύκλος εργασιών δείχνει ξεκάθαρα το πόσο καλό brand name έχει το ΥΓΕΙΑ. Οι πωλήσεις του ΥΓΕΙΑ και κατόπιν του Ιατρικού δείχνουν τη δυναμική των δύο νοσοκομείων σε σχέση με το ΙΑΣΩ ... που μάλλον είναι ταυτισμένο στο μυαλό μας ως μαιευτική κλινική και όχι ως νοσοκομείο.  Άρα brand name .... ΥΓΕΙΑ - Ιατρικό - ΙΑΣΩ.


Όμως το καλό management του ΙΑΣΩ φέρνει καλύτερα αποτελέσματα σε επίπεδο EBITDA. Άρα τα EBITDA δείχνουν ΥΓΕΙΑ - ΙΑΣΩ - Ιατρικό.

158 σχόλια:

  1. Συνεχίζουμε σε αυτό το thread ... στο thread της SPACE θα γράφονται μόνο σχόλια που αφορούν τράπεζες, εως ότου φθάσουμε 190 σχόλια, οπότε συνεχίζουμε εδώ.
    Επaναλαμbάνω τραπεζικά σχόλια .... μόνο στο thread SPACE.
    ------------------------------------------------------------------
    Τάκης Μορφονιός2 Αυγούστου 2017 - 1:09 μ.μ.

    Δηλαδή πόσο χαζοβιόλης μπορεί να είναι κάποιος και να αγοράζει ΙΑΤΡ στο 1,57 και να πουλάει ΙΑΣΩ στο 0,84??

    Τι θα έχουν τάξει πάλι οι Αποστολοπουλέοι??

    Έτσι ένα μικρό στοίχημα παίζω ...
    ΙΑΣΩ πάνω απο το 0,84
    ΙΑΤΡ κάτω απο το 1,57
    Ας πούμε ότι παίζουμε 100 ευρώ στοπάνω και 100 ευρώ στο κάτω του ΙΑΤΡ ....
    δηλαδή αγορά 119 ΙΑΣΩ στο 0,84 και
    ΠΩΛΗΣΗ 63,7 ΙΑΤΡ στο 1,57 .... να δούμε τι φανταστική χασούρα ή κέρδος θα έχουμε σε 6 μήνες???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σημερα 11 Οκτωβριου
      Ιατρικο 1.38 κερδος 19 σεντσακια
      Ιασω 0.86 κερδος 2 σεντσακια.
      Συνολικο κερδος 0.19Χ63.7 + 0.02Χ119 = 14.483 ευρω δηλαδη 14.483%

      Και συνεχιζουμε ...

      Διαγραφή
    2. Εξαγορά Ιασω αν διαβάσατε. Βέβαια ίσως είναι αλλαξοκωλια για να πάει η έδρα Λουξεμβούργο.

      Διαγραφή
    3. 1.15 Ιασω ... 1.44 Ιατρικο
      Και συνεχιζουμε ....

      Διαγραφή
    4. Κλείσιμο έτους 2017 ...
      Ιατρικο 1.46 κέρδος 11 σεντσακια
      Ιασω 1,15 κέρδος 31 σεντσακια.
      Συνολικό κέρδος 0.11Χ63.7 + 0.31Χ119 = 43,879 ευρώ δηλαδή απόδοση 43,879% σε διάστημα μόλις 4,5 μηνών.

      Διαγραφή
    5. Κλείσιμο 11 IAN 2018 ...
      Ιατρικο 1.37 κέρδος 20 σεντσακια
      Ιασω 1,3 κέρδος 46 σεντσακια.
      Συνολικό κέρδος 0.2Χ63.7 + 0,46Χ119 = 67,48 ευρώ δηλαδή απόδοση 67,48% σε διάστημα μόλις 4,5 μηνών.

      To range έκλεισε ....GAME OVER.

      Διαγραφή
  2. http://www.liberal.gr/arthro/157471/epikairotita/2017/sta-18-chronia-auxanetai-i-periodo-ekmetalleusis-tonVLTsgia-ton-opap.html

    ΚΑΛΟ ΓΙΑ ΟΠΑΠ ΚΑΙ ΧΑΑ ΑΛΛΑ ΤΑ ΜΟΝΟΠΩΛΙΑ ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σε ευχαριστω πολυ για την καλη ενημερωση που προσφερεις χρονια τωρα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγχαρητήρια κύριε Τάκη για την εμπεριστατωμένη αλλά και συγκριτική ανάλυσή σας.
    Το συμπέρασμα που προκύπτει είναι ότι καμία από τις εταιρείες του κλάδου υγείας δεν αποτελεί ευκαιρία. Το δε Ιατρικό είναι πολύ ακριβό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το Ιατρικό είναι πανάκριβο .... μόνο το ΙΑΣΩ θα επέλεγα, αλλά έχει πολλούς ιατρούς μετόχους και όχι κάποιον μεγαλομέτοχο.

      Εδώ θέλει λίγη προσοχή .... γιατί αν φύγουν τα rebate - clowback (που όλο φεύγουν και όλο εδώ είναι) τα 3 νοσοκομεία θα έχουν μπόλικα κέρδη να εμφανίσουν.

      Διαγραφή
    2. Για τους νεώτερους φίλους.Εισαγωγή του ΙΑΣΩ στο ΧΑΑ στις 9/5/2000 . Δόθηκαν 60 κομμάτια σε κάθε επενδυτή με τιμή 15,26 ευρώ παρακαλώ. Αποεπενδύθηκα οριστικά το 2004 με ζημία ,αφού το πάλεψα στον ενδιάμεσο χρόνο.Οι γιατροί -μέτοχοι έπαιρναν τις δωρεάν μετοχές και τα μερίσματα ,οι κοινοί θνητοί μόνο τα μερίσματα.Ο κύριος Τάκης περιγράφει επακριβώς την κατάσταση,δεν ξεχνάει εύκολα.

      Διαγραφή
  5. Συγχαρητήρια για την εξαιρετική σας ανάλυση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συνεχίστε εδώ .... γέμισαν τα σχόλια στη SPACE. Σε λίγο δεν θα εμφανίζοντα ... μέχρι 200 σχόλια εμφανίζονται στο κάθε thread.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΤΡΑΠΕΖΑ ΑΤΤΙΚΗΣ
    Για τον κύριο που μου ζήτησε την Αττικής.
    Πρώτα θα μελετήσει καλά .... πολύ καλά , αν δε το έχει κάνει τις αναλύσεις

    Αττικής - η μη συστημική μικρούλα που αναγκάζεται να ανακεφαλαιοποιηθεί στο 100% με λεφτά ιδιωτών.

    http://mitarola.blogspot.gr/2013/06/100.html

    Τράπεζα Αττικής
    http://mitarola.blogspot.gr/2013/09/blog-post.html

    Τράπεζα Αττικής και που μπορεί να φτάσει η μετοχή της τραπέζης παρατηρώντας το παρελθόν της, εάν τα ίδια της σταθεροποιηθούν στα σημερινά επίπεδα και η κερδοφορία της επιστρέψει στα επίπεδα του 2005 - 2010

    http://mitarola.blogspot.gr/2013/09/2005-2010.html

    ----------------------------------------
    και κατόπιν θα σας αναλύσω την Αττικής και το τι βλέπω σήμερα ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Προς κυριο Music charts:Θελω να πιστευω η παρατήρηση σας να μην πήγαινε προς το προσωπο μου. Γιατι δεν σας εχω δωσει τετοιο δικαιωμα αν ισχυει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρακαλώ προσπεραστε το..Δεν μιλησα προσωπικα για κανέναν σας. Αυτή η συζήτηση πραγματικα κούρασε. Δεν θα επανέλθω στο θεμα γιατι κ τά ποστ του Καθαρού ειναι πολύτιμα. Σας ευχαριστώ πολύ.Καλή επιτυχια.

      Διαγραφή
  9. Κε Τάκη καλωσηρθατε ξανά και ευχαριστουμε για τις πολυτιμες πληροφοριες

    ενα σχολιο για την μυτιληναιος μετα απο τα αποτελεσματα,
    αρχιζει και γινεται σχετικα φθηνη μετοχη κατα την αποψη μου,

    τα κερδη πολυ ικανοποιητικα, οι χρηματοροες επισης,
    ο δανεισμος ελεγχομενος και ελαφρα μειωμενος,

    το πιο σημαντικο οτι οι τιμες του αλουμινιου αναμενεται να παραμεινουν
    ψηλα, γυρω στα 2000 ο τονος,
    σε ερωτηση που ειχα κανει περσι στον ευαγγελο μυτιληναιο για το ποιο
    ειναι το πραγματικο κοστος παραγωγής για το αλουμινιο της ελλαδος
    ειχε απαντησει σαφως ο ιδιος : το κοστος παραγωγης μετα τα προγραμματα
    μειωσης κοστους εχει πεσει περιξ των 1200 δολ/τον και ειμαστε
    η βιομηχανια με ανταγωνιστικο κοστος παραγωγης ακομα και απο βιομηχανιες κινας.
    Νομιζω οτι ηταν εξαιρετικα σημαντικη δηλωση και πολυ σαφής.
    Νομιζω 2017 & 2018 παει για ψηλα κερδη μονο και μονο απο το αλουμινιο.

    Στα αρνητικα οτι αυξηθηκαν 30% οι αμοιβες ΔΣ, και μειωθηκαν αρκετα τα ταμειακα διαθεσιμα, αλλα αποπληρωσε περιπου μισο δις δανεια.

    Overall, ελκυστικη μετοχη αρχιζει και γινεται και παλι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τον Κύριο Πέτρο .... χρόνια και ζαμάνια.

      εννοείται ότι ο Βαγγέλας θα πάει σε βάθος χρόνου την τιμή στόχου που είχα δώσει όταν ακόμη έπαιζε 50% χαμηλότερα απο ότι σήμερα.
      ΥΠΟΜΟΝΗ θέλει μόνο και θα το δείτε ο νουμεράκι και στο ταμπλό ... σε βάθος χρόνου.

      Διαγραφή
    2. Α ... ξέχασα.
      Συγχαρητήρια κύριε Πέτρο για την επιλογή ΠΕΤΡΟ .... τα αδέρφια το κατάφεραν τελικά και ξαναπήγαν το χαρτί στα επίπεδα του 2007 ... και δεν τους φαινόταν.
      ΚΥΡΙΟΙ!!! Με κεφαλαία ....

      Διαγραφή
    3. Τάκαρε, τι στόχο είχες δόσει για εμάς τους νέους που δε διαβάσαμε;

      Διαγραφή
  10. Καλημέρα. Μηπως γνωριζει καποιος ποτε θα δημοσιευθουν τα αποτελέσματα του δρομεα για το 2017?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κύριε Gi Xi, τα αποτελέσματα εξαμήνου δημοσιεύονται το αργότερο τέλη Σεπτέμβρη. Ο δρομέας είναι απ' αυτές τις εταιρείες που δημοσιεύουν τη τελευταία μέρα. Από κει και πέρα :
      1) μπορείτε να δείτε αν έχει βγει επίσημη ανακοίνωση
      2) μπορείτε να επικοινωνήσετε με την εταιρεία να σας ενημερώσουν πότε θα βγουν


      Παρακαλώ προτού ξανασχολιάσετε για το δρομέα, σκεφτείτε 1-2 φορές. Το έχουμε παρακουράσει το θέμα στα τελευταία 2-3 ποστ.

      Διαγραφή
    2. Όποιος κουράζεται ας μην απαντάει κύριοι. Δεν αντιλαμβάνομαι τα περί κούρασης. Ο μόνος ο οποίος μπορεί να γίνει χωροφύλαξ είναι ο οικοδεσπότης κύριος Τάκης. Οι υπόλοιποι δεν αντιλαμβάνομαι γιατί έχουν αναλάβει αυτόν τον ρόλο.

      Διαγραφή
    3. Απ' τη πλευρά μου, διότι δε θέλω να καταντήσει σαν το καπιταλ εδώ μέσα.

      Σαφώς, εν τέλει, ο κύριος Τάκης αποφασίζει.

      Διαγραφή
    4. Μια ερωτηση εκανα ο δυστυχος και με φαγατε. Στον δρομεα εχω στείλει 3 μηνυματα να επικοινωνησουν μαζι μου και δε το εχουν κανει μεχρι και τωρα. Διαθετω αρκετες χιλιαδες μετοχες δρομεα και ενδιαφέρομαι για το πως θα παει μελλοντικα. Ευχαριστώ

      Διαγραφή
    5. Χαλαρωστε ολοι σας ... ο Τακαρος αστυνομευει.

      Διαγραφή
    6. Κυριε Gi Xi αν ελέγξετε τα 2 η 3 προηγούμενα thread θα δείτε αρκετές αναφορές στον δρομέα απο τον κύριο Τάκη και κάποιους φίλους του blog..
      Σε γενικές γραμμές να γνωρίζετε οτι το κύριο προβλήματα ειναι η διοίκηση και ειναι σοβαρό πρόβλημα(μια κακή διοίκηση μπορει να καταστρέψει μια εταιρία πολυ εύκολα) και τα αρνητικά που γράφει τα τελευταία χρόνια..Η εταιρεία πρέπει να συγχρονιστεί με την Ελληνική πραγματικότητα..
      Χρειάζεται διαφορετικό management,στο χέρι της ειναι αν θα πάει προς τα πάνω η προς τα κάτω οι δυνατότητες υπάρχουν..
      Ελπίζω να βοήθησα λίγο, κύριος Μάνος

      Διαγραφή
    7. ΠΡΟΤΑΣΗ

      Κύριε Τάκη μια και φαίνεται πως η εταιρεία ΔΡΟΜΕΑΣ θεωρείται hot story από αρκετούς συνσδέλφους μικροεπενδυτές μήπως να την ανεβάζατε σε ξεχωριστό thread ώστε να καταχωρούν συγκεντρωμένα εκεί απόψεις, σχόλια και ότι άλλο την αφορά?

      Διαγραφή
    8. Κύριε Hippy δεν θα αναλύσω το ΔΡΟΜΕΑ ακόμη ... το πρόβλημα του ΔΡΟΜΕΑ είναι εκτός απο το αφεντικό του , που παίρνει τις παχυλές αμοιβές για τις πατέντες του ... που όμως κέρδη δεν φέρνουν και όλοι αυτοί οι μικροί που τους έχουν βάλει μέσα στο χαρτί.... όσο είναι όλοι αυτοί μέσα δεν ξέρω αν δει το χαρτί προκοπή. ΛΑΘΟΣ των MARKET MAKERS!

      Θα ανοίξω ένα ξεχωριστό thread ΔΡΟΜΕΑΣ και εκεί θα γράφουν μόνο για το ΔΡΟΜΕΑ ... όσοι γουστάρουν. Ο Τάκαρος όμως δεν αναλύει. Ξεκάθαρο νομίζω.

      Διαγραφή
    9. Χα χα χα σαφέστατος και Μεγάλος Μάγκας. Ο Τάκαρος δεν αναλύει κι ο μαθητής Χίππης δεν αγοράζει ανεξαρτήτως τιμής...ξεκάθαρος κι εγώ.

      Διαγραφή
  11. Δεν έχω μετοχές ΙΑΣΩ τεχνικά παραλίγο να αγοράσω στα 0,60+ πριν το κόψιμο δυστυχως δεν το έκανα λόγω αρνητικής εικόνας για τον κλάδο υγείας .
    Επειδή είναι μαιευτική κλινική λειτουργεί σαν ενα shops in shop μοντέλο όπου κάθε γιατρός εχει την δική του πελατεία (ισχυρή και προσωπική η σχέση μητέρας μαιευτήρα)
    Αν φύγει ένας γιατρός παίρνει και την πελατεία
    Οπότε αλλαγή μοντέλου δεν φαίνεται.
    Αυτό βέβαια είναι και ατού ότι δηλαδή στη γέννες δεν κοιτάμε τόσο πολύ το οικονομικό .
    Αλλαγή σε rebate kai claw back θά δώσει ώθηση σε κερδοφορία αλλά δεν φαίνεται κάτι πιο μακροπροθεσμο σαν κλάδος (επέκταση ,)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΤΡΑΠΕΖΑ ΑΤΤΙΚΗΣ
    Το έγκλημα Νο1 τελέσθηκε το 2007 όταν η Αττικής (και όχι μόνο η Αττικής αλλά και σύσσωμες οι Ελληνικές τράπεζες) πήγαν και αγόραζαν μαζικά Ελληνικά ομόλογα και κατόπιν δάνειζαν τον κάθε ΝεοΕλληναρά μπαμπουίνο για να στηρίξουν δήθεν την Ελληνική ΠΤΩΧΕΥΜΕΝΗ οικονομία.

    Στην Ανάλυση
    http://mitarola.blogspot.gr/2013/06/100.html

    εξηγώ πως η Αττικής δάνεισε τους ΝεοΈλληνες μπαμπουίνους περισσότερο απο 1 δις την περίοδο 2007 - 2010 και έστειλε τις χορηγήσεις της πάνω απο τα 4 δις.
    Σαν να μην έφτανε αυτό αγόρασε και καμιά 400ρια εκατομμύρια Ελληνικά ομόλογα του ΠΤΩΧΕΥΜΕΝΟΥ Ελληνικού κράτους.

    Που βρισκόμαστε σήμερα μετά απο το ΈΓΚΛΗΜΑ Νο1
    Οι απομειώσεις των δανείων έχουν φθάσει στα 1,2 δις, ποσοστό 30,31%.
    Απο το 2007 εως και σήμερα έχουν απομειωθεί συνολικά 1,4 δις ευρώ δανείων , έχουν διαγραφεί 132,5 εκατ. ευρώ δανείων και έχουν διαγραφεί τουλάχιστον 150 εκατ απο Ελληνικά ομόλογα. Συνολικά σβήστηκε απο το Ενεργητικό της τραπέζης 1,7 δις.

    Το 2006 το ενεργητικό της ΑΤΤΙCA ήταν 3,1 δις .... και σβήστηκε το 1,7 δις.
    Απίστευτα πράγματα!!!!!!
    Με τις αλλοπρόσαλλες οικονομικές τακτικές της τραπέζης το 55% του Ενεργητικού του 2006 σβήστηκε κατά τη διάρκεια της περιόδου 2007 - 2017.

    Οι Αυξήσεις με καταβολή μετρητών και οι ενέσεις ρευστότητας (προνομιούχες μετοχές + ΜΟΔ) συνολικά έφθασαν στα 1,5 δις.
    Η πιο πρόσφατη ΑΜΚ έγινε πέρσι και ήταν της τάξης των 681 εκατ.

    Μεσα σε όλα αυτά έχουμε και τις αναβαλλόμενες φορολογικές απαιτήσεις στα 377 εκατ. ευρώ απο 13,5 εκατ. το 2007.
    ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ!!!
    Πάνω απο 2 δις ευρώ χάθηκαν την τελευταία δεκαετία απο την τράπεζα Αττικής .... και ακόμη δεν γνωρίζουμε αν η μαύρη τρύπα που ρουφάει το χρήμα έχεικλείσει, καθώς στο μεταξύ έχει γίνει το έγκλημα Νο2.

    ΕΓΚΛΗΜΑ Νο2
    Οι ΝεοΕλληναράδες θυμωμένοι και οργισμένοι στέλνουν στην εξουσία τους Τσιπροκαμένους ... και ούτε ακόμη έχουν καταλάβει πόσο κακό έχουν κάνει στον τόπο με αυτό το θυμό τους.
    Με το έγκλημα Νο2 έστελναν τους Τσιπροκαμένους στην εξουσία και την ίδια ώρα έστελναν τα λεφτά τους εκτός Ελληνικών τραπεζών. Άλλοι τα έστελναν στο εξωτερικό και άλλοι στα παπλώματα τους.

    Προσέξτε ζημιά!!!
    Απο 3,254 δις ευρώ καταθέσεις το 2014 στην Τράπεζα Αττικής στο τέλος του 2015 έμεινα μόλις 2,142 δις και το 2016 έπεσαν και άλλο, στα 1,892 δις ευρώ.

    Δεν έφταναν οι ζημιές και οι κακές επιλογές έφυγαν και οι καταθέσεις.
    Αυτό θα δημιουργήσει τεράστια προβλήματα στην τράπεζα ....

    Συνεχίζουμε αργότερα
    Η κρίση ρευστότητα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κύριε Τάκη αυτό το άρθρο και μόνο δείχνει το τι βόθρος ήταν(αν δεν είναι ακόμα) η τράπεζα αττικής : http://www.huffingtonpost.gr/2016/09/23/oikonomia-attica-bank-porisma_n_12149934.html

      Διαγραφή
    2. το άρθρο γράφει ... το πόρισμα.

      Η Attica Bank δεν διέθετε ούτε στοιχειώδες σύστημα Excel ώστε να υπολογίζεται αυτόματα το επιτόκιο euribor και τα περιθώρια κέρδους στις χορηγήσεις. Δηλαδή ο υπολογισμός των επιτοκίων δεν γινόταν αυτόματα από το σύστημα, αλλά υπολογίζονταν με το χέρι - manually, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά το πόρισμα.
      ...............................
      Προσωπικά δεν έχω καμιά αμφιβολία ότι τα πράγματα δούλευαν τυχαία μέσα στην τράπεζα.

      Σε μια τράπεζα οι βασικές δουλειές της είναι οι τόκοι και οι αμοιβές - προμήθειες.
      Άρα κοιτώντας μια τράπεζα δίνουμε σημασία στο ποιά είναι τα πραγματικά κέρδη και ΟΧΙ τα κέρδη ή ζημιές απο απομειώσεις, απο παίγνια στα χρηματιστήρια και διάφορες υπεραξίες χαρτοφυλακίων.

      Άρα ορίζω Καθαρά κέρδη τράπεζας = Καθαρά έσοδα τόκων + Αμοιβές προμήθειες - Λειτουργικά έξοδα (εδώ δεν υπολογίζω απομειώσεις).
      Στην περίπτωση της τραπέζης Αττικής έχουμε :

      Καθαρά κέρδη = 24,085 εκατ (2005) ... 16,989 εκατ (2006) .... 40,211 εκατ (2007) ... 42,969 εκατ (2008) ... 37,035 εκατ. (2009) .... 38,285 εκατ. (2010) και έκτοτε έρχεται η πανωλεθρία το 2011 κέρδη μόλις 1,6 εκατ. ... το 2012 ΖΗΜΙΕΣ 45,623 εκατ. ... το 2013 ΖΗΜΙΕΣ 51,659 εκατ το 2014 κέρδη 19,468 εκατ ... το 2015 κέρδη 11,007 και το 2016 ΖΗΜΙΕΣ 6,676 εκατ.

      Στην ανάλυση μου το 2013 για την Αττικής
      http://mitarola.blogspot.gr/2013/09/2005-2010.html

      για να αποκτήσω ενδιαφέρον να κοιτάξω τη μετοχή ζητούσα
      1) Οι ετήσιες απομειώσεις να κινούνται αρκετά χαμηλότερα των 35 εκατ. ευρώ
      2) Τα έσοδα απο τόκους + αμοιβές, προμήθειες οπωσδήποτε περισσότερα από 130 με 140 εκατ. ευρώ
      3) Να υπάρξει προδιάθεση απο το βασικό μέτοχο τα 80 υποκαταστήματα να αυξηθούν.
      4) Reverse split δια 10 τουλάχιστον.
      5) Εφόσον συμβούν τα προηγούμενα 4 ή τείνουν να συμβούν, η τιμή της μετοχής να κινείται κάτω απο το 70% της λογιστικής της αξίας (ίδια κεφάλαια) - όποια και αν είναι τότε η Book Value της τραπέζης.

      Απο αυτά δεν έχει συμβεί το παραμικρό.
      Στο (1) έχουμε για το 2013 απομείωση 111,2 εκατ. ... το 2014 απομείωση 629 εκατ. ευρώ .... για το 2015 απομείωση 40,1 εκατ και στο Α τρίμηνο του 2017 απομείωση 12,7 εκατ. ευρώ

      Στο (2) έσοδα απο τόκους + αμοιβές, προμήθειες έχουμε 109,832 εκατ. (2014) ... 106,58 εκατ. (2015) και 101,011 εκατ. (2016)

      Στο (3) τα υποκαταστήματα απο 80 έχουν γίνει 55 και θέλει η διοίκηση να τα μειώσει και άλλο.

      Στο (4) η μετοχή εξακολουθεί να είναι penny stock και οι μετοχές έχουν φθάσει στα 2,339 δισεκατομμύρια.

      Στο (5) τα ίδια κεφάλαια της Αττικής είναι στα 632,6 εκατ. ευρώ (0,27 ευρώ ανά μετοχή) .... αλλά με αναβαλλόμενο φόρο 377,3 εκατ ευρώ.
      Αν αφαιρέσουμε τον αναβαλλόμενο φόρο απο τα ίδια κεφάλαια, τότε τα ίδια κεφάλαια πέφτουν στα 255,4 εκατ. ευρώ ήτοι 0,11 ευρώ ανά μετοχή

      Διαγραφή
    3. Θα γράψω αργότερα για την κρίση ρευστότητας που βλέπω στην Αττικής ... και που μοιάζει σαν να έχει μπει ο ασθενής σε διασωλήνωση ... δίχως υπερβολή.

      Τα δικά μου μάτια λένε ΜΑΚΡΥΑΑΑΑΑ

      Διαγραφή
  13. κανονικά θα έπρεπε να περιμένω την ολοκλήρωση του λόγου σας Κε Τάκη και να μην ακολουθήσω το Gi Xi, αλλά σαν ένας μαθητής που σίγουρα δεν θα περνούσε την αρχική δοκιμασία του Πυθαγόρα*,
    η ΑΤΤ δείχνει στα νουμερά της μεγαλύτερες απώλειες (ως ποσοστό) απο τις υπόλοιπες συστημικές - προκαλεί εντύπωση οτι και οι καταθέσεις δεν έχουν σταθεροποιηθεί. Αν ισχύει αυτό - γιατί συμβαίνει.

    *=Οι μαθητές του Πυθαγόρα επί πέντε (5) χρόνια παρέμεναν σιωπηλοί και άκουγαν μόνο τις ομιλίες του Πυθαγόρα χωρίς ποτέ να βλέπουν τον ίδιο. Μετά το τέλος αυτής της δοκιμασίας, οι μαθητές του, γίνονταν μέλη του σπιτιού του και είχαν δικαίωμα να τον βλέπουν.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η τρσπεζα δεν ειναι συστημικη ... οποτε δεν τις δινουν μεριδιο αγορας Good ΑΤΕ Εμπορικες, Γενικες για να την στηριξουν περισσοτερο .... αλλα και η ιδια η τραπεζα απο 80 υποκαταστηματα που ειχε το 2013 σημερα εχει 55 με στοχο να τα μειωσει και αλλο. Αρα θα μειωθουν καιαλλο οι καταθεσεις

      Διαγραφή
    2. Τεράστιες ευθύνες στον πρώην πρόεδρο του ΤΕΕ, και σημερινό υπουργό Υποδομών, Χρήστο Σπίρτζη για τη σημερινή οικονομική κατάσταση της Τράπεζας Αττικής καταλογίζει το στέλεχος της ΔΗΜΑΡ Δημήτρης Χατζησωκράτης,

      «Από τα 854 εκατ. του ΤΣΜΕΔΕ στην Αττικής, σήμερα μόνο 74 εκατ. έχουν απομείνει» επισήμανε ο κ. Χατζησωκράτης, ενώ σχολιάζοντας τα δημοσιεύματα ότι κάποιοι επιβουλεύονται την απόκτηση της τράπεζας, διερωτώμενος «και ποιος να την πάρει άμα απαξιωθεί;»

      Η Αττικής προφανώς και έχει τις πλάτες του πρώην πρόεδρου του ΤΕΕ κ. Σπίρτζη. Λογικά θα πάψει να τις έχει με κυβέρνηση της ΝΔ προσεχώς. Πιθανολογώ ωστόσο πως και ο κ. Μητσοτάκης θα ήθελε μια λύση τύπου Veneto Banca και Banca Popolare di Vicenza για να γλυτώσει το bail in σώζοντας τουλάχιστον τις καταθέσεις. Για το ΤΣΜΕΔΕ φυσικά είναι αργά. Τα συριζαρπακτικά προκρίνουν σαν λύση αύξηση των εισφορών απ΄τους άτυχους μηχανικούς εν μέσω αναδουλειάς. Αιδώς Αχρείοι.

      Τέλος πάντων το θέμα είναι γιατί να ρισκάρει κάποιος τα χρήματα του στο ζόμπι? Για 0,2% μεγαλύτερο επιτόκιο στην προθεσμιακή?

      http://www.kathimerini.gr/915020/article/oikonomia/die8nhs-oikonomia/ena-eyrw-prosferei-h-intesa-sanpaolo-gia-tis-dyo-trapezes-toy-veneto

      Διαγραφή
    3. ΑΣΧΕΤΟ

      Τεράστιος ο Πυθαγόρας-Ελάχιστος ο Χίππης. Δυσκολεύεται να περιμένει ολόκληρη 5ετία για να δει με ποιόν συνομιλεί κ. ανώνυμε. Θα διευκόλυνε εάν διαλέγατε ένα nick να ξέρουμε πως μιλάμε παρέα και όχι με έναν άλλο ανώνυμο.

      Διαγραφή
  14. Κε Τάκη, ή όποιος γνωρίζει ας απαντήσει. Στις εξαγωγές που δημοσιεύει τα στατιστικά του ο ΠΣΕ τα μάρμαρα είναι στην κατηγορία πρώτες ύλες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Kύριε Τάκη, δεν προλαβαίνουμε να διαβάζουμε και να απολαμβάνουμε τις αναλύσεις σας. Αλλα και να κρατάμε αρχείο με όλες τις εξαιρετικές θεμελιώδεις επισημάνσεις που κάνετε. Για τον κλάδο της ναυτιλίας τι πιστεύετε? Η ΑΝΕΚ που είναι σε πολύ δύσκολη θέση μπορεί να διασωθεί? Και ποια η άποψή σας για τη φήμη συγχώνευσης της ΑΤΤΙΚΑ με την Seaways? Θα ωφελήσει ή όχι μια τέτοια εξέλιξη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τις αναλύσεις όλων των τραπεζών θα τις κάνω ένα thread ... στο άλλο μόνο ATTICA

      Διαγραφή
  16. Αυξάνει την αρνητική της στάση Bank of America Merrill Lynch για τις ελληνικές τράπεζες, τονίζοντας στη νέα έκθεσή της με τίτλο "Αγάπη μου... συρρίκνωσα τις τράπεζες" ότι δίνει στάση underperform και στις τέσσερις (Alpha, Πειραιώς, Εθνική, Eurobank).
    http://www.capital.gr/agores/3232034/bofa-oi-ellinikes-trapezes-prepei-na-surriknothoun-katalutis-i-g-axiologisi
    Kάτι μου λέει ότι πάλι ο κύριος Τάκης θα τους σχίσει σαν σαρδέλες!!
    ΥΓ Κύριε Τάκη παραπάνω μίλησα για τη ναυτιλιακή ΑΤΤΙΚΑ Group και την ΑΝΕΚ. Οποτε βρειτε χρόνο περιμένουμε τα σχόλιά σας. Ηδη έχετε κάνει πάρα πολλα για εμάς και σας ευχαριστούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τιιιι βγάλατε το ΔΡΟΜΕΑ απο εδώ ?
    ΑΙΣΧΟΣ
    Και ΠΩΣΣΣΣΣΣΣΣ θα πάμε στα 200 Κε ΤΑΚΗ ???????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα @Βαμμενος θα τελειωσουν σε 1-2 μερες το αλλο thread κ θα ξαναερθουν εδω :) :) Τουλαχιστον ευχομαι να βγαλει στους φιλους ο Δρομεας καλα αποτελεσματα γιατι αλλιως θα εχουμε thread νο2, νο3 κτλ....Προσωπικη αποψη οτι οι περισσοτερες εταιριες θα βγαλουν καλα αποτελεσματα λογω του καλου χρηματιστηριακου κλιματος.....
      Για να δουμε στα σημαντικα....ο Τραμπ ως ανθρωπος των αγορων (λεμε τωρα) θα την κανει την μακακια κ θα πατησει το κουμπι? Πιστευω πως οχι αλλα αυτον δεν μπορεις ευκολα να τον ψυχολογησεις...

      Διαγραφή
    2. Βρε σεις ο Τραμπ το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να χτυπήσει κανένα γκομενάκι και να ρίξει τις τρολιές του στα τουίτερ.
      Τραμπ = Μπερλουσκόνι .... βούλιαζε η Ιταλία και του έλεγαν να πάρει κανένα μέτρο και αυτός έλεγε ότι όλοι οι Ιταλοί είναι στα εστιατόρια και τρώνε, άρα δεν υπάρχει θέμα ...

      Διαγραφή
    3. Οι περισσότερες των εταιριών θα βγάλουν πολύ καλά αποτελέσματα .... διότι η Ελλάς έχει ισορροπήσει ... όχι λόγω Τσιπροκαμένων, αλλά διότι ο φόβος του τσίρκου που έρχεται και θα τα κάνει λαμπόγυαλο και τάχα μου οι αγορές θα χορεύουν πεντοζάλη μας έχει τελειώσει ... ΜΑΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΚΑΙ Ο ΝΑΡΚΙΣΣΟΣ ο Γιανάκης ... φαλιμέντο και οι κομμουνιστές Βαλαβάνιδες, Δραχμαζάνιδες και Λαπαβίτσες που έζησε μια ζωή στα Λονδίνα.

      Διαγραφή
    4. Κυριε Music Charts θα είχε ενδιαφερον να μας γράψετε ΕΣΕΙΣ τι μετοχές εχετε. Υπόσχομαι να μην γινω περιπαικτικος οπως εσεις.

      Διαγραφή
    5. Κύριε ΔΡΟΜΕΑ μην το συνεχίζετε και εσείς ... σας το λέω εγώ.

      Έχετε μια μετοχή που δεν είναι ζόμπι τύπου Νηρέας, Σάτο, Μαίλλης , ΜΙΓ ... και με 2 πραγματάκια μπορεί να δώσει αρκετά κέρδη .... ΟΚ έχει πρόβλημα ρευστότητας, αλλά θα τη βρουν τη λύση ... νοικοκυρεμένη είναι η εταιρία , ας γίνονται και απο τον πρόεδρο χτυπήματα κάτω απο τη μέση ... οπότε προτιμότερο είναι ΝΑ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΤΑΜΠΛΟ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙ και όχι διαρκώς εμείς,

      Διαγραφή
  18. Βρεεεεεεεεεεεεεε γκουρούδες ... φωνάξτε τον κύριο ΔΑΡΕΙΟ. Τον χάσαμε ...

    Κύριε Δαρείεεεεεεεε ΔΕΥΡΟ ΟΞΩ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χαχαχα Κ. Τακη και ο Δαρειος Δρομεα ειχε καποτε απ'τι ψιλοθυμαμαι. Δεν θα ησυχασουμε ποτέ :) :)
    Νομιζω ειχε πει οτι θα μεινει μονιμα Γαλλια ή κατι τετοιο....Λογω ηλικιας αρχιζω κ δεν θυμαμαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. O κ.Δαρείος νομίζω ότι ήταν και φανατικος υποστηρικτής του ΑΝΕΜΟΥ κατω απο τα 0,70...και δικαιως..νομιζω του αρεσε και ο ΛΟΥΛΗΣ αν δεν κάνω λάθος..κι απο εταιρειες ακινητων ειχε γραψει καλά λόγια για την REDS.

      Διαγραφή
    2. Ο Κύριος Δαρείος απο ότι θυμάμαι τον Δρομέα τον έχωσε με κάποια ζημία ....

      Αχ, αχ κύριε Gerry θα σας κάνω ντα ντα .... ο Τάκαρος έδωσε τιμή στόχο τα 0,7 και κάτω απο τα 0,7 βάζουμε όλες τις βράκες μας ....

      Διαγραφή
    3. ANEMO είχε όλη η ΕΛΛΆΔΑ αλλά 2014-16 μπουνάτσα ήταν,
      τελος πάντων έμπαινα κι εβγαινα ( και καλά trading ) με ζημιές βέβαια και από κωλοφαρδεία πήρα την άνοδο από 0,65 μέχρι 1,25
      αλλά μια χαρά τον βλέπω και τώρα

      κ. ΒΑΜΜΕΝΟΣ

      Διαγραφή
    4. Kύριε Τάκη, φυσικά και εσείς είχατε πολύ θετικά λόγια για τον ΑΝΕΜΟ. Δεν το ξεχνάω, απλώς επειδή πήγε η κουβέντα στον κ. Δαρείο, αυτή η μετοχή είχε γίνει συνώνυμο του συγκεκριμένου επενδυτή.

      Διαγραφή
  20. Δαρειος,υποθεσεις κανω,Αδειμαντος,κουμ γιον,BELFORT,ΔΡΟΜΕΑΣ,ολοι τους ειχαν ειχαν η μονο ο ο ενας καθοτι ειναι το ιδιο προσωπο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν αντεληφθην κυριε ανωνυμε.

      Διαγραφή
    2. Μακάρι να έγραφε ο χρήστης Αδειμαντος κι εδώ. Προσωπικά τον θεωρώ σοβαρό γνώστη της αγοράς και τον εκτίμησα πολύ μέσα απ΄το μπλογκ του κ. Σόλωνα.

      κ. ΔΡΟΜΕΑ μην το πάρετε στραβά, προς το παρόν δεν έχετε δείξει κάτι άλλο, δηλαδή ευρύτερη γνώση των εταιρειών και της αγοράς, παρά μόνο τη πίστη σας στην ομώνυμη.

      Διαγραφή
  21. Μάλλον όχι γιατί ο δαρείος είχε φύγει αρνητικός για δρομέα και ο υποθέσεις κάνω δεν ήταν στο στυλ του δαρείου ακόμα και με προσποίηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Η πλάκα είναι ότι όλοι οι shorters των χρηματαγορών και ειδικότερα της Ελλάδος ποντάρουν στην πτώση λόγω αυτού του απίθανου Βορειο Κορεάτη του Μπου Κουν Τσα (το θυμάστε φαντάζομαι τον μπαλαδόρο που άφησε εποχή στη Μπουντεσλίγκα) .... μπουχαχαχα
    Βρε αυτός δεν έχει σώβρακο να φορέσει ... τρούπιο είναι ... θέλει να πατήσει και το κόμβιο να στείλει τους πυραύλους του πάνω απο την Ιαπωνία. Βρεεε θα σκάσω στα γέλια με αυτόν τον τυπά. Δεν ξέρει πως να περάσει την ώρα του και παίζει στο Play Station με τα πυρηνικά του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κ. Τάκη, που τα θυμάστε... ο κορεάτης της Λεβερκούζεν. Μπορείτε να δώσετε μια γνώμη για TEVA, αξίζει μακροπρόθεσμα ένα μικρό ρίσκο, ή θα πάθουμε ΑΛΑΠΙΣ; Ευχαριστώ
      Φελαινί

      Διαγραφή
    2. Καθώς έτυχε να συζητούμε μ΄έναν φίλο για την εταιρεία TEVA κ. Φελαινί παραθέτω μερικά στοιχεία

      Κατ΄αρχήν είναι θα λέγαμε το Βατερλώ, ο ορισμός του πόσο μικρής αξίας είναι η ΤΑ. Μετά την χθεσινή πτώση έχουμε 5 μεγάλα πτωτικά κεριά σε συνέχεια 5 μικρών που είχαν προηγηθεί και την είχαν πιέσει από τα $33 στα $31. Οκ, λογικά κάποια στιγμή θα δώσει αντίδραση.

      Τα κακά δημοσιεύματα και οι Ρουμπινογκουρουδιές πληθαίνουν στο διαδίκτυο συνεπώς το όλο story μοιάζει και λίγο αντιθετικό.

      Διαβάζω στο βιβλίο Gallea-Patalon "Κόντρα στο ρεύμα-τα μυστικά της αντιθετικής επένδυσης"-Εκδόσεις Στούπα

      Μια μετοχή μας κάνει (επενδυτικά) αγοραστικό κλικ όταν έχει πέσει 50% από τα ψηλά 12μήνου και ισχύουν 2-3 από τα παρακάτω

      1) Δείκτης τιμής προς κέρδη Ρ/Ε < 12

      2) Δείκτης τιμής προς λογιστική αξία P/BV < 1

      3) Δείκτης τιμής προς ελεύθερη ταμειακή ροή P/FCF <10

      4) Δείκτης τιμής προς πωλήσεις P/S <1

      Στην TEVA έχουμε (με στοιχεία από την Ιnteractive Βrokers)

      Ρ/Ε = 9,74.... P/BV = 0,64...P/S = 0,77...ταμειακές ροές δεν έχει

      Όλα μοιάζουν να "ματσάρουν" με τις προϋποθέσεις που θέτουν οι επαγγελματίες διαχειριστές-συγγραφείς του καλού βιβλίου. Το μόνο ανασταλτικό είναι ότι αφού αναλύουν διεξοδικά κάθε δείκτη χωριστά και δίνουν διάφορα παραδείγματα που επιβεβαιώνουν την αξία τους στο τέλος διαλέγουν 3 εταιρείες που αποδεικνύουν την "ατράνταχτη" λογική τους.

      Chrysler, Eastman KodaK, Citibank !! Καταπληκτικό εεε? Συμφωνώ. Η μια χρεωκόπησε, η άλλη διασώθηκε με χρήματα των φορολογουμένων, η Chrysler φυτοζωεί.

      Ταπεινό μου συμπέρασμα:

      Τα πάντα όλα φαίνεται να μοιάζουν σωστά αλλά σε ένα συγκεκριμένο time frame. Εάν ανοίξουμε το χρονικό διάστημα επαληθεύεται ο νόμος του Ηράκλειτου: "Τα πάντα ρει"...

      Ωστόσο επειδή η αντιθετική ιστορία επαληθεύτηκε πρόσφατα στην Deuche Bank, στην Glencore λίγο παλαιότερα και σε αρκετές άλλες σκέφτομαι ότι ίσως επαληφθεί και στην TEVA και μια ζαριά την έριξα. Για να δούμε θα βοηθήσει και η τύχη λίγο??

      Διαγραφή
  23. http://www.capital.gr/agores/3232197/ubs-i-fotia-kai-orgi-stis-agores-tha-sbisei-kanenas-logos-panikou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Κύριε Τάκη παρακαλώ ένα update για Ικτίνο τον έχω μπαουλιασει βέβαια, αλλά εσείς εχετε πολύ καλή εικόνα και εκτίμηση μια και επικοινωνείτε με το τμήμα μετοχών, γεν συνελεύσεις κτλ με τα αποθεματικά που γράφατε στο παρελθόν τι έχει γίνει; ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κύριε Μανώλη μάλλον για τα αποθέματα του εννοείται ....

      Αφήστε το χαρτάκι του στην ησυχία του ... υπάρχει σοβαρός άνθρωπος το φροντίζει και το περιποιείται ... με ηρεμία και ουχί με εξαλλοσύνες, θα το έχετε καταλάβει μάλλον απο τον τρόπο που κινείται στο ταμπλό.

      Υπόσχομαι με το που θα βγάλει 6μηνο θα του κάνω μια update ανάλυση.

      Και μιας και το θυμήθηκα και αφού κατάφερα να βγάλω τον κύριο Δαρείο απο το καβούκι του ....

      Κύριε Αβέεεεεεερωφ ΔΕΥΡΟ ΟΞΩ ..... που βρίσκετε και χαθήκατε??? Στο ΔΙΑΣΤΗΜΑ (SPACE)?????????????????????????
      Για δεύρο όξω κύριε Αβέρωφ!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. τα αποθέματα αυξάνόντουσαν όλα αυτά τα χρόνια γιατί πουλούσε περισσότερο επεξεργασμένα μάρμαρα. Επομένως κάποιες ποιότητες που ήτανε β και γ διαλογής μένουν στοκ. Τώρα που πουλάει πιο πολύ ογκομάρμαρο απο παλιά θα πρέπει λογικά να μειώνονται τα αποθέματα.
      Τι λες μορφονιέ;

      Διαγραφή
    3. ΙΚΤΙΝΟΣ 1 - ΑΠΟΘΕΜΑΤΑ
      2006
      Σύνολο = 10,366 εκατ. όπου Α΄ύλες = 1,727 εκατ ... ημιτελή-έτοιμα προϊόντα = 6,086 εκατ ... εμπορεύματα = 2,524 εκατ.

      2007
      Σύνολο = 10,816 εκατ. όπου Α΄ύλες = 4,509 εκατ ... ημιτελή-έτοιμα προϊόντα = 4,6 εκατ ... εμπορεύματα = 1,68 εκατ.

      2008
      Σύνολο = 12,266 εκατ. όπου Α΄ύλες = 5,232 εκατ ... ημιτελή-έτοιμα προϊόντα = 5,304 εκατ ... εμπορεύματα = 1,693 εκατ.

      2009
      Σύνολο = 12,623 εκατ. όπου Α΄ύλες = 5,139 εκατ ... ημιτελή-έτοιμα προϊόντα = 5,693 εκατ ... εμπορεύματα = 1,738 εκατ.


      2013
      Σύνολο = 11,757 εκατ. όπου Α΄ύλες = 5,965 εκατ ... ημιτελή-έτοιμα προϊόντα = 4,376 εκατ ... εμπορεύματα = 1,153 εκατ.

      2014
      Σύνολο = 15,156 εκατ. όπου Α΄ύλες = 8,320 εκατ ... ημιτελή-έτοιμα προϊόντα = 5,305 εκατ ... εμπορεύματα = 1,097 εκατ.

      2015
      Σύνολο = 16,06 εκατ. όπου Α΄ύλες = 8,558 εκατ ... ημιτελή-έτοιμα προϊόντα = 5,555 εκατ ... εμπορεύματα = 1,003 εκατ.

      2016
      Σύνολο = 17,092 εκατ. όπου Α΄ύλες = 8,775 εκατ ... ημιτελή-έτοιμα προϊόντα = 6,271 εκατ ... εμπορεύματα = 0,812 εκατ.

      Διαγραφή
    4. ΙΚΤΙΝΟΣ 2
      Καταρχήν όλα τα παραπάνω νούμερα αφορούν τη μητρική και όλα τα επόμενα νούμερα αφορούν επίσης τη μητρική .... αφού θέλουμε να δούμε αποθέματα και μάρμαρα, πρέπει να κοιτάξουμε τα νούμερα της μητρικής.
      Φαίνεται λοιπόν ότι η Ικτίνος αυξάνει σαν τρελή τα αποθέματα της .... απο 10,366 εκατ. αποθέματα το 2006 .... φτάσαμε στα 17,092 εκατ. αποθέματα το 2016 .... κοντά 7 εκατ παραπάνω αποθέματα μέσα σε αυτά τα10 χρόνια ... και τους έπιασε τσιρλιπιπί τους επενδυτάς.

      Τι γίνεται με τα αποθέματα της Ικτίνος???? Και άντε πάλι ερωτήσεις με τα αποθέματα .... και να ερωτήσεις και στους οικονομικούς διευθυντάδες της Ικτίνος .... τι γίνεται με τα αποθέματα??? Σιγά μην ξέρει να απαντήσει ο εν λόγω κύριος, που είναι και πιτσιρικαρία.

      Τάκαρος speaking
      Το πρώτο που βλέπουμε είναι ότι αυξάνεται η Α΄ύλη, το ογκομάρμαρο που λένε και έχει φτάσει το απόθεμα απο 1,727 εκατ το 2006 στα 8,775 εκατ. το 2016 .... αυτό γίνεται γιατί η κίνα θέλει όλο το βουνό ... θέλει το ογκομάρμαρο και η επεξεργασία γίνεται στην Κίνα.
      Παρατηρήστε ότι με το που αυξάνονται οι εξαγωγές .... ήδη η Ικτίνος εξάγει το 90% και άνω των πωλήσεων της ... αυξάνεται το απόθεμα σε Α ύλη.

      Αντίθετα το απόθεμα εμπορεύματα τείνει να μηδενιστεί ... αφού πλέον δεν πουλάει στην Ελλάδα.

      Άρα συμπέρασμα 1 πουλάει ογκομάρμαρο και αυξάνει αποθέματα στο ογκομάρμαρο.

      πάμε συμπέρασμα 2.
      Απο το 2013 η Ικτίνος αρχίζει να αυξάνει σαν τρελή τα αποθέματα της .... αύξηση 5,2 εκατ ευρώ σε αποθέματα. Μήπως κάτι μας κρύβει?

      ΟΧΙ ... απλά έχουν ανοίξει οι δουλειές της.
      Είναι ΛΑΘΟΣ να κοιτάμε τα αποθέματα σκέτα ως νούμερο.
      Πρέπει να κοιτάμε την ταχύτητα κυκλοφορίας αποθεμάτων.

      ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΑΠΟΘΕΜΑΤΩΝ = 365Χαποθέματα/κόστος πωληθέντων και έχουμε :

      Ταχύτητα κυκλοφορίας αποθεμάτων = 389 ημέρες το 2006 ... 347 ημέρες το 2007 .... 377 ημέρες το 2008 ... 487 ημέρες το 2009 ... 243 ημέρες το 2013 ... 335 ημέρες το 2014 .... 289 ημέρες το 2015 ... 347 ημέρες το 2016

      Άρα συμπέρασμα 2
      Βλέπετε κανένα θέμα με τα αποθέματα της Ικτίνος?????
      Γιατί εγώ δεν βλέπω τίποτα

      Διαγραφή
    5. Από σήμερα θα βλέπετε αν τελικά η ΜΕΡΚΟ πουλήθηκε ακριβά ή φθηνά ...

      Διαγραφή
    6. http://www.kathimerini.gr/922326/article/oikonomia/epixeirhseis/h-e3agora-ths-mermeren-allazei-ton-xarth-sth-viomhxania-marmaroy

      Η ΔΕΗ μια χαρά το πάει. Άντε να σπάσει το 2.

      Διαγραφή
    7. http://www.mermeren.com/investor_relations/2017/gr/MERMEREN%20KOMBINAT_30%2006_17%20Summary.pdf

      Τι κανει ο ανθρωπος εκει περα, χρημα τυπωνει.

      Διαγραφή
    8. Εκτοξευση μικτου περιθωριου κερδους, παραλληλα με σημαντικη αυξηση πωλησεων. Ογκομαρμαρα σε πληρη ζητηση!!

      Διαγραφή
    9. Είπαμε κύριε βασίλη ... θα σπάσουν όλα τα κοντέρ.
      Να μου πουν τώρα όλοι οι πεφωτισμένοι γκουρούδες .... που όσο καιρό ο Τάκαρος απουσίαζε έγραφαν τις ανοησίες τους εδώ μέσα, αλλά τώρα εξαφανίστηκαν .... Ο ΠΑΥΛΙΔΗΣ ΠΗΡΕ ΑΚΡΙΒΑ ή ΦΤΗΝΑ ΤΗΝ ΜΕΡΚΟ???

      Θα έχομεν και συνέχεια .... καθότι μετά την πτώχευση του λαζαρίδη που έμεινε να πουλάει μάρμαρο ως ανόητος μόνο στην Ελλάδα τα λατομεία μας θα είναι περιζήτητα.
      Συγκεντρωμένοι να είναι μόνο οι CEO και να κάνουν καλά τη δουλειά τους .... διότι το χρήμα είναι πολύ .... πως το έλεγε ο Καλογήρου?

      ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΑΡΗ!!!

      Διαγραφή
    10. Κυριε Τακη θα εχουμε για 6μηνο κερδη προ φορων γυρω στα 5-5,5 εκ στον Ικτινο? Θα πεσω κοντα στην προβλεψη μου λετε ή το νουμερο που ''βλεπω'' ειναι υπερβολικο?

      Διαγραφή
    11. μορφονιέ η μερκο και ο κυρμ γιατι έχουνε λιγότερα αποθέματα σε σχέση με ικτίνο...σε συνάρτηση με τις πωλήσεις;;;γιατί ο ικτίνος πουλάει σε μεγάλο ποσοστό επεξεργασμένα μάρμαρα και όχι ογκομάρμαρα όπως οι άλλοι...για αυτό το λόγο έχει και μικρότερο περιθώριο κέρδους...
      οπότε το συμπέρασμα 1 που λες δεν ισχύει...
      το ογκομάρμαρο όταν βγαίνει και είναι να πουληθεί μπαίνει στο καράβι και ταξιδεύει...δεν γίνεται απόθεμα...
      δες το 6μηνο τις μερκο...διπλάσιασες πωλήσεις με λιγότερα αποθέματα...δηλαδή στη μέρκο δεν τρέχουν σαν τρελές οι δουλειές;;;
      η απάντηση είναι οτι ο ικτινος πουλάει περισσότερο επεξεργασμένο μαρμαρο σε σχέση με τους άλλους...για αυτο έχει χαμηλότερο περιθώριο κέρδους και μεγαλύτερα αποθέματα...οπότε άκυρα τα συμπερασματα σου...τωρα για μερκο απο το 6μηνο φαίνεται φυσιολογικό το τίμημα και προς το φθηνο...

      Διαγραφή
    12. Η ταχύτητα κυκλοφορίας των αποθεμάτων της MERKO σε ημέρες και ανά έτος είναι ...
      394 (2007) ... 333 (2008) .... 296 (2009) .... 210 (2010) ... 446 (2011) ... 323 (2012) ... 251 (2013) ... 244 (2014) ... 330 (2015) ... 264 (2016)

      Άρα ούτε με τα αποθέματα της ΜΕΡΚΟ τρέχει τίποτα ... όπως ούτε με του ικτίνου

      Διαγραφή
    13. προς τον κύριο ανώνυμο ΠΡΩΤΟΝ

      Ίσως να έχετε δίκιο, ως προς τα ογκομάρμαρα ... αρκεί να μου εξηγήσετε τι σημαίνει ο χαρακτηρισμός στα αποθέματα ... Πρώτες ύλες ... αν είναι κάτι άλλο σας παρακαλώ να μου εξηγήσετε τι εννοούμε με το χαρακτηρισμό πρώτες ύλες, διότι τις πρώτες ύλες αυξανει η ΙΚΤΙΝΟΣ.

      Σε όλα τα υπόλοιπα που σας ανέλυσα, σχετικά με τα αποθέματα της Ικτίνος ... μια χαρά σας τα έγραψα ... όμως εσείς κάνετε ορισμένα άλματα, ΔΙΧΩΣ ΝΑ ΜΟΥ ΓΡΑΦΕΤΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ ΝΟΥΜΕΡΟ.

      Θα σας εξηγήσω ολίγα απο αυτά που βλέπω .... βλέπω πολλά, πάρα πολλά ... αλλά θα έπρεπε να γράφω για μια ζωή ότι έβλεπα.

      Διαγραφή
    14. προς κύριο ανώνυμο ΔΕΥΤΕΡΟΝ

      Είναι λανθασμένο να κοιτάτε μεταξύ διαφορετικών εταιριών, τα μικτά κέρδη , τα EBITDA, τα έξοδα διαθέσεως, τα έξοδα λειτουργίας.
      Αυτά τα κοιτάμε και τα συγκρίνουμε χρόνο με το χρόνο ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΕΤΑΙΡΙΑ. Ο λόγος απλός ... διότι όταν για παράδειγμα γράφουμε η εταιρία έξοδα διαθέσεως δεν ξέρουμε τι τιμολογεί στο συγκεκριμένο κονδύλι.
      Το ίδιο συμβαίνει με το κόστος πωληθέντων ....

      Ο Κυριακίδης βάζει στο κόστος πωληθέντων .... το κονδύλι, έξοδα τρίτων. Τι εννοούμε έξοδα τρίτων???? Αυτά τα έξοδα τρίτων ο Ικτίνος τα βάζει στο κόστος πωληθέντων ή τα βάζει στα έξοδα διαθέσεως???

      Φαντάζομαι αντιλαμβάνομαι τι θέλω να σας πω.
      Άρα πολύ ευχαρίστως να κουβεντιάσουμε ότι θέλετε για την κάθε εταιρία, για το κάθε κονδύλι της .... όμως μην μου τις μπλέκετε μεταξύ τους. ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ.

      Διαγραφή
    15. προς κύριο ανώνυμο ΤΡΙΤΟΝ και βασικότερο.

      Ισολογισμό του Κυριακίδη δεν τον ανοίγω ποτέ .... τον κλείνω και δεν τον διαβάζω. Ο άνθρωπος είναι αλχημιστής .... μάγειρας πως να σας το πω.
      Ουδέποτε κατάλαβα τι θέλει να πει ο ποιητής και ούτε ο ίδιος ποτέ του ήθελε να εξηγήσει.

      Μου αρέσει να είμαι σαφής .... με νούμερα και τεχνοκρατισμό πάντα.
      Ανοίξτε σας παρακαλώ τα ετήσια του Κυριακιδη 2016

      Πηγαίνετε σελίδα 35 και πείτε μου αν εσείς το καταλαβαίνετε.

      η εταιρία έχει έξοδα διαθέσεως 8,609 εκατ. ευρώ και ο όμιλος (που περιλαμβάνει την εταιρία)έχει λιγότερα 6,895 εκατ

      το ίδιο συμβαίνει και στα άλλα έξοδα 3,204 εκατ. η εταιρία και ο όμιλος 2,413 εκατ. ... ενώ το σύνολο των πωλήσεων το κάνει η εταιρία βγάζει λιγότερα μικτά κέρδη ο όμιλος και μετά τα παίρνει απο κάτω πίσω απο τα έξοδα διάθεσης και άλλα έξοδα.

      Ούτε που καταλαβαίνει τι γίνεται .... απο τότε που είχε τη ΜΕΡΚΟ, όταν άνοιγα Κυριακίδη κοίταγα μόνο τις πωλήσεις του, τα κέρδη του, τα δάνεια του και τίποτα άλλο. Τα υπόλοιπα τα έκλεινα.

      Διαγραφή
    16. πρώτες ύλες είναι τα ογκομάρμαρα...εσεις τι λέτε οτι είναι; νούμερα σου ειπα απλα δεν στα εγραψα...η σχέση πωλήσεις/αποθέματα πολύ καλύτερη για μερκο και κυρμ σε σχέση με ικτιν...εξαιτίας ογκομαρμάρων...

      περιθώριο κέρδους καλύτερο για τους άλλους εξαιτίας ογκομαρμάρων...

      ΟΜΩΣ περισσότερη ασφάλεια για ικτιν γιατί πουλάει σε πολλούς...λιγότεροι ασφάλεια για τους άλλους γιατί πουλάνε σε χονδρέμπορους...σε μερικούς δηλαδή...
      τα νούμερα για τα αποθέματα που μου έγραψες προφανώς και είναι σωστά... με το συλλογισμό σου διαφωνώ

      Η δικια μου εξήγηση για τα αποθέματα είναι οτι επειδή πουλάει επεξεργασμένα είναι λογικό κάποια να μένουν στοκ...όταν πουλάς ογκομάρμαρο φεύγει κατευθείαν για αυτό δεν έχει αποθέματα...

      ο ικτίνος το 6μηνο πούλησε αρκετά ογκομάρμαρα για αυτό θα έχει και καλύτερο περιθώριο κέρδους και μεγαλύτερη κερδοφορία...

      άλλο θετικό με τα επεξεργασμένα είναι ότι μπορείς να εξυπηρετήσεις άμεσα κάτι που δεν μπορεις να κάνεις με τα ογκομάρμαρα...
      η μερκο πχ θα βγάλει πωλήσεις 24εκ το χρόνο με αποθέμετα 6
      ο ικτινος θα βγαλει το χρονο 43 με αποθεματα 18

      Διαγραφή
    17. α ξεχασα να σου πω

      οτι ουτε εγω βλεπω κατι ανησυχητικο με τα αποθεματα του ικτινου...

      απλα διαφώνησα με τα συμπεράσματα σου

      Διαγραφή
    18. προς κύριο ανώνυμο ΤΕΤΑΡΤΟΝ
      Ο κυριακίδης με 65,5 εκατ. ευρώ πωλήσεις ανακοίνωσε κέρδη προ φόρων 27,7
      Το 2015 με 42,1 εκατ. ευρώ πωλήσεις ανακοίνωσε κέρδη προ φόρων 10,1 εκατ.

      Σας τα λέω χοντρά χοντρά .... δίχως να εμβαθύνουμε.

      ο Ικτίνος το 2016 (πάντα για τη μητρική μιλάω) με πωλήσεις 31,7 εκατ. ανακοίνωσε κέρδη προ φόρων 4,4 εκατ.
      Το 2015 με πωλήσεις 34 εκατ. ανακοίνωσε κέρδη προ φόρων 4,9 εκατ.

      Θεωρώ ότι πήγε ικανοποιητικά ....
      Αν όμως φτάσει τις 42 εκατ πωλήσεις τότε θα περιμένω κέρδη προ φόρων 8 με 10
      και αν πιάσει τα 66 εκατ. θα έχω την απαίτηση να έβλεπα όσα κέρδη έβγαλε ο Κυριακίδης

      Διαγραφή
    19. Δείτε και αυτό ...
      https://prnt.sc/g7eq2p

      Αυτός είναι ο μπούσουλας για την εταιρία ... αν και τα κέρδη προ φόρων είναι λίγο τσιμπημένα

      Διαγραφή
    20. μορφονιε δεν σύγκρινα εταιρία με εταιρία για να δω τι γίνεται με τα αποθέματα...απλά είπα δεν συμφωνω με τα συμπεράσματα γιατι οι εταιριές έχουνε διαφορετικό τρόπο λειτουργίας...αν μου έλεγαν σε ποια εταιρία θέλεις να σου δώσουμε μετοχές αξίας πχ 1εκατ και να τις κρατήσεις μια ζωή.. θα διάλεγα σίγουρα τον ικτινο γιατι ξέρεις τι παίρνεις...στα αλλα δυο είναι λιγο περίεργα τα πράγματα...ο κυρμ γιατι είναι μάγειρας και η μερκο γιατι στηρίζετε σε ένα μάρμαρο...αν περάσει η μόδα για σιβεκ τι γίνεται;;;;

      ένας καλός δείκτης για να δεις αν η εταιρία έχεις δουλειές είναι σίγουρα η ταχύτητα κυκλοφορίας αποθεμάτων...όμως δεν μπορείς να καταλάβεις εάν τα αποθέματα αξιζουν 18εκ ή 15 ή 10 ή 20εκ

      υπολόγιζε και το εξής...ότι τα τελευταίο χρόνια έγινε αύξηση στη τιμή όλων των μαρμάρων....τα αποθέματα θα τα τιμολογούν στο κόστος εξόρυξης ή στη τιμή που αξίζουν..

      νομίζω οτι για να δεις κάποιος τι γίνεται ακριβως με τα αποθέματα θα πρέπει να υπολογίζει τι μάρμαρο βγαίνει κάθε χρόνο απο το βουνό και τι κόστος έχει....και χρόνο χρόνο να βλέπει αν αλλάζει αυτός ο δείκτης....έτσι θα καταλάβει αν υπάρχουν ψεύτικα αποθέματα...δεν είναι εύκολη δουλεια

      Διαγραφή
    21. Το μόνο λάθος που μπορεί να έχω γράψει είναι η Α΄ ύλη ... πείτε μου τι εννοεί όταν βάζει το κονδύλι Πρώτη ύλη στα αποθέματα??
      Τι είναι η Α΄ύλη που αυξάνει??? Πιθανόν και να λανθάνω ..... αλλά παρακαλώ απαντήστε μου.

      Διαγραφή
    22. μεγάλη σημασία για την κερδοφορία έχει αν πουλάει ογκομάρμαρο ή όχι...τα νούμερα αυτό δείχνουν και κανείς δεν μπορει να το αμφισβητήσει...και ο ικτίνος το 6μηνο θα βγάλει αρκετά προ φόρων...δικιά μου εκτίμηση πάνω απο 5,5 γιατι πούλησε ογκομάρμαρο...
      οπότε δεν παίζει μόνο ρόλο η αύξηση των πωλήσεων αλλά και το τι πουλάει...πλάκες ή ογκομάρμαρο...
      συμφωνείς;

      Διαγραφή
    23. Αν υπάρχουν ψεύτικα αποθέματα και αυτά κρύβουν ζημιές τότε θα ανεβαίνουν τα αποθέματα και τα κόστη θα μένουν χαμηλά .... οπότε μια ένδειξη θα σου δώσει ο δείκτης κυκλοφορίας αποθεμάτων.

      Το ΑΤΛΑΝΤΙΚ αν θυμάστε είχε φτάσει να έχει δείκτη κυκλοφορίας αποθεμάτων 400 ημέρες ... όταν ο ΑΒΚ είχε 20 με 30 ημέρες.
      Έκανε το ΑΤΛΑΝΤΙΚ 400 ημέρες να κυκλοφορήσει τα τυριά του και τα κρέατα του??
      Αυτός ο δείκτης ... σε συνδυασμό και με άλλα βεβαίως σου έλεγε ΦΑΛΙΜΕΝΤΟ η εταιρία.

      Αφού λοιπόν συμφωνούμε τότε να μην το κουράζουμε άλλο ... πείτε μου όμως, τι βάζει στις Α΄ύλες?

      Διαγραφή
    24. σου απαντησα...ογκομαρμαρα

      Διαγραφή
    25. Δυστυχώς όσα κέρδη και να βγάλει δεν α πομπαριστούν ωραία στην αγορά ... αφού θα του φάει αρκετά η ΙΔΕΗ ... αλλά ας μην μιλήσω γιαυτό το θέμα.
      Κάποιου του χάριζαν λεφτά πριν τρία χρόνια και σήμερα θέλει να τη ξεφορτωθεί με ψιλικοκό ...

      καλή νύχτα σας κυριε

      Διαγραφή
    26. συμφωνούμε στο ότι δεν τρέχει κάτι με τα αποθέματα...
      νομίζω οτι συμφωνόυμε ότι και οι δυο θα διαλέγαμε ικτιν...
      διαφωνώ στα συμπεράσματα που είπες...
      εγω είπα προ φόρων πάνω απο 5,5 για το τομέα των μαρμάρων...εσυ;

      Διαγραφή
    27. Θα με τρελάνετε κύριε ανώνυμε με όλο το συμπάθιο.
      Στις Ά ύλες βάζει ογκομάρμαρα μου λέτε .... εγώ τι έγραφα πιο πάνω???

      Διαβάσατε καλά ότι ανέλυσα???

      Εγώ δεν ανέλυα ότι ...
      Το πρώτο που βλέπουμε είναι ότι αυξάνεται η Α΄ύλη, το ογκομάρμαρο που λένε ......

      Τέλος πάντων ... κάνετε χίλια και δεν κάνω καμιά ...

      GOOD NIGHT

      Διαγραφή
    28. Δηλαδή η όλη συζήτηση έγινε αν κατάλαβα καλά ... για να σας γράψω τι κέρδη βλέπω????

      Διαγραφή
    29. μην μου γράψεις για τα κέρδη δεν με απασχολεί τόσο...αν είναι 5 ή 6 μικρή σημασία έχει...
      άλλα είναι τα σημαντικά στην εταιρία... όχι αν θα ειναι 5 ή 6...
      ναι προφανώς και αυξλανεται το ογκομάρμαρο...γιατί πουλάει πλάκες περισσότερο σε σχέση με τους άλλους 2-3 μαρμαράδες...αν πουλούσε ογκομάρμαρο...δεν θα αυξανόταν όλα αυτα τα χρόνια η πρώτη ύλη...και δεν θα είχε 18 εκατ αποθέματα..δείτε και εσείς λίγο τι γράφω

      Διαγραφή
    30. Δεν διαφωνώ με αυτά που γράφετε ... αν πουλήσεις ογκομάρμαρο τότε θα έχεις καλύτερα περιθώρια κέρδους.
      Αυτό μέχρι και παιδάκι Α΄Δημοτικού θα το καταλάβαινε ....

      Έγω έκανα την ανάλυση
      ...............................................
      Τάκαρος speaking
      Το πρώτο που βλέπουμε είναι ότι αυξάνεται η Α΄ύλη, το ογκομάρμαρο που λένε και έχει φτάσει το απόθεμα απο 1,727 εκατ το 2006 στα 8,775 εκατ. το 2016 .... αυτό γίνεται γιατί η κίνα θέλει όλο το βουνό ... θέλει το ογκομάρμαρο και η επεξεργασία γίνεται στην Κίνα.
      Παρατηρήστε ότι με το που αυξάνονται οι εξαγωγές .... ήδη η Ικτίνος εξάγει το 90% και άνω των πωλήσεων της ... αυξάνεται το απόθεμα σε Α ύλη.

      Αντίθετα το απόθεμα εμπορεύματα τείνει να μηδενιστεί ... αφού πλέον δεν πουλάει στην Ελλάδα.

      Άρα συμπέρασμα 1 πουλάει ογκομάρμαρο και αυξάνει αποθέματα στο ογκομάρμαρο.

      πάμε συμπέρασμα 2.
      Απο το 2013 η Ικτίνος αρχίζει να αυξάνει σαν τρελή τα αποθέματα της .... αύξηση 5,2 εκατ ευρώ σε αποθέματα. Μήπως κάτι μας κρύβει?

      ΟΧΙ ... απλά έχουν ανοίξει οι δουλειές της.
      Είναι ΛΑΘΟΣ να κοιτάμε τα αποθέματα σκέτα ως νούμερο.
      Πρέπει να κοιτάμε την ταχύτητα κυκλοφορίας αποθεμάτων.

      ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΑΠΟΘΕΜΑΤΩΝ = 365Χαποθέματα/κόστος πωληθέντων και έχουμε :

      Ταχύτητα κυκλοφορίας αποθεμάτων = 389 ημέρες το 2006 ... 347 ημέρες το 2007 .... 377 ημέρες το 2008 ... 487 ημέρες το 2009 ... 243 ημέρες το 2013 ... 335 ημέρες το 2014 .... 289 ημέρες το 2015 ... 347 ημέρες το 2016

      Άρα συμπέρασμα 2
      Βλέπετε κανένα θέμα με τα αποθέματα της Ικτίνος?????
      Γιατί εγώ δεν βλέπω τίποτα
      ---------------------------------------------------------------
      Για να απαντήσω στην ερώτηση γιατί ανεβαίνουν τα αποθέματα της Ικτίνος και εσείς μου είπατε ότι διαφωνείτε στα συμπεράσματα μου ....

      που διαφωνείτε δεν κατάλαβα.
      Τα συμπεράσματα μου ήταν ....
      συμπέρασμα 1 ... πουλάει ογκομάρμαρο (Α΄ύλη δηλαδή) και αυξάνει αποθέματα στο ογκομάρμαρο.
      συμπέρασμα 2 ... Βλέπετε κανένα θέμα με τα αποθέματα της Ικτίνος?????
      Γιατί εγώ δεν βλέπω τίποτα

      Που διαφωνήσατε??

      Διαγραφή
    31. Δηλαδή μάλλον στο συμπέρασμα 1 δεν έπρεπε να γράψω

      πουλάει ογκομάρμαρο (Α΄ύλη δηλαδή) και αυξάνει αποθέματα στο ογκομάρμαρο.

      αλλά

      αυξάνει ογκομάρμαρο (Α΄ύλη δηλαδή) και έτσι αυξάνει αποθέματα.

      Διαγραφή
    32. Άρα για εσάς τώρα ετοιμάζεται να πουλήσει μαζικά ογκομάρμαρο ... άρα θα κατεβάσει τα αποθέματα του σε Ά ύλη και θα βγάλει σούπερ κέρδη.

      Το έπιασα??? αυτό που θέλατε να μου γράψετε???

      Διαγραφή
    33. τα αποθέματα που εξετάζεις είναι απο πολυ παλιά...και καλα κάνεις...
      όλα αυτά τα χρόνια πουλούσε αρκετά επεξεργασμένα για αυτό αυξανόταν διαρκώς τα αποθέματα...συμπέρασμα 1(ορθό)

      οι άλλοι πουλάνε ογκομάρμαρα κυρίως για αυτό έχουνε λιγότερα αποθέματα σε σχέση με τις πωλήσεις...συμπέρασμα 2

      το τελευταίο τρίμηνο ο ικτίνος πουλάει περισσότερο ογκομάρμαρο για αυτό και θα δει πολύ καλύτερα κέρδη προ φόρων χωρίς εκπληκτική άνοδο πωλήσεων...

      αυτό που πιστεύω είναι ότι αν έχει τόσο μεγάλη ζήτηση θα μειωθούν τα αποθέματα...περιμένω να δω στο 6μηνο...ετκίμηση μου είναι οτι η ζήτηση θα είναι τόση ώστε να μην έχουμε επιλέον αύξηση αποθεμάτων...τ οποίο θα βοηθήσει στα κέρδη...διότι παλιά έβγαζε περισσότερο μάρμαρο απο όσο πουλούσε και έτρωγε τα κέρδη..εύχομαι να πάνε τόσο καλά οι δουλειές που να αρχίζουν να μειώνονται και αποθέματα..

      καταλαβες τωρα που διαφωνω;

      Διαγραφή
    34. για να γίνει πιο κατανοητός...έκανε εξόρυξη μαρμάρου...επεξεργαζόταν τα μάρμαρα...τα πουλούσε...δεν σταματούσε την εξόρυξη όμως....ίσως γιατί δεν αξίζει να την σταματα΄ς και να την ξεκινάς...έβγαζε ογκομάρμαρο...επεξεργαζόταν...πουλούσε πλάκες...ο ρυθμός εξόρυξης ήτανε μεγαλύτερος απο το ρυθμό πωλήσεων...αν πουλούσε κατευθείαν ογκομάρμαρο δεν θα είχε στοκ τόσο πολύ ογκομάρμαρο...άρα έχει αποθέματα πρώτων υλών αυξημένα...γιατι πουλούσε επεξεργασμένα και όχι ογκομάρμαρα...εσυ στο συμπερασμα 1 λες το αντίθετο..Άρα συμπέρασμα 1 πουλάει ογκομάρμαρο και αυξάνει αποθέματα στο ογκομάρμαρο.αυτο λες...

      Διαγραφή
    35. ΟΚ σας έπιασα .... δεν νομίζω ότι κάπου διαφωνούμε .... ελπίζω μόνο να μην μπερδέψαμε όσους μας διαβάσουν.

      Πρακτικά δεν διαφωνείτε ... απάντησα στο ερώτημα τι συμβαίνει με τα αποθέματα του Ικτίνου και πάνω σε αυτό ανέλυσα.

      ΟΚ ... αν αρχίσουν να πέφτουν τα αποθέματα τότε θα έρθουν τρελά κέρδη ... μόνο τούτο θα σας γράψω και ας πρόκειται για άλλη εταιρία.Ο Κυριακιδης το 2010 είχε αποθέματα 15 εκατ. και σήμερα 5 .... και απο κέρδη τα τελευταία έτη ... SUPER.

      Εννοείται ότι αν αρχίσει να πουλάει ογκομάρμαρα η Ικτίνος τότε θα βγάλει τρελά κέρδη .... όμως εδώ θέλει και τον κατάλληλο CEO!!! Toν έχει????

      Διαγραφή
    36. Θα το περιποιηθώ λίγο το κείμενο της ανάλυσης στο τι συμβαίνει με τα αποθέματα της Ικτίνος και θα το σηκώσω thread ... για να το εξηγήσω λίγο πιο προσεκτικά το ότι δεν συμβαίνει τίποτα. Θα κάνω και μια μικρή παρένθεση το γιατί οι άλλοι βγάζουν περισσότερα κέρδη ...

      Πάρτε μου και εσείς ένα nick name και ελάτε να ξέρει ο Τάκαρος με ποιόν μιλάει?? Ως ανώνυμος δεν θα σας αναγνωρίζω .... και δεν ξέρω αν θα απαντάω στο μέλλον σε όλους τους ανώνυμους.

      Διαγραφή
    37. στην ουσία συμφωνούμε...οτι θεωρούμε οτι δεν παίζει κάτι αρνητικό με τα αποθέματα..

      αν τα αποθέματα δεν αυξηθούν άλλο σε συνδυασμό με αύξηση πωλήσεων θα έχουμε πολύ καλά κέρδη...

      αν μιεωθούν και τα αποθέματα τότε θα έχουμε τρελάαααα κέρδη....

      οσο για τον ceo...δεν ξέρω...δεν τον έχω γνωρίσει...αν τον εχεις γνωρίσει εσύ...τι λες;τον έχει;ή τον είχε ο κυριακίδης;

      Διαγραφή
  25. Για τον τουιτεράκια συμφωνώ απόλυτα με τον κύριο Τάκη αλλα ο Κορεάτης εχει φάει την μισή του οικογένεια και οτι άλλο κινείτε και τον ενοχλεί για πλάκα· δεν μ αρέσει καθόλου..
    Αλήθεια για τον Κυριακο τι λέτε θα φανεί αντάξιος των προσδοκιών μας??
    Το κλήμα, οι δυσκολίες και τα προβλήματα που εχει να αντιμετωπίσει ειναι άπειρα(εξού και το δύσμοιρος σε προηγούμενο σχόλιο μου)..
    Εν ολίγης
    1 υπερφορολόγηση
    2 διεθνή αναξιοπιστία
    3 φτοχωποιηση
    4 αποκρατικοποιήσεις
    5 ασφαλιστικό
    6 δημόσιο
    7 τράπεζες
    8 φοροδιαφυγή
    9 παιδεία
    και αλλα τόσα που το καθένα ειναι πολυ σημαντικό και εχει αλλα τόσα παρακλάδια ....
    Λέτε να τα καταφέρει??
    Εγώ πάντως όσο τα σκεφτομαι απογοητεύομαι
    Κύριος Μάνος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν ξεκινάς από χαμηλά, όσο να πεις είναι ευκολότερο να κάνεις και να δείξεις τη διαφορά. Χάιρομαι πάντως που αυτή τη φορά αποκαλέσατε τον πρόεδρο της ΝΔ "Κυριάκο". Το "Κούλης" προσωπικά μ΄ενοχλεί, χαλάει επίσης νομίζω την αισθητική του μπλογκ (και πιστέψτε με δεν είμαι νεοδημοκράτης)

      Διαγραφή
    2. ο Κυριάκος κουβαλά ένα επίθετο το οποίο έχει σχετιστεί με την εξής συμπεριφορά, την οποία είμαι 90%+ σίγουρος ότι θα ακολουθήσει :
      1) Διαλαλώ πόσο φιλελεύθερος είμαι, πριν εκλεγώ
      2) Αρχίζω τις "κουμπαριές", αφού εκλεγώ

      Διαγραφή
    3. ΟΧΙ. Διαφωνώ οριζόντια κάθετα και διαγώνια.

      Η οικογενειακή ιστορία ΔΕΝ πρέπει να ακολουθεί τις επόμενες γενιές ούτε θετικά ούτε αρνητικά. Δεν πρέπει να προσδίδει κύρος ούτε βέβαια και απαξία. Ο στρατηγός Τσακαλώτος δεν κάνει τον Ευκλείδη συντηρητικό ούτε ο δικτάτωρ Πάγκαλος κάνει τον πρώην υπουργό φασίστα.

      Μόνο οι ανόητοι θα έπαιζαν Φωστήρας-Ολυμπιακός άσσο γιατί κάποτε η συμπαθής ομάδα του Ταύρου αποκαλείτο "Φονέας των γιγάντων"

      Διαγραφή
    4. Εχετε δίκιο κ hippy ΟΜΩΣ

      Ολοι οι διάδοχοι ονόματος πρέπει να αποδείξουν την αξία τους 2 φορές γιατί ο πολίτης τον βλέπει πιο καχύποπτα γνωρίζοντας ότι είχε πλάτες να πατήσει ,δεν είναι αυτοδημιούργητοι .
      Τό όνομα σε βοηθάει στην άνοδο μετά πρέπει να αποδείξεις ποιός είσαι.
      Οσο αφορά προς το παρόν τον Κυριάκο,αυτό που τον θυμάμαι είναι οι απολύσεις στο δημόσιο ,ίσως ο μοναδικός που το έκανε ΄.Θέλει χαρακτήρα να το κάνεις
      Περισσότερα στο μέλλον


      Διαγραφή
    5. Κυριε hippy το Κούλης γράφτηκε καθαρά απο συνήθεια όπως τον Ευάγγελο Μυτιληναίο τον λέμε Βαγγέλα τον Λαφαζανη δραχμαζανη την ΜΙΓ ΜΙΓΑ τον μέσο Έλληνα Ελληναρά και αρκετά τέτοια χαριτωμένα..Φυσικά αν σας ενοχλεί θα γράφω Κυριάκος απο δω και πέρα με μεγάλη μου χαρά και με ακόμη μεγαλύτερη χαρά θα γράφω κύριος Μητσοτάκης αν μετά τον ψήφο μου κερδίσει και την εμπιστοσύνη μου με τα έργα του...Εννοείτε πως ούτε και εγώ είμαι νεοδημοκράτης αλλα θα το ρίξω δαγκωτό..
      Προσδοκώ και θέλω να ελπίζω επισης οτι ο Κυριάκος δεν θα ακολουθήσει την πεπατημένη με τις κουμπαριές γιατί αυτα ειναι λάθη τα οποια δεν πρέπει να επαναληφθούν-λάθη προς αποφυγήν αν θελουμε να πάμε μπροστά...Αλλιώς αν πάμε στην πεπατημένη μπορει μεχρι και ο Φωστήρας να κερδίσει τον Ολυμπιακό αρκεί να το θέλει ο έτερος Ευάγγελος γνωστός σε όλους σαν ο Noor 1 η ο κάνω οτι θέλω και δεν με πειράζει κανένας,κανένας στην κατεστραμμένη μας Ελλάδα που την καταντήσαμε Ζιμπάμπουε (χρηματοπιστωτικά και οχι μόνο)...
      Στο οτι αμαρτίες γονέων ΔΕΝ πρέπει να παιδεύουσι τέκνα ούτε σε κάποια αντίθετη περιπτωση να τα θεοποιεί συμφωνώ απόλυτα·μένει να μας το δείξει ο Κυριάκος και εγώ θα είμαι ο πρώτος που θα τον χειροκροτήσει. πρέπει να γίνει αλλαγή εδώ και τώρα και το φορτίο(το οποίο ειναι κάτι παραπάνω απο βαρύ) δυστυχώς η ευτυχώς πέφτει πάνω του
      Κύριος Μάνος

      Διαγραφή
    6. Προς αποφυγήν παραξηγησεων δεν τα έγραψα ολα αυτά για να έρθω σε αντιπαράθεση μαζι σας κυριε hippy ίσα ίσα έχετε την εκτίμηση μου απλά ειναι πράγματα που ήθελα να πω και σ αυτο το ιστολόγιο πιστεύω με καταλαβαίνουν πολυ καλύτερα απο οτι σε μια συζήτηση με έναν μέσο Έλληνα..Μάλλον είμαι ολίγον τι έξτρα απογοητευμένος....
      Ps:Οι επιχειρήσεις μου πηγαίνουν εξαιρετικά για την εποχή και επίσης δεν χρωστάω πουθενά αλλα η φωτιά ειναι γύρο απ τα σπίτια μας και κάποια στιγμή θα μπει και μέσα αν δεν γίνει κάτι δραστικό(κάποιοι έχουν καεί είδη)
      Κύριος Μάνος

      Διαγραφή
    7. https://scontent.fath4-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/20664503_329073624206361_4433052021635273307_n.jpg?oh=d8e0303c9a47004e5fc7268b12a4bb65&oe=5A323C74

      Διαγραφή
  26. Bonsoir madame et messieurs!

    Παρακολουθώ τα τεκταινόμενα στην Ελλάδα αλλα δεν υπάρχει λόγος να γράψω τόσα χρόνια. Γράφω σήμερα διότι βλέπω ότι με θυμήθηκαν ορσιμένοι. Λοιπόν messieurs δεν έχω ακουμπήσει λέπι απο το χαρτοφυλάκιο τον εν Ελλάδι. Και φυσικά ΑΝΕΜΟ είχα φορτώσει εξαιτιας του monsieur Takis Να είναι καλά ο άνθρωπος.

    Οριστε οι θέσεις μου (απο την μεγαλύτερη στην μικρότερη) αναλυτικά τις οποίες όταν πουλήσω κάποιες θα σας ενημερώσω.

    ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ μικτή τιμή 4.95
    ΑΒΑΞ μικτή τιμή 0.57
    ΑΝΕΜΟΣ μικτή τιμή 0.65
    ΚΑΜΠΑΣ μικτή τιμή 0.46
    ΛΟΥΛΗ μικτή τιμή 2.10

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τον κύριο Δαρείο .... πάντα ευπρόσδεκτος να γράφει οτι γουστάρει και όποτε γουστάρει στο Ιστολόγιο του Τάκαρου.
      Χαίρομαι που μου ανταποκριθήκατε άμεσα.

      Έχετε εικόνα - άποψη για Ελληνικές τράπεζες???

      Διαγραφή
    2. Monsieur Takis δεν εχω ασχοληθεί καθολου ολο αυτο το διάστημα με τραπεζες. Και το Ελληνικο το κλεφτοκοιταγα. Θα κοιτάξω και θα επανέλθω καποια στιγμη. Οχι για να αγοράσω καθως οτι ήταν να βαλω απο μετρητό στο Ελληνικο εχει μπει απο το 2015.

      Οσο για ΔΡΟΜΕΑ εχετε δικιο. Εφαγα ζημια και πουλήθηκαν στο 0.12€ το 2015.

      Διαγραφή
    3. Kύριε Δαρείε χαιρόμαστε πολύ που επιστρέψατε και μακάρι να γράφατε συχνότερα.

      Διαγραφή
    4. Καλησπέρα σε κύριο Τάκη και φίλους του blog.
      Καλωσορίζω τον αξιόλογο χρήστη κύριο Δαρείο με τις ενδιαφέρουσες τοποθετήσεις και την εμπεριστατωμένη άποψη.

      Διαγραφή
  27. Κύριε Αβέεεεεεερωφ ΔΕΥΡΟ ΟΞΩ ..... που βρίσκετε και χαθήκατε??? Στο ΔΙΑΣΤΗΜΑ (SPACE)?????????????????????????
    Για δεύρο όξω κύριε Αβέρωφ!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. 16ημέρη απεργία στα ΕΛΠΕ!
    http://www.bankingnews.gr/επιχειρήσεις/item/321201-elpe-anhsychia-gia-thn-omalh-trofodosia-apo-thn-16hmerh-apergia-twn-ergazomenwn.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Κυριε Τάκη τους Δομαζακηδες πως τους βλεπετε? Χρωστάνε της Μιχαλούς αλλά αν γινει καμία βαρβατη ΑΜΚ θα μπαινατε? Βγάλανε και το φρέσκο χοιρινό τωρα και γφμησε η ΤΙΒΙ διαφήμηση προσφορών απο το My market.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Think Globally, Act locally
      ωραίο το σλόγκαν ... αλλά μάλλον δεν ξέρουν να λανσάρουν το προιόν.
      Όπου και αν μπήκανε στο εξωτερικό φάγανε πόρτα.
      Θα σας απαντήσω εντός της εβδομάδος διεξοδικά.

      Διαγραφή
    2. Εσείς πως τους βλέπετε???
      Λέτε να πάνε σε ΑΜΚ??

      Διαγραφή
    3. Αν δεν θελουν να γινουν Νηρέας πρεπει.

      Διαγραφή
    4. http://www.liberal.gr/arthro/39471/oikonomia/epicheiriseis/konstantinos-domazakis-auti-einai-i-nea-Creta-Farm.html

      Σύμφωνα με τον κ. Δομαζάκη, οι προβλέψεις για το 2016 κάνουν λόγο για πωλήσεις ύψους 115 εκατ. ευρώ και για EBITDA μεγαλύτερο από 13 εκατ. ευρώ ............. πάρε πωλήσεις 98 εκατ. και EBITDA 9,955 εκατ και άντε να δούμε πως μπορεί κάποιος ΣΟΒΑΡΟΣ να τον εμπιστευτεί.

      Διαγραφή
    5. Τό αρθρο είναι από Μάρτιο 2016 έχει κάποια ελαφρυντικά είναι πολύ νωρίς στη χρονιά
      Δεν έχω την εταιρία, εκ του μακρώθεν φαίνεται να κινείται ,νέα προιόντα ,πατέντες , εξωτερικό ,
      Βέβαια όλα αυτά κοστίζουν και δεν φαίνεται να αποδίδει πολύ κάτι
      Είδωμεν κι εκεί

      Διαγραφή
    6. Ναι όλο ελαφρυντικά έχουν οι Δομαζάκιδες .. τα μηδενισαν τα ίδια .. φάγαν τα μούτρα τους παντού και μυαλό δεν λένε να βάλουν. Τους φάγαν οι πατέντες και τα σλόγκαν.

      Διαγραφή
    7. Eτσι είναι κύριε Τάκη. Το πάλεψαν και στην Αμερική και στην Ιταλία και αλλού, αλλά δεν τους βγήκε τίποτα. Και η εταιρεία έχει και μεγάλο δανεισμό. Αξιόλογα τα προϊόντα της για Ελλάδα, όμως στο θέμα management η εταιρεία πάσχει εδώ και χρόνια και δεν λέει να αλλάξει και την οικογενειακή δομή.

      Διαγραφή
  30. Ετσι για να μην σκουριαζουμε και θελουμε κ φυσιοθεραπειες, τσιμπησαμε το κατιτις μας γυρω στα 6 στην Ευδαπ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Για τους ΔΕΗπληκτους:

    Την χορήγηση άδειας παραγωγής στη ΔΕΗ για τη μίσθωση φορητών Η/Ζ, προκειμένου να καλυφθούν οι ανάγκες των νησιών για το καλοκαίρι, αποφάσισε η ΡΑΕ.

    Συγκεκριμένα, οι αποφάσεις της ΡΑΕ αφορούν μισθώσεις Η/Ζ

    – συνολικής ισχύος 8 MW για την Σαντορίνη,

    – συνολικής ισχύος 20 MW για τη Ρόδο,

    – συνολικής ισχύος 3 MW για την Ικαρία,

    – συνολικής ισχύος 3 MW για τη Μύκονο,

    – συνολικής ισχύος 1 MW για την Αντίπαρο,

    -συνολικής ισχύος 2 MW για την Κάρπαθο.

    Παράλληλα, η ΡΑΕ αποφάσισε την παράταση της άδειας για τα εγκατεστημένα Η/Ζ συνολικής ισχύος 25,18 MW στον ΑΗΣ Σορωνής Ρόδου, καθώς και για τον εγκατεστημένο αεριοστρόβιλο ισχύος 23,6MW στον ΑΗΣ Σορωνής Ρόδου.

    Πρόκειται για ζήτημα που είχε προκαλέσει τριβές μεταξύ ΔΕΗ και ΡΑΕ, καθώς η επιχείρηση είχε προχωρήσει στην εγκατάσταση των ζευγών, πριν λάβει την απαραίτητη έγκριση από τη ΡΑΕ, εκτιμώντας ότι σε διαφορετική περίπτωση τα νησιά θα βρίσκονταν αντιμέτωπα με κινδύνους σε σχέση με την τροφοδοσία τους, σε μια περίοδο που οι ανάγκες είναι αυξημένες.

    Εγω παντως θα τοποθετηθώ μονο οπως εχω αναφέρει και στις τιμες που εχω γραψει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Μερικά χαρτιά δεν καταλαβαίνουν τίποτα
    ΤΕΝΕΡΓ,ΓΕΚ,ΟΛΥΜΠ,ΠΛΑΘ,ΑΝΕΜΟΣ,ΑΣΚΟ,CENER,ΕΥΠΙΚ,ΦΟΥΡΛΚ,ΚΑΡΤΖ,ΚΛΜ,ΚΟΡΡΕΣ,ΚΡΙ,ΚΥΛΟ,ΜΛΣ,ΜΥΤΙΛ
    πολύ γρήγορα είδα αυτά θα έχει κι άλλα
    Προς το παρόν έχουν καλή αμυνα για να τα δούμε και αργότερα στην επίθεση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Εξελίξεις στην ακτοπλοΐα ....»Αποφάσισε σήμερα 11/8 το ΔΣ της MIG η Attica group να εξαγοράσει το 50% της Hellenic Seaways…και στο βάθος πώληση»

    Κάποιο σχόλιο για την Hellenic Seaways!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααααα και δεν εχω προλάβει να παρω ΑΤΤΙΚΑ.

      Διαγραφή
    2. Κύριε Δρομέα γιατί προλάβαμε εμείς οι Τάκαροι ??? έτοιμη την είχα την ανάλυση για ΑΤΤΙCA ... θέλετε να την σηκώσω εδώ και τώρα???

      Αν πάντως μπει το Fortress αλλάζουν πολλά κόζα!!!

      Διαγραφή
    3. Ωραίος ο κυριος Τάκης.

      Διαγραφή
    4. Καλησπέρα και στους εδώ συνδαιτυμόνες! Για να μην βλέπουμε τα καράβια να περνούν, το χάσαμε το χαρτί ή είναι ακόμα καιρός?

      http://www.newmoney.gr/palmos-oikonomias/nautilia/330603-o-rolos-tou-fund-%C2%ABfortress%C2%BB-stin-eksagora-tis-hsw-apo-tin-attica

      Διαγραφή
  34. Διάβασα για το Fortress και όντως δείχνει μεγάλο φαντ. (https://www.fortress.com/Default.aspx)

    Ίδρυση : 1998 με 400 εκατ. $
    Εισαγωγή στο ΝYSE: 2002 με 2.5 δις $
    Σήμερα : 72 δις $

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Παπουτσανιδες αφηστε λιγο πιο χαλαρο το χαρτι σας. Η διορθωση ειναι παντα υγεια ... να αρχιζουν να αμφιβαλλουν και καποιοι πουθεναδες ... να φυγουν και οι βιαστικοι. Δηλαδη αν το αφησατε να γυρισει στο 0.27Χ τι θα πειραξει??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Καλημέρα σας κύριε Τάκη.Έλλειψα μερικές εβδομάδες και βρήκα ανθό θεμάτων,με συνέπεια να μην γνωρίζω πού να πρωτοεισέλθω.Τέλος πάντων και αν μου επιτρέπετε και αφού πρωτοξεκίνησα την αναφορά στις εταιρείες του κλάδου τις Υγείας,ας γράψω εδώ.

    Νομίζω κύριε Τάκη ότι μπήκαμε σε μια περίοδο,όχι μακράν πιστεύω,που θα δούμε πιο ελκυστικές τιμές στο ταμπλό σε αρκετές μετοχές από αυτές που αναλύσετε και αναφέρατε με την επανεμφάνισή σας.Άλλωστε όπως εσείς γνωρίζετε καλύτερα,δεν υπάρχει μόνο το πάνω αλλά και το κάτω και το σημειωτόν και τα παγκόσμια μαγαζιά έχουν αρκετό καιρό να δώσουν ανάσες στα άλογατά τους.

    Στο δικό μας αποδόσεις του 250-300-400% στους πρώτους 7 μήνες του 2017,δεν ήταν διόλου ευκαταφρόνητες και είναι δύσκολο να επαναληφθούν απνευστί και χωρίς μια μικράν αγρανάπαυσιν.

    Νομίζω ότι μια περίοδο από Οκτώβρη έως και το α'δίμηνο του 2018 θα είναι ένας ικανός χρονικός ορίζοντας για τοποθετήσεις ενόψει νέων εξελίξεων,οικονομικών και ίσως και πολιτικών.

    Κάκτος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. SATO που όλο Kato πάει.

    Ελάτε κύριε Φειδιά απο εδώ να μου δώσετε γκουρουδιά για ΣΑΤΟ.
    θα σας έδινα και εγώ μια ... αλλά το 2021 που θα ξεκινήσει να πληρώνεται η πρώτη δόση των δανείων πέφτει μακρυά. Δίδω όμως το εξής .... με Θεοδωρίδη στο τιμόνι δεν πας πουθενά. Απο πότε βρεεεε τα golden boys είναι δυνατόν να φέρουν εταιρικά αποτελέσματα?

    Ας κάνει reverse split ... αν τολμούν οι τραπεζίτες και θα σας δώσω τιμή στόχο για ΣΑΤο που όλο ΚΑΤΟ πάει ... αλλά με την μετοχή ήδη στο ΜΗΔΕΝ τι τιμή στόχο να δώσω??

    Για την εταιρία σας λέω .... με το golden boy μόνο στον καιάδα θα πάει. Λάθος των τραπεζιτών.

    Ελάτε κύριε Φειδία ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οπότε όπως σαφώς αντιλαμβάνεστε κύριε Φειδία ο Τάκαρος με την τιμή της μετοχή στο ΜΗΔΕΝ και με τις τράπεζες να έχουν αναδιαρθρώσει την εταιρία (τρομάρα τους ... όλο μακακίες κάνουν) εγώ δεν δύναμαι να κερδίσω.
      Σε τι να ποντάρω?? Στο μηδέν της μετοχής ή στο κλείσιμο της εταιρίας?? Αυτά δεν μπορούν προς το παρόν να συμβούν.

      Άρα ο κύριος Φειδίας που λέει 0,15 τιμή στόχο ... παίζει μόνος του.
      Αν τον πιάσει θα το παίζει μάγκας .... αν δεν τον πιάσει θα λέει θα τον πιάσει.

      Οπότε κύριε Φειδία πείτε μου πότε θα πιάσει τα 0,15 και ελάτε να γκουρουδιάσουμε ότι άλλο θέλετε για ΣΑΤΟ ....

      Διαγραφή
  38. Kαλησπέρα πράγματι για κάποιον που ασχολείται με το χρηματιστήριο αξίζει (έτσι για να ανεβαίνει λίγο η αδρεναλίνη) να έχει σε ένα μικρό ποσοστό και πεθαμένες μετοχές,μπορεί να γίνει καμμία νεκρανάσταση υπό συνθήκες ,δεν θα ξαχάσω την εργάς που την είχα απο το 1997,τι συγκίνηση μου έδωσε Τώρα το πεθαμένο χαρτί που έχω μαζέψει είναι ο σαραντόπουλος 0,70 μέσος όρος κτήσης ,στα 1.5 και άνω πουλάω οοοοποτε έρθει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πού το θυμηθήκατε κ. Μανώλη .Με πιάσατε αδιάβαστο ούτε θυμόμουν αν ακόμα υπάρχει.
      Συμμετέχοντας θα αναφέρω τα δικά μου ζόμπι
      ΧΑΙΔ ,ΦΡΙΓΟ ,ΑΒΑΞ όλες πρόσφατα αγορασμένες μικρό κερδος Αβαξ
      είχα ΕΒΡΟΦ 0,15 ως 0,33 που την εδωσα

      Διαγραφή
    2. O XAIΔΕΜΕΝΟΣ δεν νομίζω ότι είναι ζόμπι. Πολύ μεγαλύτερη η καθαρή του θέση από την κεφ/ση, δεν νομίζω ότι έχει πρόβλημα εξυπηρέτησης δανεισμού, ενώ έχει και σημαντική ακίνητη περιουσία. Οτι κάνει λίγα κομμάτια θα συμφωνήσουμε, όμως εγώ προσωπικά δεν τον βάζω στην κατηγορία ζόμπι. Επίσης είναι leader στον κλάδο του.

      Διαγραφή
    3. Μόνο η ΦΡΙΓΟ που την κατάντησαν κολλάντζα .... αφού της υφάρπαξαν τα ταμεία με επιστροφές κεφαλαίου της αύξησαν τον καθαρό δανεισμό απο 47,7 εκατ. ευρώ το 2007 στα 179,8 εκατ. ευρώ το 2008 .... την ώρα ακριβώς που έσκαγε η κρίση και η πτώχευση της Ελλάδος.

      Απίστευτοι Δαυίδες .... δεν αφήσαν εταιρία για εταιρεία τους όρθια.

      Διαγραφή
  39. Καλημέρα,

    Μιας που πιάσατε κ. Τάκη την κολάντζα την ΣΑΤΟ (άκου εκεί 20εκ αρνητικά ίδια) δεν θα αναφερθω καν σε ζητήματα κερδοφορίας, υπερδανεισμού και ταμειακών ροών....

    Έγω λοιπών δεν μπορώ να πιστέψω σε καμιά περίπτωση ότι οι τράπεζες μας κρατάνε ανοιχτές κάτι εταιρίες του τύπου SATO, ΒΙΟΣΚ κτλ και ότι θα αφήσουν την ΜΕΝΤΙ να πέσει έξω. Η εταιρία με βάση τις ταμειακές τις ροές όχι απλά είναι βιώσιμη αλλά μπορεί να παρουσιάσει και ικανοποιητική κερδοφορία.

    Το μόνο αρνητικό είναι ότι από τις ανακοινώσεις της εταιρίας η διοίκηση δεν φαίνεται πρόθυμη να συνεργαστεί με τις τράπεζες αλλά ανταπαντάει με κάτι μηνύσεις. Δικήγόρος δεν είμαι να ξέρω αν έχουν νομική υπόσταση αλλά μου δίνουν την εντύπωση ότι δεν θέλουν να συνεργαστούν καθόλου με τις τράπεζες. Αυτό σαν αρνητικό αλλά θα δούμε μέχρι το πρώτο εξάμηνο του 2018 που θα βγουν και οι δικαστκές αποφάσεις. Ίσως τότε να μαζευτούν και να κάτσουν να διαπραγματευτούν μια σοβαρή και βιώσιμη λύση.

    Αυτό και αναγνωρίζοντας το ρίσκο ότι με 22εκ βραχυπρόθεσμα δάνεια απαιτητά απο τις τράπεζες η εταιρία μπορεί να κλείσει αύριο, αλλά θεωρώντας το εξαιρετικά απίθανο αφού όπως είπατε οι τράπεζες δεν θέλουν να γράψουν νέες επισφάλεις στους ισολογισμούς τους αφήστε που υπάρχουν να κλείσουν πρώτα άλλες κολάντζες πολύ χειρότερες τις ΜΕΝΤΙ ίσως τότε να πω ότι ήρθε και η σειρά της, την θεωρώ μια καλή επιλογή.

    Και αφού σας αρέσουν και οι τιμές στόχοι... αν στον επόμενο χρόνο βγει απόφαση αναδιάρθρωσης του δανεισμού της, με βάση την τρεχουσα καρδοφορία της τότε να μην πάει επάνω 3-4-5 φορές από τα τρέχοντα επίπεδα????

    thecoffeeroomboy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εδώ έχω να πω τόσα πολλά αλλά προς το παρόν σας έχω αγνοήσει σε αυτά που μου γράφετε.

      Για να δούμε αν με την είδηση της Παρασκευής βγάλουν και άλλα κομμάτια οι λερωμένοι σωβρακακίδες .... με την ανακοίνωση της είδησης οι εντολές αγοράς εξαφανίστηκαν και βγήκαν οι πωλητές.

      Διαγραφή
    2. No worries κ. Τάκη. Γράψτε κάτι όποτε γουστάρετε.. όπως κάνετε πάντα.

      Εγώ απλα να συμπληρώσω ότι τη βλέπω την μετοχή σαν out of the money call option. Έχω βάλει πολύ λίγα και ή θα τα χάσω ή θα πάει 4-5 φορές επάνω με βάση την τρέχουσα εικόνα.

      Εμένα πάντως με χαροποίησε η είδηση της Παρασκευής. Μπας και ξυπνήσουν από την διοίκηση και κάτσουν στο τραπέζι να διαπραγματευτούν με τις τράπεζες!!! Διαπραγμάτευση και restructuring των δανείων. Σε όλες τις κολλάντζες έχουν δώσει χάρη δεν θα κολλήσουν στην ΜΕΝΤΙ κανένας τραπεζίτης.

      Και αν δεν είναι καλά παιδάκια και μία μετατροπή σε τιμές 50% BV δεν με χαλάει...

      Αλλά είπαμε στην περίπτωση της ΜΕΝΤΙ ή 0 ή 4-5 φορές επάνω.

      Θα σας γράψω όταν τελειώσω με κάτι τοποθετήσεις και 2-3 ακόμα ιδέες να μου πείτε άποψη.

      Καλή εβδομάδα.

      Thecoffeeroomboy

      Διαγραφή
    3. Πάνω κύριε Thecoffeeroomboy αφού όμως αρχίσουν λίγο τη δίαιτα τα golden boys μαμά και υιός.
      Δεν διαπραγματεύομαι ... μνημόνιο διαίτης αποδοχών.

      Διαγραφή
    4. Και όχι μόνο μαμά και υιός , αλλά και όλο το ΔΣ και η δικηγόρος που έχει τις υποθέσεις της εταιρίας. ΟΛΟΙ στη δίαιτα ... είναι πολλά τα λεφτά που παίρνουν. Απορώ με τους μετόχους της εταιρίας πως το ανέχονται. να πάνε στις Γ.Σ. και να τα σπάσουν όλα!!!

      Διαγραφή
    5. ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ ΜΕ ΜΕΛΗ Δ.Σ. ΚΑΙ ΔΙΕΥΘΥΝΤΙΚΑ ΣΤΕΛΕΧΗ 01/01/2016 - 31/12/2016
      Συναλλαγές και αμοιβές διευθυντικών στελεχών και μελών της διοίκησης 781.950,00

      Εμένα το συγκεκριμένο ύψος των αμοιβών του ΔΣ δεν με ενοχλεί κ. Τάκη ΕΦΟΣΟΝ φροντίζουν για το καλό της εταιρίας τους και των μετόχων τους. Χωρίς να έχω κάποια άλλη πληροφόρηση μόνο από τις ανακοινώσεις της εταιρίας μου δίνουν την εντύπωση απλά ότι είναι εγωιστές και πεισματάρηδες. Αντί να δεχτούν το λάθος τους και να δουν μπροστά κάθονται και τους τα τρώνε οι δικηγόροι που δεν γνωρίζω αν έχουν βάση καν οι μηνύσεις τους.

      Τεσπα... Ανοίγετε τώρα θέματα εταιρικής διακυβέρνησης στην Ελλάδα και πως οι αγορές επιβραβεύουν εταιρίες με καλή εταιρική διακυβέρνηση. Μπορούμε να γράψουμε πολλά και να συμφωνήσουμε στα περισσότερα/όλα. Το συμπέρασμα είναι ότι αν εγώ πάω με τα κομματάκια μου στη ΓΣ της ΜΕΝΤΙ και τους ρίξω σκατό στην καλύτερη θα γελάσουν και θα μου πουν "Αν κύριε νομίζετε ότι μπορείτε να τα καταφέρετε καλύτερα να πάτε να ανοίξετε δική σας εταιρία". Αλλά σε λίγο θα πρέπει θέλοντας και μη να καθήσουν στο ίδιο τραπέζη με τα τμήματα restructuring των τραπεζων και σε αυτή την περίπτωση νομίζω το συμφέρον των τραπεζών με το συμφέρον των μικρομετόχων ΜΠΟΡΕΙ και να είναι προς στην ίδια κατεύθυνση οπότε ελπίζω για κάτι καλύτερο.

      Μιας που πιάσαμε και θέματα corporate governance από την μόνη εταιρία που έχω ακούσει να δίνει βάση στη βελτίωση της διακυβέρνησης της είναι από τον τρισμέγιστο ΒΑΓΓΕΛΑ. Τους έχει σχίσει όλους ο άνθρωπος βλέπει 20 χρόνια μπροστά. Μέχρι και από το κράτος της Σερβίας τα πήρε τα χρωστούμενα.

      Φαντάζομαι παρακολουθείτε κ. Τάκη τιμές αλουμινίου, αν και με πιο αδύναμο USD:
      https://www.lme.com/Metals/Non-ferrous/Aluminium#tabIndex=2

      Αύξηση παραγωγής ρεύματος από φυσικό αέριο:
      https://www.b2green.gr/el/post/48846/
      http://www.ependitislive.gr/%CF%80%CE%AC%CE%BD%CF%89-%CE%B1%CF%80%CF%8C-30-%CE%B1%CF%8D%CE%BE%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CE%B6%CE%AE%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B7%CF%82-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CF%86%CF%85%CF%83%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%8D-%CE%B1/

      ΒΑΓΓΕΛΑΣ αλλά και ΙΩΑΝΝΗΣ (Αφοί) τους έχουν σχίσει όλους...

      thecoffeeroomboy

      Διαγραφή
    6. Υψηλές αμοιβές πρέπει να παίρνει το ΔΣ όταν υπάρχουν αποτελέσματα και αυτές οι αμοιβές αναλόγων των επιτευγμάτων. Σε καμιά όμως περίπτωση δεν δικαιολογούνται οι αμοιβές της ΜΕΝΤΙ έτσι όπως την έχουν πάθει.

      όταν τους λένε οι Τάκαροι δεν γελάνε ... απλώς λένε ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ. Αν όμως μαζευτούν (αριθμητικά) αγριεμένοι μέτοχοι τότε θα το σκεφτούν. Προς το παρόν όμως θα τους βολέψουν οι τραπεζίτες ... και πολύ γουστάρω!!!

      Διαγραφή
  40. Κυριε Τακη δεν ξερω εγω εσεις τι λετε αλλα εγω βλεπω αυτο το ΣΑΤΟ ειναι χαρταρα. Δεν εχει ουτε εναν πωλητη. Υπαρχει και ενας πακετας αγοραστης που ζηταει να αγορασει 324 ολοκληρα τεμαχια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσείς μπαίνετε για να κάνετε πλάκες .... αλλά μετά θα μου έρθει ο άλλος ο τριμέγιστος ο γκουρού της ΣΑΤΟ και θα μου αμολάει τα κουλά του ότι την ρίχνουν με ένα τεμάχιο για να μαζέψουν κομμάτια και θα σκάσει η κοιλάρα μου απο τα γέλια όταν διαβάσει τέτοια.
      Λυπηθείτε μας
      Αφήστε τα καλαμπούρια.

      Διαγραφή
  41. Αγόρασα σήμερα ΙΑΣΩ στο 0.7150€. Τα κρατάω να δω που θα μας βγάλει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχει και ένα γκαπάκι στο 0.67€ περίπου όπου ευελπιστώ να πάρω λίγα ακόμα.

      Διαγραφή
    2. Επίδειξη δύναμης σήμερα από τα χέρια που το προσέχουν.

      Διαγραφή
    3. Καλημέρα σας. Πούλησα σήμερα το ΙΑΣΩ με 0.92€ μέση τιμή.

      Διαγραφή

Να θυμάσαι πάντα ότι είσαι ο τελευταίος τροχός της αμάξης !!! Να μην είσαι ζουλιάρης και φθονερός τύπος και αν το σχόλιο σου είναι μόνο για να με πικάρεις ... τότε να γνωρίζεις ότι είσαι μέτριος και άσχετος και αν πιστεύεις ότι μπορείς να είσαι καλύτερος μου άνοιξε το δικό σου Ιστολόγιο για να μας το αποδείξεις ντεεεε!!!! Όχι μόνο φρου φρου και παρλαπίπες ...

Γιαυτό πάρε μόνο το "ματάκι" σου και δρόμο 😂😂